چگونه بی وقفه تلاش کنیم

 
helpkade
چگونه بی وقفه تلاش کنیم
چگونه بی وقفه تلاش کنیم

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تا رسیدن به هدف توقف ممنوع ، به احتمال خیلی زیاد شما هم این جمله را شنیده‌اید، نظر شما چیست؟ آیا این جمله درست است؟ آیا باید آنقدر به راه خود ادامه دهیم تا به موفقیت برسیم؟ آیا راه آسانتری وجود ندارد؟ تا کجا باید ادامه داد؟

چند سال پیش کتابی از آنتونی رابینز مطالعه می‌کردم که در آن نوشته بود برای موفقیت لازم است ابتدا هدف انتخاب کنی و سپس تمام تلاشت را به کار بگیری تا به موفقیت برسی، سپس خودش سوالی پرسیده بود که اگر موفق نشویم چه؟ در ادامه توضیح داد که باید بیشتر تلاش کنی، بعد دوباره مطرح می‌کند که اگر با وجود تلاش‌هایمان باز موفق نشدیم چه؟ و در ادامه گفت باید بیشتر تلاش کنی و چند بار این سوال را مطرح می‌کند و در جواب آن هم می‌گوید آنقدر باید تلاش کنی تا به هدفت برسی، یعنی تا رسیدن به هدف توقف ممنوع .

شاید در ابتدا این نگرش و باور « تا رسیدن به هدف توقف ممنوع » درست به نظر برسد اما بعد از چند سال تلاش و زحمت فراوان که به نتیجه‌ای منجر نمی‌شود، کم‌کم انگیزه‌مان را نسبت به این باور از دست می‌دهیم، خود من هم دچار این اشتباه شده‌ام و وقتی هدف انتخاب می‌کردم نگرشم این بود که باید آنقدر زحمت بکشم و تلاش کنم تا به موفقیت برسم و خودم هم یکی از طرفداران پر و پا قرص باور « تا رسیدن به هدف توقف ممنوع » بودم، اما امروزه دیگر اینطوری فکر نمی‌کنم و می‌دانم این نظریه کاملا اشتباه است یا حداقل برای من جواب نمی‌دهد.

فرض کنید در مسیر اشتباه قرار گرفته‌اید و به شما می‌گویند آنقدر باید پیش بروید تا به هدف‌تان برسید، خب کاملا طبیعی است که هر چقدر در مسیر اشتباه پیش بروید از هدفتان دور می‌شوید، با افراد زیادی صحبت کردم که می‌گویند من این همه تلاش می‌کنم، به اندازه چند نفر زحمت می‌کشم پس چرا موفق نمی‌شوم؟چگونه بی وقفه تلاش کنیم

از من راهکاری می‌خواستند که این مشکل را برطرف کنند و من هم در ادامه می‌گفتم بهتر است قبل از اینکه به دنبال راهکار مناسب باشید ابتدا باید باورتان را عوض کنید و به جای باور محدود کننده « تا رسیدن به هدف توقف ممنوع » بهتر است این باور را در خود به وجود بیاوریم که بپذیریم هر چقدر هم که بخواهیم راحت به اهدافمان برسیم باز هم راه‌های ساده‌تر و بهتری وجود دارد که در زمان کمتر و با تلاش کمتر همان نتیجه یا حتی بهتر از آن نتیجه را به وجود می‌آورد، این باور را در خودمان به وجود بیاوریم که «همیشه راه بهتر و ساده‌تری هم وجود دارد».

این باور باعث می‌شود اگر در مسیر اشتباه باشیم، به جای اینکه با خودمان لج کنیم و بیشتر تلاش کنیم، متوجه شویم که یک جای کار می‌لنگد، یا داریم مسیر را اشتباه می‌رویم یا اینکه روش و راهکارمان اشتباه است که در هر صورت می‌توانیم برطرفش کنیم، اما اگر به همان باور « تا رسیدن به هدف توقف ممنوع » باور داشته باشیم در بیشتر مواقع وقتی متوجه می‌شویم که به نتیجه نمی‌رسیم به طور ناخودآگاه سعی می‌کنیم بیشتر تلاش کنیم و در این حالت در یک چرخه بی‌انتها می‌افتیم.

یک بار در مورد نحوه صحیح استراحت کردن مطالعه می‌کردم که با آمار و ارقام جالبی مواجه شدم، دانشمندان و محققان می‌خواستند ببینند تلاش بی‌وقفه و استراحت نکردن چه تاثیراتی روی مغز و عملکرد افراد می‌گذارد و این آزمایش و تحقیق هم روی گروهی از مدیران صورت گرفته بود، آن مدیران جزو افراد پرمشغله و بسیار فعال بودند، جالب اینجا بود که همه آنها معتقد بودند جزو 10 درصد مدیران برتر هستند و بهترین تصمیمات را برای شرکتشان می‌گیرند و به نوعی طرفداران همان باور « تا رسیدن به هدف توقف ممنوع » بودند.

اما نتیجه چیز دیگری را نشان می‌داد، نتیجه نشان می‌داد که افراد و مدیرانی که بی‌وقفه تلاش می‌کنند و استراحت و تفریح ندارند بیشترین اشتباهات را مرتکب می‌شوند، تصمیمات اشتباه آنها تاثیرات بسیار منفی روی شرکت‌شان می‌گذاشت ولی خود آنها متوجه نمی‌شدند یا نمی‌خواستند بپذیرند.

شاید ایده اینکه ابتدا هدفت را انتخاب کن و سپس شروع به تلاش کن یا همان باور « تا رسیدن به هدف توقف ممنوع » ایده خوبی به نظر برسد ولی باور کنید اگر در مسیر اشتباه بیفتید به راحتی می‌تواند شما را از پا در بیاورد، گاهی لازم است آگاهانه متوقف شوید و کمی به خودتان استراحت بدهید، افکارتان را متمرکز کنید و به کارهایی که کرده‌اید فکر کنید، آنها را بررسی کنید و ببینید آیا در مسیر درست هستید، آیا عملکردتان خوب است، آیا نتیجه‌هایی به دست آورده‌اید و آیا اگر همینطور ادامه دهید به نتیجه بیشتر و بهتر می‌رسید؟

دلیل اینکه پیشنهاد می‌کنم گاهی دست از فعالیت بکشید و گذشته، حال و آینده‌تان را بررسی کنید و ببینید که آیا در مسیر درست هستید یا نه، این است که ذهن ناخودآگاه ما می‌تواند سخت‌ترین کارهای دنیا را اگر زیاد انجام دهیم تبدیل به عادت کند و در نهایت برایمان آسان شود و از آنجایی که معمولا سخت‌ترین قسمت هر کاری ابتدای آن و شروع آن است، ما در ابتدا این کارهای سخت را انجام می‌دهیم و خیلی زود به آن عادت می‌کنیم و ذهن مان برای کارهای سخت برنامه‌ریزی می‌شود و به طور ناخودآگاه تمرکزمان می‌رود روی کارهای سخت و حتی هر کار ساده‌ای را سعی می‌کنید پیچیده کند و در نهایت همین پیچیدگی مانع رسیدن به هدف میشود.

وقتی با عزیزانی که در رابطه با تلاش بیشتر از من سوال می‌پرسند، صحبت می‌کنم سعی می‌کنم به جای اینکه آنها را تشویق کنم که روش « تا رسیدن به هدف توقف ممنوع » را در پیش بگیرند، به آنها نگرشی را یاد بدهم که برای خود من خیلی کارساز بود و باعث شد از تلاش بی‌وقفه و گاهی تا حد مرگ دست بکشم و روش درست را در پیش بگیرم و اینطوری سطح موفقیت‌هایم هم چندبرابر بهتر و بیشتر شد.

این مثالی است که برای آنها می‌زنم، قیمت یک کیلو آهن حدود 2 تا 3 هزار تومان است، البته تا به امروز و قیمت یک کیلو نقره هم کمی بیشتر از 2 میلیون تومان است و از طرفی قیمت یک کیلو طلا هم بیشتر از 100 میلیون تومان است، هر سه آنها از نظر وزن با هم برابر هستند یعنی هر کدام یک کیلو گرم وزن دارند ولی آیا از نظر ارزش هم با هم برابرند؟

– ارزش یک کیلو نقره حدود 1000 برابر بیشتر از ارزش یک کیلو آهن است. – ارزش یک کیلو طلا حدود 50 برابر بیشتر از ارزش یک کیلو نقره است. – ارزش یک کیلو طلا حدود 000 50 برابر بیشتر از ارزش یک کیلو آهن است.

بیشتر افراد وقتی هدفی انتخاب می‌کنند به طور ناخودآگاه به سمت کارهایی کشیده می‌شوند که از جنس آهن است، خب طبیعی است در این حالت هر چقدر هم که تلاش کنند موفقیت چندانی به دست نخواهند آورد.

خیلی از افرادی که تا حد مرگ تلاش می‌کنند و دستاورد چندانی هم ندارند دقیقا به همین دلیل است، یعنی آنها کارهایی را انجام می‌دهند که ارزش چندانی ندارند و نمی‌تواند تاثیر زیادی در نتیجه و زندگی آنها بگذارد و چون نگرش صحیح را ندارند و نمی‌دانند داستان از چه قرار است و از طرفی توی خیلی جاها خوانده‌اند یا حتی شنیده‌اند که برای موفقیت باید سخت تلاش کرد، به همین خاطر سعی می‌کنند بر تلاش‌هایشان بی‌افزایند و در نهایت به همان نظریه « تا رسیدن به هدف توقف ممنوع » اعتقاد پیدا می‌کنند.

در اینجا لازم است این نکته را بگویم تا این سوءتفاهم برطرف شود: شروع هر کاری سخت است زیرا باید بر نیروی سکون اولیه غلبه کنیم، مثل فضاپیماها که حدود 80 درصد سوخت‌شان را در همان ابتدا حرکت و خروج از جو از دست می‌دهند و زمانی که متوقف می‌شویم و می‌خواهیم دوباره شروع کنیم لازم است یک بار دیگر به نیروی اولیه سکون غلبه کنیم که این کار بسیار انرژی‌بر است، اما از طرفی هم اگر در مسیر اشتباه باشیم تلاش‌هایمان نتیجه نخواهد داد.

پس برای اینکه در مسیر اشتباه نیفتیم و از طرفی هم توقف کامل نکنیم تا مجبور نباشیم برای شروع مجدد تلاش بیشتری صرف کنیم، بهترین حالت این است که دائم عملکردمان را مورد بررسی قرار دهیم تا قبل از افتادن در مسیر اشتباه یا توقف کامل، تصمیم صحیح را بگیرم.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که بسیار تلاش می‌کنید و حتی مثل خیلی‌ها تا سرحد مرگ تلاش می‌کنید ولی دستاورد چندانی ندارید، بهتر است کمی خودتان را متوقف کنید و به خودتان استراحت بدهید، یاد مدیران پرمشلغه با اشتباهات فراوان بیفتید و بخواهید که روش و باور درست «همیشه راه بهتر و ساده‌تری هم وجود دارد» را بپذیرید و بپذیرید که قرار نیست بهای موفقیت تا این حد گزاف باشد و یاد نگرش «آهن، نقره و طلا» بیفتید قبول کنید که به جای اینکه روش « تا رسیدن به هدف توقف ممنوع » را در پیش بگیرد، روش شناسایی کارهای ارزشمند را در پیش بگیرید و بدانید اگر کارهای درست را تشخیص دهید حتی می‌توانید با یک دهم تلاش چند برابر نتیجه قبلی را به دست آورید. نویسنده: افشین محمدیشاد و موفق باشید

نویسنده: افشین محمدی

منبع: مدیر هدف

شما می‌توانید آخرین مطالب ما را از طریق تلگرام و اینستاگرام نیز دنبال کنید. برای عضویت در کانال تلگرام و اینستاگرام مدیر هدف روی دکمه زیر کلیک کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سایت مدیر هدف به منظور آموزش هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی، افزایش بهره‌وری، اعتماد به نفس، عزت نفس و رسیدن به موفقیت ایجاد شده است.

مهمترین هدف ما ارائه آموزش‌های لازم به صورت ساده، کاربردی و قابل اجراست تا با صرف کمترین زمان و انرژی به اهدافتان برسید.

اطلاعات تماس:

تلفن: 44594714-021 و 63510641-021

آدرس ایمیل: info@modirehadaf.com

جهت دانلود دوره روی عکس زیر کلیک کنید

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مدیر هدف می‌باشد. فعالیت این سایت در زمینه آموزش موفقیت و پیشرفت شخصی می‌باشد.

وارد ناحیه کاربری خود شوید



چگونه بی وقفه تلاش کنیم


Remember Me


Fill the forms below to register




لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.



هنوز بسیاری از مردم هستند که قادرند مسیر موفقیت خود را بدون توقف ادامه دهند. شما هم اگر می‌خواهید همواره در زندگی موفق باشید، پیشنهاد می‌کنم از این 5 راهبرد پیروی کنید:

موفقیت فقط به سراغ کسانی می‌رود که برای رسیدن به آن سخت تلاش می‌کنند. داشتن اهداف کوتاه‌مدت و بلند‌مدت یکی از مهم‌ترین گام‌هایی‌ست که برای رسیدن به موفقیت لازم هست بردارید. وقتی که یک هدف کوتاه‌مدت را با نتیجه‌ای رضایت‌بخش به ثمر می‌رسانید، به شما انگیزه می‌دهد تا هدف کوتاه‌مدت بعدی را به نتیجه برسانید و این روند را تا هدف نهایی ادامه دهید.

وقتی که به سمت هدف کوتاه‌مدت خود گام برمی‌دارید، موفقیت هم یک گام به سمت شما پیش خواهد آمد. با همین شیوه می‌توانید اهداف بلند‌مدت را هم با پیگیری و گام به گام به ثمر برسانید. پس هدف خود را تا جای ممکن به اهداف کوچکتر تجزیه کنید تا انجام آن راحت‌تر بوده و زودتر به ثمر بنشیند و با دیدن نتایج آن انگیزه بگیرید.

اگر ثابت قدم و پیگیر بودن را بصورت یک عادت دائمی درآورید، نتایج آن را در تمام طول زندگی‌تان احساس خواهید کرد. شما در ابتدا هدف خود را انتخاب می‌کنید منتها در صورتی قادر به انجام آن هستید که نقشه‌ی اجرایی خوبی ریخته باشید و با پیگیری مداوم برای انجام آن تلاش کنید. نقشه اجرایی شما باید همراه با جزئیات باشد تا وظایف و تعهدات شما در طول یک هفته کاملاً مشخص شود. برای اجرا و تکمیل وظایف خود باید تمام تلاش‌تان را طبق لیست وظایف روزانه که تهیه کردید به کار گیرید. رضایتی که از تکمیل همه‌ی وظایف روزانه بدست می‌آورید احساس رسیدن به موفقیت در شما ایجاد می‌کند. همین راه موفقیت را می‌توانید در طول روزهای هفته پیگیری کنید و گام به گام به هدف خود نزدیکتر شوید. پیروی از این شیوه در طی هفته‌های آتی به شما کمک می‌کند همیشه در زندگی‌تان موفق باشید.

وقتی که وظایف خود را در طی زمانی که برآورد کردید تکمیل می‌کنید، از تلاشهای خود خرسند می‌شوید. از این رو وقتی که برنامه روزانه‌ی خود را می‌نویسید، لازم است برای تمام کارهایی که در نظر دارید در یک روز انجام دهید زمان مشخص و مناسبی تعیین کنید. همچنین وقتی که برای هر کاری زمان تعیین می‌کنید، باید مطمئن شوید زمان اضافه‌تری کنار می‌گذارید که در صورت بروز وقفه بتوانید وقت کافی برای اتمام کارتان داشته باشید.چگونه بی وقفه تلاش کنیم

اگر عوامل مختلفی در اطراف شما وجود دارد که باعث پریشانی و حواس‌پرتی شما می‌شود، ممکن است نگذارند وظایف خود را بدرستی انجام دهید. عواملی مثل اعضای خانواده، تماسهای تلفنی، برنامه‌های تلویزیون، شبکه‌های اجتماعی، و نظایر اینها کارایی و تمرکز شما را به شدت کاهش می‌دهند. زمانی که تمرکز خود را روی کارتان از دست بدهید، نمی‌توانید کارتان را درست به انجام برسانید. از این رو بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که از همه‌ی عواملی که باعث پریشانی حواس شما می‌شوند دوری کنید. بنابراین سعی کنید در یک محیط عاری از مزاحمت مثلاً در یک اطاق دربسته کار کنید تا بتوانید کارتان را در زمان مقرر به نتیجه برسانید.

حتماً شنیده‌اید که می‌گویند عقل سالم در بدن سالم است. بسیاری از کسانی که مرتباً موفق می‌شوند آنهایی هستند که سبک زندگی سالمی در پیش گرفته‌اند. اگر سلامتی خود را هنگام تلاش برای موفقیت نادیده بگیرید، شاید به موفقیت برسید ولی در صورت بروز بیماری ناگهانی، نمی‌توانید این موفقیت را برای زمان طولانی حفظ کنید.

معمولاً وقتی که سیستم ایمنی بدن ضعیف شود در معرض بیماری قرار می‌گیریم. با پیروی از سبک زندگی سالم با خوردن خوراک سالم، و کار منظم به همراه استراحت کافی، سیستم ایمنی بدن قوی می‌شود و نمی‌گذارد هیچ چیزی مانع انحراف شما از خط موفقیت شود.

تندرست و موفق باشید.

در حال ارسال پیام شما. لطفاً منتظر بمانید…

پیامتان با موفقیت ارسال شد. سپاس !

در ارسال پیامتان مشکلی وجود داشت. لطفاً دوباره تلاش بفرمایید.

لطفاً تمام فیلدهای فرم را قبل از ارسال پر کنید.

تبلیغات

حامیان ما

Copyright@2015. All rights reserved.

هر گونه بازنشر محتوا، تولیدات و سایر اجزای سایت صرفا با ذکر نام سایت و گذاشتن لینک در انتهای مطلب مجاز می باشد.

واگویه ، موفقیت مالی – مدیریت مالی شخصی، سرمایه‌گذاری، پس‌انداز و کسب درآمد

به نظر شما کار سخت چقدر در رسیدن به موفقیت تاثیر دارد؟ اگر یک تحقیق دم دستی درباره موفقیت انجام دهید، به منابع فراوانی دست پیدا خواهید کرد که شما را در اینباره راهنمایی می‌کنند. بعضی‌ها اسمش را می‌گذراند «تنها رازی که برای موفق شدن نیاز است بدانید…»، بعضی دیگر هم اصول، عناصر، مراحل و عواملی را در به موفقیت رسیدن دخیل می‌دانند.

اما حقیقت این است که اگر می‌خواهید به موفقیت برسید، تنها یک چیز است که در هر جنبه‌ای از زندگی شما را موفق می‌کند، و آن هم سخت کار کردن است.

ما در مورد کار متمرکز و مداوم صحبت می‌کنیم. بدین معنی که برای مدتی طولانی نباید هیچ چیزی حواس شما را پرت کند، و به دنبال سریع نتیجه گرفتن هم نباید باشید. شما باید صبوری کنید و به فرایند کارتان ایمان داشته باشید.

الزامی هم نیست که برای سخت کار کردن، صاحب یک کسب و کار قابل توجه باشید، حتی اگر به کار در منزل هم مشغول هستید، می‌توانید با تلاش زیاد راه رسیدن به موفقیت را برای خودتان هموار کنید.چگونه بی وقفه تلاش کنیم

موفقیت شانسی نیست. موفقیت نیازمند انجام کارهایی استراتژیک است که شما را به سمت هدفتان متمایل می‌کند. همچنین موفقیت چیزی نیست که یک شبه اتفاق بیفتد. با ما همراه باشید تا ۱۰ نقل قول قابل توجه از افراد موفق درباره کار سخت و تلاش بی وقفه را بخوانیم.

۱. جوری کار کنید که انگار کسی بیست و چهار ساعته در تلاش است تا کارتان را از شما بقاپد. – مارک کیوبن (سرمایه دار آمریکایی، صاحب تیم دالاس ماوریکس)

۲. زمانی که هوش و استعداد شما جواب ندهد، سخت کار کردن کمبود را جبران خواهد کرد. – کوین دورانت (بسکتبالیست سرشناس آمریکایی)

۳. تنها راه برای اینکه یک کار فوق‌العاده انجام دهید، این است که عاشق کاری که می‌کنید باشید. – استیو جابز (کارآفرین، مخترع، بنیان‌گذار و مدیر ارشد اجرایی اپل)

۴. شکست دادن شخصی که هیچوقت تسلیم نمی‌شود خیلی سخت است. – بیب روث (مشهورترین بازیکن تاریخ بیسبال ایالات متحده امریکا)

۵. سخت کار کردن دستیابی به موفقیت را گارانتی نمی‌کند، اما شانس رسیدن به آنرا افزایش می‌دهد. – بی جی گوپتا (نویسنده)

۶. اگر فقط روزهایی که همه چیز بر وفق مراد است و حالتان خوب است کار کنید، در زندگی آنچنان چیزی بدست نخواهید آورد. – جری وست (بازیکن بسکتبال آمریکایی)

۷. همین امروز زندگی خودتان را عوض کنید. روی آینده خودتان قمار نکنید! همین حالا کاری کنید، بدون معطلی. – سیمون دو بووار (فیلسوف، نویسنده و فمینیست فرانسوی)

۸. سخت کار کردن آسانش می‌کند! راز من این است. به همین دلیل است که من پیروزم. – نادیا کومانچی (ژیمناست رومانیایی برنده ۵ مدال طلای مسابقات ژیمناستیک المپیک)

۹. موفقیت عامل بوجود آمدن خوشی و خوشبختی نیست. بلکه خوشی است که باعث می‌شود موفقیت پدیدار شود. اگه شما عاشق کاری که انجام می‌دهید باشید، قطعا موفق خواهید شد. – آلبرت شوایتزر (پزشک، فیلسوف، و موسیقی‌دان آلمانی)

۱۰. باید به خودت بگویی: مهم نیست که چقدر سخت است، یا چقدر سخت خواهد شد. بهرحال من انجامش می‌دهم! – لس براون (یکی از پنج سخنران انگیزیشی برتر جهان)

مطلب قبلی

به دنبال کار در منزل هستید؟ این کارها را بدون هزینه شروع کنید

مطلب بعدی

در صورت نارضایتی از شرایط راه‌های دیگری را امتحان کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جدیدترین مطالب


چگونه انگیزه خود را تقویت کنیم؟


آیا این شغل برای شما مناسب است؟


۹ دلیل که چرا بیش از اندازه خرج می‌کنید

۴ مورد مهم درباره سرمایه‌گذاری بر روی بیت‌کوین

۵ نکته هوشمندانه در مورد پول برای پدر مادرها

خوش آمدید، به حساب کاربری خود وارد شوید.

کلمه عبورتان را بازیابی کنید.

یک کلمه عبور برای شما ایمیل خواهد شد.

شاید شما هم بارها این عبارت را شنیده باشید: «موفقیت در گروی تلاش و کار بی وقفه است.» با این حال جمله مذکور که به دفعات شنیده می شود، تنها به بن بست ختم می شود. سخت کار کردن که به معنی تلاش برای دستیابی به یک هدف واحد، آن هم طی ساعت ها کار بی وقفه است، تنها به شکست منجر خواهد شد.

برای آن که درک بهتری از این موضوع داشته باشید، بهتر است یک قهرمان المپیک را تصور کنید. بله قهرمان های المپیک ساعت ها از وقت خود را صرف تمرینات خود می کنند. اما با این وجود هم آنها و هم مربیانشان به خوبی می دانند که تمرین بیش از حد می تواند به قیمت مصدومیت و کاهش شانس آنها برای پیروزی ختم شود.

موقعیت مشابهی را می توان در کسب و کارها هم مشاهده کرد. افرادی که به صورت بی وقفه برای ساعت ها کار می کنند، فرصت های خود را سوزانده و به سرعت ناکارا خواهند شد. در همین حال اشتباهات بچگانه ای از آنها سر زده و کار اضافی را به خود و اطرافیانشان تحمیل می کنند.

سخت کار کردن و تلاش برای رسیدن به موفقیت پیش از زمان موعد آن، همانند یک سم عمل می کند. یک مثال خوب در این زمینه بازاریاب هایی هستند که سعی آنها برای متقاعد کردن خریداران احتمالی، سبب می شود به نتیجه ای عکس دست پیدا کنند.

در دنیای واقعی به شدت و با سختی کار کردن، همانند بلیتی است که شما را در نهایت به شکست خواهد رساند. از همین رو مدیران موفق معمولاً سعی می کنند تا به جای کار زیاد، کمی بیشتر سیاست به خرج دهند.چگونه بی وقفه تلاش کنیم

در اکثر سازمان ها، افرادی که از همکاران خود بیشتر کار می کنند، به هیچ وجه به جایی نخواهند رسید. همچنین برای افراد خلاق هم اختصاص دادن تمام وقت به حرفه یشان می تواند مانند سمی مهلک باشد. مطالعات نشان می دهند افرادی که در میان بازه زمانی کاری، وقتی را هم به استراحت و آرامش اختصاص می دهند، از خلاقیت و نوآوری بیشتری برخوردار هستند.

گفتنی است موفقیت از کار کردن بی وقفه نشأت نمی گیرد بلکه باید بدانید بهترین زمان برای پرداختن به کار چه موقع بوده و سپس وارد عمل شوید.

لازم است بدانید عبارت «موفقیت در گروی تلاش و سخت کار کردن است»، به اندازه جمله «تماشای بی وقفه تلویزیون منجر به شکست می شود»، بی معنی و احمقانه به نظر می رسد. اما زمانی که شما از لحاظ روحی خسته می شوید و احساس می کنید خلاقیت لازم در کارتان را ندارید، آن وقت بهترین درمان تماشای تلویزیون است چرا که این کار به ذهنتان اجازه استراحت داده و شما را از استرس دور خواهد کرد.

تا به حال پیش نیامده که کسی در بستر مرگ بگوید «کاش زمان بیشتری را در دفتر کارم گذرانده بودم.» از همین رو «سخت کار کردن» نقطه مقابل موفقیت و کامیابی است. تنها پاداشی که «بی وقفه کار کردن» با خود به همراه می آورد، دغدغه و نیاز به فعالیت بیشتر است.

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.


Downloads-icon

ورود


نام کاربری: perm_identity


رمز عبور: lock_open


وبلاگ

چگونه بی وقفه تلاش کنیم

یکی از تعریفهایی که میشود از روانشناسی ثروت انجام داد این است:اشخاص  موفق آنهایی هستند که تصمیم میگیرند به راستی در ردیف بهترینها قرار بگیرند. آنها متعهد می شوند که در حرفه خود به احاطه و تسلط برسند. طبق تحقیقات که در این زمینه بصورت مفصل صورت گرفته است، واقعیت این است که بمدت زمانی حدود 5 تا 7 سال و ده هزار ساعت تلاش بی وقفه نیاز است که کسی در ردیف 10 درصد اول اشخاص در حرفه خود قرار بگیرد.

با استناد به هزاران مصاحبه افراد موفق در سرتاسر دنیا، دو سال طول میکشد تا بفهمید آیا به حرفه مناسبی روی آورده اید یا نیاورده اید. در زمینه کارفرمایی، دوسال طول میکشد تا از سطح زیان به سود برسید. دوسال هم وقت میگیرد تا بدانیدآیا میتواند در صف مقدم حرفه ای که در آن کار میکنید قراربگیرید. در کار تجارت ، در سال های سوم و چهارم است که میتوانید بدهی های خود را پرداخت کنید . به صف مقدم بپیوندید. بعد از چهار سال دارای تجربه میشوید که تصمیمات بهتر و یا بازهم بهتری بگیرید و به نتایج بهتر و بازهم بهتری برسید.

در این زمان اگر با تمام وجود برای رسیدن به سطح بهترینها تلاش کرده باشید و مهارت و دانش خود را بالا برده باشید، میتوانید به صف مقدم بروید میتوانید به جمع 10 درصد اولیه بپیوندید. وقتی در سطح 1 و 2 درصد اول قرار پرفتید، 20 تا 30 برابر کسانی درآمد خواهید داشت که به داشتن یک زندگی متوسط رضایت میدهند.

اینکه 5 سال طول میکشد یا 7 سال ، مهم نیست. مهم این است که در زمانی در آینده در راس قرار بگیرید. وقتی به این موقعیت یعنی موفقیت برسید، تمام درد و از خودگذشتگی هایی که تحمل کرده اید ، به یکباره ناپدید میشود و بعد آنچه باقی می ماند، احساسی از غرور و مباهات و عزت نفس است. ارزش آن را دارد که برای بهترین شدن همه تلاش هایتان را بکنید.

دو بیماری ذهنی که در بیشتر افراد وجود دارد که به وفور هم مشاهده میشود:

اولین بیماری چیزی در ازای هیچ چیز و دومین بیماری یافتن راه حل های سریع است. این دو بیماری میتواند مانع از موفقیت های شما بشوند و اگر باهم ترکیب شوند، مهلک می شوند.

بیماری چیزی در ازای هیچ چیز- بیماری اول- مشمول کسانی هست که فکر میکنند میتوانند کم بگذارند و زیاد برداشت کنند. فکر می کنند میتوانند به اندازه هزار تومان بدهند و ده هزار تومان برداشت کنند. بیماری چیزی در ازای هیچ چیز میخواهند قوانین اولیه و اساس عالم هستی را نقض کنند. قوانین کاشتن و درو کردن، عمل و عکس العمل، علت و معلول، آنها میخواهند یکی از قوانین بزرگ موفقیت را زیر پا بگذارند، هرگز امید نداشته باشید با زیرپاگذاشتن قوانین جهانی به موفقیت برسید.

دومین بیماری ذهنی یافتن راه حل های سریع است. این بیماری را در کسانی میشود یافت که دنبال راه های سریع و ساده برای رسیدن به هدف هایشان میگردند.این اشخاص برای دستیابی به مهارت های مهم و کلیدی هم دنبال راه چاره های سریع هستند و این درحالی است که برای دستیابی به این مهارت ها ممکن است ماه ها و حتی سال ها وقت نیاز باشد.

آن ها که موفق شدند تا فرازها بروند یک شبه این کار را نکردند انها در حالی که دیگران در خواب بودند شب ها را به صعود گذراندند.

 

 

شما بعد از خواندن این مقاله ارزشمند تلاش برای رسیدن به عظمت : تجربه های ارزشمند خود را در این زمینه با همه دوستداران ذهن ایده آل درمیان بگذارید.

شما در زمینه تلاش برای رسیدن به عظمت چه تجربیاتی دارید؟

با توجه به علم و اطلاعاتی که از این مقاله تلاش برای رسیدن به عظمت بدست آوردید چه اقداماتی را بلافاصله انجام خواهید داد؟

با ما در قسمت نظرات همراه باشید…

 

 

 

برای دیدن دانلودهای رایگان، مقالات و محصولات انگیزشی در زمینه روانشناسی ، موفقیت ، دانلود فایل صوتی ، دانلود کتاب صوتی  ، و همچنین خرید و دانلود کتابهای صوتی به وب سایت ذهن ایده آل مراجعه نمایید.

www.zehneideal.com

مهدی سجودی

مدیر وبسایت ذهن ایده آل

 

 

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

موسسه روانشناسی انگیزشی ذهن ایده آل در صدد است تا با استفاده از روش های نوین آموزشی و به کار گیری اهرم اینترنت, آموزش های سطح اول را در اختیار هم میهنان عزیز قرار دهد.چگونه بی وقفه تلاش کنیم


https://zehneideal.com/wp-content/uploads/2017/02/demo-khoda01.mp3Downloads-icon

چگونه به هدف خود برسیم ؟ آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پس از تعیین هدف و برنامه ریزی و یک شروع عالی و رویایی، در میانه راه دلسرد و شده و از ادامه مسیر ناامید می شود؟ چه چیزهایی باعث رها کردن هدف می شود؟ زندگی شما فقط زمانی بهتر می‌شود که خواستۀ خودتان از زندگی را مشخص کنید و برای دستیابی به این خواسته برنامه‌ریزی کنید و سپس تک تک روزها را روی این برنامه کار کنید. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چگونه می توانید به اهداف خود برسید.

هرکسی رویاهایی دارد. این رویاها چه بزرگ باشند و چه کوچک، اهمیت زیادی در زندگی‌مان دارند. دست‌یافتن به این هدف‌ها، رفاه و شادی ما را در پی دارد و راهی برای افزایش اعتماد بنفسمان است. فرآیند تلاش ما برای رسیدن به اهدافمان، می‌تواند ما را به فرد بهتری تبدیل کند. پس حتی اگر رویای شما به دست آوردن یک میلیون دلار، و یا بازیگر یا ورزشکاری در سطح جهان شدن باشد، صبر نکنید. شروع به تلاش برای رسیدن به هدفتان بکنید.

مهمترین عامل، در کسب هر موفقیتی ، تدوین و مشخص کردن دقیق اهداف می باشد. هدفگذاری مهمترین عامل حرکت و خلق آینده است. این اهداف هستند که مقصد و مسیر زندگی هر شخص را روشن می کنند. هدف گذاری مانند ترسیم جاده ای برای آینده است. تلاشی ارزشمند است که معطوف به هدف باشد، تلاش بی هدف مثل پرتاب تیر در تاریکی است. یکی از موانع بسیار مهم موفقیت و کامیابی، ناتوانی افراد در تدوین اهداف می باشد. آنهایی که رویایی در ذهن و هدفی بر روی کاغذ نداشته باشند مقصدشان ناکجا آباد خواهد بود.

چگونه بی وقفه تلاش کنیم

در ‍ اهمیت هدف در کسب درآمد و پول همین بس که گفته می شود، در دنيا، هيچ چيزی قدرتمندتر و تاثیرگذارتر از اهداف كاملاً مشخص و تعريف شده ، وجود ندارد . اين يكي از مهم ترين و عجیب ترین رازهای زندگی در دنيای واقعی مي باشد. شاید بارها آرزو کرده اید كه می توانستيد يك چراغ جادو را در دست بگيريد، غول چراغ جادو را آزاد كنيد و تمام رؤياهايتان را برآورده كنيد؟ اما حال بدون داشتن چراغ جادو چگونه به هدف خود برسیم؟

این آرزوی بیشتر آدمهاست ولی واقعیت این است که، اين غول چراغ جادو در درون ذهن شما قرار دارد، و منتظر است تا در صورتی كه شما به اهدافتان سروسامان دهید، بيدار شود. بدانید كه ضمير ناخودآگاه شما در خدمت افكار آگاهانه شماست. اين شماييد كه تمام وقايع و شرايط زندگی تان را بر اساس باورها و تصميماتتان، به سوی خودتان جذب می كنيد.

اگر به زندگی ثروتمندان جهان نگاهی بیاندازیم میفهمیم که آنها با هدف گذاری درست توانسته اند به کسب در آمد و زندگی مرفه دست یابند. داشتن هدف باعث می شود قدرت و انرژی بیهوده هدر نرود و در راستای رسیدن به یک هدف خاص متمرکز شده و در نهایت به موفقیت رسید.

 

وقتی به شرکت های بزرگ نگاهی می اندازیم به این نتیجه میرسیم که شرکتهایی به موفقیت دست یافته اند که بسیاری از تصمیمات خود را براساس اهداف و چشم انداز خود گرفته اند. با مطالعه شرکتهای آمریکایی این به طور کامل توجیه می شود و دیده شده است تنها شرکتهایی به موفقیت رسیده اند که این امر را رعایت کرده اند و چیزی حدود یک سوم سازمانهای آمریکایی را تشکیل میدهند. همین امر می تواند به ما هم کمک کند که در کسب و کارمان چگونه به هدف خود برسیم.

بسیاری از کسب و کارهایی که شکل گرفته اند با این هدف نبوده اند که بخواهند به کسب ثروت برسند. یک نگاهی به اطراف خود بیاندازید عده ای در تلاشند که نیاز بقیه را برطرف کنند و عده ای به دنبال کمک به دیگران هستند. خلاصه باید گفت چیزی که باعث می شود یک کسب و کار به هدف خودش برسد همان هدف و چشم انداز است که به فعالیت های ما معنا میدهد.

همه ما برای هرکاری نیاز به انگیزه داریم و وقتی که هدف داشته باشیم این انگیزه لازم برای انجام دادن آن تامین می شود. درواقع هدف عاملی برای ایجاد انگیزه در افراد می باشد. انگیزه که باعث می شود که ما در دشواری هایی که برایمان ایجاد میشود با قدرت پیش رفته و همه مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم.

هدف‌گذاری یا تعیین اهداف، فرآیندی است برای مشخص نمودن اهدافی که شما در سر می‌پرورانید.

داشتن هدف لازمه یک زندگی موفق و پر شور و شوق است. به عبارت دیگر داشتن اهداف مدون، به زندگی معنا و جهت می‌دهد.

اصولاً یکی از ویژگی‌های انسان‌های موفق آن است که هدف دارند و برای رسیدن به اهداف خود، برنامه‌ریزی و اقدام می‌کنند.

این در حالی است که بسیاری از مردم در زندگی سرگردان و بی‌هدف هستند و اصلا نمی دانند چگونه به هدف خود برسند!

آنها علیرغم سخت‌کوشی بسیار و تلاش بی‌وقفه خود، چون هدفی ندارند، از زندگی راضی و خشنود نیستند و حس می‌کنند یک جای کار می‌لنگد!

یک دلیل اصلی بروز این احساس ناخوشایند آن است که افراد سرخورده، هیچ هدف روشنی برای خود ترسیم نمی‌کنند و وقت کافی برای فکر کردن درباره آنچه که از زندگی می‌خواهند، اختصاص نمی‌دهند. در نهایت این سوال که چگونه به هدف خود برسیم برای همیشه بدون پاسخ باقی می ماند.

چگونه است كه بعضی از افراد به اوج موفقیت می‌رسند و بعضی دیگر در همان پله‌های اول درجا می‌زنند؟ موفقیت در زندگی بدون برنامه‌ریزی حساب‌شده، حاصل نمی‌شود. بهترین راه به دست آوردن موفقیت، تعیین اهداف و سپس برنامه‌ریزی و تلاش برای رسیدن به آنهاست.

هدف‌ها می‌بایست واقعی و قابل دست یابی باشند و باید طوری تعیین شوند كه با ظرفیت‌ها و توانایی‌های فرد تناسب داشته باشند. تعیین آرزوهای خیلی بلند پروازانه ممكن است باعث ناامیدی و شكست شوند. برای نیل به هدف غایی كه ممكن است كسب موفقیت مالی، گرفتن یك پست خوب در محل كار، خریدن یك ماشین یا خانه جدید یا پرداخت قرض و بدهی باشد، باید ابتدا یك طرح و برنامه داشته باشیم.

رعایت این اصل بسیار مهم مشخص می کند که ما چگونه به هدف خود برسیم و تبدیل به یک انسان موفق شویم.

مطمئن باشید اهدافی که برای خود در نظر گرفته اید را واقعا از ته قلبتان دوست دارید و تنها به دلیل اینکه آن اهداف خوب و درست هستند، آنها را انتخاب نکرده اید. برای مثال  ادامه تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی ممکن است انتخاب خوبی باشد اما اگر شما علاقه ای به این رشته نداشته باشید تحصیلات شما بی نتیجه خواهد بود.

انگیزه، نیروی محرکه‌ای است که برای رسیدن به هدف به آن نیاز داریم. گاهی حتی تحت بهترین شرایط هم حفظ انگیزه دشوار به نظر می‌رسد. حال در نظر بگیرید لیست کارهایی که باید انجام دهید، سر به فلک ‌بگذارد، رزومه‌ی شما تایید نشود. اتومبیل و ماشین لباسشویی همزمان از کار بیفتند و تمام روز برای انجام پروژه‌هایتان فرصتی نداشته باشید. در چنین شرایطی چطور می‌توان با‌انگیزه ماند؟

ممکن است با یک سری از روش‌های ساده‌ی روانشناسی که همه‌ با آن آشنا هستیم، برای حفظ انگیزه تلاش کنیم مثلا «تصویری از خود ایده‌آل‌مان را به در یخچال بزنیم. چک یک‌ میلیون تومانی در وجه خودمان بنویسیم و آن را به مانیتور کامپیوتر بچسبانیم و یا عبارت تاکیدی (من نیمه‌ گمشده‌ام را جذب خواهم کرد) را روی آینه بنویسیم.»

برای ایجاد انگیزه لازم نیست از ترفندهای شعبده‌بازی چیزی بدانیم. هیچ اقیانوسی بطری حاوی انگیزه به ساحل نمی‌آورد و هیچ دارویی در ما تولید انگیزه نخواهد کرد. فقط کافی ست تصمیم بگیریم و در تصمیم خود ثابت قدم بمانیم و تا رسیدن به هدف دست از تلاش بر نداریم.

تصمیم گیری قاطع ذهن را درگیر مسئله پیش رو که همان هدف است می کند و باعث بوجود آمدن ایده های جدید و پیدا شدن راه کارهای جدید شده و در نتیجه می فهمیم که چگونه و از چه روشی باید به هدف خود برسیم.

اگر در تصمیم گیری تردید دارید حتما مقاله غلبه بر تردید در تصمیم گیری را مطالعه کنید.

 

نوشتن اهداف مانند نقشه ای است که مسیر را به شما نشان می دهد. اهدافتان را هرازگاهی مرور کنید. سعی کنید چند مورد از اهدافتان را در جایی قرار دهید که مقابل چشمتان باشد.

برای مثال روبروی در اتاق، روی یخچال، کنار رایانه و حتی در صفحه دسکتاپ رایانه و یا ابتدای دفتر یادداشت روزانه تان. این کار باعث بالابردن تمرکزتان روی اهداف تعیین شده تان می شود.

مطمئن باشید اهدافی که برای خود در نظر گرفته اید را واقعا از ته قلبتان دوست دارید و تنها به دلیل اینکه آن اهداف خوب و درست هستند، آنها را انتخاب نکرده اید

 

وقتی هدفی را در ذهنمان پرورش می دهیم، به شدت مشتاقیم در مورد آن با دیگران صحبت کنیم تا با هم از نظرات آن ها استفاده کنیم و هم از تشویق و تمجید آن ها لذت ببریم. معمولا احساس می کنیم اگر در مورد اهداف بزرگ و راه هایی که برای رسیدن به آن ها در ذهن داریم با دیگران صحبت کنیم، انرژی و انگیزۀ بیشتری پیدا می کنیم و در نتیجه سریع تر به آن دست پیدا می کنیم اما باید واقعیتی را بدانید؛ شما نباید هدفتان را به کسی بگویید، درست است که تشویق های شنونده خوشایند شما است اما بعد از حس خوبی که از تشویق دیگران پیدا می کنید، انگیزۀ شما برای تلاش و رسیدن به هدفتان به مرور زمان کم می شود؛ البته این اتفاق چنان آهسته رخ می دهد که شما متوجه آن نمی شوید. تست های مکرر روان شناسان در این زمینه این نظریه را تأیید کرده اند.

یکی از اصول هدف­ سازی این است که مطلقاً تا وقتی که به هدف­مان نرسیده­ ایم، با هیچکس راجع به اهداف­مان صحبت نکنیم!

باور کنیم که با رعایت کردن همین اصل ساده، خیلی به اهداف­مان نزدیک می ­شویم. بخش زیادی از موانع هدف ما ناشی از سیگنال های منفی محیط است. از هدف­مان با هیچکس حرف نزنیم! اصلاً لزومی ندارد که دیگران بدانند ما چه می­ کنیم!

با رعایت این موارد رسیدن به اهداف تضمینی خواهد بود. مهمترین اصل رسیدن به اهداف راز دار بودن شما در برابر اهدافتان است و باید اهداف را مانند یک راز در نزد خود نگه دارید. سینه خود را صندوقچه اسرار اهدافتان قرار دهید، به شما قول می دهم همین اصول ساده تحول فوق العاده زیادی در زندگی شما رقم خواهد زد.چگونه بی وقفه تلاش کنیم

لطفا پس از مطالعه نظر خود را در مورد این مقاله بنویسید. با تشکر مدیریت سایت

لطفا با لایک این مطلب ما را دلگرم و حمایت کنید.

خداوند شما را خیر برکت زهن آرام بته خیلی عالی.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

هر چیزی در این دنیا دو بار آفریده می شود یک بار در ذهن و بار دیگر در دنیای ماده آفریده خواهد شد، برای رسیدن به موفقیت باید ابتدا آن را باور کرد و قبل از باور به موفقیت باید خود را باور کرد. انگیزه بخشیدن و ایجاد روحیه عالی خط مشی ریلکس سام وان می باشد، با ما همراه باشید…

آیا حساب کاربری ندارید؟

اگر در جستجوی موفقیت و دست‌یابی به اهدافتان باشید، حتماً با این جمله که “موفقیت به دنبال تلاش بی وقفه به دست می‌آید” روبه‌رو شده‌اید؛ اما گاهی این ادعا نتیجه معکوسی دارد و سخت تلاش کردن برای دستیابی به هدف به شکست منجر شده و ساعت‌ها کار بی‌وقفه به بن‌بست می‌رسد. با یوکن همراه باشید.

برای درک بهتر این ادعا، یک قهرمان المپیک را در نظر بگیرید که ساعات زیادی از روز را به انجام تمرینات اختصاص می‌دهد؛ اما با این حال فرد شرکت‌کننده در المپیک و مربی او به‌خوبی می‌دانند که تمرین و وقت گذاشتن زیاد ممکن است سبب مصدومیت و کاهش شانس آن‌ها برای رسیدن به پیروزی شود.

همین شرایط را برای یک فرد فعال در حوزه کسب و کار متصور شوید. کسانی که ساعات طولانی و بی‌وقفه کار می‌کنند، فرصت‌های خود را ازدست‌داده و خیلی زود کارایی‌شان از بین می‌رود. در این زمان ممکن است مرتکب اشتباهاتی شوند و انرژی خود را تلف کنند.

بی‌وقفه کار کردن و تلاش برای دست‌یابی به موفقیت قبل از موعد آن، همانند سمی عمل می‌کند که می‌تواند فرد را به شکستبرساند. در این زمینه بازاریاب‌ها را مثال می‌زنیم که دائماً برای متقاعد کردن خریداران در تلاش هستند اما گاهی به نتیجه‌ی معکوسی دست می‌یابند. پس همیشه سخت کار کردن عامل اصلی رسیدن به موفقیت نیست و در دنیای واقعی سخت کار کردن شما را به شکست می‌رساند.

بیشتر مدیران موفق تلاش می‌کنند سیاست بیشتری در راستای انجام وظایف خود داشته باشند و خیلی روی سخت و طولانی کار کردن تکیه ندارند. اگر در شرکت‌ها نگاه کنید، افرادی که بیشتر از همکاران خود کار می‌کنند، لزوماً به جایی نمی‌رسند. حتی افراد کارآفرین و خلاق نیز نباید تمام‌وقت خود را صرف کار کردن روی حرفه‌شان کنند.چگونه بی وقفه تلاش کنیم

بنا بر مطالعات انجام‌گرفته، کسانی که ساعتی از کار خود را به استراحت و آرامش اختصاص می‌دهند، بیشتر از دیگران خلاقیت خواهند داشت و با نوآوری و ایده‌های جدید به موفقیت بیشتری می‌رسند. پس موفقیت با سخت کار کردن به دست نمی‌آید بلکه باید بدانید چه موقع وارد عمل شوید. اکنون نتیجه می‌گیریم جمله “موفقیت در گروی تلاش بی‌وقفه است” اشتباه و بی‌معناست.

ممکن است گاهی احساس کنید از نظر روحی آمادگی لازم برای کار کردن ندارید و خلاقیتتان کاهش ‌یافته، در این زمان به تماشای تلویزیون بنشینید زیرا با این کار به ذهنتان استراحت داده‌اید تا کمی از استرس و فشارهای کاری دور باشد و بعد از آن بهره‌وری بیشتری داشته باشد.

بی‌وقفه کار کردن تنها دغدغه و کار بیشتری برایتان در پی دارد و در نقطه مقابل موفقیت و سعادت قرار می‌گیرد.

 

منبع : inc

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟




مجله موفقیت یوکن، مجله ای است ویدیویی که تلاش می کند هر آنچه انسان های موفق درباره موفقیت از دیروز تا به امروز تجربه کسب کرده اند را به آسان ترین شکل ممکن در اختیار شما بگذارد. هدف ما در یوکن گردآوری بروزترین روش های موفقیت فردی، سازمانی و تجاری است تا مرجع کاملی باشیم برای مخاطبین و افرادی که سعی دارند موفق شوند.

چگونه بی وقفه تلاش کنیم
چگونه بی وقفه تلاش کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *