چگونه لینک شاد را کپی کنیم

 
helpkade
چگونه لینک شاد را کپی کنیم
چگونه لینک شاد را کپی کنیم

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611 تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

چگونه لینک شاد را کپی کنیم

اگر سوالی دارید میتوانید در قسمت نظرات بپرسید

 

پس از احراز هویت در شاد توسط معلم ، مدیران و دانش آموزان لیست گروه ها و کلاس های درسی برای آن ها نمایش داده می شود و دانش آموزان باید از طریق لینکی که معلم به اشتراک می گذارد ، وارد گروه درسی شوند. در مطلب قبلی سایت pasokhbama.com توضیح دادیم که چگونه در برنامه شاد وارد کلاس شویم و شرح داده شد که معلم یا مدیر می تواند با ذخیره کردن شماره دانش آموزان ، آن ها را وارد کلاس های درس کنند اما اگر این امکان فراهم نبود ، عضویت در کلاس با استفاده از لینک نیز امکان پذیر است. این مطلب به سوال پرتکرار دانش آموزان در رابطه با چگونه با لینک وارد گروه در شاد شویم ، پرداخته شده است.

آنچه در این مطلب میخوانید :

برای ورود به کلاس ها و گروه های درسی در برنامه شاد ، اول باید احراز هویت را انجام دهید و احراز هویت مطابق اطلاعاتی انجام می گیرد که در سایت سناد توسط مدیر مدرسه ثبت شده است و اگر مغایرتی وجود داشته باشد ، دانش آموز نمی تواند وارد کلاس شود. پس اگر در هنگام ورود به برنامه شاد و احراز هویت ، با پیغام اطلاعات شما صحیح نیست ، مواجه شدید لازم است به مدیر مدرسه اطلاع دهید تا بروزسانی ها و تغییرات لازم را با ورود به سایت سناد ، اعمال کند.

پس از انجام احراز هویت ، برای ورود به کلاس دو راه پیش روی شماست. راه اول این است که شماره ای که با آن اپلیکیشین شاد جدید را نصب کرده اید ، در دسترس مدیر یا معلمتان قرار بگیرد و او می تواند با ذخیره کردن شماره در بخش مخاطبین تلفن همراه خود ، شما را عضو کلاس کند.

در روش دوم نیز می توانید از معلم ، مدیر یا همکلاسی هایتان بخواهید که لینک گروه را در پی وی شاد یا سایر پیام رسان ها برای شما ارسال کنند تا شما بتوانید از طریق لینک وارد گروه شوید.

دانش آموزان و معلمان عزیز اگر در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مثل عدم نصب برنامه ، عدم احراز هویت ، مشکل در ورود به کلاس درس و … مواجه هستید ، می توانید در سریع ترین زمان از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

فرضا اگر لینک گروه را در برنامه واتساپ برای شما فرستاده شده است ، جهت کپی کردن آن لازم است بر روی آن کلیک کنید تا پیام پیوند کپی شد ، نمایش داده شود.

 

سپس وارد برنامه شوید و در قسمت تنظیمات شاد گزینه پیام های ذخیره شده را انتخاب کنید.

 

 

در بخش پیام های ذخیره شده ، به حالت تایپ بروید و پس از چند ثانیه فشار دادن ، بر روی گزینه الصاق یا چسباندن کلیک کنید تا لینکی که از برنامه واتساپ یا سایر برنامه ها ، کپی کرده اید در  پی وی شاد الصاق شود.

 

حال لینک را در بخش پیام های ذخیره شده ارسال کنید و برای ورود به کلاس کافیست یک ضربه بر روی لینک بزنید و بر روی گزینه پیوستن به گروه ، کلیک کنید.

 

عضویت در گروه های درسی با نسخه وب شاد نیز ، طبق همین توضیحات انجام می گیرد و شما می توانید از بخش پیام های ذخیره شده  ، لینک را ذخیره کنید و اگر احیانا از گروه خارج شدید ، بتوانید مجددا از طریق همان لینک ، وارد برنامه شوید.

این مطلب در رابطه با چگونه با لینک وارد گروه در شاد شویم ، ارائه شد. در صورتی که در هر یک از مراحل احراز هویت ، دانلود ، نصب و عضویت در گروه ها و کانال های درسی مشکلی داشتید ، می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما یا واحد پشتیبانی اپلیکیشن شاد تماس بگیرید تا راهنمایی شوید. با مطالعه مطالب آزمون آنلاین در شاد ، تغییر شماره در شاد و قفل گروه در شاد نیز اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

در صورتی که احراز هویت به درستی انجام گیرد ، لیست تمام گروه های درسی مرتبط به پایه و رشته تحصیلی دانش آموز در برنامه نمایش داده می شود.

علاوه بر لینک گروه ، معلم یا ادمین گروه می تواند شماره تلفن دانش آموز را ذخیره و از بخش مخاطبین او را عضو کلاس کند.

برای عضویت در کانال های شاد باید از طریق لینک کانال اقدام کنید.

معلم می تواند لینک گروه را برای دانش آموزان ارسال کند و یا اینکه شماره دانش آموز را در مخاطبین گوشی خود ذخیره و او را عضو کلاس نماید.

نصب دوباره برنامه شاد و ورود به گروه های درسی ممکن است با مشکل مواجه باشد پس بهتر است که برنامه شاد خود را حذف نکنید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت :

تماس از استان تـهران: 9092301611

چگونه لینک شاد را کپی کنیم

تماس از سراسر کشور: 9099071612

  برنامه شاد به عنوان پیام رسان اصلی آموزش مجازی و از راه دور مدارس …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

با ثبت ایمیل خود از جدیدترین اخبار تحصیلی و تخفیفات ما با خبر شوید


مشاوره برنامه ریزی کنکورDownloads-icon


https://pasokhbama.com/wp-content/uploads/2020/03/01.tanhatarin_ashegh-www.pasokhbama.com_.mp3Downloads-icon

در این مقاله فیلم آموزشی نحوه اشتراک گذاری لینک دعوت به کلاس شاد را در اختیار دانش آموزان و معلمان قرار داده ایم. مشکل ترک کلاس را با این روش به سادگی حل کنید. ورود به برنامه شاد با اشتراک گذاری لینک دعوت به کلاس برای دانش آموزان و معلمان امکان پذیر است. اگر موفق به ورود به کلاس نشده اید و یا کلاس را ترک […]

در این مقاله فیلم آموزشی نحوه اشتراک گذاری لینک دعوت به کلاس شاد را در اختیار دانش آموزان و معلمان قرار داده ایم. مشکل ترک کلاس را با این روش به سادگی حل کنید. ورود به برنامه شاد با اشتراک گذاری لینک دعوت به کلاس برای دانش آموزان و معلمان امکان پذیر است.

اگر موفق به ورود به کلاس نشده اید و یا کلاس را ترک کرده اید با لینک دعوت به کلاس به سادگی وارد شوید

چگونه لینک شاد را کپی کنیم

لینک دعوت به کلاس شاد چیست

حل مشکل ورود به کلاس شاد با استفاده از لینک دعوت به کلاس برای معلمان و دانش آموزان انجام میشود.

 

آموزش به اشتراک گذاری لینک ورود به کلاس درس برای کلاس هایی که هنوز تکمیل نشده اند

در این قمست، فیلم آموزش نحوه اشتراک گذاری لینک دعوت به کلاس شاد از زبان یکی از معلمان مدارس کشور، در اختیار دانش آموزان و معلمانی که قادر به ورود به کلاس شاد نمی باشند، گذاشته شده است:

 

حتما از نسخه جدید شاد استفاده نمایید: (پیش از نصب نصخه جدید، نسخه قبلی را حذف نکنید)

دانلود نسخه جدید اپلیکیشن شاد 

احراز هویت در برنامه شاد با نسخه تحت وب

 

راهنمای تلفنی برای رفع مشکلات برنامه شاد

اگر در استفاده از برنامه شاد با مشکل روبرو شده اید، میتوانید با تلفن پشتیبانی شبکه شاد و یا با شماره تلفن های مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید:

سامانه صدای مشاور

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071611

تماس از تلفن ثابت تهران و بدون شماره گیری کد با شماره 9092301612

 

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام ممنون

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

چگونه لینک شاد را کپی کنیم

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 24 دی 1399

بازدید : – بار ، 2 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 آذر 1399

بازدید : – بار ، 17 آذر 1399

بازدید : – بار ، 10 آذر 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

تمامی حقوق مطالب برای خبرینو محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

خبرینو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از نظام وظیفه ،سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.



تبدیل تاریخ شمسی و میلادیتبدیل کد HTML به Java, PHP, ASPتبدیل واحد ها



آموزش کپی کردن یک لینک در اندروید


 

چگونه لینک شاد را کپی کنیم


 



 


 

هنگامی که یک پیغام دریافت میکنید که حاوی لینک اینترنتی است و یا در یک سایت اینترنتی هستید و میخواهید یک لینک را برای دوستان خود بفرستید و یا در جای دیگر از آن استفاده کنید ممکن است ندانید چگونه این کار را در گوشی اندرویدی خود انجام دهید.


 

در ادامه روش کپی کردن یک لینک در گوشی اندرویدی را آموزش خواهیم داد.


 

1- لینکی که قصد کپی کردن آن را دارید پیدا کنید.
2- بر روی لینک مربوطه ضربه زده و نگه دارید.
3- در منویی که نمایش داده میشود بر روی گزینه Copy Link Address ضربه بزنید.
4- به محلی که قصد چسباندن لینک را دارید رفته و در یک فضای خالی ضربه زده و نگه دارید.
5- در دکمه ای که ظاهر میشود بر روی گزینه Paste ضربه بزنید.


 


 


 سایر مقالات مربوط به اندروید


 سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب


عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

بر خلاف اکثر رسولان فوری، در Telegram، شناسه کاربر نه تنها شماره تلفن او در هنگام ثبت نام استفاده می شود، بلکه یک نام منحصر به فرد است که می تواند به عنوان یک لینک به یک نمایه در یک برنامه کاربردی نیز استفاده شود. علاوه بر این، بسیاری از کانال ها و چت های عمومی دارای لینک های خاص خود هستند که در قالب یک URL کلاسی ارائه می شوند. در هر دو مورد، برای انتقال این اطلاعات از کاربر به کاربر یا به اشتراک گذاری آن به صورت عمومی، آنها باید کپی شوند. این کار در این مقاله شرح داده شده است.

محتوا

لینک های ارائه شده در پروفیل های Telegram (کانال ها و چت ها) عمدتا برای دعوت از اعضای جدید طراحی شده اند. اما، همانطور که در بالا گفتیم، نام کاربری که سبک سنتی @name را برای این پیام رسان دارد، یک نوع پیوند است که شما میتوانید به یک حساب خاص دسترسی پیدا کنید. الگوریتم کپی کردن هر دو اول و دوم تقریبا یکسان است، تفاوت های ممکن در فعالیت ها توسط سیستم عامل که در آن برنامه استفاده می شود، دیکته می شود. به همین دلیل است که ما هر یک از آنها را به صورت جداگانه در نظر می گیریم.

پیوند به کانال در Telegram برای استفاده بیشتر (به عنوان مثال، انتشار یا انتقال) در رایانه یا لپ تاپ با ویندوز، کافی است به معنای واقعی کلمه چند کلیک ماوس باشد. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید:

چگونه لینک شاد را کپی کنیم

درست مانند این، شما می توانید یک لینک به نمایه شخص در یک Telegram، ربات، چت عمومی و یا کانال کپی کنید. نکته اصلی این است که در درون برنامه کاربردی، لینک نه تنها URL نوع t.me/name نام @name ، بلکه نام نامname @name ، اما تنها اولین آنهایی که خارج از آن هستند، یعنی شروع انتقال به رسول، باقی می ماند.

همچنین ببینید: کانال های جستجو در Telegram

در حال حاضر ما خواهیم دید که چگونه کار امروز ما در نسخه موبایل رسول حل می شود – Telegram برای آندروید .

نکته: اگر شما نیازی به لینک دادن به نمایه کسی نیستید، اما آدرسی را که در پیام شخصی ارسال کرده اید، فقط انگشت خود را روی آن نگه دارید و سپس در منوی ظاهر شده «کپی» را انتخاب کنید.

همانطور که می بینید، هیچ چیز دشوار برای کپی کردن لینک به Telegrams در محیط سیستم عامل Android وجود دارد. همانطور که در مورد ویندوز، آدرس در Messenger نه تنها آدرس معمولی است، بلکه نام کاربری است.

همچنین ببینید: نحوه اشتراک در کانال در Telegram

صاحبان دستگاه های اپل با استفاده از برنامه سرویس گیرنده Telegram برای iOS برای کپی کردن لینک به حساب یکی دیگر از شرکت کنندگان پیام، ربات، کانال یا چت عمومی (supergroup) و همچنین در محیطی که در بالا در ویندوز و اندروید شرح داده شده، باید اطلاعات مربوط به حساب هدف را تغییر دهید. دسترسی به اطلاعات مناسب از iPhone / iPad شما واقعا بسیار ساده است.

فراموش نکنید که username فقط یک پیوند (یعنی لمس کردن آن به یک چت با نمایه مناسب) منحصرا در سرویس Telegram است. در برنامه های دیگر، از آدرس فرم t.me/username استفاده کنید .

بنابراین، ما تصمیم گرفتیم پیوند را به حساب Telegram در محیط iOS با پیروی از دستورالعمل بالا بالا ببریم. برای دستکاری بیشتر با آدرس، یعنی بازیابی آن از کلیپ بورد، به اندازه کافی طولانی است که در قسمت متن هر برنامه ای برای iPhone / iPad کلیک کنید و سپس روی “Paste” ضربه بزنید.

حالا شما می دانید که چگونه می توانید لینک را به هر حساب Telegram هر دو در محیط ویندوز دسک تاپ ویندوز و در دستگاه های تلفن همراه با آندروید و iOS در هیئت مدیره کپی کنید. اگر در مورد موضوعی که مورد بررسی قرار گرفته اید، سؤال کنید.

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که چگونه می‌توانیم یک لینک دعوت برای گروه تلگرام خود بسازیم و با استفاده از آن سایر کاربران را به گروه خود دعوت کنیم. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ساخت لینک دعوت برای گروه تلگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

همانطور که پیش از این هم در مقاله “آموزش حذف و اضافه کردن عضو در گروه تلگرام“ اشاره داشتیم، شما به دو صورت می‌توانید افراد مختلف را به گروه تلگرام خود دعوت کنید. در روش نخست باید فرد مورد نظر در لیست مخاطبین شما ذخیره شده باشد، اما در روش دوم شما یک لینک دعوت اختصاصی برای گروهتان می‌سازید و از آن به منظور دعوت سایر افراد برای ملحق شدن به گروهتان استفاده می‌کنید. اما شاید ندانید که دقیقا به چه صورت قادر به ساخت لینک دعوت برای گروه تلگرام خود هستید!

ساخت لینک دعوت برای گروه تلگرام به سادگی انجام می‌شود. در ادامه این مقاله نحوه ساخت لینک دعوت برای گروه تلگرام را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چگونه لینک شاد را کپی کنیم

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

اگر تمایل دارید که برای گروه تلگرام خود لینک دعوت بسازید و با کپی کردن آن قادر به دعوت افراد مختلف برای عضویت در گروه خود باشید، کافیست که مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

با پیست کردن (Paste) این لینک دعوت در هر کجا که تمایل داشته باشید، سایر افراد ضمن کلیک بر روی آن قادر به ملحق شدن به گروه تلگرام شما می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ساخت لینک دعوت برای گروه تلگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت گلس iPhone SE

قطعات گوشی iPhone 6s

قیمت تاچ ال سی دی ام 31

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

سلام خیلی ممنون بابت این مقاله ی عالیتون میخواستم تشکر کنم و در کنار این تشکر وبسایتی با عنوان فروش انواع لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و دیگر محصولات با امنیت بالا و خیال آسوده از آن خرید کنید که نشانی آن http://WWW.BAZARKISH.COM می باشد .
ممنون بابت وقتی که در اختیار من گذاشتید .

سلام😍ممنونم از شما و سایتتون😙😚

سلام رباط نظر سنجی برای گروه

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

سیستم عامل اندروید بدون نیاز به نصب هیچ برنامه جانبی امکان کپی کردن متن، نوشته یا لینک‌های مختلف را ارائه می‌کند. بنابراین قابلیت کپی کردن متن یکی از ویژگی‌های پیش فرض اندروید است. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه کپی کردن متن در اندروید بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید بخشی از یک متن را در تبلت یا گوشی اندرویدی خود انتخاب و کپی نمایید. این متن می‌تواند قسمتی از یک پیامک، متن سایت، لینک سایت و غیره باشد. سیستم عامل اندروید به طور پیش فرض از قابلیت انتخاب و کپی کردن متن و سپس پیست کردن (Paste) آن در بخشی دیگر پشتیبانی می‌کند، اما برخی از کاربران و به ویژه کاربران مبتدی‌تر هنوز در مورد نحوه دقیق استفاده از این قابلیت نیاز به راهنمایی بیشتر دارند. بنابراین لازم دانستیم که در رابطه با این موضوع مقاله کوتاهی آماده کنیم و به موجب آن نحوه انتخاب و کپی کردن متن در اندروید را به شما آموزش دهیم.

متنی که شما تمایل به کپی کردن آن را دارید، می‌تواند پس از کپی شدن در هر بخش دیگری که امکان تایپ متن وجود داشته باشد، پیست (Paste) شود. در ادامه این مقاله به آموزش نحوه انجام این عمل و کپی کردن متن در اندروید می‌پردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چگونه لینک شاد را کپی کنیم

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی موبایل

انتخاب و کپی کردن متن در اندروید به هیچ وجه پروسه پیچیده‌ای را شامل نمی‌شود. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید:

به همین سادگی قادر به انتخاب و کپی کردن متن در اندروید خواهید بود. حال اگر قصد دارید که از آدرس بار مرورگر خود یک لینک را کپی و در محل دیگری پیست نمایید، باید مراحل زیر را انجام دهید:

به همین سادگی قادر به کپی کردن آدرس بار مرورگر و پیست کردن آن در هر بخش یا محل دیگری خواهید بود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه انتخاب و کپی کردن متن در اندروید پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قیمت باتری iPhone 6s

قیمت تاچ ال سی دی Samsung J2 Core

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

با توجه به راه اندازی شبکه شاد، هنوز افراد زیادی نتوانسته اند این نرم افزار را نصب کنند یا وارد شبکه و کلاس مورد نظر خود شوند . از این رو در این بخش به راهنمایی جهت نصب نرم افزار و همچنین پاسخ به سوالات متداول در مورد نصب و راه اندازی نرم افزار شاد می پردازیم. در ادامه اموزش ورود به شبکه شاد ، نصب نرم افزار و پرسش و پاسخ و آمده است .

جهت دریافت نرم افزار شاد به صورت مستقیم بر روی لینک زیر کلیک کنید. جهت کاهش حجم، فایل زیپ شده است . پس از بازگشایی آن را نصب نمایید .

دانلود نرم افزار شاد 2 ( نسخه جدید )

درصورتی که بعد از به روزرسانی با این مشکل مواجه شده اید باید شاد جدیدتر را ( بعد از این نسخه مشکل دار ارایه شده است ) دوباره دریافت و برنامه را به روزرسانی کنید .

ضمنا ، قابل توجه دانش اموزانی که مشکل احراز هویت دارند :  انتقال اطلاعات از سناد به شاد فردا ( یکشنبه 16 شهریور)  انجام خواهد شد لذا بعد از انتقال اطلاعات احراز هویت را انجام دهید .

چگونه لینک شاد را کپی کنیم

مسئول شبکه شاد : شاد۲ فردا برای استفاده معلمان و دانش‌آموزان رونمایی می‌شود

قابل توجه مدیران، معلمان و دانش‌آموزان گرامی

گروه‌های کلاسی سال تحصیلی گذشته در تاریخ ۱۵ مرداد از سامانه شاد پاک می‌شوند.

در صورتی که مایل به استفاده از اطلاعات سابق گروه‌ها هستید، تا پیش از این تاریخ نسبت به دریافت اطلاعات مورد نظر اقدام فرمایید.

با توجه به اینکه وارد شدن تعداد زیادی از دانش اموزان به کلاسها با مشکل مواجه شده و اکثرا نمیتوانند از طریق احراز هویت وارد کلاسهای خود شوند مدیر و معلم میتوانند دانش اموزان را به گروه کلاسی اضافه کنند

سوال مجری برنامه پرسشگر:

«تبادل فایل در شبکه شاد معادل ۱۸ میلیون گیگابایت می‌شود و اگر هرگیگابایت را ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان درنظر بگیریم، ارزش ریالی اینترنت مصرف شده ۱۸ تا ۹۰ میلیارد تومان می‌شود، مگر آموزش رایگان نیست، برای چه چنین رقمی را به مردم تحمیل کرده‌ایم؟»

پاسخ شرفی سرپرست مرکز برنامه ریزی و فناوری وزارت آموزش و پرورش:

به دانش اموزان  اطلاع دهید از برنامه شاد خود ، از قسمت لیست دانش اموزان که اسم دانش اموز در صورت انجام احراز هویت نمایان است عکس بفرستند. در حال حاضر تنها راه فهمیدن احراز هویت دانش اموز برای مدیران گرامی همین یک راه است .

دانش آموزی که قبلا در گروه کلاسهای درسی حضور داشته است و همچنین احراز هویت هم شده بود، حال حذف شده و هرچقدر احراز هویت را انجام میدهد ، پیام احراز هویت شما با خطا روبرو شده است نمایش داده میشود و وارد کلاسها نمیشود. معلم و مدیر هم نمیتوانند کاری انجام دهند . راه حل این مشکل چیست ؟

اَد کردن در گروه را دانش آموز فعال کند . از قسمت تنطیمات برنامه شاد  گزینه حریم خصوصی و سپس فعال کردن گزینه اضافه کردن در گروه .

جهت مشاهده و دانلود استیکرهای مخصوص برنامه شاد، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

به هیچ عنوان معلم یا مدیر اقدام به حذف کلاسی نکند چرا که  کلاس حذف شده به هیچ عنوان دیگر برنمیگردد . حتی اگر مدیر برنامه ی شاد را حذف و نصب مجدد کند و مجدد وارد شاد شود کلاس حذف شده تا زمانی که بروز رسانی انجام شود ایجاد نمی شود . در حال حاضر به روزرسانی ها با تاخیر انجام می شود .

چرا امکان مشاهده کلاسها وجود ندارد و نمی توانم کلاسهایم را ببینم ؟

با ورود به برنامه وارد قسمت تنظیمات شوید . در قسمت بالا سمت چپ روی سه نقطه یکبار بزنید .  روی گزینه خروج کلیک کنید. حال دوباره وارد برنامه شوید و مراحل را دنبال کنید .

برای حذف اعضای گروه باید دسترسی مدیر داشته باشید . در صورتی که معلم این دسترسی را ندارد مدیر باید دسترسی را فراهم کند .برای حذف مخاطب روی نام گروه یک بار بزنید تا لیست مخاطبین نمایش داده شود . دقت کنید که در این مرحله امکان حذف مخاطبین وجود ندارد . حالا در قسمت بالا بر روی مدیریت گروه کلیک کنید تا بخش مدیریت گروه باز شود . اکنون لیست مخاطبین را می بینید و جلوی نام هر یک از مخاطبین یک کلید ( سه نقطه ) وجود دارد . با زدن بر روی ان می تو انید مخاطبین را حذف کنید .

۱.در مورد‌ خطا‌های ‌نامعتبر‌ بودن‌ در پیام رسان شاد ؛ابتدا سناد‌ اصلاح ‌و بعد ‌از ‌بروز‌رسانی‌اقدام ‌گردد.
۲.‌برای‌ رفع‌‌ اشکالات‌کلاسها در شاد ‌، کلاس‌بندی‌ سناد‌ا صلاح‌گردد .
۳.برای‌ اصلاح ‌احراز‌ هویت‌‌ دانش‌آموزان‌ در شاد،  جهت ‌تسریع ‌از‌ تحت ‌وب ‌‌اقدام ‌گردد.
۴. ‌برای ‌رفع ‌اشکالات ‌کلاس‌ها در صورتی که  سناد‌ درست ‌باشد‌ منتظر ‌باشید.

پرسش اكثر همكاران گرامي: علت اينكه كد ملي دبير در برنامه شاد تاييد نمي شود چيست؟

۱- مرحله اول اطلاعات سناد اين دبير گرامي در سناد توسط مدير چك شود و هر گونه مغايرت رفع گردد

۲- مرحله دوم : دبير حتما شماره موبايل و كد ملي كه در سناد براي وي ثبت شده وارد برنامه شاد كند

نكته حائز اهميت و مهم : اينكه اگر دبير در چند مدرسه مشغول به تدريس است حتما بايد مشخصات كد ملي و شماره همراه اين دبير در سناد براي همه ان چند مدرسه كه تدريس مي كند يكي باشد.

مدیران برای معلمانی که مشکل کدملی دارند از بخش اطلاعات شناسنامه ای کدملی معلم را وارد کنند و اگر موبایلی که معلم در شاد ثبت کرده با موبایلی که در سناد وجود دارد یکی نبود درصورت نیاز تغییر و ثبت کنند وگرنه به معلم خود بگویید با همان شماره ای که در سناد وجود دارد نرم افزار شاد خود را فعال کنند یعنی از بخش تنطیمات خروج را بزند و دوباره با این شماره ثبت کنند.
درصورتی که شماره سناد با شماره ثبت شده در شاد یکی باشد اگر بازهم خطای کدملی داد فقط کافیست از بخش اطلاعات شناسنامه ای یک بار ویرایش و ثبت شود تا ۴۸ ساعت مشکل برطرف خواهد شد.

 

در صورتی که گوشی هوشمند نداشته باشید یا به هر طریقی امکان استفاده از گوشی هوشمند یا نرم افزار شاد برای شما فراهم نباشد می توانید از نسخه تحت وب استفاده کنید.

دانلود نرم افزار شاد

مدیران،معلمین و دانش اموزان در صورت بروز مشکل یا هرگونه سوال میتوانند در پیام رسان شاد از طریق ایدی های زیر با پشتیبان پیام رسان مستقیما ارتباط گرفته و سوال خود را مطرح نمایند:

قابل توجه مدیران مدارس، معلمان و اولیا دانش آموزان

همواره می توانید از طریق تماس با شماره 43081 (بدون پیش شماره و با تلفن همراه) و پیام به :

@shadsupport

در  شبکه شاد، مشکلات موردی را رفع نمایید و سوالات و اشکالات را برطرف کنید.

همچنین ببینید :

چرا نمی شود در شاد به آزمون وارد شویم توسط دانش آموز وقتی در صفحه آزمون وارد می‌شویم چیزی نمایش داده نمی‌شود

با نسخه وب وارد می شوید یا نسخه اندروید

سلام اگر شاد رو حذف کنم میشه کلاسها و پیام ها را برگردوند یا نه ؟

سلام . بله شاد دقیقا مثل تلگرام است .

چگونه لینک شاد را کپی کنیم

سلام میخوام ورود دو مرحله ای رو فعال کنم میزنه امکان فعال کردن نیست و فعال نمیشه چکار کنم؟

سلام یک تایم دیگه تست کنید

سلام روی برنامه درخواست بروز رسانی میآید و هر دفعه بروز رسانی میکنم باز همان درخواست دوباره ظاهر میشود و اجازه دسترسی به برنامه رو نمیده .لطفا راهنمایی بفرمایید

سلام
برنامه را حذف و نسخه جدید را دوباره دریافت و نصب کنید

با سلام چرا بات آزمون ساز من عکس ضمیمه می کنم می گه نامعتبره پی دی اف ارسال نمی شه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام من دانش آموز هستم شادم پیام فقط میاره پیام منو نمیبره و علامت تعجب میخوره و وویس و عکس و حضور هم باز نمیشه روی گزینه مدرسه من هم میزنم میگه عدم اتصال به اینترنت در حالی که اینترنت دارم برای دوستانم اما اینطور نیست

با سلام
شاد برای من اصلا کار نمیکرد خروج رو زدم و الان هر چی شماره تلفن فعال هم رو وارد میکنم وارد برنامه نمیشه؟؟؟؟؟علت چیه؟؟

سلام . احتمالا مشکل موقتی بوده . در ساعات دیگر تست کنید

سلام من مربی پرورشی هستم ضمن اینکه ما مربیا هیچگونه احراز هویتی نداریم من از اول سال تحصیلی تا حالا تمام کارهامو توی کانال مدرسه گذاشتم و بچه ها بامن ارتباط بودند .امشب هر کاری کردم نتونستم پیامی ارسال کنم و بلافاصله علامت قرمز میومد کنار پیامم .از برنامه خروج زدم تا دوباره وارد شم اما هرکاری کردم نشد .علت چیه؟امکان داره بچه ها ریپورتم کرده باشند؟چون زیاد پیام های فرهنگی توی کانال مدرسه میزاشتم

سلام . فکر نمیکنم همچین موردی باشه .
احتمال زیاد مشکلات داخلی برنامه است

من‌نمیتونم‌به‌هیچکس‌پیام‌بدم‌یا‌عکس‌پرفایل‌خودم‌یا‌کسی‌راببینم‌‌کمکم‌کنید‌زود‌ممنون‌مشکل‌از‌چیه

سلام. من احراز هویت میکنم درست میشه اما زمانی که اسم کلاس رو انتخاب می‌کنم داخل کلاس نمیره

سلام مدیر مدرسه هستم
نمیتوم وارد کلاس یکی از آموزگاران وارد بشم ترک از گروه زده
باشماره جدید که وارد سناد کردم با شماره قبلی میتونم

سلام من به تازگی وارد شاد میشم شماره ی خود را وارد میکنم ولی کمی صبر میکنم ولی وارد برنامه نمیشه درحالی که با همون شماره تا دیروز داخل شاد فعالیت میکردم لطفا کمک کنید

سلام تا چند روز پیش برای باز کردن عکسها و فایل صوتی مشکل نداشتم
هم اکنون هم برای دانلود و اجرای فیلم مشکلی ندارم
فقط عکس و فایل صوتی رو دانلود میکنه اما اجرا نمیکنه

سلام . حافظه موقت برنامه را خالی کنید . دوباره برنامه را نصب کنید .

سلام ببخشید من وارد شبکه شاد شدم اما نمی تونم وارد کلاس شوم

سلام . احراز هویت انجام دادید ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سلام اگر با پیام نمرات ثبت شد مواجه می شوید نمرات ثبت می شود…

با سلام خدمت شما من هر چی نمرات رو ثبت میکنم و بعد ثبت نتایج…

سلام برنامه ایراد دارد باید جمع نمرات دستی وارد کنی باید می…

بابا این چه برنامه ای که با تاخیر میاد و در صف انتظار میره….

بسیار خوب…


دانلود نرم افزار شاد 2 ( نسخه جدید )Downloads-icon

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 15px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

مدیران مدارس مسئول مدیریت کلاس های درسی در نرم افزار شاد هستندکه برای این کار ابتدا باید نرم افراز شاد را نصب و از طریق شماره همراهی که در سامانه سناد ثبت کرده اند وارد این کانال شوند . هم چنین گزینه جدیدی به نام ساخت کانال ، امکان ساخت کانال های مختلف در سامانه شاد را در بستر این نرم افزار فراهم نموده است .

چگونه لینک شاد را کپی کنیم

یکی از مهمترین اتفاقاتی که در دوران تعطیلی مدارس به دلیل بیماری کرونا به وجود آمد گسترش آموزش از راه دور از طریق شبکه های مجازی بوده است . برای همین منظور وزارت آموزش و پرورش برای نرم افزار شاد را طراحی و در اختیار مدیران ، معلمان و دانش آموزان قرار داده است . 

مدیریت کانال های کلاس درسی مدارس بر عهده مدیران است و آن ها باید بعد از ورود به نرم افزار شاد کلاس های مربوطه را با ساختن کانال ها ایجاد کرده و سپس معلمان و دانش آموزان را به این کانال ها دعوت نمایند . به همین منظور در ادامه راهنمای ساخت کانال و دعوت از معلمان و دانش آموزان توضیح داده شده است .  

با توجه به موجود بودن اطلاعات معلمان ، مدیران و اطلاعات کلاس های درسی در سامانه سناد ، کانال ها به صورت خودکار ایجاد می شوند . اما به تازگی با انتشار نسخه جدید شاد گزینه ای با نام ساخت کانال جدید در این برنامه فعال شده که ساخت کانال از این طریق امکان پذیر باشد . در ادامه این مقاله به راهنمای دسترسی به ساخت کانال در برنامه شاد پرداخته ایم .

در سرویس پیام رسان شاد مدیر یا معلم می تواند رسانه ای اختصاصی (کانال) ایجاد کند که با افزودن دانش آموز، مدیر و معلم به صورت یک طرفه در کانال تا حجم 1.5 گیگابایت محتوا ارسال کند ؛ امکانات کانال ها در شاد به شرح زیر است :

 

 انتخاب نام کاربری منحصر به فرد با قابلیت جست و جو توسط کاربران

ساخت لینک برای کانال و به اشتراک گذاری

ارسال انواع محتوای صوتی ، تصویری و متنی

ارسال فایل تا حجم 1.5 گیگابایت

امکان پخش زنده یک طرفه در کانال و دریافت نظر کاربران به صورت بلادرنگ

برگزاری نظرسنجی

خاموش و روشن کردن اعلان ها برای دنبال کننده ها و توسط دیگر ادمین ها

امکان تغییر مالک کانال و واگذاری

تعریف ادمین های دیگر با دسترسی های :

 

       امکان تغییر و ویرایش اطلاعات       دیدن لیست اعضای کانال       سنجاق ،ارسال  ویرایش و پاک کردن پیام ها       ارسال عضو و یا مدیر جدید
 

 تعیین لیست سیاه

 حذف کانال و عدم دسترسی تمامی اعضا به محتواها

 کانال های رسمی آموزش و پرورش

       کانال رسمی شاد       کانال نگاه به رویدادهای آموزش وپرورش       کانال اولیا و مربیان       کانال تربیت بدنی و سلامت       کانال های پرورشی       کانال استعدادهای درخشان       کانال آموزش کودکان با نیازهای ویژه       کانال پژوهش سراهای دانش آموزی

 

 راهنمای تصویری ساخت کانال در برنامه شاد

 برای دسترسی به گزینه جدید ، دو راه وجود دارد . اول انتخاب گزینه مخاطبین از گوشه سمت راست صفحه و یا انتخاب دایره ای در سمت چپ که در آن شکل مداد وجود دارد.

 

 

 انتخاب گزینه کانال جدید

 

 

انتخاب یک اسم برای کانال مورد نظر خود و کلیک بر روی علامت تایید موجود در گوشه بالای سمت چپ

 

 

چگونه لینک شاد را کپی کنیم

انتخاب مخاطبان خود برای عضویت در کانال و انتخاب علامت تایید در گوشه بالای سمت چپ

 

 

 احتمالا افراد عادی قادر خواهند بود با استفاده از مجوزی که از طرف آموزش و پرورش صادر می شود ، با ساخت کانال برای دانش آموزان تولید محتوا کنند . هم چنین یکی دیگر از راه های به اشتراک گذاری محتوا که در جدیدترین نسخه برنامه شاد ُ معرفی گردیده است ، بخش شادینو در برنامه شاد می باشد .

 

علی رغم عدم امکان ساخت کانال برای افراد عادی ، کانال های متعددی در برنامه شاد راه اندازی شده که به اطلاع رسانی در مورد اخبار آموزش و پرورش ، محتوای آموزشی ، پرورشی و غیره می پردازد . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کانال ها و نحوه دسترسی به آن ها ، توصیه می کنیم مقاله زیر را مطالعه نمایید .

 

حتما بخوانید: معرفی کانال های برنامه شاد

به دلیل آن که وظیفه مدیریت کانال های درسی هر مدرسه بر عهده مدیران مدارس می باشد برای این کار باید مراحل زیر توسط مدیران طی شود . در تصویر زیر راهنمای ورود مدیران به اپلیکیشن شاد ارائه شده است .

 

 

تکمیل اطلاعات معلمان (شامل کد ملی و شماره همراه) ، کلاس ها و دانش آموزان در سامانه سناد

       لازم است مدیر مدرسه هر چه سریع تر نسبت به تکمیل این اطلاعات اقدام نماید . ️همچنین در صورت تکمیل بودن این اطلاعات نیازی به ورود به سامانه سناد نیست و مستقیما به مرحله دوم بروید.

دانلود برنامه شاد و نصب این اپلیکیشن بر روی دستگاه هوشمند خود . 

 

مرحله سوم : ورود مدیر به اپلیکیشن شاد با وارد کردن شماره تلفن همراه خود .

       دقت شود که شماره تلفن همراه مدیر باید دقیقا همان شماره مشخص شده در سامانه سناد باشد و همچنین ️لازم است خط تلفن مدیر روشن باشد .

       پس از دریافت پیامک تایید و ارسال شماره آن در اپلیکیشن ، وارد اپلیکیشن شاد می شوید . پس از ورود در ابتدا نام خود را وارد نمایید . ️دقت شود که این نام برای تمامی مخاطبین شما اعم از معلمان ، دانش آموزان و اولیا نمایش داده می شود . 

انتخاب گزینه «ورود مدیر/معلم/دانش آموز» 

       در کادر نمایش داده شده ، نقش «مدیر» را انتخاب کنید و پس از آن ، در کادر جدید ، کد ملی خود را وارد نموده و دکمه تایید را فشار دهید . 

انتخاب گزینه «مشاهده لیست مدارس» و سپس انتخاب مدرسه مورد نظر خود

ایجاد گروه های کلاسی مدرسه شما 

       پس از ایجاد کانال ها و کلاس های درسی به دلیل اینکه کد ملی معلمان در سامانه سناد وجود دارد خود به خود این کانال ها برای معلمان قابل دسترس خواهد بود .

دعوت از معلمین به اپلیکیشن شاد در تاریخ اعلام شده در شیوه نامه ارسالی وزارت آموزش و پرورش

دعوت از دانش آموزان به اپلیکیشن شاد پس از اتمام ثبت نام معلمان

 

بیشتر بخوانید: حضور و غیاب در برنامه شاد

در صورتی که در مورد نحوه ساخت کانال ها و کلاس های درسی در نرم افزار شاد و نحوه دعوت از معلمان و مدیران به این پیام رسان سوال داشتید می توانید از کارشناسای سامانه مشاوره هیوا مشاوره بگیرید . همچنین آخرین اخبار مدارس از طریق کانال تلگرامی مدارس هیوا و همچنین صفحه اینستاگرامی مدارس هیوا به اطلاع دانش آموزان می رسد .

✔️ همانطوری که در متن مقاله توضیح داده شده است مسئول ساخت و ایجاد کانال های درسی هر کلاس مدیر مدرسه می باشد .

✔️ پس از ساخت همه کانال های مربوط به یک مدرسه مدیر باید همه معلمان را به این کانال ها دعوت نماید که نحوه دعوت آن ها در متن مقاله شرح داده شده است .

✔️ پس از دعوت مدیر مدرسه دانش آموزان باید نرم افزار شاد را نصب و عضو آن شوند که نحوه عضویت آن ها در متن مقاله شرح داده شده است .

چرا نمی تونیم در شاد کانال بسازیم

سلام . دانش آموزان مجاز به ساخت کانال در برنامه شاد نیستن .

چرا من نمیتوانم در شاد کانال بزنم؟

سلام . امکان ساخت کانال در برنامه شاد برای دانش آموزان وجود نداره .

اصلا فایده ای نداره

شاد خوبه ممنون

سلام ازتون خواهش میکنم اگه این پبام را دیدید جواب بدید یه خواهشی لزتون داشتم من دانش آموز هستم چجوری در شاد کانال یا گروه بزنم نمیشه چجوری کانال درست کنم یا کی میتونه واسم کانال درست کنه

سلام . شما نمی تونین در برنامه شاد کانال و یا گروه ایجاد کنین .

سلام تو رو خدا چرا دانش آموزان نمی تونن چند گروه یا کانال تشکیل بدند ، لطفا این کار رو اضافه کنید، تا دانش آموزان هم بتونند

عالی

برنامه شاد نصب نميشه رو گوشيم جرا

سلام . در صورتی که موفق به نصب برنامه شاد نمیشین ، می تونین با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین تا شما رو راهنمایی کنن .

من آیفون دارم نسخه آیفون شاد نیومده ؟ من الان از نسخه وبش استفاده می کنم تو آیفون راضیم

سلام . در حال حاضر نسخه آیفون برنامه شاد منتشر نشده .

برای چی این نصب نمیشه


مقالات منتخب سردبیر

بهترین مدارس ابتدایی و دبیرستان

انتخاب رشته دبیرستان

روش صحیح مطالعه برای دانش آموزان

معرفی رشته های انتخاب رشته پایه نهم

انتخاب رشته پایه نهم

منتخب های خواندنی

کودکان خلاق تحویل جامعه دهید

چرایی بیش فعالی کودکان

نکات مهم در انتخاب مدرسه مناسب

ویژگی های کودکان تیزهوش

چرایی افت تحصیلی

ترک تحصیل و عواقب آن

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

چگونه لینک شاد را کپی کنیم
چگونه لینک شاد را کپی کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *