چگونه برای همسر خود دست نیافتنی باشیم

 
helpkade
چگونه برای همسر خود دست نیافتنی باشیم
چگونه برای همسر خود دست نیافتنی باشیم

یکی از تلاش های رایج در مورد روش های علاقه مند کردن این است که بدانیم چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم.

قطعا شما نیز شنیده اید که دست نیافتنی شدن برای یک مرد باعث جذابیت زنان می شود.

اما در بسیاری موارد مشاهده شده است که برداشت نادرستی از دست نیافتنی شدن در بین عموم وجود دارد.

در این مقاله می خواهیم توضیح دهیم چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم که جذابیت خود را از دست ندهیم و زودتر موفق به جذب مرد مناسب برای ازدواج شویم.

همانطور که گفتیم یکی از تکنیک هایی که می تواند به مان در عاشق کردن پسر مورد علاقه مان کمک کند این است که برای او دست نیافتنی باشیم.چگونه برای همسر خود دست نیافتنی باشیم

اما چگونه می توانیم برای یک مرد دست نیافتنی باشیم؟

آیا صحیح است که جواب تلفن مرد مورد علاقه خود را ندهید تا برای او دست نیافتنی باشید؟

آیا صحیح است در مقابل او اخم کنید، قهر کنید یا بی محلی کنید؟

آیا صحیح است تا با فردی آشنا شدیم خود را کنار بکشیم و توقع داشته باشیم عاشق و دیوانه ما شود؟

خیر پاسخ همه این پرسش ها منفی است.

اگر می خواهید پسری را دیوانه خود کنید باید روش صحیح دست نیافتنی شدن را بدانید ( نگاه کنید به 23 روش ساده برای دیوانه کردن پسران).

به یاد داشته باشید انسان ها اگر احساس کنند فردی برای آن ها غیرقابل دست یابی است هرگز عاشق او نمی شوند.

پس برای اینکه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم باید به صورتی عمل کنیم که طرف مقابل ناامید نشود.

برای مثال پاسخ دادن به تلفن ها باید انجام شود اما نه بلافاصله.

گاهی جواب ندهید و چند دقیقه بعد تماس بگیرید و بگویید درگیر بودید.

همانطور که در کتاب مدار جذب و ازدواج  داده ام برای جذب مردان نباید بی محلی نکنید، در عوض همیشه بخندید و خوشحال باشید اما  در هر قراری حاظر نشوید و برای غیبت های خود بهانه های موجه بیاورید.

یکی از بهانه های موجه برای حظور کمتر در ملاقات ها خانواده است.

دخترانی که همراهی بیشتری با خانواده خود دارند این پیغام را می رسانند که با وفا هستند.

همچنین سعی کنید همیشه زود به خانه بروید. با توجه به فرهنگ ایران تا دیروقت بیرون ماندن نشانه ی چندان جذابی نیست به خصوص اگر هدف ازدواج با پسر مورد علاقه خود دارید.

با اینکار هم خود را دختری وفادار معرفی می کنید و هم غیر مستقیم خود را یک گزینه مناسب برای ازدواج نشان داده اید.

در آغاز آشنایی با یک مرد یا پسر باید از اصل مجاورت استفاده کنید و تا می توانید در معرض دید سوژه قرار بگیرید.

سپس وقتی نشانه های عشق در طرف مقابل پدیدار شد می توانید آرام آرام ملاقات ها و ارتباط های خود با بهانه موجه کاهش دهید.

بعضی افراد تصور می کنند عقب کشیدن باعث می شود جذاب تر به نظر برسند.

اگرچه این استراتژی اگر در زمان مناسب رخ بدهد می تواند باعث افزایش جذابیت شما شود.

زیرا باعث می شود طرف مقابل بیشتر برای رسیدن به شما تلاش کند.

اما اگر همچنان هیچ علاقه ای در طرف مقابل ایجاد نشده باشد پس کنار کشیدن نیز نمی تواند جذابیت شما را افزایش دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دست نیافتنی شدن می توانید تکنیک ارسال سیگنال های ترکیبی جذب را مطالعه کنید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد روانشناسی جذب در بین سایت های فارسی زبان می باشد. کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند با اهدف جذب یک گزینه ایده آل یا جذب یک گزینه خاص و تبدیل رابطه به ازدواج نوشته شده است. با این کتاب مهارت های جذب را یاد خواهید گرفت و یا طبق قوانین نوین بینش هزینه پرداختی به شما بازگردانده می شود. برای اطلاع از آخرین مطالب سایت نوین بینش در کانال تلگرام ما عضو شوید: عضویت در کانال تلگرام نوین بینش. صفحه اینستاگرام شاهین زند

می خواهم بیشتر بدانم:

جذب افراد با ذهن

5 الگوی دلبری از پسران برای تسخیر قلب 

در مقابل تغییر رفتار ناگهانی مردان چه باید کرد

راههای تسخیر قلب دیگران

عاشق کردن غیر مستقیم با برطرف کردن نیازهای ضمیر ناخودآگاه

می توانید به صورت 24 ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :09306135008

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

چگونه برای همسر خود دست نیافتنی باشیم

وب‌ سایت


تصویر امنیتی
*

برچسب‌ها:چگونه برای یک مرد دست نیافتنی شویم, چگونه پسری را دیوانه خود کنیم, چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

 

چطور زن جذابی برای همسرم باشم؟؟ | (چند ویژگی زنان جذاب) + چه کنیم زن جذابی باشیم؟!!

هر کی فکر کرده زنان فقط باید خوشگل باشند تا جذاب به نظر بیاین دروغ گفته… جذابیت زنها برای مردان اصلا ربطی به چشم و ابروی آنها ندارد.. با این مطلب از big20.ir همراه شوید تا بگوییم زنان جذاب چه ویژگیهایی دارند از نظر مردان….

 

چگونه برای همسر خود دست نیافتنی باشیم

دانلود آموزشی ویژه: اینجوری آلت تناسلی درازتر و کلفت تری داشته باشید!!

 

همه ما میدانیم که راز جذاب بودن یک دختر در نظر مردان، تنها به زیبایی و بی نقص بودن چهره و اندام او محدود نمیشود و شخصیت زیبا و رفتار دلبرانه تاثیر بسیار زیادی در جذابیت یک زن خواهد داشت. با این وجود مسلما از تاثیرگذاری فاکتورهای ظاهری در افزایش جذابیت یک زن در نظر مردان نیز نمیتوان صرف نظر کرد. خبر خوب این است که ظاهر زیبا و جذاب، الزاما به ویژگی های خاص فیزیکی محدود نمیشود و شما با داشتن مهارت و آگاهی کافی میتوانید در کنار زیبایی درونی، استایلی داشته باشید که جذابیت و زیبایی ظاهری شما را نیز افزایش دهد. در این مقاله از “رادیو عشق” نکاتی را بیان میکنیم که با در پیش گرفتن آن ها میتوانید جذابیت بیشتری برای شوهرتان داشته باشید و مرد زندگیتان را بیشتر از پیش مجذوب خود کنید.

 

برای اینکه در نظر شوهر، نامزد یا مرد زندگیتان جذاب تر باشید میتوانید نکات زیر را بکار بگیرید:

زیبایی های طبیعی چهره تان را بشناسید

 

داشتن یک صورت جذاب به معنای این نیست که باید ملکه‌ی زیبایی یا سوپراستار هالیوود باشید، اگر بهترین و زیباترین اجزاء چهره‌تان را بشناسید و بدانید که چطور میتوانید به این زیباییها جلوه‌ی بیشتری بدهید، میتوانید صورت جذابی داشته باشید. همچنین باید کاری کنید تا بخشهای نه چندان زیبای چهره‌تان کمتر جلب توجه کند.

 

شاید فکر کنید که کانتورینگ، چند لایه سایه‌ی چشم و لبهای قلوه‌ای و پررنگ زیباترتان میکند، اما ثابت شده است که چهره‌های طبیعی برای مردان جذابتر است. براساس مطالعات انجام شده، مردان بیشتر جذب زنانی میشوند که در مقایسه با همجنسان خود 40 درصد کمتر از لوازم آرایشی استفاده میکنند. درهر حال برای دانستن این که زیباترین چهره‌تان همان صورت طبیعی خودتان است، نیازی به مطالعات علمی ندارید.

 

نتایج یک پژوهش جدید حکایت از آن دارد که لبخند زدن جذابیت زنان را برای مردان دوچندان میکند، چون همین لبخند ساده بخشی از مغز مرد را تحریک میکند که مرتبط با پاداش‌های حسی است. به زبان ساده وقتی با لبخندی به پهنای صورت به مرد مورد علاقه‌تان لبخند میزنید، به نظر او دوست‌داشتنی‌تر و جذابتر میرسید. بنابراین دفعه‌ی بعدی که چشمهایتان به مرد مورد علاقه‌تان افتاد، میدانید که چکار باید بکنید. لبخند بهترین و جذابترین زینت صورت است.

 

مردان وقتی به زنی فکر میکنند، لبخند او را در نظرشان مجسم میکنند. لبخند یک زن شبیه به آهنربایی است که توجه مردان را جلب میکند و آنها را در دام این فریبندگی اسیر میکند. مردان عاشق زنان بااعتماد به نفسی هستند که جذابیت و ملاحت زنانه در آنها موج میزند و رفتارشان متین و موقرانه است. شکی نیست که اشخاص شاد مردمان جذابی هستند. اما دانش اثبات کرده است که هر چه دندانها سفیدتر باشد، بهتر است.

 

یک صدای نرم و زنانه به نظر اکثر مردان جذاب است. نتایج یک مطالعه بیانگر آن است که صدای زیر معمولاً به افراد جوانی نسبت داده میشود که بدنی کوچک و زنانه دارند؛ ویژگیهایی که برای مردان بسیار جذاب است. فریاد زیر و زنانه‌ای که هنگام مشاهده‌ی یک فیلم ترسناک میکشید، توجه مردان را جلب میکند.

 

به عنوان یک زن، اول باید خودتان را از صمیم قلب دوست داشته باشید. عشق به خود مهمترین راز برای داشتن جذابیت زنانه است. بانوانی که خودشان را دوست دارند، میدانند که راز خوشبختی در آنچه به دست میآورند یا نمیآورند، نیست، بلکه باید قدر چیزهایی را که دارند، بدانند تا به شادی و رضایت درونی برسند. این گروه از بانوان قلبشان مملو از احساس ناب سپاسگزاری و قدردانی است و باید خیلی خوش‌شانس باشید که با یکی از آنها آشنا شوید. این بانوان خوش‌قلب عاشق زندگی، اطرافیان و محیط پیرامون‌شان هستند.

 

یک قلب عاشق و ذهنیت مثبت در چهره نیز جلوه‌گر میشود و روحیه‌ی شاد و سرزنده مردان را مانند آهنربا به طرف خودش میکشد. لذت بردن و شاد زیستن جوهره‌ی زندگی است؛ پس اگر میخواهید مرد مورد علاقهتان را جذب کنید، باید در پیدا کردن معنای واقعی زندگی مهارت به دست بیاورید. این مهارت کلید به دست آوردن تمام مردان دنیا و راز داشتن زیبایی درونی و واقعی است.

 

در مطالعه‌ای که بر روی ویژگی‌های تغییرپذیری مانند ژست و آرایش انجام شد، مشخص شد که این خصوصیات تغییرپذیر به اندازهی ویژگی‌های ثابتی مانند قد اهمیت دارند؛ چرا که نشانه‌های مراقبت از خود و اهمیت دادن به ظاهر، سلامت و قدرت‌تان را به دیگران اعلام میکند و نشان میدهد که میتوانید شریک مناسبی برای یک عمر زندگی باشید.

 

پوست اندام اصلی کل بدن است و داشتن یک پوست سالم و بیعیب و نقص از شما زنی زیبا و جذاب میسازد. بنابراین مراقب پوستتان باشید و آن را مرطوب نگه دارید. اگر پوستی بی‌عیب و شاداب داشته باشید، میتوانید هر لباسی را که دوست دارید، با اعتماد به نفس و بدون نگرانی از دیده شدن زشتی‌های پوست بپوشید. اکثر مردان زنانی را که پوستی سالم و عالی دارند، تحسین میکنند.

 

به علاوه موهای براق، پرپشت و بلند نیز بسیار جذاب و نمادی از زنانگی و سلامت است. پس به خاطر آینده‌ی نژاد بشر هم که شده به زیبایی ظاهرتان اهمیت بدهید و از خدمات متنوع سالن‌های زیبایی استفاده کنید.

 

لباسه‌ایی که میپوشید، حرفهای زیادی برای گفتن دربارهی شخصیت‌تان دارند. بهترین کار این است که خودتان باشید و لباسهایی بپوشید که بهترین ویژگیهای ظاهری‌تان را به نمایش بگذارد؛ اما مراقب باشید که پیام اشتباهی را به دیگران منتقل نکنید. اگر میخواهید دیگران به شما احترام بگذارند و جدی گرفته شوید، لباسهای پرزرق و برقی نپوشید که شما را به دردسر بیاندازید. لباس‌های مرتب و برازندهای بپوشید که زیبایی‌تان را بیشتر کند و جذابیت‌تان را در نظر مردان افزایش دهد.

 

پیراهن قرمزتان را از اعماق کمد بیرون بیاورید و آن را در قرار دفعه‌ی بعد به تن کنید. مطالعات نشان داده است که آقایان بانوان قرمزپوش را جذابتر میدانند. البته این رنگ سرخ آتشین نمیتواند معجزه کند و اگر هوش و شخصیت زنی قابل قبول نباشد، تاثیر این رنگ قرمز به سرعت از بین میرود.

 

دوست ندارید پیراهن قرمز بپوشید؟ لبهایتان را به رنگ سرخ دربیاورید تا چشمان هر مردی را خیره کنید. دانشمندان دریافته‌اند که مردان نیمی از وقت خود را به لبهای قلوه‌ای یک زن خیره میشوند، به ویژه اگر این لبها به رنگ سرخ باشد. رنگ قرمز مردان را به طور متوسط به مدت 7.3 ثانیه افسون میکند، اما اثر فریبندگی رنگ صورتی 6.7 ثانیه است.

 

هر از چند گاهی رنگ و مدل مویتان را برای تنوع عوض کنید و مطمئن باشید با این کار جذابیت‌تان را افزایش خواهید داد. جالب است بدانید

که آقایان بانوان بور و بلوند را چندان جذاب نمیدانند و براساس یک نظرسنجی، بانوان سبزه با موهای مشکی یا خرمایی را ترجیح میدهند. از طرفی بلندی مو تاثیر چندانی بر جذابیت زنان از نگاه مردان ندارد.چگونه برای همسر خود دست نیافتنی باشیم

پس اگر همیشه موهای بلند و بلوند داشته اید، اینبار موی کوتاه با رنگ تیره را انتخاب و یا برعکس.

 

برخلاف آنچه بسیاری از خانم ها تصور میکنند، همسرشان متوجه چند کیلو اضافه وزن نمیشود و این ادعا اثبات هم شده است. پژوهشگران متوجه شدهاند که آقایان زنانی با وزن معمولی را به زنان بسیار لاغر ترجیح میدهند.

 

اما هیچ شکی نیست که تناسب اندام در جذابیت ظاهری نقشی تعیین کننده دارد. پس غذاهای ناسالم را از برنامهی غذایی خود حذف کنید. رژیم غذایی سالم داشته باشید و به طور مرتب ورزش کنید. تناسب اندام ویژگی جذابی از نظر مردان به شمار میآید.

 

خنده بر هر درد بی‌درمان دوا است. مطالعات نشان داده است که مردان جذب زنانی میشوند که به لطیفه‌های آنان میخندند. این جذب شدن توجیه ساده‌ای دارد، همه‌ی ما قلباً خودشیفته هستیم و مردمی را دوست داریم که ما را دوست داشته باشند. اگر مرد مورد علاقه‌تان بامزه نیست، حداقل شرمنده‌اش نکنید؛ اما اگر بامزه و شوخ‌طبع است، او را از شنیدن خنده‌های دلفریب‌تان محروم نکنید.

 

به علاوه مردان معمولاً جذب زنانی میشوند که حس شوخ‌طبعی دل‌پذیری دارند. لازم نیست حتماً لطیفه تعریف کنید، اما اگر میخواهید عشقتان را جذب کنید، باید توانایی درک شوخی را داشته باشید و به شوخی‌های بامزه بخندید.

 

مهارت‌های ارتباطی کلید داشتن یک رابطه‌ی پایدار و سالم است. پژوهشگران دریافته‌اند، زوجینی که به روشهای مشابه از زبان استفاده میکنند، احتمال دوام زندگی مشترک‌شان بیشتر است. در پژوهشی که بر روی چت‌های آنلاین دوست دخترها و دوست پسرها انجام شد، 80 درصد زوجینی که سبک نگارش مشابه داشتند، بعد از گذشت سه ماه همچنان با هم رابطه داشتند؛ اما این درصد در زوجینی با سبکهای نگارشی متفاوت به 54 درصد تقلیل یافته بود. بنابراین اگر او برای نوشتن اعداد در پیامهایش، به جای رقم از حروف استفاده میکند، شما هم سبک او را تقلید کند تا او را شیفته و مجذوب نگه دارید.

 

شاید فکر کنید که با این کار به یک طوطی مقلد تبدیل میشوید، اما در مطالعه‌ای که بر روی قرارهای آشنایی انجام شد، مشخص شد، بانوانی که زیرکانه حرکات مردان را تقلید میکنند، نمره‌ی ارزیابی بالاتری در پایان قرار به دست میآورند. تقلید آشکار هیچ فایدهای ندارد، اما اگر او صورتش را در جلسه‌ی آشنایی اولیه خاراند، شما هم صورتتان را چند ثانیه بعد بخارانید؛ اگر او گفت: “خیلی از این قرارای ملاقات میذاری؟” شما در پاسخ از کلمات او استفاده کنید: “نه، خیلی از این قرارای ملاقات نمیذارم.” شاید این توصیه در حرف به نظرتان خنده‌دار بیاید، اما مطمئن شوید که در عمل باعث میشود تا دوباره با شما تماس بگیرد.

 

نقش پاها در جذب مردان غالباً نادیده گرفته میشود، این چشم‌پوشی برای زنی که میخواهد مردی را جذب کند، به قیمت گرانی تمام میشود. بسیاری از مردم متوجه قدرت جذابیت پاها نیستند. مردان معمولاً جذب زنانی میشوند که پاهای زیبا با ناخن‌ها مرتب دارند و با مشاهده‌ی پاها به نکات مهمی درباره‌ی شخصیت یک زن پی میبرند. وقتی زنی از پاهایش مراقبت میکند، یعنی به بهداشت فردی و جزئیات کوچکی اهمیت میدهد که اکثر مردم آنها را فراموش میکنند. یک زن جذاب پاهای زیبایی هم دارد.

 

علاوه بر زیبایی و آراستگی پاها، نحوه قدم برداشتن با آن ها هم میتواند بر جذابیت شما تاثیر گذار باشد.

بانوانی که با ناز و عشوه‌ی زنانه راه میروند، بیشتر چشم‌ها را به خود خیره میکنند. البته منظورمان این نیست که مانند مدل‌ها خرامان راه بروید، اما سعی کنید گام‌هایی بلندتر بردارید و هر پا را به آرامی صاف جلوی پای دیگر بگذارید. هر از گاه از عشقتان بخواهید که برای برداشتن وسایل از قفسه‌های بلند به شما کمک کند.

 

اجازه ندهید که اشک و دستمال کاغذی بین شما و عشقتان فاصله بیاندازد. پژوهشها نشان داده است، زنان گریان و نالان جذابیت کمتری برای مردان دارند. البته قبول داریم که گریه نکردن هنگام دیدن یک فیلم احساسی سخت است، اما بهتر است این اشکها را برای وقتی بگذارید که با دوست دخترهایتان بیرون رفتهاید یا حداقل فیلم اکشنی را انتخاب کنید که عشق‌تان بیتاب دیدنش است.

 

بسیاری از مردان از این شکایت دارند که عشق‌شان به خاطر تفاوت میل جنسی مرد و زن تا آن حدی که آنها دوست دارند، با آنها عشق‌بازی نمیکند. به همین دلیل وقتی زنی به همسرش میگوید که رابطه‌ی زناشویی برایش مهم است، این حرف خوشحال کننده مرد مشتاق را جذب او میکند.

 

به علاوه چشمان یک زن دامی است که بسیاری از مردان را در خود اسیر میکند. جان کلام آن که دختر منحصر به فردی که خوش‌پوش است، ملاحت زنانه دارد، مشتاق است همسرش را خوشحال و راضی نگه دارد، به تقسیم مسئولیت بین مرد و زن معتقد است و به این ویژگی‌های خود می‌بالد، هر مردی را جذب خودش میکند.

 

 

+ برای افزایش جذابیت زنانه و برای اینکه در نظر شوهرتان جذاب تر باشید، نکات زیر را در نظر بگیرید:

+ زیبایی های طبیعی چهره تان را بشناسید و آن را تقویت کنید

+ با یک لبخند زیبا مرد را مجذوب کنید.

+ تن و لحن جذابی هنگام صحبت داشته باشید.

+ به خودتان اهمیت دهید و خودتان را دوست داشته باشید.

+ ژست زنانه زیبایی داشته باشید.

+ به سلامت و طراوت پوست و مو اهمیت دهید.

+ لباس متناسب و زیبا بپوشید.

+ از رنگ قرمز برای افزایش جذابیت ظاهری بهره بگیرید.

+ در تیپ زدن تنوع را رعایت کنید.

+ برای داشتن تناسب اندام با ورزش و رژیم غذایی سالم تلاش کنید.

+ بخندید و بخندانید تا جذاب باشید.

+ زبان بدن و نحوه بیان او را تقلید کنید.

+ زنانه قدم بردارید و راه بروید.

+ تا حد امکان کمتر گریه کنید.

+ به کیفیت رابطه زناشویی بها دهید.

 

منبع:

lovesradio.com

 

 

 

زن جذاب و چطور زن جذابی برای همسرم باشم و زن جذاب از نظر مردها و زن جذاب برای همسر و راه تسخیر قلب مردان را در نمناک ببینید.چطوری برای شوهرم جذاب باشم. چگونه برای شوهرم جذاب باشم. چگونه برای همسرم جذاب باشم. یک زن خوب میداند که دنیای مردان تفاوتهای زیادی با دنیای زنان دارد ، هر زنی تلاش …

 

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

شوهرم بهم گفت زني كه واسه ادم دست نيافتني باشه خوبه 

زن بايد جذاب باشه 

من معني حرفاشو نفهميدم فقط صداي شكستن قلبمو شنيدم كه از همه چيم گذشتم خرج إضافي نكردم كسي قدر ندونست چگونه برای همسر خود دست نیافتنی باشیم

ايندفه اومد سراغت يكي بزن تو گوشش 😒😒😒

دست نيافتني ميشي 

خيلي تو دسترسش نباش

فعلا پ …ام نمياد😂

منم احساس میکنم نباید ایقد مراعات کنم ایقد کم خرج باشم

آیا می‌دانید در هفته ۳۶ بارداری باید برای ذخیره خون بندناف نوزادتان ثبت‌نام کنید؟!

خب تو الان دست یافتنی ک چ عرض کنم سند خوردی ب اسمش میخواس بگی میخوای جدا شم مهرمو بطارم اجرادنبالم بدویی مث چیز 😏😒

از قدیم گفتن ،زنی که خرج داره ،ارج داره

پس خرج کن خواهرم 

نبدونم 

من خودمم می خوادبخوادنمی خوادم بایدبخواد😁

بعد از اونم نرو 

چ رك و راست بهت گفته😐😐😐😐

بهم ميگه مهرت زياده بايد بياي ١٠٠٠تاشو ببخشي

😞😞😞😞بگو خوب اگه دست نیافتنی و جذاب نبودم چرا منو گرفتی؟ به نظرم شوهرت تو فکر و خیالات سیر میکنه، یا فیلم زیاد میبینه یا زنهای دیگه رو که ظاااااهرا جذاب و دست نیافتنی هستن باهات مقایسه میکنه، خبر نداره همین آدما که اینقدر ناز میکنن تو زندگیهاشون با شوهراشون چقدر مشکل دارن، نمونه شو خودم دارم میبینم

نبخشی دخترا این شوهرا یه چیزیشون میشه هر حرفی بخوان میزنن بعدم میگن مهریه تو ببخش

دمت گرم خواهر تو خود خود دست نیافتنی ای 😐مگه چند تاس که هزار تاشو میخوای ببخشی😂بگو بیشین بینیم باو 😂😂نبخشیاااااا عمرا یدونشم نبخش 

اگه تو دست نیافتنی نیستی پس ما چی ایم؟ بیشتر از هزار تا مهرته دختر 😐

تو که مهرتو اجرا گذاشتی بذار بدوه دنبالت که بفهمه همه حرفی رو نباید زد

بگو اونوقت دیگه اصن از بس دست نیافتنی میشم که گمم میکنی 

خیلیم خوبه نمیبخشم 

بگو اگ ی روز رسیدم ب مرحله ای ک بخوام مهرمو بگیرم بهت رحم میکنم ی مقدارشو میبخشم 

ميگه به خودت نميرسي پشمالوبي بخدا چيكار كنم موهام كه دست خودم نيست رفتم دكتر كفت خيلي عاديه موهات چگونه برای همسر خود دست نیافتنی باشیم

بهش بگو خوش ب حالت گفت واس چی بگو ب خاطر اینک همچین زن زندگی و خوبی داری 

بعد بگو خداروشکر کن

عزیزم من همیشه میگم به همه زناو دخترای اطرافم مثل یه ملکه باشین نه نوکر

باورت میشه اوایل به خاطر رضایت شوهرم کمک حال و دست کمکی همه بودم و فکر میکردم کارم درسته تا یه سری بهم گفت مگه تو کلفت مردمی

الان در حد نیاز کار میکنم به خودم میرسم تو خونه مرتبم همیشه لباسامو ست میکنم واسه یه سر کوچه رفتنم به خودم میرسم در حد اعتدال

بگو هلو با پرزش قشنگه

ميگه عقل نداشتم الان بود ميكفتم من ١٠٠تا ميدم ميخواين بخواين نميخواين خدافظ

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

حداقل 8 کاراکتر

دست نیافتنی بودن اهمیت بالایی در هر رابطه دارد و این موضوع برکسی پوشیده نیست. البته، ما می توانیم از نظر جسمی به کسی جذب شویم، اما بیشتر اوقات ما به اعتماد به نفس، انرژی و شخصیت آنها جلب می شویم. جذاب بودن وابسته به چیزی فراتر از صرفا ظاهر افراد است. دوره هایی که به شما در خصوص دست نیافتنی بودن کمک میکند عبارتند از دوره عزت نفس، رهایی از ترس، هوش هیجانی، مدیریت استرس، مدیریت اضطراب و جذابیت در ارتباط می باشد.

یکی از تلاش های رایج در مورد روش های علاقه مند کردن این است که بدانیم چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم. قطعا شما نیز شنیده اید که دست نیافتنی شدن برای یک مرد باعث جذابیت زنان می شود. اما در بسیاری موارد مشاهده شده است که برداشت نادرستی از دست نیافتنی شدن در بین عموم وجود دارد. ((برای دست نیافتنی بودن برروی لینک جذابیت در رابطه کلیک کنید.))چگونه برای همسر خود دست نیافتنی باشیم

یک تعریف آن این است که: «زمانی که  کاملا در آرامشید و با خود در ارتباط هستید و منفی ها را تجربه نمی کنید.» این زمانی اتفاق می افتد که شما اقتدار فردی تان را از نو بدست آورده و از ته دل زندگی می کنید، اجازه می دهید که همه احساسات از شما عبور کنند به جای اینکه آنها را در خود سرکوب کنید. درواقع دست نیافتنی بودن یک هنر است که با تمرین و آگاهی می توان به این هنر دست پیدا کنید.

ویشن لاخیانی، کارآفرین، نویسنده، سخنران، و موسس مایندولی، یک موسسه قدرتمند برای رشد شخصی است. او و تعدادی از سخنرانان این موسسه به زیبایی نحوه دست نیافتنی شدن را توصیف می کنند. ویشن با توصیف این موضوع شروع می کند که ما چگونه پتانسیل حقیقی مان را، از طریق توجه بیش از حد به آنچه دیگران درباره ما فکر می کنند محدود می کنیم. ما به دنبال تاییدیم، از طرد شدن می ترسیم و جلوی خود را می گیریم زیرا نگران قضاوت دیگرانیم. ترس از نقد شدن یکی از بزرگترین عواملی است که باعث می شود مردم خود حقیقی شان را زندگی نکنند.

معمولا زنان به دنبال دست ‌نیافتنی بودن برای مردان هستند تا آنها را به خود علاقه‌مند سازند، اما اغلب راه را اشتباه می‌روند و در واقع مرد مورد علاقه‌شان از خود دور می‌کنند. مهم‌ترین دلیلش این است که دست‌نیافتنی بودن را با چیزهای دیگری اشتباه می‌گیرند. دست‌نیافتنی بودن با بی محلی کردن، فاصله گرفتن، سردی کردن و … تفاوت دارد و دست نیافتنی بودن به معنای سرد بودن یا فاصله داشتن نیست.

منظور از دست‌نیافتنی بودن در واقع ارزشمند بودن شما است. همه انسان‌ها از جمله شما به خودی خود ارزشمند هستند اما گاهی این ارزشمندی را فراموش می‌کنید یا نمی‌توانید آن را به دیگران نشان بدهید. در واقع دست‌نیافتنی بودن برای یک مرد یعنی به او نشان دهید که چقدر ارزشمندید و خودتان هم به این موضوع واقف هستید. همه افراد به دنبال داشتن چیزهای ارزشمند هستند.

طبیعی است که در یک رابطه نیز به دنبال فرد ارزشمندی برای خود باشند. وقتی مردی، زنی را ارزشمند بداند، برای به دست آوردنش زحمت بیشتری می‌کشد زیرا داشتن یه شریک عاطفی ارزشمند به او احساس خاص بودن می‌دهد. موضوعی که برای هرکسی به ویژه مردان جذاب است. در واقع شما باید با ارزشمندی و دست‌نیافتنی بودن خود، مرد مورد علاقه‌تان را به چالش بکشید.

اگر شما یک سخنرانی انجام می دهید و مردم بازخورد مثبتی به شما نمی دهند، این شما نیستید که آنها تایید نکرده اند، بلکه آنچه می گویید یا نحوه گفتن شما است که آنها نپسندیده اند. اگر کتاب نوشته باشید و نقد و نظرات منفی درباره آن بشنوید، این نقدها درباره شما نیست،‌بلکه درباره آنچه نوشته اید است. جدا کردن خود از کار و بزرگترین اهداف مان در مصون شدن نسبت به انتقادها ضروری است.

اعتماد به نفس: یکی از دلایلی که با آرایش رنگ و وارنگ و جراحی پلاستیک مخالفت کردم اینه که توی اطرافیان این حس رو به وجود میاره که شما اعتماد به نفس ندارین. یادتون باشه، شما توی هر شکل و شمایلی یک زن زیبا و قابل احترام هستین. نذارین هیچکس خلاف این رو بهتون بگه و با رفتارش تحقیرتون کنه. خودتون رو دوست داشته باشید و برای خودتون احترام قائل باشید. دیر یا زود این حس روابط شما رو هم تحت تاثیر خودش قرار میده. برای افزایش اعتماد به نفس کلیک کنید.

نیازمند نبودن: این پیرو قسمت بالاییه. منظورم از نیازمند نبودن اینه که دائم منتظر یه مرد توی زندگیتون نباشین. خودتون از پس کارهاتون و احساساتتون بر بیایید. به یه مرد توی زندگیتون نیاز نداشته باشید که بیاد و شما رو تایید یا تامین کنه. بود که بود، نبود گور باباش. هر دقیقه و ثانیه منتظر یه پیام از سمتش نباشید و وقتی دیر کرد دیوونه نشید. این از شما یه آدم سرد نمیسازه، یه زن با اعتماد به نفس میسازه که به وجود مردها تو زندگیش احتیاجی نداره.

خانومانه بودن و زنانگی: همونطور که مرونگی آقایون برای ما جذابه، خانومانه رفتار کردن ما هم برای آقایون جذابیت داره. کمتر پسری رو دیدم که جذب دختری با رفتار پسرونه بشه. ناز و عشوه، ملیح صحبت کردن، گاهی اذعان کردن به اینکه مردتون چقدر قوی و مورد نیازه، اینکه شما جقدر ظریف و خواستنی هستین همه ی اینها توی جذابیت شما موثره.

شوخ طبعی: افراد شوخ طبع معمولا محبوب تر و دوست داشتنی هستن. همه دوست دارن وقتشون رو با فردی شوخ طبع بگذرونن و ازش انرژی بگیرن. به شخصه فکر میکنم یکی از دلایل بزرگ شکست های عشقی همین افسرده و دپرس بودنه. طرف عاشق شما هم باشه اگر دائم از سختی وبدبختی و انرژی های منفی براش حرف بزنید و حالشو بد کنید به مرور علاقش کم میشه. تا میتونید پر انرژی خنده رو و شوخ طبع باشی

کاملا در این لحظه حاضر باشیم و به خود اجازه دهیم که از هر آنچه به ما استرس می دهد رها شویم. زمانی که شما دچار تنش و استرس هستید،  نمی توانید بر آنچه پیش روی شماست متمرکز شوید، بلکه آنچه در ذهن شما در حال پخش شدن است مورد توجه تان است.

این تمرین مستلزم این است که شما بر آنچه در مقابل شما قرار گرفته کاملا متمرکز شوید و به آن توجه کنید.اگر پشت میز نشسته اید، به خود میز نگاه کنید. آن را بررسی کنید و نفس های عمیقی بکشید تا در لحظه حال بماید. افکارتان را متمرکز بر آنچه روبروی شماست قرار دهید.

به جای بستن چشمان تان، به اشیای اطراف توجه کنید تا در این لحظه ساکن شوید. کمی دهان خود را باز کنید تا بتوانید عمیق تر نفس بکشید. به خود اجازه دهید تا این لحظه را درک کند، بدون اینکه نگران آینده باشید. شما در این لحظه در این نقطه قرار گرفته اید، و این تمرین مشاهده اشیا در لحظه حال زمان را امتداد می دهد و به شما فرصتی برای تجربه زندگی می دهد.

به ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حتما خیلی شنیده‌اید برای اینکه مردی را به خود علاقه‌مند کنید و جذبش کنید، لازم است برای او دست‌نیافتنی باشید. اما منظور از دست‌نیافتنی بودن برای مردان چیست! آیا باید به او بی‌محلی کنید و از او فاصله بگیرید؟ آیا باید او را تشنه بگذارید و ابراز علاقه‌های او را بی جواب بگذارید؟ بهتر است ابتدا معنای دست نیافتنی بودن از دید مردان را برای‌تان بیان کنیم و بعد تکنیک‌هایی را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید ویژگی‌های یک دختر دست نیافتنی را در خود تقویت کنید.

فهرست مطالب

معمولا زنان به دنبال دست‌نیافتنی بودن برای مردان هستند تا آنها را به خود علاقه‌مند سازند، اما اغلب راه را اشتباه می‌روند و در واقع مرد مورد علاقه‌شان از خود دور می‌کنند. مهم‌ترین دلیلش این است که دست‌نیافتنی بودن را با چیزهای دیگری اشتباه می‌گیرند. دست‌نیافتنی بودن با مواردی که در ادامه گفته می‌شود، یکی نیست:

منظور از دست‌نیافتنی بودن، بی‌محلی کردن نیست. هیچ‌کس دوست ندارد از طرف دیگران نادیده گرفته شده یا به او بی‌محلی شود. فرد مورد علاقه شما هم از این قانون مستثنی نیست. این که پاسخ تلفن‌هایش را ندهید یا تلاش‌هایش برای نزدیک شدن به خودتان را نادیده بگیرید، او را در طول زمان دلسرد، و شما را از هدف‌تان دور می‌کند.چگونه برای همسر خود دست نیافتنی باشیم

گاهی افراد در ابتدای یک رابطه یا زمانی که قصد دارند فردی را به خود علاقه‌مند کنند شروع به فاصله گرفتن و سرد نشان دادن خود می‌کنند. در این حالت طرف مقابل به این نتیجه می‌رسد که هر چه برای نزدیک شدن به شما تلاش کند فایده ندارد. شما توجهی به او ندارید یا آدم سرد و بی احساسی هستید.

همان‌طور که شما دوست ندارید مورد بی‌احترامی قرار بگیرید، هیچ‌کس دیگری هم این را نمی‌پسندد. اما متاسفانه گاهی زنان برای اینکه خود را دست‌نیافتنی نشان دهند شروع به بی‌احترامی یا کوچک کردن فرد مقابلشان می‌کنند. یکی از نیازهای اصلی هر رابطه سالمی احترام است. بنابراین اگر فرد مقابل‌تان حس کند  در رابطه با شما احترامی دریافت نمی‌کند، علاقه‌ای برای نزدیک شدن به شما نخواهد داشت. تنها درصورتی یک نفر جذب بی‌احترامی می‌شود که عزت‌نفس پایینی داشته یا از سلامت روان برخوردار نباشد. حتما شما نمی‌خواهید چنین فردی را جذب خودتان کنید.

ممکن است برخی از دوستان به شما توصیه کنند که با صحبت کردن از مردان دیگر در مقابل فرد مورد علاقه‌تان، به او نشان دهید که طرفداران زیادی دارید! اما این‌کار حس خوبی را در برای مردان ایجاد نمی‌کند. همان‌طور که اگر مردی بخواهد با صحبت از سایر زنان حسادت شما را تحریک کند یا خودش را فرد جذابی نشان دهد. شاید بتوان گفت مهم‌ترین ویژگی‌های یک رابطه رمانتیک، انحصاری بودن آن است. این رفتار، انحصاری بودن و امنیت رابطه فعلی شما یا رابطه‌ای قرار است ایجاد شود را خدشه‌دار می‌کند و طرف مقابل‌تان برای نزدیک شدن به شما به شک می‌افتد.

فراموش نکنید شاید رفتارهای ذکر شده در بالا در کوتاه‌مدت جذابیت‌های موقتی برای شما ایجاد کند و یا شاید کسانی را بشناسید که با این به اصطلاح تکنیک‌ها توانسته‌اند فردی را به خود علاقه‌مند سازند. اما اگر به دنبال یه رابطه سالم و پایدار و همچنین فرد سالم و مناسبی هستید این روش‌ها دردی از شما دوا نمی‌کنند.

وقتی شما سعی در نقش بازی کردن داشته باشید، به طور ضمنی به دیگران القا می‌کنید که به اندازه کافی خودتان را قبول ندارید. سعی کنید در رابطه صداقت داشته باشید و خود واقعی‌تان را به طرف مقابل نشان دهید. سانسور کردن و مخفی­ کردن واقعیت‌هایی در مورد خود، در طولانی مدت امکان‌پذیر نیست و رفته‌رفته از خود فردی با اعتماد به نفس پایین به طرف مقابل‌تان ارائه می‌دهید.

 از مواردی که زنان فکر می‌کنند باید آن را مخفی کنند تا جذاب‌تر به نظر برسند، احساسات‌شان به فرد مقابل است. سعی نکنید احساسات واقعی‌تان را مخفی کنید. اگر این کار را به شیوه درست و متعادلی علاقه‌تان را ابراز کنید، لازم نیست بابت آن احساس نگرانی کنید. نشان ندادن عدم علاقه به کسی که دوستش دارید و نقش بازی کردن بار زیادی را بر دوش شما می گذارد، با آن‌چه واقعا حس می‌کنید متفاوت است. همچنین اگر از رفتاری از طرف مقابل‌تان ناراحت می‌شوید به طور واضح به او بگویید و احساس ناخوشایندتان راابراز کنید. فکر نکنید اگر ناراحتی‌های‌تان را بروز دهید او دلزده می‌شود. شما با این کار به او نشان می‌دهید که برای احساساتان ارزش قائلید . ضمن اینکه باید بدانید ناراحتی‌ها و دلخوری‌ها را نمی‌توان مدت زیادی مخفی کرد.

سعی کنید اهداف و مسیرتان را در زندگی مشخص کنید و برای رسیدن به آن‌ها برنامه‌ریزی و تلاش داشته باشید. هدفمند بودن یعنی می‌دانید به دنبال چه چیزی در زندگی هستید و این موضوع هم در انتخاب یک فرد متناسب با خواسته‌هایتان به شما کمک می‌کند و هم ارزشمندی شما و اهداف‌تان را برای دیگران مشخص می‌کند.

یک فرد با اعتماد به نفس می‌تواند در همه عرصه‌های زندگی، از جمله رابطه عاطفی، بسیار موفق‌تر عمل کند. یک دختر با اعتماد به نفس جذابیت خیلی بیشتری برای مردان دارد و می‌توان گفت مهم‌ترین ملاکی که یک دختر را دست‌نیافتنی می‌کند اعتماد به نفس و عزت نفس اوست. به ویژه در ملاقات‌های اولیه اعتماد به نفس می‌تواند کلید جذابیت و دست‌نیافتنی شدن شما باشد.

هر فرد برای یک رابطه خوب، استانداردهایی در ذهن خود دارد. افرادی که استانداردهای بالاتری برای رابطه و طرف مقابل‌شان دارند، افراد جذاب‌تری به نظر می‌رسند، زیرا خود را لایق یک رابطه خوب می‌دانند. هرچند این استانداردها فقط نباید در کلام شما باشد و باید آن را در عمل هم نشان دهید.

بیشتر افراد وقتی با فرد جدیدی آشنا می‌شوند در همان چند هفته اول، او را به یکی از بالاترین اولویت‌های زندگی خود، حتی بالاتر از دوستان، خانواده، تناسب اندام و حرفه خود تبدیل می‌کنند. این کار اشتباهی است، چرا که شما با اینکار به او می‌گویید در زندگی‌تان چیزی مهم‌تر از او ندارید. اشتباه نکنید، معلوم است که در هر رابطه خوب، شریک عاطفی‌تان باید از اولویت‌های مهم شما باشد، اما این اتفاق باید رفته‌رفته و در صورت تناسب او با معیارهای شما بیفتد. در واقع او برای اینکه اولویت مهم زندگی‌تان شود، باید خودش را به شما اثبات کند.

فردی که برای سلامت خود اهمیت قایل است حتما خود را فرد ارزشمندی می‌داند. اهمیت قائل شدن برای تغذیه، برنامه‌های ورزشی و همچنین سلامت روان از جمله این موارد است. در قرارهایی که با شریک عاطفی‌تان دارید حتما به ملاک‌ها و استانداردهایی که در زمینه تغذیه دارید پایبند بمانید. اهمیت برنامه‌های سلامتی  ورزشی‌تان را برای طرف مقابل جا بیاندازید. مثلا وقت باشگاه رفتنتان را به سینما رفتن با او اختصاص ندهید، برای سینما وقت دیگری پیدا کنید.

یک مرد باید بداند که هر چقدر دختر مورد علاقه‌اش متعهد بوده  به او علاقه‌مند باشد، هنوز دلایلی وجود دارد که ممکن است او را از دست بدهد. این ممکن است عجیب به نظر برسد، اما برای داشتن جذابیت طولانی مدت اساسی است. فرد مورد نظر شما باید احساس کند و به این نتیجه برسد که اگر نتواند احترام شما را حفظ کرده و به خواسته‌هایتان توجه کند، به یقین و با قدرت ترکش خواهید کرد. یک زن دست نیافتی همیشه رابطه و وفاداری خود را از بالاترین حد حفظ می‌کند، اما هرگز آنقدر زیاده‌روی نمی‌کند که احترام خود را از بین ببرد. رعایت این مورد حتی در نزدیک‌ترین رابطه‌ها نیز باعث ایجاد فضایی سالم می‌شود و حس دست نیافتنی بودن و جذابیت را حفظ می‌کند.

یادتان نرود هدف شما از ابتدا علاقه‌مند شدن طرف مقابل‌تان و ایجاد و حفظ یک رابطه خوب بود. اما گاهی زیاده‌روی در اینکه خود را فردی خاص و دست‌نیافتنی نشان دهید باعث می‌شود رابطه یا طرف مقابل را از دست دهید. مثلا برخی افراد برای اینکه نشان دهند به سادگی به دست نمی‌آیند، سعی می‌کنند لباس‌های گران‌قیمت بپوشند یا روی ظاهرشان بیش از حد تمرکز می‌کنند، و در این صورت ممکن است فرد مورد علاقه‌تان فکر کند نمی‌تواند نیازهای شما را تامین کند و بنابراین از شما فاصله بگیرد.

حقیقت این است که مردان چیزی را دوست دارند که بدانند بعد از تلاش کردن می‌توانند آن را بدست آورند. دست نیافتنی بودن به معنای تبدیل شدن به زنی که فقط بر روی اولویت‌های شخصی خود سرمایه گذاری می‌کند نیست. باید مراقب باشید وارد حوزه “به شدت مستقل بودن” و “به هیچ مردی نیاز نداشتن” نشوید، زیرا گاهی آنقدر دست‌نیافتنی می‌شوید که مردان حتی جرات تلاش کردن را به خود نمی‌دهند.  در این صورت همچنان برای طرف مقابل‌تان جذاب به نظر می‌آیید اما او شما را بسیار بالاتر از سطح خود می‌بیند و ترجیح می‌دهد برای به دست آوردن یا حفظ شما تلاشی نکند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

11 بازدید

21 بازدید

31 بازدید

58 بازدید

103 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6چگونه برای همسر خود دست نیافتنی باشیم

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

حتما خیلی شنیده‌اید برای اینکه مردی را به خود علاقه‌مند کنید و جذبش کنید، لازم است برای او دست‌نیافتنی باشید. اما منظور از دست‌نیافتنی بودن برای مردان چیست! آیا باید به او بی‌محلی کنید و از او فاصله بگیرید؟ آیا باید او را تشنه بگذارید و ابراز علاقه‌های او را بی جواب بگذارید؟ بهتر است ابتدا معنای دست نیافتنی بودن از دید مردان را برای‌تان بیان کنیم و بعد تکنیک‌هایی را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید ویژگی‌های یک دختر دست نیافتنی را در خود تقویت کنید.

فهرست مطالب

معمولا زنان به دنبال دست‌نیافتنی بودن برای مردان هستند تا آنها را به خود علاقه‌مند سازند، اما اغلب راه را اشتباه می‌روند و در واقع مرد مورد علاقه‌شان از خود دور می‌کنند. مهم‌ترین دلیلش این است که دست‌نیافتنی بودن را با چیزهای دیگری اشتباه می‌گیرند. دست‌نیافتنی بودن با مواردی که در ادامه گفته می‌شود، یکی نیست:

منظور از دست‌نیافتنی بودن، بی‌محلی کردن نیست. هیچ‌کس دوست ندارد از طرف دیگران نادیده گرفته شده یا به او بی‌محلی شود. فرد مورد علاقه شما هم از این قانون مستثنی نیست. این که پاسخ تلفن‌هایش را ندهید یا تلاش‌هایش برای نزدیک شدن به خودتان را نادیده بگیرید، او را در طول زمان دلسرد، و شما را از هدف‌تان دور می‌کند.چگونه برای همسر خود دست نیافتنی باشیم

گاهی افراد در ابتدای یک رابطه یا زمانی که قصد دارند فردی را به خود علاقه‌مند کنند شروع به فاصله گرفتن و سرد نشان دادن خود می‌کنند. در این حالت طرف مقابل به این نتیجه می‌رسد که هر چه برای نزدیک شدن به شما تلاش کند فایده ندارد. شما توجهی به او ندارید یا آدم سرد و بی احساسی هستید.

همان‌طور که شما دوست ندارید مورد بی‌احترامی قرار بگیرید، هیچ‌کس دیگری هم این را نمی‌پسندد. اما متاسفانه گاهی زنان برای اینکه خود را دست‌نیافتنی نشان دهند شروع به بی‌احترامی یا کوچک کردن فرد مقابلشان می‌کنند. یکی از نیازهای اصلی هر رابطه سالمی احترام است. بنابراین اگر فرد مقابل‌تان حس کند  در رابطه با شما احترامی دریافت نمی‌کند، علاقه‌ای برای نزدیک شدن به شما نخواهد داشت. تنها درصورتی یک نفر جذب بی‌احترامی می‌شود که عزت‌نفس پایینی داشته یا از سلامت روان برخوردار نباشد. حتما شما نمی‌خواهید چنین فردی را جذب خودتان کنید.

ممکن است برخی از دوستان به شما توصیه کنند که با صحبت کردن از مردان دیگر در مقابل فرد مورد علاقه‌تان، به او نشان دهید که طرفداران زیادی دارید! اما این‌کار حس خوبی را در برای مردان ایجاد نمی‌کند. همان‌طور که اگر مردی بخواهد با صحبت از سایر زنان حسادت شما را تحریک کند یا خودش را فرد جذابی نشان دهد. شاید بتوان گفت مهم‌ترین ویژگی‌های یک رابطه رمانتیک، انحصاری بودن آن است. این رفتار، انحصاری بودن و امنیت رابطه فعلی شما یا رابطه‌ای قرار است ایجاد شود را خدشه‌دار می‌کند و طرف مقابل‌تان برای نزدیک شدن به شما به شک می‌افتد.

فراموش نکنید شاید رفتارهای ذکر شده در بالا در کوتاه‌مدت جذابیت‌های موقتی برای شما ایجاد کند و یا شاید کسانی را بشناسید که با این به اصطلاح تکنیک‌ها توانسته‌اند فردی را به خود علاقه‌مند سازند. اما اگر به دنبال یه رابطه سالم و پایدار و همچنین فرد سالم و مناسبی هستید این روش‌ها دردی از شما دوا نمی‌کنند.

وقتی شما سعی در نقش بازی کردن داشته باشید، به طور ضمنی به دیگران القا می‌کنید که به اندازه کافی خودتان را قبول ندارید. سعی کنید در رابطه صداقت داشته باشید و خود واقعی‌تان را به طرف مقابل نشان دهید. سانسور کردن و مخفی­ کردن واقعیت‌هایی در مورد خود، در طولانی مدت امکان‌پذیر نیست و رفته‌رفته از خود فردی با اعتماد به نفس پایین به طرف مقابل‌تان ارائه می‌دهید.

 از مواردی که زنان فکر می‌کنند باید آن را مخفی کنند تا جذاب‌تر به نظر برسند، احساسات‌شان به فرد مقابل است. سعی نکنید احساسات واقعی‌تان را مخفی کنید. اگر این کار را به شیوه درست و متعادلی علاقه‌تان را ابراز کنید، لازم نیست بابت آن احساس نگرانی کنید. نشان ندادن عدم علاقه به کسی که دوستش دارید و نقش بازی کردن بار زیادی را بر دوش شما می گذارد، با آن‌چه واقعا حس می‌کنید متفاوت است. همچنین اگر از رفتاری از طرف مقابل‌تان ناراحت می‌شوید به طور واضح به او بگویید و احساس ناخوشایندتان راابراز کنید. فکر نکنید اگر ناراحتی‌های‌تان را بروز دهید او دلزده می‌شود. شما با این کار به او نشان می‌دهید که برای احساساتان ارزش قائلید . ضمن اینکه باید بدانید ناراحتی‌ها و دلخوری‌ها را نمی‌توان مدت زیادی مخفی کرد.

سعی کنید اهداف و مسیرتان را در زندگی مشخص کنید و برای رسیدن به آن‌ها برنامه‌ریزی و تلاش داشته باشید. هدفمند بودن یعنی می‌دانید به دنبال چه چیزی در زندگی هستید و این موضوع هم در انتخاب یک فرد متناسب با خواسته‌هایتان به شما کمک می‌کند و هم ارزشمندی شما و اهداف‌تان را برای دیگران مشخص می‌کند.

یک فرد با اعتماد به نفس می‌تواند در همه عرصه‌های زندگی، از جمله رابطه عاطفی، بسیار موفق‌تر عمل کند. یک دختر با اعتماد به نفس جذابیت خیلی بیشتری برای مردان دارد و می‌توان گفت مهم‌ترین ملاکی که یک دختر را دست‌نیافتنی می‌کند اعتماد به نفس و عزت نفس اوست. به ویژه در ملاقات‌های اولیه اعتماد به نفس می‌تواند کلید جذابیت و دست‌نیافتنی شدن شما باشد.

هر فرد برای یک رابطه خوب، استانداردهایی در ذهن خود دارد. افرادی که استانداردهای بالاتری برای رابطه و طرف مقابل‌شان دارند، افراد جذاب‌تری به نظر می‌رسند، زیرا خود را لایق یک رابطه خوب می‌دانند. هرچند این استانداردها فقط نباید در کلام شما باشد و باید آن را در عمل هم نشان دهید.

بیشتر افراد وقتی با فرد جدیدی آشنا می‌شوند در همان چند هفته اول، او را به یکی از بالاترین اولویت‌های زندگی خود، حتی بالاتر از دوستان، خانواده، تناسب اندام و حرفه خود تبدیل می‌کنند. این کار اشتباهی است، چرا که شما با اینکار به او می‌گویید در زندگی‌تان چیزی مهم‌تر از او ندارید. اشتباه نکنید، معلوم است که در هر رابطه خوب، شریک عاطفی‌تان باید از اولویت‌های مهم شما باشد، اما این اتفاق باید رفته‌رفته و در صورت تناسب او با معیارهای شما بیفتد. در واقع او برای اینکه اولویت مهم زندگی‌تان شود، باید خودش را به شما اثبات کند.

فردی که برای سلامت خود اهمیت قایل است حتما خود را فرد ارزشمندی می‌داند. اهمیت قائل شدن برای تغذیه، برنامه‌های ورزشی و همچنین سلامت روان از جمله این موارد است. در قرارهایی که با شریک عاطفی‌تان دارید حتما به ملاک‌ها و استانداردهایی که در زمینه تغذیه دارید پایبند بمانید. اهمیت برنامه‌های سلامتی  ورزشی‌تان را برای طرف مقابل جا بیاندازید. مثلا وقت باشگاه رفتنتان را به سینما رفتن با او اختصاص ندهید، برای سینما وقت دیگری پیدا کنید.

یک مرد باید بداند که هر چقدر دختر مورد علاقه‌اش متعهد بوده  به او علاقه‌مند باشد، هنوز دلایلی وجود دارد که ممکن است او را از دست بدهد. این ممکن است عجیب به نظر برسد، اما برای داشتن جذابیت طولانی مدت اساسی است. فرد مورد نظر شما باید احساس کند و به این نتیجه برسد که اگر نتواند احترام شما را حفظ کرده و به خواسته‌هایتان توجه کند، به یقین و با قدرت ترکش خواهید کرد. یک زن دست نیافتی همیشه رابطه و وفاداری خود را از بالاترین حد حفظ می‌کند، اما هرگز آنقدر زیاده‌روی نمی‌کند که احترام خود را از بین ببرد. رعایت این مورد حتی در نزدیک‌ترین رابطه‌ها نیز باعث ایجاد فضایی سالم می‌شود و حس دست نیافتنی بودن و جذابیت را حفظ می‌کند.

یادتان نرود هدف شما از ابتدا علاقه‌مند شدن طرف مقابل‌تان و ایجاد و حفظ یک رابطه خوب بود. اما گاهی زیاده‌روی در اینکه خود را فردی خاص و دست‌نیافتنی نشان دهید باعث می‌شود رابطه یا طرف مقابل را از دست دهید. مثلا برخی افراد برای اینکه نشان دهند به سادگی به دست نمی‌آیند، سعی می‌کنند لباس‌های گران‌قیمت بپوشند یا روی ظاهرشان بیش از حد تمرکز می‌کنند، و در این صورت ممکن است فرد مورد علاقه‌تان فکر کند نمی‌تواند نیازهای شما را تامین کند و بنابراین از شما فاصله بگیرد.

حقیقت این است که مردان چیزی را دوست دارند که بدانند بعد از تلاش کردن می‌توانند آن را بدست آورند. دست نیافتنی بودن به معنای تبدیل شدن به زنی که فقط بر روی اولویت‌های شخصی خود سرمایه گذاری می‌کند نیست. باید مراقب باشید وارد حوزه “به شدت مستقل بودن” و “به هیچ مردی نیاز نداشتن” نشوید، زیرا گاهی آنقدر دست‌نیافتنی می‌شوید که مردان حتی جرات تلاش کردن را به خود نمی‌دهند.  در این صورت همچنان برای طرف مقابل‌تان جذاب به نظر می‌آیید اما او شما را بسیار بالاتر از سطح خود می‌بیند و ترجیح می‌دهد برای به دست آوردن یا حفظ شما تلاشی نکند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

11 بازدید

21 بازدید

31 بازدید

58 بازدید

103 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6چگونه برای همسر خود دست نیافتنی باشیم

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

حتما خیلی شنیده‌اید برای اینکه مردی را به خود علاقه‌مند کنید و جذبش کنید، لازم است برای او دست‌نیافتنی باشید. اما منظور از دست‌نیافتنی بودن برای مردان چیست! آیا باید به او بی‌محلی کنید و از او فاصله بگیرید؟ آیا باید او را تشنه بگذارید و ابراز علاقه‌های او را بی جواب بگذارید؟ بهتر است ابتدا معنای دست نیافتنی بودن از دید مردان را برای‌تان بیان کنیم و بعد تکنیک‌هایی را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید ویژگی‌های یک دختر دست نیافتنی را در خود تقویت کنید.

فهرست مطالب

معمولا زنان به دنبال دست‌نیافتنی بودن برای مردان هستند تا آنها را به خود علاقه‌مند سازند، اما اغلب راه را اشتباه می‌روند و در واقع مرد مورد علاقه‌شان از خود دور می‌کنند. مهم‌ترین دلیلش این است که دست‌نیافتنی بودن را با چیزهای دیگری اشتباه می‌گیرند. دست‌نیافتنی بودن با مواردی که در ادامه گفته می‌شود، یکی نیست:

منظور از دست‌نیافتنی بودن، بی‌محلی کردن نیست. هیچ‌کس دوست ندارد از طرف دیگران نادیده گرفته شده یا به او بی‌محلی شود. فرد مورد علاقه شما هم از این قانون مستثنی نیست. این که پاسخ تلفن‌هایش را ندهید یا تلاش‌هایش برای نزدیک شدن به خودتان را نادیده بگیرید، او را در طول زمان دلسرد، و شما را از هدف‌تان دور می‌کند.چگونه برای همسر خود دست نیافتنی باشیم

گاهی افراد در ابتدای یک رابطه یا زمانی که قصد دارند فردی را به خود علاقه‌مند کنند شروع به فاصله گرفتن و سرد نشان دادن خود می‌کنند. در این حالت طرف مقابل به این نتیجه می‌رسد که هر چه برای نزدیک شدن به شما تلاش کند فایده ندارد. شما توجهی به او ندارید یا آدم سرد و بی احساسی هستید.

همان‌طور که شما دوست ندارید مورد بی‌احترامی قرار بگیرید، هیچ‌کس دیگری هم این را نمی‌پسندد. اما متاسفانه گاهی زنان برای اینکه خود را دست‌نیافتنی نشان دهند شروع به بی‌احترامی یا کوچک کردن فرد مقابلشان می‌کنند. یکی از نیازهای اصلی هر رابطه سالمی احترام است. بنابراین اگر فرد مقابل‌تان حس کند  در رابطه با شما احترامی دریافت نمی‌کند، علاقه‌ای برای نزدیک شدن به شما نخواهد داشت. تنها درصورتی یک نفر جذب بی‌احترامی می‌شود که عزت‌نفس پایینی داشته یا از سلامت روان برخوردار نباشد. حتما شما نمی‌خواهید چنین فردی را جذب خودتان کنید.

ممکن است برخی از دوستان به شما توصیه کنند که با صحبت کردن از مردان دیگر در مقابل فرد مورد علاقه‌تان، به او نشان دهید که طرفداران زیادی دارید! اما این‌کار حس خوبی را در برای مردان ایجاد نمی‌کند. همان‌طور که اگر مردی بخواهد با صحبت از سایر زنان حسادت شما را تحریک کند یا خودش را فرد جذابی نشان دهد. شاید بتوان گفت مهم‌ترین ویژگی‌های یک رابطه رمانتیک، انحصاری بودن آن است. این رفتار، انحصاری بودن و امنیت رابطه فعلی شما یا رابطه‌ای قرار است ایجاد شود را خدشه‌دار می‌کند و طرف مقابل‌تان برای نزدیک شدن به شما به شک می‌افتد.

فراموش نکنید شاید رفتارهای ذکر شده در بالا در کوتاه‌مدت جذابیت‌های موقتی برای شما ایجاد کند و یا شاید کسانی را بشناسید که با این به اصطلاح تکنیک‌ها توانسته‌اند فردی را به خود علاقه‌مند سازند. اما اگر به دنبال یه رابطه سالم و پایدار و همچنین فرد سالم و مناسبی هستید این روش‌ها دردی از شما دوا نمی‌کنند.

وقتی شما سعی در نقش بازی کردن داشته باشید، به طور ضمنی به دیگران القا می‌کنید که به اندازه کافی خودتان را قبول ندارید. سعی کنید در رابطه صداقت داشته باشید و خود واقعی‌تان را به طرف مقابل نشان دهید. سانسور کردن و مخفی­ کردن واقعیت‌هایی در مورد خود، در طولانی مدت امکان‌پذیر نیست و رفته‌رفته از خود فردی با اعتماد به نفس پایین به طرف مقابل‌تان ارائه می‌دهید.

 از مواردی که زنان فکر می‌کنند باید آن را مخفی کنند تا جذاب‌تر به نظر برسند، احساسات‌شان به فرد مقابل است. سعی نکنید احساسات واقعی‌تان را مخفی کنید. اگر این کار را به شیوه درست و متعادلی علاقه‌تان را ابراز کنید، لازم نیست بابت آن احساس نگرانی کنید. نشان ندادن عدم علاقه به کسی که دوستش دارید و نقش بازی کردن بار زیادی را بر دوش شما می گذارد، با آن‌چه واقعا حس می‌کنید متفاوت است. همچنین اگر از رفتاری از طرف مقابل‌تان ناراحت می‌شوید به طور واضح به او بگویید و احساس ناخوشایندتان راابراز کنید. فکر نکنید اگر ناراحتی‌های‌تان را بروز دهید او دلزده می‌شود. شما با این کار به او نشان می‌دهید که برای احساساتان ارزش قائلید . ضمن اینکه باید بدانید ناراحتی‌ها و دلخوری‌ها را نمی‌توان مدت زیادی مخفی کرد.

سعی کنید اهداف و مسیرتان را در زندگی مشخص کنید و برای رسیدن به آن‌ها برنامه‌ریزی و تلاش داشته باشید. هدفمند بودن یعنی می‌دانید به دنبال چه چیزی در زندگی هستید و این موضوع هم در انتخاب یک فرد متناسب با خواسته‌هایتان به شما کمک می‌کند و هم ارزشمندی شما و اهداف‌تان را برای دیگران مشخص می‌کند.

یک فرد با اعتماد به نفس می‌تواند در همه عرصه‌های زندگی، از جمله رابطه عاطفی، بسیار موفق‌تر عمل کند. یک دختر با اعتماد به نفس جذابیت خیلی بیشتری برای مردان دارد و می‌توان گفت مهم‌ترین ملاکی که یک دختر را دست‌نیافتنی می‌کند اعتماد به نفس و عزت نفس اوست. به ویژه در ملاقات‌های اولیه اعتماد به نفس می‌تواند کلید جذابیت و دست‌نیافتنی شدن شما باشد.

هر فرد برای یک رابطه خوب، استانداردهایی در ذهن خود دارد. افرادی که استانداردهای بالاتری برای رابطه و طرف مقابل‌شان دارند، افراد جذاب‌تری به نظر می‌رسند، زیرا خود را لایق یک رابطه خوب می‌دانند. هرچند این استانداردها فقط نباید در کلام شما باشد و باید آن را در عمل هم نشان دهید.

بیشتر افراد وقتی با فرد جدیدی آشنا می‌شوند در همان چند هفته اول، او را به یکی از بالاترین اولویت‌های زندگی خود، حتی بالاتر از دوستان، خانواده، تناسب اندام و حرفه خود تبدیل می‌کنند. این کار اشتباهی است، چرا که شما با اینکار به او می‌گویید در زندگی‌تان چیزی مهم‌تر از او ندارید. اشتباه نکنید، معلوم است که در هر رابطه خوب، شریک عاطفی‌تان باید از اولویت‌های مهم شما باشد، اما این اتفاق باید رفته‌رفته و در صورت تناسب او با معیارهای شما بیفتد. در واقع او برای اینکه اولویت مهم زندگی‌تان شود، باید خودش را به شما اثبات کند.

فردی که برای سلامت خود اهمیت قایل است حتما خود را فرد ارزشمندی می‌داند. اهمیت قائل شدن برای تغذیه، برنامه‌های ورزشی و همچنین سلامت روان از جمله این موارد است. در قرارهایی که با شریک عاطفی‌تان دارید حتما به ملاک‌ها و استانداردهایی که در زمینه تغذیه دارید پایبند بمانید. اهمیت برنامه‌های سلامتی  ورزشی‌تان را برای طرف مقابل جا بیاندازید. مثلا وقت باشگاه رفتنتان را به سینما رفتن با او اختصاص ندهید، برای سینما وقت دیگری پیدا کنید.

یک مرد باید بداند که هر چقدر دختر مورد علاقه‌اش متعهد بوده  به او علاقه‌مند باشد، هنوز دلایلی وجود دارد که ممکن است او را از دست بدهد. این ممکن است عجیب به نظر برسد، اما برای داشتن جذابیت طولانی مدت اساسی است. فرد مورد نظر شما باید احساس کند و به این نتیجه برسد که اگر نتواند احترام شما را حفظ کرده و به خواسته‌هایتان توجه کند، به یقین و با قدرت ترکش خواهید کرد. یک زن دست نیافتی همیشه رابطه و وفاداری خود را از بالاترین حد حفظ می‌کند، اما هرگز آنقدر زیاده‌روی نمی‌کند که احترام خود را از بین ببرد. رعایت این مورد حتی در نزدیک‌ترین رابطه‌ها نیز باعث ایجاد فضایی سالم می‌شود و حس دست نیافتنی بودن و جذابیت را حفظ می‌کند.

یادتان نرود هدف شما از ابتدا علاقه‌مند شدن طرف مقابل‌تان و ایجاد و حفظ یک رابطه خوب بود. اما گاهی زیاده‌روی در اینکه خود را فردی خاص و دست‌نیافتنی نشان دهید باعث می‌شود رابطه یا طرف مقابل را از دست دهید. مثلا برخی افراد برای اینکه نشان دهند به سادگی به دست نمی‌آیند، سعی می‌کنند لباس‌های گران‌قیمت بپوشند یا روی ظاهرشان بیش از حد تمرکز می‌کنند، و در این صورت ممکن است فرد مورد علاقه‌تان فکر کند نمی‌تواند نیازهای شما را تامین کند و بنابراین از شما فاصله بگیرد.

حقیقت این است که مردان چیزی را دوست دارند که بدانند بعد از تلاش کردن می‌توانند آن را بدست آورند. دست نیافتنی بودن به معنای تبدیل شدن به زنی که فقط بر روی اولویت‌های شخصی خود سرمایه گذاری می‌کند نیست. باید مراقب باشید وارد حوزه “به شدت مستقل بودن” و “به هیچ مردی نیاز نداشتن” نشوید، زیرا گاهی آنقدر دست‌نیافتنی می‌شوید که مردان حتی جرات تلاش کردن را به خود نمی‌دهند.  در این صورت همچنان برای طرف مقابل‌تان جذاب به نظر می‌آیید اما او شما را بسیار بالاتر از سطح خود می‌بیند و ترجیح می‌دهد برای به دست آوردن یا حفظ شما تلاشی نکند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

11 بازدید

21 بازدید

31 بازدید

58 بازدید

103 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6چگونه برای همسر خود دست نیافتنی باشیم

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

حتما خیلی شنیده‌اید برای اینکه مردی را به خود علاقه‌مند کنید و جذبش کنید، لازم است برای او دست‌نیافتنی باشید. اما منظور از دست‌نیافتنی بودن برای مردان چیست! آیا باید به او بی‌محلی کنید و از او فاصله بگیرید؟ آیا باید او را تشنه بگذارید و ابراز علاقه‌های او را بی جواب بگذارید؟ بهتر است ابتدا معنای دست نیافتنی بودن از دید مردان را برای‌تان بیان کنیم و بعد تکنیک‌هایی را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید ویژگی‌های یک دختر دست نیافتنی را در خود تقویت کنید.

فهرست مطالب

معمولا زنان به دنبال دست‌نیافتنی بودن برای مردان هستند تا آنها را به خود علاقه‌مند سازند، اما اغلب راه را اشتباه می‌روند و در واقع مرد مورد علاقه‌شان از خود دور می‌کنند. مهم‌ترین دلیلش این است که دست‌نیافتنی بودن را با چیزهای دیگری اشتباه می‌گیرند. دست‌نیافتنی بودن با مواردی که در ادامه گفته می‌شود، یکی نیست:

منظور از دست‌نیافتنی بودن، بی‌محلی کردن نیست. هیچ‌کس دوست ندارد از طرف دیگران نادیده گرفته شده یا به او بی‌محلی شود. فرد مورد علاقه شما هم از این قانون مستثنی نیست. این که پاسخ تلفن‌هایش را ندهید یا تلاش‌هایش برای نزدیک شدن به خودتان را نادیده بگیرید، او را در طول زمان دلسرد، و شما را از هدف‌تان دور می‌کند.چگونه برای همسر خود دست نیافتنی باشیم

گاهی افراد در ابتدای یک رابطه یا زمانی که قصد دارند فردی را به خود علاقه‌مند کنند شروع به فاصله گرفتن و سرد نشان دادن خود می‌کنند. در این حالت طرف مقابل به این نتیجه می‌رسد که هر چه برای نزدیک شدن به شما تلاش کند فایده ندارد. شما توجهی به او ندارید یا آدم سرد و بی احساسی هستید.

همان‌طور که شما دوست ندارید مورد بی‌احترامی قرار بگیرید، هیچ‌کس دیگری هم این را نمی‌پسندد. اما متاسفانه گاهی زنان برای اینکه خود را دست‌نیافتنی نشان دهند شروع به بی‌احترامی یا کوچک کردن فرد مقابلشان می‌کنند. یکی از نیازهای اصلی هر رابطه سالمی احترام است. بنابراین اگر فرد مقابل‌تان حس کند  در رابطه با شما احترامی دریافت نمی‌کند، علاقه‌ای برای نزدیک شدن به شما نخواهد داشت. تنها درصورتی یک نفر جذب بی‌احترامی می‌شود که عزت‌نفس پایینی داشته یا از سلامت روان برخوردار نباشد. حتما شما نمی‌خواهید چنین فردی را جذب خودتان کنید.

ممکن است برخی از دوستان به شما توصیه کنند که با صحبت کردن از مردان دیگر در مقابل فرد مورد علاقه‌تان، به او نشان دهید که طرفداران زیادی دارید! اما این‌کار حس خوبی را در برای مردان ایجاد نمی‌کند. همان‌طور که اگر مردی بخواهد با صحبت از سایر زنان حسادت شما را تحریک کند یا خودش را فرد جذابی نشان دهد. شاید بتوان گفت مهم‌ترین ویژگی‌های یک رابطه رمانتیک، انحصاری بودن آن است. این رفتار، انحصاری بودن و امنیت رابطه فعلی شما یا رابطه‌ای قرار است ایجاد شود را خدشه‌دار می‌کند و طرف مقابل‌تان برای نزدیک شدن به شما به شک می‌افتد.

فراموش نکنید شاید رفتارهای ذکر شده در بالا در کوتاه‌مدت جذابیت‌های موقتی برای شما ایجاد کند و یا شاید کسانی را بشناسید که با این به اصطلاح تکنیک‌ها توانسته‌اند فردی را به خود علاقه‌مند سازند. اما اگر به دنبال یه رابطه سالم و پایدار و همچنین فرد سالم و مناسبی هستید این روش‌ها دردی از شما دوا نمی‌کنند.

وقتی شما سعی در نقش بازی کردن داشته باشید، به طور ضمنی به دیگران القا می‌کنید که به اندازه کافی خودتان را قبول ندارید. سعی کنید در رابطه صداقت داشته باشید و خود واقعی‌تان را به طرف مقابل نشان دهید. سانسور کردن و مخفی­ کردن واقعیت‌هایی در مورد خود، در طولانی مدت امکان‌پذیر نیست و رفته‌رفته از خود فردی با اعتماد به نفس پایین به طرف مقابل‌تان ارائه می‌دهید.

 از مواردی که زنان فکر می‌کنند باید آن را مخفی کنند تا جذاب‌تر به نظر برسند، احساسات‌شان به فرد مقابل است. سعی نکنید احساسات واقعی‌تان را مخفی کنید. اگر این کار را به شیوه درست و متعادلی علاقه‌تان را ابراز کنید، لازم نیست بابت آن احساس نگرانی کنید. نشان ندادن عدم علاقه به کسی که دوستش دارید و نقش بازی کردن بار زیادی را بر دوش شما می گذارد، با آن‌چه واقعا حس می‌کنید متفاوت است. همچنین اگر از رفتاری از طرف مقابل‌تان ناراحت می‌شوید به طور واضح به او بگویید و احساس ناخوشایندتان راابراز کنید. فکر نکنید اگر ناراحتی‌های‌تان را بروز دهید او دلزده می‌شود. شما با این کار به او نشان می‌دهید که برای احساساتان ارزش قائلید . ضمن اینکه باید بدانید ناراحتی‌ها و دلخوری‌ها را نمی‌توان مدت زیادی مخفی کرد.

سعی کنید اهداف و مسیرتان را در زندگی مشخص کنید و برای رسیدن به آن‌ها برنامه‌ریزی و تلاش داشته باشید. هدفمند بودن یعنی می‌دانید به دنبال چه چیزی در زندگی هستید و این موضوع هم در انتخاب یک فرد متناسب با خواسته‌هایتان به شما کمک می‌کند و هم ارزشمندی شما و اهداف‌تان را برای دیگران مشخص می‌کند.

یک فرد با اعتماد به نفس می‌تواند در همه عرصه‌های زندگی، از جمله رابطه عاطفی، بسیار موفق‌تر عمل کند. یک دختر با اعتماد به نفس جذابیت خیلی بیشتری برای مردان دارد و می‌توان گفت مهم‌ترین ملاکی که یک دختر را دست‌نیافتنی می‌کند اعتماد به نفس و عزت نفس اوست. به ویژه در ملاقات‌های اولیه اعتماد به نفس می‌تواند کلید جذابیت و دست‌نیافتنی شدن شما باشد.

هر فرد برای یک رابطه خوب، استانداردهایی در ذهن خود دارد. افرادی که استانداردهای بالاتری برای رابطه و طرف مقابل‌شان دارند، افراد جذاب‌تری به نظر می‌رسند، زیرا خود را لایق یک رابطه خوب می‌دانند. هرچند این استانداردها فقط نباید در کلام شما باشد و باید آن را در عمل هم نشان دهید.

بیشتر افراد وقتی با فرد جدیدی آشنا می‌شوند در همان چند هفته اول، او را به یکی از بالاترین اولویت‌های زندگی خود، حتی بالاتر از دوستان، خانواده، تناسب اندام و حرفه خود تبدیل می‌کنند. این کار اشتباهی است، چرا که شما با اینکار به او می‌گویید در زندگی‌تان چیزی مهم‌تر از او ندارید. اشتباه نکنید، معلوم است که در هر رابطه خوب، شریک عاطفی‌تان باید از اولویت‌های مهم شما باشد، اما این اتفاق باید رفته‌رفته و در صورت تناسب او با معیارهای شما بیفتد. در واقع او برای اینکه اولویت مهم زندگی‌تان شود، باید خودش را به شما اثبات کند.

فردی که برای سلامت خود اهمیت قایل است حتما خود را فرد ارزشمندی می‌داند. اهمیت قائل شدن برای تغذیه، برنامه‌های ورزشی و همچنین سلامت روان از جمله این موارد است. در قرارهایی که با شریک عاطفی‌تان دارید حتما به ملاک‌ها و استانداردهایی که در زمینه تغذیه دارید پایبند بمانید. اهمیت برنامه‌های سلامتی  ورزشی‌تان را برای طرف مقابل جا بیاندازید. مثلا وقت باشگاه رفتنتان را به سینما رفتن با او اختصاص ندهید، برای سینما وقت دیگری پیدا کنید.

یک مرد باید بداند که هر چقدر دختر مورد علاقه‌اش متعهد بوده  به او علاقه‌مند باشد، هنوز دلایلی وجود دارد که ممکن است او را از دست بدهد. این ممکن است عجیب به نظر برسد، اما برای داشتن جذابیت طولانی مدت اساسی است. فرد مورد نظر شما باید احساس کند و به این نتیجه برسد که اگر نتواند احترام شما را حفظ کرده و به خواسته‌هایتان توجه کند، به یقین و با قدرت ترکش خواهید کرد. یک زن دست نیافتی همیشه رابطه و وفاداری خود را از بالاترین حد حفظ می‌کند، اما هرگز آنقدر زیاده‌روی نمی‌کند که احترام خود را از بین ببرد. رعایت این مورد حتی در نزدیک‌ترین رابطه‌ها نیز باعث ایجاد فضایی سالم می‌شود و حس دست نیافتنی بودن و جذابیت را حفظ می‌کند.

یادتان نرود هدف شما از ابتدا علاقه‌مند شدن طرف مقابل‌تان و ایجاد و حفظ یک رابطه خوب بود. اما گاهی زیاده‌روی در اینکه خود را فردی خاص و دست‌نیافتنی نشان دهید باعث می‌شود رابطه یا طرف مقابل را از دست دهید. مثلا برخی افراد برای اینکه نشان دهند به سادگی به دست نمی‌آیند، سعی می‌کنند لباس‌های گران‌قیمت بپوشند یا روی ظاهرشان بیش از حد تمرکز می‌کنند، و در این صورت ممکن است فرد مورد علاقه‌تان فکر کند نمی‌تواند نیازهای شما را تامین کند و بنابراین از شما فاصله بگیرد.

حقیقت این است که مردان چیزی را دوست دارند که بدانند بعد از تلاش کردن می‌توانند آن را بدست آورند. دست نیافتنی بودن به معنای تبدیل شدن به زنی که فقط بر روی اولویت‌های شخصی خود سرمایه گذاری می‌کند نیست. باید مراقب باشید وارد حوزه “به شدت مستقل بودن” و “به هیچ مردی نیاز نداشتن” نشوید، زیرا گاهی آنقدر دست‌نیافتنی می‌شوید که مردان حتی جرات تلاش کردن را به خود نمی‌دهند.  در این صورت همچنان برای طرف مقابل‌تان جذاب به نظر می‌آیید اما او شما را بسیار بالاتر از سطح خود می‌بیند و ترجیح می‌دهد برای به دست آوردن یا حفظ شما تلاشی نکند.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

11 بازدید

21 بازدید

31 بازدید

58 بازدید

103 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6چگونه برای همسر خود دست نیافتنی باشیم

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

برای اینکه یک مرد را دیوانه خود کنیم باید دست نیافتنی باشیم. ما زنان یک اخلاق بدی داریم و آن هم صد در صد بودنمان در هر رابطه ای است. ریشه خیلی از مشکلات زناشویی یا رابطه های عاشقانه هم همین است.برای اینکه ما بلد نیستیم عشقمان یا شوهرمان را تشنه نگه داریم. باهم یاد بگیریم چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم ؟

اگر شما هم به دنبال عاشق کردن کسی که دوستش دارید هستید. میخواهید از همسرتان یا دوست پسرتان دلبری کنید. یا میخواهید رابطه سرد شده را دوباره گرم کنید با ما همراه باشید. ما در طلوع سبز خصوصیات زنان دست نیافتنی را به شما آموزش میدهیم. با ما همراه باشید.

زنان دست نیافتنی شخصیت فوق العاده ی دارند. شاید آنها ظاهر زیبایی هم داشته باشند. اما حقیقت وجودی آنها که باعث دوست داشتنی بودن آنها میشود شخصیتشان است. بعضی از خانم ها فکر میکنند برای اینکه مردان را دیوانه خود کنیم باید خیلی به ظاهرمان برسیم.

آنها برای اینکه تو دل برو باشند هزاران عمل جراحی انجام میدهند. هزینه های هنگفتی برای لباس و آرایش خود میکنند و ساعتها پای آینه اند تا بتوانند ظاهر خود را زیبا کنند. اما حقیقت این است!

ظاهر زیبا نمیتواند شما را دختر تو دل برویی کند! این شخصیت زیباست که برای مردان جذاب است.چگونه برای همسر خود دست نیافتنی باشیم

بله این راز عاشق کردن و نگه داشتن مردان است. باید برای آنها زنی باشید که همه دوست دارند داشته باشند! از نظر جنسی؟ خیر دوستان خوبم. مسائل جنسی شاید مهم باشد اما اگر بر این مقوله تمرکز کنیم هیشه یکی بهتر از شما پیدا خواهد شد! زنی با اندام متناسب تر، استایل تحریک کننده تر یا خواسته های بیشتر از شما!

اما اگر شخصیت جذابی داشته باشید. خوش قلب باشید باشید. مثبت نگر باشید. و به مرد مورد علاقه تان حس خوبی از در کنار شما بودن بدهید، هرگز با کسی مقایسه یا جایگزین نمیشوید.

بله مثبت نگری میتواند یکی از خصوصیات زنان دست نیافتنی باشد. اگر واقعا میخواهیم برای یک مرد دست نیافتنی باشیم و او را عاشق خود کنیم باید منفی نگری را کنار بگذاریم. و در سراسر زندگیمان ارتعاشات مثبت را   پخش کنیم. ارتعاش مثبت یعنی انرژی مثبت. مردان عاشق زنانی هستند که انرژی مثبت دارند. آنها معمولا شخصیتی خشک دارند. و به همین دلیل نمیتوانند چندان در زندگی خود زیبایی و انرژی مثبت را ببینند.

اگر شما به آنها این بینش را بدهید و بتوانید دائم در زندگی آنها شور و هیجان بیافرینید، بی شک قلب آنها را تسخیر خواهید کرد. خب برایتان از نمونه های ارتعاش مثبت میگویم.

با این نیرو های هم جهت میتوانید همه ارتعاشات مثبت زندگی را به سمت خودتان بکشید. و بی شک راز چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم همین است!

برای اینکه زنی دست نیافتنی باشیم و برای عشقمان سخت بدست بیاییم باید جسورانه با عشقمان صحبت کنیم. باید جرئت نه گفتن داشته باشیم. آخر میدانید وقتی ما عاشق یک نفر میشویم، به سختی میتوانیم به او نه بگوییم! حتی اگر خواسته او برای ما مقدور نباشد. اما اگر میخواهیم سخت بدست بیاییم و در عین حال او را عاشق خود کنیم، باید گاهی نه بگوییم. با این کار به او میفهمانیم که برای دستیابی به شما باید تلاش کند!

میدانید اگر همیشه در دسترس باشید. همیشه به او بله بگویید. و مدام در کنارش باشید دیگر دست نیافتنی به حساب نمی آیید. شاید با خود بگویید خب اینطوری او را از دست خواهم داد اما حقیقت این است که اگر ترفند های دلبری کردن را بلد باشید او بیش از پیش به سمت شما می آید. در مقاله دیگری مفصلا درباره ی تکنیک های عاشق مردن دوست پسر را برای شما آورده ایم که میتوانید مطالعه کنید.

نکته بعدی اینکه خودتان باید خودتان را جذاب بدانید. اگر شما خودتان را بی ارزش و دوست نداشتنی بدانید دیگر از بقیه چه انتظاری دارید. برای این کار باید اعتماد بنفستان را افزایش دهید. و برای افزایش اعتماد بنفس هم لازم است خودتان را به نسخه ایده آل مورد نظر خود نزدیک کنید. هر انسانی درباره ی یک زن جذاب تعریفی دارد. مثلا برخی افراد میگویند که زن جذاب زنی است که شاغل باشد و به صورت مستقل زندگی کند.

یا اینکه زن جذاب زنی است که ظاهر زیبایی داشته باشد. یا لباسهای رنگی بپوشد! زن جذاب زنی است که بتواند از حق خودش دفاع کند یا اینکه تحصیلات عالیه داشته باشد! هر شخصی درباره ی یک زن ایده آل تصوری دارد. باید خودتان را به این ایده آل ها نزدیک کنید. تا اعتماد بنفستان را افزایش دهید، بتوانید گاهی نه بگویید و در نهایت سخت بدست بیایید تا مردان را عاشق و شیفته خود کنید.

نکته کلیدی برای دست نیافتنی بودن:

زیاد روی ظاهرتان برای دست نیافتنی بودن تمرکز نکنید. رسیدن به عشقتان را در شخصیت خود نهادینه کنید و نه در ظاهرتان.

در طلوع سبز ما دوره های افزایش اعتماد بنفس را برای شما برگزار میکنیم. در این دوره که دوره عاشق کردن و ازدواج نام دارد، ما تکنیک های عاشق کردن، مغرور بودن، زندگی صحیح و راه حل کلیدی چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم  را برای شما تهیه کرده ایم که میتوانید آن را با مبلغ بسیار کمی دریافت کنید. در این دوره به شما تضمین داده میشود که بتوانید با استفاده از قدرت ذهن به هر آنچه میخواهید برسید. به شرطی که قدم به قدم با دوره ما پیشرفت کنید.

ورزش کنید! یک دختر فوق العاده مغرور و جذاب باید بدن سالمی داشته باشد! اگر در بدن ناسالمی بخواهید دیگران را با غرور به سمت خود بکشید بی شک ناموفق خواهید بود. همین امروز ورزش را شروع کنید. تا دختری مغرور و جذاب در بدنی سالم باشید. همه ی ما از ورزشکاران موفق خوسمان می آید. به علاوه ورزش کردن باعث میشود انرژی مثبت در زندگی شما جریان پیدا کند. و در نتیجه اعتماد بنفستان نیز بالا رود. یکی از تکنیکهای دلبری کردن نیز همین ورزش کردن است. زنان ورزشکار بسیار جذاب هستند.

سرگرمی های شخصی داشته باشید. برای اینکه برای مردان دست نیافتنی باشید باید سعی کنید به خودتان اهمیت دهید. برای اینکه روز خوبی داشته باشید منتظر برنامه ریزی دیگران نباشید.به هر کاری که علاقه دارید مشغول شوید. از کمترین زمانها نیز برای مشغول شدن به کار مورد علاقه تان استفاده کنید. اجازه ندهید به شما بد بگذرد. اینطوری دیگران هم یاد میگیرند که شما حس خوب و برنامه ریزی را همیشه همراهتان دارید. و برای در کنار شما بودن مشتاق میشوند.

خودتان باشید. برای جذاب و خاص بودن هیچ چیزی خاص تر از خودتان نیست. شما یک انسان منحصر بفرد در جهان هستی هستید. پس برای جذاب بودن لازم نیست تغییر کنید. فقط کافیست استعداد های خودتان را بشناسید/. و از آنها برای انجام کارهای سخت بهره ببرید. اگر میخواهیم برای مردان دست نیافتنی باشیم باید قدرت خود را به آنها نشان دهیم. دختران ضعیف برای مردان فقط موردی برای بازی کردن هستند. برای مشاوره بیشتر درباره چگونه یک پسر را دیوانه کنیم با ما در ارتباط باشید.

پاسخگویی فقط از طریق تلگرام و واتساپ و با شماره زیر انجام میشود.

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

Telegram (برای ارتباط سریع تر با تلگرام روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

Whatsapp (برای ارتباط سریع تر با واتس آپ روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

کانال روانشناسی: sarbargetaze

 


چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم

چگونه دلبری کنیم برای پسر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشاوره رایگان در تلگرام و واتس آپ : 09129305020

همیشه نگه داشتن هر چیزی سخت تر از ازدست دادن آن است، یا به قول معروف خراب کردن از آباد کردن راحت تر، در مورد زندگی زناشویی نیز مورد ذکر شده صدق می کند، چرا که برای استحکام و تداوم، زندگی نیاز به تدابیری دارد که اگر کوتاهی شود لطمات …

همیشه نگه داشتن هر چیزی سخت تر از ازدست دادن آن است، یا به قول معروف خراب کردن از آباد کردن راحت تر، در مورد زندگی زناشویی نیز مورد ذکر شده صدق می کند، چرا که برای استحکام و تداوم، زندگی نیاز به تدابیری دارد که اگر کوتاهی شود لطمات جبران ناپذری بر جای خواهد گذاشت، در این گزارش برای داشتن زندگی شیرین تر با مجله پزشکی مادر همراه شوید؛ تا بیشتر مورد توجه همسرتان باشید.

لذت آرامش… پیشرفت را در زندگی ایجاد کنید

اکثر مردان جذب زنی خواهند شد که با او سه چیز بدست آورند، در درجه اول لذت، دوم آرامش و مقوله سومی به نام پیشرفت است. ممکن است جذابیت مهم باشد اما کافی نیست اگر چه ظاهر برای مردها بی اندازه مهم است و آنها با چشمشان عاشق می شوند اما کافی نیست، به او احترام بگذارید.متفاوت باشید. یک کار غافلگیر کننده انجام دهید کارهایی که دور از انتظار شوهرتان است را انجام دهید.چگونه برای همسر خود دست نیافتنی باشیم

صداقت

جوهر روابط سالم میان زن و شوهر صداقت است در روابط زناشویی خود صادق باشید.

بشنوید

بیشتر مردان دارای این تصور غلط می باشند که زنان زیاد حرف می زنند. شما باید اطمینان یابید که به اندازه کافی گوش می دهید.

مثبت اندیش

فرد دلپذیری باشید، از سخنان منفی به هر شکل جدا خودداری کنید.

انعطاف پذیر

همیشه خوب و مهربان نباشید.متفاوت باشید سعی نکنید همیشه یکنواخت و کسالت آور باشید با رفتار نو، پوشش جدید، طرح نو، طرز تفکر خلاق، کردار قابل توجه متفاوت شوید.

صبور

از بحث و مجادله دوری کنید. نظرات و عقاید هر کس محترم است و هیچ دلیلی ندارد که شما تلاش کنید تا عقاید دیگران را تغییر دهید.

آراسته

مردان زیاد موجودات احساساتی نبوده و بیشتر به قوه بینایی خود متکی هستند بنابراین بهتر است خود را برای شوهرتان بیارایید.

با لبخند

یک لبخند ساده تاثیر فوق العاده ای روی مردان دارد. بسیاری از زنان اشتباه می کنند و دوست دارند همواره جدی به نظر برسند. سعی کنید همیشه یک لبخند کوچک به لبان خود داشته باشید.

دست نیافتنی

مردم خواهان چیزهایی هستند که براحتی نمیتوانند داشته باشند و دسترسی ساده و راحت به شما سبب کاهش ارزش و شان شما می گردد. هیچوقت همه خودتان را به او نشان ندهید. گاهی سرکش و دست نیافتنی و گاهی قابل انعطاف و تسلیم باشید.

غافلگیر کردن

توجه به نیازهای احساسی و منطقی او را فراموش نکنید. رنگ ها، فیلم ها، کتاب ها و غذاهای موردعلاقه اش را در دسترس او دهید. با هدیه دادن چیزهایی که دوست دارد او را غافلگیر کنید. دستورالعمل غذای موردعلاقه اش را پیدا کرده و برایش درست کنید و وقتی از سر کار برگشت او را مبهوت کنید. فکرش را بخوانید و خودتان را وارد روح و روانش کنید.

غیرمنتظره بودن

غیرمنتظره بودن ابزاری بسیار قدرتمند برای مجذوب نگه داشتن شوهرتان است.


عالی،ممنون

پس این وسط سهم زنها از زندگی چیه
دقت کردین چقد داریم از خواسته هامون میگذریم فقط به خاطر اینکه شوهرمون ازمون راضی باشه
پس ما از این زندگی چه سهمی داریم

ممنون خیلی عالی وآموزنده به نظر من برای بقای زندگی هر کاری باید کرد البته اگه واقعا طرفتو دوست داشته باشی

in kara hich kodomesh javab nemide be mard jamaat khobi nayoomade

slm be hamegi
az nazar manam doroste ama injoori kheyli lili be lalash mizarim behtare onn donbale ma bedoeeeee yani chi ina chizi k ziade pesare in nashod yki dg vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

یباره بگین خانم ها دنبال آقایون بدون. وا هرگز. پس پسره چی؟

سلام…………………………

مرسسسسسسسسسسسسسسیییییییییییییییییییییییییییی

مسخرس….واقعا ک………….

کلیه حقوق مادی و معنوی اين سایت متعلق به میهن فال میباشد و هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع حرام است.

 

شروع یک رابطه جدید همیشه بهترین قسمت آن است. آن شور و هیجان اولیه هیچوقت تکرار نخواهد شد. اما آیا می‌توانید کاری کنید که آن شور و شوق را برای همیشه نگه دارید؟ آیا می‌توانید کاری کنید که هر روزی که می‌گذرد بیشتر دوستتان داشته باشد؟ چطور می‌توانید کاری کنید که همیشه به شما فکر کند؟

 

چگونه برای همسر خود دست نیافتنی باشیم

مردها تک‌بعدی‌تر از زن‌ها هستند. یا شاید هم چیزها را آنطور که ما می‌بینیم نمی‌بینند. در زندگی مردها هر موقعیت نمی‌تواند میلیون‌ها جایگزین یکسان داشته باشد. برای آنها، زنگ نزدن شما خیلی ساده به این معنی است که سرتان شلوغ است و هیچ وقت تصور نخواهد کرد که علاقه‌ای به او ندارید. بنابراین کار شما این است که او را مجذوب خود نگه دارید و کاری کنید که همیشه شما را بخواهد.

 

با چه سلاحی؟ با اعتمادبه‌نفس و کنترل تان. ما به شما می‌گوییم چطور او را بدون هیچ تلاشی مجذوب خودتان نگه دارید.

 

1- سر خود را شلوغ کنید: هیچ وقت نباید طوری نشان دهید که انگار نشسته‌اید کنار تلفن و منتظر زنگ او هستید، حتی اگر واقعاً اینطور باشد! برای اینکه حواستان را پرت کنید، بیرون بروید، با دوستانتان معاشرت کنید، سرگرمی برای خود داشته باشید. و دقت کنید که حتماً او از فعالیت‌های شما باخبر باشد و بداند که سرتان شلوغ است. این کار نه تنها او را مجذوب شما نگه می‌دارد، باعث می‌شود وقتی برای او وقت می‌گذارید کلی متشکرتان باشد!

 

2- هیچ وقت نشان ندهید که اذیت می‌شوید: بزرگترین اشتباهی که اکثر خانم‌ها مرتکب می‌شوند این است که مدام شکایت می‌کنند که «چرا دیشبدیروزفلان موقع به من زنگ نزدی؟» اینجور سوال‌ها به جای اینکه باعث شود بیشتر دوستتان داشته باشد، فقط او را دورتر می‌کند. اینکه بگویید، «قبلاًها اینکار را می‌کردی» حتی اوضاع را بدتر هم می‌کند. یادتان باشد، مردها از سوال و جواب کردن در رابطه متنفر هستند.

 

در ابتدای هر رابطه، شور و هیجان در بالاترین حد است و این باعث می‌شود همیشه دنبالتان باشد. اما رابطه هم مثل هر چیز دیگری پیش می‌رود و به مرحله‌ای می‌رسد که هر دوی شما با هم راحت‌تر می‌شوید و این یعنی لازم نیست دیگر هر چند ساعت یکبار به هم زنگ بزنید تا احساس کنید هم را دوست دارید.

 

3- احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید: اگر می‌خواهید بدانید که چطور او را همیشه مجذوب خودتان نگه دارید، لباسی بپوشید که خودتان از آن خیلی خوشتان می‌آید و احساس می‌کنید جذاب می‌شوید. وقتی خودتان احساس جذاب بودن کنید، مطمئن باشید در ظاهرتان تاثیر می‌گذارد.

 

4- به ظاهرتان توجه کنید: شاید سطحی به نظر برسد اما برای گذاشتن اولین تاثیر یا تاثیرات بر روی طرف‌مقابل الزامی است. خیلی باید از رابطه‌تان بگذرد تا بگذارید شما را در لباسی معمولی ببیند.

 

5- پیش‌قدم شوید: سرسخت بودن را فراموش کنید و خیلی وقت‌ها خودتان پیش‌قدم شوید. اما نباید این کار را همیشه تکرار کنید. برای اینکه او را همیشه مجذوب خودتان نگه دارید، باید علایق او را در نهایت نگه دارید.

 

6- به غریزه‌اش رسیدگی کنید: این کاملاً بدیهی است. با تحسین کردن او، چه از ظاهرش و چه از شخصیتش، ایجاد ارتباط چشمی و نگاه‌های نافذ، احساساتش را شکوفا کنید. ممکن است مردی به شما بگوید که به کمی فضا نیاز دارد و اینکه دوست دارد بدون اینکه به نامزدش فکر کند، زمانی را به خود و دوستان هم‌جنس خود اختصاص دهد اما این همیشه درست نیست. می‌توانید این را پذیرفته و بگذرید. و یا کاری کنید که بدون اینکه حتی از او بخواهید، شما را بخواهد و همیشه دنبالتان باشد. فقط کافی است که دختری بااعتمادبه‌نفس به نظر برسید و طوری وانمود کنید که زندگی شخصی تان را دارید و آویزان او نیستید.

اغلب مردهای امروز، به دنبال همسری می گردند که چیزی بیشتر از زنان دیگر دارد. یک مهارت خاص، دانش بالا یا شغلی که به آن افتخار کنند. مردهای امروزی زنانی را دوست دارند که در کنار تعهدات خانوادگی، امور روزمره کار و فعالیت های اجتماعی اش را هم جدی بگیرد

7- خاص باشید: یک مرد به دنبال زنی خاص می گردد که تا پایان عمر کنارش بماند و با او پیر شود. زنی که اهل شکایت نیست یا با نق نق کردن روزش را خراب نمی کند. مردها یک زن منطقی و با حساب و کتاب می خواهند که آنها را در سراسر زندگی شان حمایت کند و در موقعیت های حساس همیشه بتوانند روی کمکش حساب کنند.

 

از طرف دیگر زن ایده آل آن ها شباهت زیادی با همان کلیشه همسر در خانواده و اجتماع دارد. آن ها اغلب زنی را ستایش می کنند که مورد ستایش خانواده و اطرافیان شان قرار می گیرد و حتی اگر خودشان هم این واقعیت را ندانند در ناخودآگاه شان آن را پرورش داده و به تصمیم گیری های شان راه می دهند.

 

8- زیبا باشید: زیبایی همه چیز نیست. لازم نیست برای زیبا بودن شبیه مدل ها باشید اما همین قدر که به خودتان برسید و همیشه در بهترین وضعیت خود باشید، برای مردها مهم است. ظرافت و زیبایی در رفتار هم می تواند تاثیر مثبتی روی آن ها بگذارد.

 

9- جاه طلب باشید: اغلب مردهای امروز، به دنبال همسری می گردند که چیزی بیشتر از زنان دیگر دارد. یک مهارت خاص، دانش بالا یا شغلی که به آن افتخار کنند. مردهای امروزی زنانی را دوست دارند که در کنار تعهدات خانوادگی، امور روزمره کار و فعالیت های اجتماعی اش را هم جدی بگیرد. این موضوع به آن ها ثابت می کند آن زن قادر است زندگی خود را پیش ببرد و بیش از زنان اطرافش توانمند است. زنی که برای رسیدن به اهدافش تلاش می کند و به سادگی عقب نشینی نمی کند برای مردان جذاب است.

 

10- با فامیل و دوستان همسرتان دوست باشید:جدا شدن از زندگی مجردی در سال های بعد از ازدواج سخت ترین اتفاقی است که می تواند برای یک مرد بیفتد. مردها از تنهایی بعد از ازدواج می ترسند. آن ها دوست دارند روابط قبلی شان را این بار در کنار همسرشان تجربه کنند. رابطه با خانواده و اعضای فامیل شان و همین طور دوستانی که حضورشان برای آن ها اهمیت دارد. هیچ مردی نمی تواند بدگویی علیه دوست یا خانواده اش را تحمل کند و تمام عمرش را تنها و تنها با همسرش بگذراند.

 

11- ستایش کنید: مردها ترجیح می دهند، وقتی خسته از کار بر می گردند یک لبخند منتظرشان باشد و به خاطر این که زنی تا این حد دوست شان دارد به همه فخر بفروشند.

 

12- باید با منطق باشید: گرچه خیلی از زن ها گمان می کنند با فداکاری تمام و کمال می توانند یک مرد را عاشق خود کنند اما واقعیت این است که مردها ترجیح می دهند، همسرشان عقاید و نظرات خودش را داشته باشد. مردها بیشتر به زنان با اعتماد به نفس توجه می کنند و دوست دارند به جای خمیری که به آن شکل می دهند، یک زن قدرتمند و منطقی را انتخاب کنند که دوشادوش شان برای ساختن یک زندگی خوب انرژی می گذارد.

 

13- پیشرفت کنید: یک زن هرچه قدر هم که باهوش و زیبا و تحصیل کرده باشد، اگر روند پیشرفتش را بعد از ازدواج متوقف کند، نمی تواند یک همسر ایده آل باشد. مردها دوست دارند زنشان به دنبال یادگرفتن چیزهای جدید باشد و حتی بعد از مادر شدن هم آنقدر با زمانه پیش برود که بتواند مایه افتخار او و فرزندانش شود. برای مردهای پرمشغله تنها داشتن یک همسر خانه دار و هنرمند کافی نیست بلکه آن ها به دنبال زنی دنیا دیده می گردند که موضوعات روز را می شناسد و هیچ وقت دست از یادگرفتن و پیشرفت بر نمی دارد. 

منبع: مردمان

چگونه برای همسر خود دست نیافتنی باشیم

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید


تجربه روابط جنسی لذتبخش و ایمن


درمان نازایی با بالاترین درصد موفقیت

بهترین مراکزآموزشی بابالاترین میزان بازدهی


مشاوره و مراقبت‌های قبل از بارداری


جراحی زیبایی سینه و شکم


هرگز ناامید نشوید!درمان زوج نابارور


بهترین راه بهبود کیفیت هوا در خانه

هتل و بلیط مقصد موردنظرت رو آنلاین رزرو کن

مراکز فیزیوتراپی با به روز ترین دستگاه ها


درمان گیاهی فشار خون بالا در بارداری


مرجع معتبر و رسمی خرید انواع گیفت کارت

پیشرفته ترین روش درمان نازایی زنان و مردان


تا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چگونه می توان بهترین همسر دنیا شد ؟ شاید بگویید که بهترین همسر دنیا بودن دست نیافتنی است اما غافل از اینکه دانستن و رعایت نکاتی بسیار ریز و ساده شما را به بهترین همسر دنیا تبدیل خواهد کرد. باور ندارید؟ رازهای گفته شده در این بخش از نمناک را حتما امتحان کنید.

قبول کنید که شما در همه زمینه ها از همسرتان برتر نیستید و او در انجام برخی از کارها شایسته تر است پس فروتن باشید.

همه چیز را با هم به اشتراک بگذارید:

از همه مهم تر، هر چیزی که احساس می کنید. هیچ راهی وجود ندارد که روی زمین اشتراکی برایتان وجود نداشته باشد و هر اتفاق بدی که بیفتد، این را به خاطر داشته باشید.چگونه برای همسر خود دست نیافتنی باشیم

فداکاری به اندازه:

صفت همسران فداکار مهربانی با یکدیگر و دوری از قهر و کینه است پس همیشه در زندگی محبت پذیر و قهر گریز باشیم. بهداشت روانی همسر خود را تأمین کنیم زیرا اگر جسم و روان همسرمان سلامت باشد ، می توانیم به هدف های خود برسیم، پس به رفتار او توجه کنید تا بتوانید از افسردگی و خمودیش پیشگیری نمایید.

محبت، محبت بیشتری می آورد:

یکدیگر را لمس کنید، هر روز یکدیگر را ببوسید، و رابطه جنسی (حتی زمانی که پیر هستید) داشته باشید.کودکان می توانند استرس زا باشند، اما آن ها هم بزرگ می شوند پس به خاطر آنها تمام زندگی تان را از عشق و توجه به همسرتان خالی نکنید.

درباره حل سختی ها و مشکلات محیط کار با همسرمان مشورت کنیم ؛ زیرا مشورت و هم فکری بار مشکلات را سبک تر میکند. در زندگی مشترک با هم مشورت کنید و پیشنهادات خود را بیان کنید زیرا مشورت موجب رسیدن به زندگی سالم می شود. از همسرمان به خاطر انجام وظایف، مسوولیت ها و همکاری هایش سپاسگذاری و قدر دانی کنیم.

زمانی را صرف کاری که دوست دارید انجام دهید،کنید. چه چیزی شما را شاد می کند و به شما انرژی می دهد – موفق شدن به عنوان یک زوج تنها در صورتی کار می کنند که هر یک از شما قوی و به عنوان یک فرد عمل کنید.

به نیازها و خواسته های همسر خود توجه کنید ؛ رفتار دلنشین و توأم با متانت سبب می شود خواسته های خود را به راحت بیان کند. در زندگی خود مسئولانه رفتار کنید یعنی اینکه در مقابل کاری که برعهده گرفته اید متعهد باشید و از زیر بار آن شانه خالی نکنید.

از سکوت خودداری کنید:

در مورد چیزهایی صحبت کنید که دوست دارید؛ بگذارید احساسات شما بالا رود، چون احتمالاً منفجر خواهید شد.

از سازش نترسید:

در مورد فشار و کشش یک رابطه سازش کنید. سعی کنید درجه بندی کنید که چقدر می خواهید چیزی در یک مقیاس از یک تا 10 قرار دهید و شریک شما هم همین کار را انجام دهد. بنابراین اگر غذا خوردن برای شما 5 است، و برای او 9، پس باید تا شب منتظرش بمانید. برای انجام کارهای روزانه تان برنامه ریزی کنید زیرا برنامه داشتن سبب نظم و سامان زندگی خانوادگی می شود. خانه کانون عشق و محبت است پس هیچگاه در خانه خشونت به کار نبرید و آن را به پادگان تبدیل نکنید.

یکدیگر را بدیهی فرض نکنید:

مهربان باشید! این می تواند سخت تر از آن چیزی باشد که گاهی به نظر می رسد، اما به خاطر داشته باشید که شما (امیدوارانه) این فرد را بیش از هر کس دیگری روی این سیاره دوست می دارید، بنابراین با او، با مهربانی رفتار کنید. در زندگی مشترک طوری رفتار نماییم که الگوی خوبی برای همسر و فرزندان خود باشیم. افکار مزاحم سلامت روانی انسان را ازبین می برند پس همیشه تعصبات غلط و افکار مزاحم را از خود دور کنیم و انرژی خود را صرف توجه به همسر و خانواده نماییم.

کم توقع باشید :

نکته ی مهمی که شاید این روزها کمتر کسی به آن اهمیت می دهد ؛ بهتر است از همسرتان آن قدر انتظار داشته باشید که توانایی پاسخ به آن را دارد.

صداقت داشته باشید:

از بهترین سرمایه های زندگی مشترک صداقت و راستی است پس هیچ وقت حتی زمانی که حقیقت به نفع ما نباشد ، دروغ نگوییم و به نیرنگ متوسل نشویم زیرا دروغ پایه های زندگی را سست می کند.

صبور باشید:

هر دوی شما ممکن است در زمان های مختلف و به روش های مختلف با هم فرق کنید، پس باید آن را حل کنید و همیشه آماده باشید. هیچ گاه زندگی خود را با دیگران مقایسه نکنید و از ازدواج خود اظهار پشیمانی نکنید و در تمام امور زندگی میانه رو و متعادل باشیم و اعتدال را رعایت کنیم تا کمتر دچار مشکل شویم.

زمانی که چیزهای خوب اتفاق می افتند، جشن بگیرید:

چیزهای جدید پیدا کنید، سرگرمی های جدیدی مثل دوچرخه سواری، کلاس آشپزی و یا شروع باغبانی این کار باعث می شود که هیجان به حرکت در بیاید. به او بگویید که به چه چیزی نیاز دارید. آن ها نمی توانند ذهن شما را بخوانند.

بسیار مهم است که زمانی را تنها باهم بگذرانید، صرف نظر از این که چقدر شلوغ هستید – به خصوص زمانی که شما بچه دارید. حتی بدون پول هم می توانید به سادگی به پیاده روی بروید یا شام ساده ای باهم بخورید.

امنیت روانی برای همسرتان ایجاد کنید:

محیط خانواده را با صفا و مطلوب و دوست داشتنی نماییم تا همسرمان در آن احساس رضایت کند و از امنیت روانی برخوردار باشد.

با هم بودجه بندی کنید:

یک راه عالی برای صحبت در مورد طرح ها و رویاها برای آینده و اینکه چطور آن ها را انجام دهید است.

برای دلجویی از همسر خود و خاموش کردن خشم وغضب و نفرت او ، همچنین دور ساختن خطرات تهدید کننده زندگی، از جملات زیبا و شورانگیز استفاده کنیم.

به ارزش ها اهمیت دهید:

ارزش ها از ستون های اصلی خانواده هستند پس همیشه به ارزش های دینی، اخلاقی و خانوادگی پایبند باشیم؛ زیرا پایبند بودن به ارزش ها سبب دوام و استحکام خانواده می شود و موجب حفظ اصالت او می شود.

شاد باشید:

چگونه برای همسر خود دست نیافتنی باشیم

شاد بودن همیشه ارزشمند است، پس سعی کنی خود را خوشحال و سرحال نشان دهید تا خستگی از تن همسرتان دور شود.

سورپرایز شیرین است پس یکدیگر را شگفت زده کنید:

مانند یادداشت های خاص، هدایای کوچک، پخت غذای مورد علاقه آن ها و یا برنامه ریزی یک تعطیلات آخر هفته.این به همسرتان می فهماند که شما هنوز عاشق او هستید و باعث می شود که شما هم عشق را احساس کنید از طرف دیگر، زمانی که همسرتان کار ویژه ای برای شما انجام می دهد، قدردانی خود را نشان دهید.آن ها ممکن است بدانند، اما خوب است که به آن ها با صدای بلند بگویید.

شریک زندگی خود را بزرگ کنید و از او پشتیبانی کنید:

پیش از قضاوت، وقت بگذارید تا خود را جای او قرار دهید. شما باید تا جایی که می توانید از انتقاد غیر ضروری و یا منفی نگری اجتناب کنید.

مثبت اندیش و خوش بین باشید:

با بیاد آوردن لحظات شیرین زندگی بدبینی را از زندگی مشترکتان دور کنید، داشتن نگاه خوش بینانه به زندگی و اطرافیان باعث ایجاد آرامش و بذل محبت و عاطفه می شود و همین موجب تغییری در شما خواهد شد تا بیشتر به جنبه های مثبت و خوب همسرتان فکر کنید و ایرادات او را فراموش کنید.

به روابط زناشویی توجه داشته باشیم:

زیرا نداشتن رابطه زناشویی سبب بروز مشکلات مختلف خانوادگی، روحی و روانی برای هر یک از طرفین می شود و زندگی را با خطرهای جدی روبرو می کند.

همدیگر را بخندانید :سعی کنید همه چیز را جدی نگیرید.

مکالمه کلید است. زمانی که ازدواج شما به یک مانع ویژه برخورد می کند، به خودتان یادآوری کنید که زمانی که اگر جای او بودید، باید بهتر و تکامل یافته تر می بودید. وقتی که همسرمان با ما صحبت می کند به او حرف هایش توجه کنیم و شنونده ی خوبی باشیم و گاهی با جملات کوتاه یا تکان دادن سرمان نشان دهیم که به حرف هایش توجه داریم.

دوستان متاهل داشته باشید، اما هم چنین دوستان خودتان راهم داشته باشید که بدون همسر خود به طور مرتب با آن ها سر و کار داشته باشید.

برای اینکه آینده بهتری برای همسرمان بسازیم در زمینه های مختلف او را تشویق کنیم و موقعیت ها و پیشرفت هایش را گوشزد کنیم . همچنین برای او و صحبتهایش ارزش قائل شویم و همواره از او حمایت کنیم.

نسبت به زمان و پول بیشتر بخشنده باشید:

خودتان را خوشحال کنید. اگر در حالت رکود هستید، تمایل خواهید داشت آن را به همسر خود منتقل کنید یا بخواهید آن را درست کند. شما باید خودتان را تصحیح کنید.

توجه داشته باشید که اولین کسی که از پیشرفت همسرش سود می برد، شما هستید پس به پیشرفت همسرمان توجه کنیم و اهمیت دهیم و از پیشرفت او خوشحال شویم.

با همسر خود مهربان و صمیمی باشیم و او را جزئی از خود بدانیم و خوبی هایش را بازگو کنیم و همه تلاشمان را برای کمک به همسرمان انجام دهیم . با مهربانی می توانیم مالک قلب های یکدیگر باشیم .

حالت دفاعی نگیرید. سعی کنید از جای عشق و محبت به اشیا نزدیک شوید و فرض نکنید که مورد حمله قرار گرفته اید.

اعتماد کنید و قابل اعتماد باشید:

سعی کنید همیشه به خاطر داشته باشید که چرا عاشق همسرتان شدید. بگویید:عاشقت هستم. و به شریک تان بگویید که چقدر جذاب به نظر می رسد.

در زندگی برای حرف ها و قول های خود ارزش قائل شویم و خوش قول باشیم زیرا خوش قولی نشانه ی احترام به خود و همسر است.

برای دلگرم کردن همسرتان به زندگی به او بگویید به خاطر عشق تو همه ی سختی های زندگی مان را می پذیرم .

آنچه را که دارید تحسین کنید و درک کنید که ازدواج در طول زمان ممکن است شکننده باشند و نیاز به مراقبت دارد.

از زمان حال لذت ببرید. اضافه کردن خانه، بچه و غیره فقط همه چیز را پیچیده تر می کند. در هر جایی که در آن هستید، آن را در آغوش بگیرید و از وی لذت ببرید و بخاطر وجودش و داشتنش خدارا شکر کنید.

 

 جذاب بودن یک زن برای شوهرش یکی از رموز اصلی موفقیت در زندگی زناشویی است. اگر شما هم می خواهید برای همسرتان یک زن جذای باشید بهتر است خواندن این مقاله را از دست ندهید

یک زن خوب  می داند که دنیای مردان تفاوتهای زیادی با دنیای زنان دارد ، هر زنی تلاش خود را می کند تا برای همسر خود بهترین باشد مهمترین وظیفه زنان پرو بال دادن به داشته های مردان است تا اعتماد به نفس آنها را افزایش دهند.

بیشتر بدانید : رازهای جذاب بودن برای جنس مخالف که باید بدانید!!

مردها همدردی کردن را دوست ندارند و ناخواسته در مقابل همدردی شما واکنش‌های مردانه‌ای از قبیل:چگونه برای همسر خود دست نیافتنی باشیم

این جملات و هر جمله دیگری که در پاسخ به همدردی شما گفته شود، قطعاً خوشایند روحیه زنانه نخواهد بود. چه می‌شود کرد!؟ دو انسان متفاوت با دو ساختار جدا از هم باید یاد بگیرند چگونه به تبادل نظر و گفتمان بنشینند.

بی‌شک احساسات و عواطف زنانه شما به نحوی است که وقتی وارد خانه شوید و شوهرتان را ببینید، دلتان می‌خواهد از پیاده‌ روی ساده‌ای که در پارک انجام داده‌اید به اندازه حداقل پانزده دقیقه برای همسرتان صحبت کنید و صد البته تمام جزییات را هم مو به مو تعریف خواهید کرد، اما مردها این‌گونه نیستند.در طول زندگی اگر همسر شما از محل کار به خانه برگردد، خوشایندترین حس برایش سکوتی است که شما زمینه‌ ساز می‌شوید؛ البته با بیان جملات متداولی مانند سلام و احوالپرسی و خسته نباشید و یک استکان چای. وقتی شوهرتان به خانه برمی‌گردد، قدری امان بدهید باور کنید ظرف نیم ساعت خستگی‌اش برطرف می‌شود و آن وقت شروع به پرسیدن چه خبرها و تعریف ماوقع آنچه از صبح اتفاق افتاده کنید. مردها به این آرامش نیم‌ ساعته احتیاج دارند.

این‌که قرار است نیم‌ساعت به شوهرتان زمان استراحت بدهید، اصلاً به این معنی نیست که اگر خبرهای خوبی هست یا خدای نکرده خبر بدی شنیده‌اید به همسرتان نگویید.اگر قرار است خبر خوبی بدهید قطعاً شادی‌اش از چهره‌تان تا حدی نمایان خواهد شد. دادن خبرهای خوب با چاشنی یک پذیرایی مختصر عصرانه برای همسرتان بی‌شک جذاب خواهد بود و شاید زودتر از نیم‌ساعت خستگی‌اش از بین رفت، خدا را چه دیدید.اگر قرار است خبر بدی بدهید یا از یک جریان تلخ وی را مطلع کنید، سعی کنید لااقل در صورت‌تان ناراحتی مربوط به آن موضوع موج نزند. مطلب را کم‌کم و با مقدمه‌ای که همسرتان را از نظر روحی آماده شنیدن خبر کند، بیان کنید. گفتن یک باره خبر ناخوشایند ممکن است شب تلخی برای شما به‌وجود بیاورند. به هرحال یک خبر ناخوشایند می‌تواند عقبه تلخی برای خستگی از کار روزانه باشد. مردها این‌گونه‌اند دیگر.

شاید برایتان پیش آمده باشد که وقتی همسرتان از کار روزانه به خانه برمی‌گردد از او بخواهید که از روز کاری‌اش برایتان تعریف کند. تعداد کمی از مردها شاید خودشان با توجه به کتاب‌ها و مطالعات روانشناسی‌ای که داشته‌اند، بدانند شما مشتاقید کمی از روز کاری‌اش بدانید و برایتان خلاصه‌ای از روز را می‌گویند. اما اکثر مردها در ساختارشان بیان وقایع روز برنامه‌ریزی نشده است. پس اگر شما از این نمونه مردان بخواهید برایتان از روز کاری‌شان تعریف کنند، باید بدانید که فقط باید یک شنونده باشید بدون هیچ ابراز همدردی. ممکن است همدردی شما خیلی زود آن‌ها را به جوش بیاورد. نه این‌که همدردی شما یک موضوع ناپسند باشد. اصلاً اینطور نیست. بلکه ساختار وجودی مرد به گونه‌ای است که همدردی شما را به مثابه یک ضعف در خود می‌پندارند و از این حس فراری اند.وقتی همسرتان صحبت می‌کند آرام فقط گوش بدهید و در صدد همدردی یا دادن راهکار به او نباشید. همین که به این مرحله دستیافته‌اید که بتوانید از روز کاری خود صحبت کنید خیلی عالی است. مطمئن باشید در گام‌های بعدی موفق‌تر خواهید شد.

مردها دوست دارند که ببینند در زندگی شما مهم هستند .آنها این اهمیت را در ظاهر شما و آمادگی خانه تان برای مراجعت او می بینند. نمی گویم همیشه باید در حال کار خانه باشید اما سعی کنید نشان دهید که قدر زحمات او را می دانید و محیطی امن برایش مهیا می کنید. بعد از یک روز کاری هیچ چیز به اندازه ی یک چهره آرام و خندان شما خستگی او را به در نمی کند.

بیشتر بدانید : 5 توصیه برای جذاب شدن در 3 دقیقه

بیشتر بدانید : این جملات زنانه، مردان را عاشق می کند

بیشتر بدانید : این ویژگی ها شما را برای جنس مخالف جذاب می کند!!

بیشتر بدانید : چگونه زندگی زناشویی خود را جذاب و محکم کنیم؟

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : tebyan.net

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

چگونه برای همسر خود دست نیافتنی باشیم
چگونه برای همسر خود دست نیافتنی باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *