بعد از تزریق ژل چگونه بخوابیم

 
helpkade
بعد از تزریق ژل چگونه بخوابیم
بعد از تزریق ژل چگونه بخوابیم

سرفصل این مطلب

تزریق ژل یکی از عمل‌های زیبایی و جوان‌سازی چهره به حساب می‌آید. البته به دلیل اینکه فاقد هرگونه زخم و یا خونریزی است می‌توان آن را در دسته عمل‌های زیبایی غیر تهاجمی قرار داد. با این حال رعایت برخی نکات و موارد مهم بعد از انجام آن تحت عنوان مراقبت‌های بعد از تزریق ژل اهمیت بسیار زیادی در موفقیت آمیز بودن و نتیجه نهایی کار دارد. یکی از این موارد نحوه خوابیدن بعد از تزریق ژل است. برای اینکه افراد بعد از تزریق ژل بتوانند به ظاهر مورد نظر و ایده‌آل خود برسند توصیه می‌شود تا در ۲۴ ساعت اول از دستکاری و اعمال فشار به صورت و نواحی تزریق ژل خودداری کنند. زیرا عدم رعایت این مورد می‌تواند تغییر فرم ژل تزریق شده و یا جابه‌جایی آن گردد.

این موضوع مشکلاتی مثل عدم تقارن را در پی خواهد داشت. از آنجایی که مدل غلط خوابیدن می‌تواند باعث اعمال فشار به صورت و مناطق تزریق ژل شود از بیماران خواسته می‌شود که در روز اول توجه بیشتری به سبک خوابیدن خود داشته باشند. پزشک متخصص بعد از اتمام کار و قبل از ترک کلینیک نحوه صحیح خوابیدن پس از تزریق ژل را به بیماران نشان داده و از آن‌ها می‌خواهد تا در رعایت آن نهایت سعی خود را بکنند. ما نیز در این مقاله به مهم‌ترین نکاتی که رعایت آن‌ها در مورد خواب پس از تزریق ژل توصیه می‌شود پرداخته‌ایم. علاوه بر مطالب آورده شده در این مقاله می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کلینیک زیبایی هلیا تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را از مشاوران ما دریافت کنید.

پس از انجام عمل زیبایی تزریق ژل همواره نکات بسیار زیادی وجود دارد که می تواند بر بهبود روند درمانی و ترمیمی عمل تاثیر گذار بوده و همچنین بر سلامتی فرد نقش داشته باشد. یکی از موارد مهم نحوه خوابیدن پس از تزریق ژل است. معمولا نکاتی که توسط پزشکان متخصص به بیماران گوش زد می شود می تواند باعث شود که آن ها بدون هیچ دغدغه و نگرانی به امور روزمره خود بپردازند.

این نکات به نوعی فرآیند را تکمیل می کنند و موجب می شوند که نتایج حاصل از تزریق ژل، ایده آل تر شوند. به همین خاطر توجه به این نکات، از اهمیت زیادی برخوردار است و نقشی تعیین کننده در رسیدن به مطلوب ترین شرایط دارند. پس از هر عملی چه از نوع ترمیمی چه از نوع درمانی مردم نیاز به استراحت دارند. در ادامه این مقاله به نحوه خوابیدن پس از تزریق ژل می پردازیم.

بعد از تزریق ژل چگونه بخوابیم

مطالب بیشتر: تزریق ژل لب

هیچ کس نمی تواند ادعا کند که وقتی خواب است هوشیار بوده و بر حرکات خود آگاهی کامل دارد. وقتی انسان در خواب به سر می برد همواره برخی حرکات را به صورت غیر ارادی انجام خواهد داد. به عنوان مثال ممکن است غلت بزند، بدن خود را لمس کند، یا بچرخد و به پهلو بخوابد! شما هیچ نقشی در این حرکات هنگام خواب نخواهید داشت. حال فرض کنید شما در بیداری به دنبال روش ها و رعایت نکاتی هستید که بتواند به بهبود نتایج حاصل از عمل زیبایی تزریق ژل شما در دوران نقاهت کمک کند. این نکات در زمان خواب  و استراحت نیز مورد نیاز خواهد بود. شما باید بدانید که در هنگام خوابیدن باید چه زاویه و ارتفاعی را حفظ کنید تا لطمه ای به نتایج حاصل از عمل زیبایی تزریق ژل وارد نشود.

شما کاربران گرامی می توانید این مقاله را به صورت فایل صوتی گوش نمایید

باید بدانید که در زمان خوابیدن باید به هر نحوی که شده از وارد کردن فشار به محل تزریق خود داری نمایید. به طور کلی اگر در هر شرایطی به نقطه تزریق فیلر ها فشار وارد شود، احتمال جابجایی آن ها وجود خواهد داشت. در نتیجه یکی از مهم ترین نکاتی که باید در خوابیدن پس از تزریق فیلر به آن توجه کنید، جلوگیری از وارد شدن فشار به این نقطه است. اگر چنین فشاری وارد شود و ژل در صورت شما حرکت کند، نتایج نهایی فرآیند با نتیجه دلخواه شما فاصله بسیار زیادی پیدا خواهد کرد.

خوابیدن بر روی محل تزریق می تواند فشار بسیار زیادی را به فیلر های تزریق شده وارد نماید و همین موضوع می تواند کیفیت ژل را کاهش داده و باعث شود تا به کلی نتایج نیاز به انجام مجدد عمل زیبایی تزریق ژل داشته باشد. یکی از مهم ترین نکاتی که می توانید در دوران نقاهت برای خوابیدن استفاده کنید این است که بهتر است سر شما در ارتفاع بالاتری نسبت به بدن قرار داشته باشد.

 

مطالب بیشتر: تزریق ژل به پیشانی

 

همچنین باید طوری بخوابید که از وارد شدن فشار به محل تزریق خود داری نمایید. در چند ساعت ابتدایی پس از عمل زیبایی تزریق ژل معمولا پیشنهاد می شود که دراز نکشید تا در ژل های تزریق شده تغییراتی ایجاد نشود. از آن جایی که تزریق ژل برای شما در حالت عمودی صورت گرفته است، باید حداقل تا 4 ساعت این وضعیت را کاملا حفظ کنید تا جلوی جابجا شدن ژل تزریق شده در بدن خود را بگیرید. پس از سپری شدن این زمان، دراز کشیدن و خوابیدن دیگر هیچ مشکلی به همراه نخواهد داشت.

البته داشتن مقداری کبودی و درد و تورم بعد از تزریق ژل کاملا طبیعی بوده و با رعایت نکاتی در مورد استراحت و نحوه درست خوابیدن پس از عمل زیبایی تزریق ژل و همچنین تجویز دارو توسط پزشک کنترل خواهد شد. استفاده از چند بالش در زیر سر در هفته اول پس از عمل زیبایی تزریق ژل باعث می شود تا اطمینان حاصل کنید تمامی ژل های تزریق شده در محل درست خود قرار گرفته اند. اگر شما فردی هستید که به طور غیر ارادی در خواب تحرک های بسیار زیادی دارید بهتر است دور گردن خود چند بالش دیگر قرار دهید تا بتوانید برای تثبیت سر و صورت خود از آن استفاده کنید. این کار می تواند باعث جلوگیری از واکنش های غیر ارادی در هنگام خواب شود.

 

برای اطلاع از هزینه تزریق ژل خود می توانید با مشاورین کلینیک فوق تخصصی پوست و مو هلیا به صورت کاملا رایگان از طریق شماره 02122810089 در ارتباط باشید. و همچنین از طریق پیام رسان واتس اپ به شماره 09120687738 تمامی سوالات خود در رابطه با تزریق ژل و سایر خدمات زیبایی با ما در میان بگذارید.

 

در حقیقت در اولین شب های پس از انجام تزریق، باید به کمک بالش ها سر خود را بالاتر از سایر اعضای بدن حفظ کنید و شرایطی را به وجود بیاورید که امکان تکان خوردن بیش از حد شما و خوابیدن روی نقطه انجام تزریق از بین برود. این نکته را نیز فراموش نکنید که بدن شما پس از انجام هر گونه فعالیت زیبایی به استراحت کافی نیاز دارد. استراحت کافی و مطلوب موجب می شود که دوران بهبودی شما سرعت بیشتری داشته باشد و عوارض جانبی محدود ناشی از تزریق ژل، خیلی زود به طور کامل از بین بروند.

مطالب بیشتر: تزریق ژل به زیر چشم

علاوه بر نکاتی که در مورد استراحت کردن و نحوه خوابیدن بعد از تزریق ژل وجود دارد، باید گفت که موارد دیگری نیز در روند بهبودی شما تاثیر گذار خواهد بود. قبل و بعد از انجام عمل تزریق ژل شما باید برخی نکات را رعایت کنید تا بهترین نحو ممکن بتوانید از نتایج لذت برده و استفاده کنید. نتایج حاصل از عمل زیبایی تزریق ژل وابسته به مراقبت هایی است که شما انجام خواهید داد. در واقع اگر شما روش ها و نکات درستی را در دوران نقاهت استفاده نکنید باعث خواهد شد که نتایج مورد قبول مشاهده نشود. ولی اگر تمامی نکات را با دقت پیگیری نمایید می توانید منتظر بهترین نتایج بوده و ماندگاری بیشتری را پس از عمل زیبایی تزریق ژل تجربه نمایید.

اگر می خواهید نتایج حاصل از تزریق فیلر برای شما در بهترین وضعیت ممکن قرار داشته باشد، رعایت این توصیه ها برای شما بسیار مفید و کارساز خواهد بود. معمولا پیشنهاد می شود که چند هفته قبل و بعد از انجام تزریق ژل از مصرف داروهای خاصی مانند مکمل های گیاهی، ویتامین ها، ایبوپروفن، آسپرین، وافارین، استعمال دخانیات، سیگار کشیدن، روغن کتان  و از این قبیل موارد خودداری نمایید.

 

مطالب بیشتر: عوارض تزریق ژل 

دارو های رقیق کننده خون و همچنین استعمال دخانیات، هم عوارض جانبی را تشدید می کنند و هم روند رسیدن شما به بهبودی کامل را به تاخیر می اندازند. در نتیجه باید از مصرف آن ها پس از تزریق فیلر خودداری کنید. مصرف چنین مواردی می تواند باعث افزایش احتمال ابتلا به عفونت و خون ریزی شود.

در روز های اولیه پس از انجام عمل زیبایی تزریق ژل معمولا استفاده از کمپرس یخ برای کاهش تورم پیشنهاد می شود. البته باید دقت داشته باشید که استفاده از کمپرس یخ، موجب ایجاد فشار بیش از حد به ناحیه تزریق فیلر نشود.

حتی نحوه ی خوابیدن درست نیز یکی از مواردی است که ی تواند تورم را در کوتاه مدت درمان کند و تا بدون هیچ مشکلی بتوان شاهد داشتن نتیجه هایی بی نظیر بود. استفاده از کمپرس یخ در 48 ساعت ابتدایی پس از عمل زیبایی تزریق ژل هر دو ساعت پیشنهاد می شود و در هفته های  بعدی می توانید این کار را تنها 3 تا 4 بار در روز انجام دهید. استفاده از قرص ها و کرم های ضد التهابی معرفی شده توسط پزشک متخصص می تواند تاثیر به سزایی در کاهش کبودی و تورم در محل تزریق داشته باشد.

پس از انجام فرآیند بهتر است تا آن جا که می توانید از دست زدن به ناحیه انجام تزریق و همچنین ماساژ دادن این ناحیه خودداری کنید. همچنین اهمیت بسیار زیادی دارد که از قرار گرفتن در معرض گرما یا سرمای بسیار شدید نیز خودداری کنید. این کار موجب تشدید عوارض جانبی برای شما خواهد شد. علاوه بر این موارد، باید از مصرف نوشیدنی های الکلی و انجام فعالیت های ورزشی سنگین نیز در روزهای بعد از تزریق خودداری کنید.

 

مطالب بیشتر: تزریق ژل لب روسی

با توجه به تمامی مواردی که به آن ها اشاره شد می توان گفت که عمل زیبایی تزریق ژل به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد و برای آن که بتوان نتایج باب میل خود را دریافت کرد بهتر است تا تمامی این نکات مورد توجه قرار گیرد. به عنوان مثال یکی از مهم ترین نکاتی که همواره در مورد رعایت آن پس از عمل زیبایی تزریق ژل بحث می شود خوابیدن و استراحت است. بزرگترین مزیتی که نحوه خوابیدن بعد از تزریق ژل و استراحت برای افراد ایجاد می کند رفع استرس و نگرانی و کاهش اضطراب خواهد بود. بدن شما برای خو گرفتن به شرایط جدید، به استراحت کافی نیاز دارد. البته پس از انجام این فعالیت، هیچ مشکلی برای سفر کردن و انجام فعالیت های روزمره وجود ندارد اما بهتر است که حداقل برای یک شب، به خوبی استراحت کنید. این کار روند ریکاوری شما را جلو می اندازد و اوضاع را مطلوب تر می کند.

در چنین شرایطی فرد می داند که باید در طول دوران نقاهت از کم خوابی یا بد خوابی پرهیز نماید زیرا بر سلامت روحی و جسمی وی تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. به طور کلی کم خوابی، یک تهدید جدی برای سلامتی عمومی بدن به شمار می روند و طراوت و شادابی را از چهره افراد می گیرد. در مورد تزریق ژل نیز این موارد وجود دارد. اشتباهاتی در روش های استراحت و خوابیدن می تواند نتایج عمل زیبایی تزریق ژل را به کلی نابود کند.

 

مطالب بیشتر: تزریق ژل قلبی

اگر فرد خواب کافی نداشته باشد اشکالاتی در روند بهبودی و درمان وی به وجود خواهد آمد و اگر روش خوابیدن درست را نداند ممکن است با رفتار های غیر ارادی مانند خارش، مالش دادن، غلت زدن و غیره باعث شود تا به ژل های تزریق شده و روند تثبیت آن ها آسیب جدی و اختلال وارد شود. وارد شدن اختلال و آسیب به بافت مورد تزریق ژل می تواند باعث شود تا ژل ها و فیلر های تزریق شده جایگاه خود را از دست دهند و در نتیجه فرد نتایج دلخواه خود را مشاهده نخواهد کرد.

اگر پس از تزریق فیلر یک برنامه غذایی سالم را مد نظر قرار دهید و در کنار آن، ورزش های سبکی مثل پیاده روی را به صورت روزانه مد نظر داشته باشید، به طور کلی نشانه های افزایش سن را در چهره خود تا حدود زیادی محو خواهید کرد. اگر می خواهید بهترین و ایده آل ترین نتایج را از عمل تزریق ژل دریافت نمایید علاوه بر پیروی از تمامی نکاتی که توسط پزشک متخصص شما گفته می شود بهتر از اصلاحاتی را نیز در شیوه زندگی خود ایجاد نمایید.

مخصوصا نحوه خوابیدن بعد از تزریق ژل و این اصلاحات باعث می گردد تا از وارد شدن آسیب و ایجاد ناهنجاری برای عمل زیبایی تزریق ژل جلوگیری به عمل آید. شکل صحیح و اصولی خوابیدن به شما کمک می کند تا نتایج دلخواه خود را از تزریق ژل به دست بیاورید و درست همان طور به نظر برسید که خودتان می پسندید.

بعد از تزریق ژل چگونه بخوابیم

 

کلینیک پوست و موی هلیا با استفاده از بهترین برند های حجم دهنده به صورت، آماده ارائه خدمات به شما همراهان گرامی می باشد، از طریق شماره 02122810089 و یا چت آنلاین با مشاورین ما در ارتباط باشید.

کاشت مو و ابرو در این کلینیک توسط پزشک مطرح کشور دکتر حمیدرضا خراسانی صورت می گیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

8  −  4  =  .hide-if-no-js { display: none !important; }

سلام بسیار ممنون…

سلام. همانطور که میدانید بسیاری از هموطنان برای کاشت مو کلین…

سلام خسته نباشید ببخشید من به مدت سه هفته تقریبا ماینوکسیدیل…

سلام بسیار ممنون…

سلام بسیار مفید بود ممنون…

خط ویژه: 02122810089 همراه: 09120687738 تهران – خیابان کامرانیه شمالی ، خیابان مینا ، ابتدای کوچه رحمانی ، پلاک 6/1 ، طبقه دوم


https://heliaclinic.com/wp-content/uploads/2019/07/sleep-after-gel-injection-audio-content.mp3Downloads-icon

بعد از تزریق ژل چگونه بخوابیم؟ این سوال در ذهن همه افرادی که ژل تزریق کرده اند پیش می آید. اما بعضی از افراد نمیدانند که درست نخوابیدن بعد از تزریق ژل ممکن است باعث ایجاد عوارض شود!

تزریق ژل یکی از آسان ترین روش های جوانسازی و حجیم سازی صورت است . با این روش چین و چروک ها از بین میرود و زیبایی صورت شما دو چندان میشود.

برای زیبایی و درمان چروک ها و داشتن پوستی صاف تزریق ژل را امتحان کنید. این روش درمانی در بین روش های جوانسازیی پوست با درد بسیار کمی همراه است و خیلی راحت انجام میشود.

ژل یا فیلر انواع مختلفی دارد. شمایی که اقدام به تزریق میکنید باید بدانید که ژل ها از مواد مختلفی تهیه میشوند و در نتیجه ماندگاری آنها از 2 ماه تا 5 سال متفاوت است.

بعد از تزریق ژل چگونه بخوابیم

بعد از اینکه ژل تزریق کردیم باید بدانیم بعد از تزریق ژل چگونه بخوابیم؟ یا چگونه صورتمان را بشوییم ؟ تا عوارضی ظاهر نشوند.

شما با رعایت مواردی که به بررسی آن ها میپردازم میتوانید به روند بهبودی خود سرعت ببخشید. همچنین میتوانید میزان ماندگاری آن را افزایش بدهید.

شاید برایتان جالب باشد:

تزریق ژل برای کدام نواحی صورت مناسب است؟

تمامی عوارضی که راجبشان صحبت کردیم تا یک حدی معمولی ، طبیعی است . برای مثال اگر قرمزی پوست از حد نرمال خارج شود باید به کلینیک و پزشک متخصص مراجعه کنید . در مواردی اگر بی حسی بیش از اندازه طول بکشد باید به پزشک مراجعه شود چون ممکن است باعث آسیب به بافت شد باشد.

این عوارض به مرور زمان کمرنگ تر میشوند . تا 2 الی 4 هفته تمام اثرات منفی باید از بین بروند و دقت کنید که در 3 روز اول بعد از تزریق ژل روند درد صعودی بود حتما به پزشک مراجعه کنید.

زمان تزریق ژل ، شما به صورت نشسته این عمل را انجام میدهد پس برای اینکه ژل در محل ثابت بشود حداقل تا 4 ساعت از دراز کشیدن و خوابیدن پرهیز کنید.

بعد از سپری شدن این زمان مانند هر عمل و روش درمانی بدن شما نیاز به استراحت دارد. با کمی دراز کشیدن و استراحت کردن پوست و بدنتان کمی برای قبول کردن ماده جدید در بدن آماده میشود.

افرادی که تزریق ژل انجام داده اند باید در حالتی خوابند که ارتفاع سرشان از بدن بالاتر باشد . به این صورت که با قرار دادن بالشت بیشتر از جا به جا شدن ژل جلوگیری میکنید.

هر فردی در خواب به طور نا خواسته میغلتد و دست و پای خود را تکان میدهد همین تکان خوردن ها برای شما دردسر ساز میشود. زمانی که به محل تزریق فشار یا ضربه ای وارد شود اتفاق بدی خواهد افتاد و مواد زیر پوست جا به جا میشود.

همانطور که میدانید نحوه خوابیدن بعد از هر عمل زیبایی بر روی نتیجه موثر است !

اگر میخواهید عمل بینی انجام دهید بد نیست کلیک کنید تا بدانید بعد از عمل بینی چگونه بخوابید ؟

تزریق ژل در کرج با بهترین مواد و مناسب ترین قیمت فقط در مجموعه زیبایی بینی مد صورت میگیرد . با معرفی شما به پزشکان متخصص، تزریق ژل را با کمترین ریسک برای زیبایی و جوانسازی پوستشما انجام میدهیم. برای دریافت اطلاعات بر روی لینک کلیک کنید.

زمانی که شما میخواهید به انجام یک روش درمانی و زیبایی اقدام کنید باید به بهترین پزشک مراجعه کنید تا با خیال راحت درمان بر روی شما انجام شود. تزریق ژل در کرج توسط بهترین مجموعه زیبایی بینی مد! برای کسب اطلاعات زیبایی میتوانید به قسمت مقالات مراجعه کنید.

شاید دوست داشته باشید :   آیا بوتاکس ضرر دارد ؟

زمانی که تزریق فیلر تمام میشود پزشک تمامی نکاتی که باید رعایت کنید به شما میگوید. دقت کنید در کنار روش های مراقبتی پزشک این موارد را هم مد نظر داشته باشید:

بعد از تزریق ژل پیشانی اگر به پهلو بخوابید باعث میشود مواد به یک سمت صورت حرکت کند و پیشانی شما ناهموار شود . زمانی که در خواب به پیشانی شما  فشاری وارد شود ممکن است مواد در  بالای ابروی شما جمع شود و برجسته شود.

همچنین عوارضی که خوابیدن اشتباه بعد از ترزیق ژل خط خنده ایجاد میکند ایجاد برجستگی و جابه جایی مواد است.

در کل پزشکان عقیده دارند که تا 48 ساعت نتیجه بدی میگذارد که آن هم امکانش کم است. ولی به طور کلی بهتر است تا مدتی درست خوابیدن را رعایت کنید.

شما تا 4 الی 6 ساعت اجازه شستن صورت را ندارید. چرا؟ چون باعث تغییر در حالت ژل تزریق شده میشود . بعد از گذشت این مدت هم شما یک سری محدودیت ها دارید.

دقت کنید! باید با آب ولرم صورتتان را بشویید. اگر آب سرد باشد باعث سفت شدن ژل میشود و در صورت گرم بودن آب ژل در زیر پوست جا به جا میشود.

در زمان شست و شو هیچ فشاری به صورتتان وارد نکنید.

از شوینده ای استفاده کنید که خاصیت زنده عفونی کنندگی داشته باشد و حساسیت زا نباشد در عین حال خیلی قوی نباشد . مثلا میتوانید از شامپوی بچه استفاده کنید.

تا یک روز بعد از انجام filler injection از حمام کردن پرهیز کنید . تا یک ماه با آب ولرم رو به سرد حمام کنید.

امیدوارم مطلب بالا برای شما مفید و کاربردی بوده باشد و با استفاده از خدمات بینی مد به خصوص تزریق ژل در البرز رضایت کامل شما را جذب کنیم و شما با خیال راحت در خدمات زیبایی به ما اعتماد کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

بعد از تزریق ژل چگونه بخوابیم

شماره بزار تخفیف بگیر! *

برای مشاوره و رزرو وقت ترجیحا از طریق واتساپ اقدام کنید.

تلفن ثابت: 02634414559

تلفن همراه: 09351669591

واتساپ: 09351669591

ایمیل: info@binimode.com

بینی مد یک مجموعه کامل از حرفه ای ترین جراحان و متخصصان زیبایی در کرج می باشد.

عمل های بدون بیهوشی و سرپایی موضوع اصلی فعالیت این مجموعه می باشد که هدف آن هم زیبایی بدون هیچ آسیب و خطر برای طرفداران مد است.

دفتر مرکزی مجموعه بینی مد در منطقه گوهردشت کرج واقع است اما دکتر های این مجموعه در نقاط مختلف استان حضور دارند.

اطلاعات ارائه شده در سایت صرفا جنبه تبلیغاتی و بازاریابی داشته و مالک سایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال امروز پزشکی اعم از صدمات پزشکی و … ندارد.

مسئولیت کلیه امور پزشکی به عهده خود مراجعه کننده و پزشک می باشد.

تماس سریع فقط در ساعات اداری

مراقبت های بعد از تزریق ژل می تواند تاثیر مهم و بسزایی در ماندگاری و کیفیت این ژل ها داشته باشند و به همین دلیل است که برخی از افراد که به این مراقبت های بعد از تزریق، اهمیت نداده و آنها را بی اهمیت می شمارند به مشکلاتی بر می خورند. در نتیجه لازم است تا افراد قبل از اقدام برای تزریق ژل در خصوص این مراقبت ها اطلاعات کافی کسب کنند تا زحمات آنها و همچنین هزینه هایی که برای این عمل انجام داده اند به هدر نرود. از مهم ترین این مراقبت ها طرز خوابیدن بعد از تزریق ژل می باشد که در ادامه آن را شرح خواهیم داد.

باید دانست که مراقبت های بعد از تزریق ژل و همچنین طرز خوابیدن بعد از تزریق ژل به عوامل زیادی بستگی دارد که از مهم ترین آنها می توان به محل تزریق این ژل ها اشاره کرد. برای مثال مراقبت هایی که فرد به هنگام تزریق ژل بر لب انجام می دهد می تواند نسبت به فردی که این ژل را در گونه های خود انجام داده است کاملا متفاوت باشد و بازه ی زمانی، باید و نباید هایی که فرد باید به آن عمل نماید نیز می تواند متفاوت باشد. البته باید دانست که موارد دیگری مانند سن فرد و میزان این ژل های تزریق شده نیز می تواند در این مراقبت ها تاثیر گذار باشد.

لازم است تا شما قبل از انجام تزریق ژل به نواحی مورد نظر، این امر مهم را بدانید که متعهد نبودن به مراقبت های بعد از تزریق می تواند عواقب ناخوشایندی برای شما داشته باشد. البته مهم ترین مراقبت های این تزریق ژل ها به طرز خوابیدن بعد از تزریق ژل مرتبط می شود. باید دانست که انجام ندادن این مراقبت ها سبب می شود که این ژل ها عمر کمتری داشته باشند.

بعد از تزیق ژل نحوه ی خوابیدن شما تا مدتی تغییر می نماید و لازم است که به توصیه هایی که در این خصوص می شود توجه نمود چرا که ماندگاری این ژل ها به همین مراقبت ها بستگی دارد. توصیه های زیر در خصوص طرز خوابیدن بعد از تزریق ژل می باشد:

بعد از تزریق ژل، نیاز است تا اطمینان حاصل شود که ژل های تزریق شده در محل مورد نظر به صورت ثابت قرار گیرند و از آنجایی که این ژل ها به تازگی وارد پوست شده اند لازم است تا چند روز اول مراقبت های اولیه مانند نحوه ی درست خوابیدن را رعایت نماید. لازم به ذکر است که ما کاملا بر این موضوع واقف هستیم که خوابیدن بعد از تزریق ژل می تواند برای افراد سخت و طاقت فرسا باشد اما تنها راه محافظت از این ژل ها بعد از تزریق همین نحوه ی خوابیدن شما می باشد و در اثر رعایت نکردن این موارد این ژل ها می توانند تحت شعاع قرار گیرند و عواقب ناخوشایندی برای شما داشته باشند.

بعد از تزریق ژل چگونه بخوابیم

در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر، تمامی افرادی که عمل تزریق ژل را انجام داده اند باید مراقبت های بعد از تزریق را به درستی انجام دهند تا بتوانند از جابه جایی ژل ها جلوگیری نمایند و این امر ارتباطی با سن فردی که این تزریق را انجام داده است ندارد، سن فاکتوری مهم در ماندگاری این ژل ها شناخته می شود اما در خصوص سهولت مراقبت های بعد از تزریق نمی‌توان به این فاکتور اشاره نمود.

به طور معمول به منظور سرعت یافتن روند ترمیمی و درمانی، پزشک متخصص شما بایدها و نباید هایی برای شما در نظر خواهد گرفت و به شما هشدار هایی خواهد داد. باید گفت که رعایت صد در صد این موارد به شما توصیه می شود چرا که برخی از این مراقبت ها در همه ی افراد یکسان نمی باشد و می تواند در هر فرد متفاوت باشد. لازم به ذکر است که مراقبت های که در خصوص طرز خوابیدن بعد از تزریق ژل می باشد را نباید به هیچ عنوان غیر مهم پنداشت.

انجام برخی از حرکات در هنگام خواب انسان به صورت غیر ارادی و ناخود آگاه صورت می گیرد. این حرکات می تواند بعد از تزریق ژل ها برای افراد دارای ریسک باشد در نتیجه توصیه ما به شما در روزهای اولیه ی بعد از تزریق این است که فرد به صورت هوشیار بخوابد تا بتواند این حرکات ناخودآگاه و غیر عادی را به حداقل برساند. در واقع می توان گفت که افراد به منظور زیبایی بیشتر برای تزریق ژل اقدام می نمایند و کوچکترین جا به جایی در این ژل ها سبب می شود تا تمامی زحمات آنها و البته هزینه های آنها در این خصوص از بین برود.

شما هنگامی که به سمت یکی از پلو های خود می خوابید به یک طرف از صورت خود فشار وارد می نمایید که این فشار می تواند عاملی مخرب برای ژل های تزریق شده محسوب شود و سبب جا به جایی این ژل ها شود از این رو پزشکان متخصص در توصیه هایی که در خصوص طرز خوابیدن بعد از تزریق ژل دارند بر این موضوع تاکید دارند که بعد از تزریق ژل به هیچ وجه نباید به پهلو خوابید.

در صورتی که فرد مراقبت های بعد از تزریق ژل را به درستی انجام ندهد و به هنگام خواب آن گونه که به او توصیه شده که در قبل به صورت کامل به شرح آن پرداختیم، عمل نکند، این احتمال وجود دارد که نیاز به عمل تزریق مجدد ژل به نقاط مورد نظر دیده شود و از آنجایی که هزینه ی این کار می تواند هزینه ای قابل ملاحضه باشد به شما توصیه می شود که مراقبت های بعد از تزریق ژل علی الخصوص به هنگام خواب را جدی بگیرید.

شما لازم است برای محافظت از تزریق ژل های خود میزان حرکت های غیر ارادی خود را در هنگام خواب به حداقل رسانید. برای این کار می توانید از قرار دادن چندین بالش بر زیر سر خود استفاده نمایید و سر خود را در موقعیتی قرار دهید که حرکت آن به هنگام خواب محدود شود تا بتوانید ریسک هایی موجود در تزریق ژل را به حداقل رسانید.

باید دانست که برای تسریع روند بهبود بعد از تزریق ژل تنها مراقبت ها به هنگام خواب موثر نخواهد بود و فرد لازم است تا قبل از انجام این عمل تزریق، مراقبت هایی انجام دهد تا ریکاوری وی بعد از تزریق سرعت بیشتری گیرد. از مهم ترین این اقدامات قبل از تزریق می توان به مصرف نکردن مشروبات الکلی و همچنین کاهش مصرف دخانیات اشاره نمود. در صورت وجود ابهام، از مشاورین کلینیک خدمات پوست و زیبایی در این زمینه مشورت بگیرید.

خواب و استراحت می تواند سبب کاهش استرس و اضطراب در افراد شود. بدون شک این دو عامل می توانند در روند بهبود افراد بعد از جراحی ها و عمل های زیبایی عاملی مهم و غیر قابل انکار باشد. در نتیجه به افرادی که در نظر دارند این تزریق ها را به منظور زیبایی بیشتر انجام دهند پیشنهاد می شود که به خواب و نحوه ی خواب خود بعد از جراحی اهمیت ویژه ای دهند.

قبل تر به این موضوع اشاره کردیم که رفتار ها و حرکات غیر ارادی در هنگام خواب که برخی از آنها بر حسب عادت فرد صورت می گیرد، می تواند برای افراد خطرناک باشد و ژل های تزریق شده را تحت تاثیر قرار دهد. از رایج ترین این رفتار ها و حرکات می توان به موارد زیر اشاره نمود :

یکی از روش های کاهش التهاب بعد از تزریق ژل استفاده از کمپرس یخ می باشد که روشی بسیار آسان و مفید است. افراد می توانند این عمل را روزانه تا 5 بار انجام داده و هر بار این عمل را به مدت 20 دقیقه انجام دهند تا بتوانند تورم و یا کبودی های احتمالی در این روش را بدین وسیله کاهش دهند.

باید دانست که در برخی از موارد افرادی که تزریق ژل انجام داده اند در نواحی مورد نظر احساس خارش می کنند. به طور معمول این افراد از خاراندن این قسمت ها خودداری می نمایند چرا که با عواقب این کار آشنا هستند. اما مشکل زمانی بزرگ تر می شود که این افراد در خواب به سر می برند و به طور ناخودآگاه با مواجه شدن با چنین حسی شروع به خاراندن صورت خود می نمایند. در نتیجه به این افراد توصیه می شود تا در روزهای اولیه بعد از تزریق ژل ها به صورت هشیار بخوابند و توصیه های موجود در این خصوص را جدی گیرند.

می دانیم که تزریق ژل ها می تواند در نواحی مختلفی از بدن صورت گیرد در نتیجه نحوه ی مراقبت های بعد از عمل می تواند برای هر فرد به نسبت مکان تزریق و همچنین نحوه ی و میزان ژل های تزریق شده، متفاوت باشد. در نتیجه لازم است تا از پزشک متخصص اطلاعات لازم در این خصوص را بپرسید تا نسبت به عواملی که می تواند نتیجه ی عمل تزریق شما را تحت ریسک و خطر قرار دهد آگاه شوید. بدین ترتیب، شما می‌توانید به راحتی نتیجه ای مطلوب، همانگونه که از قبل در نظر داشته اید را مشاهده نموده و از تغییر چهره ی خود لذت ببرید.

باید در جواب به این سوال بگوییم خیر، نیازی به نگرانی نیست. این تغییر طرز خوابیدن بعد از تزریق ژل مادام العمر نمی باشد و شما تنها لازم است تا در روزهای اولیه نحوه ی خواب خود را تغییر دهید و تا جای ممکن به صورت خود و نواحی که تزریق در آنها صورت گرفته است دست نزنید. باید گفت که مدت زمانی که لازم است نحوه ی خواب شما تغییر نماید در هر فرد می تواند متفاوت باشد، برخی از افراد تا یک هفته و برخی دیگر تنها دو تا سه روز نیاز است که به روش های محافظت شده که قبل تر به آنها اشاره کردیم، بخوابند. در نتیجه بهتر است در این خصوص به توصیه های پزشک خود توجه نمایید و مطابق گفته های وی عمل نمایید.

منبع: drrullan

نام:

آدرس پست الکترونیکی:

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

1 کاربر به این مطلب رأی داده (اند). امتیاز داده شده به این مطلب تا کنون: (5 از 5)

مقالات مشابه

برچسب‌ها

راه‌های ارتباط

پر بازدیدها

لینک‌های مرتبط

ما مفتخریم در درمانگاه تخصصی پوست و موی جلوه ماندگار، با بهره گیری از بهترین و مجرب ترین كادر پزشكی و در محیطی آرام، كاشت موی طبیعی و دیگر خدمات پوست و مو را به شما ارائه دهیم.دستیابی به بالاترین تراكم كاشت مو در یك جلسه، خط رویش طبیعی و تلفیق علم پزشكی، هنر و تجربه، از جمله تفاوت های آشکار درمانگاه جلوه ماندگار می باشند.پرسنل درمانگاه، صبورانه و متعهدانه تجربه و هنر خود را در جهت تحقق خواسته های شما به نمایش و اجرا گذاشته‌اند و دلسوزانه آماده‌اند تا شما را به منظور تصمیم‌گیری صحیح و آسان راهنمایی نمایند.

تزریق ژل و فیلر یکی از روش های جوانسازی پوست است که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و رعایت مراقبت های بعد از تزریق ژل تاثیر بسیار زیادی در دست یابی به بهترین نتیجه از انجام این روش دارد.

کلینیک زیبایی تصویر جوانی از بهترین انواع ژل همچون پرنسس اتریش ، بلوترو آلمان و ژوویدرم فرانسه برای تزریق استفاده می نماید.

 

 

بعد از تزریق ژل چگونه بخوابیم

پس از معاینه دقیق بیمار توسط پزشک، میزان ژل مورد نیاز تعیین می گردد.

سپس پزشک اقدام به بی حس نمودن موضع کرده و ژل را توسط سرنگ بسیار ظریفی به ناحیه مورد نظر تزریق می کند.

افرادی که قصد انجام تزریق ژل را دارند، سوالات بسیاری همچون:

مراقبت های بعد از تزریق ژل عبارتند از:

بعد از تزریق ژل ، مقداری تورم و کبودی در اطراف ناحیه مورد تزریق ایجاد می شود که طبیعی بوده و با گذشت زمان رفع خواهد شد.

پس از اتمام تزریق به هنگام خواب، استراحت و دراز کشیدن با استفاده از چند بالش سر خود را بالا تر از حد معمول قرار دهید. توجه داشته باشید که به روی صورت یا به پهلو نخوابید و تنها به صورت طاقباز دراز بکشید.

انجام فعالیت های سنگین روزمره یا ورزشی در روز درمان مجاز نمی باشد. پس از 24 ساعت می توانید به تدریج به فعالیت های خود بپردازید و استحمام کنید. البته توجه داشته باشید که از رفتن به حمام با آب داغ خودداری کنید.

در صورتی که بعد از تزریق متوجه هرگونه برآمدگی، توده کوچک ، جای سوزن، درد و تورم شدید ، جای نگرانی نیست و امری طبیعی می باشد. این عوارض بعد از چند ساعت برطرف می شوند. اما توجه داشته باشید که تا 5 ساعت پس از تزریق ژل به صورت، از لوازم آرایشی به منظور پوشاندن جای کبودی ها استفاده نکنید.

همچنین وجود عدم تناسب میان اجزای صورت شما معمولا به دلیل تورم ناشی از درمان بوده و به تدریج برطرف می شود.

شما می توانید برای کاهش تورم و کبودی صورت خود از کمپرس یخ استفاده کنید. توصیه می شود استفاده از کمپرس یخ را به محض اتمام درمان شروع کنید و تا 48 ساعت بعد نیز مورد استفاده قرار دهید.

زمانی که احساس کردید تورم صورت شما زیاد است از دارو هایی که پزشک تجویز نموده استفاده کنید. البته از مصرف خودسر دارو های منعقد کننده خون پرهیز نمایید تا از افزایش ریسک کبودی جلوگیری شود.

افرادی که سابقه تبخال دارند، قبل از تزریق حتما به پزشک خود اطلاع دهند. همچنین این افراد پس از درمان موظف اند از داروی ضد ویروس استفاده کنند تا از بروز تبخال پیگیری کنند.

تا سه روز پس از تزریق ژل از مصرف نوشیدنی های حاوی الکل خودداری نمایید.

تا جای ممکن سعی کنید که در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار نگیرید اما در صورت لزوم حتما از کرم های ضدآفتاب و کلاه های آفتابی استفاده کنید.

تعیین هزینه دقیق تزریق ژل به عوامل بسیاری همچون میزان ژل مصرفی بستگی دارد، به همین دلیل امکان تعیین آن پیش از معاینه بیمار وجود ندارد.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان تلفن خود را وارد کنید

جهت مشاوره رایگان سوال خود را مطرح نمایید

Face fillers – can you sleep on your side

قانون سریع و سختی در مورد چگونه خوابیدن پس از تزریق ژل وجود ندارد. در مورد خوابیدن به هر روشی که می خواهید هیچ منعی وجود ندارد، اما برای مراقبت بیشتر من پیشنهاد می کنم تا ۴۸ ساعت پس از تزریق احتیاط کنید. پس از آن می توانید به پهلو بخوابید.

مشکلی برای خوابیدن روی صورت، حتی در همان شب تزریق، وجود ندارد. شما می توانید هر طور که می خواهید بخوابید چون تاثیری بر نتایج نخواهد داشت.

من پیشنهاد می کنم به پهلو نخوابید. شما نباید فشار زیادی به ناحیه تزریق وارد کنید. توصیه می کنم ۲ تا ۳ هفته به پشت بخوابید.

بعد از تزریق ژل چگونه بخوابیم

من به طور کلی به بیمارانم می گویم که پس از ۴۸ ساعت احتمال بسیار کمی برای حرکت یا بدشکلی ژل هنگام وارد کردن فشار معمولی مانند خوابیدن به پهلو وجود دارد.

به عقیده من خوب خوابیدن مهم تر از هر چیزی است. بالش هایی وجود دارند که به خوابیدن شما به پشت کمک می کنند. اما اگر موثر نبودند هر حالتی که می خواهید بخوابید. پس از ۴۸ ساعت می توانید به روتین خود بازگردید.

شما تنها باید این توصیه ها را تا ۲ روز پس از تزریق دنبال کنید. ۴۸ ساعت طول می کشد تا بتوانید به فعالیت روتین خود بازگردید، سپس می توانید به پهلو بخوابید.

در کل ما محدودیتی برای خوابیدن پس از تزریق ژل نداریم. ممکن است وقتی به پهلو می خوابید، به دلیل جاذبه قسمتی که روی بالش قرار میگیرد دچار تورم بیشتری شود که موقتی است و با گذشت زمان برطرف می شود.

خوابیدن به پشت وقتی سر مقداری از بدن بالاتر است به کاهش تورم پس از درمان کمک می کند. باید چند روز اول برای به حداقل رساندن جا به جایی ژل از خوابیدن روی صورت اجتناب کنید. به غیر از این می توانید هر طور که دوست دارید بخوابید.

من به تمام بیمارانم توصیه می کنم که به مدت ۳ شب پس از تزریق به پشت بخوابند. این زمان به محصول این امکان را می دهد تا در جای خود قرار بگیرد. در مدت زمان طولانی اگر شما هر شب به یک سمت از صورت فشار ثابتی را وارد کنید، ممکن است در سمت دیگر کاهش را مشاهده کنید.

من به بیمارانم که تزریق ژل به گونه داشته اند توصیه می کنم به مدت ۲ شب به پشت بخوابند. تزریق ژل به نواحی دیگر با نحوه خوابیدن شما تحت تاثیر قرار نمی گیرند.

ژل پس از تزریق حرکت نمی کند. برای حرکت آن باید بلافاصله پس از تزریق فشار زیادی را وارد کرد.

ژل ها تا وقتی که بلافاصله پس از تزریق فشار شدیدی به آن ها وارد نشود در محلی که تزریق شده اند باقی می مانند. بنابراین نحوه خوابیدن تاثیری بر نتایج ندارد.

تورم ممکن است تحت تاثیر نحوه خوابیدن شما قرار بگیرد، اما ژل به بافت تزریق می شود و بنابراین طرز خوابیدن نباید تاثیری روی آن بگذارد.

به طور معمول شما باید تا ۲ ساعت پس از تزریق از فشار بر روی منطقه درمان خودداری کنید. با این حال خوابیدن به حالتی که سر شما کمی بالاتر از بدن قرار بگیرد به بهبود تورم پس از درمان کمک می کند. همچنین برای کاهش خطر جا به جایی ژل برای چند روز اول از خوابیدن روی صورت اجتناب کنید.

من به بیمارانم توصیه می کنم تا ۷۲ ساعت پس از تزریق از هر فشاری بر ناحیه درمان جلوگیری کنند.

ژل برای حرکت به فشار بیشتری در مقایسه با خوابیدن روی صورت نیاز دارد. پس نگران خوابیدن روی شکم نباشید.

اگر به تازگی تزریق کرده اید، ناحیه تزریق نسبت به سمت دیگر صورت متورم خواهد بود. هر ۲ ساعت به مدت ۵ دقیقه از کمپرس یخ استفاده کنید. به مدت ۲ روز این کار را ادامه دهید. اگر این تفاوت از بین نرفت به پزشک خود مراجعه کنید.

منبع ۱

منبع ۲

لیست خدمات گلوریا سنتر – آدرس و شماره تلفن های تماس در پایین همین صفحه قرار دارد

لیست مقالات – آدرس و شماره تلفن های تماس در پایین همین صفحه قرار دارد

تهران :  میدان ونک

28428571 مشاوره : 09109427482 و 09109427483

(ساعت پاسخگویی از 10 صبح الی 8 شب)

جهت دیدن جدید ترین مقاله های پوست ، مو و زیبایی  اینجا را لمس کنید

ممکن است یکی از دغدغه کسانی که تزریق بوتاکس انجام می دهند نحوه خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس باشد که چه شرایطی دارد،ما در این مقاله به این دغدغه خواهیم پرداخت.

بوتاکس مشهورترین و محبوب ترین مارک از ماده بوتولینوم
توکسین A است. نوعی نوروتوکسین
که به بخش های مختلف عضلانی تزریق می شود. مولکول های موجود در نوروتوکسین ها پالس
عصبی عضلات صورت را مسدود کرده و آن ها را منقبض می کنند. این روش به راحتی در مدت
زمان کوتاهی انجام می شود. اما لازم ب ذکر است که تا 4 ساعت بعد از تزریق بوتاکس
از دراز کشیدن و خوابیدن خودداری کنید.

هنگامی که به مدت طولانی در حالت دراز کشیدن و یا خم شدن
قرار بگیرید تاثیر نیروی جاذبه بر بدن بیشتر شده و موجب تکان خوردن مواد بوتاکس در
زیر پوست می گردد. با این حرکت ممکن است ماده بوتاکس وارد حفره چشمی شود و عوارض
آن افتادگی پلک و دوبینی می باشد. اگر موقع خواب به روی صورت غلت بزنید و بوتاکس
وارد حفره چشمی شود بهبود و درمان آن سه ماه و یا بیشتر زمان می برد.

بر اساس توصیه پزشکان نحوه خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس به این شکل است که در چند روز اول اصلا به حالت دمر نخوابید و حتما به پشت دراز بکشید تا از ایجاد ناهمواری در زیر پوست جلوگیری شود. حتی نباید به پهلو نیز دراز بکشید.

معمولا نواحی محدودی از صورت وجود
دارند که بوتاکس در زیر پوست آن بخش ها به حرکت درمی آید. این اتفاق برای همه
افراد نیز بروز نمی کند. زیرا میزان تاثیرگذاری بوتاکس، عملکرد عضلات و واکنش بدن
در افراد مختلف متفاوت است.

بعد از تزریق ژل چگونه بخوابیم

سعی کنید وقت انجام تزریق بوتاکس را
در اوایل صبحگاه رزرو نمایید تا مابقی روز به فعالیت های دیگر خود بپردازید و
نگران احساس خستگی و خواب آلودگی نباشید. از آنجایی که تزریق بوتاکس یک روش
غیرتهاجمی است نباید هیچگونه خون ریزی و درد شدیدی به همراه داشته باشد تا فعالیت
های روزانه شما را مختل کند. در صورتی که ایجاد درد در ناحیه تزریق موجب عدم
استراحت راحت شما شود باید پزشک خود را مطلع کنید.

ممکن است برخی عوارض بوتاکس بر روی
خواب و استراحت شما تاثیر بگذارد. بعضی از افراد احساس خستگی و سرگیجه بیش از حد
بلافاصله بعد از تزریق را گزارش کرده اند. بنابراین چنین حالتی می تواند شما را
مجبور به دراز کشیدن و خوابیدن کند. اما همانطور که گفته شد سعی کنید به مدت 4
ساعت عملکرد خود را کنترل کنید. احساس خستگی و سرگیجه بعد از 24 ساعت برطرف خواهد
شد.

گاهی افراد به پزشک خود اعلام می
کنند که بعد از تزریق بوتاکس احساس استرس و نگرانی آن ها را در بر می گیرد. تحقیقات
نشان داده که تزریق بوتاکس ارتباطی در بوجود آمدن چنین حسی ندارد و فقط یک حالت
روحی است. اگر فردی به طور کلی خیلی زود دچار استرس می شود باید قبل از جلسه
درمانی، پزشک را مطلع کند تا در صورت امکان شرایطی برای کاهش این حالت تجویز کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

آدرس ما : شعبه پونک: بزرگراه اشرفی اصفهانی، بالاتر از پل همت، نبش خیابان اسلامیان (گلستان شرقی)، ساختمان قصر، پلاک 283 طبقه 2 واحد 5 شعبه امیرکبیر: شهرک گلستان، بلوار امیرکبیر، بین خیابان کاج و هاشم زاده، پلاک 195

دکتر گیتا مجیدزاده –

قطعا افرادی که تزریق ژل برای اصلاح فرم لب، گونه و دیگر نقاط انجام داده اند به دنبال رسیدن به بهترین نتیجه هستند. بعد از تزریق ژل باید مراقبت هایی صورت گیرد تا فرد به نتیجه دلخواه خود برسد.

 

برای رسیدن به بهترین نتیجه در افرادی که تزریق ژل در نواحی مختلف صورت انجام داده اند، در جهت حفظ سلامت و زیباییشان موارد زیر را کاملا به دقت انجام دهند.

بعد از تزریق ژل چگونه بخوابیم

فهرست موضوعات

نکاتی که در مورد مراقبت بعد از تزریق ژل لب وجود دارد شامل موارد ذیل می گردد:

۱) در ۲۴ ساعت اول بعد از تزریق از مواد آرایشی روی موضع استفاده نفرمایید.

۲) طی ۲۴ ساعت اول پس از تزریق ژل ، می بایستی از ورزش های شدید (مانند ایروبیک)، قرارگرفتن بیش از حد در معرض آفتاب یا گرمای شدید و مصرف مشروبات الکلی پرهیز کنید.

۳) پس از تزریق ژل، تا ۷۲ ساعت از دستکاری و ماساژ ناحیه تزریق شده پرهیز نمایید.

۴) بهتر است در دو هفته اول از تماس با گرمای زیاد مانند سونا و حمام های داغ پرهیز نمایید.

۵) استفاده از غذاهاى سخت مانند ساندویچ، گاز زدن نان هاى سفت و سخت، کشیدن سیگار، پیپ، قلیان و بطورکلى هرگونه ضربه و فشار در ۷۲ ساعت بعد از تزریق فیلر(ژل) بخصوص در ناحیه لب ها ممنوع است.

 

بهترین پزشکان تزریق ژل لب در تهران چه برندی را برای ژل صورت پیشنهاد می دهند؟

 بهترین مارک برای تزریق ژل لب کدام است؟

۶) واکنش بدن نسبت به ژل های استاندارد بسیار کم است، تنها ممکن است بعد از تزریق، فرد دچار کبودی، قرمزی، درد، تورم و سفتی شود که معمولا تا یک هفته (حداکثر ۲ هفته) برطرف می شود.

ورم و کبودی ممکن است بلافاصله پس از تزریق ظاهر نشود و یک روز پس از تزریق ژل ظاهر شود، میزان ورم و کبودی در هر فرد متفاوت است در بسیاری از افراد فقط به مقداری ورم خلاصه می شود و برای اندکی از افراد، کبودی نیز اتفاق می افتد، میزان کبودی ممکن است تا روز دوم هم افزایش یابد، اما پس از گذشت چند روز رفته رفته کاهش و در نهایت تا دو هفته کاملا از بین می رود.

۷) در صورت ایجاد کبودی بعد از تزریق ژل می توانید از آناناس، قرص های ویتامین C، کمپرس سرد (در ساعات اولیه بعد از تزریق ژل) و سپس کمپرس گرم(در روزهاى ابتدایى بعد از تزریق ژل) استفاده نمایید.

۸) در مواردی احتمال دارد ژل تزریق شده گلوله گلوله شود، این امر تا دو هفته پس از تزریق طبیعی است، در صورتی که پس از روز چهاردهم هم ادامه داشت، حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید.

 

می دانید که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. پس اگر ژل لب تزریق کرده اید، بر روی لینک زیر کلیک کنید تا به شما بگویم چه کارهایی انجام دهید تا از گلوله گلوله و سفت شدن ژل لب خود پیشگیری کنید:

پیشگیری از گلوله شدن ژل

۹) در صورت بروز قرمزی، حساسیت و هر واکنش غیرعادی، حتما پزشک را در جریان قرار دهید.

۱۰) حتما ۲ هفته پس از تزریق، جهت معاینه و ادامه تزریق (در صورت نیاز) به پزشک مراجعه کنید.

اگر میخواهید بدانید بعنوان مثال شما در مورد مراقبتهای بعد از تزریق ژل به خط خنده باید چه کاری انجام دهید تا بهترین و بیشترین تاثیر را از این فرایند دریافت کنید باید به موارد زیر عمل نمایید:

طی ۸ ساعت اولیه بعد از تزریق ژل بهتر است که از لمس ناحیه پرهیز کنید. بعد از این زمان، می توانید صورت خود را با صابون بشویید.

اگر در ساعات پایانی روز تزریق ژل مخصوصا روی گونه داشته اید، بهتر است که طاق باز بخوابید. چنانچه تزریق ژل لب در ساعات پایانی روز انجام شده است، به هیچ وجه روی صورت خود نخوابید.


.

.

.

ولنجک ، خیابان سیزدهم، خیابان ساسان شمالی ، طبقه فوقانی دی مارکت، پلاک ۳۳، واحد ۲۱

۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵ ☎

بعد از تزریق ژل چگونه بخوابیم

۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۵ ☎

۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۹ ☎

۰۲۱۲۶۸۰۶۰۵۷ ☎

پست قبلی

درمان سریع جای جوش با راهکارهای خانگی

پست بعدی

استفاده از درمارولر برای رفع جای جوش و ترک پوستی

درمان افتادگی و لیفت ابرو با اندوتاین

ژل لب نورامیس

زاویه سازی صورت با ژل

ژل آلیاکسین برای لب

سلام عزیزم

ما در جریان نحوه تزریق و نوع ژلی که برای شما استفاده شده نیستیم که اجازه اظهار نظر داسته باشیم برای اظهار نظر تخصصی لازم هست از نزدیک معاینه شوید.

سلام عزیزم

برندهای مورد تایید ما و مراقبتهای بعد از تزریق در لینک زیر موجود است.

https://drmajidzadeh.com/666

سلام عزیزم

اطلاعات کامل درمورد ژلها در لینک زیر موجود است.

https://drmajidzadeh.com/666

سلام نازی عزیز

بهتره که تا 72 ساعت اول این کار رو نکنید چون فشار مکیدن سیگار بر روی لب ها ممکنه باعث ایجاد بدفرمی لب ها شود

اما به جز این مساله، به طور کل دخانیات باعث جذب زودتر و سریع تر هیالورونیک اسید میشه، چه ژل هیالورونیک اسیدی که به صورت ژل تزریق شده باشه، چه هیالورونیک اسیدی که به صورت طبیعی داخل لایه الاستین پوست هست

سلام عزیزم

اطلاعات کامل درمورد مراقبتهای بعد از لیزر در لینک زیر موجود است.

https://drmajidzadeh.com/666

سلام عزیزم

بهتر هستش تا چندروز پس از تزریق رعایت شود اما در کل هرچیزی که ایجاد گرما کند باعث جذب زودتر ژل میشود.

سلام وقت بخیر

اطلاعات کامل درمورد مراقبتهای بعد تزریق در لینک زیر موجود است.

https://drmajidzadeh.com/666

سلام عزیزم

مدت کوتاهی هست که از تزریق شما گذشته و این ورم لب بعد از تزیق ممکن هست که بوجود بیاید  اگر این مورد تداوم پیدا کرد بهتر هستش با پزشکی که براتون تزریق رو انجام دادند مشورت بفرمایید.

سلام عزیزم

هرچیزی که ایجاد گرما  بکنه میتونه تاثیر ژل رو کمتر بکنه اما اگر از ژلهای هیالورونیک اسید معتبر استفاده کرده باشید میتونید با تزریق آنزیم اثر ژل رو از بین ببرید

سلام عزیزم

اگر از ژلهای هیالورونیک اسید استفاده کرده باشید میتونید با تزریق آنرزیم اثز ژل رو بطور کل از بین ببرید.

نوشته های تازه


از بین بردن پف زیر چشم


معجزه ای بنام لیفت صورت با نخ آپتوس


پاسخ سوالات مهم درباره کرونا


⛔مصرف رانیتیدین ممنوع!

راهنمای پیشگیری و کنترل کرونا ویروس (مخصوص مراکز بهداشتی-درمانی)

آدرس مطب : تهران، ولنجک، خیابان ساسان، بین سیزدهم و پانزدهم
پلاک 33،واحد 21

شماره تماس مطب: ‎۰۲۱۲۶۸۰۶۵۹۵- ‎۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۵ – ‎۰۲۱۲۶۸۰۶۰۴۹ – ۰۲۱۲۶۸۰۶۰۵۷

آخرین مطالب


پیکرتراشی با دستگاه پال


درمان افتادگی و لیفت ابرو با اندوتاین


ژل لب نورامیس

Welcome, Login to your account.

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

وقتی صحبت از انجام عمل های زیبایی می شود، تمامی افراد جنبه های مثبت آن را در نظر میگیرند، اما نکته اینجاست که همواره راه طولانی برای رسیدن به خواسته شان وجود دارد و تنها نباید به انجام آن عمل اکتفا کنند. یکی از مهمترین مواردی که در این راستا وجود دارد مراقبت بعد از تزریق ژل گونه می باشد. در واقع این مراقبت ها بخشی از روند درمانی قلمداد می شود و میتواند افراد را در رسیدن به نتیجه نهایی کمک کند. به همین منظور در نظر داریم در ادامه این مقاله توضیحاتی خدمت شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

عناوین مقاله

یکی از شایع ترین سوالاتی که افراد پس از مراجعه به پزشک و درخواست انجام تزریق ژل گونه مطرح می کنند این است که آیا انجام این کار با درد همراه است؟ باید بدانید پزشکان برای تزریق ژل ها در ناحیه گونه از بیحسی و یا بیهوشی موضعی استفاده می کنند از همین رو با هیچگونه دردی در حین تزریق مواجه نخواهید شد. اما این روش نیز همانند تمامی روش های موجود دردهایی را برای افراد به همراه می آورد.  هر چند این دردها موقتی بوده اما استفاده از برخی داروهای مسکن میتواند تاثیر بسیار زیادی در روند کاهش درد داشته باشد.

یکی از شایع ترین عوارضی که افراد پس از تزریق ژل گونه با آن مواجه می شوند، تورم است. در واقع این مشکل که به دلیل ورود یک ماده خارجی به داخل بدن نمود پیدا می کند و به عبارت بهتر نوعی واکنش بدن محسوب می شود، کاملا موقتی بوده و پس از مدتی کوتاه از بین می رود. هر چند که رعایت برخی از مراقبت های بعد از تزریق ژل گونه از جمله استفاده از کمپرس سرد و البته عدم مصرف غذاهای شور و حتی خوابیدن درست در هنگام شب میتواند تاثیر زیادی در کاهش تورم داشته باشد.

بعد از تزریق ژل چگونه بخوابیم

تزریق ژل گونه

تمامی افرادی که تزریق ژل گونه انجام داده اند، اذعان داشته اند که پس از انجام این عمل با کبودی روبرو شده اند. در این راستا باید بدانید که کبودی نیز همانند تورم یکی از شایع ترین عوارض انجام عمل های زیبایی به شمار می آید و تنها کاری که برای جلوگیری و یا کاهش آنها میتوان انجام داد، استفاده از کمپرس سرد به مدت ۲۴ ساعت می باشد. دقت داشته باشید که به هیچ وجه نباید از یخ را به صورت مستقیم بر ناحیه مورد نظر قرار دهید زیرا میتواند منجر به افزایش کبودی در آن ناحیه شود.

یکی از مشکلاتی که همواره پس از انجام عمل های زیبایی به سراغ افراد می آید، چگونگی خوابیدن خصوصا در هنگام شب است. اگر در نظر دارید که نتیجه ای مطلوب را پس از تزریق ژل گونه دریافت کنید، توصیه می شود که حتما به مدت یک هفته به سمت بالا بخوابید و تلاش کنید در حین خواب بر روی صورت خود قرار نگیرید. این مسئله باعث می شود علاوه بر رسیدن به نتیجه مطلوب در زمان کوتاهتر، عوارض آن نیز زودتر از آن چیزی که فکر می کنید دست از سر شما بردارد.

منبع: کلینیک زیبایی روژا

Tags :


ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

کمبود حجم چربی و عضله در برخی از قسمت‌های بدن سبب از بین رفتن تناسب میان سایر اندام‌ها می‌شود. در حالت کلی می‌توان گفت که برخی از عوامل نظیر افزایش سن و یا مسائل ژنتیکی سبب می‌شود که در برخی از اندام‌ها چربی به میزان کمتر از حد معمول، وجود داشته باشد، این امر زیبایی […]

به تدریج و با افزایش سن چین و چروک‌های زیادی در صورت ظاهر می‌شود. متخصصان تاکید دارند که علت اصلی بروز چین و چروک‌ها کاهش میزان چربی پوست می‌باشد. در حالت کلی کاهش میزان چربی پوست علاوه بر ایجاد چین و چروک، سبب بروز مشکلاتی نظیر پدیدار شدن خط اخم، خط خنده، گود افتادگی زیر […]

یکی از مهمترین مواردی که در رابطه با تزریق ژل لب و به طور کلی در انجام عمل های زیبایی وجود دارد این است که افراد باید برای مراقبت های بعد از آن اهمیت ویژه ای قائل شوند. به عقیده بسیاری از پزشکان مراقبت بعد از تزریق ژل لب بخشی از روند درمانی بوده و […]

وقتی صحبت از تزریق ژل خط خنده می شود، همواره موارد زیادی در ذهن افراد شکل میگیرد که باید پاسخی مناسب برای آنها پیدا کنند. همانطور که میدانید این روزها روش های زیادی برای برطرف کردن خط خنده به دنیا معرفی شده است اما تزریق ژل یکی از پرطرفدارترین آنها به شمار می آید. در […]

ممکن است شما هم دوست داشته باشید برای داشتن لبهایی زیبا و خوش فرم از روش تزریق ژل در لب استفاده کنید. اما آیا از عوارض احتمالی آن خبر دارید؟ تزریق ژل فیلر در لب به طور کلی روشی غیر تهاجمی و کم دردسر برای حجیم کردن لب ها است. اما این روش هم دارای […]

09129302066

یکی از مهمترین مواردی که در رابطه با تزریق ژل لب و به طور کلی در انجام عمل های زیبایی وجود دارد این است که افراد باید برای مراقبت های بعد از آن اهمیت ویژه ای قائل شوند. به عقیده بسیاری از پزشکان مراقبت بعد از تزریق ژل لب بخشی از روند درمانی بوده و عدم جدی گرفتن آنها علاوه بر اینکه میتواند عوارض بی شماری را با خود به همراه داشته باشد، تاثیر بسیار زیادی در روند نتیجه گیری مطلوب نیز خواهد داشت. از همین رو با توجه به اهمیت بالای این مسئله در نظر داریم توضیحاتی در این راستا خدمت شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

عناوین مقاله

اگر قصد تزریق ژل به لب های خود را دارید، آشنایی با مراقبت بعد از تزریق ژل لب یک مسئله مهم برای شما به حساب می آید. زیرا اگر از اقدامات لازم پس از تزریق ژل اطلاعی نداشته باشید، ممکن است از نتیجه حاصل از تزریق ژل راضی نشوید. در واقع این مراقبت ها بخشی از فرآیند درمان به حساب آمده و بدون رعایت نکات لازم پروسه درمان کامل نخواهد بود. مهم ترین مسئله در رابطه با مراقبت از لب ها بعد از تزریق ژل جلوگیری از ایجاد فشار بر روی لبها است. هر پزشک بر اساس روش تزریق خود توصیه هایی به فرد برای نگهداری تر نتیجه تزریق می کند و لازم است که حتما به این توصیه ها با دقت عمل کنید.

اگر برای تزریق ژل لب به پزشکی متخصص و باتجربه مراجعه نمائید حتما به شما توصیه می کند که برای جلوگیری از مواجه شدن با هرگونه عوارض این تزریق، حتما پس از تزریق ژل لب ماساژ دادن ناحیه مورد نظر را آغاز نمائید. ماساژ یکی از ساده ترین راه های مراقبت بعد از تزریق ژل لب می باشد. هر چند که این کار میتواند دردهایی را با خود به همراه داشته باشد اما باید بدانید که این کار تاثیر بسیار زیادی در عدم بروز عوارضی همچون تورم و تجمع ژل فیلر دارد. در واقع ماساژ باعث می شود تا ژل تزریق شده به تمامی نواحی لب راه پیدا کند و افراد را به خواسته شان برساند.

بعد از تزریق ژل چگونه بخوابیم

یکی دیگر از راههای مراقبت بعد از تزریق ژل لب که توسط پزشکان توصیه می شود، استفاده از کیسه آب داغ می باشد. در واقع گرما باعث می شود تا ژل تزریق شده نرم و روان شده و راه خود را به مجراهای خالی لب پیدا کند و با پر کردن آن نواحی لب هایی حجیم و زیبا را به افراد هدیه دهد. دقت داشته باشید که انجام این اقدامات بعد از تزریق ژل باید توسط پزشک مربوطه توصیه شود، هرگونه اقدام بدون تجویز و توصیه پزشک میتواند عوارض جبران ناپذیری را با خود به همراه داشته باشد. از همین رو مراجعه کلینیکی معتبر و مجهز و پزشکی متخصص و باتجربه را از خود دریغ نکنید.

مهمترین مسئله در مورد خوابیدن پس از تزریق ژل لب، جلوگیری از ایجاد فشار بر روی لب ها است. با هر روشی که برای شما مناسب تر است، باید احتمال اینکه غلت بزنید و صورت خود را به بالش فشار دهید کاهش دهید. برخی ترجیح می دهند که دو طرف سر خود بالش قرار دهند تا مانع چرخیدن آن ها در خواب شود. نکته دیگر این است که بهتر از سر شما بالا تر از بدنتان باشد. در نتیجه اگر از بالش کم ارتفاع استفاده می کنید، در دوران نقاهت پس از تزریق بهتر است از بالش بلندتری استفاده کنید.

بعد از تزریق ژل لب چکار کنیم؟

نحوه صحیح شستن صورت یکی از موارد مراقبت بعد از تزریق ژل لب به حساب می آید. به طور معمول توصیه می شود بعد از تزریق ژل در لب تا چند ساعت صبر کنید و بعد به شستشوی صورتتان بپردازید. در مورد شستن صورت بعد از ژل لب نکته ای که وجود دارد این است که با ملایمت این کار را انجام دهید و فشار زیادی به لب ها وارد نکنید.

معمولا پزشکان می گویند به محض اینکه بی حسی لب هایتان پس از تزریق از بین رفت، می توانید غذا بخورید. اما بهتر است در این مورد با پزشک خود مشورت کنید زیرا ممکن است با توجه به روش تزریق توصیه خاصی برای شما داشته باشد. به طور معمول تا ۲۴ ساعت اول بعد از تزریق ژل در لب، یک رژیم غذایی نرم را توصیه می کنند. حرکت ملایم لب ها در اثر صحبت کردن و غذا خوردن خوب است زیرا به توزیع یکنواخت فیلر در لب ها کمک می کند اما این حرکات نباید زیادی خشن و تند باشن

اولین نکته در مورد کشیدن سیگار و قلیان پس از تزریق ژل لب این است که روند بهبودی لب ها را کند کرده و عوارضی که به طور طبیعی ممکن است مشاهده کنید، مانند کبودی، زمان بیشتری طول می کشد تا بهبود یابد. همچنین کشیدن سیگار موجب خشکی پوست لب ها می شود که ممکن است پس از تزریق آزاردهنده باشد. به همین دلیل معمولا توصیه می شود تا زمان رفع عوارض ژل لب از کشیدن سیگار و قلیان خودداری نمایید.

در جریان عمل جراحی بینی نواحی اطراف بینی و شامل لب ها نیز می شود، دچار تورم می شود که ممکن است تا ۳-۴ هفته باقی بماند. به همین دلیل پزشکان به کسانی که قصد انجام جراحی بینی و تزریق ژل را دارند توصیه می کنند که اول عمل جراحی بینی را انجام دهند و پس از بهبود کامل تورم لب ها، اقدام به تزریق ژل در لبهایشان کنند.

منبع: مطب زیبایی روژا

Tags :


ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

کمبود حجم چربی و عضله در برخی از قسمت‌های بدن سبب از بین رفتن تناسب میان سایر اندام‌ها می‌شود. در حالت کلی می‌توان گفت که برخی از عوامل نظیر افزایش سن و یا مسائل ژنتیکی سبب می‌شود که در برخی از اندام‌ها چربی به میزان کمتر از حد معمول، وجود داشته باشد، این امر زیبایی […]

به تدریج و با افزایش سن چین و چروک‌های زیادی در صورت ظاهر می‌شود. متخصصان تاکید دارند که علت اصلی بروز چین و چروک‌ها کاهش میزان چربی پوست می‌باشد. در حالت کلی کاهش میزان چربی پوست علاوه بر ایجاد چین و چروک، سبب بروز مشکلاتی نظیر پدیدار شدن خط اخم، خط خنده، گود افتادگی زیر […]

وقتی صحبت از انجام عمل های زیبایی می شود، تمامی افراد جنبه های مثبت آن را در نظر میگیرند، اما نکته اینجاست که همواره راه طولانی برای رسیدن به خواسته شان وجود دارد و تنها نباید به انجام آن عمل اکتفا کنند. یکی از مهمترین مواردی که در این راستا وجود دارد مراقبت بعد از […]

وقتی صحبت از تزریق ژل خط خنده می شود، همواره موارد زیادی در ذهن افراد شکل میگیرد که باید پاسخی مناسب برای آنها پیدا کنند. همانطور که میدانید این روزها روش های زیادی برای برطرف کردن خط خنده به دنیا معرفی شده است اما تزریق ژل یکی از پرطرفدارترین آنها به شمار می آید. در […]

ممکن است شما هم دوست داشته باشید برای داشتن لبهایی زیبا و خوش فرم از روش تزریق ژل در لب استفاده کنید. اما آیا از عوارض احتمالی آن خبر دارید؟ تزریق ژل فیلر در لب به طور کلی روشی غیر تهاجمی و کم دردسر برای حجیم کردن لب ها است. اما این روش هم دارای […]

09129302066

فهرست مطالب

طرز خوابیدن بعد از تزریق ژل

طرز خوابیدن بعد از تزریق ژل یکی از موارد مهم در مراقبت های پوست می باشد که برای دریافت نتیجه بهتر باید رعایت شود.. پس از هر نوع عمل زیبایی، چندین نوع ملاحظات وجود دارد که باید رعایت شوند و پس از تزریق ژل نیز، طرز خوابیدن درست و رعایت نکات مرتبط با آن، از همین ملاحظات است.

بعد از تزریق ژل در هر ناحیه ای از بدن باید مراقبت های کافی و لازم صورت گیرد تا حصول نتیجه در بهترین زمان ممکن اتفاق بیفتد در ضمن عوارض جانبی نیز مشاهده نگردد.

بعد از تزریق ژل چگونه بخوابیم

( کلینیک رز اولین ارائه دهنده مقالات پزشکی صوتی و متنی در ایران )

اگر قصد دارید این مقاله را به صورت صوتی گوش نمایید، بر روی player زیر کلیک نمایید.

نیاز به تزریق ژل، از عوامل محیطی، مصرف دخانیات، الکل و ویژگی های ژنتیکی نشات می گیرد. این وضعیت که باعث از دست رفتن خاصیت ارتجاعی پوست می شود، چین و چروک هایی روی پوست به وجود می آید.

این چروک ها که در اثر عدم تولید کلاژن به وجود می آیند، باعث ایجاد منظره ناخوشایندی روی چهره و یا بدن فرد می شوند. خبر خوش این است که با انجام تزریق ژل و عمل زیبایی و رعایت مراقبت های پوست، این مشکلات کاملا رفع خواهند شد.

باید توجه داشت که تزریق در هر قسمتی از بدن و صورت از ” تزریق ژل به بینی ” گرفته تا تزریق ژل به پاها و تزریق ژل به شقیقه که حتی نیاز به مراقبت های بیشتری دارد، طرز خوابیدن اهمیت زیادی داشته و دارد زیرا فشار در ناحیه تزریق ژل ممکن است باعث صدمات و آسیب های پوستی در این ناحیه شود. در مراقبت های پوست همه روش های لازم برای از بین رفتن عوارض را پزشک مربوطه متذکر خواهد شد.

ممکن است پس از این که تزریق ژل انجام شد در هر ناحیه ای که باشد قرمزی یا کبدی و یا تورم وجود داشته باشد در برخی موارد خارش نیز در ناحیه تزریق مشاهده می گردد.

معمولا این علائم پس از 2 الی 3 روز کاملا از بین می روند و زیاد نباید نگران این علائم باشید.

وجود این علائم مراقبت های پوست در ناحیه تزریق طبیعی می باشد و با انجام مراقبت های پوست به شکل مناسب می توان از طولانی تر شدن این علائم جلوگیری کرد.

تزریق ژل در بافت پوست برای هر قسمت از بدن نفوذ کرده و فضایی را که بین کلاژن و الاستین وجود دارد پر می کند. با استفاده از تزریق ژل آب در پوست نگه داشته می شود و در نتیجه حجم پوست به شکل دلخواه حفظ خواهد شد.

در واقع با استفاده از تزریق ژل در مراقبت های پوست جهت حذف خطوط و چین و چروک ها حالت پوست با ظاهری آبدار و با طراوت دیده می شود و اثر اسید هیالورونیک طبیعی به پوست القا می گردد.

البته گاهی دیده شده در برخی مکان های غیر بهداشتی، به جای ژل حاوی اسید هیالورونیک، از سیلیکون مایع استفاده می کنند که بدن در مقابل پذیرش آن ممکن است واکنش سفت و سختی نشان داد و تورم و کبودی، به اوج خود برسد.

از این رو اکثریت پزشکان و متخصصان زیبایی توصیه می کنند که یکی از اصلی ترین مواد هر ژلی باید اسید هیالورونیک، که از بافت های خود بدن به دست می آید، باشد تا بتوان از عوارض خطرناک تزیق ژل های غیر معتبر جلوگیری کرد.

تزریق ژل به منظور حذف خطوط و همین طور برای جای جوش ها و یا از بین بردن جای زخم ها و بخیه و در قسمت های مختلف از بدن از جمله زیر چشم ها و گردن انجام پذیر می باشد.

برای این که عوارض تزریق ژل به کمترین میزان ممکن برسد بهتر است که علاوه بر طرز خوابیدن موارد دیگری نیز رعایت گردد.

بعد از این که تزریق ژل برای هر ناحیه از بدن انجام شود بهتر است که فرد نمک را در رژیم غذایی خود کاهش دهد. وجود نمک بالا در مواد غذایی سبب می شود که ورم بیشتر شود.

در رژیم غذایی پس از عمل، حذف الکل و سایر مواد موثری که جریان خون را از حالت عادی خارج می کنند، باید جدی گرفته شود. تا جایی که ممکن است یک روز پیش از عمل، به هیچ وجه نباید داخل خون الکل وجود داشته باشد.

در مواردی که تزریق ژل به صورت می باشد باید توجه کرد که فرد نباید سر خود را پایین بگیرد در نتیجه در موقع خواب نیز باید توجه داشته باشد که سر او پایین نیفتد.

در چند روز اول بعد از تزریق ژل در مراقبت های پوست توصیه می شود که از کمپرس سرد استفاده شود و بعد از آن کمپرس گرم نیز مناسب است.

برای استفاده از کمپرس یخ، دو روز اول، زمان ایده آلی است.

پس از اتمام این دو روز، می توانید نسبت به گذاشتن کمپرس گرم نیز اقدام کنید.

قبل از عمل از انجام اپیلاسیون و پس از عمل، از حضور در سولاریوم جدا خودداری کنید، زیرا در روزهای ابتدایی می تواند باعث ایجاد آسیب به نتایج به دست آمده از تزریق ژل شده و ناهمواری هایی را روی پوست ناحیه مورد نظر به وجود آورد.

قسمت هایی را که ژل در آنجا تزریق شده است نباید ماساژ داد. در نتیجه لازم است که به طرز خوابیدن به ویژه بعد از ” تزریق ژل به صورت ” توجه گردد. نباید روی قسمت هایی که تزریق ژل در آنجا صورت گرفته خوابید و نباید فشاری بر این نواحی وارد شود.

در مراقبت های پوست گفته می شود که محل تزریق ژل نباید که گرم شود تا کبودی به طور کامل رفع شود. شستشوی معمولی را می توان بعد از تزریق ژل انجام داد.

برای این که بتوانید به شکل مناسب مراقبت های پوست را پس از تزریق ژل انجام دهید باید دقت داشته باشید که از دو بالش برای خوابیدن استفاده کنید. به ویژه تا سه شب اول بعد از این که تزریق ژل را انجام دادید این کار را انجام دهید.

سر بیمار باید تا جایی که ممکن است، در ارتفاع بالاتری نسبت به بدن قرار داشته باشد. به پهلو یا به پشت بخوابید و هیچوقت ریسک خوابیدن بر روی صورت را به جان نخرید!

برای آن که میزان ورم بعد از تزریق ژل روی صورت کاهش پیدا کند لازم است که رعایت کنید روی صورت خود نخوابید و به این نکته توجه لازم را داشته باشید.

اگر درد در ناحیه تزریق وجود داشته باشد این درد طبیعی می باشد و می تواند در مدت زمانی که این درد رفع می شود از مسکن هایی که پزشک شما تجویز کرده است استفاده کنید. معمولا پزشک، مسکن هایی چون پاراستامول، استامینوفن یا دیپیرون را ترجیح می دهد. با این حال هیچوقت خودسرانه دارو مصرف نکنید.

بعد از تزریق ژل نباید خم شد و تا مدت زمان چهار روز بهتر است فعالیت هایی که را که طولانی مدت هستند و در آنها امکان خم شدن وجود دارد انجام ندهید.

هر گونه فعالیتی که سبب می شود تعریق داشته باشید بهتر است تا سه هفته بعد از تزریق ژل متوقف شوند. در مراقبت های پوست باید حتما به این مورد توجه داشته باشید. استراحت کافی با روش صحیح می تواند روند بهبودی را برای شما تسریع کند.

رژیم غذایی واقعا اهمیت دارد. بعد از 2 ساعت پس از عمل تزریق ژل، چای سبز مصرف نکنید. حداقل 2 ساعت پس از عمل می توانید پوست خود را بشویید یا استحمام کنید، البته از وارد کردن فشارهای جدی روی پوست خودداری کنید. پس از عمل هم دقت کنید که باید مقدار زیادی آب مصرف کنید.

تزریق ژل برای هر ناحیه از بدن متفاوت بوده و باید به شکل استراحت و مراقبت های پوست در آن ناحیه توجه شود. اگر تزریق ژل در ناحیه دست ها باشد باید توجه کرد که تا دو هفته فعالیت هایی را که غیر ضروری می باشند انجام ندهید.

این ژل ها بسته به نوع و کیفیتی که دارند، بین 9 تا 18 ماه ماندگاری خواهند داشت. از آنجایی که ژل باعث جوانسازی پوست می شود، حتی اگر ژل در داخل پوست شما جذب شود، بازهم پوست کیفیت خوبی خواهد داشت. گرچه توصیه می شود در بازه مشخص، اقدام به تزریق مجدد کنید.

اگر محل تزریق چربی در ناحیه پا و در قسمت های مختلف مانند ران و یا مچ پا باشد باید توجه کرد که به مدت طولانی روی پای خود نایستید و تردمیل هم نزنید.

اگر ناحیه تزریق ژل به باسن باشد برای این که درد و تورم کمتر شود و فشاری به ناحیه تزریق وارد نشود باید توجه کرد که باید روی پهلو یا شکم خود بخوابید و خوابیدن شما باید به گونه ای باشد که هیچ نوع فشاری به این قسمت وارد نشود.

بعد از تزریق ژل چگونه بخوابیم

بهتر است که تا یک روز بعد از تزریق ژل از انواع کرم های آرایشی و ضد آفتاب های گوناگون استفاده نشود.

از محصولات مراقبت از پوست مانند رتینوئید یا اسید گلیکولیک، نباید به مدت یک روز کامل استفاده شود.

سعی کنید تا جایی که ممکن است، به مدت 3 روز، از فشار واردن کردن به عضلات صورت پرهیز کنید. نه اخم کنید، نه عصبانی شوید و نه با لبخند بزرگ، حالت صورت خود را بهم بریزید. بعد از تزریق، ممکن است پف و شاید کمی نامتقارنی در صورت دیده شود که نباید شما را نگران کند. البته این موضوع بسیار نادر است و معمولا اتفاق نمی افتد و فقط جهت آگاهی مراجعه کنندگان ذکر شده است.

در مراقبت های پوست لازم است که هر گونه تحرکی که سبب می شود به بدن در قسمت هایی که تزریق ژل صورت گرفته است جلوگیری شود.

خوردن میوه و سبزیجات تازه سبب می شود که از یبوست ممانعت به عمل آید و در نتیجه یک راهکار مناسب برای حفظ سلامتی پس از تزریق ژل  می باشد.

افرادی که دچار بیماری های ناشی از ضعف سیستم ایمنی هستند، باید صبر و تحمل بیشتری داشته باشند زیرا ژل در چنین شرایطی کمی نسبت به افراد معمولی، دیرتر فرم می گیرد.

راه رفتن آرام یک روش مناسب است برای این که تورم و درد در نواحی مختلفی که ژل تزریق شده است به وجود نیاید. استراحت مناسب می تواند باعث بهبود فرد شود.

معمولا پس از این که تزریق ژل صورت می گیرد پزشک مربوطه ممکن است آنتی بیوتیک هایی را تجویز کند. خوردن این داروها برای مراقبت های پوست پس از تزریق ضروری می باشد تا در ناحیه تزریق دچار عفونت نشوید. این عمل دقت و مهارت خاصی می خواهد که پزشک متخصص خوب، قادر به انجام آن خواهد بود. چه برای حین عمل و چه مراقبت های پس از عمل، شما به یک پزشک معتبر و با سابقه نیاز دارید.

بهتر است که داروها تا زمانی که مشخص شده است مصرف شوند و از قطع کردن خودسرانه آنها بپرهیزید.

به طور کلی خوابیدن روی قسمت هایی که تزریق ژل در آنجا صورت گرفته است تا بهبودی مجاز نمی باشد. زیرا با خوابیدن روی این قسمت ها امکان دارد فشار بر این ناحیه وارد شده و مشکلاتی برای فرد به وجود آید.

مشورت قبل از انجام تزریق ژل و بعد از آن را می توان با پزشک مربوطه انجام داد و اطلاعات کافی در این زمینه جهت مراقبت های پوست کسب نمود.

در این مقاله بار ها ذکر شد و ارزش دارد دوباره بر این موضوع تاکید شود که پزشکان ماهر و باتجربه باید این دسته عمل ها را انجام بدهند.

اصرار بیش از حد برخی پزشکان بی تجربه به تزریق زیاد ژل، باعث می شود فرد مراجعه کننده ظاهری مصنوعی پیدا کند. باید عیار این تزریق رعایت شود، به همین دلیل توصیه می کنیم حتما و حتما، در یک کلینیک معتبر، زیر نظر پزشکانی معتبر، عمل تزریق ژل را انجام بدهید.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد تزریق ژل مشورت نمایید. جهت مشاوره با شماره ۰۲۱۴۴۰۶۷۰۰۵ تماس بگیرید.

همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ببخشید من دیروز پلاسما جت انجام دادم بلافاصله بعدش گفتن پماد…

سلام دوست من خوشحالیم از اینکه مطلب برای شما کاربر گرانقدر م…

عالی بود جوابمو کامل گرفتم ممنونم…

سلام دوست من خوشحالیم که از مطلب ما راضی بودین جهت دریافت مش…

نیاز به ترمیم مو هستم . و ممنون از توضیحات کاملتون ….

خط ویژه: 02148679 همراه: 09052106009 تهران – ضلع شمالی مترو صادقیه – خ ولیعصر – خ طاهریان – پ 58


https://rozclinic.com/wp-content/uploads/2019/02/sleep-after-gel-injection-audio-content.mp3Downloads-icon

بعد از تزریق ژل چگونه بخوابیم
بعد از تزریق ژل چگونه بخوابیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *