چگونه نامزد را وابسته خود کنیم

 
helpkade
چگونه نامزد را وابسته خود کنیم
چگونه نامزد را وابسته خود کنیم

چطوری نامزدم را عاشق و وابسته خود کنم؟ چطور دوست پسرمو عاشق خودم کنم؟ روش های جذب یک پسر چیست؟ چگونه شوهرم را به خودم وابسته کنم؟ اگر شما خانمی باشید که مردی را دوست دارید حتما این سوالات را از خود میپرسید. در ادامه با سوربان همراه باشید تا راههای را برای جذب مرد مورد علاقتان به شما نشان دهیم.


شروع یک رابطه جدید همیشه بهترین قسمت آن است. آن شور و هیجان اولیه هیچوقت تکرار نخواهد شد. اما آیا می توانید کاری کنید که آن شور و شوق را برای همیشه نگه دارید؟ آیا می توانید کاری کنید که هر روزی که می گذرد بیشتر دوستتان داشته باشد؟ چطور می توانید کاری کنید که همیشه به شما فکر کند؟ شاید چشمش را گرفته باشید، اما آیا می توانید مطمئن باشید بطور دائمی مال شما شود؟ چطور می توانید کاری کنید که همیشه شما را بخواهد و برای آنچه که هستید دوستتان داشته باشد؟
مردها تک بعدی تر از زن ها هستند. یا شاید هم چیزها را آنطور که ما می بینیم نمی بینند.
در زندگی مردها هر موقعیت نمی تواند میلیون ها جایگزین یکسان داشته باشد.
برای آنها، زنگ نزدن شما خیلی ساده به این معنی است که سرتان شلوغ است و هیچوقت تصور نخواهد کرد که علاقه ای به او ندارید.
بنابراین کار شما این است که او را مجذوب خود نگه دارید و کاری کنید که همیشه شما را بخواهد.
با چه سلاحی؟ با اعتمادبه نفس و کنترلتان. ما به شما می گوییم چطور او را بدون هیچ تلاشی مجذوب خودتان نگه دارید.


1 – سر خود را شلوغ کنید
هیچوقت نباید طوری نشان دهید که انگار نشسته اید کنار تلفن و منتظر زنگ او هستید، حتی اگر واقعاً اینطور باشد! برای اینکه حواستان را پرت کنید، بیرون بروید، با دوستانتان معاشرت کنید، سرگرمی برای خود داشته باشید.
و دقت کنید که حتماً او از فعالیت های شما باخبر باشد و بداند که سرتان شلوغ است. این کار نه تنها او را مجذوب شما نگه می‌دارد، باعث می شود وقتی برای او وقت می گذارید کلی متشکرتان باشد!

چگونه نامزد را وابسته خود کنیم

2 – هیچوقت نشان ندهید که اذیت می شوید
بزرگترین اشتباهی که اکثر خانم ها مرتکب می شوند این است که مدام شکایت می کنند که « چرا دیشب دیروز فلان موقع به من زنگ نزدی؟ » اینجور سوال ها به جای اینکه باعث شود بیشتر دوستتان داشته باشد، فقط او را دورتر می کند. اینکه بگویید، « قبلاًها اینکار را می کردی » حتی اوضاع را بدتر هم می کند. یادتان باشد، مردها از سوال و جواب کردن در رابطه متنفر هستند.
در ابتدای هر رابطه، شور و هیجان در بالاترین حد است و این باعث می شود همیشه دنبالتان باشد. اما رابطه هم مثل هر چیز دیگری پیش می رود و به مرحله ای می رسد که هر دوی شما با هم راحت تر می شوید و این یعنی لازم نیست دیگر هر چند ساعت یکبار به هم زنگ بزنید تا احساس کنید هم را دوست دارید.

3 – احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید
اگر می خواهید بدانید که چطور او را همیشه مجذوب خودتان نگه دارید، لباسی بپوشید که خودتان از آن خیلی خوشتان می آید و احساس می کنید جذاب می شوید. وقتی خودتان احساس جذاب بودن کنید، مطمئن باشید در ظاهرتان تاثیر می گذارد.

4 – به ظاهرتان توجه کنید
شاید سطحی به نظر برسد اما برای گذاشتن اولین تاثیر یا تاثیرات بر روی طرف مقابل الزامی است. خیلی باید از رابطه تان بگذرد تا بگذارید شما را در لباسی معمولی یا بدون آرایش ببیند.


5 – پیش قدم شوید
سرسخت بودن را فراموش کنید و خیلی وقت ها خودتان پیش قدم شوید. اما نباید این کار را همیشه تکرار کنید. برای اینکه او را همیشه مجذوب خودتان نگه دارید، باید علایق او را در نهایت نگه دارید. پس برایش یادداشت بگذارید و از او بخواهید که در فلان روز همدیگر را ملاقات کنید.

6 – به غریزه اش رسیدگی کنید
این کاملاً بدیهی است. با تحسین کردن او، چه از ظاهرش و چه از شخصیتش، ایجاد ارتباط چشمی و نگاه های نافذ، احساساتش را شکوفا کنید.
ممکن است مردی به شما بگوید که به کمی فضا نیاز دارد و اینکه دوست دارد بدون اینکه به نامزدش فکر کند، زمانی را به خود و دوستان هم جنس خود اختصاص دهد اما این همیشه درست نیست. می توانید این را پذیرفته و بگذرید. و یا کاری کنید که بدون اینکه حتی از او بخواهید، شما را بخواهد و همیشه دنبالتان باشد.فقط کافی است که دختری با اعتماد به نفس به نظر برسید و طوری وانمود کنید که خیلی به حضور او نیاز ندارید.
اگر این نکات را رعایت کنید، خیلی زود می بینید که چطور او را شیفته خود می کنید و همیشه به دنبال خود می کشانید.

7- صادق باشید و مستقیم صحبت کنید
 هیچ چیز بهتر از صداقت نیست. حرف دلتان را بزنید. بسیاری از زنان انتظار دارند نامزدشان ذهنشان را بخواند و یا آن چیزی که دلشان می خواهد را خودش ” کشف ” کند. ما نمی توانیم ذهن شما را بخوانیم. صادق بودن بهترین کمک برای یک رابطه است.



8-با شوهرتان مثل یک پادشاه رفتار کنید

 الان دختران فریاد می کشند “چرا اول او با من مثل یک ملکه رفتار نکنه؟”  اگر به دنبال نتایج مطلوبتان هستید اول شما باید شروع کنید. دست از خودخواهی و سرزنش کردن نامزدتان بکشید. اگر شما واقعا با نامزدتان مثل یک پادشاه رفتار کنید، او کنار شما احساس میکند که یک شاه است – این احساس اعتیاد آور است. بنابراین، او به شما معتاد می شود و هر کاری انجام می دهد تا شما را نگه دارد. خانم ها، این یک فرمول برای نگه داشتن نامزدتان و وابسته کردن اوست. با او مانند یک پادشاه رفتار کن ده برابر او با شما مثل یک ملکه رفتار خواهد کرد.


9- به نامزدتان فضا و آزادی بدهید

بسیاری از مردان وقتی زمان زیادی با زنی هستند احساس می کنند که در یک “قفس” قرار گرفته اند. در عوض، به او اجازه دهید احساس آزادی کند و آزاد باشد، لازم نیست هر بار که جایی می رود یا کاری انجام می هد از او بازجویی کنید. اعتماد اساس یک رابطه خوب است . بهترین راه برای حفظ نامزدتان این است که به او اعتماد داشته باشید. به او اجازه دهید فضا و وقت آزاد برای خود داشته باشد. مطمئنا با این کار شما او هم زمانی که با هم هستید خیلی بیشتر از شما قدردانی میکند. بهترین راه برای نگه داشتن یک پسر قبل یا بعد از عقد این است که درب را برایش باز بگذارید که هر وقت خواست شما را ترک کند.


گردآوری و تنظیم: سوربان

خیلی خوب بود بخدا، مرسی ازتون

خیلی ممنون از شما دوست عزیز، خوشحالیم که مورد توجهتون قرار گرفته.

عالی

خیلی ممنون از شما دوست عزیز، خوشحالیم که مورد توجهتون قرار گرفته.

ممنون از کمکتون واقعا عالی و کار ساز بود.

خدا رو شکر، از این بابت خیلی خوشحال شدیم.

سلام خسته نباشید منو نامزدم خیلی سر هر مساعلی دعوا داریم
خیلی ردش حساسم و به خاطر اون خیلی به هم گیر میدیم مثلا بیرون رفتنامون انلاین شدنامون …….میشه کمکم کنید

بهترین و آموزنده ترین است

ممنونم از انرژی مثبتتون دوست عزیز.

سلام دوستان من و نامزدم ۲ سال نامزدیم. اون عصلن به من توجه نمی کنه. همش با دوستاش میگرده. اس میدم جواب نمی ده زنگ می زنم جواب نمی ده. وقت به مادرش پدرش خواهر برادرش بیرون می ره. باهاشون زنگ می زنه حرف می زنه انگار نامزد نداره. اصلن به فک من نیست. همش دوا می کنیم الانم ۳ هفته ست با هم قهریم. میگه می خوام جدا شم. تو رو خدا کمک کنید

من 18 سالمه 1 ساله که عقد کردم ما عاشق همدیگه بودیم ولی سر یه موضوعی بین من و نامزدم بهم خورد حتی به طلاق هم کشید ولی داخل دادگاه کلی ابراز پشیمونی کرد و منم چون دوسش داشتم دیگه دنبال طلاق نرفتم ولی الان سه ماهه که نه من میرم پیشش نه اون میاد پیشم اولش خیلی بهم زنگ میزد میگف بیا پیشم ولی الان دیگه تا من بهش زنگ نزنم زنگ نمیزنه میگه دوست دارم ولی بازم بهم بیتوجهی میکنه یهو غیب میشه بعد چند روز پیداش میشه

خیلی خوب بود من 2 ماهه عقدم اولا خوب بهم زنگ میزد پیام میداد اما الا بهم زنگ و پیام نمیده فقط خودم پیام میدم و میزنگم

بسیار بسیار مفید و مؤثر بود ممنونم ازتون

ممنون از لطف شما دوست عزیز.

ممنون خیلی خوب بود دقیقا چیزایی بود ک باید میدونستم

ممنون از لطف شما دوست عزیز.

خوب

سلام من یک سالو نیم نامزدم اول باهم خیلی خوب بودم. به هم خیلی اهمیت می دادیم. بعد تا من پیام یا زنگ نزنم. اون نمیزنه به نظرتون چیکار کنم؟

خیلی ممنون عالی بود…

مرسی از لطفتون دوست عزیز.

عااااالی از این بهتر نمیشه

مرسی از محبت و لطفتون دوست عزیز.

چگونه نامزد را وابسته خود کنیم

عالی

عالييييييي. واقعااا ممنون عالی بود

خیلی ممنونم از لطف شما سیمای عزیز

کاش یکم بیشتر بهم توجه کن خودش بهم زنگ بزنه.

من ۱۶سالم این ۸ماه که نامزدی کردم اوایل نامزدم برام وقت میذاشت. الان هیچ اگه یه هفته بهش زنگ نمیزنم من فراموش میکنم چکار کنم؟

من ۱۷ سالمه و نامزدم ۱۵ سالشه ما دو ماهه نامزد کردیم اما الان نمیدونم چرا وقتی ازش دورم حس دلتنگی میکنم و دوست دارم کنارش باشم اما وقتی میرم کنارش دو کلمه حرف میزنم یه حرفی یا یه حرکتی میکنه که خیلی مزنه تو ذوقم و ازش دل زده میشم لطفا بهم یه راه نشون بدین و رابطمونو نجات بدین….

سلام منم ۱۵ سالمه تقریبا ۸ ماهه نامزدم ..اوایل نامزدیمون باهام خوب بود دوسم داش برام وق میذاشت ولی الان دیگه نه همش لا دوستاشه یا باشگاه هستش بهم توجه نمیکنه به نظرتون چیکا کنم؟

حرف نداشت

ممنون از مهر شما دوست عزیز.

نامزد من خیلی با دوستاش میره بیرون و وقتی که من بهش میگم یکم برای منم وقت بزار ناراحت میشه قهر میکنه به نظرتون باید چیکار کنم؟

خیلی عالی ،حرفای خوب و کاملا درستی رو متذکر شدین
من با نامزدم مشکلی ندارم خدارو شکر و شش ماهه که نامزدم فقط خواستم به معلوماتم افزایش بدم و خوب‌تر جلو برم

عالی

ممنون از شما دوست عزیز.

سلام من ۱۷ سالمه ۴ ماهه نامزدم. نامزدم ۲ ماهه اول خیلی خوب بیش از اندازه خوشبخت بودم ولی بعدش حس میکنم باهام طرد شده هی دعوا میکنیم. الانم دو هفتس ازش خبری ندارم.چی کار کنم ولی به همه هم میگه من دوسش دارم ولش هم نمیکنم؟؟!!؟؟

سلام من مهدیه هستم ۱۳ ساله ۱۰ ماهه نامزد کردیم الانم می خوان عروسی مو بگیرن

سلام. من ۲۰ سالمه ۲۰روزه عقد کردم، روزهای اول دوسش نداشتم شوهرم رو ولی الان عاشقشم چون یه مرد واقعیه. واقعا عاشقمه. دعا کنین تا ابد اینطور بمونیم

ایشالا تا ابد عشقتون جاوید بمونه

خوب بود

سلام. من یه دو ماه میشه نامزدات کردم. مشکلم اینکه اصلا نمیتونم پیشش حرف بزنم. نه فقط پیش اون پیش هیچ کسی نمیتونم حرف بزنم. مثلا توی جمع کلا قفل میکنم. بنظرم این موضوع باعث سردی رابطمون شده اگه شما راهی بلدین لطفلا راهنمایی کنید چطور باشم؟

سلام من ۱ ماهه نامزدم سر یه مشکلی دعوا کردیم، الان هم من فک میکنم اون دوسم نداره و هم اون این فکرو میکنه. یکم سرد شدیم همش سر کاره. میگم بریم بیرون؟ میگه اخر هفته میگ باید کار کنم. میگم من مهمم یا کار میگه کار، کار نباشه توام نیسی

با ما بهترین بازدهی تبلیغات رپورتاژ را تجربه کنید:

سوربان با هدف پاسخگویی به تمامی اطلاعات لازم برای تازه عروس و دامادها شکل گرفته و گستره کاملی از تمامی خدمات عروسی شامل تشریفات عروسی، سالن عقد و دفتر عقد، تالار و باغ عروسی، دسته گل عروس، سفره عقد، مزون عروس، کیک عروسی، آتلیه عروس و … را دربر می گیرد. این سایت تلاش است تا با جمع آوری اطلاعات خدمات عروسی انتخاب را برای زوج های جوان آسان کند.


تمامی حقوق این وبسایت متعلق به سوربان می باشد و هرگونه کپی و نقل قول با لینک مستقیم امکان پذیر است.

 مسئولیت آگهی در سوربان بر عهده آگهی دهنده می باشد.

در این مقاله آموزشی راهکارهایی برای عاشق کردن نامزد شما ارائه شده است پس اگر واقعاً دوست دارید نامزد خود را عاشق کنید این راهکارها را بخوانید و آن‌ها به کار ببندید.

دوران نامزدی یک دوران جدید در طول زندگی هر پسر یا دختری است که برای آن‌ها می‌تواند بسیار شیرین و لذت‌بخش باشد و مهم است چگونه با نامزد خود برخورد کنید. در واقع می‌توان گفت نامزدی شروع یک رابطه همیشگی بین دختر و پسر است و همیشه شروع هر رابطه جدید، بسیار هیجان‌انگیز بوده و پر از شور و شوق است. به باور بسیاری از افراد، دوران نامزدی را یک فرصت مناسب برای آشنایی بیشتر و عاشق شدن است.

دخترها دوست دارند در دوران نامزدی، نامزدشان همیشه به آن‌ها فکر کند. اما دختر خانم‌ها برای این که به مقصود خود برسند باید نامزد خود را عاشق خود کنند تا همیشه، چه زمانی که در کنار همدیگر هستند و چه وقت‌هایی که از هم دورند، همیشه در ذهن نامزد خود باشند.

در این مقاله راهکارهایی برای عاشق کردن نامزد شما ارائه شده است پس اگر واقعاً دوست دارید نامزد خود را عاشق کنید این راهکارها را بخوانید و آن‌ها به کار ببندید.

چگونه نامزد را وابسته خود کنیم

اولین چیزی که یک پسر عاشق آن می‌شود ظاهر نامزد خود است. همیشه سعی کنید زمان‌هایی که با نامزد خود هستید آرایش کنید و ظاهری آراسته و مرتب داشته باشید. یک آرایش ملیح بیشتر از یک آرایش غلیظ مورد توجه مردان قرار می‌گیرد. پس سعی کنید همیشه یک آرایش ملیح بر روی صورت خود داشته باشید و از لباس‌های رنگی و آراسته برای جلب توجه او استفاده کنید.

آموزش تخصصی سیاست های زنانه+ جذب و وابسته کردن نامزد و دوست پسر

شخصی که بی ادب بوده و همیشه این گونه رفتار می‌کند خیلی سریع دوستان و اطرافیان خود را از دست می‌دهد. یک دختر نیز اگر با نامزد خود مودبانه رفتار نکند خیلی سریع رابطه آن‌ها سرد خواهد شد و دختر هیچوقت نمی‌تواند نامزدش را عاشق خود کند. اما مهربانی و ادب یک دختر یک راه بسیار آسان برای عاشق کردن نامزد خود است. پس تلاش کنید همیشه با نامزد خود مهربان و با ادب رفتار کنید و به او احترام بگذارید.

توانایی‌های خود را به او نشان دهید. مثلاً اگر شما در یک آلت موسیقی توانایی دارید با نواختن این آلت می‌توانید توانایی خود را به نامزد خود نشان دهید، در مورد آن با او به بحث بپردازید. نشان دادن توانایی‌های شما باعث جذب بیشتر نامزد شما و ایجاد ارتباط بهتر با او خواهد شد.

مقاله مرتبط: مزایای رابطه جنسی و فواید عشق بازی چیست؟ (تعداد رابطه کم باشد یا زیاد؟)

یکی از مهمترین دلایلی که افراد به یکدیگر جذب می‌شوند، ارتباط آن‌ها با همدیگر است. بر روی شباهت‌های خود با نامزدتان تاکید کرده و درباره آن صحبت کنید. به عنوان مثال اگر هر دو شما نوع خاصی از موسیقی را می‌پسندید در مورد آن صحبت کنید. فقط این اطمینان را داشته باشید که در مورد شباهت‌های مشترک با نامزد خود اغراق و دروغ نگویید، این کار موجب بی‌اعتمادی و ناامید شدن از یک رابطه لذت‌‌بخش خواهد شد.

بسیاری از افراد شخصیتی منفی دارند، آن‌ها این شخصیت خود را به نامزد خود نیز منتقل می‌کنند. شما به عنوان یک دختر به جای این گونه طرز تفکر منفی، مثبت فکر کنید و این طرز تفکر را به نامزد خود نیز منتقل کنید و یک نیروی مثبت در زندگی با نامزد خود باشید. همیشه در حضور نامزد خود مثبت باشید به طوری که او از هم صحبتی با شما لذت ببرد. این بدین معنی نیست که شما هیچوقت هیچ شکایتی از او نداشته باشید اما کسی که همیشه منفی است واقعاً برای طرف مقابل خسته کننده است.

تحقیقات نشان می‌دهد که افراد بافت‌های نرم را دوست دارند و این بافت به آن‌ها آرامش خواهد داد. تلاش کنید از لباس‌هایی با بافت ابریشم، خز مصنوعی، میکروفیبر و یا سایر بافت‌های نرم استفاده کنید. اگر شما این نوع لباس‌ها را بپوشید در هنگام لمس کردن شما توسط نامزدتان این احساس آرامش به او نیز منتقل خواهد شد و او مجذوب شما می‌شود.

همچنین سعی کنید از رنگ قرمز برای بافت‌های خود استفاده کنید؛ زیرا رنگ قرمز احساس جاذبه و شور و شوق را در مردان افزایش می‌دهد. پس استفاده از  بافت‌ و رژ لب قرمز رنگ را برای جلب توجه نامزد شما بسیار مهم است.

لبخند برگ برنده هر شخصی است. در واقع لبخند، سلاح همیشه در دسترس و رایگان برای ربودن دل نامزد شما هست. سعی کنید همیشه علی‌الخصوص زمانی که با نامزد خود هستید خوش‌رو و خنده بر لب باشد، با استفاده از این کار می‌توانید نامزد خود به طرف خود سوق دهید و او را عاشق خود کنید. در وقت‌هایی که با شریک خود هستید دلیلی برای خنده پیدا کنید و همچنین در هنگام خندیدن با نامزد خود با او تماس چشمی نیز برقرار کنید.

مقاله مرتبط: راز های دلتنگ کردن معشوق: (چطور دیوانه وار عاشق من بشه!+ دعا)

صداقت برای هر کسی مهم است. در دوران نامزدی هر طرز تفکر و رفتاری دارید آن را به نامزد خود بگویید و همیشه با او صادق باشید. پس همیشه حرف دل خود را بزنید، هیچ وقت توقع نداشته باشید که نامزد شما ذهنتان را بخواند. صداقت و صادق بودن مهمترین رکن یک رابطه موفق است.

اعتماد پایه و اساس هر رابطه‌ای است. هر دفعه‌ای که همسر شما به بیرون می‌رود و بر می‌گردد از او بازجویی نکنید و در اصطلاح با نامزد خود مثل یک متهم برخورد نکنید و در قفس قرار ندهید. برای این که رابطه خوب و عاشقانه‌ای با او داشته باشید حتماً به او اعتماد کنید. وقتی او اعتماد شما را ببینید قطعاً او نیز به شما اعتماد می‌کنید و به وجود چنین نامزدی می‌بالد.

پس شما با به کار بردن این راهکارها می‌توانید نامزدتان را عاشق خود کنید و برای همیشه وجود او را در کنار خود حس کنید و از یک رابطه عالی لذت ببرید.

ممکن است جز آن دسته از افرادی باشید که مشکل زود وابسته شدن دارند. این ویژگی می‌تواند زندگی را بر انسان بسیار سخت کند. افرادی…

داشتن زندگی خشک و بدون خنده برای هیچ کسی جذاب نیست. شاید شخصیت‌های جدی به نظرمان جذاب بیایند اما در نهایت، افراد ترجیح می‌دهند با…

یکی از مواردی که در جامعه ما بسیار منع می‌شود، ازدواج با دختر بزرگتر است. اصولاً مردان بزرگتر از همسر خود هستند. حتی به صورت…

بسیاری از زنان فکر می‌کنند برای این که ذهن پسری را جلب و درگیر کنند، باید خود را تغییر دهند. در صورتی که مردان جذب…





کلیه حقوق این سایت متعلق به مجموعه آموزشی تکامل من میباشد.

کنترل مرد عاشق به‌مراتب راحت‌تر از کنترل مرد هوس‌باز است‎

 

کنترل مرد عاشق به‌مراتب راحت‌تر از کنترل مرد هوس‌باز است. برای خانم‌ها دشوار است که بعد از چند سال اول ازدواج همسرانشان را به خودشان علاقه‌مند نگه دارند، چون هوس بعد از مدتی کوتاه از بین می‌رود و مردها ذاتاً بعد از ارضای هوس‌هایشان علاقه‌شان را از دست می‌دهند.برای اینکه مردتان را همچنان علاقه‌مند و مشتاق نسبت به خودتان نگه دارید، باید نقش یک اغواگر را بازی کنید، او را به بند بکشید و باعث شوید که عاشقتان شود.در زیر به چند نکته ساده برای اینکه همسرتان را از نظر احساسی خلع‌سلاح کنید اشاره می‌کنید تا بتوانید افسار رابطه را همیشه در دستان خودتان نگه دارید!زن افسونگر باشیدبا بازی کردن نقش زن افسونگر، مردتان را همیشه مشتاق نگه دارید. ابری از رمز و راز در اطراف خودتان ایجاد کنید. یک درجه مشخص از رمزآلودی و اسرارآمیزی باعث می‌شود مردتان بیشتر و بیشتر از شما طلب کند. غیرمنتظره بودن ابزاری بسیار قدرتمند برای مجذوب نگه داشتن شوهرتان است. هیچوقت همه خودتان را به او نشان ندهید. گاهی سرکش و دست‌نیافتنی و گاهی قابل‌انعطاف و تسلیم باشید، درعین حال معصوم و در عین حال شریر باشید. و با اینکار اشارات گیج‌گننده برای او بفرستید. ترکیبی از خصوصیات متضاد موجب جذاب شدن شخصیت شما می‌شود و این باعث می‌شود شوهرتان علاقه بیشتری به کشف شما پیدا کند.همیشه خوب و مهربان نباشیدوقتی بیش از حد مهربان و مطیع باشید، شاید آخر روز از خودتان احساس رضایت کنید اما واقعیت این است که وقتی خوبی و مهربانی بیش از اندازه شود، ممکن است قدرت فریبندگی خود را از دست بدهید و دل او را بزنید. ممکن هم هست فکر کند تظاهر می‌کنید. علاوه‌براین، ندرتاً پیش می‌آید که خوبی محض کسی را جذب کند. گاهی باید اجازه دهید سایه‌هایی تیره در شخصیت شما ببیند. گاهی خشن و بیرحم شوید.جاذبه جنسی خود را تا بالاترین حد به نمایش بگذاریدجذابیت ظاهری برای مردها بی اندازه مهم است. بااینکه زن‌ها از مغزشان عاشق می‌شوند، مردها با چشمشان عاشق می‌شوند. باید تا می‌توانید جذابیت جنسی خود را بالا نگه دارید. نباید به هیچ عنوان بعد از ازدواج از خودتان غافل شوید. به خودتان برسید، آرایش کنید و خودتان را از نظر جسمی و فکری متناسب و پرانرژی نگه دارید.برای تشدید شخصیتتان از عطر استفاده کنیدعطر زنان یکی از مهمترین عوامل تحریک مردان است. از لباس‌ها، کفش‌ها و آرایشی استفاده کنید که هم با سلیقه و شخصیت شما جور باشد هم همسرتان. اما، دقت کنید که نباید بیش از اندازه آرایش کنید. مردها صورت‌های طبیعی را دوست دارند. تلاش‌هایی که در چند ماه اول رابطه برای جلب نظر او به کار می‌گرفتید را یادتان هست؟ باید به همان منوال پیش بروید.همه این تلاش‌ها باعث بالا رفتن اعتمادبه‌نفستان هم می‌شود. علاوه‌براین، همه ما موجوداتی اجتماعی هستیم و شدیداً تحت‌تاثیر سلیقه‌ها و خواسته‌های هم‌نوعان خود قرار می‌گیریم. زنانی که از نظر ظاهری جذاب، بااعتمادبه‌نفس و مطبوع هستند، برای مردان اطراف خود جذابیت زیادی دارند. این تلاش‌ها، جدا از اینکه اعتمادبه‌نفس شما را بالا می‌برد، باعث می‌شود شوهرتان قبل از اینکه بخواهد از زیبایی زنی دیگر تعریف کند، به شما فکر کند. دقت کنید که باید طوری لباس بپوشید و ظاهر شوید که فقط توجه او را به خودتان جلب کنید نه مردان دیگر را.

 

چگونه نامزد را وابسته خود کنیم

با بازی کردن نقش زن افسونگر، مردتان را همیشه مشتاق نگه دارید

 

نیازهای احساسی و عقلانی او را فراموش نکنیددر تلاش برای جلب نظر و توجه ظاهری او، توجه به نیازهای احساسی و منطقی او را فراموش نکنید. رنگ‌ها، فیلم‌ها، کتاب‌ها و غذاهای موردعلاقه‌اش باید همیشه در دسترس او باشند. با هدیه دادن چیزهایی که دوست دارد او را غافلگیر کنید. دستورالعمل غذای موردعلاقه‌اش را پیدا کرده و برایش درست کنید و وقتی از سر کار برگشت او را مبهوت کنید. فکرش را بخوانید و خودتان را وارد روح و روانش کنید. خودتان را با علایق و روحیات او تطبیق دهید. ما بعنوان انسان بااینکه تظاهر به فروتنی می‌کنیم اما همه ما موجوداتی خودخواه هستیم. تا می‌توانید او را ناز و نوازش کنید و کاری کنید که به شما وابسته شود. وقتی توانستید وارد روح و روانش شوید، می‌توانید خلع‌سلاحش کنید طوریکه دیگر هیچوقت نتواند از شما روی برگرداند.به او احترام بگذاریدبااینکه به اشتباه بنظر می‌‌رسد مردان در رابطه فقط به رابطه‌جنسی اهمیت می‌دهند اما یکی از مهمترین مسائل برای آنها حفظ احترام است. کاری کنید که نه فقط از کلام شما بلکه از اعمالتان هم حس احترام شما به خود را درک کند.اعتمادبه‌نفس او را تقویت کنیدمردان برخلاف ظاهرشان مثل کودکانی می‌مانند که نیازمند تحسین ومحبت هستند. با ارزش دادن به تصویری که از خود دارند، اعتمادبه‌نفسشان را تقویت کنید. این باعث می شود رازهای دلش را با شما بگوید. مستقیم یا غیرمستقیم چیزهایی که در او دوست دارید را به زبان بیاورید. اگر روزی یک بار به او بگویید که دوستش دارید احساسی فوق‌العاده به او خواهید داد.او را تشویق و تحسین کنیداو را در همه تلاش‌هایش تشویق کنید و بگویید که به او ایمان دارید. حتی اگر مرتکب اشتباهی شد، به جای اینکه آن را به رویش بیاورید، برایش آرزو کنید که دفعه بعدی موفق شود. برای اینکه تلاش می‌کند تحسینش کنید. اگر خواست عصبانیتش را سر شما خالی کند، بگذارید اینکار را بکند. به او نشان دهید که روی شما سلطه و قدرت دارد، این باعث می‌شود احساس امنیت و آرامش کند. کاری کنید که احساس کند همیشه پشتش هستید. حتی اگر اختلاف عمده‌ای با هم داشتید، هیچوقت از کلمات خشونت‌آمیز استفاده نکنید زیرا رابطه‌تان را تخریب خواهد کرد.حساس باشیددر رختخواب نسبت به او حساس باشید. مردها درمورد رابطه‌جنسی حساسیت فوق‌العاده‌ای دارند. اینکه احساس کنند که نمی‌توانند شریک‌جنسیشان را ارضا کنند واقعاً برایشان ناامیدکننده است. عملکرد او را تحسین کنید و به او بگویید در رابطه‌جنسیتان احساس فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد. این روحیه او را تقویت کرده و باعث می‌شود هربار بهتر باشد.بگذارید آزمایش کندبرای اغوا کردن او لباس‌زیرها و لباس‌خوابهای تحریک‌آمیز بخرید و خواهید دید که توان مقاومت دربرابر شما را نخواهد داشت. اگر خواست چیزی را آزمایش کند، بگذارید بکند. اگر از چیزی خوشتان نیامد، با اشاراتی ظریف آن را به او بفهمانید و ضمن تحسین سایر عملکردهای او، به او بگویید که چطور می‌تواند آن حرکتش را بهتر کند.داوطلب باشیدنباید انتظار داشته باشید که همیشه او برای نزدیکی داوطلب باشد. هیچ اشکالی ندارد که گاهی شما پا پیش بگذارید. این باعث می شود تصور کند او را می‌خواهید. اما به خاطر داشته باشید که در اشتیاق خود در رختخواب اغراق نکنید. شور و اشتیاق بیش از اندازه هم برای آنها جذاب نیست. طبیعی رفتار کنید.مردها با گذشت زمان در رابطه تکامل می‌یابند. با درک و صبر با آنها رفتار کنید و در همه جهات با آنها همکاری کنید و مطمئن باشید که پاداش آن را دریافت خواهید کرد.

 

منبع: مردمان

 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

بلیط کیش را دربهترین فصل سفر به آن خریدکن


خرید دستگاه تصفیه آب با شرایط اقساطی


اگر شما هم مشکل ملکی دارید تماس بگیرید


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه


یادگیری زبان انگلیسی با اینترنت نیم بها


چنددقیقه ای بدون دردسر ماست سالم بساز!

هتل و بلیط مقصد موردنظرت رو آنلاین رزرو کن


انواع جراحی زیبایی سینه


ارسال محرمانه محصولات جنسی

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت


لاغری موضعی با لیزر


قابلیت افزودن لباس حین شست و شو

مشاهده تمامی مدلهای فرش وامکان خریدآنلاین

درانتخاب همسرآینده‌تان دچارتردید شده‌اید؟

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

برخلاف تصور بسیاری از خانم ها، اکثر مردان به غیر از زیبایی به چیزهای دیگری هم فکر می کنند و جذب زنانی می شوند که طرز صحبت کردن با آن ها را به خوبی بلدند . حرف زدن برای جذب مردان آداب مخصوص خودش را دارد که زنان با به کار گیری آن می توانند کاری کنند که همسرشان به آن ها گوش بدهد. اگر می خواهید با طریقه صحیح حرف زدن با مردان را بیاموزید و آن ها را جذب خود کنید ؛ برای رسیدن به این هدف حتم با دقت کامل با این بخش از نکات همسرداری نمناک همراه شوید.

به طور کلی زنان در مقایسه با مردان رفتار متفاوت تری از خود بروز می دهند . تفاوت های رفتاری که مردان را برای زنان جذاب و زنان را برای مردان جذاب می سازد . اگر هوشمندانه متوجه این تفاوت های رفتاری باشید و در هر موقعیت رفتار درستی از خود نشان دهید رابطه تان عاشقانه خواهد شد. با همسرتان اینگونه حرف بزنید تا جذب شما و حرف هایتان شود:

هنگامی که مردها بهتر ارتباط برقرار می کنند

چگونه نامزد را وابسته خود کنیم

مردان هنگامی با شما بهتر ارتباط برقرار می کنند که تمرکز کافی داشته باشند و از قبل حدود مکالمه را بشناسند و اطلاعات کافی درباره آن داشته باشند مثلا قبل از مکالمه بدانند هدف از این صحبت چیست و از آن چه می خواهید ، به این صورت ، احساس می کنند کنترل کافی روی رفتارشما دارند.

وقتی به همسرتان احساس عدم امنیت می دهید

برخی از مواقع ما خانم ها درخواست هایمان را رک و صریح بازگو نمی کنیم و بسیاری از خواسته هایمان برای مردان گنگ و نا مفهوم است . شیوه بیان چنین خواسته هایی مردها را معذب می کند و مرد احساس می کند، روی هیچ موردی کنترل ندارد و این طرز بیان برایش نا امنی و عدم اطمینان به وجود می آورد.

زن ها بهتر ارتباط برقرار می کنند

زن ها برخلاف مردها بدون آنکه بدانند موضوعی که می خواهند درباره اش صحبت کنند چیست و هدف آن چه است ، در مورد آن با طرف مقابل صحبت می کنند اما این طرز رفتار برای مردان آزار دهنده و نا خوشایند است.

واکنش مردها به صحبت های بدون مقدمه

مردان علاقه ای به صحبت کردن درباره این موضوعات ندارند و در مقابل آن مقاومت می کنند و گاهی با شما به جر و بحث می پردازند که از ادامه صحبت منصرف شوید و یا شما را حواس پرت فرض می کنند و جدی به حرف هایتان گوش نمی دهند.

مردها از شکایت متنفر هستند

مردها از شکایت بیزارند و در مقابل کلماتی مثل «تو» و «چرا» حالت دفاعی به خود می گیرند زیرا مردها اهل رقابت هستند ممکن است با شما مبارزه کنند. بهتر است به جای این کلمات صحبتتان را با جملات «دوستت دارم وقتی که …» یا «خیلی خوشحال می شوم وقتی که …» آغاز کنید و شکایاتتان را تبدیل به درخواست کنید تا مردان جذب شما شوند.

قبل از صحبت با همسرتان به او بگویی موضوع صحبت در چه رابطه ای است و چه انتظاری از او دارید.

مثال:

«علی، می خوام راجع به رابطه خودمان باهات صحبت کنم. 6 ماهه که ما نامزد شدیم و فکر می کنم وقتش رسیده که نکات قوت و ضعف رابطه مان را ارزیابی کنیم. فکر می کنم از این راه می توانم، احساس امنیت بیشتری داشته باشم و بفهمم که در کدام یک از زمینه ها نیاز به تلاش بیشتری داریم.»

از همسر خود سوال بپرسید زیرا سوال پرسیدن سبب می شود که او بداند درباره چه موضوعی می خواهیم صحبت کنیم تا ساختار واضحی را برای آن در ذهن خود ترسیم کند.

روش اشتباه:«فکر می کنم باید راجع به رابطه مان باهات صحبت کنم.»

در این حالت همسرتان احساس خواهد کرد می خواهید از او بازجویی کنید و سپس او را محکوم کنید.

او می گوید:«چرا؟ مگه اتفاق خاصی افتاد»؟

روش درست:«فکر می کنم باید راجع به رابطه مون صحبت کنیم. 6 ماهه که نامزد شدیم. فکر می کنی نقاط قوت و ضعف رابطه ما چیه؟ دوست داری رابطه مون به چه سمتی ادامه پیدا کنه؟»

برای مطالبه خواسته هایتان دو پهلو صحبت نکنید و خواسته های خود را رک و صریح مطرح کنید . رک صحبت نکردن یکی از عادات بد زن ها در بیان احساسات و خواسته های خود است و دلیل این کار زن ها این است که نمی خواهند ریسک کنند و نظر خودشان را مستقیم بیان کنند.

اگر در بیان احساسات خود رک نباشیم همسرمان احساس خواهد کرد که بازیچه ماست و از این رفتار عصبانی می شوند زیرا با این روش احساس احمق بودن می کنند زیرا می پندارند زن ها آنها را ساده فرض می کنند و می توانند بازی شان دهند.بنابراین هنگام حرف زدن با همسرتان خواسته هایتان را رک بیان کنید تا آن ها هدف مکالمه شما را دریابند و در کنارتان احساس امنیت کنند. 

 

جستجو در سایت

چگونه برای نامزدتان جذاب باشید،چطور نامزدم را جذب کنم و برای نامزدم جذاب باشم،چگونه برای نامزدم جذاب باشم،جذابیت برای نامزد،چگونه نامزدمان را جذب کنیم

فرقی ندارد آقا یا خانم همه در تلاشیم که نظر نامزدمان را به خود جلب کنیم و دوست داریم ما کانون توجه او باشیم،اکثر خانم ها و آقایان به اشتباه در ابتدای دوران نامزدی قصد دارند با در اصطلاح کلاس گذاشتن نامزد خود را جذب کنند ، اما حقیقت اینست که دیگر شما انتخاب شده اید پس باید بدانید  برای افرادی که قرار است با آنها روابط نزدیک و صمیمی داشته باشید نباید کلاس بگذارید چرا که این رفتار باعث دوری و فاصله بین شما و فرد مقابلتان میشود

قانون مهم ، خوده ،خوده ،خودتان باشید ، راحت باشید اشکالی ندارد که گاهی سوتی بدهید ، اشکالی ندارد گاهی خرابکاری کنید و البته از نامزدتان هم انتظار نداشته باشید بدون اشتباه باشد ، راحت برخورد کنید تا نامزدتان با شما راحت باشد

چگونه نامزد را وابسته خود کنیم

مردها شیفته زنی هستند که به آنها انرژی دهد حتی اگر خودشان فردی آرام باشند،بخندید، شاد باشید و شوخ طبع و البته ظرفیت و جنبه شوخی خود را بالا ببرید ، فراموش نکنید زنان و مردان شوخ طبع زندگی زناشویی و ازدواج موفقتری نسبت به زنان و مردان باهوش ،جدی و عبوس دارند

تفریحات مختلف و کارهای عجیب را با هم تجربه کنید ، از اینکه مدام به منزل هم بروید و در کنار هم بشینید خود داری کنید سعی کنید بیشتر در اجتماع و کنار هم حاضر باشید قرار بگذارید امروز که با هم بیرون میرید برنامه ای برای شاد کردن نامزدتان داشته باشید

روابط تلفنی،اس ام اسی، اینرتنتی با هم نداشته باشید سعی کنید دیدار های شما حضوری باشد آنهم با قوانین خاص ، میدانم که در روزهای اول نامزدی صبر و قرار ندارید تا مدام همدیگر را ملاقات کنید ، صحبت کنید و … اما اگر میخواهید این جذابیت تداوم داشته باشد  کیفیت رابطه را فدای کمیت آن نکنید

مقاله از علی سلطانی مجد ( محقق و پژوهشگر) / سایت تنظیم خانواده

 

حد و حدود رابطه جنسی در دوران عقد

چگونه شوهرم را تحریک کنم

روشهای وابسته کردن شوهر

چطور شوهرم را عاشق خودم کنم

امکانات فوق شامل خریدارای سی دی مقالات سایت و مجموعه آموزشی زوج خوشبخت نیز می شود



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

چگونه نامزد را وابسته خود کنیم

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :


15561


بازدید امروز:


39688


بازدید دیروز:


232236007


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

وابسته کردن مرد به خود یکی از دغدغه های امروزه زنان است؛ اینکه چگونه همسر و یا مرد مورد علاقه‌شان را پایبند خود کنند. ممکن است برخی از افراد فکر کنند که زیبایی تنها عامل جذب مردان است اما حقیقت این است که زیبایی پس از مدتی عادی می‌شود و چیزهایی فراتر از زیبایی و ظاهر جذاب در وابسته کردن مردان موثر است. مردان به اندازه زنان پیچیده نیستند و نسبت به زنان بیشتر قابل پیش‌بینی هستند. تحقیقات نشان داده است که انجام برخی کارها، تقریبا بر همه ی مردان موثر واقع می‌شود و به این ترتیب می‌توان قلب آن ها را تسخیر کرد. در ادامه مقاله به بررسی کامل راه های علمی وابسته کردن مرد به خود می‌پردازیم. اگر با راه‌های جذب شوهران آشنا هستید اما نمی‌توانید آنها را عملی کنید بهتر است با یک روانشناس متخصص مشورت کنید. 

حتما بارها دیده اید که بسیاری از دخترانی که ظاهر چندان جذابی ندارند، همسرشان را شیفته خود کرده اند. راز وابسته کردن مردان به خود، در زیبایی ظاهری نیست. مسلم است که آراستگی نقش بسیار زیادی در رابطه عاشقانه دارد اما همه چیز نیست. زیبایی پس از مدتی برای افراد تبدیل به یک امر عادی می‌شود و آن چیزی که باقی می‌ماند نگرش و باور افراد نسبت به یکدیگر است. مردی که باور داشته باشد همسرش فردی ارزشمند و بی نظیر است، همواره عاشق و وابسته او خواهد ماند.  این را بدانید که این نگرش را خود شما می‌توانید به وجود آورید. داشتن مهارت دلبری از چیزهایی است که ویژگی زنانه محسوب می‌شود. 

 

بهتر است از ابتدای زندگی نکات لازم برای جذب شوهران را بلد باشیم. وابسته کردن مردان به خود اصول و قوانینی دارد که از لحاظ علمی، موثر بودن آنها ثابت شده است. که در ادامه به توضیح برخی از آن ها می‌پردازیم.

چگونه نامزد را وابسته خود کنیم

مسلم است که راه وابسته کردن هر مردی با دیگری متفاوت است. انتظارات و اولویت های هر فرد مختص به خود او است . یک زن با شناخت و آگاهی کامل از این اولویت ها می‌تواند مرد مورد علاقه اش را به خود وابسته کند. مرد خود را بشناسید و از طریق ویژگی‌های منحصر بفردش به او نزدیک شوید. 

اولین چیزی که توجه آقایان را به خود جلب می‌کند، لبخندی است که یک زن بر لب دارد. همه ی افراد به صورت ناخودآگاه توقع دارند که یک زن متین و موقر باشد. توصیه می‌شود که زنان خنده‌های بلند و آزادانه خود را در جمع فراموش کنند و تنها به یک لبخند ملیح اکتفا کنند. همچنین زنان عبوس و اخمو نیز برای مردان جذابیتی ندارند و از آن ها فراری هستند.

تحقیقات نشان داده است که بین تماس چشمی و رابطه عاطفی، ارتباط مستقیم وجود دارد. چشم ها دریچه روح هستند و احساسات را بهتر منتقل می‌کنند. همچنین حساسیت چشم ها بیشتر از سایر اعضای بدن است و به همین دلیل ارتباط عاشقانه از طریق تماس چشمی بهتر شکل می‌گیرد.

ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که چرا مردانی که من دوسشان دارم از من خوششان نمیاد؟ دلیل این اتفاق این است که معمولا انسان ها سعی می‌کنند در برابر کسی که دوستش دارند، ایده‌آل‌ترین و بهترین انسان ممکن باشند. نشان دادن جنبه های خوب خود، کار درستی است اما این کار نباید به قدری افراطی شود که جنبه‌ی نمایشی پیدا کند. تظاهر کردن هم خود زن را خسته می‌کند و هم دل مرد را می‌زند.

شاید به نظر برسد که مردان از زنان آرایش کرده خوششان بیاید اما حقیقت این است که آنها زیبایی که در عین سادگی باشد را بیشتر دوست دارند. آرایش های روزمره خود را ساده انتخاب کنید به طوری که فقط آراسته و مرتب به نظر بیایید. آرایش های ویژه خود را برای روزهای خاص بگذارید تا همسرتان را با زیبایی خود غافلگیر کنید. می‌توانید یک عطر خوشبو برای خود انتخاب کنید و از این طریق مرد مورد علاقه‌تان را به خود جذب کنید.

اصلی وجود دارد که طبق آن، چیزی که سخت به دست می‌آید ارزشمندتر می‌شود. اگر در ابتدای آشنایی هستید، طوری برخورد کنید که کنجکاوی را در مرد خود به وجود آورید و کاری کنید که او برای دست آوردن قلب شما، تلاش کند. البته دقت داشته باشید که انقدر در این کار زیاده روی نکنید که خجالتی یا فوق‌العاده سرد و مغرور به نظر بیایید. اگر مدتی از ازدواجتان می‌گذرد، به روزهای اول آشنایی خود فکر کنید. بعضی وقتها اندکی دور شوید و بگذارید که همسرتان به شما نزدیک شود. البته نه آن قدر جدی و زیاد که رابطه صمیمانه‌تان از بین برود.

مردان از زنان ضعیف خوششان نمی‌آید. زنی که تمام مدت گریه می‌کند و یا با کوچکترین مشکلی از هم می‌پاشد، زن مورد علاقه مردها نیست. زنان جسور و قوی ایده‌آل‌ترین انتخاب مردان هستند. شاید ضعیف بودن مدتی برایشان جالب باشد، چرا که مردان دوست دارند قدرت خود را به رخ بکشند و حمایتگر باشند. اما در صورتی که زن به صورت اغراق‌آمیزی ضعیف باشد باعث ایجاد حس ترحم در مرد می‌شود و به تدریج علاقه از بین می‌رود.

این را به یاد داشته باشید که هیچ مردی ارزش این را ندارد که اصول اخلاقی خود را زیر پا بگذارید. پایبند بودن به اصول اخلاقی باعث اعتماد به نفس می‌شود و به این صورت فرد خودش را دوست می‌دارد. زنی که خودش را دوست دارد و برای خود ارزش قائل است، توجه مردان را نیز به خود جلب می‌کند. مثلا اگر فکر می‌کنید لازم است برخلاف خواسته و اصول خود رابطه جنسی برقرار کنید یا حتی مواد مصرف کنید، به یاد داشته باشید که با این کار نگرش شما راجع به خودتان خراب می‌شود و مرد شما نیز تصور غلطی از شما پیدا خواهد کرد. به دنبال کسی باشید که شما را آنطور که هستید دوست داشته باشد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه وابسته کردن مرد به خود می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

Publisher –

سلام دوست خوبم من در این مقاله تصمیم دارم به موضوعی بپردازم که دغدغه بسیاری از زنان و شاید درگیری ذهن تو هم باشد. جذب مرد ، کار ساده ای است که متاسفانه قلقش از دستمان در رفته و می توان به جرات بگویم گنجشک ها خیلی خوب تر و حرفه ای تر، عشق خود را به خود جذب می کنند و نگه می دارند. این را دقیقا از جایی می گویم که یک بار بیست دقیقه حواسم به دو گنجشک بود و انصافا در کلاس درسی آن ها آموختم که ما زن ها واقعا خیلی اشتباه در رابطه هایمان داریم.

هشدار: این مطلب 90 درصد برای کسانی است که در دوره آشنایی قبل از ازدواج هستند. ( متاهل ها نخوانند )این مطلب در تاریخ 19 تیرماه 1399 آپدیت شده است.

این که خیلی از دختران خوب، نتوانسته اند کسی را برای خود نگهدارند، نکته خیلی مهمی شده که گاهی با این جمله تمام می شود:

هرچی دختر خرابه شوهر کرده و شوهرش می پرستتش… اما منی که مهربون بودم.. منی که این همه از خود گذشتگی کردم .. ببین روزگارم رو … هیچ کس برام نمونده..

چگونه نامزد را وابسته خود کنیم

وقتی با پسری به امید ازدواج وارد رابطه می شوی، یک برداشت اشتباه اولیه داری که باید همین حالا آن را اصلاح کنی. خیلی از دختر ها فکر می کنند عالم قبل از ازدواج با عالم بعد از ازدواج یکسان است. بله تا حدودی از برخی زوایا درست است. اما برای وابسته کردن پسر به امید این که ازدواج کنید، نباید آن چه مادرت به پدرت تحویل می دهد نگاه کنی و کپی برداری کنی و روی رابطه ات پیاده کنی. مخصوصا زمانی که هنوز پسر محترم که من او را پسر مردم می نامم، از تو خواستگاری اولیه نکرده و هنوز مزه ی دهنش را نمی دانی.

وابسته کردن مرد متاهل با وابسته کردن پسر کمی متفاوت است. البته امیدوارم انقدر عزت نفس داشته باشی که به دنبال جذب مرد متاهل نباشی.

 

در قانون طبیعت، همیشه این پسرها و به طور کلی مذکر ها هستند که دوست دارند دنبال کننده باشند. خواه شیر نر باشد، یا یک گنجشک یا حتی یک پسر!

بنابراین پسرهایی که می بینند دخترکی دارد نقش صیاد بازی می کند، حساس می شوند و حتی اگر دختر را از قبل دوست داشته باشند یک احساس انزجار خاص برای شان رخ می دهد. بهترین کار این است که جایگاه خودت و او را در رابطه بشناسی و به کوک درست این جایگاه برگردی. شاید کمی زمان ببرد، ولی نتیجه اش بهتر از چییزی است که الان در حال انجام آن هستی.

 

یکی از مهم ترین چیزهایی که کمک می کند یک پسر ( کلا مرد و جنس مذکر ) به دختری وابسته شود نوع تماس گرفتن ها و کلا رفتار دخترک با موبایل است. پسرها همیشه دوست دارند دنبال کننده باشند حتی اگر با موبایل باشد حتی اگر کیلومترها فاصله داشته باشند.

همه این موارد را در دوره جذب با موبایل یاد داده ام که البته دو سه نکته دیگرش را هم در ادامه می گویم

می خواهم سرفصل های دوره جذب با موبایل را ببینم..

 

پیامک ها نرخ بالایی در خراب کردن رابطه ها دارند. حالا اگر بخواهید با این خراب کاری ها اقدام به وابسته کردن مرد کنید، قطعا به کاهدان خواهید زد. یعنی شدنی نیست مگر این که سیاست ها را یاد بگیرید. دو نمونه از پیامک های کاربرانم در روزهای اخیر را برای تان نمایش می دهم تا اشکالات صحبت ها را برای تان بگویم:

این پنج نکته ساده ترین توصیه ها برای یک ارسال پیامک به صورت درست بوده است. که البته بسیار جای بحث دیگر دارد ولی اینجا واقعا جایش نیست.

 

خیلی از زن ها فکر می کنند فقط با قربان صدقه رفتن می توانند مردی را به خود وابسته کنند. عزیزم اگر تو هم اینگونه فکر می کنی،بجای این که فکر کنی مرد ها هم مثل زن ها هستند همین حالا به فکر شناخت مردان باش. باورت می شود که خیلی از مرد ها معنی قربان صدقه را نمی فهمند؟ نه این که شعور و درک نداشته باشند! بلکه ژنتیک آن ها گونه ای است که چیزهای ملموس احساسی ما زن ها را درک نمی کنند. با مرد باید با زبان خودش حرف زد.

بهترین کاری که می توانی کنی تا او را به خودت وابسته کنی و جذب کنی این است که

و غیره.

برای این که بتوانی روی احساس مرد کار کنی، باید بتوانی ابتدا بیان خوب و شیرین داشته باشی. دوره بیان سبز و فن بیان عاشقانه می تواند خیلی از مشکلات تو را در عرض یک هفته حل کند.

 

برای وابسته کردن مرد ها یا کلا جذب مرد، هر زنی تنها یک هدف دارد، ( اگر مغز سالمی داشته باشد ) و آن هم ازدواج است. در غیر اینصورت این زن بیمار است مخصوصا اگر خود زن یا مرد متاهل باشد.

اما اشتباه دختران که منجر به سرد شدن مردان می شود، این است که خیلی زودتر از این که مرد قصد ازدواج پیدا کند، دختر این قصد را پیدا می کند و رابطه را خیلی سریع پیش می برد و پسر میکساپ! یعنی گیج می شود. اینجاست که بیشتر رابطه ها به سردی گرایش پیدا می کنند.

خب سوال اغلب دختر ها در چنین شرایط این است که:

فقط باید به او بفهمانی که همیشه در اختیارش نخواهی بود. البته باید یک سری رفتارهایت را هم تنظیم کنی و به گونه ای مدتی محدود را با او سپری کنی تا بتوانی او را برای ازدواج راغب کنی. در واقع باید سبک زندگی ات را تغییر دهی. در این تغییر دادن کلیات به صورت زیر است:

تمام این ترفند ها و سایر ترفند ها را در پک قرص صورتی (از آشنایی تا خواستگاری ) آموزش داده ام.

 

راستش این سوال من هم بود. اما طی صحبت هایی که با مشاور عزیز شاد زیستی دیشب داشتم، آن هم حول و حوش ساعت 2 تا 4، توانستم به بعضی رموز پی ببرم و آن ها را هم با تو در میان می گذارم.

بیا تا اول از هر چیز برایت بگویم که، چه زنی، می بازد و چه زنی برنده است؟

معمولا زن ها فکر می کنند که اگر خیلی خیلی کوتاه بیایند و خیلی خودشان را توی دست و پای مرد، نامزد و یا شوهر پهن کنند، این عشق دوام بیشتری خواهد داشت. اینجاست که شخصیتی از دختر پدید می آید که به نام ساده دل – مهربان و از خود گذشته یا اینگونه، اسامی شکل می گیرد.

 

و در نهایت چه می شود؟!!! می شود همان کسی که مرد او را ترک می کند، یا اگر در زندگی دائمی با مرد است، می شود نفر چندم یک رابطه!

همان دختری که دقیقا 8 مورد بالا را انجام نمی دهد و بلکه میان رو است! نه این که کارهای مرد را انجام ندهد! نه! بلکه دختری، که بیش از هر چیز، اول به خود توجه دارد و بعد هم به همسرش و به کارهای او!

اگر لباسی برای همسرش اتو می کند، طوری کارش را پیش میبرد که مرد به تشکر واداشته شود! نه این که وقتی صبح از خواب بیدار شد، ببیند روی تخت لباس های اتو نشده مرد ریخته به این معنی که هی! یو! ان ها را اتو کن!

گرفتی چی میگم؟؟؟

اما بیا تا در گوشی 5 نکته مهم برای جذب مردت بگویم و آن را امتحان کن.

امیدوارم که این آموزش قبل از ازدواج به دستت برسد، مگرنه اگر ازدواج کرده ای … نه آن هم دیر نیست.. فقط کمی ممارست می خواهد..

چگونه نامزد را وابسته خود کنیم

{ این مطلب رو از دست نده: چرا رابطه های عاشقانه ام به ازدواج نمی رسند ؟ }

نکته مهمی است که تو باید فقط و فقط به ظاهرت و به آن چه که می بیند، فکر نکنی. این 40 درصد تا 50 درصد از قضیه است. او باید علاوه بر این که به ظاهر تو فکر می کند و می بیند و تحلیل می کند، گمان هایی هم در مورد تو داشته باشد

این جملات و جملات مشابه دقیقا همون چیزهایی هستند که یک مرد باید بهش توجه داشته باشه و گاهی در موردشون فکر کنه.

تو باید رفتارت طوری باشد که یعنی لطف کرده ای و با او ازدواج کرده ای چرا که وجودت سرشار از غنیمت است! او این را باور کرده و احترام گوهر تو را بیشتر خواهد داشت. اصلا می شود یک پا مجنون..

وابسته کردن مرد و جذب مرد شکستن شاخ غول نیست! بلکه رفتار کردن تو بر اساس فطرت تو است.

 

یادم افتاد به لیلی .. آن زن خال داری که چهره اش سبزه پرررررررررر رنگ چه بسا سیاه بوده است! (در این باره دقیق نمی دانم که سیاه پوست بوده یا نه ) البته گاهی سبزه های تیره هم دارای ریز نقشی هایی هستند که نمی توان از آن ها چشم برداشت ( همانطور که برخی سفید پوست ها و بلوند ها هم دل آدم را می زنند ) اما به نظر تو چرا مجنون انقدر عاشقانه لیلی را دوست داشت که هیچ کس باور نمی کرد زیر روبنده ی او، یک چهره ساده و معمولی باشد!؟

نمونه هایی از این لیلی و مجنون ها دیده ایم.. دختری که خیلی ساده است، و پسری که خیلی لارج است.. نمونه ای از این ها را من توی حرم امام رضا علیه السلام در همان صحنی که عقد می کنند دیدم.. واقعا همه تعجب بودند که این زوج از نظر ظاهری به هم نمی آیند اما من اطمینان دارم که عروس از جمله زن های زیرک بوده است.. البته زیرک نه به آن معنا که پدر سوخته بازی درآورده پسره را به تور انداخته .. نه .. دختر می دانسته چطور گوهر وجودی اش را حفظ کن و به مرد نشان دهد که من لایق بهترین ها هستم..

گرفتی چی می گویم؟؟؟

این هم چیزی است که معمولا با پروانه خوشبختی بارها آن را مرور کرده ایم! خوشبحتی مثل پروانه ای است که اگر پی اش بدوی دور می شود.

خب مرد ها ذاتا صیاد آفریده شده اند. ما در دوره قرص صورتی یا عاشق کردن مرد به طور تمام و کمال یاد داده ایم که زن ها باید صید باشند و مرد صیاد و چطور به این مهم باید برسید. آری

برای جذب مرد باید بدانید که

اما خب دختر ساده دل چه می کند؟ می پرد توی آغوش صیاد و چه بسا از چنین صحنه ای خود صیاد هم بهراسد! ( واقعا تصور کن .. صیادی پی گرفتن خرگوشی است، و خرگوش به جای فرار به آغوش صیاد بجهد!! سکته می کند بنده ی خدا ! )

هر جا تو دنبال مردی بدوی، ( مخصوصا برای ایجاد رابطه ج ن سی ) مرد این را لطف به خود نمی پندارد! بلکه می گوید این زن برای خودش ارزش قائل نیست! راستش همه مرد ها می خواهند مطمئن باشند آن را که تور می کنند، چیز با ارزشی است! هیچ کسی که پی عقاب می رود، از شکار کرکس خوشحال نمی شود! گرفتی چی می گویم؟

بنابراین لازم است که تو حتی اگر فکر می کنی معمولی هستی، خودت را با ارزش جلوه دهی.

اشتباهی که خیلی از دختران ساده دل می کنند دقیقا این است. وقتی پسری در حوالی اش پیدا می شود، به دنبال این است که، کاری کند تا حسابی دل مرد را به دست بیاورد بنابراین شاید از شوهرش هم بیشتر برایش وقت بگذارد.

آخرش می شود چه؟

پسر می گوید این دختر یا برای همه این مدلی است! 

یا این که انقدر هول شده که دارد برای من خود کشی می کند… نوچ این دختر ارزش تلاش ندارد.. همه چیز را ریخته روی دایره.. 

متاسفانه تفکر پسر از این دو حالت بیشتر فراتر نمی رود!

البته خیلی از دختران که توی این حالت قرار می گیرند، چون پاک اند و تجربه نداشته اند و چون اهل دوز و کلک نیستند اما متاسافانه مخ صیاد جز به این دو مسیر نمی رود.

توی این حالت، پسر خوب استفاده می کند.. اگر بدجنس باشد سو استفاده جن سی هم می کند و می رود پی کارش!

پس در دوران آشنایی در حد پسر مردم! که شاید مال تو شود و شاید هم نه، با او رفتار کن!

متاسفانه توی این شرایط مرد هر کاری می کند، هر فکری می کند به جز تحسین این کارهایی که زن دارد برای دلدارش می کند!

متوجه شدی چه گفتم؟

یک قدم تا حل مشکل: کمکت می کنم تا دوباره توجه عشقت را جلب کنی و عاشقش کنی.

 

اصلا فرض می کنیم که تو توی همه چیز همه فن حریف باشی! آشپزی، پولداری، کادو خریدن!

اما برای جذب مرد، هیچ وقت با بهترین نسخه ی خودت کارت را شروع نکن!

مثلا اگر در ایام آشنایی هستید، اصلا جالب نیست که برایش ته چین با سالاد فرانسوی و سس ماساچوست! درست کنی! 

کافی است برایش پف فیل درست کنی و فقط نظرش را بپرسی که ذرت گوجه ای دوست دارد یا فلفلی! در آخر ساده جلویش بگذاری.. 

تو اگر چند ماه بعد برایش یک دمی درست کنی با خودش فکر می کند چقدر خاص بوده!!!!!

پس این توصیه را در تمام حالت ها مد نظر داشته باش.

از کادو خریدن گرفته تا مدل حرف زدن..

لازم نیست اولین بار کادوی گران قیمت بخری!!!!

شاید برای بار اول، تبریک تولدش برایش خیلی ارزشمند باشد. پس نمی خواهد حیلی دست توی جیب کنی.

کم کم خودت را رو کن.. یک باره همه هنرت را روی دایره نریز!

جذب مرد با وجود بی سیاستی در غار تنهایی مردان تقریبا شدنی نیست. یکی از مسائل مهمی که موجب می شود یک مرد از دست شما برود! شوهرتان سرد شود و به شما روی نیاورد، همان غار تنهایی است. غار تنهایی همانقدر برای مردان ضروری است که برای زنان دوران قاعدگی یا به قول باکلاس تر ها پریود! حتی برخی روانشناسان این ایام را دوران پریود مغزی مردان می نامند!! هر چند عبارت جالبی نیست، اما این واقعیت وجود دارد که تو باید یاد بگیری در این ایام چگونه باید عمل کنی.

من یک ویدیوی کامل از نحوه شکل گیری، برخورد، کنارآمدن و غیره در این دوران برای شما آماده کرده ام که بخشی از آموزش های پک قرص صورتی است:

 

این دست از آموزهاش را می توانی در پک قرص صورتی پیشرفته دریافت کنی.

 

وقتی کم کم با زمان بندی درست، و در پی تلاش های مرد ، خودت را آهسته آهسته و قطره ای رو کنی، او فکر می کند در ازای تلاش های اوست که به اینجا رسیده ای، و قدردان تو خواهد بود! این روند در جذب مرد عالی است.

و کوچکترین کار تو هم برایش ارزشمند می شود.

اگر این 5 موضوع برایت جالب بود و با خودت پی بردی که خودت هم اشتباهاتی در از دادن رابطه های قدیمی داری، می توانی در دوره ای که من تشکیل داده ام تا تمام آموخته هایم را در اختیار عزیزانم و خواهرانم قرار دهم شرکت کنی. من در این دوره نکته هایی به تو یاد می دهم که دیگر به عنوان یک پا دری، یا دختری که رهایش می کنند، ظاهر نشوی و با جان و دل تو را بخواهند.

سوال هایت را در مورد جذب مرد زندگی ات از من بپرس.

دوستت دارم

از زمانی که متولد شده ام، سعی کرده ام برای بنده های خوب خدا، مفید باشم. هر چه آموخته ام، تجربه کرده ام، و احساس کرده ام را با تو در میان خواهم گذاشت.

Prev Post

آیا درمان وسواس فکری با انرژی درمانی در خانه

Next Post

اگر اینجا نقش بازی نکنی پسر تو را ترک خواهد کرد

داستان پرونده آبنبات تلخ یا زنانه دو شوهره

حل مشکل های زندگی با عمل کردن به وصیت شهید نوید

9 حرکت رمانتیک برای افزایش صمیمیت رابطه

چه رابطه ای را باید تمام کرد ( 22 نشانه پسر بد )

چه قلم خوبی دارید و چقدر خوب و واضح توضیح دادید این مساله رو . این چیزی که نگاشتید زندگی خیلی از دختران از جمله خود من هم هست و باید خیلی تجربه کسب کنیم تا بتونیم رفتار درست رو پیدا کنیم. هر چند با نام دوره خیلی ارتباط برقرار نکردم اما محتواش اگر شبیه این آموزش باشه که عالیه مخصوصا برای مجرد هایی که به دنبال زندگی واقعی هستن و از دوست پسر بازی خوششون نمیاد.
چطور میتونم دوره رو خریداری کنم ؟

سلام وقت بخیر نظر لطفتون هست دوست خوبم . برای خرید دوره به پشتیبان تلگرام پیام بدهید و اطلاعات بگیرید. با تشکر

سلام وقتتون بخیر
من دیروز با سایت پرمحتواتون آشنا شدم.
متاسفانه من هم دختری 38 ساله هستم که هرکسی میبینه میگه خوش به سعادت کسی که قراره با تو ازدواج کنه هم اخلاقت خوبه هم سوادت هم خانوادت هم کارت هم ظاهر و اندامت. خودم اهل دوستی نیستم و هرکسی برا خواستگاریم اومده اولش خیلی خوب و جدی هست اما بعدش یهو خبری ازش نمیشه یا بحث مسائل جنسی تو همون اوایل آشنایی میشه. فکر میکنم این دوره با من و دخترایی مثل من خیلی خوب باشه چون برا منم همیشه این سوال هست که چرا دخترای اطرافم که از همه نظر از من پایین هست و تعهدی هم نداشتن خیلی راحت ازدواج کردن.

سلام فرناز عزیز.
این مسائل رو توی دوره های مختلف اموزش دادیم
توصیه من به شما این هست که
حتما دوره های
ارتعاش پاک برای رفع موانع جذب همسر
و
دوره وابسته کردن مرد
رو شرکت کنید تا بتونین سریع تر ازدواج موفق تری داشته باشید.

هر کسی یه طوریه این حرفا برا همه اصلا صادق نیست، من خیلی مرد هارو دیدم (از جمله خودم) که وقتی دختری رو ببینیم که این طوری رفتار میکنه ول که میکنیم هیچ در صورت امکان صدمه ام بهش وارد میکنیم:( این بخاطر اینه که دختر از روی سرشت و طبیعتش رفتار نمیکنه و میخواد به یه موجوده دیگه ای که عده ای میگن تبدیل شه چه بسا بتونه به طرف مقابل برسه، که این طوری هم خودش و هم معشوقشو از بین میبره. لطفا داخل حرفاتون از کلماته همه و امثالش استفاده نکنین، چون حرفاتون در جامعه ایران برای شاید نود درصد مردا درست باشه و عده ای کاملا برعکسن.

سلام و احترام آموزش های یاد شده، بر اساس بررسی و نظر خواهی گروهی بزرگ از مردان است که طبق تحقیق گسترده صورت گرفته
از طرفی
انجه شما بر اساس اون قضاوت میکنید بخشی از ماجراست/ خوشبختانه ما با کمک این اموزش ها میزان فریب کاری ها، میزان اسیب دیدگی های دحتران رو کاهش دادیم و البته رابطه ها رو به ازدواج حتم می کنیم. در عین حال نظر شما محترم است. شما فرمودید، رفتار بر اساس سرشت و طبیعت که کاملا درسته اما رفتار صحیح با اموزش به سرشت تبدیل می شود، البته نکته ای هم هست که دختران در روابط شون سرشت رو زیر پا می ذارند ( از ترس خیلی چیزها نظیر از دست دادن عشق ) و این موجب میشه که روابط تخریب بشوند.
هدف ما ساختن روابط سالمی است که زن و مرد هر چه زود تر بتوانند نیازهای هم رو درک کنند و به سمت ازدواچ پیش بروند و مرد بتواند انتخاب ارجح داشته باشد.

سلام من این مطالبی و که گذاشتید خیلی دوست داشتم و خودم جز اون دسته از دختراییم که خیلی احمقم سال ها اجازه ندادم کسی وارد زندگیم شه تا یکی بیاد که عاشقانه همه چیزم و پاش بریزم اما سو برداشت شده منی که از جونم از احساسم از همه چی براش میزارم اما اون بیتفاوته منی که این همه سال صبر کردم تا عاشق بشم که الان شدم و همه ی عشق و جونمو پاش گذاشتم و نمیخواد ببینه شدم براش یه چیز عادی و روزمره گی گاهی از من خسته میشه و من پافشاری میکنم تو عشقم که بدستش بیارم اما میدونم با این همه خواستن فقط دورش میکنم اما دست خودم نیست روی عشق و علاقم کنترلی ندارم

سلام الهه عزیزم وقتت بخیر.
دختران دل پاک و ساده دل، که تجربه های اول شون رو سپری می کنند دچار این حالت میشن. جای نگرانی نیست با کمک دوره آموزشی قرص صورتی می تونین یاد بگیرین که چطور با مرد ها رفتار کنید که این مسائل براتون پیش نیاد و فریب نحورید و در رابطه های اشتباه نمانید و…

باسلام. بنده ۲۶ساله و همسرم ۳۲سالشون هست. همسرم قبلا بمن خیانت میکردن چند وقتیه که به زندگی برگشتن اما خیلی افسرده و پرخشگر شدم چون همش شک میکنم به همسرم و ایشون بلد نیستن شک منو برطرف کنن و مورد بعدی این که همسرم اصلا بلد نیستن نیاز عاطفی منو برطرف کنن و نوازش کنن و ادم مغروری هستن و قبول نمیکنن برن پیش روانشناس .من چکار باید بکنم جدیدا خیلی اختلاف و بحثامون زیاد شده تورو خدا کمکم کنید.

سلام و وقت بخیر.
بهتره به طور انفرادی نزد مشاور برین و سعی کنید با نظر ایشون کارهایی کنید
اما به نظرم شما با شرکت در دوره هایی مثل:
بیان سبز ( مهارت های ارتباط گفتاری بین پارتنر ها )
دستکاری کوانتومی ( ارتعاش و آرامش )
بتونین مسائل را تا حدی برطرف کنید.

سلام بسیار عالی ولی کاش با مثالهایی توضیح بیشتر میدادین تا کسایی مثل من که توی دوره ها شرکت نمیکنن ازین مطلب هم درک کاملی داشته باشن ممنون

سلام خانم معبودی
شما بی نظیر هستین
خیلی حالم بهتر شده از موقعی که پای حرفهای شما نشستم 😊
دوستون دارم 😘

از همه مهمتر لحن بیانتون هست
ویس های روانشناسی دیگه رو نهایت یک الی دو تا شو میتونم گوش کنم ولی لحن بیانتون تسلط شما روی کلمات به قدری رسا هست که داعما این هندزفری تو گوش منه 😍😅

شما خواهر همه دختر های ایرانی هستین

سلام
حدودا سه ماهه با پسری آشنا شدم ایشون میگه منو دوست داره ولی اصلا توی رفتارش مشخص نیست.توی این سه ماه گفتم بهش اگر اذیت میشه رابطه رو تموم کنیم و مهم تر از همه با رفتاراش خودم اذیت میشم اما باز گفته منو دوست داره و نمیخواد از پیشم بره
سه ماهه گذشته و رفتارش با روز اوله رابطه هسچ تغیری نکرده شاید وقت برای تغییر کم باشه ولی توقع دارم حداقل یدره تغییرو کرده باشه اما اصلا…
مثلا یهو وسط حرف زدن میره و تا دو ساعت یا حتی بیشتر پیداش نمیشه
اشتباهی مرتکب بشه بهش میگم این کارت رو دوست ندارم اما درکمال ناباوری بهم میگه همینه که هست میگم دلم نمیخواد اسنجوری رفتار کنی یا بهش میگم اگه اینطوری باهام رفتار نکنی خوبتره ولی متاسفانع انگار نه انگار میگه همینه که هست و از طرف دیگه هم مشخص نیست دوستم داره دوستم نداره والا سردرگم شدم نمیدونم باید چکار کنم راهنماییم کنید میخوام رابطه رو تموم کنم ولی اگر بهم علاقه داشته باشه دلش میشکنه و از همه مهمتر خودمم بهش علاقه دارم میدونم با تموم کردنه رابطه حاله خودمم بد میشه هر چند که یکبار مردن بهتر از هر روز هزار بار مردن با رفتارهای مزخرفشه بهم بگید تمومش کنم یا ادامه بدم اصلا امیدی هست برای بهتر شدنه اخلاقش؟اصلا موندنم درسته؟چطور رفتار کنم که بفهمه کارهاش بده؟انگار من باید فقط به حرفهای اون گوش بدم کار اشتباه هم میکنه بهش گوشزد میکنم میگه حرف باید حرف من باشه باهام بحث نکن نمیدونم توی یک دو راهی عجیب گیر کردم همه چی برتم جالب و گنگه…
راهنماییم کنید.ممنونم

و در ضمن بگم یهو جو میگیرتش و عاشقونه رفتار میکنه و بعضی روزا سرد و بی روح رفتار میکنه انگار غریبس بهش میگم چرا اینطوری رفتار میکنی میگه حالم خوب نیست وتماسی هم باهام نمیگیره که باهم مکالمه تلفنی داشته باشیم اما در عین حال دلش به رفتنم هم رضا نیست بنظرتون چکار کنم؟

لُب کلام! تمام کنید
اما اگر دوست دارید دچار چنین روابط بی سر و تهی نشین و ایراد کارتون رو بدونین به ساید بار همین مقاله نگاه کنید و به شماره تلگرام پیام بدین تا راهنمایی بشین

سلام من با یه پسری از طریق مجازی اشناشدم ولی خب سر یه مشکلاتی رابطمون به هم خورد نه خیانت و این جور چیزافقط لجبازی . حالا بعد یسال و نیم برگشتم تولدشا تبریک گفتم ولی حتی منا یادش نمونده. من تو این یسال و نیم خیلییی سعی کردم که فراموشش کنم هر راهیا که بگین امتحان کردم ولی نشد واقعا دلم میخواد دوباره برگرده و دوباره جذبش کنم گرچه فک نکنم دفعه اول موفق بوده باشم

سلام روزتون بخیر من یک روز که دلم خیلی گرفته بود و با عشقم کات کرده بودیم دنبال راهی بودم که برش گردونم چون با مطالبی ک خوندم توی سایت شما فهمیدم خیلی اشتباهات داشتم تو رابطه کباعث شد دور شه ازم و خودم بهش پیام دادم و معذرت خواهی کردم من قبلا دوبار ازدواج کردم ایشون مجرده برادر دوستمن و دوسال ازم کوچکترن ولی در ظاهر نشون نمیده و نظر ایشون ازدواج بود ولی با مخالفت خانواده ها خصوصا خانواده ی ایشون روبرو شدیم و قرار شد بین خودمون ن خانواده ها شش ماه باهم باشیم همو بشناسیمم ولی من انقد بد عمل کردم ک نظرشون عوض شد عمل بد من نشون دادن بیش از حد علاقم و اصرار ب ازدواج بود اونم چون واقعا دوسش دارم چندبار ب من گفت ک من نمیخوام فعلا ازدواج کنم اصلا شاید ازدواج نکنم اگر میخوای دوست باشیم ک خب و کرنه تموم منم چون طاقت دوریشو ندارم قبول میکردم هر سری ولی بهانه گیریماو نق زدن و غر زدنمامو داشتم این دفعه دیگه میخوام ی کاری کنم ک اون بشه عین روز اول و بیاد از ازدواج بگه ازش که پرسیدم چرا نظرت عوض شد میگه یکی مخالفت خانوادم یکی اینکه این دوست داشتنا فایده نداره میدونم دوسم داره من تنها زندگی میکنم مامانم فوت شده پدرم ازدواج کردن و الان جدا شدن و تنها زندگی میکنن خواهر و برادرم باهم زندگی میکنن کلا خانوادم پراکنده شدن فامیلا یادی نمیکنن ازمون وای ک از چی بگم خلاصه کمک میخوام شرایط مالیم خوب نیست روحیم خیلی بهم ریخته الان محل کارمم لطفا بدون نام بزارید

سلام به تلگرام پشتیبان سایت پیام بدین تشکر

سلام من دختری هستم 2 سال با پسری دوست بودم از شما چه پنهان عمل نزدیکی هم انجام شد ولی اون پسر بعد از ی مدت سرد شد و گذاشت و رفت الان من موندم با اون همه خاطره

نکات آموزنده ای بود
لطفا مطلبی با توجه به کامنت طلا جان بنویسید

خسته نباشین من۱۹سالمه و با یک پسری اشناشدم از طریق فضای مجازی ولی هم از هم دوریم و هم اینکه بعد از یک مدتی ترس و نگرانی دارم که ما اصلا مناسبیم برای هم یا خیر و از نرسیدنش هم میترسم 

نمیدونم باید چیکار کنم و برخورد مناسب چیه 

سلام من با پسری دوست شدم و الان ۵ماه من اصلا درمورد ازدواج بهش نگفتم ولی خودش از همون اول از من خوشش اومد و به مامانم گفت که منو میخواد و برای ازدواج به پدرمم خواست بگه ولی من سر دلایلی نزاشتم خیلی باهاش خوبم و محبت میکنیم بهم ولی خیلی گیر میده مثلا کم ارایش کن گیرای این چنینی ولی من ادمیم ارایش دوس دارم و قرتیم از نظر دیگرون بنظرتون صلاح که جلو گیر دادنش وایسم !؟

واینو بگم کهه دلتنگم زیاد میشه و به دیدارم میاد اگه نبینه منو حتی گریه هم میکنه این دیدارا بنظرتون دلشو میزنه!؟یا تماس های مدام !؟

سلام عزیزم برای مشاوره بهتر شما بهتره که به پشتیبانی سایت پیام بدین و مساله تون رو مطرح بفرمایید

..الان فهمیدم دلیل رفتار های عجیب این چند وقته دوست دخترم چی بود….نکات خوبی بود…ولی توش ابهام هم داره و ممکنه باعث سو تفاهم بشه….راستش بینمون شکراب شد چند وقت ..اصلا دلیل عوض شدن رفتارش رو نمیفهمیدم …نه من حالم خوش بود نه اون ..نمیگفتیم به هم ولی معلوم بود….تا اینکه بعد دو ماه رفتم سراغش ..منو دید گفت من نمیخوام با هم باشیم و موقعیت های بهتر برای من بود و تو تکلیفت با خودت مشخص نیست و …. در ضمن باید بگم من مشکل کار و زندگی ندارم فقط چون اول زندگیمه به اندازه خونواده اونا اوضاع مالیم خوب نیست…برای همین تعلل داشتم ولی خب دوسش دارم…بعد از زدن اون حرفا یکم شوکه شدم و بهم برخورد و بهش گفتم حرفایی که زدی خیلی ناراحت کننده بود شاید خیلی تحت فشاری بهتره بعدا حرف بزنیم….رفتم و ده روز دیگه رفتم پیشش..بازم همون آش و کاسه بود ….از درون خیلی نارحت و عصبی شدم …و رفتم….بعد یه ماه زنگ زد بهم و گفت ببخشید و میخوام همدیگه رو ببینیم و این حرفا ….اولش فک کردم تعادل روانیش بعم ریخته….بعدش گفت دوستام بهم گفته بودن اینکارو بکنم تا تو ترغیب به ازدواج بشی…….اخه… شما اگه بابای طرف بیاد تحقیرت کنه راغب به ازدواج میشید؟این چه بازییه که شما درآوردید به خدا….طرف به جای اینکه باباشو راضی کنه منو داشت بازی میداد….خواهشن با این مقاله هاتون برا همه نسخه یکسان نپیچید

سلام و احترام
متاسفانه این روزها ما شاهد این هستیم دوستان شدن مشاوره هایی که بعضا حسادت هم دارند.
روش ترسوندن پسر، برای ازدواج شرایط خاص داره
و البته با توهین و کوچک کردن مرد طبق آنچه نامزد شما انجام داده اصلا مورد پیشنهاد ما نیست
اتفاقا ما به خانم ها یاد میدیم که فقط 50 درصد حق دارند برای خود تصمیم بگیرند و اتفاقا پسرها باید خودشون انتخاب گر پایانی باشند.
ضمن این که ایشون مشکلش در اصل ازدواج با یک پسر در سطح حودشون بوده مگر نه پدری که بخوات تحقیر کنه هنوز فرهنگ داماد داری رو بلد نیست یا به جایگاه کنونی اش خیلی غره است.
و به عبارتی میشه گفت نامزد شما فقط میخواسته شما جدی تر به رابطه فکر کنید ولی ناشی گری در آورده و با توهین همراه کرده که خب این نه پیشنهاد ماست و نه هیچ دوست دلسوزی و نه هیچ دختر خانم عاقل و بالغی. احتمالا ایشون حدود 25 سال به پایین سن داشتن ( بر اساس نوع رفتار شون )
و البته هنوز از سمت پدر مطمئن نبودند.
امیدوارم دخترها دوستان شون رو به عنوان مشاور در نظر نگیرند. همه خانوم های که با ما مشورت می کنند اولین توصیه ای که بهشون میکنیم این هست که نه به حرف دل گوش کنند نه دوست نه دختر خاله و دختر عمه ..
موفق باشید

ممنون بابت جوابتون …ایشون 27 ساله هستن…من چند وقتیه به فکر ازدواج افتادم و دارم در این زمینه مطالعه میکنم که شکست نخورم….با توجه به صحبت هاتون یعنی میگید ایشون سطح مالی منو در نظر گرفتن و این به اندازه کافی عاقل و بالغ نیست؟من قبلا با خانم های دیگه ای هم قرار میزاشتم و حتی برای مدتی با چند نفرشون هم دوست بودم..اگه هر کدوم از اونا این حرفا رو به من زده بودن میرفتم و پشت سرمم نگاه نمیکردم .. اما ایشون برای من خاص هستن و عزت نفسش جذابیت خاصی برا من داره …ولی وقتی فکر میکنم که بعد از ازدواج برای رسیدن به خواسته هاش ممکنه از این بازی ها در بیاره وبه دوستاش دوباره اجازه دخالت بده یا اینکه پدر ایشون جلوی من یا بچه نداشتم چه رفتاری از خودش بروز میده .. به شک میوفتم ….از اونجایی که آدم درون رابطه نمیتونه خودش تصمیم درستی بگیره …به نظرتون تموم کنم این قصه دختر شاه پریون رو یا امیدی هم داره؟

سلام چند روزیه عشقم یک روز حالش خوبه یه روز بد بهش گفتم چتع میگه هیچی یک سالع که باهمیم هم دیگه را خیلی دوستاریم هر رور هم کنار همیمیم و مطمعنم خیانت نمیکنه ولی نمیدونم تو حال بدیهاش وقتایی که دو سه روز بداخلاق میشه چع کار کنم خوش اخلاق تر و محبت بهش کنم یا بیتفاوت باشم

Your email address will not be published.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

7 + = دوازده

هرگونه استفاده از محتوای شادزیستی در شبکه های اجتماعی ، وب سایت ها و کانال ها، موجب بدهکاری شرعی و عرفی است و پیگرد قانونی دارد. به تلاش های یکدیگر احترام بگذاریم.

پر بحث ترین ها

13 نشانه پسر یا دختری که دیگر تو را نمی خواهد

از کجا بدانم عشق سابقم هنوز دوستم دارد؟ ( 13 نشانه بازگشت معشوق)

تمام ترفندهای جذب مرد و وابسته کردن مردان به خود

49 نشانه تنفر پسر از دختر که مستقیما به زبان نمی آورد

Welcome, Login to your account.

5 − = سه

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

هشت + 8 =

دوران نامزدی یکی از دوران های مهم و سرنوشت ساز در زندگی دختران و پسران است. در این مقاله قصد داریم شما را با رازهایی دخترانه برای جذب مرد مورد علاقه تان آشنا کنیم.

این‌ها قوانین نامزدی هستند ولی بعد از ازدواج قوانین فرق می‌کند.

_ مردها مبارزه و چالش را دوست دارند، کار را برای آن‌ها آسان نکنید و به قول معروف هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد.

_ به خودتان بگویید: «هرکس من را بدست بیاورد خوش شانس است».

چگونه نامزد را وابسته خود کنیم

_ اسرارآمیز باشید. پسر رو تشنه نگه‌ دارید البته تشنه برای محبت بیشتر نه برای اینکه خسته‌اش کنید. ظلم نکنید.

_ طوری رفتار کنید که انگار مادرزاد شاد به دنیا آمده‌اید.

_ مثل یک خانم واقعی، زنانه لباس بپوشید و یادتان باشد شما برای دوستان خود در یک مهمانی لباس نپوشیده‌اید. خود را بپوشانید این جذابیت بیشتری دارد.

_ عطر خوبی به خود بزنید که نامزدتان بپسندد.

_ مانند مردان رفتار نکنید حتی اگر رییس شرکت هستید.

_ دستپاچه و عصبی نباشید و نرم و راحت قدم بردارید.

_ اگر طرف مقابل شما می‌خواهد هرروز هفته شما را ببیند، خب باید با شما ازدواج کند. پس در تعداد قرار ملاقات دقت کنید.

_ زیاد به‌ طرف مقابل زنگ نزنید و گاهی جواب تلفن‌های او را ندهید.

 

اگر می خواهید بیشتر بدانید : دوران نامزدی

 

_ مردها موقعی که سعی زیادی می‌کنند تا نامزدشان را ببینند احساس خوبی پیدا می‌کنند پس بگذارید سعی کنند.

_ در اولین قرار ساکت و خوددار باشید. این کار شما را در چشم او جالب و اسرارآمیز جلوه می‌دهد.

_ سعی کنید شما ابتدا مکالمه تلفنی را به پایان برسانید؛ و بیشتر از ده دقیقه پشت تلفن حرف نزنید. این حرف زدن باید دوستانه و صمیمی باشد. در ضمن پشت تلفن آهسته و شاد صحبت کنید.

_ همیشه بگذارید طرف مقابل فکر کند شما خوشحال هستید و نگرانی‌ای ندارید و از زندگی لذت می‌برید.

_ هیچ‌ وقت نگذارید فکر کند شما در خانه یا محل کار دارید مدام به او فکر می‌کنید و در حال آماده کردن لیست مهمان‌های عروسی هستید.

_ هیچ‌وقت به یک مرد نگویید باید فلان کار را بکند.

_ آگاه باشید که مردها زودتر از زن‌ها علاقه‌مند و زودتر از زن‌ها بی‌علاقه می‌شوند.

_ هنگامی‌ که خیلی با هم خوش هستید ناگهان از یک موضوع ناراحت‌کننده یا سرد و خشک صحبت نکنید.

_ اگر می‌خواهید فاصله بیشتری را با او حفظ کنید این را به او بگویید و مواظب باشید کاری نکنید که فکر کند شما فقط می‌خواهید او را اذیت کنید و سرکار بگذارید

_ بگذارید اول مرد بازی را شروع کند و رهبری در دست او باشد. مرد باید اولین کسی باشد که می‌گوید: «دوستت دارم».

_ بگذارید اول او شما را به خانواده‌اش معرفی کند قبل از آنکه شما او را به خانواده‌تان معرفی کنید.

_ در مورد کسی که با او به‌ تازگی آشنا شده‌اید تودار باشید.

_ از کجا می‌فهمید که نامزدتان به شما وابستگی پیداکرده است یا نه؟ او راه‌ها (بهانه‌هایی) را برای در کنار شما بودن و صحبت کردن با شما پیدا می‌کند. پس اگر مجبور باشید به نامزدتان زنگ بزنید و بگویید که من هنوز زنده هستم، مسلماً یک جای کار اشتباه است.

_ داستان زندگی خود را خیلی زود برای نامزدتان تعریف نکنید.

_ به‌ جای غرق شدن در افکار عاشقانه راجع به نامزدهای احتمالی فکر خود را برای نامزدی واقعی باز نگه‌دارید.

_ به‌ سرعت از لحاظ عاطفی خودتان را درگیر نکنید.

_ در عین‌ حال که رسیدن به شما سخت است، کاری کنید که برای او مسلم شود که شما همدم خوبی هستید و همدمی و هم‌صحبتی با شما راحت و بدون آزار و اذیت است.

_ به خاطر داشته باشید : بهتر است آدم اصلاً ازدواج نکند و اصلاً قرار دیداری برای نامزدی و آشنا شدن باکسی نگذارد تا اینکه با فرد نامناسب ازدواج کند.این‌ها قوانین نامزدی هستند ولی بعد از ازدواج قوانین فرق می‌کند. اگر دختر نباید زیاد پسر را تحویل بگیرد به خاطر این است که هنوز ازدواج‌نکرده‌اند وگرنه مسلماً اوضاع بعد از ازدواج باید تغییر کند.

بیشتر بدانید : دوران نامزدی تان را با این اشتباهات ساده تلخ نکنید!!

بیشتر بدانید : 4 ترفند زنانه برای عاشق کردن همسر!!

بیشتر بدانید : از نامزدتان این موارد را هرگز مخفی نکنید، خطرناک است!!

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : ertebatesabz.com

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

ما تازه نامزدی کردیم چجوری رفتار کنم که جذبم بشه

چه حرفایی رو بگم

بیشتر تلفتی باهم در ارتباطیم

چگونه نامزد را وابسته خود کنیم

چیا بگم که دلش برام پر بکشه

پلیز لایک 

با چسب موش 😂

خدایا مرگ 🤦🏻‍♀️😑

خانه خود را زیبا تر کنید

اگه دوست داشته باشه خودش دلش پر ميكشه … 

ولى خب بهش توجه كن

روزانه پيام بهش بده و ابراز احساسات كن 

ن زياداااا اما يجورايى هم مغرور باش هم توجه كن😄

نميدونم چى شد

ناراحت میشم اگ یکی پیشنهاد دو بنده قرمز نده ها😂😂😂😂

جذب نشده چجوری گرفته تورو ؟؟؟دنبال چیی دقیقا همونو بگو راهنماییت کنیم این سوالت یجوریه

نامزد ینی دوس پسر دیگه😄

گلم زياد تو زنگ نزن 

مهربون باش 

ازش درمورد كارش نپرس 

به خودت اهميت بده

اول اینکه گیر بهش نده

غیبت نکن پیشش 

سعی کن شاد باشی اکثر مواقع حتی پشت تلفن

با آرامش و متانت صحبت کن مردها جذب زنان باوقار میشن

سعی کن از کلمات خیلی مودبانه و برخی مواقع کتابی استفاده کنی بهش نشون بده دایره ی لغاتت گسترده چون مردها از زنان اجتماعی خوششون میاد و خانمی که دایره ی لغات گسترده داره نشون میده انسان اجتماعی اجتماعی فقط ب گشت و گزار و خنده نیس نشون بده سواد اجتماعی بالایی داره

اینا رو آقایی توی تاپیکش گذاشته بود وخیلی قشنگ مشورت میداد برای چگونگی جذب مردان 

با دست‌پیش بگیر و با پا پس بزن

احترام نگهدار

صداقت داشته باش

محبت بورز

همراز باش

همراه باش

حامی همسرت باش

عبور نکردن از خط قرمزها

اولویت های مشترک رو درنظر بگیرین

از کلمات محبت آمیز استفاده کن

غافلگیر کردن با بوسیدن

چگونه نامزد را وابسته خود کنیم

نوازش کردن

سنجید حرف زدن

غیبت مادرشوهر نکردن😑

گلایه نکردن

صبور بودن

اعتماد کردن

شاد بودن

خوش رو و خوش برخورد بودن

و و و

نهههه نامزد واقعی😁

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

چگونه نامزد را وابسته خود کنیم
چگونه نامزد را وابسته خود کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *