مشاوره تحصیلی آنلاین دبیرستان

 
helpkade
مشاوره تحصیلی آنلاین دبیرستان
مشاوره تحصیلی آنلاین دبیرستان

مشاوره تحصیلی آنلاین بدون نیاز به مراجعه به مراکز مشاوره و صرف هزینه زیاد ، امکان استفاده از کلیه خدمات را برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور فراهم می نماید. داشتن نمونه برنامه ریزی درسی ارائه شده توسط مشاورین ایران تحصیل به عنوان نمونه با نوع برنامه ریزی آشنا شوید. همچنین دو امکان دیگر برای کلیه متقاضیان قرار داده شده است که می توان به ارائه شماره تماس مشاوره برنامه ریزی درسی و انجام برنامه ریزی درسی آنلاین اشاره نمود. مشاوره تحصیلی آنلاین در کلیه موارد به شما کمک می نماید. علاوه بر آن، می توانید ازمشاوره کنکور آنلاین نیز استفاده نمایید.

 

 

جهت استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی آنلاین و مشاوره آنلاین برنامه ریزی درسی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

مشاوره تحصیلی آنلاین دبیرستان

 

 

 

 

خدمات مشاوره تحصیلی آنلاین در مقاطع مختلف تحصیلی متفاوت می باشد. برخی از دانش آموزان بسیار تلاش می نمایند و بسیار علاقه مند ادامه تحصیل در رشته خود می باشند. اما با وجود این به دلیل اشتباهاتی که دارند موجب می شود از هدف خود فاصله بگیرند. برای دانش آموزانی که در پایه نهم تحصیلی مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دبیرستان از جمله موارد بسیار مهم می باشد.

از جمله خدمات مشاوره تحصیلی آنلاین برای دانش آموزان عزیز در پایه ای مختلف : روش های نوین مطالعه کنکور ، آموزش فنون مطالعه ، آموزش تمرین برای افزایش تمرکز، انجام برنامه ریزی متناسب با شرایط دانش آموز ، راهنمایی انتخاب رشته ، معرفی رشته های مختلف ، درمان استرس ، ارائه اطلاعات در رابطه با تاثیر نمرات برای انتخاب رشته دبیرستان و تاثیر معدل بر پذیرش در کنکور می باشد.

خدمات مشاوره تحصیلی آنلاین برای داوطلبان کنکوری شامل : معرفی بهترین منابع در هر درس برای موفقیت در کنکور ، فنون موفقیت در رشته تحصیلی ، آموزش تکنیک های تست زنی با فنون مربوطه برای افزایش سرعت تست زنی ، مشاوره آنلاین برنامه ریزی درسی، معرفی رشته های دانشگاهی به همراه تعداد واحدهای هر رشته ، میزان شهریه ، نحوه پذیرش هر یک از رشته ها ، رشته های پردرآمد در هر گروه آزمایشی ، آینده شغلی در هر یک از رشته ها می باشد.

 

 

 

 

مشاوره تحصیلی آنلاین خدمات مختلفی همانند برنامه ریزی درسی، آموزش فنون مطالعه ، معرفی رشته های مختلف ، ارائه تمرین های افزایش تمرکز و بهبود حافظه را در تمامی مقاطع تحصیلی را به صورت آنلاین ارائه می نماید.

 

 

 

 

 

 

مشاوره تلفنی کنکور و استفاده از مشاوره آنلاین ، هر کدام مزایا و معایب خود را خواهد داشت. به همین دلیل با توجه به موارد مورد نیاز و همچنین شخصیت دانش آموز و یا داوطلبريال این مورد می تواند متفاوت باشد. اما در هر حال داشتن شماره تماس مشاوره برنامه ریزی درسی می تواند شما را به صورت مستقیم به مشاورین متصل نماید تا بتوانید نسبت به سوالات خود پاسخ مناسبی یابید.

آشنایی با روش های مطالعه نفرات برتر کنکور کمک می کند تا راهنمای خوبی در اخیتار آن دسته از داوطلبانی که مایل به پذیرش در کنکور سراسری می باشند، قرار گیرد. متخصصین ایران تحصیل با تجربه ای که در این زمینه دارند ، مرجع مناسبی برای کمک به شما متقاضیان عزیز خواهند بود. شماره تماس مشاوره برنامه ریزی درسی ایران تحصیل 9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل می باشد.

هر چقدر شما از منابع معتبری برخوردار باشید و هر چقدر تلاش نماییید ، اما چنانچه از مشاوره و برنامه ریزی کنکور سراسری درستی برخوردار نباشید نخواهید توانست موفقیت لازم را به دست آورید. مشاوره تحصیلی آنلاین به شما کمک می کند تا بر اساس ساعت ها و توان شما در مطالعه و همچنین هدفی که برای خود مشخص نموده اید ، بتوانید موفقیت لازم را کسب نمایید.

 

 

 

 

با توجه به اینکه برنامه ریزی برای هر فرد می تواند متفاوت با فرد دیگر باشد ، لذا برنامه هایی که در برخی از موسسات مشاوره تحصیلی به صورت آماده در اختیار داوطلبان قرار داده می شود، نمی تواند برنامه اصولی باشد. زیرا ممکن است به عنوان مثال شما در درس ریاضی بسیار قوی باشید، اما در درس دیگر بسیار ضعیف باشید. بنابراین این دو درس نباید ساعت یکسانی برای مطالعه آنان اختصاص داد.

برنامه ریزی درسی آنلاین با توجه به ارتباط دوجانبه ای که برای داوطلب و مشاور فراهم می آورد ، کمک می کند تا دانش آموزان با توجه به اصول صحیح به مطالعه بپردازند. مشاوره تحصیلی کنکور سراسری با برنامه ریزی درست و با اطلاع از ضرایب دروس مختلف ، مطابق با هدف دانش آموز و یا داوطلب کمک می نماید تا بهترین برنامه درسی را داشته باشد.

 

 

 

 

تفاوتی که میان برنامه ریزی درسی آنلاین و مشاوره برنامه ریزی درسی غیر آنلاین وجود دارد، در نوع ارائه خدمات می باشد. برخی از دانش آموزان یا داوطلبان ممکن است خود به تنهایی اقدام به برنامه ریزی در دروس مختلف نمایند و مایل به کسب اطلاعات در رابطه با درستی و یا عدم درستی برنامه ریزی خود باشند. در این زمینه مشاوره تحصیلی آنلاین به دانش آموز یا داوطلب کمک می نماید تا به اطلاعات مناسبی دست یابد.

یکی دیگر از مواردی که موجب می شود داوطلبان و یا دانش آموزان به سمت مشاوره آنلاین برنامه ریزی درسی گرایش پیدا کنند ، نمونه برنامه های آماده ای است که توسط برخی از مراکز مشاوره تحصیلی دبیرستان برای کنکور های آزمایشی داوطلبان یک برنامه از پیش تعیین شده و مشخص در اختیار آنان قرار داده می شود و داوطلبان در رابطه با استفاده از این برنامه به دلیل تداخل در ساعات و یا فشردگی آنان دچار مشکل می باشند.

از دیگر مواردی که مشاوره آنلاین برنامه ریزی درسی کمک می کند تا دانش آموزان به برنامه ریزی که توسط خود یا توسط مشاور طراحی شده است عمل نمایند. صرف طراحی یک برنامه درسی به تنهایی می تواند موفقیت دانش آموزان و یا داوطلبان را تضمین نماید. بنابراین در مشاوره قبولی در کنکور سراسری به این موضوع پرداخته خواهد شد که چگونه بتوانیم در شرایط پیش بینی نشده به برنامه خود عمل کنیم نیز پرداخته خواهد شد.

 

مشاوره تحصیلی آنلاین دبیرستان

 

 

 

ارائه نمونه برنامه ریزی درسی برای هر مقطع تحصیل می تواند متفاوت باشد. چنانچه مایل به استفاده از برنامه ریزی درسی آنلاین نمی باشید، می توانید از نمونه برنامه ریزی درسی که از قبل در هر مقطع طراحی شده و برای اکثریت دانش آموزان می توان آن را برنامه ریزی درست و اصولی نامید، بهره مند گردید. برای این دست یافتن به این نمونه کارنامه ها لازم است با متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

سوالی که ممکن است در ذهن شما در رابطه با نمونه برنامه ریزی درسی ایجاد شود این باشد که آیا امکان تغییر در این برنامه برای ما وجود خواهد داشت؟ در این رابطه باید بگوییم که می تواند این مجوز بسته به برنامه ریزی که از آن استفاده می نماییم می تواند متغیر باشد. یکی از اموری که مشاوره تحصیلی آنلاین بسیار بدان توجه می نماید، به انعطاف پذیر بودن برنامه مربوط می شود.

 

 

دشواری امری نسبی است. ممکن است یکی از دروس برای من دشوار و برای شما بسیار آسان باشد. تحقیقات نشان داده است که آغاز روز یا همان صبح بهترین زمان برای یادگیری مطالب می باشد. زیرا ذهن کاملا آماده یادگیری است. اما باز هم این مورد به نسبت هر فرد می تواند متفاوت باشد. برای برخی از افراد شب ممکن است بهترین زمان یادگیری باشد. بنابراین دروس دشوار را بهتر است به این زمین موکل نمایید.

 

خدماتی که در مشاوره های تحصیلی صورت می پذیر، همگی به یک صورت می باشد. در تمامی مشاوره های تحصیلی هدف هر مشاور کمک به بهبود و افزایش عملکرد داوطلبان و دانش آموزان می باشد. و قطعا تعهد به استفاده از این خدمات نیز اهمیت فوق العاده ای خواهد داشت.

 

آیا امکان استفاده از شماره تماس مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی  در تمامی ساعات شبانه روز دارم؟

ساعت های مطالعه در برنامه ریزی درسی بهتر است چند ساعت باشد؟

برای قبولی در رشته پزشکی چند ساعت در روز لازم است مطالعه نماییم؟

برای اتفاقات غیر منتظره در زندگی چگونه می توان برنامه درسی را تنظیم نمود؟

چگونه می توانم به برنامه درسی رتبه های برتر کنکور دسترسی داشته باشم؟

 

 

جهت دریافت پاسخ سوالات خود می توانید با مشاره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط :

مشاوره انتخاب رشته دبیرستان

مشاوره ادامه تحصیل در سن بالا

مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان

مشاوره انتخاب رشته دکتری

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین 98 

برنامه ریزی کنکور 98

مشاوره تحصیلی دانشگاهی

مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید!

نمونه برنامه ریزی درسی

شماره تماس مشاوره برنامه ریزی درسی

برنامه ریزی درسی آنلاین

مشاوره آنلاین برنامه ریزی درسی

مشاوره تحصیلی آنلاین

با عرض سلام من دانشجوا ارشد روزانه 98 هستم از دانشگاه خود راضی نیستم میخواستم در کنکور ارشد 99 شرکت کنم خواهشمندم راهنمایی کنید؟؟؟؟

سلام در صورتی که دانشگاه روزانه قبول بشین پذیرش نمیشین یکسال باید بگذرد تا بتونین برا دانشگاه روزانه قبول بشین

سلام،خسته نباشید. آیا میشه بدون کنکور وارد دانشگاه دولتی شد؟ اگر میشه به چه صورت هست؟

سلام و وممنون بله میشه شما با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید مشاورامون راهنماییتون کنند.

سلام من کلاس نهم هستم رشتم ادبیاته دوس دارم از سال دهم تعقیر رشته بدم برا فنی حرفه ای واسه حسابداری میخاستم بدونم چطور میشه تعقیر رشته انجام داد اگه کل دبیرستان رو ادبیات بخونم چطور تو دانشگاه تعقیر رشته بدم ؟؟؟

سلام شما جهت اطلاع از شرایط و زمان تغییر رشته با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید

سلام.بنده لیسانس گرافیک دارم .۲۸سالمه.قصد ادامه تحصیل در رشته روانشناسی برای مقطع ارشد به صورت غیر حضوری دارم.و ساکن بندرعباس هستیم.میشه منو راهنمایی کنید برای شروعِ این مسیر چ کاری باید انجام بدم .دانشگاه های مربوطه کجاست؟کنکور و دروس کی و چی هست؟ دروس پیش زمینه داره؟و از طریق چه دانشگاهی ادامه بدم بهتره؟پیامِ نور یا….؟ممنون میشم پاسخ بدید.سپاس

سلام برای قبولی ارشد ی سری شرایط وجود داره که بایستی داشته باشین جهت اطلاع از این شرایط می توانید با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

سلام بله یتوانید برای قبولی ارشد ی سری شرایط وجود داره که بایستی داشته باشین جهت اطلاع از این شرایط می توانید با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

سلام خسته نباشید تجربی هستم سال اخر دبیرستانم چه دانشگاهی مناسب معلمی است در استان تهران

سلام دانشگاه فرهنگیان

سلام ببخشید به نظر شما مدرسه نمونه دولتی بهتره یا امام صادق؟

سلام امیر جان برا کدوم شهر منظورتونه و چه پایه ای؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

اگر توان مالی برای مراجعه به مشاوره تحصیلی را ندارید ، مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید ! تفاوتی ندارد در کدام یک از رشته ها مشغول به تحصیل هستید، امکان مشاوره رایگان تحصیلی برای کلیه داوطلبان در هر رشته فراهم گردیده است. برای کاهش هزینه های داوطلبان و متقاضیان نیازمند راهنمایی نیز ، امکان مشاوره تلفنی ارزان را فراهم نموده ایم. در ادامه این مقاله از سایت ایران تحصیل به این موضوع می پردازیم که چگونه می توانید مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید .

 

 

جهت استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید ! و مشاوره رایگان با رتبه های برتر با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

مشاوره تحصیلی آنلاین دبیرستان

 

 

دانش آموزان و داوطلبان کنکور ، نیازمند مشاوره و برنامه ریزی هستند. اما استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی برای تمامی آنان امکان پذیر نیست.

به همین دلیل، ممکن است برخی از داوطلبان نتوانند به اهداف تعیین شده و در نظر گرفته خود دست یابند.

مشاوره رایگان با رتبه های برتر می تواند کمک کند تا شما در هر رشته ای مؤفقیت را در یک قدمی خود بیابید.

مشاوره تحصیلی کنکور سراسری علاوه بر معرفی منابع، به دانش آموزان و داوطلبان کمک می کند تا برنامه ریزی دقیقی داشته باشند.

داشتن برنامه انعطاف پذیر که متناسب با شرایط داوطلبان باشد، بسیار کمک می کند که داوطلبان بتوانند به راحتی پذیرفته شوند.

فنون مطالعه در هر یک از رشته ها برای تمامی داوطلبان متفاوت است. اطلاع از ضریب دروس در هر یک از رشته ها نیز، از جمله موارد بسیار مهم است.

برخی از فارغ التحصیلان دانشگاه مایل به قبولی در رشته پزشکی هستند و مایلند در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت نمایند و در رشته پزشکی پذیرفته شوند.

شاغل بودن این دسته از داوطلبان نیز از جمله اموری است که نیاز به برنامه ریزی دقیق تری دارد. به همین دلیل برای این موارد نیز ، می توانید مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید تا بتوانید مؤفقیت خود را تضمین نمایید.

 

 

در هر رشته تحصیلی و در هر مقطعی می توانید مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید و از کلیه خدمات لازم بهره مند شوید.

 

 

 

 

 

پکیج های مشاوره ای که در مراکز مشاوره های مختلف ارائه می گردد هزینه های متفاوتی دارد. همین هزینه برای بسیاری از داوطلبانی که از تمکن مالی کافی برخوردار نیستند موجب عدم بهره مندی از مشاوره تلفنی کنکور می شود.

همین مسئله باعث شد تا ما در سایت ایران تحصیل امکان مشاوره تلفنی ارزان را در قابل پکیج های مختلف برای داوطلبان فراهم آوریم.

گاهی اوقات دانش آموزان و داوطلبان کنکوری با شنیدن جمله مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید ممکن است اینگونه تصور نمایند که شاید این خدمات از کیفیت پایینی برخوردار باشند.

مشاوره تضمینی کنکور 98 که ما در مشاوره تلفنی ارزان به داوطلبان عزیز ارائه می نماییم، هیچ گونه تفاوتی با سایر مشاوره های دیگر ندارد.

بنابراین، صرف رایگان بودن یک مشاوره نمی تواند دلیل بر کیفیت پایین آن باشد.

آن دسته از داوطلبانی که مایل به انتخاب رشته در مقطع دبیرستان و یا کنکور هستند، می توانند مشاوره تحصیلی انتخاب رشته آنلاین استفاده نمایند و سپس نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

همچنین، چنانچه مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید، می توانید از کارنامه های کنکور رتبه های برتر اطلاع یابید تا میزان فاصله خود را با این دسته از داوطلبان به حداقل ممکن کاهش دهید.

 

 

آیا تا به حال یه این موضوع فکر کرده اید که چه عاملی موجب می شود تا یک داوطلب به رتبه برتر و یا تک رقمی دست یابد؟ قطعاً روش مطالعه نفرات برتر متفاوت با سایر داوطلبان است.

زیرا چنانچه همین روش یکسان باشد همه افراد می توانند به رتبه های برتر کنکور دست یابند. مشاوره و برنامه ریزی کنکور سراسری ، با سایر آزمون ها و همچنین امتحانات داوطلبان متفاوت است.

مشاوره رایگان با رتبه های برتر موجب می شود تا شما از تمام فنون لازم برای روش صحیح درس خواندن کنکور در هر رشته اطلاع یابید. 

یکی از مهم ترین اموری که شما نیازمند به کسب اطلاع در رابطه با آن هستید در رابطه با مدیریت زمان است. مدیریت زمان می تواند از اتلاف وقت و انرژی شما جلوگیری کند.

 

 

برای بهرمندی از خدمات رایگان مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاهی روی عبارت کلیک نمایید .

مشاوره تحصیلی آنلاین دبیرستان

 

 

 

مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید و از کلیه خدماتی همچون مشاوره رایگان با رتبه های برتر استفاده نمایید.

رتبه های برتر کنکور سراسری و رتبه های برتر کنکور کارشناسی ارشد فرمول هایی برای مؤفقیت خود به دست آورده اند که با استفاده از آن به راحتی در هر یک از این آزمون ها مؤفق بوده اند.

بنابراین، مرکز شماره تحصیلی تلفنی کمک می کند تا شما با تمامی این فنون آشنا شوید و بتوانید مؤفقیت خود را تضمین کنید.

 

 

 

 

 

برای استفاده از مشاوره رایگان تحصیلی کافی است با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. خوشبختانه هیچ گونه محدودیتی برای تماس دانش آموزان و داوطلبان کنکوری قرار داده نشده است و هر یک از آنان می توانند به راحتی و در هر زمان که مایل باشند از خدمات لازم بهره مند گردند.

مشاوره رایگان با رتبه های برتر سهم بسزایی در پذیرش شما در رشته های مورد علاقتان ایجاد خواهد نمود.

به دسته از داوطلبان مایل به ادامه تحصیل که با توجه به سن ممکن است احساس کنند که برای ادامه تحصیل دیر شده است نیز توصیه می کنیم که مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید و از خدمات مشاوره ادامه تحصیل در سنین بالا بهره مند گردید. همچنین،علاوه بر این رشته ها می توانید از مشاوره رایگان تحصیلی نیز استفاده کنید.

مشاوره تحصیلی آنلاین در تمامی مقاطع صورت می گیرد. به همین دلیل، می توانید مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید و از خدمات لازم برای هر مقطع بهره مند گردید.

مشاوره رایگان با رتبه های برتر را می توان از جمله همین خدمات قرار داد.

 

 

جهت دریافت مشاوره در حوزه تحصیلی و خانواده از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

آیا امکان تغییر رشته در مقطع ارشد وجود دارد؟

حداقل معدل لازم برای تاثیر مثبت 30 درصدی در هر یک از گروه های آزمایشی چه معدلی است؟

آیا امکان تحصیل در دو رشته و دو دانشگاه در مقطع کارشناسی وجود دارد؟

مدارک دانشگاه آزاد دارای اعتبار بیشتری است یا دانشگاه های سراسری؟

برای پذیرش در رشته های تربیت معلم حداقل رتبه چه رتبه ای است؟

حداکثر تعداد انتخاب ها در رشته های با آزمون دانشگاه های سراسری چه تعدادی است؟

آیا جمله مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید فقط برای داوطلبان کارشناسی و کنکور سراسری می باشد؟

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین یافتن پاسخ سوالات ذکر شده می توانید با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

مطالب مرتبط : 

مشاوره تحصیلی تلفنی سازمان سنجش

مشاوره تحصیلی دانشگاهی 

مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته

مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی

مشاوره رایگان تحصیلی

مشاوره تلفنی ارزان

مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید !

مشاوره رایگان با رتبه های برتر

مشاوره تحصیلی رایگان به معنای دریافت مشاوره در زمان کوتاه و یا دریافت مشاوره بی کیفیت نیست. بلکه این نوع مشاوره برای افرادی است که بضاعت مالی کافی را ندارند.

بله. در حوزه کنکور هم می توان مشاوره تحصیلی رایگان را دریافت کرد.

خیر. به هیچ وجه اینطور نیست. بلکه همان گونه که اشاره کردیم این نوع مشاوره برای افرادی با توان مالی کم پیش بینی شده است.

سلام‌. بنده پسری متولد سال ۱۳۶۱ هستم. لیسانس کامپیوتر گرایش نرم افزار از دانشگاه آزاد شیراز دارم. در واقع سال ۸۵ وارد دانشگاه و بدلیل شرایط خاص خانوادگی، سال ۹۰ فارغ التحصیل شدم.

بعد از فارغ التحصیلی تا الان که اردیبهشت ۹۸ هستیم، از درس دور بودم.

به دورس حفظی علاقه بیشتری دارم تا دورس تحلیلی مث ریاضی و فیزیک.

الان یکماهه در داروخانه کار میکنم و بشدت به این شغل علاقمند شده ام.

مجرد هستم و حالا حالاها قصد ازدواج ندارم. پس وقت برای خوندن دارم.

چند سوال داشتم: ۱: من دیپلم ریاضی و فیزیک دارم. آیا برای شرکت در رشته داروسازی باید دیپلم تجربی داشته باشم؟ ۲: سن ۳۸ سالگی واسه ادامه تحصیل دیر نیست؟ ۳: خب حالا باید از کجا شروع کنم؟ ممنون

سلام جهت راهنمایی مشاوره تحصیلی بصورت رایگان با مشاوران مرکز ایرانتحصیل تماس بگیرید و راهنمایی های لازم بهتون داده شود

سلام و خسته نباشید من متولد 1355 هستم و دارای مدرک کارشناسی مهندسی جوش و ارشد مدیریت اجرایی هستم و متقاضی شرکت در آزمون کنکور برای ورود به رشته پزشکی هستم . نیازمند راهنمایی و مشاوره هستم. لطفا کمکم کنید.

سلام من میخواستم فقط هنرستان های دارای بورس در تهران را بشناسم ممنون از سایت خوبتون

سلام من پایه ی هفتم هستم و ۲ تا از دوستام میخوان جهشی بخونن و من از طرفی دوست دارم با انها باشم و از طرفی دوست دارم تابستونو ورزش کنم و راحت باشم میشه راهنمایی کنید جهشی بخونم و یا نخونم ؟

سلام ببخشین رشته امورفرهنگی کنکورداره؟

یعنی میخواید برای داروسازی شرکت کنید ؟ اینکه لیسانس کامپیوتر دارید خیلی خوبه برای ورودی دیگه شرط و شروط و محدودیت ندارید استعداد حرف اول رو میزنه بعد علاقه اگر توخودتون این توان رو میبینید که میتونید استمرار داشته باشید و گنجایش و توان درک شما تو این رشته از لحاظ تسلط آزمونش رو شرکت کنید کاری به سن و سالتون نداشته باشید . موفق باشید یاعلی

سلام آیا فیلم های آموزشی فیزیک آلاخوبه یا حرف آخر

سلام و وقت بخیر فیلم آموزشی حرف آخر نسبت به آلاخوبه بهتر

بله قطعا اینطوری

سلام و وقت بخیر هم باکنکور هم بدون کنکور

سلام و وقت بخیر در صورتی که توانایشو دارین حتما جهشی بخونین

سلام پویا جان شما با مرکز مشاورمون تماس بگیرید و از لیست جدید اطلاع داشته باشین

سلام و وقت بخیر شما برای نظام جدید میخوایین یا قدیم؟

سلام و وقت بخیر بله صدالبته که میتونید موفق باشین

یه سئوال داشتم …مشاور هایی که در نظر گرفتین به صورت روتین و روزانه برنامه ریزی میدن و مثل مشاور تحصیل های دیگ تا روز کنکور باهامون هستن یا یک جلسه برای پرسش سئوالاتمون مبتونیم باهاشوم در ارتباط باشیم؟؟؟

سلام بستگی به شما داره مرکز مشاوره ایران تحصیل بصورت شبانه روزی پشتیبانی میکنند هم میتونید تاروز کنکور راهنمایی بگیرید هم اینک سوالی دارین میتونن یک جلسه ای هم جواب بدهند

سلام من نهم هستم و میخوام انتخاب رشته بکنم اما نمیدونم کدوم رشته برم بین انسانی و تجربی موندم معدلم هم کامل هستش علاقه من تجربی هستش اما از اینده اش ناامید هستم و فکر میکنم به چیزی که میخوام نرسم اما فکر میکنم انسانی برای معلم شدن بهتره چون من دوست دارم دبیری بخونم اما هیچ علاقه ای به دروس انسانی ندارم میشه بگین برای دبیر شدن ب کدوم رشته برم؟

سلام برای انتخاب رشته میخواستم بدونم میشه با مشاور به صورت چت در تلگرام صحبت کرد؟

سلام و وقت بخیر جهت هماهنگی با مرکز تماس بگیرین شماره تلگرام مشاور مربوطه رو براتون بدن

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه من 16 سالمه و امسال باید انتخاب رشته کنم و من قصدم اینکه رشته دانشگاهیمو تربیت بدنی بردارم نمرات تمام درسام به تمامی رشته ها میرسونه و من علاقه ایی به رشته انسانی ندارم خواستم بدونم از رشته ریاضی یا تجربی امکانش هست که تویه کنکور برای دانشگاه روزانه رتبم برسه ؟ و اینکه تجربی برم یا ریاضی؟قصدم اینکه دکترایه تربیت بدنی بگیرم اگ میشه راهنماییم کنید ک چیکار کنم

سلام ممنون رشته تربیت بدنی رشته ی شناوری هست که شما هررشته ای بخونید در صورتی که تو کنکور رتبه ی حدنصاب کسب کنید میتوانید انتخاب رشته کنید.

سلام ،من می خواستم بدونم در شهر قم رشته ی طراحی صنعتی ارائه میشه ؟؟ و همین طور اگر من دو رشته رو با هم ،هم زمان بخونم می تونم درس هایی که یک سان هستند رو مثل عمومی ها فقط در یکی از رشته ها و در یکی از دانشگاه ها پاس کنم و بعد برای رشته ی بعدی تطبیق بزنم ؟؟؟

سلام جهت اطلاع از لیست رشته ها با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید

سلام یه سوال داشتم خدمتتون من 28 سال سن دارم لیسانس برق دارم چشمام مشکل داره چشم راستم کلا نابینا چشم چپمم 10 درصد دید داره اگه به فرض یدونه از رشته ها شاخه پزشکی قبول شم چند سال دیگه واسه کار مشکلی ندارم ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام بستگی دارد که شما میخوایین کجا استخدام بشین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

پیشرفت تحصیلی

دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا برای همه دانش آموزان پایه های نهم تا دوازدهم تمام رشته ها برنامه ریزی های رایگان تحصیلی رو آماده کرده تا در دسترس همه دانش آموزان قرار بگیره. این برنامه ها که به صورت هفتگی رو این صفحه قرار می گیره، برنامه درسی روزانه تمام رشته ها رو شامل میشه. این برنامه ها با نظارت تخصصی بهترین مشاوران تحصیلی تهران تدوین شده. با اجرای این برنامه ریزی ها می تونید روزانه ۸ تا ۱۰ ساعت مفید درس بخونید. قبل از بررسی برنامه ها لطفا به این چند نکته توجه کنید:

توضیح ۱: برنامه آنلاین برای دانش آموزانی هست که مدرسه شون به صورت روزانه و آنلاین برای اون ها کلاس برگزار می کنه و برای همین از ساعت ۸ تا ۱۳ نمی تونند درس بخونند. برنامه معمولی (غیرآنلاین) برای دانش آموزانی هست که از صبح می تونند درس خوندن رو شروع کنند.

توضیح ۲: با استفاده از برنامه های رایگان دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا از ساعت ۸ تا ۱۳ می تونید ۲ تا ۴ ساعت مفید درس بخونید. همچنین از ساعت ۱۳ تا ۱۸ هم می تونید ۲ تا ۴ ساعت مطالعه مفید داشته باشید. از ساعت ۱۸ تا ۲۴ هم امکان ۲ تا ۳ ساعت مطالعه مفید برای شما دانش آموزان عزیز وجود داره.

توضیح ۳: در برنامه ریزی های انجام شده توسط مشاوران تحصیلی بارسا ما امکان انجام نشدن یک برنامه و جبران آن را در نظر گرفته ایم. اگر روزی به هر دلیلی از این برنامه ها عقب افتادید و نتونستید کارهای یک یا چند باکس مطالعاتی رو انجام بدید، یک روز به آخر برنامه ها اضافه کنید و کارهای انجام نشده رو اون روز انجام بدید.

مشاوره تحصیلی آنلاین دبیرستان

توضیح ۴: این برنامه ها به صورت هفتگی به روز میشه. برنامه های موجود مربوط به هفته جاری هستند و ما جمع هر هفته برنامه ریزی هفته بعد رو روی همین صفحه قرار می دیم. بنابراین جمعه هر هفته از این صفحه بازدید کنید.

توضیح ۵: پس از مطالعه و بررسی برنامه های رایگان رشته تحصیلی خودتون می تونید از هدیه ویژه دپارتمان مشاوره تحصیلی بارسا که ۲۰ دقیقه مشاوره تحصیلی رایگان هست استفاده کنید. برای استفاده از این هدیه ویژه کافیه فرم پایین همین صفحه رو پر کنید تا ما با شما تماس بگیریم و این فرصت رو داشته باشید تا سوالاتتون رو از بهترین مشاوران تحصیلی تهران بپرسید.

توضیح ۶: با توجه به وضعیت پیش اومده و تعطیلی مدارس، آموزش رایگان دروس ریاضی، حسابان، زیست و شیمی دوره دوم دبیرستان و کنکور و ریاضی نهم دوره اول رو با تدریس بهترین اساتید کنکور کشور برای شما آماده کردیم تا بتونید دروس نیم سال دوم تحصیلی رو یاد بگیرید. برای استفاده از این ویدئوهای درسی رایگان صفحه آموزش آنلاین کنکور رو ببینید.

توضیح ۷: برای دریافت برنامه ریزی درسی جدید برای تمام پایه های نهم تا دوازدهم، اطلاعات خودتون رو در فرم انتهای صفحه وارد کنید تا با شما تماس بگیریم.

برنامه رایگان پایه نهم

برنامه هفته اول (۱۲ اسفند تا ۱۶ اسفند)

برنامه هفته دوم (۱۷ اسفند تا ۲۳ اسفند)

برنامه هفته سوم (۲۴ اسفند تا ۲۸ اسفند)

برنامه رایگان پایه دهم تجربی

برنامه هفته اول (۱۲ اسفند تا ۱۶ اسفند)

برنامه هفته دوم (۱۷ اسفند تا ۲۳ اسفند)

برنامه هفته سوم (۲۴ اسفند تا ۲۸ اسفند)

برنامه رایگان پایه یازدهم تجربی

برنامه هفته اول (۱۲ اسفند تا ۱۶ اسفند)

برنامه هفته دوم (۱۷ اسفند تا ۲۳ اسفند)

برنامه هفته سوم (۲۴ اسفند تا ۲۸ اسفند)

برنامه رایگان پایه دوازدهم تجربی

برنامه هفته اول (۱۲ اسفند تا ۱۶ اسفند)

مشاوره تحصیلی آنلاین دبیرستان

برنامه هفته دوم (۱۷ اسفند تا ۲۳ اسفند)

برنامه هفته سوم (۲۴ اسفند تا ۲۹ اسفند)

برای کسب رتبه برتر در کنکور تجربی مقالات زیر را بخوانید:

کنکور تجربی ۹۹ (برنامه ریزی دقیق برای آماده شدن و کسب رتبه برتر در کنکور تجربی ۹۹ و بررسی جزئی و درس به درس دفترچه کنکور تجربی ۹۸)بهترین منابع کنکور ۹۹ ( دروس اختصاصی )بهترین منابع کنکور ۹۹ ( دروس عمومی )روش مطالعه زیست رتبه های برتر (صحبت های ۱۰ نفر از رتبه های برتر کنکور تجربی سال های اخیر درباره روش مطالعه زیست)روش مطالعه شیمی رتبه های برتر (صحبت های ۱۰ نفر از رتبه های برتر کنکور سال های اخیر درباره روش مطالعه شیمی)

برنامه رایگان پایه دهم ریاضی

برنامه هفته اول (۱۲ اسفند تا ۱۶ اسفند)

برنامه هفته دوم (۱۷ اسفند تا ۲۳ اسفند)

برنامه هفته سوم (۲۴ اسفند تا ۲۸ اسفند)

برنامه رایگان پایه یازدهم ریاضی

برنامه هفته اول (۱۲ اسفند تا ۱۶ اسفند)

برنامه هفته دوم (۱۷ اسفند تا ۲۳ اسفند)

برنامه هفته سوم (۲۴ اسفند تا ۲۸ اسفند)

برنامه رایگان پایه دوازدهم ریاضی

برنامه هفته اول (۱۲ اسفند تا ۱۶ اسفند)

برنامه هفته دوم (۱۷ اسفند تا ۲۳ اسفند)

برنامه هفته سوم (۲۴ اسفند تا ۲۹ اسفند)

برای کسب رتبه برتر در کنکور ریاضی مقالات زیر را بخوانید:

کنکور ریاضی ۹۹ (برنامه ریزی دقیق برای آماده شدن و کسب رتبه برتر در کنکور ریاضی ۹۹ و بررسی جزئی و درس به درس دفترچه کنکور ریاضی ۹۸)بهترین منابع کنکور ۹۹ ( دروس اختصاصی )بهترین منابع کنکور ۹۹ ( دروس عمومی )روش مطالعه ریاضی رتبه های برتر (صحبت های ۷ نفر از رتبه های برتر کنکور سال های اخیر درباره روش مطالعه ریاضی)روش مطالعه فیزیک رتبه های برتر (صحبت های ۱۰ نفر از رتبه های برتر کنکور سال های اخیر درباره روش مطالعه فیزیک)

برنامه رایگان پایه دهم انسانی

برنامه هفته اول (۱۲ اسفند تا ۱۶ اسفند)

برنامه هفته دوم (۱۷ اسفند تا ۲۳ اسفند)

برنامه هفته سوم (۲۴ اسفند تا ۲۷ اسفند)

برنامه رایگان پایه یازدهم انسانی

برنامه هفته اول (۱۲ اسفند تا ۱۶ اسفند)

برنامه هفته دوم (۱۷ اسفند تا ۲۳ اسفند)

برنامه هفته سوم (۲۴ اسفند تا ۲۷ اسفند)

برنامه رایگان پایه دوازدهم انسانی

برنامه هفته اول (۱۲ اسفند تا ۱۶ اسفند)

برنامه هفته دوم (۱۷ اسفند تا ۲۳ اسفند)

برنامه هفته سوم (۲۴ اسفند تا ۲۷ اسفند)

برای کسب رتبه برتر در کنکور انسانی مقالات زیر را بخوانید:

کنکور انسانی ۹۹ (برنامه ریزی دقیق برای آماده شدن و کسب رتبه برتر در کنکور انسانی ۹۹ و بررسی جزئی و درس به درس دفترچه کنکور انسانی ۹۸)بهترین منابع کنکور ۹۹ ( دروس عمومی )روش مطالعه ادبیات رتبه های برتر (صحبت های ۱۰ نفر از رتبه های برتر کنکور سال های اخیر درباره روش مطالعه ادبیات)روش مطالعه عربی رتبه های برتر (صحبت های ۱۰ نفر از رتبه های برتر کنکور سال های اخیر درباره روش مطالعه عربی)

برای رزرو و ثبت نام جلسات مشاوره تحصیلی بارسا( مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری ) با شماره 22677917-021 تماس بگیریدیا عدد 6 را به سامانه 3000909030 ارسال کنید.

برای دریافت برنامه ریزی درسی پایه نهم تا دوازدهم، کافی است نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

مهدی دارابی: من با مشاوره تحصیلی بارسا رتبه ۴۶ کنکور شدم. برای استفاده از خدمات مشاوره کنکور بارسا عدد ۶ رو به ۳۰۰۰۹۰۹۰۳۰ بفرستید.مشاهده

پربازدیدترین ها:

آخرین ویدیو ها

دوره غیرحضوری افزایش عزت نفس

آخرین مقالات

پادکست های علی میرصادقی

دوره غیرحضوری سی روز تا پیروزی

پربازدیدترین های تحصیلی :

بهترین منابع کنکور

مشاوره تحصیلی به سبک علی میرصادقی

معرفی رشته های دانشگاهی

تکنیک های تست زنی

دبیرستان های بارسا

ایران مشاوره یک نظر

انتخاب رشته دبیرستان را می توان به عنوان مهم تریم بخش دوران تحصیل دانش آموزان دانست، چرا که این انتخاب می تواند تاثیر مستقیمی بر آینده تحصیلی و شغلی آن ها داشته باشد. در نظام آموزشی قدیم دانش آموزان می بایست پس از اتمام سال اول دبیرستان خود، نسبت به انتخاب رشته اقدام می کردند. با تغییر نظام آموزشی همچنان فرآیند انتخاب رشته پا بر جاست و تنها در پایان دوره متوسطه اول (پایه نهم تحصیلی) انجام می شود.

مشاوره تحصیلی آنلاین دبیرستان

در این مرحله است که بسیاری از دانش آموزان با سردرگمی و بلاتکلیفی مواجه می شوند و چون هیچ گونه آشنایی و اطلاعی درباره اکثر رشته ها ندارند، نمی توانند در این مسیر موفق ظاهر شده و تصمیم درستی را بگیرند.

بنابراین انتخاب رشته دوره متوسطه دوم نه تنها برای دانش آموزان بلکه برای والدین آن ها نیز دغدغه ها و نگرانی هایی را به همراه دارد. از همین رو بسیاری از آن ها می کوشند تا با تحقیق و پرس و جو بتوانند اطلاعات خود در این زمینه افزایش داده و فرزند خود را در این انتخاب سرنوشت ساز یاری نمایند. در چنین شرایطی، مطالعه این مقاله خالی از لطف نبوده و می تواند در مسیر انتخاب رشته دانش آموزان بسیار کمک کننده باشد.

برای انتخاب رشته علاوه بر توجه به علایق دانش آموز باید به استعدادهای وی نیز توجه ویژه ای شود.

از جمله نکاتی که لازم است هنگام انتخاب رشته به آن توجه داشته باشید، علاقه دانش آموز می باشد. به عنوان مثال خود نوجوان علاقه زیادی به رشته گرافیک دارد اما والدین وی اصرار دارند که فرزندشان حتما پزشک شود و دانش آموز را مجبور به انتخاب رشته ای می کنند که هیچ علاقه ای به آن ندارد و صرفا به خاطر اصرار پدر و مادرش رشته تجربی را انتخاب می کند.

بسیاری از نوجوانان ممکن است به دلیل عدم علاقه به رشته انتخابی خود دچار افت تحصیلی شده و نتوانند آن طور که باید از پس دروس خود برآیند. البته والدین باید این را هم در نظر داشته باشند که فقط علاقه معیار انتخاب نیست بلکه نوجوان باید استعداد لازم برای موفقیت در رشته مورد نظر خود را نیز داشته باشد و صرفا از روی علاقه وارد رشته ای که هیچ استعدادی در آن ندارد نشود.

در ادامه مطلب سعی کرده ایم به صورت مختصر اما مفید توضیحاتی را پیرامون هر یک از رشته های دوره متوسطه دوم ارائه نماییم. امیدواریم مطالعه این بخش بتواند شما را در مسیر انتخاب درست و تصمیمی شایسته یاری نماید. در صورتی که پس از مطالعه مقاله با سوالی مواجه شدید، می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید تا مشاوران ما راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

همان طور که از اسم این رشته مشخص است دروس اصلی آن ریاضی و فیزیک می باشد. کسانی که رشته ریاضی فیزیک را انتخاب می کنند باید از هوش بالایی برای محاسبات ریاضی برخوردار باشند. نوجوانانی که این رشته را به عنوان رشته تحصیل خود در دوره دوم متوسطه برمی گزینند، می توانند در دانشگاه به تحصیل در رشته هایی همچون معماری، حسابداری، برق، مکانیک، و عمران و… بپردازند.

با توجه به این که سوالات کنکور سراسری ریاضی از دروس این دوره طراحی می شوند و میزان معدل داوطلبان نیز بر رتبه قبولی کنکور تاثیرگذار است، میزان تسلط و توانایی دانش آزموان در مطالعه دروس و حل مسائل ریاضی و همین طور فیزیک، بخش اعظمی از موفقیت آن ها در این رشته را رقم می زند.

دانش آموزانی که استعداد بالایی در حفظ کردن مطالب دارند، رشته علوم انسانی می تواند گزینه مناسبی برای آن ها تلقی شود. محوریت اصلی این رشته شامل مطالعه مسائل مربوط به انسان است. توانایی بالا در فراگیری دروس و مباحثی همچون تاریخ، جغرافیا، عربی، مطالعات اجتماعی، فلسفه و منطق از جمله لازمه های موفقیت در این رشته می باشد.

اگر به وکالت، روانشناسی، ادبیات، حسابداری، مدیریت، علوم سیاسی و جامعه شناسی علاقه دارید می توانید وارد رشته انسانی شوید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بسیاری از روان شناسان، مدیران، حقوق دانان، اقتصاد دانان و حتی جامعه شناسان در رشته ی علوم انسانی تحصیل کرده اند.

دانش آموزانی که از مطالعه درباره ماهیت گیاهان، جانوران و محیط زیست لذت می برند و به ساختار بدن موجودات زنده علاقه دارند می توانند با تلاش و اراده خود در رشته تجربی به موفقیت دست یابند. از جمله دروس تخصصی این رشته شامل ریاضی، زمین شناسی، فیزیک، زیست شناسی و شیمی می باشند. جذابیت ها و مباحث موجود در کتاب زیست شناسی موجب ترغیب بسیاری از دانش آموزان به انتخاب این رشته می شود.

تعداد زیادی از علاقه مندان رشته علوم تجربی آرزوی پوشیدن لباس سفید پزشکی را در ذهن خود می پرورانند و یا قصد دارند در رشته های پرطرفداری همچون داروسازی و دندانپزشکی به تحصیل بپردازند. اما نکته قابل تامل آن است که دستیابی به رشته های مذکور کار چندان آسانی نبوده و سعی و تلاش مضاعفی را می طلبد.

از دیگر رشته هایی که به واسطه انتخاب رشته علوم تجربی امکان تحصیل در آن ها فراهم می باشد می توان به مواردی همچون اتاق عمل، فیزیوتراپی، شیمی، مامایی، پرستاری، بینایی سنجی و… اشاره نمود. توجه داشته باشید که برای قبولی در هر یک از رشته های مذکور می بایست تمام تلاش خود را به کار گرفته و با مطالعه بهترین منابع کنکور تجربی، مسیر رسیدن به اهداف خود را هموار کنید.

بسیاری از دانش آموزان و والدین آن ها دید مثبتی نسبت به این رشته ندارند و تصور می کنند این رشته تنها مختص دانش آموزانی که از نظر درسی نسبت به سایرین ضعیف می باشند. در صورتی که چنین تصوری به طور کامل اشتباه بوده و منشا آن چیزی جز عدم آگاهی نمی باشد.

در هنرستان های فنی حرفه ای بیشتر دروس به صورت عملی و در کارگاه ها اجرا می شوند و تعداد کمتری از دروس به صورت نظری می باشند که همین امر می تواند دانش آموزان بسیاری را به خود جلب نماید. شایان ذکر است که رشته فنی حرفه ای شامل 4 زیر شاخه و بیش از 40 زیر رشته می باشد. شما مخاطبین گرامی می توانید به منظور آشنایی بیشتر با رشته های تحصیلی فنی حرفه ای، روی لینک مرتبط با آن کلیک نمایید.

اولین و مهم ترین گام در راستای انتخاب رشته اولویت بندی انتخاب ها بر اساس علایق دانش آموز می باشد. در واقع در ابتدای این مسیر باید تکلیف خود را روشن کنید که در آینده می خواهید چه کاره شوید؟ در چه رشته ها و زمینه های شغلی می توانید حضور موفقی داشته باشید؟ از مطالعه چه دروسی لذت می برید؟ پاسخ به این سوالات می تواند تا حد زیادی شما را برای تصمیم گیری در رابطه انتخاب رشته مورد علاقه تان یاری نماید.

در کنار علاقه، وضعیت شما در درس های مربوط به رشته مورد نظر نشان دهنده آن است که این رشته تا چه میزان با توانایی و استعداد شما همخوانی داشته و در نهایت می تواند موفقیت تحصیلی و شغلی را برایتان به ارمغان آورد. بنابراین میزان توانایی دانش آموزان در هر یک از دروس می تواند معیاری برای سنجش درست یا نادرست بودن انتخاب رشته آن ها تلقی گردد.

شاید عنوان کردن چنین مسئله در ابتدای مسیر انتخاب رشته کمی عجولانه به نظر برسد اما واقیعت امر آن است که باید از همین حالا به فکر آینده شغلی خود نیز باشید. چرا که اصلا جالب و خوشایند نیست بعد از این که در رشته ای تحصیل کردید در کاری مشغول شوید که هیچ ارتباطی به تحصیلات شما ندارد.

حال که به اهمیت این موضوع پی بردید باید بدانید که هیچ یک از رشته های دوره متوسطه دوم دارای بازار کار عالی نمی باشند و نمی توان گفت که با انتخاب هر یک از آن ها قطع به یقین می توانید در شغل مورد نظر خود مشغول به فعالیت شده و کسب درآمد بالایی داشته باشید. در نتیجه این شما هستید که با تلاش، اراده و خلاقیت خود می توانید در هر زمینه ای که فعالیت می کنید، موفق ظاهر شوید.

بنابراین در هنگام انتخاب رشته تمامی جوانب را بسنجید و صرفا بازار کار و درآمد یک رشته خاص را مد نظر قرار ندهید چرا که به عنوان مثال تمامی داوطلبان کنکور تجربی در رشته پزشکی مورد پذیرش قرار نمی گیرند و برای دستیابی به چنین هدفی، توجه به دیگر فاکتورهای مورد نیاز نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاانتخاب رشته دبیرستان مشاوره تحصیلی

4 روز پیش

5 روز پیش

6 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مشاوره تحصیلی آنلاین دبیرستان

سلام من بین دو رشته تجربی و انسانی به شدت گمراه شدم به نظر شما کدوم بهتره البته خودم عاشق دبیری هستم معدل نهمم ۱۹۰۸۱ می ترسم برم انسانی بعد ظرفیت دانشگاه فرهنگیان پایین بره یا رتبه خیلی عالی خواسته باشه نمی دونم چیکار کنم خواهش می کنم سریع جواب بدیدممنون

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

مشاوره تحصیلی ، برنامه ریزی درسی پشتیبانی به صورت آنلاین و حضوری

😎 دیگه دنبال مشاور و پشتیبان نَگَرد! چون مشاور رو هفته ای یه بار شاید ببینی ! پشتیبان هم که فقط بهت زنگ می زنه! 😎 😍 اما اینجا یه دفتر برنامه ریزی آنلاین داری که می تونی ساعت مطالعه ، تعداد تست های حل شده ، تحلیل آزمون ، درصد آزمونهات رو وارد کنی . ما هر روز روند کارت رو کنترل می کنیم ، حواسمون هست یه درس رو زیاد نخونی و یه درس رو کم ، درصد ها و تحلیل آزمونهات رو کنترل می کنیم ، بهت کارنامه ی مطالعاتی هفتگی می دیم که همه اینها رو در اون نوشتیم . اشکالات رو پیدا می کنیم و بهت راهکار می دیم! و گزارش کار رو هر هفته در یک کارنامه برای پدر و مادرت هم پیامک می کنیم ! 🔴 برای این که با ما همراه بشی و از خدمات ما استفاده کنی ، مراحل زیر رو پیش برو 🔴

✔بالای صفحه روی دگمه ثبت نام/ ورود کلیک کن . وارد صفحه ی ثبت نام میشی . که در اینجا می گه شماره موبایلت رو وارد کنی !
👈اینجا دقت کن ! حتما یه شماره موبایل که دریافت پیامک عمومی به اون آزاد است وارد کن تا نام کاربری و رمز عبور برات ارسال بشه.
⛔ اگه پیامک ،ارسال نشد پس دریافت پیامک رو غیر فعال کردی !
😎یا پیامک رو فعال کن یا به یه شماره دیگه اقدام به ثبت نام کن !

✔با رمز و نام کاربری که برات پیامک شده ، وارد سایت شو و اطلاعات پروفایل رو کامل کن. اگرخواستی رمز عبورت رو تغییر بده !

👈باید یه پنل انتخاب کنی ، ببین کدوم یک از طرحهای ما برات مناسبه همون طرح رو انتخاب کن و آنلاین پرداخت رو انجام بده !
⛔اگه بخوای بعدا هم می تونی پلان و طرح انتخابی رو تغییر بدی !
😎 حالا دیگه کار ثبت نام تموم شده و رسما عضو سیستم ما شدی!

✔ وارد صفحه ات که می شی، تابلو اعلانات ، برنامه ی روز و تقویم ماهانه داری ، رو اسمت کلیک کنی امکانات دیگه پنلت رو می بینی!
👈 روی هر روز از تقویم کلیک کنی ، برنامه رو می بینی . خب ساعت مطالعه هر درس ،درصد تست ها ، تحلیل آزمونهارو وارد کن!
⛔هرلحظه می تونی کارنامه ی مطالعاتی و روند پیشرفت رو ببینی!
😎هر روز پیام های مشاور و جواب سوالهات برات فرستاده میشه !

مشاوره تحصیلی آنلاین دبیرستان

✔ اگه پلن انتخابی ات ، مشاوره فردی هم داره که طبق برنامه در دفتر مشاوره و یا ازطریق ویدئو کنفرانس و اسکایپ انجام میشه !
👈 اگه در پلن انتخابی ات مشاوره فردی نداره ، هر وقت که نیاز به مشاوره فردی داشتی ، می تونید یک یا چند جلسه ثبت نام کنی !
⛔هر جلسه مشاوره فردی یا خصوصی یک ساعت و نیم می باشد!
😎 برای جلسه ی مشاوره با مهندس گنجی از قبل وقت رزو شود!

✔ در پایان هر هفته ( معمولا جمعه ) گزارش ساعات مطالعه و تعداد تست به صورت کارنامه از طریق پیامک برای اولیا ارسال می شود!
👈برای ارسال کارنامه ی مطالعاتی هفتگی برای اولیا ،باید شماره ی موبایل اولیا، در قسمت پروفایل توسط دانش آموز وارد شده باشد!
⛔شماره ی موبایل باید دریافت پیامک عمومی فعال داشته باشد!
😎 مشخص کنید کدام یک از اولیا پیامک کارنامه دریافت کنن!

✔ اگه در روند کار و استفاده از سیستم مشکلی پیش اومد در قسمت تماس با ما بنویسید یا با شماره ها در اون صفحه تماس بگیرید !
👈 اگه براتون sms نمیاد به احتمال زیادقابلیت دریافت پیامک عمومی در موبایلتون رو غیر فعال کردید.باید دوباره اونو فعال کنید !
⛔بعد از ورود به صفحه ، رمزتون رو save کنید تا راحت باشید !
😎 اگه می خواین پلن رو تغییر بدید کافیه برامون پیام بگذارید!

1️⃣ ایجاد پنل اختصاصی برای مدرسه و استفاده از امکانات سایت !
2️⃣ ایجاد یک اکانت برای هر مشاور و مدیران مدرسه یا آموزشگاه !
3️⃣ امانت داری در حفظ اطلاعات دانش آموزان و مدرسه درسیستم!
4️⃣ آموزش کامل ،پشتیبانی مشاور مدرسه جهت استفاده از سیستم!
5️⃣ امکان ایجاد شرایط اختصاصی برای مدرسه یا آموزشگاه

1️⃣ ایجاد پنل اختصاصی برای مشاور و استفاده از امکانات سایت !
2️⃣ ایجاد یک اکانت برای هر مشاور و هرپشتیبانان مرکز مشاوره !
3️⃣ امانت داری در حفظ اطلاعات دانش آموزان و مشاوردرسیستم!
4️⃣ آموزش کامل وپشتیبانی مشاور ونیروها جهت استفاده ازسیستم!
5️⃣ امکان ایجاد شرایط اختصاصی برای مشاور

در همه جای دنیا همکاری در فروش محصولات و خدمات یا بازاریابی ، به عنوان یک منبع درآمد پایدار برای همه ی ذینفعان می باشد. ما در سیستم یه مشاور ، به این همکاری افتخار می کنیم. این همکاری می تواند از طریق دبیران ، مشاوران ، دانش آموزان و یا اولیا صورت گیرد. برای کسب اطلاعات با ما تماس بگیرید.

یه مشاور ، می تونه همه ی نیازهای آموزشی و کمک آموزشی دانش آموزان ، مشاوران ، مدارس و مراکز آموزشی رو برآورده کنه! یه سری از خدمات پرکاربرد ما در این قسمت قراردارن. اما در زمینه ی آموزش و خدمات کمک آموزشی آماده ی هر نوع همکاری هستیم . با ما تماس بگیرید.

یه مشاور همکار مجموعه ای از مراکز آموزشی ، مدارس ، مشاورین ،دبیران ، پشتیبانان و مربیان نام آشنای تهران و شهرستانها می باشد . کادر برجسته ی یه مشاور راهنمای شما در آموزش خواهد بود.

نظرات شما همیشه راهنمای ما برای ادامه ی فعالیت بوده و اعتماد شما باعث قدرت و افتخار ماست. یه مشاور ، با این پشتوانه ، بهترین خدمات و مشاوره درسی را ارئه می دهد.

سلام واقعا ممنونم که توی این یه سال ، هر وقت میدیدمتون بیشتر امیدوار می شدم ، تا این که آدمو نا امید کنید. ب نظرم آرامشی که ما تو این سال داشتیم هیچکی نداشت!!!??❤خیلی چیزا ازتون یاد گرفتم. نمی دونم نتیجه اش چی می شه ، اما تو این مدت فهمیدم چقدر برنامه ریزی آدمو جلو می اندازه. و این که اگه استرس نداشته باشی تو خیلی از کارا نتیجه ی بهتری می گیری. ? به نظرم وجودتون خیلی ارزشمنده برای بچه های هم سن و سال ما چون تو این زمونه تعداد آدم های عاقل و سالم که آدمو درست راهنمایی کنن خیلی کمه!!!!

تقریبا ده ماه از این که با هم پروژه ی کنکور رو شروع کردیم می گذره و امروز روز کنکور بود. با خوب یا بد بودن آزمون کاری ندارم اما با این ده ماه چرا?
تو این مدت خیلی اذیتتون کردم .کلی غر زدم . شاید هم یه جاهایی با حرفام و کارام ناراحتتون کردم. اما در مقابل شما بهترین بودین. همیشه تو زمانهایی که حالم خوب نبود بهم انگیزه و انرژی دادین که بتونم ادامه بدم. وقتایی که دلم گرفته بود ، یه گوش شنوا بودین و سعی می کردین اوضاع رو بهتر کنین ( البته موفق هم بودین ) همیشه در مقابل حرف الکی و آدم بیخود گفتین : ولش کن مهم نیست.
من از شما خیلی چیزا یاد گرفتم . مهم ترینشون ” انسانیت ” بود.که به نظرم شما نمونه ی بازشین!
دلم واسه ی هر شب گزارش نوشتن و غُر زدن زیر گزارشام هر شب حرف زدن باهاتون که حالم رو خوب می کرد تنگ میشه.درسته که هنوز کارمون تموم نشده اما نمی دونم چرا احساس غربت می کنم.
نمی دونم از فردا باید چی کار کنم ؟ کی قراره بهم برنامه بده که چطور روزم رو بگذرونم.؟؟ فقط یه چیز رو می دونم ، اونم اینه که اگه یکبار دیگه به دنیا بیام واسه کنکورم فقط و فقط شما رو به عنوان مشاور انتخاب می کنم.

سلام??
می دونم باید چند روز پیش خبر میدادم اوضاع چطوره ! ولی وقتی خبر خوشی ندارم رویی واسه حرف زدن هم ندارم. قرار من با شما ، قرار من با خودم این نبود. ولی متاسفانه حس خوبی نسبت به آزمون ندارم و منتظرم نتیجه بیاد بعد یه فکری بکنم.
جدا از نتیجه ، امسال یکی از بهترین سالهای زندگی من بود. خییییییلی چیزا ازتون یاد گرفتم. قوی تر شدم . مثبت تر شدم . دیدم عوض شد و فکر کنم دید آدم عوض شه میتونه مسیر زندگی رو تغییر بده.
مهربونی ، معرفت ، احترام ، انسانیت ، رفاقت ، اینکه قبل از مشاور و معلم بودن رفیق بودین ، همیشه انرژی خوب و مثبت میفرستادین واسمون.حتی زمانی که یه سری از آدما سعی می کردن حالتون رو خراب کنن و بهتون سخت می گذشت سعی می کردین به ما انرژی بدین.
کاش می شد انسانهایی مثل شما بیشتر و بیشتر بشن. اون موقع دنیا خیلی خوشگل تر می شد. واسه آدما دعا می کنم تا با شما و آدم هایی مثل شما آشنا بشن تا متوجه بشن میشه خیلی قشنگ تر زندگی رو زندگی کرد. میشه به آدمه کمک کرد بدون در نظر گرفتن منفعت خودمون. میشه مثل شما بزرگ بود و آدما رو کوچیک ندید و بهشون احترام گذاشت.
شما حضورتون ، وجود پاک و نازنین تون از بهترین اتفاق های زندگی من بود.❤❤❤❤

سلااااااام استاد خسته نباشید
واااااقعا عالی هستییییین
همینو بس ❤❤?
من شهرستان هستم
شما رو از نزدیک ندیدم
امااااااا
اوووووونقدر پیامای خوب بچه ها رو خوندم که دیگه خوووووب بهم ثابت شد چقدر خوب و بی نظیرین. چه پیام هایی که از انسانیت و دلسوزی هاتون خوندم و چه تدریس های عالی که ازتون دیدم.
دلم می خواد یه تشکر جانانه ازتون کنم. راستش وقتی تو آزمونا درصدهام رو بالا می زنم اونقدر دعاتون می کنم که چی ?
به دوستام که می ترسیدن سمت درس برن ، شما و کانال و سایتتون رو معرفی کردم. گفتم همین کانالو دنبال کن ، شک نکن ، عاشق درس می شی.
انشالله که بتونیم جواب این دلسوزیا و تلاش های شما استاد عزیز رو با نتایج خوب کنکورمون نشون بدیم.?
یه دنیا تشکر.
انشالله که همیشه حال دلتون خووووووبه خووووووب خوب باشه❤???

استاد عزیزم سلام، سرت سلامت استاد، سایه ت بالا سرمون، ???، استاد از وقتی شاگردتون بودم ی شش سالی میگذره ولی هنوز حرفاتون آویزه ی گوشمه، ما که باهوشیم هاتون اگه اون موقع تو حل فیزیک کمکم می‌کرد الان تو حل مسائل زندگی کمکم میکنه یادمه همیشه سر کلاس میگفتید اگه این آزمون رو خراب کردید، ایراد نداره ازش یاد بگیرید، بررسیش کنید آزمون بعدی رو بهتر بدید، میگفتید نمیخواد خودتو با فلان رتبه مقایسه کنی همین که بهتر از امروز خودت باشی کافیه، استاد میگن زندگی مثل ی نقاشی بزرگه که هر کس میاد ی طرحی میزنه و تو لحظه غافل از اینه که داره چه تاثیری رو آینده میذاره، من میگم این غافل بودنه در شما صدق نمیکنه، مگه میشه اینقدر خوب تو قالب فیزیک و آزمون بهمون درس زندگی بدی و غافل باشی از تاثیرش؟؟؟؟ خلاصه که من خوشبخت ترینم که شما استادم بودی و هستی???، به خاطر همه چی ممنون?

استاد عزیز و گرانقدر ، خدا برای خانواده تون و ما و دنیا حفظتون کنه
?? شما در حالی که تو تدریس و کارتون فوق العاده بودید،
از نظر اخلاق هم تک بودید و هستید، مهربونیتون، خوش رو بودنتون، صبوریتون، همدلی هاتون…. شما حتی الانم کنار مایید، دنیا‌ با وجود اساتید مثل شما خیلی قشنگتره!!
اگر دلم واسه یه چیز کنکور تنگ شه بودن تو کلاس شما و گوش دادن به شماست!!
بهترین استاد دنیا همیشه شاد و موفق باشید ????
دانش آموزهای شما بخوان هم نمیتونن فراموشتون کنن اینو جدی میگم، ما دور هم جمع میشیم هنوزم از خوبی های شما حرف میشه!! شما برای همه ما خیلی خاص بودید و هستید، تو اون مدرسه که بیشتر شبیه دیوونه خونه بود فقط کلاسای شما بود که حال من رو خوب میکرد!!

سلام استاد
روز بخیر …امیدوارم هرجا که هستید حال دلتون خوب باشه و زندگی براتون باهوشانه باشه
هنوز همه مثال هوایی که میزدید رو واو به واو یادمه…دیدگاهم به زندگی رو خیلی برای من تغییر داد و اینو مدیون شمام
راهنمایی شما نه تو درس و فیزیک که گاهی واقعا برای زندگی و انسانیت بود
تولدتون مبارک وایشالله هزارسال باشید و انسان های با وجدانی رو تربیت کنید ⁦♥️⁩?
با احترام فراوان???

مشاوره درسی کمک می کنه مسیر درست را انتخاب کنی .اگه می خوای بدونی چی بخونی ؟ کی بخونی ؟ چطور بخونی ؟ چطور امتحان بدی ؟ و…. مطالب ما را دنبال کن

 

برنامه ی مطالعاتی برای دانش آموز دوازدهم باید همه پایه رو دربر بگیره و هم دوازدهم.
 پس باید دقت کنی .
 ابتدا دو سوم برنامه دوازدهم و یک سوم پایه است . میشه در زمانهای مختلف این برنامه رو تغییر داد.
در ابتدای کار باید 80 درصد کار مطالعه باشه و 20 درصد تست. 
هرچه به …

سال یازدهم ، یه ذره باید جدی تر از دهم درس بخونی.

سال یازدهم انگار به کنکور نزدیک تر شدی . حدود 30 درصد مطالب کنکور از یازدهم میاد.

 تقریبا پایه درسی و رفتار های مطالعاتی در این سال شکل می گیره .

پس باید دقیق تر و بهتر بخونی.

این برنامه  یه الگوی پیشنهادی برای تقسیم بندی …

این برنامه  یه الگوی پیشنهادی برای تقسیم بندی زمان مطالعه در روز و هفته است.

مسلما شرایط هر فرد با فرد دیگه متفاوته ! پس جزئیات این برنامه قابل تغییره ! 

یادتون باشه داشتن یه الگو برای مطالعه لازمه. این الگو تقریبا ثابته و بنا به شرایط جزئیات اون تغییر می کنه.

اما شاید …

مشاوره درسی اولین قدم برای موفقیت تحصیلی است. مشاوره درسی آنلاین یه مشاور ، قرار مشاور همراه شما باشه! یه مشاور قراره با مشاوره درسی ، راه درست را به شما نشان دهد و کمک کند در مسیر به درستی حرکت کنید. یه مشاور برنامه ریزی ، یه مشاور انگیزشی و… خلاصه یه مشاوری که همیشه در دسترس باشه و اطلاعات درست و مناسب بهتون بده. گرفتن مشاوره درسی همیشه همراه با صرف وقت و پول زیاد همراه بوده، علاوه بر این ، شما وقتی مشاور دارین، عملا  هفته ای یک بار یا حتی دیرتر مشاور خودتون رو می بینین. در این مدت یه سری از سوالاتتون یادتون می ره! اگه یه کاری دارید انجام می دهید و درست نیست ، یه هفته بعد می فهمید و یه عالمه زمان از دست دادید. تازه در زمان  محدود مشاوره وقت نمیشه همه ی سوالاتتون رو بپرسید و روند انجام برنامه دقیق بررسی بشه. اما با سیستم یه مشاور ، مشاوره درسی وکنترل برنامه به طور دقیق و منظم ، هر روز انجام میشه . سوالاتتون پاسخ داده میشه . راهکار های مناسب بهتون داده میشه. و دلتون قرصه که یه مشاوره درسی مجرب همراهتون هست . پس استرس نمی گیری. از طرفی در دورترین شهر های ایران هم می تونی مشاور خوب و مطلع داشته باشی.

© تمامی حقوق این وبسایت در اختیار مجموعه یه مشاور بوده و استفاده از محتوای آن تنها با درج منبع امکان پذیر می باشد .

مركز مشاوره تحصيلي شهداد

تخصصي ترين مركز مشاوره تحصيلي كشور

 021-22896274
  021-22896267
  021-22896249  

کانال تلگرام مشاوره تحصیلی شهداد

برای پیوستن به کانال کلیک کنید

مشاوره تحصیلی آنلاین دبیرستان

telegram.me/shahdadg

ثبت برند مرکز مشاوره تحصیلی شهداد

برند شهداد با طبقه فعالیت مشاوره تحصیلی و روانشناسی در راستای اعطای نمایندگی انحصاری به سایر استان ها ثبت علامت شد.


تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ است.

مشاوره تحصیلی آنلاین دبیرستان
مشاوره تحصیلی آنلاین دبیرستان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *