مرکز مشاوره تلفنی آنلاین

 
helpkade
مرکز مشاوره تلفنی آنلاین
مرکز مشاوره تلفنی آنلاین

مشاوره آنلاین ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره غیر حضوری به صورت مشاوره اینترنتی می باشد که از طریق انواع برنامه های ارتباطی به صورت صوتی و یا مشاوره تصویری در زمینه بهداشت روان انجام می شود .پیشرفت دانش و تکنولوژی باعث رشد مداوم روانشناسی آنلاین شده است و افراد از طریق مشاوره با واتس آپ ، مشاوره با ایمو و مشاوره با اسکایپ و همچنین مشاوره تلفنی می توانند با روانشناسان خوب تهران در ارتباط باشند .

زمانی که افراد با مشکلی رو به رو می شوند ، خانواده و دوستان و به طور نزدیکان می توانند گزینه مناسب برای صحبت کردن باشند . اما زمانی که افراد با مشکلات خاص و مشکلات روحی و روانی رو به رو شوند ، به یک کمک حرفه ای نیاز دارند که بتواند بینش سازنده و نتایج ماندگار مورد نظر را برای فرد  فراهم کند . این روز ها افراد در زندگی خود با مسائل و چالش های فراوانی رو به رو می شوند برای مثال مسائل مربوط به مشکلات خانوادگی و حل اختلاف های خانوادگی ، مشکلات زوجین ، تربیت فرزند و مشکلات تحصیلی مربوط به فرزندان ، مسائل و مشکلات مربوط به نوجوانان ، مسائل شغلی و ….  همگی مواردی هستند که هر فردی ممکن است در طول زندگی خود آن ها را تجربه کند و آنچه که مهم است چگونگی حل کردن آن ها می باشد زمانی که افراد نسبت به حل این مسائل آگاهی لازم را نداشته باشند تا بتوانند آن ها را به بهترین شکل حل کنند  و وضعیت ایجاد شده را بهبود ببخشند مشورت کردن با مشاور به صورت آنلاین بسیار موثر خواهد بود . مشاور آنلاین در زمینه های مختلف و بر اساس تخصص خود می تواند در زمینه های مختلف گفته شده به افراد به صورت تاثیر گذار کمک کند .

مزایای مشاوره آنلاین چیست ؟

مرکز مشاوره تلفنی آنلاین

در کنار مشاوره حضوری که جلسات مشاوره به صورت حضوری انجام می شود ، مشاوره آنلاین که توسط روانشناس آنلاین انجام می شود ،  نیز می تواند سودمند واقع شود و در مواردی می توان از آن برای بهبود شرایط فرد استفاده کرد در این قسمت به چند مورد از محاسن مشاوره آنلاین می پردازیم .

از اصول اساسی هر جلسه مشاوره راز داری و امن بودن آن می باشد که در مشاوره آنلاین نیز به این اصل دقت می شود و به صورت کاملا محرمانه انجام می شود حتی گاهی اوقات ممکن است افراد نسبت به این موضوع که شناخته نشوند ، حساس هستند و به همین دلیل با این روش می توانند به راحتی از امکانات کلینیک روانشناسی آنلاین استفاده کنند .

افراد بدون مراجعه حضوری می توانند از خدمات مشاوره بهره مند شوند و در صورتی که افراد به دلیل دور بودن مسیر ها یا به دلیل ساکن بودن در خارج از شهر و دسترسی سخت به تهران و یا همچنین به دلیل شاغل بودن و مشغله شغلی و خانوادگی و فرزند کوچک و یا به دلیل داشتن مشکلات جسمانی نمی توانند به صورت حضوری به مرکز مشاوره مراجعه کنند می توانند از مشاوره و روانشناسی آنلاین بهره مند شوند . همچنین افرادی که در خارج از کشور سکونت دارند برای ارتباط با روانشناسان ایرانی که از فرهنگ یکسانی برخوردارند می توانند به صورت آنلاین در ارتباط باشند .

در مشاوره غیر حضوری نیز به صورت کامل استاندارد های مرتبط با شیوه های درمانی روانشناختی  رعایت می شود و درمانگر در ایجاد درمان اثر بخش و مناسب برای فرد در ارتباط با مسئله تلاش خواهد کرد . 

گاهی اوقات ممکن است با شرایط بحرانی رو به رو شده و توانایی و قدرت کافی برای حل آن را نداشته باشید برای مثال زمانی که با همسر خود با مشکل مواجه می شوید و نمی دانید که چه عکس العملی باید نشان دهید و یا زمانی که آگاه می شوید نوجوان شما با همسالان نا مناسب در ارتباط است و یا بسیاری مسائل دیگر که نیازمند راهنمایی سریع می باشد مرکز مشاوره آنلاین بهترین انتخاب خواهد بود .

روانشناسی و مشاوره آنلاین در زمینه های بسیاری نظیر مشاوره فردی آنلاین برای درمان اختلال های روانی ، افسردگی ، اضطراب ، مشکلات فردی و ارتباطی و مشاوره خانواده آنلاین برای حل اختلاف های خانوادگی ، ارتباط زوجین ، ارتباط با فرزندان و به عبارتی کلی تر برای داشتن خانواده سالم و همچنین مشاوره ازدواج آنلاین ، مشاوره شغلی آنلاین و مشاوره تحصیلی آنلاین و…. فعالیت می کند .

تهران، خیابان دولت، بلوار کاوه، نبش اخلاقی غربی، پلاک29، واحد6، طبقه سوم – ساعت کاری: 9صبح تا 10شب

شماره تماس مشاوره روانشناسی تلفنی : 9099071646

 خدمات مرکز مشاوره تلفنی انتخاب نو : مشاوره خانواده که می تواند شامل مشاوره ازدواج ، مشاوره قبل از ازدواج ، زوج درمانی ، مشاوره طلاق ، مشاوره خیانت همسر و روابط زناشویی باشد بی شک این مشکلات نام برده برای هرکدام از ما ممکن است اتفاق افتد که نیاز به مشاور و کتر روانشناس برای ارائه راهکار داشته باشیم

درمان بیماری های روانی ، مشاوره افسردگی ، درمان اضطراب واسترس ، مشکلات ترس ووحشت (فوبیا) این دسته از مشکلات نام برده نیز قطعا به جلسات درمانی پی در پی نیاز دارد اما تجربه به ما ثابت کرده است گاهی یک جلسه مشاوره تلفنی برای شروع درمان بسیار تاثیرگذار بوده است و حتی کاهش چشم گیری از مقاومت  فرد برای درمان دیده میشود

مشاوره تخصصی کودک ، مشاوره نوجوان .خانواده های دارای کودک و نوجوان اصولا به  علت شناخت پایین از فرایند رشدی کودکان خود و آگاه نبودن به چگونه رفتار کردن با نوجوان خود دچار مشکل میشوند و گاهی در شرایط بحرانی یک مشاوره ی اورژانسی از پیش آمد اتفاقات ناگوار جلوگیری میکند

مرکز مشاوره تلفنی آنلاین

مشاوره تحصیلی و  مشاوره شغلی  را نیز برای عزیزانی که مشغول به تحصیل و یا در شرف کار جدیدی هستند در نظر گرفته ایم تا با خیال آسوده قدم هایتان را به سوی موفقیت بردارید

مشکلات فردی ، مشکلات خانوادگی نیز در صورت محدودیت ها برای حضور در مشاوره ی حضوری می تواند از طریق مشاوره ی تلفنی نیز صورت بگیرد

شماعزیزان ازتمامی خدمات نام برده به صورت مشاوره تلفنی ،ویا حضوری می توانید بهرمند شوید.

نحوی ارتباط با مشاورین  تلفنی انتخاب نو :

مشاوره روانشناسی تلفنی به صورت غیر حضوری با امکان پرداخت دوماه بعد بر روی قبض تلفن انجام میشود شماره تماس مشاوره روانشناسی تلفن :9099071646

تماس با دکتر روانشناس تلفنی فقط از طریق  خط تلفن ثابت امکانپذیراست

 خدمات روانشناسی به صورت مشاوره تلفنی (مشاوره غیر حضوری)برای افرادی است که بنابر شرایط خود نمی توانند به صورت حضوری به دکتر روانشناس مراجعه کنند ما نیز درراستای آسایش وآرامش شما تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم که همراه همیشگی شما بزرگواران باشیم.

چرا مشاوره تلفنی؟

بی شک در زندگی تمامی ما مشکلات ساده و یا حتی  گاهی مشکلات جدی وجوددارد.

اگربه مسایلی که دراطرافمان به وجود می آید بی تفاوت باشیم  به مرور زمان مشکلات ساده و پیش افتاده بزرگ و بزرگتر میشوند و ممکن است دربعضی شرایط سهل  انگاری ما باعث شود اتفاقات غیر قابل جبرانی رخ دهد مشاوره تلفنی علاوه برآن که برای افرادی است که نمی توانندبه صورت حضوری به کلینک روانشناسی و مرکز مشاوره خانواده مراجع کنند برای مواقعی که افرادازلحاظ روانی امادگی حضوری در جلسات مشاوره را ندارند و یا بازگو کردن برخی مسایل برایشان به صورت  حضوری سخت وغیر ممکن است و نیز هست ویا ممکن است کودک ویا نوجوان شما رفتاری را نشان داده باشد که شما نیازبه یک مشاوره انلاین وسریع داشته باشید تا بتوانیدمشکل را برطرف کنید.می توان  گفت 70 درصد ازافرادی که از مشاوره تلفنی ما استفاده میکنند بعد از مشاوره خواهان حضور درجلسات مشاوره شده اند قطعا شما از طریق مشاوران روانشناسی راهکارهای علمی ومناسب تری را می توانید دریافت کنید تا مشاوره از افرادی که علمی و مناسبتری را می توانید دریافت کنید تا مشاوره از افرادی که علمی در این رابطه ندارند و ممکن است با راهکاری اشتباه فقط مشکل به وجود امده را پیچیده ترکنند .

چرا مشاوره تلفنی انتخاب نو :

شما  می توانید در هر زمینه ای به صورت تخصصی  بهترین مشاوره تلفنی را از ما بخواهید .این نوید را به شما عزیزان می دهیم که ما در کلینیک روانشناسی انتخاب نو مشاوران روانشناس خود را در هر زمینه ای به صورت تخصصی معرفی خواهیم کرد.به طور مثال در حیطه ی مشاوره ی تلفنی کودک و نوجوان ، مشاوره تلفنی خانواده درمانی  و زوج درمانی تخصصی ترین راهکار ها را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد

 و در صورت لزوم برای ادامه ی درمان حضوری درمان چند وجهی را در اختیار شما قرار خواهیم داد به طور مثال در رابطه با مسائل خانوادگی و زوج درمانی می توانید از خدمات چندوجهی ما بهره مند شوید .در زمینه های استرس و اضطراب نیز در صورت پیشنهاد مشاوره روانشناسی تلفنی می توانید از نوروفیدبک در کنار روان درمانی استفاده کنید

تهران، خیابان دولت، بلوار کاوه، نبش اخلاقی غربی، پلاک29، واحد6، طبقه سوم – ساعت کاری: 9صبح تا 10شب

برای “مشاوره آنلاین رایگان” یک دسته بندی را انتخاب کنید و مشکل خود را با روانشناس مطرح کرده و راهنمایی رایگان دریافت کنید.

بیش از ۱۰ هزار چت مشاوره آنلاین در بخش پایانی صفحه مشاهده کنید.

بیماری های روان شامل:

مشاوره خانواده شامل:

مشاوره جنسی و سکستراپی زوجین شامل:

مرکز مشاوره تلفنی آنلاین

شامل موارد زیر است:

شامل موارد زیر است:

مشاوره خانواده شامل:

در دهه گذشته، خدمات روانشناسی آنلاین با شور و شوق مردم در کشورهای توسعه یافته آشنا شده است.

خدماتی که به سبک زندگی افراد انسانی متصل می شوند و به طور فزاینده ای به درمانگران روزمره در حرفه روانشناسی کمک می کنند.

روانشناسان همیشه از اثرات مضر فناوری در شیوه زندگی ما سخن گفته اند.

در سیستم جدید مشاوره یعنی مشاوره آنلاین رایگان امکان استفاده از این تکنولوژی برای ایجاد تغییرات سازنده در زندگی وجود داشته است.

آیا امکان ایجاد اتحاد درمانی در فضای آنلاین به عنوان چت همزمان با مشاور وجود دارد

هدف اتحادیه های درمانی این است که وقتی با یک مشاور صحبت می کنید، احساس می کنید که شما درک را می کند، او را درک می کنید و با شما همدردی می کند.

از سوی دیگر، کار آنلاین که با مشاوره ایمیلی آغاز شده است و در حال حاضر مشکلی برای مشاوره در تقریبا تمام سیستم های پیام رسانی مانند تلگرام، فیس بوک و اسکایپ است.

بنابراین، این سرویس در هر راه ممکن در دسترس است، هرچند ممکن است یک ایده خوب به نظر برسد، اما مهمترین چیز در زمینه خدمات، به خصوص روان درمانی و مشاوره، اثربخشی آن است.

****توجه*****

بجای فرم زیر سوالات خود را در بخش دیدگاه ها بپرسید و سریعا توسط متخصص روانشناسی مرتبط با موضوع شما پاسخ داده می شود.

نام مستعار *

ایمیل *

عنوان *

2 + 3 = ?برای جلوگیری از اسپم لطفا به سوال زیر پاسخ دهید *

به همین علت، متخصصان بهداشت روان در دهه گذشته تحقیقات زیادی را برای بررسی اثربخشی مشاوره آنلاین رایگان انجام داده اند.

آیا مشاوره آنلاین رایگان به عنوان مشاوره موثر است؟

آیا می توانید از مشاوره آنلاین نیز برای درمان مشکلات خانوادگی که نیاز به بیش از یک عضو خانواده دارید استفاده کنید؟

در طول دو سال و نیم گذشته که من به طور خاص به روان درمانگری آنلاین اختصاص داده ام، در این فضای بسیار شگفت انگیز دیده ام که از انتظاراتم فراتر رفته است.

در بسیاری از اختلالات مشترک مانند اختلالات اضطرابی، افسردگی و خلق و خوی، اثربخشی مشاوره روانشناختی آنلاین به خوبی مستند شده است و در حضور مشاوره تفاوت وجود ندارد.

در برخی از اختلالات مانند اضطراب اجتماعی، اثر بخشی مشاوره آنلاین رایگان بسیار خوب است.

افراد زیادی هستند که با حمله هراس و حتی افسردگی مشکل دارند و یکی از علائم و نشانه های اختلال آنها این است که بیرون رفتن و دیدن یک روانشناس برای آنها بسیار دشوار است.

مشاوره روانشناختی آنلاین رایگان با فناوری می تواند به طور چشمگیری طول مدت اختلال را کاهش دهد .

حتی با ترکیب با مشاوره آنلاین به ویژه برای کسانی که نمی توانند خارج از خانه را به علت مشکل خود انتخاب کنند بهترین نوع درمان ارائه شده برای آنها است.

روانشناسی ایران اساسا مبتنی بر روانشناسی آمریکایی است.

درمانگران در ایران بعنوان درمانگران در ایالات متحده عمل می کنند و بنابراین ممکن است برخی از ملاحظات فرهنگی نادیده گرفته شود.

به عنوان مثال، مردم ایران تقریبا از مطالعه جنسیتی محروم هستند، در حالی که در ایالات متحده و بسیاری از کشورهای دیگر این آموزشها بخشی از سیستم آموزشی و پرورشی است.

در دو سال و نیم گذشته، من با زوج هایی که مشغول ذهنشان هستند مبارزه می کنم، اما به دلایل فرهنگی، آنها نمی توانستند با راحتی سوالات را مطرح کنند.

بسیاری از زوج ها معتقدند اگر فضای آنلاین یا حتی ناشناس وجود نداشته باشد، مشخص نبود که چه مدت آنها با این سوالات مواجه خواهند شد.

این مسئله ممکن است برای بسیاری از مردم و کشورهای دیگر بیش از حد نباشد، گرچه در همه جا در جهان احساس شرمساری وجود دارد، اما وقتی که این بخشی از آموزش جهانی است و برای همه قابل دسترسی است، ممکن است حتی یک نیاز باشد.

این موضوع نیست سوال و آموزش مشابه کافی است.

مرکز مشاوره تلفنی آنلاین

آیا مشاوره آنلاین در سایت مرکز مشاوره مشاورانه رایگان است؟
بله. تمامی خدمات مشاوره آنلاین و چت با مشاور به صورت کاملا رایگان است.

آیا مشاوره به صورت محرمانه صورت می گیرد؟
بله. شما می توانید نام مستعار وارد نمایید و ایمیل وارد شده هم نمایش داده نمی شود.

زمان پاسخگویی به سوالات چقدر است؟
در اسرع وقت و فوری توسط برترین مشاوران به صورت تخصصی پاسخ داده شود. ممکن است در برخی تعطیلاتو ساعات شلوغ، به دلیل افزایش تعداد مراجعین و کاهش تعداد مشاوران، مشاوره آنلاین رایگان کمی با تاخیر رخ دهد.

آیا مشاوره تخصصی خانواده، ازدواج، فردی، روانشناسی و غیره ارائه می شود؟
بله. با برترین مشاوران ایران و به صورت آنلاین رایگان، تلفنی و حضوری صورت می گیرد.

بسیاری از متخصصان مدتها با درمان از راه دور مخالف بودند.

شاید اولین گروهی که در ارائه خدمات مشاوره راه دور تخصصی روانکاوی بودند.

روانکاوانها بیش از نیم قرن از تلفن برای روانکاوی استفاده کرده اند.

در تمام این سالها، بسیاری از آنها با چنین ارائه خدمات مخالفت کرده اند، اما جالب است که توجه داشته باشیم که در طول زمان، تعداد آنها کاهش یافته است، و در طول زمان، آنها متوجه شده اند که چه چیزی باعث درمان می شود، ماهیت ارتباطات انسانی است و این رابطه می تواند حتی در نوشتن انجام شود.

امروز، درمانگران احتمال بیشتری دارند که بتوانند با استفاده از صدا، ویدیو، متن و حتی عکس، ویدیو با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

در مشاوره اینترنتی آنلاین بدون هماهنگ، مقامات فرصت دارند که مشاور خود را از تجربیات عمیق خود مطلع کنند.

به عنوان مثال، درمانگران اغلب از مشتریان خود می خواهند که رویای خود را بنویسند و آنها را در جلسه بعدی برگردانند.

در مشاوره آنلاین، ممکن است که ارجاعات حتی رویای خود را با درمانگر به اشتراک بگذارند، حتی پس از ان فیلم ضبط می کنند.

به این ترتیب، ممکن است موضوع را فراموش نکنند.

درمان آنلاین، همچنین به عنوان درمان الکترونیکی (درمان الکترونیک) و یا مشاوره آنلاین شناخته شده است، چالش های منحصر به فرد، مانند محرمانه بودن اطلاعات ارجاع، در مورد مناسب بودن استفاده از این سبک درمان برای طیف وسیعی از اختلالات روانی را ایجاد کرده است.

درمان آنلاین می تواند یک ابزار مهم برای افراد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت روان باشد.

حتی اگر شما از نظر روان شناختی سالم احساس کنید، درمان آنلاین می تواند به شما در افزایش قدرت روانی کمک کند.

شما می توانید در مورد رفتارهای سالم و مکانیسم های سازگاری که منجر به سلامت روانی بهتر می شود بیشتر یاد بگیرید.

منبع : حقیقت شهپر , انصاری مریم,  یونسیان مسعود,  اکبری محمداسماعیل , ابراهیمی ماندانا,  علیجانی محسن , منتظری علی. مقایسه مشاوره تلفنی و معاینه حضوری در تشخیص سرطان پستان. بیماریهای پستان ایران :   بهار ۱۳۸۸ , دوره  ۲ , شماره  ۱

سلام. بله تمامی مشاوره آنلاین در سایت مشاورانه به صورت رایگان صورت می گیرد. تیم مشاوره و روانشناسی به صورت رایگان در تمامی روزهای هفته و در تمامی ساعات در کنار شما هستند.

هزینه مشاوره آنلاین در سایت مشاورانه رایگان است. ولی به صورت عمومی در سایر اپلیکشن ها و بستر ها اینترنتی از 25 تا 70هزار تومان است.

این یک سوال کلی است. بی شک که مشاوره از هر نوعی اثر بخشی دارد ولی برخی مشکلات و چالش های روانشناسی نیاز به دارو درمانی و یا حضور اعضای خانواده دارد و مشاوره آنلاین به تنهایی پاسخگوی شما نیست.

بله شما می توانید از اطلاعات و نام مستعار استفاده کنید.

بله. تمامی خدمات مشاوره آنلاین و چت با مشاور به صورت کاملا رایگان است

سلام. من یکی دو ماهی میشه بهتون پیام دادم، خیلیم ضروری بود کارم ولی جوابی ندادید بم‌. میشع زودتر ج بدین لطفا🌹

سلام به شما
عزیزم لطفا مجددا سوالتون رو ارسال کنید.

سلام من رضا ۳۴ساله متاهل هستم یک راهکارواسه حذف یک لحضه ازحافضه ام هستم شیش سال هست که عذاب میکشم ومدام جلو چشمم هست چون خصوصی هست نمیتونم واضح بگم لازم دونستین بگین واضح اتفاق تعریف کنم راحت راه حل بدین ..ممنون میشم کمک کنید

سلام به شما رضا جان این تفکر که میشود قسمتی از حافظه را با راهکارهایی حذف کرد کاملا اشتباه است و همچین کاری عملا غیر ممکن است در واقع شما نمی توانید از هیچ راهکاری برای فراموش کردن اون خاطره از حافظتوناستفاده کنید ولی کاری که میتونید انجام بدین این هستش که با استفاده از رویکردهای درمانی میتونید از میزان هیجان منفی که از به یادآوری اون رابطه تجربه می کنید کم کنید، به این صورت که یاداوری خاطره مثل قبل شما رو آزار نمیده. با توجه به اینکه مدت ۶ سال از این موضوع می گذره و شما همچنان… ادامه دیدگاه »

سلام من ۲۴ سالمه و به دلیل علاقه ای که داشتم تصمیم گرفتم روانشناسی بخونم،ترم سه روان شناسی هستم مشکلی که دارم اینه که وقتی دارم راجع به اختلال ها و بیماری هایی که میخونم همش فکر میکنم ایا این ویژگی ها در من وجود داره و من اینجوری هستم و مریضم یا نه در حال حاضر به اختلال شخصیت پارانویید اینجوری شدم و فکر میکنم مبتلا هستم قبلا با پسری دوست بودم و بنا به خیانت هایی که در رابطه کرده بود من بهشون شکاک شده بودم و ازشون خواسته بودم که دختری رو در اینستاگرام فالو نکنن یا… ادامه دیدگاه »

سلام به شما فاطمه جان ببین عزیزم خواندن این اختلالات و داشتن این تفکرات و بررسی این ویژگی ها در خود یک مسیر عادی می باشد و بیشتر افراد این کار را انجام می دهند اما موضوع مهم این است که بدانید بیشتر افراد این ویژگی ها را دارند و در دوز های معمول و در صورتی به اختلال میرسیم که فرد این ویژگی های را در شدت بالای تجربه کند و بر عملکرد زندگی او تاثیر زیادی داشته باشد در کنار اینکه فرد این علایم را در شرایط مختلف تجربه کند و… در این مورد بهتر است دقت کنید… ادامه دیدگاه »

سلام. من دختری ۲۰ ساله هستم. در طی سه چهار سال اخیر مشکلات روحی زیادی داشتم مثل افسردگی، وسواس، خشم و… که سهم زیادی از اون بخاطر مشکل تحصیلی و کنکور و توقعات خانواده و فشار وارده از اونها و استرس بود..‌‌‌‌که البته موجب درگیری ها و عذاب زیادی هم برام بود..البته این تنها مشکل نبود ولی به این دلیل بیان کردم که چون الان دانشگاه خوبی قبول شدم و میتونم بگم تا حدودی روی پای خودم ایستادم کمی از موضوعات زمینه ساز مشکل و بحث و دعوا ها کم شده و مثل قبل حس بی اعتماد به نفسی و… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز ببین عزیزم قابل درک هست که تجربه این احساسات در مدت زمان طولانی برای شما با کاهش عملکرد و احساسات ناخوشایند همراه باشد در این مسیر بهتر است شما همانطور که اقدام کرده اید بهتر است برای درمان به روانشناس مراجعه داشته باشید تا بتوانید نتیجه گیری بهتری داشته باشید . در این مسیر ما روند روانشناس شما را نمی دانیم و نیاز است که شما در این مورد براساس نتیجه گیری که داشته اید در این مورد تصمیم گیری کنید اگر می خواهید روند مشاوره با ایشان را ادامه بدهید نیاز است که در… ادامه دیدگاه »

سلام سوالم پاک شد

سلام خیر سوال شما در همین لینک پاسخ داده شده است .

سلام ۱۶ سالمه یه یکی از دوستانم وابستگی شدید دارم حدود یکسال هست که دوست هستیم دوست های صمیمی اون اوایل که به ایشون گفتم گفت من رو در حد همکلاسی دوست داره و فکر میکنه که این نوع علاقه به دو طرف آسیب میرسونه اما با گذشت زمان رفتارش تغییر کرد یجوری که اونم منو دوست داشت و بیشتر بهم توجه میکرد و نشون میداد که براش مهمم. اما من نمیتونستم باور کنم چون فکر میکردم داره بهم ترحم میکنه یه سری اتفاقات ناخوشایند بینمون افتاد منظورم اینه که سر چیزای کوچیک بحث میکردیم وهر دو ناراحت میشدیم که… ادامه دیدگاه »

سلام به شما یاسمن جان ببین عزیزم شماها در سن نوجوانی قرار دارید و در این سن توجه به روابط دوستی اهمیت بیشتری پیدا می کند اما عزیزم رابطه دوستی با اختلافات زیادی همراه می باشد و شما نمی توانید توقع داشته باشید که دوستتان رفتار و دیدگاهی خلاف نظر شما را نداشته باشند . در روابط دوستی نیاز است که هردو فرد با تمام تفاوت هایی که باهم دارند در احترام باهم برخورد کنند تا بتوانند مسیر رشدی خود را سپری کنند و دقت کنید که اگر شما بخواهید تمرکز زیادی بر این روابط بگذارید می تواند برای شما… ادامه دیدگاه »

دوروزه منتظر جوابم ولی هر سری میبینم پیامم پاک شده و نیست

دوست عزیز سوال شما بارها در همین سایت و در همکین لینک پاسخ داده شده است به صفحه هات دیگر مراجعه کنید تا سوال خود و چواب را دریافت کنید

صفحه های دیگه شرمنده من فقط همین قسمتو میشناسم
و هیچ پیامی هم ندیدم
ممنون میشم راهنمایی کنین

سلام به شما دوست عزیز
در این مورد ما اطلاعی نداریم و نیاز است که شما به ثبت احوال مراجعه کنید و شرایط تغییر اسم را دریافت کنید و اگر مجوز و یا تایید روانشناس می خواهد در اول نامه را دریافت کنید و بعد برای بررسی دلایلتان برای تغییر اسم به روانشناس مراجعه حضوری داشته باشید .

من ۱۷ سالمه نامزدم ۲۴ وابستگی بیش از حد ب نامزدم دارم در طول هفته یک یا دوهفته یکبار همو میبینیم بدون نامزدم جایی نمیرم چون احساس تنهایی میکنم حس افسردگی دارم دوس دارم از این دوران شیرین نامزدی لذت ببرم همسرم خیلی مرد خوبی هستن هر جا میرم اخمام تو هم هست مدام ب نامزدم زنگ میزنم ک درچ حاله خوبه یا ن حتی وقتی سر کار هستن من اینجوری نبودم خیلی شدید شده وقتی میرم پیشش میمونم خیلی حالم خوب ولی وقتی میام خونه خودمون همش دوس دارم برم پیشش چیکار کنم

سلام به شما دوست عزیز احساسات شما قابل احترام هست اما بهتر است دقت کنید که اگر شما بخواهید مداوم رفتارها و همسرتان را چک کنید و بدون در نظر گرفتن شرایط ایشان و موقعیتشان با ایشان تماس بگیرید می تواند باعث ایجاد مشکلات و اختلافات بین شما شود . در این مورد بهتر است سعی کنید که به طرحواره درمانگر مراجعه داشته باشید تا بتوانیم با بررسی میزان وابستگی شما کمک کنیم تا بتوانیم افکار و احساسات خود را مورد بررسی قرار بدهیم و به شما کمک کنیم تا بتوانید با شناخت دلایل این وابستگی در مسیر بهتری به… ادامه دیدگاه »

مک یک خانم ۳۶ ساله‌ام ۱۴ سال زندگی مشترک دارم با فراز و نشیبهای زیادی رو در رو شدم در خانه پدریم محبتی ندیدم هر کسی هر کاری می‌کرد من و مقصر میدانستم آدم نبودم که بخوام حاضر جواب باشم از هزار تا یک بار از حقم طرفداری می‌کردن همه بهم می‌گفتند پرو شدم جز پناه بردن ب در گاه الهی از همون بچگی تا حالا ب جای نداشتم تا اینکه عاشق شدم و با هر مشقتی بود باهش ازدواج کردم در دوره نامزدی متوجه شدم شوهرم دلش پیش من نیست ولی چون از سمت خانواده‌ام محبت ندیدم و خودم… ادامه دیدگاه »

سلام به شما ملیحه جان احساسات شما قابل احترام هست اما عزیزم دقت داشته باش که برای فرار کردن از خانواده وارد پروسه ازدواج شدن می تواند برای شما مشکلات زیادی را ایجاد کند. ببین عزیزم شما در دوران عقد و نامزدی رفتارها همسرتان و بی تعهدی ایشان را دیده اید و به دلیل وابستگی این موارد را نادیده گرفته اید اما نمی توان گذشته را تغییر داد اما بهتر است در زمان فعلی در احترام در زمان مناسبی با ایشان صحبت کنید و احساسات خود را با ایشان در میان بگذارید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید .… ادامه دیدگاه »

سلام من عادت به خودزنی کردم چجوری رفع مشکل کنم چون بخاطرش سردردای وحشتناکی میگیرم و معمولا مشت زدن ب سره و خیلی ارومم میکنه ولی بعد از چن دقیقه سردردش شروع میشه

سلام به شما دوست عزیز ببین عزیزم قابل درک هست که یک سری از رفتارهای خانواده ها می تواند رد سن شما با فشار روحی برای شما همراه باشد اما خودزنی به هر شکلی و یا داشتن افکار خودکشی می تواند برای شما آسیب زا باشد و نمی توان با نادیده گرفتن آن پیش رفت در کنار این موراد اگر شما به مدت دو هفته علایمی چون داشتن احساس غم و اندوه ، بی خوابی و یا پرخوابی ، کم خوری و یا پر خوری در تغذیه، کاهش ارتباطات و یا ارتباطات آسیب زا با دوستان و یا خانواده ،… ادامه دیدگاه »

چرا هرچی مینویسم پاک میشه 😐

نگار جان کامنت شما پاسخ داده شد لطفا از ارسال مجدد سوال خودداری کنید.

سلام وقتتون بخیر
من پیام دادم ظاهرا نیومده یا پاک شده و….
دوباره سوالمو مطرح میکنم ممنون میشم جواب بدین
من میخوام تغییر اسم بدم
اسرا به آیلین ولیکن بعضیا گفتن قابل تغییره و بعضیا گفتن غیر قابل تغییره
با وکیل حرف زدم گفت قابل تغییر هست ولی سخت میگیرن و باید با یک مشاور حرف بزنین که بهتون بگن چی بهشون بگی که قبول کنن تغییر بدن اسمتو
میشه راهنمایی کنین

سلام به شما دوست عزیز
در این مورد ما اطلاعی نداریم و نیاز است که شما به ثبت احوال مراجعه کنید و شرایط تغییر اسم را دریافت کنید و اگر مجوز و یا تایید روانشناس می خواهد در اول نامه را دریافت کنید و بعد برای بررسی دلایلتان برای تغییر اسم به روانشناس مراجعه حضوری داشته باشید .

سلام خسته نباشید من ی موضوعی هس ک خیلی درگیرشم یادمه وقتی سنم کمتر بود عمم بهم گف ک از نظر روابط اجتماعی ضعیفم و هیچ دوستی ندارم با اینک داشتم اما تعدادشون کم بود الان چند سالی میگذره و من الان کلا ۱۰ تا دوست دارم ک با ۳ تاشون صمیمی هستم با بقیه در حد معمولی دوستم و اکثر مواقع با این ۳ تا هستم با بقیه اگر فرصتش پیش بیاد می رم بیرون اونم ب ندرت بیشتر با توجه ب شرایط الان در حد تلفنی هستم اما با این حال چون بیشتر وقتمو با ۳ نفر می… ادامه دیدگاه »

سلام به شما
عزیزم شما چند سالتونه؟
روابطتون با خانواده و بقیه ی اعضای فامیل چطور هست؟
آیا از کیفیت روابطی که با دوستانتون دارید احساس رضایت دارید؟

۱۹ سالمه با خانوادم مشکلی ندارم با فامیل مشکل ندارم مهمونی هم می ریم با اینک حوصلم سر میر تو مهمونی و با اون ۳ تا دوستم رابطه خیلی خوبی دارم با بقیه دوستام ک دوستای معمولی هستیم و خیلی صمیمی نیستیم هم خوبم اما در حدی باهاشون صمیمی نیستم ک هر روز با هاشون در ارتباط باشم فقط با همون ۳ تا دوستم هر روز در ارتباطم مثلا یکی از دوستامو هفته ای ۳ بار میبینم اون دوتا رو هر روز می دیدم اما ی مدتی مشکلی دارن واسه همین شاید هر چند روز ی بار ببینمشون اما هر… ادامه دیدگاه »

عزیزم شما عملکرد نرمالی داری و چیزی که شما رو اذیت میکنه افکار ناسازگار شما هست که باعث میشه شما به صورت منفی خودتون رو ارزیابی کنید. دقت کنید که ملاک نباید کمیت ارتباط باشه یعنی شخصی که دوستان زیادی داره لزوما فرد قوی از نظر اجتماعی نیست چه بسا ممکن هست که این فرد روابط موفقی نداشته باشه و تمام روابط اون فرد سطحی و با مشکلاتی همراه باشن. بهتر هست که شما برای ارزیابی خودتون به کیفیت روابطتون توجه داشته باشید، توانایی برقراری رابطه ی خوب با خانواده و فامیل و حفظ روابط دوستانه مواردی هستن که کیفیت… ادامه دیدگاه »

پیامم همش پاک میشه با ی اسم دیگ می نویسم ممنون از شما❤

سلام ، خسته نباشید من یه دختره ۲۰ ساله هستم ، ک یه خواستگار ۳ سال کوچکتر از خودم دارم بنظرتون نامزدیه ما درست خانوادم فکر میکنن درسته چون پولداره و خانواده پسره خیلی خیلی منو دوست دارن آیا من باید سنشو در نظر نگیرم من خیلی دارم اذیت میشم اخه اصلا به دلم نمیشینه و نمیتونم به عنوان شوهر بهش تکیه کنم وقتی به مامانم میگم بهم میگه غلط کن و یا به خالم یا مادر بزرگم میگم بهم میگن به بختت سنگ نزن سن اهمیت نداره من واقعیت دچار تردید شدم اصلا دوسش ندارم و میدونم قبلا با… ادامه دیدگاه »

سلام ، خسته نباشید ؛ من ۲۰ سالمه و من شرایط خیلی سختو نگران کننده ای رو میگذرونم من چندروز پیش کنکور داشتم و کنکورمو جوری ک میخواستم ندادم اخه خیلی براش تلاش کرده بودم و الان بسیار دچار طنش و افسردگی و عصبانتیت مفرط شدم و مادرم میخوادمن با پسری ک سه سال از خودم کوچیکتره بخاطره این ک پول دارن ازدواج کنم ولی من اینو درست نمبینم من میخوام تلاش کنم برای خودم و اینجا من نمیدونم چیکار کنم یعنی پسره ۱۷ ساله میتونه پشتوانه من باشه ایا پول و حمایته خانوادش میتونه حاله منو خوب کنه میشه… ادامه دیدگاه »

سلام به شما عزیزم خواستگار شما در شرایط سنی هست که هنوز به بلوغ روانی برای تشکیل زندگی مشترک نرسیده و از اونجایی که هر دوی شما سن کمی دارید بزرگ تر بودن شما از ایشون میتونه مشکلات زیادی رو به همراه داشته باشه. بنابراین سعی کنید در این مورد با مادرتون صحبت کنید و دلایل منطقی برای منصرف کردن مادرتون بیارید، سعی کنید اگر فردی مورد در خانواده یا فامیل دارید که میتونه روی مادرتون و تصمیماتشون تاثیر گذار باشه ازشون کمک بگیرید و درخواست کنید که با مادرتون در اینباره صحیت کنن. ولی ب این حال اگر مادرتون… ادامه دیدگاه »

من یه سوال دارم چگونه باید از شما خصوصی بپرسم

سلام برای مشاوره خصوصی می توانید از تلگرام استفاده کنیدhttps://t.me/kanonmoshaveran_bot

سلام. وقتتون بخیر. در ارتباط با مشاوره آنلاین ، پیام گذاشتم. بنده نیاز به مشاوره فردی دارم که بتوانم به صورت خصوصی مشکلم رو با ایشان ، در میان بگذارم. ولی نمی‌دانم به چه شکل میتوانم کمک بگیرم . لطفاً راهنمایی بفرمائید.
ممنونم.

سلام به شما گندم جان اگر شما به دنبال مشاوره خصوصی هستید نیاز است که بسته به مشکلتان تصمیم گیری کنید بهترین مسیر های مشاوره حضوری و بعد تلفنی می باشد که اگر مشکلاتی چون افسردگی ، اضطراب و… وجود داشته باشد در پروسه های درمانی بتوانیم به شما کمک کنیم اما اگر برای راهنمای و مشکلات خانوادگی و این سبک مشکلات نیاز به راهنمایی بیشتر دارید می توانید از مشاوره رد تلگرام استفاده کنید که خصوصی بین شما و مشاور می باشد . درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید ۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲ و برای مشاوره… ادامه دیدگاه »

سلام من ۱۹ سالمه خواهری دارم که ۱۱ سالشه اون چند وقته که میگه چیزایی میبینه که اونو میترسونن ما بهش گفتیم که هر ‌وقت دیدی ما رو صدا بزن الان چند ماهه که میگذره ترس خواهرم ادامه داره دستشویی با در باز میره حموم با در باز میره از عروسکاش میترسه وقتی باهام صحبت میکنه مدام به اطراف نگاه میکنه از همه چی میترسه امشب از همیشه بدتر شد گفت یه خانم ترسناک رو دیده که تو خونه راه میره هر چقدر چراغارو روشن کردم همه چیز رو بهش نشون دادم میگه میخوان منو بکشن امنیت جانی احساس میکنه… ادامه دیدگاه »

سلام به شما ریحانه جان احساسات شما بخاطر خواهرتان قابل احترام هست اما عزیزم این میزان از ترس و واکنش های بدنی برای یک کودک می تواند آسیب زا باشد و تنها با صحبت و نصیحت و نشان دادن محیط قابل برطرف شدن نیست و نیاز است که شما در این مسیر به صورت حضوری از مادر و پدر بخواهید که خواهرتان را به رواننشاس ارجاع بدهند تا بتوانیم با خود او صحبت کنیم و افکار و احساسات و ترس هایش را مورد بررسی قرار بدهیم تا بتوانیم در این زمینه به او کمک کنیم تا شرایط روحی بهتری را… ادامه دیدگاه »

سلام من یه دختر ۱۶ سالم که اخیرا متوجه شدم امکانش هست که اوتیسم داشته باشم. پیش روانشناس یا … نرفتم و به همین خاطر مطئمن نیستم یه سری از علائمی که دارم اینا هستن: اضطراب اجتماعی دارم، و کاملا تو موقعیت های اجتماعی مضطرب میشم و دست پام رو گم می کنم و مغزم خاموش میشه و تپش قلبم شدت می گیره و حالت تهوع و سر گیجه می گیرم و همچنین مکان های شلوغ و پر جمعیت اذیتم می کنه. روی صدا، نور و بعضا بو حساس هستم. توی روز اصلا برق اتاقمو روشن نمی کنم و همیشه… ادامه دیدگاه »

سلام دختری ۲۰ ساله هستم. پدرم مشکل روانی داره. مدام جای شیر آب، چیزی میشوره بیرون چیزی میتکونه جیغ میزنه یه جوری آلودگی صوتی ایجاد میکنه طوری که گوش درد میگیریم. ازش متنفرم واقعا. آیندمو سال کنکورمو نابود کرد. نه حاضره ماشین بگیره مسافرت بره مهمون بیاد و بره کلا یه دیوار بین ما و جامعه کشیده افسردمون کرده. مامانم با دعوا جلوشو میگرف گاهی اوقات و سعی در حمایت از ما داشت مخصوصا وقتی نمیزاش درس بخونم اما الان ک درسی نیس حمایتش قطع شده با وجود اینکه میدونه چقدر اون آدم ظلم کرده در حق بچه هاش. از… ادامه دیدگاه »

سلام به شما زهرا جان قابل درک هست کهش ما عصبانیت زیادی از پدر دارید اما عزیزم دقت داشته باش که مادر شما همسر پدرتان می باشد و اگر پدرتان مشکل روحی دارند نیاز است که ایشان را برای درمان به روان پزشک ارجاع بدهید تا بتوانیم به ایشان کمک کنیم. اما اینکه شما توقع داشته باشید مادرتان با پدرتان قطع رابطه کنند و یا یکی از شماها را انتخاب کنند امکان پذیر نیست هریک از شما در زندگی مادرتان نقش های متفاوتی دارید که با دیگری قابل مقایسه نیست پس بهتر است شماها نیز خودتان را با یکدیگر مقایسه… ادامه دیدگاه »

سلام من یه نوجوون پسر ۱۶ ساله هستم و چند سال پیش یه غلطایی کردم و الان خیلی پشیمونم…. من چند سال پیش پسر خالمو که ۴ سال ازم کوچیک تره رو هی لمس می کردم و یه بار انقدر این کار و کردم که ارضا شدم ولی نزاشتم اون متوجه بشه… الان چند سالی از این ماجرا می گذره و این اتفاق تو دوران بلوغم افتاده و به دنبال یه سری مشکلات تو مدرسم ولی الان از کاری که کردم خیلی پشیمونم… من می شه گفت تو خانواده تقریبا مدهبی به دنیا اومدم ولی محیط بسته ای نبوده و… ادامه دیدگاه »

سلام به شما آقا عرفان
قابل درک هست که شما ار رفتارهایی که داشته اید پشیمان هستید و در سنی به رفتار را داشته اید که اطلاعات لازم و کافی در مورد شرایط سنی و آسیب های این روابطه نداشته اید بهتر است در زمان فعلی بجای سرزنش کردن خودت بخاطر گذشته و نا آگاهی سعی کنی که بر مسیر زندگی و رشد خود تمرکز کنید تا بتوانی شرایط رشدی مناسبی داشته باشید .
اشتباهات گذشته تنها در حد یک تجربه باید به انها نگاه کرده شود تا در زمان حال و آینده دیگر این مسیرهای اشتباه تکرار نشود .

سلام، دختری ۱۸ ساله و تک فرزند هستم و سال بعد کنکور دارم، چند سال پیش پدرم به مادرم خیانت کرد و احساس میکنم الان هم دوست دختر داره، تازه فهمیدم مادرم هم با یکی از همکارانش که متاهل هست و بچه داره رابطه داره و خیلی بهم علاقه دارن، مادرم قبلا بهم گفته بود که بعداز کنکورم از پدرم طلاق میگیره، من خیلی میترسم که مادرم با اون مرد ازدواج کنه و من تنها بمونم، در ضمن اونا نمیدونن که من از روابطشون خبر دارم، نمیدونم بهشون بگم یا نه ولی از دستشون خیلی عصبانی هستم و این حس… ادامه دیدگاه »

سلام به شما شیوا جان قابل درک هست که این شرایط برای شما احساسات ناخوشایندی را به دنبال دارد اما عزیزم دقت کن که پدر و مادر شما هردو دو فرد بالغ می باشند که می توانند برای زندگی خود تصمیم گیری کنند بهتر است شما به مادر بیان کنید که بهتر است برای زندگی مشترکشان جدا از شما تصمیم گیری داشته باشند و اینکه بیان کنید که اشتباهات پدر به شما ارتباطی ندارد و بهتر است اگر ایشان صحبت و یا تصمیم دارند با خود ایشان در میان بگذارند . دقت کنید که بهتر است وارد روابط آنها نشوید… ادامه دیدگاه »

خیلی ممنون از راهنماییتون، اگر توی دادگاه من مدارکی رو مبنی براینکه هردوشون خیانتکار هستن، نشون بدم، چه اتفاقی میوفته؟

در این مورد دادگاه تصمیم می گیرد

سلام من ۱۷ سالمه و با پسری اشنا شدم و بعد از اینکه خیلی ابراز علاقه میکرد و من میگفتم اهل رابطه و اینا نیستم بعد یه مدت منم بهش وابسته شدم و ابراز علاقه کردم اما بعد ۲ ماه گفت ما نمیتونیم و رفت با عشق سابقش من واقعا نمیتونم از فکرش نیام بیرون همش میگم کاش هیچوقت اشنا نمیشدیم و همش دعا میکنم تو زندگیش اصلا خوشی نبینه که دروغ گفت و ب راحتی رفت ی بار با ی اکانت دیگ پیام داد ک نمیدونم خودش بود یا ن گفت فقط میخاستم ضربه نخوری ک ولت کردم وگرنه… ادامه دیدگاه »

سلام به شما رها جان احساساتی که داری قابل احترام هست اما عزیزم دقت داشته باش که شما در سن نوجوانی هستی و در این سن گرایش به جنس مخالف بیشتر می شود اما اگر شما بخواهید بدون در نظر گرفتن شرایط سنیتان وارد این روابط شوید امکان آسیب برای خودتان را بیشتر می کنید چون در سن شماها تصمیم گیری ها هیجانی هست و سریع می تواند تغییر کند مانند رفتاری که این آقا داشته است و نمی توان ایشان یا شما را سرزنش کرد اما اگر بخواهید با خیالپردازی در مورد این روابط پیش بروید و به این… ادامه دیدگاه »

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی یک راه مناسب برای بیان مشکلات و دغدغه های افراد با مشاوران مد نظر خود می باشد.

در روش مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی افراد به راحتی از طریق آنلاین می توانند با مشاور خود در ارتباط باشد.

همچنین رایگان بودن این روش مزیت بسیار بزرگی است که می تواند افراد بسیار زیادی را برای استفاده از این روش ترغیب نماید.

در ادامه مقاله به بررسی ابعاد مختلف مشاوره های روانشناسی و نیز روان درمانی ها می پردازیم تا تفاوت آنها را به خوبی تبدیل نماییم.

زیرا بسیاری از افراد با وجود مراجعه به مراکز مشاوره جهت مشاوره های مختلف هنوز تفاوت‌های میان آنها را و نحوه ی عمل هر کدام از آنها را به خوبی نمی دانند.

مرکز مشاوره تلفنی آنلاین

مثلا نمی دانند که در زمینه مشکلی که دارند آیا بایستی به روان درمانی بپردازند یا مشاوره مربوطه می‌تواند راهگشا باشد.

همچنین در استفاده از انواع مختلف مشاوره آماده مشاوره خانواده، مشاوره زناشویی، مشاوره پیش از ازدواج و موارد مشابه دچار تردید و اشتباه می شوند.

نام مستعار *

ایمیل *

عنوان *

سوال خود را با توضیحات بنویسید *

0 + 3 = ?برای جلوگیری از اسپم لطفا به سوال زیر پاسخ دهید *

در گذشته، مشاوره تعریف شد و خصوصیات آن بیان شد.

حالا روان درمانگری را تعریف می کنیم و تمایز بین مشاوره و روان درمانی را توصیف می کنیم:

والبرگ روان درمانی را درمانی توصیف می کند که هدف آن درمان مشکلاتی است که ماهیت عاطفی دارند.

در این درمان، یک فرد آموزش دیده به طور آگاهانه یک رابطه حرفه ای با بیمار ایجاد می کند.

هدف او ایجاد چنین رابطه ای با اصلاح، اصلاح الگوها و الگوهای رفتاری و کمک به توسعه مثبت و تعالی شخصیت بیمار است.

از روان درمانی، تعاریف دیگری وجود دارد که ما به خاطر طولانی شدن کلمه به آن اشاره نمی کنیم.

راجرز و پترسون و بسیاری از مشاوران و روانپزشکان بر این باورند که بین مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی و روان درمانی تفاوت وجود ندارد و این دو اصطلاح می توانند جایگزین استفاده شوند.

اما بعضی نیز بیان می کنند که بین دو روش در دو طرف تفاوت وجود ندارد اما این دو در مورد آماده سازی و برنامه ریزی تهیه شده حداقل متفاوت هستند.

آنها این تفاوت ها را از لحاظ هدف، نوع ارجاعات، روش و مکان استفاده از این دو روش مطرح می کنند.

برخی از نظرات طرفداران اختلاف بین مشاوره و درمانگر به شرح زیر است:

منبع : سلطانی بناوندی الهام, خضری مقدم نوشیروان, بنی اسدی حسن. کنکاش در سازه های روانشناسی مثبت نگر: پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس معنای زندگی. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی:   مهر و آبان ۱۳۹۶ , دوره  ۱۰ , شماره  ۴

ارائه خدمات مشاوره روانشناسی به صورت آنلاین و کاملا رایگان در سایت مشاورانه صورت می گیرد. مشاوره روانشناسی به منظور درمان افسردگی، اضطراب، وسواس، فوبیا و ساییر اختلالات صورت می گیرد و در صورت نیاز می توانید به صورت تلفنی و حضوری نیز با متخصصان ما در ارتباط باشید.

وارد سایت مشاورانه شوید و در بالا صفحه کلیدواژه مورد نظر را جستجو کنید و در هر صفحه از سایت امکان مشاوره آنلاین روانشناسی رایگان قرار داده شده است.

بله. راهنمایی تخصصی در زمینه های مختلف به صورت آنلاین وجود دارد.

کنکور رو چکار کنم؟؟؟

سلام پسری هستم ۳۴ ساله متولد تهران مهندس مکانیک مشغول در رشته خودم با ۱۲۰۰ کیلومتر فاصله از محل زندگی با حقوق خوب پدر و مادرم وقتی ۱۶ سالم بود جدا شدند چند سال با پدرم زندگی کردم وقتی پدرم نتونست اجاره خونه در تهران رو فراهم کنه به مسکن مهر محاجرت کرد و من به در منزل مادرم زندگی میکردم و در تهران کار میکردم تا جهت تحصیل حقوق بیشتر به شهرستان رفتم نزدیک ۵ سال هست که شهرستان کار میکنم و ماهی ۱۰ روز مرخصی دارم بعد مدتی خودرو خریدم و به همراه مادر به شهرستان منزل خاله… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز احساسات شما قابل احترام هست اما دقت داشته باشید که اگر شما بخواهید وارد اینگونه روابط شوید برای شما وابستگی زیادی ایجاد می کند و به دلیل پاسخ به نیازهای جنسی می تواند وابستگی بیشتری را ایجاد کند. بهتر است در این مسیر توجه داشته باشید که شما مسئولیتی در قبال این خانم ندارید و سعی کنید که میزان کمک کردن به افراد مقابل را در میزانی قرار بدهید که به زندگی خودتان آسیبی وارد نشود و این خانم نیز بهتر است سعی کنند که برای زندگی خود توانمندی خود را نیز بیشتر کنند تا… ادامه دیدگاه »

سلام شبتون بخیر
من با یه پسری در ارتباطم و خیلی عاشقشم و قصد ازدواج هم داریم ولی بعضی وقتا خیلی از رفتارم بچه گانه س. مثلا وقتایی که بی حوصله میشه بلد نیستم دلگرمیش بدیم. توروخدا بهم بگید چطوری رفتار کنم 

سلام به شما آنیتا جان ببین عزیزم در اول بهتر است از سرزنش کردن خودت خوداری کنی چون شما بیان می کنید فرد مقابلتان بی حوصله هستند و اینکه ایشان دلیل این بی حوصلگیشان چیست از اهمیت زیادی برخودار می باشد در کنار اینکه بتوانند به شما بگویند که توقعشان در این موراد از شما چیست در این حالت هم فرد می تواند به بی حوصلگی خود پاسخ بدهد و هم اینکه شما می دانید چه رفتارهایی می تواند به او کمک کند البته شما در تجربه ی که در ارتباط با این آقا داشته اید هم می توانید به… ادامه دیدگاه »

سلام تروخدا راهنماییم کنید دختری ۱۷ ساله هستم نامزدمم ۲۴ سالشون هست یک سال هست یک سال هست که عقد کردیم خیلی مرد خوب و پاک و مهربونی هستن خودم مشکلی ک دارم اینه ک وابستگی بیش از حد ب نامزدم دارم در طول هفته یک یا دوهفته یکبار همو میبینیم وقتی پیششون هستم حالم خیلی خوبه ولی اگ بیام خونه کلا گریه میکنم دوس دارم کلا پیشش باشم وقتی بدون نامزدم با خانوادم بیرون یا مستفرت میرم از اول تا اخر مسفارت گریه میکنم چیکار کنم من دوران شیرین نامزدیو دوست دارم ازش لذت ببرم دارم خودمو داغون میکنم… ادامه دیدگاه »

سلام به شما عزیزم با توجه به اینکه شما در سن نوجوانی هستی و در این دوران احساسات شما بیش تر از حد واقعی ممکن است بروز پیدا کند احساس وابستگی زیاد شما به نامزدتون تا حدی میتونه طبیعی و نشات گرفته از شرایط سنیتون باشه ولی اگر میزان این وابستگی به حدی است که باعث اختلال عملکرد شما شده یعنی طوری هست که در نبود نامزدتون هم از نظر روابط اجتماعی و هم از نظر عملکرد و فعالیت های روزانه دچار نقص می شید نیاز هست که حتما به صورت حضوری به یک طرحواره درمانگر مراجعه کنید تا پس… ادامه دیدگاه »

من سوال پرسیدم تروخدا جوابمو بدید

سلام به شما
مهشید جان سوالی با این نام کاربری برای ما ارسال نشده است لطفا سوال خود را مجددا ارسال کنید.

مشاوره رایگان

لطفا با من تماس بگیرید

روانشناسی

مرکز مشاوره تلفنی آنلاین

چرا سوال من و تایید نکردید میشه بفرمایین مشکلش چی بود من در مورد کنکور مجدد پرسیده بودم😐

سلام به شما سارا جان سوال شما با این موضوع عنوان شده است (سلام من پشت کنکوریم سال سوممه اضطراب و احتمالا افسردگی هم دارم امسالم نخوندم بازم ودلیل نخوندنمم شاید بیرمق و بی حوصله روحیه رقابت و انگیزه مو از دست دادم بنظرتون من بمونم برای سال چهارم یا ن؟) و دیروز به این سوال پاسخ داده شده است در صفحات دیگری ممکن است وجود داشته باشد صفحات را ورق بزنید سوال شما مشخص می شود . جواب سوال شما این می باشد : سلام به شما دوست عزیز افسردگی و اضطراب دو موضوع مهم در عملکرد فرد هستند… ادامه دیدگاه »

خیلی ممنون ببخشید دیر تایید شد متوجه نشدم
درست میفرمایین باید رواندرمانی شم

سلام من پشت کنکوریم سال سوممه اضطراب و احتمالا افسردگی هم دارم امسالم نخوندم بازم ودلیل نخوندنمم شاید بیرمق و بی حوصله روحیه رقابت و انگیزه مو از دست دادم
بنظرتون من بمونم برای سال چهارم یا ن؟

سلام به شما سارا جان کنکور بخشی از زندگی هستش که نیاز به علاقه و پشتکار بالایی داره و در عین حال بسیار اضطراب زا هستش و میتونه تاثیرات منفی زیادی بر روان شما بزاره، شما سه سال از تایمتون رو برای کنکور گذاشتین و برای اون تلاش کافی نکردین و همین امر باعث میشه که حتی در حین استراحت و تفریحم آرامش خاطر نداشته باشید و از نظر روانی دچار آسب بشین بنابراین بهتر هستش که اگر به نظر خودتون انگیزه ی کافی برای در س خواندن در شما وجود نداره برای خودتون جبر و فشار برای شرکت در… ادامه دیدگاه »

مرسی از راهنماییتون من خیلی فک کردم ولی حتا اگه برم و رشته دیگه ای رو بخونم اون حسرت رشته مورد علاقم و اینکه یه بار از جون و دل خوندن و حداکثر تلاش ته قلبم میمونه
میدونم چند سال دیگه به فکر کنکور مجدد میوفتم چون ته قلبم ه
بمونم همزمان رواندرمانیم بشم؟
چون ذهنم درگیرشه، ارزش داره بمونم؟

سلام من ٢۶ سالمه پنج ساله با مردی دوستم ک از همسرش جداشده و حضانت دخترش رو هم داده به همسر سابقش ، الان بعد چندسال اشنایی قصد خواستگاری ازم و ازدواج باهام داره ولی من واقعا نمیتونم بچشو فراموش کنم ، همش به بچش فک میکنم ک قراره بعدها بیاد تو زندگیمون ، ولی اون همش میگه اشتباه میکنی من زندگی جدید میخوام شروع کنم ، من هم دوسش دارم هم اینکه از ازدواج باهاش خیلی میترسم ، 😭 لطفا جواب بدید بهم خیلی ممنون میشم واقعا زندگیم سیاه شده ازین فکر و خیالا 😭

سلام به شما سارا جان نگرانی شما قابل احترام می باشد اما عزیزم در این مورد بهتر است دقت کنید و به این سوال برای خودتان پاسخ بدهید که هدف شما از این ارتباط چه بوده است در هر حال شما سالهاست شرایط این آقا را می دانید و ماندن در این رابطه هم می تواند برای خودتان آسیب زا باشد و موقعیت های دیگرتان را از دست بدهید و هم اینکه باعث ایجاد وابستگی می شود که تصمیم گیری را برای شما سخت می کند و این آقا نیز وابستگی و ممکن است هدف ازدواج را از این رابطه… ادامه دیدگاه »

سلام دکتر بنده خانومی ۲۷ ساله هستم ۷ سال هست ازدواج کردم علاقه ای به همسرم ندارم و واقعا از دستش خسته شدم تو زندگی خیلی از دستش حرص خوردم واقعا دلم پره نمیدونم از کجا شروع کنم بارها خواستیم جدا شیم ولی خانوادشون نزاشتن و مشاوره رفتیم چندروز خوب بودیم مجددا مثل سابق شدیم از نظر جنسی گرایشی بهشون ندارم مخصوصا از زمانی که فهمیدم به فیلم های پورن علاقه دارن و خودارضایی میکنن بسیار چاق هستن و نظافت شخصیش زیاد براش مهم نیست.اصلا به فکر اینده نیست و میگه ادم باید حال و بچسبه یک خونه داریم دادیم… ادامه دیدگاه »

سلام به شما مهسا جان قابل درک هست که رد شرایط روحی سختی قرار داری اما عزیزم ادامه زندگی تنها به دلیل اصرارهای خانواده دلیل کافی نمی باشد چون نیاز است که اگر شماها می خواهید بعد از اختلاف و مشکلات به زندگی مشترکتان ادامه بدهید مشکلاتی که با هم داشته اید برطرف شود تا بتوانید مسیر متفاوتی را تجربه کنید در غیر این صورت بازهم نتایج سری های گذشته را بدست می اورید . استفاده از فیلم های پورن ، نداشتن آینده نگری کافی ،خیانت های مکرر، نداشتن قدرت بیان احساسات ، نداشتن نظافت و رسیدگی لازم به خود… ادامه دیدگاه »

اینکه یکی خیانت کنه و بیاد بگه ازدواج!!!دقیقا باید چ عکس العملی نشون داد؟؟

سلام به شما عزیزم تصمیم گیری در اینباره به خودتون بستگی داره و اینکه نیاز هست شخصیت ایشون رو نیز در نظر بگیرید، اینکه ایشون فردی هستن که اشتباهشون رو حاشا می کنن و اون رو نمی پذیرن یا اینکه نسبت به رفتارشون توضیح میدن و ابراز پشیمانی میکنن، اینکه زمانی که ایشون به شما خیانت کردن رابطه ی شما چطور بوده و اینکه به طور کلی شخصیا ایشون چطور هست. ولی به طور کلی اینکه اعتماد شما نسبت به ایشون از بین رفته بسیار میتونه تاثیر بدی روی رابطتون بزاره و تصمیم گیری برای ازدواج با ایشون بسیار باید… ادامه دیدگاه »

سلام خسته نباشید من ١٩ سالمه و دانشجو هستم از ١۵ سالگی با اقا پسری که تقریبا فامیل بود دوست شدم و ما این دوسال اخر تماما درحال دعوا و قهر هستیم چیزی که منو ناراحت میکنه رفتار منه من ادمیم که خیلی مغرورم و جدیدا حوصله حرف زدن با کسیو ندارم و اجازه این موضوعم به اطرافیانم نمیدم یه جور خودمو تو دایره رابطه م با اون اقا حبس کردم و این موضوع ارادی نیست اون اقا خیلی کارایی کرده که من باید میرفتم و خیلی چیزای دیگه برای مثال حدود سه ماه پیش ما شیش ماه قهر بودیم… ادامه دیدگاه »

سلام به شما عزیزم احساس شما قابل درکه ولی دقت کن که ماندن در یک رابطه ی یک طرفه بسیار میتونه برای شما آسیب زا باشه همونطور که در حال حاضر تلاش های یک طرفه ی شما برای اجتناب از دعوا کردن و ماندن در رابطه باعث شده که دچار حالت های عصبی بشید و دست به کارهای خطرناک بزنید. اینکه این رابطه برای شما بسیار مهم هستش قابل درکه ولی سعی کن تمام جوانب رو بسنجی و این نکته را در نظر بگیری که ایا ماندن در این رابطه برای شما بهتر است یا تمام شدن آن. سعی کنید… ادامه دیدگاه »

سلام و خسته نباشید؛ من به کمک سایت و مشاوره های شما نیاز دارم، چون فکر می کنم تنها راهی که می تونه کمی افکارم رو نظم بده کمک شماست! من یه کلاس نهمیم، یه دختر که فقط جنسیتم مونث. علایقم، گرایشاتم، افکارم، پوشش دلخواهم، همه و همه توی یه قالب پسرونه قرار گرفتن، از بچگی عروسک بازی و دوست نداشتم، طرفدار فوتبال بودم، از لاک و پیراهن دخترونه متنفر بودم، الان که اینا رو میگم شاید به نوعی یه تبعیض جنسی باشه و بشه گفت که من دارم میگم (مثلا) فوتبال فقط برای پسراست، موی کوتاه فقط پسرونس و… ادامه دیدگاه »

سلام به شما عزیزم احساسات شما قابل درکه و متاسفانه در کشور ما و در خانواده ها مقاومت زیادی نسبت به این مسئله وجود داره و ممکن هست که خانواده ی شما هم در این مورد برخورد بدی نشون بدن ولی قبل از هر چیز نیاز هست که شما به روانشناس مراجعه کنید تا هویت جنسی شما به طور دقیق مشخص بشه و این مسئله بررسی بشه که آیا شما واقعا هویتی پسرونه دارید یا این یک فانتزی و تخیل ذهنی است و اگر هویت پسرونه ی شما تایید شود روانشناس میتونه به شما در پذیرش خانوادتون کمک کنه، در… ادامه دیدگاه »

سلام.اول باید کامل و واضح اون چیزی که هستیو بفهمی،گاهی اوقات پیش میاد که ادما فک میکنن اون چیزی که هستن،نیستن.ولی بعد از مدتی میبینن که نه اینا همش یه توهم بوده.
تام بوی بودن فقط یه ظاهره که دوسداره مث پسرا تیپ بزنه.اول خودتو بشناس از بچگی تا الان،تازه برو پیش یسری دکترا و روانشناسای حرفه ای که با نگاهه اول بهت میگن تو ترنسی یا نه.

سلام خسته نباشید من ۱۴ سالمه با پسری در مجازی آشنا شدم با هم دوست شدیم عکس میدادیم ویس دوبارهم زنگ زدیم و تماس تصویری کلا رابطه ما شد ۱ ماه تا اینکه از من درخواست کس قسمتی از بدنم و کرد من باهاش دعوام شد و قهر کردیم اما دوروز بعد آشتی کردیم بعد چند روز در خواستشو دوباره کرد من به شدت بهش وابسطه بودم اما فکر میکردم دوسش دارم اینطوری نبود چون مجازی بود خلاصه عکسو دادم که گفت فیکه بعد گفت یک فیلم بده دادم اما حذفش کردم بعد از چند روز فهمیدم همه حرفاش دروغ… ادامه دیدگاه »

سلام به شما عزیزم سوال شما در همین لینک با نام سمانه به انگلیسی پاسخ داده شده است

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

با وجود افزایش روز افزون مشکلات خانوادگی مشاوره خانواده این روزها نقش بسیار مهمی را در کاهش مشکلات در آن خانواده افراد ایفا می‌کند و آمارهایی که توسط ارگان های مختلف منتشر شده است مشکلات خانوادگی به خصوص در شهرهای بزرگ بسیار زیاد شده است.

مشاوره ها می توانند نقش بسزایی را در کاهش دغدغه های افراد در زمینه مشکلات مختلف ایفا نمایند .

چرا که خانواده به عنوان پایه و بنیان و کوچکترین عضو یک جامعه می تواند نقش بسیار مهمی را در طی این چند روز آینده و ثبت و جهت زندگی اخلاق و نیز سلامت فردی و اجتماعی استوار در آینده ایفا نماید در محیط خانواده رشد عاطفی و نیز سلامت روحی و روانی افراد می‌توانند در آینده جامعه و نیز خود خانواده نقش بسیار مهمی را ایفا نمایند.

بسیاری از خانواده ها و مشکلات بسیار زیادی از جمله افسردگی عدم ارتباطات مطلوب بین یکدیگر و صحبت کردن با یکدیگر ارتباط و نیز همدلی و نیز مشکلاتی از این دست مواجه هستند که می‌توانند روزبه‌روز بنیان خانواده را سست تر نموده است.

مرکز مشاوره تلفنی آنلاین

مشکلات بسیار زیادی را در این زمینه برای آنها به وجود آورد و وظیفه مشاوره خانواده نیز شناخته این مشکلات و اقدام برای ریشه یابی دقیق آنها در جهت حذف و حل هر چه بهتر مشکلات و دغدغه های آنها می باشد. مشاوره خانواده می‌تواند به طرق مختلفی انجام شود.

مثلاً یک نوع مشاوره خانواده مشاوره خانواده ای است که در آن مسائلی مانند روش های پیشگیری از بارداری مد نظر است اما در مشاوره خانواده در مورد اشخاص افراد تلاش به تصمیم گیری و انتخاب روش درست و مناسب برای داشتن یک خانواده موفق و سالم می کند.

هرگونه مشکل و اختلالی که در خانواده به وجود می آید می تواند بسیار تاثیر گذار بوده و به حالات روحی و روانی افراد در آینده تاثیرگذار باشد.

نظام خانواده را می توان به عنوان بنیان و منشا اصلی رفتارهای فردی و اجتماعی افراد در نظر گرفت و تعارضاتی که در بسیاری از خانواده ها بین رفتارهای والدین و همچنین رفتارهای فرزندان و روابط میان آنها وجود دارد سبب به وجود آمدن مشکلات بسیار زیادی در آینده برای افراد جوان می شود و ممکن است آنها را در شرایطی قرار دهد که خانواده و دیگر اعضای ان  را ترک نموده و تمایلی به برقراری ارتباط با آنها نداشته باشند.

یکی از مشکلاتی که همواره در خانواده ها وجود دارد تفاوت قائل شدن در میانه فرزندان می باشد که می‌تواند نقش به سزایی را در آینده روحی و روانی آنها داشته باشد.

چرا که تفاوت قائل شدن میان اشخاص مختلف در خانواده سبب تغییر طرز فکر آنها نسبت به خانواده و والدین و به وجود آمدن مشکلات بسیار زیادی در این زمینه از نظر روحی و روانی و نیز شخصیتی برای آنها می‌شود و آینده آنها را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

این زمینه نیز مشاور خانواده می‌تواند نقش بسزایی را در کاهش و بهبود مشکلات افراد در درون خانواده داشته باشد و آنها را برای داشتن زندگی بهتر و مناسب ‌تر و شاد تر در کنار یکدیگر راهنمایی نمایند.

یکی دیگر از مشکلات مهم و اساسی که این روزها تمامی خانواده ها با آن دست و پنجه نرم می کنند مشکل تربیت فرزندان نوجوان و در سنین بلوغ است.

چرا که در این سه حساسیت های بسیار زیادی که برای دختران و چه برای پسران وجود دارد و خانواده ها باید تلاش کنند تا به گونه ای فرزندان خود را تربیت کنند که در این دوران حساس کمترین مشکلات برای آنها به وجود آمده و آنها را در مسیر آینده بهتر و وقتی بیشتر قرار دهد که در این زمینه نیز مشاور خانواده می‌تواند با شناخت مشکلات و ریشه یابی دقیق روابط بین فرزندان نوجوان و والدین آنها را در جهت حل هر چه بهتر مشکلات راهنمایی نموده و آینده ای بهتر را برای آنها رقم بزند.

چرا که در این دوران حساس عدم توجه به فرزندان نوجوان می تواند سبب انحراف خانوادگی و اجتماعی و شخصی آنها شده و آنها را به انواع مشکلات مانند اعتیاد روابط نامشروع و نیز شخصیت های اجتماعی بد سوق دهد که در آینده می‌تواند سبب به وجود آمدن دغدغه‌ها و ناراحتی های بسیاری چه برای خود افراد و چه برای خانواده آنها و نیز برای جامعه باشد.

یکی دیگر از مشکلاتی که بسیار مهم بوده و می تواند نقش بسزایی را در روابط بین خانواده‌ها داشته باشد مشکل آنها با افراد آشنا و یا فامیل ها است که این روزها مشکلات بسیار زیادی را در زمینه های مختلف برای یکدیگر به وجود می آورند و از دلایل اصلی و مهمی که افراد به مشاوره خانواده مراجعه می‌کنند را نیز می‌توان همین مشکل دانست که البته چندان مشکل جدی هم نیست و کافی است افراد با ریشه یابی دقیق مشکلات گوشه‌ای از دغدغه‌های خود را در این زمینه برطرف نمایند و با شناخت دقیق علت اصلی مشکل آن را حل نمایند.

چرا که در بسیاری از موارد تنها یک اتفاق کوچک و بدون اهمیت سبب به وجود آمدن مشکلات بسیار زیادی در درون خانواده‌ها می‌شود بعضاً مشاهده می‌کنیم که افرادی به مرکز مشاوره خانواده مراجعه می‌کنند و می‌گویند که مشکلاتی را در این زمینه خاص دارند.

پس از بررسی مشاور و روانشناس در این زمینه متوجه می‌شود که یک مشکل بسیار ساده و قابل حل بوده و چندان حائز اهمیت نیست.

اما به دلیل حل نکردن آن و فقدان تجربه و مهارت در افراد برای حل آن کمک نکردن به مشکل کوچک به  یک مشکل بزرگ در درون خانواده تبدیل شده و آنها را در جهت مشکلات بیشتر سوق داده است.

لذا در صورت داشتن هرگونه مشکلی در زمینه های مختلف درون خانواده بایستی سریعا به مشاوره خانواده مراجعه نموده تا از پیشرفت مشکل و سرایت ان به سایر ابعاد خانواده و روابط جلوگیری نمود و به قول معروف مشکل را در نطفه خفه نماییم که می‌تواند تأثیر بسیار زیادی را در آینده روابط افراد در درون خانواده و در میان آشنایان و فامیل ها به عنوان خانواده بزرگ تر داشته باشد.

مرکز مشاوره ما در زمینه مشاوره خانواده با بهره گیری از انواع مشاوران مجرب و کارکشته در این زمینه توانسته است گام مهمی را در جهت حل مشکلات خانواده ها بر دارد و این روزها بسیاری از افرادی که به مشاوره خانواده ما مراجعه می‌کنند می‌گویند که از این شرایط راضی هستند.

نحوه بهبود مشکلات آنها به گونه ای خوب و مطلوب پیش می‌رود.

لذا اگر کسی در زمینه خانواده و روابط میان خانواده و والدین و فرزندان دچار مشکل بود و از شما در این زمینه درخواست کمک نمود شما می توانید به راحتی با معرفی مرکز مشاوره خانواده خوب ما به او گوشه ای از دغدغه‌ها و مشکلات او را به گونه‌ای مناسب حل نموده تا او بتواند با استفاده از ملاقات و نیز گفتگو با مشاوران مجرب مشکلات خود را در میان گذاشته و به صورت گام به گام و جلسه به جلسه در جهت حل و بهبود مشکلات و دغدغه های خود اقدام نماید.

از این طریق آینده‌ای بهتر و مطلوب‌تر را برای خود و خانواده خود و فرزندان خویش رقم بزند.

لازم به ذکر است که مرکز مشاوره ما در زمینه مشاوره خانواده و برای انواع گوناگون مشکلات موجود در خانواده ها مشغول به فعالیت است که از مهم ترین آنها می توان مشکلات میان والدین و فرزندان و نیز رفتار فرزندان در دوران کودکی و نوجوانی و همچنین مشکلات اخلاقی و رفتاری خانواده ها و نیز مشکلات آنها با افراد آشنا و فامیل به عنوان مهمترین مشکلاتی که همواره در مراکز مشاوره از آن یاد می‌شود و به آن اشاره می شود را نام برد.

سایت مشاورانه : مرکز روانشناسی مشاوره آنلاین در زمینه های تخصصی خانواده درمانی و مشاوره خانواده در زمینه دعوای زناشویی و خیانت و طلاق ، مشاوره جنسی و آموزش های پیش از ازدواج، دوره نامزدی و عقد و اولین رابطه جنسی ، اختلال روانی و بیماری هایی همچون افسردگی ، اضطراب ، سایکو ، وسواس، مشاوره ازدواج در دروه پیش  از ازدواج و مشاوره روانشناسی با استفاده از تست روانشناسی روایی شده به صورت حضوری ، مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین می پردازد. شماره تماس ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ و ۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲ جهت رزرو وقت و مشاوره حضوری ، تلفنی می باشد.

منبع: مشاورانه ، تمامی حقوق اثر متلق به سایت مشاورانه می باشد و گذاشتن مطلب با لینک و نام مشاورانه بلامانع است.

با سلام خدمت شما سروران گرامی و خسته نباشید من دختری ۲۷ ساله هستم که در یک خانواده مذهبی بزرگ شده ام من از بچگی از پدرم می ترسیدم الان هم خیلی ازش می ترسم بعضی وقت ها فکر می کنم پدرم منو حتما میکشه من خوشبختانه تا الان رفتار خارج از عرف و شرع نداشتم تنها مشکل من و گناه من دروغ های مربوط به درس هایم است پدر و مادرم هر دو دیپلم هستند و تا الان که فوق لیسانس معماری دارم در درس هایم تا الان به من کمکی نکرده اند و من به تنهایی از عهده… ادامه دیدگاه »

سلام به شما
عزیزم بسیار برای شما متاسف هستم، قطعا پدر شما به هدف های خوب برای شما فکر می کند ولی از راه نادرستی با شما رفتار می کند و همین رفتارها باعث آسیب رساندن به شما می شود. بهتر هست که خونسردی خودتون رو حفظ کنید و در صورت امکان سعی کنید به صورت تلفنی با یک مشاور در تماس باشید و مشاوره ی حمایتی دریافت کنید و همینطور اگر شرایط مساعدی نداشتید میتونید با اورژانس اجتماعی به شماره ی ۱۲۳ تماس بگیرید.
روانشناس
۰۲۱۸۸۴۲۲۴۹۵

سلام خسته نباشید
من یه دختر ۲۱ ساله هستم که تو خونه به طور کامل با برادرم قطع رابطه کردم و دو ساله اصلا باهاش حرف نمیزنم حتی یه کلمه
راستش به شدت نگران آینده و مسئله ازدواجم هستم این مسئله میتونه هنگام ازدواج برای من مسئله ساز بشه؟؟؟ممکنه به مشکل بخورم؟؟؟

سلام‌ به شما عزیزم برادر شما عضوی از خانواده ی شما هستن و اینکه شما با وجود اینکه در یک مکان و یک خانواده سکونت دارید و دو سال هست که با یکدیگر صحبت نمیکنید مسئله ای هست که ممکنه در زندگی آینده ی شما تاثیر بزاره و حتی اگر این مسئله را هم مدنظر قرار ندهیم نیاز است که به این نکته توجه کنید که قهر یک راهبرد ناکارامد و رشد نایافته اس و نیاز هست که شما توانایی حل تعارض ها رو داشته باشید، اینکه بین شما و برادرتون اختلاف و دلخوری ایجاد بشه طبیعی هستش ولی اینکه… ادامه دیدگاه »

سلام
من پسر بزرگ خانواده ام امروز مادرم میخواد از پدرم طلاق بگیره باید چکار کنم

سلام به شما آقا محمد
قابل درک هست که شما در شرایط روحی سختی قرار دارید اما دقت داشته باشید که در این مسیر پدر و مادر شما هردو افراد بالغی می باشند که می توانند برای زندگی خود تصمیم گیری کنند اما شما بهتر است در زمان مناسبی بدون وارد شدن به مشکلات آنها و به دنبال مقصر گشتن سعی کنید احساسات خودتان را بیان کنید اما اجازه بدهید که آنها مسیر خود را دنبال کنند و تصمیم گیری داشته باشند .

سلام من پدرم امروز فهمید پسر میارم خونه فعلا خونه یکی از بستگان چه کار باید کنم

سلام به شما عزیزم نیاز بود که شما قبل از انجام هر کاری شرایط خانوادگیتون رو در نظر می گرفتین، قطعا پدر شما هم الان در وضعیت مناسبی نیست و فهمیدن این شرایط میتونه بسیار برای ایشون دشوار باشه، سعی کنید مدتی صبر کنید تا شرایط آروم بشه و همچنین پدرتون هم از نظر روانی و هیجانی در حالت مساعد تری قرار بگیرن و بعد در شرایط مناسب با پدرتون صحیت کنید و اشتباهتون رو بپذیرید. اینکه تا مدتی شرایط برای شما سخت باشه طبیعی هستش و قطعا پدر شما برای هضم این موضوع به زمان نیاز دارن تا بتونن… ادامه دیدگاه »

سلام من کیانام من ۱۵ سال دارم. یه معلم دارم معلم ریاضیم که دو روز در هفته به پیششون میرم من به ایشون یه حس مادرانه دارم. نمیدونم باید چیکار کنم خیلی شبیه به یکی از خاله هام هستنشون خانم من دارم دیوونه میشم خیلی دوسشون دارم حاظرم کل جونمو واسشون بدم اما بر اثر شرایط این حسو نمیتونم بهشون بگم پدر من پدر واقعی من هست اما مادرم مردع و من با نامادری هم زندگی میکنم خیلی زیاد شبیهه خاله های من هست چند روز پیش عکسش رو توی خانه مادر بزرگم پیدا کردم نمیدونم باید چیکار کنم دارم… ادامه دیدگاه »

سلام به شما عزیزم نیاز هست که شما دو نکته رو در نظر بگیری که در ایجاد این احساس در شما نقش بسیار مهمی دارد. ۱٫ شرایط سنیتون: شما در سنین حساس نوجوانی به سر می بری، در این سن فرد بسیار احساساتی است و به همین دلیل در روابط خود نیز احساس های شدیدی را تجربه می کند که این احساسات بسیار شدید و آتشین هستن و در واقع بیشتر از حد واقعی خودشون رو نشون میدن، در سنین شما افراد بسته به اینکه در چه نوع رابطه ای باشند این احساسات شدید رو تجربه می کنن، بعضی از… ادامه دیدگاه »

باسلام،مدت ۱۴ساله که ازدواج کردم و دارای دو فرزند پسر هستم.ابتدای ازدواج با همسرم قرار گذاشتیم در صورتی به شهر دیگر میایم که اگر هروقت خسته شدم و نتونستم در غربت بمانم باید به زادگاهم برگردم ایشان هم قبول کردند اما بعد از ۷سال هروقت به همسرم گفتم بهانه آورد ومن که شاغل بودم و خیلی در اداره عذاب می کشیدم و از طرف دیگر تنهابودم و کسی را درآن شهرنداشتم واقعا افسردگی گرفته بودم تا اینکه یکروز همسرم قبول کردکه مرابه زادگاهم برگرداند ما آمدیم ولی همسرم همانجاماندتااینکه خودش بعداز دوسال دوری انتقالی گرفت و پیش ماآمد اما چون… ادامه دیدگاه »

سلام به شما عزیزم دقت کن که دور بودن شما از همسرتون برای این مدت طولانی در کنار اینکه میتونه به رابطه ی زناشوییتون آسیب های زیادی وارد کنه، تاثیرات منفی زیادی هم بر روی سلامت روان فرزندانتون خواهد گذاشت و همینطور این دور بودن میتونه به مرور برای شما فرسودگی ایجاد کنه به دلیل اینکه تمام مسئولیت ها بر روی دوش شما است و شما بعد از مدتی هم از نظر روانی و هم از نظر بدنی، مورد فشار قرار می گیرین. اینکه شما به تهران برید یا نه به عوامل زیادی بستگی دارد که نیاز به صحبت شما… ادامه دیدگاه »

مرکز مشاوره تلفنی آنلاین

با سلام خدمت عوامل محترم اسم من مسیح هست و ۲۰ سالمه دانشجو ام  از اینجا شروع میکنم ک من یه دختر خاله دارم که از بچگی باهاش بزرگ شدم دوستشم داشتمتو سن ۱۵ سالگی عاشق یه دختر شدم ۵ سال باهاش بودم و خیانت دیدم ازش و جدا شدیم و بعد دختر خالم (۱۵ سالشونه) بهم گفت که دوسم داره منم که دیگه اعتمادم از بین رفته ولی باهاش حرف زدم و بهش گفتم ک من عاشقش نیستم فقط دوستش دارم ولی خودش میگه ک عاشق منه خیلی ولی من متاسفانه عاشق نیستم فقط دوستش دارم  مشکل از اینجا شروع… ادامه دیدگاه »

سلام به شما مسیح جان نیاز هست که در حال حاضر شما همه ی شرایط رو در نظر بگیرید، شرایط خانوادگی و اختلافاتی که بین خانواده های شما هست، دید منفی که خاله ی شما به شما دارن و از همه مهمتر سن کم دختر خالتون. دختر خاله ی شما در حال حاضر در سن نوجوانی به سر می بره و هنوز به بلوغ روانی و عاطفی نرسیده و ممکن هستش که بعد از مدتی به طور کل نظرش در مرد شما تغییر کنه، از طرفی با وجود مخالفت خاله ی شما و سوگیری منفی که نسبت به شما دارن… ادامه دیدگاه »

خیلی ممنونم از راهنمایی های خوبتون سپاسگزارم🌹🌹

با سلام. با خواستگاری سنتی با اقای ۳۴ ساله اشنا شدم و بعد حدود ۱ ماه چندین جلسه حضوری با هم ملاقات کردیم. اما با اینکه چند بار به ایشون گفتم که از طریق تلفن و فضای مجازی هم این ارتباط باشه امتناع کردن و هیچگونه تلاشی برای برقراری بیشتر رابطه نمیکنند و فکر میکنند که این ملاقات ها هر هفته دوبار بصورت حضوری کفایت میکنه و نباید وارد فاز احساسی و عاطفی شد،در صورتی که من شخصیتی برونگرا و عاطفی دارم و بارها به ایشون گفتم ایشون گفتن که من ۵۰% احساسی هستم. بعد از گذشت چندین جلسه هنوز… ادامه دیدگاه »

سلام به شما زهرا جان ببین عزیزم در این مسیر بهتر است سعی کنید بر مبنای شناخت بیشتر پیش بروید در کنار اینکه اط ایشان سوال کنید یک زندگی روزمره عادی برای ایشان چطور هست و چه توقعاتی دارند در کنار اینکه توقعات عاطفی و احساسی خودتان را نیز با ایشان در میان بگذارید . سعی کنید که در این مسیر مشاوره پیش از ازدواج را دریافت کنید تا بتوانیم با بررسی شرایط و معیارها ، توقعات ، دیدگاها و همچنین سبک شخصیتی و رفتاری هردوی شما در این مسیر به تصمیم گیری بهتر شما کمک کنیم. بهتر است مسیر… ادامه دیدگاه »

سلام وقت بخیر من خواهر بزرگم دور از چشم پدر و مادرم با پسری ارتباط دارد وبه خانه او میرود با اون رابطه جنسی برقرار میکند و من به مادرم گفتم اما باور نکرد عکس هم دارم از پیامهای انها اما چون من سنم کم است و انها در پیامهایشان درباره رابطه جنسی صحبت میکنند من نمیتوانم عکس ها رو به مادرم نشون بدم و به پدرمم اگر بگویم پدرم سخت گیر و غیرتی است و اگر بگویم خواهرم را می کشد . ممنون میشم راهنماییم کنین

سلام به شما
عزیزم شما و خواهرتون چند سالتونه؟
آیا در این مورد با خواهرتون صحبت کردین؟

سلام وقت بخیر دارم دیوونه میشم یه بچه هفت ماهه دارم دلم براش میسوزه.شوهرم خیلییییی لجبازه نمیشه یک کلمه من بگم و جواب نده فقطططط تیکه میندازه جلودیگران بعدشم میگه شوخی کردم دیگه باهات شوخی نمیکنم خسته شدم دارم خفه میشم تواین زندگی دوس دارم دادبزنم دوس دارم از زندگیم پرتش کنم بیرون دوس دارم فرار کنم دلم ازین وضع بهم میخوره تپش قلب گرفتم انقد حرصم میده الکی دروغ میگه الکی مثلا میگه امروز یکنفربهم گفت بچه ی زشتت چطوره.فقط میخادمنو حرص بده خانوادشم همینن مادرش خیلی دروغگویه.خسته شدم خط قرمزمن برای ازدواجم دروغ بود اون نتونست پای قولش… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز قابل درک هست که شما رد فشار روحی زیادی قرار دارید و این میزان از فشار روحی باعث می شود که هم خود شما با مشکلات بیشتری مواجهه شوید و هم فرزندتان و هم زندگی مشترکتان در این مسیر با توجه به اینکه شما در شرایط روحی مناسبی ندارید و زندگی مشترکتان نیزبا درگیری زیادی زیادی همراه شده است نیاز است که بجای درگیری مداوم ، بحث ، قهر و یا سرزنش کردن یکدیگر برای بررسی مشکلاتی که باهم دارید و همچنین بررسی سبک رفتاری و شخصیتی و توقعات و دیدگاهایی که دارید به زوج… ادامه دیدگاه »

با عرض سلام و خسته نباشید، خانمی ٣٨ ساله هستم که حدود ١٣ سال هست که ازدواج کردم و در این مدت زندگی زناشویی احساس خوشبختی می کردم و صاحب دختری ١١ ساله هستم، همسرم مرد بسیار خوب و متشخصی هستمد و از نظر مالی و عاطفی هم مشکلی با هم نداشتیم همه چیز خوب و عالی بود تا اینکه متاسفانه حدود هشت ماه پیش از طریق بازی کوییز، با پسری آشنا شدم که از خودم نه سال کوچکتر بود و پسر تیزهوشی بود و خارج از کشوردر حال تحصیل بودن و مجرد بودن و چند بار به من درخواست… ادامه دیدگاه »

سلام به شما مهدیه جان برای اینکه بتونید رفتار درستی در این شرایط داشته باشید نیاز هستش که در ابتدا بتونید احساسات همسرتون رو درک کنید و برای اینکه احساسات همسرتون رو درک کنید نیاز هست که خودتون رو جای همسرتون بزارید و ببینید که اگر شما همچین رابطه ای رو از همسرتون میدیدید چه برداشتی داشتید و چه عکس العملی ازتون سر می زد، عزیزم نیاز هست که شما مسئولیت کارتون رو بر عهده بگیرید و از هرگونه توجیهی خودداری کنید و همسرتون رو متوجه این موضوع بکنید که اشتباهتون رو پذیرفتید، البته نیاز است که به این نکته… ادامه دیدگاه »

ممنون از پاسختون، بخدا خودم خیلی خیلی پشیمونم و همون لحظه که متوجه شد و از من توضیح خواست من داستان رو صادقانه گفتم و اعلام کردم که کارم اشتباه بوده و هیچ توجیهی نداره. ایشون هم به من لطف داشت ولی من خودم رو نمی تونم ببخشم. در این مدت زندگی بزرگترین اشتباه زندگیم رو مرتکب شدم از اینکه جواب منو دادید بی نهایت سپاسگزارم.

عزیزم این خیلی خوبه که شما اشتباه خودتون رو پذیرفتین ولی دقت کنید که برای اینکه بتونید عملکرد خوبی داشته باشید و این بحران رو به خوبی پشت سر بزارید نیاز هست که قبل از هرچیز از سرزنش کردن خودتون خودداری کنید و فقط سعی در بهتر کردن اوضاع و جلب مجدد اعتماد همسرتون رو داشته باشید. نیاز هست که با توجه به حساس بودن همسرتون از سختی شرایط آگاه باشید و آمادگی این شرایط سخت رو داشته باشید بنابراین ممکن هست که از نظر روانی تحت فشار باشید، در این مسیر کمک گرفتن از مشاور خانواده و در صورت… ادامه دیدگاه »

سلام وقتتون بخیر ی سوال داشتم راجع به حقوق مادی خودم آیا این ددسته ک هروقت حقوق گرفتم بریزم تو کارتی ک دست همسرمه؟؟ در صورتی ک خودم میتونم مدیریتش کنم من هر وسیله ای ک ببینم برای خونه نیازه بی دریغ میخرم یا وسایلی ک نیاز خودمن اما به خورد و خوراک خونه کاری ندارم و به عهده همسرم گذاشتم ولی از طرفی میبینم همسرم زیر بار مشکلاته و به سختی امرار معاش میکنه دلم میسوزه از طرفی دوس دارم خودم مدیریت کنم اخیرا هم بحثمون شد ک حساب من از خونه جداست اما واقعا اینطور نیست از نظر… ادامه دیدگاه »

سلام به شما نسرین جان در این مورد نمی توان نظری بیان کرد چون دیدگاهای شخصی هر فرد در مورد مدیریت مالی و مدیریت مالی در زندگی مشترک متفاوت می باشد اما در این مورد موضوع مهم این است که شما و همسرتان بتوانیددر این مسیر باهم به توافق برسید چون اگر بخواهید هریک از شما مسیر متفاوت با دیگری را برود دلخوری های بینش ماها افزایش می یابد و بر روند زندگی مشترکتان تاثیر می گذارد . بهتر است بدون سرزنش کردن یکدیگر در مورد دیدگاهای مالی که دارید و همچنین توقعایتی که نسبت به یکدیگر دارید باهم صحبت… ادامه دیدگاه »

سلام من ۱۸ سالمه و امسال کنکور دارم.من به دیل دخالت های مادر و خواهرم تا حالا با دوستام بیرون نرفتم و هر وقت بخوام برم همش میگن اسمشون چیه ؟ عکسشونو ببینم؟ و اگر برم و برگردم میگن چیکار کردید؟ چیشد؟ عکس نگرفتی؟ و من دوست ندارم هر چیزی که اتفاق می افته رو تعریف کنم .مامانم فکر میکنه من مثل خواهرم هستم و باید همه چیز رو تعریف کنم ولی نمیدونه پسر ها با دختر ها فرق دارند.
به نظر شما باید چیکار کنم؟

سلام ۲۸ ساله هستم و به اسرار خانواده و بقای نسل با دختر بسیار نجیب و خانواده دار زیبا و… که ایشونم ۲۸ سال دارد اشنا شدم و در سن ۲۶ سالگی ازدواج کردیم . بنده با ایشون بسیار احساس خوشبتی میکنم اما چند ماهی هست که با دختری ۲۰ ساله آشنا شدم که بر خلاف سن کمشون درک بالایی از زندگی دارند احساس میکنم آرامش بیشتری در زندگی به من میده و در انتخاب خودم و ازدواجم عجله کردم و من نباید با هم سن خودم ازدواح میکردم . (با اینکه زندگی خوبی دارم اما احساس میکنم این زندگی… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز علی جان در ابتدا این نکته را در نظر بگیرید که شما فردی متاهل هستید و نیاز هست که در حین متاهل بود متعهد نیز باشید، شما خودتون این نکته را بیان می کنید که همسرتون فردی زیبا و نجیب و خوب هستن و زندگی آرومی با ایشون دارید. آیا تابحال از خودتون این سوال رو پرسیدین که با وجود داشتن زندگی خوب چرا یک رابطه ی دیگه رو شروع کردین؟ خب پاسخ سوال شما این هستش که شما با هر فردی هم که زندگی کنید قطعا بهتر از اون فرد نیز وجود خواهد داشت… ادامه دیدگاه »

سلام روز بخیز,سطح درآمد پدرم خوب بود تا حدود ۱۰ روز پیش که برعکس چندسال گذشته کم اوردیم.امروز من و برادرم متوجه شدیم پدر افتاده تو فاز شرط بندی رو بازی های فوتبالی و تمام این مدت داره میباز واسه همینه که حقوقش خیلی زود تموم میشه و کم میاریم,حتی پساندازی هم که داشتیم داره تموم میشه,خیلی مذهبی نیستسم ولی از بچگی بهمون حلال و حروم رو یاد دادن خود پدرم.الان که فهمیدیم این شرط بندی باعث این مشکلات شده نمیدونیم به مادرم بگیم یا نه؟(مادر سابقه حملات پنیک و تپش قلب دارن و این جور موقیت ها معمولا باعث… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز با توجه به شرایط مادر بهتر است در زمان فعلی در این مورد با ایشان صحبت نکنید و سعی کنید در زمان مناسبی بدون توهین و سرزنش کردن پدر در مورد اگاهی از این انتخاب مسیر توسط پدر باهم صحبت کنید و سعی کنید که صحبت های ایشان را نیز بشنوید و دیدگاها ی خودتان را نیز بیان کنید تا بتوانید در یک تعامل موثر با همفکری هم تصمیم گیری داشته باشید . این مسیرهای شرط بندی اعتیاد آور هست و می تواند فرد را به مدت زمان زیادی درگیر خود کند و اگر برای… ادامه دیدگاه »

سلام من پدر و مادرم باهم قهر هستند چه کنم

سلام به شما
عزیزم دعوا و اختلافات بین زن و شوهر امری کاملا طبیعی هستش و نیاز هست که شما از دخالت کردن در اختلاف های پدر مادرتون خودداری کنید و اجازه بدین که مسئله ی بینشون رو حل کنن.

سلام خانمی هستم ۲۸ ساله و همسرم ۳۵ سالشه ۱۰ ساله که ازدواج کردیم و همسر من مکرر به صورت چت با زنان دیگر ، چتهای خصوصی به من خیانت میکنه دخترم ۶سالشه و دلم نمی‌خواهد طلاق بگیرم ولی متنهای چت هایی که دیدم از ذهنم پاک نمیشه کمکم کنین توروخدا

سلام به شما عزیزم متاسفانه همسر شما در حال خیانت کردن به شما هستن و قطعا خیانت همسر مسئله ای نیست که بتوان آن را نادیده گرفت، بنابراین اگر شما قصد ادامه ی زندگی با ایشون رو دارید نیاز است که جهت جلوگیری از آسیب روحی سعی کنید از داشتن نقش منفعل خودداری کنید و سعی کنید به صورت فعالانه در این مورد برخورد کنید. عزیزم قطعا که خیانت همسر شما قابلیت توجیه نداره و رفتار ایشون نادرست هست ولی گاهی مواقع شما با رفتارتون میتونید باعث تقویت یا جلوگیری از یکسری رفتارهای همسرتون از جمله خیانت ایشون بشید. بنابراین… ادامه دیدگاه »

سلام وقت بخیر.خانمی هستم ۳۹ ساله و دارای سه فرزند دختر که دختربزرگم حدود۱۶ سالش هست ودخترکوچیکم ۴.۵ هست ومیخواستیم از طریق تعین جنسیت برای فرزندپسراقدام کنیم میخواستم ببینم ایا این کار درست هست یااینکه نه؟
ناگفته نماند که همسرم تک پسرهست

سلام به شما دوست عزیز
در این مورد نیاز است که به متخصص زنان مراجعه داشته باشید تا به شما راهنمایی لازم صورت گیرد و بتوانید در این مسیر تصمیم گیری داشته باشید .

سلام من یه دختر ۲۰ ساله هستم ما یه خانواده ۵ نفری هستیم پدرم آدم خوبی هستش و تا به امروز من هیچ وقت بهش شکی نداشتم اما از حدود یک ماه پیش اختلافاتی بین مادر و پدرم پیش اومد و از اون روز تا به الان اتفاقای ناخوشی رخ داده مامانم مچ بابامو گرفت که خیانت میکنه ولی بابام هی از زیرش در میره تا اینکه چند روز پیش یک نفر چندین بار به پدرم زنگ زد و درم رنگش پرید و گوشی رو گذاشت سایلنت مامانم شماره رو از رو گوشی پدرم برداشت و فهمیدیم یه خانومه مامانم… ادامه دیدگاه »

سلام به شما عزیزم احساس و نگرانی شما برای شما مادرتان قابل درکه ولی این مسئله را در نظر بگیر که شما نباید در کارها و مسائل خصوصی پدر مادرتون دخالت کنید به دلیل اینکه دخالت های شما نتیحه ی مثبتی در پی نخواهد داشت و به دلیل اینکه کاری از دست شما ساخته نیست باعث میشه به مرور از نظر روانی آسیب ببینید. این رو هم در نظر بگیرید که اگر پدر شما قصد خیانت داشته باشن به کارشون ادامه میدن و اگر در حال حاضر این کار رو نمی کنن به دلیل تصمیم شخصی خودشون است و احتمال… ادامه دیدگاه »

سلام، خانمی ۳۴ ساله هستم، ۱۴ سال هست که ازدواج کردم، سه فرزند دارم، همسری دارم که همه میگن خوبه، ولی خیلی کم حرف هست، توجهش به من خیلی کمه، به زنهای دیگه خیلی توجه داره، جدیدا همش بهش شک میکنم، همش فک میکنم داره بهم خیانت میکنه، اصلا نمیدونم باید چه کار کنم، همش فکر و خیال تو سرمه، دارم دیوونه میشم

سلام به شما زیبا جان داشتن نیاز به توجه و مراقبت از سمت همسرتان کاملا یک نیاز طبیعی می باشد و نیاز است که زوجین به علایق و نیازها و احساسات هم نوجه کنند و به آنها پاسخ بدهند اما عزیز در این مورد بی توجهی همسرتان را نمی توان به معنای خیانت برداشت کرد مگر اینکه شما مدرک لازم در این زمینه داشته باشید شما چه دلیلی برای خیانت و یا شک کردن به همسرتان دارید؟ ۲٫ تا به حال در مورد نیازها و خواسته هایتان با ایشان صحبت کرده اید؟ ۳٫ منظور شما از اینکه ایشان به زنان… ادامه دیدگاه »

باسلام دختری ۳۷ ساله هستم کارمند با مدرک کارشناسی ارشد که از ده سال پیش تا کنون خاستگاران متعددی داشتم که هیچ کدام ملاک های اولیه من نظیرتحصیلات و بعضا شغل قابل قبول من را نداشتند … به تازگی خاستگاری دارم که هم از نظر فرهنگی خانواده ای بسیار موفق دارد هم اینکه تحصیلات و شغل ایشان مورد قبول می باشد اما دو مسئله وجود دارد یکی اینکه ۷ سال از من کوچکتر هست و دیگر اینکه مشکل پوکی استخوان دارد که ممکن است ایشان را ملزم به استفاده از ویلچر نماید…. لطفا راهمایی بفرمایید. باتشکر

سلام به شما بهاره جان در این مسیر بهتر است دقت کنید که شرایط سنی شما از اهمیت زیادی برخودار می باشد و این اختلاف سنی نیاز است که در جلسات مشاوره پیش از ازدواج مورد بررسی قرار بگیرد تا با مصاحبه بالینی و انجام یک سری تست ها بتوانیم با بررسی سن تقویمی و رشدی هردوی شما در این مورد نظری را بیان کنیم در کنار اینکه شما با آگاهی از شرایط بدنی ایشان و اینکه ولیچر استفاده کردن ایشان از نظر شغلی و اجتماعی و حتی اقتصادی می تواند چه محدودیت هایی در زندگی مشترک برای هردوی شما… ادامه دیدگاه »

سلام. بنده پسری بیست و سه ساله هستم. چند سالی هست که به دخترا خاله کوچکتر از خودم علاقه مند شدم. ما عاشق هم دیگه هستیم و توی این چند سال به معنای واقعی برای رابطه مون تلاش کردیم و در کنار اون مطالب روانشناسی خوندیم و تست قبل از ازدواج دادیم که نتیجه خوبی داشته. اما در کنار مشکلات زندگی، ما یه مشکلی داریم که به دست خودم.ن قابل حل نیست. چند سالی هست که خانوادده هامون به خاطر دعوای خانوادگی با هم قهرن و با ازدواج ما موافق نیستن. این رو هم بگم که ما هنوز شرایط ازدواج… ادامه دیدگاه »

سلام به شما عزیزم با توجه به اینکه در حال حاضر قصد ازدواج ندارید و با توجه به اختلاف خانواده هاتون بهتر هست که این مسئله را به یکباره با خانواده هاتون مطرح نکنید چون احتمال اینکه با مخالفت شدید خانواده ها روبرو بشید بسیار زیاد است بنابراین نیاز است که از همین حالا هرچند وقت یکبار از قصدتون برای خانواده هاتون به صورت سربسته صحبت کنید تا به مرور از نظر ذهنی این آمادگی رو پیدا کنن هرچقدر که خانواده هاتون از نظر ذهنی با این مسئله آشنا باشن بهتر میتونن با ازدواج شما دو نفر کنار بیان. ضمن… ادامه دیدگاه »

سلام من ۳۵ سالمه ویه دختر دارم ولی یه مدته شوهرم مدام بهم میگه برو چیزی که من میخاستم تو نیستی ولی خودم کوتاه اومدم وبا قربون صدقه شوهرم به خاطر بچم کوتاه میام ولی دیگه روانی شدم که کجا برم وایا برم بزی طلاق؟

سلام به شما زینب جان قابل درک هست که روبرو شدن با این صحبت ها از سمت همسرتان برایتان با افکار و احساسات ناخوشایندی همراه می باشد اما عزیزم تنها با محبت کردن شما این موضوع بر طرف نمی شود و نیاز است که شما و همسرتان در مورد این موضوع و دلایل همسرتان و توقعاتی که نسبت به هم دارید باهم صحبت کنید تا بدانید این صحبت های همسرتان از چه افکاری از سمت ایشان نشعت می گیرد. چون اگر بخواهید مشکلات اصلی را نادیده بگیرید بازهم این اتفاقات و صحبت ها تکرار می وشد . در زمان مناسبی… ادامه دیدگاه »

سلام . من ۱۱ ساله ازدواج کردم و یه پسر ۴ ساله دارم . طی این سالها هر بار یه چت یا کامنت یا دوستی های مجازی با جنس مخالف از همسرم میدیدم که گاهی انکار میکرد گاهی میپدیرفت و توجیه میکرد یکی دو بار هم کارمون به روانشناس و مشاوره کشید ..‌ و همسرم بعد چند ناه مشاوره رفتن دیگه قول داده بود که اینکارو نکنه و من در تمام این اتفاقات خیلی داعون شدم اما تحمل کردم و بخشیدمش اما نشد که فراموش کنم تا اینکه دوباره بصورت اتفاقی یه سری کامنتهای ناجور لابلای کامنتهای یک پیج در… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز قابل درک هست که این اتفاقات و خیانت ها می تواند برای شما با فشار روحی زیادی همراه باشد . اما عزیزم در اینگونه مسایل خیانت و سبک‌های رفتاری نامناسب و نداشتن تعهد لازم فرد به زندگی مشترک تنها قول گرفتن کافی نمی باشد نیاز فرد از اشتباه بودن مسیر خود اگاه باشد و عواملی را که باعث ایجاد اینگونه رفتارها و بی تعهدی می شود را بررسی و درمان کند تا بتواند شرایط بهتری را ایجاد کند . در این مسیر با توجه به شناختی که از همشرتان دارید تصمیم گیری نهایی با خود… ادامه دیدگاه »

سلام ،من ۳۲ سالمه ، ۱ ساله ازدواج کردم،همسرم اخلاقاش خیلی بده،پرخاشگر و عصبیه،بد دهنه خیلی،داد و فریاد زیاد میزنه ،و جدیدا هم فهمیدم خاله زنکه،تمام مسائل زندگی منو مادرش میدونه،پیش مادرش از من بدگویی میکنه،از اخلاقای بد من میگه،من الان قهرم خونه ی پدرم هستم،همین موضوع باعث اختلاف شدید ما شده،از پدرم پیش مادرش بدگویی میکنه،چون پدر و مادرش از هم جدا شدن ایشون و برادرش وابستگی زیادی به مادرشون دارن،البته مادرش دخالتی تو زندگی ما نداره و منو دوست داره ولی گوش شنوا برای فضولیا و بدگویی های پسرش داره که همین آتیش تو زندگیمون انداخته،از لحاظ مالی… ادامه دیدگاه »

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

برای پخش فایل مرورگر خود را آپدیت کنید یا از اینجا فایل را دانلود نمایید.

دعوا بخشی از ارتباط است. این به این علت است که دو فرد کاملا یکسان نیستند، شما دیدگاه یکسانی نسبت به جهان نخواهید داشت. به همین دلیل است که ما زوج های متفاوت زیادی میبینیم و بر همین اساس هم تکنیک های مشاوره ازدواج متفاوتی وجود دارند.

مشاوره زوج ها، در صورتی که دعوای بین زوجین به یک تهدید جدی برای رابطه تبدیل می شود، ابزار مهمی است. وجود دعواهای گهگاه احتمالا در رابطه بلامانع است اما اگر این دعوا کم کم به کل زمان رابطه تسری پیدا می کنند، این منبعی از استرس و ناخوشایندی خواهد بود.

اینکه در رابطه همیشه از دعوا پرهیز شود ، تقریبا غیر ممکن است چرا که دو فرد دقیقا مثل هم نیستند، بنابراین یادگیری این که چگونه با این دعواها باید مواجهه کرد، بخش جدایی ناپذیر از یک رابطه سالم است.

ارتباطات عملکردی منجر به درک بهتری بین شما و فرد مقابلتان است و ادراک این نکته ی کلیدی برای رابطه و پیوند موفق لازم است. معرفی گونه های مختلف از مشاوره و درمان به شما کمک می کند تا بدانید کدام نوع از مشاوره ازدواج برای شما بهتر است.

مرکز مشاوره تلفنی آنلاین

روش مشاوره زوجین گاتمن سابقه ای بیش از سه دهه پژوهش و تمرین در مجموعه های کلینیکی با بیش از ۳ هزار زوج مورد بررسی دارد. روش گاتمن از تکنیک های مشاوره زوجین برای افزایش احساس، نزدیکی و احترام استفاده می کند. این تکنیک ها به شما کمک می کنند تا زمانی که حس می کنید در یک تگنا قرار گرفته اید، دعوا و مشاجره را حل کنید.

شما و فرد مقابلتان یاد می گیرید تا همدیگر را درک کرده و بفهمید و در مورد مسائل و مشکلات با آرامش به بحث بپردازید. روش گاتمن در مشاوره زوج ها، نشان می دهد که چگونه نقشه های عشق را بسازید که به شما کمک می کند تا با به نقشه درآوردن نگرانی ها، استرس ها، تفریحات، امیدها و تاریخچه ی او، در مورد دنیای روانشناختی فرد مقابلتان یاد بگیرید.

علاقه و تحسین با توصیف احترام و تقدیر از همدیگر تقویت می شود. این روشی از مشاوره زوجین است که به شما اجازه می دهد تا نیازهای خود را بیان کنید و بر مدیریت دعوا بیش از حل دعوا تاکید دارد. شما و فرد مقابلتان یاد می گیرید که صادقانه در مورد انگیزه ها و اعتقاداتتان صحبت کنبد.

صداقت و تعهد در یک رابطه بلند مدت و مادام العمر در این شیوه تقویت می شوند.

یکی از تکنیک های مشاوره زوجین، روایت درمانی است، که به دنبال جدا کردن مساله از فرد با استخراج مسائل مد نظر است.

درمانگر از شما خواهد خواست که مسائل و مشکلات خود را بصورت روایی تعریف کنید و سپس به شما کمک خواهد کرد که بخش های منفی از داستان را بازنویسی کنید.

با مشخص شدن مساله ای که خود فرد تشخیص نمی دهد اما چیزی است که فرد با آن درگیر می باشد، شما دید جدیدی به موقعیت خود خواهید داشت. روایت درمانی به شما کمک می کند تا به مساله از زوایای مختلف نگاه کنید:

زاویه فرهنگی،

سیاسی و اجتماعی.

با بیان مسائل منفی در یک شیوه روایی،

شما در داستان زندگی خود نقش پویایی خواهید داشت.

این پویایی قابلیت تغییر داستان را دارد. روایت درمانی به شما کمک می کند تا گذشته را کشف کرده و بخش های منفی را روشن سازید در حالی که اگر این رخ نمیداد مخفی باقی می ماندند. با کشف مفاهیم و رفتارها، شما به بینشی از حقایق دست خواهید یافت که شما و فرد مقابلتان را دچار مشکل می کرده اند.

بدین ترتیب، روش های جدیدی برای برخورد با مشکلاتتان بخصوص با بازنویسی روایت رابطه تان، پیدا خواهید کرد.

درمان عاطفی در زوج درمانی، برای اولین بار توسط دکتر سوزان جانسون مطرح شد.

این نوع از مشاوره ازدواج برای اولین بار برای زوج ها بکار رفت اما بعدها ثابت شد که برای مشاوره خانواده نیز مفید می باشد. روش دکتر جانسون در سراسر دنیا در بیمارستان ها، کلینیک ها، مراکز خصوصی و مراکز آموزشی بکار می رود.

هرچند درمان با محوریت عاطفه در اغلب موارد مفید است، با این حال، اگر افسردگی مشکوک ناشی از ناآرامی های مربوط به رابطه باشد، باید به ویژه این درمان را مدنظر قرار داد. معمولا به عنوان یک رویکرد کوتاه مدت، درمان با محوریت عاطفه سه هدف عمده دارد:

شناخت  پاسخ های احساسی مهم را تقویت کرده و گسترش می دهد.

به دنبال تضمین یک پیوند محکم بین شما و فرد مقابلتان است. درمان در طول تعاملات موقعیت هرشریک جنسی را تغییر می دهد و تعاملات مفید و جدیدی را در مشارکت شما ایجاد میکند.

اثبات شده که در درمان با محوریت عاطفی، در بیش از ۷۰ تا ۷۵ درصد موارد، روابط از وضعیت مساله دار به وضعیت بازیابی رسیده اند.

روانشناسی مثبت بر احساسات، مهارت های فردی و توانایی های سازنده تاکید دارد تا این مفهوم را تقویت کند که شادی ناشی از عوامل مختلف مغزی و احساسی است.

روانشناسی مثبت به شما کمک می کند تا لحظات شاد را به محض اینکه رخ می دهند تشخیص دهید نه زمانی که آن لحظات گذشته اند و دید پس نگرانه دارید.

طی این نوع از درمان، شما یاد می گیرید تا بر احساسات مثبت متمرکز شوید و در لحظه و حال حاضر زندگی کنید. بسیاری از زوج ها روانشناسی مثبت را مفرح و رهایی بخش می بینند.

متخصصان معتقدند ادراک شادی را از حادثه ای به حادثه دیگر دیکته می کند. برخی از افراد احساسات خود را حین بروز تشخیص نمی دهند اما بعد از گذشت زمانی از آن حادثه که منجر به بروز احساس شده است، آن را به وضوح تشخیص می دهند.

در این تکنیک از هشدارها استفاده می شود. درمانگر به مراجعان هشدار می دهد تا به آنها یادآوری کند که تجاربی را که در حال حاضر دارند رکورد کنند. این تمرین به شما یاد می دهد تا از لحظاتی که به تجربه در می آیند، لذت ببرید.

رابطه درمانی بر اساس تصویر ذهنی تکنیک های زوج درمانی روحی و رفتاری را با تکنیک های روان شناختی غربی، ترکیب می کند تا مولفه های ناهشیاری را که به شما کمک می کند تا فرد مقابلتان را انتخاب کنید، نشان دهد.

در این روش، شما و فرد مقابلتان به همدیگر ارتباط داده می شوید آن هم به شیوه های مثبت و بگونه ای که به هم اهمیت می دهید. درمانگر دعوا را به عنوان راه حل وضعیت می بیند تا به عنوان یک مشکل.

بررسی دعوا نکته ی کلیدی برای پیدا کردن راه حلی برای این عدم هماهنگی است. اختلافات احساسی در یک رابطه اغلب به عنوان نارضایتی، انتقاد یا خشم بیان می شود. این باعث می شود شما آسایش و راحتی را درافراد بیرون از رابطه خود جست و جو کنید.

رابطه درمانی بر اساس تصویر ذهنی، ریشه ی احساسات رفتارهای منفی را بررسی می کند تا علت ارتباط مشکل بین شما و فرد مقابلتان را کشف کند.

دانستن اینکه هر زوج به شیوه ی متفاوتی ارتباط برقرار می کند به حل مسائل کمک می کند. زوج ها یاد می گیرند که عدم تفاهمات نشانه هایی از عدم وجود عشق نیستند اما به نوبه خود زمانی که از طریق ارتباط برقرار کردن و مکالمه می توانند حل شوند، اتفاقاتی معمول هستند.

عدم توانایی برای ارتباط برقرار کردن به شیوه های سالم، در واقع بنیان بسیاری از مشکلات در رابطه هاست. دعواها و مشاجره ها در هر ارتباطی رخ می دهند اما با یادگیری رابطه برقرار کردن و با روشن کردن موقعیت ها، شما می توانید دعوا را به یک بحث سازنده تبدیل کنید.

ارتباط مهارتی است که مستلزم تلاش آگاهانه است.

آنچه که از نظر شما کاملا روشن و واضح به نظر می رسد ممکن است برای فرد مقابل شما به درستی قابل درک نباشد. این مهم است که شما انچه که در ذهنتان است بتوانید بگویید نسبت به اینکه از فرد مقابل انتظار داشته باشید از روی حالات شما و یا زبان بدنتان ذهن شما را بخواند.

چرا که محتملا خواندن ذهن از روی رفتار و حالات منجر به سوء تعبیر می‌شود.

تجزیه و تحلیل روش هایی که شما و فرد مقابلتان برای ارتباط برقرار کردن استفاده می کنید، بینش به سوء تعبیرها و عدم درک ها به شما می دهد. یک درمانگر می تواند شما را به اشکال عملکردی ارتباط راهنمایی کند که این عدم درک مقابل و سوء تعبیرها را تا حد زیادی کاهش می دهد.

مرکز مشاوره تلفنی آنلاین

یادگیری روش های جدید برای ارتباط برقرار کردن ممکن است در وهله ی اول غیر طبیعی جلوه کند اما به مرور به شما و فرد مقابلتان کمک خواهد کرد تا همدیگر را حمایت کرده و رشد دهید.

برخی از تکنیک های مشاوره زوجین یک رویکرد روانشناختی پویا برای درمان بکار می گیرند.

هدف روشن کردن ریشه های ناهشیار مسائل و مشکلات است، خواه این مشکل مربوط به یکی از طرفین رابطه باشد و یا هر دو. این نوع از مشاوره زوجین غالبا زمانی که الگوهای غیر عقلانی از عکس العمل وجود دارد، مناسب تر هستند.

اعتقاد مشاور تکنیک روانشناسی پویا بر این است که حوادث مهم زندگی و تجارب دوره کودکی تمایلات رفتاری افراد را شکل می دهند.

چنین تجاربی ممکن است یک نیاز تامین نشده یا دید مخدوشی از واقعیت را ایجاد کنند که منجر به رفتار نامتعادل و مشکل دار می شود. بینش به این حوادث برای تغییر ادراکات و الگوهای عملکردی رفتار بکار می رود.

موقعیت هایی مانند سوء استفاده جنسی از کودک یا یک والدین نامناسب می‌تواند منجر به انتظارات غیرمعقول از یک رابطه شود. انتظارات غیر منطقی گاها منجر به عدم اعتماد غیر منطقی یا حسادت می شوند.

در طی مشاوره زوجین، درمانگر تجارب عمده گذشته را به منظور تغییر انتظارات نادرست و روشن کردن واکنش های غیر منطقی به حوادث کنونی بررسی و کشف می کند.

زوج درمانی بدون در نظر گرفتن این که مشکلات در رابطه شما وجود دارند یا نه مفید و مناسب است. زوج درمانی محدود به شناسایی و حل مشکلات نیست؛ بلکه همچنین نزدیکی و صمیمیت جنسی را در یک ارتباط ارتقا می دهد.

مشاورها به زوجین کمک می کنند تا زندگی خود را با اضافه کردن رشد دوستی و راههایی برای نشان دادن عواطف و احساسات، غنی تر سازند. با فراهم آوردن تمرین هایی برای افزایش حمایت دو جانبه، درمانگر به هر زوج یاد می دهد چگونه بر مسائل موجود غلبه کنند و چگونه رابطه شان را مقاوم تر کنند.

یادگیری این که چگونه با چالش ها باید مواجه شد بدون کمک درمانگر، به اندازه ی غلبه بر هر مشکل دیگری که شما در حال حاضر تجربه می کنید اهمیت دارد.

جستجوی مشاوره ای که صمیمت را تشویق می کند برای زوج هایی که مشکلاتی در ارتباط دارند، مفید است.

بکارگیری این نوع از مشاوره قبل از ایجاد تعهدات عمده برای آینده ارتباط شما سودمند است. برخی از زوجین این نوع از درمان را در ارتباط فعلی خود سودمند می دانند چرا که کمک می کند ارتباط بدون مشکلی داشته باشند.

مشاوره فردی زمانی که یک فرد تمایلی به انجام درمان ندارد یا به عنوان یک پیش مقدمه ای برای زوج درمانی بکار می رود. اگر هر دو فرد قادر به دریافت کمک با روش های ارتباطی نیستند، مشاوره زوجین می تواند غیر موثر باشد.

یک مساله رایج در درمان فردی، حق حریم شخصی است که مطرح می شود. برخی از درمانگرها به مراجعان خود اصرار می کنند که قبل از اینکه درمانگر با شریک آنها بصورت فردی کار کند، حد و حدود حریم خود را تعیین کنند.

بهترین نتیجه زمانی می تواند انتظار رود که هر دوی زوجین متعهد به مشاوره باشند حتی اگر آنها خیلی هم به رابطه متعهد و پایبند نیستند.

برای اینکه برای مشاور به روشنی مشخص شود که چه چیزی دقیقا باعث دعوا می شود، هر زوج بایستی در هر جلسه به تنهایی و یا با همدیگر حضور پیدا کند.

در صورتی که ازدواج شما به نقطه ای رسیده است که فکر می کنید نیاز به یک مشاوره دارید، ممکن است به نظر برسد که انجام مشاوره به تنهایی و توسط خود ایده ی جالبی باشد. انتخاب تکنیک های مناسب مشاوره زوج که در بالا مطرح شد می تواند به موفقیت بیشتر کمک کند.

با این حال، بعضی مواردی وجود دارند که شما می توانید برای بهبود رابطه خود انجام دهید. در سالهای اخیر تعداد زیادی کتاب و مطلب در مورد مشاوره به زوجین نوشته شده که می توانید با مراجعه به آنها تا حدی آگاهی اولیه را پیدا کنید.

برخی از کارها را نیز می توانید انجام دهید تا به بهبود رابطه تان کمک کنید از جمله:

• شب های قرار ترتیب دهید – زمانهایی برای گذران به همراه همدیگر و نه حضور دیگران، بدون فشارهای ناشی از کار و کودکان یکی از بهترین راهها برای نزدیک شدن به همدیگر است.

• ازدواج را در اولویت کارهایتان قرار دهید- توجه کنید کدام یک از شما کارهایی را انجام می دهد که به ازدواج شما آسیب می زند.

• صحبت کنید- نه در مورد مسائل بلکه در مورد احساسی که راجع به این مسائل دارید. رو در رو نشستن بدون مزاحمت تلویزیون یا بچه هایی که در اطراف در حال شلوغی و دویدن هستند، ضروری است.

• به دنبال نکات مثبت باشید- ما اغلب به خصوصیات بدی که فرد مقابلمان دارد متمرکز هستیم در حلی که باید آگاهانه توجه خود را به خصوصیات خوب او در هر روز از زندگی معطوف کنیم.

• به تعطیلات بروید- دور شوید. حتی یک هفته دور بودن از کار و زندگی از اهمیت زیادی برخوردار است. این می تواند همه چیز را برای هر دوی شما تغییر دهد.

• نهایتا مهم تر از هر چیز این است که تایید کنید که مشکلی دارید و متعهد به حل این مشکل باشید چرا که کلید موفقیت در این است.

سوالات مشاوره پیش از ازدواج عبارتند از: چرا ازدواج کرده اید؟ چرا به یکدیگری علاقه پیدا کرده اید؟ دوست دارید به چه نحوی به پیشرفت نامزد خودتان کمک کنید؟ شما در رابطه با چه مشکلاتی مخالفت دارید؟ شما امور مالی تان را به چه نحوی همراه با یکدیگر مدیریت خواهید کرد؟ کارهای سخت را به چه نحوی تقسیم بندی خواهید کرد؟ آیا شما می خواهید بچه دار شوید؟ در صورت بله بودن جوابتان، چند تا؟ آیا اهداف شما با هم مطابقت دارند؟ در کجا زندگی خواهید کرد؟ آیا همه کارها را باید همراه با هم انجام دهید؟

شیوع تصور غلط در میان جوانان این است که اگر من با یک همسر ثروتمند یا تحصیل کرده از موقعیت اجتماعی مناسب ازدواج کنم، می توانم تمام واقعیت های تلخ در گذشته را فراموش کنم. از جمله فقر اقتصادی، فقر فرهنگی و بی سوادی والدین، فقدان موقعیت و جایگاه اجتماعی کاملا مناسب و ایجاد یک تحول جدید در زندگی فعلی. این موارد منجر به نادیده گرفتن معیارهای اخلاقی و شخصی از طرف افراد قبل از ازدواج و وضعیت مالی و اقتصادی به عنوان اولویت مهم می شود. به یاد داشته باشید که بدون توجه به معیارهای اصلی برای انتخاب همسر، و همچنین عدم احساس خوب، و تنها از نظر مادی گرایی و صرفا برای پول، ازدواج با یک فرد بدون شک منطقی نیست و قطعا اشتباه است. با این حال، نکات زیر به شما کمک می کند تا انتخاب های دقیق تر و تصمیمات آگاهانه تر را بگیرید.

علت ترس را شناسایی کنید بسیاری از مردم خودشان از ازدواج نمی ترسند، اما در حوادث و احتمالاتی که ممکن است در وقوع آن ها بسیار کم باشد، ترس و اضطراب زیادی دارند. پیدا کردن عواملی که در اجتناب از ازدواج دخالت دارند مهم است. دقیقا به آنچه که از آن می ترسید ؛ با نگاهی به گذشته، شرایط زندگی، باورهای شما، شما قادر به یافتن علت اصلی مشکل خود خواهید بود. پس از پیدا کردن عوامل صحیح و نادرست، آنها را بر اساس تفکر خود مطرح کنید و نتیجه را در بولتن برای خود بنویسید. آیا عوامل موثر بر ترس از ازدواج واقعا غیر قابل تحمل هستند یا آیا می توانند حل شوند؟ پس از ازدواج در زندگی خود چه تغییراتی می کنید؟ بهتر است همه صحنه هایی که باعث ترس شما و بدترین تصویر ذهنی می شود که باعث می شود شما از ازدواج خارج شوید را تصور کنید ، سپس فکر کنید که چگونه می توانید ان ها را برطرف کنید و موقعیت را بهبود بخشید.

مزایای ازدواج برای بیماران خوشبختانه، در جهان امروز، درمان های موثر و در دسترس بودن داروهای بهتر، کمتر پیچیده و موثر برای بسیاری از بیماران روانی مانند دیگر شهروندان می توانند زندگی عادی عادی داشته باشند. ازدواج مزایای زیادی برای بیماران دارد: رضایت از نیازهای عاطفی تشکیل خانواده و حمایت از خانواده. مراقبت های بیشتر از همسر و فرزندان بیمار. رضایت از نیاز جنسی. فقط حتما و حتما پیش از ازدواج با مشاور مشورت کرده و طرف مقابل را از این موضوع آگاه کنید.

سلام.۱سال و نیمه با پسری دوستم.خیلی همدیگه رو دوس داریم.خواستگاری هم کردن.منتها بخاطر کرونا عقب افتاده.مدتیه مریض شدم و خونوادم نباید بفهمن بیماریمو.ایشون اصرار دارن برم از خونه تا بتونه منو ببره دکتر.گفتن بازم زنگ‌میزنن برا خواستگاری.اگه پدرم قبول نکرد که بیان من همراهش برم.از ی طرف بخاطر خونوادم نمیتونم برم.از ی طرف درد دارم و ایشونم به شدت از درد من ناراحت و افسرده ان.از هیچکدوم نمیتونم بگذرم.دیگه نمیدونم چیکار کنم.لطفا شما راهنماییم کنید

سلام به شما فاطمه جان احساسات شما قابل احترام هست اما عزیزم شما در مورد دردتان و دلیل پنهان کاری از خانواده و اینکه باید با ایشان به پزشک مراجعه کنید را بیان نکرده اید و این موضوع اهمیت زیادی دارد ؟ در این مورد اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار بدهید در کنار اینکه بیان کنید که هریک زا شما چند سال دارید ؟ و همچنین اینکه دقت کنید که فرار کردن می تواند آسیب های زیادی را برای هردوی شما داشته باشند و این اقا اگر مایل به ازدواج با شما هستند نیاز است که از مسیر مناسب… ادامه دیدگاه »

سلام وقتتون بخیر حدود ۴ سال است که یک پسر هندی با من در تماس است در حد اینکه بعضی اوقات تماس میگیره و کمی حرف میزنیم ایشون از من خواستگاری کرده و این چهار سال به گفته خودش به ایران نیومد تا من درسم تموم بشه ولی الان قصد داره به ایران بیاد برای اینکه با من ازدواج کنه ولی من اصرار کردم که یکبار خودش تنها بیاد تا بیشتر باهم برخورد داشته باشیم و همدیگر را ملاقات کنیم ولی اون میگه که هزینه بلیط خیلی زیاد میشه اگه بخوام یکبار تنها بیام و برگردم و یکبار هم با… ادامه دیدگاه »

سلام به شما پریسا جان ببین عزیزم روابط مجازی شناخت لازم برای ازدواج نیست مخصوصا اگر در سن نوجواین وارد این ارتباطات شده باشید این وابستگی تاثیر زیادی بر انتخاب های هردوی شماها خواهد داشت پس بهتر سعی کنید که از تصمیم گیری هیجانی خوداری کنید در هرصورت ایشان اگر مایل به ازدواج هستند نیاز است که شرایط آشنایی بیشتر را ایجاد کنند در کنار اینکه نیاز است که شما به فرهنگ ، خانواده ، دلایل و معیارهای انتخاب ، زندگی کردن در کشور دیگر و… توجه کنید این انتخاب می تواند با شرایط شما پر ریسک باشد و بدون… ادامه دیدگاه »

خیلی ممنونم
ممنون از راهنماییتون🙏🏻

سلام. مدتیست با دختری در فضای مجازی آشنا شدم. علاقه ام نسبت به او زیاد است و قصد ازدواج دارم. مشکل اولم اینه که چجوری به خانوادم این قضیه رو بگم چون روی دوستی های مجازی، حساسیت دارند؟؟؟
مشکل دومم اینه که من و خانواده اهل نماز خوندن هستیم و دختر موردعلاقم اهل نماز خوندن نیست، این لطمه خواهد زد به روابط بعد ازدواج؟؟
و حتی اینکه اگه خانوادم بدونن اون دختر اهل نماز نیس، مخالفت میکنن متاسفانه!!!

سلام به شما آقا مهدی در اول اینکه بهتر سعی کنید در کنار احترام به احساسات خودتان به این موضوع توجه کنید که تصمیم گیری برای ازدواج بر مبنای شناخت در دنیای مجازی مورد تایید نمی باشد و برای تصمیم گیری نیاز به شناخت در دنیای واقعی می باشد در کنار اینکه تفاوت های مذهبی شما از اهمیت زیادی برخودار می باشد چون می تواند در توقعات شما ، دیدگاها و هدف های زندگی هردوی شما تاثیر داشته باشد . مخصوصا اینکه شما بیان می کنید که این موضوع از نظر خانوادیتان مورد پذیرش نمی باشد و در این حالت… ادامه دیدگاه »

سلام روزتون بخیر باشه من ۲۶ سالم هست و به تازگی با شخصی آشنا شدم. یک اخلاق وسوانه گونه خاصی دارم که روی جزئیات رفتار و یا ظاهر طرف مقابلم خیلی ریز میشم. و خب یکی از علت هایی که از رابطه قبلی ام (که حدود ۵ سال طول کشید) جدا شدم همین حساس شدن روی کارهای طرف مقابلم بوده. مثلا از مدل موی طرف و لباس پوشیدنش و علایقش گرفته تا طرز صحبت کردن با خانوادش و یا چیزهای دیگر. الان خب مثلا خیلی چیزهایی که تو رابطه قبلی از طرف مقابلم انتظار داشتم، ایشون داره ولی باز مسائل… ادامه دیدگاه »

سلام به شما عزیزم توجه کن که کمال گرایی و جزئی نگری شما از جمله رفتارهای وسواسی هستن که باعث میشه هیچ زمانی نتونید از بودن در هیچ رابطه ای احساس رضایت داشته باشید، دقت کنید که این افکار شما نیاز به اصلاح داره و اگر در جهت اصلاح افکارتون تلاش نکنید هیچ گاه موفق به لذت بردن از بودن در رابطه ای نخواهید بود. این فکر که این شخص، شخص کاملی نیست و من بهتر از این را می خواهم فکری وسواسی است که همیشه با شما همراه خواهد بود. دقت کنید که هیچ انسانی کامل نخواهد بود و… ادامه دیدگاه »

سلام من یک خواستگار برام اومد که خوب بود ولی شبی که میخواستیم قرار عقد تعیین کنیم برادرم گفت که یکماه عقد باشین و سر ساعت هشت شب خونه باشین و مسافرتم نه..درصورتیکه اون اقا میگفت و اصرار داشت که‌ نه من میخوام تو دوران عقد مسافرت برم و شیرینی این دورانو از ما نگیرید و این حرفا که ما هم بایک مشاوره حرف زدیم که‌گفت الان میان باهم عقد میکنن که همدیگرو بشناسند اگر میخوان صد سالم عقد باشه ایرادی نداره ولی از قانون و عرفی که شما تعیین کردین نباید بیشتر باشه یعنی اگر میگید ساعت هشت خونه… ادامه دیدگاه »

سلام به شما عزیزم برای پاسخ سوال شما نیاز هست که به تفاوت دوران نامزدی و عقد اشاره شود، دوران نامزی دوره ای است که دختر و پسر به قصد شناخت بیشتر باهم قرار ملاقات می گذارند و روابطشان بیشتر تحت نظارت خانواده ها است و نیاز است که در این شرایط بین روابط دختر و پسر نظارت و کنترل بشتری باشد به دلیل اینکه در دوران نامزدی دختر و پسر به عنوان همسر قانونی یکدیگر نیستند و احتمال به هم خوردن این رابطه زیاد است ولی در دوران عقد دختر و پسر از نظر قانونی و عرفی به عنوان… ادامه دیدگاه »

بله درست است ولی در خانواده ما نامزدی رسم نیست و اون اقا پسر اصرار بر عقد داشتند و تاکیید بر مسافرتم هم داشتن از این لحاظ قبول نکردیم و من واقعا نمیدونم با این طرز فکر خانوادم چیکار کنم و حتی بعد اون موضوع هم خود پسر بمن یکبار زنگ زدن ولی جواب ندادم خانوادم بیشتر میگن اگر در دوران عقد باهات رابطه جنسی برقرار کرد و گفت نمیخوامت با این اوضاع که مهریه هم درست درمون نمیدهند میخوای چیکار کنی چون بدبختیش واس خودته…

عزیزم در این مورد نیاز هست که شما خودتون در دوران عقد مراقبت های لازم رو داشته باشید و طبق عرف خانوادگیتون رفتار کنید که مشکلی براتون ایجاد نشه از طرفی هم با خانوادتون صحبت کنید و بهشون اطمینان بدین که مراقب هستین و متقاعدشون کنید که سختگیری کمتری داشته باشن، از طرفی هم نیاز هست که آقا پسر برای رسومات خانوادگی شما احترام قائل باشن و در واقع داشتن دیدگاهی منتعادل میتونه به شما کمک کنه.

سلام خسته نباشید ،من یک مشورت میخواستم من و عشقم در دو شهر مختلف من مشهد با ۱۹سال سن ایشون۲۵سال در شهر کاشان هستند و ایشون به من ابراز علاقه کردند همون اول خاستگاری از خودم اما مشکلی که من دارم خانوادم با روابط قبل ازدواج به شدت مخالف هستند و اگر چیزی بفهمن اجازه ازدواج نمیدن.ایشون گفتن به خاطر من میان مشهد خونه کار و همه چی میارن تا الان نصف کاراشون کردن فقط میخواستم بدونم اگه به خانوادم این رابطه رو نگیم چون جز ما دوتا هیچ کس نمیدونه و از راه دیگه مثلا دیدن من در دانشگاه… ادامه دیدگاه »

سلام به شما عزیزم بهتر هست که در این مورد با خانوادتون صادق باشین یا حداقل دروغ نگید ولی اگر فکر می کنین با بازگو کردن حقیقت با مخالفت شدی خانوادتون مواجه میشید میتونید طبق تصمیمی که گرفتین ایشون رو به خانوادتون معرفی کنید ولی با این حال بازهم نیاز هست که این فرصت رو برای خودتون و خانوادتون فراهم کنید که شناخت کافی و لازم در مورد ایشون به دست بیارید و بتونین انتخابی بر مبنای شناخت کافی داشته باشید. به دلیل اینکه هر دوی شما از دو شهر متفاوت با فاصله ی زیاد مکانی و بالطبع فرهنگی هستید… ادامه دیدگاه »

سلام چرا سوالمو جواب ندادین؟ اصلا تو سایت هم نگذاشتین!!!!

جواب سوال شما در همین لینک ارسال شده است

سلام من ۱۹ سالمه دختر خالم ۱۶سالشه. دو سه روزی میشه که فهمیدم خیلی بهم علاقه مند شده. من امسال کنکور دارم بعد دختر خیلی خوبیه از همه لحاظ دوستش هم دارم ولی خب نه در حدی که بگم عاشقشم! تصمیم خیلی سنگینیه برام تو این سن! ذهنم درگیرش شده … اونیکی از خاستگاراش رو بخاطر من رد کرده خخیبی هم دختر خجالتیی هست با خودم روش نمیشه بحرفه … تصمیم درست چیه؟ چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟

سلام به شما آقا رضا احساساتی که دارید قابل احترام هست اما هردوی شما در سن نوجوانی هستید و وارد شدن به پروسه ازدواج می تواند برایتان مشکلات زیادی را ایجاد کند پس بهتر است در کنار احترامی که برای احساسات خود قائل هستید تصمیم گیری در مورد آینده را به شرایط سنی و رشدی بهتر قرار بدهید تا بتوانید یک تصمیم گیری هدفمند و مناسب با شرایط داشته باشید . دختر خاله شما نیز بهتر است برای ازدواج به شرایط سنیش توجه کند تا بتواند تصمیم گیری بهتری داشته باشد اما اینکه او به خواستگارهایش نه می گوید مسئولیتی… ادامه دیدگاه »

سلام مجدد…
ممنونم ازتون بله کاملا حرفتون رو قبول دارم …

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news


اینجا Downloads-icon

مشاوره روابط زناشویی یکی از مواردی که بسیار پر دغدغه بوده و همواره افراد در آن با مشکلات و دغدغه های متعددی مواجه می شوند را می توان مسائل زناشویی و روابط زناشویی دانست روابط زناشویی در واقع به تمامی فعل و انفعالاتی گفته می شود که در بین مرد به عنوان زن و شوهر اتفاق می افتد و صرفاً نمی‌توان آن را روابط جنسی دانست.

۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲

بلکه مجموعه ‌ای از روابط عاطفی جنسی و حتی اجتماعی و خانوادگی آنها را روابط زناشویی می گویند که بسیار مهم است افراد بدانند که می ‌توانند به راحتی با بهبود روابط زناشویی خود آینده ای بهتر را از هر جهت برای خود رقم بزنند.

۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

چرا که مشکل در روابط زناشویی در هر کدام از زمینه های یاد شده می تواند سبب به وجود آمدن دغدغه های بیشتری در ابعاد گوناگون زندگی انسان ها شود.

مرکز مشاوره تلفنی آنلاین

اگر بخواهیم انواع مشکلات را در روابط زناشویی مورد بررسی قرار دهیم بایستی بگوییم که مشکلات می ‌تواند موارد متعددی مانند مشکلات جنسی مشکلات عاطفی مشکلات خانوادگی و اخلاقی و رفتاری باشد که به عنوان مهم ترین مشکلات افراد در مشاوره روابط زناشویی همواره از سوی زن یا مرد مطرح می شود و در واقع افرادی که به مشاوره روابط زناشویی مراجعه می‌کنند.

روابط جنسی عاطفی و مشکلات اخلاقی و رفتاری را به عنوان مهم ترین و اساسی ترین دغدغه خود در روابط زناشویی عنوان می‌کنند.

در ادامه به بررسی هر کدام از این مشکلات و تأثیر آنها بر روابط زناشویی می‌پردازیم.

اولین مشکل مهم و اساسی که گریبان گیر بسیاری از زن و شوهرها و همسران می شود را می‌توان مشکلات جنسی دانست که شاید اساسی ترین و پایه ای ترین موضوع می باشد و می تواند سبب به وجود آمدن مشکلات در سایر ابعاد زندگی مشترک نیز شود.

مثلا بسیاری از افرادی که به مشاوره روابط زناشویی مراجعه می کنند می گویند که نمی دانند چگونه بایستی به خوبی همسر خود را در روابط جنسی اغنا و ارضا نموده تا او از این موارد رضایت کافی را داشته باشد.

حتی بسیاری از افرادی که مراجعه می کنند بیان می کنند که نمی دانند آیا همسرشان از رابطه جنسی با آنها راضی است یا خیر.

در واقع عدم مشورت و صحبت در این زمینه چنان نزد آنها پر رنگ است که حتی نمی دانند که طرف مقابل آنها به چه میزان از روابط جنسی بین شان رضایت دارد و یا حتی رضایت دارد یا خیر.

بنابراین صحبت کردن در این زمینه ها و نیز بیان مشکلات و خواسته ها و نیازها از جانب طرفین می‌توانند سبب بهبود اطلاع آنها نسبت به علاقه ها و نیازهای طرف مقابل مهم شده و طبیعتا می تواند روابط جنسی بهتری را برای آنها در آینده رقم بزند که این روابط بهتر می‌تواند سبب به وجود آمدن اخلاق و روابط عاطفی مطلوب ‌تر نیز نزد آنها شده و به عنوان یک پایه زندگی آنها را محکم تر و موفق تر نماید.

دومین مورد مهم و اساسی که همواره خانواده‌ ها و همسران از آن به عنوان مشکلات مهم و اساسی خود یاد می کنند را می توان روابط عاطفی دانست در واقع در روابط عاطفی که بیشتر مشکلات آن در بین جنس زن مشهود است و افراد نمی‌توانند به خوبی با یکدیگر روابط عاطفی مناسبی برقرار نمایند و از آنجایی که زن ها در این موارد حساس تر هستند و نیازهای عاطفی شدیدتری دارند بیشتر تحت تأثیر قرار گرفته و ممکن است از این نظر بیشتر تحت فشار باشند و مشکلات بیشتری را به دوش بکشند.

بنابراین نیاز است که هر دو طرف به خصوص آقایان نسبت به نیازهای عاطفی همسر خود اطلاعات کافی و لازم را داشته باشند.

بدانند که چگونه بایستی به ارضا و پاسخگویی به نیازهای عاطفی طرف مقابل اقدام کند تا از این راه بتوانند روابط زناشویی و روابط مطلوب تری به صورت کلی با یکدیگر داشته باشند.

چرا که روابط عاطفی و روابط جنسی به نوعی مکمل یکدیگر بوده و کامل کننده هم هستند.

اگر این دو عنصر اساسی به عنوان اصول پایه به خوبی در زندگی مشترک رعایت شود سایر موارد نیز بهبود یافته و بسیاری از مشکلات در روابط زناشویی و زندگی کاهش خواهد یافت و نیاز به مشاوره روابط زناشویی نیز کمتر خواهد شد.

یکی دیگر از مشکلات مهم و اساسی که همواره در مشاوره روابط زناشویی از سوی زنان یا مردان مطرح می‌شود مشکلات اخلاقی و رفتاری یکی از طرفین و یا هر دوی آنهاست مشکلاتی مانند:

سایر موارد این چنینی از موارد بسیار مهمی هستند که همواره به عنوان مشکلات مهم رفتاری و اخلاقی در یکی از طرفین ازدواج و یا هر دوی آنها مطرح می شود که این مورد به دلیل اهمیت فراوان آن بایستی حتما پیش از ازدواج و در دوران نامزدی به خوبی مورد بررسی و تحقیق و تفحص طرفین قرار بگیرد تا آنها بتوانند به شناخت مطلوبی از طرف مقابل خود دست یافته و جهت ازدواج بی گدار به آب نزنند و با فردی که فکر می کنند.

برای ان ها مناسب است ازدواج کنند تا بتوانند ازدواج موفق تر و شاد تر را برای خود رقم زده و روابط زناشویی و عاطفی بهتری را تجربه نمایند.

برای این که افراد بتوانند به راحتی مشاوره روابط زناشویی را انجام دهند انواع مشاوره ها در این زمینه برای آنها در نظر گرفته شده است.

مثل بسیاری از افراد مشکل جدی دارند و همچنین از نظر وقت زمان کافی را برای حضور در مرکز مشاوره دارند و ترجیح می‌دهند تا به همراه همسر خود یا به تنهایی جهت مشاوره روابط زناشویی به صورت حضوری مراجعه نمایند تا بتوانند به خوبی از طریق ارتباط رو در رو با مشاور مورد نظر خود دغدغه ها و مشکلات خود را با بیان کنند.

از طرفی ممکن است افرادی زمان کافی برای انجام این کار را نداشته باشند و یا از بیان مشکلات خود به صورت حضوری خجالت بکشند بنابراین افراد می ‌توانند به راحتی از مشاوره روابط زناشویی به صورت تلفنی و یا سایر روش های آنلاین بهره ببرند که در این روش ها افراد زمان بسیار کمتری را صرف کرده و همچنین از نظر اقتصادی نیز برای آنها مقرون به صرفه است.

چرا که ممکن است فرد بخواهد از راه دور برای انجام مشاوره اقدام نموده و حضور پیدا کنند و بنابراین انجام مشاوره های تلفنی و آنلاین از طریق شبکه های اجتماعی و یا سایت مرکز مشاوره ما برای او بسیار مطلوب و دلخواه خواهد بود.

بنابراین افراد باید توجه کنند که با توجه به وضعیت خود از نظر زمانی اقتصادی و سایر جنبه های شخصیتی کدام یک از انواع مشاوره های روابط زناشویی را انتخاب می‌کنند و به انجام آن مبادرت می ورزند.

۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲

۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

اگر در خانواده خود و یا در اطراف خود فردی را می شناسید که با مشکلات در روابط زناشویی مواجه هست بایستی او را به انجام مشاوره روابط زناشویی هدایت نموده و تشویق کنید تا با مشورت با مشاور مورد نظر در این زمینه که نسبت به تمامی ابعاد روابط زناشویی تسلط و آگاهی کافی را دارد فرد بتواند مشکلات خود را به خوبی درمان نموده و برطرف نماید تا با داشتن روابط زناشویی بهتر با همسر خود بتوانند آینده ای بهتر را برای خود رقم زده و زندگی شاد تر و موفق تری را از این لحاظ تجربه نماید.

مشکلات خانوادگی در تمامی خانواده ها وجود دارد و نمی توانیم خانواده ای را پیدا کنیم که عاری از مشکلات بوده و بتواند ادعا کند که در خانواده او هیچ مشکلی وجود ندارد.

امروزه به دلیل شرایط بغرنج فرهنگی و اجتماعی و اوضاع نامناسب مالی و اقتصادی افراد خانواده و اینکه آنها نمی توانند زمان مناسبی را برای گفتگو با یکدیگر داشته باشند و به نوعی با کمبود زمان مواجه هستند.

مشکلات خانوادگی روز به روز بیشتر شده و خانواده های بیشتری را تحت تأثیر قرار می‌دهد. مشکلات خانوادگی انواع متعددی دارد که در هر یک از خانواده‌ها می‌توانند یک نوع از آن و یا حتی همه آنها نمود بیشتری داشته باشند.

سلام من ۲۱سالمه و همسرم ۲۹ حدود۲۰روزه عروسی کردیم امروز متوجه شدم ایشون پنهان کاری میکنن و حتی یه مورد هم ازشون پرسیدم دروغ گفتن بحث خاصی هم نبود که دلیلی واسه دروغ داشته باشه لطفا راهنمایی کنید

سلام به شما عزیزم نیاز هست که در یک شرایط مناسب به طور واضح و به صورت کاملا دوستانه با همسرتون در اینباره صحبت کنید و علت رفتارهاشون رو جویا بشید، البته بهتر هست که قضاوتی در مورد همسرتون نداشته باشید، ممکن هست که همسرتون دلیلی برای این کارشون داشته باشن که نمیتونن دلایلشون رو بیان کنن. دقت کنید که مدت کوتاهی از آغاز زندگی مشترک شما می گذره و بهتر هست که روی رفتارهاشون حساسیت به خرج ندین و فقط به دور از قضاوت در مورد احساسی که بهتون از کارشون دست داده صحبت کنید ولی اگر به مرور… ادامه دیدگاه »

سلام
من و همسرم یه روز خوش نداریم همش دعوا میکنیم یه دحتر ۱۴ ماهه دارم.شوهرم همیشه از من ناراضیه.همش شاکی و هیچ کار خوب منو نمیبینه.بخدا خسته شدم و چون بی منطقه من عصبانی میشم.همیشه میگه اون خوبه و من بد

سلام به شما
عطیه جان شما و همسرتون چند سالتونه؟
چه مدت هست که ازدواج کردین؟
آیا از ابتدا با یکدیگر مشکل داشتید؟
عمده ی اختلافات شما در مورد چه موضوعی است؟

مرکز مشاوره تلفنی آنلاین

سلام من نه ماه عقد کردم شوهرم خارج از کشور هستن خودم ایران فعلا نرفتم
ولی متاسفانه شوهرم خیلی بد دهنه بد گمانه به من لطفا راهنمایی کنید

سلام به شما آیه جان ببین عزیزم بدلی اگر منظور شما از ان شک و سوء ظن می باشد و یا رفتارهای کنترل کننده این ها موضوعات مهمی می باشند که اگر با نادیده گرفتن انها وارد زندگی مشترک شوید با مشکلات زیادی مواجهه خواهید شد پس بهتر است در کنار احترامی که برای احساسات خودتان قائل هستید قبل از ادقام به ازدواج اگر همسرتان به ایران می آیند باهم برای مشاوره پیش از ازدواج اقدام کنید در غیر این صورت بهتر است برای توضیحات دقیق نوع رفتارهای همسرتان در همین زمان خودتان مراجعه حضوری داشته باشید تا همه موارد… ادامه دیدگاه »

سلام ببخشید نظرات اینجا در دید عموم قرار میگیره نمیشه کمی شخصی تر باشه؟ ممنون میشم اگه به من پاسخ بدید

سلام به شما
خیر عزیزم امکان مشاوره به صورت خصوصی وجود نداره.
شما میتونین به صورت اسم مستعار و ناشناس سوالتون رو بپرسید.

با سلام و خسته نباشید من ۴۰ ساله هستم ۴ سال پیش ازدواج کردم و بچه ندارم ازدواجم از روی عشق و علاقه بود از زندگیم راضیم تنها مشکلی که دارم اینه که من و همسرم خیلی خیلی نسبت به مسائل جنسی سرد و بی تمایل هستیم ، اوایل ازدواج روابطمون بد نبود ولی در حد نرمال الان که ۴ سال گذشته تقریبا ماهی یک بار شایدم ۲ ماه یک بار با هم سکس داریم و این کم کم داره به یه مشکل نگران کننده تبدیل میشه چون هم من و هم همسرم فرقی برامون نداره که این قضیه تو… ادامه دیدگاه »

سلام به شما الهام جان نگرانی های شما قابل احترام هست اما عزیزم دقت کنید که این موراد زمانی می تواند آسیب زا باشد که یکی از شما تمایل بیشتری داشته باشد و دیگری نتواند به آن پاسخ بدهد اما اگر همین یک یا دوبار در ماه رابطه جنسی مناسبی دارید و هردوی شما از آن لذت می برید این موضوع جای نگرانی زیادی ندارد و احتمال اینکه مشکلی در این زمینه ایجاد شود کم می باشد . اما در مورد کاهش میل به رابطه جنسی می توان به موضوعات مختلفی رسید که یکی از موارد شرایط سنی می باشد… ادامه دیدگاه »

خیلی خیلی ممنونم از راهنمایی شما و اینکه بدلیل اینکه من ایران نیستم تنها راه ارتباطی از طریق اینترنت هستش امکانش هست برای این راهنمایی بفرمایید با تشکر

در این مورد می تونید در اسکایپ با ستاره ایرانیان ارتباط برقرار کنید تا برای مشاوره بیشتر شما را راهنمایی کنند

سلام خانمی ۲۱ساله هستم یکسال پیش همسرم ترکم کرد ولی الان دوباره سه ماهه که با همیم ولی ترس اینکه دوباره ترکم کنه مدام اذیتم میکنه

سلام من ۲۶ سالمه شوهرم ۳۰ سال ۴ سال ازدواج کردیم بچه نداریم چند ماهی هست متوجه شدم شوهرم تریاک مصرف میکنه بهش گفتم انکار کرد ولی من کاملا مطمئن هستم سر این قضیه همش دروغ میگه پنهان کاری میکنه .حتی گوشیش رو هم از من قایم میکنه جدیدا هم موقع رابطه جنسی ارضا نمیشه فکر میکنم بخاطر تاثیر مواد هستش …نمیدونم چه کنم به کسی هم چیزی نگفتم واقعا دارم دیوانه میشم از فکر و خیال

سلام به شما دوست عزیز قابل درک هست عزیزم که این شرایط برات با فشار روحی زیادی همراه هست اما دقت داشته باش که اگر شما مدرک و دلیل لازم برای اعتیاد ایشان دارید بهتر است در احترام و بدون تهدید و یا سرزنش کردن ایشان با مدرک با ایشان صحبت کنید و احساسات و دیدگاه خودتان را بیان کنید در کنار اینکه بیان کنید هدف و برنامیشان برای ادامه زندگی مشترکتان چیست تا شما نیز بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید . بله ممکن است این به ارگاسم نرسیدن با مصرف مواد ارتباط داشته باشد و نیاز است در… ادامه دیدگاه »

ممنون از پاسختون … راستش من هیچ مدرکی که بهش اثبات کنم ندارم و شوهرم هم کاملا انکار میکنه و حاضر نیست اصلا درموردش صحبت کنیم ..وضع مالی خوبی هم داریم و خیلی راحت میتونه هر چیزی مصرف کنه و هر کاری بکنه …الان من نمیدونم سکوت کنم و بیخیال باشم ؟؟ یا دعوا و سرصدا کنم و خانواده ها را ذر جریان بگذارم ؟؟ البته اینم بگم که شوهرم از کسی حساب نمیبره خیلی مغرور و لجوج هست ولی در کل پسر خوبیه و مثبت و بدون حاشیس یکسالی هست که رفته سراغ رفیق ناباب تریاک و اینطور مسائل….… ادامه دیدگاه »

ببین عزیزم وقتی شما مدرکی ندارید پس اطمینانی نیز برای مصرف موارد توسط ایشان وجود ندارد و نمی توان بیان کرد که بخاطر اینکه ایشان از نظر مالی وضعیت خوبی دارند پس حتما مواد مصرف می کنند و اگر شما بدون مدرک و دلیل بخواهید با خود ایشان و یا دیگران صحبت کنید واکنش نشان دادن و نپذیرفتن طبیعی می باشد چون شما دارید صحبتی را می کنید که دلیلی برای آن ندارید و ممکن است تنها بخاطر ترس های خودتان باشد . ببین عزیزم بهتر هست که با توجه به روحیتات همسرتان در مورد این موضوع با شخصی صحبت… ادامه دیدگاه »

سلام، ۱۸ سالمه ۸ ماهه که عقد کردم نامزدم ۲۴ سالشه و ازدواجمون سنتی و فامیلی هست، تو این مدت عقدمون ۳دفعه دعوامون شده که با پا در میونیه بقیه دوباره آشتی کردیم،الانم دوباره قهریم سر هیچی، یهو بهم زنگ زد گفت ما به درد هم نمیخوریم بیا بریم توافقی طلاق بگیریم، چند بار هم به این موضوع اشاره کرده که من قبلا با کسی دوست بودم در صورتی که اصلا اینجوری نبوده همه هم میدونن من اهل دوستی با جنس مخالف نیستم و ارتجاعی بودن پرده بکارتم و خون نیومدن هم شک اون رو چند برابر کرده من هم… ادامه دیدگاه »

سلام به شما زهرا جان ببین عزیزم شما در دوران عقد هستید پس بهتر است سعی کنید که به این موضوعات توجه بیشتری داشته باشید چون این شک و سوء ظن می تواند آسیب زا باشد و همچنین اینکه شماها به نظر می رسد نمی توانید تعامل موثر را باهم داشته باشید در این مسیر بهتر است سعی کنید که واقعیت بیرونی را مد نظر قرار بدهید چون این سبک روابط می تواند در دروان ازدواج نیز آسیب زا باشد . پس بهتر است در کنار احترامی که برای هردویتان قائل هستید سعی کنید که برای زوج درمانی اقدام کنید… ادامه دیدگاه »

ممنون که جوابمو دادید نامزدم موافقت نمیکنه که بریم زوج درمانی و مشکل هم از اونه من مشکلی ندارم که تنها برم مشاوره یا خودم به مشاوره زنگ بزنم، الان تنها مشکل من اینه که با این شرایط با پیشنهاد طلاق نامزدم موافقت کنم یا نه… نامزد من بدون هیچ مقدمه ای به من زنگ زده میگه دوست ندارم نمیخوامت بیا بریم توافقی طلاق بگیریم، و کارهای قبلشو به من یادآوری کرد که بهم ثابت بشه که دوستم نداره، واقعا کاراشو که یادم میاد راهی جز جدایی واسه زندگیم نمیبینم، همیشه درحال سرزنش کردن من هست و خودش و خانوادشو… ادامه دیدگاه »

ببین عزیزم در این زمینه اگر دوران نامزدی شما که دوران شناخت می باشد به شما شناخت مناسبی نسبت به نامزدتان نداده است که بتوانید سالها با ایشان با اطمینان وارد زندگی مشترک شوید و ایشان نیز تلاشی برای بهبود این مشکلات نمی کنند تنها ماندن و ادامه دادن این رابطه به سبک فعلی برای شما با فشارهای روحی بیشتر و آسیب های بیشتر همراه خواهد شد . بهتر است در این مسیر خودتان برای مشاوره حمایتی مراجعه کنید تا بتوانیم در یک تعامل دو طرفه همه شرایط را مورد بررسی قرار بدهیم و به شما در این تصمیم گیری… ادامه دیدگاه »

سلام من تازه عقدکردم وبه همسرم گفتم که رابطه فقط شب عروسی باشه.شب عقدداخل اتاق ایشون رابطه میخواست من قبول نکردم ایشون باآلت ومن بالباس زیربودم میخوام بدونم خیلی عجله کردیم هردو .۸

سلام به شما زهرا جان
قابل درک هست که یک سری نگرانی ها برای شما وجود دارد اما عزیزم دقت داشته باش که بهتر است در این مورد براساس هنجارهای خانوادگی و فرهنگی و همچنین دیدگاهای فردیتان باهم صحبت کنید تا بتوانید در مورد رابطه جنسی و و نوع و میزان آن باهم به توافق برسید .
بهتر است از سرزنش کردن خود خوداری کنید شما ها به صورت رسمی و قانونی باهم ازدواج کرده اید و توجه و پاسخ به نیازهای هم یک روند طبیعی می باشد اما نیاز است که بدونم اضطراب صورت گیرد.

سلام من ۸ ماهه عقد کردیم و مثلا نامزد هستیم ولی احساس میکنم شوهرم به من خیانت میکنه چند باری پیام از دختر دیدم تو گوشیش ولی هربار توجیح میکرد کارشو من باور نکردم توجیهشو ولی میترسم از طلاق و هرروز دارم عذاب میکشم من هیچی واسش کم نمیذارم حتی از لحاظ جنسی نمیدونم باید چکار کنم تورو خدا راهنماییم کنین

سلام به شما عزیزم دقت کن که این مسئله نیاز به توجه ویژه از جانب شما دارد و اگر به دلیل ترس از طلاق سعی کنید که خودتون رو گول بزنید و واقیعت و تحریف کنید کار درستی نخواهد بود بنابراین نیاز است که در این مورد به صورت جدی با همسرتون صحبت کنید و همچنین به مشاور خانواده نیز مراجعه کنید تا بتونید در این مسیر تصمیم گیری درست و مطمئنی داشته باشید به دلیل اینکه این مسئله نیاز به بررسی بیشتر دارد و باید دید که علت این رفتارهای همسرتون یک اختلال شخصیتی در همسرتون هست (که در… ادامه دیدگاه »

سلام من ۳۴ سالمه و ۲ساله که ازدواج کردم مشکل من اینکه موقع سکس باشوهرم وقتی میخوام ارضا بشم باید حتما به فیمای پورن فکر کنم تا ارضابشم همینطوری بصورت عادی ارضا نمیشم درصورتی که قبلش یه ربع تا۲۰دقیقه معاشقه داریم وآمادگی کامل پیدامیکنم برای سکس. این موضوع خیلی منو اذیت میکنه وشوهرم هم ازاین موضوع خبر نداره .چیکار کنم که این موضوع در من خوب بشه و بصورت طبیعی ارضا بشم؟

سلام به شما باران جان در این مورد نیاز است که در اول از تماشایی خرگونه فیلم پورن خوداری کنید و در کنار آن دقت کنید که در این خیالپردازی ها در این فیلم های پون شما چه رابطه ای را تجربه می کنید و در این خیالات چه چیزی برایتان تحریک کننده می باشد چون این موضوع اگر یک رفتار باشد که سالم است و انحرافی مانند روابط سه نفر و یا هر نوع رابطه غیر متعارف دیگر را شامل نمی شود می توانید از همسرتان بخواهید که به این سبک با شما رابطه داشته باشند اما اگر موارد… ادامه دیدگاه »

سلام
بعد از ۵ماه فهمیدم من شخصیت مهرطلب نصبت ب همسرم دارم 😔
۵/۵ماهه ازدواج کردم
لطفاً کمکم کنید ک چجوری خودمو درمان کنم؟
حتی گاهی ناخودآگاه بدون اینکه چیزی ازش دیده باشم بهش شک میکنم،چون با خواهرم خوش برخورده همش این فکرمیاد ب ذهنم ک اون از خواهرم خوشش میاد😔😔😔من واقعا نمی‌خوام اینجوری باشم
یا همش فکر رفتن همسرم میاد تو سرم
لطفا کمکم کنید،افکار منفی تو ذهنم هجوم آوردن و من هرروز درحال جنگیدن با این افکارم
یا بیخودی فکر خودکشی میاد تو سرم
مشاوره هم نمیتونم برم،فقط بهم راه حل بدین لطفا
ممنونم

سلام به شما مونا جان در این مسیر بهتر است شما خودتان به صورت حضوری به طرحواره درمانگر مراجعه داشته باشید تا بتوانیم در این زمینه با بررسی طرحوارهای بنیادین شما که نشعت گرفته شده از دوران کودکیتان می باشد به شما کمک کنیم تا بتوانید شرایط بهتری را تجربه کنید . این افکار و احساساتی که شما بیان می کنید اگر با واقعیت بیرونی همخوانی نداشته باشد و نگرانی و احساسات شما باشد می تواند برای زندگی مشترکتان و شرایط روحی خودتان آسیب زا باشد پس بهتر است با بینش به شرایط روحی خودتان و افکارهایی که دارید برای… ادامه دیدگاه »

علائم اختلالocdرو دارم
عشق بیمار گونه…
البته از وقتی ک متوجه این مشکلم شدم انگار خنثی شده، تا فکری میاد ب سرم یادم میاد ک من اختلال دارم و حقیقت برام روشن میشه و افکارم سرکوب میشن
ب نظرتون این خوبه؟
از وقتی ک ازدواج کردم ، روی ناخن کشیدن ب روی پارچه یا لباس حساس شدم یجوری ک شکنجه میشم دندونامو بهم فشار میدم و دستامو مشت میکنم حتی گاهی سرمو بین دوتا دستام میگیرم…
ب نظرتون بیماریم خفیفه یا شدید؟!

ببین عزیزم بدون مصاحبه و بررسی علایم شما نمی توانیم بیان کنیم که شما اختلال وسواس داریدبرای تشخیص گذاری نیاز هست که متخصص بررسی لازم را انجام بدهد و بعد در مورد روند درمانی اگر نیاز باشد به شما توضیح داده شود . این علایمی که بیان می کنید ( روی ناخن کشیدن ب روی پارچه یا لباس حساس شدم یجوری ک شکنجه میشم دندونامو بهم فشار میدم و دستامو مشت میکنم حتی گاهی سرمو بین دوتا دستام میگیرم…) می تواند نشان از فشار های عصبی و روحی باشد که شما آن را تجربه می کنید که حتی می تواند… ادامه دیدگاه »

سلام من ٣٢ سالمه و شوهرم ٣۵ سالشه من سال ٩٢عقد کردم و سال ٩۴ عروسی کردم ،ازدواج من فامیلی و سنتی بوده و من هیچ علاقه ای ب شوهرم نداشتی به اصرار و صلاح دید خانواده قبول کردم توی دوران عقد ما هروز دعوا داشتیم و اون من و کتک میزد ألبته شکنجه میداد توی اون مدت هر کار کردم قبول نکردم جدا بشم و بعد عروسی کردم با تمام مشکلات یه هفته بعد از عروسی زد صورتم بخیه خورد و یک ماه بعد از عروسی اون تصمیم گرفت بیاد خارج از کشور و من تا ٣سال و نیم… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز قابل درک هست که این شرایط رفتاری شما و نوع ارتباطی که شما باهم دارید برای شما با فشار روحی زیادی همراه می باشد اما در این مسیر دقت کنید که خیانت می تواند برای شما آسیب های بیشتری را به همراه داشته باشد پس بهتر است سعی کنید که در این مسیر ارتباط خود را با هر فرد دیگری تا زمانی که متاهل و متعهد به همسرتان می باشید ترک کنید و سعی کنید که در مورد ادامه زندگی مشترک تصمیم گیری کنید و اگر ادامه این مسیر برایتان میسر نیست و با توجه… ادامه دیدگاه »

Slm

سلام سوالتان را می توانید در همین قسمت ارسال کنید

خسته نباشید

سلام من ۳۲ سالمه،۱ ساله ازدواج کردم،و اخلاقهای همسرم واقعا بده،الان هم به قهر خونه ی پدرم هستم،بد دهنه ،ریز بینه و مسائل کوچیک رو خیلی بزرگ و وحشتناکش میکنه،پرخاشگر و عصبیه ،خیلی زود جوش میاره و داد میزنه ،و جدیدا هم فهمیدم خاله زنکه،جلوی مادرش از من و اخلاقای بدم میگه ،مادرش دخالت نداره تو زندگیمون ولی گوش شنوای خوبی برای پسرش هست و ناخودآگاه اجازه به پسرش میده که به این کاراش ادامه بده،هرسری تو دعوا حرف طلاق میزنه و بعد میگه پشیمون شدم،به علت اینکه پدر و مادرش از هم جدا شدن ایشون و برادرش وابستگی زیادی… ادامه دیدگاه »

سلام به شما عزیزم همسر شما نیاز به مراجعه به روانشناس و روان درمانی دارن بهتر هست به جای قهر کردن و یا سکوت در برابر رفتارهای ایشون در یک فرصت مناسب با ایشون در مورد مشکلاتتون صحبت کنید و این صحبت کردنتون نه در مورد مادر ایشون یا پدرشما بلکه فقط در مورد خودتون صحبت کنید و نیاز هست که به ایشون پیشنهاد مراجعه به مشاور خانواده بدین و اگر ایشون مقاومت کردن خودتون به تنهایی به مشاور مراجعه کنید و مشاوره ی حمایتی دریافت کنید. دقت کنید که در این مسیر نیازمند صبر هستید و ممکن هست همسرتون… ادامه دیدگاه »

سلام وقتتون بخیر. من با دوست پسرم به یک مشکل اختلاف نظر خوردیم و‌اونم اینه که مادر ایشون خیلی باهاش راحته و یه روزی در مورد این صحبت کرده که مردها خیلی با خانمها متفاوت اند و اگر شغل مرد جوری باشه که مجبور باشه در رفت و امد باشه به کشورهای دیگه٫ ۱۰۰٪ همه ی مردها توی اون مدت با اشخاص دیگه ای رابطه ی جنسی دارند و به معنی این نیست که دیگه همسرشون رو دوست ندارند و خیانت به حساب نمیاد فقط غریزشون اینجوری هست!!!! از زمانی که مادر ایشون این حرف رو زده٫ دوست پسرم طرز… ادامه دیدگاه »

سلام به شما
در زندگی مشترک تعهد داشتن به رابطه یکی از عوامل مهم و اصلی پایداری زندگی مشترک هستش و این دلایلی که مادر ایشون بیان کردن توجیه درستی نیست و نمیشه گفت هر مردی بر اساس غریزه حق هر گونه رابطه ای رو داره، شروع زندگی مشترک به معنی تعهد داشتن به شریک عاطفی هست و اگر به این دلیل هر فردی با شخصی دیگر رواب جنسی داشته باشه قطعا این روابط در زندگی مشترک تاثیرات بدی خواهد داشت علی الخصوص اینکه شما با این مسئله مشکل دارید و نمیتونید با این مسئله کنار بیاید.

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

برای دریافت مشاوره آنلاین رایگان یکی از موضوعات زیر را انتخاب کنید سپس پرسش خود را بیان کنید

چگونه یک مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی پیدا کنم؟ چطور می توانم به مشاوره آنلاین رایگان اطمینان کنم؟ یک مشاور خوب چه ویژگی هایی دارد؟

شما می توانید سوالات روانشناسی خود را در بخش کامنت ها از متخصصان ما بپرسید و اطمینان داشته باشید که تنها هدف ما یاری رساندن به شما برای داشتن زندگی بهتر است.

حال می خواهیم توضیح دهیم که منظور از مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی در کلینیک روان آرام چیست؟ در مشاوره آنلاین روانشناسی ارتباط با مراجع از طریق وسایل ارتباطی الکترونیکی انجام می شود. البته لازم به ذکر است که در مشاوره آنلاین روانشناسی بیشتر موضوعاتی همچون روابط بین فردی و چالش ها و مشکلات مورد درمان قرار می گیرد و دیگر مشکلاتی که شامل بیماری ها و اختلالات روانی است بایستی از طریق مراجعه حضوری صورت گیرد.

مرکز مشاوره تلفنی آنلاین

در این نوع مشاوره متخصصان کلینیک روان شناسی روان آرام با تکیه بر تجربیات چندین ساله خود راهکارهایی عملی را به شما ارائه می دهند تا بتوانید هر چه بهتر مشکلات خود را حل کنید. در این بین متخصصان ما اقدام به آموزش تکنیک ها و مهارت هایی می کنند که شما را در برابر چالش های پیش آمده یاری می کنند.

علاوه بر این کلینیک روان شناسی روان آرام سعی می کند تا با معرفی مقالات و کتاب هایی در این زمینه نیز در جهت رفع مشکلات شما را یاری دهد.

مشاوره آنلاین روانشناسی مزیت های زیادی که دارد که با توجه به شرایط شخص مراجع قابل بررسی است. در ادامه اشاره ای به انواع مزیت های این نوع مشاوره می کنیم.

عدم علاقه به جلسات حضوری : بسیاری از افراد به دلیل شرایط روحی خاصی که دارند از جلسات حضوری ابا دارند. در برخی از موارد نیز مشکلات افراد به صورتی است که از بیان آن به صورت رو در رو اکراه دارند. به همین دلیل است که مشاوره انلاین برای این قبیل از افراد بهترین راه پیش روست. البته این امکان وجود دارد که در جلسات مشاوره آنلاین روند یاری به شما به صورتی پیش رود که دیگر نگرانی از بابت جلسه حضوری نداشته باشید. می توان گفت با یک تیر دو نشان زده اید.

عدم توانایی حضور در جلسات : بسیاری از افراد به دلیل دور بودن نمی توانند از جلسات حضوری مشاوره استفاده کنند. از جمله این موارد می توان به ساکنین شهرستان ها و یا هموطنان مقیم خارج از کشور هستند که می توانند از خدمات مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی بهره ببرند.

هزینه کمتر : جلسات مشاوره آنلاین نسبت به جلسات حضوری هزینه کمتری را در بر می گیرد و از این جهت می تواند مناسب کسانی باشد که می خواهند هزینه های کمتری متحمل شوند.

مشکلات سطحی : برخی از افراد دارای مشکلات سطحی در زمینه روانشناسی هستند که آن ها را از حضور در جلسات باز می دارد. این افراد ترجیح می دهند به جای آنکه زمان صرف جلسات حضوری کنند با مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی این مشکلات سطحی را حل کنند.

 

برای مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی کلینیک روان آرام می توانید در قسمت کامنت ها سوالات خود را بپرسید تا روانشناسان و متخصصین ما به سوالات شما پاسخ دهند. دقت کنید که برخی از مسائل و مشکلات نیازمند درمان طولانی مدت هستند و در این مورد متخصصین ما کمک می کنند تا مشکلاتتان را حل کنید.

 

مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی در موضوعات مختلفی انجام می شود که به فراخور موضوعات ممکن است تعداد جلسات متفاوتی را در بر گیرد.از جمله این موضوعات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشاوره روانشناسی ازدواج آنلاین : ازدواج همواره یکی از مهم ترین اتفاقاتی است که در زندگی شخصی ممکن است رخ دهد و دلیل آن تعهد و پیوندی است که برای یک عمر می پذیرید. اهمیت ازدواج باعث شده است که استفاده از مشاوره ازدواج امری انکار نا پذیر و کاملا ضروری باشد.

مشاوره ازدواج ممکن است در مقاطع مختلفی رخ دهد که بهترین زمان آن پیش از ازدواج است. مشاوره ازدواج یکی از مسائلی است که می توانید در مراحل اولیه با استفاده از مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی به نتایجی دست یابد که در صورت ریشه دار بودن برخی از مسائل ممکن است به جلسات حضوری ختم شود. روانشناسی ازدواج می تواند شما را در انتخاب مناسب تر و همچنین ادامه زندگی با فرد مورد نظر یاری دهد.

مشاوره تحصیلی آنلاین : تحصیل یکی از مسائلی است که بخشی از آینده افراد به وسیله آن تعیین می شود. از آن روست که مشاوره تحصیلی می تواند به خوبی فرزندان شما و حتی خود شما را در انتخاب رشته و راه تحصیلات یاری دهد. از جمله این مسائل می توان به چند راهی هایی که در طی انتخاب رشته دبیرستان، دانشگاه و … برای افراد پیش می آید اشاره کرد.

این در حالی است که بسیاری از افراد حتی پس از ورود به دانشگاه متوجه می شوند مسیر طی شده را اشتباه آمده اند و باید تصمیمی جدید بگیرند. به همین دلیل است که استفاده از مشاوره تحصیلی در هر سنی لازم است تا بتوان به فرد کمک کرد استعداد و علائق خود را بشناسد و با توجه به آن ها قدم در راه تحصیل بگذارد.شما می توانید با استفاده از مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی به راحتی با مشاوره تحصیلیتان در ارتباط باشید البته دقت کنید که در برخی مواقع شرایط مراجعین به صورتی است که بایستی از خدمات طولانی مدت مشاوره استفاده کنند، اما در بیشتر موارد این مشکلات با چند سوال و جواب کوتاه در حال حل است.

مشاوره کودک و نوجوان آنلاین : مشاوره کودک و نوجوان برای همه والدین و کودکان امری ضروری است . این مشاوره تنها محدود به کودکان و نوجوانی نیست که دارای مشکلات رفتاری هستند بلکه بسیاری از آن ها برای آنکه استعدادهای خود را کشف کنند نیز نیاز به مشاوره دارند.

دوره نوجوانی نیز یکی از دوره هایی است که والدین بیشترین تنش را با فرزندان خود دارند به همین دلیل مشاوره برای والدین و نوجوانان به آن ها کمک می کند تا بتواند روابط سالم تری را در کنار هم تجربه کنند. همچنین استفاده از این مشاوره می تواند روابط نوجوانان و والدین را در آینده نیز تحت تاثیر قرار دهد. دقت کنید که در بسیاری موارد والدین بایستی آموزش هایی در رابطه با برقرار ارتباط با نوجوانان خود ببینند، در اینصورت پیشنهاد میکنیم هر چه سریعتر نسبت به این مسئله اقدام کنید.

این موضوع از آن جهت اهمیت می یابد که مسائل و مشکلات دوران نوجوانی ممکن است اثرات دائمی روی زندگی نوجوانان بگذارد و بی توجهی به این دوران موجب پشیمانی همیشگی شما شود.

مشاوره فردی آنلاین : حتما برای شما پیش امده است که از کمبود اعتماد به نفس خود شکایت دارید یا از ناتوانی در برقراری ارتباط با اطرفیان خسته شده اید. مشاوره فردی به شما کمک می کند تا نگاه تازه ای به خود و روابطتان داشته باشید. گاهی اوقات به کارگیری بسیاری از راهکارها برای رسیدن به اعتماد به نفس و دیگر مشکلات فردی بسیار آسان است اما نیازمند کمی تلاش است.

کلینیک روانشناسی روان آرام با مشاوره آنلاین رایگان فردی و یا مشاوره حضوری این فرصت را در اختیار شما قرار داده است تا به راحتی به بهترین شرایط خود دست یابید.

مشاوره انگیزشی آنلاین : مدت هاست که ایده شروع کار جدیدی را در ذهن خود دارید و همواره از انجام آن فرار می کنید؟ پس باید به شما بگوئیم نیاز به کمی انگیزه دارید. در کلینیک روان شناسی روان آرام جلسات مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی انگیزشی برگزار می شود تا به این ترتیب به شما کمک کند تا انگیزه خود را بازیابید و به سراغ تمام ایده ها و کارهایی بروید که مدت هاست در سر دارید ولی از انجام آن سرباز می زنید.

در بسیاری از مواقع شما تنها نیاز به یک راهنمایی کوتاه دارید تا به خودتان بازگردید و انگیزه لازم را پیدا کنید پس معطل نکنید و مشکل خود را با ما در میان بگذارید.

مشاوره جنسی آنلاین : مسائل جنسی یکی از موضوعاتی است که بسیاری از افراد به دلیل زندگی در ایران و فرهنگ موجود به سختی می توانند در رابطه با آن با دیگر افراد صحبت کنند. از این رو مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی یکی از بهترین راه ها برای مشاوره جنسی است.

در این نوع مشاوره اطلاعات شما کاملا محرمانه باقی می ماند و امکان دسترسی آن به دیگر افراد وجود ندارد. دقت کنید که بسیاری از مشکلات جنسی نیازمند درمان های بلند مدت هستند، اما نگران نباشید همکاران ما در کلینیک روان آرام تمام تلاش خود را برای کمک به شما می کنند.

مشاوره خانواده آنلاین : خانواده ها از اصلی ترین پایگاه های زندگی هر فردی است که ایجاد تزلزل در هر کدام از بخش های آن ممکن است زندگی افراد را دچار مشکلات زیادی کند. مشاوره خانواده یکی از خدماتی است که توسط کلینیک روان شناسی روان آرام به تمامی افراد ارائه می شود.

در این نوع مشاوره شما می توانید روابط سالم تری را با خانواده خود تجربه کنید.

سوالات رایج :

مشاوره آنلاین به طور معمول با استفاده از تلگرام و واتس اپ انجام می شود.

در تمامی مسائلی که شما دچار مشکل شده اید می توانید از مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی استفاده کنید. برخی از مسائل در صورتی که اهمیت بیشتری داشته باشند و نیاز به جلسات حضوری داشته باشند به شما اعلام می شود.

روانشناسانی که اقدام به ارائه مشاوره آنلاین می کنند، همکاران کلینیک روان آرام هستند که به صورت حضوری نیز به مراجعین مشاوره می دهند.

مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی روان آرام هیچ تفاوتی با جلسات حضوری آن ندارد و تنها تفاوت در حضور نیافتن شماست. مشاوران شما متخصصین کلینیک روان شناسی روان آرام هستند و به همین دلیل می توانید اطمینان داشته باشید که متخصصان ما  با شما جلسه را اداره می کنند.

مرکز مشاوره تلفنی آنلاین

کلینیک روان شناسی روان آرام با توجه به سابقه فعالیت خود و همچنین بهره گیری از روانشناسان و متخصصین مجرب و با سابقه یکی از بهترین انتخاب ها در زمینه مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی است.

شما می توانید برای دریافت مشاوره آنلاین با مشاورین و متخصصان مجرب کلینیک روان آرام در تماس باشید.

مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی

تلفن:

88216100

88216200

آدرس:

تهران، میدان ونک ،خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی ،نبش کوچه شهریار  ،پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

 

سلام 35ساله هستم من نزدیک 8سال هست ازدواج کردم و حاصل زندگی من و همسرم یک فرزند پسر 4/5ساله هستش من از زمان مجردیم تنوع طلب بودم و هر روز با یکی بودم حتی در یک روز به چند نفر سکس داشتم واز زمانی که ازدواج کردم همشونو گذاشتم کنار و به زن وزندگی ام چسبیدم ولی الان یکسالی هست که از همسرم سرد شدم و با دو تا خانوم دیگر خودم را تخلیه میکنم و هیچ حسی به خانومم ندارم از انجای که همسرم نسبت به این دوتاخانوم خیلی سرتر هستش هم از لحاظ قیافه و اندام ولی من… بیشتر بخوانید »

سلام حتما به یک مشاور خانواده برای مسایل زندگی مراجعه کنید برای درمان زودانزالی نیز میتوانید به یک روانشناس سلامت جنسی مراجعه کنید

سلام من شوهر شکاکی دارم با دست بزن پولی ام ندارم که برم مشاوره چیکار باید بکنم

سلام دوست خوبم امیدوارم که حالتون خوب باشه شکاکی متاسفانه اختلال سختیه و این فردی که با فرد شکاک زندگی میکنه متاسفانه خیلی بهش سخت میگذره و این رو ما کاملاً می توانیم درک کنیم اما برای بررسی و برای درمان این موضوع حتما باید به روانشناس مراجعه بکنید برای این کار هم میتونید به کلینیک های دولتی مراجعه کنید

سلام دوست عزیز ، پیشنهاد میکنیم به روانشناس سکستراپیست مراجعه فرمایید.

نمیشه بگی که زنت و دوس داری ولی بهش خیانت میکنی.از نظر من تو یه مریض روانی هستی تنوع طلبی خوب زنتو طلاق بده نمیدونم چرا شما مردا شعور اینو ندارید که زن با تمام وجود حس مرد زندگیشو میفهمه ولی به روی خودش نمیاره این تو خود ریختنا منجر به پرخاشگری و افسردگی میشه اونوقت میگید زنم پرخاشکره و میل جنسی نداره خوب به نظرت چجوری باید حس بهت داشته باشه.این رابطه ها میتونه دو جانبه باشه فرقی بین زن و مرد نیست ولی تو خودت میتونی قبول کنی که زنت هر روز با یکی باشه ولی ازت جدا… بیشتر بخوانید »

همين كارو شوهر من باهام كرد به خاطر بچم ازش جدا نشدم فقط

افرین عالی بهش گفتی

واقعا لایک داری .نمیدونم مردا چی فک میکنن که این رفتارا ازشون سرمیزنه

دقیقا. امیدوارم که همین بلا سر خودشون بیاد تا بفهمن ما چه حسی داریم موقع خیانتشون

واقعا راست میگی شما زنها همتون از یه قماشیت نمیدونم چرا بعضی مرد ها شعور این رو ندارن که همتون یه ….

واقعا متاسفم

عالی بود

پرخاشگری شما واسه استفاده از ترامادل و مخدر هایی هست ک استفاده میکتی نکن برادر من ب فکر بچه ات و همسرت باش

اولا زود قضاوت نکنید،وقتی کامل از زندگی ومسائل کسی باخبر نیستید،به جایی زودقضاوت کردن،به اصل موضوع وکمک فکری درست بیان کنید،نه احساسی برخوردکنید،هرکس در شرایط وموقعیت خواص قرار میگیرد که عالم ودانشمند وفیلسوف نیست صحیح تصمیم بگیرد،باید کمک کرد بهترین کارو انجام بدهد نه بدتر شود

تنوع طلبی مثل یک درپوش میمونه واسه پنهان کردن خطای شما به نظر مشکل جنسی دارین و دست خودتون نیست بهتره درمان بشین البته بهتر بود قبل از ازدواجدرومان میشدین تا زندگی چند نفر دیگه هم درگیر نمیشد

سلام خسته نباشید برادر من تاحالا ۳بار قرص حورده واسه خودکشی و ب خودشم اسیب زیاد میزنه کسی بهش میگه کاری نکن قرص میخوره مارو تحدید میکنه خودشو میندازه پایین از پنجره روانپزشکم قبلا بردیم ولی دیگه قرص نخرد و چندساله میگه منو بستری کنین تیماریستان با توجه ب رفتارش و امکان اسیب رسوندن شما چ راهی رو پیشنهاد میکنید مشاوره و دکترهم نمیره فقط میگه تیمارستان

سلام با توجه به مشکل به برادر توصیه می کنم که یک مشاور روانپزشک مراجعه فرمایید و هرجا که دکتر روانپزشک گفت آن را انجام بدید و در صورت نیاز باشه و بستری انجام بدن

سلام کسی که قصد خودکشی داشته باشه تهدید نمی کنه حتما اون باری هم که قرص خورده کاری کرده که شما متوجه بشین واسه به کرسی نشوند ن حرفشون این کار و میکنن امیدوار م از مشاور کمک بگیرین

سلام برادر شما هم باید پیش روان پزشک برای دارو درمانی برود و هم پیش رواندرمانگر روانشناس برای دریافت خدمات روان درمانی همزمان با دارو درمانی . دارو سطح آرمانها را تنظیم می کند و روان درمانی باعث بهبود رفتارش میشه ولی طولانی مدته شاید دو تا سه سال طول بکشد .

خانومت و زندگیت رو دوست میداشتی، سعی میکردی مشکل رو حل کنی، نه هم بستر شخص دیگه ایی بشی.. نمیدونم این چه فرهنگیه ما داریم اگر خانوم شما با مرد دیگه ایی میخوابید رگ گردنت میشد چنین و چنان و باید سنگسار میشد، اما مردهای سرزمین من ، با پنهان شدن پشت اون قسمت از احکام که به نفع خودشونه هرکاری میکنن و انگار نه انگار‌.. انسان باش

این ناعداتی در حق زنهاست وقتی فاحشه ب زن گفته میشه با وجود این ک مردهاهم خطا کارند وقتی مرد خیانت میکنه کسی سنگ سارش نمیکنه ولی اگ زن اینجوری باشه سرشو میبرند مرد اگه خیانت کرد محبت کن ولی زن خیانت کرد حق داری سرشو ببری نمیدونم واقعا چی میشه گفت ب نطر من هنوزم دختران و زنهایی در دنیا هستند ک اینگونه زنده ب گور میشن با تفکرات اشتباه با یک طرفه بودن قانون بنطر من خوشبهال مجردها همون تااخر عمر مجرد بمونن بهتر از این ناعداتی هاست ک در حق زنها دخترها میشه

شما اگه زنتو دوس داشتی نمیرفتی دنبال این کارا فردی که تنوع طلب هسش درست نمیشه

تو ک گفتی هیچ حسی به زنت نداری و در اخر گفتی زنتو دوست داری

سلام آقا شما هر چقدر هم تو زنگیتون مشکل داشته باشید حق خیانت ب همسرتون رو ندارید…اقای حسن خودتون نوشتید که برای خیانت نکردن همسرتون باهاشون رابطه برقرار میکنید…این یعنی که میدونید چقدر خیانت سخته پس چرا خودتون این کار رو انجام میدید؟خودتون و همسرتون ب درک ب فکر طفل معصومی باشید که شما ب این دنیا دعوتشون کردید،فکر میکنید با این شرایط میتونید بچه تون رو درست تربیت کنید…خیر …نمیتونید…میدونید چقدر سخته برای یه بچه که بفهمه اولین مرد زندگیش ،پدرش یه خائن یه آدم ضعیفه که نمیتونه جلوی شهوته لعنتیشو بگیره…اقای حسن منتظر عواقب کار اشتباهتون باشید…من این… بیشتر بخوانید »

حتما باید به یه روان شناس مراجعه کنی بعد از این که تونستین زن های دیگه رو بذارین کنار با همسرتون برین روان شناس به نظر من بهتره بهش بگید اگرم طلاق خواست واقعا حق داره

سلام روزتون بخیر من دخترم ۲۱ سالمه .نزدیک دوساله که با پسری دوستم از همون اوایل رابطه من به ایشون علاقه پیدانکردم ولی همچنان رابطرو ادامه دادم چندباری میخواستم با بهونه تمومش کنم اما از ناراحتی عذاب وجدان نتونستم چون بهم گفت تنهاش بزارم حتما خودش رو میکشه ..و همینجور ادامه پیداکرد . آدم بدی نیست و بمن خیلی توجه میکنه اما هیچ حسی بهش ندارم خیلی اصرار به ازدواج داره و مدام تکرار میکنه که کی برای خواستگاری بیاد. از طرفی هم من خیلی سخت زندگی کردم تو نوجوانیم با ترک تحصیل شروع به سرکار رفتن کردم و قشر… بیشتر بخوانید »

سلام دوست عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه و در این مورد به هیچ عنوان ما پیشنهاد نمی کنیم که از محیط خانواده با کلی هم مشکل دور بشید .و یک انتخاب اشتباه داشته باشید حتماً قبل از اینکه تصمیم به کاری بگیرید بهتره که با مشاوره پیش از ازدواج صحبت کنید

سلام عزیزم سعی کن دیدتو نسبت بهش بازتر کنی که بتونی نقاط مثبتشو پیدا کنی به توجه هاتش توجه نشون بدی به محبت کردنش نصبت به خودت اونوقت میتونی بهش علاقمند بشی کم کم دو سال کم نیست! این سرچشمه میگیره از خودت ک نخواستی خوب ببینیش دیدت و بستی بهش..

سلام.اینکه شما گفتین خانومم رو دوست دارم و نمیخوام زندگیم خراب بشه،این خودش میتونه یه برد باشه و امید به اینکه حتما مشکلتون حل میشه! من برای اینکه فرمودین حسی به زنم ندارم و باهاش فقط بلاجبار سکس دارم از ترس خیانت،یه پیشنهادی براتون دارم،خصوصیات خوب خانومتون رو بنویسیدو هر روز بخونیدش،و از ته دلتون خدارو بخاطر داشتن چنین همسری شکر کنید! برای اینکه تکرار این کار خسته کننده نباشه روزی یک خصوصیت جدید خوب خانومتون رو اضافه کنید. بهش بگید خیلی دوسش دارید و پیام عاشقانه براش بگذارید؛مثلن کاغذی رو بردارین و مطلب و شعر عاشقانه براش بنویسید همراه… بیشتر بخوانید »

ببخشید دور از ادبه که اینطوری با صراحت و بی حاشیه بهتون بگم ولی این قدر بعد از خوندن این متن حالم بد شد که ناچار به بیانش هستم. به نظر من شما به بلوغ جنسی رسیدین ولی متاسفانه به بلوغ عقلی خیر! ودر سر شما چیزی به عنوان مغز وجود نداره و تمام شما رو اندام تناسلیتون کنترل میکنه! باعث تاسفه جوونایی که از هر لحاظ به بلوغ رسیدن و قادر به ایجاد رابطه توام با محبت برای همسران خود هستند به دلیل مشکلات اقتصادی نمیتونند ازدواج کنند بعد امثالی مثل شما… برای خودم متاسفم در نسلی زندگی میکنم… بیشتر بخوانید »

داداش من درکت میکنم ایراد از تو نیس خانومت باید بدونه تو چی میخوای تو سکس همونی که بقیه واست انجام میدن ولی خانومت اکراه داره از انجامش به نظر من راهش اینه رک و راست حستو بهش بگی من انجام دادم اونم قبول کرد و درست شد فقط شانس بیاری درک کنه وگرنه خودتو به هزارتا چیز متهم میکنه زیر بار هم نمیره مثل همین خانم هایی که کامنت گذاشتن برات.به این خانم های محترم هم میگم قبل اینکه زندگیتون خراب شه واسه خودتون قانون نزارین وگرنه اون خانم هایی که قبلا مثل شما بودن و الان زندگیشونو از… بیشتر بخوانید »

سلام به نظرتوت احترام میزارم .! اما شما از کجا میدونید که خانومش اکراه داره وبهش بی توجه در این مسئله ….؟ آخه اونی که تنوع طلبه دلیل نمیخوات زود از طرف مقابلش خسته میشه زن هم اگه ببینه مردش بهش بیتوجه سرد میشه …….با کلی احترام….

قسمت میدم به خدااوندی خدااا،جااان عزیزترین کست،برو پیش یه مشاوره وکمک بگیر،فقققط به بچه ات فکرکن،گناااه داره،آینده اش رو نااابووود نکن،اگررر نمیشه نمیتونی از همسرت جداشو اما تامینشون که آسیب نبینن،من شمارو قضاوت نمیکنم قاضی خداست،فقط برای شما وهمسرتون وفرزندتون آرزوی آرامش دارم

سلام من بیست ساله ازدواج کردم دو تا بچه دارم شوهرم یه مرد تنوع طلب بود اوایل فقط با شوخی و متلک اما بعد با عمل خیانت و الان هم مدتی هست که من و بچه هاش و ترک کرده و رفته هر روز با یکی به قول خودش عشق و حال من باید چکار کنم نه شکایتی فقط با خانوادش قطع رابطه کردم

دوست عزیز در رابطه با حق و حقوقتون باید به مشاور حقوقی مراجعه کنیو ، اما برای ترمیم رابطه میتونید به روانشناس خانواده مراجعه کنید تا دقیق تر موضوعتون بررسی بشه.

من ۸ساله با اقایی در ارتباطم که مثل شما تنوع طلبه و زن و دوتا بچه داره.من رو به هرکاری که فکرشو کنید وادار کرده.غیرقابل بیانه.ایشون بخاطر مخدر دچار جنون میشن و هرلحظه ممکنه هربلایی سر من و خانوادم بیارن .برا همین از ترس جون خانوادم و ابروشون باهاشم.دعا کنید بمیرم تا تموم شه

سلام خسته نباشید من امسال تعیین رشته کردم و رفتم تجربی ولی بعد یه مدت پشیمون شدم الانم خیلی توسط دیگران تحت فشارم دیگه نمیتونم تحمل کنم پدر و مادرمم میگن هر چی خودت میخوای چند تا دوست دارم که بیشتر من رو در معرض فشار قرار میدن مخصوصا یکی از اونها که هم تو خانواده اش مشکل داره و هم افسرده هست خیای تا حالا بهم ضرر رسونده امروزم مدرسه نرفتم حالا امروز تصمیمم رو برای رفتن به تجربی گرفتم میخوام درست برنامه ریزی کنم و ارتباطم رو با دنیای بیرون قطع کنم ولی متاسفانه نمیتونم موفق بشم چون… بیشتر بخوانید »

برای دست و پنجه نرم کردن با این مسایل حتما از یک روانشناس کمک بگیرید

دوست عزیز سلام ، خوشحالیم که به سلامت روان خودتون اهمیت میدین . پیشنهاد میشه به مشاور تحصیلی مراجعه کنید .

شما كه فقط مشاور توصيه ميكنيد شايد يكي پول نداره بره مساوره

ببینید دوست عزیزم توصیه‌های مشاوره ما در مواردی است که واقعاً راه حلی برای وجود یک حال خوب وجود نداشته باشد در این صورت ما فقط می‌گوییم که برای مشاور مثل چی مثل اینکه مثلاً دارویی توسط یک پزشک نیاز به تجویز داره اما پزشکان مطمئن نیست و این فرد و معاینه نکرده نمیتونه همینجوری براش دارویی تجویز بکن و ایشالله این کار را انجام بده ایشالا خوب شد که نیاز نداشته باشید ولی در مواردی که مسئله خاصی وجود ندارد یعنی در حقیقت مورد خاصی نیست که احتیاج به معاینه داشته باشه ما می‌بینیم که مورد خواست این مسئله… بیشتر بخوانید »

سلام بهزیستی شهرستانها مشاوره تلفنی رایگان دارند شما می تونید در شهر خودتون از این خدمات استفاده کنید و فقط هزینه تلفن براتون دارد .

موافقم

با سلام اگر شما علاقه و استعداد این رشته را در خودت می بینید دنبالش برو و سعی کن تحت فشار دیگران هیچ گاه کاری را انجام ندید . انسان موجودی اجتماعی است و باید با دیگران در ارتباط باشد ولی این به این معنا نیست که هر کاری را اونا می کنند منم باید همون کار را بکنم باهاشون باش تفریح کن ولی برای زندگی شخصیت اهداف و برنامه ها و علایق خودت را داشته باش و دنبال کن . انشالله که موفق باشید .

سلام چند وقتی هست ک بیکار شدم و خیلی فشار عصبی رومه خیلی جاها هم دنبال کار رفتم ولی پیدا نمیشه بخاطر همین همش با پدر ومادرم دعوا میکنم چیکار کنم واقعا حال روحیم بده کمکم کنید

سلام خودتون منشا حال بد خودتون رو میدونین کاری که نباید انجام بدین برون ریزی مشکل تون رو دیگران هست و کاری که باید انجام بدین پیدا کردن شغل مناسب.خوشحالم که به مشکل تون بینش دارید.

سلام وضعیت روحی شما قابل درکه و شرایط سختیه و هر کس دیگری هم به جای شما بود همین شرایط روحی را داشت . ولی شما برای آرام کردن خودتون می تونید در خانه ورزش کنید مثلا یوگا و یا پیاده روی … لرای اینکه از این فشار روحی بیاید بیرون و ذهنت برای این سوال که در شرایط الان با توجه به مهارتی و توانایهایی که دارید و امکانات چیکار می تونید بکنید باز میشه .

سلام خیلی خوابم کم شده چیکار کنم شبا اصلا نمیتونم بخوابم همش ب چیزای بیهوده فک میکنم چیکار کنم راهنمایی کنین

سلام به یک روانشناس بالینی مراجعه کنید. منشا این علایم.مدت زمان بروز علایم و …. باید بررسی شود.

سلام . باید برسی بشه کم خواب یا از کی شروع شده . آیا پس از اتفاقی خاص بوده و آیا این فکرهای بیهوده مربوط به آن اتفاق خاص است ؟ …. حتما پیش روانشناس بروید .

قرص خواب بخور منم همینطوری بودم الان قرص میخورم زود میخوابم

سلام پسر 13ساله دارم اصلا حواش ب درس خوندن نیس بعد مدرسه هم همش با تبلتی ک براش خریدیم بازی میکنه چند باری هم قایمش کردم بهش ندادم ولی میدونم این راه حل درستی نیس میشه راهنمایین کنین مرسیییی

محدود سازی مثلا چند ساعات خاص در هر روز در یک ساعت مشخص شده پس از انجام تکالیف مدرسه و نهایتا مراجعه به یک متخصص کودک

سلام وقتتون بخیر مدت پیش با یک پسری در اینستاگرام اشنا شدم و بعد از مدتی اصرار کرد ک بخاستگاری بیاید من هم قبول کردم و با خانواده ام قرار گزاشتم ک اخر هفته ب خانه ما بیایند بعد مراسم همه چی خوب پیش رفت بعد دوهفته نامزدی فهمیدم ک به یه دختر دیگه پیام میده و با اون در ارتباط هستش ازش جدا شدم ولی هنوزم میاد میگه منو ببخش منم نمیتونم این فرصتو بهش بدم لطفا بگین در چنین مواقعی فرد باید چکاری انجام بده

با سلام دوست عزیز. شما می توانید انتخاب کنید که شخص مقابلتان را ببخشید یا نبخشید اما دقت کنید در صورتی که وی را بخشیدید بایستی تمام مسئولیت خیانت دوباره ایشان را بپذیرید چون شما از این موضوع آگاه شده اید. با توجه به این موضوع تصمیم بگیرید. آیا می توانید در صورت خیانت دوباره ایشان مسئولیت تصمیم را بر عهده بگیرید یا خیر؟

عزیزم اصلا این اشتباه نکن . کسی یک بار اونم اول رابطه که واسش کلی هیجان داره خیانت میکنه پس چند ساله که بگذره و از هیجان اولیه بیوفته بیشتر خیانت میکنه

کاملا موافقم

اميدوارم اسن اشتباهو نكرده باشي و بهش فرصت دوباره نداده باشي چون بدجور پشيمون ميشي

اشتباه نكن فرصت نده من دادم ولي زندگيم الان نابوده منم اويل نامزديم فهميدم هرروز حس ميكنم بهم خيانت ميكنه

سلام شما بایستی در انتخاب دقت بیشتری میگردید الان که ما در دوری هستیم که هر چقدر شما پاک نجیب باشی محیط و جامعه تحصیر گذار است ببخشید خیانت کردن از هر طرف یا طرفین مسئولیت همیشه از طرف خیانت کار نیست و شما بایستی خودتان را بسنجید و ببینید به عنوان یک زن یا عشق تمام خواست جنسی و روحی کلام فرد مقابل خود را تعمین کردیند چون انسان همیشه دنبال کم بود زندگی خود هست در اولین درج بعد از این که دیدین واقعا شما از هر لحاظ به عنوان شریک جنسی و زندگی واقعا نیاز فرد مقابلتان… بیشتر بخوانید »

سلام چند وقتیه ک عروسی کردم ولی مدام اختلاف داریم با همسرم کوچک ترین چیز ها بینمون تبدیل ب دعوا مشه چجوری مشکلمونو حل کنیم

حتما به یک زوج درمانگر مراجعه کنید.

سلام خیلی اعتماد بنفسم پایینه اصلا نمیتونم مهمونی های شلوغ یا عروسی برم همش استرس میگرم لطفا راهنمایین کنین چون این موضوع خیلی داره ازارم میده

سلام بنظر می آید که شما درگیر ویژگی های هراس اجتماعی اجتماعی باشید.باید مشکل شما دقیق تر بررسی شود.چیز شایعی است و به مرور زمان با تمرین و تکرار و در موارد حاد با دارودرمانی درست میشود.به یک روانشناس بالینی مراجعه کنید.

ما اگه میتونیسم که از شما مشورت ننیخواستیم که همش میگین برین نشاوره

در مورد مسایلی که بدون مراجعه تشخیص علت یابی و راه حل و بررسی اون ها احتیاج است و این مسئله زمان بر است یک کامنت و یک جواب نمیتونم جوابگو باشه

سلام من کاکولد هستم یعنى دوست دارم ارتباط جنسی همسرم رو با مردان دیگه ببینم، اما خانمم اجازه نمیده ولی به اصرار من همسرم اجازه میده ازش عکس برهنه بگیرم برای اشتراک گذاری با مردان دیگه البته بدون چهره، از اینکه مردان دیگه بدن لخت همسرمو ببینن لذت میبرم و این موضوع باعث اختلافات زیادی بین ما شده چه طورى این حسو در خودم کمرنگ کنم؟

سلام حتما به یک مشاور متخصص سلامت خانواده و جنسی مراجعه کنید.این حالت شما مناسب نیست

یا ابببببر فضللللللل😨😨😨

سلام من 5ماه پیش با یه آقا پسر24 دوست شدم دو هفته پیش گفت میخواد چند روز منو تنها بزاره منم بهشون توهین کردم ايشون منو از تلگرام بلاک کرد چیکارکنم برگرده به رابطه‌ بامن لطفا کمکم کنید ?

سلام دوست عزیز در رابطه با تنها گذاشتن شما خب مسلما هیچ کس دوست نداره تنها گذاشته بشه اما در رابطه با توهین کردن هم همین صادق مهارت کنترل خشم را همه انسان های کره زمین نیاز دارند یاد بگیرند،حتی خود روانشناسان. این هم بدرد شما میخوره هم بدرد شریک عاطفی رابطه شما. اگر شما را دوست داشته باشد احتمال دارد که برگردد،بداخلاقی سم رابطه است مخصوصا از طرف زنان در ارتباط با مردان.مرد شما نمیتواند به شما احساس داشته باشد.

از کلینیک روانشناسی روان آرام

کلینیک روان آرام با دارا بودن جمعی از مشاوران خبره، اساتید دانشگاه و درمانگران مفتخر است در خدمت شما عزیزان باشد. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مجموعه توسط متخصصان دوره دیده در زمینه های مختلف روانشناسی عرضه میگردد.

تهران، میدان ونک خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی شمالی نبش کوچه شهریار پلاک 181، طبقه 3، واحد 16

ravanaramvanak@gmail.com

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روان آرام
کلینیک می باشد طراحی و سئو توسط لومین

مشاوره خانواده

درباره ما

 

اول اینکه در دسته بندی های فردی، قبل ازدواج، کودک و نوجوان، آدرس مراکز مشاوره یا خانواده مرتبط ترین پرسش را یافته و سوال خود را مطرح نمایید.

بدیهی است که پاسخ آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد. دوم اینکه نیاز به هیچگونه ثبت نام ندارید.

مرکز مشاوره تلفنی آنلاین

“پس از ورود به پنل اعضاء سوال خود را بعنوان یک موضوع جدید طرح فرمایید.”

تا علاوه بر تیم مشاوره سایر کاربران نیز در پاسخ به شما سهیم باشند و افراد بیشتری به تجزیه و تحلیل مساله یا سوال شما بپردازند

عضویت یا ورود و ارسال پرسش

شامل آدرس مرکز مشاوره در تهران و شهرستان ها، مرکز مشاوره تلفنی و آنلاین و یا حضوری است.

زمینه های مشاوره می تواند در خصوص مرکز مشاوره خانواده و مرکز مشاوره ازدواج و مرکز مشاوره خوب کودک و نوجوان و سایر اطلاعات مراکز مشاوره می باشد

آدرس مراکز مشاوره

این بخش شامل: مشاوره تحصیلی، شغلی، جنسی، اضطراب، افسردگی، وسواس، اعتیاد، اختلالات روانشناسی و روانپزشکی،شخصیت شناسی رایگان می باشد.

همچنین آموزش غلبه بر ترس و خشم، خودکشی،  مهارت های فردی و سرگرمی، کمک و آموزش های مختلف می باشد.

مشاوره فردی آنلاین

در این بخش می توانید بصورت کاملا رایگان تست های روانشناسی و روانسنجی را به صورت آنلاین انجام دهید و بلافاصله نتیجه آنرا دریافت کنید.

این تست ها به شما کمک می کند با خلقیات و رفتار و تفکرات خود بیشتر آشنا شوید.

مشکلات احتمالی و نقاط ضعف و قدرت خود را بهتر دریابید و در صورت نیاز نسبت به رفع، بهبود و یا تقویت آنها اقدام نمایید.

همچنین می توانید در صورت نیاز به روانشناس مراجعه نمایید.

تست های رایگان روانشناسی آنلاین

 

شامل کلیه امور مرتبط با دختر و پسر شامل روابط، خواستگاری، عقد ، نامزدی، اختلافات خانواده می باشد.

همچنین می تواند موارد مهمی نظیر ازدواج های فامیلی، مرد و زن مطلقه، طولانی شدن رابطه، عاشق شدن و …  باشد

مشاوره قبل ازدواج

شامل راهکارهای ارتقاء زندگی زناشویی توسط مجرب ترین مشاور خانواده، بیان اختلافات زناشویی، اختلافات خانوادگی خانواده همسر یا  شوهر می باشد.

همچنین حل تضاد ها و اختلافات، خسته شدن یا نا امید شدن در زندگی، اعتیاد همسر یا فرزند، مشکلات جنسی خانواده،مشاوره خانواده رایگان وخیانت شوهر ، بیماری همسر و مشاوره طلاق می باشد.

مشاوره خانواده رایگان

شامل کلیه مسائل تربیتی و رشدی و فردی و شخصیتی و روانشناسی کودک یا نوجوان شماست که در سنین مختلف رخ می دهد.

نحوه مواجه با مشکلات آنها نظیر بیش فعالی، کم خوابی، پرخواشگری، چاقی بیش از حد، لاغری، فحش و ناسزا گفتن، افسردگی است.

کلیه مسائل مربوط به تربیت کودک و نوجوان و یا اسباب بازی های متناسب با سن کودک، مسائل مرتبط با پدران و یا مادران حاملگی و مراحل آن بایدها و نبایدهای دوران بارداری و سایر سوالات مادران می باشد

کودک و نوجوان

 

 

مرکز مشاوره تلفنی آنلاین

با عضویت در خبرنامه ایمیلی مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید. مطمئن باشید به هیچ وجه از ایمیل شما استفاده تبلیغاتی نمی شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سامانه پرسش و پاسخ مشاور می باشد.

زحمت حضور در صف های طولانی نوبت و هزینه رفت و آمد را به حداقل برسانید

در هر زمان از شبانه روز، حتی ایام تعطیل به طور مستقیم با پزشکان گفتگو کنید

پزشکان تضمین شده ما تا دریافت کامل پاسخ،شما را همراهی میکنند

برای گفت و گو بهتر و راحت تر،مستندات پزشکی و تصاویر آزمایشات خود را آنلاین ارسال کنید

نگران نباشید! بدون انتظار برای مراجعه حضوری، همزمان با چند پزشک متخصص مشورت کنید

مرکز مشاوره تلفنی آنلاین

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور کامل بازگردانده میشود

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

آنچه شما درباره مشاوره آنلاین گفته اید

دریافت مشاوره آنلاین روانشناسی. اگر سوالی در زمینه های مشاوره خانواده، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره در روابط قبل از ازدواج، درمان شکست عاطفی، زوج درمانی و حل تعارضات زناشویی، مشاوره قبل و بعد از طلاق، مشاوره در بهبود روابط بین فردی، آموزش مهارت های زناشویی، مشاوره در حوزه مسائل هویتی و شخصیت، آموزش مهارت های زندگی، مشاوره آنلاین در حوزه مثبت نگری، شادکامی و افزایش عزت نفس، همسرداری ، روابط زوجین ، تربیت فرزند ، سبک زندگی دارید، می توانید از متخصصین روانشناسی به صورت آنلاین بپرسید.

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

 

شماره های تماس جهت تعیین نوبت

شعبه قلهک( شمال و شمال شرق تهران؛ قلهک- جنب مترو قلهک- مرکز مشاوره روزنه (رهیار)02188253229-09360695153

شعبه گیشا ( غرب و شمال غرب تهران؛ گیشا- جلال آل احمد- مرکز مشاوره شیوا)

مرکز مشاوره تلفنی آنلاین

02188253229-09360695153

 

شعبه صادقیه (غرب تهران؛ ضلع شمالی ایستگاه مترو صادقیه- مرکز مشاوره فرحبخش)

02188253229-093606951530

تلفن مشاوره ای هوشمند9092301369

مشاوره ازدواجمشاوره پیش از ازدواج

مشاوره خانوادهدرمان اختلالات روانی و رفتاریمشاوره تحصیلی وکنکورمشاوره شغلی

آموزش مهارت های زندگی

مشاوره کودک و نوجوان

بازی درمانی و افزایش خلاقیت در کودکان

مشاوره فردی
مشاوره گروهیارزیابی هوش
روانشناس کودکارزیابی شخصیتبرگزاری کارگاه های آموزشی ویژه عمومبرگزاری کارگاه های آموزشی ویژه متخصصین

آموزش والدینهمکاری با مدارسهمکاری با مهدکودک هاانجام پروژه های تحقیقاتی

مشاوره آنلاین:مشکلات فردی، خانوادگی، پیش از ازدواج، زناشویی، مشاوره تحصیلی، تربیت کودک و …. را با ما در میان بگذارید.

این مرکز در راستای خدمت رسانی متفاوت به هم میهنان عزیز این امکان را فراهم آورده تا از طریق ارسال یک سوال به آدرس RavanAva.com@gmail.com از مشاور، راهنمایی رایگان دریافت نمایند. لطفاً پیش از ارسال سوال به این موارد توجه نمایید:

1. لطفاً عنوان مشکل را در موضوع ایمیل خود ذکر کنید تا مشاورین ما به صورت موضوعی و تخصصی به ایمیل شما پاسخ دهند.

2.تا حد امکان مشکل را به صورت اختصار در ایمیل ارسال مطرح بفرمایید.

3. برای اینکه پاسخ مناسبی در ارتباط با مشکل دریافت نمائید سعی کنید این موارد را در محتوای ایمیل خود درج نمایید: وضعیت تأهل، تحصیلات، فرزند چندم خانواده هستید؟ تعداد فرزندان، شهر محل زندگی،

4. سعی می شود در سریعترین زمان ممکن به سوال شما پاسخ داده شود اما به دلیل ترافیک سوالات و میزان درخواست ها ممکن است پاسخدهی زمانبر شود بنابراین اگر نیاز شما برای پاسخ فوری است و یا نیاز به گفتگو با مشاور دارید بهتر است از خدمات مشاوره فوری و آنلاین (با پرداخت هزینه)استفاده نمایید.

 

مشاوره فوری و آنلاین (تلفنی- واتساپ – اسکایپ)

 

برای مشاوره فوری و آنلاین به صورت تلفنی، واتساپ یا اسکایپ می توانید با شماره 989360695153+ تماس بگیرید و پس از هماهنگی قبلی با مشاورین ما صحبت نمایید.

مشاوره آنلاین؛ مشاوره آنلاین و فوری؛ مشاوره به ایرانیان خارج از کشور؛ مشاوره به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره به ایرانیان مقیم آمریکا؛ مشاوره به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره به ایرانیان مقیم استرالیا؛ مشاوره به ایرانیان سراسر جهان؛ مشاوره آنلاین به ایرانیان مقیم آمریکا، مشاوره آنلاین به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره آنلاین به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره در اسکایپ به ایرانیان مقیم آمریکا؛ مشاوره در اسکایپ به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره در اسکایپ به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم آمریکا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم استرالیا

13 نکته برای برخورد با افراد منفی گرا

1- عذر خواهی کنید.

2-  صبر و تحمل داشته باشید.

3- چقدر مهم است که حق با من باشد؟

4- عکس العمل سریع نشان ندهید.

5- در خصوص مسائل ناراحت کننده با افراد منفی صحبت نکنید.

6- از دریچه چشم دیگری به مساله نگاه کنید.

7- از تجارب منفی، نیز می توان درس گرفت.

8- با افراد منفی کمترین تماس را داشته باشید.

مرکز مشاوره تلفنی آنلاین

9- مراقب خود باشید.

10- نتیجه احتمالی واکنش خود را پیش بینی کنید.

11- لیستی از اولویت های زندگی تان تهیه کنید.

12- محبت کنید.

13- بنویسید.

خشم مانند سایر هیجانات یک فراورده­ ی روانی است که جسم انسان را نیز تحت تأثیر قرار می دهد، مثلاً موجب افزایش ضربان قلب، تغییر رنگ پوست، تغییر حالات بدنی، افزایش یا کاهش فشار خون و مشکلاتی دیگر که در هر فرد می تواند بروز متفاوتی داشته باشد.

اگر افراد به بروز و وجود خشم خود آگاهی نداشته باشند خشم در آنها همانند فنر جمع می شود و به جایی می رسد که به ناچار تخلیه می شود و ممکن است این خشم متوجه اطرافیان فرد یا متوجه خود فرد شود، خشم به درون موجب بروز افسردگی و اضطراب و خشم به بیرون موجب بروز رفتار پرخاشگرانه در افراد می گردد. خشم یکی از مواردی است که می تواند در روابط انسانی اختلال ایجاد نماید و روابط را به سمت تباهی ببرد بنابراین یادگیری درباره خشم و رفتارهای پرخاشگرانه بسیار ضروری است.

خشم در همسران و روابط زناشویی می تواند آسیب های جدی وارد نمایید نکته ای که باید در روابط زن و شوهر به آن توجه کرد این است که همسری که خشمگین است و ممکن است خشم خود را به صورت انفجاری تحلیه نماید این است که قطعاً در مقابل او همسری پرخاشگر وجود دارد که اعلب به چشم نمی آید زیرا خشم خود را به صورت منفعلانه بروز می دهد و به عنوان ماشه چکان برای بروز خشم همسر دیگر می تواند عمل نماید.

در این متن کوتاه و مختصر سعی شده است چند نکته کاربردی برای کنترل خشم گنجانده شود هر چند که یادگیری رفتارهای مؤثر کنترل خشم می بایست با کمک یک متخصص و مشاوره انجام شود.

برای یادگیری بیشتر در زمینه کنترل خشم پیشنهاد می شود مقاله مفصل و جامع تری که با عنوان مهارت کنترل خشم در سایت قرار دارد را مطالعه نمایید.

در واقع ما از طریق گوش دادن به احساسات و نیازهای دیگران خیلی چیزها به او می گوییم؛ وقتی با دقت و حوصله او را می شنویم دیگر او را یک تهدید نمی بینیم، گاهی وقتی از کسی کلمه «نه» و «نمی خواهم» را می شنویم حس می کنیم طرد شده ایم ولی اگر با نیاز ها و احساسات پشت این «نه» دیگران همدلی کنیم، دیگر دلخور نمی شویم بنابراین به گفته مهاتما گاندی: بیایید خودمان آن تغییری شویم که در دنیا جستجو می کنیم

با فرزند لجبازم چه کنم؟ راه کارهایی برای مقابله با لجبازی در کودکان

هنگامی که با لجبازی کودک روبه رو می شوید لازم است به 2 نکته توجه کنید:

1- آرامش خود را حفظ کنید، زیرا مهمترین الگوی تربیتی برای فرزندتان، نوع رفتار و حرکات خودتان است، اگر خودتان قادر به کنترل هیجانات تان نباشید چطور می توان از کودک این انتظار را داشت؟ بنابراین هیچ وقت کودک را مورد سرزنش، توهین و تنبیه فیزیکی قرار ندهید

راه حل های مواجهه با لجبازی:

1-   به کودک حق انتخاب بدهید.

2 – کیفیت رابطه تان را بهبود ببخشید.

3- از قصه و بازی کمک بگیرید.

4- قوانین خانوادگی تعیین کنید.

5- قاطعیت داشته باشید.

6- تا حد امکان از واژه« نه » استفاده نکنید.

7- در وضع قوانین خساست به خرج دهید.

8- الگوی مناسبی باشید.

وضعیت روحی، روانی و جسمانی فرد خیانت دیده چگونه خواهد بود؟

تجربه شوک به واسطه خیانت در زندگی زناشویی در هر سطحی غیرقابل تصور و بسیار دردناک برای فرد خیانت دیده خواهد بود، در حقیقت استرسی که اینگونه افراد تجربه می کنند غیرقابل وصف و بسیار شدید است. به همین دلیل اینگونه افراد دچار اختلالاتی هم به لحاظ روانی و هم به لحاظ جسمانی می شوند. در حقیقت شدت تغییرات روحی و روانی به حدی است که روی جشم فرد هم تأثیر می گذارد و به عنوان مثال فرد دیگر اشتها ندارد و یا خواب مناسبی ندارد و … و این باز مجدداً به روان فرد اثر می گذارد.

مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی روان آوا در سال 1387 فعالیت خود را آغاز نمود. مهمترین خدمات این مرکز عبارتند از: مشاوره فردی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره تحصیلی، مشاوره شغلی، مشاوره کودک، مشاوره نوجوان، فرزند پروری و … می باشد.

 

مرکز مشاوره وابسته به کانون مشاوران ایران می باشد.

24 ساعته پذیرش شوید!

بیش از 450 پزشک، روانپزشک، مشاور و درمان‌گر طب‌سنتی آماده پاسخگویی به شما به صورت تلفنی و متنی هستند

نیکو

اولش فکر نمی‌کردم واقعا بشه با دکتر ارتباط برقرار کرد، ولی دیدم پیگیری کردند، ارتباط دادن و برخورد پزشک بسیار خوب بود. مدارک منو دقیق بررسی کردند.

مشاوره دریافت شده در تخصص مغز و اعصاب

مرکز مشاوره تلفنی آنلاین

امتیاز کاربر به خدمت:

سارا

دکتر با حوصله جواب میده و مثل دکترهای درمانگاه ها نیست که تا نشستی شروع می‌کنه به نسخه نوشتن.

مشاوره دریافت شده در تخصص زنان و زایمان

امتیاز کاربر به خدمت:

سوگند

اصلا فکر نمیکردم بصورت مجازی جواب قابل قبولی بگیرم ولی اینطور نبود و کاملا راضی شدم.

مشاوره دریافت شده در تخصص روانشناسی

امتیاز کاربر به خدمت:

ایران

با این وجود، پزشکان متخصص با هزینه های مناسب همیشه در اختیارمون هستند.

مشاوره دریافت شده در تخصص پوست، مو و زیبایی

امتیاز کاربر به خدمت:

انوشه

پاسخگویی صبورانه پزشک خیلی خوب بود. همچنین مجبور نیستی هزینه رفت و آمد رو بپردازی و تو این هجمه بیماری از خونه خارج بشی.

مشاوره دریافت شده در تخصص اطفال، کودکان و نوزادان

امتیاز کاربر به خدمت:

فرزاد

تنوع پزشکان، در دسترس و آنلاین بودن همیشگی پزشک متخصص و عدم نیاز به مراجعه حضوری، جز نکات مثبت بود.

مشاوره دریافت شده در تخصص چشم پزشکی

امتیاز کاربر به خدمت:

کامران

سریع تونستم مشکلم رو از طریق ویزیت آنلاین با دکتر در میان بذارم. مخصوصا توی این شرایط کرونا که آدم جرات نمی کنه به مراکز درمانی مراجعه کنه، خیلی راحت تونستم با دکتر صحبت کنم.

مشاوره دریافت شده در تخصص کرونا

امتیاز کاربر به خدمت:

مرکز مشاوره تلفنی آنلاین
مرکز مشاوره تلفنی آنلاین
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *