مشاوره تلفنی رایگان کرمان

 
helpkade
مشاوره تلفنی رایگان کرمان
مشاوره تلفنی رایگان کرمان


تا اطلاع ثانوی مشاوره تلفنی نداریم

مشــاوره تلفنــی در کرمان

 

   دیار کریمان        

 

مشاوره تلفنی رایگان کرمان

 

09909374182

 

آرامش در زندگی را باید یادگرفت و برای یادگیری آن باید تلاش کرد! تلاشی هوشمندانه جهت زندگی بهتر

 

 

در کرمان، با تلفن یا موبایل شهروندان می توانند با شماره مشاوره تلفنی تماس بگیرند و راهنمایی هایی اساسی و خوب از مشاور تلفنی دریافت کنند؛ چراکه مشاوره روانشناسی تلفنی فاصله میان خانه و مرکز مشاوره را از میان برداشته است. یعنی روشهای علمی و تخصصی را در هر جای سرزمین مان که باشیم می توانیم در اختیار بگیریم و از آنها جهت رفع و رجوع مشکلات استفاده کنیم و با آرامشی عمیق زندگی را مدیریت نماییم و پیش آمدها را تبدیل به مراحل زندگی نماییم…

 در هر زمان و در هر مکان می توان از این فرصت استفاده کرد. مهم نیست که مشکلات و مسائل ما چقدر بزرگ هستند بلکه مهم این است که در حال حاضر تصمیم گرفته ایم آنها را حل کنیم و برای رفع آنها از مشاوران و روانشناسان خوب کمک بگیریم تا از این به بعد زندگی بهتری را تجربه کنیم.

 

مسأله و مشکلات برای تمام افراد در هر استان یا شهر و روستا پیش می آید، و این خیلی مهم نیست بلکه مهم آنست که تلاش کنیم تا با راهنمایی گرفتن این مسائل را با کمترین خسارت و آسیب از میان برداریم و برای بهتر شدن اوضاع زندگی هرچه زودتر قدم های علمی و تخصصی برداریم تا مشکلات بیشتر و پیچیده تر نشوند.

 

ما هم در مرکز مشاوره تلفنی برای شهروندان و روستاییان عزیز استان کرمان همراه و همیار هستیم…

 

09909374182

 

 

 مشاوره تلفنی ازدواج خانواده روانشناسی است. مشاوره تلفنی با موبایل شبانه روزی شد. مشاوره در تلگرام، مشاوره با چت. شماره تلفن مشاوره تلفنی . مشاوره تلگرامی که مشاوره تلفنی تحصیلی و شغلی. مشاوره تلفنی کودک است

 

 

 مشاوره تلفنی در کرمــان|ارزوئیه|انار|بافت|بردسیر|بم|جیرفت|رابر|راور|رفسنجان|رودبار جنوب|ریگان|زرند|سیرجان|شهربابک|عنبرآباد|فاریاب|فهرج|قلعه گنج|منوجان|نرماشیر|کهنوج|کوهبنان

 

مشاوره تلفنی رایگان کرمان

ارسالی توسط راهنما در دسته بندی | بدون پاسخ

با عضویت در خبرنامه ایمیلی مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید. مطمئن باشید به هیچ وجه از ایمیل شما استفاده تبلیغاتی نمی شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سامانه پرسش و پاسخ مشاور می باشد.

ارسالی توسط راهنما در دسته بندی مقالات عمومی | بدون پاسخ

کرمان جزو یکی از کلانشهرهای ایران و همینطور مرکز استان کرمان.

جزو پهناورترین استان ایران در قسمت جنوب شرقی این کشور قرار دارد.

شهر جز یکی از پنج شهر تاریخی ایران به حساب می‌آید.

حاشیه‌نشینی پر اهمیت ترین مشکل کلانشهر کرمان می‌باشد.

مشاوره تلفنی رایگان کرمان

کرمان در حال تبدیل شدن به یک شهری الکترونیکی می باشد.

و این شهر به عنوان پایلوت دولت الکترونیک انتخاب گردیده.

و در برنامه های توسعه کشور باید به شهری الکترونیک تبدیل شود.

همین امر موجب اعتدال نسبی هوای شهری در شهر کرمان در فصل تابستان می باشد.

شهر  در قسمت جنوب شرقی فلات مرکزی واقع می باشد.

این استان از قسمت شمال به استان‌های خراسان جنوبی .

و همین‌طور استان یزد، از قسمت شرق به استان سیستان و بلوچستان.

از قسمت غرب به استان فارس و همین‌طور از قسمت جنوب به استان هرمزگان منتهی می شود.

این استان در تقسیم های کشوری در زمان سابق جزو استان شماره ۸ کشور بوده است.

اکثر نقطه های را کوه احاطه کرده است.

شهر  در کنار کوه صاحب الزمان واقع می‌باشد.

و دارای شب‌های زمستانی سردی می باشد.

کوه‌های جوپار و جفتان  در قسمت جنوب.

همین‌طور جنوب شرق در همه طول سال دارای برف می باشد.

به صورت کلی آب و هوا در این شهر به خاطر دارا بودن ارتفاع زیاد.

نسبت به سطح دریا خنک و معتدل می‌باشد.

 

 

با عضویت در خبرنامه ایمیلی مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید. مطمئن باشید به هیچ وجه از ایمیل شما استفاده تبلیغاتی نمی شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سامانه پرسش و پاسخ مشاور می باشد.

آدرس بهترین مرکز مشاوره روانشناسی کرمان کجا است؟ بسیاری از شهروندان ساکن در کرمان برای مشاوره گرفتن در زمینه های مختلف روانشناسی به دنبال یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی هستند اما به دلیل عدم شناخت و آگاهی کافی در مورد بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی در کرمان عاجز اند و سردرگم می شوند. هدف از ارائه آدرس و اطلاعات مشاوره روانشناسی هنر زندگی تنها تسهیل و کمک به دسترسی مردم به بهترین مرکز مشاوره روانشناسی کرمان می باشد.

 

در ادامه آدرس کلینیک مشاوره روانشناسی کرمان آورده شده است. شما می توانید با مشاوران مرکز هنر زندگی تماس بگیرید تا به شما در یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی شما را یاری نماید.

نام مراکز مشاوره روانشناسی کرمان

مشاوره تلفنی رایگان کرمان

آدرس مراکز مشاوره روانشناسی کرمان

مرکز مشاوره روانشناسی شادزی

آدرس مرکز مشاوره شادزی: خیابان استقلال روبرو بیمارستان سید الشهداء

مرکز مشاوره روانشناسی شایگان

آدرس مرکز مشاوره شایگان: پارک نشاط خیابان سعدی ۷ ساختمان پزشکان

مرکز مشاوره روانشناسی پویا

آدرس مرکز مشاوره پویا: چهار راه طهماسب آباد جنب بانک ملت

مرکز مشاوره روانشناسی رهنما

آدرس مرکز مشاوره رهنما: خیابان آبنوس کوچه شماره ۸ برج آبنوس

مرکز مشاوره روانشناسی اوج

آدرس مرکز مشاوره اوج: چهار راه طهماسب آباد جنب بانک ملت

مرکز مشاوره روانشناسی مهر آوران

آدرس مرکز مشاوره مهر آوران: میدان آزادی ابتدای بهمنیار ساختمان والعصر طبقه ۳ واحد ۳۲

مرکز مشاوره روانشناسی مهراد

آدرس مرکز مشاوره مهراد: چهارراه باغ ملی ساختمان پزشکان دی

مرکز مشاوره روانشناسی کرمان

آدرس مرکز وصال: خیابان جهاد کوچه جیحون ( جهاد ۳ )

مرکز مشاوره روانشناسی کرمان

آدرس مرکز کامیاب: پارک نشاط بعد از نشاط ۷ مجتمع یلدا طبقه سوم

برای آگاهی از بهترین کلینک های مشاوره روانشناسی کرمان می توانید با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

مرکز مشاوره هنر زندگی در کرمان ارتباط تلفنی می پذیرد، مرکز مشاوره حامی هنر زندگی طی همکاری مشترک با خانه روانشناسان قابلیت مشاوره روانشناسی تلفنی را با بهترین مشاوران کشور فراهم آورده است. با توجه به مشکلاتی که مردم برای مراجعه به کلینیک مشاوره روانشناسی در کرمان مواجه هستند و دسترسی افراد به مشاوران متخصص در اکثر شهرستان های دور استان ها سخت، زمان بر و پر هزینه می باشد.

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی در سراسر کشور شروع به ارائه خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی توسط متخصصین دانشگاه ها و خبره کشور نموده است که مشاوره تلفنی هنر زندگی می تواند جایگزینی مناسب برای مشاوره حضوری برای مردم ساکن در کرمان باشد تا با ارائه مشاوره های صحیح و تخصصی از بار مشکلات افراد بکاهد و به تمامی هموطنان در راستای خود شکوفایی در مسیر بالندگی فردی کمک کند. 

با توجه به این که دست یابی و وقت گرفتن از مراکز و کلینیک های مشاوره روانشناسی برای مشاوره حضوری از مشاوران خوب و کلینیک مشاوره روانشناسی مشکلات خاص خود را دارد. یک روش جایگزین و مناسب استفاده از مشاوره روانشناسی تلفنی مرکز حامی هنر زندگی می باشد. از سوی دیگر با توجه به اینکه مشاوره روانشناسی حضوری دارای محدودیت های زمانی خاص خود است که مراجعان نه تنها در تمامی ساعات شبانه روز قادر به ارتباط با مشاور نیستند بلکه برای دریافت خدمات مرکز از قبل نیاز به هماهنگی و گرفتن یک وقت ویزیت دارند.

شما می توانید از خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی بصورت شبانه روزی در هر ساعتی روز بهره مند شوید. نکته دیگر مقرون به صرفه بودن این خدمات نسبت به مرکز مشاوره کرمان به صورت حضوری این است که نه تنها موجب صرفه جویی در وقت بلکه از نظر هزینه نیز بسیار برای مردم کرمان اقتصادی می باشد؛ چرا که دیگر نیاز به رفت و آمد به کلینیک و هماهنگ کردن وقت نیست. البته این مورد را هم به هیچ وجه نباید فراموش کنیم که در بعضی موارد، بیان مسئله برای مخاطبان به صورت حضوری دشوار می باشد. به همین دلیل مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند یک بستر امن برای مشاوره گرفتن را فراهم نماید. 

از جمله مزایای مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت  :

ارائه خدمات مشاوره روانشناسی توسط مشاوران متخصص و اساتید دانشگاه های پایتخت

 

از جمله خدمات مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت :

مشاوره خانواده : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره خانواده می توان به اختلافات و مشکلات خانوادگی ، مشکلات زوجین ، مشکلات فرزندان و والدین و … برای داشتن خانواده سالم اشاره داشت.

مشاوره ازدواج : زوجین باید قبل از ازدواج اطلاعات خود را در مورد ازدواج و اشکال آن افزایش دهند و اطلاعات کافی در زمینه های مختلف مانند انگیزه ی ازدواج ، نحوه انتخاب همسر مناسب ، آشنایی و دوستی های قبل از ازدواج ، نحوه صحیح رابطه در دوران عقد و ازدواج و … به دست آورند و مهارت های لازم برای ازدواج را بیاموزند.

مشاوره کودک : از جمله مهمترین مسائل موجود در زمینه کودک می توان به رشد کودک در سنین مختلف ، مشکلات کودکان ، تربیت کودک و … اشاره داشت.

مشاوره طلاق و مشاوره خیانت : زوجین در زمان مواجه شدن با مشکل باید قبل از هر اقدامی شرایط را به درستی و به دور از شتاب زدگی مورد بررسی قرار دهند از جمله مهمترین زمینه ها در این زمینه می توان به علائم و نشانه های خیانت، خیانت همسر ، طلاق ، بازگشت به زندگ بعد از طلاق و … اشاره داشت.

مشاوره ارتباط با جنس مخالف : بسیاری از افراد در زمینه برقراری ارتباط با جنس مخالف خود با مشکل مواجه هستند؛ که با کسب مهارت هایی می توانند این مشکل را برطرف کنند. در زمان ارتباط با جنس مخالف افراد ممکن است با مسائل مختلفی مانند شکست عشقی مواجه هستند و نیاز است تا نحوه درمان شکست عشقی و بازگشت به زندگی بعد از شکست عشقی را بیاموزند.

مشاوره جنسی : رابطه جنسی یکی از مسائلی است که باید تمامی زوجین در مورد آن آموزش ببینند. عدم آموزش صحیح زوجین سبب به وجود آمدن نارضایتی آنان شده از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در این زمینه می توان به زود انزالی ، درمان زودانزالی ، مشکل اختلال نعوظ، بی میلی جنسی و … اشاره داشت. توصیه می کنیم تا اطلاعات خود را علاوه بر مشکلات جنسی در زمینه اختلالات جنسی نیز افزایش دهید.

مشاوره ترک اعتیاد : از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه مشاوره ترک اعتیاد می توان به نشانه ها و علائم اعتیاد به مواد مخدر ، تست اعتیاد ، ترک اعتیاد و … اشاره داشت.

مشاوره تلفنی رایگان کرمان

مشاوره افسردگی : تشخیص علائم افسردگی ، درمان افسردگی و کسب اطلاعات در زمینه داور های ضد افسردگی از جمله مهمترین مسائل مطرح شده در زمینه افسردگی می باشد.

مشاوره فردی : مسائلی همچون درمان اضطراب ، درمان استرس ، فوبیا ، حملات پانیک ، وسواس فکری عملی ، اختلال دو قطبی ، درمان وسواس ، کنترل خشم  و خودکشی … در این زمینه مطرح می گردند.

اختلالات شخصیت : اختلالات شخصیت و نحوه درمان اختلالات شخیصت از جمله مسائل مهم مطرح شده در بسیاری از جنبه های زندگی مانند ازدواج، اشتغال و … می باشد.

مشاوره تحصیلی : یکی از مسائل بسیار مهم برای بسیاری از دانش آموزان برای یافتن استعداد و انتخاب رشته صحیح کنکور می باشد.

مشاوره شغلی : دریافت مشاوره شغلی به شما کمک می کند تا با یافتن استعداد ها و مهارت هایتان بهترین شغل را برای خود انتخاب کنید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مرکز مشاوره روانشناسی کرمان و یا دریافت مشاوره روانشناسی تلفنی می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

با عرض سلام و خسته نباشید من چند سال مواد مصرف میکنم تصمیم گرفتم رهایی پیدا کنم ازش در همین خصوص میخواستم اگه مقدوره جهت سم زدایی بدنم و عوض کردن خونم نوبتی به بنده بدین ممنون

سلام وقت به خیر. برای دریافت خدمات ترک اعتیاد با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

سلام دنبال وکیل خوب و حرفه ای در کرمان هستم به نظر شما توی کرمان کدوم وکیل بیشتر مطرحه ؟

سلام بایستی بیان کرد که وکلای خبره بسیاری در شهر کرمان حضور دارند که هر کدام شاید در بعضی از پرونده ها برند باشند که متناسب با پرونده شما وکیل متخصص آن متفاوت میباشد برای این منظور سامانه وکیل نوین استارت آپ حقوقی فعال در سراسر کشور  متناسب با هر جرم و موضوع حقوقی وکلای متخصص را در هر شهر شناسایی و به هم میهنان معرفی مینماید . در شهرکرمان نیز این سامانه با داشتن وکلای خبره  شما میتوانید پس از مشاوره رایگان تلفنی با تماس به دفتر مرکزی و ارائه موضوع یکی از بهترین وکلای خبره این حیطه مطابق با نظر سنجی هایی که از موکیلن سامانه  وکیل نوین در شهر کرمان صورت گرفته است به شما سرور عزیز معرفی میگردد . 

(در این مرحله با تماس شما به شماره های فوق مشاوره تلفنی انجام میپذیرد و در صورتی که شما نیاز به مراجعه حضوری با وکیل متخصص نسبت به مشکل بیان شده در کرمان داشتید مشخصات شما در سیستم ثبت و مطابق مراحل بعدی صورت میپذیرد.)

( متناسب با موضوع ثبت شده توسط وکلا و کارشناسان ما در مرحله قبل ظرف کمتر از ۱۰ دقیقه  از دفتر مرکزی به شما تماس حاصل میکنند و آدرس و مشخصات وکیل متخصص را در کرمان معرفی مینمایند)

(معمولا سعی میشود وکیل مربوطه نزدیک به محل سکونت شما بوده و  در حیطه پرونده شما تخصص کافی را داشته باشد . )

مشاوره تلفنی رایگان کرمان

(پس از مراجعه  شما از دفتر به شما تماس گرفته و نظر سنجی نسبت به وکیل مربوطه را انجام می دهند که در صورتی که از وکیل مربوطه ناراضی باشید به رایگان وکیل دیگری معرفی میگردد ، قابل ذکر است در صورتی که نمره امتیاز دهی به وکیل پایین باشد دیگر به آن وکیل شخصی ارجاع نمیگردد)

(چنانچه مراجعه حضوری شما به قرار داد منتهی گردید در روند پرونده واحد حمایت از موکلین از دفتر مرکزی با وکیل تماس و از وکیل محترم گزارش پرونده را اخذ و در صورت کم کاری برخورد میگردد .دقت شود بهبود این پیگیری ها منوط به همکاری مساعد موکل به دفتر مرکزی بوده که در نظر سنجی ها شرکت نماید.)

این روزها که تعداد وکلای دادگستری افزایش یافته است، سوالی که پیش می‌آید این است که در انتخاب وکیل چه معیارهایی را رعایت کنیم؟

کارشناس حقوقی به این پرسش چنین پاسخ می‌دهد:در انتخاب یک وکیل احساس مسئولیت فرد امری اساسی خواهد بود؛زیرا رابطه وکیل و موکل مبتنی بر اعتماد طرفین است.وکیل از راه‌های قانونی و پیچ‌وخم‌هایی‌ که در قوانین می‌شناسد، می‌تواند موکل را فریب دهد یا کار او را به تعویق بیندازد؛ بنابراین باید وکیلی را انتخاب کرد که اخلاق‌مدار باشد.این وکیل دادگستری توصیه می‌کند: برای شناخت بهتر از وکیل مناسب می‌توان از مشورت یا مشاوره با چند وکیل و مقایسه راهنمایی‌های آنان استفاده کرد؛در این صورت می‌توانیم وکیلی را که آگاهی بیشتر و تجربه بیشتری درپرونده‌های درست و موفق داشته را انتخاب کنیم.اما این نکته را نیز باید در نظر داشت که تجربه و آگاهی در امر وکالت به هیچ عنوان به سن و سال بر نمی‌گردد؛چه بسا ممکن است وکلای جوانی در این حرفه فعالیت کنند که آگاهی آنها از برخی وکلای باسابقه بسیار بیشتر باشد.همچنین دستمزد نیز می‌تواند معیار دیگری برای انتخاب باشد؛ زیرا برخی از وکلا در حال حاضر از تعرفه‌ای که برای آنها مشخص شده تبعیت نمی‌کنند؛بنابراین منصف بودن وکیل نیز می‌تواند یکی دیگر از معیار های انتخاب درست باشد.معمولاً‌ در انتخاب وکیل،‌ کسانی که خود اطلاعاتی از ویژگی‌های مثبت وکیلی خاص دارند یا به دلیل تجربه موفق شخصی دیگر وکیلی را می‌شناسند، بهتر است به همان فرد ‌مراجعه کنند اما در ضورتی که نمیدانید به کدام وکیل در شهرتان مراجعه کنید که در موضوع پرونده شما اطلاعات کافی و تخصص دارد یا خیر شما میتوانید با مراجعه به سامانه وکیل نوین وکیل متخصص رو در شهر خودتون پیدا کنید و با نظر مثبت و منفیتان نسبت به هر وکیل آن را به دیگران معرفی و یا منع نمایید .در مجموع، مهم‌ترین عامل در انتخاب یک وکیل، فارغ از مسائل فنی و حقوقی، خصوصیات اخلاقی و حسن شهرت واعتمادی است که اشخاص مختلف به وکیل دارند و به این عامل مهم همواره باید توجه داشت.از سوی دیگر، لازم است وکیل در حوزه مرتبط با دعوایی که در دادگاه دارید،‌ مهارت کافی هم داشته باشد.مثلاً اگر دعوی شما کیفری است شما نیاز مند به وکیلی هستید که مهارت کافی در حیطه کیفری داشته باشد .اگر شما این امر که وکیل مورد نظرتان تخصص کافی دارد یا خیر و نمیدانید به کجا مراجعه نمایید میتوانید از مسئولان وکیل نوین تقاضا کنید تا متناسب با پرونده شما از وکلای متعدد وکیل نوین به شما معرفی نماید .

در این مرکز ما تلاش میکنیم تا مشکلات شما را در خصوص مسائل حقوقی برطرف کنیم. شما کاربران عزیز نیز میتوانید با یکدیگر گفت و گو کنید و از نظرات یکدیگر بهره مند شوید.

با تکمیل فرم ذیل ظرف 3 دقیقه وکیل خوب و ارزان در شهرتان پیدا کنید 

(اطلاعات وکیل برای شما پیامک میشود )


در اینجا لیستی از بهترین مراکز مشاوره  کرمان و استان کرمان را مشاهده می کنید. این لیست شامل بهترین مراکز مشاوره در کرمان ، بهترین لیست مراکز روانشناس کودک کرمان ، مراکز مشاوره کرمان، ازدواج ، کودک ، نوجوان ، اعتیاد و مشاوره تحصیلی کرمان … می باشد.

مرکز مشاوره کرمان نوین

آدرس :

میدان آزادی ، خیابان استقلال ، کوچه ۲ ، ساختمان پزشکان متخصص

تلفن پذیرش :

مشاوره تلفنی رایگان کرمان

۰۹۱۳۸۴۰۷۱۱۲

دکتر ویدا رضوی آدرس :

 بلوار جمهوری اسلامی – خیابان شفا – انتهای خیابان – مجتمع پزشکی شفا

تلفن تماس :

۳۲۴۷۰۰۲۵ 

دکتر کامیاب آدرس :

پارک نشاط – ابتدای خیابان سعدی – مجتمع پزشکی پارک کلینیک

تلفن تماس :

۳۲۲۶۸۱۸۱

مرکز مشاوره شادزی کرمان

آدرس ۱ : – بلوار جمهوری – بعد از ۳ راه هوانیروز – مجتمع پزشکی تجاری برج اول طبقه ۶ واحد ۶

تلفن تماس : ۳۲۶۴۸۲۹۰

آدرس ۲ : – خیابان استقلال روبروی بیمارستان سید الشهدا جنب ساختمان پزشکان حکیم مرکز مشاوره شادرزی – دکتر ویداسادات رضوی

تلفن تماس : ۳۲۴۷۶۶۲۸

مرکز مشاوره همراز کرمان

آدرس  :- باغملی – ساختمان اطلس – واحد ۳۰۶

تلفن تماس : ۳۲۰۰ ۳۲۲۲ ۰۳۴

مرکز مشاوره اردیبهشت کرمان

آدرس ۱ : شعبه یک :کرمان،انتهای بلوار فردوسی،ساختمان پزشکان آراد طبقه اول واحد ۵

تلفن تماس : ۳۲۲۲۱۴۸۹

آدرس ۲ : ،خیابان امام جمعه کوچه ۸ پلاک ۱ طبقه اول

تلفن تماس : ۳۲۴۶۹۴۴۸

در ادامه نیز مابقی اسامی روانشناسان کرمان را می توانید ببنید. توجه داشته باشید که تمامی لیست منتشر شده از بهترین مراکز مشاوره کرمان می باشند که دارای پروانه از مراجع ذی ربط هستند.

اگر بعنوان روانشناس کودک شاغل درکرمان هستید و یا در دیگر زمینه های مشاوره شاغل هستید و هنوز نام خود را درلیست نیم بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب ، مشخصات خود را وارد و منتظر تایید بمانید. اگر بدنیال مرکز مشاوره در دیگر شهرستانهای استان کرمان هستید نیز بر روی لینک مراکز مشاوره شهرستانهای کرمان ( اینجا ) کلیک کنید.

دکتر بنی اسد زمینه فعالیت : مشاوره خانواده در کرمان و دیگر زمینه ها

آدرس: خیابان استقلال – نبش کوچه شماره ۹ – مجتمع پزشکی بوعلی (مشاهده آدرس بر روی نقشه)تلفن: ۳۲۴۷۸۳۷۶

دکتر اکرم خداییزمینه فعالیت : در همه زمینه ها

آدرس: خیابان استقلال – حدفاصل کوچه شماره ۳ و ۵ – ساختمان پزشکان صدف (مشاهده آدرس بر روی نقشه)تلفن: ۳۲۴۵۰۸۴۵

کلینیک مشاوره روانشناسی – پویا

آدرس : چهار راه طهماسب آباد جنب بانک ملت

شماره تماس:۰۹۱۳۳۴۱۴۶۸۳

از نظر ما بهترین کلینیک مشاوره و یا بهترین دکتر روانشناس کرمان مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس و یا مشاور با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند. ما در لیست مراکز مشاوره کرمان سعی کردیم لیستی از بهترین مراکز روانشناسی را که همگی دارای تاییده و مجوز  هستند را ذکر کردیم.

لیست مراکز مشاوره در بالا شامل مرکز مشاوره خوب در کرمان است که هنوز در حال تکمیل شدن است. اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در کرمان و یا روانشناس کودک در کرمان و یا مرکز مشاوره خانواده در کرمان هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید این لیست خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین می توانید مراکز مشاور خانواده تهران ، رواشناسهای شیراز ، اهواز ، کرج را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

سازمان بهزیستی استان کرمان

مشاوره تلفنی رایگان کرمان

سازمان نظام روانشناسی

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

***** کلیه خدمات ما شامل… ویراستاری و پاورپوینت پایان نامه رایگان ارائه می شود.

انجام پروپوزال… های بین المللی )
علوم تربیتی ( مشاوره و راهنمایی ، برنامه ریزی تحصیلی ، خانواده ، مشاوره شغلی )
اقتصاد ( نظری ، بازرگانی…


فروش میز برش شیشه صنعتی خرید… 12 سال تلاش نظامند، چهار رقمی شدن خانواده مشتریان کارن ماشین را با… و 10سال خدمات پس از فروش
نصب رایگان در محل خریدار توسط تکنسین…

جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها هم اکنون… کانال تلگرام:karenmachine


*** فروش دستگاه دیاموند شیشه… 12 سال تلاش نظامند، چهار رقمی شدن خانواده مشتریان کارن ماشین را با… و ضمانت بی قید و شرط
جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها هم اکنون… تلگرام:karenmachine

مشاوره تلفنی رایگان کرمان


🌺🌺Ӿ… سلامتی را به دوستان و خانواده خود هدیه کنید
ارسال رایگان به تمام نقاط کشور
جهت مشاوره رایگان و سفارش محصول با شماره درج شده تماس بگیرید


ثبت نام دیپلم درسی در کلیه… شهریه به صورت اقساط.
جهت مشاوره و شرکت در همایش رایگان با شماره های


فروش انواع دمنوش های کبد… جامعه اپیدمی شده و تقریبا تو هر خانواده حداقل یک نفر به کبد چرب مبتلاست… ای
#گانودرما

🌼از مشاوره تا درمان کنار هم هستیم… رایگان در کنار رژیم غذایی و رژیم… ایران رایگان🛫🚛


♨️فروش انواع رنگ های پیگمنت… ثبت 60524

لطفا جهت سفارش ، مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر با ما تماس…


اجاره دستگاه فتوتراپی با…
_ درمان زردی نوزاد در آغوش گرم خانواده
_ آموزش توسط پرسنل بیمارستان
همین حالا تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید .


باسلام
مشخصات سم کانسیل … کنترل علفهای هرز مقاوم به خانواده سولفونیل اوره ها را دارد.
ارسال رایگان به سراسر کشوذ.
جهت خرید یا مشاوره تلفنی رایگان تماس حاصل فرمایید.


فروش ویژه سگ گلدن رتریور
پرستار و نگهبان خانواده
مهربان و باهوش (بازیگوش)
توله و بالغ نر و ماده
انگل زدایی و واکسیناسیون کامل
دارای گواهی اصالت و سلامت مادام العمر کتبی
گارانتی 24 ساعته جهت تعویض
جهت مشاوره و بازدید رایگان با ما تماس بگیرید

عسکری


انواع آموزش سگ های گارد و نگهبان آموزش مقدماتی.مقدماتی
بهترین قیمت
زیر قیمت بازار و تهران و کرج
(کادر مجرب)
پیشرفته.گارد.گارد خانواده.نگهبانی رفع انواع ناهنجاری در بهترین پانسیون در کرج تحت نظر اداره دامپزشکی در کرج در تمامی هفته در محل شماهم نیز آموزش داده میشود برای مشاوره رایگان تماس بگیرید


فروش دمنوش مصفی خون مخصوص… اثربخشی بیشتر همراه میوههای خانواده مرکبات، هویج، چغندر، کلم بروکلی، گردو، زغال اخته، آووکادو، کلم
از مشاوره تا درمان کنار شما هستیم
همراه با رژیم غذایی و رژیم فکری
ارسال به تمام نقاط کشور رایگان
خانم سحر شریف


🍄شکلات دارای طعم… گرم این نوشیدنی برای همه اعضای خانواده لذت بخش خواهد بود شکلات داغ… مشکلات گوارشی

📞جهت مشاوره و ثبت سفارش باشماره زیر تماس… غذا و دارو

🌍ارسال رایگان به سراسر ایران ✈
به همراه تخفیف ویژه 💣💣


✳خواص و تأثیرات پک درمان… اثربخشی بیشتر همراه میوههای خانواده مرکبات، هویج، چغندر، کلم… آگاهی از اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تماس بگیرید. 🌻

✔ ضمانت اصالت و کالا
⍰ … حضوری (فروشگاه مرکزی) و غیر حضوری


سرطان پروستات، شایع ترین… می دهد جهش در ژن brca-2 که در خانواده ژن های سرکوب کننده تومور… عادت های غذایی ممکن است
ارسال رایگان به سراسر ایران
جهت مشاوره وثبت محصول با شماره درج شده تماس بگیرید.


11 ویتامین مورد نیاز و ضروری
1️⃣… گانودرما،  سلامتی را به دوستان و خانواده خود هدیه کنید🍄

ارسال رایگان به تمام نقاط کشور
جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره درج شده تماس بگیرید


search
قهوه گانودرما
م… بیشتر، این قارچ وارد رژیم غذایی خانواده ها شد و چینیها را به پوستهای… استخوان را بالا میبرد .
ارسال رایگان به سراسر ایران
جهت مشاوره وثبت سفارش با شماره درج شده تماس بگیرید.


دستگاه دور کننده گربه ، سگ… uaw987-f دور کننده گربه ، سگ و خانواده آنها می باشد .

– محدوده… لیسانس آمریکا

لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات فنی بیشتر از تماس… : parselectronic.co@gmail.com


💎برند چائو لیدی شامل محصولاتی است که می توانند نیازهای کامل خانواده را پوشش داده و با کیفیت خود رضایت خاطر شما را برآورده کنند

📞جهت مشاوره و ثبت سفارش باشمارهزیر تماس بگیرید

🌏ارسال رایگان به سراسر ایران
به همراه… 500 گرمی
کرم پای کودک
و…


سلامتی را از طبیعت گرفته… بیشتر دمنوش به همراه میوه های خانواده مرکبات، هویج، چغندر، کلم… ضمانت اصالت و کیفیت کالا
⍰ مشاوره حین مصرف
🚚 امکان… رایگان و ثبت سفارش تماس حاصل فرمایید. 🌻


مشاوره تلفنی رایگان کرمان

فروش ویژه سگ های نگهبان چاو… همدم خیلی وفادار و مناسب برای خانواده است
چاوچاو ها به صورت غریزی… کامل
جهت بازدید از مجموعه و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

عسکری


چاپ با کیفیت این اقلام مجموعه… می دهند. علی رغم اینکه مانند یک خانواده در کنار هم هستند ولی هر کدام…


خرید و فروش بهترین دستگاه… تأثیر مستقیمی بر سلامت و رفاه خانواده شما دارد.
گروه بازرگانی… کنندگان گرامی می توانند جهت کسب مشاوره فنی رایگان جهت خرید و مقایسه دستگاه تصفیه آب خانگی با ما در تماس باشید.


معرفی:
رنگ های خمیری از… اپوکسی صدفی نبوده و کروم های هم خانواده هر رنگ به هر رال رنگی اضافه… اطلاعات بیشتر درمورد دوره ها و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید و یا از… باربد:
instagram.com/iabarbod


فروش دمنوش مصفی خون و دمنوش… جامعه اپیدمی شده و تقریبا تو هر خانواده حداقل یک نفر به کبد چرب مبتلاست… بین دو کتف انتشار داشته باشد!
از مشاوره تا درمان کنار هم هستیم.

ارسال به تمام نقاط ایران 🌻

مشاوره
رایگان سحر شریف ✔✔✔✔✔✔


از خصوصیات بارز این سم قارچ… است و آن را جهت کنترل بیماریهای خانواده اُمایستها منحصر بفرد کرده… سر تا سر کشور
جهت سفارش محصول یا مشاوره رایگان با کارشناسان تماس بگیرید.


بوتاکلر 60% ec
نام تجاری: ماچتی
گروه: خانواده استانیلیدها/acetanilide
پادزهر… استفاده است.
جهت سفارش محصول یا مشاوره رایگان تماس بگیرید
همراه با ارسال سریع محصول به سرتاسرکشور


💫🌾 سبوس برنج… برای افرادی که به سلامتی خود و خانواده شان اهمیت می دهند. 🌾💫

جهت آگاهی از اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش تماس بگیرید. 🌻

✔ ضمانت اصالت و کالا
⍰ … حضوری (فروشگاه مرکزی) و غیر حضوری


از مصرف الکل، غذاهای سرخ… اثربخشی بیشتر همراه میوههای خانواده مرکبات، هویج، چغندر، کلم… کلم و گل کلم استفاده شود.
ارسال رایگان به سراسر ایران
جهت مشاوره وثبت محصول باشماره درج شده تماس بگیرید.


نمایندگی رسمی قفل و یراق… امنیت و حفاظت از خانه و اعضای خانواده شما بر روی انواع درب معمولی… شرکت جهت ارائه خدمت به طور رایگان پاسخگوی شما میباشند.
**… رسمی محصولات ، پاسخگویی و مشاوره رایگان ،نصب در اسرع وقت ، متخصص بودن نصابان شرکت و وقت شناس بودن
*************


لاغری و رسیدن به وزن ایده… کاهش وزن می شود. قهوه دارای یک خانواده بزرگ می باشد چرا که ترکیبات… می کنند.
کاهش وزن تضمینی
ارسال رایگان به تمام نقاط کشور
جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش با شماره درج شده تماس بگیرید


گانودرما چیست ؟

قارچ گانودرما… بیشتر، این قارچ وارد رژیم غذایی خانواده ها شد و چینی ها را به داشتن… آگاهی از اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان و خرید محصول تماس حاصل فرمایید. 🌻


1. علفکش کانسیل اکتیو مختص… قابلیت کنترل علف های هرز مقاوم به خانواده سولفونیل اوره ها دارد .
7…. دو هفته کنترل کند.
جهت سفارش یا مشاوره رایگان تماس بگیرید
همراه با ارسال سریع محصول به سرتاسرکشور


علف کش کانسیل اکتیو : کانسیل… قابلیت کنترل علف های هرز مقاوم به خانواده سولفونیل اوره ها دارد .
7…. کنترل کند.
جهت سفارش محصول یا مشاوره رایگان تماس بگیرید:
09146896697
09058174793


فروش گانودرما ، کلیه محصولات و کافه ها به همراه قارچ گانودرما . اگر خواستار سلامتی خود و خانواده های خود هستید با مشاوره رایگان برای تمام عزیزان خود بهترین هدیه را به ارمغان ببرید
برای اطلاعات بیشتر و مشاوره تماس حاصل فرمائید


تدریس خصوصی زبان آلمانی به… برای متقاضیان اخذ ویزای پیوست به خانواده به صورت تضمینی در امتحان… studienbewerber

4. مشاوره رایگان جهت متقاضیان ویزای تحصیلی… ( دارنده مدرک گوته و تست داف )


پیش از معرفی مرکز مشاوره روانشناسی کرمان بر خود لازم می دانیم نکته ای را در خصوص خدمات جدید مشاوره متذکر شویم. در حال حاضر خدمات جدیدی تحت عنوان مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و… ارائه می شود. این نوع خدمات به هموطنان عزیز کمک می کند تا بدون نیاز به مراجعه حضوری و در هر زمان از شبانه روز با مشاوران روانشناسی در ارتباط باشند. این شیوه مشاوره، موجب می شود تا کاربران قدرت انتخاب بیشتری در انتخاب مرکز مشاوره روانشناسی داشته باشند. و بدون نیاز به مراجعه حضوری، خدمات مور نظر را دریافت نمایند.

حتماً بخوانید: مشخصات یک مرکز مشاوره روانشناسی خوب

شما به جای مراجعه حضوری به مرکز مشاوره روانشناسی کرمان می توانید از خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب استفاده کنید. در مرکز مشاوره روانشناسی صدای رهیاب از متخصصین و روانشناسان مطرح و معتبر شهر تهران استفاده می شود. هموطنان عزیز می توانند به صورتی تلفنی از سراسر ایران، از هر شهر یا روستایی با متخصصان روانشناسی تهران در ارتباط باشند. در این شیوه مشاوره، علاوه بر اینکه نیاز به مراجعه حضوری حذف می شود. هزینه های مشاوره نیز کاهش می یابد.

برای استفاده از خدمات مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب تنها کافی است با استفاده از تلفن ثابت شماره 9099075226 را بدون پیش شماره شماره گیری کنید. و از مشاوره مشاوران زبده مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی صدای رهیاب استفاده نمایید.

مشاوره تلفنی رایگان کرمان

در استان کرمان شهرهای زیادی وجود دارند. بسیاری از هموطنان ما به دلیل عدم شناخت نسبت به مراکز مشاوره روانشناسی، نمی توانند بیماری یا اختلالات خود را درمان کنند. از این رو در اختیار قرار دادن آدرس مراکز مشاوره روانشناسی استان ها می تواند نقش اساسی در درمان مشکلات و اختلالات روانی هموطنان داشته باشد. در این مقاله آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرمان را در اختیار کاربران قرار داده ایم. تا هموطنان عزیز بتوانند به تفکیک شهر و با توجه به محل سکونت خود، اقدام به دریافت مشاوره روانشناسی نمایند.

بسیار مهم: هدف مرکز مشاوره تلفنی صدای رهیاب از ارائه آدرس و تلفن مرکز مشاوره روانشناسی کرمان، صرفاً سهولت و دسترسی بهتر هموطنان به مراکز مشاوره می باشد. لذا مرکز مشاوره صدای رهیاب هیچ مسئولیتی در قبال کیفیت مشاوره یا آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرمان ندارد.

آدرس و شماره تلفن مرکز مشاوره روانشناسی کرمان تقدیم می گردد:

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرمان – شادزی: خیابان استقلال روبرو بیمارستان سید الشهداء شماره تماس: ۰۳۴۱-۲۴۶۵۳۲۴– ۰۹۱۳۱۴۰۸۲۹۳

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرمان – شایگان: پارک نشاط خیابان سعدی ۷ ساختمان پزشکان شماره تماس: ۰۳۴۱-۲۲۲۲۳۵۵—۰۹۱۳۲۹۵۶۴۴۰

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرمان – پویا: چهار راه طهماسب آباد جنب بانک ملت شماره تماس: ۰۳۴۱-۲۴۴۳۸۸۹–۰۹۱۳۳۴۱۴۶۸۳

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرمان – رهنما: خیابان آبنوس کوچه شماره ۸ برج آبنوس شماره تماس: ۰۳۴۱-۲۴۷۸۶۱۸–۰۹۱۳۲۹۷۷۹۰۹

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرمان – اوج: چهار راه طهماسب آباد جنب بانک ملت شماره تماس: ۰۳۴۱-۲۴۴۶۲۷۰–۰۹۱۳۳۴۱۲۷۱۱

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرمان – مهر آوران: میدان آزادی ابتدای بهمنیار ساختمان والعصر طبقه ۳ واحد ۳۲ شماره تماس: ۹۱۳۲۹۸۰۹۵۸

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرمان – مهراد: چهارراه باغ ملی ساختمان پزشکان دی شماره تماس: ۰۳۴۱-۲۲۶۸۶۸۶—۰۹۱۳۳۹۷۶۱۶۳

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرمان – وصال: خیابان جهاد کوچه جیحون ( جهاد ۳ ) شماره تماس: ۰۳۴۱-۲۲۶۰۹۱۶—-۰۹۱۳۱۴۲۳۵۰۹

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرمان – کامیاب: پارک نشاط بعد از نشاط ۷ مجتمع یلدا طبقه سوم شماره تماس: ۰۳۴۱-۲۲۲۷۱۸۱

آدرس مرکز مشاوره روانشناسی زرند – راز: زرند: بلوار باهنر شماره تماس: ۹۱۳۳۴۲۴۷۲۱

نویسنده: مرکز مشاوره رهیاب

جهت مشاوره درباره «شماره تلفن و آدرس مرکز مشاوره روانشناسی کرمان» می توانید از طریق خط ثابت بدون گرفتن کد با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس با 26  52  907  909 از سراسر کشور

تماس با 48  56  230  909 از استان تهـران

جهت مشاوره از طریق موبایل اینجا کلیک نمایید.

مرکز مشاوره صدای رهیاب در راستای گسترش خدمات روانشناسی و ایجاد امکان دسترسی تمامی هموطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، فاز اول کار خود را در زمینه های مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی آغاز کرد. به فضل پروردگار مرکز مشاوره تلفنی و حضوری صدای رهیاب با پیشرفت فاز اول خود و در راستای همه گیرتر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره آنلاین، مشاوره تصویری و مشاوره خارج از کشور با هموطنان عزیزمان نیز فعالیت خود را توسعه بخشیده است. در حال حاضر در مرکز مشاوره صدای رهیاب، شما می توانید از مشاوره روانشناسان زبده در حوزه های مختلف مثل مشاوره تحصیلی، خانواده و روانشناسی بهره مند شوید. امید است که شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره صدای رهیاب، کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

مشاوره تلفنی رایگان کرمان
مشاوره تلفنی رایگان کرمان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *