چطور مردانه رفتار کنیم

 
helpkade
چطور مردانه رفتار کنیم
چطور مردانه رفتار کنیم

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گروه تحقیقاتی و آموزشی کرامت زاده کاملا محفوظ می باشد

 

 

جذب افراد | جذب پسر و دختر با راهکارهای 100% نتیجه بخشچطور مردانه رفتار کنیم

جذابیت مردانه تنها ریشه در صرف هزینه ندارد . بله می دانم که خرید لباس های برند و .. در خوش تیپی موثر است ولی دانستن چند نکته ی ساده که در این بخش می خوانید در عین سادگی تاثیر چشم گیری در جذابیت و خوش تیپی شما آقایان خواهد داشت.

 

جذابیت مردانه تنها ریشه در صرف هزینه ندارد . بله می دانم که خرید لباس های برند و .. در خوش تیپی موثر است ولی دانستن چند نکته ی ساده که در این بخش می خوانید در عین سادگی تاثیر چشم گیری در جذابیت و خوش تیپی شما آقایان خواهد داشت.

•    یک مرد واقعی باید از هر نظر به فکر همسرش باشد، برای او وقت بگذارد و به او خدمت کند. این مورد را 68 درصد مردان هم تصدیق کردند؛ در صورتی که زنان، این شخصیت نگران و در خدمت زن بودن را تایید و تصدیق نکردند و فقط 31 درصد آنان این مورد را عنوان کرده و 69 درصد آن را به طور کلی رد کردند.

•    داشتن کار مناسب و تحصیلات عالیه را 61 درصد از مردان و 44 درصد از زنان مطرح کردند. به نظر می رسد این دو مورد برای مردان مهمتر از زنان است و زنان به بیکاری مردانشان یا نداشتن تحصیلات عالیه همسرشان کمتر اهمیت می دهند.

 

•    شرافت و انسان دوستی مردان، برای 55 درصد مردان و 98 درصد زنان، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

•    حدود 59 درصد مردان، زنان را موجوداتی بدعادت می دانند که دوست دارند فقط به شوهرانشان تکیه کنند و توقع دارند که مردان مدام برای آنها هدایای گرانقیمت بخرند اما زنان این مورد را کاملا رد کرده و معتقدند موجوداتی پرتوقع نیستند. فقط 15 درصد زنان خیلی جوان ادعا می کردند که انتظار دارند همسرشان هدایای گرانقیمت برایشان بخرد تا او را مردی واقعی بدانند!

 

 

زنان روی این ویژگی مردانه تاکید داشتند که باید استعداد فنی – تکنیکی داشته باشند. حدود 78 درصد زنان بر این مسئله تاکید داشتند؛ در حالی که 65 درصد مردان آن را تصدیق کردند.

•    78 درصد زنان معتقد بودند کی مرد واقعی باید بچه دوست باشد و دارای فرزند شود. حدود 70 درصد مردان هم این مسئله را تصدیق کردند.

پس به طور کلی می توان گفت… یک مرد واقعی هم باید در کارهای خانه به زنش کمک کند و هم باید به بچه دار شدن علاقه داشته باشد و اگر دارای فرزند شد، او را دوست بدارد و به خوبی پرورش دهد و در امر تعلیم و تربیت او کوشا باشد. در واقع یک مرد واقعی باید یک پدر واقعی هم باشد. از طرفی، باید در یک زمینه خاص مهارت داشته باشد و درآمدش از هزینه هایش بیشتر باشد و سعی کند زندگی را بچرخاند. اگر یک حساب بانکی عالی هم داشته باشد، چه بهتر!

•    انسان دوستی و کودک دوست بودن، در اولویت خواسته های زنان و مردان قرار داشت. منظور از انسان دوست همان زن دوست است یعنی اول همسرش را دوست بدارد و بعد فرزندانش را و بعد دارای مهارت فنی باشد.

 

اهمیت جذابیت جسمی در شکل دادن به روابط عاشقانه کاملا مشخص و محرز است. مطالعات نشان می دهند افرادی که از جذابیت جسمی برخوردار هستند، احتمال بیشتری دارد که به عنوان دوست یا معشوق انتخاب شوند زیرا احتمالا دوست داشتنی تر، احساسی تر، شادتر، لایق تر، اجتماعی تر و مهربان تر از افرادی به نظر می رسند که از جذابیت جسمی برخوردار نیستند اما سوال این است که چرا زیبایی ظاهری چنین نقش مهمی در روابط بین فردی و از آن مهم تر در روابط عاشقانه ایفا می کند؟برای پاسخ به این سوال باید از دیدگاه های زیبایی شناسی به مساله توجه کنیم؛ همه ما از دیدن عکس، فیلم، گل یا یک شخص زیبا یا یا شنیدن موسیقی لذت می بریم. عامل بعدی این است که ظاهرا بیشتر مردم معتقدند افرادی که زیبا هستند، احتمالا ویژگی های فردی مطلوب تری نسبت به افراد نازیبا از خود نشان می دهند.

 

 

براساس نتایج شواهد، مردم زیبایی ظاهری را نوعی نشانه سلامت جسمی می دانند و ما به شکل بالقوه جذب افراد سالم می شویم اما محققان همیشه به دنبال پاسخ به این سوال بوده اند که آیا هر دوجنس به یک اندازه جذب زیبایی ظاهری می شوند یا به یک اندازه به اشکال مختلف بیان زیبایی ظاری واکنش نشان می دهند؟نتایج برخی مطالعات در این زمینه نشان داده است در یک رابطه طولانی مدت مردان به طور معناداری برجذابیت ظاهری طرف مقابل تاکید داشته اند در حالی که زنان عمدتا بر ویژگی های دیگری مانند جاه طلبی، شأن و مقام، وضعیت مالی، عاطفه و ویژگی های شخصیتی.

مطالعات در فرهنگ های مختلف نیز نتایج مشابهی داشته است؛ بدون استثنا مردان بیشتر از زنان به جذابیت ظاهری و جوانی طرف مقابل خود توجه می کنند. در مقابل زنان ترجیح می دهند طرف مقابل مسن تر، دارای وضعیت مالی خوب،قابل اطمینان و فردی کوشا باشد. البته نه به این معنا که جذابیت ظاهری برای زنان اهمیتی ندارد. در حقیقت جذابیت ظاهری عنصر بسیار مهمی برای آنها تلقی می شود البته بعد از وضعیت مالی و مطمئن بودن طرف مقابل.

 

 

برای پاسخ دهی به این سوال، باید از دیدگاه اجتماعی بیولوژیکی دیوید باس، روانشناس آمریکایی کمک گرفت. نظریه باس، نیاز به تکامل را مطرح می کند. از این دیدگاه، نیاز به تکامل در نوع بشر است که ترجیحات وی را تعیین می کند، درست همانند سایر حیوانات که برای تکامل نوع خود، قوی ترین و بهترین جفت را برمی گزینند تا نسل بعدی تکامل یافته تر باشد.

مردان جذب زنان جوان و زیبا می شوند زیرا این ویژگی ها به شکل بالقوه موفقیت تولیدمثل و زایش نسل بعدی را تضمین می کند. به طور ساده یک زن جوان نسبت به یک زن مسن، سال های بیشتری برای تولیدمثل موفق در پیش دارد. به علاوه، داشتن پوستی صاف و بدون لک، اسکلت بندی قوی و عضلانی، موهای درخشان و دیگر ویژگی های فیزیکی نشان دهنده وضعیت مطلوب سلامت در فرد است.

از طرف دیگر، ترجیحات زنان برای انتخاب فردی مسن تر با جایگاه اجتماعی و مالی مناسب می تواند تضمین کننده آینده فرزندانشان باشد، جوانی و جذابیت ظاهری برای زنان اهمیت چندانی ندارد زیرا در فرآیند زاد ولد، توانایی فیزیکی مردان و سن و سال آنها، نسبت به سن و وضعیت فیزیکی زنان، تاثیر چندانی نخواهد داشت.

 

 

اگر می خواهید زندگی تان تغییر کند باید طرز فکرتان را تغییر دهید.«همین امروز طرزتفکرتان را عوض  کنید.»

البته در کلام خیلی ساده است: «طرز تفکرت را عوض کن تا زندگی ات تغییر کند.» ولی چطور می توان این کار را انجام داد وقتی نمی دانیم باید چه کار کنیم؟ و مهم تر از همه اگر تغییر دادن طرزتفکر تا این حد آسان است، چرا خیلی از افراد این کار را انجام نمی دهند؟ مخصوصا اگر بتوانند با این کار موفق تر باشند و بیشتر از زندگی لذت ببرند؟

کسانی که از نیازهای خود شناخت کافی دارند، روزشان را طوری برنامه ریزی می‌کنند که در هر روز با حداقل دو تا سه تجربه‌ی لذت‌بخشی که در جهت ارضای نیازهای درونی‌شان باشد، مواجه شوند، اما خودشان را بیش‌ازحد درگیر یا وابسته‌ی این تجربیات نمی‌کنند

مهم ترین مزایای مدیریت زمان که در بهره وری و تغییر زندگی به ما کمک و باعث موفقیت در زندگی می شود.

همه ما دوست داریم زندگی سالم و شاد و پر بار و بدور از هرگونه استرس داشته باشیم. اگر شما نیز علاقمند به داشتن زندگی شاد و زندگی سالم هستید باید از قوانین زیر پیروی کنید.

هر چه بیشتر می گذشت همه چیز بیشتر غیرقابل تحمل می شد و مرا به این نتیجه می رساند که زندگی به راستی ارزش زیستن ندارد1این عبارات نشان دهنده این هستند که بعد روحانی و معناگرایی زندگی تا چه میزان در ایجاد احساس نشاط و شادابی در زندگی تاثیرگذار است.

شاید از خود پرسیده باشید که مردان با چه زنانی ازدواج نمی‌کنند؟ فهرستی را از تیپ شخصیتی زن‌هایی که مردها به ازدواج با آنها علاقه‌ای ندارند، در اینجا آماده کرده‌ایم؛ البته با استفاده از نظرات ده‌هاهزار مردی که در سال‌های گذشته در جلسات مشاوره‌ی خانواده با آنها صحبت شده است. واقعیت این است که اگر شما زن هستید و می‌خواهید ازدواج کنید، باید در ملاقات‌هایتان با یک مرد بسیار زیرک و باهوش باشید.

چطور مردانه رفتار کنیم

برای کسانی که شور زندگی در وجودشان کم است یا اصلا ندارند و یا با خودشان کامل نیستند و از خودشان ایراد می گیرند و خودشان را دوست ندارند و خدای ناکرده از زندگیشان خسته شده اند و نا امید و دلخسته اند و یا به روز مره گی رسیده اند و معنای زندگی خود را گم کرده اند ، تمرین عملی های زیر کمک می کند که هیجان انگیز، پر شور و شوق، عاشق زندگی، کامل با خودشون، عاشق خودشون و خلاصه یه آدم هیجان انگیز و خوشمزه بشوند و باشند.

مشکلات و ناراحتی‌ها همواره در زندگی زناشویی رخ می‌دهند، اما بسیار مهم است که این مسائل را با همه در میان نگذارید. ما همواره خوشی‌ها و غم‌هایمان را با نزدیکان‌مان در میان می‌گذاریم. آنها نیز در مواجهه با سختی‌ها ما را یاری می‌کنند یا از پیروزی‌های کوچک ما خوشحال می‌شوند.

تعداد کل امتیازات این مطلب 4

این مطلب را به اشتراک بگذارید

با عضویت در سایت از مطالب ویژه ، آخرین اخبار ، دانلودهای رایگان و امکانات ویژه بهره مند شوید

درباره سایت بیشتر بدانید

نشانی : تهران-سعادت آباد-ضلع شرقی میدان فرهنگ-پیوند 2

تلفن تماس : 09120155416

ایمیل : info@keramatzade.com

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه تحقیقاتی و آموزشی کرامت زاده می باشد و هرگونه کپی برداری غیر اخلاقی بوده و پیگرد قانونی دارد

طراحی سایت و سئو توسط گروه تخصصی آرمانیک | مشاوره تبلیغات اینترنتی توسط مدیر وب


دانلودpdf مقاله : چگونه جذابیت مردانه داشته باشیم؟Downloads-icon

عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب,سلامت

نوشته شده توسط

مدیر  

· در۰۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۳.

 

چگونه رفتار مردانه داشته باشیم؟ چگونه مردانه باشم؟چطور میتوانند تمامی رفتار و اخلاق یک مرد را داشته باشم؟ آیا دختران میتوانند مردانه باشند؟ چگونه باید مردانه قدم زد رفتار کرد ؟چطور مردانه رفتار کنیم

و چگونه باید قاطعانه رفتار کنم؟ جواب تمامی سوالات بالا در این مقاله از توپ تاپ با ما همراه باشید

ناراحت هستید اما نمی توانید ناراحتی خود را ابراز کنید از خوشحالی دارید بال در می آورید اما خودتان را  که می کشید تنها یک لبخند می زنید از این برنامه خوش تان آمده اما توان این که نظرتان را درباره اش بگویید ندارید از رفتارهای همکارتان خسته شده اید و از کارش رضایت ندارید، اما هنوز نتوانسته اید آن را بگویید!! این رفتارهایی که شما از خودتان نشان می دهید یعنی شما توان ابراز وجود و رفتار قاطعانه را ندارید برای همین همیشه شما می مانید و چیزهایی که دوست دارید ابراز کنید و نکرده اید و یک احساس ناراحتی از این موضوع! در این مواقع همه می گویند مرد باش و نظرت را بیان کن اما راستش رفتار قاطعانه مرد و زن نمی شناسد چون گاهی مردها هم بلد نیستند ابراز وجود کنند و رفتاری قاطع داشته باشند! رفتار قاطعانه یک مهارت است و چه برای مرد چه برای زن، یاد گرفتنش کار

● رفتار باید قاطع باشد!

 

قبل از هر چیزی باید تکلیف خودمان و شما را مشخص کنیم یعنی همین اول مشخص کنیم که رفتار قاطعانه چه رفتاری است که باید دنبالش رفت و یادش گرفت؟! رفتار قاطعانه نه رفتار پرخاشگرانه است نه ظالمانه و نه سلطه جویانه و به رفتاری گفته می شود که مستقیم، صادقانه و مناسب عقاید و احساسات ما باشد. یعنی ما در برابر موضوعات مختلف همان طوری رفتار کنیم که عقیده، احساس و نظر ماست. رفتار قاطعانه مانع سوء استفاده دیگران و تحمیل نظرات و خواسته هایشان به ما می شود و ما می توانیم خواسته ها و نظرات خود را به راحتی ابراز کنیم. لابد با خودتان می گویید حالا اگر آدم رفتار قاطعی نداشته باشد مگر آسمان به زمین می آید راستش را بخواهید بله! وقتی شما رفتار قاطع نداشته باشید یعنی رفتارتان منفعلانه است و ابراز وجود نمی کنید و تفاوت ابراز وجود با رفتار منفعلانه در این است که شما در رفتار منفعلانه از حق خودتان می گذرید اما در ابراز وجود بر حق خود تأکید می کنید و حاضر نیستید کسی حق شما را پایمال کند مثلا در رفتار منفعلانه می دانید که استاد اشتباه کرده و یک نمره به شما کمتر داده اما حاضر نیستید آن را بیان کنید و بی خیال می شوید و در واقع از حق خودتان می گذرید یا راننده تاکسی پول بیشتری از شما گرفته باشد! خیلی ها فکر می کنند وقتی باید رفتار قاطعانه ای داشته باشند یعنی باید رفتار پرخاشگرانه از خودشان نشان دهند و قاطع بودن را با خشونت اشتباهی می گیرند در صورتی که کاملا در اشتباه هستند چون در رفتار پرخاشگرانه آدم ها فقط روی حق خودشان تأکید دارند و به حقوق دیگران تجاوز می کنند اما در رفتار قاطعانه و ابراز وجود، برای فرد هم حق خود و هم حقوق دیگران مهم است و نه به حق خودش و نه حقوق دیگران تجاوز نمی کند.

 

● کی منفعل است، کی قاطع؟!

 

کارشناسان می گویند بین آدم هایی که می توانند رفتار قاطعانه داشته باشند با آن هایی که نمی توانند تفاوت زیادی وجود دارد یعنی افراد منفعل یک ویژگی ها و خصوصیاتی دارند که افراد دارای رفتار قاطعانه ندارند. راستش افرادی که رفتار منفعلانه دارند نسبت به حق و حقوق خود بی تفاوت هستند. کسانی هستند که اعتماد به نفس و عزت نفس پایینی دارند. برای خودشان احترام قائل نمی شوند و دائم خودشان را کوچک و حقیر تصور می کنند و معمولا به این که توسط دیگران یا موقعیت های مختلف کنترل شوند تمایل دارند و دائم هم نسبت به دیگران احساس گناه می کنند. اما کسانی که رفتار قاطع دارند و می توانند به خوبی ابراز وجود کنند برعکس اعتماد به نفس و عزت نفس خوبی دارند. برای خودشان و دیگران احترام و ارزش قائل هستند. در رفتارشان صداقت دارند. اهل سئوال و پرس و جو هستند. به دیگران توجه می کنند و منتظر بازخورد دیگران نسبت به کارشان هستند و البته همیشه انگیزه انجام کارهای خوب را دارند. آنها به کسی بی احترامی نمی کنند و البته اجازه هم نمی دهند کسی به آن ها بی احترامی کند. احساس منفی نسبت به بیان احساسات و خواسته های خود ندارند و نمی گذارند دیگران خواسته هایشان را به آن ها تحمیل کنند. البته آدم هایی که بلد هستند ابراز وجود کنند خودخواه نیستند و برای خواسته های دیگران هم ارزش قائل هستند.

 

● وجودتان را ابراز کنید

 

برای این که بتوانید رفتار قاطعانه داشته باشید و البته ابراز وجود را در خودتان افزایش دهید بد نیست مهارت ها و تمرین های زیر را جدی بگیرید:

 

● منفی و مثبت های خود را بشناسید

 

برای این که بتوانید ابراز وجود را افزایش دهید بهترین روش خودشناسی است. شما بهتر است خودشناسی مثبت و منفی داشته باشید. یعنی ببینید وقتی افکار منفی دارید و اعتماد به نفس تان هم صفر می شود چه رفتارهایی از خودتان نشان می دهید. مثلا بی حوصله می شوید احساس ناراحتی، دلتنگی و خستگی می کنید که نتیجه اش می شود سردرد و کاهش انرژی فیزیکی شما! در این حالت رفتار شما به جای قاطعانه بودن بیشتر منفعلانه، پرخاشگرانه و سلطه جویانه است. اما وقتی اعتماد به نفس دارید افکارتان نسبت به خودتان و دیگران مثبت است. احساس آرامش و خوشی می کنید و رفتارهای تان شجاعانه است و می توانید احساسات و خواسته هایتان را به راحتی بیان کنید. وقتی خودشناسی مثبت می کنید افکار و احساسات مبتنی بر خود ارزشمند را در شما افزایش می دهد و وقتی با افکار مثبت نسبت به خود و دیگران در جمعی حاضر می شوید افراد متوجه توانایی ابراز وجود شما می شوند. وقتی خودشناسی منفی دارید می توانید رفتار و افکار منفی خود را یادداشت کنید و تمرین کنید تا آن ها را کنترل کنید و در عوض رفتارهایی که در خودشناسی مثبت شناسایی کرده اید را جایگزینش کنید.

 

● منطقی مخالفت کنید

 

اگر قرار است رفتار قاطعانه را یاد بگیرید و تحت نظر دیگران نباشید، بهتر است مخالفت منطقی را تمرین کنید. یعنی اگر با نظر دیگران مخالف هستید جان ما به دلیل این که دوست دارید رابطه خوب تان از بین نرود با لبخند زدن و سر تکان دادن، تظاهر به موافقت نکنید. به جای آن که موضوع بحث را تغییر دهید اگر به نظر خودتان اطمینان دارید به صورت فعال مخالفت کنید مثلا اگر کسی از شما می خواهد کار غیر منطقی را انجام دهید از او بپرسید چرا باید این کار را انجام دهید؟! یادتان باشد نباید کاری را بدون پرسش بپذیرید. سعی کنید در آن زمینه صحبت کنید و احساس خود را در آن مورد بیان کنید تا دیگران هم احساس شما را بدانند.

 

● مهارت های ارتباطی را به کار بگیرید

 

اگر می خواهید رفتار قاطعانه را در خود افزایش دهید باید از مهارت های ارتباطی استفاده کنید. مثلا در یک بحث حتما به صحبت افراد گوش دهید و از کلمات مورد علاقه آن ها در پاسخ استفاده کنید. ساده و روان و بدون حاشیه صحبت کنید و مواردی که برای تان سوال است را مطرح کنید. زود قضاوت نکنید و راجع به افراد نتیجه گیری نکنید چون باعث بحث های کم اهمیت بین شما و دیگران می شود اجازه بدهید افراد جملات خود را کامل بیان کنند و منظورشان را منتقل کنند، بعد شما اظهارنظر کنید. حتما در یک بحث از سوال های بسته و باز استفاده کنید یعنی اگر می خواهید افراد را به حرف زدن تشویق کنید از سوال های باز که معمولا با کلمات چرا، چه چیزی و چگونه آغاز می شود استفاده کنید و اگر می خواهید اطلاعات واقعی به دست بیاورید از سوال های بسته که پاسخ های بله یا خیر دارند استفاده کنید.

 

کسی که رفتار قاطعانه دارد خودش را مسئول اعمالش می داند نه دیگران! و مسئولیت و نگرش خود را با گفتن کلمه «من» نشان می دهد. موقع گفت وگو سعی کنید زبان طرف مقابل تان را بشناسید بعد با او صحبت کنید. یعنی به صحبت آن ها گوش دهید تا بفهمید آن ها بیشتر از کدام فرآیند حسی استفاده می کنند بینایی، شنوایی یا حرکتی و بعد سعی کنید از همان زبان برای صحبت با او استفاده کنید به این می گویند همسانی زبان و اگر قرار است رفتار قاطعانه را در خود افزایش دهید بهتر است از گفت وگوی مثبت استفاده کنید یعنی از کلمات مثبت به جای کلمات منفی استفاده کنید. گفت وگوی مثبت به معنی انکار مشکل نیست بلکه کمک می کند شما با حاشیه کمتری مشکل را حل کنید چون با گفت وگوی مثبت شما در آن ها حس اعتماد ایجاد می کنید.

منبع:beytoote.com

برچسب ها:
رفتار مردانه
چگونه مردانه رفتار کنیم
چگونه مردانه راه برویم
چگونه مردانه باشیم
میخوام مردانه رفتار کنم

مرسی بابت کمک من خوشم امد از متنتان ولی من هنوز به کمک نیاز دارم میشه کمکم کنید

من توی بعضی جاها ک باید جدی باشم میخندم چیکار باید بکنم راهنماییتونو میتونید بفرستیند ایمیلم؟

کتابهای کنترل شخصیت مطالعه کنید

من توی خیلی از جاها میخواهم خنده مردانه و وایساندن مردانه حرف زدن مردانه و… داشته باشم و سنگین و میل یک مرد با وقار باشم چطور میشه

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای رفیق
چطور مردانه رفتار کنیم

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۲

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای روز دختر

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰

اس ام اس و عکس نوشته

عکس نوشته های زیبای خدایا شکرت برای پروفایل و استوری (2)

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۴

اس ام اس و عکس نوشته

عکس خانه خدا آلبوم تصاویر + متن

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن و عکس نوشته های زیبا درباره رهبر

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۷

دانلود عکس

عکس نوشته های زیبا بین الحرمین

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۳

دانلود عکس

عکس پرچم ایران برای پروفایل

۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۴

دانلود عکس

زیباترین و خوشگل ترین عکسها برای پروفایل

۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۱

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای پسرم

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰

اس ام اس و عکس نوشته

جملات زیبا در مورد طبیعت و عشق

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن در مورد مادر سختی کشیده

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن در مورد زمین خوردن و بلند شدن

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۰

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی P

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۴

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی S (آلبوم تصاویر)

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۲

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی t

۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۰

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی R

۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۹

دانلود عکس

عکس پروفایل حرم امام حسین

۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۷

دانلود عکس

آلبوم عکس لوگو بارسلونا

۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۵

دانلود عکس

عکسهای حروف انگلیسی h

۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۰

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی n

۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۴

دانلود عکس

تصاویر زیبا از حرف A با نوشته بزرگ

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۰

اس ام اس و عکس نوشته

متن طولانی تبریک تولد همسر اسفند ماهی

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۶

اس ام اس و عکس نوشته

جملات تشویقی برای کتاب خواندن

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۰

دانلود عکس

سبد گل برای تبریک تولد زیباترین و شیک ترین گلها

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۵

دانلود عکس

جدیدترین تصاویر مه لقا جابری مدل ایرانی

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۴

اس ام اس و عکس نوشته

متن زیبا برای تولد خودم در اسفند ماه

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۳

اس ام اس و عکس نوشته

متن برای تولد پسرم اسفند ماهی

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۸

دانلود عکس

عکس دختری که شبیه باربی است

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۲

اس ام اس و عکس نوشته

نمونه متن مجری گری روز معلم

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۵

اس ام اس و عکس نوشته

متن طولانی تبریک تولد همسر بهمن ماهی

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۱

اس ام اس و عکس نوشته

متن و عکس نوشته های زیبا درباره رهبر

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۷

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی S (آلبوم تصاویر)

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۲

دانلود عکس

تصاویر زیبا از حرف A با نوشته بزرگ

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۰

دانلود عکس

زیباترین و خوشگل ترین عکسها برای پروفایل

۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۱

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی R

۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۹

دانلود عکس

سبد گل برای تبریک تولد زیباترین و شیک ترین گلها

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۵

دانلود عکس

عکسهای حروف انگلیسی h

۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۰

اس ام اس و عکس نوشته

عکس خانه خدا آلبوم تصاویر + متن

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۷

دانلود عکس

آلبوم عکس لوگو بارسلونا

۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۵

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی P

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۴

دانلود عکس

عکس پروفایل حرم امام حسین

۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۷

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی t

۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۰

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی n

۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۴

دانلود عکس

عکس نوشته های زیبا بین الحرمین

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۳

دانلود عکس

جدیدترین تصاویر مه لقا جابری مدل ایرانی

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۴

دانلود عکس

عکس پرچم ایران برای پروفایل

۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۴

دانلود عکس

عکس دختری که شبیه باربی است

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۲

اس ام اس و عکس نوشته

متن طولانی تبریک تولد همسر بهمن ماهی

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۱

اس ام اس و عکس نوشته

متن در مورد زمین خوردن و بلند شدن

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۰

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای پسرم

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰

اس ام اس و عکس نوشته

متن برای تولد پسرم اسفند ماهی

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۸

اس ام اس و عکس نوشته

جملات زیبا در مورد طبیعت و عشق

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن طولانی تبریک تولد همسر اسفند ماهی

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۶

اس ام اس و عکس نوشته

جملات تشویقی برای کتاب خواندن

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۰

اس ام اس و عکس نوشته

متن در مورد مادر سختی کشیده

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن زیبا برای تولد خودم در اسفند ماه

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۳

اس ام اس و عکس نوشته

نمونه متن مجری گری روز معلم

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۵

اس ام اس و عکس نوشته

عکس نوشته های زیبای خدایا شکرت برای پروفایل و استوری (2)

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۴

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای رفیق

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۲

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای روز دختر

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰

بیشتر

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای رفیق

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۲

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای روز دختر

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰

اس ام اس و عکس نوشته

عکس نوشته های زیبای خدایا شکرت برای پروفایل و استوری (2)

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۴

اس ام اس و عکس نوشته

عکس خانه خدا آلبوم تصاویر + متن

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن و عکس نوشته های زیبا درباره رهبر

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای پسرم

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰

اس ام اس و عکس نوشته

جملات زیبا در مورد طبیعت و عشق

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن در مورد مادر سختی کشیده

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن در مورد زمین خوردن و بلند شدن

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۰

اس ام اس و عکس نوشته

متن طولانی تبریک تولد همسر اسفند ماهی

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۶

اس ام اس و عکس نوشته

جملات تشویقی برای کتاب خواندن

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۰

اس ام اس و عکس نوشته

متن زیبا برای تولد خودم در اسفند ماه

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۳

اس ام اس و عکس نوشته

متن برای تولد پسرم اسفند ماهی

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۸

اس ام اس و عکس نوشته

نمونه متن مجری گری روز معلم

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۵

اس ام اس و عکس نوشته

متن طولانی تبریک تولد همسر بهمن ماهی

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۱

اس ام اس و عکس نوشته

دلنوشته تولدم مبارک بهمن ماهی

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۱

اس ام اس و عکس نوشته

متن خوش آمد گویی به گروه واتساپ

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۶

اس ام اس و عکس نوشته

متن سخنرانی در مورد 22 بهمن

۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۴


طراحی قالب از PressCustomizr.

طرح فروش اقساط(بدون پیش پرداخت)لوازم خانگی


چگونه نزد همسر بیشتر دوست داشته شویم؟

 

چطور مردانه رفتار کنیم

آشنایی با تفاوت های جنسیتی مهارت است. تا به حال فکر کرده اید که به عنوان یک زن چه چیزهایی باید در مورد ویژگی های جنسیتی همسرتان بدانید؟

معمولا خانم ها می گویند ما یک سرزمین ناشناخته ایم که آقایان در مورد ما چیزی نمی دانند اما احتمالا با خواندن این مطلب متوجه می شوید سرزمین ذهن آقایان هم چندان برای تان شناخته شده نبوده است.

یادتان باشد دانستن این تفاوت های جنسیتی مانع خیلی از دعواهای بی مورد میان همسران می شود و به آنان کمک می کند اختلاف های شان را بهتر مدیریت کنند. پس این شما و این بعضی چیزهایی که می خواستید در مورد مردان بدانید اما روی آن را نداشتید از خودشان بپرسید.

 

ویژگی های مردانه که هر زنی باید بداند

اقتدارطلبی مردان: روانشناس ها می گویند اگر یک چیز مردها را از زن ها متفاوت کند، آن ویژگی رقابت جویی و اقتدارطلبی مردهاست. مردها از اول بچگی یاد می گیرند رقابت طلب باشند تا موفق شوند. حتما شما هم پسربچه هایی را دیده اید که در بازی همدیگر را هتل می دهند و به هم دستور می دهند. حتما هم می دانید تفنگ، ماشین و البته بازی های رایانه ای رقابتی محبوب ترین وسایل بازی پسربچه ها هستند؛ چیزهایی که آنها را برای نشان دادن اقتدارشان و پیروزی بر رقیب آماده می کند. از طرف دیگر هورمون تستستورون یا هورمون مردانه هم آنان را برای این رقابت جویی که گاهی به پرخاشگری تبدیل می شود، آماده می کند.

نصیحت پذیر نبودن مردها: مردها به خاطر ویژگی اقتدارطلبی شان با هر چیزی که نشاندهنده این باشد که توانایی شان زیر سوال رفته است، مقابله می کنند. یکی از چیزهایی که به نظر مردان نشان دهنده زیر سوال رفتن اقتدار است، نصیحت کردن همسرانشان خواهد بود. حتما شما هم تجربه این را داشته اید که اگر روی چیزی بیش از حد اصرار کنید، شوهرتان آن را انجام نمی دهد یا با نق زدن و نارضایتی انجامش می دهد. هدف مردها در این مواقع این نیست که شما را ناراحت کنند یا با حرفتان موافق نباشند، مسئله این است که لحن نصیحت گرانه شما باعث موضع گیری او شده است. کافی است لحن تان را جوری عوض کنید انگار که دارید در زمین او بازی می کنید.

راه حل سریع مردها: وقتی برای مردها مشکلی را تعریف می کنید، بیشتر از هر چیزی در سرشان به فکر راه حل آن مشکل هستند. برای شما به عنوان یک زن احتمالا از همه مهمتر این است که شوهرتان مشکل شما را بشنود و با شما همدردی کند اما برای آنان مهم این است که به عنوان کمک، راه حل مشکل شما را بگویند، ضمن اینکه پیدا کردن راه حل نشاندهنده توانایی آنهاست. به هر حال راه حل دادن سریع اصلا به معنای نادیده گرفتن حس شما و حوصله نداشتن حرف های شما نیست. آنان فکر می کنند شما به این خاطر مشکلتان را تعریف کرده اید تا راه حلی پیدا کنید. گاهی سکوت مردها هم به همین معناست. سکوت می کنند چون راه حلی ندارند!

خونسردی مردان: «مردها اصلا عاطفه حالی شان نمی شود.» این اتهامی است که خیلی از خانم ها به آقایان می زنند اما روان شناسان حرف دیگری دارند. آنها می گویند چیزی که خانم ها و آقایان را در این مورد از هم متفاوت می کند این است که آقایان می توانند جنبه های عاطفی و عقلانی یک موضوع را از هم جدا کنند اما برای خانم ها تقریبا همه چیز می تواند عاطفی باشد. به این معنا که خانم ها احساساتشان را در خیلی از چیزها دخیل می کنند اما آقایان می توانند خیلی جاها احساساتشان را کنترل کنند.

عصب شناس ها می گویند دلیل این قضیه این است که مرکز عاطفه در مردها فقط در نیمکره راست مغز است اما در خانم ها مراکز عاطفه در هر دو بخش چپ و راست مغز پراکنده اند. مرکز صحبت کردن و تفکر منطقی سمت چپ مغز است برای همین تفکر منطقی خانم ها با عواطف شان در هم آمیخته است اما مردها می تواننند این دو را از هم جدا کنند. این تفاوت جنسیتی، در دعواهای بین خانم ها و آقایان خیلی خوب خودش را نشان می دهد.

وقتی خانم ها وسط بحث با شوهرشان داغ می کنند یا عصبانی می شوند یا گریه می کنند یا هر دو، معمولا همزمان بهت می کنند چطور شوهرشان همچنان خونسرد ایستاده و منطقی بحث را پیش می برد. در واقع آقایان غیرعاطفی نیستند. گواه عاطفی بودن آنها این همه دیوان شعر که توسط مردها سروده شده است. البته این به معنای این نست که مردها هرگز در بحث ها احساسی نمی شوند. آنان هر وقت احساس کنند قلمروشان زیر سوال رفته است احساساتی و معمولا عصبانی می شوند.

سکوت مردان: مردها کم حرف تر از زن ها هستند. این را هم عامه مردم قبول دارند و هم تحقیق های روانشناس ها آن را ثابت کرده است. روانشناس ها می گویند زن ها روزانه 6 هزار تا 8 هزار لغت به کار می برند اما مردها یک سوم این تعداد کلمات را می گویند. دلیل این پدیده آن جور که عصب شناس ها می گویند این است که مرکز تکلم در مردها فقط در سمت چپ مغزشان واقع شده است اما مرکز تکلم در زن ها هم در سمت راست و هم در سمت چپ مغز وجود دارد. البته روانشناس های تکاملی می گویند مردها در طول هزاران سال یاد گرفته اند کم حرف باشند. آنها می گویند هزاران سال پیش مردها برای شکار باید ساکت کمین می کردند وگرنه شکار در می رفت و بقای خانواده به خطر می افتاد. از آن طرف زن ها باید با همگروهی های خانم خودشان حرف می زدند و از بچه های شان مراقبت می کردند. بقای آنها به همین رابطه داشتن بر می گشت. مردها در طول رشد هم دیرتر زبان باز می کنند و مهارت های کلامی شان از زن ها کمتر است. در ادامه به این شکل های متفاوت حرف زدن مردان و زنان می پردازیم.

تیتروار حرف زدن مردها: اگر صحبت کردن د ر مورد مسائل روزمره را به دو شیوه گزارش توصیفی وگزارش علمی تقسیم کنیم، زن ها به شیوه توصیفی و مردها به شیوه علمی حرف می زنند. در واقع خانم ها، بیشتر در مورد جزئیات حرف می زنند اما حرف زدن مردها بیشتر منطقی و علمی است. آنها آن چیزی که فکر می کنند گفتنش لازم است را می گویند. برای همین به نظر می رسد مردها فقط تیتر اتفاق ها را می گویند و نه شرح آنها را. این اصلا به این معنا نیست که شوهرتان نمی خواهد شما از اتفاقات روزمره خبردار شوید، یا شما را لایق دانستن آنها نمی داند. مردها به طبیعت خودشان رفتار می کنند و شما نباید با دید زنانه خودتان حرف های آنها را تفسیر کنید.

صراحت مردان: زن ها معمولا غیرمستقیم حرف خودشان را می زنند و گلایه دارند چرا مردها حرف های شان را نمی فهمند. مثلا ممکن است شما به همسرتان بگویید چایی نمی خوری و منظورتان این باشد که بای با هم چایی بخوریم اما مردها معمولا به درون خودشان مراجعه می کنند و اگر چایی میل نداشته باشند با صراحت این را می گویند. این صراحت نشانه بی ادبی یا بی توجهی همسرتان نسبت به شما نیست. او فقط طبق طبیعت مردانه اش به شما گوش می دهد.

دستور دادن مردان: مردها از بچگی به امری حرف زدن عادت می کنند و دخترها به پیشنهادی حرف زدن. پسرها در بازی های شان می گویند: «توپ را بنداز برای من!» اما دخترها می گویند: «می یاین با هم خاله بازی کنیم؟» هم دخترها و هم پسرها به خاطر شیوه خاص حرف زدن خودشان تشویق می شوند و این نوع حرف زدن در آنها نهادینه می شود. اگر مردی از جمله های امری زیادی استفاده می کند به این معنا نیست که صبح تا شب دستور می دهد و قصدش ریاست کردن است، فقط طبق طبیعت مردانه اش رفتار می کند. اینکه در دنیای زنانه و ظریف خودتان که همه جمله ها را ترجیحا به صورت پیشنهاد می گویید تا به صورت امر، جملات مردانه را تفسیر کنید چیزی را حل نمی کند.

کج بودن دوزاری مردان: زن ها راحت تر می توانندن ذهن دیگران را بخوانند. مردها در این مورد خیلی ضعیف تر عمل می کنند. آنها کمتر از زن ها از روی چهره به قصد یا احساس پشت آن پی می برند. شما به عنوان یک زن احتمالا از این ناتوانی مردها خیلی شاکی هستید و آن را به پای بی توجهی می گذارید اما واقعا این شم زنانه شما را ندارند و بهتر است احساسات تان را به زبان بیاورید تا آنها متوجه شوند.

منبع: سپیده دانایی

مطالب بیشتر برای زندگی بهتر

میخوای باکمترین هزینه دندون هاتو سفید کنی؟

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی


سفارش آنلاین کیک تازه خانگی


درمان اختلالات گفتاری کودکان

چنین کیکی روفقط تواین یخچال میتونی جابدی


کامل ترین سیستم خانگی پاکیزه کننده هوا


طعم موردعلاقه کیکت رو انتخاب کن


اقساط36ماهه لوازم خانگی بدون پیش پرداخت


دیگه لازم نیست از دندانپزشکی بترسید؟

رویایی بابحران نگران کننده روابط زناشویی


این آزمون شخصیت شما را مشخص می کند


بهترین راه بهبود کیفیت هوا در خانه


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز


بازسازی پیوند عاطفی زن و شوهر

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

2-نه گفتن

3-رابطه ي صحیح

4-مستقل بودن

5-حسود بودن

6-آسيب پذيري گاه به گاه

چطور مردانه رفتار کنیم

7-پنهان كردن احساسات

8-سرتاپاي او را وارسي كنيد

هميشه بهترين رفتارهايتان را رو نكنيد

در برخی از خانواده ها شاهد این هستیم که برخی از دختران حس و لطافت دخترانگی را ندارند
و رفتارهای خشن پسرانه از خود بروز می دهند و به خود می گویند که چگونه پسرانه رفتار کنیم و
چگونه مثل پسران لباس بپوشیم؟ اما این اختلالات نشات گرفته از کجا است و در چه مواردی باید نگران این موضوع باشیم
ما در این مطلب از پرشین وی به بررسی این که موضوع خواهیم پرداخت

صدای مردانه دختر، در فضای مه گرفته سالن پیچیده، روی یکی از تخت های چوبی در جمع چهار نفری از
دعوا، مرافعه ای که صبح به راه انداخته، تعریف می کند و هرازگاهی هم پکی به قلیان می زند و
مه بالای سرش را پررنگ تر می کند…
صدای مردانه دختر، در فضای مه گرفته سالن پیچیده، روی یکی از تخت های چوبی در جمع چهار نفری از
دعوا، مرافعه ای که صبح به راه انداخته، تعریف می کند و هرازگاهی هم پکی به قلیان می زند و
مه بالای سرش را پررنگ تر می کند.

آنقدر پررنگ که از نوشته های کاغذ بالای سرش چیزی پیدا نشود.
روی کاغذ سفید، ” کشیدن قلیان برای بانوان ” را اکیدا ممنوع کرده اند.
ظاهر و کلامش مشابه و هماهنگ اند و رویای پسر بودن را می توانی روی ابر بالای سرش ببینی.
کم نیستند دخترانی این چنینی و کم نمی خوانیم داستان دخترکانی که با ظاهر پسرانه، در باندهای دزدی، کیف قاپی
و … به دام افتاده اند.

● اما دلیل این گرایش چیست؟

سید هادی معتمدی؛ دکترای جامعه شناسی، درباره آسیب شناسی در رابطه با گرایش دخترها
به رفتارهای پسرانه می گوید: آزادی عمل پسران نسبت به دختران بیشتر است و با این روش دختران ناخودآگاه آزادی
عملی را که آرزو دارند به دست می آورند.همیشه در خانواده های ما کنترل پسران کمتر از دختران است.
این آسیب شناس در مورد پیامدهای این گونه رفتارها در آینده فرد توضیح می دهد: دختری که تصویری مردانه از
خود دارد، نمی تواند ، رفتارهای صحیح زنانه بروز دهد و در ازدواج و ایفای نقش مادری با مشکل روبرو
می شود ومی گویند چگونه پسرانه رفتار کنیم .چطور مردانه رفتار کنیم

معتمدی تاکید می کند: پدر و مادر اینگونه دختران با رفتارهای آن ها مخالفت می کنند ، به خصوص در
خانواده هایی که سنتی تر هستند.
مخافت ها و برخوردها شدیدتر می شود و پس از مدتی از خانواده طرد می شوند.در نهایت ، افسردگی، خودکشی
و افت عملکرد گریبان فرد را می گیرد.
وی نیاز به همترازی ، تبلیغات نادرستی که زن و مرد را از هر نظر برابر جلوه می دهد بی
آن که به تفاوت ها اشاره کند را از جمله عواملی می داند که دختران را به سمت پسرانه رفتار
کردن برای به دست آوردن رابطه برابر ترغیب می کند.

● دخترم مثل مرد است کودک است، هنوز این را از معصومیت چهره اش حدس می زنم.
در خنکی هوای پاییز، ژاکت گشادی پوشیده و دست بند چرم پهنی به دست دارد ،کلاه ویتنامی سبزش نیمه بالای
صورتش را پوشانده است.
اندام های دخترانه و قدکوتاهش به تردیدت می اندازد، اما صدای زنگ دارش مطمئن ات می کند که همانی است
که دنبالش بودی.
یکی از همان ها که دلش می خواسته روزی که وارونه اولین گریه را سر داد، پرستار خبر پسر دار
شدن را به پدر می داد.

بالای پشتی نیمکت سیمانی پارک نشسته و پایش را ولو کرده روی نیمکت، نگاهش منتظر است.این انتظار فرصت خوبی است
تا راضی اش کنی برای گپی کوتاه.
از بچگی تمام دوستانم پسر بوده اند اصلا از بازی های دخترانه بدم می آمد مشغول بازی هفت سنگ و
گل کوچک بودم که ناگهان بزرگ شدم و دوستانم نیز مردتر، مادر به زور روسری سرم کرد و دیگر به
جای آن که با پدر به آرایشگاه مردانه بروم با مادر به خرید لباس های دخترانه می رفتم.
اما همچنان در خانه مثل پسرها رفتار می کردم از تعمیر وسایل برقی تا باز کردن چاهک ظرفشویی.

اوایل پدر از رفتارهایم ذوق می کرد و می گفت: “مریم را مثل یک مرد بزرگ کرده ام.” مدرسه برایم
جهنم است و همیشه منتظرم کی سوت پایان کشیده می شود.روایت باقی مریم از زندگی اش مثل تمام روایت های
دیگر است اما بدون خلاف.
او می خواهد با چهره تازه با دوستان سابق اش باشد و در نیمه پنهان زندگی اش آن طور که
دوست دارد رفتار کند.
ولی پدر در آستانه شانزده سالگی تازه یادش افتاده دلش می خواهد دخترش مثل دخترها رفتار کند.

● تربیت اجتماعی بیشترین تاثیر را بر فرد می گذارد محمد پیروی خامنه ، روانشناس درباره این نوع رفتارها می
گوید: این رفتارها به استعدادهای تربیتی هر فرد بستگی دارد، گاهی محیط شرایط را طوری فراهم می کند که گرایش
به این سمت زیادتر شود.
اما نقش تربیت اجتماعی و تاثیری که جامعه بر فرد می گذارد از همه پررنگ تر است.
خامنه اعتقاد دارد الگوها و امتیازاتی که جامعه به فرد می دهد بسیار بر رفتارهای فردی تاثیر گذار است و
در جامعه ما پسران از نظر ظاهری آزادی بیشتری دارند.
وی ادامه دمی دهد: دخترانی که اعتماد به نفس کمتری دارند و دوست دارند به هر ترتیبی خودی در جامعه
نشان دهند برای برخورداری از این امتیازات در رفتار ، پوشش و کلام به پسرانه رفتار کردن گرایش پیدا می
کنند.

این روانشناس خاطر نشان می کند: به طور مثال فلان فوتبالیست می شود الگوی شخصیتی و این دختر بی اختیار
از رفتارهای وی تقلید می کند و سیگار و قلیان کشیدن را نشان از شخصیتی متفاوت می داند.
خامنه نیز در مورد آینده این دختران می گوید: جامعه رفتارهای پسرانه در دختران را نمی پذیرد و عرف آن
ها را طرد و گاهی قانون با آن ها برخورد می کند.

او ادامه می دهد: وقتی جنسیت در این افراد کم رنگ می شود، وظایفی که مختص دختران است ، مثل
مادر بودن و همسر بودن به دست فراموشی سپرده می شود.
حتی مشاهده شده دخترانی که با پوشش مردانه در خوابگاه پسرانه زندگی می کردند ، پس از مشخص شدن، قانون
با آن ها برخورد کرده است.

گاهی حق را به نگرانی پدر می دهد، زمانی که برای رفتن به کتابخانه انتهای پارک مجبور است قدم هایش
را تند تر کند تا زودتر از جمع خندان پسران هرزه گو، رد شود و حسرت بخورد که هیچ دختری
راه رفتن در خیابان را برای پسران سخت و زجر آور نمی کند و رنگ های سرخ و سبز لباس
هایشان هیچ پالسی به سوی سایر عابران نمی فرستند.
زنگ های شبانه برادر چهره هیچ کس را نگران نمی کند ،حتی سفرهای چند روزه اش…
(!) دردل آرزو می کند کاش او هم پسر بود.

دکتر انور صمدی زاده جامعه شناس و استاد دانشگاه هم جلب آزادی عمل بیشتر را دلیل این گرایش عنوان می
کند و می گوید: در تمام دنیا گرایش های «دگر جنس خواهانه» وجود دارد و همیشه پسرانی بوده اند که
به رفتارهای زنان میل بیشتری داشته و یا دخترانی که با پوشش و رفتار مردان، سعی در پسر جلوه دادن
خود می کنند، هر چند جامعه در پذیرش دختران در نقش مردان راحت تر عمل می کنند تا مردانی که
گرایش به زنانگی دارند.

● در جامعه مرد سالار تظاهر به مردانگی بیشتر است وی ادامه می دهد: دختران کم سن و سال به
خاطر آزادی عمل بیشتر سعی می کنند باظاهری پسرانه کمتر توجه جامعه را به گشت های خود جلب کنند و
به طور مثال به راحتی بتوانند موتور سوار شوند، یا در پارک ها ورزش و تفریح کنند.
این دختران در خانواده هایی که نظارت و کنترل کافی وجود ندارد در ساعاتی که بیرون از خانه هستند، تغییر
شکل می دهند و آزادی هایی را که دوست دارند، به دست می آورند.

ترانسکشوال کسی است که واقعا آگاهی جنسی و نقش جنسی‌اش با وضعیت آناتومیکی بدنش متفاوت باشد.

چندی پیش مهدی صابری، رئیس هیأت‌مدیره انجمن حمایت از بیماران اختلال هویت جنسی از وجود تقریبی
دو هزار و ۵۰۰ فرد مبتلا به این اختلال در کشور خبر داد. دختران و پسرانی که اغلب  با تمسخر، عدم درک
و مخالفت خانواده و اطرافیان مواجه می‌شوند و همین مسئله موجب می‌شود تا علاوه بر سنگینی اختلالی ک
ه با آن دست به گریبان هستند با افسردگی نیز دست و پنجه نرم کنند؛ روندی که اگر کنترل و درمان نشود،
می‌تواند بر فعالیت‌های اجتماعی فرد تاثیر بگذارد و به مرور او را گوشه‌گیر و خانه‌نشین کند.

اگر شما هم فکر می‌کنید رفتارهای فرزندتان تداعی‌کننده جنس مخالفش است یا عملکرد و انتخاب
او با آنچه باید باشد سازگاری ندارد، حتما این مقاله را بخوانید تا با علائم اختلال هویت جنسی و راه‌های
صحیح برخورد با آن آشنا شوید. دکتر فاطمه رنجبر، متخصص اعصاب و روان و فلوشیپ روانپزشکی
کودک و نوجوان شما را در این زمینه راهنمایی می‌کند.

وقتی بدن با روحیه جور درنمی آید!

در مسئله جنسیت دو موضوع مطرح است: آگاهی جنسی و نقش جنسی. آگاهی جنسی معمولا
از حدود ۳ سالگی به بعد اتفاق می‌افتد؛ برای مثال یک پسربچه می‌فهمد که پسر است و به تدریج
متوجه تفاوت‌های دو جنس می‌شود. تقریبا از  ۴یا ۵ سالگی نیز مسئله کنجکاوی جنسی پیش می‌آید
و کودک می‌خواهد بداند تفاوت‌های بین دختر و پسر چیست. به موازات آگاهی جنسی، فرد نقش جنسی
هم می‌پذیرد. برای مثال اگر دختر است تمایل دارد لباس‌های دخترانه بپوشد یا عروسک‌بازی کند یا اگر پسر است دوست دارد ماشین‌بازی کند.

در دوران دبستان هم معمولا دوست‌یابی‌ها به سمت جنس موافق است. سپس با رسیدن به دوره
نوجوانی مسئله تمایلات جنسی پیش می‌آید و فرد به طور طبیعی به سمت جنس مخالف کشیده می‌شود.
منتها گاهی اوقات آگاهی جنسی فرد متناسب با فیزیولوژیک بدنش نیست؛ برای مثال ممکن است
از لحاظ فیزیولوژیک، آناتومی و هورمون‌ها پسر باشد اما در عین حال آگاهی جنسی و تمایلاتش دخترانه باشد.
چنین فردی مبتلا به اختلال هویت جنسی است و از همان دوران کودکی فکر می‌کند، دختر است.

ترانسکشوال کسی است که واقعا آگاهی جنسی و نقش جنسی‌اش با وضعیت آناتومیکی بدنش
متفاوت باشد. چگونه پسرانه رفتار کنیم بعضی از افراد هم  ترانسکشوال کاذب هستند یعنی به صورت دوره‌ای احساسات‌شان
تغییر می‌کند برای مثال ممکن است یک دختر نوجوان خیلی دوست نداشته باشد در قید و بند محدودیت‌های
دخترانه قرار بگیرد به همین دلیل سعی می‌کند مثل پسرها رفتار کند اما درحقیقت از جنس خودش بدش
نمی‌آید و قبول دارد که دختر است بنابراین فقط برای داشتن آزادی بیشتر آگاهی جنسی‌اش را به طور کاذب و دوره‌ای تغییر می‌دهد.

شاید مشکل از هورمون‌ها باشد

ترانسکشوال‌ها قبل از اینکه بخواهند جراحی کنند، باید  یک دوره تحت روان‌درمانی قرار می‌گیرند تا
مشخص شود آیا واقعا ترانس هستند یا خیر. شاید اگر بدانند بعد از تغییر جنسیت دیگر راه بازگشتی
ندارند نظرشان را تغییر دهند. علاوه براین از لحاظ فیزیولوژیک و آناتومیک هم مورد بررسی قرار می‌گیرند.
یک ترانس واقعی تمام آزمایش‌ها و هورمون‌هایش طبیعی و مطابق با جنسیت بدنش است و فقط خودش
احساس می‌کند جنسیتش برعکس است بنابراین اگر در آزمایش‌ها مشخص شود مشکلی وجود دارد دیگر
به او ترانس واقعی نمی‌گویند. برای مثال ممکن است میزان هورمون‌های زنانه یا مردانه در بدن بالا و پایین شده باشد و تمایلات طبیعی فرد با درمان‌های هورمونی بازگردد.

behnam.seied@yahoo.com

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

توسکا، محلی برای توسعه‌ی مهارت‌های فردی و یادگیری راه‌هایی برای بهتر زندگی کردن! وبسایت ما: tooskamag.ir

بدون شک یکی از مهمترین دغدغه های آدمهای زمان ما یافتن راه یا راه هایی برای جذاب شدن است.دانستن روش های جذابیت چیزی نیست که تنها مورد توجه جنسیتی خاص باشد و درواقع هم آقایان و هم خانم‌ها همواره به دنبال یادگیری شیوه هایی هستند که از آن طریق بتوانند خود را در مرکز توجه اطرافشان قرار دهند و از خود می‌پرسند: چگونه به یاد ماندنی باشیم؟

ولی نکته ای که باید در همین ابتدا به آن اشاره کنیم این است که این روش ها با توجه به نوع جنسیت و مرد یا زن بودن شخص متفاوت خواهد بود. به عبارت دیگر در فنون جذابیت، معمولا مردان به دنبال زنانی با رفتار زنانه، و زنان نیز به دنبال مردانی با رفتار مردانه می گردند. برای جذابیت باید بدانیم چطور مردانه/زنانه رفتار کنیم.

این بار قصد داریم رفتارهای جذاب مردانه را بررسی کنیم؛ اینکه چه رفتارهایی از طرف مردان، میتواند آنها را به شخصی دوست داشتنی، گیرا، جالب و در عین حال متشخص تبدیل کند.

خواندن این مقاله در مجله اینترنتی توسکا را هم به آقایان و هم خانم ها پیشنهاد می کنیم. در برقراری رابطه بین زن و مرد، رفتار های کوچک، معانی بزرگی دارند و گاهی اوقات با دیدن یک عمل چندثانیه ای از سمت مرد یا زنی که رو به روی ما داخل یک کافه و یا بین دوستان خود و یا هرجای دیگر نشسته است، می توان بخش های مهمی از شخصیت و خلقیاتش را فهمید.چطور مردانه رفتار کنیم

نکاتی که در این مقاله به آنها اشاره شده می تواند شما را با یک دید واقعی تر در زندگی شخصیتان یاری کند. پیش بینی وضعیت زندگی ما در آینده شاید ممکن نباشد، اما ما می توانیم تمام تلاش خود را برای ایجاد شرایطی که می خواهیم در آن زندگی کنیم، انجام دهیم.

صرف نظر از اینکه تلاش برای بازگشتن به رومنس و عاشقانگی روزهای نخست خوب است، این بدان معنا نیست که مهربان بودن و عاشقانه بودن تنها چیزی است که یک مرد باید داشته باشد.

یک زن می خواهد مطمئن شود که شما به اندازه کافی مراقب هستید که نسبت به او اصیل (واقعی) و با علاقه رفتار کنید، اما در کنار این باز هم از شما میخواهد مرد او باشید.او می خواهد بتواند برای محافظت ، برای کمک ، برای پشتیبانی ، برای انواع شرایطی که ممکن است در زندگی ایجاد شود روی شما حساب کند؛ رفتارهای جذاب مردانه ای که “یک پسر خوب” لزوما واجد آنها نیست!

او به مردی احتیاج دارد که او را به چالش بکشد و به رشد او کمک کند. مردی که با او صادق و راستگو خواهد بود بدون اینکه به احساساتش صدمه بزند.

عشق، عشق ورزیدن، محبت داشتن، ارزش دادن و توجه کردن از رفتارهای جذاب مردانه است اما هرگز ملتمس یک زن نباشید و او را پرستش نکنید.

ما به شما می گوییم که به چند دلیل این کار اشتباه است:

ممکن است شما با برخی از زنان بسیار باورنکردنی دوست (و بعضی اوقات بیشتر از یک دوست) شوید؛ بازیگران، مدل ها، مدیرعامل، موسیقی دانان، هنرمندان، پزشکان، استادان و… اما می دانید یک چیز مشترک همه آنها چیست؟

همه آنها انسانهایی هستند که می خواهند با آنها ارتباطی یکسان و برابر مثل سایر آدمها برقرار شود؛ به آنها گوش داده شود و ارزشمند باشند و… درست مثل شما.هرچه زودتر این موضوع را درک کنید، زودتر قادر خواهید بود مکالمات عادی و واقعی با زنان داشته باشید؛ صرف نظر از آنچه انجام می دهند یا به نظر می رسد.

در اینجا یک حقیقت مهم وجود دارد: اگر یک زن برای شما احترامی قائل نباشد، هیچگاه با بر سر قرار با شما نخواهد آمد

نکته قبلی را در نظر بگیرید: فرض کنید شما از دختر مرود علاقه تان یک بت بسازید و به او یک مقام والایی در ملکوت اعطا کنید!در ذهن او همه این موارد گذر میکند: شما خود را در مرتبه ای پایین تر نسبت به او قرار دادید و برای خودتان ارزش کمی قائل هستید؛

حالا جواب دهید: هیچ کس می خواهد با کسی که خود را پایین تر از او قرار داده ، قرار ملاقات بگذارد…!؟

نکته این است که شما باید روی پیشبرد خود به عنوان مردی شایسته احترام تلاش کنید. این یعنی ساختن زندگی‌ای که می توانید به آن افتخار کنید:به بدن خود بیشتر توجه می کنید، لباس های مناسب می پوشید، سعی می کنید آن چیزهایی که در آن خوب هستید را کشف کنید و برای توسعه دادن استعدادهایان تلاش کنید. فارغ از نوع نگاه دیگران، از خودتان راضی و خوشحالید.

بهترین راه برای پیدا کردن رفتارهای جذاب مردانه، تجربه کردن زندگی جذاب است و نکته جالب توجه این است که چنین کاری اغلب منتج به عدم توجه به جذاب بودن می شود!

جذابیت و عشق، واقعیتی احساسی و عاطفی است، منطقی نیست.علی رغم آنچه که مقالات و مجلات زرد به شما خواهند گفت، هیچ چک لیستی وجود ندارد که با رعایت آن کاری کنید که شخصی عاشق شما شود.

یک زن، مردی را می خواهد که برای او گامی به جلو بردارد. برایش چیزی از جنس هیجان، اشتیاق، ماجراجویی، چیزی متفاوت از همه آدمها داشته باشد.

اگر بتوانید این واقعیت را از طریق رفتارهایتان اجرایی کنید، دیگر نیازی به متقاعد کردن او به هیچ چیزی ندارید. چون یکی از مهم ترین رفتارهای جذاب مردانه را آموخته اید.بدانید که طرف مقابلتان باهوش است و می تواند روشی را که شما زندگی می کنید را ببینید و احساس کند؛ نیازی به گفتن ندارد.

مانند هر چیز دیگری در زندگی، افراد به سمت و سوی مثبت جذب می شوند. افراد سرگرم کننده و هیجان انگیز!نکته قبلی را بخاطر بیاورید. به همین ترتیب او هم به چنین افرادی جذب می شود؛ او همانند همه افراد انسانی است و دارای احساسات یا خواسته هایی است. این را بفهمید و آنوقت متوجه تغییرات فوری در نحوه واکنش زنان نسبت به خودتان می شوید.

نگران نباشید، همه این ترس را در خود دارند. همه آن را در خود تجربه می کنند؛ مهم نیست که چقدر به خود اطمینان دارند.اما این بدان معنی نیست که نمی شود به این حس غلبه کرد بلکه با ادامه رشد خود به عنوان یک مرد بالغ، غلبه بر آن ساده تر و آسان تر می شود.

هیچ ترفند و دستور العملی وجود ندارد که به شما طریقه درست کردن محلول اطمینان به خود را آموزش دهد! واقعیت این است که باید بیشتر خود را به چالش بیندازید و احتمال رد شدن را بپذیرید.این از خصوصیات مردان جذاب است که از شما یک شخص چالش پذیر هم میسازد.

احتمالاً رد شدن شما را عصبی کند، عزت شما را کمی لکه دار کند، اما در پایان روز، شما همچنان زنده اید! این کار به شما می آموزد که چه کارهایی را باید برای دفعه بعد بهتر انجام دهید، انعطاف پذیری تان را بالاتر می برد و به شما می گوید زندگی ادامه دارد؛ حتی بعد از اینکه آن دختر شماره اش را به شما نداد!

این را به عنوان یک راه برای بهانه آوردن نمی گوییم (حتی اگر برخی از مردها بخواهند از این واقعیت چنین استفاده كنند!) باید این را یك دانش کاربردی به حساب آوریم و سعی کنیم موثر و واقعی در برقراری ارتباط با خانم ها تلاش کنیم.

هرچه موثرتر علایق و افکار خود را برای دیگران بازگو کنید، بهتر می توانید با صحبت کردن با افراد به طور کلی ( و به طور خاص خانم ها) به شخصیتی جذاب و جالب تبدیل شوید.سپس، اعتماد به نفس بیشتری بدست می آورید زیرا از خود و توانایی های خود اطمینان بیشتری دارید و به این ترتیب، کمتر از رد شدن می ترسید.

از نکته های بسیار مهم در فهم رفتاهای جذاب مردانه توجه به این واقعیت است:

آیا می خواهید با زنی که در مسابقات دوندگی المپیک شرکت می کند، قرار بگذارید در حالی که خودتان روزهای خود را با نشستن روی مبل و PS4 بازی کردن می گذرانید ؟

آیا می خواهید با زنی که تمام زندگی اش مد و لباس های جدید است آشنا شوید درحالی که تمام ایده شما از “لباس پوشیدن” عوض کردن جوراب هایتان است!؟

پس باید برای ارائه خودتان برنامه داشته باشید؛ خود را به عنوان یک برند در نظر بگیرید؛ راهی که از آن خودتان را تبلیغ می کنید اهمیت دارد.

شاید متوجه شده باشید که چیزی که بیشتر در این مقاله موضوعیت دارد “شما” هستید نه “او”.این مقاله درباره “شما” نوشته شده به این دلیل که بدانید بهترین راه برای جذب کردن یک خانم و بکار گیری رفتارهای جذاب مردانه این است که جذاب باشید اما به سادگی. یعنی بتوانید در عین سادگی جذاب هم باشید.

اما، زن و مرد دید متفاوتی نسبت به جذابیت دارند. در حالی که مردان از لحاظ بصری بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرند، زنان بیشتر حضور و بودن مردان را در نظر می گیرند.

تمام این افکار وقتی زن در حال برانداز کردن مرد است، از ذهن او می گذرد؛ این جذابیت چهره یا حساب بانکی شما نیست که در درازمدت می تواند او را جذب کند.

واقعیت زیست شناسی طبیعی ما را در نظر بگیرید.  هنگامی که مردان به دنبال یک همتا برای خود می گردند، درواقع کار زیاد پیچیده و مشکلی را نمی خواهند انجام دهند. غرایز اولیه آنها را تا حد زیادی جلو می برد و در تصمیم‌گیری آنها دخیل است.

با این حال، برای زنان، این روند بسیار پیچیده تر خواهد بود.

مطمئن باشید وقتی پای رابطه جدی به میان کشیده می شود و رابطه به سمت یک تعهد همیشگی پیش می رود، زنان بیشتر از آنچه شما می دانید، درموردتان می دانند!

بنابراین ، چه چیزی باعث خواهد شد تا او شما را به عنوان مرد زندگی بالقوه اش ببیند؟ مطمئنا تنها اتومبیل گران قیمت شما، یا رستوران و غذای لاکچری که خریدید مورد توجه قرار نمی گیرد؛ بلکه بیشتر این سبک زندگی شما است که او را درگیر میکند؛ حسی که وقتی در اطراف شما است به او دست می دهد، نحوه برخورد شما با افرادی که او به آنها اهمیت می دهد و افرادی که برای شما اهمیت دارند.

اینها ویژگی هایی است که می تواند خصوصیات یک مرد جذاب را بسازند. رفتارهای جذاب مردانه از نظر زنان، بیشتر ناظر بر آینده آنها با شما و تصور خودشان در کنار شما است. در واقع احساسی که تصور بودنشان در کنار شما، به آنها می دهد.

طی چند نسل گذشته تغییرات زیادی اتفاق افتاده؛ شاید در نسل پدربزرگ و مادربزرگ های ما، زنان واقعاً به مردان نیاز داشتند. اما باید این را بفهمیم که الان خیلی چیز ها دیگر مثل گذشته نیست!چطور مردانه رفتار کنیم

امروزه زنان حتی پول بیشتری نسبت به مردان کسب می کنند، با رتبه ی بالاتری نسبت به مردان از دانشگاه ها فارغ التحصیل می شوند.در خیلی از کشورهای غربی، می توانند به تنهایی کودکی را به فرزندی قبول کنند و یا اگر کودک بخواهند به بانک اسپرم بروند! بنابراین مردان در مقایسه با گذشته، در زندگی زنان نقش بسیار متفاوتی دارند.

البته باز هم می توان گفت كه زنان هنوز هم از جهات زیادی به مردان احتیاج دارند؛ اما این احساس نیاز تا حد بسیار زیادی ریشه در عشق، همراهی، رابطه جنسی و نیازهای عاطفی انسانی ما دارد. به هرحال مردان برای اینکه بتوانند خصوصیات مرد جذاب را در خود ایجاد کنند باید نگاه های سنتی را کنار بگذارند.

باید از تلاش و دغدغه هر روزه مان در بودن و ایجاد کردن یک رابطه کم کنیم؛ راحت تر بگوییم: یعنی انقدر نخواهیم با کسی وارد رابطه شویم. این موضوع از نشانه های کمبود اعتماد به نفس محسوب میشود که برای هیچ زنی خواستنی نیست.

نکته قبل را درباره خودتان تصور کنید؛ احساس نیاز شدید به بودن در یک رابطه. این کار شما را به شخصی ضعیف در دیدگان او تبدیل می کند و این چیزی نیست که یک زن دوست داشته باشد.

پس برای یافتن خصوصیات یک مرد جذاب باید سعی کنید قوی ترین و تکامل یافته ترین نسخه خودتان را پیدا کنید و خودتان و زندگی تان را به سمت او توسعه دهید. نباید آن را جعل کنید بلکه باید آن را بسازید.

بودن در کنار یک زن شگفت انگیز، امتیازی است که به مردانی که برای تبدیل شدن به بهترین نسخه از خود تلاش کرده اند، داده می شود.  وقتی این اتفاق بیفتد، از زندگی خودمان راضی و شاد خواهیم بود.

توسکا، محلی برای توسعه‌ی مهارت‌های فردی و یادگیری راه‌هایی برای بهتر زندگی کردن! وبسایت ما: tooskamag.ir

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

طبیعی است که همه ما دوست داریم جذاب باشیم، اما چگونه؟ چه بپوشیم یا چه رفتاری داشته باشیم که در حین خوشتیپی، تصنعی و غیر حرفه ای به چشم نیاییم؟ اگر شما هم دوست دارید به گونه ای باشید که در جمع بدرخشید و همه نگاهها روی شما باشد، به نکاتی که در اینجا برایتان آورده ایم، دقت کنید

برای جذاب بودن باید اول از همه به ظاهر خود توجه کنید زیرا که ظاهر شما اولین چیزی است که به چشم طرف مقابل می آید. صاف و درست ایستادن یکی از چیزهایی است که باید آن را رعایت کنید. روان شناسان می گویند: «زبان بدن سیگنال های زیاد و قدرتمندی را به طرف مقابل منتقل می کند.» به عنوان مثال اگر شما قوز کنید، حس خستگی و ناتوانی را به دیگران انتقال می دهید. بنابراین از خمیده ایستادن یا نشستن به شدت خودداری کنید و به جای آن سعی کنید نشان دهید که قدرت بدنی بالایی دارید.

بیشتر بدانید : جذاب ترین مرد سال 2018 انتخاب شد!

تحقیقی روی دو گروه از افراد انجام شد : گروه اول که حالت بدنی ضعیفی داشتند و گروه دوم که حس قدرت را منتقل می کردند. نتیجه این تحقیقات ثابت کرد که گروه دوم سطح تسترون بالایی نسبت به گروه اول داشتند. بنابراین میان زبان بدن شما و حس قدرت و سرسختی تان، رابطه ای مستقیم وجود دارد.چطور مردانه رفتار کنیم

درست است که شما باید با زبان بدن، قدرت تان را نشان دهید اما در این کار هم نباید افراط کنید. شما با غرور و تکبر روی هیچ یک از اطرافیان تان تاثیر مثبتی نخواهید داشت. بنابراین کلید موفقیت شما اعتدال است. سعی کنید که در عین قدرتمندی و اعتماد به نفس، با تن صدای آرام سخن بگویید، با دیگران مهربان باشید و به آنها کمک کنید. این اعمال در کنار هم شما را تبدیل به فردی جذاب خواهد کرد که هر کسی دوست دارد با شما هم صحبت شود.

درست است! عینک آفتابی از چشم و پوست شما در برابر اشعه های مضر آفتاب جلوگیری می کند اما علاوه بر کارایی، شما باید به زیبایی آن هم اهمیت دهید. یک عینک مناسب، چهره و به تبع ظاهر شما را تکمیل می کند اما نکته اصلی انتخاب مدلی مناسب با صورت شماست. مدل های مختلفی از ویفر گرفته تا پلیس و غیره.. وجود دارند و شما باید با توجه به فرم صورت تان بهترین را انتخاب کنید.

بیشتر بدانید : راهنمای خرید عینک آفتابی، 8 نکته کلیدی که باید بدانید!

این روزها مدل های متنوع و زیادی از کاپشن ها برای آقایان وارد بازار شده است اما از میان آنها هنوز هم کاپشن های چرم محبوبیت خود را حفظ کرده و همچنان شیک و زیبایند. در قدیم، کاپشن های چرم تنها توسط ثروتمندان مورد استفاده قرار می گرفت اما حال همه مردم می توانند از آنها استفاده کنند. این مدل کاپشن ها علاوه بر زیبایی، کارایی بالایی نیز دارند و از بدن به خوبی در مقابل باد و سرما محافظت می کنند.

هر فردی در کمد لباس خود شلوار جین دارد و همه نیز می دانند که شلوار جین تا چه اندازه راحت و جذاب است. اما بر خلاف کفش و پیراهن که انتخاب شان راحت است، پیدا کردن شلوار جینی که کاملا سایز تن تان باشد ساده نیست. برای این منظور باید برخی موارد را با دقت در نظر گرفت:•    اندازه کمر•    قد شلوار•    گشادی و لاغری•    اندازه دور مچ پا

بیشتر بدانید : انتخاب شلوار جین مناسب با 7 قانون یک طراح لباس

شاید صورت اصلاح شده را بیشتر دوست داشته باشید اما هر مردی به کمی ته ریش احتیاج دارد. پیشنهاد ما به شما این نیست که کل صورت تان را از ریش پر کنید، کافی است تنها دو روز متمادی صورت تان را اصلاح نکنید. تحقیقات نشان داده که خانم ها مردانی که ته ریش دارند را جذاب تر از آنهایی که کل صورت شان تراشیده، می دانند. بنابراین حتی اگر علاقه ای به ته ریش ندارید، بد نیست که هر از چند گاهی آن را امتحان کنید و تغییرات مثبت آن را بر چهره تان ببینید.

ارتباط برقرار کردن با دیگران نه تنها به شما که به دیگران نیز حس خوبی را منتقل خواهد کرد. زمانی که وارد اتاقی می شوید، اعتماد به نفس داشته باشید، برای صحبت کردن با دیگران پیش قدم شوید، به چشم هایشان نگاه کنید و با آنها سخن بگویید. همین رفتار شما را در چشم دیگران جذاب خواهد کرد.

تحقیقات ثابت کرده افرادی که دیدی مثبت نسبت به اطرفیان شان دارند، در برقراری ارتباط با دیگران نیز موفق ترند. آنها افراد خوش بینی هستند که با دیگران به گرمی صحبت می کنند و به همین دلیل احتمال این که از اطرافیان شان رانده شوند و مورد توجه آنها قرار نگیرند، کم است. خوب است که تصور کنید دیگران دوست تان دارند اما در این کار هم زیاده روی نکنید. به عنوان مثال اگر در برخورد اول طرف مقابل تان را در آغوش بگیرید، در واقع او را از خود رانده اید. پس اگر می خواهید که در نگاه دیگران جذاب و خواستنی باشید، زاویه دید مثبتی نسبت به دیگران داشته باشید و در برخوردتان با آنها اعتدال را نیز رعایت کنید.

گاهی باید پا را از گلیم خود دراز تر کرد و قوانین را شکست. به عنوان مثال خیلی ها از پوشیدن لباس های رنگی هراس دارند، در صورتی که این سبک لباس پوشیدن نیز جذابیت خاص خود را دارد. مثل این است که شما برای اولین بار با فردی قرار ملاقات عاشقانه می گذارید اما شنیده اید که نباید در مورد مسائل کاری با او صحبت کنید. به نظر ما این قانون را باید شکست زیرا کار یکی از مهمترین بخش های زندگی هر فرد است. اگر به دنبال یک رابطه جدی و بلند مدت می گردید، مطمئنا باید در مورد کار و درآمدتان با او سخن بگویید. بنابراین خودتان را به قوانین محدود نکنید و در جایی که لازم است آنها را بشکنید.

اگر دوست دارید که تاثیری بلند مدت بر دیگران داشته باشید، باید جوری رفتار کنید که دیگران شخصیت شما را باور کنند، نه این که حالتی تصنعی داشته باشید و فقط برای جلب توجه دیگران مانند یک جنتلمن رفتار کنید. شما باید این نکته را به دیگران ثابت کنید که یک آدم آهنی با برنامه ای از پیش تعریف شده، نیستید.

لازم نیست که مدام بخندید، یک لبخند کافی است تا دیگران را به سمت خود جذب کنید. خنده انرژی مثبت را به دیگران منتقل می کند و به تبع شما را فردی جذاب تر می سازد.

شاید شما حرف های زیادی برای گفتن داشته باشید اما آنچه شما را جذاب تر می کند، جدا از حرف زدن، شنونده بودن تان است. به همین دلیل سعی کنید که حرف های دیگران را به خوبی بشنوید، آنها را به حرف زدن بیشتر تشویق کنید و وسط حرف شان نپرید. همین رفتارهای به ظاهر کوچک، شما را در چشم دیگران جذاب و خواستنی خواهد کرد.

بیشتر بدانید : 5 توصیه برای جذاب شدن در 3 دقیقه

بیشتر بدانید : چگونه یک مرد جذاب برای خانم ها شویم؟

بیشتر بدانید : جذابیت های ظاهری زنانه ای که مردان را جذب می کند!

بیشتر بدانید : این جملات زنانه، مردان را عاشق می کند

بیشتر بدانید : این ویژگی ها شما را برای جنس مخالف جذاب می کند!!

بیشتر بدانید : کدام خصوصیت زنانه برای مردان بسیار جذاب است؟

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : زندگی ایده ال

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

چطور مردانه رفتار کنیم
چطور مردانه رفتار کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *