چطور پول جذب کنیم

 
helpkade
چطور پول جذب کنیم
چطور پول جذب کنیم

دوره کسب سود به شیوه نخبگان بورس (رایگان برای ۱۰۰۰ نفر اول)

رایگان ثبت نام کنید

خانه سرمایه – آموزش تحلیل تکنیکال و بنیادی بازار بورس ایران

«چگونه پول را جذب کنیم؟»، پرسشی بسیار کهن است. انسان از زمانی که با مفهوم پول آشنا شد، به دنبال به دست آوردن آن بود. در این بین، گاهی موفق و گاهی ناموفق بود. وقتی موفق می‌شد، می‌گفت: «پول درآوردن خیلی هم راحت است» و هنگامی که شکست می‌خورد، برای آنکه علت شکستش را به جایی دیگر حواله کند، می‌گفت: «پول، چرک کف دست است، انسان عاقل نباید زندگی‌اش را صرف به دست آوردن پول کند.» از آغاز کار انسان و پول، روزگار زیادی می‌گذرد. اما این پرسش که چگونه پول را جذب کنیم؟ هنوز هم به اندازه روز اولش جذاب است. تجربه قرن‌ها زندگی روی زمین، پیروزی‌ها و شکست‌ها به انسان آموخت که جذب پول، بسیار ساده‌تر از آن چیزی بوده که فکر می‌کرده است. در این مقاله، گلچینی از بهترین و کاربردی‌ترین راهکارهای جذب پول را با هم یاد می‌گیریم.

وین دایر

چطور پول جذب کنیم

جهان بر پایه قانون جذب بنا شده است. شما آفریده شده‌اید تا هر آنچه را که می‌خواهید به زندگی‌تان جذب کنید.

فهرست عناوین

یکی از بزرگ‌ترین سوءتفاهم‌ها در تاریخ حیات بشر، تفکر کمبود است. حتی حالا نیز تفکر پوچ کمبود، لحظه‌ای یقه بشریت را رها نمی‌کند. اگر کمی به اوضاع و احوال خودمان نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که تفکر کمبود در خیلی از بخش‌های زندگی‌مان ریشه دوانده است. مثلا می‌گوییم: «کار نیست» یا «آب نیست» یا حتی، «آدم خوب هم دیگر پیدا نمی‌شود». کمبود، بیشتر از آن که یک تفکر پوچ باشد، یک جایگزین است. تصور کنید اگر این جایگزین وجود نداشت، ما اسم تلاش نکردن، درست استفاده و مدیریت نکردن و حتی درست نگاه نکردن را چه می‌گذاشتیم؟ تقصیرها را بر گردن چه چیزی یا چه کسی می‌انداختیم؟ در حقیقت، کار هست، آب هست و حتی آدم‌های خوب هم بسیار فراتر از حد تصور ما در این جهان شگفت انگیز زندگی می‌کنند.  آن چیزی که واقعا دچار کمبود است، وسعت نگاه ما به جهان اطرافمان است. تفکر کمبود، یک سوءتفاهم بزرگ و تاریخی است. اگر می‌خواهیم توانایی جذب پول را وارد زندگی‌مان کنیم یا حتی به آن قدرت بیشتری ببخشیم، باید هر چه زودتر از این سوءتفاهم، بیرون بیاییم. برای این کار، امروز بهتر از فردا و حالا بهتر از پنج دقیقه دیگر است.

دکتر جو ویتالی

مثل خدا فکر کنید. هیچ محدودیتی وجود ندارد.

اگر به دنبال پیدا کردن یک مسیر سریع، ایمن و ساده برای تبدیل کردن خودتان به آهنربای جذب پول و فرصت‌ها هستید، می‌توانید روی سپاسگزاری کردن حسابی اساسی باز کنید. وقتی سپاسگزاری کردن را آغاز می‌کنیم، چند تغییر بسیار بزرگ در زندگی‌مان ایجاد می‌شود:

اول: وسعت نگاهمان، گسترش پیدا می‌کند

وقتی به خاطر آنچه که داریم سپاسگزاری می‌کنیم، در واقع در حال تغییر نوع نگاهمان به جهان اطرافمان هستیم. این اولین و بزرگ‌ترین تغییری است که نه تنها در جذب پول، بلکه در جذب بهترین‌ چیزهایی که دوستشان داریم برایمان اتفاق می‌افتد.

دوم: احساس درونمان تغییر می‌کند

احساس، چراغ راهنمای مسیر درست است. این نعمت بی سر و صدا، با تاثیری که بر روح و روان ما می‌گذارد، مسیر درست را به ما نشان می‌دهد. وقتی در مسیر درست هر هدفی، مثلا جذب پول، قرار داشته باشیم، احساس فوق‌العاده خوبی در وجودمان گسترش پیدا می‌کند. وقتی مسیرمان اشتباه باشد، احساس درونی‌مان نا‌به‌سامان می‌شود. اگر به هنگام قدم برداشتن، چراغ احساسمان را بالاتر بگیریم، به آسانی می‌توانیم، راه را از چاه، تشخیص دهیم.

بروس لی

فکر نکن، احساس کن. این مثل اشاره نمودن انگشت به سمت ماه می‌‌ماند. اگر بر روی انگشت تمرکز کنی، تمام شکوه آسمان را از دست می‌‌دهی.

سوم: توانایی دیدن فرصت‌های شگفت‌انگیز اطرافمان را به دست خواهیم آورد

وقتی زیبا نگاه کنیم، زیبایی را می‌بینیم. این اصلی ساده و همیشگی است. با اطمینان قلبی و از سر تجربه روزگار شیرین، به شما قول می‌دهم که فرصت‌های تحول زندگی‌تان بسیار بسیار به شما نزدیک هستند. اگر نوع نگاهتان را تغییر دهید، توانایی دیدن آنها را پیدا خواهید کرد.

نکته: سپاسگزار بودن به خاطر داشته‌ها را با قانع بودن اشتباه نگیرید. سپاسگزار بودن یعنی آنچه را که دارم، می‌بینم. اما قانع بودن یعنی به آنچه که دارم راضی هستم. سپاسگزاری این فرصت را در اختیار ما قرار می‌دهد که با وجود توجه به داشته‌هایمان، مسیر حرکت به سمت خواسته‌هایمان را هم دنبال کنیم. این گونه می‌توانیم به استقبال فرصت‌های پیش رویمان برویم.

غر زدن، واژه‌ای دو پهلو است. یعنی هم خوبی دارد و هم بدی. جنبه خوبش این است که با غر زدن در مورد کسی یا ماجرایی، خودمان را از زیر بار خشم‌های نهفته درونمان، خلاص می‌کنیم. اما متاسفانه، جنبه منفی غر زدن، قدرت بیشتری نسبت به جنبه مثبتش دارد. اگر جنبه خوب غر زدن، ۱۰ درصد فایده داشته باشد، جنبه منفی‌اش صاحب ۹۰ درصد باقی مانده خواهد بود.

در حقیقت، وقتی شروع به غر زدن می‌کنیم، چند مشکل، یقه ما را می‌گیرد. اولین بلایی که با غر زدن بر سر خودمان می‌آوریم، تنگ کردن وسعت نگاهمان است. اگر به این روش ادامه دهیم، تا جایی پیش می‌رویم که توانایی دیدن چیزهای خوب زندگی را از دست خواهیم داد. شاید شما هم با چنین افرادی در زندگی‌تان رو به رو شده باشید. کسانی که همیشه در حال شکایت کردن از زمین و زمان هستند و در نگاهشان، زندگی، سرشار از چیزهای بد و ناعادلانه است.دومین مشکلی که با غر زدن برایمان پیش می‌آید، از دست دادن افراد خوب و جمع شدن افرادی غرزننده به دور خودمان است. در آن صورت، حتی ممکن است توهم توطئه نیز به سراغمان بیاید و فکر کنیم که همه در حال نقشه کشیدن برای زمین زدن ما هستند. چون به غیر از خودمان، افراد دیگری را پیدا کرده‌ایم که مثل ما به دنیا نگاه می‌کنند؛ کوچک، تنگ و تقریبا سیاه. در چنین شرایطی، نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که اوضاع مالیمان خوب و رو به راه شود. چون با روشی که برای زندگی‌مان در پیش گرفته‌ایم، تقریبا تمام راه های جذب پول را بر خود بسته‌ایم.

بسیاری از ما بعد از تمام شدن مدرسه و دانشگاه، دفتر و کتابمان را به ناکجاآباد تبعید می‌کنیم و می‌گوییم: «دیگه یاد گرفتن تموم شد!» اما در حقیقت، مفهومی به نام «تمام شدن» برای یادگیری وجود ندارد. بیشتر ما، از یاد گرفتن فراری هستیم چون طعم شیرین یادگیری را نچشیده‌ایم. شاید بگویید: «چطور چنین چیزی ممکنه؟ من این همه سال تو مدرسه و دانشگاه درس خوندم و چیز یاد گرفتم!» بله، کاملا حق با شما است. اما یاد گرفتن، وقتی واقعا یادگیری به حساب می‌آید که گرهی از کار ما باز کند. درست است که یاد گرفتن اسم علمی فلان موجود تک سلولی که در آب‌های سرد اقیانوسی زندگی می‌کند، جالب است اما در حقیقت، وقتی می‌خواهیم کسب و کارمان را راه بیندازیم، کمکی به ما نمی‌کند. شروعبه یاد گرفتن چیزهایی کنید که برای کارتان به آنها نیاز دارید. حقوق کسب و کار، حسابداری، بورس و مهم‌تر از همه در زمینه‌ای که قصد فعالیت در آن را دارید یادگیری را شروع کنید. یادتان باشد، هر بار که مفهومی تازه را یاد می‌گیرید، دری بزرگ به سمت جذب پول و رفاه بیشتر، به سمتتان گشوده می‌شود.

هنری فورد – تاجر معروف آمریکایی

هر کسی که یادگیری را متوقف کند پیر است، چه بیست سالش باشد چه هشتاد سال. هر کسی که به یادگیری ادامه دهد جوان می‌ماند.

بسیاری از ما به خاطر روش معکوسی که برای زندگی‌مان در پیش گرفته‌ایم، دروازه‌های جذب پول را به روی خودمان بسته‌ایم. روش درست، دنبال کردن قلبمان است. روش نادرست و آن چیزی که بیشتر ما آن را در زندگی‌مان اجرا می‌کنیم، مبارزه با قلبمان است. همیشه چیزی وجود دارد که قلبمان با دیدنش ذوق می‌کند، گاهی هم احساس حسرت، وجودمان را در برمی‌گیرد. موفقیت، جذب پول و آرامش در کاری نهفته است که قلبتان به سمت آن کشیده می‌شود. چون شما توانایی ذاتی انجام آن کار به بهترین شکل ممکن را دارید. اگر نقاشی کردن را دوست دارید، یعنی هیچ کس نمی‌تواند مثل شما نقاشی بکشد، اگر ورزش کردن را دوست دارید، یعنی هیچ کس نمی‌تواند مثل شما آن را به پیش ببرد. یادتان باشد، وقتی در کاری موفق هستید که از انجامش لذت ببرید. جذب پول، یکی از آثار جانبی این ماجرا به حساب می‌آید. مخصوصا در دوره‌ای که ما در آن زندگی می‌کنیم. با وجود اینترنت و شبکه‌های مجازی، می‌توانید به شیوه‌ای جذاب، هم از انجام کاری که دوستش دارید لذت ببرید و هم پول را به آسانی وارد زندگی‌تان کنید.

 

توماس جان واتسون – تاجر آمریکایی

برای موفق شدن، باید قلب خود را در کسب و کارت و کسب و کارت را در قلبت داشته باشی.

این یکی از شک برانگیزترین بخش های جذب پول و با جرات می‌توانم بگویم، جذب همه چیز است. نیرویی پنهان در بخشش وجود دارد که همیشه کار می‌کند. اگر شروع به بخشیدن پول کنید، از راهی که فکرش را نمی‌کنید، چند برابر آن پول به سمت شما برمی‌گردد. اگر محبت کنید، وجودتان سرشار از عشق می‌شود. اگر یاد بدهید، مسیر ورود بهترین استادان به زندگی‌تان باز می‌شود. بخشش، همیشه جواب می‌دهد اما وجود چند نکته باعث می‌شود که گاهی بخشیدن، اصلا نتیجه‌ای نداشته باشد.

قانون بخشش، تنها زمانی فعال می‌شود که ما:

از صمیم قلبمان چیزی را به دیگران ببخشیم.

انتظار پس گرفتن آن چیز را از دیگران نداشته باشیم.

از سر اجبار یا معامله، بخشش نکرده باشیم.

در یک کلام، تنها و تنها برای بخشیدن، ببخشیم.

چطور پول جذب کنیم

یکی از پر رنگ‌ترین راه‌های جذب پول، قبول داشتن خودمان است. وقتی به توانایی‌هایمان ایمان داشته باشیم، وقتی بزرگ‌ترین طرفدار خودمان باشیم، هیچ چیزی نمی‌تواند مانع موفق شدن ما شود. به قول رابرت کیوساکی، تاجر، سخنران و شخصیت برجسته آمریکایی – ژاپنی، واقعیت تو چیزی است که فکر می کنی واقعی است.

بزرگترین درسی که از برخورد با پول یاد گرفتم این بود: «پول یک قرارداد ذهنی است» واقعا هم همین است. ما، تفکرمان را زندگی می‌کنیم. وقتی با خودمان فکر کنیم که: «به دست آوردن پول سخت است» تمام روش های جذب پول را به روی خودمان می‌بندیم. از آن طرف، اگر فکر کنیم که: «کسب درآمد خیلی هم آسان است» چشممان به جمال فرصت‌های شگفت‌انگیزی برای جذب پول، روشن می‌شود. یادتان باشد، افکار، همه چیز است.

بخواهیم یا نخواهیم، بسیاری از رفتارها و حتی شیوه تفکر ما، تحت تاثیر افرادی قرار می‌گیرد که بیشتر زمانمان را با آنها سپری می‌کنیم. اگر بخواهیم همزمان هم روی جذب پول تمرکز کنیم و هم به غرولندهای دوستانمان در مورد پول گوش دهیم، راه به جایی نخواهیم برد. بهترین کار این است که یک بازنگری درست و حسابی روی اطرافیانمان داشته باشیم.

درست است که نمی‌توانیم بسیاری از رابطه‌ها را قطع کنیم اما می‌توانیم با آنها در مورد پول، صحبتی نکنیم و در عوض، به دنبال ایجاد ارتباط با کسانی باشیم که تفکرشان در مورد جذب پول، با ما یکسان است. لازم نیست این افراد را به صورت فیزیکی در کنار خودمان داشته باشیم. حتی لازم نیست که او فردی زنده باشد. اگر خط فکری انسانی در گذشته، با چیزی که ما می‌خواهیم و فکر می‌کنیم یکی است، با خواندن نوشته‌های او و گوش دادن به سخنانش، آن را در جمع افراد نزدیک خود، راه داده‌ایم. به همین آسانی و بی سر و صدا، می‌توانیم در ترکیب افراد خود، دست به تغییرات بزرگی بزنیم.

ما به تمام راه‌‌های بالا نیاز داریم تا قدرت لازم برای انجام این راه‌حل را پیدا کنیم. برای جذب پول، باید دست به کار شویم. بدون اقدام کردن، هیچ تفکر مثبتی به سرانجام نمی‌رسد. به قول گرسون کنین، درام نویس آمریکایی، تازه کارها امیدوارند، حرفه‌ای‌ها عمل می‌کنند. در شمار حرفه‌ای‌ها قرار بگیرید و شروع کنید.

آدام خو – نویسنده و سخنران انگیزشی

عمل، همان نیروی محرکی است که باعث ایجاد نتایج مطلوب می‌شود.

جذب پول، کاری شدنی و آسان است.

اولین قدم در جذب پول این است که دست از غر زدن برداریم.

دومین قدم، بیرون کردن تفکر کمبود از زندگی‌مان است.

برای جذب پول، باید سپاسگزار بودن را تمرین کنیم.

یاد گرفتن چیزهای جدید، کلید پیدا کردن راه‌های جدید برای جذب پول است.

همواره قلبتان را دنبال کنید. بزرگ‌ترین موفقیت شما در پاسخ به خواسته قلبتان نهفته است.

پول را با تمام قلبتان ببخشید. این گونه می‌توانید همیشه آن را در کنارتان داشته باشید.

خودتان را دربست، قبول داشته باشید.

مسیر تفکرتان به سمت جذب پول را تغییر دهید.

آدم‌های اطرافتان را دوباره بسازید.

دست به کار شوید. پیروزی همیشه از آن اهل عمل است.

اگر بخواهیم، می‌شود…

راهکارهای جذب پول به زندگی، تنها پول را به زندگی‌مان جذب نمی‌کنند. این راهکارها، تفکری تازه و رو به جلو را در ما ایجاد می‌کنند. پول، در دست کسانی قرار می‌گیرد که ابتدا در ذهنشان، پذیرای آن باشند. زندگی، جنگ نیست، یک رویداد است که ما با تفکرمان آن را می‌سازیم. اگر می‌خواهیم پول را به زندگی‌مان جذب کنیم، باید در شیوه تفکرمان نسبت به پول، دست به تحولی اساسی بزنیم. راهکارهایی که در این مقاله آنها را با هم بررسی کردیم، طلایی‌ترین مسیرها برای جذب پول به زندگی‌مان هستند. البته در صورتی که به آنها عمل کنیم.

نظر شما در مورد پول چیست؟ رابطه بین پول و خودتان را چگونه می‌بینید؟ در اعماق ذهنتان، چه قانونی برای پول دارید؟ آن را دست نیافتنی می‌دانید یا باور دارید که به دست آوردنش آسان است؟ به این پرسش‌ها کمی فکر کنید و پاسخش را برایم بنویسید. شاید از میان واژه‌های شما، دری به سمت تغییر خودتان و دیگران، گشوده شود.

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات: 3.8 / 5. تعداد امتیاز: 5

اولین نفری باشید که به این مقاله امتیاز میدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

دوره کسب سود به شیوه نخبگان بورس (رایگان برای ۱۰۰۰ نفر اول)

رایگان ثبت نام کنید

خانه سرمایه – آموزش تحلیل تکنیکال و بنیادی بازار بورس ایران

«چگونه پول را جذب کنیم؟»، پرسشی بسیار کهن است. انسان از زمانی که با مفهوم پول آشنا شد، به دنبال به دست آوردن آن بود. در این بین، گاهی موفق و گاهی ناموفق بود. وقتی موفق می‌شد، می‌گفت: «پول درآوردن خیلی هم راحت است» و هنگامی که شکست می‌خورد، برای آنکه علت شکستش را به جایی دیگر حواله کند، می‌گفت: «پول، چرک کف دست است، انسان عاقل نباید زندگی‌اش را صرف به دست آوردن پول کند.» از آغاز کار انسان و پول، روزگار زیادی می‌گذرد. اما این پرسش که چگونه پول را جذب کنیم؟ هنوز هم به اندازه روز اولش جذاب است. تجربه قرن‌ها زندگی روی زمین، پیروزی‌ها و شکست‌ها به انسان آموخت که جذب پول، بسیار ساده‌تر از آن چیزی بوده که فکر می‌کرده است. در این مقاله، گلچینی از بهترین و کاربردی‌ترین راهکارهای جذب پول را با هم یاد می‌گیریم.

وین دایر

چطور پول جذب کنیم

جهان بر پایه قانون جذب بنا شده است. شما آفریده شده‌اید تا هر آنچه را که می‌خواهید به زندگی‌تان جذب کنید.

فهرست عناوین

یکی از بزرگ‌ترین سوءتفاهم‌ها در تاریخ حیات بشر، تفکر کمبود است. حتی حالا نیز تفکر پوچ کمبود، لحظه‌ای یقه بشریت را رها نمی‌کند. اگر کمی به اوضاع و احوال خودمان نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که تفکر کمبود در خیلی از بخش‌های زندگی‌مان ریشه دوانده است. مثلا می‌گوییم: «کار نیست» یا «آب نیست» یا حتی، «آدم خوب هم دیگر پیدا نمی‌شود». کمبود، بیشتر از آن که یک تفکر پوچ باشد، یک جایگزین است. تصور کنید اگر این جایگزین وجود نداشت، ما اسم تلاش نکردن، درست استفاده و مدیریت نکردن و حتی درست نگاه نکردن را چه می‌گذاشتیم؟ تقصیرها را بر گردن چه چیزی یا چه کسی می‌انداختیم؟ در حقیقت، کار هست، آب هست و حتی آدم‌های خوب هم بسیار فراتر از حد تصور ما در این جهان شگفت انگیز زندگی می‌کنند.  آن چیزی که واقعا دچار کمبود است، وسعت نگاه ما به جهان اطرافمان است. تفکر کمبود، یک سوءتفاهم بزرگ و تاریخی است. اگر می‌خواهیم توانایی جذب پول را وارد زندگی‌مان کنیم یا حتی به آن قدرت بیشتری ببخشیم، باید هر چه زودتر از این سوءتفاهم، بیرون بیاییم. برای این کار، امروز بهتر از فردا و حالا بهتر از پنج دقیقه دیگر است.

دکتر جو ویتالی

مثل خدا فکر کنید. هیچ محدودیتی وجود ندارد.

اگر به دنبال پیدا کردن یک مسیر سریع، ایمن و ساده برای تبدیل کردن خودتان به آهنربای جذب پول و فرصت‌ها هستید، می‌توانید روی سپاسگزاری کردن حسابی اساسی باز کنید. وقتی سپاسگزاری کردن را آغاز می‌کنیم، چند تغییر بسیار بزرگ در زندگی‌مان ایجاد می‌شود:

اول: وسعت نگاهمان، گسترش پیدا می‌کند

وقتی به خاطر آنچه که داریم سپاسگزاری می‌کنیم، در واقع در حال تغییر نوع نگاهمان به جهان اطرافمان هستیم. این اولین و بزرگ‌ترین تغییری است که نه تنها در جذب پول، بلکه در جذب بهترین‌ چیزهایی که دوستشان داریم برایمان اتفاق می‌افتد.

دوم: احساس درونمان تغییر می‌کند

احساس، چراغ راهنمای مسیر درست است. این نعمت بی سر و صدا، با تاثیری که بر روح و روان ما می‌گذارد، مسیر درست را به ما نشان می‌دهد. وقتی در مسیر درست هر هدفی، مثلا جذب پول، قرار داشته باشیم، احساس فوق‌العاده خوبی در وجودمان گسترش پیدا می‌کند. وقتی مسیرمان اشتباه باشد، احساس درونی‌مان نا‌به‌سامان می‌شود. اگر به هنگام قدم برداشتن، چراغ احساسمان را بالاتر بگیریم، به آسانی می‌توانیم، راه را از چاه، تشخیص دهیم.

بروس لی

فکر نکن، احساس کن. این مثل اشاره نمودن انگشت به سمت ماه می‌‌ماند. اگر بر روی انگشت تمرکز کنی، تمام شکوه آسمان را از دست می‌‌دهی.

سوم: توانایی دیدن فرصت‌های شگفت‌انگیز اطرافمان را به دست خواهیم آورد

وقتی زیبا نگاه کنیم، زیبایی را می‌بینیم. این اصلی ساده و همیشگی است. با اطمینان قلبی و از سر تجربه روزگار شیرین، به شما قول می‌دهم که فرصت‌های تحول زندگی‌تان بسیار بسیار به شما نزدیک هستند. اگر نوع نگاهتان را تغییر دهید، توانایی دیدن آنها را پیدا خواهید کرد.

نکته: سپاسگزار بودن به خاطر داشته‌ها را با قانع بودن اشتباه نگیرید. سپاسگزار بودن یعنی آنچه را که دارم، می‌بینم. اما قانع بودن یعنی به آنچه که دارم راضی هستم. سپاسگزاری این فرصت را در اختیار ما قرار می‌دهد که با وجود توجه به داشته‌هایمان، مسیر حرکت به سمت خواسته‌هایمان را هم دنبال کنیم. این گونه می‌توانیم به استقبال فرصت‌های پیش رویمان برویم.

غر زدن، واژه‌ای دو پهلو است. یعنی هم خوبی دارد و هم بدی. جنبه خوبش این است که با غر زدن در مورد کسی یا ماجرایی، خودمان را از زیر بار خشم‌های نهفته درونمان، خلاص می‌کنیم. اما متاسفانه، جنبه منفی غر زدن، قدرت بیشتری نسبت به جنبه مثبتش دارد. اگر جنبه خوب غر زدن، ۱۰ درصد فایده داشته باشد، جنبه منفی‌اش صاحب ۹۰ درصد باقی مانده خواهد بود.

در حقیقت، وقتی شروع به غر زدن می‌کنیم، چند مشکل، یقه ما را می‌گیرد. اولین بلایی که با غر زدن بر سر خودمان می‌آوریم، تنگ کردن وسعت نگاهمان است. اگر به این روش ادامه دهیم، تا جایی پیش می‌رویم که توانایی دیدن چیزهای خوب زندگی را از دست خواهیم داد. شاید شما هم با چنین افرادی در زندگی‌تان رو به رو شده باشید. کسانی که همیشه در حال شکایت کردن از زمین و زمان هستند و در نگاهشان، زندگی، سرشار از چیزهای بد و ناعادلانه است.دومین مشکلی که با غر زدن برایمان پیش می‌آید، از دست دادن افراد خوب و جمع شدن افرادی غرزننده به دور خودمان است. در آن صورت، حتی ممکن است توهم توطئه نیز به سراغمان بیاید و فکر کنیم که همه در حال نقشه کشیدن برای زمین زدن ما هستند. چون به غیر از خودمان، افراد دیگری را پیدا کرده‌ایم که مثل ما به دنیا نگاه می‌کنند؛ کوچک، تنگ و تقریبا سیاه. در چنین شرایطی، نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که اوضاع مالیمان خوب و رو به راه شود. چون با روشی که برای زندگی‌مان در پیش گرفته‌ایم، تقریبا تمام راه های جذب پول را بر خود بسته‌ایم.

بسیاری از ما بعد از تمام شدن مدرسه و دانشگاه، دفتر و کتابمان را به ناکجاآباد تبعید می‌کنیم و می‌گوییم: «دیگه یاد گرفتن تموم شد!» اما در حقیقت، مفهومی به نام «تمام شدن» برای یادگیری وجود ندارد. بیشتر ما، از یاد گرفتن فراری هستیم چون طعم شیرین یادگیری را نچشیده‌ایم. شاید بگویید: «چطور چنین چیزی ممکنه؟ من این همه سال تو مدرسه و دانشگاه درس خوندم و چیز یاد گرفتم!» بله، کاملا حق با شما است. اما یاد گرفتن، وقتی واقعا یادگیری به حساب می‌آید که گرهی از کار ما باز کند. درست است که یاد گرفتن اسم علمی فلان موجود تک سلولی که در آب‌های سرد اقیانوسی زندگی می‌کند، جالب است اما در حقیقت، وقتی می‌خواهیم کسب و کارمان را راه بیندازیم، کمکی به ما نمی‌کند. شروعبه یاد گرفتن چیزهایی کنید که برای کارتان به آنها نیاز دارید. حقوق کسب و کار، حسابداری، بورس و مهم‌تر از همه در زمینه‌ای که قصد فعالیت در آن را دارید یادگیری را شروع کنید. یادتان باشد، هر بار که مفهومی تازه را یاد می‌گیرید، دری بزرگ به سمت جذب پول و رفاه بیشتر، به سمتتان گشوده می‌شود.

هنری فورد – تاجر معروف آمریکایی

هر کسی که یادگیری را متوقف کند پیر است، چه بیست سالش باشد چه هشتاد سال. هر کسی که به یادگیری ادامه دهد جوان می‌ماند.

بسیاری از ما به خاطر روش معکوسی که برای زندگی‌مان در پیش گرفته‌ایم، دروازه‌های جذب پول را به روی خودمان بسته‌ایم. روش درست، دنبال کردن قلبمان است. روش نادرست و آن چیزی که بیشتر ما آن را در زندگی‌مان اجرا می‌کنیم، مبارزه با قلبمان است. همیشه چیزی وجود دارد که قلبمان با دیدنش ذوق می‌کند، گاهی هم احساس حسرت، وجودمان را در برمی‌گیرد. موفقیت، جذب پول و آرامش در کاری نهفته است که قلبتان به سمت آن کشیده می‌شود. چون شما توانایی ذاتی انجام آن کار به بهترین شکل ممکن را دارید. اگر نقاشی کردن را دوست دارید، یعنی هیچ کس نمی‌تواند مثل شما نقاشی بکشد، اگر ورزش کردن را دوست دارید، یعنی هیچ کس نمی‌تواند مثل شما آن را به پیش ببرد. یادتان باشد، وقتی در کاری موفق هستید که از انجامش لذت ببرید. جذب پول، یکی از آثار جانبی این ماجرا به حساب می‌آید. مخصوصا در دوره‌ای که ما در آن زندگی می‌کنیم. با وجود اینترنت و شبکه‌های مجازی، می‌توانید به شیوه‌ای جذاب، هم از انجام کاری که دوستش دارید لذت ببرید و هم پول را به آسانی وارد زندگی‌تان کنید.

 

توماس جان واتسون – تاجر آمریکایی

برای موفق شدن، باید قلب خود را در کسب و کارت و کسب و کارت را در قلبت داشته باشی.

این یکی از شک برانگیزترین بخش های جذب پول و با جرات می‌توانم بگویم، جذب همه چیز است. نیرویی پنهان در بخشش وجود دارد که همیشه کار می‌کند. اگر شروع به بخشیدن پول کنید، از راهی که فکرش را نمی‌کنید، چند برابر آن پول به سمت شما برمی‌گردد. اگر محبت کنید، وجودتان سرشار از عشق می‌شود. اگر یاد بدهید، مسیر ورود بهترین استادان به زندگی‌تان باز می‌شود. بخشش، همیشه جواب می‌دهد اما وجود چند نکته باعث می‌شود که گاهی بخشیدن، اصلا نتیجه‌ای نداشته باشد.

قانون بخشش، تنها زمانی فعال می‌شود که ما:

از صمیم قلبمان چیزی را به دیگران ببخشیم.

انتظار پس گرفتن آن چیز را از دیگران نداشته باشیم.

از سر اجبار یا معامله، بخشش نکرده باشیم.

در یک کلام، تنها و تنها برای بخشیدن، ببخشیم.

چطور پول جذب کنیم

یکی از پر رنگ‌ترین راه‌های جذب پول، قبول داشتن خودمان است. وقتی به توانایی‌هایمان ایمان داشته باشیم، وقتی بزرگ‌ترین طرفدار خودمان باشیم، هیچ چیزی نمی‌تواند مانع موفق شدن ما شود. به قول رابرت کیوساکی، تاجر، سخنران و شخصیت برجسته آمریکایی – ژاپنی، واقعیت تو چیزی است که فکر می کنی واقعی است.

بزرگترین درسی که از برخورد با پول یاد گرفتم این بود: «پول یک قرارداد ذهنی است» واقعا هم همین است. ما، تفکرمان را زندگی می‌کنیم. وقتی با خودمان فکر کنیم که: «به دست آوردن پول سخت است» تمام روش های جذب پول را به روی خودمان می‌بندیم. از آن طرف، اگر فکر کنیم که: «کسب درآمد خیلی هم آسان است» چشممان به جمال فرصت‌های شگفت‌انگیزی برای جذب پول، روشن می‌شود. یادتان باشد، افکار، همه چیز است.

بخواهیم یا نخواهیم، بسیاری از رفتارها و حتی شیوه تفکر ما، تحت تاثیر افرادی قرار می‌گیرد که بیشتر زمانمان را با آنها سپری می‌کنیم. اگر بخواهیم همزمان هم روی جذب پول تمرکز کنیم و هم به غرولندهای دوستانمان در مورد پول گوش دهیم، راه به جایی نخواهیم برد. بهترین کار این است که یک بازنگری درست و حسابی روی اطرافیانمان داشته باشیم.

درست است که نمی‌توانیم بسیاری از رابطه‌ها را قطع کنیم اما می‌توانیم با آنها در مورد پول، صحبتی نکنیم و در عوض، به دنبال ایجاد ارتباط با کسانی باشیم که تفکرشان در مورد جذب پول، با ما یکسان است. لازم نیست این افراد را به صورت فیزیکی در کنار خودمان داشته باشیم. حتی لازم نیست که او فردی زنده باشد. اگر خط فکری انسانی در گذشته، با چیزی که ما می‌خواهیم و فکر می‌کنیم یکی است، با خواندن نوشته‌های او و گوش دادن به سخنانش، آن را در جمع افراد نزدیک خود، راه داده‌ایم. به همین آسانی و بی سر و صدا، می‌توانیم در ترکیب افراد خود، دست به تغییرات بزرگی بزنیم.

ما به تمام راه‌‌های بالا نیاز داریم تا قدرت لازم برای انجام این راه‌حل را پیدا کنیم. برای جذب پول، باید دست به کار شویم. بدون اقدام کردن، هیچ تفکر مثبتی به سرانجام نمی‌رسد. به قول گرسون کنین، درام نویس آمریکایی، تازه کارها امیدوارند، حرفه‌ای‌ها عمل می‌کنند. در شمار حرفه‌ای‌ها قرار بگیرید و شروع کنید.

آدام خو – نویسنده و سخنران انگیزشی

عمل، همان نیروی محرکی است که باعث ایجاد نتایج مطلوب می‌شود.

جذب پول، کاری شدنی و آسان است.

اولین قدم در جذب پول این است که دست از غر زدن برداریم.

دومین قدم، بیرون کردن تفکر کمبود از زندگی‌مان است.

برای جذب پول، باید سپاسگزار بودن را تمرین کنیم.

یاد گرفتن چیزهای جدید، کلید پیدا کردن راه‌های جدید برای جذب پول است.

همواره قلبتان را دنبال کنید. بزرگ‌ترین موفقیت شما در پاسخ به خواسته قلبتان نهفته است.

پول را با تمام قلبتان ببخشید. این گونه می‌توانید همیشه آن را در کنارتان داشته باشید.

خودتان را دربست، قبول داشته باشید.

مسیر تفکرتان به سمت جذب پول را تغییر دهید.

آدم‌های اطرافتان را دوباره بسازید.

دست به کار شوید. پیروزی همیشه از آن اهل عمل است.

اگر بخواهیم، می‌شود…

راهکارهای جذب پول به زندگی، تنها پول را به زندگی‌مان جذب نمی‌کنند. این راهکارها، تفکری تازه و رو به جلو را در ما ایجاد می‌کنند. پول، در دست کسانی قرار می‌گیرد که ابتدا در ذهنشان، پذیرای آن باشند. زندگی، جنگ نیست، یک رویداد است که ما با تفکرمان آن را می‌سازیم. اگر می‌خواهیم پول را به زندگی‌مان جذب کنیم، باید در شیوه تفکرمان نسبت به پول، دست به تحولی اساسی بزنیم. راهکارهایی که در این مقاله آنها را با هم بررسی کردیم، طلایی‌ترین مسیرها برای جذب پول به زندگی‌مان هستند. البته در صورتی که به آنها عمل کنیم.

نظر شما در مورد پول چیست؟ رابطه بین پول و خودتان را چگونه می‌بینید؟ در اعماق ذهنتان، چه قانونی برای پول دارید؟ آن را دست نیافتنی می‌دانید یا باور دارید که به دست آوردنش آسان است؟ به این پرسش‌ها کمی فکر کنید و پاسخش را برایم بنویسید. شاید از میان واژه‌های شما، دری به سمت تغییر خودتان و دیگران، گشوده شود.

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات: 3.8 / 5. تعداد امتیاز: 5

اولین نفری باشید که به این مقاله امتیاز میدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

دوره کسب سود به شیوه نخبگان بورس (رایگان برای ۱۰۰۰ نفر اول)

رایگان ثبت نام کنید

خانه سرمایه – آموزش تحلیل تکنیکال و بنیادی بازار بورس ایران

«چگونه پول را جذب کنیم؟»، پرسشی بسیار کهن است. انسان از زمانی که با مفهوم پول آشنا شد، به دنبال به دست آوردن آن بود. در این بین، گاهی موفق و گاهی ناموفق بود. وقتی موفق می‌شد، می‌گفت: «پول درآوردن خیلی هم راحت است» و هنگامی که شکست می‌خورد، برای آنکه علت شکستش را به جایی دیگر حواله کند، می‌گفت: «پول، چرک کف دست است، انسان عاقل نباید زندگی‌اش را صرف به دست آوردن پول کند.» از آغاز کار انسان و پول، روزگار زیادی می‌گذرد. اما این پرسش که چگونه پول را جذب کنیم؟ هنوز هم به اندازه روز اولش جذاب است. تجربه قرن‌ها زندگی روی زمین، پیروزی‌ها و شکست‌ها به انسان آموخت که جذب پول، بسیار ساده‌تر از آن چیزی بوده که فکر می‌کرده است. در این مقاله، گلچینی از بهترین و کاربردی‌ترین راهکارهای جذب پول را با هم یاد می‌گیریم.

وین دایر

چطور پول جذب کنیم

جهان بر پایه قانون جذب بنا شده است. شما آفریده شده‌اید تا هر آنچه را که می‌خواهید به زندگی‌تان جذب کنید.

فهرست عناوین

یکی از بزرگ‌ترین سوءتفاهم‌ها در تاریخ حیات بشر، تفکر کمبود است. حتی حالا نیز تفکر پوچ کمبود، لحظه‌ای یقه بشریت را رها نمی‌کند. اگر کمی به اوضاع و احوال خودمان نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که تفکر کمبود در خیلی از بخش‌های زندگی‌مان ریشه دوانده است. مثلا می‌گوییم: «کار نیست» یا «آب نیست» یا حتی، «آدم خوب هم دیگر پیدا نمی‌شود». کمبود، بیشتر از آن که یک تفکر پوچ باشد، یک جایگزین است. تصور کنید اگر این جایگزین وجود نداشت، ما اسم تلاش نکردن، درست استفاده و مدیریت نکردن و حتی درست نگاه نکردن را چه می‌گذاشتیم؟ تقصیرها را بر گردن چه چیزی یا چه کسی می‌انداختیم؟ در حقیقت، کار هست، آب هست و حتی آدم‌های خوب هم بسیار فراتر از حد تصور ما در این جهان شگفت انگیز زندگی می‌کنند.  آن چیزی که واقعا دچار کمبود است، وسعت نگاه ما به جهان اطرافمان است. تفکر کمبود، یک سوءتفاهم بزرگ و تاریخی است. اگر می‌خواهیم توانایی جذب پول را وارد زندگی‌مان کنیم یا حتی به آن قدرت بیشتری ببخشیم، باید هر چه زودتر از این سوءتفاهم، بیرون بیاییم. برای این کار، امروز بهتر از فردا و حالا بهتر از پنج دقیقه دیگر است.

دکتر جو ویتالی

مثل خدا فکر کنید. هیچ محدودیتی وجود ندارد.

اگر به دنبال پیدا کردن یک مسیر سریع، ایمن و ساده برای تبدیل کردن خودتان به آهنربای جذب پول و فرصت‌ها هستید، می‌توانید روی سپاسگزاری کردن حسابی اساسی باز کنید. وقتی سپاسگزاری کردن را آغاز می‌کنیم، چند تغییر بسیار بزرگ در زندگی‌مان ایجاد می‌شود:

اول: وسعت نگاهمان، گسترش پیدا می‌کند

وقتی به خاطر آنچه که داریم سپاسگزاری می‌کنیم، در واقع در حال تغییر نوع نگاهمان به جهان اطرافمان هستیم. این اولین و بزرگ‌ترین تغییری است که نه تنها در جذب پول، بلکه در جذب بهترین‌ چیزهایی که دوستشان داریم برایمان اتفاق می‌افتد.

دوم: احساس درونمان تغییر می‌کند

احساس، چراغ راهنمای مسیر درست است. این نعمت بی سر و صدا، با تاثیری که بر روح و روان ما می‌گذارد، مسیر درست را به ما نشان می‌دهد. وقتی در مسیر درست هر هدفی، مثلا جذب پول، قرار داشته باشیم، احساس فوق‌العاده خوبی در وجودمان گسترش پیدا می‌کند. وقتی مسیرمان اشتباه باشد، احساس درونی‌مان نا‌به‌سامان می‌شود. اگر به هنگام قدم برداشتن، چراغ احساسمان را بالاتر بگیریم، به آسانی می‌توانیم، راه را از چاه، تشخیص دهیم.

بروس لی

فکر نکن، احساس کن. این مثل اشاره نمودن انگشت به سمت ماه می‌‌ماند. اگر بر روی انگشت تمرکز کنی، تمام شکوه آسمان را از دست می‌‌دهی.

سوم: توانایی دیدن فرصت‌های شگفت‌انگیز اطرافمان را به دست خواهیم آورد

وقتی زیبا نگاه کنیم، زیبایی را می‌بینیم. این اصلی ساده و همیشگی است. با اطمینان قلبی و از سر تجربه روزگار شیرین، به شما قول می‌دهم که فرصت‌های تحول زندگی‌تان بسیار بسیار به شما نزدیک هستند. اگر نوع نگاهتان را تغییر دهید، توانایی دیدن آنها را پیدا خواهید کرد.

نکته: سپاسگزار بودن به خاطر داشته‌ها را با قانع بودن اشتباه نگیرید. سپاسگزار بودن یعنی آنچه را که دارم، می‌بینم. اما قانع بودن یعنی به آنچه که دارم راضی هستم. سپاسگزاری این فرصت را در اختیار ما قرار می‌دهد که با وجود توجه به داشته‌هایمان، مسیر حرکت به سمت خواسته‌هایمان را هم دنبال کنیم. این گونه می‌توانیم به استقبال فرصت‌های پیش رویمان برویم.

غر زدن، واژه‌ای دو پهلو است. یعنی هم خوبی دارد و هم بدی. جنبه خوبش این است که با غر زدن در مورد کسی یا ماجرایی، خودمان را از زیر بار خشم‌های نهفته درونمان، خلاص می‌کنیم. اما متاسفانه، جنبه منفی غر زدن، قدرت بیشتری نسبت به جنبه مثبتش دارد. اگر جنبه خوب غر زدن، ۱۰ درصد فایده داشته باشد، جنبه منفی‌اش صاحب ۹۰ درصد باقی مانده خواهد بود.

در حقیقت، وقتی شروع به غر زدن می‌کنیم، چند مشکل، یقه ما را می‌گیرد. اولین بلایی که با غر زدن بر سر خودمان می‌آوریم، تنگ کردن وسعت نگاهمان است. اگر به این روش ادامه دهیم، تا جایی پیش می‌رویم که توانایی دیدن چیزهای خوب زندگی را از دست خواهیم داد. شاید شما هم با چنین افرادی در زندگی‌تان رو به رو شده باشید. کسانی که همیشه در حال شکایت کردن از زمین و زمان هستند و در نگاهشان، زندگی، سرشار از چیزهای بد و ناعادلانه است.دومین مشکلی که با غر زدن برایمان پیش می‌آید، از دست دادن افراد خوب و جمع شدن افرادی غرزننده به دور خودمان است. در آن صورت، حتی ممکن است توهم توطئه نیز به سراغمان بیاید و فکر کنیم که همه در حال نقشه کشیدن برای زمین زدن ما هستند. چون به غیر از خودمان، افراد دیگری را پیدا کرده‌ایم که مثل ما به دنیا نگاه می‌کنند؛ کوچک، تنگ و تقریبا سیاه. در چنین شرایطی، نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که اوضاع مالیمان خوب و رو به راه شود. چون با روشی که برای زندگی‌مان در پیش گرفته‌ایم، تقریبا تمام راه های جذب پول را بر خود بسته‌ایم.

بسیاری از ما بعد از تمام شدن مدرسه و دانشگاه، دفتر و کتابمان را به ناکجاآباد تبعید می‌کنیم و می‌گوییم: «دیگه یاد گرفتن تموم شد!» اما در حقیقت، مفهومی به نام «تمام شدن» برای یادگیری وجود ندارد. بیشتر ما، از یاد گرفتن فراری هستیم چون طعم شیرین یادگیری را نچشیده‌ایم. شاید بگویید: «چطور چنین چیزی ممکنه؟ من این همه سال تو مدرسه و دانشگاه درس خوندم و چیز یاد گرفتم!» بله، کاملا حق با شما است. اما یاد گرفتن، وقتی واقعا یادگیری به حساب می‌آید که گرهی از کار ما باز کند. درست است که یاد گرفتن اسم علمی فلان موجود تک سلولی که در آب‌های سرد اقیانوسی زندگی می‌کند، جالب است اما در حقیقت، وقتی می‌خواهیم کسب و کارمان را راه بیندازیم، کمکی به ما نمی‌کند. شروعبه یاد گرفتن چیزهایی کنید که برای کارتان به آنها نیاز دارید. حقوق کسب و کار، حسابداری، بورس و مهم‌تر از همه در زمینه‌ای که قصد فعالیت در آن را دارید یادگیری را شروع کنید. یادتان باشد، هر بار که مفهومی تازه را یاد می‌گیرید، دری بزرگ به سمت جذب پول و رفاه بیشتر، به سمتتان گشوده می‌شود.

هنری فورد – تاجر معروف آمریکایی

هر کسی که یادگیری را متوقف کند پیر است، چه بیست سالش باشد چه هشتاد سال. هر کسی که به یادگیری ادامه دهد جوان می‌ماند.

بسیاری از ما به خاطر روش معکوسی که برای زندگی‌مان در پیش گرفته‌ایم، دروازه‌های جذب پول را به روی خودمان بسته‌ایم. روش درست، دنبال کردن قلبمان است. روش نادرست و آن چیزی که بیشتر ما آن را در زندگی‌مان اجرا می‌کنیم، مبارزه با قلبمان است. همیشه چیزی وجود دارد که قلبمان با دیدنش ذوق می‌کند، گاهی هم احساس حسرت، وجودمان را در برمی‌گیرد. موفقیت، جذب پول و آرامش در کاری نهفته است که قلبتان به سمت آن کشیده می‌شود. چون شما توانایی ذاتی انجام آن کار به بهترین شکل ممکن را دارید. اگر نقاشی کردن را دوست دارید، یعنی هیچ کس نمی‌تواند مثل شما نقاشی بکشد، اگر ورزش کردن را دوست دارید، یعنی هیچ کس نمی‌تواند مثل شما آن را به پیش ببرد. یادتان باشد، وقتی در کاری موفق هستید که از انجامش لذت ببرید. جذب پول، یکی از آثار جانبی این ماجرا به حساب می‌آید. مخصوصا در دوره‌ای که ما در آن زندگی می‌کنیم. با وجود اینترنت و شبکه‌های مجازی، می‌توانید به شیوه‌ای جذاب، هم از انجام کاری که دوستش دارید لذت ببرید و هم پول را به آسانی وارد زندگی‌تان کنید.

 

توماس جان واتسون – تاجر آمریکایی

برای موفق شدن، باید قلب خود را در کسب و کارت و کسب و کارت را در قلبت داشته باشی.

این یکی از شک برانگیزترین بخش های جذب پول و با جرات می‌توانم بگویم، جذب همه چیز است. نیرویی پنهان در بخشش وجود دارد که همیشه کار می‌کند. اگر شروع به بخشیدن پول کنید، از راهی که فکرش را نمی‌کنید، چند برابر آن پول به سمت شما برمی‌گردد. اگر محبت کنید، وجودتان سرشار از عشق می‌شود. اگر یاد بدهید، مسیر ورود بهترین استادان به زندگی‌تان باز می‌شود. بخشش، همیشه جواب می‌دهد اما وجود چند نکته باعث می‌شود که گاهی بخشیدن، اصلا نتیجه‌ای نداشته باشد.

قانون بخشش، تنها زمانی فعال می‌شود که ما:

از صمیم قلبمان چیزی را به دیگران ببخشیم.

انتظار پس گرفتن آن چیز را از دیگران نداشته باشیم.

از سر اجبار یا معامله، بخشش نکرده باشیم.

در یک کلام، تنها و تنها برای بخشیدن، ببخشیم.

چطور پول جذب کنیم

یکی از پر رنگ‌ترین راه‌های جذب پول، قبول داشتن خودمان است. وقتی به توانایی‌هایمان ایمان داشته باشیم، وقتی بزرگ‌ترین طرفدار خودمان باشیم، هیچ چیزی نمی‌تواند مانع موفق شدن ما شود. به قول رابرت کیوساکی، تاجر، سخنران و شخصیت برجسته آمریکایی – ژاپنی، واقعیت تو چیزی است که فکر می کنی واقعی است.

بزرگترین درسی که از برخورد با پول یاد گرفتم این بود: «پول یک قرارداد ذهنی است» واقعا هم همین است. ما، تفکرمان را زندگی می‌کنیم. وقتی با خودمان فکر کنیم که: «به دست آوردن پول سخت است» تمام روش های جذب پول را به روی خودمان می‌بندیم. از آن طرف، اگر فکر کنیم که: «کسب درآمد خیلی هم آسان است» چشممان به جمال فرصت‌های شگفت‌انگیزی برای جذب پول، روشن می‌شود. یادتان باشد، افکار، همه چیز است.

بخواهیم یا نخواهیم، بسیاری از رفتارها و حتی شیوه تفکر ما، تحت تاثیر افرادی قرار می‌گیرد که بیشتر زمانمان را با آنها سپری می‌کنیم. اگر بخواهیم همزمان هم روی جذب پول تمرکز کنیم و هم به غرولندهای دوستانمان در مورد پول گوش دهیم، راه به جایی نخواهیم برد. بهترین کار این است که یک بازنگری درست و حسابی روی اطرافیانمان داشته باشیم.

درست است که نمی‌توانیم بسیاری از رابطه‌ها را قطع کنیم اما می‌توانیم با آنها در مورد پول، صحبتی نکنیم و در عوض، به دنبال ایجاد ارتباط با کسانی باشیم که تفکرشان در مورد جذب پول، با ما یکسان است. لازم نیست این افراد را به صورت فیزیکی در کنار خودمان داشته باشیم. حتی لازم نیست که او فردی زنده باشد. اگر خط فکری انسانی در گذشته، با چیزی که ما می‌خواهیم و فکر می‌کنیم یکی است، با خواندن نوشته‌های او و گوش دادن به سخنانش، آن را در جمع افراد نزدیک خود، راه داده‌ایم. به همین آسانی و بی سر و صدا، می‌توانیم در ترکیب افراد خود، دست به تغییرات بزرگی بزنیم.

ما به تمام راه‌‌های بالا نیاز داریم تا قدرت لازم برای انجام این راه‌حل را پیدا کنیم. برای جذب پول، باید دست به کار شویم. بدون اقدام کردن، هیچ تفکر مثبتی به سرانجام نمی‌رسد. به قول گرسون کنین، درام نویس آمریکایی، تازه کارها امیدوارند، حرفه‌ای‌ها عمل می‌کنند. در شمار حرفه‌ای‌ها قرار بگیرید و شروع کنید.

آدام خو – نویسنده و سخنران انگیزشی

عمل، همان نیروی محرکی است که باعث ایجاد نتایج مطلوب می‌شود.

جذب پول، کاری شدنی و آسان است.

اولین قدم در جذب پول این است که دست از غر زدن برداریم.

دومین قدم، بیرون کردن تفکر کمبود از زندگی‌مان است.

برای جذب پول، باید سپاسگزار بودن را تمرین کنیم.

یاد گرفتن چیزهای جدید، کلید پیدا کردن راه‌های جدید برای جذب پول است.

همواره قلبتان را دنبال کنید. بزرگ‌ترین موفقیت شما در پاسخ به خواسته قلبتان نهفته است.

پول را با تمام قلبتان ببخشید. این گونه می‌توانید همیشه آن را در کنارتان داشته باشید.

خودتان را دربست، قبول داشته باشید.

مسیر تفکرتان به سمت جذب پول را تغییر دهید.

آدم‌های اطرافتان را دوباره بسازید.

دست به کار شوید. پیروزی همیشه از آن اهل عمل است.

اگر بخواهیم، می‌شود…

راهکارهای جذب پول به زندگی، تنها پول را به زندگی‌مان جذب نمی‌کنند. این راهکارها، تفکری تازه و رو به جلو را در ما ایجاد می‌کنند. پول، در دست کسانی قرار می‌گیرد که ابتدا در ذهنشان، پذیرای آن باشند. زندگی، جنگ نیست، یک رویداد است که ما با تفکرمان آن را می‌سازیم. اگر می‌خواهیم پول را به زندگی‌مان جذب کنیم، باید در شیوه تفکرمان نسبت به پول، دست به تحولی اساسی بزنیم. راهکارهایی که در این مقاله آنها را با هم بررسی کردیم، طلایی‌ترین مسیرها برای جذب پول به زندگی‌مان هستند. البته در صورتی که به آنها عمل کنیم.

نظر شما در مورد پول چیست؟ رابطه بین پول و خودتان را چگونه می‌بینید؟ در اعماق ذهنتان، چه قانونی برای پول دارید؟ آن را دست نیافتنی می‌دانید یا باور دارید که به دست آوردنش آسان است؟ به این پرسش‌ها کمی فکر کنید و پاسخش را برایم بنویسید. شاید از میان واژه‌های شما، دری به سمت تغییر خودتان و دیگران، گشوده شود.

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات: 3.8 / 5. تعداد امتیاز: 5

اولین نفری باشید که به این مقاله امتیاز میدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

دوره کسب سود به شیوه نخبگان بورس (رایگان برای ۱۰۰۰ نفر اول)

رایگان ثبت نام کنید

خانه سرمایه – آموزش تحلیل تکنیکال و بنیادی بازار بورس ایران

«چگونه پول را جذب کنیم؟»، پرسشی بسیار کهن است. انسان از زمانی که با مفهوم پول آشنا شد، به دنبال به دست آوردن آن بود. در این بین، گاهی موفق و گاهی ناموفق بود. وقتی موفق می‌شد، می‌گفت: «پول درآوردن خیلی هم راحت است» و هنگامی که شکست می‌خورد، برای آنکه علت شکستش را به جایی دیگر حواله کند، می‌گفت: «پول، چرک کف دست است، انسان عاقل نباید زندگی‌اش را صرف به دست آوردن پول کند.» از آغاز کار انسان و پول، روزگار زیادی می‌گذرد. اما این پرسش که چگونه پول را جذب کنیم؟ هنوز هم به اندازه روز اولش جذاب است. تجربه قرن‌ها زندگی روی زمین، پیروزی‌ها و شکست‌ها به انسان آموخت که جذب پول، بسیار ساده‌تر از آن چیزی بوده که فکر می‌کرده است. در این مقاله، گلچینی از بهترین و کاربردی‌ترین راهکارهای جذب پول را با هم یاد می‌گیریم.

وین دایر

چطور پول جذب کنیم

جهان بر پایه قانون جذب بنا شده است. شما آفریده شده‌اید تا هر آنچه را که می‌خواهید به زندگی‌تان جذب کنید.

فهرست عناوین

یکی از بزرگ‌ترین سوءتفاهم‌ها در تاریخ حیات بشر، تفکر کمبود است. حتی حالا نیز تفکر پوچ کمبود، لحظه‌ای یقه بشریت را رها نمی‌کند. اگر کمی به اوضاع و احوال خودمان نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که تفکر کمبود در خیلی از بخش‌های زندگی‌مان ریشه دوانده است. مثلا می‌گوییم: «کار نیست» یا «آب نیست» یا حتی، «آدم خوب هم دیگر پیدا نمی‌شود». کمبود، بیشتر از آن که یک تفکر پوچ باشد، یک جایگزین است. تصور کنید اگر این جایگزین وجود نداشت، ما اسم تلاش نکردن، درست استفاده و مدیریت نکردن و حتی درست نگاه نکردن را چه می‌گذاشتیم؟ تقصیرها را بر گردن چه چیزی یا چه کسی می‌انداختیم؟ در حقیقت، کار هست، آب هست و حتی آدم‌های خوب هم بسیار فراتر از حد تصور ما در این جهان شگفت انگیز زندگی می‌کنند.  آن چیزی که واقعا دچار کمبود است، وسعت نگاه ما به جهان اطرافمان است. تفکر کمبود، یک سوءتفاهم بزرگ و تاریخی است. اگر می‌خواهیم توانایی جذب پول را وارد زندگی‌مان کنیم یا حتی به آن قدرت بیشتری ببخشیم، باید هر چه زودتر از این سوءتفاهم، بیرون بیاییم. برای این کار، امروز بهتر از فردا و حالا بهتر از پنج دقیقه دیگر است.

دکتر جو ویتالی

مثل خدا فکر کنید. هیچ محدودیتی وجود ندارد.

اگر به دنبال پیدا کردن یک مسیر سریع، ایمن و ساده برای تبدیل کردن خودتان به آهنربای جذب پول و فرصت‌ها هستید، می‌توانید روی سپاسگزاری کردن حسابی اساسی باز کنید. وقتی سپاسگزاری کردن را آغاز می‌کنیم، چند تغییر بسیار بزرگ در زندگی‌مان ایجاد می‌شود:

اول: وسعت نگاهمان، گسترش پیدا می‌کند

وقتی به خاطر آنچه که داریم سپاسگزاری می‌کنیم، در واقع در حال تغییر نوع نگاهمان به جهان اطرافمان هستیم. این اولین و بزرگ‌ترین تغییری است که نه تنها در جذب پول، بلکه در جذب بهترین‌ چیزهایی که دوستشان داریم برایمان اتفاق می‌افتد.

دوم: احساس درونمان تغییر می‌کند

احساس، چراغ راهنمای مسیر درست است. این نعمت بی سر و صدا، با تاثیری که بر روح و روان ما می‌گذارد، مسیر درست را به ما نشان می‌دهد. وقتی در مسیر درست هر هدفی، مثلا جذب پول، قرار داشته باشیم، احساس فوق‌العاده خوبی در وجودمان گسترش پیدا می‌کند. وقتی مسیرمان اشتباه باشد، احساس درونی‌مان نا‌به‌سامان می‌شود. اگر به هنگام قدم برداشتن، چراغ احساسمان را بالاتر بگیریم، به آسانی می‌توانیم، راه را از چاه، تشخیص دهیم.

بروس لی

فکر نکن، احساس کن. این مثل اشاره نمودن انگشت به سمت ماه می‌‌ماند. اگر بر روی انگشت تمرکز کنی، تمام شکوه آسمان را از دست می‌‌دهی.

سوم: توانایی دیدن فرصت‌های شگفت‌انگیز اطرافمان را به دست خواهیم آورد

وقتی زیبا نگاه کنیم، زیبایی را می‌بینیم. این اصلی ساده و همیشگی است. با اطمینان قلبی و از سر تجربه روزگار شیرین، به شما قول می‌دهم که فرصت‌های تحول زندگی‌تان بسیار بسیار به شما نزدیک هستند. اگر نوع نگاهتان را تغییر دهید، توانایی دیدن آنها را پیدا خواهید کرد.

نکته: سپاسگزار بودن به خاطر داشته‌ها را با قانع بودن اشتباه نگیرید. سپاسگزار بودن یعنی آنچه را که دارم، می‌بینم. اما قانع بودن یعنی به آنچه که دارم راضی هستم. سپاسگزاری این فرصت را در اختیار ما قرار می‌دهد که با وجود توجه به داشته‌هایمان، مسیر حرکت به سمت خواسته‌هایمان را هم دنبال کنیم. این گونه می‌توانیم به استقبال فرصت‌های پیش رویمان برویم.

غر زدن، واژه‌ای دو پهلو است. یعنی هم خوبی دارد و هم بدی. جنبه خوبش این است که با غر زدن در مورد کسی یا ماجرایی، خودمان را از زیر بار خشم‌های نهفته درونمان، خلاص می‌کنیم. اما متاسفانه، جنبه منفی غر زدن، قدرت بیشتری نسبت به جنبه مثبتش دارد. اگر جنبه خوب غر زدن، ۱۰ درصد فایده داشته باشد، جنبه منفی‌اش صاحب ۹۰ درصد باقی مانده خواهد بود.

در حقیقت، وقتی شروع به غر زدن می‌کنیم، چند مشکل، یقه ما را می‌گیرد. اولین بلایی که با غر زدن بر سر خودمان می‌آوریم، تنگ کردن وسعت نگاهمان است. اگر به این روش ادامه دهیم، تا جایی پیش می‌رویم که توانایی دیدن چیزهای خوب زندگی را از دست خواهیم داد. شاید شما هم با چنین افرادی در زندگی‌تان رو به رو شده باشید. کسانی که همیشه در حال شکایت کردن از زمین و زمان هستند و در نگاهشان، زندگی، سرشار از چیزهای بد و ناعادلانه است.دومین مشکلی که با غر زدن برایمان پیش می‌آید، از دست دادن افراد خوب و جمع شدن افرادی غرزننده به دور خودمان است. در آن صورت، حتی ممکن است توهم توطئه نیز به سراغمان بیاید و فکر کنیم که همه در حال نقشه کشیدن برای زمین زدن ما هستند. چون به غیر از خودمان، افراد دیگری را پیدا کرده‌ایم که مثل ما به دنیا نگاه می‌کنند؛ کوچک، تنگ و تقریبا سیاه. در چنین شرایطی، نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که اوضاع مالیمان خوب و رو به راه شود. چون با روشی که برای زندگی‌مان در پیش گرفته‌ایم، تقریبا تمام راه های جذب پول را بر خود بسته‌ایم.

بسیاری از ما بعد از تمام شدن مدرسه و دانشگاه، دفتر و کتابمان را به ناکجاآباد تبعید می‌کنیم و می‌گوییم: «دیگه یاد گرفتن تموم شد!» اما در حقیقت، مفهومی به نام «تمام شدن» برای یادگیری وجود ندارد. بیشتر ما، از یاد گرفتن فراری هستیم چون طعم شیرین یادگیری را نچشیده‌ایم. شاید بگویید: «چطور چنین چیزی ممکنه؟ من این همه سال تو مدرسه و دانشگاه درس خوندم و چیز یاد گرفتم!» بله، کاملا حق با شما است. اما یاد گرفتن، وقتی واقعا یادگیری به حساب می‌آید که گرهی از کار ما باز کند. درست است که یاد گرفتن اسم علمی فلان موجود تک سلولی که در آب‌های سرد اقیانوسی زندگی می‌کند، جالب است اما در حقیقت، وقتی می‌خواهیم کسب و کارمان را راه بیندازیم، کمکی به ما نمی‌کند. شروعبه یاد گرفتن چیزهایی کنید که برای کارتان به آنها نیاز دارید. حقوق کسب و کار، حسابداری، بورس و مهم‌تر از همه در زمینه‌ای که قصد فعالیت در آن را دارید یادگیری را شروع کنید. یادتان باشد، هر بار که مفهومی تازه را یاد می‌گیرید، دری بزرگ به سمت جذب پول و رفاه بیشتر، به سمتتان گشوده می‌شود.

هنری فورد – تاجر معروف آمریکایی

هر کسی که یادگیری را متوقف کند پیر است، چه بیست سالش باشد چه هشتاد سال. هر کسی که به یادگیری ادامه دهد جوان می‌ماند.

بسیاری از ما به خاطر روش معکوسی که برای زندگی‌مان در پیش گرفته‌ایم، دروازه‌های جذب پول را به روی خودمان بسته‌ایم. روش درست، دنبال کردن قلبمان است. روش نادرست و آن چیزی که بیشتر ما آن را در زندگی‌مان اجرا می‌کنیم، مبارزه با قلبمان است. همیشه چیزی وجود دارد که قلبمان با دیدنش ذوق می‌کند، گاهی هم احساس حسرت، وجودمان را در برمی‌گیرد. موفقیت، جذب پول و آرامش در کاری نهفته است که قلبتان به سمت آن کشیده می‌شود. چون شما توانایی ذاتی انجام آن کار به بهترین شکل ممکن را دارید. اگر نقاشی کردن را دوست دارید، یعنی هیچ کس نمی‌تواند مثل شما نقاشی بکشد، اگر ورزش کردن را دوست دارید، یعنی هیچ کس نمی‌تواند مثل شما آن را به پیش ببرد. یادتان باشد، وقتی در کاری موفق هستید که از انجامش لذت ببرید. جذب پول، یکی از آثار جانبی این ماجرا به حساب می‌آید. مخصوصا در دوره‌ای که ما در آن زندگی می‌کنیم. با وجود اینترنت و شبکه‌های مجازی، می‌توانید به شیوه‌ای جذاب، هم از انجام کاری که دوستش دارید لذت ببرید و هم پول را به آسانی وارد زندگی‌تان کنید.

 

توماس جان واتسون – تاجر آمریکایی

برای موفق شدن، باید قلب خود را در کسب و کارت و کسب و کارت را در قلبت داشته باشی.

این یکی از شک برانگیزترین بخش های جذب پول و با جرات می‌توانم بگویم، جذب همه چیز است. نیرویی پنهان در بخشش وجود دارد که همیشه کار می‌کند. اگر شروع به بخشیدن پول کنید، از راهی که فکرش را نمی‌کنید، چند برابر آن پول به سمت شما برمی‌گردد. اگر محبت کنید، وجودتان سرشار از عشق می‌شود. اگر یاد بدهید، مسیر ورود بهترین استادان به زندگی‌تان باز می‌شود. بخشش، همیشه جواب می‌دهد اما وجود چند نکته باعث می‌شود که گاهی بخشیدن، اصلا نتیجه‌ای نداشته باشد.

قانون بخشش، تنها زمانی فعال می‌شود که ما:

از صمیم قلبمان چیزی را به دیگران ببخشیم.

انتظار پس گرفتن آن چیز را از دیگران نداشته باشیم.

از سر اجبار یا معامله، بخشش نکرده باشیم.

در یک کلام، تنها و تنها برای بخشیدن، ببخشیم.

چطور پول جذب کنیم

یکی از پر رنگ‌ترین راه‌های جذب پول، قبول داشتن خودمان است. وقتی به توانایی‌هایمان ایمان داشته باشیم، وقتی بزرگ‌ترین طرفدار خودمان باشیم، هیچ چیزی نمی‌تواند مانع موفق شدن ما شود. به قول رابرت کیوساکی، تاجر، سخنران و شخصیت برجسته آمریکایی – ژاپنی، واقعیت تو چیزی است که فکر می کنی واقعی است.

بزرگترین درسی که از برخورد با پول یاد گرفتم این بود: «پول یک قرارداد ذهنی است» واقعا هم همین است. ما، تفکرمان را زندگی می‌کنیم. وقتی با خودمان فکر کنیم که: «به دست آوردن پول سخت است» تمام روش های جذب پول را به روی خودمان می‌بندیم. از آن طرف، اگر فکر کنیم که: «کسب درآمد خیلی هم آسان است» چشممان به جمال فرصت‌های شگفت‌انگیزی برای جذب پول، روشن می‌شود. یادتان باشد، افکار، همه چیز است.

بخواهیم یا نخواهیم، بسیاری از رفتارها و حتی شیوه تفکر ما، تحت تاثیر افرادی قرار می‌گیرد که بیشتر زمانمان را با آنها سپری می‌کنیم. اگر بخواهیم همزمان هم روی جذب پول تمرکز کنیم و هم به غرولندهای دوستانمان در مورد پول گوش دهیم، راه به جایی نخواهیم برد. بهترین کار این است که یک بازنگری درست و حسابی روی اطرافیانمان داشته باشیم.

درست است که نمی‌توانیم بسیاری از رابطه‌ها را قطع کنیم اما می‌توانیم با آنها در مورد پول، صحبتی نکنیم و در عوض، به دنبال ایجاد ارتباط با کسانی باشیم که تفکرشان در مورد جذب پول، با ما یکسان است. لازم نیست این افراد را به صورت فیزیکی در کنار خودمان داشته باشیم. حتی لازم نیست که او فردی زنده باشد. اگر خط فکری انسانی در گذشته، با چیزی که ما می‌خواهیم و فکر می‌کنیم یکی است، با خواندن نوشته‌های او و گوش دادن به سخنانش، آن را در جمع افراد نزدیک خود، راه داده‌ایم. به همین آسانی و بی سر و صدا، می‌توانیم در ترکیب افراد خود، دست به تغییرات بزرگی بزنیم.

ما به تمام راه‌‌های بالا نیاز داریم تا قدرت لازم برای انجام این راه‌حل را پیدا کنیم. برای جذب پول، باید دست به کار شویم. بدون اقدام کردن، هیچ تفکر مثبتی به سرانجام نمی‌رسد. به قول گرسون کنین، درام نویس آمریکایی، تازه کارها امیدوارند، حرفه‌ای‌ها عمل می‌کنند. در شمار حرفه‌ای‌ها قرار بگیرید و شروع کنید.

آدام خو – نویسنده و سخنران انگیزشی

عمل، همان نیروی محرکی است که باعث ایجاد نتایج مطلوب می‌شود.

جذب پول، کاری شدنی و آسان است.

اولین قدم در جذب پول این است که دست از غر زدن برداریم.

دومین قدم، بیرون کردن تفکر کمبود از زندگی‌مان است.

برای جذب پول، باید سپاسگزار بودن را تمرین کنیم.

یاد گرفتن چیزهای جدید، کلید پیدا کردن راه‌های جدید برای جذب پول است.

همواره قلبتان را دنبال کنید. بزرگ‌ترین موفقیت شما در پاسخ به خواسته قلبتان نهفته است.

پول را با تمام قلبتان ببخشید. این گونه می‌توانید همیشه آن را در کنارتان داشته باشید.

خودتان را دربست، قبول داشته باشید.

مسیر تفکرتان به سمت جذب پول را تغییر دهید.

آدم‌های اطرافتان را دوباره بسازید.

دست به کار شوید. پیروزی همیشه از آن اهل عمل است.

اگر بخواهیم، می‌شود…

راهکارهای جذب پول به زندگی، تنها پول را به زندگی‌مان جذب نمی‌کنند. این راهکارها، تفکری تازه و رو به جلو را در ما ایجاد می‌کنند. پول، در دست کسانی قرار می‌گیرد که ابتدا در ذهنشان، پذیرای آن باشند. زندگی، جنگ نیست، یک رویداد است که ما با تفکرمان آن را می‌سازیم. اگر می‌خواهیم پول را به زندگی‌مان جذب کنیم، باید در شیوه تفکرمان نسبت به پول، دست به تحولی اساسی بزنیم. راهکارهایی که در این مقاله آنها را با هم بررسی کردیم، طلایی‌ترین مسیرها برای جذب پول به زندگی‌مان هستند. البته در صورتی که به آنها عمل کنیم.

نظر شما در مورد پول چیست؟ رابطه بین پول و خودتان را چگونه می‌بینید؟ در اعماق ذهنتان، چه قانونی برای پول دارید؟ آن را دست نیافتنی می‌دانید یا باور دارید که به دست آوردنش آسان است؟ به این پرسش‌ها کمی فکر کنید و پاسخش را برایم بنویسید. شاید از میان واژه‌های شما، دری به سمت تغییر خودتان و دیگران، گشوده شود.

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات: 3.8 / 5. تعداد امتیاز: 5

اولین نفری باشید که به این مقاله امتیاز میدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

دوره کسب سود به شیوه نخبگان بورس (رایگان برای ۱۰۰۰ نفر اول)

رایگان ثبت نام کنید

خانه سرمایه – آموزش تحلیل تکنیکال و بنیادی بازار بورس ایران

«چگونه پول را جذب کنیم؟»، پرسشی بسیار کهن است. انسان از زمانی که با مفهوم پول آشنا شد، به دنبال به دست آوردن آن بود. در این بین، گاهی موفق و گاهی ناموفق بود. وقتی موفق می‌شد، می‌گفت: «پول درآوردن خیلی هم راحت است» و هنگامی که شکست می‌خورد، برای آنکه علت شکستش را به جایی دیگر حواله کند، می‌گفت: «پول، چرک کف دست است، انسان عاقل نباید زندگی‌اش را صرف به دست آوردن پول کند.» از آغاز کار انسان و پول، روزگار زیادی می‌گذرد. اما این پرسش که چگونه پول را جذب کنیم؟ هنوز هم به اندازه روز اولش جذاب است. تجربه قرن‌ها زندگی روی زمین، پیروزی‌ها و شکست‌ها به انسان آموخت که جذب پول، بسیار ساده‌تر از آن چیزی بوده که فکر می‌کرده است. در این مقاله، گلچینی از بهترین و کاربردی‌ترین راهکارهای جذب پول را با هم یاد می‌گیریم.

وین دایر

چطور پول جذب کنیم

جهان بر پایه قانون جذب بنا شده است. شما آفریده شده‌اید تا هر آنچه را که می‌خواهید به زندگی‌تان جذب کنید.

فهرست عناوین

یکی از بزرگ‌ترین سوءتفاهم‌ها در تاریخ حیات بشر، تفکر کمبود است. حتی حالا نیز تفکر پوچ کمبود، لحظه‌ای یقه بشریت را رها نمی‌کند. اگر کمی به اوضاع و احوال خودمان نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که تفکر کمبود در خیلی از بخش‌های زندگی‌مان ریشه دوانده است. مثلا می‌گوییم: «کار نیست» یا «آب نیست» یا حتی، «آدم خوب هم دیگر پیدا نمی‌شود». کمبود، بیشتر از آن که یک تفکر پوچ باشد، یک جایگزین است. تصور کنید اگر این جایگزین وجود نداشت، ما اسم تلاش نکردن، درست استفاده و مدیریت نکردن و حتی درست نگاه نکردن را چه می‌گذاشتیم؟ تقصیرها را بر گردن چه چیزی یا چه کسی می‌انداختیم؟ در حقیقت، کار هست، آب هست و حتی آدم‌های خوب هم بسیار فراتر از حد تصور ما در این جهان شگفت انگیز زندگی می‌کنند.  آن چیزی که واقعا دچار کمبود است، وسعت نگاه ما به جهان اطرافمان است. تفکر کمبود، یک سوءتفاهم بزرگ و تاریخی است. اگر می‌خواهیم توانایی جذب پول را وارد زندگی‌مان کنیم یا حتی به آن قدرت بیشتری ببخشیم، باید هر چه زودتر از این سوءتفاهم، بیرون بیاییم. برای این کار، امروز بهتر از فردا و حالا بهتر از پنج دقیقه دیگر است.

دکتر جو ویتالی

مثل خدا فکر کنید. هیچ محدودیتی وجود ندارد.

اگر به دنبال پیدا کردن یک مسیر سریع، ایمن و ساده برای تبدیل کردن خودتان به آهنربای جذب پول و فرصت‌ها هستید، می‌توانید روی سپاسگزاری کردن حسابی اساسی باز کنید. وقتی سپاسگزاری کردن را آغاز می‌کنیم، چند تغییر بسیار بزرگ در زندگی‌مان ایجاد می‌شود:

اول: وسعت نگاهمان، گسترش پیدا می‌کند

وقتی به خاطر آنچه که داریم سپاسگزاری می‌کنیم، در واقع در حال تغییر نوع نگاهمان به جهان اطرافمان هستیم. این اولین و بزرگ‌ترین تغییری است که نه تنها در جذب پول، بلکه در جذب بهترین‌ چیزهایی که دوستشان داریم برایمان اتفاق می‌افتد.

دوم: احساس درونمان تغییر می‌کند

احساس، چراغ راهنمای مسیر درست است. این نعمت بی سر و صدا، با تاثیری که بر روح و روان ما می‌گذارد، مسیر درست را به ما نشان می‌دهد. وقتی در مسیر درست هر هدفی، مثلا جذب پول، قرار داشته باشیم، احساس فوق‌العاده خوبی در وجودمان گسترش پیدا می‌کند. وقتی مسیرمان اشتباه باشد، احساس درونی‌مان نا‌به‌سامان می‌شود. اگر به هنگام قدم برداشتن، چراغ احساسمان را بالاتر بگیریم، به آسانی می‌توانیم، راه را از چاه، تشخیص دهیم.

بروس لی

فکر نکن، احساس کن. این مثل اشاره نمودن انگشت به سمت ماه می‌‌ماند. اگر بر روی انگشت تمرکز کنی، تمام شکوه آسمان را از دست می‌‌دهی.

سوم: توانایی دیدن فرصت‌های شگفت‌انگیز اطرافمان را به دست خواهیم آورد

وقتی زیبا نگاه کنیم، زیبایی را می‌بینیم. این اصلی ساده و همیشگی است. با اطمینان قلبی و از سر تجربه روزگار شیرین، به شما قول می‌دهم که فرصت‌های تحول زندگی‌تان بسیار بسیار به شما نزدیک هستند. اگر نوع نگاهتان را تغییر دهید، توانایی دیدن آنها را پیدا خواهید کرد.

نکته: سپاسگزار بودن به خاطر داشته‌ها را با قانع بودن اشتباه نگیرید. سپاسگزار بودن یعنی آنچه را که دارم، می‌بینم. اما قانع بودن یعنی به آنچه که دارم راضی هستم. سپاسگزاری این فرصت را در اختیار ما قرار می‌دهد که با وجود توجه به داشته‌هایمان، مسیر حرکت به سمت خواسته‌هایمان را هم دنبال کنیم. این گونه می‌توانیم به استقبال فرصت‌های پیش رویمان برویم.

غر زدن، واژه‌ای دو پهلو است. یعنی هم خوبی دارد و هم بدی. جنبه خوبش این است که با غر زدن در مورد کسی یا ماجرایی، خودمان را از زیر بار خشم‌های نهفته درونمان، خلاص می‌کنیم. اما متاسفانه، جنبه منفی غر زدن، قدرت بیشتری نسبت به جنبه مثبتش دارد. اگر جنبه خوب غر زدن، ۱۰ درصد فایده داشته باشد، جنبه منفی‌اش صاحب ۹۰ درصد باقی مانده خواهد بود.

در حقیقت، وقتی شروع به غر زدن می‌کنیم، چند مشکل، یقه ما را می‌گیرد. اولین بلایی که با غر زدن بر سر خودمان می‌آوریم، تنگ کردن وسعت نگاهمان است. اگر به این روش ادامه دهیم، تا جایی پیش می‌رویم که توانایی دیدن چیزهای خوب زندگی را از دست خواهیم داد. شاید شما هم با چنین افرادی در زندگی‌تان رو به رو شده باشید. کسانی که همیشه در حال شکایت کردن از زمین و زمان هستند و در نگاهشان، زندگی، سرشار از چیزهای بد و ناعادلانه است.دومین مشکلی که با غر زدن برایمان پیش می‌آید، از دست دادن افراد خوب و جمع شدن افرادی غرزننده به دور خودمان است. در آن صورت، حتی ممکن است توهم توطئه نیز به سراغمان بیاید و فکر کنیم که همه در حال نقشه کشیدن برای زمین زدن ما هستند. چون به غیر از خودمان، افراد دیگری را پیدا کرده‌ایم که مثل ما به دنیا نگاه می‌کنند؛ کوچک، تنگ و تقریبا سیاه. در چنین شرایطی، نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که اوضاع مالیمان خوب و رو به راه شود. چون با روشی که برای زندگی‌مان در پیش گرفته‌ایم، تقریبا تمام راه های جذب پول را بر خود بسته‌ایم.

بسیاری از ما بعد از تمام شدن مدرسه و دانشگاه، دفتر و کتابمان را به ناکجاآباد تبعید می‌کنیم و می‌گوییم: «دیگه یاد گرفتن تموم شد!» اما در حقیقت، مفهومی به نام «تمام شدن» برای یادگیری وجود ندارد. بیشتر ما، از یاد گرفتن فراری هستیم چون طعم شیرین یادگیری را نچشیده‌ایم. شاید بگویید: «چطور چنین چیزی ممکنه؟ من این همه سال تو مدرسه و دانشگاه درس خوندم و چیز یاد گرفتم!» بله، کاملا حق با شما است. اما یاد گرفتن، وقتی واقعا یادگیری به حساب می‌آید که گرهی از کار ما باز کند. درست است که یاد گرفتن اسم علمی فلان موجود تک سلولی که در آب‌های سرد اقیانوسی زندگی می‌کند، جالب است اما در حقیقت، وقتی می‌خواهیم کسب و کارمان را راه بیندازیم، کمکی به ما نمی‌کند. شروعبه یاد گرفتن چیزهایی کنید که برای کارتان به آنها نیاز دارید. حقوق کسب و کار، حسابداری، بورس و مهم‌تر از همه در زمینه‌ای که قصد فعالیت در آن را دارید یادگیری را شروع کنید. یادتان باشد، هر بار که مفهومی تازه را یاد می‌گیرید، دری بزرگ به سمت جذب پول و رفاه بیشتر، به سمتتان گشوده می‌شود.

هنری فورد – تاجر معروف آمریکایی

هر کسی که یادگیری را متوقف کند پیر است، چه بیست سالش باشد چه هشتاد سال. هر کسی که به یادگیری ادامه دهد جوان می‌ماند.

بسیاری از ما به خاطر روش معکوسی که برای زندگی‌مان در پیش گرفته‌ایم، دروازه‌های جذب پول را به روی خودمان بسته‌ایم. روش درست، دنبال کردن قلبمان است. روش نادرست و آن چیزی که بیشتر ما آن را در زندگی‌مان اجرا می‌کنیم، مبارزه با قلبمان است. همیشه چیزی وجود دارد که قلبمان با دیدنش ذوق می‌کند، گاهی هم احساس حسرت، وجودمان را در برمی‌گیرد. موفقیت، جذب پول و آرامش در کاری نهفته است که قلبتان به سمت آن کشیده می‌شود. چون شما توانایی ذاتی انجام آن کار به بهترین شکل ممکن را دارید. اگر نقاشی کردن را دوست دارید، یعنی هیچ کس نمی‌تواند مثل شما نقاشی بکشد، اگر ورزش کردن را دوست دارید، یعنی هیچ کس نمی‌تواند مثل شما آن را به پیش ببرد. یادتان باشد، وقتی در کاری موفق هستید که از انجامش لذت ببرید. جذب پول، یکی از آثار جانبی این ماجرا به حساب می‌آید. مخصوصا در دوره‌ای که ما در آن زندگی می‌کنیم. با وجود اینترنت و شبکه‌های مجازی، می‌توانید به شیوه‌ای جذاب، هم از انجام کاری که دوستش دارید لذت ببرید و هم پول را به آسانی وارد زندگی‌تان کنید.

 

توماس جان واتسون – تاجر آمریکایی

برای موفق شدن، باید قلب خود را در کسب و کارت و کسب و کارت را در قلبت داشته باشی.

این یکی از شک برانگیزترین بخش های جذب پول و با جرات می‌توانم بگویم، جذب همه چیز است. نیرویی پنهان در بخشش وجود دارد که همیشه کار می‌کند. اگر شروع به بخشیدن پول کنید، از راهی که فکرش را نمی‌کنید، چند برابر آن پول به سمت شما برمی‌گردد. اگر محبت کنید، وجودتان سرشار از عشق می‌شود. اگر یاد بدهید، مسیر ورود بهترین استادان به زندگی‌تان باز می‌شود. بخشش، همیشه جواب می‌دهد اما وجود چند نکته باعث می‌شود که گاهی بخشیدن، اصلا نتیجه‌ای نداشته باشد.

قانون بخشش، تنها زمانی فعال می‌شود که ما:

از صمیم قلبمان چیزی را به دیگران ببخشیم.

انتظار پس گرفتن آن چیز را از دیگران نداشته باشیم.

از سر اجبار یا معامله، بخشش نکرده باشیم.

در یک کلام، تنها و تنها برای بخشیدن، ببخشیم.

چطور پول جذب کنیم

یکی از پر رنگ‌ترین راه‌های جذب پول، قبول داشتن خودمان است. وقتی به توانایی‌هایمان ایمان داشته باشیم، وقتی بزرگ‌ترین طرفدار خودمان باشیم، هیچ چیزی نمی‌تواند مانع موفق شدن ما شود. به قول رابرت کیوساکی، تاجر، سخنران و شخصیت برجسته آمریکایی – ژاپنی، واقعیت تو چیزی است که فکر می کنی واقعی است.

بزرگترین درسی که از برخورد با پول یاد گرفتم این بود: «پول یک قرارداد ذهنی است» واقعا هم همین است. ما، تفکرمان را زندگی می‌کنیم. وقتی با خودمان فکر کنیم که: «به دست آوردن پول سخت است» تمام روش های جذب پول را به روی خودمان می‌بندیم. از آن طرف، اگر فکر کنیم که: «کسب درآمد خیلی هم آسان است» چشممان به جمال فرصت‌های شگفت‌انگیزی برای جذب پول، روشن می‌شود. یادتان باشد، افکار، همه چیز است.

بخواهیم یا نخواهیم، بسیاری از رفتارها و حتی شیوه تفکر ما، تحت تاثیر افرادی قرار می‌گیرد که بیشتر زمانمان را با آنها سپری می‌کنیم. اگر بخواهیم همزمان هم روی جذب پول تمرکز کنیم و هم به غرولندهای دوستانمان در مورد پول گوش دهیم، راه به جایی نخواهیم برد. بهترین کار این است که یک بازنگری درست و حسابی روی اطرافیانمان داشته باشیم.

درست است که نمی‌توانیم بسیاری از رابطه‌ها را قطع کنیم اما می‌توانیم با آنها در مورد پول، صحبتی نکنیم و در عوض، به دنبال ایجاد ارتباط با کسانی باشیم که تفکرشان در مورد جذب پول، با ما یکسان است. لازم نیست این افراد را به صورت فیزیکی در کنار خودمان داشته باشیم. حتی لازم نیست که او فردی زنده باشد. اگر خط فکری انسانی در گذشته، با چیزی که ما می‌خواهیم و فکر می‌کنیم یکی است، با خواندن نوشته‌های او و گوش دادن به سخنانش، آن را در جمع افراد نزدیک خود، راه داده‌ایم. به همین آسانی و بی سر و صدا، می‌توانیم در ترکیب افراد خود، دست به تغییرات بزرگی بزنیم.

ما به تمام راه‌‌های بالا نیاز داریم تا قدرت لازم برای انجام این راه‌حل را پیدا کنیم. برای جذب پول، باید دست به کار شویم. بدون اقدام کردن، هیچ تفکر مثبتی به سرانجام نمی‌رسد. به قول گرسون کنین، درام نویس آمریکایی، تازه کارها امیدوارند، حرفه‌ای‌ها عمل می‌کنند. در شمار حرفه‌ای‌ها قرار بگیرید و شروع کنید.

آدام خو – نویسنده و سخنران انگیزشی

عمل، همان نیروی محرکی است که باعث ایجاد نتایج مطلوب می‌شود.

جذب پول، کاری شدنی و آسان است.

اولین قدم در جذب پول این است که دست از غر زدن برداریم.

دومین قدم، بیرون کردن تفکر کمبود از زندگی‌مان است.

برای جذب پول، باید سپاسگزار بودن را تمرین کنیم.

یاد گرفتن چیزهای جدید، کلید پیدا کردن راه‌های جدید برای جذب پول است.

همواره قلبتان را دنبال کنید. بزرگ‌ترین موفقیت شما در پاسخ به خواسته قلبتان نهفته است.

پول را با تمام قلبتان ببخشید. این گونه می‌توانید همیشه آن را در کنارتان داشته باشید.

خودتان را دربست، قبول داشته باشید.

مسیر تفکرتان به سمت جذب پول را تغییر دهید.

آدم‌های اطرافتان را دوباره بسازید.

دست به کار شوید. پیروزی همیشه از آن اهل عمل است.

اگر بخواهیم، می‌شود…

راهکارهای جذب پول به زندگی، تنها پول را به زندگی‌مان جذب نمی‌کنند. این راهکارها، تفکری تازه و رو به جلو را در ما ایجاد می‌کنند. پول، در دست کسانی قرار می‌گیرد که ابتدا در ذهنشان، پذیرای آن باشند. زندگی، جنگ نیست، یک رویداد است که ما با تفکرمان آن را می‌سازیم. اگر می‌خواهیم پول را به زندگی‌مان جذب کنیم، باید در شیوه تفکرمان نسبت به پول، دست به تحولی اساسی بزنیم. راهکارهایی که در این مقاله آنها را با هم بررسی کردیم، طلایی‌ترین مسیرها برای جذب پول به زندگی‌مان هستند. البته در صورتی که به آنها عمل کنیم.

نظر شما در مورد پول چیست؟ رابطه بین پول و خودتان را چگونه می‌بینید؟ در اعماق ذهنتان، چه قانونی برای پول دارید؟ آن را دست نیافتنی می‌دانید یا باور دارید که به دست آوردنش آسان است؟ به این پرسش‌ها کمی فکر کنید و پاسخش را برایم بنویسید. شاید از میان واژه‌های شما، دری به سمت تغییر خودتان و دیگران، گشوده شود.

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات: 3.8 / 5. تعداد امتیاز: 5

اولین نفری باشید که به این مقاله امتیاز میدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

از قانون جذب ثروت برای جذب پول و ثروت استفاده می شود. بسیاری از دوستان با من تماس می گیرند یا در مشاوره ها از من میپرسند که چطور میتوانیم با استفاده از قانون جذب ثروت پول و ثروت فراوانی را وارد زندگیمان کنیم. با توجه به سوالات که بسیاری از دوستان در این باره از من میپرسند تصمیم گرفتم یک مقاله کامل و جامع در زمینه قانون جذب ثروت برایتان داخل سایت قرار بدهم و به شما بگویم که چطور می توانید از قانون جذب ثروت استفاده کنید و پول و ثروت فراوانی را وارد زندگیتان کنید.

اما بهتر است قبل از اینکه به سراغ قانون جذب ثروت برویم شما را با قانون جذب آشنا کنم و به شما بگویم که قانون جذب چیست و چطور می توانید با استفاده از قانون جذب ثروت و پول فراوانی را جذب کنید.

قانون جذب (Law of Attraction) یک قانون ثابت در جهان است که همیشه و در همه جا در حال عمل کردن است. البته بهتر است بگویم که قانون جذب یک قانون ثانویه است و قانون اصلی قانون ارتعاش نام دارد.

شما اگر قانون جذب را باور داشته باشید و چه باور نداشته باشید همیشه و در همه جا در حال استفاده از این قانون هستید. یعنی شما همیشه دارید از این قانون استفاده می کنید و این قانون برای همه در حال عمل کردن است.چطور پول جذب کنیم

خیلی از افراد فکر می کنند که قانون جذب وجود نداره. ولی همانطور که گفتم شما چه این قانون را باور کنید و چه باور نکنید این قانون برای شما در حال عمل کردن است و دارید از قانون جذب و استفاده می کنید. پس بهتر است که از قانون جذب در جهت رسیدن به خواسته ها و آرزوهایتان استفاده کنید.

اما همانطور که گفتم قانون اصلی قانون ارتعاش است. اگر بخواهم یک تعریف ساده از قانون ارتعاش بگویم اینه که ذهن شما همیشه و در همه جا در حال فرستادن ارتعاش به کائنات و جهان هستی می باشد. یعنی ذهن شما یک ماشین فرستنده و گیرنده ارتعاش است.

افکار شما دارای یک سری انرژی و ارتعاشی است که به کائنات و جهان هستی فرستاده می شود. افکار به دو دسته تقسیم بندی می شود. ۱- افکار مثبت و ۲- افکار منفی

افکار مثبت ارتعاش مثبت به کائنات و جهان هستی می فرستد و شما را به خواسته و اهدافتان نزدیک می کند مثلاً اگر بابت درآمدی که دارید شکرگزار هستید در حال فرستادن ارتعاش مثبت به کائنات هستید و همین ارتعاش مثبت باعث می شود که ثروت بیشتری را جذب کنید.

افکار منفی باعث فرستادن ارتعاش منفی به کائنات و جهان هستی می شود و شما را از خواسته و هدفی که دارید دور می‌کند. مثلاً اگر به بی پولی و نبود شغل فکر می کنید در حال فرستادن ارتعاش منفی به کائنات و جهان هستی هستید و کائنات چنین شرایطی را وارد زندگیتان می کند.

اما بین قانون جذب و قانون ارتعاش یک رابطه وجود دارد و آن هم اینکه قانون جذب ارتعاشاتی را که به کائنات می فرستید سازماندهی می کند.دقیقا کار اصلی قانون جذب اینه که طبق ارتعاش که می فرستید شما را به خواسته و هدفتان نزدیک یا دور می کند.

اما نکته بسیار مهم اینجاست برای اینکه بفهمید در حال فرستادن ارتعاش منفی و مثبت به کائنات هستید باید به احساساتتان توجه کنید. احساسات در قانون جذب مانند یک قطب نما عمل می کنند یعنی با استفاده از احساسات می‌توانید بفهمید که در حال جذب خواسته هایتان هستید یا ناخواسته هایتان.

اما ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چطور می توانیم با استفاده از احساسات بفهمیم که چه چیزی را جذب می کنیم؟

برای اینکه بفهمید در حال جذب خواسته هایتان هستید یا ناخواسته هایتان باید ببینید که احساستان خوب است یا بد. اگر احساس خوبی داشته باشید نشانه این است که دارید به سمت خواسته هایتان می روید و به آنها نزدیک می شوید. اما اگر دیدید که احساستان بد است نشانه این است که دارید خواسته هایتان دور می شوید و باید هرچه سریعتر احساستان را خوب کنید.

در زمینه قانون جذب ثروت اگر دیدید که احساستان نسبت به پول بد است باید احساس تان را خوب کنید. البته در ادامه بیشتر شما را با قانون جذب ثروت آشنا خواهم کرد به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانید ثروت و پول فراوانی را جذب کنید.

در اینجا شما را به صورت کامل و مختصر با قانون جذب آشنا کردند. و حالا می خواهیم برویم سراغ قانون جذب ثروت و می خواهیم به شما بگوییم که چطور می توانید با استفاده از قانون جذب و ثروت، پول و ثروت و فراوانی را وارد زندگیتان کنید. اگر می خواهید نتایج مالی بزرگ بگیرید و ثروت و پول فراوانی وارد زندگیتان بشود پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. چون سعی کردم کامل ترین و جامع ترین مقاله در زمینه قانون جذب ثروت برایتان آماده کنم.

 

قانون جذب ثروت یک قانون ثابت در جهان است که با استفاده از آن میتوانید ثروت و پول فراوانی را جذب کنید. اگر اصول قانون جذب ثروت را بدانید و در زندگیتان پیاده سازی کنید مطمئن باشید ثروت فراوانی وارد زندگیتان خواهد شد. در قانون جذب ثروت اصلاً فرقی نمی کند که کار شما چیست و چه کاره هستید.

شما اگر اصول قانون جذب ثروت را بدانید و در زندگیتان پیاده سازی کنید مطمئن باشید در زمینه ثروت و پول به بیشتر از آن چیزی که می خواهید خواهید رسید.

اما یک نکته بسیار مهم برای جذب ثروت این است که شما باید اصول قانون جذب ثروت را بدانید. برای اینکه ثروتمند شوید باید با قوانین جذب ثروت آشنا باشید و بتوانید ارتعاش ثروت و پول به کائنات بفرستید.

یکی از مهم ترین نکاتی که می توانید با استفاده از قانون جذب، ثروت و پول فراوانی را جذب کنید این است که باید حتماً عاشق کاری که انجام می دهید باشید و یا کاری را انجام بدهید که واقعا عاشقش هستید.

همین احساس و حس خوب شما باعث می شود که کارایی شما چندین و چند برابر شود و ثروت جذب کنید. باید در کسب و کارتان ایده های خوب کسب و کارتان را عملی کنید و ایده ها را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید. ایده زمانی به سمت شما می آید که کارتان را دوست داشته باشید و واقعا از صمیم قلب عاشق کارتان باشید.

اگر در کارتان عشق و علاقه وجود نداشته باشد هیچ انگیزه و انرژی هم وجود نخواهد داشت و همین باعث می شود که شما از ثروت دور شوید. البته این موردی که گفتم یکی از قوانین جذب ثروت است.

اما یکی از قدرتمند ترین راه ها برای جذب ثروت که به عقیده و باور من هیچ روشی سریع تر از این روش نیست و خیلی زود هم جواب می دهد این است که باید بابت هر پولی که وارد زندگی تان می شود شکرگزار باشید.

شما با استفاده از شکرگذاری قویترین ارتعاش را به کائنات ارسال می کنید.پس از همین الان تصمیم بگیرید که بابت هر پولی که وارد زندگیتان میشود شکرگزاری کنید. مطمئن باشید اگر شکرگزاری کنید ثروت و پول زیادی وارد زندگیتان خواهد شد. کسانی که شکر گذار نیستند در هر شرایط و وضعیت مالی مناسبی ندارند.

شما باید بابت هر مقدار پولی که وارد زندگیتان میشود خدا را شکر کنید. هر اتفاق مالی خوبی برایتان بیفتد باید شکرگزار خدا باشید. باید بابت تک‌تک معاملاتی که انجام می دهید و سود می کنید خدا را شکر کنید. باید بابت هر چیز ارزان که می گیرید و یا هدیه را دریافت می کنید خدا را شکر کنید. باید خدا را از ته دلتان شکر کنید.

همانطور که گفتم شکرگزاری قویترین ارتعاشی است که به کائنات ارسال می کنید. مطمئن باشید اگر همین قانون شکرگزاری را به درستی و از ته قلب انجام بدهید مطمئن باشید پول و ثروت فراوانی وارد زندگی تان می شود.

یکی دیگر از قوانین قانون جذب ثروت برای این که بتوانید پول و ثروت بیشتری را جذب کنید این است که باید پولتان را دوست داشته باشید. پول واقعا مقدس است و واقعا باید پول را دوست داشته باشید. یکی از بزرگترین دلایلی که باعث می‌شود ثروت و پول فراوان وارد زندگیتان شود دوست نداشتن پول است. ما در لایه های زیرین مغزمان پول را دوست نداریم و همین باعث می شود که از پول و ثروت دور شویم و نتوانیم به درستی از قانون جذب ثروت استفاده کنیم.

برای اینکه ببینید از قانون جذب ثروت استفاده میکنید یا نه باید ببینید که نسبت به پول چه احساسی دارید. باید بررسی کنید و ببینید که حستان نسبت به پول خوب است یا بد؟. بسیاری از مردم می‌گویند که پول را دوست دارند، اما وقتی به احساساتشان نگاه کنید و ببینید که احساس آن نسبت به پول بد است نشانه این است که شما پول را دوست ندارید.

اگر کسی که تمام پولی را که نیاز دارد را داشته باشد، آن وقت به طور یقین احساسش نسبت به پول خوب است و پول را دوست دارد. اگر به دنیای اطرافتان نگاه کنید و اطرافیانتان را ببینید مشاهده می کنید که بیشتر مردم نسبت به پول احساس بدی دارند، زیرا بیشتر پول و ثروت دنیا در دست ۱۰ درصد مردم است.

تنها تفاوت بین سایر مردم با ثروتمندان این است که ثروتمندان نسبت به سایرین مردم به جای اینکه احساس بدی به پول و ثروت داشته باشند، احساس خوب از خودشان نشان می دهند و همین احساس خوب باعث می شود که به وسیله قانون جذب ثروت، ثروت و پول فراوانی وارد زندگی‌شان بشود.

برای اینکه بتوانید با استفاده از قانون جذب ثروت، پول و ثروت فراوانی را جذب کنید باید احساساتتان را نسبت به پول تغییر بدهید. باید ریشه بد احساسات تان را از بین ببرید و احساسات خوب را جایگزین احساسات بد کنید.

یکی از بزرگترین دلایلی که باعث می شود قانون جذب ثروت کار نکند این است که بیشتر مردم نسبت به پول احساس بدی دارند. اما دلیل اصلی احساسات بد مردم نسبت به پول این است که در مورد پول و ثروت عقاید منفی دارند. و آن عقاید منفی از بچگی درون ذهنشان ساخته شده است و همین باعث شده است که وارد ضمیر ناخودآگاه شان بشود.

شاید این سوال را بپرسید که منظور از عقاید منفی یعنی چی؟ عقاید منفی درباره پول همان باورهای منفی است که باعث می شود قانون جذب ثروت به درستی برای شما کار نکند و شما را از ثروت و پول دور کند. عقاید منفی مثل ” پول ما را از خدا دور می کند”،” افراد ثروتمند افراد خوبی نیستند”،” آدم های ثروتمند صادق نیستند”، ” پول کثیف است”، ” پول باعث فساد می شود” و…

اگر عقاید و باورتان نسبت به پول به این صورت باشد مطمئن باشید نمی توانید پول و ثروت زیادی را جذب کنید. برای اینکه کار کنید با استفاده از قانون جذب ثروت ، پول و ثروت فراوان وارد زندگیتان شود باید عقاید و باورتان را نسبت به پول عوض کنید. ما داخل دوره شاه کلید جذب ثروت به صورت کامل و مفصل به شما خواهیم گفت چطور میتوانید باورهایتان را نسبت به پول تغییر دهید و چه کارهایی کنید که هر روز پول و ثروت فراوانی وارد زندگیتان بشود.

وقتی نسبت به پول احساس خوبی نداشته باشید و حس تان بد باشد آن را از خودتان دور می کنید. در این صورت هرگز نمی توانید پول را جذب کنید و آن را به خودتان بچسبانید. حتی وقتی پول اضافی که انتظار دریافت کردنش را نداشته باشید و به دستتان می رسد، متوجه میشوید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن در یک چشم به هم زدن آن را از دست خواهید داد. وسایل تان خراب میشود، قرض هایتان بیشتر می شود، اقساط پیش بینی نشده برایتان اتفاق می افتد. همه آنها دست به دست هم می دهند تا پول و ثروت را از شما دور کند و جیب‌تان را خالی کنند.و تنها چیزی که باعث می شود پول در زندگی تان بماند و پول جذب کنید عشق است. عشق نیروی جذب کننده است که باعث می‌شود ثروت و پول فراوانی وارد زندگیتان بشود و همین باعث می‌شود که به پول بچسبید.

راه و روش های زیادی برای استفاده سریع از قانون جذب ثروت وجود دارد اما بهترین و مهمترین راه این است که نگذارید احساستان نسبت به پول بد شود و شما باید تمام سعی و تلاششان را کنید تا احساستان را نسبت به پول خوب نگه دارید. البته در ادامه تمرینی را به شما خواهیم گفت که با استفاده از آن می توانید پول و ثروت فراوانی را جذب کنید و احساستان را نسبت به پول خوب نگه دارید.چطور پول جذب کنیم

اگر پولی نداشته باشید دریافت قبض ها به شما احساس بدی می دهند. اما وقتی به یک قبض رقم درشت واکنش منفی از خودتان نشان می دهید و احساستان بد می شود همان احساس بد باعث می شود که قبض های بیشتری را با رقم های بزرگتری را دریافت کنید و در این لحظه است که قانون جذب ثروت شما را از پول دور می‌کند.

هر ارتعاشی را به کائنات بدهید همان را دریافت می کنید. یعنی اگر شرایط مالی مناسبی ندارید و به این شرایط تان توجه کنید و احساس تان بد بشود باعث می شود شرایط بدتری وارد زندگیتان بشود. وقتی قرض هایتان احساساتتان را بد می کند همین باعث می شود که قرض های بیشتری وارد زندگیتان بشود. وقتی به نبود شغل فکر می کنید و احساس تان بد می شود همین باعث می شود که هیچ کاری برای شما پیدا نشود و شما بیکار بماند. ارتعاشتان تمام شرایط را رقم میزند.

تا وقتی به کائنات ارتعاش منفی در زمینه قانون جذب ثروت بفرستید شرایط و اتفاقات منفی وارد زندگیتان می شود. اما وقتی ارتعاشتان آن را در زمینه پول و ثروت مثبت کنید مطمئن باشید اتفاقات و شرایط مثبتی وارد زندگی تان می شود و همین باعث می شود قانون جذب ثروت، ثروت و پول فراوانی را وارد زندگیتان کند.

برای اینکه بتوانید احساستان را خوب کنید و از احساس بد به احساس خوب بروید، باید از قدرت تصورتان استفاده کنید و قدرت تصورتان را به کار بگیرید.وقتی شرایط مالی تان خوب نیست، وقتی بیکار هستید و شغلی ندارید و یا این که قرض هایتان زیاد شده است و… را به چیزهایی که باعث می شود احساس بهتری داشته باشید مبدل سازید.

البته راه و روش های زیادی برای خوب کردن احساس وجود دارد. مثلا می توانید به اتفاقات مالی گذشته تان فکر کنید. یا اینکه می توانید راجب اهداف و آرزوهایتان بنویسید و صحبت کنید.. شما هر کاری که احساس تان را خوب میکند میتوانید انجام بدهید تا حس بدتان از بین برود.

یکی از دلایلی که باعث می شود شما از ثروت و پول دور شوید و نتوانید درست از قانون جذب ثروت استفاده کنید این است که ممکن است در مورد پول و ثروت نگران باشید. بیشتر مردم بعد از اینکه حقوقشان را دریافت می کنند حتی همان موقع هیچ احساس خوبی ندارند و احساس آنها بد است چون از این مورد نگرانند که چطور با حقوقشان تا آخر ماه دوام بیاورد. و همین نگرانی باعث می شود که شما احساس بدی نسبت به پول داشته باشید. آنها هر موقع که حقوق می گیرند به جای اینکه عشق بورزند و با احساس خوبی زندگی کنند نگران از دست دادن پول شان هستند.

وقتی مقدار پول به دستتان می آید بابت آن شکرگزار باشید. هر چقدر پول به دستتان میرسد بابت شکرگزاری کنید حتی اگر مقدار اندکی باشد. هر چقدر بیشتر بابت پولی که به دستتان میرسد بیشتر شکرگزاری کنید ثروت و پول بیشتری وارد زندگیتان می شود و همین باعث می شود که چندین و چند برابرش به دستتان برسد. به هیچ عنوان نگران از دست دادن پول و ثروت تان نباشید.

شما باید همیشه از قانون جذب ثروت استفاده کنید تا پول و ثروت فراوانی وارد زندگیتان بشود. البته در ادامه تمرین بسیار قدرتمند برای جذب ثروت به شما خواهم گفت که اگر این تمرین را تا ۴۰ روز هر روز انجام بدهید ثروت و پول فراوان وارد زندگیتان خواهد شد.

فقط به این نکته توجه کنید برای این که بتوانید به درستی از قانون جذب ثروت استفاده کنید باید احساس تان خوب باشد و به هیچ عنوان نگذارید احساستان بد شود. یا این که اگر احساس تان بد است احساستان را خوب کنید تا ارتعاش مثبت در جهت جذب ثروت به کائنات بفرستید.

 

اگر احساستان نسبت به پول بد است و ارتعاش منفی نسبت به پول و ثروت می فرستید پیشنهاد می کنم حتما این بازی را انجام دهید( البته در ادامه شما را با تمرین قدرتمند بازی فراوانی برای جذب ثروت آشنا خواهم کرد).

اگر با پول زیاد سر و کار دارید برای اینکه نسبت به پول احساس تان خوب شود ۱ اسکناس پنج هزار تومانی یا ده هزار تومانی بردارید و روی آن را سمت مثبت و پشت آن را سمت منفی در نظر بگیرید. هر بار که پول به دستتان رسید سمتش را برگردانید تا روی مثبتش به شما باشد و به خودتان یادآوری کنید که در بازی قانون جذب ثروت هستید و باید به پول احساس مثبت و خوبی داشته باشید تا بتوانید پول بیشتری را جذب کنید.

همانطور که میدانید وقتی شما برای خرید چیزی به مغازه می روید و پولی را پرداخت می کنید احساستان به صورت ناخودآگاه بد می شود، و همین احساس بد باعث می شود که نتوانید پول و ثروت را جذب کنید. به همین دلیل توصیه می کنم اگر می خواهید احساستان نسبت به پولی که می خواهید خرج کنید بد نشود این عبارت را تکرار کنید ” من مطمئنم که ده برابرش به دستم می رسد” همین باعث می شود که احساستان خوب شود.

از اینکه دیگران ثروتمند هستند و یا ثروت جذب می کنند خوشحال باشید. هر بار که می شنوید کسی پول و ثروت جذب کرده است و یا به موفقیتی رسیده است خوشحال باشید، چون اگر آن فرد توانسته است که به این موفقیت برسد و پول جذب کند مطمئن باشید شما هم می توانید. پس به هیچ وجه نگذارید که وقتی می شنوید کسی پول زیادی جذب کرده و به موفق رسیده احساستان بد بشود. چون شما هم می توانید همان مقدار پول و همان موفقیت را به سادگی جذب کنید، اگر اصول قانون جذب ثروت را بدانید.

خوب حالا بریم سراغ تمرین به شدت قدرتمند قانون جذب ثروت. تمرین که میخواهم به شما معرفی کنم تمرین بازی فراوانی از خانم استر هیکس است.

در این بخش قصد دارم یکی از قدرتمندترین و قوی ترین تمارین قانون جذب و ثروت را به شما آموزش بدهم. به شما قول می‌دهم که اگر این تمرین جذب ثروت را به درستی انجام دهید ثروت و پول فراوانی وارد زندگی تان می شود. اصلی‌ترین و مهم‌ترین معیار برای اینکه ببینید این تمرین را درست انجام می دهید این است که به احساسات تان توجه کنید. اگر احساس تان خوب بود نشانه این است که دارید تمرین را به درستی انجام می دهید.و این تمرین را هر روز به مدت ۴۰ روز انجام دهید و ببینید که چه نتایجی خواهید گرفت. مطمئنم نتایجی را می گیرید که شما را حیرت زده خواهد کرد.

این تمرین باعث می‌شود که شما به یک آهنربای قوی در جهت جذب ثروت و پول تبدیل شوید و ذهنتان را به ثروت عادت بدهید. شما وقتی با ذهنتان درگیر خرج کردن پول می شوید باعث می شود که ذهنتان ثروتمند شود. و می توانید خیلی راحت پول و ثروت فراوانی را جذب کنید.

 

۱- هر مبلغ پولی که به شما داده می شود را باید حتما تا آخر شب قدر کنید یعنی به هیچ وجه نمی توانید این پول را بگذارید و فردا خرج کنید. مثلاً بگویید که من الان از این یک میلیون تومان ۸۰۰ هزار تومانش را خرج کردم ۲۰۰ هزار تومانش را فردا خرج می‌کند. چون اگر این پول را تا آخرشب خرید نکنید مابقی آن را از شما می گیرند.

۲- با این پولی که هر روز به حسابتان می آید بهترین چیزها را برای خودتان بگیرید. و با تمام وجود هر چیزی را که می گیرید احساس کنید. واقعا اگر یک میلیون تومان به حساب شما واریز شود چه چیزهایی باهاش می خریدید؟

البته به این نکته توجه کنید که روز اول یک میلیون تومان به شما داده می شود، روز دوم ۲ میلیون تومان، روز سوم 3 میلیون تومان و… و به همین روال این پول افزایش پیدا می کند.

شما از روز اول این بازی را شروع کنید و انجام بدهید. اما به این نکته توجه کنید که اگر یک روز یادتان رفت که این بازی را انجام بدهید باید از روز اول بازی را شروع کنید. مثلا اگر من این بازی را تا روز نهم ادامه دادم و روز نهم ۹ میلیون تومان خرج کردم و روز دهم یادم رفت که این بازی را باید انجام بدهم روز یازدهم باید از روز اول شروع کنم یعنی یک میلیون تومان به من داده میشود. سعی کنید این بازی را تا روز چهلم به درستی انجام دهید و مبلغ و پولی که به شما داده می شود را با تمام وجود احساس کنید. اگر این کار را به درستی انجام دهید مطمئن باشید نتایج مالی فوق العاده خواهد گرفت.

در این قسمت میخواهم پرتکرارترین سوالات مربوط به جذب پول و ثروت را پاسخ بدهم. اگر شما هم میخواهید از قانون جذب ثروت و پول به درستی استفاده کنید پیشنهاد میکنم سوالات پرتکراری که در ادامه جواب خواهیم داد را مطالعه کنید.

1- چطور باورهای نادرست در زمینه جذب ثروت را شناسایی کنیم؟

یکی از دلایلی که شما نمیتوانید به درستی از قانون جذب ثروت استفاده کنید این است که باورهای محدود کننده نسبت به پول دارید. به زبان ساده باور ذهنت شما در ضمیر ناخودآگاهتان است و تا زمانی که باوردهای محدود کننده ای داشته باشید نمیتوانید از قانون جذب ثروت و پول به درستی استفاده کنید. زندگی شما بر اساس باورهایتان ساخته میشود. راه و روش های زیادی برای پیدا کردن باور دارد. به قول آنتونی رابینز (anthony robbins) انسان ها ماشین اثبات باورهایشان هستند. اقای آنتونی رابینز در کتاب هایش راه و روش زیادی برای تغییر باور را آموزش داده است اما در این بخش میخواهم ساده ترین راه برای شناسایی باورهای محدود کننده را به شما آموزش بدهم. برای پیدا کردن باور اشتباهتان شما باید به احساساتتان توجه کنید. اگر در مورد موضوعی احساس بدی داشتید نشانه این است که باورهایتان نسبت به آن موضوع اشتباه است و باید باور های اشتباهتان را شناسایی کنید و باور های درست را جایگزین باورهای اشتباهتان کنید.

 

2- چگونه ارتعاش ثروت بفرستیم؟

سادهترین راه برای فرستادن ارتعاش ثروت این است که به پول و ثروت توجه کنید. شما میتوانید زندگی نامه افراد ثروتمند را بخوانید و احساس خوبی در خودتان ایجاد کنید. یا اینکه میتوانید در مورد اتفاقات خوب گذشته تان یا پولی که در گذشته بدست آوردید توجه کنید. میتوانید از تمرینات قانون جذب استفاده کنید و احساساتتان را خوب کنید. به هر حال برای اینکه ارتعاش ثروت بفرستید باید به پول و ثروت توجه کنید.

 

3-چطور احساس خوب در خودمان ایجاد کنیم؟

همانطور که گفتیم راه و روش های زیادی برای خوب کردن احساس وجود دارد. احساساتی که درئن شما ایجاد میشود چه احساسات بد و چه احساسات خوب حاصل افکار شماست. افکار مثبت باعث ایجاد احساس خوب و افکار منفی باعث ایجاد احساسات بد میشود. برای اینکه احساساتتان را در طول روز خوب کنید باید به چیزهای مثبت و خوب توجه کنید میتوانید از جملات تاکیدی مثبت، تصویر سازی ذهنی و تجسم خلاق استفاده کنید تا احساساتتان خوب شود.

 

جمع بندی:

قانون جذب ثروت یک قانون ثابت در جهان است که با استفاده از آن میتوانید ثروت و پول فراوانی را وارد زندگیتان کنید. برای اینکه بتوانید ثروت و پول را به سمت خودتان بکشانید باید ذهن ثروتمند داشته باشید. باید بر روی ذهن تان کار کنید تا ارتعاش جذب ثروت و پول ذهنتان افزایش پیدا کند. هر چقدر بیشتر با خودتان کار کنید و تمام این قانون جذب و در این زمینه انجام دهید مطمئن باشید نتایج فوق العاده ای را خواهید گرفت.

بنابراین اگر می‌خواهید که ثروت فراوانی را جذب کنید و از قانون جذب ثروت و پول استفاده کنید باید ذهن تان را به ثروت و پول پرورش دهید. اگر نکاتی را که در این مقاله به شما آموزش دادم عمل کنید و در زندگیتان پیاده سازی کنید پول و ثروت فراوانی را جذب خواهد کرد. امیدوارم از این مقاله نهایت استفاده را ببرید. اگر این مقاله را مطالعه نکرده اید پیشنهاد می کنم یک بار حتما این را بخوانید. مطمئن باشید هیچ چیز در زندگی اتفاقی نیست.

من محمد جراحی، مدرس و مشاوره در زمینه قانون جذب و موفقیت فردی هستم. در وبسایت مدیر افکار قصد دارم به شما یاد بدهم چطور میتونید در کوتاه ترین زمان ممکن به وسیله قانون جذب به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید.

با سلام من عضویت ویژه رو دارم و هزینه رو پرداخت کردم اما مجموعه kevin برای من به صورت رایگان ارسال نشد میشه لطفا علتش رو بگید؟

سلام و خسته نباشید دوست عزیز وارد حساب کاربریتون که بشید و در بخش دانلود ها فایل هدیه رو میتونید دانلود کنید.

موفق باشید

چطور بلید وارد حساب کاربری بشم من نمیدونم؟

سلام دوست عزیز. از طریق ایمیلی که خرید کردین وارد حساب کاربریتون بشید. برای وارد شدن به حساب کاربری از کنار سایت ایمیل و پسوردتونو وارد کنید سپس به قسمت مطالب اعضا ویژه بروید و مطالب دانلود کنید

سلام می‌خوام باهاتون ارتباط برقرار کنم میشه بگین چطوری

سلام وقتتون بخیر از طریق شماره ای که در قسمت پشتیبانی سایته میتونید با ما در ارتباط باشید

سلام استاد گرامی آیا بوسیله تجسم در حالت هیپنوتیزم میشه زودتر به خواسته ها رسید؟ ممنون میشم اگر جواب سؤالم بدید

سلام و خسته نباشید دوست عزیز.

دوست عزیز جهت رسیدن به آرزو و خواسته هاتون فقط باید ارتعاش خواسته و هدفتونو به جهان هستی و کاپنات بفرستید. هر چه ارتعاشتون قویتر باشه زودتر به خواستتون میرسید.

سلام آیا قانون جذب رابطه ای با قانون عادت که بین ۱۸ تا ۲۵۸ روز هست داره؟

سلام وقتتون بخیر خیر ربطی به هم ندارند

سلام و خسته نباشید … من متوجه یه قسمتی نشدم تمرین ۴۰ روزه ای که گذاشتید باید به صورت واقعی همه ی پول هایی که دستمون میاد رو خرج کنیم یا تو ذهنمون باید اینکارو کنیم ؟ بازی واقعی هست یا ذهنی اون پول باید خرج بشه ؟؟؟

سلام و خسته نباشید. خیر دوست عزیز. در بازی فراوانی به طور فرضی روزانه ۱ میلیون تومان به حساب شما واریز میشود و تا اخر شب مهلت دارید تمام پول را خرج کنید. البته هر چیزی را که میخرید باید احساس خوب را در خودتان ایجاد کنید.

مرسی از راهنماییتون من فقط دو روزه که دارم کارایی که گفتید رو انجام میدم و تقریبا همه مطالب سایت رو خوندم واقعا برام‌مثبت بود خیلی حس خوبی دارم خیلی ❤

سلام فوق العاده عالی بود. نکات شو یادداشت کردم تا تمرینات م رو شروع کنم. فقط یه سوال. این تمرین ۴۰ روزه باعث نمیشه که ذهن مون روی خرج هر مبلغ دریافتی تنظیم شه. مثلا من ۵ میلیون دستم برسه تو واقعیت ولی چون ذهنم تربیت شده روی خرج کردن کاینات شرایط خرج پول رو برام رقم بزنه؟!

سلام و خسته نباشید دوست عزیز.

خیر این تمرین باعث میشه ذهن شما ثروتمند بشه و روز به روز پول و ثروت بیشتری جذب کنید.

سلام وقتتون بخیر بنده تازه با وبسایتتون آشنا شدم من ماهیانه ۶۰۰هرازتومان درامد دارم میشه بفرمایید تمرینات رو چگونه انجام بدم؟

سلام و خسته نباشید دوست عزیز. پیشنهاد میکنم این مقاله را حتما مطالعه کنید

https://modireafkar.ir/practice-the-law-of-attraction/

دوست عزیز تمرینات ذهنی هستن

سلام، با تشکر از مطالب وب‌سایتتون . چیز‌های تکراری که بهشون علاقه داریم بخریم مشکلی نداره؟ مثلا یه لب‌تاپ اپل رو مدل‌های بالا‌تر رو با مبلغی که هر روز بهم داده میشه بخرم؟

سلام دوست عزیز. بهتره که تکراری نخرید و چیزهاییو بخرید که اگر در واقعیت اون پولو داشتید میخریدید

سلام. خواستم بدونم مبلغ روزانه از یک میلیون باید شروع بشه یا با مبلغ خیلی بیشتر هم انجام میشه با تشکر

سلام دوست عزیز از ۱ میلیون شروع کنید و طبق تمرینی که گفتیم عمل کنید

سلام ممنون مطالب عالی بود حتما تمربن میکنم

سلام مثلا در روز اول که یه میلیون داریم حتما فقط ۸۰۰ تومن ان را خرج کنیم و فردا ۲۰۰ تومن ان را یا میتوانیم کمتر یا بیشتر خرج کنیم ؟؟

و اینکه ما بقی پولی که قرار است خرج نکنیم حتما باید روز بعدش خرید کنیم باهاش ؟؟

سلام وقتتون بخیر. شما در طول روز باید ۱ میلیون تومان خرج کنید. هر چقدر بمونه تا اخر شب میسوزه. به این دید نگاه کنید که اگه واقعا پول واقعی بود و به شما میگفتن که اگه تا اخر شب خرجش نکنید پول از شما میگیرن ایا واقعا اون ۲۰۰ هزارتومانه خرج نمیکردید؟

اگه یادمون رفت تمام پول رو خرج کنیم و مبلغی باقی موند اون باقی مونده رو ازمون میگیرن و بازی رو ادامه میدیم یا از اول شروع میکنیم ؟؟

سلام وقتتون بخیر. اگر پولی موند که تا شب خرجش نکنید میسوزه. اگر هم شما یک روز کاول یادتون رفت که این بازیو ادامه بدین باید از اول شروع کنید . به عنوان مثال اگ تا روز ۱۰ بازی فراوانیو انجام دادین و روز ۱۱ فراموش کردین شما باید از روز اول شروع کنید

سلام. ممنون از مقاله عالی تون. چنتا سوال پیش اومده بود که تو کامنتا جواب رو گرفتم. ولی چندتا سوال دیگه هم پیش اومد برام. شاید خیلی جزئی و وسواسانه باشه ولی ممنون میشم جواب بدین! آیا این مهمه که با یک میلیون تومن حتما باید جنس یک میلیون تومنی بخرم یا مثلا می تونم در نظر بگیرم که یک جنس ۳ میلیونی بخرم و با ۲ میلیونی که فردا میاد دستم پولش رو بپردازم! منظورم بحث بدهکاری و اقساط هست. سوال بعدی هم اینه که آیا حتما باید باید یک کالای قابل لمس باشه؟ خرید ما شامل چه مواردی میتونه باشه؟ خرید زمین، ملک، دوره آموزشی، سرمایه گذاری تو بورس و …؟ چون حس میکنم تمرین خوبیه به همین دلیل کمی ریزتر سوال پرسیدم. ممنونم. 🙂

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز. ۱- شما فقط میتونید به اندازه ی همون پولی که به شما داده شده خرید کنید. میتونید جنس ۳ میلیونیتونو روز سوم بخرید. ۲- فرقی نمیکنه هرچیزی که دوست دارید بخرید موفق باشید

سلام ، میشه پوله این بازی رو جای اینکه خرید کنیم یه بخشیش رو بدیم به خیریه؟😁

سلام وقتتون بخیر بله

سلام و قوت بخیر آیا با بازی فراوانی میتوان قسط و قرض هم پرداخت کرد؟ مثلا با این پول فرضی یه مبلغ رو برای پرداخت قرض و اقساط بذاریم و همون روز پرداختش کنیم به طلبکار یا نه و باید با این پول حتما خرید کنیم و نمیشه اقساط و بدهی را پرداخت؟ و ایا میشه سهمی از این پول را برای کمک به دیگران بذاریم به صورا روزانه و هر بار که پول بیشتری به دستمون میاد مبلغ کمک رو بیشتر کنیم؟

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز. خیر با بازی فراوانی اصلا نباید قرض و بدهی بدین فقط چیزهایی که دوست دارین خرید کنید. و میتونید به دیگران کمک کنید

سلام مثلا دوز اول ک ۱ تومن هستش میشه هنون سر صبح یک جنس یک میلیونی خرید یا باید جنس ها ک کالاهی بیشتری رو خرید کنیم

سلام وقتتون بخیر بله هیچ مشکلی نداره

سلام من ذهنم رو برای دریافت حداقل یک میلیاردتومان پول واقعی در مدت زمان کوتاه میخوام تربیت کنم چطوری می تونم اینکار رو بکنم که به نتیجه مثبت برسم و البته سریع هم باشه چون الان در این مقطع زمانی به این مقدار پول نیاز مبرم دارم

سلام وقتتون بخیر شما باید این مقدار پولو باور کنید تا بهش برسید. البته رسیدن به این درآمد مرحله است شما باید پله به پله درآمدتونو زیاد کنید به این صورت نیست که شما مثلا ماهی ۱ میلیون درآمد دارید درآمدتون سریع بشه ۱ میلیارد

سلام و وقت بخیر و تبریک سال نو و آرزوی سعادت و سلامت و بهروزی در این سال برای شما در بازی فراوانی ثروت من می تونم بجز خودم مبلغی را به اعضای خانواده ببخشم یا براشون چیزی بخرم؟ یا فقط همه رو باید برای خودم خرج کنم

ازش نمی تونم پس انداز و ذخیره بانکی داشته باشم و توی پروژه ها شرکت و سرمایه گذاری کنم؟

در بازی فراوانی خریدها رو با جزییات باید بنویسم؟ چون زیاد هستن و هر چی میزان پول میره بالا خرید ها هم بالا میزه و سوال آخرم اینکه چطوری در بازی فراوانی که انجام میدم به نتیجه مطلوب در فضای واقعی برسم

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز.همچنین انشالله که شما هم یک سال عالی و بی نظیری داشته باشید در بازی فراوانی شما از اون پولی که به دست میارید میتونید به اعضای خانوادتون کمک کنید فقط به این نکته توجه کنید که واقعا آیا اون پولو داشتید به اعضا خانوادتون میدادید یا نه؟ شما از این پول فقط میتونید برای خرید استفاده کنید و نمیتونید اونو در بانک بگذارید . هر چقدر خرید هارو با جزئیات دقیق تر بنویسیدقطعا احساستون بهتر میشه و ارتعاش پول و ثروت قوی تر میفرستید. شما وقتی از بازی فراوانی استفاده میکنید ارتعاش خواستتون میرسید برای اینکه اون خواسترو دریافت کنید باید ارتعاششو به صورت دائم بفرستید

سلام و مممون از راهنمایی هاتون منظورتان از مرحله درآمد چیه؟ ممنون میشم بیشتر توضیح بدین باید درآمد واقعیم رو افزایش بدم؟ من چون خرید خدمت یک دستگاه دولتی هستم سقف دارمدم زباد نیست یا منظور شما درآمد ذهنی در بازی فراوانی هستش و چطوری پلکانی درآمدم رو زیاد کنم؟

سلام وقتتون بخیر دوست عزیزو منظور از درآمد همون درآمد ماهانتونه. البته در بازی فراوانی شما هر روز پولی که به حسابتون واریمیشه را باید خرج کنید. نیازی به افزایش درآمد واقعیتون ندارید شما درآمد فرضیتون افزایش بدین . اگر بازی فراوانیو به درستی انجام بدین درآمدتون خود به خود بیشتر میشه

و خواستم نظر و دیدگاه شما رو در مورد فایل های سابلیمینال و بیوکنزی بدونم که چقدر تاثیر گذار هستن

و اینکه من چگونه ذهنم رو برا دریافت مبلغ مورد نظرم پرورش بدم که واقعا بهش برسم

سابلیمینال و بیوکنزی واقعی هست شما باید باور و ایمانتون نسبت به فایل ها زیاد باشه تا نتیجه بگیرید

سلام میخاستم بدونم وقتی بازی رو تا ۴۰ روز رفتیم دوباره از اول شروع کنیم؟؟

سلام وقتتون بخیر خیر ادامه بدین

سلام میشه پولایی ک تو ذهنمون به دستمون میرسه و چیزایی که دوس داریم باهاشون خرید میکنیم رو توی این چهل روز روی کاغذ بنویسیم؟

سلام وقتتون بخیر بله دوست عزیز شما باید هرچیزی که نیازدارید روی کاغذ بنویسید و در طول روز تهیه کنید

سلام.ایا قانون جذب فقط برای افراد درست کاره یا کسایی که گناه کردن خوبه لطفا جواب بدین.ممنون

سلام وقتتون بخیر قانون جذب برای تمام افراد جواب میده

سلام وقت بخیر اگر حقوقت ثابت باشه چیطوری میشه در آمد تو افزاهش داد تو ذهنت این کار رو انجام بدی

سلام وقتتون بخیر. وقتی ارتعاش پول و ثروت میفرستید کائنات بر اساس قانون جذب شرایطی را پیش روی شما قرار میدهد که درآمدتون بیشتر بشه مثلا یه کار دیگ به شما پیشنهاد میشه

سلام خسته نباشید من شدیدا به قانون جزب عقیده دارم ‌دلم میخاد این روش چهل روزه رو انجام بدم مرسی بابت مطالب عالی که عنوان کردین٫

سلام.با ارزوی قبولی طاعات وعبادات وتبریک عید فطر بازی ثروت ک گفتین واسه نتورک هم کارسازه؟ بازی ثروت ذهنی باید انجام بشه؟

سلام وقتتون بخیر شما ذهنتون ثرومند باشه وارد هر شغلی بشید پول به سمت شما جذب میشه

سلام منوی محصولات شما عملا هیچی رو نشون نمیده جز عضویت ویژه …وقتی من محصول رو نتونم ببینم چطور باید تشویق بشم بخرمش ؟

سلام وقتتون بخیر هنوز هیچ محصول خواستی قرار ندادیم ولی به زودی تمام محصولات اصلی روی سایت قرار میگیره

سلام خدمت شما میخاستم بدونم اگر هیچ کاری نداشته باشی چطوری کار جذب میشه؟ و اینکه اگر تخصصی نداشته باشی و یا یک مقدار تخصص داشته باشی چطور ؟ موفق میشی ؟ کار از کجا جذب میشه ؟

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز شما در شرایطی قرار میگیرید که اون کار به شما پیشنهاد میشه. کائنات اون شرایط برای شما ایجاد یمیکنه. البته کائنات با توجه به شرایط فعلیتون کاری را پیشنهاد میکنه که میتونید انجامش بدین

درود، فوق العاده زیبا بود

با سلام شما میگویید یکی از قوانین جذب اینه که باید عاشق کارت باشی تا با علاقه بیشتری فعالیت نموده ودرامدت هم بیشترو بیشتر بشه بنده میخوام بدونم اولا بسیاری از افراد کشور ما بخاطر نبود کار بالاجبار مشغول به کاری شده اند کا ممکن است اصلا به ان علاقه ای نداشته باشند مثلا خود من لیسانسه ام واز رو ی ناچاری وبیکاری در اژانس تلفنی صبح تا شب کار میکنم که در امد ماهانه ام حدود دو میلیون وبرخی اوقات کمتر است خوب امثال بنده که شاید در کشور میلیونها باشند که کار کاذبی دارند وهیچ علاقه ای هم به کارشان ندارند واز روی اجبار ان را انجام میدهند پس قانون جذب با اجازه تعطیل بشه چون علاقه ای در کار نیست که با جون دل انجام داد تا به نتیجه برسی پس باید بحث قانون جذب را از رسانه ها جمع اوری کرد چون زورکی نمیشه مثلا منو به کاری که الان دارم علاقه مند کرد حال شما اگه در این زمینه راه حلی دارید بفرمایید

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز وقتی شما عاشق کارتون باشید ارتعاش کار مورد نظرتون میفرستید و کاءنات با توجه به ارتعاشی که از شما دریافت میکنه بهترین شرایط با توجه به شرایطی که دوست دارید براتون ایجاد میکنید. شما به اون مسسیر هدایت میشید

سلام بسیار متشکرم بابت اشتراک گذاری این مطالب مفید و بخصوص بازی ثروت من این بازی رو دارم انجام میدم و حتی در روز ششم مبلغ قابل توجهی بهم رسید از جایی که اصلا فکرشو هم نمیکردم 🤭🤩🤩🤩🤩

خداروشکر که تونستید با این تمرین جذب مالی کنید

با سلام و احترام،سایتتون خیلی عالیه،دستتون درد نکنه،یکی از سایتهایی که عاشقشم،همین سایت شماست،کاش تلگرام هم بدین،ممنونم

با سلام من میخوام مثلا ثروت فراوانی داشته باشم ودر تمرینات قوانین جذب سعی میکنم که فکر واحساس خوبی داشته باشم ولی در زمینه های دیگری ممکنه من افکار ازار دهنده ومنفی داسته باشم مثلا اتفاقی ویا فکری از گذشته بیاد میارم وافکارم در اون زمینه ازار دهنده میباشد ایا در ابن حالت باز به نتیجه تقریبا دلخواه میرسم چون در زمینه اون چیزی که میخام احساس وفکرم مثبته وفکر منفیم در زمینه چیز دیگریست با تشکر سوال دوم ایا خیالبافی مثبت همان قانون جذب نیست چون در خیالبافی فرد خودشو دایما در حالتی تو ذهنش میبینه که میخاد باشه انهم با دید مثبت مثلا میخواد پول فراوانی داشته باشه ومرتبا تو ذهنش پولدار بودنو تصویر میکنه انهم با احساس خوب ومثبت با تشکر

سلام وقتتون بخیر اگر افراد آزار دهنده اطرافتون هست حتما از قانون بیتوجهی استفاده کنید و هیچ توجهی نسبت به اون افراد نداشته باشید

با سلام ایا خیالبافی نوعی قانون جذب به شمار نمی اید چون در خیالبافی فرد چیز مورد علاقه خود را تو تصورش میاره انهم با احساسی خوب ومثبت مثلا فکر میکنه پول فراوانی را که میخواهد به دست اورده وبا ان همه پول به خواسته های خود رسیده ویا در خیالش ان ماشین مورد نظرشو بدست اورده

سلام وقتتون بخیر. شما باید به احشاشاتتون توجه کنید. شما همیشه در حال استفاده از قانون جذب هستید. به این نکته توجه کنید افکار شما دارای انرژی و ارتعاش به کائنات هست . پس با استفاده از افکار خود درحال جذب خواشته ها و ناخواسته ها در زندگیتان هستید

سلام و وقت بخیر. اگر اصلا مشغول به کاری نباشیم هم میشه؟مثلا من هنوز سنم به کار کردن نرسیده اما هدف های بزرگی برای مشغول به کار شدن دارم,پس چون هنوز کار نمی کنم خودم ,مشکلی نیست؟ ۲_و اینکه این درآمد ذهنی که به دستم میرسه رو توسط انجام شغلی ک هدف و آرزومه به دست بیارم تو تصوراتم؟

سلام وقتتون بخیر وقتی شما ارتعاش ثروت به کائنات ارسال میکنید وظیفه کائنات که اون ثروت را وارد زندگیتون کنه فقط خود کائنات راهش میدونه ولی مطمئن داشته باشید کائنات شرایطی را برای شما فرهم میکنه که شما به پول و ثروت میرسید

با سلام در قانون جذب گفته میشه که همیسه باید هنگام تمرین حتما احساس خوبی در ان زمینه داشت بنده هنگام استفاده از قانون جدب ثروت وفراوانی همیشه سعی میکنم با احساس خوبی اونو انجام بدم ولی گاهی خودبخود وناخوداگاه واقعیت کم پولی ویا بیپولی تو ذهنم میاد حال باید چه کار کرد ایا باز هم قانون جذب موثر واقع میشود یا خیر

سلام وقتتون بخیر قانون جذب همیشه جواب میده فقط شما باید احساساتتون خوب کنید تا چیزهای مثبت جذب کنید

سلام وقتتون بخیر ممنون بابت توضیحاتتون فقط اینکه من اگه امروز ۵میلیون درنظرداشته باشم روزانه فقط ۱میلیون بهش اضافه میشه؟مثلامیتونم روزه اول ۵میلیون روزه دوم دوبرابرشه مثلا۱۰میلیون شه که تاچهل روزبه مبلغ بالایی برسه ،فکرم درگیره این شده که اگه مبلغ پایینی شروع کنم وبخوام تا۴۰روز بعدش هم مبلغ کمی بهم میده کائنات ممنون میشم راهنماییم کنین

سلام وقتتون بخیر میشه ۲ برابرش کنید ولی خب خانوم استرهیکس در کتابشون گفتند از ۱ میلیون تومان شروع کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت و سئو توسط آکادمی سبز مدیر افکار بزرگترین و تخصصی ترین گروه تحقیقاتی در زمینه قانون جذب میباشد که فعالیت خود را در دی سال 1397 شروع کرده است .

قانون جذب ثروت یکی از قوانین حاکم بر جهان هستی می باشد. شاید تا به حال به این فکر کرده باشید که چطور می‌توانید ثروت و پول فراوانی را جذب کنید. تنها راز جذب ثروت فوری نوع فکر کردن و نگرش شماست. اگر به فکر جذب فوری ثروت هستید و می خواهید با استفاده از رمز و راز قانون جذب فوری ثروت پول و ثروت فراوانی را به سمت خودتان جذب کنید باید نوع نگرش و افکارتان را تغییر بدهید.

همانطور که می دانید قانون جذب یکی از قوانین ثابت در جهان است که همیشه و در همه جا در حال عمل کردن است. بسیاری از افرادی که قصد جذب پول و جذب فوری ثروت را دارند از من این سوال را می پرسند که چطور می توانند با استفاده از قانون جذب خیلی زود پول و ثروت فراوانی را جذب کنند.

اگر بخواهید پول و ثروت فراوانی را به سمت خودتان جذب کنید باید ذهن ثروتمندی داشته باشید. وقتی ذهن ثروتمند داشته باشید پول و ثروت فراوانی وارد زندگیتان میشود.

آرزوی بسیاری از افراد رسیدن به پول و ثروت فراوان است. بسیاری از افراد راز و رمز جذب ثروت فوری را نمی‌دانند و نمی دانند که چطور می توانند پولدار شوند. در این مقاله قصد دارم به صورت کامل شما را با رمز و راز جذب ثروت فوری آشنا کنم و به شما یاد بدهند که چطور جذب فوری ثروت و پول امکان پذیر است.

چطور پول جذب کنیم

بسیاری از افرادی که از قانون جذب (Law of Attraction) استفاده می کنند نمی دانند که چطورمی‌توانند جذب فوری ثروت را تجربه کنند. در اوایل راه که با قانون جذب آشنا شدم خیلی دوست داشتم پول و ثروت زیادی را به دست بیاورم و از قانون جذب فوری ثروت استفاده کنم تا ثروت و پول فراوانی را تجربه کنم. به همین دلیل کتاب های زیادی را در زمینه قانون جذب و قانون جذب پول مطالعه کردم. روزانه زمان زیادی را برای یادگیری قانون جذب می گذاشتم.

بعد از تحقیقات و مطالعات زیادی که در زمینه قانون جذب برای جذب پول و ثروت داشتم بالاخره به نتیجه رسیدند و فهمیدم که چطور می توانم از قانون جذب فوری ثروت استفاده کنم. بعد از اینکه این قانون را یاد گرفتم توانسته در کوتاه‌ترین زمان ممکن درامدم را چندین و چند برابر کنم. وقتی قانون جذب فوری ثروت را یاد گرفتم از آن برای افزایش درآمد خود استفاده می کردم و هر بار درآمدم را دو برابر می کردند.

اگر به دنبال این هستید که با استفاده از قانون جذب و ثروت پول و ثروت فراوانی را وارد زندگیتان کنید و تحولات عظیمی را در خودتان ایجاد کنید پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. در این مقاله تمام رمز و راز جذب ثروت فوری را به شما آموزش دادم.

اگر این مقاله را کامل مطالعه کنید و قانون جذب فوری ثروت را درک کنید مطمئن باشید می توانید ثروت و پول فراوانی را وارد زندگیتان کنید. شاید در ابتدای راه تصور کنید که ممکن است کار بسیار سخت و دشواری باشد. شاید در ابتدا برایتان سخت باشد ولی بعد از اینکه از این قانون جذب پول و ثروت استفاده کنید و نتایج بزرگی را بگیرید مطمئن هستم هرگز دست از کار نمی کشید.

برای جذب فوری ثروت باید قانون جذب را خوب درک کنید. وقتی قانون جذب را خوب درک کنید و از آن در زمینه جذب ثروت و پول استفاده کنید خیلی زود ثروت و پول فراوانی وارد زندگی تان می شود. اما ممکن است برایتان این سوال پیش بیاید که چطور می توانیم با استفاده از قانون جذب پول و ثروت فراوانی را جذب کنید.

همانطور که قبلا هم گفتم قانون جذب یک قانون ثابت در جهان است. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که اصلاً قانون جذب چگونه عمل می کند؟

قانون جذب به زبان ساده یعنی وقتی به هر چیزی فکر می کنید در حال فرستادن ارتعاش و فرکانس آن به کائنات هستید و کائنات با توجه به ارتعاشی که دریافت میکنند پاسخ ارتعاشاتی که فرستادید را می‌دهند. بنابراین برای اینکه قانون جذب فوری ثروت استفاده کنید و کاری کنید که پول و ثروت فراوانی وارد زندگی تان بشود باید نوع فکر کردن تان را تغییر بدهید. در کل باید طرز فکرتان را نسبت به پول عوض کنید.

شما متناسب با طرز فکری که نسبت به پول دارید پول و ثروت وارد زندگی تان می شود. اگر وضع مالی مناسبی ندارید نشانه این است که طرز فکرتان نسبت به پول اشتباه است و در حال فرستادن ارتعاش بی پولی به کائنات و جهان هستی هستید.

پس یکی از اسرار و راز جذب ثروت فوری این است که باید نگرش و طرز فکرتان را نسبت به پول تغییر بدهید.

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چگونه می توانیم از قانون جذب فوری ثروت استفاده کنیم؟ شما هر لحظه در حال استفاده از این قانون هستید. شاید تصور کنید منظور از قانون جذب فوری ثروت یعنی این که یک شبه به پول و ثروت فراوانی برسیم یا…

ولی واقعا اصلاً اینطور نیست. شما نمی توانید یک شبه پول و ثروت فراوانی را جذب کنید. غیر ممکن است که شما بتوانید از پله 1 به پله 100 بپرید. ولی با مرور زمان اگر بتوانید طرز فکر و باورهای تان را نسبت به پول درست کنید و باورها و افکار درست را جایگزین باورها و افکار غلط کنید مطمئن باشید نتایج وارد زندگی شما می شود.

اما مهمترین معیار برای اینکه بتوانید از قانون جذب فوری ثروت و پول استفاده کنید این است که باید برای تغییر باور ها و نگرش تان زمان بگذارید. وقتی شما باورهایتان را نسبت به پول عوض کنید و باورهای درست را جایگزین باورهای اشتباه کنید پول و ثروت فراوانی وارد زندگیتان میشود.

پس جذب فوری ثروت به معنای یک شبه پولدار شدن نیست. شما نمی توانید یک شبه پول و ثروت فراوانی را جذب کنید. البته در ادامه راز های جذب ثروت فوری را به شما آموزش خواهیم داد. اگر تمارینی را که در ادامه به شما معرفی خواهم کرد هر روز انجام بدهید پول و ثروت فراوانی وارد زندگیتان خواهد شد. با انجام تمامی که در ادامه به شما معرفی خواهم کرد به مرور زمان باورهای تا نسبت به پول تغییر می کند و نتایج بزرگی می گیرید. برای ثروتمند شدن باید ذهن خود را بر اساس پول و ثروت برنامه ریزی کنید.

بسیاری از افراد در جلسات مشاوره و دورهمی ها از من سوال می پرسند که چه کار کنیم تا پول و ثروت و فراوانی وارد زندگی ما بشود؟ در این قسمت قصد دارم به صورت کامل روشهایی را به شما آموزش بدهم که با استفاده از آن پول و ثروت فراوان وارد زندگی تان می شود.

یکی از اسرار و راز جذب ثروت فوری این است است که هنگام خرج کردن پول احساس تان را خوب نگه دارید. شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که هنگام خرید و خرج کردن پول حس بدی به شما دست می دهد. همین احساس بدی که درونتان ایجاد می شود مانع ورود ثروت وارد زندگیتان میشود. پس هنگام خرج کردن پول هرگز نگذارید احساستان بد شود

 

دومین راه برای جذب ثروت فوری این است که عبارات تاکیدی در مورد ثروت را مدام تکرار کنید. تکرار کردن این عبارات تاکیدی باعث می شود باور های تان نسبت به پول عوض شود. بهترین عبارات تاکیدی را انتخاب کنید و هر روز مدام تکرار کنید.

سومین راه و شاید اصلی ترین راه برای جذب فوری ثروت این است که باورهای مخرب را شناسایی کنید. تمام زندگی و شرایط الان تان را بر اساس باورهای تان ساخته اگر شرایط مناسبی ندارید نشانه این است که باورهای نامناسبی دارید. به همین دلیل پیشنهاد می کنم باورهای مغرب تان را شناسایی کنید و آن ها را لیست کنید. البته در در یکی از فایلهای بخش عضویت ویژه لیستی از باورهای محدود کننده که مانع ورود ثروت به زندگی تان می شود را قرار دادم.

برای این که بتوانید کاری کنید که پول و ثروت فراوانی وارد زندگی تان شود باید بابت هر چقدر پولی که دارید و هر چقدر پولی که به دستتان میرسد شکرگزاری کنید. همانطور که می دانید شکرگزاری قویترین ارتعاش است. وقتی بابت پول هایی که دارید خدا را شکر می کنید کائنات اعلام می‌کنید که از چیزهایی که دارید راضی هستید و همین باعث می‌شود ارتعاش پول و ثروت بیشتری را به کائنات بفرستید و در نتیجه کائنات پول بیشتری را وارد زندگی تان خواهند کرد.

 

جمع بندی

بسیاری از افراد به دنبال جذب فوری ثروت هستند یعنی میخواهند ثروت و پول فراوانی را جذب کنند. برای جذب پول و ثروت باید وارد مدار ثروت بشوید. باید ذهنتان ثروتمند باشد تا پول و ثروت فراوانی را جذب کنید. شاید تصور کنید که جذب پول و ثروت ممکن است کار سخت و دشواری باشد ولی اصلا اینطور نیست! اگر ذهنتان ثروتمند باشد پول و ثروت فراوان وارد زندگیتان خواهد شد. اما اگر ذهنتان فقیر باشد هر کاری هم که کنید نمیتوانید ثروت و پول فراوانی را جذب کنید. در این مقاله به راز های جذب ثروت فوری پرداختیم. اگر این مقاله را مطالعه نکردید پیشنهاد میکنم یک بار این کار را انجام بدهید. منتظر نظرات ارزشمن شما هستیم.

من محمد جراحی، مدرس و مشاوره در زمینه قانون جذب و موفقیت فردی هستم. در وبسایت مدیر افکار قصد دارم به شما یاد بدهم چطور میتونید در کوتاه ترین زمان ممکن به وسیله قانون جذب به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید.

عال بود ممنون

عالیه واقعا تو زندگی من اثر داشته

باسلام وخسته نباشید.ممنون ازمقاله ی ارزشمند و خیلی کاربردی متشکرم. واقعازیبابود.

سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که راضی بودین امید وارم بتونید نهایت استفاده را از مطالب سایت ببرید

سلام و خسته نباشید آقای جراحی عزیز میشه در مورد احساسات وبارها مخرب ی توضیح کوچیکی بدید.. برای من خیلی غیر قابل هضم هست جه طور میشه نا نسبت به پول همچین باوری داشته باشیم؟؟

سلام دوست عزیز. بهترین راه اینه که ببینید در چه مواردی احساساتتون بده همین احساسات بد نشانه باور نادرستی است که نسبت به پول دارید

سلام. من وقتی پول خرج میکنم ناراحت میشم میشه بگین چکار کنم یا به چی فکر کنم تو اون لحظه؟

سلام وقتتون بخیر هنگام خرج کردن پول این عبارت تاکیدی بگین تا احساستون خوب بشه “۱۰۰ برابرش دستم میاد”

سلام خسته نباشید ببخشید من دوره جذب ثروتو فایل صوتیشو دانلود کردم و کامل ب حرفاتون گوش دادم ..ک روز اول ۱میلیون…روز دوم ۲میلیون و…. میخواستم بدونم برای موفق شدن نوشتن خریدهام باید تو یک لحظه باشه با در طول روز کمکم خرید کنم

سلام وقتتون بخیر. ببینید شما از اول صبح تا اخر شب وقت دارید اون پولو خرج کنیدچطور پول جذب کنیم

با عرض سلام و خسته نباشید♥ ببخشید من خیلی انرژی مثبت واسه رسیدن به پول میدم ولی متاسفانه پولی که میخوام و نمیتونم جذب کنم حتی نامه نوشتم و بعضی وقتا هم عبارت تاکیدی گفتم و چند باری هم مدیتیشن انجام دادم واسه پول… ولی متاسفانه پولی که میخوام جذب نمیکنم ؟!بنظرتون باید چکار کنم؟مشکل چیه؟!

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز شما باید ازتعاش پولی که به کائنات ارسال میکنید قوی باشه. باید روی موضوع پول بیشتر توجه کنید و ارتعاش پول بیشتر بفرستید

خیلیییی ممنونم از جوابتون. برای فرستادن ارتعاش قوی باید چکار کنم؟!میشه یه مثال بزنید!🙏ممنونم.

سلام وقتتون بخیر شما با توجه کردن به هر چیزی در حال فرستادن ارتعاش آن چیز به کائنات هستید و از طریق احساسات متوجه میشید که در حال جذب چیز خوب هستید یا نه

ممنونممممم💐💐💐

طیبه خانموباورهای مخرب مثل این که میگن پول چرک کف دست ادم پولدار دزد برا زندگیت پول خرج نکنی پول قرض بدی ناراحت بشی این دیدهای اشتباه رو روی کاغذ بنویسید با تکنیک هواپونوپونو پاکسازیش کنید و بعد در مورد پول فکرای خوب کنید نگید خدایا بهم پول بده بگید خدایا شکرت اینقددد پولدارم البته مقدار دقیق پولو بگید بهتره

سلام خسته نباشید ،من سوالم اینه که آیا جذب ثروت ما به ظرفیت مان بستگی داره؟؟؟از دیدگاه خدا و قرآن که میگه به اندازه ظرفیت هر کسی بهش نعمت داده میشه؟؟!!ممکنه ما وقتی ثروت و پول جذب نمیکنیم به خاطر ظرفیت هامون باشع؟!

سلام وقتتون بخیر بله به شایستگی و لیاقت شما بستگی داره. شما باید شایتتگیتون بالا ببرید

چجوری باید شایستگیم و بالا ببرم ؟!!!! اصن شایستگی یعنی چی؟؟؟ از کجا بدونم شایستگی و لیاقتشو دارم یا نع؟ وایی استرس گرفتم 😢

سلام وقتتون بخیر. باید انقدر تمرین کنید تا شایستگیتون بالا بره . بهترین راه برای افزای شایستگی یادگیریه میتونید با دیدن دوره ها خواندن کتاب هاو مقالات یادگیری خودتون بالا ببرید

به اینکه خدایا شکر که چنین پولی دارم ومیتونم باهاش هرچی دلم میخواد خرج کنم و به همه چی برسم این باعث میشه این خرج کردن جذب بشه و پول بیشتری به شمابرسه که این چرخه تکراربشه

هواپونوپونو تکنیک پاکسازی افکار منفی اول تو باید بپذیری مسئول تمام اتفاقای خوب و بد زندگیت خودتی تکنیک از چهار کلمه متاسفم ببخشید ممنونم دوستت دارم تشکیل شده متاسفم بابت اتفاقای بد زندگیم من را ببخش خدایا ممنونم بخشیدیم عاشقانه دوستت دارم این چهار تا حرف رو برا افکار منفی بکار ببر. بعد که ذهنت پوکسازی کردی جملات خوب و مثبت وارد زندگیت کن مثلا پول عزیزم و….

وباورهای مخرب مثل این که میگن پول چرک کف دست، ادم پولدار دزد، یا برا زندگیت پول خرج نکنی وقتی پول قرض بدی ناراحت بشی این دیدهای اشتباه رو روی کاغذ بنویسید با تکنیک هواپونوپونو پاکسازیش کنید و بعد در مورد پول فکرای خوب کنید نگید خدایا بهم پول بده بگید خدایا شکرت اینقددد پولدارم البته مقدار دقیق پولو بگید بهتره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی سایت و سئو توسط آکادمی سبز مدیر افکار بزرگترین و تخصصی ترین گروه تحقیقاتی در زمینه قانون جذب میباشد که فعالیت خود را در دی سال 1397 شروع کرده است .

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

5
 − 

 = 
دو

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بازیابی رمز عبور

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

SookhteJet.ir – انگیزشی ترین وبسایت برای جوان موفق

چطور پول جذب کنیم

بنابراین تنها راه افزایش رفاه و بهبود وضعیت مالیتان، تغییر نگرشتان نسبت به پول و ثروت است. تنها کافی است یکبار نگرش و طرزفکرتان بر روی فرکانس جذب پول تنظیم کنید تا به صورت حیرت آوری پول و ثروت وارد زندگیتان شود.

قانون جذب، قانون جدید و نوظهوری نیست !

از هزاران سال پیش، بودا نیز به مریدان خود چنین میگفت:

 هر آنچه که هستیم حاصل تفکراتمان است.
ذهن یعنی همه چیز. هرآنچه را فکر کنیم، همان خواهیم شد.

در کتاب های مقدس، متون باستانی، نظریه های دانشمندان نیز به قدرت افکار اشاره شده است؛ برای مثال چندین آزمایش متفاوت برای اثبات قدرت فکر را میتوانید از اینجا بخوانید که در تلاش بودند پاسخ سوالی را پیدا کنند… اینکه آیا به راستی چطور فکر انسان میتواند شرایطش را تعیین کند؟

اگر ذهن باعث شود بدن انرژی مثبتی از خود ساطع کند بدیهی است که تمام انرژی هایی که جذب انسان و یا فرد جذب آن میشود مثبت خواهند بود و برعکس.

جواب تمامی این سوالات را در این مقاله میخوانید، این مقاله یکبار برای همیشه نگرش تان را عوض میکند و طرزفکرتان را بر روی فرکانس جذب پول و دریافت آن تغییر خواهد داد. پس نه تنها آنرا بخوانید بلکه عمل کنید.

 

نکته…
اگر وقت مطالعه ندارید، حداقل دو پادکست «قدرت باورنکردنی ذهن و تلقین» و «شناخت امواج ذهنی آلفا و کاربرد آن» را بخش پادکست‌های سوخت جت دانلود و گوش کنید – اما اگر وقت دارید حتما این مقاله را با تمریناتی که گفته شده کامل بخوانید :

 

اگر در زندگی پول کافی ندارید، به احتمال زیاد اکثر تصورات شما نیز در حال تصویر سازی عدم وجود پول است.
شاید دقیقا عدم داشتن پول را تصویر سازی نکنید اما زیاد نگران پول باشید و یا از بطن وجود در مورد هر اقدامی ابتدا به شرایط مالی تان فکر کنید.

اگر میخواهید جریان ورودی پول را به زندگیتان هموار کنید باید دقیقا برعکس عمل کنید :

مغز شما فرق بین تخیلات و خاطرات شما را نمیداند. اکثر افراد هنگام تصویر سازی و تخیل کردن مدام از تصاویری که در حافظه شان هست استفاده میکنند ، از تجربیات گذشته شان، از احساسات فعلی شان… این غلط است.

شما باید هرآنچه را دوست دارید تصویر سازی کنید، تخیل کنید.
دنیا به آنچه که در ذهنتان تشکیل میشود پاسخ میدهد، اختلاف بین تصویر واقعی و تخیلی را نمیداند.

پس اگر تا به حال پول زیادی نداشتید از فکر کردن و تخیل کردن در مورد پول زیاد هراس نداشته باشید. از تصویرهایی که میسازید لذت ببرید.

 

 

شکرگزار پولی که در حال حاضر دارید باشید و اینکه چه نقشی در زندگی شما دارد، برای مثال :

قدردان چیزهایی که دارید، بودن به معنی این است که به خدا و کائنات اعلام میکنید از چیزی که دارید راضی هستید و باعث میشود ارتعاشات هماهنگ بیشتری با همان فرکانس ساطع کنید و در نتیجه تمام چیزهایی که جذب شما یا شما به آنها جذب میشوید ارتعاشاتی هماهنگ خواهند داشت : پول، سلامتی، شادی و …

برای درک بیشتر قدرت شکرگزاری حتما سری مقاله «رابطه‌ی سپاسگزاری و خلق ثروت» را بخوانید.

 

حتی اگر هیچ پولی ندارید، تا زمانی که قابلیت فکر کردن دارید، میتوانید ارتعاشات پول و ثروت را فعال کنید با وانمود کردن به اینکه شما تمام آنچه را تصور میکنید را دریافت میکنید. شما باید باور کنید و بعد چنان وانمود کنید گویا آنها را دریافت کردید.

شما زمانی که وانمود میکنید به کائنات ارتعاشاتی ساطع میکنید که حاوی اطلاعاتی همچون “من لیاقت این ارتعاش را دارم…” و کائنات نیز آنرا به شما میدهد. اما هرچقدر اگر تصویر سازی کنید و بخواهید اما زمانی که از یک مغازه گران قیمت لباس فروشی عبور میکنید به خودتان ناخودآگاه بگویید “اینجا جای ما نیست…“ کائنات نیز آنرا دریافت میکند و به آن پاسخ میدهد…

یکی از بهترین روش‌ها برای تطبیق ارتعاش خواسته‌هایتان با ارتعاش فعلی، استفاده از عبارات تاکیدی یا تلقین است؛ آموزش کامل تلقین‌ را از اینجا بخوانید.

از خودتان بپرسید : اگر به شرایط مالی ایده آل‌تان دست پیدا کنید، چه احساسی خواهید داشت؟ آیا احساسِ

یا هرچیز دیگری خواهید داشت؟

زمانی که توانستید احساسات پس از داشتن را احساس کنید، هرکاری میتوانید انجام دهید تا آن احساسات را در روز بیشتر داشته باشید. تصویر سازی کنید، به محله های ثروتمندان بروید و قدم بزنید یا هرکار دیگری.

شما باید احساسات را جدی بگیرید زیرا منبع اصلی دریافتی های زندگی تان است…

 

نباید در مورد پول خیلی جدی باشید و آنرا جدی بگیرید.احساس کنید پول دوست شماست، شما را دوست دارد و شما هم او را دوست دارید. نباید در مورد پول احساس یک شی کمیاب داشته باشید.

درباره زندگی رویاییتان که سرشار از پول و ثروت است فکر کنید و آنرا در قالب یک سناریو بنویسید که یک روزتان چطور خواهد بود از صبح تا شب (حتما مکتوب کنید)چطور پول جذب کنیم

بازی های که در مورد پول است را بازی کنید (نه به صورت شرطی یا قمار بلکه منظور پول غیرواقعی مانند بازی های چند نفره مونوپلی)

بیشتر راجع کارهایی که مایلید با پول انجام دهید صحبت کنید (نه کارهایی که فکر میکنید پول ندارید برای انجام آنها اقدام کنید)

شما میتوانید میتوانید تمام کارهایی که در این مقاله گفته شد را برای بالا بردن ارتعاشات جذب پولتان انجام دهید. هدف اصلی تنظیم فرکانس بر روی دریافت پول و باز گذاشتن دریچه ورودی پول به زندگی است.

نکته قابل توجه ای که باید به آن دقت کنید : هرکاری که به نظرتان سخت است انجام ندهید… تنها کارهایی که از انجام آن لذت میبرید را انجام دهید.

در آخر توصیه میکنم حتما دو پادکست «قدرت باورنکردنی ذهن و تلقین» و «شناخت امواج ذهنی آلفا و کاربرد آن» را از بخش پادکست‌ها در همین زمینه دانلود و گوش کنید.

 

 

اطلاعات خود را جهت ثبت نام وارد کنید:






اشتراک خود را انتخاب کنید:

وارد به حساب کاربری تان شوید اگر قبلا حساب کاربری ساختید.

اعمال شود

معتبر
نامعتبر


در همین زمینه، نوشته های زیر را حتما مطالعه کنید‌ :

مقاله قبلی

5 راهکار برای اینکه هوشمندانه کار کنید و لازم نباشد سختی بکشید

مقاله بعدی

10 عادت افراد کاریزماتیک که باعث میشود دیگران تحت تاثیر قرار بگیرند

زندگی موفق و شاد در این 5 قدم بزرگ خلاصه می‌شود

چطور یک نقشه راه برای موفقیت در زندگی طراحی کنید؟

سلام وقت بخیر
لطفادوستان ازتجربه هاتون که چکاراکردیدکه تونستیدجذب کنیدبگیدمن دوسدارمدقانون جذبویادبگیرم ممنون میشم واتساپ راهنماییم کنید

سلام کسی هست یکم راجب جذب منو راهنمایی کنه
ای دی تلگرامم
Mansourleo
خواهش میکنم یکی بهم پیام بده ممنون

من خیلی وقته از کائنات میدونم جذب میکنم ولی همونی که میخوام نه به چیزی شبیه اون چیزی که میخوام جذب میشه با اگ اون چیز ججذب بشه زود از دستش میدم مشکل کجاست

فکر کنم به خاطر اینه که شما ترس از دست دادن دارید

من خیلی از سوخت جت راضیم وفکر کنم تنهاجایی که باید سراغش بروم تا موفقیت داشته باشم سوخت جت است

من خیلی وقته در مورد قانون جذب میدونم و دارم در موردش میخونم فقط تنها ایراد اینجاست که آدم عجولی هستم و میخوام هر چه زود تر به ثروت برسم آیا تمرین های فشرده ای در نظر دارید تا بگین انجام بدم تا زود تر به پول برسم؟؟؟ ممنون

با سلام اگر من بتونم تا جای ممکن خودم را میلیادر احساس کنم و در حالیکه کار درستو حسابی ندارم چگونه این تصویر ذهنی وحس میلیاردر بودن میتونه منو به هدفم برسونه من الان راننده اژانس تلفنی شهری هستم با در امد ماهیانه حدود یکو نیم میلیون تومن که هیچ علاقه ای هم به این کار ندارم وهیچ حرفه دیگری هم بلد نیستم اگر شرط اصلی قانون جذب حس عالی داشتن نسبت به کار است که امثال بنده هیچگاه به هدفمان نمیرسیم چون لازمه حس خوب داشتن علاقه وپشتکار به کار فعلی استکه ما نداریم

چطوری لاغر کردید؟

سلام بچه ها – یه عبارتی که درباره پول من هر روز تکرار کردم ونتایج واقعا – واقعا جابی برایم افتاد -اینه که روزی 2 مییلیون بار با خودت تکرار کنی که – پول بزرگترین نعمت خداست – پول دوست صمیمی من است – و البته که با احساس خوب – بخدا امتحان کنید و نتایجش را ببینید – ارزشش را داره – من خودم پولم 2 میلیون بود اینقدر با احساس این عبارات را تکرار کردم تا از فکرهای منفی و آدم های منفی دور شدم و باورتان نمیشود که الان پولم به 120 میلیون در زمان 2 ماه رسیده – و یه قطعه زمین تجاری هم خریداری کردم- برایتان آرزوی ثروت – خوشبختی و عشق را دارم

سلام.
من قسمت عبارت تاکیدی و تلقینش رو در این زمینه تجربه داشتم و بسیاااار تاثیر گذاره…
چیزی رو که میخوایی باید به زمان حال بیانش کنی من رفتنم به رشته تجربی و لاغر کردنم و خیلی از تغییر وتحولات زندگیم و با همین عبارت تاکیدی بهشون رسیدم. امید وارم که به همه خواسته هاتون برسید♥

دقیقا من اینکارو دارم میکنم

من در ایجاد احساس حتی با تخیل خواسته مشکل دارم . آیا دلیل خاصی داره؟

عاای بود

عالی بود عالییییییییی خدایا شکرت

عالی .ممنون.

تو خیلی خوبی ناموسا

ناموسا درسته من با این قانون یکی رو عاشق خودم کردم

دقیقا درسته
ممنون

من چند بار این کار رو کردم ،اول اینکه خدا رو شکر میکنم ،دوم اینکه اگه به چیزایی که مبخواستم نرسیدم شاید بخاطر عجول بودنم باشه. اراده ام صفره

من با کمک قانون جذب به خدا نزدیک شدم .دیگر چیزی برام خیلی مهم نیستند

سلام والا من دو هفته رو این موضوع کار کردم که من یک میلیون تو حسابم دارم دقیقا اومد به حسابم یکی از دوستام که فکرشو نمیکردم به من داذ و الان ماه هاست دارم تلاش میکنم نمیتونم پس بدم

دقیقا چیکار کردید؟

دیدگاه تان را با ما در میان بگذارید…

ما به دیدگاه شما احتیاج داریم؛ پس بیایید دیدگاه و نقطه نظرات مان را با همدیگر به اشتراک بگذاریم تا یک اجتماع موفق از افکار برنده با همدیگر بسازیم.

**‌به ازای هر یک دیدگاه سازنده، یک روز اشتراک رایگان پروژه سوخت جت دریافت کنید**

ذخیره نام و ایمیل برای دیدگاه‌گذاری‌های بعدی

خوش آمدین، لطفا وارد حساب کاربری شوید

5
 − 

 = 
دو

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

بازیابی رمز عبور

یک رمزعبور موقت، برایتان ایمیل خواهد شد.

دانلود کتاب به طور غیرقابل انکار خوب باشید از کال…

چگونه راحت نه بگویید و کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید…

برگه‌ی تقلب ارتباطات – تکنیک‌های محرمانه‌ای که…

تنها این نکته شکست و موفقیت در مذاکره را تعیین میکند

۵ قانون مطلق موفقیت از آرنولد شوارتزنگر

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

راز موفقیت | محمود جولایی – آموزش تکنیک های نوین موفقیت فردی

زمان لازم برای مطالعه این مقاله ارزشمند ۱۵ دقیقه است.چطور پول جذب کنیم

قانون جذب میگوید افکار مثبت چیزهای مثبت را جذب میکنند و افکار منفی چیزهای منفی را به خود جذب میکنند، این موضوع در ابتدا ساده بنظر میرسد.موضوع مهم دیگر این است که در جهان هستی قانون زوجیت برقرار است هیچ چیزی بدون مکمل خود وجود ندارد. بدون وجود احساس رنج ما هیچ گاه شادی و لذت  را درک نمیکنیم، این طبیعت زوجیت است. ما زمانی میتوانیم پول جذب کنیم که رنج بی پولی را درک کرده باشیم و اکنون با تمام وجود خواهان پول باشیم و شادی حاصل از داشتن پول را احساس کنیم وقتی که در مورد اینکه کاری با پول انجام دهید، فکر یا احساسی داشته باشید شما در حال خلق کردن هستید.


چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

شما تا حدودی اطمینان دارید که پول بیشتری میخواهید چون میدانید مقدار پولی که اکنون دارید برای شما کافی نیست.کافی تا چه حد؟ این به شما بستگی دارد، این زندگی شماست و شما باید قوانین آن را وضع کنید. بسیار خوب! پول یک نیاز فیزیکی است و به شما این توانایی را میدهد که کارهای زیادی انجام دهید، پس بیاید ببینیم چگونه میشود پول بیشتری جذب کرد. چیزی که شما همیشه میپرسید این است که چگونه پول بیشتری جذب کنم؟ اما نکته مهم این است که چگونگی اهمیتی ندارد و همیشه همه چیز با چرا شروع میشود. تنها چگونهای که مهم است، این است که شما چگونه چرا را تعبیر میکنید؟ سوال جالب و شاید گیج کنندهای است؛ نه!! خب با من باشید تا این سوال را بیشتر برایتان شرح بدهم.

دستاورد دوست عزیزی از همراهان راز موفقیت به نقل قول از خودشان:

«هیچ دوره ای ندیده بودم به این کاملی اجرا شده باشه، نکته هایی که توی هیچ کتابی وجود نداره، درس ۵ برام معجزه بود، متحول شدم، سوپرخوشبین شدم، تونستم رویاهای خودم رو پیدا کنم و تونستم خودم رو تغییر بدم. من نمایندگی بیمه دارم. در کمتر از یک ماه نماینده برتر شهرم شدم، تغییر باورهای مخفی لایه های مخفی ذهن بینظیر بود، درس ۱۰ انقلابی در کسب و کارم بود و تونستم بفهم کی هستم. از دنیا چه چیزی میخواهم. حتی برنامه پنج سال آیندم رو هم دارم.»

برای خواندن نتایج و دستاوردهای دوستان راز موفیتی ما کلیک کنید.

 

تعبیر کردن «چرا» را با یک مثال توضیح میدهم؛ لطفا به نمونه زیر که یک نمونه مثبت درباره پول است توجه کنید:
احساس میکنم که جریان دائمی پول به سمت من در حال جریان است و این احساس را دوست دارم چون (دلایل مشخص و جالبی ازاینکه چگونه شما از پول برای شادی و آزادی و ارامش در زندگیتان بهره میبرید را بنویسید) پس ما برای جذب هرچیزی در زندگی خود باید دلایل محکمی داشته باشیم که در ما نسبت به خواستهمان شور و شوق و اشتیاق فراوان ایجاد کند. من پول فراوان را بسیار دوست دارم چون میتوانم با پول فراوان خود جهان هستی را از نزدیک ببینم، به کودکان کار کمک کنم، به بیماران زیادی کمک کنم و …

یک چرای شخصی ومعنادار پیدا کنید؛ نه آن چیزی که از نظر همه مهم است بلکه دلیلی که منحصر به خود شماست و  سخت شما را درگیر خود کرده است و در احساسات شما تاثیرگذار است و انگیزه زیادی به شما میدهد. انگیزه مثبتی را از موضع قدرت ایجاد کنید. تمام پولی که دوست دارید وجود داشته باشد، هر روز در حال چاپ شدن است. این مقدار برای رسیدن به هدف کافیست.کسانی که میلیونر یا میلیاردر هستند، ثابت کرده اند که همه چیز ممکن است(علاوه بر آن ۸۱ درصد میلیونرها، میلیونرهای نسل اول هستند…که یعنی حتی ذره ای از ثروت خود را به ارث نبرده اند!).

یادتان باشد هنگامی در حال کسب موفقیت هستید،  هدیه دادن و خرید خانه و فعالیت های خیرخواهانه و غذا خوردن شما شغل و ثروت بیشتری را برای دیگران ایجاد میکند. آیا چرخه را میبینید؟شما الان داخل آن هستید… در این مرحله، انرژی که شما صرف میکنید، موضوع قابل توجهی است. همانطور که با یک کلید جریان الکتریسیته درون دیوار خانه تان جریان پیدا میکند، انرژی هم منتظر شماست که به آن وصل شوید و از آن استفاده کنید و میتوانید انتخاب کنید که کدام مسیر نیازهایتان را برآورده میکند. پول نوعی انرژی است.طرز فکر نوعی انرژی است. احساسات نوعی انرژی است. احساسات و افکاری که انرژی پول را تولید میکنند، ناشی از طرز فکر شکرگزاربودن (من دریافت کردهام) و آرامش داشتن (میدانم که همیشه دریافت میکنم) و امید و الهام گرفتن از فرصتهایی است که از فعالیتهای ما در جهت رسیدن به هدف ایجاد میشود.( من انرژی و توان خود را صرف میکنم و دیگران آن را دریافت میکنند.) هر کدام از سه تریلیون (یا بیشتر) سلول شما انرژی تولید میکنند. هنگامی که این انرژی در جهت خواسته شما (مالی یا هر چیز دیگر) متمرکز  و فرستاده میشود، میزان قدرت شما در جهت درست قرار میگیرد و شما به نقاط بالاتری در این چرخه رو به بالا و درحال گسترش میرسید.


چرا هنوز از دوره نخبگان قانون جذب برای تحقق آرزوهایتان استفاده نمی‌کنید ؟

 کلیک کنید تا عضوی از نخبگان قانون جذب باشید !‍ 

  مشاوره خرید محصول: ۲۶۷۲۱۸۴۱-۰۲۱

قدرت شما در انتخاب شماست. شما یکی را انتخاب میکنید. نفس عمیقی بکشید ، چشمانتان را ببندید و به آرامی هوا را از ریههایتان بیرون دهید. در این لحظه، در این نفس، قدرت این است که زندگیتان را همین الان بسازید. پول بیشتری میخواهید؟ پول داشتن برای شما چه میکند؟ آیا با داشتن پول بیشتر آرامش بیشتری دارید یا نه؟ احساس شادی بیشتری دارید یا نه؟ آزادی بیشتری دارید یا نه؟ این احساسات( آرامش،شادی وآزادی)را تصورکنید، به نفس کشیدن ادامه دهید و احساس شگفت انگیز شادی و آرامش و صلح را که قوی تر میشود درک کنید. به نفس کشیدن ادامه دهید…در همه ی ۳۰ تریلیون سلول و قویتر شوید. باید احساساتی که بعداز رسیدن به خواسته هایتان خواهید داشت را هم اکنون داشته باشید.

وقتی بدون توجه به وضعیتتان روی شکرگزاری متمرکز شوید، هنگامی که روی آرامش و شادی علیرغم شرایطی که شما را احاطه کرده متمرکز شوید؛هنگامی که چشم هایتان را بر روی چیزهایی که وجود دارد ببندید وبه چیزهایی که دوست دارید اتفاق بیفتد فکر کنید، هنگامی که تفریح کردن را شروع می کنید، آزادی و خوشی و پتانسیل خالص شما، مسیر و هدایتگری برای انرژی شما میشود و شما خود را در مسیری قرار میدهید که که خواسته های شما را جذب کند.

اول به این سوالی که می پرسم خوب فکرکنید و پاسخ خود را واضح بیان کنید تا بعد بگویم چگونه می توانید پول و ثروت سرشاری داشته باشید:

البته آهنربا که چه عرض کنم!! منظورم همان پولربا است! شاید با دیدن سوالم جا خورده باشید یا اصلا به نظرتان مطرح کردن چنین سوالی خیلی مسخره بوده باشد! چه کسی هست که نخواهد پولربا یا همان جذب کننده پول و ثروت باشد!! حرف شما تا اندازه ای درست است اما حقیقت این است که بیش از ۹۷درصد از افراد روی زمین، دفع کننده پول و ثروت هستند نه جذب کننده!!! لابد می پرسید چرا چنین ادعایی می کنم؟

عموما دو دلیل برای عدم جذب ثروت وجود دارد:

حتما بخوانید: کلیپ توضیحات استاد جولایی در مورد قانون جذب

دوست من، باورهای محدود کننده از آنجا در ذهن تو شکل گرفته که تصور می کنید، منابع ثروت در جهان عدد و رقم مشخص و محدودی دارند و اگر عده ای مقداری بیشتر را بخود جذب کنند، حتماً در جایی دیگر سهم گروهی دیگر کاهش خواهد یافت. این باور مخفی ترین و مخرب ترین باور و مانع جذب ثروت و فراوانی است. دوستانم منابع مالی در این جهان به هیچ وجه محدود نیست. یک لحظه فکرش را بکنید، شاید تولید نفت و استخراج طلا کاهش یافته باشد، اما چقدر منابع جدید و جایگزین یافت شده اند؟ هیچ می دانید ما فلزات و مواد و عناصر بسیار گرانتر از طلا هم داریم. هیچوقت به این فکر کرده اید که امروزه اینترنت و کسب و کارهای مرتبط با شبکه‌های اجتماعی در جهان درآمدهای نجومی و بسیار بیشتر از نفت و طلا در ۱۰۰ سال گذشته برای مردم امروز ایجاد کرده اند. ایا می دانید ما ۲۰ سالِ پیش، نمی توانستیم باور کنیم که با استفاده از یک گوشی و یک برنامه ساده موبایل به نام تلگرام میتوانیم امروز در خانه خودمان نشسته و حقوق ۱۰۰ کارمند را در بیاوریم.

کائنات از طرف خداوند ماموریت دارد تا اشرف مخلوقات و عزیزترین بنده او را به تمام آرزوهایش برساند و در این راه اختیار تام دارد.

چطور پول جذب کنیم

شما در زندگی‌تان پولدار نمی شوید چون در مورد “پول و ثروت و فراوانی” بیشتر، باورهای منفی دارید و حتی ناخوادآگاه،در محاوره های روزمره خود از عبارت های ضد جذب پول و ثروت استفاده می کنید. چون افکار مخفی شما، پول را نمی‌خواهد. ممکن است حتی جملات تأکیدی جذب پول را هم یک یا چند بار در روز تکرار کنید ولی چون فقط به زبان می آورید و آنها را باور ندارید، تاثیر چندانی عایدتان نمی شود. و متاسفانه بقیه روز را با جملات تأکیدی منفی درونی در مورد پول می‌گذرانید. این اتفاق به‌صورت خودآگاه و در بیشتر موارد ناخودآگاه صورت می‌گیرد. باورهایی که در ضمیر ناخودآگاه شما است، دنیای اکنون شما را می سازد، برای جذب پول بیشتر، باید باورهای ضمیرناخودآگاه خود نسبت به پول و ثروت بیشتر را آگاهانه و با تمرین و تکرار و تکرار و تکرار تغییر دهید و باورهای درست را جایگزین کنید تا بصورت ناخودآگاه جذب کننده ثروت و فراوانی شوید.

در دوره نخبگان قانون جذب، به جزئی ترین موضوعات مبحث جذب پول و ثروت پرداخته شده است و شما را با مخفی ترین باورهای منفی و مخربی که در اعماق ذهن و ضمیر ناخودآگاهتان وجود دارد روبرو می کند و شما هر لحظه از شناخت افکار و باورهای خود شگفت زده می شوید و تازه متوجه می شوید که عمرتان را با چه باورهای محدود کننده ای که به مرور توسط محیط اطراف، اطرافیان، جامعه و رسانه ها به ذهن پاکمان خورانده شده، گذرانده اید و چگونه می توانستید تنها با تغییر باورهای خود، پول بیشتری جذب کنید. اگر در زندگی خود با مسئله بی پولی روبرو هستید، کافیست ذهنتان را از باورهای منفی در خصوص پول و ثروت بیشتر پاک کنید، همان باورهایی که با وجود تلاش زیاد امکان ورود ثروت را به شما نمی دهد.

پیشنهاد ویژه ما برای شما: فایل خود هیپنوتیزم عمیق صوتی کسب ثروت (برنامه ریزی ذهن)

من در سمیناری در هندوستان بودم. در این سمینار فیلم بسیار جالبی از یک تحقیق بلند مدت دانشگاهی نشان دادند. خلاصه نتایج این مطالعات:

روشن است که میلیاردرهایی مثل بیل گیتس، وارن بافت و مارک زاکربرگ بخشی از این یک درصد را تشکیل می دهند. اما به جز اینها چه کسانی جزو این یک درصد محسوب می شوند؟ بر اساس آمارهای کردیت سوئیس، ۴۷ میلیون نفر دیگر، در دنیا هستند که میزان دارایی آنها ۷۹۸ هزار دلار یا بیشتر است. بیشترین افراد جزو یک درصد ثروتمند جهان در این کشورها زندگی می کنند:

کشوری که نسبت به جمعیت خود بیشترین درصد ثروتمندان جزو یک درصد را در خود جای داده، سوئیس است. از هر ۱۰ سوئیسی، یک نفر یعنی ۸۰۰ هزار نفر از ۸ میلیون نفر جزو یک درصد ثروتمند دنیا هستند.

ما علاوه بر باورهای شخصی و فردی باورهای جمعی و گروهی مشترک نیز داریم. مثل باورهای فرهنگی، قومیتی، ملی و مذهبی. هرکدام از ما آمیزه ای از این باورها را در خود شخصی کرده ایم و بر اساس آنها به یک معجون تبدیل شده ایم که در حقیقت از هر چیزی بخشی را پذیرفته باشیم و بعد این باورها در آمیزش با هم، باورهای جدید و آنها نیز در ترکیب با هم هزاران باور خاص و شخصی را در ما شکل داده اند. تقسیمات جغرافیایی باورهای ما، موجب تقسیم ثروت در این سیاره زیبا شده است. به آمار بالا توجه کنید، نه آب و هوا و نه شرایط محیطی و بیرونی عامل تایین کننده نیستند. افکاری وجود دارند که اگر آنها را در خود رشد و گسترش بدهیم بطور حتم فقیر می مانیم!!! افکاری مخرب و منفی و ضد ثروت و فراوانی! اما افکاری نیز وجود دارند که اگر آنها را در خود رشد و گسترش بدهیم بطور حتم ثروتمند می شویم و می مانیم!

حتما بخوانید:  چرا پول جذب نمیکنم؟ | روانکاوی ثروت و فقر

اینها تنها بخشی از جملات تاکیدی منفی درونی ماست که غالب تفکرات ما را درباره پول و ثروت ساخته است و مانع جذب ثروت توسط ما شده اند، و جملات منفی دیگری نیز وجود دارند که باید آنها را یافت و نسبت به جایگزین کردن آنها با عبارات تاکیدی مثبت اقدام کرد. علاوه بر افکار منفی و عبارات تاکیدی منفی عمومی درباره پول و ثروت هرکسی یک سری عبارات تاکیدی منفی مخفی شخصی نیز دارد. حتماً باید آنها را یافته و از خود دور کنید و درست از لحظه خروج آنها از ذهن شماست که جریان پول و ثروت وارد زندگی شما خواهد شد.

آیا از موقعیت مالیتان راضی هستید؟ اگر اینطور نیست،فکر می کنید چه چیزی مانع شما شده است؟ اگر هست، چه کارهایی را درست انجام دادید؟ پاسخ به این سوالات شما را در مسیر درستی برای رسیدن به خواسته هایتان قرار میدهد

معرفی محصول: دوره پیشرفته نخبگان قانون جذب | بهترین و کاملترین دوره قانون جذب از نظر شرکت کنندگان


پست قبلی

قانون جذب پول | رابطه قانون جذب و پول چیست؟ – راز موفقیت

پست بعدی

کتاب کوین ترودو | تنها مرکز فروش کتاب های کوین ترودو در ایران- راز موفقیت

ازدواج با جفت روحی در ۴ گام تضمینی!

قانون جذب | قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

قانون جذب در قرآن (قانون جذب در دین اسلام)

قانون ارتعاش در قانون جذب چیست؟|چگونه ارتعاش (فرکانس) قدرتمندی بفرستیم؟

سلام
مقاله عالی بود
واقعا همه چی بستگی به باور و فکر ما داره که به سمت ما سرازیر می شه همانطور که در دوره نخبگان قانون جذب آموزش دادید استاد جولایی عزیز

سلام خدمت استاد گرامی و اعضای تیم راز موفقیت
این مقاله بسیار عالی و کاربردی بود . من بعد ار مدتها تلاش فراوان و پول زیاد به دست نیاوردن متوجه شدم که اشکال کارم از افکار غلط بوده نه میزان تلاشم .
ممنونم از مطالب مفیدتون

بسیار عالی بود.من هیچ وقت فکر نمیکردم انقد راجب پول افکار منفی داشته باشم ،خوشبختانه با فایل هیپنوتیزم شما فهمیدم کجای کارم اشتباست.????????????ممنون استاد جولایی ،دوست داریم

سلام و عرض ادب
مقاله بسیار عالی و خوب است . الان می دانم که طرز تفکرم تنها دلیل درامد کنونی ام هستش . من به مبلغ مشخص فکر میکردم . ولی الان قدرت و باور محدود خود را نسبت به فراوانی و وفور پول تغییر دادم . . تشکر استاد بزرگوار .

با سلام خدمت شما _ مطالب شما خیلی مفید بود و خیلی خوب در مورد موانع ذهنی در راه کسب ثروت توضیح دادید . به نظر بنده , شما یکی از بهترین اساتید ثروت و موفقیت هستید . با تشکر

عالی بود مرسی…من الان قدرتمند ترین ذهن را دارم

انقدر مقالتون خوب بود که ملکه ذهنم شد ممنون باور قدرتمند و ثروتمند درستش همینه

سلام آقا محمدعزیز

ممنون از توجه شما

موفق باشید

فوق العاده بودش مطلبتون
به امید درس های بهتر و موفقیت بیشتر شما
سپاسگزارم ازتون

سلام مطالبتون خیلی ابتدایی وعامیانه بود.اطفا مطالب کلی تر وتخصصی ترارائه بفرمایید.باتشکر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پیام شما پس از بررسی منتشر می شود

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم


ازدواج با جفت روحی در ۴ گام تضمینی!

قانون جذب | قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنیم ؟

قانون جذب در قرآن (قانون جذب در دین اسلام)

همین الان ایمیل و شماره همراه خود را وارد کنید تا ایمیل برایتان ارسال شود

آیا می‌دانید چه فرصتی پیش روی شماست ؟

همین الان می‌توانید عضوی از نخبگان قانون جذب شوید که با تدریس استاد جولایی در این دوره  قانون جذب زندگی‌شان را متحول کرده‌اند !

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

ثروتمند شدن و رسیدن به پول زیاد آرزوی هر فردی هست و همه افراد دوست دارند بدانند جه چطور می شود پولدار شد و ثروت زیاد را به سمت خود جذب کرد. در واقع می خواهند بدانند جذب فوری ثروت چطور امکان پذیر هست و باید چه اقدام هایی انجام دهند.

من (ایمان برجی) هم مانند همه افراد دوست داشتم که پول زیادی را به دست بیاورم و جذب فوری ثروت را تجربه کنم. به همین خاطر تصمیم گرفتم در حوزه موفقیت مالی و جذب فوری ثروت تحقیق کنم و بررسی کنم که چطور می توان ثروت را به سمت خود جذب کرد و پولدار شد.

تحقیقات، مطالعات و بررسی های من جواب داد و به نتیجه رسیدم که چطور می شود درآمد و ثروت خود را افزایش داد و توانستم در مدت کوتاهی (کمتر از یک ماه ) درآمد خودم را ۳۰۰% افزایش دهم و می خواهم به شما بگویم که چطور شما هم می توانید در مسیر جذب فوری ثروت قرار بگیرید.

اول به این سوال پاسخ دهیم که جذب فوری ثروت امکان پذیر هست یا نه؟ قبل از آن باید تعریفی دقیقا از زمان و فوری داشته باشیم. اگر منظور ما این هست که یک شبه پولدار شویم  باید به شما بگویم که قوانین جهان اینگونه عمل نمی کنند. در واقع قانون تکامل می گوید که برای رسیدن به درجات بالایی در هر حوزه ای (ثروت، موفقیت، تحصیل و … ) باید قدم به قدم پیش رفت و باید پله ها را یکی یکی پشت سر گذاشت و امکان اینکه یک دفعه، یک شبه و در زمان بسیار محدود از پله ۱ به پله ۱۰۰ بپریم نیست.

باید تکامل مان را طی بکنیم اما میتوانیم با شناخت قوانین و درست عمل کردن به آن هر لحظه نسبت به زمان قبل رشد کنیم، می توانیم با درست عمل کردن در حوزه موفقیت مالی هر روز و هر ماه نسبت به روز و ماه قبل ثروت بیشتری را بدست بیاوریم.چطور پول جذب کنیم

پس جذب فوری ثروت به معنای یک شبه پولدار شدن نیست و اگر به دنبال این باشید که چطور یک شبه پولدار شوید من به شما میگوییم که به جواب نخواهید رسید اما اگر به دنبال این هستید که در زمان سریع و با طی کردن مراحل تکامل و درست عمل کردن به ثروت برسید من می توانم به شما کمک کنم.

من همیشه در سمینار ها  و همایش هایی که برگزار کرده ام به این موضوع اشاره کرده ام که جهان دارای قانون هست و همه چیز طبق یک اصول و قانون پیش می رود، به همین صورت من میگویم که ثروت هم قانون خودش را دارد و باید قوانین آن را یاد بگیریم. من در مقاله چگونه پولدار شویم هم به همین موضوع پرداخته ام. 

اول باید قوانین جهان را شناخت، یکی از این قوانین قانون فرکانس ها و ارتعاش هست. قانون فرکانس ها می گوید که ما در هر لحظه در حال ارسال فرکانس به جهان هستی هستیم و اتفاقات و شرایط کاملا منطبق با آن فرکانس را به سمت خود جذب می کنیم. مطالعه مقاله قانون جذب چیست می تواند در این حوزه به شما کمک کند.

بر اساس این موضوع راهکار من این هست که هر لحظه به شرایط، اتفاقات و نتایجی فکر کنید که برای شما ثروت خلق می کند، چطور این را متوجه شوید که باید به چه چیزی توجه کنید؟ با احساسات خود. اگر در مورد پول فکر می کنید و احساس خوبی ندارید اون فکر به شما کمک نمی کند اگر در مورد شرایط اقتصادی صحبت می کنید و احساس بدی در وجود شما ایجاد می کند آن صحبت بیشتر شما را از ثروت دور می کند. برای جذب فوری ثروت شما باید هر لحظه توجه خودتان را روی اتفاقات و شرایطی قرار دهید که به شما احساس خوبی دهد.

جلوتر به شما گفتم که جذب فوری ثروت به معنای یک شبه پولدار شدن نیست و اینگونه نیست که افراد موفق و ثروتمند یک شبه به نتیجه رسیده اند. آنها بر روی کسب و کار شان و همچنین مهمتر از آن روی ذهن خودشان کار کردند. آنها افکار درستی در ذهن خود دارند که این باعث می شود که فرکانس درستی در مسیر ثروت را به جهان ارسال کنند و به تبع آن نتایج خوبی را بدست می آورند . در واقع آنها با داشتن افکاری درست در مسیر جذب فوری ثروت قرار می گیرند اما باز هم تاکید میکنم منظور یک شبه پولدار شدن نیست. اما قرار هم نیست که ۱۰ها سال بگذرد تا پولدار شد با داشتن افکاری صحیح و فرکانس مناسب می توان در عرض چند سال به موفقیت و ثروت رسید.

برای این موضوع تمریناتی بسیار کاربردی را برای شما آماده کرده ام:

اول از همه باید بررسی کنید که چه افکاری در ذهن خود دارید؟

خواسته های مالی خود را بنویسید ( نوشتن معجزه می کند )

به شرایط و نتایجی که در حوزه مالی و ثروت دوست دارید رخ دهد توجه کنید ( به مشتری زیاد، حساب بانکی خوب، درآمد بالا، ماشین و منزل گران قیمت و … )

با توجه کردن فرکانس به جهان هستی ارسال می کنید.

اگر هنوز در دوره رایگان  شرکت نکردید توضیه میکنم همین الان نام و ایمیل خود را در کادر پایین وارد کنید و کمتر از ۱۰ دقیقه اولین فایل را در ایمیل خود دریافت کنید.

عالی👏👏👏👏”

عالیه حرف نداره

مطالب ارزنده بود

دوره رایگان

چطور 100% به خواسته هام برسم؟

مشاهده درس اول

در زندگی متوجه شدم اگر به تعدادی از مردم کمک کنم که به آنچه میخواهند برسند، من هم همیشه به هرآنچه بخواهم میرسم و هیچگاه نگران نخواهم بود .

“ایمان برجی”

 

 

 

تماس با ما :

تلفن : 09130905122 ( فقط پیامک )

ایمیل :info@imanbori.ir

در سایت http://servatmandin.ir/ آموزش های تخصصی در زمینه شناسایی باورهای مخرب ثروت و تمرین هایی جهت رفع این باور ها قرار داده میشود.

جذب فوری ثروت یکی مهمترین دغدغه هایی بود که شخصا درگیرش بودم میخواستم خیلی فوری پولدار بشم تا بتونم به آرزوهام برسم و ازدواج کنم

برای همین خیلی در مورد قانون جذب و روانشناسی ثروت تحقیق کردم و تنها راه و سریعترین راه ممکن رو که پیدا کردم تغییر باور ها در مورد ثروت و پول بود .

تقریبا میتونم میتونم اکثر متد هارو تست کردم و موفق ترینش تغییر باور های ثروت بود .

در مرحله ی اول سعی کردم از اساتید موفق ، ثروتمندان و پولدار ها الگو بگیرم و باور های ثروت رو درونم جایگزین کنم تا بتونم در جذب فوری ثروت موفق باشم ، بعد از اینکه 80 باور ثروت ساز رو جمع آوری کردم که تا الان بهترین باور هایی بوده که دیدمچطور پول جذب کنیم

به جرئت میتونم بگم راه میانبری وجود نداره !!!!

که بخوایید عرض 60 ثانیه ثروتمند بشید :))))

در نهایت باید بهتون بگم که همه ی ما باور هایی داریم (در مورد هر موضوعی باورها خاص خودش رو داریم )

مثلا در مورد باور ثروت اعتقاد داریم که پول در آوردن خیلی سخت هست و به راحتی نمیتونیم ثروتمند بشیم

زمانی که این چنین باوری داریم راه های ساده پول در آوردن رو نمیبینیم و فکر میکنیم باید خیلی سخت کار کنیم تا به نتیجه ی مناسبی برسیم

خب اگر بخوایم بیایم این باور رو جایگزین کنیم باید بیایم و ورودی های ذهنمون رو تغییر بدیم و به عبارتی چیزهایی رو که میشنویم ، میبینیم رو کنترل کنیم

و از همه مهمتر در موردش صحبت نکنیم (یعنی هی نگیم پول در آوردن سخته )

بعد به دنبال الگوهایی بگردیم تا بتونیم به مغزمون اثبات کنیم پول در آوردن به روش های آسون هم هست

مثلا درآمد کسانی که دارند از کسب و کارهای اینترنتی پولدار میشن رو بررسی کنیم و هی تکرار کنیم تا به این درک برسیم که پول درآوردن از روش های آسون هم امکان پذیره !!!

حالا میتونیم برای کسب درآمد آسون اقدام کنیم وقتی که باورمون تغییر کرد ، وگرنه قبل از تغییر باور برامون منطقی نبود که میتونیم راحت درآمد داشته باشیم

من بعد از تغییر بخشی از باور هام تونستم درآمدم رو تغییر بدم با اینکه کمتر کار میکردم و اگر شما هم درست و اصولی این قانون رو یاد بگیرید میتونید جذب فوری ثروت(هر زمانی که بتونید باورتون رو تغییر بدین) رو تجربه کنید .

ولی باید بدونید

باور های ما یکشبه شکل نگرفتن که بخوان یکشبه تغییر کنند ، شما با تمام وجود روی این موضوع کار کنید و بلافاصله بعد از تغییر باورهاتون شاهد جذب ثروت خواهید بود

من آموزش های مربوط به قانون جذب رو کاملا رایگان قرار دادم و میتونید ازشون استفاده کنید و به درک بهترین از قانون جذب برسید و در صورتی که خوب این موضوع رو بفهمید اون موقع هست که فایل صوتی تغییر باور ها براتون جواب میده .

1)آشنایی کامل و درست با قانون جذب

پس برای شناخت درست قانون جذب به پست قانون جذب چیست و نحوه استفاده از آن مراجعه کنید

چون خیلی از تعاریفی که تا الان دیدم یه سری توضیحات و برداشت های اشتباه از این قانون شده که باعث میشه تمام مسیر رو اشتباه برید !

برای همین من خواستم داخل این سایت توضیحات رو از صفر تا 100 براتون قرار بدم تا به درک درستی از قانون برسید تا بتونید در استفاده از این قانون موفق باشید

2)تسلط کامل به مراحل قانون جذب

برای اینکه این بتونید در جذب فوری ثروت حرفه ای شوید خیلی بهتره پست مراحل قانون جذب رو مطالعه کنید تا به این مراحل تسلط کامل داشته باشید .

خیلی اهمیت داره که بدونید این قانون چطور عمل میکنه تا بتونید ازش استفاده کنید .

مگر میشه شما یک محصول جدید برقی برای خونه بخرید و بدون اینکه نحوه ی استفاده ازش رو بلد باشید بتونید باهاش کار کنید ؟

و اگر بتونید باهاش کار کنید 2 اتفاق میوفته :

1)شانسی شانسی درست انجام میدین

2)با یک اشتباه هم دستگاه رو خراب میکنید هم ممکنه به خودتون صدمه بزنید

من شخصا تصمیم گرفتم از ابتدا درست این قانون و مراحلش رو درک کنم تا بتونم به موفقیت درست و حسابی برسم

3)انجام تمرینات قانون جذب

در نهایت باید تمرینات رو انجان بدین که به جرئت میتونم بگم پست تمرینات قانون جذب یکی از کاملترین آموزش های موجود در این حوزه هست .

به تمرینات هر روز و هر لحظه عمل کنید . تصور کنید که میخواید برید باشگاه بدنسازی و خیلی نا منظم چند روز در میون تمرین کنید

بعید میدونم به نتیجه ای برسید !!!! پس برای موفقیت در این باشگاه ذهن سازی هر روز روزی 1 ساعت درست و حسابی کار کنید

در تمرین سوم باید باور های ثروت آفرین رو جایگزین باور های محدودکننده بکنید که من به کمک پکیج باور های ثروت آفرین تونستم اینکار رو انجام بدم

آرزو میکنم هرچه سریعتر به دستگاه جذب فوری ثروت تبدیل بشید .

در این وبلاگ پست هایی که…

در سایت http://servatmandin.ir/ آموزش های تخصصی در زمینه شناسایی باورهای مخرب ثروت و تمرین هایی جهت رفع این باور ها قرار داده میشود.چطور پول جذب کنیم

در این وبلاگ پست هایی که در مورد موفقیت مالی توسط نویسنده های ویرگول آماده شده، آرشیو میشود.

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

خانه > پیشرفت شخصی > جذب فوری ثروت

چرا برخی افراد بدون تلاش زیاد پولدار می شوند، در حالی اغلب افراد فقیراند، راز افراد پولدار چیست؟ آیا جذب فوری ثروت امکان پذیر است؟ بدون شک هدف هر کسی از کسب ثروت، دستیابی به استقلال مالی است همه ی ما دنبال پول بیشتری هستیم و هر روز برای رسیدن به آن تلاش میکنیم آیا با این تلاش به ثروت خواهیم رسید؟ آیا می توانیم مسیر دستیابی به ثروت را پیدا کنیم یا پیدا کردن مسیر بسوی ثروت دور از دسترس است؟ واقعیت این است که همه چیز به خود ما و ذهنیت ما بستگی دارد.

ثروتمند شدن و رسیدن به پول آرزوی هر کسی هست، همه دوست دارند روشهای جذب فوری ثروت را پیدا کنند و آنها را یاد بگیرند. هر کسی دوست دارد جذب فوری ثروت را تجربه کند همه ی ما دنبال این هستیم که چگونه به سرعت پولدار شویم؟ تحقیقات و مطالعات نشان داده که می توان درآمد و ثروت را در مدت کوتاهی افزایش داد. شما باید این نکته را بدانید که هر کسی می تواند در مسیر جذب فوری ثروت قرار بگیرد. افراد زیادی در حوزه موفقیت مالی و جذب فوری ثروت تحقیق کرده اند و بررسی هایی را انجام داده اند که نشان می دهد چگونه می توان ثروت را به سمت خود جذب کرد و پولدار شد.

یکی از ابزارهای فوق العاده در زمینه جذب فرکانسی ثروت و داشتن ذهنیتی ثروتمند کننده  ” فایل پیام های پنهان روانشناسی ثروت “ است این سابلیمینال ارزشمند موجب تغییر باورها و افکار برای داشتن ذهن و طرز تفکری ثروتمند کننده به کمک ضمیر ناخودآگاه می شود ، این سابلیمینال فوق العاده توسط متخصصین سابلیمیران تهیه و عرضه شده است. هم اکنون می توانید از طریق لینک زیر مشاهده کنید:

روانشناسی ثروت با فایل مخصوص تاثیر گذاری بر ضمیر ناخودآگاه | می توانید از طریق منو سایت با انواع آلبوم های سابلیمیران آشنا شویدچطور پول جذب کنیم

هر کسی می داند که نمی توان یک شبه پولدار شد پس منظور از جذب فوری ثروت، یک شبه پولدار شدن نیست. طبق قانون تکامل برای رسیدن به مراتب بالا، باید قدم به قدم پیش رفت و پله ها را یکی یکی پشت سر گذاشت. امکان اینکه در لحظه از پله 1 به 3 پرید وجود ندارد. در زمینه جذب فوری ثروت باید بر اساس اصل تکامل پیش برویم و هر لحظه نسبت به زمان قبل از نظر هوش مالی موفق تر عمل کنیم و هر روز و هر ماه نسبت به قبل ثروت بیشتری را بدست بیاوریم.

بنابرین جذب فوری پول، به معنای یک شبه پولدار شدن نیست. دنبال این نباشید که یک شبه به ثروت برسید چون این کار امکان پذیر نیست اما می توانید با درست عمل کردن و طی کردن مراحل تکامل، سریعتر به ثروت برسید

جهان دارای قانون است و همه چیز براساس اصول و قوانین پیش می رود، ثروت هم قوانین خاص خودش را دارد. بنابرین برای اینکه جواب سوال:چگونه به سرعت پولدار شویم؟ را بدانیم باید قوانین جذب ثروت را یاد بگیریم. اول باید قوانین جهان را شناخت، یکی از این قوانین، قانون فرکانس هست. قانون فرکانس می گوید که ما در هر لحظه، در حال ارسال فرکانس، به جهان هستی هستیم و اتفاقات و شرایط کاملا منطبق با آن فرکانس را، به سمت خود جذب می کنیم بنابرین هر لحظه به شرایط، اتفاقات و نتایجی فکر کنید که برای شما ثروت خلق می کند. برای جذب فوری ثروت شما باید هر لحظه توجه خودتان را روی اتفاقات و شرایطی قرار دهید که به شما احساس خوبی دهد.

همچنین ملاحظه کنید مقاله : چگونه ذهن ثروتمند داشته باشیم؟

قبلا گفتیم که پولدار شدن یک شبه امکان پذیر نیست، افراد ثروتمند و موفق یک شبه به نتیجه نرسیده اند آن ها روی کسب و کارشان متمرکز شده اند و افکاری را در ذهن پرورش داده اند که باعث می شود فرکانس درستی را در مسیر ثروت به جهان ارسال کنند و در مقابل نتایج خوبی به دست آورند. در حقیقت افراد ثروتمند با داشتن افکاری مثبت و درست در مسیر جذب ثروت قرار می گیرند. در نتیجه با داشتن افکاری درست و فرکانس مناسب می توان در عرض چند سال به ثروت و موفقیت عظیمی دست یافت.

برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت، احساس و باور خود را نسبت به پول تغییر دهید، پول را به اندازه ی کافی دوست داشته باشید و باور کنید که می توانید پولدار شوید، احساس خوب نسبت به پول، باعث ایجاد انگیزه در شما می شود در نتیجه برای رسیدن به ثروت بیشتر تلاش می کنید و نتیجه ی مطلوبی می گیرید. افکار منفی را از ذهن خود دور کنید و با القای افکار منفی، ذهنتان را پریشان نکنید.

همچنین ملاحظه کنید مقاله : راه های جذب ثروت

یادتان باشد با ثروتمند شدن دیگران، خوشحال شوید انگار که این اتفاق برای شما افتاده است با این کار پول و موفقیت بیشتری را به سمت خود جذب می کنید. شکرگزاری را هیچ وقت فراموش نکنید و در همه حال شکرگزار و قدردان باشید. در واقع با شکرگزاری به خدا و کائنات اعلام می کنید که، پول احساس خوبی به شما میدهد و از آن راضی هستید. همین موضوع میتواند باعث جذب پول بیشتر به طرف شما شود .بدانید که شما شایسته ی ثروتمند شدن هستید. پول را برای هدفی بزرگ بخواهید، شما می توانید پول را برای دلیلی بزرگ و با ارزش بخواهید، این بهترین روش برای جذب پول است. به این موضوع فکر کنید که با پول دار شدن می توانید به اطرافیان و کسانی را که دوستشان دارید کمک کنید

همچنین ملاحظه کنید مقاله :     5 راه ساده برای جذب پول و ثروت از طریق قانون جذب

همچنین ملاحظه کنید مقاله :  تعریف ثروت

سلام _ مطالب خیلی مفیدی بود , مخصوصا شکر گزاری که باعث جذب نعمت بیشتر به زنگی میشه . با سپاس فراوان

قانون کائنات برای همه جواب میده ما خالق زندگی خودمان هستیم من با قانون جذب پول وثروت زیادی جذب کردم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

سابلیمینال ها و بیوکنزی های  سابلیمیران تنها در صورت تهیه از همین سایت و پیج ها و پشتیبانی های معرفی شده ( با آدرس مشخص ) در سایت اعتبار و تایید فنی دارند و در صورت آپدیت شامل پشتیبانی می شوند. مراقب کلاه برداران در فضای مجازی باشید

ارتباط با ما :

آیدی تلگرام پشتیبان : suplimir@

ایمیل: info@sublimiran.com

برای ارتباط با ما از طریق روش های دیگر لطفا به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید

چطور پول جذب کنیم
چطور پول جذب کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *