چگونه تشخیص بدیم مرغ عشق نر است یا ماده

 
helpkade
چگونه تشخیص بدیم مرغ عشق نر است یا ماده
چگونه تشخیص بدیم مرغ عشق نر است یا ماده

به گزارش «سرویس دام، طیور و آبزیان» «ماکی دام – پایگاه خبری صنعت دام، طیور و آبزیان»؛ اگر از مرغ عشقی بعنوان پرنده خانگی نگهداری می‌کنید، بسیار مهم است که از جنسیت آن باخبر باشید. در این مقاله می‌آموزید که چطور با کمک رنگ پرهای پرنده، رفتار و صدای آواز جنسیتش را تشخیص دهید. اگر پس از خواندن این نوشته بازهم در تشخیص جنسیت مرغ عشق مشکل داشتید دامپزشک می‌تواند شما را راهنمایی کند.


تشخیص جنسیت مرغ عشق با کمک رنگ‌ها


1- اسفنجی را پیدا کنید. اسفنجی قسمتی از نوک پرنده است که حالتی گوشتی داشته و درست همان‌جایی قرار دارد که سوراخ‌های بینی پرنده به‌چشم می‌خورند. بیشتر مرغ‌عشق‌ها دارای نوکی زرد رنگ هستند اما رنگ اسفنجی نسبت به جنسیت و شرایط پرنده تغییر می‌کند.


چگونه تشخیص بدیم مرغ عشق نر است یا ماده

2- تشخیص مرغ‌عشق نر با کمک اسفنجی. اغلب مرغ‌عشق‌های نر اسفنجی آبی رنگ یا آبی متمایل به بنفش دارند. اگر مطمئن هستید که پرنده شما نر هست و اسفنجی قهوه‌ای رنگ دارد، آگاه باشید که این ممکن است نشانه‌ای از بیماری پرنده باشد.


3- تشخیص مرغ‌عشق ماده با کمک اسفنجی. اسفنجی در مرغ‌عشق ماده معمولاً سفید یا قهوه‌ای است. هنگامی که پرنده ماده آماده بارور شدن و تخم گذاشتن باشد رنگ اسفنجی به صورتی مایل به قهوه‌ای تغییر می‌کند، علاوه بر این در این دوران اسفنجی ضخیم‌تر و سخت‌تر خواهد شد.


4- هنگام تشخیص جنسیت، سن مرغ عشق را درنظر بگیرید. اگر پرنده‌تان کمتر از 4 ماه سن داشته باشد تشخیص جنسیتش با کمک نشانه‌های ظاهری بسیار مشکل خواهد بود، زیرا پس از بلوغ نقاط رنگی بدن پرنده تغییر رنگ خواهند داد.

• در پرنده‌های زیر 4 ماه اسفنجی پرنده نر رنگ صورتی دارد که کم‌کم بنفش می‌شود و پرنده ماده اسفنجی صورتی رنگ با نقاط سفید دارد که کم‌کم کاملاً سفید رنگ می‌شود.

• در صورتی‌که پرنده بین 8 تا 12 ماهه باشد اسفنجی به رنگ صورتی روشن یا بنفش دیده خواهد شد.



روش‌های دیگر برای تشخیص جنسیت مرغ‌عشق

1- تشخیص با کمک صدا و آواز پرنده. پرنده‌های نر اغلب پر سروصداتر از ماده‌ها بوده و صدای بلندتری دارند.


• سرعت یادگیری در نرها بیشتر است.

2- تشخیص جنسیت باتوجه به رفتار پرنده. نرها دائماً سر خود را تکان داده و بالا و پایین می‌کنند و همیشه به قفس نوک می‌زنند.

3- راهنمایی گرفتن از افراد باتجربه. هنگام خرید پرنده از فروشنده جنسیت پرنده را بپرسید. همچنین می‌توانید باکمک کیت‌های دی‌ان‌ای به‌طور قطع از جنسیت پرنده باخبر شوید، که البته این کیت‌ها قیمت بالایی دارند.

• فراموش نکنید که دامپزشک می‌تواند در تشخیص جنسیت پرنده بیشترین کمک را به شما کند.



منبع: کروک

بروز ترین منبع مقالات فارسی جوجه کشی …

تشخیص جنسیت مرغ عشق در پروش این پرنده زینتی اهمیت زیادی دارد زیرا بعضا مشاهده می شود که برخی افراد که علاقه زیادی به پرورش این پرنده دارند به دلیل تشخیص جنسیت مرغ عشق به صورت نادرست ، مرغ عشق های همجنس را می خرند و نمی توانند از آن ها جوجه کشی کنند. به همین دلیل باید با روش هایی که در ادامه برای تشخیص جنسیت مرغ عشق اشاره می شود ، این کار را به درستی انجام داد.

تشخیص جنسیت مرغ عشق بالغ پس از شش ماهگی به راحتی انجام پذیر است. ناحیه اطراف سوراخ های بینی این پرنده را توده مومی شکلی می پوشاند که با استفاده از آن ها می توان برای تشخیص جنسیت مرغ عشق بالغ استفاده کرد. رنگ این توده در مرغ عشق های بالغ نر آبی مایل به ارغوانی روشن است. اما در جنس ماده رنگ این توده در مواقع عادی سال قهوه ای کم رنگ تا سفید و در فصل های جفت گیری قهوه ای است.

البته رنگ این توده در جنس نر مرغ عشق های با نژاد ابلق مغلوب ، لوتینو و آلبینو در تمام طول عمر صورتی یا ارغوانی است.

از رفتارشناسی و شکل سر نیز می توان برای تشخیص جنسیت مرغ عشق بالغ استفاده کرد. مرغ عشق های نر اجتماعی ، پر سروصدا و شاداب هستند اما مرغ عشق های ماده ساکت تر و غیر اجتماعی تر هستند.  همچنین جنس ماده دارای ناحیه پشت سر مسطح تری نسبت به جنس نر می باشد.چگونه تشخیص بدیم مرغ عشق نر است یا ماده

همانطور که اشاره شد تشخیص جنسیت مرغ عشق از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا اشتباه در این زمینه می تواند منجر به هدر رفتن وقت و هزینه شما در پرورش این پرنده شود. بنابراین باید از علائمی که اشاره شد باید برای تشخیص جنسیت پرنده استفاده کنید.

بهره گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی

مناسب برای استفاده در منزل

قابلیت جوجه کشی از تمامی پرندگان

پیشنهاد ویژه

قیمت : ۱٫۹۰۰٫۰۰۰ تومان

ورود به بخش

مقالات مفید جوجه کشی …

اطلاعات تماس

جهت ارتباط با کارشناسان فروش دستگاه های جوجه کشی میتوانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید. کارشناسان فروش صمیمانه پاسخگوی سوالات ، نظرات ، انتقادات و پیشنهادات شما هستند

برای مشاهده اطلاعات تماس اینجا را کلیک کنید

مجوزهای فروش

درباره ما

گروه صنعتی اسکندری برترین تولیدکننده انواع دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی در خاورمیانه می باشد. کیفیت ساخت و تکنولوژی به کار رفته در تولید دستگاه های جوجه کشی این کارخانه به اندازه ایست که تابحال بسیاری از کشورهای توسعه یافته مستقر در خاورمیانه نیز قادر به تولید دستگاه جوجه کشی به این کیفیت نگشته اند … کلیک کنید

استفاده از مطالب این وبسایت برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. طراحی توسط گروه صنعتی اسکندری می باشد

تمامی حقوق محفوظ است ۱۳۹۰-۱۳۹۹

طراحی شده با

سامان خدادوست
۱۳۹۵-۰۲-۲۹
پردونه مرغ عشق , پرندگان خانگی
دیدگاه ۳۴
83,322 بازدید

به نام خدا

تشخیص جنسیت مرغ عشق به روش پردونه …

راستش امروز میخوام در مورد بحث مهم تشخیص  نر یا ماده بودن مرغ عشق بنویسم.

تو سطح اینترنت نظر های مختلفی در این مورد پیدا میشه ، که بعضا دوستان رو سرگردان میکنه. امروز می خوام در مرجع مرغ عشق پردونه یک مقاله خوب در این خصوص منتشر کنم تا دوستان راحت بتونن تشخیص بدن که آیا مرغ عشق شما ماده هست یا نر . آیا به درستی خرید کردید یا خیر . آیا جفتی که تهیه کردید بالغ هستن یا جوجه . این ها مواردی هستند که امروز با هم مرور میکنیم.چگونه تشخیص بدیم مرغ عشق نر است یا ماده

 

 

 

خوب میریم سراغ تشخیص جنیسیت مرغ عشق نر :

 

مرغ عشق هایی که با نام ” مرغ عشق نر ” خرید و فروش می شوند معمولا از این دسته هایی که در زیر اشاره میکنم خارج نیستن…

 

خوب اگر مرغ عشق شما یا مرغ عشقی که مایلید آن را تهیه کنید این شکلی باشه :

 

 

 

 

 

 

شما یک نر معمولی خوب و بالغ تهیه کرده اید. تبریک میگم. چرا ؟

به دلیل اینکه سه نمونه فوق دارای این نشانه ها بودن که همگی نشانه های یک نر معمولی بالغ و خوب هستن :

 

 

 

البته شما می تونید این مقاله رو هم مطالعه کنید ( تشخیص جنسیت مرغ عشق نر معمولی )

و حالا نوبت ماده میرسه …

خوب اگر ماده شما یا ماده ای که مایلید اون رو تهیه کنید این شکلی بود :

 

 

 

 

 

چگونه تشخیص بدیم مرغ عشق نر است یا ماده

خوب تبریک میگم. شما یک ماده مرغ عشق بالغ رو تهیه کرده اید یا می خواهید تهیه کنید. خوب چرا ؟

به خاطر این نشانه هایی که در زیر بهشون اشاره میکنم … نشانه های زیر ، نشانه هایی هستن که مرغ عشق ماده بالغ اون ها رو داره :

 

 

 

 

 

خوب این هم از این …

 

 

 

 

 

حالا چندتا موضوع رو با هم دیگه بررسی میکنیم.

تمام مرغ عشق ها رو با نشانه های فوق میشه بررسی کرد که آیا ماده هستند یا نر ، به جز یک نژاد و اون هم نژاد چشم قرمز هستش . نژاد چشم قرمز هم در گونه هلندی (انگلیسی ) و هم در گونه ساده وجود داره.در تشخیص مرغ عشق ماده چشم قرمز نشانه های بالا کافیست. به عبارتی دیگه ماده چشم قرمز هم با نشانه های بالا قابل تشخیصه. اما در خصوص مرغ عشق نر چشم قرمز ، نمی توان با نشانه های فوق اون رو تشخیص داد .

 

خوب حالا اگر مرغ عشقی که خریدید یا نگه داری میکنید در زمره مرغ عشق های نر چشم قرمز باشد باید این شکلی باشه :

 

 

مرغ عشق های چشم قرمز به طور کلی در دو رنگ سفید خالص و زرد خالص بدون هیچ گونه رنگ دیگه ای دیده می شوند .در نر چشم قرمز حلقه دور مردمک نشانگر بالغ بودن اون هستش که به رنگ یک حلقه ی صورتی می باشد. و رنگ دماغ این گونه بنفش رو به صورتی و سفید است مثل عکس فوق .

 

 

 

خوب اگر دوست دارید در مورد تشخیص جنسیت مرغ عشق های چشم قرمز بیشتر بدونید در سایت پردونه یه جستجویی بکنید .

 

 

 

اگر مرغ عشق مد نظر شما نشانه های گفته شده رو نداشت ، مرغ عشق شما یا جوجه است یا نوجوان تازه به دوران رسیده.

 

 

 

خوب ممنونم که همراه پردونه بودید.

این یک مقاله ی واقعا کاملی هستش و بنده واسش خیلی وقت گذاشتم مخصوصا واسه تدوین تصاویر. از دوستانی که میخوان این مطلب رو منتشر کنند یادآوری میکنم که منبع رو حتما ذکر کنن تا حقوق پردونه محفوظ باشد.

باتشکر

 

همچنان با ما باشید.

۱۳۹۴-۰۲-۰۹

سلام من استعداد زیادی ندارم برای مرغ عشق ولی مرغ عشق هاتون جفت گیری نکردن یا مرغ عشق ماده لقی نشیمن گاه داره و قابلیت تخم گذاری را نداره

من جواب آقا مهدی را دادم ممنونم

آغا
چرا مرغ عشق های من تخم نمیزارن یکیشون نره اون یکی ماده

مرغ عشق خریداری کردم نک بالش سفید و بینش نرم است زرد یک دست ایا نر یا ماده است

سلام من استعداد زیادی ندارم برای مرغ عشق ولی مرغ عشق هاتون جفت گیری نکردن یا مرغ عشق ماده لقی نشیمن گاه داره و قابلیت تخم گذاری را نداره

سلام من استعداد زیادی ندارم برای مرغ عشق ولی مرغ عشق هاتون جفت گیری نکردن یا مرغ عشق ماده لقی نشیمن گاه داره و قابلیت تخم گذاری را نداره
جواب آقا مهدی

سلام مرغ عشق ماده من یه طرف بالای نوکش ابیه بقیش سفیده این مادس یا نر؟؟ممنون سریع جوابمو بدید

به نظر من مادس
اگه آبیش پررنگ هست نره
اگه کمرنگه مادس

سلام ببخشید مرغ عشق ماده من یه طرف بالای نوکش ابی بقیش سفید این مادس یا نره؟؟؟ممنون جوابمو بدید

سلام من دوتا مرغ عشق دارم یکی بینیش بنفشه یکی سفیده با هاله های آبی آسمانی میشه بگید نر و ماده هستن کدوم نر کدوم ماده.ممنون

ماده ولی جوجه هست

سلام یه جفت مرغ عشق نابالغ دارم.میشه جنسیتش تشخیص داد؟
لطفا جواب بدید ممنون میشم

من یه مرغ عشق دارم نوکش صورتیه آیا اون نره

ممنون از پردونه

سلام
مرغ عشق من دماغش آبی قهوه ایه.
میشه بگید جنسیتش چیه؟ من گیج شدم.

با سلام .خسته نباشید.
یه مرغ عشق دارم.نوکش قرمز رنگه..
نمیدنم جنسیتش چیه
چطوریباید عکس ارسال کنم؟

سلام. میشه بگید بینی مرغ عشق کجاشه؟

عجب 😂😂

روی نوکش همون قسمت اسفنجی که دو تا سوراخ روش هست

تقریباً زیره باله چپ هست دوسته عزیز 😂

آخه چه سوالیه عزیزه دل . بالایه نوک زیره پیشونی میشه دماغش دیگه .

باسلام. اطلاعات خوب بود فقط جهت تکمیل عرض کنم که با تجربه شخصی که بنده از مرغ عشق های مختلفی که داشتم میتوان جهت تشخیص مرغ عشق ماده از نر در گونه چشم قرمز با لمس قسمت مخرج پرنده دو استخوان کوچک لگن هست که اگر فاصله انها کمتر از نیم سانتیمتر بود مرغ عشق یا نر هستن یا تخم گذار نیستن و یا جوجه هستن و اگر فاصله بیشتر از نیم سانت بود پرنده ماده هستن

عالی
ولی پرنده نر من خط سینه داره!!
موقع خرید نمیدونستم خط سینه چیه..الان فهمیدم و متعجبم!!
جالب اینکه پرنده ماده من خطو نداره..
تعیین جنسیت رو بر همین اساسی که توضیح دادید انجام دادم و از فروشنده هم کمک گرفتم…

عالی فقط ماده من رنگ دماغش آبی کمرنگه و بالغه فقط نره سفید آبیه
ماده اجازه نمیده جفت گیری کنند

اگه درست گفته باشید هر دو ماده هستند دوست عزیز . برای اطمینان به مقعدشون آروم انگشت اشارتو بذار ببین فاصلشون چقدره . اگه هردو یکی بود یکیشو عوض کن .

سلام چجوری عکس بفرستم آن یه مرغ عشق دارم نمی‌دونم نره یا ماده می اون نره سومی هست که سبزه ولی دماغش ابی مثل این ابی نیس؟؟

با سلام.واقعا دستت درد نکنه که مختصر و مفید توضیح دادی.خدا خیرت بده.من که خیلی لذت بردم. مخصوصا از تصاویری که براش زحمت کشیده بودی.

مطالب خوبی در سایت وجود دارد ممنون

با سلام . توضیحات فوق العاده و دقیق بود.بنده خیلی دنبال این موضوع بودم هیچ سایتی به این خوبی توضیح نداده است. با تشکر

درود،سه پاسگذارم

درود فراوان برشما .خیلی عالی سپاس

خیلی عالی بود.

خیلی زیبا و کاربردی توضیح داده اید ، راستش این تصاویر خیلی ما رو تو انتخاب کردن یک مرغ عشق خوب کمک می کنن ! واقعا خیلی خوش حالم که با پردونه آشنا شدم. پیروز باشید

ممنون عالی بود خلاصه و کاملا مفید

با عرض سلاام وخسته نباشید خدمت شما وسایت خوبتون پردونه خیلی ممنون از راهنماییتون .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ثابت کنید که ربات نیستید، بعد دکمه ارسال را بزنید…

 − 
5
 = 
1

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

واحد نظارت، پشتیبانی و برنامه ریزی:

Pdnazer@gmail.com

هدف اصلی پردونه گردهم آوردن مخاطبان همه نوع پرنده زینتی و خانگی در ایران است. هدف اصلی ما تولید نرم افزارهای کاربردی مفید در قالب سایت و اپلیکیشن است. تولید کتاب های الکترونیک کاربردی درباره مسائل مهم همه نوع پرنده زینتی نیز هدف ما است.

ثابت کنید که ربات نیستید، بعد دکمه ارسال را بزنید…
نه
 − 

 = 
0

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}


کد تایید *

ثابت کنید که ربات نیستید، بعد دکمه ارسال را بزنید…
سه
 × 

 = 
شش

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

تشخیص جنسیت مرغ عشق : اگر دوتا نر پیش هم باشن رفتار یه جفت رو نشون میدن و اگه دوتا ماده پیش هم باشن دوتا ماده تخم گذاری میکنن تخم ها پوچ هستن خوشحال نشید

قدرت تولید مثل بالایی داره و به آسونی از پس بزرگ کردن شش جوجه بر میاد

در هر نوبت تخم گذاری 5-7 تخم به ندرت بیشتر یا کمتر تخم میگذاره جوجه ها حدود 18 روز بعد از تخم در میان و تا حدود یک ماهگی در لانه بسر میبرند

تا حدود 30 تا 40 روزگی به پدر وابسته هستن که در بیرون لونه به اون ها آب و دونه میده تا خودشون کامل یاد بگیرنچگونه تشخیص بدیم مرغ عشق نر است یا ماده

هیچ گاه در قفسی که بشتر از دو مرغ عشق وجود داره نباید لانه قرار داده شود چون احتمال درگیری بین پرنده ها و حتی کشتن همدیگه بسیار بالاست

در گیری و نزاع در بین مرغ عشق نر و ماده بسیار دیده میشه مخصوصا از زمانی که جوجه ها حدود ده روزه بشن در اون موقع اگه درگیری شدیده باشه باید نر رو به همراه چندتا جوجه در یه قفس و ماده رو هم با چند تا از جوجه ها در قفس دیگیری نگهداری کنید.

تشخیص جنسیت مرغ عشق بالغ پس از شش ماهگی به راحتی انجام پذیر است. ناحیه اطراف سوراخ های بینی این پرنده را توده مومی شکلی می پوشاند که با استفاده از آن ها می توان برای تشخیص جنسیت مرغ عشق بالغ استفاده کرد.

رنگ این توده در مرغ عشق های بالغ نر آبی مایل به ارغوانی روشن است. اما در جنس ماده رنگ این توده در مواقع عادی سال قهوه ای کم رنگ تا سفید و در فصل های جفت گیری قهوه ای است.

البته رنگ این توده در جنس نر مرغ عشق های با نژاد ابلق مغلوب ، لوتینو و آلبینو در تمام طول عمر صورتی یا ارغوانی است.

از رفتارشناسی و شکل سر نیز می توان برای تشخیص جنسیت مرغ عشق بالغ استفاده کرد.

مرغ عشق های نر اجتماعی ، پر سروصدا و شاداب هستند اما مرغ عشق های ماده ساکت تر و غیر اجتماعی تر هستند. همچنین جنس ماده دارای ناحیه پشت سر مسطح تری نسبت به جنس نر می باشد.

تشخیص نر بودن مرغ عشق

نر در رنگ های سبز وآبی رنگ بالای نوک کاملا آبی

نر رنگ سفید وزرد :رنگ نوک ابی روشن وابی تیره است

تشخیص ماده بودن مرغ عشق :

ماده سفید وزرد : رنگ بالای نوک قهوه ای یا سفید

ماده رنگ سبزوابی : نوک سفید خالص یا یکم نزدیک ابی وقهوه ای

این شیوه نه تنها در مرغ عشق بلکه اکثر پرندگان صحت داره.

اگه مرغ عشق شما بالای 2 تا 3 ماه داشته باشه 100 درصد جواب میده

ابتدا یک دست کش کلفت به دست تون کنید چون مرغ عشق گاز محکمی میگیره در اتاق وپنجره ها رو ببندید . یه دستتون رو بیشتردستکش نپوشید چون به اون دست برای لمس کردن احتیاج دارید با آرامش کامل مرغ عشق مورد نظرتون رو بگیریر حالا با دستتون قسمت مخرج مرغ عشق رو لمس کنید اینجا دوتا استخونه این دو استخون نشون دهنده همه چیزمرغ عشقه

بیشتر بخوانید:

نگهداری از مرغ عشق ، بهترین راه نگهداری مرغ عشق + فیلم

با سرماخوردگی مرغ عشق خود چه کنیم؟

کاربر گرامی چنانچه این مطلب برای شما مفید بوده لایک کنید ، یا راهکاری دیگری دارید با دیگر کاربران مجله دلگرم به اشتراک بگذارید.

تهیه و گردآوری مجله دلگرم

جهان باورصاد

 

یکی از راه های تعیین جنسیت مرغ عشق توجه به رنگ توده مومی شکلی است که ناحیه حاوی سوراخ های بینی را می پوشاند. توده مومی شکل ، در جنس نر به رنگ آبی مایل به ارغوانی روشن بوده ، اما در جنس ماده ، به رنگ قهوه ای کم رنگ تا سفید ( در مواقع عادی سال ) و قهوه ای ( در فصول جفت گیری ) ، می باشد . به علاوه ، توده مومی شکل در نابالغین هر دوجنس ، به رنگ صورتی است ( البته در بسیاری از نرهای جوان ، این ناحیه صورتی  – ارغوانی می باشد ) . برخی از انواع مرغان عشق ماده ، در فصول جفت گیری دارای توده مومی شکل قهوه ای می شوند که پس از پایان دوره مزبور ، به شکل و رنگ طبیعی خویش باز می گردد . گاه ، ماده های جوان با مشاهده ناحیه گچی سفید رنگ لطیفی که حول سوراخ های بینی را پوشانیده است ، مورد شناسایی قرار می گیرند .

لازم به ذکر است ، نرهای متعلق به نژادهای آلبینو ، لوتینو ، روشن چشم سیاه یا ابلق مغلوب ، در تمام طول عمر خویش دارای توده مومی شکل صورتی – ارغوانی می باشند . تعیین جنسیت مرغ عشق با عبور از شش ماهگی ، چندان دشوار نمی باشد . با این حال رفتار شناسی و شکل سر نیز در این زمینه کمک شایانی می نماید . نرهای بالغ ، اجتماعی ، پر سر و صدا و شاداب هستند . مرغان عشق ماده ، دارای ناحیه پشت سری مسطح می باشند . از سوی دیگر از نقطه نظر روان شناختی ، ماده ها آرام تر و غیر اجتماعی تر از نرها هستند .

در هنگام خرید مرغ عشق توجه به نکات بالا بسیار مهم است. همچنین جهت پرورش و جفت گیری مرغان عشق تعیین جنسیت مرغ عشق از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که بعضا مشاهده می شود بدلیل عدم اطلاع کافی پرورش دهنده یک جفت پرنده از جنس یکسان برای پرورش و جوجه کشی انتخاب می شود.

این روزها نگهداری از پرندگان زینتی از محبوبیت خاصی برخوردار است. در این میان طوطی سانان به دلیل تقلید صدا و سخنگو بودن بسیار جذاب هستند. صاحبان بسیاری از این پرندگا …چگونه تشخیص بدیم مرغ عشق نر است یا ماده

انتخاب غذای کبوتر تقریبا برای اکثر افرادی که به نگهداری این پرنده مشغول هستند کار آسانی نیست. البته منظور ما انتخاب اصولی و صحیح دان برای کبوترهاست. در این مقاله قر …

افرادی که اهل نگهداری از پرنده در منزل هستند، می دانند که نگهداری مرغ مینا چقدر سرگرم کننده و هیجان انگیز است. یکی از پرنده های پرشور و بامزه برای نگهداری در منزل، …

تغذیه پرنده ها و رعایت اصول غذایی آنها، یکی از موارد مهم در نگهداری از پرندگان خانگی است. اگر شما مشغول نگهداری و پرورش مرغ مینا هستید، باید با غذای مرغ مینا آشنایی …

کارشناسان شرکت در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود

بلدرچین دماوند سایر پرندگان چطور جنسیت مرغ عشق را تشخیص دهیم ؟

پیوستن به کانال تلگرام و دنبال کردن صفحه اینستاگرام شرکت بلدرچین دماوند

شماره تماس خود را وارد کنید.کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

شماره همراه خود را وارد نمایید تا کد تایید برایتان ارسال شود

لطفا کد 4 رقمی ارسال شده را وارد نمایید

گروه بلدرچین دماوند در سال 1388 با مشارکت جمعی از متخصصان علوم مختلف در استان تهران تشکیل شد. این شرکت در تولید انواع دستگاه جوجه کشی با کیفیت و قیمت مناسب، لوازم پرورش و تکثیر پرندگان و ارائه مشاوره رایگان در حوزه نگهداری طیور فعالیت دارد.

برای دریافت آخرین اخبار و مقالات ایمیل خود را وارد کنید

تمامی حقوق برای وب سایت محفوظ می باشد .


دفترچه راهنمای جدیدDownloads-icon


دفترچه راهنمای قدیمDownloads-icon

چگونه تشخیص بدیم مرغ عشق نر است یا ماده
چگونه تشخیص بدیم مرغ عشق نر است یا ماده
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *