مشاوره رایگان جوش صورت

 
helpkade
مشاوره رایگان جوش صورت
مشاوره رایگان جوش صورت

مشترک خبرنامه‌ی ما شوید. تا جدیدترین مطالب را در ایمیل خود دریافت کنید

مشترک خبرنامه‌ی ما شوید. تا جدیدترین مطالب را در ایمیل خود دریافت کنید

پورتال سلامت گستر یاسیما با مشارکت جمعی از متخصصین پوست، مو و زیبایی و متخصصین ICT کشور جهت افزایش دانستنیهای صحیح پزشکی مرتبط با بیماری های پوست و مو و ناخن و درمان آنها و همچنین مراقبتهای پوستی و زیبایی و در نتیجه ارتقاء سطح سلامت جامعه در سال 1395 آغاز به کار نمود. امیدواریم با یاری شما عزیزان به اهداف خویش برسیم.

مشاوره رایگان جوش صورت

زحمت حضور در صف های طولانی نوبت و هزینه رفت و آمد را به حداقل برسانید

در هر زمان از شبانه روز، حتی ایام تعطیل به طور مستقیم با پزشکان گفتگو کنید

پزشکان تضمین شده ما تا دریافت کامل پاسخ،شما را همراهی میکنند

برای گفت و گو بهتر و راحت تر،مستندات پزشکی و تصاویر آزمایشات خود را آنلاین ارسال کنید

نگران نباشید! بدون انتظار برای مراجعه حضوری، همزمان با چند پزشک متخصص مشورت کنید

مشاوره رایگان جوش صورت

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور کامل بازگردانده میشود

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

آنچه شما درباره مشاوره آنلاین گفته اید

اگر سوال در خصوص مسائلی چون: بیماری های پوست و مو – تزریق ژل و بوتاکس . لیزر – مشاوره زیبایی و جوانسازی، کاشت مو ، لیزر، لیزر جوانسازی، لیپولیز ،جراحی با لیزر و لیزر مو های زائد دارید، می توانید به صورت آنلاین از متخصصین این حوزه مشاوره آنلاین پوست و مو دریافت کنید.

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

آیا قصد انتخاب محصول دیگری دارید؟

شما 0 محصول در سبد خریدتان دارید. مشاهده محصولات انتخابی 0

© 2014 Magento Demo Store. All Rights Reserved.

© 2016 تمامی حقوق متعلق به فروشگاه بزک هست

09308665973 @bazaakir@M_bazaakir

مشاوره رایگان جوش صورت

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه زیبایی بزک هست

طراحی و برنامه نویسی امیر اکرمی

جهت مشاوره رایگان

روی برنامه مورد نظر کلیک نمایید

لیپوم یک تومور خوش‌خیم بافت چربی است که بصورت یک غده چربی زیر پوست که ظاهری برجسته و گنبدی شکل ، نرم و خمیری دارد و به راحتی با فشار انگشت قابل حرکت است، می‌باشد. این وضعیت در هر نقطه‌ای از بدن که در آنجا سلول‌های چربی وجود داشته باشد، می‌‌تواند ایجاد شود. درمان این بیماری عمل جراحی است. ادامه مطلب

جوش می‌تواند از خود لک قرمزی،لک تیره، اسکار تورفته(آیس پیک، باکسکار، رولینگ) یا حتی اسکار برجسته برجا بگذارد. هدف نهایی برای درمان اسکار آکنه بهبود جای آکنه است و نه ناپدید شدن کامل آن. درصد بهبود بستگی به نوع اسکار و رنگ پوست فرد دارد. ادامه مطلب

خال اپیدرمال یک اصطلاح است برای گروهی از ضایعات پوستی که لایه خارجی پوست یعنی اپیدرم را درگیر می‌کند که انواع آن خال سباسه، بکر،کمدونیکوس، وروکو می‌باشد که علائم مختلفی دارد. در سندرم خال اپیدرمال، علاوه بر خال اپیدرمال (سطحی) اختلالات داخلی به صورت ضایعات عصبی،چشمی و اسکلتی نیز دیده می‌شود. ادامه مطلب

PRF (فیبرین غنی از پلاکت) یک فرم پیشرفته PRP (پلاسمای غنی از پلاکت) است که برای درمان ریزش مو استفاده می‌شود. پی آر پی فاقد گلبول‌های سفید، فیبرین و سلول‌های بنیادی است که در بازسازی بافت نقش دارد اما در پی آر اف موجود است.پی آر اف هم در زیبایی و هم در ریزش مو استفاده می‌شود. ادامه مطلب

در ذهن ما تفکرات گوناگونی درمورد زگیل تناسلی (HPV) وجود دارد که در بیشتر موارد اشتباه است مثل همیشه HPV منجر به سرطان می‌شوند، HPV را تا آخر عمر خواهیم داشت، اگر همیشه از کاندوم استفاده کنیم نمی‌توانم HPV داشته باشم، عفونت HPV همیشه با علائم همراه است یا واکسن می‌تواند زگیل را درمان کند و غیره. ادامه مطلب

مشاوره رایگان جوش صورت

ممنونم از خانم دکتر عزیز و مهربونم ،ب خاطر شرایط کرونا ویزیت آنلاین داشتم و خیلی راضی هستم . ممنون ک تو این شرایط ویزیت انلاین و دارید تا افرادی ک مثل ما کیلومترها دورن بتونن استفاده کنند از تجربیات بسیار خوب خانم دکتر .

خیلی راضی بودم، ممنونم از خانم دکتر ملکی و باقری عزیز و باقی همکارانشون.

عرض سلام خدمت خانم دكتر عزيز
سپاس از همه زحمات شما
شما جزءاستثنا پزشكان متخصصي هستين كه براي بيمار خود وقت ميذارين و با دلسوزي و حوصله تمام مرحله تشخيص و تجويز را انجام ميدين
خواستم اينجا از شما قدرداني كنم و براتون از خدا سلامتي وطول عمر را خواستارم.

سلام خانم دکتر ملکی مهربون و عزیز.من چندماهی میشه صورتم پر از آکنه و لک های قهوه ای شده بود، در حدی که حاضر نبودم خودم رو تو آینه نگاه کنم یا بیرون برم.حقیقتا خداروشکر میکردم کرونا اومدو با ماسک باید بیرون برم یا دیگه قرار نیست مهمونی برم.که ده رو پیش اومدم پیش شما،برام محلول و دارو نوشتین و لیزر انجام دادین، صورتم پوسته ریزی کرد و لایه برداری شد.و خیلییی از لکه های قهوه ایم رفت ، جوش هام کم شد و چربی پوستم کنترل شد.یعنی انقدر ذوقشو دارم.باز اعتماد بنفسم برگشته.خیلیییی ماهییین.خیلییییی

با عرض سلام خدمت خانم دكتر عزيز .من حدود هفت سال پيش عمل ليپوليز شكم و پهلو انجام دادم و همزمان تزريق چربي به ناحيه صورت الان كه هفت سال ميگذره تزريق چربي در ناحيه صورت عالي بوده و ماندگار البته من در دو مرحله تزريق را انجام دادم عمل ليپوليز شكم و پهلو هم نتيجش چيزي شبيه معجزه بود براي من چون من اصلن اضافه وزن نداشتم و فقط شكم داشتم كه تمام راه ها را براي از بين بردنش امتحان كرده بودم و أنواع ورزش ها را امتحان كرده بودم .عمل ليپوليز خيلي عاليه به شرط اينكه بعدش خيلي مراقب رژيم و ورزش باشيم

استفاده از مطالب این سایت فقط با ذکر منبع مجاز می‌باشد

آکنه در میان نوجوانان و جوانان شایع است. این بیماری می‌تواند در اواسط بیست سالگی افراد یا حتی بعد از آن ظاهر شود. درمان موفقیت آمیز آکنه توسط کرم‌ها و ژل‌های موضعی و یا آنتی‌بیوتیک‌ها بسیار دشوار است. آکنه می‌تواند اثرات مخربی بر اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس افراد داشته باشد.

لیزر جدیدترین فنّاوری برای مبارزه با آکنه محسوب می‌شود. از اکتبر ۲۰۰۲، لیزرهای مختلفی برای درمان جوش صورت و بدن از سازمان غذا و داروی امریکا  FDA تأییدیه دریافت کرده‌اند. لیزر درمانی همراه برخی داروها، مانند آکوتان (Accutane)، می‌تواند میزان غدد چربی فعال را کاهش دهد.

نکاتی برای مدیریت بیماری آکنه:

 همه ما تعداد زیادی غده کوچک درست در زیر سطح پوست (به نام غدد سباسه) داریم. این غدد روغنی طبیعی به نام سبوم را تولید می‌کنند. این روغن، پوست را صاف و انعطاف‌پذیر می‌کند. هنگامی که سبوم بیش از حد تولید شود، درون فولیکول‌های مو تجمع می‌یابد. در نتیجه محیط بسیار مطلوبی برای رشد یک نوع باکتری به نام باکتری آکنه فراهم می‌شود. این اتفاق می‌تواند در سراسر بدن از جمله صورت، گردن، پشت (که گاهی اوقات به آن به کنه “bacne” می‌گویند) و قفسه سینه رخ دهد. این باکتری علت جوش صورت و التهاب پوست می‌شود. در موارد شدید باعث ایجاد کیست‌هایی در زیر سطح پوست می‌شود، در صورت پاره شدن این کیست‌ها جای جوش یا اسکار ایجاد می‌شود.

مشاوره رایگان جوش صورت

 بدن شما برای آنکه به‌درستی وارد مرحله بلوغ شود، نیازمند ترشح مواد شیمیایی خاصی (هورمون‌ها) در زمان‌های خاص است. این هورمون‌ها که اغلب تحت عنوان هورمون‌های جنسی (تستوسترون، آندروژن و DHEAS) شناخته می‌شوند، باعث بزرگ شدن غدد چربی پوست می‌شوند. درنتیجه سبوم بیشتری تولید می‌گردد. این فرایند معمولاً از زمان بلوغ آغاز می‌شود.

 اگر شما مبتلا به جوش صورت  ‌باشید، پس کاندیدای مناسبی برای درمان با لیزر هستید. لیزر فناوری نوینی در خصوص مبارزه با آکنه محسوب می‌شود. اگر از داروهای حساسیت زا نسبت به نور استفاده می‌کنید، ممکن است نیاز باشد ۶ ماه مصرف داروها را متوقف نمایید.

در خانه پوست هدف ما درمان علت زمینه‌ای آکنه می‌باشد. یعنی هدف قرار دادن باکتری‌هایی که باعث عفونت می‌شوند. ما این کار را در طی یک دوره درمانی خاص که متناسب با پوست و شرایط شما است، انجام می‌دهیم. این برنامه در طول مشاوره و معاینه شما طرح‌ریزی می‌شود. ما می‌توانیم آکنه صورت، گردن، پشت و قفسه سینه را از طریق ترکیبی از روش‌های لایه‌برداری، داروهای ترمیمی و محصولاتی که نتیجه آن‌ها به اثبات رسیده است، درمان نماییم.

 چندین لیزر مختلف برای درمان جوش استفاده می‌شود، اما به‌طور کلی آن‌ها از طریق یکی از روش‌های زیر آکنه را درمان می‌کنند:

اغلب لیزرهای درمان اکنه دردناک نیستند هر چند برخی آن‌ها مقداری ناراحتی ایجاد می‌کنند. در این موارد یک نوع کرم مخصوص بر روی پوست اعمال می‌شود تا ناراحتی به حداقل میزان ممکن برسد.

 بسته به نوع لیزر برای درمان جوش صورت  تغییر قابل مشاهده‌ای بر روی پوست ظاهر نخواهد شد، مگر مقداری قرمزی خفیف که پس از اعمال لیزر ایجاد می‌شود. معمولاً قرمزی صورت پس از یک ساعت فروکش خواهد کرد. اگر قرار باشد که شما تحت درمان لویولن” Levulan ” (نوعی درمان موضعی که در آن ابتدا موادی بر روی پوست قرار می‌گیرد و سپس توسط لیزر فعال می‌شود) قرار بگیرید، پوست شما پس از لیزر ظاهری شبیه آفتاب سوختگی به خود می‌گیرد که معمولاً چند روز پس از لایه‌برداری برطرف می‌شود.

 معمولاً آکنه در گردن، قفسه سینه و پشت بیشتر ظاهر می‌شود. لیزر می‌تواند به‌خوبی بر روی تمام این مناطق و همچنین جوش صورت اعمال شود.

  نتایج لیزر درمانی از بیماری به بیمار دیگر متفاوت است و به نوع لیزر استفاده شده بستگی دارد. معمولاً نتایج لیزر درمانی پس از جلسه دوم یا سوم درمان، ظاهر می‌شود. بسته به نوع لیزر استفاده شده، پس از سه هفته تا دو ماه از درمان، نتایج قابل مشاهده خواهند بود.

 زمان اثر لیزر درمانی در افراد مختلف متفاوت است. در برخی موارد نیاز خواهد بود که بیمار سالی یک الی دو بار درمان را تکرار نماید.

  بله این درمانی بسیار امن است. این شیوه درمانی طوری طراحی شده که بدون آنکه آسیبی به پوست برسد، آکنه کنترل گردد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشاوره رایگان در تلگرام

> لیزر موهای زائد صورت و بدن

> فرم دهی و برجسته کردن لب

> رفع چین و چروک صورت با بوتاکس

> زاویه دار کردن فک و صورت

> لایه برداری و پلینگ پوست

> لیفت و کشیدن پوست صورت با نخ

> جوانسازی و شادابی پوست با میکرونیدلینگ

چه روز و ساعتی با شما تماس بگیریم؟

فروشگاه اینترنتی لیانا از سال 1394 مفتخر است تا محصولات آرایشی، بهداشتی و تخصصی مراقبت پوست اورجینال را با قیمت مناسب و در اسرع وقت در اختیار شما مصرف کننده گرامی قرار دهد و خاطره خوش خریدی راحت و سریع را به شما هدیه دهد.

کاربر گرامی، استفاده از اعتبار، صرفاً برای مشاوره ویدئویی، تلفنی و مشاوره متنی قابل استفاده است
و برای ویزیت های حضوری قابل استفاده نیست.

مشاوره متنی
شروع قیمت از 10،000 تومان


مشاوره ویدئویی
شروع قیمت از 19،500 تومان

مشاوره رایگان جوش صورت


نوبت حضوری
رزرو آنلاین و قطعی نوبت حضوری

سلام.چند وقت آکوتان خوردید!؟دقیقا چند تا قرص!یه عکس از جوش هاتون بفرسید تا شدت و نوعشو ببینم

جوشهاتون در حد متوسطه نیازی به آکوتان مجدد نداره یه دوره یک ماهه داروهای زیر را مصرف کنید نتیجه شو به من بگیدکپسول داکسی سایکلین 100 میلی گرم روزی یک عدد 1 ساعت قبل از ناهارپن مخصوص پوست آکنه ایی مدیپن روزی دوبارجهت شستشوی صورتژل آزلائیک اسید 20% مای روزی یکبار جوش های صورتژل پنوکسیل 5% شبی یکبار جوش های صورت

از استرس ،مصرف فلفل و ادویه و فست فود و انواع سس ها و شیرینی های تر و خامه ایی و کاکائو پرهیز کنید .کرم پودر و پن کیک استفاده نکنید

بله درسته


پوست

سلام میشه یه صابون برا شست و شوی صورت با یه کرم ضد آفتاب برا پوست چرب و آکنه دار معرفی کنید بهم؟

جراحی ناخن فرورفته در گوشت و بد فرم شدن شکل ناخن

سه بار ناخن هر دو شست پایم را جراحی کردم بالاخره خوب شد ولی هم بد فرم شده یکی باریک و دیگری کناره های ناخن گوشتالو شده هم رنگ ناخنم تغییر کرد و رفته رفته هم قد ناخنم کوچکتر میشود مخصوصا که یکی اصلا به گوشت وصل نیست و بر اثر ضربه ناخن از گوشتم جدا شده فقط از پائین ناخن به گوشت وصل است، آیا میشود درمان کرد و ناخنم را ترمیم کرد


دانه های ریز سفید روی پوست دست

سلام . جدیدا دونه های ریز سفید رنگی رو پوست دستم میبینم که امروز متوجه شدم داره بیشتر میشه و روی دوتا دستام هم هستن
گاهی هم خارش دارن


جوش صورت

سلام وقتتون بخیر من 20 سالمه و چندین ساله باجوش های پوستم درگیرم ودیگ واقعا روی اعصاب وروانم اینا اثرگذاشتن


حساسیت پوستی

سلام
دستها و پاهام وقتی زیاد. در. اب می مانند شروع به قرمز شدن وخارش میکنن مثلا وقتی استخر میرم یا ماشین می شورم
وقتی هم که دستم خشک می شود همه چی تمام می شود


مجوزهای قانونی


برخی از افتخارات


مجوزهای قانونی


برخی از افتخارات

کاربر گرامی، استفاده از اعتبار، صرفاً برای مشاوره ویدئویی، تلفنی و مشاوره متنی قابل استفاده است
و برای ویزیت های حضوری قابل استفاده نیست.

مشاوره متنی
شروع قیمت از 10،000 تومان


مشاوره ویدئویی
شروع قیمت از 19،500 تومان

مشاوره رایگان جوش صورت


نوبت حضوری
رزرو آنلاین و قطعی نوبت حضوری

سلام،جوش ها هم سر سفید و هم سر سیاه هستن؟پریودها منظمه؟

ممنونمتغذیه حتماً رعایت بشه، شیرینى،شکلات،آجیل،خامه ،غذاى سرخ کردنى حتى المقدور کم بشهژل آداپالن یک شب درمیان بزنن و صبح با شامپو بچه شست و شو بدنکرم هاى آرایشى و ضدآفتاب فعلاً نزنننتیجه چند هفته بعد اطلاع داده بشه.


مو

باسلام،من چند وقتیه دچار ریزش مو شدم، قرص زینک وماینوکسیدیل هم مصرف کردم ولی تاثیری نداشته،ریزش مو و تاسی خیلی کم در خانواده ی ما ارثیه ،میخواستم خواهش کنم دارو،و رژیم غذایی به من بدین که مشکلم حل شه.
ممنون


قارچ ناخن

با سلام و عرض ادب.
آقای دکتر من حدود دو هفته ای میشه که ناخنم اینجوری شده،البته اولش کمتر بود ولی حس میکنم داره بیشتر میشه. هیچ دردی ندارم و البته همیشه لاک روی ناخنم هست .
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید و در صورت امکان برایم دارو تجویز کنید.


معرفی کرم دور چشم

سلام امکانش هست یه کرم دور چشم (برای رفع چروک و تیرگی) بهم معرفی کنید؟ البته فعلا چروک ندارم برای پیشگیری میخوام. زیر چشمم کمی سیاهه. من 30 سالمه و پوست صورتم مختلطه. قیمتشم مناسب باشه. نظرتون راجع به کرم دور چشم beutisa چیه؟ به نظرتون برام مناسبه؟ ممنونم


ریزش مو

سلام، وقت بخیر، بنده 36 سال دارم از 15 سالگی موهای من شروع به ریختن کرد، از لحاظ ژنتیکی کلا موهای بسیار پر پشتی و ضخیمی داریم،
اما در سه سال آخر بیشتر شده طوری که به یک پنجم رسید حجم موهام، با یکبار شانه کردن کف زمین پر مو میشه و بسیار نازک و خشک و وز شده از سه سال پیش قسمت شقیقه کاملا سفید شده، به پزشک مراجعه کردم در کمال تعجب فرمودند هر وقت کف سرت پیدا شد بگو ریزش مو دارم. واقعا نگرانم و بشدت روی اعتماد به نفس تاثیر گذاشته، شوره سر چرب هم دارم . ممنونم


خارش و قرمزی صورت

سلام اقای دکتر
من حدود سیزده ساله که پیشونی و بالا و زیر لب و خط ریشم قرمز و خارش داره و پوسته پوسته میشه،دکترها گفتن سبوره س و باید سنت بگذره تا بهتر شه،چیکار کنم دکتر خیلی خارش داره و قرمز میشه


مجوزهای قانونی


برخی از افتخارات


مجوزهای قانونی


برخی از افتخارات

کانال تلگرام ما رو از دست ندید! برای اطلاع از جدیدترین تخفیفات و دریافت مطالب در مورد جدیدترین متدهای زیبایی و مشاوره رایگان زیبایی در کانال عضو شوید.

مهمان عزیز! برای مشاوره رایگان زیبایی تماس بگیر!.
۲۸۴۲۴۱۰۳


شروع موضوع توسط emogirl72 ‏19/6/17 در انجمن درمان جای جوش

نام های کاربری را بواسطه کاما”،” از هم جدا کنید.

مشاوره رایگان جوش صورت
مشاوره رایگان جوش صورت
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *