چگونه نودل خوش طعم درست کنیم

 
helpkade
چگونه نودل خوش طعم درست کنیم
چگونه نودل خوش طعم درست کنیم



نودل یا رشته فرنگی یکی از بهترین مواد اولیه برای آشپزی است، زیرا به‌لحاظ اقتصادی کاملا مقرون به‌صرفه بوده، سرشار از کالری است و طرز تهیه آن بسیار آسان است. البته روش‌های متنوعی متناسب با ذائقه افراد برای تهیه نودل وجود دارد، برای آشنایی با آن‌ها همراه کجارو باشید

اگرچه نودل، غذایی آسان و خوشمزه است، ولی به مرور زمان طعم آن تکراری خواهد شد. همچنین، الزامی برای سرو آن با سبزیجات وجود ندارد و می‌توان آن را به روش‌های متنوعی تهیه کرد.

خانواده ماکارونی از آسان‌ترین غذاهای دنیا است. برای تهیه یک وعده غذای خوشمزه مقداری پنیر پارمزان، کره، روغن زیتون، قارچ و یک بسته نودل کافی است. برای تهیه این نودل ابتدا باید آب، کره و روغن زیتون را در ظرفی ریخته و آن را روی شعله قرار دهید و منتظر بمانید تا مواد داخل ظرف بجوش بیایند. سپس حرارت را کم کرده و پنیر را به‌همراه فلفل سیاه به محتویات ظرف اضافه کنید. بلافاصله نودل را داخل ظرف مذکور ریخته و مرتب هم بزنید. اگر میزان مایع زیاد بود، می‌توانید مقداری از آن را بیرون بریزید. در مرحله، پایانی قارچ را اضافه کنید. غذا آماده است، فقط به یاد داشته باشید که باید به‌صورت گرم صرف شود.چگونه نودل خوش طعم درست کنیم

این سالاد یکی از آسان‌ترین شکل ممکن برای تهیه نودل است فقط کافی است تا سالاد موردعلاقه خود را تهیه کرده و سپس نودل را به ترکیب آن اضافه کنید. یکی از متداول‌ترین سالادها برای تهیه این دستور، سالاد آسیایی ( یا سالاد فصل) است که ترکیب آن مخلوطی از هویج، کلم خرد شده و نخودفرنگی است که می‌توان سس سویا و روغن کنجد را به‌همراه نودل به آن اضافه کرد. بادام‌ زمینی نیز طعم جالبی به این ترکیب می‌بخشد.

یک ترکیب خوشمزه و ساده دیگر برای نودل، سالاد کنجد-میسو است. برای درست کردن این سالاد نودل نیاز به خیار، لیمو تر، ادویه میسو، فلفل چیلی، پیازچه، روغن کنجد و روغن هسته انگور، شکر قهوه‌ای و سیر دارید. البته از اسم این غذا پیدا است که کنجد را هم نباید فراموش کرد. با خرد کردن فلفل، پیازچه و گرفتن آب لیمو ترش مواد اصلی را آماده کنید. ادویه میسو، روغن کنجد و شکر قهوه‌ای را نیز با آب لیمو ترکیب کنید و هم بزنید و در آن یک حبه سیر رنده کنید. روغن هسته انگور و آب را به آن اضافه کنید تا مخلوط غلیظ حاصل شود. نودل را که بر اساس دستور روی جعبه آماده کرده‌اید به این سس اضافه کنید. سبزیجات خرد شده را نیز اضافه کنید خوب مخلوط کنید تا نودل خوشمزه شما آماده میل کردن شود.

طرز تهیه نودل چیلی نیز یکی از آسان‌ترین کارهای دنیا است! فقط کافی است تا یک بسته نودل را به روش معمول در آب جوشانده و آب‌کشی کنید. سپس یک قوطی چیلی آماده را گرم کرده و نودل را به آن اضافه کنید. در صورت دلخواه و مطابق با ذائقه‌تان می‌توانید موادی مانند پنیر خرد شده، پیاز یا فلفل سبز نیز به این ترکیب اضافه کنید.

هیچ چیز نمی‌تواند مانند یک کاسه سوپ داغ نودل با آب مرغ گرمابخش روزهای سرد و دلگیر زمستان باشد طرز تهیه این سوپ نیز بسیار ساده است. سوپ مرغ را از قبل آماده کرده و سپس نودل را به آن اضافه کنیدو اجازه دهید تا کاملا پخته شود. فقط کافی است تا یکبار این سوپ را امتحان کنید تا عاشق طعم بی‌نظیر آن شوید

چه کسی گفته که نمی‌توان نودل را برای صبحانه صرف کرد! ترکیب نودل با ژامبون و تخم‌مرغ یکی از لذیذترین املت‌های دنیا است. برای تهیه این املت ابتدا نودل را به روش مرسوم در آب پخته و آب کشی کنید. سپس آن را داخل ماهیتابه‌ای که از قبل گرم کرده‌اید، ریخته و تخم‌مرغ‌ها را اضافه کنید. ترکیب نودل و تخم‌مرغ را کاملا هم بزنید و صاف کنید. سپس ژامبون و پنیر را اضافه کنید و چند دقیقه صبر کنید تا عطر و طعم مواد با هم ترکیب شوند.

آیا تصوری درباره ترکیب نودل با کلم بروکلی و پنیر چدار دارید؟ این وعده غذایی خوشمزه و خاص را می‌توانید به آسانی تهیه کنید. ابتدا نودل را به روش مرسوم و معمول آماده کنید و سپس پنیر را به آن اضافه کنید و بگذارید تا کاملا غلیظ شود (از ترکیب‌های آماده پنیر چدار با نام Rice-a-Roni نیز می‌توان استفاده کرد). در پایان، بروکلی و مقداری فلفل سیاه را به ترکیب اضافه کرده و نوش جان کنید!

غذاهای بیرون‌بر چینی با وجود اینکه بسیار خوشمزه هستند، ولی قیمت بالایی دارند؛ در حالی که با اندکی حوصله می‌توان به‌صورت سالم آن‌ها را تهیه کرد. کافی است تا سبزیجاتی مانند بروکلی، فلفل دلمه‌ای و هویج را تفت دهید و سپس همه مواد را با هم ترکیب کنید. در مرحله بعد، این مواد را به سس سویا آغشته کرده و حتی در صورت دلخواه مقداری تخم‌مرغ و لوبیا نیز به آن اضافه کنید. در پایان همه مواد را با نودل آماده شده مخلوط کنید.

یک نودل خوشمزه دیگر با سبزیجات سرخ شده را می‌توانید به‌سادگی درست کنید. نودل را طبق دستور روی جعبه آماده کنید ولی کامل آن را نپزید. برای آماده کردن سس نودل آب‌لیموی تازه، سس سویا، سس ماهی، سرکه سفید، شکر، فلفل سفید و فلفل چیلی تازه خرد شده یا خشک و پودر شده را مخلوط کنید و هم بزنید تا شکر حل شود. سپس تابه را روی شعله بگذارید و سیر و زنجبیل و موسیر را یک دقیقه تفت دهید. هویج و کمی از سس آماده شده را اضافه کنید و دو دقیقه تفت دهید. قارچ، بروکلی، فلفل قرمز و کمی دیگر از سس آماده شده را اضافه کنید و تفت دادن را سه تا چهار دقیقه دیگر ادامه دهید. نودل و باقی سس را توی تابه بریزید و خوب به هم بزنید تا همه مواد با هم مخلوط شوند. در آخر قبل از برداشتن تابه جوانه ماش اضافه کنید و نوش جان کنید!

آیا شما نیز طرفدار پر و پا قرص پنیر هستید؟ کافی است تا نودل را به روش معمول آماده کرده، نصف قاشق چای‌خوری کره را به‌همراه ورقه‌هایی از پنیر آمریکایی یا پنیر دلخواهتان اضافه کنید. سپس اجازه دهید تا پنیر آب شود. ترکیب را هم بزنید تا پنیر به خورد همه نودل‌ها برود. بنا به ذائقه می‌توانید همانند یک مزه‌شناس حرفه‌ای مواد دیگری مانند ژامبون، سبزیجات و … را به آن اضافه کنید. 

برای درست کردن نودل با پنیر روش دیگری نیز وجود دارد. برای درست کردن این ترکیب باید نودل را مثل همیشه آماده و آبکشی کنید. کره را در یک تابه ذوب کنید و سپس به آن آرد اضافه کنید. مقدار خیلی خیلی کمی به آن شیر اضافه کنید و پیوسته مخلوط را به هم بزنید تا یکدست شود. دو فنجان پنیر رنده شده را بعد از آن اضافه کنید تا کامل آب شود. سپس سس رو به نودل آماده اضافه کنید و باقی‌مانده پنیر را روی آن بریزید. این ترکیب را در فر که از قبل گرم شده است به‌مدت ۲۰ تا ۲۵ دقیقه با در بسته بپزید و ۱۰ تا ۱۵ دقیقه نیز با در باز در حرارت فر بگذارید تا پنیر روی آن قهوه‌ای شود.

اگر شیفته آشپزخانه و آشپزی هستید، می‌توانید ترکیب‌های جدید و نامتعارفی را با نودل امتحان کنید! برای مثال، می‌توان میان‌وعده‌ای خوشمزه را با ترکیب نودل و سبزیجات تهیه کرد. کافی است تا نودل را با آب مرغ پخته و سپس آن ا با ترکیب سبزیجات تفت داده شده مانند قارچ، اسفناج و برگ چغندر مخلوط کرده و در پایان، رویه آن را با تخم‌مرغ آب‌پز تزیین کرد. این ترکیب خوشمزه را می‌توان با سس تند مانند sriracha (ترکیب چیلی و سیر) به‌همراه کمی فلفل سیاه تازه میل کرد.

این طرز تهیه نودل اندکی با سایر دستورهای تهیه متفاوت است. ابتدا باید نودل را طبق دستورالعمل روی پاکت آماده کرده و سپس آن را با مقدار زیادی کره بادام‌زمینی مخلوط کنید. ترکیب مواد را به ظرف بزرگی منتقل کرده و آن را با انواع سبزیجات و دانه‌های کنجد ترکیب کنید.

نودل یکی از بهترین مواد اولیه در آشپزخانه است، زیرا علاوه بر اینکه طرز تهیه آسانی دارد، می‌توان غذاهای متنوعی را با آن تهیه کرد. ازاین‌رو، کافی است تا انواع اویه‌ها را در اختیار داشته باشید، زیرا ترکیب نودل با ادویه‌جاتی مانند فلفل سفید، پودر زنجبیل و حتی فلفل تند قرمز بی‌نظیر است. حتی در صورت مطابقت با ذائقه می‌توان نودل را با چاشنی‌های خاصی مانند مرغ، عسل و سس تند Sriracha ترکیب کرد. ترکیب این مواد با یکدیگر طعمی ترش و شیرین خواهد داشت.

یکی از ترکیب‌های لذیذ نودل با ادویه‌های کنجد و سیر است. برای تهیه این غذا باید سس سویا، سیر خرد شده، روغن کنجد، شکر قهوه‌ای و سس چیلی تهیه کنید. نودل را بدون ادویه‌ای همراه آن طبق دستور روی بسته درست کنید، آبکشی کرده و کنار بگذارید. روغن کنجد را حرارت دهید، سیر را با آن تفت دهید و با سس سویا، شکر قهوه‌ای و سس چیلی مخلوط کنید. نودل را با ادویه‌ها ترکیب کنید و اگر دوست داشتید با پیازچه آن را تزیین کنید.

نام این غذا معرف طعم آن است! اگر برای درست‌کردن شام هنوز تصمیم نگرفته‌اید، کافی است تا مقداری نودل را آماده کرده و آن را با مقداری اسفناج آماده، تخم‌مرغی نیم بند شده و مقداری بیکن ترکیب کنید. حاصل این کار شامی خوشمزه و سرشار از پروتئین خواهد بود.

با استفاده از آرام‌پز می‌توان نودل را به روشی سنتی تهیه کرد. برای این کار کلیه مواد اولیه مانند گوشت، پیاز، سیر، زنجبیل، قارچ، آب گوشت یا مرغ را به‌همراه سس سویا در داخل آرام‌پز ریخته و به‌مدت ۸ ساعت بپزید. سپس، نودل‌ها را آماده کرده، تخم‌مرغ‌ها را به‌صورت کاملا سفت آب‌پز و با بقیه مواد پخته شده مخلوط کنید. شام خوشمزه شما آماده است!

چگونه نودل خوش طعم درست کنیم

var attractionDefault=[{“id”:435,”title”:”کیش”,”slug”:”Kish”,”provinceSlug”:”Hormozgan”,”countrySlug”:”iran”,”countryTitle”:”ایران”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان هرمزگان”,”isRecentlySearch”:false,”attractionInfoType”:3},{“id”:57,”title”:”اصفهان”,”slug”:”Isfahan”,”provinceSlug”:”esfahan”,”countrySlug”:”iran”,”countryTitle”:”ایران”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان اصفهان”,”isRecentlySearch”:false,”attractionInfoType”:3},{“id”:262,”title”:”شیراز”,”slug”:”Shiraz”,”provinceSlug”:”Fars”,”countrySlug”:”iran”,”countryTitle”:”ایران”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان فارس”,”isRecentlySearch”:false,”attractionInfoType”:3},{“id”:28355,”title”:”قشم”,”slug”:”Qeshm”,”provinceSlug”:”Hormozgan”,”countrySlug”:”iran”,”countryTitle”:”ایران”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان هرمزگان”,”isRecentlySearch”:false,”attractionInfoType”:3},{“id”:44,”title”:”اردبیل”,”slug”:”ardabil”,”provinceSlug”:”Ardabil”,”countrySlug”:”iran”,”countryTitle”:”ایران”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان اردبیل”,”isRecentlySearch”:false,”attractionInfoType”:3},{“id”:20015,”title”:”سرعین”,”slug”:”Sarein”,”provinceSlug”:”Ardabil”,”countrySlug”:”iran”,”countryTitle”:”ایران”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان اردبیل”,”isRecentlySearch”:false,”attractionInfoType”:3},{“id”:361,”title”:”آستارا”,”slug”:”astara”,”provinceSlug”:”Gilan”,”countrySlug”:”iran”,”countryTitle”:”ایران”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان گیلان”,”isRecentlySearch”:false,”attractionInfoType”:3},{“id”:25463,”title”:”آنتالیا”,”slug”:”antalya”,”provinceSlug”:”Antalya”,”countrySlug”:”turkey”,”countryTitle”:”ترکیه”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان آنتالیا”,”isRecentlySearch”:false,”attractionInfoType”:3},{“id”:113256,”title”:”گرجستان”,”slug”:”georgia”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”countryTitle”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”isRecentlySearch”:false,”attractionInfoType”:1},{“id”:113350,”title”:”ارمنستان”,”slug”:”armenia”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”countryTitle”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”isRecentlySearch”:false,”attractionInfoType”:1},{“id”:27047,”title”:”باکو”,”slug”:”Baku”,”provinceSlug”:”baku”,”countrySlug”:”azerbaijan-republic”,”countryTitle”:”جمهوری آذربایجان”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”بخش باکو”,”isRecentlySearch”:false,”attractionInfoType”:3},{“id”:113230,”title”:”بلغارستان”,”slug”:”bulgaria”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”countryTitle”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”isRecentlySearch”:false,”attractionInfoType”:1}];

var tourDefault=[{“id”:620,”title”:”تور ایران”,”slug”:”ایران”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:3,”tagCount”:7,”tourInfoType”:5},{“id”:344,”title”:”تور استانبول”,”slug”:”استانبول”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:0,”tourInfoType”:5},{“id”:547,”title”:”تور مشهد”,”slug”:”مشهد”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:0,”tourInfoType”:5},{“id”:586,”title”:”تور کیش”,”slug”:”کیش”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:0,”tourInfoType”:5},{“id”:345,”title”:”تور آنتالیا”,”slug”:”انتالیا”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:0,”tourInfoType”:5},{“id”:398,”title”:”تور گرجستان”,”slug”:”گرجستان”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:0,”tourInfoType”:5},{“id”:555,”title”:”تور شیراز”,”slug”:”شیراز”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:3,”tagCount”:7,”tourInfoType”:5},{“id”:535,”title”:”تور اصفهان”,”slug”:”اصفهان”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:0,”tourInfoType”:5},{“id”:319,”title”:”تور ارمنستان”,”slug”:”ارمنستان”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:0,”tourInfoType”:5},{“id”:317,”title”:”تور باکو”,”slug”:”باکو”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:0,”tourInfoType”:5},{“id”:533,”title”:”تور اردبیل”,”slug”:”اردبیل”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:0,”tourInfoType”:5},{“id”:324,”title”:”تور دبی”,”slug”:”دبی”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:0,”tourInfoType”:5},{“id”:338,”title”:”تور تایلند”,”slug”:”تایلند”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:0,”tourInfoType”:5},{“id”:410,”title”:”تور مالزی”,”slug”:”مالزی”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:0,”tourInfoType”:5},{“id”:584,”title”:”تور قشم”,”slug”:”قشم”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:0,”tourInfoType”:5},{“id”:3,”title”:”تور تابستان ۹۸”,”slug”:”تور-تابستان”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:1,”tourInfoType”:6},{“id”:7,”title”:”تور پاییز ۹۸”,”slug”:”تور-پاییز”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:null,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:null,”tourCount”:0,”categoryCount”:0,”tagCount”:1,”tourInfoType”:6}];

var hotelDefault=[{“id”:118,”title”:”تهران”,”slug”:”تهران”,”provinceSlug”:”Tehran”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان تهران”,”countryTitle”:”ایران”,”hotelInfoType”:3},{“id”:28516,”title”:”مشهد”,”slug”:”Mashhad”,”provinceSlug”:”Razavi-Khorasan”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان خراسان رضوی”,”countryTitle”:”ایران”,”hotelInfoType”:3},{“id”:57,”title”:”اصفهان”,”slug”:”Isfahan”,”provinceSlug”:”esfahan”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان اصفهان”,”countryTitle”:”ایران”,”hotelInfoType”:3},{“id”:262,”title”:”شیراز”,”slug”:”Shiraz”,”provinceSlug”:”Fars”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان فارس”,”countryTitle”:”ایران”,”hotelInfoType”:3},{“id”:30425,”title”:”تبریز”,”slug”:”Tabriz”,”provinceSlug”:”East-Azerbaijan”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان آذربایجان شرقی”,”countryTitle”:”ایران”,”hotelInfoType”:3},{“id”:435,”title”:”کیش”,”slug”:”Kish”,”provinceSlug”:”Hormozgan”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان هرمزگان”,”countryTitle”:”ایران”,”hotelInfoType”:3},{“id”:28355,”title”:”قشم”,”slug”:”Qeshm”,”provinceSlug”:”Hormozgan”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان هرمزگان”,”countryTitle”:”ایران”,”hotelInfoType”:3},{“id”:453,”title”:”یزد”,”slug”:”Yazd”,”provinceSlug”:”Yazd”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان یزد”,”countryTitle”:”ایران”,”hotelInfoType”:3},{“id”:3,”title”:”استان اردبیل”,”slug”:”Ardabil”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:”ایران”,”hotelInfoType”:2},{“id”:27,”title”:”استان مازندران”,”slug”:”Mazandaran”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:”ایران”,”hotelInfoType”:2},{“id”:25,”title”:”استان گیلان”,”slug”:”Gilan”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:”ایران”,”hotelInfoType”:2}];

var internalCityList={isRtl:true,results:[{label:”تهران (Thr)”,code:”thr”,cityTitle:”تهران”,isFeatured:true,airports:null,},{label:”اصفهان (Ifn)”,code:”ifn”,cityTitle:”اصفهان”,isFeatured:true,airports:null,},{label:”مشهد (Mhd)”,code:”mhd”,cityTitle:”مشهد”,isFeatured:true,airports:null,},{label:”کیش (Kih)”,code:”kih”,cityTitle:”کیش”,isFeatured:true,airports:null,},{label:”اهواز (Awz)”,code:”awz”,cityTitle:”اهواز”,isFeatured:true,airports:null,},{label:”شیراز (Syz)”,code:”syz”,cityTitle:”شیراز”,isFeatured:true,airports:null,},{label:”تبریز (Tbz)”,code:”tbz”,cityTitle:”تبریز”,isFeatured:true,airports:null,},{label:”بندر عباس (Bnd)”,code:”bnd”,cityTitle:”بندر عباس”,isFeatured:true,airports:null,},{label:”قشم (Gsm)”,code:”gsm”,cityTitle:”قشم”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”رشت (Ras)”,code:”ras”,cityTitle:”رشت”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”مراغه (Acp)”,code:”acp”,cityTitle:”مراغه”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”خوی (Khy)”,code:”khy”,cityTitle:”خوی”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”ماکو (Imq)”,code:”imq”,cityTitle:”ماکو”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”ارومیه (Omh)”,code:”omh”,cityTitle:”ارومیه”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”اردبیل (Adu)”,code:”adu”,cityTitle:”اردبیل”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”پارس آباد (Pfq)”,code:”pfq”,cityTitle:”پارس آباد”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”کاشان (Kks)”,code:”kks”,cityTitle:”کاشان”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”کرج (Pyk)”,code:”pyk”,cityTitle:”کرج”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”ایلام (Iil)”,code:”iil”,cityTitle:”ایلام”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”بوشهر (Buz)”,code:”buz”,cityTitle:”بوشهر”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”خارک (Khk)”,code:”khk”,cityTitle:”خارک”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”عسلویه (Pgu)”,code:”pgu”,cityTitle:”عسلویه”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”شهرکرد (Cqd)”,code:”cqd”,cityTitle:”شهرکرد”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”طبس (Tcx)”,code:”tcx”,cityTitle:”طبس”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”بیرجند (Xbj)”,code:”xbj”,cityTitle:”بیرجند”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”سبزوار (Afz)”,code:”afz”,cityTitle:”سبزوار”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”بجنورد (Bjb)”,code:”bjb”,cityTitle:”بجنورد”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”آبادان (Abd)”,code:”abd”,cityTitle:”آبادان”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”دزفول (Def)”,code:”def”,cityTitle:”دزفول”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”مسجد سلیمان (Qmj)”,code:”qmj”,cityTitle:”مسجد سلیمان”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”بندر ماهشهر (Mrx)”,code:”mrx”,cityTitle:”بندر ماهشهر”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”امیدیه (Akw)”,code:”akw”,cityTitle:”امیدیه”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”زنجان (Jwn)”,code:”jwn”,cityTitle:”زنجان”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”سمنان (Snx)”,code:”snx”,cityTitle:”سمنان”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”شاهرود (Rud)”,code:”rud”,cityTitle:”شاهرود”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”ایرانشهر (Ihr)”,code:”ihr”,cityTitle:”ایرانشهر”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”چابهار (Zbr)”,code:”zbr”,cityTitle:”چابهار”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”زابل (Acz)”,code:”acz”,cityTitle:”زابل”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”زاهدان (Zah)”,code:”zah”,cityTitle:”زاهدان”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”جهرم (Jar)”,code:”jar”,cityTitle:”جهرم”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”فسا (Faz)”,code:”faz”,cityTitle:”فسا”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”لار (Lrr)”,code:”lrr”,cityTitle:”لار”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”لامرد (Lfm)”,code:”lfm”,cityTitle:”لامرد”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”سنندج (Sdg)”,code:”sdg”,cityTitle:”سنندج”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”بم (Bxr)”,code:”bxr”,cityTitle:”بم”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”جیرفت (Jyr)”,code:”jyr”,cityTitle:”جیرفت”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”رفسنجان (Rjn)”,code:”rjn”,cityTitle:”رفسنجان”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”سیرجان (Syj)”,code:”syj”,cityTitle:”سیرجان”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”کرمان (Ker)”,code:”ker”,cityTitle:”کرمان”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”کرمانشاه (Ksh)”,code:”ksh”,cityTitle:”کرمانشاه”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”گرگان (Gbt)”,code:”gbt”,cityTitle:”گرگان”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”کلاله (Klm)”,code:”klm”,cityTitle:”کلاله”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”ساری (Sry)”,code:”sry”,cityTitle:”ساری”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”نوشهر (Nsh)”,code:”nsh”,cityTitle:”نوشهر”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”رامسر (Rzr)”,code:”rzr”,cityTitle:”رامسر”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”اراک (Ajk)”,code:”ajk”,cityTitle:”اراک”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”بندرلنگه (Bdh)”,code:”bdh”,cityTitle:”بندرلنگه”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”جزیره لاوان (Lvp)”,code:”lvp”,cityTitle:”جزیره لاوان”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”همدان (Hdm)”,code:”hdm”,cityTitle:”همدان”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”یزد (Azd)”,code:”azd”,cityTitle:”یزد”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”خرم آباد (Khd)”,code:”khd”,cityTitle:”خرم آباد”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”یاسوج (Yes)”,code:”yes”,cityTitle:”یاسوج”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”گچساران (Gch)”,code:”gch”,cityTitle:”گچساران”,isFeatured:false,airports:null,},],};var destinationInternalCityList={isRtl:true,results:[{label:”مشهد (Mhd)”,code:”mhd”,cityTitle:”مشهد”,isFeatured:true,airports:null,},{label:”تبریز (Tbz)”,code:”tbz”,cityTitle:”تبریز”,isFeatured:true,airports:null,},{label:”تهران (Thr)”,code:”thr”,cityTitle:”تهران”,isFeatured:true,airports:null,},{label:”جزیره کیش (Kih)”,code:”kih”,cityTitle:”جزیره کیش”,isFeatured:true,airports:null,},{label:”شیراز (Syz)”,code:”syz”,cityTitle:”شیراز”,isFeatured:true,airports:null,},{label:”اهواز (Awz)”,code:”awz”,cityTitle:”اهواز”,isFeatured:true,airports:null,},{label:”قشم (Gsm)”,code:”gsm”,cityTitle:”قشم”,isFeatured:true,airports:null,},{label:”اصفهان (Ifn)”,code:”ifn”,cityTitle:”اصفهان”,isFeatured:true,airports:null,},{label:”چابهار (Zbr)”,code:”zbr”,cityTitle:”چابهار”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”زنجان (Jwn)”,code:”jwn”,cityTitle:”زنجان”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”زابل (Acz)”,code:”acz”,cityTitle:”زابل”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”گچساران (Gch)”,code:”gch”,cityTitle:”گچساران”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”اراک (Ajk)”,code:”ajk”,cityTitle:”اراک”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”کرمانشاه (Ksh)”,code:”ksh”,cityTitle:”کرمانشاه”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”کاشان (Kks)”,code:”kks”,cityTitle:”کاشان”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”سیرجان (Syj)”,code:”syj”,cityTitle:”سیرجان”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”ارومیه (Omh)”,code:”omh”,cityTitle:”ارومیه”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”دزفول (Def)”,code:”def”,cityTitle:”دزفول”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”عسلویه (Pgu)”,code:”pgu”,cityTitle:”عسلویه”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”طبس (Tcx)”,code:”tcx”,cityTitle:”طبس”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”ماکو (Mku)”,code:”mku”,cityTitle:”ماکو”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”ایرانشهر (Ihr)”,code:”ihr”,cityTitle:”ایرانشهر”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”جهرم (Jar)”,code:”jar”,cityTitle:”جهرم”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”خارک (Khk)”,code:”khk”,cityTitle:”خارک”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”خوی (Khy)”,code:”khy”,cityTitle:”خوی”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”شاهرود (Rud)”,code:”rud”,cityTitle:”شاهرود”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”کرج (Pyk)”,code:”pyk”,cityTitle:”کرج”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”کلاله (Klm)”,code:”klm”,cityTitle:”کلاله”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”لامرد (Lfm)”,code:”lfm”,cityTitle:”لامرد”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”ابوموسی (Aeu)”,code:”aeu”,cityTitle:”ابوموسی”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”آغاجاری (Akw)”,code:”akw”,cityTitle:”آغاجاری”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”فسا (Faz)”,code:”faz”,cityTitle:”فسا”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”آبادان (Abd)”,code:”abd”,cityTitle:”آبادان”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”اردبیل (Adu)”,code:”adu”,cityTitle:”اردبیل”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”ایلام (Iil)”,code:”iil”,cityTitle:”ایلام”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”بجنورد (Bjb)”,code:”bjb”,cityTitle:”بجنورد”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”بم (Bxr)”,code:”bxr”,cityTitle:”بم”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”بندر عباس (Bnd)”,code:”bnd”,cityTitle:”بندر عباس”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”بندر لنگه (Bdh)”,code:”bdh”,cityTitle:”بندر لنگه”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”بندر ماهشهر (Mrx)”,code:”mrx”,cityTitle:”بندر ماهشهر”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”بوشهر (Buz)”,code:”buz”,cityTitle:”بوشهر”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”بیرجند (Xbj)”,code:”xbj”,cityTitle:”بیرجند”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”پارس آباد (Pfq)”,code:”pfq”,cityTitle:”پارس آباد”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”خرم آباد (Khd)”,code:”khd”,cityTitle:”خرم آباد”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”رامسر (Rzr)”,code:”rzr”,cityTitle:”رامسر”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”رشت (Ras)”,code:”ras”,cityTitle:”رشت”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”رفسنجان (Rjn)”,code:”rjn”,cityTitle:”رفسنجان”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”زاهدان (Zah)”,code:”zah”,cityTitle:”زاهدان”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”سبزوار (Afz)”,code:”afz”,cityTitle:”سبزوار”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”سنندج (Sdg)”,code:”sdg”,cityTitle:”سنندج”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”شهرکرد (Cqd)”,code:”cqd”,cityTitle:”شهرکرد”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”گرگان (Gbt)”,code:”gbt”,cityTitle:”گرگان”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”لار (Lrr)”,code:”lrr”,cityTitle:”لار”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”مراغه (Acp)”,code:”acp”,cityTitle:”مراغه”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”نوشهر (Nsh)”,code:”nsh”,cityTitle:”نوشهر”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”همدان (Hdm)”,code:”hdm”,cityTitle:”همدان”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”کرمان (Ker)”,code:”ker”,cityTitle:”کرمان”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”یزد (Azd)”,code:”azd”,cityTitle:”یزد”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”ساری (Sry)”,code:”sry”,cityTitle:”ساری”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”یاسوج (Yes)”,code:”yes”,cityTitle:”یاسوج”,isFeatured:false,airports:null,},{label:”جیرفت (Jyr)”,code:”jyr”,cityTitle:”جیرفت”,isFeatured:false,airports:null,},],};var externalCityList={isRtl:true,results:[{label:”بانکوک,تایلند”,code:”BKKALL”,cityTitle:”بانکوک”,isFeatured:true,airports:[{label:”بین‌المللی دن موئنگ(dmk)”,code:”DMK”,cityTitle:”بانکوک”},{label:”سووارنابومی(bkk)”,code:”BKK”,cityTitle:”بانکوک”},],},{label:”بارسلونا,اسپانیا”,code:”BCNALL”,cityTitle:”بارسلونا”,isFeatured:true,airports:[{label:”بارسلونا(bcn)”,code:”BCN”,cityTitle:”بارسلونا”},],},{label:”استانبول,ترکیه”,code:”ISTALL”,cityTitle:”استانبول”,isFeatured:true,airports:[{label:”فرودگاه جدید استانبول(ist)”,code:”IST”,cityTitle:”استانبول”,},{label:”فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول(saw)”,code:”SAW”,cityTitle:”استانبول”,},],},{label:”پاریس,فرانسه”,code:”PARALL”,cityTitle:”پاریس”,isFeatured:true,airports:[{label:”تیلی(bva)”,code:”BVA”,cityTitle:”پاریس”},{label:”شارل دو گول(cdg)”,code:”CDG”,cityTitle:”پاریس”},{label:”اورلی(ory)”,code:”ORY”,cityTitle:”پاریس”},],},{label:”پوکت,تایلند”,code:”HKTALL”,cityTitle:”پوکت”,isFeatured:true,airports:[{label:”بین‌المللی پوکت(hkt)”,code:”HKT”,cityTitle:”پوکت”},],},{label:”تفلیس,گرجستان”,code:”TBSALL”,cityTitle:”تفلیس”,isFeatured:true,airports:[{label:”فرودگاه بین‌المللی تفلیس(tbs)”,code:”TBS”,cityTitle:”تفلیس”,},],},{label:”تهران,ایران”,code:”THRALL”,cityTitle:”تهران”,isFeatured:true,airports:[{label:”فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ika)”,code:”IKA”,cityTitle:”تهران”,},],},{label:”ونکوور,کانادا”,code:”YVRALL”,cityTitle:”ونکوور”,isFeatured:true,airports:[{label:”کول هاربور سیپلین بیس(cxh)”,code:”CXH”,cityTitle:”ونکوور”,},{label:”ابتسفرد(yxx)”,code:”YXX”,cityTitle:”ونکوور”},{label:”بین‌المللی ونکوور(yvr)”,code:”YVR”,cityTitle:”ونکوور”},],},],};var destinationExternalCityList={isRtl:true,results:[{label:”بانکوک,تایلند”,code:”BKKALL”,cityTitle:”بانکوک”,isFeatured:true,airports:[{label:”بین‌المللی دن موئنگ(dmk)”,code:”DMK”,cityTitle:”بانکوک”},{label:”سووارنابومی(bkk)”,code:”BKK”,cityTitle:”بانکوک”},],},{label:”بارسلونا,اسپانیا”,code:”BCNALL”,cityTitle:”بارسلونا”,isFeatured:true,airports:[{label:”بارسلونا(bcn)”,code:”BCN”,cityTitle:”بارسلونا”},],},{label:”استانبول,ترکیه”,code:”ISTALL”,cityTitle:”استانبول”,isFeatured:true,airports:[{label:”فرودگاه جدید استانبول(ist)”,code:”IST”,cityTitle:”استانبول”,},{label:”فرودگاه صبیحه گوکچن استانبول(saw)”,code:”SAW”,cityTitle:”استانبول”,},],},{label:”پاریس,فرانسه”,code:”PARALL”,cityTitle:”پاریس”,isFeatured:true,airports:[{label:”تیلی(bva)”,code:”BVA”,cityTitle:”پاریس”},{label:”شارل دو گول(cdg)”,code:”CDG”,cityTitle:”پاریس”},{label:”اورلی(ory)”,code:”ORY”,cityTitle:”پاریس”},],},{label:”پوکت,تایلند”,code:”HKTALL”,cityTitle:”پوکت”,isFeatured:true,airports:[{label:”بین‌المللی پوکت(hkt)”,code:”HKT”,cityTitle:”پوکت”},],},{label:”تفلیس,گرجستان”,code:”TBSALL”,cityTitle:”تفلیس”,isFeatured:true,airports:[{label:”فرودگاه بین‌المللی تفلیس(tbs)”,code:”TBS”,cityTitle:”تفلیس”,},],},{label:”تهران,ایران”,code:”THRALL”,cityTitle:”تهران”,isFeatured:true,airports:[{label:”فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ika)”,code:”IKA”,cityTitle:”تهران”,},],},{label:”ونکوور,کانادا”,code:”YVRALL”,cityTitle:”ونکوور”,isFeatured:true,airports:[{label:”کول هاربور سیپلین بیس(cxh)”,code:”CXH”,cityTitle:”ونکوور”,},{label:”ابتسفرد(yxx)”,code:”YXX”,cityTitle:”ونکوور”},{label:”بین‌المللی ونکوور(yvr)”,code:”YVR”,cityTitle:”ونکوور”},],},],};

var restaurantDefault=[{“id”:118,”title”:”تهران”,”slug”:”تهران”,”provinceSlug”:”Tehran”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان تهران”,”countryTitle”:”ایران”,”restaurantInfoType”:3},{“id”:28516,”title”:”مشهد”,”slug”:”Mashhad”,”provinceSlug”:”Razavi-Khorasan”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان خراسان رضوی”,”countryTitle”:”ایران”,”restaurantInfoType”:3},{“id”:57,”title”:”اصفهان”,”slug”:”Isfahan”,”provinceSlug”:”esfahan”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان اصفهان”,”countryTitle”:”ایران”,”restaurantInfoType”:3},{“id”:262,”title”:”شیراز”,”slug”:”Shiraz”,”provinceSlug”:”Fars”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان فارس”,”countryTitle”:”ایران”,”restaurantInfoType”:3},{“id”:30425,”title”:”تبریز”,”slug”:”Tabriz”,”provinceSlug”:”East-Azerbaijan”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان آذربایجان شرقی”,”countryTitle”:”ایران”,”restaurantInfoType”:3},{“id”:435,”title”:”کیش”,”slug”:”Kish”,”provinceSlug”:”Hormozgan”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان هرمزگان”,”countryTitle”:”ایران”,”restaurantInfoType”:3},{“id”:28355,”title”:”قشم”,”slug”:”Qeshm”,”provinceSlug”:”Hormozgan”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان هرمزگان”,”countryTitle”:”ایران”,”restaurantInfoType”:3},{“id”:453,”title”:”یزد”,”slug”:”Yazd”,”provinceSlug”:”Yazd”,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:”استان یزد”,”countryTitle”:”ایران”,”restaurantInfoType”:3},{“id”:3,”title”:”استان اردبیل”,”slug”:”Ardabil”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:”ایران”,”restaurantInfoType”:2},{“id”:27,”title”:”استان مازندران”,”slug”:”Mazandaran”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:”ایران”,”restaurantInfoType”:2},{“id”:25,”title”:”استان گیلان”,”slug”:”Gilan”,”provinceSlug”:null,”countrySlug”:”iran”,”cityTitle”:null,”provinceTitle”:null,”countryTitle”:”ایران”,”restaurantInfoType”:2}];

کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کجارو تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

تولید و توسعه نرم افزار کجارو توسط شرکت آویژه انجام می‌شود.

نودل غذای بی نظیر است که شما می توانید آن را با انواع سبزی جات و گوشت و … تهیه کنید. در این مطلب طرز تهیه نودل با گوشت و قارچ را با بهترین و آسان ترین دستور پخت در اختیار شما کدبانوهای عزیز و گرامی قرار می دهیم.

نودل یکی از انواع غذا های اصلی است که در فرم های مختلفی نظیر موجی و رشته ای و صدفی و لوله ای موجود است و در بین همه رده های سنی طرفداران خاص خودش را دارد در ادامه این مطلب ما قصد داریم تا شما را با دستور ساخت نودل با بهترین روش آشنا سازیم.

نودل یا رشته فرنگی یکی از انواع غذاهای بسیار خوشمزه و پرطرفدار است که از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است و دارای انواع مختلفی است که نحوه تهیه آن بسیار ساده و راحت است و در مدت زمان کمی می توانید آن را تهیه و نوش جان کنید فقط کافی است مراحل تهیه آن پیش بروید.

نودل و اسپاگتی و ماکارونی غذا های خوشمزه ای هستند که شما می توانید آن ها را به عنوان غذای اصلی خود در وعده نهار و شام تهیه کنید. در این بخش از آشپزی مجله آرگا دستور پخت نودل را به صورت مرحله به مرحله با قارچ و گوشت به شما عزیزان آموزش می دهیم.

چگونه نودل خوش طعم درست کنیم

ابتدا در درون قابلمه ای مناسب مقداری آب بریزید و بعد از این که آب به دمای جوش رسید نودل ها را در درون آن بریزید بعد از این که نودل ها مقداری نرم شدند آن ها را آبکش کنید.

در مرحله بعدی طرز تهیه نودل گوشت ها را به صورت نازک برش بزنید و سپس برش های گوشت را با سیر و شکر و روغن کنجد و فلفل و نمک مخلوط کنید. قارچ ها را نیز برش دهید و آن ها را با ۱/۳ قاشق چای خوری شکر در درون ظرفی مناسب مخلوط کنید. سپس اسفناج ها را در درون آب جوش بریزید و شعله گاز را خاموش کنید و آب اسفناج ها را به خوبی بگیرید و آن ها را با با نصف قاشق چای خوری روغن کنجد و نمک به خوبی مخلوط کنید و پیاز و فلفل سبز و هویج را برش های ۵ سانتی بزنید. در مرحله آخر روش پخت نودل در درون تابه ای مناسب روغن را داغ کنید و سپس به ترتیب پیاز و هویج و فلفل سبز را در درون تابه تفت دهید و قارچ و گوشت را نیز در درون تابه سرخ کنید و در اواخر سرخ کردن مواد اسفناج ها را به مواد اضافه کنید و نودل های پخته شده را در درون کاسه بزرگی بریزید و آن ها را با همه مواد به خوبی مخلوط کنید.

    

می توانید نودل را با توجه به دستور پختی که در پشت پاکت آن نوشته شده است آماده کنید.
برای خوش طعم کردن نودل می توانید به آن مقداری سس سویا اضافه کنید.
اگر می خواهید برای تهیه نودل از ادویه مخصوص استفاده کنید حتما ادویه های مخصوص را به گوشت اضافه کنید.
نودل را مانند ماکارونی با مرغ نیازی نیست در درون فر قرار دهید و یا دم بگذارید پس بهتر است آن را طبق ذائقه خود و اعضای خانوادتان طبخ نمایید.

در طرز تهیه نودل وقتی که نودل های پخته شده را با مواد مخلوط کردید می توانید نودل را برای سرو در درون ظرف زیبایی بریزید و سپس آن را بر روی سفره قرار دهید و در کنار اعضای خانواده خود از طعم بی نظیر این غذا لذت ببرید.

این غذا برای مواقعی که برای آشپزی وقت کافی ندارید بسیار مناسب است بنابراین اگر زمان کافی ندارید و قصد دارید یک غذای خوشمزه تهیه  کنید بهتر است نودل مرغ را نیز امتحان کنید، در ادامه مطلب نحوه تهیه آن را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد.

در روش تهیه نودل مرغ و قارچ ابتدا سینه های مرغ را داخل تابه بگذارید و به آن کمی فلفل سیاه، نمک و پودر سیر بیافزایید سپس اجازه دهید بپزد اما سرخ نشوند.

حالا به آن قارچ اضافه کنید و شروع به تفت دادن کنید تا آب آن ها تمام شود سپس به آن سیر بیافزایید و مواد را کاملا سرخ کنید.

در این مرحله از نحوه تهیه نودل مرغ و قارچ حالا فلفل دلمه خلالی را تفت داده سپس به مواد بیافزایید و نودل ها را نیز مانند ماکارونی داخل آب جوش ریخته و پس از نرم شدن آن را آبکش کرده و به مواد داخل تابه اضافه کنید.

در مرحله آخر ادویه داخل بسته های نودل را به مواد بیافزایید و کمی سس سویا نیز به آن اضافه کنید سپس خوب مخلوط نمایید، نوش جان.

امیدواریم از آشپزی این بخش نهایت لذت را برده باشید و این غذای بسیار خوشمزه و پرطرفدار را تهیه و نوش جان کنید، به منظور آشنایی با نحوه تهیه دیگر غذای ملل می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا


بهترین فیلم های آموزش نقاشی با مداد رو در یوتیوب رایگان ببین (فیلتر شکنت رو روشن کن)


برای دیدن شیک ترین و ارزون ترین پک های هدیه، همین حالا کلیک کن


ویدئوهای رایگان تزیین میوه و سالادهای مختلف رو در کانال “ایده های میا” ببین


ساخت وسایل خلاقانه با سبد های میوه بی استفاده


نحوه درست کردن خمیر هزارلا در خانه برای پخت شیرینی های معرکه



چطور در خانه ژل ضد عفونی کننده درست کنیم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.چگونه نودل خوش طعم درست کنیم

ورود از طریق شبکه های اجتماعی

ثبت نام از طریق شبکه های اجتماعی

ایمیل تائید کاربری برای شما ارسال شد. لطفا ایمیل خود را چک کنید.

توجه داشته باشید که ممکن است ایمیل در قسمت اسپم قرار گرفته باشد.

500
کاراکتر باقیمانده
چگونه نودل خوش طعم درست کنیم

اگه بيشترش كنين ممنون ميشم

سلام فاطمه جان، در مقاله اصلی که از آن ترجمه کرده ایم تنها همین قدر توضیح داشت. در آینده نزدیک مقالات بیشتری در این زمینه تهیه می کنیم.


بد نیست

واای…محشر بودن و خیلی تنوع داشتم😍
کامسامیداااا

در دنیای ما زیبایی و حیرت آور بودن گونه های مختلفی دارند، از عجایب طبیعی گرفته تا مواردی که توسط انسان ساخته شده اند، آثاری که هنوز پایدار هستند و یا اینکه به ویرانه تبدیل شده اند. فهرست این مقاله نیز حاوی برخی از زیباترین عجایب دنیاست. از بقایای تمدن های گم شده که برخی از آنها هنوز هم رمز آلود هستند، تا شهرهای دلربا و اشیا و عناصر خیره کننده در دنیای طبعیت، تمامی این عجایب همگی در فهرست مقاله ای که مطالعه خواهید کرد حضور دارند.

حتماً تا به حال نشنیده بودید که چه کارهایی از دست خودروهای کاروان بر می آید. برای همین در این مطلب بعد از جستجو در میان خودروهای کاروان، خودروهای پیکنیکی و نمایشگاه های خودروهایی که اندازه یک خانه مجهز هستند، به دنبال مدرن ترین موارد گشتیم. فقط این را بدانید دیگر دورانی که خودروهایی مانند تصویر بالا در خیابان ها وجود داشت گذشته است.

مالزی کشور تضادها است. این کشور دارای مناطق وسیعی از طبیعت دست نخورده و سواحل و جزیره های بکری است که با میراث تاریخی بسیار غنی و نیز همراه با زندگی شهری پر زرق و برق درهم آمیخته شده اند. در این مطلب به 10 مورد از بزرگترین مقاصد این کشور که ارزش حداقل یکبار بازدید را خواهند داشت پرداخته می شود.

ممکن است به زودی به این قلمروهای بهشتی نروید، اما فقط فکرش را بکنید که اگر قرار بود به اینجاها سفر کنید، آیا چمدان های خود را می بستید و به یک سفر دور اروپا می رفتید؟ ایده خوبی به نظر می رسد، اینطور نیست؟

هر ستاره ای که در آسمان شب می بینید عضوی از کهکشان راه شیری است. با این حال، اگر در زمستان به جرم آسمانی نه چندان واضح بالای سر خود نگاه کنید، که تقریبا اندازه زاویه ای آن برابر یک ماه کامل است، دسته ای از ستاره ها را مشاهده می کنید که در خارج از کهکشان راه شیری قرار دارند و تعداد آن ها از کل ستاره های کهکشان راه شیری بیشتر است. این جرم آسمانی کهکشان آندرومدا نامیده می شود.

در سراسر جهان، می توانید ساختمان ها و جوامع متروکه ای را پیدا کنید که به دلایل زیادی رها شده اند. شاید آن ها دیگر کاربردی نداشته اند یا با یک فاجعه طبیعی پیش بینی نشده روبرو شده باشند. بعضی اوقات مردم به دلیل جنگ ساختمان ها را رها می کنند. گاهی اوقات هم شایعاتی با موضوعات ماورالطبیعه وجود دارد.

در آخرین اقدام برای احیای صنعت گردشگری آسیب دیده …

مادیرا و پورتو سانتو، دو منطقه خودمختار پرتغال که …

در حالی که جهان به دلیل همه گیری کووید 19 به …

اقرار کنید که تاکنون چند بار به تماشای فیلم مهیج …

جشنواره بین المللی آتش بازی پاتایا یکی از صحنه …

عصر روز 25 فروردین ماه سال 1398 در ساعت 6:30 …

فرودگاه جدید استانبول با کد فرودگاهی یاتای IST …

این پل که پل طلایی (Golden Bridge) نام دارد در …

تایلند سیگار کشیدن، ریختن ته سیگار و پاکتهای …

با تازه ‌ترین اخبار و اتفاقات در دنیای هتل‌ ها در …

در دنیای ما زیبایی و حیرت آور بودن گونه های …

حتماً تا به حال نشنیده بودید که چه کارهایی از دست …

مالزی کشور تضادها است. این کشور دارای مناطق وسیعی …

قاره آسیا در حقیقت بزرگترین و در عین حال پرجمعیت …

نودِل رامِن فوری به دلیل قیمت پایین، طعم لذیذ، …

با ترسناک ترین و مخوف ترین مکان های جهان که در …

عید پاک که مهمترین روز تعطیل مسیحیان می باشد، …

بعضی از مناطق برای یک بازه بسیار طولانی از زمان …

رودخانه ها نقش حیاتی در شکل گیری تاریخ این جهان …

رشته کوه هیمالیا به قدری بزرگ است که در امتداد …

در دنیای ما زیبایی و حیرت آور بودن گونه های …

با ترسناک ترین و مخوف ترین مکان های جهان که در …

شهر زیبا و تاریخی استانبول دارای تاثیر گذارترین …

یوهان لولیس یک عکاس و جهان گرد حرفه ای می باشد و …

دریاچه بلو در شهر بی اِی، هوکایدو ژاپن قرار دارد. …
چگونه نودل خوش طعم درست کنیم

مالزی کشور تضادها است. این کشور دارای مناطق وسیعی …

در اینکه دنیا خود یکی از مکانهای زیباست شکی نیست، …

عید پاک که مهمترین روز تعطیل مسیحیان می باشد، …

جشن نوروز یکی از قدیمی ترین و باشکوه ترین جشن …

بعد از گذشت 31 سال از شروع فعالیتش، نام هواپیمایی …

ممکن است به زودی به این قلمروهای بهشتی نروید، اما …

هر ستاره ای که در آسمان شب می بینید عضوی از …

در سراسر جهان، می توانید ساختمان ها و جوامع …

در سراسر جهان، می توانید ساختمان ها و جوامع …

از سواحل باربادوس گرفته تا موزاییک ها در …

شرکت داده های حمل و نقل INRIX Research در ماه …

در سال 1716، بنی اتوب (یک اتحادیه قبیله ای از …

با استفاده از داده های شرکت های تحقیقاتی بازار …

با استفاده از داده های شرکت های تحقیقاتی بازار …

با وجود اینکه مکان های شگفت انگیز بسیاری در سراسر …

ورود از طریق شبکه های اجتماعی

ثبت نام از طریق شبکه های اجتماعی

ایمیل تائید کاربری برای شما ارسال شد. لطفا ایمیل خود را چک کنید.

توجه داشته باشید که ممکن است ایمیل در قسمت اسپم قرار گرفته باشد.

از آخرین آفرهای استثنائی و رویدادهای مهم با خبر شوید.

همین حالا اپ توریستگاه را نصب کنید و یک سفر هوشمندانه لذت بخش را تجربه کنید

آفرهای منحصر به فرد و بهترین مطالب سفری، فقط برای اعضای خبرنامه

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت تجارت الکترونیک وب بازار آریان می باشد.

استفاده از وب سایت توریستگاه مشروط به قبول شرایط و قوانین می باشد.

استفاده از تمامی مطالب سایت تنها با ذکر منبع و لینک مستقیم سایت توریستگاه مجاز می باشد و در غیر اینصورت با خاطی برخورد قانونی خواهد شد

گاهی اوقات هست که اصلا وقت غذا درست کردن نداریم ولی در عین حال دوست داریم که یه غذای خوشمزه و اشتها برانگیز بخوریم … به نظر من یکی از بهترین غذاها در یک همچین مواقعی نودل هستش. با دلگرم همراه شوید.

چگونه نودل خوش طعم درست کنیم

مگی می گورنگ ( نودل سرخ شده ) یک غذا از آسیای جنوب شرق است که با ادویه ی هندی ” گارم مساله” تهیه می شود.

برای مغذی کردن مگی گورنگ ، همراه آن از نیمرو و برگهای خرد شده ی اسفناج استفاده کنید.

مواد لازم:

طرز تهیه:

نودل را با توجه به دستور روی پاکت بجوشانید، آبکش کنید و در روغن داغ به مدت کوتاهی سرخ کنید. سپس کنار بگذارید.

روغن را در یک ماهیتابه ی گود داغ کنید و سیر را یکی دو دقیقه در آن تفت دهید. پیاز را اضافه کنید و سرخ کنید تا نرم شود.

سپس فلفل سبز را بریزید و 3 دقیقه با حرارت بالا سرخ کنید. سیب زمینی را اضافه کنید و 5 دقیقه سرخ کنید، بعد پودر فلفل قرمز و هویج را بریزید. در ظرف را بگذارید یا همین طور سرخ کنید تا مواد تیره و نرم شوند.

سپس گوجه را بریزید و 10 دقیقه با حرارت بالا سرخ کنید تا آب گوجه تبخیر شود.

نودل را در یک ظرف بزرگ سالاد بریزید و سبزیجات را به آن اضافه کنید. سپس گشنیز و ادویه ی مخصوص نودل که همراه بسته است را بریزید و تمام مواد را باهم مخلوط کنید.

خوراک را در بشقاب های مناسب سرو بریزید و پنیر را روی آنها قرار دهید تا پیش از سرو آب شود. سپس با نخود سبز و لوبیا سبز و نوارهای فلفل قرمز تزئین کرده ، گرم سرو کنید.

نکته: در صورت تمایل می توانید نودل را سرخ نکرده مصرف کنید.

مواد لازم:

طرز تهیه:

کف ظرف نشکن را کمی چرب می کنیم.یک پیمانه از شیر را می ریزیم و نودل ها را داخل آن می گذاریم.فلفل و آویشن را روی نودل ها می پاشیم و در فر با حرارت 180 درجه سانتی گراد به مدت 30 دقیقه می پزیم.

در زمان پخت شیر تبخیر شده و نودل ها باقی می ماند.تا نودل ها آماده شود سس را حاضر می کنیم.

سس را حاضر می کنیم. نودل ها را به وسیله یک کفگیر به ظرف منتقل می کنیم. ولی باید مراقبت باشید بقچه ها از هم باز نشود.

سس ها را روی نودل های می ریزیم و مابقی شیر را هم روی آن ریخته و سرو می کنیم.

طرز تهیه سس نودل :

خامه و شیر را روی حرارت می گذاریم تا گرم شود. فلفل دلمه ای را خلال و اضافه می کنیم و می گذاریم جوش بخورد.

بعد از سه دقیقه پنیر پیتزا را هم اضافه می کنیم. سریع عمل کرده و هم می زنیم.

حرارت را خاموش و تکه های کالباس را افزوده و مخلوط می کنیم.سس باید سریع سرو شود.

رسپی‎های متفاوتی برای پخت نودل در هر کشوری و با توجه به سلایق غذایی مردم آن کشور وجود دارد. در این رسپی ما طرز تهیه نودل کره ای که به آن رامیون ( یا با تلفظ اشتباه رامن ) نیز می‌گویند را بررسی خواهیم کرد.چگونه نودل خوش طعم درست کنیم

این روش پخت نودل رامیون به دلیل سرعت بالای پخت و مزه خوب آن یکی از پرطرفدارترین روش‌های پخت نودل و همچنین نوعی فست فود برای کره ای ها محسوب می‌شود.

مواد لازم :

طرز تهیه :

نکته : میتوان تخم مرغ را در داخل نودل کره ای رامیون هم زد تا پخش شود و یا میتوان گذاشت تا بصورت کامل بپزد.

مواد لازم :

طرز تهیه:

مواد لازم :

طرز تهیه :

مواد لازم :

طرز تهیه :

بیشتر بخوانید :

۱۲ خاصیت نودل (رشته چینی) برای بالابردن سطح انرژی بدن

طرز تهیه ی سالاد نودل سالاد چینی خوشمزه

آموزش طرز تهیه سوپ ماکارونی خوشرنگ و خوش طعم

گاهی اوقات هست که اصلا وقت غذا درست کردن نداریم ولی در عین حال دوست داریم که یه غذای خوشمزه و اشتها برانگیز بخوریم … به نظر من یکی از بهترین غذاها در یک همچین مواقعی نودل هستش. با نودل…

گاهی اوقات هست که اصلا وقت غذا درست کردن نداریم ولی در عین حال دوست داریم که یه غذای خوشمزه و اشتها برانگیز بخوریم … به نظر من یکی از بهترین غذاها در یک همچین مواقعی نودل هستش. با نودل میشه انواع مختلف غذاهای خوشمزه، آسون و سریع رو باب طبع هر سلیقه ای درست کرد. در این مطلب هم طرز تهیه یه غذای فوری و خوشمره با نودل رو براتون گذاشتم که نهایتا نیم ساعت برای آماده شدن وقت میخواد.

نودل مرغ و پیاز

مواد لازم برای تهیه نودل مرغ و پیاز

ابتدا مرغ رو به شکل دلخواه خورد کرده و به نمک، فلفل، پودر آویشن و پودر پاپریکا آغشته میکنیم.چگونه نودل خوش طعم درست کنیم

آغشته کردن مرغ به ادویه ها

حالا مرغ هارو داخل ماهیتابه ای که فقط کفش چرب شده میذاریم تا سرخ بشن.

سرخ کردن مرغ

در صورتی که مرغ ها رو باریک بریده باشیم، خیلی سریع هم پخته و هم سرخ میشن. برای آسون تر خورد شدن مرغ ها فقط کافیه وقتی خوردشون کنیم که هنوز کمی یخ زده هستن اینطوری به راحتی میتونیم در شکل و ضخامت دلخواه برششون بزینیم.

هر دو طرف مرغ سرخ شده

حالا پیاز داغ رو داخل قابلمه ریخته و بهش زرچوبه اضافه میکنیم و با رب تفت میدیم تا رب سرخ شده و خامیش گرفته بشه.

تفت دادن رب

1 لیوان آب جوش به مخلوطمون اضافه کرده و هم میزینیم.

اضافه کردن آب

نودل ها رو داخل مایع ریخته و میذاریم تا چند دقیقه با هم جوش بخورن. در صورت تمایل میتونیم از ادویه ای که معمولا داخل بسته های نودل هست نیز استفاده کرده به موادمون اضافشون کنیم.

اضافه کردن نودل

بعد از چند دقیقه نودل ها باز شده و نرم میشن.

نرم شدن نودل

بعد از کمتر از 10 دقیقه آب نودل کشیده میشه و میپزه.

کشیده شدن آب نودل

حالا میتونیم نودل و مرغ رو در ظرف دلخواهمون سرو کنیم و در صورت تمایل از پنیر مورد علاقمون هم برای تزیینش استفاده کنیم… نوش جان

نودل مرغ و پیاز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

هدیه مناسب برای روز مادر

ارسال رایگان

گاهی اوقات هست که اصلا وقت غذا درست کردن نداریم ولی در عین حال دوست داریم که یه غذای خوشمزه و اشتها برانگیز بخوریم … به نظر من یکی از بهترین غذاها در یک همچین مواقعی نودل هستش. با نودل…

گاهی اوقات هست که اصلا وقت غذا درست کردن نداریم ولی در عین حال دوست داریم که یه غذای خوشمزه و اشتها برانگیز بخوریم … به نظر من یکی از بهترین غذاها در یک همچین مواقعی نودل هستش. با نودل میشه انواع مختلف غذاهای خوشمزه، آسون و سریع رو باب طبع هر سلیقه ای درست کرد. در این مطلب هم طرز تهیه یه غذای فوری و خوشمره با نودل رو براتون گذاشتم که نهایتا نیم ساعت برای آماده شدن وقت میخواد.

نودل مرغ و پیاز

مواد لازم برای تهیه نودل مرغ و پیاز

ابتدا مرغ رو به شکل دلخواه خورد کرده و به نمک، فلفل، پودر آویشن و پودر پاپریکا آغشته میکنیم.چگونه نودل خوش طعم درست کنیم

آغشته کردن مرغ به ادویه ها

حالا مرغ هارو داخل ماهیتابه ای که فقط کفش چرب شده میذاریم تا سرخ بشن.

سرخ کردن مرغ

در صورتی که مرغ ها رو باریک بریده باشیم، خیلی سریع هم پخته و هم سرخ میشن. برای آسون تر خورد شدن مرغ ها فقط کافیه وقتی خوردشون کنیم که هنوز کمی یخ زده هستن اینطوری به راحتی میتونیم در شکل و ضخامت دلخواه برششون بزینیم.

هر دو طرف مرغ سرخ شده

حالا پیاز داغ رو داخل قابلمه ریخته و بهش زرچوبه اضافه میکنیم و با رب تفت میدیم تا رب سرخ شده و خامیش گرفته بشه.

تفت دادن رب

1 لیوان آب جوش به مخلوطمون اضافه کرده و هم میزینیم.

اضافه کردن آب

نودل ها رو داخل مایع ریخته و میذاریم تا چند دقیقه با هم جوش بخورن. در صورت تمایل میتونیم از ادویه ای که معمولا داخل بسته های نودل هست نیز استفاده کرده به موادمون اضافشون کنیم.

اضافه کردن نودل

بعد از چند دقیقه نودل ها باز شده و نرم میشن.

نرم شدن نودل

بعد از کمتر از 10 دقیقه آب نودل کشیده میشه و میپزه.

کشیده شدن آب نودل

حالا میتونیم نودل و مرغ رو در ظرف دلخواهمون سرو کنیم و در صورت تمایل از پنیر مورد علاقمون هم برای تزیینش استفاده کنیم… نوش جان

نودل مرغ و پیاز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

هدیه مناسب برای روز مادر

ارسال رایگان

اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی


به مقصد دلخواهت با کمترین هزینه سفر کن

 

طرز تهیه نودل سبزیجات

 

چگونه نودل خوش طعم درست کنیم

مواد لازم برای تهیه نودل سبزیجات:

 

طرز تهیه نودل سبزیجات :

ابتدا داخل قابلمه 2 لیوان آب بریزید و اجازه بدهید آب بجوشد سپس درون آب جوش هویج ها و پودر گوجه و پودرکاری و نمک و زردچوبه را بریزید و بگذارید بپزند سپس نخود فرنگی پخته شده و ذرت پخته شده و لوبیا را اضافه کنید و مخلوط کنید. بعد از گذشت زمان کوتاهی نودل ها را اضافه کنید و هم بزنید و اجازه بدهید با هم مخلوط شوند و بعد از نرم شدن نودل ها سبزی های خشک (جعفری و گشنیز) یا فریز شده را اضافه کنید و هم بزنید و بگذارید همه مواد به خورد هم بروند سفتی و میزان آب نودل به سلیقه ی شما بستگی دارد.

 

مراحل پخت نودل سبزیجات

 

نکاتی برای تهیه نودل سبزیجات :

• سبزی ها را در مرحله آخر اضافه کردم که عطر و طعم آن حفظ شود.

• گوجه تازه اضافه نکردم که نودل خیلی نرم وله نشود.

• انتخاب سبزیجات و حبوبات به سلیقه و ذائقه شما بستگی دارد.

• من نه روغن نه ادویه نودل نه عصاره ای استفاده نکردم.

• نودل را هیچ وقت آبکش نمی کنم و همیشه مقدار آب را کم در نظر می گیرم که نیاز به آبکش نداشته باشد.

 

گردآوری : بخش آشپزی بیتوته

 

غذاهای رژیمی خوش طعم

هتل و بلیط مقصد موردنظرت رو آنلاین رزرو کن


دانستنی های سلامت واژن

تور ارزان کیش با رزرواسیون بهترین هتل ها


ست های لباس زیر جذاب و لاکچری


واسه همه چی جا هست!


مرجع معتبر و رسمی خرید انواع گیفت کارت


اسلایس براونی آلبالو


انواع جراحی زیبایی سینه


بلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!

اجاره ویلاهای لوکس شمال لب دریا باقیمت خوب


اسباب بازی فکری و آموزشی به تفکیک سنین


خرید لباس ژورنالی نوزاد با تخفیف یلدا


معرفی بهترین کتاب‌های کودک برای خرید

نوبت دهی آنلاین دندانپزشک های برتر تهران

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چگونه نودل خوش طعم درست کنیم
چگونه نودل خوش طعم درست کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *