چطور عکس های زیبا بگیریم

 
helpkade
چطور عکس های زیبا بگیریم
چطور عکس های زیبا بگیریم

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

یک پزشک – اخبار فناوری، پزشکی، سینما و کتاب

خیلی از ماها عکاس‌های حرفه‌ای نیستیم ولی همه‌مان با گوشی‌های هوشمندمان عکس می‌گیریم. آیا تابه‌حال فکر کرده‌اید چرا بعضی‌ها عکس‌های قشنگ‌تری نسبت به بقیه می‌گیرند؟ در این مقاله می‌خواهیم نکته‌ها و ترفندهایی برای گرفتن عکس‌های بهتر با گوشی موبایل یاد بگیریم.

چطور عکس های زیبا بگیریم

سعی کنید برای عکس گرفتن از یک صحنه به یک عکس اکتفا نکنید. حتی از یک صحنه و یا یک شخص خاص به‌جای یک عکس، چندین عکس پشت سر هم بگیرید. چون بسیار پیش می‌آید که در یک عکس دست عکاس لرزیده یا سوژهٔ عکس حرکت کرده. مخصوصاً عکس‌های خانوادگی که افراد ممکن است حواسشان به دوربین نباشد یا باهم حرف بزنند. در قدیم که برای عکس گرفتن باید برای دوربین فیلم‌های ۲۴ تایی یا ۳۶ تایی می‌خریدیم حیفمان می‌آمد که عکس بگیریم. امروز که این محدودیت‌ها را نداریم می‌بایست هر عکس را چندین بار بگیریم و سپس بهترین آن‌ها را انتخاب کنیم.

مهم‌ترین چیزی که باید در گرفتن عکس به آن توجه کنید، نور است. چشمان ما در نور کم نیز خوب می‌بیند لذا ممکن است متوجه نشویم نور کم بر کیفیت عکس تأثیر می‌گذارد.

دوربین‌های گوشی‌های موبایل به خاطر سنسور کوچکشان نمی‌توانند در نور کم، عکس خوب بگیرند. نور کم باعث پیدایش نویز در تصویر می‌شود و نرم‌افزار دوربین برای از بین بردن نویز، عکس را مات می‌کند. به همین خاطر عکسی که با یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در نور کم می‌گیرید، شاید به‌اندازهٔ ۳ مگاپیکسل هم جزئیات نداشته باشد.

تا جای ممکن سعی کنید از نور خورشید برای گرفتن عکس استفاده کنید و اگر مجبورید داخل اتاق با نور چراغ عکس بگیرید، تمام چراغ‌ها را روشن کنید.

سعی کنید سوژه را طوری تنظیم کنید که منبع نور باعث روشن شدن آن بشود، نه اینکه پس‌زمینه روشن بشود و سوژه درون سایه قرار بگیرد.

توجه داشته باشید که چشم ما طیف وسیعی از سایه‌روشن را به‌خوبی می‌بیند. ولی برای دوربین کافی است پس‌زمینه خیلی روشن بشود تا سوژه را تیره نشان دهد.

در شرایطی که نور کافی برای گرفتن عکس وجود ندارد، از فلاش استفاده می‌کنیم تا گرفتن عکس امکان‌پذیر بشود. ولی اگر نور کافی وجود داشته باشد، نور فلاش نور خوبی برای پرنورتر، باکیفیت‌تر و قشنگ‌تر کردن عکس نیست.

نور فلاش، نور بسیار شدید و متمرکزی است که سایه‌روشن‌های شدید و زشت در عکس ایجاد می‌کند. یعنی برخی قسمت‌ها بیش‌ازحد تیره و برخی قسمت‌ها بیش‌ازحد روشن می‌شوند. علاوه بر این نور فلاش ممکن است باعث غیرطبیعی شدن رنگ‌ها بشود.

بهترین نور برای عکس گرفتن، نورهای ملایمی است که در محیط وجود دارند و نور فلاش را نمی‌توان جایگزینی برای نور محیط دانست. البته درصورتی‌که نور کافی در محیط وجود دارد، برای اینکه مطمئن شوید بهترین عکس را گرفته‌اید، هم با فلاش و هم بدون فلاش عکس بگیرید و آن‌ها را با هم مقایسه کنید.

البته حتی اگر نور کافی وجود داشته باشد می‌توان از فلاش استفادهٔ مفید کرد. مثل موقعی که سایه‌های شدید روی صورت ایجادشده و این سایه‌ها را با فلاش برطرف می‌کنیم.

اگر منبع نور در جای مناسبی قرار نداشته باشد یا تنها از یک منبع نور استفاده کنیم، ممکن است در عکس سایه‌های زشت تشکیل شود. برای مثال اگر در اتاق زیر چراغ بایستیم، پیشانی و ابروها بر روی چشم و گونه‌ها سایه می‌اندازند. یا اگر نور از کنار به صورت بخورد، نیمی از صورت روشن و نیم دیگر تیره خواهد بود. سعی کنید بهترین مکان را در محیط پیدا کنید که سوژه به بهترین نحو روشن شده باشد.

اگر در جایی فقط نور از بالا وجود دارد و سایه‌های زشت بر روی سوژه ایجاد شده است، می‌توانید از یک منبع نور زمینی (مثل چراغ مطالعه برای عکس درون اتاق) برای از بین بردن این سایه‌ها استفاده کنید.

در بسیاری از گوشی‌ها این امکان وجود دارد که در حین گرفتن عکس، سوژه را از روی صفحهٔ نمایش لمس کنید تا فوکوس خودکار بر روی آن سوژه انجام شود و روشنایی عکس با آن تنظیم شود.

یکی از مشکلاتی که در عکس گرفتن در آفتاب وجود دارد این است که اگر شخص رو به آفتاب باشد، به‌ناچار چشم‌هایش را می‌بندد و چهره‌اش درهم می‌شود. اگر پشت به آفتاب باشد به خاطر روشن بودن خیلی زیاد آسمان، شخص تیره می‌افتد. برای رفع این مشکل می‌توان سوژه را به مکانی برد که سایه باشد. اگر نتوانیم این کار را بکنیم می‌توانیم از شخص بخواهیم تا پشت به آفتاب بایستد. سپس آنجایی از عکس که به خاطر روشن بودن آسمان، تیره شده را لمس می‌کنیم تا تمرکز روشنایی عکس بر روی آن قسمت باشد. در این صورت آسمان سفید خواهد شد و دیگر ابرها پیدا نخواهند بود ولی اهمیتی ندارد چون سوژهٔ عکس آن شخص است نه آسمان.

قاعدهٔ دو سوم می‌گوید سعی کنید ارتفاع و فاصلهٔ دوربین را به‌گونه‌ای از سوژه تنظیم کنید که سوژه دو سوم عکس را پر کند.

در بسیاری اوقات، آشنایی با تنظیمات دوربین به شما کمک می‌کند عکس‌های بهتری بگیرید. حداقل باید در این حد آشنا باشید که با بالاترین وضوحی که دوربین پشتیبانی می‌کند عکس بگیرید.

دوربین‌های حرفه‌ای با عقب و جلو بردن لنز، تصویر را بزرگنمایی می‌کنند درصورتی‌که در گوشی‌های موبایل این امکان وجود ندارد. وقتی هنگام گرفتن عکس با گوشی زوم می‌کنید، در حقیقت بخشی از مرکز عکس بریده‌شده و بزرگ‌تر نمایش داده می‌شود. با این کار فقط قسمت بریده‌شده ذخیره می‌شود. درصورتی‌که اگر عکس را بدون زوم بگیرید، بعداً می‌توانید روی هرکجای آن که می‌خواهید زوم کنید.

بسیاری از گوشی‌های امروزی قابلیت گرفتن عکس HDR دارند. عکس HDR دارای بازهٔ روشنایی وسیع‌تری نسبت به عکس معمولی است و جلوه و زیبایی بیشتری دارد. ولی برای گرفتن عکس HDR نیاز دارید که سوژه و دوربین ثابت باشند. اگر نمی‌توانید سوژه و دوربین را ثابت نگه‌دارید، عکس معمولی بهتر می‌شود.

سعی کنید کار با یک برنامهٔ ویرایش عکس موبایل مثل Snapseed یا Pixlr Express را یاد بگیرید. این برنامه‌ها علاوه بر جلوه‌های جالبی که می‌توانند بر روی عکس‌ها ایجاد کنند، گزینه‌ای برای تصحیح خودکار نور و رنگ عکس دارند. مثل گزینهٔ Automatic در Snapseed. این گزینه به‌تنهایی می‌تواند جلوه‌ای تازه به عکس بدهد و رنگ‌ها را شاداب‌تر و جذاب‌تر بکند.

اگر می‌خواهید عکس‌هایتان را بر روی اینستاگرام بگذارید یا در گروه‌هایی که با دوستانتان تشکیل داده‌اید، به اشتراک بگذارید، بد نیست از جلوه‌های رنگی که در برنامه‌های ویرایش عکس به آن فیلتر می‌گویند یا جلوه‌هایی که با محو کردن بخشی از عکس ایجاد می‌شود استفاده کنید.

با برنامه‌هایی مثل PhotoGrid یا Moldiv می‌توانید عکس‌های مرتبط به هم، مثل عکس‌های یک مسافرت را در کنار هم گذاشته و با جلوه‌ای زیبا، یک عکس Collage‌ درست کنید. در این صورت حتی اگر خود عکس‌ها خیلی زیبا نباشند نیز می‌توان یک ترکیب زیبا و خاطره‌انگیز از آن‌ها درست کرد.

چطور عکس های زیبا بگیریم

عکاسی یکی از زمینه‌هایی است که می‌توانید در آن خلاقیت‌های خیلی ساده و درعین‌حال جذاب به خرج دهید. برای مثال اگر عینک آفتابی با شیشهٔ آینه‌ای دارید، می‌توانید طوری آن را قرار دهید که عکس یک منظره یا شخص درون آن بیفتد و از تصویر بازتاب شده عکس بگیرید.

اگر شما هم نکته‌ای برای گرفتن عکس‌های بهتر می‌دانید در قسمت نظرات بیان کنید.

منبع: + و +

چگونه با ویژگی Find My AirPods هدفون گم شده خود را پیدا کنیم؟

چرا بیشتر برندها دنبال استفاده از واقعیت افزوده برای فروش بیشتر هستند؟

۱۰ دشواری تولیدکننده‌های محتوای متنی قدیمی و مخاطبان آنها برای تطبیق با رسانه‌های…

دوربین بدون آینه جدید ۶۵۰۰ دلاری سونی معرفی شد

کاش به اندازه ویدئوهای آنباکس (جعبه‌گشایی)، ویدئوهای نظر خریداران واقعی، یک ماه بعد…

ارگونومی هنوز واژه‌ای ناآشنا برای فروشندگان، کاربران، کارمندها و مسئولان ایرانی!

یک سه پایه داشته باشید
هرچند من نتونستم نگهدارنده موبایل پیدا کنم پس خودم ساختمش

خیلی عالی بود…
کامل و جامع…

بهترین کاری که میشه انجام داد. (به شرطی که سوژه متحرک نداشته باشیم) پایین آوردن حساسیت (iso) و بالا بردن زمان باز بودن شاتر هست. نویز کاملا برطرف میشه، رنگها واقعی ثبت میشن و برای شب عالیه. ولی گوشی نباید مطلقا تکون بخوره.

سلام.رعایت کردن فاصله ها ونورپردازی وکنتراست وفوکوس چند شرط یک عکاسی خوبه.
عکاسی=مهارت وسلیقه

بحث نورش جالب هست

اطلاعات بسیار کامل و ساده عنوان شده بود.
باتشکر از شما.

شاهین : خیلی ممنون، خوب و مفید بود ولی برای اینکه هنگام عکس گرفتن دستمون کمتر تکون بخوره به شکلی که اسلحه(کلت کمری ) حتما توی فیلم ها دیدین دست ها را تا جایی که احساس میکنیم کمتر لرزش داره دراز میکنیم و دو ،سه ثانیه ای که عکس را میگیریم نفسمون هم حبس میکنیم (من این یک کارو فقط برای لرزش کمتر دست موقع عکس گرفتن با گوشی میدونستم ) که شاید زیادم به دردتون نخوره ،بازم از مطالب جالبتون و نظرات دوستان ممنون

البته شما توی قسمت عکس با فلاش و بدون فلاش چند تا کار حرفه ای دیگه هم انجام دادین که نگفتین چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
اول معلوم نیست!ولی یکم که دقت میکنی میبینی که اون آقا سمت چپ تصویر گردنش را بیشتر به سمت راست خم کرده ،۲- لب پایینی را را در سمت چپ کمی به سمت پایین خم کرده به جای لبخند
۳-تصویر سمت راست یکمی زوم داره یا از نمای نزدیک تر گرفته شده و…دوستان اگه کمی دقت کنن میبینن که چند تا ترفند کوچک دیگه هم استفاده شده
فقط نمیدونم چرا؟
ولی بازم ممنون،جلب بود،چون اگه کسی بخواد عکس خوب بگیره، با دقت به همین ترفند های ساده و کوچیک هم بهتر عکس میگیره ،به خصوص اگه به تفاوت این عکس های دوقلو بیشتر دقت کنه

سلام من علاقه ی خیلی زیادی به عکاسی دارم ولی متاسفانه دوربین ندارم میخواستم ببینم با گوشی میتونم عکسای هنری بگیرم؟
کیفیتم عالیه ولی فک میکنم اگه دوربین بگیرم پیشرفت میکنم
ولی خب قیمتا بالاس اگه بخام بگیرم باید ۴ملیونی بگیرم ولی نمیتونم

بنظرتون با گوشی میتونم؟

لطفا جواب بدید من میخونم
میتونم پیشرفت کنم با گوشی؟؟؟؟

بله میتونی
الان دوربین گوشی ها خیلی باکیفیتن

سلام .بسیار سایت خوب و آموزنده ای بود.تشکر

هر کس میخواد عکاس خوبی بشه باید دوربین یا گوشیش همیشه آماده ثبت عکس باشه.
به همه پیشنهاد میکنم که برای کوه نوردی یا پیاده روی یا برای هر چیز دیگه ای برن بیرون و از طبیعت عکس بگیرن
من بهترین عکس ها مو از یه جوب پر آشغال گرفتم که فاضلاب شهری توش خالی میشه .
اون قدر چیز برای عکاسی هست که خسته میشید اگه واقعا ذوق عکاسی داشته باشید و عکس بگیرید.
عکس هاتون رو به مردم نشون بدید تا پیشرفت کنید .
سعی کنید تو بیش تر سبک ها عکس بگیرید.
الان تو متن بالا یکی از سبک های عکاسی رو کلا گفته بود که بده . اگه منبع نور پشت سر سوژه عکس باشه سبک سایه میشه که خیلی هم پرفروش و مدرنه.
حیف شده که قاعده یک سوم و نقاط طلایی و قاعده قطر عکس و خطوط طلایی و غیره و توضیح ندادید خیلی مهم هستن بهتر بود که یه توضیح مختصری میدادید.
بهتره فوتوشاپ یاد بگیرید که عکس ها رو عالی میکنه .
یه گریزی هم به فروش عکس ها بزنید بد نیست . تو سایت Adobe stock
چند تا کتاب هم بخونید و خلاقیتتون رو با دیدن عکس و محیط های زیبا بالا ببرید عالی میشه .
تقریبا تو این سایت میتونید ۸ یا ۷ عکس در باره ی یک موضوع رو که تجار و تبلیغ کننده ها و عموما شرکت ها میخرن رو بفروشید یک میلیون و هشت صد هزار تومن البته با قیمت روز دلار ۲۴ تومنی این قدر میشه .

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

کتاب‌های محبوب


کتاب مرگ در ونیز ، نوشته توماس مان‌

کتاب پاکسازی ذهن برای موفق‌شدن در زندگی – راهی بی‌نظیر برای از بین‌بردن ترس، اضطراب و افکار منفی – نوشته استیو اسکات ، بری داونپرت


کتاب اثر مرکب ، نوشته دارن هاردی، معرفی

کتاب هنر شفاف اندیشیدن – نوشته رولف دوبلی – ترجمه عادل فردوسی‌پور – معرفی

آدرس ایمیل خود را وارد کنید و در مرحله بعد یادتان نرود که حتما تأیید کنید:


عادت‌های بدی که مهارت‌های ارتباطی را محدود می‌کنند


نیروی اعتماد به‌ نفس چیست؟

فرسودگی عاطفی چیست و راه‌های پیشگیری از آن کدام‌ها هستند؟

چگونه با روحیه بهتر، دورکاری بهتر و مؤثرتری داشته باشیم؟


چگونه اعتماد‌به‌نفس پیدا کنیم؟

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

عکس گرفتن می‌تواند یک روش باحال و سرگرم‌کننده برای بیان حس و حال شما و روحیاتتان باشد. گرفتن عکس در لحظه به شما کمک می‌کند تا چیزی را که شما می‌خواهید به خاطر بسپارید. جالب اینجاست پاسخ‌ سوال چگونه از خودمان عکس هنری بگیریم هرچند ساده و ابتدایی است اما گاه فراموش می‌شوند و حسرت یک عکس خوب به دلمان می‌گذارد.

همچنین اگر هیچ‌کدام از عکس‌هایی که می‌گیرید را دوست نداشته باشید کاملاً ناامید می‌شوید. خب اصلاً نگران نباشید! تغییر دادن چند مورد در نحوه عکس گرفتن می‌تواند به شما کمک کند تا عکس‌های هنری و دل‌پذیرتری از خودتان بگیرید. در ادامه با ما باشید تا نحوه‌ی گرفتن عکس هنری از خود یا سلفی گرفتن هنری را بیاموزید.

در ادامه مقاله روش‌هایی برای ترکیب‌بندی در عکس‌های هنری معرفی شده‌اند. با پیروی از آن‌ها می‌توانیم پاسخ سوال چگونه از خودمان عکس هنری بگیریم را به نحو بهتری بدهیم.

سلفی گرفتن باحالت دست از بالا می‌تواند زاویه فوق‌العاده‌ای را به‌عکس‌های شما بدهد. در این حالت چشم‌های شما بیشتر خود را نشان می‌دهند و صورت و گردن شما کوچک‌تر به نظر می‌رسند.

سمتی که سایه روی صورتتان قرار می‌گیرد را پیدا کنید. برای این کار ابتدا به آینه نگاه کنید یا با دوربین گوشی‌تان چک کنید. چند مدل عکس تمرینی بگیرید و بیشتر جهت قرار گرفتن در منبع نور را دریابید که کدام قسمت صورت تیره‌تر به نظر می‌رسد. برای اینکه به‌صورت خود جلوه‌ی هنری بدهید عکس را از سمت سایه بگیرید. توجه داشته باشید که تابش مستقیم نور آفتاب نیز سبب محو شدن صورت درون عکس شده و تأثیری منفی خواهد داشت.

چطور عکس های زیبا بگیریم

برای گرفتن عکس هنری از خود بهتر است از رویکردها و فیلترهای هنری استفاده کنید. بجای یک عکس سنتی و زاویه‌ی تکراری، سعی کنید عکسی متفاوت بگیرید. در اینجا چند مدل جایگزین عکس‌های تمام‌رخ را بیان می‌کنیم:

یکی دیگر از مواردی که باید پیرامون سوال چگونه از خودمان عکس هنری بگیریم رعایت کنید، این است است که لنز گوشی را به‌طور کامل نزدیک مرکز صورتتان نیاورید. بهترین عکس‌ها با دنبال کردن قانون یک‌سوم در عکاسی گرفته می‌شوند. قانون یک‌سوم برای بسیاری از عکاسان تازه‌کار همانند معجزه عمل می‌کند. قانون یک‌سوم مجموعه‌ای از اصول راهنماست که از یک گرید (جدول) فرضی با دو خط افقی و دو خط عمودی استفاده می‌کند. سوژه‌ها روی خطوط این گرید یا محل تلاقی آن‌ها باهم قرار داده می‌شوند تا به‌عکس عمق و جذابیت بیشتری بدهند.

لنز دوربین را از صورتتان دورنگه دارید زیرا لنز دوربین هر چیزی که ازنظر جسمی به آن نزدیک باشد را کج و ناهموار نشان می‌دهد. به دلیل اینکه فاصله دوربین تا صورت شما در عکس سلفی به‌اندازه طول بازوهایتان است اغلب بینی شما بزرگ‌تر از آن چیزی که در واقعیت هست، به نظر می‌رسد و این ظاهر مورد پسند خیلی از افراد نیست.

اگر قصد خرید دوربین عکاسی دارید، راهنمای خرید آن را حتماََ مطالعه کنید.

از دوربین اصلی موبایل خود استفاده کنید. دوربین پشتی گوشی‌های هوشمند برای عکاسی کیفیت بالاتری نسبت به دوربین جلو دارند و شما می‌توانید عکس‌های هنری و حرفه‌ای‌تری را از خود بگیرید. راه دیگر این است که یک آینه را در جلوی گوشی خود قرار دهید. با این کار می‌توانید ببینید که در عکس چگونه به نظر می‌رسید و پیش نمایه تصویری را که می‌خواهید به‌طور مؤثر بیندازید. مطمئن باشید در این مورد لبخندی جعلی نخواهید داشت.

از کسی بخواهید که از شما عکس بگیرد. البته همیشه این کار ممکن نیست و احتمالاً عکس گرفتن از کسی برای شما مطلوب‌تر است. احتمال دارد که نگران نگه‌داشتن دوربین، چگونگی زوم کردن یا لرزش دستتان بشوید. اما بهتر است روی سوژه یا فیلترهای عکاسی هنری تمرکز کنید که نحوه‌ی نمایش عالی داشته باشد.

در زیر مواردی را در مورد استفاده از ژست مناسب برای سلفی گرفتن معرفی می‌کنیم:

یکی از رایج‌ترین اشکالات در عکس داشتن غبغب است که پیشنهاد می‌کنیم آن را حذف کنید. برای حل این قسمت بهتر است گردن خود راکمی بالا ببرید و چانه را از بدن خود دور کنید در این صورت غبغب رفع می‌شود. این کار ممکن است در حین عکاسی ناخوشایند به نظر برسد اما عکس شمارا بسیار زیباتر می‌کند.

شانه‌های خود را به عقب بکشید. شانه‌های آویزان و ژست شل در عکس هیچ‌گاه رایج و زیبا نیست! مطمئن شوید که شانه‌های خود را به سمت پایین و عقب نگه می‌دارید. این کار باعث می‌شود گردن خود را بالا بکشید و با پرستیژ تر شوید و عکس خود را بهبود ببخشید. همچنین می‌توانید بجای اینکه با ویرایش شانه‌های خود را مربع کنید، شانه‌های خود را یکی به سمت بالا و دیگری را به سمت پایین کج کنید.

نگاه خود را کنترل و تنظیم کنید. گرفتن عکس‌های سلفی پرتره و به اشتراک گذاشتن آن‌ها باعث می‌شود شما بسیار جدی و اخمو به نظر برسید. تلاش کنید عکسی طبیعی بگیرید که عواطف و احساسات سوژه را به بهترین شکل بیان کند. نتیجه‌ی بهترین عکس از چهره بایستی احساس شادی، غم، خشم، ترس، غرور یا هر احساس حقیقی دیگری را در لحظه ثبت و این حقیقت به بیننده تصویر القا و به‌درستی درک شود.

یکی از موارد دیگری که باید پیرامون سوال چگونه از خودمان عکس هنری بگیریم این است که به صورت یا بدن خود زاویه دهید. بجای اینکه صرفاً در قاب مربعی صاف و بدون حالت رو به دوربین بایستید بهتر است به‌صورت یا بدن خود کمی زاویه دهید. برای مشخص شدن این کار پیشنهاد می‌کنیم که چند مدل عکس تمرینی بگیرید. قرار دادن بدن در قاب تمام قد شمارا لاغر و باریک نشان می‌دهد.

به منحنی‌های بدن خود توجه کنید و اهمیت دهید. به‌عنوان‌مثال برای نشان ندادن اضافه‌وزن بدن، بهتر است بیشتر وزن خود را روی پای راست بیندازید. این کار باعث ایجاد منحنی، یک منحنی S مانند می‌شود و شخص لاغرتر به نظر می‌رسد.

برای گرفتن عکس جذاب و پرانرژی، لطفاً دور از دوربین را نگاه کنید حتی اگر چشمان شما بهترین ویژگی را داشته باشند.

مورد دیگری که باید پیرامون سوال چگونه از خودمان عکس هنری بگیریم را در نظر بگیرید، این است که احساسات واقعی خود که به‌طور طبیعی در چهره شما به وجود می‌آید را نشان دهید. یک لبخند مصنوعی دلپذیر نیست بنابراین اگر می‌خواهید در عکس لبخند بزنید به چیزی فکر کنید که واقعاً آن لحظه شمارا خوشحال کند یا قبل از گرفتن عکس باعث خنده‌ی شما شود.

برای عکاسی لباس مناسب و خوب استفاده کنید. اگر در موقعیت خاص و هدفمند هستید، به این فکر کنید که چه لباسی مناسب است و چگونه باید از آن در عکس استفاده کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلفی گرفتن می‌توانید به ویکی‌پدیا مراجعه نمایید.

با مراجعه به وبسایت واسط کالا یا اپلیکیشن واسط کالا می‌توانید وسایل نو و دست دوم مورد نظر خود را به راحتی خرید و فروش نمایید.

پیشنهاد می‌کنیم خواندن مطلب زیر را نیز از دست ندهید:

سلام دوستان. عکس های هنری خاص فقط مخصوص عکاسان و اهالی هنر است که برای سایت ها و اتلیه ها ازشون استفاده می کنن نه اینکه همه یه گوشی دستشون باشه و بعد بزارن هشتگ هنری
در ضمن با خانم فاطمه زهرا هم موافقم که طبیعت رو با فیلتر نگیرید بعدم بگید # هنری خاص

وقت میریم طبیعت گردی یکی از سرگرمی هایی که دخترا می تونند برای خودشون داشته باشند گرفتن عکس هنری دخترانه است. خیلی ها ژست های تکراری می گیرند . الان دیگه مدل های زیادی دخل اینترنت هست برید و سرچ کنید و لذت ببرید.

سلام سلام به واسط کالا. دیدم همه کامنت گذاشتن گفتم منم بگذارم. درسته عکس هنری از کتاب هم به لطف دوستان مد شده و ملت از هرچی می خونند یا عکس می گیرند یا خطاش رو هایلات می کنند ولی خود نمایی نکنید پلییییز

سلام و وقت بخیر…همونطور که شما اشاره کردید برای بعضی مواقع که میخوای عکس هنری بگیریم باید از فیلترها استفاده کنیم ولی نه موقعی که سوژه عکس هنری از طبیعته…واقعا حیفتون نمیاد این طبیعت های زیبا رو با فیلتر میگیرید.نکند این کارو لطفا

عکس هنری پروفایل ایقد باب شده که من خودم به شخصه تمام اطلاعات و مقالات آموزشی در این مورد رو مطالعه میکنم…آموزش شما هم خیلی خوب بود ممنون

جهت گرفتن عکس های حرفه ای با موبایل باید نکاتی را در نظر داشته باشید.همان طور که عکس گرفتن با دوربین نیاز به مهارت های خاصی دارد، عکس گرفتن با دوربین گوشی موبایل نیز نیاز به مهارت هایی دارد.

اما ترفند هایی در این زمینه وجود دارند که برای تصویربرداری با تلفن هوشمند به کارتان می آید. این ترفند ها کمک می کنند تا تصاویر خروجی تلفن شما از سطح غیر حرفه ای به فوق العاده بدل شوند.

کمی بیاندیشید

دوربین تلفن های همراه در بدو پیدایش خود قول ثبت تصاویر در کمترین زمان بدون نیاز به دوربین های عکاسی را به ما دادند و این تنها ویژگی مثبت آن ها بود چرا که کیفیت تصاویر ثبت شده اصلا تعریفی نداشت. اما حالا که تلفن های هوشمند می توانند تصاویری با کیفیت بالا نظیر دوربین های حرفه ای ثبت کنند، هیچ عذری برای ثبت تصاویر زشت و غیر حرفه ای وجود ندارد. در ادامه همراه با ماباشید.

پس آگاهانه عمل کنید و زود تصمیم نهایی خود را نگیرید؛ مطمئن شوید ترکیب عناصر خوبی ایجاد کرده باشید، موضوعات جالب را به تصویر و منظره بیافزایید، نور پردازی و زاویه نمایش را ارتقاء بخشید و به این موضوع فکر کنید که توجه بیننده تصویر به کدام بخش جلب خواهد شد.

چطور عکس های زیبا بگیریم

از قوانین ترکیبی بهره ببرید

بسیاری از موارد که حین ثبت تصویر خودنمایی می کنند، در واقع موضوعات خوبی برای عکس شما نیستند. به عنوان مثال قرار دادن افق در میانه تصویر تصویری ناهماهنگ را تولید می کند، چرا که بیننده نمی تواند در مورد این موضوع که اول به زمین توجه کند یا آسمان تصمیم گیری خوبی داشته باشد. یادگیری برخی قوانین ساده ترکیبی تصاویر می تواند تفاوت فاحشی در کیفیت عکس های تولیدی شما به وجود آورد.

نزدیک شوید

یکی از مشکلات بزرگ تلفن های هوشمند عدم پشتیبانی آن ها از قابلیت زوم اپتیکال است، بدین معنی که هر چه با تلفن خود زوم کنید تصویر تولیدی بی کیفیت خواهند شد. پس بهتر است خودتان را به سوژه نزدیک کنید.

فلاش دوربین را فراموش کنید

نوری که از فلاش تلفن هوشمند کناری و یا تلفن خودتان تولید می شود، می تواند برای تصویر تولیدی بسیار نا مطلوب باشد؛ چرا که های لایت و سایه های عجیبی در عکس تعیین می کند، تصاویر سوژه شما را دچار تغییر کرده و بازتاب تصویر نهایی را نیز تغییر می دهند. بجز زمانی که در تاریکی بسیار زیاد هستید و نور فلاش ضروری است، پیشنهاد می کنیم آن را به طور کامل غیر فعال کنید.

به جای آن سعی کنید مکان مناسبی را جهت بهره بیشتر از نور طبیعی پیدا کرده و از آن بهره ببرید.

از اپلیکیشن دوربین متفاوتی بهره ببرید

اپلیکیشن استاندارد دوربین تلفن شما مشکلی ندارد و نا امیدتان نخواهد کرد. اما اگر می خواهید کیفیت تصاویر تولیدی تلفن خود را بهبود بخشید، باید از جایگزینی حسابی و مناسب بهره ببریم. اپلیکیشن های جانبی معمولا تنظیمات بیشتری ارائه می کنند؛ نظیر امکان تعیین فوکوس و اکسپوژر تصاویر به صورت جداگانه، ثبت عکس های Burst، آپشن های فلش متعدد و …

از جمله برترین اپلیکیشن های جانبی دوربین برای تلفن های هوشمند می توان بهCamera 360، Camera+، Manual، ProCamera و Camera Zoom FX اشاره کرد. لازم به ذکر است معمولا این برنامه ها غیر رایگان هستند و بهتر است نسخه های کرک شده آن ها در وب سایت های معتبر را دانلود نمایید.

تنظیمات درون اپلیکیشن دوربین خود را یاد بگیرید

یکی از بهترین ویژگی های اپلیکیشن جانبی دوربین ها امکان تغییر اکثر تنظیمات جهت تولید تصاویر حرفه ای تر است. تغییر Aperture، Shutter Speed  و iSO به شما اجازه می دهد دقیقا تصویری را که مد نظر دارید با دوربین تلفن ثبت کنید.

کمتر دست به دامان فیلتر ها شوید

سرویس اینستاگرام ایده استفاده از فیلتر های متنوع تصاویر را بین کاربران رواج داده است اما با این حال اپلیکیشن های متعددی در فروشگاه دیده می شوند که امکان ترکیب افکت های مختلف برای تصاویر را به کاربران می دهند. اما هرگز نیازی به قرار دادن فیلتر بر روی همه تصاویر نیست. مشاهده عکس های متعدد و کلیشه ای با دو فیلتر معروف EarlyBird و MyFair بسیار آزاردهنده است.

ویرایش کردن را فرا گیرید

ایده یادگیری حرفه ای ویرایش عکس ها تا حدی بزرگ به نظر می رسد و دوره های مختلف آنلاین وب بسیار وقت گیر هستند. اما این که یاد بگیرید تغییرات کوچک و سریعی با اپلیکیشن ها اعمال کنید می تواند برایتان کافی باشد. به هر حال در نهایت تصاویری تولید خواهید کرد که از موارد فیلتر شده اینستاگرام زیباتر هستند.

در نهایت نکته بسیار ریز دیگری که باید به آن اشاره کنیم، تمیز بودن لنز دوربین تلفن است که بسیاری از کاربران آن را نادیده می گیرند. به عنوان مثال تصویر زیر با یک لنز کثیف ثبت شده است.

Beyond Darkness

More Stories

سـوگ در نوتـردام

رویت بنمای، گـُل‌چتای!

پژمردگی در غربت

چطور عکس های زیبا بگیریم

سراینده آن گل سرخ

تاریخ به روایت زنان

منبع: سایت فارسی بی بی سی

اگر دوربين عکاسی از ذکاوت مغز انسان بر خوردار بود، برای گرفتن عکس های خوب، کافی بود دوربين را به طرف موضوع مورد نظرمان گرفته و دکمه را فشار دهيم. اما چنين نيست.

وقتی سوژه ای نظر ما را جلب می کند، مغز ما، از ميان ازدحام چيزهايی که در اطراف آن قراردارند، به طور خاص، به آن سوژه توجه می کند. قابليت انطباق ديد انسان با نورهای مختلف هم از جمله برتری های ديگر چشم انسان بر دوربين عکاسی است. برای اينکه عکسی که می گيريم نيز همين رابطه را با بيننده بر قرار کند، بايد نکات ظريفی را در نظر داشته باشيم.

عکاسی مانند هر وسيله بيانی ديگری زبان خاص خودش را دارد. آموختن اين زبان به ما کمک می کند تا از طريق عکس هايی که می گيريم، فکرها و جهان اطرافمان را بيان کنيم. در نظر گرفتن نکات زير می تواند به ما کمک کند تا عکس های گويا تری بگيريم.

نور، مهم ترين عامل در عکاسی

کلمه فتوگرافی در زبان انگليسی يعنی “نگاشتن با نور”. نور مناسب می تواند به عکس ما جان ببخشد و بالعکس. با وجود اين، نور مستقيم سايه روشن های تند و ناخوشايندی در عکس ايجاد می کند. برای گرفتن عکس، نور غيرمستقيم بهترين است و رنگ ها را نيز زنده تر می کند.

روزهايی که ابر نازکی تندی نور خورشيد را در آسمان می گيرد، صبح های زود و عصرها بهترين اوقات برای عکاسی هستند. يادمان باشد که نور بايد بر سوژه عکس ما بتابد و نه بر دوربين.

سوژه جالب

انتخاب موضوع يا سوژه جالب قدم اول است. پيش از گرفتن عکس از خود بپرسيم چه چيزی ما را به موضوع مورد نظرمان جلب کرده و سعی کنيم آن را به روشنی در عکسی که می گيريم نشان دهيم.

هم چنين، به يک عکس اکتفا نکرده، زوايای متفاوتی را برای نشان دادن موضوع مورد نظرمان تجربه کنيم. اين کار به ما فرصت بهتری برای انتخاب بهترين عکس خواهد داد.

 

 

درعکس بالا، فرم و رنگ دسته های تره فرنگی در ميان انبوه سبزيجات حاضر در بازار مورد توجه عکاس بوده. هر چند عکس اول موضوع را ارائه کرده اما عکس دوم در بيان منظور عکاس تواناتر است و به دليل عمودی بودن سوژه، تصوير کامل تری  را عرضه می کند.

دو قدم به جلو

همه دوربين ها قابليت زوم کردن (طويل تر شدن عدسی دوربين) را ندارند و اين کار، حتی وقتی امکانش باشد، از عمق ميدان عکس می کاهد و بخش کوچکتری از آن واضح به نظر می آيد. برای حذف آنچه حضورش در عکس لازم نيست، بهترين راه نزديک شدن به موضوع است. اين کار از شلوغی عکس کم کرده تاکيد بيشتری بر آنچه مورد نظر عکاس است می گذارد.

پيش از فشردن دکمه دوربين، چند قدم به موضوع عکس نزديک شويد و دوباره از دريچه دوربين به آن نگاه کنيد. اگر آنچه مورد نظر شماست بخش عمده عکس را پر نکرده، باز هم جلو تر بايد رفت.

 درعکس زير، انعکاس آسمان در آب و شکل برگ هايی که سطح آن را پوشانده اند توجه عکاس را به خود جلب کرده. برای تاکيد بر اين نکته بايد چيز های زيادی از عکس حذف می شده اند. اين کار با نزديک شدن عکاس به موضوع عملی شده است.

کادر عکس

اين انتخاب که چه چيزهايی را در عکس جا دهيم و چه چيزهايی را حذف کنيم يکی از مهم ترين عوامل در موفقيت عکس ماست.  پنجره مستطيل شکل دوربين که از آن به جهان نگاه می کنيم کادر عکس ما را تشکيل می دهد. پيش از گرفتن عکس، با نگاهی به آنچه در اين کادر قرار گرفته، می توانيم آنچه را برای بيان عکس لازم است حفظ و آنچه را اضافی ست حذف کنيم.

حرکت دادن دوربين، تغيير فاصله ما با سوژه عکس و تغيير جای سوژه در صورت امکان، محتوای اين کادر را تغيير می دهد.

زمينه پشت عکس

زمينه شلوغ پشت عکس را در زبان عکاسی می شود به هياهويی تشبيه کرد که مانع رسيدن صدای ما به گوش مخاطب می شود. تغيير جای دوربين می تواند اين پس زمينه را تغيير دهد. آرام بودن اين پس زمينه به بيننده فرصت می دهد با تمرکز بيشتری به موضوع عکس نگاه کند.

 

 

کمپوزيسيون يا همچينی

آنچه از پنجره دوربين می بينيم عکس نهايی ما را تشکيل می دهد. آيا اجزای عکس ما با دقت کنار هم چيده شده اند؟

کمپوزيسيون يا همچينی در عکس را می توانيم به دستور زبان تشبيه کنيم. اگر کلمات ما با نظم در کنار هم قرار بگيرند، بيان ما روشن و مفهوم خواهد بود. رابطه بين اجزای عکس، کمپوزيسيون عکس را می سازد. اين رابطه بايد چنان باشد که منظور ما را از گرفتن عکس به روشنی بيان کند.

مرکز عکس هميشه بهترين محل برای قرار دادن موضوع نيست. با حرکت دادن دوربين می توانيم بهترين کمپوزيسيون را کشف کنيم.

 وضوح در عکس

چطور عکس های زیبا بگیریم

آنچه در يک عکس واضح يا فوکوس باشد نگاه بيننده را به خود می کشد. عکاس با واضح نشان دادن عناصر عکس به بيننده می گويد “اينجا را نگاه کنيد.”

در بيشتر دوربين های عکاسی ديجيتال که همه چيز اتوماتيک انجام می شود، نقطه وضوح در مرکز تصوير قرار گرفته و اگر موضوع مورد نظر شما در گوشه عکس قرار بگيرد از وضوح کمتری برخوردار خواهد بود.

برای حل اين مشکل، می توانيد با قرار دادن سوژه در وسط کادر، دکمه گرفتن عکس را تا نيمه فشار دهيد و نگه داريد. با اين عمل سوژه شما واضح میشود و میتوانيد آن را هر کجای کادر که بخواهيد قرار دهيد .حالا دکمه را تا انتها فشار بدهيد و عکس را بگيريد.

اين قاعده شامل همه عکس ها نمی شود. گاهی مبهم بودن به عکس کمک می کند. 

عمق عکس

آنچه در عکس ما به وضوح ديده می شود عمق عکس را تشکيل می دهد. اين عمق به ما امکان می دهد تا بخش هايی از جهان اطرافمان را، که از سه بعد بر خوردار است، در يک عکس، که تنها دو بعد دارد، نشان دهيم.

نور از عوامل اصلی ايجاد عمق در عکس است. در نور زياد، دريچه ورودی دوربين مانند چشم گربه در روز تنگ می شود. اين شرايط وضوح بيشتری در عکس ايجاد می کند.

چيدن اجزای عکس به صورتی که بعضی نزديک تر به دوربين و بعضی دورتر باشند نيز به عکس ما عمق بيشتری می دهد. عدسی های بلند (زوم) از عمق عکس می کاهند و عدسی های کوتاه با ميدان ديد وسيع تر (وايد انگل) به آن می افزايند.

از کارتيه برسون، يکی از بهترين عکاسان جهان، نقل شده که گفته است “عکاسی يعنی طوری به جهان نگاه کنيم که گويی اولين بار است آن را می بينيم.”

– سایت آموزشی دانشگاه برکلی- نشنال جیوگرافیک- روزنامه نیویورک تایمز- گروه عکاسی مگنوم- روزنامه گاردین- روزنامه دیلی تلگراف- هفته نامه تایم- روزنامه واشنگتن پست- بی بی سی برای بچه ها- خبرگزاری رویترز- خبرگزاری آسوشیتد پرس

مرا به خاطر بسپار

بسیاری از ماها بدنبال عکس گرفتن از هم هستیم و همیشه بعد از عکس گرفتن بدنبال این هستیم که آیا در عکس خوب افتادیم یا نه؟ در بسیاری از موارد بخاطر رعایت نکردن یکسری اصول بسیار ساده ممکنه از عکس گرفتن زده بشویم و همیشه از دوربین به اصطلاع فرار بکنیم.

چطور عکس های زیبا بگیریم

همه افراد بسیار علاقه دارن عکسی که از خودشون گرفته می شود و وقتی به آن عکس نگاه میکنن لذت ببرن.

عکس خوب گرفتن خودش یک مهارتی دارد که شما با رعایت این سری اصول به راحتی می توانید یک عکس خوب از خودتان داشته باشید.

دانستن یکسری اصول در ژست گرفتن در موقع عکاسی علاوه بر شخصی که قرار است از اون عکس گرفته بشود مفید است برای شخصی که عکس می گیرد هم می تواند بسیار مفید باشد و دانستن یکسری اصول ساده و ابتدایی به راحتی می تواند به سوژه عکس برداری خودش منتقل بکند و یک عکس بسیار با کیفیت و زیبایی از اون بگیرد.

ما قصد داریم در این مقاله به شما آموزش بدهیم که چگونه توی عکس قشنگ بیافتیم را بطور کامل برای شما تشریح بکنیم و امیدوار هستیم از این بعد دیگه این سال که چگونه توی عکس قشنگ بیافتیم را از خودتون نپرسید و همیشه عکس های زیبا و جذابی را داشته باشید.

چندتا متد بسیار ساده ای وجود دارد که ما بصورت گام به گام برای شما تشریح میکنیم که چگونه عکس زیبا از خودمان بگیریم و با رعایت این سری متد با خیال راحت عکس های خودتان را به دیگران نشان بدهید و چاپ عکس و یا چاپ عکس روی شاسی بسیار زیبایی را به چاپ برسانید.

انتخاب نوع لباس یکی از اصلی ترین نکته در داشتن یک عکس بسیار زیبا و ماندگار از خودمان می تواند دخیل باشد. انتخاب یک لباس بسیار زیبا و در عین حال نه سایز بزرگ و کوچیک بلکه یک سایز استاندارد و استفاده از رنگ بسیار مناسب که باعث تیره تر شدن پوست ما در هنگام عکس برداری نشود بسیار مهم می باشد. اگر از اضافه وزن خود ناراضی هستید و دوست ندارید توی عکس این اضافه وزن شما نمایان باشد می توانید لباس های تیره بپوشید این لباس های تیره سبب می شود توی عکس لاغر به نظر برسید و این اضافه وزن شما را تا حدود زیادی پوشش می دهد.

سعی کنید در عکس برداری زبان خودتان در در پشت دندان های خودمخفی نگه دارید بخصوص افردای که دندان های سفید و بسیار زیبایی دارند می توانند از این ظرفیت خود در داشتن یک عکس بسیار زیبا استفاده بکنند.

اگر قصد دارید قبل از عکس از لوازم آرایش استفاده بکنید به چند نکته توجه بکنید: نکته اول اینکه از استفاده بیش از حد لوازم آرایش جدا خودداری بکنید ، نکته دوم: اگر قصد دارید چشم های شما درشت تر در عکس دیده بشود از خط چشم حتما استفاده بکنید ، از پودر پنکک به اندازه استفاده بکنید و سعی بکنید بیشتر نقاط تیره صورت مثل زیر چشم اطراف بینی و روی گونه ها استفاده بکنید زیرا این نقاط ممکن است در عکس برداری سبب تیره شدن پوست شما بشود نکته آخر از ژر لب قرمز استفاده بکتید زیرا سبب می شود در عکس بیشتر نمود پیدا بکنید.

دقت بکنید که در هنگام عکس برداری چشم های خودتان را کاملا باز نگهدارید زیرا بسته بودن چشم ها بیشترین نکته منفی در عکس برداری شما محاسبه می شود.

در هنگام عکس برداری از ژست های سلبریتی ها الگو بگیرید. و دقت بکنید کدوم بازیگر المان های نزدیک به شما را بیشتر دارد و کلیات و حالت صورت کدوم بازیگر به شما نزدیک تر می باشد و براساس اون بازیگر از ژست های آن بازیگر در هنگام عکس برداری خود استفاده بکنید.

بسیاری از بازیگرها به دلیل اینکه بسیار در مقابل دوربین قرار میگیرند و مدام در معرض عکس برداری از خودشان هستند قشنگ ترین و بروز ترین متدهای ژست عکس برداری آگاهی کامل دارند و یک الوگوی بسیار مفید برای شما می توانند باشند.

به عکس های خودتان نگاه بکنید و بهترین زاویه ای که صورت شما در معرض عکس برداری قرار بگیرد و عکس خوبی به شما می دهد را یاد بگیرید و همیشه در عکس های خود به اون شکل و به اون زاویه قرار بگیرید.

البته نکته بسیار مهم این است که یک سمت و یک ژست در همه عکس ها سبب تکراری شدن همه عکس های شما می شود لذا سعی بکنید چند موقعیت عکس برداری از صورت خود پیدا بکنید و عکس خودتان را بگیرید.

سعی کنید اگر در آن عکس قرار است پاهای شما هم بیافتد به پاهای خودتان هم یک حالت هایی بدهید (بصورت ضربدر ، عقب جلو ، روی پاشنه ایستادن و…) این موارد سبب جلوه دادن بیشتر و دادن جزئیات بیشتر به عکس شما می شود.

به بدن خود یک زاویه بدهید و به اصطلاح به بدن خود یک پیچش بدهید این امر سبب می شود بدن شما لاغر تر به نظر برسید و خوش فرم تر در عکس دیده بشوید.

نور محیط عکس برداری خودتان را به گونه ای رعایت بکنید که تصویر شما به خوبی در عکس نمایان بشود. برای مثال در برابر نور مستقیم نور خورشید قرار نگیرید زیرا محیط نور برداری عکس شما بشدت پر نور و چهره شما اصلا دیده نمی شود و یا پشت به نور خورشید نباشید که این امر سبب می شود تصویر شما بشدت سیاه و تیره بشود.

سعی کنید در موقع عکس برداری سرو صورت خودتان را بالا بگیرید این امر سبب می شود تصویر شما بهتر نمایان بشود و یک تصویر زیبایی را خلق بکنید.رعایت این اصل سبب می شود چشم های شما حالت خواب آلودگی به خودش نگیرید.

در موقع عکس برداری به لنز دوربین خیره نشوید زیرا سبب می شود عکس شما مصنوعی به نظر برسد. در عکس برداری به محیط اطرف دوربین خیره بشود.

برای افرادی که دوست ندارد اضافه وزنشون در تصویر دیده بشود به بدن خود یک زاویه ۴۵ درجه بدهند این امر سبب می شود که لاغر تر به نظر برسند.

نداشتن خنده به مراتب از خنده های مصنوعی بشدت بهتر می باشد سعی کنید به یاد یک خاطر و یا یک اتفاق جذاب قشنگ بیافتید و به اون اتفاق بخندید این امر سبب می شود عکس شما طبیعی تر به نظر برسد.

سعی کنید بعد از عکس برداری به همه عکس های خود نگاه بکنید و اونها را باهم مقایسه داشته باشید که به یک ژست عیده آل و همچین به شناخت نقص ها برسید. دقت در عکس ها و محیط و تنوع لباس و آرایش به راحتی می توانید به یک فرم عیده آل عکس برداری برسید.

با رعایت همه اصولی که در داشتن یک عکس خوب و قشنگ که برای شما بیان شد بازهم با این حال وقتی قرار است از خودتان عکس گرفته بشود از یک محیط و یک زاویه چندین عکس بگیرید زیرا ممکن است در همان لحظه ای که در حال عکس بردارید هستید حالت شما مناسب نباشد ولی با شات بعدی عکس شما در موقعیت بهتری قرار گرفته باشد.

ما سعی کردیم در این مقاله چگونه توی عکس قشنگ بیافتیم را برای شما مراحلش رو بطور کامل تشریح کرده باشیم و دیگر نیازی نباشد که از خودتان بپرسید چگونه توی عکس قشنگ بیافتیم را برای خودتان بیان بکنید. امیدوار هستیم یک عکس زیبا و جذاب بتوانید با گوشی های خودتان خلق بکنید اگر تمایل دارید می توانید مقاله آموزش عکاسی حرفه ای با گوشی را مطالعه بفرمایید که براحتی بتوانید اصول عکس برداری با گوشی هم فرا بگیرید و بتوانید در نهایت یک چاپ عکس فوری و چاپ عکس روی شاسی زیبایی داشته باشید.

خوش عکس باشید.

آدرس شرکت:

تهران، بهارستان، خیابان ظهیر السلام، خیابان درویش غربی، پلاک ۱۸ واحد۱

شماره تماس: ۰۲ ۴۲ ۶۲ ۷۷ -۰۲۱

آدرس شرکت:

تهران، بهارستان، خیابان ظهیر السلام، خیابان درویش غربی، پلاک ۱۸ واحد۱

شماره تماس: ۰۲ ۴۲ ۶۲ ۷۷ -۰۲۱

چطور عکس های زیبا بگیریم
چطور عکس های زیبا بگیریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *