چطور به ترکیه مهاجرت کنیم

 
helpkade
چطور به ترکیه مهاجرت کنیم
چطور به ترکیه مهاجرت کنیم

چگونه در خارج از کشور کار پیدا کنیم و مهاجرت کاری داشته باشیم

راهنمای جامع انواع روشهای اخذ اقامت در خارج از کشور با بیانی شیوا توسط استاد ملکپور

مجموعه اي از توضيحات و نکاتي که بايد براي موفقيت در زندگي به آنها توجه ويژه اي داشت

محصولی بی نظیر برای کسانی که میخواهند زندگی رویایی خود را بسازند

آموزش دقيق و مرحله به مرحله دريافت اپلاي و ويزاي تحصيلي در اتريش، نکات کاربردي و جامع

چطور به ترکیه مهاجرت کنیم

مجموعه اي از آموزش ها و توضيحات کامل پيرامون نحوه و شرايط مهاجرت کاري به کشور کانادا

پکيج آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور به صورت آسان

پکيج دوم آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور

يادگيري آسان زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

پکیج دوم يادگيري زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

مهاجرت به ترکیه و انواع روش های اخذ اقامت و تابعیت ترکیه در این مقاله مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد. سوالاتی که ذهن متقاضیان مهاجرت به ترکیه را درگیر خود می کند اعم از این است که چه روش هایی برای مهاجرت به ترکیه وجود دارد؟ چه میزان سرمایه برای اخذ اقامت ترکیه مورد نیاز است؟ شرایط اخذ اقامت و تابعیت ترکیه به چه صورت است؟ تمامی این سوالات و سایر جنبه های اصلی اخذ اقامت ترکیه در این مقاله به صورت دقیق پاسخ داده می شود. یکی از نکات حائز اهمیت قبل از اقدام به مهاجرت بررسی شرایط نظام اقتصادی و سیاسی، تحلیل سیستم آموزشی و شرایط کاری کشور مقصد می باشد. به همین دلیل موسسه حقوقی ملک پور با بهره گیری از دانش وکلای مجرب و مشاورین خبره آماده ارائه قوانین مهاجرتی مطابق با آخرین بروز رسانی های انجام شده،‌ به متقاضیان مهاجرت به ترکیه می باشد. چنانچه ابهاماتی در زمینه مهاجرت به ترکیه دارید می توانید طی تماس تلفنی از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

در بخش دیدگاه ها نیز می توانید سوالات خود را مطرح نمایید و در زمانی کوتاه پاسخ بگیرید.

شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.


ترکیه کشوری است که موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی دارد چرا که بخشی از آن در آسیا و بخشی دیگر در قاره اروپا قرار دارد و در طول تاریخ همواره به عنوان یک پل ارتباطی بین دو قاره اروپا و آسیا عمل کرده است. ترکیه از نظر قلمرو و مساحت در بین کشورهای بزرگ منطقه قرار دارد. این کشور از شمال با دریای سیاه، در شمال شرقی با جورجیا و ارمنستان،‌ از شرق با جمهوری آذربایجان و ایران، از جنوب شرقی با عراق و سوریه،‌ در جنوب غربی و غرب با دریای مدیترانه و در شمال توسط یونان و بلغارستان محدود می شود. آنکارا پایتخت ترکیه است در حالی که بزرگترین شهر و بندر آن استانبول است.

ترکیه در حال حاضر میزبان بیشترین جمعیت مهاجر است. تعداد مهاجران و پناهندگان ساکن ترکیه اکنون ۳.۹ میلیون نفر است که بیش از ۹۰ درصد آن ها سوری هستند و به دنبال درگیری های مداوم در سوریه به ترکیه مهاجرت نموده اند. از طرف دیگر وجود دانشگاه های معتبر بسیاری در ترکیه باعث شده است متقاضیان مهاجرت به ترکیه برای تحصیل نیز نرخ بالایی را به خود اختصاص دهند.

یکی از بهترین روش های دریافت اقامت ترکیه، کار در این کشور است. متقاضیان مهاجرت به ترکیه از طریق کار در ابتدا باید بدانند با توجه به اینکه زبان رسمی مردم ترکیه، ترکی استانبولی می باشد تسلط به زبان ترکی استانبولی از جمله پیش نیازهای اصلی برای استخدام توسط کارفرمایان ترک می باشد. کلیه متقاضیان کار در ترکیه نیاز به دریافت مجوز کاری از وزارت کار و رفاه اجتماعی (MLSS) این کشور دارند. البته شایان ذکر است در اولین مرحله شخص متقاضی باید مراحل جستجوی شغل و مصاحبه را با موفقیت گذرانده و با یک کارفرمای ترک به توافق رسیده باشد. همزمان با دریافت مجوز کاری شخص، مدارک از سوی کارفرما نیز باید به اداره کار تحویل گردد. در این حالت ابتدا به فرد اقامت یک ساله اعطا می گردد که در صورت تمدید قرارداد کاری توسط کارفرما، مدت اقامت نیز تمدید می گردد.

 کلیه دانشجویان در حال تحصیل نیز تنها با ارائه مجوز کاری مجاز به کار پاره وقت در این کشور هستند. جالب است بدانید نرخ بیکاری کشور ترکیه در حدود ۱۱ درصد است و این عدد در مقایسه با کشورهایی مثل آلمان و اتریش که زیر 5 درصد آمار بیکاری دارند نشان از وضعیت نامساعد اشتغال در این کشور دارد. به همین دلیل به دانشجویان مقطع لیسانس در کشور ترکیه مجوز کاری اعطا نمی گردد و تنها دانشجویان مقطع فوق لیسانس و دکتری حق انجام کار پاره وقت را دارند. در نمودار زیر نیز می توانید روند تغییرات نرخ بیکاری در ترکیه در سال های اخیر را مشاهده نمایید.

از دیگر نکات مهم برای متقاضیان کار در ترکیه بررسی شرایط ویزای همراه است. شخص متقاضی پس از یک سال کار و پرداخت بیمه و مالیات به دولت ترکیه می تواند برای همراهان خود اعم از همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال درخواست ویزا نماید. به صورت کلی در حال حاضر کشورهای برتر اروپایی مانند آلمان و اتریش در مقایسه با ترکیه از بهترین گزینه های مهاجرت کاری برخوردار هستند لذا توصیه می گردد با توجه به رزومه شغلی و تحصیلی خود،‌ ویزای کاری این کشورها را نیز بررسی نمایید.

کار در ترکیه

تحصیل در ترکیه از سطح مدارس شروع می شود و تا مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری ادامه دارد. تحصیل در مدارس ترکیه به زبان ترکی استانبولی است. سن تحصیل در مدارس ترکیه از ۷ سالگی شروع می شود و تا ۱۸ سالگی ادامه دارد. در کلیه مدارس دولتی کشور ترکیه تحصیل به صورت رایگان است. تحصیل در دانشگاه های ترکیه به زبان های ترکی و انگلیسی امکان پذیر است. کسانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور را دارند باید به زبان ترکی تحصیل کنند اما در دانشگاه های خصوصی امکان تحصیل به زبان انگلیسی نیز وجود دارد.

 متقاضیان مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل باید در اولین مرحله نسبت به اخذ پذیرش از یکی از دانشگاه های این کشور اقدام نمایند. افرادی که قصد ورود به دانشگاه های ترک زبان را دارند، باید مدرکی مبنی بر گذراندن آزمون Yos ارائه نمایند. این مدرک برای دانشگاه هایی که به زبان انگلیسی فعالیت دارند Sat نام دارد. امکان دریافت بورس تحصیلی نیز در ترکیه وجود دارد که با توجه به رزومه تحصیلی فرد قابل اعطا می باشد. میانگین نمرات مقاطع تحصیلی قبلی و تسلط به زبان ترکی از موارد مهم در اخذ بورس تحصیلی به حساب می آیند.

سرمایه گذاری در ترکیه یکی از راه های مهاجرت به این کشور می باشد. سیاست های کشور ترکیه در جهت جذب سرمایه گذاران خارجی بنا شده است. به صورتی که سرمایه گذاران علاوه بر اخذ اقامت این کشور می توانند به سود قابل توجهی نیز دست یابند. یکی از راه های مهاجرت به ترکیه سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت است. در این روش نیاز است که فرد متقاضی طی استخدام ۵ نفر نیروی ترک، بیمه و مالیات آن ها را به دولت بپردازد. از این طریق پس از ۵ سال شخص می تواند اقامت دائم کشور ترکیه را دریافت کند.

خرید ملک در ترکیه نیز یکی دیگر از روش های اخذ اقامت و تابعیت ترکیه می باشد. این شیوه علاوه بر سود حاصل از سرمایه گذاری شما را به سمت اخذ اقامت دائم و حتی تابعیت نیز سوق خواهد داد. برای اینکه از طریق خرید ملک موفق به اخذ پاسپورت ترکیه شوید، باید ارزش ملک خریداری شده حداقل معادل ۲۵۰ هزار دلار آمریکا باشد. پس از خرید ملک به ارزش 250 هزار دلار طی 70 روز پاسپورت ترکیه را کسب می کنید. البته ملک خریداری شده به مدت 3 سال نباید فروخته شود.

در صورتی که ملکی با ارزش کمتر خریداری کنید اقامت 3 ساله ترکیه به شما اعطا می شود که قابل تمدید است. حداقل مبلغ برای خرید آپارتمان در ترکیه جهت اخذ اقامت 60 هزار دلار آمریکا می باشد. این اقامت از نوع توریستی می باشد، بنابراین شما اجازه کار در ترکیه نخواهید داشت. البته در صورتی که بتوانید پیشنهاد کار مناسب بگیرید امکان دریافت مجوز کار وجود دارد. 


در این لینک می توانید پروژه های ملکی در ترکیه و شرایط خرید آن ها را مشاهده کنید. 


خرید ملک در ترکیه

مهاجرت به استانبول یا ترکیه و اخذ اقامت و تابعیت این کشور از طریق ازدواج، قوانینی مشابه سایر کشورها دارد. به این ترتیب که شخص الزاما باید اقامت دائم یا پاسپورت ترکیه را داشته باشد تا پس از ازدواج همسر وی بتواند اقامت دائم دریافت نماید. اقامتی که در ابتدا اعطا می گردد ۳ تا ۵ سال است و در صورت تداوم ازدواج به اقامت دائم منجر می گردد. نکته مهم در خصوص اخذ اقامت ترکیه از طریق ازدواج این است که طرفین باید اثبات نمایند که ازدواج آنان حقیقی است و هدف آن ها از ازدواج اخذ اقامت نمی باشد، بلکه ازدواج بر پایه علاقه و تفاهم بنا شده است. ازدواج صوری با هدف اخذ اقامت در ترکیه، جرم تلقی می شود و برای می تواند برای طرفین جریمه های مالی یا زندان به همراه داشته باشد.

در حقوق بین الملل، قوانین تولد در کشورها از دو سیستم پیروی می کند، سیستم خاک و سیستم خون. تولد فرد در خاک کشورهایی که از طریق سیستم خاک تابعیت خود را اعطا می نمایند برای اخذ پاسپورت آن کشور کافی است. اما در کشورهایی که از طریق سیستم خون اقدام به اعطای تابعیت می نمایند، لازم است پدر یا مادر فرد تابعیت کشور مذکور را داشته باشند. کشور ترکیه نیز از جمله کشورهایی است که در اعطای تابعیت خود از سیستم خون پیروی می کند. در نتیجه متقاضیان مهاجرت به ترکیه که قصد تولد فرزند در کشور ترکیه را دارند، ابتدا باید از طریق روش سرمایه گذاری، خرید ملک و کار در ترکیه پاسپورت این کشور را دریافت نمایند تا فرزند ایشان نیز تابعیت ترکیه را دریافت نماید. در صورتی که والدین اقامت موقت یا اقامت دائم ترکیه را داشته باشند در صورت تولد فرزند در ترکیه، فرزند آن ها نیز همان نوع اقامت را در ترکیه خواهد داشت.

پناهنده شخصی است که به دلیل مسائل سیاسی، مذهبی، عقیدتی، عضویت در گروه های خاص و جنگ و مواردی از این قبیل در کشوری که زندگی می کند از امنیت جانی برخوردار نیست و تحت شکنجه و آزار قرار دارد، بر همین اساس به یکی از کشورهای عضو کنوانسیون ژنو پناه می برد تا در امان باشد و از او حمایت شود. کشور ترکیه از جمله اعضای کنوانسیون ۱۹۵۱ ژنو است که مفاد آن را با شرط محدودیت جغرافیایی پذیرفته است. بدین صورت که تنها از پناهندگان کشورهای عضو شورای اروپا به صورت کامل حمایت می کند.

کسانی که روش پناهندگی را برای مهاجرت به استانبول یا ترکیه انتخاب می کنند باید بدانند دولت ترکیه در قبال سایر پناهجویان وظیفه حمایت موقت را دارد و بعد از مدتی به کشور دیگری هدایت می شوند. در این راه قاچاقچیان انسان به شیوه هایی کاملا نا امن اقدام به جا به جایی افراد می نمایند که در این مسیر بسیاری از پناهجویان جان خود را از دست می دهند. از سوی دیگر با توجه به جایگاه اجتماعی پایین پناهجویان در این کشور، آمار خودکشی در بین پناهجویان به علت لطمات اجتماعی قابل توجه است. شایان ذکر است موسسه حقوقی ملک پور هیچ گونه خدمات مشاوره ای در زمینه پناهندگی ارائه نمی دهد.

وضعیت پناهندگان در کشور ترکیه

سیستم مهاجرت به ترکیه برای هنرمندان و افراد فوق موفق کمی متفاوت است. ترکیه از جمله کشورهایی است که تجار مشهور، ورزشکاران، هنرمندان، دانش آموزان و دانشجویان تیزهوش و افراد موفق را برای اخذ تابعیت با روش های ویژه ای می پذیرد. افرادی که دارای رزومه های قوی و معتبر در سطح فعالیت های جهانی و بین المللی هستند در این گروه جای دارند. به عنوان مثال ورزشکارانی که در مسابقات جهانی دارای مدال هستند و یا هنرمندانی که در فستیوال ها و نمایشگاه های بین المللی جایزه دریافت کرده اند. البته سایر کشورهای جهان نیز مانند کشورهای برتر اروپایی، آمریکا و کانادا نیز از این سیستم پذیرش مهاجر حمایت می کنند. یکی از محبوب برنامه های اقامتی برای هنرمندان در دنیا، ویزای هنرمندان اتریش می باشد که مؤسسه MIE از معدود موسساتی است که در این زمینه فعالیت دارد و می تواند راهنمای هنرمندان در اخذ اقامت باشد.

به عنوان بخشی از هزینه مهاجرت به ترکیه، باید هزینه های زندگی در این کشور را هم در نظر بگیرید. هزینه زندگی متقاضیان مهاجرت به ترکیه بسته به سبک زندگی افراد متفاوت است. همانند سایر کشورها اقامت در شهرهای بزرگ و سکونت در محل های نزدیک به مرکز شهر،‌ هزینه های بالاتری را در بر دارد. هزینه اجاره منزل در ترکیه از ۱،۰۰۰ لیر شروع می شود و در برخی مناطق به ۳۵،۰۰۰ لیر نیز می رسد. به صورت متوسط هزینه های زندگی در ترکیه برای یک نفر از ۸۰۰ لیر تا ۲،۰۰۰ لیر در ماه متغیر است. با توجه به بالا بودن هزینه سوخت در ترکیه،‌ استفاده از وسایل نقلیه شخصی هزینه زیادی به دنبال دارد در حالیکه با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می توان هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

مهاجرت به ترکیه با هدف اخذ تابعیت برای افرادی که پدر یا مادر آنها تابعیت کشور ترکیه را ندارد از طریق کار و سرمایه گذاری امکان پذیر است. همان طور که در قوانین سایر کشورها نیز بررسی نموده ایم، اقامت تحصیلی هیچ گاه به اقامت دائم و تابعیت منتهی نمی گردد. افراد برای دریافت تابعیت از دولت یک کشور لازم است که در مدت مشخصی به دولت کشور مورد نظر بیمه و مالیات پرداخت نمایند، با فرهنگ کشور ادغام شوند و به زبان، تاریخ و آداب و رسوم آن به صورت کامل مسلط گردند. بدین ترتیب دیگر نیازی به تمدید ویزا، اقامت و مجوز کار نخواهید داشت و با توجه به اینکه دولت ترکیه تابعیت دوگانه را می پذیرد نیازی به لغو تابعیت قبلی خود نخواهید داشت. به طور کلی برای کسب تابعیت ترکیه شما باید به مدت 5 سال و در هر سال حداقل 6 ماه در ترکیه در این کشور زندگی کرده باشید. در صورتی که با یک شهروند ترکیه ازدواج کرده باشید یا در خاک ترکیه متولد شده باشید این زمان به 3 سال کاهش می یابد. در اقدام برای اخذ پاسپورت ترکیه از طریق سرمایه گذاری نیز سه راه پیش روی شما قرار دارد.

خرید ملک به ارزش حداقل ۲۵۰ هزار دلار که بین ۳ تا ۶ ماه منجر به اخذ پاسپورت می گردد.

چطور به ترکیه مهاجرت کنیم

سپرده گزاری به مبلغ ۵۰۰ هزار دلار آمریکا یا سایر ارزهای موجود در بانک های ترکیه یا خزانه داری و یا صندوق سرمایه گذاری ترکیه به مدت ۳ سال

ثبت شرکت در ترکیه و استخدام ۵۰ نفر نیروی ترک در آن

✅ برای مهاجرت به ترکیه از کجا شروع کنم؟

اولین گام برای مهاجرت به ترکیه شناخت روش های مهاجرت به این کشور و انتخاب بهترین گزینه است. سپس باید شرایط و مدارک مهاجرت را بر اساس روش انتخاب شده فراهم کرد.

✅ بهترین راه برای مهاجرت به ترکیه کدام است؟

مسلماً شرایط شخصی شما در انتخاب بهترین روش مهاجرت به ترکیه بسیار مؤثر است؛ اما به طور کلی ویزای کار ترکیه، تحصیل در دانشگاه های ترکیه، خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه از بهترین راه های مهاجرت به ترکیه است.

✅ کم هزینه ترین روش برای مهاجرت به ترکیه چیست؟

روش های کاری مثل دریافت پیشنهاد کار از کم هزینه ترین روش های مهاجرت به ترکیه است. تحصیل در ترکیه نیز دومین روش کم هزینه است.

✅ آیا برای مهاجرت به ترکیه باید حتما از طریق وکیل اقدام کنیم؟

خیر. شما می توانید با صرف وقت قوانین مهاجرت به ترکیه را بیاموزید. اما مسلماً وکیل می تواند با سرعت بیشتری کار شما را انجام دهد و تجربیات خود را در اختیار شما بگذارد.

آیا می توان در ترکیه پناهنده شد و از این طریق درخواست اقامت کانادا را داد؟ پناهندگان در ترکیه چگونه می توانند اقامت کانادا را بگیرند؟

مهاجرت به ترکیه، اخذ اقامت و تابعیت کشور ترکیه از طریق روش های تولد، تحصیل، کار، ازدواج و سرمایه گذاری را در این مقاله مورد بررسی و تحلیل قرار دادیم. همانطور که گفته شد یکی از روش هایی که بسیار سریع منجر به اخذ اقامت و تابعیت کشور ترکیه می گردد، سرمایه گذاری از طریق خرید ملک می باشد. البته قابل ذکر است زمانی که ارزش ملک خریداری شده حداقل برابر با ۲۵۰ هزار دلار باشد منجر به تابعیت خواهد شد. با توجه به اهمیت بررسی وضعیت اقتصادی و قوانین مالیاتی هر کشور قبل از اقدام به سرمایه گذاری، توصیه می گردد طی مشورت با یک وکیل مهاجرتی مجرب در این راه قدم بردارید. موسسه حقوقی ملک پور با تکیه بر دانش وکلای توانمند فعال در عرصه بین الملل و مشاورین کارآزموده،‌ آماده ارائه بهترین خدمات مهاجرتی به شما عزیزان می باشد. در صورت تمایل می توانید سوالات خود را در باب مهاجرت به ترکیه در بخش دیدگاه های سایت مطرح و پاسخ مشاورین ما را دریافت نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام

ایمیل

وب‌ سایت

Notify me via e-mail if anyone answers my comment.

دیدگاه

سلام ببخشید من 18 سال سم دارم اگر بتونم در ترکیه خانه اجاره یا بخرم میتونم اقامت بگیرم

سلام دوستان عزیز با توجه به اینکه شما در سن قانونی هستید و سن شما جز سن قانونی محسوب می‌شود می‌توانید جهت خرید ملک در ترکیه اقدام کنید

سلام من یک پسر ۱۶ ساله دارم میخوایم بفرستیمش ترکیه برای تحصیل ، میشه لطف کنید و بگید این فرایند فرستادن از ایران به ترکیه چقدر طول خواهد کشید؟

سلام دوست عزیز فرآیند مهاجرت فرزند شما بصورت تحصیلی می تواند باشد که تقریبا بین ۴ الی ۶ ماه زمان می برد ابتدا پذیرش را دارند سپس ویزا

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز فرزند شما باید در مدارس بین المللی ثبت نام نمایید که شهریه دارد. اگر هدف شما این است در کشور دیگری ادامه تحصیل داشته باشد شما میتوانید با هزینه تقریبا برابر با مدارس خصوصی ترکیه برای کانادا و حتی اروپا برای ایشان اقدام نمایید که از نظر کیفیت قابل مقایسه با ترکیه نیست.

س من 18سالمه میخواهم در ترکیه معماری بخوانم هزینه‌ی مهاجرت در آنجا چه قدر می شود

سلام و عرض ادب دوست عزیز
هزینه تحصیل در ترکیه به زبان انگلیسی سالیانه بین ۵ تا ۷ هزار دلار می باشد در صورتی که مایل به تحصیل در ترکیه به زبان ترکی باشید تحصیل شما هزینه کمتری خواهد داشت.

سلام حتما باید برای دبیرستان های ترکیه به شبانه روزی و بین المللی بریم یا میشه دولتی هم ثبت نام کرد؟

سلام و عرض ادب،

دوست عزیز برای تحصیل در مدارس دولتی اغلب لازم است اقامت این کشور را داشته باشید.

سلام من آیدا هستم حدود ۲۰ سال سن دارم می خواستم بدونم من یکی از بهترین مربی های ژیمناستیک هستم میتونم برم ترکیه و در آنجا کار کنم؟

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز شما باید کارفرما از این کشور داشته باشید. توصیه می شود در شرایط سنی که دارید با روش تحصیلی وارد محیط شوید.

سلام من 15سال سن دارم میخواهم با پسر عمه خودم ب ترکیه سفر کنم و ادمه نحصیل بدم و اینکه وضع مالی خوبی هم ندارم یعنی من فقط میتوانم پول سفر را جور کنم !و بعدش ب ترکیه ک سفر کردم ایا اتاقی هتلی کاری چیزی ب ما میدهند؟رایگان!و چگونه در مدارس صبت نام کنیم و زبان ترکیه ای هم بلد نیسیم !و در مدارس ترکیه ایا ب زبان ایرانی تدریس میکنن؟

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز چون زیر 18 سال هستید، اجازه کار ندارید و تنها می توانید با روش تحصیلی مهاجرت نمایید. در نظر داشته باشید برای تحصیل در مدارس بین المللی باید شهریه بپردازید و رایگان نخواهد بود. تحصیل در این مدارس به زبان انگلیسی می باشد و باید تسلط کافی به این زبان داشته باشید.

سلام و عرض ادب دوست گرامی شما به علت انکه زیر 18 سال هستید اجازه کار نخواهید داشت و حتما بایستی در مدارس بین المللی و شبانه روزی ثبت نام نمایید که این امر مستلزم هزینه می باشد

سلام. من ۱۹ سال سن دارم. مسلط به زبان انگلیسی و ترکی هستم. برای ادامه تحصیل در دانشگاه های ترکیه چطور باید اقدام کنم و هزینه‌ش چقدره؟

سلام و عرض ادب دوست گرامی شما می توانید در ازمون های ورودی دانشگاه های دولتی این کشور شرکت نمایید هزینه های تحصیل و زندگی شما در سال حدود 7 الی 10 هزار دلار خواهد بود

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز بسته به رشته و دانشگاه مورد نظر شما هزینه ها متفاوت است. دانشگاه های دولتی معمولا شهریه بسیار کمی دارند اما رقابتی هستند. دانشگاه های خصوصی شهریه دارند.

سلام خسته نباشید من ۱۶ سالمه و تصمیم به مهاجرت تحصیلی به ترکیه دارم میخواستم بدونم گرفتن اقامت از این طریق چند وقت طول میکشه؟

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز شما باید بعد از تحصیل 5 سال در این کشور کار کنید و مالیات بپردازید تا بتوانید اقامت دائم دریافت نمایید.

سلام من هیچگونه سرمایه ای ندارم و زبان ترکی هم بلدم میخام برم مشغول کار شم راننده لودر جوشکار و برشکار هم هسم. میشه برم. اگ میشه هزینش چقده و شما میتونین شغل پیدا کنین

سلام و عرض ادب دوست گرامی برای اشتغال در ترکیه بایستی ابتدا جاب آفر را خودتان دریافت نمابیید به همین دلیل می توانید از محصول بی نظیر گام به گام تا کار استاد ملک پور بهره مند گردید

سلام. شما نمیتونین جاب افر درست کنی. میخام برم کار کنم

سلام و عرض ادب

دوست عزیز شما می توانید از طریق سایت ها و موسسات کاریابی اقدام نمایید.

با سلام
دوست عزیز شما برای کار در این کشور باید جاب افر داشته باشید.

سلام
من تقریبا700 هزار دلار پول دارم وخودم هم تحلیل گر بازار های مال هستم شغل نیازی ندارم مدرک فوق لیسانس سازه دارم می خواستم به عنوان سرمایه گذار به ترکیه یا سوید مهاجرت کنم خودم همسرم ودوتا فرزندم ایا سرمایه ما کافی هست؟

سلام دوست عزیز جهت سرمایه گذاری باید ببینید که آیا کشو های هدف با روش سرمایه گذاری به شما اقامت می دهند یا خیر هر سرمایه گذاری آثار اقامتی در بر نخواهد داشت شما با خرید ملک در ترکیه میتوانید پاسپورت اخذ کنید

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز روش های مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارد نظیر خرید ماک، ثبت شرکت که افراد در کشورهای مختلف بر اساس قوانین حاکم بر کشور مقصد می توانند اقامت و حتی تابعیت دریافت نمایند. به طور مثال در کشور ترکیه شما با خرید ملک میتوانید اقامت و حتی تابعیت دریافت کنید. همچنین اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در ترکیه و سوئد وجود دارد.

ببخشید من اگه بخوام برم ترکیه و چند سال اونجا بمونم و بعد به کشور دیگه ای برم چه کار هایی لازم است ؟

با سلام
دوست عزیز روش های مختلفی برای مهاجرت وجود دارد. کار، تحصیل، سرمایه گذاری و….. بسته به شرایط شما میتوان راهکار ارائه نمود.

سلام وقت بخیر. من ۲۷ ساله هستم. من باریستا هستم. میخواستم بدونم که برای من در استانبول یا ازمیر چطور کار پیدا میشه و موقعیت شغلی زیادی یا خیر؟میتونم روی مهاجرت از طریق شغلی برای ترکیه اقدام کنم؟
و برای کسانی که همجنس گرا هستن، میتونن پناهندگی به ترکیه بگیرن یا خیر؟
ممنون میشم راهنماییم بفرمایین

سلام دوست عزیز جهت کار در ترکیه شما باید کار فرمای ترکیه ای پیدا کنید و از ایشان جاب آفر اخذ کنید قطعا رزومه کاری شما تاثیر بسزایی بر اخذ ویزای کاری دارد

سلام وعرض ادب. ببخشید برای افراد 18تا20سال،امکان دریافت اقامت دائم و شرایط کاری هم هست؟

سلام و عرض ادب،

دوست عزیز لازم است شرایط شما بررسی شود تا بتوان در این مورد اظهار نظر نمود.

سلام من ۱۳ ساله هستم زبان ترکی هم کامل مسلط هستم برای رفتن به ترکیه من میتوانم همراه خانواده ام بروم باید چقد پول هزینه کنم

با سلام
دوست عزیز در صورتی که پدر و مادر شما مهاجرت داشته باشند میتوانید در پرونده انها قرار بگیرید. بسته به روش انتخابی هزینه ها متغییر خواهد بود.

ایا من که ۱۲ سال سن دارم میتوانم به ترکیه سفر کنم

سلام و عرض ادب
اگر منظور شما ویزای توریستی است باید به همراه والدین خود سفر کنید

با سلام
برای سفر با ویزای توریستی میتوانید با خانواده اقدام کنید.

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز با توجه به شرایط سنی که دارید بهترین گزینه مهاجرت برای شما، تحصیل در مدارس بین المللی این کشور می باشد.

سلام ببخشید من دانشجو هستم مدیریت مالی میخواستم بدونم بعد از فارغ التحصیلیم میشه برای کار به ترکیه برم ….هزینش چقدر میشه…خواهشن بگین

با سلام و عرض ادب
دوست عزیز
جهت اخذ اقامت کاری ترکیه، می بایست از کارفرمایی در این کشور قرارداد کاری دریافت نمایید. در صورت عقد قرارداد کاری و طی فرایندی، امکان اخذ ویزای کاری این کشور برای شما فراهم می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر، توصیه می کنیم با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید.
با آرزوی موفقیت

با سلام
دوست عزیز برای ورود به بازار کار ترکیه باید حتما کارفرما داشته باشید. شما میتوانید با ویزای توریستی وارد محیط شوید و کارفرمای خود را پیدا کنید و یا با موسسات کاریابی فعال در این کشور ارتباط برقرار کنید. اما باید در نظر داشته باشید شرایط کار در این کشور تفاوتی با ایران ندارد.

یک سوال داشتم اگر خانمی مطلقه برود ترکیه بهتر بهش اقامت داده می شود یا یک ازدواج سوری در ایران انجام دهد و همسرش در ایران باشد

سلام دوست عزیز باید مسیر مهاجرت شما مشخص باشد شما اقامت ترکیه رو از طریق ازدواج تحصیل کار سرمایه‌گذاری می توانید اخذ نمایید در کل ما پیشنهاد نمی دهیم مدارک صوری ارائه دهید

با سلام
دوست عزیز برای اخذ اقامت قانونی از روش های کاری، تحصیلی ویا سرمایه گذاری ارائه خدمات داریم اما در خصوص مواردی مثل ازدواج صوری خدمات نداریم.

سلام.من 16سالمه و تو خانواده نسبتا متوسط بزرگ شدم .ولی واقعا خانوادم سخت میگرین اذیتم میکنن با اینکه پول دارن اما من لباس درست حسابی ندارم .وضعیت کشور هم از اینور سخته میخوام کلا از ایران فرار کنم میتونم به صورت قانونی فرار کنم یا باید پناهنده شم؟

سلام دوستان عزیز شما می توانید در ایران تحصیلات خودتان را ارتقا دهید و یک رزومه علمی خیلی قوی دهید و مهاجرت‌تحصیلی داشته باشید حتی به همراه بورسیه

سلام برای دو نفر چقدر هزینه به ریال ایران دارد؟

سلام دوستان عزیز راه مهاجرت شما به ترکیه خیلی مهم است که راه های مهاجرت متفاوتی دارند کاری تحصیلی خرید ملک سرمایه گذاری ثبت شرکت شرایط شما باید سنجیده شود و مسیر مهاجرت شما انتخاب شود

من ۱۷سالم می توانم تورترکیه بروم خودم به تنهایی

با سلام و وقت بخیر
چون زیر 18 سال هستید تنها روش تحصیلی مناسب شماست که باید در مدارس خصوصی ثبت نام نمایید.

سلام من ۱۷سالمه میخوام برای ادامه تحصیل در دانشگاه به ترکیه برم وه یه کار پاره وقت پیدا کنم میشه راهنماییم کنین

سلام و عرض ادب،

دوست عزیز لطفا میزان تمکن مالی و سطح زبان خود را نیز بفرمایید.

سلام برای اتباع افغانی ساکن ایران میتونین کاری انجام بدین مثلا من پسر هستم مجرد ۲۵سالمه تنها میخوام برم ترکیه واسه اقامه و کار زندگی ایا چاره ای پیدا میشه لطفا بگین

سلام و عرض ادب دوست گرامی در صورتی که شرایط ان را داشته باشید می توانید مهاجرت داشته باشید برای این امر میتوانید از طرق تحصیل کار یا سرمایه گذاری اقدام بفرمایید برای دریافت راهنمایی کامل لطفا با مشاورین موسسه صحبت فرمایید

برای اقامه ترکیه چه چیزهای لازمه وچقدرپول میخواد؟

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز روش های مختلفی برای مهاجرت وجود دارد و هر روش جزییات خاص خود را دارد. تحصیل، کار، سرمایه گذاری و …باید شرایط شما ارزیابی شود و بر اساس آن راهنمایی دقیق دریافت نمایید.

برای اقامه ترکیه چه چیزهای لازمه وچقدرپول میخواد؟

با سلام
از راه های کاری و تحصیلی می تونید اقدام کنید
می تونید با موسسه تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید

هستی ۳۰ سالهقصد ادامه زندگی در ترکیه

سلا م وعرض ادب،

دوست عزیز لطفا سایر شرایط خود همچون سطح زبان و تمکن مالی را نیز بفرمایید.

سلام من سنم زیر 18 سال است اگه از طریق تحصیل مراجعه کنم خانواده ام هم میتونن با من بیان یا نه
اگه بیان مجوز کار داده میشه یا نه

با سلام
خیر اثاری برای خانواده ندارد. مگر پدر یا مادر نفرات اصلی مهاجرت باشند

سلام من کامیون دارم میخوام برم ترکیه کار کنم چجوری اونور کار کنم

با سلام
دوست عزیز شما برای کار باید کارفرما داشته باشید.

سلام وعرض ادب من یک مشاوره میخواستم جهت مهاجرت به ترکیه اگه امکان داره یک فرصت ارتباط فراهم کنید

سلام دوست عزیز جهت مهاجرت به ترکیه ابتدا باید مسیر مهاجرت را مشخص کرد مسیرهایی که برای ترکیه وجود دارد مسیر تحصیلی کاری و سرمایه‌گذاری از شما می توانید به راحتی از طریق اجاره ملک خرید ملک اقامت ترکیه را اخذ کنید

سلام من عارفه هستم و ۱۵ساله من با دوستام میخاهیم برویم ترکیه میشه کمک کنید تمام چیز هایی که لازم است را راهنمایی یا یک جوری فراهم کنید

سلام دوست عزیز با توجه به سن شما جهت مهاجرت به ترکیه می‌توانند برای مدارس اقدام بفرمایید که روش مهاجرت تحصیلی ایت از طریق خرید ملک با خانواده هم می توانید اقامت اخذ کنید

سلام
من یه سوال داشتم برای خرید خانه در ترکیه حتما باید با دلار باشه ؟نمیشه با لیر خرید ؟اگه میشه چند لیر لازمه ؟

سلام دوست عزیز شما هم به لیر می توانید. در ترکیه ملک خریداری کنید هم به دلار تقریبا با ۲۰۰ هزار لیر می توانید ملک خریداری کنید و اقامت توریستی اخذ کنید

سلام ببخشید من یه سوال داشتم میخواستم بدونم من با خرید ملک تو ترکیه می‌خوام اقامت بگیرم زیر 250 هزاری
کلا 100 هزار دلار دارم خب میخواستم بدونم این ملک باید یدونه ملک باشه یا می‌تونه چند ملک باشه یا فقط الزامیه که یک ملک باشه

سلام و عرض ادب دوست گرامی با خرید ملک به ارزش 100 هزار دلار نیز می توانید اقامت موقت کشور ترکیه را دریافت نمایید منتهی ارش املاک این کشور به نحوی است که قاعدتا نمی توانید با 100 هزار دلار چندین ملک را خریداری نمایید در این خصوص می توانید از مشاوره مشاورین موسسه بهره مند گردید

سلام.. میشه تاقبل سن ۱۸ سالگی برای زندگی بدون پدرومادر به استانبول یاترکیه برویم .. چه مدارکی لازمه؟

سلام و عرض ادب دوست گرامی شما میتوانید برای تحصیل در مدارس بین المللی و شبانه روزی کشور ترکیه اقدام فرمایید و از این طریق با توجه به سنی که فرمودید در کشور ترکیه اقامت داشته باشید برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه تماس حاصل فرمایید

سلام سارا هستم ۳۶سالمه برای ادامه تحصیل میتونم برم ترکیه؟؟متاهلم و فرزندم دارم

سلام و عرض ادب
بله
میتوانید با مشاورین موسسه در این زمینه تماس بگیرید

سلام و خسته نباشید.
بنده با پانزده سال سن و سرمایه ای حدود هفت میلیارد با مادرم قصد مهاجرت دارم.
پدر بزرگ و…خیلی از فامیل هام در آمریکا اقامت دارند.
میخواستم بدونم بهترین روش مهاجرت که شما پیشنهاد میکنید چیه؟
مبحث زبان هم بنده به فرانسوی و انگلیسی مسلطم.
اینم بگم که من با مادرم قصد مهاجرت داریم و پدرم در ایران میماند.
خواهشا پاسخ بدهید.
بعد یک چیز دیگر اقامت خودحمایتی فرانسه چند سال طول میکشد کار های اداریش و کلا پایان کار ها و اخذ اقامت؟
با تشکر فراوان از شما جناب محترم

با سلام
دوست عزیز شما میتوانید با خرید ملک ترکیه با حداقل 160 هزار دلار پاسپورت اخذ نمایید. این شرایط ویژه تنها توسط موسسه ملک پور ارائه می شود. شما با پاس ترکیه راحتتر میتوانید برای امریکا اقدام کنید.
در خصوص تمکن مالی فرانسه هم زیر 1 سال ویزای شما صادر می شود.

سلام خسته نباشید.من میخام با رفیقم به تذکیه مهاجرت کنیم و ملک بخیر به ارزش100هزاردلار ایا اقامت به ینفرمون میدن یادونفر؟چجوریه باید چیکار کنیم

سلام دوست عزیز شما با خرید ملک به ارزش ۲۵۰ هزار دلار در ترکیه می توانید پاسپورت رقص کنید هر نفر ملک را خریداری کند پاسپورت می‌گیرد اگر که زیر مبلغ باشد یعنی ۱۰۰ هزار دلار شامل خریداری کنید به ازای هر ملک یک نفر اقامت میگیرد

سلام برای دریافت ویزای توریستی یکساله ترکیه امکان ریجکت شدن(رد شدن درخواست) هست؟
و اگر امکانش هست چه عواملی باعث ریجکت شدن میشود؟

سلام دوستان عزیز جهت اقدام برای ویزای توریستی ترکیه شما هم میتونید از طریق خرید ملک در ورزش زیر ۲۵۰ هزار دلار اقدام بفرمایید و هم میدونید که بدون ویزا سه ماه در ترکیه حضور داشته باشید
تمکن مالی مهم‌ترین عامل است

باسلام ببخشید من یه سوال داشتم من میخوام برم ترکیه. و اونجا خواننده شم و اقامت هم بگیرم با چقدر پول میتوان اونجا اقامت گرفت ؟ و چطور باید شروع کنم از کجا ؟ و چه کار کنم که برسم به ترکیه و به ارزوم برسم ؟؟ ممنون میشم جواب بدید

سلام دوست عزیز شما برای مهاجرت به ترکیه ابتدا باید یک راه ورود مناسب پیدا کنید راه های ورود به ترکیه راه های مهاجرت کاری مهاجرت تحصیلی مهاجرت سرمایه گذاری است شرایط شما باید به صورت تخصصی بررسی بشه سن شما آخرین مدرک تحصیلی شما مدرک زبان شما این ها خیلی اهمیت دارد در روش ورودتون تمکن مالی شما هم خیلی مهم است

با سلام
دوست عزیز شما یا باید کارفرما و اسپانسر داشته باشید و یا با روش تحصیلی اقدام کنید.

سلام
من میخام برم ترکیه و بازیگی ادامه بدم البته اینجا باید یه رشته ی دیگه انتخاب کنم و بعد برم ترکیه بازیگریو ادامه بدم چجوری میتونم این کارو انجام بدم؟

سلام دوست عزیز شما برای ادامه کار در زمینه بازیگری در کشور نظیر ترکیه باید کارفرمایی پیدا کنید که در زمینه تخصصی شما کار میکنه و اجازه داره نیروی خارجی برای خودش انتخاب کنه و پیشنهاد شغلی اجرا کنه و شما میتوانید با این پیشنهاد شغلی ویزای کاری اخذ کنید

سلام من‌ اتشنشانم درتهران بهترین روش بابت اقامت درترکیه رو محبت میفرمایید

سلام من اهل افغانستان هستم و مادر و خواهرم همراهم هستن در ایران زندگی میکنم میخوام مهاجرت کنم به ترکیه مادرم میانساله و خودم وخواهرم حوانیم

با سلام و عرض ادب
دوست عزیز گزینه های مختلفی برای مهاجرت وجود دارد. کار، تحصیل، سرمایه گذاری که بسته به شرایط هر شخص میتوان پیشنهاد داد. بهتر است برای ارزیابی دقیق شرایطتان با موسسه تماس داشته باشید.

سلام من همسرم دامپزشک هست میشه راهنمایی کنید با این شغل و ۱۵ سال سابقه کاری و ۲ میلیارد سرمایه ما کدوم کشور اروپایی میتونیم مهاجرت کنیم

با سلام و عرض ادب
دوست عزیز
برای راهنمایی شما به اطلاعات بیشتری نیاز است.
برای مثال، ما از سن، سطح زبان، تعداد اعضاء خانواده و الویت های شما آگاهی نداریم.
گزینه های زیادی اعم از تحصیلی، کاری یا سرمایه گذاری می تواند برای شما مناسب باشد.
جهت ارزیابی کامل شرایط و کسب اطلاعات بیشتر، توصیه می کنیم با کارشناسان موسسه تماس بگیرید.
با آرزوی موفقیت

اگر بخواهیم به صورت توریست وارد ترکیه شویم اولین قدم چیست؟

سلام دوست عزیز شما بدون ویزا می توانید به مدت ۳ ماه در ترکیه بمانید. جهت اخذ ویزای بلند مدت تر می توانید خرید ملک داشته باشید یا اجاره ملک. از طریق تحصیل و کار نیز می توان اقامت بلند مدت داشت.

سلام؛ میخواستم بدونم یک نفر اگه به ترکیه برود و اونجا کار هم پیدا کند و ملک هم بخرد ، می‌تواند خانواده خودش را با خودش ببرد و برایشان اقامت بگیرد ؟؟؟
در آمد یک مغازه دار (مغازه اجاره باشه ) حدودا چند لیر هست؟

سلام دوست عزیز خانواده در کیس فرزند عموما قرار نمی گیرند ولی می توانید به صورت مستقل برای آن ها اقدام کنید. درآمد وابسته به بیزینس و مکان بیزینس است

با سلام من میخوام برای تحصیل در دانشگاه های ترکیه اقدام کنم. میشه راهنمایی کنید که پردرآمد ترین شغل چیه و از کدوم رشته باید اقدام کرد؟

سلام دوست عزیز پر درآمد ترین رشته ها عموماً رشته های مهندسی it ، کامپیوتر و مکانیک و … هستند که شما می توانید با انتخاب رشته صحیح با توجه به علاقه خود وارد دانشگاه شوید و این رشته ها را ادامه دهید.

سلام خسته نباشید من ۱۶ سالمه خواستم بپرسم چطور میشه که در کشور تورکیه تا اخر عمرم زندگی کنم دیگه بر نگردم کشورم چه راه هلی هست

با سلام
دوست عزیز با شرایط سنی که دارید میتوانید اقامت تحصیلی داشته باشید. با 5 سال کار کردن و یا خرید ملک میتوانید اقامت دائم ترکیه را اخذ نمایید.

سلام اگه فردي بخواهد مهاجرت كند با خريد خانه در تركيه به او اقامت دائم ميدهند؟؟و اينكه هزينه خانه ها از چند لير در استانبول شروع ميشود ؟؟

سلام و عرض ادب،

بله دوست عزیز خرید ملک یکی از راه های اخذ اقامت ترکیه است. هزینه ملک هم بسته به منطقه و شرایط ملک متفاوت است.

سلام من 19 سالمه و درحال حاضر دارم تئاتر کار میکنم میخواستم ببینم چطوری میشه اقامت ترکیه رو بگیرم؟ یعنی اونجا ادامه بازیگریمو برم! چه مقدار هزینه لازمه؟ و اینکه برای یه دختر تنها چجوری مهاجرت کنه بهتره!

سلام دوست عزیز شما از طریق تحصیل می توانید به کشور ترکیه مهاجرت تحصیلی داشته باشید کشور ترکیه هزینه های تحصیل و زندگی خیلی پایینی دارد شما می توانید به زبان ترکی با تمکن مالی حدود ۱۰ هزار دلار در ترکیه تحصیل و زندگی کنید

سلام اگر یک میلیارد داخل بانک سپرده گذاری کنیم و خانه اجاره کنیم آیا میتوان اقامت یک ساله گرفت
بعد از یک سال باید چگونه تمدید کرد

با سلام
با اجاره ملک امکان تمدید اقامت ندارید و باید بتوانید اقامت کاری دریافت کنید و یا خرید ملک انجام دهید.

سلام و خسته نباشید آیا با ۳۰۰ ملیون میشه توی ترکیه سوییت خرید و به عنوان مهاجرت قانونی اقامت گرفت؟ حتی اگه پروسه زمانیش طول بکشه

با سلام و عرض ادب
دوست عزیز
جهت اخذ اقامت از طریق خرید ملک در ترکیه یک میزان حداقلی برای ارزش ملک لحاظ شده است.
متاسفانه مبلغی که به آن اشاره فرمودید با حداقل میزان مورد نیاز برای اخذ اقامت مطابقت ندارد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر، توصیه می کنیم با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید.
با آرزوی موفقیت

هزینع مهاجرت چقد میشع؟

با سلام
بسته به روش مهاجرت شما متفاوت است.

با سلام من ۲۰ سالمه چیطور میتونم از طریق اقامت تحصیلی ترکیه مقیم بشم معلومات بدین
تشکر
میتونی واتساپ بیایی
0700346361

سلام و عرض ادب
دوست عزیز برای تحصیل در ترکیه شرایط دیگر مثل مدرک تحصیلی و تمکن شما باید بررسی شود. ابتدا باید کالج زبان بروید و با ارائه مدرک زبان برای ثبت نام در دانشگاه اقدام شود.

سلام باید برای بازیگری در ترکیه زبان ترکی بلد باشیم یا همان زبان انگلیسی کافی است

با سلام
قطعا برای کار در این کشور باید به زبان ترکی تسلط داشته باشید.

سلام آیا با مدرک آرایشگری یا خیاطی و سابقه کاری میتونیم کار کنیم
و چقدر مدرک تحصیلی نیاز هست؟

با سلام
شما باید حتما کارفرما داشته باشید تا بتوانید وارد بازار کار شوید.

چطور میتونیم کار فرما بگیریم

باید یا به صورت حضوری وارد محیط شوید و به دنبال کارفرما بگردید و یا با موسسات کاریابی ارتباط برقرار کنید.

سلام ما دو تا دختریم میخوایم بیایم به ترکیه و اونجا زندگی گنیم هزینه ش تقریبا جقدر میشه؟

سلام دوست عزیز راه ورود شما درصورتی که از طریق تحصیل باشد هزینه های تحصیل شما در ترکیه از سالی ۲ هزار دلار آغاز می گردد به بالا و هزینه های زندگی شما نیز تقریبا ماهی حداقل ۳۵۰ دلار است

سلام و درود مخاستم بدونم با مدرک کار آرایشگری و خیاطی میشه درآمد خوبی داشت در ترکیه ؟

با سلام و عرض ادب
دوست عزیز
دو حرفه ای که به آنها اشاره فرمودید از مشاغل پردرآمد در ترکیه محسوب می شوند.
البته توجه داشته باشید که ضمن برخورداری از حداقل سرمایه ی اولیه، بهتر است مدرک خود را از یک مرجع بین المللی اخذ نمایید تا از اعتبار کافی در ترکیه نیز برخودار باشد.
با آرزوی موفقیت

برای این که به ترکیه دوتا دختر بیایند باید چیکار کرد

با سلام
دوست عزیز روش های مختلفی برای مهاجرت وجود دارد. مثل: تحصیل، کار، سرمایه گذاری . باید شرایط شما بررسی شود. حتما با موسسه تماس داشته باشید.

سلام من اسسم سارا می خواستم بدونم اگه ۲ میلیاد داشته باشی میتونی در ترکیه خانه خرید

با سلام
حداقل 100 هزار یورو باید داشته باشید.

سلام من به همراه شوهرم ودختریک ساله میخوایم اقامت بگیرم شوهرم کارش فنی خودم مدرک ارایشکری دارم وگواهینامه مربی راهنمای ورانندگی …کل دارای ما نزدیک به ۸۰میلیون میخواستم بدونم میشه یک اپارتمان پایین شهریه خواب خریدبراقامت؟ وسوال دوم اینه که پسردای بنده درآنتالیا خونه خریده وداره زندگی میکنه ایاازطریق پسردایم میتونم کمکی برااقامت بگیرم ایشان باخانواده اش زندگی میکند …لطفاراهنمای کنیدخیلی گیرم وداغون…مرسی

با سلام
خیر متاسفانه بودجه شما برای مهاجرت مناسب نیست. شما باید در ترکیه کارفرما پیدا کنید تا اقامت اخذ نمایید.

سلام و عرض ادب من 13 سالمه خیلی ترکیه رو دوست دارم خیلی اسمم مونا هست تنها آرزوی من ترکیه رفتنه ولی خانوادام دچار کمبود پول داریم ولی به نظر شما چقدر داشته باشیم میتونم برم ترکیه میخاهم پس انداز کنم

با سلام
بعد از اخذ دیپلم می تونید برای تحصیل و کار برای ترکیه اقدام کنید

الهی

سلام خسته نباشید من و خواهرم برای درمان بیماری تالاسمی ترکیه قبولمون میکنه

سلام و درود باید با بیمارستان صحبت کنید در این خصوص

با سلام . من در ایران شرایط مالی خوبی ندارم . چه جوری میشه برای کار به ترکیه برم . واقامت بگیرم .

با سلام
باید کارفرما داشته باشید. میتوانید با موسسات کاریابی ارتباط برقرار کنید

من باخانوادم اگه بریم استانبول حدود ۴یا۵روز بنظرتون چقدر هزینه میخواد؟؟؟

با سلام
برای سفر توریستی لطفا با اژانس ها تماس بگیرید.

سلام خسته نباشید من ۱۶سالمه و می‌خوام بدونم بهترین روش برای مهاجرت چیه حتما باید صبر کنم تا۱۸سالگی که پاسپورت شخصی بگیرم و اونجا ادامه تحصیل بدم یا بهتره تحصیلاتم رو بزارم کامل بشه بعدا بیام ؟؟

سلام و عرض ادب

در صورتیکه شرایط مناسبی داشته باشید می توانید از همین حالا برای تحصیل در مدارس اقدام بفرمایید.

سلام وقت بخیر اگر ما ویزای تروریستی ۳ ساله بگیرم با خرید ملک به ارزش ۷۰ هزار دلار آیا در این مدت فرزندانم می توانند در ترکیه به مدرسه بروند تا از تحصیل عقب نمونن و آیا بیمه درمانی در این مدت داریم .

با سلام
در صورتی که ملک خریداری کنید اقامت 3 ساله داشته باشید و شغل و درامد داشته باشید فرزندان شما می توانند در محیط درس بخوانند.

سلام، میخواستم بدونم برای اقامت گرفتن با خرید خونه، فقط کسی که خونه رو میخره میتونه اقامت بگیره یا کل اعضای خانواده میتونن؟

با سلام
افراد خانواده که شامل همسر وفرزندان فرد در سن قانونی می باشد

سلام من لیسانس پرستاری دارم و 7 سال سابقه کار در بخش مراقبت هاب ویژه هم دارم ازدواج کردم ویک پسر دو ساله دارم برای اقامت به همراه خانواده ام بهتره از طریق کار افدام کنم یا ادامه تحصیل

با سلام
دوست عزیز شما برای کار در هر کشوری نیاز به معادل سازی مدرک دارید. در حال حاضر کشورهای حوزه اسکاندیناوی کمبود کادر درمان داشته و ویزای مشخصی را تعریف نموده اند. برای ارزیابی دقیق شرایط خود حتما با موسسه تماس داشته باشید.

سلام من حدود 2 میلیارد دارم. لیسانس زبان دارم.دبیر هستم و 8 سال سابقه تدریس دارم. برای مهاجرت به ترکیه کدام مورد مناسب من است؟

با سلام
دوست عزیز در صورتی که کارفرما داشته باشید می توانید با ویزای کاری اقدام کنید.

باسلام و عرض ادب
ببخشید پدر و مادرم هر دوتاشون مدرک لیسانس دارن و پدرم شاغل هستندو ۲۵ سال سابقه کاری دارد آیا میتوان با سرمایه ی حدود یک و نیم میلیارد به استانبول مهاجرت کرد؟

با سلام
دوست عزیز در صورتی که کارفرما داشته باشند می توانند اقامت کاری دریافت کنید.

با سلام و عرض ادب ببخشید میشه بی زحمت بفرمائید که من معلم هستم و رسمی و شانزده سال سابقه کار میشه بدون خرید ملک مهاجرت کرد؟

سلام و عرض ادب

دوست عزیز لازم است شرایط شما همچون سطح زبان و تمکن مالی به طور کامل بررسی شود.

مجتبی عباسپور واسه پناهنده گی میخوام برم

با سلام
دوست عزیز با توجه به ریسک ها و خطرات این روش، موسسه حقوقی ملک پور هیچ گونه خدماتی در این زمینه ارائه نمی کند. این مقاله صرفا جهت اگاهی بخشیدن به شما از خطرات و مشکلات این روش میباشد.

سلام من وشوهرم ودخترم برای زندگی میخوایم بریم ترکیه با ثبت شرکت امکانش هست وحدودا چقدر بودجه میخواد؟

با سلام
بله امکان پذیر است. ثبت شرکت هزینه بالایی ندارد اما راه اندازی بیزنس، پرداخت حقوق و مالیات بسته به نوع کسب و کار شما دارد.

اگر از راه قاچاقی وارد ترکیه شویم و بعداً اقدام به پناهندگی کنیم همراه با فامیل آیا امکان اش است؟

با سلام
دوست عزیز با توجه به ریسک ها و خطرات این روش، موسسه حقوقی ملک پور هیچ گونه خدماتی در این زمینه ارائه نمی کند. این مقاله صرفا جهت اگاهی بخشیدن به شما از خطرات و مشکلات این روش میباشد.

سلام اگر بخوایم با یک میلیارد و خورده ای. یک خونه توی ترکیه خریداری کنیم میتونیم اقامت ترکیه رو بگیریم ؟
و اونجا زندگی کنیم و کار کنیم

با سلام
بله با خرید ملک با ارزش حداقل 70 هزار دلار می تونید اقامت ترکیه رو به دست بیارید

سلام با بودجه ۸میلیارد تومن میشه تو ترکیه خونه خریدو یه کسب و کار کوچک مثل مثلا مغازه فروش پوشاک یا مواد غذایی کوچک زد؟

با سلام
دوست عزیز با ۲۵۰ هزار دلار خرید ملک در ترکیه میتوانید پاسپورت این کشور را دریافت نمایید اما توصیه میکنم با این میزان سرمایه برای کشورهای اروپایی اقدام داشته باشید حتی روش هایی وجود دارد که نیازی به سرمایه گذاری ندارید. حتما با موسسه تماس داشته باشید.

سلام خسته نباشید من ۲۰سالمه رشتم حقوق هست میتونم برم ترکیه برای ادامه ی تحصیل و کار هم بکنم میخام اقامت دائمی بگیرم بودجمم ۷۰۰ملیونه

با سلام
دوست عزیز با توجه به رشته تحصیلیتان باید فرایند معادل سازی انجام دهید. با پشتوانه مالی که دارید می توانید برای کشورهای باارزش اروپایی اقدام داشته باشید.

سلام میخواستم بدونم با اجاره کردن خونه میتونیم اقامت موقتی بگیریم؟

با سلام
بله اجازه 1 ساله دریافت میکنید.

سلام من اگ 18سالم شد برم ترکیه و اهل تبریز هستم و میخاستم ببینم چجوری میشه برم ممنون

با سلام
دوست عزیز روش های مختلفی برای مهاجرت وجود دارد که با توجه به شرایطتان می توانید اقدام داشته باشید. تحصیل، کار و سرمایه گذاری عمده ترین روش ها هستند.

سلام من زیر ۱۸ سال هستم ومی خوام برا ادامه تحصیل به ترکیه برم.
چه شرایطی داره؟؟؟؟؟؟
ممنون

با سلام
باید در مدارس شبانه روزی ثبت نام کنید و شهریه بپردازید.

سلام۰من یاسر مهرپورهستم۰شرایطم تو ایران خیلی سخته ۰مرززمینی هم بسته شده به ترکیه۰ازشمادرخواست دارم کی باز میشه ۰به علت اینکه عدم مالی دارم۰میخاستم با اتوبوس حرکت کنم۰باتشکر

با سلام
دوست عزیز در خصوص باز شدن مرزها می توانید با آژانس های توریستی تماس داشته باشید.

سلام من میخواستم ببینم چطوری اقامت بگیرم بهتره با چه شرایطی؟؟

با سلام
روش های مختلف تحصیل کار سرمایه گذاری وجود دارد و بسته به شرایط شما میتوان پیشنهاد داد. حتما با موسسه تماس داشته باشید.

سلام و خسته نباشید
ببخشید یه سوال ازتون داشتم با خرید ۱ طبقه خانه میشه تو ترکیه پناهنده شد هم اینکه یه سوال دیگه دارم خانه در ترکیه متری چند لیر ؟؟؟
هم اینکه یا چند میلیارد میشه تو ترکیه صاحب خانه شد در شهر استانبول ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام
دوست عزیز موسسه حقوقی ملک پور هیچ گونه خدماتی برای پناهندگی ارائه نمی کند.
حداقل مبلغ برای خرید ملک و اخذ اقامت حدود 80 تا 100 هزار دلار امریکا است.

سلام وقت بخیر
من ۲۲ سالمه لیسانس ادبیات انگلیسی دارم و دو ساله که تتو ارتیست هستم و میخواستم از طریق شغلم یعنی کار تتوی بدن و صورت (میکروبلدینگ و ..) اقدام برای رفتن به ترکیه کنم از طریق کارم،ایا امکانش هست؟ شرایط به چه صورته؟

با سلام
دوست عزیز شما برای کار در کشور ترکیه باید جاب افر از یک کارفرما داشته باشید.

سلام.وقتتون بخیر.
با مدرک فنی حرفه ای میکاپ آرتیستی می تونیم تو ترکیه ویزای کار بگیریم و مخاجرت کنیم؟
من ۳۲ سالمه و لیسانس حسابداری دارم.

با سلام
دوست عزیز شما برای کار در این کشور باید کارفرما داشته باشید.

سلام ۲۹ سالمه..مجردم سربازی نرفتم..چطوری میتونم واسه کار از این مملکت برم ..ترکیه یا هرجای

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز برای راهنمایی دقیق تر لازم است اطلاعات بیشتری از شما داشته باشیم. مدرک تحصیلی، سوابق کاری، سطح زبان، پشتوانه مالی شما مهم است. برای موضوع نظام وظیفه نیز باید به مرجع آن رجوع کنید.

وقت بخیر
لطفا بفرمائید با ویزای کار میشه تو شرکت مهندسی استخدام شد؟ یا باید تابعیت داشت؟ البته به عنوان کسی که تخصص داره نه به عنوان کارگر.
ممنون

با سلام
دوست عزیز شما باید دعوت نامه کاری از یک کارفرما داشته باشید.

بی زحمت اینم بفرمائید که منظور از دریافت پیشنهاد کاری چیه؟ باید از جایی اقدام کنیم؟ باید تو خاک ترکیه باشیم یا از ایران هم میشه؟

با سلام
باید شخصی در این کشور با شما قرارداد کاری منعقد نماید. میتوانید با ویزای توریستی در خاک ترکیه نیز به جستجوی کارفرما بپردازید و سپس نوع اقامت خود را تغییر دهید.

سلام وقت بخیر
برای کار در شرکت فنی مهندسی یا دفتر معماری نیاز به تابعیت هست یا با ویزای کار هم میشه استخدام شد؟
ممنون.

سلام و عرض ادب،

دوست عزیز با ویزای کار هم می توانید اقدام بفرمایید.

سلا من برا کار میخوام برم (باغبانی)چکار باید بکنم

با سلام
دوست عزیز برای کار در ترکیه در حرفه خود باید کارفرما داشته باشید.

سلام من مدرکم دیپلم هست ودرحال حاظرعکاس هستم و۳۲سال سن‌دارم خواستم مهاجرت کنم به استانبول واز طریق کادیایی بین المللی که زیرنظراداره کارهست خواستم اقدام به رفتن کنم فقط من چندتانکته برام خیلی مهمه یکیش مردمانشون وفرهنگشون که بایک دخترتنها چطوربرخوردمیکنن وچطورمیشه اونجابه ادمهاش اعتمادکرد وازلحاظ خوردوخوراک چطورمیشه یکوزندگی معمولی روشروع کرد

سلام و ارادت
صادقانه بخوایم بگیم کشور ترکیه از نظر امنیت جزو کشورهای عالی دنیا نیست. شاید کشورهای اروپایی براتون گزینه بهتری باشه

سلام من میخوام برم ترکیه باد چه کار کنم

با سلام
روش های مختلفی برای مهاجرت تعریف شده است. کار، تحصیل، سرمایه گذاری از عمده ترین روش ها می باشد.

سلام و تشکر از مطالب مفیدتان
فردی حدود ۴۵ ساله دارای زن و دو پسر ۱۴ و ۵ سال دارای مدرک دکترا در زمینه آموزش و مسلط به زبان انگلیسی و اصالتا ترک زبان با حدود ۲ میلیارد سرمایه دارای ۱۵ سال سابقه کار رسمی و فعلا شاغل هستم. امکان کار و زندگی در ترکیه را برای شرایط بنده چگونه ارزیابی می کنید؟

سلام و ارادت
از طریق ثبت شرکت و یا خرید و یا اجاره ملک میتونید در کشور ترکیه اقامت دریافت کنید.

سلام خسته نباشین
با ویزای توریستی میشه کار کرد؟
یه کار غیر دولتی و آزاد

با سلام
خیر باید حتما اجازه کار دریافت کنید.

سلام ودرود
روز بخیر من خیلی کشور ترکیه رو دوست دارم و دوست دارم در این یه دکتر بشوم و در بیمارستانmidstate کار کنم ولی چطور میتونم که در اونجا اقامت کنم یعنی زندگی کنم و هزینه ی خونه چند هست و بلیط ها هم خیلی گرون هست من چطور میتونم با هزینه کمتری بلیط بگیرم

سلام و درود
تحصیل در کشورهای خارجی هزینه های مختلفی داره که باید بتونید از پسش بر بیاید وگرنه مهاجرت برای شما راه چاره نخواهد بود.

سلام خسته نباشید
ما یک خانواده چها نفره هستیم که حدودا ۸ میلیارد تومن سرمایه داریم همگی به زبان ترکی و انگلیسی تسلط کامل داریم ولی مدرک پدر و مادرم دیپلم هست میخواستم بدونم ثبت شرکت در ترکیه به چه صورت هست ؟

سلام و ارادت
ثبت شرکت در ترکیه مراحل پیچیده و سختی نداره و امکان اقامت هم با هزینه های کمی هست ولی اقامت از طریق ثبت شرکت کوتاه مدت و محدود هست میتونید از طریق خرید ملک مستقیما پاسپورت ترکیه رو کل خانواده دریافت کنید. حتما با کارشناسان صحبت کنید.

سلام میخواستم بدونم که اگر کار یوتیوب را شروع کرده باشیم به یوتیوبر های ایرانی اقامت دائم داده میشود یا نه و اگر زیر ۱۸سال سن داشته باشیم بازم اقامت داده میشود

سلام و درود
کار یوتیوب هیچ تاثیری در روند اقامتی شما در کشور ترکیه نخواهد داشت.

سلام ببخشید من خیلی دوست دارم به کشور ترکیه سفر کنم اما بیلت گرونه چطوری میتوانیم مجانی بروم؟؟

سلام و ارادت
به صورت زمینی و قطار و اتوبوس هم امکانش هست ولی رایگان نیستند.

اگه همسرمون ترکیه ای باشه اقامت دائم میتونیم بگیریم؟

سلام و ارادت
بله اگر تابعیت ترکیه داشته باشند امکان پذیر هست

با سلام و وقت بخیر

یکی از روش های اخذ اقامت و تابعیت، ازدواج است. در صورت ازدواج با شخصی که تابعیت کشور ترکیه را داشته باشد، شما می توانید با اثبات عدم صوری بودن ازدواج اقامت دائم و سپس تابعیت این کشور را دریافت نمایید

سلام من رشتم هوشبری هست و4سال سابقه کار دارم میخواستم بدونم چطوری میتونم برای اقامت اقدام کنم

سلام و درود
باید از طریق کاریابی و مکاتبه آنلاین یا به صورت حضوری دنبال کار بگردید.

سلام، من بیست سالمه و هنوز ایران دانشگاه نرفتم، در اصل هنوز پشت کجنکورم، خواستم بدونم اقامت در ترکیه از طریق دانشگاه، فقط مختص به دانشجوهایی میشه که معدل دیپلمشون بالاست ؟ یا من هم با معدل پایین « در حد 14 » میتونم مدارکم رو برای دانشگاهی ارسال و ثبت نام کنم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام و احترام
تحصیل در ترکیه در ابتدا نیازمند قبولی در کنکور سراسری دانشگاه های ترکیه یا YOS می باشد. پس از قبولی در آزمون با ارائه مدرک زبان آیلتس 6 به بالا یا معادل ترکی آن به همراه سایر مدارک مورد نیاز می باشد. هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی به زبان ترکی بین 300 تا 800 دلار و به زبان انگلیسی بین 500 تا 1800 دلار است. دانشگاه های خصوصی ترکیه نیز بین 5000 تا 20000 دلار آمریکا شهریه دارند.

با عرض سلام و خسته نباشید
مدرک تحصیلی من کارشناسی ساخت و تولید هست و تخصص بنده ماشینکاری هست و وبا نرم فزارهای قدرتمند پاورمیل و کتیا ودر 3 محور تا 5 محور برنامه نویسی میکنم
ایا من میتونم برم ترکیه و کار پیدا کنم
ممنوم میشم راهنمایی کنید

سلام و ارادت
امکان کاریابی و شانس اون به تخصص و سطح زبان شما بستگی دارد ولی توجه بفرمایید ترکیه نرخ بیکاری بالایی دارد.

سلام وقت بخیر . اگر کسی از دانشگاه های ترکیه مثلا رشته پزشکی قبول شه مهاجرتش به کشور های اروپایی یا آمریکایی آسون میشه یا با ایران فرقی نداره؟

سلام و درود
تفاوت چندانی بین ترکیه و ایران از نظر اعتبار کشور و اقامت وجود نداره.

با سلام
من برای ویزای کاری میخوام بیام ترکیه
ممنون میشم راهنماییم کنید که چه حرفه ای یاد بگیرم اونجا بدردم میخوره
اگه میشه چند تا حرفه معرفی کنید به من
با تشکر

سلام و درود
رشته های فنی معمولا برای کار در خارج از کشور خوب هستند. بهترین رشته همونی هست که بهش علاقه دارید.

سلام عرض ادب .
من 19سالمه و تو رشته نرم افزار کامپیوتر در حال تحصیلم
میخواستم ویزا تحصیلی بگیرم ولی ازمون ورودی دانشگاه و با توجه به یاد نداشتن زبان ترکی از گرفتنش منصرف شدم و سطح زبان انگلیسیم در حد متوسطه
الان اگه میشه منو کمک کنید و راهنماییم کنید
و اینم که اگه کسی وارد دانشگاه های ترکیه بشه دوره زبان براشون میزارن یا ن

با سلام و احترام
متقاضی گرامی امکان تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های خصوصی این کشور وجود دارد برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تماس با موسسه از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

ببخشید
گغته بودید هزینه دانشگاه های دولتی صد تا سیصد دلار در ساله که به عبارتی میشه چیزی حدود هفت میلیون آِا این مطلب هنوزم درسته؟ یعنی با توجه به شرایط اقتصادی حاضر و گرون شدن همه چی بازم همین مبلغ صحیحه؟

با سلام و احترام
متقاضی گرامی برای کسب اطلاعات در زمینه هزینه تحصیل در ترکیه می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.هزینه تحصیل در ترکیه

موسسه مشاوره ای MIE اتریش

وب سایت حقوقی malekpourlaw

وب سایت پذیرش تحصیلی miestudy

وب سایت officialmalekpour

وب سایت miemalekpour

این وبسایت به لحاظ محتوا در جهان و در خصوص امر مهاجرت بی اغراق برترین سایت مهاجرتی حقوقی فارسی است . در بالای صفحه اگر گزینه مهاجرت به کشورها را انتخاب کنید ، نام کشورهای مورد خدمات ما ظاهر میشود ، به سادگی هر کشور را که مایلید انتخاب کنید و در صفحه کشور مذکور شش تقسیم بندی اصلی دارید . تقسیم بندی های مهاجرتی و اقامتی شامل…
ادامه مطلب

malekpourlaw.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

چگونه در خارج از کشور کار پیدا کنیم و مهاجرت کاری داشته باشیم

راهنمای جامع انواع روشهای اخذ اقامت در خارج از کشور با بیانی شیوا توسط استاد ملکپور

مجموعه اي از توضيحات و نکاتي که بايد براي موفقيت در زندگي به آنها توجه ويژه اي داشت

محصولی بی نظیر برای کسانی که میخواهند زندگی رویایی خود را بسازند

آموزش دقيق و مرحله به مرحله دريافت اپلاي و ويزاي تحصيلي در اتريش، نکات کاربردي و جامع

چطور به ترکیه مهاجرت کنیم

مجموعه اي از آموزش ها و توضيحات کامل پيرامون نحوه و شرايط مهاجرت کاري به کشور کانادا

پکيج آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور به صورت آسان

پکيج دوم آموزش زبان آلماني با تکنيک منحصر به فرد استاد ملکپور

يادگيري آسان زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

پکیج دوم يادگيري زبان با متد منحصر به فرد و مبتکرانه توسط استاد ملکپور

اقامت ترکیه و مهاجرت به ترکیه از روش های مختلف و نکات مهم آن در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار می گیرد. متقاضیان اخذ اقامت کشور ترکیه با سوالات زیادی مواجه می شوند، معمولاً مهم ترین سوالات این است که آیا از طریق اجاره خانه در ترکیه می توان اقامت گرفت؟ هزینه های اخذ اقامت ترکیه چه میزان می باشد؟ آیا کشور ترکیه برای مهاجرت انتخاب درستی است؟ در این مقاله صفر تا صد مهاجرت به ترکیه بررسی شده و همه راه های اخذ اقامت ترکیه معرفی می شود. شما می توانید با بررسی روش های مختلف مناسب ترین روش را برای خود انتخاب نمایید. شما همواره می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور نیز در تمامی زمینه های مرتبط با مهاجرت مشاوره تخصصی رایگان داشته و همچنین از ویدئوها و مقالات موسسه دیدن فرمایید.


در بخش دیدگاه ها نیز می توانید سوالات خود را مطرح نمایید و در زمانی کوتاه پاسخ بگیرید.

شما میتوانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

ترکیه کشوری توریستی واقع در آسیای غربی و شبه جزیره بالکان در جنوب شرق اروپا، دارای دو بخش اروپایی و آسیایی بوده که با کشورهای یونان، قبرس، بلغارستان، گرجستان، ارمنستان، نخجوان آذربایجان، عراق و سوریه مرز مشترک دارد. پایتخت این کشور شهر آنکارا و زبان رسمی آن ترکی می باشد. دین رسمی این کشور اسلام می باشد. ترکیه علی رغم اروپایی بودن هنوز عضو رسمی و پذیرفته شده اتحادیه اروپا محسوب نمی شود.

اقامت ترکیه و مهاجرت به ترکیه امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد. به منظور اخذ اقامت ترکیه و زندگی در ترکیه می بایست دارای شرایطی باشید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

از جمله مزایای اقامت ترکیه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

قرار گرفتن در بین کشورهای اروپایی

اقتصاد و صنعت رو به رشد

دین و فرهنگ بسیار مشترک با مردم ایران

نزدیکی به ایران

عدم نیاز به اخذ ویزای ورود به این کشور برای شهروندان ایران

روش های اخذ اقامت ترکیه شامل 6 دسته تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، پناهندگی، ازدواج و تولد می باشند که در ادامه به صورت کلی در مورد هر یک از این موارد توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

یکی از بهترین روش های دریافت اقامت ترکیه، تحصیل در دانشگاه های این کشور است. تحصیل در ترکیه یکی از راه های اخذ اقامت ترکیه می باشد. نظام آموزشی ترکیه از روش فرآیند بولونیا پیروی می کند. تحصیل در این کشور تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش ملی بوده و غالباً دولتی می باشد. تحصیل در این کشور از پیش دبستانی تا دانشگاه امکان پذیر است. تحصیل در دوره پیش دبستانی تا 6 سالگی، دبستان از 6 تا 14 سال به صورت اجباری و رایگان، از 14 تا 18 سال در دبیرستان و هنرستان و در انتها از 18 سال به بالا در دانشگاه امکان پذیر خواهد بود. تحصیل در ترکیه در مقطع فوق دیپلم فنی 2 ساله، لیسانس 4 ساله، فوق لیسانس 2 ساله و دکترا 3 تا 5 ساله می باشد و زیر نظر اداره آموزش عالی ترکیه (YOK) برگزار می شود.

دبیرستان ها در ترکیه به 6 گروه عمومی (Duz Liseleri)، هنرستان (Meslek Lisereli)، آناتولی (Anadolu Lisereli )، ویژه (Super Lisereli)، علوم و فنون (Fen Lisereli) و مدارس خصوصی (Ozel Lisereli) تقسیم بندی می شوند.

رشته های پرطرفدار در کشور ترکیه به شرح زیر می باشند.

علوم کامپیوتر

روانشناسی

گردشگری

مهندسی صنعتی

روابط بین الملل

طراحی گرافیک

زبان و ادبیات ترکی، طراحی صنعتی

عمران


ریاضیات

مدیریت بازرگانی

بیوتکنولوژی

انرژی اتمی

چطور به ترکیه مهاجرت کنیم

مهندسی IT

کشاورزی و جنگلداری

پزشکی

زمین شناسی

از جمله دانشگاه های معتبر ترکیه می توان به دانشگاه های ملی فنی خاورمیانه (METU)، بوسفور استانبول و فنی استانبول با آزمون ورودی و نمره زبان بالا؛ دانشگاه های خصوصی بیلکنت، سابانچ و کوچی بدون آزمون ورودی و نیازمند نمره زبان انگلیسی بالا؛ دانشگاه های علوم پزشکی ملی با آزمون ورودی و دانشتن زبان ترکی و دانشگاه های پزشکی خصوصی بدون آزمون ورودی و با داشتن نمره زبان بالا اشاره کرد.

میانگین هزینه اقامت ترکیه از طریق تحصیل در مقاطع دانشگاهی در ترکیه در دانشگاه های دولتی بین 500 تا 2،200 دلار، دانشگاه های خصوصی از 4،000 تا 20،000 دلار و دانشگاه های علوم پزشکی از 15،000 تا 25،000 دلار می باشد.

آزمون ورودی دانشگاه های بین المللی شامل امتحان ریاضی، تفکر تحلیلی، مهارت های حل مسئله و زبان انگلیسی می باشد.

بورسیه تحصیلی در ترکیه به سه نوع بورسیه وزارت آموزش و پرورش ترکیه ویژه شهروندان کشورهای آسیای مرکزی، آفریقا، خاورمیانه و شرق اروپا؛ بورسیه مریت (Merit) دانشگاه های خصوصی بدون شرط اخراج دانشجو (در صورت بد بودن وضعیت تحصیلی) و بورسیه دولت ترکیه ویژه شهروندان ترکیه و شهروندان خارجی ترکیه ای الاصل تقسیم بندی می شود. هم اکنون بیش از 15000 دانشجوی خارجی در حال تحصیل در دانشگاه های ترکیه هستند. این بورسیه ها شامل پوشش هزینه های تحصیلی، زندگی، سفر، اسکان و تحصیل می باشند.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی ترکیه به شرح زیر می باشد.

پاسپورت

عکس پاسپورتی

رضایتنامه برای کودکان زیر 18 سال

نامه پذیرش از دانشگاه

رسید پرداخت شهریه دانشگاه

اظهارنامه تمکن مالی و یا نامه از سوپروایزر

نمره زبان ترکی و یا انگلیسی بسته به نیاز دانشگاه (عموما نمره آیلتس بالای ۶ برای ویزای تحصیلی)

ویزای تحصیلی ترکیه

به منظور اخذ اقامت ترکیه از طریق کار و مهاجرت کاری به ترکیه می بایست از کارفرمایی در ترکیه پیشنهاد کاری داشته باشید. شهروندان ایرانی به دلیل امکان سفر بدون‌ ویزا به ترکیه تا ۹۰ روز می توانند به صورت حضوری در کاریابی های بین المللی ترکیه اقدام به جستجوی کار کرده و یا از داخل ایران به وبسایت های ارائه کننده فرصت های شغلی بین المللی در ترکیه مراجعه کرده و اقدام به جستجوی کار کنند. پس از یافتن کار و اخذ موافقت کارفرمای ترکیه ای، کارفرما می بایست درخواست جذب نیروی خارجی را طی ۱۰ روز کاری در وبسایت وزارت کار و امنیت اجتماعی ترکیه به ثبت رسانده و سپس کارجو تا ۹۰ روز وقت خواهد داشت تا درخواست خود را به همراه کلیه مدارک مورد نیاز به سفارت یا کنسولگری ترکیه تحویل دهند و کارت اقامت خود را به همراه ویزای کار ترکیه دریافت کنند.

لازم به ذکر است دانستن زبان ترکی به دلیل اندک بودن فرصت های شغلی به زبان انگلیسی جزو امتیازات و الزامات کار در ترکیه می باشد. همچنین ویزاهای کاری دیگری به نام های ویزای کار هنرمندان، ورزشکاران، خبرنگاران، تعمیرکاران فنی و اساتید دانشگاه نیز برای کار در ترکیه وجود دارند.

هزینه اقامت ترکیه از طریق درخواست ویزای کار برای ایرانیان ۶۱۵ لیر برای ویزای کار بعلاوه ۷۲ لیر برای کارت اقامت می باشد. ایرانیان نیازی به پرداخت هزینه ویزای ورود به کشور ترکیه نخواهند داشت.

اسامی برخی از مشاغل مورد نیاز در کشور ترکیه به شرح زیر می باشد.

کارشناس اقتصادی

IT و مهندس کامپیوتر

مدیر رستوران های زنجیره ای

مهندس

میانگین حقوق در ترکیه برای کارگران بین المللی از ۳۵،۰۰۰ تا ۱۰۵،۰۰۰ دلار متغیر است.

کار در ترکیه

اخذ اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری به چند روش امکان پذیر است. این روش ها شامل ثبت شرکت، خرید ملک، سرمایه گذاری در بخش های اقتصادی، سرمایه گذاری از طریق خرید سهام و اوراق بهادار، سرمایه گذاری در بانک های ترکیه و سرمایه گذاری بدون حق کار می باشد. این سرمایه گذاری ها براساس قانون کشور ترکیه به شهروندی و تابعیت ترکیه منجر خواهند شد.

حداقل شرایط مورد نیاز برای سرمایه گذاری در ترکیه داشتن حداقل ۱۸ سال تمام و داشتن طرح توجیه اقتصادی می باشد. حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت از طرق مختلف حداقل ۱ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۵۷ لیر، برای خرید ملک حداقل ۲۵۰ هزار دلار و برای سرمایه گذاری از طرق دیگر حداقل ۵۰۰ هزار دلار می باشد. نوع دیگر اقامت از طریق اجاره خانه در ترکیه نیز وجود دارد که در بخش اقامت توریستی به آن پرداخته شده است. 

از جمله سودآورترین صنایع ترکیه برای سرمایه گذاری می توان به صنایع کشاورزی، اتومبیل، پوشاک، معدن، املاک و گردشگری اشاره کرد. 

خرید ملک در ترکیه یکی از بهترین و سریع ترین راه های اخذ تابعیت این کشور است. برای اخذ پاسپورت ترکیه باید ملکی با ارزش حداقل 250 هزار دلار آمریکا خریداری کنید. از این طریق در زمانی بسیار کوتاه می توانید پاسپورت این کشور را کسب کنید. با کسب پاسپورت ترکیه از تمامی حقوق شهروندی در این کشور برخوردارید. ملک خریداری شده به مدت 3 سال نباید فروخته شود.

با مبالغ کمتر نیز می توان در ترکیه ملک خرید و اقامت کسب نمود. با حداقل مبلغ 60 هزار دلار آمریکا می توانید در این کشور ملک بخرید و اقامت توریستی 3 ساله کسب کنید. در این نوع اقامت اجازه کار ندارید اما امکان تمدید اقامت وجود دارد. البته در صورتی که بتوانید پیشنهاد کار مناسب بگیرید امکان گرفتن مجوز کار وجود دارد. 


در این لینک می توانید پروژه های ملکی در ترکیه و شرایط خرید آن ها را مشاهده کنید. 


خرید ملک در ترکیه

اخذ اقامت ترکیه از طریق ازدواج با شهروند ترکیه یکی از راه های مهاجرت به ترکیه می باشد. به این منظور متقاضیان می بایست بالای ۱۸ سال بوده و حداقل ۳ سال از زندگی مشترکشان گذشته باشد تا بتوانند درخواست اقامت دائم ترکیه از طریق ازدواج را ارائه دهند. همچنین زوجین می بایست اثبات کنند که با هم زندگی کرده اند و تمکن مالی برای زندگی مشترک را دارند، مساله امنیتی نداشته باشند و حداقل مسکن مورد نیاز برای زندگی مشترک را دارا باشند. در صورت اخذ اقامت ترکیه از طریق ازدواج پس از ۵ سال امکان درخواست شهروندی و پاسپورت ترکیه امکان پذیر می باشد.

اخذ اقامت ترکیه از طریق تولد از اصول خاصی پیروی می کند. ترکیه جزو کشورهای تابع اصل خون شناخته می شود، به این معنی که صرف تولد فرزند در این کشور برای شهروندان غیر ترکیه ای منجر به اخذ اقامت و تابعیت فرزند نخواهد شد مگر اینکه یکی از والدین فرزند شهروند ترکیه باشند تا بتوان برای فرزند اقدام به اخذ اقامت و شهروندی ترکیه کرد. هرچند اخذ اقامت برای فرزند به معنای اخذ اقامت والدین نمی باشد و حقی برای آن ها ایجاد نخواهد کرد. همچنین شهروندان ترکیه ای در صورت قبولی فرزند خواندگی یک غیر ترکیه ای زیر ۱۸ سال می توانند برای آن کودک درخواست اقامت و تابعیت ترکیه نمایند. به این منظور می بایست گواهی تولد فرزند، اثبات تمکن مالی برای تامین هزینه های زندگی خود و فرزند و اثبات داشتن مسکن برای زندگی را به همراه مدارک هویتی خود و فرزند برای اخذ ویزای مربوطه به اداره مهاجرت ترکیه ارائه دهند.

موسسه حقوقی ملک پور به دلیل خطرات و عواقب زیاد هیچ گونه خدماتی در زمینه پناهندگی ارائه نمی دهد و این بخش از مطلب تنها به دلیل بالا بردن آگاهی مخاطبین درباره این موضوع و امتناع از انتخاب آن بیان می شود.

اقامت ترکیه از طریق پناهندگی یکی از راه های اخذ اقامت این کشور به شمار می آید. پناهنده به شخصی گفته می شود که به دلایل نژادی، مذهب، عقیده و طرز تفکر و دیدگاه و دلایل مشابه امکان ماندن در کشور خود را نداشته و در خطر آزار و اذیت، شکنجه، تعقیب، مجازات و مرگ قرار داشته باشد. کشور پناهنده پذیر موظف است بر اساس کنوانسیون ژنو حداقل امکانات مورد نیاز زندگی را برای افراد پناهجو فراهم آورد. به همین خاطر بسیاری از کشورها شرایط بسیار سخت و طاقت فرسایی را برای پناهجویان فراهم کرده اند تا از این طریق مانع پناهندگی افراد و متحمل شدن هزینه برای دولت شوند. این روش بدلیل عدم امکان بازگشت به کشور مبدا و شرایط دشوار زندگی در کمپ ها و طولانی بودن فرآیند پیگیری پرونده ها به هیچ وجه توصیه نمی شود و پیشنهاد می شود که با راه های قانونی مهاجرت از جمله تحصیل، کار، سرمایه گذاری و ازدواج جایگزین گردد.

به منظور پناهندگی و اخذ اقامت ترکیه از این طریق می بایست به محض ورود به خاک ترکیه درخواست پناهندگی خود را به افسر پلیس و یا نمایندگی سازمان ملل در امور پناهندگان در ترکیه تسلیم نموده و رسید دریافت نمود. پس از این مرحله زمانی برای مصاحبه اولیه با پلیس و سپس نمایندگی سازمان ملل در امور پناهندگان برای شخص متقاضی تعیین خواهد شد به دلیل تعداد زیاد درخواست های پناهندگی به کشور ترکیه طولانی خواهد بود. سپس در صورت قبولی کیس پناهجو در نوبت تعیین کشور پناهنده پذیر قرار خواهد گرفت و در صورت رد درخواست امکان درخواست تجدیدنظر در پرونده وجود خواهد داشت که در اکثر موارد امکان ردی درخواست بسیار بالا می باشد. در انتها و‌ در صورت قبولی پناهجو به کشور مورد نظر فرستاده خواهد شد و یا زمان بازگشت به کشور مبدا برای وی تعیین خواهد شد.

لازم به ذکر است پناهجو در طول مدت تعیین نتیجه درخواست می تواند خود اقدام به تهیه مسکن نموده و یا در خانه های موقت و یا کمپ های ویژه پناهجوبان زندگی کنند. همچنین امکان کار موقت تا زمان تعیین نتیجه درخواست پناهندگی به دلیل تامین هزینه های زندگی برای پناهجو وجود خواهد داشت.

ترکیه به دلیل وجود عهدنامه مودت بین دو کشور شرایط آسانی را برای ورود به کشور ترکیه برای ایرانیان در نظر گرفته است. به این صورت که برای سفر های توریستی کوتاه مدت تا سقف ۹۰ روز نیازی به ویزا برای ورود به کشور ترکیه نبوده و تنها با داشتن پاسپورت و ارائه آن به افسر مهاجرت در مرز ترکیه و مهر ورود به کشور ترکیه می توان اقدام به سفر به کشور ترکیه نمود.

نوع دیگر از اقامت توریستی در ترکیه وجود دارد که به واسطه اجاره خانه در این کشور قابل دستیابی است. قوانین ترکیه در زمینه اقامت با اجاره خانه در سال 2020 تغییرات مهمی داشته است. پیش تر این اقامت به صورت 2 ساله اعطا می شد و شما می توانستید پس از پایان 2 سال مجددا اقامت خود را تمدید نمایید. اما در قوانین جدید در سال 2020، در صورت اجاره خانه در ترکیه به شما اقامت 1 ساله اعطا می شود. پس از پایان 1 سال نمی توانید اقامت خود را تمدید کنید و باید حداقل 1 سال از پایان اعتبار اقامت قبلی گذشته باشد تا بتوانید مجددا برای این نوع اقامت درخواست دهید. این قوانین در سال 2021 نیز اجرایی خواهد بود.


توجه داشته باشید که در اقامت توریستی فرد اجازه تحصیل یا کار ندارد، مگر اینکه مجوز دریافت کند و نوع اقامت خود را تغییر دهد. 


ویزای توریستی ترکیه

مهمترین فاکتورهای محاسبه هزینه زندگی در هر کشوری شامل مسکن، خورد و خوراک و رفت و آمد می باشد که در ادامه به طور مختصر به آن ها خواهیم پرداخت. میانگین هزینه زندگی در پایتخت ترکیه برای هر نفر ماهیانه ۱۵% کمتر از ایران است. به عنوان مثال میانگین هزینه اجاره مسکن در پایتخت ترکیه نسبت به پایتخت ایران 56% کمتر است. در حالی که میانگین هزینه خورد و خوراک در پایتخت این کشور حدود 8% کمتر از تهران است. در حالی که هزینه رفت و آمد با خودروی شخصی در آنکارا به دلیل گرانی بنزین نسبت به ایران بسیار گران تر می باشد، هزینه رفت و آمد با مترو و اتوبوس و متروباس هم سطح تهران می باشد. به طور کلی میانگین هزینه زندگی برای هر نفر در آنکارا پایتخت ترکیه بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار می باشد که این مبلغ شامل هزینه مسکن، خورد و خوراک و رفت و آمد معمول می باشد.

به منظور اخذ اقامت دائم و شهروندی ترکیه می بایست دارای شرایط خاصی باشید. به این منطور می بایست حداقل ۵ سال در ترکیه زندگی کرده باشید و در جامعه و فرهنگ ترکیه ادغام شده باشید. مدارک لازم جهت اخذ تابعیت ترکیه به شرح زیر می باشد.

مدارک هویتی

حداقل ۵ سال زندگی در ترکیه با شرط حضور حداقل ۶ ماه در سال

دانستن زبان ترکی در سطح پایه

اثبات ادغام در فرهنگ و جامعه ترکیه

گواهی سلامت جسمی و روانی

اثبات درآمد کافی

داشتن محل اسکان در ترکیه

✅ برای اخذ اقامت ترکیه از کجا شروع کنم؟

اولین گام برای اخذ اقامت ترکیه شناخت روش های مهاجرت به این کشور و انتخاب بهترین گزینه است. سپس باید شرایط و مدارک مهاجرت را بر اساس روش انتخاب شده فراهم کرد.

✅ بهترین راه برای اخذ اقامت ترکیه کدام است؟

مسلماً شرایط شخصی شما در انتخاب بهترین روش مهاجرت به ترکیه بسیار مؤثر است؛ اما به طور کلی ویزای کار ترکیه، تحصیل در دانشگاه های ترکیه، خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه از بهترین راه های مهاجرت به ترکیه است.

✅ کم هزینه ترین روش برای اخذ اقامت ترکیه چیست؟

روش های کاری مثل دریافت پیشنهاد کار از کم هزینه ترین روش های اخذ اقامت ترکیه است. تحصیل در ترکیه نیز دومین روش کم هزینه است.

✅ آیا برای اخذ اقامت ترکیه باید حتما از طریق وکیل اقدام کنیم؟

خیر. شما می توانید با صرف وقت قوانین اخذ اقامت ترکیه را بیاموزید. اما مسلماً وکیل می تواند با سرعت بیشتری کار شما را انجام دهد و تجربیات خود را در اختیار شما بگذارد.

اقامت ترکیه وصفر تا صد مهاجرت به ترکیه بررسی شد. شما عزیزان همواره می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راه های اخذ اقامت ترکیه، مهاجرت به ترکیه و اخذ پاسپورت ترکیه به مقالات و ویدئوهای موسسه حقوقی ملک پور مراجعه کرده، در شبکه های اجتماعی موسسه عضو شده و یا با کارشناسان موسسه تماس حاصل نموده و از مشاورهای تخصصی رایگان بهره مند شوید. همچنین می توانید سوالات خود را در رابطه با اقامت ترکیه در بخش دیدگاه های همین مقاله عنوان کنید و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ بگیرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام

ایمیل

وب‌ سایت

Notify me via e-mail if anyone answers my comment.

دیدگاه

سلام می 19 سالمه می خواستم بع ترکیه مهاجرت کنم ولی اشنایی زیاد ندارم می خواستم یکم راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز شما می توانید برای دانشگاههای ترکیه اقدام کنید مهاجرت تحصیلی داشته باشید هزینه های تحصیل در ترکیه از سالی سه هزار دلار آغاز می گردد به بالا هم به زبان انگلیسی می‌توانید تحصیل کنید هم به زبان ترکی به زبان ترکی تحصیل کردن ارزان‌تر است

معلومات در مورد پناهندگی ما دو نفر هستیم زن و شوهر ما میخواهیم پناه بگیرم

با سلام
دوست عزیز با توجه به ریسک ها و خطرات این روش، موسسه حقوقی ملک پور هیچ گونه خدماتی در این زمینه ارائه نمی کند. این مقاله صرفا جهت اگاهی بخشیدن به شما از خطرات و مشکلات این روش میباشد.

باسلام وخسته نباشید برای مهاجرت به کشور ترکیه چطور پاسپورت اماده کنم و درباره مهاجرت به کشور ترکیه یا کشورهای همسایهبرای مهاجرت چطور اقدام کنم اخر میخواهم برای ادامه دادن به حزفه هنری نقاشی چطور می توانم به کشورهایی مثل ترکیه یا کشورهای همسایه در شرایط کرونا مجبورم اینکارروبکنم اگر اطلاعاتی دارید به من بدهید سپاس گذار هستم

سلام دوستان عزیز جهت مهاجرت به ترکیه یا کشورهای اطراف شما باید یک راه ورود به این کشور را پیدا کنید راه های ورود شامل ویزاهای تحصیلی ویزای کاری و ویزای سرمایه گذاری می شود مثلاً در ترکیه شما می‌توانید ملک خرید داشته باشید یا اجاره کنید و اقامت بگیرید

اگر بخواهیم به ترکیه برویم برای زندگی در آنجا چطوری باید کار پیدا کنیم و آنجا خونه بخریم

سلام و عرض ادب دوست گرامی برای خرید ملک مشاورین موسسه می توانند شما را یاری کنند و در بخش کار نیز بایستی اقدام به یادگیری اصول کاریابی از محصول گام به گام تا کار استاد ملک پور فرمایید

سلام و خسته نباشید میتونید کمکم کنید چطوری برم ترکیه
دو تا پسر دارم و از شوهرم جدا شدم لطفا بمن بگید چطوری میتونم ترکیه برم متشکرم

سلام و عرض ادب دوست گرامی شما برای اقامت قانونی در ترکیه مسیر هایی مانند تخصیل ، کار و یا سرمایه گذاری را پیش رو خواهید داشت

با سلام
میخاستم ببینم میشه از طرق مهاجرت تحصیلی مهاجرت دائم گرفت؟
ینی میتونم از طرق درسم همیشه اونجا بمونم؟

سلام دوست عزیز شما به صرف تحصیل در کشورهایی نظیر فرانسه و کانادا می توانید اقامت دائم این کشورها را اخذ نمایید. البته شرایطشما باید. بررسی گردد

سلام و عرض ادب

دوست عزیز ساده ترین راه رسیدن به اقامت دائم از طریق اقامت تحصیلی اشتغال به کار می باشد.

درود بر شما من میخوام واسه کار از ایران بیام بیرون بافنده فرش ماشینی هستم در کاشان ایا میتونم اقامت کار در ترکیه داشته باشم ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام عرض ادب و ارادت شما ابتدا باید کارفرمایی پیدا کنید که جاب آفر را از ایشان اخذ کنید شما می توانید با کارفرما ها و موسسات کاریابی مکاتبه کنید و شغل مورد نظر خویش را پیدا کنید و سپس ویزای کار بگيريد.

سلام وقت بخیر دوستان..من به دلیل نداشتن کارت پایان خدمت نمیتونم پاسپورتمو بگیرم .گواهینامه پایه یک دارم..آیا میتونم بصورت قاچاقی وارد ترکیه بشم و اونجا مشغول به یه کاری در رابطه با رانندگی با کامیون و ماشین سنگین بشم..؟لطفا راهنمایی کنید .ممنون.

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز موسسه ملک پور در این زمینه خدماتی ندارد و به هیچ وجه توصیه هم نمیکند.

سلام خسته نباشید ببخشید من میخواستم بدونم چجوری میتونم برم ترکیه سواد خوبی ندارم و به زورم خانوادم مجبورم کردن ب ازدواج الانم ی دختر دارم اما اصلا دل خوشی ب زندگی ندارم میشه کمکم کنید من چیکار کنم بدونه اینکه خانوادم بدونن برم بیرون از ایران چون چندبارم قهرکردم باشوهرم دعوامون شده خانوادم پشتم نبودن که طلاق بگیرم میگن بیا طلاق بگیر میرم خونه پدرم شوهرم پول میده به خانوادم دوباره برم میگردونن پیشش الان میخوام قانونی یا غیره قانونی از کشور خارج بشم تنها پولیم ندارم خواهش میکنم جوابمو بدین منتظرم خسته نباشید ؟؟؟؟؟؟؟

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز برای مهاجرت موفق و قانونی، لازم است شما دانش و مهارت کاربردی، تسلط به زبان و بودجه مشخصی داشته باشید. در غیر این صورت از چاله در امدن و به چاه افتادن خواهد بود.

سلام ایا برای اقامت توریستی از طریق اجاره ملک در ترکیه ایا درکشور های حوزه شینگن که با اجاره ملک اقامت توریستی بدن و با استفاده از اون بشه بدون ویزا و راحت به کشور های حوزه شینگن سفر کرد به مدت 90 روز ؟ ایا مثلا ترکیه شرط حضور داره و اون کشور عضو شنگن هم شرط حضور داره یا شرط زبان؟

سلام و عرض ادب دوست گرامی شرایطی مشابه کشوز ترکیه در اروپا وجود ندارد و بایستی از یکی از طرق سرمایه گذاری کار و یا تحصیل اقدام بفرمایید

با سلام
دوست عزیز با اجاره ملک در ترکیه تردد شما به شنگن بدون ویزا نمی شود. ترکیه نه جز اتحادیه اروپاست و نه شنگن.
به صرف اجاره ملک در هیچ کشور اروپایی به شما اقامت داده نمی شود. مگر با خرید ملک در اروپا اقامت اخذ نمایید.

سلام خسته نباشید
ما خانواده 4 نفره هستیم که یکی از فرزندان پسرم در حال تحصیل در دانشگاه با سن 18 سال و نه ماه و فرزند پسر دیگرم 17 سال 4 ماه اگر بخوام برای اقامت ملک خریداری کنم تکلیف این دو چطوری میشه میتونم با خودم بیارمشون
ممنون

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز در صورت خرید ملک و اخذ اقامت فرزندان تا 18 سال در پرونده شما قرار خواهند گرفت.

سلام برای مهاجرت به ترکیه و برای کار چه زبانی نیازه ؟انگلسی یا ترکی استانبولی ؟ و کدوم اموزشگاه زبان رو شما در ایران پیشنهاد می کنید ؟

سلام دوست عزیز اینکه به جه زبانی مسلط باشید کاملا وابسته به نوع کار و نیاز کارفرما است در کل بهتر است زبان انگلیسی و ترکی را به خوبی بلد باشید

سلام من اگه بیام ترکیه وفقط بخوام سریع اقامت بگیرم و زبانم هچی بلد نیست باید چه کار کنم واتباع افغانی هستم

سلام دوست عزیز اخذ اقامت ترکیه از طریق قانونی به روشهای مختلفی امکان پذیر هست تحصیلی کاری و روشهای سرمایه گذاری و ثبت شرکت یکی از این روش ها را می توانید انتخاب کنید

سلام من اتباع افغانی هستم اگه غاچاقی بیام ترکیه میتونم با خانه خرید در انجا اقامت بگیرم

سلام دوست عزیز چرا غیرقانونی شما می توانید به صورت قانونی در ترکیه ملک خریداری کنید و اقامت بگیرید

سلام مبلغش چقد میشه

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز روش های مختلفی برای اخذ اقامت وجود دارد. تحصیل، کار، سرمایه گذاری و…. هر روش جزییات خاص خود را دارد. باید شرایط شما ارزیابی شود و بر اساس شرایط شما اطلاعات دقیقی ارائه شود.

سلام
اگه ما مدرک تافل نداشته باشیم تو کدوم دانشگاه ها میتونیم تحصیل کنیم که البته از نظر تدریس مهندسی خوب باشه
آخه هر دانشگاهی رو بررسی میکنم میگه مدرک تافل الزامیه

سلام و عرض ادب دوست گرامی اصل اول برای تحصیل در خارج از کشور مدرک زبان است شما بایستی بتوانید اثبات نمایید که از نظر طبان در سطح قابل قبولی هستید و میتوانید تحصیل نمایید

سلام
من وخانواده ام می خواستیم به کشور ترکیه یا کانادا یا سوسد مهاجرت کنیم تقریبا 700 هزاز دلار داریم خودم مدرک فوق لیسانس سازه هستم به شغل هم نیاز ندارم خودم هم در بازار های مالی فعالیت دارم میخواستم ببینم سرمایه ما برای مهاجرت کافیه؟

با سلام
بله برای ترکیه و اروپا می تونید اقدام کنید و اقامت دریافت کنید
می تونید در ساعات کاری با موسسه تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید

سلام گفتین که ویزای کار برای اقامت در ترکیه مناسب هست،اگ همسرم ویزای کار بگیره میتونه من و دخترم رو که ۲ ماهشه باخودش ببره؟یا ما باید جداگانه ویزا بگیریم؟اونوقت کدوم ویزا مناسبه؟یکیم اینکه گفتین ویزای کار یک ساله هست و تمدید نمیشه اونوقت بعد تموم شدن یه سال باید برگردیم ایران و وقتی یه سال تموم شد بریم ترکیه بازم؟چون میخوایم اقامت دائم بگیریم.چه راهکاری میدونین؟

سلام و عرض ادب دوست گرامی بله قطعا ایشان میتوانند شما را به همراه داشته باشند ایشان می توانند در صورت تمدید قراردهای کاری خود ویزا را تمدید کنند ویزا های اقامت توریستی تمدید نمیگردد

سلام وقت بخیر با خرید خونه با ارزش بیشتر از ۲۵۰هزار دلار اقامت میدن ولی برا رفتن به اروپا باز ویزا شینگن میخواد ولی برای اخذ ویزا شینگن شرایطش تفاوتی میکنه نسبت به شرایط اخذ ویزای شینگن از ایران؟

با سلام و وقت بخیر
براساس اعتبار پاسپورت و کشور درخواست دهنده شانس دریافت میتواند متفاوت باشد.

سلام خسته نباشید پدر من میخواد با خرید خونه تو ترکیه اقامت بگیره ولی من و خواهرم بالا ۱۸سالیم ایا به ما هم اقامت میدن؟

سلام و عرض ادب متاسفانه به دلیل سن نمیتوانید همراه ایشان باشید و بایستی ملک جداگانه خریداری نمایید و یا اینکه کشور خود را تغییر دهید

حتی اگر تو خرید خانه شریکش بشیم؟مثلا اسم ما رو به عنوان شریک درج کنه؟

سلام دوست عزیز با شراکت در خرید ملک آثار اقامتی وابسته به میزان شراکت هر فرد خواهد بود مثلا با خرید ملک ۲۵۰ هزار دلاری فقط یک خانواده اقامت میگیرد

با سلام
خیر تنها فرزندان زیر 18 سال در پرونده قرار میگیرند.

با سلام
شما فرمودید با خرید ملک میتونیم اقامت بگیریم
سوال من اینه که آیا بلافاصله اقامت میدهند یا باید چند سال بگذره؟وبا اجاره ملک خودمون میتونیم اقامت رو بگیریم(منظور خودمون اونجا زندگی نکنیم و اجاره بدیم)؟
و با اقامت ترکیه میتونیم راحت به کشورهای اروپایی سفر کنیم؟

سلام دوست عزیز شما با خرید ملک در ترکیه با توجه به ارزش ملک اقامت میگیرید اگر ارزش ملک بالاتر از ۲۵۰ هزار دلار باشد شما در عرض سه ماه پاسپورت می گیرید زیر این مبلغ شما صرفاً اقامت توریستی اخذ می کنید

پس بعدش راحت میتونیم به اروپا سفر کنیم بدون گرفتن ویزای شینگن؟

سلام دوست عزیز شما با داشتن اقامت ترکیه یا پاسپورت ترکیه برای ورود به اروپا نیازمند ویزا خواهید بود

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز اگر ارزش ملک خریداری شده 250.000 دلار باشد، پاسپورت ترکیه را در مدت نهایت 4 ماه دریافت میکنید. شرط حضور ندارد و میتوانید ملک خریداری شده را اجاره دهید. تردد در اتحادیه با اخذ ویزا امکان پذیر است.

سلام برای اقامت ورزشی چه کارهایی باید انجام بدم رشته ورزشیم رزمیه و مدتی توی تیم ملی ایران بودم لطفا راهنمایی کنید

سلام دوستان عزیز شما باید با باشگاه‌های مختلف مکاتبه کنید صحبت کنید مصاحبه داشته باشید و به نتیجه ای برسید که برای شما دعوت نامه کاری ارسال کنند

سلام خسته نباشید منی راستش میخواستم سوال بپرسم برای اقامت در ترکته باید چکار کرد مثلا برا اینه یه چیزی مثل سرمایه گذاری یا راندازی یه مغازه اقامت داعم میدن یا نه ممنونم میشم اگه جوابم را کامل و واضع بهدهید…

با سلام
دوست عزیز از طریق سرمایه گذاری در املاک به ارزش 250.000 دلار می توانید پاسپورت این کشور را داشته باشید و با کمتر از این مبلغ اقامت چند ساله قابل دریافت است. راه اندازی کسب و کار نیز یکی از روش های سرمایه گذاری محسوب می شود که باید در قالب ثبت شرکت و بیزنس، شروع به کار نماییدو

سلام اگه همسر بنده در ترکیه در شغل آرایشگری مشغول به کار بشه و ویزای کار بگیره من چطوری می تونم اقامت بگیرم ؟

با سلام و وقت بخیر
شما میتوانید به عنوان همراه وارد محیط شوید.

سلام من می تونم با ویزای توریستی وارد ترکیه بشم و بعد از اجاره ی مسکن دنبال کار بگردم و بعد پیدا کردن کار نوع اقامت رو تغییر بدم یا باید مدت یکسال تمام بشه بعد به ویزای کار اقدام کنم

سلام و عرض ادب
دوست عزیز
شما با اخذ پیشنهاد شغلی از یک کارفرما می توانید برای ویزای کاری اقدام بفرمایید.
سپاس

سلام. برا گرفتن اقامت و تحصیل در دانشگاهای ترکیه چه اقداماتی باید انجام داد؟
از ۱۸ سالگی بخوام برم اونجا برا ادامه تحصیل کلا چه اقداماتی باید انجام بدم؟

سلام و عرض ادب
دوست گرامی برای تحصیل در ترکیه باید مدرک زبان مورد نیاز آن را اخذ بفرمایید و سپس بسته به نوع رشته ای که انتخاب می فرمایید و همچنین میزان تمکن مالی باید نسبت به تحصیل در دانشگاه اقدام بفرمایید.

سلام دوستان عزیز؛
اگر امکانش هست کل شرایط رو برام نمیخوام توضیح بدید
فقط هزینه از ایران رفتن به ترکیه و خرید ملک در مکان نه چندان بالادرترکیه هزینه کل برای ی نفر چقدر هست با اقامت وپاسپورت و …ممنون میشم سریعا جواب بدید عزیزان حقوقی ملک پور

با سلام
پروسه خرید ملک برای پروسه پاسپورت 250 هزار دلار هست
اما پروژه هایی رو داریم که می تونید با 160 هزار دلار هم پاسپورت رو به دست بیارید
می تونید با موسسه تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید

من یک آپارتمان به مبلغ ۳۳هزار دلار با خواهر ‌برادرم خریدم ولی هنوز ترکیه نرفتم آیا ما واجد شرایط اخذ اقامت هستیم؟

سلام و عرض ادب
میتوانید اقامت توریستی سالانه بگیرید
اما برای اخذ پاسپورت این مبلغ ( ارزش ملک )باید ۲۵۰ هزار دلار امریکا باشد

سلام با مبلغ زیر ۲۵۰هزار دلار هم میتوان فقط اقامت ترکیه رو به طور دائم دریافت کرد پاسپورت ترکیه رو نمیخام فقط بشه به طور دائم زندگی کرد آیا امکانش هست؟

با سلام
بله می تونید برای اقامت این کشور اقدام کنید
راه جدیدی هم هست که ما می تونیم با 160 هزار دلار پاسپورت این کشور رو برای شما به دست بیاریم

با سلام
من ۱۸ سالم و کم شنوایی هستم و دارای عضو بهزیستی هستم که میخوام از طریق کار میشه رانندگی کامیون در ترکیه شوم؟ و اقامت نا محدود بگیرم؟
مراحل رانندگی کامیون در ترکیه چگونه است ؟؟؟
عجله دارم
خواهشا جوابم را توی جمیلم ارسال کنید
ممنون

سلام عرض ادب و ارادت شما ابتدا باید کارفرمایی ترکیه ای پیدا کنید که جاب آفر را از ایشان اخذ کنید شما می توانید با کارفرما ها و موسسات کاریابی ترکیه مکاتبه کنید و شغل مورد نظر خویش را پیدا کنید و سپس ویزای کار بگيريد. قطعا با محصول گام به گام کار در خارج از کشور ما می توانید کار مورد نظرتان را پیدا کنید.https://malekpourmie.com/product/%da%af%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%85-%d8%aa%d8%a7-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1/

سلام میتونم اقامت یک سال بگیرم وچه مبلغی باید پرداخت کنم

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز با اجره ملک امکان اخذ اقامت یکساله وجود دارد اما این روش قابل تمدید نیست. همچنین روش کاری و تحصیلی نیز وجود دارد.

برای گرفتن اقامت دائم و داشتن خانه ای که اجاره ی نباشد چقدر باید هزینه کرد؟ایا خانه ها مبلمان هستن؟

سلام دوست عزیز تقریبا ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار هزینه زندگی شما در ماه است در ترکیه

اقامت ترکیه از طریق پناهندگی

با سلام
دوست عزیز با توجه به ریسک ها و خطرات این روش، موسسه حقوقی ملک پور هیچ گونه خدماتی در این زمینه ارائه نمی کند. این مقاله صرفا جهت اگاهی بخشیدن به شما از خطرات و مشکلات این روش میباشد.

برای زیر ۱۸سال در ترکیه اقامت میدم یا نه ؟

اگر بخوای تو ترکیه ادامه تحصیل بدیم مثلا از کلاس دهم امکان پذیر هستش؟
ممنون میشم جواب بدین

با سلام
بله می تونید برای ادامه تحصیل و اخذ دیپلم در این کشور اقدام کنید و مانعی نیست

با سلام
با فرض اینکه بنده با خرید ملک توانستم برای خودم و خانواده ام پاسپورت بگیرم.
آیا اجاره کار هم دارم؟
اگر جواب منفی باشد
بعد از اخذ اقامت و دریافت پاسپورت نحوه دریافت اجازه کار و کسب درآمد چگونه خواهد بود

با تشکر

با سلام و وقت بخیر
بله زمانی که تبعه کشور مقصد باشید تمام آثار نظیر کار، تحصیل، بیمه درمانی و … را دارید.

با عرض سلام
من یه خانوم هستم اگه یه خونه با ارزش ۲۵۰۰۰۰دلار در استانبول به نام خودم داشته باشم به جز خودم می تونم برای ۳ تا بچه ام هم اقامت بگیرم ؟؟؟؟؟

با سلام و وقت بخیر
در صورتی که سن فرزندان زیر 18 سال باشد بله امکان پذیر است.

سلام . من یه پسر ۱۸ ساله هستم میخوام توی کشور ترکیه اقامت بگیرم برای این کار پایین ترین مدرکی که امکان داره چیه؟ و حدودا برای رفتن به اونجا چقدر هزینه میشه؟

سلام دوست عزیز شما جهت پیدا کردن کار در ترکیه باید ابتدا کارفرما پیدا کنید جابافر یا پیشنهاد شغلی از کارفرما دریافت کنید سپس برای ویزای کاری اقدام کنید با ۱۸ سال خیلی سخت است پیشنهاد شغل دریافت کنید

من ۱۴ سالمه آیا میدونم اقامت بگیرم؟؟ اگر بله چطور؟؟برای ه انسان ۱۴ ساله در ترکیه شغلی هست یا خیر؟؟

با سلام
دوست عزیز با توجه به شرایط سنی که دارید تنها گزینه مناسب شما، تحصیل است. باید در مدارس بین المللی که مخصوص دانش اموزان بین المللی است ثبت نام کنید. برای کار باید بالای 18 سال باشید.

اگ همسر من ویزای کاری بگیره میتونه من و دخترمو همراه خودش بگیره یا ما باید جدا اقامت بگیریم؟دخترم ۲ماهشه،و اینکه مدت زمان اقامت کاری تو ترکیه چقدره و بازم تمدید میشه بعد یک سال؟

سلام دوست عزیز اخذ ویزا برای فرزند زیر ۲ سال به عنوان همراه فردی که کار خواهد کرد خیلی سخت است باید فردی را به عنوان پرستار معرفی نماید

هزینه اقامت در ترکیه چقدر هس

با سلام
بستگی به روش مهاجرت شما خواهد داشت و متغییر خواهد بود.

سلام ببخشید من زیر 18سال هستم و می خواهم در ترکیه بدون اطلاع خانواده اقامت بگیرم چیکار باید بکنم ؟

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز با توجه به شرایط سنی که دارید تنها روش مهاجرتی، تحصیل در مدارس بین المللی خواهد بود که باید شهریه بپردازید.

سلام خسته نباشید من یه دختر ۲۲ساله هستم که دو ازدواج ناموفق داشتم و دیگه دلیلی ندارم ایران بمونم چجوری باید اقامت کنم ترکیه چقد هزینه میشه ممنون میشم جواب بدین

سلام و عرض ادب
دوست گرامی برای پاسخ به سوال شما دانستن میزان تحصیلات و تمکن مالی شما نیز نیاز هست.

سلام خسته نباشید
گرفتن تابعیت ترکیه از طریق سرمایه گذاری بصورت غیرحضوری هم امکان پذیره؟؟ یعنی از داخل ایران همه کاراش انجام بشه؟؟

با سلام
دوست عزیز برای خرید ملک حضور 3 تا 4 روزه شما لازم است و برای گرفتن پاسپورت بین 1 تا 3 ماه زمان نیاز دارید تا مراحل اداری انجام دهید.

سلام خسته نباشید من یه دختر ۲۲ساله هستم که دو ازدواج ناموفق داشتم و دیگه دلیلی ندارم ایران بمونم چجوری باید اقامت کنم ترکیه چقد هزینه میشه ممنون میشم جواب بدین

سلام و عرض ادب
دوست گرامی برای پاسخ، دانستن سطح زبان و تحصیلات و میزان سرمایه شما نیز نیاز هست.

سلام و عرض ادب دوست عزیز
من بیست سالم هست و دیپلم دارم ولی ن دانشگاه رفتم و ن سربازی
معافیت تحصیلیم هم تا برج هفت ۱۴۰۰ هستش
میخاستم بدونم میتونم برای دانشگاه و برای تحصیل برم ؟؟
و این که دوتا مدرک بین المملی دارم ک یکیش تکنسین داروخانه هستش و دیگریش هم دستیار دندانپزشکی
و حدود شش سال هم سابقه کار دندانسازی دارم و صفر تا صد دندانسازی پروتز های متحرک رو انجام میدم
و اگر از طریق دندانسازی اوکی بسه ک برم میتونم مدرک این رو هم بگیرم
یعنی هم میتونم برای مار و هم برای تحصیل برم
شما کدوم رو صلاح میدونید برای من؟؟
فقط سوال اصلیم هم این هستش ک من سربازی نرفتم
با تحصیل یا کار در ترکیه میتونم اقامت بگیرم ؟؟

با سلام
دوست عزیز بهترین گزینه مهاجرت برای شما تحصیل است. برای کار در حرفه مورد نظر علاوه بر کارفرما نیاز به سپری کردن دوره معادل سازی و مجوز خواهید داشت.

سلام خسته نباشید
ایا میشه با خرید ملکی به ارزش ۱۶۰ هزار دلار در ترکیه اقامت و پاسپورت دریافت کرد؟

سلام دوست عزیز در ترکیه با خرید ملک به ارزش ۲۵۰ هزار دلار می تونید پاسپورت است کنید با خرید ملک به ارزش زیر ۲۵۰ هزاردلار شما صرفاً اقامت توریستی است می کنید حال در این بین ما یکسری خدمات داریم که شما میتونی ملکه به ارزش ۲۵۰ هزار دلار هست را به با ارزش ۱۶۰ هزار دلار خریداری کنید و پاسپورت بگیرید

با سلام و عرض ادب
بله در حال حاضر شرایط بسیار ویژه ایی توسط موسسه ملک پور ارائه شده است که شما میتوانید با حداقل 160 هزار دلار در زمان 2 تا 3 ماهه پاسپورت ترکیه دریافت کنید. حتما با موسسه تماس داشته باشید.

سلام عصر بخیر
ایا برای اقامت شرایط سنی مثلا ۳۳سال یا ۳۴سال مهمه؟؟!

با سلام
بستگی به روش اقدام شما دارد دوست عزیز.

سلام با خرید ملک و اخذ اقامت ترکیه (قیمت خانه زیر دویستوپنجاه هزار دلار) اجازه کار هم داده میشه؟ کار ساده مثل گارسون و خیاط و…

با سلام
خیر شما باید اجازه کار دریافت کنید.

سلام من 28 سالمه و حدود 4 میلیارد سرمایه دارم میشه از طریق خرید ملک در کدون کشور اروپایی اقامت گرفت و یه کسب و کار کوچیک راه انداخت

سلام و عرض ادب
در حال حاضر کشورهای پرتغال اسپانیا و یونان در اروپا از طریق خرید ملک اقامت می دهند و از مبالغ 250 هزار یورو به بالا هزینه برای خرید ملک و اخذ اقامت لازم است.

سلام خسته نباشید با 250هزار یورو که ملک بخریم توی اسپانیا.پرتغال و یونان
چند نفر میتونن اقامت بگیرن؟

خانواده میشه رفت؟
با همون ملک میشه برای تمام خانواده اقامت بگیریم؟

سلام و عرض ارادت با مبلغ 250 هزار یورو میتوانید در کشور یونان اقدام به اخذ اقامت نمایید و فرد اصلی به همراه همسر و فرزندان زیر 21 سال وی میتوانند اقامت کشور یونان را دریافت نمایند برای دریافت اقامت در کشور های پرتغال و اسپانیا به ترتیب نیاز به مبلغ 280 و 500 هزار یورو خواهید داشت

من میخوام برم ترکیه در آن جا زندگی کنم من ۱۵سالمی

سلام دوست عزیز شما جهت زندگی در ترکیه نیاز به اقامت قانونی دارید ۲ مسیر برای شما مناسب است اخذ اقامت از طریق خرید ملک و اخذ اقامت تحصیلی. خانواده گرانی می توانند در ترکیه ملک خریداری کنند و اقامت اخذ کنند.

ببخشید برای اقامت من فرزندم از همسر اوام والان همسر دوم دارم وملک بنام خودم میخرم اقامت این دوتا هم میدهند

سلام دوست عزیز حتما به این نکته توجه بفرمایید در هر کشوری با خرید ملک نمی توانید اقامت اخذ کنید کشورهایی نظیر پرتغال، یونان، اسپانیا ، ترکیه با خرید ملک به شما اقامت می دهد حتی در برخی موارد مثل ترکیه و قبرس پاسپورت نیز می توانید اخذ بفرمایید.

با سلام من تکنسین مهندسی برق هستم با سابقه ۲۲ سال و همچنین دارای مدرک مربی گری فوتبال و ورزشکار جهت امدن به کشور ترکیه باید چکار کنم لطفا راهنمایی کنید

با سلام
دوست عزیز روش های مختلفی برای مهاجرت وجود دارد. نظیر کار، تحصیل، سرمایه گذاری و …. اگر دعوت نامه کاری داشته باشید میتوانید برای ویزای کاری اقدام کنید و اگر سرمایه کافی داشته باشید حتی با خرید ملک میتوانید اقامت دائم اخذ کنید. دوست عزیز در صورتی که شرایط سنی مناسبی داشته باشید توصیه میکنم با توجه به تخصص خود برای کشورهای ارزشمند اروپایی با نرخ بیکاری پایین اقدام کنید نظیر المان. برای راهنمایی دقیق تر با موسسه تماس داشته باشید.

سلام من ۱۴ساله هستم برای رفتن به ترکیه چه کارایی باید انجام بدم پول زیادی هم ندارم
بعدش در ترکیه اگه برای کاربریم بهمون خونه میدن یانه

با سلام
دوست عزیز با توجه به شرایط سنی که دارید، فقط از روش تحصیلی شانس مهاجرت دارید.

سلام آیا میتونم شغلی دست وپا کنم هزنه اجاره چقدر هست

سلام و عرض ادب،

دوست عزیز لطفا شرایط خود را بفرمایید.
اجاره بسته به نوع ملک و منطقه متفاوت است.

سلام میخواستم بپرسم اگر ملک با مبلغ کمتر از ۶۰هزار دلار تو ترکیه بخریم چه مزیت هایی داره شرایط کار و تحصیل و میشه درست کرد یا نه ؟

با سلام
با خرید ملک کمتر از 60 هزار دلار نمی تونید اقامت این کشور رو به دست بیارید
برای کار هم باید یک دعوتنامه کاری از کارفرمای ترکیه ای اشته باشید

سلام دوست عزیز جهت اخذ اقامت ترکیه حال اقامت موقت یا دائم باید شرایط شما بررسی تخصصی شود تا مسیر مهاجرت شما به درستی تعیین گردد. شما می توانید از طریق خرید ملک، ثبت شرکت ، ویزای کار، ویزای تحصیلی در ترکیه اقامت بگیرید.

سلام روز بخیر میخواستم ببینم برای اقامت گرفتن در کشور ترکیه چه کارهایی باید دنجام داد

با سلام
روش های مختلفی نظیر: کار، تحصیل، سرمایه گذاری وجود دارد که بسته به شرایط هر فرد متفاوت است.

میشه توضیح بدید کارفرما چیه و از کجا باید تهیه کنیم و اینکه میشه فقط با تسلط بر روی زبان این کشور توی دانشگاه ترکیه شروع ب تحصیل کرد و بعد از اتمام دانشگاه بهمون اقامت دائم میدن؟

با سلام
کارفرما شخص یا کمپانی است که با شما قرارداد کاری منعقد میکند. به صرف تحصیل به شما اقامت دائم داده نمی شود. شما باید 5 سال کار کنید مالیات بپردازید تا اقامت دائم دریافت کنید. یا خرید ملک انجام دهید.

باسلام خدمت شمامن سنم پنجاه سال ودوفرزند تحصیلی زیر 18سال دارم برای تحصیل درترکیهوکلا ماخانواده جهار نفره هستیم. وسرمایه حدود دو میلیارد سرمایه میتوانیم اقامت ترکیه بگیریم ممنونم

سلام دوست عزیز شما اقامت ترکیه را از چندین روش می تواند اخذ کنید از طریق کاری از طریق تحصیل از طریق سرمایه‌گذاری از طریق اجاره ملک و خرید ملک

سلام و تشکر بابت آگاهی رسانیتون از به روزترین قوانین مهاجرت.
سوال من اینه که در روش اقامت توریستی گرفتن با اجاره ملک، اشاره فرمودید که اجازه کار و تحصیل وجود ندارد مگر اینکه فرد مجوز بگیرد و اقامت خود را تغییر بدهد. میشه این موضوع رو جزئی تر توضیح بدید؟ یعنی توی اون یه سال چجوری باید مجوز گرفت و نوع اقامت رو تغییرداد؟ اصلا شدنی هستش با توجه به شرایط کار در ترکیه یا فقط در حد تئوری هستش؟ ضمنا منو همسرم تخصصمون در زمینه تدریس زبان انگلیسی هستش اما به دلیل مشمولیت سربازی بنده امکان اخذ ویزای بلندمدت مثل ویزای کاری یا ویزای جستجوی کار یا ویزای همسر برای من تا اونجایی که اطلاع به دست آوردم وجود نداره! خیلی ممنون از وقت و انرژی‌ای که میگذارید.

با سلام
دوست عزیز شما باید در محیط مجوز کار دریافت کنید و اقامت کاری به شما اجازه تحصیل خواهد داد. اما در نظر داشته باشید شما ابتدا باید موضوع نظام وظیفه خود را برطرف نمایید.

با سلام
برای اقامت در کشور ترکیه آیا ارایشگری در این کشور مخارج لازم برای یک زندیگی رو داره یا خیر

با سلام
بستگی به نظر کارفرما و حقوق مشخص شده شما دارد.

برای اقامت گرفتن تو کشور ترکیه چه کارهایب باید انجام بدیم

سلام دوست عزیز اخذ اقامت ترکیه مسیر های متنوعی دارد. به طور مثال شما از طرق مختلفی همچون تحصیل، کار، سرمایه گذاری، ثبت شرکت، خرید ملک می توانید اقامت بگیرید. اینکه کدام روش برای شما مناسب است به شرایط شما وابسته است باید شرایطتان بررسی گردد.

سلام خسته نباشید کسی که یک نفر است و میخواد توی ترکیه خونه بخره با مبلغ سیصد ملیون میشه اقدام کرد

با سلام
دوست عزیز شما برای خرید ملک در ترکیه باید حداقل 60 هزار دلار داشته باشید. این مبلغ صرفا برای خرید ملک است قطعا شما هزینه های جانبی هم خواهید داشت و این مبلغ میتواند تا 80 یا 100 هزار دلار هم برسد.

سلام من اتباع هستم میخاستم بپرسم آیا با پاسپورت افقانی میشه با هواپیما به ترکیه سفر کرد و همون جا بمونم

با سلام
دوست عزیز با توجه به ریسک ها و خطرات این روش، موسسه حقوقی ملک پور هیچ گونه خدماتی در این زمینه ارائه نمی کند.

سلام من میخواستم در ترکیه بازیگر شوم اجازه کار میدهند چون ایرانی هستم

با سلام
دوست عزیز شما باید علاوه بر تخصص و مهارت زبان، کارفرما داشته باشید.

برای یه فرد بیست ساله که بخواتر به ترکیه بیاید باید چیکار کنه از چه روشی اقدام کنی

با سلام
با توجه به شرایط سنیتان در صورتی که دیپلم 12 ساله، دانش زبان و بودجه کافی داشته باشید میتوانید با روش تحصیلی اقدام کنید.

سلام ببخشید برای اینکه بخوریم دانشگاه ترکیه بریم باید قبلش تو ایران زبان ترکی استانبولی بلد بگیریم یا اینکه تو دانشگاه خودشون یاد میدن

با سلام و عرض ادب
دوست عزیز
برخی دانشگاه های ترکیه، دوره ها را به زبان انگلیسی نیز ارائه می دهند.
در صورتی که تسلط تان به زبان انگلیسی بیشتر باشد، می توانید از این دانشگاه ها پذیرش اخذ نمایید.
با آرزوی موفقیت

باسلام من جمال حدادیان اردبیل برای مهاجرت برای کاربایدویزای کاری بزنم یاباپاسپورت میتونم کارکنم

با سلام
شما باید ویزای کاری داشته باشید.

باسلام.من میخواهم اقامت ترکیه بگیرم وظعیت کار در ترکیه چطور هیت

با سلام
شرایط کار در این کشور فرقی با ایران ندارد. در صورتی که کارفرما داشته باشید می توانید درخواست ویزای کاری داشته باشید.

سلام من لیسانس رشته مهندسی پزشکی رادارم میخاستم ببینم چطور میتونم اقامت داعم ترکیه را بگیرم؟

با سلام
باید 5 سال کار کنید، مالیات بپردازید تا اقامت دائم درخواست دهید. همچین با خرید ملک نیز میتوانید پاسپورت دریافت کنید.

با سلام و عرض تشکر بخاطر پاسخگویی تون
من و همسرم(شوهرم) تقریبا یک میلیارد سرمایه داریم
زبان من نسبتا خوبه ،اخرین ترم دانشجوی ارشد هستم و همسرم لیسانس مکانیک
بهترین راه با توجه ب شرایطمون برای اقامت در ترکیه چیه؟
و آیا بعد از اون نیشه در ترکیه درآمد هم داشته باشیم؟
ممنونم

با سلام
دوست عزیز روش های مختلف مهاجرت نظیر کار، تحصیل، سرمایه گذاری وجود دارد. از انجایی که شرایط بازار کار ترکیه با ایران تفاوت چندانی ندارد، با توجه به تخصص همسرتان پیشنهاد میکنم برای کشورهای اروپایی نظیر المان که به شدت کمبود نیرو در زمینه رشته ایشان دارند اقدام نمایید.

سلام شرایط اقامت دائم در ترکیه روبفرمایید

با سلام
در صورتی که 5 سال کار کنید مالیات بپردازید میتوانید اقامت دائم اخذ نمایید.
در صورت خرید ملک به ارزش 250 هزار دلار هم میتوانید پاسپورت دریافت کنید.

سلام خسته نباشید
من یه سوال داشتم اگه خانواده من در ترکیه ملک بخرن منم میتونم اقامت ترکیه دریافت کنم؟ ۱۹ سالمه . قانونی وجود داره ؟

با سلام
بله میتوانید اقدام کنید.

با سلام خدمت شما ببخشید من در سوئد زندگی میکنم با دخترم که ۷ سال داره و میخواستم بدونم میتوانیم از طریق کار به انجا برویم چون اینجا اصلا نمیشه پیدا کرد ممنون میشم اگر جواب بدهید

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز شرایط کار در اروپا بسیار مناسب تر از کشوری مثل ترکیه است. البته در شرایط کرونا تمام کشورها دچار مشکل شده اند.

سلام و عرضادب خدمت شما
من ۳۲ سال سن دارم میتونم از طریق ویزای تحصیلی در مقطع کارشناسی گرافیک یا it در ترکیه اقدام کنم و یا در کدام کشور اروپایی میتونم ؟!به چه مدارکی نیاز داره؟چقدر هزینه میخواد و میتونم هم زمان باتحصیل کار هم بکنم و اینکه پسر چهارساله ام رو هم میتونم با خودم ببرم؟

با سلام و وقت بخیر
بله شانس اروپا را دارید. برای راهنمایی دقیق تر باید اطلاعات بیشتری از شما داشته باشیم. حتما با موسسه تماس بگیرید.

آیا هزینه خریدن خانه های ویلایی در ترکیه زیاد است؟؟

با سلام
برای خرید ملک در ترکیه حداقل 70 هزار دلار باید سرمایه داشته باشید تا بتوانید اقامت دریافت کنید.

بدونه پاسپرت قاچاق بری ترکیه امکال اقامت گرفتن هسدچتش

با سلام
موسسه حقوقی ملک پور در این زمینه خدمات ندارد.

سلام ، ممنون از وقتی که برای پاسخ میزارید .
از طریق خرید ملک با ۱۰۰ هزار دلار بعد از سه سال ، دیگه به هیچ عنوان اقامت تمدید نمیشه ؟ و اینکه من یه پسر ۱۰ ساله دارم چطوری میتونم برای تحصیلش اقدام کنم ؟

با سلام
قابل تمدید است. زمانی که شما اقامت دارید تحصیل فرزندتان در مدارس دولتی رایگان است.

سلام من درآمدم از یوتیوب هستش میخواستم بدونم چون یوتیوب تو ایران فیلتره میتوانم از طریق یوتیوب اقامت ترکیه را بگیرم

با سلام
دوست عزیز روش های مهاجرت شامل: تحصیل، کار، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد، افراد خاص و پناهندگی است که بجز مورد اخر در باقی موارد می توانیم خدمات داشته باشیم. شما برای اخذ اقامت ترکیه باید به یکی از طرق نامبرده شده اقدام کنید.

با خریدملک بامبلغ حدود۶۰۰۰۰دلار و اخذ اقامت سه ساله چگونه میتوان این اقامت را به اقامت دایمی تبدیل کردو پاسپورت ترکیه دریافت نمود

با سلام
بعد از اخذ اقامت باید شرکت ثبت کنید تا بعد از چند سال فعالیت بتونید پاسپورت این کشور رو به دست بیارید

سلام میشه از طریق ناخنکاری اقامت گرفت

با سلام
دوست عزیز شما برای کار در این کشور باید جاب افر داشته باشید.

سلام منم ناخن كارم و قصد مهاجرن دارم اين جاب افر كه گفتيد چيه ميشه راجبش توضيح بديد؟

سلام و وقت بخیر
باید دعوت نامه کاری از یک کارفرما داشته باشید.

سلام درحال حاضر ۶ملیارد سرمایه دارم میخواستم بدونم میشه افامت داعم ترکیه دریافت کنم و اجازه اشتغال داشته باشم

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز در صورت خرید ملک به ارزش 250 هزار دلار می توانید پاسپورت این کشور را دریافت کنید و از آثار شهروندی بهره مند شوید. اما شما میتوانید با این پتانسیل مالی برای کشورهای اروپایی بدون نیاز به سرمایه گذاری اقدام کنید.

سن 17 ساله میتونه بره ترکیه

با سلام بله با ویزای تحصیلی امکان مهاجرت دارید.

سلام من ۱۷ سالمه و میخواهم به ترکیه سفر کنم ودر انجا بمانم ورشته تجربی را میخوانم وزبان ترکی را به صورت اندک بلد هستم ایا من میتوانم بعد ۵ سال خانواده خود را به ترکیه بیاورم؟؟
حداقل بودجه چقدر است؟؟

با سلام
شما میتوانید در مدارس شبانه روزی تحصیل کنید. هزینه تحصیل حدود 30 هزار دلار در مدارس شبانه روزی است. اقامت شما تاثیری برای مهاجرت خانواده ندارد.

سلام و عرض ادب خدمت شما و تمام عوامل خسته نباشید
من 18سالمه و رشته تجربی هستم میخواستم بدونم برای گرفتن ویزای تحصیلی باید از کجا شروع کرد؟ چطور

با سلام
در صورتی که به زبان انگلیسی یا ترکی مسلط باشید و بودجه کافی داشته باشید می توانید برای دانشگاه های مختلف اقدام کنید. برخی رشته ها و دانشگاه ها ازمون ورودی دارند.

سلام. اقامت از طریق ویزای تحصیلی چجوریه؟در مقطع ارشد و دکترا
آیا بورسیه تحصیلی تعلق میگیره؟
و اینکه چجوری میشه دانشگاه رو انتخاب کرد ؟

با سلام و وقت بخیر
دوست عزیز برای دریافت بورسیه رزومه تحصیلی و علمی شما بسیار تعیین کننده است. افرادی که مدرک زبان قوی، نمرات بالا در رشته تحصیلی، ثبت اختراع، کسب مقام ورزشی یا علمی داشته باشند شانس دریافت بورسیه دارند. برخی بورسیه ها نیز بر حسب نیاز مالی افراد است و توسط نهادها و ارگان ها حتی دانشگاه های مختلف اهدا می شود و افراد می توانند برای آن درخواست دهند.

ببخشید من دختری ۱۵ ساله ام و میخوام بدونم که اگه ۲۰تا۲۳ساله شدم و خواستم بدون دردسر و راحت به کشور ترکیه برم و انجا زندگی کنم باید چه کار کنم البته خانواده من مشکلی ندارند

با سلام
دوست عزیز قوانین مهاجرت ثابت نیست و سال به سال تغییر میکند. در شرایط فعلی میتوانید برای تحصیل در مدارس اقدام داشته باشید.

سلام برای ادامه ورزش میخام برم ترکیه اگه منو انتخاب کنن احتمال اقامت وجود داره مقام های زیادیم دارم

با سلام
در صورتی که 5 سال کار کنید و مالیات بپردازید میتوانید اقامت دائم اخذ کنید.

برای زندگی در ترکیه باید چکار کرد

با سلام
بستگی به راه ورود داره
می تونید در ساعات کاری با موسسه تماس بگیرید که مشاوره اخذ کنید

با خرید ملک چگونه افامت می وهند ایا همیسگی است و پاسپورت میدهن و می توان ویزا کشور های دیگر را نیز گرفت

با سلام
در صورتی که 250 هزار دلار سرمایه گذاری در ملک داشته باشید پاسپورت ترکیه را دریافت میکنید و با کمتر از این مبلغ اقامت حداقل 3 ساله دریافت می کنید که می توانید تمدید کنید. تا زمانی که ملک را حفط کنید پاسپورت و یا اقامت دارید.

ببخشید من اگه رشته علوم انسانی انتخاب کنم میتوانم در ترکیه ادامه تحصیل بدم لطفا جواب بدهید ممنون

سلام و عرض ادب

دوست عزیز‌بستگی به رشته انتخابی شما دارد.

سلام من تازه ازدواج کردم حدود ۲میلیارد تومان سرمایه دارم میخوام به همراه همسرم برم ترکیه زندگی کنیم بعد اونجا کار پیدا کنیم نظرتان دراین مورد لطفا

با سلام
انتخاب مقصد مهاجرت بستگی به شرایط شما داره
ترکیه ماسب هست اما با توجه به این که جوان هستید می تونید برای بهترین کشورهای اروپایی هم اقدام کنید

سلام حسن هستم 25 ساله مجرد .میخوام با اجاره ملک مهاجرت کنم.کمک میخواستم.کجا در ارتباط باشم؟

سلام و عرض ادب،

چه میزان قصد دارید برای خرید ملک هزینه بفرمایید؟

سلام ببخشید با خرید خونه در ترکیه میشه مهاجرت کرد؟

با سلام
بله با 250 هزار دلار می توانید پاسپورت دریافت کنید و با کمتر از ان اقامت 3 ساله دریافت کنید.

سلام من ۱۴ سالمه میخواستم بدونم ه رشته ای انتخاب کنم که بتوانم در ترکیه ادامه تحصیل واقامت بگیرم
ممنون لطفا جواب دهید

سلام و عرض ادب

شما می ت‌وانید بسته به علاقه و شرایط خود برای رشته های مختلف اقدام بفرمایید.

سلام خسته نباشید
برای اقامت ترکیه با خرید ملک به خودم و همسرم اقامت داده میشه من ۲تا پسر ۲۰ و۲۲دوساله دارم برای اونا چه راهی هست برای اقامت یکیش دیپلمه یکیش دانشجو تو ایران ممنون میشم راهنماییم کنید

با سلام
میتوانید برای خرید ملک فرزندان خود را نیز شریک کنید.

سلام خسته نباشید
برای اقامت ترکیه با خرید ملک به خودم و همسرم اقامت داده میشه من ۲تا پسر ۲۰ و۲۲دوساله دارم برای اونا چه راهی هست برای اقامت یکیش دیپلمه یکیش دانشجو تو ایران ممنون میشم راهنماییم کنید

با سلام و وقت بخیر
برای آنکه فرزندان شما هم بتوانند اقامت داشته باشند می توانید بخشی از سند را به نام آنها بزنید و یا انکه برای ویزای تحصیلی اقدام داشته باشید.

سلام
میشه بفرمائید تو روشهای مختلف تکلیف اعضاء خانواده به چه شکل میشه ؟
تو کامنت ها راجع به روش خرید ملک فرمودید که اعضاء هم تابعیت میگیرند و اجازه کار دارند . می خواستم روشهای دیگه رو هم توضیح بدید بی زحمت …

سپاس

با سلام
دوست عزیز در سایر روش ها نظیر تحصیل و کار نیز امکان داشتن همراه وجود دارد. همراه می توانید در محیط اجازه کار کسب نموده و فرزندان تحصیل رایگان داشته باشند.

سلام ببخشید چندتا سوال داشتم
اولا میخاستم بدونم برای درس خواندن در ترکیه باید حتما ترکی بلد بود؟

دوما میخاستم بدونم برای دریافت اقامت حتما باید زبان ترکی بلد بود؟؟

با سلام
دوست عزیز بسته به مقطع تحصیلی و نوع مرکز آموزشی شما دارد. معمولا مراکز دولتی به زبان ترکی اموزش داده می شود و مراکز خصوصی به زبان انگلیسی.
برای اخذ اقامت و تابعیت میتوانید با خرید ملک بدون نیاز به مدرک زبان اقدام نمایید.

من ۱۷سالمه رشتمم کامپیوتر یه سال مونده تا دبیرستانمو تموم کنم میخوام ببینم برای دانشگاه میتونم برم ترکیه برای ادامه تحصیلم خواهشا جواب بدید که چه چیزا لازم دارم

با سلام
دوست عزیز برای تحصیل کارشناسی در ترکیه دانشگاه های دولتی عموما ازمون ورودی دارند. شما باید به زبان ترکی و یا انگلیسی تسلط داشته باشید. همچنین میتوانید برای دانشگاه های خصوصی نیز اقدام کنید که شهریه داشته و شرایط ورود راحتتری به نسبت دانشگاه های دولتی دارند.

سلام وقت بخیر
یه سوال داشتم در مورد خرید ملک در ترکیه و اخد اقامت
برای خرید ملک باید تمام 250 هزاردلار رو یکجا چرداخت کرد؟

سلام و عرض ادب
بسیاری پروژه ها هستند که صاحب پروژه مبلغ را به جاس شما میپردازد و شما مبلغ باقی مانده را به صورت اقساط به وی میپردازید
در این خصوص میتوانید با کارشناسان موسسه تماس بگیرید

سلام
در بخش اقامت از طریق کار ، میانگین حقوق کارگر بین المللی را اصلاح کنید .
35.000 دلار !

با سلام
این مبلغ برای یکسال در نظر گرفته شده است.

باسلام.
برای کسی که به پنج زبان کره ای،ترکی،انگلیسی،فارسی و المانی مسلط هست و شرایط زیر 18 سال دارد باید چه نوع اقدامی انجام دهد؟

با سلام
دوست عزیز افرادی که زیر 18 سال دارند تنها گزینه مهاجرت تحصیلی برایشان فراهم است.

سلام
ببخشید برای یک خانواده 4 نفره شرایط اقامت در ترکیه ب چ صورت هست؟؟؟

با سلام
بستگی به شرایط و رزومه شما داره می تونید در ساعات کاری با موسسه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تلفنی استفاده کنید

سلام یکی از دوستام گفتن که برای اقامت باید بین ۵۰۰ تا ۱ میلیار پول داشته باشه برای اقامت شرایطش چجوریه ممنون میشم جواب بدین

با سلام
روش های مختلفی برای اخذ اقامت وجود دارد. تحصیل، کار و سرمایه گذاری عمده ترین روش های مهاجرت محسوب می شوند. هر روش جزییات خاص خود را دارد. شما برای کار در این کشور باید دعوت نامه کاری از یک کارفرما داشته باشید.

سلام ببخشید برای زندگی در ترکیه آیا شما پیشنهاد میکنید و اگه میشه چندتا از کشور های اروپایی رو معرفی کنید که برای زندگی خوب باشن . ممنون

با سلام
باید شرایط شما ارزیابی شود. سن، مدرک تحصیلی، سوابق کاری و بودجه شما مهم است.

سلام
ببخشید من و دخترخالم، قصد مهاجرت داریم.
در حال تحصیل هستیم
میخوایم یمدت در ترکیه باشیم تا بتونیم راحت تر تو کشور های اروپایی اقامت داشته باشیم
برای این کار میشه یکم راهنمایی کنید
هر دو سن های 17& 18داریم
البته الان قصد نداریم
بعد از رفتن به دانشگاه و کسب درامد میخپایم اقدام کنیم.

با سلام
دوست عزیز قوانین مهاجرت مدام در حال تغییر است و نمی توان برای چند سال اینده دقیق راهنمایی کرد. اما شما با شرایط سنی که دارید می توانید دوره تحصیلی خود را در کشور مقصد داشته باشید. پیشنهاد میکنم شرایط مهاجرت و تحصیل در کشورهای تاپ اروپایی را مطالعه فرمایید.

سلام..من19سالمه دیپلم تجربی هستم هیچ سرمایه ای هم برای رفتن ب ترکیه نداارم میتونم ازایران درخواست پناهندگی یاکار ویاتحصیل بدهم یااینکه باید ی حداقل ثروتی برای رفتن داشته باشم?

با سلام
دوست عزیز در خصوص پناهندگی موسسه حقوقی ملک پور هیچ گونه خدماتی ارائه نمی کند. با شرایط سنیتان می توانید با ویزای تحصیلی اقدام کنید به شرط انکه حداقل بودجه ایی را داشته باشید.

باسلام هم ادرس دفترکارتون رومیخام وهم میخاستم بدونم جهت اقامت دایم جهت خریدملک ودفترکاربرای وبرادر چ باید کرد

با سلام
دوست عزیز دفتر مرکزی موسسه در اروپاست. برای راهنمایی بیشتر با موسسه تماس داشته باشید.

سلام من ۱۴ سال دارم و یک دختر هستم
میخواستم بپرسم میتونم تنها وباچه شرایطی وچقدر هزینه در ترکیه اقامت بگیرم
ممنون

با سلام
شما میتوانید برای مدارس شبانه روزی اقدام داشته باشید که از حدود 30 هزار دلار در سال شهریه دارند.

سلام از طریق ورزش هم میشه اقدام کرد

با سلام
دوست عزیز شما برای کار در این کشور باید جاب افر داشته باشید.

من راننده پایه یک هستم چطور میتونم اقامت ترکیه برای خودم وخانوادم بگیرم

با سلام
دوست عزیز شما برای کار در این کشور باید جاب افر داشته باشید.

سلام خسته نباشید من میخوام برای همیشه در ترکیه زندگی کنم شرایط اقامت چطوری و برای تحصیل کردن میخوام و درکنارش کارکنم لطفا راهنماییم کنید فوق دیپلم حسابداری دارم ادامه تحصیل در ترکیه میخوام

سلام و عرض ادب
دوست عزیز
شما از طریق اخذ پیشنهاد شغلی و یا خرید ملک اقامت دائم و پاسپورت این کشور را اخذ بفرمایید.
سپاس

سلام
میخواستم بدونم برای تدریس زبان فرانسوی و انگلیسی اونجا زمینه برای کار هست که بتونم از این طریق ویزای کاری بگیرم ؟

با سلام
دوست عزیز شما برای کار در این کشور باید جاب افر داشته باشید.

سلام من بلژیک هستم. برای زندگی و کار می خواهم بیاو ترکیه چی کار باید بکنم؟

با سلام
دوست عزیز شما برای کار در این کشور باید جاب افر داشته باشید.

موسسه مشاوره ای MIE اتریش

وب سایت حقوقی malekpourlaw

وب سایت پذیرش تحصیلی miestudy

وب سایت officialmalekpour

وب سایت miemalekpour

این وبسایت به لحاظ محتوا در جهان و در خصوص امر مهاجرت بی اغراق برترین سایت مهاجرتی حقوقی فارسی است . در بالای صفحه اگر گزینه مهاجرت به کشورها را انتخاب کنید ، نام کشورهای مورد خدمات ما ظاهر میشود ، به سادگی هر کشور را که مایلید انتخاب کنید و در صفحه کشور مذکور شش تقسیم بندی اصلی دارید . تقسیم بندی های مهاجرتی و اقامتی شامل…
ادامه مطلب

malekpourlaw.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

مانند هر کشور دیگری مهاجرت به ترکیه و دریافت اقامت این کشور نیز راه‌ها و روش‌های مختلفی دارد. در واقع دو نوع اقامت برای ترکیه وجود دارد: اقامت موقت و اقامت دائم.

اقامت موقت همانطور که از نامش پیداست اجازه اقامتی است که به مدت محدودی به اتباع خارجی، اجازه ماندن و اقامت در ترکیه را می‌دهد. اقامت موقت یا به قصد بازدید و گردش است که اقامت موقت توریستی نامیده می‌شود یا به قصد انجام کار، فعالیت اقتصادی یا تحصیل.

اجازه اقامت‌های موقت ترکیه یا قابل تمدید هستند یا غیر قابل تمدید. یعنی در برخی موارد می‌توان پس از اتمام مدت مجاز اقامت، آن را برای یک یا چند دوره مجدداً تمدید نمود.

اقامت دائم ترکیه اجازه اقامت و زندگی دائمی در این کشور را به اتباع خارجی می‌دهد. معمولا دریافت اقامت دائم ترکیه از هر روشی، بین 5 تا 8 سال به طول می‌انجامد. عموماً برای دریافت اقامت دائم ترکیه باید ابتدا از یکی از روش‌های اقامت ترکیه، اقامت موقت از نوع تمدید شونده دریافت کرد و پس از چند دوره تمدید و گذشت مدت زمان مشخص و احراز شرایط مورد نظر برای اداره مهاجرت ترکیه، اقامت موقت را تبدیل به اقامت دائم نمود.

در این بخش به بررسی انواع روش‌های اقامت یا مهاجرت به ترکیه خواهیم پرداخت. 

چطور به ترکیه مهاجرت کنیم

مدت زمان این نوع اقامت 3 ماهه یا 90 روز می‌باشد. ایرانیان برای دریافت این نوع اقامت ترکیه نیازی به دریافت ویزا ندارند و می‌توانید به مدت 3 ماه در سال در کشور ترکیه بدون نیاز به ویزا یا اجازه اقامت ساکن شوید، بدون هیچ مشکلی. اما توجه داشته باشید با این نوع ویزا اجازه هیچ گونه کار یا فعالیت شغلی مثل تجارت یا تحصیل در ترکیه را نخواهید داشت. 

درصورتی که بخواهید بیش از سه ماه فقط برای گردش و … در ترکیه اقامت داشته باشید، باید نسبت به اخذ ویزای توریستی ۶ ماهه ترکیه اقدام نمائید. با این نوع ویزا مانند اقامت توریستی ۹۰ روزه، اجازه خرید و فروش و کار و تحصیل در ترکیه را ندارید. روال قانونی اخذ این نوع اقامت ترکیه حدود ۱۵ روز طول می کشد. برای افرادی که قصد خرید ملک در ترکیه را دارند، داشتن دفترچه اقامت الزامی است. 

ضمنا تحت شرایطی (اجاره منزل مسکونی و تایید اجاره‌ نامه توسط یکی از دفاتر ثبت اسناد ترکیه) امکان دریافت اقامت توریستی یکساله نیز برای متقاضیان وجود دارد. 

برای گرفتن این نوع اقامت ابتدا باید در آزمون تومر (مرکز آموزش زبان ترکی) شرکت کرده و مدرک تومر را بگیرید. پس از اخذ پذیرش از یک دانشگاه یا موسسه آموزشی در ترکیه و ثبت نام می‌توانید برای دریافت ویزای دانشجویی و دفترچه اقامت ترکیه اقدام نمایید. 

برای اطلاعات بیشتر به صفحه اقامت تحصیلی ترکیه مراجعه نمائید.

——————————-

اخذ اقامت کاری ترکیه مستلزم این است که یک شرکت در کشور ترکیه از شما دعوت به همکاری نماید. شرکت‌های ثبت شده در ترکیه می‌توانند با توجه به تخصص و حرفه مورد نیاز، برای شخص متقاضی موردنظر، از وزارت کار این کشور درخواست اجازه کار نمایند. در صورت مثبت بودن نتیجه این درخواست و دریافت اجازه کار به آن فرد، به متقاضی اقامت یک ساله ترکیه داده می‌شود. 

طبق آمار وزارت کار و رفاه ترکیه، در زمان درخواست شرکت ترکیه‌ای به همکاری با شما، نباید شخصی با همان تخصص که پاسپورت ترکیه ای دارد بیکار باشد. یعنی در یک تخصص، الویت استخدام با اتباع ترکیه است، مگر آنکه هیچ نیروی بیکاری در ترکیه با آن حرفه و تخصص، موجود نباشد. بنابراین با ملاحظه نکته فوق و وضعیت کار در ترکیه و شرایط خاص ایرانیان می‌توان این گونه اعلام نمود که در حال حاضر شانس یافت کار در کشور ترکیه برای فرد ایرانی بسیار کم است، اما غیرممکن نیست و در سال‌های گذشته افراد زیادی موفق به دریافت اقامت ترکیه از این طریق شده‌اند. 

پس از استخدام به شما ویزای موقت یکساله داده خواهد شد که هرسال تمدید می‌گردد. در صورتیکه شما 5 سال بطور مداوم بطور رسمی در ترکیه مشغول به کار باشید، پس از 5 سال، اقامت کاری شما به اقامت دائم ترکیه تبدیل خواهد شد. 

برای اطلاعات بیشتر به صفحه مهاجرت و اقامت ترکیه از طریق کار مراجعه نمائید.

——————————-

ثبت شرکت به تنهایی حق دریافت اقامت را به اشخاص نمی‌دهد، اما پس از دریافت اجازه کار از طریق ثبت شرکت در ترکیه می‌توان اقامت یک ساله را دریافت نمود. با ثبت شرکت و فعالیت در ترکیه شما می توانید پس از 5 سال، اقامت دائم ترکیه را بدست آورید. در نظر داشته باشید فعال بودن شرکت در این مدت 5 ساله برای کسب اقامت دائم ترکیه الزامی می باشد.

شما پس از ثبت شرکت در ترکیه و دریافت اجازه کار می‌توانید اقدام به دریافت اقامت موقت شش ماهه از ترکیه نمایید. پس از گذشت شش ماه و دریافت اجازه کار از وزارت کار و امور اجتماعی ترکیه، قادر به دریافت اقامت یکساله می شوید. پس از پایان یکسال، اقامت شما دوبار دیگر به مدت دو سال تمدید شده و در مجموع پس از پنج سال اقامت و فعال بودن شرکت می‌توانید درخواست اقامت دائم نمایید. پس از قبول با درخواست اقامت دائم ترکیه، قادر به دریافت پاسپورت و شناسنامه ترک خواهید بود. 

برای اطلاعات بیشتر به صفحه اقامت ترکیه از طریق ثبت شرکت مراجعه نمائید.

——————————-

از طریق ازدواج با یک شهروند ترکیه می‌توان اقامت ترکیه را دریافت کرد. پس از ازدواج با یک شهروند ترکیه، می‌توانید پس از گذراندن 3 سال از 5 سال، درخواست اقامت دائم نمائید. 

در صورتیکه از طریق ازدواج با فردی که دارای پاسپورت و ملیت ترکیه است برای اقامت ترکیه اقدام می‌کنید، چند نکته باید رعایت شود. اولین و مهمترین نکته اینست که ازدواج صوری نباشد؛ حتی المقدور مدارکی جهت اثبات صوری نبودن ازدواج بایستی ارائه گردد و همچنین فردی که با او ازدواج می‌کنید، نباید پناهنده ترکیه باشد. ممکن است پروسه کسب اقامت ترکیه از طریق ازدواج (ویزای پیوستن به همسر) حدود 3 تا 5 سال زمان ببرد و در طول این مدت، پلیس ترکیه تحقیقاتی را جهت اطمینان از صوری نبودن ازدواج انجام خواهد داد. 

برای اطلاعات بیشتر به صفحه اقامت ترکیه از طریق ازدواج مراجعه نمائید.

——————————-

بنابر قانون شماره 6458 که در تاریخ 11/4/2013 در روزنامه رسمی جمهوری ترکیه منتشر شده است، اتباع خارجی با خرید ملک می‌توانند اقامت یک ساله کشور ترکیه را دریافت نمایند. پس از چند سال تمدید مدت این اقامت، (5 تا 8 سال) می‌توانید برای اقامت دائم اقدام نمائید. برای گرفتن این نوع اقامت شما نیازی به ثبت شرکت ندارید و علاوه بر اینکه هزینه‌ های ثبت و نگهداری شرکت را نخواهید پرداخت، بلکه شاهد افزایش قیمت و سود سرمایه گذاری در بخش املاک ترکیه نیز خواهید بود. خرید ملک یا خانه در ترکیه فرصت مناسبی است برای بسیاری از افرادی که به دنبال داشتن مکانی مسکونی جهت سفرهای توریستی بلند مدت و یا زندگی در ترکیه هستند. 

برای اطلاعات بیشتر به صفحه اقامت ترکیه از طریق خرید ملک و سرمایه‌گذاری مراجعه نمائید.

——————————-

روش های متعددی برای دریافت اقامت ترکیه وجود دارد که بستگی به شرایط متقاضی دارد.به صورت کلی روش های سرمایه گذاری در ترکیه مانند ثبت شرکت و خرید ملک، یکی از راحت ترین روش های اخذ اقامت این کشور محسوب می شود.البته در صورتی که از یک کارفرمای ترکیه ای درخواست داشته باشید، اقامت کاری نیز یکی گزینه های مطلوب محسوب می شود. به طور کلی در برای اخذ اقامت دائم در صورت احراز شرایط مورد نظر باید بین 5 تا 8 سال در این کشور اقامت داشته باشید تا موفق به اخذ اقامت دائم شوید.

خیر. هیچ روش مهاجرتی وجود ندارد که بتوانید مدت کوتاهی اقامت دائم و در نهایت پاسپورت ترکیه را بدست آورید. در اکثر روش های مهاجرتی ترکیه لازم است حداقل 5 سال در این کشور به کار و زندگی و فعالیت بپردازید تا در نهایت موفق به اخذ اقامت دائم و پاسپورت ترکیه شوید.

هم بله و هم خیر. در حقیقت هیچ اجباری برای استفاده از خدمات یک موسسه مهاجرتی برای طی کردن روند مهاجرت و اخذ اقامت وجود ندارد.در صورت مطالعه و کسب اطلاعات کافی، خودتان می توانید جهت ثبت شرکت ، تحصیل یا خرید ملک در ترکیه اقدام نمایید. اما از طرفی استفاده از مشاوره های یک موسسه یا وکیل معتبر تا حد زیادی می تواند از هزینه های اضافه و زمان تلف شده بکاهد.چراکه هرکدام از این موارد مثلا خرید ملک در ترکیه قوانین پیچیده ای دارد که ممکن است از بسیاری از آنها اطلاع کافی نداشته باشید. بهترین راه حل این است که ابتدا تحقیقات کافی در مورد روش های مختلف مهاجرت به ترکیه را انجام دهید و منابع مختلف را مطاله کنید. پس از کسب اطلاعات کافی به موسسات معتبر جهت اخذ مشاوره های تکمیلی مراجعه نمایید. در وب سایت ما نیز می توانید چند موسسه معتبر در این زمینه را پیدا کنید.

اگر به دنبال بروزترین اطلاعات درباره بهترین راه گرفتن اقامت ترکیه هستید، این مقاله برای شما نوشته شده است.

در این مقاله با ارائه بروزترین اطلاعات، به پرسش‌های شما درباره بهترین راه گرفتن اقامت ترکیه پاسخ خواهیم داد.

نویسنده: محدثه بابایی (مشاور ارشد)

بازبینی شده توسط وکلای رسمی

آخرین به روز رسانی مقاله: ژانویه 2021

چطور به ترکیه مهاجرت کنیم

خانه » ترکیه » بهترین راه گرفتن اقامت ترکیه (آسان ترین راه 2020)

[این مقاله توسط وکلا و کارشناسان موسسه حقوقی سروش فردا تهیه و تنظیم گردیده و حق کپی رایت آن محفوظ است]

اگر به دنبال  به روزترین اطلاعات درباره بهترین راه اخذ اقامت ترکیه هستید، این مقاله برای شما نوشته شده است.

در این مقاله با ارائه بروزترین اطلاعات، به پرسش های شما درباره بهترین راه گرفتن اقامت ترکیه و آسان ترین راه اخذ اقامت ترکیه پاسخ خواهیم داد.

همچنین علاوه بر توضیح کلی شرایط اخذ اقامت ترکیه، به آسان ترین و بهترین راه اخذ اقامت ترکیه و توضیح مدارک لازم، شرایط تمدید، مزایا و مشکلات آن نیز خواهیم پرداخت.

در ادامه به پرسش های زیر پاسخ داده می شود:

کشور ترکیه با جذب 30 میلیون گردشگر در سال، ششمین مقصد توریستی گردشگران در سطح جهان می باشد. موقعیت جغرافیایی خاص و قرار گرفتن بخشی از خاک این کشور در اروپا و بخشی در آسیا، آب و هوای متنوع و برنامه ریزی گسترده و امکانات متنوع برای جذب توریست، این کشور را به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده است.

همسایگی و شباهت های فرهنگی و آب و هوایی ترکیه با ایران، باعث شده است که تعداد زیادی از ایرانیان این کشور را به عنوان مقصد گردشگری، کاری و یا برای زندگی انتخاب کنند.

قبل از ادامه مطالعه خود، این فرم را پرکنید. کارشناسان ارشد موسسه شرایط شما را تا ۱۰ ساعت کاری آینده بررسی کرده و با شما تماس می گیرند.

مهاجرت به ترکیه و دریافت اقامت این کشور به روش های مختلفی امکان پذیر است و به دو روش اقامت کوتاه مدت و بلند مدت انجام می شود. این روش ها از نظر هزینه، مدت زمان و سرعت اخذ اقامت با هم متفاوتند.

اقامت کوتاه مدت ترکیه معمولاً اقامتی یکساله است که به منظور فعالیت های مختلفی چون کار، تحصیل و گردشگری صادر می شود. در زیر، لیست روش هایی که از طریق آنها می توانید اقامت یکساله ترکیه را دریافت کنید آمده است:

در ادامه بهترین راه گرفتن اقامت ترکیه را ارزیابی می کنیم…

برای دریافت اقامت بلند مدت و شهروندی ترکیه، باید بتوانید شرایطی که با آن اقامت موقت (یکساله) ترکیه را دریافت کرده اید، حفظ کنید و بعد از هر سال جهت تمدید مجوز اقامتتان اقدام کنید.

شما تنها می توانید از طریق اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک و اقامت از طریق ازدواج (که در اقامت کوتاه مدت ذکر شد)، اقامت بلند مدت ترکیه را دریافت کنید.

اقامت دائم معمولاً بعد از آنکه تمدیدهای سالانه اقامت کوتاه مدت انجام شد، قابل دریافت خواهند بود. در مجموع، اتباع خارجی برای دریافت اقامت بلند مدت ترکیه باید حداقل به مدت ۸ سال (یا ۵ سال به صورت متوالی) در ترکیه با اقامت کوتاه مدت خود زندگی کنند.

اما بهترین راه گرفتن اقامت ترکیه کدام است؟ سریع ترین و بهترین روش، اقامت ترکیه از طریق اجاره خانه یا همان اقامت توریستی ترکیه می باشد. این روش به علت هزینه پایین و زمان کوتاه دریافت اقامت به روشی محبوب برای اقامت خارجیان در این کشور تبدیل شده است.

این روش یکی از انواع اقامت های کوتاه مدت ترکیه می باشد. شما می توانید با عقد قرارداد اجاره خانه در ترکیه، اقامت یکساله توریستی دریافت کنید و به مدت یکسال در ترکیه اقامت داشته باشید.

در واقع درست است که این روش منتج به دریافت اقامت دائم ترکیه نمی شود، اما با دریافت آن می‌توانید از حقوق شهروندی در ترکیه برخوردار باشید، در ترکیه زندگی کنید، حساب بانکی داشته باشید و…

توصیه می کنیم، اگر می خواهید مدتی را در ترکیه زندگی کنید تا مطمئن شوید انتخاب درستی انجام داده اید، (به علت زمان و هزینه پایین) از این روش اقامتی استفاده کنید و پس از آن به دنبال خرید ملک و سایر روش ها برای اخذ اقامت دائم ترکیه باشید.

در ادامه مزایای گرفتن اقامت ترکیه از طریق اجاره خانه را ذکر می کنیم.

*** تمام مدارک مورد نیاز توسط موسسه حقوقی سروش فردا، برای شما تهیه می شود.

مدارک دیگری که برای تکمیل فرآیند از شما دریافت می شوند عبارتند از:

*** تمامی مراحل توسط موسسه حقوقی سروش فردا، برای شما انجام می شود.

فرآیند اخذ اقامت ترکیه با درخواست وقت ملاقات (Randevu) پس از ارائه فرم درخواست اقامت، شروع می شود. معمولاً قرار راندوو، از زمانی که شما درخواست خود را ارائه می دهید، برای 20 روز تا چند ماه بعد (بسته به شهری که انتخاب کرده اید) تعیین خواهد شد. در زمان مقرر باید با در دست داشتن مدارکی که در بالا بیان شد، به اداره مهاجرت ترکیه (göç idaresi) مراجعه کنید. در جلسه راندوو با شما مصاحبه می شود و با ارائه مدارک توسط شما، روند تشکیل پرونده اقامتتان آغاز می شود. در صورت موافقت با درخواست شما، کارت اقامت به آدرس منزل شما در ترکیه ارسال می گردد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر (2020) راجع به این روش، به این صفحه مراجعه کنید.

اطلاعات تماس موسسه حقوقی سروش فردا

اگر می خواهید اطلاعات جدید، کامل و مفیدی را درباره شرایط زندگی و هزینه ها در ترکیه به دست آورید، می توانید به مقاله بررسی شرایط زندگی در ترکیه مراجعه نمایید. پس از مطالعه کامل این مطلب، با شرایط زندگی در ترکیه کاملاً آشنا خواهید شد.

شما می توانید برای دریافت آخرین اخبار و تغییرات شرایط گرفتن اقامت ترکیه، اینجا کلیک کنید و با ما همراه باشید.

اگر به دنبال بهترین راه گرفتن اقامت ترکیه هستید، با ما تماس بگیرید تا از کارشناسان ما بروزترین اطلاعات را دریافت کنید.

در صورت تمایل با موسسه حقوقی سروش فردا تماس بگیرید و مشاوره کامل رایگان دریافت نمایید.

همچنین شما عزیزان می توانید تمامی سوالات خود را در قسمت پرسش و پاسخ های همین مقاله بپرسید تا توسط مشاورین ارشد موسسه پاسخ داده شود.


این مقاله چقدر مفید بود؟


همچنین خواندن مقالات زیر را توصیه می کنیم:

سلام دوستان من می خوام برم ترکه ۱۴ سالمه ایا می توانم به ترکیه سفر کنم برای ادامه تحصیلم ایا ایا این سفر رایگانه چطور می توانم برم

با عرض سلام و احترام
خانواده شما می توانند از طریق اجاره ملک در ترکیه اقامت ترکیه را دریافت کنند و یا با توجه به کاهش قیمت لیر اقدام به خرید خانه در ترکیه نمایند پیشنهاد دارم مقاله اقامت ترکیه با خرید ملک را مطالعه نمایند.

چطور به ترکیه مهاجرت کنیم

سلام دوستان من 14سالمه کلاس هفتم هستم درس منم خوبه میخوام برم ترکیه ادامه تحصیل بدم و در انجا درس بخوانم ایا رایگانه چجوری می تونم برم

با عرض سلام
بله به زبان ترکی تحصیل در مدارس ترکیه رایگان می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله تحصیل در ترکیه درمقاطع مختلف به همراه آخرین تغییرات سال 2021 را مطالعه نمایید.

سلام دوستان من رشته ورزشی دارم ومیخوام با رشته ام در ترکیه اگر‌بتونم مقیم بشم وب الخصوص اتباع ایران هسم چگونه میتونم بروم با استعدادم

با سلام
ابتدا شما باید از طریق اجاره ملک اقدام کنید برای اقامت موقت و سپس میتوانید خودتان حضورا در آنجا به دنبال کار باشید که به راحتی این امر اکان پذیر است .

سلام
۲۳ سالمه و مدرک ارایشگری دارم اما پایان خدمت ندارم
ممنون میشم راهنماییم کنید چجوری میتونم اقامت بگیرمو مشغول به کار شم

سلام و عرض ادب

برای گرفتن اجازه ی کار در ترکیه،ابتدا باید با اجاره ی ملک اقدام به مهاجرت نمایید.برای کسب اطلاعات بیشتر به شما توصیه می شود تا از مقاله ی ذکر شده دیدن فرمایید.

سلام خسته نباشید من ۲۰سالمه رشتم حقوق هست میتونم برم ترکیه برای ادامه ی تحصیل و کار هم بکنم میخام اقامت دائمی بگیرم بودجمم۷۰۰ملیونه

با عرض سلام
بله می توانید با ادامه تحصیل به زبان انگلیسی در ترکیه اقامت دریافت کنید و با مبلغ 700 ملیون هم می توانیداقامت ترکیه با اجاره خانه انجام دهید و اقامت داعم بعد از 5 سال بگیرید.

سلام خسته نباشید
من و همسرم میخوایم به ترکیه مهاجرت کنیم و حدود ۳۰۰۰۰ دلار سرمایه دارم. بنظر شما از طریق اجاره ملک اقدام کنم یا از طریق خرید ملک؟

سلام و عرض ادب

شما می توانید از طریق خرید ملک در ترکیه اقدام به مهاجرت نمایید.برای کسب اطلاعات بیشتر به شما توصیه می شود تا از مقاله خرید ملک در ترکیه دیدن فرمایید.

سلام ببخشید برای گرفتن اقامت ترکیه برای تحصیل از کجا باید شروع کرد؟ سن فرزندان 13 و 16

سلام و عرض ادب
برای اقامت ترکیه از طریق تحصیل می توانید فرم ارزیابی رایگان را پر کرده تا با شما تماس گرفته شود.

ضمن عرض سلام و خسته نباشید اینجانب متاهل و دارای مدرک مهندسی عمران میباشم و تسلت کامل به زبان انگلیسی دارم بنده یک واحد خانه در استانبول منطقه اسنیورت خریداری کرده ام به ارزش 150 هزار لیر ولی به دلیل بیماری منفور کرونا تنوانستم به ترکیه سفر کنم فعلا در ایران هستم میخواستم بدونم اگر برم ترکیه و درخواست اقامت کنم با دارا بودن این ملک و زندگی در ترکیه میتوانم ویزای کاری بگیرم ؟ من هم مدرک فنی حرفه ای بین المللی کولر گازی و اسپلیت دارم هم مدرک فنی حرفه ای طراحی نقشه ساختمان و نقشه کشی از… بیشتر »

با سلام
بله میتوانید از این طریق اقدام به مهاجرت کاری کنید اما باید کارفرما پیدا کنید اما بازار خوبی دارد و البته که از طریق اجاره ملک میتوانید اقامت یکساله را دریافت کنید

سلام من اکیا هستم
15سالمه چ جوری میتونم از ایران خارج شم و در کشور ترکیه ادامه تحصیل بدم.

با سلام
متاسفانه یکی از شروط کسب اقامت شما برای ترکیه سن حداقل 18 سال میباشد در ضمن میتوانید بعد از 18 سالگی از طریق اجاره ملک ترکیه کسب اقامت کنید .

سلام من با ده ملیون میتونم اقدام کنم ؟
اخیرا خوندم کیملیک دیگه تمدید نمیشه
اگه برم اونجا چطور کار پیدا کنم؟
و کلا با ده 15ملیون چطوری میشه اونجا اقامت گرفت
فوق دپیلم مدیریت دارم

سلام و عرض ادب

هزینه های ماهانتون حداقل 10 میلیون میشود .برای کسب اطلاعات بیشتر به شما توصیه می شود تا از مقاله اجاره ملک در ترکیه دیدن فرمایید.

خانه چند متری می توان با 600 میلیون خرید در مرکز شهر

با سلام
به منظور خرید ملک در ترکیه حداقل سرمایه شما باید بالای 1 میلیارد باشد اما میتوانید از طریق اجاره ملک میتوانید اقامت یکساله را دریافت کنید .

سلام وقت بخیر
من پسرم هیفده سالشه و دوس دارم تو دانشگاه ترکیه درس بخونه …شنیدم شروند ترکیه رایگانه …آیا برای کسی که ملک اجاره کنه هم رایگانه؟

سلام و عرض ادب

خیر.در صورتی رایگان است که در آزمون YUS شرکت کنند و قبول شوند

باسلام
من اکادمی گالاتاسرای در ایران رو پیدا کردم . قصد عضویت در ان را دارم
ایا با عضویت در اکادمی گالاتاسرای و سفر به ترکیه و بازی برای تیم فوتبال گالاتاسرای میشه اقامت ترکیه رو گرفت؟

سلام و عرض ادب

در صورت عضویت در تیم گالاتاسرای در ترکیه شما می توانید برای اقامت در ترکیه اقدام کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون هزینه های زندگی در ترکیه به شما پیشنهاد می شود تا از مقاله ذکر شده دیدن فرمایید.

سلام دوستان من 15 سالمه و سخت تلاش دارم که بعد از کنکورم به استانبول مهاجرت کنم اما اطلاعاتم خیلی کمه سخت نیاز به کمک دارم اگر کسی هست لطفا بهم کمک کنه تا به آرزوی چندین سالم برسم و استانبول رو از نزدیک ببینم ممنونم از شما دوستان گران قدر و مهربان

با سلام
میتوانید بعد از داشتن مدرک دیپلم از طریق اجاره ملک اقامت 1 ساله ترکیه را دریافت کرده سپس در آنجا برای اقامت تحصیلی در یکی از دانشگاه های ترکیه اقدام کنید .

سلام من هنوز به دانشگاه نرفتمو همسرم هم شغل ازاد داره قصد داریم به ترکیه بریم من اونجا دانشگاه برم و همسرم دنبال کار بگرده و به صورت اجاره ملک قصد داریم که در اونجا زندگی کنیم ایا کم کم برای گرفتن پاسپورت و…. که برای رفتن به ترکیه واجبه باید چقدر هزیته بکنیم؟؟ خیلی ممنون

با عرض سلام و احترام
از طریق اجاره ملک اقامت موقت و یکساله کشور ترکیه را دریافت می کنید. با توجه به اینکه هزینه ها بسته به شرایط افراد متفاوت است، جهت اطلاع از هزینه ها با موسسه تماس بگیرید.

سلام خسته نباشید
میخواستم بدونم که امکانش هست که یک نفر با مدرک دیپلم به ترکیه برود و همانجا ادامه تحصیل بدهد و اقامت دائم داشته باشد؟
و این امکان هست که همزمان با تحصیل شغل و درآمد هم داشته باشد؟

با سلام
بله میتوانید از طریق کسب اقامت تحصیلی مصغول به تحصیل شوید در ضمن میتوانید از طریق اجاره ملک میتوانید اقامت یکساله خود را دریافت کنید

افراد مجرد هم می توانند از طریق اجاره خانه اقامت یکساله رو بگیرند؟

با عرض سلام و احترام
بله .محدودیت خاصی وجود ندارد.

سلام اگر دو ملک در ترکیه بخریم‌بعد از ۵ سال ممکنه قانون عوض شه و بیشتر از ۵ سال اجازه سکونت ندن؟

با عرض سلام و احترام
امکان تغییر قوانین مهاجرتی و اقامتی در همه کشورها با توجه به تغییر شرایط وجود دارد اما معمولا اعمال این تغییرات به آینده اثر دارد و پرونده های قبلی را بی اثر نمیکند و شاید تنها شرایط جدیدی اضافه گردد .

سلام درست هست که برای اقامت ترکیه بایدحداقل ملکی به ارزش دو میلیارد داشته باشیم؟

با عرض سلام و احترام
خیر. اگر منظور شما اخذ اقامت از طریق خرید ملک هست، امکان دریافت اقامت با مبالغ کمتر هم وجود دارد. توصیه میکنیم مقاله اقامت ترکیه با خرید ملک را مطالعه بفرمایید.

سلام خسته نباشید ببخشید برای اقامت من و همسرم چقد پول کمه کم ب تومان لازم هستش همسرم 25 ساله و من22ساله هستم مدرک بین و المللی طراحی لباس دارم .ایا با این مدرک میتونم راحت تر اجازه ی کسب و کار بگیرم ؟
ممنون میشم جواب بدین .خیلی مهمه این موضوع برام

با سلام
میتوانید برای مقطع کارشناسی ارشد چه در فرانسه چه در آلمان اقدام به مهاجرت تحصیلی کنید .

سلام من 30 میلیون پول دارم و ناخن کار هستم میخوام اقامه ترکیه بگیرم ایا با این هزینه میشه؟

با عرض سلام و احترام
با هرینه در نظر گرفته شده میتوانید برای اخذ اقامت از طریق اجاره ملک اقدام کنید اما این مبلغ هزینه های زندگی شما را پوشش نمیدهد. اگر موفق شوید کارفرما پیدا کنید وبا اخذ مجوز مشغول به کار شوید بله.

سلام
من قصدسفربه ترکیه را دارم اما بودجه من درحد۲۰۰میلیون هستش هم میخوام پاسپورت بگیرم هم خونه بخرم هم اقامت کنم آیا بااین مقدارپول میشه همش رو انجام داد؟؟؟

با عرض سلام و احترام
با مبلغ اعلامی شانس اینکه بتوانید ملک مناسبی برای خرید پیدا کنید خیلی کم است. لطفا مقاله خرید ملک در ترکیه را مطالعه بفرمایید.

شرایط اقامت تحصیلی برای دوره دانشگاه در کشور ترکیه ب چه صورت هست

با عرض سلام و احترام
جهت اخذ پذیرش از دانشگاههای ترکیه باید موفق به کسب قبولی در آزمون ورودی دانشگاه ها شوید. امکان تحصیل به زبان ترکی و انگلیسی برای شما وجود دارد البته با توجه به نوع رشته تحصیلی.

سلام با توجه به قانونای جدید سال۲۰۲۰با خرید خانه کمتر از ۲۵۰هزار دلار شنیده ام اقامت موقت فقط میدهند آیا بعد از یکسال اقامت را تمدید میکنند یا خیر باید از یه طریق دیگر اقامت گرفت ؟

با عرض سلام و احترام
بله. در صورت نگهداری ملک اقامت قابل تمدید است. توصیه میکنیم مقاله خرید ملک در ترکیه را مطالعه بفرمایید.

سلام.من میخوام با اجاره ملک در ترکیه مقیم شم .و دانشجوی پرستاری ام میخواستم بپرسم میشه بعد پایان تحصیل به عنوان پرستار در بیمارستان ترکیه کار کرد یا نه.واتامت گرفت

سلام و عرض ادب

با توجه به هدفی که دارید بهتون پیشنهاد می شود تا ابتدا از طریق اجاره ی ملک اقدام به مهاجرت نموده سپس برای کاریابی در ترکیه اقدام فرمایید.برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقالات ذکر شده،مراجعه فرمایید.

سلام وخسته نباشید
من ۱۷ سالمه میشه به ترکیه مهاجرت کنم
واقامتم را انجا بگیرم .باتشکر

سلام و عرض ادب

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون اقامت از طریق اجاره ی ملک در ترکیه به شما توصیه میشود تا از مقاله ی ذکر شده،دیدن فرمایید.

سلام وخسته نباشید. من 21 سالمه وقصد مهاجرت به ترکیه رو دارم. آیا با 90میلیون میشه اقامت گرفت؟

با عرض سلام و احترام
بله .میتوانید برای دریافت اقامت یکساله کشور ترکیه از طریق اجاره ملک اقدام کنید.

سلام
من و همسر و فرزندم با داشتن یکصد و پنجاه میلیون تومان میتونیم اقامت کوتاه مدت و بعد از اون اقامت دائم ترکیه رو داشته باشیم. و برای یادگیری زبان ترکیه و کار بعد از اقامت میتونیم اقدام کنیم لطفا راهنمایی بفرمایین. ممنون

با عرض سلام واحترام
این امکان برای شما وجود دارد که ابتدا از طریق اجاره ملک اقامت یکساله ترکیه را دریافت کنید و با پیداکردن کارفرما و اخذ ویزای کار اقامت خود را تمدید کنید.

سلام ، وقتتون بخیر
یکی از آشناهامون توی ترکیه خونه داره ، اگه من خونه ی ایشون رو اجاره کنم میتونم اقامت بگیرم ؟یا اینکه میشه با مدارک خونه ی ایشون (بدون اینکه اجاره‌ کنم ) اقامت گرفت؟

سلام و عرض ادب

بسته وضعیت اقامت آشنای شما دارد.برای کسب اطلاعات بیشتر به شما توصیه می شود تا از مقاله ی اجاره ی ملک در ترکیه دیدن فرمایید.

سلام وقت بخیر. میخواستم بدونم برای گرفتن اقامت کوتاه مدت در ترکیه حداقل چقدر پول نیاز داره. برای اجاره خونه و کارهای اداری اخذ اقامت؟

با عرض سلام و احترام
جهت اطلاع از هزینه ها لطفا با موسسه تماس بگیرید.

سلام
برای اقامت حتما باید ۵ سال متوالی در ترکیه بود جایگزینی نداره این بند شرایط اقامت؟
در توضیحات ۸ سال هم آورده شده ۸ سال هم باید متوالی باشه یا امکان رفت و آمد به کشور خود رو دارا هستیم؟

با عرض سلام و احترام
اگر بخواهید دقیقا بعد از 5 سال درخواست اقامت دائم دهید باید بیش از6 ماه در مجموع خروج از ترکیه نداشته باشید.
مدت زمان 8 سال برای اخذ پاسپورت است و امکان رفت و آمد وجود دارد.

با سلام
من 32سال سنم هست و 8سال سابقه کار تراشکاری و مدرک فوق دیپلم مکانیک و مدرک فنی حرفه ای تراشکاری و فرز کاری cnc و مدرک فنی حرفه ای پکیج دارم.سوالم اینه که شانس کاری من در ترکیه چقدره؟ایا حیطه تخصصی من میتونم کار پیدا کنم؟
چون شرایط دریافت اقامت موقت از طریق اجاره منزل رو دارم

با سلام
برای کسب اقامت در ترکیه میتوانید از طریق اجاره ملک ترکیه اقامت یکساله را دریافت کرده و سپس به جستجوی کار در ترکیه بپردازید

سلام وقتتون بخیر
ما یه خانواده سه نفری هستیم خواستم بدونم تو ترکیه میتونیم خونه ای کمتر از قیمت 250000 دلار بخریم مثلا خونه ای با قیمت 10000دلار بخریم ایا اقامت کوتاه مدت میتوانیم بگیریم؟

با عرض سلام و احترام
بله امکان خرید ملک با کمتر از 250 هزار دلار وجود دارد که منتهی به اخذ اقامت کوتاه مدت قابل تمدید میشود.

باسلام و خسته نباشيد
من ٢٧ سال دارم و مجرد و در ايران مشغول به كار هستم اما ميخوام به تركيه مهاجرت كنم هم براى كار هم براى ادمه زندگى ، اما با سرمايه كه دارم فقط ميتونم خانه اجاره كنم مثلا با ٨٠ميليون اين اقدام امكان پذير هست يا نه !!؟

با عرض سلام و احترام
این امکان برای شما وجود دارد که از طریق اجاره ملک اقامت موقت این کشور را دریافت کنید و سپس برای اخذ اجازه کار اقدام کنید.

سلام
ایا می توانیم درصورتی که خودمان اقامت یک ساله داریم با یک شخصی بدون اقامت ازدواج کنیم و بتوانیم که برای او هم اقامت بگیریم؟

با عرض سلام و احترام
بله این امکان وجود دارد.

سلام آیا کماکان با خرید ملک بالای 250000دلار می توان پاسپورت ترکیه را اخذ نمود؟

با عرض سلام و احترام
بله. این امکان همچنان وجود دارد.

سلام من۲۴ساله هستم شغلم خیاطی هست وکسی و دارم ک تو کشور ترکیه ک خونه اجاره کرده شرایط مهاجرتم چجوریه و بایدچکارکنم؟

با عرض سلام و احترام
میتوانید از طریق اجاره ملک اقامت یکساله این کشور را دریافت کنید. جهت دریافت مشاوره با موسسه تماس بگیرید.

با عرض سلام. و وفت بخیر. بنده امسال (سال 98) بازنشسته شدم و در ایران یک آپارتمان و مقداری پس انداز مالی دارم میخواستم بپرسم آیا در ترکیه اقامت از این راه وجوددارد؟ اگر بله شرایط آن چیست؟ متشکرم از پاسخگویی شما.

با عرض سلام و احترام
میتوانید از طریق خرید ملک نسبت به اخذ اقامت کوتاه مدت که امکان تبدیل به اقامت بلند مدت را نیز دارد اقدام کنید.

سلام وقت بخیر.
با خرید خانه به مبلغ 400 میلیون تومان اقامت موقت میدهند؟؟،که به این طریق بعد 5سال اقامت دائم گرفت؟؟

با عرض سلام و احترام
بله.اگربتوانید ملکی را با این مبلغ مطابق شرایط قانونی خریداری نمایید،امکان دریافت اقامت برای شما وجود دارد.

سلام من کلا ۶۵۰ میلیون پول دارم و می خوام اقامت دائم ترکیه رو دریافت کنم و خودم ۴۵ سالمه و دخترم ۱۷سالشه میخواستم ببینم کدوم اقامت کوتاه مدت رو انتخاب کنم که منجر به اقامت بلند مدت ترکیه شود؟

با عرض سلام و احترام
با خرید ملک میتوانید اقامت کوتاه مدت کشور ترکیه را دریافت کنید و با رعایت شرط حضور بعد از 5 سال درخواست اقامت بلند مدت دهید.

سلام وقت بخیر من دانشجوی نرم افزار کامپیوتر هستم فوق دیپلم تا سال بعد ک میخام کارشناسی شرکت کنم من ۳ سال سابقه برنامه نویسی دارم و تسلط کافی تو بک اند دارم nodejs و php فرانت هم انگولار و html css js کار کردم وب سایت های معتبر و زیبادی طراحی کردم توجه کنید دانشجو هستم و سربازی نرفتم بنظرتون میتونم اقامت ترکیه رو بگیرم کوتاه مدت هم باشه مشکلی ندارم ممنون از وب سایت خوبتون

با سلام
با توجه به اینکه شرایط شما خوب است برای کاریابی توصه ما این است برای جاب آفر آلمان اقدام کنید در ضمن اگر تمایل به کسب اقامت موقت ترکیه را دارید میتوانید از طریق اجاره ملک این اقامت را دریافت کنید .

سلام برای اجاره اپارتمان در استانبول چه کار باید بکنیم و از کجا شروع کنیم؟

با عرض سلام و احترام
لطفا مقاله اقامت ترکیه با اجاره ملک را مطالعه بفرمایید و در صورت تمایل با موسسه تماس بگیرید.

سلام
وقتتون بخیر
اگر فردی یک سال با ویزای توریستی و چهار سال با ویزای تحصیلی در ترکیه اقامت داشته باشه میتونه در پایان سال پنجم اقامت دائم بگیره؟
با تشکر

با عرض سلام و احترام
معمولا حضور در کشورها از طریق ویزای تحصیلی به عنوان زمان اقامت افراد در نظر گرفته نمیشود و محاسبه نخواهد شد.

ضمن عرض سلام وتشکر فراوان از زحمات شما .
سپاس فراوان از اطلاعات پرمحتوا وکامل
با آرزوی بهترینها برای شما و دست اندرکاران موسسه حقوقی سروش فردا

سلام وقت بخیر
حداقل پولی که برای خرید ملک در کشور ترکیه باید داشته باشیم که اقامت دائم بگیریم چقدر است؟

با عرض سلام واحترام
با خرید ملک کمتر از مبلغ 250000 ذلار ،ابتدا اقامت کوتاه مدت کشور ترکیه را دریافت میکنید.جهت اطلاع از قیمت ها و دریافت مشاوره با موسسه تماس بگیرید.

با عرض سلام و خسته نباشید.
اگه کسی از دانشگاه های ترکیه قبول بشه، و در اینجا(ایران) سربازی هم نرفته باشه،میتونه همزمان و بعد از اتمام تحصیل اقامت دائم بگیره تو ترکیه؟!

با سلام
برای اخذ اقامت دائم در ترکیه یا شما باید از طریق خرید ملک اقدام کنید یا از طریق اشتغال به کار و یا اجاره ملک در ترکیه که البته در مورد آخر اگر تمایل به مشاوره رایگان دارید میتوانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

سلام
به جای اجاره ملک میشه خونه خرید واقامت گرفت ؟
مثلا یه خونه 60-70 هزار یورویی

با عرض سلام و احترام
بله اگر قصد دریافت اقامت بلند مدت کشور ترکیه را دارید اخذ اقامت از طریق خرید ملک روش مناسبی است .با خرید ملک بعد از 5 سال میتوانید درخواست اقامت دائم دهید.

سلام جایی خوندم برای دریافت اقامت پانصد دلار برای هر ماه در بانک میخواهند. چرا بالا ذکر نشده؟ اگر درست است در صورت خرید ملک عادی باز هم این شرط هست. متشکرم از وقتتون.

با عرض سلام و احترام
جهت اخذ اقامت از طریق اجاره ملک در حال حاضر(2019) نیاز به ارائه گواهی تمکن مالی نیست.

درود بر استاد ارجمند ببخشید بنده ۳۶ سال دارم و متاهل وشغلم فست فود میباشد قصد عزیمت به کشور ترکیه را دارم میخواستم ببینم ازطریق اجاره خانه میتوانم در آن کشور در یک مجموعه غذایی شروع به کار کنم یا باید از طریق کار فرما اقدام کرد با تشکر از راهنماییتون

با عرض سلام و احترام
با اجاره ملک در کشور ترکیه اقامت کوتاه مدت این کشور را دریافت میکنید. جهت کار کردن باید اجازه کار دریافت کنید که مستلزم پیدا کردن کارفرما میباشد.

سلام خسته نباشید بعد از خرید ملک مثلا ۴۰۰ ملیون تومانی برای تمدید اقامت پیاپی بعد از چهارسال آیا باید به ایران برگردیم و پاسپورت رو آبدیت کنیم یا با همون پاسپورت میشه اقامت تمدید کرد

با عرض سلام و احترام
تا زمانی که اقامت دارید میتوانید پاسپورت خود را از طریق کنسولگری ایران در ترکیه تمدید کنید.

آیا اجازه ی کار در این کشور راحت داده میشه یا نه؟
مثلا کسی میخواد یه ملک اجاره کنه و اقامت موقت ترکیه در یکسال و بگیره میتواند در یه رستوران یا جایی کار کنه؟

با عرض سلام و احترام
برای کارکردن در کشور ترکیه باید اجازه کار بگیرید و دریافت این اجازه منوط به پیدا کردن کارفرما است که با شما قراردادببندد.

سلام من امسال برای تحصیل پزشکی میخوام برم ترکیه. اگه در سال 1ماه بیام ایران وشرایط رو مهیا کنم میتونم شهروندی بگیرم؟ با توجه به اینکه 6 سال در اونجا خواهم بود؟

با عرض سلام و احترام
مدت زمانی که شما از طریق ویزای تحصیلی در کشور ترکیه هستید به عنوان اقامت شما ،جهت در خواست اقامت بلند مدت یا اخذ پاسپورت محاسبه نمیشود.

سلام
چطوری می توان کارفرا پیدا کرد برا کسی که مهندس مخابراته و در شرکت دولتی مشغول به کار می باشد و دارای 15 سال سابقه می باشد

با عرض سلام و احترام
میتوانید از طریق سایت های کاریابی در کشور ترکیه اقدام کنید.همچنین میتوانید سفری به این کشور داشته باشید و از نزدیک شرایط کاری خود را ارزیابی نمایید.

سلام آیا جهت ثبت شرکت در ترکیه الزاما باید اقامت یکساله رو ابتدا گرفت یا بدون گرفتن اقامت میتوان جهت ثبت شرکت میتوان اقدام نمود با تشکر

با عرض سلام و احترام
ابتدا ثبت شرکت واجازه کار با آن انجام ، سپس از طریق ثبت شرکت نسبت به اخذ اقامت کوتاه مدت این کشوراقدام میشود.

باعرض سلام اتباع افغانستان بدون مدارک و ویزا که واردترکیه شدند میتواننداقامت دریافت کنند و شرایط گرفتن اقامت.

با عرض سلام و احترام
جهت اقدام برای اخذ اقامت کشور ترکیه باید دارای ویزا باشید.

سلام خسته نباشید
برای اقامت دائم در ترکیه نوشته شده بین ۵ تا ۸ سال باید درخاک ترکیه باشیم
یعنی در هر یک سال میتونیم ۶ ماه فقط در خاک کشور ترکیه باشیم و ۶ ماه هم ایران؟

با عرض سلام و احترام
در هر سال یکماه را میتوانید خارج از کشور ترکیه باشید.

با سلام من متاهل هستم با مدرک بین المللی یکی از شاخه های معماری و یک شغل آزاد. ایا با این دو میتوانم در ترکیه اقامت بگیرم و مشغول به کار باشم ؟

با عرض سلام و احترام
در صورت پیدا کردن کارفرما میتوانید درخواست اجازه کار دهید.

با عرض درود و وقت بخیر
متاسفانه برادر من بیماری HIV داره و چند مدتی هست که قصد نقل مکان به ترکیه و خرید همین خونه های 250 هزار دلاری و اخذ اقامت ترکیه رو داره
میخواستم بپرسم آیا هنگامی که بخواهند اقامت را بدهند آیا از فرد آزمایش HIV گرفته می شود که بفهمند؟
و آیا ترکیه اگر کسی این بیماری رو داشته باشه اصلا بهش اقامت میده؟ یا خیر اخراجش میکنه؟
با سپاس از شما

با عرض سلام و احترام
خیر آزمایش گرفته نمیشود. ابتلاء به این بیماری تاثیری در پرونده اقامتی شما نداردو میتوانید اقدام کنید.

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما.
بنده تازه متاهل شدم و قصد اقامت در کشور ترکیه رو دارم.
اگر اقامت از طریق اجاره خونه رو بگیرم آیا میتونم اونجا مشغول به کاری بشم یا نه؟
کاری که بشه امورات زندگی رو باهاش گذروند.
با زبان ترکی هم آشنایی دارم.
ممنون میشم راهنماییم کنید.
سن خودم ۳۰ و خانومم ۲۵ هست.

با عرض سلام و احترام
صرف دریافت اقامت از طریق اجاره ملک به شما مجوز کار کردن نمیدهد. شما باید از طریق پیداکردن کارفرمایی که قصد عقد قرارداد با شما رادارد جهت دریافت اجازه کار اقدام کنید.

سلام ببخشید اقامت موقت بگیریم اونجا کارهست ؟؟میشه چه کارهایی انجام داد؟؟؟ من اینجا حسابدارم

با عرض سلام و احترام
صرف اخذ اقامت موقت کشور ترکیه به شما اجازه کار نمی دهد. در صورتی که بتوانید کارفرمایی پیدا کنید که مهارت و تخصص شما را نیاز داشته باشد و حاضر به عقد قراردادبا شما باشدمیتوانید برای اخذ مجوز کار اقدام نمایید.

با عرض سلام بنده جوان 22 ساله هستم و شغلم ارایشگر مردانه هست و مدرک فنی و حرفه ای هم دارم ایا میشود برحسب مدرکم درخاست بدهم؟؟؟؟ یا باید مسکن اجاره کنم ؟؟؟؟ حداقل مبلغ برای رفتن و ساکن شدن در ترکیه چقدر است؟؟؟؟؟

با عرض سلام و احترام
میتوانید ابتدا از طریق اجاره ملک اقامت موقت کشور ترکیه را دریافت کنید و سپس جهت دریافت اجازه کار اقدام نمایید.جهت اطلاع از هزینه ها با موسسه تماس بگیرید.

با عرض سلام . خسته نباشید خدمت شما
بنده میخوام با ثبت شرکت به اسلواکی مهاجرت کنم.
هزینه ثبت و راه اندازی و مهاجرت به اسلواکی برای شروعش چقدره؟
ممنون از سایت پر بارتون.

با عرض سلام واحترام
جهت اطلاع از هزینه ها با موسسه تماس بگیرید.

سلام من نظامی بازنشسته هستم قصد مهاجرت دارم با خرید ملک میتوانم در ترکیه ساکن شوم

با عرض سلام و احترام
بله

سلام من ۱۶ ساله هستم و قصد دارم بعد از ۱۸ سالگی به ترکیه مهاجرت کنم.دارم برای یادگیری زبان ترکی اقدام میکنم تا مدرکم رو بگیرم.برای اقامت گرفتن باید حتما متاهل باشم؟راهی برای مجردی رفتن وجود داره؟09388506335

با عرص سلام و احترام
تاهل از شرایط دریافت اقامت ترکیه نمی باشد.

با سلام من پرستارم ۴۸ساله بازنشسته ام آیا امکان دارد کار کنم اونجا در بیمارستان ها و گرفتن اقامت دائم

با عرض سلام و احترام
امکان دارد ولی شانس شما به دلیل فاکتور سن پایین هست.

و می شه بگید چقدر حق الوکاله باید پرداخت کنیم

با عرض سلام واحترام
برای بررسی شرایط خود واگاهی از مبلغ حق الوکاله با موسسه تماس بگیرید.

با عرض سلام واحترام
برای اطلاع از هزینه ها با موسسه تماس بگیرید.

سلام ما یک خوانواده ۴ نفره هسنیم یک دختر چهارده و یک پسر ۱۳ ساله دارم خودم هم ۴۵ سالمه و خانمم ۴۱ سال داره می خواهیم به ترکیه مهاجرت کنیم و بعد از ۴ سال به یک کشور دیگر برویم چون الان ترکیه کشوری مناسب با بودجه ماست به نظر شما بهترین راه و سریع ترین و ارزان ترین برای ما چیست؟ و یک خوانواده چهار نفره برای رفتن به ترکیه چقدر باید هزینه بپردازند و چقدر پول لازم است که تا بتوانبم به ترکیه برویم و آنجا خودمان را آماده کنیم و کمی سرمایه به دست بیاوریم تا… بیشتر »

با عرض سلام واحترام
میتوانید اقامت موقت ترکیه از طریق اجاره ملک را اخذ نمایید. برای آگاهی از هزینه ها ومدت زمان انجام کار میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

با سلام
آیا برای اخد اقامت بلندمدت ترکیه از طریق خرید ملک ، مبلغ خرید ملک هم شرط هست ؟ مثلا با خرید یه ملک ۳۰۰ هزار لیری هم میتونیم مشمول اخذ اقامت بلندمدت بشیم ؟

با عرض سلام واحترام
با خرید ملک با این مبلغ شما میتوانید اقامت موقت ترکیه را اخذ نماید ودر صورت رعایت شرایط از جمله مدت حضور در این کشور در خواست اقامت دائم نمایید.

آیا فقط با خرید ملک بالای ۲۵۰ هزار دلار میتوان شهروندی ترکیه رو اخذ کرد ؟ مثلا مالک ملک ۵۰۰ هزار لیری هیچوقت نمیتونه شهروند ترکیه بشه ؟

با عرض سلام واحترام
بله برای دریافت پاسپورت ترکیه خرید ملک به قیمت اعلام شده از طرف این کشور ضروری هست. خرید ملک به مبالغ کمتر منجر به اخذ اقامت موقت میشود.

با عرض سلام واحترام
بله برای دریافت پاسپورت کشور ترکیه خرید ملک به قیمت اعلام شده از طرف این کشور ضروری هست. خرید ملک با مبالغ کمترمنجربه اخذ اقامت موقت میشود که پس ازرعایت شرط حضور منجر به اقامت دائم میشود.

با سلام دوست عزیز
باگرفتن اقامە از روش اجاره خانە اجازه میدن یک مغازه مثلا (پوشاک فروشی )باز کرد با تشکر

با عرض سلام واحترام
جهت انجام هرگونه فعالیت کاری قانونی در کشور ترکیه باید اجازه کار اخذ نمایید وصرف داشتن اقامت موقت از طریق اجاره ملک این امکان را برای شما مهیا نمیکند .میتوانید از طریق ثبت شرکت اقدام نمایید.

سلام ببخشید من و شوهرم و دختر ۸سالم چقدر پول لازمه و شرایطش برای اقامت ترکیه چیه

با عرض سلام واحترام
میتوانید از طریق اجاره ملک اقامت یکساله ترکیه را دریافت کنید. برای اطلاع از شرایط و هزینه ها با موسسه تماس بگیرید

با سلام من متاهل هستم و دختر ۸ساله دارم میخواستم ببینم شرایط مهاجرت چطوریه ممنون

با عرض سلام واحترام
برای بررسی شرایط خود میتوانید با موسسه تماس بگیرید.

سلام،من دانشجوی تربیت معلم هستم،میتونم ترکیه ادامه تحصیل بدم؟و اینکه با خرید ملک توی ترکیه چقد طول میکشه اقامت دائم بگیرم؟

با عرض سلام واحترام
پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات در این زمینه با موسسه تماس بگیرید.

سلام خسته نباشین بنده 23 سالمه و 3 سال سابقه کار در رشته تاسیسات دارم ایا میتونم ویزای کار ترکیه رو اخذ کنم و به مدت 5 سال تمدید کنم و اقامت دایم بگیرم؟

با عرض سلام واحترام
توصیه میکنیم مقاله اقامت کاری ترکیه را مطالعه بفرمایید.

سلام .ایا در صورت دریافت کیملیک میتوان خارج از ترکیه زندگی کرد اما هر دو ماه یکبار به این کشور سفر کرد

با عرض سلام واحترام
بله امکان پذیر هست اما امکان دارد در زمان تمدید تاثیر منفی داشته باشد.

با سلام
من و همسرم تتوآرتيست حرفه ای هستيم
و مدرك از سازمان فني و حرفه اي داريم
براي مهاجرت و كار برای ما كدام كشور امكان پذیر است؟

با عرض سلام واحترام
جهت مشاوره با موسسه تماس بگیرید.

بسیار عالی

سلام وقت بگیر چقدر پول لازمه تا اقامت بگیرم در ترکیه

با عرض سلام و احترام
مبالغ مربوط به اجاره منزل + بیمه + هزینه های دولتی + حق الوکاله
این اعداد می توانید برای هر شخصی متفاوت باشد.

آیا یک پناهجو می تواند بدون صرف نظر کردن از یو ان خود اقامت موقت ترکیه را هم بگیرد؟

با عرض سلام
خیر. نمی تواند.

سلام با چه شماره ای باید تماس بگیرم برای گرفتن اقامت در ترکیه؟؟

با عرض سلام و احترام
با شماره تماس های موسسه سروش فردا که در این صفحه موجود هستند.

درخواست اجازه کار چند درصد منجر به موافقت میشه؟
یا درخواست اجازه تحصیل چطور؟

با عرض سلام و احترام
تقریبا اگر شرایط را داشته باشید احتمال رد آن پایین خواهد بود.

من یک فرد متاهل با مدرک معماری با 2 سال سابقه کار در زمینه رشته ام و با 5 سال سابقه کار در زمینه های غیر مرتبط رشته ام مثل شغلهای آزاد و بازاریابی در زمینه ی مواد غذایی هستم و تصمیم اقامت برای کار در ترکیه یا کشور های مختلف هستم از شما خواستار راهنمایی هستم ممنونم 09906107192

با سلام
شما می توانید از روش های مختلفی اقامت ترکیه را بگیرید و برای کار در ترکیه حتما نیاز به دریافت اجازه کار دارید.
با شماره های موسسه تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی در اختیارتان قرار گیرد.
با تشکر

اصل تمامی مجوزات در دفتر مرکزی تهران، قابل رویت و استعلام است.

مشاوره رایگان: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۸:۰۰ – پنج شنبه ها تا ساعت ۱۶

۰۲۱۸۸۶۰۵۵۵۲ – ۰۲۱۸۸۰۶۰۲۶۴

(۸ خط ویژه)

تمامی حقوق این سایت برای موسسه حقوقی سروش فردا محفوظ می باشد.

© Copyright 2020 Eurolife.ir

شماره تماس ده خط ویژه

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت

مهاجرت به ترکیه 2021 فرصتی ایده آل در خصوص اخذ اقامت و تابعیت می باشد و سالانه درصد قابل توجهی از افراد تمایل به مهاجرت به ترکیه را دارند. این روزه روند مهاجرت به ترکیه همچنان متنوع و با الگوهای جهانی کار، تحصیل، سرمایه گذاری و ازدواج و پناهندگی صورت می گیرد. اشخاص متقاضی از ایران، ارمنستان، گرجستان و آذربایجان بیش ترین میزان مهاجران را در این کشور تشکیل می دهند. آمار بیکاری در سال 2021 در ترکیه حدود 15.1% گزارش شده اما کسانی که به زبان ترکی استانبولی آشنایی دارند می توانند نسبتا راحت تر شغل مورد نظر خود را پیدا کنند. در مقاله پیش رو که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده٬ اطلاعاتی در خصوص مهاجرت به کشور ترکیه در سال 2021 ارائه شده است.

چطور به ترکیه مهاجرت کنیم

ترکیه یکی از کشورهای توریستی و در عین حال پرجاذبه می باشد که هر ساله افراد زیادی با هدف تحصیل و همچنین کار اقدام به مهاجرت به ترکیه می کنند. ترکیه کشوری کوهستانی است که در جنوب شرقی اروپا و جنوب غربی آسیا واقع شده است که این کشور توانسته دو قاره آسیا و اروپا را به هم متصل نماید. از جمله کشورهای همسایه ترکیه می توان به ایران، بلغارستان، گرجستان، سوریه، یونان، ارمنستان، عراق اشاره نمود. اقتصاد در ترکیه بر پایه تجارت از طریق دریا و کشتیرانی می باشد که از عوامل تاثیر گذار در رونق این کشور محسوب می گردد.

گذرنامه معتبر با حداقل اعتبار 90 روزه از جمله موارد حائز اهمیت در خصوص مهاجرت به ترکیه می باشد. چنانچه 6 ماه از به پایان رسیدن انقضای گذرنامه متقاضی باقی مانده باشد، بایستی قبل از اقدام به اخذ ویزای ترکیه و مهاجرت به ترکیه جهت تمدید گذرنامه خود اقدام کنند. ویزای کشور ترکیه ارتباط مستقیمی با کشو مبدا دارد.

کشورهایی که موافقت نامه ای مشمول بر اخذ ویزا امضا کرده باشند، اجازه سفر به کشور ترکیه را برای مدت 3 ماه و بدون احتیاج و نیاز به ویزای ترکیه دارند. اتباع کشورهایی که موافقت نامه اخذ ویزا را دریافت نکرده اند، ملزم می باشند که برای ورود به ترکیه و دریافت ویزا، هزینه بابت اخذ ویزا پرداخت کنند. هزینه های مربوط به اخذ ویزا در وب سایت سفارت خانه ترکیه قید شده است. مدت زمان اعتبار ویزای ترکیه بسته به طرق مهاجرتی به این کشور دارد که با توجه به درخواست پردازش ویزا نیز متفاوت است. در سال 2021 مجوز اقامت اشخاص در ترکیه به طور میانگین 3 ماه، 6 ماه الی 5 سال است که ارتباط مستقیمی با نوع طرق مهاجرت به این کشور دارد.

طبق توافق فی ما بین دولت ایران و ترکیه در سال های گذشته، شهروندان ایرانی نیز می توانند بدون اخذ ویزا به مدت 90 روز در این کشور اقامت داشته باشند. از مواردی که در این باب می بایست مورد توجه قرار گیرد اعتبار پاسپورت متقاضی به میزان حداقل 6 ماه می باشد. علاوه بر این شهروندان کشورهای زیر نیز می توانند بدون اخذ ویزا، وارد کشور ترکیه شوند که عبارتند از:

ویزای 6 ماهه در ترکیه نیز همانند ویزای 3 ماه ترکیه هیچ گونه حق تجارت و تحصیل به افراد داده نمی شود. تنها تفاوت اقامت 6 ماهه با اقامت 3 ماهه دفترچه اقامت است. مدت زمانی که لازم است تا این دفترچه به دست افراد برسد، به طور میانگین حدودا 15 روز می باشد که این دفترچه بیان کننده اجازه اقامت فرد در 6 ماه می باشد. اشخاصی که اقامت 6 ماهه توریستی را دارند از هر گونه تجارت، تحصیل و کار محروم هستند، اما اشخاص نیز می توانند برای خرید ملک و حتی اقدام کنند. با خرید ملک در ترکیه اشخاص متقاضی نیز می توانند اقامت یک ساله این کشور را دریافت کنید.

این راه مهاجرتی مخصوص کارآفرینانی است که ایده و طرح کسب و کاری خوبی داشته اما سرمایه آنها برای اینکار کمی پایین است. این دسته از افراد می توانند با مطالعه شرایط و ضوابط تشکیل شرکت و راه اندازی بیزینس در ترکیه قدم در این راه مهاجرتی بگذارند. اول از همه نیز بایستی با انواع ساختار شرکت در ترکیه و شرایط ثبت آنها (مدارک لازم، هزینه ثبت، سرمایه حداقل و غیره) آشنا شوند. بر این اساس، انواع رایج شرکت برای ثبت و راه اندازی در ترکیه عبارتند از:

انتخاب نام مناسب برای شرکت، ارائه بیزینس پلن، افتتاح حساب بانکی در ترکیه، اخذ شماره مالیاتی و VAT از جمله اقدامات لازم برای ثبت شرکت در ترکیه می باشد. اما حداقل سرمایه لازم برای ثبت هریک ار شرکت های فوق در ترکیه 2021 عبارتند از:

قانون تابعیت مضاعف ترکیه برای اشخاص خارجی از جمله امتیازات این کشور در خصوص سیستم اعطای تابعیت می باشد که طبق این قانون فرزندی که از پدر و مادر خارجی نیز متولد شود، می تواند اقامت و تابعیت کشور ترکیه را اخذ نماید. ازدواج با شهروند ترکیه از سایر راه های اخذ اقامت ترکیه محسوب می گردد. در این طریق زوجین می بایست ازدواج واقعی در ترکیه را اثبات نمایند که در ابتدا به فرد اقامت 3 تا 5 ساله اعطا می گردد که پس از اتمام آن اشخاص نیز می توانند برای پاسپورت ترکیه درخواست دهند.



مهاجرت از طریق تحصیل در ترکیه یکی از برترین راه های اخذ اقامت این کشور محسوب می گردد که مورد استقبال افراد زیادی در خصوص تحصیل در رشته های پزشکی و فنی و مهندسی در دانشگاه های مورد تائید ایران قرار گرفته است. در حال حاضر 117000 دانشجوی بین المللی در کشور ترکیه نیز مشغول به تحصیل می باشند که اشخاص متقاضی نیز می توانند از امتیاز کار حین تحصیل در ترکیه نیز برخودار شوند. تحصیل در دانشگاه های کشور ترکیه به دو زبان ترکی و انگلیسی می باشد که افراد می توانند با اخذ پذیرش در این دوره ها نسبت به مهاجرت تحصیلی به ترکیه اقدام نماید. با توجه به سهولت دریافت ویزای تحصیلی ترکیه، اعزام دانشجو به ترکیه رواج بسیاری یافته است.

متقاضیان مهاجرت به ترکیه بعد از فارغ التحصیلی در کشور ترکیه، در طی مدت زمان کوتاهی که در اختیار دارند، می توانند در صورت تمایل ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری، سرمایه گذاری، کار آفرینی و غیره تبدیل کنند تا بتوانند اقامت دائم کشور ترکیه را کسب کنند. نمودار زیر نشانگر برترین دانشگاه های کشور ترکیه در سال 2021 بنابر امتیاز جهانی آنها است:

ایرانیان برای ورود به ترکیه نیاز به داشتن ویزا ندارند و تا سه ماه می توانند در این کشور اقامت داشته باشند. منتهی در صورتی که بخواهند در ترکیه کار یا تحصیل کنند لازم است ویزا اخذ کنند چه کمتر از سه ماه چه برای مدت طولانی تر. البته این کشور برای صدور ویزا سختگیر نیست و حتی ویزای همراه نیز برای دانشجو صادر می کند. مدارک مورد نیاز سفارت متعددند اما مهم ترین مدارکی که سفارت ترکیه لازم دارد عبارت هستند از:

ترکیه یکی از کم هزینه ترین مقاصد تحصیلی است خصوصا برای کسانی که بخواهند به زبان ترکی استانبولی تحصیل کنند. متوسط شهریه دانشگاه های ترکیه در سال 2021-2020 برای رشته هایی که به زبان ترکی استانبولی ارائه می شوند سالیانه 240$ تا 750$ (دلار آمریکا) می باشد. در حالی که متوسط شهریه ای که دانشجویان برای تحصیل در ترکیه به زبان انگلیسی باید پرداخت نمایند سالیانه بین 600$ تا 1500$ (دلار آمریکا) می باشد. البته ذکر این نکته ضروری است که کسانی که قصد داشته باشند اقامت خود را در ترکیه تمدید کنند باید شغلی پیدا کنند که لازمه آن تسلط به زبان ترکی استانبولی است. در نمودار ذیل نرخ بیکاری حال حاضر و پیش بینی سال 2021 بیان شده است:

خرید ملک در ترکیه روندی نسبتا ساده ای دارد. افرادی که در ترکیه ملکی خریداری میکنند، می توانند اقامت یکساله خود را تا 5 سال تمدید کنند. جهت اطلاع از شرایط اخذ اقامت توسط خرید ملک در ترکیه جدول زیر تهیه شده:

یکی از عواملی که در باب مهاجرت از طریق کار باید مدنظر قرار داد نرخ بیکاری میباشد. طبق آخرین گزارشی که در سال 2021 اخذ شده است میزان نرخ بیکاری ترکیه 15.1% می باشد. همین میزان نرخ گواهی دال بر نرخ بیکاری بالا در این کشور حتی برای شهروندان می باشد. ارائه نامه کاری یا پیشنهاد کاری از جمله عوامل حائز اهمیت در خصوص مهاجرت از طریق کار می باشد که اشخاص خارجی نباید از آن چشم پوشی کنند. در حال حاضر شانس یافت کار در ترکیه برای متخصصان بیشتر از سایرین است. با این توضیح، شرایط ویزای کار ترکیه در سال 2021 بدین شرح است:

مهاجرت به ترکیه در سال 2021 از قوانین مختص به خود برخوردار می باشد که اشخاص متقاضی می بایست به آگاهی کامل از قوانین مهاجرت به ترکیه نسبت به این امر اقدام داشته باشند. از جمله شرایط مهاجرت به ترکیه عبارتند از:

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله فوق اطلاعاتی در خصوص مهاجرت به کشور ترکیه در سال 2021 ارائه کرده است. البته بهترین طرق مهاجرت از طریق تحصیل در ترکیه می باشد که از دردسر کمتری نیز برخوردار است. مهاجرت به ترکیه ارتباط مستقیمی با بازار کار این کشور در خصوص اخذ اقامت دارد که همان طور که ذکر شد این کشور از نرخ بالای بیکاری نیز برخودار می باشد که نباید از آن چشم پوشی کرد.

متقاضیان مهاجرت به ترکیه در سال 2021 سوالات زیر را مطرح می کنند:

سلام برای مهاجرت به ترکیه شما کدوم اموزشگاه زبان ترکی استانبولی را پیشنهاد می کنید ؟

سلام اگر در ایران میخواین بخونید تفاوت خاصی ندارن و همه تقریبا در یک سطح هستن اما اگر بخواین در ترکیه بخونید از بهترین کالج های این کشور براتون پذیرش میگیریم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت

آدرس: تهران، خیابان ميرداماد، ميدان مادر، خیابان سنجابی، پلاک 20، طبقه 3، واحد 9

تلفن: 91003232-021 ده خط ویژه

چطور به ترکیه مهاجرت کنیم

safiran.soroush.saadat@gmail.com


الو اپلای
» ترکیه
» مهاجرت

مهاجرت به ترکیه در سال های اخیر به دلیل افزایش بحران در منطقه به شدت افزایش پیدا کرده است. افزایش تقاضای مهاجرت به ترکیه از سمت کشورهای همسایه به مانند ایران، عراق، سوریه ، البته افغانستان و … به مراتب بیشتر از سایر کشورها می باشد.

بسیاری از این متقاضیان در پی یافتن زندگی بهتر با اهداف متفاوتی ترکیه را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده اند. اهدافی به مانند: تحصیل در ترکیه ، اخذ شهروندی ترکیه ، ثبت شرکت در ترکیه ، سرمایه گذاری در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه و … .

قدم اول انتخاب روشی است که از طریق آن در نظر دارید مهاجرت به ترکیه را انتخاب کنید. روش هایی به مانند خرید ملک، اجاره ملک، سرمایه گذاری در ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه و … .

چطور به ترکیه مهاجرت کنیم

دومین مرحله ورود به خاک ترکیه می باشد. این مراحل با توجه به نوع مهاجرتی که شما انتخاب کردید ممکن است از 3 روز الی 3 ماه به طول انجامد.در خاک ترکیه وکلا و مشاوران الو اپلای تا انجام صفر تا صد کارها در کنار شما خواهند بود و همچنین در پایان قرارداد از خدمات پشتیبانی موسسه الو اپلای می تواند استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که تمام خدمات موسسه الو اپلای در ارتباط با مهاجرت به ترکیه به صورت پکیج با کمترین هزینه برای شما انجام می شود. تمام مراحل مهاجرت شما در کشور ترکیه توسط وکلای ترک و کارشناسان رسمی دادگستری ترکیه به صورت کاملا قانونی بررسی و سپس انجام می شود.

به دلیل تغییرت متعدد قوانین مهاجرتی ترکیه ما به شما اطمینان می دهیم که تا پایان کار در کنار شما خواهیم بود تا شما و خانواده شما شروع جدیدی را با خیال راحت در کشور ترکیه رقم بزنید.

براساس داده های منتشر شده از سوی مؤسسه آماری ترکیه (TurkStat) تا سال ۲۰۱۹ تعداد ۵۷۷،۴۵۷ نفر به ترکیه مهاجرت کرده اند که این آمار نسبت به سال های گذشته ۲۳.۸٪ افزایش داشته است. این افراد شامل ۴۶۶.۸۹۰ تبعه خارجی و ۱۱۰.۵۶۷ شهروند ترکیه بودند که پس از زندگی در خارج از کشور به کشور خود بازگشتند. تعداد این افراد شامل ۵۲.۷٪ پسر و ۴۷.۳٪ زن بودند.

در بین مهاجران خارجی ، عراقی ها بار دیگر در رده اول قرار گرفتند و ۲۳.۶٪ آنها را افغان ها و سوری ها به ترتیب با ۹.۶٪ و ۴.۴٪ به دست آوردند.

تا سال ۲۰۱۹ ، ۱۱.۹٪ از مهاجران ، که وارد ترکیه شده اند ، در گروه سنی ۲۵-۲۹ سال قرار داشتند. ۱۱.۵٪ دیگر در گروه سنی ۲۰-۲۴ سال و ۱۰.۳٪ بین سنین ۳۰-۳۴ سال بودند.

داده ها نشان می دهد که در میان کلان شهرها استانبول با ۲۰۲۰۰۰ نفر بیشترین آمار پذیرش مهاجرت به ترکیه را داشته است. در مقام دوم پایتخت ترکیه یعنی شهر آنکارا مقصد ۷۱۳۳۷ نفر مهاجر بوده است. ( البته آنکارا را می توان مقصد بسیاری از مهاجرانی دانست که تحصیل در ترکیه را انتخاب کرده اند) و پس از آن شهر مدیترانه آنتالیا قرار دارد که ۳۶.۶۷۴ مهاجر  وارد این شهر شدند.

این در حالی است که در مدت زمان مشابه ۳۲۳.۹۱۸ نفر ترکیه را به مقصد کشورهای خارجی ترک کردند که نسبت به سال قبل ۲۷.۷ درصد افزایش داشته است. داده ها اعلام کردند که از این مهاجران ۵۳.۳ درصد مرد و ۴۶.۷ درصد زن بودند.

مهاجرت به ترکیه در بین همسایگان ترکیه به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. عراقی ها با ۲۰.۶٪ ، پس از آن آذربایجانی ها ۷.۴٪ ، ازبکستانی ها ۷٪ ، ترکمنستان ها ۵.۴٪ و ایرانیان ۴.۹٪ این آمارها را تشکیل می دهد.
با تجزیه و تحلیل توزیع سنی مهاجران ، مشخص شد که ۷/۱۵ درصد آنها در گروه سنی ۲۵-۲۹ و ۲/۱۳ درصد در گروه سنی ۲۰-۲۴ و ۳۰-۳۴ بودند.

طبق آمار رسمی ، ترکیه همچنین میزبان بیشترین تعداد پناهنده – نزدیک به ۴ میلیون نفر در جهان است. تعداد آوارگان سوری که در ماه ژوئیه در این کشور زندگی می کردند بالغ بر ۳.۶۳ میلیون نفر بوده است. البته این درست است که بیشترین آمار را پناهندگان سوری تشکیل می دهند اما تعداد پناهنده های افغانستانی، عراقی، ایرانی نیز در این میان قابل تامل است.

بسته به این که چرا مهاجرت به ترکیه را انتخاب کرده باشید و همچنین مدت زمانی که قصد  اقامت در ترکیه را دارید ممکن است به ویزا و مجوزهای مختلفی احتیاج داشته باشید. مثلا برخی ممکن است از مهاجرت به ترکیه قصد اخذ شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک را داشته باشند و یا برخی با هدف اخذ اقامت توریستی این کشور را انتخاب می کنند.

مهم نیست که اهل کجا باشید یا چرا به ترکیه آمده اید، در مرحله اول به یک گذرنامه معتبر از کشور مبدا خود نیاز دارید. گذرنامه شما باید حداقل ۹۰ روز از اعتبارش باقی مانده باشد. حتی در صورتی که گذرنامه شما ۶ ماه از اعتبارش مانده باشد به شما توصیه می کنیم که قبل از سفر خود  به ترکیه نسبت به تمدید آن اقدام کنید و سپس به ترکیه سفر کنید.

نیاز به ویزای ترکیه به کشور مبدا شما و طول و دلایل سفر شما بستگی دارد. بسیاری از کشورها قراردادهای معافیت ویزا را امضا کرده اند که به شهروندان آنها اجازه می دهد تا حداکثر ۳ ماه بدون ویزا به ترکیه سفر کنند.

برخی از ملیت هایی که از لحاظ روادید معاف نیستند ، ممکن است در هنگام ورود به ترکیه ویزا دریافت کنند (البته هزینه نقدی به آنها تعلق می گیرد). برای داشتن لیستی از این کشورها و مدت اقامت مجاز آنها ، با وزارت امور خارجه ترکیه تماس بگیرید. وزارت امور خارجه ترکیه همچنین مبلغ هزینه را در وب سایت خود فهرست و بروزرسانی می کند.

قبل از عزیمت به ترکیه ، از تمام اسناد و مدارک مورد نیاز خود اطمینان حاصل کنید. اگر برای زندگی در ترکیه ، کار در ترکیه یا تحصیل در ترکیه به این کشور سفر کرده باشید، به مجوزهای خاصی نیاز دارید. راهنمای اصلی در طی فرایند در سطور زیر ذکر شده است:

برای دریافت ویزای ترکیه باید از سفارت ترکیه یا کنسولگری ترکیه در کشور خود اقدامات لازم را انجام دهید. قبل از عزیمت به ترکیه این کار را به خوبی انجام دهید. ممکن است مقامات ترکیه چندین ماه طول بکشد تا درخواست شما را پردازش کنند. اگر سؤالی دارید که به کدام  نوع از ویزا نیاز دارید ، از مسئولان سفارت بپرسید. رفع اشتباه با مقامات مهاجرت ترکیه خوشایند نخواهد بود.

اگر تصمیم دارید که در ترکیه زندگی کنید نیاز به اخذ اجازه اقامت در ترکیه از طریق اجاره ملک و یا خرید خانه دارید و اگر مشغول کار هستید به یک اجازه اقامت و اجازه کار در ترکیه نیاز دارید. برای اخذ اجازه اقامت ترکیه و همچنین اخذ اجازه کار در ترکیه بهتر است از سفارت ترکیه یا کنسولگری ترکیه در کشور خودتان اقدام کنید.

یکی از روش هایی که بیشتر از همه موارد در بین ایرانیان ترجیح داده می شود مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک می باشد. در این مورد بحث اقامت در ترکیه مطرح می شود. شما می توانید ملکی را حداقل به ارزش ۱۵۰ هزار لیر خریداری کنید و از این طریق می توانید اقدام به اخذ اقامت ترکیه برای خود و خانواده خود کنید. البته باید در نظر داشته باشید که قیمت خرید ملک در ترکیه با تغییر شهر مورد درخواست شما تغییر می کند.

مثلا حداقل مبلغ خرید ملک در استانبول ۲۰۰ هزار لیر می باشد که با این مبلغ شما می توانید در محله های اطراف استانبول به مانند بیلیک دوزو، است یورت، ساری یر و … اقدام به خرید خانه کنید. با این روش می توانید برای خود و اعضای خانواده خود اقامت ترکیه را اخذ کنید.

مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک ۲۵۰ هزار دلاری نیز از راه هایی است که در طی ماه های گذشته از سمت ایرانیان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در این روش شما می بایستی ملک یا مجموعه ای از املاک چه تجاری و چه مسکونی به ارزش حداقل ۲۵۰ هزار دلار کانادا خریداری کنید.

در این صورت شما می توانید برای خودتان، همسر و غرزندان زیر ۱۸ سال خود درخواست اخذ شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک به ارزش ۲۵۰ هزار دلار را بدهید. در این روش شما از تمام حق و حقوق شهروندی ترکیه بهره مند می شوید. بین ۳ تا ۶ ماه زمان لازم می باشد که پاسپورت ترکیه شما صادر شود.

در صورتی که قصد مهاجرت به ترکیه از این روش را دارید شما در مرحله اول نیاز به به توافق رسیدن به یک کارفرمای ترک را دارید که برای شما اجازه کار در ترکیه را اخذ کند. عموما برای اخذ ویزای کار شما با در دست داشتن مدارک و همچنین دعوت به کا کارفرما می بایستی از سفارت و یا کنسولگری ترکیه از کشور مبدا خودتان اقدام کنید.

برای ثبت شرکت در ترکیه شما باید در زمانی که برای این امر درخواست می دهید باید در خاک ترکیه حضور داشته باشید. مدارکی به مانند گذرنامه، ترجمه صفحه اول شناسنامه، اساسنامه شرکت، مشخص کردن حداقل ۳ اسم ۳ سیلابی برای نام شرکت و … برای ثبت شرکت در ترکیه لزامی می باشد. پروسه ثبت شرکت در ترکیه بین ۳ تا ۵ روز زمان می برد ، عموما هزینه ای در حدود ۲۵۰۰ دلار لازم می باشد.

در مهاجرت به ترکیه با روش تحصیلی شما نیاز به اخذ پذیرش از دانشگاه های ترکیه را دارید. دانشگاه های دولتی ترکیه و همچنین دانشگاه های خصوصی ترکیه هر ساله اقدام به ثبت نام دانشجویان بین المللی در ترکیه می نمایند.

با توجه به مقطع تحصیلی در ترکیه و رشته تحصیلی مدارکی که باید به دانشگاها برای تحصیل در ترکیه ارایه کنید با یکدیگر بسیار متفاوت می باشد. برای اخذ ویزای تحصیلی ترکیه هم از از سفارت و یا کنسولگری ترکیه از کشور مبدا خودتان می توانید اقدام کنید و هم از خود ترکیه.

در این روش مهاجرت به ترکیه شما بعد از ازدواج با شهروند ترک می توانید اقدام به اخذ اقامت در ترکیه نمایید. در نظر داشته باشید که برای اخذ شهروندی ترکیه از طریق ازدواج حداقل باید از زمان ثبت ازدواج در ترکیه ۳ سال گذشته باشد که بتوانید اقدامات لازم را انجام دهید. در این روش به چند نکته باید توجه داشته باشید که در زیر به آنها اشاره شده است:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چطور به ترکیه مهاجرت کنیم


نظرها

با سلام
من کارشناس ارشد زبان انگلیسی با ۱۰ سال سابقه تدریس و همسرم مکانیک خودرو هستن که مدرک تحصیلی ندارن ولی کارفرما با سابقه بیمه هستن.بهترین راه مهاجرت به ترکیه برای ما چیه و حدودا چقدر هزینه باید کنیم؟ یه پسر ۲۰ ماهه هم داریم
با سپاس از شما

سلام
خرید ملک برای دریافت اقامت یا شهروندی می تونه از گزینه های مطمن برای مهاجرت به ترکیه برای شما باشه.

میخواستم ویزای ترکیه بگیرم

سلام
ایرانیان برای ورود به ترکیه نیاز به ویزا ندارند مگر اینکه در نظر داشته باشید اقامت یکساله بگیرید.

سلام
برای ورود به ترکیه ویزا نیازی نیست مگر اینکه بخواهید اقدام برای اقامت یکساله داشته باشید.

ضمن عرض سلام و خسته نباشید
اینجانب متاهل و دارای مدرک مهندسی عمران میباشم و تسلت کامل به زبان انگلیسی دارم
بنده یه واحد خانه در استانبول منطقه اسنیورت خریداری کرده ام به ارزش 150 هزار لیر ولی به دلیل بیماری منفور کرونا تنوانستم به ترکیه سفر کنم فعلا در ایران هستم میخواستم بدونم اگر برم ترکیه و درخواست اقامت کنم با دارا بودن این ملک و زندگی در ترکیه میتوانم ویزای کاری بگیرم ؟ من هم مدرک فنی حرفه ای بین المللی کولر گازی و اسپلیت دارم هم مدرک فنی حرفه ای طراحی نقشه ساختمان و نقشه کشی از طرفی کارشناسی عمران دارم و به زبان انگلیسی تسلت کامل دارم ممنون میشم راهنممایی کنید منو

سلام
پروسه اقامت جدای از ویزای کار می باشد به همین دلیل برای درخواست ویزای کار شما باید یک پروسه جدا در نظر بگیرید.

سلام
پروسه دریافت ویزای کار جدا از پروسه خرید ملک هست . باید پروسه اخذ ویزای کار را دنبال کنید.

شرایط ورود به دانشگاه های ترکیه بدون کنکور چیست؟

سلام
بستگی به رشتتون داره برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02188884645 تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره رایگان، این فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان الو اپلای در
سریعترین زمان، با شما تماس بگیرند

آدرس: تهران, میدان ونک, خیابان گاندی جنوبی, خیابان بیست و پنجم پلاک
۲۴
طبقه
2

از 8 الی 21

الو اپلای با هدف ارائه خدمات مهاجرتی و اقامتی برای
ایرانیان در کشور ترکیه آغاز به فعالیت نموده است و در زمینه اقامت در
ترکیه, تحصیل در
ترکیه, سرمایه
گذاری در ترکیه, خرید
ملک در ترکیه, ثبت
شرکت در ترکیه, برگزاری
مراسم عروسی در ترکیه, مهاجرت
به ترکیه و اخذ
شهروندی ترکیه فعال می باشد.

یکی از مقاصد مهاجرتی مهم ایرانیان، کشور ترکیه می باشد و آشنایی متقاضیان ایرانی با روشهای مهاجرت به ترکیه از اهمیت بسزایی برخوردار است. روش های مهاجرت به ترکیه شامل مهاجرت از طریق کار، تحصیل، توریسم، خرید ملک، ازدواج، ثبت شرکت و پناهندگی می باشد و متقاضیان با توجه به شرایط و هدف مهاجرتی خود می توانند متقاضی یکی از این روشهای مهاجرتی شده و فرآیند اخذ ویزای خود را پیگیری نمایند.

کشور ترکیه یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه به شمار می رود که در دهه های اخیر به لحاظ پیشرفتهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کانون توجه مهاجران ایرانی قرار گرفته است. همه ساله تعداد زیادی از ایرانیان با اهداف مختلف تحصیلی، کاری، گردشگری، بیزینس و سرمایه گذاری و غیره به این کشور مهاجرت می کنند.. ما در این مقاله به صورت جامعی روشهای مهاجرت به ترکیه را بررسی می کنیم. اگر چنانچه برای اخذ ویزای ترکیه مصمم هستید، جهت تسهیل فرایند اخذ ویزای مربوطه می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

مطابق قانون جدید مهاجرتی کشور ترکیه که در سال 2018 اعلام شد، شهروندان خارجی صاحب ملک در ترکیه می توانند متقاضی دریافت ویزای اقامت ترکیه باشند. اعتبار ویزای اقامت ترکیه از طریق خرید ملک در حدود 1 سال و به نوعی اقامت موقتی ترکیه محسوب می شود. همچنین امکان تمدید این نوع ویزای اقامت برای متقاضیان ایرانی امکانپذیر است. به هنگام درخواست ویزا، تحویل کپی سند ملک (Tapu) و نیز مدرک تمکن مالی متقاضی به اداره مهاجرت ترکیه یا Gӧç Idaresi الزامی است. از امتیازات این روش مهاجرتی به ترکیه، تبدیل اقامت موقتی به اقامت دائمی ترکیه پس از گذشت 8 سال می باشد.

از دیگر حقوق و مزایای این نوع ویزای اقامت ترکیه می توان به اقامت همراه خانواده، بهره مندی از خدمات رایگان دولتی، اخذ شماره مالیاتی جهت شروع کسب و کار، افتتاح حساب بانکی در بانکهای ترکیه، انجام سرمایه گذاری در هر پروژه ای بدون هیچ محدودیتی، مسافرت خارجی معاف از ویزا اشاره نمود. متقاضیان پس از گذشت 5 سال از اقامت دائمی خود به راحتی می توانند درخواست تابعیت ترکیه را داده و پاسپورت این کشور را اخذ نمایند. بر این اساس، فرآیند مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک به صورت مدل زیر می باشد:

چطور به ترکیه مهاجرت کنیم

یکی از آسانترین روشهای مهاجرت به ترکیه، مهاجرت تحصیلی به کشور ترکیه می باشد. در سالهای اخیر، کشور ترکیه با ارتقای کیفیت آموزش عالی خود توانسته است به مقصد تحصیلی مهمی برای دانشجویان ایرانی تبدیل شود. درحال حاضر، 166 موسسه آموزش عالی در ترکیه فعال می باشد که از این تعداد، 104 دانشگاه از نوع دولتی Devlet Universiteleri  و 62 دانشگاه خصوصی یا ӧzel Universiteleri میباشد. روش مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل با فرآیند پذیرش تحصیلی از دانشگاههای ترکیه شروع شده و با  اخذ ویزای اقامت دانشجویی ترکیه به اتمام می رسد.

 از شرایط  پذیرش تحصیلی دانشجویان ایرانی در کشور ترکیه، شرکت داوطلبان در آزمون ورودی (YӧS) و اخذ نامه پذیرش از دانشگاه مربوطه می باشد. پس از اخذ نامه پذیرش، داوطلبان مجاز به درخواست ویزای تحصیلی ترکیهrenci Izinleri ğӧ می باشند. مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی کشور ترکیه به شرح جدول زیر می باشد:

✔      اصل پاسپورت و فتوکپی از کلیه صفحات آن با اعتبار بیش از 90 روز

✔      فرم درخواست ویزای تحصیلی ترکیه

✔      دو قطعه عکس پاسپورتی با ابعاد 2×2

✔      اصل و کپی نامه پذیرش از دانشگاه  مربوطه

✔      بیمه سلامت/سوانح معتبر با پوشش بین المللی کامل و حداقل سقف پوشش 30000 EURO

✔      مدرک تمکن مالی کافی جهت اقامت در ترکیه

✔      گواهی عدم سوء سابقه کیفری

ویزای تحصیلی ترکیه، ویزایی با هدف اقامت بیش از 90 روز متقاضیان در ترکیه توسط دولت این کشور صادر می شود. هزینه صدور ویزای تحصیلی کشور ترکیه در سال 2019 درحدود USD 48 می باشد. پس از اخذ ویزای تحصیلی ترکیه و مسافرت به این کشور دانشجویان بایستی در عرض 1 ماه از لحظه ورودشان به ترکیه، گزارش اقامت خود را در اداره روابط خارجه پلیس ترکیه ثبت نموده و نسبت به اخذ اقامت دانشجویی خود اقدام نمایند.

ویزای کار ترکیه یا çalishma Izini  از ویزاهای پر متقاضی ترکیه می باشد که یکی از بهترین روشهای مهاجرت به ترکیه محسوب می شود. شرط کاریابی و انجام کار در ترکیه اخذ ویزای کار و اقامت ترکیه می باشد. کلیه شهروندان خارجی که مایل به کار در  کشور ترکیه می باشند می توانند قبل از کار در ترکیه، ویزای کار این کشور را اخذ نمایند. بنا به قوانین کار ترکیه، استخدام کارگر خارجی بدون ویزای کار غیرقانونی است. برای مهاجرت به ترکیه و اخذ ویزای کار 2 گزینه پیش روی متقاضیان کار در این کشور قرار دارد که به اقامت کارگران خارجی بستگی دارد:

•         گزینه اول: دارندگان ویزای اقامت معتبر به جز ویزای اقامت دانشجویی، صلاحیت ارائه درخواست مستقیم ویزای کار را به وزارت کار و تامین اجتماعی ترکیه دارند.

•         گزینه دوم: ویژه متقاضیان بدون اقامت معتبر می باشد که درخواست خود را می توانند در کنسولگری ترکیه در کشورشان ثبت نمایند.

بنابرین شرط صدور ویزای کار ترکیه، برخورداری از مجوز اقامت معتبر می باشد. هزینه صدور ویزای کار ترکیه برای هر متقاضی حدود  USD 390,00و هزینه صدور ویزای اقامت ترکیه USD 250,000 می باشد. ویزای کار ترکیه بسته به مدت قرارداد شما ممکن است تا حداکثر 1 سال صادر شود و امکان تمدید آن نیز وجود دارد.

کشور ترکیه یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کل دنیا می باشد و همه ساله ایرانیان مشتاق زیادی برای بازدید از جاذبه های طبیعی و فرهنگی ترکیه وارد این کشور زیبا می شوند. تقریبا می توان به جرات گفت که تمامی شهرهای ترکیه پتانسیل جذب گردشگران خارجی را دارند و این شرایط مرهون وجود فرهنگ و تاریخ غنی و نیز موقعیت طبیعی و جغرافیای جالب کشور ترکیه است. از بهترین شهرهای ترکیه جهت گردشگری می توان به آنکارا، ادیرنه، بورسا، استانبول، آنتالیا و ازمیر اشاره کرد.

متقاضیان مهاجرت به ترکیه از طریق توریسم و گردشگری، نیازمند اخذ ویزای الکترونیک موسوم به e-Visa ترکیه می باشند. ویزای توریستی ترکیه یا همان e-Visa جهت مسافرت و اقامت تا 90 روز برای متقاضیان گردشگری یا بیزینس صادر می شود. لازم به ذکر است که این نوع ویزا به صورت الکترونیکی صادر شده و متقاضیان سفر به ترکیه هیچ گونه مدرکی را دریافت نخواهند کرد. مدرک تایید به طور الکترونیکی (از طریق ایمیل) به متقاضیان صادر خواهد شد. شرایط و مدارک ویزای توریستی ترکیه را در جدول زیر همراه شما مرور می کنیم:

مرحله 1- درخواست ویزای توریستی ترکیه :

✔      تکمیل فرم درخواست  Turkey E-Visa Application Form و ذخیره و آپلود آن به همراه اسکن مدارک لازم ( عکس بیومتریک، پاسپورت معتبر،  رزرو بلیط هواپیما،مدرک تمکن مالی ، بیمه مسافرت) با فشار دکمه Start Your Order  از سایت  www.konsolosluk.gov.tr .

مرحله 2- اعتبار ویزا

✔       e-Visaاز زمان صدورش به مدت 180 روز معتبر است و امکان ورود متعدد با اقامت 90 روزه در ترکیه را فراهم می نماید.

مرحله 3- زمان و هزینه رسیدگی به درخواست

✔      مدت زمان رسیدگی به درخواست ویزا 24 ساعت و هزینه صدور ویزا 20 لیر می باشد

یکی از آسانترین روشهای مهاجرت به ترکیه، مهاجرت از طریق ازدواج می باشد که طرفداران مخصوص به خود دارد. شهروندان کشورهای خارجی ممکن است از طریق ازدواج با شهروند ترک متقاضی ویزای اقامت ترکیه شوند و از این طریق اقامت دائمی خود را در ترکیه بدست آورند. ویزای مخصوص این متقاضیان در واقع همان ویزای اقامت خانواده Aile Ikamet Izini می باشد که اخذ آن از طریق ثبت نام در اداره ثبت احوال شهری میسر می باشد.

شرط اخذ اقامت ترکیه از طریق ازدواج یا همان ویزای اقامت خانواده (FRP) وجود اسپانسر ترکیه ای می باشد. در روش مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج اسپانسر متقاضی همسر یا شوهر تبعه ترکیه اوست. همچنین جهت اخذ این نوع ویزا ارائه مدارک لازم همانند سند ازدواج محضری، پاسپورت معتبر، گواهی عدم سوء سابقه کیفری و مدرک اثبات تمکن مالی متقاضی در کشور ترکیه ضروری می باشد. حداکثر مدت اعتبار ویزای اقامت خانواده حداقل 3 سال و هزینه صدور این نوع ویزای مهاجرتی ترکیه در حدود 72  لیره می باشد.

ویزای اقامت خانواده علاوه بر همسر، فرزندان و وابستگان درجه یک متقاضی را نیز شامل می شود. این نوع ویزا در حقیقت یکی از آسانترین راههای اخذ اقامت ترکیه است. متقاضیان پس از چند سال اقامت در کشور ترکیه حتی می توانند از این طریق تابعیت کشور ترکیه را اخذ نموده و از مزایای پاسپورت ترکیه بهره مند شوند.

یکی از سریعترین روشهای مهاجرت به ترکیه، مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت می باشد. در ابتداء، سرمایه گذاران و کارآفرین ایرانی می بایست از مقررات مربوط به ثبت شرکت، ساختار شرکتها و شرایط و مدارک لازم جهت ثبت شرکت در کشور ترکیه اطلاع داشته باشند. همچنین، متقاضیان بایستی مفهوم اقامت ترکیه Tϋrkiye Ikameti و از نحوه اخذ آن نیز مطلع باشند.

ویزای متقاضیان مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت با عنوان ویزای اقامت تجاریBakanliği   Ticaret از نوع اقامت موقتی ترکیه بوده و مدت اعتبار آن 1 سال میباشد. انجام ثبت شرکت در ترکیه و اخذ ویزای اقامت تجاری این کشور منوط به تحویل مدارک زیر می باشد:

•         4 قطعه کپی و اصل اساسنامه شرکت با امضای موسسان قبل از ثبت در دفترخانه اسناد رسمی

•         2 کپی از پاسپورت متقاضیان به ازای هر سهامدار حقیقی

•         گواهی فعالیت شرکت حقوقی به ازای هر سهامدار حقوقی

•         4 قطعه عکس رنگی پاسپورتی با ابعاد 4×3

•         ارائه پلان تجاری یا Business Plan

•         1 قطعه کپی از مدارک هویتی محضری مدیران شرکت

چطور به ترکیه مهاجرت کنیم

•         2 قطعه کپی از اظهارنامه امضاء محضری

•         تعیین تیم مدیریت و ارائه آدرس دفتر شرکت در کشورترکیه

•         اخذ شماره مالیاتی VAT

در واقع، مهاجرت از طریق پناهندگی به کشور ترکیه پدیده ای است که عمدتا مولود جنگ داخلی در کشور سوریه می باشد. از فوریه سال 2016، کشور ترکیه از 2688686 پناهجوی رسمی و ثبت شده در این کشور میزبانی می کند که آمار قابل ملاحظه ای است. در حدود 30% از این پناهجویان نیز در کمپ های دولتی نزدیک مرز ترکیه اسکان داده شده اند. هم اکنون ترکیه به وطن پناهجویان سوری تبدیل شده است و دولت ترکیه از طریق سازمان امداد ترکیه (AFAD) به بیش از 13 میلیون سوری کمک مالی می نماید.

یه خاطر همین وضعیت تاسف بار پناهندگان در ترکیه، نخست وزیر ترکیه آقای رجب طیب اردوغان در مصاحبه ای در سال 2017 بیان کردند که ترکیه دیگر قادر به قبول پناهنده ای نیست. نخستین مسئله نیز درباره مسئله پناهندگی، بار سنگین مالی این قضیه بر دوش دولت ترکیه است که سبب اتخاذ سیاست درهای بسته میشود. بر اساس قوانین مهاجرتی ترکیه، درخواست ثبت نام پناهجو در ترکیه در اداره مهاجرت ترکیه ثبت و رسیدگی می شود. با توجه به وجود مشکلاتی همانند بلاتکلیفی متقاضیان، امکان رد درخواست، خطرات جانی و مالی به هیچ وجه روش مهاجرت به ترکیه از طریق پناهندگی توصیه نمی شود.

پس از اطلاع از روشهای مهاجرت به کشور ترکیه و قبل از مهاجرت به ترکیه، متقاضیان باید اطلاعات کاملی در خصوص شرایط و مدارک مهاجرت به ترکیه داشته باشند. مهاجرت به ترکیه و نیز اخذ ویزای این کشور بستگی به شرایط و هدف متقاضی از سفر به ترکیه دارد. با این وجود در برخی موارد ممکن است بدلیل عدم اطلاع متقاضیان و یا ارائه اطلاعات و مدارک ناقص، درخواست صدور ویزای متقاضیان با مشکل مواجه شود. این امر دقت و حوصله زیاد متقاضیان را می طلبد.

فرآیند مهاجرت به ترکیه شامل اطلاع از پروسه مهاجرت، تکمیل درخواست ویزا، آماده سازی مدارک لازم و تحویل آن به سفارت یا اداره مهاجرت ترکیه می باشد. اگر شما نیز خواستار مهاجرت به کشور ترکیه و اقامت در این کشور می باشید، جهت اطلاع از آخرین قوانین و شرایط مهاجرت به ترکیه و نیز ارزیابی شرایط مهاجرتی خود، می توانید از مشاوره های وکلا و کارشناسان حرفه ای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

بزرگترین راز موفقیت ما بهره مندی از تخصص افراد یا گروه در زمینه ی مشخص مهاجرتیست و همچنین ضمانتی که به متقاضی داده میشود که در صورت عدم موفقیت در اخذ روادید یا اقامت کل مبلغ قرارداد عودت میگردد که این امر باعث گردیده بالای نود درصد از پرونده های این مجموعه با موفقیت به پایان برسند.

طراحی سایت و سئو سایت : آوینا پرداز

مهاجرت به ترکیه ، اخذ اقامت و تابیعت ترکیه و طرق مختلف اخذ ویزای ترکیه در این نوشتار مورد بررسی قرار گرفته است. ترکیه با جمعیت 80 میلیونی و نزدیکی به ایران مورد توجه بسیاری از متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور قرار گرفته است. هزینه های کمتر زندگی در ترکیه به نسبت سایر کشورها یکی از علل تعداد بالای متقاضی مهاجرت به این کشور است. برای مهاجرت به ترکیه از شش راه معمول می توان استفاده کرد که در این نوشتار به بررسی آن ها می پردازیم. ترکیه کشوری در شمال غربی ایران که پایتخت آن آنکارا و بزرگترین شهر آن استانبول می باشد، زبان اکثر مردم این کشور ترکی بوده و در بخشی از مناطق به زبان کردی و عربی نیز تکلم می شود. موسسه ملک پور با 15 سال سابقه در امر مهاجرت و مشاوره در تمام مراحل مهاجرت به ترکیه در کنار شما خواهد بود و مشاوران ما آمادگی ارائه مشاوره به شما در زمینه اخذ اقامت و تابعیت ترکیه هستند.

شما می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان شرایط و اطلاعات تماس خود را وارد کرده تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و شرایط شما را برای مهاجرت بررسی کنند.

در فایل زیر جناب آقای ملک پور مدیریت محترم موسسه از رازهای یک مهاجرت موفق پرده برداری کرده اند. شما را به دیدن این ویدئو دعوت می نماییم :

قانون شهروندی ترکیه در سال 1964 تصویب شده است.

تابعیت دوگانه در ترکیه : تابعیت دوگانه در قانون شهروندی ترکیه شناخته شده است و اشخاص می تواند علاوه بر تابعیت ترکیه تابعیت کشور دیگری را کسب کنند.

چطور به ترکیه مهاجرت کنیم

از دست دادن تابعیت ترکیه: از دست دادن تابعیت ترکیه و تابعیت از طریق خوگیری تحت کنترل اداره آمار ترکیه انجام می پذیرد.

از دست دادن تابعیت ترکیه به صورت دواطلبانه : این امر امکان پذیر است.

از دست دادن تابعیت ترکیه به صورت اجباری: اگر شخص در فعالیت های که امنیت اجتماعی و ملی ترکیه را به خطر بیندازد، حضور داشته باشد طبق قانون تابیعت او را می توان لغو کرد.

تابعیت ترکیه از طریق خوگیری و آمیختگی :

فایل ویدئویی موسسه حقوقی ملک پور در مورد روشهای مهاجرت

فایل صوتی موسسه حقوقی ملک پور در مورد روشهای مهاجرت

فایل صوتی موسسه حقوقی ملک پور در مورد نا امیدی در مهاجرت

فایل صوتی پر از انرژی مثبت موسسه حقوقی ملک پور ( بدون محدودیت limitless )

قانون اهدای تابعیت در ترکیه براساس خون می باشد و تولد در خاک ترکیه به معنای اخذ تابعیت ترکیه نیست. اما اگر والدین شخص وضعیت مشخصی نداشته باشند می توان برای تابعیت ترکیه اقدام کرد. همچنین اگر یکی از والدین شخص شهروند ترکیه باشد ، صرف نظر از محل تولد ، به فرزند تابعیت ترکیه اهدا می شود.

قوانین تولد ترکیه در سال 2009 نیز تغییراتی داشت و اما کلیت قانون همان اهدای تابعیت از طریق خون باقی ماند.

مقاله مرتبط

سن ازدواج در ترکیه 18 سال تمام می باشد و فرد 17 ساله چه پسر و چه دختر باید با اجازه والدین یا قیم قانونی خود ازدواج نماید و در صورتیکه دختر و پشر 16 ساله بخواهند ازدواج کنند باید علاوه بر اجازه والدین یا قیم قانونی از دادگاه اجازه داشته باشند. در قانون ازدواج در ترکیه ، ازدواج با یک کودک زیر سن مجاز ازدواج ، کودک آزاری محسوب شده و مجازاتی از قبیل زندان دارد.

علاوه بر سن ازدواج شرایط دیگری نیز برای ازدواج در ترکیه وجود دارد.مثلا کسانی که می توانند ازدواج نمایند که از نظر ذهنی نیز ظرفیت لازم را داشته باشند. در قانون ترکیه چند همسری ممنوع بوده و جرم محسوب میشود و باید قبل از ازدواج دوم ،ازدواج اول را به پایان برسانند.ازدواج بین اقوام نزدیک نیز ممنوع است مثل ازدواج خواهر و برادر ازدواج با دایی ها،عموها و…

بانوانی که ازدواج قبلی داشته اند باید بعد از طلاق 300 روز از انقطاع ازدواج پیشین آنها گذشته باشد.

مقاله مرتبط

تمام خارجیانی که قصد کار در ترکیه را دارند قبل از استخدام در ترکیه به اجازه کار نیاز دارند. این امر کاملا غیر قانونی است که یک کارفرمای ترک یک شخص خارجی را بدون اجازه کار استخدام کند. دو راه معمول برای کار در ترکیه وابسته به نوع اقامت وجود دارد.

مدارک لازم برای مهاجرت به ترکیه و اخذ اقامت و اخذ اجازه کار در ترکیه

مدارک لازم برای اخذ اجازه کار در ترکیه

⭐️ محصولی ویدئویی بی سابقه برای مشتاقان پیدا کردن کار در خارج از کشور ⭐️


شما با تهیه و تماشای این محصول ویدئویی می توانید به تنهایی ( بدون کمک وکیل مهاجرت ) در خارج از کشور کار پیدا کرده و برای اخذ اقامت خود اقدام نمایید.


تحصیل در ترکیه با توجه به هزینه پایین آن مورد توجه بسیای از متقاضیان تحصیل قرار گرفته است. بنابر آمار 54 هزار دانشجو خارجی در ترکیه تحصیل می کنند. تحصیل در ترکیه در تمامی مقاطع امکان پذیر است و راه های زیر برای مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل وجود دارد.

54 هزار دانشجو بین المللی که در ترکیه تحصیل می کنند از 93 کشور مختلف می باشند. بزرگترین دانشگاه های ترکیه به شرح زیر هستند

اخذ ویزای تحصیلی در داخل ترکیه امکان پذیر نیست و حتما باید در ابتدا پذیرش دانشگاه را کسب کرد و بعد از به نزدیک ترین کنسولگری ترکیه مراجعه کرد و از طریق نامه پذیرش و فرم درخواست ویزا برای ویزای تحصیلی اقدام کرد. پروسه صدور ویزا معمولا 8 هفته به طول می انجامد و مهر ویزای تحصیلی در پاسپورت شما گذاشته می شود. ویزای تحصیلی ترکیه تا زمانی که شما در موسسات آموزشی ثبت نام داشته باشید امکان پذیر است.

سرمایه گذاری درترکیه برای اخذ شهروندی ، شرایط  والزامات آن در این مقاله مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است . بر اساس تصمیم دولت ترکیه در اویل سال گذشته چندین روش برای کسب تابعیت ترک از طریق سرمایه گذاری درترکیه وجود دارد:

الزامات و روش های اجرایی برای سرمایه گذاری درترکیه

برخی از مدارک لازم برای تهیه پرونده درخواست اقامت:

.

آیا می دانستید که با 150 هزار دلار نیز می توانید برای اخذ اقامت و پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک اقدام کنید؟ توضیحات بیشتر را از جناب آقای ملک پور مدیریت موسسه MIE ببینید و بشنوید :

مقاله مرتبط

مقاله مرتبط

ترکیه دارای بیشترین تعداد پناهندگان می باشد که اکثر ان ها از جنگ سوریه فرار کرده و به ترکیه پناه آوردند. جمهوری ترکیه عضو قرارداد پناهندگان 1951 و پروتکل 1967 است. در ماه آوریل سال 2013، نخستین قانون پناهندگی ترکیه، قانون خارجی و حفاظت بین المللی، توسط پارلمان تأیید شد و در تاریخ 11 آوریل 2014 به اجرا در آمد. این قانون ستون های اصلی سیستم پناهندگی ملی ترکیه را تشکیل می دهد و اداره کل امور مدیریت مهاجرت (DGMM) به عنوان نهاد اصلی مسئول سیاست گذاری و رسیدگی برای همه خارجیان در ترکیه است. ترکیه همچنین مقررات موقت موقت در 22 اکتوبر 2014 را تصویب کرد که حقوق و تعهدات همراه با رویه هایی را برای کسانی که به طور موقت در ترکیه اعطا می شوند، تعیین می کند.

چطور به ترکیه مهاجرت کنیم

با توجه به سختی ها که در راه پناهندگی وجود دارد موسسه ملک پور این راه را برای مهاجرت به ترکیه پیشنهاد نمی کند. بنابر آمار بیشتر از 92 درصد افرادی که برای پناهندگی اقدام می کند امکان مهاجرت از راه های مناسب را دارند اما از شرایط آن آگاه نیستند.

آیا پناهندگی کار درستی است یا اشتباه است؟ پناهندگی به عنوان یک روش مهاجرت مورد قبول است یا اشتباه است؟ پناهنده شدن یعنی چه؟ پناهندگی اجتماعی یا پناهنده سیاسی چه فرقی با هم دارند؟ چرا موسسه ملک پور در خصوص پناهندگی هیچ وقت خدماتی ارائه نکرد؟ چرا این روش پر از ریسک است؟ آثار پناهندگی برای فرد پناهنده چیست؟ قوانین پناهندگی در خارج از کشور چیست؟ قوانین پناهندگی کنوانسیون ژنو کدام است؟ مشکلات پناهندگی برای افرادی که پناهنده می شوند چیست؟ آیا اخباری که درباره پناهندگی وجود دارد واقعی است؟ واقعیت های پناهندگی در خارج از کشور چیست؟

بدون شک ، یکی از مهمترین پارامترهایی که متقاضیان مهاجرت به ترکیه می بایست پیش از اقدام از آن آگاهی داشته باشند، هزینه زندگی در این کشور می باشد. از آنجایی که در سال اخیر اقتصاد کشور ترکیه دچار بحران شده است، لذا وضعیت کلی اقتصادی و قدرت خرید مردم در ترکیه اخیرا کمتر شده است. اما اگر بخواهیم آمار کلی از وضعیت هزینه های زندگی در ترکیه خدمت شما ارائه کنیم باید گفت که :

همچنین مطابق گزارش های سایت numbeo :

هزینه زندگی در استانبول ( پایتخت ) ترکیه برای یک خانواده 4 نفره حدودا 1550 دلار ( ‌10 هزار و 500 لیر ترکیه ) می باشد.

هزینه زندگی در استانبول ترکیه حدودا 450 دلار (‌معادل 3000 لیر ترکیه ) می باشد.

مطابق شاخص سایت نامبئو در رنکینگ مهمترین شهرهای جهان استانبول ترکیه در جایگاه 380 ام در بین 489 کشور می باشد.

در ادامه جدولی از ریز هزینه های اقلام مورد نیاز زندگی در ترکیه ارائه گردیده است :

در ادامه نمودار نرخ تورم در کشور ترکیه را مشاهده می نمایید که نوسانات خاص خود را دارد :

در نمودار زیر نیز می توانید توزیع هزینه های خانوار را بر اساس مدل دایره ای بصورت تفکیک شده ملاحظه نمایید :

مقاله مرتبط

مقاله مرتبط

✅ از چه راههایی می توان به ترکیه مهاجرت کرد؟

مهاجرت به ترکیه نیز از طرق مختلف تحصیلی، کاری، سرمایه‌گذاری و ازدواج انجام می‌شود.


✅ بهترین روش و آسان ترین روش برای مهاجرت به ترکیه چیست؟

بهترین و آسان‌ترین روش بسته به شرایط اختصاصی شما می‌تواند مهاجرت تحصیلی یا سرمایه‌گذاری و یا حتی کاری باشد.


✅ هزینه مهاجرت به ترکیه چقدر است؟

هزینه مهاجرت به ترکیه کاملاً وابسته به این است که شما از چه طریقی مهاجرت کنید و چه نوعی از زندگی را داشته باشید. در این زمینه با کارشناسان و مشاوران صحبت کنید.


✅ مزایا و معایب مهاجرت به ترکیه چیست؟

از مزایای آن نزدیکی به اروپا و دانشگاه‌ها و بازار کاری اروپاست و از معایب آن عدم ثبات شاخص‌های اقتصادی و اجتماعی نسبت به اروپا می‌باشد.


✅ شرایط برای مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری چگونه است؟

روش‌های گوناگونی مثل خرید ملک، سپرده‌گذاری در بانک یا دریافت اوراق قرضه در دسته بندی سرمایه گذاری در ترکیه جای می گیرد.


✅ شرایط مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک چگونه است؟

با حداقل سرمایه گذاری 250 هزار دلار می‌توانید در پروژه‌های املاک ترکیه فعالیت کنید تا موفق به اخذ اقامت و نهایتا تابعیت ترکیه گردید.


✅ پس از چه مدت می توانم به اقامت دائم ترکیه برسم؟

بعد از 8 سال اقامت ( ‌کار و زندگی ) در ترکیه می‌توانید درخواست اقامت دائم بدهید.


✅ شرایط مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل چگونه است؟

باید نخست از دانشگاه‌های ترکیه پذیرش بگیرید تا اقامت موقت تحصیلی دریافت کنید. مهاجرت دائمی با داشتن کار بعد از تحصیل ممکن می شود.


✅ آیا مهاجرت به ترکیه از طریق آرایشگری امکان پذیر است؟

اگر از یک کارفرما در این دعوتنامه کاری داشته باشید، بله! یا این خود از طرق دیگر اقامت اقامت قانونی این کشور را بدست آورده باشید و در آن جا کسب کار آرایشگری راه اندازی نمایید.


✅ آیا کمک گرفتن از وکیل مهاجرت به ترکیه جهت اخذ اقامت تضمینی امری ضروری است یا خود می توانم اقدام کنم؟

گرفتن مشاوره از وکیل مهاجرت یا اقدام از طرف وی می‌تواند ضریب خطای شما را پایین بیاورد.

در این نوشتار سعی شد که راه های مهاجرت به ترکیه و طرق مختلف اخذ اقامت و تابعیت ترکیه مورد بررسی قرار گیرد. برای مهاجرت به ترکیه در ابتدا باید شرایط شما به صورت کامل مورد بررسی قرار گیرد. شما می توانید با کارشناسان موسسه ملک پور در دفاتر ایران و یا دفتر مرکزی وین تماس بگیرید و به صورت رایگان تحت مشاوره قرار بگیرید. شما می توانید تمام سوالات و تجربیات خود را در مورد مهاجرت به ترکیه و طرق مختلف اخذ ویزای ترکیه را در بخش دیدگاه های همین مقاله یا در بخش پرسش و پاسخ همگانی مطرح کنید. امیدوار است که نوشتار مهاجرت به ترکیه مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

Notify me via e-mail if anyone answers my comment.

دیدگاه

سلام
آیا با مبلغ ۱۰تا۵۰ میلیون میتونیم ویزای توریستی بگیریم و بعدش کار پیداکنیم در ترکیه؟

سلام. به لحاظ قانونی اجازه کاریابی با ویزای توریستی وجود ندارد.

سلام
آیا با ۵۰میلیون میشه ویزای توریستی ترکیه گرفت و بعد مشغول به کار شد؟

سلام دوست عزیز. خیر با این مبلغ نمیشه و با ویزای توریستی نمیشه اقامت کاری گرفت

سلام من بازیکن 16 ساله هستم میخواستم بدونم میتونم از راه بستن قرارداد مالی در این سن با تیم های فوتبال برای رفتن به کشور آذربایجان استفاده کرد؟؟؟

سلام. اگر باشگاه یا فدارسیون خاصی در این کشور با شما قرارداد ببندند بله این امکان وجود دارد

نه منظورم خودم باید هزینه خوابگاه رو بدم یا تیم برام فراهم میکنه

سلام دوست عزیز
پرداخت هزینه خوابگاه با خود شماست.

با این حساب باشگاه با من قرارداد مالی می‌بندد یا خیر؟؟

بله همه چی باید با باشگاه طی شود

ممنون از پاسخ هاتون

سلام من بازیکن 16 ساله هستم میخواستم بدونم میتونم از راه بستن قرارداد مالی در این سن با تیم های فوتبال برای رفتن به کشور آذربایجان استفاده کرد؟؟؟

سلام. اگر باشگاه یا فدارسیون خاصی در این کشور با شما قرارداد ببندند بله این امکان وجود دارد

سلام من بازیکن ۱۶ ساله فوتبال هستم بسیار مستعد و با سابقه میخواستم بدونم چگونه به تیم های ترکیه پیشنهاد دهم و با آنها قرارداد مستقیم ببندن؟

سلام. دوست عزیز شما باید از طریق سایت های معتبر ورزشی این کشور درخواست خود را ارائه دهید

اگر درخواست و درخواستم موافقت بشه و برای تیم انتخاب شوم چقدر باید هزینه کنم

سلام دوست عزیز. اگر هزینه حق الوکاله منظورتونه که این حق الوکاله را باید وکیل تعیین کند

نه منظورم خودم باید هزینه خوابگاه رو بدم یا تیم برام فراهم میکنه

سلام دوست عزیز
پرداخت هزینه خوابگاه با خود شماست.

نه منظورم هزینه خوابگاه باید خودم بدم یا برام فراهم میکنن

سلام دوست عزیز
پرداخت هزینه خوابگاه با خود شماست.

سلام من بازیکن ۱۶ ساله و مستعد و با سابقه من چطور از طریق فوتبال به ترکیه و در تیم های آنجا قرارداد مستقیم ببندم؟

سلام. دوست عزیز شما باید از طریق سایت های معتبر ورزشی این کشور درخواست خود را ارائه دهید

سلام خسته نباشید.تحصیل زیر ۱۸ سال در ترکیه در رشته ی تجربی امکان پذیر هست؟
و به چه مبلغی برای تحصیل در این رشته نیاز داره؟؟
ممنون میشم جوابمو بدید

سلام. تحصیل در مدارس بین المللی در ترکیه بسته به نوع مدرسه ممکن است سالانه 10 تا 20 هزار دلار هزینه داشته باشد. می توانید با مشاورین ما هم تماس بگیرید.

سلام ببخشید میخواستم بدونم اگه از طریق خرید خانه تابعیت در ترکیه و بگیرم و بعد اگر در ایران کنکور پزشکی قبول شوم میتونم ادامه تحصیل بدم در دانشگاه های ترکیه
ممنون

سلام. اصلا به قبولی شما در ایران نیازی نیست و می تونید از دانشگاههای دولتی این کشور در این رشته تحصیل نمایید

ببخشید میشه بگید برای اقامت ترکیه چقدر پول لازم است

سلام. سوال شما خیلی کلی هست. اقامت راه های مخنلف دارد. اینکه کدوم راه مد نظر شما هست بسیار مهم است

سلام خسته نباشید میخاستم ببینم برای خرید ملک درترکیه حداقل سرمایه مورد نیاز به لیر چقدر است ممنون میشم اگه پاسخ دهید

سلام. برای اخذ اقامت حداقل 70 هزار دلار به بالا نیاز می باشد

سلام خسته نباشید
من از طریق مدرک آرایشگری میخوام برم ترکیه برای کار و 2 سال هم سابقه کار دارم و مدرک زبان ترکیه ای دارم انگلیسی هم تا حدودی بلدم
میخواستم بدونم میتونم با 300 و 350میلیون ی خونه خیلی کوچیک درحد 40 متر در ترکیه یا حومه های ترکیه بخرم نزدیکی استامبول!!؟؟
یا میشه اجاره کنم با این قیمت 1 ساله؟؟
لطفا جواب بدید که میتونم با این قیمت اجاره یا بخرم؟
ممنون

سلام. 350 میلیون معادل حدود 10 هزار دلار می باشد. امکان خرید وجود ندارد اما امکان اجاره وجود دارد

سلام خسته نباشید
من از طریق مدرک آرایشگری میخوام برم ترکیه برای کار و 2 سال هم سابقه کار دارم و مدرک ترکیه ای دارم انگلیسی هم تا حدودی بلدم
میخواستم بدونم میتونم با 300 و 350میلیون ی خونه خیلی کوچیک درحد 40 متر در ترکیه یا حومه های ترکیه بخرم نزدیکی استامبول!؟؟
یااینکه میتونم با این قیمت 1 ساله اجاره کنم؟؟
لطفا میگید میتونم بخرم با این قیمت یا اجاره کنم؟؟
ممنون

سلام. ۳۵۰ میلیون معادل حدود ۱۰ هزار دلار می باشد. امکان خرید وجود ندارد اما امکان اجاره شاید وجود داشته باشد

سلام خسته نباشید
من از طریق مدرک آرایشگری میخوام برم ترکیه برای کار 2سال هم سابقه کار دارم، مدرک زبان ترکیه هم دارم،. انگلیسی هم درحد کمی بلدم…
میخواستم بدونم با 300 یا 350 میلیون تومان میتونم در ترکیه یا حومه های شهر نزدیکی که استامبول ی خونه خیلی کوچیک درحد 40 متر بخرم با اساسیه؟؟؟
یا 1ساله با این قیمت اجاره کنم؟؟؟
اگر میشه ئه‌م. بگید میشه بخرم یا اجاره کنم
ممنون

سلام. ۳۵۰ میلیون معادل حدود ۱۰ هزار دلار می باشد. امکان خرید وجود ندارد اما امکان اجاره شاید وجود داشته باشد

سلام ممنون از مطالبی که تو سایت گذاشتین…
من شرایطم اینطوریه که ۲۱ سالمه و مسلط به زبان انگلیسی و تا حدودی هم ترکی استانبول بلدم سال بعدم لیسانس تربیت بدنیمو میگیرم خودمم ازبچگی تکواندو کار کردم و مدرک بین المللی از فدراسیون جهانی کوکیوان دارم برا مربیگری…
میخواستم راهنماییم کنید. وضعیت مربیان ورزشی و مربی تکواندو چجوریه اونجا؟! اصلا میتونم با این شرایطم ویزای کار ترکیه یا کشور دیگه ای رو بگیرم؟!

سلام دوست عزیز کلا وضعیت کار در این کشور مناسب نیست ، باید به سایت های کاریابی این کشور مراجعه کنید تا از یک کارفرما پیشنهاد شغلی داشته باشید و برای ویزای کار اقدام کنید

سلام وقت بخیر من میخوام بر کانادا و اقامت گرفتن یکم سخت میخوام بر ترکیه خونه بخرم و شهروندی ترکیه رو بگیرم میخواستم بدونم شرایط دریافت اقامت داعم کانادا برای شهروندان ترکیه چگونه است

سلام دوست عزیز بستگی به راه مهاجرتی داره، اما چندان تفاوتی نداره

سلام
با سرمایه ی یک میلیاردی میش رفت ترکیه خونه خرید و اقامت کرد و پس اندازم داشت؟؟

سلام دوست عزیز. برای خرید ملک در ترکیه از حدود شصت هزار دلار به بالا می توان ملک خرید

با عرض سلام و خسته نباشد
میخواستم بدونم با ۲۰۰۰۰ دلار میشه یه خونه ۶۰۰۰۰ دلاری خرید به طور اقساط و اجازه میدن که اونجا کار کنی تا پایان اقساطش و بعد از پرداخت بهت اقامت بدن

سلام. با خزید اقساطی نمیشه به اقامت دائم رسید

سلام‌ من برای خوانندگی قصد مهاجرت به ترکیه دارم و دارای مدرک زبان ترکی هستم چطور میتونم اقدام کنم برای ترکیه ساز های مختلفی هم بلد هستم

سلام دوست عزیز. شما باید حتما در این خصوص یک پیشنهاد داشته باشید. مهم ترین مسله این دعوتنامه هست

سلام خسته نباشید..من همسرم استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه در رشته ی فقه و مبانی حقوق با مدرک PHD هستند خودم هم فوق لیسانس حقوق دارم و دخترم هم لیسانس حقوق و سابقه ی کار در دفتر خدمات دولت را دارد.ما یک خانواده ی تحصیل کرده با وضع مالی بد هستیم…
میخواستم بدونم میتونیم برای کارکردن همسرم در دانشگاه های ترکیه اقدام کنیم؟و چون وضع مالی مناسبی نداریم بعد از پیداشدن کار وارد ترکیه بشیم؟ چون پشتوانه ی مالی نداریم
ممنون میشم بفرمایید چطور باید اقدام کنیم و درخواست کار بدیم.

سلام دوست عزیز. باید زبان ترکی یا انگلیسی بلد باشن و از دانشگاههای این کشور پسشنهاد شغلی بگیرن

سلام. مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل امکان دارد؟

سلام دوست عزیز. بله امکان تحصیل وجود دارد

سلام. هنوزم مهاجرت به ترکیه با اجاره ملک امکان داره یا برداشتن؟

سلام دوست عزیز برای فقط یک سال امکان داره

سلام
برای مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک آیا می توان ملکی را به صورت اقساط خرید؟

سلام دوست عزیز. می توان قسطی خرید. اما تا زمان پرداخت کامل مبلغ آن کارت اقامت به شما اعطا نمی شود

با عرض سلام و خسته نباشید
نیخواستم بدونم میشه با ۲۰۰۰۰ دلار یک ملک ۶۰۰۰۰ دلاری به صورت اقساط خرید کرد و اقامت بگیری در ترکیه ؟ آیا اجازه میدن که همونجا کار کنی و اقساط رو پرداخت کنی چون قطعا بیشتر از یک سال زمان میبره

سلام. خیر با خرید اقساطی ملک امکان اخذ اقامت وجود ندارد

سلام خسته نباشید ببخشید قصد مهاجرت دارم به انگلیس لیسانس گرافیک دارم واینکه دوست دارم اونجا بتونم کارکنم توزمینه گرافیک وسرمایه گذاری
کنم

سلام دوست عزیز لطفا سوال خود را در مقاله مربوط مطرح کنید

سلام و عرض ادب. حداقل سرمایه برای مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک چقدر است؟

سلام دوست عزیز محدودیتی ندارد معمولا از 60 هزار دلار به بالاست

سلام و وقت بخیر آیا مهاجرت به ترکیه از طریق خود حمایتی امکان پذیر است؟

سلام خیر دوست عزیز این کشور این اقامت را ندارد

سلام و عرض ادب
ممنون از مقاله کامل و خوبتون
من میخوام برای مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک اقدام کنم . حد اقل چقدر باید سرمایه داشته باشم که اقامت بگیرم ؟

سلام دوست عزیز. از حدود 250 هزار دلار به بالا سرمایه نیاز هست

سلام
ممنونم از مقاله خوبتون
حداقل مبلغی که میشه مهاجرت به ترکیه کرد با خرید ملک چقدره؟

سلام دوست عزیز. حداقل 250 هزار دلار می باشد

با سلام. تولد فرزند در تركيه هم مشمول قوانين ايران نياز به ازدواج ثبت شده دارد؟ يك خانوم ايراني ميتواند در تركيه زايمان كند و به نام خودش براي فرزند مدارك بگيرد؟

سلام بله با مراجعه به سفارت ایران میتوان مدارک را دریافت نمود

سلام
ایا میشه با خرید ملک در ترکیه و اقامت یکساله به کار و تحصیل پرداخت؟یا درخواست داد؟

سلام و عرض ادب .بله با خرید ملک میشه پاسپورت یا اقامت گرفت و تحت این شرایط میشه کار و تحصیل کرد.

ایا راهکار مناسبی جهت اقامت برای یک پناهنده پیشنهاد میکنید؟

سلام و عرض ادب
دوست عزیز موسسه MIE در خصوص پناهندگی مشاوره و اقدامی ندارد

سلام
آیا قانون اخذ شهروندی از راه خرید ملک به میزان حداقل 250000 دلار الان اجرایی شده است؟ اگر پاسخ مثبت است برای استفاده از ان چکار باید کرد؟

سلام و عرض ادب
بله دوست عزیز شما می توانید با خرید ملکی به ارزش۲۵۰۰۰۰ دلار در ترکیه پاسپورت این کشور را اخذ نمایید.

سلام آیا میشود با اقامت ۳ ماهه یا ۶ ماهه در ترکیه مشغول به کار شد؟

سلام
دوست عزیز شما در صورتی می توانید در ترکیه کار کنید که اقامت جاری این کشور را داشته باشید.

سلام خسته نباشید آیا با پیش پرداخت 100ملیون تومان میشود در ترکیه یک ملک خریداری کرد و اقامت ترکیه را گرفت و بقیه پرداخت منزل را با کار کردن در ترکیه تحویل داد؟ممنون

سلام و عرض ادب
دوست عزیز برای اخذ اقامت شما می بایست مدرک مالکیت را ارائه دهید و شرایط خرید ملک را بایستی از بنگاه های معاملاتی اطلاعات بگیرید.
ولی بطور کلی شما میتوانید کارفرما پیدا کنید و اقامت کاری در ترکیه داشته باشید و به صورت اقساط ملک خریداری کنید.

سلام من و همسرم کاردانی کامپیوتر داریم 24و23 سال سن داریم کل اموال ما 400 میلیون تومان هست دنبال کشوری می گردیم که بتونیم پیشرفت کنیم بهمون پیشنهاد ترکیه رو دادن آیا میتوانیم با این سرمایه کم اقامت کشور های اروپایی گرفت؟

سلام دوست عزیز شما برای کشورهائی نظیر فنلاند و مجارستان و هلند و کشورهائی که گپ تحصیلی براشون مهم نیست امکان اقدام دارید .همچنین چنانچه در دانشگاههای دولتی ایران قبول شوید و مدرک زبان آلمانی داشته باشید می توانید برای تحصیل رایگان در کشور اتریش اقدام کنید.برای کشور کانادا هم امکان اقدام دارید.

عالي

سلام شرایطی برای مهاجرت ب ترکیه بدون پاسپورت هست؟؟

با سلام خیر برای ورود به هر کشوری شما باید پاسپورت داشته باشید در غیر این صورت امکان مهاجرت را نخواهید داشت .

با عرض سلام و خسته نباشد
میخواستم بدونم با ۲۰۰۰۰ دلار میشه یه خونه ۶۰۰۰۰ دلاری خرید به طور اقساط و اجازه میدن که اونجا کار کنی تا پایان اقساطش و بعد از پرداخت بهت اقامت بدن

سلام. با خرید اقساطی ملک امکان اخذ اقامت وجود ندراد

سلام ببخشید من ۱۷ سال دارم و قصد دارم به ترکیه برم بدون ویزا بعد از اونجا درخواست اقامت یکساله توریستی کنم میخواستم بدونم چون سنم زیر ۱۸ ساله مشکلی پیش نمیاد یا حتما باید با پدر یا مادر درخواست اقامت یکساله کنم؟

با سلام
دوست گرامی برای اطلاعات کامل می توانید با دفتر mie اتریش تماس حاصل نمایید.

با سلام خدمت شما دوست عزیز من میخواستم بدونم که ثبت شرکت شامل افتتاح رستوران هم میشود چونکه شما در ویس بالا گفتین که کارمند استخدام کنید میشود اقامت گرفت

با سلام
بله اما باید نیروی کار استخدام نمایید که برای اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر mie تماس حاصل نمایید.

سلام میخواستم برای مهاجرت به ترکیه چه مراحلی رو پشت سر بایدبزارم

با سلام
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر mie تماس حاصل نمایید.

سلام درمورد ویزای کار در اروپا یااسترالیاباکمترین سرمایه سوال داشتم
متاهل ارشد معماری وشهرسازی

با سلام
باید در ابتدا شرایط خود را به طور کامل بفرمایید تا امکان مشاوره وجود داشته باشد اما برای اخذ ویزای کار استرالیا باید حتما امتیاز مورد نیاز را کسب نمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر MIE تماس حاصل نمایید .

با عرض سلام و خسته نباشید
نیخواستم بدونم میشه با ۲۰۰۰۰ دلار یک ملک ۶۰۰۰۰ دلاری به صورت اقساط خرید کرد و اقامت بگیری در ترکیه ؟ آیا اجازه میدن که همونجا کار کنی و اقساط رو پرداخت کنی چون قطعا بیشتر از یک سال زمان میبره

سلام. با خرید اقساطی ملک امکان اخذ اقامت وجود ندراد

سلام میخواستم ببینم در مورد ویزای کار ترکیه چه پیشنهادی برای من دارید و یا چه راه هایی وجود داره

با سلام
برای اطلاعات بیشتر باید اطلاعات کامل خود را بفرمایید اما برای اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر MIE تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

 

تماس با ما

خط ویژه :۴۹۱۹۶۰۰۰ـ (۰۲۱)

خط ویژه:  49076ـ (۰۲۱)

دسترسی سریع

فرم درخواست تماس مشاوران با شما

تماس با ما

فروشگاه

موسسه مشاوره ای MIE

دفتر مشاوره و امور اقامت سرمایه گذاری، تحصیلی و کاری

شایان ذکر است همه دفاتر به صورت یکپارچه تحت نظر دفتر مرکزی وین و شخص جناب استاد ملک پور فعالیت می نمایند.

وب سایت های ما

malekpourmie.com

miemohajerat.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

miejobs.com


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

و بهترین وکیل مهاجرت به ترکیه

مهاجرت به ترکیه، روش ها و شیوه های مهاجرت به کشور ترکیه از طریق کار، تحصیل و سرمایه گذاری و همچنین میانگین هزینه های زندگی در کشور ترکیه را در این مقاله به صورت تخصصی بررسی خواهیم کرد. آیا از شرایط رفتن به ترکیه از طریق تحصیل در دانشگاه های این کشور باخبر هستید؟ آیا امکان مهاجرت به کشور ترکیه از طریق ازدواج با فردی که تبعه این کشور است وجود دارد؟ در چه شرایطی افراد می توانند تابعیت کشور ترکیه را کسب کنند؟ ما در این مقاله به بررسی مهاجرت قانونی به ترکیه می پردازیم. برای یافتن پاسخ سوالاتی که مطرح کردیم شما می توانید با ما در ادامه این مقاله که توسط کارشناسان سایت موسسه مهاجرتی ملک پور(mie اتریش) تهیه شده است همراه باشید و جهت دریافت مشاوره مهاجرت به ترکیه  با تماس با شماره تلفن های موسسه از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناسان ما بهره مند شوید و سوالات خود را در زمینه راههای مهاجرت به ترکیه، تحصیل در ترکیه و اخذ پاسپورت ترکیه از این طریق برطرف نمایید.

چطور به ترکیه مهاجرت کنیم

کشور ترکیه با اسم رسمی جمهوری ترکیه کشوری است واقع در اوراسیا که با کشور هایی همچون نخجوان، ارمنستان و یونان همسایه است و با دریای مدیترانه نیز مرز آبی دارد. پایتخت این کشور شهر آنکارا است و بزرگ ترین شهر آن استانبول می باشد. کشور ترکیه به علت داشتن آب و هوای خوب و جلگه ای دارای مکان های دیدنی زیادی می باشد و همین موضوع باعث شده است تا سالانه تورست های زیادی به این کشور سفر کنند. از لحاظ مساحت ترکیه به عنوان سی و هفتمین کشور دنیا شناخته می شود و جمعیت آن حدود 82 میلیون نفر است. زبان رسمی مردم این کشور زبان ترکی است و واحد پول آن ها لیر ترکیه می باشد. کشور ترکیه به علت پایین بودن هزینه های زندگی توانسته توجه افراد زیادی را برای مهاجرت به خود جلب کند به همین دلیل در ادامه این مقاله به بررسی شرایط رفتن به ترکیه  خواهیم پرداخت.

یکی از راه های مهاجرت به ترکیه از طریق کار در این کشور می باشد. متقاضیانی که قصد دارند از طریق کار به کشور ترکیه مهاجرت نمایند باید یک پیشنهاد کاری از طرف کارفرمایی در کشور ترکیه برای انجام کاری معتبر و قانونی داشته باشند. برای کسب پیشنهاد کاری ایرانیان می توانند بدون نیاز به اخذ ویزا به مدت 90 روز به این کشور سفر کنند و به صورت حضوری به دنبال کار در این کشور بگردند و یا از طریق وبسایت های کاریابی در کشور ترکیه اقدام به یافتن کار مناسب نمایند. در صورتی که متقاضی بتواند موفق به یافتن کار مورد نظر خود گردد کارفرما باید درخواست خود را که مبتنی بر جذب نیروی کاری خارجی می باشد طی ده روز کاری در سایت وزارت کار کشور ترکیه ثبت نماید و سپس فرد نود روز فرصت دارد تا مدارک خود را به کنسولگری این کشور ارائه نماید و اقدام به دریافت کارت اقامت کشور ترکیه کند. همان طور که در نمودار زیر مشاهده می کنید نرخ بیکاری کشور ترکیه بالا می باشد به همین دلیل پیدا کردن کار در این کشور آسان نیست و متقاضانی که آگاه به زبان ترکی می باشند شانس بیشتری برای یافتن کار نسبت به متقاضیان انگلیسی زبان دارند. همچنین از مشاغل و حرفه های مورد نیاز کشور ترکیه می توان به مهندس کامپیوتر و IT ، مهندس و کارشناس مسائل اقتصادی اشاره کرد.

مقاله مرتبط: پیشنهاد می کنیم مقاله کار در ترکیه را هم مطالعه نمایید

یکی از راه های مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل در این کشور می باشد. تحصیل در ترکیه به علت پایین بودن هزینه ها مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و افراد علاقمند می توانند برای تحصیل در مدارس و همچنین مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های کشور ترکیه اقدام نمایند. از دانشگاه های معتبر و رنک بالای کشور ترکیه می توان به دانشگاه های زیر اشاره کرد.

همچنین هزینه های تحصیل در مقاطع مختلف در این کشور را در جدول زیر مشاهده می کنید.

همچنین از رشته های پر طرفدار برای تحصیل در دانشگاه های کشور ترکیه می توان به رشته هایی همچون روانشناسی، زبان و ادبیات ترکی، زمین شناسی و مهندسی IT اشاره کرد.

مقاله مرتبط: پیشنهاد می کنیم مقاله تحصیل در ترکیه

را هم مطالعه نمایید

یکی دیگر از راه های مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری در این کشور می باشد. از انواع مختلف سرمایه گذاری در این کشور می توان به ثبت شرکت، کارآفرینی، خرید اوراق قرضه دولتی و خرید ملک اشاره کرد. از شرایط مورد نیاز برای سرمایه گذاری در کشور ترکیه می توان داشتن حداقل 18 سال سن برای متقاضیان می باشد. همچنین حداقل مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت حدودا یک میلیون و 527 هزار و 57 لیر، برای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در ترکیه حداقل 250 هزار دلار و برای سرمایه گذاری از طریق دیگر راه هایی که قبلا به آن ها اشاره کردیم حدودا 500 هزار دلار نیاز است. افرادی که قصد سرمایه گذاری در کشور ترکیه را دارند می توانند در صنایع سودآور این کشور همچون پوشاک، کشاورزی و اتومبیل سرمایه گذاری نمایند. البته نکته قابل توجه در رابطه با سرمایه گذاری در ترکیه آن است که افراد می توانند با پرداخت مبلغی کمتر اقدام به سرمایه گذاری در کشور های اروپایی و کانادا نمایند که برخلاف کشور ترکیه دارای مزایایی همچون امنیت بالا برای سرمایه گذاری و بازار باکیفیت و با ثبات می باشد.

مقاله مرتبط: پیشنهاد می کنیم مقاله شرایط خرید خانه در ترکیه

را هم مطالعه نمایید

یک روش مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج با فردی می باشد که تبعه این کشور است. طبق قوانین کشور ترکیه برای ازدواج در این کشور پسر و دختر باید حداقل 18 سال سن داشته باشند و ازدواج با فرد زیر 18 سال طبق قانون این کشور کودک آزاری محسوب می گردد و برای فرد مجازات در پی دارد. همچنین چند همسری در این کشور مجاز نیست و افراد برای انجام ازدواج دوم باید ازدواج قبلی خود را به پایان رسانده باشند. همچنین برای ازدواج در ترکیه افراد باید نشان دهند که ازدواج آن ها حقیقی و بر پایه علاقه است و صرفا برای اخذ اقامت این کشور نیست. متقاضیانی که با فرد تبعه کشور ترکیه ازدواج می کنند ابتدا به آن ها اقامتی 3 تا 5 ساله اعطا می گردد و در صورتی که ازدواج آن ها ادامه پیدا کند می توانند موفق به اخذ اقامت دائم این کشور گردند.

برای تهیه ویدیوی
راهنمای گام به گام اخذ اقامت
کلیک کنید

ویدیوی گام به گام اخذ اقامت آموزه ای ارزشمند از جناب استاد ملک پور

به طور کلی دو راه برای اخذ تابعیت از طریق تولد وجود دارد. یکی از این راه ها سیستم خاک است که به این معناست که کودکانی که در خاک این کشور متولد می شوند تابعیت این کشور را اخذ می نمایند و این که والدین کودک تبعه آن کشور هستند یا خیر مهم نمی باشد. روش دوم سیستم خون می باشد که طبق آن تابعیت کودک وابسته به تابعیت والدین او می باشد یعنی اگر والدین کودک تبعه کشور ترکیه باشند کودک نیز تابعیت این کشور را از ابتدا به دست می آورد. طبق قوانین کشور ترکیه تنها سیستم خون در این کشور قانونی است و در نتیجه مهاجرت به ترکیه از طریق تولد ممکن نمی باشد.

یک طریقه مهاجرت به ترکیه از طریق پناهندگی به این کشور می باشد که به علت خطرات موجود در این روش به هیچ وجه توسط موسسه مهاجرتی ملک پور به شما عزیزان توصیه نمی گردد و اطلاعات ذکر شده در این زمینه تنها برای کسب آگاهی شما می باشد. به طور کلی پناهنده کسی است که به علت های مختلفی همچون تفاوت نژاد، تفاوت مذهب و یا وجود خطرات جانی امکان حضور در کشور خود را ندارد و نمی تواند از طریق روش های مناسب به کشور های دیگر مهاجرت کند به همین دلیل دست به پناهندگی می زند. طبق قوانین کشور ترکیه پناهندگان به این کشور اجازه کار یا تحصیل در این کشور را ندارند و همچنین پناهندگان به دلیل نبود سیستم حمایتی کامل همواره در معرض خطرات دیگر و لطمه های اجتماعی هستند. متقاضیانی که قصد دارند پناهنده کشور ترکیه شوند باید پس از گذراندن شرایط سخت و دشوار در راه، پس از رسیدن به خاک کشور ترکیه درخواست پناهندگی خود را به پلیس این کشور ارائه نمایند و در صورت موافقت با درخواست آن ها می توانند در کمپ های موجود در کشور ترکیه برای پناهندگان زندگی کنند. توجه داشته باشید که موسسه مهاجرتی ملک پور هیچگونه خدماتی را در ارتباط با پناهندگی به متقاضیان ارائه نخواهد کرد و به دلیل ضرر های جبران ناپذیر جانی و مالی اصلا این روش را پیشنهاد نمی کند.

 شرایط رفتن به ترکیه روش مهاجرت برای هنرمندان و افراد فوق موفق می باشد. طبق قوانینی که کشور ترکیه تصویب کرده است این افراد فوق موفق مثل هنرمندان، ورزشکاران و تاجران موفق می توانند به کشور ترکیه مهاجرت نمایند و در این کشور زندگی کنند. این شیوه از مهاجرت به ترکیه تنها برای افرادی مناسب است که دارای رزومه ای درخشان در حیطه کاری خود هستند مثلا ورزشکاران دارای مدال های جهانی و بین المللی و یا هنرمندانی که توانسته اند از فستیوال های مهم جوایزی را کسب کنند. همچنین در کشور های دیگری همچون کانادا و کشور آمریکا نیز این شیوه از مهاجرت وجود دارد. این مقاله توسط کارشناسان موسسه مهاجرتی ملک پور تهیه شده است و هر گونه کپی برداری از آن به هر شکل غیر مجاز می باشد.

 

هزینه زندگی در ترکیه چقدر است؟ برای کسانی که قصد مهاجرت و زندگی در ترکیه را دارند دانستن این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است و یکی از موضوعاتی که متقاضیان مهاجرت به ترکیه باید به آن توجه نمایند وضعیت هزینه ها در این کشور می باشد. به طور کلی هزینه های زندگی در یک کشور بسته به سبک زندگی و منطقه سکونت افراد متفاوت می باشد. افرادی که در مرکز شهر زندگی می کنند باید هزینه های بیشتری را نسبت به افرادی که در خارج از شهر زندگی می کنند بپردازند. بهتر است بدانیم مهمترین منبع درآمد ترکیه از راه گردشگری است. که هر ساله سودهای زیادی به همراه دارد. ترکیه در طول سال حدود 40 میلیون گردشگر دارد اما اقتصاد آن جا به طور کلی بر پایه کشاورزی است که هر روزه در حال رشد است. مثلا شهراستانبول، بهترین شهر ترکیه برای زندگی و البته گران ترین شهرآنجاست. هزینه های زندگی در ترکیه بالاتر از هزینه های زندگی در ایران و تقریبا 61.09% کمتر از هزینه های زندگی در ایالات متحده است. هزینه های زندگی در کشور ترکیه به طور متوسط برای هر فرد حدودا بین 800 تا 2.000 لیر در ماه می باشد. در ادامه به بررسی برخی از هزینه های زندگی در کشور ترکیه خواهیم پرداخت.

مقاله مرتبط: پیشنهاد می کنیم مقاله هزینه مهاجرت به ترکیه را هم مطالعه نمایید

متقاضیان اخذ تابعیت کشور ترکیه بهتر است از افراد آگاه به قوانین حقوقی این کشور که از تسلط کافی به زبان ترکی برخوردارند مشاوره و راهنمایی بگیرند. موسسه مهاجرتی ملک پور با داشتن بیش از 15 سال سابقه در زمینه امور مهاجرتی و داشتن رزومه ای درخشان می تواند راهنما و همراه شما در تمامی مدت مهاجرت به تركيه و اخذ تابعیت این کشور باشد. به طور کلی برای اخذ تابعیت کشور ترکیه افراد باید به مدت حداقل 5 سال در کشور ترکیه زندگی کرده باشند و در طی این مدت با فرهنگ و رسم و رسومات این کشور آشنا شده باشند. همچنین متقاضیان باید در طول این مدت به زبان ترکی تسلط کافی پیدا کرده باشند و از قوانین این کشور تبعیت کرده باشند.

افراد به دلایل مختلف تصمیم به مهاجرت به کشور دیگری می گیرند دلایلی چون پیشرفت، زندگی آسوده تر، سرمایه گذاری، تحصیل و … . اما باید در نظر داشت این تصمیم اگر در مسیر درست هدایت نشود ممکن است بسیار سخت و گاهأ خطرناک نیز باشد و عواقب جبران ناپذیری در پی داشته باشد. از این رو فرد بایستی از تمام قوانین کشور مقصد اطلاع کافی داشته باشد همچنین مسائلی چون هزینه ها، تابعیت، کیفیت زندگی، کاریابی و… .حال ما موسسه حقوقی ملک پور( MIE اتریش ) که با کوله باری ازتجربه و دانش در امر مهاجرت به کشورهای مختلف و آگاهی و علم به روز درباره کشورها و شرایط و قوانین آن ها آماده ارائه خدمت به شما عزیزان و مشاوره های تخصصی در زمینه مهاجرت و مسائل مربوط به آن است را معرفی می نماییم. برای ارتباط با مشاوران ما به وب سایت موسسه مراجعه نمایید.

افراد زیادی به دلایل مختلف چون سرمایه گذاری، تحصیل، کار و… اقدام به مهاجرت به کشوری دیگر از جمله ترکیه می کنند. از دلایل مهاجرت افراد به کشوری چون ترکیه و سایر نقاط جهان، بهره مندی از امکانات رفاهی و یا تحصیلی بیشتر است. تصمیم گیری و اقدام در خصوص مهاجرت و اقامت در یک کشور دیگر چالش بسیار بزرگی است که اگر سرانجام خوبی به همرا نداشته باشد می تواند از نظر روحی، مالی و حتی زندگی شخصی فرد، خسارات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.پس بهتر است در این خصوص با وکیل مجرب و کارآزموده مشورت نمایید تا بتوانید بهترین تصمیم را درامر مهاجرت بگیرید. حال ما موسسه حقوقی ملک پور( ام آی ای اتریش ) را که با کادری متخصص در زمینه مهاجرت و آگاهی به علم روز و سوابق بالا در این زمینه فعالیت دارند را به شما پیشنهاد می دهیم. شما میتوانید در کمترین زمان ممکن با مجموعه حقوقی ملک پور تماس حاصل نموده و از مشاوره و تجارب این موسسه استفاده نمایید.

برای مهاجرت ترکیه چه باید کرد؟
ابتدا میبایست نسبت به روش های مختلف مهاجرت، آگاهی لازم را کسب نمود و سپس با توجه به شرایط خود یکی از روش ها را انتخاب نمود.
از روش های مهاجرت به ترکیه، کدام یک مناسب تر هستند؟
کار در ترکیه و تحصیل در ترکیه و سرمایه گذاری نظیر خرید ملک در ترکیه، برای مهاجرت پیشنهاد می شوند.
ارزان ترین روش مهاجرت در ترکیه کدام است؟
کار در ترکیه از روش های ارزان مهاجرت به این کشور محسوب می شود.
آیا داشتن وکیل برای شرایط رفتن به ترکیه موثر است ؟
بله قطعا داشتن وکیل معتبر در زمینه مهاجرت می تواند به شما کمک فراوانی نماید.

چگونه به ترکیه مهاجرت کنیم  ؟

چطور به ترکیه مهاجرت کنیم

مهاجرت به ترکیه برای اتباع ایرانی در جال جاضر نیاز به ویزا ندارد . شخص می تواند با ویزای توریستی به کشور ترکیه رفته و درخواست اقامت یک ساله نماید.

مهاجرت به ترکیه، شرایط مهاجرت به کشور ترکیه از طریق کار و سرمایه گذاری، شرایط اخذ تابعیت کشور ترکیه و همچنین هزینه های مورد نیاز برای زندگی در این کشور را در این نوشتار به شکل تخصصی مورد تحلیل و بررسی قرار دادیم. مهاجرت قانونی به ترکیه از روش های کار، تحصیل، سرمایه گذاری و تولد و ازدواج فراهم است. امیدواریم با تهیه این مقاله توسط موسسه مهاجرتی ملک پور(mie اتریش) در رابطه با شرایط مهاجرت به ترکیه توانسته باشیم سوالات شما را پاسخ داده باشیم. متقاضیانی که نیاز به اخذ اطلاعات بیشتر دارند می توانند با شماره تلفن های موسسه تماس بگیرند و از مشاوره رایگان از طریق تلفن با کارشناسان موسسه مهاجرتی ملک پور در زمینه مهاجرت به تركيه برخوردار گردند و یا در زیر همین مقاله نظرات و سوالات خود را یادداشت کنند تا در اولین فرصت کارشناسان ما به آن ها پاسخ دهند.

میشه راهنماییم بکنید

سلام و عرض ادب. دوست عزیز شما می توانید شرایط دقیق خود را با پر کردن فرم زیر که لینک ان را در زیر قرار داده ایم، ارسال بفرمایید تا مشاورین ما شرایط شما را بررسی نموده و به صورت رایگان به شما مشاوره دهند.https://miemohajerat.com/contact-us/

با سلام
مقاله خوبی بود
آیا خرید سهام در ترکیه منجر به اخذ اقامت دائم می شود؟

سلام و عرض ادب
دوست عزیز
خیلی کم پیش میاد که خرید سهام موجب اخذ اقامت شود.
در صورتی کشور مربوطه این شرایط را داشته باشد باید حتما وکیلی در همان کشور این مورد را انجام دهد.
زیرا دریافت اقامت از طریق خرید سهام از مابقی راه های سرمایه گذاری سخت تر می باشد.
با سپاس

سلام و عرض ادب ترکا شنیدم خیلی اذیت میکنن ایرانیارو

سلام و عرض ادب
دوست عزیز بسیاری از ایرانی ها در این کشور براحتی در حال زندگی هستند.
هرچند انسان هایی با اخلاق خوب یا بد در هر ملیتی وجود دارد.
مهم انرژی خود شماست.
مثبت بیاندیشید، مثبت اتفاق می افتد.
ممنون از شما که سایت ما را دنبال می کنید.
با سپاس

سلام از طریق بورسیه تحصیلی میتونم به ترکیه مهاجرت کنم ؟

سلام و عرض ادب
دوست عزیز این موضوع به مقطع تحصیلی شما و نمرات و سطح علمی شما بستگی دارد.
در صورتی که شرایط کلی شما خوب باشد بله این امکان وجود دارد.
با سپاس

آیا می توان در ترکیه تحصیل رایگان داشت؟

سلام و عرض ادب
دوست عزیز دانشگاه های دولتی ترکیه هزینه تحصیل بسیار کمی دارند و تا حدودی می توان گقت رایگان هستند.
شما در صورتی که در آزمون ورودی ان ها قبول شوید می توانید به تحصیل در این دانشگاه ها بپردازید
با سپاس

سلام ممنونم از اطلاعات خوبتون

من شنیدم از طریق خرید ملک و پرداخت بخشی از هزینه ها به صورت وام هم امکان پذیر هست ؟

سلام و عرض ادب
بله دوست عزیز
شما می توانید با خرید ملک و دریافت وام در کنار آن اقامت دریافت نمایید.
با سپاس

سلام و عرض ادب
برای مهاجرت به ترکیه از طریق ثبت شرکت به چه صورت میشه اقدام کرد؟

سلام و عرض ادب
دوست عزیز شما باید سرمایه ثابتی داشته و بتوانید در حدود ۵ نفر شهروند ترکیه را استخدام نمایید و کار خود را راه اندازی نمایید. پیشنهاد می شود با مشاوران موسسه تماس حاصل نموده و اطلاعات دقیق کسب نمایید.
با سپاس

سلام حداقل مبلغی که میشه ملک خرید تپی ترکیه چه مبلغی هست ؟

سلام و عرض ادب
دوست عزیز
برای دریافت اقامت تا 60 هزار تا هم میتوان خانه خرید و اقامت یکساله دریافت کرد. اما برای دریافت پاسپورت 250 هزار تا باید قیمت ملک باشد.با سپاس

سلام وقت شما بخیر با خرید ملک به ارزش 100.000 دلار میتوان در ترکیه اقامت گرفت؟

سلام و عرض ادب
بله دوست عزیز با خرید ملک با این قسمت میتوانید اقامت ترکیه را کسب نمایید .
با سپاس

سلام
لطفا بفرمایید یک خانم و آقای ۵۰ ساله از چه طریقی اقامت ترکیه را می توانند دریافت کنند
با تشکر

سلام و عرض ادب
دوست عزیز شما می توانید از طریق خرید ملک اقامت و حتی پاسپورت ترکیه را دریافت نمایید.
با سپاس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

Your browser does not support the video tag.

 

Your browser does not support the video tag.

 

 

 

 

malekpourmie.com

malekpourlaw.com

miestudy.com

miemalekpour.com

officialmalekpour.com

mielanguage.com

miesuccess.com

miejobs.com

دفتر مهاجرتی در شیراز , دفتر مهاجرتی در تهران , دفتر مهاجرتی در اصفهان , دفتر مهاجرتی در اهواز , دفتر مهاجرتی در گیلان مورد تحقیق و جست و جو بسیار قرار گرفته است ما دارای همکاران بسیار منظم و آموزش دیده ای در سراسر ایران هستیم . چنانچه مایلید لیست دفاتر ما و ارتباط آنها را با ما مطالعه نمایید ….


دریافتDownloads-icon


دریافتDownloads-icon

مهاجرت به ترکیه، نحوه اخذ اقامت و یا تابعیت ترکیه، هزینه مهاجرت به کشور ترکیه و به طور کلی صفر تا صد مهاجرت به ترکیه در این مقاله مورد بحث و بررسی به صورت علمی قرار خواهد گرفت. آیا برای مهاجرت به ترکیه نیاز به اخذ ویزای این کشور می باشد؟ چه روش هایی برای مهاجرت به کشور ترکیه برای ایرانیان وجود دارد؟ آیا می توان با مهاجرت تحصیلی و یا کاری به ترکیه، اقامت این کشور را دریافت کرد؟ میزان هزینه‌های لازم برای سرمایه گذاری یا خرید ملک در ترکیه چه مقدار است؟ آیا می توان به زبان انگلیسی در ترکیه تحصیل نمود؟ در این مقاله سعی بر این نموده ایم که به این قبیل سئوالات شما عزیزان پاسخ دقیق و قانونی بدهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون روش های مهاجرت به ترکیه می توانید فرم تماس را تکمیل نمایید. همچنین شما عزیزان می توانید با تلفن های مؤسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) تماس حاصل نموده و از مشاوره تلفنی رایگان در این خصوص بهره مند گردید. در ادامه این مقاله، عناوین زیر در زمینه مهاجرت به ترکیه مورد بررسی قرار خواهند گرفت:

افرادی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند می بایست پیرامون شرایط عمومی این کشور، آگاهی‌های لازم را به دست آورند. کشور جمهوری ترکیه، کشوری آسیایی- اروپایی می باشد که در همسایگی کشورهای ارمنستان، نخجوان، گرجستان، سوریه، عراق، یونان، بلغارستان و ایران قرار دارد. کشور ترکیه ۷۸۳ کیلومتر مربع مساحت دارد و جمعیتی در حدود ۸۲ میلیون نفر در آن زندگی می کنند.

زبان رسمی کشور ترکیه زبان ترکی می باشد. پایتخت کشور ترکیه، شهر استانبول است و از دیگر شهرهای مهم آن می‌توان به آنکارا، ازمیر، بورسا، آدانا، قونیه و آنتالیا اشاره کرد. همانطور که استحضار دارید کشور ترکیه کشوری اصطلاحاً اوراسیایی می باشد؛ چرا که نیمی از آن در قاره آسیا و نیمی از آن در قاره اروپا قرار دارد. واحد پول کشور ترکیه، لیر نام دارد و اقتصاد آن مبتنی بر کشاورزی، بانکداری، حمل و نقل، ارتباطات و صنعت پوشاک و لوازم خانگی می باشد.

مهاجرت به ترکیه از طریق کار امکان پذیر می باشد. افرادی که قصد مهاجرت کاری به کشور ترکیه را دارند باید بدانند که کشور ترکیه از جمله کشورهایی نیست که ویزای کاری را ارائه نماید. اصولاً افرادی که به دنبال کار در کشور ترکیه هستند، از طریق سایت‌های اینترنتی کاریابی این کشور، اقدام به این کار می نمایند. راه بهتر آن است که فرد خود به این کشور سفر نماید و به جستجوی کار بپردازد. یکی از مهم‌ترین مواردی که احتمال به کار رسیدن فرد را بسیار بالا می برد این است که فرد می بایست به زبان ترکی استانبولی تسلط کافی داشته باشد. فردی که به دنبال کار در کشور ترکیه است، پس از یافتن کار در این کشور باید شخصاً مصاحبه با کارفرمای ترکیه ای را پشت سر بگذارد و در صورت قبولی می تواند مجوز کار از وزارت کار و رفاه اجتماعی در ترکیه را که به اختصار (MLSS) گفته می‌شود اخذ نماید. در صورتی که فرد به کار در ترکیه برسد، اقامت موقت یک ساله ای را دریافت خواهد نمود و در صورتی که کارفرمای ترکیه قرارداد کار فرد را تمدید نماید، اقامت وی نیز تمدید خواهد شد. یکی از مهمترین مواردی که متقاضیان کار در ترکیه باید نسبت به آن آگاهی داشته باشند این است که نرخ بیکاری کشور ترکیه به نسبت سایر کشورهای برتر اروپایی بسیار بالاتر است. نرخ بیکاری کشور ترکیه 13.3 درصد است که در ادامه می توانید نمودار مربوط به نرخ بیکاری این کشور را مشاهده نمایید:

چطور به ترکیه مهاجرت کنیم

 

کار در ترکیه

با این شرایط پیشنهاد می شود متقاضیان کار در اروپا برای کشورهایی که ویزای جست و جوی کار ارائه می نمایند و نرخ بیکاری بسیار پایینی دارند، اقدام به مهاجرت کاری نمایند. پیشنهاد می گردد از طریق لینک های زیر، اطلاعات لازم مهاجرت کاری به آلمان و اتریش را مشاهده مطالعه نمایید:

کار در آلمان

کار در اتریش

یکی دیگر از روش های مهاجرت به ترکیه، مهاجرت از طریق تحصیل می باشد. دوره تحصیلی در در ترکیه از دبستان و سن ۷ سالگی آغاز خواهد شد و در ادامه در مقطع دبیرستان و تا سن ۱۸ سالگی ادامه می یابد. تحصیل در مدارس دولتی ترکیه به صورت رایگان و به زبان ترکی می باشد. در مقطع دانشگاه اما شرایط متفاوت است. در دانشگاه، امکان تحصیل به هر دو زبان ترکی و انگلیسی ممکن است. افرادی که قصد تحصیل در دانشگاه های دولتی ترکیه را دارند، باید به زبان ترکی استانبولی مسلط باشند و دوره های زبان ترکی را که YOS نام دارد طی نموده باشند. برای تحصیل به زبان انگلیسی نیز افراد باید بتوانند آزمونی تحت عنوان آزمون SAT را بگذرانند و پس از آن است که می توانند مجوز تحصیل در دانشگاه های ترکیه را به دست آورند. تحصیل در کشور ترکیه در مقطع کارشناسی، ۴ سال به طول خواهد انجامید. پس از آن فرد به مدت زمان 2 سال می تواند در مقطع کارشناسی ارشد در ترکیه تحصیل نموده و سپس وارد تحصیل در دوره دکترا می گردد که نیاز به مدرک زبان آیلتس ۷، مقالات متعدد بین المللی و تأییدیه استاد راهنما نیاز دارد. اکثر رشته ها در در ترکیه دارای آزمون ورودی هستند. در جدول زیر می توانید جدول مربوط به دانشگاه های برتر ترکیه را مشاهده نمایید:

 

رتبه در ترکیه

نام دانشگاه

رنکینگ بین المللی

1

Anadolu Üniversitesi

109

2

Bogaziçi Üniversitesi

459

3

Istanbul Üniversitesi

483

4

Orta Dogu Teknik Üniversitesi

664

5

Ankara Üniversitesi

782

6

Istanbul Teknik Üniversitesi

797

7

Atatürk Üniversitesi

819

چطور به ترکیه مهاجرت کنیم

8

Hacettepe Üniversitesi

915

9

Dokuz Eylül Üniversitesi

1139

10

Koç Üniversitesi

1197

 

 افرادی که بتوانند به زبان ترکی استانبولی و در دانشگاه‌های دولتی این کشور، پذیرش تحصیلی دریافت نمایند می‌توانند از بورسیه های تحصیلی این کشور نیز استفاده نمایند. برخی از این بورسیه های تحصیلی را می توانید در ذیل مشاهده نمایید:

تحصیل در ترکیه

یکی از مهمترین و بهترین روش های مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه‌گذاری می باشد. چرا که کشور ترکیه از جمله کشورهایی است که به شدت به نیروی سرمایه‌گذار در این کشور نیازمند است. یکی از بهترین روش های اخذ اقامت دائم کشور ترکیه، خرید ملک در این کشور است. دولت ترکیه از سالیان گذشته در فکر ایجاد شهرک ها، برج ها، آپارتمان ها و سایر املاکی است که افراد بتوانند با خرید ملک در ترکیه، اقامت خود را دریافت نمایند. در صورتی که متقاضی خرید ملک در ترکیه بتواند در ترکیه به میزان مبلغ دویست و پنجاه هزار دلار، ملک خریداری نماید می تواند اقامت دائم و تابعیت کشور ترکیه را دریافت کند. روش های دیگری نیز برای سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه وجود دارد، همچون ثبت شرکت در این کشور که فرد می تواند پس از ۵ سال، اقامت دائم کشور ترکیه را دریافت نماید. از دیگر روش های اخذ تابعیت ترکیه، سپرده گذاری در بانک های این کشور است. در این برنامه، فرد متقاضی می بایست 500 هزار دلار را در بانک های کشور ترکیه سپرده گذاری نماید و پس از 3 سال می تواند پول خود را برداشت نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون خرید ملک در ترکیه می توانید وارد لینک زیر شده و اطلاعات لازم را به دست آورید.

خرید ملک در ترکیه

امکان مهاجرت به ترکیه از طریق ازدواج نیز تحت شرایطی خاص امکان پذیر می باشد. افرادی می‌توانند از طریق ازدواج به این کشور مهاجرت نمایند و یا اقامت ترکیه را به دست آورند که یا با شخص تبعه ترکیه ازدواج کنند یا با شخصی که اقامت دائم یا پاسپورت ترکیه را دارد ازدواج نماید. این مقاله توسط مشاوران مؤسسه حقوقی ملک پور به رشته تحریر و نگارش در آمده است هرگونه کپی برداری از آن شرعا، عرفا و قانونا غیر مجاز می باشد. فردی که بخواهد از این طریق اقامت ترکیه را به دست آورد ابتدا اقامت موقت ۳ تا ۵ ساله را اخذ می نماید و در صورتی که ازدواج با فرد مورد نظر بیش از این مدت زمان به طول بیانجامد فرد می تواند اقامت دائم خود را به دست آورد. در این مدت فرد باید به زبان ترکی مسلط باشد و بتواند در فرهنگ کشور ترکیه ادغام گردد.

مهاجرت به ترکیه و اخذ تابعیت این کشور از طریق تولد، امکان پذیر نمی باشد. به طور کلی در زمینه اخذ اقامت و یا تابعیت از طریق تولد، کشورها به دو بخش تقسیم بندی می گردند؛ برخی از کشورها سیستم خاک را مورد قبول قرار می‌دهند و برخی از کشورها سیستم خون را مورد پذیرش قرار خواهند داد. کشورهایی که بر اساس سیستم خاک تابعیت خود را به نوزاد متولد شده اعطا می کنند، بر این اساس که وی در خاک آن کشور متولد شده است، وی را واجد شرایط برای اخذ تابعیت می‌دانند. البته این امر مستلزم آن است که نوزاد متولد شده دارای پدر یا مادری باشد که اقامت موقت یا دائم کشورهایی که سیستم خاک را مورد پذیرش قرار می‌دهند داشته باشند. از جمله کشور هایی که سیستم خاک را مورد پذیرش قرار داده اند می توان به کانادا، آمریکاو برزیل اشاره کرد. اکثر قریب به اتفاق کشورها، سیستم خون را مورد پذیرش قرار دادند؛ به این ترتیب که تابعیت نوزاد بر اساس تابعیت پدر یا مادر وی مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که مؤسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش) هیچ گونه فعالیت و خدمات رسانی در این زمینه ارائه نمی دهد و به شما عزیزان پیشنهاد می شود با توجه به شرایط خود، روش قانونی و مناسبی را برای مهاجرت انتخاب نمایید.

یکی دیگر از روه های مهاجرت به ترکیه، مهاجرت از طریق پناهندگی می باشد که این موضوع به هیچ عنوان توسط مؤسسه حقوقی ملک پور توصیه نمی گردد و خدماتی نیز در این زمینه توسط مؤسسه حقوقی ملک پور ارائه نمی شود. دلیل این امر این است که مهاجرت از طریق پناهندگی یکی از سخت ترین و در عین حال خطرناک ترین راه های مهاجرت می باشد. افراد بسیار زیادی بودند که روش مهاجرت از طریق پناهندگی را برای خود برگزیدند، اما جان و مال خود را در این راه از دست داده اند. مؤسسه حقوقی ملک پور همواره روش های قانونی مهاجرت را به موکلین خود پیشنهاد می نماید. بر طبق کنوانسیون ژنو پناهنده شخصی است که بر اثر مسائل مذهبی، نژاد، ملیت، عضویت در گروه های اجتماعی، فعالیت های سیاسی و جنگ ممکن است جانش را در کشور خود از دست بدهد. متأسفانه بسیاری از عزیزانی که اقدام به مهاجرت از طریق پناهندگی می نمایند، از روش های قانونی مهاجرت موفق و امن اطلاع ندارند.

 

فایل صوتی مؤسسه حقوقی ملک پور راجع به پناهندگی

فایل تصویری مؤسسه حقوقی ملک پور راجع به پناهندگی

 

پناهندگی ترکیه

یکی دیگر از راه های مهاجرت به ترکیه، مهاجرت افراد موفق یا هنرمند به این کشور است. افرادی که در سطح بالایی به لحاظ هنری، درسی، ورزشی و بیزینسی قرار دارند می توانند با روشهای ویژه تری نسبت به دیگران به این کشور مهاجرت نمایند. بدین منظور، افرادی که ورزشکار یا هنرمند هستند باید دارای جوایز داخلی و بین‌المللی بوده و شهرتی نسبی در کشور خود یا سطح جهان داشته باشند. در این صورت می توانند واجد شرایط برای مهاجرت از این طریق باشند. به عنوان مثال افرادی که جوایزی همچون جایزه اسکار را دریافت کرده، دارای مدال المپیک می باشند، در باشگاه‌های معتبری مشغول به ورزش بوده و یا تاجری موفق بوده اند خیلی راحت تر از دیگران می توانند از این طریق به کشور ترکیه مهاجرت نمایند. متقاضیان این روش باید اثبات نمایند که توانسته اند از راه هنری یا ورزشی خود، کسب درآمد کرده و هزینه های خود را از این راه تأمین نمایند.

اقامت هنرمندان

یکی از مهمترین سئوالاتی که در ذهن متقاضیان مهاجرت به ترکیه شکل خواهد گرفت این است که آیا از پس هزینه های زندگی در این کشور برخواهند آمد یا خیر. اصولاً هزینه های زندگی، بستگی به سبک زندگی فرد دارد و بسته به زندگی فرد ممکن است خانواده ای پرخرج یا خانواده ای کم خرج باشند. در ترکیه نیز مانند همه کشورهای دنیا هزینه های زندگی در شهرهای بزرگ کشور نسبت به شهرهای کوچک تر بیشتر است. به عنوان مثال هزینه های زندگی در استانبول، ازمیر، آنکارا و… بیشتر از هزینه های زندگی در شهرهای کوچک این کشور می‌باشد. در جدول که برای شما عزیزان تهیه شده است می توانید هزینه برخی از کالاها و هزینه های اجاره ملک در ترکیه را مشاهده نمایید:

 

کالا یا خدمات

هزینه ها به یورو

غذا در رستوران ارزان

3.81  

غذا برای 2 نفر در رستوران متوسط

13.72

بطری آب 0.33 لیتری

0.21

نوشابه 0.33 لیتری (کوکا/پپسی)

0.60

یک فنجان قهوه

1.64

بطری شیر 1 لیتری

0.67

نان 500 گرمی

0.38

1 کیلوگرم برنج

1.31

1 کیلو سینه مرغ

1.46

1 کیلوگرم گوشت گاو

9.07

1 لیتر بنزین

1.05

 

در جدول زیر نیز می توانید هزینه های اجاره ملک در ترکیه  را نیز مشاهده بفرمایید:

 

اجاره و خرید آپارتمان

هزنیه به یورو

اجاره آپارتمان 1 خوابه داخل شهر

212.32

اجاره آپارتمان 1 خوابه خارج شهر

133.90

اجاره آپارتمان 3 خوابه داخل شهر

365.85

اجاره آپارتمان 3 خوابه خارج شهر

226.70

هزینه زندگی در ترکیه

از دیگر مواردی که برای متقاضیان مهاجرت به ترکیه بسیار مهم و حیاتی می باشد این است که از کدام یک از روش هایی که پیش تر خدمت شما عزیزان بیان شد، می توان به تابعیت و یا اقامت دائم کشور ترکیه دست پیدا کرد. بر طبق مواردی که گفته شد، سه راه منجر به اخذ تابعیت کشور ترکیه خواهد شد؛ مهاجرت کاری، سرمایه گذاری و ازدواج با تبعه کشور ترکیه، منجر به اخذ تابعیت ترکیه خواهد شد. مهاجرت تحصیلی به کشور ترکیه منجر به اخذ اقامت و یا تابعیت ترکیه نخواهد شد بلکه فرد باید پس از تحصیل خود به کار در این کشور برسد و بتواند پنج سال را به صورت تمام وقت در این کشور مشغول به کار گردد تا اقامت دائم ترکیه را اخذ نماید. یکی از محبوب ترین روش ها برای اخذ تابعیت کشور ترکیه برای ایرانیان، روش مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه گذاری و یا خرید ملک است. همانطور که پیشتر نیز خدمت شما عزیزان بیان شد، افرادی که بتوانند به میزان ۲۵۰ هزار دلار در کشور ترکیه خرید ملک کنند می‌توانند پس از ۶ ماه، پاسپورت این کشور را اخذ نمایند.

پاسپورت ترکیه

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون مهاجرت به ترکیه یا سایر کشورهای جهان می توانید از پکیج راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت که تدریس جناب استاد استاد ملک پور است استفاده نموده و در حد یک وکیل مهاجرت، اطلاعات لازم را کسب نمایید.

✅مهاجرت به ترکیه چگونه امکان پذیر است؟

اولین گام برای مهاجرت به ترکیه شناخت روش های مهاجرت به این کشور و انتخاب بهترین گزینه است. سپس باید شرایط و مدارک مهاجرت را بر اساس روش انتخاب شده فراهم کرد.

✅بهترین روش مهاجرت به ترکیه کدام است؟

مسلماً شرایط شخصی شما در انتخاب بهترین روش مهاجرت به ترکیه بسیار مؤثر است؛ اما به طور کلی ویزای کار ترکیه، تحصیل در دانشگاه های ترکیه، خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه از بهترین راه های مهاجرت به ترکیه است.

✅کم هزینه ترین راه مهاجرت به ترکیه کدام است؟

روش های کاری مثل دریافت پیشنهاد کار از کم هزینه ترین روش های مهاجرت به ترکیه است. تحصیل در ترکیه نیز دومین روش کم هزینه است.

✅آیا برای مهاجرت به ترکیه حتماً می بایست از طریق وکیل اقدام نمود؟

خیر. شما می توانید با صرف وقت قوانین مهاجرت به ترکیه را بیاموزید، اما مسلماً وکیل می تواند با سرعت بیشتری کار شما را انجام دهد و تجربیات خود را در اختیار شما بگذارد.

_____________________ سخن پایانی درباره مهاجرت به ترکیه _____________________

مهاجرت به ترکیه، مهاجرت از طرق مختلف به ترکیه، هزینه های زندگی در ترکیه و صفر تا صد مهاجرت به ترکیه در این مقاله مورد بحث و بررسی علمی قرار گرفت. با مطالعه این مقاله آموختیم که سه روش عمده برای اخذ تابعیت کشور ترکیه وجود دارد که این راه ها عبارتند از مهاجرت از طریق کار، سرمایه گذاری و ازدواج با فرد تبعه این کشور. افرادی که تمایل به تحصیل در ترکیه دارند می توانند به دو زبان ترکی و انگلیسی برای تحصیل اقدام نمایند؛ اما راه مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل در این کشور، پیامد خاصی را در بر نخواهد داشت و بهتر است افراد برای تحصیل در کشورهای بهتر در قاره اروپا اقدام نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون راه های مهاجرت به ترکیه و مشاوره با مشاورین مؤسسه حقوقی ملک پور می‌توانید فرم تماس را کامل کرده و یا طی تماس تلفنی با مؤسسه حقوقی ملک پور (MIE اتریش)، از مشاوره تلفنی رایگان در این خصوص استفاده نمایید. همچنین شما عزیزان می توانید سئوالات خود را پیرامون مهاجرت به ترکیه در بخش “ثبت پرسش” مطرح نمایید تا در سریعترین زمان ممکن مشاورین به شما پاسخ بدهند.

مؤسسه حقوقی ملک پور با بهره گیری از تیم متخصص و وکلای حقوق بین الملل در خدمت شماست تا با ارائه خدمات ارزنده در زمینه اخذ پذیرش و ویزا، مشاوره سرمایه گذاری خارجی و سایر مسائل مهاجرتی، اخذ اقامت و پاسپورت دوم، گام به گام شما را در مسیر مهاجرتتان یاری نموده تا با اطمینان در این راه قدم بردارید و با پشتوانه 15 سال تجربه تیم MIE با آسودگی خاطر، مهاجرتی ایمن و آینده ای روشن برای خود رقم بزنید.

چطور به ترکیه مهاجرت کنیم
چطور به ترکیه مهاجرت کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *