چگونه یک ذهن خوان شویم

 
helpkade
چگونه یک ذهن خوان شویم
چگونه یک ذهن خوان شویم

یک شیوه جالب برای دانستن افکار و نیات اطرافیان خواندن ذهن آنها است. یکی از روشهای موثر ذهن خوانی، درک زبان بدن است. بسیاری از افراد هنگام حرف زدن، به صورت ناخودآگاه قسمتی از بدنشان را تکان می دهند و این حرکات نشان دهنده تفکرات و احساسات درونی فرد نسبت به موضوع است. حرکت چشم و یا دست طرف مقابل می تواند ما را از افکار و نیات طرف مقابل خود آگاه کند. فکر کردن به مسائل مختلف واکنش فیزیکی چشم را به دنبال دارند، که شما با تشخیص آنها می توانید تقریبا حدس بزنید که فرد به چه چیزی فکر می کند.

هنگامی که از فردی راجع به شماره تلفنی در 10 سال پیش سوال می کنید یا از آرزویشان می پرسید آنها سعی می کنند تا تصویری را در ذهنشان بسازند و از حافظه شان برای به خاطر آوردن آن کمک بگیرند. این افکار ، واکنش فیزیکی چشم را به همراه دارند، که شما می توانید با تشخیص آنها حدس بزنید که فرد به چه چیزی فکر می کند.

1.هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشم خود را به سمت بالا و طرف راست حرکت می دهد نشانه جستجو و بازسازی رویدادی تصویری است که در گذشته اتفاق افتاده است.

2.هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشم خود را به سمت بالا و سمت چپ حرکت می دهد در حال ساختن تصویر و یا رویداد جدید می باشد.

چگونه یک ذهن خوان شویم

3.هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشمانش مستقیم و سمت راست را می نگرد در حال بخاطر آورن صوتی است که در گذشته شنیده است.

4.هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشمانش مستقیم و سمت چپ را می نگرد در حال ساختن کلمه و یا صوتی که در گذشته رخ نداده است.

5.هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشم خود را به سمت پایین و سمت راست حرکت می دهد در حال صحبت کردن با ضمیر داخلی اش می باشد.

6.هنگامی که فرد زمان فکر کردن چشم خود را به سمت پایین و سمت چپ حرکت می دهد در حال به خاطر آوردن و یا تصور یکی از حواس، لامسه، بویایی و یا چشایی می باشد.

7.اگر شما از فرد مورد نظر سوالی بپرسید و فرد هیچکدام از حرکات فوق را انجام ندهد وفقط به یک نقطه نگاه کند او در حال بررسی و شبیه سازی سوال و جواب به صورت تصویری می باشد.

برای تمام افراد این حرکات یک معنا و مفهوم را ندارد.

1. این واکنش ها شامل افراد راست – دست است و در صورتی که فرد مورد نظر چپ دست باشد باید این واکنش ها را برعکس در نظر بگیرید.

2. منظور از راست یا چپ، دید شما نسبت به فرد انجام دهنده واکنش است.

 

شغل من به عنوان یک روانپزشک خواندن ذهن دیگران است، نه تنها چیزی که می‌گویند، بلکه آن کسی که واقعا هستند. با تفسیر نشانه‌های کلامی و غیرکلامی، می‌خواهم فرد واقعی پشت نقاب را ببینم. منطق خالی تمام ماجرای یک نفر را به شما نخواهد گفت. باید تسلیم دیگر اقسام ضروری اطلاعات شوید تا بتوانید بیاموزید نشانه‌های غیرکلامی غریزی و مهمی را بخوانید که آدم‌ها بروز می‌دهند. برای این کار باید مایل باشید هرگونه تعصب، یا بار عاطفی مثل کینه‌های قدیمی یا درگیری‌های فردی را تسلیم کنید که شما را از مشاهده‌ی شفاف یک نفر باز می‌دارد. رمز موفقیت آن است که بی‌طرف بمانید و اطلاعات را با بی‌طرفی و بدون تحریف دریافت کنید.

چه ذهن رئیس‌تان را می‌خوانید و چه ذهن همکار، یا شریک‌تان، برای درک دقیق آدم‌ها باید تعصباتی را تسلیم کنید، و لازم است دیوارهایی فرو بریزند. مثل مغز زیرک باشید و ایده‌های محدودکننده و قدیمی را دور بریزید. آدم‌هایی که به خوبی ذهن دیگران را می‌خوانند تعلیم دیده‌اند آن‌چه را که ناپیدا است بخوانند. آموخته‌اند آن‌چه را که ” ابرحواس“ می‌نامم به کار بگیرند تا از آن‌چه شما معمولا مورد توجه قرار می‌دهید فراتر رفته و به بینش‌های شهودی متحول‌کننده‌ای دست یابند. شما را دعوت می‌کنم به کاوش برخی از این شیوه‌های متفاوت ذهن‌خوانی از کتابم به نام لذت تسلیم. همه‌ی آن‌ها مستلزم تسلیم منطق محض به سود دریافت اقسام جایگزین و غیرخطی اطلاعات هستند.

تحقیقات نشان داده است کلمات تنها مسئول ۷ درصد چگونگی برقراری ارتباطات‌مان هستند در حالی‌که زبان بدن (۵۵ درصد) و لحن صدایمان (۳۰ درصد) مسئول بقیه‌ی آن هستند. در این‌جا، تسلیم در برابر تمرکز، به معنی رها کردن تلاش بیش از حد برای خواندن نشانه‌های زبان بدن است. بیش از حد مشتاق یا تحلیل‌گر نشوید. آسوده و سیال بمانید. راحت باشید، تکیه دهید و فقط مشاهده کنید.

در این‌جا به مثال‌هایی از نشانه‌های زبان بدن اشاره می‌کنیم:چگونه یک ذهن خوان شویم

هنگام خواندن ذهن دیگران به این موارد توجه کنید: آیا کت و شلوار رسمی و کفش‌های تمیز و براق پوشیده است، آماده برای موفقیت، و نشان‌دهنده‌ی بلندپروازی؟ جین و یک تیشرت، نشان‌دهنده‌ی راحتی با عادی بودن؟ یک تاپ تنگ و یقه‌باز، انتخابی اغواکننده؟ آویزی مثل یک صلیب یا بودا که نشان‌دهنده‌ی ارزش‌های معنوی است؟

هنگام خواندن ذهن آدم‌ها از خودتان بپرسید: سرش را بالا می‌گیرد، و دارای اعتماد به نفس است؟ یا نامصمم و دولا راه می‌رود، که نشانه‌ی عزت نفس پایین است؟ با سینه‌ای فراخ و متکبرانه راه می‌رود، که نشانه‌ی خودبزرگ‌بینی است؟

عواطف می‌توانند روی چهره‌مان نقش ببندند. خطوط اخم عمیق نشان‌دهنده‌ی نگرانی یا تفکر زیاد است. چروک‌های پنجه‌کلاغی خطوط لبخند از روی شادی هستند. لب‌های غنچه شده نشان‌دهنده‌ی خشم، تحقیر، یا بدخلقی است. فک قفل شده و به هم ساییدن دندان‌ها نشانه‌های تنش است.

می‌توانید از مشاهده‌ی زبان بدن و گوش دادن به حرف‌های یک فرد فراتر بروید. شهود چیزی است که در دل احساس می‌کنید، نه آن‌چه که مغزتان می‌گوید. اطلاعات غیرکلامی‌اش را به جای منطق از طریق تصاویر و دانسته‌های جسمانی درک می‌کنید. اگر می‌خواهید کسی را درک کنید، مهم‌ترین چیز آن است که آن فرد کیست، نه ظواهر خارجی‌اش. شهود اجازه می‌دهد فراتر از آن‌چه را که آشکار است ببینید تا از ماجرای پربارتری پرده بردارد.

به آن‌چه دل‌تان، به ویژه طی اولین ملاقات‌ها می‌گوید گوش دهید، یک واکنش درونی که پیش از آن‌که شانس فکر کردن داشته باشید رخ می‌دهید. تعیین می‌کند که راحت هستید یا خیر. احساسات دل‌تان سریع رخ می‌دهند، یک پاسخ اولیه هستند. آن‌ها معیار درونی اندازه‌گیری حقیقت هستند و مشخص می‌کنند آیا می‌توانید به آدم‌ها اعتماد کنید یا خیر.

سیخ شدن موها نشانه‌ی شهودی خارق‌العاده‌ای است که به ما پیغام می‌دهد با کسی در ارتباطی هستیم که ما را تکان می‌دهد یا به ما الهام می‌بخشد، یا چیزی می‌گویند که در ذهن‌مان جرقه‌ای می‌زند. سیخ شدن موها هم‌چنین وقتی اتفاق می‌افتد که آشناپنداری را تجربه می‌کنید، یعنی تشخیص آن که شخصی را از قبل می‌شناخته‌اید، گرچه در واقع هرگز با یکدیگر ملاقات نکرده‌اید.

ممکن است در گفت‌وگوها، در یک لحظه درباره‌ی آدم‌ها چیزی بفهمید. هشیار بمانید. در غیر این صورت ممکن است آن را ازدست بدهید. ممکن است آن‌قدر سریع به فکر بعدی وارد شویم که این بینش‌های حیاتی از دست بروند.

گاهی اوقات می‌توانید علائم جسمانی و عواطف آدم‌ها را در بدن خود احساس کنید که یک شکل قوی از یکدلی است. بنابراین وقتی ذهن آدم‌ها را می‌خوانید توجه کنید، ”پشتم درد می‌کند در حالی‌که قبلا این‌طور نبود؟ بعد از یک ملاقات کسل‌کننده ناراحت یا افسرده شده‌ام؟“ برای تعیین آن‌که این احساس یکدلی است، بازخورد بگیرید.

عواطف، ابراز خیره‌کننده‌ی انرژی‌مان است، ”حسی “ که بروز می‌دهیم. آن‌ها را با شهودمان تشخیص می‌دهیم. بودن در کنار برخی افراد حس خوبی دارد؛ روحیه و نشاط‌تان را بهبود می‌دهند. بقیه تخلیه‌کننده‌ی انرژی هستند؛ به صورت غریزی می‌خواهید از آن‌ها دور شوید. این انرژی ظریف را می‌توان از چند سانتی‌متری یا چند متری بدن احساس کرد، گرچه نامرئی است. در طب چینی، به آن چی گفته می‌شود، نشاطی که برای سلامتی ضروری است.

این همان انرژی کلی است که از خود ساطع می‌کنیم، که لزوما با سخنان یا رفتارمان همخوانی ندارد. جو عاطفی است که مثل یک ابر بارانی یا آفتاب اطراف‌مان را فرا گرفته است. وقتی ذهن آدم‌ها را می‌خوانید توجه کنید: ‌آیا حضور دوستانه‌ای دارند که شما را مجذوب خود سازد؟ یا در حال معذب شدن هستید که باعث می‌شود عقب نشینی کنید.

چشمان ما انرژی‌های قدرتمندی منتقل می‌کند. درست همانطور که مغز یک سیگنال الکترومغناطیس دارد که از جسم فراتر می‌رود، مطالعات نشان می‌دهد چشم‌ها هم چنین هستند. برای مشاهده‌ی چشم آدم‌ها زمان بگذارید. دلسوزانه؟ جذاب؟ آرام؟ یا بدجنس هستند؟ هم‌چنین مشخص کنید: آیا کسی در چشمان‌شان هست که نشان‌دهنده‌ی ظرفیت آن‌ها برای نزدیکی است؟ یا محفوظ و پنهان‌شده به نظر می‌رسند؟

ما انرژی عاطفی را مثل یک جریان الکتریکی از طریق تماس جسمانی منتقل می‌کنیم. از خودتان سوال کنید، یک دست دادن یا بغل گرم، راحت، یا مطمئن احساس می‌شود؟ یا ناخوشایند و جوری که بخواهید خو را عقب بکشید؟ آیا دست‌های آدم‌ها سرد و مرطوب است، که عصبی بودن را نشان می‌دهد. یا بی‌حال، که نشان‌دهند‌ه‌ی غیرمتعهد و ترسو بودن است.

لحن و شدت صدای ما می‌تواند چیزهای زیادی درباره‌ی عواطف‌مان بگوید. فرکانس‌های صدا سبب ایجاد ارتعاش می‌شوند. وقتی ذهن افراد را می‌خوانید دقت کنید لحن صدای آن‌ها چگونه بر شما اثر می‌گذارد. از خودتان بپرسید:‌ آیا لحن‌شان تسکین‌دهنده احساس می‌شود؟ یا خشن، مغرور، گله‌مند؟

منبع: سایکولوژی تودی

 

برچسب ها psychologytodayخواندن ذهن دیگرانذهن خوانیسایکولوژی تودی

درمان دائمی زود انزالی با تکنیک های نایاب!

دنبال بلیط ارزون هستی؟حتما اینجا سر بزن

 

 

چگونه یک ذهن خوان شویم

محققان بر این باورند که افکاری همچون امثال بالا، واکنش فیزیکی چشم را به دنبال دارند، که شما با تشخیص آنها می توانید تقریبا حدس بزنید که فرد به چه چیزی فکر می کند.

 

انسانها عموما موجودات کنجکاوی هستند و دانستن افکار یا رازهای پنهان، آنها را به وجد می آورد. موضوع وقتی جالبتر می شود که آنها بتوانند ذهن دوست یا همسرشان را بخوانند. شاید با خواندن تیتر مطلب، پیش خودتان فکر کردید که: « امروز میرم خونه و فکر داداشم رو می خونم تا ببینم چرا این چند روز اخلاقش عوض شده » ولی عجله نکنید، این کار به آن سادگی هم که تصور می کنید نیست.

 

یکی از روشهای موثر ذهن خوانی، درک زبان بدن است. در واقع افراد در حین حرف زدن، به صورت ناخودآگاه قسمتی از بدنشان را تکان می دهند و این حرکات نشان دهنده تفکرات و احساسات درونی فرد نسبت به موضوع جاری دانست.

 

برای مثال وقتی از افراد راجع به شماره تلفن شان در ۱۰ سال پیش سوال کنید، آنها سعی می کنند از حافظه شان برای به خاطر آوردن آن کمک بگیرند و وقتی از آنها راجع به آرزویشان می پرسید آنها سعی می کنند تا تصویری را در ذهنشان بسازند.

 

محققان بر این باورند که افکاری همچون امثال بالا، واکنش فیزیکی چشم را به دنبال دارند، که شما با تشخیص آنها می توانید تقریبا حدس بزنید که فرد به چه چیزی فکر می کند.

 

قبل از خواندن این ۷ واکنش، لازم است به ۲ نکته مهم توجه کنید :

 

1 – این واکنش ها بر اساس افراد راست – دست نوشته شده اند و در صورتی که فرد مورد نظر چپ دست است، باید آنها را برعکس در نظر بگیرید.

 

2 – منظور از راست یا چپ، دید شما نسبت به فرد انجام دهنده واکنش می باشد.

 

واکنش های چشمی

 

1 – بالا – سمت راست : نشانگر جستجو و بازسازی رویدادی تصویری که در گذشته رخ داده است.

 

2 – بالا – سمت چپ : در حال ساختن تصویر و یا رویداد جدید.

 

3 – مستقیم – سمت راست : بخاطر آورن صوتی که در گذشته شنیده شده است.

 

4 – مستقیم – سمت چپ :‌ در حال ساختن کلمه و یا صوتی که در گذشته رخ نداده است.

 

5 – پایین – سمت راست : صحبت کردن شخص با ضمیر داخلی اش

 

6 – پایین – سمت چپ : به خاطر آوردن و یا تصور یکی از حواس، لامسه، بویایی و یا چشایی

 

7 – چند حرکت و یا بدون حرکت : ممکن است شما سوالی را از فرد مورد نظر بپرسید و فرد هیچکدام از حرکات فوق را انجام ندهد و به یک نقطه خیره شود. این بدین معنی است که فرد دارد سوال و جواب را به صورت تصویری بررسی و شبیه سازی می کند.

 

به خاطر داشته باشید که این واکنش ها برای تمامی افراد یکسان نیستند و ممکن است استثناهایی نیز وجود داشته باشد، ولی همین الان می توانید آنها را با همسر و یا دوستتان تمرین کنید.

منبع : salemzi.com

  

چگونه یک ذهن خوان شویم

مطالب بیشتر برای زندگی بهتر


قیمت امروز بلیط اتوبوس به هرکجای ایران


تجهیزات نظم دهنده کابینت آدلان


اسباب بازی فکری و آموزشی به تفکیک سنین


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی


اقساط36ماهه لوازم خانگی بدون پیش پرداخت


معرفی بهترین کتاب‌های کودک برای خرید


پکیج خودآموز خوشنویسی با خودکار

باکلاسهای غیرحضوری،چطورکمک درس فرزندم باشم

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید

پکیجی که شما را به هدف تحصیلی‌تان میرساند

اگه میخوای برای زودانزالی کاری کنی،کلیک کن


دیگه لازم نیست از دندانپزشکی بترسید؟


یادگیری زبان با بهترین متدهای روز دنیا

اینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکن

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

شاید از نظر شما تلپاتی یا ارتباط ذهن ها با یکدیگر نوعی نیروی ماورایی و تخیلی باشد اما باید بدانید که اینطور نیست و خواندن ذهن دیگران نوعی مهارت است که می توان آن را آموخت.

از پیش بینی نیازهای یک مشتری تا دانستن اینکه چطور باید با مدیرتان صمیمی شوید، همه و همه مواردی هستند که نشان می دهند پیدا کردن درکی درست از ارزش ها و شخصیت دیگران می تواند شما را در رسیدن به اهدافتان یاری دهند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا 5 روش ساده را برای خواندن ذهن دیگران فرا بگیرید.

به گفته لورن مینر مدیر اجرایی شرکت کاریابی Decision Toolbox افراد باهوش همواره هم در زندگی شان و هم در کارشان موفق هستند، با این وجود افرادی که همواره بهترین عملکرد را دارند لزوما باهوش ترین نیستند بلکه در مقابل اشخاصی هستند که توانسته اند با ذهن دیگران ارتباط برقرار نمایند.چگونه یک ذهن خوان شویم

مینر می گوید آدم ها همواره در مورد افکارشان سیگنال هایی را ارسال می کنند اما تشخیص معنا و مفهوم این سیگنال ها نیازمند گذر زمان است. وقتی پیام دریافتی تان از فرد مقابل می گوید که شما با او توافق نظر ندارید، همه اینها کلیدها و نشانه هایی هستند که به شما هشدار می دهند یک گام به عقب باز گردید و جهت گیری خود را تغییر دهید. بله حالا زمان آن رسیده تا جو گفتگوهای خود را تغییر داده و رویکرد دیگری را اتخاذ نمایید.

به گفته لورن پنج روش مختلف برای خواندن ذهن دیگران یا دست کم ارائه پیش بینی های موثق از رفتار آنها وجود دارد تا به موجب آن رابطه کاری بهتری را ایجاد نمایید:

به یاد داشته باشید اینکه طرف مقابل شما متعلق به چه نسلی است می تواند نکته هایی را در مورد نحوه فکر کردن او در اختیارتان قرار دهد. مینر می گوید نسلی که یک فرد به آن تعلق دارد در واقع حکم لنزی را دارد که از آن به جهان پیرامونش می نگرد.

تفاوت های نسلی بسیار جالب هستند. برای نمونه افرادی که در ابتدای هزار جدید متولد شده اند بیشتر دوست دارند پشت دستگاه های کامپیوتری پنهان شده و نظرات خود را از طریق توئیتر و رسانه های اجتماعی ابراز کنند. از نظر آنها ارتباطات چهره به چهره ارزش زیادی ندارد اما پدران و مادران ما دوست دارند که شخصا و رو در رو با دیگران صحبت نمایند.

به این ترتیب اگر قرار است که با یک نوجوان سخن بگوییم نیازی به هماهنگ کردن جلسه و تشکیل میز گرد نیست چراکه این گروه از افراد ترجیح می دهند از طریق اینترنت خود را ابراز نمایند اما برای آنها که پا به دوران میان سالی گذاشته اند لازم است که نشست حضوری داشته باشید.

همچنین برای نسل های مختلف موارد مختلفی اهمیت دارد. برای نمونه نوجوانان و جوانان امروزی دوست دارند زودتر به نتیجه برسند و زمانی که با آنها حرف می زنیم باید از فرایندهای ثابت شده و راهکارهای سریع سخن بگوییم. این در حالی است که والدین ما محافظه کارتر هستند و زمانی که با آنها حرف می زنیم باید گام هایمان را آهسته تر برداشته و در مورد موضوعاتی چون ایمنی و خطر سخن بگوییم.

روش دیگر برای آنکه تشخیص دهیم فرد موردنظرمان در مورد چه چیزی تفکر می کند این است که حساسیت های او را شناسایی کنید و برای این منظور لازم است که پرسش های درستی را مطرح نمایید. به توصیه مینر می توانید یک جلسه خصوصی با فرد مورد نظرتان تشکیل داده و با او در مورد موضوعات مهم و حساسیت هایش سخن بگویید.

برای مثال سوال کنید چه مسالی احساسات آنها را بر می انگیزد؟ در چه مواردی احساس راحتی می کنند و در یک کلام گوش شنوایی داشته باشید و کمتر سخن بگویید. او می گوید می توانید برای این منظور سوالاتی از فرد بپرسید که انتهایشان باز است و به این ترتیب فرد مقابلتان می تواند از نقاط قوت و چالش هایش برایتان بگوید.

برای آنکه بدانید اطرافیانتان چه کسانی هستند بهتر است که ویژگی ها و خصوصیات فردی شان را بشناسید و از این طریق می توانید مسائلی که برایشان اهمیت دارند را نیز شناسایی نمایید.

مینر خودش را فردی به شدت تحلیلگر می داند و زمانی که افراد ایده هایشان را مطرح می کنند به خوبی می تواند ارتباط میان آنها را تشخیص دهد.

با دقت کردن به خصوصیات شخصیتی افراد و همچنین گفتار آنها به دنبال کلیدهایی بگردید. برای نمونه فردی که دوست دارد بر دیگران تسلط داشته باشد معمولا محکم دست می دهد یا افرادی که از شوخی خوششان می آید غالبا نکته های نغز و لطیف را در گفتارشان می گنجانند.

رفتار غیر کلامی نیز اهمیت بالایی دارد و آنطور که مینر توصیه می کند بهتر است که به زبان اندام فرد مقابل تان توجه نمایید. اگر فردی حین صحبت های شما به دیوار یا سطحی تکیه می دهد معنایش آن است که جذب موضوع شده و اگر در مقابل صرفا حرف هایتان را تایید می کند، نگاهش به پایین است یا اینکه صورت خود را به سمت دیگری چرخانده علاقه ای به بحث ندارد.

تن کلام هم می تواند حاوی نکته هایی باشد. برای نمونه اگر فردی با تن صدای یکنواخت به شما پاسخ می دهد به احتمال زیاد علاقه ای به موضوع مطرح شده شما ندارد.

در پایان دقت کنید که یک فرد چه می گوید و چه نمی گوید. البته این کار زمانی که مکالمه از طریق تلفن انجام می شود کمی دشوارتر خواهد بود با این همه آنطور که مینر می گوید صدای علاقمند یا مشتاق کاملا قابل تشخیص است.

بهتر است در کلام فرد مقابل خود به کوچک ترین صداها توجه نمایید. مثلا یک آه می تواند نشان دهنده این باشد که فرد از گفتگو با شما خسته شده یا تمایلی به ادامه ندارد.

نکته پایانی که باید به آن اشاره شود این است که از مطرح کردن مسائل مهم و احساسی از طریق ایمیل خودداری نمایید. در عوض تلفن را بردارید با فرد مورد نظرتان تماس بگیرید. ایمیل یا پیام های متنی بدترین وسیله برای انتقال احساسات پشت کلمات هستند و معمولا نمی توانند معنا و مفهوم مورد نظرتان را به افراد انتقال دهند.

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.


Downloads-icon

در تماشا وارد شوید تا به ویدیو‌ها و کانال‌های
مد نظر خود دسترسی پیدا کنید

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

حتما بارها برای شما نیز پیش آمده است که افراد نتوانسته اند ذهنتان را بخوانند و به همین خاطر از شما خواسته اند حرفتان را تکرار کنید. افرادی که چنین درخواستی را دارند در این مورد آگاهی ندارند که می‌توانند ذهن شما را بخوانند.

برای ارسال دیدگاه لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

در تماشا وارد شوید تا به ویدیو‌ها و کانال‌های
مد نظر خود دسترسی پیدا کنید

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

حتما بارها برای شما نیز پیش آمده است که افراد نتوانسته اند ذهنتان را بخوانند و به همین خاطر از شما خواسته اند حرفتان را تکرار کنید. افرادی که چنین درخواستی را دارند در این مورد آگاهی ندارند که می‌توانند ذهن شما را بخوانند.

برای ارسال دیدگاه لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

خواندن ذهن دیگران میتواند واقعا وسوسه انگیز باشد و اگر راهی برای اینکار وجود داشته باشد کیست که آنرا نخواهد؟

اگر با افراد زیادی مواجه شده باشیم می‌ توانیم بسیاری از افراد را حتی از نوع صحبت کردنشان بشناسیم. اما این شناخت در مواجه حضوری با دانستن بسیاری از حالات ثابت شده در علم روان ‌شناسی بهترین فرهنگ نامه آدم ‌شناسی را برایمان می ‌گشاید.

با شناخت بیشتر افراد ، ارتباطمان جهت دار می‌ شود و در مدت کوتاهی خواهیم توانست که به هدف مورد نظر از این آشنایی و ملاقات

نزدیک شویم‌.

ایجاد رابطه صحیح باعث رشد عزت نفس در انسان می‌ شود و ارتباط ما با خودمان و اطرافیان تقویت می ‌شود. هر چه بهتر و کامل‌ تر با خود و دیگران ارتباط برقرار کنیم‌ ، احساس موفقیت از ایجاد یک ارتباط صحیح و دوستانه ما را زودتر به هدف هایمان می‌ رساند و باعث تعالی افکار و رفتارمان در زندگی می‌ شود.چگونه یک ذهن خوان شویم

اگر شخصی دست هایش را پشت کمر قفل کند ، نشان می ‌دهد که خود را به شدت کنترل کرده است. در این حالت او سعی دارد خشم یا احساس ناامیدی را از خود دور کند.

اگر انگشتان دست ها به بازو گره خورده باشد نشان دهنده حالت تدافعی در برابر حمله ‌ای غیر منتظره و ناگهانی یا بی ‌میلی برای تغییر چهره شخص است‌. اگر انگشت ها مشت شده باشند ، حالت بی میلی شدید تر است.

گره کردن دست ها به دسته ‌های صندلی نشان می ‌دهد که شخص سعی دارد احساس خود را مهار کند. اما قفل کردن قوزک پا ها به یکدیگر حالت تدافعی است. این حالت بیشتر در مسافران مضطرب هواپیمای هنگام پرواز و فرود آن دیده می‌ شود.

وقتی شخص انگشت سبابه را روی صورت و بقیه دستش را به صورت گره کرده در پایین صورتش قرار می ‌دهد یعنی که با دقت است. این حالت نشان می ‌دهد که شخص با دقت زیاد به صحبت ‌های شما گوش می ‌دهد و یک یک کلمات شما را می ‌سنجد و در چهره او حالتی انتقادی به چشم می‌ خورد.

انگشت های گره شده زیر چانه و نگاه خیره نشان دهنده حالت تردید و دودلی است. او به صحبت ‌های شما و صحت گفته ‌هایتان تردید می ‌کند. در این حالت ممکن است آرنج روی میز قرار گرفته باشد.

دست هایی که روی سینه قرار گرفته باشد ، بهترین نمونه برای نشان دادن و حالت بی ‌گناهی و درستکاری است. این حالت اثر باقیمانده از شکل سوگند خوردن است که دست را روی قلب قرار می‌ دهند.

این حالت دست ها در مرد ها نشان می‌ دهد که به آنچه که می ‌گویند اعتقاد و اعتماد کامل دارند و در خانم ها کمتر دیده می‌ شود. خانم ها هنگامی که دست خود را به کمر می ‌زنند نشان می ‌دهند که به آنچه می‌ گویند اطمینان دارند.

دست های به هم مشت شده زیر چانه نشان می‌ دهد که شخص نظریاتش را پنهان می‌ کند و به شما اجازه می ‌دهد به صحبت خود ادامه دهید ، تنها هنگامی که حرف هایتان پایان یافت به شما و نظریات شما حمله خواهد کرد.

او آرام به نظر می ‌رسد اما این آرامش پیش از توفان است. این حالتی است که بیشتر رؤسا به خود می‌ گیرند تا خود را به گونه ‌ای به زیردستان نزدیک کنند و در عین حال جاذبه آنها نیز کم نشود.

قرار دادن پا ها روی هر چیز ( روی صندلی‌ ، میز ، سکو و… نشانه حالت مالکیت است… در یک میز گرد تنها رئیس اجازه دارد چنین حالتی داشته باشد و آرامش خود را نشان دهد. )

تکیه زدن به صندلی در حالتی که دست ها پشت سر قفل شده نشان دهنده اعتماد به نفس قوی است. اگر شخصی در این حالت صحبت می ‌کند به گفته ‌های خود اعتماد دارد و اگر به صحبت‌ های شما گوش می‌ دهد به خود زحمت ندهید ، او خود همه ماجرا را می ‌داند !

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

برای دانلود قانونی کتاب ذهن دیگران را بخوانید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ذهن دیگران را بخوانید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتاب ذهن دیگران را بخوانید نوشته‌ی دیوید جی. لیبرمن، متشکل از تکنیک‌های روانشناسی ویژه و ثابت شده‌ای است که به وسیله‌ی آن‌ها می‌توانید به سرعت افکار و احساسات دیگران را ارزیابی کنید.

آیا تا به حال این آرزو را داشته‌اید که قادر به خواندن ذهن دیگران بودید و می‌دانستید که چه در سر دارند؟ هم اکنون با استفاده از سیستمی پیشرفته و طبق اصول روانشناسی به راحتی به آرزوی خود دست پیدا می‌کنید! دکتر دیوید جی. لیبرمن در کتاب ذهن دیگران را بخوانید (You Can Read Anyone) برنامه‌ای کامل به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید به راحتی از آن استفاده و ذهن‌خوانی کنید.

لازم به ذکر است که کتاب ذهن دیگران را بخوانید اطلاعاتی درباره‌ی زبان بدن به شما نمی‌دهد. این کتاب به شما نخواهد گفت چگونه فردی را بر اساس این که به چه شکل دست‌هایش را جمع کرده یا بندکفش‌هایش را بسته است قضاوت کنید. بلکه این کتاب به شما یاد می‌دهد که چگونه متوجه شوید که هر فردی در موقعیت‌های متفاوت زندگی چه فکرها و احساساتی در سر دارد. برای مثال، می‌توانید دقیقاً بفهمید که آیا یک فروشنده، آدم بی‌‌شیله‌ پیله‌ای است یا شخصی که می‌خواهید با او دوست یا وارد معامله شوید، آدم قابل اعتمادی است یا نه.چگونه یک ذهن خوان شویم

لطفاً توجه داشته باشید که این کتاب ربطی به «تله‌پاتی» ندارد که به وسیله‌ی آن بتوان فهمید طرف مقابل دقیقاً به چه عددی فکر می‌کند یا مثلاً بتوان حدس زد که آیا کسی برای ناهار خیال دارد ساندویچ تن ماهی بخورد!

بخش اول این کتاب به شما یاد می‌دهد که چگونه در یک نظر به افکار، عواطف و احساسات عمده‌ی افراد پی ببرید. این سیستم درباره‌ی هر فرد، مکان، ایده یا موقعیت مؤثر است. برای مثال، فقط در عرض چند ثانیه می‌توانید متوجه شوید که آیا فردی چیزی را دوست دارد یا نه، از اعتماد به‌ نفس برخوردار است یا خیر، صادق است یا نه!

بخش دوم در مواقعی استفاده می‌شود که می‌خواهید اطلاعات دقیق‌تری را کسب کنید. در این بخش، یاد می‌گیرید که چگونه شرح حال نسبتاً کاملی از هر کس به دست آورید، چگونه فکر یا احساس کسی را بخوانید و چگونه رفتار او را حدس بزنید.

دیوید جی. لیبرمن را بیشتر بشناسیم:

دکتر دیوید جی. لیبرمن (David J Lieberman)، فوق تخصص رشته‌ی روانشناسی و موسس تجزیه و تحلیل فعالانه اعصاب است. روش‌های شگفت‌انگیز منجر به پیشرفت در بخش‌های مختلف شده و از سوی دولت‌ها، سازمان‌های اداری و شرکت‌های تجاری معتبر در بیشتر از بیست و پنج کشور جهان، بهره‌گیری شده است.

جملات برگزیده‌ی کتاب ذهن دیگران را بخوانید:

– شاید صداقت بهترین تدبیر باشد، اما چون یافت نمی‌شود، عدم صداقت جای آن را گرفته است. (جورج کارلین)
– فقط یک چیز وحشتناک تر از فردی است که درست نمی‌داند نسبت به چیزی علاقه دارد یا انزجار، و آن فردی است که این را به روشنی می‌داند، اما شهامت ابرازش را ندارد. (تونی رندال)
– اعتماد به‌ نفس اولین ضرورت برای انجام کارهای بزرگ است. (ساموئل جانسون)
– تصور نکنید با پوشاندن شواهد می‌توانید مردم را فریب دهید. (دوایت دی. آیزنهاور)
– نیمی از اوقاتی که مردم فکر می‌کنند در حال مذاکره‌ی کاری هستند، فقط وقتشان را تلف می‌کنند. (ادگار واتسن هاو)

نکوداشت‌های کتاب ذهن دیگران را بخوانید:

– در مدت بیش از 20 سال فعالیتم در اجرای قانون هیچ تکنیک تشخیص دروغی ندیده‌ام که تا این حد دقیق و درست باشد.

– ذهن دیگران را بخوانید مجموعه‌ای از از نکات ناکارآمد نیست. لیبرمن تکنیک‌های روانشناختی اثبات شده‌ای را ارائه می‌دهد که وارد شدن درون ذهن دیگران است. از میان تمام کتاب‌های او ، آخرین کتابش “ذهن دیگران را بخوانید” از هر نظر برتر است. بینش دکتر لیبرمن در مورد طبیعت انسانی بسیار دقیق و کاربردی است.

در بخشی از کتاب ذهن دیگران را بخوانید می‌خوانیم:

اینک بیایید ببینیم آیا کسی که با او قرار گذاشته‌اید به شما علاقه‌مند است، آیا همکارتان واقعاً مایل است شما را در طرح‌تان یاری کند، یا آیا مشتری شما به محصول‌تان علاقه‌مند است؟

اگر دید شفافی داشته باشیم ارزیابی‌علاقه‌مندی فرد مورد نظرمان کار دشواری نیست. اشکال اینجاست که هر قدر تمایل ما برای صورت پذیرفتن چیزی بیشتر باشد – برای مثال، یک قرار ملاقات یا یک فروش – نگاه واقع بینانه‌ی ما نسبت به علاقه‌ی فرد مقابل کمتر می‌شود.

وقتی دید ما محدود شود بیشتر دچار وسواس می‌شویم. برای مثال، وقتی به دنبال چیزی باشیم که از نظرمان با اهمیت است، مثل یک طرح یا رابطه، ممکن است همه چیز را تحلیل و آن را بسیار بزرگ کنیم. وقتی به چیزی آن‌قدر علاقه‌مند شویم که به دنیای ما تبدیل شود می‌تواند ما را به نابودی بکشاند. بنابراین، بهترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که وضعیت را تا آنجا که ممکن است واقع بینانه ارزیابی کنیم و از خود بپرسیم، «اگر این اتفاق برای یکی از دوستانم رخ می‌داد من چه توصیه‌ای به او می‌کردم؟»

فردی که به کسی یا چیزی علاقه‌مند باشد آن را بروز می‌دهد، حتی اگر چیزی بگوید یا کاری کند که احساسات واقعی‌اش را پنهان کند. این فصل شامل دو تکنیک است، دو نشانه‌ی اساسی علاقه و یک روند پیشرفته و تقریباً بی‌خطا برای ارزیابی سریع میزان علاقه‌ی هر کس نسبت به هر چیز.

درباره‌ی نویسنده
نحوه‌ی کاربرد کتاب
مقدمه
بخش 1: هفت پرسش اساسی
فصل اول: آیا این شخص چیزی را پنهان می‌کند؟
فصل دوم: آیا از آن خوشش می‌آید یا نه؟
فصل سوم: آیا او از خود خاطرجمع است یا فقط تظاهر به خونسردی می‌کند؟
فصل چهارم: اوضاع واقعاً از چه قرار است؟
فصل پنجم: ارزیابی میزان علاقه: آیا او علاقه‌مند است این که فقط دارید وقتتان را تلف می‌کنید؟
فصل ششم: دوست یا دشمن: او واقعاً طرف کیست؟
فصل هفتم: شرح حال عاطفی: چگونه تشخیص دهید فرد مورد نظر تا چه حد دارای ثبات شخصیت، سلامت روان و بی‌خطر است؟
بخش 2: با شناخت روند تصمیم‌گیری، از مقاصد و نیات درونی اشخاص آگاه شوید.
فصل هشتم: تحلیل و ارزیابی مدبرانه (اس. ان. اِی. پی) براساس تیپ‌های شخصیتی نیست
فصل نهم: رنگ‌های اولیه‌ی فکر
فصل دهم: چگونه و چرا رفتارمان گویای افکارمان است
فصل یازدهم: تأثیر عزت‌نفس: شش عامل مهم
فصل دوازدهم: آیا او عزت نفس دارد یا فقط تظاهر می‌کند؟ 5 تله
فصل سیزدهم: عامل آشکارکننده‌ی عزت‌نفس: تعیین سطح عزت‌نفس افراد
فصل چهاردهم: سه نمایه‌ی اصلی
فصل پانزدهم: هنر و علم ذهن‌خوانی: مثال‌های واقعی
سخن آخر

برای دانلود کتاب ذهن دیگران را بخوانید و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon

همواره افراد زیادی را در اطراف خود می‌بینیم که ادعا می‌کنند می‌توانند ذهن دیگران را بخوانند و حتی شاید به چشم خود نیز دیده باشیم که ذهن خوانی می‌کنند! اما توجه کنید که هیچکس چنین توانایی را ندارد و افرادی که این کار را انجام می‌دهند به واسطه شغل و شناخت فرایند تفکر انسان‌ها می‌توانند افکار آن‌ها را بهتر حدس بزنند. باید بدانید که ذهن خوانی یک فرایند پیچیده است که توسط کامپیوتر و براساس رمز گشایی سیگنال‌های مغزی انجام می‌شود. متاسفانه در جامعه امروز بسیاری از افراد با استفاده نادرست و غلط از این روش، بنیان زندگی خود و دیگران را به سمت نابودی می‌کشانند و بی اعتمادی، شک و بدگمانی را افزایش می‌دهند. در این مقاله درباره تکنیک ذهن خوانی و اشتباهاتی که توسط جامعه درباره این فرایند وجود دارد را بررسی خواهیم کرد.

ذهن خوانی یا (Brain Reading)، تکنیک جدیدی است که در آن دانشمندان با استفاده از بازخوانی سیگنال‌های مغزی، قادر به پیش بینی و رمز گشایی افکار فرد می‌شوند. این افکار بلافاصله به صورت عمل در می‌آیند و ذهن خوانی فقط قادر است آن‌ها را رمز گشایی کند. متخصصان به کمک کامپیوترها و دریافت سیگنال‌های مغزی سعی می‌کنند جریان‌های مغز را کشف کنند. کامپیوترها برای رمز گشایی به دو سیگنال مغزی یعنی پتانسیل وابسته به رخداد و تغییرات طیفی پهنای باند نیاز دارند که چون توضیح بیشتر آن‌ها در این مقاله نمی‌گنجد، از شرح آن خودداری می‌کنیم.

پیشرفت علم در زمینه ذهن خوانی بسیار می‌تواند مفید و مثمر ثمر باشد. این روش‌ها می‌تواند برای درمان آسیب‌های مغزی مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از مفیدترین کاربردهای تکنولوژی ذهن خوانی، کمک به بیان افکار توسط کسانی است که توانایی تکلم خود را از دست داده‌اند. درست است که این فرایند بسیار کند است اما هنوز زمان زیادی برای پیشرفت وجود دارد. استیون هاوکینگ، فیزیکدان معروف که دچار یک بیماری نادر و فلج شده بود، از طریق همین تکنولوژی می‌توانست صحبت کند.

یکی دیگر از کاربردهای ذهن خوانی، استفاده از آن در روابط میان فردی است. معمولا افرادی که برای مدتی با یکدیگر زندگی می کنند، احساس می‌کنند به رفتارها و پاسخ‌های یکدیگر شناخت پیدا کرده و می‌توانند علت رفتار هم خانه‌ای خود را حدس بزنند. توجه داشته باشید که بسیاری از دعواهای خانوادگی ریشه در قضاوت‌های اشتباه دارد و مواظب باشید که در این دام گرفتار نشوید. با این حال خواندن مقاله پایان دادن به دعواهای خانوادگی می‌تواند به شما کمک کننده باشد.چگونه یک ذهن خوان شویم

هیچ انسانی نمی‌تواند ذهن دیگران را بخواند اما تنها بر اساس تئوری‌هایی که بر اساس رفتار، صحبت‌ها، زبان بدن و شناختی که از طرف مقابل به دست می‌آید، می‌توان حدس زد که چه چیزی ممکن است در ذهن فرد بگذرد یا وضعیت روانی و روحی او را حدس زد. اما این مسئله فقط بر اساس شناخت است و هیچ تئوری علمی آن را تایید نمی‌کند.

کودکان دارای تفکر خود محوری هستند، یعنی نمی‌توانند دیگری و نقطه نظرات دیگران را درک کنند و معمولا به آن اهمیت نمی‌دهند و دنیا را از دریچه نگاه خودشان می‌بینند.­ اینکه تفکر افکارتان با گذشت زمان رشد می‌کند، به این معنا نیست که توانایی ذهن خوانی را به دست آورده‌اید، بلکه شما فقط می‌توانید از دید دیگران به دنیا نگاه کنید. می‌توانید احساس و ارزش‌های دیگران را بپذیرید و خود را جای آن‌ها بگذارید. شما می‌توانید در مورد وضعیت‌های ذهنی دیگران فکر کنید، در مورد هیجانات و باورها آگاهی داشته باشید اما هیچ کدام از این قابلیت‌ها شباهت آنچنانی به تئوری و تکنیک ذهن خوانی ندارد.

گاهی با کسانی روبه‌رو می‌شوید که می‌گویند “من چند وقتی است حس ششم پیدا کرده‌ام یا اینکه دقیقا می‌توانم حدس بزنم همسرم به چه چیز فکر می‌کند”.همانطور که گفته شد، حس‌های مقطعی و یا حدس‌های تصادفی نمی‌تواند ذهن خوانی باشد.

ذهن خوانی با فالگیری متفاوت است. ذهن خوانی روشی بسیار پیشرفته، علمی و پیچیده است و توضیح روش کار آن در این مجال ممکن نیست، هزینه بسیار و نیاز به امکانات بسیار دارد. بنابراین سعی کنید در انتخاب واژه‌ها برای تعریف استعدادهای مافوق طبیعی خود، حساس‌تر باشید.

شاید دسته‌ای از مشاغل مثل کارآگاهان جنایی یا روانشناسان، بتوانند بر اساس پیشینه علمی، شناخت بیشتر انسان‌ها و تجربه در حرفه خویش، ذهن خوانی را تبدیل به مهارت کنند. اما آن‌ها نیز ذهن خوانی نمی‌کنند، بلکه بر اساس تجربه خود حدس‌های درست می زنند ولی احتمال اشتباه بودن حدس آن‌ها نیز وجود دارد. 

همه افراد هنگامی که صحبت می‌کنند دست و چشم خود را نیز حرکت می‌دهند که نشان دهنده افکار و احساساتی است که از درون فرد ناشی می‌شود. توجه به واکنش‌های چشمی از روش‌های موثری است که باعث می‌شود بتوانیم ذهن خوانی کنیم. در ادامه به توضیح آزمونی در این باره خواهیم پرداخت.

تصور کنید از فردی درباره شماره موبایل قبلی خود که مربوط به چند سال پیش می‌شود سوال می‌کنید و می‌پرسید که آیا آن شماره را بخاطر دارد؟ فرد برای یادآوری اطلاعات دست به تفکر می‌زند و تصویر سازی می‌کند و با چشم خود واکنش‌هایی را نشان می‌دهد که با استفاده از آن قادر خواهید بود ذهن خوانی کنید.

حرکت چشم به سمت بالا و راست: نشان دهنده جستجو فرد و بازسازی تصویری رویدادها

حرکات چشم به سمت بالا و چپ: نشانگر ساختن تصویر و رویداد جدید

حرکات چشم مستقیم و به سمت راست: به یاد آوردن صدایی است که در گذشته شنیده 

حرکات چشم مستقیم و به سمت چپ: ساختن کلمه و صدایی که در گذشته رخ نداده است

حرکات چشم پایین و به سمت راست: صحبت با ضمیر داخلی خود 

حرکات چشم پایین و به سمت چپ: به خاطر آوردن و تصور یکی از حواس پنچگانه

چندین حرکت و یا بدون حرکت: بررسی و شبیه سازی سوال و جواب به صورت تصویری

نکته: این آزمون با توجه به راست دست بودن افراد بررسی شده است و برای افراد چپ دست، باید واکنش‌ها برعکس درنظر گرفته شود. همچنین منظور از راست یا چپ، با توجه به دید شما نسبت به فردی است که واکنش نشان می‌دهد.

متاسفانه این موضوع باعث از بین رفتن بنیان بسیاری از خانواده‌ها می‌شود و با آسیب‌های زیادی همراه است. همانطور که بیان شد ذهن خوانی روشی بسیار پیشرفته، علمی و پیچیده است و هزینه زیاد و نیاز به امکانات بسیار دارد. با این حال بهترین پیشنهاد ما به شما کمک گرفتن از مشاور و روانشناس است تا هرچه زودتر بتوانید به مسیر قبلی زندگی خود بازگردید.

برای آشنایی بیشتر در زمینه مشاوره تلفنی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه ذهن خوانی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

مطالعه شریف بیش از 10 سال است جدیدترین آموزش ها در کلاس جهانی را به شکل کاملا بومی، کاربردی با متد فانتوم در اختیار علاقه مندان قرار میدهد.

راهنمای خرید از مطالعه شریف

پرفروش ترین محصولات

چگونه یک ذهن خوان شویم

تهران، درب شمالی دانشگاه صنعتی شریف،خ قاسمی، تقاطع بلوار اکبری، پلاک 30 طبقه 3

021-66064000

021-40663100

info [at] motalesharif [dot] com

ما را دنبال کنید …

چگونه یک ذهن خوان شویم
چگونه یک ذهن خوان شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *