چگونه دلتنگ کنیم

 
helpkade
چگونه دلتنگ کنیم
چگونه دلتنگ کنیم

وقتی صحبت از یک رابطه عاشقانه در میان باشد، دلتنگ شدن برای یکدیگر یکی از رموز پایداری رابطه است. دلتنگی و اشتیاقی که برای دیدن معشوق در دل احساس می‌کنید، باعث می‌شود که عشقتان نسبت به او بیشتر از قبل شود. طبعاً همه ما دوست داریم بیشتر وقتمان را در کنار افرادی باشیم که عاشقشان هستیم و در کنارشان احساس خوشحالی و خوشبختی می‌کنیم. هرچه بیشتر با عزیزانمان معاشرت کنیم، بیشتر به بودن در کنارشان وابسته می‌شویم و به نوعی به این همراهی اعتیاد پیدا می‌کنیم. به همین دلیل وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان در آتش اشتیاق وصال دوباره می‌سوزد و به شدت مشتاق می‌شویم که دوباره لذت در کنار هم بودن را تجربه کنیم. حتی علم هم این نظر را تایید می‌کند. وقتی عاشق یا خوشحال هستیم، بدنمان مقدار فراوانی سروتونین و دوپامین تولید می‌کند. بنابراین عجیب نیست که وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان تشنه دریافت این مواد شیمیایی می‌شود. هیچ احساسی بهتر از این نیست که بدانیم دیگری دلش برای ما تنگ شده است. در این مقاله یاد می‌گیرید که چطور مرد مورد علاقه‌تان را دیوانه‌وار دلتنگ خودتان بکنید.

فهرست مطالب

اگر همیشه در دسترس باشید، بعید است که عشقتان دلتنگتان بشود. البته قبول داریم که از صمیم قلب دوست دارید که همیشه با او در ارتباط باشید. اما اگر واقعاً می‌خواهید که او دلتنگتان بشود، باید فرصتی را برای دلتنگ شدن ایجاد کنید. البته منظورمان این نیست که رابطه‌تان را سرد و کمرنگ کنید یا امنیت رابطه‌تان را بهم بریزید، فقط همیشه دردسترس نباشید. مثلا گاهی خودتان را با برنامه‌های زندگی شخصی و دوستان صمیمی‌تان مشغول کنید.

مردها عشقی را که کمی همراه با رمز و راز باشد، بیشتر دوست دارند. لازم نیست همه چیز را در یک جلسه برای عشقتان تعریف کنید. اگر عشقتان همه چیز را درباره شما بداند، ممکن است علاقه‌اش را به شما از دست بدهد و فکر کند به همین زودی شما را مال خود کرده است. به این ترتیب دیگر جذابیتی برای عشقتان نخواهید داشت و هیجان‌زده‌اش نخواهید کرد. از یاد نبرید که مردها عاشق تعقیب و چالش هستند.

چگونه دلتنگ کنیم

ضمناً اشکالی ندارد اگر مرد مورد علاقه‌تان را هر از گاه شگفت‌زده کنید. به جای این که مثل همیشه با هم به رستوران یا سینما بروید، چرا کوهنوردی یا ماجراجویی‌های جدید را امتحان نکنید؟ اگر بودن در کنار شما برای عشقتان لذتبخش باشد و او در کنارتان شاد و خوشحال باشد، مطمئناً دلش برایتان تنگ می‌شود و همیشه راهی برای دیدنتان پیدا می‌کند.

بعد از این که مدتی او را منتظر گذاشتید، اگر دوستتان داشته باشد، بالاخره خودش با شما تماس می‌گیرد. در این حالت همواره شما باید کسی باشید که گفتگو را تمام می‌کند. به همین ترتیب بگذارید که عشقتان آخرین پیام را در چت بفرستد. نکته کلیدی این است که او را مشتاق نگه دارید و آتش عشقتان را در قلبش شعله‌ورتر کنید. چون شما گفتگو را تمام کرده‌اید، او ترغیب می‌شود که دفعه بعد هم خودش با شما تماس بگیرد، چرا که فکر می‌کند باید به گفتگو ادامه بدهید. البته لازم نیست همیشه اینطور عمل کنید، اما سعی کنید بیشتر با این روال جلو بروید.

امروزه تقریباً همه یک حساب اینستاگرام دارند. فعالیت‌هایتان را در اینستاگرام مدتی متوقف کنید. اگر او همیشه شما را در فید اینستاگرامش ببیند، چطور انتظار دارید که دلش برایتان تنگ شود؟ کمی مرموز باشید تا او دلش برایتان تنگ شود. متن پروفایلتان را به روز نکنید، عکس جدیدی از خودتان منتشر نکنید و پستی در ایسنتاگرام نگذارید. ضمناً گاهی پست‌های عشقتان را لایک نکنید و درباره‌شان نظر ندهید تا او فکر نکند که محتاج عشق و توجهش هستید

تابه حال برایتان پیش آمده که بوی خاصی را استمشام کنید و از شنیدن آن بو به یاد فرد یا مکان خاصی بیفتید؟ زنده شدن خاطرات گذشته در اثر استمشام رایحه‌های خاص به این دلیل است که حس بویایی با حافظه ارتباط دارد. بنابراین برای این که عشقتان را دلتنگ خودتان بکنید، هر بار که او را می‌بینید از همان عطر خوشبوی همیشگیتان استفاده کنید. به این ترتیب هر بار که او این بو را جایی استشمام کند، به یاد شما می‌افتد. ضمناً می‌توانید عطرتان را روی وسایل عشقتان بزنید تا حتی وقتی کنار هم نیستید، او باز هم بویتان را بشنود و دلتنگتان شود.

 

برای داشتن یک رابطه عاشقانه پایدار با عشقتان، باید انرژی بگذارید و درواقع آن را بسازید. آشنایی با “نکات طلایی جذب عشق”  به شما کمک می‌کند عشقتان را محکم و پایدار کنید، مشکلات ارتباطی‌تان را بشناسید و برطرف کنید، هرچه برای ساختن یک رابطه سالم لازم دارید را یاد بگیرید و رابطه‌تان را به سمت ازدواج پیش ببرید.

وقتی خانمی به مردی علاقه‌مند می‌شود، به سرعت به تماس یا پیام عشقش جواب می‌دهد. اما جواب دادن‌های سریع این پیام را به او منتقل می‌کند که همیشه در دسترسش هستید و هر وقت دلش بخواهد به راحتی می‌تواند با شما ارتباط برقرار کند. مردها تعقیب و گریز را دوست دارند، پس راحت گیر نیفتید. او را کمی منتظر بگذارید، البته نه آن‌قدر که علاقه‌اش را به شما از دست بدهد. شاید این توصیه احمقانه به نظرتان برسد، اما مطمئن باشید که جواب می‌دهد و او را دیوانه‌وار دلتنگتان می‌کند.

تابه حال برایتان پیش آمده که وسیله متعلق به یکی از عزیزانتان را پیدا کنید و ناگهان تمام خاطراتی که با هم داشتید برایتان زنده شود؟ وسایل کوچکی مثل گل‌سر یا گوشواره را در خانه یا ماشین نامزدتان جا بگذارید تا هر بار که عشقتان آنها را می‌بیند، یادتان بیفتد.

وقتی غذای لذیذی را می‌چشیم، دوست داریم که باز هم از آن غذا بخوریم. اما خوشمزه‌ترین غذای دنیا هم اگر هر روز از آن بخوریم، بعد از مدتی دلمان را می‌زند. به همین ترتیب آقایان هم خواستار و مشتاق چیزی هستند که نمی‌توانند داشته باشند. بنابراین به او اجازه بدهید که لذت حضور در کنار شما را کمی بچشد، اما زیاده‌روی نکنید و سهل‌الوصل نباشید. کاری کنید که دستیابی به شما برایش به یک چالش دلپذیر تبدیل شود، به این ترتیب عشقتان قدرتان را بیشتر خواهد دانست.

با دوستانتان معاشرت کنید و بعضی از اوقات روزتان را به تفریح با دوستان یا خانواده اختصاص دهید. بسیار مهم است که او متوجه شود که بدون او هم می‌توانید خوش باشید.

مردها موجوداتی بصری هستند، بنابراین مراقب باشید که او تصویری را که از شما می‌بیند، دوست داشته باشد. هرچند وقت یکبار به آرایشگاه بروید و عشقتان را با یک آرایش زیبا غافلگیر کنید. مثلاً می‌توانید موهایتان را کوتاه کنید و آرایش جدیدی را امتحان کنید. عشقتان همین الان هم شما را به همین شکلی که هستید، دوست دارد، فقط باید عشق و علاقه‌اش را قوی‌تر کنید تا مطمئن شوید که هرگز برایش تکراری نخواهید شد.

 صرفاً به دلیل نگه داشتن عشقتان به تظاهر رو نیاورید و وانمود نکنید که شخصیت دیگری دارید. خود استثنائی و منحصربه فردی را خلق کنید که مرد مورد علاقه‌تان عاشقش شود و نتواند در برابر آن مقاومت کند. به عبارت دیگر به بانویی مهربان، قوی و مستقل تبدیل شوید. وقتی در کنار عشقتان هستید، دیوانه‌بازی دربیاورید، راحت و خودمانی رفتار کنید و در کنار هم خوش بگذرانید. کدام پسر عاقلی می‌تواند در برابر چنین شخصیتی مقاومت کند؟ وقتی از هم دور هستید، ممکن است او شما را با دخترهای دیگر مقایسه کند و متوجه شود که شما چقدر زیبا و خاص هستید. به علاوه وقتی کنار هم نیستید، او دلش بیشتر برایتان تنگ می‌شود، چون می‌داند که شما همان نیمه گمشده‌اش هستید.

گام نخست این است که دختری باشید که ارزش دلتنگ شدن داشته باشد. می‌دانید چقدر فوق‌العاده هستید؟ اگر از ارزش خودتان اطلاع نداشته باشید، مطمئن باشید که هیچ مردی قدرتان را نخواهد دانست. باید خود بی‌نظیرتان را به نمایش بگذارید و بهترین نسخه از خودتان را نشان بدهید. به تمام جنبه‌های شخصیت و زندگی خودتان عشق بورزید تا مرد مورد علاقه‌تان هم عاشقتان شود. از ته دل بخندید، از صمیم قلب عشق بورزید و آنچه را که برای شادی و خوشبختی به آن نیاز دارید، برای خودتان فراهم کنید. وقتی خودتان باشید و به تنهایی از زندگی لذت ببرید، بعید است که مردی بتواند نادیده‌تان بگیرد. اگر ضعف‌هایی در رفتار یا شخصیت‌تان احساس می‌کنید، برای اصلاح آن وقت بگذارید و ویژگی‌های مثبت‌تان را ارتقا دهید. به این ترتیب وقتی می‌خواهید با خودتان خلوت کنید، او بی‌تابانه مشتاق است که بیشتر در کنارتان باشد. خودتان را گول نزنید که برای خوشبخت شدن در زندگی به فرد دیگری نیاز دارید. شاد باشید و خوشبختیتان را به وجود دیگری گره نزنید تا او وقتی در کنارش نیستید، دلش برایتان تنگ شود.

یک مرد قبل از آن که سراپا عاشقتان بشود، اول باید در کنارتان احساس امنیت کند. اعتماد مولفه‌ای حیاتی برای پایدار ماندن رابطه است. اگر به هم اعتماد نداشته باشید، رابطه‌تان را بر روی شالوده‌ای دروغی بنا خواهید کرد که هر لحظه ممکن است فروبپاشد. یکی از بهترین روش‌ها برای جلب اعتماد عشقتان این است که به او ثابت کنید که می‌تواند رویتان حساب کند. وقتی کارتان را رها می‌کنید تا به عشقتان که به دردسر افتاده است، کمک کنید، به او ثابت می‌کنید که چه جایگاه بالایی در اولویت‌هایتان دارد. همچنین گوش دادن به درد و دل‌های عشقتان درباره مشکلات زندگیش بدون آن که مدام حرفش را قطع کنید و نظر بدهید، نیز برای جلب اعتماد و توجه او مفید است.

همچنین باید به او ثابت کنید که وقتی در کنارتان است، نیازی نیست که در لاک دفاعی فروبرود و مراقب رفتارش باشد. به عشقتان نشان بدهید که رابطه‌تان برایتان اهمیت دارد و متعهد هستید که در موقع لزوم به دادش برسید. اثبات این عشق و اهمیت زیبا است و موضوعی نیست که هیچ مردی بتواند به راحتی از کنارش بگذرد.

وقتی او درباره موضوعی که برایش مهم است، حرف می‌زند، به دقت به حرف‌هایش گوش بدهید و از او سوال‌های مرتبط بپرسید. گفته‌هایش را به خاطر بسپارید. حتی اگر به موضوع بحث علاقه‌ای ندارید، تمایل خودتان را برای یادگیری به عشقتان نشان بدهید؛ از کجا معلوم شاید شما هم در نهایت به موضوع علاقه‌مند شدید. حتی اگر هم اشتیاقی برای انجام دادن کارهای مورد علاقه عشقتان پیدا نکنید، با پذیرش علائقش به او ثابت می‌کنید که اهمیت او برایتان بیشتر از این است که فقط هر کاری خودتان دوست دارید، انجام بدهید.

به عنوان مثال اگر او درباره خواننده محبوبش صحبت کرد، از او بپرسید که به نظرش بهترین آهنگ این خواننده کدام است. حتی اگر طرفدار موسیقی سنتی هستید، آماده گفتگو درباره موسیقی پاپ باشید. اگر رابطه‌تان قوی‌تر شد، می‌توانید با خریدن بلیط کنسرت خواننده محبوبش غافلگیرش کنید. شاید خودتان از این کنسرت لذت نبرید، اما مطمئن باشید که او قدردانتان خواهد بود که به خاطرش این کنسرت را تحمل کرده‌اید. البته ناگفته نماند که علاقه نشان دادن به علائق یکدیگر جاده‌ای دوطرفه است. مراقب باشید این از خودگذشتگی‌ها را برای مردی انجام بدهید که او نیز با خوشحالی حاضر است، این کار را برایتان بکند.

یک راه مطمئن برای دلتنگ کردن عشقتان این است که فضا و زمانی را که او و خودتان به آن نیاز دارید، در اختیارش بگذارید. شاید دوست داشته باشید که تمام ساعات بیداریتان را در کنار مرد رویاهایتان باشید، اما واقعیت این است که باید کمی هم تنها باشید و به امور شخصی خودتان برسید. هرچه بیشتر از هم دور باشید، علاقه هر دو نفرتان به بودن در کنار یکدیگر بیشتر می‌شود. اگر فضایی را که عشقتان به آن نیاز دارد، در اختیارش بگذارید، او نیز به حریم خصوصیتان احترام خواهد گذاشت. حالش را بپرسید و با او در تماس باشید، اما کلافه‌اش نکنید و به او فشار نیاورید. کاری کنید که عشقتان کمی هم از قوه تخیلش استفاده کند و مراقب باشید که همواره دلیلی وجود داشته باشد که او درباره‌تان کنجکاو شود و با شما تماس بگیرد.

یکی از ثابت شده‌ترین توصیه‌هایی که برای موفقیت در رابطه می‌توانیم به شما بکنیم، این است که بیش از حد سعی نکنید. اگر زیاده‌روی کنید، او را از خودتان فراری می‌دهید. دوام رابطه‌تان نباید وابسته به تلاش‌های بیش از حد باشد، رابطه‌تان باید به خاطر عشقی که به هم دارید، زنده بماند. اگر مجبور باشید که خودتان را به آب و آتش بزنید تا او دلش برایتان تنگ بشود، نتیجه عکس خواهید گرفت. اوضاع به هم می‌ریزد و او از شما بیزار می‌شود.

اگر می‌خواهید عشقتان دلتنگتان شود، باید کمی خوددار باشید. لازم نیست پنهان‌ترین و عمیق‌ترین رازهایتان را برای مرد مورد علاقه‌تان فاش کنید. مسلماً او سوالات فراوانی درباره‌تان دارد، اما مجبور نیستید که همه چیز را در دیدار اول یا دهم برملا کنید. بگذارید کمی بگذرد و هر بار بخشی از شخصیت فوق‌العاده‌تان را به او نشان بدهید. اجازه بدهید او سوال بپرسد، سرگرمش کنید، حتی کمی سربه سرش بگذارید، اما همه چیز را زیر نور روشن آفتاب به او نشان ندهید. کمی مرموز نگه داشتن رابطه اصلاً آسان نیست. دلتنگ کردن عشقتان یکی از روش‌های تقویت رابطه است. قرار نیست احساساتش را به بازی بگیرید، نمی‌خواهید مسخره‌اش کنید، فقط می‌خواهید عشقش را نسبت به خودتان بیشتر کنید.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

7 بازدید

19 بازدید

27 بازدید

چگونه دلتنگ کنیم

53 بازدید

98 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من کسی را دوست دارم اما نمیخواهم با او دوست شوم و به او گفته ام که مرا اگر دوست ندارد مرا در اینستاگرام انفالو کند و استوری هایم نگاه نکند اما او اینکار را نکرد و علاوه از احساسش نسبت به من چیزی نمی گوید و اما من میخواهم او را فراموش کنم لطفا کمک کنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

وقتی صحبت از یک رابطه عاشقانه در میان باشد، دلتنگ شدن برای یکدیگر یکی از رموز پایداری رابطه است. دلتنگی و اشتیاقی که برای دیدن معشوق در دل احساس می‌کنید، باعث می‌شود که عشقتان نسبت به او بیشتر از قبل شود. طبعاً همه ما دوست داریم بیشتر وقتمان را در کنار افرادی باشیم که عاشقشان هستیم و در کنارشان احساس خوشحالی و خوشبختی می‌کنیم. هرچه بیشتر با عزیزانمان معاشرت کنیم، بیشتر به بودن در کنارشان وابسته می‌شویم و به نوعی به این همراهی اعتیاد پیدا می‌کنیم. به همین دلیل وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان در آتش اشتیاق وصال دوباره می‌سوزد و به شدت مشتاق می‌شویم که دوباره لذت در کنار هم بودن را تجربه کنیم. حتی علم هم این نظر را تایید می‌کند. وقتی عاشق یا خوشحال هستیم، بدنمان مقدار فراوانی سروتونین و دوپامین تولید می‌کند. بنابراین عجیب نیست که وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان تشنه دریافت این مواد شیمیایی می‌شود. هیچ احساسی بهتر از این نیست که بدانیم دیگری دلش برای ما تنگ شده است. در این مقاله یاد می‌گیرید که چطور مرد مورد علاقه‌تان را دیوانه‌وار دلتنگ خودتان بکنید.

فهرست مطالب

اگر همیشه در دسترس باشید، بعید است که عشقتان دلتنگتان بشود. البته قبول داریم که از صمیم قلب دوست دارید که همیشه با او در ارتباط باشید. اما اگر واقعاً می‌خواهید که او دلتنگتان بشود، باید فرصتی را برای دلتنگ شدن ایجاد کنید. البته منظورمان این نیست که رابطه‌تان را سرد و کمرنگ کنید یا امنیت رابطه‌تان را بهم بریزید، فقط همیشه دردسترس نباشید. مثلا گاهی خودتان را با برنامه‌های زندگی شخصی و دوستان صمیمی‌تان مشغول کنید.

مردها عشقی را که کمی همراه با رمز و راز باشد، بیشتر دوست دارند. لازم نیست همه چیز را در یک جلسه برای عشقتان تعریف کنید. اگر عشقتان همه چیز را درباره شما بداند، ممکن است علاقه‌اش را به شما از دست بدهد و فکر کند به همین زودی شما را مال خود کرده است. به این ترتیب دیگر جذابیتی برای عشقتان نخواهید داشت و هیجان‌زده‌اش نخواهید کرد. از یاد نبرید که مردها عاشق تعقیب و چالش هستند.

چگونه دلتنگ کنیم

ضمناً اشکالی ندارد اگر مرد مورد علاقه‌تان را هر از گاه شگفت‌زده کنید. به جای این که مثل همیشه با هم به رستوران یا سینما بروید، چرا کوهنوردی یا ماجراجویی‌های جدید را امتحان نکنید؟ اگر بودن در کنار شما برای عشقتان لذتبخش باشد و او در کنارتان شاد و خوشحال باشد، مطمئناً دلش برایتان تنگ می‌شود و همیشه راهی برای دیدنتان پیدا می‌کند.

بعد از این که مدتی او را منتظر گذاشتید، اگر دوستتان داشته باشد، بالاخره خودش با شما تماس می‌گیرد. در این حالت همواره شما باید کسی باشید که گفتگو را تمام می‌کند. به همین ترتیب بگذارید که عشقتان آخرین پیام را در چت بفرستد. نکته کلیدی این است که او را مشتاق نگه دارید و آتش عشقتان را در قلبش شعله‌ورتر کنید. چون شما گفتگو را تمام کرده‌اید، او ترغیب می‌شود که دفعه بعد هم خودش با شما تماس بگیرد، چرا که فکر می‌کند باید به گفتگو ادامه بدهید. البته لازم نیست همیشه اینطور عمل کنید، اما سعی کنید بیشتر با این روال جلو بروید.

امروزه تقریباً همه یک حساب اینستاگرام دارند. فعالیت‌هایتان را در اینستاگرام مدتی متوقف کنید. اگر او همیشه شما را در فید اینستاگرامش ببیند، چطور انتظار دارید که دلش برایتان تنگ شود؟ کمی مرموز باشید تا او دلش برایتان تنگ شود. متن پروفایلتان را به روز نکنید، عکس جدیدی از خودتان منتشر نکنید و پستی در ایسنتاگرام نگذارید. ضمناً گاهی پست‌های عشقتان را لایک نکنید و درباره‌شان نظر ندهید تا او فکر نکند که محتاج عشق و توجهش هستید

تابه حال برایتان پیش آمده که بوی خاصی را استمشام کنید و از شنیدن آن بو به یاد فرد یا مکان خاصی بیفتید؟ زنده شدن خاطرات گذشته در اثر استمشام رایحه‌های خاص به این دلیل است که حس بویایی با حافظه ارتباط دارد. بنابراین برای این که عشقتان را دلتنگ خودتان بکنید، هر بار که او را می‌بینید از همان عطر خوشبوی همیشگیتان استفاده کنید. به این ترتیب هر بار که او این بو را جایی استشمام کند، به یاد شما می‌افتد. ضمناً می‌توانید عطرتان را روی وسایل عشقتان بزنید تا حتی وقتی کنار هم نیستید، او باز هم بویتان را بشنود و دلتنگتان شود.

 

برای داشتن یک رابطه عاشقانه پایدار با عشقتان، باید انرژی بگذارید و درواقع آن را بسازید. آشنایی با “نکات طلایی جذب عشق”  به شما کمک می‌کند عشقتان را محکم و پایدار کنید، مشکلات ارتباطی‌تان را بشناسید و برطرف کنید، هرچه برای ساختن یک رابطه سالم لازم دارید را یاد بگیرید و رابطه‌تان را به سمت ازدواج پیش ببرید.

وقتی خانمی به مردی علاقه‌مند می‌شود، به سرعت به تماس یا پیام عشقش جواب می‌دهد. اما جواب دادن‌های سریع این پیام را به او منتقل می‌کند که همیشه در دسترسش هستید و هر وقت دلش بخواهد به راحتی می‌تواند با شما ارتباط برقرار کند. مردها تعقیب و گریز را دوست دارند، پس راحت گیر نیفتید. او را کمی منتظر بگذارید، البته نه آن‌قدر که علاقه‌اش را به شما از دست بدهد. شاید این توصیه احمقانه به نظرتان برسد، اما مطمئن باشید که جواب می‌دهد و او را دیوانه‌وار دلتنگتان می‌کند.

تابه حال برایتان پیش آمده که وسیله متعلق به یکی از عزیزانتان را پیدا کنید و ناگهان تمام خاطراتی که با هم داشتید برایتان زنده شود؟ وسایل کوچکی مثل گل‌سر یا گوشواره را در خانه یا ماشین نامزدتان جا بگذارید تا هر بار که عشقتان آنها را می‌بیند، یادتان بیفتد.

وقتی غذای لذیذی را می‌چشیم، دوست داریم که باز هم از آن غذا بخوریم. اما خوشمزه‌ترین غذای دنیا هم اگر هر روز از آن بخوریم، بعد از مدتی دلمان را می‌زند. به همین ترتیب آقایان هم خواستار و مشتاق چیزی هستند که نمی‌توانند داشته باشند. بنابراین به او اجازه بدهید که لذت حضور در کنار شما را کمی بچشد، اما زیاده‌روی نکنید و سهل‌الوصل نباشید. کاری کنید که دستیابی به شما برایش به یک چالش دلپذیر تبدیل شود، به این ترتیب عشقتان قدرتان را بیشتر خواهد دانست.

با دوستانتان معاشرت کنید و بعضی از اوقات روزتان را به تفریح با دوستان یا خانواده اختصاص دهید. بسیار مهم است که او متوجه شود که بدون او هم می‌توانید خوش باشید.

مردها موجوداتی بصری هستند، بنابراین مراقب باشید که او تصویری را که از شما می‌بیند، دوست داشته باشد. هرچند وقت یکبار به آرایشگاه بروید و عشقتان را با یک آرایش زیبا غافلگیر کنید. مثلاً می‌توانید موهایتان را کوتاه کنید و آرایش جدیدی را امتحان کنید. عشقتان همین الان هم شما را به همین شکلی که هستید، دوست دارد، فقط باید عشق و علاقه‌اش را قوی‌تر کنید تا مطمئن شوید که هرگز برایش تکراری نخواهید شد.

 صرفاً به دلیل نگه داشتن عشقتان به تظاهر رو نیاورید و وانمود نکنید که شخصیت دیگری دارید. خود استثنائی و منحصربه فردی را خلق کنید که مرد مورد علاقه‌تان عاشقش شود و نتواند در برابر آن مقاومت کند. به عبارت دیگر به بانویی مهربان، قوی و مستقل تبدیل شوید. وقتی در کنار عشقتان هستید، دیوانه‌بازی دربیاورید، راحت و خودمانی رفتار کنید و در کنار هم خوش بگذرانید. کدام پسر عاقلی می‌تواند در برابر چنین شخصیتی مقاومت کند؟ وقتی از هم دور هستید، ممکن است او شما را با دخترهای دیگر مقایسه کند و متوجه شود که شما چقدر زیبا و خاص هستید. به علاوه وقتی کنار هم نیستید، او دلش بیشتر برایتان تنگ می‌شود، چون می‌داند که شما همان نیمه گمشده‌اش هستید.

گام نخست این است که دختری باشید که ارزش دلتنگ شدن داشته باشد. می‌دانید چقدر فوق‌العاده هستید؟ اگر از ارزش خودتان اطلاع نداشته باشید، مطمئن باشید که هیچ مردی قدرتان را نخواهد دانست. باید خود بی‌نظیرتان را به نمایش بگذارید و بهترین نسخه از خودتان را نشان بدهید. به تمام جنبه‌های شخصیت و زندگی خودتان عشق بورزید تا مرد مورد علاقه‌تان هم عاشقتان شود. از ته دل بخندید، از صمیم قلب عشق بورزید و آنچه را که برای شادی و خوشبختی به آن نیاز دارید، برای خودتان فراهم کنید. وقتی خودتان باشید و به تنهایی از زندگی لذت ببرید، بعید است که مردی بتواند نادیده‌تان بگیرد. اگر ضعف‌هایی در رفتار یا شخصیت‌تان احساس می‌کنید، برای اصلاح آن وقت بگذارید و ویژگی‌های مثبت‌تان را ارتقا دهید. به این ترتیب وقتی می‌خواهید با خودتان خلوت کنید، او بی‌تابانه مشتاق است که بیشتر در کنارتان باشد. خودتان را گول نزنید که برای خوشبخت شدن در زندگی به فرد دیگری نیاز دارید. شاد باشید و خوشبختیتان را به وجود دیگری گره نزنید تا او وقتی در کنارش نیستید، دلش برایتان تنگ شود.

یک مرد قبل از آن که سراپا عاشقتان بشود، اول باید در کنارتان احساس امنیت کند. اعتماد مولفه‌ای حیاتی برای پایدار ماندن رابطه است. اگر به هم اعتماد نداشته باشید، رابطه‌تان را بر روی شالوده‌ای دروغی بنا خواهید کرد که هر لحظه ممکن است فروبپاشد. یکی از بهترین روش‌ها برای جلب اعتماد عشقتان این است که به او ثابت کنید که می‌تواند رویتان حساب کند. وقتی کارتان را رها می‌کنید تا به عشقتان که به دردسر افتاده است، کمک کنید، به او ثابت می‌کنید که چه جایگاه بالایی در اولویت‌هایتان دارد. همچنین گوش دادن به درد و دل‌های عشقتان درباره مشکلات زندگیش بدون آن که مدام حرفش را قطع کنید و نظر بدهید، نیز برای جلب اعتماد و توجه او مفید است.

همچنین باید به او ثابت کنید که وقتی در کنارتان است، نیازی نیست که در لاک دفاعی فروبرود و مراقب رفتارش باشد. به عشقتان نشان بدهید که رابطه‌تان برایتان اهمیت دارد و متعهد هستید که در موقع لزوم به دادش برسید. اثبات این عشق و اهمیت زیبا است و موضوعی نیست که هیچ مردی بتواند به راحتی از کنارش بگذرد.

وقتی او درباره موضوعی که برایش مهم است، حرف می‌زند، به دقت به حرف‌هایش گوش بدهید و از او سوال‌های مرتبط بپرسید. گفته‌هایش را به خاطر بسپارید. حتی اگر به موضوع بحث علاقه‌ای ندارید، تمایل خودتان را برای یادگیری به عشقتان نشان بدهید؛ از کجا معلوم شاید شما هم در نهایت به موضوع علاقه‌مند شدید. حتی اگر هم اشتیاقی برای انجام دادن کارهای مورد علاقه عشقتان پیدا نکنید، با پذیرش علائقش به او ثابت می‌کنید که اهمیت او برایتان بیشتر از این است که فقط هر کاری خودتان دوست دارید، انجام بدهید.

به عنوان مثال اگر او درباره خواننده محبوبش صحبت کرد، از او بپرسید که به نظرش بهترین آهنگ این خواننده کدام است. حتی اگر طرفدار موسیقی سنتی هستید، آماده گفتگو درباره موسیقی پاپ باشید. اگر رابطه‌تان قوی‌تر شد، می‌توانید با خریدن بلیط کنسرت خواننده محبوبش غافلگیرش کنید. شاید خودتان از این کنسرت لذت نبرید، اما مطمئن باشید که او قدردانتان خواهد بود که به خاطرش این کنسرت را تحمل کرده‌اید. البته ناگفته نماند که علاقه نشان دادن به علائق یکدیگر جاده‌ای دوطرفه است. مراقب باشید این از خودگذشتگی‌ها را برای مردی انجام بدهید که او نیز با خوشحالی حاضر است، این کار را برایتان بکند.

یک راه مطمئن برای دلتنگ کردن عشقتان این است که فضا و زمانی را که او و خودتان به آن نیاز دارید، در اختیارش بگذارید. شاید دوست داشته باشید که تمام ساعات بیداریتان را در کنار مرد رویاهایتان باشید، اما واقعیت این است که باید کمی هم تنها باشید و به امور شخصی خودتان برسید. هرچه بیشتر از هم دور باشید، علاقه هر دو نفرتان به بودن در کنار یکدیگر بیشتر می‌شود. اگر فضایی را که عشقتان به آن نیاز دارد، در اختیارش بگذارید، او نیز به حریم خصوصیتان احترام خواهد گذاشت. حالش را بپرسید و با او در تماس باشید، اما کلافه‌اش نکنید و به او فشار نیاورید. کاری کنید که عشقتان کمی هم از قوه تخیلش استفاده کند و مراقب باشید که همواره دلیلی وجود داشته باشد که او درباره‌تان کنجکاو شود و با شما تماس بگیرد.

یکی از ثابت شده‌ترین توصیه‌هایی که برای موفقیت در رابطه می‌توانیم به شما بکنیم، این است که بیش از حد سعی نکنید. اگر زیاده‌روی کنید، او را از خودتان فراری می‌دهید. دوام رابطه‌تان نباید وابسته به تلاش‌های بیش از حد باشد، رابطه‌تان باید به خاطر عشقی که به هم دارید، زنده بماند. اگر مجبور باشید که خودتان را به آب و آتش بزنید تا او دلش برایتان تنگ بشود، نتیجه عکس خواهید گرفت. اوضاع به هم می‌ریزد و او از شما بیزار می‌شود.

اگر می‌خواهید عشقتان دلتنگتان شود، باید کمی خوددار باشید. لازم نیست پنهان‌ترین و عمیق‌ترین رازهایتان را برای مرد مورد علاقه‌تان فاش کنید. مسلماً او سوالات فراوانی درباره‌تان دارد، اما مجبور نیستید که همه چیز را در دیدار اول یا دهم برملا کنید. بگذارید کمی بگذرد و هر بار بخشی از شخصیت فوق‌العاده‌تان را به او نشان بدهید. اجازه بدهید او سوال بپرسد، سرگرمش کنید، حتی کمی سربه سرش بگذارید، اما همه چیز را زیر نور روشن آفتاب به او نشان ندهید. کمی مرموز نگه داشتن رابطه اصلاً آسان نیست. دلتنگ کردن عشقتان یکی از روش‌های تقویت رابطه است. قرار نیست احساساتش را به بازی بگیرید، نمی‌خواهید مسخره‌اش کنید، فقط می‌خواهید عشقش را نسبت به خودتان بیشتر کنید.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

7 بازدید

19 بازدید

27 بازدید

چگونه دلتنگ کنیم

53 بازدید

98 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من کسی را دوست دارم اما نمیخواهم با او دوست شوم و به او گفته ام که مرا اگر دوست ندارد مرا در اینستاگرام انفالو کند و استوری هایم نگاه نکند اما او اینکار را نکرد و علاوه از احساسش نسبت به من چیزی نمی گوید و اما من میخواهم او را فراموش کنم لطفا کمک کنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

وقتی صحبت از یک رابطه عاشقانه در میان باشد، دلتنگ شدن برای یکدیگر یکی از رموز پایداری رابطه است. دلتنگی و اشتیاقی که برای دیدن معشوق در دل احساس می‌کنید، باعث می‌شود که عشقتان نسبت به او بیشتر از قبل شود. طبعاً همه ما دوست داریم بیشتر وقتمان را در کنار افرادی باشیم که عاشقشان هستیم و در کنارشان احساس خوشحالی و خوشبختی می‌کنیم. هرچه بیشتر با عزیزانمان معاشرت کنیم، بیشتر به بودن در کنارشان وابسته می‌شویم و به نوعی به این همراهی اعتیاد پیدا می‌کنیم. به همین دلیل وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان در آتش اشتیاق وصال دوباره می‌سوزد و به شدت مشتاق می‌شویم که دوباره لذت در کنار هم بودن را تجربه کنیم. حتی علم هم این نظر را تایید می‌کند. وقتی عاشق یا خوشحال هستیم، بدنمان مقدار فراوانی سروتونین و دوپامین تولید می‌کند. بنابراین عجیب نیست که وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان تشنه دریافت این مواد شیمیایی می‌شود. هیچ احساسی بهتر از این نیست که بدانیم دیگری دلش برای ما تنگ شده است. در این مقاله یاد می‌گیرید که چطور مرد مورد علاقه‌تان را دیوانه‌وار دلتنگ خودتان بکنید.

فهرست مطالب

اگر همیشه در دسترس باشید، بعید است که عشقتان دلتنگتان بشود. البته قبول داریم که از صمیم قلب دوست دارید که همیشه با او در ارتباط باشید. اما اگر واقعاً می‌خواهید که او دلتنگتان بشود، باید فرصتی را برای دلتنگ شدن ایجاد کنید. البته منظورمان این نیست که رابطه‌تان را سرد و کمرنگ کنید یا امنیت رابطه‌تان را بهم بریزید، فقط همیشه دردسترس نباشید. مثلا گاهی خودتان را با برنامه‌های زندگی شخصی و دوستان صمیمی‌تان مشغول کنید.

مردها عشقی را که کمی همراه با رمز و راز باشد، بیشتر دوست دارند. لازم نیست همه چیز را در یک جلسه برای عشقتان تعریف کنید. اگر عشقتان همه چیز را درباره شما بداند، ممکن است علاقه‌اش را به شما از دست بدهد و فکر کند به همین زودی شما را مال خود کرده است. به این ترتیب دیگر جذابیتی برای عشقتان نخواهید داشت و هیجان‌زده‌اش نخواهید کرد. از یاد نبرید که مردها عاشق تعقیب و چالش هستند.

چگونه دلتنگ کنیم

ضمناً اشکالی ندارد اگر مرد مورد علاقه‌تان را هر از گاه شگفت‌زده کنید. به جای این که مثل همیشه با هم به رستوران یا سینما بروید، چرا کوهنوردی یا ماجراجویی‌های جدید را امتحان نکنید؟ اگر بودن در کنار شما برای عشقتان لذتبخش باشد و او در کنارتان شاد و خوشحال باشد، مطمئناً دلش برایتان تنگ می‌شود و همیشه راهی برای دیدنتان پیدا می‌کند.

بعد از این که مدتی او را منتظر گذاشتید، اگر دوستتان داشته باشد، بالاخره خودش با شما تماس می‌گیرد. در این حالت همواره شما باید کسی باشید که گفتگو را تمام می‌کند. به همین ترتیب بگذارید که عشقتان آخرین پیام را در چت بفرستد. نکته کلیدی این است که او را مشتاق نگه دارید و آتش عشقتان را در قلبش شعله‌ورتر کنید. چون شما گفتگو را تمام کرده‌اید، او ترغیب می‌شود که دفعه بعد هم خودش با شما تماس بگیرد، چرا که فکر می‌کند باید به گفتگو ادامه بدهید. البته لازم نیست همیشه اینطور عمل کنید، اما سعی کنید بیشتر با این روال جلو بروید.

امروزه تقریباً همه یک حساب اینستاگرام دارند. فعالیت‌هایتان را در اینستاگرام مدتی متوقف کنید. اگر او همیشه شما را در فید اینستاگرامش ببیند، چطور انتظار دارید که دلش برایتان تنگ شود؟ کمی مرموز باشید تا او دلش برایتان تنگ شود. متن پروفایلتان را به روز نکنید، عکس جدیدی از خودتان منتشر نکنید و پستی در ایسنتاگرام نگذارید. ضمناً گاهی پست‌های عشقتان را لایک نکنید و درباره‌شان نظر ندهید تا او فکر نکند که محتاج عشق و توجهش هستید

تابه حال برایتان پیش آمده که بوی خاصی را استمشام کنید و از شنیدن آن بو به یاد فرد یا مکان خاصی بیفتید؟ زنده شدن خاطرات گذشته در اثر استمشام رایحه‌های خاص به این دلیل است که حس بویایی با حافظه ارتباط دارد. بنابراین برای این که عشقتان را دلتنگ خودتان بکنید، هر بار که او را می‌بینید از همان عطر خوشبوی همیشگیتان استفاده کنید. به این ترتیب هر بار که او این بو را جایی استشمام کند، به یاد شما می‌افتد. ضمناً می‌توانید عطرتان را روی وسایل عشقتان بزنید تا حتی وقتی کنار هم نیستید، او باز هم بویتان را بشنود و دلتنگتان شود.

 

برای داشتن یک رابطه عاشقانه پایدار با عشقتان، باید انرژی بگذارید و درواقع آن را بسازید. آشنایی با “نکات طلایی جذب عشق”  به شما کمک می‌کند عشقتان را محکم و پایدار کنید، مشکلات ارتباطی‌تان را بشناسید و برطرف کنید، هرچه برای ساختن یک رابطه سالم لازم دارید را یاد بگیرید و رابطه‌تان را به سمت ازدواج پیش ببرید.

وقتی خانمی به مردی علاقه‌مند می‌شود، به سرعت به تماس یا پیام عشقش جواب می‌دهد. اما جواب دادن‌های سریع این پیام را به او منتقل می‌کند که همیشه در دسترسش هستید و هر وقت دلش بخواهد به راحتی می‌تواند با شما ارتباط برقرار کند. مردها تعقیب و گریز را دوست دارند، پس راحت گیر نیفتید. او را کمی منتظر بگذارید، البته نه آن‌قدر که علاقه‌اش را به شما از دست بدهد. شاید این توصیه احمقانه به نظرتان برسد، اما مطمئن باشید که جواب می‌دهد و او را دیوانه‌وار دلتنگتان می‌کند.

تابه حال برایتان پیش آمده که وسیله متعلق به یکی از عزیزانتان را پیدا کنید و ناگهان تمام خاطراتی که با هم داشتید برایتان زنده شود؟ وسایل کوچکی مثل گل‌سر یا گوشواره را در خانه یا ماشین نامزدتان جا بگذارید تا هر بار که عشقتان آنها را می‌بیند، یادتان بیفتد.

وقتی غذای لذیذی را می‌چشیم، دوست داریم که باز هم از آن غذا بخوریم. اما خوشمزه‌ترین غذای دنیا هم اگر هر روز از آن بخوریم، بعد از مدتی دلمان را می‌زند. به همین ترتیب آقایان هم خواستار و مشتاق چیزی هستند که نمی‌توانند داشته باشند. بنابراین به او اجازه بدهید که لذت حضور در کنار شما را کمی بچشد، اما زیاده‌روی نکنید و سهل‌الوصل نباشید. کاری کنید که دستیابی به شما برایش به یک چالش دلپذیر تبدیل شود، به این ترتیب عشقتان قدرتان را بیشتر خواهد دانست.

با دوستانتان معاشرت کنید و بعضی از اوقات روزتان را به تفریح با دوستان یا خانواده اختصاص دهید. بسیار مهم است که او متوجه شود که بدون او هم می‌توانید خوش باشید.

مردها موجوداتی بصری هستند، بنابراین مراقب باشید که او تصویری را که از شما می‌بیند، دوست داشته باشد. هرچند وقت یکبار به آرایشگاه بروید و عشقتان را با یک آرایش زیبا غافلگیر کنید. مثلاً می‌توانید موهایتان را کوتاه کنید و آرایش جدیدی را امتحان کنید. عشقتان همین الان هم شما را به همین شکلی که هستید، دوست دارد، فقط باید عشق و علاقه‌اش را قوی‌تر کنید تا مطمئن شوید که هرگز برایش تکراری نخواهید شد.

 صرفاً به دلیل نگه داشتن عشقتان به تظاهر رو نیاورید و وانمود نکنید که شخصیت دیگری دارید. خود استثنائی و منحصربه فردی را خلق کنید که مرد مورد علاقه‌تان عاشقش شود و نتواند در برابر آن مقاومت کند. به عبارت دیگر به بانویی مهربان، قوی و مستقل تبدیل شوید. وقتی در کنار عشقتان هستید، دیوانه‌بازی دربیاورید، راحت و خودمانی رفتار کنید و در کنار هم خوش بگذرانید. کدام پسر عاقلی می‌تواند در برابر چنین شخصیتی مقاومت کند؟ وقتی از هم دور هستید، ممکن است او شما را با دخترهای دیگر مقایسه کند و متوجه شود که شما چقدر زیبا و خاص هستید. به علاوه وقتی کنار هم نیستید، او دلش بیشتر برایتان تنگ می‌شود، چون می‌داند که شما همان نیمه گمشده‌اش هستید.

گام نخست این است که دختری باشید که ارزش دلتنگ شدن داشته باشد. می‌دانید چقدر فوق‌العاده هستید؟ اگر از ارزش خودتان اطلاع نداشته باشید، مطمئن باشید که هیچ مردی قدرتان را نخواهد دانست. باید خود بی‌نظیرتان را به نمایش بگذارید و بهترین نسخه از خودتان را نشان بدهید. به تمام جنبه‌های شخصیت و زندگی خودتان عشق بورزید تا مرد مورد علاقه‌تان هم عاشقتان شود. از ته دل بخندید، از صمیم قلب عشق بورزید و آنچه را که برای شادی و خوشبختی به آن نیاز دارید، برای خودتان فراهم کنید. وقتی خودتان باشید و به تنهایی از زندگی لذت ببرید، بعید است که مردی بتواند نادیده‌تان بگیرد. اگر ضعف‌هایی در رفتار یا شخصیت‌تان احساس می‌کنید، برای اصلاح آن وقت بگذارید و ویژگی‌های مثبت‌تان را ارتقا دهید. به این ترتیب وقتی می‌خواهید با خودتان خلوت کنید، او بی‌تابانه مشتاق است که بیشتر در کنارتان باشد. خودتان را گول نزنید که برای خوشبخت شدن در زندگی به فرد دیگری نیاز دارید. شاد باشید و خوشبختیتان را به وجود دیگری گره نزنید تا او وقتی در کنارش نیستید، دلش برایتان تنگ شود.

یک مرد قبل از آن که سراپا عاشقتان بشود، اول باید در کنارتان احساس امنیت کند. اعتماد مولفه‌ای حیاتی برای پایدار ماندن رابطه است. اگر به هم اعتماد نداشته باشید، رابطه‌تان را بر روی شالوده‌ای دروغی بنا خواهید کرد که هر لحظه ممکن است فروبپاشد. یکی از بهترین روش‌ها برای جلب اعتماد عشقتان این است که به او ثابت کنید که می‌تواند رویتان حساب کند. وقتی کارتان را رها می‌کنید تا به عشقتان که به دردسر افتاده است، کمک کنید، به او ثابت می‌کنید که چه جایگاه بالایی در اولویت‌هایتان دارد. همچنین گوش دادن به درد و دل‌های عشقتان درباره مشکلات زندگیش بدون آن که مدام حرفش را قطع کنید و نظر بدهید، نیز برای جلب اعتماد و توجه او مفید است.

همچنین باید به او ثابت کنید که وقتی در کنارتان است، نیازی نیست که در لاک دفاعی فروبرود و مراقب رفتارش باشد. به عشقتان نشان بدهید که رابطه‌تان برایتان اهمیت دارد و متعهد هستید که در موقع لزوم به دادش برسید. اثبات این عشق و اهمیت زیبا است و موضوعی نیست که هیچ مردی بتواند به راحتی از کنارش بگذرد.

وقتی او درباره موضوعی که برایش مهم است، حرف می‌زند، به دقت به حرف‌هایش گوش بدهید و از او سوال‌های مرتبط بپرسید. گفته‌هایش را به خاطر بسپارید. حتی اگر به موضوع بحث علاقه‌ای ندارید، تمایل خودتان را برای یادگیری به عشقتان نشان بدهید؛ از کجا معلوم شاید شما هم در نهایت به موضوع علاقه‌مند شدید. حتی اگر هم اشتیاقی برای انجام دادن کارهای مورد علاقه عشقتان پیدا نکنید، با پذیرش علائقش به او ثابت می‌کنید که اهمیت او برایتان بیشتر از این است که فقط هر کاری خودتان دوست دارید، انجام بدهید.

به عنوان مثال اگر او درباره خواننده محبوبش صحبت کرد، از او بپرسید که به نظرش بهترین آهنگ این خواننده کدام است. حتی اگر طرفدار موسیقی سنتی هستید، آماده گفتگو درباره موسیقی پاپ باشید. اگر رابطه‌تان قوی‌تر شد، می‌توانید با خریدن بلیط کنسرت خواننده محبوبش غافلگیرش کنید. شاید خودتان از این کنسرت لذت نبرید، اما مطمئن باشید که او قدردانتان خواهد بود که به خاطرش این کنسرت را تحمل کرده‌اید. البته ناگفته نماند که علاقه نشان دادن به علائق یکدیگر جاده‌ای دوطرفه است. مراقب باشید این از خودگذشتگی‌ها را برای مردی انجام بدهید که او نیز با خوشحالی حاضر است، این کار را برایتان بکند.

یک راه مطمئن برای دلتنگ کردن عشقتان این است که فضا و زمانی را که او و خودتان به آن نیاز دارید، در اختیارش بگذارید. شاید دوست داشته باشید که تمام ساعات بیداریتان را در کنار مرد رویاهایتان باشید، اما واقعیت این است که باید کمی هم تنها باشید و به امور شخصی خودتان برسید. هرچه بیشتر از هم دور باشید، علاقه هر دو نفرتان به بودن در کنار یکدیگر بیشتر می‌شود. اگر فضایی را که عشقتان به آن نیاز دارد، در اختیارش بگذارید، او نیز به حریم خصوصیتان احترام خواهد گذاشت. حالش را بپرسید و با او در تماس باشید، اما کلافه‌اش نکنید و به او فشار نیاورید. کاری کنید که عشقتان کمی هم از قوه تخیلش استفاده کند و مراقب باشید که همواره دلیلی وجود داشته باشد که او درباره‌تان کنجکاو شود و با شما تماس بگیرد.

یکی از ثابت شده‌ترین توصیه‌هایی که برای موفقیت در رابطه می‌توانیم به شما بکنیم، این است که بیش از حد سعی نکنید. اگر زیاده‌روی کنید، او را از خودتان فراری می‌دهید. دوام رابطه‌تان نباید وابسته به تلاش‌های بیش از حد باشد، رابطه‌تان باید به خاطر عشقی که به هم دارید، زنده بماند. اگر مجبور باشید که خودتان را به آب و آتش بزنید تا او دلش برایتان تنگ بشود، نتیجه عکس خواهید گرفت. اوضاع به هم می‌ریزد و او از شما بیزار می‌شود.

اگر می‌خواهید عشقتان دلتنگتان شود، باید کمی خوددار باشید. لازم نیست پنهان‌ترین و عمیق‌ترین رازهایتان را برای مرد مورد علاقه‌تان فاش کنید. مسلماً او سوالات فراوانی درباره‌تان دارد، اما مجبور نیستید که همه چیز را در دیدار اول یا دهم برملا کنید. بگذارید کمی بگذرد و هر بار بخشی از شخصیت فوق‌العاده‌تان را به او نشان بدهید. اجازه بدهید او سوال بپرسد، سرگرمش کنید، حتی کمی سربه سرش بگذارید، اما همه چیز را زیر نور روشن آفتاب به او نشان ندهید. کمی مرموز نگه داشتن رابطه اصلاً آسان نیست. دلتنگ کردن عشقتان یکی از روش‌های تقویت رابطه است. قرار نیست احساساتش را به بازی بگیرید، نمی‌خواهید مسخره‌اش کنید، فقط می‌خواهید عشقش را نسبت به خودتان بیشتر کنید.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

7 بازدید

19 بازدید

27 بازدید

چگونه دلتنگ کنیم

53 بازدید

98 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من کسی را دوست دارم اما نمیخواهم با او دوست شوم و به او گفته ام که مرا اگر دوست ندارد مرا در اینستاگرام انفالو کند و استوری هایم نگاه نکند اما او اینکار را نکرد و علاوه از احساسش نسبت به من چیزی نمی گوید و اما من میخواهم او را فراموش کنم لطفا کمک کنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

وقتی صحبت از یک رابطه عاشقانه در میان باشد، دلتنگ شدن برای یکدیگر یکی از رموز پایداری رابطه است. دلتنگی و اشتیاقی که برای دیدن معشوق در دل احساس می‌کنید، باعث می‌شود که عشقتان نسبت به او بیشتر از قبل شود. طبعاً همه ما دوست داریم بیشتر وقتمان را در کنار افرادی باشیم که عاشقشان هستیم و در کنارشان احساس خوشحالی و خوشبختی می‌کنیم. هرچه بیشتر با عزیزانمان معاشرت کنیم، بیشتر به بودن در کنارشان وابسته می‌شویم و به نوعی به این همراهی اعتیاد پیدا می‌کنیم. به همین دلیل وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان در آتش اشتیاق وصال دوباره می‌سوزد و به شدت مشتاق می‌شویم که دوباره لذت در کنار هم بودن را تجربه کنیم. حتی علم هم این نظر را تایید می‌کند. وقتی عاشق یا خوشحال هستیم، بدنمان مقدار فراوانی سروتونین و دوپامین تولید می‌کند. بنابراین عجیب نیست که وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان تشنه دریافت این مواد شیمیایی می‌شود. هیچ احساسی بهتر از این نیست که بدانیم دیگری دلش برای ما تنگ شده است. در این مقاله یاد می‌گیرید که چطور مرد مورد علاقه‌تان را دیوانه‌وار دلتنگ خودتان بکنید.

فهرست مطالب

اگر همیشه در دسترس باشید، بعید است که عشقتان دلتنگتان بشود. البته قبول داریم که از صمیم قلب دوست دارید که همیشه با او در ارتباط باشید. اما اگر واقعاً می‌خواهید که او دلتنگتان بشود، باید فرصتی را برای دلتنگ شدن ایجاد کنید. البته منظورمان این نیست که رابطه‌تان را سرد و کمرنگ کنید یا امنیت رابطه‌تان را بهم بریزید، فقط همیشه دردسترس نباشید. مثلا گاهی خودتان را با برنامه‌های زندگی شخصی و دوستان صمیمی‌تان مشغول کنید.

مردها عشقی را که کمی همراه با رمز و راز باشد، بیشتر دوست دارند. لازم نیست همه چیز را در یک جلسه برای عشقتان تعریف کنید. اگر عشقتان همه چیز را درباره شما بداند، ممکن است علاقه‌اش را به شما از دست بدهد و فکر کند به همین زودی شما را مال خود کرده است. به این ترتیب دیگر جذابیتی برای عشقتان نخواهید داشت و هیجان‌زده‌اش نخواهید کرد. از یاد نبرید که مردها عاشق تعقیب و چالش هستند.

چگونه دلتنگ کنیم

ضمناً اشکالی ندارد اگر مرد مورد علاقه‌تان را هر از گاه شگفت‌زده کنید. به جای این که مثل همیشه با هم به رستوران یا سینما بروید، چرا کوهنوردی یا ماجراجویی‌های جدید را امتحان نکنید؟ اگر بودن در کنار شما برای عشقتان لذتبخش باشد و او در کنارتان شاد و خوشحال باشد، مطمئناً دلش برایتان تنگ می‌شود و همیشه راهی برای دیدنتان پیدا می‌کند.

بعد از این که مدتی او را منتظر گذاشتید، اگر دوستتان داشته باشد، بالاخره خودش با شما تماس می‌گیرد. در این حالت همواره شما باید کسی باشید که گفتگو را تمام می‌کند. به همین ترتیب بگذارید که عشقتان آخرین پیام را در چت بفرستد. نکته کلیدی این است که او را مشتاق نگه دارید و آتش عشقتان را در قلبش شعله‌ورتر کنید. چون شما گفتگو را تمام کرده‌اید، او ترغیب می‌شود که دفعه بعد هم خودش با شما تماس بگیرد، چرا که فکر می‌کند باید به گفتگو ادامه بدهید. البته لازم نیست همیشه اینطور عمل کنید، اما سعی کنید بیشتر با این روال جلو بروید.

امروزه تقریباً همه یک حساب اینستاگرام دارند. فعالیت‌هایتان را در اینستاگرام مدتی متوقف کنید. اگر او همیشه شما را در فید اینستاگرامش ببیند، چطور انتظار دارید که دلش برایتان تنگ شود؟ کمی مرموز باشید تا او دلش برایتان تنگ شود. متن پروفایلتان را به روز نکنید، عکس جدیدی از خودتان منتشر نکنید و پستی در ایسنتاگرام نگذارید. ضمناً گاهی پست‌های عشقتان را لایک نکنید و درباره‌شان نظر ندهید تا او فکر نکند که محتاج عشق و توجهش هستید

تابه حال برایتان پیش آمده که بوی خاصی را استمشام کنید و از شنیدن آن بو به یاد فرد یا مکان خاصی بیفتید؟ زنده شدن خاطرات گذشته در اثر استمشام رایحه‌های خاص به این دلیل است که حس بویایی با حافظه ارتباط دارد. بنابراین برای این که عشقتان را دلتنگ خودتان بکنید، هر بار که او را می‌بینید از همان عطر خوشبوی همیشگیتان استفاده کنید. به این ترتیب هر بار که او این بو را جایی استشمام کند، به یاد شما می‌افتد. ضمناً می‌توانید عطرتان را روی وسایل عشقتان بزنید تا حتی وقتی کنار هم نیستید، او باز هم بویتان را بشنود و دلتنگتان شود.

 

برای داشتن یک رابطه عاشقانه پایدار با عشقتان، باید انرژی بگذارید و درواقع آن را بسازید. آشنایی با “نکات طلایی جذب عشق”  به شما کمک می‌کند عشقتان را محکم و پایدار کنید، مشکلات ارتباطی‌تان را بشناسید و برطرف کنید، هرچه برای ساختن یک رابطه سالم لازم دارید را یاد بگیرید و رابطه‌تان را به سمت ازدواج پیش ببرید.

وقتی خانمی به مردی علاقه‌مند می‌شود، به سرعت به تماس یا پیام عشقش جواب می‌دهد. اما جواب دادن‌های سریع این پیام را به او منتقل می‌کند که همیشه در دسترسش هستید و هر وقت دلش بخواهد به راحتی می‌تواند با شما ارتباط برقرار کند. مردها تعقیب و گریز را دوست دارند، پس راحت گیر نیفتید. او را کمی منتظر بگذارید، البته نه آن‌قدر که علاقه‌اش را به شما از دست بدهد. شاید این توصیه احمقانه به نظرتان برسد، اما مطمئن باشید که جواب می‌دهد و او را دیوانه‌وار دلتنگتان می‌کند.

تابه حال برایتان پیش آمده که وسیله متعلق به یکی از عزیزانتان را پیدا کنید و ناگهان تمام خاطراتی که با هم داشتید برایتان زنده شود؟ وسایل کوچکی مثل گل‌سر یا گوشواره را در خانه یا ماشین نامزدتان جا بگذارید تا هر بار که عشقتان آنها را می‌بیند، یادتان بیفتد.

وقتی غذای لذیذی را می‌چشیم، دوست داریم که باز هم از آن غذا بخوریم. اما خوشمزه‌ترین غذای دنیا هم اگر هر روز از آن بخوریم، بعد از مدتی دلمان را می‌زند. به همین ترتیب آقایان هم خواستار و مشتاق چیزی هستند که نمی‌توانند داشته باشند. بنابراین به او اجازه بدهید که لذت حضور در کنار شما را کمی بچشد، اما زیاده‌روی نکنید و سهل‌الوصل نباشید. کاری کنید که دستیابی به شما برایش به یک چالش دلپذیر تبدیل شود، به این ترتیب عشقتان قدرتان را بیشتر خواهد دانست.

با دوستانتان معاشرت کنید و بعضی از اوقات روزتان را به تفریح با دوستان یا خانواده اختصاص دهید. بسیار مهم است که او متوجه شود که بدون او هم می‌توانید خوش باشید.

مردها موجوداتی بصری هستند، بنابراین مراقب باشید که او تصویری را که از شما می‌بیند، دوست داشته باشد. هرچند وقت یکبار به آرایشگاه بروید و عشقتان را با یک آرایش زیبا غافلگیر کنید. مثلاً می‌توانید موهایتان را کوتاه کنید و آرایش جدیدی را امتحان کنید. عشقتان همین الان هم شما را به همین شکلی که هستید، دوست دارد، فقط باید عشق و علاقه‌اش را قوی‌تر کنید تا مطمئن شوید که هرگز برایش تکراری نخواهید شد.

 صرفاً به دلیل نگه داشتن عشقتان به تظاهر رو نیاورید و وانمود نکنید که شخصیت دیگری دارید. خود استثنائی و منحصربه فردی را خلق کنید که مرد مورد علاقه‌تان عاشقش شود و نتواند در برابر آن مقاومت کند. به عبارت دیگر به بانویی مهربان، قوی و مستقل تبدیل شوید. وقتی در کنار عشقتان هستید، دیوانه‌بازی دربیاورید، راحت و خودمانی رفتار کنید و در کنار هم خوش بگذرانید. کدام پسر عاقلی می‌تواند در برابر چنین شخصیتی مقاومت کند؟ وقتی از هم دور هستید، ممکن است او شما را با دخترهای دیگر مقایسه کند و متوجه شود که شما چقدر زیبا و خاص هستید. به علاوه وقتی کنار هم نیستید، او دلش بیشتر برایتان تنگ می‌شود، چون می‌داند که شما همان نیمه گمشده‌اش هستید.

گام نخست این است که دختری باشید که ارزش دلتنگ شدن داشته باشد. می‌دانید چقدر فوق‌العاده هستید؟ اگر از ارزش خودتان اطلاع نداشته باشید، مطمئن باشید که هیچ مردی قدرتان را نخواهد دانست. باید خود بی‌نظیرتان را به نمایش بگذارید و بهترین نسخه از خودتان را نشان بدهید. به تمام جنبه‌های شخصیت و زندگی خودتان عشق بورزید تا مرد مورد علاقه‌تان هم عاشقتان شود. از ته دل بخندید، از صمیم قلب عشق بورزید و آنچه را که برای شادی و خوشبختی به آن نیاز دارید، برای خودتان فراهم کنید. وقتی خودتان باشید و به تنهایی از زندگی لذت ببرید، بعید است که مردی بتواند نادیده‌تان بگیرد. اگر ضعف‌هایی در رفتار یا شخصیت‌تان احساس می‌کنید، برای اصلاح آن وقت بگذارید و ویژگی‌های مثبت‌تان را ارتقا دهید. به این ترتیب وقتی می‌خواهید با خودتان خلوت کنید، او بی‌تابانه مشتاق است که بیشتر در کنارتان باشد. خودتان را گول نزنید که برای خوشبخت شدن در زندگی به فرد دیگری نیاز دارید. شاد باشید و خوشبختیتان را به وجود دیگری گره نزنید تا او وقتی در کنارش نیستید، دلش برایتان تنگ شود.

یک مرد قبل از آن که سراپا عاشقتان بشود، اول باید در کنارتان احساس امنیت کند. اعتماد مولفه‌ای حیاتی برای پایدار ماندن رابطه است. اگر به هم اعتماد نداشته باشید، رابطه‌تان را بر روی شالوده‌ای دروغی بنا خواهید کرد که هر لحظه ممکن است فروبپاشد. یکی از بهترین روش‌ها برای جلب اعتماد عشقتان این است که به او ثابت کنید که می‌تواند رویتان حساب کند. وقتی کارتان را رها می‌کنید تا به عشقتان که به دردسر افتاده است، کمک کنید، به او ثابت می‌کنید که چه جایگاه بالایی در اولویت‌هایتان دارد. همچنین گوش دادن به درد و دل‌های عشقتان درباره مشکلات زندگیش بدون آن که مدام حرفش را قطع کنید و نظر بدهید، نیز برای جلب اعتماد و توجه او مفید است.

همچنین باید به او ثابت کنید که وقتی در کنارتان است، نیازی نیست که در لاک دفاعی فروبرود و مراقب رفتارش باشد. به عشقتان نشان بدهید که رابطه‌تان برایتان اهمیت دارد و متعهد هستید که در موقع لزوم به دادش برسید. اثبات این عشق و اهمیت زیبا است و موضوعی نیست که هیچ مردی بتواند به راحتی از کنارش بگذرد.

وقتی او درباره موضوعی که برایش مهم است، حرف می‌زند، به دقت به حرف‌هایش گوش بدهید و از او سوال‌های مرتبط بپرسید. گفته‌هایش را به خاطر بسپارید. حتی اگر به موضوع بحث علاقه‌ای ندارید، تمایل خودتان را برای یادگیری به عشقتان نشان بدهید؛ از کجا معلوم شاید شما هم در نهایت به موضوع علاقه‌مند شدید. حتی اگر هم اشتیاقی برای انجام دادن کارهای مورد علاقه عشقتان پیدا نکنید، با پذیرش علائقش به او ثابت می‌کنید که اهمیت او برایتان بیشتر از این است که فقط هر کاری خودتان دوست دارید، انجام بدهید.

به عنوان مثال اگر او درباره خواننده محبوبش صحبت کرد، از او بپرسید که به نظرش بهترین آهنگ این خواننده کدام است. حتی اگر طرفدار موسیقی سنتی هستید، آماده گفتگو درباره موسیقی پاپ باشید. اگر رابطه‌تان قوی‌تر شد، می‌توانید با خریدن بلیط کنسرت خواننده محبوبش غافلگیرش کنید. شاید خودتان از این کنسرت لذت نبرید، اما مطمئن باشید که او قدردانتان خواهد بود که به خاطرش این کنسرت را تحمل کرده‌اید. البته ناگفته نماند که علاقه نشان دادن به علائق یکدیگر جاده‌ای دوطرفه است. مراقب باشید این از خودگذشتگی‌ها را برای مردی انجام بدهید که او نیز با خوشحالی حاضر است، این کار را برایتان بکند.

یک راه مطمئن برای دلتنگ کردن عشقتان این است که فضا و زمانی را که او و خودتان به آن نیاز دارید، در اختیارش بگذارید. شاید دوست داشته باشید که تمام ساعات بیداریتان را در کنار مرد رویاهایتان باشید، اما واقعیت این است که باید کمی هم تنها باشید و به امور شخصی خودتان برسید. هرچه بیشتر از هم دور باشید، علاقه هر دو نفرتان به بودن در کنار یکدیگر بیشتر می‌شود. اگر فضایی را که عشقتان به آن نیاز دارد، در اختیارش بگذارید، او نیز به حریم خصوصیتان احترام خواهد گذاشت. حالش را بپرسید و با او در تماس باشید، اما کلافه‌اش نکنید و به او فشار نیاورید. کاری کنید که عشقتان کمی هم از قوه تخیلش استفاده کند و مراقب باشید که همواره دلیلی وجود داشته باشد که او درباره‌تان کنجکاو شود و با شما تماس بگیرد.

یکی از ثابت شده‌ترین توصیه‌هایی که برای موفقیت در رابطه می‌توانیم به شما بکنیم، این است که بیش از حد سعی نکنید. اگر زیاده‌روی کنید، او را از خودتان فراری می‌دهید. دوام رابطه‌تان نباید وابسته به تلاش‌های بیش از حد باشد، رابطه‌تان باید به خاطر عشقی که به هم دارید، زنده بماند. اگر مجبور باشید که خودتان را به آب و آتش بزنید تا او دلش برایتان تنگ بشود، نتیجه عکس خواهید گرفت. اوضاع به هم می‌ریزد و او از شما بیزار می‌شود.

اگر می‌خواهید عشقتان دلتنگتان شود، باید کمی خوددار باشید. لازم نیست پنهان‌ترین و عمیق‌ترین رازهایتان را برای مرد مورد علاقه‌تان فاش کنید. مسلماً او سوالات فراوانی درباره‌تان دارد، اما مجبور نیستید که همه چیز را در دیدار اول یا دهم برملا کنید. بگذارید کمی بگذرد و هر بار بخشی از شخصیت فوق‌العاده‌تان را به او نشان بدهید. اجازه بدهید او سوال بپرسد، سرگرمش کنید، حتی کمی سربه سرش بگذارید، اما همه چیز را زیر نور روشن آفتاب به او نشان ندهید. کمی مرموز نگه داشتن رابطه اصلاً آسان نیست. دلتنگ کردن عشقتان یکی از روش‌های تقویت رابطه است. قرار نیست احساساتش را به بازی بگیرید، نمی‌خواهید مسخره‌اش کنید، فقط می‌خواهید عشقش را نسبت به خودتان بیشتر کنید.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

7 بازدید

19 بازدید

27 بازدید

چگونه دلتنگ کنیم

53 بازدید

98 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من کسی را دوست دارم اما نمیخواهم با او دوست شوم و به او گفته ام که مرا اگر دوست ندارد مرا در اینستاگرام انفالو کند و استوری هایم نگاه نکند اما او اینکار را نکرد و علاوه از احساسش نسبت به من چیزی نمی گوید و اما من میخواهم او را فراموش کنم لطفا کمک کنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

برترین ها – ترجمه از پردیس بختیاری: گاهی تمام چیزی که یک فرد به آن نیاز دارد این است که تلنگری به او بزنیم تا یادش بیاید که چه چیزی را از دست داده است. اگر شما هم عشق زندگی تان را از دست داده اید اما دلتان هنوز پیش اوست و به دنبال راهی هستید تا او را دلتنگ خود کنید، کارهایی را که در ادامه برایتان آورده ایم، انجام دهید.

اگر به دنبال راهی برای این هستید که طرف مقابل تان را دلتنگ تان کنید، نشانه این است که دوست دارید او را بار دیگر به زندگی تان راه دهید. اما قبل از هر کاری به این سوالات پاسخ دهید: دلیل جدایی شما چه بود؟ آیا رابطه تان قبل از جدایی خوب پیش می رفت؟ آیا در رابطه ای سالم بوده اید یا سمی؟ پس از پاسخ به این سوالات، اگر فکر می کنید که طرف مقابل تان ارزشش را دارد، برای دلتنگ ساختن و به تبع بازگشت او تلاش کنید.

عکس هایی از خودتان در حال خوشگذرانی بگذارید

چگونه دلتنگ کنیم

اگر پس از جدایی از عشق زندگی تان اینطور نشان دهید که ناراحت و افسرده هستید، او هیچ توجهی به شما نخواهد کرد. اما برعکس، اگر سعی کنید که خوشحال باشید، حسادت او را بر انگیخته اید. بنابراین در شبکه های اجتماعی عکس هایی از خود را که در حال خوشگذارنی هستید منتشر کنید. حتی اگر در حال خوشگذرانی نبودید، از دوستان تان بخواهید که با شما یک عکس دسته جمعی بگیرند و آن را در صفحه تان آپلود کنید. مطمئنا طرف مقابل تان از این که در این شرایط در کنار شما نیست، ناراحت شده و عکس العمل نشان خواهد داد.

پست هایی از خاطرات مشترکتان بگذارید

اگر با گذاشتن عکس های مشترک تان در شبکه های اجتماعی مشکلی ندارید، می توانید عکس های مشترکی از خاطرات خوش تان را منتشر کنید. با این کار به او نشان می دهید که هنوز هم به روزهای با هم بودن فکر می کنید. این کار نه تنها دیگران، بلکه عشق زندگی تان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. علاوه بر آن، اگر او به فکر بازگشت بود اما جرات اش را نداشت، با این کار شما جسارت لازم را پیدا خواهد کرد.

برای او آرزوی خوشبختی کنید

زمانی که ما عشق از دست رفته مان را می بینیم یا با او بعد مدت ها ارتباط برقرار می کنیم، معمولا ناراحت و افسرده می شویم. اما شما باید این احساس را در خود سرکوب کنید. اگر به هر دلیل با او برخورد کردید، سعی کنید که خودتان را خوب نشان دهید. به جای گله کردن، برای او آرزوی بهترین ها را داشته باشید. این رفتار بالغانه برای طرف مقابل تان تلنگری خواهد بود که بداند چه کسی را از دست داده است. اگر این برخورد، آخرین برخوردی باشد که او با شما داشته، رفتار مثبت شما تا همیشه ذهن اش را درگیر خواهد کرد.

به زندگی نرمال خود بازگردید

همیشه لازم نیست که برای دلتنگ کردن دیگران به سمت شان بروید، گاهی تنها چیزی که شما به آن نیاز دارید این است که زندگی عادی خودتان را داشته باشید. بگذارید که او ببینید شما بدون او هم می توانید زندگی کنید. همین برای او کافی ست تا بخواهد که در قسمتی از زندگی مستقل شما شریک باشد. اگر او از بیرون ببیند که شما زندگی نرمال و برنامه های همیشگی خودتان را دارید، مطمئنا می خواهد که از زاویه دید نزدیک تری با شما در ارتباط باشد.

به خودتان بیشتر برسید

اگر شما بیش از زمانی که طرف مقابل تان در زندگی تان بوده به خودتان برسید، شک نکنید که دل او برایتان تنگ خواهد شد.  یک واقعیت وجود دارد و آن این که اگر شما برای خودتان ارزش قائل شوید، دیگران هم برایتان ارزش قائل خواهند شد. بنابراین هر چه بیشتر برای خودتان وقت بگذارید، طرف مقابل تان را بیشتر برای نزدیک شدن به خودتان تحریک کرده اید. لباس هایی را بپوشید که او دوست دارد، موهایتان را مدل مورد علاقه او درست کنید و… مطمئنا او برای این که به شما بگوید چقدر زیباتر از قبل شده اید، به سمت تان خواهد آمد.

فاصله تان را حفظ کنید

فاصله آدمها را دلتنگ می کند. اگر شما سعی کنید که مدام به سمت اش بروید و با او صحبت کنید، در واقع او را از خود رانده اید. یادتان باشد، اگر می خواهید که دل طرف مقابل تان برای شما تنگ شود، باید فاصله تان را با او حفظ کنید. در واقع هر چه بیشتر در دسترس باشید، احتمال دلتنگ کردن او را کاهش داده اید. آیا او می تواند دلش برای کسی که ترکش نمی کند، تنگ شود؟!

دلتنگی تان را پنهان کنید

اگر طرف مقابل تان به سمت تان بازگشت و احساس پشیمانی کرد، حتی اگر می خواهید که به او فرصت دوباره ای دهید، کمی صبر کنید. انعطاف پذیری در این شرایط کار عاقلانه ای نیست. طوری برخورد کنید که او فکر نکند برای شما همان آدم سابق است. به او نگویید که چقدر دلتان برایش تنگ شده و چقدر برای بازگشت اش روزشماری می کردید. در ابتدا کمی خشک و سرد با او برخورد کنید و از زندگی تان جزییات زیادی بروز ندهید، بگذارید که او خودش برای دریافت اطلاعات بیشتر و به دست آوردن دل شما تلاش کند.

برای خودتان زمان بگذارید

به زندگی تان فکر کنید. شما چه کسی بوده اید؟ چه کسی دوست دارید باشید؟ سعی کنید که برای خودتان وقت بیشتری بگذارید و تبدیل به انسان بهتری شوید. شما باید الگوی دیگران باشید، فردی که به تنهایی هم موفق است. اعتماد به نفس بالا می تواند یکی از مهمترین محرک ها برای بازگشت طرف مقابل تان باشد، پس خودتان را دست کم نگیرید.

از موفقیت هایتان حرف بزنید

همه ما جذب آدمهای موفق می شویم. اگر طرف مقابل تان ببیند که شما در غیاب او به موفقیت های زیادی دست یافته اید، مطمئنا به سمت تان جذب می شود. بنابراین سعی کنید که در هر شرایطی بهترین باشید تا نه تنها اطرافیان تان، بلکه عزیزترین فرد زندگی تان هم از کنار شما بودن به خود افتخار کند. 

Publisher –

دلتنگ کردن مرد یک عبارت متناقض نماست! مرد؟ مگر مرد دل دارد که بخواهد تنگ شود!؟ واقعا چنین چیزی امکان دارد؟

و اینجاست که تازه شما می فهمید که چقدر راه را اشتباه آمده اید و چه افرادی را از دست داده اید تنها به خاطر این که:

قوانین ارتباطی با مرد ها را بلد نبوده اید و به جای دیوانه کردن مرد آن ها را از خود دور کرده اید! 

اما جای هیچ نگرانی نیست چرا که از امروز به بعد، تو مجهز به یک سلاح می شوی که هر وقت بخواهی می توانی از راه درست و اصولی! بدون عشوه و غمازه، مردی را دلتنگ کنی و کم کم او را به ازدواج بکشانی.

چگونه دلتنگ کنیم

اگر نشانه های پسر عاشق را بشناسی مطمئن باش خیلی بهتر می توانی، نوسان های روحی او و میزان علاقه اش و کم و زیاد شدن هایش را در رابطه بشناسی.

خب برویم سراغ اصل مطلب

 

این اولین ایستگاه برای دلتنگ کردن مردان است. راستی چه زمانی باید کاری کنیم که هوای ما به سر و کله ی مرد بیفتد!؟ خب زمان های مختلفی دارد مثل:

این نشانه ها یعنی خبری از دلتنگی مرد نسبت به تو نیست!

 

یا این که از چه نشانه های کلامی بفهمیم که مرد شما دارد احساسش را از دست می دهد و نیاز است که شما دلتنگش کنید و کاری کنید دیوانه تان بشود؟ این نشانه های گفتاری شامل موارد زیر است:

قبل از این که بخواهی اقدام به جذب مرد یا عاشق کردن مرد کنی باید بدانی که بعضی از این گفتارها هشداری و برخی خطرناک است. مثلا شاید شماره 9 از نظر شما خطرناک باشد و حس کنید دوستتان ندارد اما بیشتر اوقات هشداری است! یعنی این که باید برای دیوانه کردن مرد آن را مد نظر داشته باشی.

من برای هر کدام از این جملات در دوره عاشق کردن مرد موسوم به قرص صورتی کلی حرف زده ام اما برای این که او را دلتنگ کنید باید بعضی کارها را برای همیشه ترک کنید.

 

اگر علائم هشداری که در بالا ذکر شده را شنیدید، باید هر طور که شده، روی برخی موارد کار کنید و البته تحمل هم داشته باشید. یکی از مهم ترین علائم برای اقدام به دیوانه کردن مرد ها، این است که سرد شدن مرد را بفهمید و آن را درک کنید و بجای گیر و نق دادن، آن را درست کنید.

مثلا:

مدتی بگذارید او هیچ گونه چیزی از شما نبیند. حتی زنگ، یا میسکال! پیامک هم نده و فقط صبر کن تا خودش برگردد.

وقتی مردی می گوید رهایم کن … ( مثلا یکی دو هفته )، دقیقا حالش به قدری رنجور است که تو می گویی لطفا به من توجه کن! اینجا هر دو یک نوع زجر می کشید اما از نوع خودتان! تو کاملا زنانه و او کاملا مردانه.

اگر نیاز تو برای حس خوب و عاشقی پیام های محبت امیز از اوست، نیاز او نیز برای تامین احساس عاطفی و حس خوب این است که کمی دور تر باشد تا با قدرت به سمت تو برگردد.

کسانی که هنوز در دوره آشنایی و نامزدی هستند باید ترفند های جذب مرد با موبایل را بیشتر یاد بگیرند. مثلا اینجا چند نکته در این باره من توضیح داده ام که دانستنش برایت ضروری است.

 

غر زدن، نق زدن، و بهانه آوردن ها و گلایه ها همه از یک قشر به شمار می آیند. اما این کار، کم کم روزگار عاشقی تان را تباه می کند. برای این که مرد را دیوانه خودت کنی، دست از این چند کار بردار.

خانمی می گفت، عشقم می گوید، نق نزن! غر نزن ولی بخدا من نه نق می زنم و نه غر می زنم چکار کنم؟! 

خب پاسخ معلوم بود.

البته تو هم شاید ندانی که داری چه اشتباهاتی می کنی پس بهتر است که گام هایی برای بهینه شدن برداری.

البته شناختن نشانه های اتفاقاتی که رابطه ات را تهدید می کند، می تواند برایت از آب و غذا ضروری تر باشد. مقاله علائم هشدار دهنده در روابط گویای بخشی از این مطالب است.

 

به خود رسیدن مرد ها را شیدا و دیوانه می کند! البته منظورم از به خود رسیدن این نیست که هفت قلم آرایشت را به 14 قلم افزایش دهی.

به خود رسیدن یعنی، تو بتوانی با بهترین حالت ممکن:

وقتی که همه زندگی ات می شود یک مرد! آن جاست که، او برای یک لحظه دیدنت! خودش را نمی کشد! بلکه رهایت می کند. 

 

فعالیت های لذت بخش نشان می دهد که تو برای روحیه خودت ارزش قائلی.

اگر گه گاهی این فعالیت های لذت بخش را واقعا تجربه کنی، و بعد شاتی از آن ها در شبکه های اجتماعی ات بگذاری، مطمئن باش اتفاقات خوبی برایت خواهد افتاد.

مثلا ناگهان نیمه شب پیام عشقت را می بینی که می خواهد با تو حرف بزند!

کدام عشقت؟

همان دیگر!!! همان که گفته بود.. خامووووووووووووووش رهایم کنید

خیلی از دختر ها فکر می کنند قانون دیوانه کردن پسر ها برای ازدواج یا دلتنگ کردن مرد رابطه جنسی است. البته که برای سال 98 به بعد قطعا این روش یک جوک بیشتر نیست! به هزاران دلیل که حوصله توضیج دادن شان را اینجا ندارم، رابط جنسی نمی تواند پسری را شوهر تو کند.

در عوض به جای این روش های ساده مآبانه، که بی ارزشت می کند کارهای زیر را انجام بده

وقتی این گونه زندگی کنی، مرد هر لحظه برای داشتن تو تشنه تر می شود.

چگونه دلتنگ کنیم

اگر دوست داری این ترفند های دلتنگ کردن مرد را به طور جزیی تر و با دقت تر یاد بگیری و بدانی که دقیقا در هر موقعیت باید چکار کنی و چطوری رفتاری نمایی، توصیه می کنم که حتما پک قرص صورتی را تهیه کنی، و از آموزش های جذاب آن بهترین نتیجه را بگیری. حس خوب پرنسس بودن معشوق بودن و دوست داشته شدن، قوانینی دارد که من آن ها را به تو می آموزم. می توانی برای دریافت این نکته ها با من در تماس باشی و حتی درخواستت را با ایمیل زیر این پست قرار دهی و ایمیلت را برای دریافت جواب چک کنی.

از زمانی که متولد شده ام، سعی کرده ام برای بنده های خوب خدا، مفید باشم. هر چه آموخته ام، تجربه کرده ام، و احساس کرده ام را با تو در میان خواهم گذاشت.

Prev Post

علت بی توجهی پسر به دختر و راه حل ها

Next Post

وقتی مردی جواب تلفن نمی دهد چکار کنیم؟

داستان پرونده آبنبات تلخ یا زنانه دو شوهره

چطور وقتی از مردم نفرت دارم به آرامش برسم

حل مشکل های زندگی با عمل کردن به وصیت شهید نوید

9 حرکت رمانتیک برای افزایش صمیمیت رابطه

سلام وقت بخیر ببخشید شما مشاوره حضوری دارین؟و نحوه تهیه این پکیج ها به چه صورته؟

سلام دوست عزیز مساله تون رو به پشتیبانی تلگرام یا ایمیل ارسال کنید (تلگرام 09030280078 یا Shadzisti@gmail.com ) تا مشکل شما مورد بررسی قرار بگیره و راه حل ها خدمت تون ارائه شه. اگر نیاز به پکیج هم باشه به شما اطلاع خواهیم داد
موفق باشید

سلام.چطور ميتونم باشما درارتباط باشم ومشاوره خصوصى بگيرم؟

سلام مشاوره حضوری نداریم. مشاوره رایگان بر اساس و مبنای تحقیقات توی تلگرام 09030280078

الان ميتونين تلگرام جواب بدين؟

تلگرام سؤالموپرسيدم.لطف ميكنين جواب بدين.ممنون

سلام اگر پاسخ دریافت نکردید ریپلای بزنید. با تشکر

سلام عشقم گفت برو خدانگه داروگوشیش خاموش کرد

سلام خداقوت اگه ابراز علاقه و دلتنگی بکنه اما بگه فعلا دور باشیم بهتره و اصلا رابطه ای حتی در حد يه پیامک هم نذاره چی؟
اهل دختر بازی نیست اما احساس میکنم خیلی این حرفش ضد و نقیضه.
درضمن روی کار پیدا کردنش خیلی حساسه دفعه آخر که دیدیم همو گفت به جای اینکه خوشحال باشی آیندمون درست میشه گیر دادی به این ملاقات های کوچیک و سریع؟

سلام من دانشجو هستم و با یه اقایی اشنا شدم که اوایل زیاد نمیشناختمش ولی باهم صحبت میکردیم و سلام علیک داشتیم بعد. از چن وقت این صحبت ها ادامه پیدا. کرد جوری که هم دیگرو خیلی بهتر شناختیم از علایق تا رفتار. و. اخلاق در. مورد زندگی شخی و. اینده باهم صحبت میکنیم من به این اقا علاقه مند شدم ولی نمیدونم اونم همین حسو به من داره یا نه من باید. چیکار کنم لطفا کمکم کنید🙏🏻

سلام .من یه سوال داشتم.
من بایکیه رل زدم بعد نمی تونه بیاد توی کوچمون تاببینمش.یه داداشم داره که خیلی رومخه.ولی خودش آرومه.یه چندبار سیگار کشیده ومشروب میخوره.(بهم قول داده بود دیگه نخوره ولی دوستم دیده بودش که داشت می خورد.من چکار کنم الان؟؟؟؟؟؟)همدیگه روخیلی دوست داریم واسم بچه هامونم انتخاب کردیم.یه سال ازم بزرگتره.

سلام.وقت بخیر..یه هفتس خیلی بی حوصله جوابمو میده مخصوصا دیشب ک بهش گفتم دلم تنگ شده و میخوام ببینمت..فقط گفت باشه..وقتی پرسیدم کی..گفت نمیدونم…اخیرا مشکلاتی ام براش بوجود اومده..پدرش مریضه ..خودش هم پزشک و بشدت درگیر بیمارستان و کروناست…اما من اذیت میشم اما من با بی حوصله جواب دادنش دارم اذیت میشم..میشه لطفا راهنماییم کنین..ممنون

سلام مریم عزیزم
آقایون برعکس خانم ها وقتی مشکلی دارند، دوست دارند سر در گریبان خودشون ببرند. پس این که ما بخواهیم هم با خودخواهی نیازخواهی کنیم و هم اون ها رو ازطبعیت خودشون خارج کنیم موجب دردسر میشه
توی این شرایط بهترین کار این هست که کمی فاصله بگیرید تا بتونن با شرایط جدید وفق بشن . توی این لینک یک فیلم هست در مورد غار تنهایی مردان. لطف کن حتما ببینش. موفق باشی گلم

سلام وقتتون بخیر چطور میتونم پک قرص صورتی رو خریداری کنم و لطفاً یک توضیحی در مورد این پک بدهید ممنون

سلام اطلاعات به ایمیل تان ارسال شد.

سلام خسته نباشید من با دوست پسرم دوهفته پیش صحبت کردم باهام خوب بود ولی من غر زدم دلم تنگ شده هی خواست خوب کنه همه چیزو گفت خودم کلافم مشکلات کاری دارم که راست می‌گفت در جریانش بودم اعصابش بهم ریخت گفت آرومتر بشم زنگ میزنم نزد بعد خودم زدم جواب نداد چند روز زنگ زدم جواب نداد پیغام گذاشتم چرا جواب نمیدی اول گفتم دلم شور افتاده چی شدی بعد که جواب نداد گفتم اگه دیگه نمیخوای حرف بزنی خب بگو تو که اینجوری نبودی که اون اصلا از این حرفها خوشش نمیاد ولی من دست خودم نبود مسیج دادم گفتم همین‌ارو ولی مسیجامو اصلا نخوند .من جدا شدم یک دختر ۱۰ ساله دارم اونم جدا شده همیشه میگفت عین بچه خودمه دوسش دارم پشتشم رابطشم خوب بود دخترم ناراحت شد بعدا فهمیدم مسیج براش گذاشته چرا زنگ نمیزنی زنگ بزن الان ولی جوابی نداد منم هی مسیج گذاشتم زنگ بزن خوشحال میشیم ولی جواب نداد .ما همیشه باهم خوشحال بودیم و دعوا زیاد نمیکردیم و اروم بودیم پیش هم البته بگم اون آدم لجبازی اگه بگی کاریو بکن نمیکنه . الان چند روز نه پیغام دادم و نه زنگ ولی خبری ازش نیست میدونم خونس اون همش خونس جایی نمیره ولی جواب منو نمیده . آیا تقصیر خودمه اینجوری شد ؟ یا دلیل دیگه ای داره؟ همیشه به دخترم میگفت دوست ندارم هی بگی تورو خدا الان زنگ بزن هر کی میخواد باشه التماس کسیو نکن گریه نکن خودتو دست بالا بگیر.تو شویم چون اصلا همچین آدمی نبود روز صد بار زنگ میزد چند ساعت چند ساعت حرف میزد دیوونه شدم لطفا بگید چکار باید کنم برگرده؟البته مسیج دادم که اگه چیزی گفتم عذر خوای میکنم

Your email address will not be published.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

سه × = 24

هرگونه استفاده از محتوای شادزیستی در شبکه های اجتماعی ، وب سایت ها و کانال ها، موجب بدهکاری شرعی و عرفی است و پیگرد قانونی دارد. به تلاش های یکدیگر احترام بگذاریم.

پر بحث ترین ها

13 نشانه پسر یا دختری که دیگر تو را نمی خواهد

از کجا بدانم عشق سابقم هنوز دوستم دارد؟ ( 13 نشانه بازگشت معشوق)

تمام ترفندهای جذب مرد و وابسته کردن مردان به خود

49 نشانه تنفر پسر از دختر که مستقیما به زبان نمی آورد

Welcome, Login to your account.

1 + = سه

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

7 + = هشت

سماتک

چگونه دلتنگ کنیم

دلتنگ کردن دیگران روشهایی دارد که اگر می خواهید بدانید چگونه مردان را دلتنگ خود کنیم در ادامه روشهای دلتنگ کردن دیگران را بیان خواهیم کرد چگونه دیگران را دلتنگ خود کنیم؟ با سماتک همراه ما باشید.

 

اگر به دنبال راهی برای این هستید که طرف مقابل تان (مردان) را دلتنگ تان کنید، نشانه این است که دوست دارید او را بار دیگر به زندگی تان راه دهید. اما قبل از هر کاری به این سوالات پاسخ دهید: دلیل جدایی شما چه بود؟ آیا رابطه تان قبل از جدایی خوب پیش می رفت؟ آیا در رابطه ای سالم بوده اید یا سمی؟ پس از پاسخ به این سوالات، اگر فکر می کنید که طرف مقابل تان ارزشش را دارد، برای دلتنگ ساختن و به تبع بازگشت او تلاش کنید. گاهی تمام چیزی که یک فرد به آن نیاز دارد این است که تلنگری به او بزنیم تا یادش بیاید که چه چیزی را از دست داده است. اگر شما هم عشق زندگی تان را از دست داده اید اما دلتان هنوز پیش اوست و به دنبال راهی هستید تا او را دلتنگ خود کنید، کارهایی را که در ادامه برایتان آورده ایم، انجام دهید.

به خودتان اهمیت بدهید

چگونه یک مرد را دلتنگ خود کنیم ؟ یک مرد عاشق دختری است که نیازهای او را بداند؛ او عاشق دختری است که صورت‌حساب‌های کارت اعتباری‌اش را بپردازد یا بیمه‌ی ماشین داشته‌باشد. مردها دلتنگ زنانی هستند که به ظاهرشان اهمیت می‌دهند. به خودتان اهمیت بدهید، خودتان را نسبت به او و نیازهایش در اولویت قرار دهید، چون عشق ورزیدن به خودتان مهم‌تر است. اگر نتوانید به خوتان عشق بورزید و توجه کنید، هیچ‌کس دیگری هرگز این کار را نمی‌کند!

 

بانویی پر رمز و راز باشید

اگر می خواهید مردان دلتنگ شما شوند خانمی نباشید که همه‌چیز را یک‌باره رو می‌کند. به آرامی خودتان را نشان دهید. چیزهای مربوط به خودتان را رازگونه و مبهم نگه‌دارید. برای این‌که شماره‌تان را به او دهید چند روز معطل‌اش کنید. به آسانی او را به دوستان فیس‌بوک‌تان اضافه نکنید. بگذارید قبل از این‌که با او بیش‌تر آشنا شوید درباره‌ی این‌که شما چه‌طور آدمی هستید فکر کند و دلتنگ تان شود! مردها دیوانه‌ی دختری می‌شوند که پررمز و راز است.

برای روابط گذشته‌تان غصه نخورید

هیچ‌کس فردی را که پر از حسرت است دوست ندارد. بنابراین درباره‌ی روابط گذشته‌تان و چگونگی شکست خوردن‌تان صحبت نکنید. از نامزد سابق‌تان و این‌که هیچ‌کس نیازهایتان را برآورده نمی‌کند گلایه نکنید. این فقط در برابر مرد مورد مظرتان چهره‌ای بسیار ناراحت‌کننده از شما به تصویر می‌کشد! مردها چنین دختری را دوست ندارند و دلتنگ او نمی شوند.

 

همیشه خوش‌لباس باشید

برای اینکه بتوانید مردان را دلتنگ خود کنید همیشه زیبا باشید و حیرت‌انگیز بمانید. این کار هر مردی را دلتنگ تان می‌کند. هیچ مردی نمی‌تواند در مقابل خانم خوش‌لباسی که مد و سبک خودش را می‌شناسد مقاومت کند! آیا می‌خواهید او را دیوانه‌ی خودتان کنید؟ باید بدانید چگونه لباس بپوشید.

قدر خودتان را بدانید

به خاطر حرف‌های یک شخص خودتان را کوچک نکنید. بدانید که شما شایسته عشق و دیوانگی بسیار زیاد یک مرد هستید. بدانید که شما بهتر از بیشتر کسانی هستید که سعی می‌کنند شما را تحقیر کنند. بگذارید او بداند شما قدر خودتان را می‌دانید و به کم‌تر از آن‌چه لیاقت‌اش را دارید رضایت نمی‌دهید. شما با اعتماد به‌نفس و خونسرد و در عین حال انعطاف‌پذیر و جالب هستید!

 

برای وقت‌تان ارزش قائل باشید

این توصیه برای دلتنگ کردن مردان بسیار مهم است. ساعت‌ها وقت‌تان را به حرف زدن با او سپری نکنید این‌گونه به نظر می‌رسد هیچ کار دیگری برای انجام دادن ندارید. بگذارید بداند برای وقت‌تان ارزش قائل هستید و اولویت‌های دیگری هم دارید. مردان دلتنگ زنانی می شوند که همیشه “در دسترس” نیستند.

کمی به خود تان ببالید

خوب است کمی درباره‌ی مردانی که به دنبال شما هستند یا این‌که در محل‌کارتان ترفیع گرفته‌اید به خودتان ببالید. اگر درباره‌ی موفقیت‌هایتان سکوت کنید، استعدادها و نکات مثبت‌تان یا قابلیت‌هایتان را به او نشان نداده‌اید. این واقعا ایده‌ی بدی است! مردها هرگز دلتنگ زنی نمی‌شوند که همیشه ساکت است.

 

سهل‌الوصول نباشید

برای اینکه بتوانید مردان را دلتنگ کنید یک احمق هیجانی نباشید. نشان ندهید که عمیقا عاشق او هستید، حتی اگر واقعا این‌طور است. چون این یک واقعیت شناخته‌شده است که مردها وقتی متوجه می‌شوند دختری عمیقا عاشق‌شان است و به کسی جز او فکر نمی‌کند، علاقه‌ی آن دختر را بدیهی می‌پندارند! با مرد مد نظرتان وقت بگذرانید و وانمود کنید خیلی به او علاقه ندارید، چون مردها عاشق این هستند که چیزی را به‌دست بیاورند.

 

خودتان باشید

خودتان باشید، حتی اگر از خانم‌های دیگر کوتاه‌تر یا چاق‌تر هستید یا پوست تیره‌تری دارید. چهره‌های سرشناس بسیار زیادی وجود دارند که نقص‌هایی دارند اما همه عاشق‌شان هستند چون این آدم‌ها خودشان هستند و تظاهر نمی‌کنند. سعی نکنید برای جلب رضایت دیگران خودتان را تغییر دهید. خودتان باشید و به همان چیزی هستید عشق بورزید.

 

کوه اعتماد به‌نفس باشید

اعتماد به‌نفس‌تان را تحت کنترل داشته‌باشید. اعتماد به‌نفس کاذب فاجعه به بار می‌آورد اما برای این‌که یک مرد را به خودتان جذب و دلتنگ کنید باید اعتماد به‌نفس کافی داشته‌باشید. با سری افراشته قدم بردارید. کفش پاشنه‌بلند بپوشید و با صدایی رسا، و موجز و مختصر صحبت کنید. زبان بدن نقش مهمی در به تصویر کشیدن شخصیت‌تان دارد.

چگونه دیگران را دلتنگ کنیم ؟ دخترها همیشه عاشق مردهایی هستند که کاملا دیوانه آنها باشند. آنها عاشق مردی هستند که دیوانه‌وار و عمیقا عاشق‌شان باشد. اما آیا این کار ساده‌ای است؟ نه، من فکر نمی‌کنم به آسانی بتوانید مردی را دیوانه‌ی خودتان کنید!

چگونه دلتنگ کنیم

 

برای او آرزوی خوشبختی کنید

زمانی که ما عشق از دست رفته مان را می بینیم یا با او بعد مدت ها ارتباط برقرار می کنیم، معمولا ناراحت و افسرده می شویم. اما شما باید این احساس را در خود سرکوب کنید. اگر به هر دلیل با او برخورد کردید، سعی کنید که خودتان را خوب نشان دهید. به جای گله کردن، برای او آرزوی بهترین ها را داشته باشید. این رفتار بالغانه برای طرف مقابل تان تلنگری خواهد بود که بداند چه کسی را از دست داده است. اگر این برخورد، آخرین برخوردی باشد که او با شما داشته، رفتار مثبت شما تا همیشه ذهن اش را درگیر خواهد کرد.

عکس هایی از خودتان در حال خوشگذرانی بگذارید

اگر پس از جدایی از عشق زندگی تان اینطور نشان دهید که ناراحت و افسرده هستید، او هیچ توجهی به شما نخواهد کرد. اما برعکس، اگر سعی کنید که خوشحال باشید، حسادت او را بر انگیخته اید و دلتنگ تان می شود. بنابراین در شبکه های اجتماعی عکس هایی از خود را که در حال خوشگذارنی هستید منتشر کنید. حتی اگر در حال خوشگذرانی نبودید، از دوستان تان بخواهید که با شما یک عکس دسته جمعی بگیرند و آن را در صفحه تان آپلود کنید. مطمئنا طرف مقابل تان از این که در این شرایط در کنار شما نیست، ناراحت شده و عکس العمل نشان خواهد داد.

 

پست هایی از خاطرات مشترکتان بگذارید

اگر با گذاشتن عکس های مشترک تان در شبکه های اجتماعی مشکلی ندارید، می توانید عکس های مشترکی از خاطرات خوش تان را منتشر کنید. با این کار به او نشان می دهید که هنوز هم به روزهای با هم بودن فکر می کنید. این کار نه تنها دیگران، بلکه عشق زندگی تان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. علاوه بر آن، اگر او به فکر بازگشت بود اما جرات اش را نداشت، با این کار شما جسارت لازم را پیدا خواهد کرد.

 

به زندگی نرمال خود بازگردید

همیشه لازم نیست که برای دلتنگ کردن دیگران به سمت شان بروید، گاهی تنها چیزی که شما به آن نیاز دارید این است که زندگی عادی خودتان را داشته باشید. بگذارید که او ببینید شما بدون او هم می توانید زندگی کنید. همین برای او کافی ست تا بخواهد که در قسمتی از زندگی مستقل شما شریک باشد. اگر او از بیرون ببیند که شما زندگی نرمال و برنامه های همیشگی خودتان را دارید، مطمئنا می خواهد که از زاویه دید نزدیک تری با شما در ارتباط باشد.

به خودتان بیشتر برسید

اگر شما بیش از زمانی که طرف مقابل تان در زندگی تان بوده به خودتان برسید، شک نکنید که دل او برایتان تنگ خواهد شد. یک واقعیت وجود دارد و آن این که اگر شما برای خودتان ارزش قائل شوید، دیگران هم برایتان ارزش قائل خواهند شد. بنابراین هر چه بیشتر برای خودتان وقت بگذارید، طرف مقابل تان را بیشتر برای نزدیک شدن به خودتان تحریک کرده اید. لباس هایی را بپوشید که او دوست دارد، موهایتان را مدل مورد علاقه او درست کنید و… مطمئنا او برای این که به شما بگوید چقدر زیباتر از قبل شده اید، به سمت تان خواهد آمد.

 

فاصله تان را حفظ کنید

فاصله آدمها را دلتنگ می کند. اگر شما سعی کنید که مدام به سمت اش بروید و با او صحبت کنید، در واقع او را از خود رانده اید. یادتان باشد، اگر می خواهید که دل طرف مقابل تان برای شما تنگ شود، باید فاصله تان را با او حفظ کنید. در واقع هر چه بیشتر در دسترس باشید، احتمال دلتنگ کردن او را کاهش داده اید. آیا او می تواند دلش برای کسی که ترکش نمی کند، تنگ شود؟!

 

دلتنگی تان را پنهان کنید

اگر طرف مقابل تان به سمت تان بازگشت و احساس پشیمانی کرد، حتی اگر می خواهید که به او فرصت دوباره ای دهید، کمی صبر کنید. انعطاف پذیری در این شرایط کار عاقلانه ای نیست. طوری برخورد کنید که او فکر نکند برای شما همان آدم سابق است. به او نگویید که چقدر دلتان برایش تنگ شده و چقدر برای بازگشت اش روزشماری می کردید. در ابتدا کمی خشک و سرد با او برخورد کنید و از زندگی تان جزییات زیادی بروز ندهید، بگذارید که او خودش برای دریافت اطلاعات بیشتر و به دست آوردن دل شما تلاش کند.

برای خودتان زمان بگذارید

به زندگی تان فکر کنید. شما چه کسی بوده اید؟ چه کسی دوست دارید باشید؟ سعی کنید که برای خودتان وقت بیشتری بگذارید و تبدیل به انسان بهتری شوید. شما باید الگوی دیگران باشید، فردی که به تنهایی هم موفق است. اعتماد به نفس بالا می تواند یکی از مهمترین محرک ها برای بازگشت طرف مقابل تان باشد، پس خودتان را دست کم نگیرید.

 

از موفقیت هایتان حرف بزنید

برای دلتنگ کردن دیگران باید درست عمل کنید. همه ما جذب آدمهای موفق می شویم. اگر طرف مقابل تان ببیند که شما در غیاب او به موفقیت های زیادی دست یافته اید، مطمئنا به سمت تان جذب می شود. بنابراین سعی کنید که در هر شرایطی بهترین باشید تا نه تنها اطرافیان تان، بلکه عزیزترین فرد زندگی تان هم از کنار شما بودن به خود افتخار کند.

چگونه مردان را دلتنگ کنیم بدون اینکه برای رابطه مشکلی ایجاد شود؟  چگونه یک مرد را دلتنگ خود کنیم و وابستگی عاطفی را در او افزایش دهیم؟ راه کار های زیادی در اینترنت و شبکات اجتماعی برای دلتنگ کردن پسران و مردان مطرح می شود تحت عناوینی مانند؛

با فاصله گرفتن چگونه مردان را دلتنگ کنیم ؟

چگونه با ایجاد حساسیت و حسادت مردان را دلتنگ کنیم ؟

با تغییرات ظاهری چگونه یک مرد را بیقرار کنیم ؟

اگر به دنبال ایده ها و پیشنهاد های عامیانه و سطحی برای دلتنگ کردن مرد زندگی خود هستید، نکات پیش پا افتاده فراوانی را در سایت های مختلف می توان پیدا کرد.

چگونه دلتنگ کنیم

اما اگر دنبال روش های روانشناسی و علمی هستید تیم روانشناسی سربرگ تازه به شما کمک می کند با برنامه ریزی عصبی کلامی ناخودآگاه در کمتر از ۳۰ روز مرد مورد نظر خود را تا مرز دیوانگی دلتنگ و بیقرار کنید!

هدفی که به دنبال آن هستید نیازمند پاسخ دهی به سوالات خاصی است که به شما در ایجاد احساس خلاء و دلتنگی در ذهن مردان و پسران کمک می کند.

دلتنگی احساسی است که جنسیت در آن تاثیر چندانی ندارد، پس بله مردان هم دلتنگ می شوند اما دلتنگ چه چیزی؟ عمق یک رابطه عاطفی، خلاء های فردی و تیپ شخصیتی یک انسان مشخص می کند که آیا او دلتنگ معشوق خود خواهد شد یا خیر.

دلتنگی احساسی است که به عدم حضور یک فرد در زندگی، که به نوعی به آن وابسته هستیم اطلاق می شود.

پس اولین شرط برای دلتنگ شدن یک مرد عدم حضور مداوم شما در زندگی وی است! اما آیا به این معنی است که باید ارتباط خود را قطع کنید؟ همیشه خیر!

قطع ارتباط نسخه ای است که روانشناسان برای روابطی که در مرحله خاصی قرار دارند می پیچند، اما در کل برای دلتنگ کردن یک مرد شما نباید خودتان را کامل در اختیار او قرار دهید و همیشه در دسترس باشید. بلکه باید بدانید کجا حضور پررنگ داشته باشید، کی فاصله بگیرید، چه زمانی به او نزدیک شده و تا چه حدی پیش بروید.

روانشناسی مردان می گوید که یک مرد در روز های اول جدایی با تمام شدن رابطه مشکلی ندارد و شاید حتی خوشحال و پر انرژی باشد، اما هر چه زمان بیشتری سپری می شود مردان دچار احساس دلتنگی بیشتری خواهند شد.

برای اکثر خانم ها این سوال مطرح است که آیا مردان به رابطه برمی گردند اما بازگشت دوباره مرد به عوامل زیادی بستگی دارد.

اگر رابطه شما تمام شده برای اینکه بتوانید مرد مورد نظرتان را دلتنگ و دلباخته خود کنید باید وارد دوره ممنوعیت ارتباط شوید؛

قطع ارتباط نقطه ای برای شروع است، اما به تنهایی کافی نخواهد بود. برای بازگشت دوباره به رابطه باید شش قدم مهم بردارید، پیش تر این شش مرحله را تحت عنوان روشی برای برگرداندن مرد به رابطه توضیح داده ام، از این راه پیش برید!

دلتنگی و تمام احساساتی که ما میشناسیم و رنگ بوی آن در زندگی برای ما آشنا است در حقیقت هرمون هایی هستند که در مغز ترشح می شوند.

تمام احساساتی که تجربه می کنیم نظیر غم، ترس، خوشحالی و … مربوط به فرایند های مغزی است که هورمون ها ایجاد می کنند.

در اوج رابطه زمانی که احساسات مثبت در جریان هستند هورمون سروتونین ترشح می شود. وقتی این هورمون در مغز نایاب می شود شخص احساس دلتنگی و غم را تجربه می کند به نوعی خماری عشق به سراغ او می رود چون جسم به دنبال دریافت این هورمون است.

برای اینکه یک پسر را دیوانه خود کنیم باید باعث ترشح هورمون سروتونین در مغز او بشویم اما چطور!؟

یکی از بهترین روش های که در جهان امروز به ما می گوید چگونه کسی را که دوست داریم عاشق خود کنیم روش ” برنامه ریزی عصبی کلامی ناخودآگاه” است.

برنامه ریزی عصبی کلامی ناخودآگاه که در اختصار به آن تکنیک های nlp عشق گفته می شود روشی است که با ارسال سیگنال های عصبی از طریق کلام، رفتار و اعمال باعث برنامه ریزی مجدد ذهن طرف مقابل می شود.

مهمترین درگاه های ورودی ذهن انسان حواس پنج گانه است، که ما با سه مورد اصلی بیش از بقیه کار داریم.

ما می تواینم از راه شنیدن گوش کردن و لمس کردن عاشق شویم. برای افزایش احساس عشق و وابستگی باید از ابزار های پر قدرتی که در اختیار داریم استفاده کنیم.

در رفتار و صحبت هایتان فردی با اعتماد به نفس باشید. ویژگی بارز زنان قدرت بیان آنها است، مردان جذب زن های خجالتی و زن هایی که نمی دانند راجع به چه چیزی صحبت کنند نمی شوند. “خودتان را مشتاق حرف زدن نشان دهید”

اگر راجع به مباحثی که صحبت آنها به میان می آید اطلاعاتی دارید بیان کنید و اطلاعات خود را در زمینه های که عشقتان علاقه مند به صحبت درباره آنها هست افزایش دهید.

برای همسرتان و عشقتان رفتار زنانه را بیاموزید.

مردان وابسته کسی می شوند که احساسات مردانه خود را با او احساس کنند.

یک رابطه می تواند از همان روز های اول بد پیش برود یا برعکس ابتدا همه چیز خوب باشد ولی بعد از گذشت زمان همه چیز خراب شود!

دلیل این اتفاقات هیچ چیز نیست جز رفتار ها و انتخاب های زوجین در رابطه! یک رابطه برای شروع به چن فاکتور نیاز دارد، فاکتور هایی که انسان ها برای انتخاب شریک عاطفی خود آنها را در نظر می گیرند.

اگر شما رابطه ای را با فردی شروع کردید به این معنی است که هر دوی شما از این ۵ عامل عبور کرده و یکدیگر را انتخاب کردید. دوام رابطه ها ربطی به فاکتور های اولیه ندارد، چیز هایی دیگری هستند که سرنوشت ارتباط شما را مشخص می کنند.

سردی و یا فروپاشی رابطه نتیجه ای است که تحت تاثیر انتخاب ها، رفتار و گفتار غلط بدست می آید. اگر رابطه عاشقانه شما در این شرایط قرار دارد یا کاملا خنثی است و عشقتان دلتنگ شما نمی شود به این معنی است که در مسیر اشتباهاتی داشته اید.

اشتباه همیشه به انجام دادن یک کار غلط اطلاق نمی شود بلکه انجام ندادن کار صحیح و مفید در رابطه نیز یک اشتباه است و شاید حتی اشتباه بزرگ تری باشد!

بشریت همواره درگیر قوانین نانوشته بوده و هست، روابط عاطفی انسان ها از این موضوع مستثی نیست. یکی از این قانون ها قانون زنان دست نیافتنی است.

مردان همیشه جذب زنانی می شوند که بدست آوردن آنها کار سختی باشد، زنانی که به راحتی دم به تله نمی دهند.

اگر یک مرد احساس کند برای رسیدن به شما هیچ گاه نیاز به رقابت نیست و همیشه تنها کسی است که به راحتی می تواند شما را بدست بیاورد، جذابیت خود را بری او از دست خواهید داد.

ذهن انسان هر لحظه در حال برنامه ریزی شدن است، برای همین احساس ما به یک شخص هیچ گاه ثابت نخواهد ماند و هر روز با اتفاقات گوناگون نگرش ما به طرف مقابل تغییر خواهد کرد. زنان باید حواسشان به یکسری چیز ها باشد تا همیشه برای طرف مقابل جذاب بنظر برسند.

خودتان را زنی نشان ندهید که جز در خانه بودن هیچ کاری ندارد، نه تفریح خاصی، نه دوستی برای وقت گذراندن و نه هدفی در زندگی.

مدام سعی نکنید از همه چیز سر دربیارید، تلاش نکنید از تمام کار های طرف مقابل با خبر شوید، به زور وارد حریم خصوصی او نشوید.

شما کسی نباشید که همیشه اول تماس میگیرد، اول پیام می دهد، اول پیشنهاد قرار را مطرح می کند.

خود را محتاج محبت و توجه نشان ندهید، از موضع پایین دست رفتار نکنید، اگر مرد مورد نظرتان سرد رفتار می کند به روی خود نیارید به همان اندازه ای نزدیک او بشوید که او به شما نزدیک می شود.

چگونه دلتنگ کنیم

دقیقا مانند طرف مقابل رفتار کنید! اگر روزی یک بار با شما تماس می گیرد یا پیام میدهد شما هم یک بار این کار را انجام دهید.

روی اعتماد به نفس و ضعف های خودتان کار کنید و همیشه فردی با اعتماد به نفس باشید.

برای عاشق کردن یک مرد باید تبدیل به بهترین ورژن از خودتان شوید، ما به افزایش امتیاز ها به شما خواهیم آموخت که چگونه یک پسر را دیوانه خود کنید برای این کار باید نقص های خود را رفع کنید.

همه ما ضعف ها و نقص هایی داریم که خودمان به خوبی از آنها با خبر هستیم اگر اینطور نیست کافی است روابط شکست خورده خود را تحلیل کنیم و به اشتباهات و نقص های خود پی ببریم.

روابط عاشقانه شاید به نوعی مهمترین بخش از زندگی هر انسانی باشد، به همین دلیل گاهی ما هر گونه تحقیر و فشار را به جان میخریم که در زندگی تنها نباشیم یا هر تلاشی می کنیم تا یک رابطه ایده آل داشته باشیم.

برای اینکه مردی بیقرار و دلتنگ شما باشد باید وابستگی زیادی در او ایجاد کنید. وابستگی عاطفی از طریق برطرف کردن نیاز های ناخودآگاه و برآورده کردن معیارهای ناخودآگاه ایجاد می شود که در قالب تکنیک های قانون جذب عشق به آنها پرداخته ایم.

بعد دیگر برای اینکه پسری را عاشق خود کنیم رسیدن به کمال است، باید بهترین بودن را انتخاب کنید تا انتخاب هر مردی باشید.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

Telegram (برای ارتباط سریع تر با تلگرام روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

Whatsapp (برای ارتباط سریع تر با واتس آپ روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

کانال روانشناسی: sarbargetaze




نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

سلام من النازم عشق بچگیم یعنی من ۴سالم بود با یه پسر ۱۶ساله…

سلام شما می تونید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا و…

یک سال بزرگترم است .از هم جدا شدیم ولی همدیگه رو دوست داریم…

سلام دوست عزیز. شما اشاره کردید به این که طرف مقابلتون رو بخ…

آیا حساب کاربری ندارید؟

09129305020


https://www.sarbargetaze.com/wp-content/uploads/2020/02/نظرات-شرکت-کنندگان.mp3Downloads-icon

بعضی اوقات شرایطی پیش می‌آید که مجبورتان می‌کند از کسی که دوستش دارید فاصله بگیرید و یا از او جدا شوید اما به هیچ وجه نمی‌توانید او را فراموش کنید و یاد و خاطره او همیشه در ذهنتان است و احساستان  به گونه‌ای است که دوست دارید این دلتنگی و یادآوری مداوم  برای معشوقتان نیز […]

بعضی اوقات شرایطی پیش می‌آید که مجبورتان می‌کند از کسی که دوستش دارید فاصله بگیرید و یا از او جدا شوید اما به هیچ وجه نمی‌توانید او را فراموش کنید و یاد و خاطره او همیشه در ذهنتان است و احساستان  به گونه‌ای است که دوست دارید این دلتنگی و یادآوری مداوم  برای معشوقتان نیز پیش بیاید و سعی می‌کنید تا راهی برای دلتنگ کردن او بیابید. از طرفی دیگر شما باید قطعا قبل از اینکه برای دلتنگ کردن معشوق تان و بازگردان او به رابطه تلاش کنید باید با خودتان رو راست باشید و خیلی از مسائل را برای خود روشن کنید.

مثلا اینکه آیا شما رابطه خوبی قبل از جدایی و فاصله گرفتن با هم داشتید؟ آیا واقعا او ارزش این را دارد که بار دیگر او را به زندگی خود راه دهید و برای او وقت بگذارید؟ دلایلی که باعث شد شما از هم فاصله بگیرید چه بود؟  بعد از پاسخ به این سوال‌ها وضعیت را کاملا برای خود بسنجید که اگر به نتیجه رسیدید که ارزش دارد برای بازگردان او وقت صرف کنید پس تلاش کنید تا او را دلتنگ خود کنید.

اگر در زمینه دلتنگ کردن معشوق خود نیز سر درگم هستید و واقعا نمی‌دانید باید در برابر او چگونه رفتار کنید این مقاله و ترفند‌هایی را که اینجا ذکر می‌کنیم را مطالعه کنید و برای رسیدن به هدفتان از آنها بهره بگیرید.

چگونه دلتنگ کنیم

میخواهم یاد بگیرم هر مردی را مجذوب و وابسته خودم کنم

شما در گام اول برای دلتنگ کردن معشوقتان باید در نظر او جذاب‌تر و زیبا‌تر از قبل باشید بنابراین باید سعی کنید بیشتر به خودتان برسید یعنی چون شما سلیقه و علایق او را می‌دانید پس سعی کنید پوشش و مدل‌های ظاهری را انتخاب کنید که او خوشش می‌آید و این نکته را فراموش نکنید وقتی شما به خودتان برسید یعنی اینکه برای خودتان ارزش و احترام قائل هستید و به طور ناخودآگاه این پیغام به دیگران نیز ارسال می‌شود که به شما احترام بگذارند.

برای رسیدگی به خود همچنین می‌توانید به دنبال ورزش و فیت کردن اندام خود باشید، از لباس‌ها و پوشش خوش‌رنگ و مناسب استفاده کنید و سایر کار‌هایی که می‌توانید بوسیله آنها او را جذب کنید و او را وادرا کنید تا دوباره دلتنگ شما شود و به سمتتان بیاید.

مقاله مرتبط: روش های جدیدی که مرد بی احساس را عاشق و دلباخته خود کنید!

این مسئله بخصوص برای خانم‌ها صدق می‌کند یعنی اینکه حتی اگر شما به شدت عاشق فردی هستید و با جدایی و فاصله از او به دلتنگ کردنش فکر می‌کنید باید سعی کنید آدم در دسترسی نباشید یعنی اینکه مدام خود را بر سر راه او قرار ندهید و جوری وانمود نکنید که تمام لحظات زندگیتان را در فکر کردن به او می‌گذرانید و کاری کنید او برای به دست آوردن دوباره شما تلاش کند چون مرد‌ها طبیعتشان جوری است وقتی چیزی را راحت بدست می‌آورند و همیشه در دسترسشان قرار دارد خیلی با ارزش نمی‌دانند.

سعی کنید با پرورش دادن استعداد‌های خود و زمینه‌ای که به آن علاقه دارید خود را پیشرفت دهید و تا جایی که می‌توانید با ایجاد هدف و غایت برای خود به موفقیت فکر کنید و اگر می‌خواهید دلتنگ کردن معشوقتان حتمی شود باید به این موفقیت‌ها برسید چون هر فردی از آدم موفق خوشش می‌آید و به طرف او جذب می‌شود بنابراین شما نیز با رسیدن به موفقیت‌های بیشتر در غیاب معشوق خود او را وادار کنید تا دوباره به شما فکر کند و تلاش کند تا کاری را انجام دهد  که بتواند به شما نزدیک شود و فکرش درگیر شود که چگونه بتواند شما را مثل سابق داشته باشد.

وقتی از معشوقه خود فاصله می‌گیرید و در فکر دلتنگ کردن او هستید و قشد دارید او را دوباره به رایطه عاطفی قبلی بازگردانید؛ باید بگوییم که در این شرایط نباید خیلی از خود انعطاف نشان دهید و برای مثال اگر او احساس پشیمانی خود را ابراز کرد شما تا حدی مقاومت کنید و سرد برخورد کنید اگرچه ته دلتان هم دلتنگی زیادی دارید اما سعی کنید به او نشان ندهید که حال واقعیتان چگونه است با این شرایط او بیشتر به سمت شما کشیده می‌شود و برای به دست آوردن دوباره شما بیشتر تلاش می‌کند.

اکثر افراد کسی را بیشتر دوست دارند که او نیز دیگران را دوست داشته باشد پس برای اینکه دوست داشتنی و پرطرفدار باشید باید از سرد بودن، عبوسی و مرموز بودن دوری کنید و به جای آن به روی دیگران لبخند بزنید و با انجام و کار‌ها و مهربانی‌هایی که در توانتان هست دیگران را به سمت خود جذب کنید و همچنین برای خوشحالی آنها تلاش کنید به این طریق می‌توانید  در نظر اکثر افراد دور و برتان فردی دوست داشتنی باشید قطعا این کار در دلتنگ کردن معشوقتان نقش زیادی دارد و او نیز به طرف شما جذب می‌شود چون او می‌بیند شما برای همه فردی عزیز و محترم هستید و لایق این هستید که به شما عشق بورزد و دلتنگتان شود.

خیلی از افراد فکر می‌کنند برای اینکه معشوقه خود را جذب کنند و یا او را دلتنگ خود کنند باید همیشه کار‌هایی انجام دهند که در نهایت به سمت معشوقشان باشد و به او نزدیک شوند اما در واقع لازم است به فردی که از او فاصله دارید و می‌خواهید برای دلتنگ کردن او تلاش کنید؛ ثابت کنید که اگر او نیز در زندگیتان حضور نداشته باشد شما همچنان به برنامه‌ها و اهداف خود فکر می‌کنید و برای آنها برنامه‌ریزی دارید و جای خالی او در زندگیتان نتوانسته است شما را پای در بیاورد بنابراین وقتی او نیز از دور نظاره گر این وضعیت است و استقلال شما را می‌بیند دلش می‌خواهد که راهی برای ارتباط با شما پیدا کند.

خاص بودن به این معناست که شما با انجام رفتار و گفتار خود در خاطر و ذهن افراد بمانید یعنی اینکه کار‌ها و اعمال تکراری را که برای هر فردی قابل پیش بینی است را انجام ندهید و در عین اینکه خودتان هستید سعی کنید خود را جذاب نشان دهید.

از طرفی چون این حقیقتی محض است که هیچ کس از فردی که دنبال حاشیه است و حوصله اطرافیان را با کار‌هایش به سر می‌برد؛ خوشش نمی‌آید و دیگران سعی دارند از او دور شوند پس اگر به دلتنگ کردن معشوق خود فکر می‌کنید باید از این مورد یعنی به دنبال کلیشه و حاشیه بودن نیز دور باشید.

شما باید یاد و خاطره خوبی برای طرف مقابلتان ایجاد کرده باشید تا به محض اینکه او از شما دور شد نبود شما و جای خالیتان را حس کند و برای بازگرداندن شما تلاش کند.

زمانی که شما برای مدتی از معشوقه خود فاصله می‌گیرید و هنوز فکرتان درگیر او است پس وقتی او را می‌بنید ناراحتی خود را به او نشان ندهید چون خیلی از افراد در این مواقع شروع به ناراحتی و گله و کارهایی از این قبیل می‌کنند در واقع پیشنهاد ما این است که اگر به دلتنگ کردن او فکر می‌کنید جلو احساسات خود را بگیرید و بهتر است آنها را در این مواقع سرکوب کنید.

وقتی با او برخورد کردید حس و حال خوب خود را به او نشان دهید و به او وانمود کنید که برایش آرزوی خوشبختی می‌کنید در این صورت است که او به شخصیت بالغ شما پی می‌برد و با خود فکر می‌کند فرد خوبی را از خود دور کرده است و حتی اگر بازنگردد این کار شما در ذهن او می‌ماند.

وقتی از معشوقه خود جدا شدید این را بدانید که با دلتنگ کردن خود و افسردگی راه به جایی نمی‌برید و نمی‌توانید او را دلتنگ کنید بلکه باید به جای این رفتار‌ها شادی و تفریح‌های خود و خاطرات خوبتان را انتشار دهید تا معشوقه شما حسادت کند و از اینکه در این مواقع در کنارتان نیست دلتنگ شود.

همچنین شما می‌توانید عکس‌ها و پست‌هایی را که در مورد خاطرات مشترکتان است؛ بگذارید و تا حدی با این کار به او نشان دهید که به فکر آن روز‌ها هستید و از این طریق شاید بتوانید او را دلتنگ و جذب خود کنید.

خیلی از آدم‌ها بخصوص مردان عاشق معما و رمز و راز هستند و از هر چیزی که سهل‌الوصول باشد راحت می‌توانند عبور کنند بنابراین اگر به فکر دلتنگ کردن معشوق خود هستید باید فردی باشید که خیلی آرام و تدریجی خودتان را به او نشان دهید نه اینکه فورا و در عرض مدت زمان کمی همه واقعیات زندگی خود را برای او رو کنید.

شما باید فردی باشید که اکثر مواقع کنجکاوی معشوقه خود را برانگیزید مثلا وقتی  که او اطلاعات یا مسئله شخصی را از شما می‌خواهد سریعا آن را در اختیارش نگذارید و برای مدتی هر چند کم او را منتظر بگذارید و به طور کلی سعی کنید برای دلتنگ کردن او رمز و رازهای مربوط به خود را داشته باشید و او را وادار به کشف کنید.

داشتن دوست پسر دروغگو می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. کسی دوست ندارد با فردی دروغگو وارد رابطه شود. اصولاً افراد به قصد ازدواج وارد رابطه با…

ممکن است جز آن دسته از افرادی باشید که مشکل زود وابسته شدن دارند. این ویژگی می‌تواند زندگی را بر انسان بسیار سخت کند. افرادی…

داشتن زندگی خشک و بدون خنده برای هیچ کسی جذاب نیست. شاید شخصیت‌های جدی به نظرمان جذاب بیایند اما در نهایت، افراد ترجیح می‌دهند با…

یکی از مواردی که در جامعه ما بسیار منع می‌شود، ازدواج با دختر بزرگتر است. اصولاً مردان بزرگتر از همسر خود هستند. حتی به صورت…





کلیه حقوق این سایت متعلق به مجموعه آموزشی تکامل من میباشد.

 

در بسیاری از مواقع پیش آمده که خانم هایی از بی توجهی مردانشان ناراضی بوده اند و به روانشناسان و مختصصان امور رابطه مراجعه نموده اند و دلیل ناراضایتی خود را اینگونه عنوان نموده اند که ما تمام توجه خود را معطوف طرف مقابلمان می کنیم ، ولی او آنطور که باید و شاید به ما توجه ندارد و بعضا اینگونه نمایان می شود که گویا از ما فراری است . و با ذکر این شکایت ها به دنبال دلیل قانع کننده برای سوال خود می گردند . ما در ادامه ی این مقاله به دنبال آن هستیم تا روش هایی در جهت اینکه چگونه یک مرد را دلتنگ خود کنیم را خدمت شما عزیزان ارائه نماییم .

اگر در رابطه تان شما تنها شخصی هستید که مدام پیام میده یا زنگ میزند و گفتگو رو شروع میکند . همین الان جلوی آن را بگیرید! اگر همیشه در حال صحبت کردن با او باشید ، زمانی برای دلتنگ شدن نمی ماند . اجازه بدهید فاصله ای میان گفتگوهایتان بیوفتد . در این فاصله به خودتان و کارهایتان برسید و اگر با او کار واجبی ندارید بگذارید این دفعه اول او پیام بدهد .

اگر جز کسانی هستید که بیش از حد در فضای مجازی وقت می گذرانید ، سعی کنید این روال را تغییر بدهید .سعی کنید تا حدی برایش حالت معما گونه داشته باشید . زیاد کامنت نگذارید و استوری منتشر نکنید . از فضای مجازی فاصله بگیرید . این باعث می شود او در مورد شما فکر کند که لحظاتتان چگونه می گذرد و اینگونه بیشتر دلتنگتان می شود .

اگر به دنبال این هستید که مردتان بیشتر دلتنگتان شود و تمایل شدیدی به بودن با شما داشته باشد ،عادت همیشه در دسترس بودن را کنار بگذارید . وقتی نیازمندتان است در کنارش باشید ولی این را نیز به خاطر داشته باشید که او یک مرد بالغ است و می تواند از خودش مراقبت کند .پس لازم نیست تمام اوقات در دسترسش باشید .

چگونه دلتنگ کنیم

بحث های جذابی را شروع کنید ، مثلا بحث در مورد اتفاق های جالب گذشته تان (ولی همه چبز را فاش نکنید) و بخشی از بحث را بگذاربد برای روزهای آینده . میتوانید مکالمه تان را نصفه تمام کنید و مثلا بگویید باید جایی بروید یا کاری بکنید (مثل تماس گرفتن با دوستتان و …) و کاری کنید تا برای شنیدن ادامه ماجرا مشتاقانه منتظر دیدن دوباره تان باشد .

هرچقدر هم که رابطه تان عمیق باشد ، همیشه به او وابسته نباشید .زمانی را با دوستان و خانواده تان بگذرانید . گاها عکسی را از خودتان و دوستانتان در حال خوش گذرانی پست کنید . شاید عشقتان اخیرا سرش شلوغ بوده و وقت نکرده به شما توجه کند و با دیدن این عکس ها یاد شما و روزهای خوبش با شما می افتد .

وقتی در رابطه عاطفی هستید وابستگی طبیعی است . اما این به آن معنی نیست که استقلالتان را کنار بگذارید . اگر مستقل باشید لارم نیست تا همیشه در کنار مردتان باشید . وقتی در کنارش نباشید او دلتنگ شما می شود . در تمام رابطه ها دو طرف رابطه باید فضای خصوصی خود را داشته باشند . این امر برای استحکام هر رابطه ای نیاز است .

وقتی افراد از هم دور هستند خاطرات نقش حباتی ایفا می کنند . خاطرات خوب کمک میکند رابطه های بلند مدت بسازید . پس وقتی در کنار هم هستید ، وقتتان را بدون دعوا و بحث کردن بگذرانید . خاطرات خوب و به یاد ماندنی را بسازید تا در هنگامی که کنار هم نیستید مرور این خاطرات دلتنگ ترتان کند

لازم نیست تا برای اینکه دیگران شما را دوست داشته باشند و از شما استقبال کنند ، نقش کس دیگری را بازی کنید . وقتی با عشقتان هستید خود خودتان باشید . برای داشتن رابطه بلند مدت نقش کس دیگری را بازی کردن کار خوبی نیست و نتیجه ناخوشایندی دارد . عشق تان وقتی دلتنگتان می شود که شما خصوصیات منحصر بفرد خودتان را داشته باشید و در رابطه با او به نمایش بگذارید .

 

مطالب بیشتر

رابطه موفق را چگونه ایجاد ، تقویت و مدیریت کنیم | ۷ گام برای ساختن یک رابطه موفق

تیم کافه تمشک در تلاش است تا بهترین خبرها و مطالب را برای شما تهیه نماید. لطفا با نظرات و پیشنهادات خود ما را در بهتر شدن این سایت یاری کنید. ارتباط با ما: tamcafemag@gmail.com

© 2020 – تمامی حقوق این سایت متعلق به کافه تمشک می باشد کافه تمشک.

© 2020 – تمامی حقوق این سایت متعلق به کافه تمشک می باشد کافه تمشک.

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3780موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4343موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1954موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 36254موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4220موضوع :

چگونه دلتنگ کنیم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9332موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19323موضوع :

در این مقاله می خواهیم از راز و رمزهای دلتنگ کردن مردان صحبت کنیم.

این سوال که چگونه مردان را دلتنگ کنیم از سوالات رایج بین خانم هایی است که عاشقانه فرد مقابل خود را دوست دارند و می خواهند او نیز هر چه بیشتر دلتنگ و تشنه عشق شان شود.

اینکه بخواهیم بدانیم چگونه مرد را تشنه خود کنیم، در روابط عاطفی امری طبیعی است.

البته گاهی خانم ها از راهکارهایی همچون مسایل جنسی برای دلتنگ کردن مردان استفاده می کنند که می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

برای اینکه مرد را تشنه خود کنید نیازمند به کار بردن مهارت ها و تکنیک های اصولی هستید.

اگر می خواهید بدانید چگونه مرد را تشنه خود کنید تا پایان این مقاله همراه نوین اطلس باشید.

قبل از آنکه به سراغ راه های وابسته کردن و تشنه کردن مردان برویم بهتر است بدانیم چه زمانی باید مردان را دلتنگ خود کنیم.

بسیاری از خانم ها به اشتباه فکر می کنند محبت های بیش از حد و همیشه در اختیار مرد بودن او را وابسته تر می کند. در حالیکه این طرز فکر اشتباه است و باعث دور شدن و سرد شدن یهویی رابطه خواهد شد.

گاه مردان خود با بیان مسائل و جملاتی و انجام دادن رفتارهایی این هشدار را به ما می دهند که نیاز دارند کمی دلتنگ شوند.

از جمله رفتارهایی که نشان می دهد زمانش رسیده به فکر بیفتیم چگونه مردان را دلتنگ کنیم و با بی محلی های مرد چه کنیم، شامل موارد زیر می باشد:

و یا هنگامی که این حرف ها را می زند:(همچنین نگاه کنید به چرا مردان بی احساس می شوند)

اگر با شرایط بالا مواجه شدیم زمان آن رسیده که با استفاده از سیاست های زنانه خود به دنبال وابسته کردن مرد به خود باشیم به نحوی که تشنه و دلتنگ ما شود.

در این بخش راهکارهایی ارائه می دهیم تا بدانیم چگونه مرد را تشنه خود کنیم و کاری کنیم که دلتنگ ما شود.

اگر همیشه در دسترس باشیم، بعید است که عشقمان دلتنگ بشود. البته طبیعی است که از صمیم قلب دوست داریم همیشه با او در ارتباط باشیم.

اما اگر واقعاً بخواهیم مرد را دلتنگ خود کنیم، باید فرصتش را ایجاد کنیم. البته منظور این نیست که رابطه‌ را سرد و کمرنگ کنیم یا امنیت رابطه‌ را بهم بریزیم، فقط همیشه دردسترس نباشیم. مثلا گاهی خود را با برنامه‌های زندگی شخصی و دوستان صمیمی‌ مشغول کنیم.(همچنین نگاه کنید به چگونه نسبت به مردان بی تفاوت باشیم)

اگر به دنبال این هستیم که چگونه مرد را تشنه خود کنیم پس نباید فقط ما برای تماس گرفتن پیش قدم شویم. البته اصلا اشتباه نیست که دختر اول تماس بگیرد اما این مسئله نباید همیشگی باشد. اینکه بخواهیم در مقابل تماس گرفتن با او یا پیام دادن به او مقاومت کنیم کمی سخت است اما اگر بخواهیم پسر مورد علاقه را دیوانه وار وابسته خود کنید باید این مقاومت را داشته باشیم.(همچنین نگاه کنید به عشقم را دوستش دارم ولی اون دوستم نداره)

برای اینکه پسر را تشنه خود کنیم نباید تمام رمز و رازهای زندگی خود را برای او بازگو کرد. منظور این نیست که به او دروغ بگوییم. منظور این است که به او فرصت کنجکاوی و رمز گشایی درباره خود بدهیم. در نتیجه هر قدر بیشتر بخواهد بداند مجبور است بیشتر تلاش کند و ذهنش درگیر دختر خواهد شد. این درگیری ذهنی به صورت ناخودآگاه، پاسخ دخترانی است که می پرسند: چگونه مرد را تشنه خود کنیم؟

امروزه با استفاده از شبکات اجتماعی این امکان داده می شود تا بتوانیم پسر را دلتنگ خود کنیم. بهتر است هرزگاهی عکس و پست هایی درباره خود و تفریحات به اشتراک بگذاریم. این کار باعث کنجکاوی و دیوانه کردن پسر مورد علاقه می شود. البته دقت کنیم که بیش از حد فعال بودن در این شبکات ممکن است نتیجه عکس بدهد.(همچنین نگاه کنید به چگونه با پیامک دلبری کنیم)

اگر بخواهیم بدانیم چگونه مردان را دلتنگ کنیم باید به ظاهر خود اهمیت بدهیم. بر اساس روانشناسی جذابیت ظاهر، مردان همیشه عاشق ظاهر آراسته و مرتب خانم ها هستند حتی اگر خود فردی مرتب نباشند. البته منظور از اهمیت به ظاهر استفاده از آرایش های غلیظ و نامتعارف نیست بلکه به این معناست که سعی کنیم همیشه با لباسی مرتب و تمیز حاضر شویم.(نگاه کنید به چگونه ظاهری جذاب داشته باشیم)

اگر دختر عطری خوشبو و ملایم را انتخاب کند و اکثر اوقات از آن استفاده کند، این رایحه را می تواند به عنوان نشانه خود در ضمیر ناخودآگاه فرد به جا بگذارد. به همین دلیل به خانم ها پیشنهاد می شود هر بار که عشقشان را می‌بینید از همان عطر خوشبوی همیشگی استفاده کنند. به این ترتیب هر بار که او این بو را جایی استشمام کند، به یاد عشقش می‌افتد. ضمناً می‌توان عطر را روی وسایل مرد زد تا حتی وقتی نیست نیز با استشمام بو دلتنگ شود و بدین گونه هست که دختر می تواند مرد را تشنه خود کند.

مردها موجوداتی بصری و تنوع طلب هستند، بنابراین بهتر است خانم ها هرچند وقت یکبار به آرایشگاه بروند و مدل مو یا آرایش خود را کمی تغییر دهند. تنوع در ظاهر یکی دیگر از رازهای تشنه کردن مردان است. چرا که از تکراری شدن زن برای مرد جلوگیری می کند. علاوه بر این تنوع های طاهری به خود خانم ها نیز حس طراوت و شادابی خاصی می دهد.(نگاه کنید به علت سرد شدن ناگهانی مردان و نشانه های آن چیست)

نکته مهم این است که از خود مطمئن باشیم. وقتی مردی ببیند که دختر خود را قبول دارد و تحویل می‌گیرد، بیش از پیش به خاطر معاشرت با او به خودش افتخار می‌کند، عشقش نسبت به دختر قوی‌تر می‌شود و نهایت تلاشش را می‌کند تا به دیگران نشان بدهد که چنین زن جذاب و بااعتماد به نفسی متعلق به او است.(نگاه کنید به مقاله چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم)

مردان همیشه جذب دختران مهربان می شوند. مهربانی دختر باعث می شود در نبودش مرد به شدت دلتنگ و دیوانه او شود. مهربانی کردن در حق مردان و پسران اگر به جا و به اندازه باشد تاثیر شگرفی روی عشق و علاقه آن ها می گذارد. پس یکی از رموز طلایی برای اینکه چگونه مرد را تشنه خود کنیم مهربانی به جا و به موقع می باشد.(همچنین نگاه کنید به کلماتی که مردان را تحریک می کند)

برای اینکه مردی را دیوانه وار عاشق خود کنیم باید نه تنها از نظر فیزیکی بلکه از نظر احساسی و عاطفی و روحی نیز باید از خود مراقبت کنیم. هر چقدر که شور و نشاط بیشتری داشته باشیم مردان بیشتر علاقمند به وقت گذرانی با ما خواهند شد. یکی دیگر از نکات مهم برای اینکه چگونه مردان را دلتنگ خود کنیم این است که در زمان تفریح و با هم بودن فضا را شاد کنیم به نحوی که او وقت گذراندن و تفریح با عشقش را به گردش با دوستانش ترجیح دهد.

ورزش کردن هم به تناسب اندام زنان کمک می کند و هم به حفظ روحیه. مردان از زنانی با اندام نامتناسب و بی روحیه خوششان نمی آید.

اینکه به مردان نشان دهیم برای تفریح تنها به او وابسته نیستیم و می توانیم وقت خود را با دوستان بگذرانیم نیز از دیگر موارد مهم در تشنه کردن و وابسته کردن مردان است که به ما کمک می کند بدانیم چگونه مردان را دلتنگ کنیم. اینگونه نشان می دهیم که ما نیز کارهای شخصی خود را داریم که بدون او انجام می دهیم. در نتیجه بیشتر دلتنگ بودن با عشقش می شود. البته در این زمینه نباید زیاده روی کرد چرا که می تواند نتیجه عکس داشته باشد.(همچنین نگاه کنید به عشق ورزیدن به دیگران)

بر اساس روانشناسی عشق به چالش کشیدن مردان یکی از راه های جذب هر چه بیشتر آن هاست که در نهایت منجر به دلتنگ شدن و بیقراری شدید معشوق می گردد.

برای به چالش کشیدن مردان باید به آن ها نشان دهید شخصی آسیب پذیر و وابسته نمی باشید. اعتماد به نفستان را زیاد کنید و ارزش های خود را به صورت غیر مستقیم به او نشان دهید.

به شیوه های غیر مستقیم او را به چالش بکشید و به وی بفهمانید دیگران نیز به شما اهمیت می دهند و برای افراد زیادی جذاب هستید. خود را فردی اجتماعی با دوستان متعدد جلوه دهید اینگونه در نظر وی فردی جذاب هستید.

به چالش کشیدن مردان به این گونه باعث می شود مرد مورد علاقه بیش از پیش تشنه و دلتنگ شود.

همانطور که در بالا توضیح داده شد برای جذب و وابسته کردن مرد به خود و اینکه بدانیم چگونه مردان را دلتنگ کنیم نکته مهم این است که تمام و کمال خود را وقف پسر مورد علاقه نکنیم. بایستی خود را پر مشغله و پر هیاهو نشان دهیم. هر چه دختر دست نیافتنی تر باشد پسر بیشتر کنجکاو شده و برای به دست آوردنش بیشتر تلاش می کند.

برای وابسته کردن مرد به خود و اینکه مرد را تشنه خود کنید، باید به ظاهر و اندام خود اهمیت داد و سعی کنیم همیشه با ظاهری مرتب و خوشبو حاضر باشیم. تنوع در لباس و ظاهر می تواند به افزایش جذابیت خانم ها کمک ویژه ای کند.

باید سعی کنیم مردان از بودن در کنار ما لذت ببرند به این ترتیب است که برای ملاقات های بعدی نیز تشنه خواهد بود. پس مهربانی و پر شور و نشاط بودن در این مورد مهم است.(نگاه کنید به مردان جذب چه دخترانی می شوند)

چگونه دلتنگ کنیم

اگر به درستی به سوال چگونه مردان را دلتنگ کنیم پاسخ داده شود و راهکار ها و راز و رمزهای موجود در این مورد که در بالا به آن ها اشاره شد را به کار بگیریم می توانیم فرد مورد نظر را دلتنگ کنیم.(همچنین نگاه کنید به نشانه های علاقه مرد به همسرش)

از علائم دلتنگی مردان نیز موارد زیر می باشد:

همانطور که در این مقاله مطالعه کردید خیلی راحت با استفاده از مهارت ها و تکنیک های لازم می توانید تشخیص دهید چه زمانی باید مرد را دلتنگ خود کرد و پس از آن راهکارهای تشنه کردن و وابسته کردن مردان نیز ارائه شد که بسیار کاربردی می باشد. در آخر هم به علائم دلتنگی مردان اشاره کردیم تا بدانید اگر فرد مقابل شما چنین نشانه هایی دارد پس راه را درست رفته اید.

مطالب مرتبط:

جملاتی که مردان را دلتنگ می کند

لیست کلمات عاشقانه

آیا مردان هم دلتنگ می شوند

چگونه با مردی که سرد شده رفتار کنیم

نحوه برخورد با مرد مورد علاقه

قانون جذب عشق از راه دور

دعای قوی برای تسخیر قلب

سیاست های دخترانه برای جذب پسران

نشانه های عشق واقعی در پسران

با چه کلماتی ابراز علاقه کنیم

بایدها و نبایدهای صحبت با مردان

سکوت در یک رابطه به چه معناست؟

novinatlas 1706 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

چگونه دلتنگ کنیم
چگونه دلتنگ کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *