چگونه دلت اکانت تلگرام

 
helpkade
چگونه دلت اکانت تلگرام
چگونه دلت اکانت تلگرام

همونطور که میدونید امکان حذف اکانت در اپلیکیشن تلگرام وجود نداره و شما برای اینکار باید از سایت تلگرام استفاده کنید. حذف حساب کاربری در تلگرام فرقی با بقیه تلگرام های فارسی مثل هاتگرام، موبوگرام و تگرام طلایی نداره و شرایط برای همه یکسان است.

 

با ورود یا ثبت نام از همه امکانات اپریویو استفاده کن

عضو نیستم، اما من هم میخواهم به اپریویو بپیوندم❤️

گاهی اوقات پیش می‌آید که کاربران شبکه‌های اجتماعی برای مدتی تصمیم به ترک رسانه‌های اجتماعی می‌گیرند. در چنین حالتی معمولا به دلیل مشغله‌های کاری و تحصیلی سعی می‌کنند تا از پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی دوری کنند و در آینده و در زمان مناسبی مجددا بازگردند. یکی از این رسانه‌های اجتماعی که از این دست اتفاقات در آن زیاد رخ می‌دهد تلگرام است که کاربران در آن به دنبال حذف اکانت تلگرام هستند. در این آموزش قصد دارم به نحوه حذف کردن اکانت تلگرام و بررسی علت حذف خودکار اکانت تلگرام بپردازم که به کمک آن هم می‌توانید اکانت تلگرام خود را حذف کنید و هم اینکه از حذف خودکار اکانت تلگرام جلوگیری کنید.

قبل از اینکه به معرفی روش‌های دیلیت اکانت تلگرام و نحوه جلوگیری از حذف خودکار اکانت تلگرام بپردازم لازم است که به نکات زیر توجه کنید.

از ابتدا قابلیتی در تلگرام تعبیه شده است که اگر برای مدتی طولانی در اکانت خود وارد نشوید، اکانت تلگرام به صورت خودکار حذف خواهد شد. معمولا تنظیمات این بخش به صورت پیش فرض روی 6 ماه قرار دارد و به این معنی است که اگر تا 6 ماه پس از آخرین زمان آنلاین بودن در تلگرام، اکانت شما آنلاین نشود، به صورت خودکار اکانت تلگرام شما حذف خواهد شد.

انتخاب مدت زمان حذف خودکار اکانت تلگرام قابل تغییر است که می‌توانید زمان آن را کم کنید یا اینکه برای جلوگیری از حذف خودکار اکانت تلگرام مدت زمان آن را بیشتر کنید. تعیین این مدت زمان از یک ماه تا یک سال متغیر است. برای این منظور در نسخه اندروید تلگرام به مسیر settings> privacy and security(تنظیمات> حریم خصوصی و امنیت) مراجعه کرده و از بخش Advanced روی گزینه Delete my account if away for کلیک کرده و یکی از گزینه‌ها را به دلخواه خود انتخاب کنید.

چگونه دلت اکانت تلگرام

بعد از انتخاب یکی از گزینه‌های یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله بعد از آخرین زمان آنلاین بودنتان در تلگرام اگر تا این مدت زمان انلاین نشوید، اکانت تلگرام به صورت خودکار حذف خواهد شد.

همانطور که در بالا هم اشاره شد علت حذف خودکار اکانت تلگرام به دلیل تنظیماتی است که در بالا انتخاب شده است. بنابراین اگر کاربری هستید که دیر به دیر به تلگرام خود سر می‌زنید، حتما این گزینه را روی مدت زمان بالا قرار دهید که با حذف شدن اکانت اطلاعات روی آن را از دست ندهید.

حال اگر قصد دارید اکانت تلگرام را به صورت دستی در هر زمان که به آن نیاز داشتید حذف کنید، ابتدا باید با استفاده از برنامه مرورگر به لینک دیلیت اکانت تلگرام مراجعه کنید. برای این منظور روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه حذف اکانت تلگرام با لینک مستقیم هدایت شوید.

Delete Account Telegram

در این صورت صفحه زیر به شما نمایش داده می‌شود که باید در آن شماره خود را به همراه کد کشور وارد کنید. در اینجا کد کشور ایران است که باید از 98+ استفاده کنید. برای نمونه شماره خود را به صورت 989181234567+ وارد کرده و روی دکمه Next کلیک کنید.

حال در این مرحله کدی به تلگرام شما ارسال خواهد شد که باید برنامه تلگرام را باز کرده و کد مورد نظر را کپی کنید.

حال که کد را کپی کردید مجددا به صفحه مرورگر بازگشته و کد را مشابه نمونه زیر در فیلد Confirmation Code وارد کرده و روی دکمه Sign In کلیک کنید.

اگر کد را به درستی وارد کرده باشید وارد صفحه مدیریت اکانت تلگرام خواهید شد که در این مرحله باید گزینه Delete Account را انتخاب کنید که به لینک دیلیت اکانت تلگرام هدایت شوید.

حال در این مرحله صفحه زیر برای شما نمایش داده می‌شود که باید در آن دلیل حذف کردن اکانت را در فیلد why are you leaving وارد کنید. البته این گزینه اختیاری است و اجباری به پر کردن آن ندارید. در نهایت روی دکمه Done کلیک کنید.

در این مرحله برای تایید نهایی دیلیت کردن اکانت تلگرام پنجره‌ای مشابه تصویر زیر باز خواهد شد که از شما خواهد پرسید آیا برای حذف اکانت مطمئن هستید؟ در صورتی که پاسخ مثبت بود و مایل به حذف پیام بودید روی دکمه قرمز رنگ که با عنوان Yes, delete my account قرار دارد کلیک کنید.

بعد از کلیک روی این دکمه اکانت شما حذف خواهد شد که اگر برنامه تلگرام را باز کنید صفحه عضویت در تلگرام نمایش داده خواهد شد.

سلام همیشه میتونستم بااین آموزشی که گذاشتید اکانتمو حذف کنم اما الان حتی سایتشو گوگل باز نمیکنه.یا از بازار حذف اکانت آوردم شمارمو مینویسم ولی کد برام ارسال نمیشه نه با پیام نه تو تلگرام.لطفا راهنمایی کنید

ب خاطر فیلترینگه با فیلتر شکن بنظرم جواب بده

حتما باید فیلتر شکن روشن باشه تا وارد سایت تلگرام بشه

سلام با فیلترشکن برید و اول شماره تون +98بزنید و ۰ حذف کنید

منم همین مشکلو دارم چیکار کنیم که درست بشه

سلام فیتلر شکن گوشی تو روشن کن برات کد میادش

سلام برام کد دیلیت اکانت نمیاو به تلگرامم

برای منم نمیاد اگر راه حل پیدا کردید همینجا ب اشتراک بذارید

منم همین مشکلو دارم

بله باز نمیکنه چون تلگرام فیلتر هستش و باید با فیلترشکن لینک های سایت تلگرام رو باز کنید

با فیلتر شکن برو تو سایت

سلام باید فیلترشکن روشن باشه سایتش فیلتره

منم مشکل آقا یا خانم محمدی رو دارم چکنم

واقعا

منم نتونستم لینکو باز کنم

سلام با فیلتر شکن برو

سلام درسته منم همین مشکلودارم

چون باید با فیلترشکن بری تو سایت

چگونه دلت اکانت تلگرام

سلام.بایداول فیلتر شکنو روشن کنی بعد بری توسایت و اکانتتو حذف کنی.فقط باید فیلترشکن روشن باشه وگرنه که بقیه روند مثل قبلنه.

منم همین مشکل رو دارم میشه خواهش کنم اگه راهکاری پیدا کردین به منم لطف کنین بگین ممنونتون میشم

داداش نیازی به این کار ها نیست تکسیت دو مرحله ای بده ولی برای تکسیت که در مرحله اخرش ازت جیمیل میخواد ندع خوب وقتی تکسیت دادی از اکانت کلا بیا بیرون دوباره شمارتو بزن بعد ازت تکست میخواد و تو تکست رو وارد نمیکنی انگار از یادت رفته روی ریست اکانت میزنی تمام اکانتت دلیت اکانت شد!
امیدوارم فهمیده باشین✌️😘

سلام اکانت تلکرامم حذف کردم ولی می‌خوام تلگرام وصل کنم میگه تا چند روز صبر کنید تا چه مدت دوباره وصل میشه

سلام روزبخیر؛
زمانی که چندین بار در خصوص ورود به تلگرام اقدام کنید با Too many attempts مواجه میشید یا باید مدت زمانی صبر کنید، از روش های تغییر آپی استفاده کنید. به صورت خودکار بعد از گذشت 24 ساعت مورد رفع میشه و می تونید لاگین کنید.

سلام و درود
پس از اینکه تایید رو زدید، کد براتون ارسال میشه، دقت داشته باشین که کد به صورت پیامک ارسال نمیشه و به اکانت تلگرام شما فرستاده میشه و برای دسترسی به تلگرام باید حتمااز ف.ش استفاده کنین اگر مشکلی داشتین مجدد مراحل رو تست کنین

با فیلتر شکن وارد بشین. به جای صفر اول شماره +98بزنید کد پیامش به تلگرام ارسال میشه. بعد از داخل پیام تلگرام وارد سایت بشید حذف میشه. انجام دادم درست شد

یک نفر با شماره من اکانت تو تلگرام ساخته و برای آن پسورد با ایمیل گذاشته چجوری میتونم اکانت را حذف کنم

با اکانت خودتون وارد بشید و از قسمت حریم شخص و امنیت نشست های فعال رو ببندید.
و یا اگه نتونستید وارد بشید .برید پلیس فتا شکایت کنید. چون هر خطا و جرمی انجام بشه پای شما گیره.

تلگرام من روی کامپیوترم بوده و حذف کردم ، اما اکانتم رو نه، حالا روی کامپیوترم تلگرام نصب نمیشه میگه که تلگرام شما فعال هست، راهنمایی کنید

سلام روزبخیر؛
اکانتتون فعال هست و نیازی نیست مجددا با همون شماره ثبتنام کنید تنها کافیه با شماره همراهتون داخل تلگرام لاگین کنید.

سلام کد برای من ارسال نمی شه تا حالا ۱۰ بار امتحان کردم

منم همین مشکل رو دارم

سلام اگر پیامی را ارسال و سپس اکانت تلگرام رو حذف کنیم، تکلیف پیام ارسالی چه خواهد بود؟

سلام روز بخیر؛
اشخاص فعال دیگه میتونن پیام های ارسالی شما رو ببینن اما نمیتونن پاسخی بدن .

من از تلگرام در اومدم خروجو زدمحالا بعد این کارم تصمیم گرفتم دلت اکانت کنم/ چیکار کنم ؟

سلام روزبخیر؛
کد حذف اکانت تلگرام فقط روی حسابتون دریافت میشه و در مراحل حذف هم ازتون اون کد درخواست میشه پس باید قبل از شروع دیلیت اکانت به حساب لاگین کرد.

سلام و درود، برای حذف بایستی حتما به اکانت تلگرام دسترسی داشته باشید، مجدد وارد حساب تلگرام شوید و سپس از طریق کد ارسالی اقدام کنید

چرا شمارع میزنم نمیرع مرحلع بعد
راهنمایی کنین لدفن

عالی بود ممنون , روش دوم رو انجام دادم شد.

سلام
خووب یاد دادین ،
فقط ادرس لینکشم بزار

سلام روزبخیر؛
روی دکمه قرمز رنگ DELETE Account Telegram ابتدای مقاله کلیک کنید تا به صفحه مربوطه هدایت بشید.

چرالینک بازنمیکنه دیلت بزنم

دمتون گرم با فیلترشکن سایتش باز شد😍🙏

سایتش اصا باز نمیشه چرا

من واسه دیلیت اکانت تا مرحله کپی کد میرم ولی بعداز زدن گزینهsign inهمونجا متوقف میشه وادامش نمیاد لطفا راهنمایی کنید

باسلام من خط قبلی که داشتم دیلیت نکردام تلگرامو پاک کردم خط در اورده ام میخوام بدونم خط جدید بندازم تو گوشی ودوباره تگرامو نصب کنم شماره من پخش میشه بین مخاطب های قبلیم ممنون

سلام روزبخیرغ
در نسخه های قبلی اگر شماره همراه شخصی در همراه شما سیو بود و به اون شخص پیغام ارسال می کردید ایشون شماره همراه شما رو میدیدن اما در نسخه های جدیدتر این مورد رفع شده.
به مسیر تنظیمات> حریم خصوص و امنیت>شماره تلفن مراجعه کنید و تنظیمات مد نظرتون رو اعمال کنید.

چرا سایت تلگرام باز نمیشع؟؟؟!

مرسی

گوگل باز نمیکنه لینکو… فیلترشکن میخواد؟

سلام زهرا جان؛
بله .

سلام یه سوالی از خدمت تون داشتم، در قسمت add number تلگرام، شماره موبایل جدیدمو وارد کردم، میخوام تلگرام شماره قدیم مو دیلیت اکانت کنم تا کسی نتونه منو پیدا کنه، بدون اینکه آرشیو و کانال های اون حذف بشه و همه ی اونا به شماره جدید تلگرامم منتقل بشه، آیا تلگرام چنین قابلیتی داره یا نه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام و احترام؛
بله برای این مورد میتونید مقاله تغییر شماره موبایل تلگرام رو مطالعه کنید.

سلام سایت تلگرام فیلتر است با فیلتر شکن رفته و کار خود را انجام دهید

سایته دلیت اکانت باز نمیشه چرا؟

کد حذف اکانت نمیاد برام

من میخواستم اکانتمو پاک کنم اما هیچ کدی برام ارسال نمیشه ک تویconfirmation code بنویسم.الان باید چیکار کنم؟

باسلام ببخشید وقتی کع شماره تلفنم وارد میکنم کد برام ارسال نمیشع دلیلش چی میتونه باشع؟

سلام قبلا میتونستم اکانتمو حذف کنم اما الان وارد سایت میشم میگه سرور اتصال رو رد کرد
به هیچ وجه نمیتونم وصل شم.

خیلی استفاده کردم مفید بود. سپاسگزارم.

سایت برای من باز نمی کنه چیکار کنم؟

سلام من مشکل فراموش کردن پسورد اون قسمت سرچ پیدا کردم نمیدونم چیکار کنم چ جوری ریست میشه؟

سلام روزبخیر؛
منظورتون پسورد دو مرحله ای تلگرامه؟ در صورت فراموشی رمز تایید دو مرحله ای تلگرام مراحل زیر رو دنبال کنید:
از بخش تنظیمات تلگرامتون به مسیر Privacy & Security و بعد به Two-Step Verification برید.
چون رمز رو فراموش کردید باید روی لینک Forget password? کلیک کنید.
خب حالا یک کد به ایمیل ریکاوری (ایمیلی که موقع تعریف تایید دو مرحله ای به تلگرام معرفی کردید.) ارسال میشه.
اون کد رو کپی کنید به محیط تلگرام برگردید و در فیلد کد قرار بدید. که تایید دو رمرحله ای از اکانتتون حذف بشه و در گام بعدی بتونید دیلیت اکانت کنید.

سلام اگر من اکانت تلگرامم را حذف کنم می تونم با کسانی که من را قبلا بلک کرده بدند چت کنم؟

من قبل از دلیت اکانت پیام داده بودم،، آیا طرف پیام میبینه یا نه؟؟

سلام روز بخیر؛
بله ایشون پیام رو میبینن منتهی دیگه امکان پاسخ دهی به اون پیغام رو ندارن.

میخوام تلگرامم رو حذف کنم و بعد دوباره نصب کنم خراب شده

سلام چرا سایت باز نمیشه ..؟؟ حتی برنامه حذف اکانت هم دانلود کردم اما کدی دریافت نمیکنم 😟😟

من تو بک هفته دوباردیلیت اکانت کردم وحالاتلگرامم برنمبگرده چکارکنم حالا

سلام روزبخیر؛
اگر به محدودیت زمانی برای لاگین برخوردید یک مقدار صبر کنید مجددا تست کنید. اغلب داخل پیغام ها مدت زمانی که محدود شدید رو مینویسه بعد از اون تایم میتونید اقدام کنید.

من تلگرام به اشتباه از روی صفحه گوشیم پاک شده الان هم نمیتونم دوباره نصب کنم هر برنامه ای که نصب میکنم با شناره خودم میگه بیش از حد مجاز است برای حذف اکانت تلگرام هم کد رو نمیتونم دریافت کنم چون تلگرام ندارم باید چکار کنم الان؟ تو رو خدا کمکم کنید

سلام برا من وقتی دوباره میخواهم اکانتم وارد کنم یک نوشته میارد ونمیگذارد شمارم وارد کنم

سلام روزبخیر؛
دقیقا چه نوشته ای نمایش داده میشه؟ و روی کدوم بخش؟
با دیوایس های دیگه هم روال حذف اکانت رو تست کنید مثلا با گوشی چک کنید وضعیتش رو.

سلام.اکانت تلگرام دارم، لوگ اوت کردم و رفتم تو یه اکانت دیگه، خاستم برگردم به اکانت خودم، وقتی شماره مو وارد کردم گفت که بیش از حد مجاز امتحان کردید، با اینکه یه بار این کار انجام شده بود. تقریبا دو روز بعد امتحان کردم بازم همینو گفت، خواستم دیلیت اکانت کنم و دوباره با همون شمارم نصب کنم که دیدم نمیشه چون اون کد برای دیلیت اکانت توی اکانت تلگرام فرستاده میشه و من اکانتم بالا نمیاد، راه حلی اگه میدونید بگید ممنون میشم.

سلام سارا جان؛
تنها راهش این هست که صبر کنید محدودیت زمانی اکانتتون بگذره.

تلگرامم حذف شده حالا چطور بایددیلیت اکانتش کنم؟

سلام روزبخیر؛
میتونید روال حذف رو انجام بدید منتهی در اخرین مرحله برای حذف نهایی اکانت یک کد به تلگرامتون ارسال میشه و باید دسترسی داشته باشید بدون اون کد امکان حذف اکانت نیست.

سلام.چرا هرچی شماره رو وارد میکنم قبول نمیکنه؟

ممنونم!

سلام
آگه در تلگرام از رمز امنیتی دو استفاده شده باشد
و الان به آن رمز دسترسی نداشته باشم چطور میتوانم حذف کنم

سلام روزبخیر؛
از بخش تنظیمات تلگرامتون به مسیر Privacy & Security و بعد به Two-Step Verification برید.
چون رمز رو فراموش کردید باید روی لینک Forget password? کلیک کنید.
خب حالا یک کد به ایمیل ریکاوری (ایمیلی که موقع تعریف تایید دو مرحله ای به تلگرام معرفی کردید.) ارسال میشه.
اون کد رو کپی کنید به محیط تلگرام برگردید و در فیلد کد قرار بدید. که تایید دو رمرحله ای از اکانتتون حذف بشه و در گام بعدی بتونید دیلیت اکانت کنید.

چرا کد دلیت رو بهم نمیده

سلام هرکاری می کنم حذف اکانت تلگرام میزنم نمیادکه بخوام شماره بدم چکارکنم

من هم هپین روش استفاده میکنم؛ ولی پیغام “شما زیاد امتحان کردید، بعدا تلاش کنید” میزنه. و بهم کد نمیده ..باید چطوری اکانتم حذف کنم؟

سلام روزبخیر؛
دوستانی که در مراحل حذف اکانتشون با این مشکل مواجه شدن فقط باید صبر کنن که از ریکوئست اولشون یک مقدار زمان بگذره.

سلام .. اکانت تلگرام که با شماره ایدانسل وارد شدیم چطور حذف میشه ؟؟

سلام و احترام؛
روال حذف برای تمام شماره ها به همین صورتی هستش که در مقاله ذکر شد.

با سلام تورو خدا کمکم کنید من اکانتم امروز فهمیدم ک حک شده بعد هاتگراممو حذف کردم بعد دوباره خاستم نصب کنم ک دلیت کنم اون کد۶ رقمی برام نمباد تورو خدا کمکم کنید میخام دلیتش کنم

سلام روزبخیر فاطمه جان؛
محدودیت دسترسی به این اپ رو داریم و باید. برای همین کد رو دریافت نکردید. طبق توصیه سایر دوستان میتونید از برنامه هایی برای تغییر ایپی استفاده کنید و کد رو دریافت کنید.

سلام وقتتون بخیر_ به سایت حذف اکانت تلگرام نمی تونم وارد بشم یعنی لود نمیشه/ چی کار میکنم بکنم؟؟؟؟
لطفا جواب بدین خیلی ممنون میشم

شمارم ایرانسل هرکاری میکنم نمیتونم دلیت اکانت کنم دیروز زیاد تلاش کردم هرچی کد میومد میفرستادم میگفت اشتباه یه روز گذشت وقتی کد+98 قبل شمارم میزنم میگه خیلی تلاش کردید وقتی به جای+98 عدد0میذارم میره برای قسمت کد ولی کد نمیاد خود تلگرامم گفته شمارتونو به صورت بین المللی وارد کنید یعنی قبل شمارتون+98 بذارید این اتفاق برای خط همراهم نیوفتاد فقط ایرانسل لطفا اگه میدونید راهنماییم کنید با سپاس

سلام مرضیه جان؛
روال حذف اکانت برای تمام شماره ها به یک شکل هستش.
از کد +98 قبل از شماره همراهتون باید استفاده کنید که نشون بدید ساکن ایران هستید.

سلام من رمز دوم تلگراممو یادم رفته . آیا تنها راه دلت اکانته؟

من هر کاری میکنم نمیشه. میگه نام کاربری و رمز عبور درست نیست و پست الکترونیکی ازم میخواد. و اصلا تصویرهای بالا برای من نمیاد

سلام. من از روشی ک گفتین رفتم اما اصلا صفحات بالا برای من نمیاد. لطفا راهنمایی کنید

سلام چرا کد تایید رو برام نمیفرسته؟؟؟؟؟لطفا کمک کنید؟؟؟؟

اقا من این کارو انجام دادم ولی نشد

رمز با پیام نمیاد برای من چیکار کنم؟

چرا اکانت تلگرام جدیدا حذف نمیشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایا ممکن است با تنظیماتی چت های تلگرام روی ایمیل یا گوگل درایو ذخیره شود.

چرا نمیشه دیلیت اکانت کرد پس چیکارکنیم؟؟؟

اه این چ مسخره بازی ایه هرکاری میکنم وارد لینک نمیشه میشه بگین باید چیکار کنم؟🙄😕

سلام.ممنون از راهنماییتون.
انگار این سایت از ایران فیلتر شده میشه راهنمایی بفرمایید چه جوری سایتو باز کنیم؟

سلام.وقتی وارد صفحه دیلت اکانت میشم و شماره مو وارد می کنم پیام میده که شماره رو زیاد وارد کردید در حالی که من برای اولین باره دارم وارد می کنم
باید چیکار کنم؟

سلام روزبخیر؛
در چنین مواقعی باید صبر کرد زمان از اولین درخواست بگذره بعد مجددا اقدام کنید.

سلام ، من میخوام دیلیت اکانت کنم ولی وقتی میرم کد از تلگرام کپی کنم دوباره از اول شمارمو میخواد دوباره یه کد دیگه برام میاد و دوباره همین مشکل یعنی میرم توی تل و برمیگروم باید دوباره شمارمو بدم با کد جدید راه چاره چیه

سلام بهاره جان؛
برنامه را کامل نبندید مینیمایز کنید و بعد کد رو بردارید تا روال از اول شروع نشه.

سلام من دلیت اکانت کردم حالا هر چی میتوام دوباره نصبش کنم کد تاییدو بهم نمده چیکار کنم؟

سلام،بعد از دلیت اکانت امکان بازگشت وجود داره؟

سلام روزتون بخیر؛
بعد از حذف اکانت اطلاعات هویتی مربوط به اون اکانت از روی سرورها حذف میشه. بازگشت نداره مگر اینکه مجددا ثبتنام کنید که با این حال بازم تلگرامتون فرش شده و دیتای قبلی داخلش نیست.

با سلام و خسته نباشید حضور شما ، من یه سوال داشتم در مورد مشکلی که دو هفته ایست برای تلگرامم پیش اومده اونم این که من حذف اکانت کردم بعد دوباره بلافاصله وارد تلگرام شدم اما لیست مخاطبینم خالی بود بخاطر همین دوباره از اول حذف اکانت کردم سه بار پشت سر هم به دلیل نیاوردن مخاطبینم این کارو کردم و برای بار چهارم که خواستم وارد تلگرام بشم نتونستم و کلا به شمارم اجازه ورود به تلگرام رو نمیده و میگه بعد از چند روز بعد مجددا اقدام کنم اما الان بیشتر از دوهفته ست و باز هم همین پیغام رو میده و من نمیتونم با شمارم وارد تلگرام بشم حتی ایمیل هم فرستادم اما هیچ جوابی دریافت نکردم دیگه نمیدونم چیکار کنم اگر ممکنه شما من رو راهنماییم کنید ممنون میشم و اینکه چه قدر زمان میبره تا این مشکل حل بشه

سلام روزبخیر؛
دقیقا چه اروری دریافت میکنید؟ متن دریافتی رو برای ما ارسال کنید تا دقیق تر راهنماییتون کنیم. اگر شماهم مثل برخی دوستان دچار محدودیت زمانی شدن تنها راه چاره صبر کردن هست.
برای هماهنگ سازی مخاطبین تلگرام با مخاطبین گوشی از بخش تنظیمات تلگرام هم میتونید اقدام کنید و اصطلاحا سینکرونایز کنید.

سلام گوشیم ال سی دیش سوخته سیمکارتم رو توی گوشی دیگه گذاشتم ولی حالانمیدونم چطورمیتونم ازتلگرامم که درگوشی ال سی دی سوخته هست،درگوشی جدید استفاده کنم؟

سلام روزبخیر؛
می تونید در گوشی دیگه نرم افزار تلگرام رو نصب و لاگین کنید. موقع لاگین کدی براتون اسمس میشه و میتونید وارد اکانتتون بشید. بعد از اون دیگه نیازی نیست که سیم کارت مربوطه حتما رو همین دیوایس باشه.

چرا وارد سایت حذف اکانتم نمیشه

سلام دوست عزیز
از فیلتر شکن برو گوگل را باز کن و در قسمت شماره حتما 98111111111+ بجای این اعداد شماره موبایل با کد98+ را بنویس
از طریق تلگرام یه کد برات میاد
کد به حروف بزرگ و کوچک حساسه
بعد دلیت اکانت را بزن
تمام

سلام.منم همین مشکلو دارم .ببخشید دلیلشو واسه شما ارسال نکردن؟

سلام می خواستم بدونم که کسی که الان رو اکانت تلگرامته و پیم های تو رو می خونه الان باید چکار کنم که حذف بشه دیگه دسترسی به تلگرام من نداشته باشه

سلام روزبخیر؛
منظورتون این هست که شخصی دسترسی اکانت شما رو داره و چطور میتونید این دسترسی رو قطع کنید؟
اگر منظورتون همین هست بخش سوم مقاله امنیت تلگرام یعنی کنترل و مشاهده دستگاه های وارد شده – active sessions رو مطالعه کنید.

نه سایت باز میشه نه هیچی😕چیکار کنم من؟

من هم شماره رو مینویسم هم کد ولی من یسه invaide کد مشکل چیه کلا پیش نمیره؟

سلام روزبخیر؛
احتمالا چندین مرتبه کد براتون ارسال شده به صورت فقط آخرین کد فعاله و کدهای بلی منسوخ میشن. شماباید آخرین کد دریافتی رو در فیلد مربوطه وارد کنید.

سلام
من تلگرام x را با تلفن ایرانم نصب کرده بودم. تلگدرام معمولیم با شماره کانادا هست، میخواستم شماره ام رو به ایران تغییر بدم، باید روی گوشی هیچ تلگرامی نبود. برای همین تلگرام x رو از گوشیم حذف کردم. بعد فهمیدم باید اکانت رو حذف میکردم!!! حالا که میخوام دوباره تلگرام x رو نصب گنم اپ استور نداره!!!! الانم بدون حذف اکانت نمیتونم شمارم رو تغییر بدم، هر لحظه هم ممکنه تلفن کانادام غیرفعال بشه، چطور میتونم اکانت ایرانم رو حذف کنم؟؟؟؟

سلام روزتون بخیر؛
حتما برای حذف باید به اون اکانت دسترسی داشته باشید چون کد دلیت اکانت به تلگرامتون ارسال میشه و در مراحل حذف ازتون سوال میشه .
پس باید حتما لاگین کنید .

کدی تاعیدی برای من نمیاد که تاید کنم باید چی کرد

سلام دلیل اینکه اینقد خوب تو نتایج گوگل ظاهر میشین چیه؟ فکرشو نمیکردم برای تلگرامم مطلب داشته باشین.

سلام روزبخیر؛
روی تک تک مقالات زمان زیادی صرف شده که تونستن ارزش مند بشن و در موتورهای جستجو موقعیت خوبی به دست بیارن.
کیفیت مقاله و صرف زمان زیاد 🙂

سلام آیا کانال هایی که با اکانت دلیت شده بهشون دسترسی نداریم
می تونیم کانال رو حذف کنیم و از نو با یه آ دی دیگه بسازیم

سلام.ممنون میشم راهنمایی کنین.کل روز هرقدر شمارمو وارد کردم تو سایت دلیت اکانت تلکرام بعد گزینه Nextمیزنم کادر قرمزی حالت هشدار میاد که زیاد تلاش کردم و بعدا امتحان کنم یا مجددا بعدا تلاش کنم.بااینکه شمارمو با کد کاملا درست وارد کردم

سلام روزبخیر؛
برخی مواقع درخواست به درستی سمت سرور ارسال نمیشه و پاسخی هم دریافت نمیشه در چنین شرایطی باید یک مقدار زمان منتظرباشید و مجددا تست کنید.

کد واسه ی من ارسال نمیشه چرا

سلام روز بخیر؛
دوستانی که مشکل دریافت کد دلیت اکانت رو دارن باید اتصال اینترنتی خودشون به وب سایت مربوط به روال حذف رو بررسی کنن دسترسی به این سایت محدود هستش.

سلام. با ورژن جدید تلگرام اکانت دیلیت انجام میدیم حالت بلاکی سرجاش. راه حل دیگه ای نیست ؟

سلام سایتش چرا بالا نمیاره؟!!

برا من کلا سایت رو باز نمیکنه .چرااا؟

سلام و احترام؛
به دلیل محدودیت دسترسی به این وب سایت …
که با برنامه های تغییر ایپی میتونید دسترسی پیداکنید.

با تشکر از این اموزش کاربردی
کسانی که مشکل باز نشدن سایت دارند خب مشخصه که این سایت در ایران مسدوده و برای باز شدنش باید آی پی ایران و تغییر بدید، خودتون میدونید چیکار کنید دیگه

ممنون از وب سایت خوبی که دارید و در اختیار کاربران قرار می دهید

سلام آقا گوشیم ترکیده نمیتونم تلگرام رو روی یه گوشی دیگه باز کنم یل دلیت اکانت کنم راهش چیه
ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام روز بخیر؛
می تونید سیم کارتتون رو روی یک گوشی دیگه قرار بدید و به تلگرام گوشی یا دسکتاپ لاگین کنید.
بعد روال حذف اکانت رو انجام بدید.

سلام شماره رو میزنم ولی کدی ک باید بیاد اصلا نمیاد ک برم کپی کنم لطفا راهنمایی کنین

سلام روزبخیر؛
شماره همراهی که درج کردید صحیح هستش؟

عالی بود و مفید

لینک کجاست‌ من‌‌ نمیبینم؟

سلام روزبخیر؛
دکمه قرمز رنگی ابتدای مقاله هستش روی این دکمه کلیک کنید تا به بخش دلیت اکانت تلگرام هدایت بشید.

سلام .برای دیلیت اکانتم چندین مرتبه کد گرفتم ولی هیچ کدوم نتونستم درست تایپ کنم ..حالادیگه میگه صبرکن..بیشترازحدمجاز کددستوری دریافت کردین..چیکارکنم دیلیت بشه

سلام روز بخیر؛
یک محدودیت زمانی براتون اعمال شده که با گذشت چند ساعت رفع میشه.

سلام میخام تل نصب کنم ولی میگه بیش از حد امتحان کرده اید بعدا دوباره امتحان کنید
فک کنم حدودا دو ساعتی گذشته ولی بازم همونجوریه چیکار کنم؟!

سلام روز بخیر؛
در صورتی که چندین مرتبطه به سمت سرور درخواست ارسال بشه با محدودیت زمانی مواجه میشید از 2تا48 ساعت ممکنه متغیر باشه. در چنین شرایطی فقط باید صبر کنید تا سیستم اجازه نصب و لاگین بده.

مرسی
و اینکه وقتی میخام دلیت اکانت کنم اون کد واسم نمیاد؟
چرا؟!

خیلی عالی بود متشکرم

تلگرامم خود ب خود لاگ اوت میشه
یعنی وقتی چند ساعت آفلاینم و بعدش میرم داخلش دوباره باید شمارمو و کد رو وارد کنم.
دلیلش چیه؟
چیکار کنم درست شه؟

سلام من اگه دیلیت اکانت بزنم و دوباره باهمون شماره وارد تلگرام بشم افرادی ک من شمارشونو ندارم ولی اونا شمارمو داشته باشن براشون مشخص میشه دوباره وارد تلگرام شدم یا نه؟

سلام روزبخیر؛
بله کسانی که شماره شما رو ذخیره کرده باشن متوجه حضورتون در تلگرام هستن.

سلام میخامدلیت بزنم اا نمیتونمچون داخل تلگرام نیسام کد بیاد چیکار کنم

سلام روزبخیر،
کد حذف اکانت فقط داخل همون اکانت قابل دسترسی هست. بدون حضور در اکانت امکان دریافت کد و حذف اکانت رو ندارید.

من مدیر {سازنده} یک گروهم , بعد دلیت اکانت اگه دوباره بیام هنوز مدیرم یا نه؟

سلام روزبخیر؛
بعد از خروج یا دلیت اکانت سمت مدیر رو ندارید و یک کاربر معمول هستید.

مرسی 👍

سلام وقت بخیر جسارتا سوالم اینه:از دیشب اکانت تلگرامم خود به خود حذف میشه

سلام روزبخیر؛
شخص دیگه ای به تلگرام شما دسترسی نداره؟
در بخش نشست های فعال تلگرام این مورد رو حتما چک کنید.

سلام.ببخشید من اگه مدت قبل یبار اکانتمو دلیت کردم و الانم باز بخوام دلیت کنم ایا بلاک نمیشم.دفه قبل حدود ده روز پیش بود.ممنون میشم کمک کنین.

سلام.من متوجه شدم که کسی با سیم کارت من وارد حساب تلگرامم شده و به اشتباه قبل از اینکه ببینم با چه دستگاهی بوده سریع terminate کردمش حالا میخوام ببینم میشه دوباره فهمید که با چه دستگاهی بوده؟

سلام روزبخیر؛
وقتی ترمینت میزنید اون اکانت از لیست نشست های فعال خارج میشه بعد از اون راهی برای بررسی این تاریخچه وجود نداره.

ممنون عالی بود

خیلی آموزش عااالی بود

برای من کدی که میگین نمیاد باید چیکار کرد

سلام روزبخیر؛
این کد روی اکانت تلگرام ارسال میشه. دسترسی های اکانتتون رو حتما چک کنید بررسی کنید که آیا اکانت به خوبی پیام ها رو دریافت میکنه یا خیر.
مورد دوم اینکه شماره تلفنتون رو حتما چک کنید که صحیح وارد شده باشه.

سلام
سوالی داشتم حدود شش ماهی میشه به اکانتم در تلگرام سر نزدم و تمایلی هم به ورود به اکانتم ندارم. میخواستم بپرسم اکانتم خودکار حذف میشه یا حتما میباست مراحل سایت رو بابت حذفش دنبال کنم خصوصا الان که سایت فیلتره.ممنون

سلام روزبخیرغ
در تنظیمات تلگرام بخشی وجود داره که در صورت غیر فعال بوده در بازه زمانی تعیین شده اکانتتون به صورت اتوماتیک حذف بشه. در صورتی که این تنظیمات رو اعمال کرده باشید اکانت حذف خواهد شد .

سلام

برای دیلیت اکانت کردن تلگرام با خود تلگرام روی گوشی نمیشه انجام داد ؟

سلام روزبخیر؛
حتما می بایست وارد لینک مذکور در مقاله بشید و اقدام کنید.
می تونید از طریق گوشی یا سیستم وارد بشید.

ممنونم ، به راحتی اکانتم را حذف کردم و بعد از مدت ها دوباره ثبت نام کردم و مشکلی نبود .

سلام، آموزشی در رابطه با ساخت اکانت مجازی ندارید؟

سلام و احترام؛
روش ساخت اکانت با شماره مجازی یا معمول یکسان هستش. تنها تفاوتشون در نوع شماره تلفنی هستش که استفاده میکنید.
این شماره رو میتونید از برنامه های مخصوص این مورد به صورت رایگان دریافت کنید یا مستقیما از اشخاصی که در این حوزه فعال هستند خرید کنید.

سلام
وقت شما بخیر و شادی
من مدیر یک گروه تلگرام هستم , بعد دلیت اکانت اگه دوباره بیام هنوز مدیرم یا نه؟ ممنون میشم جواب بدین

سلام و احترام؛
قبلا به این صورت بود که شما فرمودید یعنی اگر مالک از گروه خارج میشد یا اکانت خودش رو حذف میکرد، کل گروه از بین می رفت. اما در حال حاضر به این شکل نیست. منتهی قبل از خروج یا دلیت اکانت میتونید انتقال مالکیت بدید تا به مشکل دچار نشدید.

سلام
آگه در تلگرام از رمز امنیتی دو استفاده شده باشد
و الان به آن رمز دسترسی نداشته باشم چطور میتوانم حذف کنم

سلام و احترام؛
بدون داشتن رمز تایید دو مرحله ای امکان حذف اکانت رو ندارید. چون حتما می بایست وارد تلکرامتون بشید و رمز دریافتی برای حذف اکانت رو کپی کنید.

سلام،من تو تلگرام خودم شماره یکی رو پاک کردم و ده دقیقه بعد که خواستم دوباره سیو کنم میزنه که این شماره در تلگرام نیست،بایه شماره دیگه تلگرام که اونو دارم هنوز تو تلگرام هست و حتی چند لحظه پیش انلاین بوده ولی برای این شماره من هرچی میزنم میگه عضو تلگرام نیست،اگه بلاک کرده بود میتونستم شمارشو سیو کنم فقط اخرین بازدید و عکس پروفایلشو نمیدیدم و نمیتونستم بهش پیام بدم،الان ولی کامل میگه در تلگرام نیست،ایدیشو میزنم میاد ولی وقتی شمارشو میزنم میگه وارد تلگرام نشده وبالا نمیاد،الان باید چیکار کنم تا این مشکل درست بشه.

سلام و احترام؛
ممکنه شماره رو اشتباه وارد کرده باشید یا ارقام اضافه مثل کد کشوری ابتدای شماره وجود داشته باشه. برای اطمینان می تونید در مخاطبان گوشی شماره را ذخیره و در تلگرام روی دکمه سینکرونایز کلیک کنید تا همگام سازی انجام بشه.

من هم شماره رو مینویسم هم کد ولی من یسه invaide کد مشکل چیه کلا پیش نمیره؟

سلام و احترام؛
چند مورد هست که باید با دقت انجام بشه:
کد رو صحیح وارد کنید.
شماره تلفن کامل و همراه با کد کشوری وارد شده باشه.
ارور invalid code که فرمودید نشون میده کدی که به شماره همراهتون ارسال شده رو به صورت صحیح در فیلد مربوطه وارد نمی کنید.

مالک گروهی گزینه های آدمینی مرا فعال و مرابعنوان مالک معرفی کرده و خودش دلت آکانت کرده . من آدمینهای قبلی را نمی توانم حذف کنم و حذف گروه و غیره برایم فعال نیست
چگونه اقدام کنم

سلام و احترام؛
در بخش تنظیمات گروه اختیارات مالک رو بررسی کنید هر سطح دسترسی بهتون اعطا شده باشه در همون حد می تونید اقدام کنید.

س. دو سوال
1من در سایت وب تلگرام و در لب تاپ و گوشی تلگرام دارم میخواستم بپرسم اگر اکانت خود را حذف کنم ایا در این دستگاه حسابم کاملا پاک میشه و اگر دوباره با همان شماره قبلی برم اکانت باز کنم بایستی دوباره در دستگاهها تلگرام نصب کنم.و خیالم راحت بشه که کسی با دستگاههای لب تاپ و نسخه وب تلگرام وارد حسابم دیگر نمی تونه بشه؟
2. ایا در نسخه تحت وب تلگرام هم حسابم و شمارم پاک میشه؟ این را خیلی دلم میخاد حذف کنم چون تصادفی وارد این شدم.

سلام و احترام؛
زمانی که اکانتتون رو کاملا حذف کنید به صورت اتوماتیک از تمام دستگاه ها لاگ اوت میشه.

تلگرامم حذف شده حالا چطور بایددیلیت اکانتش کنم؟

سلام و احترام؛
منظور از اینکه تلگرگامتون حذف شده اینه که لاگ اوت کردید یا برنامه تلگرامتون پاک شده؟
اگه بله یکبار باید برنامه تلگرام را نصب و داخلش لاگین کنید.
بعد از اون به کمک آموزش حذف تلگرام، اکانتتون رو کاملا پاک کنید.

سلام من یک مشگل خاص دارم و به این شرح
من بازی کلش را امدم بفروشم طرف دزد از اب در امد و تلگرامم را هک کرد الان نه میتونم با گوشی وارد تلگرام بشم چون اس ام اس اصلا نمی یاد نه تلگرام دارم که برم دلیت اکانت کنم
کسی هست بتون مشکل من را حل کنه

سلام و احترام؛
برای انتقال بازی می بایست جیمیل در اختیار شخص مقابل قرار می گرفت کلش از جمله بازی هایی هستش که به جیمیل متصل میشه.
در خصوص حذف تلگرام، یک کد برای اکانتتون ارسال میشه پس حتما باید از قبل لاگین کرده باشید. برای لاگین به تلگرام نسخه تلگرام دسکتاپ رو هم تست کنید بعد از وارد کردن شماره تلفن، روی گزینه send sms کلیک کنید.

سلام، علت اینکه بعضی موقع ها تلگرام هنگ میکنه چیه؟ هرموقع اینطور میشه یه بار دلیت اکانت میزنم بعدش خوب میشه. آیا از خود تلگرام هست؟

سلام خسته نباشید. برای حذف اکانت تلگرام برای کد باید به صفحه تلگرام مراجعه کنیم و بعد ک کپی میکنیم و به صفحه قبل یعنی صفحه دلیت اکانت برمگیردیم ،مراحل از اول میاد… راهنمایی کنید…

سلام روزبخیر؛
صفحه دلیت اکانت تلگرام رو نبندید، به تلگرام مراجعه کد رو کپی و به مرورگر برگردید و در فیلد مربوطه کد حذف اکانت تلگرام رو درج کنید. باید دقت کنید حذف اکانت از زمان ارسال کد داره بازه زمانی هستش و باید در همون مدت زمان تعیین شده اقدام کنید .

من +98 میزنم شمارم میگه دوباره تلاش کن تکلیف چیه اخه 😐

سلام وقت به خیر خدمت، من هر چی با **میخوام وارد سایت تلگرام بشم که دیلیت اکانت کنم وارد سایت نمیشه خواهش میکنم ازتون که لطفا راهنمایی کنید. ممنون

سلام روزبخیر؛
این لینک تنها با روش های تغییر ایپی باز میشه از اتصال صحیح خودتون با ایپی غیر ایرانی مطمئن بشید.

واقعا آموزشتون عالی بود خیلی ممنون به امیدی که آدم های خوب روز به روز بیشتر بشن

سلام یکی از تلگرام من استفاده میکنه و من نمیتونم وارد اکانتم بشم چون رمزدو مرحله ای گذاشته میخوام حذف کنم میگه یه هفته دیگه دوباره بیا حذف کن الان به غیر از این روش ، روش دیگه ای هست بتونم سریع حذف کنم

سلام روزبخیر؛
ایا این اکانت رو روی دستگاه های قدیمی تر دارید؟ مثلا روی تلفن همراهتون باز هست؟
به بخش نشست های فعال اگر دسترسی دارید می تونید سایر نشست ها رو ترمینت کنید.
در غیر اینصورت راهکار دیگه ای وجود نداره.

سلام پس منظور از حساب کاربری حذف شده همون حذف اکانت نیست؟ چون شمااین جا روش هایی رو توضیح دادید برای حذف اکانت …
اما حذف حساب کاربری آسونه و درخود قسمت پروفایل نوشته که حذف حساب کاربری اون بزنیم و حذف میشه..

سلام روزبخیر؛
برای حذف اکانت تلگرامتون می بایست به وبسایت رسمیش مراجعه و شمارتون رو درج و طبق آموزش اقدام کنید.
اما برای خروج از حساب تلگرامتون می تونید در قسمت تنظیمات روی گزینه logout کلیک کنید.

سلام.وقتتون بخیر.من اکانت تلگراممو دیلیت کردم رو لپ تاپ و گوشی داشتمش اما یه سری مطالب تو پیج خودم تو تلگرام سیو داشتم که بابتش کلی هزینه کردم و کلاس شرکت کردم اونا همه پاک شدن چن روز دیگه امتحان دارم نمیدونم چطور اونا ریکاوری میشن اصبا لا امکانش هست باوجود اینکه اکانتو دیلیت کردم..بسیار ممنون میشم اگه راهی وجود داره منو راهنمایی بفرمائین ..

سلام روزبخیر؛
اکانت تلگزامی که دلیت شده قابل بازگشت نیست.

سلام تلگرام من هک شده برای کد دیلت اکانت برام sms نمیاد
کد به تلگرام ارسال میشه متاسفانه دسترسی ندارم. لطفا راهنمایی کنید .. که چجوری کد به سیم کارت sms شود ممنون

سلام روزبخیر؛
کد حذف اکانت های تلگرامی پیامک نمیشه تنها به اکانت تلگرامتون ارسال میشه.
میتونید به اکانت تلگرامتون لاگین کنید و سپس در خصوص حذف اکانت اقدام کنید.

بسیار عالی کارم راه افتاد

ممنون

عالی بود ممنون

سلام ممنون از توضیحاتتون
بیزحمت سئوال من را هم پاسخ بدهید. من بعد از اینکه تلگرام فیلتر شد مدتی از تلگرام طلایی و هاتگرام استفاده کردم و بعد ازاینکه فیلترشکن نصب کردم برنامه تلگرام طلایی وهاتگرام رو بدون اینکه اکانتش حذف کنم، برنامه هاش روحذف کردم. آیا این قابلیت تلگرام اصلی که از یک ماه تا یکسال یک بار انلاین نشود کاربر به صورت خودکار حذف اکانت میشه هم برای هاتگرام و تلگرام طلایی هست یا خیر؟

سلام روزبخیر؛
نسخه ای غیر رسمی تلگرام مثل تلگرام طلایی، هاتگرام و… برای عملکردشون از بستر سرورهای مربوط به تلگرام استفاده می کنند بر همین مبنا اغلب تنظیمات این نسخه ها مثل تلگرام اصلی هستش.
اگر در اکانتتون تنظمی کرده باشید با گذشت مدت زمان معلوم اکانتتون ب صورت خودکار حذف خواهد شد.

سلام.
میخوام اکانت تلگرامم حذف کنم فقط یک چیزی حذف اکانت تلگرام و اینستاگرام به تایید دو مرحله ای اونها هم ربطی داره یا نه؟ مثلا اگر برای تلگرام و اینستاگرام بخوایم دیلیت اکانت کنیم تایید دومرحله ای اون‌ها فعال باشه باید به جز شماره و کد تلگرام، کدِ تایید دو مرحله ای رو هم بزنیم یا نه و لزومی نداره؟
ممنون

سلام برای من کاملا اوکی شد ممنونم ازتون

سلام
چرا دیلیت اکانت میزنم کد برام نمیاد ؟فیلترشکن هم باز کردم ولی بازم نمیاره مشکل از کجاست راهنمایی کنید ممنون

سلام احتمالا یه قسمت مراحل رو اشتباه میرین یا شمارتون رو اشتباه وارد میکنید.

سلام ببخشید اگه دلیت اکانت رو به صورت دستی بزنم بعد بازم میتونم با همون شماره ای که دلیت خورده برم تو تلگرام و یه اکانت جدید بسازم؟

سلام دوست عزیز بله میتونین

این سایت حذف اکانت تلکرام این هفته باز نمی شود از فیلترشگن هم استفاده می کنم

سلام روزبخیر؛
لینک بدون مشکل باز میشه ارور دریافت میکنید یا صفحه سفید ظهر میشه؟

سلام روز بخیر
من یه اکانتی رو دیلیت کردم اما میخوام برگردم
با شماره یکی از دوستانم اول اومدم تو اکانتش بعد اومدم که شماره رو عوض بکنم به شماره خودم اما میزنه به دلایل امنیتی شما فعلا اجازه این کار را ندارید و این حرفا میشه بررسی کنید؟
ممنون

سلام روزبخیر؛
بازه زمانی براتون تعیین نشد؟

درود میشه راهنمایی کنید من دلیت اکانت کردم می‌خوام برگرده چون کانال دارم

سلام روزبخیر؛
اگر اکانت رو حذف کرده باشید اطلاعاتتون به صورت کامل از سرورها حذف و امکان بازگشت نیست.

سلام تلگرامم را حذف نکرده رو گوشی که گم کردم الان میخوام رو این گوشی نصبش کنم نمیشه باید چکار کنم

سلام روزبخیر؛
اگر سیم کارت مربوطه رو ندارید یا گم شده میتونید اون رو بسوزونید و درخواست سیم کارت بدید.
بعد به واسطه سیم کارت جدید وارد اکانت تلگرام بشید.

برا من این پیغام زیر می آید-ف*ش هم روشنه

ERR_TUNNEL_CONNECTION_FAILED

سلام روزبخیر؛
بررسی شد آدرس حذف اکانت تلگرام مشکلی نداشت. لینک رو با دستگاه یا اینترنت دیگه ای هم بررسی کنید.

بسیار مفید بود ممنونم از شما

سلام وقت شما بخیر

ایا راهی برای بک اپ گرفتن وجود داره ؟ مثل واتس اپ

میخوام دیلیت اکانت کنم و بعدش اکه نیاز باشه از بک آپ استفاده کنم

بله دوست عزیز یک راه برای بکاپ گرفتن موجود هست ولی به این شکل نیست که شما روی اکانت جدیدتون اون رو برگردونید و فقط از دیتای شما بک آپ میگیره

Confirmation code برام نمیاد چرا؟؟؟ اگه کسی میدونه جواب بده لطفا

سلام دوست عزیز بعضی وقتی کد تایید برنامه ها برای سیمکارت ها ارسال نمیشه چند ساعت دیگه دوباره امتحان کنید.

کد تایید حذف اکانت تلگرام برام نمیاد. خطم ایرانسله یعنی بخاطر اینه

سلام .اکانت تلگرامم دو تایید دو مرحله ای زدم الان یادم نیست رمزش بدون اینکه دلیت بزنم میتونم تلگرامو بیارم ؟؟ جیمیل نزدم براش . واگه بخوام دلیت کنم چطوری میشه چون تلگرام و ندارم کد دلیت و ببینم .چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی م کنید ‌.

سلام دوست عزیز برای شما هنگام حذف تلگرام اس ام اس ارسال میشه نیازی به ورود به اکانت ندارید.

باسلام ببخشید من وارد یک کانال شدم که شماره تلفن رو خواست و بعدش پیام واسم اومد ولی متاسفانه دقت نکردم طرف تلگرام رو با شماره و اکانت من نصب کرده حالا ازم پول میخواد ممنون میشم راهنمای کنید که چکار کنم داره با آبروی من بازی میکنه و عکس مبتذل میزاره رو پروفایل

سلام وقت بخیر؛
وارد اکانت تلگرامی خودتون بشید و در بخش نشست های فعال شخصی که به صورت غیر مجاز وارد حساب شده را ترمینت کنید.
اگر داخل تلگرام اطلاعات خاصی ندارید می تونید در راستای حذف اکانت و نصب مجدد هم اقدام کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام دوست عزیز به قسمت تنظیمات برنامه تلگرام برید بزنید روی…

داداش بهترین حالت اینه باطری بایوس رو بداری (یا دکمه جامپر ر…

از کدوم قسمت میتونیم ببینیم که چه کسی با اکانت ما آنلاین هست…

همه رو امتحان کردم ولی نشد…

دمتون گرم. عالی…

سلام دوست عزیز به قسمت تنظیمات برنامه تلگرام برید بزنید روی…

داداش بهترین حالت اینه باطری بایوس رو بداری (یا دکمه جامپر ر…

از کدوم قسمت میتونیم ببینیم که چه کسی با اکانت ما آنلاین هست…

همه رو امتحان کردم ولی نشد…

دمتون گرم. عالی…

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

چگونه دلت اکانت تلگرام

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

با این‌که تلگرام حدود ۴۰ میلیون کاربر ایرانی فعال دارد، ولی بعید نیست تصمیم بگیرید که اکانتتان را برای همیشه حذف کنید! حذف اکانت تلگرام به راحتی آب خوردن است. هدف ما این است که شما به راحتی اکانت تلگرامتان را حذف کنید. به همین خاطر آموزش ویدئویی و هم تصویری را آماده کرده‌ایم.

برای دیلیت اکانت تلگرامتان وارد لینک حذف اکانت تلگرامتان شوید و ویدئوی زیر را ببینید:

ورود به صفحه دیلیت اکانت تلگرام

 

 

تنها راه مطمئن برای حذف اکانت تلگرام، از طریق سایت تلگرام هست. پس لطفا دنبال برنامه‌ها و سایت‌های جانبی حذف اکانت نباشید و همین الان روی لینک زیر کلیک کنید.

ورود به صفحه دیلیت اکانت تلگرام

۱٫وقتی وارد لینک شدید، شماره همراه تلگرامتان را وارد کنید. گزینه Next را بزنید.

دقت کنید که ابتدای شماره همراه باید حتما کد ۹۸+ و بعد هم شماره‌تان را بدون صفر وارد کنید.

چگونه دلت اکانت تلگرام

توجه! کد به حروف بزرگ و کوچک حساس است. پس کد را از تلگرام کپی کنید.

حذف خودکار اکانت در تلگرام، یعنی این‌که وقتی شما بعد از مدت زمان مشخصی به تلگرامتان سر نزدید، تلگرام، اکانت شما را به صورت خود به خود حذف ‌کند. مدت زمان‌ها از ۱ ماه شروع می‌شود تا ۱ سال. مثلا اگر گزینه ۳ ماه را انتخاب کنید، اگر ۳ ماه به تلگرامتان سر نزنید، اکانتتان به صورت خودکار حذف می‌شود.

برای تنظیم زمان خودکار، باید مراحل زیر را انجام دهید:

در این مقاله دیلیت اکانت تلگرام را به صورت کامل توضیح دادیم. هم آموزش ویدئویی و هم تصویری! بع غیر از حذف اکانت، یاد دادیم که حذف اکانت خودکار چیست و چطور می‌توان دیلیت اکانت را به صورت خودکار تنظیم کرد. اگر سوال یا مشکلی در زمینه پاک کردن اکانتتان داشتید، همین‌جا در بخش کامنت از ما بپرسید.

 

سلام یعنی حتی اگه شمارشو نداشته باشم هم وقتی وارد تلگرام شه هم متوجه میشم ؟؟؟ شما گفتید اگه وارد تلگرام شه متوجه میشم

سلام اگه کسی دیلیت اکانت کرده باشه و شمارشو نداشته باشم ومن بعد از این دیلیت اکانت کرده بلاکش کرده کجا ذخیره میشه تا آنبلاکش کنم و هر وقت اکانتش وصل کنه متوجه میشم؟؟

سلام، بعد از اینکه مجددا وارد تلگرام بشه متوجه میشید.

باسلام من میخوام دیلیت اکانت کنم ابزار تغییر آی‌پی ک روشن میکنم میام تو سایت بازم میزنه شما افلاین هستید اتصالو بررسی کنید.با این ابزار هم حتی نمیشه چکارکنم؟حتی موقعی که این ابزار رو روشن میکنم داخل تلگرامم ک میرم میزنه درحال اتصال ابزار تغییر آی‌پی ک خاموش میکنم متصل میشه دلیلش چیه لطفا کمکم کنید

سلام، از یک ابزار تغییر آی‌پی دیگه برای این کار استفاده کنید.

سلام و ممنون از اطلاعات شما من رمز دو مرحله ای برا تلگرام گذاشتم و log out کردم ایمیل برا زمان فراموشی رمز ندادم حالا مجبورم دیلیت اکانت کنم ولی رمز فقط به تلگرام میاد منم که نمیتونم وارد تلگرام بشم چه باید کرد ممنونم

سلام، به پشتیبانی تلگرام ایمیل ارسال کنید.

من شمارمو میزنم کد هم میاد ولی کدو وارد میکنم دوباره شماره میخواد کدو درست میزنم لطفا جواب بدید

سلام، کد رو کپی کنید. مطمئنا کد رو اشتباه زدین.

مینویسه این سایت وجود ندارد 😐😐😐😐

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

سلام من دست کسی یه سیم کارت دارم و اونم تلگرام باهاش داره‌. الان میخوام سیمکارتمو ازش پس بگیرم و اطلاعات تلگرامشو که با اون سیم کارته پاک کنم. به گوشیش دسترسی ندارم فقط سیم کارتو میتونم ازش بگیرم. چیکار کنم؟

سلام، سیم کارت رو بگیرید. برنامه تلگرام رو که نصب کردید با اون شماره وارد بشید، بعد طبق همین آموزش اکانت رو پاک کنید.

چراعلیرقم تلاشهای مکررم نمیتونم دلیت اکانت بزنم؟؟ شماره تلفنموواردمیکنم .کد جدیدبرام میاد، کدرو واردمیکنم و sing inروکه میزنم ، میاد ازاول شروع میشه که شماره تلفن رو وارد کنید بایدچیکارکنم؟؟؟؟؟؟

سلام، این مشکل زمانی پیش میاد که کد رو به درستی وارد نکردید. به بزرگی و کوچک بودن حروف دقت کنید. کد رو دقیقا کپی کنید.

سلام ببخشید من میخوام دلت اکانت بزنم اگه زدم اونایی رو که بلاک کردم بازم من اگه نصب کنم اون کسایی رو که بلاک کردم بازم میتونن به من پیام بدن

سلام، بله میتونن پیام بدن. چون کلیه اطلاعات اکانت پاک شده و شما درست مثل یک کاربر جدید وارد تلگرام میشید.

سلام من دوتا از اکانتام با شماره های مختلفو توی یک شب دلیت اکانت کردم میخواستم بدونم ایا مشکلی پیش میاد؟؟

سلام، خیر چه مشکلی؟!

ممنون 😙

با ابزار تغییر آی‌پی هم باز نمیشه.چرا؟

از ابزار دیگه استفاده کنید.

لینک برای من باز نمیشه لطفا بگید چیکار کنم

سلام، از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

تو هاتگرام نمیشه از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کرد به سایت هم نمیره من چیکار کنم

سلام، از برنامه اصلی تلگرام و ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

سلام من میزنم شمارمو کد رو میده کرد رو که میزنم بعد سینگ این رو میزنم میپره و میاد قسمت اول

سلام، کد رو اشتباه وارد کردید. کد رو کپی کنید که بزرگی و کوچک بودن حروف دقیقا مشابه همون کد داده شده باشه.

سلام .من شمارمو میزنم بعد کد رو هم میزنم ولی میگه کد نا معتبر چیکار کنم . از ابزار تغییر آی‌پی استفاده میکنم . ممنون

سلام، کد رو اشتباه وارد کردید. کد رو کپی کنید که بزرگی و کوچک بودن حروف دقیقا مشابه همون کد داده شده باشه.

ارتباط قشنگ

چرا سایت برام باز نمیشه

سلام، از ابزار تغییر آی‌پی باید استفاده کنید.

سلام ممنون از توضیحات خوب و کاملی در این مورد دادین واقعا حرف نداشت.

سلام ممنون از توضیحات خوب و کاملی در این مورد دادین واقعا حرف نداشت

سلام من یه اکانت باشماره امریکا دادم برام درست کردن حالا میخوام دلیت اکانتش کنم وارد سایت میشم یا کدو نمیده بهم یا اصلا باز نمیشه .میشه راهنمایی کنید

سلام، ازا بزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

میخام تلگرامو دلیت اکانت کنم

من یک ماه تلاش میکنم دیلیت اکانت کنم ولی نمیشه

سلام، چه مشکلی دارید؟

من تلگرامم رو حذف کردم و دسترسی به کد ندارم برای حذف و تلگرامم هم چون طلایی بوده نصب نمیشه چه باید بکنم

سلام، از تلگرام اصلی برای حذف اکانت استفاده کنید.

سلام من تلگراممو پاک کردم حالا میخام دوباره نصبش کنم میگه اکانتتو حذف کن اما کد برم ارسال نمیشه

سلام، برای حذف اکانت باید به لینک داده شده برید. اگه فقط برنامه رو پاک کردید نیازی به حذف اکانت نیست و کافیه شماره رو برای ورود به تلگرام وارد کنید.

سلا م چرا کدو میزنم بالا نمیاد میگه اشتباهه ولی من دقیقا همون کدو زدم دقیقا 😕😥💦

سلام، کد رو اشتباه وارد کردید. کد رو کپی کنید که بزرگی و کوچک بودن حروف دقیقا مشابه همون کد داده شده باشه.

سلا خسته نباشید ببخشید چرا من هر چی کدو میزنم سین نمیشه اصلا نمیشه رفت توش 😕😕

سلام، کد رو اشتباه وارد کردید. کد رو کپی کنید که بزرگی و کوچک بودن حروف دقیقا مشابه همون کد داده شده باشه.

سلام.من کد امنیتی تلگرامو فراموش کردم.تلگرام هم ندارم که کد واسم ارسال بشه.چطوری میتونم از طریق پیامک یا ایمیل کد را دریافت کنم؟

سلام، امکان دریافت کد فقط از طریق اکانت فراهم هست.

سلام من تایید دومرحله ای زدم الان میخوام نصبش کنم نمیشه میگه اون کدو باید بزنین

سلام، اگه کد رو فراموش کردید روی دکمه forgot password کلیک کنید، یه کد به آدرس ایمیلی که دادید ارسال میشه.

چون میخوام از مجازی برم

سپاس از مطلبتان

سلام من کدی ک تلگرام برام فرستاده رو درست مینویسم اما وقتی sign In رو میزنم بر میگرده مرحله اول؟

سلام، کد رو اشتباه وارد کردید. کد رو کپی کنید که بزرگی و کوچک بودن حروف دقیقا مشابه همون کد داده شده باشه.

سلام تو قسمت سوم توی کادر your number phone چی بنویسیم

سلام، شماره تلفن رو وارد کنید.

ببخشد میخواستم بدونم که چرا برای من پیامی که باید تو تلگرام بیاد نمیاد اثلا ممنون اگه بگین چی کار کنم

سلام، از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

وارد سایتی که داده میخوام بشم نمیشه به یکی از دوستان گفتم که وارد بشه ، وارد شد ولی حذف نشد 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

من چند بار دیلیت اکانت زدم راسش میترسم بزنم اکانتم کلا پاک شه و دیگه بهم کد نده از کجا میتونم بفهمم ک چند بار دیگه میتونم بزنم؟

سلام، اگر چندین بار پشت سرهم توی دو روز اکانت رو پاک کنید اجازه عضویت تو تلگرام برای چند روز رو ندارید. اما بعد از مدتی باز هم میتونید این کار رو انجام بدین.

سلام خواهش میکنم کمکم کنید گوشی من گم شده و میخوام اکانت تلگراممو پاک کنم خطمو سوزوندم و دوباره همون شماره رو گرفتم ولی گفته شده ک تلگرام فقط کدو ب اکانت تلگرام وارد میکنه ن خط! چیکار کنم؟؟؟

سلام، موقع ورود میتونید بزنید که کد رو براتون sms کنه یا اینکه باهاتون تماس بگیره و کد رو بده.

چرا سایت قطعه اخه

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

چرا وقتی شمارمو وارد میکنم تلگرام کد رو برام نمیفرسته

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید و وارد مرحله بعد بشید که کد براتون بیاد.

سلام… چرا بعد این ک شمارم رو وارد میکنم هیچ کدی برام تو تلگرام نمیاد

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید و وارد مرحله بعد بشید که کد براتون بیاد.

من هم با ابزار تغییر آی‌پی و هم بدون این ابزار رفتم ولی بازم باز نشد

سلام، از یک ابزار تغییر آی‌پی دیگه استفاده کنید.

بسیار متشکرم

من حتی vpn هم روشن میکنم کلا دیگه به هیچی وصل نمیشم که باز کنه دلیت کنم

سلام، از ابزار تغییر آی‌پی دیگه استفاده کنید.

سلام.كد برا چن بار برا من ارسال شد ولي هرچي زدم سايت قبول نميكرد.الان مينويسه زياد امتحان كرديد.چقد طول ميكشه.چيكار كنم

سلام، باید تا ۲۴ ساعت صبر کنید.

عالی بود ممنون

سلام چرا لینک دیلیت اکانت تلگرامتون کار نمیکنه

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

سلام من چند وقتا میخواهم خط پدرمو دلیلت اکانت کنم اصلا لینک رو برام باز نمیکنه درصورتی که اینترنتم هم سرعتش عالیه.

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

با سلام .ممنون از مطلب خوبتون. میخواستم بدونم چرا من ک تلگراممو دیلیت اکانت کردم در اخر برام بجای پیغام موفقیت پیغام unauthorizedامد؟

سلام، احتمالا خطایی توی اتصال به وجود اومده. اگر اکانت پاک شده باشه جای نگرانی نیست.

چرا کد برام نمیاد 🙁 ؟ خیلی منتظر موندم ولی هیچ کدی توی تلگرام برام ارسال نمیشه

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید و وارد مرحله بعد شده باشید که کد براتون ارسال بشه.

سلام من یک گروه دارم که وقتی میخوام نفرات رو ادد کنم نمی تونم نفرات ادد نمی شن حالا به من گفتن باید دلیت اکانت بشه راه دیگه ای نیست که من دلیت اکانت نکنم چون من با این گروه کار میکنم

سلام، اضافه کردن افراد به گروه فقط تا ۲۰۰ نفر از مخاطبین فراهم هست. ممکنه ادد به گروه رو غیرفعال کرده باشن. دیلیت اکانت هم ارتباطی با این موضوع نداره و همه اطلاعاتتون از دست میره با این کار.

سلام میخوام دلیت اکانت کنم ولی میزنه شماره اشتباه است چیکار کنم

شماره رو به صورت ۹۸۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹+ باید تایپ کنید. به جای صفر باید ۹۸+ رو بزنید.

من بازم با ابزار تغییر آی‌پی میخام واردسایت بشم سایت بازنمیشه کسی میتونه کمکم کنه

سلام، از یک ابزار جایگزین دیگه استفاده کنید.

چرا دلیت اکانت نمیشه

من دیلیت ک میخواسم بزنم شمارمو ک میزدم واسم کد بیاد اوگ کدی ک میداد رو دقیقا مثل خودش میزدم میگف اشتباهه چن سری ک زدم الان میزنم میگه شما بیش از حد تلاش کردین بعدا بیایین چیکارش کنم تا حالام دیلیت اکانت نزدم

سلام، باید تا ۲۴ ساعت منتظر بمونید و مجددا تلاش کنید.

ببخشید سایت رو نمیتونم بدست بیارم ازکجا بیارم وآخه من قبلا تلگرامم رو حذف کردم فقط حذف کردم ولی وقتی از خط دیگه که استفاده میکنم میبینم که تلگرامم هست بخاطر همین میخوام کلا اکانت رو ببندم

سلام، روی گزینه «این لینک» با رنگ آبی داخل مقاله هست کلیک کنید تا به صفحه حذف اکانت تلگرام وارد بشید و ادامه رو طبق مراحلی که تو آموزش گفته شده انجام بدین.

بسیار خوب وعالی هست واز نحوه آموزش شما متشکریم

ایا حساب اکانتی که حذف شده و اون خط واگذار بشه و بعد کسی با اون شماره دوباره ثبتنام کنه ایا شماره مخاطب های من که قبلا با اون شماره ثبت شدم براش میاد؟؟؟

سلام، خیر با حذف اکانت تلگرام کل اطلاعات روی اکانت برای همیشه از بین میره.

سلام خسته نباشید من اکانتم پاک شده البته خود به خود .میخواستم ببینم چطوری میتونم برگردونمش .یجایی خوندم که تو سایت تلگرام باید بری درخواست بدی اینکار رو هم کردم ولی خبری نشد لطفا راهنمایی کنید مرسی

سلام، امکان بازگردانی اکانت پاک شده تحت هیچ شرایطی وجود نداره.

سلام،من هرکاری میکنم تلگرام طلایی پاک نمیشه،سایت هم باز نمیکنه،کافی نت هم رفتم نتونستن پاکش کنن،جکارکنم

سلام، از برنامه اصلی تلگرام برای حذف اکانت تلگرام استفاده کنید.

سلام هرکاری میکنم کد دیلیت اکانت برام ارسال نمیشه

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید و به مرحله بعد وارد بشید تا کد رو براتون ارسال بکنه.

من میرم باز میکنه کد هم ارسال میکنه ولی نمیره مرحله بعد دوباره برمیگرده رو شماره و ارسال کد.چرااااا؟؟؟ کمک کنید

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی دیگه‌ای استفاده کنید.

چرا نمیشه دیلیت اکانت کرد

سلام، چه مشکلی دارید؟

چرا میخوام دیلیت اکانت کنم نمیشه ،سایت برام باز نمیشه.

از فیلتر شکن استفاده کنید

چرا میخوام دیلیت اکانت کنم نمیشه سایت برام باز نمیشه

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

چرا الان نمیتونم دلیت بزنم ابزار تغییر آی‌پی روشنه قدیمی هم نیس کدش نمیاد بالا تا زمانی که برم داخل تل بعد میام گوگل از نوع میشه

سلام، باید روی دکمه next کلیک کرده باشید و به مرحله بعد که کد رو ازتون میخواد برید تا کد براتون بیاد.

و حالا به این روش در نهایت تلگرام با یک پیغام سبز رنگ به شکل زیر شما را تنها می‌گذارد، اما از شما می‌خواهد که زود به آغوش گرم تلگرام بازگردید و تلگرام را زیاد از حد تنها نگذارید.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ معلو مه خیلی عشق تلگرامی ……….

سلام من هرچی این کارو کردم نشد مراحلشم موبه مو انجام دادم ولی نشد میشه راهنماییم کنین؟

با چه ابزار تغییر آی‌پی باز کنم این سایت رو……

ابزار برای این کار زیاد هست. ببینید با اینترنت شما کدومش کار میکنه.

من تایید دومرحله ایی رو فعال کردم الان رمزش یادم نیس ایمیل هم نزدم چیکار کنم وارد تلگرام بشم؟

سلام، به پشتیبانی تلگرام پیغام ایمیل ارسال کنید.

سلام, خسته نباشید من رمز رو اشتباه وارد کردم, از دیروز تا حالا دیگه بهم اجازه نمیده, میگه بعدا امتحان کنید😞 من کلا از فضای مجازی متنفرم, تا الان هم تلگرام رو فقط برا کارای دانشگاهیم نگه داشته بودم یه راه کاری ارائه بدید که زودتر از شر تلگرام راحت بشم

سلام، تا ۲۴ ساعت باید صبر کنید تا اجازه حذف اکانت بهتون مجددا داده بشه.

سلام ،من یک اکانت تلگرام ساختم بعدچنددقیقه خواستم اون رودلیت کنم نمیشه،میشه بگین چرا؟

سلام، توی کدوم مرحله دچار مشکل شدید

سلام من هر چقدر می زنم این پیام رو می نویسهSorry, too many tries. Please try again later.

سلام، زیاد درخواست حذف برای اکانت رو دادین. ۲۴ ساعت صبر کنید و مجددا تست کنید.

سلام. من یک پیام رو ارسال کردم و یک دونه تیک رو خورد بعد از اون فوری اکانتمو دیلیت کردم. سوالم اینه که اون پیام برای طرف نمایش داده میشه و دو تا تیک رو میخوره. با توجه به حذف کردن حساب

سلام، بله پیغام بهش نمایش داده میشه. اما به عنوان نام شما نیست و deleted account هست که اگر قبلا بهش پیغامی نداده باشید مشخص نمیشه شما بودین.

میخوام اکانت تلگرامم حذف کنم چرا کد نمیاد

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی برای این کار استفاده کنید و وارد مرحله وارد کردن کد بشید تا کد براتون ارسال بشه.

سلام خسته نباشید ‌.میبخشید من اگه اکانت تلگراممو کلا پاک کن دوباره نصب کنم ایا کسی میتونه با اون ایدی قدیمی من بهت پیام بده ؟چون نمیخوام کسی با اون ایدی پیام بده و میخوام ایدیم عوض بشه

سلام، خیر با حذف کردن اکانت کلیه اطلاعات شما که تو تلگرام بوده حذف میشه و درست مثل روزی هست که برای اولین بار تلگرام رو نصب کردید.

دیکه نمیخوام برم به فضا های مجازی خسته شدم

سلام هم چنین /خسته کنندست.

ز گهواره تا گور دستت مرسي

سلام من هر کاری میکنم نمیتونم وارد سایت بشم که دلیت اکانت بکنم

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی برای این کار استفاده کنید.

سلام خسته نباشید من یه کانال داشتم خطی که باهاش کانال رو باز کرده بودم گم کردم الان میخوام کانال رو حذف کنم چطور میتونم اقدام کنم؟

سلام، اگر به تلگرام دسترسی دارید کافیه برین تو قسمت مدیریت کانال و delete channel رو کلیک کنید. اگر دسترسی ندارید باید سیم کارت رو مجددا تهیه کنید تا به اکانت دسترسی داشته باشید و همین کار رو انجام بدین.

قشنگ بود ممنون

سایت تلگرام فیلتره؟هرچی میزنم نمیاد😐

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی برای این کار استفاده کنید.

سلام اگه كد رو اشتباه بزني چقد زمان ميبره تا بهت كد رو بده

سلام، باید همون کد رو وارد کنید. در غیر این صورت باید مجددا به صفحه دیلیت اکانت برید.

سلام من چن روز پیش اقدام به دلیت اکانت تلگرام خودم کردم و تلگرام گفت در عرض ۷روز دیگر تلگرام شما حذف خواهد شد ولی خب الان پشیمون شدم از دلیت اکانت تلگرامم باید چکاری بکنم؟

سلام، احتمالا این ۷ روز برای چیز دیگه بوده. با دیلیت اکانت تلگرام همون لحظه اکانت پاک میشه.

سلام چرا رو لینک کلیک میکنم اجرا نمیشه، به سایت کانکت نمیشه اصلا

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی برای این کار استفاده کنید.

سلام من ميخوام اكانتم رو پاك كنم چندبار رمز زدم خطا داد الان ديگه ميگه بيشتر از حد مجاز زدي قفل شدم چيكار بايد كنم؟

سلام، باید تا ۲۴ ساعت منتظر بمونید و مجددا تست کنید.

من مرحله دوم کد رو توی تلگرام برام ارسال نمیکنه.

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی برای این کار استفاده کنید و به مرحله دوم که درخواست کد هست وارد بشید تا کد براتون ارسال شده باشه.

سایت رو باز نمیکنه چرااااا

از فیلترشکن استفاده کنید

از ابزار تغییر آی‌پی باید استفاده کنی

سلام.مبشه بگید چجوری رمزی که واسه دلیت اکانت واسم میاد رو کپی بعد پیس کنم

رو متن یک بار بزنید copy رو انتخاب کنید در قسمت تایپ متن تلگرام (اون قسمتی که می‌تونید به خودتون پیام بدید) انگشتتون رو نگه دارید گزینه Paste رو بزنید حالا کمی بالا برید و روی رمز داده شده انگشتتون رو نگه دارید حالا Copy رو بزنید دوباره و در قسمتی که گفته شده رمز رو Paste کنید

سلام.من مدام تو اینترنت دیلیت اکانت تلگرام رو سرچ میکنم.سایت های مختلفی میاره .ولی باز نمیشه .چیکار میشه کرد؟

برای دیلیت اکانت فقط یک سایت هست که مال خود تلگرامه، لینکش هم اول همین هست

سلام خسته نباشی،ببخشید من وقتی اون سایت خدمات تلگرامو میزنم برام بالا نمیاد،میشه یه نرم افزارخوب برا حذف اکانت تلگرام بگین

باید وارد سایت بشید و از فیلتر شکن استفاده کنید

وقت بخیر . من بار ها روی لینک سایت دلت اکانت کلیک کردم ولی اصلا بالا نمیاد ک بخام ادامه مراحل و طی کنم ؛ مشکل از چی می‌تونه باشه ؟

سایتای دیگه براتون باز میشه؟

سلام من میخوام اکانت تلگرام رو کنم مجدد با همون شماره اکانت جدید بسازم ایا میتونم ی نه

متوجه سوالتون نشدم

سلام.تلگرام طلایی من انگار فیلترشد چون ن پیام میاد ن فرستاده میشه؟لطفانظربدید؟؟

با فیلتر شکن امتحان کردید؟

سلام توروخدااا ی راهی ب من بگید من میخوام تلگرامم رو پاک کنم ولی چرا لینک دیلیت اکانت باز نمیکنه برام؟؟

با ابزار تغییر آی‌پی وارد شو

میخوام دلیت اکانت بزنم. چرا نمیشه

دقیقا همین مراحل گفته شده را طی می کنید؟ کدوم مرحله مشکل دارید؟

چرا برا من ولی که باید برا حذف بده رو نمیده

والا اصلا نفهمیدم حرفتونو!

ن تو بازار فیلتر شکن بالا میاد ن میتونم دیلیت اکانت بزنم خب من الان باید چیکار کنم؟؟؟؟

بازار چرا؟

سلام من قبلا با ی خط دیگه اومدم تلگرام اما تلگرامم هنگ کرد بدون اینکه اکانت رو پاک کنم فقط حذف کردم کلا نرم افزار تلگرامو . الان وقتی توو قسمت chang number همون شماره رو وارد میکنم میزنه شما الان هستین با این خط اول پاک کنید اکانت رو ولی اصلا هیچ کد یا چیزی نمیاد ک نه وارد اون اکانت قبل بشم نه حذفش کنم ???

سلام، باید شماره دیگه‌ای رو وارد کنید.

من میخام تلگراممو بیارم بالا میتونیوسه شما یه اکانت با این شماره دارید اول اکنو پاک کنید ولی من اکانت دیگ ندارم چیگار کنم

دوست عزیز شما حتی اگه اکانت هم داشته باشید باز می‌تونید با دستگاه دیگه ای هم وارد تلگرامتون بشید به شرط اینکه شماره خودتون باشه و رمزی که ارسال میشه رو داشته باشید. نیازی به پاک کردن اکانت نیست اصلاً از جاهای معتبر مثل پلی استور گوگل دانلود کنید تلگرام رو

سلام من از روش لوگ اوت از تلگرام خارج شدم نمیدونستم که باید دیلیت اکانت کنم تا کلا از تلگرام خارج شم.حالا من میخوام دیلیت اکانت کنم باید چیکار کنم؟

دوباره وارد اکانتتون بشید و دیلیت اکانت کنید.

باسلام.من گوشیم آندروید بود که حالا شکسته میخوام اکانتمو حذف کنم حالا هم از گوشی ساده استفاده میکنم.آیا کدی که برات میاد حتما باید گوشی آندروید باشه یا برای گوشی های ساده هم پیامک میشه؟میشه راهنماییم کنین ممنون میشم

ربطی نداره و پیامک میشه به هر گوشی

میخوام اکانت جدید داشته باشم ولی با مشخصات متفاوت

میخوام اکانت جدید داشته باشم

سلام من هرکار میکنم نمیتونم وارد اون سایتی که زدین بشم.ارور میده که دسترسی به سایت امکان پذیر نیست.میخوام دلیت اکانت کنم.لطفا راهنماییم کنین…

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی برای این کار استفاده کنید.

هرکاری میکنیم کد برای دیلیت اکانت نمیادراه حل دیگر برای حذف هست

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی برای این کار استفاده کنید و به مرحله وارد کردن کد هدایت شده باشید که کد براتون بیاد.

سپاس از شما

این لینک اصلیش کو ک دیلیت میزنین؟؟

اول مقاله نوشته شده این لینک، اگر نمیبینید برید اینجا : https://my.telegram.org/auth?to=deactivate

الینا خانم بسیار عالی بود Tanks young lady

ممنونم

سلام هر کار میکنم وارد سایت اصلی تلگرام نمیشه؟حتی با ابزار تغییر آی‌پی … چکار کنم؟

سلام، از ابزار تغییر آی‌پی دیگه استفاده کنید.

سلام من قبلا موبوگرام داشتم بعد تلگرام طلایی نصب کردم و موبوگرام رو حذف کردم الان میخوام دیلیت اکانت کنم کد نمیده چیکار کنم؟؟

خود تلگرام اصلی رو نصب کنید

اگه دیلیت اکانت کنم همه حساب های کاریری پاک میشه؟ اخه یه نفر دیگه هم داره انگار Active sessions که میزنم پاک نمیشه میگه باید با اتصال قدیمی وارد بشم برای حذف. چیکار کنم که واسه اون پاک بشه؟

سلام، بله همه چیز پاک میشه. تا ۷۲ ساعت منتظر بمونید بعدش میتونید از active sessions دسترسی رو ببندید.

با سلام ممنون از سایت خوبتون بسیار عالی بود…

خواهش می کنم.

عالی است

گوگل کارنمیکنه

من کمک نیاز دارم

چرا‌گوگل کارنمیکنه؟؟؟باید فیلترشکن روشن‌کنم‌همش مشکلش چیهههه نمیتونم دلیت اکانت کنم

چرا هر جا که میرم سایت برای دیلیت اکانت باز نمیشه؟؟؟؟

https://my.telegram.org/auth?to=deactivate اینجا باید برید

میخوام خارج شم

من اصلا تلگرام ندارم که بخواد کد حذف اکانت واسم بیاد توی تلگرام یعنی تلگرامم با این شماره ای که دارم قفل شده!! حالا کد تأیید حذف رو باید از کجا گیر بیارم؟؟

خب وقتی ندارید چیو می خواید حذف کنید؟

سلام خسته نباشید من میخام دلیت اکانت کنم اما وارد اون سایتی ک تو اولین مرحله باید واردش بشیم نمیشه حتی ابزار تغییر آی‌پی روشن کردم ولی بازم بازش نمیکنه سایت دیگ ای نداره؟؟

سلام، از ابزار تغییر آی‌پی جایگزین استفاده کنید.

من هرکاری میکنم دلیت نمیشه لطفا بهم بگید باید چیکارکنم

سلام من میخام دیلیت اکانت کنم وارد سایت ک میخام بشم میزنه دسترسی ب این سایت امکان پذیر نیست.چرا؟

با فیلتر شکن امتحان کنید

هیچ جوره نمیشه دیلیت اکانت کرد دگ با وجود فیلترینگ؟؟؟

با استفاده از فیلتر شکن

دوباره میام

هنگ کرده

مزاحمت

سلام من میخوام حسابمو حذف کنم ولی اون کده برام ارسال نمیشه چیکار کنم ؟

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی برای این کار استفاده کنید و وارد مرحله بعد بشید که این کد رو ازتون میخواد، در این صورت کد به تلگرام شما ارسال میشه.

سلام.سایت تلگرام میشه به من بدید.

https://my.telegram.org/auth?to=deactivate

سلام من میخوام دیلیت اکانت کنم اما بهیچ طریق نمیتونم وارد سایت تلگرام بشم ک مراحل رو انجام بدم.لطفا کمکم کنید.مرسی

به این سایت برید https://my.telegram.org/auth?to=deactivate اگر باز نشد عبارت زیر رو تو گوگل سرچ کنید Telegram Delete Account بعد روی لینک اول کلیک کنید

سلام چرا همین الان دیلیت اکانت نمیشه ؟

سلام، به محض کلیک روی دکمه قرمز رنگ تو مرحله آخر اکانت پاک میشه.

ممنون عالی بود.

دیگه سایت برای حذف تلگرام باز نمیشه

سلام، از ابزار تغییر آی‌پی باید استفاده کنید.

سلام وقتی عکس پروفیل رو حذف میکنیم اون عکس تو تاریخچه می‌مونه چکار کنیم برا همیشه غیر قابل رویت باشه

سلام، حافظه پنهان گوشی رو که پاک کنید تصاویر کش شده هم از بین میرن.

سلام من میخوام تاریخچه عکس هام پاک بشه و عکسهای قبلی که حذفشون کردم قابل رویت نباشه

سلام، اگر منظورتون عکس پروفایل هست باید روی سه نقطه که عکس پروفایلتون رو نشون میده کلیک کنید و پاکش کنید. داخل تاریخچه هم تا زمانی که حافظه کش گوشی پاک نشده باشه عکس‌ها در دسترس خواهند بود.

وقتی شماررو میزنیم پیامشم میاد وقتی کدو میزنم باز بر میگرده مرحله قبلی میگه شماره بزن

سلام، کد رو اشتباه وارد کردید. به بزرگی و کوچک بودن حرفو دقت کنید. کد رو دقیقا کپی کنید.

من گوشیم گم شده چه طوری تلگرامم پاک کنم

سلام، اگر به سیم کارت دسترسی دارید میتونید به کمک تلگرام نسخه وب که تو آدرس web.telegram.org در دسترس هست وارد تلگرام بشید و اکانت رو حذف کنید.

سلام خسته نباشید چرا نمیشه وارد سایت حذف تلگرام رفت ؟

سلام، این مشکل به خاطر فیلترینـگ هست. باید از ابزار تغییر آی‌پی برای دسترسی به لینک حذف اکانت تلگرام استفاده کنید.

هرکاری میکنم نمیزنه

نمیشه هرچی میزنی

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی برای دسترسی به لینک استفاده کنید.

چرا نمیتونم برم داخل سایتش

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی برای این کار استفاده کنید.

من هرکاری میکنم دیلیت نمیشه اصلا کدش نمیاد باید چیکار کنم

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی برای این کار استفاده کنید و وارد مرحله وارد کردن کد بشید تا کد براتون ارسال بشه.

هر کاری میکنم تو سایت نمیره ارور میده چی کنم؟؟؟

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

باسلام هنگام حذف مخاطب دارای نام کاربری در تلگرام پروفایل مخاطب حذف شده مجددا ازطریق سرچ مشاهده می گردد وقابل حذف نمی باشد جز باخروج ازحساب کاربری لطفا”راهنمایی فرمایید. باتشکر

سلام، این مورد با حذف تاریخچه جستجو از تنظیمات اکانت قابل انجام هست.

سلام من هرچی سعی میکنم نمیتونم توسایتش برم وتلگراموحذف کنم چرانمیشه؟چی کارکنم؟همش مینویسه رفتن به این سایت امکان پذیرنیست!

سلام، باید از ابزار تغییر آی‌پی استفاده کنید.

دلت اکانت کردم دقیقا تمام مراحل هم درسته ولی باز ریپورتم

سلام، با حذف اکانت تلگرام ریپورت بودن غیرفعال نمیشه. ریپورت شدن بر اساس شماره هست.

Azizam address sito nzashti!!!

مرسی که حواستون بود، درست شد : )

عالی

اقااااااا کو لینک ؟؟کجاس؟لطفا لینکو بذارین! شما سایت رسمی تلگرام این

سلام، لینک حذف کردن اکانت تلگرام داخل مقاله با عنوان «این لینک» با رنگ آبی قابل مشاهده است.

.خوب خانم لطف میکردی لینکش هم میزاشتی ما دنبال لیتکش مه چطور حذف کنم

سلام، لینک حذف اکانت تلگرام داخل مقاله درج شده. در مرحله اول روی گزینه لینک شده این لینک کلیک کنید.

عالی

سلام ممنون بابت راهنماییتون میشه بگین اگه کسی شماره و کد دیلیت اکانت تلگراممونو داشته باشه میتونه ب حسابمون دسترسی داشته باشه پیامارو بخونه!!

سلام خواهش میکنم، کد رو در صورتی میتونه داشته باشه که از قبل تو تلگرام شما بوده باشه. چون اون کد فقط به تلگرامتون میاد.

سلام از متن حذف اکانت می واستم بپرسم چطوری اکانت رو زود برگردانم کانال تلگرام دارم گوشی مو گم کردم مجبور شدم اکانت رو حذف کنم ممنون میشم

سلام، با حذف کردن اکانت همه اطلاعات روی اکانت از بین میره. این اطلاعات شامل کلیه چت‌های گروهی و فردی، کانال‌ها و کانال‌هایی که خودتون ایجاد کردین هست. راه بازگشتی وجود نداره.

سلام یه سوال داشتم ممنون میشم جواب بدین من در یک ربات به قسمت vip بر خوردم که بعد از زدن این دکمه پیامی مبنی بر اینکه این بنر را تبلیغ کنید اومد ناخواسته پس از کلیک بر روی آون یه پیامی اومد که یک نفر با لینک شما وارد ربات شد میخواستم بدونم تبلیغ این بنر برای مخاطبینم ارسال شده و اینکه من هیچ مخاطبی رو انتخاب نکردم و فقط خودش نوشت با لینک شما یه نفر وارد ربات شد عکرم درگیره لطفآ راهنماییم کنید.

سپاسگزارم سایت خوبی است.

مرسی اشرف جان لطف دارید

عالی بود

سلام من میخواستم تلگراممو دلیت کنم متاسفانه چند بار کدو اشتباه زدم حالا نمیشه دلیت کنم میشه راهنماییم کنین

سلام، تا ۲۴ ساعت منتظر بمونید و مجددا تست کنید.

من هر کار میکنم برام میزنه کد تایید نامعتبره از طرفی هم تو یکی از آموزشها نوشته بود حساب کار بری رو غیر فعال کنین کلا تلگرامم من پاک شد دیگه هم کد نمیده ثبت نام کنم تا اکانتمو حذف کنم گیر کردم میخوام این شمارم کلا اکنتش حذف بشه چه کنم

سلام من متوجه سووالتون نمیشم. الان میخواید اکانت بسازید یا حذف کنید؟ مگه نمیگید تلگرامتون پاک شده؟ شما همین مراحل رو برید و درست بخونید مطلبو میتونید حذف کنید تلگرامتونو

اگه میشه ب منم بگین

رمزي برام نمياد چيكار كنم

ببخشید برای من پیام حاوی رمز نمیاد باید چکاری انجام بدم ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

همین حالا شرکت کنید

تهران فاطمی غربی کوچه خزان پلاک 2

021-41897111

didogram.co@gmail.com

همکاران ما پاسخگو شما خواهند بود

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

ارسال

Posted December 22, 2019by newuser

همونطور که میدونید امکان حذف اکانت تلگرام در اپلیکیشن تلگرام وجود نداره و شما برای اینکار باید از سایت تلگرام استفاده کنید. دیلیت اکانت تلگرام فرقی با بقیه تلگرام های فارسی مثل هاتگرام، موبوگرام و تگرام طلایی نداره و شرایط برای همه یکسان است

برای دیلیت اکانت تلگرام ، ابتدا به لینک زیر برید و شماره همراه خودتون رو وارد کنید .

https://my.telegram.org/auth?to=deactivate

در اپلیکیشن تلگرام یک رمز برای شما ارسال میشه که باید اون رو کپی کنید و در فیلد Confirmation code وارد کنید و گزینه Sign in رو بزنید.

چگونه دلت اکانت تلگرام

در صفحه ای که باز میشه قسمت ?Why are you leaving رو اگر مایل هستید، پر کنید و دکمه Done رو بزنید. این گزینه از شما میپرسه که چرا دارید تلگرام رو ترک میکنید و جواب دادن به آن اجباری نیست.

در این مرحله هم گزینه Yes, delete my account رو بزنید تا حساب کاربری شما برای همیشه حذف شود

 چرا رمز عبور وارد شده در سایت تلگرام درست نیست؟

جواب: رمز عبور را بایستی با دقت حروف بزرگ و کوچک انگلیسی وارد کنید.

چرا شماره من در هنگام حذف اکانت تلگرام مورد قبول تلگرام نیست؟

جواب: شما باید شماره تلگرام خود را حتما با کد ایران که ۹۸+ است وارد کنید. و از گذاشتن ۰ اول شماره نیز خودداری کنید.

چرا لینک دیلیت اکانت تلگرام برای من کار نمی‌کند؟

جواب: تلگرام در ایران مسدود شده است و برای وارد شدن به سایت حذف اکانت تلگرام باید از نرم افزار های رفع تحریم استفاده کنید.

چرا پس از حذف اکانت تلگرام، اکانت من هنوز در گوشی دوستان وجود دارد؟

جواب: اگر حذف اکانت را به درستی انجام داده باشید، اکانت شما حذف می‌شود. دوستان شما باید چند لحظه روی صفحه چند شما منتظر بمانند تا تغییر به اکانت حذف شده انجام شود

Tags: پاک کردن تلگرام, تلگرام, دیلیت اکانت

Social Media

اگر تمایل دارید که نسبت به حذف اکانت تلگرام خود اقدام کنید در این مقاله با موبایل کمک همراه باشید. Telegram – تلگرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و برای گوشی‌های هوشمند می‌باشد که با تمرکز بر روی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی شده است. اما در صورتی که تصمیم بگیرید حساب کاربری خود را در تلگرام دیلیت کنید باید بدانید که گزینه دیلیت اکانت تلگرام به صورت پیش‌فرض در مسنجر تلگرام وجود ندارد و برای حذف حساب خود از تلگرام، باید ابتدا وارد سایت تلگرام شده و از طریق وب سایت اقدام به پاک کردن اکانت خود خود کنید. با موبایل کمک همراه باشید.

ما در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه پاک کردن اکانت تلگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با این موضوع نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

این مطلب در تاریخ دوم اردیبهشت ماه 97 آپدیت شده است و طبق تغییرات جدید تلگرام، آموزش مجددا بازنویسی شد.

چگونه دلت اکانت تلگرام

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

همانطور که بالاتر خدمتتان عرض کردیم، دیلیت اکانت تلگرام با موبایل ممکن نیست و باید حتما وارد سایت تلگرام شوید.

Deactivate Telegram

در این صفحه، شماره موبایل خود را وارد نمایید. (۹۸+ را به‌جای صفر اول وارد کنید) و روی Next کلیک کنید.

در همین لحظه پیامی به تلگرام شما فرستاده می‌شود که حاوی یک رمز حذف اکانت تلگرام شما می‌باشد. اکنون کافیست پسوردی را که دریافت کرده‌اید، در قسمت Confirmation code وارد کرده و روی Sign in کلیک نمایید.

در این صفحه تلگرام نکاتی را قبل از انجام پاکر کردن حساب، به شما گوش زد می‌کند. “توجه داشته باشید که اگر حساب خود را حذف کنید، تمام پیام‌ها، گروه‌ها و مخاطبین شما به جای بازیابی، حذف می‌شوند.”

هشدار تلگرام: لطفا در صورتی حساب خود را حذف کنید که دیگر به هیچ عنوان نمی‌خواهید از آن استفاده کنید. اگر شما اکانت خود را حذف کنید، شاید تا چند روز نتوانید مجددا ثبت نام کنید.

در آخر این صفحه و در قسمت Why are you leaving?، تلگرام علت اینکار را از شما جویا می‌شود که شما مختارید این قسمت پر کنید و یا خالی بگذارید. بر روی گزینه Done کلیک کنید.

بیشتر بدانید: برای تغییر شماره تلگرام یا change number می‌توانید مقاله “آموزش تغییر شماره در تلگرام” را بخوانید.

بیشتر بخوانید: مرکز تخصصی تعمیرات اپل

در این مرحله تلگرام برای آخرین بار از شما می‌پرسد که آیا از حذف اکانت تلگرام خود اطمینان دارید؟! شما با کلیک کردن بر روی گزینه Yes, delete my account اکانت تلگرام خود را دیلیت کردید.

اکنون اکانت و سابقه فعالیت شما در تلگرام به طور کامل حذف خواهد شد و برای تمام مخاطبین شما به جای اسم شما در تلگرام، delete account نوشته می‌شود.

جمع‌بندی و نکات مهم

همانگونه که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش دیلیت اکانت تلگرام پرداختیم. توجه داشته باشید چنانچه در روز چندین بار اقدام به پاک کردن اکانت خود نمایید، شماره شما فلود یا phone number Flood می‌شود که برای رفع آن می‌توانید مقاله “رفع مشکل فلود Phone Number Flood تلگرام” را مطالعه نمایید. چنانچه در رابطه با این موضوع نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

ال سی دی iPhone 11

قیمت درب پشت آیفون اس ای 2020

iPhone XS قطعات


با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

آدرس و پسورد جی میل ام را فراموش کردم و نمیتوانم پیداشون کنم ؟

سلام چگونه میتوان جی میل فراموش شده خودم رو پیدا کنم ؟ user name & password فراموش کردم

اگه قندشکن ندارین میتونین تو خود تلگرام با سه چهار کلیک ساده اکانتتون رو حذف کنین
تو سی ثانیه بدون نیاز به نوشتن شماره

سلام خسته نباشید من گوشیمو عوض کردم و حالا میخوام وارد تل بشم ازمن گذر واژه دومرحله اب میخواد اما یادم نیست متاسفانه ایمیل باز یابی هم فعال نکردم ونمیدونم چکار کنم لطفا راهنماییم کنید چکار کنم

سلام وقتتون بخیر ،ببخشید من میخوام تلگراممو دلیلت بزنم ولی مرورگر گوشیم سایت تدگرام برای انجام این کار حتی با فیلتر شکن باز نمیکنه ،خواستم بدونم اگر راهکاری دارید که راهنماییم کنید ممنونتون میشم

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

چگونه دلت اکانت تلگرام

تماس بگیرید

پیام‌رسان تلگرام گزینه حذف حساب کاربری به صورت پیش‌فرض ندارد و برای حذف حساب خود باید ابتدا وارد سایت تلگرام شده و از طریق وب‌سایت اقدام به حذف حساب کاربری (اکانت) تلگرام خود کنید.

به گزارش ایسنا، این روزها که صحبت از فیلتر شدن یا نشدن پیام‌رسان تلگرام داغ است، شاید عده‌ای از کاربران به دلایل مختلف بخواهند اکانت خود را از این پیام‌رسان حذف کنند. درصورتی که تصمیم بگیرید حساب‌کاربری خود را در تلگرام حذف کنید، باید بدانید که گزینه حذف حساب کاربری به صورت پیش‌فرض در مسنجرتلگرام وجود ندارد و برای حذف حساب خود باید ابتدا وارد سایت تلگرام شده و از طریق وب‌سایت اقدام به حذف حساب کاربری (اکانت) تلگرام خود کنید.

مراحل حذف اکانت‌ تلگرام Delete Telegram account  یک مسیر شش گانه است که بلافاصله و پشت سر هم انجام می‌پذیرد. روش کار بدین صورت است:

۱-ابتدا باید به آدرس اینترنتی my.telegram.org/deactivate رجوع کنید.

۲-پس از ورود به آدرس بالا که مربوط به سرویس تلگرام می‌باشد، از شما شماره موبایل خواسته می‌شود که باید شماره موبایلی که با آن درحال حاضر در تلگرام فعالیت دارید را وارد کرده و گزینه Next را بزنید.

چگونه دلت اکانت تلگرام

۳-در صفحه بعد باید رمز عبوری که برایتان در تلگرام فرستاده شده است را در کادر مربوط به password  وارد کنید و گزینه sign in را بزنید.

۴- در صفحه بعد روی گزینه Done کلیک کنید.

۵: در مرحله پایانی از شما تایید حذف اکانت را می‌خواهد که برای این کار با زدن بر روی گزینه قرمز رنگ Yes, delete my account  اکانت شما پاک خواهد شد.

۶: درصورت موفقیت‌آمیز بودن عملیات حذف‌اکانت، پیغامی به شکل زیر نمایش داده خواهد شد که به منزله تایید و موفقیت آمیز بودن عملیات است.

پس از انجام این عملیات دیگر قادر به بازیابی اکانت تلگرام خود نخواهید بود. پس از حذف اکانت شما از تلگرام، دوستانتان اکانت شما را دیگر با نام شما نمی‌بینند بلکه بجای نام شما گزینه Deleted Account  را مشاهده خواهند کرد؛ یعنی دیگر آثاری از عکس، شماره، آیدی و نام شما در تلگرام دوستانتان نخواهند ماند. همچنین پیام‌هایی که تاکنون برای دوستانتان فرستاده‌اید، همچنان باقی می‌مانند مگر دوستانتان آن را حذف کرده باشند.

در هر حال در میان انبوه اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی داخلی و خارجی که این روزها در موبایل‌ها می‌بینیم، تلگرام به یکی از پرطرفدارترین‌ها تبدیل شده است. این اپلیکیشن که توسط دو برنامه نویس روس طراحی شده در سال ۲۰۱۳ به صورت کراس پلت‌فرم در اختیار کاربران موبایل قرار گرفت و به خاطر امکاناتی که داشت در مدت زمانی کوتاه توانست جایگاه خود را در دنیا پیدا کند.

آمار و ارقام در مورد تلگرام هم جالب توجه است. طبق آخرین برآوردها تلگرام هم اکنون بیش از ۱۸۰ میلیون کاربر فعال داشته و روزانه بیش از ۱۵ میلیارد پیام در این اپلیکیشن ارتباطی رد و بدل می‌شود و طبق برخی گزارش‌های داخلی، یش از ۸۰ درصد از کاربران ایرانی از تلگرام استفاده می‌کنند و تا شهریور ۱۳۹۵، بیش از ۲۰ میلیون کاربر ایرانی در تلگرام فعالیت می‌کردند.

انتهای پیام

درود،میخوام اکانتم رو پاک کنم،منتهی مرحله اول حتی باز نمیشه،ومواردی دیگه بالامیاد،

چرا نمیگید حالا که فیلتر شده، چطور اکانتمون رو حذف کنیم؟ چرا قسمت حذف اکانت رو فیلتر کردن؟/….

سلام. بعد از فیلتر شدن تلگرام ،صفحه مربوط به دیلیت اکانت باز نمیشه برای دسترسی به این صفحه باید چیکار کنم

خوب عزیز دلم باید اول فیلتر شکنتو باز کنی

چرابعده فيلترشدن حتي مرحله اول بازنميكنه براديليت اكانت

چگونه دلیت اکانت کنم

چطوری اکانتم دلیت بزنم

من میخام تلگرام بدون فیلترمو دلت اکانت بدم چیکار کنم این سایت ک باز نمیشه؟؟؟؟




ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت

چگونه تلگرام طلایی را دیلیت اکانت کنیم

 

چگونه تلگرام را دیلیت اکانت کنیم :

چگونه دلت اکانت تلگرام

تلگــرام یک مسنجر قدرتمند، رایگان و برای گوشی های هوشمند می باشد که با تمرکز بر روی دو فاکتور مهم سرعت و امنیت بسیار بالا طراحی شده است. اما در صورتی که تصمیم بگیرید حساب کاربری خود را در تلگرام حذف کنید باید بدانید که گزینه حذف حساب کاربری به صورت پیشفرض در مسنجر تلگرام وجود ندارد و برای حذف حساب خود باید ابتدا وارد سایت تلگرام شده و از طریق وب سایت اقدام به حذف حساب کاربری (اکانت) تلگرام خود کنید.

 

ترک تلگرام یک سفر یک طرفه است. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید قبل از اینکه حساب خود را از بین ببرید در نظر بگیرید:

غیرفعال کردن حساب Telegram شما تمام لیست های تماس ، پیام ها ، گروه ها ، کانال ها را به طور کامل پاک می کند.

غیرفعال سازی قابل بازگشت نیست.

اگر بعداً دوباره در تلگرام ثبت نام کنید ، هیچ یک از پیام ها ، کانال ها و لیست های تماس شما از حساب قدیمی شما بازیابی نمی شوند.

 

ديليت اكانت تلگرام :

در ادامه دو راه برای غیرفعال کردن حساب Telegram وجود دارد ، گزینه ای را انتخاب کنید که برای شما بهتر باشد.

 

شماره 1: حساب را روی خودویرانگری حساب کاربری تنظیم کنید:

به عنوان بخشی از ویژگی های امنیتی آن ، اکانت های تلگرام پس از مدت زمان مشخصی از عدم فعالیت ، برای خود ویرانگری تنظیم می شوند. یک دوره پیش فرض 6 ماه تعیین شده است ، به این معنی که اگر در این مدت وارد حساب Telegram خود نشوید ، حذف می شود و مکالمات شما برای همیشه از بین می رود.

 

شما نمی توانید این ویژگی را غیرفعال کنید ، اما می توانید زمانی که حساب شما حذف می شود را از 1 تا 12 ماه تنظیم کنید. یکی از راه های خلاص شدن از حساب کاربری شما این است که ویژگی self-destruct را روی یک ماه تنظیم کنید و سپس فقط صبر کنید. البته نباید در این مدت از تلگرام استفاده کنید. با دنبال کردن این مراحل می توانید این کار را انجام دهید:

 

برنامه Telegram خود را باز کنید و به Settings بروید . Privacy & Security را انتخاب کنید.

 

 ديليت اكانت تلگرام 

 

به پایین حرکت کرده و روی If Away For ضربه بزنید.

 

چگونه تلگرام را دیلیت اکانت کنیم

 

1 ماه را انتخاب کنید،همین!

 

چگونه تلگرام را دلیت اکانت کنیم

 

اگر نمی خواهید منتظر حذف خودکار حساب خود باشید ، می توانید خودتان این کار را انجام دهید. در ادامه با ما همراه باشید.

 

شماره 2: اکانت تلگرام خود را به صورت دستی پاک کنید

برای حذف حساب تلگرام خود در هر زمان ، این مراحل را دنبال کنید. همانطور که احتمالاً متوجه شده اید ، گزینه غیرفعال کردن حساب در برنامه Telegram وجود ندارد.

 

در یک مرورگر وب به آدرس زیر بروید. می توانید از مرورگرهای موبایل و دسک تاپ استفاده کنید – هر کدام برای شما راحت تر باشد.

https://my.telegram.org/auth?to=deactivate

 

چگونه دلت اکانت تلگرام

شماره تلفنی را که با آن وارد Telegramشده اید وارد کنید و Next را بزنید. نکته مهم: حتما شماره خود را در قالب بین المللی تایپ کنید: 

(شماره شما)(کد شهر)(کد کشور) +

 

چگونه تلگرام را دیلیت اکانت کنیم

 

اگر شماره تلفن خود را به درستی وارد کرده باشید ، یک پیام در برنامه Telegram خود (نه SMS) با یک کد تأیید دریافت خواهید کرد. اکنون به صفحه غیرفعال سازی باز شده در مرورگر خود برگردید ، کد دریافت شده را در قسمت مربوطه وارد کنید و دکمه Sign In را بزنید.

 

اکنون در این صفحه پرسیده می شود که چرا می خواهید تلگرام را ترک کنید. از آنجا که این قسمت اختیاری است ، می توانید دلایل خود را برای کنار گذاشتن بیان کنید و یا این قسمت را خالی بگذارید. هر کاری را که انتخاب کردید انجام دهید ، پس از آن روی Done کلیک کنید.

 

 ديليت اكانت تلگرام

 

اکنون باید تأیید کنید که فکر خود را کرده اید و هنوز هم می خواهید از شر حساب خود خلاص شوید. اگر به تصمیم خود اطمینان دارید ، روی Yes, delete my account در پنجره بازشو کلیک کنید.

 

چگونه تلگرام را دیلیت اکانت کنیم

 

اکنون حساب Telegram شما غیرفعال شده است ، بنابراین دیگر نمی توانید از این برنامه استفاده کنید.

 

در صورتی که تصمیم گرفتید که دوباره می خواهید از تلگرام استفاده کنید ، ممکن است نتوانید برای چند روز پس از غیرفعال کردن ، حساب جدیدی ایجاد کنید ، بنابراین مجبور خواهید بود کمی صبر کنید تا دوباره در این بورد وارد شوید.

 

 

گردآوری: بخش کامپیوتر و اینترنت بیتوته

 

 


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت


قیمت امروز بلیط هواپیما به هرکجای ایران

بااین بسته آموزشی آموزگار کودک خود باشید


مرکز تخصصی استعدادیابی و آموزش کودکان


لاکچری ترین نوع لمینت دندان


ارزان ترین راه سفر به نقاط مختلف داخلی

مشاهده تمامی مدلهای فرش وامکان خریدآنلاین


قبل از گرونی و شلوغی عید فرشت رو بخر!

دنبال متخصص برجسته ارتودنسی در تهران هستی؟


رزرواسیون آنلاین هتل/تضمین کمترین قیمت


ارزانتر سفر کنید! بلیط زمینی وهوایی

اجاره ویلاهای لوکس شمال لب دریا باقیمت خوب


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021


Downloads-icon


چطور فایل‌های خود را در iOS آنزیپ کنیم؟Downloads-icon

چگونه دلت اکانت تلگرام
چگونه دلت اکانت تلگرام
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *