چطور میتوانیم شاد را بروزرسانی کنیم

 
helpkade
چطور میتوانیم شاد را بروزرسانی کنیم
چطور میتوانیم شاد را بروزرسانی کنیم

ورود

50% تخفیف دوره های آموزشی !

چطور میتوانیم شاد را بروزرسانی کنیم

وبلاگ

با توجه به شروع فصل جدید مدارس و استفاده بیشتر دانش آموزان از برنامه شاد لازم دانستیم یک آموزش برای بروزرسانی این برنامه به نسخه جدید تهیه و در خدمت شما همراهان عزیز قرار دهیم . در ادامه برای جواب سوال : چگونه برنامه شاد را بروزرسانی کنیم ؟ کافیست با ما همراه باشید.

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

با توجه به نبود یک مرجع خوب برای آموزش برنامه های موبایل ما ترفند 3 را تاسیس کردیم و میخواهیم با همراهی شما بهترین باشیم…


جدیدتر آموزش خارج کردن فایل ها از حالت فشرده با گوشی و برنامه ZArchiver و Rar Downloads-icon

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 15px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

برنامه شاد برای سال تحصیلی جدید 99 – 1400 بروز رسانی شده و امکانات جدیدی به این اپلیکیشن اضافه  خواهد شد . دانش آموزان و معلمان می توانند با دانلود آخرین نسخه برنامه شاد ، اپلیکیشن خود را آپدیت کرده و بدین ترتیب به امکانات نسخه جدید این نرم افزار دسترسی پیدا کنند .چطور میتوانیم شاد را بروزرسانی کنیم

برنامه شاد نرم افزاری است که توسط وزارت آموزش و پرورش و به منظور پیگیری آموزش دانش آموزان در فضای مجازی بعد از تعطیلی مدارس ارائه شده است . این برنامه که در ابتدا فقط دارای گروه های از پیش تعریف شده برای هر مدرسه و کلاس بود ، به دانش آموزان و معلمان این امکان را می داد تا با یکدیگر ارتباطی امن برقرار کرده و امر آموزش را در بستر فضای مجازی ادامه دهند .

روند فعالیت در برنامه شاد در ابتدا بدین صورت بود که معلمان محتوای آموزشی را در گروه های کلاسی بار گذاری یا آپلود کرده و دانش آموزان پس از مشاهده محتوا ، سوالات خود را مطرح و معلمان به رفع اشکلات دانش آموزان می پرداختند . این برنامه هم مانند هر نرم افزار نوپای دیگر و به خاطر نیاز به انتشار هر چه سریع تر ، دارای مشکلات متعددی بود و دانش آموزان و معلمان بسیاری از اشکالات برنامه و سختی کار با آن ابراز ناراحتی کردند .

اما با گذشت زمان ، اشکالات این برنامه برطرف و کم کم امکانات مختلف دیگری نیز به آن اضافه گردید که با بروزرسانی این اپلیکیشن فعال خواهد شد . در ادامه این مقاله به امکانات نسخه جدید و بروز رسانی آخرین ورژن برنامه شاد پرداخته ایم .

با بروزرسانی برنامه شاد می توانید از آخرین امکاناتی که برای سال تحصیلی 99 – 1400 به آن اضافه شده است ، استفاده نمایید . با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید از 15 شهریور ماه ،  جدیدترین نسخه آن روز  پنجشنبه ۱۳ شهریور ماه  منتشر می شود . به محض انتشار  آخرین ورژن برنامه شاد ، لینک دانلود آن در ادامه مقاله فعال خواهد شد . 

​  برای دانلود نسخه 2.7.3 برنامه شاد با لینک مستقیم کلیک کنید 

 

 آخرین به روز رسانی 05 / 10 / 1399

برای دانلود نسخه 2.6.7 برنامه شاد با لینک مستقیم کلیک کنید 

 برای دانلود نسخه 2.6.3 برنامه شاد با لینک مستقیم کلیک کنید 

 برای دانلود نسخه 2.6.2 برنامه شاد با لینک مستقیم کلیک کنید 

برای دانلود نسخه 2.4.0 برنامه شاد با لینک مستقیم  کلیک کنید 

برای دانلود نسخه 2.3.0 برنامه شاد با لینک مستقیم کلیک کنید 

 وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد : ظرفیت‌های « شاد » را توسعه داده ایم و روز پنج‌شنبه ۱۳ شهریور رونمایی از شاد جدید با قابلیت‌های متعدد و متمایز است. .

نسخه جدید شاد دارای یک سری قابلیت جدید بوده و برای سال تحصیلی آینده این قابلیت‌ ها در دسترس دانش آموزان قرار خواهد گرفت . به عبارتی در آپدیت جدیدترین ورژن برنامه شاد امکان برخی فعالیت‌ های دیگر به غیر از فعالیت در گرو های کلاسی در دسترس دانش آموزان و معلمان قرار خواهد گرفت که موارد زیر را شامل می شود :

راه اندازی آزمون ساز برنامه شاد

حضور و غیاب دانش آموزان در کلاس ها

شادینو در برنامه شاد

ارتباط زنده و تصویری بین معلم و دانش‌آموز

شادنما در اپلیکیشن شاد

 کانال های محتوای آموزشی شاد

کنترل تکلیف دانش آموزان

 اختصاص فضای ویژه به معلمان برای تدریس

برای اطلاع از آخرین بروز رسانی های برنامه شاد عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید . هم چنین در صورت جود هر گونه سوال درباره نحوه آپدیت اپلیکیشن شاد می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .

 

 

✔️ بله . همان طور که در این مقاله به آن پرداختیم ، نرم افزار شاد به صورت منظم توسط وزارت آموزش و پرورش به روز رسانی می شود .

✔️ شما می توانید با رجوع به این مقاله آخرین نسخه برنامه شاد را دانلود و نصب نمایید .

✔️ همان طور که در این مقاله به آن اشاره شد ، امکاناتی مانند آزمون ساز ، ارتباز تصویری و غیره با به روز رسانی در نرم افزار شاد فعال خواهد شد .

قسمت شادینو برای من بالا نمیاد

سلام . برنامه شادینو در برنامه شاد برنامه ای مختص معلمان و مدیران هستش .

شاد خیلی خوبه

سلام . من بعضی موقع ها که شاد برام در گوشی نمیاره از وب شاد استفاده می کنم الان دو روزه وقتی وارد وب شاد میشم عکس ها و ویدیو ها و…. برام دانلود نمیشن .الان باید چیکار کنم؟چطور میتوانیم شاد را بروزرسانی کنیم

سلام . اینترنت و تنظیمات وب شاد رو چک کنین ، باید منتظر بمونین تا مشکل وب شاد برطرف شه .

سلام من بعضی موقع ها که شاد برام نمیاره از طریق وب شاد وارد کلاس هام میشم و الان دو روز وقتی وارد وب شاد میشم عکس ها و ویدیو ها و…. برام دانلود نمیشه . باید چیکار کنم ؟

سلام . ممکنه برنامه وب شاد مشکل داره ، تنظیمات رو چک کنین ، می تونین با واحد پشتیبانی برنامه شاد تماس بگیرین .

سلام من با نسخه وب شاد رو دارم می خوام عکس پروفایلمو بردارم (حذف کنم ) باید چیکار کنم نمیشه عکس برداشت فقط میشه عکس گذاشت !!!!!

سلام . حذف پروفایل برنامه شاد ممکن نیست .

برای من میاد که بروزرسانی کنید ولی وقتی میزنم بروز رسانی نمیشه

سلام من وقتی می خوام شاد به روز رسانی کنم می نویسه که 2.6.3 به دستگاه شما آسیب میرساند باید چی کار کنم تا شاد به روز رسانی شه

سلام . باید تایید کنین و اجازه دانلود نسخه جدید برنامه شاد رو بدین .

ممنون

سلام من وقتی میرم توی شاد پیام ها برای من نمیاد از بالای صفحه میفهمم پیام امده اما میرم توش پیام نمیاد باید به روز رسانی کنم ? اما چطور ? خودش قبلا لینک میداد اما الان نه

سلام . نسخه جدید برنامه شاد رو دانلود و نصب کنین .

سلام از کجا نسخه تحت وب شاد را نصب کنم من از برنامه … شاد را نصب کردم اما دوستام میگن ما بروز کردیم تم و سرعت داره اما تو … برا من بروز رسانی نیمده این نسخه جدید را هم از همین جا نصب کردم اما اتفاقی نیفتاد

سلام . عبارت نسخه تحت وب نرم افزار شاد هیوا رو در گوگل سرچ کنین .


مقالات منتخب سردبیر

بهترین مدارس ابتدایی و دبیرستان

انتخاب رشته دبیرستان

روش صحیح مطالعه برای دانش آموزان

معرفی رشته های انتخاب رشته پایه نهم

انتخاب رشته پایه نهم

منتخب های خواندنی

کودکان خلاق تحویل جامعه دهید

چرایی بیش فعالی کودکان

نکات مهم در انتخاب مدرسه مناسب

ویژگی های کودکان تیزهوش

چرایی افت تحصیلی

ترک تحصیل و عواقب آن

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

آیا می خواهید اپلیکیشن شاد خود را به روز و آپدیت کنید؟  آیا به دنبال آخرین نسخه اپلیکیشن شاد می گردید؟ بروز رسانی برنامه شاد چگونه است؟ اگر سوالاتی از این دست دارید به شما تبریک میگوییم به به جای درستی آمده اید، در این‌ مقاله قصد داریم شما را در بروز رسانی این اپلیکیشن پر مخاطب یاری کنیم. با مایکت، محبوب ترین استور اندروید ایران از نگاه کاربران ایرانی همراه باشید و حتما این مقاله به روزرسانی برنامه شادرا تا آخر دنبال کنید.

خلاصه این مطلب اگر حوصله خواندن ندارید:

 

این روز ها شاد نام آشنایی است زیرا در هر خانه ای که دانش آموزی وجود داشته باشد حتما این اپلیکیشن نیز وجود دارد. تا اسفند سال ۹۸ همه چیز خوب پیش میرفت تا اینکه ویروسی به نام کرونا همه چیز را عوض کرد، همه جا بسته شد، از محل کسب مردم گرفته تا باشگاه ها و‌مدارس. اما اگر برای مدتی بتوان قید باشگاه رفتن و یا حتی کار کردن را زد بدون شک نمی توان قید آموزش و تحصیل را زد.

به همین منظور مسئولین آموزش و پرورش با همفکری یکدیگر، اپلیکیشنی به نام “شاد” را کلیدی راهگشا برای این مشکل دانستند. برنامه ای که به معلمان کمک می کرد با آموزش آنلاین و مجازی، دانش آموزان خود را از آموزش بی بهره نگذارند و همچنین به دانش آموزان نیز کمک می کرد تا در شرایط کرونایی از تحصیل جا نمانند.چطور میتوانیم شاد را بروزرسانی کنیم

اهمیت این اپلیکیشن زمانی بیشتر شد که تصویب شد در سال ۹۹ نیز آموزش ها به صورت مجازی و از طریق همین اپلیکیشن صورت گیرد. این برنامه که علاوه بر نسخه اندرویدی اکنون نسخه ی ویندوز و ایفون نیز دارد، با کارکردی سریع و آسان عرضه شده است به طوری که با زبانی فارسی و تنها پس از احراز هویت قابل استفاده می باشد.

به علت کاربرد، این نرم افزارکم حجم خیلی سریع مخاطبین بسیاری پیدا کرد. زیرا این برنامه، در دسته بندی آموزش قرار میگرفت و اپلیکیشن رسمی مدارس و مورد تایید وزارت آموزش و پرورش برای تحصیل به صورت غیر حضوری بود.به طوری که این اپلیکیشن فقط از مایکت 800000 بار دانلود شده است.

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :

با به روز رسانی نکردن این نرم افزار ممکن است مشکلات زیادی برای کاربر به وجود بیاید. مثلا در ارسال پیام ها دچار مشکل میشود یا پس از مدتی کاربر خود به خود از برنامه خارج می شود. از جمله دیگر مشکلاتی که با به روز نکردن شاد دچار آن می شوید می توان به هنگ کردن مداوم، متوقف شدن، سرعت کم، باز نشدن فایل ها از جمله عکس و فیلم، کیفیت پایین فایل ها و‌پخش زنده، باز نشدن کانال ها و غیره اشاره کرد.

همچنین با بروز رسانی نشدن این برنامه شما از آخرین امکانات وارد شده در برنامه بی بهره خواهید ماند. و از آنجایی که عمر زیادی از ساخته شدن برنامه نمیگذرد و سازندگان برنامه با توجه به نظرات کاربران در حال از بین بردن ایرادات پیام رسان میباشند، نسخه ی جدید فاقد ایرادات قبلی خواهد بود.

سوال مهم و اصلی این است که چگونه برنامه شاد را بروز رسانی کنیم؟ با وجود تمام مشکلاتی که با به روز رسانی نشدن این برنامه برای کاربران به وجود می آید، متاسفانه در این برنامه گزینه دانلود آخرین نسخه (update) وجود ندارد و شما نمیتوانید مانند بقیه پیام رسان ها با رفتن به تنظیمات، اپلیکیشن را به روز کنید.

اما نگران نباشید! مایکت به منظور کمک به شما عزیزان همیشه آخرین نسخه این اپ را روی سایت قرار داده است یعنی آپدیتِ ها به صورت روزانه در سایت و برای دانش اموزان قرار میگیرند ، همچنین شما می توانید همیشه آخرین نسخه ی اپلیکیشن شاد (shad App) را از طریق باکس زیر دانلود کنید و یا اینکه عبارت دانلود شاد مایکت را در گوگل تایپ کرده و بعد از ان وارد سایت شده و بروزرسانی را دریافت نمایید.

 

لازم به ذکر است اگر روی ویندوز خود میخواهید update انجام دهید ابتدا باید بیاموزید چگونه شاد را روی سیستم خود نصب کنید بنابراین به مطلب آموزش دانلود شاد روی ویندوز 10 مراجعه کنید. 

بله. بدون شک با بروزرسانی شاد، سرعت برنامه به صورت قابل توجهی بالا خواهد رفت.

خیر. هنوز این امکان برای کاربران فراهم نشده است. شاید در نسخه های بعدی این امکان نیز به برنامه اضافه‌ شود.

 

نوبت شماستدر این نوشته، به شما بهترین و آسان ترین راه برای به روز رسانی اپلیکیشن شاد را آموختیم. امیدواریم فهیمده باشید چگونه برنامه ی شاد را بروز رسانی میکنیم، نظرات خود را درباره ی این موضوع با ما درمیان بگذارید. همچنین سوالات خود را نیز میتوانید از ما بپرسید. پاسخگوی سوالات شما هستیم. با تشکر

مرسی 💚💛💜❤💙

سلام شاد در گوشی من بروزرسانی نمی شود لطفا سریعا راه حلی پیشنهاد کنید.ممنون از زحمات شما.

سلام مدل گوشیتون چیه؟

به روز رسانی نمیشه مدام میگه این فایل ممکن هست دستگاه شما را خراب کنه سازگاری نداره چکار کنم

خسته نباشیددددددددددددددد دمت گرم ایشالا به هرچی میخوای برسیییییییی عزیزممممممممم

شاد رو توی لب تاپ بروز رسانی کنید شاید کسی گوشه نداشته باشه

سلام برناه شا چگونه بر روی ویندوز ایت نصب می شود

سلام برناه شا دچگونه بر روی ویندوز ایت به روز می شود

سلام چطور میتونم شاد رو لب تاب بروزرسانی کنم ؟

چطور میتونم تو برنامه شاد دیلیت اکانت بزنم؟؟ وکلا حسابی تو شاد نداشته باشم؟

سلام من با نسخه وب در شاد فعالیت دارم حالا میخوام پروفایلمو بردارم نمیشهههه میشه راهنماییم کنین ممنونم …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چطور میتوانیم شاد را بروزرسانی کنیم

‏ ‏با توجه به وضعیت پیش آمده از ابتدای اسفند ماه سال 98 درباره ویروس کرونا و نیاز به عدم حضور در جامعه و ماندن در خانه، وزارت آموزش و پرورش بر این شد تا سرویس یکپارچه ای تهیه نماید به نام برنامه شاد (آخرین ورژن از مایکت قابل دسترس است) تا معلمین و دانش آموزان در بستری امن امکان فراگیری درس های خود را در منزل بیابند. لذا با معرفی سامانه شاد و امکان آموزش و یادگیری درس های مربوط به معلمین و دانش آموزان در این سامانه فراهم گردید و بدین ترتیب معلمین گرامی و دانش آموزان عزیز می‌توانند با دانلود و نصب نسخه جدید شاد از  نسبت به احراز هویت خود اقدام نمایند و سپس آموزش و یاد گیری درس های مربوط به خود را آغاز نمایند. امروز میتوانید اپلیکیشین شاد را برای اندروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم از مایکت بهترین مارکت اندروید از نگاه کاربران دانلود و نصب و دریافت نمایید.

 

نکته مهم: این صفحه با اخرین تغییرات و اخبار برنامه هماهنگ است، بنابراین برای بروزرسانی شاد و دسترسی داشتن به لینک برنامه شاد حتما این صفحه را به bookmark مرورگر خود اضافه نمایید .

 

بعد از دوره قرنطینه و وجود بیماری کرونا مدارس به تعطیلی کشیده شد و دانش آموزان بلا تکلیف، در همین راستا و به منظور کمک به دانش اموزان شبکه اجتماعی دانش آموز (شاد) تولید شد، که با دانلود و نصب آن دانش آموزان می توانند بدون حضور در کلاس درس از خدمات آموزشی بهره مند شوند.

 

آموزش شاد با امکان لایو که جدیدا در ان گنجانده شده راهی برای تحصیل دانش آموزان در یک مدرسه مجازی است که از طریق آن می توانند به برنامه درسی خود دسترسی پیدا کنند. با توجه به شرایط موجود و عدم امکان حضور در دانش آموزان مدارس ، این برنامه توسط سازمان آموزشی ارائه می شود تا دانش آموزان بتوانند دروس خود را از طریق اینترنت فرا بگیرند.

این برنامه با پیگیری مستمر وزارت آموزش و پرورش و همکاری وزارت ارتباطات، دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی ، حمایت دانشگاه صنعتی شریف و تلاش‌های شبانه روزی فنی آنها اجرایی شده و توانسته نیاز دانش آموزان را به خوبی برطرف کند.

‏ مدیران ، معلمان و دانش آموزان مدارس ابتدایی باید برنامه شاد را برای بر روی گوشی اندروید خود نصب کنند. برای پاسخ به سوالات احتمالی مدارس ، معلمان و دانش آموزان، مرکز پاسخگویی ویژه با شماره تماس  ۴۳۰۸۱-۰۲۱ پیش بینی شده و مسئولیت سؤالات احتمالی را از ۹ صبح تا ۲ بعد از ظهر برعهده دارد.

‏  

برای ورود به شبکه آموزشی شاد ، این مراحل را در دستورالعمل دنبال کنید.

 

‏ ابتدا برای دانلودنسخه جدید شاد از مایکت روی باکس صورتی رنگ ضربه بزنید.

 

از آنجایی که برنامه شاد با اپلیکیشن هایی همچون بله، سروش، روبیکا، گپ و آی گپ متفاوت است، تصمیم گرفتیم استفاده از آن را به تفکیک نقش کاربران در این برنامه آموزش دهیم تا شما عزیزان دچار مشکل نشوید.

ابتدا شما به عنوان مدیر مدرسه باید وارد سامانه سناد شده و اطلاعات معلمان از جمله نام و نام‌خانوادگی، کد‌ملی، تاریخ تولد، جنسیت، نام پدر و غیره را وارد کنید. سپس وارد صفحه مربوط به مدیریت امور کلاس های مربوط به مدرسه می شوید. در این صفحه باید کلاس مربوط به هر معلم و پایه تحصیلی آن را تعیین کنید. اکنون به صفحه جدیدی وارد می شوید که در این صفحه در ستون نام دبیر می‌توانید معلم های مشخص‌شده و در ستون تعیین دبیر، کلاس هایی که هنوز دبیری برایشان تعیین نشده است را مشاهده کنید. اکنون اگر میخواهید معلمی را به لیست اضافه کنید باید وارد گزینه تعیین دبیر را زده و کد ملی معلم وی را وارد کنید. اکنون نام و نام خانوادگی معلم و شماره ی او به شما‌نشان داده می شود.

 

برای احراز هویت دانش آموزان نیز باید از همین‌ سامانه استفاده کنید. همچنین در این سامانه امکان ویرایش اطلاعات نیز وجود دارد. 

 

پس از اینکه تمام اقدامات لازم در سامانه سناد را انجام دادید وارد اپلیکیشن شاد‌شده و با انتخاب نقش مدیر، به احراز هویت خود بپردازید. 

وارد اپلیکیشن شاد شده و نقش معلم را انتخاب کنید. با وارد کردن اطلاعات خواسته شده به احراز هویت خود بپردازید. 

پس از اطمینان از تایید شما در سامانه سناد توسط مدیر مدرسه، وارد اپلیکیشن شاد‌شده و طبق آموزشی که جلوتر به آن می پردازیم، اقدام به احراز هویت کنید تا بتوانید از کلاس های درسی اختصاصی خود استفاده کنید.

برای وارد شدن به برنامه و ثبت نام در آن، کافی است پس از نصب آن از مایکت برنامه را اجرا کنید. سپس روی گزینه ورود به برنامه ضربه بزنید.اینک با وارد کردن شماره موبایل تان کدی پنج یا شش رقمی را از طریق پیامک‌ دریافت خواهید کرد، با وارد کردن کد در کادر مربوطه به صفحه ی مربوط به نام کاربری وارد می شوید، اکنون با انتخاب یک نام، ثبت نام شما به پایان می رسد.

همانطور که گفته شد قبل از هر کار از مدیر  مدرسه ی خود بخواهید اطلاعات شما را در سامانه سناد ثبت کند. سپس برای احراز هویت وارد اپلیکیشن شاد شده و روی گزینه ورود مدیر/ معلم/ دانش آموز ضربه بزنید. نقش خود را روی یکی از نقش های مدیر/ معلم/ دانش آموز تنظیم کنید. 

 

اکنون باید اطلاعات مربوط به نقش خود را وارد کنید، برای مثال اگر انتخاب شما دانش آموز است پس از انتخاب نقش دانش آموز گزینه افزودن دانش آموز را بزنید. اینک انجام احراز هویت را زده، شماره خود را وارد کنید. سپس به ترتیب کد ملی، سریال شناسنامه به صورت جدا و متصل،  سال تولد، ماه تولد و روز تولد، کد امنیتی را وارد کنید. با انتخاب گزینه ورود به گروه کلاس من، به گروه ها و کانال های اختصاصی مربوط به خود (نه کلاس های مربوط به مابقی دانش آموزان) دسترسی پیدا می کنید. در صورت انجام ندادن احراز هویت، این گروه ها و کانال ها برای شما نشان داده نخواهند شد و شما نمی توانید از کلاس های درسی خود استفاده کنید.

برای ساختن کانال و گروه در اپلیکیشن شاد محدودیت وجود دارد. ابتدا مدیر مدرسه باید احراز هویت کرده و گروه و کانال بسازد تا معلمان و دانش آموزان پس از احراز هویت قادر به مشاهده  آن ها باشند. برای ساختن کانال ها و گروه ها اقدام خاصی لازم نیست زیرا زمانی که مدیر مدرسه احراز هویت خود را انجام دهد به صورت خودکار این گروه ها و کانال ها ساخته شده و در دسترس او قرار می گیرند تا بتواند دانش آموزان و معلم را وارد کند. بنابراین گروه ها و کانال ها بر خلاف اپلیکیشن های سروش، تلگرام و غیره به صورت خودکار ساخته میشوند نه به صورت دستی. 

 

اما در اپلیکیشن شاد، گزینه ای با عنوان کانال جدید وجود دارد که شاید شما‌عزیزان را به اشتباه بیندازد. شاید در نگاه اول تصور کنید با استفاده از این گزینه موفق به ساخت کانال جدید می‌شوید، اما باید بگویم این گزینه فعلا هیچ کاربردی ندارد و استفاده از آن امکان پذیر نمی باشد.

 

باکس صورتی را لمس و برنامه شاد درسی را دانلود و نصب نمایید.چطور میتوانیم شاد را بروزرسانی کنیم

 

در گفتگویی که با یکی از معلمان داشتیم ایشان گفتند که تمام محصلین باید این برنامه را نصب کنند چرا که تحصیل و کسب علم را نمیتوان تعطیل کرد و حتما در سال تحصیلی جدید یعنی مهر ۹۹ به فکر نصب این برنامه باشید. طبق اخباری که از ورازت اموزش و پرورش به گوش میرسد سال جدید نیز کلاس ها به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد. 

 

ما در مایکت تجربه بیش از ده سال فعالیت در زمینه ارائه اپلیکیشن های کاربردی و نقد و بررسی تخصصی هر کدام از آنهارا داریم و امروز به بیش از 16 میلیون کاربر ایرانی و خارجی با ارائه خدمات دانلود app و بازی در حال انجام وظیفه هستیم. در طول این سال های متمادی بیش از صد ها برنامه اندرویدی مختص آموزش دانش اموزان و کمک کننده به والدین آنها و معملین روی برنامه و سایت myket قرار گرفته است که از جمله انها میتوان به قبولی، برنامه همکلاسی درس خواندن و به خصوص برنامه کنکور دهمی و یازدهمی های آلا اشاره کرد.

 

به دلیل اهمیت اپلیکیشن Shaad یا The Social Network of Students و درخواست زیادی که از سمت کاربران داشتیم و به عنوان مرجع اندروید و با توجه به احساس وظیفه ای که میکنیم تصمیم گرفتیم که که نگاهی عمیق به shaad داشته باشیم و نتایج این بررسی را با شما.

 

لازم به ذکر است که ساعت ها زمان صرف بررسی دقیق برنامه شد و از جهات گوناگون مورد بررسی قرار گرفت، از جمله:

 

1) رابط کاربری

 

2) اسانی استفاده

 

3) نحوه برگزاری کلاس ها در برنامه

 

4) کیفیت تصویر در برنامه با اینترنتی که عموم دانش اموزان در ایران به ان دسترسی دارند.

 

5) کیفیت محتوای اموزشی در قیاس با زمانی که دانش اموزان بر سر کلاس درس حضور یابند

 

برنامه شاد در کنار معایب خود دارای محاسن زیادی هم می باشد. از جمله این محاسن می توان به:

 

1) استفاده از زبان‌ مطلقا فارسی 

 

2) امنیت بالا و حفظ حریم شخصی کاربران

 

3) ساختاری شبیه به مابقی پیام رسان ها

 

4) امکان شخصی سازی صفحه

 

5) امکان تغییر در تنظیمات ظاهری برنامه

 

6) وجود استیکر‌های‌ متنوع

 

7) امکان ذخیره فایل ها‌ در پیام های ذخیره شده

 

8) وجود حجم کم 

 

9) دانلود برنامه به صورت کاملا‌ رایگان

 

10) جلوگیری از تقلب دانش آموزان

 

11) ساخت ایران بودن

 

12) امکان دسترسی تمام معلمین و مدیران و دانش آموزان

 

13) امکان استفاده روی همه ی سیستم عامل های اندروید، ویندوز، ios

 

 

خب همانطور که گفته شد زمان زیادی‌از ساخته شدن این برنامه نمی‌گذرد پس میتوان گفت نواقصی داشته و هنوز جای پیشرفت زیادی دارد. از جمله این نقصان ها می توان  به سرعت کم اینترنت در پیام رسان، فاقد امکان تماس تصویری و صوتی بودن، فاقد امکان ارسال پیام بین دانش آموزان، وجود نقص در احراز هویت، مصرف حجم بالای اینترنت، کیفیت کم برخی فایل ها اشاره کرد. 

 

در این نوشته سعی کردیم این برنامه را کاملا مورد بررسی قرار داده و تمام مزایا و‌معایب برنامه شاد (shad app) را در نظر گرفته و با شما در میان بگذاریم. امیدواریم هر روز از معایب این اپلیکیشن کم شده و به مزایای آن اضافه شود. نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین اگر درباره این نوشته سوالی داشتید، می توانید پاسخ خود را از ما جویا شوید، ما اینجا هستیم تا به سوالات شما پاسخ دهیم. با تشکر.

راهنمای ورود به سیستم برنامه شاد که به هر دلیلی به نسخه برنامه که آندروید میباشد دسترسی ندارند می توانند از برنامه شاد در وب خود استفاده کنند. در همین راستا ، ابتدا باید وب سایت “shadweb.iranlms.ir” را وارد کنید که لینک زیر نشان داده شده است. توجه داشته باشید که اخیراً احراز هویت از نسخه وب شاد برنامه حذف شده است و دانش آموزان ابتدا باید مراحل احراز هویت خود را از طریق نصب برنامه از مایکت انجام داده و سپس از نسخه وب استفاده کنند.

 

ابتدا با استفاده از پیوند بالا وارد سیستم شوید و سپس باید شماره موبایل خود را ثبت کنید و گزینه مرحله بعد را انتخاب کنید.

 

کد فعال سازی ارسال شده به شماره وارد شده را وارد کنید و گزینه مرحله بعد را انتخاب کنید

 

عبارت ““ورود دانش آموز”” را از سمت راست صفحه انتخاب کنید.

 

قبل از شروع سیستم شاد ، دوره هایی برای دانش اموزان توسط رسانه های ملی آموزش داده می شد و همچنان ادامه دارد. لازم به ذکر است که وقتی ساعت و زمان کلاسهای دانشجویی در تلویزیون با ساعتهای کلاس آنها تعامل دارد ، می توانید محتوای آموزشی را در سیستم برنامه ذخیره کنید و نگران از دست دادن مباحث دوره در آن زمان نباشید. هنگامی که برای پیوستن به سیستم خوش شانش بوده و وارد شاد شوید، روی پیوند کلیک کنید و نحوه رفع آن را مشاهده کنید.

حسن الحسینی ، رئیس پروژه “شبکه مبارک” و مشاور وزیر آموزش و پرورش ، در مورد اینکه چگونه آموزش در اینترنت ، با توجه به مشکلات ترافیک اینترنت در طول روز و احتمال خرابی اینترنت در طول آموزش ، یکی از جدی ترین مشکلات برای مشکلات فعلی است ، اظهار داشت: برنامه هایی در شبکه شاد و آموزش مجازی موضوع زیرساخت های مرتبط با آن است.

 

“وقتی از زیرساخت صحبت می کنیم ، با دو مشکل دسترسی به اینترنت و ترافیک اینترنت روبرو هستیم. بر این اساس ، طبق برنامه ، کلاس ها در یک شبکه شاد برگزار می شود.

 

مجری طرح Shaad Network در تشریح زمان کلاس ها و میزان ترافیک دروس در زمان برگزاری مدارس به صورت انلاین گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده کلاس ها بین 8:30 صبح تا 1 3:15 PM ، 10:30 صبح تا 12:45 PM ، 13:00 خواهد بود. 00-15: 15 و 15: 30-17: 45.

 

“با این زمان بندی سعی کردیم کوچکترین مشکلی در بارگذاری و فعالیت شبکه داشته باشیم و همچنین ترافیک موجود در آن شبکه را کنترل کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه استفاده از فواصل زمانی به نفع استانها و مدارس است ، گفت: اینگونه است که هر سطح و پایگاه آموزشی یکی از این فواصل زمانی را برای تشکیل کلاس می بینند.

 

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه این طرح برای کلیه مدارس دولتی و غیر دولتی است ، گفت: با توجه به اینکه کلیه فعالیت های آموزشی در کشور از طریق شبکه خوشحال خواهد شد ، کلیه مدارس موظفند این شبکه و برنامه های مرتبط با آن را در این برنامه وارد کنند. سانتا آکادمیک سال استفاده 1400-2010. “

 

نسخه جدید برنامه shaad ، که پیش بینی می شود قبل از آغاز سال تحصیلی جدید یعنی مهر ماه 1400 منتشر شود ، دارای چندین ویژگی مانند آزمونگر ، مشارکت و ارتباطات ویدئویی زنده خواهد بود.

 

سوالی که برای بسیاری از دانش آموزان و معلمان برجسته ایجاد می شود این است که چگونه و از کجا می توان نسخه جدید شاد را تهیه کرد؟ به همین منظور و برای سهولت بیشتر دانش آموزان و معلمان در ادامه این مقاله یعنی سایت مایکت امده است.

 

نسخه جدیدی آخرین ورژن shaad را دریافت کنید در ورژن ، تمام دروس دانش آموزان به طور جداگانه آموزش داده می شوند و ویژگی های جدید به برنامه اضافه می شوند. ساعات آموزش از راه دور در برنامه 35 دقیقه برای مدیریت بار ترافیک اینترنت خواهد بود.

 

نسخه جدید برنامه Shad که از ویژگی های بیشتری برای کمک به دانش اموزان اساتید انها برای سال تحصیلی 1400-99 است ، قرار است در روز 5 شنبه ، 4 سپتامبر منتشر شود..

 

برای بارگیری نسخه 2.6.2 برنامه روی باکس صورتی رنگ ضربه بنزید

نسخه جدید از ویژگی های جدیدی برخوردار است که برای سال تحصیلی جدید در دسترس دانشجویان قرار خواهد گرفت. در نسخه نهایی  ، دانش آموزان و معلمان در نسخه نهایی برنامه فعالیت های دیگری غیر از فعالیت هایی دارند که شامل:

 

برنامه ساز 

 

شرکت در برنامه شاد

 

مشق شب دانش آموز در برنامه شاد

 

ارتباط زنده و ویدئویی بین معلم و دانش آموز

 

به معلمان اتاقهای ویژه ای برای تدریس اختصاص دهید

 

کانالهای محتوای آموزشی

در نسخه جدید shaad فرقی با نسخه های قبلی ندارد و روندی کاملاً مشابه دارد. شروع برنامه شاد این بود که معلمان و دانش آموزان عزیز ابتدا باید برنامه شاد را با نسخه جدید بارگیری کرده و روی تلفن هوشمند خود نصب کنند. کاربرانی که از تلفن های آیفون یا رایانه های شخصی استفاده می کنند می توانند از نسخه وب برنامه نیز استفاده کنند.

 

پس از نصب برنامه شاد ، دانش آموزان و معلمان باید در نرم افزار یا یک سیستم شاد مانند نسخه های قبلی برنامه شاد احراز هویت شوند که بالاتر توضیح دادیم

 

برای دریافت آخرین اخبار ، نسخه جدید برنامه شاد ، همیشه از این صحفه بازدید کنید.

 

 

در برنامه شاد می خواهم به یک نفر پیام بدم ولی برنامه اخطار می‌دهد که امکان فرستادن پیام برای شما وجود ندارد. چرا؟

این یک نقص فنی در برنامه است و احتمالا به زودی برطرف می گردد به دلیل ترافیک سنگین روی برنامه و محدود بودن زیرساخت ها چنین مشکلاتی عادی است و به زودی برطرف می‌شود.

بعد از نصب شاد خطای 417، 401 و 420 گرفتم؛ چه باید کنم؟

اگر بعد از ثبت نام با خطای 401 و 402 روبرو شدید ، باید به مرحله ای که قبل از ثبت نام در آن ثبت نام کرده اید ، برگردید و در صورت رسیدن به دکمه ورود به کلاس و خطای 401 یا 402 ، شما باید به قسمت دانش آموزان لیست دانش آموزان بروید و نام دانش آموز را انتخاب کنید، همچنین اگر از فیلتر شکن استفاده میکنید حتما آن را غیر فعال کنید.

آیا برنامه شاد آموزش و پرورش روی کامپیوتر ویندوز نصب می‌شود؟

زمان دقیقی برای تهیه این برنامه برای ویندوز وجود ندارد.

برنامه شاد را نصب کردم ولی پیام متاسفانه بنظر می‌رسد چنین گفتگویی وجود ندارد نمایش داده می‌شود. چرا؟

نقص فنی و محدودیت زیر ساخت ها همچنین ترافیک سنگین برنامه البته ممکن است عیب از گوشی شما نیز باشد.

چگونه می‌توان شماره تلفن مربوط به یک حساب کاربری را بعد از نصب شاد تغییر داد؟

طبق راهنمای برنامه عمل کنید.

چرا باید همه دانش اموزان shad medu ir دریافت و نصب کنند؟

همانطور که میدانید کرونا باعث شده مدارس به تعطیلی کشانده شود و دانش اموزان ابتدایی، راهنمای، دبیرستان و معلمان گرامی آنها دیگر نتوانند سر کلاس سر حضور یابند به همین دلیل باید وارد این صفحه شوید، روی لینک برنامه شاد ضربه زده، ان را دانلود کنید و برای سال تحصیلی جدید یعنی مهر ۹۹ آماده شوید. 

برای دانلود برنامه شاد با لینک مستقیم چه کار کنیم؟

از انجا که دانلود به صورت مستقیم برای کاربران از اهمیت بالایی برخودار است ما در این صفحه برنامه شاد را با لینک مستقیم قرار داده ایم فقط کافی است لینک را لمس کرده وارد صفحه شده و باکس صورتی رنگ را لمس کنید! به همین سادگی.

زمان برگزاری کلاس ها در شبکه شاد چگونه است؟

هشت تا ده نیم صبح – 10 نیم صبح تا 12:45 – 1 ظهر تا 3:15 – 3:30 تا 17:45 دقیقه ساعت تشکیل کلاس های شاد است.

آیا اینترنت برنامه شاد رایگان است؟

بله اینترنت نرم افزار و شبکه Shaad کاملا رایگان است و طبق اطلاعاتی که ما در دست داریم هزینه ای در بر ندارد بنابراین اینترنتی مصرفی نمیکند.

آیا این برنامه ویروسی است؟

خیر طبق تست هایی که ما انجام داده ایم هیچ گونه ویروس و جاسوس افزاری در این  اپلیکیش وجود ندارد و هدف ان فقط اسان تر کردن روند تحصیل دانش اموزان است.

version نسخه جدید برنامه شاد منتشر شده است؟

آخرین نسخه از برنامه قبل از شروع سال تحصیلی منتشر خواهد شد ، این لینک همیشه در مایکت موجود است.

چگونه می توانم نسخه جدید Shad App را بارگیری کنم؟

برای دریافت نسخه جدید برنامه همیشه به استور اندرویدی خودتان، مایکت مراجعه کنید.

آیا لازم است نسخه جدیدی از برنامه را برای سال تحصیلی جدید دریافت کنید؟

همانطور که در این مقاله ذکر شد ، نسخه جدید برنامه دارای ویژگی های جدیدی است که دانش آموزان و معلمان برای حفظ این امکانات است و باید حتما نصب کنید.

منبع : مایکت

1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.

برنامه شاد نرم افزاری است که توسط وزارت آموزش و پرورش و به منظور پیگیری آموزش دانش آموزان در فضای مجازی بعد از تعطیلی مدارس ارائه شده است . این برنامه که در ابتدا فقط دارای گروه های از پیش تعریف شده برای هر مدرسه و کلاس بود ، به دانش آموزان و معلمان این امکان را می داد تا با یکدیگر ارتباطی امن برقرار کرده و امر آموزش را در بستر فضای مجازی ادامه دهند .روند فعالیت در برنامه شاد در ابتدا بدین صورت بود که معلمان محتوای آموزشی را در گروه های کلاسی بار گذاری یا آپلود کرده و دانش آموزان پس از مشاهده محتوا ، سوالات خود را مطرح و معلمان به رفع اشکلات دانش آموزان می پرداختند . این برنامه هم مانند هر نرم افزار نوپای دیگر و به خاطر نیاز به انتشار هر چه سریع تر ، دارای مشکلات متعددی بود و دانش آموزان و معلمان بسیاری از اشکالات برنامه و سختی کار با آن ابراز ناراحتی کردند .

اما با گذشت زمان ، اشکالات این برنامه برطرف و کم کم امکانات مختلف دیگری نیز به آن اضافه گردید که با بروزرسانی این اپلیکیشن فعال خواهد شد . در ادامه این مقاله به امکانات نسخه جدید و بروز رسانی آخرین ورژن برنامه شاد پرداخته ایم .

http://shaddl.medu.ir

نسخه تحت وب شاد هم منتشر شد. با مراجعه به شاد تحت وب که لینک آن در ادامه تقدیم شما می شود می توانید از طریق دسکتاپ کامپیوتر شخصی، لپ تاپ، گوشی آیفون و به طور کلی هر سیستم دیگری سامانه به شاد دسترسی داشته باشید.

https://shadweb.iranlms.ir

چطور میتوانیم شاد را بروزرسانی کنیم

دانش آموزان ازطریق آدرس اینترنتی فوق می توانند مراحل ثبت نام برنامه شبکه اجتماعی شاد رو آسان تر انجام دهند. سرعت عضویت دانش آموزان در این روش بالا خواهد رفت. دانش آموزان با ورود به سایت: Https://shad24.medu.ir

برای دانلود نسخه 2.4.0 برنامه شاد کلیک کنید 

برای دانلود نسخه 2.3.0 برنامه شاد کلیک کنید 

1- ✔️ آیا برنامه شاد به روز رسانی می شود ؟

✔️ بله . همان طور که در این مقاله به آن پرداختیم ، نرم افزار شاد به صورت منظم توسط وزارت آموزش و پرورش به روز رسانی می شود .

2- ✔️ چگونه می توان برنامه شاد را به روز رسانی نمود ؟

✔️ شما می توانید با رجوع به این مقاله آخرین نسخه برنامه شاد را دانلود و نصب نمایید .

3- ✔️ با به روز رسانی برنامه شاد ، چه امکاناتی به این اپلیکیشن اضافه می شود ؟

✔️ همان طور که در این مقاله به آن اشاره شد ، امکاناتی مانند آزمون ساز ، ارتباز تصویری و غیره با به روز رسانی در نرم افزار شاد فعال خواهد شد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

در این مقاله لینک دانلود و نصب نسخه جدید اپلیکیشن شاد یا همان نرم افزار شاد مدارس و راهنمای تصویری نصب شاد را در اختیار دانش آموزان، معلمان و مدیران مدارس قرار داده ایم. دراین صفحه می توانید نسخه جدید اپلیکیشن شاد قابل نصب بر روی گوشی موبایل، کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت را نصب کرده و در شبکه شاد احراز هویت کنید: نسخه جدید […]

در این مقاله لینک دانلود و نصب نسخه جدید اپلیکیشن شاد یا همان نرم افزار شاد مدارس و راهنمای تصویری نصب شاد را در اختیار دانش آموزان، معلمان و مدیران مدارس قرار داده ایم. دراین صفحه می توانید نسخه جدید اپلیکیشن شاد قابل نصب بر روی گوشی موبایل، کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت را نصب کرده و در شبکه شاد احراز هویت کنید:

نسخه جدید برنامه شاد در تاریخ 99/09/10 رسید!!

چطور میتوانیم شاد را بروزرسانی کنیم

دانلود نسخه جدید اپلیکیشن شاد

با دانلود جدیدترین نسخه اپلیکیشن شاد سال تحصیلی99-1400  و با استفاده از راهنمای تصویری نصب نرم افزار شاد مدارس آموزش و پرورش می توانید به سادگی به شبکه اجتماعی شاد دسترسی داشته باشید.

مرحله اول: دانش آموزان و معلمان برای استفاده از نرم افزار یا اپلیکیشن شاد ، لازم است از طریق سایت شاد به نشانی زیر، احراز هویت نمایند یا مراحل احراز هویت را در اپلیکیشن شاد انجام دهید.

ورود به shad.medu.ir – سایت شبکه اجتماعی شاد

مرحله دوم: برای دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار شاد شاد آموزش و پرورش یا همان اپلیکیشن شاد روی لینک آبی زیر کلیک کنید:

دانلود نسخه جدید اپلیکیشن شاد

ل

اپلیکیشن فیلم دورس مدرسه

با دانلود اپلیکیشن فیلم مدارس آموزش و پرورش در مقاطع ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم می توانید به سادگی ، فیلمهای آموزشی تمام دروس در تمام مقاطع را مشاهده کنید.

دانش آموزان عزیز پس از ثبت نام در اپلیکیشن مدارس ، در قسمت “خرید اشتراک” کد تخفیف: off50 را وارد کرده و ۱۰۰هزار تومان جایزه بگیرید. شما می توانید از اشتراک یک ساله با 50درصد تخفیف استفاده کنید و تمام فیلمها و آزمونهای مقطع تحصیلی خود را تا یک سال آینده به طور نامحدود مشاهده کنید.

برای ورود به اپلیکیشن فیلم مدارس اینجا کنید:

برای نصب نرم افزار شاد ، مطابق راهنمای تصویری نصب نسخه جدید اپلیکیشن شاد به سادگی قادر به نصب و ورود به کلاس های مدرسه مجازی خواهید بود:

** بعد از دانلود اپلیکیشن شاد که لینک آن را در اختیار شما قرار دادیم، روی دکمه نصب کلیک کنید. صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد:

 دانلود نسخه جدید اپلیکیشن شاد

 

رفع مشکلات احراز هویت در نسخه جدید برنامه شاد

در نسخه جدید برنامه شاد، مشکلات احراز هویت دانش آموزان ، مدیران و معلمان برطرف شده است. 

 

 

توجه 

اگر قبلا اپلیکیشن شاد را نصب کرده اید، قبل از اینکه نسخه قدیمی را پاک کنید به ترتیب زیر نسخه جدید را نصب نمایید، در غیر این صورت نام دانش آموز از لیست وزارت آموزش و پرورش حذف خواهد شد:

مرحله اول: بعد از دانلود نسخه جدید شاد که همینجا در اختیار شما قرار داده ایم, مراحل نصب را آغاز کنید. با توجه به زبان فارسی یا انگلیسی سیستم کاربر، سوال پرسیده می شود که آیا میخواهید نسخه قدیمی شاد را به روزرسانی کنید؟ دکمه نصب یا install را انتخاب کنید:

 

 

مرحله دوم : در حال نصب برنامه شاد

 

مرحله سوم: در این مرحله نصب و به روزرسانی شاد کامل می شود.

چطور میتوانیم شاد را بروزرسانی کنیم

مرحله چهارم: نسخه جدید شاد توسط وزارت آموزش و پرورش رسید و از روز شنبه صبح در اختیار عموم کاربران مدارس کشور قرار  گرفت. آغاز سال تحصیلی از 15 شهریور ماه 99 خواهد بود.هم اکنون نصب نسخه جدید را انجام دهید.

مراحل نصب و ورود به برنامه شاد 

اگر بار اول است که برای نصب شاد اقدام میکنید مطابق مراحل زیر نصب نرم افزار شاد را انجام دهید:

مرحله اول: نسخه جدید برنامه شاد را از طریق همین مقاله دانلود کنید و گزینه نصب را انتخاب کنید:

مرحله دوم: شماره موبایل خود را وارد کنید.

مرحله سوم: بعد از وارد کردن شماره موبایل، یک کد فعال سازی برای ورود به نسخه جدید اپلیکیشن شاد برای شما ارسال می شود:

مرحله چهارم:نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید.

مرحله پنجم: برای صحت سنجی، گزینه اول که ورود به عنوان مدیر یا معلم یا دانش اموز است را انتخاب کنید:

 

 

مرحله ششم: تحت چه عنوانی قصد ورود به اپلیکیشن شاد را دارید، گزینه مربوط به خود را انتخاب کنید:

در مرحله پایانی با انتخاب نقش خود به عنوان دانش آموز/ معلم/ مدیر احراز هویت نمایید. با نصب نسخه جدید اپلیکیشن شاد احراز هویت کرده و وارد کلاس شوید.

برای مشاهده نحوه ورود دانش آموز به کلاس در اپلیکیشن شاد، دکمه زیر را انتخاب کنید:

برای ورود دانش آموز به کلاس در اپلیکیشن شاد همین جا کلیک کنید.

احراز هویت در برنامه شاد مدارس سال جدید

برای احراز هویت و رفع مشکلات احراز هویت لینک احراز هویت در برنامه شاد را انتخاب کنید:

 احراز هویت در برنامه شاد (انتخاب کنید)

 

 

راهنمای تلفنی برای نصب نسخه جدید اپلیکیشن شاد مدارس

اگر در نصب اپلیکیشن شاد با مشکل یا ابهامی روبرو شده اید، برای کسب راهنمایی در زمینه نصب و برای رفع مشکلات احراز هویت و سایر مشکلات در استفاده از برنامه شاد میتوانید با شماره تلفن های سامانه صدای مشاور  ، تماس بگیرید:

سامانه مشاور برای برنامه شاد- اپلیکیشن شاد

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071611

تماس از تلفن ثابت تهران و بدون شماره گیری کد با شماره 9092301612

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

 

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام من اصلا فیلم با عکس مال شاد باز نمیشه مشکل چیه

سلام ، لطفا تماس بگیرید کارشناسان راهنمای شما برای حل مشکل هستند

من چند بار وارد شدم و کد برام ارسال شد برای نصب نسخه جدید چند بار مجبور به حذف نسخه قبلی شدم الان برام کد ارسال نمی شه چیکار کنم؟چقدر باید صبر کنم؟

سلام من برنامه شاد را دوباره میخوام نصب کنم چرا کد ارسال نمیسشه

سلام نسخه ی ۲.۶.۷ هم امروز در دسرس مردم قرار گرفت ۹۹.۹.۱۰
لطفا در اینجا هم بذارید چون در گوشی من دالنود نمی شود شتید در اینجا دالنود شود

سلام نسخه جدید 2.6.7 در دسترس است. نسخه جدید به صورت فایل فشرده زیپ برای دانلود سریع در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. لطفا روی لینک دانلود کلیک کنید.

سلام من برنامه سادم رو حذف کردم با مرکز پشتیبانی هم تماس گرفتم اما متاسفانه جوابگو نیستند میشه بگین من باید چیکار کنم چون نصب کردم ولی شماره رو وارد میکنم نمیاره

با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرید کارشناسان سامانه پاسخگو هستند

اگه میشد توی شاد گروه بزنیم ما دانش آموزا خیلی بهتر میشد .
حداقل از نفرتمون از شاد کمتر میشد با این سرعت کمش .
خواهشا یه فکری بکنین .

سلام خدمت شما
ببخشید من ی مشکلی داشتم اونم اینه که شاد من بالا نمیاد
جدید ترین نسخه شاد هست ولی تا حالا میاورد شب خابیدم بیدار شدم وای فای رو روشن کردم کلاسام میاره ولی تکلیف و حتی یک نقطه ارسال نمیشه
نمیدونم چکار کنم بسته هم گرفتم نشد واتساپ رو اینستا رو گوگل رو اینا میارن ولی میرم تو شاد میزنم رو ورود به مدرسه میگه خطا در اتصال اینترنت
لطفا کمکم کنید چیکار کنم
ممنون

سلام، مشکل حذف شدن از کلاس یا کارنکردن برنامه شاد، برای گروهی از کاربران ایجاد شده که هم اکنون درحال بررسی و رفع مشکل می باشد. لطفا از نسخه وب استفاده کنید

سلام وقتی شخصی به من پیام میفرسته، تا زمانی پروفایل شخص را چک نکنم پیام به من ارسال نمیشه

سلام ، در قسمت تنظیمات گوشی همراهتون میزان مصرف اینترنت روی عدم استفاده در زمان بسته بودن نرم افزار تنظیم شده است، به قسمت تنظیمات و برنامه های نصب شده رفته و تمام گزینه های مصرف اینترنت برای برنامه شاد را فعال کنید

سلام من توی مدرسه ی دولتی بودم اومدم مدرسه ازاد میرم تو شاد میبینم فقط گروه های مدرسه دولتی در اومدن
چرا گروه های مدرسه ازاد نمیان تو شاد ممنون میشم اگه جواب بدین

لطفا تماس بگیرید کارشناسان راهنمای شما خواهند بود.

سلام
ایا روشی برای کنترل خانواده وجود دارد فرزندان من با دو سیم کارت جداگانه شاد را دارند اما من دوست دارم جداگانه بتوانم کانال و تکالیف انها را روی لب تاب یا گوشی حودم ببینم

بله این امکان برای شما فراهم است.

با عرض سلام من در نسخه جدید شاد در صفحه اصلی ورود به کلاس من اونجا احرار حویت شدم ولی در پیام رسان به من بالا نمیزاره که به شاد پیوستی و اون اول در پیام رسان داره بالا نمیاره ،دانش آموز،مدیر،معلم
حالا باید چکار کنم؟

چرا اطلاعات من در هنگام ورود به کلاس من صحیح نیست؟؟؟؟

سلام
من نسخه جدید شاد رو نصب کردم و بروز رسانی شد اما هنوز هم یه اخطار میاد که شاد شما نسخه قدیمی هست و تا بیست و چهار ساعت اینده نسخه جدید گذاشته میشه.لطفا راهنمایی کنید که باید چیکار کنم

سلام. من وارد برنامه می شم همین نسخه جدید. یعنی۲.۶.۲. بعد میگه برنامه شما بروز نیست. نسخه به روز آن ۲۴ ساعت دیگر در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. من الان چکار کنم لطفاً راهنمایی کنید

نسخه 2.6.3 به زودی در اختیار کلیه کاربران قرار میگیرد.

چطور نصب کنیم

سلام من نسخه جدید رو دان کردم الان میگه نسخه تون بروز نیس چه کار کنم؟؟

سلام ببخشید من برنامه شادو پاک کرده بودم چون گوشیمو فروختم الان نصب کردم دوقلوهامم پایه هفتم میرن احراز هویت شدن کد اومد ولی قسمتی که ورود مدیر معلم دانش آموزه نمیاد یعنی خط اول نمیاد دوتا پایینی که نوشته کانال آموزش پرورش و خط سوم که نوشته آموزشی میاد

با حذف برنامه شاد نام دانش آموز از لیست حذف میشود. لطفا برای کسب راهنمایی در زمینه رفع مشکل با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرید.

سلام ببخشید من از حساب شاد خارج شدم و برنامرو پاک کردم الان چیکار کنم پسرهامم دوقلو هستن

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 24 دی 1399

بازدید : – بار ، 2 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 آذر 1399

بازدید : – بار ، 17 آذر 1399

بازدید : – بار ، 10 آذر 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

تمامی حقوق مطالب برای خبرینو محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

خبرینو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از نظام وظیفه ،سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

چطور میتوانیم شاد را بروزرسانی کنیم
چطور میتوانیم شاد را بروزرسانی کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *