چطور فوتبال خود را بهتر کنیم

 
helpkade
چطور فوتبال خود را بهتر کنیم
چطور فوتبال خود را بهتر کنیم

فوتبال محبوب ترین ورزش در تمام دنیاست. اگر بخواهید یک روز بعد از ظهر با دوستانتان فوتبال بازی کنید این کار خیلی ساده و سرگرم کننده به نظر میرسد؛ ولی وقتی پای ورزش حرفهای وسط میآید قضیه پیچیده میشود. تبدیل شدن به یک بازیکن خوب فوتبال فاکتورهای زیادی لازم دارد اما چیزی که برای هر فوتبالیستی ضروریست توانایی کنترل توپ و داشتن هوش و اطلاعات میدانی در بازی است. گلزنی، دفاع، پاس گل دادن و همه این احساسات شگرف شما را ترغیب میکند که هر چه بیشتر و بیشتر درگیر این ورزش فوق العاده شوید. این مطلب چکیده تجربه ده ها ساله چند مربی فوتبال معروف است که توسط ویکی هاو جمع آوری شده است.

۱-روی برخورد پایتان با توپ، پاس دادن، شوت زدن و دریبل کردن کار کنید. اولین برخورد شما با توپ بسیار مهم است و این همان مهارتیست که آمارتوها را از حرفهای ها جدا می کند. باید بتوانید به راحتی و با پاهایتان توپ را در زمین یا هوا متوقف کنید و روی آن مسلط شوید تا بتوانید حمله کنید. با استفاده از تکنیک های زیر باید بتوانید توپ را با تمام بدنتان و کاملا به دام بیندازید:

۲- تمرین و تکرار تماس و برخورد نزدیک با توپ. هدف شما از تمرینهای بعدی که در ادامه آمده است، تنها سریعتر شدن شما نیست بلکه دقیقتر شدن شماست. شما باید بیاموزید تا توپ را با داخل پای خود، کنترل کنید تا بتوانید به خوبی توپ را دریبل کرده و آن را با دقت، پاس دهید. این تمرین را حداقل ۱۰۰ بار با هر پای خود تکرار کنید.

چطور فوتبال خود را بهتر کنیم

۳- حفظ توپ و حرکت با توپ را در حین دویدن تمرین کنید. اگر برای مدتی است که وارد این ورزش شدهاید، مسلما باید بدانید که چگونه باید در زمانی که توپ، ثابت است، شوت و حرکت کنید. اما در بازی واقعی، همه چیز متفاوت است، و تنها زمانی میتوانید در رقابت پیروز شوید که حرکت شما در زمین، دقیق و قدرتمند باشد. خوشبختانه این مهارت یک مهارت ساده است و میتوان آن را با تمرین (بتنهایی یا با همتیمی) کسب کرد. کافیست در تماس با توپ، به ۷۵ درصد سرعت خود برسید و سپس شوت بزنید.

۴- به پای مخالف یا غیرغالب خود هم توجه کنید. برای مثال اگر پاراست هستید، به افزایش توانایی پای چپتان هم توجه کنید. اینکه تا چه اندازه بر تواناییهای پای راست خود تسلط دارید مهم نیست مهم این است که برروی نقطه ضعف خود یعنی پای چپ هم تمرکز کنید برای مثال، یک مدافع میتواند براحتی و بسرعت زمانی که در مقابل شما قرار میگیرد نیروی خود را برروی پای مخالف یعنی پای چپ شما متمرکز کند پس نباید نیمی از بدن خودتان را (نیمه چپ) در زمان تمرین، حذف کنید- از تمرین کافی برروی نیمه مخالف بدنتان در حین تمرینات اطمینان حاصل کنید.

۵- یاد بگیرید که با دقت و کنترل کافی، دریبل بزنید. باید به گونهای با توپ حرکت کنید گویی جزئی از بدن شماست. خودتان در یک موقعیت محدود (مانند محدوده پنالتی) قرار دهید و فقط در داخل این محدوده، دریبل بزنید و سرعت خود را با چرخشهای تند و توقفهای سریع، مدام تغییر دهید. از حرکات مختلف استفاده کنید و بخاطر داشته باشید که از هردوپای خود استفاده کنید این کار را تا زمانی که خسته شوید ادامه دهید. هدف شما از این تمرین این است که بتوانید توپ را تا جایی که ممکن است در هر سرعتی که دارید از دست ندهید. باید کار را برای مدافعین تیم مهاجم سخت و سختتر کنید میتوانید تمرینات زیر را هم برای افزایش این مهارت انجام دهید:

۶- یاد بگیرید که در مناطق مختلف، توپ بزنید تا بتوانید با چرخشها و ضربات مختلف، آشنایی پیدا کنید. ببینید که در کجا و چگونه، ضربه شما به توپ، مسیر آن را تغییر میدهد، بخاطر سپارید که یک بازیکن فوقالعاده، کنترل فوقالعادهای هم برروی توپ دارد. چه یک مهاجم باشید یا یک مدافع، یاد بگیرید که چه ضرباتی باعث میشود که گزینههای شما در هر نقطه از زمین برای کنترل توپ، افزایش یابد.

۱- دفاع نفر به نفر در هر جایی از زمین، میتواند مفید باشد. از مهاجمان گرفته تا بازکینان خط میانی، همگی به دفاع فردی در حین بازی نیاز دارند. بنابراین در تمرینات از یک یار تمرینی استفاده کرده و بازی یک به یک را آغاز کنید سعی کنید که توپ را در حالیکه طرف مقابل سعی دارد آن را از شما بگیرد حفظ کنید و او را تحت فشار قرار دهید. در چنین تمرینات نفر به نفری، نکات زیر را بخاطر سپارید:

۲- در تمامی بازی حواستان باشد که چشمانتان را کاملا باز نگه دارید به خصوص زمانی که توپ در اختیار شماست. بازیکنان عالی همیشه تمام زمین را تحت سیطره خود دارند به خصوص زمانی که توپ در اختیار آنهاست. این نکته را تمرین کنید چون کنترل توپ با چشمان بسته (هرچند برای زمانی کوتاه) کار سختتری است. اما یاد بگیرید که از قسمت پایینی منطقه دید خود برای پایش تمامی زمین استفاده کنید، این مهارت موجب میشود تا شما به یک بازیکن بهتر و باهوشتر تبدیل شوید.

۳- در حین بازی مرتبا با بازیکنان دیگر صحبت کنید و تیم خود را راهنمایی کنید. بازکینان حرفهای همیشه در حال صحبت کردن با همتیمیهایشان هستند مثلا توپو پاس بده به من، موقعیت من خوبه، من به کمک احتیاج دارم و مکالمات اینچنینی که دائما در حین بازی از این بازیکنان شنیده میشود و دلیل خوبی هم دارد. فوتبال یک بازی تیمی است نه یک بازی انفرادی، در چنین بازیهایی، بازیکنان حرفهای و فوقالعاده میدانند که یک تیم چند روح هست در یک بدن که باید این جسم واحد به مدت ۹۰ دقیقه، به صورت واحد عمل کند تا بتواند بهترین عملکرد را کسب کند. در تمرینات سعی کنید که لیدر تیم باشد و با بازیکنان دیگر در حین بازی صحبت کنید. مکالمات مهمی که در حین بازی باید گفته شوند شامل موارد زیر است:

۴- حداقل هفته ای یکبار، یک بازی حرفهای را تماشا کنید و از تجربیات خوب آنها در بازی استفاده کنید. جاهایی را که بازیکنان حضور دارند را به خاطر سپارید، نه فقط زمانی که توپ در اختیارشان است بلکه زمانهایی را که توپ در اختیار آنها نیست را هم تجزیه و تحلیل کنید. چه چیزی باعث شده که آنها در چنین موقعیاتی قرار گیرند؟ چه زمانی آنها حرکت کرده و به تیم مقابل حمله میکنند و چه زمانی زمانی عقبنشینی میکنند؟ چرا تکنیکهای خوب در برخی مواقع آنچنان که باید نتیجه نمیدهند؟. چنین سوالاتی را در چنین بازیهایی بپرسید. بعد از تجزیه و تحلیل اگر شما به جای آنها بودید چه میکردید؟ کدامیک از کارهای بازیکنان موردعلاقه خود در بازیها را دوست دارید بعدا به کار برید؟

۵- اصول اولیه تاکتیکهای تیمی را بیاموزید و در جایگاه لیدر تیم در خط حمله و دفاع قرار بگیرید. بخش بزرگی از هوش فوتبالی، در واقع یادگیری چگونگی کار به عنوان یک تیم و گروه است. درحالیکه هر تیمی استراتژیهای به خصوص خودشان برای کار تیمی را دارا هستند برخی تاکتیکها هستند که بین تمام تیمها و گروهها یکسان هستند که این تاکتیکها به قرار زیر است:

۱- سعی کنید که جذب بهترین تیمها شوید و تنها برای آنها بازی کنید. هیچ راه میانبری برای بهتر شدن یک بازیکن فوتبال وجود ندارد مگر اینکه تا میتواند بازی کند. طبق این گفته، زمانی شما میتوانید به یک بازیکن سریع و حرفهای تبدیل شوید که تا میتوانید در رقابتهای سخت و تنگاتنگ شرکت کنید و توپ بزنید. پس به تیمی ملحق شوید که باعث بازی بیشتر شما شده و شما را دائما تحت فشار قرار دهد اگر چنین کاری صورت نپذیرد حداقل سعی کنید که خودتان را به چالش بکشید. به تیمهای محلی بپیوندید و دائما بازی کنید (فقط کفش ورزشی بپوشید و تا میتوانید در زمین بدوید و توپ بزنید)، در تعطیلات نیمفصل تیمتان با همتیمیهای خودهمچنان بازی کنید و دائما با آنها یا به تنهایی به تمرینات ادامه دهید.

۲- خود را بیشتر با پوزیشن خود تطبیق دهید تا بیشتر از تمرینها بهره ببرید. در حین اینکه بازیکنان فوتبال به تمرین نیاز دارند تا آمادگی خود را همیشه حفظ کنند، تمامی بازیکنان، تمرینات مشابهی ندارند. باید آمادگی بدنی خود را با پوزیشن خاص خود در زمین کاملا تطبیق دهید و به باارزشترین دارایی تیم خود تبدیل شوید.

۳- حرکت توپ را نه فقط در زمانی که احتمال دریافت آن (توسط شما) وجود دارد بلکه در تمام مواقع، در زمین، دنبال کنید. بهترین بازیکنان فوتبال، بندرت در زمین میایستند (دائما در حال حرکت هستند). مدافعان، دائما در حال بستن فضا برای تیم مقابل هستند و به حرکات آنها واکنش نشان میدهند. هافبکها دائما در حال پایش زمین بوده و به سمت توپ حرکت کرده و فضای کافی را در میانه زمین ایجاد میکنند. در نهایت مهاجمان، دائما در حال خلاصی از دستِ مدافعان هستند و پیشی گرفتن از آنها هستند و یا زمانی که حواسِ آنها متوجه توپ است مسیر خود را باز میکنند. یک مهاجم باید پیوسته در حال حرکت و جنب و جوش باشد و زمین را برای بازی خود بازگذارد و پیوسته، بازی در جریان باشد و نه در حال سکون و دائما حرکت تیم مقابل را حدس بزند، بی حرکت بودن شما موجب میشود که شما برای تیم خود بیفایده باشید.

۴- تمامی تمرینها را جدی بگیرید و روی نقاط ضعف خود کار کنید. کلید از میان بردن نقاط ضعفتان در تمرین زیاد و مناسب است نه فشار آوردن برروی همتیمیها. هر تمرینی را مانند تمرین آمادهسازی قبل از یک بازی بزرگ و مهم به شمار آورید در هر تمرین به سختی کار کنید و حرکات جدید را بیاموزید به طوریکه در بازی واقعی براحتی بتوانید از آنها استفاده کنید.

۵- بازی کنید و تصمیم بگیرید که همیشه تا جایی که ممکن است سریع باشید. مربیها و افرادی که درصدد کشف استعدادهای جدید هستند همواره به سرعت بازیکنان در زمین توجه زیادی دارند—با چه سرعتی توپ را میگیرید، نگاه شما در زمین، طرز پاس دادن/ شوت کردن/ دریبل زدن و غیره. هیچگاه مدت طولانی به توپ نگاه نکنید تمرین کنید نگاهتان به توپ، سریع باشد تمرین کنید که سریع با دیدن توپ، تصمیمگیری کنید. خود را تحت فشار قرار دهید تا همواره کارهایتان در زمین را به صورت اورژانسی و اضطراری انجام دهید یعنی در آنِ واحد. برای این کار میتوانید از توصیه های زیر استفاده کنید:

۶- از مشاوره ها، راهنماییها و توصیه های مربی در خصوص نقاط ضعف خود استفاده کنید. مهم نیست که چقدر در فوتبال پیشرفت کرده اید مهم این است که به یاد داشته باشید که هیچ بازیکنی هیچوقت کامل نیست و همیشه باید در پی تکامل بیشتر باشد. یک بازیکن فوتبال به ۱۱ بازیکن دیگر نیاز دارد تا بتواند به موفقیت دست یابد بنابراین شما به کار تیمی نیاز دارید و همواره باید به توصیه های مربیان خود گوش دهید. هر بازیکن، نقاط ضعف خاص خود را دارد= آنها را جدی گرفته و رفع کنید.

سلام من عاشق فوتبال هستم و میخوام یک لژیونر ایرانی در فوتبال بشوم و سرعت من خیلی زیاد است و امید وارم موفق شوم در رویایی که در ذهن خود دارم.

افرین به تو

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

یه سوال؟دقیقا چرا اسم وینگ چون رو یادتون رفت😐طرف اگه وینگ چو…

Hello, my name is Gary. I liked your training from Barcelona…

سلام در بخش فروشگاه. یا اینکه در قسمت جستجوی سایت سرچ کنید…

سلام من مجتبی هستم اهل ورامین 16سالمه خیلی بازیکن حرفه نینطن…

ببخشین میشه شیوه دفاع استاد “لاسکر” رو تو سایتتون بزارین یا…

سلام کجا میتونیم پکیج کامل آموزشی را بخریم ؟…

مرکز کاشت مو

مرکز کاشت ابرو

چطور فوتبال خود را بهتر کنیم

جراحی سینه و شکم

جراحی لیفت صورت و گردن

جراحی لیپوساکشن

جراحی بینی

درباره ما

فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد. ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم.

هنرفردی    سالم زیبا 

تهران-خیابان انقلاب

تماس 09191210008

تلفن ثابت 28426929-021      ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغات    تماس با ما 

دراین پست با کمک معرفی نکات اصولی و اساسی ، تکنیک های لازم برای حرفه ای شدن در فوتبال را به شما معرفی می کنیم. شما می توانید با بکارگیری این نکات و تکنیک ها، خیلی سریع و راحت در حرفه پرطرفدار فوتبال، مهارت کافی را کسب نمایید.

فوتبال یکی از جذاب ترین و محبوب‌ ترین ورزش ها در جهان است که طرفداران زیادی دربین ورزشکاران دارد. بازیکنان فوتبال دو تیم ۱۱ نفره هستند که با یک توپ فوتبال بر روی چمن طبیعی یا مصنوعی با هدف گل‌زدن باهم رقابت می کنند. یازده بازیکن هر تیم شامل چند مهاجم، هافبک، مدافع و یک دروازه‌ بان است. در ادامه نکاتی را به شما معرفی می کنیم که باید برای موفق شدن در فوتبال آنها را رعایت نمایید.

 

لینک دانلود این ویدئو

چطور فوتبال خود را بهتر کنیم

امروزه پیشرفت های زیادی در تمرین‌های تیم های بزرگ ایجاد شده است و بازیکن ها برای تمرین کردن فقط از پله‌ها بالا و پایین نمی‌روند و یا فقط دور زمین نمی‌دوند. تمرین شامل حرکات متنوعی است که هر کدام مهارت ویژه ای را تقویت می‌کند.

بازیکنان فوتبال باید قدرت بدنی بالایی داشته باشند چون داشتن قدرت بدنی حرف اول را در فوتبال می‌زند. همه‌ی شما فوتبالیست هایی را می‌شناسید که تکنیک چندانی ندارند، ولی فقط به خاطر توانایی بالای خود در تیم های بزرگی بازی می‌کنند. به علاوه، یک فوتبالیست خوب باید بتواند سریعاً موقعیت خود را عوض کند؛ مثلاً مسافتی را با سرعت زیاد بدود و بعد تا جایی که می‌شود، بالا بپرد تا شانس ضربه زدن با سر بیش‌تر شود. یا اینکه به عقب برگردد تا از آفساید بیرون بیاید و وقتی که توپ به او رسید؛ بلافاصله در جهت مخالف بدود تا فرصت گل زدن برای تیم خود ایجاد کند. فوتبالیست‌ها برای تقویت این مهارت از یک متد تمرین با نام تمرینات پلیومتریک (Plyometrics) استفاده می‌کنند.

این روش تمرین در دهه‌ی ۱۹۶۰ توسط دانشمندان اتحاد جماهیر شوروی ابداع شد. هدف این بود که قدرت پرش ورزشکاران روسی بیش‌تر شود. به تدریج این تکنیک در بین تمام کشورها رواج پیدا کرد؛ چون ثابت شد این روش در اکثر ورزش هایی که نیازمند دویدن سریع و پرش هستند؛ بسیار مؤثر است. هدف تمرینات پلیومتریک این است که همین زمان کوچک باز هم کوتاه شود. این روش نه تنها ماهیچه‌ها را تقویت می‌کند؛ بلکه سیستم عصبی را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد. هر چه اعصابی که کنترل حرکت ماهیچه را بر عهده دارد، سریع‌تر پیام رسانی کنند، ماهیچه‌ها توانایی تغییر حالت سریع‌تری پیدا می‌کنند. اما برای استفاده از تمرینات پلیومتریک باید دقت کرد. اگر ورزشکار قدرت بدنی کافی نداشته باشد، انجام این تمرینات باعث مصدومیت او خواهد شد. برای نمونه در یک قسمت از این تمرین، ورزشکار از سکویی به ارتفاع ۵/۱ متر می‌پرد و بلافاصله پس از رسیدن به زمین به هوا می‌پرد. پرش جفت پا و لی لی کردن طولانی نیز بخشی از این تمرین‌ها را تشکیل می‌دهد.

علاقمندان بخوانند : معرفی بهترین برنامه تغذیه مناسب برای بدن‌سازان (پیش از تمرین و مسابقه)

وقتی ماهیچه‌ی جلوی بازوی شما انقباض مرکزی پیدا کند؛ دست شما به طرف شانه حرکت می‌کند چون ماهیچه کوتاه می‌شود.

حرکات Eccentric یا کششی هنگام کاهش سرعت به کار می‌آیند و به بدن کمک می‌کنند تا ثبات خود را حفظ کند؛ مثلاً وقتی در حال دویدن هستید و ناگهان می‌ایستید؛ کشش ماهیچه های پای شماست که این کار را ممکن می‌سازد. یک فوتبالیست خوب باید بتواند در فاصله کوتاهی حالت خود را تغییر دهد؛ گاهی از دو به پرش و گاهی دویدن بعد از فرود لازم می‌شود. بعضی وقت‌ها هم ایستادن ناگهانی و یا تغییر جهت هنگام دویدن، به او این امکان را می‌دهد که از یار حریف بگذرد. ماهیچه‌ها برای تغییر وضعیت خود بین دو نوع حرکت، به زمان احتیاج دارند. این زمان کسری از ثانیه است. در هر صورت، فوتبالیست ها برای داشتن آمادگی بالا، نیاز به تمرین سخت و مستمر دارند و این کار از عهده ‌ی افراد عادی برنمی آید. البته این ابتدای کار است! فکر نکنید فوتبالیست شدن، کار آسانی است. آن‌ها حتی نمی توانند به دلخواه خود غذا بخورند، اگر دوست دارید درباره رژیم غذایی فوتبالیست‌ها بیش‌تر بدانید، قسمت زیر را بخوانید.

هر روز تکنیک‌های موقعیتتان را تمرین کنید. چه بخواهید دروازه‌بان باشید و چه یک هافبک، چه بخواهید تهاجمی بازی کنید چه دفاعی، هر روز نیازمندی‌های موقعیت‌تان را تمرین کنید.

در زمان‌هایی که برای خودتان هستید هم تمرینات سنگین انجام دهید. بسیاری از مربیان به «تمرین خودکشی» معتقدند، بدین صورت که باید با حداکثر سرعتتان، از یک سمت زمین به سمت دیگر، و با قدم‌هایی استوار و در مسیری ثابت بدوید. همچنین ممکن است از شما بخواهند تا اطراف زمین را از بیرون خط چند دوری بدوید، یا اینکه از نقطه‌ای در زمین با ضربه زدن و کنترل توپ، آنرا به نقطه‌ی دیگری حمل کنید. می‌توانید دویدن را در حیاط پشتی خانه‌تان تمرین کنید یا اینکه به یک زمین فوتبال بروید و دقیقا همان تمرینات را انجام دهید.

با اعتماد بنفس بازی کنید. نباید از توپ بترسید یا اینکه اجازه دهید توپ شما را کنترل کند. هر چه بیشتر تمرین کنید، بیشتر بی پروا خواهید شد و اعتماد بنفس بالاتری پیدا خواهید کرد. زمانی که بتوانید توپ را در کنترل خود بگیرید، دیگر نیازی نیست درباره‌ی این فکر کنید که باید با آن چه کنید!

پاس دادن و شوت زدن به عقب و جلو را تمرین کنید. شما باید بتوانید تا براحتی توپ را به هم تیمی خود در نزدیک‌ترین، و یا در دورترین نقطه پاس دهید. دویدن و عبور کردن از میان موانع مختلف همچون مخروطی‌ها و نشانگرها را تمرین کنید.

ضربات پنالتی هم، یکی دیگر از مواردی است که باعث ایجاد هیجان برای ما می‌شود. اما اگر از دروازه‌بان تیم خود مطمئن باشید؛ لازم نیست نگران شوید. بعضی از دروزاه بان‌ها به راحتی قصد بازیکن مقابل را می‌فهمند و توپ را مهار می‌کنند. شاید فکر کنید این کار را اتفاقی انجام می‌دهند، ولی اینطور نیست. مهم‌ترین سر نخ دروازه بان برای آگاهی از هدف مهاجم، جهت عضلات ران او در هنگام نزدیک شدن به توپ است. یک راهنمایی خوب دیگر هم موقعیت پای تکیه گاه ( پایی که ضربه با آن زده نمی شود) است.

این پست پر بازدید را از دست ندهید : دانلود رایگان ۸ فیلم بسیار کاربردی آموزش بیلیارد (زبان فارسی)

ضربات آزاد را تمرین کنید. یک ضربه‌ی آزاد یعنی یک فرصت برای گل. توپ از بالای دیوار دفاعی عبور می‌کند و درون دروازه جا می‌گیرد. توپ را از بالا رها کنید و ضربه زدن به آن برای هدایت به منطقه‌ای مشخص را تمرین کنید. نشانه‌ای را برای خود تعیین کنید و تلاش کنید تا شوت زدن از زوایا و فواصل مختلف به سمت هدف را تمرین کنید.

در ضربه‌ موزی توپ مسیر مستقیم را طی نمی کند و توپ ناگهان در انتهای مسیر خود، زاویه اش را تغییر می‌دهد. اگر توپ با سرعت خاصی دور خود بچرخد و آهنگ حرکت رو به جلوی آن هم در محدوده معینی باشد، جریان هوای اطراف آن “درهم” می‌شود. یعنی لایه های هوا دیگر به آرامی و موازی یکدیگر از روی توپ نمی لغزد و هوا به شکل نامنظم پیرامون توپ جریان دارد. اصطکاک هوا کم کم سرعت توپ را کاهش می‌دهد و دوباره جریان هوای اطراف توپ را “آرام” می‌کند. این تغییر شکل جریان هوا باعث می‌شود نیرویی که با حرکت توپ مخالفت می‌کند، ناگهان زیاد شود و سرعت توپ به طور غیر منتظره ای کم می‌شود. حال اگر ضربه کات داری با این سرعت زده شود، علاوه بر پیچ کناری که در اثر کات ایجاد می‌شود یک سقوط ناگهانی هم خواهد داشت و یک مسیر موزی شکل را طی خواهد کرد.

رعایت رزیم غذایی با اینکه مشکل است اما یکی از اصولی ترین و اساسی ترین نکات برای موفق شدن در فوتبال است. رژیم خوب به ورزشکار کمک می‌کند تا آمادگی جسمی بهتری کسب کند و احتمال آسیب دیدن او را هم کاهش می‌دهد.

شهرت آرسن ونجر، مربی تیم آرسنال، به دلیل نگاه علمی اش به تغذیه‌ی بازیکنانش است. در سال ۱۹۹۶ که مربی آرسنال شد بلافاصله لیست غذای شام تیم را بررسی کرد و آن را تغییر داد. شیرینی، گوشت قرمز، چیپس، غذاهای سرخ شده و لبنیات از لیست خط خورد و سبزیجات، مرغ و ماهی جایگزین شدند. مقدار زیادی آب هم به غذای روزانه آن‌ها اضافه شد. او حتی به این هم قانع نشد و از کل بازیکنان آزمایش ادرار گرفت. هر روز صبح، رنگ اولین ادرار آن‌ها کنترل می‌شد تا مطمئن شود که همه به اندازه‌ی کافی آب خورده اند. محققان فرانسوی معتقدند که بهترین غذا برای روز مسابقه، سیب زمینی است. سیب زمینی مقدار زیادی گلوسید دارد. گلوسید باعث می‌شود انرژی ماهیچه‌ها در یک بازه زمانی به طور یکنواخت و مساوی آزاد شود. به علاوه سیب زمینی، ویتامین هم دارد. توصیه شده که هر بازیکن حدوداً سه ساعت قبل از مسابقه، ۲۰۰ تا ۳۰۰ گرم سیب زمینی که به مدت ۲۰ دقیقه آب پز شده است، مصرف کند.

آب خوردن در طول بازی فوتبال و همچنین قبل و بعد از آن قاعده و قانون خاص خودش را دارد. هر فوتبالیست در یک مسابقه حدود ۵/۳ لیتر از مایعات بدن خود را از دست می دهد. بعد از بازی، ورزشکار باید مایعات مصرف کند تا این کمبود جبران شود! وگرنه ترمیم جراحت‌ها و آسیب دیدگی های مفاصل و بازیابی توانایی عضلانی با اختلال مواجه می‌گردد. ورزشکار نباید بعد از مسابقه چای، قهوه یا سایر نوشیدنی های کافئین دار مصرف کند. چون این نوشیدنی‌ها مدر هستند. بهترین نوشیدنی های بعد از مسابقه، نوشیدنی های ایزوتونیک هستند. اصطلاح ایزوتونیک به مایعی گفته می‌شود که غلظت مواد نمکی موجود در آن با خون، یکی است. معمولاً کارخانجات سازنده‌ی این نوشیدنی‌ها، مقدار کمی مواد قندی هم به آن‌ها می‌افزایند. قند، انرژی از دست رفته‌ی بدن را باز می گرداند. اگر نوشیدنی مناسبی در دسترس نباشد؛ همیشه بهترین انتخاب آب است.

همچنین شما می توانید نکات کلیدی را که در زمینه این مطلب به یاد دارید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید!…

واقعا راهنماي های فوق العاده ای بود دستتان درد نکند

من ۱۰سالمه اهل بوشهر

بازیکن سریع هستم سر زنم بازی سازم

ولی گل نمی زنم خیلی

دوست دارم برم تو یه تیمی چکار کنم

خب سرچ کن باشگاه شهرتون چیه کجاست شمارشونو بگیر مشکل خاصی هست ؟

ممکنه توی یک شهر نه چندان شناخته شده باشه در اون صورت اینترنت چندان چیز خواصی نمیاره

سلام من چند ساله ک فوتبال بازی میکنم یه تصادف داشتم و بعدش به فوتبال ادامه دادم تو تمریناتم خیلی خوبم ولی تو مسابقه ها میشم فاجعه کسی راهنماییم نمیکنه لطفا اگه راهی میدونید ک بشه تقویت کرد ممنون میشم بهم بگید

سلام من در هر بازی حدود ۶ کیلو متر می دوم تا حالا ۲۱۹ گل زدن دوست دارم وارد یک تیم نوجوانان شوم اهل بوشهر هستم ۱۵ سال دارم

چهار چوب شناسی کار کن پسر

سلام من مجتبی هستم اهل ورامین 16سالمه خیلی بازیکن حرفه نینطنتس سریع و تکنیکی چطوری باید توی یک تیم فوتبال اصلی عضو شوم نینطنتس

لطفا بیایید پایین آخرین پیام جواب منو بدید دوستان

من دوست یک بهترین فوتبالیست جهان شوم

ببخشید من یک برنامه ریزی عالی می خواهم با تشکر دستتان درد نکنه من ۱۴ سالم و به مدرسه فوتبال می روم

سلام من ۱۴سالمه و بازیم بد نیست میخواستم بدونم با تلاش و پشتکار میشه به یک جایی برسم

صد در صد تلاش به اضافه پشتکار مساوی موفقیت

سلام من میخواهم یک بازیکن تکنیکی تو فوتسال شوم

چطور فوتبال خود را بهتر کنیم

من یه فوتبالیست عالی میشم

سواد رو ببین ای جانم🤣🤣🤣

سلام من یه مهاجم نوک خیلی تکنیکی هستم و قد بلند و سر زن سرعتم خیلی بالاست و میتونه تو هر مسابقه حداقل دو گل بزنم تا حالا نشده دروازبان زربه ایستگاهی هام رو بگیره تو اردبیل زندگی میکنم میخواستم وارد یه باشگاه بشم تو رده سنی 12 سال چیکار کنم

من یک بچه ی 11 سالم

من هم سن تو بودم تو فروشگاه کار میکردم بعد تو میگی که بچه ای

والا من چهارده سالمه و شصت و پنج کیلو دارم با رژیم شما من پنجاه و هفت کیلو شدم در دوسال!!!!!واگه روزی هتریک نکنم گریه میکنم

سلام من ١٢سالمه فوتبال من خوب هست آرزو دارم فوتباليست بشم نميدونم چيكار كنم كه فوتبالم پيشرفت كنه يا تو چه اكادمي برم كه پيشرفت كنم من اهل ايران،تهران هستم ميشه كمكم كنيد

سلام و احترامات من خیلی آرزو دارم یک فوتبالیست حرفه ای بشم ولی نمیدونم باید چی کار کنم من در افغانستان هستم اینجا هیچ کی رو تو فوتبال راه نمیدن بجز اینکه یا پول داشته باشی و یا واسطه داشته باشی بعد میگیرین اگه شما ها میتونین یک راه برای من نشون بدین تا من یک فوتبالیست حرفه ای بشم لطفا

شما تشریف بیارین ایران اگر استعداد داشته باشین میتونید از لیگ مهاجران به جایی که میخواهید برسید

ببخشيد ليگ مهاجران كجا هست؟؟

سلام اگه در سطح پایه هستی حتما به کلاس برو و خودت رو در فوتبال تقویت کن و اگه سطح حرفه ای هستی برو یک تیم و تست بده یا اگر میخوایی چایی بیشترو بهتر از افغانستان باشی بیا ایران که بهترین آکادمی ها یا تبریز هست یا آذربایجان غربی.

من میگم حاشیه سازی کن تا بری تو اخبار بعد دوباره سعی کن

سلام من بازیم عالیه میخوام ثبت نام کنم پول میخواد که من ندارم ما بروجرد هستیم حالاچکارکنم نمیتونم از فوتبال جدابشم

بیا ارومیه

سلام من ۱۴ سالمه تو فوتبال خوبم و میخوام حرفه ای تر بشم میخوام برم توی ی تیم میشه راهنماییم کنید چطور خودشم من امکتنات زیادی ندارم واسه تمربن میشه واسم راهنمایی کنین در این دو مورد؟؟

سلام من میخام یک فوتبالیست خوب بشم ولی نمیتونم برم آکادمی فوتبال لطفا به من کمک کنین.

من 18 سالمه خیلیم فوتبالو دوس دارم بازیمم خوبه ولی وقتی میرم ی جا بازی کنم دست و پامو گم میکنم و اصلا نمیتونم خودمو نشون بدم

سلام من 13سالمه و خیلی دوست دارم یه فوتبالیست موفق شوم استعداد هم دارم و دوست دارم در رئال مادرید بازی کنم یا در یک تیم اروپایی بجز بارسلونا ولی حیف که فوتبال ایران کلی مشکل داره و خیلی سخت میشه به همچین جایی رسید ولی من هنوز امید دارم اگر راه خوبی میشناسید که بتونم با تلاش به این جایگاه برسم لطفاً راهنمای کنید

😂😂😂😂

اعتماد به نفس ، تمرین مداوم و اخلاق

دقیقا داداش منم همین طوری هستم

این از اعتماد بنفس هستش باید اعتماد بنفس رت رو تقویت بدی

سلام،من ۲۱سالمه،فوتبالمم عالیه،از ۷سالگی شروع کردم رفتن ب مدرسه فوتبال،از ۱۵سالگی هم میشه گفت ب طور حرفه ای ادامه میدم،خداروشکر تا اینجا هم تو هرچیزی ک مربوط ب فوتباله رو ب طور کامل بلدم،غیر ی چیز،همه میدونن ک ی بازیکن تکنیکی بیشتر مورد خطا قرار میگیره و من بخاطر همین موضوع زود عصبانی میشم ک دست خودم نیست،هر راهی رو انتخاب کردم فایده نداشت،و همین موضوع ناراحتم میکنه،اگ کسی راه کنترل عصبانیت تو فوتبال یا بهتر بگم راه اینکه ی بازیکن خوش خو و خوش اخلاق شد چیه؟

سلام داداش شما که اطلاعات دارید میتونید کمکم کنید من 20سالمه افغانی هستم ترکیه میخام برم خدا کمک کنه مدرک بگیرم تا بتونم اونجا فوتبال رو ادامه بدم من تاحالا تو هیچ تیمی نبودم و متاسفانه دیر به ذهنم رسید به نظرت اگه بتونم برم اونجا یه مربی دروازبانی پیدا کنم تمرین هم زیاد کنم تو 1 یا دوسال شاید بتونم حرفه ای شم چون استعدادشو دارم بعد اگه سنم 22 بشه ایا میزارن تست بدی ؟ به نظر خودت می تونم؟ شاید بتونم صغر سن هم کنم ممنون میشم داداش اگه جواب بدی

سلام خسته نباشید من ابراهیم هستم از بروجرد 19سالمه بازیم خوبه وهرجا واسه تست میرم بهم میگن مثلا یه وقتی بیا بعد وقتی میرم اهمیت نمیدن یا وقتی زنگ میرنم جواب نمیدن دوستان من چکارکنم بدون فوتبال میمیرم

داداش جیمی واردی تا ۲۵سالگی تو لیگ محلات بازی میکرد تا بعد اومد تو لسترسیتی که الان صد گله هم شد آقای گل لیگ انگلیس هم هست نگران نباش

چگونه میتوانم حرفه ای بازی کنم لطفا جواب بدید

اگه کسی روت خطا کرد بهترین راه تخلیه عصبانیت اینه که دفعه بعد تو یا دریبلش کنی یا بهش لایی بزنی بدون دعوا

سلام من از کشور ایران در مهاباد هستم . استعدادم دارم . 14 سالم خیلی دوست دارم فوتبالیست شوم . لطفا اگه می شه کمکم کنید تا بتونم به امید خدا در آینده یک فوتبالیست خوب شوم . ممنون می شم .

برو تیمی زاگرسی مهاباد

سلام من ۱۳سالمه بازیم هم بدنیست چطوری به یک باشگاه برم

دمتون گرم خیلی عالی بود من۱ من ۱۶ سالمه (تهران) از بچگی تا الان فوتبال بازی میکردم این یکی دوساله حرفه ای دارم کار میکنم تو پست فوروارد ولی پتانسیل هافبک هم دارم اما در طول بازی نفس کم میارم برای همین فیکس بازی نمیکنم و یک نیمه بازی میکنم لطفا کمک کنید ممنون میشم

هر روز نیم ساعت ی مسیر رو بدو اولش شاید سینت بسوزه ولی عادت می‌کنه

سلام داداش منم ۱۵سالمه اهل پیرانشهر ..منم واقعا استعداد خوبی دارم میخواهم دوباره فوتبال رو شروع کنم اگه تیمی یا تستی پیدا شده برم…واقعا آرزومه حداقل تو تیم های لیگ برتری بازی کنم …امید وارم که خونده باشید ….کسی می‌تونه کمکم کنه ..‌

برو یک تیمی در پیرانشهر خودمم اهل پیرانشهر هستم در تیم ستارگان از یک تیم شروع کن تا ۱۶ سالگی تمرین کن و به مربیت بگو که ببرت تست که نوجوانان یا جوانان سایپا موقعیت خوبیع

سلام خیلی خوب توضیح دادی متشکرم تو ایران از 10هزار فوتبالیست 11 نفر حرفهی وارد زمین میشود پس به سختی ادامه دهید خودم توی فوتبال بین المللی نوجوانان ایران هستم پس به خوبی تلاش کنید

سلام من ۱۳سالمه فوتبالم خوبه و دوست دارم فوتبالیست شوم تو سیستان و بلوچستان زندگی میکنم تو شهر من هیچ آکادمی یا باشگاهی نیست لطفا کمک کنید

سلام من14سالم است به یک بر نامه ریزی نیاز دارم دستتان درد نکنه

من میخواهم فوتبالیست شوم با توکل بر خداوند بخشنده و مهربان میکنم و بعد برای هدفم تمام سعی و تلاشم را میکنم و هر کاری لازم باشه میکنم عرفان خسروی هستم 15ساله از خراسان جنوبی

ما هم امیدواریم توی هدفت موفق باشی عرفان جان

دوستان سلام پیام های هنمتون رو خوندم بنده

پنج کاری رو انجام بدید بهتون قول میدم نه تنها فوتبال بلکه به هرچیزی که دوست دارید میرسید.بدون شک!!! فقط باید درکشون کنید

یک اینکه توکل به خداا کنید و از خدا واقعا بخواهید فرقی نمیکنه که گناهکارید خوبید بدید زشتید خوشگلید. فقط ازش با شکر گزاری و دعا بخواهید

دو به اینکه من تو سیستانم وضعم داغونه یا تو افغانستانم یا تو بد ترین نقطه ایران که حتی باشگاه هم نداره فکر نکنید!!!!ا هر روز خودتونو تو اون درجه از فوتبالی که میخواهید فکر کنید و تصور کنید. دنیای انرژی کائنات به نوع فکر شما وابسته است نه پول شما.

سه اینکه تلاش زیاد

چهار تلاش

پنج تلاش

تلاش مهم ترین چیزه اون کسی که دراز کشیده کبه رویاش نمیرسه اونی میرسه که واقعا بجنگه….

حتما چند بار متنو بخونید و بهش فکر کنید

یا علی امیدوارم همتونو تو لالیگا و المان و فرانسه و ویتالیا و… ببینم ✋✋✋😘😘💪💪💪💪

قول میدم عمل کنید میرسید

سلام اسم من امیر مهدیه پوست دارم فوتبالیست شوم اما اینجا امکانات ندارم و من نمیتونم درست تمرین کنم ممنون میشم کمکم کنید

سلام خسته نباشید خیلی ممنون از راهنمایی های شما واقعا حرفای بک آدم موفق زدید ببخشید میشه شمارتونو بفرستید تا ازتون بیشتر راهنمایی بگیرم خیلی تشکر💜💚💖⚽

سلام دوستان گل من که الان یازده سالمه وقتی ده ساله بودم من اولش تست دادم ولی چون فوتبالم بد بود گزاشتن تو ۶یا۵ ساله ها اما بعد ۹ ماه عشق ورزیدن به فوتبال و توکل به خدا و با خودم فکر میکردم بهنرین بازیکن دنیام و تمرین میکردم هر روز میرفتم مدرسه فوتبالم مانع خریدم تو خونه تمرین تو باشگاه تمیرن تو پارک بزرگ کنار خونمون که ۱۰ دو دویدن دورش میشه ۲ کیلومتر من روزی پشت سر هم ۴۰ دور میدویدم و الان بسیار خوشحالم که شش تکه(سیکس بک)دراوردم و باعلاقه تمرین کردن تونستم کم کم توجه همرو به خودم جلب کنم و الان همه تو تیم کشی منا اول انتخاب میکنن و انشا الاه میرم ۳ ماه دیگه تست ذوب آهن اصفهان و در تفکر خودم مثلا به بایر میرم و مطمعن باشین روزی با تمام تلاش اینکارو انجام میدم و به جایی میرسم من محمد حسین قربانیان تو لیگای بزگ به امید خدا منتظرم باشین

منم همینطور .واقعا شرایطم مثل شما بود ولی تا تونستم تمرین کردم و الآن جز بهترین ها هستم همه ما باید یادمون باشه هریک از ما رقیبی داریم که اون خودمون هستیم و هر روز باید از روز قبلی خودمون بهتر باشیم . به همه احترام بگذاریم و دل هیچکس رو نشکونیم وهبچ کسی رو مسخره نکنیم.پارسا فرار هستم 14 ساله

به خدا من 12 سالمه با 40 کیلو وزن اینایی که میگید برای 20 ساله ها خوبه

سلام این چیز هایی که تو سایت گفتین درسته اما تلاش و پشتکار لازمه اصلیه ، اسم من سامان هست و 13 ساله از قزوین هستم من تونستم با تلاش و تمرین زیاد بهترین هافبک نوک ( هافبک ) قزوین بشم با 25 پاس گل و 7 گل توی 19 بازی ☺

سلام من دوست دارم فوتبالیست شم ولی نمدونم چطوری با باشگاه قراردادببندم؟

فوتبالیست حرفه ای هستم نمیدانم چطور به یک تیم بروم وپیشرفت کنم کسی اگر می‌داند بگوید که دوست دارم بهترین بازیکن باشم وتمرینات زیادوسختی انجام دادم به تنهایی واحساس میکنم یه بازیکن عالیه ای هستم.. فقط نیاز به یه تیم دارم که آنجا بازی کنم ومطرح شوم

سلام من علی هستم 13 ساله از تالش استان گیلان لطفا راهنمایی کنید من بازیم خوبه اما بچه هایی که بازی می کنن من رو کم بازی میدن از بازی امسالم خبر ندارن چقدر پیشرفت کردم ولی یه نفر هست از منم کوچیک تره اونو بازی میدن چرا چون داداشش بعضی وقتا بازی میکنه

سلام من17 سالمه از اهر فوتبالم خوبه تلاش زیادی هم تو خونه و پارک می کنم که خوب تر شم اما اصلا تو یه آکادمی هم بازی نکردم اگه ازاین به بعد تو آکادمی بازی کنم موفق می شم تا یه فوتبالیست شم؟

سلام من تازه ۱۱ ساله شدم وقرار بود در تیم نونهالان یک تیمی بازی کنم اما نشد می خواستم بدونم دیگه دیر نیست

سلام من 13 سالمه عاشق فوتبالم تویه کرمانشاه زندگی می‌کنیم متاسفانه پول زیادی ندارم. و واقعا اینجا آکادمی های خوبی نیست. من بخاطر این بد شانسی باید ورزشی که بهش علاقه دارم رو ترک کنم. من بازیم خیلی خوبه ولی وزنمم زیاد بود به خاطر فوتبال 5 کیلو کم کردم لطفا کمکم کنید

سلام من می طونم بدون مربی یک فوتبالیست معمولی شوم ۱۴ سالمه باشگاه هم نمی روم چون تو این منطقه باشگاهی نیست

سلام من امیرحسن عابدی هستم ۱۳سالمه به فوتبال علاقه دارم من از۸سالگی فوتبال شروع کردم بنظرتون دیرشروع کردم؟؟

من از پيش دبستاني شروع كردم إشكالي أصلا نداره

من ١١سالمه از تهران هستم بازيكن خوبي هستم گل ميزنم دوست دارم فوتباليست شم اين ارزومه با تشكر

سلام آقا سامیار من سوارز شاهین هستم از اردبیل من از تو می خواهم برای در تیم فوتبال کیا که آقای مهدی مهدوی مدیر و موسسه آن تیم باشد برو در آنجا تست بدی من اروزم در آن تیم بازی کنم چون در اردبیل هستم نمی توانم بیا آنجا بازی کنم از این فرصت استفاده کن

ماشاالله منم مسی مشهدم منو شما در آینده هم تیمی بی نظیری میشیم مثل خود مسی و سوارز چند سالته ؟؟!

عالی بود بهترین حرف ها توش بود خیلی ممنون از شما ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

من 16سالمه بازیکن جوانان شهرداری ماهشهر هستم بازیکن سرعتی شوت زن. تکنیکی هستم و داخل این قرنطینه استیل خودمو حفظ کردم ولی از نظر سرعت اوفت زیادی داشتم چیکار کنم سرعتم دوباره تقویت بشه؟

سلام من ۱۲ سالمه سرعتم خیلی زیاده مربیمم میگه سرعتت به سن ۱۶ ساله ها میخوره میخوام به یه جایی برسم کمک کنین ممنون

سلام من دوست دارم که یک بازیکن بشم گل های خوبی هم میزنم انگیزهم دارم باید چیکارکنم که به تونم برم به تیم دلخواهم وبازیکن خوبی بشم

سلام و عرض ادب و احترام،من قاسم پازوکی هستم ۱۵ ساله از تهران،قرچک. من در حال حاضر در تیم 《سرخپوشان قرچک 》 هستم و میخواهم بدونم چجوری میتونم خودم رو به سطح بالا یعنی تیم های معروف تر برسونم؟! و اینکه تا چند سالگی باید غیر رسمی بازی کنم؟!😔

سلام عزیزم برای رفتن به تیم هایه بزرگ میتونی به تبریز مراجعه کنی چون تهران تیم هایه بزرگ پول کلان میگیرن من خودم اهل تبریزم و تو جوانان استقلالم و از تبریز شروع کردم مربی هایه نامی و عالی داره تیم هاشم همینطور برو تبریز تیم تکنیک پیش آقای بهرام عاشقی قطعا پیشرفت میکنی با آرزوی خوشبختی

سلام من عابدی هستم چگونه میتوانم حرفه ای بازی کنم لطفا جواب بدید

سلام مفید بود اینایی که در سایت گفتید و ممنون من خوش بختانه چون دیدم در فوتسال تکنیک بیشتری هست رفتم اونجا و در ۲ سال تقریبا حرفه ای شدم و یه تیم به من پیشنهاد بازی داد (شاهین سپهر ایرانیان)خود مربی هک بهم پیشنهاد داد (سروش سجاد منش) ولی چون کرونا بود من نتونستم برم و رد کردم شاید باور نکنید ولی مثه اینه ک انگار اینده ی فوتبالیه خودم رو خراب کردم چون این مربی بیشتر بازیکن هاش رو به شپاهان میفروشه و به من گفت فقط یکم روی وزنت کار کنی توی سپاعان میری و من به خاطر کرونا نرفتم و الان هشتمم و نمیدونم چ رشته ای برم که از فوتبال دپرم نکنه راستی اگه حدود ۱۵ یا ۲۰ سال دیگ دیدید اسم علیرضا ابتداییان توی لیست تیم ملی یا سپاهان و استفلال و پرسپولسه تعجب نکنید چون الگوم رونالذو هست و هدفم اینه لژیونر شم و ب تیم های بزرگ خارجی برم شما فقط این اسم یاذتون باشه چون با اینکه کرونا هست ولی من روز ی ۲ ساعت تمرین میکنم توی حیاط و اوناییم ک میخوان فوتبالیست شن تلاش کنن چون حریف های حیلی خیلی قدری دارند

من نیاز به یک برنامه ریزی برای تمرینات فوتبالم می‌خوام منظورمه اینه که بهم بگید چه تمریناتی بکنم فوتبالم بهتر بشه یک برنامه تمرین بهم بدید تا همه چیز فوتبالم بهتر بشه و بتونم توی خونه انجام بدم

لطفا جواب بدید

لطفا بگید چه تمریناتی کنم شوتم و سرعتم خوب بشه و یک مشکل دیگه که دارم اینه که نمیتونم توپ رو بلند کنم اینم بگید چیکار کنم

بشین روی زمین پاهاتو دراز کن و به هیچ جا تکیه نکن دستاتم رو سینت باشه بعد همونطور پاهاتو تا کجا میتونی بیار بالا و نگه دار تا هر زمان که پاهات خودش بیوفته زمین بهت قول شوت زن حرفه ای رو میدم😘

سلام من ۱۵ سالمه خودم فکر میکنم فوتبالم خوبه ولی تا میرم تو بازی دست و پامو گم میکنم.به خدا شوتام خیلی عالیه،دریبل هم خیلی بلدم ولی میام تو بازی اصلا نمیتونم بازی کنم.لطفا خواهشاً کنید.راستی من اهل تهرانم

همان طور که یک ادم چاق می تواند لاغر شود با اعتماد به نفس و امید و دست از رژیم‌نکشد همیشه کم بخرد لاغر می شود شما هم می توانی از یک بازیکنه ساده با تلاش و اعتماد به نفس بشی یکی از بازیکن های قوی فوتبال که همه می خوان با تو قرارداد ببندن فقط با تلاش و تمرین زیاد و اعتماد به نفس موفق باشی

سلام من محمدرضا مختاری هستم ۱۳ ساله از تهران. چپ پا هستم و پست ام دفاع چپ است.سابقه بازی در باشگاه باتیس و اتحاد شمیران را دارم و قدرت شوت زنی هم بسیار بالاست.لطفا اگر کسی در اینجا برای تیمش دفاع چپ لازم دارد زیر نظر من پاسخ دهد در خدمتش هستم.ضمنا قدرت بدنی بالایی هم دارم.

Hello, my name is Gary. I liked your training from Barcelona, ​​Spain. Thank you very much. I did them for three months and I operated

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

یه سوال؟دقیقا چرا اسم وینگ چون رو یادتون رفت😐طرف اگه وینگ چو…

Hello, my name is Gary. I liked your training from Barcelona…

سلام در بخش فروشگاه. یا اینکه در قسمت جستجوی سایت سرچ کنید…

سلام من مجتبی هستم اهل ورامین 16سالمه خیلی بازیکن حرفه نینطن…

ببخشین میشه شیوه دفاع استاد “لاسکر” رو تو سایتتون بزارین یا…

سلام کجا میتونیم پکیج کامل آموزشی را بخریم ؟…

مرکز کاشت مو

مرکز کاشت ابرو

جراحی سینه و شکم

جراحی لیفت صورت و گردن

جراحی لیپوساکشن

جراحی بینی

درباره ما

فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد. ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم.

هنرفردی    سالم زیبا 

تهران-خیابان انقلاب

تماس 09191210008

تلفن ثابت 28426929-021      ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغات    تماس با ما 



خانه » تناسب اندام » چگونه در فوتبال پیشرفت کنیم؟

چه در تیم فوتبال شهرتان باشید و چه در تیم مدرسه‌تان، یا اگر در کوچه با همسایه‌هایتان بازی می‌کنید، پیشرفت در مهارت‌های فوتبال هیچ ضرری برایتان ندارد. یک بازیکن خوب بودن، به اراده، تمرین و فداکاری احتیاج دارد. شما هیچ وقت برای ارتقای مهارت‌هایتان خیلی جوان یا خیلی پیر نیستید. و تنها مطلع بودن از چند ترفند ساده ممکن است به شما کمک کند تا مهارت‌هایتان را افزایش دهید! در ادامه چند مورد که به بالا رفتن مهارت‌های فوتبال به شما کمک می‌کند را خواهید آموخت.

به کلاس‌های آموزشی فوتبال بروید. چنین کلاس‌هایی از کودکان ۳ ساله تا بزرگسالان را پوشش می‌دهند. کلاس‌های آموزشی فوتبال، ورزش فوتبال را به شما معرفی کرده، همچنین به شما تکنیک‌های مختلف و تمریناتی که برای این ورزش مفیدند را به شما می‌آموزند. آن‌ها در حین اینکه شما را به چالش میکشند، فرم صحیح و استراتژیهایی را به شما یاد خواهند داد تا بازیکن بهتری شوید.

هر روز تکنیک‌های موقعیتتان را تمرین کنید. چه بخواهید دروازه‌بان باشید و چه یک هافبک، چه بخواهید تهاجمی بازی کنید چه دفاعی، هر روز نیازمندی‌های موقعیت‌تان را تمرین کنید.

در زمان‌هایی که برای خودتان هستید هم تمرینات سنگین انجام دهید. بسیاری از مربیان به «تمرین خودکشی» معتقدند، بدین صورت که باید با حداکثر سرعتتان، از یک سمت زمین به سمت دیگر، و با قدم‌هایی استوار و در مسیری ثابت بدوید. همچنین ممکن است از شما بخواهند تا اطراف زمین را از بیرون خط چند دوری بدوید، یا اینکه از نقطه‌ای در زمین با ضربه زدن و کنترل توپ، آنرا به نقطه‌ی دیگری حمل کنید. می‌توانید دویدن را در حیاط پشتی خانه‌تان تمرین کنید یا اینکه به یک زمین فوتبال بروید و دقیقا همان تمرینات را انجام دهید.

چطور فوتبال خود را بهتر کنیم

ضربات آزاد را تمرین کنید. توپ را از بالا رها کنید و ضربه زدن به آن برای هدایت به منطقه‌ای مشخص را تمرین کنید. نشانه‌ای را برای خود تعیین کنید و تلاش کنید تا شوت زدن از زوایا و فواصل مختلف به سمت هدف را تمرین کنید.

پاس دادن و شوت زدن به عقب و جلو را تمرین کنید. شما باید بتوانید تا براحتی توپ را به هم تیمی خود در نزدیک‌ترین، و یا در دورترین نقطه پاس دهید. دویدن و عبور کردن از میان موانع مختلف همچون مخروطی‌ها و نشانگرها را تمرین کنید.

با اعتماد بنفس بازی کنید. نباید از توپ بترسید یا اینکه اجازه دهید توپ شما را کنترل کند. هر چه بیشتر تمرین کنید، بیشتر بی پروا خواهید شد و اعتماد بنفس بالاتری پیدا خواهید کرد. زمانی که بتوانید توپ را در کنترل خود بگیرید، دیگر نیازی نیست درباره‌ی این فکر کنید که باید با آن چه کنید!

با مشارکت در بخش نظرات این مقاله میتوانید راهکارهای بسیار خوبی برای تبدیل شدن به یک فوتبالیست خوب پیدا کنید.

سلام من نمیدونم چرا وقتی توپ دستم میوفته هول میشم نمی تونم دریب کنم تازگیا اینجوری شدم و خیلی ناراحتم لطفا راه کار 😢😳😳

نگران نباش معمولا این مشکل از استرس و نداشتن اعتماد به نفس میاد.
شما به خودتون اعتماد داشته باشید و اینو در نظر بگیرید که نفر مقابل شما هم همین شرایط رو داره و اگر مقداری تمرکز کنید مشکل حل میشه.

سلام
من وقتی می خوام بازی کنم خیلی استرس می گیرم و تو بازی تمرکزم رو از دست می دم هم همش میگم نکنه خراب کنم بازی مم خوبه لطفا راهنماییم کنید ممنون

سلام کی راه بهترین دفاع چپ شدن رو میدونه

سلام و خسته نباشید اسم من رضا هست ازآکادمی کیا لژیونر شدم به شاختار دونتسک اوکراین هرکی استعداد فوتبال داشته باشه با تمرین های زیاد می تون به بالا ترین سطح فوتبال برسه اگر بخواهید

ببخشید من الان هم بدنم امادس هم اینکه به فوتبال علاقه دارم ولی تا الان توهیچ باشگاهی نرفتم مخاسم پیشرفت کنم راهی است؟؟؟

اره جونه عمت خیلی خنده دار دار بود! بی مزه

روي من كه تاثير داشت

من چجوری میتوانم فوتبالییت خوب شوم

سلام من اسمم لیونل مسی هس سوال دارین در خدمتم

سلام بببخشید الان من برم کلاس فوتبال از اونجا اگه بازیمو بپسندند به باشگاهی معرفی میکنن

اره

سلام من 14سالمه و چاقم و کلاس فوتبال میرم قصد لاغر کردن دادم آیا با این سنم و اینکه چاقم نمیتونم دیگه فوتبالیست بشم؟

سلام اون کسایی که میگید ۱۹ سالمه و۲۱ سالمه و وقتش گذشت….شما فوتبالیست بااااش تا ۹۰ سالگی هم که شده تو دسته یک دو هم که شده میتونی بازی کنی.شاید از ۲۵یا۲۶ سالگی رفتی لیگ برتر رفیقایی داشتم تو ۲۸ و۲۶ و ۲۷ سالگی رفتن و الان لیگ برترن قرار نیست حتما استقلال باشی یا پرسپولیس انگیزه را بچسبین.ارزوی موفقیت برا همه

بخدا فوتبال الکی نیست اگه شروع می کنی باید تا تهش بری و همه سختی هاشو به جونت بخریی من الان مسدوممم ولی بعد بازم روع میکنم به بازی کردن توی فوتبال باید مهارتت دو برابر تجربت باشش که اونی که واقعا هستی باشی توی زمین ضعف نشونه نامید نیست بلکه یک انگیزه برای تلاش بیشتر

سلام و عرض ادب ، خدمت همه ی دوستان گل . دوستان همیشه اول خودتون رو باور کنید که به اونجایی که میخواین میرسین از اعماق وجودتان و انگیزه بسیار بالایی داشته باشید. 16 ساله هستم و به امید خدا امروز یعنی دوازدهم مرداد وارد 17 سالگی شدم . دوستان من حتی سر سوزنی هم نیستم که شما رو نصیحت کنم ، فقط خودتون رو باور داشته باشید که میتونید و تلاش بسیاری کنید . چه کسی میدانست پسر بچه ای از فونچال در جزیره مادیرا بهترین بازیکن جهان شود ، هیچ کس جز خودش ; کریس سانتوس آویرو رونالدو که به رونالدو مشهور است . هیچ چیزی غیر ممکن نیست ، اگر چیزی رو از اعماق وجودتان بخوایید ، شک نکنید که بهش میرسید . در ضمن ناشنوا باش هر کس از محال بودن یعنی غیرممکن بودن ، آرزویت سخن میگوید. و حرف آخر : برای رویاهایتان تلاش کنید وگرنه به استخدام کسانی در می آیید که برای رویاهایشان تلاش کنید . ” غمتون کم ، شادیتون روز افسون ” یا علی .

سلام من در رده های باشگاهی بودم دریبل زنیم خوبه ولی نمی دونم چرا حول میشم باید چیکار کنم

همه استعداد فوتبال رو دارن داداش تو هم کنترل توپت رو خوب کن

سلام من ارمان 15 سالمه قدم 175 و داخل شیراز زندگی میکنم
من قابلیت دریبل کردن رو دارم و قشنگ میتونم دریبل کنم اما میترسم توپو ازم بگیرن به خاطر همین نمیتونم با اعتماد به نفس دریبل کنم و مشکل دیگم اینکه من خوب نمیتونم توپ رو استوپ کنم مثلا وقتی دروازه بان توپ رو شوت میکنه نمیتونم خوب برم زیر توپ و استوپش کنم یجورایی از توپ میترسم هر روز هم روش تمرین میکنم اما تو تمرینات خوبم اما تو مسابقه دوباره از توپ میترسم ، خواهش میکنم کمکم کنید اگه این دوتا مشکلم حل بشه دیگه چیزی کم ندارم .

سلام من ۱۳سالمه من هروقت که توبازی به من پاس میدن حول میشم ویا بسمت دربازه میشوتم ویااگرهم بخواهم پاس بدهم خراب می کنم باید چی کارکنم

سلام من از شما واقعا ممنونم من 13 سالمه با اینکه بچم ولی فوتبالم واقعا با تمرین عالی شده خیلی مشتی شده من کلاسش نمیرم ولی الان ها شاید برم خدا کنه این تلاشا موفق امیز باشه

راستی چرا وقتی توپ رو به من شوت میدن همیشه گول میشه

واقعا باید چیکار کنیم که به تیم های بالاتری بریم

تو ایران بابات باید پول خوبی داشته باشه تا بری به تیمای بالاتر.هر مدیر باشگاهی به پولت نگاه میکنه بعد به بازیت(تو ایران)

چه ربطی به پول داره؟؟؟ تو استعداد داشته باش مثل … میفتن دنبالت البته با پول خیلی کارا میشه کرد ولی اینکه فوتبال پولیه نه اینطور نیست

واقعا باید چیکار کنیم که به تیم های بالا تر بریم

وقت طلاست پس وقتتان را حرام نکنید که بعدا حسرت تلاش بیشتر بخورید مثل من که الان پام داغونه و نمیتونم فوتبالو ادامه بدم بدرود

من تو فوتبال مهاجم نوکم واقعا با تمرین کمی که دارم در بعضی مواقع که اصلا سمت توپ نمیرم اما خوب گل میزنم فقط تو زمین بازی میترسم، استرس دارم. برای کنترل ترس و استرس چیکنم؟

باید آنقدر توپ خراب کنی که ترسد بریزه

سعی کن بیشتر فوتبال بازی کنی مثلا هر هفته با دوستات برو ساللن ورزشی و فوتبال بازی کن مطمعنا جواب میده

من خیلی فوتبالم خوبه نمیخوام از خودم تعریف کنم ولی وقتی دریبل های رونالدو و مسی ونیمار رو میبینم با خلاقیتم یه جور دیگه انجامش میدم یا یه چیزی بهش اضافه میکنم من 14سالمه اهل کرمانشاه هستم ولی خود کرمانشاه نه اطرافش اونجا کلاس فوتبال نداره چیکار کنم استعدادم داره حدر داره میره

چطور فوتبال خود را بهتر کنیم

سلام…. فوتبالیست شدن ارزوی خیلیاست اما ارزوی فقط…خیلی کم میشه این رویا به واقعیت تبدیل بشه متاسفانه 🙁
مخصوصا توی این مملکت 🙁 وگرنه از ما دیکه گذشت شدیم ۱۹ ساله 🙁

سلام داداش 16سالمه 13ساله با توپ زندگی میکنم حتی شبا باهاش میخوابم اما متاسفانه تو روستا زندگی میکنم و هیچ راهی برای یک فوتبالیست شدن نداره رونالدواتروباتیک یا برگردون2/32زدولی من 2/5زدم متاسفم برای تیم ملی که با این کاراشون که تست برگذار نمیکنند هیچ راهی برای جامجهانی نداره

چرا دروغ میگی

امیدوارم یه روزی همه ی ما یکی از بهترین های جهان بشیم

برای بالا بردن قدرت بدنی یکی از بهترین تمرینات ،تمرین دویدن بر روی تپه با شیب کم است .پانزده دقیقه دویدن روی تپه برابر با دوساعت دویدن روی زمین صاف است

چگونه در شوت کاتدار زدن قوی شوم

تمرین بیشتر لازم است داداش گلم کات تودربا دهانه پا ولی بلعکس با بیرونک پا در گوشه دروازه جاش بده

سلام من ۱۷ سالمه بازیم خوبه هافبک راست میخوام بازی کنم چپ پا هم هستم وقتی با بچه محلا بازی میکنم همه میگن تو بازیت خیلی خوبه وقتی تو تیم میرم انگار تو زمین گم میشم و نمیتونم خوب بازی کنم و پست خود رو گم میکنم وسرگردان میشوم
کسی میدونه مشکل ازکجاس؟

علی هستم 15سالمه
دریبل و سرعتم عالیه بطوری که همه بازیکنارو دریبل میزنم و جا میزارم ای کاش میشد تو تیم استقلال باشم

سلام من سینا هستم ۱۱ساله ام در شهر مسجد سلیمان بازیم عالیه مشکلی در فوتبال ندارم فقط قدرت بدنی ندارم باید چه کنم ؟؟؟

برو بدنسازی و تمرینات هوازی رو بیشتر کن

سلام من حسین هستم 15ساله سرعتم خیلی عالیه اما در دریبل و کمی قدرت بدنی مشکل دارم لطفاً به من بگید که چه کاری کنم

سلام من نیمام 15 سالمه پستم هافبک وسطه هرچند شهری که که هستم امکاناتی برای فوتبالیستا نداره‌ولی میخواستم بدونم چکار کنم که بتونم بهتر بازی بچرخونم به عنوان یه هلفبک وسط !

با عرض سلام.وخسته نباشید.داداش یه راه حل دارم اگه تونستی بیا تلگرام ..انشلا موفق باشی

سلام من علیرضا ۱۵ ساله از اردبیل هستم
فوتبالم معموله سرعتم عالیه ولی دریب ندارم ولی نمیدونم هم چه تمریناتی بکنم تازه وقت زیادی هم ندارم تو طول روز اگه زیاد باشه سه یا چهار ساعت به باشگاه هم میرم ولی میخوام دریبم و شوت هام دقیق باشه لطفا کمکم کنید

سلام،من ۱۶سالمه،قبلا خوب بازی میکردم ولی الان خیلی افت کردم.همیشه تو بازی سوتی,نمیتونم خوب بازی کنم.دیگه میخوام فوتبال رو ول کنم اگه راحل بهتری دارین بهم بگین.میخوام فوتبالم خوب شه

سلام من از تمرین های شما رازی هستم که نوشتید و من الان خیلی خوب بازی میکنم

نمیدونم چرا وقتی یه گل میخوریم امیدم خیلی کم میشه چه تمرینی کنم که بتونم دریبلم قوی بشه

من بر عکس پستم دفاعه اگه تیممون گل خورد دیگه نمیزارم توپ به سمت گل بره

سلام‌ من 13سالمه 2سال میرم فوتبال تو تیم حفاری هم هستم من در 7سالگی تا10سالگی تو کوچه خیابان بازی میکردم همه رو جا میذاشتم بعد 11سالگی رفتم فوتبال گفت باید دفاع باشی بخاطره قدت لطفا میشه بگین چطوری فوتبالیست عالی شوم

سلام ‌ من ناصرم .۱۸ سالمه . تو فوتبال معمولا کارهایی انجام میدم ک همه شگفت زده میشن . ولی چون اتباع هستم نمیتونم وارد هیچ تیمی در ایران بشم . ولی من دست از سر فوتبال بر نمیدارم . قبلنا میگفتم باید رونالدو رو از نزدیک ببینم ، ولی الان میگم یه کاری میکنم رونالدو بیاد منو ببینه . بدرود دوستان

سلام
من یه سوال ذهن منو در گیر کرده
من قد 185 و 16 سالمه قدم بلنده و تو مدرسه جزو خیلی خوب ها هستم ولی چون پاس نمی دم تک روی میکنم یخورده تیکنیکی هستم زیاد کسی تمایل به نشون نمیده من توی باشگاه دفاع راست و هافبک راستم البته بعداز دو ماه که رفتم سریع توی تیم مسابقات انتخاب شدم و قهرمان شدیم بنظرتون مممممن استتتتعددددااااددد دارم ؟؟؟

من چهارده سالمه سرعتم فوق العاده ولی بلد نیستم بیشتر از یک نفر و جا بزارم و هول میشم چیکار کنم

تمرین کن اونایی که بنظرت زیاد ماهر نیستی تمرین کن

به نظر من تا می توانی در فوتبال ریلکس و ارام وبا اعتماد به نفس بازی کن و همیشه سر خود را در بازی بالا بگیر تا بتوانید هم تیمی خود را بیبنی و پاس خوب بدهید و تمام هواس خود را در بازی بگیر که هول نشوید

سلام من ٢١ سالم است نمىخوام از خود تعرىف کنم من از نظر تکنىک و قدرت بدنى عالى هستم من در پست نوک عالى هستم باهوش و شوت زن حتى لقب تورس اسپانىاىى را به من دادن. اما حيف که کسى نىست در اىن راه بهمن کمک کنه چون من يک روستا ييم خواهش ميكنم اگر کسى هست در اىن راه به من کمک کند به اىن شماره زنگ بزند ٠٩١٤٦٧٠٨٧٠٥ کوچکتان هوشمندى

پوریا جان شما باید بیشتر رو حفظ توپت کار کنی

سلام پوریا جان همیشه قدم هات رو کوچیک بردار بیشتر حواست به توپ باشه مثلا این کارو نکنی توپ رو بندازی جلو خودت 2 متر عقبی این کار اشتباه همیشه توپ رو با خودت ببر من قبلا این مشکل روداشتم

سلام من اسمم مهیاره 14 سالمه 7 ساله میرم فوتبال بازیمم خوبه ولی میخوام بازیم بهتر شه چه کنم

تمرین

سلام من 17 سالمه و علاقه زیادی به فوتبال دارم،ولی هیجوقت نتونستم بخاطر مشکلات مالی برم باشگاه و وارد یه تیمی بشم):.ولی الان خداراشکر یکم وضعمون خوب شده میتونم برم باشگاه.ولی اگه اینو ر نظر بگیریم که من از 6 سالگی تا 16 سالگی فقط تو کوچه و خیابون فوتبال بازی کردم و زیر دست هیج مربی نبودم آیا میتونم امید وارم باشم الان که 17 سالمه برم باشگاه؟یا اینکه دیره؟

دیر نیس فقط وقتو از دست نده تمرین اضافه بر سازمان هم داشته باش

سلام ..انشلا ب خاطر عزمت و بزرگی خدا همه ما یه روزی ب ارزومون برسیم ب فوتبالی که توی رگ و‌خونمون هست..ب عشقمون که فوتباله ..داداش اگه تلگرام داری بیا تل انشلا چند راه حل رو بهت میگم

سلام من بازیم خوبه ولی تیکنیک زیاد ندارم چیکار باید بکنم لطفا جواب بدین

بازیتو برپایه قدر ت بنا کن

یچه ها تست دادم قبول شدم یس یس یس فوتبال دارم میام

من حسان هستم 14ساله شم گلزنی و بازیسازی خوبی دارم جمعه تست دارم توتست چه چیز ملاک هست

سالم
من ١٤ سالمه و بازيم عاليه
تو مدرسه خيلي خوب بازي ميكنم و همه دو دريبل ميزنم و گل ميزنم
ولي وقتي تو تمرينات تيم شهرمون كه همه امكانات رو بهم دادن نميتونم خوب بازي كنم
دليلش چيه؟

اعتماد بنفس نداری بعد شم اعای تیم شهر قوی ترن

اقا جواب منو بدید نظرم دوتا پایینه

کی میگه نمیرسی

من تو هیچ تیمی نیستم اهل تبریز هستم میتونیم 4تابازیکن سال هفتم روجابزاریم باتکنیکم شوت های زمینیم دقیق هستند چطوری برم به یک تیم. بادیدن مستند مسی به فوتبال رو آوردم.وقتی مرند بودیم تو تیم اریا بودم اونجا عالی بودم ولی امدم تبریز تو هیچ تیمی نیستم حال تمرین هم ندارم انگیزم از دست رفته درسمم خراب شده ماهیچه های پام بدلیل بدنسازی فدرت مندند چابکم ولی حس میکنم استعدادم داره از دست میره کسی نظری داره خواهشن جواب بدید

داداش فوتبالو بزار کنار به دَرسِت برس

داداش تو كدوم تيم تبريز تست دادى؟

ملکی تبریز

با سلام اسم من سجاد هست من 16 سالمه من یه بار داخل فوتبال کمرم درد اومد الان سه ماهه درد میکنه درکترم رفتم گفت گرفتگی عظلات سه چهار تا امپول زدم خوب نشدم خیلی علاقه به فوتبال دارم وقتی میخوام بازی کنم درد میاد درد شدید اگه یه نفر این تجربه رو داره لطفا کمکم کنه * تا بدنتون سالم است قدر فوتبال رو بیشتر بدونید در فوتبال برا مسابقات کشوری یا رفتن به تیم های بالا طمع نداشته باشید روزی میرسه حسرت یه شوت یا فوتسال به دلتون میمونه

دعا کن و از خدا نا امید نشو دعای هیچ بنده بی نصیب نمی ماند مرتب به دنبال درمانت باش من هم برات دعا می کنم

من اینطوری شدم سه روزه خوب شدم با این روش روز اول برو یک بسته کوچیک از این قهوه پودری ها از مغازه بگیر و بیار خونه قهوه رو درست کن و وقتی که داغ بود چند تا موز له کن داخلش بعد ش دو روز بعد همینکارو کن ولی به جای قهوه باشیر
قهوه رو باید همون موقع بخوره ولی شیر رو باید بزاری یخچال سرد بشه بعد دو سه طاعت بخوری در ضمن باید شبا ساعت هفت و هشت این کارارو کنی و این سه روز هم استراحت کنی کنار بخاری و از خونه هم بیرون نری

سلام. من محمد 19 ساله هستم و به فوتبال فوقالعاده علاقه دارم و میخوام وارد فوتبال بشم و یاد بگیرم. بنا به دلایلی در سن پایین تر نتونستم برم دنبال فوتبال. میخواستم منو راهنمایی کنین که برای یاد گرفتن فوتبال حرفه ای باید کجا ثبت نام کنم که موفق باشم. در ضمن قَدَم 185 هست اصلا اضافه وزن ندارم و قدرت بدنیمم بد نیس میشه گفت خوبه اگه راهنماییم کنین خیلی ممنون میشم😊

فوتبال یه بازیه که اگه اعتمادبه نفس داشته باشی موفق میشی وبایدازهرنظرچابک باشی

من حسان هستم ۱۴سالمه میخواستم بپرسم تو فوتبال هول نشم بعدشم چطور شوت محکم بزنم انگیزم رو هم از دست دادم چی کار کمم

سلام اسمم شهاب ۱۴ سالمه وزنمم ۴۵ و قدم ۱۶۵ هست بازیم خوبه اما شهرمان امکانات کامل فوتبال رو نداره باید چکار کنم لطفا راهنماییم کنید؟

منم همین طور شهرم بدترین امکانات رو تو فوتبال داره مربی خوبی هم ندارم

سلام من محسن هستم ۱۳ سالمه از مشهد برای پرسپولیس تست دادم قبول شدم اما پولش خیلی باید چکار کنم پشتم هافبکه

سلام من اسمم پیمانه. ۱۴سالمه وزنم ۵۰ وسرعت بسیار بالایی دارم و در آکادمی پرسپولیس بازی میکنم من. دریبل هام سرسام اوره ولی مشکلی که دارم آینه که نمیتونم توپ رو هوا داشته باشم مثلا روپایی زدن برام دشواره و شوتم هم کمی مشکل داره نمیتونم هدف. درست رو بزنم لطفا کمکم کنید

من شوتم خوبه پاسم خوبه فقط وقتی توپ میاد دستم هول میشم وکنترلمو از دست میدم لطفا راخنمایی کنید

سلام خسته نباشید من ۱۷ سالمه قدم ۱۹۰ مهاجم بازی میکنم البته چند وقته تمرین میکنم تا رو موقعیتام کار کنم ولی جواب نمیده تا ۱۸ قدم توپ رو میرسونم ولی بعدش حول میشم مشکل از کجاس رو توپ تسلطم بالاس ولی وقتی میرسم به ۱۸ قدم کنترلمو از دست میدم

سلام من مهدی ام و ۱۴ سالمه و بازیکن تیم کیا هستم
من اصلا فوتبال خوبی نداشتم ولی با رفتن ب تیم اقای مهدوی کیا الان بازیکن تیم ملی نونهالان هستم
ب حرف های مربی گوش دادن بهتر است تا ب این سایت های الکی بروید

سلام دوستان من ۱۴سالمه فوتبال خوبه هم تو دروازه هم تو مهاجم الان موندم کدومانتخاب کنم که کمتر سخت.باشه. تو مهاجمیت سرعت زیادی دارم گل به موقعه میزنم پاس خوب میدم اما شوت ام خوب نی بخاطر همین تو دروازه واینمیستم چون خجالت میکشم که میدم شوت هامو مدافع هام میزنن

باید با تکنیک بزنی

من ۱۵سالمه با قد ۱۶۵و ورزن ۵۰ فوتبالم خوبه و همینطور سرعتم اما کنترل توپ رو درست بلد نیستم مثلا روپایی رو درست بلد نیستم استوب سینه و هر چیزی که به کنترل ربط داره لطفا راهنمایی کنین ممنون میشم.

خب سعید جان اگه شما نمیتونی توپ رو کنترل کنی ب خاطره اینکه از توپ می‌ترسی . اول ترس از توپتو کم کن بعد برو سراغ استون توپ و… مرحله ب مرحله

سلام من راستشو بخای من ۱۴ سالمه ۱.۵۰ و وزن ۴۵کیلو من استعداد فوتبال ندارم و ۲ساله میرم فوتبال ولی من تلاش میکنم و هر روز ۱ساعت تمرین میکنم من میخاستم اینو بگم اگه تلاش کنم و هر روز هدف داشته باشم بجایی میرسم یا استعدادیه راهنمایی کنین خدایی???

لطفا کمک کنید تا خوب بشم من اروز دارم اکنم خیلی بزرگ هی دنیا من تلاشمو میکنم با تمام وجودم ولی بگین ایا فوتبال استعدادیه یا تلاشو کوشش من روزی ۱ساعت تمرین میکنم??

استعدادیه برادر اگه استعداد داشته باشی اینقدر باید تمرین کنی تا بهتر بشی موفق بشی

داداش اگ تمرین کنی موفقی همش به استعداد نیس تمرین کنی موفقی اگ خواستی برات دلال پیدا کنم

سلام من که فوتبالم خیلی خوبه همه هم میگن برو باشگاه فوتبال ولی مشکل اینه بابام نمیذاره میگه فوتبال برات نون و آب نمیشه و به درد فوتبال نمیخوری و اینا و… و مادرم که اصلا نمیذاره میگه باید درس بخونی.
منم درس نمیخونم و به جایی کشیده که میخوام خودکشی کنم
چجوری راضیشون کنم نمیدونم کمکم کنید??

سلام دوست من .منم مشکل شمارو داشتم ودارم هر چند بهتر شده وضعیت ولی عالی نیست .میتونیم به هم کمک کنیم و روحیه بدیم .اگه دوست داشتی بهم خبر بده.هیچ وقت نباید ناامید باشی

سلام تو اکادمی فوتبال پرسپولیس بودم.پستمم دروازه بانیه ۱۵ سالمه قدمم ۱۷۵٫به نظر من هر کسی اول باید از دروازه بانی شروع کنه تا از توپ نترسه.

سلام من … از تبریز هستم یه فصل تو اکادمی تراکتور سازی بازی کردم الانم فوتسال بازی میکنم .میخوام اینو بدونید با تمیرین استرس از بین میره نگید پول نیس وقت نیس من مستند مسی رو دیدم عاشق فوتبال شدم یه سال هس که فوتبال بازی میکنم تکنیکم خوبه شوتم هم خوبه من تو خونه بدنسازی انجام میدم بجای وزنه از بطری اب پر شده از خاک استفاده میکنم به جای هالتر ازچوب جارو و بجای وزنه هالتر از کیسه برنج اره نخندید چون بجای باشگاه بدنسازی میشه تو خونه کار کرد فقط باید عشق. فوتبال داشته باشید .از نظر من این چهار مورد تو فوتبال مهمه .استعداد اعتماد بنفس تمیرین سرعت و قدرت جسمانی .تمربن کنید شاید برای بهتر شدن لازم باشه بجای بالش روی توپ بخوایید

سلام من حسان از تبریز هستم یه فصل تو اکادمی تراکتور سازی بازی کردم الانم فوتسال بازی میکنم .میخوام اینو بدونید با تمیرین استرس از بین میره نگید پول نیس وقت نیس من مستند مسی رو دیدم عاشق فوتبال شدم یه سال هس که فوتبال بازی میکنم تکنیکم خوبه شوتم هم خوبه من تو خونه بدنسازی انجام میدم بجای وزنه از بطری اب پر شده از خاک استفاده میکنم به جای هالتر ازچوب جارو و بجای وزنه هالتر از کیسه برنج اره نخندید چون بجای باشگاه بدنسازی میشه تو خونه کار کرد فقط باید عشق. فوتبال داشته باشید .از نظر من این چهار مورد تو فوتبال مهمه .استعداد اعتماد بنفس تمیرین سرعت و قدرت جسمانی .تمربن کنید شاید برای بهتر شدن لازم باشه بجای بالش روی توپ بخوایید

سلام دوستان من ۱۵ سالم دی ماه تموم میشه
من شش سال فوتسال بازی کردم و تازه همین امسال تابستون به فوتبال رو اوردم.
خلاصه..من اومد تمرین کردیم با بچه ها و مربی هم بازی منو دید و منو به تیم اورد
اولش در پست هافبک وسط بازی میکردم اما الان به تشخیص مربیم فروارد شدم به خاطر سرعت انفجاری ای که دارم…
من میتونم یک بازیکن امید رو با سرعتم جا بزارم ( نه بدون توپ بلکه پا به توپ ) پس اگر میخواین بازیکن موفقی بشین حتما سرعت خودتون رو افزایش بدین
چطوری؟ یه سرچ بکنید تو اینترنت میاره تمریناتشو…
ولی اگر اعتماد به نفس ندارید و فکر میکنید توپ رو خراب میکنید باید حرف های منفی بقیه رو به هیچ جاتون حساب نکنید و بگید بعدی رو گل میکنم مثلا یا دیگه نمیزارم رد بشه و همیشه با ادب باشید تا در دل هم تیمی ها جا باز کنید…

خیلی ممنونم امیر حسین جان

من دانیال هستم ۱۴ساله از بندرعباس . تو روستازندگی میکنم برا همین از امکانات برخوردار نیستم ، میخوام تو یه تیم باشم بازی کنم خودمو نشون بدم ، بازیم خوبه ، از روستای ما تا بندرعباس ۲۰۰کیلومتر راه هستش زیاد دوست دارم تو ی تیم بازی کنم . اگه میشه راهنماییم کنید چجوری خودمو بیارم بالاتر ؟؟؟ ممنون از همگ

سلام من شیراز زندگی میکنم و در فوتبال استعداد بالایی دارم و با این که فقط دو ماهه میرم فوتبال در بیشتر تمرینات فردی حتی از بازیکنان حرفه ایمونم بهترم و دراون هدف گیری با توپ که بالا گفتین هم موفق به زدن هدف شدم ولی نمیدونم چرا توی بازی وقتی توپ میفته دستم نمیتونم به خوبیه بیرون زمین کنترلش کنم و البته با باشگاهمم مشکل دارم به نظرم خیلی باشگاه خوبی نیست میشه راهنماییم کنین چیکار کنم و این که کسی باشگاه فوتبال دخترانه خوب در شیراز سراغ داره؟

سلام من اصلا استرس نمی گیرم چون میدونم تسترس تو مسابقات کار خراب میکنه و سر تمری و مسابقات همیشه سرحال و بی استرس هستم

سلام من محسنم فوتبالم عالیه در ۴ تیم بازی کردم ام هر وقت میرم توی مسابقات استرس میگیره نمیتونم خوب بازی کنم لطفا راهنمایی کنید

باسلام وارض ادب احترام دوستان درفوتبال هرکسی از توپ بترسد نمی تواند فوتبال بازی کند در مورد استرس می تونم بگم همیشه مثبت فکر کنید تو تمرینات باید فوق العاده کار کنی وباید بدونی که کار دروازبان یا دفاع یا هافبگ یا مهاجم کارش چی موقع پاس دادن باید حواست به هم تیمی هاتم باشه درست شوت زدن به معنی گل هس و اخرین حرفم اینه که اگه تمربن تلاش وکوشش کنید و واقعا می خواهید فوتبالیست بشید می توانید هیچ چیز غیر ممکن نیس خواستن توانستن هست

دمت گرم دادا خیلی خوب بود
من امشب رفتم فوتبال ولی فوتبالم ضعیفه هیشکی دوس نداشت ت تیمش باشم
هر سوتی ام میدادم مسخرم میکردن
من باااااید فوتبالمو خوب کنم
باااااااااااااییید

سلام من احمدرضا ام ۱۲ساله فوتبالم خیلى خوبه همینجورى که میرىم تو پاک بازى میکنیم همرو میزارم زیر دریبل شوتمم خیلى قوى ولى میتر سم وقتى مسابقه داریم اونجورى بازى کنم.
موقع تمرین بهترینم ولى مسابقه داریم استر س میگریم کمکم کنید.

من هم همین حس رو داشتم ولی باید به خودت تلقین کنی فک کن داری تو پارک یا کوچه بازی میکنی به خودت بگو من بهترینم من بهترین بازیکن تیمم اینجوری استرس تو کم میشه

بیشتر بگین اخه من از فوتبال هیچی نمی دونم اما میخوام یاد بگیرم برا همین به سایتتون سرزدم تا بتونم بهتر فوتبال بازی کنم وراستی قوانین فوتبال رو هم بزارید البته لطف کنید به نثر ساده بنویسید و قوانین انت یا اند روهم حتما بگید
باتشکر
یک کلام هستم ۱۰ ساله از فارس

سلام.زینب جان برای اینکه خوب همچیز رو بدونی یه کتاب یا یک پی دی اف از همه این چیزهایی روکه میخوای تو اینترنت تهییه کن بعداز تهیه اینها اونهارو خوب مطالعه کن بعدامطالعه سعی کن تمرینات یااینجوربگم هرچی که کتاب گفته رو توزمین فوتبال یافوتسال شرح بدی

سلام من ۱۴ سالمه و در تیم شهرمون بازی میکنم دفاع چپ هستم ولی موقع مسابقه (موقع تمرین نه)استرس میگیرم و ترس از این دارم که توپ رو خراب کنم.لطفا رهنماییم کنید که چکار کنم

سلام من ۱۴ سالمه و در تیم شهرمون بازی میکنم دفاع چپ هستم ولی موقع مسابقه (موقع تمرین نه)استرس میگیرم و ترس از این دارم که توپ رو خراب کنم.

اعتماد به نفس داشته باش و توپ رو به کنترل درار

سلام من علی هستم ۱۵سالمه
قد ۱۶۷
۷سال فوتبال کار میکنم
بازی ام خوبه اگه باور نمیکنین
بیان تلگرام ۰۹۳۶۶۶۲۰۹۱۶فقط تلگرامجواب میدم
فیلم های بازیم گذاشتم و از تیم های پایه پیشنهاد خوب می خوام

اگه کسی مربی چیزی میشناسه من مهرفی کنه مرسی ممنونم

دوستان به نظرتون روپایی مهمه ؟ فکر نمیکنم چون من و دوستام فوتبالمون خوبه ولی روپایی نه

سلام رو پایی مهمه یا نه بستگی داره
امیر جان می خوای پیشرفت کنی یا نه اگه می خوای هزار تا روپایی بزنی باید تمرین کنی ۱ماه شب روز روپایی تمرین کن اون موقع ماهر ترین خواهی شد.

تاثیرش چیه اونوقت

سلام اسم من رضا هست من ۱۶۰۰ روپایی میزنم بازیم خوبه پستم فور وارد هست و هد زن هستن و با پای چپ و راست بازی میکنم وپای اصلی من راست هست وقد هم ۱۶۰ اگه اشتباه نکم….من چکار کنم تا در تیم های خوب کشور برن…. با تشکر

رکورد من ۲۴۰۰ روپایی است و میخام بیسترش کنم من فوتبال رو خیییییییلی دوست دارم من تکنیکم خوبه هدزن هستم ولی پدرم منو نمیزاره فوتبال بازی کنم میگه اگه فوتبال بازی کنی قدت کو تاه میشه چوت خدش هم بازی کن فوتبال بود قدش هم کوتاه ..چکار کنم با منو فوتبال ببره…من رضا هستم از اهواز ۱۵ سال هستم قدم ۱۶۰

من محمدهستم توتیم نوجوانان مقاومت بازی میکنم یه دوره مصدومیت داشتم که۲ماه ازفوتبال دوربودم الان که خوب شدم اعتمادبه نفسم ازبین رفته چون نمیتونم مثل قبل بازی کنم لطفا کمکم کنید

سلام.محمد جان من ۱۵سالمه
اگه می خوای دوست بشی این شماره منه۰۹۳۶۰۸۷۰۹۰۴
من با
جرعت مشکلتو بر طرف میکنم بیا وات یا تلگرام

سلام دوستان من میخواهم حرکت نمایشی یاد بگیرم چی کار کنم؟

برو توی شبکه نمایش

دوستان عزیز کسانی که درفوتبال استرس دارند بایدتکنیک شان رابالا ببرند چطوری من خودم فوتبال نمایشی کارمیکنم فوتبال نمایشی یافری استایل این رشته اعتمادبه نفس رابالا می برد

سلام وقت بخیر
من ١٧سال سن دارم و ١٩١قدم است٩۵کیلوگرم وزنم و درکل آدم ورزش کاری هستم(قبلا بوکس به صورت حرفه ای کار کردم)
حالا می خوام برم فوتبال نظر شما چیه؟????
باتشکر????????

با این وزن فوتبال غیر ممکن!!

من وقتى توپ بهم میرسه نمى دونم باید چى کار کنمدلیپکنم یا پاس به دم من باید اعتماد به نفس داشته باشموقتى پاس خوب میدم مربى تشویقم میکنه
ولى وقتى خراب میکنم نه!…..

سلام من امیرحسین هستم من بازیم خیلی خوبه به طوری که وقتی توپو میگیرم ۵یا ۶ نفرو دریبل میزنم و پاس هم خوب میدم فقط دنبال تیم میگردم شما مربی و تیم سراغ ندارید

من 13 سال دارم قدم 170 است و وزنم 53 حالا لطف کنید چطوری فوتبال خود را بهتر کنم.

سلام من صلاح الدین هستم قبلا کیک بوکسین میرفتم الان دارم فوتبال می رم ایا می تونم دو تا رو برم یا برای بدنم مضره لطفا بنویسید که مضر هستش یا نه ممنون.

سلام من فوتبال خیلی تمرین میکنم برای مثال دریپل وقتی میخوام کسی رو دریپل بدم حول میشم و هیچ کاری نمیتونم انجام بدم به نظرتون چی کار کنم

سلام.من بازیکن فوتسال و فوتبال هستم ۴دوره مسابقات استانی رفتم یه دوره هم کشوری.روزی دوستان باشگاه میرم اگرم باشگاه نباشه جای شخیه خودم تمرین میکنم.من هوشم بسیار بالا طوری که الان تهم هستم معدلم شد ۱۹.۸۰ پدرم وقتی میبینه من دارم تمرین بسیار میکنم میگه از فوتبال نون و اب نمیشه. ولی من میخام ادامه بدم به امید خدا.درضمن من استوپ با توپم عالی دفام عالیه یعنی کسی که ۵ سال از من بزرگترن بخدا کم میتونن منو رد کنن شوتم بسیار دقیق پاس هام عالی به خدا تعریف از خود نیست اینایی که من میگم الان تو فوتبال عادی کسایه زیادی هستن.توپو روپایی میزنم میندازم بالا گردنم حین روپیای مایمو دوره توپ رد میکنم ولی ولی یه ضعف دارم یه بار با دوستم رفتیم پارک ۹۶تا بهش لایی زدم.اما وقتی بازی میکنم و مربی بالا سرمونه استرس میگیرم باید این ضعفمو برطرف کنم تا ببینم خدا چی میخاد .درضمن متولد ۱۳۸۲.۵.۲۵ هستم برام دعا کنین دوستان

سلام من الان15 سالمه در یک روستا زندگی میکنم همه اهالی روستایمان از فوتبال کردن من خوششان آمده است ولی متاسفانه نمی توانم هیچ تیمی ملحق شوم اگر کسی میتواند به من کمک کند ممنون میشم اسمم اسامه است در روستایی نزدیک مریوان

بیخیال شو بشین جقتو بزن اگر خودت نری سراغش کی میخوای بره دلکم برو بو مریوان پوریای ولی ثبت نام کن

من همه جا هر جا هر روز هر کجا فوتبال بازی میکنم باشگاه هم میرم ورزش برای قوی شدن خوابشو میبینم همه جا و هر کجا و مطمئنم بی نتیجه نمیشه چون اگه خدا بخواد پارتی هم نداشته باشی کاری میکنه که ………… پس رضا گور بابا کسایی که میگن هیچی ازت درنمیاد تلاش کن زحمت فراون ببین کسایی که به اینجا رسیدن چقد تلاش کردن تو دوبرابر درضمن باشگاه فراموش نشه

سلام دوستان ..بخدا حرف برای گفتن زیاد دارم اما به طور خلاصه میگم..بنده یه فوتسالیستم از6سالگی بازی میکنم و متولد78هستم خیلی تلاش کردم و چهار دوره مسابقات کشوری رفتم و تجربه لازم هم دارم امسال درمسابقات کشوری درچهاربازی 7گل زدم اما متاسفانه تیممون حذف شد و تا اون مرحله اقای گل بودم..اما فوتبال بیشتر دوست دارم و روزانه2ساعت تمرین میکنم و میخوام برم تست بدم ولی از این میترسم میگن فوتبال با پارتیس بخدا به خودم قول دادم ازفوتبال به جایی نرسم دیگه اصلا زندگی واسم معنی نداره..برای اولین بار تست تیم ملی هم رفتم تا دومرحله اش بالا رفتم اما مرحله اخرتست تیم ملی که درتهران بود مصدوم شدم و نتوانستم برم..فقط خواستم راهنماییم کنید واقعا بدون پارتی میشه به جایی رسید یا نه؟نمیخوام ازخودم تعریف کنم دوسال پیاپی اقای گل استان شدم و مهاجم هستم ..لطفا یه راهنمایی کنید که میتونم به جاهای بالاتربرسم.واینم بگم اعتماد به نفس بالایی دارم و ناامید نمیشم چون یه خدایی اون بالا هست و کمک میکنه.باتشکر موفق باشید

یشن جق بزن

لایک دقیقا حقیقتو گفتی زیبا ترین نظر بود تلاش تلاش تلاش

دوستان بجای اینکه انقدر پز بدن و بگن ما تو این تیمیم تو اون تیم به جواب دوستان پاسخ بدن و انقدر دل من و بقیه رو به حسرت نندازن

داداش اینا همشون کسانی هستن نمیتونن راه برن چ برسه فوتبال همش پز میدن اینجا کیر هم فوتبالیست مجازی میشه

من فوتبالم خوب است ولی نه اونقدر تو کلاسم همه از من بهترند هیچ وقت خوب نمیشم گاهی هم گند میزنم خسته شدم امروز روز آخر فوتبال بود ولی بازم گند زدم درسم خیلی خوبه ولی فوتبالم نه تو کلاس ما کسی نیس که درسش خوب باشه ولی فوتبالش بد دفاعم خوبه فقط نه پاس دادن نه پاس گرفتن دربازه بانی زیاد نه ،تروخدا ازتون خواهش میکنم یه راهنماییم بکنیم خیلی ناراحتم استعداد خاصی ندارم یعنی نمیتونم خوب بازی کنم؟واقعا دلم میخواد .به غیر از کلاس فوتبال رفتن چیکار کنم بگید میخخوام گریه کنم تمرین میکردم ولی انقدر انقدر گند میزنم و نامید شدم دیگه چه فایده داره

سلام به نظر من هر کس فوتبالو از بچگی شروع کنه و ولش نکنه صد در صد آینده خوبی داره ولی اگه مثل من وسطای کار ولش کنه بو همرو خفه میکنه خودشم استعدادش خفه میشه… نکته اخلاقی: ولش نکنید، بو میده.

من فوتبالمو خوب تمرین می کنم ولی هر وقت توپ دستم میاد هول می کنم و نمیدونم چجوری دربیل کنم

چی کار کنم؟

جوابمو بدید

چشاتو ببند اون لحظه از طریق حس پنج گانه عمل کن

با سلام من دروازبان فوتسالم……………مطمئن هستم که اگه بخوام میتونم تو کارم موفق باشم.

تو همیشه دروازه بان بودی حتما موفق میشی منم همش پنالتی میزنم ی روز میام چندتا میزنم برات ولی یکم تکرار بالا رفته یا تکرار مداوم بوده بیشتر از ی دقیقه نمیتونم بزنم

سلام
من یکی از بهترین فوتبالیستای مدرسم الان سیزده سالم هست
هفته بعد مسابقه کلاسی داریم
وقتی چهارم بودم به شیشمی ها گل زدم
به نظرتون میتونم این هفته گل بزنم؟
چجوری میتونم با فوتبال به اوج برسم؟
لطفا جواب هردو سوالمو بگید ممنون

برو حموم کمی صابون گلنار ب دستت بزن بعد روی کیرت دست بیار تا سیخ بشه وقتی شد این کارو تکرار کن انرژیت صد برابر میشه تضمین میکنم

سلام من ۱۳ سالمه من داخل یکی از بهترین تیم های شهر یا بعد از مس کرمان تیم تر کزاده هستم و من امسال برای تیم مس تست دادم اما منو به دلیل جثه کوچکم قبول نکردند من از بقیه یک سال کوچکتر بودم من می خوام تا سال اینده داخل مس بروم و و باید تا چند روز دیگر که مسابقات شروع می شود خودم را فیکس کنم شنیده اید که هر تورنومنت برابر با ۶ماه تمرین است خواهش میکنم کمکم کنید و خواهش میکنم یک برنامه تمرینی خوب برایم بریزید و من باید یک بازیگن حرفه ای شوم لطفا هرجوری شده در فوتبال کمکم کنید

سلام.من متینم۱۴سالمه فوتبالم خیلی عالیه.چپا هستم هم وسط بازی میکنم و هم بال راست.بازیم خیلی شبه مسی هستش.خیلی ها هم اینو گفتن.از استان سیستان بلوچستان هستم چجوری میتونم خودمو به بالا برسونم؟؟

کیرمو ببند دور گردنت شانس میاره

من هر کاری میکنم که خوب فوتبال بازی کنم نمیتونم……..تو باشگاه هم ثبت نام کردم ولی پیشرفت نمیکنم……….سخت هم تمرین میکنم ولی حتی نمیتونم خوب پاس بدم………به فوتبال خیلی علاقه دارم و میخوام در آینده فوتبالیست بشم……چبکار کنم؟؟؟؟……….. لطفا اگه میتونید بگید تا از این وضع در بیام و بتونم مثل بقیه هم سن های خودم پیشرفت کنم

من میخوام فوتبالو بطور حرفه ای دنبال کنم میتونید راهنماییم کنیید

فقط تمرين كنيد بعد به يك تيم فوتسال بريد و تكنيكتون رو اونجا قوي كنيد و بعد بريد به يك تيم فوتبال اونجا جلوه خودتون رو نشون بديد …. اگر هم ميخواهيد ديده بشيد سعي كنيد فوروارد باري كنيد و گل بزنيد اينجوري موفق ميشيد

سلام . من 12 سالم هست اما فوتبالم خوب هست حتی تیم ملی ایران البته نونهالان از من دعوت کردن برم باید حدف داشته باشی من زندگیم فوتبال هست امیدوارم شما هم بازیتونخوب بشه آقا رضا من باور کنید 12 سالم هست اما هدفم فقط فوتباله کسایی که میخوان فوتبالشون خوب بشه باید هدف داشته باشن البته اینم بگم فقط هدف نیست با کسایی بازیکن که فوتبالشون از تو بهتره روحیت و بیشتر کن

من می خوام فوتبال شرکت کنم

من 12 سالمه . توشیراز میرم مدرسه فوتبال ولی عصر بازیمم خوبه ولی وقتی توپ بهم میرسه استرس میگیرم نمیدونم چکار کنم واسه همین اصلا نمیتونم خودم رو نشون بدم. درضمن چجوری باید بفهمم در فوتبال استعداد دارم یا نه?

منم هم سن تو هم اما همینجور که توی سایت گفتم بازیم فوق العاده هست مشکل تو روحیت هست و این هست که میترسی این و گل نکنی یا کنترل توپت ضعیفه هیچ کس نیست که استعداد فوتبال نداشته باشه

سلام من یه پسری 13ساله ام میخوام تو فوتبال پیشرفت کنم میشه بگید چطور

فقط تمرین کن و با کسایی بازیکن که از تو قویترن فقط اینم بگم روحیت خوب باشه منظورم از روحیت اینه که استرس نداشته باش که میبازم بعدشم هر چقدر ریلکس تر بازی کنی صد در صد بازیت خوب میشه

واقعن ممنونم فقط بارسلونا

سلام بچه ها من قبلا خيلى خوب دريبل ميكردم بعد يه چند مدت فوتبال رو گزاشتم كنار تقريبا 2ماه ميشهوكمك كنيد چه تمريناتى انجام بدم دوباره بازيم okبشه يا اصلا قابل بر گشت هست؟

سلام من ١٨ سالمه تو جوانان سايپا تهران بازي ميكنم از ٩ سالگي شروع كردم،اولا اصن اعتماد به نفس نداشتم بعد با خودم گفتم هر چه بادا باد طوري كه سال بعدش رفتم تست دادم تو سايپا و تا الان دارم بازي ميكنم دنبال اينم نباشين كه تيم خوب برين ، برين تو يه تيمي كه تو مسابقاتش تو تركيب اصلي باشين،هر روز ٤ ساعت تمرين كنين و وزنتون رو بالا ببرين مثلا من ١٨٤ قدم هست ٨١ وزنم بعضيا هم ميگن بايد ١٠٥ كيلو با قدت فاصله داشته باشي ولي چرت ميگن،به اميد اين كه روزي به جايي برسين

موفق باشی دانیال عزیز، آرزوی رسیدن به بهترین‌ها رو براتون داریم 🙂

سلام به دوستان
به نظر من باید زیاد تمرین کرد تا پیشرفت کنید

سلام به همه
به نظرمن فوتبال میتونی برای بعضیاشغل باشه یا برای عده ای هم سرگرمی ووقت گذرانی به نظرمن اول باید هدفت رو بافوتبال مشخص کنی که برای چی میخوای بعداتوماتیک واربه بالاصعودمیکنی به مقصدت راستی این روهم بگم که باید همیشه امیدوارباشی برادر
من پانزده سالمه تازه برای اولین باردرعمرم رفتم توی تیم مدرس که هنوزم معلوم نیست که خطم بزنن یانه امیدم به خداست برای همه آرزوی خوشبختی میکنم دوستتون دارم فعلا

داداش ها من 16 سالمه فوتبالمم خیلی خوبه شهر ما جا واسه پیشرفت نداره من موندم چیکار کنم پولی هم ندارم برم ی جای خوب راهنماییم کنید

امیدبه خدا
امیدبه خدا
امیدبه خدا
امیدبه خدا
امیدبه خدا
خداهمه رودوست داره فقط بایدبه دستوراتش گوش کنیم معلم دینی هم نیستم که مصخرم بکنین من نتیجه گرفتم باخداوند

سلام.من سیزده سالمه استعداد فوق العاده ای هم تو فوتبال دارم ولی توی شهر خودم تیمی وجود نداره که برم و پیشرفت کنم ولی این تازگی ها یه زمین چمن مصنوعی باز کردن که میرم اونجا و پیشرفت خوبی کردم.روزانه سخت تلاش میکنم تا پیشرفت های زیادی بکنم.پست من فور وارد هست و میتونم پاس های عمقی فوق العاده ای بدم لطفا اگه تیمی توی آذربایجان شرقی دارید منو دعوت کنید.

تراکتور
ماشین سازی

نوجوان اردبیلی که معلوم نیست کجا رفتو چیشد انتظار داریم بدون پارتی بالا بریم

داشا منم یک مهاجم هستم ۱۶ سالمه اسم ابی طوفان هست و یکی از رویاهایی که دارم فوتبالیست
شدن من در یزد هستم شبو روز در حال تمرینم
من میخوام یکی از بهترینا بشم اما هیچ کس پشتی بانم نیست سبک بازیم کلا از رونالدو هست دازه قیافمم شبیه رونالدو هستش نمیدونم چیکار کنم
والا یکی اگه پشتی بانم باشه میدونم که جایه رونالدو رو میگیرم

بچه ها من فوتبالو از عموم که نفر اول کرج تو فوتبال ذبود یاد گرفتم بعد تو کوچه بازی میکردم الان با اینگه 15 سالمه ولی وقتی رفتم برا عضویت تو فوتبال نوجوانان سایپا بازی کنیم مربیو دریبل زدم خیلی راحت یا عضویتم مخالفت کرد آره فوتبال تو ایران اینجوریه

سلام بچه ها شاید بعضیا پارتی داشته باشند ولی این بدان معنا نیس که همه با پارتی به بالا رسیدن خواستن توانستن است

خدایی ببینید پارتی بازی به کجا ها رسیده مربی ما فامیلشو اورده هیچی بلد نی بعد میخاد بفرستتش اردو انگار هنده بازیکنای خوبو مثل ما که پارتی مارتی سرشون نمیشه انداختن کنار فقط به فکر فامیلاشونن،یارو ی ساله اومده پا میشه از کرج میره اراک، اخه اعصاب میمونه واسه ماااااا??????????

اخه دختر و فوتبال خخخ وسطش پریود میشید خخخ

سلام من پانزده سالمه درتیم سیرافم که در لیگ برتر استان بوشهر هستش حتی،منو با بزرگا میبرن بازیم میدن به نظرتون پیشرفت میکنم

البته، جای شکی نیست، با تمام توان به تمریناتتان ادامه دهید 🙂

علیرظا اگه به خوای آره فقط یک هدف داشته باش و با تیر توش بزن

سلام من مجید هستم.من از بچگی دارم بابزرگتر ها بازی میکنم ولی هنوز فوتبالم خوبه نشده با همسن و سال های خودم خوب میتونم بازی کن ولی با بزرگتره ها نه نمیدونم چراا !!!!!

من پنج ساله فوتبال بازی میکنم تو گیلان الان 15سالمه حقوقم میگیرم.آدم اگه بازی کن خوبی باشه موفقه حالا بدون پارتی سخت تر

سلام . من وقتی توپ به من میرسه استرس منو میگیره و هیچ کاری نمیتوانم بکنم

دقیقا منم مثله توام نمیدونم باید چیکار کنم

19 سالمه از 7 سالگی با بزرگهای کوچه فوتبال بازی میکردم مدتی هم پیش مربی فوتبال تمرین کردم ولی هیچ وقت جدی دنبالش نرفتم حالا میخوام برم دنبالش همیشه تو فوتبال از همه بهتر بودم 177 قدمه و 79 وزنم به نظر شما میتونم موفق شم .

البته! ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است! پی اش را بگیرید و ما را هم از موفقیت‌هایتان با خبر کنید 🙂

سلام.تو گفتی وزن تو 79 و قد تو 177 وسن تو 19 سال هستش.من حساب کردم سعی کن وزن خودتو از 79 به 71 کیلو کاهش بدی.اینطوری به وزن و قد طبیعی میرسی

سلام من هفده سالم است 174قدم 57کیلو وزن دارم فعلا در المان سلام من 17سالمه 174 قدم 57 وزنمه به نظر خودم لاغرم چه روشی برای اضافه وزن پیشنهاد میکنید اینم بگم که دریکی از شهرهای المان دریک تیم بازی میکنم

باتوکل به خداداداشی

اره داداش ميتوني

اقا هادی به قد وزن نیست به قدرت بدنیو تکنیکه اگه اینایی که میگمو داری تلاشتو بکن ایشالا موفق شی

خخخخخخ نعلت به فوتبال ایران که………

اصلا نفهمیدیم اسمتو امید گذاشتی اومدی از خودت تعریف کردی

علی راست میگه من بازیشو دیدم از رونالدو هم بهتره

به مولا من تو فوتبال از کیریس بازیم بهتره

به مولا قسم نخور رونالدو خدای فوتباله

tanx for advice i will do it

لعنت به فوتبال ایران که فقط باپول وپارتی.

لایک

چرا هر چی فوتبال تمرین می کنم ب جایی نمیرسم

داداش اگه تو ایرانی فوتبال که هیچ هرچی ورزش تیمی هست رو باید بیخیالش بشی
منم فوتبالو تقریبا حرفه ای دنبال میکردم اما هیچ جا نرسیدم برو ورزشای تک نفره موفق میشی 😉

فقط تمرین کافی نیست برو جایی تست بده اونوقت موفق میشی

دلایل زیادی میتونه داشته باشه . شاید استعداد فوتبالی نداری یا شاید ……نمی دونم

سللم به نظرمن چون هدف نداری

رضا جان منم نظر تو را دارم. من هر شب خواب میبینم که یک فوتبالیست خوب شدم ولی به هیچ جا نرسیدم.

داداش با خواب دیدن اون مسی و رونالدو هم به جایی نمیرسیدن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نگاهي به خود بيندازيد چه مي بينيد؟! يك كله
پر بخيه؟! … نه بهتر نگاه كنيد … يك مارمولك؟! … نه مگه دكتر مودتي
كه اينجوري مي بيني؟! … بهتر خودم بگم .. شما اكنون يك فوتباليست حرفه اي
و مهم تر از آن يك دست پشت پرده و مافيايي بزرگ در ورزش اين مملكت شده ايد
… فقط حواستان جمع باشد اين عادل خان زير آبتان را نزند و رسوايتان
نكند! در ضمن فراموش نكنيد چه كسي بهتون اين مراحل را آموزش داد … يك
امضا لطفاً !!

چگونه یک فوتبالیست موفق شویم

آیا فوتبال در خون شماست؟

یک فوتبالیست خوب باید بعضی از توانایی‌ها را به طور ژنتیک به ارث برده
باشد. تحقیقات نشان می‌دهد که بین طول انگشت حلقه و مهارت یک بازیکن ارتباط
جالبی وجود دارد.

در یک تحقیق، دانشمندان طول انگشت حلقه و اشاره‌ی تعدادی از بازیکنان معروف
را اندازه گیری کردند. نتیجه حاکی از آن بود که هر چه انگشت حلقه از انگشت
اشاره بلندتر باشد، احتمال اینکه آن فرد بهتر فوتبال بازی کند، بیشتر است.
برایان رابسون، اسی آردیلز، گلن هادل، سر استنلی متیوس و پل گاسکوین
انگشتان حلقه درازی دارند.

شاید این اتفاق را بتوان به ترتیب زیر توجیه کرد. وقتی یک جنین نر، در هفته
های هشتم تا دوازدهم خود است، بعضی از قسمت های بدن او نسبت به هورمون
تستوسترون، عکس العمل نشان می‌دهند. قلب، شش‌ها و مغز جزو این بخش‌ها
هستند. انگشتان هم تحت تأثیر این هورمون قرار می‌گیرند.

درست است که انگشتان بلند نقش خاصی در فوتبال بازی کردن ندارند، اما طول
انگشت معیاری است که با توجه به آن می‌توان فهمید که یک فرد در طول این
مرحله مهم رشد خود، چه مقدار تستوسترون دریافت کرده است. هر چه هورمون
بیشتری تولید شود، فرد قوی تر می‌شود و تجسم فضایی بهتری دارد. این دو در
کنار هم به فوتبالیست کمک می‌کند تا خوب بازی کند، اما فراموش نکنید که
برای در اوج بودن یک نکته بسیار مهم وجود دارد و آن تمرین مستمر و دقیق
است.

مهار پنالتی

ضربات پنالتی هم، یکی دیگر از مواردی است که باعث ایجاد هیجان برای ما
می‌شود. اما اگر از دروازه‌بان تیم خود مطمئن باشید؛ لازم نیست نگران شوید.
بعضی از دروزاه بان‌ها به راحتی قصد بازیکن مقابل را می‌فهمند و توپ را
مهار می‌کنند. شاید فکر کنید این کار را اتفاقی انجام می‌دهند، ولی اینطور
نیست.

مهم‌ترین سر نخ دروازه بان برای آگاهی از هدف مهاجم، جهت عضلات ران او در
هنگام نزدیک شدن به توپ است. یک راهنمایی خوب دیگر هم موقعیت پای تکیه گاه (
پایی که ضربه با آن زده نمی شود) است.

تمرینات آمادگی جسمانی

تمرین‌های تیم های بزرگ روز به روز کامل تر می‌شود. امروزه بازیکن ها برای
تمرین کردن از روش های دیگری استفاده می کنند و دیگر فقط از پله‌ها بالا و
پایین نمی‌روند و یا فقط دور زمین نمی‌دوند. تمرین شامل حرکات متنوعی است
که هر کدام مهارت ویژه ای را تقویت می‌کند.

یک بازیکن خط میانی در هر مسابقه، یازده کیلومتر می‌دود! پس فوتبالیست‌ها
باید قدرت بدنی بالایی داشته باشند. حتی می‌توان گفت که قدرت بدنی حرف اول
را می‌زند. همه‌ی شما فوتبالیست هایی را می‌شناسید که تکنیک چندانی ندارند،
ولی فقط به خاطر جنگندگی و توانایی بالای خود در تیم های بزرگی بازی
می‌کنند.

به علاوه، یک فوتبالیست خوب باید بتواند سریعاً موقعیت خود را عوض کند؛
مثلاً مسافتی را با سرعت زیاد بدود و بعد تا جایی که می‌شود، بالا بپرد تا
شانس ضربه زدن با سر بیش‌تر شود. یا اینکه به عقب برگردد تا از آفساید
بیرون بیاید و وقتی که توپ به او رسید؛ بلافاصله در جهت مخالف بدود تا فرصت
گل زدن برای تیم خود ایجاد کند. فوتبالیست‌ها برای تقویت این مهارت از یک
متد تمرین با نام تمرینات پلیومتریک (Plyometrics) استفاده می‌کنند.

تمرین‌های پلیومتریک

این روش تمرین در دهه‌ی 1960 توسط دانشمندان اتحاد جماهیر شوروی ابداع شد.
هدف این بود که قدرت پرش ورزشکاران روسی بیش‌تر شود. به تدریج این تکنیک در
بین تمام کشورها رواج پیدا کرد؛ چون ثابت شد این روش در اکثر ورزش هایی که
نیازمند دویدن سریع و پرش هستند؛ بسیار مؤثر است.

ماهیچه‌ها دو نوع انقباض دارند:

· انقباض مرکزی (Cocentric) که ماهیچه را کوتاه می‌کند.

· انقباض خارجی (Eccentric) که ماهیچه را می‌کشد و طول آن را افزایش می‌دهد.

وقتی ماهیچه‌ی جلوی بازوی شما انقباض مرکزی پیدا کند؛ دست شما به طرف شانه حرکت می‌کند چون ماهیچه کوتاه می‌شود.

حرکات Eccentric یا کششی هنگام کاهش سرعت به کار می‌آیند و به بدن کمک
می‌کنند تا ثبات خود را حفظ کند؛ مثلاً وقتی در حال دویدن هستید و ناگهان
می‌ایستید؛ کشش ماهیچه های پای شماست که این کار را ممکن می‌سازد.

یک فوتبالیست خوب باید بتواند در فاصله کوتاهی حالت خود را تغییر دهد؛ گاهی
از دو به پرش و گاهی دویدن بعد از فرود لازم می‌شود. بعضی وقت‌ها هم
ایستادن ناگهانی و یا تغییر جهت هنگام دویدن، به او این امکان را می‌دهد که
از یار حریف بگذرد. ماهیچه‌ها برای تغییر وضعیت خود بین دو نوع حرکت، به
زمان احتیاج دارند. این زمان کسری از ثانیه است.

هدف تمرینات پلیومتریک این است که همین زمان کوچک باز هم کوتاه شود. این
روش نه تنها ماهیچه‌ها را تقویت می‌کند؛ بلکه سیستم عصبی را نیز تحت تأثیر
قرار می‌دهد. هر چه اعصابی که کنترل حرکت ماهیچه را بر عهده دارد، سریع‌تر
پیام رسانی کنند، ماهیچه‌ها توانایی تغییر حالت سریع‌تری پیدا می‌کنند.

اما برای استفاده از تمرینات پلیومتریک باید دقت کرد. اگر ورزشکار قدرت
بدنی کافی نداشته باشد، انجام این تمرینات باعث مصدومیت او خواهد شد. برای
نمونه در یک قسمت از این تمرین، ورزشکار از سکویی به ارتفاع 5/1 متر می‌پرد
و بلافاصله پس از رسیدن به زمین به هوا می‌پرد. پرش جفت پا و لی لی کردن
طولانی نیز بخشی از این تمرین‌ها را تشکیل می‌دهد.

در هر صورت، فوتبالیست ها برای داشتن آمادگی بالا، نیاز به تمرین سخت و
مستمر دارند و این کار از عهده ‌ی افراد عادی برنمی آید. البته این ابتدای
کار است! فکر نکنید فوتبالیست شدن، کار آسانی است. آن‌ها حتی نمی توانند به
دلخواه خود غذا بخورند، اگر دوست دارید درباره رژیم غذایی فوتبالیست‌ها
بیش‌تر بدانید، قسمت زیر را بخوانید.

فوتبالیست‌ها چه می‌خورند؟

در گذشته یک ورزشکار قبل از مسابقه، غذای چرب و سرخ شده یا کباب می‌خورد.
همه فکر می‌کردند این غذای حجیم و پر انرژی به او کمک می‌کند که بهتر بازی
کند. اما در فوتبال حرفه ای، رژیم غذایی فوتبالیست‌ها هم تغییر زیادی پیدا
کرده است. رژیم خوب به ورزشکار کمک می‌کند تا آمادگی جسمی بهتری کسب کند و
احتمال آسیب دیدن او را هم کاهش می‌دهد.

رژیم ونجر

شهرت آرسن ونجر، مربی تیم آرسنال، به دلیل نگاه علمی اش به تغذیه‌ی
بازیکنانش است. در سال 1996 که مربی آرسنال شد بلافاصله لیست غذای شام تیم
را بررسی کرد و آن را تغییر داد. شیرینی، گوشت قرمز، چیپس، غذاهای سرخ شده و
لبنیات از لیست خط خورد و سبزیجات، مرغ و ماهی جایگزین شدند.

مقدار زیادی آب هم به غذای روزانه آن‌ها اضافه شد. او حتی به این هم قانع
نشد و از کل بازیکنان آزمایش ادرار گرفت. هر روز صبح، رنگ اولین ادرار
آن‌ها کنترل می‌شد تا مطمئن شود که همه به اندازه‌ی کافی آب خورده اند.

یک اتفاق جالب

بعد از مسابقات Euro96 عده ای از کارشناسان تغذیه‌ی فرانسوی اعلام کردند که
یکی از علل حذف تیم ملی انگلستان، رژیم غذایی نامناسب آن‌ها بوده است.
انگلیسی‌ها پیش از مسابقه، سوپ گوجه فرنگی، اسپاگتی با سس و گوشت فراوان و
نان تست می‌خوردند. این مواد باعث نفخ معده می‌شود و به همین دلیل در حین
مسابقه، روی توانایی بازیکنان اثر منفی می‌گذارد.

محققان فرانسوی معتقدند که بهترین غذا برای روز مسابقه، سیب زمینی است. سیب
زمینی مقدار زیادی گلوسید دارد. گلوسید باعث می‌شود انرژی ماهیچه‌ها در یک
بازه زمانی به طور یکنواخت و مساوی آزاد شود. به علاوه سیب زمینی، ویتامین
هم دارد. توصیه شده که هر بازیکن حدوداً سه ساعت قبل از مسابقه، 200 تا
300 گرم سیب زمینی که به مدت 20 دقیقه آب پز شده است، مصرف کند.

بعد از مسابقه چه بخوریم؟

هر فوتبالیست در یک مسابقه حدود 5/3 لیتر از مایعات بدن خود را از دست می
دهد. بعد از بازی، ورزشکار باید مایعات مصرف کند تا این کمبود جبران شود؛
وگرنه ترمیم جراحت‌ها و آسیب دیدگی های مفاصل و بازیابی توانایی عضلانی با
اختلال مواجه می‌گردد.

ورزشکار نباید بعد از مسابقه چای، قهوه یا سایر نوشیدنی های کافئین دار
مصرف کند. چون این نوشیدنی‌ها مدر ( ادرار آور ) هستند. درست است که او قصد
دارد با این کار عطش خودش را برطرف کند، اما مایعی که می‌آشامد، بسیار
کمتر از آبی است که همراه ادرار او خارج می‌شود. پس بدن باز هم آب بیش‌تری
از دست می‌دهد. بهترین نوشیدنی های بعد از مسابقه، نوشیدنی های ایزوتونیک
هستند. اصطلاح ایزوتونیک به مایعی گفته می‌شود که غلظت مواد نمکی موجود در
آن با خون، یکی است.

معمولاً کارخانجات سازنده‌ی این نوشیدنی‌ها، مقدار کمی مواد قندی هم به
آن‌ها می‌افزایند. قند، انرژی از دست رفته‌ی بدن را باز می گرداند. اگر
نوشیدنی مناسبی در دسترس نباشد؛ همیشه بهترین انتخاب آب است.

توپ و شوت

توپ فوتبال

یک ضربه‌ی آزاد یعنی یک فرصت برای گل. توپ از بالای دیوار دفاعی عبور
می‌کند و درون دروازه جا می‌گیرد. اما چطور می‌شود که یک توپ چنین سیری را
طی می‌کند؟

شوت موزی

به‌جز کات و قوس، ضربه‌ی دیگری هم وجود دارد که در آن توپ مسیر مستقیم را
طی نمی کند. این ضربه را، “ضربه موزی” می‌نامند. توپ ناگهان در انتهای مسیر
خود، زاویه اش را تغییر می‌دهد. اگر توپ با سرعت خاصی دور خود بچرخد و
آهنگ حرکت رو به جلوی آن هم در محدوده معینی باشد، جریان هوای اطراف آن
“درهم” می‌شود. یعنی لایه های هوا دیگر به آرامی و موازی یکدیگر از روی توپ
نمی لغزد و هوا به شکل نامنظم پیرامون توپ جریان دارد. اصطکاک هوا کم کم
سرعت توپ را کاهش می‌دهد و دوباره جریان هوای اطراف توپ را “آرام” می‌کند.

این تغییر شکل جریان هوا باعث می‌شود نیرویی که با حرکت توپ مخالفت می‌کند،
ناگهان زیاد شود و سرعت توپ به طور غیر منتظره ای کم می‌شود. حال اگر ضربه
کات داری با این سرعت زده شود، علاوه بر پیچ کناری که در اثر کات ایجاد
می‌شود یک سقوط ناگهانی هم خواهد داشت و یک مسیر موزی شکل را طی خواهد کرد.

یک توپ جدید

قطعات توپ‌های قدیمی شکل‌های متنوعی داشتند. جنس توپ هم معمولاً از چرم
طبیعی بود. قطعات توپ با نخ به‌ هم دوخته می‌شدند. در سال 1960 اولین توپی
که از مواد مصنوعی ساخته شده بود به بازار آمد و از اواخر دهه‌ی 1980، چرم
مصنوعی جایگزین چرم طبیعی شد.

توپ‌های امروزی از قطعات چرمی پنج ضلعی، شش ضلعی و مثلثی ساخته شده اند که
وقتی در کنار هم قرار داده می‌شوند یک کره کامل را تشکیل می‌دهند. این طرح
توسط یک معمار آمریکایی به نام ریچارد باکمینستر ( Richard Buckminster )
پیشنهاد شد و هنوز هم این توپ‌ها به نام “باکمینستر” معروف است. او به
دنبال پیدا کردن راهی برای ساختمان سازی با حداقل مواد بود که این الگو را
کشف کرد. یک توپ باکمینستر از 20 شش ضلعی و 12 پنج ضلعی تشکیل شده است

جک یکی از علاقه مندان مشتاق فوتبال بود و همیشه میل شدیدی برای بازی داشت در واقع, در سن ۱۰ سالگی او مهارت فوتبال در او دیده شد

جک یکی از علاقه مندان مشتاق فوتبال بود و همیشه میل شدیدی برای بازی داشت. در واقع، در سن ۱۰ سالگی او مهارت فوتبال در او دیده شد. پدر و مادرش استعداد وی را تشخیص دادند و به درستی وی را تشویق کرده و تحت فشار قرار دادند، تا او برای موفقیت در فوتبال تلاش کند. پس از آن، او همواره در حال پیشرفت بود.

آنچه در بالا آمد می تواند داستان زندگی هر کدام از بازیکنان فوتبالی باشد که دل طرفداران آنها در سراسر جهان برای ایشان می تپد. آنچه آنها را تبدیل به ستاره و چنین بازیکنانی کرده است، شور خالص و قاطع آنها برای رسیدن به بهترین ها بوده است. می شود این فرد کریستیانو رونالدو و یا دیوید بکهام جذاب و فوق العاده باشد. حدس زدن این که این دو برای جوانان و بسیاری دیگر مانند خدایان و بت هستند، اصلا سخت نیست! همه چیزی که آنها می خواهند بدانند این است که چگونه فوتبال بازی کنند. بنابراین این متن را به همه دوستداران فوتبال تقدیم می کنیم – این شوط اول است!

چطور فوتبال خود را بهتر کنیم

● یاد بگیریم چگونه فوتبال بازی کنیم

▪ قوانین را رعایت کنید

وقتی می خواهید در هر ورزشی پیشرفت کنید، اولین چیزی که باید بدانید قوانین است. هنگامی که با قوانین و نحوه بازی کاملا آشنا شدید، سپس می توانید در فعالیت پایی استاد شوید. این همه بی فایده خواهد بود اگر شما یک بازیکن بسیار عالی باشید، اما مقررات را ندانید. به عنوان مثال شما مهارت فوق العاده دفاع را دارید اما از قوانین دفاع چیزی نمی دانید، پس در نهایت در زمین بازی با خطای خود به حریف یک شانس می دهید. بهترین راه شناخت قوانین این است که به جای حفظ کردن و به خاطر سپردن آنها را در زمین بیاموزید، شما می توانید یادگیری قواعد را با موقعیت حضور در میدان همراه کنید. هنگامی که در مورد بازی فوتبال برای مبتدیان صحبت می شود، این یک عامل ضروری است. ادامه مطلب را در قوانین اولیه فوتبال را مطالعه کنید.

▪ مهارت های ضروری

اگر می خواهید یاد بگیرید فوتبال بازی کنید، باید پاس دادن، دریبل زدن، دریافت، شوت زدن ، سرزدن، ضربه زدن و تله را بدانید. بیایید قدم به قدم جلو برویم.

ـ پاس دادن: عبور دادن توپ با درون پای خود، مهارت اساسی که شما می توانید با آن شروع به یادگیری کنید تا توپ را پاس بدهید. به محض این که آن را آموختید، بروید برای کارهای پیچیده تری که با پا انجام دهید و تکل کنید. با تمرین مداوم و بدون توقف، می توانید بر مهارت تسلط یابید. فقط تمرین و تمرین می تواند مهارت پاس دادن ما را بالا ببرد. برای یادگیری بازی فوتبال با روش بهتر تمرین اجتناب ناپذیر است.

ـ دریبل کردن: دریبل کردن یعنی فریب دادن حریف و گذشتن از آنها تا به هدف برسید. این کار به پایی چابک و توان ورزشی نیاز دارد. نکته اساسی در مورد دریبل کردن این است که هیچ بازیکن فوتبالی در نیمه زمین خودش دریبل نمی کند. پس، حتی زمانی که شما در نیمه زمین حریف دریبل می کنید، شما نیاز دارید که با تیم همراه باشید. نیاز نیست که هر بار که توپ به شما برسد، دریبل کنید. تجزیه و تحلیل وضعیت بازی قبل از دریبل کردن کاملا ضروری است. ادامه مطلب را در حرکت دریبل فوتبال بخوانید.

ـ دریافت: گرفتن توپ در موقعیت صحیح، دریافت یکی دیگر از چیزهایی است که باید بدانید، در غیر این صورت شما نمی توانید فوتبال بازی کنید. اگر یک پاس بسیار خوب به شما داده شود اما آن را خوب دریافت نکنید، شما بازی را از دست داده اید. فرصت امتیاز گرفتن با دریافت در معرض خطر قرار گرفته است. اولین تماس در حال دریافت توپ همان مسئله مهم است. باز هم، درست مثل پاس دادن، شما باید برای دریافت توپ از قسمت داخلی پا استفاده کنید. ادامه مطلب در شرایط تمرین و فعالیت برای فوتبال.

ـ شوت زدن: شوت زدن یعنی ضربه زدن به توپ در پست های هدف و یا شوت زدن به توپ در پست هدف از یک موقعیت خاص. خوب، شما در دریبل کردن، دریافت و پاس دادن خیلی خوب هستید. اما وقتی می خواهید شوت بزنید، اگر چاشنی شما نم بکشد این برای شما و تیم خوب نیست. به این ترتیب شما قادر نخواهید بود گل بزنید، چون شما توانایی زدن شوت های دقیق و قدرتمند را در وجود خود ندارید. نکته مهم در شوت زدن قدرت نیست، بلکه زمان بندی صحیح و کنترل توپ می باشد. باید بر روی پست هدف تمرکز شود. هدف اصلی از این بازی امتیاز گرفتن با گلهایی است که می زنید، بنابراین پست هدف جایی است که باید تمام مدت در نظر آورده شود.

ـ سر زدن: آه – لطفا چیزی شبیه به آنچه زین الدین زیدان در برابر ماترازی در آن بازی فینال کرد را انجام ندهید! سرزدن به توپ همان چیزی است که من می خواهم راجع به آن صحبت کنم و جنبه بسیار قابل توجهی از فوتبال است. هنگامی که توپ در هوا است، مانند وقتی که تیم به کورنر می رسد، وقتی که بازیکن به توپ ضربه می زند و به پست هدف می رسد، بسیاری از مواقع توپ با یک سر زدن به هدف می خورد. و چه چشم انداز شگفت انگیزی است! به خصوص در پخش دوباره! با این حال، نکته این است ضربه سر به توپ مهم است، و باید با پیشانی بزنید. یادگیری بازی فوتبال ناقص است اگر ندانید چگونه با سر به توپ ضربه بزنید.

ـ ضربه با پا: : حدود ۷ نوع ضربه پایه در فوتبال وجود دارد. شامل ضربه آزاد، ضربه غیر مستقیم، ضربه پنالتی، ضربه هدف یا گل، ضربه کورنر (گوشه)، ضربه دوچرخه/ از بالای سر و ضربه پشت پا/ ضربه هوایی. با ساده ترین آنها شروع کنید (لطفا دست خود را امتحان نکنید ، اولین ضربه بالای سر را از همان ابتدا نزنید. شما می توانید به خودتان صدمه بزنید یا قادر نخواهید بود برای چند روز تمرین کنید! برای این که بدانید چگونه ضربه پنالتی یا ضربه آزاد بزنید، نگاهی به نحوه کار استیون بیاندازید!

ـ تله: شاید شما این کار را یک حرکت تزئینی عجیب در فوتبال بنامید. اما وقتی نمی خواهید حریف توپ را بگیرد این حرکت می تواند، بسیار سودمند باشد. تله توپ معمولا با استفاده از پاف ران و سینه انجام می شود. به هر حال، بازیکنانی مثل رونالدینیو با استفاده از سینه خود توپ را در تله نگه می دارد. ادامه مطلب را در استراتژی و تاکتیک های فوتبال بخوانید.

▪ مظنون همیشگی

به غیر از موارد فوق، شما نیاز دارید که در میدان موقعیت های فوتبال و آنچه بازیکن در آن موقعیت انجام می دهد را بدانید. سپس به طور اتوماتیک آرایش تیم خود را در زمین می شناسید بنابر تاکتیک تیم خود برای این که حمله کنید و یا دفاع، در اختیار داشتن توپ، نشان گذاری تن به تن، نشان گذاری ناحیه ای و غیره تصمیم گیری می کنید. ادامه مطلب در تاکتیک های دفاعی فوتبال.

همه این کارها را می توان در سطح پایه هنگامی که با روش بازی فوتبال برای کودکان سر و کار داریم معرفی کرد و به آرامی آنها را به مهارت رساند. این بسته کامل، همراه با تغذیه صحیح و کار برای آمادگی جسمانی مطمئنا ابزاری مناسب برای پیشرفت و تبدیل شدن به یک فوتبالیست خوب می باشد.

روش بازی فوتبال در نهایت بستگی به سعی و شور و عشق به بازی و بهترین بودن دارد. در اینجا است که من می گویم تمام وقت کار کنید و به میدان بروید! (در این مورد، به حرف های من گوش بدهید!)

با بهترین آرزوها!

نوشته مدها گادبال

مترجم: شبکه مترجمین ایران

منبع: www.buzzle.com

فوتبال یکی از پرطرفدارترین ورزش‌ها در دنیا است و صدها میلیون طرفدار را سمت خود جذب کرده است و سبب شده این ورزش به صنعتی شگفت انگیز تبدیل شود. یکی از جذابیت‌های این رشته ورزشی آن است که از پیر و جوان طرفدار آن هستند و زمان بسیاری را صرف آموزش فوتبال و تماشای آن می‌کنند. اگر میخواهید بدانید چگونه فوتبال بازی کنیم و در مورد تکنیک ها و تاکتیک‌ها در آموزش فوتبال بیشتر بدانید با فانزی همراه باشید.

حتما شما هم کلاس‌های آموزش ورزش فوتبال را دیده‌اید که برای سنین گوناگون تشکیل شده‌اند و در ساعت‌هایی مشخص به آموزش فوتبال مبتدی و حرف‌های می‌پردازند. اما کارکرد این کلاس‌ها چیست و دقیقا در این کلاس‌ها چه چیزهایی آموزش داده می‌شود؟ آیا واقعا می‌توان تکنیک های فوتبال را از آکادمی‌های مربوطه آموخت؟ باید بگوییم این کلاس‌ها دارای درجه آموزشی گوناگونی هستند و اگر به درستی انتخاب شوند، می‌توانند در روند یادگیری فوتبال بسیار تاثیرگذار بوده و استعدادهای افراد را شکوفا کنند.

در این گزارش قصد داریم تا نکاتی کلیدی هنگام آموزش بازی فوتبال را با شما در میان بگذاریم تا اگر به این ورزش محبوب و جذاب علاقه دارید، این متن را مطالعه کرده و به دانش خوب بیفزایید.

هر فردی در ابتدای راه آموزش فوتبال باید نکات کلیدی را یاد بگیرد که در تمامی دوران بازی‌اش مورد استفاده قرار گرفته و جزو اصلی‌ترین اصول این ورزش محسوب میشود. شما در ادامه با نکات اموزشی فوتبال آشنا می‌شوید:

چطور فوتبال خود را بهتر کنیم

برای آموزش دریبل در ابتدا سعی کنید کنترلِ توپ هنگام دویدن را یاد بگیرید تا بتوانید یک به یک، بازیکنان تیم مقابل را از پیش رو بردارید. اما سوال اینجاست که چگونه در فوتبال دریبل بزنیم؟ برای دریبل کردن، هم می‌توانید از کف پا استفاده کنید و هم می‌توانید بخش داخلی و بیرون کفش را برای جابجایی توپ به کار بگیرید. همچنین بهتر است تلاش کنید دریبل کردن را نه تنها در سرعت‌های پایین بلکه در سرعتهای بالا هم یاد گرفته و به کار ببندید.

نکته دیگر هنگام دریبل زدن آن است که اجازه ندهید فاصله توپ از پاهایتان به حدی افزایش یابد که بازیکن‌های تیم حریف به راحتی بتوانند آن را از شما گرفته و صاحب توپ شوند.

پاس دادن درست یکی دیگر از نکات مهمی است که باید در آموزش فوتبال به آن توجه شود. این که توپ در نهایت به جایی برود که پاس دهنده قصدش را داشت، امری مهم محسوب می شود زیرا در این شرایط توپ بیشتر در اختیار بازیکن و هم تیمی هایش قرار میگیرد تا دست تیم حریف.

برای آن که به درستی پاس دهید، میتوانید از بخش داخلی پای خود استفاده کنید و با کمک کمی دقت، آن را به مقصد مورد نظر برسانید. همچنین هنگام پاس دادن باید به مسیر حرکت بازیکن دریافت کننده توپ توجه کنید زیرا ممکن است بازیکن در حرکت باشد و بدون در نظر گرفتن این امر توپ شما به او نرسد.

و اما چگونه در فوتبال خوب شوت بزنیم؟ هنگام شوت کردن باید از بخش داخلی پا استفاده کرد زیرا این روش کمک میکند تا دقت بیشتری داشته باشید و راحت‌تر توپ را به مقصد برسانید. همچنین پیش از آن که شوت بزنید باید فاصله خود از دروازه را مد نظر قرار دهید و تلاش کنید تا نزدیک‌ترین جای ممکن پیش بروید. همچنین توجه به حرکات دروازه‌بان میتواند به شما کمک کند تا بهتر وی را فریب دهید و توپ را گل کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش فوتبال دستی

این که مدام در زمین بدون آن که هدفی داشته باشید، بدوید، هیچ کمکی به شما و تیمتان نمی‌کند بلکه باید تلاش کنید پیش از هر چیز حرکت‌های هم‌تیمی‌ها و بازیکنان حریف را آنالیز کرده و در بهترین موقعیت قرار بگیرید تا هم بتوانید از تیمتان در مقابل حریف دفاع کنید و هم بتوانید برای برد قدمی جدی بردارید.

یکی از راه حل‌هایی که شما می‌توانید برای دفاع از تیم خود داشته باشید آن است که فریب نقشه‌های بازیکنان حریف را نخورده و به درستی مسیر حرکت و نقشه‌های آنها را مورد بررسی قرار دهید. همچنین همیشه باید تلاش کنید توپ در برابر شما باشد نه پشت سرتان آن وقت است که می‌توانید به درستی تصمیم گیری کرده و عمل کنید.

چگونه در فوتبال سربالا بازی کنیم؟ بهترین محل برای زدن ضربه سر یا همان هد، محل ابتدایی رویش مو بر روی پیشانی است زیرا در این شرایط می‌توانید با کنترل به توپ ضربه بزنید و با دقت کافی آن را به مقصد برسانید.

هنگام آموزش فوتبال مبتدی حتما مشاهده میکنید که مربی شما تاکید بسیاری بر روپایی زدن دارد زیرا روپایی به شما کمک میکند تا بتوانید کنترل بهتری بر روی توپهای هوایی داشته باشید و هنگام تماس پاهای خود با توپ بهتر عمل کنید.

تلاش کنید که پای غیر تخصصی خود را هم به کار بگیرید تا در مواقع مورد نیاز از آن استفاده کنید. این را بدانید بازیکنی که با هر دو پا بازی می کند بسیار باارزش است. پس هنگام آموزش بازی فوتبال از پای غیر تخصصی خود هم کار بکشید.

یکی دیگر از نکاتی که باید هنگام آموزش مورد توجه قرار گیرد، قوانین است. بازیکن باید به درستی به قوانین آگاه باشد تا بتواند به شکل اصولی بازی کرده و برای تیمش مفید باشد.

بیشتر بخوانید: آموزش شنای قورباغه همراه با تصاویر

چگونه فوتبال خود را قوی کنیم؟ حتما می دانید  که این ورزش باید از دوران کودکی آموزش داده شود تا افراد از همان سن بتوانند تکنیک های فوتبال را یاد گرفته و به مرور توانایی‌های خود را افزایش دهند. از همین رو کارشناسان معتقدند که کودکانی که از سنین کم با این ورزش آشنا می‌شوند و می‌توانند به درستی آن را بیاموزند، آینده‌ای بهتر و درخشانتر خواهند داشت از همین رو به شما پیشنهاد می دهیم تا اگر کودکی در منزل خود دارید که به فوتبال علاقه مند است، آموزش آن را از سنین پایین آغاز کنید.

البته لازم است بگوییم آموزش حرکات تکنیکی فوتبال به کودکان یک امر تخصصی است و اگر میخواهید آموزش فوتبال فرزند شما به درستی نتیجه دهد، بهتر است از آکادمی‌های تخصصی و خوش‌نام استفاده کرده و به سراغ مربیانی بروید که آموزش فوتبال به کودکان و آموزش پایه جز تخصص آنها به حساب می‌آید.

شاید خیلی هم نیازی به گفتن نباشد که آموزش فوتبال و اینکه به شکل حرفه‌ای چگونه فوتبال بازی کنیم، از طریق محتوای متنی غیر ممکن است و نمی‌توان با کمک متن در مسیر آموزش تکنیک‌ های فوتبال رونالدو یا آموزش حرکات تکنیکی مسی قدم برداشت اما میتوان در یک متن شما را با معنای واقعی ورزش حرفه‌ای آشنا کرد.

بسیاری از علاقه مندان به این ورزش می‌خواهند با آموزش بازی فوتبال به سبک مسی پیش بروند اما باید این سوال را از آنها کرد که آیا به اندازه افرادی چون مسی، برای حرفه‌ای شدن تلاش می‌کنید؟ آیا برای تقویت قدرت بدنی و ذهنی خود گام برمیداریم؟ باید بگوییم یکی از مهمترین اقداماتی که برای حرفه‌ای شدن باید انجام داد، آن است که علاوه بر تلاش برای یادگیری حرکات تکنیکی فوتبال و افزایش قدرت بدنی، در زمینه روحی نیز پیش بروید. به چه معنا؟ این که شما بتوانید کنترل اعصاب خود را در هر شرایطی داشته باشید و فشارهای یک بازی پر تنش را تحمل کنید، این که شما بتوانید هنگام باخت روحیه خود را حفظ کرده و برای بازیهای بعد برنامهریزی کنید، این که بتوانید برای جبران گلهای خورده تلاش کنید، همه و همه به معنای حرفهای گری در فوتبال است. پس ما میخواهیم ابتدا به شما بگوییم پیش از هر چیز باید یاد بگیرید حرفهای زندگی کنید تا به یک بازیکن حرفه ای تبدیل شوید.

در پایان اگر به هر دلیلی تصمیم دارید به کلاس‌های آموزشی حرفه‌ای فوتبال نروید و خود به تنهایی تمرین کنید، میتوانید به سراغ اینترنت رفته و از آموزش حرکات تکنیکی فوتبال در یوتیوب یا آپارات استفاده کنید. همچنین شما با جست و جوی عبارت آموزش تکنیک های فوتبال به زبان فارسی می توانید هم به فیلم‌های ایرانی دست پیدا کنید و هم فیلم‌های خارجی آموزش فوتبال دوبله شده را در اختیار بگیرید.

بیشتر بخوانید: معرفی کامل مجموعه ورزشی آزادی تهران همراه با تصاویر

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


درباره فانزی

فانزی (funzi) جای متفاوت برای تفریح‌های شماست! تو فانزی میتونی از تفریح‌های جدید مطلع بشی و به سادگی اونارو رزرو کنی؛ پس کافیه به وبسایت funzi.co مراجعه کنی و یه جور متفاوت تفریح کنی:)

این نوشته‌ها توسط تیمی از مشارکت کنندگان و جمعی از خودی‌های محلی به همراه تیم محتوای فانزی نوشته می‌شه! راستی
فانزی هر روز به روزه پس سعی کن فانزی پلاس رو هر روز بخونی

میتوانید فانزی را از لینک های زیر دانلود کنید.

محصولی موجود نیست

پرداخت

نمی دانم شما از چه نوع بازیکنی هستید ، سرعتتان مورد قبول است؟ همه از دست شما به خاطر سرعت کندتان شاکی هستند؟ به هر حال از هر یک از این دسته هستید تمرین هایی که به شما خواهیم گفت مطمئنا سرعت شما را از حالت فعلی بهبود خواهد داد. یکی از دلایل اصلی که باعث کند شدن بازیکنان در زمین میشود، عدم موقعیت درست بدنیشان نسبت به زمین است که موقع دویدن یا خیلی صاف میدوند یا خیلی قوز میکنند که هر دو حالت باعث کندی آنها میشود. یکی از اصلی ترین قسمت پای شما زانوی شما هستند که حکم پیستون را برای شما دارند و با خم و صاف شدنشان به شما سرعت میدهند. این تمرین ها به شما کمک خواهند کرد که بصورت صحیح سرعت بگیرید و بدنتان در حالت صحیح قرار بگیرد. 1.دوی سرعت رو به عقب( بک پدال) این تمرین باعث افزایش سرعت انفجاری و لحظه ای شما میشود زمانی که فاصله اتان با حریف زیاد است و مجبورید خود را به او برسانید. _ پنج مخروط یا قندیل را در راستای هم قرار دهید که فاصله اشان از هم 1 متر باشد. _ در کنار مخروط 1 ایستاده بالا تنه را خم کنید و نگاهتان رو به جلو باشد و بصورت نیم خیز و خیلی سریع خود را به قندیل 3 برسانید، در حین این حرکت توجه داشته باشید که بیشترین فشار را از زانو به پایین بیاورید برای تقویت عضلانی و حرکتی این قسمت ها. _ بصورت عقب گرد به مخروط 2 برگردید با همان حالت چنبره و نیم خیز بصورتی که حجم فشر هنگام سرعت روی ساق پا به پایین باشد . _ بدون درنگ با سرعت تمام خود را به مخروط 4 برسانید ، زمانی که سرعت میگیرید زانوهایتان را تا میتوانید بالا بگیرید برای ضربه زدن و فشار آوردن به زمین با همان حالت چنبره، طوری که زانوهایتان به شکمتان نزدیک شود. _ با همان حالت بصورت عقبگرد خود را به مخروط 3 برسانید  _ و در نهایت خود را با تمام سرعتتان با همان حالت مذکور به مخروط 5 برسانید میدانم این تمرین حسابی نفس شما را بند می آورد، ولی قول میدهم با مداومت در این تمرین به نتیجه خیل خوبی خواهید رسید.  حتما قبل از شروع این تمرین بدنتان را اصولی گرم کنید و حرکات کششی پس از گرم کردن را انجام دهید تا باعث آسیب دیدگی شما موقع انجام این تمرین نشوید. حرکات مذکور را پشت سر هم و بدون وقفه انجام دهید و قبل از شروع تمرین آن را چند بار در در ذهنتان مرور کنید تا وسط تمرین وقفه نداشته باشید.

 

2. شروع از حالت شنا(push-up starts)

چطور فوتبال خود را بهتر کنیم

این تمرین جهت بهبود هدایت پا و افزایش قدرت مکانیکی ران و همچنین افزایش تعادل و قدرت پایین تنه می باشد.- دو مخروط یا قندیل در در فاصله 20 متری و روبری هم قرار دهید- در کنار مخروط 1 روبه شکم دراز بکشید ، بوسیله دستان خود مانند موقعی که میخواهید حرکت شنا را انجام بدهید خود را از زمین جدا کرده و سر خود را بالا گرفته و در واقع نگاهتان رو به جلو باشد.- پس از قرار گرفتن در موقعیت حرکت شنا ، بلافاصله سر جای خود بدون هیچ حرکت اضافی بلند شوید و با نهایت سرعت خود را به مخروط 2 برسانید- توجه داشته باشید هنگام سرعت و شتاب گرفتن تا آنجایی که برایتان مقدور است خود را پایین نگه ارید و صاف ندوید،البته تا جایی که مقدور است و به خود فشار بیش از حد وارد ننمایید.- پس از رساندن خود به مخروط 2 ، بصورت آهسته برگردید به مخروط 1 ، این آهسته قدم زدن و برگشتن جهت ریکاوری میباشد، در این حین سعی کنید به اندازه یک جرعه آب بخورید و نه بیشتر.- این تمرین را 6 تا 8 بار انجام تکرار نمایید. در ادامه این سری تمرینات جهت افزایش سرعت و شتاب به دو مورد تمرین باقی مانده نیز خواهیم پرداخت ، پس با ما همراه باشید.

3. خم شدن،سقوط ، شتاب

این تمرینی عالی برای یادگیری نحوه صحیح فرود آمدن در زاویه درست و تنظیم مرکز ثقل خود برای بهبود شتاب در حالت ایستاده است. -پاهای خود را کمی از هم باز کرده و خود را محکم نگه دارید- در همان حالت رو به جلو خم شوید تا جایی که احساس میکنید در حال سقوط هستید ،تا جایی که اگر شما یک گام رو به جلو برندارید با صورت به زمین خواهید خورد.- آن نقطه بحرانی که شما ترس از زمین خوردن را دارید نقطه اوج کار است که باید بهبود یابد و یاد بگیرید که چطور زاویه درستی داشته باشید تا نهایت تعادل را داشته و در نهایت شتاب شما بیشتر شود هنگامی که با بازیکن حریف در حال دویدن و تنه زدن هستید، خیلی از افراد فکر میکنند جلوتر آز آنچیزی هستند که واقعا قرار دارند، پس شجاع باشید و تا جا دارد رو به جلو خم شوید.-موقع خم شدن زانوی خود را نیز رو به جلو خم کنید تا پشت پای شما از زمین جدا شود و با این کار بدن خود را رو به جلو هدایت نمایید.- همزمان با خم کردن زانو ، آرنج خود را در حالت 90 درجه قرار دهید و با باز کردن آنها در راستای شانه سعی کنید تعادل خود را حفظ نمایید- تا آنجایی که میتوانید و تعادل شما اجازه میده با بازی دستانتان تعادل خود را حفظ کنید- پس از اینکه این مرمحله تمام شد و دیگر تعادل شما بهم خورد حدود10 الی 20 متر با حداکثر سرعت بدوید.- سپس اهسته و قدم زنان برگردید به محل اولیه .- 8 الی 10 باری این حرکت را ادامه دهید این تمرین تاثیر خوبی بر افزایش شتاب و حفظ تعادل شما در بازی دارد، اگر دوست دارید شتاب و تعادل را با هم داشته باشید،این تمرین را به شما توصیه میکنیم.

 4. سرعت انفجاری 

این تمرین در واقع بر روی شتاب شما تمرکز دارد زمانی که از بازیکن عقب تر هستید و شبیه سازی انتقال خود از حالت عادی به حالتی بسته و فشرده و بازی سازی در این شرایط.- دو مخروط را به فاصله 20 متری از هم قرار دهید و مخروط سوم را در فاصله 10 متری قرار دهید.- از مخروط 1 تا مخروط 2 با 75درصد سرعت خود با گام های بلند بدوید، تا میتوانید گام هایتان را بلند بردارید و ریز ندوید.- و هنگام رسیدن به مخروط 2 با 100 درصد سرعت ، خود را به مخروط 3 برسانید، توجه داشته باشید که در نیمه راه بین مخروط 2 و 3 به حداکثر سرعت خود رسیده باشید نه اینکه پس از گذر از مخروط 3 به حداکثر سرعت برسید.- با حالتی عادی و قدم زنان به مخروط 1 برگردید(جهت ریکاوری)- این تمرین را 6 الی 8 بار تکرار نمایید- جهت تنوع میتوانید از مخروط 1 تا مخروط 2 که با 75درصد سرعت میدوید را بصورت زیگ زاگ یا حالت لی لی به چپ و راست بدوید، جهت شبیه سازی هنگامی که بین چند بازیکن رد میشوید، ولی از مخروط 2 به مخروط سه را مستقیم و با حداکثر سرعت بدوید. میدانم تمرین سختی است ولی این را هم بدانید که هر بازیکنی تن به این تمرین نمیدهد و اگر شما آن را انجام دهید قاعدتا از سایر بازیکنان دارای شتاب و تعادل بیشتری خواهید بود،البته با تمرین و تکرار مداوم.

 

 

اطلاعات مورد نیاز زیر را وارد نمایید تا در اسرع وقت با شما جهت مشاوره رایگان تماس گرفته شود.

آدرس دفتر فنی: تهران -خیابان ابو سعید – ابتدای خیابان چهانبانی – بن بست اول – پلاک 3 – واحد1

#در_خانه_بمانیم

شملره تماس: 02166453685

ساعت پاسخگویی: ۱۱ تا ۱۸:۳۰ از شنبه تا چهارشنبه (به غیر از روز های تعطیل)

 شماره تلگرام:09199091928

اسپرت برند به عنوان یک فروشگاه تخصصی برندهای ورزشی متناسب با نیاز روز و سلایق متنوع مشتریان از سال 1390 با کادری مجرب و متخصص در حوزه ورزش و سرگرمی فعالیت خود را آغاز کرد و در فرصت کوتاهی با جلب اعتماد مشتریان خود در سال 1393 کاندیدای برترین فروشگاه اینترنتی در جشنواره وب ایران شد. اسپرت برند علاوه بر فروش اینترنتی برندهای معروفی چون آدیداس، نایک، ریبوک، اسکیچرز و … انواع و اقسام وسایل ورزشی موردنیاز رشته های مختلف از جمله پیاده روی، بدن‌سازی، فوتبال، فوتسال، والیبال و سایر ورزش‌ها را تامین می‌کند. با توجه به مرغوبیت کالاها و اجناس اسپرت برند، مفتخریم اعلام کنیم علاوه بر این که تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست که با ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید و ارائه بهترین قیمت، شما را در خریدی مطمئن و لذت بخش یاری کنیم، تمام محصولات این فروشگاه دارای 7 روز ضمانت تعویض و بازگشت بوده و شما می‌توانید خریدی آسوده و امن از فروشگاه اسپرت برند را تجربه کنید.

هیچ محصولی برای مقایسه انتخاب نشده است.

بدون محصول

چطور فوتبال خود را بهتر کنیم
چطور فوتبال خود را بهتر کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *