چطور پسر خوشتیپی باشیم

 
helpkade
چطور پسر خوشتیپی باشیم
چطور پسر خوشتیپی باشیم

خوشتیپ بودن برای مرد های جوان بسیار اهمیت دارد زیرا حقیقت این است که ظاهر شما مهم‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید .

زیر ۲۵ سال سن دارید؟ عالی است! ما هم این دوران از زندگی خود را به یاد داریم.

اگر می‌خواهید در این دنیا تاثیرگذار باشید… و وقتی هنوز جوان هستید شروع قدرتمندی داشته باشید… باید دیگران شما رو به عنوان فردی درک کنند که می‌تواند تاثیرگذار باشد.اجازه ندهید مشکلات مربوط به ظاهر و لباس پوشیدن، بر سر راه اعتبار شما قرار بگیرد. (چه در داخل و چه خارج از اداره).

حتما بخوانید : خوشتیپ ترین مردان سال ۲۰۱۸

 

چطور پسر خوشتیپی باشیم

چگونه خوش تیپ باشیم ؟ : هنر ژست گرفتن را یاد بگیرید

قبل از هر چیزی… باید متوجه باشید که خوش تیپی و خوش استایل بودن، به میزان زیادی به نگرش شما بستگی دارد.

اعتماد به نفس فقط برای نزدیک شدن به خانم‌ها به شما کمک نمی‌کند.

بلکه اعتماد به نفس یک نیروی درونی برای به خاطر آوردن این مسئله است که شما چه کسی هستید، و چه جایگاهی دارید.

زمانی که مفهوم هدفی که دارید برای شما مشخص است، یک سیگنال قدرتمندی برای شما ارسال می‎شود که بر سرتاسر وجود شما و حتی لباس‌هایی که می‌پوشید نیز تاثیر می‌گذارد.

 

چگونه خوش تیپ باشیم ؟ : اعتماد به نفس داشته باشید

خب پس چطور باید این اعتماد به نفس را ایجاد کنید؟ با یاد گرفتن از یک راهنمای خوب، کار خود را شروع کنید.

یک مرد باتجربه‌تر از شما که به محض اینکه با هر فردی تماس چشمی برقرار می‌کند، رایحه اعتماد به نفس را از خود متصاعد می‌کند.

علاوه بر این، هر زمانی که دچار کمبود اعتماد به نفس هستید، باید از هنر ژست گرفتن استفاده کنید.

وقتی متوجه شوید که ژست‌هایی مثل «سوپرمن» چقدر می‌تواند از نظر ذهنی بر روی شما تاثیرگذار باشد، غافلگیر خواهید شد.

با وارد شدن به دنیای واقعی شما باید چشم‌های خود را رو به یک حقیقت ناراحت‌کننده باز کنید: کتاب‌ها همیشه از روی ظاهری که دارند مورد قضاوت قرار می‌گیرند.

ظاهر اهمیت دارد. به خصوص زمانی که صحبت از اولین تاثیرگذاری و برخورد به میان می‎آید. آیا داشتن یک شخصیت خوب، هنوز هم اهمیت دارد؟ قطعا همینطور است.

اما برخی از افراد تا زمانی که از بین ظاهر پرزرق و برق شما عبور نکنند، در معرض این شخصیت قرار نمی‌گیرند.

برای اینکه بتوانید بار اول، بهترین تاثیر را داشته باشید، ظاهر و استایل شما باید در چهارچوب سیستم اجتماعی و آنچه که قابل قبول است باشد،

یعنی آنچه که از افراد جوان و حرفه‌ای انتظار می‌رود. شما می‌خواهید طوری لباس بپوشید که بتوانید به آن ثانیه‌های باارزش برای اثبات کردن افکار خود دست پیدا کنید،و بتوانید بر روی دیگران تاثیر بگذارید.

این مسئله بدین معناست که شما باید با یک استایل تمیز، مناسب و پرجذبه پیش بروید. این همان چیزی است که مردم را تشویق می‌کند تا بیشتر شما را جدی بگیرند.

 

چگونه خوش تیپ باشیم ؟ : برای ظاهر و استایل خود ارزش قائل شوید

هر دکتر، وکیل، فروشنده و یا مشاور جوانی، باید این مطلب را درک کند. همچنین این مسئله بسیار اهمیت دارد که شما باید مناسب با سن خود لباس بپوشید.

اگر کمد لباس شما نوجوان بودن یا دانش‌آموز بودن شما را فریاد می‌زند؛ طوری با شما رفتار می‌شود که انگار هنوز یک کودک هستید.

شما نیاز به لباس‌های متفاوت‎ تری دارید تا بالغ بودن خود را نشان دهید و اعتماد و احترام دیگران (افراد بزرگ‌تر و کوچک‌تر از خود) را جلب کنید.

یک حقه ساده استفاده از ساعت مچی Vincero است. که یک جایگزین فوق‌العاده برای ساعت‌های لوکس امروزی محسوب میشود، به خصوص برای جوانان حرفه‌ای.

این ساعت‌ها بسیار مقرون به صرفه هستند. این ساعت‌ها ۵ تا ۱۰ برابر بیشتر از قیمت واقعی خود به نظر می‌رسند!

که البته با در نظر گرفتن ویژگی‌هایی که دارد نیز عجیب به نظر نمی‌رسد (استیل ضد زنگ، مقاوم در برابر خط و خش، شیشه کریستالی، مرمر ایتالیایی، بند چرم ایتالیایی).کیفیت آنها فاصله زیادی با ساعت‌هایی دارد که در همین محدوده قیمتی هستند.

این ساعت‌ها باعث می‌شوند تا شما خوشتیپ تر به نظر برسید و بتوانید با افراد مناسب در حیطه کاری خود ارتباط برقرار کنید.

هنوز هم همیشه کفش ورزشی استفاده می‌کنید؟ ( حتی وقتی ورزش نمی‎کنید)؟ بهتر است گزینه‌های دیگر را هم در نظر بگیرید. چرا؟

زیرا سبب جلب توجه برخی از افکار سنتی می‎شود که هنوز این روزها زنده هستند: شما می‌توانید یک مرد را از روی کفش‎هایی که به پا دارد قضاوت کنید.

مردم کفش‌های شما را به عنوان راهی برای سنجش ارزش شما در نظر می‌گیرند و یا حتی جایگاه اجتماعی و حرفه‌ای شما را با توجه به کفش‌هایتان حدس می‌زنند.

پس ما معتقدیم که باید برای یک جفت کفش با کیفیت هزینه کنید. یک مدل کفش کلاسیک که تقریبا برای تمامی مناسبت‌ها کاربرد دارد.

 

چطور پسر خوشتیپی باشیم

چگونه خوش تیپ باشیم ؟ : از کفش های به روز تری استفاده کنید

یک جفت کفش چرم با کیفیت یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌ها محسوب می‌شود، که البته باید بتواند چند سال برای شما دوام بیاورد و البته راحت باشد

(و به چیزی بیشتر از تمیز کردن سطحی و براق کردن، آن هم هر چند وقت یکبار نیازی نداشته باشد). همه چیز در مورد فقط خوشتیپ بودن نیست.

این کفش‌ها می‎توانند باعث جلب توجه به جزئیات و چگونگی معرفی شما به دیگران شوند (و دلیلی برای مسخره کردن شما به خاطر جوان بودن یا تازه‎کار بودن، در اختیار دیگران قرار نمی‌گیرد).

به طور کلی جوان بودن، به این معناست که شما نمی‌توانید با توجه به درآمد خود، مخارج بالایی داشته باشید. بودجه‎بندی برای شما یک باید محسوب می‎شود.اما همزمان، هیچ بهانه‌ای برای تمیز و مرتب نگه نداشتن لباس‌هایتان وجود ندارد.

تنها با چند دلار، می‌توانید چیزهایی مثل جالباسی چوبی برای کت و شلوارها، کیسه‎های مخصوص کفش، یک اتوی قابل اعتماد و مواد شوینده با کیفیت تهیه کنید.

 

چگونه خوش تیپ باشیم ؟ : برای خوش تیپ تر بودن از لباس‌های خود مراقبت کنید

همچنین می‌توانید به صورت رایگان، اطلاعات جدید کسب کنید. اتو کردن پیراهن‌های خود را یاد بگیرید. (تا منجر به از بین بردن یک پارچه یا خط انداختن روی لباس خود نشوید).

همچنین بهتر است یاد بگیرید که چگونه باید پارچه‌ها و یا مواد به خصوص را بشویید و خشک کنید، یا چگونه لکه‌های به وجود آمده بر روی لباس‌های خود را با دقت از بین ببرید.

این اطلاعات می‎توانند به میزان زیادی شما را رو به جلو پیش ببرند، تا از اشتباهاتی که منجر به پرداخت هزینه‌های گزاف در آینده می‌شود، جلوگیری کنید.

در خانه، ممکن است هنوز از پوشیدن شلوارک‌های کوتاه و تی‌شرت های گشاد و سایز بزرگ لذت ببرید، حتی با وجود اینکه لاغر هستید…

اما بیرون از خانه، به یاد داشته باشید که متناسب بودن لباس، شما را به شاه تبدیل می‌کند. در هرم مربوط به ظاهر و استایل، این مسئله به عنوان مهمترین موضوع در نظر گرفته می‎شود

(حتی قبل از اینکه به نوع پارچه یا کاربرد آن در استایل خود فکر کنید)، که این موضوع برای هر نوع لباسی صدق می‌کند. یک حساب سرانگشتی کنید: اگر اندازه نبود، آن را نخرید.این کار جواب نمی‌دهد.

چگونه خوش تیپ باشیم ؟ : متناسب با اندازه خود لباس بپوشید

مهم نیست شغل شما چه چیزی است، بالاخره لازم است در جایی از زندگی خود، یک کت و شلوار با کیفیت بپوشید.

پس اگر قصد دارید یک کت و شلوار بخرید، اطمینان حاصل کنید که آن یک کت و شلوار کلاسیک باشد.

عواملی مثل یقه، طول مناسب کت (قسمت پشتی کت نباید کاملا باسن را بپوشاند) و دوخت تمیز را در نظر بگیرید (اطمینان حاصل کنید که جیب‌ها و درزها پاره نباشند).

در زمان خریدن هر کت و شلواری باید اطمینان حاصل کنید که متناسب با اندازه شما باشد. برخی از فروشگاه‌ها در صورتی که کت یا شلوار نیاز به کوتاه یا بلند کردن داشته باشند،

خدماتی را ارائه می‌دهند، اما باز هم این احتمال وجود دارد که شاید شما مجبور باشید تا یک خیاط پیدا کنید.

 

چگونه خوش تیپ باشیم ؟ : اندازه بودن کت و شلوار به خوشتیپ تر شدن شما کمک میکند

خیاط‌های ماهر می‌دانند که چطور با ایجاد تغییرات کوچک می‌توانند یک کت و شلوار معمولی را به یک کت و شلوار عالی برای شما تبدیل کنند.

آنها حتی می‌توانند یک کت و شلوار ۱۰ دلاری از یک فروشگاه حراجی را به یک لباس قابل استفاده و کلاسیک در کمد لباس شما تبدیل کنند.

درست است، تا زمانی که این کت و شلوار فوق‌العاده به نظر برسد، مهم نیست که از کجا آمده است!.

نکته: در انتخاب رنگ کت و شلوار خود دقت کنید. نباید برای مراسم خاکسپاری یا یک رویداد شرکتی، یک رنگ براق و جلف را انتخاب کنید.

بر اساس رویداد مورد نظر و رنگ کفش خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

کمد لباسی که پر از لباس‌هایی است که یا شما احساس خوبی بعد از پوشیدن آنها ندارید، یا ست کردن آنها با لباس‌های دیگر برای شما سخت است، چه مزیتی برای شما دارد؟

حقیقت این است که پاسخ این سوال واقعا احمقانه است، چون لباس‌های خوب خیلی وقت‌ها در این شلوغی گم می‌شوند و به چشم نمی‎آیند در حالی که لباس‌های بی‎استفاده، تمیز و مرتب در جای خود قرار می‌گیرند.

تا زمانی که هنوز جوان هستید، این یکی از اشتباهاتی است که باید از مرتکب شدن به آن، خوشحال باشید.

زیرا باعث می‌شود تا با تصمیمات هوشمندانه‌تر، خریدهای بهتری در سنین پایین‌تر، انجام دهید. (حتی خریدهایی غیر از لباس و پوشاک).

 

چگونه خوش تیپ باشیم ؟ : با ترجیح دادن کیفیت به کمیت، خوشتیپ تر باشید

اما همچنین، شما باید سعی کنید تا به کمک موارد زیر، یک کمد لباس تبادل پذیر داشته باشید:

مجموعه مناسبی از پیراهن‌های آبی و سفید (زیرا به عنوان نقطه قوت بیشتر استایل‌های جذاب محسوب می‌شوند).

کروات‌های ساده با سایه‌های تیره از رنگ‌های آبی، سبز و یا قرمز (یک الگوی تکرار کوچک هم کافی است).

ژاکت، شلوارها و کفش‎هایی با رنگ‎ها و ترکیب‌های روشن (که با پیراهن‌های شما همخوانی داشته باشد).

این سیستم مجموعه متفاوتی از لباس‌های مختلف را که در ۹۹ درصد موارد به آنها احتیاج دارید، در اختیار شما قرار می‌دهد، و هر تکه از این لباس‎ها چیزی است که از پوشیدن آن لذت خواهید برد.

ممکن است شلوار جین‌های به خصوصی در دوران نوجوانی شما مُد بوده باشند (مثل جین‌هایی با ظاهر پاره، سوراخ شده و یا کهنه).

این شلوارها را همین الان از کمد لباس خود حذف کنید ( و یا لباس‌هایی که از استایل مشابهی برخوردارند).

شما می‌خواهید آن مرحله از سرکشی و خودمختاری در زندگی خود را پشت سر بگذارید.

شلوارهای خود را با در نظر گرفتن استایل‌هایی که برای شما مناسب هستند، انتخاب کنید: جین‌های نیلی و تمیز، با تن خور مناسب.

همچنین بهتر است چند شلوار راحتی یا شلوار کتان در رنگ‌های تیره هم داشته باشید (با دمپای راسته یا تنگ) تا به کمد لباس خود تنوع ببخشید.

چگونه خوش تیپ باشیم ؟ :  لباس‌های پاره هیچ کمکی به خوشتیپ شدن شما نمیکند

ما می‌دانیم که مارک زاکربرگ معمولا با یک لباس کلاهدار طوسی، به محل کار خود می‌آید، طوری که انگار برای دویدن به یک باشگاه محلی آمده است تا دفتر کار فیسبوک.

اما چند مرد مثل مارک زاکربرگ روی کره زمین هستند؟ دقیقا… افراد معمولی چنین مصونیت‌هایی ندارند و در صورتی که با یک تی‌شرت کلاهدار در محل کار خود حاضر شوند،به شکل منفی مورد قضاوت قرار می‌گیرند.

 

چگونه خوش تیپ باشیم ؟ :  تی‌ شرت‌ ها و لباس‌های کلاهدار را کنار بگذارید

این مسئله، تمام تی‌شرت‌های معمولی و کلاهدار را در بر می‌گیرد (به خصوص تی‌شرت‌هایی با طرح‌های گرافیکی) .برای اینکه از این مسئله دوری کنید، این دسته از لباس‎های خود را به خیریه ببخشید. تعدادی از آنها را هم برای خانه و یا باشگاه نگه دارید.

تمرکز شما باید بر روی پیراهن‌های غیررسمی دکمه دار از بالا تا پایین، و ژاکت‎های آستین بلند و متناسب باشد.شما همچنین می‌توانید در طول روزهای گرم‌تر، پیراهن‌های اسپرت یا پولو را نیز برای استایل خود انتخاب کنید.

در نهایت، در دام مُدهای عجیب و غریب نیوفتید. لباس‎های مُد روز و باب سلیقه‎ی افراد با چنان سرعتی در حال تغییر هستند که نمی‌توانند به بخشی از استایل شما تبدیل شوند.

و مردهای جوان هم نمی‌توانند از پس هزینه‌ی به روز کردن کمد لباس خود، آن هم در هر ماه، بر بیایند.

 

 

چگونه خوش تیپ باشیم ؟ :  برای خوشتیپ تر بودن چیزهایی که مُد هستند را نادیده بگیرید

پس از هر چیزی که ممکن است در فصل بعدی واقعا در کمد لباس شما جایی نداشته باشد اجتناب کنید (مثل کراوات‌های خیلی باریک و شلوار جین‎های خیلی تنگ).

با لباس‌هایی پیش بروید که از رنگ‎ها و سبک‌های کلاسیک، الگوها و ترکیب‌های فراموش نشدنی برخوردارند

(لباس‌هایی که در زمان پدر و مادرها و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های شما، مورد استفاده قرار می‌گرفتند ) چون این سبک از لباس‌ها، هیچ‌وقت شما را ناامید نخواهند کرد.

 

( ست لباس مردانه : پیراهن سفید و ساده آستین کوتاه ، شلواری کرم رنگ از جنس کتان با کفش های سفید یک ست جذاب تایستانی )

( ست لباس مردانه : شلوار جین با کفش های توسی آبی از برند نیو بالانس ست شده با تیشرت سفید و پیراهن سورمه ای )

( ست لباس مردانه : کفش و کمربند قهوه ای سوخته ست شده با اکسسوری و ساعت مردانه در کنار شلوار جین و پیراهن مردانه سبز )

( ست لباس مردانه : کفش های شیک نیوبالانس با شلوار پارچه ای سورمه ای با تیشرت سفید ساده )

( ست لباس مردانه : کفش های توسی زنگ با شلوار جین راسته و پیراهن چهارخانه آبی قرمز )

( ست لباس مردانه : شلوار جین راسته با تیشرت آبی کاربنی ست شده با کفش های نیوبالانس و کلاه سورمه ای )

 

بیشتر بخوانید:

اینفوگرافیک ست کردن اکسسوری برای مردان خوشتیپ:

 

اینفوگرافیک ست کردن اکسسوری برای مردان خوشتیپ

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

لیست ۱۰ زن زیباروی مسلمان در سال ۲۰۲۰ به انتخاب FillGap  

مدگردی با کامالا هریس ؛ یکی از خوش استایل ترین زنان سیاستمدار آمریکا

معرفی جاذبه های گردشگری در استانبول

معرفی کاخ های استانبول

در مورد بوستان آهوان کیش جزیره هندورابی بیشتر بدانید

Re:Style 2020 گالکشن مُد هیوندای از اسقاطی قطعات خودرو

چسباندن نیش مصنوعی به دندان با چسب ناخن، ترند عجیب و جدید تیک تاکی ها

لوکس تهران

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

برترین‌ها: لباس هایتان آن تاثیری که می‌خواهید روی دیگران نمی‌گذارند؟ گاهی وقت‌ها اطرافیان‌تان یک طوری ظاهرتان را برانداز می‌کنند که خوش‌تان نمی‌آید؟ نمی‌دانید چه مدل لباس‌هایی به شما می‌آید و مشکل کجاست؟ پیشنهادات و نکات این شماره ما را از دست ندهید. از انتخاب کفش گرفته تا هماهنگی کت و شلوار برای‌تان یک دنیا نکته تازه مطرح کرده‌ایم. مطمئن باشید با خواندن و رعایت‌کردن این موارد تاثیر ظاهر شما عوض می‌شود، هم در ذهن خودتان و هم برای دیگران. به دنیای مردان خوش پوش خوش آمدید!

به لباس‌های روزانه اهمیت بدهید

پوشش روزمره خیلی مهم است. بعضی‌ها فکر می‌کنند، چون اسم روزمره به این لباس‌ها داده می‌شود نباید توجه زیادی به آن‌ها کرد. دقیقا برعکس است؛ روزمره یعنی یک بخش خیلی مهم از زندگی. پس برای انتخاب لباس‌های‌تان وقت بگذارید. برای ایجاد یک تغییر خوب از تی‌شرت‌های رنگی استفاده کنید. اگر نوجوان شما اهل برند و به قول خودشان مارک بازی است، یادتان باشد برند‌هایی را به او معرفی کنید که تنوع رنگی در آن‌ها وجود دارد. البته بهتر است طوری رفتار کنید که در ذهن آن‌ها رنگی و متناسب بودن بر برند بودن، ارجحیت پیدا کند.چطور پسر خوشتیپی باشیم

نوجوان ساده؛ نوجوان خوش پوش

نوجوان هستید و می‌خواهید خیلی خوش تیپ به‌نظر بیایید؟ قبول. خوش تیپ باشید، اما در ظاهرتان اغراق نکنید. خیلی از پسر‌های نوجوان دوست دارند مثل آدم‌های مشهور به‌نظر بیایند. آن‌ها سعی می‌کنند ظاهرشان را هم شبیه آدم‌های خاص بکنند. بزرگ‌ترها! به آن‌ها یاد بدهید، برای متفاوت بودن نیازی نیست که خودشان را عجیب و غریب درست بکنند.

اگر قرار است خیلی تغییر بکنند نهایتا از ۳ رنگ متفاوت در پوشش شان استفاده کنند و نه بیشتر. نکته دیگر راجع به ساعت آن‌هاست. استفاده از ساعت‌های خیلی بزرگ که به طبع خیلی جلب توجه می‌کنند و حتی بیشتر از این که توجه دیگران را به آن‌ها جلب بکند باعث تعجب‌شان خواهد شد.

جذب واکنش‌های واقعی

دنبال واکنش‌های واقعی باشید، خیلی‌ها نظر واقعی‌شان را راجع به ظاهرتان نمی‌گویند. خیلی‌ها مخفی‌اش می‌کنند، بعضی‌ها هم برای خوشایندی شما از تیپی که ممکن است به‌نظرشان مزخرف بیاید، تعریف می‌کنند. دنبال آدم‌هایی باشید که با شما صادق هستند یا این که خیلی رک از آن‌ها خواهش کنید نظر واقعی‌شان را به شما بگویند.

از آرایشگرتان بخواهید نظرش را در مورد مدل مویی که پسندیده‌اید بگوید. ممکن است قبل از کوتاه کردن موهای‌تان بفهمید این مدل نه تنها به شما نمی‌آید بلکه چهره‌تان را زشت می‌کند. پس به‌دنبال نظرات واقعی باشید، فرقی نمی‌کند از چه کسی. یک تلنگر از یک دوست، یکی از اعضای فامیل یا یکی از همکاران می‌تواند شما را از خطر بدپوشی نجات بدهد.

اگر دوستان تان با شما رک نیستند به سراغ اینترنت بروید. ببینید تیپ کلی تان به کدام یک از بازیگران یا مشاهیر خوش پوش نزدیک‌تر است. پس همان طوری لباس بپوشید.

تی‌شرت تبلیغاتی ممنوع!

وقتی یک تی‌شرت با یک لوگوی بزرگ تبلیغاتی می‌پوشید شبیه یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک به‌نظر می‌رسید! دور اینگونه تی‌شرت‌ها را خط بکشید. در عوض به‌دنبال تی‌شرت‌های کلاسیک با یقه‌های هفت بروید یا تی‌شرت‌هایی با طرح‌های زیبای هنری. این روز‌ها لباس‌هایی با خطوط فارسی گزینه‌های زیبا و با اصالتی هستند که می‌توانند حال‌و‌هوای تازه‌ای به تیپ شما ببخشند.

لباس‌هایی نه تنگ و نه گشاد

بهترین پیشرفتی که می‌توانید برای ظاهرتان ایجاد کنید داشتن یک انتخاب هوشمندانه و با دقت است، انتخاب لباس‌هایی که کاملا اندازه‌تان هستند.

بیشتر آقایان، به‌خصوص آقا پسرها، لباس‌هایی می‌پوشند که برای‌شان گشاد یا حتی خیلی گشاد هستند! مطمئن شوید که لباس‌تان درست هم سایز خود شماست و نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد. لباس‌های خیلی گشاد یا خیلی تنگ تبدیل به یک بیماری مسری شده‌اند! مراقب باشید!

به فروشنده‌ها اعتماد نکنید

هیچ وقت تنها به خرید نروید زیرا به حرف فروشنده‌ها نمی‌شود اعتماد کرد. بیشتر آن‌ها خیلی کاری ندارند که این لباس به شما می‌آید یا نه. آن‌ها به فکر فروش و سود خودشان هستند، شما هم به فکر سود خودتان باشید. یکی از دوستان خوش‌پوش و مورد اعتمادتان را با خودتان به خرید ببرید؛ کسی که مطمئن هستید با استفاده از نظراتش می‌توانید خوش‌پوش باشید.

همیشه دقت کنید

در نهایت باید بگویم نگران نباشید! حتی اگر در مورد پوشش‌تان اشتباه هم بکنید زمین هم‌چنان به گردش خودش ادامه خواهد داد. از خانه بیرون بروید، به فروشگاه‌های خوب سر بزنید، با آدم‌های خوش تیپ ارتباط برقرار کرده و به ظاهرشان توجه کنید، اما دقت کنید، ببینید آیا مدل مویی که آن را روی سر فلان آقا دوست دارید به شما هم همان‌قدر می‌آید؟

بستن شال‌گردن که فلان دوست‌تان را خیلی خوش تیپ کرده برای گردن شما مناسب است یا این که گردن کوتاهی دارید و نباید از شال گردن استفاده کنید. همه چیز را با هم در نظر بگیرید و مطمئن باشید هر چقدر به خوش‌پوشی‌تان اهمیت بدهید به‌خودتان اهمیت داده‌اید.

یا تمام رسمی یا تمام اسپرت

لباس‌هایی که بالا تنه را می‌پوشانند باید با لباس‌هایی که پایین بدن را می‌پوشانند هماهنگی داشته باشند. جالب نیست یک پسر نوجوان یک سوئی‌شرت گشاد و اسپرت را با یک شلوار پارچه‌ای هماهنگ کند یا یک بالا تنه کاملا رسمی را با یک شلوار جین همراه کند. اگر قرار است لباس اسپرت بپوشید سعی کنید تمام ظاهر شما اسپرت باشد. اگر هم قرار است، یک ظاهر رسمی را انتخاب کنید، از پیراهن و کت‌تان گرفته تا شلوار باید کاملا رسمی باشد.

کفش تمیز و براق

برای کفش‌های‌تان خوب خرج کنید و خوب هم وقت بگذارید. کفش‌ها بخش ناطق تیپ شما هستند! بله، آن‌ها به راحتی با بیننده حرف می‌زنند و معمولا اولین بخش ظاهر شما هستند که به‌خصوص خانم‌ها به آن توجه می‌کنند. پس سعی کنید کفش‌های‌تان همیشه تمیز باشند و از تمیزی برق بزنند. آن‌ها را به موقع واکس بزنید. حتی اگر بهترین لباس‌ها را پوشیده باشید و همه لباس‌های‌تان تمیز و اتو کشیده باشند، یک کفش کثیف می‌تواند به راحتی آب خوردن همه این‌ها را از بین ببرد. حیف است که برای یک واکس ۵ دقیقه‌ای کل ظاهرتان را زیر سوال ببرید، پس حواس‌تان حسابی به کفش‌ها جمع باشد.

صندل و جوراب نپوشید

آقایان! صندل‌ها درست مثل کفش‌ها نشان‌دهنده سلیقه شما هستند، اما لازم است یک نکته را همیشه درنظر داشته باشید، صندل شما حتی اگر زیباترین و آراسته‌ترین مدل بین مدل‌های ارائه شده سال باشد پوشیدن آن به همراه جوراب می‌تواند همه چیز را تنها ظرف مدت چند ثانیه خراب کند! پوشیدن جوراب فقط مخصوص کفش‌هایی است که جلو بسته بود. یا این که مخصوص ورزش هستند. در غیر این صورت پوشیدن جوراب به همراه صندل‌تان یکی از فجایع دنیای مد به حساب می‌آید. هیچ کس دلش نمی‌خواهد زیر آن صندل‌های آراسته جورابی را ببیند که احتمالا به خاطر جلوباز بودن کفش کثیف هم شده؛ باور کنید.

لباس‌هایی بخرید که دوست‌شان دارید

به حراج‌های آخر فصل اعتماد نکنید. خیلی از افراد وقتی می‌بینند فروشگاهی حراج گذاشته بدون این که واقعا به چیزی احتیاج داشته باشند وارد می‌شوند و یک دفعه می‌بینی با چند کیسه لباس بیرون می‌آیند. این اتفاق در مورد حراج برند‌ها هم اتفاق می‌افتد. آقایان! چیزی را صرفا به این دلیل که مارک‌دار است و ارزان شده، نخرید. لباس‌هایی را بخرید که دوست‌شان دارید و می‌دانید که آن‌ها را می‌پوشید، نه این که نرسیده به خانه پشیمانی سراغ‌تان بیاید. درنظر داشتن این نکته شما را از خرج کردن یک عالم هزینه غیر‌ضروری نجات می‌دهد. باور کنید!

کیفیت به جای مارک

برند باز‌ها موقع خرید یک سوال ساده را مرتب از خودشان بپرسند: «اگر مارک این برند روی این لباس نبود، آن را می‌خریدم؟» واقعیت این است که خیلی‌ها فقط به‌خاطر مارک یک لباس سراغش می‌روند. شکی نیست که خیلی از برند‌ها جنس‌های با کیفیت و مرغوبی دارند، اما خیلی‌های‌شان هم صرفا اسم و رسمی به هم زده‌اند. دنبال مارک‌ها نباشید. به‌دنبال پارچه‌های مرغوب باشید که به حفظ سلامت تان هم کمک می‌کنند. ببینید آیا واقعا مدل و طراحی آن لباس را دوست دارید. اگر پاسخ شما منفی است همان لحظه فروشگاه را ترک کنید.

برای ظاهرتان وقت بگذارید

برای ظاهرتان زمان و پول بیشتری را صرف کنید. لباس‌های شما وسیله ارتباطی شما با جهان خارج است. لباس‌های‌تان نشان‌دهنده شخصیت و طرز فکرتان هستند. پس هیچ عیبی ندارد اگر برای‌شان پول خوبی خرج کنید و وقت زیادی بگذارید. مرتب ظاهرتان را چک کنید. ببینید کدام لباس‌ها را با هم بپوشید بهتر است. همان‌قدر که به تحصیلات، روابط و شغل‌تان اهمیت می‌دهید، به پوشش‌تان هم اهمیت بدهید. پوشش بد می‌تواند موقعیت‌های زیادی را از شما بگیرد. بر عکس، یک ظاهر آراسته و زیبا می‌تواند موقعیت‌های زیادی را در اختیارتان بگذارد، پس هیچ‌وقت قدرت پوشاک را دست‌کم نگیرید.

خوش تیپ‌تر از رئیس؛ هرگز!

یک پله عقب‌تر باشید؛ همیشه درنظر داشته باشید که کجا مهمان هستید و میزبان‌تان چه کسی است. اگر همیشه حوا‌س‌تان به موقعیت باشد، می‌توانید بهترین لباس‌ها را برای پوشیدن در آن موقعیت انتخاب کنید. یادتان باشد اگر نمی‌دانید قرار است با چه جور آدم‌هایی مواجه شوید، بهتر است کمی رسمی‌تر باشید، مثلا از یک کت ساده روی لباس‌تان استفاده کنید و در نهایت یک نکته را به یاد داشته باشید که احتمالا می‌تواند نجات‌تان بدهد؛ همیشه از افراد مافوق‌تان یک پله عقب‌تر باشد. مثلا اگر برای مصاحبه کاری می‌روید بهتر از رئیس‌تان لباس نپوشید! از ما گفتن بود!

جزئیات ساده، اما تاثیر‌گذار

چطور پسر خوشتیپی باشیم

هیچ‌وقت قدرت جزئیات را دست‌کم نگیرید. هماهنگی کل ظاهرتان به کنار، جزئیات هم به همان اندازه مهم هستند. جزئیات می‌توانند نشان‌دهنده ویژگی‌های خاص شخصیتی شما باشند. جالب است که این موارد جزئی اغلب تنوع بالایی دارند. یک دستمال گردن زیبا یا یک دکمه سر دست زیبا می‌تواند حسابی حال و هوای ظاهرتان را عوض کند و خوش‌سلیقگی شما را به همه نشان بدهد. یادتان باشد جزئیات از اولین مواردی هستند که در ظاهرتان مورد‌توجه قرار می‌گیرند، پس اولین کسی باشید که به آن‌ها خوب توجه می‌کند.

مو‌های همیشه کوتاه

مو‌ها بیشترین تاثیر را روی چهره افراد می‌گذارند. سعی کنید همیشه موهای‌تان را کوتاه و مرتب نگه دارید؛ مو‌های کوتاه به چهره شما نظم و انضباط می‌دهد. به‌خصوص این‌که سعی کنید همیشه مو‌های پشت گردن‌تان را اصلاح کنید، چون تصویر ناخوشایندی را برای بیننده ایجاد می‌کنند. برای گرفتن وقت آرایشگاه هیچ‌وقت تنبلی نکنید. این که هر چند وقت یک‌بار به آرایشگاه بروید به سرعت رشد موهای‌تان بستگی دارد اندازه موهای‌تان هر چقدر که هست قبل از این که قیافه‌تان را نامرتب کند کوتاهش کنید.

شلوار‌های مناسب

شلوار‌های پارچه‌ای گزینه‌های مناسبی برای تیپ‌های مردانه هستند، اما حوا‌س‌تان به قد شلوار باشد. اگر قد این شلوار‌ها خیلی بلند باشد یا چند سانتی متری بالای کفش قرار بگیرد یکی از بدترین ظاهر‌های ممکن را برای‌تان ایجاد خواهد کرد. این نکته در مورد شلوار‌های جین هم صدق می‌کند. شلواری که پشتش ریش ریش شده، آن هم از بس که بلند است و روی زمین کشیده می‌شود اصلا زیبا نیست.

شال‌گردن رسمی

برای موقعیت‌های رسمی شال و دستمال‌گردن‌های آراسته گزینه‌هایی هستند که ظاهر شما را از این رو به آن رو می‌کنند به‌شرطی که گردن شما بلند و کشیده باشد. برای آدم‌هایی که غبغب دارند و گردن‌شان کوتاه است استفاده از دستمال گردن به هیچ وجه توصیه نمی‌شود، چون گردن‌شان را بیشتر از آنچه واقعا هست، کوتاه نشان می‌دهد.

خوش‌بو باشید

هیچ‌چیزی به اندازه یک ادکلن خوش‌بو نمی‌تواند تیپ یک مرد را کامل کند. عطر‌ها معمولا برای شخصیت‌های مختلف ساخته می‌شوند. یک عطر می‌تواند تداعی‌کننده اعتماد به نفس باشد و عطر دیگر تداعی‌کننده اجتماعی بودن. با توجه به شخصیت‌تان سراغ عطر‌ها بروید. برای عطرهای‌تان خوب خرج کنید. بعضی از عطر‌ها بعد از چند ساعت بوی‌شان از بین می‌رود و از آن بدتر بعضی‌های‌شان بدبو می‌شوند. عطرهای‌تان را از فروشگاه‌های شناخته شده بخرید و به‌دنبال آن‌هایی باشید که امتحان‌شان را پس داده‌اند.

عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب,سلامت

نوشته شده توسط

مدیر  

· در۰۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۳.

 

پسر خوشتیپ از نظر دخترا؟! پسر خوشتیپ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟نظر دخترا راجب پسر خوشتیپ چیست؟یک پسر خوشتیپ چه ظاهری باید داشته باشد؟من میخوام پسری خوشتیپ باشم”چگونه پسری خوشتیپ باشم؟بهترین راه ها برای پسر خوشتیپ شدن چیست؟پسر خوشتیپ چگونه باید بپوشد ؟چگونه پسری خوشتیپ باشیم”چگونه و با چه روش هایی یک پسر خوشتیپ باشیمچطور پسر خوشتیپی باشیم

این روش ها و نکاتی را که در این مقاله از توپ تاپ مشاهده میفرمایید شما را به بهترین شکل ممکن برای خوشتیپ شدن راهنمایی میکند

لباس‌های‌تان آن تاثیری که می‌خواهید روی دیگران نمی‌گذارند؟ گاهی وقت‌ها اطرافیان‌تان یک‌‌طوری ظاهرتان را برانداز می‌کنند که خوش‌تان نمی‌آید؟ نمی‌دانید چه مدل لباس‌هایی به شما می‌آید و مشکل کجاست؟ پیشنهادات و نکات این شماره ما را از دست ندهید. از انتخاب کفش گرفته تا هماهنگی کت و شلوار برای‌تان یک دنیا نکته تازه مطرح کرده‌ایم. مطمئن باشید با خواندن و رعایت‌کردن این موارد تاثیر ظاهر شما عوض می‌شود، هم در ذهن خودتان و هم برای دیگران. به دنیای مردان خوش پوش خوش آمدید!

 

ظاهر شما نقش مهمی در تاثیر بر روی دیگران از جمله همکاران، رئیستان و دوستانتان دارد. در اینجا نکاتی را برای شما ذکر می کنیم که با کمک آنها می توانید در محیط کار و اجتماع، خود را شیک و متمایز از سایرین نشان بدهید.

 

در دنیای متحد و یک شکل امروز که بیشتر افراد شبیه به هم لباس می پوشند، اگر می خواهید در دنیای حرفه ای رقابتی امروز پیشرفت کنید و از دیگران متمایز باشید، یکی از روش ها توجه به ظاهر و لباس است. ظاهر شما نقش مهمی در تاثیر بر روی دیگران دارد. در اینجا نکاتی را برای شما ذکر می کنیم که با کمک آنها می توانید در محیط کار و اجتماع، خود را شیک و متمایز از سایرین نشان بدهید.

 

کت شلوار یک پسر خوشتیپ

 

کت شلوار اصلی ترین بخش لباس رسمی است. یک کت شلوار شیک ظاهری کامل، سنتی و رسمی را در ذهن تداعی می کند. اما سنتی بودن نباید به معنی ملال آور و یکنواخت باشد. انتخاب پارچه با طرح ظریف یا راه راه های باریک، کت شلوار را جذابتر می کند و در دریای کت شلوارهای سرمه ای، زغال سنگی و مشکی تکرنگ و ساده، متمایز و برجسته می شود. شما می توانید از برندهای معروف و معتبر استفاده کنید. راه دیگر تهیه کت شلوار سفارشی است که به شما اجازه می دهد تا پارچه و مدل کت را خودتان انتخاب کنید.

 

کراوات پسر خوشتیپ

 

اگر شما معمولا کت شلوار می ‍پوشید، بهتر است هر فصل یک کراوات جدید بخرید. اگر قبلا انواع کراوات های اصلی و معمول را خریداری کردید و در قفسه لباستان دارید، به دنبال رنگ و طرح های اصلی مانند صورتی، قهوه ای سوخته، نارنجی یا راه راه های قطری باشید. اگر به تطابق رنگ و طرح حساس هستید، بهتر است کراواتهای رنگی و طرح دار را با پیراهن تکرنگ ساده بپوشید. اگر هم می خواهید این ریسک را بکنید و یک کراوات طرحدار را با پیراهنی طرحدار ست کنید، مطمئن بشوید که طرح رنگی آنها شبیه به هم است و دقت کنید که طرح و راه کراوات و پیراهن در یک جهت باشد.

 

دکمه سرآستین پسر خوشتیپ

 

دکمه های سرآستین، جواهرات و دکمه های تزئینی هستند که برای تزئین و بستن دو بخش سر آستین پیراهن استفاده می شود. دکمه سرآستین یک وسیله جانبی خیلی کوچک است که بیشتر در مواقع رسمی استفاده می شود و تاثیر زیادی در ظاهر کت یا پیراهن مردانه دارد. می توانید با استفاده از دکمه سرآستین، در محیط کار خود به عنوان فردی رسمی و کلاسیک ظاهر شوید. این روزها بیشتر افراد از دکمه سرآستین فولاد ضد زنگ استفاده می کنند، بنابراین اگر می خواهید بین سایر افراد برجسته و مشخص باشید، دکمه سرآستین طلایی انتخاب کنید که مدلی ظریف و زیبا است. یک راه دیگر برای اینکه متمایز و شیک باشید، انتخاب دکمه سرآستین با سنگ قیمتی و اصل مثل عقیق یا زمرد است. دکمه سرآستین های دست ساز هم نمونه خوبی است، اما بسیار گرانقیمت است.

 

ساعت پسر خوشتیپ

 

ساعت یکی از مهمترین وسایل جانبی است که هر مردی باید داشته باشد؛ اولین چیزی که در یک ساعت مردانه باید جستجو کرد، یک صفحه بزرگ است. یکی از مزایای صفحه بزرگ این است که مدل عقربه های ساعت به خوبی دیده می شود و می توان سبک و مد را به عقربه های استاندارد ساعت افزود. سعی کنید ساعت های شیک و زیبا از برندهای معروف خریداری کنید.

 

کفش پسر خوشتیپ

 

کفش مشکی چرمی رسمی ترین مدل کفش است. اما می توانید گاهی اوقات به جای آن از کفش قهوه ای یا قرمز خیلی تیره استفاده کنید. همچنین می توانید مدل کفش خود را تغییر بدهید و کفش دلخواه خود را از بین کفش های بدون بند رویه پهن (Loafers)، کفش های پنجه گرد یا کفش های نوک تیز انتخاب کنید. کفش فقط یک وسیله کاربردی نیست، بلکه یک وسیله جانبی مهم در لباس محسوب می شود. به عنوان مثال اگر کت شلوار روشن پوشیده اید، می توانید کفش قهوه ای مایل به زرد را با آن ست کنید یا با کت شلوار تیره رنگ، کفش پوست شیک و زیبایی را بپوشید. یادتان باشد اگر قصد دارید خاص و متفاوت باشید، نباید در خرید کفش صرفه جویی و خسیسی به خرج بدهید. اگر در طول روز زمانی طولانی سر پا هستید و کفش به پا دارید، بهتر است کفشی راحت و با کیفیتی خوب انتخاب کنید.

 

 

 

مو و مدل موی یه پسر خوشتیپ

 

تنوع مدل مو همیشه زیاد است. در دنیای متحد الشکل و تجاری، مدل مو (که شامل موی صورت هم می شود) می تواند به عنوان علامت تجاری و مشخصه شما محسوب بشود. در راستای هدف متفاوت بودن، باید مدل موی متفاوت تری انتخاب کنید، اما مدلی که انتخاب می کنید باید رسمی باشد. مواظب باشید طوری به نظر نرسد که برای آرایش موی خود تلاش زیادی انجام داده اید.چطور پسر خوشتیپی باشیم

 

 

 

عطر و ادکلن یک پسر خوشتیپ

 

ادکلن هم یکی از موارد مهم در ظاهر شما است. هنگامی که در یک قرار تجاری و رسمی برای اولین بار با افراد ملاقات می کنید، داشتن بو و رایحه خاص و منحصر به فرد می تواند تاثیر اولیه بسیار خوبی بر روی دیگران بگذارد. پس انتخاب ادکلنی خوش بو و با رایحه ای خاص اهمیت زیادی دارد.

 

 

 

وسیله نوشتن یک پسر خوشتیپ

 

حتی اگر شما بیشتر وقت خود را با کامپیوتر صرف می کنید، باز هم به یک قلم خوب برای امضا و کارهای ضروری مثل نوشتن فوری یک یادداشت یا مطلبی در یک جلسه رسمی نیاز دارید. یک قلم کلاسیک و درجه یک ارزان قیمت نیست، اما ارزش خرج کردن را دارد. یک روان نویس یا خودنویس عالی و شیک که از بیرون کت یا کیف شما دیده می شود، وسیله ای کاربردی و بسیار شیک و جالب است.

 

 

 

کیف یک پسر خوشتیپ

 

وقتی که شما با خودتان کیف حمل می کنید تقریبا به این معنی است که اطلاعات کاری خود را به همراه دارید و در عین حال باید توجه داشته باشید که هنگام استفاده از کیف دستی، شیک و مناسب به نظر برسید. سه نوع اصلی کیف دستی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید: کیف چرمی بزرگ و نازک، کیف اسناد کلاسیک، یک کیف بنددار که روی شانه آویزان می شود. از آنجایی که شما احتمالا قصد دارید که کیف را هر روز هفته استفاده کنید و دوست دارید آن را با هر لباسی که می پوشید ست کنید، بهترین رنگ مشکی یا قهوه ای خیلی تیره است. اگر می خواهید کیف دومی داشته باشید که در مواقع رسمی تر و مهمتر از آن استفاده کنید و برجسته تر و شیک تر به نظر برسید، یک کیف چرمی قهوه ای انتخاب کنید تا جلوه خاصی به ظاهر شما ببخشد.

منبع: آسمونی

 

برچسب ها:
یه پسر خوشتیپ
پسر خوشتیپ از نظر دخترا
چگونه پسری خوشتیپ باشیم
چگونه یک پسر خوشتیپ باشیم
یک پسر خوشتیپ

سلام اگه مطاق با مطالبتون عکس هم بزارید خیلی خوب تر و بهتر میشه درک کرد حرفاتونو
ممنون بابت مطالبتون

خوب بود ممنون اگه با تصاویر باشن بهتره

چرند و پشت کوهی!

تویه سایت دیگه خونده بودم تکراریه

عالی

عالی

مزخرف واقعا

بد نبود اگه تصویر هم کنار توضیحات بود

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای رفیق

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۲

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای روز دختر

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰

اس ام اس و عکس نوشته

عکس نوشته های زیبای خدایا شکرت برای پروفایل و استوری (2)

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۴

اس ام اس و عکس نوشته

عکس خانه خدا آلبوم تصاویر + متن

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن و عکس نوشته های زیبا درباره رهبر

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۷

دانلود عکس

عکس نوشته های زیبا بین الحرمین

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۳

دانلود عکس

عکس پرچم ایران برای پروفایل

۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۴

دانلود عکس

زیباترین و خوشگل ترین عکسها برای پروفایل

۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۱

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای پسرم

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰

اس ام اس و عکس نوشته

جملات زیبا در مورد طبیعت و عشق

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن در مورد مادر سختی کشیده

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن در مورد زمین خوردن و بلند شدن

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۰

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی P

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۴

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی S (آلبوم تصاویر)

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۲

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی t

۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۰

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی R

۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۹

دانلود عکس

عکس پروفایل حرم امام حسین

۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۷

دانلود عکس

آلبوم عکس لوگو بارسلونا

۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۵

دانلود عکس

عکسهای حروف انگلیسی h

۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۰

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی n

۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۴

دانلود عکس

تصاویر زیبا از حرف A با نوشته بزرگ

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۰

اس ام اس و عکس نوشته

متن طولانی تبریک تولد همسر اسفند ماهی

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۶

اس ام اس و عکس نوشته

جملات تشویقی برای کتاب خواندن

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۰

دانلود عکس

سبد گل برای تبریک تولد زیباترین و شیک ترین گلها

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۵

دانلود عکس

جدیدترین تصاویر مه لقا جابری مدل ایرانی

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۴

اس ام اس و عکس نوشته

متن زیبا برای تولد خودم در اسفند ماه

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۳

اس ام اس و عکس نوشته

متن برای تولد پسرم اسفند ماهی

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۸

دانلود عکس

عکس دختری که شبیه باربی است

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۲

اس ام اس و عکس نوشته

نمونه متن مجری گری روز معلم

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۵

اس ام اس و عکس نوشته

متن طولانی تبریک تولد همسر بهمن ماهی

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۱

اس ام اس و عکس نوشته

متن و عکس نوشته های زیبا درباره رهبر

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۷

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی S (آلبوم تصاویر)

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۲

دانلود عکس

تصاویر زیبا از حرف A با نوشته بزرگ

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۰

دانلود عکس

زیباترین و خوشگل ترین عکسها برای پروفایل

۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۱

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی R

۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۹

دانلود عکس

سبد گل برای تبریک تولد زیباترین و شیک ترین گلها

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۵

دانلود عکس

عکسهای حروف انگلیسی h

۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۰

اس ام اس و عکس نوشته

عکس خانه خدا آلبوم تصاویر + متن

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۷

دانلود عکس

آلبوم عکس لوگو بارسلونا

۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۵

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی P

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۴

دانلود عکس

عکس پروفایل حرم امام حسین

۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۷

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی t

۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۰

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی n

۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۴

دانلود عکس

عکس نوشته های زیبا بین الحرمین

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۳

دانلود عکس

جدیدترین تصاویر مه لقا جابری مدل ایرانی

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۴

دانلود عکس

عکس پرچم ایران برای پروفایل

۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۴

دانلود عکس

عکس دختری که شبیه باربی است

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۲

اس ام اس و عکس نوشته

متن طولانی تبریک تولد همسر بهمن ماهی

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۱

اس ام اس و عکس نوشته

متن در مورد زمین خوردن و بلند شدن

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۰

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای پسرم

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰

اس ام اس و عکس نوشته

جملات زیبا در مورد طبیعت و عشق

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن طولانی تبریک تولد همسر اسفند ماهی

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۶

اس ام اس و عکس نوشته

متن برای تولد پسرم اسفند ماهی

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۸

اس ام اس و عکس نوشته

متن در مورد مادر سختی کشیده

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

جملات تشویقی برای کتاب خواندن

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۰

اس ام اس و عکس نوشته

متن زیبا برای تولد خودم در اسفند ماه

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۳

اس ام اس و عکس نوشته

نمونه متن مجری گری روز معلم

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۵

اس ام اس و عکس نوشته

عکس نوشته های زیبای خدایا شکرت برای پروفایل و استوری (2)

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۴

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای رفیق

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۲

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای روز دختر

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰

بیشتر

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای رفیق

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۲

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای روز دختر

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰

اس ام اس و عکس نوشته

عکس نوشته های زیبای خدایا شکرت برای پروفایل و استوری (2)

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۴

اس ام اس و عکس نوشته

عکس خانه خدا آلبوم تصاویر + متن

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن و عکس نوشته های زیبا درباره رهبر

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای پسرم

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰

اس ام اس و عکس نوشته

جملات زیبا در مورد طبیعت و عشق

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن در مورد مادر سختی کشیده

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن در مورد زمین خوردن و بلند شدن

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۰

اس ام اس و عکس نوشته

متن طولانی تبریک تولد همسر اسفند ماهی

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۶

اس ام اس و عکس نوشته

جملات تشویقی برای کتاب خواندن

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۰

اس ام اس و عکس نوشته

متن زیبا برای تولد خودم در اسفند ماه

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۳

اس ام اس و عکس نوشته

متن برای تولد پسرم اسفند ماهی

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۸

اس ام اس و عکس نوشته

نمونه متن مجری گری روز معلم

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۵

اس ام اس و عکس نوشته

متن طولانی تبریک تولد همسر بهمن ماهی

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۱

اس ام اس و عکس نوشته

دلنوشته تولدم مبارک بهمن ماهی

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۱

اس ام اس و عکس نوشته

متن خوش آمد گویی به گروه واتساپ

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۶

اس ام اس و عکس نوشته

متن سخنرانی در مورد 22 بهمن

۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۴


طراحی قالب از PressCustomizr.

ظاهر یکی از مهمترین ویژگی ها در یک ارتباط می باشد، به طوری که افرادی که ظاهرشان برایشان مهم است، در اجتماع نیز از موفقیت بیشتری برخوردارند و بهتر می توانند به اهدافشان دست بیابند.

در این مطلب یاد خواهید گرفت چگونه می توانید از دید خانوم ها خوشتیپ تر به نظر برسید.

لباس هایتان آن تاثیری که می خواهید روی دیگران نمی گذارند؟ گاهی وقت ها اطرافیان تان یک طوری ظاهرتان را برانداز می کنند که خوش تان نمی آید؟ نمی دانید چه مدل لباس هایی به شما می آید و مشکل کجاست؟ پیشنهادات و نکات این شماره ما را از دست ندهید. از انتخاب کفش گرفته تا هماهنگی کت و شلوار برای تان یک دنیا نکته تازه مطرح کرده ایم. مطمئن باشید با خواندن و رعایت کردن این موارد تاثیر ظاهر شما عوض می شود ، هم در ذهن خودتان و هم برای دیگران. به دنیای مردان خوش پوش خوش آمدید!

پوشش روزمره خیلی مهم است. بعضی ها فکر می کنند چون اسم روزمره به این لباس ها داده می شود نباید توجه زیادی به آن ها کرد. دقیقا برعکس است؛ روزمره یعنی یک بخش خیلی مهم از زندگی. پس برای انتخاب لباس های تان وقت بگذارید. برای ایجاد یک تغییر خوب از تی شرت های رنگی استفاده کنید. اگر نوجوان شما اهل برند و به قول خودشان مارک بازی است ، یادتان باشد برندهایی را به او معرفی کنید که تنوع رنگی در آن ها وجود دارد. البته بهتر است طوری رفتار کنید که در ذهن آن ها رنگی و متناسب بودن بر برند بودن ، ارجحیت پیدا کند.چطور پسر خوشتیپی باشیم

نوجوان هستید و می خواهید خیلی خوش تیپ به نظر بیایید؟ قبول. خوش تیپ باشید اما در ظاهرتان اغراق نکنید. خیلی از پسرهای نوجوان دوست دارند مثل آدم های مشهور به نظر بیایند. آن ها سعی می کنند ظاهرشان را هم شبیه آدم های خاص بکنند. بزرگ ترها! به آن ها یاد بدهید ، برای متفاوت بودن نیازی نیست که خودشان را عجیب و غریب درست بکنند.

اگر قرار است خیلی تغییر بکنند نهایتا از 3رنگ متفاوت در پوشش شان استفاده کنند و نه بیشتر. نکته دیگر راجع به ساعت آن هاست. استفاده از ساعت های خیلی بزرگ که به طبع خیلی جلب توجه می کنند و حتی بیشتر از این که توجه دیگران را به آن ها جلب بکند باعث تعجب شان خواهد شد.

دنبال واکنش های واقعی باشید ، خیلی ها نظر واقعی شان را راجع به ظاهرتان نمی گویند. خیلی ها مخفی اش می کنند ، بعضی ها هم برای خوشایندی شما از تیپی که ممکن است به نظرشان مزخرف بیاید ، تعریف می کنند. دنبال آدم هایی باشید که با شما صادق هستند یا این که خیلی رک از آن ها خواهش کنید نظر واقعی شان را به شما بگویند.

از آرایشگرتان بخواهید نظرش را در مورد مدل مویی که پسندیده اید بگوید. ممکن است قبل از کوتاه کردن موهای تان بفهمید این مدل نه تنها به شما نمی آید بلکه چهره تان را زشت می کند. پس به دنبال نظرات واقعی باشید ، فرقی نمی کند از چه کسی. یک تلنگر از یک دوست ، یکی از اعضای فامیل یا یکی از همکاران می تواند شما را از خطر بدپوشی نجات بدهد.

اگر دوستان تان با شما رک نیستند به سراغ اینترنت بروید. ببینید تیپ کلی تان به کدام یک از بازیگران یا مشاهیر خوش پوش نزدیک تر است. پس همان طوری لباس بپوشید.

وقتی یک تی شرت با یک لوگوی بزرگ تبلیغاتی می پوشید شبیه یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک به نظر می رسید! دور اینگونه تی شرت ها را خط بکشید. در عوض به دنبال تی شرت های کلاسیک با یقه های هفت بروید یا تی شرت هایی با طرح های زیبای هنری. این روزها لباس هایی با خطوط فارسی گزینه های زیبا و با اصالتی هستند که می توانند حال و هوای تازه ای به تیپ شما ببخشند.

بهترین پیشرفتی که می توانید برای ظاهرتان ایجاد کنید داشتن یک انتخاب هوشمندانه و با دقت است ، انتخاب لباس هایی که کاملا اندازه تان هستند.

بیشتر آقایان ، به خصوص آقا پسرها ، لباس هایی می پوشند که برای شان گشاد یا حتی خیلی گشاد هستند! مطمئن شوید که لباس تان درست هم سایز خود شماست و نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد. لباس های خیلی گشاد یا خیلی تنگ تبدیل به یک بیماری مسری شده اند! مراقب باشید!

هیچ وقت تنها به خرید نروید زیرا به حرف فروشنده ها نمی شود اعتماد کرد. بیشتر آن ها خیلی کاری ندارند که این لباس به شما می آید یا نه. آن ها به فکر فروش و سود خودشان هستند ، شما هم به فکر سود خودتان باشید. یکی از دوستان خوش پوش و مورد اعتمادتان را با خودتان به خرید ببرید؛ کسی که مطمئن هستید با استفاده از نظراتش می توانید خوش پوش باشید.

در نهایت باید بگویم نگران نباشید! حتی اگر در مورد پوشش تان اشتباه هم بکنید زمین هم چنان به گردش خودش ادامه خواهد داد. از خانه بیرون بروید ، به فروشگاه های خوب سر بزنید ، با آدم های خوش تیپ ارتباط برقرار کرده و به ظاهرشان توجه کنید اما دقت کنید ، ببینید آیا مدل مویی که آن را روی سر فلان آقا دوست دارید به شما هم همان قدر می آید؟

بستن شال گردن که فلان دوست تان را خیلی خوش تیپ کرده برای گردن شما مناسب است یا این که گردن کوتاهی دارید و نباید از شال گردن استفاده کنید. همه چیز را با هم در نظر بگیرید و مطمئن باشید هر چقدر به خوش پوشی تان اهمیت بدهید به خودتان اهمیت داده اید.

لباس هایی که بالا تنه را می پوشانند باید با لباس هایی که پایین بدن را می پوشانند هماهنگی داشته باشند. جالب نیست یک پسر نوجوان یک سوئی شرت گشاد و اسپرت را با یک شلوار پارچه ای هماهنگ کند یا یک بالا تنه کاملا رسمی را با یک شلوار جین همراه کند. اگر قرار است لباس اسپرت بپوشید سعی کنید تمام ظاهر شما اسپرت باشد. اگر هم قرار است ، یک ظاهر رسمی را انتخاب کنید ، از پیراهن و کت تان گرفته تا شلوار باید کاملا رسمی باشد.

برای کفش های تان خوب خرج کنید و خوب هم وقت بگذارید. کفش ها بخش ناطق تیپ شما هستند! بله ، آن ها به راحتی با بیننده حرف می زنند و معمولا اولین بخش ظاهر شما هستند که به خصوص خانم ها به آن توجه می کنند. پس سعی کنید کفش های تان همیشه تمیز باشند و از تمیزی برق بزنند. آن ها را به موقع واکس بزنید. حتی اگر بهترین لباس ها را پوشیده باشید و همه لباس های تان تمیز و اتو کشیده باشند ، یک کفش کثیف می تواند به راحتی آب خوردن همه این ها را از بین ببرد. حیف است که برای یک واکس 5 دقیقه ای کل ظاهرتان را زیر سوال ببرید ، پس حواس تان حسابی به کفش ها جمع باشد.

آقایان! صندل ها درست مثل کفش ها نشان دهنده سلیقه شما هستند اما لازم است یک نکته را همیشه درنظر داشته باشید ، صندل شما حتی اگر زیباترین و آراسته ترین مدل بین مدل های ارائه شده سال باشد پوشیدن آن به همراه جوراب می تواند همه چیز را تنها ظرف مدت چند ثانیه خراب کند! پوشیدن جوراب فقط مخصوص کفش هایی است که جلو بسته بود. یا این که مخصوص ورزش هستند. در غیر این صورت پوشیدن جوراب به همراه صندل تان یکی از فجایع دنیای مد به حساب می آید. هیچ کس دلش نمی خواهد زیر آن صندل های آراسته جورابی را ببیند که احتمالا به خاطر جلوباز بودن کفش کثیف هم شده؛ باور کنید.

به حراج های آخر فصل اعتماد نکنید. خیلی از افراد وقتی می بینند فروشگاهی حراج گذاشته بدون این که واقعا به چیزی احتیاج داشته باشند وارد می شوند و یک دفعه می بینی با چند کیسه لباس بیرون می آیند. این اتفاق در مورد حراج برندها هم اتفاق می افتد. آقایان! چیزی را صرفا به این دلیل که مارک دار است و ارزان شده ، نخرید. لباس هایی را بخرید که دوست شان دارید و می دانید که آن ها را می پوشید ، نه این که نرسیده به خانه پشیمانی سراغ تان بیاید. درنظر داشتن این نکته شما را از خرج کردن یک عالم هزینه غیر ضروری نجات می دهد. باور کنید!

برند بازها موقع خرید یک سوال ساده را مرتب از خودشان بپرسند : «اگر مارک این برند روی این لباس نبود ، آن را می خریدم؟» واقعیت این است که خیلی ها فقط به خاطر مارک یک لباس سراغش می روند. شکی نیست که خیلی از برندها جنس های با کیفیت و مرغوبی دارند اما خیلی های شان هم صرفا اسم و رسمی به هم زده اند. دنبال مارک ها نباشید. به دنبال پارچه های مرغوب باشید که به حفظ سلامت تان هم کمک می کنند. ببینید آیا واقعا مدل و طراحی آن لباس را دوست دارید. اگر پاسخ شما منفی است همان لحظه فروشگاه را ترک کنید.

برای ظاهرتان زمان و پول بیشتری را صرف کنید. لباس های شما وسیله ارتباطی شما با جهان خارج است. لباس های تان نشان دهنده شخصیت و طرز فکرتان هستند. پس هیچ عیبی ندارد اگر برای شان پول خوبی خرج کنید و وقت زیادی بگذارید. مرتب ظاهرتان را چک کنید. ببینید کدام لباس ها را با هم بپوشید بهتر است. همان قدر که به تحصیلات ، روابط و شغل تان اهمیت می دهید ، به پوشش تان هم اهمیت بدهید. پوشش بد می تواند موقعیت های زیادی را از شما بگیرد. بر عکس ، یک ظاهر آراسته و زیبا می تواند موقعیت های زیادی را در اختیارتان بگذارد ، پس هیچ وقت قدرت پوشاک را دست کم نگیرید.

یک پله عقب تر باشید؛ همیشه درنظر داشته باشید که کجا مهمان هستید و میزبان تان چه کسی است. اگر همیشه حوا س تان به موقعیت باشد ، می توانید بهترین لباس ها را برای پوشیدن در آن موقعیت انتخاب کنید. یادتان باشد اگر نمی دانید قرار است با چه جور آدم هایی مواجه شوید ، بهتر است کمی رسمی تر باشید ، مثلا از یک کت ساده روی لباس تان استفاده کنید و در نهایت یک نکته را به یاد داشته باشید که احتمالا می تواند نجات تان بدهد؛ همیشه از افراد مافوق تان یک پله عقب تر باشد. مثلا اگر برای مصاحبه کاری می روید بهتر از رئیس تان لباس نپوشید! از ما گفتن بود!

هیچ وقت قدرت جزئیات را دست کم نگیرید. هماهنگی کل ظاهرتان به کنار ، جزئیات هم به همان اندازه مهم هستند. جزئیات می توانند نشان دهنده ویژگی های خاص شخصیتی شما باشند. جالب است که این موارد جزئی اغلب تنوع بالایی دارند. یک دستمال گردن زیبا یا یک دکمه سر دست زیبا می تواند حسابی حال و هوای ظاهرتان را عوض کند و خوش سلیقگی شما را به همه نشان بدهد. یادتان باشد جزئیات از اولین مواردی هستند که در ظاهرتان مورد توجه قرار می گیرند ، پس اولین کسی باشید که به آنها خوب توجه می کند.

موها بیشترین تاثیر را روی چهره افراد می گذارند. سعی کنید همیشه موهای تان را کوتاه و مرتب نگه دارید؛ موهای کوتاه به چهره شما نظم و انضباط می دهد. به خصوص این که سعی کنید همیشه موهای پشت گردن تان را اصلاح کنید چون تصویر ناخوشایندی را برای بیننده ایجاد می کنند. برای گرفتن وقت آرایشگاه هیچ وقت تنبلی نکنید. این که هر چند وقت یک بار به آرایشگاه بروید به سرعت رشد موهای تان بستگی دارد اندازه موهای تان هر چقدر که هست قبل از این که قیافه تان را نامرتب کند کوتاهش کنید.

شلوارهای پارچه ای گزینه های مناسبی برای تیپ های مردانه هستند اما حوا س تان به قد شلوار باشد. اگر قد این شلوارها خیلی بلند باشد یا چند سانتی متری بالای کفش قرار بگیرد یکی از بدترین ظاهرهای ممکن را برای تان ایجاد خواهد کرد. این نکته در مورد شلوارهای جین هم صدق می کند. شلواری که پشتش ریش ریش شده ، آن هم از بس که بلند است و روی زمین کشیده می شود اصلا زیبا نیست.

برای موقعیت های رسمی شال و دستمال گردن های آراسته گزینه هایی هستند که ظاهر شما را از این رو به آن رو می کنند به شرطی که گردن شما بلند و کشیده باشد. برای آدم هایی که غبغب دارند و گردن شان کوتاه است استفاده از دستمال گردن به هیچ وجه توصیه نمی شود چون گردن شان را بیشتر از آنچه واقعا هست ، کوتاه نشان می دهد.

هیچ چیزی به اندازه یک ادکلن خوش بو نمی تواند تیپ یک مرد را کامل کند. عطرها معمولا برای شخصیت های مختلف ساخته می شوند. یک عطر می تواند تداعی کننده اعتماد به نفس باشد و عطر دیگر تداعی کننده اجتماعی بودن. با توجه به شخصیت تان سراغ عطرها بروید. برای عطرهای تان خوب خرج کنید. بعضی از عطرها بعد از چند ساعت بوی شان از بین می رود و از آن بدتر بعضی های شان بدبو می شوند. عطرهای تان را از فروشگاه های شناخته شده بخرید و به دنبال آن هایی باشید که امتحان شان را پس داده اند.

مرا برای نظرات کاربرانی بعدی به یاد بسپار

تاریخ پرداخت یارانه حمایت معیشتی دولت در بهمن و زمان واریز بسته کمک معیشتی بهمن و زمان واریز یارانه حمایت معیشتی بهمن دولت و ساعت واریز نقدی بهمن و یارانه حمایت معیشتی دولت بهمن ماه کی واریز میشه در نم نمک.چطور پسر خوشتیپی باشیم

آرنولد شوارتزنگر ستاره فیلم های اکشن هالیوود ، دومین عمل جراحی قلب خود را طی دو سال گذشته انجام داد.

All Rights Reserved – © 2016 – 2021

ژاکت /
بلاگ ژاکت / آموزشی / چگونه خوشتیپ باشیم


تاریخ آخرین بروزرسانی 23:38 – 2020/10/01

چگونه خوش تیپ باشم : در این جا راز های خواهیم گفت که با دانست آنها دل هر بینده ای را بدست میاریدبا خواند این مطلب جواب این سولات را خواهید گرفت

بخشی از جواب : اولین ویژگی یک انسان خوشتیپ، یک هیکل زیباست ، 2) نظافت شخصی اوست و 3) لبخند اوست راز ها ادامه در مقاله نوشته شده است و همچنین به شرح هرکدام در مقاله موجود است

بخشی از جواب : اولین ویژگی یک خانوم خوشتیپ این است که این موارد را همراه خود دارند، یک پیراهن مشکی 2) کیف دستی شیک 3) کفش های عالی با پاشنه های بلند 4) عطری خوش بو 5) اعتماد به نفسادامه در مقاله نوشته شده است و همچنین شرح هرکدام در مقاله موجود استچطور پسر خوشتیپی باشیم

بخشی از جواب : اولین ویژگی یک بانویی خوشتیپ و باوقار تمیز بودن، 2) مرتب بودن، 3) بیش از حد آرایش نکردن، 4) خوش بو بودن، 5) لباس مناسبادامه در مقاله نوشته شده است و همچنین شرح هرکدام در مقاله موجود است

بخشی از جواب : اولین ویژگی یک مرد خوشتیپ اصلاح کردن روزانه ، دوم مرطوب بودن صورت ، سوم مو های جو گندمی و راز خوشتیپ بودن ، چهارم دندان هایی سفید ، پنچم …..ادامه در مقاله نوشته شده است و همچنین به شرح هرکدام در مقاله موجوداست

بخشی از جواب : اولین ویژگی یک مرد جوان خوشتیپ داشتن اعتماد به نفس هست چند نکته اعتماد به نفس لبخند برنید ، صاف بایستید،به چشم دیگران نگاه کنید،2) استایل خود را بهبود بدهید 3) روی صدا خود کار کنیدادامه در مقاله نوشته شده است و همچنین شرح هرکدام در مقاله موجود است

خب بدون مقدمه میرم برای گفتن راز های که می توانه جذابیت شما رو چندین برابر کنه پس با بلاگ ژاکت همراه باشید

دختران و پسران بسیاری روز خود را در فروشگاه بزرگ صرفه انتخاب و خرید محصولات متفاوت می‌کنند.فقط به خاطر یک دلیل آن هم خوشتیپ بودن هست متأسفانه در سال‌ها اخیر با افرادی مواجه می‌شوید که فقط خوشتیپ بود را در داشتن چندین نوع لباس گران‌قیمت می‌بینند.امروز من قصد دارم تا به شما نشان دهم خوشتیپ بود یک علم هست نه صرفا خرید های گران قیمت پس بیایید.شروع کنیم جواب دادن سوالات بیاید ابتدا به صورت چک لیست فقط آن ها را نام بریم و بعد هرکدام را توضیح بدهیم

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نقش هیکل شما در دید دیگران مهم تر از اثر لباس هایتان هست اما چطور این موضوع بهتون ثابت کنیم شاید اگر این داد های آماری رو بنید راضی بشید (:ولی قبل از اون بهتر تجربه شخصی رو زبان فرد دیگی بشنوید که طی مصاحبه ای با تیم ما ثبت شده.{به دلیل حریم شخصی از بردن نام او معذور هستیم }

در یکی از پرسش نامه های ما که به صورت عمومی انجام شد.یکی از سولات آن این بود بیشترین جذابیت افراد از نظر شما به چه دلیلی است لطفا توضیح دهید لازم به ذکر هست این نظر توسط یک خانوم ثبت شده هست.جواب به این گونه بود : در نگاه اول بیشترین چیزی که توجه من رو جلب می کنه:بالاتنه ای یک مرد مورد توجه من هست.

به‌صورت روزانه مرطوب‌کننده استفاده کنید مرطوب‌کننده غذای پوست شما هستند. و ضمن متعادل ساختن ph پوست و التهاب‌های پوستی پس از اصلاح را کاهش می‌دهند.استفاده مستمر از مرطوب‌کننده یکی از کارهای ساده درعین‌حال تأثیرگذار برای شادابی پوست است.

خاطرتان هست که پدربزرگ ما چطور هرروز اصلاح می‌کردندو صورتی صاف و مرتب داشتند؟ اگر صورت شما بعد از اصلاح دستی کم از میدان با جنگ ندارد، باید سنت پدربزرگ‌ها را در پیش بگیرید. تیغ‌های جدید، بااینکه اصلاح کاملی را برایتان به ارمغان می‌آورند، اما باعث از بین رفتن چربی طبیعی تحت پوشش دهند.و درنتیجه ایجاد شکاف و بریدگی‌های ریز پوستی می‌شوند. اما راه‌حل چیست؟استفاده از خودتراش قدیمی درست مثل آنهایی که پدربزرگ‌های آن استفاده می‌کنند.

تابه‌حال فکر کرده‌اید چرا بعضی‌ها باوجود سن بالا، پوستی جوان و بدون چین‌وچروک دارند؟شاید با خودتان بگویید که اینها نتیجه عمل‌های جراحی و تزریق بوتاکس است؛ شاید درست باشد ولی فقط این نیست، یکی از عوامل اصلی چین‌وچروک پوست، نور آفتاب و اشعه‌ی ماوراءبنفش آن است که به‌سادگی قابل‌پیشگیری و مقابله است. اگر می‌خواهید از پیری زودرس و ابتلا به سرطان در امان بمانید، عادت کنید که روزانه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید

دست‌های شما چه شکلی به نظر می‌آیند؟ نرم و تمیز هستند؟ هنگام دست دادن با افراد اولین تماس فیزیکی از طریق دست‌ها برقرار می‌شوند.بنابراین ترس‌های خود را به‌صورت مرتب با آب و صابون بشویید و از کرم‌های نرم‌کننده استفاده کنید. فراموش نکنید که ناخن‌های خود را کوتاه کنید و همواره زیرا آنها تمیز نگه‌دارید توجه داشته باشید. گاهی اوقات در طول روز ممکن است کفش‌های خود را دربیاورید و کاری نکنید که باعث ناراحتی دیگران شود شستشوی پاها و استفاده از جوراب‌های نور بهترین کاری است که می‌توانیم انجام دهید.

خیلی‌ها جرج کلونی را مرد جذاب و خوش‌تیپ می‌دانند. بدون شک موهای جوگندمی این بازیگر هالیوودی در جذابیت وی نقش مؤثری دارند درواقع این رنگ مو، آقایان را بسیار جذاب و خوشتیپ می‌کند. بعض یا به‌صورت ژنتیکی دارای موهای خاکستری هستند و برخی دیگر بارنگ کردن موهای خود را جوگندمی می‌کنند اگر شما جزو گروه دوم هستید برای داشتن موهای جذاب به‌صورت ماهانه آنها را کوتاه و رنگ کنید.توجه داشته باشید که موهای رنگ‌شده معمولاً خشک‌تر از حالت طبیعی است بنابراین از شامپوهای نرم‌کننده و حالت‌دهنده استفاده کنید.

برای داشتن پوستی زیبا و جوان استفاده از ماسک‌های صورت که از بهترین توصیه‌های است که می‌توان کرد. فرایند جوان‌سازی و مراقبت از پوست شامل پاک‌سازی، ماساژ و اسکراب (لایه‌برداری) است چه کرم‌ها و ژل‌های مخصوصی برای این کار وجود دارد توصیه می‌شود با توجه به نوع پوست خود و با نظر متخصص پوست یک بار در ماه به شکل ویژه‌ای از پوست خود مراقبت کنید.

چطور می‌توانید با دندان‌های زرد و قرار ملاقات بروید یا بی‌مهابا بخندید؟ داشتن دندان‌های سفید راز خوش‌تیپ بودن است که در زندگی حرفه‌ای هر فرد تأثیر زیادی دارد در کنار مسواک زدن مرتب و داشتن عادت‌های سالم زندگی بهترین راه برای داشتن دندان‌های بلیچینگ یا سفید کردن دندان‌ها هر ۶ ماه یک‌بار است.

بوی خوب دادن ساده‌ترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم بدن خود را با صابون‌های معطر شستشو دهید. لباس‌هایتان را مرتب تعویض کنید و به‌صورت روزانه از اسپری ضد عرق استفاده کنید یکی از عادت‌های افراد و خوش‌تیپ عطر زدن است بوی بدن و رایحه عطر شما، خاطره‌ای از شما در ذهن دیگران می‌سازد که همیشه یادآور شخصیت شماست.

توجه به پوست صورت آنها اهمیت دارد که بارها در این مطلب به آن اشاره کردیم اینکه صورت خود را چگونه بشویید کاملاً به نوع پوست شما بستگی دارد اگر بخش‌هایی از پوست شما دارای آکنه یا بافت چربی است توصیه می‌کنیم یک قسمت‌های دیگر صورت خود را بشویید و سپس به سراغ آن قسمت‌ها بروید برای داشتن پوست سالم و شفاف لایه‌برداری از پوست پست و فراموش نکنید.

شاید این مورد باید در اول لیست قرار می‌گرفت؟

زیرا اگر سایر موارد هم کاملاً انجام شود. با داشتن موهای مرتب و اصلاح‌شده به‌اندازه کافی آراسته به نظرخواهید رسید.ممکن است بگویید فرقی نمی‌کند کدام آرایشگاه بروید زیرا هر مدل مو که بگویید او کار خودش را انجام می‌دهد.به‌هرحال داشتن یک آرایشگر ثابت بهتر از تغییر مداوم آن است. زیرا آرایشگری که چند بار پیش او رفته‌اید سر شمارا می‌شناسد.و احتمالاً به زبان مشترکی رسیدید و همیشه مدل موی ثابتی را بر را بر روی سر مبارک پیاده می‌کند.

خیلی ناقصه ولی خب جالب بود من واقعا منتظر نسخه کامل شده این مطلب هستم چون تا اینجا خیلی کمک به من کرده عالی بود ممنون از شما امیدوارم سریع تر کامل بشه ممنون میشم اگه کاملش کردید به بنده ایمیل بزنید تا بیام مطالعه اش کنم ممنون از شما روز خوش

خیلی عالی بود ممنون بابت این مقاله خوب

چگونه خوشتیپ و جذاب باشیم پسرانه : در ادامه به مباحث مهمی در این ارتباط باشما در میان میگذاریم پس با ما همراه باشید ۱۳

آموزش های تاکردن لباس با فیلم (آپدیت مرداد ماه 99)  چهار ویدیو آموزش برتر درباره ی تا کردن لباس تاکردن لباس : آموزش تاکردن لباس

همه‌ی مابه دنبال این هستیم که چگونه خوشتیپ باشیم برای همین تمام راز های چطور خوشتیپ بودن را در اینجا برایتان نوشتیم اگرمی خواهید خوشتیپ باشید وارد شوید

کدام تیپ های مردانه زنان را جذب می کنند؟ باهم بحث می کنیم درباره : درست هست که خانوم های به جزییات توجه خیلی زیاد

فروشگاه ژاکت

عضویت خبرنامه

ژاکت را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

استفاده از مطالب بلاگ ژاکت فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است.کلیه حقوق سایت متعلق به فروشگاه ژاکت می باشد

تازه ترین مقالات

برای خوشتیپ بودن در مکان هاي عمومی باید اصول خوشتیپ بودن را اول ذکر بگیریم بعد تمیز و مرتب باشیم . چطور پسر خوشتیپی باشیم

 

انتخاب لباس دانشجویی پسرانه کار سختی نیست اگر برخی از اصول و قواعد کلی را بدانید و رعایت کنید. این اصول کمک‌تان میکنند با هزینه اي نه عمده عمده مدل لباس دانشجویی مناسب خودتان را پیدا کنید. نخستین و مهم ترین سوالی که باید از خودتان بپرسید این هست که کمد لباس دانشجویی من باید چه چیزهایی را در خودش جا دهد.

 

بعد نوبت به انتخاب رنگ و مدل می رسد. در این مطلب تلاش کرده ایم به آلبوم اي از نکات مهم بپردازیم فقط گذشته از خواندن، به خاطر بسپارید قرار نیست تمام انتخاب هایي که معرفی کرده ایم را بخرید و مقدور هست خیلی‌هایشان را الان هم داشته باشید یا برخی هایشان با استایل شما جور نباشند. این نوشته قرار هست بشما ایده‌ دهد، نکات مهم را بگوید و برای خرید لباس اخیر یا ست کردن لباسهای قدیمی کمک تان کمک کند.

 

تیپ هاي دانشجویی پسرانه خرید تی شرت را در اولویت قرار دهید به خصوص که می توانید آن رابه تنهایی یا زیر یک پیراهن مردانه با دکمه‌هاي باز بپوشید. مدل تی شرت‌ برای تیپ دانشجویی پسرانه، باید حاوی دو فرم یقه شود؛ یقه گرد و یقه هفت. تیشرت یقه گرد به خصوص با پیراهنی که روی آن می‌پوشید موثر میشود و تیشرت یقه هفت را می توانید به تنهایی هم بکار ببرید.

 

بعد از تی شرت نوبت به پولوشرت میرسد که نسبت به تیشرت رسمیت بیشتری دارد و استایل جدی تری برایتان می سازد.

 

روزهای اول مهر می توانید سراغ رنگ‌هاي خوشحال و روشن تابستانه بروید. اما اگر همراه دارید تی شرت مردانه اي بخرید که به درد روزهای بعد هم بخورد توصیه ما انتخاب رنگ هاي طوسی، سرمه اي، سفید و مشکی هست.

 

روزهای اول مهر می توانید سراغ رنگ‌هاي خوشحال و روشن تابستانه بروید

 

مدل پیراهن مردانه ام چطور باشد؟

پیراهن مردانه شما با دقت به حالات هوا می‌تواند آستین کوتاه یا آستین بلند باشد. توصیه ما این هست که چناچه در حال حاضر نیت خرید دارید برای به صرفه کردن هزینه ها،  خیلی به فکر خرید پیراهن مردانه آستین کوتاه نباشید. تیپ دانشجویی پسرانه چون نهایتا یک ماه می توانید ازآن بهرهگیری کنید. اگرچه اگر از گذشته پیراهن مردانه آستین کوتاه دارید با خیال راحت ازآن بهرهگیری کنید، ولی وقتی قرار به خرید پیراهن مردانه هست سراغ انتخاب هاي آستین بلند بروید.

 

اگر همراه دارید یک سرمایه گذاری موثر کنید، در کنار یک پیراهن چارخانه یا دقیقا ساده، حتما یک پیراهن جین مردانه  هم بخرید. خوبی جین این هست که به سهولت با خیلی لباس ها ست می شود و تیپ دانشجویی پسرانه اي برایتان می سازد که شیک و اسپرت هست.

 

برای انتخاب رنگ، به تی شرت هایي که دارید دقت کنید. بهتر هست رنگ‌هاي مکمل یا متضاد تیشرت هایتان را انتخاب کنید تا اگر خواستید پیراهن را روی تی شرت بپوشید، ترکیب زیبایی ایجاد شود. در غیر این صورت سراغ رنگ هاي خنثی بروید.

 

دقت به رنگ کفش هم برای شما مهم هست چون گاهی هماهنگی بین رنگ کفش و پیراهن، به خصوص در تیپ اسپرت دانشجویی، ترکیب خوبی به وجود می آورد. به یک ست لباس با پیراهن و کفش سرمه اي و شلوار جین روشن فکر کنید!

 

در کنار یک پیراهن چارخانه یا دقیقا ساده، حتما یک پیراهن جین مردانه  هم بخرید

 

پلیور یا سویشرت مردانه؛ کدام به دردم میخورد؟

سویشرت به سهولت با شلوار جین مردانه ست می شود و تیپ اسپرت می سازد و پلیور یا ژاکت مردانه را میتوان به همراه شلوار کتان برای داشتن یک ست نیمه رسمی پوشید. برای انتخاب هودی یا سویشرت می توانید سراغ رنگ هایي مانند نارنجی، سبز تیره، کرم، مشکی و قرمز بروید.

 

این رنگ ها برای نیمسال اول تحصیلی که هوا خنک و سرد هست، مناسب میباشند. برای انتخاب پلیور هم سراغ رنگ هایي مانند طوسی، سرمه‌اي، مشکی، آبی، قرمز و پرتقالی بروید. برای داشتن یک تیپ ناب می توانید زیر پلیورتان پیراهن مردانه بپوشید و بگذارید یقه اش خودی نشان بدهد. اگر اکثر نیمه رسمی میپوشید سراغ پلیورتان بروید و برای اسپرت پوشی از سویشرت یا هودی بهرهگیری کنید.

 

سویشرت به سهولت با شلوار جین مردانه ست می شود و تیپ اسپرت می سازد

 

کت تک مردانه، ضروری یا غیر ضروری؟

چطور پسر خوشتیپی باشیم

اگر خیلی خیلی به خوش پوشی اهمیت می‌دهید و هزینه اکثر برایتان مهم نیست، توصیه میکنیم کت تک مردانه رابه کمدتان افزون کنید. کت تک مردانه پارچه‌اي دو دکمه به رنگ سرمه اي یا مشکی و تیپ دانشجویی پسرانه کت تک جین مردانه با رنگ تیره دو عضو تازه کمد شما می‌شوند که ست لباس دانشجویی پسرانه شما را تکمیل می کنند. اگر اکثر اسپرت میپوشید کت تک جین را جایگزین کت تک پارچه اي کنید. اگر هم این انتخاب ها را دارید می توانید کت تک پارچه اي را با تیشرت یقه هفت یا پیراهن بپوشید و کت جین را با تیشرت یقه گرد و پولوشرت همراه کنید.

 

اگر اکثر اسپرت می‌پوشید کت تک جین را جایگزین کت تک پارچه اي کنید

 

دو مدل شلوار برای تیپ دانشجویی پسرانه

برای متنوع بودن تیپ دانشجویی پسرانه تان دستکم به دو نوع شلوار احتیاج دارید: شلوار جین و شلوار مردانه کتان.

 

شلوار جین: شلوار جین قابلیت ست شدن با تی شرت، پیراهن و ترکیب این دو را دارد. ضمن این که در فصل زمستان به سهولت با هودی، سویشرت و پلیور مردانه شما ست میشود. توصیه ما این هست که حتما یک شلوار جین مردانه تیره داشته باشید و اگر بودجه افزون آوردید سراغ رنگ هاي روشن‌تر بروید.

 

شلوار پارچه‌اي مردانه: برای روزهایی که همراه دارید رسمی‌تر به نظر برسید، تیپ هاي دانشجویی پسرانه شلوار کتان مردانه انتخاب خوبی هست. اگر لاغر هستید سراغ مدل شلوار مردانه اسلیم فیت بروید و اگر کمی توپر هستید یا افزون وزن دارید از مدل هایي با فیت معمولی کمک بگیرید. رنگ هایي مانند سرمه اي، مشکی، شیری و طوسی انتخاب هاي خوبی میباشند. دو رنگ اول برای زمستان مناسب ترند.

 

 

برای متنوع بودن تیپ دانشجویی پسرانه تان دستکم به دو نوع شلوار احتیاج دارید

 

به چه کفشی نیاز دارم؟

کفشی که برای ساختن تیپ دانشجویی پسرانه انتخاب میکنید باید حاوی دستکم یک مدل رسمی و یک جفت کفش روزمره شود. چهار مدل لوفر، اسنیکر، نیم بوت و کفش چرمی رسمی مدل هایي میباشند که بکار شما می‌آیند. اسنیکر برای تیپ روزمره دانشجویی، لوفر برای تیپ نیمه رسمی و کفش مردانه برای ساختن استایل دقیقا مردانه مناسب هست. تکلیف بوت هم مشخص هست؛ ایده آل برای روزهای بارانی و برفی و همراه شدن با جین و کاپشن. هنگام خرید کفش مردانه یادتان باشد رنگ هاي تیره برای روزهای سرد و بارانی نیمسال اول ایده آل میباشند.

 

کفش دانشجو باید یک جفت کفش رسمی و یک جفت کفش روزمره باشد

 

خرید کیف دانشجویی پسرانه یا کوله پشتی؟

کیف چرم مردانه رسمی یا سایر مدل‌هاي کیف دستی، انتخاب هاي خوبی برای روزهایی میباشند تیپ هاي دانشجویی پسرانه که تیپ نیمه رسمی زده‌اید ولی کوله پشتی بکار وقت هایي می‌آید که اسپرت پوشیده اید. اگر همراه دارید کیفی بخرید که با اکثر تیپ هایتان ست شود می توانید سراغ کیف مدل پستچی بروید.

 

کوله پشتی بکار وقت هایي می‌آید که اسپرت پوشیده اید

 

خرید پالتو، کاپشن، ست شال، کلاه و دستکش، تقریبا آخرین چیزی هست که به آن نیاز دارید. هنگام خرید این موارد نکات زیر را درنظر بگیرید:

 

رسمیت پالتو نسبت به کاپشن اکثر هست. اگر هزینه عمده آخرین چیزی هست که می خواهید و خیلی هم اهل تیپ رسمی نیستید، خرید کاپشن مردانه تیره رابه پالتو مردانه ترجیح دهید.

بهتر هست رنگ شال با کلاه و دستکش همخوانی داشته باشد و رنگ هر سه این‌ها به کاپشن شما بیاید. پس گذشته از انتخاب کاپشن سراغ خرید این مثلث گرمایشی نروید.

 

خرید پالتو، کاپشن، ست شال، کلاه و دستکش، تقریبا آخرین چیزی هست که به آن نیاز دارید

 

چند مضمون تکمیلی برای داشتن تیپ دانشجویی شیک

لباس هایتان را لایه لایه کنید. ترکیب پلیور یقه هفت که از زیر یقه آن یک بلوز یقه گرد با رنگ متضاد دیده می شود، پوشیدن بلوز آستین کوتاه روی پلیور آستین بلند ودر انتها پوشیدن پیراهن مردانه روی تی شرت،به جذابیت ظاهری تان افزون می کنند.

 

اگر افزون وزن دارید از تناژهای تیره هر رنگی بهرهگیری کنید و اگر لاغر اندام هستید تیپ دانشجویی پسرانه با خیال راحت سراغ رنگ هاي روشن تر هم بروید.

پسرانی که شانه هاي پهن و میان تنه لاغر دارند تقریبا می‌توانند هر نوع لباسی بپوشند؛ هم تنگ و هم گشاد.

 

اگر لاغر اندام هستید با خیال راحت سراغ رنگ هاي روشن تر هم بروید

 

اگر همراه دارید قدتان بلند به نظر برسد هنگام خرید شلوار سراغ شلوار فاق بلند بروید و اگر قدتان بلند هست و نمیخواهید پاهایتان کشیده به نظر آیند سراغ فاق متوسط بروید.

 

در هیچ شرایطی شلوار فاق کوتاه نپوشید، دانشگاه و غیر دانشگاه هم ندارد.

عناصر اصلی کمدتان حاوی شلوار جین و پارچه‌اي، تی شرت و پولوشرت، پلیور یا کاردیگان، کفش رسمی و روزمره، کاپشن یا پالتو می شود.

 

رنگ‌هایي مانند سفید، مشکی، طوسی و سرمه‌اي را همچون چهار ضلع یک مربع درنظر داشته باشید. هر کدام از این رنگ ها را می توان با آلبوم بزرگی از رنگ هاي دیگر یا حتی با سایر اضلاع ترکیب کرد و نتیجه خوبی گرفت.

 

 

اصول و قواعد کلی را برای انتخاب لباس دانشجویی پسرانه بدانید و رعایت کنید

 

در کنار داشتن رنگ هاي خنثی، چند تکه لباس رنگی هم داشته باشید. رنگ هاي خوشحال سن شما را کمتر می کنند و نشاط بیشتری به ظاهرتان می بخشند.

 

چنانچه می خواهید اساتیدتان را تحت تاثیر قرار دهید ودر آینده با آنها همکاری کنید، از حالا شبیه شغل و موقعیتی که همراه دارید لباس بپوشید.

 

تیپ هاي دانشجویی پسرانه در انتها یادتان باشد گذشته از هر کاری سبک خودتان را پیدا کنید. تصویر هایي از استایل مردانه مورد علاقتان را دریک پوشه اختصاصی جمع کنید. مشاهده نمایید کدام  از این استایل ها اکثر شبیه شخصیت شما هست و پوشیدن آن در محیط دانشکده مشکلی ندارد. قدم بعدی این هست که سراغ شناسایی لباسهای کمدتان بروید و مشاهده نمایید کدام یک از لباسهای مرتبط به این استایل ها را دارید و کدام را ندارید.

 

چطور پسر خوشتیپی باشیم
چطور پسر خوشتیپی باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *