چطور خوش تیپ وشیک باشیم

 
helpkade
چطور خوش تیپ وشیک باشیم
چطور خوش تیپ وشیک باشیم

خانم خوش تیپ و باوقار همیشه تمیز و مرتب لباس می پوشد، به اندازه آرایش می کند و عطر خاص می زند. رازهای خوش تیپی و جذابیت خانم های باوقار را بشناسید. برخی از خانم ها همیشه جذاب و خوش تیپ به نظر می رسند .

این افراد در لباس پوشیدن و ظاهر خود نکاتی را رعایت می کنند تا در هر موقعیتی شیک و با وقار باشند زیرا باوقار بودن باعث می شود زنانه، جذاب، و کامل بنظر آیند. اگر کنجکاو شده اید و می خواهید بدانید راز خوش تیپ و با وقار به نظر رسیدن این خانم ها چیست این بخش از دنیای مد نمناک را مطالعه فرمایید.

تمیز باشید

یکی از مهم ترین رازها برای خوش تیپ بودن رعایت بهداشت و تمیزی است . شما اگر تمیز و مرتب نباشید حتی اگر لباس برند نیز بپوشید ، خوش تیپ به نظر نمی رسید پس ابتدا بهداشت را تمرین کنید. همیشه در مواقع لزوم دوش بگیرید و موهایتان را تمیز نگه دارید. مسواک بزنید و برای اینکه بوی تازگی و طراوت بدهید ، دئودورانت استفاده کنید.

چطور خوش تیپ وشیک باشیم

مرتب باشید

مرتب بودن در خوش تیپ به نظر رسیدن شما بسیار تاثیر گذار است . پس قبل از بیرون رفتن موهایتان را شانه بزنید و ناخن های خود را همیشه تمیز و در اندازه متعادل نگه دارید. برای تمیز و مرتب بودن لازم است شما موهای زائد بدنتان اصلاح نمایید .

ابرو ها و صورتتان را تمیز نگه دارید

نحوه آرایش کردن شما بر روی دیگران تاثیر می گذارد . اگر لباس هایتان عالی و شیک باشد اما شما ابتدایی ترین کار آرایشی را که اصلاح موهای زائد صورت و تمیز بودن ابروهاست را انجام ندهید در نظر دیگران یک خانم نا مرتب جلوه خواهید کرد. حتی اگر نمی خواهید آرایش کنید اما حتما ابروها و صورتتان را تمیز نمایید.

بیش از حد آرایش نکنید

یک خانم خوش تیپ ، زیبایی طبیعی چهره خود را با آرایش های زیاد از بین نمی برد . او همیشه به اندازه آرایش می کند پس اگر می خواهید مثل خانم های جذاب آرایش نمایید ابتدا برای یکدست شدن پوستتان از کانسیلر، کرم پودر و یا پودر استفاده کنید.

ازخط چشم و ریمل بسیار کم استفاده نمایید . سایه چشم و رژ لبتان نیز باید رنگ های ملایمی مانند خاکستری یا قهوه ای داشته باشند اما در بعضی از مواقع مثل هنگام دعوت برای صرف عصرانه ، از رژ لب های پررنگ تر مانند قرمز روشن استفاده کنید .

به طریقه ایستادن ، نشستن و راه رفتنتان دقت نمایید

یکی از مشخصه های با وقار بودن طرز صحیح ایستادن و نشستن است . در بخش دنیای مد نمناک می خوانید که یک خانم با وقار برای اینکه در نظر دیگران لاغرتر و خوش اندام تر به نظر آید ، صاف و زیبا می ایستد و هنگام نشستن نیز هیچگاه قوز نمی کند . راه رفتن شما تاثیر زیادی در خوشتیپ به نظر آمدنتان می شود. خودتان تصور کنید که شل، کج و یله راه رفتن، تا چه حد می تواند باعث ایجاد منظره بدی در تیپ و استایل شما شود.

خوشبو باشید

اگر می خواهید دیگران تصویر خاصی از شما در ذهنشان داشته باشند ، حتما باید بوی خوبی بدهید . برای اینکه کسی بوی خوبی دهد لازم است که تمیز باشد واز یک عطر ملایم استفاده نماید . بهترین عطر و بوها برای خانم ها عطر گل یاس، رزو عنبر هستند.

موهایتان را صاف کنید

یکی از رازهای زیبایی و خوش تیپ بودن زنانی مانند آدری هپبورن، ورونیکا لیک و یا نیکول کیدمن داشتن موهای زیبا و صافمی باشد . اگر شما نیز می خواهید مانند این خانم ها زیبا و جذاب و با وقار به نظر برسید، مدل مویی را انتخاب کنید که بتواند موهای ابریشمی تان را به بهترین نحو نشان دهد و ویژگی ها و استایل لباس پوشیدن تان را به نمایش بگذارد.

لاک بزنید

سعی کنید ناخن هایتان را همیشه مرتب نگه دارید و ناخن های خود را مانیکور کنید . ناخن های خود را لاک بزنید و برای لاک زدن از همه رنگ ها حتی رنگ مشکی نیز استفاده نمایید . شما می توانید از انواع رنگ های لاک در مراسم مختلف استفاده نمایید و با وقار به نظر برسید . بهترین رنگ لاک برای ناخن ها، صورتی روشن، رنگ خود ناخن و یا فرنچ مانیکور هستند.

رنگ لباس تان را متناسب با فرم بدنتان انتخاب نمایید

طوری لباس بپوشید که خودتان احساس اعتماد به نفس داشته باشید . شما می توانید با توجه به اندامتان رنگ لباس خود را انتخاب کنید مثلا اگر اندام پری دارید و می خواهید لاغر به نظر برسید بهتر است از رنگ های تیره استفاده نمایید و یا اگر پایین تنه شما از بالا تنه تان بزرگ تر است شلوار و یا دامنی به رنگ تیره و تاپ و بلوزهایی به رنگ روشن انتخاب نمایید. همچنین اگر می خواهید در نظر دیگران جذاب به نظر آیید حتما لباس هایتان را با هم ست کنید و رنگ های مرتبط با یکدیگر بپوشید.

متناسب با موقعیت ها لباس بپوشید

لباس شما در موقعیت های متفاوت باید با هم فرق داشته باشد مثلا شما برای خوش تیپ به نظر رسیدن در مهمانی های رسمی باید رسمی لباس بپوشید و در مهمانی های دوستانه ، تیپ زیبا و غیر رسمی بزنید.

لباس های اندازه تن خود را انتخاب کنید

گران قیمت بودن لباس ها برای خوشتیپ شدن شما کافی نیست بلکه شما باید لباس هایی را انتخاب نمایید که اندازه تان باشند، نه کوچکتر و نه بزرگتر.

کفش تان باید تمیز و براق باشد

کفش ها بخش ناطق تیپ شما هستند زیرا اولین بخش از ظاهرتان که بیننده به آن سریعا توجه می کند کفش ها هستند پس برای کفش های تان خوب خرج کنید و کفش خوبی را انتخاب نمایید و همیشه سعی کنید کفش های تان تمیز باشند و از تمیزی برق بزنند.

لباس شب و روز را جدا کنید

لباس هایی که برای مهمانی شب و مهمانی های روز انتخاب می کنید باید متفاوت باشند. برای جذاب به نظر رسیدن در مهمانی شب لباس بلند و در مهمانی روز لباس کوتاه و ساده بپوشید.

اکسسوری اضافی استفاده نکنید

هیچ چیز به اندازه یک گردنبند بلند و طرح دار، نمی تواند باعث خوشتیپ شدن شما شود اما استفاده از اکسسوری های زیاد نیز تیپ شما را خراب و شلوغ نشان می دهد پس در پوشیدن اکسسوری ها نیز اعتدال را رعایت کنید.


۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰


توسط محمد رضا اهوارکی

اینکه می‌گوییم خانم های خوشتیپ این عادت ها را دارند به این معنی نیست که بعد از اینکه خوشتیپی را تجربه کرده‌اند این عادت‌ها را در زندگیشان قرار داده‌اند، بلکه این عادت‌ها موجب خوشتیپی همیشگی آنها شده است. در این زمینه مقاله ای تهیه کرده‌ایم و شما را با این عادات آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید تا ۱۵ عادت خانم های خوشتیپ به شما معرفی کنیم.

مطالب مرتبط:

چطور خوش تیپ وشیک باشیم

۱- انتخاب لباس عروس با توجه به فرم بدن

۲- ۵ لباس ضروری در کمد لباس هر خانم شیک پوش

۳- اصول انتخاب لباس مجلسی با توجه به فرم بدن

این کار به شما هم آرامش کافی و هم وقت کافی برای در نظر گرفتن لباس های مناسب را می دهد.

خانم های خوشتیپ

خودتان باید دست به کار شوید و قبل از اینکه دیر شود و صدای همه دربیاید برای میهمانی‌ها و مجالس آماده شوید. با این کار استرس خود را به طرز قابل توجهی کاسته‌اید.

ست لباس زنانه

لباس زیر ها از همه لباس های رویی که دیگران می بینند مهم تر هستند. سینه بندها و لباس زیر را از جنس‌های ابریشمی و سبک و نرم انتخاب کنید تا در آن‌ها راحت باشید. این خود یکی از مهم ترین ویژگی‌های خانم های خوشتیپ است.

یکی از روش‌هایی که به راحتی می‌توانید تیپ خود را ارتقا دهید و به جمع خانم های خوشتیپ بپیوندید این است که خیلی ساده از افرادی که شیک پوش بوده و شما علاقه دارید شبیه به آن‌ها شوید لباس بپوشید.

مدل لباس زنانه

لباس هایی که می‌پوشید باید با آب و هوا سازگاری داشته باشند تا در دید دیگران مسخره جلوه نکنند. این یکی از اصول خوشتیپ بودن است. بنابراین هرگز در تابستان لباس‌های جین و ضخیم و همچنین نایلونی نپوشید و به عکس در زمستان به فکر استفاده از لباس‌های پشمی باشید.

خانم های شیک پوش

در مجالس رسمی باید رسمی بپوشید و در مهمانی های دوستانه سعی کنید تا تیپ فوق العاده و در عین حال غیر رسمی خودتان را داشته باشید.

خانم های خوشتیپ

مهمترین رکنی که همیشه در مقاله‌های سایت چی بپوشم هم به آن اشاره می‌شود اندازه بودن و فیت بودن لباس‌هاست. لباس‌های شل و ول و یا خیلی تنگ هیچ وقت شما را آنطور که باید خوشتیپ جلوه نمی‌دهند.

لباس مجلسی زنانه

همیشه سعی کنید یک لباس یا یک اکسسوری گران قیمت را در تیپ خودتان بگنجانید. این آیتم می تواند به عنوان هسته تیپ شما عمل کند و آن را زیباتر جلوه دهد.

مدل لباس زنانه

حتما از خودتان بپرسید که الان چه اکسسوری خاصی مورد نیاز است. آیا باید جواهرات لاکچری داشته باشم؟ یا نه جواهرات و زیورآلات ساده هم می‌توانم انتخاب کنم؟ یا اصلا به سراغ انتخاب شال و روسری مناسب بروم؟ این مورد نیز از تکنیک‌های خانم های خوشتیپ است، که باید رعایت کنید.

خانم های خوشتیپ

این کار موجب چروک شدن و خراب شدن زودتر لباس ها می شود. البته در چی بپوشم به نکاتی اشاره کرده‌ایم که خیلی ساده و بدون نیاز به اتو چروک لباس را از بین ببرید.

بر اساس نوع لباس باید بدانید که آن را تا کنید یا آویزان کنید. شلوارها و لباس های مجلسی را آویزان کنید و سویشرت ها و آیتم ها پشمی را تا کنید و در کشو قرار دهید. خانم های شیک پوش همگی از یک اصل مهم پیروی می‌کنند و آن نظم در کمد لباس است.

انتخاب کفش پاشنه بلند و همچنین یک جفت کتانی مناسب همگی به این بستگی دارد که چه زمانی و در چه مکانی می‌خواهید آن‌ها را بپوشید. اساسا پوشیدن کفش پاشنه بلند در محل کار و کفش تخت زنانه در مهمانی انتخاب صحیحی نخواهد بود.

قبل از خشک شویی حتما لباس‌ها را بر اساس جنس آنها تفکیک کنید. حواستان به لکه های ریز چای یا قهوه باشد و سریعا نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنید.

چطور خوش تیپ وشیک باشیم

مدل لباس مجلسی

همیشه لوازمی که در ترمیم و از بین بردن لکه های لباس شما کمک حالتان هستند را به همراه داشته باشید. یک نخ و سوزن برای دوختن پارگی‌های جزیی و گیره و چسب و  از این قبیل موارد که شما را در مواقع اورژانسی کمک کند.

مدل لباس شب

سعی کنید همیشه با اعتماد به نفس کامل تیپ و استیل خودتان را داشته باشید و هیچ وقت به دنبال تقلید کردن از مد نباشید. سعی کنید آیتم های خاص را در هر زمانی انتخاب کنید.

لباس زنانه

۱- عطر را هرگز فراموش نکنید: همیشه سعی کنید لباس‌های خود را تمیز و خوشبو نگه دارید. عطر و رایحه دیدنی نیستند ولی به اندازه رنگ لباس‌ها می‌توانند روی اطرافیان شما تاثیر بگذارند.

ست لباس زنانه

۲- لباس طرح دار نپوشید: طرح‌های شلوغ باعث می‌شوند لباس شما خیلی زودتر قدیمی به نظر برسد. چون این طرح‌ها معمولا برای یک فصل یا حداکثر یک سال مد خواهند بود. سعی کنید لباس‌هایتان را عمری انتخاب کنید نه برای چند ماه!

لباس زنانه شیک

۳- رنگ‌های خنثی بپوشید: این مسئله که کدام رنگ‌ها مد روز هستند و کدام رنگ‌ها نامناسب هستند بستگی زیادی به زمان و مکان دارد. برای مثال، به لباس‌های قدیمی مادرتان نگاهی بیاندازید. برای اینکه همیشه زیبا به نظر برسید باید استایلی را انتخاب کنید که وابسته به زمان و دوره خاصی نباشد. و این تنها با انتخاب رنگهای تیره و یا خنثی محقق خواهد شد.

ست لباس کرم

۴- به یک خیاط معتبر مراجعه کنید: شاید راز خوش استایل بودن ستاره‌های مد همین باشد. گویی لباس برای تن آنها دوخته شده است. اکثر این افراد از استایلیست‌های شخصی استفاده می‌کنند و لباس‌های خود را به خیاط سفارش می‌دهند. شاید سفارش لباس به خیاط از خرید آماده لباس هم ارزان‌تر و به صرفه‌تر باشد.

۵- آرایش ساده و کم را فراموش نکنید: استفاده از یک رژ لب خوشرنگ می‌تواند چهره شما را به کلی تغییر دهد. البته اشتباهی که اکثر خانم‌ها آن را مرتکب می‌شوند این است که زیاد آرایش می‌کنند که این یک غلط بزرگ است.

محبوبترین مطالب

مطالب مرتبط

©چی بپوشم / بازنشر مطالب تنها با کسب اجازه کتبی و پرداخت هزینه بابت هر مطلب و همچنین ذکر منبع و لینک مستقیم به همان مطلب مجاز است

ژاکت /
بلاگ ژاکت / آموزشی / چگونه خوشتیپ باشیم


تاریخ آخرین بروزرسانی 23:38 – 2020/10/01

چگونه خوش تیپ باشم : در این جا راز های خواهیم گفت که با دانست آنها دل هر بینده ای را بدست میاریدبا خواند این مطلب جواب این سولات را خواهید گرفت

بخشی از جواب : اولین ویژگی یک انسان خوشتیپ، یک هیکل زیباست ، 2) نظافت شخصی اوست و 3) لبخند اوست راز ها ادامه در مقاله نوشته شده است و همچنین به شرح هرکدام در مقاله موجود است

بخشی از جواب : اولین ویژگی یک خانوم خوشتیپ این است که این موارد را همراه خود دارند، یک پیراهن مشکی 2) کیف دستی شیک 3) کفش های عالی با پاشنه های بلند 4) عطری خوش بو 5) اعتماد به نفسادامه در مقاله نوشته شده است و همچنین شرح هرکدام در مقاله موجود است

چطور خوش تیپ وشیک باشیم

بخشی از جواب : اولین ویژگی یک بانویی خوشتیپ و باوقار تمیز بودن، 2) مرتب بودن، 3) بیش از حد آرایش نکردن، 4) خوش بو بودن، 5) لباس مناسبادامه در مقاله نوشته شده است و همچنین شرح هرکدام در مقاله موجود است

بخشی از جواب : اولین ویژگی یک مرد خوشتیپ اصلاح کردن روزانه ، دوم مرطوب بودن صورت ، سوم مو های جو گندمی و راز خوشتیپ بودن ، چهارم دندان هایی سفید ، پنچم …..ادامه در مقاله نوشته شده است و همچنین به شرح هرکدام در مقاله موجوداست

بخشی از جواب : اولین ویژگی یک مرد جوان خوشتیپ داشتن اعتماد به نفس هست چند نکته اعتماد به نفس لبخند برنید ، صاف بایستید،به چشم دیگران نگاه کنید،2) استایل خود را بهبود بدهید 3) روی صدا خود کار کنیدادامه در مقاله نوشته شده است و همچنین شرح هرکدام در مقاله موجود است

خب بدون مقدمه میرم برای گفتن راز های که می توانه جذابیت شما رو چندین برابر کنه پس با بلاگ ژاکت همراه باشید

دختران و پسران بسیاری روز خود را در فروشگاه بزرگ صرفه انتخاب و خرید محصولات متفاوت می‌کنند.فقط به خاطر یک دلیل آن هم خوشتیپ بودن هست متأسفانه در سال‌ها اخیر با افرادی مواجه می‌شوید که فقط خوشتیپ بود را در داشتن چندین نوع لباس گران‌قیمت می‌بینند.امروز من قصد دارم تا به شما نشان دهم خوشتیپ بود یک علم هست نه صرفا خرید های گران قیمت پس بیایید.شروع کنیم جواب دادن سوالات بیاید ابتدا به صورت چک لیست فقط آن ها را نام بریم و بعد هرکدام را توضیح بدهیم

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نقش هیکل شما در دید دیگران مهم تر از اثر لباس هایتان هست اما چطور این موضوع بهتون ثابت کنیم شاید اگر این داد های آماری رو بنید راضی بشید (:ولی قبل از اون بهتر تجربه شخصی رو زبان فرد دیگی بشنوید که طی مصاحبه ای با تیم ما ثبت شده.{به دلیل حریم شخصی از بردن نام او معذور هستیم }

در یکی از پرسش نامه های ما که به صورت عمومی انجام شد.یکی از سولات آن این بود بیشترین جذابیت افراد از نظر شما به چه دلیلی است لطفا توضیح دهید لازم به ذکر هست این نظر توسط یک خانوم ثبت شده هست.جواب به این گونه بود : در نگاه اول بیشترین چیزی که توجه من رو جلب می کنه:بالاتنه ای یک مرد مورد توجه من هست.

به‌صورت روزانه مرطوب‌کننده استفاده کنید مرطوب‌کننده غذای پوست شما هستند. و ضمن متعادل ساختن ph پوست و التهاب‌های پوستی پس از اصلاح را کاهش می‌دهند.استفاده مستمر از مرطوب‌کننده یکی از کارهای ساده درعین‌حال تأثیرگذار برای شادابی پوست است.

خاطرتان هست که پدربزرگ ما چطور هرروز اصلاح می‌کردندو صورتی صاف و مرتب داشتند؟ اگر صورت شما بعد از اصلاح دستی کم از میدان با جنگ ندارد، باید سنت پدربزرگ‌ها را در پیش بگیرید. تیغ‌های جدید، بااینکه اصلاح کاملی را برایتان به ارمغان می‌آورند، اما باعث از بین رفتن چربی طبیعی تحت پوشش دهند.و درنتیجه ایجاد شکاف و بریدگی‌های ریز پوستی می‌شوند. اما راه‌حل چیست؟استفاده از خودتراش قدیمی درست مثل آنهایی که پدربزرگ‌های آن استفاده می‌کنند.

تابه‌حال فکر کرده‌اید چرا بعضی‌ها باوجود سن بالا، پوستی جوان و بدون چین‌وچروک دارند؟شاید با خودتان بگویید که اینها نتیجه عمل‌های جراحی و تزریق بوتاکس است؛ شاید درست باشد ولی فقط این نیست، یکی از عوامل اصلی چین‌وچروک پوست، نور آفتاب و اشعه‌ی ماوراءبنفش آن است که به‌سادگی قابل‌پیشگیری و مقابله است. اگر می‌خواهید از پیری زودرس و ابتلا به سرطان در امان بمانید، عادت کنید که روزانه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید

دست‌های شما چه شکلی به نظر می‌آیند؟ نرم و تمیز هستند؟ هنگام دست دادن با افراد اولین تماس فیزیکی از طریق دست‌ها برقرار می‌شوند.بنابراین ترس‌های خود را به‌صورت مرتب با آب و صابون بشویید و از کرم‌های نرم‌کننده استفاده کنید. فراموش نکنید که ناخن‌های خود را کوتاه کنید و همواره زیرا آنها تمیز نگه‌دارید توجه داشته باشید. گاهی اوقات در طول روز ممکن است کفش‌های خود را دربیاورید و کاری نکنید که باعث ناراحتی دیگران شود شستشوی پاها و استفاده از جوراب‌های نور بهترین کاری است که می‌توانیم انجام دهید.

خیلی‌ها جرج کلونی را مرد جذاب و خوش‌تیپ می‌دانند. بدون شک موهای جوگندمی این بازیگر هالیوودی در جذابیت وی نقش مؤثری دارند درواقع این رنگ مو، آقایان را بسیار جذاب و خوشتیپ می‌کند. بعض یا به‌صورت ژنتیکی دارای موهای خاکستری هستند و برخی دیگر بارنگ کردن موهای خود را جوگندمی می‌کنند اگر شما جزو گروه دوم هستید برای داشتن موهای جذاب به‌صورت ماهانه آنها را کوتاه و رنگ کنید.توجه داشته باشید که موهای رنگ‌شده معمولاً خشک‌تر از حالت طبیعی است بنابراین از شامپوهای نرم‌کننده و حالت‌دهنده استفاده کنید.

برای داشتن پوستی زیبا و جوان استفاده از ماسک‌های صورت که از بهترین توصیه‌های است که می‌توان کرد. فرایند جوان‌سازی و مراقبت از پوست شامل پاک‌سازی، ماساژ و اسکراب (لایه‌برداری) است چه کرم‌ها و ژل‌های مخصوصی برای این کار وجود دارد توصیه می‌شود با توجه به نوع پوست خود و با نظر متخصص پوست یک بار در ماه به شکل ویژه‌ای از پوست خود مراقبت کنید.

چطور می‌توانید با دندان‌های زرد و قرار ملاقات بروید یا بی‌مهابا بخندید؟ داشتن دندان‌های سفید راز خوش‌تیپ بودن است که در زندگی حرفه‌ای هر فرد تأثیر زیادی دارد در کنار مسواک زدن مرتب و داشتن عادت‌های سالم زندگی بهترین راه برای داشتن دندان‌های بلیچینگ یا سفید کردن دندان‌ها هر ۶ ماه یک‌بار است.

بوی خوب دادن ساده‌ترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم بدن خود را با صابون‌های معطر شستشو دهید. لباس‌هایتان را مرتب تعویض کنید و به‌صورت روزانه از اسپری ضد عرق استفاده کنید یکی از عادت‌های افراد و خوش‌تیپ عطر زدن است بوی بدن و رایحه عطر شما، خاطره‌ای از شما در ذهن دیگران می‌سازد که همیشه یادآور شخصیت شماست.

توجه به پوست صورت آنها اهمیت دارد که بارها در این مطلب به آن اشاره کردیم اینکه صورت خود را چگونه بشویید کاملاً به نوع پوست شما بستگی دارد اگر بخش‌هایی از پوست شما دارای آکنه یا بافت چربی است توصیه می‌کنیم یک قسمت‌های دیگر صورت خود را بشویید و سپس به سراغ آن قسمت‌ها بروید برای داشتن پوست سالم و شفاف لایه‌برداری از پوست پست و فراموش نکنید.

شاید این مورد باید در اول لیست قرار می‌گرفت؟

زیرا اگر سایر موارد هم کاملاً انجام شود. با داشتن موهای مرتب و اصلاح‌شده به‌اندازه کافی آراسته به نظرخواهید رسید.ممکن است بگویید فرقی نمی‌کند کدام آرایشگاه بروید زیرا هر مدل مو که بگویید او کار خودش را انجام می‌دهد.به‌هرحال داشتن یک آرایشگر ثابت بهتر از تغییر مداوم آن است. زیرا آرایشگری که چند بار پیش او رفته‌اید سر شمارا می‌شناسد.و احتمالاً به زبان مشترکی رسیدید و همیشه مدل موی ثابتی را بر را بر روی سر مبارک پیاده می‌کند.

خیلی ناقصه ولی خب جالب بود من واقعا منتظر نسخه کامل شده این مطلب هستم چون تا اینجا خیلی کمک به من کرده عالی بود ممنون از شما امیدوارم سریع تر کامل بشه ممنون میشم اگه کاملش کردید به بنده ایمیل بزنید تا بیام مطالعه اش کنم ممنون از شما روز خوش

خیلی عالی بود ممنون بابت این مقاله خوب

چگونه خوشتیپ و جذاب باشیم پسرانه : در ادامه به مباحث مهمی در این ارتباط باشما در میان میگذاریم پس با ما همراه باشید ۱۳

آموزش های تاکردن لباس با فیلم (آپدیت مرداد ماه 99)  چهار ویدیو آموزش برتر درباره ی تا کردن لباس تاکردن لباس : آموزش تاکردن لباس

همه‌ی مابه دنبال این هستیم که چگونه خوشتیپ باشیم برای همین تمام راز های چطور خوشتیپ بودن را در اینجا برایتان نوشتیم اگرمی خواهید خوشتیپ باشید وارد شوید

کدام تیپ های مردانه زنان را جذب می کنند؟ باهم بحث می کنیم درباره : درست هست که خانوم های به جزییات توجه خیلی زیاد

فروشگاه ژاکت

عضویت خبرنامه

ژاکت را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

استفاده از مطالب بلاگ ژاکت فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است.کلیه حقوق سایت متعلق به فروشگاه ژاکت می باشد

تازه ترین مقالات

برای تبدیل شدن به یک خان جذاب و خوش تیپ و همچنین شیک لازم نیست کار سختی را انجام دهید. شیک پوشی رازهایی دارد که در این مطلب به شما می گوییم.

 

 

لباس شما بیش از آنچه که فرکش را بکنید حرف برای گفتن دارد و در کل شیک پوشی و خوش لباس بودن این روزها بسیار اهمیت دارد. پس باید به لباس هایی که می پوشید بیشتر اهمیت دهید و در انتخاب آنها وقت بگذارید و دقت کنید تا همیشه جذاب به نظر برسید.

چطور خوش تیپ وشیک باشیم

یک پیراهن مشکی :

داشتن آن برای هر زنی ضروری است. پیراهن مشکی لباسی است که می توان آن را در اکثر مجالس و مهمانی ها پوشید.

 

یک کیف دستی شیک و با کیفیت خوب :

کیف هایی که از مواد خوبی تهیه شده باشند و ظاهر شیکی داشته باشند، باعث می شوند که به شما توجه شود. کیف نخستین چیزی است که افراد متخصص مد و خوش سلیقه درافراد مشهور به آن توجه می کنند.

 

عینک آفتابی :

عینکها مکمل صورت شما هستند و زمانی که آن را به چشم می زنید، شما را اسرار آمیز و مرموز نشان می دهند.

 

عطری گرانبها و خوشبو :

بوی فریبنده و برانگیزنده عطری عالی، حسی از جذابیت و فریبندگی و مرموز بودن را به شما می بخشد. این عطر باعث می شود که فردی که آن را بو کرده است بخواهد تا شما را بشناسد و اسرار شخصیت شما را بداند.

 

کفش هایی عالی با پاشنه بلند :

این کفش ها ظاهر شما را برازنده تر می کنند و با آنها زیباتر قدم بر می دارید.

 

یک ساعت جواهرنشان و شیک :

نیازی نیست که مارک خیلی معروف و گرانی باشد. فقط کار کند و شیک و زیبا باشد.

 

روسری های ابریشمی :

این نوع روسری ظاهر شما را بهتر نشان می دهد و هیچ وقت از مد نمی رود.

 

اعتماد به نفس :

اینکه لباس را به خوبی بپوشید و با اعتماد به نفس رفتار کنید، هیچ هزینه ای برای شما ندارد. خودتان باشید و به خودتان اعتقاد داشته باشید.

Razisha women’s clothing and style online store

خوشتیپ بودن خانم‌ها، تنها به لباسی که در مهمانی و خیابان می‌پوشند، بستگی ندارد. یک خانم خوشتیپ واقعی، می‌داند در هر موقعیتی چه لباس‌هایی بپوشد تا همیشه بدرخشد. در خانه خوشتیپ باش ! همانطور که می‌دانید طرز پوشش هر شخص، علاوه بر نشان دادن شخصیتی که دارد، می‌تواند باعث روحیه دادن به اطرافیان نیز باشد.

فراموش نکنید که ما بیشترین زمان خود را در خانه و کنار خانواده می‌گذرانیم. در این مقاله قصد داریم ترفندهایی که باعث خوشتیپ بودن در خانه می‌شود را با شما در میان بگذاریم.

برای خوشتیپ بودن در خانه، قبل از هر چیزی به سراغ کمد لباس‌تان بروید و حسابی همه لباس‌ها را بررسی کنید. لباس‌های کهنه را دور بریزید و وسواس به خرج ندهید. حتی اگر از میان ۱۰ دست لباس، فقط ۲ دست از آن‌ها باقی ماند، اصلا به فکر برگرداندن‌شان به داخل کمد نباشید. مادامی که آن‌ها را نگهدارید، به فکر خرید لباس نو نخواهید بود.

از طرفی، پوشیدن لباس مندرس نیز احساس خوبی به شما نخواهد داد و به همین دلیل یا آن‌ها را نمی‌پوشید و یا با پوشیدن‌شان، حسابی توی ذوق‌تان می‌خورد و افسرده می‌شوید. بنابراین توصیه می‌کنیم که اصول فنگ‌شویی را دنبال کرده و در کنار ‌پیدا کردن راهکارهای جدید خوشتیپ بودن در خانه، از لباس‌های دوست داشتنی قدیمی‌تان، دست بکشید. برای لباس‌های جدیدی که قرار است مهمان کمدتان شود، فضای خالی ایجاد کنید.

چطور خوش تیپ وشیک باشیم

حتی اگر یک طراح لباس ایتالیایی برای شما لباسی بی‌نظیر طراحی کند، تا زمانی که اعتماد به نفس‌تان ضعیف باشد، لباس جلوه و درخشش خاصی ندارد. یکی از اصلی‌ترین نکته‌ها برای خوشتیپ بودن در خانه یا هر جای دیگری، داشتن اعتماد به نفس است. افرادی که به خودشان اعتماد دارند، جذابیتی محسور کننده در شخصیت خود حفظ می‌کنند. جذابیتی مثل الماس  که حتی در تاریک‌ترین لحظات هم به زیباترین شکل ممکن می‌درخشد.

منظورمان این است که مهم‌تر از چیزی که به تن می‌کنید، می‌تواند آن چیزی باشد که در شخصیت و روحیه خود دارید. در این صورت چه یک تاپ و دامن خیلی ساده بپوشید یا یک پیراهن همه چیز تمام، زیبایی‌تان مثال زدنی خواهد بود. حتی اگر از ظاهرتان راضی نیستید، بپذیرید که این امر به انتخاب شما بستگی نداشته است. با خودتان دوست باشید و از خودتان حمایت کنید. به این ترتیب، چه در خانه باشید یا در مراسمی رسمی، همه نگاه‌ها به شما خواهد بود.

در خانه، چیزی مهم‌تر از راحتی نیست. همه نکات کوچک و بزرگی که برای خوشتیپ بودن در خانه گفته می‌شوند، جهت احساس آرامش و راحتی هر چه بیشتر شما هستند. پس برای جلوه کردن زیبایی‌تان، خود را با پوشیدن لباس‌های ناراحت، معذب نکنید. از لباس راحتی، تیشرت و شلوارک گرفته تا لباس خواب، می‌توانید بسته به شرایط، هر چیزی که می‌پسندید را به تن کنید.

اگر سرمایی هستید، به فکر جذب کردن دیگران با پوشیدن لباس‌های نازک و کوتاه نباشید. زیرا دود این طرز فکر با سرماخوردگی به چشم خودتان می‌رود. در عوض با انتخاب لباس‌هایی راحت و ترکیب رنگی زیبا، بدون هیچ زحمتی، درخشش خود را به رخ دیگران بکشید.

همه می‌دانیم که پوشیدن لباس زیر تنگ تا چه اندازه روی سلامتی، تاثیر منفی دارد. همینطور، ظاهر و فرم بدن را به شدت تحت تاثیر قرار داده و آدم را از قیافه می‌اندازد. هر چند که خوشتیپ بودن در خانه مثل هر موقعیت دیگری، از اهمیت برخوردار است اما فراموش نکنید که با پوشیدن لباس زیر نامناسب، به بدن خود آسیب می‌رسانید.

بهترین جنس برای لباس زیر، جنس نخ پنبه است. چرا که در تار و پود آن، خبری از الیاف مصنوعی نیست. به همین دلیل بدن‌تان حساسیتی بروز نداده و دچار مشکلات پوستی نمی‌شوید. همچنین با پوشیدن لباس‌های نخی، امکان اکسیژن رسانی به پوست بدن فراهم می‌شود. همانطور که می‌دانید بدون داشتن سلامتی، خوشتیپ بودن در خانه بی‌فایده است.

موارد بالا، نکاتی بودند که باید پیش از انتخاب لباس، مورد توجه قرار بگیرند. حالا که آن‌ها را مطرح کردیم، به سراغ ترفندهای اساسی شیک‌پوشی می‌رویم. برای خوشتیپ بودن در خانه، باید لباس‌ها را متناسب با موقعیت‌های مختلف انتخاب کرد. همانطور که می‌دانید، لباس راحتی بدترین انتخاب برای یک مهمانی رسمی به نظر می‌رسد. در حالی که عکس این ماجرا، چندان عجیب نیست. گاهی می‌توانید با دل خود راه بیایید و زیباترین و مجلسی‌ترین پیراهن‌تان را برای چند ساعتی به تن کرده و از پوشیدن آن، لذت ببرید.

در صورتی که لباس‌های خود را با توجه به موقعیت انتخاب کنید، شیک‌پوش‌تر خواهید شد. مثل یک ملکه، موقعیت شناس باشید. برای مثال زمانی که دوستان‌تان را به خانه دعوت می‌کنید، برای خوشتیپ بودن در خانه تاپ و دامن انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد. در حالی که در مهمانی‌هایی که بزرگترها نیز در آن‌ها حضور دارند، پیراهن‌های ساده و شیک یا شومیزهای جذاب با شلوار راسته، به مراتب معقولانه‌تر از تیشرت و شلوارک هستند.

چیزی بیشتر از پوشیدن و دیدن لباس تکراری، حال آدم را نمی‌گیرد. برای خوشتیپ بودن در خانه تنوع به خرج دهید. گاهی بلوز آستین بلند و شلوار می‌تواند جذابیت بیشتری نسبت به سایر لباس‌ها داشته باشد. بعضی وقت‌ها هم پوشیدن پیراهن‌های زیبا که فرم بدن را به خوبی نشان می‌دهند، به تنهایی می‌تواند روحیه را افزایش دهد. البته می‌دانم که همه ما یک دست لباس راحتی در کمدهای‌مان داریم که هیچ وقت از پوشیدن آن خسته نمی‌شویم.

با این حال، پوشیدن لباس‌های مختلف، حالمان را بهتر می‎کند. به علاوه، گاهی در بین همین متنوع پوشی، به لباس‌هایی برمی‌خوریم که هیچ وقت فکرش را هم نمی‌کردیم که تا این اندازه به تن بنشیند، زیبایی و جذابیت‌مان را دو برابر کند. برای خوشتیپ بودن در خانه، می‌توان هر لباسی را امتحان کرد. کافی‌ست در آن لباس، احساس بهتری داشته باشید تا همان، بهترین انتخاب برای شما باشد.

برای خوشتیپ بودن در خانه، در کمد لباس‌ها، برای هر فصلی لباس مناسب را داشته باشید. در بهار، تونیک‌های حریر و در تابستان، تاپ و شلوارک‌های خنک می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند. در حالی که در پاییز و زمستان، از لباس‌های نسبتا ضخیم، استقبال بهتری می‌شود. اگر گرمایی هستید و تحمل لباس‌های ضخیم را ندارید، ست لباس راحتی که طرح‌های زمستانی دارد، گزینه مناسبی است.

ست لباس‌های راحتی در هر طرح و رنگی در بازار به فروش می‌رسند. می‌توانید ست‌های مختلف اعم از ساده‌ترین طرح‌ها یا لباس‌هایی با عکس گوزن و تم قرمز کریسمسی که یادآور زمستان هستند را برای خوشتیپ بودن در خانه تهیه کنید. تنوع مدل این دست از لباس‌ها نیز چشم‌گیر است. از تاپ و شلوارک، تیشرت و شلوار گرفته تا تونیک‌های کوتاه و بلند یا پیراهن‌های نخی، هر مدلی را می‌توان در میان آن‌ها دید.

رنگ پوست همه افراد با هم متفاوت است. بعضی پوستی گندمی دارند و بعضی دیگر، سبزه‌رو هستند. یکی از اصول خوشتیپ بودن در خانه، می‌تواند توجه به تناسب رنگ پوست و لباس باشد. افرادی که رنگ پوست روشنی دارند، در انتخاب رنگ لباس، از گزینه‌های بیشتری برخوردارند. در حالی که هر چه طیف رنگ پوست، به سمت رنگ‌های تیره‌تر می‌رود، گزینه‌ها تغییر می‌کنند.

هر چند که لباس‌هایی با رنگ‌های تیره، جذابیت و ابهتی خاص به فرد می‌بخشد اما پوشیدن رنگ‌های روشن و شاد، تاثیر بی‌نظیری روی روحیه افراد می‌گذارد. حتی افرادی که سبزه هستند هم می‌توانند رنگ‌های شاد را انتخاب کنند. شاید رنگ آبی روشن برای خانم‌های برنزه مناسب نباشد اما رنگ‌های آبی کلاسیک یا صورتی ملایم، جذابیت و در عین حال، معصومیت جالبی به آن‌ها می‌بخشند.

اگر کسی را می‌شناسید که از نظرتان شیک‌پوش است، از او برای خوشتیپ بودن در خانه الگو بگیرید. تفاوتی ندارد که او یک مدل باشد یا کسی که از نزدیک می‌شناسید. گاهی با دیدن بعضی لباس‌ها به تن افراد مختلف، دری تازه از دنیای زیبایی در ذهنمان گشوده می‌شود. بعضی اوقات، ست‌هایی را می‌بینیم که هرگز فکرش را هم نمی‌کردیم بتواند انتخاب جذابی باشد. برای مثال، شاید ست کردن شلوار راحتی با تاپ مدل‌دار چندان جالب نباشد اما بعد از دیدن آن در یک عکس، نظرمان تغییر کند.

هر چند که پوشیدن لباس‌هایی با طراحی خاص و منحصر به فرد، جذابیتی ورای تصور دارد، با این حال حقیقتی که مطرح کردیم را هم نمی‌توان نادیده گرفت. بهتر است برای خوشتیپ بودن در خانه یا خیابان و مهمانی، هر لحظه به دنبال ایده‌های نو باشیم. گاهی این ایده‌ها را از لباس‌هایی که بر تن افراد یا در مجلات می‌بینیم، پیدا می‌کنیم. بنابراین توصیه می‌کنیم که از خیر الگوبرداری از دیگران نگذرید.

یکی از آسان‌ترین راه‌های خوشتیپ بودن در خانه، بررسی برندهای مختلف است. با پیشرفت همه جانبه دنیای مد و سرگرمی، کمپانی‌های حوزه مد و فشن، فعالیتی روز افزون دارند. حالا نه تنها لباس‌های شب و رسمی، بلکه لباس‌های ورزشی و حتی لباس‌های خانگی هم در دنیای مد حرفی برای گفتن دارند. علاوه بر مدل‌های متنوع، به دلیل طراحی حرفه‌ای و دوخت بی نقصی که در لباس‌های برند لحاظ شده، هرگز از خرید آن‌ها پشیمان نمی‌شوید.

خرید لباس‌های راحتی برند نسبت به لباس‌های معمولی، هزینه بیشتری در پی خواهند داشت. با این حال اگر کیفیت این دو نوع لباس را با هم مقایسه کنید، حتما از انتخاب برندها راضی خواهید بود. همانطور که می‌دانید، معروف‌ترین ضرب المثل انگلیسی می‌گوید:

“هنوز آنقدر ثروتمند نشده‌ام که جنس ارزان بخرم”. زیرا همه می‌دانیم که “هر چقدر پول بدی، آش می‌خوری.”

هر چند که سن فقط یک عدد است و همه چیز به روحیه بر می‌گردد اما یکی از مهمترین نکات خوشتیپ بودن در خانه را می‌توان انتخاب لباس‌هایی با طرح و رنگ متناسب با سن دانست. پوشیدن مداوم رنگ‌های تیره مثل قهوه‌ای و غیره، برای خانم‌های جوان، انتخاب خوبی نیست. همینطور انتخاب رنگ‌های جیغ مثل قرمز، زرشکی و غیره برای خانم‌های میانسال، چندان جالب به نظر نمی‌رسد.

در بازه سنی زیر ۲۰ سال، اصلا به رنگ‌های تیره فکر نکنید. تاپ، دامن، تیشرت و شلوارک‌هایی با رنگ‌های شاد، بهترین انتخاب برای شما هستند. برای خوشتیپ بودن در خانه بلوزهای فانتزی و دخترانه با طرح‌های خوش رنگ و لعاب به همراه شلوار جین نیز می‌توانند از لباس‌های مناسب برای دورهمی خانوادگی‌تان باشد.

در این زمان، شما رسما بزرگسال محسوب می‌شوید. هر چند که لباس‌های فانتزی، جذابیت کمتری برایتان دارند اما می‌توانید گاهی با پوشیدن آن‌ها، حس و حال جوانی را در خود، قوت ببخشید. برای خوشتیپ بودن در خانه، لباس‌هایی با طیف رنگ‌های گرم از محبوب‌ترین گزینه‌ها در میان خانم‌های جوان است.

در این سن و سال، نه به جوانی روزهای ۲۰ سالگی هستید و نه به جا افتادگی خانم‌های ۵۰ ساله. پس به خودتان سخت نگیرید و هر لباسی که با آن راحت هستید را بپوشید. پیراهن‌های جذاب، از مواردی هستند که با پوشیدن‌شان حسابی انرژی می‌گیرید. شومیز به همراه شلوار راسته نیز، شخصیتی منحصر به فرد به شما خواهد بخشید.

طیف رنگی قهوه‌ای، پر طرفدارترین رنگ در میان بانوان میان سال است. این رنگ در عین حال که با رنگ پوست و مو همخوانی دارد، طراوت بخش نیز هست. رنگ‌های روشن‌تر این طیف، جوانی و جذابیت بیشتری به چهره می‌دهد. در این سن معمولا پوست به جوانی سال‌های قبل نیست. توصیه می‌کنیم حتما از کرم‌های مراقبت پوستی استفاده کنید تا شاداب‌تر به نظر برسید.

احتمالا کمی هم در قسمت شکم، برجستگی‌هایی دیده می‌شود. برای جمع کردن فرم بدن‌تان، بلوز و شلوارهای تنگ انتخاب نکنید چرا که نتیجه‌ای عکس دارد. همینطور لباس‌های گشاد که از تن‌تان آویزان باشد، ظاهر شما را پیر نشان می‌دهند. برای خوشتیپ بودن در خانه، لباس مناسب سایز خود را بپوشید. نه آنقدر تنگ که معذب شوید و نه آنقدر گشاد که از قیافه بیافتید.

چه خیلی لاغر و قد بلند هستید یا چاق و کوتاه قامت، خودتان را همانطور که هستید، قبول کنید. برای خوشتیپ بودن در خانه لازم نیست به اندازه شیک‌پوشی در مراسم‌های خاص، حساسیت به خرج دهید. هر اندازه در طول روز برای جذاب‌تر دیده شدن تلاش می‌کنید، در خانه می‌توانید خود واقعی‌تان باشید. از پوشیدن گن و لباس‌هایی که حجم بدن‌تان را زیاد می‌کند، دست بکشید.

کافی است سایز مناسب خود را انتخاب کنید تا در آن لباس، راحت باشید. بقیه ترفندهای خوشتیپ بودن در خانه را به طرح، رنگ و مدل برش لباس بسپارید. خوشبختانه این روزها طراحان لباس، تنوع و خلاقیت بسیاری را وارد حرفه خود کرده‌اند. به همین دلیل، با جادوی طرح و رنگ لباس‌ها می‌توان با جلب یا کاهش توجه به فرم بدن، هر نقصی را از نظرها پنهان کرد. در ادامه این مقاله، انواع برش لباس را با توجه به فرم بدن، شرح می‌دهیم.

اگر بخواهیم از نظر ظاهری افراد را دسته‌بندی کنیم، شما در صدر جدول قرار می‌گیرید. تاپ و شلوارک یا دامن، یکی از بهترین ست‌هایی هستند که با پوشیدن آن‌ها خوشتیپ بودن در خانه را به معنای واقعی، تجربه می‌کنید. پیراهن‌ها در هر شکل و برشی، جذابیتی بی‌نظیر به شما می‌بخشند. پوشیدن پیراهن‌های میدی یا کوتاه، شیک پوشی‌تان را به رخ همه می‌کشد.

نگران اضافه وزن‌تان نباشید. موهبت قد بلند، چاقی‌تان را تا حدود زیادی از نظرها پنهان می‌کند. هر چند که لباس‌های کوتاه چندان برای‌تان مناسب نیستند اما شلوارک و دامن‌هایی تا زیر زانو، علاوه بر پوشش دادن چاقی پاها، قد بلند‌تان را نمایان می‌کنند. لباس راحتی ست نیز برای خوشتیپ بودن در خانه، پیشنهاد فوق العاده‌ای است.

برای لاغر نشان دادن بالاتنه، لباس‌های یقه هفت، بسیار بهتر از لباس‌های یقه گرد هستند. چرا که با ایجاد خطای دید، گردن‌تان را بلندتر و لاغرتر نشان می‌دهند. در حالی که لباس‌هایی با یقه‌های گرد، خشتی و غیره، باعث می‌شوند پهنای بالاتنه، بیشتر و طول گردن، کوتاه‌تر به نظر برسد.

به دنبال لباس‌های بلند باشید. اگر اهل تیپ اسپرت هستید، انواع بلوز و شلوار‌های راحتی یا ست‌های تیشرت و شلوار گرمکن، می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای شما باشند. اما اگر می‌خواهید کمی خانمانه‌تر لباس بپوشید، دامن‌های راسته یا پلیسه از بهترین ترفندهای خوشتیپ بودن در خانه هستند.

پیش از این نیز گفته بودیم که راحت بودن را در اولویت قرار دهید. همچنین پیشنهاد کردیم که به برش لباس، توجه کنید. شلوارهای راسته عالی هستند اما دامن‌هایی که قد آن‌ها تا مچ می‌رسد را فراموش کنید. لباس‌های خیلی بلند، شما را چاق‌تر از آنچه هستید، نشان می‌دهند.

به جای آن، تونیک‌هایی که در قسمت کمر، کمی باریک‌تر برش خورده‌اند، باعث می‌شوند که شما لاغرتر و کشیده‌تر به نظر برسید. نکاتی که در بالا و برای جمع‌تر دیده شدن بالاتنه مطرح کردیم، به کارتان می‌آید. فراموش نکنید که برای خوشتیپ بودن در خانه یقه هفتی، بهترین انتخاب است.

مهم‌ترین بخش استراحت در طول زندگی، خواب شب است که با هیچ چیز دیگری قابل جایگزین شدن نیست. یک خانم شیک‌پوش واقعی، حتی موقع خواب هم اصول خوشتیپ بودن در خانه را حفظ می‌کند. هر چند که سلیقه‌های مختلفی در این خصوص وجود دارد ولی اولویت در انتخاب لباس خواب، میزان راحتی آن است.

بعضی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند در هنگام خواب، بلوز و شلوارهای راحت بپوشند. همچنین عده دیگری، تونیک‌های نه چندان بلند را بیشتر می‌پسندند. در این میان، عده زیادی از بانوان، برای خوشتیپ بودن در خانه، طرفدار لباس خواب‌های نازک و باز هستند. این دسته از لباس‌های خواب در اجناس و مدل‌های متنوعی به فروش می‌رسند. جنس‌های حریر، ابریشم و ساتن، محبوبیت بیشتری نسبت به سایر اجناس دارند.

چطور خوش تیپ وشیک باشیم

در هنگام تهیه لباس خواب، به جنس پوست خودتان نیز توجه کرده و لباسی را تهیه کنید که حساسیت‌زا نباشد. در غیر این صورت به جای استراحتی دلچسب و شروع روزی پر انرژی، با کهیر و سوزش در قسمت‌های مختلف بدن خود مواجه می‌شوید. هر چند که از قدیم گفته‌اند :

:”بکشید و خوشگلم کنید!”

اما واقعیت این است که دست‌کم خوشتیپ بودن در خانه، ارزش هیچ آسیب دیدگی و اذیت شدنی را ندارد.

بخش بزرگی از خوشتیپ بودن در خانه به لباس‌هایی که می‌پوشیم مربوط هستند. با این حال باید بدانیم که لباس‌های زیبا و جذاب، به تنهایی کافی نیستند. مرتب بودن موها و آراستگی ظاهری، کمک بسیاری به خوشتیپ بودن در خانه می‌کند. همچنین دوش گرفتن مرتب و استفاده از عطرها نیز در جذابیت هر چه بیشتر خانم‌ها، موثر است. خوشتیپ بودن فقط به مهمانی‌های آنچنانی مربوط نمی‌شود. بلکه بهتر است با یاد گرفتن اصول شیک‌پوشی، خوشتیپ بودن در خانه را نیز حفظ کنیم. استفاده از اکسسوری‌های ظریف، گیره‌های زیبا برای کنار زدن موها و آرایش ملیح، همگی در جذاب‌تر شدن بانوان نقش دارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

رزیشا فروشگاه اینترنتی و جستجوگر انواع پوشاک و لباس زنانه می‌باشد که خریداران را به فروشندگان متصل و فرآیند خرید را ساده می‌نماید و با به وجود آوردن یک فضای رقابتی به خریدار کمک می‌کند تا انواع پوشاک و لباس زنانه را با قیمت ارزان‌تر خریداری کرده و همچنین تمام انتخاب‌های خود را در یکجا مشاهده نماید و این امر باعث خریدی با کیفیت‌تر، ارزانتر و آگاهی از قیمت واقعی اجناس می‌شود.

نام خانوادگی*


کد تایید *


کد تایید *


نام کاربری یا ایمیل *


رمز عبور *


ورود


 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

برترین‌ها: لباس هایتان آن تاثیری که می‌خواهید روی دیگران نمی‌گذارند؟ گاهی وقت‌ها اطرافیان‌تان یک طوری ظاهرتان را برانداز می‌کنند که خوش‌تان نمی‌آید؟ نمی‌دانید چه مدل لباس‌هایی به شما می‌آید و مشکل کجاست؟ پیشنهادات و نکات این شماره ما را از دست ندهید. از انتخاب کفش گرفته تا هماهنگی کت و شلوار برای‌تان یک دنیا نکته تازه مطرح کرده‌ایم. مطمئن باشید با خواندن و رعایت‌کردن این موارد تاثیر ظاهر شما عوض می‌شود، هم در ذهن خودتان و هم برای دیگران. به دنیای مردان خوش پوش خوش آمدید!

به لباس‌های روزانه اهمیت بدهید

پوشش روزمره خیلی مهم است. بعضی‌ها فکر می‌کنند، چون اسم روزمره به این لباس‌ها داده می‌شود نباید توجه زیادی به آن‌ها کرد. دقیقا برعکس است؛ روزمره یعنی یک بخش خیلی مهم از زندگی. پس برای انتخاب لباس‌های‌تان وقت بگذارید. برای ایجاد یک تغییر خوب از تی‌شرت‌های رنگی استفاده کنید. اگر نوجوان شما اهل برند و به قول خودشان مارک بازی است، یادتان باشد برند‌هایی را به او معرفی کنید که تنوع رنگی در آن‌ها وجود دارد. البته بهتر است طوری رفتار کنید که در ذهن آن‌ها رنگی و متناسب بودن بر برند بودن، ارجحیت پیدا کند.

چطور خوش تیپ وشیک باشیم

نوجوان ساده؛ نوجوان خوش پوش

نوجوان هستید و می‌خواهید خیلی خوش تیپ به‌نظر بیایید؟ قبول. خوش تیپ باشید، اما در ظاهرتان اغراق نکنید. خیلی از پسر‌های نوجوان دوست دارند مثل آدم‌های مشهور به‌نظر بیایند. آن‌ها سعی می‌کنند ظاهرشان را هم شبیه آدم‌های خاص بکنند. بزرگ‌ترها! به آن‌ها یاد بدهید، برای متفاوت بودن نیازی نیست که خودشان را عجیب و غریب درست بکنند.

اگر قرار است خیلی تغییر بکنند نهایتا از ۳ رنگ متفاوت در پوشش شان استفاده کنند و نه بیشتر. نکته دیگر راجع به ساعت آن‌هاست. استفاده از ساعت‌های خیلی بزرگ که به طبع خیلی جلب توجه می‌کنند و حتی بیشتر از این که توجه دیگران را به آن‌ها جلب بکند باعث تعجب‌شان خواهد شد.

جذب واکنش‌های واقعی

دنبال واکنش‌های واقعی باشید، خیلی‌ها نظر واقعی‌شان را راجع به ظاهرتان نمی‌گویند. خیلی‌ها مخفی‌اش می‌کنند، بعضی‌ها هم برای خوشایندی شما از تیپی که ممکن است به‌نظرشان مزخرف بیاید، تعریف می‌کنند. دنبال آدم‌هایی باشید که با شما صادق هستند یا این که خیلی رک از آن‌ها خواهش کنید نظر واقعی‌شان را به شما بگویند.

از آرایشگرتان بخواهید نظرش را در مورد مدل مویی که پسندیده‌اید بگوید. ممکن است قبل از کوتاه کردن موهای‌تان بفهمید این مدل نه تنها به شما نمی‌آید بلکه چهره‌تان را زشت می‌کند. پس به‌دنبال نظرات واقعی باشید، فرقی نمی‌کند از چه کسی. یک تلنگر از یک دوست، یکی از اعضای فامیل یا یکی از همکاران می‌تواند شما را از خطر بدپوشی نجات بدهد.

اگر دوستان تان با شما رک نیستند به سراغ اینترنت بروید. ببینید تیپ کلی تان به کدام یک از بازیگران یا مشاهیر خوش پوش نزدیک‌تر است. پس همان طوری لباس بپوشید.

تی‌شرت تبلیغاتی ممنوع!

وقتی یک تی‌شرت با یک لوگوی بزرگ تبلیغاتی می‌پوشید شبیه یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک به‌نظر می‌رسید! دور اینگونه تی‌شرت‌ها را خط بکشید. در عوض به‌دنبال تی‌شرت‌های کلاسیک با یقه‌های هفت بروید یا تی‌شرت‌هایی با طرح‌های زیبای هنری. این روز‌ها لباس‌هایی با خطوط فارسی گزینه‌های زیبا و با اصالتی هستند که می‌توانند حال‌و‌هوای تازه‌ای به تیپ شما ببخشند.

لباس‌هایی نه تنگ و نه گشاد

بهترین پیشرفتی که می‌توانید برای ظاهرتان ایجاد کنید داشتن یک انتخاب هوشمندانه و با دقت است، انتخاب لباس‌هایی که کاملا اندازه‌تان هستند.

بیشتر آقایان، به‌خصوص آقا پسرها، لباس‌هایی می‌پوشند که برای‌شان گشاد یا حتی خیلی گشاد هستند! مطمئن شوید که لباس‌تان درست هم سایز خود شماست و نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد. لباس‌های خیلی گشاد یا خیلی تنگ تبدیل به یک بیماری مسری شده‌اند! مراقب باشید!

به فروشنده‌ها اعتماد نکنید

هیچ وقت تنها به خرید نروید زیرا به حرف فروشنده‌ها نمی‌شود اعتماد کرد. بیشتر آن‌ها خیلی کاری ندارند که این لباس به شما می‌آید یا نه. آن‌ها به فکر فروش و سود خودشان هستند، شما هم به فکر سود خودتان باشید. یکی از دوستان خوش‌پوش و مورد اعتمادتان را با خودتان به خرید ببرید؛ کسی که مطمئن هستید با استفاده از نظراتش می‌توانید خوش‌پوش باشید.

همیشه دقت کنید

در نهایت باید بگویم نگران نباشید! حتی اگر در مورد پوشش‌تان اشتباه هم بکنید زمین هم‌چنان به گردش خودش ادامه خواهد داد. از خانه بیرون بروید، به فروشگاه‌های خوب سر بزنید، با آدم‌های خوش تیپ ارتباط برقرار کرده و به ظاهرشان توجه کنید، اما دقت کنید، ببینید آیا مدل مویی که آن را روی سر فلان آقا دوست دارید به شما هم همان‌قدر می‌آید؟

بستن شال‌گردن که فلان دوست‌تان را خیلی خوش تیپ کرده برای گردن شما مناسب است یا این که گردن کوتاهی دارید و نباید از شال گردن استفاده کنید. همه چیز را با هم در نظر بگیرید و مطمئن باشید هر چقدر به خوش‌پوشی‌تان اهمیت بدهید به‌خودتان اهمیت داده‌اید.

یا تمام رسمی یا تمام اسپرت

لباس‌هایی که بالا تنه را می‌پوشانند باید با لباس‌هایی که پایین بدن را می‌پوشانند هماهنگی داشته باشند. جالب نیست یک پسر نوجوان یک سوئی‌شرت گشاد و اسپرت را با یک شلوار پارچه‌ای هماهنگ کند یا یک بالا تنه کاملا رسمی را با یک شلوار جین همراه کند. اگر قرار است لباس اسپرت بپوشید سعی کنید تمام ظاهر شما اسپرت باشد. اگر هم قرار است، یک ظاهر رسمی را انتخاب کنید، از پیراهن و کت‌تان گرفته تا شلوار باید کاملا رسمی باشد.

کفش تمیز و براق

برای کفش‌های‌تان خوب خرج کنید و خوب هم وقت بگذارید. کفش‌ها بخش ناطق تیپ شما هستند! بله، آن‌ها به راحتی با بیننده حرف می‌زنند و معمولا اولین بخش ظاهر شما هستند که به‌خصوص خانم‌ها به آن توجه می‌کنند. پس سعی کنید کفش‌های‌تان همیشه تمیز باشند و از تمیزی برق بزنند. آن‌ها را به موقع واکس بزنید. حتی اگر بهترین لباس‌ها را پوشیده باشید و همه لباس‌های‌تان تمیز و اتو کشیده باشند، یک کفش کثیف می‌تواند به راحتی آب خوردن همه این‌ها را از بین ببرد. حیف است که برای یک واکس ۵ دقیقه‌ای کل ظاهرتان را زیر سوال ببرید، پس حواس‌تان حسابی به کفش‌ها جمع باشد.

صندل و جوراب نپوشید

آقایان! صندل‌ها درست مثل کفش‌ها نشان‌دهنده سلیقه شما هستند، اما لازم است یک نکته را همیشه درنظر داشته باشید، صندل شما حتی اگر زیباترین و آراسته‌ترین مدل بین مدل‌های ارائه شده سال باشد پوشیدن آن به همراه جوراب می‌تواند همه چیز را تنها ظرف مدت چند ثانیه خراب کند! پوشیدن جوراب فقط مخصوص کفش‌هایی است که جلو بسته بود. یا این که مخصوص ورزش هستند. در غیر این صورت پوشیدن جوراب به همراه صندل‌تان یکی از فجایع دنیای مد به حساب می‌آید. هیچ کس دلش نمی‌خواهد زیر آن صندل‌های آراسته جورابی را ببیند که احتمالا به خاطر جلوباز بودن کفش کثیف هم شده؛ باور کنید.

لباس‌هایی بخرید که دوست‌شان دارید

به حراج‌های آخر فصل اعتماد نکنید. خیلی از افراد وقتی می‌بینند فروشگاهی حراج گذاشته بدون این که واقعا به چیزی احتیاج داشته باشند وارد می‌شوند و یک دفعه می‌بینی با چند کیسه لباس بیرون می‌آیند. این اتفاق در مورد حراج برند‌ها هم اتفاق می‌افتد. آقایان! چیزی را صرفا به این دلیل که مارک‌دار است و ارزان شده، نخرید. لباس‌هایی را بخرید که دوست‌شان دارید و می‌دانید که آن‌ها را می‌پوشید، نه این که نرسیده به خانه پشیمانی سراغ‌تان بیاید. درنظر داشتن این نکته شما را از خرج کردن یک عالم هزینه غیر‌ضروری نجات می‌دهد. باور کنید!

کیفیت به جای مارک

برند باز‌ها موقع خرید یک سوال ساده را مرتب از خودشان بپرسند: «اگر مارک این برند روی این لباس نبود، آن را می‌خریدم؟» واقعیت این است که خیلی‌ها فقط به‌خاطر مارک یک لباس سراغش می‌روند. شکی نیست که خیلی از برند‌ها جنس‌های با کیفیت و مرغوبی دارند، اما خیلی‌های‌شان هم صرفا اسم و رسمی به هم زده‌اند. دنبال مارک‌ها نباشید. به‌دنبال پارچه‌های مرغوب باشید که به حفظ سلامت تان هم کمک می‌کنند. ببینید آیا واقعا مدل و طراحی آن لباس را دوست دارید. اگر پاسخ شما منفی است همان لحظه فروشگاه را ترک کنید.

برای ظاهرتان وقت بگذارید

برای ظاهرتان زمان و پول بیشتری را صرف کنید. لباس‌های شما وسیله ارتباطی شما با جهان خارج است. لباس‌های‌تان نشان‌دهنده شخصیت و طرز فکرتان هستند. پس هیچ عیبی ندارد اگر برای‌شان پول خوبی خرج کنید و وقت زیادی بگذارید. مرتب ظاهرتان را چک کنید. ببینید کدام لباس‌ها را با هم بپوشید بهتر است. همان‌قدر که به تحصیلات، روابط و شغل‌تان اهمیت می‌دهید، به پوشش‌تان هم اهمیت بدهید. پوشش بد می‌تواند موقعیت‌های زیادی را از شما بگیرد. بر عکس، یک ظاهر آراسته و زیبا می‌تواند موقعیت‌های زیادی را در اختیارتان بگذارد، پس هیچ‌وقت قدرت پوشاک را دست‌کم نگیرید.

خوش تیپ‌تر از رئیس؛ هرگز!

یک پله عقب‌تر باشید؛ همیشه درنظر داشته باشید که کجا مهمان هستید و میزبان‌تان چه کسی است. اگر همیشه حوا‌س‌تان به موقعیت باشد، می‌توانید بهترین لباس‌ها را برای پوشیدن در آن موقعیت انتخاب کنید. یادتان باشد اگر نمی‌دانید قرار است با چه جور آدم‌هایی مواجه شوید، بهتر است کمی رسمی‌تر باشید، مثلا از یک کت ساده روی لباس‌تان استفاده کنید و در نهایت یک نکته را به یاد داشته باشید که احتمالا می‌تواند نجات‌تان بدهد؛ همیشه از افراد مافوق‌تان یک پله عقب‌تر باشد. مثلا اگر برای مصاحبه کاری می‌روید بهتر از رئیس‌تان لباس نپوشید! از ما گفتن بود!

جزئیات ساده، اما تاثیر‌گذار

چطور خوش تیپ وشیک باشیم

هیچ‌وقت قدرت جزئیات را دست‌کم نگیرید. هماهنگی کل ظاهرتان به کنار، جزئیات هم به همان اندازه مهم هستند. جزئیات می‌توانند نشان‌دهنده ویژگی‌های خاص شخصیتی شما باشند. جالب است که این موارد جزئی اغلب تنوع بالایی دارند. یک دستمال گردن زیبا یا یک دکمه سر دست زیبا می‌تواند حسابی حال و هوای ظاهرتان را عوض کند و خوش‌سلیقگی شما را به همه نشان بدهد. یادتان باشد جزئیات از اولین مواردی هستند که در ظاهرتان مورد‌توجه قرار می‌گیرند، پس اولین کسی باشید که به آن‌ها خوب توجه می‌کند.

مو‌های همیشه کوتاه

مو‌ها بیشترین تاثیر را روی چهره افراد می‌گذارند. سعی کنید همیشه موهای‌تان را کوتاه و مرتب نگه دارید؛ مو‌های کوتاه به چهره شما نظم و انضباط می‌دهد. به‌خصوص این‌که سعی کنید همیشه مو‌های پشت گردن‌تان را اصلاح کنید، چون تصویر ناخوشایندی را برای بیننده ایجاد می‌کنند. برای گرفتن وقت آرایشگاه هیچ‌وقت تنبلی نکنید. این که هر چند وقت یک‌بار به آرایشگاه بروید به سرعت رشد موهای‌تان بستگی دارد اندازه موهای‌تان هر چقدر که هست قبل از این که قیافه‌تان را نامرتب کند کوتاهش کنید.

شلوار‌های مناسب

شلوار‌های پارچه‌ای گزینه‌های مناسبی برای تیپ‌های مردانه هستند، اما حوا‌س‌تان به قد شلوار باشد. اگر قد این شلوار‌ها خیلی بلند باشد یا چند سانتی متری بالای کفش قرار بگیرد یکی از بدترین ظاهر‌های ممکن را برای‌تان ایجاد خواهد کرد. این نکته در مورد شلوار‌های جین هم صدق می‌کند. شلواری که پشتش ریش ریش شده، آن هم از بس که بلند است و روی زمین کشیده می‌شود اصلا زیبا نیست.

شال‌گردن رسمی

برای موقعیت‌های رسمی شال و دستمال‌گردن‌های آراسته گزینه‌هایی هستند که ظاهر شما را از این رو به آن رو می‌کنند به‌شرطی که گردن شما بلند و کشیده باشد. برای آدم‌هایی که غبغب دارند و گردن‌شان کوتاه است استفاده از دستمال گردن به هیچ وجه توصیه نمی‌شود، چون گردن‌شان را بیشتر از آنچه واقعا هست، کوتاه نشان می‌دهد.

خوش‌بو باشید

هیچ‌چیزی به اندازه یک ادکلن خوش‌بو نمی‌تواند تیپ یک مرد را کامل کند. عطر‌ها معمولا برای شخصیت‌های مختلف ساخته می‌شوند. یک عطر می‌تواند تداعی‌کننده اعتماد به نفس باشد و عطر دیگر تداعی‌کننده اجتماعی بودن. با توجه به شخصیت‌تان سراغ عطر‌ها بروید. برای عطرهای‌تان خوب خرج کنید. بعضی از عطر‌ها بعد از چند ساعت بوی‌شان از بین می‌رود و از آن بدتر بعضی‌های‌شان بدبو می‌شوند. عطرهای‌تان را از فروشگاه‌های شناخته شده بخرید و به‌دنبال آن‌هایی باشید که امتحان‌شان را پس داده‌اند.

خوش تیپی رازهای کوچکی دارد؛ از ترکیب رنگ‌ها در استایل گرفته تا طرز راه رفتن و مدل لبخند زدن. برخی نکات هستند که اگر آن‌ها را یاد بگیرید، خیالتان راحت است که همیشه به عنوان یکی از خوش‌تیپ‌ترین افراد جمع شناخته خواهید شد. اگر دوست دارید طوری لباس بپوشید که متفاوت و خوش‌پوش دیده شوید، ما به شما می‌گوییم چطور این کار را بدون زیاده‌روی انجام دهید. با ما در این مطلب مجله دلتا همراه باشید تا مهم‌ترین اصول خوش تیپی را یاد بگیرید.

اگر بخواهیم از اصول خوش تیپی صحبت کنیم، باید بگوییم اولین گام برای خوش تیپی این است که از هر لباسی سایز درست را انتخاب کنید. شاید پوشیدن لباس‌های خیلی جذب و چسبان باعث شود همه نگاه‌ها به سمت شما برگردد؛ اما این لزوما به معنای آن نیست که خوش‌تیپ شده‌اید. از طرف دیگر نباید در لباس‌هایتان غرق شوید، پس سراغ لباس‌های خیلی آزاد و سایزهای چند برابر خودتان نروید؛ مگر این که طرفدار استایل‌هایی باشید که این روزها با نام‌هایی مثل «تیپ لش» یا «تیپ بگی» رایج شده است.

می‌خواهید تیپ شخصی خودتان را داشته باشید؟ سراغ چند لایه لباس رنگی بروید. پوشیدن چند لباس روی هم یکی از اصلی‌ترین مدهای جدید به ویژه برای استایل جوانانه است.

چطور خوش تیپ وشیک باشیم

پسرها می‌توانند برای داشتن تیپ اسپرت یک تیشرت و روی آن یک پیراهن با دکمه‌های باز بپوشند. دخترها هم می‌توانند همین تیپ را داشته باشند یا برای تکمیل کردن تیپ اسپرت دخترانه، به جای شومیز سراغ سویشرت بروند.

از رنگ‌ها نترسید؛ همه لباس‌های شما نباید یک رنگ باشد. یک شلوار جین آبی را با بلوز نارنجی ست کنید و روی آن یک پیراهن زرد بپوشید. دختران می‌توانند روی رنگ کیف یا شال و روسری  هم مانور بدهند. لباس‌های هم‌رنگ و تیره را برای سنین بالاتر کنار بگذارید و تا جوان هستید رنگی رنگی و متنوع بپوشید.

جین پوش بودن یکی دیگر از اصول خوش تیپی است. جین یکی از محبوب‌ترین لباس‌ها در سراسر دنیاست؛ لباسی که نه به سن خاصی متعلق است و نه به موقعیت ویژه‌ای. برای رفتن به هر مکانی از مدرسه تا یک جلسه کاری مهم، می‌توانید روی لباس‌های جین خود حساب کنید.

اما برای جوانان قضیه متفاوت است؛ جین باید یکی از اصلی‌ترین بخش‌های‌ کمد آن‌ها باشد. فقط به شلوار جین دخترانه و پسرانه اکتفا نکنید، سراغ کت جین یا شومیز و مانتو جین هم بروید.

همیشه رنگ آبی کلاسیک برای خرید شلوار جین یا هر لباس جین دیگری در اولویت است؛ بعد از آن به رنگ‌های دیگری مانند آبی روشن، طوسی یا مشکی هم فکر کنید. جین می‌تواند ظاهری مدرن و خلاقانه به هر لباس ساده دیگری بدهد و وقتی نمی‌دانید چه بپوشید به کمکتان بیاید و شما را خوش‌تیپ‌تر از همیشه کند.

کفش کتانی یکی از پرطرفدارترین انواع کفش است؛ هم به اندازه کافی راحت است و هم ظاهر زیبایی دارد. برای دخترها و پسرهای جوان داشتن چند جفت کفش کتانی ضروری است.

اگر قرار است یک کتانی دخترانه یا پسرانه در جاکفشی خود داشته باشید، رنگ آن را طوری انتخاب کنید که با بیشتر لباس‌هایتان هماهنگی داشته باشد. سراغ رنگ‌های طبیعی مثل کرم، خاکی و طوسی یا رنگ مشکی بروید؛ البته سفید هم یکی از جذاب‌ترین رنگ‌هاست، به شرطی که بتوانید آن را تمیز نگه دارید.

از اکسسوری‌ها غافل نمانید، چند جفت دستبند چوبی و کژوال یا گوشواره‌های متفاوت و زیبا و یک ساعت رنگی را به تیپ خودتان اضافه کنید. اگر عینکی هستید، فریم‌های رنگی و جذاب را انتخاب کنید. این جزییات کوچک می‌تواند شما را چند برابر خوش‌تیپ‌تر کند.

شما چه پیشنهادی برای خوش تیپ شدن دارید؟ رازها و اصول خوش تیپی خود را با ما و خوانندگان مجله دلتا در میان بگذارید.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با استایل بهاری، “محبوب‌ترین لباس‌های بهاره” را مطالعه کنید.

۴ راه کار برای از بین بردن پرز لباس!

چگونه از رنگ دادن لباس جلوگیری کنیم؟

بهترین ترکیب‌های رنگی برای لباس!‌


۱۳ فروردین ۱۳۹۹ در ۳:۲۰ ق٫ظ



پاسخ


۱۱ فروردین ۱۳۹۹ در ۸:۱۰ ب٫ظ



پاسخ


۱۱ فروردین ۱۳۹۹ در ۸:۱۰ ب٫ظ



پاسخ


۱۱ فروردین ۱۳۹۹ در ۶:۲۵ ب٫ظ



پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

چطور خوش تیپ وشیک باشیم

رنگ زرد با خنده، خوش‌حالی و خوش‌بینی همراه است و روا‌‌‌نشناسان معتقدند که استفاده و ست کرد…

تکمیل کننده‌ مدل لباس مهمانی برای خانم‌ها استفاده از زیورآلات است، به خصوص زیورآلات مو.

چطور خوش تیپ وشیک باشیم
چطور خوش تیپ وشیک باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *