* اطلاعات ناب و بی نظیر در مورد اینکه:- چرا باید در آزمون های آزمایشی شرکت کنیم؟!- چگونه تشخیص دهیم جامعه آماری کدام مؤسسه بالاتر است؟!- چگونه تشخیص دهیم کیفیت سؤالات کدام مؤسسه مطلوب تر است؟- چگونه بهترین مؤسسه را برای آزمون های آزمایشی انتخاب کنیم؟
مقدمه
روانشناسی رشته ای است کاملاً کاربردی و البته منزوی و متأسفانه به باور بعضی غیر ضروری! زندگی یعنی نحوه درک و فهم ما از محیط و عکس العمل و رفتار ما در برابر آن.
روانشناس به بررسی نحوه ادراک محیط توسط موجود زنده یعنی ما دانش آموزان از محیط خود و چگونگی رفتار ما در شرایط خاص می پردازد. گرچه موجود زنده شامل غیر انسان نیز می شود ولی هدف اصلی این رشته وضعیت انسان است.دکتری روانشناسی بالینی مدرسان شریف
تعریف
روانشناسی علم کاربردی مطالعه رفتار و فرآیندهای ذهنی براساس یافته های علمی و تحقیق شده می باشد. رفتار به فعالیت ها و اعمالی اشاره دارد که قابل مشاهده و قابل اندازه گیری می باشند، مانند صحبت کردن و راه رفتن، اما فرآیندهای ذهنی به اعمال و فرآیندهایی اشاره دارد که به صورت مستقیم قابل دیدن و درک کردن نیست و نمود آنها را می توان در رفتار و دیگر فرآیندها مشاهده کرد، مانند تفکر و یا هیجان و ترس. امروزه روانشناسی از سنین خردسالی و نوجوانی گذشته و پا به مرحله جوانی و بزرگسالی گذاشته است و به درجه ای از ثبات و استحکام رسیده است.
روانشناسی
این علم با در نظر گرفتن نیازهای طبیعی انسان و درک روح زمان، به عنوان پرچمدار مطالعه پیچیدگی های بشر امروز است. در یک تعریف ساختارشکن از روانشناسی، «روانشناسی عبارت از کشف دروغ هایی است که به خود می گوییم و همچنین تعیین حد و مرز راست هاست.» در این تعریف انسان موجودی است که نخست باید خود را فتح کند. در نتیجه صداقت تمام عیار با خود، پایه روانشناسی است. این تعریف روانشناسی را با خودشناسی پیوند می زند.
گرایشها
دکتری روانشناسی رشته نسبتاً جدیدی است که هنوز مراحل تکاملی را می گذراند. با وجودی که انجمن روانشناسی آمریکا تا کنون 53 زمینه مختلف روانشناسی را شناسایی کرده است، اما به دلیل تنوع رفتارهای انسانی، زمینه های تازه به طور مستمر در حال پدید آمدن هستند.
به دلیل آنکه روانشناسی با موضوعات دیگری از قبیل زیست شناسی، فلسفه، انسان شناسی و جامعه شناسی نیز ارتباط دارد، شاخه های جدید پژوهشی و کاربردی به طور مستمر در حال شکل گیری هستند.
برخی از رشته های این علم هم اکنون کاملاً جا افتاده اند و بسیاری از دانشگاه ها به ارائه دوره های آموزشی و مدرک دانشگاهی در آنها می پردازند.
این رشته ها شامل موارد زیر هستند:
روانشناسی کودکان استثنایی:
شاخه ای از دانش روانشناسی است که به تعریف کلیه مسائل مربوط به کودکان استثنایی از گستره کودکان تیزهوش تا کودکان عقب مانده ذهنی، کودکان نابینا و کم بینا، کودکان ناشنوا و کم شنوا، کودکان دارای ناتوانی های تکلمی، کودکان دارای ناتوانی های حرکتی و ذهنی و تمامی امور و تعاریف مربوط به پیشگیری و شناخت و آموزش این کودکان می پردازد.
روانشناسی بالینی:
روانشناسی بالینی شاخه ای از روانشناسی است که به درک، پیش بینی و درمان نابهنجاری، ناتوانی و آشفتگی های شناختی، هیجانی، زیست شناختی، روان شناختی، اجتماعی و رفتاری کمک می کند و در گستره وسیعی از جمعیت های در جستجوی درمان کاربرد دارد. نقش های شش گانه آن عبارت است از: ارزیابی و تشخیص، مداخله و درمان، مشاوره، آموزش و نظارت بر کار رواندرمانگرها، پژوهش و مدیریت غالب کارهای روانشناس بالینی در راستای درمان و تشخیص، آموزش و پژوهش است.
زیست روانشناسی:
زیست روانشناسی شاخه ای از روانشناسی است که به تحلیل چگونگی تأثیر مغز و انتقال دهنده های عصبی بر رفتارها، افکار و احساسات می پردازد. این رشته را می توان به صورت ترکیبی از روانشناسی پایه و علم اعصاب در نظر گرفت. این رشته با نام های دیگری چون روانشناسی زیست شناختی، روانشناسی فیزیولوژیک و علم اعصاب رفتاری نیز شناخته می شود. زیست روانشناسان به بررسی چگونگی تعامل فرآیندهای زیست شناختی با هیجانات، شناخت ها و سایر فرآیندهای ذهنی می پردازند. رشته زیست روانشناسی با رشته های دیگری چون روانشناسی تطبیقی و روانشناسی تکاملی ارتباط دارد.
روانشناسی رشد:
روانشناسی رشد شاخه ای از علم روانشناسی است که به توصیف و تبیین تغییرات در طول زندگی فرد می پردازد و از رشته های مختلف زیست شناسی، جامعه شناسی، تعلیم و تربیت و پزشکی کمک می گیرد. اگرچه روانشناسی رشد به تمام مراحل زندگی انسان از بدو تولد تا مرگ می پردازد، اما بر کودکی و نوجوانی تأکید دارد.
روانشناسی قانونی:
روانشناسی و پزشکی قانونی در مراحل رشد و تحول خود به اهداف یکدیگر نزدیک شده اند. در واقع هر دو رشته با مسأله انحراف اجتماعی سر و کار دارند که موجب ایجاد امنیت در جامعه می شوند. روانشناسی قانونی به بررسی علل رفتاری فردی و تغییر این رفتارها در حیطه قانون می پردازد و تلاش می کند رفتارهایی که از لحاظ قانونی نابهنجار به شمار می روند، مورد بررسی و تفحص قرار دهد.
روانشناسی مدرسه:
روانشناسان مدرسه در داخل سیستم آموزشی کار می کنند و به دانش آموزان در زمینه های هیجانی، اجتماعی و تحصیلی کمک می کنند. هدف روانشناسی مدرسه همکاری با اولیاء، معلمان و دانش آموزان در جهت ایجاد یک محیط آموزشی سالم با تمرکز بر نیازهای دانش آموزان است.
روانشناسی مدرسه یک حرفه نسبتاً جدید است. انجمن ملی روانشناسی مدرسه (NASP) در آمریکا در سال 1968 تأسیس شد و این رشته به طور رسمی به عنوان یک تخصص دکتری توسط انجمن روانشناسی آمریکا (APA) شناخته شد. در سال 2002 روانشناسی مدرسه یکی از 10 حرفه پرطرفدار در آمریکا بوده و تقاضا برای آن همچنان رو به افزایش است.
روانشناسی صنعتی – سازمانی:
یکی از شاخه های جدید علم که مسأله نیروی انسانی و دیگر جنبه های مربوط به دنیای کار را در کانون توجه خود دارد. این شاخه از دانش، مطالعه علمی رابطه میان انسان و دنیای کار را بررسی می کند. در واقع، کاربرد و بسط و گسترش اصول روانشناسی است به مسائلی که انسان در تجارت و صناعت با آنها دست به گریبان است. از آنجا که شاخه روانشناسی صنعتی و سازمانی یکی از شاخه های کاربردی و فعال رشته مهم روانشناسی است و همچنین کشور نیز در آستانه توسعه اقتصادی و صنعتی است، لذا استفاده از خدمات مشاوره روانشناسی صنعتی و سازمانی یکی از ضروریات دنیای تولید و کار است و بدون این گونه خدمات، تولید با کیفیت در دنیای پر رقابت فعلی با مشکل روبروست. خدمات مشاوره ای با حل و فصل مشکلات کارکنان در ابعاد مختلف می تواند تخصص، انرژی و توان کارکنان را در اختیار اهداف و مأموریت سازمان قرار دهد.
دکتری روانشناسی بالینی مدرسان شریف
روانشناسی اجتماعی:
روانشناسی اجتماعی مطالعه موضوعات، مشکلات و مسائل مرتبط با روانشناسی و جامعه است. این علم اثرات حضور دیگران را بر رفتار فرد یا رفتار خود را تحت تأثیر گروه مورد بررسی و مطالعه قرار می دهد. روشن است که تأثیر دیگران بر فرد مستلزم وجود روابط متقابل بین خود با دیگران است، بنابراین به یک تعریف دیگر، روانشناسی اجتماعی به عنوان علم مطالعه رفتار متقابل بین انسان ها یا علم مطالعه تعامل انسان ها شناخته می شود.
روانشناسی در ایران
روانشناسی تحت عنوان علم النفس یا اخلاق، بیش از هزار سال به عنوان یکی از شاخه های اصلی فلسفه در مراکز علمی ایران تدریس شده است. از رازی و ابن سینا و ناصر خسرو تا ملاصدرا کمتر متفکری را سراغ داریم که در آثار خود به این علم نپرداخته باشد.
به رغم رونق و شکوه آغازین، تا اوایل دهه 1340 فعالیت چشمگیری در روانشناسی وجود نداشت و این علم یا به عنوان بخشی از برنامه های رشته فلسفه و علوم تربیتی و یا به صورت بخشی از دوره های تربیت معلم تدریس می شد. دهه 1340 را باید دهه گسترش سازمانی روانشناسی در ایران نامید، چون طی این ده سال دوره لیسانس روانشناسی، نخست در دانشگاه تهران و بعدها در سایر دانشگاه های ایران تأسیس گردید. در دانشگاه تهران دوره کارشناسی ارشد روانشناسی به وجود آمد و مؤسسه روانشناسی بنیان گذارده شد. برخی از این تحولات حاصل کوشش های دکتر محمود صناعی بود که در همان دوره پا به صحنه روانشناسی ایران گذاشت. خدمت بزرگ دکتر صناعی ترجمه کتاب اصول روانشناسی در سال 1342 بود.
در سال 1344 دکتر سعید شاملو بنیان گذار روانشناسی بالینی ایران اولین کلینیک مرکز مشاوره و راهنمایی در دانشگاه تهران را تأسیس کرد و بعدها به تدریج چنین مراکزی در دیگر دانشگاه ها تأسیس شد. با گسترش دوره های روانشناسی در دانشگاه های کشور، کوشش های فراوانی در زمینه تألیف و ترجمه مکتب درسی در این رشته به عمل آمد. از آن جمله اصول روانشناسی عمومی (1348) تألیف دکتر سیروس عظیمی، کلیات روانشناسی علمی (1349) به ترجمه دکتر امیر هوشنگ مهریار و دکتر رضا شاپوریان، اصول روانشناسی (1352) به ترجمه و اقتباس دکتر محمد ساعتچی.
کارشناسی ارشد
دکتـــــری
کاردانی به کارشناسی
دپارتمان زبان
تمامی حقوق قانونی این وب سایت متعلق به مؤسسه آموزشی مدرسان شریف است ©
جهت دریافت فایل اطلاعات کلیک نمایید
* اطلاعات ناب و بی نظیر در مورد اینکه:- چرا باید در آزمون های آزمایشی شرکت کنیم؟!- چگونه تشخیص دهیم جامعه آماری کدام مؤسسه بالاتر است؟!- چگونه تشخیص دهیم کیفیت سؤالات کدام مؤسسه مطلوب تر است؟- چگونه بهترین مؤسسه را برای آزمون های آزمایشی انتخاب کنیم؟
با توجه به اینکه کلاس های حضوری مدرسان شریف صرفاً در تهران برگزار می شود و امکان استفاده از کلاسها برای داوطلبان شهرستان وجود ندارد (البته با ظهور روش های نوین آموزشی در دنیا، واحد IT مدرسان شریف با برگزاری کلاس های آنلاین به صورت ویدئو کنفرانس برای داوطلبان سایر شهرهای کشور، امکان استفاده از کلاس ها را برای این عزیزان مهیا کرده است)، همچنین به دلیل منابع متعدد موجود برای هر درس و وقت اندک برای مطالعه تمامی آنها و خواندن منابع به زبان اصلی که برای اکثر داوطلبین مشکل ساز است و در آخر نبود منابع مشخص برای سؤالات، مؤسسه مدرسان شریف با در نظر گرفتن تمامی این موارد، بسته های آموزشی دکتری منحصر به فرد خود را مطابق با آخرین تغییرات و زیر نظر اساتید گردآوری کرده و در اختیار داوطلبان عزیز قرار میدهد.در ذیل به برخی از ویژگی های بسته های آموزشی دکتری اشاره میکنیم:*) تألیف و بررسی زیر نظر اساتید صاحب نظر کشور.*) تشریح جامع و کامل دروس همراه با مثال های کافی.*) منطبق بودن مطالب درسی آورده شده با آخرین تغییرات سازمان سنجش.*) آوردن نکات تستی و مطالب مهم جهت پاسخگویی به سؤالات.*) حل تشریحی سؤالات آزمونهای سراسری و آزاد همراه با توضیح ساده و روان.
دکتری روانشناسی بالینی مدرسان شریف
کارشناسی ارشد
دکتـــــری
کاردانی به کارشناسی
دپارتمان زبان
تمامی حقوق قانونی این وب سایت متعلق به مؤسسه آموزشی مدرسان شریف است ©
جهت دریافت فایل اطلاعات کلیک نمایید
* اطلاعات ناب و بی نظیر در مورد اینکه:- چرا باید در آزمون های آزمایشی شرکت کنیم؟!- چگونه تشخیص دهیم جامعه آماری کدام مؤسسه بالاتر است؟!- چگونه تشخیص دهیم کیفیت سؤالات کدام مؤسسه مطلوب تر است؟- چگونه بهترین مؤسسه را برای آزمون های آزمایشی انتخاب کنیم؟
کارشناسی ارشد
دکتری روانشناسی بالینی مدرسان شریف
دکتـــــری
کاردانی به کارشناسی
دپارتمان زبان
تمامی حقوق قانونی این وب سایت متعلق به مؤسسه آموزشی مدرسان شریف است ©
جهت دریافت فایل اطلاعات کلیک نمایید
جهت دریافت فایل و مشاهده منابع آزمون دکتری روانشناسی اینجا کلیک کنید.
* اطلاعات ناب و بی نظیر در مورد اینکه:- چرا باید در آزمون های آزمایشی شرکت کنیم؟!- چگونه تشخیص دهیم جامعه آماری کدام مؤسسه بالاتر است؟!- چگونه تشخیص دهیم کیفیت سؤالات کدام مؤسسه مطلوب تر است؟- چگونه بهترین مؤسسه را برای آزمون های آزمایشی انتخاب کنیم؟
وضعيت پذيرش دانشجوی دوره دكتری در سال هاي اخير نشان میدهد كه بسياري از دانشآموختگاني كه صلاحيت علمي لازم را براي احراز كرسي دكتری در دانشگاهها را داشتهاند، به دليل عدم وجود یک مرجع مناسب برای یاری ایشان در رسیدن به هدف خود از تحصیل بازمانده اند.
به همین دلیل موسسه آموزش عالی مدرسان شریف با توجه به سالها تجربه افتخار آمیز و رکوردهای بی نظیر در کسب رتبه های یک و تک رقمی و قبولی داوطلبان در آزمونهای مختلف و همچنین برگزاری کلاسهای آمادگی آزمون ، ارائه بسته های آموزشی متفاوت و برگزاری آزمونهای آزمایشی شبیه سازی شده مقاطع مختلف بر آن شده است تا با استعانت از درگاه خداوند متعال و با تکیه بر توان بالای علمی و آموزشی خود گامی موثر در جهت همراهی داوطلبان آزمون مقطع دکتری بردارد.
دکتری روانشناسی بالینی مدرسان شریف
کارشناسی ارشد
دکتـــــری
کاردانی به کارشناسی
دپارتمان زبان
تمامی حقوق قانونی این وب سایت متعلق به مؤسسه آموزشی مدرسان شریف است ©
جهت دریافت فایل اطلاعات کلیک نمایید
* اطلاعات ناب و بی نظیر در مورد اینکه:- چرا باید در آزمون های آزمایشی شرکت کنیم؟!- چگونه تشخیص دهیم جامعه آماری کدام مؤسسه بالاتر است؟!- چگونه تشخیص دهیم کیفیت سؤالات کدام مؤسسه مطلوب تر است؟- چگونه بهترین مؤسسه را برای آزمون های آزمایشی انتخاب کنیم؟
1. لطفاً خودتان را به طور كامل معرفي نماييد.
امیر لشکری، متولد 1359.
2. نام رشته تحصيلي آزمون دكتري و رتبه قبولي خود را ذكر نماييد.
در رشته روانشناسی گرايش بالینی، سلامت و عمومی (مجموعه روانشناسی)، رتبه 7 را کسب کردم.دکتری روانشناسی بالینی مدرسان شریف
3. فارغالتحصيل از كدام واحد دانشگاهي و در چه سالي هستيد؟
از دانشگاه آزاد واحد رودهن در سال 86 فارغالتحصیل شدم.
4. آيا براي اولين بار است در كنكور دكتري شركت كردهايد؟
خیر، یک بار در سال 88 شرکت کردم که نتوانستم رتبه مورد نظر جهت قبولی را به دست آورم.
5. از چه زماني مطالعه براي كنكور را بهطور جدي آغاز كرديد و تعداد ساعات مطالعه شما به طور ميانگين چقدر بوده است؟
از اواخر فروردین ماه مطالعهام را شروع کردم و تقریباً روزی 8 ساعت مطالعه داشتم و حتی در 20 روز آخر منتهی به آزمون، از محل کارم مرخصی گرفتم و زمان بیشتری را برای مطالعه گذاشتم.
6. نحوه آشنايي شما با مؤسسه مدرسان شريف چگونه بوده است؟
با دیدن کتابهای مدرسان شریف با این موسسه آشنا شدم.
7. بالاترين درصد در دروس شما، مربوط به كدام درس ميباشد؟
دروس تخصصي 72/08 درصد.
8. دانشجوی کدام دوره یا کدام ترم موسسه مدرسان شریف بودهاید؟
شهریور ماه سال 95 آزمونها را ثبتنام کردم.
9. آيا از كتب موسسه استفاده كردهايد. ميزان كيفيت و تاثيرگذاري آنها چگونه بوده است؟
بله، وقتی کتابهای مدرسان شریف را مطالعه میکنید تازه متوجه میشوید که با چه وسواس و دقتی طراحی و تألیف شدهاند. مباحث بسیار جامع و طبقهبندی شده، مثالهای متنوع، تستهای تألیفی و آزمونهایی که در پایان هر فصل در این کتابها وجود دارد، از ویژگیهای منحصر به فرد این کتابهاست که کمک زیادی به من کرد تا مباحث را هر چه بهتر یاد بگیرم و در ذهنم به تثبیت برسانم.
10. آزمونهاي آزمايشي چه نقشي در موفقيت شما ايفا كرده است؟
به اعتقاد بنده شرکت در آزمون آزمایشی یکی از موارد بسیار مهم و تاثیرگذار در موفقیت داوطلبان میباشد و هرچه جامعه آماری این آزمونها بالاتر باشد، سنجش داوطلب دقیقتر خواهد بود. آزمونهای مدرسان شریف ضمن داشتن این ویژگی، سوالات آن نیز تطابق و شباهت زیادی با آزمون اصلی داشت و من در جلسه آزمون اصلی با دیدن سوالات از این همه شباهت واقعاً تعجب کردم. در کل میتوانم بگویم استانداردهای آزمون مدرسان شریف کاملاً در سطح آزمون سازمان سنجش بود در این حد که حتی رتبههای من در آزمونهای مدرسان شریف با آزمون اصلی برابری میکرد یعنی رتبهام در آزمونهای مدرسان شریف دو بار 7 و 8 شد.
11. علت انتخاب اين موسسه از بين ديگر موسسات چيست؟
بخاطر کتابهای خوبی که داشت و آزمونهای استانداردی که برگزار میکرد.
12. در صورتيكه در آزمون قبول نميشديد چه برنامهاي براي سال آينده خود داشتيد؟
شاید ناامید میشدم و دیگر شرکت نمیکردم.
13. چه عواملی در موفقيت شما تأثیرگذار بوده است؟
انگیزه بالا، راهنماییهای مشاورم و همچنین شرکت در آزمونهای آزمایشی مدرسان شریف.
کارشناسی ارشد
دکتـــــری
کاردانی به کارشناسی
دپارتمان زبان
تمامی حقوق قانونی این وب سایت متعلق به مؤسسه آموزشی مدرسان شریف است ©
جهت دریافت فایل اطلاعات کلیک نمایید
* اطلاعات ناب و بی نظیر در مورد اینکه:- چرا باید در آزمون های آزمایشی شرکت کنیم؟!- چگونه تشخیص دهیم جامعه آماری کدام مؤسسه بالاتر است؟!- چگونه تشخیص دهیم کیفیت سؤالات کدام مؤسسه مطلوب تر است؟- چگونه بهترین مؤسسه را برای آزمون های آزمایشی انتخاب کنیم؟
سال 97
سال 96
سال 96
دکتری روانشناسی بالینی مدرسان شریف
سال 95
سال 95
سال 95
سال 95
سال 94
سال 93
سال 92
سال 92
سال 92
سال 92
سال 91
کارشناسی ارشد
دکتـــــری
کاردانی به کارشناسی
دپارتمان زبان
تمامی حقوق قانونی این وب سایت متعلق به مؤسسه آموزشی مدرسان شریف است ©
جهت دریافت فایل اطلاعات کلیک نمایید
* اطلاعات ناب و بی نظیر در مورد اینکه:- چرا باید در آزمون های آزمایشی شرکت کنیم؟!- چگونه تشخیص دهیم جامعه آماری کدام مؤسسه بالاتر است؟!- چگونه تشخیص دهیم کیفیت سؤالات کدام مؤسسه مطلوب تر است؟- چگونه بهترین مؤسسه را برای آزمون های آزمایشی انتخاب کنیم؟
كلاسهاي حضوري مدرسان شريف با بهرهگيري از اساتيد تراز اول كشور و بزرگان آزمون دكتري برگزار ميشود. از مشخصههاي اصلي كلاسهاي مدرسان شريف تدريس بسيار ساده و پايهاي مطالب درسي است. همچنين تشريح مطالب مهم، آموزش نكات براي جلوگيري از خطاهاي احتمالي هنگام پاسخ دادن به سؤالات و بيان نكات تستي طي دوره، از ويژگيهاي اصلي اين كلاسها است. ضمن اينكه با نيمه متمركز شدن آزمون دكتري و تستي برگزار شدن آزمون، يادگيري مطالب به صورت نكتهاي و حل تستهاي بيشتر كمك بسيار شاياني به داوطلب آزمون دكتري خواهد كرد. در همين راستا مؤسسه مدرسان شريف با برگزاري كلاسهاي حضوري سعي بر هموار كردن اين مسير براي داوطلبان عزيز دارد.داوطلب عزيز براي گرفتن اطلاعات بيشتر نيز ميتوانيد با شماره تلفن 2966ـ021 نيز تماس حاصل فرماييد.
توجه: تمامی کلاس های حضوری تنها در شهر تهران برگزار می شوند.
دکتری روانشناسی بالینی مدرسان شریف
جهت دریافت برنامه کلاس حضوری ترم پاییز 98 دکتری روان شناسی کلیک کنید.
کارشناسی ارشد
دکتـــــری
کاردانی به کارشناسی
دپارتمان زبان
تمامی حقوق قانونی این وب سایت متعلق به مؤسسه آموزشی مدرسان شریف است ©
جهت دریافت فایل اطلاعات کلیک نمایید
جهت دریافت برنامه کلاس حضوری ترم پاییز 98 دکتری روان شناسی کلیک کنید.
کارشناسی ارشد
دکتـــــری
کاردانی به کارشناسی
دپارتمان زبان
دکتری روانشناسی بالینی مدرسان شریف
تمامی حقوق قانونی این وب سایت متعلق به مؤسسه آموزشی مدرسان شریف است ©
* اطلاعات ناب و بی نظیر در مورد اینکه:- چرا باید در آزمون های آزمایشی شرکت کنیم؟!- چگونه تشخیص دهیم جامعه آماری کدام مؤسسه بالاتر است؟!- چگونه تشخیص دهیم کیفیت سؤالات کدام مؤسسه مطلوب تر است؟- چگونه بهترین مؤسسه را برای آزمون های آزمایشی انتخاب کنیم؟
1. لطفاً خودتان را به طور كامل معرفي نماييد.
جواد عباسی، متولد 1370.
2. نام رشته تحصيلي و رتبه قبولي خود را ذكر نماييد.
در رشته روانشناسی، رتبه 1 را کسب نمودم.
دکتری روانشناسی بالینی مدرسان شریف
3. فارغالتحصيل از كدام واحد دانشگاهي و در چه سالي هستيد؟
در شهریورماه سال 97 از دانشگاه اصفهان فارغ التحصیل خواهم شد.
4. آيا براي اولين بار است در كنكور دکتری شركت كردهايد؟
بله اولین بار بود.
5. تعداد ساعات مطالعه شما به طور ميانگين چقدر بوده است؟
در هفته به طور میانگین حدود 30 ساعت مطالعه داشتم.
6. نحوه آشنايي شما با مؤسسه مدرسان شريف چگونه بوده است؟
از طریق تبلیغات تلویزیونی و تجربهی استفاده از خدمات موسسه مدرسان شریف در مقطع کارشناسی ارشد و کسب رتبه 1 در تمامی گرایشهای رشته روانشناسی در سال 95 که همین موضوع باعث شد تا مجدداً از خدمات مدرسان شریف استفاده نمایم.
7. علت ادامه تحصيل خود را بيان فرمائيد.
علاقهای که به رشته روانشناسی دارم و کمک به آینده کشور.
8. بالاترين درصد در دروس شما، مربوط به كدام دروس ميباشد؟
دروس تخصصی، 61 درصد و زبان انگلیسی، 78 درصد.
9. آيا از كتب موسسه استفاده كردهايد. ميزان كيفيت و تاثيرگذاري آنها چگونه بوده است؟
بله؛ مهمترین فاکتور این کتابها، جامع بودن آنهاست. این کتب نه تنها از نظر مباحث کامل و روان میباشند، بلکه با ارائه جدیدترین و پرکاربردترین تستها در طی چند سال اخیر، دانشجو را به مرز مطلوب آمادگی میرسانند؛ همچنین این کتب خود جمع آوری شده از منابع معتبر رشته روانشناسی هستند که اغلب داوطلبان به این موضوع توجه نمیکنند و با مطالعه منابع زیاد در هر درس، نتیجه معکوس کسب میکنند.
10. شركت در آزمونهاي آزمايشي را چقدر موثر ميدانيد؟
قرار گرفتن در شرایطی مشابه کنکور اصلی جهت کسب تجربه و مدیریت کردن زمان پاسخگویی به سوالات و همچنین آشنایی با سوالات تألیفی جدید در کنار رقابت در یک جامعه آماری بالا، از مزایای شرکت در آزمونهای آزمایشی میباشد.
11. علت انتخاب اين موسسه از بين ديگر موسسات چيست؟
سابقه بلند مدت و درخشان موسسه مدرسان شریف و همچنین کیفیت بالای خدمات آموزشی این موسسه.
12. در صورتيكه در آزمون قبول نميشديد چه برنامهاي براي سال آينده خود داشتيد؟
دوباره در آزمون دکتری شرکت میکردم و باز هم از خدمات موسسه مدرسان شریف استفاده میکردم.
13. چه عواملی در موفقيت شما تاثیرگذار بوده است؟
تلاش زیاد و همچنین اعتماد به نفس بالا.
14. شما به عنوان رتبه برتر آزمون دکتری چه توصیههای کلیدی را به داوطلبین پیشنهاد میکنید؟
داوطلبان سعی کنند در کنار مطالعه درست، به فکر فراهم کردن رزومه خوب هم باشند تا در روز مصاحبه با مشکل مواجه نشوند.
کارشناسی ارشد
دکتـــــری
کاردانی به کارشناسی
دپارتمان زبان
تمامی حقوق قانونی این وب سایت متعلق به مؤسسه آموزشی مدرسان شریف است ©
جهت دریافت فایل اطلاعات کلیک نمایید
کارشناسی ارشد
دکتـــــری
کاردانی به کارشناسی
دپارتمان زبان
تمامی حقوق قانونی این وب سایت متعلق به مؤسسه آموزشی مدرسان شریف است ©0