کتاب روانشناسی زن و مرد

 
helpkade
کتاب روانشناسی زن و مرد
کتاب روانشناسی زن و مرد

برای دانلود قانونی کتاب تفاوت‌هایی که مردان و زنان دارند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تفاوت‌هایی که مردان و زنان دارند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتاب تفاوت‌هایی که مردان و زنان دارند نوشته دکتر جان گری برگرفته از کتاب مردان مریخی زنان ونوسی و شامل تمامی جملات طلایی در این زمینه است.

برابری زن و مرد به معنی یکی شدن، یا همانند شدن زن و مرد نیست. به جای اینکه روی نکته‌ای انگشت بگذارید که نمی‌توانید یا نمی‌خواهید بدست آورید، روی چیزی تمرکز کنید که می‌خواهید و می‌توانید به دست آورید. زنان به اشتباه انتظار دارند که باید مردان همانند زنان رفتار کنند، و این در حالی‌ است که مردان به عدم درک صحیح و مناسب خود از نیازهای واقعی زنان ادامه می‌دهند. تفاوت‌های زنان و مردان با بروز استرس تشدید می‌گردد. بزرگ‌ترین چالش امروزی ما این است که عکس العمل مردان و زنان به استرس‌ها متفاوت است.

جان گری (John Gray) نویسنده‌ی کتاب مشهور مردان مریخی و زنان ونوسی است. او با به اشتراک گذاشتن دانسته‌های خود، به خانواده‌ها خوشبختی و صمیمیت هدیه می‌کند. خواندن این کتاب هم به زنان و هم به مردان برای داشتن رضایت از زندگی توصیه می‌شود.کتاب روانشناسی زن و مرد

برای دانلود کتاب تفاوت‌هایی که مردان و زنان دارند و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon

برای دانلود قانونی کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

اگر رابطه‌تان در معرض خطر قرار گرفته، طراوت خود را از دست داده و کسل‌کننده شده است و یا اینکه ممکن است تا حدودی خوب باشد، اما احساس می‌کنید می‌تواند بهتر از این باشد، حتما کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر، اثر آلن فی، را بخوانید.

در حقیقت بیشتر رابطه‌ها کارآمد نیستند یا به‌ هیچ‌ وجه کارایی ندارند، به‌ مدت طولانی کارایی نداشته‌اند یا کارایی چندانی ندارند. به‌ یقین آن‌ها آن‌ قدر که باید، خوب نیستند. چرا رابطه‌ها کارایی خود را از دست می‌دهند؟ ساده‌ترین جواب این است که بیشتر زوج‌ها نمی‌دانند چطور باید عمل کنند تا رابطه‌شان کارآمد شود. بیشتر اشخاص زندگی را بدون برخورداری از مهارت‌های لازم برای خلق و حفظ رابطه‌ای با کیفیت سپری می‌کنند. 

استفاده از اصولی که در کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر (Making it as a Couple)، آمده است، هما‌ن‌طور که به زوج‌های بسیاری در مطبم کمک کرده است، به شما نیز کمک می‌کند این مهارت‌ها را فرا بگیرید و ارتباطتان را تا جایی‌ که ممکن است، خوب و کارآمد کنید. با به‌ کارگیری این مهارت‌ها که بر اساس روان‌شناسی ارتباطی جدید هستند، خواهید دید که چطور رابطه‌ای ناموفق می‌تواند در مدت‌ زمانی کوتاه، حتی بعد از سال‌ها ناراحتی و ناخشنودی، بهبود یابد و رشد کند. کتاب روانشناسی زن و مرد

رابطه‌ها بنا به دو دلیل اساسی موفق می‌شوند: انتخاب همسر مناسب، جایی که شما و همسرتان با خلق‌ و خو، منش، عادات و علایق سازگارانه شروع ‌کنید؛ و مدیریت کارآمد، یعنی کاری که با مواد خام و اولیه می‌کنید. اگر متأهل هستید، پس خوب یا بد، همسرتان را از قبل انتخاب کرده‌اید. بنابراین، کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهرِ آلن فی(allen fay) بیشتر در زمینه‌ی مدیریت کارآمد به دردتان می‌خورد. اگر ازدواج نکرده‌اید، این کتاب می‌تواند به شما در هر رابطه‌ای که در آینده خواهید داشت، کمک کند. 

برای مدیریت بهتر رابطه‌ی خود، به تلاش و برنامه‌ریزی نیاز است؛ اما مزایای حاصل به زحمتش می‌ارزد. برای موفقیت در این زمینه، فقط سه مؤلفه لازم است: انگیزه، آگاهی و ابزارها. از آن‌ جا که اکنون در حال خواندن کتاب هستید، پس انگیزه‌ی کافی برای شروعی خوب را دارید. بخش دوم بر رشد آگاهی نسبت به کارهایی که انجام می‌دهید و ممکن است مانع خوشبختی‌تان شود، متمرکز است و بخش سوم زرادخانه‌ای از ابزارهایی را معرفی می‌کند که یکنواختی و رکودی را که موجب ناکارامدی رابطه‌تان شده است، اصلاح می‌کند و بهبود می‌بخشد. 

قبل از این‌که به مطالب اصلی کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر، دام‌ها و ابزارها بپردازیم، بیایید ببینیم چه انتخاب‌هایی دارید. اگر در رابطه‌ای ناکارامد و ناراحت‌کننده هستید، چهار انتخاب دارید:

1. ارتباطتان را همین‌طور که هست بپذیرید. 
2. از داشتن چنین ارتباطی رنج ببرید و تحمل کنید. 
3. به رابطه‌تان پایان دهید. 
4. برای ایجاد رابطه‌ای بهتر و کارامد تلاش کنید. 

کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر، درباره‌ی انتخاب چهارم است. این کتاب به الگوهای عادتی اشاره می‌کند که مانع شادمانی‌تان می‌شود و همچنین ابزارهایی در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن‌ها تاحدودی می‌توانید هر رابطه‌ای را بهبود دهید. در مواردی که با همسرتان ناسازگاری شدیدی دارید؛ جایی‌ که ارتباط بین شما و همسرتان رضایت‌ بخش نیست یا مواضع طرفین در مورد مسائل اصلی ازدواج با هم هماهنگ نیست (برای مثال، یکی از همسران بی‌برو برگرد باید بچه‌دار شود تا احساس رضایت کند و دیگری تحت هیچ شرایطی بچه نمی‌خواهد)، می‌توانید به ارتباطتان پایان دهید. درک و پذیرش این واقعیت که اشتباه کرده‌اید و برای یکدیگر مناسب نیستید، موجب شرمساری نیست. آنچه در ارتباط با زوج‌ها خیلی ناراحتم می‌کند این است که بیشتر اشخاص خواهان ارتباط خوب و کارآمد هستند؛ اما نمی‌دانند چطور باید عمل کنند. 

رابطه‌ی ما هرگز بهبود نخواهد یافت، پس چرا به خودم زحمت بدهم. اشخاصی که در رابطه‌ی خود احساس رضایت یا خشنودی نمی‌کنند اغلب چنین احساسی را مطرح می‌کنند. اگر از ادامه‌ی رابطه مطمئن نیستید‌؛ اما انتخاب می‌کنید که یک ماه یا حتی یک روز دیگر با او زندگی کنید، چرا آن را تا حد امکان تحمل‌پذیرتر نکنید؟ اگر تصمیم گرفته‌اید به ارتباطتان پایان دهید، می‌توانید چنین کاری انجام دهید؛ اما اگر تا زمان تجدیدنظر یا انجام اقدامات ضروری می‌خواهید به ارتباطتان ادامه دهید، چرا به ارتباطی ناکارامدتر تن دهید؟ چرا از روز، هفته یا ماه بعد برای تمرین مهارت‌هایی استفاده نکنید که به شما کمک کند برای رابطه‌ی بعدی‌تان یا همین رابطه‌ای که دارید، همسری مؤثرتر شوید. حتی برای شروع ارتباطی مؤثرتر، مجبور نیستید با هم بمانید. از طرفی، ممکن است به این نتیجه برسید که می‌توانید به‌عنوان زوج برای بهبود ارتباطتان تلاش کنید. 

حالا ما آماده‌ایم که به دو سؤال عملی درباره‌ی رابطه‌تان پاسخ دهیم: چه مشکلی در ارتباطتان وجود دارد و چطور می‌خواهید آن را بهتر کنید؟

در بخشی از کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر می‌خوانیم:

تجربه‌های منفی گذشته، به‌ویژه کارهای ناخوشایندی را که همسرتان در قبال شما انجام داده است، بازگو نکنید:

● به یاد می‌آورم که چطور به خواهرم توهین کردی. 
● تو نمی‌خواستی ما بچه‌دار شویم و حالا من خیلی پیر شده‌ام. 

در حالی که برخی رخدادها جزئی به‌نظر می‌رسند و برخی خیلی مهم‌تر، مهم این است که به یاد داشته باشید گذشته گذشته و مرده است. گذشته تنها به دو طریق ارزشمند است:

1. یادآوری تجربه‌های خوشایند
2. یادگیری و کسب تجربه از اشتباهات

بازگویی ناخشنودی‌ها و حرف‌های قدیمی باعث دوری و آزردگی بین زوج‌ها می‌شود. اگر رفتاری آن‌قدر از نظر شما بد بود که رابطه‌تان را تمام کنید، به هر طریقی چنین کاری بکنید؛ اما اگر انتخاب کردید با همسرتان بمانید و ادامه دهید، به خودتان بگویید که آن را فراموش می‌کنید و همسرتان را کلافه نکنید. من می‌گویم به جای بخشیدن، فراموش کنید. فراموش کردن خیلی بهتر از بخشیدن است. بخشیدن یعنی این‌که همسرتان اشتباه کرده و حق با شما بوده است. این رویه شما را در یک موقعیت اخلاقی برتر قرار می‌دهد و خود همین نیز موجب مشکل می‌شود.

بخش اول: مقدمه
بخش دوم: دام‌های ارتباط
مقدمه
1. بازگو‌یی گله و شکایت‌های گذشته
2. عدم تأیید
3. انتقاد کردن
4. سرزنش دیگری و موجه جلوه دادن خود
5. متهم کردن
6. سین‌جیم کردن همسر
7. تهدید کردن
8. اعتبار کسب کردن
9. حق دادن به خود
10. افسوس خوردن
11. فراگیر دانستن عقیده‌ی خود
12. یکی دانستن فرد با رفتارش
13. به کار‌گیری قانون تبعیض
14. نشان دادن رفتار فوق‌العاده منفی
15. به کار‌گیری زبان هیجانی منفی
16. استفاده از اصطلاحات مبهم
17. جدی گرفتن مسائل بی‌اهمیت
18. استفاده از مفاهیم روان‌شناختی
19. مقایسه‌های منفی
20. «نه» گفتن
21. متوسل شدن به شخص سوم برای کسب حمایت
22. بی‌اعتنایی
23. عدم تقویت مثبت
24. بی‌اعتبار کردن درک و برداشت همسر
25. تنبیه رفتار مثبت
26. انجام عملی خوب اما با بدخلقی
27. بی‌ارزش کردن مشارکت‌ها یا پیشرفت‌های همسر
28. توقع انگیزه‌های خالص
29. به کار بردن «همیشه» و «هرگز»
30. اطمینان ‌خاطر زورکی
31. تعهدهای اجباری
32. توصیه‌های ناخواسته
33. دستور دادن
34. سوءاستفاده از اعتماد
35. بدگویی از همسر نزد دیگران
36. تلافی کردن
37. بهانه‌تراشی
38. دروغگویی
39. وسواس در حقیقت‌گویی
40. شکاک بودن
41. به خود گرفتن نامعقول
42. عدم پذیرش مسؤولیت برای احساسات خودتان
43. حمله به ارتباطات اساسی همسرتان
44. مراقبت افراطی
45. حرف زدن به‌جای همسر
46. تصمیم‌گیری‌های یک‌جانبه
47. تعبیر و تفسیرهای مغرضانه
48. سوءاستفاده از نقاط ضعف‌ همسرتان
49. گله و شکایت
50. پیش‌بینی‌های منفی
51. بازداری همسرتان از انجام کاری که برای او مهم است
52. ذهن‌خوانی
53. اجازه‌ی دخالت دادن به عوامل بیرونی
54. وانمود می‌کنید خواهان ارتباط بهتری هستید در حالی که این‌طور نیست
بخش سوم: ابزارهای ارتباطی
مقدمه
ارزیابی
یادآور‌ها
اعلام همکاری
رویکرد حل مشکل
دستور دادن به خود
نظارت بر خویشتن
تعریف و تمجید از خود
ضبط صوت
تحلیل متن
مرور ذهنی
تمرین نقش
تمرین وکیل
چطور به وضعیتی ناجور خاتمه دهیم
از نو شروع کردن
تمرین بغل کردن
برقراری ارتباط از طریق نوشتن
آهسته حرف زدن
فعالیت‌های بدون تنش
خصوصیات مثبت همسرتان را فهرست کنید
تمرین گوش دادن
زمان گفتگو
قراردادها
حساسیت‌زدایی
تغییر رفتار منفی همسرتان
1. قاطعیت
2. نادیده گرفتن
3. تشویق، موافقت یا الگوبرداری از رفتار (ارتباط متناقض)
تمرین شور و هیجان
شور و هیجان منفی
انتظار از شخص سوم
نتیجه‌

برای دانلود کتاب ۵۴ دام در روابط بین زن و شوهر و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon

نسخه
الکترونیک
کتاب روان‌شناسی زن
به همراه
هزاران کتاب دیگر از طریق اپلیکیشن رایگان فیدیبو در دسترس است. همین حالا
دانلود کنید

“کارن هورنای ” پزشک و روانکاو معروف،در این کتاب، به این پرسش که تفاوت رفتار زن و مرد و نگرش جامعه بشری نسبت به زن از کجا ناشی می‌شود،پاسخ می‌گوید.زن هراسی مردان،سردمزاجی،وسواس و احساس حقارت زن نسبت به مرد،اختلاف زناشویی،مناسبات جنسی،آزارپذیری و عشق ورزیدن،مباحثی است که در این کتاب به شیوه‌ای عالمانه و منصفانه مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

شما به آخر نمونه کتاب رسیده‌اید، برای خواندن نسخه کامل، کتاب
الکترونیک را خریداری نمایید و سپس با نصب اپلیکیشن فیدیبو آن را
مطالعه کنید:

در حال بارگذاری…

اروین یالوم کتاب روانشناسی زن و مرد

اروین یالوم

سم هورن

ويكتور فرانكل

الیف شافاک

دارن هاردی

زیگموند فروید

خالد حسینی

لیل لوندز

اروین یالوم

زیگموند فروید

اروین یالوم

سوزان جی. اليوت

دیوید استفورد کلارک

پروين دقيقيان

کارن هورنای

رولو می

ارنست بکر

دیوید دی برنز

علیرضا جزایری، علی‌سینا رحیمی

باربارا سی. واسیلوف، پاتریشیا آر. کالن، کنی کودلاسک

حسن زارعی‌ محمودآبادی

پریسا (ف) شهرکی، علیرضا جعفری، مجید مظفر

جان تاون سند، هنری کلود

کارن هورنای

نام کتاب، نویسنده، مترجم، ناشر یا هر واژه مورد نظرتان را
بنویسید

iOS

اندروید

ویندوز




https://fidibo.com/book/85490

کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم.

گیسوم سامانۀ سفارش و پیگیری تهیۀ کتابه. شما سفارش میدین و ما اگر کتاب رو داشتیم یا تونستیم پیدا کنیم، شرایط خرید کتاب رو براتون فراهم می‌کنیم.

زن و مرد برای ارتباط سازنده و سازگاری با هم نیاز به شناخت بهتر یکدیگر و شباهت ها و مهمتر از آن تفاوت هایشان هستند.

به گزارش ایسنا بنابراعلام آژانس کتاب، ارتباط مثبت و سازنده زن و مرد با یکدیگر علاوه بر رعایت چارچوب‌ها و موازین عرفی و اخلاقی، نیازمند مطالعه و شناسایی دقیق ویژگی‌های روانی هر یک از این دو جنس است اما سوال اینجاست که چه کتاب‌هایی برای شناخت تفاوت‌های زن و مرد به ما کمک می‌کند؟ کارشناسان آژانس کتاب در این گزارش کتاب‌هایی برای شناخت تفاوت‌های زن و مرد به شما معرفی می‌کنند که جزو کتاب‌های پر تقاضا در بازار نشر ایران به شمار می‌روند و بامطالعه این کتاب‌ها – چه زن باشید و چه مرد – می‌توانید روابط بهتری با جنس مکمل خود داشته باشید. گفتنی است؛ آژانس کتاب از معتبرترین مراکز تهیه، توزیع و فروش آنلاین و حضوری کتاب در ایران به شمار می‌رود و انواع کتاب‌ها را در سراسر کشور به متقاضیان ارائه می‌کند.

مغز زنانه و مغز مردانه

برخی از مردان تصور می‌کنند مغز آن‌ها ازنظر وزن و حجم از مغز زنان بزرگ‌تر است و جالب است بدانیم این تصور درست است. مغز مردانه حدود ۹ درصد از مغز زنانه بزرگ‌تر است! طبعا بزرگ بودن مغز مردانه تنها تفاوت مغز آقایان و خانم‌ها نیست و تفاوت‌های اساسی دیگری نیز بین مغز مردان و زنان وجود دارد. دکتر لوان بریزیندین عصب‌شناس آمریکایی با نگارش دو کتاب مغز زنانه و مغز مردانه، تفاوت‌های زیاد مغز دو جنس مرد و زن را برشمرده است و در بیان تحلیلی و علمی این تفاوت‌ها به بیش از هزار اثر علمی استناد کرده است. بر این اساس می‌توان گفت این دو کتاب از پشتوانه علمی بسیار خوبی برخوردار است و مطالعه این کتاب‌ها موجب دستیابی خواننده به دانش روز در مورد تفاوت‌های مغزی و هورمونی خانم‌ها و آقایان می‌شود. رمزگشایی از علت علاقه و توجه خانم‌ها به صحبت کردن و بیان احساسات و خاطرات و یا تغییرات و نوسانات خلق‌وخوی زنان در زمان قاعدگی و بسیاری از رفتارهای دیگر بانوان با رویکرد ریشه‌یابی این علت‌ها در ویژگی‌های مغزی خانم‌ها ازجمله دستاوردهای مطالعه کتاب مغز زنانه است. مطالعه کتاب مغز مردانه نیز نه‌تنها برای خانم‌هایی که می‌خواهند ارتباط آگاهانه‌تری با آقایان داشته باشند، بلکه برای خود آقایان هم مفید است. برای مثال شاید اگر آقایان بدانند که بخش کنترل‌کننده پرخاش گری در مغز آن‌ها از بخش مشابه در مغز خانم‌ها بزرگ‌تر است، روش‌ها و راهکارهای مدیریت خشم خود را جدی‌تر از قبل پیگیری کنند. کتاب‌های مغز مردانه و مغز زنانه، کتاب‌هایی برای شناخت تفاوت‌های زن و مرد هستند که می‌توانید آن‌ها را می‌توانید به‌سادگی از آژانس کتاب خریداری کنید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.کتاب روانشناسی زن و مرد

مردان مریخی زنان ونوسی

کتاب مردان مریخی زنان ونوسی از مشهورترین کتاب‌ها برای شناخت تفاوت‌های زن و مرد است که در ایران ترجمه و منتشرشده است. استقبال از این کتاب از زمان اولین ترجمه تاکنون همچنان ادامه دارد و این نشان‌دهنده سودمندی و کاربردی بودن این کتاب در شناخت تفاوت‌های زن و مرد است. بد نیست بدانید کتاب مردان مریخی زنان ونوسی در کشورهای دیگر جهان نیز جزو کتاب‌های پرفروش بوده و به ۵۰ زبان ترجمه‌شده است. کتاب مردان مریخی زنان ونوسی برای بیان تفاوت‌های دنیای ذهنی و روانی مردان و زنان دنیای آن‌ها را به دو سیاره دور از هم یعنی مریخ و ونوس تشبیه کرده است و ویژگی‌هایی را در هریک از دو جنس زن و مرد به زبان ساده برشمرده که در عین واقعی بودن، برای بسیاری از ما ناشناخته است. برای مثال بسیاری از مردان نمی‌دانند ابزار عشق کردن برای زنان چقدر برای آن‌ها اهمیت دارد و اگر کار یک رابطه به آنجا بکشد که زن از مرد درخواست ابراز محبت کند آن رابطه چقدر در معرض تهدید و فروپاشی است! ضمنا بسیاری از زنان نمی‌دانند مردان برخلاف آن‌ها هنگام برخورد با مشکلات به‌جای صحبت کردن به درون لاک خود فرو می‌روند و سکوت می‌کنند بنابراین سکوت مردان را حمل بر نبود مشکل فرض می‌کنند. این‌گونه سوءتفاهم‌ها و بسیاری معضلات ارتباطی ناشی از درک نادرست از تفاوت‌های زن و مرد را می‌توان با خرید کتاب مردان مریخی زنان ونوسی از آژانس کتاب برطرف کرد.

 انتهای رپرتاژ آگهی 

باربارا دی آنجلس روان‌شناسی است که رازهای مگو درباره رابطه عاشقانه، ازدواج و… را به صورتی هیجان‌انگیز برای شما فاش می‌کند. او یکی از تاثیرگذارترین روان‌شناسان، مشاوران و سخنرانان در زمینه روان‌شناسی و توسعه فردی است. آثار او بیش از هشت میلیون نسخه فروش داشته و در سراسر جهان به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده است. او نویسنده توانمندی است که هر کدام از جمله های کتابش می‌تواند مسیر زندگی را به کلی تغییر دهد و قوانین رابطه موفق را به مخاطب می‌آموزد. در این مطلب علاوه بر رازهایی درباره زنان و مردان که باید بدانید، رازهایی را معرفی می‌کنیم که هر فردی فارغ از جنسیت و زن و مرد بودن باید بداند که موضوع آن مورد مهم‌ترین درس‌ها درباره زندگی است.معرفی این کتاب‌ها دعوتی است از شما که خودتان را بهتر بشناسید و شامل تمام چیزهایی است که همه باید درباره خود بدانند. این سه کتاب را انتشارات «نسل نو اندیش» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

هدف از زندگی چیست؟ اصلاً من اینجا چه کار دارم؟ چرا رسیدن به خوشحالی و خوشبختی واقعی و صلح و آرامش درونی این‌قدر سخت است؟ کتاب «رازهایی درباره‌ی زندگی که هر فردی باید بداند» پاسخ این پرسش‌ها را به شکل ده اصل یا ده قاعده‌ی اصلی یا ده راز درباره‌ی زندگی بیان می‌کند.

باربارا دی آنجلیس در این کتاب پرده از ده راز عمیق و مهم زندگانی برداشته و راه رسیدن به صلح و آرامش درونی و نیز رضایت احساسی و عاطفی را به خوبی نشان داده است. این کتاب را «هادی ابراهیمی» ترجمه کرده است. نویسنده درباره‌ی این کتاب گفته: «رازهایی درباره زندگی، که هر فردی باید بداند. این کتاب حاوی مهم‌ترین درس‌ها درباره زندگی است که ظرف سی‌سال گذشته در عمیق‌ترین و متحول‌کننده‌ترین سفرهای احساسی معنوی خود آموخته‌ام. گرچه اطلاعات داده شده در این کتاب به آرامی و با صبر و حوصله و در عین حال با استمرار و مداومت تمام و طی زمانی طولانی شکل گرفته، هرگز نمی‌توانستم این کتاب را ده سال پیش، پنج‌سال پیش یا حتی دوسال پیش بنویسم. درست به مانند غذایی که باید روی آتش ملایم بماند تا جا بیفتد و خوشمزه‌تر شود، این کتاب نیز به بیست و چهار ماه گذشته احتیاج داشته تا طعم دلچسب و نهایی خود را پیدا کند».

کتاب روانشناسی زن و مرد

رازهایی درباره‌ی زنان به شما نشان خواهد داد که در واقع دلایل هوشمندانه و ظریفی برای تمامی احساسات، افکار و رفتار‌های ما زن‌ها وجود دارند. بی‌دلیل نیست که پنج بار به مردی که دوستش داریم زنگ می‌زنیم، تا بلکه دست آخر، او را پیدا کنیم. بی دلیل نیست که هرگاه او در خودش فرو می‌رود، ناراحت می‌شویم و سعی داریم بفهمیم چه چیزی او را ناراحت می‌کند.بی دلیل نیست که هرگاه به برنامه‌ریزی‌های ما علاقه‌ای نشان نمی‌دهد، ناراحت می‌شویم. دلایل این حالات این نیست که ما عصبی و ضعیف النفس هستیم یا اضطراب و تشویش داریم. تنها دلیل آن است که ما زن هستیم و انگیزه‌های ما با انگیزه‌های مردها تفاوت دارد. در این کتاب خواهید آموخت: سه نیاز پنهان که در بین تمامی زن‌ها مشترک است. هفت افسانه از باورهای مردها نسبت به زنان و دلایل غلط بودن آن‌ها. چگونه خشم زنان را شعله ور نکنیم. بیست عامل سرد مزاجی جنسی زن‌ها. چه چیزی زن‌ها را به لحاظ جنسی تحریک می‌کند. ده عادت ارتباطی مردها که زن‌ها را عصبی می‌کند. رازهایی درباره‌ی روابط جنسی که زن‌ها دوست دارند مردها بدانند. چگونه نبرد قدرت را به همکاری و تشریک مساعی بدل کنیم. روش‌ها و راه‌کارهایی برای عشق ورزی هر چه بیشتر. اگر شما یک مرد هستید: این کتاب را بخوانید تا رؤیاهای همسرتان را تحقق بخشید. اگر یک زن هستید: این کتاب را بخوانید تا خود را بهتر درک کنید. سپس آن را به مرد زندگی‌تان بدهید تا رابطه‌ای را که همواره رویایش را در سر می‌پروراندید، از آن خود سازید.

در توضیحات کتاب به قلم نویسنده آمده است: « این کتاب تنها مختص زنان نیست و فقط هم برای آنها نوشته نشده است هرگز هم دوست ندارم نامزد یا همسرتان شما را مجبور به مطالعه آن کنید. این کتاب هرگز سعی در کوبیدن و محکوم کردن مردها ندارد. هرگز نمی‌خواهم بگویم که همه‌‌ش تقصیر شماست. کتابی نیست که فصل فصل آن را پر از دستورالعمل‌ها وبکن نکن‌های متعدد باشد.»

آیا تا به حال اندیشیده‌اید که چرا در حالیکه شما مدتی است راه را گم کرده‌اید، همسرتان ترجیح می‌دهد همچنان به رانندگی ادامه بدهد، به جای اینکه لحظه‌ای توقف کرده و و آدرس درست را از دیگران بپرسد؟ چرا مردها که سعی در کنترل شما دارند، به طرزی پنهانی از کنترلی که شما روی آنها دارید می‌ترسند؟ چرا مردها به سختی می‌توانند اجازه دهند به آنان نزدیک شوید؟ چرا مردها هنگامی که بر روی چیزی تمرکز کرده‌اند و ما سعی در جلب توجه آن‌ها را دارید، عصبانی می‌شوند؟ چرا مردها همواره سعی در پنهان کردن ناراحتی یا عصبانیت خود دارند؟

چنانچه پرسش‌هایی نظیر پرسش‌های بالا برایتان مطرح بوده، مطمئن باشید که تنها نیستید. در این کتاب خواهیم آموخت: چگونه کمتر مشاجره کنیم و بیشتر به یکدیگر عشق بورزیم؟ چگونه ممکن است منظور واقعی مردان با آن چه واقعا می‌گویند، متفاوت باشد؟ چگونه از مادری کردن در حق مرد زندگیمان جلوگیری کنیم؟ چگونه معشوق بهتری باشیم.

در توضیح پشت جلد آمده است: «راجع به مردان و روابط جنسی چه میدانید؟ احساس واقعی مردان نسبت به زنان، روابط و عشق چیست؟ چگونه کمتر مشاجره کنیم و بیشتر عشق بورزیم. رازهایی درباره روابط جنسی که مردها هرگز به شما نخواهند گفت. شش اشتباه بزرگ که زن ها در روابط خود با مردها مرتکب می شوند. پنج راز بزرگ در باره مردها. منظور واقعی مردها از آنچه که در ظاهر می‌گویند چیست. چگونه به همان میزانی که عشق می‌ورزیم، عشق نیز دریافت کنیم. این کتاب ارزشمند، نور تازه‌ای بر اسرار ناشناخته‌ای درباره‌ی مردان که زن‌ها را همواره گیج کرده است می‌تاباند. این کتاب حاوی تمرین‌ها، جداول، توصیه‌ها، ابزارها و تکنیک‌های ارتباطی موثر و باارزشی است که می‌توانند شما را به زنی به مراتب نیرومندتر تبدیل کرده و روابطتان با مردها را برای همیشه متحول سازد.»

8
 − 
1
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

هر دو کتاب رازهایی درباره زنان و رازهایی درباره مردان رو قبلا خوندم، مسئله خیلی مهمی که باید بهش توجه کنیم زمان نوشتن این کتاب هاست و جامعه ای که در اون مورد تحقیق و برسی قرار گرفته…
امتیازی که به این کتاب میدم ۳ از ۵ هست. امتیاز ۳ بخاطر داشتن نکات خوب و ندادن امتیاز ۴ یا ۵ بخاطر قدیمی بودن مطالب و گاهی با تبعیض جنسیتی برخورد کردن نویسنده (یا بخاطر جامعه ای که مردها رو در اون مورد مطالعه قرار داده و همه مردا رو همونطور فرض کرده). از نظر من کتاب عمومیت نداره و بررسی علمی نشده، بلکه طیف خاصی از مردها و زن ها درموردشون صحبت شده.

سلام . من این کتاب و چند سال پیش خوندم
راز هایی در مورد زنان خیلی عالی بود ولی در مورد مرد ها نه خیلی خوب نبود

کاش به‌روز باشید و کمتر کتاب‌هایی از این دست که جنسیت‌زده و بازتولیدکننده کلیشه‌ها هستند پیشنهاد کنید

توضیحات:

یکی از شگفتی های آفرینش، وجود تفاوت ها بین زنان و مردان است. علاوه بر تفاوت های فردی بین انسان ها به طور کلی، بین زن و مرد نیز به طور اخص تفاوت های بارز چشمگیری از نظر جسمانی و

روانی وجود دارد و همین امر توجه متخصصین و صاحب نظران را به خود جلب کرد و نقطه عطفی در باب انجام مطالعات در مورد زنان و مقایسه آن با مردان شد. مطالعه جنسیت و تفاوت های جنسی همواره

مورد توجه و علاقه پژوهشگران بوده است. بیولوژیست ها و پژوهشگران، پس از بررسی و تحقیق های متعدد، به این نتیجه دست یافتند که رفتارهای ذهنی و فکری زنان و مردان در پاره ای از صفت های اصلیکتاب روانشناسی زن و مرد

به صورت ذاتی، با هم فرق داشته و تحت تاثیر جنسیت، با هم زندگی می کنند ولی به گونه ای متفاوت از یکدیگر، عمل می کنند.

 نام کتاب: تفاوتهای زنان و مردان

نام نویسنده: فاطمه شعیبی

موضوع کتاب: موفقیت در زندگی مشترک

 نوع فایل: pdf

 تعداد صفحات: ۵۱

 منبع: کتاب نیل، مرکز رایگان کتاب موفقیت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

© استفاده از مطالب نیلبوک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کارنیل است.


دانلود مستقیم و رایگان کتاب تفاوتهای زنان و مردانDownloads-icon

امروز شنبه , ۴ مرداد , ۱۳۹۹ شما در تک بوک هستید.

بازدید

یکی از شگفتیهای آفرینش ، وجود تفاوت ها بین زنان و مردان است . علاوه بر تفاوتهای فردی بین انسانها به طور کلی ، بین زن و مرد نیز به طور اخص تفاوتهای بارز چشمگیری از نظر جسمانی و روانی وجود دارد و همین امر توجه متخصصین و صاحب نظران را به خود جلب کرد و نقطه عطفی در باب انجام مطالعات در مورد زنان و مقایسه آن با مردان شد . مطالعه جنسیت و تفاوتهای جنسی همواره مورد توجه و علاقه پژوهشگران بوده است . بیولوژیست ها و پژوهشگران ، پس از بررسی و تحقیقهای متعدد به این نتیجه دست یافتند که رفتارهای ذهنی و فکری زنان و مردان در پاره ای از صفتهای اصلی به صورت ذاتی ، با هم فرق داشته و تحت تاثیر جنسیت ، با هم زندگی می کنند ولی به گونه ای متفاوت از یکدیگر عمل میکنند . برخی عناوین کتاب تفاوتهای زنان و مردان :
تفاوتهای زنان و مردان از نظر روانشناسی
تفاوتهای معیاری و ارزش گذاری زنان و مردان
مقایسه تمایلات جنسی بین زنان و مردان
تفاوتهای زنان و مردان در خرید کردن
تفاوتهای زنان و مردان در مکالمه با تلفن
تفاوتهای زنان و مردان در رانندگی
تفاوتهای زنان و مردان در مهمانی رفتن
تفاوتهای زنان و مردان از نطر شیوه های ارتباطی
تفاوتهای زنان و مردان در ارتباط غیرکلامی
تفاوتهای زنان و مردان در هنر
تفاوتهای زنان و مردان در اظطراب
تفاوتهای زنان و مردان در افسردگی
نحوه برخورد با فشارهای عصبی
تفاوتهای زنان و مردان در مهرورزی
تفاوتهای زنان و مردان در انگیزه
نتیجه گیری از مقایسه ویژگی های زنان و مردان
تفاوت مغز زنان و مردان
مقایسه انواع تفکر در زنان و مردان
بینش و بصیرت نسبت به خود

و…..

کتاب روانشناسی زن و مرد

این کتاب را تقدیم علاقمندان به علوم روانشناسی می کنیم.

برچسب ها

مطالب مشابه با این مطلب

دانلود کتاب این فقط مشکل شما نیست ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۱ امتیاز در کتاب “این فقط مشکل شما نیست” در مورد چه موضوعاتی بحث شده است: √ دلایل ترس از انجام کارهای جدید √ دلایل عقب انداختن کارها و برنامه های خود

دانلود کتاب دو درصدی ها ۴٫۰۰/۵ (۸۰٫۰۰%) ۷ امتیازs در کتاب « دو درصدی ها » به صورت کامل به مطالبی مهم و کاربردی نظیر شخصیت شناسی، تقویت حافظه، زبان بدن، بیوگرافی و نکات برجسته دانشمندان و مشاهیر، فلسفه، روانشناسی، جامعه شناسی و غیره […]

دانلود کتاب روانشناسی اجتماعی ۳٫۰۰/۵ (۶۰٫۰۰%) ۳ امتیازs فهرست کتاب « روانشناسی اجتماعی » : فصل اول – روانشناسی اجتماعی چیست ؟ فصل دوم – همرنگی با جماعت فصل سوم – ارتباط جمعی ، تبلیغات و متقاعد سازی فصل چهارم – شناخت اجتماعی فصل […]

دانلود کتاب ۷ روش برای بالا بردن انرژی ۴٫۳۳/۵ (۸۶٫۶۷%) ۶ امتیازs پیروی از یک زندگی شاد و نیروبخش، مسلما به شما انرژی و توان بیشتری می دهد! عکس این مطلب نیز صحت دارد ما در زیر به نکاتی اشاره می کنیم که شما […]

دانلود کتاب یادگیری حسی و کلاس مجازی ۱٫۰۰/۵ (۲۰٫۰۰%) ۲ امتیازs در این کتاب الکترونیکی،یادگیری به کمک حواس پنجگانه و ترجیح یادگیری، که برای افراد مختلف، می تواند متفاوت باشد، بیان شده است که به کمک آن می توانید روش و سبک یادگیری خودتان […]

دانلود کتاب معجزه کنید ۵٫۰۰/۵ (۱۰۰٫۰۰%) ۱ امتیاز در کتاب « معجزه کنید » عناوین زیر به چشم می خورد : – مفهوم هدایت – شب تاریک ایمان – اصل هدف گذاری – تمام رویدادهای جهان ، اثبات باورهای بنیادین ماست !

با توجه به اینکه کتاب خوانی کم‌شده کار بسیارخوبی برای تقویت افراد حهت مطالعه کردن هست

كتاب رمان

كتاب اندروید

كتاب پزشكي

دانلود كتاب تاريخي

کتاب اجتماعي سياسي

دانلود كتاب كودكان

كتاب علوم غريبه

كتاب علمي دانشگاهي

دانلود كتاب موفقيت

كتاب تجارت الكترونيك

دانلود كتاب كامپيوتر

آموزش زبان خارجي

كتاب متفرقه

دانلود كتاب مذهبي

دانلود كتاب شعر

دانلود كتاب ادبيات

دانلود كتاب ورزشي

دانلود كتاب هنر

كتاب جغرافيا و نقشه

كتاب بانوان و زيبايي

كتاب نقد و بررسي

فيلمنامه و نمايشنامه

کتاب روانشناسی زن و مرد

كتاب مديريت

كتاب زبان اصلي

دانلود كتاب صوتي

كتاب گوشي موبايل

كتاب فلسفه و منطق

كتاب رشته برق

فال حافظ

انجمن

بانک مقاله

شطرنج آنلاین

استخاره با قرآن

تست هوش آنلاین

گروه یاهو تک بوک

تست شخصیت شناسی

خرید گیفت کارت

خرید کتاب

چت روم

دانلود آهنگ جدید ایرانی

مهاجرت به کانادا

دانلود آهنگ جدید

دانلود فیلم ایرانی

دانلود آهنگ ایرانی

علوم غریبه

اوج یادگیری

داروخانه آنلاین آرتان

دانلود آهنگ جدید

اقدام پژوهی

دانلود آهنگ جدید

تور لحظه آخری

دانلود کتاب اندروید تحجرگرایی ۳٫۶۰/۵ (۷۲٫۰۰%) ۵ امتیازs فهرست کتاب اندروید تحجرگرایی : مقدمه گفتار اول:ماهیت علوم دینی و پیوند آن با اخلاق(۱) گفتار دوم: ماهیت علوم دینی و پیوند آن باخلاق (۲) گفتار سوم: ماهیت علوم دینی و پیوند آن با اخلاق (۳) […]

دانلود کتاب اندروید محبت زنان و کودکان در سیره پیامبر ۳٫۶۴/۵ (۷۲٫۷۳%) ۱۱ امتیازs خانواده یکی از بنیادی ترین نهادهای اجتماعی است. هر چند خانواده جامعه کوچکی به شمار می آید، ولی از آن جهت که هر جامعه بزرگ از مجموعه خانواده ها فراهم […]

دانلود کتاب اندروید صحنه های قیامت ۳٫۱۷/۵ (۶۳٫۳۳%) ۱۸ امتیازs کتابی که پیش روی شماست خلاصه ای از مباحث معاد از مرگ تا بهشت است . در این کتاب نظر متکلمین از علمای شیعه درباره مسائل مربوط به معاد ، مطابق روایات معصومین بیان […]

تصمیم گیری به شیوه شش کلاه تفکر/ شاید شما هم این جمله را شنیده باشید که می گوید: مسائلی که الان دارید را نمی توانید با دانش و فکر الان تان حل کنید.

وقتی نوبت به عرق کردن در گرمای تابستان می رسد، اشتباهات رایج در نهایت منجر به مشکلات خطرناکی می شود.

این روزها شهرت جاذبه های توریستی به شبکه های اجتماعی بستگی دارد زیرا ۵۰ درصد مسافران گزارش داده اند که اطلاعات و تبلیغات اینترنتی روی برنامه سفر آن ها تاثیر گذاشته است.

تمامی حقوق و مطالب سایت برای تک بوک محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.


فید
نقشه سایت


دانلود کتاب با لینک مستقیمDownloads-icon


دانلود کتاب با لینک مستقیمDownloads-icon


کتاب pdfDownloads-icon


pdfDownloads-icon


کتاب pdfDownloads-icon

کتاب هایی که برای هفته دوم کمپین کتاب خوانی انتخاب کرده ام «مغز زنانه» و «مغز مردانه» است. این دو کتاب درباره تفاوت های مردان و زنان به خاطر تفاوت مغزی و هورمونی آنها توضیح می دهد. به نظرم خواندن این دو کتاب برای هر مرد و زنی به خصوص متاهلین ضروری است. اکثر کتاب هایی که درباره ویژگی های زنان و مردان نوشته شده به نوعی مطالب این کتاب را توضیح می دهند با این تفاوت که بر اساس تحقیقات و پژوهش ها، این کتاب به بسیاری از سؤالات درباره علل تفاوت های زن و مرد پاسخ دقیق و روشنی می دهد.

ساختار کتاب علمی است و اکثر افراد حوصله خواندن کامل آن را ندارند به همین دلیل سعی  کردم فقط مطالب کاربردی کتاب را به زبان ساده برای شما خلاصه کنم. نویسنده این کتاب خانم دکتر لوان بریزندین نتایج بیش از 25 سال پژوهش خود روی تفاوت های مغز زنان و مردان و اثرات آن بر رفتارها و ویژگی های آن ها را در دو کتاب ارزشمند خود با عنوان مغز زنانه FEMALE  BRAIN و مغز مردانه MALE BRAIN  منتشر کرده است.

لطفا نام و ایمیل خود را برای دریافت کتاب وارد کنید. لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

 

کتاب روانشناسی زن و مرد

سپاس بابت مطالب عالی تان.

سلام خوشحالم که مطالب مورد توجه شما قرار گرفته

برای بار بعدی ارسال نظر نام، ایمیل، و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کن.

تلفن : 10 50 910 0910  ، 22859193آدرس: شریعتی – بالاتر از ظفر – جنب مجتمع نگین ظفر – beheshtiyan.ir@gmail.comسایر سایت هاکلینیک هیپنوتیزمکلینیک ازدواج

دکتر محمد بهشتیان روانشناس ، روان درمانگر ، پژوهشگر ، مدرس و هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی است. وی عضو انجمن روان تحلیلی و هیپنوتراپی آمریکاست. حدودا ۲ دهه است که در حوزه روان درمانی تحلیلی و هیپنوتیزم درمانی فعالیت می کند. وی دستگاه BWS (ویژه هیپنوتیزم سریع) را در سال ۱۳۸۱ اختراع و پژوهشی درباره اثربخشی این دستگاه در مقایسه با روش های معمول درمانی انجام داد. وی تا کنون بیش از ۴۰ عنوان کتاب تالیف و ترجمه کرده است. بیش از 10 سال است که به تربیت روان درمانگر (درمان های تحلیلی) و هیپنوتیزم درمانگر مشغول است. رویکرد درمانی و پژوهشی مورد علاقه وی هیپنوتیزم درمانی تحلیلی (HA) و رویکردهای تحلیلی (MBT , ISTDP, TFP) است.

برای مشاهده رزومه کامل ایشان اینجا را کلیک کنید

کتاب روانشناسی زن و مرد
کتاب روانشناسی زن و مرد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *