چگونه به دلاوران برویم

 
helpkade
چگونه به دلاوران برویم
چگونه به دلاوران برویم

 دلاوران يک خيابان عريض و طولاني است، مملو از فروشگاه هاي مبلمان و سرويس هاي چوبي! حالا خيابان دلاوران تهران به يکي از بورس هاي اصلي فروش مبلمان و وسايل چوبي تبديل شده است که با بازارهاي بزرگي همچون يافت آباد رقابت مي کند.

این مکان را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

1.خریدت رو بیشتر از کجا انجام می دی؟

2.بیشتر چه جور کالاهایی رو برای خرید انتخاب می کنی؟


«خیلی ممنون که نظرتون رو به ما گفتین»

چگونه به دلاوران برویم

مبلمان (به طور کلی انواع میز، صندلی، مبل و راحتی، بوفه و کنسول و…) جزو اصلی ترین عناصر طراحی داخلی و دکوراسیون هر خانه است و معمولا خانم های خانه برای خرید آن دقت زیادی به خرج می دهند. در این میان انتخاب مبلمان و سرویس چوبی از یک بازار مطمئن و مناسب، چیزی است که هر خریداری به دنبال آن می گردد. بازار مبل خیابان دلاوران یکی از دو بازار بزرگ مبلمان در شهر تهران به شمار می آید و فروشگاه های این بازار، اطراف رسالت، در حد فاصل میدان غدیر و خیابان سراج واقع شده اند.

اینجا سیسمونی هم چیزی پیدا می شه؟

بهترین بازار مبلمان خانگی و اداری و سیسمونی در تهران با نازلترین فیمت و دسترسی اسان

با سلام
دلاوران از یافت آباد هم به نظر من بهتره
هم از لحاظ کیفیت و هم قیمت و هم اجناس خیلی قشنگتر و شیکتری داره .

در خبرنامه ی “بزنیم بیرون” عضو شوید تا آخرین اخبار و اطلاعات سایت ، تخفیف ها ، برنامه ها و … به ایمیل شما ارسال شود:

همه حقوق این پورتال متعلق به “بزنیم بیرون” هست ولی با ذکر منبع و با خیال راحت می تونید از مطالب ما استفاده کنید

“بزنیم بیرون” در وب سایت ساماندهی به ثبت رسیده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایرانه

بازار مبل دلاوران، یکی از دو بازار بزرگ مبل به حساب می آید که در حد فاصل میدان غدیر تا خیابان سراج قرار دارد. این بازار رقیب اصلی بازار مبل یافت آباد در زمینه تولید و عرضه انواع مبلمان خانگی به شمار می رود. علاوه بر فروش مبلمان، بازار مبل دلاوران، فعالیت های دیگری از جمله فروش کاغذ دیواری، لمینت، پا



مستر دیزی با طرحی جدید و مدرن در سرو کردن دیزی و غذاهای سنتی تجربه ای جدید به شما میده.


چگونه به دلاوران برویم

فکر کنین که یه ریل راه آهن کناره ی دهانه آتشفشانی که این روزها خاموشه در ” Honolulu ” هاوایی کشیده شده و شما می تونین روی اون پیاده روی کنین تا به بالای کوه برسین و از مناظر اطراف لذت ببرین، این دقیقا توصیفی یک خطی از تجربه بی نظیر پیاده روی در مسیر راه آهن دهانه آتشفشان کوکو هستش. اگر حتی کوه پیمای


تو سفرتون به شهر بنتوتا میتونید با استفاده از دوچرخه تمام مسیر زیبای شهر رو تماشا کنین.گذر از مزارع، تماشای زمین های برنج ، عبور از تپه ها و ارتفاعات سرسبز و دید زدن خانه های هلندی با معماری های فوق العاده ، همه و همه میتونن روحتون رو پر از انرژی مثبت کنن

یه مرکز خرید خیلی خوب، که توش برند های معروفی مثل زارا و پول اند بیر رو می تونین پیداکنین. توش رستوران کافی شاپ هم داره که کمک می کنه از خرید کردن خسته نشین و یه کمی استراحت کنین.


مسیر خلخال رویایی ترین جاده جنگلی کشور شناخته شده است.


براساس آخرین اخبار واصله، نصب آنتن موبایل مخابرات احیای مسیر تاریخی ورزنه را دچار مشکل کرد.


شبکه قطار زیرزمینی در پاریس 380 ایستگاه دارد و به همین دلیل بهترین راه برای رسیدن به حوالی هر نقطه از شهر است.


مترو پارک نام یکی از مجلل ترین و بزرگترین مراکز خرید پایتخت جمهوری آذربایجان یعنی شهر ساحلی باکو است که سالانه میزبان گردشگران زیادی از اقصی نقاط دنیا می باشد.


آژانس مسافرتی مسیر سبز با ارائه بهترین تورها در مسیرهای جدید و متنوع توانسته به رویای یک سفر سراسر لذت و نشاط با هزینه های بسیار مناسب تحقق ببخشد

بدنبال خبرهای منتشر شده، این سوال پیش می آید که آیا ابن بابویه را برای مسیر ماشین رو صاف کردند؟

مسیر تادامی در ژاپن مسیر قطاری است به طول 156 کیلومتر.

براساس سخنان مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، آسفالت مسیر جنگل ابر مغایر با ثبت جهانی است.

براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، اهمیت حفظ بقایای حمام بهشتی در ایستگاه مترو بچشم می آید.

مسیریابی با خورشید می تواند زندگیتان را در بیابان، جنگل های دور افتاده، صحرا یا هرجای دیگر که گم می شوید و به قطب نما دسترسی ندارید، نجات دهد.

براساس آخرین خبرهای واصله، راه اندازی موزه فرش در گذرگاه فرهنگی ایستگاه مترو خیام صورت می پذیرد.

براساس سخنان شهردار منطقه 20، آسیب نزدن حفاری مترو به چشمه علی و برج طغرل بچشم می خورد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از هموار شدن مسیر برای پذیرش گردشگران خارجی در ایران خبر داد.

براساس آخرین اخبار بدست آمده، افتتاح مسیر گردشگری آرامگاه فردوسی به ارگ کهن دژ توس صورت گرفت.

براساس سخنان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، مسیر دسترسی به پروژه هتل بام کرمان باید همگن با طبیعت باشد.

براساس سخنان سرپرست هیئت باستان شناسی سه راهی دشتک به زابل، تغییر مسیر انتقال گاز برای حفظ آثار باستانی صورت گرفت.

شرکت سامانه سفیران مهر همگردی با سایت همگردی؛ به عنوان اولین سایت گردشگری ایران با قابلیت های مشارکت کاربران خود، دارای اطلاعات جامع و کاملی در خصوص ایرانگردی و جهانگردی است. همگردی شامل اطلاعات جامعی در خصوص جاذبه های گردشگری ایران و جهان، راهنمای حرفه ای ایرانگردی و جهانگردی و اخبار و مقالات کاربردی حوزه گردشگری است. همگردی به شما این امکان را می دهد تا اوقات فراغت خود را برای یک برنامه گردشگری درون شهری یا برون شهری به خوبی برنامه ریزی کنید، برای سفر خود بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس تهیه کنید، هتل رزرو کنید و یک راهنمای سفر کاربردی داشته باشید. اطلاعات همگردی توسط گردشگران و مخاطبان سایت تهیه می شود و شما نیز این امکان را دارید تا به عنوان یک گردشگر حرفه ای یا غیر حرفه ای تجربیات، رویدادها و مکان های دیدنی شهر و مقاصد سفرتان را به دیگر گردشگران معرفی کنید و به گسترش فرهنگ گردشگری کمک کنید.

بازار مبل دلاوران یکی از بی رقیب ترین بازارهای فروش صنایع چوبی در تهران به شمار می آید. اگر بخواهیم در یک نگاه کلی به تماشای بازار مبل دلاوران بپردازیم باید بگویم در رده بی رقیب ترین بازارهای فروش مبل تهران قرار دارد. اگر می خواهید متفاوت تر از همیشه به دیزاین داخلی منزل خود بپردازید به شما توصیه می کنیم به این بازار بزرگ سری بزنید. دلاوران یک خیابان عریض و طولانی است که مملو از فروشگاه های مبلمان و سرویس های چوب است. امروزه خیابان دلاوران به یکی از بی نظیرترین و بی رقیب ترین بورس های فروش مبلمان در تهران شهرت گرفته است. به شکلی که تولید کنندگان مبل یافت آباد نیز در این بازار بزرگ دستی بر آتش دارند. تنوع بی نظیر محصولات می طلبد که ساعت ها به گشت و گذار در این خیابان پرداخت و تنها به تماشای سرویس های مبلمان نشست. شما می توانید انواع مبل مدرن، کلاسیک و سلطنتی را با هر تم قیمتی که مدنظر دارید مشاهده کنید. بدون تردید رقابت بسیار زیاد در این بازار سبب شده است قیمت ها بسیار منصفانه و عادلانه تعین شود تا مشتری ها در زمان مقایسه برندها و قیمت ها از خرید منصرف نشوند.

اگر قصد دارید برای خرید مبلمان متفاوت تر از همیشه دست به انتخاب بزنید به شما توصیه می کنیم بازار مبل دلاوران را در لیست علاقه مندی های خود قرار دهید. اگر در تهران ساکن هستید در کمترین زمان ممکن از طریق مترو رسالت می توانید به این بازار بزرگ دسترسی پیدا کنید؛ اما اگر در شهرستان ساکن هستید اصلاً نگران نباشید، زیرا این بازار همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۰ شب آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. شما می توانید در روزهای تعطیل از ساعت ۸ الی ۲ بعدازظهر نیز از این فروشگاه های این بازار بزرگ دیدن کنید. یکی از مزایای بارز این خیابان محبوب این است که در روزهای پایانی سال حتی در روزهای تعطیل نیز از ساعت ۹ الی ۱۰ بامداد خدمات خود را به مشتریان ارائه می دهند؛ اما به شما توصیه می کنیم خرید خود را به لحظه آخر موکول نکنید زیرا ممکن است بدقولی برخی نمایشگاه ها سبب شود بازار مبل دلاوران اعتبار طولانی خود را در پیش چشم شما از دست بدهد. این امر تنها به دلیل شلوغی بازار است که در تایم مشخص سفارش مد نظر شما جهت ارسال آماده نمی شود وگرنه کیفیت محصولات بازار دلاوران به همگان ثابت شده است.

همه شما بارها در مورد تنوع کالاهای بازار مبل یافت آباد شنیده آید. بدون تردید یکی از سرآمد ترین بازارها در تهران برای خرید مبل بازار مبل یافت آباد است؛ اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید بسیاری از تولید کنندگان مبل یافت آباد در بازار مبل دلاوران هم مشغول به فعالیت هستند. این امر نشان از سابقه کاری این بازار قدیمی و مشهور دارد. مشتریان بسیاری برای خرید به بازار مبل دلاوران مراجعه کرده اند و از قیمت منصفانه محصولات این بازار راضی بوده اند که خود یکی از مزیت های این بازار به شمار می آید. باید بگویم در یک مقایسه کلی بازار مبل دلاوران با تنوع بسیار بالایی به تولید محصولات می پردازد و از سوی دیگر قیمت های منصفانه ای را برای مشتریان در نظر گرفته است. سابقه و تجربه طولانی فروشندگان خیابان دلاوران سبب شده است محصولات تولیدی باب میل مشتری های این بازار باشد. اگر می خواهید از مبل های به روز داخلی با منصفانه ترین قیمت ها برای دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید توصیه ما به شما بازار مبل دلاوران است. در ادامه برنده های محبوب مبلمان که در این بازار مبل را به شما معرفی می کنیم.

صنایع چوبی ارائه شده در این بازار بزرگ شامل سرویس مبلمان، میز نهار خوری، میز تلویزیون، میز جلو مبلی، میز عسلی، میز چای خوری، مبل راحتی مدرن، مبل کلاسیک مدرن، مبل تخت خواب شو مدرن، مبلمان خانگی، مبلمان اداری، مبلمان اسپرت، مبلمان استیل، مبل نیمه استیل، مبل چوبی، تخت تاشو، آباژور و تزئینات دکوری اتاق خواب، لوازم کادویی و دکوری، ساعت دیواری، ساعت ایستاده، صندلی لهستانی، تخت خواب کودک، تخت نوجوان، سرویس خواب عروس، مبل راحتی ال، مبل راحتی تخت خواب شو، میز ال ای دی، میز ال سی دی و میز وسایل صوتی تصویری است. همچنین شما در این مجموعه می توانید از خدمات ویژه تعمیر و مرمت مبلمان خود نیز بهره بگیرید. با سفارش پارچه مدنظر می توانید به تعویض روکش سرویس های مبلمان قدیمی خود بپردازید. در صورت نیاز می توانید با خرید مبل از این بازار لوکس و بی نظیر روکش مبل را نیز تهیه کنید تا مدت زمان بیشتری از زیبایی و نو بودن سرویس خود بهره بگیرید.

با مراجعه به چهار راه اول جنوبی می توانید از آرا مبل، سیاره، صنایع چوبی آذین، مبلمان کومه؛ آماتیس، فوم مبل هنر، مبل لیان، مبل روما، مبلمان رشیدی، هلگر، تک ست، آسیا مبل، مبل آربس، زیتون، مانتل، رافل، ایران دکور، صناعی، امید، شعله، نارون، یله، گالری مرجان، فدک، پریسان، پارسا، نامیرا، چیدمان، مبلمان آرمیک، گروه فرا چوب، گالری مروارید، چوکا چوب، گالری دلگشا، آدرین، گالری مبین، گالری نفیس، مانتل، گالری مبل رضا، مبل ایران، چشم انداز خانه، خانه کاوالی، طراحان تمندر، هنر چوب، آریان، گالری خندان، صنایع چوب آبنوسیان، صنایع چوبی منصوری، مبلمان صبا، ایران مبل، مبلمان خوش استیل، مانی، چوب کار، مبل ستاره، مبلمان سلامی، آدینه، اما دکور، آکاج، مبل ایران، گالری مبل هنروران و ژولاک خرید خود را به انجام برسانید.

چگونه به دلاوران برویم

اگر از چهار راه اول شمالی به قصد خرید از بازار مبلمان دلاوران مراجعه کرده‌اید می توانید از فروشگاه های مبلمان نگاه، زربین چوب، گالری مبل فولادی، گالری آنتیک، مبل پارسی، ورسای گالری، مبلمان مهر، مبلمان ست، ایران چوب، گالری امروز، مبل رضوان، سپینود، آرمیتا، گالری نگین شرق، خانه رویایی، راشکو، برادران صالحی، گالری آفتاب، مبلمان شب، پرکر، ژابیز، لانوا، پردیس، گالری مبل عادل، نیمکت، مبلمان لرد، آیدین دکور، ژنریک، اما دکور، گروه مبلمان لمه، مبلمان جام جم، بهکار چوب، مبل ایران، بالسا چوب، گالری مبل شاندیز، راسپینا، یله، ونوما، تشریفات، چوبکاران، مبل مسعود، مبل محمود و فیلون دیدن کنید.

اگر می خواهید از بازار مبل دلاوران دیدن کنید از بخش چهار راه دوم جنوبی می توانید به نانوتک، گنجینه، چوب و فلز گلی، نیزار، اریکه، تخت طاووس، گالری ارگ، مبلمان الیکا، صنایع چوب آبنوسیان، گالری طناز، کاریزما، گروه مبلمان لمه، گالری سورنا، نظر چوب، گالری پارس، داتیس، صنایع چوبی نوآوران، گالری مبل نیما، گالری تک، گالری مبلمان آی تک، گالری مبلمان آماتیس، دورینو، گالری بهینه، صنایع چوبی شکوه، البرز، گالری مبل سورین، گالری مبل اسدی، خانه اروس، زرین متالیک، مبل نایس، مبلمان ایران زمین، مبلیران، مبلمان آس و مبل عمران نیز سری بزنید.

اگر تصمیم به تغییر دکوراسیون در منزل خود را گرفته آید با مراجعه به چهارراه دوم شمالی بازار مبل دلاوران می توانید به تخت جمشید، چلستون، گالری خانه چوبی، آذین کده، آشیل، برترینها، دکتر مبل، کم جا چوب، صنعت چوب کیان، صندلی داغ، گالری دوستی، سالمد، بازل، مریکس، مبل تهران، شهر مبل، دفینه، مبلمان خوش نشین، مبلمان خانه رویایی، گالری مبلمان ست، کاکتوس، یاتاش، مبلمان آس، کاراکو، ویلگا، چستر چوب، بهمان، تی ساپه، گالری جهان مبل و مبل زیبا نیز سری بزنید.

بدون تردید خرید از بازار دلاوران یکی از بی نظیر ترین تجربه های خرید برای شما خواهد بود زیرا می توانید از نمایشگاه های بیبدیلی همچون پالادیوم، فراز، مبل تندیس، مبلمان ولیعصر، ایران ویج، بادریس سازه ای چوبی، مبلمان رضایی، کسری، مبل باران، الماس شرق، طراحان نوین، گروه مبل طلوعی، اورند مبل، صنایع چوب نصیری، مبلمان آلفا، ناتل، اویم و مبلمان پارسیان سری بزنید و به خرید بپردازید.

نمایشگاه های واقع شده در بازار مبل دلاوران به قدری گسترده است که شما از هر سمتی که به این خیابان عریض و طولانی وارد شوید دست خالی برنمی گردید. چهارراه سوم شمالی شما را به خرید از سریر چوب، گالری خورشید، خانه چوبین، گالری روماک، رومه، مبلمان قائم، آفتاب گردون، گنجینه، کوروش، کالسکه، آدورا، قصر طلایی، مبل برکه، مبل ایران، مبل نوا، میلان، آرشیکو، باقری، خاطره، گالری هنر چوب، مبلمان آوا، هوم استار، مبلمان آسنا، قصر سفید، مبل ابریشم، آندیا دکور، کاندیدا، ژست، فضای چوبی رویال، گالری پرهام، مبل نوید، نقشینه چوب، راشا، آروشا، گالری دیبا، بنیتا، پارسه، مبلمان کاردو، صنایع چوبی آبنوس، ایران استیل، گالری مبل ایده، مبل ثامن، مبلمان خلیج فارس و خاتون دعوت می کند.

اگر می خواهید به تغییر دکوراسیون در منزل خود بپردازید به شما توصیه می کنیم حتماً به بازار مبل دلاوران سری بزنید. بدون شک تنوع بالای محصولات ارائه شده این بازار مبل سبب می شود شما در کمترین زمان ممکن بهترین انتخاب را داشته باشید. در کنار خرید مبلمان خانگی می توانید از لوازم دکوری نیز برای منزل خود دیدن کنید و بر حسب سلیقه و نیاز خود دست به انتخاب بزنید. اگر می خواهید برای جهیزیه خود متفاوت ترین سرویس چوب را تهیه کنید با مشاهده نمونه های مختلف مصنوعات چوبی بازار مبل دلاوران می توانید خاص ترین انتخاب را به خانه ببرید. با شروع ماه مهر و آغاز مدارس می توانید به تغییر دکوراسیون اتاق فرزند خود بپردازید. برای این کار کافی است سری به بازار مبل بزنید و زیبا ترین سرویس را برای اتاق فرزند خود انتخاب کنید. خرید سرویس خواب کودک برای سیسمونی نیز یکی دیگر از گزینه های انتخابی شما از این بازار زیبا به شمار می آید. با خرید از بازار مبل دلاوران می توانید سلیقه متفاوت و زیبای خود را به رخ دیگران بکشید. بدون شک تنوع بالای محصولات و قیمت منصفانه کالاهای ارائه شده خاص ترین انتخاب با منطقی ترین هزینه را از آن شما می کند.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

آیا می‌دانید در هفته ۳۶ بارداری باید برای ذخیره خون بندناف نوزادتان ثبت‌نام کنید؟!

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

چگونه به دلاوران برویم

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

مختصات: ۳۵°۴۴′۰۶″ شمالی ۵۱°۲۹′۴۲″ شرقی / ۳۵٫۷۳۵۰۰°شمالی ۵۱٫۴۹۵۰۰°شرقی / 35.73500; 51.49500

ایستگاه متروی سرسبز، یکی از ایستگاه‌های خط ۲ مترو تهران است که در بزرگراه شهید سردار سلیمانی تقاطع خیابان شهید آیت تهران (چهارراه سرسبز) می‌باشد.

این ایستگاه ۲ ورودی دارد: ورودی ۱: ضلع شمال غربی چهارراه سرسبز؛ ورودی ۲: ضلع جنوب شرقی چهارراه سرسبز.

از خطوط اتوبوسرانی منتهی و عبوری از مجاور این ایستگاه خطوط ذیل می‌باشد:


برنامه زمان‌بندی کلی خط ۱ متروی تهرانDownloads-icon


بایگانی‌شدهDownloads-icon


برنامه زمان‌بندی کلی خط ۲ متروی تهرانDownloads-icon


بایگانی‌شدهDownloads-icon

سبد خرید شما خالی است!

یکی دیگر از معروف ترین و بزرگترین بازارهای مبل تهران بازار مبل دلاوران است که مبل هایی که در این بازار قرار دارند کیفیت بسیار مطلوبی دارند و تنوع بسیار بالایی دارند و همه مبل فروشی هایی که در خیابان دلاوران قرار دارند در یک مسیر طولانی واقع شدند و شما میتوانید برای خرید مبلمان از خیابان دلاوران دیدن کنید و از برندهای متنوع مبلمان در این خیابان واقع شده اند دیدن کنید تا بتوانید مبل مورد نظر خود را خریداری کنید.

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید: مبل راحتی

 

چگونه به دلاوران برویم

 مبل هایی که در بازار مبل دلاوران وجود دارد انواع مختلفی را در بر دارند و شما با هر مقدار بودجه ای که در دست دارید می توانید خرید خود را از این بازار مبل انجام دهید.

مطالب مرتبط: بازار مبل تهران

 

 

شما می توانید از طریق مترو رسالت به بازار مبل دلاوران دسترسی پیدا کنید و این بازار مبل هر روز از ساعت 9 صبح تا 10 شب فعالیت می کند و در روزهای تعطیل ساعت کاری این بازار مبل از 8 صبح تا 2 بعد از ظهر می باشد.

نزدیکترین مترو به بازار مبل دلاوران ایستگاه گلبرگ یا همان میدان رسالت است و همچنین ایستگاه علم و صنعت هم می تواند شما را به بازار مبل دلاوران برساند.

بازار مبل دلاوران در آدرس میدان رسالت، میدان ولیعصر، میدان الغدیر و خیابان دلاوران واقع شده است. اگر دقت کرده باشید بازار مبل دلاوران در شرقی ترین نقطه تهران واقع شده است و شما از سه طریق می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

بزرگراه رسالت شرق- میدان رسالت- خیابان هنگام- میدان الغدیر- خیابان دلاوران

بزرگراه همت زین الدین- خروجی هنگام- میدان الغدیر- خیابان دلاوران

بزرگراه بابایی- خروجی هنگام- میدان الغدیر- خیابان دلاوران

در ضمن خیابان هنگام میدان الغدیر و خیابان دلاوران در محدوده طرح ترافیک و محدوده زوج و فرد قرار ندارد.

حتما بخوانید: بازار مبل چهاردانگه

 

 

تهران، خیابان دلاوران، حدفاصل میدان الغدیر تا خیابان سراج

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید: مبل

 

 

 

چگونه به دلاوران برویم

 ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که در مدت محدودی که در دست دارید کدام یک از این بازار مبل ها برای شما نتیجه بخش تر خواهد بود. آیا بازار مبل دلاوران تنوع و کیفیت بالاتری دارد یا بازار مبل یافت آباد؟

 در پاسخ به سوال شما باید بگوییم که بزرگترین بازار مبل تهران بازار مبل یافت آباد است که قدمت بیشتری دارد و هم شهرت بالاتری دارد اما خیلی از افرادی که از بازار مبل دلاوران هم دیدن کردند، معتقدند که قیمت‌های این بازار منصفانه می باشد و یکی از اصلی ترین مزیت های بازار مبل دلاوران قیمت های متناسب آن است.

حتما بخوانید: بازار مبل جاجرود

 

از نظر تنوع محصول هم شما هر چیزی در ذهن دارید می توانید از آنجا بخرید و در نهایت این شما هستید که تصمیم گیرنده هستید از یک بازار مبل اما با قیمت های مناسب تر دیدن کنید و یا از یک بازار مبل بزرگ تر و متنوع تر دیدن کنید.

  علاوه بر مبلمان، سرویس خواب های مختلف برای تازه عروس ها، نوزادان و نوجوانان و همچنین میز تلویزیون و تخت خواب تاشو و میز ناهار خوری هم در این بازار دیده می‌شود و شما می‌توانید برای خرید آن ها هم به بازار مبل دلاوران سر بزنید.

 در چهار راه های مختلف خیابان دلاوران نمایشگاه‌های مختلف وجود دارد که شامل فروشگا ه های مبل متنوع می باشد که معمولا مبل هایی که در این فروشگاه ها وجود دارد از همه برندهای معتبر و معروف می باشند و شما می توانید بهترین خریدی که می‌خواهید را در این قسمت انجام دهید.

حتما بخوانید: بازار مبل یافت آباد

مشاهده جدیدترین مدل ها، قیمت و خرید: سرویس خواب

 

 

بر اساس رای 21 نفر از بازدیدکنندگان

‘ + response.response.data.comment + ‘

ارسال به: تهران، البرز، اصفهان، گیلان، مازندران، خوزستان، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، زنجان، اراک، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، خراسان، یزد، قم، قزوین، سمنان، لرستان، همدان، گلستان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد و سرتاسر ایران

تلفن تماس: ۲۲۹۵۹۴۴۰-۰۲۱

آدرس: تهران، جاجرود، بازار مبل کمرد، بالاتر از کیز ایران، جنب کوچه سنبل، پلاک 647

کلیه حقوق متعلق به  آف دکور می باشد. 

ابتدا توسط
لینک ثبت نام
در منوهای اصلی سایت فرم عضویت را تکمیل نمایید و سپس آگهی خود را بعد از مطالعه قوانین توسط لینک درج
آگهی ثبت نمایید. جهت کسب اطلاعات در مورد تفاوت آگهی های ویژه و رایگان ،
لیست قیمت ها و تخفیف ها به صفحه تعرفه در منوهای اصلی سایت رجوع نمایید.

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.

برای اینکه در ترافیک سرسام آور تهران گرفتار نشوید، یکی از بهترین راهکارها سفر با مترو است. متروی تهران با جابجایی بیش از 3 میلیون مسافر در روز، مشکل رفت و آمد بسیاری از کارمندان، دانشجویان و دانش آموزان را حل کرده و تا حد زیادی از بار ترافیکی این کلان شهر کاسته است.

برای مسیریابی بهتر و اطلاع از وضعیت ایستگاه ها، تیم فرداد اپلیکیشنی تحت عنوان “مترو تهران” را برای سیستم عامل های iOS و اندروید عرضه کرده که در ادامه مطلب با امکانات آن بیشتر آشنا می شویم.

با دیجیاتو همراه باشید. 

مترو تهران از چهار بخش مجزا تشکیل شده است: فهرست ایستگاه ها، مسیریابی، نزدیک ترین ایستگاه و نقشه. در بخش نخست قادرید کلیه ایستگاه های مترو در خطوط 1 تا 5 مترو را مشاهده کنید.

با اشاره روی نام هر ایستگاه، صفحه مخصوص به آن باز خواهد شد. در این صفحه قادرید از اطلاعاتی مثل آدرس دقیق ایستگاه، زمان بندی حرکت قطار، مراکز مهم اطراف و خطوط اتوبوس و تاکسی مربوط به هر ایستگاه با خبر شوید.

چگونه به دلاوران برویم

پایین همین صفحه هم امکانات هر ایستگاه ذکر شده، مثلا با مراجعه به منوی ایستگاه صادقیه می توانید از وجود سرویس بهداشتی، پارکینگ، دستگاه خود پرداز، فوریت های پزشکی، غرفه اغذیه و امکانات دیگرش مطلع گردید.

قابلیت دیگر مترو تهران مسیر یابی است. مسیر یابی را در این اپلیکیشن می توانید به دو صورت انجام دهید: بر اساس ایستگاه یا مکان. مسیریابی بر اساس ایستگاه بدین شکل است که شما ایستگاه مبدا و مقصد را به اپلیکیشن خواهید داد. آنگاه با فشردن آیکون جستجو، اپلیکیشن نزدیک ترین مسیر برای رسیدن به ایستگاه مورد نظر را به شما پیشنهاد می کند.

جستجو بر اساس مکان به مراتب قابلیت مفیدتری به شمار می رود. مثلا برای اینکه بدانید نزدیک ترین ایستگاه مترو به پارک دانشجو کجاست، کافیست نام آن را در این قسمت وارد کرده تا اپلیکیشن نزدیک ترین ایستگاه را که ولی عصر است به نمایش درآورد.

دیگر امکانات اپلیکیشن یاد شده نیز شامل نقشه کامل مترو و نمایش نزدیک ترین ایستگاه ها به شما روی نقشه های گوگل می شود. بنابراین با نصب این اپلیکیشن هر جای تهران که باشید، به سادگی نزدیک ترین ایستگاه مترو را پیدا خواهید کرد.

مترو تهران ضمنا از رابط کاربری بسیار شکیل و منظمی بهره می برد و با به کارگیری آیکون های رنگی برای هر ایستگاه (مشابه خود مترو)، راهنمای بسیار خوبی برای کاربرانش محسوب می شود. این اپلیکیشن را می توانید به صورت رایگان برای سیستم های عامل iOS و اندروید دریافت کنید.

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.


Downloads-icon

چگونه به دلاوران برویم
چگونه به دلاوران برویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *