مشاور مهاجرت تحصیلی در شیراز

 
helpkade
مشاور مهاجرت تحصیلی در شیراز
مشاور مهاجرت تحصیلی در شیراز

وکیل مهاجرت در شیراز ، معیار های و شرایط انتخاب یک وکیل متخصص و معتمد در امر مهاجرت یا یک دفتر مهاجرتی در شیراز در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی قرار می گیرد. ویژگی های مطلوب یک وکیل مهاجرت در شیراز چیست؟ چگونه می توان به صحت ادعا و تخصص یک وکیل مهاجرت در شیراز پی برد؟ از چه راههای می توان به سطح تخصص و کیفیت واقعی خدمات یک دفتر مهاجرتی آگاهی یافت؟ در این مقاله سعی شده است که به این سوالات و سوالات دیگر در زمینه وکیل مهاجرت در شیراز پاسخ داده شود و ملاک های انتخاب یک وکیل معتمد و متخصص در امر مهاجرت خدمت شما عزیزان تشریح گردد. بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور دارند، از آنجایی که به اندازه کافی با قوانین و حقوق مهاجرت آشنایی نداشته و از روش ها و چگونگی اخذ ویزا و نحوه برخورد با آفیسر آگاهی ندارند؛ طبیعی است که برای پیش بردن پروسه مهاجرت شان از یک وکیل مهاجرت یا یک دفتر و موسسه مهاجرتی راهنمایی ها و خدمات لازم را دریافت نمایند؛ اما سوال اینجاست که در بازار مهاجرت که در سالهای اخیر بسیار داغ تر از گذشته شده، با وجود افراد یا موسساتی سودجو و کلاه بردار چگونه می توان یک وکیل مهاجرت معتمد و متخصص را پیدا کرد؟ این سوالی است که پاسخ آن را در ادامه مقاله به صورت مفصل تشریح نموده ایم. پس از مطالعه این نوشتار در صورت هر گونه سوال یا ابهامی می توانید با دفاتر موسسه حقوقی ملک پور ؛ همکار MIE اتریش تماس برقرار نموده تا راهنمایی ها لازم و تکمیلی را بصورت رایگان در زمینه انتخاب وکیل مهاجرت در شیراز دریافت نمایید.

در ادامه مقاله موضوعات ذکر شده در زیر را مورد بررسی قرار داده ایم :

شما می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان شرایط و اطلاعات تماس خود را وارد کرده تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و شرایط شما را برای مهاجرت بررسی کنند.

به زعم بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند، مهاجرت یک تصمیم برای آغاز آینده ای بهتر و پربار تر می باشد؛ اما این منوط به آگاهی از قوانین کشورها و انتخاب بهترین مسیر مهاجرت بر اساس شرایط شخصی هر فرد می باشد. برای رسیدن به آینده ای روشن تر و پربار تر ابتدا باید دانست که کشور مناسب برای مهاجرت شما چیست؟ و از چه راهی متناسب با شرایط تان می توانید به آن کشور مهاجرت نمایید؟ پاسخ به این سوال ساده است، در این حالت می بایست یک مشاور متخصص در امر مهاجرت را پیدا کرده و ضمن در میان گذاشتن شرایط شخص تان با او، بهترین راهنمایی ها را از وی دریافت نمایید. این تازه به اصطلاح عامیانه اول کار است و شما تازه وارد مرحله اقدامات عملی نظیر تعیین وقت سفارت، پر کردن فرم های مربوط، مصاحبه با آفیسر، اخذ ویزا و سایر مواردی که در کشور خارجی باید انجام دهید، خواهید شد. بطور طبیعی پروسه پیچیده و طولانی مدت اخذ ویزا و رعایت قوانین مهاجرتی که از هر کشور به هر کشور دیگر متفاوت است، بدون یاری یک وکیل مهاجرت متخصص و متعهد به تنهایی امکان پذیر نخواهد بود. اینجاست که نقش یک مشاور مهاجرتی و یک وکیل متخصص در امر مهاجرت بیشتر روشن خواهد شد. یاد آوری این نکته خالی از لطف نیست که سوای از مسافرت کوتاه مدت به خارج از کشور و اخذ ویزای توریستی، عموما ۶ روش دیگر برای مهاجرت و اقامت طولانی مدت در کشورهای خارجی وجود دارد. این ۶ روش شامل کار، تحصیل، سرمایه گذاری، تولد، ازدواج، پناهندگی می باشد. البته از روشهای ذکر شده روش پناهندگی غیر قانونی و پر خطر بوده و به هیچ وجه توصیه نمی گردد. به هر روی پروسه اخذ ویزا از مدارک مورد نیاز و ارائه اسناد لازم گرفته تا نحوه چیدمان مدارک و طرز برخورد با آفیسر در هر کدام از این ۵ روش متفاوت از هم می باشد.

گفتنی است که برخی از وکلای مهاجرت و دفاتر یا موسسات مهاجرتی تنها در یک یا چند زمینه خاص فعالیت دارند؛ مثلا برخی از آنها در زمینه پناهندگی و برخی دیگر در تنها در زمینه مهاجرت تحصیلی و اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی خدمات ارائه می دهند. لذا شما می بایست قصد اولیه تان از مهاجرت مشخص باشد و با رصد دامنه خدمات هر وکیل یا دفتر مهاجرتی آن را از محدوده انتخاب های تان حذف کنید یا به شمار بیاورید. در اینجا لازم الذکر است که برخی افراد و موسسات با استفاده از تبلیغات برای خود نامی دست و پا کرده اند؛ اما در عمل خدمات شایسته ای به مشتریان خود ارائه نمی دهند. در واقع برای این دسته مهم نیست که مشتریان و موکلان خود را به کشوری راهنمایی کنند که به خوشبختی و آینده ای روشن دست یابند، بلکه تنها سود شخصی شان برایشان مهم است. این گونه افراد و به اصطلاح مشاوران و وکلای مهاجرتی را از این برخورد می توان شناخت که در حین مشاوره پای صحبت های شما نمی نشینند و شرایط شما را نمی سنجند تا به شما مشاوره ای مناسب را ارائه نمایند، بلکه از همان اول می خواهند مهاجرت به روش خودشان و کشور مورد نظر خودشان را به شما تحمیل نمایند. تأکید می کنیم که مراقب این دسته از افراد باشید و در صورت انعقاد قرارداد با وکلا و مشاورینی که این ویژگی ها را دارند، تا دیر نشده قرارداد را فسخ نمایید.

مشاور مهاجرت تحصیلی در شیراز

پر واضح است که یک وکیل متخصص و معتمد در امر مهاجرت در هر شهری که وجود داشته باشد، برای ارائه خدمات با کیفیت و بی وقفه به مشتریان و موکلان خود می بایست یک دفتر مرکزی با مجموعه ای از کارکنان جهت رتق و فتق فرآیندهای مهاجرتی مشتریان خود داشته باشد. این کارکنان در واقع تیمی متشکل از مشاورین متخصص، مدیران مشتریان، تیم اخذ ویزا و وکلای بین المللی خارج از کشور می تواند باشد. اما معیار ها و ملاکهای واقعی جهت شناسایی یک دفتر مهاجرتی خوب چیست؟ و چگونه می توان در دام افراد سودجو و غیر متخصص گرفتار نیامد تا در هزینه و زمان مان صرفه جویی شود؟ برای پاسخ به این سوالات در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

فایل ویدئویی موسسه ملک پور در مورد وکیل مهاجرت به اروپا

آنگونه که اشاره شد، یک دفتر مهاجرتی برای ارائه مشاوره و راهنمایی های دقیق به مشتریان و موکلان خود می بایست دارای یک یا چند مشاور متخصص در امر مهاجرت باشد. حال چگونه می توان یک مشاور به معنای واقعی کلمه متخصص را از مشاور با دانش و شایستگی های کافی از هم تمیز داد؟ یک مشاور مهاجرتی مجرب و حرفه ای از شرایط و ویژگی های زیر برخودار است:

اینها تنها برخی از ویژگی های شخصی است که قرار است در مورد آینده زندگی خودتان و خانوادتان با او مشورت نمایید. لذا تا می توانید در انتخاب مشاور مهاجرتی تان دقت نمایید؛ زیرا در صورت هر گونه اشتباه در انتخاب مشاور و اقدام به یک روش نادرست مهاجرتی با راهنمایی های وی، متحمل هزینه های مادی و معنوی سنگینی خواهید شد.

در انتخاب وکیل مهاجرت در شیراز ، باید به این نکته نیز توجه ویژه داشت که برخی از کسانی که قصد دارند، مهاجرت کنند؛ بر اساس گفته های دیگران یا هر عامل دیگری، برای خود یک کشور اشتباه و یک مسیر نادرست را انتخاب می نمایند که اگر برای مهاجرت به آن کشور اقدام کنند به آن آینده ای که انتظار دارند، دست نخواهند یافت. در این جا یک مشاور حرفه ای و با اخلاق می بایست مشتری را با ارائه دلایل منطقی از آن روش بازداشته و به مسیر و کشور درست هدایت نماید.

یک وکیل مهاجرت در شیراز یا یک دفتر مهاجرتی از توانایی های ویژه ای برخوردار است و بغیر از ارائه مشاوره صحیح، تخصصی و اخلاق مدارانه قادر است خدمات متنوع و گسترده ای را به مشتریان و موکلان خود ارائه نماید که خلاصه وار آنها را واکاوی می نماییم. پس از تعیین مسیر و کشور مناسب جهت مهاجرت، پروسه اخذ ویزا از تعیین وقت سفارت گرفته تا تکمیل فرم تخصصی درخواست ویزا، تهیه مدارک مورد نیاز و نحوه چیدمان آنها و … از جمله خدماتی است که یک دفتر مهاجرتی خوب ارائه می دهد. خاطر نشان می کنیم که فرآیند گردآوری مدارک و اسناد بطرز صحیح و تکمیل فرم درخواست اخذ ویزا با دقت و صداقت، فرآینده وقت گیر، پیچیده و ظریف می باشد که بدون دریافت راهنمایی و کمک تیم مدیریت مشتریان و تیم اخذ پذیرش و ویزا، این امکان وجود دارد که مشتری اشتباهاتی ولو کوچک در طول این فرآیند انجام دهد که منجر به رد شدن یا به اصطلاح ریجکت ویزا یا پذیرش وی می گردد.

یک وکیل متخصص در امر مهاجرت قادر است که به مانند روشن کننده مسیر پر پیچ و خم و پر از ابهام پروسه اخذ ویزا، مجوز کاری، مجوز اقامت تحصیلی، مجوز سرمایه گذاری در زمینه های متفاوت در کشور های مختلف و اخذ تابعیت و پاسپورت به شما ضمانت دهد که در یک محدوده زمانی مشخص می توانید به نتیجه مورد انتظارتان دست یابید.

تجربه موفق یک وکیل مهاجرتی در پروند های متعددی که به نتیجه رسانده است، یکی دیگر از نشانه های تضمین خدمات و توانایی هایی است که او می تواند از آن برخوردار باشد. پر واضح است که وکیل مهاجرت و دفتر یا موسسه مهاجرتی که پیش از شما توانسته باشد، پرونده مشابه درخواست شما را به کررات به نتیجه برساند، طبیعتا به راحتی می تواند بدون هیچگونه اشتباه و در کمترین مدت زمان ممکن امور مهاجرتی و اخذ ویزای پرونده درخواستی شما را نیز به نتیجه برساند. بنابر این یکی از توانایی های یک وکیل مهاجرتی، اشراف به قوانین مهاجرت و دیگر توانایی چگونگی هدایت مشتریان و مراجعین به سوی بهترین مسیر مهاجرت می باشد.

یک وکیل مهاجرت در شیراز که تخصص کافی را در امر مهاجرت دارد، قادر است در بیشتر طرق قانونی مهاجرتی مانند برقراری ارتباط با مراکز آموزشی، کالجها و دانشگاهها، کارفرمایان و سازمان های مختلف در کشور های خارجی و کنسولگری ها عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد. اشاره کردیم که یکی از مهمترین ویژگی های یک وکیل مهاجرتی تسلط و اشراف بر یک یا چند زبان بیگانه است و همین امر خود تضمینی بر این است که این وکیل قادر است برای مشتریان مختلف خود قراردادهای کاری، سرمایه گذاری و تحصیلی را با سرعت عمل و دقت بالایی نسبت به سایر وکلای مهاجرتی یا خود شخص متقاضی منعقد نماید. اضافه می کنیم که معمولا این دسته از وکلای مهاجرتی از آگاهی لازم طرق مختلف سرمایه گذاری در کشور های مختلف برخوردار هستند و با سادگی هر چه تمام تر با بررسی و تحلیل شرایط موکلین و مراجعین شان، می توانند بهترین گزینه های سرمایه گذاری در کشور های مختلف را به آنها معرفی نمایند.

همانطور که می دانید برای پیدا کردن وکیل مهاجرت در شیراز و سایر شهرستانها اولین ایده ای که به ذهن افراد می رسد، سرچ کردن در گوگل و سایر موتورهای جستجو ست. از بین وکلای مهاجرتی که گوگل یا سایر موتورهای جستجو به ما معرفی می شود، برخی از آنها بواسطه برخورداری از دانش و تخصص کافی در امور مهاجرت و حقوق بین الملل قادرند مشتریان و موکلان خود را به مسیر های درست مهاجرتی رهنمایی نمایند و مع الاسف برخی دیگر از دانش و تخصص کافی به این منظور برخوردار نیستند. لذا به صرف جستجو در اینترنت نمی توان یک وکیل مهاجرت یا دفتر مهاجرتی معتمد و متخصص را در شیراز پیدا کرد. حال مسئله این است که چگونه می توان از طریق اینترنت، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بهترین وکیل مهاجرت در شیراز یا سایر شهرستان ها را پیدا کرد؟

پاسخ به این سوال نیز چندان مشکل نیست، تنها کافیست که با صرف مدت کوتاهی جستجو در گوگل، خدمات و پیشنهادات دفاتر و موسسات مهاجرتی مختلف را مقایسه نموده و تحلیل کنید. بعنوان مثال دفاتر مهاجرتی متخصص غالبا در زمینه حقوق بین المللی و مهاجرت از تحصیلات دانشگاهی برخوردارند. نکته دیگر این است که وبسایت رسمی یک وکیل مهاجرت در شیراز به طور پیوسته و مستمر به روزرسانی شده و مقالات و مطالبی که ارائه می گردد، مطابق با جدید ترین آمارها، گزارشات و قوانین بین المللی مهاجرت آپدیت می شوند. لذا با مراجعه به وبسایت های مختلف هر یک از دفاتر مهاجرتی می توانید تا حد قابل قبولی به میزان دانش و تخصص مشاوران و وکلای آن دفتر مهاجرتی آگاهی پیدا کنید؛ لازم به ذکر است که هرگونه اشتباه در ارائه پیشنهادات غیرقانونی یا نامعقول در وبسایت یک وکیل مهاجرتی دلالت بر نبود تخصص و اشراف کافی به امر مهاجرت باشد.

برخی از وکلای مهاجرت موفق در وبسایت خود پرونده های مهاجرتی را که در طول سالیان با موفقیت به اتمام رسانده اند را قرار داده اند و بسیاری از مشتریان و وکلای آنها از طریق شبکه های اجتماعی یا وبسایت رسمی به کیفیت خدمات و میزان پیگیری پرونده های مهاجرتی شان توسط آن موسسه یا دفتر مهاجرتی اقرار نموده و از دیگران می خواهند اگر قصد مهاجرت دارند، با همان وکیل مهاجرتی که ما اقدام کرده ایم، اقدام کنند به چیزی که انتظارش را دارند، دست می یابند. طبیعتا این یکی از مهم ترین نکات مثبتی است که می تواند شما را متقاعد سازد که با قوت قلب و اطمینان خاطر بالایی برای امر مهاجرت خود با آن موسسه مهاجرتی اقدام نمایید.

یکی دیگر از شرایط و ملاک هایی که می توانید برای یک وکیل مهاجرت خوب در شیراز در نظر بگیرید، میزان سابقه کار در حرفه مهاجرت می باشد. پر واضح است که هر چه میزان تجربه کاری و سابقه کار یک وکیل مهاجرتی در بازار کار مهاجرت بالا تر باشد، به این معناست که او با خم و چم کار مهاجرت بیشتر از سایر رقبایش آشناست و مجرب تر از سایرین است. علاوه بر طول مدت سابقه کار، تعداد مشتریانی که از وی و خدماتش به نیکی یاد کرده اند، نیز از دیگر شاخصه های یک وکیل مهاجرت خوب بشمار می آید. این مقاله توسط موسسه حقوقی ملک پور تهیه و گردآوری شده است؛ لازم به ذکر است که کپی برداری از آن و انتشار آن بدون ذکر منبع از لحاظ شرعی حرام و از نقطه نظر قانونی قابل پیگیری است.

یک وکیل مهاجرت خوب و کاربلد می بایست با سایر وکلای بین المللی در کشورهای خارجی ارتباط و connection قوی داشته باشد، تا بدین وسیله از تازه ترین قوانین حقوقی و جدید ترین روشها و برنامه های مهاجرتی در زمینه های تحصیل در دانشگاههای مختلف، سرمایه گذاری در زمینه های خرید املاک و مستغلات، ثبت شرکت و امثالهم آگاهی یابد و بر اساس این آگاهی مشاوره درستی به مشتریان خود ارائه نموده و امور مهاجرتی آنها را متناسب با قوانین جدید به پیش ببرد. فرضا شما تمایل دارید که در یکی از کشور های پیشرفته نظیر کانادا در زمینه راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت سرمایه گذاری نمایید تا هم به سود مناسب دست یافته و هم اقامت و تابعیت این کشور را اخذ نمایید. لذا وکیل مهاجرتی مورد نظر شما تا با وکیل کانادایی آشنا به امور حقوق کانادا و متخصص در امور ثبت شرکت ارتباط نداشته باشد، چگونه خواهد توانست شما را از تازه ترین قوانین آن کشور آگاه کند و روشهایی را به شما پیشنهاد نماید که احتمال سوددهی آن بیشتر از ضرردهی اش باشد؟ لذا چنانچه پس از مراجعه به یک وکیل مهاجرت در شیراز یا هر شهرستان دیگری پی بردید که با وکلای خارجی در کشور مورد نظر شما ارتباط ندارد، می توانید به این استناد کنید که این وکیل گزینه مناسبی برای مهاجرت شما نخواهد بود.

تا اینجای مقاله، شرایط و ملاک های انتخاب بهترین وکیل مهاجرت در شیراز مورد تحلیل و بررسی قرار دادیم ؛ تا شما نیز با در دست داشتن این ملاک ها بتوانید بهترین وکیل مهاجرت مورد نظر خود را انتخاب نموده و با کمک وی این مسیر پر خم و چم را با موفقیت سپری نمایید. موسسه حقوقی ملک پور ، همکار MIE‌ اتریش، مفتخر است که با داشتن شرایط فوق الذکر و ۱۵ سال سابقه درخشان در امر مهاجرت و برخورداری از مشاورین متخصص و وکلای بین المللی در کشور های مختلف، آمادگی خود را برای ارائه خدمات در تمامی زمینه های قانونی مهاجرت به شما عزیزان اعلام دارد. گواه ما مشتری مداری و رضایت مشتریان از سطح کیفی خدمات ماست،‌ مهر اثباتی بر این ادعا را می توانید در بخش گالری و کلکسیون ویزاها و مصاحبه های موکلین همین وبسایت ملاحظه نمایید.

موسسه حقوقی ملک پور از شعبات و دفاتر همکار بسیاری در داخل و خارج از کشور برخوردار است. یکی از شعبات این موسسه در شهر شیراز به تازگی کار خود را آغاز نموده و آماده است تا با کادری مجرب و متعهد به هموطنان این خطه از کشور مان بهترین خدمات مشاوره ای و حقوق مهاجرت را ارائه نماید. شما می توانید بمنظور یافتن پاسخ های خود به صفحه ارتباط با ما مراجعه نمایید یا با استفاده از شماره تماس های درج شده در همین وبسایت، بدون نیاز به پرداخت حق مشاوره، از مشاوره تلفنی برخوردار گردید.

وکیل مهاجرت در شیراز ، ملاکهای یک وکیل مهاجرت و دفتر مهاجرتی متخصص و قابل اطمینان در شیراز ، در این مقاله مورد تحلیل و بررسی علمی قرار گرفت. گفته شد یک وکیل مهاجرت در شیراز در صورتی می تواند گزینه مناسبی جهت اقدام به امر مهاجرت می باشد که در دفتر کاری اش از تیمی متشکل از مشاوران اخلاق مدار و حرفه ای و مدیران مشتریان و تیم اخذ ویزا و وکلای با تجربه بین المللی برخوردار باشد. داشتن سابقه کاری مستمر و طولانی مدت در زمینه مهاجرت و اعتبار درخشان نیز از دیگر ملاکها و شرایط گزینش یک وکیل مهاجرت در شیراز است. ارائه خدمات و اطلاعات آپدیت و موثق در وبسایت رسمی و شبکه های اجتماعی نیز از دیگر ملاکهای یک دفتر مهاجرتی خوب می باشد. شایان ذکر است که ما در موسسه حقوقی ملک پور همواره خود را ملزم به ارائه خدمات واقعی و ارزشمند به مشتریان و موکلان دانسته و در این راه بهترین تلاش مان را برای بهترین بودن در این زمینه بکار گرفته ایم. لذا بر این باوریم که با ارتقاء مستمر تمامی امکانات بالقوه و بالفعل مان توانسته و خواهیم توانست خدمات مشاوره ای بسیار با کیفیت و مطلوبی را به فارسی زبانان عزیز ارائه نماییم. در صورت هر گونه سوال یا ابهامی در خصوص معیارهای انتخاب بهترین وکیل مهاجرت در شیراز می توانید، آن را در بخش پایانی و دیدگاههای مقاله پیش رو مطرح نموده تا در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

مشاور مهاجرت تحصیلی در شیراز

سلام. سطح علمی ترکیه نسبت ب ایران چجوری هس؟؟؟

سلام دوست عزیز. باید در خصوص داشگاههای مختلف این می توانید تحقیق نمایید

تماس با ما

خط ویژه :۴۹۱۹۶۰۰۰ـ (۰۲۱)

خط ویژه:  49076ـ (۰۲۱)

دسترسی سریع

فرم درخواست تماس مشاوران با شما

تماس با ما

فروشگاه

موسسه مشاوره ای MIE

دفتر مشاوره و امور اقامت سرمایه گذاری، تحصیلی و کاری

شایان ذکر است همه دفاتر به صورت یکپارچه تحت نظر دفتر مرکزی وین و شخص جناب استاد ملک پور فعالیت می نمایند.

وب سایت های ما

malekpourmie.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

چگونه در خارج از کشور کار پیدا کنیم و مهاجرت کاری داشته باشیم

راهنمای جامع انواع روشهای اخذ اقامت در خارج از کشور با بیانی شیوا توسط استاد ملکپور

مجموعه اي از توضيحات و نکاتي که بايد براي موفقيت در زندگي به آنها توجه ويژه اي داشت

محصولی بی نظیر برای کسانی که میخواهند زندگی رویایی خود را بسازند

آموزش دقيق و مرحله به مرحله دريافت اپلاي و ويزاي تحصيلي در اتريش، نکات کاربردي و جامع

مشاور مهاجرت تحصیلی در شیراز

مجموعه اي از آموزش ها و توضيحات کامل پيرامون نحوه و شرايط مهاجرت کاري به کشور کانادا

پکيج آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور به صورت آسان

پکيج دوم آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور

يادگيري آسان زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

پکیج دوم يادگيري زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

موسسه مهاجرتی در شیراز، شرایط و معیارهای یک موسسه مهاجرتی قابل اعتماد در شیراز و دلایل انتخاب آن به عنوان یک موسسه معتبر مهاجرتی در این مقاله مورد تحلیل علمی قرار می گیرد. خدمات موسسه مهاجرتی در شیراز چگونه است؟ سابقه کار موسسه مهاجرتی در شیراز در ارائه خدمات آنلاین به چه نحوی است؟ آیا موسسه مهاجرتی در شیراز با وکلای بین المللی در ارتباط است؟ شاخصه های بارز مشاورین متخصص در موسسه مهاجرتی در شیراز کدام است؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ داده شده است. همچنین در خصوص شرایط موسسات معتبر مهاجرتی از جمله در شیراز توضیحات لازمه ارائه شده است. شما عزیزان در صورت تصمیم به مهاجرت و اخذ اقامت در سایر کشورها و برای انتخاب یک موسسه مهاجرتی معتبر همواره می توانید با موسسه حقوقی ملک پور در سراسر دنیا و یا با شعه مرکزی در وین به صورت مستقیم تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

شما میتوانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

در خصوص موسسه مهاجرتی در شیراز اینگونه می توان بیان نمود که با توجه به اینکه امروزه امر مهاجرت قانونی به کشورهای دیگر یک امر بدیهی و طبیعی شده است و افراد بسیاری در پی آن هستند که یک مهاجرت درست و منطقی برای رقم زدن و ساختن یک آینده روشن داشته باشند، در شهرهای مختلف از جمله شیراز به دنبال یک موسسه معتبر مهاجرتی هستند که پروسه مهاجرت خود را شروع کرده که در نهایت به یک نتیجه مثبت دست پیدا نمایند. یک موسسه مهاجرتی خوب در شیراز باید به تمام راه های قانونی مهاجرت اشراف کامل داشته باشد که بتواند با توجه به شرایط افراد مختلف و روش های مخنلف مهاجرت، بهترین گزینه را برای افراد انتخاب نماید و متقاضیان به بهترین مسیر سوق داده شوند. مهم ترین توصیه این است که شما متقاضیان عزیز با تحقیق و جستجوی کامل و آگاهانه یک موسسه مهاجرتی معتبر را انتخاب نمایید، موسسه ای که با اعتبار و پیشینه برجسته خود در زمینه حقوق بین الملل پرونده های بسیاری را به نتیجه رسانده باشد. در همین راستا موسسه مهاجرتی در شیراز با همکاری موسسه حقوقی ملک پور (بزرگترین موسسه حقوقی در خاورمیانه) در دست افتتاح است که به هم وطنان عزیز در شیراز خدمات مشاوره حقوقی در زمینه بین الملل ارائه نماید.

یک موسسه مهاجرتی در شیراز باید بتواند خدمات حقوقی را در تمام زمینه های بین المللی ارائه نماید و در همه مسائل بتواند به افراد خدمات مشاوره ای حقوقی ارائه نماید. این خدمات می تواند در زمینه اصلی ترین راه های مهاجرت یعنی مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت و خرید ملک و تمکن مالی (خود حمایتی) برای تمام کشورهای برتر دنیا از جمله کشورهای اروپایی و کشورهای کانادا، انگلستان و… صورت گیرد و به روز ترین اطلاعات در این زمینه ها را در اختیار افراد قرار دهد. همچنین باید بتواند خدمات مشاوره را به صورت اینترنتی و آنلاین نیز در تمام موارد و در همه حال ارائه نماید. در خصوص پروسه های بزرگ از جمله مباحث سرمایه گذاری که افراد می خواهند دارایی و پشتوانه مالی خود را در این راه بگذارند، موسسه باید بتواند با وکلای رسمی و برتر کشورهای دیگر همکاری نزدیک داشته باشد تا موکلین را از به روز ترین قوانین آن کشورها مطلع سازند. بنابراین از دیگر خدمات موسسه مهاجرتی در شهر شیراز همکاری با برترین وکلای کشورهای دیگر در خصوص مبحث مهاجرتی و سایر مباحث حقوق بین الملل است.

یک موسسه مهاجرتی در شیراز باید دارای یک تیم قوی از مشاوران حرفه ایی باشد که از تمامی جوانب خبره و بی نظیر باشند. از جمله شاخصه های بارز مشاوران حرفه ایی داشتن صداقت کلام است که الزاما این ویژگی بسیار مهم و طلایی باید در وجود یک مشاور حرفه ایی نهفته باشد. این موضوع بسیار مهم می باشد که موکلین و متقاضیان اطلاعات دقیق و صادقانه را از یک مشاور حرفه ایی دریافت نماید تا بتواند با لمس واقعیت های مهاجرت و شرایط پیش رو، یک تصمیم درس و منطقی اتخاذ نماید، حتی اگر یک متقاضی شرایط مهاجرت را نداشته باشد، مشاور حرفه ایی در عین احترام و برخورد مناسب، صادقانه این قضیه را بیان نماید و امید واهی به شخص ندهد. ویژگی مهم دیگر داشتن نفوذ کلام و بیان سلیس و روان است که یک مشاور حرفه ایی را از سایرین متمایز نماید. ویژگی دیگر صبوری و متانت شخصیت می باشد که مشاور حرفه ایی باید دارا باشد. این صبوری در تمام مراحل پرونده موکلین و متقاضیان هویدا و مشخص باشد. شاخصه دیگر، داشتن به روز ترین و دقیق ترین اطلاعات در تمام امور و تمام راه های مهاجرت می باشد. ویژگی دیگر آراستگی و خوش پوشی می باشد که یک مشاور حرفه ایی باید از این ویژگی برخوردار باشد. همچنین از مهم ترین شاخصه های مشاوران حرفه ایی داشتن احساس مسئولیت و رعایت عدالت در پروسه مهاجرتی افراد می باشد.

اعتبار موسسه مهاجرتی در شیراز برای افراد و متقاضیان از نکات بسیار مهم می باشد که حتما باید قبل از هر اقدامی از آن مطلع باشند. یک موسسه مهاجرتی در هر شهری از جمله شیراز زمانی می تواند پرونده های بسیاری را به سرانجام برساند که دارای اعتبار و سابقه طولانی باشد. به این معنی که طی سال های زیادی با انجام فعالیت های حقوقی و به نتیجه رساندن آن ها و صدور ویزاهای متعدد برای راه های مهاجرتی مختلف برای اکثر کشورها، اعتبار درخشانی را برای خود به دست آورده باشد. برخی از موسسات مهاجرتی نوپا که تازه وارد امر مهاجرت شده اند و سابقه کاری طولانی نداشته باشند و فاقد شعبات همکار باشد، طبیعتا از نظر اعتبار نیز کم رنگ تر بوده و متقاضیان کم تری نیز خواهند داشت. موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای MIE اتریش با سابقه ای درخشان و طولانی که حدود بیش از 15 سال است، خوش نام ترین موسسه حقوقی در خاورمیانه در سالیان متمادی است که به صورت فیزیکی و اخیرا به صورت آنلاین و مجازی خدمات مشاوره ای مهاجرتی ارائه می نماید و از آوازه طلایی و اعتبار محکمی برخوردار است.

یک موسسه مهاجرتی در شیراز باید بتواند به صورت آنلاین و از طریق ارتباط مجازی خدمات حقوقی ارائه نماید. مشاوره های حضوری و فیزیکی به دلیل دوری بسیاری از افراد به دفاتر از محبوبیت کمتری برخوردارند، خصوصا اینکه بسیاری از متقاضیان از شهرهای دیگر هستند و خواهان دریافت خدمات آسان و موثر می باشند. گاهاً به دلیل دوری راه و یا ترافیک های سنگین و ترددهای پرهزینه، حوصله و انگیزه افراد سلب شده و انجام این کار برایشان طاقت فرسا می شد تا جایی که در تصمیم گیری آن ها برای پروسه مهاجرت تاثیر منفی گذاشته و در همان ابتدای کار از عملی کردن تصمیم خود منصرف می شدند و باعث عدم دست یابی به اهداف مهم زندگی شد. 

بنابراین برای راحت تر شدن افراد در رسیدن به اهداف و انجام پروسه مهاجرت خدمات آنلاین مشاوره ای از بهترین تاکتیک های یک موسسه مهاجرتی معتبر در شیراز می باشد. در این راستا مؤسسه حقوقی ملک پور این امکان را فراهم آورده است که متقاضیان بدون هیچ گونه محدودیت مکانی یا زمانی بتوانند به صورت آنلاین با بهترین مشاوران در اروپا و کانادا، مشاوره تخصصی داشته باشند. این مطلب توسط موسسه حقوقی ملک پور تهیه و نگارش شده است و هر گونه کپی برداری از آن شرعا و قانونا مجاز نمی باشد.

همانطور که در بالا ذکر شد یک موسسه مهاجرتی در شیراز باید در زمینه مهاجرت دارای سابقه کار مناسب و حرفه مهاجرتی بالایی باشد و اعتبار درخشانی را کسب کرده باشد. حال سوال این است که صرف سابقه کار در امر مهاجرت کفایت می کند؟ و این سابقه کار دلیل بر اعتبار نیز خواهد بود یا خیر؟ در پاسخ می توان اینگونه بیان نمود که سابقه کار باید با میزان رضایت مندی مشتریان و تعداد ویزاهای دریافتی و پرونده های موفق توأمان باشد. بنابراین دو موضوع سابقه کار و اعتبار و میزان رضایتمندی افراد به صورت دوسویه در موازای همدیگر قرار می گیرند. متقاضیان مهاجرت می توانند با مراجعه به وب سایت های موسسات مهاجرتی در شیراز و یا به صورت کلی وب سایت های مهاجرتی معتبر، به رزومه و پیشینه و سابقه کار و حرفه آن موسسه با توجه به میزان موفقیت های اخذ شده پی ببرند و پس از آن بتوانند با دید بازتر و با آرامش خاطر بیشتری موسسه مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

یک موسسه مهاجرتی در شیراز باید بتواند با وکلای بین المللی و با سابقه هر کشوری ارتباط مستقیم داشته باشند. به این صورت که در خلال اجرای پروسه های مهاجرتی و پرونده های افراد، لازم است که یک وکیل برجسته و معتبر و کارورزیده مربوط به کشور مورد نظر به صورت مستقیم برای به نتیجه رساندن آن پرونده نظارت و مداخله داشته باشد. وکلای بین المللی طبق به روزترین و جدیدترین و مهم ترین قوانین کشورها با موسسه مهاجرتی معتبر در ایران و شهر شیراز مدارک و مستندات لازم را با همکاری مشتریان مربوطه تهیه نموده و چیدمان مدارک را انجام دهند تا به بهترین نحو ممکن آن پرونده را به نتیجه مثبت برسانند. اما در صورتی که موسسه مهاجرتی با وکلای بین المللی در ارتباط نباشند احتمال به نتیجه نرسیدن آن پرونده خیلی بالا می باشد، زیرا این موسسات با قوانین به روز آن کشور آشنایی ندارند و ممکن است به صورت ناقص و نادرست مدارک را ارائه نمایند. در نتیجه این ارتباط با وکلای بین الملل بسیار مهم و حائز اهمیت است. موسسه مهاجرتی آنلاین در شیراز تحت نظر موسسه حقوقی ملک پور در خصوص مهم ترین پرونده ها و پروسه های مهاجرتی با وکلای رسمی همان کشورها همکاری مستقیم دارند که بتوانند به بهترین صورت ممکن آن ها را به نتیجه برسانند.

دلیل انتخاب موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای MIE در کنار موسسه مهاجرتی در شیراز، اعتبار بیش از 15 سال سابقه کار حقوقی و مهاجرتی می باشد که در تمامی زمینه امور حقوق بین الملل بهترین خدمات حقوقی و مشاوره ای را ارائه داده است و متقاضیان با این موسسه به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کرده اند. دفتر مرکزی موسسه حقوقی ملک پور در وین و سایر دفاتر همکار در کشورهای دیگر از جمله کانادا، بلاروس و… می باشد. در ایران نیز دفاتر و شعبات همکار در تهران، شمال، جنوب و … می باشد که در حال حاضر به صورت مجازی و آنلاین به افراد بهترین خدمات حقوقی را ارئه می نمایند. موسسه حقوقی ملک پور ویدیوهای بسیار مفید و به روزی را در زمینه های مختلف مهاجرت تهیه نموده است و در وب سایت های مرجع و بسیار معتبر خود آن ها را قرار داده است که افراد بتوانند با مشاهده آن ها، با آرامش خاطر و کسب اطمینان بالایی بتوانند یک گزینه بسیار خوب را برای مهاجرت خود انتخاب نمایند.

موسسه مهاجرتی در شیراز و خصوصیات مناسب آن در این مقاله به صورت دقیق و مفصل شرح داده شد. با توجه به اینکه افراد بسیاری به دنبال یک راه مهاجرتی قانونی از طریق یک موسسه معتبر مهاجرتی هستند و با توجه به اینکه سالیانه متقاضیان زیادی از شهر شیراز از طرق مختلف مهاجرت می نمایند، بنابراین طبیعی است که به دنبال یک موسسه مهاجرتی در شیراز باشند و پرونده خود را به دست وکلای این موسسه بسپارند. موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای MIE علاوه بر اینکه در کشورهای مختلف از جمله اتریش، کانادا، بلاروس و … خدمات حقوقی به روز ارائه می نماید، در شهرهای مختلف در ایران نیز به صورت آنلاین و مجازی نیز به افراد و متقاضیان در انواع راه های مهاجرت قانونی کمک و مشاوره حقوقی ارائه می نماید. شما عزیزان اگر به دنبال یک دفتر و موسسه مهاجرتی در شیراز هستید می توانید با موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نموده و راهنمایی دریافت نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام

ایمیل

وب‌ سایت

دیدگاه

سلام یه پیام دیدم که از راه اندازی دفتر در شهر شیراز تشکر کردند میشه ادرس یا شماره رو بفرستید

باسلام و عرض ادب شماره های موسسه ثابت است و برای همه دفاتر یکسان است و مشاوره های ما از طریق اسکایپ و غیر حضوری با مشاورین ارشئ دفتر وین ما برگزار می شود.

سلام خسته نباشید لطف میکنید آدرس دفتر شیرازتون رو بدید

مشاور مهاجرت تحصیلی در شیراز

با سلام دوست عزیز دفتر شیراز هنوز راه اندازی نشده است. شما برای استفاده از خدمات موسسه نیازی به مراجعه حضوری به هیچ کدام از دفاتر ندارید. همه خدمات ما به صورت آنلاین قابل استفاده می باشد. می توانید با کارشناسان تماس بگیرید تا شما را به صورت رایگان راهنمایی کنند.

سلام من از موسسه ی حقوقی ملک پور سوال داشتم میشه راهنماییم کنید ایا در تهران این موسسه دفتر دارد ومیشود حضور ی رفت ووقت مشاوره گرفت

با سلام بله دفاتر همکار در تهران نیز مستقر هستند. اطلاعات تماس ما در لینک زیر موجود است، شما می توانید با دفاتر تماس بگیرید تا نحوه رزرو وقت مشاوره را توضیح دهند.

https://malekpour.ir/contact-us/

سلام دکتر جان. من شیرازی هستم و خیلی تشکر میکنم بابت دفتر شیراز امیدوارم همیشه موفق باشید و همه جای ایران دفتر بزنید

با سلام تیم MIE از اظهار لطف شما کمال تشکر را دارد و برای شما آرزوی موفقیت داریم.

موسسه مشاوره ای MIE اتریش

وب سایت حقوقی malekpourlaw

وب سایت پذیرش تحصیلی miestudy

وب سایت officialmalekpour

وب سایت miemalekpour

این وبسایت به لحاظ محتوا در جهان و در خصوص امر مهاجرت بی اغراق برترین سایت مهاجرتی حقوقی فارسی است . در بالای صفحه اگر گزینه مهاجرت به کشورها را انتخاب کنید ، نام کشورهای مورد خدمات ما ظاهر میشود ، به سادگی هر کشور را که مایلید انتخاب کنید و در صفحه کشور مذکور شش تقسیم بندی اصلی دارید . تقسیم بندی های مهاجرتی و اقامتی شامل… ادامه مطلب

malekpourlaw.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

 

دفتر مهاجرتی شیراز ، موسسه حقوقی آینده سازان مهر ارائه دهنده خدمات در زمینه حقوق خصوصی داخلی و بین الملل ، با داشتن کارشناسان و مشاوران زبردست آماده خدمت رسانی به منظور امور مهاجرت می باشد. مهاجرت به خارج از کشور و در هر کشوری قوانین و شرایط مخصوص به خود را دارد که شرکت مهاجرتی شیراز، موسسه حقوقی آینده سازان مهر در این وبسایت به توضیح آنها پرداخته است. شما عزیزان جهت مشاوره رایگان مهاجرت در شیراز می توانید با ما تماس بگیرید و یا فرم مشاوره رایگان مهاجرت در شیراز را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

در این مقاله قصد داریم مطالب کلی در رابطه با انواع مهاجرت را برای شما عزیزان توضیح دهیم تا با آگاهی و اطلاعات کامل تصمیم به مهاجرت به کشور دلخواه خود بگیرید.

 

مشاور مهاجرت تحصیلی در شیراز

 

تحصیل در دانشگاه های بین المللی طرفداران بسیاری دارد. البته ممکن است همه ی دانشگاه های بین المللی دانشجوی خارجی پذیرش نداشته باشند ولی با سپردن کار به موسسه حقوقی آینده سازان مهر، دفتر مهاجرتی در شیراز ، نگران این امر نباشید.

اگر از معدل و نمرات خوبی برخوردار باشید و همچنین با داشتن شرایط دیگر از جمله سن ، مدرک زبان و … می توانید ویزای تحصیلی را اخذ کرده و مهاجرت تحصیلی به بیشتر کشورها و بهترین دانشگاه ها را برگزینید. در بسیاری از کشورها با مهاجرت از طریق تحصیل، راه برای اخذ اقامت دائم آن کشور بسیار هموار خواهد شد. به عنوان مثال با تحصیل در بسیاری از کشورها می توان پس از تحصیل مشغول به کار شده و پس از مدتی نیز اقامت دائم آن کشور را کسب نمود. استفاده از امکانات آموزشی با استاندارد های جهانی و فرصت های شغلی بیشتر از مزیت های مهاجرت از طریق تحصیل می باشد. برای درخواست مشاوره رایگان مهاجرت در شیراز در زمینه مهاجرت از طریق تحصیل می توانید فرم مربوطه در صفحه اصلی را تکمیل نمایید.

 

مهاجرت از طریق کار نیز طرفداران بسیاری دارد. به دلیل شرایط مطلوب کار و اشتغال در بیشتر کشورها هر ساله متخصصان زیادی مخصوصا به کشورهای اتحادیه اروپا سفر می کنند. شرط اصلی مهاجرت کاری در بیشتر کشورها داشتن پیشنهاد کاری از کارفرمای همان کشور است. متخصصان نیز با داشتن شرایط لازم و معرفی شده توسط کشورها می توانند مهاجرت کاری داشته باشند. برای مهاجرت از طریق کار به کشور مورد نظر خود نیاز به ویزای کار آن کشور دارید. برای اطلاعات بیشتر در زمینه ی مهاجرت از طریق کار با شرکت مهاجرتی در شیراز، موسسه حقوقی آینده سازان مهر تماس بگیرید. همچنین می توانید فرم درخواست مشاوره رایگان مهاجرت در شیراز در صفحه اصلی سایت را پر نمایید.

 

 

نوع دیگری از مهاجرت به سایر کشورها ، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در آن کشور است. سرمایه گذاری می تواند به صورت ثبت شرکت ، خرید سهام ، سپرده بانکی ، خرید ملک و … باشد. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری روش بسیار خوبی جهت اخذ اقامت است که در اکثر موارد اقامت دائم آن کشور را بدون فوت وقت به دست می دهد. اما سرمایه گذاری نیاز به مبالغ بالا و بنابراین ریسک فراوانی دارد و به این منظور باید با متخصصان و کارشناسان خبره ی این امر مشورت کنید. برای درخواست مشاوره رایگان مهاجرت در شیراز و در زمینه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری فرم مربوط به مشاوره در صفحه اصلی را تکمیل کنید تا با شما تماس گرفته شود.

 

 

بسیاری از متقاضیان مهاجرت به انگلستان در شیراز اطلاعات زیادی در رابطه با نحوه مهاجرت به این کشور و همچنین راه ها و قوانین مهاجرتی ندارند. کارشناسان موسسه حقوقی مهاجرتی آینده سازان مهر اینجا هستند تا اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان بگذارند. به این منظور علاوه بر مطالعه ی مقالات موجود در سایت در قسمت مهاجرت به انگلستان ، می توانید با ما نیز تماس بگیرید تا سریع تر و ساده تر راهنمایی تان کنیم.

پرطرفدارترین خدمات موسسه حقوقی آینده سازان مهر :

تحصیل در ترکیه

تحصیل در کانادا

تحصیل در آلمان

سرمایه گذاری کانادا

کار در آلمان

کار در کانادا

سرمایه گذاری در شینگن

تحصیل در شینگن

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به آلمان

 

 

کارشناسان و وکلای با تجربه ی موسسه حقوقی و مهاجرتی آینده سازان مهر برای مشاوره و اطلاعات بیشتر در خدمت شما عزیزان هستند.

برای مشاوره رایگان مهاجرت در شیراز می توانید فرم درخواست مشاوره رایگان را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

جهت مشاوره رایگان مهاجرت در شیراز به صورت آنلاین ، همه روزه و از ساعت 8 الی 17 از طریق سامانه گفتگوی آنلاین با پشتیبانی سایت (آیکون ظاهر شده در سمت راست پایین صفحه) اقدام نمایید.

همچنین برای مشاوره رایگان مهاجرت در شیراز به صورت حضوری نیز می توانید از ساعت 8 الی 20 و از شنبه تا پنج شنبه به موسسه حقوقی آینده سازان مهر به آدرس خیابان ملاصدرا ، خیابان اردیبهشت، جنب بانک رفاه ، طبقه 3 ، واحد 5 مراجعه نمایید.

 

 

ابر  کلمات کلیدی :

 

تاریخ به روزرسانی 1398/07/04

 

موسسه حقوقی اینده سازان مهر : سلام و درود. لطفا جهت بررسی و راهنمایی دقیق تر با موسسه تماس بگیرید.

مشاور مهاجرت تحصیلی در شیراز

موسسه حقوقی آینده سازان مهر با سابقه فعالیت در زمینه حقوق خصوصی داخلی و بین الملل هم اکنون یکی از موسسات موفق و محبوب حقوقی کشور می باشد. موسسه حقوقی آینده سازان مهر هم اکنون از طرفی به عنوان یک دفتر مهاجرتی در شیراز تحت عنوان حقوق بین الملل خصوصی و از طرف دیگر بررسی پرونده های حقوقی و کیفری در زمینه های خانواده، ملک، قراردادها، مسائل کارگر و کارفرما را پذیرا می باشد.
.

موسسه حقوقی آینده سازان مهر با سابقه فعالیت در زمینه حقوق خصوصی داخلی و بین الملل هم اکنون یکی از موسسات موفق و محبوب حقوقی کشور می باشد. موسسه حقوقی آینده سازان مهر هم اکنون از طرفی به عنوان یک دفتر مهاجرتی در شیراز تحت عنوان حقوق بین الملل خصوصی و از طرف دیگر بررسی پرونده های حقوقی و کیفری در زمینه های خانواده، ملک، قراردادها، مسائل کارگر و کارفرما را پذیرا می باشد.

آدرس : خیابان ملاصدرا – خیابان اردیبهشت – جنب بانک – طبقه سوم – واحد 5

 

آدرس : خیابان ملاصدرا – خیابان اردیبهشت – جنب بانک – طبقه سوم – واحد 5

 

تلفن همراه : ۰۹۰۳۹۰۸۱۲۰۱

               ۰۹۹۱۷۴۶۱۰۸۹

       تلفن دفتر :  ۰۷۱۳۲۳۱۸۱۶۶

تلفن همراه : ۰۹۰۳۹۰۸۱۲۰۱

               ۰۹۹۱۷۴۶۱۰۸۹

       تلفن دفتر :  ۰۷۱۳۲۳۱۸۱۶۶

info@asmehr.ir

info@asmehr.ir

 

 

 

دفتر کانادا : تورنتو ، آنتاریو

 


دفتر ترکیه : آنکارا

 


آلمان : دسلدورف

 


روسیه : مسکو

 

 

 

 

مؤسسه مهاجرتی در شیراز، خدمات قابل عرضه توسط مؤسسه مهاجرتی در شهر شیراز و روش های برگزیدن و اعتماد به یک وکیل زبده از جمله موضوعاتی هستند که در این مقاله مورد بحث و تحلیل علمی گذاشته می شوند. چگونه می توان یک وکیل مهاجرتی ماهر در شهر شیراز برگزید؟ از چه راه هایی می توان به یک مؤسسه مهاجرتی در شیراز اعتماد کرد؟ از جمله خصوصیت های مهم یک مشاور و وکیل مهاجرتی به چه مواردی می توان اشاره کرد؟ خدمات قابل ارائه از سوی مؤسسات مهاجرتی شامل چه مواردی می باشند؟ برای یافتن پاسخ این سئوالات به مطالعه ادامه مقاله بپردازید و چنانچه هنوز هم ابهامی در این خصوص داشتید، می توانید با مشاوران متخصص مؤسسه مهاجرتی در شیراز، همکار مؤسسه حقوقی ملک پور در زمینه امور مربوط به مهاجرت تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره تلفنی رایگان بهره مند شوید. در ادامه مقاله به تفصیل به مطالعه موارد ذیل می پردازیم:

مؤسسه مهاجرتی در شیراز از جمله مؤسسات رسمی مؤسسه حقوقی ملک پور می باشد. جناب آقای ملک پور دارای مدرک وکالت پایه یک دادگستری و بنیانگذار مؤسسه حقوقی ملک پور می باشند و در حال حاضر ایشان در حال تحصیل در مقطع دکترا در دانشگاه های برتر اروپا هستند. از جمله افتخارات وی می توان به تحقیقات وسیع در زمینه های مدیریت، روانشناسی، جامعه شناسی، اقتصاد و به طور تخصصی امور مربوط به مهاجرت اشاره کرد. جناب آقای ملک پور سمینارهای بسیاری را درباره مسائل مهاجرت داشته اند. به جرات می توان گفت که کلیه مشاوران مؤسسه حقوقی ملک پور نیز به عنوان شاگردان برجسته ایشان، به امور مربوط به مهاجرت تسلط کامل داشته و تعهد و صداقت را در ارتباط با موکلین و متقاضیان مهاجرت سرلوحه مشاوره های خود قرار داده اند. بی شک دفاتر مؤسسه حقوقی ملک پور در اقصی نقاط دنیا با سوابق درخشان در طی 15 سال فعالیت صادقانه، قابل اتکاترین و به روز ترین مؤسسات در امر مهاجرت می باشند. 

دفتر حقوقی ملک پور

مشاور مهاجرت تحصیلی در شیراز

پس از تصمیم گیری پیرامون نفس مهاجرت، ۶ روش مختلف مهاجرتی را پیش از انتخاب مسیر باید مورد بررسی قرار داد. سال ها پیش استاد ملک پور، روش های مختلف مهاجرت را به ۶ دسته طبقه بندی کرد که امروزه الگوی بسیاری از مؤسسات و همکاران دیگر در زمینه امور مهاجرتی می باشد. در ادامه مقاله، ما نیز به بررسی هر یک از این روش ها به صورت جداگانه می پردازیم و شما می توانید با خدمات قابل ارائه مؤسسه مهاجرتی در شیراز و شعب مختلف مؤسسه حقوقی ملک پور آشنا شوید. چنانچه بخواهیم به این دسته بندی های اصلی اشاره داشته باشیم، باید گفت که انواع مهاجرت به مهاجرت از نوع کاری، تحصیلی، ازدواج، سرمایه گذاری، تولد فرزند و پناهندگی تقسیم بندی می شوند که مؤسسه مهاجرتی حقوقی ملک پور در شیراز، در تمامی دسته بندی ها به جز مهاجرت از طریق پناهندگی، خدمات عرضه می کند. در ادامه مقاله به بررسی هر یک از این تقسیم بندی ها و خدمات مؤسسه حقوقی ملک پور به صورت مجزا می پردازیم. 

فایل صوتی مؤسسه حقوقی ملک پور راجع به لزوم مراجعه به مؤسسه مهاجرتی

یکی از ساده ترین و منطقی ترین راه های مهاجرت، مهاجرت از طریق کار می باشد. مهاجرت از طریق کار برای اغلب کشورها عموما! نیاز به پیش نیازهایی از جمله تسلط به زبان کشور مقصد، پیشنهاد کاری از سوی کارفرمایی در کشور مقصد و تخصص و مهارت شخص متقاضی مهاجرت، دارد. مؤسسه مهاجرتی در شیراز در باب مهاجرت از طریق کار، مشاوره های تخصصی در اختیار موکلین قرار می دهد. این روش قاعدتا به دلیل عدم نیاز به سرمایه اولیه بالا یکی از پر طرفدارترین روش های مهاجرتی به شمار می رود. در اکثر کشورها در صورتی شخص می تواند از این طریق مهاجرت کند که از یک کارفرمای معتبر در کشور مقصد پیشنهاد شغلی دریافت کند. کارفرمای کشور مقصد پیش از ارسال پیشنهاد کاری به شخص خارجی، در طی چند مرحله آگهی شغل مربوطه به در کشور خویش داده باشد و نتوانسته باشد شخص واجد شرایط برای سمت شغلی را بیابد. در برخی از کشورها مانند آلمان، آفریفای جنوبی و اتریش به اشخاص واجد شرایط ویزای جستجوی کار داده می شود و فرصت دارند به مدت حدود 6 ماه در آن کشورها به دنبال کار باشند و در صورتی که کار مورد نظر را پیدا کنند می توانند به اقامت دست یابند. در صورت نیاز به اخذ اطلاعات تکمیلی در خصوص مهاجرت کاری به کشورهای مختلف می توانید مقالات ما را با کلید واژه ملک پور جستجو کرده و مطالعه نمایید.

یکی دیگر از زیر مجموعه روش های مهاجرتی پر طرفدار، مهاجرت از طریق تحصیل می باشد. مهاجرت از طریق تحصیل به دلیل دسترس پذیری بالای این روش، مورد توجه قرار گرفته است. پس از تماس با مؤسسه مهاجرتی در شیراز این مسئله به شما خاطر نشان می گردد که مهاجرت از طریق تحصیل به تنهایی منجر به اخذ اقامت کشور مقصد نمی گردد و متقاضیان مهاجرت باید پس از اتمام دوره تحصیل، ویزای خود را به ویزای کاری تغییر بدهند تا پس از آن بتوانند نسبت به اخذ اقامت دایم کشور مقصد اقدام کنند. این مقاله توسط مشاوران مؤسسه حقوقی ملک پور به نگارش در آمده و تکثیر از آن به هر نحو از لحاظ شرعی حرام و قابل پیگیری قانونی است. در زمینه مشاوره مهاجرت تحصیلی نیز می توانید با متخصصان مؤسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل فرمایید و از مشاوره های تخصصی آن ها بهره جویید.

اطلاع از نرخ سالیانه تولید ناخالص داخلی کشور مقصد و برخورداری از ثبات و یا عدم وجود ثبات اقتصادی در آن کشور، از جمله اصلی ترین مواردی هستند که پیش از اقدام به مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به هر کشوری باید مورد بررسی قرار گیرند. شما می توانید با تماس با مؤسسه مهاجرتی در شیراز از مشاوره های تخصصی مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کارشناسان مؤسسه برخوردار گردید تا علاوه بر دریافت اقامت، اطمینان از نوع سرمایه گذاری و حفظ سرمایه اولیه، به کسب سود بالا از سرمایه گذاری خود، دست یابید. سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه دولتی، سرمایه گذاری از طریق خرید ملک و یا از طریق ثبت شرکت و کارآفرینی از جمله روش های سرمایه گذاری در کشورهای دیگر به شمار می روند که مؤسسه مهاجرتی در شیراز، قطعا با توجه به پتانسیل مالی شما و شرایط خاص شما، بهترین راهکار را به شما عرضه می دارد. به شما پیشنهاد می شود تا به تماشای ویدیوی گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت بنشینید تا اطلاعات کاملی را در این زمینه و سایر روش های مهاجرتی به کشورهای مختلف به دست آورید و مانند وکیل مهاجرتی مسیر و کشور خود را انتخاب نمایید.

ویدئوی راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت

قوانین ازدواج در کشورهای مختلف جهان متفاوت است. تسلط به این نوع قوانین در تخصص مؤسسه مهاجرتی در شیراز است که می توان با دریافت مشاوره در زمینه مهاجرت از طریق ازدواج به طی مسیرخود به هموارترین صورت ممکن دست یافت. علیرغم تفاوت قوانین ازدواج جهت اخذ تابعیت کشور مقصد، می توان به شباهت بین این قوانین در زمینه اثبات حقیقی بودن رابطه بین طرفین اشاره داشت. جهت اخذ تابعیت کشور مقصد، رابطه ازدواج باید حداقل به مدت ۳ سال ادامه دار باشد و به طلاق ختم نشود. در زمان اقدام برای مهاجرت، باید اسناد و مدارک اثبات این رابطه دو طرفه ارائه شود. چنانچه زن و شوهر پیش از ۳ سال، از یکدیگر جدا شوند باید پس از اتمام مدت مجاز اقامت در کشور مقصد، شخص خارجی به کشور خود باز گردد. کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور در مؤسسه مهاجرتی در شیراز، آمادگی خود را در زمینه ارائه مشاوره مهاجرت ازدواج، اعلام میدارند. 

یکی از دسته بندی های دیگر جهت اخذ تابعیت کشور مقصد، تولد می باشد. کشورهای مختلف جهان به منظور اعطای اقامت و تابعیت به فرزند تازه متولد شده، از دو قانون خاک و خون پیروی می کنند. در کشورهایی با حاکمیت اصل خاک، پس از تولد فرزند حتی از پدر و مادر خارجی، کلیه حقوق شهروندی آن کشور به نوزاد تعلق می گیرد. در قانون خون که در مقابل قانون خاک قرار دارد، تنها زمانی که پدر و یا مادر نوزاد تازه متولد شده، تابعیت کشور مقصد را داشته باشند، کودک نیز به تبعیت از پدر و مادر خود، تابعیت کشور مقصد را به دست می آورد و پس از آن شامل قوانین شهروندی آن کشور می شود. مؤسسه مهاجرتی در شیراز آماده ارائه مشاوره در باب قانون اخذ تابعیت از طریق تولد فرزند در کشورهای مختلف می باشد. 

 

این بخش از مقاله صرفا جهت تکمیل اطلاعات شما و آگاهی از خطرات مهاجرت از طریق پناهندگی ارائه شده است و لازم به ذکر است که مؤسسه مهاجرتی در شیراز، همکار مؤسسه حقوقی ملک پور، هیچگونه خدماتی به متقاضیان مهاجرت از طریق پناهندگی ارائه نمی دهد. بی شک یکی از اصلی ترین دلایل این مسئله، مخاطرات زیاد مهاجرت از طریق پناهندگی است. گذر از راه های غیر قانونی، خطرات جانی زیادی را به دنبال دارد. بنا بر قوانین کنوانسیون ژنو، پناهجو لقبی است که به فردی تعلق می گیرد که در کشور خود به دلایل پیوستن به گروه‌ های خاص و یا دین و نژاد خاص، تحت آزار و اذیت قرار می گیرد و مجبور به ترک کشور خود می شود. با توجه به اینکه همیشه بنا بر شرایط شخص متقاضی راه های بهتری برای مهاجرت ممکن است، لذا مهاجرت از این طریق هرگز از سوی کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور به متقاضیان پیشنهاد نمی گردد. بهتر است با توجه به پتانسیل خود، روش های قانونی را برای مهاجرت برگزینید.

در روزگار حال، با توجه به پیشرفت های روزافزون در باب ارتباطات از راه دور، دیگر بعد مسافتی یکی از دغدغه ها در زمینه ارتباط به حساب نمی آید. با توجه به عدم امکان مراجعه حضوری در شعبات مؤسسه جهت برخورداری از مشاوره مربوط به امور مهاجرت برای ساکنین شهرستان ها، مؤسسه حقوقی ملک پور و مؤسسه مهاجرتی در شیراز بر آن شدند تا روشی را که بالاترین میزان اعتماد به مشاور را به موکل با صرف کمترین هزینه و حذف مشکلات مربوط به رفت و آمد حضوری، انتقال دهد، به کار گیرند. بنابراین موکلین و متقاضیان می توانند از طریق تماس تصویری با استفاده از نرم افزار اسکایپ با خود شخص جناب آقای ملک پور یا سایر مشاورین ارشد در اقصی نقاط دنیا که تحت نظارت ایشان قرار دارند، با تعیین زمان قبلی ارتباط مستقیم برقرار کنند تا بهترین و تخصصی ترین مشاوره را با بالاترین میزان کیفیت دریافت کنند. 

مشاوره اسکایپ

 

مؤسسه حقوقی ملک پور با ۱۵ سال سابقه درخشان در امور مربوط به مهاجرت، از شهرت و اعتبار زبانزدی در بین موکلین و افراد پیگیر مهاجرت، برخوردار می باشد. بررسی تعداد پرونده های در دست و تعداد پرونده های منتج به نتیجه و بررسی تعداد ویزاهای اخذ شده از حقوق موکلین متقاضی مهاجرت می باشد که می توانند به سوابق موجود در سایت رسمی مؤسسه حقوقی ملک پور در این زمینه مراجعه کنند. در جایی که موضوع اعتبار یک مؤسسه حقوقی است، باید به موکلین و جایگاه مؤسسه در انظار عموم توجه نمود. نظرات موکلین و میزان رضایت مندی موکلین قبلی از نحوه خدمات ارائه شده مؤسسه، روش مفیدی به شمار می رود. صداقت در ارائه مشاوره و خدمات از سوی اعضای مؤسسه حقوقی ملک پور سرلوحه تیم همکاری مؤسسه مهاجرتی در شیراز می باشد. با سپردن امور مربوط به مهاجرت خود به مؤسسه مهاجرتی در شیراز به عنوان همکار مؤسسه حقوقی ملک پور، می توانید توقع ارائه بهترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن را داشته باشید. موارد فوق الذکر از جمله اصلی ترین مسائل در تعیین اعتبار مؤسسه حقوقی ملک پور به شمار می روند. 

گالری ویزاها

نظرات موکلین

کلیه محصولات علمی ارائه شده در زمینه امور مهاجرتی از سوی مؤسسه مهاجرتی در شیراز، همکار مؤسسه حقوقی ملک پور، در سایت رسمی این مؤسسه در دسترس متقاضیان می باشند. از جمله این محصولات می توان به ویدیوی گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت، اپلای و ویزای تحصیلی اتریش، آموزش راهنمای اقامت کاری دولت فدرال کانادا و… اشاره کرد که همگی این محصولات در بردارنده اطلاعات مفیدی در زمینه مهاجرت و نحوه دستیابی به موفقیت در مهاجرت می باشند. کلیه این محصولات به صورت فایل های صوتی و تصویری آماده شده اند تا به آسانی در دسترس شما عزیزان قرار گیرند. با مطالعه اطلاعات مربوط به هر یک از این محصولات و پس از انتخاب محصول مورد نظر مرتبط با شرایط شما، می توانید به راحتی با انتخاب گزینه افزودن به سبد خرید، محصول مورد نظر را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید. چنانچه علاقمند به فراگیری زبان در مدت زمان کوتاه هستید و امکان شرکت در کلاس های حضوری و یا آنلاین را به دلیل مشغولیت کاری ندارید، می توانید محصول آموزشی دوره فوق فشرده زبان انگلیسی را خریداری فرمایید تا به یکی از موثرترین روش های یادگیری زبان به صورت ویدیویی آموزشی منحصر به فرد دست یابید. چنانچه متقاضی مهاجرت به اتریش از طریق ویزای تحصیلی می باشید بهتر است تا ویدیوی اپلای و ویزای تحصیلی اتریش را خریداری فرمایید تا به اطلاعات جامعی در خصوص مراحل مختلف اخذ پذیرش از دانشگاه های معتبر اتریش دست یابید. ویدئوی متفاوت هنر زندگی نیز از جمله محصولات مؤسسه می باشد که موجب تأثیراتی شگرف در زندگی و شخصیت بیننده می گردد و استاد برجسته موفقیت، جناب ملک پور به تدریس این مباحث می پردازند.

 

_________________________ مؤسسه مهاجرتی در شیراز و سخن پایانی ___________________________

مؤسسه مهاجرتی در شیراز، خدمات قابل عرضه از سوی مؤسسه مهاجرتی در شهر شیراز و بررسی اعتبار مؤسسات مهاجرتی در این مقاله مورد تحلیل و بحث قرار گرفتند. مهاجرت از طرق کار، تحصیل، ازدواج، تولد، سرمایه گذاری و پناهندگی میسر می باشند که به توضیح هر یک از این روش ها پرداختیم. مؤسسه حقوقی ملک پور در زمینه پناهندگی خدماتی ارائه نمی نماید و با بررسی شرایط هر شخص، بهترین روش برای مهاجرت را پیشنهاد می دهد. برخورد حرفه ای، بهره گیری از وکلای به روز و قوانین مستند کشورها، برخورداری از سابقه طولانی و درخشان، از جمله موارد مهم در تعیین اعتبار مؤسسه مهاجرتی در شیراز و در نتیجه دریافت اطلاعات تخصصی و قابل استناد در زمینه مهاجرت به حساب می آیند. چنانچه سئوالی در باب مهاجرت برای شما پیش آمد، می توانید با کارشناسان مؤسسه مهاجرتی در شیراز تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان تلفنی دریافت نمایید. در بخش پایانی مقاله در قسمت ” ثبت پرسش” نیز می توانید نظرات خود را اظهار دارید، متخصصان ما در کمتر از ۱۲ ساعت نسبت به پاسخگویی به سئوالات و نظرات شما اقدام می نمایند.

مؤسسه حقوقی ملک پور با بهره گیری از تیم متخصص و وکلای حقوق بین الملل در خدمت شماست تا با ارائه خدمات ارزنده در زمینه اخذ پذیرش و ویزا، مشاوره سرمایه گذاری خارجی و سایر مسائل مهاجرتی، اخذ اقامت و پاسپورت دوم، گام به گام شما را در مسیر مهاجرتتان یاری نموده تا با اطمینان در این راه قدم بردارید و با پشتوانه 15 سال تجربه تیم MIE با آسودگی خاطر، مهاجرتی ایمن و آینده ای روشن برای خود رقم بزنید.

شماره تماس ده خط ویژه

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت

مشاور مهاجرت تحصیلی در شیراز

افراد زیادی در شهر زیبای شیراز علاقه مند به پروسه مهاجرت هستند و در جستجوی وکیل مهاجرت در شیراز می باشند تا با مشاوره یک وکیل اقدام به مهاجرت نمایند. مهاجرت، هم می تواند سکوی پرتابی باشد برای زندگی ایده ال و مناسب و نقطه عطفی باشد در زندگی شما و همین طور می تواند تا حد زیادی زندگی و زمان و اموال شما را تحت تاثیر قرار دهد.

ایجاد این نقطه عطف نیازمند اگاهی کامل از کشور مقصد و انتخاب مقصدی درست است. باید نسبت به قوانین کشور ها آگاهی کافی را داشته باشید و با توجه به شرایط شخصی خود و هدف خود برای مهاجرت برنامه ریزی کنید. ما، در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، در ادامه این صفحه در خصوص مهاجرت به اروپا و آمریکا برای شهروندان شیرازی از طریق وکیل مهاجرت در شیراز توضیحاتی را ارائه خواهیم نمود.

در مورد پروسه مهاجرت، پس از بررسی شرایطتان و انتخاب مقصد مناسب وارد مرحله دوم می شوید که شامل بررسی اسناد و ترجمه مدارک و تحویل آن ها به سفارت می باشد. که در خصوص پروسه مهاجرت این بخش امری بسیار اثر گذار می باشد. از این مرحله به عنوان پیچیده ترین و زمان برترین مرحله ی مهاجرت یاد می شود که بسته به نوع راه انتخابی شما برای مهاجرت، مدارک و زمان متفاوتی را نیاز دارد. به طور کلی راه های متنوعی برای مهاجرت وجود دارد. برای مثال مهاجرت ازطریق تحصیل و کار و ازدواج و سرمایه گذاری و تولد از جمله روش های مهاجرت می باشد.

همان گونه که گفته شد راه های متفاوتی برای مهاجرت وجود دارد. برای مثال مهاجرت از طریق سرمایه گذاری از کوتاه ترین روش های مهاجرت می باشد البته از نظر زمانی کوتاه می باشد اما از نظر سختی کار از پر ریسک ترین روش های مهاجرتی می باشد. حضور وکیل مهاجرت در شیراز برای اخذ ویزا، اقامت و تابعیت به روش های گوناگون می تواند در پیدا کردن فرصت ها و شانس بهتر برای یافتن یک زندگی خوب در خارج از کشور بسیار اثر گذار باشد. برای مثال از جمله مواردی که یک وکیل مهاجرتی در خصوص مهاجرت تحصیلی مورد بررسی قرار می دهد موارد زیر است :

بسیاری از وکلای مهاجرت تنها در یک زمینه مهاجرتی فعالیت می کنند اما شما با بهره مندی از وکیلی که به تمامی روش های مهاجرت مشرف باشد می توانید مشاوره ای جامع دریافت کنید. این مشاوره جامع سبب می شود بهترین روش مهاجرت را برگزینید. یکی از معتبر ترین موسساتی که مشاوره جامع و دقیقی ارائه می دهد موسسه سفیران سروش سعادت است. این موسسه در حال حاضر شعبه فعالی در مرکز ایران ندارد اما موکلان زیادی از شهر شیراز هستند که به صورت تماس تلفنی و اسکایپ از خدمات موسسه بهره مند می شوند.

به زودی دفتر مهاجرتی شهر شیراز نیز افتتاح خواهد شد و اگر افرادی در زمینه امور مهاجرتی تخصص دارند می توانند در افتتاح این دفتر با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همکاری نمایند و از طریق ایمیل safiran.soroush.saadat@gmail.com رزومه کاری خود را ارسال نمایند. همچنین برای بهره مندی از مشاوره امور مهاجرتی می توانید از کارشناسان متخصص و متعهد سفیران سروش سعادت یاری جویید.

همان گونه که گفته شد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در شیراز دفتری به صورت فیزیکی ندارد اما می توانید برای دریافت خدمات مشاوره ای به دفتر مرکزی موسسه در تهران مراجعه کنید. علاوه بر این در تمامی مراحل اخذ ویزا و دریافت تابعیت این امکان برای شما وجود دارد تا از مشاوره ی کارشناسان ما به صورت تلفنی و یا به صورت تصویری در اسکایپ بهره مند شوید. از طرفی با حضور کارشناسان این موسسه می توانید این اطمینان را داشته باشید که از اولین قدم مهاجرت تا دریافت تابعیت و مهاجرت به کشور مورد نظر وکیل مهاجرت را در کنار خود خواهید داشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت

آدرس: تهران، خیابان ميرداماد، ميدان مادر، خیابان سنجابی، پلاک 20، طبقه 3، واحد 9

تلفن: 91003232-021 ده خط ویژه

info@emigrationplus.com

امروزه مهاجرت به یکی از دغدغه های افراد برای آینده خانواده ها و یا فرزندان ایشان تبدیل شده است انتخاب یک دفتر مهاجرتی معتبر برای سپردن امور اقامت و سایر موارد مشابه نیز با توجه به حساسیت بسیار زیاد این بحث بسیار دشوار شده است. ما در این مطلب سعی خواهیم کرد نکاتی را راجع به دفاتر مختلف مهاجرتی برای شما ارایه کنیم که در انتخاب شما کمکی هر چند کوچک کرده باشیم.

از نکات مهمی که شاید جالب باشد اطلاع داشته باشید این است که اصولا در کشور ما ایران مجوزی و یا گواهینامه ای و یا درسی در دانشگاه در قالب مهاجرت وجود ندارد یعنی افرادی که خود را وکیل مهاجرت می نامند اصولا هیچ مجوزی از ارگان یا مرکز خاصی دریافت نکرده اند و صرفا با توجه به نوع حرفه خود این نام را برای خود انتخاب کرده اند. بر خلاف کشورهای مهاجرپذیری مثل کانادا استرالیا و غیره که اصلا در دانشگاه یا کالج ها دروسی درباره مهاجرت تدریس می شود و گواهینامه هایی در قالب وکیل مهاجرت تعریف می شود در ایران چنین چیزی وجود ندارد.

در ایران دفاتر مهاجرتی در قالب های دفاتر اعزام دانشجو به خارج دفاتر کاریابی خارجی و همچنین موسسات حقوقی فعالیت می کنند. بالطبع حوزه فعالیتی دفاتر اعزام دانشجو یا کاریابی با توجه به نوع فعالیت و اختیارات آنها محدود است ولی موسسات حقوقی با توجه به همکاری با وکلای دادگستری یا قوه قضاییه می توانند دامنه فعالیت گسترده تری را داشته باشند.

مشاور مهاجرت تحصیلی در شیراز

با توجه به کثرت دفتر مهاجرتی در شهر های بزرگ مثل تهران وشیراز و اصفهان، با دفاتری مشاوره نمایید که دارای مجوز (اعزام دانشجو یا کاریابی خارجی و یا موسسات حقوقی) هستند، نکته قابل بررسی این است که از الزامات یک دفتر معتبر مهاجرتی اطلاع از قوانین کشورها و قوانین اخذ اقامت می باشد. بعضاً متاسفانه مشاهده می شود که با توجه به عدم اطلاع کافی دفاتر مهاجرتی در  شهر های مختلف، افراد را به روش های غیر قانونی مثل پناهندگی و مهاجرت از طریق قاجاقچی ترغیت می نمایند و معمولاً افراد ناخودآگاه گرفتار مشکلاتی می شوند. ما در این وب سایت سعی نموده ایم روش های مهاجرت قانونی را ارائه دهیم، قطعاً برای افراد در سنین و مدرک تحصیل متفاوت روش های بسیار مناسب و قانونی مهاجرت وجود دارد و افراد هیچ نیازی به توسل به روش های مهاجرت غیر قانونی و غیره نیست.

در لیست وزارت علوم که معمولا ماهانه بروزرسانی می شود معمولا نام ۵-۶ موسسه در شیراز و اصفهان وجود دارد اما با بررسی دقیق متوجه خواهید شد که فقط چند مورد از این موارد فعال هستند و مابقی فعالیت چندانی ندارند،البته در لیست وزارت علوم دفاتر دیگری در شهر های دیگر از جمله تهران وجود دارد که میتوانید این لیست را در سایت وزارت علوم دانلود کنید لسیت را در سایت وزارت عل. نکته قابل عرض دیگر این که همه امور اعزام دانشجو یا اخذ پذیرش تحصیلی و یا مهاجرت تحصیلی در یک قالب قرار می گیرند و عملا تفاوتی بین این ها وجود ندارد. نکته دیگر این که بر خلاف تصور بسیاری از افراد تفاوت چندانی بین اقدام از طریق موسسات اعزام دانشجو و سایر دفاتر مهاجرتی از لحاظ انجام کار وجود ندارد و عملا چنانچه موسسه اعزام دانشجوی قوی ای نباشد به تناسب همان دفتر مهاجرتی ضعیف عمل می کند و بارها مشاهده شده که یک دفتر غیر اعزام دانشجو خدمات بهتری را به متقاضیان ارایه داده است و البته این مورد قابل تعمیم برای همه دفاتر نیست.

لازم به ذکر است طبق مجوزی که وزارت علوم به این موسسات می دهد موسسات اعزام دانشجو حق فعالیت فقط حداکثر برای ۲ یا ۳ کشور که از طرف وزارت علوم مشخص شده است را دارند و اجازه مشاوره در امور مهاجرت غیر تحصیلی را تحت هیچ شرایطی ندارند.

سایت وزارت علوم :

مرکز صدور مجوز دفاتر کاریابی خارجی همانطور که از اسم شان مشخص نیست اداره کار و وزارت کار و رفاه اجتماعی می باشد. این موسسات در زمینه اخذ ویزاهای کاری و کاریابی خارجی اقدام می کنند و حوزه فعالیت مهاجرتی این موسسات نیز محدود به ویزاهای کاری و کاریابی خارجی است. در شیراز تعدادی شرکت موفق به اخذ مجوز از اداره کار شده اند ولی با بررسی دقیق تر این شرکت ها متوجه خواهید شد که فقط چند مورد اینها به صورت جدی مشغول به فعالیت هستند. از مزایای کار با این دفاتر این است که زیر نظر اداره کار فعالیت می کنند و بازرس های این نهاد معمولا به اینها سر زده و مسایل و مشکلات را بررسی می کنند.

نکته دیگری که در زمینه موسسات یا شرکت های مهاجرتی باید مدنظر داشته باشید فعالیت شرکت های خارجی در ایران است. همانطور که مستحضر هستید شرکت ها یا وکلای خارجی با داشتن مجوز فعالیت در کشور خود اجازه کار در کشور دیگر را ندارند به عنوان مثال یک وکیل مهاجرتی در کانادا که از دولت کانادا اقدام به اخذ مجوز مشاوره مهاجرت گرفته نمی تواند با همان مجوز در ایران شروع به فعالیت کند و چنانچه قصد فعالیت در ایران را دارد می بایست حتما از نهادی در ایران مجوز اخذ کند. این نکته را نیز در انتخاب یک شرکت مهاجرتی مد نظر داشته باشید که یک شخص یا شرکت با صرف ارایه مدارک و اسناد فعالیت در کشور مطبوع خود نمی تواند اعتماد شما را جلب کند و البته که کار کردن با این شرکت ها و اشخاص با توجه به این که هیچ جایی در ایران ندارند می تواند برای شما ریسک زیادی داشته باشد.

نکته جالب در حوزه فعالیت شرکت ها و دفاتر مهاجرتی این است که شما ممکن است از شخصی راجع به یک دفتر مهاجرتی تعریف های بسیار خوبی بشنوید و دقیقا در همان زمان از یک شخص دیگر نکات منفی زیادی درباره همان دفتر مهاجرتی به گوش شما برسد! به نظر شما علت چیست؟! در واقع پاسخ به این سوال مولفه ها و نکات زیادی دارد یکی از علل می تواند حساسیت بسیار زیاد افراد راجع به آینده خود یا فرزندان باشد طوری که کوچک ترین چیزی که از یک دفتر می بینند آن را بسیار بزرگ تلقی کرده و سبب بروز نگرانی برای آن ها شده طوری که ترجیح می دهند کل پروسه مهاجرتی خود را کنسل کنند. نکته دیگر مشکلات و برخورد سفارت های مختلف با ایرانی است که ارتباط چندانی هم به دفاتر مهاجرتی ندارد به عنوان مثال سفارتی در ماهی به خوبی با پرونده ها برخورد می کند و جواب خوبی از نظر ویزا دریافت می شود و همان سفارت ماه دیگر ترجیح می دهد که ویزاهای افراد را ریجکت کند که همین ریجکتی که شاید هیچ کوتاهی از سمت دفتر مهاجرتی نباشد سبب بروز ناراحتی و دلگیری از موسسه مذکور شود.

پس بنابراین برای انتخاب یک موسسه مهاجرتی معتبر نمی توان چندان به نظرات افراد دقت کرد چون واقعا نظر افراد مختلف قابل ارزیابی دقیق نیست و بهتر است رزومه موسسه یا سابقه ی فعالیت شرکت مهاجرتی را مورد بررسی قرار دهید.

نکته دیگر این است که برخی افراد اصلا نظر مساعدی نسبت به موسسات مهاجرتی ندارند و ترجیح می دهند خود نسبت به انجام امور مهاجرتی خود اقدام کنند که به نظر ما نیز چنانچه شخصی توانایی و تجربه لازم در این زمینه را دارد هیچ نیازی به کار با موسسات مهاجرتی یا اعزام دانشجو نیست. البته برای این موارد سعی کنید احتیاط های لازم را داشته باشید چرا که یک مهر منفی از هر سفارتی می تواند طبعات زیادی برای شما داشته باشد.

از جمله دفاتر حقوقی مهاجرتی معتبر در تهران و شیراز میتوان به موسسه مهاجرین مهر گستر میرداماد اشاره کرد؛

شما میتوانید با شماره های مشخص شده در وبسایت تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

امید است این مطلب هر چند کوتاه توانسته باشد پاسخگوی سوالات شما باشد. این مقاله به کوشش همکاران در موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد تهیه و منتشر شده است.

خیر, در کشور ما ایران مجوزی و یا گواهینامه ای و یا درسی در دانشگاه در قالب مهاجرت وجود ندارد یعنی افرادی که خود را وکیل مهاجرت می نامند اصولا هیچ مجوزی از ارگان یا مرکز خاصی دریافت نکرده اند.

بله, کشورهای مهاجرپذیری مثل کانادا استرالیا و غیره در دانشگاه یا کالج ها دروسی درباره مهاجرت تدریس می شود و گواهینامه هایی در قالب وکیل مهاجرت تعریف می شود که در ایران چنین چیزی وجود ندارد.

در ایران دفاتر مهاجرتی در قالب های دفاتر اعزام دانشجو به خارج, دفاتر کاریابی خارجی و همچنین موسسات حقوقی فعالیت می کنند.

بله, حوزه فعالیتی دفاتر اعزام دانشجو یا کاریابی با توجه به نوع فعالیت و اختیارات آنها محدود است.

خیر, موسسات حقوقی با توجه به همکاری با وکلای دادگستری یا قوه قضاییه می توانند دامنه فعالیت گسترده تری را داشته باشند.

دارای مجوز (اعزام دانشجو یا کاریابی خارجی و یا موسسات حقوقی) باشد.

طبق مجوزی که وزارت علوم به این موسسات می دهد موسسات اعزام دانشجو حق فعالیت فقط حداکثر برای ۲ یا ۳ کشور را دارند.

www.msrt.ir

حوزه فعالیت مهاجرتی این موسسات محدود به ویزاهای کاری و کاریابی خارجی است.

شرکت ها یا وکلای خارجی با داشتن مجوز فعالیت در کشور خود اجازه کار در کشور دیگر را ندارند. و چنانچه قصد فعالیت در ایران را دارند می بایست حتما از نهادی در ایران مجوز اخذ کنند.

یک شخص یا شرکت با صرف ارایه مدارک و اسناد فعالیت در کشور مطبوع خود نمی تواند اعتماد شما را جلب کند و البته که کار کردن با این شرکت ها و اشخاص با توجه به این که هیچ جایی در ایران ندارند می تواند برای شما ریسک زیادی داشته باشد.

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

ادامه مطلب

مشاور مهاجرت تحصیلی در شیراز

ادامه مطلب

با سلام
من لیسانس معماری از دانشگاه دولتی با معدل 14 و در حال حاضر ترم 3 رشته طراحی شهری از دانشگاه آزاد هستم. شهریور سال آینده دفاع میکنم و فارغ التحصیل میشم. تا اینجا که معدلم 18.90 بوده. مدرک زبان هم ندارم.
من اگه بخوام در رشته ی گریم سینمایی ادامه تحصیل بدم و ترجیحا بورسیه بشم باید چیکار کنم؟ جایی هم میخوام که هزینه بالایی نداشته باشه. لطفا منو راهنمایی کنید که اقدامات لازم انجام بدم و اگه کلاسی نیاز هست رو برم .
با تشکر.

با سلام
اگر قصد استفاده از بورسیه تحصیلی داشته باشید، در ایتالیا می توانید از بورسیه مقاطع مختلف استفاده نمایید.

سلام
من متاهلم اگر بخوام مهاجرت کنم برای کار و تحصیل باید چکار کنم؟سرمایه ای هم ندارم حالا باید چکار کنم و کدوم کشور برم ؟؟من توی این بحث ها نبودم و چیزی نمیدونم لطفا راهنمایی ام کنید؟؟؟
منتظر جوابتان هستم

سلام و وقت خوش
برای تمام روش های مهاجرت قطعا به سرمایه نیاز است.در برخی روش ها این هزینه ها کمتر است.
شما باید ابتدا در مورد روش ها، در سایت مطالعه فرمایید.عموم روش ها عبارتند از: سرمایه گذاری، تحصیلی، کاری، شرکت در دوره زبان، خرید ملک و ثبت شرکت در کشور مقصد؛ که هر کدام از این روش ها، در هر کشور شرایط متفاوتی دارد.

با عرض سلام و خسته نباشید بنده فارغ التحصیل دانشگاه ازاد با معدل17:19 از رشته عمران هستم
در حال حاضر هم ترم یک دامشگاه سراسری در رشته عمران سازه های هیدرولیکی هستم و خواستم برای کشورهای اروپایی اقدام کنم کسی میتونه کمک کنه ممنون میشم.09164295786خیلی فوری هست

سلام وقت بخير دوست عزيز برای درخواست پذيرش در كشورهای اروپايی بسته به شرايط تحصيلی كشور مربوطه، ارائه مدرك زبان و رزومه ی تحصيلی شما حائز اهميت است.

سلام من فارق التحصیل لیسانس رشته مرمت هستم اما شغلم طراحی لباس هست (عروس،) بالای 900 ساعت دوره های خیاطی فنی و حرفه ای گذراندم ولی مدرکی با عنوان طراح لباس ندارم، پورتفولیو خوبی دارم و با برندای خوبی کار کردم، سه سال سابقه کار دارم، آیا میتونم در رشته طراحی لباس برای مستر اقدام کنم؟ برای بورسیه هنر یا طراحی لباس استرالیا ؟ برادرم ساکن ملبورن هست، زبانم هم عالیه دبستانم رو در انگلستان تمام کردم و قابلیت گرفتن نمره 8 آیلتس رو دارم. (دیپلم گرافیک دارم و کاردانی هم گرافیک خوندم)

با سلام خدمت شما
بله جهت مستر می توانید اقدام کنید، اما جهت بورسیه شما نسبت به دانشجویان دیگر مورد ارزیابی قرار خواهید گرفت زیرا هر دانشگاه شرایط خاصی خود را دارد. نمی توان گفت که شانس بورسیه به صورت قطعی را خواهید داشت، اما غیر ممکن هم نیست.

شرکت کار مهاجرت به کشور عمان یا قطر هم انجام میده؟

سلام بله انجام می دهیم. جهت کار در کشورهای حوزه خلیج فارس بهتر است که پیشنهاد شغلی از کشور مربوطه داشته باشید، البته باید رزومه شما توسط مشاورین ما ارزیابی شود.

درود بر شما ودست مریزاد
من دربرازجان زندگی میکنم
همسر(خانم) من با فرزندم (پسرسه ساله) اگربرای دوره زبان بخواهند به کانادا بروند امکانش هست ؟ چقدرهزینه اش می شود؟
لطفا راهنمایی کنید . سپاسگزارم

سلام دوست عزيز برای گذراندن دوره زبان كانادا پيش نياز ايلتس ٥/٥ ملاک پذيرش شماست. ميانگين هزينه های زبان در كانادا بسته به سطح و محدوده از ١٠ هزار دلار كانادا به بالا برآورد می شود.

با سلام و خسته نباشید
شرایط گرفتن ویزای کار در سوئد چگونه است؟
آیا همراه ویزای کار شرایط اقامت دائم در سوئد نیز مهیا میشود؟
حداقل هزینه پرداختی برای ۴نفر( یک نوزاد و یک کودک ۳ ساله و دو نفر فرد بالغ) چقدر است؟ با تشکر

سلام شما می توانيد از طريق دوره زبان اقامت خود را در سوئد براي خود رقم بزنيد، اطلاعات در خصوص هزینه متغیر می باشد.

باسلام من ليسانس گفتاردرماني از دانشگاه علوم پزشكي شيراز دارم ورتبه اول رشته خودم شدم لطفا براي اقدامات اوليه تحصيل در رشته داروسازي يا دندان پزشكي خارج از كشور راهنماييم كنيد

سلام وقت بخیر بسته به سن و معدل تحصیلی شما می توانید مدارک خود را مورد بررسی قرار دهید و به نتیجه گیری مطلوب و کافی برسید.

سلام
من لیسانس عمران از دانشگاه آزاد دارم و سه سال بیمه غیرمرتبط دارم و میخواستم به یکی از کشور های کانادا یا استرالیا مهاجرت کنم . شما کدوم کشور رو پیشنهاد میدید ؟
و شما چه راهی پیشنهاد میدید ؟

سلام شما می توانید از طریق دوره های فنی در کانادا پذیرش را دریافت نمایید، که اقامت و‌ورکپرمیت را برای شما رقم خواهد زد.

سلام من یک خانم پنجاه ساله هستم که سه فرزند پایین 18 سال دارم کل سرمایه ی من هم 700 میلیون هستش و دارای مدرک مامائی با 34 سال سابقه ام . و قصد مهاجرت دارم با این شرایط به نظرتون از چه راه قانونی میشه رفت و چه کشوری رو توصیه میکنید

سلام وقت بخیر شما میتوانید از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشورهای اروپایی همچون لهستان اقامت مطلوب و ممتازی را دریافت نمایید.

با سلام ،من سال سوم دبیرستان هستم معدلم ۱۹ هست میخوام قبل از ورود به دانشگاه مهاجرت کنم یکی از دوستانم کانادا هست میخواستم شرایط مهاجرت تحصیلی رو بدونم .ممنون

سلام شما میتوانید در خصوص پذیرش در مدارس این کشور اقدام نمائید و از کیفیت آموزشی بالایی برخوردار شوید.

سلام
من دیپلم تجربی دارم و در حال حاضر دانشجوی سال سوم هوشبری دانشگاه دولتی هستم. به زبان انگلیسی مسلط هستم و کتابی هم در حیطه تخصصی رشته خودم ترجمه کردم که در دست تالیف هست. متاسفانه به دلیل وضع مالی ضعیف قادر به تامین هزینه تحصیل نیستم. راهی هست برای من که بتونم در مقطع کارشناسی یا ارشد بورسیه تحصیلی بگیرم؟
خیلی ممنون

در خصوص بورسیه باید مدارک و مقالات علمی معتبر داشته باشید و همچنین شرایط خاص دیگری هم وجود دارد که بسته به دانشگاه انتخابی متفاوت می باشد، در این زاستا بهتر است که با مشاورین ما در تماس باشید.

سلام و خسته نباشید
من دانش آموز دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک هستم وامسال دیپلمم رو میگیرم وانشالا میخوام رشته کامپیوتر و ای تی بخونم میخوام بدونم برای بورسیه تحصیلی ترکیه چه اقدامی باید بکنم و شرایط چیجوریه؟هزینه وکالج رفتن اونجا چجوریه؟

سلام جهت پذیرش در دانشگاه ترکیه مستلزم قبولی در آزمون ورودی یوس و یا SAT می باشید ،علاوه بر این در مقطع لیسانس بورسیه تعلق نمی گیرد.

سلام من لیسانس عمران دانشگاه ازاد شیرازم و ترم اخرم برای ادامه تحصیل مقطع فوق در کشور کانادا باید چکار کنم و چه مدارکی نیاز هست و هزینه به چه صورت هست؟؟؟

سلام در خصوص پذیرش در مقطع ارشد بر اساس رشته ی درخواستی شما بایستی آیلتس 6/5 تا 7 آکادمیک را ارائه نمائید ،علاوه بر این میانگین شهریه تحصیل دردانشگاه 15000 تا 20000 دلار کانادا می باشد

سلام‌ خسته نباشید
منم متاهل هستم با شوهرم دوست داریم به یک کشور مهاجرت کنیم
سرمایه اولیه هم داریم
وتخصصی و هم بلد نیستیم
میشه راهنمایی کنید که چه تخصصی برای کشوری که بهترین خدمات را ارائه میدهند معرفی کنید که همسرم یا خودم بریم یاد بگیریم و همچنین زبان اون کشور
ممنون

سلام شما از طریق ثبت شرکت و سرمایه گذاری در لهستان می توانید فیلد اقتصادی مطلوبی را دنبال نمایید و در این خصوص اقامت اروپا را برای خود رقم بزنید.

سلام.
ترم ۳ مهندسی معماری دوره لیسانس در دانشکده هنر و معماری شیراز هستم.
می خواستم بدونم که اگه بخوام در دانشگاه های آلمان معماری را ادامه دهم،امکان تطبیق بعضی از دورس هایی که در اینجا گذراندم هست (با توجه به اینکه دانشگاه شیراز هستم)یا نه باید از اول شروع کنم؟
ممنون.

با سلام
خیر معمولاً تطبیق واحد طبق اطلاعات ما انجام نمیشه و باید از ابتدا بخونید ولی با توجه به اینکه ترم سه هستین، دیگه لازم نیست کالج رو بخونید و میتونید مستقیما پذیرش دانشگاه را بگیرید.

سلام، دارای لیسانس برق،۳۶ سالمه، مجرد، ۹ سال سابقه کار دارم و اینکه مدرک زبان ندارم البته امیدوارم تا سه ماه دیگه آیلتس ۶ رو بگیرم، سوال بنده این است که در حال حاظر که آیلتس ندارم میتونم برای ویزای جستجوی کار اقدام کنم اصلا از کجا باید شروع کنم؟؟؟

سلام، وقت بخیر
بله، ویزای جستجوی کار نیاز به ارائه مدرک زبان ندارد، هرچند تسلط به زبان برای پیدا کردن کار کمک زیادی می کند.

سلام من امسال علوم آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قبول شدم و معدل دیپلمم 19/84 است میخواستم برای تحصیل در رشته ی دندانپزشکی و یا پزشکی به کانادا یا آلمان مهاجرت کنم.میخواستم بدونم شرایط پذیرش و مدرک زبان مورد نیاز و همچنین شرایط اقامت برای تحصیل چگونه است؟ اگر ممکنه درمورد هزینه های تحصیلی هم توضیح بدین

سلام، وقت بخیر
با توجه به توضیحات برای هر دو کشور می توانید اقدام کنید، البته شرایط و روند کار این کشور متفاوت است و نیاز به دانستن اطلاعات بیشتری از شما است، پیشنهاد می کنم با دفتر موسسه تماس بگیرید و جزییات هر دو را با هم مقایسه کنید و تصمیم نهایی بگیرید.

سلام و خسته نباشید الان حق الزحمه اپلای کالج های کانادا چنده ؟؟؟؟!!!

با سلام
هزینه تحصیل در کالج های کانادا متفاوت می باشد. بسته به رشته تحصیلی و کالج انتخابی شما متفاوت می باشد.

سلام خانمی هستم ۵۳ سالمه تحصیلاتم درسیم کمه ولی مدرک فنی حرفه ای آرایشگری دارم همه روتخصصی مدرک دارم پسرم توآلمان زندگی میکنه ولی فعلا پاس شهروندی رونگرفته حالا منوهمسرم ویه پسر ۱۹ ساله دارم میتونم من اول اقدام برفتن کنم آیا با ویزای توریستی میشه بعد اعلام پناهندگی کنم

سلام و روز بخیر
متاسفانه در زمینه پناهندگی اطلاعاتی نداریم که بتوانیم در رابطه با این موضوع شما را راهنمایی کنیم.

با سلام و خسته نباشید من متاهل هستم و دو فرزند۷ماهه و ۳ ساله دارم به همراه همسرم ۴ نفر هستیم و قصد مهاجرت به یک کشور اروپایی رو دارم (مثل سوئد که بعلت رشد سالانه پایین جمعیتش مهاجر جوان رو راحتتر قبول میکنه) با سرمایه ۶۰- ۷۰ میلیون تومن میتونم مهاجرت کنم؟! حداقل هزینه برای یک خونواده ۴ نفره چقدره؟ و بعد از مهاجرت چه امکانات رفاهی در اختیار مهاجر گذاشته میشه؟

با سلام و احترام
شما می توانید از طریق دوره های زبان سوئد اقدام نمایید و که همسر و فرزندان خود را نیز همراه خود ببرید.

سلام خسته نباشید جوان ۱۹_۲۰ساله هستم افغانی مدرک اقامت موقت سازمان ملل دارم مدرک تحصیلی ندارم تا اول دبیرستان خوندم سابقه کار ثبت شده ندارم یعنی بیرون مشغول کار هستم وغریب به۸ساله خیاطی میکنم آیا اماکنش هست به کانادا مهاجرت کنم اگه اقدامی دیگه هم لازم باشه انجام میدم لطفا راهنمایی کنیدممنون البته قصد رفتن وآموختن رشته دیگه تویه فنی حرفه ای هستم ولی نمیدونم چی رو برم که بهتر باشه خدانگهدار منتظر جواب هستم

با سلام و عرض ادب
برای هاجرت کاری و یا تحصیلی به کانادا باید حتما حداقل مدرک کارشناسی را ارائه دهید.

سلام خسته نباشید من وشوهرم 23سالمونه.من لیسانس حسابداری از پیام نور شیراز دارم و شوهرم دیپلم داره و بخاطر شرایط کاری نمیتونه دانشگاه بره.من دارم برای کنکور فوق میخونم و ایشون هم میخام مدارک بین المللی کامپیوتر رو بگیرن .و عموی من هم در کانادا زندگی میکنن.میخواستم بدونم چطور میتونیم به کانادا مهاجرت کنیم و ایا شرایطش رو داریم؟وایمکه این مدارک بین المللی بدرد میخوره؟.درضمن داریم کلاس زبان میریم ک بتونیم بعد ایلتس بگیریم

با سلام
شما می توانید از طریق تحصیلی برای مهاجرت به کانادا اقدام نمایید. لطفا با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را به طور کامل راهنمایی نمایند.

با سلام احترام.من خانمی ۳۵ساله و مجرد هستم.فوق لیسانس جامعه شناسی از دانشگاه آزاد رو دارم و ۵ سال سابقه بیمه تأمین اجتماعی(از سال ۹۱ الی ۹۶) در سمت غیر مرتبط با رشته تحصیلی دارم( کارمند دفتری ). کل دارایی بنده ۲۰۰ میلیون تومان است.میخاستم محبت کنید و بفرمایید من برای مهاجرت و کار برای کدام کشور میتوانم اقدام کنم؟سپاس فراوان.

با سلام و احترام
شما می توانید از طریق تحصیل با توجه به شرایط تحصیلی خود اقدام نمایید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سلام من 29سالمه میخاستم با استفاده از روش ها مهاحرت به کانادا مهاجرت کنم چ روشی رو پیشنهاد میکنید که سریع باشه و احتیاج ب مدرک ایلتس نداشته باشه

با سلام و عرض ادب
متاسفانه برای مهاجرت به کانادا نیاز به ارائه مدرک زبان دارید.

سلام من پزشک هستم فارغ التحصیل دانشگاه شیراز . برای مهاجرت به استرالیا باید چیکار کنم و چه مقدار هزینه لازمه ؟ آیا شما جایی رو میشناسید که برای امتحاناتی که در پیش رو هست کلاس بذاره برامون ؟

سلام وقتتون بخیر
برای مهاجرت تحصیلی و یا کاری به استرالیا در ابتدا باید در آزمون تایید مدارک خود شرکت کنید و نمره قبولی را دریافت نمایید. این آزمون در ایران برگزار نمی شود و شما باید به کشور های همسایه مراجعه نمایید.

سلام من کاردانی ازاد الکترونیک بودم . میتونم تو کشوری تحصیلمو ادامه بدم؟؟؟

سلام روزتون بخیر
متاسفانه برای تحصیل در کشور های اروپایی و یا سار کشور ها مقطع کاردانی به رسمیت شناخته نشده است.

سلام من دانشجوی ترم1 رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستم. چطور میتونم بورسیه تحصیلی بگیرم برم از ایران؟

با سلام و احترام
با توجه به شرایط تجصیلی و پژوهشی خود می توانید برای تحصیل رایگان و دریافت بورسیه اقدام نمایید.

به نام خدا
با سلام
من 31 ساله بدون گپ تحصیلی دیپلم کاردانش کاردانی و کاردشناسی دانشگاه آزد تهران جنوب معدل دیپلم 14.12 کاردانی 13.19 کارشناسی 13.18 حسابداری خوندم . ارشد مدیریت امور فرهنگی دانشگاه دوره عالی علوم تحقیقات تهران معدل 18.26 پایان نامه نمره بسیار عالی یا الف . دو مقاله علمی پژوهشی معتبر با نمره بالای 2 البته به همراه استاد راهنما و مشاورم در دو مقاله نفر دوم هستم . 1 مقاله کنفرانس داخلی در مورد هستی شاسی و فضای مجازی با استاد راهنما نفر دوم هستم در هر 3 مقاله . در حال خواندن زبان و ایلتس 6.5 مقدور هست . برای دکتری فاند تحصیلی و زندگی رو میخوام ایا رشته من رو دانشگاه ممتاز کانادا مثل آلبرتا دارن من مرتبط با ارشد میخوام باشه مثل مطالعات فرهنگی . مدیریت برنامه ریزی فرهنگی . و دو توصیه نامه از دو استاد برجسته حوزه مدیریت دانشگاه عالی تهران دارم که هر دو استا من بودن از دروس مدیریت ازشون نمره 20 گرفتم و هر دو در دانشگاه هاروارد و استنفورد مدیریت خوندن . و البته متاهل هستم . و تمام تلاشم مکاتبه با اساتیدی خواهد بود که فاند کامل بدهند . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

با سلام و احترام
با توجه به شرایط شما امکان فاند گرفتن وجود دارد؛ اما مقدار پوشش فاند را استاد راهنمای شما مشخص می کند.

سلام وقت بخیر
میخاستم بدونم من باید چجوری مدارک اصلی رو از دانشگاه و مدرسه بگیرم، چون پایان خدمت ندازم بهم نمیدن و اینکه دانشگاه مقصد اصل مدارک رو میخاد.

با سلام
برای دریافت مدارک خود باید حتما کارت پایان خدمت ارائه دهید.

سلام خسته نباشيد ٢٠سالمه با معدل ديپلم ١٨/٦٦براي تحصيل داروسازي يا دندانپزشكي كدوم كشور رو پيشنهاد ميكنين كه از الان بتونيم اقدام كنيم و مهر اونجا مشغول به تحصيل باشيم؟

سلام وقتتون بخیر
متاسفانه زمان اقدام مقداری دیر است و بسیاری از انتخاب های خود را بابت زمان اقدام از دست داده اید. در حالت کلی با توجه به شرایط شما می توانید برای اکثر کشور های اروپایی و آسیایی اقدام نمایید.

با سلام و احترام
من خانم 33 ساله هستم متاهل دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد با معدل 17.70 و کارشناسی برق و مخابرات و سابقه 13 سال کار در شرکت مخابرات ، مدرک تخصص زبان نداشته اما در حال پیگیری و اخذ آن می باشم در حال حاضر متقاضی مهاجرت از طریق کار یا تحصیل به کشور کانادا و یا یکی از کشورهایی اروپایی می باشم . میشه لطف بفرمائید در این زمینه راهنمایی بفرمائید.
با سپاس فراوان

سلام روزتون بخیر
شما می توانید در صورت داشتن مدرک زبان برای تحصیل در کشور کانادا و یا کشور های اروپایی مانند آلمان و یا غیره اقدام نمایید. لطفا با ما در تماس باشید تا به طور کامل شما را راهنمایی نماییم.

با سلام و احترام
ضمن تشکر از راهنماییتون من ساکن شیراز هستم و جهت راهنمایی حضوری چه زمانی میتوانم مراجعه نمایم؟ ضمناً یک مقاله بین المللی چاپ شده هم دارم .

سام وقتتون بخیر
شما جهت دریافت مشاوره حضوری می توانید با شماره های ذکر شده در سایت تماس حاصل نمایید و وقت مشاوره را مشخص نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اطلاعات مهم مهاجرتی و تحصیلی در اینستاگرام


اطلاعات مهم مهاجرتی و تحصیلی در تلگرام

موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد؛ ارائه دهنده خدمات مشاوره حقوقی پیرامون مهاجرت، اخذ اقامت و تحصیل در خارج از کشور

بهترین در امور مهاجرت، اقامت دائم و ویزای تحصیلی

موسسه حقوقی شیراز مهاجر با بهره مندی از کادر با تجربه و با بکارگیری روش ها و قوانین بروزرسانی شده بهترین روش مهاجرتی را متناسب با شرایط و توانایی افراد پیشنهاد می نماید. با توجه به تنوع بسیار زیاد ویزاها، تشخیص مناسب ترین آنها برای هر فرد نیازمند دقت و تجربه می باشد. پس از انتخاب بهترین روش با توجه به حساسیت های موجود در هر پرونده تیم مشاوره می کوشد تا با در نظر گرفتن موارد مد نظر افسران پرونده، پرونده ای بی نقص را تنظیم نماید. آشنایی با موارد کلیدی و حیاتی حاصل سال ها تجربه در این راستا می باشد. قابل ذکر است جهت کاهش هزینه های پروسه های مهاجرت، تیم شیراز مهاجر همیشه شرایط خاص متقاضی را مد نظر قرار داده تا با انعطاف پذیری هر چه بهتر، پروسه ویزا را هموار نماید.

تیم شیراز مهاجر در صدد است تا با ارائه خدماتی در شان موکلین، از اتلاف زمان و هزینه های زاید کاسته و بهترین و ساده ترین روش مهاجرتی را مطابق خواسته و توانایی های هر فرد ارائه نماید.

رضایت موکلین از آغاز تا پایان راه، سرلوحه ی ماست.

ارائه خدمات مشاوره  بهینه در زمینه های کارآفرینی و سرمایه گذاری، نیروی متخصص و تحصیل در کشورهای مطرح با بالاترین کیفیت و رعایت استانداردهای بین المللی، تخصص ماست.

مشاور مهاجرت تحصیلی در شیراز

آگاهی از قوانین بین المللی

بروز بودن در زمینه ی قوانین مهاجرت

ارتباط مستمر با موکلین

اطلاعات بیشتر

اطلاعات بیشتر

اطلاعات بیشتر

درباره گرجستان

اقامت در گرجستان

اقامت از طریق خرید ملک

درباره ترکیه

خرید ملک در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه

درباره پرتغال

مهاجرت به پرتغال

مدیر

۱۳۹۹/۵/۲ ۹:۲۴:۲۸

۲۳ تیر ۱۳۹۹ |Tags: ادامه تحصیل در کانادا, تحصیل در کانادا, ویزای تحصیلی|

دانشجویان بین المللی کمک های فرهنگی و اجتماعی بی شماری به کانادا می کنند و بیش از ۲۱ میلیارد دلار فعالیت اقتصادی ایجاد می کنند. از زمان شروع این همه […]

مدیر

۱۳۹۹/۴/۲۶ ۵:۵۴:۱۵

۲۰ تیر ۱۳۹۹ |Tags: PEQ, استان کبک, دانشجویان بین المللی, کانادا, مهاجرت به کانادا|

دولت کبک اصلاحات در PEQ را که در ماه می اعلام شد ، تعدیل می کند. این تغییرات بر دانشجویان خارجی و همچنین کارگران موقت خارجی تأثیر می گذارد. نادین […]

مدیر

۱۳۹۹/۲/۱۸ ۱۴:۵۸:۵۸

۱۹ فروردین ۱۳۹۹ |

همراهان شیراز مهاجر با سلام دوستان و همراهان گرامی شیراز مهاجر، همانطور که مستحضر هستید ویروس کرونا و شیوع آن در سراسر جهان موجب اختلال در روال عادی بسیاری از […]

مدیر

۱۳۹۹/۵/۲۳ ۹:۲۳:۰۲

۲۳ مرداد ۱۳۹۹ |Tags: ادامه تحصیل در کانادا, تحصیل در کانادا, کانادا|

ساختار آموزش در کانادا همانطور که در مقاله پیشین ذکر شد ، سیستم آموزش کانادا دارای چهار سطح کلی است: آموزش مقدماتی ، ابتدایی ، متوسطه و بعد از دوره […]

مدیر

۱۳۹۹/۵/۱۶ ۹:۱۴:۴۴

۱۶ مرداد ۱۳۹۹ |Tags: تحصیل در کانادا, سیستم آموزشی, مدارس کانادا|

کانادا کشوری زیبا است در شمالی ترین منطقه قاره آمریکا. این کشور که از ۱۰ استان مجزا و ۳ قلمرو تشکیل شده است ، تمام مسیر را از اقیانوس اطلس […]

مدیر

۱۳۹۹/۵/۹ ۸:۴۳:۳۳

۹ مرداد ۱۳۹۹ |Tags: استرالیا, تحصیل در استرالیا, مهاجرت به استرالیا|

تحصیلات ابتدایی در سیستم آموزش استرالیا، آموزش ابتدایی و متوسطه از طریق مدارس دولتی و غیر دولتی ارائه می شود. دولت های ایالتی مسئولیت عمده ای برای آموزش در مدارس […]

در دنیایی زندگی می‌کنیم که هرکسی بنا بر دلایل
شخصی خودش، قصد دل از خانه خود و شروع زندگی را در جایی دیگر دارد. اینجا یک شهر
دیگر نیست، بلکه کشوری در همسایگی مانند ترکیه یا امارات یا نقطه روبروی کره زمین
مانند کانادا است. مسئله مهاجرت همیشه وجود داشته و مورد بحث بین افراد خانواده
بوده است؛ اما مهم‌تر از مهاجرت، چگونگی رفتن است. هرساله که می‌گذریم، شرایط
مهاجرت سخت‌تر می‌شود. کشوری که تا چند سال پیش مهاجرخیز بوده، حالا مرز کشور خود
را بسته یا قوانین سختگیرانه تری را اعمال کرده است. به هرحال، هیچ کاری نشد دارد.
هرساله، خیلی از افراد مهاجرت می‌کنند؛ اما نه به تنهایی، بلکه با کمک یک موسسه
مهاجرتی در شیراز برنامه خود را تنظیم می‌کنند.

شیراز یکی از کلان شهرهای ایران است که جمعیتی
بالغ بر یک‌میلیون و پانصد هزار نفر را در خود جای داده است. اگر بگوییم که هرسال
درصد نسبتاً بالایی از جوانان و خانواده‌ها با موسسه مهاجرتی در شیراز تماس می‌گیرند
تا کشور را ترک کنند، بلوف نکرده‌ایم. با اینکه در این شهر بزرگ امکانات رفاهی از
جمله آموزشی، بیمارستانی، تاریخی و غیره قرار گرفته است؛ اما باز هم‌خانواده‌ها
بنا به دلایل خاص خودشان اقدام به مهاجرت می‌کنند.

موسسه مهاجرتی در شیراز در واقع مکانی است که به
این عزیزان شیرازی کمک می‌کند تا بتوانند بهترین تصمیم مهاجرتی را بگیرند. اینکه
چگونه مهاجرت و چه کشوری را بر اساس شرایط خود انتخاب کنند. اگر شرایط شما مناسب
باشد، موسسه مهاجرتی در شیراز از اول تا آخر برنامه سفر در کنارتان خواهند ماند.

خدماتی که برای یک موسسه مهاجرتی در شیراز به
عزیزان عرضه می‌کند، شامل:

البته باید این نکته برای هر موسسه مهاجرتی در
نظر بگیرید:

مشاور مهاجرت تحصیلی در شیراز

یک موسسه مهاجرتی خوب باید یک وکیل خبره داشته باشد. وکیلی که به تمامی فرآیندهای مهاجرتی کاملاً آشنا بوده و بتواند از صفر تا صد را آموزش دهد. همچنین مشاور خوبی برای متقاضی مهاجرت باشد. در حالت کلی، یک موسسه مهاجرتی خوب دارای ویژگی‌های زیر است:

بهتر است که شرکتی را انتخاب کنید که به صورت
تخصصی در یک حوزه فعالیت می‌کند. چنین شرکت‌هایی کاملاً بر اساس مسائل آن کشور و
شرایط و روش‌های آن آشنا بوده و بهتر از بقیه می‌توانند شما را راهنمایی کنند.

عزیزانی که در شیراز یا حتی شهرهای اطراف زندگی می‌کنند،
بهتر است که برای مهاجرت خود از یک موسسه مهاجرتی در شیراز اقدام کنند. به هرحال،
شرایط مهاجرتی سخت است. شما هم به سفارت‌های خانه کشور مورد نظر خود دسترسی نداشته
و قادر نیست تا هر روز برای پرسیدن سؤال به درب سفارت مراجعه کنید. متأسفانه برخی
افراد به دلیل همین سختی اولیه قید مهاجرت را زده‌اند.

اما فقط مسئله این نیست. از آنجا که شما هیچ
اطلاعاتی در خصوص مهاجرت و شرایط آن را ندارید، امکان اشتباه انجام دادن فعالیت و
مراحل آن وجود دارد. یک اشتباه کوچک در تشکیل پرونده می تواند باعث عقب افتادن
مراحل شما یا حتی بسته آن شود. موسسه حقوقی مهاجرتی در شیراز این کار را برای شما
بسیار راحت‌تر کرده است. در این موسسه وکیلان باتجربه در حوزه‌های مختلف شما را
راهنمایی می‌کنند تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. حتی اگر موسسه در
حوزه تخصصی مورد نظرتان فعال نباشد، شما را به یک موسسه معتبر دیگر معرفی خواهد
کرد.

اولین قدم تماس با موسسه است. در تماس، ابتدا مسئول پذیرش که خود او در این خصوص از قبل آموزش‌هایی را هم دیده است، در خصوص نوع کشور مورد نظر، علت مهاجرت، شرایط و غیره سؤالاتی را می‌پرسد. در صورتی که همه چیز مناسب بود، شما را کامل راهنمایی می‌کند. سپس شما را به وکیل مهاجرتی معرفی کرده و در آنجا جلسه اختصاصی با شما گذاشته می‌شود. در این جلسه کامل شرایط ما سنجیده شده تا مشخص شود که آیا شما امکان مهاجرت را دارید یا خیر. همچنین در صورتی که امکان مهاجرت را از یک روش را نداشتید، به شما در صورت امکان، روش‌های دیگر را پیشنهاد می‌کند.

پس از آن، مدارک شما گرفته می‌شود و به سپس مراحل اخذ اقامت و رفتن به سفارت و غیره شروع می‌شود. هزینه دریافت اقامت بسته به کشور مورد نظر دارد. برای همین متفاوت است. برای دریافت هزینه باید با خود موسسه تماس بگیرید. در صورتی که واقعاً هدف نهایی شما مهاجرت است، در اولین ساعت روز کاری با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید. با تماس شما، کارشناس به صورت رایگان به مشاوره شما می‌پردازد. اگر شرایط و همه چیز مناسب بود، آنوقت مراحل بعدی گفته شده در بالا انجام داده خواهد شد.

موسسه حقوقی بین المللی تیدی پارس با همکاری موسسه حقوقی SMART اروپا با بیش از یک دهه تجربه در امور مربوط به اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت، تحصیلی و کاری آمادگی دارد تا بدون واسطه بهترین خدمات با مناسب ترین قیمت را برای کلیه هموطنان تضمین نماید. 

تهران

خیابان نلسون ماندلا (جردن)

02122059953

(به علت شیوع کرونا برای مصاحبه حضوری ابتدا تماس بگیرید)

ایمیل:

info@tdpars.com

 

اسلواکیRolnicka  , Bratislava , Slovakia

421944219823+

گرجستانKavtaradze.14a, block A, 1st entrance in parking. 18th floor, Tblisi, Georgia

موسسه مهاجرتی در شیراز و بررسی آن

موسسه مهاجرتی در شیراز ، ویژگی و خصوصیات مورد نیاز جهت انتخاب یک موسسه مهاجرتی معتبر، شرایط و نحوه جستجوی موسسه مهاجرتی معتبر در شیراز را ما در این مقاله به طور علمی و تخصصی مورد تحلیل و بررسی قرار می دهیم. شرایط مورد نیاز برای شناسایی و شناخت موسسه مهاجرتی معتبر در شیراز چیست؟ ویژگی های شناخت و تشخیص مشاوران حرفه ای در زمینه مهاجرت چگونه است؟ شرایط اخذ مشاوره تخصصی به صورت آنلاین به چه صورت است؟ یکی از مهم ترین مواردی که باید در مورد موسسه مهاجرتی در شیراز در نظرگرفت سابقه کاری و مهارت مشاورین موسسه می باشد. با توجه به افزایش روزافزون متقاضیان مهاجرت، تعداد موسسات مهاجرتی که در این زمینه اقدام به ارائه خدمات مهاجرتی می نمایند نیز روند رو به رشدی داشته است، این امر باعث شده افراد متقاضی گاها در انتخاب موسسه مهاجرتی دچار تردید شوند. انتخاب یک موسسه مهاجرتی در شیراز که از اعتبار و تجربه بالایی برخوردار باشد امری است کاملا تخصصی و در این خصوص افراد متقاضی نیاز به اطلاعات تخصصی و یاری رساندن از سوی افراد متخصص دارند تا نهایتا نتیجه مطلوبی برای آنها ایجاد شود. پیشنهاد می شود در صورتی که تمایل دارید از نحوه کار و فعالیت موسسات حقوقی به ویژه موسسه مهاجرتی در شیراز اطلاعات کامل دریافت نمایید با مشاورین و وکلای موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه حقوقی MIE اتریش مشاوره تخصصی داشته باشید تا اطلاعات حقوقی شما عزیزان ارتقا یابد.

یکی از نکات مهم در مورد مهاجرت شناخت موسسات مهاجرتی معتبر از میان دیگر موسسات می باشد. افراد بسیاری جهت کسب آگاهی و اطلاعات کافی از طریق هر یک از روش های مهاجرتی به موسسات مهاجرتی مراجعه می کنند و در این خصوص در شهر شیراز نیز موسسات مهاجرتی مختلفی وجود دارد که شناسایی اعتبار هر یک از آنها امری دشوار است. اگر قصد جدی جهت مهاجرت دارید باید در نظر داشته باشید که مهاجرت دارای راه های مختلفی می باشد که عبارت است از تولد، ازدواج، کار، تحصیل، سرمایه گذاری و… که داشتن اطلاعات کامل در مورد هر یک از این روش ها، می تواند به افراد متقاضی در انتخاب مسیر درست مهاجرت کمک کند. انتخاب یک موسسه مهاجرتی معتبر در شیراز برای افراد متقاضی اهمیت بسیاری دارد، زیرا وکلای موسسه مهاجرتی معتبر با داشتن تجربه کافی می توانند بهترین روش مهاجرتی را به فرد پیشنهاد دهند، این امر می تواند در آینده فرد و اعضای خانواده تاثیر بسزایی داشته باشد. به عنوان مثال مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در اکثر کشورهای مختلف دارای شرایط و قوانین

خاصی است که علم به قوانین سرمایه گذاری در کشور مقصد می تواند به فرد متقاضی در انتخاب آنها کمک کند. خدمات ارائه شده از سوی موسسه مهاجرتی در شیراز در صورت داشتن تجربه و علم کافی وکلای موسسه می تواند افراد متقاضی را در انتخاب هریک از روش های مهاجرت مانند مهاجرت کاری، اخذ پذیرش از دانشگاه ها و مدارس و دیگر طرق یاری رساند.

یکی از مهم ترین موضوعاتی که افراد متقاضی مهاجرت باید در نظر داشته باشند معیارهای مهم انتخاب موسسه مهاجرتی در شیراز اعتبار، تجربه کاری و برخورداری این موسسات از مشاوران حرفه ای و با تجربه می باشد. موسسات مهاجرتی با برخورداری از تجربیات و علم مشاورین حرفه ای با ارائه خدمات مشاوره ای صحیح و آگاهانه تلاش می کنند راه های درست مهاجرت را به افراد متقاضی مهاجرت پیشنهاد دهند. در این خصوص مشاورین حرفه ای باید دارای شرایط ذیل باشند:

مشاور مهاجرت تحصیلی در شیراز

لازم به ذکر است راه های اخذ ویزا و مهاجرت از طریق هر یک از راه های موجود برخلاف تصور بسیاری افراد به آسانی امکان پذیر نیست و برای رسیدن به این منظور افراد متقاضی باید علم و آگاهی لازم را داشته باشند تا در رسیدن به هدف مهاجرتی خود قدم های درست بردارند. در این خصوص پیشنهاد می شود افراد متقاضی پیش از هر اقدامی با مشاورین و وکلای زبده موسسه مهاجرتی مشاوره تخصصی داشته باشید.

باید در نظر داشت با توجه به اینکه امکان استفاده از مشاوره های حضوری به صورت رو در رو برای بسیاری افراد متقاضی وجود ندارد و گاها بحث بعد مسافت باعث می شود افراد نتوانند از مشاوره های حضوری استفاده کنند و همچنین این افراد با مشکلاتی روبرو می شوند، پیشنهاد می شود افراد متقاضی با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در تکنولوژی و علم در زمینه های ارتباطات مشاوره های خود را از طریق آنلاین برگزار کنند. این امر بدین معناست که افراد در صورت دسترسی به امکانات اینترنت و برنامه های تصویری می توانند مشاوره خود را به صورت تصویری و در هر مکانی که برایشان مقدور است انجام دهند. موسسات مهاجرتی نیز با توجه به پیشرفت های صورت گرفته با به روز کردن امکانات و خدمات خود اقدام به ارائه مشاوره های تخصصی به صورت آنلاین نموده اند. این امر نشان دهنده به روز بودن خدمات و امکانات موسسه مهاجرتی می باشد و یکی دیگر از عوامل جذب هرچه بیشتری متقاضیان به سوی موسسه مورد نظر خواهد شد. زمانی که موسسه مهاجرتی در شیراز یا دیگر شهرها امکانات استفاده از خدمات مشاوره آنلاین را برای افراد فراهم می آورند، به افراد متقاضی کمک می کنند تا با صرف کمترین

هزینه و با استفاده بهینه از زمان، دسترسی کامل به منابع اطلاعاتی و مشاوره تخصصی داشته باشند و سوالات آنها به صورت کامل پاسخ داده شود. موسسه حقوقی ملک پور نیز با توجه به سابقه درخشان مفتخر است با ارائه خدمات مشاوره آنلاین به افراد متقاضی در رسیدن به اهداف مهاجرتی آنها کمک و یاری رساند تا افراد بتوانند با صرف هزینه های کمتر بابت رفت و آمد و جلوگیری از اتلاف وقت از خدمات مشاوره با مشاورین برتر موسسه برخوردار شوند. راه های ارتباط با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور بدین صورت است که در صورت علاقه و تمایل فرد، متقاضی باید به صورت تلفنی در ابتدا با مشاورین صحبت های اولیه را انجام دهد و سپس برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی با رزرو وقت مشاوره خود به صورت آنلاین از طریق اسکایپ در هر جایی که امکان تماس برای آنها وجود داشته باشد با مشاوران ارشد یک وقت مشاوره اختصاصی داشته باشند تا در مورد شرایط خود و پرونده آنها به صورت کامل و تخصصی راهنمایی های لازم صورت پذیرد و درنهایت راه درست مهاجرت به متقاضی پیشنهاد داده شود.

یکی از مهم ترین راه های شناخت یک موسسه مهاجرتی معتبر در شیراز علم و آگاهی نسبت به سابقه کاری موسسه مورد نظر می باشد. در واقع تجربه کاری موسسه مهاجرتی و وکیل مهاجرت و همچنین داشتن پرونده های موفق نشان دهنده تجربه و سابقه کاری درخشان موسسه مورد نظر می باشد. داشتن پرونده های موفق و اخذ ویزا از طرق مختلف مهاجرتی مانند ویزای کاری و تحصیلی و همچنین داشتن پرونده های موفق در زمینه ویزای سرمایه گذاری نشان دهنده سابقه درخشان موسسه می باشد. در این خصوص موسسه حقوقی ملک پور با داشتن سابقه کاری درخشان 15 ساله مفتخر است در مورد هر روش مهاجرتی، اگر پرونده موفقی داشته با کسب اجازه از موکل اطلاعات موکل و ویزای وی را در کانال تلگرام و اینستاگرام قید نماید تا نشان دهنده موفقیت موسسه در اخذ هر نوع ویزا در هر کشور باشد. این امر باعث شده موسسه حقوقی ملک پور به یکی از شناخته ترین موسسات حقوقی معتبر در سطح خاورمیانه و ایران تبدیل شده باشد. در ادامه برخی از ویزاهای کسب شده توسط موسسه حقوقی ملک پور برای شما عزیزان در سایت قرار داده شده است که می توانید با مراجعه به به لینک زیر از اطلاعات ذکر شده را مشاهده نمایید.

در صورتی که در جستجوی موسسه مهاجرتی در شیراز هستید باید به این نکته توجه داشته باشید که موسسه مورد نظر علاوه بر داشتن تجربه و سابقه کاری بالا، در زمینه برقراری ارتباط با دیگر موسسات مهاجرتی و وکلای حقوق بین الملل چگونه رفتار می کند. نوع برقراری ارتباط با دیگر موسسات و وکلای حقوقی و رفتار موسسه حقوقی نشان دهنده تجربه کاری بالای موسسه حقوقی در شیراز و دیگر شهرها می باشد. موسسه مهاجرتی که با دیگر وکلا ارتباط صمیمانه در قالب حوزه کاری خود داشته باشد در اصل اطلاعات خود و اعضای موسسه را ارتقا می دهد و باعث می شود اعضای موسسه تجربه کاری مفیدی دریافت کنند و اطلاعاتشان به روز شود. موسسه حقوقی ملک پور مفتخر است که با برخورداری از تجربه و سابقه مشاوران رسمی مهاجرت در سرتاسر دنیا خدمات گسترده ای را ارائه دهد.  در حال حاضر کمتر موسسات محدودی هستند که در سراسر دنیا دارای شعبات مختلف و مشاورین با تجربه باشند و از تجربه کاری وکلای بین المللی استفاده نمایند. موسسه حقوقی ملک پور این امکان را فراهم آورده تا افراد متقاضی بتوانند به صورت آنلاین از طریق اسکایپ با وکلای مهاجرتی در کشورهایی مانند کانادا و اکثر کشورهای اروپایی ارتباط تصویری داشته باشند.

موسسه حقوقی ملک پور با داشتن تیم مشاوره مجرب و زبده و سابقه کاری چندین ساله که در حدود 15سال سابقه درخشان در امر مهاجرت و انجام امور بین الملل می باشد، همواره سعی کرده تا اطلاعات حقوقی موثر و مفیدی در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار دهد تا در انتخاب راه درست مهاجرتی افراد متقاضی کمک های شایانی به آنها رسانده باشد. موسسه حقوقی ملک پور همواره سعی کرده به عنوان موسسه مهاجرتی معتبر خدمات گسترده ای را ارائه دهد. این خدمات مشاوره ای توسط مشاورین برتر موسسه که تجربه کافی در زمینه مهاجرت دارند انجام می شود تا راه درست و منطقی مهاجرت به افراد متقاضی پیشنهاد شود. در ضمن موسسه حقوقی ملک پور به عنوان مرجع تصمیم گیری اقدام به تهیه مقالات معتبر علمی در زمینه مهاجرت و حقوق بین الملل نموده است، هدف از تهیه مقالات ارتقا اطلاعات حقوقی افراد متقاضی می باشد. مقالات قید شده در سایت موسسه حقوقی ملک پور توسط وکلا و مشاورین ارشد موسسه تهیه و تنظیم شده است و اطلاعات کامل و به روز در مقالات موسسه ارائه شده تا اطلاعات حقوقی و مهاجرتی افراد متقاضی ارتقا یابد. لازم به ذکر است شما عزیزان می توانید با تماس با موسسه حقوقی ملک پور و دفاتر همکار از مشاوره های اولیه رایگان حقوقی و مهاجرتی کارشناسان ارشد موسسه برخوردار شوید. در ضمن افراد متقاضی می توانند با آقای دکتر ملک پور به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن اسکایپ مشاوره تخصصی داشته باشند، برای اخذ مشاوره با آقای دکتر ملک پور افراد متقاضی می توانند در ابتدا از طریق مشاورین دفاتر به صورت تلفنی مشاوره اولیه داشته باشند و با راهنمایی مشاورین درخواست مشاوره خود را با آقای دکتر ملک پور اعلام نمایند. لازم به ذکر است موسسه حقوقی ملک پور اقدام به تهیه ویدئوهای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت و تهیه پکیج های آموزش زبان انگلیسی نموده تا در امر مهاجرت افراد متقاضی یاری رساند.

شما می توانید شرایط خود و اطلاعات تماس را از طریق فرم ارزیابی وارد کرده تا مشاوران ما شرایط شما را بررسی کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

موسسه مهاجرتی در شیراز، نحوه یافتن موسسه مهاجرتی معتبر در شیراز و همچنین شرایطی که یک موسسه مهاجرتی باید داشته باشد در این مقاله به صورت کاملا علمی مورد بررسی قرار گرفت. باید توجه داشت انتخاب موسسه مهاجرتی در شیراز نیاز به تحقیقات و شناخت کامل نسبت به موسسه مورد نظر دارد، در این خصوص تشخیص درست یک موسسه مهاجرتی معتبر می تواند به افراد متقاضی کمک کند تا راه درست مهاجرتی خود را انتخاب کنند. ما در مقاله فوق سعی کردیم تا اطلاعات مورد نیاز شما عزیزان را در خصوص موسسه مهاجرتی در شیراز و همچنین راه های تشخیص یک موسسه معتبر را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پیشنهاد می شود در صورتی که تصمیم جدی در باب مهاجرت دارید و در شهر شیراز ساکن هستید و اطلاعات کاملی نسبت به موسسات مهاجرتی موجود در این شهر ندارید، با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل فرمایید تا در انتخاب موسسه مورد نظر مشاورین و وکلای موسسه کمک های شایانی را ارائه دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

Your browser does not support the video tag.

 

Your browser does not support the video tag.

 

 

 

 

malekpourmie.com

malekpourlaw.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

دفتر مهاجرتی در شیراز , دفتر مهاجرتی در تهران , دفتر مهاجرتی در اصفهان , دفتر مهاجرتی در اهواز , دفتر مهاجرتی در گیلان مورد تحقیق و جست و جو بسیار قرار گرفته است ما دارای همکاران بسیار منظم و آموزش دیده ای در سراسر ایران هستیم . چنانچه مایلید لیست دفاتر ما و ارتباط آنها را با ما مطالعه نمایید ….


دریافتDownloads-icon

وکیل مهاجرت در شیراز و بررسی آن

وکیل مهاجرت در شیراز، خصوصیات و ویژگی های انتخاب وکیل مهاجرت در شیراز، شرایط و نحوه یافتن آن ها در شیراز در این مقاله به صورت کلی و علمی بررسی می شود. شرایط مناسب و مطلوب یک وکیل مهاجرت در شیراز چیست؟ صحت و ثقم ادعای وکلای مهاجرت در شیراز به چه صورتی باید ثابت شود؟ چگونه وکلای مهاجرت در شیراز را باید ارزیابی و بررسی نمود؟ مسائلی از این چنین ممکن است سوالات بسیاری از شما باشد که چگونه باید یک وکیل مهاجرت را ارزیابی، انتخاب و به آن اعتماد کرد. موسسه حقوقی ملک پور در این زمینه در تلاش است تا مسائل و عوامل مهم تاثیر گذار در انتخاب یک وکیل مهاجرتی در شهر شیراز را بررسی و تحلیل کند تا شما عزیزان بتوانید در زمینه مهاجرت و انتخاب یک وکیل مهاجرتی مناسب برای خود، اقدامی در جهت آرزو ها و آمال خود انجام دهید. با مراجعه به سایت موسسه حقوقی ملک پور می توانید اطلاعات خود را در خصوص ویژگی های وکیل مهاجرتی خود کسب کنید. در ادامه به مباحث زیر خواهیم پرداخت.

انتخاب وکیل مهاجرت در شیراز برای عمده افرادی که قصد مهاجرت دارند، ممکن است با پیچیدگی هایی همراه باشد. چرا که تعداد و تنوع موسسات و وکلای مهاجرتی در ایران به خصوص در شهر های بزرگ مثل شیراز، انتخاب بهترین آن ها را با مشکل همراه کرده است. انتخاب مورد اطمنیان ترین و مجرب ترین آن ها، برای مردم دغدغه ایست که گاها ممکن است از هدف اصلی خود یعنی مهاجرت، دور شوند. اما فقط تعدادی از آن ها می تواند شما را به هدف و مقصود خود برسانند. چرا که بسیاری از آن ها صرفا ادعای موفقیت دارند و ضمن عقد قرارداد و دریافت هزینه های زیاد، شما را به مقصد مهاجرتی خود نمیرسانند. بسیاری از موسسات حقوقی هستند که در سطح شهر شیراز مشغول به فعالیت های بین المللی هستند؛ اما تعدا کمی از آن ها فقط راه های قانونی را به شما پیشنهاد می دهند. موسساتی هستند که با در نظر گرفتن راه هایی نظیر پناهندگی، شما را به راهی اشتباه و غیر قابل جبران می کشانند. راهی که شاید اولین و آخرین اقدام شما در جهت مهاجرت باشد. پس انتخاب یک وکیل مهاجرت در شیراز باید با تدبیر های زیادی همراه باشد. موسسه حقوقی ملک پور در این زمینه می تواند راهگشای شما باشد تا بتوانید با اعتماد و اطمینان این موسسه را انتخاب کرده و از انتخاب خود کاملا راضی باشید. این مقاله توسط موسسه حقوقی ملک پور تهیه و نگارش شده است و هر گونه رو نوشت و کپی برداری از آن غیر قانونی بوده و به نوعی حرام می باشد.

همانطور که می دانید، یک موسسه حقوقی بین المللی برتر، باید کارشناسان و مشاورین حقوقی بسیار ماهر و مجربی داشته باشد تا بتوانند دلسوزانه و با تدبیر برای تصمیم شما راهکار های مناسب قانونی در نظر گیرند. در این قسمت به بررسی شرایط و ویژگی هایی که یک موسسه حقوقی بین المللی و وکیل مهاجرت در شیراز باید دارا باشد، خواهیم پرداخت.

این موارد از شرایطی هستند که با یک بار تماس با مجموعه حقوقی بین المللی، می توانید آگاه شوید. یک مشاور برتر در کوتاه ترین زمان ممکن شما را به مقصود خود می رساند و با توجه به شرایط شما بهترین راهکار را برای شما ارائه می دهد.

مشاور مهاجرت تحصیلی در شیراز

پیدا کردن یک وکیل مهاجرت در شیراز می تواند از طریق اینترنت و مرورگر های اینترنتی انجام پذیرد. درصد کمی از وکلای مهاجرت در شهر شیراز با توجه به سوابق کاری خود، در مقالات و سایت های خود رزومه و سوابق کاری خود را ضمیمه می کنند. چرا که این امر می تواند بیانگر توانایی ها و خدمات ویژه موسسه حقوقی بین المللی در امور مهاجرت باشد. برخی از موسسات بین المللی که در زمینه حقوق مهاجرت فعالیت دارند، با انتشار فایل ها و پرونده های موکلین خود به صورت غیر مستقیم، اقدام به کسب اعتماد و رضایت بین متقاضیان می کنند. البته این را هم باید در نظر گرفت که انتشار این کیس ها و اطلاعات موکلین که شامل اسم و نوع ویزای آن ها می باشد، با رضایت کامل موکل انجام خواهد گرفت.

پس در این زمینه نقش به سزای فضای مجازی و خدمات آنلاین می تواند در انتخاب یک وکیل مهاجرت در شیراز بسیار موثر باشد. چرا که امروزه عموم مسائل به وسیله تلفن های همراه و هوشمند انجام می شود و تکنولوژی به مرور تمام کار های روزمره را برای ما آسوده تر کرده است. همین طور است که اکثر موسسات مهاجرت قوی، در بخش سایت های خود از قابلیت چت و مشاوره آنلاین نیز استفاده می کنند. به طوری که برای شخص متقاضی بسیار راحت باشد تا سوالات خود را بپرسد. بسیاری از مشاورین ماهر و زبده به وسیله چت های آنلاین می توانند به سوالات شما پاسخ داده و اطلاعاتی که شما نیاز دارید را شما منتقل کنند.

در خصوص دریافت مشاوره آنلاین از طریق برنامه اسکایپ ابتدا باید با یک تماس تلفنی رایگان با کارشناسان مجموعه بخواهید قدم اول را بردارید. سپس با اقدامات اساسی برای دریافت مشاوره های تخصصی تر، از طریق اسکایپ به کارشناسان و مشاورین ماهر مجموعه که در کشور های مختلف جهان نیز مشغول به فعالیت می باشند و مورد تایید صد درصد جناب دکتر ملک پور هستند، وصل می شوید و

مشاوره تخصصی خود را در منزل برگزار خواهید کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید از طریق تماس های تلفنی که با مشاوره های رایگان همراه است، استفاده کنید.

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در انتخاب وکیل مهاجرت در شیراز می تواند سابقه کار موسسه حقوقی بین المللی باشد. سابقه کاری که با ارائه به موکلین می تواند در جهت انتخاب یک وکیل مهاجرت در شیراز بسیار تاثیر گذار باشد. چرا که از عوامل و معیار های تاثیر گذار در انتخاب یک وکیل مهاجرتی خوب، این است که میزان سابقه کاری و راندمان کاری یک موسسه حقوقی بین المللی را دریابد و بتواند به پرونده های انجام شده و موفقیت آمیز موکلین، دسترسی پیدا کند. البته این دسترسی به این منظور نیست که اطلاعات موکلین را برای متقاضیان شرح دهند؛ به این منظور که بتوان از پرونده های قبلی میزان درصد موفقیت را مطلع شد. به طور مثال هر موسسه حقوقی بین المللی در امور مهاجرت اگر بتواند از 10 پرونده دریافت شده، 7 عدد از آن ها را با موفقیت به پایان برساند، می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای آینده خود باشد. این همان چیزی ست که موسسه حقوقی ملک پور بدان افتخار می کند! در این زمینه می توانید با مراجعه به لینک زیر از مصاحبه های موکلین موسسه استفاده کنید و دیدگاه خود را در این خصوص کامل کنید.

یکی از مهمترین اصولی که یک وکیل مهاجرت در شیراز باید برای امور خود در عرصه بین الملل در نظر گیرد این است که روابط مناسبی با وکلای مهاجرت بین المللی در کشور های مورد نظر داشته باشد. وقتی یک وکیل مهاجرت در شیراز، ارتباط نزدیک خود را با وکلای بین المللی حاضر در کشور های مقصد حفظ می کند، از امتیازات و شرایط خاصی که هر متقاضی دقیقا به دنبال آن است، می تواند استفاده کند و برای موکل خود شرح دهد. به عنوان مثال از جمله امتیازاتی که می توان برای این موضوع در نظر گرفت، آگاهی دقیق و اشراف کامل از شرایط دقیق قوانین مهاجرتی کشور ها در زمان اقدام برای موکل خود می باشد. وقتی یک وکیل مهاجرت در شیراز این موضوع مهم را در نظر گیرد، با اطلاعات موثق و کامل به موکل خود راهکار های قانونی را ارائه می دهد که این موضوع باعث ایجاد رضایت موکل در پرونده و آگاهی از صحت روش در نظر گرفته شده، خواهد شد. این همان موضوعی ست که موسسه حقوقی ملک پور در نظر گرفته است. نکته مهمی که اکثر افراد حاضر هستند به هر نحوی با موسسه حقوقی ملک پور همکاری کنند، ارتباط مستقیم با وکلای مهاجرتی در خارج از کشور و حتی داشتن مشاوره رسمی امور در شهر ونکوور کاناداست. همچنین داشتن وکلای اتریشی در شعبه اصلی این موسسه بسیار کارآمد و کارساز بوده و از نکات بسیار مهم تاثیر گذار در تصمیم گیری افراد برای انتخاب موسسه حقوقی ملک پور می باشد.

مجموعه حقوقی ملک پور در زمینه انتخاب وکیل مهاجرت در شیراز و همچنین در نظر گرفتن مسیر مهاجرتی خود می تواند خدمات درخشان و مفیدی را ارائه دهد. انجام تمامی امور بین کشوری، انجام تمامی مراحل اقدام برای مهاجرت شما، تحویل به موقع مدارک شما، دریافت وقت سفارت، انجام تمامی معاملات ملکی اعم از خرید و اجاره خانه، انجام تمامی امور سرمایه گذاری بین المللی، خرید و دریافت امتیازات رستوران های برتر دنیا مثل مک دونالد، برگر کینگ، ساب وی و… و همچنین دریافت اقامت های بلند مدت و دائم و حتی پاسپورت را برای شما می تواند به ارمغان بیاورد. خدماتی که مجموعه حقوقی ملک پور به شما سروران ارائه می دهد به صورتی ست که ضمانت و گارانتی های متعددی را برای قرارداد ها و انواع خدمات خود ارائه می دهد. به این صورت که افراد می توانند به نحوی برای امور مهاجرت خود اقدام کنند که کمترین میزان ریسک و کمترین میزان خطر پذیری را به همراه داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت خود و انتخاب وکیل مهاجرت در شیراز، می توانید با تماس با مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور از مشاوره تلفنی رایگان استفاده کنید. همچنین در این قسمت می توانید با مراجعه به سایت موسسه حقوقی ملک پور و تهیه ویدئوی راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت، اطلاعات خود را در خصوص نحوه مهاجرت و بررسی یک موسسه و وکیل مهاجرت در شیراز افزایش دهید. همینطور است که با مراجعه به لینک زیر اطلاعات کلی خاصی را در خصوص  موسسه حقوقی ملک پور دریافت کنید.

در خصوص نحوه دریافت راه های ارتباطی با موسسه حقوقی ملک پور می توانید با مراجعه به لینک زیر از اطلاعات کافی این موسسه آگاهی پیدا کنید و نحوه تماس با دفاتر مجموعه را بیابید.

شما می توانید شرایط خود و اطلاعات تماس را از طریق فرم ارزیابی وارد کرده تا مشاوران ما شرایط شما را بررسی کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

وکیل مهاجرت در شیراز، نحوه یافتن یک وکیل مهاجرتی معتبر در شیراز و بررسی ویژگی های مهم و شرایط آن ها در این مقاله به صورت اختصاصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. موسسه حقوقی ملک پور در این زمینه خدماتی که پیش تر بدان پرداخته شد را به راحتی برای شما عزیزان به ارمغان می آورد تا بتوانید برای روند مهاجرتی و انتخاب هدف و مقصود خود و از همه مهمتر، انتخاب وکیل مهاجرت در شیراز به بهترین روش و صحیح ترین راه اقدام کنید. این مسئله مهم را همیشه باید بدانید که انتخاب یک وکیل مهاجرت در شیراز می تواند برای شما بسیار مهم و در آینده شما بسیار تاثیر گذار باشد. پس برای این انتخاب خود به خوبی وقت بگذارید و تمرکز کنید تا بتوانید برای آینده خود بهترین تصمیم را بگیرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت موسسه حقوقی ملک پور مراجعه کرده و در خصوص نحوه دریافت مشاوره و بررسی های کارشناسانه از طرف موسسه، اطلاعات کسب کنید. همچنین در پایان این بخش می توانید سوالات ذهنی خود را در بخش پرسش و پاسخ همگانی و ثبت دیدگاه ها در خصوص انتخاب وکیل مهاجرت در شیراز درج کنید و افراد صاحب علم بتوانند به آن ها پاسخ های مناسب ارائه دهند و شما را به خوبی کمک کنند.

این مقاله عالیه ممنون از شما

سلام و ارادت سپاس از شما بخاطر انتخاب موسسه ما

سلام شماره دفتر شیراز رامیخاستم

سلام و عرض ادب دوست گرامی دفاتر ما به صورت یکپارچه هستند و شماره مخصوص ندارند. شما می توانید با شماره های اعلام شده تماس حاصل نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

Your browser does not support the video tag.

 

Your browser does not support the video tag.

 

 

 

 

malekpourmie.com

malekpourlaw.com

مشاور مهاجرت تحصیلی در شیراز

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

دفتر مهاجرتی در شیراز , دفتر مهاجرتی در تهران , دفتر مهاجرتی در اصفهان , دفتر مهاجرتی در اهواز , دفتر مهاجرتی در گیلان مورد تحقیق و جست و جو بسیار قرار گرفته است ما دارای همکاران بسیار منظم و آموزش دیده ای در سراسر ایران هستیم . چنانچه مایلید لیست دفاتر ما و ارتباط آنها را با ما مطالعه نمایید ….


دریافتDownloads-icon

مشاور مهاجرت تحصیلی در شیراز
مشاور مهاجرت تحصیلی در شیراز
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *