رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه علمی کاربردی

 
helpkade
رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه علمی کاربردی
رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه علمی کاربردی

ایران مشاوره ۹۲ نظرها

آگاهی از سیستم آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای داوطلبانی که خواستار ثبت نام و تحصیل در این دانشگاه هستند ، بسیار حائز اهمیت است ، اما از دانشگاه علمی کاربردی چه می دانید؟ دانشگاه علمی کاربردی با هدف افزایش سطح مهارت شاغلین بخش‌های مختلف اقتصادی و افزایش مهارت‌های حرفه‌ ای دانش‌ آموختگان مراکز آموزشی که فاقد تجربه اجرایی می‌باشند در مقاطع کاردانی ، کارشناسی ناپیوسته ایجاد شده است. دانشگاه علمی کاربردی هر ساله به صورت بدون کنکور در دو نوبت مهر و بهمن از دانشجویان واجد شرایط ثبت نام به عمل می آورد. در رابطه با اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی نیز باید بگوییم که با توجه به اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی تحت نظارت وزارت علوم می باشد ، بنابراین مدارک ارائه شده از این دانشگاه به دانشجویان کاملا معتبر و قابل استفاده در سایر ارگان ها و سازمان ها خواهد بود.

رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه علمی کاربردی

هیچ گونه محدودیتی در رابطه با انتخاب رشته های غیرمرتبط با رشته تحصیلی (آخرین مدرک فارغ التحصیلی) برای داوطلبان در دانشگاه علمی کاربردی وجود نخواهد داشت.

اگر شما هم قصد تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی را دارید در رابطه با زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی لازم است به اطلاعتان برسانیم که دانشگاه جامع علمی کاربردی طبق روال هرساله به صورت بدون کنکور در 2 نوبت مهر و بهمن ماه به داوطلبان فرصت می دهد تا اقدامات لازم را جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی انجام دهند. بنابراین داوطلبان ورودی مهر ماه می بایست در مرداد ماه جهت ثبت نام اقدام نمایند و همچنین داوطلبان ورودی نیمسال دوم نیز باید در اواخر بهمن ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. متقاضیان در صورتی مجاز به تحصیل در مقطع کاردانی این دانشگاه هستند که مدارکی را که در ادامه خواهیم گفت دریافت نموده باشند. همچنین لازم است گفته شود که داوطلبان رشته های نظری (ریاضی ، انسانی و تجربی) نیازی به ارائه مدرک پیش دانشگاهی نخواهد داشت.

در خصوص نحوه ثبت نام در رشته های بدون کنکور کاردانی باید بگوییم که ابتدا می بایست دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را دریافت نموده و پس از مطالعه کامل دفترچه ، وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شده و کارت اعتباری مورد نظر را به صورت اینترنتی و با مبلغ 22 هزار تومان خریداری کنید. پس از خرید کارت و دریافت شماره سریال کارت اعتباری از منوی اصلی صفحه سازمان سنجش گزینه علمی کاربردی را انتخاب کنید و اقدامات لازم جهت تکمیل فرآیند ثبت نام را انجام دهید.

داوطلبانی مجاز به تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی می باشند که مدرک فوق دیپلم (مدرک کاردانی) خود را دریافت نموده باشند. این دانشگاه در دو نوبت مهر و بهمن به صورت بدون کنکور از متقاضیان ثبت نام به عمل می آورد. افراد با در نظر داشتن شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی می توانند در دو نوبت مهر و بهمن نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. لازم به ذکر است که زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای نوبت مهر ، مرداد ماه و زمان ثبت نام برای نیمسال دوم تحصیلی ، اواخر بهمن ماه خواهد بود. متقاضیان جهت ثبت نام ابتدا می بایست از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آگاهی پیدا کنند در زمان مشخص شده به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و پس از خرید کارت اعتباری مورد نظر به مبلغ 22 هزار تومان ، اقدامات لازم را جهت ثبت نام انجام دهند.

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می توانند پس از انتشار لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در دو بازه زمانی مهر و بهمن ماه نسبت به ثبت کد رشته های خود در سایت سازمان سنجش اقدام کنند. ثبت نام ورودی مهر ماه از مرداد ماه و همچنین ثبت نام ورودی نیمسال دوم (بهمن ماه) نیز از اواخر بهمن ماه آغاز خواهد شد. نکته بسیار مهمی که لازم است گفته شود این است که داوطلبان مقطع کاردانی مجاز به انتخاب 30 کد رشته و داوطلبان مقطع کارشناسی ناپیوسته مجاز به انتخاب 20 کد رشته می باشند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هارشته های بدون کنکور

9 ساعت پیش

2 روز پیش

تیر ۱۲, ۱۳۹۹

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

سلام.در این دانشگاه رشته ی طراحی دوخت لباس شب و عروس هم هست؟لطف میکنید شهریه را بگید.‌ادرسم بدید ممنون میشم ..زمان ثبت نام تا چه مدتیه؟

با سلام، مطابق با دفترچه ی راهنمای ثبت نام سال ۱۳۹۸، رشته ی طراحی دوخت لباس شب و عروس، در دانشگاه علمی کاربردی ارائه نشده است.

سلام رشته مکانیک خودرو ندارین؟ ممنون میشم شهریه شم بگین

با سلام و درود. رشته مکانیک خودرو در دانشگاه علمی کاربردی ارائه می شود. شهریه مقطع کاردانی ۱.۰۰۰.۰۰۰ الی ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان و شهریه مقطع کارشناسی ۱.۲۰۰.۰۰۰ الی ۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان (شهریه ثابت و متغیر) می باشد.

سلام رشته آموزش ابتدایی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه علمی کاربردی آمده

با سلام و درود. دانشگاه علمی کاربردی صرفا در مقطع کاردانی و کارشناسی (ناپیوسته) دانشجو می پذیرد، رشته آموزش ابتدایی نیز در لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در سال ۱۳۹۸ ارائه نشده بود.

سلام آیا در دانشگاه علمی کاربردی رشته بازیگری نیز تدریس می‌شود؟

با سلام و درود. رشته بازیگری در دانشگاه علمی کاربردی، در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ارائه می شود. شما می توانید جهت ثبت نام، در مهلت مقرر به سامانه سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایید.

سلام وقتتون بخیر برای پذیرش دانشگاه شرط معدل دیپلم وجود دارد؟

سلام، مطابق با دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سال ۱۳۹۸، شرط معدل خاصی برای پذیرش در واحدهای دانشگاه علمی کاربردی وجود ندارد، بنابراین به هر میزان معدل شما بهتر باشد، احتمال پذیرش نهایی شما بالاتر می رود.

سلام من دانشجوی رشته مددکاری اجتماعی هستم ، از دانشگاه علمی کاربردی ترم دوم کاردانی میخاستم بپرسم روانشناسی بالینی هم در دانشگاه های علمی کاربردی در مقطع کارشناسی تدریس میشه؟!!

با سلام، رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی دارای گرایش نمی باشد، لازم به ذکر است رشته مذکور در دانشگاه های علمی کاربردی تدریس نمی شود و شما درصورت تمایل می توانید در سایر واحد های آموزشی ( دانشگاه آزاد، پیام نور، غیرانتفاعی، یا سراسری) به تحصیل در این رشته بپردازید.

سلام خسته نباشی توی این لیستی که گذاشتین رشته طراحی دوخت نیست این رشته به کنکور نیاز داره؟واینکه اگه ثبت نام کنم و توی کنکور سراسری قبول بشم تکلیف چی میشه؟حق شرکت توی دوتا دانشگاه رو به صورت هم زمان ندارم؟

با سلام، چنانچه تمایل به تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی در هریک از رشته های ارائه شده را داشته باشید، نیازی به شرکت در آزمون ورودی نخواهید داشت؛ درضمن در مقطع کاردانی در این واحد دانشگاهی می توانید در رشته های کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس، کاردانی حرفه ای دوخت های سنتی ایران، و یا کاردانی حرفه ای طراحی لباس به ادامه تحصیل بپردازید. لازم به ذکر است مطابق با قوانین وزارت علوم، درصورت موافقت واحد دانشگاهی امکان تحصیل همزمان در دو رشته در مقطع کاردانی و یا کارشناسی (پیوسته و یا ناپیوسته) را دارید؛ ولیکن می توانید از طریق آزمون سراسری در رشته اول و از طریق سوابق تحصیلی در رشته دوم در دانشگاه پیام نور و یا آزاد ثبت نام کنید.

با عرض سلام شهریه دانشگاه علمی کاربردی برای هر ترم رشته موسیقی چقدره؟

با سلام، حدود شهریه رشته مذکور در مقطع کاردانی در دانشگاه علمی کاربردی ۹۰۰/۰۰۰ الی ۱/۴۰۰/۰۰۰ تومان می باشد.

سلام خسته نباشید ، من مدرک کاردانی صنایع شیمیایی از دانشکده دولتی دارم میتونم برای کارشناسی بدون کنکور رشته ی زبان در دانشگاه های علمی کاربردی ثبت نام کنم ؟ یا باید مدرک کاردانی مرتبط داشته باشم؟؟ در مورد کارشناسی مهندسی فناوری صنایع شیمیایی چطور؟؟؟

رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه علمی کاربردی

با سلام. پذیرش دانشگاه های علمی کاربردی بر اساس سوابق تحصیلی شما می باشد و مجاز به تغییر رشته هستید، البته لازم به ذکر است در صورت تغییر رشته اولویت پذیرش با افرادی می باشد که با رشته های مرتبط ثبت نام کرده اند.

سلام وفت بخیر، اگه ما بخوایم تو نوبت یهمن ماه وارد دانشگاه علمی کاربردی بشیم واسه خدمت سربازی غیبت نمیخوریم؟ تکلیف چیه؟ مثلا من اگه برای بار دوم کنکور بدم و قبول نشم بخوام تو یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنم کی باید اقدام کنم؟؟

با سلام. چنانچه در سال دوم که کنکور سراسری را شرکت کرده و موفق به کسب پذیرش از طریق کنکور سراسری نشوید، می توانید در دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی مهر ماه ثبت نام انجام دهید. لازم به ذکر است می بایست به محض اینکه معافیت تحصیلی شما به اتمام رسید برای خدمت سربازی اقدام کنید.

سلام من دیپلمم کامپیوتره ولی میخوام روانشناسی یا ادبیات بخونم اما جز این رشته‌ها نیستش…رشته‌ایی نیست ک زیر مجموعه این دوتا باشه ک بشه خوند یا نمیدونم‌‌…میشه راهنمایی کنین ک چ رشته‌ایی باید برم و چجوری؟ بهم گقتن اگ علمی کاربردی بیام داره اما الان این رشته‌ها جز لیست نیستش!!

سلام ، در صورتی که شما دارای مدرک دیپلم فنی حرفه ای و یا کار و دانش نظام جدید (۳-۳-۶ ) باشید ، جهت ادامه تحصیل در رشته های ذکر شده می توانید در آزمون سراسری گروه علوم انسانی شرکت نموده و بر اساس رتبه کسب شده در دوره های مختلف انتخاب رشته انجام دهید ، و یا به صورت بدون آزمون (پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) در دوره هایی مانند ( آزاد ، پیام نور ، غیرانتفاعی و … ) در مقطع کارشناسی پیوسته ( لیسانس ) ادامه تحصیل داشته باشید .

با سلام و عرض خسته نباشید ببخشید یعنی یک نفر که از رشته شاخه نظری بعد گرفتن مدرک دیپلم مثلا بخواد بره دانشگاه علمی کاربردی رشته تعمیرات لوازم خانگی بخونه آیا باید آزمون ورودی یا کنکور بده؟ یعنی همون سختی های کنکور رو داره ؟ یا اصلا نیازی به آزمون نیست یعنی آیا به غیر از این رشته هایی که اینجا یاداشت کردید همه رشته های دانشگاه علمی کاربردی مثلا رشته تعمیرات لوزام خانگی برقی رو باید کنکور داد؟؟؟؟

با سلام. پذیرش دانشگاه های علمی کاربردی بدون کنکور می باشد و شما می توانید بر اساس سوابق تحصیلی خود با داشتن مدرک دیپلم در این دانشگاه ها ثبت نام کرده و انتخاب رشته کنید.

سلام ورودی بهمن کاردانی کی اقدام باید بکنم؟

با سلام. دانشگاه های علمی کاربردی در ماه آذر برای دوره تکمیل ظرفیت پذیرش داشته اند ؛ در حال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر ثبت نام ورودی های بهمن ماه صادر نشده است.

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

رشته روانشناسی بدون کنکور را می توان جز یکی از پر مخاطب ترین رشته های زیر گروه علوم انسانی دانشت . از آنجایی که این رشته بسیار مخاطب دارد در گذشته پذیرش در دانشگاه های روزانه و شبانه در رشته روانشناسی بسیار دشوار شده بود و خیلی از علاقه مندان به دلیل اینکه در آزمون کنکور موفق نمی شدند مجبور بودند رشته ای دیگر را ادامه دهند . اما با روی کار آمدن رشته روانشناسی بدون کنکور در دانشگاه های کشور این موقعیت برای علاقه مندان این رشته فراهم گردید که بدون آزمون ورودی بتوانند در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنند . می توان گفت اکثر دانشگاه های سراسری و همچنین دانشگاه آزاد هر ساله در یک یا دو نوبت بدون کنکور در رشته های مختلف در مقاطع مختلف دانشچو می پذیرند و رشته روانشناسی بدون کنکور هم شامل همین شرایط می شود .

بیشتر بخوانید: رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه هایی همچون دانشگاه جامع علمی کاربردی ، دانشگاه پیام نور ، موسسات غیر انتفاعی ، پردیس های مجازی ، پردیس های خود گردان و دانشگاه های آزاد همه گی رشته روانشناسی بدون کنکور را ارائه می دهند . در واقع در بین دانشگاه های سراسری تنها دانشگاه های روزانه و نوبت دوم ( شبانه ) هستند که رشته روانشناسی بدون کنکور ندارند و برای پذیرش در این دانشگاه ها حتما باید از طریق آزمون ورودی ارزیابی به عمل آید و در صورت کسب امتیاز و یا رتبه مورد قبول در این دانشگاه ها پذیرفته شد . خالی از لطف نیست که اشاره کنیم دانشگاه هایی که به آن ها اشاره کردیم گرایش های مختلفی از رشته روانشناسی را ارائه می دهند و داوطلبان از رشته های علوم تجربی و همچنین علوم انسانی با داشتن مدرک دیپلم می توانند مستقیما در رشته روانشناسی پذیرفته شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور هنر

شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور با توجه به دانشگاه مورد نظر و همچنین مقطع مورد نظر می تواند متفاوت باشد . در اینجا ما بصورت خلاصه شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور را برای دانشگاه های مختلف و مقطع های مختلف بیان می کنیم . در ابتدا با دانشگاه علمی کاربردی شروع می کنیم ، این دانشگاه تنها دو مقطع کاردانی و کارشناسی دارد . شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور برای مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته در دانشگاه جامع علمی کاربردی دارا بودن مدرک دیپلم می باشد اما برای کارشناسی پیوسته اگر دیپلم سه ساله نظام قدیم باشد باید مدرک پیش دانشگاهی هم داشته باشد شخص متقاضی . برای مقطع کارشناسی نا پیوسته باید شخص مدرک کاردانی داشته باشد .

بیشتر بخوانید: مشاوره ثبت نام بدون کنکور ارشد

شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور در مقطع کاردانی برای دانشگاه های پیام نور ، پردیس ها و دانشگاه آزاد مشابه دانشگاه علمی کاربردی می باشد . برای مقطع کارشناسی پیوسته و نا پیوسته نیز شرایط برای دیگر دانشگاه ها یکسان می باشد ، اما در خصوص کارشناسی ارشد به اسن صورت است که دانشگاه پیام نور بصورت مستقیم و بدون کنکور پذیرش می کند ، فارق از رشته و معدل کارشناسی شخص داوطلب . اما دیگر دانشگاه ها و حتی دانشگاه های روزانه و شبانه برای پذیرش روانشناسی بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد تنها از طریق استعداد های درخشان دانشجو می گیرند . دانشجوی استعداد درخشان نیز باید دارای فاکتور هایی باشد که توسط وزارت علوم تعیین گردیده . برای آگاهی از ایز جزئیات شرایط و نحوه پذیرش و گرفتن مشاوره تحصیلی کافیست تلفن های خود را بردارید و با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید .

بیشتر بخوانید: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور چه شرایط و مراحلی دارد ؟

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد از لحاظ گرایش تنوع زیادی را در خود گنجانده است ، و از آنجایی که در سال دو مرحله مهر و بهمن اقدام به جذب دانشجو می کند دارای ظرفیت بالایی می باشد و هر ساله دانشجویان بسیاری در این دانشگاه پذیرفته می شوند . دانشگاه آزاد اخیرا شرط معدل را از معیار های پذیرش بدون کنکور حذف کرده است و از این رو پذیرفته شدن در این دانشگاه نسبت به گذشته راحت تر شده است و تمام دانشجویان رشته علوم انسانی ، ریاضی و فیزیک و علوم تجربی با داشتن مدرک دیپلم نظام جدید و یا دیپلم سه ساله نظام قدیم بعلاوه پیش دانشگاهی می توانند در مقطع کارشناسی پیوسته روانشناسی دانشگاه آزاد قبول شوند .

بیشتر بخوانید: مشاوره ثبت نام برای بدون کنکور کارشناسی

برای ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی با آویژه تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور وزارت بهداشت

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد گرایش های مختلفی را شامل می شود . در اینجا به بعضی از گرایش های روانشناسی می پردازیم و توضیحاتی را پیرامون هر کدام می دهیم . گرایش های مختلف روانشناسی موارد زیر را در بر می گیرند :

دانشگاه آزاد تهران تمام این گرایش ها را برای دوره کارشناسی ارشد ارائه می دهد . برای آگاهی بیشتر می توان با مرکز مشاوره آویژه تماس گرفت . کارشناسان ما تمام وقت آماده خدمت رسانی به داوطلبان برای پذیرش در رشته ها و گرایش های مختلف می باشند .

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود و مقطع کاردانی ندارد در دانشگاه پیام نور . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور دارای گرایش های متنوعی می باشد که به بعضی از آنها اشاره می کنیم و توضیحاتی را درمورد هر کدام شرح می دهیم . یکی از گرایش های رشته روانشناسی بدون کنکور مربوط به زیست روانشناسی می شود که این گرایش نحوه تاثیر گذاری مغز و هادی های عصبی را بر روی افکار و رفتار شخص بررسی می کند . دیگر گرایش این رشته روانشناسی بالینی می باشد که حیطه آن درمان و پیش بینی ناتوانی هایی از جمله عاطفی ، هیجانی ، اجتماعی و … می باشد .

بیشتر بخوانید: پذیرش بدون کنکور دانشجو در رشته های : مامایی هوشبری اتاق عمل تکنسین دندان علوم آزمایشگاهی

یکی دیگر از گرایش های رشته ی روانشناسی ، روانشناسی کودکان استثنائی می باشد که مریوط می شود به درمان و یا پیشگیری کودکانی که تیز هوش ، استثنایی و یا عقب مانده ذهنی می باشند و یا دارای کم بینایی و یا نا بینایی هستند . روانشناسی صنعتی و سازمان دیگر گرایش می باشد که اصول روانشناسی و نظریه های مختلف را در سازمان های مختلف پیاده سازی می کند در راستای افزایش باروری در محیط کاری و شغلی . گرایش های دیگری همچون روانشناسی رشد ، روانشناسی اجتماعی ، روانشناسی مدرسه و … جز زیر گروه رشته روانشناسی به حساب می آیند که در دانشگاه پیام نور دانشجویان می توانند در آن ها تحصیلات خود را دنبال کنند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور

برای آگاهی از شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور با ما تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور علمی کاربردی تنها برای کاردانی نا پیوسته و کارشناسی ( پیوسته ، نا پیوسته ) تعریف شده است . دانشگاه علمی کاربردی در این دو مقطع بخوبی در رشته روانشناسی پذیرش می کند و نیرو کار های توانمندی را در این زمینه به جامع معرفی می کند . اکثر فارق تحصیلان رشته روانشناسی توسط آموزش و پرورش جذی می شوند و تعدادی نیز به عنوان کمک دستیار روانشناس و … جذب بازار کار می شوند .

رشته های روانشناسی دانشگاه علمی کاربردی کدام ها هستند ؟

در خصوص رشته روانشناسی بدون کنکور علمی کاربردی باید گفت از آن جایی که دانشگاه جامع علمی کاربردی رشته روانشناسی را بصورت تخصصی ارائه نمی دهد ، از این رو تنها در زیر مجموعه هایی از رشته روانشناسی در دانشگاه علمی کاربردی دانشجو پرورش داده می شود . در خصوص اصلاع از آن دسته از رشته ها و گرفتن مشاوره تحصیلی در زمینه مربوطه می توانید از مشاوران ما در مرکز مشاوره آویژه کمک بگیرید .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور ۹۸

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور ۹۸

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی

لیست رشته های بدون کنکور تجربی

رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه علمی کاربردی

لیست دانشگاه های بدون کنکور

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91023933 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

رشته روانشناسی بدون کنکور را می توان جز یکی از پر مخاطب ترین رشته های زیر گروه علوم انسانی دانشت . از آنجایی که این رشته بسیار مخاطب دارد در گذشته پذیرش در دانشگاه های روزانه و شبانه در رشته روانشناسی بسیار دشوار شده بود و خیلی از علاقه مندان به دلیل اینکه در آزمون کنکور موفق نمی شدند مجبور بودند رشته ای دیگر را ادامه دهند . اما با روی کار آمدن رشته روانشناسی بدون کنکور در دانشگاه های کشور این موقعیت برای علاقه مندان این رشته فراهم گردید که بدون آزمون ورودی بتوانند در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنند . می توان گفت اکثر دانشگاه های سراسری و همچنین دانشگاه آزاد هر ساله در یک یا دو نوبت بدون کنکور در رشته های مختلف در مقاطع مختلف دانشچو می پذیرند و رشته روانشناسی بدون کنکور هم شامل همین شرایط می شود .

بیشتر بخوانید: رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه هایی همچون دانشگاه جامع علمی کاربردی ، دانشگاه پیام نور ، موسسات غیر انتفاعی ، پردیس های مجازی ، پردیس های خود گردان و دانشگاه های آزاد همه گی رشته روانشناسی بدون کنکور را ارائه می دهند . در واقع در بین دانشگاه های سراسری تنها دانشگاه های روزانه و نوبت دوم ( شبانه ) هستند که رشته روانشناسی بدون کنکور ندارند و برای پذیرش در این دانشگاه ها حتما باید از طریق آزمون ورودی ارزیابی به عمل آید و در صورت کسب امتیاز و یا رتبه مورد قبول در این دانشگاه ها پذیرفته شد . خالی از لطف نیست که اشاره کنیم دانشگاه هایی که به آن ها اشاره کردیم گرایش های مختلفی از رشته روانشناسی را ارائه می دهند و داوطلبان از رشته های علوم تجربی و همچنین علوم انسانی با داشتن مدرک دیپلم می توانند مستقیما در رشته روانشناسی پذیرفته شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور هنر

شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور با توجه به دانشگاه مورد نظر و همچنین مقطع مورد نظر می تواند متفاوت باشد . در اینجا ما بصورت خلاصه شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور را برای دانشگاه های مختلف و مقطع های مختلف بیان می کنیم . در ابتدا با دانشگاه علمی کاربردی شروع می کنیم ، این دانشگاه تنها دو مقطع کاردانی و کارشناسی دارد . شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور برای مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته در دانشگاه جامع علمی کاربردی دارا بودن مدرک دیپلم می باشد اما برای کارشناسی پیوسته اگر دیپلم سه ساله نظام قدیم باشد باید مدرک پیش دانشگاهی هم داشته باشد شخص متقاضی . برای مقطع کارشناسی نا پیوسته باید شخص مدرک کاردانی داشته باشد .

بیشتر بخوانید: مشاوره ثبت نام بدون کنکور ارشد

شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور در مقطع کاردانی برای دانشگاه های پیام نور ، پردیس ها و دانشگاه آزاد مشابه دانشگاه علمی کاربردی می باشد . برای مقطع کارشناسی پیوسته و نا پیوسته نیز شرایط برای دیگر دانشگاه ها یکسان می باشد ، اما در خصوص کارشناسی ارشد به اسن صورت است که دانشگاه پیام نور بصورت مستقیم و بدون کنکور پذیرش می کند ، فارق از رشته و معدل کارشناسی شخص داوطلب . اما دیگر دانشگاه ها و حتی دانشگاه های روزانه و شبانه برای پذیرش روانشناسی بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد تنها از طریق استعداد های درخشان دانشجو می گیرند . دانشجوی استعداد درخشان نیز باید دارای فاکتور هایی باشد که توسط وزارت علوم تعیین گردیده . برای آگاهی از ایز جزئیات شرایط و نحوه پذیرش و گرفتن مشاوره تحصیلی کافیست تلفن های خود را بردارید و با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید .

بیشتر بخوانید: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور چه شرایط و مراحلی دارد ؟

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد از لحاظ گرایش تنوع زیادی را در خود گنجانده است ، و از آنجایی که در سال دو مرحله مهر و بهمن اقدام به جذب دانشجو می کند دارای ظرفیت بالایی می باشد و هر ساله دانشجویان بسیاری در این دانشگاه پذیرفته می شوند . دانشگاه آزاد اخیرا شرط معدل را از معیار های پذیرش بدون کنکور حذف کرده است و از این رو پذیرفته شدن در این دانشگاه نسبت به گذشته راحت تر شده است و تمام دانشجویان رشته علوم انسانی ، ریاضی و فیزیک و علوم تجربی با داشتن مدرک دیپلم نظام جدید و یا دیپلم سه ساله نظام قدیم بعلاوه پیش دانشگاهی می توانند در مقطع کارشناسی پیوسته روانشناسی دانشگاه آزاد قبول شوند .

بیشتر بخوانید: مشاوره ثبت نام برای بدون کنکور کارشناسی

برای ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی با آویژه تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور وزارت بهداشت

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد گرایش های مختلفی را شامل می شود . در اینجا به بعضی از گرایش های روانشناسی می پردازیم و توضیحاتی را پیرامون هر کدام می دهیم . گرایش های مختلف روانشناسی موارد زیر را در بر می گیرند :

دانشگاه آزاد تهران تمام این گرایش ها را برای دوره کارشناسی ارشد ارائه می دهد . برای آگاهی بیشتر می توان با مرکز مشاوره آویژه تماس گرفت . کارشناسان ما تمام وقت آماده خدمت رسانی به داوطلبان برای پذیرش در رشته ها و گرایش های مختلف می باشند .

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود و مقطع کاردانی ندارد در دانشگاه پیام نور . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور دارای گرایش های متنوعی می باشد که به بعضی از آنها اشاره می کنیم و توضیحاتی را درمورد هر کدام شرح می دهیم . یکی از گرایش های رشته روانشناسی بدون کنکور مربوط به زیست روانشناسی می شود که این گرایش نحوه تاثیر گذاری مغز و هادی های عصبی را بر روی افکار و رفتار شخص بررسی می کند . دیگر گرایش این رشته روانشناسی بالینی می باشد که حیطه آن درمان و پیش بینی ناتوانی هایی از جمله عاطفی ، هیجانی ، اجتماعی و … می باشد .

بیشتر بخوانید: پذیرش بدون کنکور دانشجو در رشته های : مامایی هوشبری اتاق عمل تکنسین دندان علوم آزمایشگاهی

یکی دیگر از گرایش های رشته ی روانشناسی ، روانشناسی کودکان استثنائی می باشد که مریوط می شود به درمان و یا پیشگیری کودکانی که تیز هوش ، استثنایی و یا عقب مانده ذهنی می باشند و یا دارای کم بینایی و یا نا بینایی هستند . روانشناسی صنعتی و سازمان دیگر گرایش می باشد که اصول روانشناسی و نظریه های مختلف را در سازمان های مختلف پیاده سازی می کند در راستای افزایش باروری در محیط کاری و شغلی . گرایش های دیگری همچون روانشناسی رشد ، روانشناسی اجتماعی ، روانشناسی مدرسه و … جز زیر گروه رشته روانشناسی به حساب می آیند که در دانشگاه پیام نور دانشجویان می توانند در آن ها تحصیلات خود را دنبال کنند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور

برای آگاهی از شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور با ما تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور علمی کاربردی تنها برای کاردانی نا پیوسته و کارشناسی ( پیوسته ، نا پیوسته ) تعریف شده است . دانشگاه علمی کاربردی در این دو مقطع بخوبی در رشته روانشناسی پذیرش می کند و نیرو کار های توانمندی را در این زمینه به جامع معرفی می کند . اکثر فارق تحصیلان رشته روانشناسی توسط آموزش و پرورش جذی می شوند و تعدادی نیز به عنوان کمک دستیار روانشناس و … جذب بازار کار می شوند .

رشته های روانشناسی دانشگاه علمی کاربردی کدام ها هستند ؟

در خصوص رشته روانشناسی بدون کنکور علمی کاربردی باید گفت از آن جایی که دانشگاه جامع علمی کاربردی رشته روانشناسی را بصورت تخصصی ارائه نمی دهد ، از این رو تنها در زیر مجموعه هایی از رشته روانشناسی در دانشگاه علمی کاربردی دانشجو پرورش داده می شود . در خصوص اصلاع از آن دسته از رشته ها و گرفتن مشاوره تحصیلی در زمینه مربوطه می توانید از مشاوران ما در مرکز مشاوره آویژه کمک بگیرید .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور ۹۸

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور ۹۸

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی

لیست رشته های بدون کنکور تجربی

رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه علمی کاربردی

لیست دانشگاه های بدون کنکور

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91023933 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

رشته روانشناسی بدون کنکور را می توان جز یکی از پر مخاطب ترین رشته های زیر گروه علوم انسانی دانشت . از آنجایی که این رشته بسیار مخاطب دارد در گذشته پذیرش در دانشگاه های روزانه و شبانه در رشته روانشناسی بسیار دشوار شده بود و خیلی از علاقه مندان به دلیل اینکه در آزمون کنکور موفق نمی شدند مجبور بودند رشته ای دیگر را ادامه دهند . اما با روی کار آمدن رشته روانشناسی بدون کنکور در دانشگاه های کشور این موقعیت برای علاقه مندان این رشته فراهم گردید که بدون آزمون ورودی بتوانند در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنند . می توان گفت اکثر دانشگاه های سراسری و همچنین دانشگاه آزاد هر ساله در یک یا دو نوبت بدون کنکور در رشته های مختلف در مقاطع مختلف دانشچو می پذیرند و رشته روانشناسی بدون کنکور هم شامل همین شرایط می شود .

بیشتر بخوانید: رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه هایی همچون دانشگاه جامع علمی کاربردی ، دانشگاه پیام نور ، موسسات غیر انتفاعی ، پردیس های مجازی ، پردیس های خود گردان و دانشگاه های آزاد همه گی رشته روانشناسی بدون کنکور را ارائه می دهند . در واقع در بین دانشگاه های سراسری تنها دانشگاه های روزانه و نوبت دوم ( شبانه ) هستند که رشته روانشناسی بدون کنکور ندارند و برای پذیرش در این دانشگاه ها حتما باید از طریق آزمون ورودی ارزیابی به عمل آید و در صورت کسب امتیاز و یا رتبه مورد قبول در این دانشگاه ها پذیرفته شد . خالی از لطف نیست که اشاره کنیم دانشگاه هایی که به آن ها اشاره کردیم گرایش های مختلفی از رشته روانشناسی را ارائه می دهند و داوطلبان از رشته های علوم تجربی و همچنین علوم انسانی با داشتن مدرک دیپلم می توانند مستقیما در رشته روانشناسی پذیرفته شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور هنر

شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور با توجه به دانشگاه مورد نظر و همچنین مقطع مورد نظر می تواند متفاوت باشد . در اینجا ما بصورت خلاصه شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور را برای دانشگاه های مختلف و مقطع های مختلف بیان می کنیم . در ابتدا با دانشگاه علمی کاربردی شروع می کنیم ، این دانشگاه تنها دو مقطع کاردانی و کارشناسی دارد . شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور برای مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته در دانشگاه جامع علمی کاربردی دارا بودن مدرک دیپلم می باشد اما برای کارشناسی پیوسته اگر دیپلم سه ساله نظام قدیم باشد باید مدرک پیش دانشگاهی هم داشته باشد شخص متقاضی . برای مقطع کارشناسی نا پیوسته باید شخص مدرک کاردانی داشته باشد .

بیشتر بخوانید: مشاوره ثبت نام بدون کنکور ارشد

شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور در مقطع کاردانی برای دانشگاه های پیام نور ، پردیس ها و دانشگاه آزاد مشابه دانشگاه علمی کاربردی می باشد . برای مقطع کارشناسی پیوسته و نا پیوسته نیز شرایط برای دیگر دانشگاه ها یکسان می باشد ، اما در خصوص کارشناسی ارشد به اسن صورت است که دانشگاه پیام نور بصورت مستقیم و بدون کنکور پذیرش می کند ، فارق از رشته و معدل کارشناسی شخص داوطلب . اما دیگر دانشگاه ها و حتی دانشگاه های روزانه و شبانه برای پذیرش روانشناسی بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد تنها از طریق استعداد های درخشان دانشجو می گیرند . دانشجوی استعداد درخشان نیز باید دارای فاکتور هایی باشد که توسط وزارت علوم تعیین گردیده . برای آگاهی از ایز جزئیات شرایط و نحوه پذیرش و گرفتن مشاوره تحصیلی کافیست تلفن های خود را بردارید و با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید .

بیشتر بخوانید: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور چه شرایط و مراحلی دارد ؟

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد از لحاظ گرایش تنوع زیادی را در خود گنجانده است ، و از آنجایی که در سال دو مرحله مهر و بهمن اقدام به جذب دانشجو می کند دارای ظرفیت بالایی می باشد و هر ساله دانشجویان بسیاری در این دانشگاه پذیرفته می شوند . دانشگاه آزاد اخیرا شرط معدل را از معیار های پذیرش بدون کنکور حذف کرده است و از این رو پذیرفته شدن در این دانشگاه نسبت به گذشته راحت تر شده است و تمام دانشجویان رشته علوم انسانی ، ریاضی و فیزیک و علوم تجربی با داشتن مدرک دیپلم نظام جدید و یا دیپلم سه ساله نظام قدیم بعلاوه پیش دانشگاهی می توانند در مقطع کارشناسی پیوسته روانشناسی دانشگاه آزاد قبول شوند .

بیشتر بخوانید: مشاوره ثبت نام برای بدون کنکور کارشناسی

برای ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی با آویژه تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور وزارت بهداشت

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد گرایش های مختلفی را شامل می شود . در اینجا به بعضی از گرایش های روانشناسی می پردازیم و توضیحاتی را پیرامون هر کدام می دهیم . گرایش های مختلف روانشناسی موارد زیر را در بر می گیرند :

دانشگاه آزاد تهران تمام این گرایش ها را برای دوره کارشناسی ارشد ارائه می دهد . برای آگاهی بیشتر می توان با مرکز مشاوره آویژه تماس گرفت . کارشناسان ما تمام وقت آماده خدمت رسانی به داوطلبان برای پذیرش در رشته ها و گرایش های مختلف می باشند .

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود و مقطع کاردانی ندارد در دانشگاه پیام نور . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور دارای گرایش های متنوعی می باشد که به بعضی از آنها اشاره می کنیم و توضیحاتی را درمورد هر کدام شرح می دهیم . یکی از گرایش های رشته روانشناسی بدون کنکور مربوط به زیست روانشناسی می شود که این گرایش نحوه تاثیر گذاری مغز و هادی های عصبی را بر روی افکار و رفتار شخص بررسی می کند . دیگر گرایش این رشته روانشناسی بالینی می باشد که حیطه آن درمان و پیش بینی ناتوانی هایی از جمله عاطفی ، هیجانی ، اجتماعی و … می باشد .

بیشتر بخوانید: پذیرش بدون کنکور دانشجو در رشته های : مامایی هوشبری اتاق عمل تکنسین دندان علوم آزمایشگاهی

یکی دیگر از گرایش های رشته ی روانشناسی ، روانشناسی کودکان استثنائی می باشد که مریوط می شود به درمان و یا پیشگیری کودکانی که تیز هوش ، استثنایی و یا عقب مانده ذهنی می باشند و یا دارای کم بینایی و یا نا بینایی هستند . روانشناسی صنعتی و سازمان دیگر گرایش می باشد که اصول روانشناسی و نظریه های مختلف را در سازمان های مختلف پیاده سازی می کند در راستای افزایش باروری در محیط کاری و شغلی . گرایش های دیگری همچون روانشناسی رشد ، روانشناسی اجتماعی ، روانشناسی مدرسه و … جز زیر گروه رشته روانشناسی به حساب می آیند که در دانشگاه پیام نور دانشجویان می توانند در آن ها تحصیلات خود را دنبال کنند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور

برای آگاهی از شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور با ما تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور علمی کاربردی تنها برای کاردانی نا پیوسته و کارشناسی ( پیوسته ، نا پیوسته ) تعریف شده است . دانشگاه علمی کاربردی در این دو مقطع بخوبی در رشته روانشناسی پذیرش می کند و نیرو کار های توانمندی را در این زمینه به جامع معرفی می کند . اکثر فارق تحصیلان رشته روانشناسی توسط آموزش و پرورش جذی می شوند و تعدادی نیز به عنوان کمک دستیار روانشناس و … جذب بازار کار می شوند .

رشته های روانشناسی دانشگاه علمی کاربردی کدام ها هستند ؟

در خصوص رشته روانشناسی بدون کنکور علمی کاربردی باید گفت از آن جایی که دانشگاه جامع علمی کاربردی رشته روانشناسی را بصورت تخصصی ارائه نمی دهد ، از این رو تنها در زیر مجموعه هایی از رشته روانشناسی در دانشگاه علمی کاربردی دانشجو پرورش داده می شود . در خصوص اصلاع از آن دسته از رشته ها و گرفتن مشاوره تحصیلی در زمینه مربوطه می توانید از مشاوران ما در مرکز مشاوره آویژه کمک بگیرید .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور ۹۸

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور ۹۸

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی

لیست رشته های بدون کنکور تجربی

رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه علمی کاربردی

لیست دانشگاه های بدون کنکور

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91023933 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاوره تلفنی آویژه

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

مشاهده دسته بندی مطالب

رشته روانشناسی بدون کنکور را می توان جز یکی از پر مخاطب ترین رشته های زیر گروه علوم انسانی دانشت . از آنجایی که این رشته بسیار مخاطب دارد در گذشته پذیرش در دانشگاه های روزانه و شبانه در رشته روانشناسی بسیار دشوار شده بود و خیلی از علاقه مندان به دلیل اینکه در آزمون کنکور موفق نمی شدند مجبور بودند رشته ای دیگر را ادامه دهند . اما با روی کار آمدن رشته روانشناسی بدون کنکور در دانشگاه های کشور این موقعیت برای علاقه مندان این رشته فراهم گردید که بدون آزمون ورودی بتوانند در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنند . می توان گفت اکثر دانشگاه های سراسری و همچنین دانشگاه آزاد هر ساله در یک یا دو نوبت بدون کنکور در رشته های مختلف در مقاطع مختلف دانشچو می پذیرند و رشته روانشناسی بدون کنکور هم شامل همین شرایط می شود .

بیشتر بخوانید: رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه هایی همچون دانشگاه جامع علمی کاربردی ، دانشگاه پیام نور ، موسسات غیر انتفاعی ، پردیس های مجازی ، پردیس های خود گردان و دانشگاه های آزاد همه گی رشته روانشناسی بدون کنکور را ارائه می دهند . در واقع در بین دانشگاه های سراسری تنها دانشگاه های روزانه و نوبت دوم ( شبانه ) هستند که رشته روانشناسی بدون کنکور ندارند و برای پذیرش در این دانشگاه ها حتما باید از طریق آزمون ورودی ارزیابی به عمل آید و در صورت کسب امتیاز و یا رتبه مورد قبول در این دانشگاه ها پذیرفته شد . خالی از لطف نیست که اشاره کنیم دانشگاه هایی که به آن ها اشاره کردیم گرایش های مختلفی از رشته روانشناسی را ارائه می دهند و داوطلبان از رشته های علوم تجربی و همچنین علوم انسانی با داشتن مدرک دیپلم می توانند مستقیما در رشته روانشناسی پذیرفته شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور هنر

شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور با توجه به دانشگاه مورد نظر و همچنین مقطع مورد نظر می تواند متفاوت باشد . در اینجا ما بصورت خلاصه شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور را برای دانشگاه های مختلف و مقطع های مختلف بیان می کنیم . در ابتدا با دانشگاه علمی کاربردی شروع می کنیم ، این دانشگاه تنها دو مقطع کاردانی و کارشناسی دارد . شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور برای مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته در دانشگاه جامع علمی کاربردی دارا بودن مدرک دیپلم می باشد اما برای کارشناسی پیوسته اگر دیپلم سه ساله نظام قدیم باشد باید مدرک پیش دانشگاهی هم داشته باشد شخص متقاضی . برای مقطع کارشناسی نا پیوسته باید شخص مدرک کاردانی داشته باشد .

بیشتر بخوانید: مشاوره ثبت نام بدون کنکور ارشد

شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور در مقطع کاردانی برای دانشگاه های پیام نور ، پردیس ها و دانشگاه آزاد مشابه دانشگاه علمی کاربردی می باشد . برای مقطع کارشناسی پیوسته و نا پیوسته نیز شرایط برای دیگر دانشگاه ها یکسان می باشد ، اما در خصوص کارشناسی ارشد به اسن صورت است که دانشگاه پیام نور بصورت مستقیم و بدون کنکور پذیرش می کند ، فارق از رشته و معدل کارشناسی شخص داوطلب . اما دیگر دانشگاه ها و حتی دانشگاه های روزانه و شبانه برای پذیرش روانشناسی بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد تنها از طریق استعداد های درخشان دانشجو می گیرند . دانشجوی استعداد درخشان نیز باید دارای فاکتور هایی باشد که توسط وزارت علوم تعیین گردیده . برای آگاهی از ایز جزئیات شرایط و نحوه پذیرش و گرفتن مشاوره تحصیلی کافیست تلفن های خود را بردارید و با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید .

بیشتر بخوانید: پذیرش دانشگاه آزاد بدون کنکور چه شرایط و مراحلی دارد ؟

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد از لحاظ گرایش تنوع زیادی را در خود گنجانده است ، و از آنجایی که در سال دو مرحله مهر و بهمن اقدام به جذب دانشجو می کند دارای ظرفیت بالایی می باشد و هر ساله دانشجویان بسیاری در این دانشگاه پذیرفته می شوند . دانشگاه آزاد اخیرا شرط معدل را از معیار های پذیرش بدون کنکور حذف کرده است و از این رو پذیرفته شدن در این دانشگاه نسبت به گذشته راحت تر شده است و تمام دانشجویان رشته علوم انسانی ، ریاضی و فیزیک و علوم تجربی با داشتن مدرک دیپلم نظام جدید و یا دیپلم سه ساله نظام قدیم بعلاوه پیش دانشگاهی می توانند در مقطع کارشناسی پیوسته روانشناسی دانشگاه آزاد قبول شوند .

بیشتر بخوانید: مشاوره ثبت نام برای بدون کنکور کارشناسی

برای ثبت نام بدون کنکور رشته روانشناسی با آویژه تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور وزارت بهداشت

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد گرایش های مختلفی را شامل می شود . در اینجا به بعضی از گرایش های روانشناسی می پردازیم و توضیحاتی را پیرامون هر کدام می دهیم . گرایش های مختلف روانشناسی موارد زیر را در بر می گیرند :

دانشگاه آزاد تهران تمام این گرایش ها را برای دوره کارشناسی ارشد ارائه می دهد . برای آگاهی بیشتر می توان با مرکز مشاوره آویژه تماس گرفت . کارشناسان ما تمام وقت آماده خدمت رسانی به داوطلبان برای پذیرش در رشته ها و گرایش های مختلف می باشند .

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود و مقطع کاردانی ندارد در دانشگاه پیام نور . رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور دارای گرایش های متنوعی می باشد که به بعضی از آنها اشاره می کنیم و توضیحاتی را درمورد هر کدام شرح می دهیم . یکی از گرایش های رشته روانشناسی بدون کنکور مربوط به زیست روانشناسی می شود که این گرایش نحوه تاثیر گذاری مغز و هادی های عصبی را بر روی افکار و رفتار شخص بررسی می کند . دیگر گرایش این رشته روانشناسی بالینی می باشد که حیطه آن درمان و پیش بینی ناتوانی هایی از جمله عاطفی ، هیجانی ، اجتماعی و … می باشد .

بیشتر بخوانید: پذیرش بدون کنکور دانشجو در رشته های : مامایی هوشبری اتاق عمل تکنسین دندان علوم آزمایشگاهی

یکی دیگر از گرایش های رشته ی روانشناسی ، روانشناسی کودکان استثنائی می باشد که مریوط می شود به درمان و یا پیشگیری کودکانی که تیز هوش ، استثنایی و یا عقب مانده ذهنی می باشند و یا دارای کم بینایی و یا نا بینایی هستند . روانشناسی صنعتی و سازمان دیگر گرایش می باشد که اصول روانشناسی و نظریه های مختلف را در سازمان های مختلف پیاده سازی می کند در راستای افزایش باروری در محیط کاری و شغلی . گرایش های دیگری همچون روانشناسی رشد ، روانشناسی اجتماعی ، روانشناسی مدرسه و … جز زیر گروه رشته روانشناسی به حساب می آیند که در دانشگاه پیام نور دانشجویان می توانند در آن ها تحصیلات خود را دنبال کنند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور

برای آگاهی از شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور با ما تماس بگیرید

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام پذیرش دانشجو بدون کنکور

رشته روانشناسی بدون کنکور علمی کاربردی تنها برای کاردانی نا پیوسته و کارشناسی ( پیوسته ، نا پیوسته ) تعریف شده است . دانشگاه علمی کاربردی در این دو مقطع بخوبی در رشته روانشناسی پذیرش می کند و نیرو کار های توانمندی را در این زمینه به جامع معرفی می کند . اکثر فارق تحصیلان رشته روانشناسی توسط آموزش و پرورش جذی می شوند و تعدادی نیز به عنوان کمک دستیار روانشناس و … جذب بازار کار می شوند .

رشته های روانشناسی دانشگاه علمی کاربردی کدام ها هستند ؟

در خصوص رشته روانشناسی بدون کنکور علمی کاربردی باید گفت از آن جایی که دانشگاه جامع علمی کاربردی رشته روانشناسی را بصورت تخصصی ارائه نمی دهد ، از این رو تنها در زیر مجموعه هایی از رشته روانشناسی در دانشگاه علمی کاربردی دانشجو پرورش داده می شود . در خصوص اصلاع از آن دسته از رشته ها و گرفتن مشاوره تحصیلی در زمینه مربوطه می توانید از مشاوران ما در مرکز مشاوره آویژه کمک بگیرید .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژهبرای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور ۹۸

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره 9099072068 تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور ۹۸

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه
از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب 

حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط با این نوشته:

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه دولتی

لیست رشته های بدون کنکور تجربی

رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه علمی کاربردی

لیست دانشگاه های بدون کنکور

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

avijeconsulting@ 

info@avije.org  

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه تلفنی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره و ایجاد امکان دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات
مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره
تلفنی نظام وظیفه کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در
نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره
تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه
های مختلف مشاوره تلفنی تحصیلی و مشاوره تلفنی نظام وظیفه بهره مند شوید.
ان
شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی تحصیلی، مشاوره کنکور، منابع کنکور، انتخاب رشته، انتخاب دانشگاه، برنامه ریزی درسی کنکور و تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور دنشگاه سراسری، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، انتخاب مدرسه،
تحصیل در خارچ از کشور، و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی نظام وظیفه، معافیت کفالت، معافیت سربازی، معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت ایثارگری، معافیت موارد خاص،
امریه سربازی، پروژه کسری خدمت، خرید خدمت سربازی، سرباز معلم، خروج از کشور، معافیت موقت، معاف از رزم، اعزام به خدمت و … با
مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران —-

021-91023933 (سراسری) – مشاوره تلفنی

به زودی – تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه علمی کاربردی

زیرمجموعه های روانشناسی در دانشگاه جامع علمی کاربردی

زیرمجموعه های روانشناسی در دانشگاه جامع علمی کاربردی

روانشناسی، علم کاربردی مطالعه رفتار و فرایندهای ذهنی بر اساس یافته‌های علمی و تحقیق شده می‌باشد. رفتار به فعالیت‌ها و اعمالی اشاره دارد که قابل مشاهده و قابل اندازه گیری می‌باشند، مانند صحبت کردن و راه رفتن، اما فرایندهای ذهنی به اعمال و فرایند‌هایی اشاره دارد که به صورت مستقیم قابل دیدن و درک کردن نیست و نمود آنها را می‌توان در رفتار و دیگر فرایند‌ها مشاهده کرد، مانند تفکر و یا هیجان و ترس. امروزه، روانشناسی از سنین خردسالی و نوجوانی گذشته و پا به مرحله جوانی و بزرگسالی گذاشته است و به درجه‎ای از ثبات و استحكام رسیده است.

با توجه به اینکه در دانشگاه علمی کاربردی رشته روانشناسی بصورت تخصصی وجود ندارد زیرمجموعه هایی از این رشته در این دانشگاه موجود است که با رشته روانشناسی در ارتباط می باشد.

جهت اطلاع از این رشته های با مشاورین ما در صدای مشاور تماس بگیرید و ثبت نام و انتخاب رشته خود ر به کارشناسان صدای مشاور بسپارید

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با
این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید  

تماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱

تماس از استان تهران ۹۰۹۲۳۰۱۶۱۲

 پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

در صورت عدم
برقراری تماس به علت شلوغی خطوط چند بار تلاش نمایید 

** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از
انتخاب های ناآگاهانه گذشته **

لینک های مرتبط

‘);
popupWin.document.close();
}

موضوعات سایت

صدای مشاور تحصیلی

مرکز مشاوره تحصیلی آموزشی و تلفنی

مشاوره تخصصی درتمامی زمینه های/ کنکورسراسری/ بدون کنکور/آزمون کارشناسی ارشد/ آزمون دکتری / تیزهوشان / نمونه دولتی / تحصیل در خارج/نظام مهندسی / دانشگاه آزاد / دانشگاه پیام نور / دانشگاه غیرانتفاعی /9099071611

رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه علمی کاربردی


تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به سامانه مشاوره تحصیلی میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت طراحی پرتو

آموزشگاه شریفیار

با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای

روانشناسی بدون کنکور در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد بدون کنکور در دانشگاه های مختلف بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

شرایط پذیرش در روانشناسی بدون کنکور تفاوت چندانی با سایر رشته‌های تحصیلی ندارد. در صورت تمایل مطلب زیر را مطالعه کنید:

همه چیز درباره ثبت‌نام بدون کنکور

رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه علمی کاربردی

شما از هر رشته‌ای می‌توانید برای رشته روانشناسی ثبت‌نام کنید. حداقل مدرک مورد نیاز برای ورود به مقطع کارشناسی، مدرک پیش‌دانشگاهی است.

در ورود بدون کنکور به دانشگاه، ملاک سنجش و پذیرش معدل داوطلب و رشته تحصیلی دیپلم اوست؛ اگر رشته دیپلم شما علوم انسانی، معارف اسلامی، ریاضی و یا تجربی باشد معدلتان برای پذیرش در روانشناسی بدون کنکور اثر صددرصدی خواهد داشت و اگر رشته دیپلمتان به‌جز این موارد باشد، معدل شما با ضریب ۴۱/۲ اعمال خواهد شد.

برای ثبت‌نام روانشناسی بدون کنکور در کلیه دانشگاه‌های سراسری اعم از روزانه و شبانه، غیرانتفاعی، مجازی و پیام نور باید «دفترچه ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری» را از وب‌سایت سازمان سنجش کشور دریافت کنید. این دفترچه در مردادماه منتشر می‌شود.

دانشگاه آزاد نیز در مقطع کارشناسی پیوسته برای روانشناسی بدون کنکور پذیرش دارد.

البته دانشگاه آزاد برای هر مقطع تحصیلی یک دفترچه راهنمای جداگانه منتشر می‌کند. شما باید برای ثبت‌نام روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد به وب‌سایت دانشگاه آزاد مراجعه کرده و «دفترچه راهنمای ثبت‌نام دوزه کارشناسی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی» را دریافت نمایید.

مهلت ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه‌های مختلف را می‌توانید از لینک داده شده مشاهده نمایید.

از آنجا که دانشگاه علمی کاربردی یک دانشگاه بدون کنکور است، بسیار از داوطلبان ورود به دانشگاه که قصد دارند بدون کنکور ثبت‌نام کنند به سراغ این دانشگاه می‌روند.

متأسفانه در دانشگاه علمی کاربردی رشته روانشناسی تدریس نمی‌شود؛ اما علاقه‌مندان می‌توانند در کارگاه‌ها، همایش‌ها و دوره‌های آموزشی که این دانشگاه پیرامون موضوعات روانشناسی برگزار می‌کند شرکت کنند. برای اطلاع از این دوره‌ها به وب‌سایت دانشگاه علمی کاربردی مراجعه نمایید.

درصورتی‌که علاقه‌مند به ثبت‌نام در کارشناسی ارشد روانشناسی بدون کنکور باشید، سه راه پیش رو دارید:

فراگیر پیام نور برای کارشناسی ارشد رشته‌های روانشناسی اسلامی گرایش روانشناسی مثبت‌گرا، روانشناسی بالینی، روانشناسی بالینی کودک و نوجوان، روانشناسی تربیتی، روانشناسی عمومی، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی پذیرش دارد.

برای ثبت‌نام باید دفترچه راهنمای ثبت‌نام را از سایت سازمان سنجش، بخش «فراگیر پیام نور» دریافت نمایید. در دفترچه راهنما لیست دروس امتحانی هر رشته آمده است. شما باید دروس مشخص‌شده را که درواقع به‌منزله دروس ترم اول روانشناسی ارشد هستند مطالعه کرده و در آزمون آن شرکت نمایید. در صورت پذیرش می‌توانید تحصیلات خود را در این رشته از ترم دوم ادامه دهید.

در مطلب ثبت‌نام فراگیر پیام نور در مورد نحوه تحصیل و ثبت‌نام در فراگیر پیام نور به‌طور کامل توضیح داده‌شده است.

کارشناسی ارشد برخی رشته‌ها از جمله روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی در مراکز بین‌المللی پیام نور از دانشجویان به‌صورت بدون کنکور ثبت‌نام می‌کنند.

ثبت‌نام این مراکز در شهریورماه بوده و از طریق وب‌سایت http://iscreg.pnu.ac.ir/  انجام می‌شود.

اطلاعات بیشتر در مورد ثبت‌نام مراکز بین‌المللی پیام نور را از صفحه «ثبت‌نام بدون کنکور مراکز بین‌الملل دانشگاه پیام نور» مطالعه کنید.

برخی پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌های دولتی در برخی رشته‌های کارشناسی ارشد بدون کنکور پذیرش دارند.

برای ثبت‌نام در پردیس‌های خودگردان باید از طریق وب‌سایت دانشگاه مدنظر پیش‌ ثبت‌نام انجام دهید تا در زمان مناسب با شما تماس بگیرند.

فهرست پردیس‌های خودگردان را از صفحه «رشته‌های پردیس بدون کنکور» ببینید.

اگر این رشته را برای ادامه تحصیلاتتان انتخاب کنید می‌توانید تا مقطع دکتری به تحصیلات خود ادامه بدهید. در مقطع دکتری این رشته، خود، به رشته‌های جداگانه‌ای تقسیم می‌شود که عبارت‌اند از روانشناسی، روانشناسی تربیتی، روانشناسی مدرسه، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، روانشناسی بالینی، روانشناسی سلامت، خانواده و سلامت جنسی، روانشناسی صنعتی و سازمانی، مشاوره، سنجش و اندازه‌گیری.

فقط دانشگاه‌های سراسری و آزاد در مقطع دکتری پذیرش بدون کنکور دارند و آن نیز مختص دانشجویان استعدادهای درخشان است که شرایط آن در مطلب شرایط دکتری بدون کنکور توضیح داده شده است.

در مطلب «دکترای روانشناسی» در مورد سوالات مصاحبه، منابع کنکور و واحدهای هر یک از گرایش‌ها به تفصیل صحبت شده.

شاید عده‌ای به تفاوت بین رشته‌های روان‌پزشکی و روانشناسی توجه نکنند.

لازم است بدانید برای ورود به رشته روان‌پزشکی باید اول مدرک پزشکی عمومی را اخذ کنید و سپس امتحان تخصص بدهید و رشته روان‌پزشکی را به‌عنوان تخصص خود انتخاب کنید.

روان‌پزشک می‌تواند بعد از تشخیص مشکل بیمار برای او دارو تجویز کند.

برای ورود به رشته روانشناسی بعد از گذراندن دوره پیش‌دانشگاهی در رشته روانشناسی در دانشگاه به ادامه تحصیل می‌پردازید.

روانشناس اجازه تجویز دارو ندارد و از طریق گفتگو و ارائه راه‌حل‌های رفتاری به حل مشکلات مراجعینش کمک می‌کند.

سلام بنده لیسانس ریاضی کاربردی دارم و حدودا ۱۰ مشغول به کار در زمینه کودک بودم ، می‌خوام ارشد روانشناسی کودک بخونم ، لطفاً راهنمایی بفرمایید

وقت بخیر ، من که دیپلم کاردانی گرافیک و کامپیوتر دارم نمیتونم روانشناسی بخونم ؟ ممنون

سلام من دیپلم کامپیوتر دارم.اگر بخوام ادامه تحصیل بدم و رشته روانشناسی بخونم،چطور باید اقدام کنم.ممنون میشم راهنماییم کنیم.۱۰سال میشه که ترک تحصیل کردم،خونه دارهستم.مراحلی که باید طی کنم رو نمیدونم اصلا چطور هست.میشه راهنماییم کنین؟؟؟

سلام.دقيقأمن هم همين شرايط دارم.بايد مدرك پيش دانشگاهي بگيريد وبعد از اون ثبت نام كنيد

سلام میخواستم کارشناسی بدون کنکور و چون شاغل هستم غیر حضوری ثبت نام کنم چطور کجا از چه راه اقدام کنم

سلام میخوام واسه ارشد دانشگاه ازاد بخونم ایا میشه بدون کنکور هم شرکت کرد؟

چه خوب! یعنی من اگر بخوام ارشد روانشناسی بخونم فقط باید از طریق پیام نور اقدام کنم و نمی تونم دانشگاه دولتی بخونم؟ درسته؟ به خصوص که ارشد مهندسی دارم.

ایمیل شما منتشر نخواهد شد.موارد ضروری مشخص شده اند. *

متن دیدگاه *

رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه علمی کاربردی

نام *

ایمیل*

Solve : * 17 + 2 =

با پر کردن فرم زیر، سفارش خود را ثبت نمائید.

نشانی:

تهران، خیابان انقلاب، بین خیابان حافظ و نجات الهی، پلاک ۶۸۳

تلفن:

۰۲۱۸۲۷۷۹


 


رشته های دانشگاهDownloads-icon

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

داوطلبان متقاضی ثبت نام بدون آزمون ورودی مهر و بهمن 99 دانشگاه های علمی کاربردی باید در زمان اعلام شده از سوی سازمان سنجش مراحل تعیین شده و لازم را برای نام نویسی در رشته و دانشگاه مورد نظر خود انجام دهند . معمولا ثبت نام ورودی مهر اینترنتی و بهمن ماه حضوری انجام می شود .

رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه علمی کاربردی

برای مشاوره نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99

برای مشاوره نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99

دانشگاه علمی کاربردی سالیانه 2 بار برای ورودی مهر و بهمن در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ( کاردانی به کارشناسی ) بصورت بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند . شهریه مناسب و تنوع رشته های ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی باعث افزایش تعداد متقاضیان ورود به این دانشگاه شده است .

داوطلبان واجد شرایط که خواستار پذیرش بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی در سال ۹۹ هستند باید با مطالعه لیست رشته های ارائه شده و دانشگاه ها در مهلت تعیین شده ثبت نام خود را انجام دهند . برای هر دوره از پذیرش این دانشگاه نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی از سوی سازمان سنجش مشخص می شود . در ادامه این مقاله نحوه و مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99 را ارائه داده ایم .

طبق رویه نحوه ثبت نام ورودی مهر سال های گذشته ، پیش بینی می شود ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر ۹۹ نیز بصورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به آدرس sanjesh.org انجام شود . در این حالت داوطلبان موظفند مراحل تعیین شده را در این سایت طی کرده و ثبت نام خود را تکمیل کنند .

 

 مراحل  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر 99 :

 ورود به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org 

 دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام ورودی مهر مقطع مورد نظر

 بررسی شرایط و رشته های ارائه شده در هر دانشگاه

 پرداخت هزینه ثبت نام و تهیه کارت اعتباری

 تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی

 تکمیل فرم انتخاب رشته ( کاردانی 30 انتخاب / کارشناسی 20 انتخاب )

 تایید نهایی اطلاعات و دریافت شماره پرونده و کد رهگیری

 

راهنمای تصویری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر 99 :

1 – جست و جوی عبارت سازمان سنجش در کادر میانی و یا عبارت sanjesh.org در کادر بالای مرورگر

 

 

2 – انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده تحت عنوان سازمان سنجش و آموزش کشور

 

 

3 – انتحاب گزینه دانشگاه جامع علمی کاربردی از منوی سمت راست سایت سنجش

 

 

4 – انتخاب گزینه سامانه ثبت نام کاردانی / کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مهر ۹۹ 

 

 

5 – تهیه کارت اعتباری ثبت نام و انتخاب گزینه گام بعدی

 

رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه علمی کاربردی

 

6 – ورود به سامانه ثبت نام وتکمیل فرم های ثبت نام و انتخاب رشته

 

 

با آغاز ثبت نام مهر 99 دانشگاه علمی کاربردی لینک ثبت نام در این مقاله فعال شده و راهنمای تصویری موجود در مقاله بروزرسانی خواهد شد .

 

حتما بخوانید: دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99

طبق رویه نحوه ثبت نام ورودی بهمن سال های گذشته ، پیش بینی می شود ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۹۹ نیز بصورت حضوری و در واحد های دانشگاهی انجام شود . به محض مشخص شدن نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۹۹ این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

 

 مراحل  ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 99 :

 ورود به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org 

 دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام ورودی بهمن مقطع مورد نظر

 بررسی شرایط و رشته های ارائه شده در هر دانشگاه

 پرداخت هزینه ثبت نام و تهیه کارت اعتباری

 مراجعه به دانشگاه مورد نظر برای ثبت نام

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

اگر پس از مطالعه مقاله نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۹۹ ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتبا مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .

ثبت نام ورودی مهر این دانشگاه ها بصورت اینترنتی انجام می شود که مراحل آن در متن مقاله نیز توضیح داده شده است .

همانطور که در مقاله نیز توضیح داده شده است ثبت نام ورودی بهمن این دانشگاه ها بصورت حضوری انجام می شود .

ثبت نام این دانشگاه ها از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود که در مراحل آن در متن مقاله نیز توضیح داده شده است .

برای مشاوره نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99

برای مشاوره نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 99

سلام من امسال پشت کنکوری رشته تجربی هستم و در کنکور ۹۹ ثبت نام کردم آیا می تونم از کنکور انصراف بدم و در رشته موسیقی دانشگاه علمی کاربردی شرکت کنم . اگه کنکور ندم مشکلی برای ورود به دانشگاه علمی کاربردی پیش نمیاد ؟ و اینکه آیا معدل بالاتر از ۱۸ برای ورود به دانشگاه علمی کاربردی کفایت می کنه ؟ با تشکر از مشاوران هیوا

سلام . شما می تونین در پذیرش رشته مورد نظرتون در دانشگاه علمی کاربردی شرکت کنین ، شانس قبولی در رشته مورد نظرتون در دانشگاه علمی کاربردی وجود داره .

سلام میخواستم بپرسم شهریه ثابت شما چقدره.

سلام . عبارت شهریه دانشگاه علمی کاربردی 99 هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

سلام دانشگاه علمی کاربردی رشته روانشناسی  داره؟

سلام . دانشگاه علمی کاربردی در رشته روانشناسی پذیرش نداره .

می خواستم بدونم بدون کنکور مدرک پیش انسانی هم دارم می تونم کارشناسی تغذیه شرکت کنم ؟؟؟کدام واحد علمی کاربردی در تهران رشته تغذیه دارد؟

سلام . دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی پیوسته و در رشته تغذیه پذیرش نداره .

سلام .من دیپلم علوم تجربی هستم با معدل ۱۶/۷۵ میخواستم بدونم میتونم ادامه تحصیل بدم .در رشته های مهندسی .چون کار فعلی من فنی هست .

سلام  .شما می تونین در هر رشته ای که مد نظرتونه در دانشگاه علمی کاربردی تحصیل کنین .

ممنون

کاردانی علوم تغذیه بخونم.چکار کنم؟؟ در حال حاضر تهران ساکنم

سلام . تحصیل در دانشگاه به تنهایی آینده شغلی شما رو تضمین نمیکنه .

سلام عرض ميكنم خدمتتون ميخواستم بدونم آيا رشته روانشناسي در دانشگاه هاي علمي كاربردي مشهد وجود داره و اگر جواب مثبته چطور ميتونم آدرس و اطلاعات بيشتری بدست بيارم ممنون ميشم راهنماييم كنيد

سلام . دانشگاه علمی کاربردی در رشته روانشناسی پذیرش نداره .

سلام ببخشید من لیسانس روانشناسی ام . می خوام رشته موسیقی بخونم میشه ثبت نام کنم؟

سلام . می تونین در رشته مورد نظرتون در دانشگاه علمی کاربردی تحصیل کنین .

وقت بخیر. دانشجوی اخراجی دانشگاه روزانه هستم. میخوام برای تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنم. با دانشگاه قبل تسویه کردم و مدارکم به دانشگاه علمی کاربردی ارسال شده. سوالم اینِ که آیا محدودیتی برای ثبت نام من وجود داره؟ نگرانم که بخاطر اخراجی بودن امکان ثبت نام برای من وجود نداشته باشه… ممنون از پاسخ گویی

سلام . مشکلی برای ثبت نام و ادامه تحصیل ندارین .


منتخب های هیوامگ

آنچه باید در مورد دانشگاه آکسفورد بدانید

آشنایی بیشتر با دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه الزهرا

مقالات منتخب سردبیر

سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 98

اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن ۵۳۸۱۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

تحصیل در دوره های بدون کنکور از چند سال پیش تاکنون در ایران در بین متقاضیان ورود به دانشگاه بسیار باب شده است. از جمله رشته هایی که می توان در آن ها به تحصیل بدون آزمون در انواع دانشگاه ها پرداخت رشته روانشناسی است. ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور در هر دو دانشگاه آزاد و سراسری انجام می پذیرد.

 

در این میان، داوطلبان وورد به این رشته قبل از انتخاب و تحصیل در آن به دنبال اطلاع از نحوه ثبت نام و پذیرش روانشناسی بدون آزمون، شرایط تحصیل در رشته روانشناسی و یا درآمد رشته روانشناسی در ایران هستند. بعلاوه، اطلاع از نظرات در مورد رشته روانشناسی و یا گرایش های رشته روانشناسی نیز برای این قبیل از افراد بسیار مهم است.

 

 

رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه علمی کاربردی

جهت دریافت مشاوره در مورد نحوه پذیرش در رشته روانشناسی به صورت بدون آزمون از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور جهت ورود افراد علاقمند به این رشته هر ساله دو بار و برای داوطلبان ورودی بهمن و مهر صورت می گیرد.

تمامی داوطلبان موظف به ثبت نام در رشته روانشناسی بدون آزمون در دانشگاه های سراسری و در زمان تعیین شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور هستند.

بر طبق اطلاعیه منتشر شده توسط این سازمان ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور سراسری برای ورودی مهر سال آینده از تاریخ بیستم اسفند ماه سال جاری شروع می شود و تا اواخر شهریور سال آینده نیز فرصت دارد.

جهت کسب اطلاعاتی دقیق در مورد زمان ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه سراسری برای سال آینده با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور برای کلیه متقاضیان و داوطلبان به شیوه اینترنتی و در سایت سازمان سنجش انجام می گیرد. جهت اطلاع از نحوه دقیق ثبت نام جهت تحصیل در رشته روانشناسی بدون آزمون از کمک مشاوری آگاه در این زمینه کمک بگیرید.

 

 

تحصیل در رشته های بدون آزمون می تواند شما را از شرکت در کنکور سراسری بی نیاز کند

 

 

ثبت نام در رشته روانشناسی بدون کنکور در صورت برخورداری فرد از شرایط عمومی و اختصاصی برای وی صورت می گیرد. در ادامه به شماری از این شرایط جهت تحصیل در رشته روانشناسی بدون آزمون برای شما عزیزان اشاره می کنیم.

جهت کسب اطلاعات دقیق از شرایط ثبت نام در این رشته از گروه علوم انسانی جه اختصاصی و چه عمومی با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

. داشتن حق انتخاب یکصد کد رشته محل برای متقاضیان تحصیل در روانشناسی

. تسلیم انصراف قطعی از دانشگاه برای دانشجویان دوره روزانه تا زمان اتمام مهلت ثبت نام و انتخاب رشته روانشناسی

. عدم وجود محدودیت سنی جهت ثبت نام و انتخاب رشته روانشناسی

 

 

 

باید عرض کنیم که ثبت نام در رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله طی 2 نوبت برای داوطلبان انجام می شود.

در واقع، افراد ورودی مهر در یک زمان و داوطلبان ورودی بهمن در زمانی دیگر که از قبل تعیین شده اقدام به ثبت نام می کنند.

جهت اطلاع از زمان دقیق ثبت نام روانشناسی بدون آزمون برای سال آینده از ارتباط با مشاوری خبره غافل نشوید.

 

 

ثبت نام د ر رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد هر ساله به شکل آنلاین و از طریق سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org انجام می گیرد.

این ثبت نام طی مراحل و فرآیندهایی برای متقلضی و داوطلب صورت می پذیرد که با تماس با مشاوران ایران تحصیل امکان اطلاع از آن ها را دارید.

رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه علمی کاربردی

 

 

کلیه متقاضیان تحصیل در رشته روانشناسی بدون آزمون برای ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور لزوماً باید واحد شرایط عمومی و اختصاصی باشند.

شرایطی که در دفترچه راهنمای ثبت نام به آن ها اشاره شده است و از قضا بسیار هم مهم هستند. جهت آشنایی با لیست شرایط مذکور کمک گرفتن از مشاوری کاردان می تواند کارساز باشد.

 

 

درآمد رشته روانشناسی در ایران همچون سایر کشورها در صورت برخورداری فرد از توانایی ها و مهارت های ضروری و کافی می تواند بسیار عالی باشد.

پس تا می توانید در طول دوران تحصیل در رشته روانشناسی بدون کنکور توانایی و تجربه کسب کنید تا بتوانید درآمد عالی از فعالیت در این رشته داشته باشید.

 

 

رشته روانشناسی در دوره کارشناسی شامل هیچ گونه گرایشی برای داوطلب نمی شود. اما گرایش های رشته روانشناسی در مقطع ارشد این رشته وجود دارند.

برای اطلاع از گرایش های رشته روانشناسی در دوره کارشناسی ارشد با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

تمامی داوطلبان مایل به تحصیل در رشته روانشناسی بدون کنکور بعد از شنیدن نظرات در مورد رشته روانشناسی و گرفتن تصمیم جدی جهت ادامه تحصیل در آن مایل به شناخت دانشگاه های آزاد و سراسری پذیرنده این رشته هستند.

اگر می خواهید با لیست کامل و موثق این دانشگاه ها آشنا شوید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

جهت دریافت مشاوره در مورد دانشگاه های پذیرنده بدون آزمون در روانشناسی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

رشته پروتز دندان دانشگاه آزاد بدون کنکور

نحوه ثبت نام میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد

نحوه پذیرش داروسازی بدون کنکور

ثبت نام داروسازی دانشگاه آزاد بدون کنکور 99

دانشگاه های پذیرنده رشته علوم تغذیه

رشته روانشناسی بدون کنکور

امکان تحصیل در رشته روانشناسی بدون آزمون در دانشگاه های سراسری و آزاد برای شما وجود دارد.

میزان درآمد شما از فعالیت در رشته روانشناسی در ایران بستگی به سطح تجربه و توانایی های شما دارد.

رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی گرایشی را شامل نمی شود.

بله صددرصد. این موضوع به شما در گرفتن تصمیمی بهتر در زمان انتخاب این رشته کمک می کند.

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل



اگر شما فردی متفکر، مستقل و آرمانگرا هستید؛


اگر به تصمیمات خود اطمینان دارید؛

اگر از درون خود انگیزه می گیرد و در دنیایی از ایده ها به سر می برید؛
اگر شخصیتی پیچیده دارید که شناخت شما به آسانی ممکن نیست؛
و اگر علاقه ای به اختلاف نداشته و تمایل به رسیدن به توافق با دیگران دارید؛
 


 

رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه علمی کاربردی


 



اگر شما فردی متفکر، مستقل و آرمانگرا هستید؛


اگر به تصمیمات خود اطمینان دارید؛

اگر از درون خود انگیزه می گیرد و در دنیایی از ایده ها به سر می برید؛
اگر شخصیتی پیچیده دارید که شناخت شما به آسانی ممکن نیست؛
و اگر علاقه ای به اختلاف نداشته و تمایل به رسیدن به توافق با دیگران دارید؛
 


رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه علمی کاربردی

معرفی رشته کارشناسی روانشناسی بالینی ، سرفصل دروس ، دانشگاه های پذیرنده و مشاغل و بازار کار کارشناسی  روانشناسی بالینی و معرفی رشته ها و گرایش ها در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی
 

روان شناسی بالینی شاخه‌ای از روان‌ شناسی است که به درک، پیش بینی و درمان نابهنجاری، ناتوانی و آشفتگی‌های شناختی، هیجانی، زیست شناختی، روان شناختی، اجتماعی و رفتاری کمک می‌کند.
روان شناسی بالینی پرطرفدارترین گرایش مجوعه روان شناسی است که با ارزیابی ، تشخیص و درمان اختلالات بالینی شدید تا مشکلات جزئی فردی که به نحوی عملکرد فرد را در زندگی با مشکل مواجه کرده است سروکار دارد.غالب کارهای روان شناس بالینی در راستای درمان ، تشخیص ، آموزش و پژوهش است.در ادامه برای آشنایی بیشتر متقاضیان انتخاب رشته کنکور و نیز افرادی که در بازار کار و استخدام به دنبال آینده شغلی بهتری هستند، اطلاعات بیشتری شامل: برنامه درسی(سرفصل) و تعداد واحد ها، دانشگاه های دارای رشته مذکور، معرفی رشته های ارشد و دکتری روان شناسی (به منظور ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر آموزش عالی) و معرفی فرصت شغلی و بازارکار این رشته ارایه می شود.


تعداد کل واحدها : 144 واحد
دروس عمومی : 20 واحد
دروس پایه و اصلی : 98 واحد
دروس اختصاصی : 40 واحد
دروس انتخابی : 10 واحدنکته: در اعلام سرفصل دروس این رشته از سایت وزارت علوم استفاده شده است.این سرفصل صرفا جهت آشنایی کلی با محتوای دروس است و احتمال تغییرات جزیی وجود دارد.


 


دروس عمومی روانشناسی بالینی


نام درس


تعداد واحد


نام درس


تعداد واحد


دو درس ازدروس مبانی نظری اسلام


4


ادبیات فارسی


3


یک درس از دروس اخلاق اسلامی


2


زبان عمومی


3


یک درس از دروس انقلاب اسلامی


2


تربیت بدنی 1


1


یک درس ازدروس تاریخ وتمدن اسلامی


2


تربیت بدنی 2


1


یک درس از دروس آشنایی با منابع اسلامی


2


جمع


20

  دروس پایه و اصلی کارشناسی روانشناسی بالینی


نام درس


تعداد واحد


نام درس


تعداد واحد

رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه علمی کاربردی


روان شناسی عمومی 1


2


فیزیولوژی عمومی


3


روان شناسی عمومی 2


2


روان شناسی احساس و ادراک


2


آمار استنباطی


3


روان شناسی فیزیولوژیک


3


روان شناسی رشد 1


3


علم النفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی


2


آمار توصیفی


2


کلیات فلسفه


3


مبانی جامعه شناسی


3


متون روان شناسی به زبانهای خارجی 1


3


روش تحقیق در روان شناسی


3


روان شناسی تجربی


4


روان شناسی پویایی گروه


2


آسیب شناسی روانی 1


3


روان شناسی تربیتی


3


انگیزش و هیجان


3


روان شناسی اجتماعی


3


روان سنجی


3


شخصیت


3


آسیب شناسی روانی 2


3


بهداشت روانی


3


روان شناسی مرضی کودک


3


تاریخچه و مکاتب روان شناسی


3


کلیات روان پزشکی


3


اصول روان شناسی بالینی


3


متون روان شناسی بالینی به زبانهای خارجی 2


3


بررسی مقدماتی نظریه های روان درمانی


3


روان شناسی کودکان استثنایی


4


روان شناسی رشد 2


3


روانشناسی یادگیری


3


روان شناسی بالینی کودک


3


جمع


98


روان شناسی مشاوره و راهنمایی


3


 
 


دروس تخصصی کارشناسی روانشناسی بالینی


تعداد واحد


نام درس


تعداد واحد


نام درس


3


کاربرد مقدماتی روشهای درمان مصاحبه


4


کاربرد مقدماتی روشهای تشخیص بالینی


13


جمع


2

سمینار مسائل روان شناسی بالینی در ایران و جهان


4

پژوهشهای علمی (انفرادی) در روان شناسی بالینی

 


دروس انتخابی کارشناسی روانشناسی بالینی


نام درس


تعداد واحد


نام درس


تعداد واحد


کاربرد کامپیوتر در تجزیه و تحلیل آماری


3


روان شناسی اجتماعی ، تجربی


3


روان شناسی اجتماعی ،کاربردی


2


روان شناسی و آموزش کودکان معلول


2


فلسفه اسلامی


2


مقدمات ریاضی


2


بازپروری معلولین


2


روان شناسی صنعتی و سازمانی


2


روان شناسی مدیریت


2

اختلالات یادگیری ( فقط برای شاخه استثنایی و گرایش بالینی )


2


انسان شناسی در اسلام


2


نگرشها و تغییر آن


2


مددکاری اجتماعی


3


آسیب شناسی اجتماعی


2


روان شناسی تفاوتهای فردی


2

روان شناسی جنایی ( فقط برای گرایش بالینی وشاخه  استثنایی )


3

تفکر و زبان (فقط برای شاخه استثنایی و گرایش بالینی )


2

روان شناسی کودکان تیزهوش و آموزشهای آن ( براش شاخه عمومی و بالینی)


2


اعتیاد ( سبب شناسی و درمان آن )


2


 


 


دانشجو باید 10 واحد از دروس فوق را بگذراند. 


 


 


دانشگاه اصفهان


دانشگاه الزهرا


دانشگاه تبریز


دانشگاه تهران


دانشگاه خوارزمی تهران


دانشگاه سمنان


دانشگاه شاهد


دانشگاه شهید بهشتی


دانشگاه شیراز


دانشگاه شهید چمران


دانشگاه فردوسی مشهد


دانشگاه کردستان


دانشگاه محقق اردبیلی


 


 


  
 


روانشناسی بالینی


روانشناسی بالینی کودک و نوجوان


روانشناسی خانواده درمانی


روانشناسی صنعتی و سازمانی


روانشناسی عمومی


سنجش و اندازه گیری


روانشناسی اسلامی


روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی


روان شناسی تربیتی


راهنمایی و مشاوره


روانشناسی اسلامی


روان شناسی بالینی


روان شناسی سلامت


روان شناسی عمومی


روان شناسی نظامی


سنجش و اندازه گیری

وضعیت استخدامی رشته کارشناسی روانشناسی بالینی


 

رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه علمی کاربردی
رشته روانشناسی بالینی در دانشگاه علمی کاربردی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *