چطور به تلگرام وصل بشم

 
helpkade
چطور به تلگرام وصل بشم
چطور به تلگرام وصل بشم

چندین دلیل مختلف وجود دارند که ممکن است منجر به بروز مشکل در اتصال تلگرام شوند. در اینگونه موارد، تلگرام در حالت Connecting باقی می‌ماند. برای رفع این مشکل باید تمام دلایل آن را بررسی کنید. در این مقاله قصد داریم به آموزش روش های رفع مشکل وصل نشدن تلگرام یا مشکل Connecting تلگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

کاربران زیادی در طول روز با کارشناسان موبایل کمک تماس می‌گیرند و از آن‌ها در مورد بروز مشکل وصل نشدن تلگرام راهنمایی می‌خواهند. این دسته از کاربران مدعی هستند که بعد از باز کردن تلگرام شاهد نمایش عبارت Connecting در منوی فوقانی آن بوده و کانکتینگ تلگرام برایشان مختل می‌شود. اما چه دلایلی وجود دارند که منجر به بروز این مسئله می‌شوند؟

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی موبایل

دلایل مختلفی ممکن است منجر به بروز مشکل Connecting تلگرام شوند، بنابراین برای رفع این مشکل باید حتما تمام این دلایل را بررسی کنید. در این مقاله قصد داریم به آموزش روش های رفع مشکل وصل نشدن تلگرام یا کانکت نشدن تلگرام بپردازیم. چنانچه در مورد هر یک از بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

چطور به تلگرام وصل بشم

اگر با مشکل وصل نشدن تلگرام یا همان مشکل Connecting مواجه هستید، مراحل زیر را به ترتیب برای از بین بردن آن طی کنید:

در بسیاری از شرایط کاربران قبل از اینکه مطمئن شوند که به اینترنت متصل هستند، برنامه تلگرام را اجرا می‌کنند. طبیعی است که در این شرایط با عبارت Connecting و مشکل وصل نشدن تلگرام به سرور مواجه شوید. بنابراین در اولین قدم وصل بودن دستگاهتان به شبکه اینترنت وای فای یا موبایل دیتا (Mobile Data) را مورد بررسی قرار دهید و از وجود این اتصال اطمینان حاصل کنید.

بعد از اینکه مطمئن شدید دستگاهتان به شبکه اینترنت متصل است، باید سرویس‌دهی آن را بررسی کنید. مطمئنا اگر در سیستم رد و بدل داده شبکه اینترنتی که به آن متصل هستید اختلالی ایجاد شود، برنامه تلگرام هم قادر به کانکت شدن به سرورهایش نخواهد بود. در نتیجه شما با مشکل وصل نشدن تلگرام یا همان عبارت Connecting رو به رو می‌شوید.

پس در قدم دوم سرویس دهی شبکه اینترنت خود را بررسی کنید. برای انجام این کار مرورگر دستگاه را اجرا و سایتی را باز کنید. اگر سایت های دیگر اجرا شدند، پس مشکل از شبکه اینترنت شما نیست، اما اگر باز شدن سایت های دیگر هم با مشکل همراه بود، مطمئنا مشکل ایجاد شده در تلگرام هم با این مسئله و اختلال در سرویس‌دهی شبکه اینترنتی که به آن وصل هستید ارتباط دارد. پس شبکه اینترنت خود را تغییر دهید یا منتظر بمانید تا اختلال‌های آن برطرف شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر اپل

در برخی شرایط ممکن است شما به طور ناخودآگاه برای دسترسی تلگرام به اینترنت و استفاده از آن محدودیت قائل شده باشید و این مسئله منجر به بروز مشکل وصل نشدن تلگرام شود. برای مثال اگر اپلیکیشن فایروال بر روی گوشی یا تبلت شما نصب شده باشد، ممکن است دسترسی تلگرام به اینترنت را محدود کرده باشد. پس وارد اپلیکیشن فایروال شوید و دسترسی‌های تلگرام را بررسی کنید.

مسئله بعدی که اگر از موبایل دیتا (Mobile Data) یا اینترنت سیم کارت استفاده می‌کنید باید به آن توجه داشته باشید، این است که محدودیت مصرف داده را برای آن فعال نکرده باشید. برای بررسی این موضوع در اندروید مراحل زیر را طی کنید:

در برخی شرایط حذف و نصب مجدد برنامه تلگرام هم می‌تواند منجر به رفع مشکل وصل نشدن تلگرام یا مشکل Connecting تلگرام شود. در برخی موارد آپدیت نبودن تلگرام ممکن اس منجر به بروز مشکلات این چنینی گردد که این مشکل با حذف و نصب مجدد اپلیکیشن برطرف می‌شود. در نظر داشته باشید که همیشه برای دانلود جدیدترین نسخه تلگرام از منابع قابل اعتمادی مثل گوگل پلی استور (Google Play Store) یا کافه بازار استفاده کنید و از منابع ناشناس اپلیکیشن تلگرام را دانلود نکنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ

در برخی شرایط دیده شده که حذف کردن حافظه کش (Cache) و دیتای (Data) برنامه تلگرام منجر به رفع مشکل Connecting یا کانکتینگ آن شده است. بنابراین شما هم به این مسئله به عنوان یک راه حل نگاه کنید و حافظه کش و دیتای تلگرام را یک بار حذف کنید. برای انجام این کار از طریق خود تلگرام مراحل زیر را طی کنید:

برای حذف حافظه کش و دیتای تلگرام از طریق خود دستگاه اندرویدی هم مراحل زیر را طی کنید:

اگر گزینه Clear Data را با طی کردن مراحل فوق نیافتید، گزینه Manage Space را لمس کنید و سپس در تنظیمات خود تلگرام دو گزینه Clear Cache و Local Database را انتخاب نمایید و اطلاعات آن دو را حذف کنید.

این راه حل شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما در برخی شرایط منجر به رفع مشکل وصل نشدن تلگرام یا مشکل Connecting تلگرام شده است. در این روش لازم است تا ابتدا شماره تلگرام خود را تغییر دهید و سپس بار دیگر با طی کردن مراحل مشابه شماره قبلی خود را فعال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام این کار از مقاله “آموزش تغییر شماره تلفن در تلگرام“ استفاده کنید.

پیشنهاد موبایل کمک: معرفی ۱۵ مورد از بهترین برنامه های جایگزین تلگرام

تلگرام به تازگی قابلیت استفاده از پروکسی داخلی را به مسنجر خود اضافه کرده است که در مقاله “آپدیت جدید تلگرام 4.1 منتشر شد؛ تعیین سطح دسترسی ادمین ها” در مورد آن صحبت کرده بودیم. تغییر دادن IP شما با استفاده از این قابلیت یا سایر ابزارهای تغییر IP در برخی شرایط ممکن است منجر به رفع مشکل وصل نشدن تلگرام یا مشکل Connecting آن شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون X

این روش فقط در آیفون و آیپد های اپل قابل استفاده است و در بسیاری از موارد دیده شده که منجر به رفع مشکل Connecting تلگرام یا مشکل وصل نشدن تلگرام به سرورهایش شده است. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید:

به احتمال زیاد با طی کردن مراحل فوق مشکل وصل نشدن تلگرام شما برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S20 Ultra

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش روش های رفع مشکل وصل نشدن تلگرام یا مشکل Connecting تلگرام پرداختیم. چنانچه در مورد هر یک از بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

iPhone 11 Pro Max شیشه

قطعات آیفون 11 پرو مکس

شیشه آیفون 11

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

چطور به تلگرام وصل بشم

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

بسیار مفیدوعالی

وقتی تلگرام وصل نمی‌شود چطوری این دستورات شما را انجام دهیم آقا وصل نمی‌شود با پروکسی که هیچ با vpn هم وصل نمیشود

مال منم الان همینطوری شده
با vpn اومدم باز در حال اتصال میزنه

سلام خدمت شما.مشکلی که چند مدتیه برطرف نمیشه اینه که جهت استفاده از تلگران چه از طریق پروکسی و چه از طریق فیلترشکن، تازمانی که در خود برنامه هستم بدون هبچ مشکلی کار انجام میشه ولی وقتی برنامه رو کوچیک میکنم پروکسی و فیلتر شکن قطع میشه .
و دوباره با بزرگ کردن برنامه از سر گرفته میشه . ممنون میشم راهنمایی کنید چجوری رفع شه این مشکل

مرسی مقالتون واقعا موثر بود

همرو امتحان کردم نشد وقتی که فیلتر شکنو روشن میکنم فقط میتونم از پروکسی استفاده کنم اونم دیگ چ نیازی ب پروکسی هس خو همون فیلتر شکن روشن بمونه سنگین ترم :||ولی پروکسی خیلی راحت تره و نمدونم چرا وصل نمیشه:[

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

ایران

هم‌رسانی این مطلب:

پیام‌رسان تلگرام در تازه‌ترین نسخه‌ خود که به تازگی منتشر کرده است، امکانی فراهم آورده است تا کاربران بدون نیاز به فیلترشکن بتوانند به این پیام‌رسان دسترسی داشته باشند.

این بدین معنی است که نسخه تازه تلگرام نیاز به فعال بودن اپلیکیشن جداگانه فیلترشکن ندارد و با امکانی که در درون خود آن تعبیه شده است، کاربران می‌توانند اقدام به ارسال و دریافت پیام‌ کنند.

این امکان جدید تلگرام مبتنی بر پروتکل MTProto است. کاربران از پروکسی‌های جدید عرضه شده بهره گرفته و تلگرام به نحوی تنظیم شده است که با یک کلیک می‌تواند به آن وصل شود.

چطور به تلگرام وصل بشم

تلگرام در اکانت رسمی خود در توییتر امنیت انتقال داده‌ها در این روش را تضمین کرده است.

۱- برای استفاده از این امکان نخست باید نسخه تلگرام شما به روز باشد. برای برخورداری از آخرین نسخه، پیام‌رسان تلگرام خود را آپدیت کنید.

برای اندروید نسخه ۴.۸.۹

برای تلگرام دسکتاپ نسخه 1.2.24 alpha (تلگرام دسکتاپ را از اینجا دریافت کنید)

و برای سیستم‌های مبتنی بر آی‌او‌اس نظیر آیفون و آیپد نسخه Telegram X IOS alpha 5.0.3

۲- با فیلترشکن به تلگرام متصل شوید و این کانال را باز کنید: https://t.me/MTProtoProxies

۳- فیلترشکن خود را ببندید.

۴- روی جدیدترین لینک موجود در کانال کلیک کنید و گزینه connect to proxy را انتخاب نمایید. اکنون باید تلگرام شما بدون فیلترشکن شروع به کار کند. اگر لینکی با اختلال و قطعی همراه بود لینک‌های قبلی را امتحان کنید.

مکانیزم کار این پروکسی‌ها بدین شکل است که هزاران نفر همزمان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

هم‌رسانی این مطلب:

ایران

هم‌رسانی این مطلب:

پیام‌رسان تلگرام در تازه‌ترین نسخه خود امکانی فراهم آورده است تا کاربران بدون نیاز به فیلترشکن بتوانند به این پیام‌رسان دسترسی داشته باشند.

این بدین معنی است که نسخه تازه تلگرام نیاز به فعال بودن اپلیکیشن جداگانه فیلترشکن ندارد و با امکانی که در درون خود آن تعبیه شده است، کاربران می‌توانند اقدام به ارسال و دریافت پیام‌ کنند.

امکان تازه تلگرام در اصل برای کاربران روسی پیش بینی شده چرا که مقامات کرملین سال گذشته این پیام رسان را در روسیه فیلتر کردند. با این حال کاربران ایرانی نیز می توانند از این قابلیت تازه بهره بگیرند.

چطور به تلگرام وصل بشم

۱- قبل از هر چیز تلگرام خود را به روز رسانی کنید.

۲- برای استفاده از امکان جدید لازم است تا کاربر برای دفعه نخست با یک آی پی روسی به پیام رسان تلگرام وصل شود. به همین منظور باید از یک VPN (وی پی ان) استفاده شود که قابلیت انتخاب کشور روسیه توسط کاربر لحاظ شده باشد. به پلی استور یا اپ استور بروید.

۳- در میان وی پی ان‌های رایگان موجود در پلی استور یا اپ استور، اپلیکیشن‌هایی نظیر Seed4me vpn ، Solo vpn، Avira phantom،Touch vpn، Skyvpn مناسب هستند. یکی از آن‌ها را نصب کنید و وارد آن شوید.

۴- در داخل وی پی ان، از لیست موجود روسیه را به عنوان کشور میزبان انتخاب کنید و گزینه کانکت را بزنید.

۵- پس از وصل شدن وی پی ان، تلگرام را باز کنید و اجازه دهید تا به این پیام رسان متصل شوید. بعد از دو تا پنج دقیقه آیکون یک سپر خالی در بالای اپلیکیشن در سمت راست ظاهر می شود. این به شما نشان می‌دهد که مسیر را درست آمده‌اید. حالا از از تلگرام خارج شوید.

۶- وی پی ان خود را غیر فعال کنید و بار دیگر به تلگرام بازگردید. اکنون می‌توانید از تلگرام بدون فیلتر استفاده کنید.

اردیبهشت ماه سال گذشته دادستانی تهران دستور قضایی مسدود کردن تلگرام را صادر و اعلام کرد که شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی از تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ مکلف به مسدودسازی وب سایت و اپلیکیشن تلگرام هستند.

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) سال گذشته گزارش داده بود که با وجود فیلترینگ تلگرام در ایران، بیش از ۴۷ درصد کاربران هنوز از این پیام رسان استفاده می کنند.

تخمین زده می‌شود حدود ۴۰میلیون کاربر ایرانی مشترک تلگرام باشند.

به کانال تلگرام یورونیوز فارسی بپیوندید

هم‌رسانی این مطلب:

اگر اخبارات مربوط به تلگرام را دنبال کرده باشید، تلگرام یک به روز رسانی ارائه کرده که از سیستم انتقال MTProto 2.0 بهره می گیرد. سیستمی که با استفاده از پروکسی های آن می توانید بدون نیاز به اپ های تغییر دهنده ی آی پی از تلگرام استفاده کنید. در این پست می خواهیم نحوه اتصال با پروکسی MTProto را به شما آموزش دهیم.

یکی از مشکلات شایع نرم افزاری موبایل در تلگرام ، همین استفاده از پروکسی تلگرام است که البان در این پست برایتان شرح خواهد داد.

به روز رسانی اخیر، در ابتدا برای گوشی های اندروید ارائه شد و اپ استور به دلیل اعتراضات روسیه این به روز رسانی را ارائه نداد. تا اینکه بلاخره تقریبا روز گذشته بود که اپل هم تسلیم صحبت های تلگرام شده و به روز رسانی را در اپ استور قرار داد. در حال حاضر این به روز رسانی برای تلگرام و تلگرام ایکس در اندروید و iOS و همچنین برای تلگرام دسکتاپ ارائه شده است.

در ابتدا شما بایستی تلگرام خود را به روز کنید. اندرویدی ها فقط از طریق گوگل استور یا پلی استور یا گوگل پلی (همگی یکی هستند و در برندهای مختلف نامشان فرق می کند) و آیفون داران در اپ استور. بعد از آنکه تلگرام شما به روز شد اگر داخل آن بروید متوجه یک آیکون شبیه به سپر بالای صفحه اصلی چتهایتان خواهید شد. این یعنی تلگرام شما به نسخه جدید با روش انتقال MTProto به روز شده است. (به هیچ عنوان تلگرام های تبلیغاتی تحت عنوان تلگرام ضد فیلتر را نصب نکنید. تنها مراجع مطمئن برای تلگرام گوگل پلی و اپل استور هستند)

چطور به تلگرام وصل بشم

بایستی یک مرتبه با روش هایی که قبلا وارد تلگرام می شدید و از آن استفاده می کردید وارد شوید. کانال هایی هستند که مدام در حال نمایش پروکسی های سالم و به روز برای اتصال با پروکسی از طریق آنها هستند. در یکی از آنها عضو شوید. یکی از لینک ها داخل این کانال ها را انتخاب کنید و گزینه Connect Proxy را انتخاب نمایید. کمی صبر کنید، در بالای صفحه می بینید که می نویسد درحال اتصال با پروکسی . وقتی اتصال برقرار شود شما دیگر می توانید از تلگرام به راحتی استفاده کنید.

توجه به نکات زیر خالی از لطف نیستند:

 

در انتهای این پست بعد از آموزش نحوه اتصال با پروکسی می خواهیم خیلی مختصر هم درباره خود این تکنولوژی MTProto و نحوه اتصال آن بگوییم (در سه بند) در واقع این پروتکل به سه بخش زیر تقسیم می شود:

مطلب مرتبط: یافتن پروکسی های MTproto

در اینجا چهار کانال برای این کار معرفی می کنیم. کانال اول مربوط به دیجی دُکی بوده و بنای آن بر گذاشتن پروکسی های سالم و ایمن است. خودتان هم ممکن است کانال های دیگری نیز پیدا کنید، خوشحال می شیم اطلاعاتتان را در اختیار ما و سایر دوستان بگذارید:

ما نیز تلاش داریم در کانال البان پروکسی های فعال را ارائه دهیم. حالا که تلگرام را در گوشی خود با کمک پروکسی های MTPROTO وصل کردید، می توانید از همین روش برای اتصال تلگرام ویندوز نیز استفاده نمایید!

اگر نخواستید از این روش استفاده کنید و مایل بودین همچون گذشته و با استفاده از یک نرم افزار دیگر وارد تلگرام خود شوید، حتما بایستی استفاده از پروکسی داخل تلگرامی را غیر فعال کنید. برای این منظور وقتی روی علامت سپر می زنید، استفاده از پروکسی را غیر فعال نمایید.

تشکر از معرفی خوب MTproto

خب دوست عزیز تلگرام فیلتره چجوری عضو کانال هاش یشم پروکسی گیر بیارم؟ اگه میتونین یکی دو تاش رو همین جا بذارید مرسی

سلام بدلیل مشکلدار شدن بلاگ امکان انجام چنین کاری میسر نیست بایستی به هر ترتیبی که می توانید وارد تلگرام شوید و بعد از این پروکسی ها استفاده کنید

از یکی از فیلترشکنای کروم وصل بشید.بعدش سایت تلگرامو تحت وب باز کنید.یکی از اون لینکارو توی تلگرام تحت دستکتاپ یا توی گوشیتون اجرا کنید.

امکان استفاده از ام تی پروتو در ویندوز نیست ؟ منظورم فقط استفاده از تلگرام در ویندوز نیست . منظورم تونل کردن کل ویندوز هست .

سلام خیر این پروکسی فقط برای تلگرام قابل استفاده هست. هر دو نوع موبایل و ویندوز. اما سایر اپها را تونل نمیکند!

سلام خیلی ممنون

سپاسگزارم دوست عزیز بابت راهکارتون🌹🌹🌹

سلام خدمت تمامی دوستان و ممنون از سایت خوبتون یه پروکسی جدید میزارم استفاده کنید مشکل نصب نسخه تلگرام روی دسکتاپم حل شد امیدوارم مشکل شمام حل بشه. server: ios.mypi.co port: 888 secret: dde80053c0704fd24751123e53fde47ce0

سلام خیلی ممنون

سلام کار نمیکنه

من اگه تلگرام واسه باز کردن کانال داشتم که دیگه تلگرام ایکس دانلود نمی کردم

کارتون مث این میمونه ک من بخوام برم خونه ولی کلید نداشته باشم شما ب من بگین کلید بردار برو خونه خب ما اگه بت نیم وصل بشیم دیه دنباله پروکسی نیستیم ک انقد پیج زدی وقت گذاشتی

سلام بر شما دوست گرامی اگر کلید را در اینجا قرار دهیم، دیگر جایی برای دریافت کلید باقی نمی ماند، بلافاصله … 🙂 از اطرافیانی که از پروکسی های تلگرام استفاده می کنند کمک بگیرید و از آنها پروکسی فعال دریافت نمایید

سلام میشه چند تا کلید برام ایمیل کنید من چون با تلگرام کار میکنم الان بسته هست از یکی پراکسی گرفتم اما مرتب قطه کانالهای تلگرام بالا نمیاد یک پراکسی قوی میشه برام بفرستید

سلام متاسفانه امکان این امر وجود ندارد پروکسی ها توسط اسپانسرهای تبلیغاتی ایجاد می شوند و وقتی دوره تبلیغاتشان تمام شود از کار می افتند گاهی در همان آدرس مجدد تبلیغات می کنند و مجدد فعال می شوند و گاهی در آدرسی دیگر بنابراین غیرفعال شدن پروکسی ها امری طبیعی است و باید تعدادی به عنوان ذخیره در لیست خود داشته باشید

سلام اگر امکان دارد یکی از این پروکسی ها برام بفرستید از کسی گرفتم مرتب قطع میشه لیست کانالها بالا نمیاد ممنون میشم

سلام

اتصال ب پروسکی..میتونه باعث دسترسی ب اطلاعات کاربران بشه

چرا میگن پروسکی ایمن؟

سلام اطلاعات در تلگرام کاملا کدبندی شده است. استفاده از این پروکسی ها هیچ گونه نا امنی برای شما و اطلاعاتتان نخواهد آورد!

کاملشوبرام میفرستید ممون میشم

کانال اعلامی غیرمرتبط بود و به همین دلیل حذف شد!

چطور به تلگرام وصل بشم

باسلام میشه بگید چطوری باید به تلگرام وصل شدبدون اینکه ان طرف متوجه بشه ممنون

سلام اگر منظورتان وضعیت آنلاین بودن هست، از طریق تنظیمات خود تلگرام گزینه ای هست که می توانید آن را برای همه مخفی کنید

با سلام خدمت شما دوست و مدیر محترم سایت از مطالب مفیدتون متشکرم واقعا عالی بود… سوالی که من داشتم اینه که آیا میشه مثل انواع وی پی ان (کرایو و …) که ماهانه یا سالانه اکانت خریداری میکنیم مثلا سه ماهه شش ماهه یا یکساله یا بیشتر… امکان خرید Mtproto هم هست؟ چون من در یکی از سایتها یک همچین جیزی را دیدم ولی نوشته بود ناموجود…

با تشکر از شما مدیر محترم

سلام خواهش می کنم خوشحالیم که براتون سودمند بوده

چنین چیزی وجود دارد، اما بعضا هزینه آن خیلی زیاد هست.

سلام هیچکدومشون وصل نمیشن چیکار کنیم اخه

سلام باز هم بگردین، بلاخره فعالش هم پیدا میشه

سلام من از تلگرام دسکتاپ استفاده میکنم و تازه میخام برنامه رو نصب کنم

چطور باید اطلاعات سرور و کامل کنم ممنون میشم راهنمایی کنید.

سلام به پست https://blog.elbaan.com/archives/3421 مراجعه نمایید

سلام در این روش ایا میتونن ای دی اکانت رو هم مشاهده کنن؟

سلام امکانات تلگرام (به غیر از تماس صوتی آن) به نحوه اتصال شما ربطی ندارد. مهم نیست چگونه وصل می شوید، مهم این هست که وصل شوید 🙂

منظورم از سمت کسی هست که سرور پراکسی دستشه !!! میتونه اکانتمون رو مثلا ای دی رو مشاهده کنه؟

به هیچ عنوان نمی تونه. این پروکسی ها را خود تلگرام معرف کرده و امنیتشون را خودش تضمین می کنه. اصلا جای نگرانی نیست

ip بله و id خیر.و معمولا پروکسی ها هم ایمن هستن تا اونجایی که من میدونم.

سلام. چطوری پروکسی ضدفیلتر بسازیم؟

سلام کانال هایی هستند که به منظور تبلیغات برای شما از شما هزینه دریافت کرده و یک پروکسی برایتان تهیه می کنند. متاسفانه از معرفی آنها معذوریم 🙂

سلام میشه با گوشی اندروید هم پروکسی ساخت؟ برنامه ای وجود داره برای این کار؟ من کامپیوتر ندارم، خواستم ببینم میشه با گوشی اندروید هم پروکسی ساخت؟

سلام اگر گوشی اندرویدی شما به گونه ای باشد که از نسخه های جدید تلگرام پشتیبانی کند، با عضویت در کانال های ارائه دهنده پروکسی می توانید از پروکسی های آماده استفاده کنید برخی کانال ها هم هستند که در ازای دریافت مبلغ، به شما پروکسی خاص خودتان ارائه می دهند که از معرفی آنها مغذوریم

سلام لطفا منو راهنمایی کنید چرا هیچ کدوم از پروکسی ها غیر قابل دسترس هستن با فیلترشکن میشه ولی پروکسی جواب نمیده

سلام برخی اوقات پیدا کردن یک پروکسی فعال کار دشواری هست باید تلاش کنید تا یک پروکسی فعال پیدا کنید متاسفانه کار دیگری نمی توان انجام داد

سلام

دوستان، هرکسی به پروکسی سالم دسترسی داره اینجا توی کامنتها بذاره که بقیه هم بتونن وصل بشن

این روش رو که دوستمون گفتن امتحان کنید خیلی کار رو راه میندازه

سلام.مرسی از مطالبتون. ولی یه چیز رو هنوز متوجه نشدم. کدوم پروکسی بهتره. هر پروکسی پورت داره و خب اینم نمیدونم داستانش چیه. تو آیکون پروکسی یه عددی میده با وحد ms رو به روش که سبز رنگ هست. اون عدد چیو نمایش میده؟ انگار این عدد هرچی کمتر باشه سرعت پروکسی بیشتره. میشه توضیح بدین؟

سلام وقتتون بخیر عدد مدت زمان پینگ هست، یعنی مدت زمانی که از سرور پاسخ دریافت میشه. هرچه این مدت کوتاه تر باشد، بهتر است. اما معمولا تفاوت ها در حد چند میلی ثانیه هست و خیلی محسوس نیست. بنابراین شما درست می فرمایید، هرچه عدد کمتر باشد، یعنی سرعت بیشتر

سلام خسته نباشید تو قسمت سکرت تعداد محدودی عدد و حرف میشه نوشت چیکار کنم

سلام بله برای همین است که برخی از پروکسی های گوشی موبایل روی نسخه دسکتاپ کار نمی کنند

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب سایت

نام، ایمیل و وبسایت من را در این مرورگر ذخیره کنید و دفعه بعدی که نظری ثبت کردم از آن استفاده کنید.

Copyright © 2021 ELBAAN TEAM

در مقاله قبلی به آموزش متصل شدن به تلگرام با نرم افزار ترموکس پرداختیم،متاسفانه برخی کاربران با روش ترموکس قادر به متصل شدن به تلگرام نیستند و به واسطه همین موضوع،قصد داریم تا روشی دیگر برای متصل شدن به تلگرام بدون فیلترشکن را آموزش دهیم با ما همراه باشید…

متصل شدن به تلگرام بدون فیلترشکن فقط با روش پروکسی امکان پذیر است و جز وارد کردن پروکسی راه دیگری وجود ندارد.حتی در مقاله قبلی که به آموزش متصل شدن به تلگرام با نرم افزار ترموکس پرداختیم آن هم با استفاده از پروکسی ثابت میباشد و نرم افزار ترموکس به طور خودکار پروکسی را آپدیت میکند.

اما در این روش پروکسی هایی که ارائه میشوند در مدت زمان کوتاهی منقضی میشوند و دوباره باید با پروکسی های جدیدتری که ارائه میشوند متصل شوید.

چطور به تلگرام وصل بشم

پروکسی mtproto در ورژن (۴.۸.۹) به تلگرام اضافه گردید.

وظیفه proxy در تلگرام دور زدن فیلترینگ میباشد که متاسفانه حدود یک سال و نیم است  تلگرام در کشور ایران فیلتر شده و متصل شدن به تلگرام فقط با پروکسی و فیلترشکن مقدور شده است.پروتکل mtproto یک پروتکل امنیتی جدید است و همانند https است که در پیام رسان ها کاربرد دارد.پروتکل https رابط میان کاربر و سرور است ولی در پروتکل mtproto وظیفه آن انتقال پیام های رمزنگاری شده به صورت (Client to Client) یا کاربر به کاربر است.

ابتدا تلگرام خود را از اینجا به آخرین نسخه آپدیت کنید.(اگر از تلگرام دیگری استفاده میکنید از بازار یا فروشگاه گوگل پلی خودتان بصورت دستی آپدیت کنید.)

سپس برای شروع کار ابتدا فیلترشکن خود را فعال کنید و وارد کانال “mtprotoproxies” شوید

بعد از اینکه در کانال جوین کردید فیلترشکن خود را غیرفعال کنید و دوباره وارد کانال شوید.

در این صفحه مانند تصویر،جدیدترین پروکسی را وصل کنید (connect to proxy)

در قسمت بعدی باز هم روی connect proxy کلیک کنید تا پروکسی برایتان فعال شود.

تلگرام را یک بار ببندید و دوباره اجرا کنید،مشاهده خواهید کرد که تلگرام شما بدون فیلترشکن متصل شده است.

اگر تلگرام شما مجددا قطع شد به همان کانال مراجعه کرده و از پروکسی های جدیدتری که قرار میگیرد استفاده کنید.

 

سلام. برای تلگرام وب هم کاربدر دارد؟ یعنی اگر با تلگرام تحت وب بخواهیم وارد تلگرام شویم ترتیب کار به چه صورت است؟ باتشکر

سلام خیر برای تلگرام وب کاربرد نداره ولی اگه شما با تلگرام وب کامپیوتر کار میکنید میتونید از افزونه Cyberghost که یک نوع فیلترشکن داخلی در مرورگر کروم هستش میتونید استفاده کنید که به هیچ وجه قطع نمیشه و سرعت بالایی داره

سلام اقای سلطانی…من الان تلگرام نصب کردم برای وارد کردن شماره به فیلترشکن نیاز دارم که روی گوشیم نصب نمیشه
میشه توضیح بدین چجوری پروکسی رو وارد کنم که متصل بشه بعد شمارمو وارد کنم
اخه یه قابلیتی داره قبل از وارد کردن شماره کادر بالارو میزنم میگه پروکسی اضافه کن
دقیقا چچوری باید پروکسی رو وارد کنم؟؟؟؟

سلام از فیلترشکن فانوس که در گوگل پلی وجود داره استفاده کنید ، بعد از اینکه وارد شدید داخل کانالی که گذاشتیم عضو شین و از جدیدترین پروکسی ها استفاده کنید

برای youtube هم میتوان از روش پروکسی بدون استفاده از فیلترشکن استفاده کرد؟ ممنون اگه توضیح بفرمایید

برای یوتیوب خیر این امکان وجود ندارد

سلام آقای سلطانی عزیز
امروزها مجبوریم گوشی مونو در اختیار بچه هامون بذاریم میشه اون کد مخصوص تلگرام رو که فقط برای متصل شدن تلگرام است رو راهنمایی کنید،اونی که تلگرام رو از پیامهای اضافی جدا می‌کنه
با تشکر

سلام منظورتون رو متوجه نشدم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سلام این چیزی که شما میگی با آموزش ما مرتبط نیست دوست عزیز…

سلام باید با باکس بزنید…

سلام آموزش دو روش هم در وبسایت موجوده…

سلام با کینگو روت امتحان کنید اگه نشد با کامپیوتر بزنید…

سلام اگر آنتن گوشی در تاریخ اعلام شده نرفته ، پس بعد از اون…

سامانه مراقبت از خانواده (SFP) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.
در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SFP را مشاهده نمایید:

آموزش نصب تلگرام بدون دریافت کد فعال سازی

یکی از مشکلات رایجی که پس از فیلترینگ تلگرام برای بسیاری از کاربران اتفاق افتاده است، عدم دریافت پیامک تاییدیه کد نصب، از طریق اپراتور ها می باشد. به این ترتیب اگر شما اقدام به پاک کردن اپلیکیشن تلگرام از روی گوشی خود نموده باشید، برای نصب دوباره آن و ثبت نام در تلگرام، نمی توانید کد تاییدیه را دریافت کنید و در نتیجه به هیچ وجه قادر به نصب تلگرام نخواهید بود. این موضوع حتی در استفاده از ابزار تغییر دهنده آی پی نیز تفاوتی ایجاد نکرده و در صورتی که اپراتور سیم کارت شما، اقدام به بستن پیامک ارسالی از سوی تلگرام نماید، به هیچ وجه قادر به نصب تلگرام نخواهید بود. اما در این رابطه راهکارهایی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان تاحدودی موفق به نصب تلگرام و دریافت کد تاییدیه گردید. در ادامه با ما همراه باشید تا راهکارهای موجود در این زمینه را معرفی کرده و به بررسی هریک بپردازیم.

برای نصب تلگرام در حالتی که پیامک تاییدیه تلگرام به گوشی شما ارسال نشود، چند راهکار عمده وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها پرداختیم. توصیه می شود حتی الامکان از پاک نمودن اپلیکیشن تلگرام و یا حذف اکانت تلگرام خودداری کنید تا مشکلی برای ورود دوباره به این پیام رسان نداشته باشید. همانطور که اشاره شد، اگر راه پیامک ارسال کد تاییدیه در اپراتورها بسته شود، در حال حاضر راهکار دیگری برای ورود به تلگرام وجود ندارد. اما به نظر می رسد در آینده ای نزدیک، تلگرام نیز همچون اینستاگرام به تایید حساب کاربری از طریق ایمیل نیز روی بیاورد تا بدین ترتیب مشکل ارسال پیامک در گوشی ها را حل نماید.

اولین و ساده ترین راهکار برای نصب تلگرام ، پس از پاک کردن آن این است که برنامه را قبل از اقدام به حذف، روی یک دستگاه دیگر مثل لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت و یا یک گوشی دیگر نصب کرده و در آن به حساب کاربری خود وارد شویم. در این صورت شما همزمان از دو دستگاه می توانید حساب خود را کنترل کنید. حال می توانید دستگاه اول خود را با خیال راحت به تنظیمات کارخانه برگردانید و یا اپلیکیشن تلگرام را از روی آن حذف نمایید. سپس برای نصب دوباره تلگرام، کد تاییدیه ارسالی را از طریق دستگاه دوم که تلگرام را روی آن نصب کرده و وارد حساب کاربری خود شده اید، دریافت کنید.

چطور به تلگرام وصل بشم

قبل از پاک کردن تلگرام آن را روی یک دستگاه دیگر نصب کرده و به حساب کاربری خود لاگین کنید.

اما اگر در حال حاضر دستگاه دیگری که تلگرام قابلیت نصب روی آن داشته باشد را در اختیار ندارید، می توانید از طریق تلگرام وب اقدام نمایید. برای این منظور ابتدا به آدرس وب سایت تلگرام وارد شده و به قسمت تلگرام وب بروید. در این قسمت شماره تلفن همراه خود و نام کشور خود را وارد نموده و پس از دریافت کد تاییدیه از طریق تلگرام نصب شده روی گوشی خود، آن را در تلگرام وب وارد کنید. پس از ورود به حساب کاربری خود از طریق تلگرام وب، بدون اینکه صفحه مرورگر خود را به طور کامل ببندید، به بخش اپلیکیشن ها وارد شده و تلگرام را حذف نمایید. سپس برای نصب مجدد آن می توانید از طریق دریافت کد تاییدیه در تلگرام وب در مرورگرتان اقدام نمایید.

قبل از پاک کردن تلگرام می توانید از طریق تلگرام وب به حساب کاربری خود متصل شوید.

خبرها حاکی از این است که در حال حاضر تعداد معدودی از تلگرام های غیر رسمی، همچون تلگرام طلایی، هاتگرام، تلگرام دی آر و سایر موارد فیلتر نشده و عملکرد قابل قبولی نیز دارند. اگر به صورت عمدی یا سهوی تلگرام خود را پاک کرده اید و آن را روی هیچ دستگاه دیگری نصب نکرده باشید، برای نصب تلگرام می توانید از این روش استفاده کنید. ابتدا یکی از نسخه های تلگرام طلایی یا هات گرام را روی تلفن همراه خود نصب کنید. (چون این دو نسخه فیلتر نشده اند، احتمالا پیامک کد تاییدیه آن ها برای شما ارسال خواهد شد) سپس تلگرام اصلی را روی تلفن همراه خود نصب کرده و کد تاییدیه آن را از طریق نسخه غیر رسمی که قبلا نصب کرده اید، دریافت کنید. به این ترتیب می توانید به تلگرام اصلی خود لاگین نموده و سپس نسخه های غیر رسمی را به طور کلی از گوشی خود حذف نمایید.

نسخه های غیر رسمی تلگرام همچون تلگرام طلایی می توانند در نصب تلگرام اصلی به شما کمک کنند.

روش دیگری برای نصب تلگرام در صورتی که هیچکدام از روش های دیگر جواب ندهد، استفاده از شماره مجازی می باشد. در این روش شما ابتدا با استفاده از برنامه هایی نظیر برنامه TextNow که در گذشته در رابطه با آن ها مفصلا صحبت کرده ایم، یک شماره مجازی دریافت کرده و سپس با استفاده از آن اقدام به نصب تلگرام می نمایید. پیامک تاییدیه به شماره مجازی شما ارسال خواهد شد و شما می توانید این کد را خوانده و در صفحه ثبت نام تلگرام وارد کنید. مشکل این روش این است که با استفاده از شماره مجازی، شما قادر به باز کردن حساب کاربری اصلی خود نخواهید بود و باید یک حساب کاربری جدید در ایجاد کنید. برای دریافت لیست مخاطبین خود می توانید از اضافه کردن مخاطبین تلگرام با استفاده از شماره یا آیدی اقدام کنید.

استفاده از شماره مجازی نیز می تواند تا حدودی در نصب تلگرام موثر باشد.

سلام،، من با شماره مجازی اکانت درست کرده بودم الان هرچی میزنم برا شماره مجازی کد نمیاد، بعد یه شماره دیگه بهم داده برنامه تکس نو، با اون اکانت قبلیم نمیاد، اکانتم کاری بوده لازمش دارم، باید چیکار کنم

دمت گرم واقعا عالی بود

سلام.من سیمکارتمو گم کردم و میخوام همین الان تلگرام با اون شماره نصب کنم بنظرتون راهی نداره حتما باید کد به اون سیمکلرت بیاد؟☹

سلام چرا کد فعال سازی تلگرام برام نمیاد ایا؟کمک کنید

باید فیلتر شکن نصب کنید و دوباره امتحان کنید

من که امتحان کردم کد را به گوشیم ارسال کرد

من هم همین مشکل رو دارم. شما راهی پیدا کردید؟

سلام.تلگرامم که غیر رسمی بود خودش از گوشیم پاک شد.الان هرکاری میکنم هیچ جوری هیچکدوم از تلگراما واسم وصل نمیشن.حتی با ده تا فیلترشکن هم امتحان کردم اما نمیشه.
یعنی حتی شمارمو که میزنم به مرحله بعد که کدتاییده نمیره و همونجا میمونه و مینویسه درحال اتصال.
نمیدونم چیکار کنم.
خواستم از سایت تلگرام وب داخل اکانتم برم که اونم فیلتره!

باسلام اکانت تلگرام. رو گوشی دیگه وصل هست سیم کارت مذکور سوخته احتیاج ب اطلاعات واکانت تلگرامم دارم باید چیکار کنم اگه راهنمایی کنید

سلام.لطفا بگید چکارکنم.تلگرامم یهو پرید،هیچ رقمه کد نمیاد برام.

من دیروز تلگرامم و پاگ کردم بعد چنددقیقه نصب کردم که و شمارمو زدم همش میزنه در حال اتصال و نمیاره چندین تلگرام نصب کردم اما هیچگونه فایده ای نداره الان خبر هم که خوندم نوشته کسانی که حذف زدند نمیشه وارد بشن الان من باید چیگار کنم ؟؟؟

سلام. برای برگردان تلگرام حذف شده ابتدا باید دیتا (اینترنت)گوشی را فعال کنید بعد فیلتر شکن قوی را روشن کنید. بعد اپلیکیش تلگرام را نصب کنید بعد روشن فعال کردن رو دوباره با همان شماره قبلی ادامه بدید من خودم همین کارو کردم البته به کمک خواهر زاده که اون بهم یاد داد. امتحان کنید.

عالی بود مرسی

راستی اگه با وای فای این کارو بکنید نصب نمی شه.

با فیلتر شکن وارد شو

توکل کن بخدا

خیلی سعی کردم وهر راهی ک شما گفتید رفتم ونشد. لطفا بیشتر توضیح دهید.

سلام ببخشید تلگرامم را اشتباها پاک کردم طبق گفته شما تلگرام xرا نصب کردم اما روی نسخه اصلی از مرحله تلفن رد نمی شه که بشه کد تلگرام xرا وارد کرد اگه راهنمایی کنید ممنون می شم

سلام دوست عزیز منم تلگرامم یهو پاک شد و کد برام نمیومد رفتم سریع کد برام ارسال شد و تلگرامم نصب شدحتما اینکار و بکنید مشکلتون حل میشه

سلام منم مشکل شمارو دارم میشه زودتر جواب بدین

سلام من تلگرام پاک شده والان که دانلود میکنم نصب نمیشه به نظرتون چه کارکنم؟؟؟

من تلگرامم رو ندانسته حذف کردم سیم کارتم دست خودمه ولی میخام دوباره نصبش کنم با هیچ برنامه ای بعلت فیلترینگ برام کد تایید نمیاد چیکار کنم ب تلگرامم دسترسی داشته باشم ؟یا اگ برنامه ای هس ک بتونم ب اکانت قبل دسرسی داشته باشم معرفی کنید لدفا جواب بدید خیلی مهمه

سلام وقت بخیر همسرم بعد از تعویض گوشییش تلگرام گوشی قبلی رو حذف نکرده بود من اشتباها حذفش کردم حالا میخوام بدون اینکه کدی برای ایشان ارسال نشه آیا امکانش هست

سلام ،من گوشیم آیفون هست،تلگرامم رو آپدیت کردم ولی نمیتونم وارد بشم،رو صفحه میزنه optimizing و در حال چرخش هست ،چیکار میتونم بکنم،مرسی.

من تلگرامم رو حذف کردم بعد یه بار دیگه نصب کردم وقتی شمارمو میزنم می نویسه کد رو برای یه تلگرام دیگه ارسال کردیم وقتی از طریق وب هم وارد می شم ازم کد می خاد که من دسترسی ندارم

سلام
امشب تلگرامم خودبخود از رو گوشیم پاک شد، فیک هم نبود، تلگرام اصلی بود حالا که می خوام دوباره نصبش کنم کد فعالسازیش به گوشی قبلیم که خرابه و کار نمی کنه ارسال میشه، و من هیچ جوری نمی تونم بازش کنم، راهکاری داره آیا؟؟

سلام، من تلگرامم رو روی دسکتاپ دارم و فعال هستش ولی الان که میخوام رو گوشی جدید نصب کنم از صفحه ورود شماره رد نمیشه که بخواد کد رو ارسال کنه! ارور میده که از proxy استفاده کن. راه حلی داره؟ ممنون میشم راهنمایی کنین

چطور به تلگرام وصل بشم

سلام ببخشید من تلگراممو حذف کردم و الان هر کاری میکنم هیچ تلگرامی رو ی گوشیم نصب نمیشه چیکار کنم?

سلام لطفا من رو كمك كنيد
من با TextNow شماره گرفته بودم و تلگرام ساخته بودم رمز دوم هم گذاشتم
اما برنامه تلگرام پاك شد از گوشيم TextNow هم شماره اى كه من تلگرام ساختم رو ازم گرفته و كد تاييدش نمياد ميشه لطفا كمكم كنيد??

سلام من تلگراممو حذف نصب کردم دوباره که نصب میکنه کد برام ارسال نمیشه باید چیکار کنم؟

از راهنمای شما کمال تشکر را دارم

سلام جناب من گوشیم سوخته وتلگراموتوکامپیوترم نصب کردم ولی اصلا گزینه ای برای دریافت کدبصورت اس نمیاد وصددرصدبه تلگرامم میره من الان بایدچیکارکنم ممنون میشم راهنمایی کنین

بده تا یه مدل تلگرام برات بفرستم ک خودش همه چی داشته باشه و ب راحتی وصل بشید ب حساب کاربری خود.

سلام من میخوام لطفا

سلام
خیلی ممنون بابت مطالب مفیدتون .
من تلگرامم پاک کردم و الان که می خوام نصب کنم دیگه نمی تونم چون خارج از ایران هستم شمارم خط نمی ده که کد تایید واسم بباد به تلگرامم نیاز ضروری دارم ،راهی وجود داره که به تلگرامم دسترسی داشته باشم ؟

سلام من گوشیم آیفونه قبلا تلگرام طلایی داشتم اما غیر فعال شد الان اصلا نمیتونم وصلش کنم همش میزنه پروکسی میخواد با پروکسی هم زدم نشد . راه حلی داره؟

سلام روز خوش
من گوشيم آيفونه و سيمكارتم ايرانسل
چرا براى نصب مونوگرام يا نظير اين برنامه
از من شماره ى همراه اول ميخواد

خیلی تشکر می کنم تلگرام من رو دخترم پاکش کرده بود کلا… یه نسخه غیررسمی زدم و از اون طریق تلگرام اصلی رو وارد شدم ممنونم خیلی

سلام من تلگرام x نصب کردم یه رور فعال بود من کانال کاریمو روش نصب کردم بعد یهو قطع شد دیگه نتونستم وصل بشم پاکش کردم دوباره ریختم ولی میگه کد تایید بحساب تلگرامتون میره ک من ندارم. تلگرام طلایی و هاتگرام ریختم اونام میزنه چون زیاد تلاش کردید صبر کنید.
الان چیکار کنم؟ تمام کسب و کارم روش بود سه روزه کارم عقب افتاده.توروخدا راهنماییم کنید

با سلام. از طریق تلگرام وب هم امتحان کنید. یعنی با مرورگر به وب سایت تلگرام برید و وارد حساب کاربریتون بشید

سلام من حساب کاربریم حذف نشده ولی برنامه ی تلگرامو پاک کردم دیروز ی تلگرام دیگه نصب کردم هرچی زدم کد نیومد تا الان4تا تلگرام حذف و نصب کردم توروخدا کمک کنید همه کسب و کارم تو این تلگرامه میزنه کد پیامک شده ولی نشده?

سلام
من یه خط امریکا دارم وقتی اومدم ایران به اشتباه تلگرام رو لوگات کردم
خواستم بپرسم چیکارکنم بتونم کد رو دریافت کنم؟ خط دست خودمه

سلام.من کد تایید برام نمیاد چیکارکنم؟

سلام خسته نباشید ممنون میشم راهنمایی کنید .
من میخوام گوشیمو عوض کنم چطور میتونم رو گوشی جدیدم دوباره تلگرام نصب کنم و فعالش کنم برای من کد فعال سازی ارسال میشه ؟؟

با سلام. قبل از اینکه تلگرام رو از گوشی قبلیتون حذف کنید، در گوشی جدیدتون تلگرام رو نصب و با همون شماره خودتون فعال سازی کنید. کد فعال سازی به تلگرام گوشی قبلیتون ارسال میشه. اون کد رو در گوشی جدید بزنید و وارد تلگرامتون بشید. در نهایت هم تلگرام رو از گوشی قبلی حذف کنید.

سلام، من تلگرامم رو روی دسکتاپ دارم و فعال هستش ولی الان که میخوام رو گوشی جدید نصب کنم از صفحه ورود شماره رد نمیشه که بخواد کد رو ارسال کنه! ارور میده که از proxy استفاده کن. راه حلی داره؟ ممنون میشم راهنمایی کنین

با سلام. تنها راه حلش همونه که خود تلگرام میگه! باید از پروکسی استفاده کنید. تلگرام در کشور ما مسدود شده دوست عزیز.

دقیقا واسه منم این اتفاق افتاده چیکار باید بکنم به کی باید بگم

سلام. من فقط از نسخه وب تلگرام استفاده میکنم. امروز مجبور شدم هیستوری مرورگرمُ پاک کنم.برای همین برای ورود ازم کد میخواد اما کدی روی گوشیم نمیاد که وارد کنم. چه راهی هست که بتونم کد بگیرم؟ گزینه ارسال کد از طریق تماس هم توی صفحه وجود نداره

سلام
گوشی من دزدیده شد حالا ک گوشی دوباره گرفتم میخوام برگردم به اکانت تلگرامم با شماره قبلیم تمام مدارک درسی و شماره و کسب و کارم تو اون تلگرام بوده لطفا اگه راهی هست بگید 🙁

با سلام. به همراه مدارک شناسایی خودتون و سیمکارت، به دفاتر پیشخوان اپراتورتون مراجعه و ازونا بخواید تا سیم کارت قبلی شما رو که سرقت شده بسوزنن و یک سیم کارت جدید با همون شماره براتون صادر کنن. بعدش می تونید دوباره با همون شماره وارد اکانت تلگرامتون بشید دوست عزیز

سلام..امیدوارم خوب باشید..من هنگام اپدیت تلگرامم پاک شده..نمیدونم چرا…باز نصب کردم شمارمو که میزنم اصلن کانکت نمیشه و به مرحله کد نمیرسه…ممنونم اگر راهنمایی کنید..با سپاس

سلام من تلگرامم پاک شده سیم کارتمو گم کردم و نمیتونم بسوزونم یکی دیگ بگیرم کاری میشه کرد ک بازم با همون شماره برم تلگرامم یا ن

با سلام. خیر دوست عزیز. اگر اسناد مربوط به مالکیت سیم کارت رو داشته باشید و یا حتی سیم کارت به نام خودتون ثبت شده باشه، با ارائه مدارک شناسایی به دفاتر پیشخوان می تونید سیم کارتتون رو بسوزونید.

سلام
من امروز از حساب تلگرامم خارج شدم و حالا دیگه کد تایید برام نمیاد.
چون چند دفعه هم شماره رو وارد کردم و کد نیومد مینویسه که بیش از حد تلاش کردید.

حالا باید چیکار کرد؟؟
لطفا راهنمایی کنید.خییییلی مهمه برام.کل کسب و کارم تو تلگرام بوده حالا دیگه وارد نمیشه.

لطفا به ایمیل بفرستید جواب رو.مرسی

باسلام من هم همین مشکل رو دارم چیکار کنم؟؟؟؟

سلام
اول با لب تاب وصل شید بعد انتقالش بدید به گوشیتون
با لب تاب جواب میده من خودم با لب تاب وصل شدم اول.

سلام من موبایلم روریست فکتوری کردم وتلگرامم حذف شده وبرای نصبش کد5رقمی نماید.مواردبالا اشاره شده هم جواب نمیده چکارکنم؟

سلام
گوشیم فلش کردم.برنامه.پاک شد.مجددا
من برنامه تلگرام رو نصب کردم ولی دسترسی به خط ندارم
واسه دریافت کد چه کنم؟

با سلام، هیچ راهی برای فعال کردن مجدد اکانت، بدون در اختیار داشتن سیمکارت وجود ندارد. تنها راه ممکن، قطع سیمکارت مربوطه و گرفتن یک سیمکارت جدید با همان شماره است.

سلام
مطلبتون عالی بود
من تونستم با راهنمایی شما و البته استفاده از اینترنت adsl و فیلترشکن سایفون (نه اینترنت همراه اول یا ایرانسل) تلگرام اصلی رو روی ایلام نصب کنم
ممنونم

فقط کپی پیست…

سلام تلگرام از رو گوشیم پاک شده به سیمکارتم دسترسی ندارم ایا راهی هست وارد اکانتم بشم؟

با سلام و قدردانی از شما و ارایه ی مطالب مفیدتون.
جناب حامد، بنده با کمک از راهنمایی های سایت شون تونستم کد را دزیافت کنم.
کاش ما ایرانی ها کمی قدردان باشیم

بیسواد مشکل اینه که بخاطر فیلتر شدنش اصلا به صفحه کد نمیره

چونهَ چيني چونو شدهَ؟

سلام.دوروزه تلگرامم پاک شده.هرکاری کردم برنگشت.تلگرام های با فیبترشکن و ضد فیلتر نصب کردم و همون شمارمو زدمو نشد.حتی کد نمیاد روگوشیم چنبار کد فرستادن رو ایمیلم اما عدد های بی معنی ک وارد تلگرامه میکردم قبولشون نمیکرد..نصب ک میکنم میزنه کد تایید ب تلگرام شماارسال شد..خب منکه اونو بی هواسی پاک کردم چجور کدو ازتوش دربیارم روگوشیمم ب هیچ نوعی نمیاد ک باز وارد تلگرامم شم..چیکارکنم چرااینجورشده قبلا راحت میشد برگردی اماالان نمیشه عجبااااااا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2014 Powered By WordPress, Goodnews Theme By Momizat Team


نام کاربری یا ایمیل *


کلمه عبور *

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:


ورود

شاید از خود سوال کنید که پروکسی (Proxy MTProto) در تلگرام چیست و به چه دردی می خورد؟ لیست پروکسی های جدید، ربات و یا کد را از کجا بدست آوریم؟ اگر بخواهیم پروکسی را فعال یا نصب کنیم باید چگونه اقدام کنیم؟ این را بدانید که تنظیمات پروکسی در تلگرام بصورت رایگان ارائه می شود و به آموزش نیاز ندارد و باید کانالی که پروکسی در آن ارائه می شود را پیدا کرد و با سرچ در اینترنت نمونه های زیادی را پیدا می کنید.

چطور به تلگرام وصل بشم

در آخرین نسخه های تلگرام قابلیتی به نام Proxy Settings به مدل اندروید، تلگرام ویندوز و آیفون افزوده شده است که با این روش می توانید وقتی به تلگرام تان بدلیل فیلتر شدن دسترسی ندارید، محدودیت را دور زده و به تلگرام خود دسترسی پیدا کنید. در اصل استفاده از Proxy، مانند یک برنامه ی دور زدن تحریم است که فقط به خود تلگرام اختصاص دارد، هم اکنون با ما برای آموزش شما برای استفاده از تنظیمات پروکسی همراه باشید.

قبل از هرچیزی باید بگوییم که پروکسی های غیر Mtproto برای تلگرام نیست و برای برنامه های دیگری تعبیه و کاربرد دارد. برای استفاده از پروکسی تلگرام، اول از همه نسخه ی جدید را دانلود و نصب کنید.

نسخه جدید را حتما نصب کنید زیرا این امکان در تلگرام های قدیمی نیست. در صورت استفاده از تلگرام های غیر رسمی مثل موبوگرام و تلگراف هم، نسخه ی جدید آنها را دانلود و نصب کنید و نیاز به پاک کردن اکانت شما نیست و فعال بودن پروکسی با علامت سپر در قسمت بالای صفحه نمایش دیده می شود.

جهت برطرف کردن مشکل باز نشدن proxy در عکس تلگرام اینجا کلیک کنید.

فعال سازی پروکسی در تلگرام

روش استفاده از پروکسی تلگرام چگونه است؟ در ابتدا به منوی تلگرام بروید و به بخش Chat Settings وارد شوید و پایین صفحه گزینه ی Proxy Settings را بزنید.

در این قسمت لیستی از پروکسی های فعال برای شما نمایان است، پروکسی های آبی رنگ آنهایی هستند که با آنها connect هستید، سبز رنگ ها فعال می باشند و قرمز رنگ ها غیر فعال هستند. زیر هر کدام در کنار ms عددی نوشته شده است که عدد کمتر نشان از سرعت بالای آن Proxy دارد. اگر Proxy اینجا مشاهده نمی کنید از قسمت Add Proxy ، پروکسی ها به آنجا آورده می شود.

برای اینکه بتوانید با پروکسی به تلگرام وصل شوید اول باید این را بدانید که هر Proxy Mtproto داری سه بخش Server-Port-Secret است که هم به صورت جدا جدا و هم بصورت یک لینک قابل استفاده است، جهت فعال کردن Proxy بر روی کلمه ی در حال اتصال بزنید تا تنظیمات Proxy برای شما قابل مشاهده شود. برای پیدا کردن پروکسی ها در تلگرام کافیست کلمه ی Mtproto را جستجو کنید تا کانال های بسیار خوبی با میلیون ها Proxy ببینید.

وقتی می خواهید Proxy خود را تلگرام فعال کنید اگر بعضی از آنها از کار افتادند در بالای گوشی connecting to proxy… نمایان می شود که طبق معمول باید بین ۲ تا ۱۰ ثانیه وصل شود (اگر اتفاق نیفتاد چند بار وارد و خارج شوید) برای غیرفعال کردن Proxy بر روی آن بزنید و کلمه ی DISABLE  را انتخاب کنید تا غیرفعال شود.

آیا پروکسی MTProto ایمن می باشد؟

سوال بسیاری از افراد جهت استفاده از Proxy ها این است که آیا اینها امن هستند و نگران حریم خصوصی خود می باشند. پاسخ این است که فرق چندانی بین پروکسی و فیلتر شکن ها وجود ندارد و چون این قابلیت را خود شرکت تلگرام در برنامه اش قرار داده، جای نگرانی نیست و نگران امنیت آن نباشید و پیام های دریافت شده و ارسالی رمزنگاری می باشد و هیچ شخصی نمی تواند به آنها دسترسی پیدا کند.

در نسخه ی MTProto خیلی چیزها فرق دارد و همه ی اطلاعات به صورت رمزنگاری شده رد و بدل می شود. همچنین محتوای بدون رمزنگاری فقط برای کاربر مبدا و مقصد قابل مشاهده می باشد. امنیت این قابلیت توسط شرکت تلگرام تضمین گردیده است. فقط این را بدانید اگر شخص شما قادر به راه اندازی سرور اختصاصی برای این پروتکل نیستید، در انتخاب Proxy MTProto تلگرام دقت لازم را داشته باشید تا سودجویان نتوانند کاری از پیش ببرند.

حامی پروکسی تلگرام کیست؟

در بعضی از کانال ها بدین صورت است که برای استفاده و فعال ماندن Proxy باید عضو کانال شوید ولی این مورد کذب است و Proxy های MTProto تماما عمومی هستند و مالک پروکسی نمی تواند دسترسی بعضی از افراد را قطع نماید.

تلگرام یکی از محبوب ترین برنامه پیام رسان در دنیا است … برای کشورهایی که در آن تلگرام فیلتر شده است. برای دور زدن فیلتر، می توانید به راحتی از پشتیبانی پروکسی داخلی استفاده کنید. به سادگی به منو تنظیمات> داده و ذخیره سازی> تنظیمات پروکسی> افزودن پروکسی بروید. در اینجا می توانید IP سرور ، پورت ، نام کاربری و رمز عبور را مشخص کنید و به تلگرام دسترسی پیدا کنید.

پروکسی MTProto یک پروتکل از خانواده MTProto است (Telegram روی آن کار می کند) ، استفاده از پروتکل برای رفع چندین مشکل است: برای اتصال به جای اینکه ورود به سیستم + رمز عبور را بزنید، فقط کافی است رمز عبور را بزنید. … هنگام اتصال به سرور رمز عبور منتقل نمی شود. در این حالت ترافیک شما رمزگذاری شده است.

MTProto Proxy یک پروتکل از خانواده MTProto است (Telegram روی آن کار می کند) ، استفاده از پروتکل برای رفع چندین مشکل است: برای اتصال به جای اینکه ورود به سیستم + رمز عبور را بزنید، فقط کافی است رمز عبور را بزنید. … هنگام اتصال به سرور رمز عبور منتقل نمی شود. در این حالت ترافیک هیچ تفاوتی با HTTPS / TLS معمولی نمی کند، رمز عبور هنگام اتصال به سرور منتقل نمی شود. ترافیک رمزگذاری شده است.

همواره یادآوری می کنیم که MTProto، پروتکل رمزگذاری تلگرام، امن نیست و برای حفظ حریم خصوصی نباید به آن اعتماد کنید.

در سایت تلگرام اطلاعاتی وجود دارد که نشان‌ دهنده این است که اطلاعات به صورت End-to-End یا کاربر به کاربر رمزنگاری می‌شوند و هیچ یک از اطلاعات در سرور واسط پروکسی قابل شنود نیستند و در صورتی که صاحب سرور بخواهد از اطلاعات را مشاهده کند فقط با یک سری اطلاعات رمزنگاری شده عجیب و غریب رو به رو خواهد شد.

در ابتدا به منوی تلگرام بروید و به بخش Chat Settings وارد شوید و پایین صفحه گزینه ی Proxy Settings را بزنید.

برای استفاده از پروکسی در نسخه های غیر رسمی تلگرام، حتما، نسخه جدید را نصب کنید زیرا این امکان در تلگرام های قدیمی نیست. به منو تنظیمات رفته پروکسی را فعال کنید. فعال بودن پروکسی با علامت سپر در قسمت بالای صفحه نمایش دیده می شود.

برای تنظیم فوری پروکسی بر روی کلمه ی در حال اتصال بزنید تا تنظیمات پروکسی برای شما قابل مشاهده شود. برای پیدا کردن پروکسی ها در تلگرام کافیست کلمه ی Mtproto را جستجو کنید تا کانال های بسیار خوبی با میلیون ها Proxy ببینید.

در بعضی از کانال ها بدین صورت است که برای استفاده و فعال ماندن Proxy باید عضو کانال شوید ولی این مورد کذب است و Proxy های MTProto تماما عمومی هستند و مالک پروکسی نمی تواند دسترسی بعضی از افراد را قطع نماید.

در حالت عادی، یک پیام رمزنگاری شده (Encrypted) از طرف کاربر فرستنده به سرور انتقال داده می شود و در انجا رمزگشایی (Decryption) صورت گرفته و و سپس مجددا برای ارسال به سوی کاربر گیرنده، رمزنگاری مجدد (Re-encrypt) می شود. ولی در MTProto پیام رمزنگاری شده به سوی سرور فرستاده می شود و در آنجا بدون رمزگشایی به طور مستقیم به سوی گیرنده ارسال می شود. با چنین مکانیزمی امکان شنود پیام ‌ها حتی در سرور هم از بین می رود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

kookmobileoffice@gmail.com

چطور به تلگرام وصل بشم

02167319-02165011022-02166757579-02166761969-02165011024

متفاوت اندیشیده ایم.

رفع دغدغه های فکری که زندگیتون رومختل کرده


طعم موردعلاقه کیکت رو انتخاب کن

در تلگرام Telegram می توان به پیام رسانی سریع اشاره کرد

 

چطور به تلگرام وصل بشم

از قابلیت های تلگرام Telegram می توان به پیام رسانی سریع و دقیق، امکان چت گروهی، امکان ایجاد چت روم رمز دار، ایجاد شبکه امن برای گفتگو، اطمینان از در امان ماندن از دست هکر ها و … اشاره کرد. شاید نقص هایی هم چون تماس تصویری یا صوتی این نرم افزار را از سایر رقبا کمی دور کرده باشد اما گاهی باید امنیت را فدای امکانات کرد.

 

برخی از امکانات و قابلیت های کلیدی اپلیکیشن تلگرام Telegram اندروید :* دارا بودن رمزنگاری فوق العاده قدرتمند برای حفظ حریم خصوصی کاربران که همتا ندارد!* امکان ارسال عکس ها، ویدئوها و فایل ها تا حجم حداکثر ۱۰۰۰ مگابایت (۱ گیگ)* ذخیره تمامی مکالمه های شما در سرورهای ابری برنامه برای دسترسی با دستگاه های دیگر* امکان ایجاد و چت به صورت گروهی با اتاق های گفتگوی تا حداکثر ۲۰۰ نفر* در اختیار قرار دادن انواع شکلک های فوق العاده زیبا برای استفاده در محیط چت توسط کاربر* صد درصد رایگان (برخلاف مسنجرهایی همچون واتس آپ که پس از مدتی باید هزینه ای پرداخت شود)

 

آموزش ثبت نام در تلگرام Telegram:۱- برنامه تلگرام Telegram را نصب کنید.

 

۲-بعد از اجرای برنامه start messaging  را بزنید.

 

تلگرام Telegram یکی از امن ترین شبکه های گفتگو می باشد

 

3-در قسمت بعد شماره تلفن خود را وارد کنید.

 

۴-منتظر بمانید تا پیامک فعال سازی ارسال شود.(در صورتی که خط شما ایرانسل باشد ممکن است پیامک ارسال نشود برای همین بعد ار پایان زمان معکوس گزینه call را فشار دهید.)

 

زدن ۳ نقطه سمت چپ می توانید یک گروه در تلگرام Telegram بسازید

 

ثبت نام شما در تلگرام Telegram به پایان رسید.

 

تنظیمات تلگرام Telegram و نحوه ی کار با انهمانطور که در شکل بالا می بینید در صفحه اصلی گفت گو های خود را می بینید.

 

با زدن ۳ نقطه سمت چپ می توانید یک گروه در تلگرام Telegram بسازید و یا مکالمه رمز گذاری شده ایجاد کنید و همچنین به تنظیمات دسترسی پیدا کنید.

 

در این قسمت شما مشخصات کامل خود را وارد می کنید

 

در گروه شما می توانید تا ۱۰۰ نفر را اضافه کنید ومی توانید افراد انلاین را ببینید.

 

در تنظیمات تلگرام Telegram در قسمت بالا کنار عکس می توانید اسم خود را عوض کنید و با لمس عکس می توانید عکی خود را اپلود کنید.

 

در زیر بخش settings  شما می توانید افراد را بلاک کنید که برای این کار از “blocked users” استفاده کنید.

برای تنظیم صدا “notifications andsounds” استفاده کنید.

برای تنظیم عکس پس زمینه در تلگرام Telegram هم “chat background” را انتخاب کنید.تنظیمات دیگر تلگرام هم بسیار ساده است و با سعی و خطا می توانید یاد بگیرید.

 

در تنظیمات تلگرام Telegram می توانید اسم خود را عوض کنید

چطور به تلگرام وصل بشم

 

 

در چت هم برای اضافه کردن موقعیت و فایل از گیره کنار عکس خود استفاده کنید.

همچنین برای اختصاصی کردن اهنگ چت برای مخاطبین بر روی عکس بالای صفحه کلیک کنید.از Sound  گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

 

صفحه کاربری دوست شما که امکان پیام دادن را برای شما ایجاد می کند

 

آموزش نصب تلگرام Telegram روی کامپیوتر نکته مهم اینکه شما حتی بدون نصب روی گوشی قادر به اجرای مستقیم این نرم افزار روی ویندوز خواهید بود و این خبر بسیار خوبی می باشد.

 

آموزش نصب تلگرام Telegram بر روی کامپیوتر

 

۱- شما باید اول نرم افزار تلگرام Telegram برای کامپیوتر را دانلود کنید سپس از حالت زیپ خارج نمایید و با کلیک روی فایل اجرایی به نصب نرم افزار بپردازید.

 

۲- با صفحه ای مانند زیر مواجه می شوید که باید روی Ok کلیک کنید.

 

شما باید اول نرم افزار تلگرام Telegram برای کامپیوتر را دانلود کنید

 

۳ – مانند عکس زیر روی Next کلیک کنید.

 

 

۴ – مانند تصویر زیر دوباره روی Next کلیک کنید.

 

 

۵ – و باز هم مانند عکس زیر روی Next کلیک کنید.

 

 

۶ – در این صفحه نیز بدون انجام هیچ تغییری روی Next کلیک کنید.

 

 

۷ – در پنجره بعدی روی Install کلیک کنید. مانند تصویر زیر

 

 

۸ – خوب کمی صبر کنید تا مراحل نصب به پایان برسد و پنجره زیر ظاهر شود اکنون روی Finish کلیک کنید تا نرم افزار تلگرام اجرا شود. ( عکس زیر )

 

 

۹ – خوب اکنون مانند عکس زیر روی Start Messeging کلیک کنید.

 

 

۱۰ – مانند عکس زیر اول کشور ایران را از لیست انتخاب کنید ، سپس شماره موبایل خودتان را بدون وارد کردن ۰ وارد کنید و سپس روی Start کلیک کنید.

 

 

۱۱ – خوب بخش مهم کار اینجاست خواهشا دقت کنید اگه گوشی اندروید یا آیفون ندارید و اگه در کل تلگرام Telegram فعال شدده ندارید مانند عکس زیر روی here که با کادر مشخص کرده ایم کلیک کنید.

 

 

۱۲ – کدی به گوشی شما SMS می شود کد را در بخش CODE وارد کرده و سپس روی NEXT کلیک کنید.

 

۱۳ – مانند عکس زیر یک نام ، نام خانوادگی و عکس پروفایلتان را انتخاب کنید و روی Sign Up کلیک کنید.

 

 

۱۴ – تلگرام Telegram رو ویندوز شما نصب شد به همین سادگی !!

 

آموزش شبکه تلگرام Telegram روی ویندوز:۱ – تعویض عکس و نام پروفایل شما : مانند عکس زیر روی Setting بالای نرم افزار کلیک کنید ، مانند تصویر زیر طبق فلش ها برای تعویض نام و عکس پروفایل کلیک نمایید.

 

 

۲ – اضافه کردن افراد به نرم افزار : از بالای نرم افزار تلگرام Telegram روی Contacts کلیک کنید ، اکنون روی Add Contact کلیک کنید نام دلخواه ، نام خواندادگی دلخواه و شماره فرد مورد نظرا را وارد کرده و سپس روی Creat کلیک کنید.

 

گردآوری: بخش کامپیوتر و اینترنت بیتوته

منابع:ariamoons.com

downloadhi.ir

learn.patoghu.com

چند گام بالاتر


گیفت کارت ارزان/تحویل آنی وپشتیبانی

پکیجی که شما را به هدف تحصیلی‌تان میرساند


تخفیف باورنکردنی فرش سورنا|ازدستش نده!

سریعترین وارزانترین راه سفربه نقاط مختلف


مرکز تخصصی استعدادیابی و آموزش کودکان


تست شنوایی و درمان وزوز گوش


موثرترین راه پاکسازی هوای خانه


جلوگیری از ورود هوای آلوده به خانه!


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه


اسباب بازی فکری و آموزشی به تفکیک سنین


اگر شما هم مشکل ملکی دارید تماس بگیرید

چنین کیکی روفقط تواین یخچال میتونی جابدی

جدیترین یخچال ها رو باکمترین قیمت بازاربخر

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

وبسایت رسمی گروه گیمینگ اوردوز

سلام در مورد چیزی میخوایم بهتون اطلاعات بدیم که زندگی خیلیامون از نبودش لنگ شده

و خیلی از مردم کسب و کار اینترنتیشون رو داخلش از دست دادن و بازارشون تا حدودی فلج شد .

تلگرام علاوه بر اینکه یکی از سرگرم کننده ترین ها توی صفحه ی مجازیه بستری رو فراهم اورده تا شما بتوانید اجناس خودتون رو خرید و فروش کنید.

چطور به تلگرام وصل بشم

اما پس از موج بسته شدن و فیلترینگ تلگرام کار خیلی از هموطنانمون روی زمین موند و قطعی مداوم فیلتر شکن ها هم امان کاربران رو برید .

اگر میخواید بدونید چجوری بدون استفاده از فیلتر شکن میتونید تلگرام رو بالا بیارید مارو دنبال کنید تا چند روش رو اموزش بدیم.

روش اول:تغییر ای پی

اصلا روش جالبی نیست و در سیستم های خانگی و موبایل چون همیشه موجب بروز مشکلات میشه و دردسر ساز هست که امکان داره کل برنامه ها و تنظیماتی که شما یک عمر باهاش زندگی کردید رو بهم بریزه.

تغییر ای پی موبایل اندرویدی

به وای فای خود متصل شوید.

وارد تنظیمات گوشی خود شوید.

به بخش WiFi بروید.

منوی وای فای را باز کنید.

گزینه Modify Network را انتخاب نمایید.

روی گزینه Show Advanced Options کلیک کنید.

تنظیمات IP Settings را روی Static قرار دهید.

حال میتوانید به سادگی آی پی مورد نظر خود را وارد کنید.

تغییر ای پی موبایل ios

به تنظیمات گوشی بروید.

وارد بخش WiFi شوید.

روی علامت آبی رنگ کلیک کنید.

تب Static را انتخاب کنید.

در این بخش میتوانید تنظیمات ای پی را وارد کنید.

نحوه ریست ای پی

و در اخر از از داده ها(data) استفاده میکنید گوشی را ریست کنید و اگر از مودم استفاده میکنید مودم را روشن و خاموش کنید.

تغییر ای پی کامپیوتر

در قسمت سرچ کامپیوتر کلمه (run)را تایپ کنید.

رو به روی بخش(open)کلمه cmd یاcommand را تایپ کنید.

هنگامی که برای شما cmd اجرا شد ipconfig /release را تایپ کنید و اینتر(enter) را بزنید.

کلمه (exit)را تایپ کنید اما پنجره ها را دست نزنید.

تب (network place)را راست کلیک کنید و properties را انتخاب کنید و روی local area راست کلیک کنید و دوباره propertiesرا انتخاب کنید.

در تب tcpیاipکلیک کنیدو Use the following IP address را انتخاب کنید.

در این جا شما دو راه دارید یا ای پی را از سایتی خریداری کرده اید یا ای پی ادرسی را طبق داشته وارد میکنید که باید مطمعن شوید این ای پی ثابت بوده است.

دکمه (tab)را فشار دهید تا sumbit اتفاق بیوفتد.

گام ها را دوباره تکرار کنید تا به قسمت tcp یاipبرسید.

Obtain and IP address automatically را پیدا کنید

حالا متوانید (ok)کنید.

تبریک شما یک ای پی جدید دارید.

روش دوم:اجرا کردن تلگرام روی مرورگر

چطور به تلگرام وصل بشم

به سایت chrome web storeبرید.

در قسمت سرچ سایت کلمه ultrasurf رو سرچ کنید.

میتونید با گزینه ابیه اد تو کروم به راحتی اون رو در مرورگر خودتون اجرا کنید.

البته برای باز کردن سایت های بسته extensionsهای دیگه ای هم استفاده کنید.

در کل extensionsها به شما کلی قابلیت در chrome میدن.

این برنامه که مثل ویجت عمل میکنه به صورت اتوماتیک نصب میشه.

پس از نصب یک ایکون در بالای صفحه مرورگر به شما میده که قابلیت تنظیمات و خاموش و روشن کردن وجود داره.

حالا میتونید تلگرام بدون فیلتر رو امتحان کنید از سایت اصلی تلگرام و هر موقع دوست داشتید وارد اکانتتون بشید.

https://chrome.google.com/webstore/detail/telegram/clhhggbfdinjmjhajaheehoeibfljjno

این هم لینکیه که باعث میشه تلگرام براتون مثل یک extensions روی مرورگرتون اجرا بشه.

روش سوم:استفاده از پروکسی 

تلگرام خود را به اپدیت ۴٫۸و یا بالاتر برسانید.

فیلترشکن خود را روشن کنید.

سپس به ادرس زیر برید https://t.me/MTproxyboy

بر روی کلمه شیشه ای رنگ connect بزنید.

روی گزینه connect proxy بزنید و به یک پروکسی متصل شوید.

امکان دارد هر یک از پروکسی ها جواب ندهند و به سرور متصل نباشند در این صورت پروکسی دیگری را امتحان کنید.

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چطور به تلگرام وصل بشم
چطور به تلگرام وصل بشم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *