چگونه نامزد خود را خوشحال کنیم

 
helpkade
چگونه نامزد خود را خوشحال کنیم
چگونه نامزد خود را خوشحال کنیم

تبیان، دستیار هوشمند زندگی

پل های ارتباطی

بلوار کشاورز،خیابان نادری،نبش حجت دوست،پلاک 12

public@tebyan.com

چگونه نامزد خود را خوشحال کنیم

02181200000

دسترسی سریع

محصولات و خدمات

اشتراک در خبرنامه

کلیه حقوق این سایت مربوط به موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان می‌باشد.

به گزارش «شیعه نیوز»، روابط زوجین، یک رابطه خطی و علت معلولی نیست، بلکه یک چرخه است که هرکدام از زوجین می‌توانند هم علت و هم معلول طرف مقابل باشند، بنابراین همانند بسیاری از مسائل بیمارگونه و منفی، مسائل مثبت نیز در روابط خانوادگی و زوجین مسری هستند.

خوشحالی یکی از زوجین، طرف مقابل و رابطه بین آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد و اگر در این فرآیند به دنبال خوشحال کردن همسرمان هستیم، درواقع به دنبال خوشحالی و خوشبختی خودمان هستیم.

برای ایجاد خوشحالی نیازی به اطلاعات خاص از رویکردهای مختلف روان‌شناختی نیست، با توجه به اینکه زندگی با مشکلات ترکیب‌شده است و هیچ زندگی‌ای بدون مشکل نیست، لذا در زندگی‌هایی که به‌صورت الگو مطرح هستند، زوجین آگاهی و مدیریت کافی را در ارتباطات بین فردی دارند.

ایجاد خوشحالی حتی با صرف یک فنجان چای در یک موقعیت مشترک نیز اتفاق می‌افتد، زبان بدن شاد و پرانرژی، تشکر کلامی از نامزد به دلیل یک هدیه کوچک، مرتب بودن، تعریف و تمجید از بابت رسیدگی به مسائل شخصی و بهداشتی، بازخورد مثبت نسبت به فعالیت‌ها و پیشرفت‌های طرف مقابل ازجمله مواردی است که باعث خوشحالی او می‌شود.

از دیگر راهکارهای خوشحالی همسر، گذراندن اوقات باهم است، ایجاد موقعیت‌هایی برای مسافرت به مکان‌های مختلف، تهیه کادو با توجه به علاقه‌مندی‌های طرف مقابل، بخشیدن اشتباهات و سهل‌انگاری‌هایش، ایجاد موقعیت‌هایی برای مذاکره در ارتباط با دلخوری‌ها و ناراحتی‌ها، ایجاد موقعیت‌هایی برای برنامه‌ریزی در مسیر زندگی و سهیم کردن طرف مقابل، مشورت گرفتن در تصمیمات مختلف زندگی و غیره است.چگونه نامزد خود را خوشحال کنیم

خوشی و خوشحالی کردن در بطن زندگی همه ما آدم‌ها وجود دارد، فقط کافی است کمی آگاه و متمرکز باشیم، چراکه این مشکلات نیستند که در ما حال خوب یا بد ایجاد می‌کنند، بلکه نوع نگرش ما نسبت به مشکلات است که در ما حال خوب یا بد ایجاد می‌کند.

 

منبع: جام‌جم سرا

همسر شما خانم خانه و شریک تنهایی شما در روزگاران پیری و ناتوانی شماست، کسی که در غم و شادی شما شریک و همراه است. او مادر فرزندان شماست، پس باید در زندگی برای شادی او بکوشید ما به شما می گوییم خوشحال کردن همسر تان سخت نیست و راه هایی وجود دارد که می توانید همسرتان را شاد کنید و به او احساس خاص بودن دهید. اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید،در این مطلب همراه ما باشید.

زنها به همه چیز توجه دارند – منظـورم همه چیز هـسـت. آنها استاد کشف چیزها بـهـمراه جـزئیاتشان می باشنـد. بنابراین حتی کوچکترین رفتارها اگر صمیمانه و متفکـرانـه انجام پذیرند، نتنها از طرف هـمسـرتـان مـورد تـحـسیـن و تقدیر قرار خواهد گرفت، بلکه باعث تحکیم روابط و برقراری حب و دوستی بیشتر بین شما خواهد شد.الـبـتـه مـنـظـور از این اعمال فقط کمک در انـجام امور خانه نیست. برخی از مردان تصور می کنند که شـسـتن ظروف نـهایت ابراز یک رفتار رمانتیک بشمار میرود. این ایده خـوب است ولی کافی نیست.تمیز و مرتب نمودن محیط بیشتر یک انتظار محسوب میشود تا یک لطف.اگر واقعا تصـمیم تـحت تاثیر قـراردادن و خـوشحال نمودن همسر خود را دارید نکات زیر را دنبال کنید و مطمئن باشید نتایج چشمگیری عایدتان خواهد شد.1) دستورالعمل های رومانتیک تهیه نمایید هنگامیکه همسرتان به خانه می آید، یک موضوع ماجراجویانه کوچک برایش محیا کنیـد. در قسمتی از خانه یاداشتی که به او بگوید چه باید بکند، قرار دهید. یاداشت دومـی را در محلی که باید آن کار مورد نظر را انجام دهد، بگذارید و به همین ترتیب.توجه داشته باشید که یادداشتها را بصورتی رومانتیک تدارک ببینید تا خودش را بـتـدریج بـرای شـبی خـاطره انگیز و بیاد ماندی آماده نماید. برای مثال به او بگویید در آشپزخانـه یـک لـیـوان چـای گرم بنوشد، سپس دوش بگیرد و یک موسیقی ملایم بگذارد – متـوجـه منظور می شوید؟2) به او بگویید که زیبا است زنها هیچگاه از شنیدن این جمله خسته نمی شوند و حتی زمانیکه انتظار شنیدنش را ندارند، بیشتر لذت می برند. گه گاهی به محل کار همسرتان تلفن زده و این موضوع را به او گوشزد کنید. یـادداشتی حاوی این پیغام در کیـفـش قـرار دهـید تا او در طول روز به آن برخورد کند. همچنین ایـمـیلی بـرایـش بـفرستید و بنویسید که دیگر تحمل دوریش را ندارید. او برای دیدن شما بسیار مشتاق و هیجان زده شده و مـمکن است حتـی محـل کارش را زودتر ترک نماید.3) برایش نامه ای دست نویس بنگارید شاید ایمیل مهمترین ابداع نسـل کنـونی بحساب آید اما چیز مهمی از زندگی را از بین برده است:اسرار و مکتب رومانتیک یک نامه دست نویس. بنابراین آنرا بازسازی نموده و یکی برایش بفرسفید. می تواند یک نامه عاشـقـانـه، داـستانی، اقراری و یا هر آنچه که همسر شما خوشش می آید باشد. فقط آنرا چاپ نکنید.

 4) او را به یک رستوران ببرید بیاد داشته باشید که این عنصر “غافلگیر نمون” است که باعث بهدف رسیدن میـشـود. بـطور غـیر منتظره به محل کار همسرتان رفته و او را به رستورانی در آن حوالی بـبـریـد. حتی می تـوانید غـذای او را آورده و فـی البداهه به یک پیکنیک کوچک بروید. شما پدیده بـرجسته روز او خواهید شد بخصوص هنگامی که همکارانش می بینند که وی چه مـرد رومانتیکی دارد.5) غذای مورد علاقه اش را برایش بپزید همه بانوان موافقند مـردی که بـا آشـپـزخـانه بـیگانه نباشد واقعا یک مرد کامل است. هر مـردی بـاید بـا پـختن غـذاهای آسـان آشنا بوده و بتواند حداقل یک غذای مشکل را طبخ کنـد. روش پـختـن غذای مورد علاقه او را یاد گرفته و خـود را در دریـای مـحـبـت وی غـرق شده ببینید. 6) او را به یک قرار ملاقات “رسمی” دعوت کنید بعد از زمان طولانی با هم بودن، زوجین تمایل به کندی و از دست دادن هیجانات مفـرط روزهای اولیه زندگی پیدا می کنند. این چیزی است که اغلب زنان تاسف آنرا میخورنـد. بـنـابـراین آن هیجـانات از دست رفته را بازیابی نموده و او را برای یک ملاقات زیـبـا دعوت نمایید. بهتر است او را به مکانی با کلاس و مجلل که مستلزم پوشیدن لبـاس رسـمـی مـی بـاشد ببرید ( می دانید که زنان عاشق شیک لباس پوشیدن هستند ) برای اینـکه به کار خود واقعا رسمیت بخشید، از او از طریق یک نامه یا ایمیل دعوت بعمل آورید.

7) برایش هدیه ای بعنوان یادگاری خریداری نمایید یک روز بدون دلیلی خاص هدیه ای منـاسـب کوچکی به او بدهید. البته منظور یک خرس عروسکی و یا دیگر هدایای غیـرقابل تخیل مـوجود نیست. بـه او چیزی بدهـید که برایش ارزش و مـعـنـی داشـتـه باشد. اگر چیزی که وی به آن احتـیـاج داشـته ولی تا به حال از گفتنش بشما اجتناب کرده را برایش خریداری کنید، نتیجه بسیار بهتری خواهید گرفت.9) یک شاخه گل به او بدهید مـنـتظر رسیدن روز ولنتاین یا تولدش نباشید. همین امــروز به همسرتان یک شاخه گـل بـدهـید تا احساسات او را بر انگیخته و محیط اطرافش را مزیـن نـمایـیـد. ابـتـکار داشـتـه بـاشـید و گـلی بـه او بـدهید که قبلا نداده باشید مانند یک تک شاخه رز یا ارکیده. تـحت هیـچ شـرایـطی نـبـاید گیاهانی مانـنـد کـاکتوس را به او داده و ایـن طور وانـمو کـنـید که نشانه عشق و رمز و راز میباشند.10) او را نوازش کنید وقتی همسرتان بعد از روزی سخت و خسته کننده از سرکار به خانه بازگشت به نزد او رفته و با مهربانی و نوازش با او سخن گفته و رفتار نمایید. سعی کنید با خوش رویی و خوش خلقی خستگی و استرس روزانه را از تن وی بیرون نمایید.در انتها این نکته را بیاد داشته باشید آنچـیزی کـه همسرتان از روی علاقه واقعی بخاطر می سپارد، اعمال کوچک و جزئی شما می بـاشـد. چـیـزهـای کـوچـکی مـانند تهیه یک کاریکاتـور از هـر دوی شـما و یـا ترجـیح دادن وی بجای تماشای مسابقه فوتبال دوشنبه شب.

دو راه دیگر برای خوشحال کردن همسر

چگونه نامزد خود را خوشحال کنیم

اگر عادت دارید با همسر یا نامزدتان همانند یکی از دوستان تان برخورد کنید باید بدانید که احتمالا او از رابطه اش با شما چندان خوشحال نیست، همه آنچه یک زن از مردش می خواهد عشق اوست و شما تا زمانی که به طور علنی این را به او نشان ندهید کافی نیست، فقط کافی است به طور مرتب با رفتارها و حرف های تان به او اظهار عشق کنید و یادش بیاورید که چقدر او را دوست دارید، تا او احساس کند که چقدر خوشبخت است که در کنار شما زندگی می کند.

قدیمی ها را دور بزنید

اصلا کافی نیست که تنها مشارکت شما در خانه فقط آوردن پول باشد. همسرتان احتیاج دارد که به لحاظ عاطفی او را پشتیبانی کنید ، او احتیاج به همراهی دارد که در تمام قدم های زندگی همراهش باشد از عوض کردن پوشک و آرام کردن کودک تان در شب گرفته تا تقسیم مساوی کارهای خانه. اگر همسرتان را دوست دارید عقاید قدیمی را که بعضی از کارها را زنانه می دانند دور بریزید و در همه کارها به همسرتان کمک کنید، مطمئن باشید در این حالت او نیز همراه بهتری برای شما خواهد بود.

چگونه یک مرد را خوشحال کنیم ؟ چقدر مرد زندگیتان برایتان ارزش دارد؟ همسر شما مردیست که همراه و شریک تمام لحظات زندگی تان است. هر چه به او محبت کنید و ارزش دهید، عشق و علاقه میان‌تان را تقویت کرده‌اید و در نتیجه انسجام و خوشحالی خانواده خود را افزایش داده‌اید. فرزندانتان نیز شما را الگو قرار داده و برای خوشحال کردن پدر و مادر و حتی در آینده خوشحال کردن همسر خود تلاش خواهند کرد. شاید با گذشت سال‌ها از ازدواج، فراموش کرده اید که با چه کارهای ساده ای می‌توانید همسرتان را شاد کنید. با اهمیت دادن به همسر خود به راحتی می‌توانید او را شاد کرده و احساس خاص بودن را به او هدیه دهید. در ادامه به چند مورد از راهکارهای خوشحال کردن مردان اشاره کرده‌ایم.

همان قدر که خوشحالی و سلامت روحی مادر بر فرزندان و خانواده تاثیر دارد، خوشحالی پدر و مرد خانواده نیز حائز اهمیت است. شما به عنوان همسر با انجام کارهای ساده می‌توانید شوهر خود را خوشحال کرده و به او انرژی دهید. در ادامه با ما برای اطلاع از این کارهای ساده همراه باشید. با رعایت نکات همسرداری این خوشحالی‌ها را دو چندان کنید. برای آگاهی بیشتر از نکات همسرداری کلیک کنید.

به یاد داشته باشید برای اینکه خانواده و شوهرتان را خوشحال کنید، اول باید خودتان شاد باشید تا این انرژی مثبت به خانواده نیز داده شود. سعی کنید همیشه صورتی خندان و شاد داشته باشید. با شادی شما و همسرتان فرزندان نیز تلاش می‌کنند تا پدر و مادر خود را خوشحال کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خوشحال کردن پدر کلیک کنید.

غذا برای بیشتر آقایان اهمیت زیادی دارد. بسیاری از زن و شوهرها تنها بر سر غذایی که یا به درستی پخت نشده یا به موقع آماده نبوده و سوخته دعوا می‌کنند. این اتفاق به راحتی می‌تواند باعث ایجاد مشکلات و دعواهای مداوم شود. اما اگر شما گاهی اختصاصی و برای همسرتان غذای مورد علاقه‌اش را با تمام مخلفات آماده کنید، به راحتی او را خوشحال کرده‌اید. همچنین می‌فهمد که برای او وقت گذاشته و ارزش زیادی برایش قائل هستید. چگونه نامزد خود را خوشحال کنیم

برای همسرتان جشن تولد بگیرید و حتما خانواده اش را هم در این شادی شریک کنید. جلوی او از پدر و مادرش تشکر کنید که چنین پسری با ویژگی‌های بی نظیر تربیت کرده‌اند. این کار هم باعث شادی مضاعف همسرتان شده و هم محبت خانواده اش به شما جلب می‌شود. همسرتان هرگز این محبت و برنامه‌ای که ترتیت داده‌اید را فراموش نمی‌کند؛ حتی اگر به زبان هم نیاورند، در دلش شما، شعور و مهربانیتان را ستایش می‌کند. اگر در برقراری ازتباط با خانواده همسرتان مشکل دارید، ضروری است که با یک روانشناس صحبت کنید چراکه خانواده نقش بسیار مهمی در کیفیت رابطه زناشویی دارد. 

با اعتماد به شوهرتان قدرت او را افزایش می‌دهید. همواره او را تشویق کرده و طرفدارش باشید حتی اگر بازنده باشد، او را از نظر خودش و دیگران بزرگ و برنده نشان دهید. از خوبی‌های او تعریف کرده و مهارت‌ها و استعدادهایش را به او یادآوری کنید. در کارها به همسرتان اعتماد کرده و او را تکیه گاه خود بدانید. بالا بردن اعتماد به نفس مرد از اصول شکل گیری خانواده سالم است. برای آگاهی بیشتر در زمینه خانواده سالم کلیک کنید.

گاهی به زبان بیاورید که دوستش دارید. برای موثرتر بودن گفته تان جمله “دوستت دارم” را در گوشش زمزمه کنید. هیچ وقت نگویید که “من دوست داشتنم را با رفتارم ثابت می‌کنم”؛ رفتار و زبان تکمیل کننده هم هستند. ابراز احساسات باعث پایداری رابطه عاطفی و در نتیجه انسجام خانواده می‌شود. برای آگاهی بیشتر در زمینه انسجام خانواده کلیک کنید. 

گاهی پیامک‌های عاشقانه برای او بفرستید. متاسفانه اغلب جوانان در دوران دوستی یا آشنایی ابتدایی به هم پیامک‌های عاشقانه، استیکر قلب و… می‌دهند، اما بعد از عروسی این کارها را به طور کل فراموش می‌کنند. حتی بعد از گذشت سال ها از ازدواج، باز هم به یکدیگر پیام، تصاویر یا استیکرهای عاشقانه بدهید. حتی می‌توانید برای شوهرتان نامه عاشقانه بنویسید.

خود را خوشگل کرده و لباس‌هایی که شوهرتان دوست دارد را بپوشید. مخصوصا وقتی از سرکار بر می‌گردد حتما به ظاهرتان برسید. نگویید “از ما گذشته است”، حتی اگر 50 ساله هستید. اگر فرزندانتان بزرگ هستند و نمی‌توانید هر لباسی بپوشید، از رنگ‌ها دلنشین و شاد استفاده کنید، یک گلسر زیبا به موهایتان زده و با یک عطر ظاهر زیبای خود را تکمیل کنید.

یکی از روش‌های خوشحال کردن شوهر این است که او را از دوست هایش جدا نکنید. توقع نداشته باشید که او با ازدواج، گذشته اش را از ذهنش پاک کند و از دوستان دوران مجردی‌اش دور شود. هر فردی چه زن و چه مرد نیاز دارد که در کنار هم سن، هم فکر و یا هم‌نشینی از جنس خود باشد. البته نوع دوستان آن‌ها هم مهم است. اجازه دهید با دوستانی که به نظرتان خوب است و به مورد اعتماد هستند، رفت و آمد کند.

این کار حتی باعث پیشرفت شما و زندگیتان هم می‌شود. بگذارید دوستانش را به منزل دعوت کند. اگر دوستانش متاهل بودند، همسرانشان را برای شناخت و ارتباط بیشتر به خانه خود دعوت نمایید.

برای خوشحال كردن شوهر خود خوبی‌هایش را به او بگویید. هر زنی توقع دارد که شوهرش مدام از او تعریف کند. مثلا بگوید که “چه غذای خوشمزه‌ای پخته‌ای یا چه لباس زیبای پوشیده ای”. به همین اندازه شوهر هم توقع دارد که زن از او تعریف کرده و خوبی‌هایش را بیان نماید. مثلا بگویید “امروز چه خوش تیپ شده ای یا این مدل ریش به تو خیلی می‌آید”. یا مثلا “چقدر تو دست و دلبازی یا چقدر تو خوش صحبتی یا چقدر قدرتمندی”، “من به تو در این مورد افتخار می‌کنم”. خاطراتی که در دوران نامزدی داشتید را  برایش زنده کنید. هیچ وقت تو ذوقش نزنید و اگر موافق کاری نیستید یا کوتاه بیایید و یا با آرامش او را منصرف کنید.

به یاد داشته باشید که با خوشحال کردن همسرتان می‌توانید خانواده موفق و شادی داشته باشید و با دریافت مشاوره خانواده آرامش را به زندگی خود بازگردانید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خانواده موفق کلیک کنید.

برای پایداری یک رابطه عاطفی و زناشویی لازم است که زوجین به دنبال خوشحال کردن یکدیگر در زندگی مشترک باشند. زمانی که زن و شوهر خوشحال باشند، فرزندان نیز شاد هستند و در نتیجه خانواده سالم آنان شکل می‌گیرد. متاسفانه این باور وجود دارد که تنها مردان باید همسر خود را خوشحال کنند در حالی که هردوی آن‌ها وظیفه دارند که زمینه شادی و خوشحالی یکدیگر را فراهم نمایند. روانشناس و مشاور خانواده راهکارهایی را به شما آموزش می‌دهد تا همسر خود را خوشحال کرده و این شادی را پایدار و همیشگی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره خانواده کلیک کنید. 

برای دریافت مشاوره در زمینه رابطه زناشویی و راه های خوشحال کردن مردان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.


روانشناسی
مشاوره خانواده

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

هدیه دادن بدون مناسبت نقش قابل توجهی در پیدایش و تقویت علاقه در زندگی مشترک دارد

 

 

هدیه دادن و هدیه گرفتن از کارهای جالبی است که در تمام دنیا به مناسبت های مختلف انجام می شود و از هر جنس، رنگ و سن که باشید، این کار ارتباطات عمیق تر و بهتری بین شما و دهنده یا گیرنده هدیه ایجاد می کند.چگونه نامزد خود را خوشحال کنیم

 

هدیه دادن به صورت غیررسمی و بدون مناسبت نقش قابل توجهی در پیدایش و تقویت علاقه در زندگی مشترک دارد.

دکتر صفایی ، روان‌شناس:هدیه دادن و هدیه گرفتن می‌تواند سوءتفاهم را از بین ببرد و دعواهای زناشویی را خاتمه بخشد.هدیه دادن بدون مناسبت عمل با ارزشی است، در برخی موارد زوج‌ها با هدیه‌دادن آن هم بی‌دلیل به یکدیگر، می‌توانند طرف مقابلشان را غافلگیر کنند و تأثیر بسیار خوبی بر روح و روان وی برجای بگذارند.خوشحال شدن با دریافت هدیه در زنان بیشتر از مردان دیده می‌شود، با توجه به این که مردان بیشتر نقش حمایت‌کنندگی را در زندگی زناشویی ایفا می‌کنند، بیشتر از زنان هم برای دادن هدیه علاقه نشان می‌دهند.ارزش هدیه بیشتر معنوی است تا مادی و جنسیت آن نباید مورد توجه قرار گیرد،در صورتی که یک هدیه ناقابل همراه با عشق و محبت در بین زوجین رد و بدل شود، ارزش دوچندانی پیدا می‌کند و ابراز رضایت را خصوصاً در خانم‌ها به وجودمی‌آورد.

 

هدیه دادن گل، یكی از قدیمی ترین زبان ها برای بیان عشق است

 

هدیه دادن گل، یكی از قدیمی ترین زبان ها برای بیان عشق است. که متأسفانه انسان ها خود را از چنین هدیه با ارزشی كه قیمت چندانی هم ندارد محروم می كنند و گل دادن را تنها محدود به روز تولد یا عیادت از بیمار می کنند. شما می توانید با هدیه دادن ، زندگی و محل سكونت تان را سرشار از امواج مهر و محبت كنید. به ارزان بودن هدیه ای كه می خواهید بدهید فكر نكنید، بعضی از اعمال محبت آمیز دارای امواج كوچك ولی خاصی است كه بسیار دورتر از امواج هدایای گران قیمت می روند. شما باید این قدر به كار خوب خود ادامه بدهید تا مهربانی و هدیه دادن بخشی از وجود شما شود. نگران این نباشید كه ممكن است هدایای شما بی ارزش یا تكراری شوند. مطمئن باشید هیچ وقت چنین اتفاقی نمی افتد. صرفاً هدیه گرانتر، حاكی از بالاتر بودن میزان عشق نیست. مهم این است كه شما در هنگام هدیه دادن به فكر همسر خود بوده اید.بزرگترین هدیه ای كه می توانید به همسران خود بدهید، عشق بی قید و شرط است. عشق بدون قید و شرط نه تنها به فردیت هر كس احترام می گذارد بلكه آن را پرورش می دهد، حتی اگر جدایی یا از دست دادن همدیگر را به همراه داشته باشد.

گردآوری : بخش زناشویی بیتوتهمنابع:باشگاه خبرنگاران

تبیان

 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


درخواست وکیل طلاق و مشاوره تلفنی رایگان


لیفت و پروتز سینه توسط پزشک برتر تهران

پرداخت شهریه آموزشگاه زبان در صورت رضایت


مشاوره تلفنی طلاق

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


قاعدگی دردناک زنان و دختران


سفارش آنلاین جدیدترین ست های لباس زیر


تجربه روابط جنسی لذتبخش و ایمن

درانتخاب همسرآینده‌تان دچارتردید شده‌اید؟


قابلیت افزودن لباس حین شست و شو


دریافت کارت تخفیف 20درصدی درمان

تور ارزان کیش با رزرواسیون بهترین هتل ها

رزروبلیط وهتل درسراسرایران بابیشترین تخفیف

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021


قبل از گرونی و شلوغی عید فرشت رو بخر!


با چند سوال ساده شخصیتت رو بشناس!

 

 

چگونه نامزد خود را خوشحال کنیم

وفاداری و علاقه شما به همسرتان در زمان های سختی و مشکلات اثبات می شود لذا زمانی که شوهرتان دچار شکست شغلی، بیماری، بدهکاری و … می شود از او حمایت کنید.

 

در این مطلب به نکات و مواردی اشاره خواهد شد که به شما کمک می کند هر چه بیشتر محبوب همسرتان شوید و روابط زناشویی تان، بیش از پیش مسالمت آمیز و توام با خوشحالی و نشاط گردد.

 

عموماً نکات و مطالبی که در اختیار زوجین قرار می گیرد، برگرفته از متون اروپایی و آمریکایی است که به طور قطع تفاوتهای فرهنگی، اعتقادی و نگرشی بسیاری با ما ایرانیان مسلمان دارند. در فرهنگ و تمدن ما ایرانیان مسلمان، علاوه بر تأکید و اهمیت فراوانی که بر کیان خانواده داده شده است، وظایفی خاص و منحصر به فرد به هر یک از زوجین واگذار می شود که رعایت آن نقش بسزایی در رضایت زناشویی خواهد داشت.

 

فراموش نکنید که شما نه تنها یک زن ایرانی بلکه یک زن مسلمان بوده و با زنان سایر کشورهای دنیا متمایز بوده و حتی به جرأت می توان گفت منحصر به فرد هستید چرا که تعهد، عفاف، مسئولیت پذیری، فداکاری و … که در یک زن مسلمان ایرانی مشاهده می شود، در هیچ یک از زنان سایر ملل دیده نمی شود. زنان ما نه تنها دارای فرهنگ و تمدن غنی ایرانی هستند بلکه این فرهنگ و تمدن با آموزه های اسلامی و اعتقادی آنان نیز درآمیخته است.

 

از سوی دیگر مردان ایرانی نیز در وفاداری، مسئولیت پذیری، سخت کوشی و خانواده دوستی از منحصر به فردترین مردان دنیا هستند؛ لذا آموزه های تربیتی زنان و مردان ایرانی باید مختص خود آنان باشد و نه الگوبرداری از دیدگاههای روان شناسان غربی. در ادامه نکات کلی شیوه های همسرداری به شما بانوان ایرانی ارائه می گردد:

 

1 – میزبانی جذاب باشید

پس از بازگشت همسرتان از مسافرت، محل کار، دانشگاه و… با روی خوش به استقبال او رفته با چهره ای بشاش و خنده رو با او سلام و احوال پرسی کرده و بهترین لباسهایتان را برای همسرتان بپوشید، عطر بزنید و به ظاهر خود رسیدگی کنید. در مورد اتفاقات و خبرهای خوشی که در طی روز دیده یا شنیده اید صحبت کنید و اخبار و ناگوار را به زمانی بعد از استراحت همسرتان موکول کنید. تلاش کنید تا در حد توانتان فضای منزل را برای استراحت همسرتان مهیا کنید.

 

2 – با صدایی آرام و ملایم با همسرتان صحبت کنید.

حتی در بدترین شرایط هم بر سر شوهر خود فریاد نکشید.

 

3 – همیشه بوی خوش داشته باشید و به زیبایی ظاهرتان توجه کنید

به تناسب اندام و بهداشت جسمانی خود توجه داشته باشید. بهترین لباسها و پوششها را نزد همسر خود داشته باشید ، نه اینکه لباسهای زیبایتان را مختص مهمانی ها و مجالس کنار بگذارید. اجازه ندهید همسرتان شما را با ظاهری نامرتب و ژولیده ببیند. از آرایشهای حرام به شدت بپرهیزید (یعنی در مقابل نامحرم ظاهری مناسب و عفیف داشته باشید و زیبایی هایتان را مختص همسرتان بدانید).

از رنگها، لباسها و آرایشهایی استفاده کنید که مورد علاقه همسرتان است و هر چند وقت آرایش ظاهر، لباسها و موهای خود را تغییر دهید ( البته فراموش نکنید که در این زمینه حتماً به توانایی اقتصادی همسرتان توجه داشته باشید ).

 

4 – راضی به رضای خداوند باشید

به خاطر درآمد کم همسرتان غمگین و افسرده نباشید و با او درگیر نشوید و خودتان را آزار ندهید. برای کنار آمدن بهتر با این وضعیت به زندگی افراد کم درآمدتر از خود توجه کنید و نعمتهایی را (سلامتی و خانواده خوب و…) که خداوند به شما داده، شکر گذار باشید و به خاطر داشته باشید که ثروت واقعی در ایمان و تقواست.

 

5 – تحت تاثیر تجملات زندگی اطرافیان خود قرار نگیرید

خانه و زندگی خود را همان طور که هست دوست داشته باشید و از همسر تان تقاضاهایی فراتر از توان و قدرت مالی اش نداشته باشید. در مقابل به همسرتان کمک کنید تا هر ماه پس انداز هر چند اندکی ذخیره کند و از طرف دیگر او را تشویق کنید تا به افراد نیازمند و فقیر کمک کند.

 

6 – از همسر خود تشکر و قدردانی کنید

درست است که مردان مسئول تأمین هزینه های زندگی زن و فرزندان هستند اما این مساله به معنای نادیده گرفتن تلاشها و زحمات مردان نیست. از همسر خود به خاطر تلاشهای بی شائبه اش تشکر و تقدیر کنید. نتیجه این رفتار، عشق و علاقه بیشتر شوهرتان نسبت به شما و خانواده خواهد بود.

 

7 – وفاداری خود را به همسرتان اثبات کنید

وفاداری و علاقه شما به همسرتان در زمان های سختی و مشکلات اثبات می شود لذا زمانی که شوهرتان دچار شکست شغلی، بیماری، بدهکاری و … می شود از او حمایت کنید. این حمایت می تواند شامل حمایت و توجه عاطفی تا کار کردن شما در بیرون از منزل ( برای کمک اقتصادی به همسر) را شامل شود.

 

8 – زمانی که عصبانی است او را بشاش نمائید

قبل از هر کاری از چیزهایی که او را عصبانی می کند پرهیز کنید، اما چنانچه این اتفاق افتاد با استفاده از تکنیک های زیر سعی کنید او را آرام کنید:

 

چگونه نامزد خود را خوشحال کنیم

1 _ اگر اشتباهی از شما سرزده و مقصر هستید غرور را کنار بگذارید و عذرخواهی نمایید

2 _ اگر او مقصر است آنگاه :

_ به جای غر زدن سعی کنید آرام باشید

_ هرگز کاری نکنید که همسرتان مجبور باشد بین شما و خانواده اش یکی را انتخاب کند

_ صبر کنید تا عصبانیت او فروکش کند و سپس با آرامش و مهربانی در مورد مشکل بوجود آمده با او صحبت کنید.

3 _ اگر عصبانیت وی عامل خارجی دارد:

_ تا فروکش کردن خشم او ساکت بمانید.

_ از پرسیدن پرسش های زیاد و طولانی پرهیز کنید و تنها سعی کنید با سؤالات کوتاه بفهمید که چه اتفاقی افتاده است مثلاً بپرسید: ممکن است به من بگویید چه اتفاقی افتاده؟ چرا این قدر عصبانی هستید؟ دوست دارم کمک کنم. همه چیز را به من بگو.

_ وظیفه سرپرستی خود را هنگام غیبت ایشان به خوبی انجام دهید.

 

9 – رازدار باشید

از گفتن آنچه شوهرتان دوست ندارد بقیه افراد فامیل از آن مطلع شوند خودداری کنید. از منزل و بچه ها به خوبی مراقبت نمائید. مواظب دارایی ها و مخارج خانواده باشید.

با هماهنگی و اطلاع شوهرتان کارهای خارج از خانه را انجام دهید. با افراد یا اقوامی که شوهرتان با آنها رابطه ی خوبی ندارد در ارتباط و یا رفت و آمد زیاد نباشید. در غیاب ایشان با والدین و اقوام شان خوش رفتار باشید.

_ با دوستان و اقوام ایشان محترمانه رفتار کنید.

_ با مهمان های شوهرتان با رویی گشاده رفتار کرده و به خوبی از آنها پذیرایی کنید.

_ از هر گونه مشکل با اقوام و خویشاوندان شوهرتان بپرهیزید.

_ هرگز کاری نکنید که او مجبور باشد بین شما و خانواده اش یکی را انتخاب کند.

_ شوهرتان را تشویق کنید که با اقوامش در ارتباط باشد و آنها را به منزلتان دعوت کنید.

_ با خانواده شوهرتان به صورت تلفنی، حضوری و … در ارتباط مستمر باشید، به آنها هدیه بدهید و در مواقع نیاز به آنها کمک نمایید.

 

10 – صبور باشید و از شوهرتان حمایت عاطفی نمائید

هنگامی که با تنگدستی و شرایط مالی سخت مواجه می شوید، هنگام ابتلا به حوادث ناگوار برای اقوام، نزدیکان و یا والدین از قبیل تصادف، بیماری یا مرگ و نیز هنگامی که او با شما کمی غیرعادی برخورد می کند صبور باشید و حمایت عاطفی خود را از او دریغ نکنید.

 

11 – خانه دار خوبی باشید

دکوراسیون خانه را با نظر یکدیگر بچینید و به نظافت خانه برسید. غذاهای سالم و مورد علاقه شوهرتان را تهیه کنید و در تربیت فرزندان دقیق و کوشا باشید.

منبع :tebyan.net

مطالب بیشتر برای زندگی بهتر


دندان هات رو درست کن و3ساله پرداخت کن!!


مشاوره روانشناسی به صورت ویدیو کال


بهبود مشکلات رفتاری کودک با بازی درمانی


تردید و دو دلی قبل از ازدواج


یادگیری زبان در کوتاهترین زمان


مشاوره تلفنی طلاق


بهترین پیشنهادهای خرید برای کتاب کودک


گیفت کارت ارزان/تحویل آنی وپشتیبانی

پرداخت شهریه آموزشگاه زبان در صورت رضایت

خریدقسطی جهیزیه بدون نیاز به پرداخت اولیه


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!


سینما رو به خونت بیار!

پکیجی که شما را به هدف تحصیلی‌تان میرساند


قابلیت افزودن لباس حین شست و شو

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

جستجو در سایت

چگونه برای نامزدتان جذاب باشید،چطور نامزدم را جذب کنم و برای نامزدم جذاب باشم،چگونه برای نامزدم جذاب باشم،جذابیت برای نامزد،چگونه نامزدمان را جذب کنیم

فرقی ندارد آقا یا خانم همه در تلاشیم که نظر نامزدمان را به خود جلب کنیم و دوست داریم ما کانون توجه او باشیم،اکثر خانم ها و آقایان به اشتباه در ابتدای دوران نامزدی قصد دارند با در اصطلاح کلاس گذاشتن نامزد خود را جذب کنند ، اما حقیقت اینست که دیگر شما انتخاب شده اید پس باید بدانید  برای افرادی که قرار است با آنها روابط نزدیک و صمیمی داشته باشید نباید کلاس بگذارید چرا که این رفتار باعث دوری و فاصله بین شما و فرد مقابلتان میشود

قانون مهم ، خوده ،خوده ،خودتان باشید ، راحت باشید اشکالی ندارد که گاهی سوتی بدهید ، اشکالی ندارد گاهی خرابکاری کنید و البته از نامزدتان هم انتظار نداشته باشید بدون اشتباه باشد ، راحت برخورد کنید تا نامزدتان با شما راحت باشدچگونه نامزد خود را خوشحال کنیم

مردها شیفته زنی هستند که به آنها انرژی دهد حتی اگر خودشان فردی آرام باشند،بخندید، شاد باشید و شوخ طبع و البته ظرفیت و جنبه شوخی خود را بالا ببرید ، فراموش نکنید زنان و مردان شوخ طبع زندگی زناشویی و ازدواج موفقتری نسبت به زنان و مردان باهوش ،جدی و عبوس دارند

تفریحات مختلف و کارهای عجیب را با هم تجربه کنید ، از اینکه مدام به منزل هم بروید و در کنار هم بشینید خود داری کنید سعی کنید بیشتر در اجتماع و کنار هم حاضر باشید قرار بگذارید امروز که با هم بیرون میرید برنامه ای برای شاد کردن نامزدتان داشته باشید

روابط تلفنی،اس ام اسی، اینرتنتی با هم نداشته باشید سعی کنید دیدار های شما حضوری باشد آنهم با قوانین خاص ، میدانم که در روزهای اول نامزدی صبر و قرار ندارید تا مدام همدیگر را ملاقات کنید ، صحبت کنید و … اما اگر میخواهید این جذابیت تداوم داشته باشد  کیفیت رابطه را فدای کمیت آن نکنید

مقاله از علی سلطانی مجد ( محقق و پژوهشگر) / سایت تنظیم خانواده

 

حد و حدود رابطه جنسی در دوران عقد

چگونه شوهرم را تحریک کنم

روشهای وابسته کردن شوهر

چطور شوهرم را عاشق خودم کنم

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

چگونه نامزد خود را خوشحال کنیم

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :


14918


بازدید امروز:


39688


بازدید دیروز:


232235364


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

چطوری نامزدم را عاشق و وابسته خود کنم؟ چطور دوست پسرمو عاشق خودم کنم؟ روش های جذب یک پسر چیست؟ چگونه شوهرم را به خودم وابسته کنم؟ اگر شما خانمی باشید که مردی را دوست دارید حتما این سوالات را از خود میپرسید. در ادامه با سوربان همراه باشید تا راههای را برای جذب مرد مورد علاقتان به شما نشان دهیم.


شروع یک رابطه جدید همیشه بهترین قسمت آن است. آن شور و هیجان اولیه هیچوقت تکرار نخواهد شد. اما آیا می توانید کاری کنید که آن شور و شوق را برای همیشه نگه دارید؟ آیا می توانید کاری کنید که هر روزی که می گذرد بیشتر دوستتان داشته باشد؟ چطور می توانید کاری کنید که همیشه به شما فکر کند؟ شاید چشمش را گرفته باشید، اما آیا می توانید مطمئن باشید بطور دائمی مال شما شود؟ چطور می توانید کاری کنید که همیشه شما را بخواهد و برای آنچه که هستید دوستتان داشته باشد؟
مردها تک بعدی تر از زن ها هستند. یا شاید هم چیزها را آنطور که ما می بینیم نمی بینند.
در زندگی مردها هر موقعیت نمی تواند میلیون ها جایگزین یکسان داشته باشد.
برای آنها، زنگ نزدن شما خیلی ساده به این معنی است که سرتان شلوغ است و هیچوقت تصور نخواهد کرد که علاقه ای به او ندارید.
بنابراین کار شما این است که او را مجذوب خود نگه دارید و کاری کنید که همیشه شما را بخواهد.
با چه سلاحی؟ با اعتمادبه نفس و کنترلتان. ما به شما می گوییم چطور او را بدون هیچ تلاشی مجذوب خودتان نگه دارید.


1 – سر خود را شلوغ کنید
هیچوقت نباید طوری نشان دهید که انگار نشسته اید کنار تلفن و منتظر زنگ او هستید، حتی اگر واقعاً اینطور باشد! برای اینکه حواستان را پرت کنید، بیرون بروید، با دوستانتان معاشرت کنید، سرگرمی برای خود داشته باشید.
و دقت کنید که حتماً او از فعالیت های شما باخبر باشد و بداند که سرتان شلوغ است. این کار نه تنها او را مجذوب شما نگه می‌دارد، باعث می شود وقتی برای او وقت می گذارید کلی متشکرتان باشد!چگونه نامزد خود را خوشحال کنیم

2 – هیچوقت نشان ندهید که اذیت می شوید
بزرگترین اشتباهی که اکثر خانم ها مرتکب می شوند این است که مدام شکایت می کنند که « چرا دیشب دیروز فلان موقع به من زنگ نزدی؟ » اینجور سوال ها به جای اینکه باعث شود بیشتر دوستتان داشته باشد، فقط او را دورتر می کند. اینکه بگویید، « قبلاًها اینکار را می کردی » حتی اوضاع را بدتر هم می کند. یادتان باشد، مردها از سوال و جواب کردن در رابطه متنفر هستند.
در ابتدای هر رابطه، شور و هیجان در بالاترین حد است و این باعث می شود همیشه دنبالتان باشد. اما رابطه هم مثل هر چیز دیگری پیش می رود و به مرحله ای می رسد که هر دوی شما با هم راحت تر می شوید و این یعنی لازم نیست دیگر هر چند ساعت یکبار به هم زنگ بزنید تا احساس کنید هم را دوست دارید.

3 – احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید
اگر می خواهید بدانید که چطور او را همیشه مجذوب خودتان نگه دارید، لباسی بپوشید که خودتان از آن خیلی خوشتان می آید و احساس می کنید جذاب می شوید. وقتی خودتان احساس جذاب بودن کنید، مطمئن باشید در ظاهرتان تاثیر می گذارد.

4 – به ظاهرتان توجه کنید
شاید سطحی به نظر برسد اما برای گذاشتن اولین تاثیر یا تاثیرات بر روی طرف مقابل الزامی است. خیلی باید از رابطه تان بگذرد تا بگذارید شما را در لباسی معمولی یا بدون آرایش ببیند.


5 – پیش قدم شوید
سرسخت بودن را فراموش کنید و خیلی وقت ها خودتان پیش قدم شوید. اما نباید این کار را همیشه تکرار کنید. برای اینکه او را همیشه مجذوب خودتان نگه دارید، باید علایق او را در نهایت نگه دارید. پس برایش یادداشت بگذارید و از او بخواهید که در فلان روز همدیگر را ملاقات کنید.

6 – به غریزه اش رسیدگی کنید
این کاملاً بدیهی است. با تحسین کردن او، چه از ظاهرش و چه از شخصیتش، ایجاد ارتباط چشمی و نگاه های نافذ، احساساتش را شکوفا کنید.
ممکن است مردی به شما بگوید که به کمی فضا نیاز دارد و اینکه دوست دارد بدون اینکه به نامزدش فکر کند، زمانی را به خود و دوستان هم جنس خود اختصاص دهد اما این همیشه درست نیست. می توانید این را پذیرفته و بگذرید. و یا کاری کنید که بدون اینکه حتی از او بخواهید، شما را بخواهد و همیشه دنبالتان باشد.فقط کافی است که دختری با اعتماد به نفس به نظر برسید و طوری وانمود کنید که خیلی به حضور او نیاز ندارید.
اگر این نکات را رعایت کنید، خیلی زود می بینید که چطور او را شیفته خود می کنید و همیشه به دنبال خود می کشانید.

7- صادق باشید و مستقیم صحبت کنید
 هیچ چیز بهتر از صداقت نیست. حرف دلتان را بزنید. بسیاری از زنان انتظار دارند نامزدشان ذهنشان را بخواند و یا آن چیزی که دلشان می خواهد را خودش ” کشف ” کند. ما نمی توانیم ذهن شما را بخوانیم. صادق بودن بهترین کمک برای یک رابطه است.



8-با شوهرتان مثل یک پادشاه رفتار کنید

 الان دختران فریاد می کشند “چرا اول او با من مثل یک ملکه رفتار نکنه؟”  اگر به دنبال نتایج مطلوبتان هستید اول شما باید شروع کنید. دست از خودخواهی و سرزنش کردن نامزدتان بکشید. اگر شما واقعا با نامزدتان مثل یک پادشاه رفتار کنید، او کنار شما احساس میکند که یک شاه است – این احساس اعتیاد آور است. بنابراین، او به شما معتاد می شود و هر کاری انجام می دهد تا شما را نگه دارد. خانم ها، این یک فرمول برای نگه داشتن نامزدتان و وابسته کردن اوست. با او مانند یک پادشاه رفتار کن ده برابر او با شما مثل یک ملکه رفتار خواهد کرد.


9- به نامزدتان فضا و آزادی بدهید

بسیاری از مردان وقتی زمان زیادی با زنی هستند احساس می کنند که در یک “قفس” قرار گرفته اند. در عوض، به او اجازه دهید احساس آزادی کند و آزاد باشد، لازم نیست هر بار که جایی می رود یا کاری انجام می هد از او بازجویی کنید. اعتماد اساس یک رابطه خوب است . بهترین راه برای حفظ نامزدتان این است که به او اعتماد داشته باشید. به او اجازه دهید فضا و وقت آزاد برای خود داشته باشد. مطمئنا با این کار شما او هم زمانی که با هم هستید خیلی بیشتر از شما قدردانی میکند. بهترین راه برای نگه داشتن یک پسر قبل یا بعد از عقد این است که درب را برایش باز بگذارید که هر وقت خواست شما را ترک کند.


گردآوری و تنظیم: سوربان

ممنون از کمکتون واقعا عالی و کار ساز بود.

خدا رو شکر، از این بابت خیلی خوشحال شدیم.

سلام خسته نباشید منو نامزدم خیلی سر هر مساعلی دعوا داریم
خیلی ردش حساسم و به خاطر اون خیلی به هم گیر میدیم مثلا بیرون رفتنامون انلاین شدنامون …….میشه کمکم کنید

بهترین و آموزنده ترین است

ممنونم از انرژی مثبتتون دوست عزیز.

سلام دوستان من و نامزدم ۲ سال نامزدیم. اون عصلن به من توجه نمی کنه. همش با دوستاش میگرده. اس میدم جواب نمی ده زنگ می زنم جواب نمی ده. وقت به مادرش پدرش خواهر برادرش بیرون می ره. باهاشون زنگ می زنه حرف می زنه انگار نامزد نداره. اصلن به فک من نیست. همش دوا می کنیم الانم ۳ هفته ست با هم قهریم. میگه می خوام جدا شم. تو رو خدا کمک کنید

من 18 سالمه 1 ساله که عقد کردم ما عاشق همدیگه بودیم ولی سر یه موضوعی بین من و نامزدم بهم خورد حتی به طلاق هم کشید ولی داخل دادگاه کلی ابراز پشیمونی کرد و منم چون دوسش داشتم دیگه دنبال طلاق نرفتم ولی الان سه ماهه که نه من میرم پیشش نه اون میاد پیشم اولش خیلی بهم زنگ میزد میگف بیا پیشم ولی الان دیگه تا من بهش زنگ نزنم زنگ نمیزنه میگه دوست دارم ولی بازم بهم بیتوجهی میکنه یهو غیب میشه بعد چند روز پیداش میشه

خیلی خوب بود من 2 ماهه عقدم اولا خوب بهم زنگ میزد پیام میداد اما الا بهم زنگ و پیام نمیده فقط خودم پیام میدم و میزنگم

بسیار بسیار مفید و مؤثر بود ممنونم ازتون

ممنون از لطف شما دوست عزیز.

ممنون خیلی خوب بود دقیقا چیزایی بود ک باید میدونستم

ممنون از لطف شما دوست عزیز.

خوب

سلام من یک سالو نیم نامزدم اول باهم خیلی خوب بودم. به هم خیلی اهمیت می دادیم. بعد تا من پیام یا زنگ نزنم. اون نمیزنه به نظرتون چیکار کنم؟

خیلی ممنون عالی بود…

مرسی از لطفتون دوست عزیز.

عااااالی از این بهتر نمیشه

مرسی از محبت و لطفتون دوست عزیز.

عالی

عالييييييي. واقعااا ممنون عالی بود

خیلی ممنونم از لطف شما سیمای عزیز

کاش یکم بیشتر بهم توجه کن خودش بهم زنگ بزنه.

چگونه نامزد خود را خوشحال کنیم

من ۱۶سالم این ۸ماه که نامزدی کردم اوایل نامزدم برام وقت میذاشت. الان هیچ اگه یه هفته بهش زنگ نمیزنم من فراموش میکنم چکار کنم؟

من ۱۷ سالمه و نامزدم ۱۵ سالشه ما دو ماهه نامزد کردیم اما الان نمیدونم چرا وقتی ازش دورم حس دلتنگی میکنم و دوست دارم کنارش باشم اما وقتی میرم کنارش دو کلمه حرف میزنم یه حرفی یا یه حرکتی میکنه که خیلی مزنه تو ذوقم و ازش دل زده میشم لطفا بهم یه راه نشون بدین و رابطمونو نجات بدین….

سلام منم ۱۵ سالمه تقریبا ۸ ماهه نامزدم ..اوایل نامزدیمون باهام خوب بود دوسم داش برام وق میذاشت ولی الان دیگه نه همش لا دوستاشه یا باشگاه هستش بهم توجه نمیکنه به نظرتون چیکا کنم؟

حرف نداشت

ممنون از مهر شما دوست عزیز.

نامزد من خیلی با دوستاش میره بیرون و وقتی که من بهش میگم یکم برای منم وقت بزار ناراحت میشه قهر میکنه به نظرتون باید چیکار کنم؟

خیلی عالی ،حرفای خوب و کاملا درستی رو متذکر شدین
من با نامزدم مشکلی ندارم خدارو شکر و شش ماهه که نامزدم فقط خواستم به معلوماتم افزایش بدم و خوب‌تر جلو برم

عالی

ممنون از شما دوست عزیز.

سلام من ۱۷ سالمه ۴ ماهه نامزدم. نامزدم ۲ ماهه اول خیلی خوب بیش از اندازه خوشبخت بودم ولی بعدش حس میکنم باهام طرد شده هی دعوا میکنیم. الانم دو هفتس ازش خبری ندارم.چی کار کنم ولی به همه هم میگه من دوسش دارم ولش هم نمیکنم؟؟!!؟؟

سلام من مهدیه هستم ۱۳ ساله ۱۰ ماهه نامزد کردیم الانم می خوان عروسی مو بگیرن

سلام. من ۲۰ سالمه ۲۰روزه عقد کردم، روزهای اول دوسش نداشتم شوهرم رو ولی الان عاشقشم چون یه مرد واقعیه. واقعا عاشقمه. دعا کنین تا ابد اینطور بمونیم

ایشالا تا ابد عشقتون جاوید بمونه

خوب بود

سلام. من یه دو ماه میشه نامزدات کردم. مشکلم اینکه اصلا نمیتونم پیشش حرف بزنم. نه فقط پیش اون پیش هیچ کسی نمیتونم حرف بزنم. مثلا توی جمع کلا قفل میکنم. بنظرم این موضوع باعث سردی رابطمون شده اگه شما راهی بلدین لطفلا راهنمایی کنید چطور باشم؟

سلام من ۱ ماهه نامزدم سر یه مشکلی دعوا کردیم، الان هم من فک میکنم اون دوسم نداره و هم اون این فکرو میکنه. یکم سرد شدیم همش سر کاره. میگم بریم بیرون؟ میگه اخر هفته میگ باید کار کنم. میگم من مهمم یا کار میگه کار، کار نباشه توام نیسی

عالی

تشكر از معلوماتتان

ممنون از لطف شما مريم عزیز.

با ما بهترین بازدهی تبلیغات رپورتاژ را تجربه کنید:

سوربان با هدف پاسخگویی به تمامی اطلاعات لازم برای تازه عروس و دامادها شکل گرفته و گستره کاملی از تمامی خدمات عروسی شامل تشریفات عروسی، سالن عقد و دفتر عقد، تالار و باغ عروسی، دسته گل عروس، سفره عقد، مزون عروس، کیک عروسی، آتلیه عروس و … را دربر می گیرد. این سایت تلاش است تا با جمع آوری اطلاعات خدمات عروسی انتخاب را برای زوج های جوان آسان کند.


تمامی حقوق این وبسایت متعلق به سوربان می باشد و هرگونه کپی و نقل قول با لینک مستقیم امکان پذیر است.

 مسئولیت آگهی در سوربان بر عهده آگهی دهنده می باشد.

چگونه نامزد خود را خوشحال کنیم
چگونه نامزد خود را خوشحال کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *