مشاوره برای زندگی در ترکیه

 
helpkade
مشاوره برای زندگی در ترکیه
مشاوره برای زندگی در ترکیه

مهاجرت به ترکیه ، اخذ اقامت و تابیعت ترکیه و طرق مختلف اخذ ویزای ترکیه در این نوشتار مورد بررسی قرار گرفته است. ترکیه با جمعیت ۸۰ میلیونی و نزدیکی به ایران مورد توجه بسیاری از متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور قرار گرفته است. هزینه های کمتر زندگی در ترکیه به نسبت سایر کشورها یکی از علل تعداد بالای متقاضی مهاجرت به این کشور است. برای مهاجرت به ترکیه از شش راه معمول می توان استفاده کرد که در این نوشتار به بررسی آن ها می پردازیم. ترکیه کشوری در شمال غربی ایران که پایتخت آن آنکارا و بزرگترین شهر آن استانبول می باشد، زبان اکثر مردم این کشور ترکی بوده و در بخشی از مناطق به زبان کردی و عربی نیز تکلم می شود. موسسه ملک پور با ۱۵ سال سابقه در امر مهاجرت و مشاوره در تمام مراحل مهاجرت به ترکیه در کنار شما خواهد بود و مشاوران ما آمادگی ارائه مشاوره به شما در زمینه اخذ اقامت و تابعیت ترکیه هستند.

شما می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان شرایط و اطلاعات تماس خود را وارد کرده تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و شرایط شما را برای مهاجرت بررسی کنند.

قانون شهروندی ترکیه در سال ۱۹۶۴ تصویب شده است.

تابعیت دوگانه در ترکیه : تابعیت دوگانه در قانون شهروندی ترکیه شناخته شده است و اشخاص می تواند علاوه بر تابعیت ترکیه تابعیت کشور دیگری را کسب کنند.

از دست دادن تابعیت ترکیه: از دست دادن تابعیت ترکیه و تابعیت از طریق خوگیری تحت کنترل اداره آمار ترکیه انجام می پذیرد.مشاوره برای زندگی در ترکیه

از دست دادن تابعیت ترکیه به صورت دواطلبانه : این امر امکان پذیر است.

از دست دادن تابعیت ترکیه به صورت اجباری: اگر شخص در فعالیت های که امنیت اجتماعی و ملی ترکیه را به خطر بیندازد، حضور داشته باشد طبق قانون تابیعت او را می توان لغو کرد.

تابعیت ترکیه از طریق خوگیری و آمیختگی :

فایل ویدئویی موسسه حقوقی ملک پور در مورد روشهای مهاجرت

فایل صوتی موسسه حقوقی ملک پور در مورد روشهای مهاجرت

فایل صوتی موسسه حقوقی ملک پور در مورد نا امیدی در مهاجرت

فایل صوتی پر از انرژی مثبت موسسه حقوقی ملک پور ( بدون محدودیت limitless )

قانون اهدای تابعیت در ترکیه براساس خون می باشد و تولد در خاک ترکیه به معنای اخذ تابعیت ترکیه نیست. اما اگر والدین شخص وضعیت مشخصی نداشته باشند می توان برای تابعیت ترکیه اقدام کرد. همچنین اگر یکی از والدین شخص شهروند ترکیه باشد ، صرف نظر از محل تولد ، به فرزند تابعیت ترکیه اهدا می شود.

قوانین تولد ترکیه در سال ۲۰۰۹ نیز تغییراتی داشت و اما کلیت قانون همان اهدای تابعیت از طریق خون باقی ماند.

مقاله مرتبط

سن ازدواج در ترکیه ۱۸ سال تمام می باشد و فرد ۱۷ ساله چه پسر و چه دختر باید با اجازه والدین یا قیم قانونی خود ازدواج نماید و در صورتیکه دختر و پشر ۱۶ ساله بخواهند ازدواج کنند باید علاوه بر اجازه والدین یا قیم قانونی از دادگاه اجازه داشته باشند. در قانون ازدواج در ترکیه ، ازدواج با یک کودک زیر سن مجاز ازدواج ، کودک آزاری محسوب شده و مجازاتی از قبیل زندان دارد.

علاوه بر سن ازدواج شرایط دیگری نیز برای ازدواج در ترکیه وجود دارد.مثلا کسانی که می توانند ازدواج نمایند که از نظر ذهنی نیز ظرفیت لازم را داشته باشند. در قانون ترکیه چند همسری ممنوع بوده و جرم محسوب میشود و باید قبل از ازدواج دوم ،ازدواج اول را به پایان برسانند.ازدواج بین اقوام نزدیک نیز ممنوع است مثل ازدواج خواهر و برادر ازدواج با دایی ها،عموها و…

بانوانی که ازدواج قبلی داشته اند باید بعد از طلاق ۳۰۰ روز از انقطاع ازدواج پیشین آنها گذشته باشد.

مقاله مرتبط

تمام خارجیانی که قصد کار در ترکیه را دارند قبل از استخدام در ترکیه به اجازه کار نیاز دارند. این امر کاملا غیر قانونی است که یک کارفرمای ترک یک شخص خارجی را بدون اجازه کار استخدام کند. دو راه معمول برای کار در ترکیه وابسته به نوع اقامت وجود دارد.

مدارک لازم برای مهاجرت به ترکیه و اخذ اقامت و اخذ اجازه کار در ترکیه

مدارک لازم برای اخذ اجازه کار در ترکیه

⭐️ محصولی ویدئویی بی سابقه برای مشتاقان پیدا کردن کار در خارج از کشور ⭐️

شما با تهیه و تماشای این محصول ویدئویی می توانید به تنهایی ( بدون کمک وکیل مهاجرت ) در خارج از کشور کار پیدا کرده و برای اخذ اقامت خود اقدام نمایید.

تحصیل در ترکیه با توجه به هزینه پایین آن مورد توجه بسیای از متقاضیان تحصیل قرار گرفته است. بنابر آمار ۵۴ هزار دانشجو خارجی در ترکیه تحصیل می کنند. تحصیل در ترکیه در تمامی مقاطع امکان پذیر است و راه های زیر برای مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل وجود دارد.

۵۴ هزار دانشجو بین المللی که در ترکیه تحصیل می کنند از ۹۳ کشور مختلف می باشند. بزرگترین دانشگاه های ترکیه به شرح زیر هستند

اخذ ویزای تحصیلی در داخل ترکیه امکان پذیر نیست و حتما باید در ابتدا پذیرش دانشگاه را کسب کرد و بعد از به نزدیک ترین کنسولگری ترکیه مراجعه کرد و از طریق نامه پذیرش و فرم درخواست ویزا برای ویزای تحصیلی اقدام کرد. پروسه صدور ویزا معمولا ۸ هفته به طول می انجامد و مهر ویزای تحصیلی در پاسپورت شما گذاشته می شود. ویزای تحصیلی ترکیه تا زمانی که شما در موسسات آموزشی ثبت نام داشته باشید امکان پذیر است.

سرمایه گذاری درترکیه برای اخذ شهروندی ، شرایط  والزامات آن در این مقاله مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است . بر اساس تصمیم دولت ترکیه در اویل سال گذشته چندین روش برای کسب تابعیت ترک از طریق سرمایه گذاری درترکیه وجود دارد:

الزامات و روش های اجرایی برای سرمایه گذاری درترکیه

برخی از مدارک لازم برای تهیه پرونده درخواست اقامت:

مقاله مرتبط

مقاله مرتبط

ترکیه دارای بیشترین تعداد پناهندگان می باشد که اکثر ان ها از جنگ سوریه فرار کرده و به ترکیه پناه آوردند. جمهوری ترکیه عضو قرارداد پناهندگان ۱۹۵۱ و پروتکل ۱۹۶۷ است. در ماه آوریل سال ۲۰۱۳، نخستین قانون پناهندگی ترکیه، قانون خارجی و حفاظت بین المللی، توسط پارلمان تأیید شد و در تاریخ ۱۱ آوریل ۲۰۱۴ به اجرا در آمد. این قانون ستون های اصلی سیستم پناهندگی ملی ترکیه را تشکیل می دهد و اداره کل امور مدیریت مهاجرت (DGMM) به عنوان نهاد اصلی مسئول سیاست گذاری و رسیدگی برای همه خارجیان در ترکیه است. ترکیه همچنین مقررات موقت موقت در ۲۲ اکتوبر ۲۰۱۴ را تصویب کرد که حقوق و تعهدات همراه با رویه هایی را برای کسانی که به طور موقت در ترکیه اعطا می شوند، تعیین می کند.

با توجه به سختی ها که در راه پناهندگی وجود دارد موسسه ملک پور این راه را برای مهاجرت به ترکیه پیشنهاد نمی کند. بنابر آمار بیشتر از ۹۲ درصد افرادی که برای پناهندگی اقدام می کند امکان مهاجرت از راه های مناسب را دارند اما از شرایط آن آگاه نیستند.

آیا پناهندگی کار درستی است یا اشتباه است؟ پناهندگی به عنوان یک روش مهاجرت مورد قبول است یا اشتباه است؟ پناهنده شدن یعنی چه؟ پناهندگی اجتماعی یا پناهنده سیاسی چه فرقی با هم دارند؟ چرا موسسه ملک پور در خصوص پناهندگی هیچ وقت خدماتی ارائه نکرد؟ چرا این روش پر از ریسک است؟ آثار پناهندگی برای فرد پناهنده چیست؟ قوانین پناهندگی در خارج از کشور چیست؟ قوانین پناهندگی کنوانسیون ژنو کدام است؟ مشکلات پناهندگی برای افرادی که پناهنده می شوند چیست؟ آیا اخباری که درباره پناهندگی وجود دارد واقعی است؟ واقعیت های پناهندگی در خارج از کشور چیست؟

بدون شک ، یکی از مهمترین پارامترهایی که متقاضیان مهاجرت به ترکیه می بایست پیش از اقدام از آن آگاهی داشته باشند، هزینه زندگی در این کشور می باشد. از آنجایی که در سال اخیر اقتصاد کشور ترکیه دچار بحران شده است، لذا وضعیت کلی اقتصادی و قدرت خرید مردم در ترکیه اخیرا کمتر شده است. اما اگر بخواهیم آمار کلی از وضعیت هزینه های زندگی در ترکیه خدمت شما ارائه کنیم باید گفت که :مشاوره برای زندگی در ترکیه

همچنین مطابق گزارش های سایت numbeo :

هزینه زندگی در استانبول ( پایتخت ) ترکیه برای یک خانواده ۴ نفره حدودا ۱۵۵۰ دلار ( ‌۱۰ هزار و ۵۰۰ لیر ترکیه ) می باشد.

هزینه زندگی در استانبول ترکیه حدودا ۴۵۰ دلار (‌معادل ۳۰۰۰ لیر ترکیه ) می باشد.

مطابق شاخص سایت نامبئو در رنکینگ مهمترین شهرهای جهان استانبول ترکیه در جایگاه ۳۸۰ ام در بین ۴۸۹ کشور می باشد.

در ادامه جدولی از ریز هزینه های اقلام مورد نیاز زندگی در ترکیه ارائه گردیده است :

در ادامه نمودار نرخ تورم در کشور ترکیه را مشاهده می نمایید که نوسانات خاص خود را دارد :

در نمودار زیر نیز می توانید توزیع هزینه های خانوار را بر اساس مدل دایره ای بصورت تفکیک شده ملاحظه نمایید :

مقاله مرتبط

مقاله مرتبط

✅ از چه راههایی می توان به ترکیه مهاجرت کرد؟

مهاجرت به ترکیه نیز از طرق مختلف تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و ازدواج انجام می‌شود.

✅ بهترین روش و آسان ترین روش برای مهاجرت به ترکیه چیست؟

بهترین و آسان‌ترین روش بسته به شرایط اختصاصی شما می‌تواند مهاجرت تحصیلی یا سرمایه‌گذاری و یا حتی کاری باشد.

✅ هزینه مهاجرت به ترکیه چقدر است؟

هزینه مهاجرت به ترکیه کاملاً وابسته به این است که شما از چه طریقی مهاجرت کنید و چه نوعی از زندگی را داشته باشید. در این زمینه با کارشناسان و مشاوران صحبت کنید.

✅ مزایا و معایب مهاجرت به ترکیه چیست؟

از مزایای آن نزدیکی به اروپا و دانشگاه‌ها و بازار کاری اروپاست و از معایب آن عدم ثبات شاخص‌های اقتصادی و اجتماعی نسبت به اروپا می‌باشد.

✅ شرایط برای مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری چگونه است؟

روش‌های گوناگونی مثل خرید ملک، سپرده‌گذاری در بانک یا دریافت اوراق قرضه در دسته بندی سرمایه گذاری در ترکیه جای می گیرد.

✅ شرایط مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک چگونه است؟

با حداقل سرمایه گذاری ۲۵۰ هزار دلار می‌توانید در پروژه‌های املاک ترکیه فعالیت کنید تا موفق به اخذ اقامت و نهایتا تابعیت ترکیه گردید.

✅ پس از چه مدت می توانم به اقامت دائم ترکیه برسم؟

بعد از ۸ سال اقامت ( ‌کار و زندگی ) در ترکیه می‌توانید درخواست اقامت دائم بدهید.

✅ شرایط مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل چگونه است؟

باید نخست از دانشگاه‌های ترکیه پذیرش بگیرید تا اقامت موقت تحصیلی دریافت کنید. مهاجرت دائمی با داشتن کار بعد از تحصیل ممکن می شود.

✅ آیا مهاجرت به ترکیه از طریق آرایشگری امکان پذیر است؟

اگر از یک کارفرما در این دعوتنامه کاری داشته باشید، بله! یا این خود از طرق دیگر اقامت اقامت قانونی این کشور را بدست آورده باشید و در آن جا کسب کار آرایشگری راه اندازی نمایید.

✅ آیا کمک گرفتن از وکیل مهاجرت به ترکیه جهت اخذ اقامت تضمینی امری ضروری است یا خود می توانم اقدام کنم؟

گرفتن مشاوره از وکیل مهاجرت یا اقدام از طرف وی می‌تواند ضریب خطای شما را پایین بیاورد.

در این نوشتار سعی شد که راه های مهاجرت به ترکیه و طرق مختلف اخذ اقامت و تابعیت ترکیه مورد بررسی قرار گیرد. برای مهاجرت به ترکیه در ابتدا باید شرایط شما به صورت کامل مورد بررسی قرار گیرد. شما می توانید با کارشناسان موسسه ملک پور در دفاتر ایران و یا دفتر مرکزی وین تماس بگیرید و به صورت رایگان تحت مشاوره قرار بگیرید. شما می توانید تمام سوالات و تجربیات خود را در مورد مهاجرت به ترکیه و طرق مختلف اخذ ویزای ترکیه را در بخش دیدگاه های همین مقاله یا در بخش پرسش و پاسخ همگانی مطرح کنید. امیدوار است که نوشتار مهاجرت به ترکیه مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

سلام وقت بخیر من میخوام بر کانادا و اقامت گرفتن یکم سخت میخوام بر ترکیه خونه بخرم و شهروندی ترکیه رو بگیرم میخواستم بدونم شرایط دریافت اقامت داعم کانادا برای شهروندان ترکیه چگونه است

سلام دوست عزیز بستگی به راه مهاجرتی داره، اما چندان تفاوتی نداره

سلام با سرمایه ی یک میلیاردی میش رفت ترکیه خونه خرید و اقامت کرد و پس اندازم داشت؟؟

سلام دوست عزیز. برای خرید ملک در ترکیه از حدود شصت هزار دلار به بالا می توان ملک خرید

سلام‌ من برای خوانندگی قصد مهاجرت به ترکیه دارم و دارای مدرک زبان ترکی هستم چطور میتونم اقدام کنم برای ترکیه ساز های مختلفی هم بلد هستم

سلام دوست عزیز. شما باید حتما در این خصوص یک پیشنهاد داشته باشید. مهم ترین مسله این دعوتنامه هست

سلام خسته نباشید..من همسرم استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه در رشته ی فقه و مبانی حقوق با مدرک PHD هستند خودم هم فوق لیسانس حقوق دارم و دخترم هم لیسانس حقوق و سابقه ی کار در دفتر خدمات دولت را دارد.ما یک خانواده ی تحصیل کرده با وضع مالی بد هستیم… میخواستم بدونم میتونیم برای کارکردن همسرم در دانشگاه های ترکیه اقدام کنیم؟و چون وضع مالی مناسبی نداریم بعد از پیداشدن کار وارد ترکیه بشیم؟ چون پشتوانه ی مالی نداریم ممنون میشم بفرمایید چطور باید اقدام کنیم و درخواست کار بدیم.

سلام دوست عزیز. باید زبان ترکی یا انگلیسی بلد باشن و از دانشگاههای این کشور پسشنهاد شغلی بگیرن

سلام. مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل امکان دارد؟

سلام دوست عزیز. بله امکان تحصیل وجود دارد

سلام. هنوزم مهاجرت به ترکیه با اجاره ملک امکان داره یا برداشتن؟

سلام دوست عزیز برای فقط یک سال امکان داره

سلام برای مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک آیا می توان ملکی را به صورت اقساط خرید؟

سلام دوست عزیز. می توان قسطی خرید. اما تا زمان پرداخت کامل مبلغ آن کارت اقامت به شما اعطا نمی شود

سلام خسته نباشید ببخشید قصد مهاجرت دارم به انگلیس لیسانس گرافیک دارم واینکه دوست دارم اونجا بتونم کارکنم توزمینه گرافیک وسرمایه گذاری کنم

سلام دوست عزیز لطفا سوال خود را در مقاله مربوط مطرح کنید

سلام و عرض ادب. حداقل سرمایه برای مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک چقدر است؟

سلام دوست عزیز محدودیتی ندارد معمولا از ۶۰ هزار دلار به بالاست

سلام و وقت بخیر آیا مهاجرت به ترکیه از طریق خود حمایتی امکان پذیر است؟

سلام خیر دوست عزیز این کشور این اقامت را ندارد

سلام و عرض ادب ممنون از مقاله کامل و خوبتون من میخوام برای مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک اقدام کنم . حد اقل چقدر باید سرمایه داشته باشم که اقامت بگیرم ؟

سلام دوست عزیز. از حدود ۲۵۰ هزار دلار به بالا سرمایه نیاز هست

سلام ممنونم از مقاله خوبتون حداقل مبلغی که میشه مهاجرت به ترکیه کرد با خرید ملک چقدره؟

سلام دوست عزیز. حداقل ۲۵۰ هزار دلار می باشد

با سلام. تولد فرزند در ترکیه هم مشمول قوانین ایران نیاز به ازدواج ثبت شده دارد؟ یک خانوم ایرانی میتواند در ترکیه زایمان کند و به نام خودش برای فرزند مدارک بگیرد؟

سلام بله با مراجعه به سفارت ایران میتوان مدارک را دریافت نمود

سلام ایا میشه با خرید ملک در ترکیه و اقامت یکساله به کار و تحصیل پرداخت؟یا درخواست داد؟

سلام و عرض ادب .بله با خرید ملک میشه پاسپورت یا اقامت گرفت و تحت این شرایط میشه کار و تحصیل کرد.

ایا راهکار مناسبی جهت اقامت برای یک پناهنده پیشنهاد میکنید؟

سلام و عرض ادب دوست عزیز موسسه MIE در خصوص پناهندگی مشاوره و اقدامی ندارد

سلام آیا قانون اخذ شهروندی از راه خرید ملک به میزان حداقل ۲۵۰۰۰۰ دلار الان اجرایی شده است؟ اگر پاسخ مثبت است برای استفاده از ان چکار باید کرد؟

سلام و عرض ادب بله دوست عزیز شما می توانید با خرید ملکی به ارزش۲۵۰۰۰۰ دلار در ترکیه پاسپورت این کشور را اخذ نمایید.

سلام آیا میشود با اقامت ۳ ماهه یا ۶ ماهه در ترکیه مشغول به کار شد؟

سلام دوست عزیز شما در صورتی می توانید در ترکیه کار کنید که اقامت جاری این کشور را داشته باشید.

سلام خسته نباشید آیا با پیش پرداخت ۱۰۰ملیون تومان میشود در ترکیه یک ملک خریداری کرد و اقامت ترکیه را گرفت و بقیه پرداخت منزل را با کار کردن در ترکیه تحویل داد؟ممنون

سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اخذ اقامت شما می بایست مدرک مالکیت را ارائه دهید و شرایط خرید ملک را بایستی از بنگاه های معاملاتی اطلاعات بگیرید. ولی بطور کلی شما میتوانید کارفرما پیدا کنید و اقامت کاری در ترکیه داشته باشید و به صورت اقساط ملک خریداری کنید.

سلام من و همسرم کاردانی کامپیوتر داریم ۲۴و۲۳ سال سن داریم کل اموال ما ۴۰۰ میلیون تومان هست دنبال کشوری می گردیم که بتونیم پیشرفت کنیم بهمون پیشنهاد ترکیه رو دادن آیا میتوانیم با این سرمایه کم اقامت کشور های اروپایی گرفت؟

سلام دوست عزیز شما برای کشورهائی نظیر فنلاند و مجارستان و هلند و کشورهائی که گپ تحصیلی براشون مهم نیست امکان اقدام دارید .همچنین چنانچه در دانشگاههای دولتی ایران قبول شوید و مدرک زبان آلمانی داشته باشید می توانید برای تحصیل رایگان در کشور اتریش اقدام کنید.برای کشور کانادا هم امکان اقدام دارید.

عالی

سلام شرایطی برای مهاجرت ب ترکیه بدون پاسپورت هست؟؟

با سلام خیر برای ورود به هر کشوری شما باید پاسپورت داشته باشید در غیر این صورت امکان مهاجرت را نخواهید داشت .

سلام ببخشید من ۱۷ سال دارم و قصد دارم به ترکیه برم بدون ویزا بعد از اونجا درخواست اقامت یکساله توریستی کنم میخواستم بدونم چون سنم زیر ۱۸ ساله مشکلی پیش نمیاد یا حتما باید با پدر یا مادر درخواست اقامت یکساله کنم؟

با سلام دوست گرامی برای اطلاعات کامل می توانید با دفتر mie اتریش تماس حاصل نمایید.

با سلام خدمت شما دوست عزیز من میخواستم بدونم که ثبت شرکت شامل افتتاح رستوران هم میشود چونکه شما در ویس بالا گفتین که کارمند استخدام کنید میشود اقامت گرفت

با سلام بله اما باید نیروی کار استخدام نمایید که برای اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر mie تماس حاصل نمایید.

سلام میخواستم برای مهاجرت به ترکیه چه مراحلی رو پشت سر بایدبزارم

با سلام برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر mie تماس حاصل نمایید.

سلام درمورد ویزای کار در اروپا یااسترالیاباکمترین سرمایه سوال داشتم متاهل ارشد معماری وشهرسازی

با سلام باید در ابتدا شرایط خود را به طور کامل بفرمایید تا امکان مشاوره وجود داشته باشد اما برای اخذ ویزای کار استرالیا باید حتما امتیاز مورد نیاز را کسب نمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر MIE تماس حاصل نمایید .

سلام میخواستم ببینم در مورد ویزای کار ترکیه چه پیشنهادی برای من دارید و یا چه راه هایی وجود داره

با سلام برای اطلاعات بیشتر باید اطلاعات کامل خود را بفرمایید اما برای اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر MIE تماس حاصل نمایید.

تماس با ما

خط ویژه :۴۹۱۹۶۰۰۰ـ (۰۲۱)

خط ویژه:  49076ـ (۰۲۱)

دسترسی سریع

فرم درخواست تماس مشاوران با شما

تماس با ما

فروشگاه

موسسه مشاوره ای MIE

دفتر مشاوره و امور اقامت سرمایه گذاری، تحصیلی و کاری

شایان ذکر است همه دفاتر به صورت یکپارچه تحت نظر دفتر مرکزی وین و شخص جناب استاد ملک پور فعالیت می نمایند.

وب سایت های ما

malekpourmie.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

با توجه به پیچیده شدن روابط فردی و سازمانی در دنیای امروز و افزایش مسایل و مشکلات مختلف در سازمان های دولتی و یا شرکت های خصوصی، نیاز به حضور یک یا چند کارشناس و یا مشاور حقوقی در کنار مدیران بیش از هر زمان دیگری احساس  می شود لذا در این زمینه شرکت خدمات مهاجرتی شایان با در دست داشتن مشاورین حقوقی مجرب با سابقه بالا در امور حقوقی میتواند شما عزیزان را در این زمینه یاری به عمل رساند .

همانطور که میدانید برای گرفتن اقامت ترکیه راه های بسیاری وجود دارد که منجر به گرفتن اقامت ترکیه میشود که به اختصار میتوان از اقامت توریستی ترکیه ،اقامت دانشجویی ترکیه ،اقامت از طریق خرید ملک ترکیه ، اقامت از طریق ثبت شرکت ترکیه اشاره نمود که تمامی این نوع اقامت ها شرایط و ضوابط خاص خود را دارند که انجام هر کدام از این موارد احتیاج به مشاوره ی دقیق و بررسی خاص هر کدام را به طور مجزا دارا میباشد.شرکت شایان با داشتن کادری مجرب و متخصص در امور اقامت ترکیه و انجام تمامی مراحل قانونی تا پایان کار  شما عزیزان را همراهی مینماید.

مهاجرت به ترکیه

کشور ترکیه، باتوجه به مشترکات فرهنگی وپیشینه های مشترک بسیار زیادی که با کشور جمهوری اسلامی ایران دارد، یکی ازمقاصد گردشگری ثابت ایرانی ها بوده، وباتوجه به عبور ترانزیتی از ترکیه به اروپا وبخشی ازخاورمیانه، همیشه، یکی ازهمسایه های تاثیر گذارکشور ایران، درزمینه همکاری های حمل ونقل، صنعت، کشاورزی وتوریسم، بوده وهست. جمعیت ترکیه، بالغ برهشتاد میلیون نفر می باشد و دین عمده مردم اسلام است. هرچند درقانون اساسی ترکیه، این کشور سکولار معرفی شده ودین خاصی به رسمیت شناخته نشده است، ولی حدود۹۸درصد از مردم ترکیه، دین اسلام رابه عنوان دین رسمی خود پذیرفته اند واعیادی چون قربان وفطر،تعطیل رسمی در ترکیه اعلام شده است . راههای مهاجرت به ترکیه متعدد است اما برای انتخاب بهترین راه، اطلاع ازقوانین مالیاتی و شرایط اخذ اقامت وتابعیت کشور ترکیه برای خارجی ها، لازم وضروری است. باتوجه به تحولات منطقه ای وحمایت همه جانبه ترکیه از تروریست های بین المللی، به تازگی ودرسالهای اخیر، ترکیه درگیرحواشی حملات تروریستی شده وازمیزان مقبولیت گردشگری این کشور تاحد زیادی کاسته شده است. عمده درآمد ترکیه ازمحل فعالیت درصنعت توریست، صنایع غذایی و تبدیلی، ترانزیت وهمچنین صنایع مختلف، می باشد. ترکیه کشوری آسیایی، اروپایی می باشد وسالهابحث برسر پذیرش الحاق ترکیه به اتحادیه اروپا؛ درنشست سران اتحادیه اروپامطرح گردید که تاکنون نتیجه خاصی دربر نداشته است.

آیاشماازراههای مهاجرت به ترکیه اطلاع دارید؟ ازدواج باتبعه ترکیه، باعث اخذ اقامت وتابعیت می شود؟ تحصیل درترکیه وتحصیل رایگان درترکیه، چه شرایطی دارد؟ آیا با خرید ملک درترکیه، امکان اخذ اقامت دایم ترکیه وجود دارد؟ آیا باثبت شرکت درترکیه ، امکان اخذ اقامت دایم ترکیه وجود دارد؟ شرایط استخدام نیروی کارخارجی درترکیه چیست ؟ تولد فرزند درترکیه باعث اقامت دایم می شود؟ باتوجه به بازار داغ مهاجرت .امکان کلاهبرداری راحت ازمتقاضیان مهاجرت به ترکیه  بسیاری ازافرادی که فاقد دانش حقوقی وتحصیلات وتجربیات کافی دررشته حقوق بین الملل خصوصی هستند، باثبت شرکتهای کاغذی وبی اساس، باعث اتلاف وقت وسرمایه هم وطنان می شوند. به شما پیشنهاد می شود قبل ازهراقدام مهاجرتی به ترکیه، با مطالعه قوانین مالیاتی ومهاجرتی ترکیه، بااطمینان بیشتر دراین زمینه، اقدام فرمایید.مشاوره برای زندگی در ترکیه

مهاجرت به ترکیه ازطریق کار

ترکیه هم مانند بسیاری ازکشورها، ازنیروی کار خارجی، استفاده می کند. استخدام نیروی کارخارجی درترکیه، شرایط وموانعی دارد که به آن می پردازیم. اولین شرط صدور ویزای کار ترکیه، وجود پیشنهاد شغلی ازکارفرما، درترکیه می باشد. درصورتی که یکی از صاحبان صنایع خصوصی، نیاز به تجربه، تخصص ومهارت شما داشته باشد، بامعرفی کامل شما به اداره مهاجرت ترکیه، و وزارت کارترکیه، درصورت تایید این مراجع وداشتن شرایط اختصاصی متقاضی کار درترکیه، ازقبیل گواهی سلامت، گواهی نداشتن پیشینه محکومیت کیفری وتوانایی درانجام کار مورد درخواست، ویزای کار، صادرشده وشما امکان استخدام وکار درترکیه رادارید.

مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل

یکی از راههای مهاجرت به ترکیه واخذ اقامت موقت یکساله کشور ترکیه، تحصیل دریکی ازدانشگاههای کشور ترکیه می باشد. دانشگاههای ترکیه، درسطح قابل قبول بین المللی قراردارند. تحصیل درترکیه، به زبان ترکی استانبولی است ولی امکان ادامه تحصیل درترکیه به زبان انگلیسی نیز، وجود دارد. تحصیل رایگان درترکیه، فقط درمراکز آموزشی دولتی امکان پذیر است که به دارندگان اقامت دایم ترکیه وشهروندان این کشور، اجازه تحصیل رایگان درترکیه وفقط مدارس ودانشگاههای دولتی، داده می شود. تحصیل رایگان درترکیه، درمدارس ودانشگاههای خصوصی ویاشعب دانشگاههای خارجی، امکان پذیر نیست. هزینه های تحصیل واقامت درترکیه، سالانه، حدود پانزده هزاردلار، می باشد ودانشجوی شاغل به تحصیل درترکیه، امکان کارهمزمان باتحصیل رادارد. اما افرادی که با خرید ملک درترکیه، اقامت موقت یکساله ترکیه رادریافت می نمایند، امکان ثبت نام فرزندانشان رادرمدارس و دانشگاههای دولتی ترکیه، دارندکه درجای خود مفصل توضیح داده خواهد شد.

مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج

مانند همه کشورها، ازدواج با یکی ازاتباع ترکیه، امکان اقامت به فرد خارجی درترکیه را می دهد، اما آیا ازدواج با تبعه ترکیه، اقامت دایم یاتابعیت ترکیه رابه فرد می دهد یاخیر، باید ازعمومات قانون مدنی ترکیه، مدد گرفت. براساس قانون مدنی و قانون اساسی ترکیه، هر شخص خارجی که به مدت پنج تاهشت سال درترکیه، اقامت داشته وبیمه ومالیات متعلقه راپرداخت نماید، امکان درخواست اقامت دایم ترکیه رادارد. این درخواست دراداره مهاجرت مورد برررسی قرار می گیرد ودرصورت داشتن شرایط کافی وعدم ارتکاب جرم دراین مدت، اقامت دایم ترکیه که قابل تبدیل به پاسپورت این کشور، تحت شرایط خاص وسختی می باشد، به وی اعطا می شود.

مهاجرت به ترکیه ازطریق ثبت شرکت

ثیت شرکت درترکیه ، به تنهایی باعث اخذ اقامت این کشور و مهاجرت به ترکیه نمی شود. پس ازثبت شرکت درترکیه وتایید بیزنس پلان وطرح توجیهی اقتصادی، اجازه کار برای شرکت تاسیس شده داده می شود که با انتقال مبلغ سرمایه گذاری درترکیه وتحقق وعده های داده شده دربیزنس پلان، امکان خرید ملک ودفترکار درترکیه برای صاحبان شرکت، وجود دارد. از طریق کارآفرینی وسرمایه گذاری، پس از ثبت شرکت درترکیه، امکان اخذاقامت دایم ترکیه وجود دارد.

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

سوال اساسی که دراین زمینه باید پاسخ داده شود، این است که آیا خرید ملک درترکیه ، امکان پذیر است وآیا باخرید ملک درترکیه ، امکان اخذ اقامت دایم این کشور، وجود دارد؟

طبق قانون جدید با خرید ملک در ترکیه  بعد از ۵سال تمدید اقامت توریستی و با بدست داشتن سند ملک می توانید اقامت دائم ترکیه را کسب کنید .

مزایای خرید ملک درترکیه

۱- اخذمجوز اقامت یکساله ترکیه.

۲- امکان برخورداری فرزندان از مدارس ودانشگاههای دولتی ترکیه.

۳- امکان افتتاح حساب بانکی دربانکهای ترکیه.

۴- امکان تمدید اقامت پس ازیکسال بدون نیاز به خروج ازترکیه.

۵- آشنایی با بازارکاردرترکیه وسرمایه گذاری مطمین ازطریق ثبت شرکت درترکیه.

۶- امکان استفاده ازتسهیلات بانکی.

اخذ اقامت ترکیه ازطریق اجاره ملک

طبق قانون مهاجرت ترکیه، افرادی که دریکی از شهرهای ترکیه، اقدام به اجاره یکساله آپارتمان نمایند ویا نامه رزرو هتل باهمین مدت اقامت به اداره پلیس خارجی ها درترکیه ، باسایر مدارک ارایه نمایند، امکان اخذ اقامت یکساله ترکیه رادارند. برای اجاره آپارتمان در ترکیه ، اجاره نامه شما، لازم است در دفتراسنادرسمی، به ثبت برسد وبه صورت واقعی انجام شده باشد تا استعلام اداره امنیت ترکیه ، پاسخ داده شود. تمامی افرادی که مایل به خرید ملک یا سرمایه گذاری درترکیه هستند، بهتراست ابتدا با اجاره ملک درترکیه واخذ اقامت یکساله، وارد این کشور شده وپس ازارزیابی کامل شرایط، نسبت به سرمایه گذاری درترکیه اقدام نمایند.

مدارک لازم جهت صدور اقامت یکساله با اجاره ملک درترکیه

۱- اجاره نامه رسمی بانشانی دقیق جهت استعلام

۲-  ۴ قطعه عکس متقاضی وهمراهان.

۳- بیمه یکساله

۴- اصل وکپی پاسپورت و کپی تاریخ ورود

اقامت ترکیه از طریق تولد فرزند

نوزادی که درترکیه متولد می شود ملحق به تابعیت والدین است وبا تولد درخاک ترکیه، امکان اخذ تابعیت ترکیه راندارد. به صورت کلی طفل متولد شده از پدر یامادر ترکیه ای امکان اخذ تابعیت ترکیه راداردحتی اگر خارج ازخاک ترکیه متولد شود. شرایط اخذ تابعیت ترکیه بسیار سخت است، درصورت پنج سال اقامت درخاک ترکیه وپرداخت بیمه ومالیات، شخص امکان اخذ اقامت دایم ترکیه رادارد وپس از گذشت هشت سال، می تواند درخواست پاسورت نماید. توجه داشته باشیدباکارت اقامت دایم ترکیه، هیچ امتیازی جهت ورود به سایر کشورها به دست نخواهید آورد.

اقامت ترکیه ازطریق تمکن مالی

شرایط اخذ اقامت موقت ترکیه ازاثبات طریق تمکن مالی، بسیار آسان است. همانگونه که دربالا هم ذکر شد، درصورت توان پرداخت هزینه های اجاره یکساله آپارتمان درترکیه که درشهر استانبول، کمی گرانترازسایر شهرهای ترکیه می باشد واثبات دارایی به میزان حداقل ۶۰۰۰ دلار برای هرنفر، اقامت یکساله ترکیه به فرد داده می شود که قابل تمدید می باشد. البته برای تمدید این نوع اقامت، لازم است شخص ازخاک ترکیه خارج شده ومجددا نسبت به تمدید آن اقدام نماید. اما باتوجه به اینکه ورود واقامت کوتاه مدت اتباع ایران، به ترکیه، نیازی به ویزا نیست، امکان سفر به ترکیه وتحقیق از اداره پلیس مهاجرت ترکیه وآگاهی از قوانین مهاجرتی وتغییرات قوانین مهاجرتی ترکیه، کار آسانی است.

مشاوره حقوقی ومهاجرتی وآگاهی ازقوانین ومقررات مهاجرتی، اولین اقدام جهت عملی کردن هرتصمیم مهاجرتی می باشد. آشنایی کامل ازقوانین کشور مقصد، ارزیابی کامل امکانات وتوان مالی وهمچنین توان تحصیلی وفنی خودتان، می تواندمسیر روشن تری رابرای شما ترسیم نماید. افراد بسیار زیادی بدون داشتن شناخت کافی ازامتیازات مهاجرت وموانع پیش رو، با اقدام نسنجیده وفریب توسط کلاهبرداران ماهواره ای، تمام اندوخته وسرمایه عمر خود رادراین مسیر به تاراج داده اند. مشورت با وکلای رسمی دادگستری، جهت آشنایی باوضعیت حقوقی پس ازمهاجرت، انعقاد قراردادهای خرید ویا اجاره ملک درخارج ازکشور، زیر نظر متخصصان حقوق، می تواند تاحد زیادی ازآثار زیان بار مهاجرت ناصحیح بکاهد.مشاورین بین المللی موسسه حقوقی وداوری بین المللی طلیعه عدالت ومهرپارسیان، امکان ارایه مشاوره حقوقی کامل مهاجرتی به شما عزیزان رادارند.

یکی از راه های تمدید ویزای توریستی ۲ ساله ترکیه اجاره خانه یا خرید خانه میباشد. شما با ارئه اجاره نامه و دیگر مدارک لازم که توسط مشاوران ما با شما درمیان گذاشته خواهد شد میتوانید ویزای توریستی ترکیه خود را از سه ماهه به ۲ ساله تمدید کنید.

خدمات ما و دستمزد های ما جهت اجازه اقامت دوساله:

جهت اقدام برای اخذ اقامت ۲ ساله لطفا کپی صفحه اول پاسپورت و ۱ قطعه  عکس برای ما ارسال کنید.

انواع اقامت ترکیه

مفتخریم بر خلاف روال کاری دیگران ، امکان اخذ اقامت ترکیه را بدون نیاز به ثبت شرکت یا خرید ملک بدون نیاز به سرمایه بالا برای مشتریان و خانواده های آنها محترم فراهم نموده ایم. بر خلاف سایر شرکت هایی که اقامت در کشور ترکیه را فقط بواسطه ی ثبت شرکت و خرید ملک در کشور ترکیه میگیرند ،گروه مشاورین ترکیه با کمترین هزینه ، اقامت ۲ ساله ( وقابل تمدید بصورت نا محدود ) برای متقاضیان با هر ملیتی که هستند گرفته میشود که دیگر الزامی به سرمایه گذاری برای خرید ملک وثبت شرکت برای گرفتن اقامت کشور ترکیه نیست . ولازم به ذکر است که اقامت برای اعضاء خانواده نیز امکان پذیراست و فرزندان شما میتوانند در ترکیه مشغول به تحصیل شوند و حساب بانکی داشته باشید.همکاران ما در استانبول از لحظه ورودتان به ترکیه با شما خواهند بود در تمام مراحل اجاره خانه اخذ اقامت افتتاح حساب بانکی ثبت نام فرزندانتان و..با شما خواهند بودمشاوره برای زندگی در ترکیه

بر همین اساس اقامت ترکیه انواع مختلفی دارد:

اقامت ترکیه توریستی ۹۰ روزه بدون ویزا

مدت این اقامت ۹۰ روزه یعنی ۳ ماه می باشد برای این نوع اقامت ترکیه نیازی به ویزا نمی باشد ( البته برای ایرانیان) و شما می توانید در کشور ترکیه به مدت ۳ ماه در سال بدون نیاز به ویزا یا اجازه اقامت بدون هیچ مشکلی ساکن شوید. توجه داشته باشید با این نوع ویزا اجازه هیچ کاری مثل دادوستد و کار یا تحصیل در ترکیه را نخواهید داشت.

اقامت ترکیه توریستی ۶ ماهه با دفترچه اقامت

چنانچه متقاضی خرید ملک در ترکیه هستید، این نوع اقامت در حال حاضر تنها راه حل اخذ اقامت بلند مدت تر در ترکیه برای ایرانیان می باشد. البته سند ملک دلیلی برای اخذ این نوع اقامت نبوده و پلیس ترکیه مستندات دیگری را برای اعطای آن مطالبه خواهد نمود. اما طبق آخرین اخبار حاصله از پارلمان ترکیه، وکلای گروه اگما به شما این نوید را می دهند که آپریل ۲۰۱۴ زمان اجرایی شدن قانون پیشتر تصویب شده ایست که طبق آن حقوق سایر اتباع خارجی نظیر ایرانیان در اخذ اقامت بواسطه خرید ملک، محترم شمرده شده و به موجب آن ایرانیان گرامی موفق به اخذ اجازه اقامت حداقل ۲ساله با در دست داشتن سند مالکیت خود خواهند شد.

اقامت ترکیه تحصیلی و دانشجویی

برای گرفتن این نوع اقامت باید ابتدا درآزمون تومر شرکت کرده و مدرک تومر را بگیرید. با داشتن این مــــدرک شما در کمتر از ۳ ماه می توانید اقامت دانشجویی در کشور ترکیه را فراهم کنید. البته اخذ پذیرش از موسسات آموزشی نیز پیشاپیش ملاک اعطای این نوع اقامت خواهد بود. این روش اخذ اقامت برای آنانی که قصد اقامت قطعی در ترکیه را دارند نیز موکدا توصیه می گردد.

اقامت ترکیه کاری

کسب اقامت کاری در ترکیه به ۲ صورت کارفرما و کارگری ممکن خواهد بود. عموم خارجیان از جمله ایرانیان با ثبت شرکت در ترکیه و اخذ مجوز کار واجد شرایط اخذ اقامت دوساله به عنوان کارفرما بوده و این نوع اقامت ترکیه در سالیان بعد با بازه های ۲ ساله تمدید خواهد شد. مجددا لازم بذکر است که در حال حاضر این روش، بهترین و عملی ترین روش اخذ اقامت دایم ترکیه برای ایرانیان می باشد.

اخذ اقامت ترکیه کاری از نوع کارگری مستلزم این است که یک شرکت در کشور تـــــــرکیه از شما دعوت به همکاری نماید به شرطی که با این تخصص که از شما دعوت به کار شده هیچ شهروند ترکی در آن زمان طبق استعلام اداره کـــار ترکیه بیکار نباشد. با ملاحظه این نکته می توان این گونه اعلام نمود که در حال حاضر شانس پیدا کردن کار و اخذ اقامت کاری از این دست در ترکیه برای کلیه خارجیان بالا نیست

[av_blog blog_type=’posts’ categories=’187,1′ link=’category’ blog_style=’blog-grid’ columns=’4′ contents=’title’ content_length=’content’ preview_mode=’auto’ image_size=’portfolio’ items=’4′ offset=’0′ paginate=’yes’ conditional=”]

[/av_section]

پس از ورودم به ترکیه، ترکیش‌مگ همانطور که قولش را داده بود در کمتر از ۲ روز برایم حساب بانکی باز کرد. با اخلاق بودن و منصف بودن این گروه دلیل انتخاب من بود. از آقای مقدم کمال تشکر را دارم.

سلام اولا خسته نباشید به بچه های درجه یک ترکیش مگ حتی خودم هم فکر نمیکردم کارها انقد با برنامه و به موقع پیش بره ٫ممنونم واقعا بابت محدودیت زمانی که داشتم خیلی لازم بود حساب زودتر به نام خودم حساب باز کنم ٫که به پاس تلاش دوستان در یک روز انجام شد.

با سلام خدمت گروه ترکیش مگ مخصوصا اقای مقدم من تقریبا در حدود ۱۵ روز قبل از راندوو به همراه خانوادم موفق به گرفتن کارت کیملیکم شدم همچنین حساب بانکی و اجاره خانه براحتی انجام شد با سپاس فراوان.

Istanbul Office:
Şişli/Mecidiyeköy, Naci Kasım Sk. Hikmet Ismerkezi ,No 3, Daire 6
Phone: +90 (212) 237 08 05

Antalya Office:
ALTINKUM MAH. ATATÜRK BLV. ÖZERK APT. NO: 141 B İÇ KAPI NO: 1 KONYAALTI/ ANTALYA
Phone: +90 (542) 898 12 28
info@turkishmag.comمشاوره برای زندگی در ترکیه

نام و نام خانوادگی (الزامی)

آدرس ایمیل (الزامی)

شماره تماس (الزامی) Please leave this field empty. متن درخواست


تمامی حقوق برای ترکیش‌مگ محفوظ است.

چگونه در خارج از کشور کار پیدا کنیم و مهاجرت کاری داشته باشیم

راهنمای جامع انواع روشهای اخذ اقامت در خارج از کشور با بیانی شیوا توسط استاد ملکپور

مجموعه اي از توضيحات و نکاتي که بايد براي موفقيت در زندگي به آنها توجه ويژه اي داشت

محصولی بی نظیر برای کسانی که میخواهند زندگی رویایی خود را بسازند

آموزش دقيق و مرحله به مرحله دريافت اپلاي و ويزاي تحصيلي در اتريش، نکات کاربردي و جامع مشاوره برای زندگی در ترکیه

مجموعه اي از آموزش ها و توضيحات کامل پيرامون نحوه و شرايط مهاجرت کاري به کشور کانادا

پکيج آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور به صورت آسان

پکيج دوم آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور

يادگيري آسان زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

پکیج دوم يادگيري زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

مهاجرت به ترکیه و انواع روش های اخذ اقامت و تابعیت ترکیه در این مقاله مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد. سوالاتی که ذهن متقاضیان مهاجرت به ترکیه را درگیر خود می کند اعم از این است که چه روش هایی برای مهاجرت به ترکیه وجود دارد؟ چه میزان سرمایه برای اخذ اقامت ترکیه مورد نیاز است؟ شرایط اخذ اقامت و تابعیت ترکیه به چه صورت است؟ تمامی این سوالات و سایر جنبه های اصلی اخذ اقامت ترکیه در این مقاله به صورت دقیق پاسخ داده می شود. یکی از نکات حائز اهمیت قبل از اقدام به مهاجرت بررسی شرایط نظام اقتصادی و سیاسی، تحلیل سیستم آموزشی و شرایط کاری کشور مقصد می باشد. به همین دلیل موسسه حقوقی ملک پور با بهره گیری از دانش وکلای مجرب و مشاورین خبره آماده ارائه قوانین مهاجرتی مطابق با آخرین بروز رسانی های انجام شده،‌ به متقاضیان مهاجرت به ترکیه می باشد. چنانچه ابهاماتی در زمینه مهاجرت به ترکیه دارید می توانید طی تماس تلفنی از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

در بخش دیدگاه ها نیز می توانید سوالات خود را مطرح نمایید و در زمانی کوتاه پاسخ بگیرید.

شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

ترکیه کشوری است که موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی دارد چرا که بخشی از آن در آسیا و بخشی دیگر در قاره اروپا قرار دارد و در طول تاریخ همواره به عنوان یک پل ارتباطی بین دو قاره اروپا و آسیا عمل کرده است. ترکیه از نظر قلمرو و مساحت در بین کشورهای بزرگ منطقه قرار دارد. این کشور از شمال با دریای سیاه، در شمال شرقی با جورجیا و ارمنستان،‌ از شرق با جمهوری آذربایجان و ایران، از جنوب شرقی با عراق و سوریه،‌ در جنوب غربی و غرب با دریای مدیترانه و در شمال توسط یونان و بلغارستان محدود می شود. آنکارا پایتخت ترکیه است در حالی که بزرگترین شهر و بندر آن استانبول است.

ترکیه در حال حاضر میزبان بیشترین جمعیت مهاجر است. تعداد مهاجران و پناهندگان ساکن ترکیه اکنون ۳.۹ میلیون نفر است که بیش از ۹۰ درصد آن ها سوری هستند و به دنبال درگیری های مداوم در سوریه به ترکیه مهاجرت نموده اند. از طرف دیگر وجود دانشگاه های معتبر بسیاری در ترکیه باعث شده است متقاضیان مهاجرت به ترکیه برای تحصیل نیز نرخ بالایی را به خود اختصاص دهند.

یکی از بهترین روش های دریافت اقامت ترکیه، کار در این کشور است. متقاضیان مهاجرت به ترکیه از طریق کار در ابتدا باید بدانند با توجه به اینکه زبان رسمی مردم ترکیه، ترکی استانبولی می باشد تسلط به زبان ترکی استانبولی از جمله پیش نیازهای اصلی برای استخدام توسط کارفرمایان ترک می باشد. کلیه متقاضیان کار در ترکیه نیاز به دریافت مجوز کاری از وزارت کار و رفاه اجتماعی (MLSS) این کشور دارند. البته شایان ذکر است در اولین مرحله شخص متقاضی باید مراحل جستجوی شغل و مصاحبه را با موفقیت گذرانده و با یک کارفرمای ترک به توافق رسیده باشد. همزمان با دریافت مجوز کاری شخص، مدارک از سوی کارفرما نیز باید به اداره کار تحویل گردد. در این حالت ابتدا به فرد اقامت یک ساله اعطا می گردد که در صورت تمدید قرارداد کاری توسط کارفرما، مدت اقامت نیز تمدید می گردد.

 کلیه دانشجویان در حال تحصیل نیز تنها با ارائه مجوز کاری مجاز به کار پاره وقت در این کشور هستند. جالب است بدانید نرخ بیکاری کشور ترکیه در حدود ۱۱ درصد است و این عدد در مقایسه با کشورهایی مثل آلمان و اتریش که زیر 5 درصد آمار بیکاری دارند نشان از وضعیت نامساعد اشتغال در این کشور دارد. به همین دلیل به دانشجویان مقطع لیسانس در کشور ترکیه مجوز کاری اعطا نمی گردد و تنها دانشجویان مقطع فوق لیسانس و دکتری حق انجام کار پاره وقت را دارند. در نمودار زیر نیز می توانید روند تغییرات نرخ بیکاری در ترکیه در سال های اخیر را مشاهده نمایید.

از دیگر نکات مهم برای متقاضیان کار در ترکیه بررسی شرایط ویزای همراه است. شخص متقاضی پس از یک سال کار و پرداخت بیمه و مالیات به دولت ترکیه می تواند برای همراهان خود اعم از همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال درخواست ویزا نماید. به صورت کلی در حال حاضر کشورهای برتر اروپایی مانند آلمان و اتریش در مقایسه با ترکیه از بهترین گزینه های مهاجرت کاری برخوردار هستند لذا توصیه می گردد با توجه به رزومه شغلی و تحصیلی خود،‌ ویزای کاری این کشورها را نیز بررسی نمایید.

کار در ترکیه

تحصیل در ترکیه از سطح مدارس شروع می شود و تا مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری ادامه دارد. تحصیل در مدارس ترکیه به زبان ترکی استانبولی است. سن تحصیل در مدارس ترکیه از ۷ سالگی شروع می شود و تا ۱۸ سالگی ادامه دارد. در کلیه مدارس دولتی کشور ترکیه تحصیل به صورت رایگان است. تحصیل در دانشگاه های ترکیه به زبان های ترکی و انگلیسی امکان پذیر است. کسانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور را دارند باید به زبان ترکی تحصیل کنند اما در دانشگاه های خصوصی امکان تحصیل به زبان انگلیسی نیز وجود دارد.

 متقاضیان مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل باید در اولین مرحله نسبت به اخذ پذیرش از یکی از دانشگاه های این کشور اقدام نمایند. افرادی که قصد ورود به دانشگاه های ترک زبان را دارند، باید مدرکی مبنی بر گذراندن آزمون Yos ارائه نمایند. این مدرک برای دانشگاه هایی که به زبان انگلیسی فعالیت دارند Sat نام دارد. امکان دریافت بورس تحصیلی نیز در ترکیه وجود دارد که با توجه به رزومه تحصیلی فرد قابل اعطا می باشد. میانگین نمرات مقاطع تحصیلی قبلی و تسلط به زبان ترکی از موارد مهم در اخذ بورس تحصیلی به حساب می آیند.

سرمایه گذاری در ترکیه یکی از راه های مهاجرت به این کشور می باشد. سیاست های کشور ترکیه در جهت جذب سرمایه گذاران خارجی بنا شده است. به صورتی که سرمایه گذاران علاوه بر اخذ اقامت این کشور می توانند به سود قابل توجهی نیز دست یابند. یکی از راه های مهاجرت به ترکیه سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت است. در این روش نیاز است که فرد متقاضی طی استخدام ۵ نفر نیروی ترک، بیمه و مالیات آن ها را به دولت بپردازد. از این طریق پس از ۵ سال شخص می تواند اقامت دائم کشور ترکیه را دریافت کند.

خرید ملک در ترکیه نیز یکی دیگر از روش های اخذ اقامت و تابعیت ترکیه می باشد. این شیوه علاوه بر سود حاصل از سرمایه گذاری شما را به سمت اخذ اقامت دائم و حتی تابعیت نیز سوق خواهد داد. برای اینکه از طریق خرید ملک موفق به اخذ پاسپورت ترکیه شوید، باید ارزش ملک خریداری شده حداقل معادل ۲۵۰ هزار دلار آمریکا باشد. پس از خرید ملک به ارزش 250 هزار دلار طی 70 روز پاسپورت ترکیه را کسب می کنید. البته ملک خریداری شده به مدت 3 سال نباید فروخته شود.

در صورتی که ملکی با ارزش کمتر خریداری کنید اقامت 3 ساله ترکیه به شما اعطا می شود که قابل تمدید است. حداقل مبلغ برای خرید آپارتمان در ترکیه جهت اخذ اقامت 60 هزار دلار آمریکا می باشد. این اقامت از نوع توریستی می باشد، بنابراین شما اجازه کار در ترکیه نخواهید داشت. البته در صورتی که بتوانید پیشنهاد کار مناسب بگیرید امکان دریافت مجوز کار وجود دارد. 

در این لینک می توانید پروژه های ملکی در ترکیه و شرایط خرید آن ها را مشاهده کنید. 

خرید ملک در ترکیه

مهاجرت به استانبول یا ترکیه و اخذ اقامت و تابعیت این کشور از طریق ازدواج، قوانینی مشابه سایر کشورها دارد. به این ترتیب که شخص الزاما باید اقامت دائم یا پاسپورت ترکیه را داشته باشد تا پس از ازدواج همسر وی بتواند اقامت دائم دریافت نماید. اقامتی که در ابتدا اعطا می گردد ۳ تا ۵ سال است و در صورت تداوم ازدواج به اقامت دائم منجر می گردد. نکته مهم در خصوص اخذ اقامت ترکیه از طریق ازدواج این است که طرفین باید اثبات نمایند که ازدواج آنان حقیقی است و هدف آن ها از ازدواج اخذ اقامت نمی باشد، بلکه ازدواج بر پایه علاقه و تفاهم بنا شده است. ازدواج صوری با هدف اخذ اقامت در ترکیه، جرم تلقی می شود و برای می تواند برای طرفین جریمه های مالی یا زندان به همراه داشته باشد.

در حقوق بین الملل، قوانین تولد در کشورها از دو سیستم پیروی می کند، سیستم خاک و سیستم خون. تولد فرد در خاک کشورهایی که از طریق سیستم خاک تابعیت خود را اعطا می نمایند برای اخذ پاسپورت آن کشور کافی است. اما در کشورهایی که از طریق سیستم خون اقدام به اعطای تابعیت می نمایند، لازم است پدر یا مادر فرد تابعیت کشور مذکور را داشته باشند. کشور ترکیه نیز از جمله کشورهایی است که در اعطای تابعیت خود از سیستم خون پیروی می کند. در نتیجه متقاضیان مهاجرت به ترکیه که قصد تولد فرزند در کشور ترکیه را دارند، ابتدا باید از طریق روش سرمایه گذاری، خرید ملک و کار در ترکیه پاسپورت این کشور را دریافت نمایند تا فرزند ایشان نیز تابعیت ترکیه را دریافت نماید. در صورتی که والدین اقامت موقت یا اقامت دائم ترکیه را داشته باشند در صورت تولد فرزند در ترکیه، فرزند آن ها نیز همان نوع اقامت را در ترکیه خواهد داشت.

پناهنده شخصی است که به دلیل مسائل سیاسی، مذهبی، عقیدتی، عضویت در گروه های خاص و جنگ و مواردی از این قبیل در کشوری که زندگی می کند از امنیت جانی برخوردار نیست و تحت شکنجه و آزار قرار دارد، بر همین اساس به یکی از کشورهای عضو کنوانسیون ژنو پناه می برد تا در امان باشد و از او حمایت شود. کشور ترکیه از جمله اعضای کنوانسیون ۱۹۵۱ ژنو است که مفاد آن را با شرط محدودیت جغرافیایی پذیرفته است. بدین صورت که تنها از پناهندگان کشورهای عضو شورای اروپا به صورت کامل حمایت می کند.

کسانی که روش پناهندگی را برای مهاجرت به استانبول یا ترکیه انتخاب می کنند باید بدانند دولت ترکیه در قبال سایر پناهجویان وظیفه حمایت موقت را دارد و بعد از مدتی به کشور دیگری هدایت می شوند. در این راه قاچاقچیان انسان به شیوه هایی کاملا نا امن اقدام به جا به جایی افراد می نمایند که در این مسیر بسیاری از پناهجویان جان خود را از دست می دهند. از سوی دیگر با توجه به جایگاه اجتماعی پایین پناهجویان در این کشور، آمار خودکشی در بین پناهجویان به علت لطمات اجتماعی قابل توجه است. شایان ذکر است موسسه حقوقی ملک پور هیچ گونه خدمات مشاوره ای در زمینه پناهندگی ارائه نمی دهد.

وضعیت پناهندگان در کشور ترکیه

سیستم مهاجرت به ترکیه برای هنرمندان و افراد فوق موفق کمی متفاوت است. ترکیه از جمله کشورهایی است که تجار مشهور، ورزشکاران، هنرمندان، دانش آموزان و دانشجویان تیزهوش و افراد موفق را برای اخذ تابعیت با روش های ویژه ای می پذیرد. افرادی که دارای رزومه های قوی و معتبر در سطح فعالیت های جهانی و بین المللی هستند در این گروه جای دارند. به عنوان مثال ورزشکارانی که در مسابقات جهانی دارای مدال هستند و یا هنرمندانی که در فستیوال ها و نمایشگاه های بین المللی جایزه دریافت کرده اند. البته سایر کشورهای جهان نیز مانند کشورهای برتر اروپایی، آمریکا و کانادا نیز از این سیستم پذیرش مهاجر حمایت می کنند. یکی از محبوب برنامه های اقامتی برای هنرمندان در دنیا، ویزای هنرمندان اتریش می باشد که مؤسسه MIE از معدود موسساتی است که در این زمینه فعالیت دارد و می تواند راهنمای هنرمندان در اخذ اقامت باشد.

به عنوان بخشی از هزینه مهاجرت به ترکیه، باید هزینه های زندگی در این کشور را هم در نظر بگیرید. هزینه زندگی متقاضیان مهاجرت به ترکیه بسته به سبک زندگی افراد متفاوت است. همانند سایر کشورها اقامت در شهرهای بزرگ و سکونت در محل های نزدیک به مرکز شهر،‌ هزینه های بالاتری را در بر دارد. هزینه اجاره منزل در ترکیه از ۱،۰۰۰ لیر شروع می شود و در برخی مناطق به ۳۵،۰۰۰ لیر نیز می رسد. به صورت متوسط هزینه های زندگی در ترکیه برای یک نفر از ۸۰۰ لیر تا ۲،۰۰۰ لیر در ماه متغیر است. با توجه به بالا بودن هزینه سوخت در ترکیه،‌ استفاده از وسایل نقلیه شخصی هزینه زیادی به دنبال دارد در حالیکه با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می توان هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

مهاجرت به ترکیه با هدف اخذ تابعیت برای افرادی که پدر یا مادر آنها تابعیت کشور ترکیه را ندارد از طریق کار و سرمایه گذاری امکان پذیر است. همان طور که در قوانین سایر کشورها نیز بررسی نموده ایم، اقامت تحصیلی هیچ گاه به اقامت دائم و تابعیت منتهی نمی گردد. افراد برای دریافت تابعیت از دولت یک کشور لازم است که در مدت مشخصی به دولت کشور مورد نظر بیمه و مالیات پرداخت نمایند، با فرهنگ کشور ادغام شوند و به زبان، تاریخ و آداب و رسوم آن به صورت کامل مسلط گردند. بدین ترتیب دیگر نیازی به تمدید ویزا، اقامت و مجوز کار نخواهید داشت و با توجه به اینکه دولت ترکیه تابعیت دوگانه را می پذیرد نیازی به لغو تابعیت قبلی خود نخواهید داشت. به طور کلی برای کسب تابعیت ترکیه شما باید به مدت 5 سال و در هر سال حداقل 6 ماه در ترکیه در این کشور زندگی کرده باشید. در صورتی که با یک شهروند ترکیه ازدواج کرده باشید یا در خاک ترکیه متولد شده باشید این زمان به 3 سال کاهش می یابد. در اقدام برای اخذ پاسپورت ترکیه از طریق سرمایه گذاری نیز سه راه پیش روی شما قرار دارد.

خرید ملک به ارزش حداقل ۲۵۰ هزار دلار که بین ۳ تا ۶ ماه منجر به اخذ پاسپورت می گردد.مشاوره برای زندگی در ترکیه

سپرده گزاری به مبلغ ۵۰۰ هزار دلار آمریکا یا سایر ارزهای موجود در بانک های ترکیه یا خزانه داری و یا صندوق سرمایه گذاری ترکیه به مدت ۳ سال

ثبت شرکت در ترکیه و استخدام ۵۰ نفر نیروی ترک در آن

✅ برای مهاجرت به ترکیه از کجا شروع کنم؟

اولین گام برای مهاجرت به ترکیه شناخت روش های مهاجرت به این کشور و انتخاب بهترین گزینه است. سپس باید شرایط و مدارک مهاجرت را بر اساس روش انتخاب شده فراهم کرد.

✅ بهترین راه برای مهاجرت به ترکیه کدام است؟

مسلماً شرایط شخصی شما در انتخاب بهترین روش مهاجرت به ترکیه بسیار مؤثر است؛ اما به طور کلی ویزای کار ترکیه، تحصیل در دانشگاه های ترکیه، خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه از بهترین راه های مهاجرت به ترکیه است.

✅ کم هزینه ترین روش برای مهاجرت به ترکیه چیست؟

روش های کاری مثل دریافت پیشنهاد کار از کم هزینه ترین روش های مهاجرت به ترکیه است. تحصیل در ترکیه نیز دومین روش کم هزینه است.

✅ آیا برای مهاجرت به ترکیه باید حتما از طریق وکیل اقدام کنیم؟

خیر. شما می توانید با صرف وقت قوانین مهاجرت به ترکیه را بیاموزید. اما مسلماً وکیل می تواند با سرعت بیشتری کار شما را انجام دهد و تجربیات خود را در اختیار شما بگذارد.

آیا می توان در ترکیه پناهنده شد و از این طریق درخواست اقامت کانادا را داد؟ پناهندگان در ترکیه چگونه می توانند اقامت کانادا را بگیرند؟

مهاجرت به ترکیه، اخذ اقامت و تابعیت کشور ترکیه از طریق روش های تولد، تحصیل، کار، ازدواج و سرمایه گذاری را در این مقاله مورد بررسی و تحلیل قرار دادیم. همانطور که گفته شد یکی از روش هایی که بسیار سریع منجر به اخذ اقامت و تابعیت کشور ترکیه می گردد، سرمایه گذاری از طریق خرید ملک می باشد. البته قابل ذکر است زمانی که ارزش ملک خریداری شده حداقل برابر با ۲۵۰ هزار دلار باشد منجر به تابعیت خواهد شد. با توجه به اهمیت بررسی وضعیت اقتصادی و قوانین مالیاتی هر کشور قبل از اقدام به سرمایه گذاری، توصیه می گردد طی مشورت با یک وکیل مهاجرتی مجرب در این راه قدم بردارید. موسسه حقوقی ملک پور با تکیه بر دانش وکلای توانمند فعال در عرصه بین الملل و مشاورین کارآزموده،‌ آماده ارائه بهترین خدمات مهاجرتی به شما عزیزان می باشد. در صورت تمایل می توانید سوالات خود را در باب مهاجرت به ترکیه در بخش دیدگاه های سایت مطرح و پاسخ مشاورین ما را دریافت نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام

ایمیل

وب‌ سایت

دیدگاه

با سلام و خسته نباشید من 27سالمه و دیپام دارم و همسرم 25 سالشه ولیسانس نرم افزاره و در حال حاظر ارایشگری میکنه بنظرتون راحت ترین راه برای مهاجرت و اقامت دایم کدومه اگه اونجا ملک بخرم میتونم اقامت دایم بگیرم یا نه و اگه خانومم ویزای تحصیلی بگیره من و دخترم هم میتونیم بریم

سلام و عرض احترام دوست عزیز برای پاسخ دقیق نیاز به بررسی شرایط کامل شما می باشد به صورت کلی خرید ملک در ترکیه منجر به اخذ اقامت می گردد برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

سلام وقتتون بخیر من مدارکم سیکل و شغلم نانوا و نجاری میخام واسه کار برم ترکیه ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام و درود دوست عزیز برای کار در ترکیه نیاز به پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما دارید شما می توانید پیشنهاد های شغلی را از طریق مطالعه مقالات مرتبط در سایت و به بررسی پیشنهادهای شغلی در سایتهای کاریابی بپردازد

من ۲۱ سالمه مدرک لیسانس حسابداری برای مهاجرت به ترکیه باید چیکار کنم بعدم نمیخوام بعد اتمام درس برگردم و اقامت دائم اونجارو بگیرم میشه راهنمایی کنید

درود بر شما دوست عزیز شما میتوانید از طریق پذیرش در دوره های زبان انگلیسی یا ترکی وارد کشور ترکیه شوید و پس از آن برای دوره فوق لیسانس در این کشور اقدام کنید پس از فارغ التحصیلی با دریافت پیشنهاد کاری نیز می توانید اقامت کاری گرفته و بعد از ۵ سال اقامت دائم اروپا را کسب کنید پیشنهاد می شود جهت دریافت مشاوره رایگان روی خطوط موسسه تماس حاصل نمایید

من نوزده سالمه برای ویزای تحصیلی دقیقا باید چکار کنم آیا میشه اونجا دانشگاه آزاد ثبت نام کرد و در چه رشته می پذیره

درود بر شما دوست عزیز شما قادر خواهید بود در کشورهای مختلفی اعم از اتریش دانمارک هلند کانادا و غیره از دانشگاه‌های مختلف پذیرش تحصیلی دریافت کنید شما حتی می توانید در دانشگاههای رایگان کشورهای اروپایی نیز ادامه تحصیل دهید پیشنهاد می شود جهت دریافت مشاوره رایگان روی خطوط موسسه تماس برقرار نمایید

سلام وقت عالی بخسر جناب من میخوام برم ترکیه و ب پناهندگی اونجا در بیام و هیچ گونه سرمایه یا مدرک تحصیلی و یا سابقه کاری خاصی ندارم ممنون میشم اگه راهنماییم کنید⚘

درود بر شما دوست عزیز پیشنهاد می شود جهت مهاجرت خود مسیر قانونی را انتخاب نمایید چرا که پناهندگی روشی غیرقانونی است و خطرات و عواقب خاص خودش را دارد شما می توانید با تقویت شرایط مالی خود از روش های قانونی برای مهاجرت خود اقدام نمایید

سلام خسته نباشید. من یه دوست دارم ترکیه شهر دنیزلی و اون بهم گفت بیا دنیزلی و من میبرمت سر کار، آیا این امکانش هست و امکانش هست ک اونجا ساکن شم و کار کنم؟؟ ممنون میشم جواب بدین ،

درود بر شما دوست عزیز جهت گرفتن اقامت کاری در کشور ترکیه شما باید از یک کارفرما در این کشور یک پیشنهاد شغلی دریافت کنید ضمن اینکه جهت کار در کشور ترکیه بهتر است شما به زبان ترکی تسلط کافی داشته باشید پیشنهاد می شود جهت دریافت مشاوره رایگان روی خطوط موسسه تماس برقرار نمایید

سلام من قصد اقامت در ترکیه رو دارم ۲۳سالمه میخوام برای خوانندگی برم ترکیه چطور میتونم اقامت بگیرم؟؟ ممنون میشم پاسخ بدین

درود بر شما دوست عزیز شما باید از طرق مختلف تحصیلی کاری و یا سرمایه گذاری اقامت کشور ترکیه را دریافت نمایید شما می توانید از یکی از این طرق اقدام کرده آنگاه در آنجا حرفه خوانندگی را پیش بگیرید پیشنهاد می شود جهت دریافت مشاوره رایگان روی خطوط موسسه تماس حاصل نمایید

من تمام دارایی یک میلیارد هست چطور میتونم با این مقدار هم برم ترکیه هم اقامت بگیرم

درود بر شما دوست عزیز شما قادر خواهید بود از طریق گرفتن پذیرش از دانشگاه ترکیه اقامت تحصیلی بگیرید و پس از فارغ التحصیلی با دریافت کار اقامت خود را به اقامت دائم تبدیل کنیم پیشنهاد می شود جهت بررسی دقیق شرایط تان با موسسه تماس حاصل نمایید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

سلام خسته نباشید من اریشگر هستم و میخوام اقامت ترکیه رو بگیرم سابقه کاریم هم بالاس باید چیکار کنم راهنمایی کنیپ

درود بر شما دوست عزیز شما قادر خواهید بود از یکی از روش های اقامت کاری تحصیلی و یا سرمایه گذاری به کشور ترکیه مهاجرت نمایید پیشنهاد می شود جهت دریافت مشاوره رایگان روی خطوط موسسه تماس حاصل نمایید

سلام من می خواهم برم ترکیه و بعد برم امریکا چی کار کنم

با سلام و احترام متقاضی گرامی به منظور بررسی شرایط مهاجرت نیاز به ارائه شرایط شما می باشد توصیه می کنیم از طریق تماس با موسسه از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

سلام من میخام در ۱۸ و ۱۹ سالگی به کشور ترکیه ب خاطر ادامه تحصیل بروم . من در استان اذربایجان شرقی زندگی میکنم و زبانمان تقریبا به زبان ترکیه شباهت دارد ایا من برای ادامه تحصیل باید ب زبانش مسلط باشم ؟

با سلام و احترام متقاضی گرامی به منظور تحصیل در این کشور شما باید علاوه بر دانش زبان مدرک زبان نیز ارائه نمایید و این به این منظور است که در کشور مقصد بتوانید با سایر افراد ارتباط برقرار نمایید. برای بررسی دقیق تر شرایط خود می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سلام من میخوام از طریق اجاره خونه اقامت ترکیه بگیرم و بعد برای کشور کره ویزا بگیرم چه مدت باید از بودنم تو ترکیه بگذره که بتونم ویزای کره جنوبی بگیرم و چه نوع ویزایی میتونم بگیرم؟؟ بعد از تموم شدن یکسال اعتبار اقامتم تو ترکیه چطور میتونم بمونم‌کره و اقامت ترکیه رو تمدید کنم؟

سلام و عرض احترام دوست عزیز برای مهاجرت به کره شما می توانید مستقیم از طریق تحصیل و کار یا سرمایه گذاری اقدام نمایید و نیازی به اقامت در ترکیه ندارید جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقالات مرتبط مراجعه نمایید

سلام من 18 سالمه میخوام بیام ترکیه کار کنم ایا این امکان هست /؟

دوست عزیز سلام برای کاردرترکیه شما به پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما نیاز داریم می توانید به سایت های کاریابی مراجعه کرده و شرایط مشاغل را مطالعه نمایید جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید

سلام من15سالمه تصمیم دارم وقتی 19سالم شد برم ترکیه ولی همه بهم میگن نمیتونی چون مجردی یعنی من نمیتونم برم ترکیه ممنون میشم جواب بدید

با سلام متقاضی گرامی شما می توانید از طریق اخذ پدیدش تحصیلی اقدام به مهاجرت تحصیلی نمایید

سلام با سرمایه گذاری در بورس ترکیه میتوان اقامت گرفت سقف سرمایه گذاری چقدر باید باشد

درود بر شما دوست عزیز شما قادر خواهید بود با سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک به ارزش ۲۵۰ هزار دلار در کشور ترکیه اقامت بگیرید سرمایه گذاری در بخش بورس منجر به گرفتن اقامت ترکیه نخواهد شد پیشنهاد می شود جهت دریافت مشاوره رایگان روی خطوط موسسه تماس حاصل نمایید

سلام. جناب ملک پور. من مدرکم لیسانس حسابداری هستش الان 29 سالمه و توی ایران مشغول به کارم و روی کارم تسلط دارم. یکی از اقوام بنده 20 سال توی استانبول هستش و اقامت دائم دارن. از بنده خواستن که بیام ترکیه و اونجا مشغول به کار شم باتوجه به اینکه برای اقامت خودشون میتونن ضمانت بنده رو بکنن و در یک شرکت حسابداری هم فرصت شغلی دارم. لطفا راهنماییم کنید.

سلام و عرض احترام دوست عزیز در صورتی که پیشنهاد شغلی داشته باشید می توانید اقامت کشور مقصد را اخذ کنید جهت اخذ مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید

سلام خسته نباشید. من ۱۴ سالمه و خیلی دوس دارم ترکیه درس بخوانم آیا زیر سن قانونی با اجازه پدر مادر میشه رفت ترکیه در مدرسه شبانه روزی و شرایط مدرسه شبانه روزی در اونجا چطور است..🙏

سلام و عرض ادب دوست عزیز شما می توانید در مدارس شبانه روزی تحصیل نمایید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مدارس و بررسی شرایط خود تماس حاصل نمایید

سلام من رمضانی هستم و برای دخترم برای رشته پزشکی تو دانشگاه های دولتی میخواستم ثبت نام کنم لطفا در این مورد بنده را راهنمایی کنید که چه هزینه هایی دارد و چه مدارکی نیاز دارد. ارادتمندم رمضانی

درود بر شما دوست عزیز فرزند شما می تواند با توجه به شرایط سنی خود در دانشگاه های پزشکی کشورهای مانند اتریش و آلمان فرانسه و اسپانیا به تحصیل رایگان بپردازد پیشنهاد می شود جهت دریافت مشاوره رایگان روی خطوط موسسه تماس حاصل نمایید

سوال داشتم .من 16سالمه میخوام برای تحصیل برم کشور ترکیه اما بین دوتا شغل نمیدونم کدومشو انتخاب کنم .دندانپزشکی و بازی گری . نمیدونم کدومش خوبه .عاشق زندگی توی ترکیه هستم .وبه یه سری دلایل میخوام برم .و اقامت همیشگی بگیرم . و نیاز به یه مشاور دارم .. یه سوال دیگه داشتم توی ترکیه میشه دوتا شغل داشته باشی یعنی هم دندانپزشک باشی هم بازیگر ؟؟؟؟؟لطفا جواب سوالات بهم بدین ممنونم …

سلام و عرض ادب دوست عزیز در ابتدا لازم به ذکر است که افرادی که زیر ۱۸ سال سن دارند نمی توانند اجازه کار را دریافت کنند همچنین به طور کل انتخاب شغل بستگی به علاقه شما دارد و ۱ نظر کاملاً شخصی می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید

سلام‌ خسته نباشید بامدرک حقوق میشه در ترکیه مشغول به کار شد؟

سلام و عرض ادب دوست عزیز برای کار در ترکیه نیاز است که پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما داشته باشیم یا اینکه از طریق ثبت شرکت اقدام نماید جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

با سلام بنده کارشناسی زبان هستم با رزومه فرهنگی بالا و کامپیوتر و زبان عربی و انگلیسی زبان مادری هم ترکی هست برای کار در ترکیه باید دقیقا چه کنم ؟ ممنونم از راهنمایی تون

با سلام و احترام متقاضی گرامی برای کار در خارج از کشور سن، سابقه کاری، مدرک تحصیلی مرتبط و دانش و مدرک زبان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای بررسی دقیق شرایط خود می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ببخشید برای ۱۰ سال دیگه بریم ترکیه بارشته گرافیک وبا مدرک کار پیدا میشود وچقدر اون موقعه برای خرید ملک لازم است

سلام دوست عزیز قوانین مهاجرت به سرعت عوض میشن و نمیشه از الان 10 سال آینده رو پیش بینی کرد.

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و اکیپ عالی و زحمت کش آیا با خرید یک واحد آپارتمان در آنتالیا با قیمت 620000000 تومان میشود اقامت را دریافت نمود ؟؟

با عرض سلام جناب ملک پور در شناسنامه من محل تولد ترکیه درج شده و مهدکودکم رادر ترکیه بودم پدرومادرم ایرانی هستند بنا به دلایل خانوادگی دوباره به ایران برگشتیم ایا میتوانم به راحتی در انجا زندگی ویا تحصیل کنم

با سلام دوست عزیز شما می توانید از طریق تحصیلی ، کاری و … اقدام به مهاجرت نمایید. برای انکه بتوانیم راهنمایی بهتری داشته باشیم نیاز به بررسی شرایط شما خواهیم داشت

سلام وقت بخیر برای خانواده ی سه نفره که سرمایه ی زیادی هم ندارن چه راههایی هست برای مهاجرت؟ ممنونم

با سلام متقاضی گرامی برای راهنمایی بهتر باید شرایط شما مورد ارزیابی قرار گیرد.

سلام اگه یک خونه ۲۵۰ هزار دلاری بخری اقامت فقط به اونی که خونه خریده میدن یا به همسرش هم میدن

دوست عزیز سلام در صورت خرید ملک به ارزش ۲۵۰ هزار دلار نفر اصلی و تمامی اعزای خانواده (همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال) اقامت اعطا می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.

با عرض سلام ببخشید برای من ی سوالی پیش اومده ک آیا اگه بنده بخوام بعد از اتمام دانشگاه برم ترکیه و زندگی رو اونجا شروع کنم امکان پذیر هست؟ و اینکه چه رشته هایی در ترکیه بیشتر زمینه شغلی دارند

سلام و عرض ادب دوست عزیز برای آنکه بتوانید در کشور ترکیه اقامت خود را اخذ کنید نیاز از شرایط شما بررسی گردد مدرک تحصیلی و میزان تمکن مالی سطح زبان از جمله موارد مهم میباشد که نیاز است توسط کارشناسان بررسی گردد جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید

باعرض سلام و خسته نباشید میخواستم ببینم با اقامت یکساله ترکیه میشه کار یا تحصیل کرد؟؟

با سلام اگر منظور شما اقامت یک ساله توریستی است، خیر. برای کار یا تحصیل باید مجوز یا ویزای تحصیل و کار بگیرید.

سلام و خسته نباشید میخواستم ببینم من با همسرم و فرزندم چه راهی هست که بتونیم تو ترکیه اقامت بگیریم؟ به غیر از خرید ملک به ارزش ۲۵۰ هزار دلار.

با سلام برای پاسخ به سوال شما باید شرایط شما و همسرتان به طور کامل بررسی شود. به طور کلی راه های تحصیل، کار و سرمایه گذاری از روش های معمول برای اقامت در ترکیه است.

سلام دوستان عزیز انشاءالله که تن سالم و لب خندان باشید من زینب دختر ۱۴ساله از ایران هستم من از پدر و مادرم با ادب و احترام اجازه گرفتم که بعد از اتمام کلاس نهم به ترکیه مهاجرت کنم آنها هم با رفتار محترمانه گفتند باشه ولی من در ۱۵سالگی بیام ترکیه تنها بدون هیچ کس از اعضای خانواده اجازه هست بدون هیچ کس از اوایل. خونواده از من بزرگتر چون ب ۱۸سالگی نرسیدم. درضم خواستم که از آب و هوای ترکیه بپرسم از مدارس ودانشگاه های ترکیه بپرسم و مدارس ودانشگاه های ترکیه هم پسر هم دختر قاطی توی یک کلاس و والبته دریک مدرسه هستند و چه مدارکی لازمه برای تحصیل درترکیه ممنون میشم

با سلام چون کمتر از 18 سال دارید باید در ترکیه قیم داشته باشید یا در مدارس شبانه روزی درس بخونید. مدارس متنوع هستند با توجه به علایق و شرایطتون باید انتخاب کنید.

باعرض سلام و خسته نباشید میخواستم ببینم از طریق خرید ملک به ارزش ۲۵۰ هزار دلار امریکا به من و خانمم و دوفرزندم اقامت ترکیه داده میشود؟

دوست عزیز سلام شما با خرید ملکی به مبلغ ۲۵۰ هزار دلار آمریکا اقامت ترکیه را اخذ خواهید نمود جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.

سلام…من ۳۵ سالمه و سابقه کار تو رستوران داشتم و اینکه کار قنادی و بیکری هم تا حدی بلدم ایا میتونم کار مناسب پیدا کنم؟ایا درامد کار میتونه هزینه های یه زندگی متوسط تو ترکیه رو فراهم کنه؟

سلام به منظور کار در ترکیه می بایست از کارفرمایی در ترکیه پیشنهاد کاری داشته باشید. به دلیل ورود بدون ویزا به کشور ترکیه برای ایرانیان، جستجوی کار در این کشور کار دشواری نخواهد بود. هرچند ترجیحاً نیاز به دانستن زبان ترکی و در برخی شرکت های محدود، انگلیسی خواهید داشت.

با سلام، من550میلیون دارم آیا میتونم با این مبلغ اقامت ترکیه روبگیرم؟

با سلام و احترام برای بررسی شرایط مهاجرت چیزی بیشتر از سرمایه نیاز است توصیه می کنیم برای بررسی شرایط خود با موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

سلام میخواستم بدونم برای گرفتن اقامت ترکیه اجازه والدین واجبه ؟

با سلام برای سنین زیر ۱۸ سال بله تائیدیه والدین الزامی است

سلام اگه از طریق تحصیل به محاجرت بپردازیم میتونیم بعد از تحصیل توی همون کشور اقامت دائم رو بگیریم .. بعد توی چه شغل هایی میشه که محاجرت انجام بدیم

با سلام و احترام دوست عزیز شما می توانید پس از اخذ نامه کاری از سمت کارفرما اقامت تحصیلی خود را تبدیل به اقامت کاری نمایید.

ببخشید چطور میشه تو ترکیه کارپیداکنم البته مدرک هم ندارم دیپلمه هستم

سلام به منظور کار در ترکیه می بایست از کارفرمایی در ترکیه پیشنهاد کاری داشته باشید. به دلیل ورود بدون ویزا به کشور ترکیه برای ایرانیان، جستجوی کار در این کشور کار دشواری نخواهد بود. هرچند ترجیحاً نیاز به دانستن زبان ترکی و در برخی شرکت های محدود، انگلیسی خواهید داشت.

برای تدریس زبان انگلیسی در ترکیه،به غیر از مدارک دانشگاهی، چه مدارک بین المللی ای مورد نیاز هست؟… مثلا اگه مدارک بین المللی IELTS و TEFL و TESOL داشته باشیم،کفایت میکنه؟

دوست عزیز سلام به منظور کار در ترکیه می بایست از کارفرمایی در ترکیه پیشنهاد کاری داشته باشید.

سلام من با خانم و ۲ فرزندم بخواهیم اقامت دائم ترکیه بگیریم اقامت خرید ملک چگونه است آیا باید علاوه بر پول خرید خانه پول ویزا هم داده شود لطفا راهنمایی کنید

دوست عزیز سلام. شما با خرید ملک در ترکیه اقامت ترکیه رو دریافت میکنین و لزومی نداره هزینه ای بابت ویزا بپردازید.

با سلام

من لیسانس تربیت بدنی دارم به زبان انگلیسی هم مسلط هستم ایا فرصت شغلی مناسب برای من در این کشور هست؟؟

با سلام کشور ترکیه نرخ بیکاری بالایی دارد و شانس بالایی برای کاریابی در این کشور وجود ندارد. با این وجود اگر توانایی بالایی داشته باشید امکان یافتن کار هست.

سلام من امید هستم و ۴۰ سالمه و حدود ۲۰ سال در زمینه آسانسور فعالیت دارم خیلی دوست دارم به ترکیه مهاجرت کنم اگر میشه من را راهنمایی کنید که در ترکیه شغل مناسب پیدا کنم

سلام به منظور کار در ترکیه می بایست از کارفرمایی در ترکیه پیشنهاد کاری داشته باشید. به دلیل ورود بدون ویزا به کشور ترکیه برای ایرانیان، جستجوی کار در این کشور کار دشواری نخواهد بود. هرچند ترجیحاً نیاز به دانستن زبان ترکی و در برخی شرکت های محدود، انگلیسی خواهید داشت.

سلام وقتتون بخير. من 22 سالمه و دانشجوي دندون پزشكي هستم تو دانشگاه دولتي. الان ترم 5 هستم. اگه بخوام ويزاي تحصيلي تو همين رشته ي خودم بگيرم، بايد درسم رو از اول شروع كنم يا ميتونم از ادامش بخونم؟ و چون دانشگام دولتيه هزينه اي پرداخت نميكنم، تركيه چقدر بايد هزينه بدم؟ اصن بهتره الان مهاجرت كنم يا بعد از تموم شدن مقطع عموميم براي تخصص مهاجرت كنم؟

با سلام متقاضی گرامی جهت پاسخ به این سوال شرایط متعددی باید مورد بررسی قرار گیرد و توضیح آن در چند سطر امکان پذیر نیست. اما برای تحصیل در دیگر کشورها اخرین مدرک تحصیلی شما مورد ارزیابی قرار می گیرد. پیشنهاد می گردد در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ایا برای اقامت دائم اول باید اقامت یکساله گرفت و تا هشت سال تمدید کرد و کشور ترکیه به ما اقامت دائم میده ایا

با سلام متقاضی گرامی جهت پاسخ به این سوال شرایط متعددی باید مورد بررسی قرار گیرد و توضیح آن در چند سطر امکان پذیر نیست. پیشنهاد می گردد در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سلام من دانشجوی لیسانس نرم افزار هستم میتونم به ترکیه برای کار سفر کنم

سلام. به منظور کار در ترکیه می بایست از کارفرمایی در ترکیه پیشنهاد کاری داشته باشید. به دلیل ورود بدون ویزا به کشور ترکیه برای ایرانیان، جستجوی کار در این کشور کار دشواری نخواهد بود. هرچند ترجیحاً نیاز به دانستن زبان ترکی و در برخی شرکت های محدود، انگلیسی خواهید داشت. در کل به عنوان آسان ترین راه، به منظور کار در ترکیه می توانید از موسسات کاریابی بین المللی کمک بگیرید که تعدادشان در ایران بسیار زیاد است. مقاله زیر را مطالعه نمایید.https://malekpourmie.com/موسسات-معتبر-کاریابی-در-ترکیه/

سلام برای اقامت ترکیه از طریق اجاره منزل یکساله امکانش هست

سلام اقامت یک ساله توریستی از طریق اجاره ملک در ترکیه تا سال پیش هم به ایرانی ها داده میشد ولی اخیرا برای تمدید و صدورش سخت گیری میکنند.

باسلام میخواستم بدونم اگه کسی توان مالی زیادی نداشته وملکی به ارزش کمتراز250هزاردلارآمریکادرترکیه بخره هیچوقت نمیتونه اقامت ترکیه بگیره وحتماباید همین قدرهزینه کنه؟

با سلام برای اخذ اقامت از طریق خرید ملک باید ارزش ملک حداقل 250 هزار دلار باشد. از طریق اجاره ملک اقامت توریستی 1 ساله اعطا می شود اما تمدید نمی شود.

سلام من کارشناسی مهندسی صنایع دارم اگر برای ارشد بخوام توی ترکیه به زبان ترکی تحصیل کنم حتما برای قبولی توی ازمون yos باید کالج برم یا مستقیما میشه وارد دانشگاه شد؟و اینکه راه دیگری هست بجز تحصیل برای مهاجرت به ترکیه

با سلام تحصیل در کالج برای آزمون اجباری نیست اما شرکت در کالج می تواند شما را برای آزمون آماده کند. کار و سرمایه گذاری، از دیگر راه های مهاجرت به ترکیه است.

سلام من ۲۱ سالمه و متولد کشور ترکیه هستم ولی وقتی نزدیک ۱ سال داشتم پدر مادرم برگشتن ایران توی شناسنامه م زده متولد کمر (انتالیا)و قسمت صدور زده وزارت امور خارجه ممنون میشم بهم بگین من میتونم اقامت بگیرم

با سلام خیر. کشور ترکیه به واسطه تولد اقامت نمی دهد.

سلام خسته نیاشید.حتما باید ویزا داشته باشیم بعد وارد ترکیه بشیم؟ یا با اجاره کردن خونه اقامت چندماهه که تمدید شدنیه میدن؟

با سلام برای ترکیه نیاز به ویزا ندارید و تا 90 روز می توانید به صورت توریستی به این کشور سفر کنید. از طریق اجاره خانه می توانید اقامت توریستی 1 ساله بگیرید. اما از 2020 این نوع اقامت قابل تمدید نمی باشد.

سلام خسته نباشید ببخشید من قصد دارم در ترکیه اقامت دائم بگیرم چطور میتونم این کار انجام بدم؟؟؟

شما با خرید ملکی به مبلغ 250 هزار دلار آمریکا اقامت ترکیه را اخذ خواهید نمود ولی ممکن است پس از گذست چند سال اقامت شما را لغو نمایند. در صورتی که با همین سرمایه و حتی مبلغ کمتر می توانید از طرقی اقامت کشورهای اروپایی و کانادا را بدیت بیاورید. پشینهاد میکنیم به منظور ارزیابی شرایطتان با دفاتر ما تماس بگیرید تا مشاوره رایگان داشته باشید. البته روش کاری هم هست: به منظور کار در ترکیه می بایست از کارفرمایی در ترکیه پیشنهاد کاری داشته باشید. به دلیل ورود بدون ویزا به کشور ترکیه برای ایرانیان، جستجوی کار در این کشور کار دشواری نخواهد بود. هرچند ترجیحاً نیاز به دانستن زبان ترکی و در برخی شرکت های محدود، انگلیسی خواهید داشت. در کل به عنوان آسان ترین راه، به منظور کار در ترکیه می توانید از موسسات کاریابی بین المللی کمک بگیرید که تعدادشان در ایران بسیار زیاد است. مقاله زیر را مطالعه نمایید.https://malekpourmie.com/موسسات-معتبر-کاریابی-در-ترکیه/

سلام اقامت کاری چیطوری است ترکیه

با سلام. شرایط کار در ترکیه: به منظور کار در ترکیه می بایست از کارفرمایی در ترکیه پیشنهاد کاری داشته باشید. به دلیل ورود بدون ویزا به کشور ترکیه برای ایرانیان، جستجوی کار در این کشور کار دشواری نخواهد بود. هرچند ترجیحاً نیاز به دانستن زبان ترکی و در برخی شرکت های محدود، انگلیسی خواهید داشت. در کل به عنوان آسان ترین راه، به منظور کار در ترکیه می توانید از موسسات کاریابی بین المللی کمک بگیرید که تعدادشان در ایران بسیار زیاد است. مقاله زیر را مطالعه نمایید.https://malekpourmie.com/موسسات-معتبر-کاریابی-در-ترکیه/

با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اخذ اقامت کاری ترکیه باید پیشنهاد شغلی یا جاب آفر داشته باشین. پس از انعقاد قرارداد با کارفرما از اداره کار برای شما مجوز کاری دریافت می گردد. مدت اقامت کاری شما بستگی مدت قراردادکاری منعقده دارد. می توانید از طریق سایت کمپانی ها و یا کاریابی های معتبر فعال در ترکیه جهت ارتباط با کارفرمایان کمک بگیرید.

سلام از سوئد خیلی ممنون از این همه وقت انرژی و حوصله کافی شما برای پاسخ به سوالات زیاد ما دوستداران مهاجرت به کشور زیبای ترکیه? من بزودی بازنشسته میشم اینجا و ترکیه به همه جهات مناسب حالم میدونم برای زندگی دوران بازنشستگیم، ولی تا الان متاسفانه انجا نبودم و تا سقف ۵۰۰۰ هزار لیر توانایی پرداخت خرج ماهانه ام دارم شما در صورت اشنایی با انجا کدوم یکی از شهرهای ساحلی منطقه مغلای ترکیه برام توصیه میکنید بین بدورم مرمریس و فتحیه؟ با تشکر محمود در ضمن من پاس سوئد دارم

با سلام. شما با خرید ملکی به مبلغ 250 هزار دلار آمریکا اقامت ترکیه را اخذ خواهید نمود ولی ممکن است پس از گذست چند سال اقامت شما را لغو نمایند. در صورتی که با همین سرمایه و حتی مبلغ کمتر می توانید از طرقی اقامت کشورهای اروپایی و کانادا را بدیت بیاورید. پشینهاد میکنیم به منظور ارزیابی شرایطتان با دفاتر ما تماس بگیرید تا مشاوره رایگان داشته باشید.

سلام و خسته نباشید به آقای ملک پور عزیز من متاهلم و سه فرزند دارم من بهیار و همسر خیاط هستش و سرمایه حدود ۳۰۰ میلیون داریم برای اقامت در کشور ترکیه چه راهی رو پیشنهاد میکنین

با سلام. با توجه به شرایط و میزان سرمایه ای که فرمودید، بهترین را برای شما میتونه کار در ترکیه باشه. موسسه ما برای مشتریان شخصاً کاریابی انجام نمیده و به این منظور میتونید به موسسات کاریابی بین المللی مراجعه کنید. به عنوان مثال، شرایط کار در ترکیه: به منظور کار در ترکیه می بایست از کارفرمایی در ترکیه پیشنهاد کاری داشته باشید. به دلیل ورود بدون ویزا به کشور ترکیه برای ایرانیان، جستجوی کار در این کشور کار دشواری نخواهد بود. هرچند ترجیحاً نیاز به دانستن زبان ترکی و در برخی شرکت های محدود، انگلیسی خواهید داشت. در کل به عنوان آسان ترین راه، به منظور کار در ترکیه می توانید از موسسات کاریابی بین المللی کمک بگیرید که تعدادشان در ایران بسیار زیاد است. مقاله زیر را مطالعه نمایید.https://malekpourmie.com/موسسات-معتبر-کاریابی-در-ترکیه/

سلام و خسته نباشید به شما می خواستم ببینم برای اینکه در ازمون yos قبول شیم شنیدم به کالج میرید یک سال و بعد ازمون‌ رو قبول میشید هزینه کالج چه قدر هست و اصلا چی هست ممنون میشم اگر توضیح بدید

با سلام. فهرست دانشگاه های معتبر ترکیه رو میتونید از سایت وزارت علوم پیدا کنید. شرایط تحصیل در ترکیه: تحصیل در ترکیه در ابتدا نیازمند قبولی در کنکور سراسری دانشگاه های ترکیه یا YOS می باشد. پس از قبلی در آزمون با ارائه مدرک زبان آیلتس 6 به بالا یا معادل ترکی آن به همراه سایر مدارک مورد نیاز می باشد. هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی به زبان ترکی بین 300 تا 800 دلار و به زبان انگلیسی بین 500 تا 1800 دلار است. دانشگاه های خصوصی ترکیه نیز بین 5000 تا 20000 دلار آمریکا شهریه دارند.

چه میزانی سرمایه میخواهد؟

با سلام دوست عزیز میزان سرمایه به روشی که انتخاب می کنید بستگی دارد. مثلا برای خرید ملک در ترکیه شما باید حداقل 250 هزار دلار سرمایه گذاری کنید.

حدقل سرمایه برای مهاجرت به ترکیه

با سلام. بستگی به راهش و شرایط شما داره. عمومی نمیشه گفت

سلام و عرض ادب بسته به روش مهاجرتی شما داره روش تحصیلی دوره هایی هست ۵ هزار دلار روش خرید پاسپورت ۲۵۰ هزار دلار از طریق خرید ملک روش های اقامت هست که با خرید ملک در حد ۵۰۰ هزار دلار میتونید اقدام به اخذ اقامت ترکیه کنید.

عالی بود بدون در نظر گرفتن جوانب شخصی جهت سوق گرایش مخاطب

با سلام. از اینکه مطالب ما مورد رضایت شما واقع شده است بی نهایت خشنودیم. شاد و پیروز و سربلند باشید. ??

سلام خسته نباشید من ۱۷ سال دارم و در حال درس خواندنم به نظر شما بهترین راه و مناسب ترین راه برای من چیست؟

با سلام. با این سن تحصیل در ترکیه رو بهتون پیشنهاد میکنیم: تحصیل در ترکیه در ابتدا نیازمند قبولی در کنکور سراسری دانشگاه های ترکیه یا YOS می باشد. پس از قبلی در آزمون با ارائه مدرک زبان آیلتس 6 به بالا یا معادل ترکی آن به همراه سایر مدارک مورد نیاز می باشد. هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی به زبان ترکی بین 300 تا 800 دلار و به زبان انگلیسی بین 500 تا 1800 دلار است. دانشگاه های خصوصی ترکیه نیز بین 5000 تا 20000 دلار آمریکا شهریه دارند.

سلام من کارآفرین تو حوزه پوشاک در ایران هستم براز مهاجرت به ترکه چه باید بکنم

سلام و عرض ادب. به منظور کار در ترکیه می بایست از کارفرمایی در ترکیه پیشنهاد کاری داشته باشید. به دلیل ورود بدون ویزا به کشور ترکیه برای ایرانیان، جستجوی کار در این کشور کار دشواری نخواهد بود. هرچند ترجیحاً نیاز به دانستن زبان ترکی و در برخی شرکت های محدود، انگلیسی خواهید داشت. در کل به عنوان آسان ترین راه، به منظور کار در ترکیه می توانید از موسسات کاریابی بین المللی کمک بگیرید که تعدادشان در ایران بسیار زیاد است. مقاله زیر را مطالعه نمایید.https://malekpourmie.com/موسسات-معتبر-کاریابی-در-ترکیه/

سلام جناب ملک پور ما یه خانواده چهار نفره هستیم. من و همسرم و دو تا پسرم که سنشون بالای ۱۸ میباشد.آیا با خرید یک ملک در حد ۵۰۰ میلیون تومان و به طوری که اسم هر چهار نفرمون در سند ذکر بشه میتونیم اقامت ترکیه رو بگیریم؟ ممنونم

بادسلام و احترام متقاضی گرامی برای انکه بتوانیم در این زمینه راهنمایی بهتری را خدمتتان ارائه دهیم نیاز به بررسی کامل از ابعاد مختلف خواهد داشت

سلام در توضیحاتتون نوشته بودید پدرو مادر اگه تابعیت ترکیه رو نداشته باشن اما فرزندشون تو ترکیه متولد بشه، فرزند تابعیت ترکیه رو میگیره اما درپاسخ یکی از کامنت ها عکسش رو فرمودید. ممنون میشم بطور واضح پاسخ من رو در این زمینه بدین ممنونم

با سلام. در مقاله این مورد به وضوح اشاره شده که پدر و یا مادر حتما باید شهروند ترکیه و یا دارای پاسپورت ترکیه باشن تا فرزندشون شهروند ترکیه بشه:

مهاجرت به ترکیه و تابعیت کشور ترکیه: در مورد تابعیت کشور ترکیه باید گفت که ترکیه از اصل خون پیروی می کند یعنی چنانچه پدر یا مادر کودک ترکیه ای باشند فرزند نیز به تبع آنها ترکیه ای محسوب می شود . بنابراین در ترکیه تفاوتی بین پدر یا مادر وجود ندارد و هریک از آنها می توانند چنانچه تابعیت ترکیه را داشته باشند فرزند را نیز تبعه کشور ترکیه نمایند. که قانون اساسی ترکیه اشخاص زیر را تابع کشور ترکیه دانسته است: – هرکس که به واسه رابطه شهروندی به کشور ترکیه ملتزم شده باشد – هرکس که از پدر یا مادر ترکیه ای متولد شود

با سلام و عرض احترام خدمت جناب اقای دکتر ملک پور من ۴۳ ساله هستم بازنشسته بانک میباشم دوست دارم تنها ثمره زندگی ما . بهتر بتواند ادامه تحصیل دهد دخترم ۱۱ ساله است و همسرم نیز کارمند رسمی شرکت نفت است که هنوز بازنشسته نشده اما میتواند من و دخترم را از نظر مالی ساپورت نماید پیشنهاد شما کدام کشور میباشد برای مهاجرت . دوستان و اشنایان ترکیه را بخاطر تزدیک بودنش به ایران پیشنها د داده اند اما من میخواهم با یک فرد متخصص و کارازموده همچون شما مشورت نمایم باسپاس

با سلام. سن فرزندتان برای اخذ ویزای تحصیلی پایین است و ریسک ویزای ایشان بالا خواهد بود. حداقل سن توصیه شده برای تحصیل در مدارس سن 13 سال می باشد.

درود بر جناب ملک پور . دلیل ترکیه رفتن اول اینه که ما افراد فنی که شدیدا در ایران استثمار شدیم از زیر یوغ این استثمار بیاییم بیرون . دوم :اینکه برای هزینه رفتن به سوئد نیاز به پول هست و اون هم حدود صدو پنجاه تا دویست میلیون که در ایران توسط سود جویی و کلاشی بدست میاد که ما فنی ها از این قشر نیستیم وگرنه خونه هممون بالای شهر بود که نیست . حالا از حوزه ریال و اقتصاد مریضش اول باید بیرون اومد بعد که در ترکیه مستقر شدیم حالا برای رفتن به سوئد از طریق دوره های زبان و شرکت در فوق لیسانس و کار پاره وقت اقدام کرد . حالا اگر راهی سراغ دارید که میشه با 50 میلیون رفت سوئد بفرمایید من حاضرم بیام با شما قرارداد ببندم . وگرنه برای من که یه متخصص الکترونیک هستم توی ترکیه بالاخره کار پیدا میشه البته که به سختی ولی میشه و با 50 میلیون هم میشه از این اقتصاد مریض دزد پرور رهایی پیدا کرد . این جواب شما ست که سوال کردید این چه کاریه . آقا ده بار که زندگی به آدم نمیدن هرجه زودتر باید از نکبت دوری کرد . من 49 سالمه تا حالا صبر کردم که درست بشه بدتر شد که درست نشد . باز هم ممنون میشم اگر راهی هست که با این مبلغ میشه حرکتی کرد بفرمایید من بیام خدمتتون سریعا قرارداد ببندم . با سپاس از راهنمایی های شما

سلام و عرض ادب. به منظور کار در ترکیه می بایست از کارفرمایی در ترکیه پیشنهاد کاری داشته باشید. به دلیل ورود بدون ویزا به کشور ترکیه برای ایرانیان، جستجوی کار در این کشور کار دشواری نخواهد بود. هرچند ترجیحاً نیاز به دانستن زبان ترکی خواهید داشت. در کل به عنوان آسان ترین راه، به منظور کار در ترکیه می توانید از موسسات کاریابی بین المللی کمک بگیرید که تعدادشان در ایران بسیار زیاد است. مقاله زیر را مطالعه نمایید.https://malekpour.ir/موسسات-معتبر-کاریابی-در-ترکیه/

با سلام و خسته نباشید میخاستم یه سوال بپرسم هنوز امکان اقامت دایم از طریق ملک وجود داره در ترکیه؟ و چقدر برای خرید ملک باید پول داشت؟ و این پروسه چقدر طول میکشه؟ شما انجام میدید؟ ممنون میشم پاسخ بدید

با سلام. شما با خرید ملکی به مبلغ 250 هزار دلار آمریکا اقامت ترکیه را اخذ خواهید نمود ولی ممکن است پس از گذست چند سال اقامت شما را لغو نمایند. در صورتی که با همین سرمایه و حتی مبلغ کمتر می توانید از طرقی اقامت کشورهای اروپایی و کانادا را بدیت بیاورید. پشینهاد میکنیم به منظور ارزیابی شرایطتان با دفاتر ما تماس بگیرید تا مشاوره رایگان داشته باشید.

سلام. اگر من در ترکیه یه مغازه اجاره کنم ایا اجازه فعالیت در مغازه را دارم یا خیر؟

باسلام و عرض ادب با ویزای توریستی خیر ولی اگر اقامت بلند مدت این کشور را داشته باشید برای شما امکان پذیر است

با سلام و سپاس از زحمات شما

من 34 ساله هستم و کارشناسی ارشد هنر دارم در رشته تولید رادیو و تلویزیون ، میخواستم اگه امکانش هست توضیح بفرمایید با این مدرک میشه در ترکیه کار پیدا کرد؟ اساسا رشته های هنری از نطر کار چطور هستن ؟

سپاس

با سلام شما باید از طریق موسسات کاریابی اقدام کنید یا شخصا برای جستجوی کار به کشور ترکیه سفر کنید. اما توجه داشته باشید که نرخ بیکاری در کشور ترکیه بسیار بالا می باشد و در موقعیت های شغلی مختلف نیز اولویت استخدام با شهروندان این کشور است. به همین دلیل نمی توان گفت که یافتن کار در ترکیه کار ساده ای ست.

سلام ببخشید من 17 سالمه و رشته کامپیوتر رو میخونم سال بعد دیپلم میگیرم ؛ مدرک پایان دوره زبان انگلیسی رو هم دارم میخاستم ببینم یک روشی هست که به عنوان یک کار آموز بتونم برم یا تنها راه برای من ویزای تحصیلی هستش به نظر شما بهترین زاه برای من چیه؟ و یا کدوم کشور مناسبتره ؟

باسلام. اخذ ویزای تحصیلی علاوه بر مواردی که فرمودید بستگی به سن، گپ تحصیلی، میزان سرمایه، وضعیت تاهل و برخی عوامل دیگر خواهد داشت. پیشنهاد میکنیم با کارشناسان ما مشاوره تخصصی داشته باشید.

سلام خودم 27 و همسرم 31 ساله هستیم. لیسانس معماری با 33سال سابقه کار با سمت کارشناس آموزش کارکنان توی نیروگاه برق دارم و حدود 350 میلیون تومن سرمایه و سطح زبان متوسط. از چه راهی میتونم اقدام کنم؟

با سلام. چند راه برای شما وجود خواهد داشت که مهمترین آن در صورتی که گپ تحصیلی نداشته باشید راه تحصیل است. پیشنهاد می شود که مشاوره تخصصی با کارشناسان ما داشته باشید.

ببخشید با کدوم شماره تماس بگیرم اخه دو سه تا شماره هست

با سلام از طریق همه راه های ارتباطی می توانید تماس بگیرید. شماره خط ویژه: ۴۹۱۹۶۰۰۰ـ (۰۲۱)

سلام کسی که بره اونجا و درخواست پناهندگی کنه، میتونه وارد دانشگاه بشه و تحصیل کنه؟

سلام تازمانیکه پناهنده است و اقامت نگرفته خیر.

سلام وقت بخیر من نرس هستم خاستم ببینم شرابط کاری و حقوقی ترکیه چطوره؟؟؟

سلام خوب است

من و همسرم برایی مهاجرت تصمیم داریم به ترکیه بیایم و پسرمون۸سالشه برایی تحصیل پسرمون مشکلی پیش نمیاد و اینکه پسرمون که زبان بلد نیست از چه مقطعی شروع به تحصیل میکنه

با سلام دوست گرامی خیر ایشان میتوانند به تحصیل بپردازند و زبان را نیز فرابگیرند.

سلام من دیپلم فنی دارم و ۲۳سالمه میخوام دانشگاه ثبت نام کنم.به نظرتون میشه ثبت نام کرد یانه؟من مدرک هلال احمر،بهیاری،تکنسین داروخانه هم دارم به درد میخوره یا نه؟؟

با سلام دوست گرامی رشته ی مورد نظر شما در دانشگاهی که میخواهید،مدارک زبان و … نیاز است تا بتوان مشاوره کاملی به شما ارائه نمود.لذا برای اخذ مشاوره با دفاتر ما از طریق شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.

سلام خسته نباشيد.من در يكي از كارگاه هاي بسته بندي پوشاك در تركيه مشغول كار هستم امكان گرفتن اقامت از موسسه هست ؟؟و هزينه ان چقدر ميشود؟

با سلام و عرض ادب و احترام به جهت آنکه توضیح مسائل حقوقی در این بخش امری دشوار میباشد و ممکن است باعث سوء تفاهم گردد و برای مشاوره بهتر ممکن است لازم باشد به سوالات مشاور پاسخ دهید و این بطور همزمان تنها در مشاوره تلفنی امکانپذیر خواهد بود و هزینۀ آن با توجه به شرایط شما متفاوت خواهد بود، برای آنکه بتوانیم خدمت شما پاسخ درست ارائه نماییم خواهشمندیم با دفاتر ما از طریق شماره ۴۹۱۹۶۰۰۰ (۰۲۱) ارتباط بگیرید.

سلام سوالی دارم.اگر فرزند من در دوره دبستان در ترکیه تحصیل کند ایا مسله ویزا و زندگی در انجا حل میشود برای من به عنوان همراه و او؟ایا میتوانم سفری به ترکیه کنم و فرزندم رو ثبت نام کنم یا پذیرش و شرایط خاص لازم است؟تشکر

با سلام و عرض ادب و احترام احترامآ ضمن تشکر فراوان از خدمت شما دوست عزیز و بزرگوار بعرضتان میرسانیم که به جهت آنکه توضیح مسائل حقوقی در این بخش امری دشوار میباشد و ممکن است باعث سوء تفاهم گردد و برای مشاوره بهتر ممکن است لازم باشد به سوالات مشاور پاسخ دهید و این بطور همزمان در مشاوره تلفنی امکانپذیر خواهد بود ، برای آنکه بتوانیم خدمت شما پاسخ درست ارائه نماییم و پاسخگوی تعداد کثیر ایمیل های ارسال شده از عزیزانی که به ما لطف دارند با سرعت بیشتری باشیم ، خواهشمندیم با دفاتر ما تماس گرفته و مشاوره رایگان تلفنی دریافت بفرمایید.

سلام ببخشید اگر مادر وپدر به عنوان توریست به ترکیه بروند و فرزندشان اونجا به دنیا بیاورد تابعیت ترک به فرزند میدهند یا نه؟ با تشکر

با سلام و عرض ادب. خیر نظام کشور ترکیه بر اساس خون می باشد و از طریق پدر تابعیت می گیرند. برای اخذ اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با دفتر مرکزی ما در وین از طریق شماره ۴۹۱۹۶۰۰۰ (۰۲۱) ارتباط بگیرید.

موسسه مشاوره ای MIE اتریش

وب سایت حقوقی malekpourlaw

وب سایت پذیرش تحصیلی miestudy

وب سایت officialmalekpour

وب سایت miemalekpour

این وبسایت به لحاظ محتوا در جهان و در خصوص امر مهاجرت بی اغراق برترین سایت مهاجرتی حقوقی فارسی است . در بالای صفحه اگر گزینه مهاجرت به کشورها را انتخاب کنید ، نام کشورهای مورد خدمات ما ظاهر میشود ، به سادگی هر کشور را که مایلید انتخاب کنید و در صفحه کشور مذکور شش تقسیم بندی اصلی دارید . تقسیم بندی های مهاجرتی و اقامتی شامل… ادامه مطلب

malekpourlaw.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

چگونه در خارج از کشور کار پیدا کنیم و مهاجرت کاری داشته باشیم

راهنمای جامع انواع روشهای اخذ اقامت در خارج از کشور با بیانی شیوا توسط استاد ملکپور

مجموعه اي از توضيحات و نکاتي که بايد براي موفقيت در زندگي به آنها توجه ويژه اي داشت

محصولی بی نظیر برای کسانی که میخواهند زندگی رویایی خود را بسازند

آموزش دقيق و مرحله به مرحله دريافت اپلاي و ويزاي تحصيلي در اتريش، نکات کاربردي و جامع مشاوره برای زندگی در ترکیه

مجموعه اي از آموزش ها و توضيحات کامل پيرامون نحوه و شرايط مهاجرت کاري به کشور کانادا

پکيج آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور به صورت آسان

پکيج دوم آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور

يادگيري آسان زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

پکیج دوم يادگيري زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

ترکیه یک کشور اوراسیایی است که در منطقه خاورمیانه واقع شده است. ترکیه در یکی از حساس ترین مناطق جهان به لحاظ جغرافیایی است که دارای موقعیت راهبردی و بسیار خوبی می باشد و مانند پلی میان اروپا و آسیا عمل می کند. نزدیکی این کشور به ایران و هزینه های پایین زندگی، سبب شده است که ترکیه مورد توجه متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور قرار گیرد. علاقه مندان مهاجرت به ترکیه سوالات زیادی در این زمینه مطرح نموده اند که پاسخ برخی از آن ها را در ادامه خواهید خواهند. همچنین شما می توانید در مقالات زیر هر آنچه را که در مورد ترکیه و مهاجرت به این کشور نیاز دارید بیابید. 

✅ آیا برای سفر به کشور ترکیه به ویزا نیاز دارم؟

برای سفر توریستی به ترکیه نیازی به اخذ ویزا ندارید و می توانید تا 90 روز در این کشور اقامت داشته باشید.

✅ آیا با اجاره خانه می توان به ترکیه مهاجرت کرد؟

در صورت اجاره خانه در ترکیه به شما اقامت 1 ساله توریستی داده می شود که قابل تمدید نیست.

✅ از چه روش هایی می توان به ترکیه مهاجرت کرد؟

کار، تحصیل، سرمایه گذاری از قبیل خرید ملک و کار آفرینی، ازدواج و پناهندگی از راه های اصلی مهاجرت به ترکیه هستند.

✅ پایتخت ترکیه کجاست؟

آنکارا پایتخت ترکیه است در حالی که استانبول بزرگ ترین شهر این کشور است.

_____________________________________________________________________________________________________________________

موسسه مشاوره ای MIE اتریش

وب سایت حقوقی malekpourlaw

وب سایت پذیرش تحصیلی miestudy

وب سایت officialmalekpour

وب سایت miemalekpour

این وبسایت به لحاظ محتوا در جهان و در خصوص امر مهاجرت بی اغراق برترین سایت مهاجرتی حقوقی فارسی است . در بالای صفحه اگر گزینه مهاجرت به کشورها را انتخاب کنید ، نام کشورهای مورد خدمات ما ظاهر میشود ، به سادگی هر کشور را که مایلید انتخاب کنید و در صفحه کشور مذکور شش تقسیم بندی اصلی دارید . تقسیم بندی های مهاجرتی و اقامتی شامل… ادامه مطلب

malekpourlaw.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

وبلاگ الو اپلای

خانه » BLOG » مقالات » ۵ نکته در خصوص زندگی در ترکیه

بدون ديدگاه/

2020-02-02

زندگی در ترکیه، کشوری که عادات و سنت های خاص خود را در کنار مدرنیته حفظ  کرده است مزایای خاص خود را دارد. برای افرادی که اقامت در ترکیه را انتخاب نموده اند دانستن نکاتی ضروری در خصوص اقامت در ترکیه و شهروندی ترکیه لازم و ضروری می باشد. کشوری جدید، زندگی جدید، خانه جدید و کار جدید و … اصول زندگی جدیدی را می طلبد.مشاوره برای زندگی در ترکیه

اگر شما به عنوان یک ایرانی قصد شروع یک زندگی جدید و اقامت در ترکیه را دارید، یک تصمیم بسیار مهمی را گرفته اید. اما بعضی از اطلاعات مهمی که باید در هنگام ایجاد یک زندگی کاملا جدید در یک کشور جدید بدانید وجود دارد. ما در این مقاله سعی کردیم به نکات ضروری برای سازگاری هر چه بیشتر شما در خصوص زندگی در ترکیه اشاره کنیم.

درباره ترکیه باید بدانید که مردم ترکیه به سلام و احوال پرسی اهمیت زیادی قایل هستند. به خصوص برای شما که از یک کشور دیگر به ترکیه مهاجرت کردید این سلام و احوال پرسی های روزانه می تواند باب آشنایی و دوستی های جدید را برای شما باز کند. به عنوان مثال، می توانید با صندوقدار فروشگاهی که از آنجا خرید می کنید و یا نگهبان مجتمعی که در آنجا زندگی می کنید حتی افرادی که در محله شما ساکن هستند و شما هر روز آنها را در راه یا در کوچه می بینید شروع به سلام و احوال پرسی کنید.

ترک ها مردم مهمان نوازی هستند و تعصبات نامربوط و غیر ضروری که در ایران با مهاجران می شود در ترکیه وجود ندارد. آن چیزی که مهم است ادب و احترام شما می باشد. به خصوص در ترکیه به افراد سالمند اهمیت زیادی داده می شود شما هم از سلام و احوال پرسی از افراد مسن محل سکونت خودتان غافل نباشید.

برای سلام و احوال پرسی از واژه های زیر در زندگی روزمره در ترکیه می توانید استفاده کنید:

بهترین راه برای تطبیق با یک کشور دیگر، یادگیری زبان آن کشور است. برای تشویق مهاجران در ترکیه برای یادگیری زبان ترکی در سراسر کشور دوره های رایگانی در حال برگزاری می باشد. حتی در صورتی که تمایل داشته باشید از کلاس های خصوصی استفاده نمایید، هزینه دوره های خصوصی نیز همان قدر پایین می باشد که می توانید به راحتی آن را پرداخت کنید.

بنابراین، پس از مهاجرت به ترکیه ، به شما توصیه اکید می کنیم تا در دوره های زبان ترکی(تومر) در ترکیه شرکت کنید تا بتوانید ظرف چند ماه به زبان ترکی تکلم نمایید. خود این محیط نیز فضایی را برای پیدا کردن دوستان جدید برای شما فراهم می نماید. البته اکثر مردم در ترکیه به خصوص نسل جوان به زبان انگلیسی مسلط هستند به همین دلیل تا یادگیری زبان ترکی شما می توانید از طریق صحبت به زبان انگلیسی کارهای خود را انجام دهید.

ترکیه یکی از کشور منطقه می باشد که به خدمات درمانی و بهداشتی اهمیت بی پایانی می دهد. دولت ترکیه و همچنین وزارت بهداشت در ترکیه  با تشکیل شبکه گسترده ای از بیمارستان ها و کلینیک های  و بسیاری از موسسات بهداشتی خدمات درمانی را هم برای شهروندان ترکیه و هم اتباع کشورهای دیگر در ترکیه ارایه می دهند.

در صورتی که قصد اقامت و زندگی در ترکیه را داردید ما به شما توصیه می کنیم که برای دریافت بیمه درمانی در ترکیه از موسسات بهداشتی اقدامات لازم را انجام دهید.  به خصوص اگر شما موفق به دریافت اجازه اقامت در ترکیه شدید می تواند برای اخذ بیمه بهداشت عمومی در ترکیه از طریق تماس با نزدیکترین مرکز تامین اجتماعی منطقه ی خود اقدام نمایید.

ترکیه کشوری بزرگی به حساب می آید که خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری زیادی را به شهروندان ارایه می کند. در این کشور یک سامانه حمل و نقل عمومی جامع وجود دارد. بر فرض مثال شما می توانید در استانبول شاهد یکی از بزرگترین خط های مترو دنیا باشید. که هر روز نیز از روز دیگر بیشتر در حال گسترش می باشد. شما می توانید از اتوبوس، مینی بوس، مترو، تراموا، وسایل نقلیه کشتی و به عبارتی نقلیه عمومی در ترکیه در سفرهای  داخل شهری  و بین شهری استفاده کنید.

برای استفاده از این وسایل نقلیه عمومی در ترکیه ، شما نیاز به خرید کارت های اعتباری دارید. که می توانید از ایستگاه های اتوبوس یا ایستگاه های مترو خریداری نمایید و به مقدار لازم از طریق دستگاه های مستقر در شهر آنها را شارژ نمایید.

مثلا در استانبول، اتوبوس های شهری از ساعت 5 صبح الی 1 صبح در طی شبانه روز مشغول خدمات رسانی به مسافران می باشند. با این حال، هزینه استفاده از این خدمات در طول شبانه روز می تواند متفاوت باشد. به مانند:

اگر قصد زندگی در ترکیه را دارید و یا این که اقدام به اجاره خانه در ترکیه و یا خرید خانه در ترکیه نموده اید به شما پیشنهاد می کنیم زمانی را برای گشت و گذار در ترکیه اختصاص دهید. درباره ترکیه باید بدانید که کشوری است که بسیاری از تمدن ها از آن شروع شده است. بنابراین، به وفور ممکن است تا در ضمن حتی پیاده روی و گشتن در ترکیه به یک مرتبه به آثار باستانی بربخورید به عبارت دیگر، هنگام راه رفتن در جاده، ممکن است ناگهان یک چشمه باشکوه قرن 14 را مشاهده کنید. در این راستا، گردش ها و گشت و گذارها برای شما می تواند یک تجربه رضایت بخش را فراهم آورد.

میلیونها انسان از سراسر جهان، ترکیه را برای اهداف گردشگری انتخاب می کنند. ترکیه یک کشورهای زیبای دنیا می باشد که دارای طبیعت ۴ فصل می باشد. به عنوان مثال، در ماه نوامبر، می توانید آزادانه و به راحتی  از خورشید و دریا در ساحل آنتالیا لذت ببرید، در عرض چند ساعت می توانید سوار هواپیما شده و از اسکی در کوه های Palandöken Erzurum تجربه لذت بخشی کسب کنید. ترکیه کشوری است که می تواند شما را از نعمت تجربه تمام چهار فصل به طور همزمان برخوردار سازد.

پس از مهاجرت به ترکیه و دیدن زیبایی های مدرن و تاریخی شهر استانبول می توانید سواحل منحصر به فرد در جنوب کشور و یا کوه ها با شکوه که از شرق دریای سیاه و دریای سفید، در آناتولی مرکزی گسترده شده است و یا مراکز گردشگری شهر کاپادوکیا لذت ببرید.

فراموش نکنید: استانبول و دیگر شهرهای ترکیه به طور منظم میزبان کنسرت های تماشایی، نمایشگاه ها، رویدادهای ورزشی در سطح بین المللی می باشند. اقامت در استانبول سبب می شود که شما بتوانید از این فرصت های استثنایی بهره ببرید.

اشتراک این مطلب

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

جهت دریافت مشاوره رایگان فرم روبرو را تکمیل کنید تا در اسرع وقت کارشناسان الو
اپلای با شما تماس بگیرند

الو اپلای با هدف ارائه خدمات مهاجرتی و اقامتی برای
ایرانیان در کشور ترکیه آغاز به فعالیت نموده است و در زمینه اقامت در
ترکیه, تحصیل در
ترکیه, سرمایه
گذاری در ترکیه, خرید
ملک در ترکیه, ثبت
شرکت در ترکیه, برگزاری
مراسم عروسی در ترکیه, مهاجرت
به ترکیه و اخذ
شهروندی ترکیه فعال می باشد.

آدرس: تهران, میدان ونک, خیابان گاندی
جنوبی, خیابان بیست و پنجم پلاک ۲۴ طبقه دوم

تلفن:

ایمیل: alo@aloapply.com

ساعات کاری: از ۸ الی ۱۹

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به موسسه مهاجرتی الو اپلای
میباشد.

 پنج تجربه اشتباه برای زندگی در ترکیه طی سالیانی که همکاران ما در خدمت هموطنان عزیز در پروسه گرفتن اقامت ترکیه، راه اندازی کسب و کار و بیزینس شخصی ، اجازه کار و بطور کلی آشناسازی ایرانیان با شرایط زندگی در ترکیه هستند، متاسفانه شاهد خطاهای استراتژیک و حتا گاهی پرهزینه ای بودیم که باعث شد دست به کار بشیم و خیلی دوستانه و خودمونی این اشتباهات رو براتون بشکافیم و توضیح بدیم تا اگر قصد مهاجرت به ترکیه رو دارین شاید بهتون کمک کنه.

البته که همهء ما هرچقدر هم که محتاط و مطلع باشیم، بازهم جاهایی هست که اشتباه میکنیم و افسوس میخوریم اما خب عاقلانه اینه که یه اشتباه رو لااقل تکرار نکنیم.

راهنمای مطالعه

ما میریم ترکیه طی ۳یا ۴ ماه زبان ترکی رو یاد میگیریم و بعد مشغول به کار میشیم و هزینه زندگی رو در میاریم

این برنامه ریزی بشدت خطرناک و اشتباهه چرا ؟؟

مشاوره برای زندگی در ترکیه

طبق تجربه زندگی در ترکیه چون طی ۳ یا ۴ ماه یاد گرفتن زبان ترکی البته که غیر ممکن نیست ولی بسیار سخته. این موضوع بخصوص برای هموطنان فارس زبان بیشتر صادق هست. برای هموطنان ترک زبان، یادگیری زبان ترکی محاوره ای به احتمال  بیشتر از پنجاه درصد راحت تره به دلیل پیش زمینه ای که دارن  ولی حتی بعد از این مدت هم، پیدا کردن کاری که بتونه ماهانه هزینه های شمارو تامین کنه کار ساده ای نیست

مگر اینکه تخصص شما تخصصی باشه که در ترکیه خواهان داشته باشه و بتونین روش حساب کنین . ما برای شما بطور کلی شرایط زندگی در ترکیه رو میگیم. ممکنه کسی هم باشه که بلافاصله بعد از ورودش کارپیدا کرده و شما رو هم تشویق کنه . ولی بدونین ایشون خیلی خوش شانسه و همه مثل ایشون بخت و اقبال بلند ندارن . پس ،از خودتون توقعات عجیب و غریب نداشته باشین. پیشنهاد ما اینه که برای زندگی در ترکیه، یا اول زبان رو در ایران یاد بگیرین و بیاین توی محیط تمرین کنین یا اینکه وقت بیشتری رو برای آموزش کافی زبان در نظر بگیرین.

ما چون زبان نمیدونیم پس عملا نمیتونیم به کار و تجارت در ترکیه بپردازیم و روی درآمد به لیر برای زندگی در ترکیه نمیتونیم حساب کنیم.

با خودتون میگین که پس چی شد بلاخره ؟ بدون زبان میتونیم کار کنیم یا نه ؟

برعکس مورد اول این مورد هم اشتباهه چون خیلی از دوستان رو دیدیم که حتا با وجود اینکه به زبان ترکی مسلط نیستند ولی با توجه به ارتباطات و اگاهی از شرایط قیمت و شناخت بازار محصول خاصی که در ایران یا ترکیه داشتن  ، تونستن بصورت رسمی با ثبت شرکت ویا حتا غیر رسمی بدون ثبت شرکت درآمد بعضا” خوبی هم برای خود شون داشته باشن ; ولی این دسته از هموطنان هم از لحاظ مالی درشرایطی بودن که حداقل  هزینه ۶ ماه زندگی در ترکیه رو از قبل تدارک دیدن و هم مهمتر از اون، اگاهی و اطلاع کافی در خصوص شرایط بازار ایران و ترکیه و محصول خاص داشتن  و یا شبکه خرید و فروش در ترکیه و ایران رو خوب میشناختن.

ما ، دوستان زیادی رو دیدیم که با سرمایه ای مثلا” ۳۰۰ – ۴۰۰ میلیونی، وارد ترکیه شدن که به بررسی شرایط بپردازن اما با توجه به ترسی که از سرمایه گذاری داشتن و یا شک در مورد خرید ملک یا راه اندازی کسب و کار، همون مقدار پول رو هم از دست دادن و برگشتن. با توجه به شرایط بازار ترکیه بخصوص استانبول، خرید ملک یا خرید بیزنس اگه آگاهانه باشه و با مشاوره با کارشناسهای مطمئن و خبره انجام بگیره ، به هیچ وجه ریسک نداره و حتا با سرمایه گذاری تجاری مثل کافه رستوران یا امثال این مشاغل با توجه به اینکه سرمایه گذاری کوتاه مدت هست، عملا “درآمد ماهیانه مناسبی برای زندگی در ترکیه خواهید داشت و مدتی بعد، از مزایای ثبت شرکت در ترکیه وگرفتن کردیت از بانکها وحتا اقدام برای شهروندی ترکیه هم میتونین استفاده کنین

با توجه به عقبه و پیشینه و تجربه ای که متاسفانه در مورد اشخاص تازه وارد به ترکیه بوده ; معمولا دوستان با اعتماد بنفس بالایی اکثر امور مهاجرت به ترکیه رو خودشون  به تنهایی و بعضا حتا بدون مشاوره انجام میدن ; و این باعث شده در بهترین حالت، خیلی طولانی تر به هدفهاشون برسن  و در بسیاری موارد هم سرمایه کلانی رو از دست بدن. یه نمونه کوچیک، پر کردن فرم راندوو هست که اطمینان به دانسته ها و عدم اطلاع کافی از قوانین ،سال گذشته باعث شد بسیاری از هموطنان ایرانی رد اقامت بشن و برگه ترک خاک بگیرن.  پیشنهاد ما استفاده از وکلا و مشاوران ترک یا ایرانی  معتمد و کاربلد و  استفاده از نظرات اونهاست .

به نظر کارشناسان، مهاجرت به کشورهای اروپایی یا امریکا می بایست حداقل بعد از یکسال زندگی در شرایط مطلوب در ترکیه یا یک کشور دیگه نزدیک ایران باشه چرا که بعضا “دوستان هدف یا دلیل اصلی مهاجرت رو هم حتا نمیدونن و زندگی در ترکیه و کشورهای نزدیک ، حباب های اولیه زندگی در خارج ازکشور رو ازبین میبره و دید بهتری برای تصمیم بزرگ مهاجرت به شما میده . درواقع شما اول سبک و سنگین میکنین که میتونین مهاجرت کنین یا نه و بعد به کشور سوم و رفتن به اروپا فکر میکنین .

 

سلام ممنون از سایتتون من یه سوال داشتم. من دانشجوی بورسم تو استانبول. بیمه هستم و حقوق هم می گیرم. میخاستم بدونم به من کارت کردیت میدن یا نه؟ خیلی ممنونم

دانشجوی بورس که اجازه کار ندارد به طور قانونی اما هر دانشجویی میتونه کریدیت کارت بگیره با کریدیت بسیار کم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

مجموعه ایران ترکیه پرتال ، مستقر در پارک علم وفناوری استان زنجان دارای دفاتر رسمی در تهران و استانبول است هدف ما نشان دادن راهی درست برای ایرانیان و شهروندان ترکیه است که قصد زندگی و تجارت راهی دو کشور می شوند با توجه به قوانین تجاری و حقوقی متفاوت دو کشور ،

دفتر استانبول ۰۰۹۰۲۱۲۸۵۴۳۰۴۲ ۰۰۹۰۵۳۰۹۱۵۶۸۷۵

دفتر تهران

۰۲۱-۲۲۹۸۹۷۶۴

۰۹۱۲۱۴۱۹۲۶۳

تمامی حقوق وبسایت متعلق به ترکیه پرتال می باشد . اقامت ترکیه، ثبت شرکت ترکیه ، خرید ملک در ترکیه

مشاوره برای زندگی در ترکیه
مشاوره برای زندگی در ترکیه
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *