روانشناسی رنگ مشکی در لباس

 
helpkade
روانشناسی رنگ مشکی در لباس
روانشناسی رنگ مشکی در لباس

آیا می دانید که رنگ سیاه یا مشکی نماد و نشانه چیست؟ یا از نظر روانشناسی رنگ مشکی در مورد شخصیت شما چه می گوید؟

رنگ مشکی در واقع جذب تمام رنگ ها و عدم وجود نور است. مشکی یکی از رنگ های خنثی بوده که برای توصیف قدرت و تاریکی و مرگ به کار می رود و مکمل آن، رنگ سفید می باشد.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با نماد و کاربرد رنگ مشکی در لباس، دکوراسیون و همچنین روانشناسی ناشناخته ترین و قوی ترین رنگ دنیا بیشتر آشنا شوید؛

مشکی و مشکی تیره (مشکی پر کلاغی) طیف های مختلف رنگ مشکی محسوب می شوند.

رنگ سیاه یا مشکی نماد ثروت، قدرت، هوش و درایت، جدیت، ناشناخته بودن و مرگ و عزاداری است.روانشناسی رنگ مشکی در لباس

رمز و راز

رنگ مشکی همیشه به عنوان نماد دنیای ناشناخته و پنهان استفاده می شود.

قدرت

مشکی نماد قدرت است، این رنگ احساسات زیادی را بیان نمی کند و افراد را مرموز و دست نیافتنی به تصویر می کشد.

ظرافت

مشکی به عنواد نماد ظرافت و سادگی شناخته می شود.

عزاداری

در بیشتر فرهنگ ها، مشکی به عنوان نماد مرگ و عزاداری شناخته شده است.

تحقیقات نشان داده که استفاده بیش از حد از رنگ مشکی یا سیاه می تواند باعث افسردگی و نوسانات خلقی در افراد شود، چون باعث می شود که بیشتر به جنبه های منفی زندگی توجه کنیم.

اوپال مشکی یا سنگ چشم گربه، الماس سیاه، گوشنیت سیاه، مروارید سیاه، یاقوت سیاه، سرندیبیتی، گارنت سیاه، زرگون سیاه، کاسیتریت، عقیق سیاه، تورمالین سیاه، سنگ ماه سیاه، شبق، ابسیدین، یشم سیاه و هماتیت از سنگ های سیاه رنگ در طبیعت هستند.

رز سیاه، لاله سیاه، خربق سیاه، زنبق سیاه، ختمی سیاه، گل شیپوری سیاه، اختر سیاه، کوکب سیاه، گل حسن یوسف سیاه و گل خفاش از گل های سیاه رنگ در طبیعت هستند.

زیتون سیاه، انگور سیاه، بلک بری و آلو سیاه از جمله میوه های به رنگ سیاه در طبیعت هستند.

بادمجان، ترب سیاه و هویج سیاه از جمله سبزیجات به رنگ سیاه در طبیعت هستند.

منابع : color-meanings

فال حافظ

متن عاشقانه متن زیبا

صفحه اصلی تبلیغات تماس با ما درباره ما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

بنا به گفته دیوید زیلا، متخصص مد و نویسنده کتاب Color Your Style، “حتی اگه کمد لباس تون پر از لباس های رنگ وارنگ باشه، همیشه یکی از رنگ ها رو بیشتر ترجیح می دین، چون با اون رنگ احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری می کنین. به همین خاطره که رنگ لباس تون به مراتب انعکاس دهنده شخصیت شماست.”

پس از بررسی یافته های بسیاری از متخصصان، سایت کوکا به شما نشون می ده که چطور رنگ مورد علاقه شما شخصیت شما رو از نگاه آدمای دور و بر تون توصیف می کنه.

به گفته متخصص مد، Karen Haller، “رنگ مشکی رنگیه که رسمیت و جدیت رو توصیف می کنه”.

بنا به تحقیقات انجام شده در زمینه روان شناسی، رنگ سیاه رنگیه که نماد اعتبار، قدرت، جدیت، هوش و فراسته. بنابراین، در بسیاری از دانشگاه های اروپایی، ردای فارغ التحصیلی مشکی رنگه.

مردمی که ترجیح می دن لباس مشکی بپوشن، جاه طلب و در عین حال حساس هستن. به عنوان یه قانون، اونا آدمای هیجانی و احساساتی هستن و زود تحریک می شن، هرچند اغلب سعی می کنن این طور نشون ندن. از اون جایی که باطن آدما از ظاهر شون مهم تره، رنگ مشکی به اونایی که مشکی پوش هستن کمک می کنه تا توجه اطرافیان شون رو از ظاهرشون به شخصیت شون معطوف کنن.روانشناسی رنگ مشکی در لباس

قهوه ای، رنگ زمینه، رنگیه که معرف اعتبار، حقیقت، قوت، پایداری و ثباته. افرادی که اغلب قهوه ای می پوشن در نظر دیگران با این خصوصیات جلوه گر می شن.

افرادی که دوست دارن قهوه ای بپوشن، یه کم محافظه کارن، احترام بزرگترها رو دارن و همیشه به دنبال آرامش، ثبات، دوام و استحکام تو هر چیزی هستن. یه خانوم با بلوز قهوه ای یا یه آقا با ژاکت قهوه ای حس اعتبار، هوشمندی و خودگرایی را به اطرافیانش القا می کنه.

به نوشته لیزا جانسون مندل، روزنامه نگار و روان شناس، “آبی بهترین رنگیه که می شه واسه مصاحبه پوشید، چون حس اعتبار و اعتماد به نفس رو به فرد القا می کنه. بنابراین، بسیاری از یونیفورم های اداری یا لباس های کار آبی رنگ هستن.”

دانشمندان دانشگاه بریتیش کلمبیا مطالعاتی رو درباره تاثیر رنگ انجام دادن و متوجه شدن که طیف های آبی تیره اثر آرامش بخشی دارن. این رنگ، حس فراست، صداقت، کفایت، آرامش و آسودگی خاطر رو در ذهن بیننده القا می کنه.

لباس هایی با طیف آبی رنگ، اغلب توسط افراد مهربان، دل سوز، مودب و حتی خجالتی انتخاب می شن. به گفته روان شناسان، کسانی که لباس آبی رنگ به تن دارن، بهشون میاد پدر یا مادری شگفت انگیز یا کارگری ستودنی باشن. آرامش و وقار دو تا از صفات معمولیه که تو این گونه افراد دیده می شه.

به گفته دانشمندان دانشگاه آمستردام، رنگ سبز سبب تقویت روحیه مثبت در شما و اطرافیان تون می شه. به گفته Leatrice Eiseman، مدیر اجرایی Pantone Color Institute و نویسنده کتاب More Alive With Color، “صفا و طراوت رنگ سبز بخاطر ارتباطیه که با طبیعت داره و به همین خاطر سبب احساس خرسندی و آرامش می شه”.

تمام کسایی که تو یه فعالیت یا زندگی سیاسی، عملا به رنگ سبز تمایل دارن، همیشه تو یه منطقه خوب زندگی می کنن و از نظر مالی و اقتصادی هم ثبات دارن. این افراد، آدمای محتاط و مهربونی هستن و قلب رئوفی دارن.

در گذشته، بنفش اغلب به عنوان رنگ تشریفات تو خانواده های سلطنتی استفاده می شد. این رنگ نماد اغوا گری و دلفریبی، ثروت و تجمله. کلئوپاترا به خاطر علاقه شدیدش به رنگ بنفش شهرت داشت. در اون زمان، فقط افراد ثروت مند می تونستن لباس هایی با طیف بنفش رنگ بپوشن.

امروزه، پوشیدن لباس بنفش رنگ معرف خلاقیت، بینش و عشق به هنره.

بنا به نظر متخصصان، افرادی که رنگ بنفش به تن می کنن، افرادی احساساتی و حساس هستن. این آدما، رویایی، آتیشی مزاج و پر حرارت و عاشق عرفان هستن. این افراد به غیر قابل پیش بینی بودن معروفن و ارتباط با اونا در آن واحد هم می تونه سخت و هم راحت باشه.

Kenny Frimpong، مدیر برند ایتالیایی پوشاک مردانه Eredi Pisano، می گه، “قرمز، رنگ شهوت و قدرته. اگه قصد دارین یه نفر رو تحت تاثیر قرار بدین، باید استفاده از این رنگ رو تو اولویت خودتون قرار بدین.

هر طیف روشنی از رنگ قرمز که به تن داشته باشین، جلب توجه می کنه. آدما تمایل دارن با چالاکی رنگ های پرانرژی، پویا و تحریک کننده همراه شن. روان شناسان دانشگاه Rochester پی بردن که مردان بیشتر جذب خانوم هایی می شن که ته رنگ یاقوتی می پوشن. Abby Calisch، پروفسور روان شناس در Eastern Virginia Medical School نورفولک، ویرجینیا می گه، “رنگ قرمز برای مردان تحریک کننده ست”.

خانم هایی که اغلب رنگ قرمز به تن دارن، راحت تحریک می شن، کمی خود محور و نیز مستعد اعتیاد هستن.

زرد، رنگ نشاط، خورشید و لبخنده. مطالعات نشون می ده که رنگ زرد تولید سروتونین در مغز رو افزایش می ده، متابولیسم رو تسریع می کنه و سبب تقویت روحی روانی تمام اونایی می شه که به این رنگ نگاه می کنن.

به علاوه، رنگ زرد سبب افزایش تمرکز و توجه می شه، به همین خاطر در بیلبوردها و سایت های تبلیغاتی، علایم جاده ای و خط کشی خیابون ها اغلب از این رنگ استفاده می شه.

به گفته متخصصان، اغلب افراد فعال، خلاق و معتاد از طیف های رنگ زرد استفاده می کنن. اونا خیال باف ها و ماجراجویانی تیزهوش، آماده کاوش و تسخیر کردن هستن.

سفید سمبل آزادی، پاکی و خلوص، بی گناهی و سادگی ست. به همین دلیله که خیلی از آدما وقتی دارن کار جدیدی رو شروع کنن یا وارد فصل جدیدی از زندگی شون می شن، تصمیم می گیرن یه چیز سفید بخرن.

رنگ سفید افراد معتبر و معتمدی رو که عاشق آزادی هستن و خوش بینانه به زندگی نگاه می کنن، جذب خودش می کنه. این افراد تو هر کاری که انجام می دن، خیلی مرتب و شسته رفته و سازمان یافته عمل می کنن. این دسته از آدما شروع دوباره رو دوست دارن و کمال گرا هستن و برای رسیدن به کمال مطلوب شون تلاش می کنن و می جنگن. در کل، افرادی با شخصیت های مختلف رنگ سفید می پوشن. این رنگ، یه رنگ خنثی ست که در واقع دیگران رو دفع می کنه.

صورتی روشن یه رنگ دخترونه ست که تو کمد لباس بچه ها یا تن عروسک های باربی هم دیده می شه. به هر حال، تو رده سنی بزرگ سال هم، طیف صورتی ملایم و کم رنگ، رنگیه که خانوما با اون نهایت زنانگی شون رو به نمایش می زارن.

صورتی کم رنگ سمبل آرامش، گرمی و زنانگیه و یکی از قدرت مندترین مسکن هاست. بنابراین، در برخی زندان ها، برای کاهش میزان پرخاش گری زندانیان، دیوارها رو با طیفی از رنگ صورتی نقاشی می کنن.

به گفته روان شناسان، افرادی که رنگ صورتی رو دوست دارن، آدمایی رمانتیک، خوش بین و معتقد به عدالت هستن. این آدما معمولا مهربونی و قوت قلب رو فرای هر چیز دیگه ای درک می کنن و براش ارزش قائلن.

نارنجی همیشه جو یه پارتی پر شور و نشاط رو می ده، علاوه بر اینکه یه رنگ گرم و تند هم هست. نارنجی، یه رنگ جذاب و پرانرژی هم هست.

اونایی که دوست دارن نارنجی بپوشن، آدمایی خوش بین، فعال و خوش رو هستن و علاقه زیادی به تغییر دارن. همیشه بلند پرواز و محتاطن، هرچند گاهی اوقات هم دم دمی هستن.

همانطور که صاحبان مد می گن، خاکستری یا طوسی رنگ توازن و تعادله، نه روشنه و نه تیره. اگه کسی بیشتر لباس هاش خاکستریه معمولا به این معناست که نمی خواد به چشم بیاد.

خاکستری و طیف های اون مظهر آرامش خیال، کمال و چند بعدی بودن هستن. بسیاری از آقایون میان سال کت شلوار خاکستری می پوشن، در حالی که خانوما تو سن بالاتر پیراهن خاکستری می پوشن.

از اونجایی که خاکستری یه رنگ خنثی ست، خیلی مشکل می شه شخصیت کسی که ترجیح می ده این رنگی بپوشه رو تشخیص داد. اونا می تونن یه موش خاکستری ترسو و آماده تسلیم شدن بی سر و صدا در برابر قانون باشن، همچنین دارای قوه قضاوت سلیم، کم هیجان و صریح و قاطع هستن. اما در اکثر موارد، کسی که به رنگ خاکستری علاقه منده آدمیه که دوست نداره جلب توجه کنه و تلاش می کنه بی طرفی و ختثی بودنش رو حفظ کنه.

پس دیدین که چه نوع افرادی، چه رنگ هایی می پوشن…

ملکه الیزابت دوم از بریتانیا تمام رنگ ها رو به یه اندازه دوست داره و همه رنگ لباسی رو می پوشه. خیلیا معتقدن ملکه رنگ لباسش رو مطابق با مود و حالت روحی روانیش انتخاب می کنه.

منبع

فال حافظ

متن عاشقانه متن زیبا

صفحه اصلی تبلیغات تماس با ما درباره ما

مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.روانشناسی رنگ مشکی در لباس

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا به هر نحو غیر مجاز می باشد.
هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

شاید عده زیادی از افراد بر این باور باشند که رنگ مشکی تنها باید در سوگواری‌ها مورد استفاده قرار گیرد و استفاده از این رنگ در غیر این صورت عملی ناشایست و نکوهیده است. اما لباس مشکی از لحاظ روانشناسی به شرح زیر مورد بررسی قرار گرفته است.

 

 

در طیف رنگ‌ها، رنگ مشکی به عنوان قوی ترین رنگ شناخته شده است.علت این انتخاب چیست؟مشکی نور را به طور کامل جذب می‌کند و هیچ نوری از آن بازتاب نمی‌شود.
به همین علت، این رنگ به عنوان قوی ترین و مقتدر ترین رنگ، در طیف رنگ‌ها شناخته می‌شود.روانشناسی رنگ مشکی در لباس

با توجه به تعاریف بالا و نگاهی به تاثیر لباس مشکی از لحاظ روانشناسی بر محیط، به چند مورد از موارد استفاده از این رنگ برای پوشش اشاره می‌کنیم.

 

 

تا به حال به لباس مشکی داوران در مسابقات ورزشی توجه کرده اید؟
به تعبیر بسیاری از روانشناسان، مشکی به دلیل داشتن ویژگی‌های خاص فیزیکی از جمله جذب نور و …، نشانه اقتدار و قدرت خواهد بود.
داوران نیز به دلیل داشتن قضاوتی مقتدر در میادین و سلطه کامل بر اجرای قوانین معمولا از لباس‌های مشکی برای پوشش خود استفاده می‌کنند.

 

 

در این مثال، اقتدار از قضاوت فراتر رفته و به ایجاد ترس و وحشت تبدیل می‌شود.
پلیس‌های آمریکایی و معمولا اغلب پلیس‌های ویژه،مشکی را برای رنگ پوشش خود انتخاب کرده اند.
علت این انتخاب، ایجاد رعب و وحشت در ذهن افراد سارق، شورشگر و اخلاگر قانون بوده است.

 

 

افراد روحانی در کلیسا‌ها اغلب از رنگ مشکی برای پوشش خود استفاده می‌کنند.
تحت سلطه و فرمان پروردگار بودن، دلیل انتخاب این رنگ از سوی افراد روحانی بوده است.

اما در کل اقتدار رنگ مشکی پر رنگ تر از آن است که بخواهیم مثال روحانیان مسیحی را به عنوان یک پارادوکس در نظر بگیریم.

رنگ مشکی اغلب در طبیعت از طریق کانی‌ها، سرب و دوده بدست می‌آید.
اما رنگ‌های طبیعی معمولا برای استفاده در صنایع به کار گرفته نمی‌شوند و دارای ساختارهای مرتبط با علم شیمی و منشا شیمیایی هستند.

 

عموما استفاده از رنگ مشکی برای مراسم‌های رسمی توصیه شده است.
چراکه این رنگ دارای ماهیتی کلاسیک و زمینه‌ای شیک و خوش استفاده در ایجاد ست‌های پوشاک است.
شاید برایتان جالب باشد که بسیاری از افراد از رنگ مشکی برای لاغر تر دیده شدن استفاده می‌کنند.
این امر از لحاظ فیزیکی به اثبات رسیده است چراکه این رنگ تمام نور را به خود جذب می‌کند و اندام فرد در ذهن ما لاغر تر به نظر می‌رسند.

 

از پوشاک مشکی خود برای ایجاد ست با رنگ‌های متضاد و روشن مانند سفید، لیمویی، صورتی، آبی روشن و … استفاده کنید.
افرادی که دارای پوست روشن و گندمی هستند، در تمام استایل خود می‌توانند از رنگ مشکی استفاده کنند و جذابیت بی بدیل خود را با مشکی مطلق به رخ بکشند.

در کنار شمابرای خدمت رسانی

jQuery(document).ready(function($) {
$.post(‘https://www.banimode.com/blog/wp-admin/admin-ajax.php’, {action: ‘wpt_view_count’, id: ‘7430’});
});

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

جهت اشتراک در خبرنامه ایمیل خود را ثبت نمایید…

آخرین مطالب و اخبار معتبر مربوط به دنیای مد ، فشن و سبک زندگی را در بانی مگ بخوانید.

© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به بانی مد می باشد.

© کلیه حقوق این وب سایت متعلق به بانی مد می باشد.



رنگ‌ها پیام‌های مختلفی دارند و انتخاب همیشگی یك رنگ از لایه‌های پنهانی شخصیت ما خبر می‌دهد. در صورتی‌كه خودتان یا یكی از اطرافیان نسبت به انتخاب رنگ مشكی تمایل نشان می‌دهد و بیشتر مواقع او را مشكی‌پوش می‌بینید ، همین جا فرصت خوبی است تا بعضی از ابعاد شخصیتی او را بهتر بشناسید.1.    قدرت طلب اگر به پوشیدن لباس‌های اجتماعی علاقه‌مند هستید، پرستیژ اجتماعی و قدرت برای شما مهم است. فردی مستقل هستید كه بیشتر مواقع تصمیم آخر را خودتان می‌گیرید و دل‌تان می‌خواهد روی پای خودتان بایستید، زندگی را به تنهایی اداره كنید و از پس موقعیت‌های دشوار زندگی بر آیید. با این وجود گاهی اوقات محافظه‌كار می‌شوید و به دلیل حفظ شرایط و از دست ندادن قدرت، آهسته و آرام پیش می‌روید. رنگ مشكی گاهی اوقات عاملی محدودكننده است و شما را از ریسك و خطر كردن باز می‌دارد كه این موضوع گاهی اوقات دردسرهایی برای مشكی دوستان ایجاد می‌كند.

2.    جدی و تهدیدآمیز یك مشكی‌پوش بیشتر مواقع خیلی جدی است و از داشتن این شخصیت لذت می‌برد. با این وجود گاهی اوقات مشكی بیش از حد برای مشكی‌پوشان خوشایند نیست. درصورتی‌كه اگر كمی رنگ متفاوت هم به محیط زندگی و لباس‌های‌شان راه دهند خشونت‌شان كاهش می‌یابد و شادی بیشتری را تجربه می‌كنند. شاید میل به سرگروهی و قدرت‌طلبی مشكی‌پوشان سبب شود گاهی اوقات دوستان و همكاران مشكی‌پوشان با دیدن این افراد احساس خطر كنند و رفتارهای دیكتاتورانه یك مشكی‌پوش برای‌شان آزاردهنده باشد.3.     بی‌احساس و پیچیدهافرادی كه به رنگ مشكی زیاد علاقه دارند، به احساسات و عواطف توجه نمی‌كنند و ممكن است از نظر شخصیتی پیچیده به نظر برسند. درنتیجه ممكن است دیگران هنگام نشست و برخاست با آنها احساس خوبی نداشته باشند. دوستداران مشكی نمی‌توانند به سادگی اعتماد طرف مقابل را جلب كنند، از این رو ممكن است دوستان صمیمی زیادی نداشته باشند. از سوی دیگر انتظار نداشته باشید كه سیاه‌پوشان افرادی رمانتیك باشند. این افراد كمتر رمانتیك هستند و بیشتر اوقات با بخش جدی زندگی‌شان همزیستی دارند.مانیفست زندگی مشكی‌پوشان دوری و دوستی است و در هر شرایطی فاصله‌شان را از دیگران حفظ می‌كنند. عواطف و احساسات شخص مشكی‌پوش به او اجازه نمی‌دهد به دیگران زیاد نزدیك شود و یك دیوار حائل بین او و سایرین وجود دارد. رفتارهای غیر دوستانه در میان طرفداران رنگ مشكی دیده می‌شود و كمتر نسبت به برقراری ارتباط صمیمی دو طرفه تمایل دارند.4.  نوجوانان علاقه مند به مشکیبعضی از نوجوانان ناگهان به رنگ مشكی علاقه‌مند می‌شوند و در همه بخش‌های زندگی‌شان ردپایی از مشكی را می‌بینید. ماهیت دوران نوجوانی این است كه فرد می‌خواهد هویت خود را پیدا كند و شاید رنگ‌هایی را برگزیند كه دیگران آنها را طرد می‌كنند یا برای‌شان مقبول نیست. در واقع ممكن است نوجوان در پاسخ به مخالفت اطرافیان به سمت این رنگ جذب شود و انتخاب رنگی كه مورد قبول والدین نیست، برایش جذاب باشد.به هر حال روانشناسان به والدین توصیه می‌كنند كه اگر متوجه شدند فرزندشان به‌طور افراطی به مشكی علاقه دارد، نگران نشوند و او را از رنگ مورد علاقه‌اش منع نكنند. شاید این افراد مایل باشند علیه سنت‌ها و فرهنگ رایج خانواده رفتار كنند و شنا برخلاف جهت آب را ترجیح دهند. مشاهده این رفتار از یك نوجوان یا جوان مشكی‌پوش بعید نیست و انتظار می‌رود مشكی‌پوش چنین رفتاری را از خودش بروز دهد.افرادی كه مشكی دوست دارند با داشتن رنگ مورد علاقه‌شان در قالب پوشاك، دكوراسیون، اتومبیل و. . . به آرامش می‌رسند. بعضی وقت‌ها با انتخاب رنگ مشكی از دنیای واقعی فاصله می‌گیرند و در افكار انتزاعی فرو‌می‌روند.5. به دنبال بهترین‌ها  آرمانگرایی ویژگی دیگر آدم‌های علاقه‌مند به رنگ مشكی است. وقتی می‌بینید افرادی در هر شرایطی اول از همه به مشكی فكر می‌كند، باید بدانید كه این افراد می‌تواند خودشان را از وضعیت و شرایط ناگوار خارج كرده و حتی از شرایط بد و منفی، به نفع خودشان استفاده كنند. با این وجود ممكن است برحسب شرایط لذت و خوشی‌های زیادی در زندگی‌شان نداشته باشند و هر روز احساس كنند زندگی‌شان خالی از احساسات خوشایند است. استقلال‌طلبی ویژگی دیگر این افراد است.اگر قرار است با رئیسی كار كنید كه هر روز لباس مشكی می‌پوشد، بهتر است بدانید راضی كردن او كار ساده‌‌ای نیست. افراد مشكی‌پوش در كارشان چارچوب‌های مشخصی دارند و كمتر به مشورت و تبادل نظر با دیگران معتقد هستند. از ایستادن مقابل دیگران نمی‌ترسند و برای به كرسی نشاندن نظرات و عقایدشان تلاش می‌كنند. از جمله ویژگی دیگرشان این است كه به جزئیات زیاد اهمیت می‌دهند و دل‌شان می‌خواهد هر كاری را به بهترین نحو ممكن به پایان برسانند.

روانشناسی رنگ مشکی در لباس

6.  منفی بافاین احتمال وجود دارد كه علاقه به رنگ مشكی از یك منفی‌نگری درونی خبر دهد. افرادی كه همیشه سراغ رنگ مشكی می‌روند، احتمالا نیمه خالی لیوان در زندگی‌شان پررنگ‌تر است و نسبت به داشتن افكار منفی گرایش دارند. شاید هم به دلیل گذراندن یك دوره سخت در زندگی- مانند غم از دست دادن عزیزان، بیماری و سوگواری- دچار این انتخاب شده باشند تا به كمك رنگ مشكی احساسات درونی‌شان را ترمیم كنند و این رنگ مرهمی بر زخم‌های آشكار و پنهانی آنها باشد.-   روانشناسی رنگ‌ها می‌گوید كه بعضی از افراد با انتخاب مشكی از احساسات خودشان مراقبت می‌كنند. در واقع مشكی حائلی بین دنیای بیرونی و درونی فرد است و به او كمك می‌كند به آرامش درونی برسد، احساسات و عواطفش را كمتر با دیگران در میان بگذارد و كمبود اعتماد به نفس یا سایر بخش‌های آسیب‌پذیر روحی را پشت مشكی پنهان كند.-  هنگام مصاحبه‌های شغلی در مورد پوشیدن لباس مشكی محتاط باشید چون ممكن است نشان دهد فردی تهدیدآمیز هستید و اهداف خوبی در سر ندارید. البته در ‌مهمانی‌های شب پوشیدن لباس مشكی شیك‌تر است و از قدرت شما حكایت می‌كند. این رنگ با برخی از احساسات منفی مانند حس گناه، ترس یا مرگ هم در ارتباط است. مشكی در كنار رنگ‌های دیگری مانند سورمه‌ای و بنفش تیره برای ‌مهمانی‌های رسمی مناسب به نظر می‌رسد. به خانم‌ها توصیه می‌شود همراه با لباس شب مشكی، از زیورآلات براق استفاده كنند تا ظاهری شیك و آراسته‌تر داشته باشند.منبع:مجله زندگی ایده آل

 

اگر شما هم مشکل ملکی دارید تماس بگیرید

کودکتان از درس فراریست؟

درمان افسردگی یک بار برای همیشه

از برنامه ریزی تا رتبه برتر کنکور

مشاوره تلفنی طلاق

تبادل پرسش و پاسخ های روانشناسی

ثبت نام در تالار گفتگو روانشناسی

بایادگیری مهارت ارتباط موثرزندگیتومتحول کن

بازگشت به زندگی بعد از یک بحران سخت روحی

بدون مراجعه حضوری ویزیت شو!

شرکت در آزمون معتبر روانشناسی پیشرفته نئو

همین حالا وکیل بگیر

دریافت پاسخ پزشکی در کمترین زمان

ازبهترین متخصص‌ها آنلاین نوبت بگیر

بهترین برندهای کامپیوتر و تجهیزات جانبی

کفش اسپرت و صندل تابستانه زنانه

جدیدترین گوش های موجود در بازار – امکان مقایسه و خرید

تنوع بیش از 1000 مدل لوستر برای خرید

انواع لباس زیر زنانه تا %75 تخفیف

تخفیف های داغ اجناس زنانه شیک و متنوع

Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

امروز مطلب جدیدی ارسال نشده است

در این مطلب قصد داریم بار دیگر به دنیای رمزآلود رنگ ها ورود پیدا کنیم و از اسرار روانشناسی رنگ سیاه بگوئیم. رنگ سیاده نام دیگری در فرهنگ لغت ما دارد که در سطح عمومی نیز رایج می باشد که همان مشکی است. در ادامه با راهنمای ست کردن استایل مشکی و همچنین شخصیت شناسی افراد علاقه مند به رنگ مشکی همراه ما باشید.

 

رنگ سیاه یکی از دو رنگ خالص در میان رنگ های موجود در طبیعت می باشد. رنگ سیاه یا مشکی،رنگ آسمان شب می باشد و می توانید آرامش را در کنار آن احساس کنید. همانطور که اشاره کردیم، این رنگ یکی از خالص ترین رنگ های موجود در طبیعت می باشد، به همین دلیل رنگ مشکی یکی از رنگ های ساده و در حین حال اداری می باشد. رنگ مشکی معنی قدرت، رمز آلود بودن و ظرافت و بعضی اوقات معنی ترس و ناشناخته بودن را منتقل می‌کند. اگر می خواهید استایل جذابی داشته باشید، بهتر است که در کنار این رنگ جذاب از دیگر رنگ های نیز استفاده کنید تا استایل چشم نوازی داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید و از این رنگ اسرارآمیز بیشتر بدانید.روانشناسی رنگ مشکی در لباس

 

 

 

 

در علم روانشناسی رنگ ها، هررنگی دارای بیان و مفهوم خود می باشد. این بدان معناست که شما می توانید با دانستن قدرت رنگ ها، مفهوم خود را با کمک آن ها بهتر انتقال بدهید. رنگ مشکی نیز دارای نشانه هایی می باشد که عبارتند از: کمربند های مشکی رنگ، نشان دهنده بالاترین سطح در هنر های رزمی می باشد. افراد حرفه ای و ثروتمندان از این رنگ برای استایل خود استفاده می کنند، که نشان دهنده حرفه ای بودن آن ها می باشد. کشیش کلیسه ها از رنگ مشکی در پوشش خود استفاده می کنند و این مورد نشان دهنده فروتنی آن ها می باشد. لباس های مشکی رنگ در دنیای مد و فشن برای افزایش جذابیت در فرد به کار برده می شود. در برخی از فرهنگ های مردم، گربه سیاه نشانه بد شانسی می باشد. رنگ سیاده جزء رنگ های رمزآلود و گاهی نماد شیطان به حساب می آید.

 

 

 

 

بسیاری از مردم فكر می كنند كه استفاده از رنگ سیاه در فضای داخلی خانه باعث كوچک تر و تیره شدن فضای كلی می شود. اما این موضوع همیشه درست نیست. دیوارهای سیاه می توانند مانند آسمان شب فراخ و بی پایان به نظر برسند. این رنگ را می توان توسعه داد و البته هر وسیله دیگری، مانند اثر هنری، مبلمان و یا چارچوب، كه در كنار این رنگ قرار بگیرد به خوبی به چشم می آید و توجه ها را به خود جلب می كند.

رنگ مشکی می تواند ذهن خلاق برخی افراد را تحریک و آنها را حرفه ای تر و پیچیده تر نماید. خیلی ها ممکن است این رنگ را رنگی افسرده کننده بدانند اما با استفاده درست بسیار هم جذاب خواهد بود. فقط مطمئن شوید که رنگ مشکی مثل یک هایلایت است و بر رنگ اصلی غالب نشده باشد. اگر بخواهید میزان توجه به چیزی را کاهش دهید، می توانید به آن مشکی مات بزنید. این رنگ اغلب در نازک کاری ها برای ایجاد ظرافت به کار می رود. یک نیمکت که رویه آن از سنگ گرانیت مشکی باشد، می تواند ظاهر زیبایی به آشپزخانه ببخشد. همچنین مشکی رنگ خوبی برای کفپوش است.

 

 

 

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

کاریزما کالر نام یک مجله اینترنتی فعال در حوزه مد و فشن می باشد که با هدف تحول در حوزه خرید و فروش فشن پای به این عرصه نهاده است. کاریزما کالر با ورود به این عرصه، در نظر دارد تا با ایجاد یک سیستم استایلیست آنلاین، به عنوان یک مشاور برای داشتن استایلی جذاب در کنار شما عزیزان باشد. کماکان از همراهی شما عزیزان سپاسگذاریم.

هر گونه کپی برداری تنها با ذکر نام کاریزما کالر و قرار دادن لینک فعال مجاز می باشد، در غیر اینصورت پیگرد قانونی دارد.

به گزارش بهداشت نیوز: نگ سیاه می‌تواند معانی نمادین متفاوتی برای هرکس داشته باشد و هر فرد ممکن است واکنش متفاوتی به این رنگ نشان دهد. در فنگ شویی، رنگ سیاه، توانایی هماهنگ کردن خانه، اداره و محیط‌های دیگر را دارد. این رنگ می‌تواند مرتبط با عنصر آب باشد و قدرت، اسرار و آرامش را بیدار کند، حتی اگر به میزان کمی نیز استفاده شود. این مقاله به بررسی روانشناسی رنگ سیاه و ویژگی‌ها و اثرات این رنگ می‌پردازد.
 
روانشناسی رنگ سیاه
رنگ سیاه تاثیرات قدرتمندی دارد و می‌تواند با سبک زنگی پیچیده همراه باشد. فقط به شخصی فکر کنید که یک لباس رسمی مشکی بر تن دارد. سیاه همچنین با افسردگی مرتبط است، زیرا می‌تواند ایجاد محدودیت کند و جنبه‌های خوب زندگی را از بین ببرد و ما را به سوی ناامیدی و جنبه‌های منفی زندگی سوق دهد.
ویژگی‌های مثبت سیاه شامل حفاظت، راحتی و همچنین قدرت، رسمیت، پیچیدگی، شمول، رازآلودگی و وسوسه گری است. ویژگی‌های منفی شامل افسردگی، رازآلودگی، بدبینی و خودداری است.
 
افرادی که به رنگ سیاه علاقه دارند
اگر رنگ سیاه مورد علاقه شماست می‌تواند معانی زیر را داشته باشد:
    شاید به دنبال محافظت از هرچیز منفی در اطرافتان هستید.
    ممکن است بخواهید با پوشیدن یک لباس سیاه جذاب، هاله‌ای رمز و راز آلود در اطرافتان ایجاد کنید.
    ممکن است در دوره‌ای از زندگی باشید که خود را انکار می‌کنید و اجازه لذت و شادی به خود نمی‌دهید.
    شما همه چیز را درون خود نگه می‌دارید و از به اشتراک گذاری خودتان و احساساتتان با دیگران، احتمالا به خاطر ترس، احساس خوبی ندارید.
    شما در کار‌ها بسیار منظم هستید و اطمینان حاصل می‌کنید که همه چیز به اندازه کافی کامل باشد.
 
روانشناسی رنگ سیاه ، علاقه به پوشیدن لباس مشکی
افرادی که به رنگ سیاه علاقه ندارند
اگر رنگ سیاه را دوست ندارید، احتمالا به دلایل زیر است:
    شما انسانی خوش قلب و ساده هستید. جدی، محافظه کار و رسمی نیستید.
    ممکن است احساس کنید که سیاه، رنگی افسرده کننده است، به خصوص اگر شما دیدگاهی شاد، خوش بینانه و مثبت به زندگی داشته باشید.
    شما در جایگاه قدرت و کنترل نیستید، خلق و خوی ملایمی دارید و سیاه برایتان ترسناک است.
    شما عملگرا و فروتن هستید و نمی‌خواهید بیش از حد پیچیده باشید.
    ممکن است از کودکی ترس از تاریکی داشته باشید و همچنان با آن درگیر باشید.
بیشتر بخوانید: علت ترس از تاریکی کودکان چیست و چگونه با آن برخورد کنیم؟
معانی رنگ سیاه
زمانی که اسم رنگ سیاه به گوشتان می‌خورد، چه کلماتی به ذهنتان می‌رسد؟ احتمالا رمز و راز، خودخواهی، شیطان، قدرت، سوگواری. بیایید به این‌ها بپردازیم.
۱- سیاه یعنی رمز و راز
اولین چیزی که سیاه به آن مرتبط است، رمز و راز است. رنگ سیاه، یک رنگ مرتبط با دانش سری است و حتی ارتباط زیادی با جادو و ایده‌های محرمانه دارد. در یک مقیاس عملی تر، سیاه رنگی است که همه چیز را پنهان می‌کند. می‌تواند احساسات را پنهان کند، فرد را از دنیا جدا کند و حتی وزن را نیز پنهان می‌کند چرا که رنگی است که افراد را لاغرتر نشان می‌دهد.
۲- سیاه یعنی قدرت
رنگ سیاه با قدرت در ارتباط است. یک رنگ ترسناک است که نشان می‌دهد فردی با پوشیدن آن خود را از دیگران جدا می‌کند. مشکی رنگی است که نشان دهنده قدرت و انضباط است. رنگ مشکی معمولا احساسات زیادی را بیان نمی‌کند، بلکه آن‌ها را پنهان می‌کند و باعث می‌شود فرد احساس برتری داشته باشد.
 
روانشناسی رنگ سیاه
۳- سیاه یعنی آراستگی و ظرافت
سیاه رنگی است که در عین آراستگی ساده نیز است. یک لباس سیاه، در مقایسه با یک لباس رنگارنگ ظرافت بیشتری دارد. این رنگی است که برای موقعیت‌های خاص استفاده می‌شود و یا زمانی که شخصی می‌خواهد بسیار به چشم بیاید.
۴- سیاه یعنی شیطانی
رنگ سیاه، با شیطان و شر مرتبط دانسته می‌شود. اغلب در فیلم‌ها برای نشان دادن افراد شرور از این رنگ استفاده می‌شود و رنگ کلیشه‌ای افراد ضد اجتماع یا تنها در سینماست.
۵- سیاه یعنی سوگواری
در فرهنگ‌های مختلف، اغلب سیاه با مرگ و سوگواری مرتبط دانسته می‌شود. این رنگ به عنوان یک رنگ ترسناک تلقی می‌شود و بیانگر شدت درد و ترس از دست دادن عزیزان است. سیاه رنگی بسیار جدی است که می‌تواند به بیان اندوه افراد کمک کند.
بیشتر بخوانید: چگونه با مرگ عزیزان‌مان کنار بیاییم؟
روانشناسی رنگ سیاه – رنگ سیاه در سوگواری
رنگ سیاه در معماری
از جلوه‌های روانشناختی رنگ سیاه، می‌توان برای ایجاد یک نمای ظریف و برجسته در خانه استفاده کرد. اگر از این رنگ به روش هوشمندانه‌ای استفاده شود، می‌تواند جو پخته و ظریفی به حال و هوای فضا اضافه کند. اگر بر روی یک پس زمینه‌ی خنثی یا روشن به کار رود، هرچیزی که به رنگ سیاه باشد متمایز خواهد بود. این رنگ برای اینکه چیز‌هایی خاص در فضا وارد کنید بسیار ایده آل است. بسیاری از افراد مشکی را با سوگواری، جدیت و غم مرتبط می‌دانند، بنابراین نباید از این رنگ در دکوراسیون داخلی بیش از حد استفاده شود. بلکه تنها برای برخی جزئیات مثل قاب، میزعسلی و غیره می‌توان از آن استفاده کرد.
رنگ سیاه در برندینگ
جدای از این معانی و نمادهای روانشناسی رنگ سیاه، رنگ مشکی در بسیاری از مستندات مهم به کار می‌رود چرا که بالاترین تضاد را در برابر سفید دارد. به این معنی که به شدت خواناست. احتمالا متوجه این موضوع در سایت‌های دولتی می‌شوید.
در برندینگ، یک لوگوی سیاه می‌تواند زیبا و قدرتمند باشد و برای ظاهری واضح، قوی و بدون تجملات به کار می‌رود. انتخاب رنگ برای برند، می‌تواند اثر قدرتمندی داشته باشد این اولین چیزی است که افراد در لوگو شما می‌بینند. لوگو‌های زیر به رنگ مشکی هستند:
 
 

 

رنگ‌ها پیام‌های مختلفی دارند و انتخاب همیشگی یك رنگ از لایه‌های پنهانی شخصیت ما خبر می‌دهد. در صورتی‌كه خودتان یا یكی از اطرافیان نسبت به انتخاب رنگ مشكی تمایل نشان می‌دهد و بیشتر مواقع او را مشكی‌پوش می‌بینید ، همین جا فرصت خوبی است تا بعضی از ابعاد شخصیتی او را بهتر بشناسید.

 

1. قدرت طلب اگر به پوشیدن لباس‌های اجتماعی علاقه‌مند هستید، پرستیژ اجتماعی و قدرت برای شما مهم است. فردی مستقل هستید كه بیشتر مواقع تصمیم آخر را خودتان می‌گیرید و دل‌تان می‌خواهد روی پای خودتان بایستید، زندگی را به تنهایی اداره كنید و از پس موقعیت‌های دشوار زندگی بر آیید. با این وجود گاهی اوقات محافظه‌كار می‌شوید و به دلیل حفظ شرایط و از دست ندادن قدرت، آهسته و آرام پیش می‌روید. رنگ مشكی گاهی اوقات عاملی محدودكننده است و شما را از ریسك و خطر كردن باز می‌دارد كه این موضوع گاهی اوقات دردسرهایی برای مشكی دوستان ایجاد می‌كند.

 

روانشناسی رنگ مشکی در لباس

2. جدی و تهدیدآمیز یك مشكی‌پوش بیشتر مواقع خیلی جدی است و از داشتن این شخصیت لذت می‌برد. با این وجود گاهی اوقات مشكی بیش از حد برای مشكی‌پوشان خوشایند نیست. درصورتی‌كه اگر كمی رنگ متفاوت هم به محیط زندگی و لباس‌های‌شان راه دهند خشونت‌شان كاهش می‌یابد و شادی بیشتری را تجربه می‌كنند. شاید میل به سرگروهی و قدرت‌طلبی مشكی‌پوشان سبب شود گاهی اوقات دوستان و همكاران مشكی‌پوشان با دیدن این افراد احساس خطر كنند و رفتارهای دیكتاتورانه یك مشكی‌پوش برای‌شان آزاردهنده باشد.

 

3. بی‌احساس و پیچیده افرادی كه به رنگ مشكی زیاد علاقه دارند، به احساسات و عواطف توجه نمی‌كنند و ممكن است از نظر شخصیتی پیچیده به نظر برسند. درنتیجه ممكن است دیگران هنگام نشست و برخاست با آنها احساس خوبی نداشته باشند. دوستداران مشكی نمی‌توانند به سادگی اعتماد طرف مقابل را جلب كنند، از این رو ممكن است دوستان صمیمی زیادی نداشته باشند. از سوی دیگر انتظار نداشته باشید كه سیاه‌پوشان افرادی رمانتیك باشند. این افراد كمتر رمانتیك هستند و بیشتر اوقات با بخش جدی زندگی‌شان همزیستی دارند.

منش زندگی مشكی‌ پوشان دوری و دوستی است و در هر شرایطی فاصله‌شان را از دیگران حفظ می‌كنند. عواطف و احساسات شخص مشكی‌پوش به او اجازه نمی‌دهد به دیگران زیاد نزدیك شود و یك دیوار حائل بین او و سایرین وجود دارد. رفتارهای غیر دوستانه در میان طرفداران رنگ مشكی دیده می‌شود و كمتر نسبت به برقراری ارتباط صمیمی دو طرفه تمایل دارند.

 

4. مشكی حائلی بین دنیای بیرونی و درونی

روانشناسی رنگ‌ها می‌گوید كه بعضی از افراد با انتخاب مشكی از احساسات خودشان مراقبت می‌كنند. در واقع مشكی حائلی بین دنیای بیرونی و درونی فرد است و به او كمك می‌كند به آرامش درونی برسد، احساسات و عواطفش را كمتر با دیگران در میان بگذارد و كمبود اعتماد به نفس یا سایر بخش‌های آسیب‌پذیر روحی را پشت مشكی پنهان كند.

 

5. به دنبال بهترین‌ها  آرمانگرایی ویژگی دیگر آدم‌های علاقه‌مند به رنگ مشكی است. وقتی می‌بینید افرادی در هر شرایطی اول از همه به مشكی فكر می‌كند، باید بدانید كه این افراد می‌تواند خودشان را از وضعیت و شرایط ناگوار خارج كرده و حتی از شرایط بد و منفی، به نفع خودشان استفاده كنند. با این وجود ممكن است برحسب شرایط لذت و خوشی‌های زیادی در زندگی‌شان نداشته باشند و هر روز احساس كنند زندگی‌شان خالی از احساسات خوشایند است. استقلال‌طلبی ویژگی دیگر این افراد است.

 

6.  منفی باف این احتمال وجود دارد كه علاقه به رنگ مشكی از یك منفی‌نگری درونی خبر دهد. افرادی كه همیشه سراغ رنگ مشكی می‌روند، احتمالا نیمه خالی لیوان در زندگی‌شان پررنگ‌تر است و نسبت به داشتن افكار منفی گرایش دارند. شاید هم به دلیل گذراندن یك دوره سخت در زندگی- مانند غم از دست دادن عزیزان، بیماری و سوگواری- دچار این انتخاب شده باشند تا به كمك رنگ مشكی احساسات درونی‌شان را ترمیم كنند و این رنگ مرهمی بر زخم‌های آشكار و پنهانی آنها باشد.

 

رنگ سیاه قوی‌ترین و مقتدرترین رنگ است. رنگ سیاه نور را جذب می‌کند . فضا را کوچک‌تر نشان می‌دهد. این رنگ احساس قاطعیت ، الزام و رسمیت را به وجود می‌آورد. رنگ سیاه دارای یک حس ناشناخته و پر رمز و راز است که آن را نشانه‌ی تاریکی و مرگ می‌دانند. رنگ سیاه با خود ترس و وحشت به همراه می‌آورد و به همین دلیل لباس ماموران ویژه‌ی امنیتی را سیاه انتخاب می‌کنند. رنگ سیاه تسخیر کننده ، ناراحت کننده ، عمیق و سنگین می‌باشد و نشان دهنده‌ی افسردگی است. این رنگ دشمنی و بدخواهی ، تنفر و انتقام جویی و به طور کلی نابه‌هنجاری‌ها را نشان می‌دهد. رنگ سیاه گاه نشان نیستی ، نا امیدی نسبت به آینده و کناره‌گیری از فعالیت‌های اجتماعی و گوشه‌گیری است. رنگ سیاه پر رنگ و درخشان نشانه‌ی حفظ هوشمندانه‌ی اطلاعات و اسرار است و جاسوسان و قاتلان را به یاد می‌آورد. رنگ سیاه کمک می‌کند تا افراد توانایی بیشتری در تمرکز کردن داشته باشند. در تاریکی ، بهتر می‌توان بر عواطف و احساسات خود تمرکز کرد. رنگ سیاه با ابهت ، رسمی ، محترم و تا حدی ترسناک است و اگر زیاد مورد استفاده قرار گیرد ، ممکن است حالت تهاجمی در فرد به وجود آورد. سیاه به عنوان رنگی محتاط ، جدی و بزرگ جلوه می‌کند و معمولا در موقعیت‌های رسمی و مهم از این رنگ استفاده می‌شود. استفاده مداوم از رنگ سیاه باعث خستگی ، افسردگی و دل سردی از فعالیت و زندگی می‌شود و ترس و نا امیدی را به همراه دارد. این رنگ احساس سنگینی و عمق را ایجاد می‌کند به طوری که مردم فکر می‌کنند جعبه‌های سیاه سنگین‌تر از جعبه‌های سفید هستند. هم چنین رنگ سیاه نشان دهنده‌ی اقتدار است و داوران مسابقه‌ی فوتبال برای این که بتوانند در زمین قضاوت مقتدرانه‌ای داشته باشند ، معمولا سیاه رنگ می‌پوشند

 

 

روانشناسی رنگ مشکی در لباس

بعضی هنوز معتقدند که لباس سر تا پا مشکی فقط برای مراسمی خاص یا عزاداری مناسب است. ولی این طور نیست، این یک استایل خاص است و شما می‌توانید با انتخاب درست لباس آن را به بهترین شکل ارائه دهید.

اولین و مهمترین قدم استفاده از مواد متفاوت است. باید از پارچه‌ها و انواع متفاوت بافت‌ها استفاده کنید. به طور مثال شلوار جین مشکی با تی‌شرت پلی استر. تجمع، تیرگی و غلظت رنگ مشکی در هر پارچه‌ای متفاوت است و این خود جلوه خاصی به استایل شما داده و باعث می‌شود دیگران مطمئن شوند که شما از سر بی‌حوصلگی لباس مشکی را انتخاب نکرده‌اید و لباس شما مانند یک پارچه سرتاسری یا یک پرده کهنه به نظر نخواهد رسید. هیچ چیز بدتر از استایلی نیست که تماماً از پارچه کتان مشکی گردآوری شده باشد.

پوشیدن لباس نخی مشکی روی لباس نخی مشکی آسان‌ترین راه برای شلخته به نظر رسیدن است ولی پوشیدن یک پیراهن ساتن مشکی با یک کمربند مشکی از جنسی براق و واضح و بوت‌های جیر راهی عالی برای بهتر دیده شدن و به وجود آوردن زیبایی بصری در یک تیپ تمام مشکی است.

 

 

 

 

لباس انتخابی شما باید حتماً مناسب فصل باشد. یک پیراهن مشکی پشمی در پاییز عالی به نظر می‌رسد ولی در تابستان…! ابریشم و لنین بهترین راه برای داشتن یک تیپ کامل مشکی در تابستان و هوای گرم است. در زمستان یک تی‌شرت از جنس پلی استر انتخابی بد است.

حتماً شنیده‌اید که همه خانم‌ها همیشه در گنجه لباس خود یک پیراهن کوتاه و جمع و جور به رنگ مشکی دارند. به این گنجه یک کت چرم مشکی هم اضافه کنید.کسی که به استایل مشکی علاقه دارد باید همیشه در کمد لباس خود یک کت چرم مشکی داشته باشد چون در بسیاری از مواقع این استایل را کامل خواهد کرد. شاید در مناطق گرمسیر مانند هند خیلی کارآمد به نظر نیاید ولی برای قرارهای خاص مانند روزهای ماجراجویی بهترین گزینه است.

مطمئن شوید که لباس شما کاملاً اندازه و سایز آن کاملاً مناسب اندام شماست. وقتی نوبت به لباس پوشیدن مشکی روی مشکی می‌رسد، مناسب بودن سایز و جذب بودن لباس از همیشه مهمتر است. مهمترین مزیت رنگ مشکی این است که شما را لاغرتر نشان می‌دهد، پس سعی کنید حتماً از این مزیت بهره ببرید و لباس‌های گشاد و بی‌شکل انتخاب نکنید

 

 

 

 

سعی کنید از زیورآلات استفاده کنید تا به این استایل روح ببخشید.متناسب با شخصیت خود و متناسب با جایی که می‌روید لوازم خود را با لباس هماهنگ کنید یا به سادگی رنگ ساعت و کمربند خود را با هم ست کنید. سعی کنید از جواهرات یا به طور کلی زیورآلات چشمگیر یا حتی رنگی استفاده کنید. برای خانم‌ها پیشنهاد می‌شود که با یک تغییر رنگ بسیار ساده در آرایش خود این استایل را از ساده و روزمره به جذاب و رسمی تبدیل کنند. برای مثال یک رژ لب صورتی و طبیعی برای روز حالتی بسیار روزمره و عادی و در عین حال زیبا به این استایل می‌دهد و به سادگی با تغییر رنگ آن به رنگی تیره‌تر و غلیظ‌تر در شب می‌توانید خود را برای یک مناسبت خاص آماده کنید.

مشکی شما را لاغرتر جلوه می‌دهد ولی چرا این تأثیر را بیشتر نکنیم؟ در لباس‌های مشکی استفاده از کمربند پیشنهاد می‌شود که کمر را حتی باریک‌تر جلوه دهد و از بقیه بدن متمایز کند. سعی کنید از لباس‌های گرافیک‌دار استفاده کنید و همچنین در یک استایل تمام مشکی، استفاده از خز (مشکی) عالی به نظر می‌رسد. اگر حس می‌کنید لباس تمام مشکی برای شما خیلی سنگین به نظر می‌آید از تور استفاده کنید تا لباس کمی غیررسمی‌تر شود. به طور مثال از پیراهنی استفاده کنید که آستین‌های توری مشکی دارد.

این قوانین در پوشیدن لباس مشکی برای خانم‌ها وآقایان صدق می‌کند و البته آقایان می‌توانند با رعایت این اصول حتی در پوشیدن کت و شلوار، بهترین استایل تمام مشکی را ارائه دهند

 

 

 

رنگ‌ها پیام‌های مختلفی دارند و انتخاب همیشگی یک رنگ از لایه‌های پنهانی شخصیت ما خبر می‌دهد. در صورتی‌که خودتان یا یکی از اطرافیان نسبت به انتخاب رنگ مشکی تمایل نشان می‌دهد و بیشتر مواقع او را مشکی‌پوش می‌بینید ، همین جا فرصت خوبی است تا بعضی از ابعاد شخصیتی او را بهتر بشناسید.

 

اگر به پوشیدن لباس‌های اجتماعی علاقه‌مند هستید، پرستیژ اجتماعی و قدرت برای شما مهم است. فردی مستقل هستید که بیشتر مواقع تصمیم آخر را خودتان می‌گیرید و دل‌تان می‌خواهد روی پای خودتان بایستید، زندگی را به تنهایی اداره کنید و از پس موقعیت‌های دشوار زندگی بر آیید. با این وجود گاهی اوقات محافظه‌کار می‌شوید و به دلیل حفظ شرایط و از دست ندادن قدرت، آهسته و آرام پیش می‌روید. رنگ مشکی گاهی اوقات عاملی محدودکننده است و شما را از ریسک و خطر کردن باز می‌دارد که این موضوع گاهی اوقات دردسرهایی برای مشکی دوستان ایجاد می‌کند

روانشناسی رنگ مشکی در لباس

 

 

 

یک مشکی‌پوش بیشتر مواقع خیلی جدی است و از داشتن این شخصیت لذت می‌برد. با این وجود گاهی اوقات مشکی بیش از حد برای مشکی‌پوشان خوشایند نیست. درصورتی‌که اگر کمی رنگ متفاوت هم به محیط زندگی و لباس‌های‌شان راه دهند خشونت‌شان کاهش می‌یابد و شادی بیشتری را تجربه می‌کنند. شاید میل به سرگروهی و قدرت‌طلبی مشکی‌پوشان سبب شود گاهی اوقات دوستان و همکاران مشکی‌پوشان با دیدن این افراد احساس خطر کنند و رفتارهای دیکتاتورانه یک مشکی‌پوش برای‌شان آزاردهنده باشد

 

افرادی که به رنگ مشکی زیاد علاقه دارند، به احساسات و عواطف توجه نمی‌کنند و ممکن است از نظر شخصیتی پیچیده به نظر برسند. درنتیجه ممکن است دیگران هنگام نشست و برخاست با آنها احساس خوبی نداشته باشند. دوستداران مشکی نمی‌توانند به سادگی اعتماد طرف مقابل را جلب کنند، از این رو ممکن است دوستان صمیمی زیادی نداشته باشند. از سوی دیگر انتظار نداشته باشید که سیاه‌پوشان افرادی رمانتیک باشند. این افراد کمتر رمانتیک هستند و بیشتر اوقات با بخش جدی زندگی‌شان همزیستی دارند. مانیفست زندگی مشکی‌پوشان دوری و دوستی است و در هر شرایطی فاصله‌شان را از دیگران حفظ می‌کنند. عواطف و احساسات شخص مشکی‌پوش به او اجازه نمی‌دهد به دیگران زیاد نزدیک شود و یک دیوار حائل بین او و سایرین وجود دارد. رفتارهای غیر دوستانه در میان طرفداران رنگ مشکی دیده می‌شود و کمتر نسبت به برقراری ارتباط صمیمی دو طرفه تمایل دارند.

 

 

 

آرمانگرایی ویژگی دیگر آدم‌های علاقه‌مند به رنگ مشکی است. وقتی می‌بینید افرادی در هر شرایطی اول از همه به مشکی فکر می‌کند، باید بدانید که این افراد می‌تواند خودشان را از وضعیت و شرایط ناگوار خارج کرده و حتی از شرایط بد و منفی، به نفع خودشان استفاده کنند. با این وجود ممکن است برحسب شرایط لذت و خوشی‌های زیادی در زندگی‌شان نداشته باشند و هر روز احساس کنند زندگی‌شان خالی از احساسات خوشایند است. استقلال‌طلبی ویژگی دیگر این افراد است.

اگر قرار است با رئیسی کار کنید که هر روز لباس مشکی می‌پوشد، بهتر است بدانید راضی کردن او کار ساده‌‌ای نیست. افراد مشکی‌پوش در کارشان چارچوب‌های مشخصی دارند و کمتر به مشورت و تبادل نظر با دیگران معتقد هستند. از ایستادن مقابل دیگران نمی‌ترسند و برای به کرسی نشاندن نظرات و عقایدشان تلاش می‌کنند. از جمله ویژگی دیگرشان این است که به جزئیات زیاد اهمیت می‌دهند و دل‌شان می‌خواهد هر کاری را به بهترین نحو ممکن به پایان برسانند.

 

این احتمال وجود دارد که علاقه به رنگ مشکی از یک منفی‌نگری درونی خبر دهد. افرادی که همیشه سراغ رنگ مشکی می‌روند، احتمالا نیمه خالی لیوان در زندگی‌شان پررنگ‌تر است و نسبت به داشتن افکار منفی گرایش دارند. شاید هم به دلیل گذراندن یک دوره سخت در زندگی- مانند غم از دست دادن عزیزان، بیماری و سوگواری- دچار این انتخاب شده باشند تا به کمک رنگ مشکی احساسات درونی‌شان را ترمیم کنند و این رنگ مرهمی بر زخم‌های آشکار و پنهانی آنها باشد.

– روانشناسی رنگ‌ها می‌گوید که بعضی از افراد با انتخاب مشکی از احساسات خودشان مراقبت می‌کنند. در واقع مشکی حائلی بین دنیای بیرونی و درونی فرد است و به او کمک می‌کند به آرامش درونی برسد، احساسات و عواطفش را کمتر با دیگران در میان بگذارد و کمبود اعتماد به نفس یا سایر بخش‌های آسیب‌پذیر روحی را پشت مشکی پنهان کند.

– هنگام مصاحبه‌های شغلی در مورد پوشیدن لباس مشکی محتاط باشید چون ممکن است نشان دهد فردی تهدیدآمیز هستید و اهداف خوبی در سر ندارید. البته در ‌مهمانی‌های شب پوشیدن لباس مشکی شیک‌تر است و از قدرت شما حکایت می‌کند. این رنگ با برخی از احساسات منفی مانند حس گناه، ترس یا مرگ هم در ارتباط است. مشکی در کنار رنگ‌های دیگری مانند سورمه‌ای و بنفش تیره برای ‌مهمانی‌های رسمی مناسب به نظر می‌رسد. به خانم‌ها توصیه می‌شود همراه با لباس شب مشکی، از زیورآلات براق استفاده کنند تا ظاهری شیک و آراسته‌تر داشته باشند.

 

 

 

 

بعضی از نوجوانان ناگهان به رنگ مشکی علاقه‌مند می‌شوند و در همه بخش‌های زندگی‌شان ردپایی از مشکی را می‌بینید. ماهیت دوران نوجوانی این است که فرد می‌خواهد هویت خود را پیدا کند و شاید رنگ‌هایی را برگزیند که دیگران آنها را طرد می‌کنند یا برای‌شان مقبول نیست. در واقع ممکن است نوجوان در پاسخ به مخالفت اطرافیان به سمت این رنگ جذب شود و انتخاب رنگی که مورد قبول والدین نیست، برایش جذاب باشد.

به هر حال روانشناسان به والدین توصیه می‌کنند که اگر متوجه شدند فرزندشان به‌طور افراطی به مشکی علاقه دارد، نگران نشوند و او را از رنگ مورد علاقه‌اش منع نکنند. شاید این افراد مایل باشند علیه سنت‌ها و فرهنگ رایج خانواده رفتار کنند و شنا برخلاف جهت آب را ترجیح دهند. مشاهده این رفتار از یک نوجوان یا جوان مشکی‌پوش بعید نیست و انتظار می‌رود مشکی‌پوش چنین رفتاری را از خودش بروز دهد.

افرادی که مشکی دوست دارند با داشتن رنگ مورد علاقه‌شان در قالب پوشاک، دکوراسیون، اتومبیل و. . . به آرامش می‌رسند. بعضی وقت‌ها با انتخاب رنگ مشکی از دنیای واقعی فاصله می‌گیرند و در افکار انتزاعی فرو‌می‌روند

 

در این رابطه بیشتر بخوانید

کالکشن رنگ سبز ۲۰۱۵ + روانشناسی رنگ سبز

لباس مجلسی زنانه رنگ مشکی – سری دوم

شیک ترین مدل کفش های مجلسی مشکی پاییز ۹۵

طرحهای زیبای ناخن با لاک مشکی

 

برای نظردهی بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت خود را در این مرورگر ذخیره کنید.



 

به عقیده «دیوید زیلا» طراح مد و نویسنده کتاب «رنگ استایل شما» اگر چه احتمالا شما در کمد لباس‌تان رنگ‌های مختلف را به بازی گرفته‌اید و از رنگ‌های مختلف هم حداقل یک دست لباس دارید، اما همیشه یک رنگ را بیشتر از بقیه دوست دارید. این دقیقا همان رنگی است که شما بیشتر با آن احساس راحتی می‌کنید و حس خوبی نسبت به آن دارید و البته اعتماد به نفس‌تان را هم بالا می‌برد. اما آیا می‌دانستید رنگ مورد علاقه شما برای پوشش و استایل در حقیقت بیانگر شخصیت شماست؟ برای این‌که معنی رنگ لباس‌ها و رابطه میان روانشناسی رنگ در طراحی لباس مردان و زنان و روانشناسی شخصیت را بیشتر درک کنید و با دقت بیشتری به رنگ لباس آدم‌های اطراف‌تان نگاه کنید این مقاله تحلیلی را از سایت Bright Side در مجله کوروش بخوانید.

 

 

روانشناسی رنگ مشکی در لباس

 

در صنعت مد و لباس «سیاه» یکی از جدی‌ترین رنگ‌هاست. اگر بخواهیم در مورد رنگ لباس و روانشناسی شخصیت صحبت کنیم باید بگوییم که «سیاه» رنگ مورد علاقه افرادی است که شاخص شخصیت آن‌ها قدرت، جدی و با صلابت بودن و هوش و استعداد است. شاید به همین خاطر در اغلب دانشگاه‌های سرتاسر دنیا رنگ کلاه فارغ‌التحصیلی سیاه است.

افرادی که ترجیح می‌دهند بیشتر لباس‌های‌شان به رنگ سیاه باشد در عین این‌که بسیار جاه‌طلب و هدفمند هستند آدم‌هایی بسیار حساس و احساساتی‌اند. در مورد علاقمندان به رنگ سیاه یک قاعده وجود دارد: افرادی عاطفی و بسیار حساس که اغلب دوست دارند این حساس و عاطفی بودن را مخفی کنند. رنگ سیاه به این افراد کمک می‌کند که توجه محیط و اطرافیان را از ظاهر خود به سمت شخصیت درونی‌شان بکشانند. زیرا برای این آن‌ها کیفیت درونی شخصیت افراد از ظاهر بیرونی‌شان با ارزش‌تر و مهم‌تر است.

 

 

 

«قهوه‌ای» رنگ زمین است. رنگی که سمبل یکی از قوی‌ترین اجزای طبیعت است و می‌توان به آن اعتماد و تکیه کرد. اگر بخواهیم تجزیه و تحلیل رنگ لباس و روانشناسی شخصیت را در مورد دوستداران رنگ قهوه‌ای برای استایل به صورت دقیق‌تر بررسی کنیم باید بگوییم که دوستداران لباس‌های قهوه‌ای افرادی محافظه‌کار هستند که همواره به بزرگ‌ترها احترام می‌گذارند. این افراد معمولا به دنبال صلح و صفا، ثبات و قدرت هستند. زن یا مردی که لباس قهوه‌ای پوشیده معمولا حس شخصیتی معتبر، هوشمند و منطقی را در اذهان تداعی می‌کند.

 

 

 

«لیزا جانسون مندل» روزنامه‌نگار و روانشناس مشهور معتقد است که «آبی» بهترین رنگ برای پوشیدن در مصاحبه‌های استخدامی و رسمی است چون حس اعتماد و اعتماد به نفس را به اطرافیان منتقل می‌کند. شاید اصلا به همین خاطر بسیاری از یونیفورم‌های رسمی و اداری و فروشگاهی به رنگ آبی هستند.

استادان روانشناسی دانشگاه بریتیش کلمبیا آمریکا تحقیقی را در مورد طیف‌های مختلف رنگ آبی و میزان تاثیر آن‌ها انجام دادند و به این نتیجه رسیدند که طیف‌های تیره‌تر رنگ آبی مثل سورمه‌ای در طراحی لباس از نظر روانشناسی اثر آرامش‌بخش‌تری دارند. از نظر رابطه رنگ لباس و روانشناسی شخصیت باید بگوییم که آبی‌پوشان افرادی باهوش، قابل اعتماد، تاثیرگذار و دارای آرامش درونی هستند. طیف‌های تیره تر رنگ آبی معمولا رنگ مورد علاقه افراد مهربان، مودب، سازگار و حتی کمی خجالتی است. به عقیده روانشناسان از نظر رابطه رنگ لباس و روانشناسی شخصیت عاشقان لباس‌های آبی معمولا والدینی نمونه و کارمندان و کارگرانی لایق و کارآمد هستند. آرامش و سلامت دو ویژگی بارز این افراد است.

 

 

 

به عقیده روانشناسان، رنگ «سبز» سبب خلق و خوی خوب شما در رابطه با محیط اطراف می‌شود. «لاترین ایسمن» مدیر عامل اجرایی شرکت «پنتون» و نویسنده کتاب «زنده با رنگ» در  رابطه با روانشناسی رنگ سبز در لباس می‌گوید: لذت بردن از رنگ سبز به خاطر ارتباط آن با طبیعت است و این احساس لذت سبب احساس صلح و رضایت می‌شود. افرادی که در کمد لباس‌شان رنگ سبز بر سایر رنگ‌ها مسلط است در زندگی اجتماعی افرادی فعال و سرزنده‌اند. این افراد معمولا در مناطق خوب شهر زندگی می‌کنند و از لحاظ مالی وضعیت ثابت و پایداری دارند. از نظر رابطه رنگ لباس و شخصیت افراد باید بگوییم که عاشقان لباس‌های سبز افرادی مراقب، مهربان، دلسوز و خوش قلب هستند.

 

 

 

در گذشته رنگ «بنفش» متعلق به طبقه اشراف و ثروتمندان و معنای رنگ بنفش کمال، ثروت و اشرافی‌گری بود. می‌دانستید «کلوپاترا» ملکه مصر، دیوانه رنگ بنفش بود؟ در آن زمان فقط ثروتمندان و اشراف اجازه داشتند از طیف‌های مختلف رنگ بنفش برای خودشان لباس بدوزند. اما امروز به کار بردن رنگ بنفش در طراحی لباس‌ها نشانه خلاقیت، بینش و علاقه به هنر است. به عقیده روانشناسان از نظر رابطه رنگ لباس و روانشناسی شخصیت آن‌هایی که برای رنگ لباس به دنبال طیف‌های مختلف رنگ بنفش هستند افرادی عاطفی و حساس، رویاپرداز، پرشور و عاشق فلسفه و عرفان هستند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید عاشقان لباس‌های بنفش افرادی غیر قابل پیش‌بینی هستند و برخورد با آن‌ها همزمان هم آسان و هم دشوار است.

 

 

 

«قرمز» رنگ عشق و شور است. به عقیده «کنی فریمپونگ» مدیر تجاری لباس مردانه ایتالیایی Eredi Pisano اگر می‌خواهید کسی را متقاعد کنید و تحت تاثیر قرار دهید «قرمز» بپوشید.

هر کدام از طیف‌های رنگ قرمز را که پوشید توجهات را به سمت خود می‌کشانید. مردم تمایل دارند رنگ پر جنب و جوش «قرمز» را با انرژی، هیجان و حرکت مرتبط بدانند. به عقیده روانشناسان مردان بیشتر جذب زنانی می‌شوند که طیف‌های مختلف رنگ قرمز را بر تن دارند. افرادی که اغلب رنگ قرمز به تن دارند کمی خودخواه، مستعد اعتیاد، زرنگ و باهوش و هیجان زده هستند.

 

 

 

«زرد» رنگ خورشید، شادی و سرخوشی و خنده است. طبق تحقیقات انجام شده رنگ زرد باعث ترشح سروتونین در مغز می‌شود، سرعت متابولیسم را افزایش می‌دهد و اطرافیان را سر ذوق و شوق می‌آورد. علاوه بر این رنگ زرد توجه و تمرکز را زیاد می‌کند به همین خاطر اغلب برای طراحی بیلبوردها، سایت‌های تبلیغاتی، علائم نشان دهنده راه و جاده و خطوط خیابان از آن استفاده می‌کنند. از نظر رابطه رنگ لباس و روانشناسی شخصیت کسانی که طیف‌های مختلف رنگ زرد را می‌پوشند عموما افرادی فعال، خلاق و کسانی هستند که خیلی سریع به چیزی عادت می‌کنند. زرد پوشان ماجراجو هستند، رویاهای درخشان در سر دارند و همواره آماده کشف و تسخیر هستند.

 

 

 

رنگ «سفید» سمبل آزادی، معصومیت و پاکی و سادگی است. شاید به همین دلیل اغلب افراد زمانی که تصمیم می‌گیرند فصل تازه‌ای را در زندگی خود آغاز کنند سفید می‌پوشند مثل مراسم ازدواج. رنگ سفید افراد معتبری که عاشق آزادی هستند و خوش‌بینانه به زندگی نگاه می‌کنند را جذب می‌کند. از نظر رابطه روانشناسی رنگ سفید در طراحی لباس و روانشناسی شخصیت کسانی که عاشق لباس‌های سفید هستند افرادی مرتب و شسته و رفته هستند که تلاش برای رسیدن به کمال را دوست دارند. به طور کلی رنگ سفید به تیپ‌های شخصیتی مختلف می‌خورد و به عنوان یک رنگ خنثی به ندرت دیگران را دفع می‌کند.

 

 

روانشناسی رنگ مشکی در لباس

 

«صورتی» رنگ دختران زیباست. صورتی ملایم رنگی آرام، گرم و زنانه است و در واقع یکی از آرامبخش‌ترین رنگ‌های موجود در طبیعت است. می‌دانستید در برخی زندان‌ها دیوارها را رنگ صورتی می‌کنند تا میزان خشونت را کاهش دهند؟ از نظر رابطه روانشناسی رنگ صورتی در طراحی لباس و روانشناسی شخصیت عاشقان لباس‌های صورتی باید بگوییم که طرفداران صورتی، افرادی عاشق‌پیشه، خوش‌بین و عادل هستند. این افراد قدردان محبت اطرافیان هستند و راحتی بیش از هر چیز دیگری برایشان اهمیت دارد.

 

 

 

«نارنجی» همیشه یک فضای شاد ایجاد می‌کند. نارنجی علاوه بر این‌که یک رنگ گرم و موقعیت شناس است شاد، خلاق و جذاب هم هست. از نظر رابطه روانشناسی رنگ نارنجی در طراحی لباس و روانشناسی شخصیت باید بگوییم علاقمندان به لباس‌های نارنجی در طیف‌های مختلف، افرادی خوش‌بین، پر انرژی و شاد هستند. این افراد اگر چه کمی عجیب و غریبند اما بلند‌پرواز و محتاط هم هستند.

 

 

 

به عقیده طراحان لباس «خاکستری یا طوسی» رنگ تعادل است، نه تیره و نه روشن. اگر فردی در کمدی لباسش بیش از هر رنگ دیگر لباس‌های خاکستری داشته باشد به این معنی است که چندان اهل جلب توجه و خودنمایی نیست.

در مورد روانشناسی رنگ طوسی یا خاکستری در طراحی لباس باید بگوییم که طوسی نماد بلوغ و آرامش است و بیشتر مردان میانسال هوادار لباس‌هایی به این رنگ هستند. این در حالی است خانم‌های مسن معمولا خاکستری یا طوسی را ترجیح می‌دهند.

از نظر رابطه رنگ لباس و روانشناسی شخصیت، خاکستری پوش‌ها عموما افرادی هستند که به قوانین احترام می‌گذارند، زیاد احساساتی نیستند و قاطع هستند. این افراد معمولا دوست ندارند زیاد جلب توجه کنند و تلاش می‌کنند تا حد امکان بی‌طرف باقی بمانند.

 

شما در جشنواره هم خریدار، هم سهامدار افق کوروش شرکت می کنید؟

نمایش نتایج

سلام
من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم
با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه
ممنون

ممنونیم دوست عزیز »)

سلام
من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم
ممنون از مطالب خوبتون واقعا
با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه
ممنون

بسیار هم عالی 🙂

سلام
جالب بود واقعا برام
من شانسی از گوگل اومدم
آدرس اینجارو برای دوستم هم فرستادم
ممنون

سلام من اتفاقی از گوگل اومدم
مطالب جالبی بود
بااجازتون من اینجا رو برا دوستم فرستادمتا بیاد ببینه ممنون?

متشکریم از شما.

بله حتما دوست گرامی

روانشناسی رنگ مشکی در لباس
روانشناسی رنگ مشکی در لباس
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *