چگونه دماغ خوش فرمی داشته باشیم

 
helpkade
چگونه دماغ خوش فرمی داشته باشیم
چگونه دماغ خوش فرمی داشته باشیم

فروشگاه آنلاین هلث اسپرت : معرفی تخصصی، مشاوره و فروش لوازم ورزشی، سلامتی و کمپینگ

همان طور که می دانید بینی در زیبایی چهره هر انسانی نقش به سزایی دارد. این موضوع باعث شده روز به روز افراد بسیاری با وجود خطراتی که عمل و بیهوشی ممکن است برای هر فردی به وجود آورد خود را به تیغ جراحی سپرده تا از بینی زیبا و متناسبی برخوردار شوند.

اما واقعیت آن است که جراحی بینی در کنار خطرات و نیز هزینه های بالایی که داشته باز هم ممکن است افراد را به یک بینی با شکل دلخواه نرسانند.

در این مقاله اما ما سعی نموده راهکارهایی طبیعی و خانگی را برای کوچک تر کردن بینی به شما عزیزان معرفی نماییم. با ما همراه باشید.چگونه دماغ خوش فرمی داشته باشیم

یکی از راه های موثر برای کوچک تر کردن بینی، ورزش دادن آن می باشد. در ادامه تمرین هایی برای داشتن یک بینی دلخواه و زیبا را به شما معرفی خواهیم نمود:

بر اثر افزایش عمر ، شکل بینی نیز با توجه به ضعیف شدن استخوان ها و نیز غضروف بینی عوض خواهد شد اما به کمک تمرین هایی آسان به راحتی می توان به قوی تر شدن استخوان و غضروف های بینی خود کمک کرد.

برای این کار انگشت سبابه خود را روی نوک بینی گذاشته و به آرامی به آن فشار وارد کنید. حال همان طور که انگشت شما روی بینی بوده به سمت پایین فشار را منتقل کنید.

این کار را در هر زمان از روز که زمان داشته اجرا نمایید.

اگر از شکل بینی خود راضی نبوده و می خواهید آن را کوچک تر کنید، به کمک انگشت اشاره دو طرف بینی خود را فشار داده و در همین حین با آخرین توان یک بازدم داشته باشید. این کار را 10 تا 15 بار انجام دهید. به کمک این تمرین بعد از مدتی می توانید تغییر شکل بینی خود را احساس کنید.

تمرین دوم برای کوچک تر کردن بینی این است که در حینی که صورت به شکل ثابت می باشد شروع به چرخاندن بینی کنید.

برای نتیجه گیری از این تمرین نیز هر روزه و به صورت مرتب آن را انجام دهید.

برای صاف نمودن بینی خود سعی کنید در حین لبخند زدن به کمک انگشتان خود بینی تان را بکشید. با این حرکت عضلات دو طرف بینی شما ساخته خواهند شد. این کار را بهتر است 20 بار در روز و به مدت چند ماه ادامه دهید.

یکی از موثرترین راه ها برای کوچک تر کردن بینی ماساژ دادن آن می باشد.

ماساژ بینی همچنین برای درمان سردرد نیز مفید خواهد بود. برای ماساژ دادن بینی، آن را از بخش پل وسطی به دو طرف ماساژ دهید و حواستان باشد که حرکت انگشت ها بر روی بینی دایره ای شکل باشد.

این کار را 5 تا 7 بار در روز تکرار نمایید.

نداشتن خط لبخند نیز به کوچک تر دیده شدن بینی کمک خواهد نمود. اگر خط لبخند دارید برای کاهش عمق آن این تمرین را انجام دهید: با هدایت هوا به درون بینی چند ثانیه ای به همان حال مانده تا به خوبی حجم هوا را درون بینی خود احساس نمایید. این تمرین را هر روزه تکرار کنید.

نفس عمیق نیز به کوچک تر شدن بینی کمک خواهد نمود.

برای این کار پس از بستن یکی از حفره های بینی خود سعی کنید که با حفره دیگر تنفس کنید، بعد از هر نفس عمیق نیز برای 3 ثانیه به همان حال باقی بمانید.

این کار را برای حفره بعدی نیز اجرا نمایید. این تمرین در هر روز 3 بار و در ست های 10 تایی اجرا شود.

یکی دیگر از راه هایی که شما می توانید به منظور کوچک تر کردن بینی از آن استفاده کنید درمان های طبیعی و خانگی می باشد. در واقع برخی از مواد که به راحتی در خانه ها یافت شده این خاصیت را داشته که به کوچک تر شدن بینی کمک خواهند نمود. در ادامه با چند نمونه از این مواد آشنا خواهیم شد:

به کمک زنجبیل و آب ماسکی تهیه نموده و آن را بر روی بخشی از بینی گذاشته که قصد کوچک تر کردن آن را دارید و 15 دقیقه منتظر بمانید.

مسلما یخ جزو موادی است که به راحتی در هر خانه یافت می شوند. شما می توانید یک تکه یخ را در پارچه ای تمیز گذاشته و روی بینی بگذارید. این کار باعث شده بینی پف کمتری داشته باشد. روزی 10 دقیقه این کار را انجام دهید.

این ماسک نیز برای کوچک تر کردن بینی فوق العاده می باشد. برای تهیه این ماسک از هر کدام از این مواد یک قاشق برداشته و آن ها را خوب با هم ترکیب کرده و به مدت 30 دقیقه روی بینی بگذارید.

*حتما پیش از زدن این ماسک بر روی بینی، سطح بینی را کاملا تمیز کنید.*در صورت احساس سوزش و خشکی بعد از استفاده از این ماسک از مرطوب کننده استفاده کنید.

با استفاده یک دوره 10 روزه از این ماسک قطعا به وضوح تغییر را احساس خواهید نمود.

اگر قصد رفتن به یک مهمانی مهم را داشته و دوست دارید در این جمع زیبا و بی عیب به نظر برسید و این وسط شکل ظاهری بینی تان به هیچ عنوان باب میلتان نیست توصیه می کنیم به کمک معجزه آرایش، بینی خود را به شکل دلخواه در آورید.

این روزها یکی از مهم ترین متد آرایشی کانتور کردن صورت می باشد که در واقع باعث شده عیب های صورت شما پوشیده شده و زیبایی های آن بیشتر به چشم بیایند.برای کانتور کردن بینی شما بایستی از روشن کننده هایی با رنگ روشن تر از پوست خود و نیز یک رنگ تیره تر از پوست نیز به منظور سایه انداختن استفاده کنید.به این صورت که دو طرف بینی را باید تیره کرده و نوکی بینی را روشن تر کنید. در نهایت این مواد را خوب ترکیب کرده تا طبیعی و یک دست جلوه کنند.

منبع : https://www.healthsport.ir

خوشحالیم از اینکه مطالب ما رو میخونید و با نظر دادنتون باعث دلگرمی ما میشید. هلث اسپرت

فروشگاه آنلاین هلث اسپرت : معرفی تخصصی، مشاوره و فروش لوازم ورزشی، سلامتی و کمپینگ

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

سپتامبر 11, 2017
زيبايی

435 دیدگاه
116,146 بازدید

یکی از فاکتورهایی که در زیبایی صورت تاثیر گذار است، و در اولین نگاه مورد توجه و بازخورد بسیار قرار می گیرد، فرم بینی هر شخص است. معیار زیبایی فرم بینی از گذشته تا به امروز تغییرات فراوانی داشته است. به گونه ای که در تمدن مصر و در زمان فرمانروایی رامسس بزرگ به علت داشتن بینی وی به فرم عقابی این نوع از بینی، مخصوص به اشراف زادگان و بزرگان نسبت داده می شده و هر کس که از نعمت داشتن این فرم بینی برخوردار بوده، خود را متمایز از سایرین می دانسته است. با گذر زمان به مرور سلیقه و معیار زیبایی بینی به سمت بینی های کوچک و باریک تغییر کرده و امروزه عمل های رینولوژی و زیبایی بسیار متداول و مرسوم گشته است.

با وجود اینکه این جراحی ها در بعضی موارد بسیار خطرناک و پر هزینه می باشند، اما تمایل اکثر مردم به سمت داشتن بینی با مشخصات ذکر شده پیش رفته است. البته از این نکته نباید غافل شد که در برخی از ملل همچنان به فرم بینی طبیعی هر شخص بیشتر از هر نوع از بینی های مصنوعی و عمل شده اهمیت می دهند و به نوعی زیبایی را در طبیعی بودن خلاصه می کنند.

در این مقاله سعی داریم تا شما را با یک سری از تمرینات طبیعی و بدون نیاز به اعمال جراحی به خوش فرم کردن بینی آشنا سازیم :چگونه دماغ خوش فرمی داشته باشیم

فشردن بینی به صورت اصولی و درست سبب ایجاد نوعی قرینگی و فرم دادن به بینی می شود. به این ترتیب که به کمک انگشت اشاره و یا شست خود به آهستگی شروع به فشردن هر دو پره ی بینی خود کنید. میزان این فشار کم و به مدت 10 ثانیه باید انجام شود. برای ایجاد این حالت و فرم دادن مطلوب این حرکت را حداقل 20 بار در روز تکرار کنید.

این تمرین، بسیار مفید هم برای تقویت و هم شکل دهی غضروف بینی است. به کمک دست خود یکی از سوراخ های بینی خود را گرفته و سعی کنید از سوراخ دیگر، تنفس کنید. این عمل را به مدت 5 ثانیه انجام دهید و سپس همین تمرین را برای طرف مقابل نیز تکرار نمایید. این تمرین به تنفس کامل و صحیح از راه بینی کمک می کند و همچنین سبب تقویت و شکل دهی غضروف بینی می گردد.

این عمل که اصطلاحا به آن “بینی کوتاه” می گویند، مانع از افتادگی غضروف سر بینی می شود. به  وسیله ی انگشت اشاره خود نوک بینی را کمی فشار دهید و سعی کنید این فشار را به آهستگی تا میزان کمی افزایش دهید. همراه با این فشار اعمالی کمی بینی را به سمت بالا نیز حرکت دهید. این تمرین را نیز روزانه در دو نوبت و هر بار 30 مرتبه برای حاصل شدن نتیجه مطلوب انجام دهید.

این حرکت، برای آن دسته از افرادی که خواهان داشتن بینی باریک هستند و یا احساس می کنند که بینی آنها پهن و بزرگ است، بسیار کارآمد است. در این حرکت سعی کنید تا به کمک دست خود با حرکات ماساژ گونه اطرف دهان و چونه خود را به پایین و اطراف بکشید. این حرکت به صورت غیر مستقیم بر روی بینی نیز تاثیر گذاراست. همچنین باعث تقویت عضلات درون بینی می گردد. انجام دادن مداوم این حرکت به باریک شدن فرم بینی کمک می کند.

برای انجام این حرکت، سعی کنید در حالی که ریلکس هستید و چشمان خود را بسته اید، حرف “O” را بازگو کنید. به آهستگی سعی کنید تا عضلات صورت خود را به سمت عقب بکشید و سر و سینه را نیز هم زمان منقبض کرده و به عقب بکشید. این حرکت به کشش ماهیچه ها و عضلات صورت کمک فراوانی می کند و همچنین بر روی گرفتن فرم بینی نیز تاثیر گذار است.

برچسباز بین بردن قوز بینی با ماساژ از بین بردن قوز بینی با ورزش بالا بردن نوک بینی با ورزش بینی چگونه از افتادگی بینی جلوگیری کنیم درمان افتادگی بینی بدون جراحی كوچك كردن بيني به روش طبيعي ورزش افتادگی بینی یوگای بینی

اهمیت زیبایی و سلامت پوست و مو برای خانم‌­ها بر هیچکس پوشیده نیست. اما گاهی …

دوستان خوبم همين كه سالم هستين خدا رو شكر كنيد اون دىستانى كه دماغشون سر پايينى ورزشى كه با انگشت مى ده بالا انجام ندين بعد از چند روز پشيمون مى شين نه تنها با اين كار دماغتون بالا نمى ره بلكه هم خط مى افته هم بزرگ تر مى شن چند تا از دوستام انجام دادن پشيمون شدن

سلام بینی من فقط. یکم سرش پایینه همین. ماسکع و همین ورزشا که ميگين. اثرخوبی دارع

بچا این دماغ که میگین همینیه که به قسمت فوقانی رگ آئورت معده سمت چپ چسبیده؟

بدبختیم اینه که شوهرم دماغ عملی ولی خودم نه🤨

😂😂😂خو توام برو عمل کن عزیزم

اصلا تاثیری نداره خودتونو اذیت نکنین کاری نمیشه کرد باید بیخیالش شد

شماخیلی باحالین بلخره ازغم دماغ اومدم بیرون یکم خندیدیم فقط شماچرااینقدرسوال می پرسین این محلول هاروی یکی خوب میشه روی یکی بدامتحان کنیدببینیدچجوری میشه ولی اگه پولشودارین عمل کنین ازاین همه وقت گذاشتن بهتره

من دماغم گوشتی بود ماسک زنجبیل سرکه سیب خمیر دندون زدم خدایی بادش خابید قلمی شده ب طور مدوام اینو بزنین نتیجه میگیرین فقط شدید میسوزونه چربیا اب میشن

کسی اون ورزش هارو انجام داده و تاثیر خوبشو دیده باشه ؟ لطفا جواب بدید ممنون

آیا جدا جدا بزنیم یا قاطیش گنیم

سلام بزرگ کردن بینی پهنی بدون عمل

بابا گور باباش ، از دماغ عمليا ببپرس (اگه امكاناتش داري كه عمل كني)
نطرا يكي ميگه فلان كوچكش كرد يكي مياد ميگه بزرگش😬😬

آقا دماغ من فقط سوراخش گندس چی کارکنم کوچیک شه لطفا جوابمو بدید

ناموسا من اگه دماغم یکم بالاتر میومد درست میشد حیف اممممممم حالا نفهمیدم ماسک زنجبیل بزرگ میکنه یا کوچیک؟

سلامم من بینیم افتاده نیس.قوز نداره کوچیکه.پره های بینیمم کوچیکه ولی سر بینیم بزرگ شده😭از بچگی کوچیک بود ولی حساسیت فصلی گرفتم هی عطسه میکنم سر همین اونقد با دستمال سر بینیمو کشیدم بزرگ شده حالا نمیدونم چطور کوچیکش کنم.اگه روشی میدونین بگین لدفنی🥴🤒

برو عمل کن چاره نداره بابا

نه بابا هر روز با انگشت اشاره و شستت نوک بینیتو فشار بده یا اینکه با انگشت اشاره یه طرف بینیتو بگیر با سوراخ دیگه بینیت نفسو بده بیرون . اینو با اون طرف بینیت هم تکرار کن تا نتیجه اشو ببینی

وای دقیقا من 4 ماه حساسیت فصل گرفتم هعی با دستمال کاغذی کشیدم حالا دراز شده😭😭

بابا دماغ های قوز دار با فیلر درست میشه خیلی عم خوب میشه

فیلر چیه؟🤔

دماعو ببین جون بابا🤣🤣

آره واس گفتن اسمت دهنتو وا نکن یه وقت گها میریزن بیرون گشنه میمونی

یه سوال فیلر چی هس

چگونه دماغ خوش فرمی داشته باشیم

برو لیفت کن

کسی میدونه سابلیمینال چحوریع؟ یعنی من چند تا دانلود کردم نمیدونم چطور باید ازشون استفاده کنم لطفا جواب بدید😕❤

همش دروغه

سلام دوستان گلم من دماغم خیلی خوب و خوشگل بود ولی متاسفانه بعد یه اتفاق یکم استخوانش غضروف نه در حد چند میلیمتر به سمت راست شکست و همین چند میلیمتر باعث شده صورتم از یه طرف زشت میشه و از طرف دیگه خوبه . آیا روشی هست که بدون عمل باز برگرده به حالت اول چون شکستگیش زیاد نیست فقط روان خودمو بهم ریخته مخصوصا اعتماد بنفسم واسه عکس گرفتن و..اومده پایین مرسی اگه میشه راهنمایی کنید.

والله ما دکتر نیستم

من لینک بزرگه چیکار کنم

قبلش یه لیوان آب می خوری بعد آهنگ رو گوش میدی و تلقین می کنی روزی بیشتر از ۳ ساعت باید گوش بدی

من بینیم خوبه فقط یک زره سر بینیم افتاده👉🤔🙄😲
بعد میخوام تا بزرگ تر نشدم بد تر نشه☺️😎🤩😥
از همین الان بهش برسم که بد ترو زشت تر نشه😝😤😢🙊
فقط یه چیزی رو میخوام که زود عصر کنه🤔🤔🤨
ولی احساس میکنم خواهر شوهر اجیم از من بخاطر بینیم خوشش نمیاد😑😔ولی خودش تو بچگی آبرو پیوندی بود🤣😂😋😎
ز یادم بزرگ نیست ولی

منم می خوام زود عصر کنه من قوز بینی دارم

اثر کنه🤑😂😂😂

زنجبیل و یخ تاثیر داره ولی تا یه مدت

به مظرمن به جتی اینکه به این مزخرفات فک کنین پسرای که کامنت گذاشتین شماره بزارین ❤❤❤👍

سلام

مگه همه همه مثل تو دنبالدادن هستن

ایول

خفنی مث خودم جواب چنان سنگین بود من این ور کمر درد گرفتم دمت گرررررم

😐 جون

سلام

اقا من بینیم از بغل عالیه فقط از روبرو مث این سیاه پوستا میشه کاملا پهنه وقتی که میخندمم دیگه هیچی تا ته چشام میره
اگه کسی میتونه راهنمایی کنه بگه دکتر چیزی هس اینجا
به هیچ عنوانم عمل نمیکنم 😖

درست برعکسه من 😅

من عاشق این مدل دماغم

من برعکس تو

ماسک زنجبیل خیلی خوبع و من تقریبا ۱ سال و ۴.۵ ماهع دارم استفادع میکنم ولی تنها بدی ک دارع اینع ک اگ ۱.۲ هفتع نزنی بازم برمیگردی ب حالت اول و باید دوبارع ۱ هفتع بزنی تا برگردی ب قبل

سلام داداش یعنی این ماسک رو چه مدتی باید استفاده کرد آیا قوز بینی برگشت پذیر نمیشه دیگه؟ باتشکر

با سابلیمینال زود تر به نتیجه میرسین من تو کمتر از یه ماه نتیجه‌شو گرفتم

سلام میشه فایلش رو برا من ارسال کنی؟

کسخل
بورو از دوست دختریت بپرس

اگه میشه فایلشو واسم بفرس

جواب داده

جدی میگی

واقعا

آدم باید دماغش خدا دادی خوشگل باشه 😊😊

خب عزیزم شرمنده خدا واسه ما یادش نبود فابریک کنه دماغمونو

دقیقا

بینی هر کس متناسب صورتشه اما خب این روش ها هم خیلی بد نیست

چرا سرچ کردی اینو پس😂

الان برا تو خوشگله هه

اره موافق هستم

ک نیست😂

اره صددرصد خدا رو شکر بینی من مشکلی ندارد فقط اگه یکم بالا تر بود خود عملی ها می شد

اگه دماغت خدادادی خوبه چرا اومدی تو این سایتها ؟؟😒

اره ولی بعضی ضربه ها باعث بد فرم شدن بینی میشه من یبار با دوستام بودم یکی از بچه ها دوستم و حول داد اونم کلش خیلی سفت بود کوبیده شد تو دماغم دماغم قوز در آورد یکم منم دنبال ی راهی واسه از بین بردن اونم عمل دوست ندارم فقط میخوام با روش خونگی درستش کنم

اگه شاش اعتماد به نفس تورو داشت الان ویسکی بود و اگه کاکتوس داشت سالی سه بار شلیل میداد :/

واییی ایول

ایییش

چرا

دوستان من الان ۶ ماهی هست که دوتا از این تمرینا رو انجام دادم . الان قوز دماغم کمتر از بغل معلومه . نوکش هم یه مقدار بالا رفته . فک می کنم به خاطر عادت بدی که داشتم وقتی از دستمال بینی استفاده میکردم بینیم رو هم پایین می کشیدم پیشنهاد می کنم انجام بدید ولی زمان میبره لا اقل ۱ سال وقتایی که بیکارین این کارو انجام بدین . اهان بعد یه چیزی هر روز باید انجام بدین و اینکه دیگه موقع استفاده از دستمال حواستون باشه که بینی اتون رو پایین نکشید

کدوم ورزشهارودقیق انجام دادین؟وروزی چن بار؟

تمرین سوم . همون که انگشت اشاره رو روی نوک بینی میذاره . روزی ۱۰۰ بار . هروقت که بیکار بودم یا قیلم میدیدم

واقعا تاثییر داره

پس واقعا جواب میده ؟ 🤔 من هم از امروز انجام میدم یکم بینیم افتادگی داره و قوز . چند وقت دیگه نتیجشو میگم 🙂

من بینیم استخوانی و صاف هست ولی یکم بلنده تازه چند وقته هی خون میاد چی کار کنم

دسمال بگیر زیرش خونش دم عیدی خونه رو کثیف نکنه

خخخ

آدم باس نقاشی خدا باشه
نه کاردستی خودش

حرفت درسته باید نقاشی خدا باشیم ولی آدم دیگه تحمل نمیکنه با این دماغ قوز دار

عزیزم هی میگن ما نقاشی خداییم ما نقاشیه خداییم اگه ارایششونو پاک کنن میشن نقاشیه زهرا سه ساله از قم این تمرینات برایه ورزش ازلات صورت حال دماغ یا هر چیزی دیگه ای هست خدا نقاشی کرد نگفت ورزششون ندید که

چ ربطي داره خدا همه رو يه جور افريده ب نظر من اول اخلاق بعد هيكل و پوست بعد ب بيني اونم ن با عمل چون مصنوعي ميشه

واقعا.
حرفت درباره ارایش لایک داره

برای خون دماغ فقط آبغوره با پنبه داخل بینی بزار، عااااااالیه

پلکسرکنین برای بینی های گوشتی عالیه من انجام دادم بینیم خیلی باریک شده تونت سرچ کنین جادوی قرنه

واقعا? منم شنیدم خوبه ولی از اینکه لک ایجاد بشه میترسم….

هرکی فکر میکنه دماغش مشکل داره یه نگاه به دماغه رضا عطاران بکنه، بیخیال میشه

ام

😂😂😂😂

😂😂😂😂

اگرم بیخیال نشد ی نگاه به دماغ مهران رجبی کنه.😅😅😅

چرا رضا عطاران. شما برید ی نگا به بینی جهانگیری کنین😅😅😅😂😂😂🤣🤣🤣😜

رضا عطاران که دماغش خوبه 😐😒

آقا من دماغم متوسطه میخوام تغییر بکنه یه راه برا بزرگتر شدن بهم بگید

سلام تشریف بیارید مطب

این ماسکه زنجبیل برا قوز هم خوبه؟ ج بدید لطفا

آره

واقعا انقدر اعتماد ب نفستون پایینه میاید اینا رو می خوانید😂😂😂😂😂😂😂😂

تو هم یکی از مایی🤨🤨😵😵😯😯

پس تو اینجا چیکار میکنی🤣🤣

بیکارین😕؟

آره

سلام من دماغم هیچ ایرادی نداره خیلم خوشکله خدا یه چیزو داده چرا میخواین دست بهش بزننین

عکس بده خوب

منم تازه اومدم

خو تو که دماغت هیچ مشکلی نداره چرا اینا رو میخونی
بعدم اگه دماغت درس نبود اینو نمی گفتی

دماغت اگه خوب بود کوخ داشتی اومدی تو این سایت العان کنارت باشیم کلی اکسیژن هوارو تو میکشی با اون دماغت

گیر دادیااا ول نمیکنی .
خب تو به بینیت کاری نداشته باش

حالا ماساژ میدم ببینم چی میشه.اوکی شد خبر میدم

نمیخواد

دوستان ورزش بينى بهترين روش درمانه

Hi

بچه ها من از ماسک زنجبیل استفاده کردم بعدش هماز یخ خیلی خوبه
استفاده کنید برای جمع کردن بینی های گوشتی

بله جواب ميده
بينى غضروف هست وهر گونه ورزشى روش جواب ميده البته زمان ميبره و راحت ترين روش جراحى هست كه اصلا توصيه نميكنم چون ممكنه باهاش خوب بنظر برسيد اما مشكلات زيادى به دنبال داره مثل عمل كردن چشم اولش خوبه ولى بعد از مدتى دوباره چشم ضعيف ميشه و عضلات بينى هم بعد از جراحى ضعيف و حساس تر ميشن

روش که در کوتاه مدت جواب بده چیه؟

ماسکش را چگونه آماده ساختی?

یخ وچطوراستفاده کردین

عشقم یخ رو بذار رو صورتت بمال تا آب بشه

ببینم شما اینترنت زیاد پیدا کردید آمدید این حرف های چرت پرت میخوانید

اااا پس چرا خودت اومدی حوندی .. پس حرف مفت نزن

شما ضر نزنی نمیگن لالی

تو هم اومدی و خوندی😅

یعنی چی

بتوچه

بابا زر نزن آخه خودت اومدی داری میخوانی گوه چی میخوری

سلام خدمت همه دماغ کج کوله ها من دماغم خورده به تاج مبل خون دماغم شدم تازه دیدم که داره قوزم در می آره به نظرتون چی کار کنم؟😢😢

هیچی عملش کن

من دماغم چهار بار شکسته وکج شده..از زنجبیل وخمیردندون استفاده کردم بزرگ شد وپوستش نازک شد در حدی که الان چروک شده..خیلی مواظب باشید

الکی

عاقا من ۱۴ سالمه بینیم قوز دارع چکارش کنم بره واقن خیلی مزخرفه کلن اعتماد به نفس نمیزاره واسه ادم😐چکاااارش کنم بره؟؟؟خواهشن راه حل بگید
ممکنه بعد بلوغ بره؟؟؟

بیزار باش

دقیقا

من ۱۶ سالمه فک کنم بعد بلوغ خوب شه 😐

کاشکی بره

همش چرتو پرته و مسخره هیچ تاثیر مفیدی نداره مخصوصا واسه قوز دار و استخونی چون اصلا اینجور بینی ها تو عمل رینوپلاستی تیغه رو میشکنن که درستش کنن حالا شما میگی بمالش درست میشه خخخخ فقط با عمل میشه تغییر داد که بنظرم ارزش نداره درد نداره ولی دهن سرویسی داره واقعا من که پشیمون نیستم عمل کردم ولی جدی ارزش اونهمه آزار و نداشت چند روز اول تا یک هفته اول آزار داره واقعا

داره بابا

منم دماغم ی کم چاقہ

واقعن یکم چاقه!

برو عملش کن

دماغ منم قوز داره😢😢😢

نوک بینی من کمی گوشتیه این رویش تاثر داره؟

وای واسه بینیم ماسڪ زنجبیل گزاشتم بزرگ شد😱😱😱

سلام ميشه در مورد ماسك توضيح بديد

من بینیم کمی قوز داره چیکار کنم ؟؟؟😭

اینمن بینیمقوز داره چیکار کنم تا بره بالا صاف بشه 😔

😂😂😂😂

همه دنبال بینی کوچیک هستن خخخخ

چقدر هزینه‌ داره

خخخخخخ

من دماغم کوچیکه ولی یکم افتادس به نظرتون چسب بزنم تاثیر داره؟

نه

بخشیدکسی هست بدونه واسه دماغهای غضرفی چی خوبه بجز عما

وایییی تو چقدر خوبی😂😂😂

اصن کی گفته فقط دماقا کوچیک و سر بالا خوشگله دماقا قوزی هم خوشگل هرکی هم که میگه زشته قیافش زشته ازین به بعد هرکی به من بگه دماق بزرگ با همین دماقم میزنم فک مکش رو میارم پایین

خخخخ

باریکلا😂

دمت گررررم ازحرف دماغ گنده بدم میاد

عاشقتمممممم..لعنتی جذاب

خخخخخ

دماغ غوزی ممکنه به فرم صورت یکی بیاد اتفاقا

ای خدا ترکیدم از دستت

زنده باد اصلا اعتماد به نفسم رف بالا 😂😂

😂😂😂

دروغ گفتم بابا باور نکنید

من سازنده ی این سایت هستم!!!!!!!

چرا نظر من نمیاد؟؟؟؟؟؟؟؟

به قول تتلو عجب بابا عجب !!!!!!بابابرید به جای این کارا تتلو بزنید به رگ!!!!به کسی هم اهمیت ندید !!!!!برا همهتون آرزوی خوشبختی دارم!!!!!

ارع بخدا

من قوز بینی دارم با این حرکات افتضاح شد حالا چیکار کنم

خوب

مال منم قوز بینی داره هر کاری کردم نشد بنظرتون عینک درست میکنه

شماعزیزم سعی کن روزی 2نوبت و در هر نوبت 30مرتبه از یه کوچه تنگ و باریک رد بشی،این کار تاثیرغیر مستقیم رو بینی شما خواهد داشت، فقط نزدیک خونتون باشه ها،

دمت گرم کلی خندیدم

خودتو بکشی بینی همونه عمل کن بینی رو راحت شی مگه میشه با این چیزا

واییییی

سلام ببخشید دماغ من ی کم چاقہ ب نظرتون چیکار کنم؟؟

رژیم بگیر

😂😂😂😂

چقد بعضیا بی نمکن

اره خدایی

خخخخخخخخخخخ😂😂

دماغه من قوز داره شو کنم

به نظرتون میشه؟‌‌؟

تو دداری دماغت کوچک شد

کسی شماره نمیده

توکل 😂😂

مطالبتون خیلی خوبه .

سلام میخواستم بدونم دماغ بد از دوره نوجوانی کوچیک یا خوش حالت مبشه

اره

راست گفتی عشقم

راست گفتی عشقم

سلام برو بکس حوصله ام به شدت سر میره

من می خوام عمل کنم تمام هر کی عقل داره عمل کنه بهتر از اینه که 100 سال صغری کبری کنی اخرشم هیچی که. ولی خودمونیما شما بروبچ عالی هستید واقعا همه درد همو می فهمید

برو بابا مسخره بازیه

نوک بینیم گرده ماسک زنجبیل جواب مبدن

بسیار بسیار چرت👌

دوستان ….آیا از بینی بیریخت خود رنج میبرید ؟آیا دیگر تحمل شنیدن کلمه دماغ گنده را ندارید؟
دیگر نگران نباشید
قرص های خوشگل کننده بینی مکسسسس فت
با این‌قرص روزی سه متر دراز شوید😎باضمانت ۳۰ثانیه
پیک هم نداریم خودتون بیاین😊😑

اگه با این کارا مییشد انحراف بینی رو درست کنی یا بینی رو کوچیک کنی دیگه کدوم خری میرفت عمل کنه 🤔😊 بینی من خوشگه ولی کوچک بودم در اثر تصادف انحراف پیدا کرده

بینی منم خیلی قشنگ بود یه ضربه کوچیک بهش وارد شد یکم قوز در آورده😭

دقیقن 🤙🏻🤦🏻‍♀️

غغغغ

سلام چیزی که خدا داد و نمیشه دست کاری کرد خدارو شکر کنید والا

خدا داده درسته ولی خوب من بر اثر ضربه بینیم قوز پیدا کرده

والا زیاد با بینی ام مشکل ندارم ولی اگه کوچیک تر وباریک تر باشه بندری می رقصم به خدا دراز که اصلا نیست پخشم نیست پهنم نیست فقط می خوام باریک تر بشه جون ننه هاتون پیشنهاد عالی دارید رونمایی کنید

بهترین راه چسبی بینی رو با چسب های لنت اینطوری که میخواین تنظیم کنین و بزارین بمونه یا شب برا خواب بزارین و صب بردارید

چجور میشه توضیحبدین

بیشتر توضیح بده

ببنید شما حالا این ماساژ رو انجام بدید مثل ورزش میمونه ک بعد مرور زمان لاغر میکنه فقط صبور باشید

:///

سلام بچه ها حوصله ام سر میره !!!! بابام ام گیر میده نمیزاره تلگرام نصب کنم ی فکری واسه من کنید!!!!سپاس بیکران

شماها میخوای یه شبه بادمجونتون تبدیل بشه به یه بند انگشت؟😐

محض خنده بود، عذرمیخوام، من مشکل بینی دارم ولی مشکل خیلی بزرگتری دارم که اونم مشکل عقلمه، هنوز اونو برطرف نکردم که به دماغم برسم، فک نکنم هیچوقتم بتونم

همین که میدونی خودش خیلیههههه بخدا😹😹😹

بیا به من بگو اسمت

اونایی که انحراف بینی دارن یه راه حل توپ دارم براشون .یه مشت از اون طرفی که کجه بزنید خدا بخاد درست میشه .اگه مشکل دیگه ای دارین درخدمتم

واسه قوز بینی چیکار کنیم

از بالا بزن توش

من دماغم فقط قوز داره چی کارکنم ؟

با لیفت درست میشه

منم دماغم شبیه عقابه

اخه میگن لیفت برمیگرده

اشکال ندارد خواهران زیبا وبرادران جذاب بینی ملاک نیست بیشتر چشم ها و مدل صورته که توزیبای تاثیر داره و البته مرد بودن به بزرگی دماغشع
چیه مرد دماغ کوچولو
البته نه دماغ گنده ها
دماغ باید زیبای خودشو داشته باشه

چه مکالماته باحالی کلی کیف کردم بابا دمتون گرم از بیکاری در اومدم

الکی همش چرت

سلام من بینی ام قوض داره وکمی هم روبه پایینه چکارش کنم لطفا بگین یخ گذاشتم تاثیرنداشت زنجبیل گذاشتم تاثیرنداشت ماساژدادم تاثیرنداشت پس الان چی مونده همه کاره انجام دادم ولی تاثیرنداشت

عمل کن

مال منم اصلا قوز بینی با هیچی حل نمیشه

وععع بینیم پر از جوش سیآهه چیکار کنم😐

صابون زغال یا صابون زرد چوبه

ببخشید زنجبیل برای دماغ های استخوانی خوبه

ن خوب نیس فایدع ای ندارع

نه

من دماغم از بغل بالا است چیکار کنم

داداش جواد کاملا باهات موافقم خدا همه رو ی جور افریده برا چی انقد خودتون و اذیت میکنید من خودم از بینیم بدم میاد ولی بیخیالشم

عجب اخه مگه با ماساژ میشه اگه با ماساژ میشد نمیرفتن بینی عمل کنن

اره چرا نمبشه

برار ولاکن

سلام رفیق خوبی شما بینی تان عمل کردیم میتونیم بگیوین هزینه چیقد شد

ی سوال زنجبیل چیکار میکنه بینیو بزرگ میکنه یا کوچیک اگه بزنی رو قوز چی میشه

😐😐😐😐😐😐😐ب نکتع ظریفی اشارع کردین زنجبیل حساس مس کنع بزرگ میش

رو بینی تاثیر داره و کوچک تر میکنه زنجبیل با آبلیمو رو قاطی کنید و یه ربع رو صروتتون بزارید قبلش بینیتونو خیس کنید و بعد یه ربع با اب سرد بشورید

بزرگ میشه

اقا اینجا ک کسی ما رو نمیشناسه ولی من خودمم نمیتونم دماغمو تحمل کنم چه برسه ب دیگران :))))) مال من قوز نداره مدلشم عین عملیاس ولی قربونش برم شیش هف متری قدش میشه.سوراخاشم هر کدوم تونل.ینی در اصل با استخون بینیم مشکلی ندارما اون اوکیه ولی قسمت غضروفی بینیم خیلی درازه بنظرتون بعد بلوغم درست میشه؟؟

من خیلی دماغم بزرگه از اینجا تا شمال راه داره

میدونی چه کارکن نصفشو ببر راحت هر مشکلی داریدر خدمتم😁😂😂

من سر بینیم یکم افتادس چیکار کنم

سلام باو این فکرا چیه میکنید راحت بع زندگی تون برسینع

چسب بینی بستش ۱۰تومنه بخر بزار درست میشه

چجوریه یعنی واسه قوز بینی خوبه؟

سلام منم دلم میخواد عمل کنم ولی از عمل و اتاق عمل میترسم

واقعا درست میشع

سلام به نظر من اگه تو سن نوجوانی باشیم که نباید از این این راها استفاده کنیم ولی مادر من که این راها رو انجام داد در ۱ ماه تاثیر خوبی داشت 🙄

😅😅😅

ماسک زنجبیل برای افتادگی بینی هم موثره

برین یه عقل تو سرتون کنید، این چرت پرتا چیه آخه، اونیکه خدا بهتون داده زیباتر از اونیه که دکترا دستکاری میکنن،

ی مثل زیبا هست که میگه؛ بفکر نون باش خربزه آبه

برید دنبال ی لقمه نون ، دنبال این چرت و پرتا راه نیفتین

خخر

لایک

اره اونی که دکتر میده بهتر از مال خداس اگه وجود میداشت اونو به ما نمی‌داد

ناموسا جی زدی؟وقتی آدم فرم صورتش طوری باشه که نشه نگاش کرد باید پیشو بگیره:/

دماغ من خیلی بزرگه ولی مدلش بد نیس.وقتی هم که میخندم تا وسط گوشام مهن میشه لطفا راهنمایم کنید

خدابگم چیکارت نڪنه😂😂😂😂

ببند

به نظرمن اگرفردی که خواهان یک بینی زیبااست این حرکات وماساژهای بینی راانجام دهد به نتیجه بدی نخواهد رسید وشاید بینی اش برای مدتی فرم بگیرد اما به هر حال مثل بینی خوش فرم ومادرزادی که من دارم نخواهدشود 😌😶😋

خود شیفته

اگه بینیت خوشگلو خوش فرم بود نمی اومدی هم نظر بدی هم مطلب درباره ی این چیزا بخونی گوش مخملی

واقعا لایک داری

😂😂😂😂

😂😂😂😂😂😂

دمت گرم

😂🤣😂🤣😂🤣

اره خوب گفتی 😂😂😂😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😂

خخخ لایک طلایی

عجب…

خود شیفته از خود راضی فهمیدم خوشگلی باررررربییییییی خانم

اگر دماغت این قدر خوبه پس چرا در این سایت ها سر گردانی

مواظب باش سقف رو سرتت نریزه

ترسیدم اگه درست کار میکنه بگید من هم انجام بدم وقتی نظرات تان رو خواندم به نظر میاد درست کار نمی کنه

فک کرذمتنهام.کامنتارو خخخخ.کلا منصرف شدم

زنجبیل با سرکه سیب و خمیر دندون واقعا برا بینی های گوشتی خوبه

سلام چجوریش کنیم مثلا

من دماغم استخوانی نیست ولی گرد و پف با ماساژم بزرگ تر شد چ کنم؟؟؟

باید با دقت از دو طرف‌ بینی فشار دهی و دوباره ماساژا را ادامه بده..

سلام من دماغم کشیده و باریکه فقط یه غوز کوچیک زدم خیلی نگرانم کرده میترسم بدتر شه از دوستام میپرسم میگن معلوم نیست خواستم بدونم با این تکنیکا درست میشه یا سر کاری

I dont know

اگر نو جوانی اصلا به بینیت دست نزن

چرااااااا 🤔

ولی من حس میکنم هرچه دست میزنم به دماغم(ماساژبینی)رابطه عکس داره بزرگتر میشه یه کی از دوستام از کلاس هفتم همین کارو کرد الان به جای ۱ دماغ ۵ دماغ داره نمی دونم گفتم بگم بدونین به نظر من ماساژ دماغ تاثیر طولانی نداره همون موقعه قشنگ میشه

سلام‌ خسته نباشید.ببخشید من بخاطر خوردن توپ والیبال توی بینیم غضروفش کج شده و نوک بینیم حالت افتاده پیدا کرده.راهی هست با یوگا کجی بینیم اصلاح بشه؟

خیر کسی که بینیش کج شده بیچارع شده

مونگول های احمق

واقعااحمقن👍👍

دیقن😂

بنظرمن بیخیالش بشید چون همونی که هس بهترع زیادمدجلو آینه نرید

نمیشه جون عمت

چرامیشه

من دماغم داخل دعواشکسته بیچاره کوچیک بودا اماالان بزرگ شده دوبار داخل دعواشکسته امیدی واسه درست شدنش هست؟آیا؟ 😂😉

نه واقعا تو امید داری من به شخصه ندارم😂😂

ماسک واقعا جواب میده

چه ماسکی میشه توضیح بدین ممنون میشم

خوب مدفوع الاغ با چای خشک ولیمو قاطی کن بزن خوب می شه😂😂😂

Fatemeh

نا امید شدم برو بچ بیاین هم دردی کنیم واقعا سخته ولی من تصمیمو گرفتم می خوام عمل کنم ولی خودمونیما شما خیلی با حالین

راست میگی

من خودم بینیم خوبه ولی دوستم از زنجبیل استفاده کرد بینیش شد مثل دلقک خیلی قرمز شده بود البته نتیجه در همه ی افراد یکسان نیست ولی پیشنهاد می کنم استفاده نکنید به جای این بخور بدید و بعد از بخور بینی را زیر اب یخ قرار دهید

حتما امتحان کردی اگه نتیجه داشته بگو منم به دوستم بگم انجام بده

به نظر من یا عمل کنین یا ژل تزریق کنید بااین روشا به هیچا نمیرسین

ژل چیه

ژل ژله

میشه ببندی😒😒😒😒

😗

بابا ولش کنید این کارهارو بریرن دماغتونو عمل کنین من حدود 6 ماهی میشه که دماغمو عمل کردم خیلی هم راضی ام . به شما هم همین کار رو پیشنهاد میکنم 😗

ولی اگر امکانش نبود با

سلام من دو ماهه پلا سماجت کردم بغلاش کوچیک شده دو جلسه دیگه میخواسم برم برا نوکش که کرونا اومد

سلام
میشه یه ذره بیشتر توضیح بدین؟
بینی شما گوشتیه؟
اثرات سوختگی پلاسما جت رو بینی تون نمونده؟؟

میشه بگید عمل کردی درد نداشت بعد عمل اخه منم میخوام عمل کنم میترسم

پولشو نداریم😐

سلام من دماغم خوبه ولی از بقل قوز داره چیکار کنم درس شه تورو خدا راهنمایی کنید

مهم چیزای دیگست ول کنید دماغو خر بازیه من خودم دماغمو عمل کردم ار احتراما ن کم شد نه زیاد الانم پشیمونم

چرا

چرا تروخدا بگو

عمل کنیم یه موقع نمیمیریم؟

سلام. فقط عمل تزریق ژل نوک بینی بالا میرهب

من که نوار چسب به بینم زدم یک مدت بعد فکر کردن عمل کردم ولی باید مداوم نوار چسب به بینی بزنید نوار چسب رو از نوک بینی تا بالاب پیشونی بیارید بچسبونید بینی میره بالا یکم تاثیر داره ولی ما معمولا شل کن سفت کن راه میندازیم یکبار انجام میدیم دیگه ول میکنیم خسته میشیم

سلام‌دوست عزیزم‌من حتی از زنجبیل استفاده میکنم هم از ورزش هم از چسب بینیم عالی شده نوک‌بینیم سفت شده

میخوام یکم بینیم کوچک بشه ورزش جواب میده

نمیشه به مولا نمیشه ب حضرت عباس نمیشه به سیدالشهدا نمیشه بابا نمیشه

سلام ببخشید میشه بگید اسم نوار چسبتون چی بود . و چجوریه . خیلی ممنون

سلام

میشه فقط خمیر دندون و زنجبیل رو استفاده کرد و سرکه سیب نزد

من عمل کردم ولی دوس دارم یکم سربالاتر باشه چکار کنم

تزریق زل ک دائمی نیس عزیزم موقته

سلام
من دماغم خیلی قوز نداره یعنی از جلو ک معلوم نیست از نیم رخ مشخصه
دلم میخواد اینم ار بین بره اخه اونقدر بزرگ و واضح نیست ک به عمل احتیاجی داشته باشه میخوام ببنیم ایا واقعاً این روش ها تاثیری داره واقعاً

دقیقا ماله منم همینجوریه اگه راهی پیدا کردی به منم بگو

بینی من استخانیه زنجبیل تاثیر داره؟یا یخ بزارم و ماساژ و…بدم؟؟؟؟؟

سلام دوست عزیززنجبیل بزن عزیزم به خدا تاثیر داره

منم همین مشکلو دارمواقعا

تاثیردارهه مادوستی داریم مشکل داره

من چیکار کنم مشکل منم مثل توست

خدا شفاتون بده بیچاره ها

خب ک چی؟؟؟عوضش جاهای دیگه صورت از هر خوشگلی خوشگلتره.مگه ن؟؟؟😐😐😐😊😂😂😂😂😁

میگم شلغم اخه تو ک با این چیزا مشکل داری پ اینجا چ گوهی میخوری

سلام دوستان من ماسک زنجبیل رو استفاده کردم واقعا خوب بود بینیم خیلی کوچدتر شد

بابا برای قوز بینی ی ماسک بنویسید ن افتادگی نوکش

واقعا ماسک زنجبیل تاثیر داره؟؟؟؟؟؟برای قوز دماغ هم خوبه؟؟؟

برادر من از ماسک زنجبیل استفاده کرد. چرت بود دماغش گنده تر شد

سلام .. چه ماساژ هایی باید انجام بدم که بینی ام خوش فرم و بدون قوز و روبه بالا بشه؟؟

میگم این ماسک زنجبیل رو کجای بینی باید زد که بینی بیاد بالا ؟؟؟ واقعا جواب میده ؟؟؟

سلام ببخشيد درماني براي كوچك شودن بيني داريد

برای‏ ‏غوزک‏ ‏بینی‏ ‏باید‏ ‏عینک‏ ‏زد‏ ‏‏‏ ‏(‏:

اره دقیقاا

اصلا عینک نزنید من زدم دماغم قوز دراورد

بیشتر تو چشم میاد

من تازه دارم استفاده میکنم یعنی خوبه

محلول زنجبیل اثر میکنه ایا

سلام..
این ماسک زنجبیل قوز دماغم درست میکنه؟

سلام خواستم بدونم برای قوز بینی هم ایم راه موثره خواهش میکنم اگه میدونید بگید

فقط قوز بینی بده که نمیشه کاریش کرد اگر کسی میدونه باهاش باید چیکار کرد لطفا بگه

ژل تزریق کن

انگار واسه هر چیزی راهی هست جز قوز بینی که بدتر از همس واسه خانوما:|

وااااای

من ک از ماسک زنجبیل استفاده کردم بینیم زخم شد

ببخشید راهکار واسه از بین بردن نوک بینی

کمکم کنین همه مسخرم میکنن هم کجه هم نوکش خیلی پهنه هم قوز داره هم پره هاش گشاده خیلی خسته شدم در کل مذخرفه یه روش تاثیر گذار پیشنهاد کنین دو هفته یه از ماسک زنجبیل هم استفاده کردم اما جواب نداد با یوگا هم جواب نداد یه پیشنهاد خوب بدید ممنون میشم

زور نزن باس عمل کن😂

عمل کن عزیزم

متاسفانه نمیشه کاری کرد باید عمل کنی با اون توضیحاتی که شما دادی

این اوضاعی که تو داری،باید عمل کنی بازنجبیل به جایی نمیرسی

😂😂😂اخی

جاست عمل/:

راسته واقعت

مال‌غزروف‌‌چی؟؟؟چه‌جوری‌باید‌درست‌کردمن‌برای‌نوک‌دماغم‌می
خوام‌راستی‌نوک‌دماغموبالامی‌آره‌یانه؟؟؟؟؟؟

اگر جواب بده خوبه

واقعا برای بینی های قوز دار هم میشه☺

ماسک زنجبیل رو ب نوک دماغی ک افتادس میشه زد

واقعا فک می کردم واسه کوچکی بینی

ماسک برای بینی

استفاده از یخ برای بینی های استخوانی موثر است و هیچ بازگشتی ندارد برای افتادگی هم از این روش تأثیر گذاراست

واقعااااا؟

خدا شفاتون بده

نظرنم میخوام قوزک بینیمو درست کنم بنظرتون باورزش دادن امکانش هست

همش چرت و پرته

دوستان این روشا خیلی تاثیر داره حتما انجام بدید فقط طول میکشه کم کم اثر میکنه

شما تاثیرشو دیدین

چرا هیشکی نمینویسه ک ماسکش خوب بود و روش اثر کرده

برای ازبین بردن قوزبینیتون یه چکش بردارین محکم بزنین روش..دردشم بزرگ میشین یادتون میره😄

ای ول 😂منم میخوام همین کارو بکنم بدون هزینه و فوری😂

چرت وپرت نگو

😂😂😂😂😂با چکش خیلی خوبه

😂😂😉👍🏻 عالی

چرا هيچ جايى در مورد قوز بينى ننوشته … لامصب دماغ قوز دار انگار راهى جز عمل جراحى براش نيست

ببخشید یکی از دوستام بینیش استخوانیه یعنی یه استخون قلمبه از بینیش زده بالا و این خیلی اذیتش میکنه یه راهکار سراغ دارین بجز عمل که بتونه اون غضروف روی بینیشو از بین ببره
مثلا ماسکی چیزی…
و راستی این تکنیکایی که تو سایتتون گذاشتین واقعا جواب میدن یا موقت هستن؟!
چون میخوام دائمی باشه لطفا جواب بدبن مهمه

واقعا ، آخه منم مشکلم همینه

من بینی بزرگی ندارم ولی خیلی قوز داره تو دانش گاه همه مسخرم میکنن البته نه همه تورو خدا یه راه حل بگید تا خوب شه خواهش میکنم یخ امتحان کردم خوب نشد زنجبیل هم همینطور بزگترم شده ماساج هم تاثیری نداشت تورو خدا یه راه حل بگید

واقعا جواب میده؟

ببخشید محلول زنجبیل چیه

خمیردندون با زنجبیل با سرکه سیب قاتی میکنی بعد 30 دقیقه میزاری رو بینی بعد 10 روز ردیف میشه . زنجبیل و سرکه یک قاشق چای خوری

واقعا اثر میکنه این زنجبیل و خمیر و سرکه من چسپ زدم رو دماغم چسپشم پاک نمیشه با هیچی
شما ی راهکار ب من بدید این چسپ رو بینیم زود پاک بشه خخخخ

سلام خوبین میگم ماسک زنجبیل چیه دیگ

اره بخدانوک بینیم خیلی بالارفته وکوچیک شده هرروزاین کاراروکه گفته انجام بده.ازماسک زنجبیل هم استفاده کن روزانه

ببخشیدماسک زنجبیل چیه ؟

یک قاشق غذا خوریسرکه سیب و یک قاشق چای خوری خمیر دندان و زنجبیل باهم قاطی کن بزن بینیت

ببخشید این ماسک جواب میده اخه خالم گذاشته بود بینیم حالت سوختگی کرفت

ببخشید هالا این ماسک زنجبیل جواب میده

ماسک برای کوچیک شدن بینی

دیوانه

خیلی عالی بودبخدانوک بینیم وسوراخ هاش کوچیک شده.روزانه ازماسک زنجبیل هم استفاده میکنم بطورمداوم

من این کارا رو انجام دادم خیلی چرت بود ممنون

سلام دوست عزیز،واقعااین کاراروانجام بدم نوک بینیم بالا میره طی چه مدت ؟دیکه برنمی گرده حالت اولیه؟ممنونم میشم پاسخ بدید.

واقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه‌جوری‌باید‌درستش‌کنی‌
لطفاراهنمایی‌کنیدخواهش‌می‌کنم

تاثیر داره ولی انتظار نداشته باش همون چند روز اول زود دماغت کوچیک شه بیشتر از ۱۰ روز استفاده کن

تو ایمیلتو ب اطلاع عموم رسوندی خوبه پسوردتو نذاشی🤣😂🤣😂🤣

دروغ

این نوع روش ها تاثیرش در حد عمل جراحی بینی نیست.
ولی به صورت مداوم تاثیرات مثبتی داره و نسبت به عمل جراحی اصلا عوارضی نداره .

کسی تا حالا از این راهها جواب گرفته؟ یعنی این روشها اصلا علمی هست یا سر کاریه؟

ببین بینی از غضروف تشکیل شده خوب تو هر وقت خواستی میتونی بهش فرم بدی..

بنظر‌منم‌همین‌طوره

ماسک زنجبیل عالیه

تاثیری داشت رو دماغت دناغی ک کوچیک هس ولی نوکش افتادس میشه استفاده کرد

سلام عزیزم.علمی که هست ولی هیچ جوابی نمیده.همون عمل جراحی کنی بهتره

دماغم قشگه ….فقط یکم شکسته و کج شده و قوز هم دار و سرش هم گرده …مگرنه خیلی قشنگه مگه نه ؟

آره خیلی نگران نباش 🙂

اگه خوبه بزن فیلمشم واسمون بفرست

اگه زشت بودچه جوری بودداش

اره دماغت عالیه عالیه اصلا این جوری که من تصور میکنم فوق العاده هست بد بخت بیچاره

دماغ خوشکله کی بودی تو😍

یعنی اعتماد به عرشت تو کبدم چه دماغ جیگری داری تو

اعتماد به نفست تو حلق همه 😂😂

واقعا معزل بزرگه

یعنی نمیدونم چه بکنم تا این افتادکی خوب شه کسی راهکار دارههههههه؟؟؟؟

دیووونع اون دیگه دماغ نیصت

چکارش دارین توروخدا منم دماغم همینطوریه خخخخخخخ

من دماغم اندازه ی گرزِ رستمِ😔😔😔😔

خب اندازه توجه کن

۷فو

وای خدا من چیکار کنم که بینیم کوچیک شه 😯😣

دلم اب شد😔

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

شکل دادن بینی شما: 

چگونه بینی خود را کوچکتر کنیم؟

چگونگی کاهش اندازه بینی با ورزش :

کوتاه شدن بینی:

کوچک کردن و تغییر شکل بینی:

چگونه دماغ خوش فرمی داشته باشیم

تکان دادن بینی:

صاف کردن بینی:

ماساژ بینی:

ازبین بردن خط لبخند:

تنفس عمیق:

چگونه می توان بینی خود را با آرایش کردن کوچک نشان داد ؟ 

چگونه می توان بینی خود را با یک دستور العمل طبیعی ساده کوچک کرد؟ 

زنجبیل:

خط پایان:

افراد زیادی هستند از بین آقایان و خانم ها که از بزرگ بودن بینی شان ناراضی هستند و از طرفی به دلایل مختلف نمیخواهند و یا نمیتوانند بینی شان را جراحی کنند، برای اینجور افراد راه های ساده و بی هزینه ای وجود دارد که در کوچک کردن و زیباتر شدن بینی تاثیر بسیاری دارند. با این روش های ساده بینی خود را کوچک و خوش فرم کنید و اعتماد به نفس تان را بالا ببرید.

بخور دادن بینی

بخور دادن بینی باعث باز شدن منافذ پوست و کاهش چربی و گوشت های بینی میشود، بدین ترتیب بینی به فرم ایده آلی خواهد رسید در صورتی که این کار را تکرار کنید. برای جلوگیری از افتادگی بینی پس از بخور دادن، بینی را زیر آب یخ بگیرید.

چگونه دماغ خوش فرمی داشته باشیم

زنجبیل

زنجبیل باعث از بین رفتن چربی های بینی های گوشتی میشود به این صورت که کمی پودر زنجبیل را با آب مخلوط میکنید و روی بینی خود قرار میدهید بعد از چند دقیقه آن را با دستمال پاک میکنید نتیجه کار بعد از دو هفته شگفت انگیز است.

فشار دادن نوک بینی

نوک بینی غضروف نرمی است که قابل شکل گیری است، شما میتوانید با فشار دادن نوک بینی تان، بینی خوش فرم تر و کوچک تری داشته باشید.

 

 

زنجبیل به عنوان ادویه ی آشپزی و دارویی در بسیاری از فرهنگ های سنتی مورد استفاده بوده است. آن هم چنین گیاهی قدرتمند با فواید سلامتی متعدد است. این بخش از سلامت نمناک را حتما بخوانید تا بیشتر در مورد زنجبیل و نحوه استفاده از زنجبیل برای سلامتی یاد بگیرید.

زنجبیل نوعی ادویه از ریشه گیاهان Zingiber officinale است . عموما در آشپزی در بسیاری از غذاهای آسیایی، دارو های گیاهی و خاورمیانه به کار می رود زنجبیل از شاخه کورکومین است این روش عموما برای درمان مشکلات روده و معده مفید و غذایی عالی برای افرادی که رژیم بدون لکتین دارند محسوب می شود ، زنجبیل هم چنین ممکن است به عنوان مسکن و به عنوان درمانی برای اختلالات سلامتی مورد استفاده قرار گیرد و زنجبیل اثرات ضد میکروبی، آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد.

ترکیبات فعال در زنجبیل عبارتند از gingerol، shogaol، paradol، zingerone، zerumbone، – dehydro، terpenoids و flavonoids [ R ]، تمام این ترکیبات دارای فعالیت های آنتی اکسیدانی هستند در حالی که برخی از آن ها دارای ضد تومور، ضد التهاب، ضد میکروب،مسکن درد و فعالیت های حفاظتی کبد هستند.

یک جز فعال در زنجبیل، می تواند با مهار مسیر NF – kB ، ژنهای التهابی را تنظیم کند.

مانند NSAIDs ( آسپرین و ادویل )، زنجبیل فعالیت های آنزیم های کوکس را مسدود می کند و همچنین تولید مواد شیمیایی التهابی به نام لوکوترین و پروستاگلاندین، زنجبیل مانع انتشار التهاب سیتوکین از یاخته های بیگانه در مطالعات سلولی می شود زنجبیل سرم را در موضوعات انسانی کاهش می دهد.چگونه دماغ خوش فرمی داشته باشیم

زنجبیل به طور موثر دردهای ذهنی را کاهش می دهد، 2 گرم زنجبیل ممکن است به طور متوسط درد ماهیچه ای ناشی از ورزش های مقاومتی و دویدن طولانی را کاهش دهد ، به خصوص اگر حداقل 5 روز طول بکشد، زنجبیل به اندازه دیکلوفناک ( داروی درد NSAID ) برای مدیریت درد و بدون توجه به ناراحتی گوارشی تاثیر دارد.

زنجبیل در کاهش شدت درد موثرتر از داروی بی اثر است . به علاوه، به نظر می رسد زنجبیل به اندازه مفنامیک اسید ( داروی درد NSAID ) موثر باشد.

برخی تحقیقات نشان می دهند زنجبیل تاثیر آرتروز را بهبود می بخشد در حالی که مطالعات دیگر نشان می دهند زنجبیل تنها در طول اولین درمان موثر است بنابراین تحقیقات بیشتری برای تعیین واقعیت لازم است.

Zerumbone، یک جز فعال در زنجبیل، واکنش Th1 را افزایش می دهد و به واکنش حساسیت Th2 به پروتیین سفیده تخم مرغ ( آلبومین ) در موش ها کمک می کند، زنجبیل با خنثی کردن Th2واکنش ایمنی در موش ها به آسم کمک می کند.

زنجبیل باعث کاهش انقباض ماهیچه های تنفسی با کاهش استیل کولین می شود.

شوگاول ، یک ترکیب یافت شده در زنجبیل،است که حساسیت پوست ( اگزما ) در موش ها را از طریق مانع سیتوکین با فعال کردن مسیرNrf2 درمان می کند .

زنجبیل پروستاگلادین را در پوشش شکم بالا می برد (هنگامی کهNSAID کاهش می یابد ) در بیماران مبتلا به آرتروز که مدت ها از مشکلات شکمی رنج می برند ازNSAID مطالعات حیوانی تایید می کند زنجبیل پوشش شکمی را با جلوگیری از رشد هلیکوباکترپیلوری از طریق کاهش ترشح اسید معده کاهش می دهد.

زنجبیل از فعالیت بیش از حد اعصاب جلوگیری و با ممانعت از عملکرد سروتونین در بخش گوارشی، حالت تهوع ، استفراغ ایجاد می کند و زنجبیل مسکنی غیر دارویی موثر برای بیماری صبحگاهی در دوران بارداری است. زنجبیل به حالت تهوع و استفراغ ناشی از عوارض جانبی شیمی درمانی کمک می کند.

زنجبیل جریان شکمی (انقباضات دودی ) را تحریک می کند. با این حال، اثرات دقیق زنجبیل بسته به گونه های مختلف پستانداران متفاوت است، زنجبیل به سرعت معده را به درون روده کوچک در افراد سالم خالی می کند تا بتواند در مورد پرخوری یا سو هاضمه کمک کند.

یک آزمایش تصادفی، نشان می دهد زنجبیل می تواند به علائم گوارشی افرادی کمک کند که اغلب دچار معده عصبی ( سوهاضمه ) هستند.

12 هفته مصرف دو گرم زنجبیل روزانه به طور قابل توجهی چندین آنزیم کبد، سیتوکین التهابی و شاخص مقاومت انسولین را در مقایسه با داروهای دیگر کاهش می دهد.

روغن زنجبیل از کبد در برابر بیماری کبد چرب غیر الکلی و بیماری های متابولیک مرتبط با رژیم چربی بالا در موش های چاق محافظت می کند، درمان با زنجبیل به کاهش فروکتوز و چربی های اشباع شده کبد و تری گلیسرید بالا در موش های صحرایی با عمل کردن از طریق سنسور کربوهیدرات عمل می کند.

زنجبیل حاوی بسیاری از آنتی اکسیدان قوی است، 6- شاگول Nrf2 را فعال در نتیجه در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می کند و همچنین زنجبیل آنتی اکسیدانی موثر به عنوان بخشی از درمان ضد سل است.

چندین ترکیب فعال در زنجبیل در برابر نشانه های سرطان بسیار قوی هستند و زنجبیل می تواند مرگ سلول های سرطانی را با استفاده از آپوپتوز تحریک کند، زنجبیل ترپنوییدها می تواند در سلول های سرطانی مخاط رحم از طریق فعال سازی آپتوپتوز القا شود.

Zerumbone، یک جز در زنجبیل، می تواند منجر به آپوپتوز سلول های سرطانی پانکراس از طریق مسیر سیگنال p53 بشود.

سلول های سرطانی توانایی رشد رگ های خونی جدیدی به نام رگ زایی را دارند. زنجبیل مانع از رگ زایی در سرطان پوست می شود.

Zerumbone از رگ زایی با مسدود کردنNF-κB در معده، پانکراس، تخمدان و سرطان روده طبق مطالعات مبتنی بر سلول جلوگیری می کند.

روغن اسانس زنجبیل برای کاهش آسیب دی ان ای از سم قارچ به نام آفلاتاکسین پیدا شده است، زنجبیل می تواند به محافظت از دی ان ای اسپرم در برابر استرس اکسیداتیو کمک و نشان می دهد می تواند به بهبود باروری در مردان کمک کند.

زنجبیل کلسترول و تری گلیسرید را بهبود می بخشد

زنجبیل CRPخون،نشانه های قند خون و کلسترول، تری گلیسرید را در انسان ها بهبود می بخشد و زنجبیل می تواند با تغییر سیستم عصبی از طریق تحریک گیرنده های موسکارین و مسدود کردن کانال های کلسیم ، فشار خون را کاهش دهد.

“زنجبیل ممکن است از سخت شدن شریان ها جلوگیری کند”

زنجبیل می تواند سلول هایی که رگ های خونی را پوشش می دهند از استرس اکسیداتیو محافظت کند، که نشان می دهد می تواند به جلوگیری از سفت شدن شریان ها کمک کند.

زنجبیل گلوکز خون وHbA1c را در انسان ها کاهش می دهد.

زنجبیل می تواند موش را در یک رژیم غذایی با چربی بالا حفظ کرده و با فعال کردن مسیر PPARδ، ظرفیت تحمل ورزش را افزایش دهد.

زنجبیل یک ضد ویروس، ضد میکروب و ضد قارچ موثر است. با این حال، اکثر مطالعات مبتنی بر سلول انجام شده است. مطالعات بالینی اضافی ممکن است برای تایید ایمنی و موثر زنجبیل برای درمان بیماری های عفونی لازم باشد.

زنجبیل تازه ، اما خشک نشده، می تواند از ورود به سلول های انسان در مطالعه ای مبتنی بر سلول جلوگیری کند و “زنجبیل باکتری های بد را می کشد”.

عصاره متانول زنجبیل اثرات ضد باکتریایی دارد، عصاره متانول زنجبیل مانع رشد 19 نوع هلیکوباکترپیلوری می شود.

زنجبیل یک ضد قارچ موثر در غلظت کم تر از 1 میلی گرم در میلی لیتر است و همچنین زنجبیل مانع رشد کاندیدا آلبیکانس می شود.

چگونه دماغ خوش فرمی داشته باشیم

1 کپسول ( 1.2 گرم ) زنجبیل عموما به عنوان کمک گوارشی موثر است.

مصرف 2گرم از زنجبیل روزانه تاثیر ضد التهابی دارد.

چای زنجبیل یا عصاره آب زنجبیل می تواند به علائم سرماخوردگی و گوارش کمک کند.

آب زنجبیل ( تازه ) تنها شکل موثر زنجبیل است تا قبل ازاینکه علایم، ویروس های سرماخوردگی بدتر شود.

مصرف بالای، زنجبیل ممکن است باعث برگشت اسید و دل درد شود. در حالی که مصرف زنجبیل معمولا تا 10 گرم مشکلی ندارد.

ممکن است به زنجبیل حساس باشید و واکنش به آن نشان دهید زنجبیل به نظر می رسد که اثرات جانبی چندانی نداشته باشد، اما ممکن است رفلاکس اسید در برخی افراد را بدتر کند. زنجبیل ممکن است بر لخته های خونی تاثیر بگذارد، بنابراین نباید در همان زمان داروهای کم خون مصرف شود اثرات مکمل طولانی مدت زنجبیل هنوز مشخص نشده است.

به گزارش ایران ناز اکثر بانوان در کشورهای مختلف جهان از شکل ظاهری بینی خود راضی نیستند و بسیاری خود را به دست تیغ جراحی می سپارند و برخی هم با آن کنار می آیند اما کارشناسان زیبایی به خانم ها این  مژده را می دهند که می توانند بدون نیاز به جراحی به فرم مورد علاقه بینی خود دست یابند.

 

 

چگونه دماغ خوش فرمی داشته باشیم

گفتنی است، یوگای صورت یا همان ورزش بینی تکنیکی است که با استفاده از آن می توان بینی را تغییر شکل داد و غضروف بینی را به شکل دلخواه درآورد.در یکی از این تکنیک ها افراد باید نفس خود را حبس کرده و بینی خود را به صورت کشیده نگه داشته و گوشت

 

 

اطراف حفره ها ی بینی را هر بار با یک دست به سمت مرکز بینی فشار داده و این عمل را چند بار در روز تا رسیدن به فرم دلخواه بینی خود انجام داد.در روش دیگر با دو انگشت شصت و اشاره مانند زمانی که بینی خود را می گیریم بینی را گرفته و در عین حال بینی را با کمک انگشتان به سمت بالا هل می دهیم .

 

 

در اثر اجرای این کارها بینی از فرم پهن به فرم کشیده تغییر می کند و نیز افتادگی نوک بینی از بین می رود.اما نباید فراموش کرد که نتیجه  تمامی این تمرین ها در اثر عدم پیگیری از بین می روند و نیز تنها بر تغییر غضروف بینی موثر هستند اما نمی توانند قوز یا استخوان بینی را تغییر دهند.

چگونه بینی را کوچک کنیم؟ داشتن بینی بزرگ، تاثیر نامطلوبی بر اعتماد به نفس برخی از افراد دارد. اگرچه زیبایی هر انسانی باید طبیعی باشد و دستکاری نشود اما بسیاری از مردم کشور ما مخصوصاً جوانان از عمل های زیبایی بسیار استقبال می کنند. در این میان ممکن است افرادی بخواهند بدون عمل زیبایی، و کم کردن ریسک بینی خود را کوچک کنند. در این مقاله از هاو کن یو روش ها و ترفند هایی را آموزش خواهیم داد تا با استفاده از آنها بتوانید بینی خود را کوچک تر کنید. با ما همراه باشید.

مسلما درمان های طبیعی ارزان تر و در دسترس تر می باشند. بدون تردید، تمام زنان خواهان داشتن چهره ای زیبا و بی عیب و نقص هستند و وجود هر گونه نقص در ظاهرشان برای آنها تبدیل به یک معضل می شود.

هر چند بینی هر کس ممکن است برای چهره خودش متناسب باشد و با دیگر اجزای صورتش همخوانی داشته باشد، پس داشتن بینی های بزرگ و گوشتی همیشه نقص به حساب نمی آید، اما بعضی افراد به ویژه دختران به خاطر داشتن بینی بزرگ نمی توانند از چهره خود راضی باشند.

اگر شما جز افرادی هستید که از بینی خود راضی نیستید با این قسمت از هاو کن یو همراه باشید. در این مقاله به چندین روش طبیعی برای کوچک کردن بینی اشاره شده است، از آرایش کردن بینی گرفته تا درمان های طبیعی دیگر.

 

چگونه دماغ خوش فرمی داشته باشیم

در ادامه از روش های مختلف همچون استفاده از ماساژ و ورزش بینی برای فرم دادن و کوچک کردن، استفاده از آرایش مناسب برای کوچک نشان دادن و سایر روش ها را قدم به قدم برای شما توضیح می دهیم.

چگونه لایه برداری کنیم؟ (لایه برداری پوست با شکر)

به گفته پزشکان، غضروف نوک بینی در سنین کودکی و نوجوانی به علت نرم بودن کاملا قابل شکل گیری است. از این رو کودکان می توانند تقریباً هر شکلی به بینی خود بدهند. به همین دلیل است که انحرافات بینی ناشی از ضربه معمولاً در این سنین رخ می دهد. اگرچه افراد جوان و حتی مسن نیز می توانند از این ترفند استفاده کنند.

ماساژ قسمت های مختلف بدن می تواند به میزان قابل توجهی به کاهش و افزایش وزن کمک کند. علاوه بر کوچک کردن و باریک کردن بینی تان،ماساژ می تواند برخی از مشکلات مربوط به سلامتی مانند سردرد را نیز کاهش دهد. بنابراین ماساژ دادن یکی از روش های عالی برای کوچک کردن بینی های گوشتی است.

روش انجام تمرین :

 

این یک تمرین ساده و مؤثر برای خلاص شدن از خط لبخند است. با افزایش سن ، خط لبخند عمیق تر می شود و زیبا به نظر نمی رسد. به این خاطر که خطوط لبخند مانند بخش جداگانه ای از صورت به نظر می رسند و با گذشت زمان هم عمیق تر می شوند و چندان جذاب نیستند. این تمرین ساده می تواند باعث حذف شدن چند تا از این خط های غیر جذاب شود.

روش انجام تمرین :

تمرین شکل دهی بینی یکی از انواع  تمرینات شبه تنفسی می باشد. این تمرین به طور مؤثر به شما در کوچک کردن بینی  و درمان سایر مشکلات سلامتی تان کمک می کند. اگر شما به خاطر داشتن بینی گوشتی و بزرگ ناراحت هستید ، باید تمرینات تنفسی زیر را انجام دهید. برخی از تمرینات مانند ” شکل دهی بینی ” فقط در باریک کردن بینی نقش ندارد، بلکه به بینی شما یک مدل خاص  می دهد. شما باید این تمرین را به طور مداوم انجام دهید تا تاثیرات آن را در طول زمان مشاهده کنید. علاوه بر این، انجام این تمرین از افتادگی بینی نیز جلوگیری می کند.

روش انجام تمرین :

 

سن یکی از فاکتورهای مشترک برای بسیاری از مسائل مربوط به سلامتی می باشد، به این معنا که با گذر زمان و افزایش سن ، انسان ها شاهد زوال  برخی از قسمت های بدن خود از جمله استخوان ها، غضروف ها و ماهیچه ها و همچنین فرسودگی چهره شان هستند. تمرین کوتاه سازی بینی یک درمان خانگی  مؤثر و طبیعی برای  شکل دادن به بینی و جلوگیری از تباهی غضروف می باشد.

روش انجام تمرین :

 

تمرینات تنفسی نقش عمده ای  در بهبود مشکلات سلامتی و افزایش زیبایی روحتان ایفا می کند. در یوگا تمرینات تنفسی فراوانی وجود دارد. شما می توانید برخی از بهترین تمرین های تنفسی دلخواهتان را انتخاب کنید و هر روز انجامشان دهید. زیرا دم و بازدم عمیق می تواند به مرور زمان بینی شما را باریک تر و از چندین مشکل سلامتی جلوگیری کند.

 

روش انجام تمرین :

 

آیا تا به حال تصور کرده اید که لبخند زدن می تواند بینی شما را صاف کند؟ خب ، ورزش صاف کردن بینی را هم یاد گرفتید، تمام کاری که باید انجام دهید این است که فقط لبخند بزنید.

روش انجام تمرین

 

درست مانند تمرین صاف کردن بینی ، این تمرین نیز عضلات دو طرف بینی تان را تقویت می کند و به شکل دهی آن کمک می کند. بنابراین، این تمرین یکی از روش های دیگر اثبات شده برای کوچک تر کردن بینی گوشتی شما می باشد.

روش انجام تمرین :

 

 

دستگاه های متنوعی در بازار وجود دارند که با استفاده از حرارت و حرکات ویبره سعی در کوچک کردن و فرم دهی بینی دارند. البته جوابدهی این دستگاه ها در افراد مختلف، متفاوت بوده و نتیجۀ قطعی ندارد.  روش کار این وسایل به این شکل است که پد پلاستیکی را بر روی بینی قرار داده و آن را به منبع انرژی (باتری یا برق) متصل می‌ کنید و این کار را برای مدتی انجام میدهید تا تاثیر فرم گیری بینی خود را ببینید. در حالت معمول نتیجه پس از یک ماه نمایان می شود. این وسایل را می توانید از بازار تهیه و استفاده کنید. با توجه به قیمت کم آنها، امتحان کردن این دستگاه ها ضرری ندارد.


ازآنجایی که داشتن بینی بزرگ تأثیرات مخربی بر روی اعتماد به نفس و شادابی خانم ها دارد، این گزینه قطعاً یکی از بهترین انتخاب ها برای بانوان است. با استفاده  از لوازم آرایشی مناسب می توانید تا حد زیادی بینی خود را کوچکتر و خوش فرم تر نشان دهید تا در مهمانی و مجالس اعتماد به نفس داشته باشید. برای این کار توجه کنید که تمام وسایل مورد نیاز را داشته باشید.

چگونه لاغر به نظر برسیم؟


چگونه مژه بلند و طبیعی داشته باشیم؟


روش های داشتن پوستی روشن شفاف و سفید

این گزینه شاید برای بسیاری از افراد عجیب باشد اما باید بدانید که زنجبیل یکی از موثرترین مواد برای از بین بردن چربی ها در قسمت های مختلف بدن است. پودر زنجبیل می تواند علاوه بر چربی بینی، چربی دیگر قسمت های بدن را نیزاز بین ببرد. البته باید توجه داشته باشید که این ترفند فقط برای بینی های گوشتی و چربی دار مؤثر است.

بارها شنیده اید که سرد شدن باعث منقبض شدن هر جسمی می شود. این موضوع در مورد بینی نیز صادق است. سرد کردن ناحیه بینی با هر روشی باعث می شود که حجم آن کم شود.چگونه دماغ خوش فرمی داشته باشیم


۱۱ ورزش برای آب کردن چربی بازو در خانه


یکی دیگر از روش های مؤثر در کوچک کردن بینی، بخور دادن است. بخار آب با ورود به منافذ پوست صورت باعث خروج چربی ها و افزایش سوخت و ساز پوست بینی می شود.


در پایان باید اشاره کنیم که روش های دیگری از قبیل عمل های زیبایی مختلف نیز برای کوچک کردن بینی و خوش فرم کردن آن وجود دارند اما بهتر است به جای صرف هزینه و زمان و همچنین تحمل درد های بسیار، در صورتی که از نظر تنفسی مشکل  حادی ندارید، روش های سخت را فراموش کرده و سعی کنید زیبایی طبیعی خود را دوست داشته باشید تا به اعتماد به نفس برسید.

علاوه بر تمرینات بینی و درمان های خانگی، برخی ترفندهای ساده نیز وجود دارد که بزرگی بینی تان را بپوشانید. ترفندهای آرایشی زیر را دنبال کنید و نباید های آرایشی را در نظر بگیرید  تا بینی تان جذاب به نظر برسد:

به جای رنگ های تیره یا روشن، از رژلب هایی با رنگ های مات ، درخشان و برجسته استفاده کنید تا توجه دیگران را از بینی به سمت لب هایتان معطوف کنید. ابتدا، خط لب بکشید و سپس قسمت های داخلی لبتان را با خط لب پر کنید. پس از آن، یک رژ پر رنگ یا برجسته بزنید. اگر لازم بود دو بار این کار را انجام دهید.

اگر شما آرایش چشم غلیظ داشته باشید، توجه دیگران به مرکز صورتتان جذب می شود و در نتیجه بزرگی بینی تان به چشم می آید. در عوض، با استفاده از رنگ های خنثی  حداقل آرایشی که می توانید را  روی چشمانتان انجام دهید. گاهی اوقات تیرگی های زیر چشم ها و صورت هم توجه را به مرکز صورت جلب می کند، پس خوب است از کانسلر برای پوشاندن تیرگی ها استفاده کنید.

ابروهای نازک، بینی شما را بزرگتر نشان میدهد، در حالی که ابروهای پهن باعث می شود که مرکز صورتتان کانون توجه نباشد. پس اجازه دهید ابروهایتان پهن باشد و آن را با یک مداد ابروی  مطابق با رنگ ابرویتان پر کنید.

آیا تا به حال دقت کرده اید که مدل مو می تواند توجه دیگران را از سمت بینی دور کند ؟ خب بله، واقعا همینطور است. موهای فرفری می تواند این کار را به خوبی انجام دهد. موهای فرفری با حجم خیلی زیاد،  بیشتر به چشم می آید تا بزرگی بینی گوشتی تان . شما هم چنین باید محل قرار گرفتن موهایتان را نیز در نظر بگیرید، اگر موهای خود را مستقیما روی مرکز صورتتان بریزید، بینی شما بیشتر جلب توجه می کند. اگر موهایتان را در دو طرف صورتتان بریزید بینی تان کمتر به چشم می آید.

علاوه بر این، از داشتن مدل موهای زیر خود داری کنید، چنین مدل موهایی باعث می شود بزرگی بینی بیشتر به چشم بیاید :

مدل موی چتری ، دم اسبی ، براق و صاف و…

از گوشواره و گردنبندهایی استفاده کنید که جلب توجه می کند ، مانند یک جفت گوشواره بلند همراه با شرابه و یا یک گردنبند عجیب و شگفت انگیز یا جواهرات جذاب دیگر . هم چنین می توانید از کلاه ، عینک آفتابی و دستمال سر یا روسری های رنگ روشن استفاده کنید.


بینی نقطه کانونی صورت ماست و قطعا توجه دیگران به این نقطه از صورت جلب می شود. بیشتر اوقات ما دلمان می خواهد شبیه افراد مشهور یا ستاره  های سینما باشیم که موهای بلند درخشان، چشم های درشت ، لب های گلگون و بینی های تیز سر بالا دارند.  معمولا بیشتر سلبریتی ها برای زیباتر شدن خودشان را به تیغ جراحی می سپارند. با این حال چنین جراحی هایی بسیار گران هستند و کار درستی هم نیست. علاوه بر این اگر این جراحی ها توسط یک پزشک خبره صورت نگیرد امکان بروز خطا در آنها وجود دارد.

بنابراین، وقتی درمان های خانگی و طبیعی ارزان برای زیباتر شدن وجود دارد و هیچ درد و عارضه ای هم ندارند، چرا باید به سراغ چنین جراحی هایی برویم ؟ اگر می خواهید بینی خود را کوچک کنید از راهکارهایی که در این مقاله آورده شد استفاده کنید  و  در قسمت نظرات تجربه خود را با دیگران  به اشتراک بگذارید.

داشتن پوستی زیبا با استفاده از این در مان های خانگی

چگونه می توانید از خونریزی بینی جلوگیری کنید

چگونه گرفتگی بینی را درمان کنیم ؟ ( روش های باز کردن بینی کیپ شده)

برای ارسال دیدگاه خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

خیلی خوب بود
مرسی

روشی که از طریق یخ انجام میشد برای بینی استخوانی هم اثر میکنه???

لطفا جواب بدین

تغییری روی استخوان انجام نمیشه و فقط روی پوست و گوشت بینی تغییر حاصل میشه

سلام ببخشید روی غضروفها اثر داره .یعنی نوک بینی اگه بزرگ باشه میشه بازنجبیل و خمیردندون کوچیک بشه؟

این راهکار ها به صورت سطحی عمل میکنند و فقط مقداری از چربی بینی رو خارج میکنن تا کوچکتر دیده بشه

خواهش میکنم یکی بهم بگه قوز بینی رو چجوری کوچیک کرد خواهش میکنم اگه کسی میدونه بگه

تو 1 جا دیگه خوندم که سرکه سیب هم باید باشه بدون سرکه سیب فقط زنجبیل و خمیر دندان استفاده کنیم اشکالی نداره؟!لطفا جواب بدین.

نه موردی نداره فقط زنجیبیل را خیلی روی پوست نگه ندارید تا پوست نسوزه

سلام چقد بمونه بهتره تا نسوزه؟؟؟؟

سلام ببخشید من از روش زنجبیل استفاده کردم ولی پوست بینیم چروک شده چیکار کنم اصلا دلیلش چیه اخه من مقدار مواد و زمان استفاده شو از تو یه سایت دیگه دیدم و همشو دقیق انجام دادم واقعا این موضوع داره ازارم میده ممنون میشم پاسخ بدید

زنجبیل به دلیل طبعی که داره میتونه پوست رو تحت تاثیر قرار بده
ما در اینجا مقدار و زمانش رو نوشتیم که نباید بیشتر از حد مجاز باشه
شما میتونید از اون سایتی که به عنوان منبع ازش استفاده کردید توضیح بخواید اما به عنوان راهنمایی
پوست خاصیت ارتجاعی داره و نهایتا چند روز دیگه به حالت قبل بر میگرده
میتونید از کمپرس یخ استفاده کنید

این تاثیرایی ک میزاره دائمی هستن یا باید هر دفعه تکرار کرد؟

باید تکرار شوند. ولی تاثير بلند مدت هست

استخوان بینی رو نمیشه از بین برد????

خیر. قطعا بدون عمل نمیشه از بین برد

سلام ببخشید من بعد از استفاده از روش زنجبیل پوست بینیم هم چروک شده هم روش لکه افتاده از زمان استفادم هم خیلی گذشته ولی درست نشد چیکار کنم اگه پاسخ بدید ممنون میشم

هر چیزی باید زمان خودش رو داشته باشه. اگر بیشتر از اون زمان استفاده کنید ممکنه به مشکل بخوره. از یخ استفاده کنید شاید بهتر شد

اخه من از تایمر هم استفاده میکردم سر ۳۰ دقیقه برشون میداشتم …!
یعنی ممکنه لکه همیشه بموننن؟؟؟

ببخشید زنجبیل رو چقد باید رو پوستمون بمونه؟

و مقدار پودر زنجبیلی ک باید تو آب حل کنیم چقد باش؟ و اون آب چقدر باشه؟

من این راه ها رو دقیق انجام دادم ولی هیچ نشد و تغییری حاصل نشد فقط باعث شد بینی توروم کنه

این روش ها نه تنها در ایران بلکه در سایت های معبتر دنیا استفاده شده. اگر ج.اب نمیده یا زمان کمی استفاده کردید یا روشتون غلط هست

سلام, من یجا رفتم با استفاده از انزیم کوچیک کرد بینی رو, خیلی تأثیر داره, میتونی بیای تلگرام عکسارو ببینی.
@Haines_painting

دوستان من دماغم قوز داره و این باعث ناراحتیم میشه و پول کافی هم برای جراحی ندارم لطفا بگین چیکار کنم خواهشن ی راه حل بگین که قوزمو برطرف کنه.

سلام
من وقتی از این ترکیب استفاده کردم بعد چند روز بینیم پوست پوستی شد و یه لایه از پوست بینیم از بین رفت لایه جدید پوستم کاملا صاف و بدون لک شد میخواستم ببینم میشه از ترکیب برای پوست صورت استفاده کرد؟ ممنون میشم

دوستان این روشا همه غلطن زنجبیل برای صورت و بینی مضره اینو از هر پزشکی میتونید بپرسید و زیاد گذاشتن. اون به بینی اسیب جدی میزنه و طول میکشه درست بشه تنها روشی که عالی عمل میکنه همون عمل جراحیه من خودمم کل این روشارو تحقیق کردم

دوست عزیز اینکه شما نتیجه نگرفتین دلیل نمیشه که درست نباشه. با یک سرچ ساده متوجه میشین که هزاران مقاله برای کوچک کردن بینی (از بین بردن چربی های سطحی بینی) با رنجبیل در سایت های معتبر انگلیسی زبان وجود دارد که البته بسیاری از خوانندگان این مقاله (در این کامنت ها مشاهده کنید) و خود بنده از همین زنجبیل نتیجه گرفتیم.

شما با استفاده از چکش میتونی اینکارو کنی..جدی میگم من نتیجه گرفتم از این روش

سلام ببخشید راهی برای سربالا کردن بینی وجود داره ؟؟؟؟

سلام خسته نباشیی
این روشا برای غضروف جواب میده
اصا برای کوچیک شدن غضروف باید چی کار کرد؟

سلام خسته نباشین
این روشا برای غضروف جواب میده
اصا برای کوچیک شدن غضروف باید چی کار کرد؟

دوستان بعد از استفاده از زنجبیل حتما کرم مرطوب ککنده بزنین تا پوستتون خشک نشه

وای مرررسی من دو هفته پیش این متن را دیدم ، اولش فکر کردم الکیه اما امتحانش کردم و واقعا جواب داد.فقط حتما کرم بزنین تا پوستتون قرمز و خشک نشه

لطفا جواب بدید لطفااااا?

تاثیر یخ ساعتیه؟ همیشگی نیس؟

بجای سرکه سیب میشه از سرکه سفید استفاده کرد؟؟؟؟

سلام عالی بود ممنونم

سلام،مطالب جالبی بود ممنون،فقط سوالی داشتم،من دماغم واقعا بی نقص بود جوری ک همه ازم سوال میکردن عمل انجام دادم یا نه،ونوک بینیم سربالا بوده،اما الان مدتیه ک نوک بینیم نسبتا بزرگ شده و مدام جوش زیر پوستی میزنه،واقعا دماغم خیلی بد شده من باید چیکار کنم ک مثله اولش بشه??

ببین جن ها جایی عروسی ندارن بری برقصی

این مقاله هم دقیقا برای از بین بردن چربی زیر پوست هست. اگر جوش های چرکی میزنین حتما باید با یک متخصص پوست صحبت بکنید تا درمان بشه و با درمان خانگی تاثیر مطلوبی نداره

سلام دوستانی که مشکلشون حل شده
لطفا به پیوی بنده مراجعه فرمایید
[email protected]

باسلام من استفاده نتیجه هم نگرفتم

Salam mn 1sal pish ye dastgah bename nnose up estefade krdm baes shod yekm gushye damaqam beye samt bad kone yakh asar dare ta chnd vaqt mimune mishe javabbedin kodum rah behtare?

یعنی واقعاتاثیرنداره

یعنی واقعاتاثیرنداره

سلام بخشید این ترکیب زنجبیل باید در اخر حالت خمیر داشته باشه یا محلول؟و اینکه سرکه سیب صنعتی بازم تاثیری داره؟

ببخشید یخم اثر میکنه؟

من چند وقته که دارم از این روش اسفاده می کنم،ولی هیچ جوابی نداد و بینی ام ورم کرده و لکه لکه ای شده است.اصلا به درد نخورد

به نظر من تنها راه بالا بردن اعتماد به نفس خودتونه .
چون کوچیک یا بزرگ بودن بینی یا خود چهره دست هیچ کدوم از ما نبوده . هرجور ک هستین خودتونو دوس داشته باشین . اینجوری موفق ترین . ولی درکل اگه اگه هم از ظاهرتون خیلی ناراضی هستین تنها راهش عمل بینیه.

اين روش جواب ميده ولي بعد يه مدت باز برميگرده به حالت اول 🙁
راستي حتما با آب ولرم بشوريد ..چون بيني داغ شده اگه با آب سرد بشوريد خون دماغ ميشيد..

اين روش هايى كه گفتيد همه براى بينى هاى گوشتى بود پس بينى هاى غضروفى چى ميشه

ببین چقد نظر دادن دوستانمون.اگه در مورد معجزه خدا انقد سوال میکردین؟؟؟در ضمن ب دماغتون دست نزنید بهتره چون ممکنه کوچیکش کنه که اونم بعید میدونم اما مضراتی دیگه داشته باشه

برای دریافت اخبار جدید ایمیل خود را وارد نمایید

کپی کردن قسمت یا تمامی مقاله از “هاو کن یو” تنها با
کسب مجوز امکان پذیر است

از داروهای گیاهی برای کوچک کردن بینی به روش طبیعی، می توان به ترکیب عسل و روغن زیتون، زنجبیل و روغن کرچک، اشاره کرد که در ادامه روش استفاده از آنها را توضیح خواهیم داد .

استفاده از ماسک عسل و روغن زیتون می تواند به کوچک کردن بینی گوشتی به روش طبیعی، کمک کند . دقت کنید که این روش بیشتر برای بینی های گوشتی جوابگو است، چون این ماسک به آب شدن چربی های دماغ شما کمک خواهد کرد و به مرور، بینی شما کوچکتر خواهد شد. فقط باید بدانید روش های کوچک کردن بینی به روش طبیعی نسبت به عمل های جراحی، زمانبرتر هستند و شما باید برای این روش ها صبر و حوصله داشته باشید .

در طب سنتی، زنجبیل جایگاه ویژه ای دارد و یک گیاه پرخاصیت است. جالب است بدانید برای کوچک کردن بینی به روش طبیعی هم، می توانید از زنجبیل استفاده کنید. مقداری پودر زنجبیل را با آب مخلوط کنید و آن را روی بینی خود بمالید. از آن جایی که این مخلوط هم، نوعی مخلوط چربی سوز است، برای کوچک شدن بینی گوشتی، بهتر عمل خواهد کرد و برای بینی های استخوانی، کارکرد چندانی نخواهد داشت. این روش از تاثیرگذارترین روش های کوچک کردن بینی به روش طبیعی است.

مخلوط دیگری که می توانید برای کوچک کردن بینی به روش طبیعی از آن استفاده کنید، مخلوط پودر زنجبیل، خمیر دندان و آبلیمو، یا سرکه سیب است. یک قاشق چایخوری خمیر دندان، یک قاشق چایخوری پودر زنجبیل تازه و یک قاشق غذاخوری آبلیمو را با هم مخلوط کنید و بعد از شستشوی کامل بینی خود با مواد شوینده، مخلوط را به مدت ۲۰ دقیقه روی بینی خود قرار دهید و بعد آن را با آب بشویید. این کار را باید دست کم به مدت ۱۰ روز انجام دهید.چگونه دماغ خوش فرمی داشته باشیم

ورزش هایی هم وجود دارند که می توانند باعث عضله سازی در بینی شما شوند و به کوچک کردن بینی به روش طبیعی و بدون درد، کمک می کند. اگر به دنبال راهی برای کوچک کردن بینی استخوانی به روش طبیعی هستید، ورزش بینی می تواند به شما کمک کند. تمرین اول به این صورت است که دو طرف بینی خود را با انگشتان خود بگیرید و بازدم خود را با فشار به بیرون بدهید. این کار عضلات بینی را درگیر می کند و می تواند به کوچک شدن بینی شما کمک کند. تمرین دوم به این صورت است که باید سر خود را در جای خود و ثابت نگه دارید و با نوک انگشتان خود نوک بینی خود را به صورت دورانی بچرخانید. تمرین سوم و آخر بر اساس تنفس عمیق است. یکی از سوراخ های بینی خود را با انگشت بگیرید و با سوراخ دیگر نفس عمیق بکشید و ۳ ثانیه نفس خود را حبس کنید و بعد با فشار به بیرون بدمید. این تمرین را ۳ بار به صورت ۱۰ تا، ۱۰ تا در طول روز انجام دهید تا به کوچک کردن بینی کمک کند.

این روش هم یک روش دیگر برای کوچک کردن بینی به روش طبیعی است. این روش هم بیشتر برای بینی های گوشتی جواب می دهد. همانطور که می دانید بینی جزئی از صورت است که تا آخر عمر در حال رشد است و اگر بینی شما از نوع گوشتی است، احتمالا نتیجه موقتی از جراحی بینی خواهید گرفت. ولی اگر طب سوزنی را امتحان کنید، مطمئنا راضی خواهید بود و نتیجه دائمی خواهد شد. نقطه های سوزن گذاری روی شیار کناره های پره بینی و بین دو ابرو خواهد بود که متخصص برای شما، این کار را انجام می دهد.

کوچک کردن بینی با ورزش و انجام دادن برخی حرکات روی آن امکان پذیر است. پزشکان معتقدند غضروف نوک بینی به علت نرم بودن خاصیت شکل پذیری دارد. در سنین نوجوانی و کودکی این کار راحت تر اتفاق می افتد. برای کوچک کردن بینی با ورزش:

روزانه غضروف بینی خود را با دو دست گرفته و فشار دهید این کار را به تعداد دفعات زیادی در روز انجام دهید تا جایی این کار را انجام دهید که اثرات چزئی کوچک شدن بینی تان را ببینید.

شک و تردید زیادی در مورد عملکرد دستگاه های کوچک کننده بینی وجود دارد و نتایجی که از این دستگاه ها گرفته شده، متفاوت بود. پد فرم دهنده این دستگاه ها بر روی بینی قرار می گیرد و دستگاه به یک منبع انرژِی (باتری یا برق) متصل است و از این طریق به بینی لرزش وارد می کند. قیمت این دستگاه ها خیلی زیاد نیست و به امتحان کردن آن ها می ارزد.

یکی از روش های مفید برای کوچک کردن و خوش فرم تر کردن بینی بخور است با بخور دادن بینی منافذ پوست آن باز می شود و با مصرف اکسیژن بینی شما سوخت و ساز زیادی را پیدا می کند و در نتیجه با کاهش چربی و گوشت های اضافی بینی شما به فرم دلخواه تان در می آید.

بینی خود را 5 الی 20 دقیقه بخور دهید در هنگام بخور بینی خود را ماساژ دهید تا چربی های زیر پوست خارج شوند می توانید پس از بخور برای تاثیر بیشتر، مقداری یخ را بر روی بینی خود قرار دهید. با این عمل از افتادگی بینی بعد از بخور جلوگیری خواهید کرد. حتما شنیده اید که سرد شدن باعث منقبض شدن هرجیزی می شود، بینی نیز از این قاعده مستثنی نیست و سرد کردن بینی به هر شکلی باعث کوچک شدن آن می شود.

راه های طبیعی و خانگی زیادی برای خوش فرم کردن بینی وجود دارد. شاید شما از آن دسته از افرادی هستید که ترجیح می دهید با عمل جراحی بینی خود را کوچک کنید بهتر است که بدانید اگر بعد از عمل جراحی از فرم و شکل بینی خود راضی نباشید دیگر هیچ کاری نمی توانید بکنید. بهتر است قبل از عمل روش ها و راه های طبیعی را برای کوچک کردن بینی خود امتحان کنید.

بسیاری از افراد سوال دارند که چگونه دماغ خود را سر بالا کنیم؟ با استفاده از راهکارهای زیر می توانید تا حدودی به فرم بینی دلخواه خود برسید.

 

کوچک کردن بینی با ورزش و انجام دادن برخی حرکات روی آن امکان پذیر است. پزشکان معتقدند غضروف نوک بینی به علت نرم بودن خاصیت شکل پذیری دارد. در سنین نوجوانی و کودکی این کار راحت تر اتفاق می افتد. برای کوچک کردن بینی با ورزش:

چگونه دماغ خوش فرمی داشته باشیم

 

شک و تردید زیادی در مورد عملکرد دستگاه خای کوچک کننده بینی وجود دارد و نتایجی که از این دستگاه ها گرفته شده، متفاوت بود. پد فرم دهنده این دستگاه ها بر روی بینی قرار می گیرد و دستگاه به یک منبع انرژِی(باتری یا برق) متصل است و از این طریق به بینی لرزش وارد می کند. قیمت این دستگاه ها خیلی زیاد نیست و به امتحان کردن آن ها می ارزد.

 

یکی از روش های مفید برای کوچک کردن و خوش فرم تر کردن بینی بخور است با بخور دادن بینی منافذ پوست آن باز می شود و با مصرف اکسیژن بینی شما سوخت و ساز زیادی را پیدا می کند و در نتیجه با کاهش چربی و گوشت های اضافی بینی شما به فرم دلخواه تان در می آید.

حتما شنیده اید که سرد شدن باعث منقبض شدن هرجیزی می شود، بینی نیز از این قاعده مستثنی نیست و سرد کردن بینی به هر شکلی باعث کوچک شدن آن می شود.

 

دانشمندان دریافته اند افرادی که بیش تر از ۱۰ ساعت در روز از عینک استفاده می کنند بینی کوچک تر و خوش فرم تری دارند.

سایز عینک در کوچک و خوش فرم کردن بینی شما تاثیر زیادی دارد و هرچه لبه های اطراف و کناری عینک بزرگ تر و پهن تر باشد بینی شما بیشتر تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و خوش فرم تر می شود.

 

یک راه طبیعی برای کوچک تر کردن بینی استفاده از ماسک عسل و روغن زیتون است شما می توانی با کمک این ماسک بینی خود را ماساژ ذهید و چربی های زیر پوست بینی تان را به کمک این ماسک به خوبی از بین ببرید و با کاهش چربی های زیر پوست بینی شما کوچک تر خواهد شد.

پودر زنجبیل

زنجبیل یکی از موثر ترین مواد برای ازبین بردن چربی های قسمت های مختلف بدن است. این ترفند در واقع راه گیاهی و طبیعی کوچک کردن بینی گوشتی محسوب می شود و برای بینی استخوانی مناسب نیست. برای این کار:

این ترکیب در و اقع یک ماسک خانگی کوچک کننده بینی است.

 

اگر بینی شما گوشتی و در روی بینی شما جوش های سر سیاه و چرکی زیادی وجود دارد هرگز این جوش ها را فشار ندهید زیرا فشار دادن این نوع جوش ها بینی شما را بزرگ تر می کنند شما می توانید با کمک چسب های مخصوص و یا کرم های اسید این نوع جوش ها را از روی بینی خود از بین ببرید و بهتراست که قبل از استفاده از  این نوع چسب ها و کرم ها با پزشک متخصصی مشورت کنید. روش های کوچک کردن بینی را در این بخش از سلامت پوست ملاحظه فرمودید که امیدواریم با انجام این روش ها بتوانید بینی خود را زیباتر و خوش حالت کنید. توجه داشته باشید که استفاده از روش های طبیعی دیر تر از عمل جراحی بینی عمل می کند و باید شما با صبر و حوصله این روش ها را انجام دهید.

 

با استفاده از این راهکارها می توانید بدون به جان خریدن خطرات عمل های زیبایی، بینی خود را تا حدودی فرم دهید. اگر مشکل تنفسی حادی ندارید که نیاز به جراحی داشته باشد، حتی الامکان از عمل های زیبایی خودداری کنید.

 

 

بنظرتون با چسب زدن متوالی بینی کوچیک میشع؟

واسه بینی های گوشتی ماساژ جواب میده

مطالبتون خیلی خوبه

والا اگه میدونستم اینجوریه اصلا امتحان نمی‌کردم
من روی بینیم زنجبیل گذاشتم بینیم خون اومد دوساعت تو دستشویی داشتم جلوی خون بینیم رو میکرفتم

چرا ؟شاید حساسیت داری

اینا همش الکیه فقط عمل جراحی جواب میده

من بینیم کوچیکه فقط ی کوچولو قوز داره
شما پیشنهادی دارین؟

از چسب مخصوص بینی استفاده کنین شب تا صب یا زمانی ک توی خونه هستین توی دراز مدت نتیجه خوبی داره و بینیتون جمع ترمیشه

جالبه همه میگن گیره کوچک کننده اثر نداره و.لی اگه سایتهای انگلیسی زبان رو برید خیلیا گفتن اثر داشته

کیا ازاین ماسک زنجبیل استفاده کردنو تاثیرشو دیدن؟دلمونو خوش کنیم ب این ماسک یا ن؟

من امتحان کردم بینیم خون اومد بند نمیومد

من میخوام بینیم کوچک شود

چگونه دماغ خوش فرمی داشته باشیم

من عمل کردم بینیم با جراحی خوب نشدش چ برسه با این کارا

آیا کرم های کوچک کننده بینی تأثیر دارند یا شایعه هستند؟

تو سایت نمناک خیلیا با استفاده از این ماسک نتیجه گرفته بودنو و بسیار راضی بودن

من که تغییری ندیدم

من بینیه بزرگی ندارم و بیشتر بخاطر سرسیاهاش کمی بزرگ به نظر میرسه و این راه جواب داد بهم

نه اصلا جواب نداد.بینی من گوشتیه 8 روزه که دارم استفاده میکنم دریغ از یه ذره تغییر

دقیقا منم هشت روز خودمو به زحمت اانداختم الکی بینی منم گوشتیه

ایاپودر زنجبیل بعد از استفاده ب حالت خود برمیگرده؟؟

من یک سال از پودر زنجبیل و سرکه سیب و خمیردتدان استفادە کردم جز اینکه نتیجە نگرفتم بینیم بزرگتر هم شد

چرا یه سال ازچیزی ک تاثیری نداشته استفاده میکنی؟

من ی چیزی میخوام ک واقعا نتیجه داشته باشه میشه بگین ؟؟؟

واقعا نتیجه داره؟؟؟

برای نظردهی بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت خود را در این مرورگر ذخیره کنید.

خانم های زیادی هستند که از شکل بینی خود راضی نیستند. برخی آن را بیش از حد تخت می دانند و برخی دیگر بسیار بزرگ و نوک تیز و… تنها معدودی از افراد هستند که واقعا از شکل بینی شان راضی هستند. برخی افراد که در مورد شکل بینی شان دغدغه دارند اولین کاری که به ذهن شان می رسد متوسل شدن به جراحی پلاستیک است. گاهی اوقات آرایش بینی می تواند اثر معجزه آسایی روی صورت تان ایجاد کند. تمام اجزاء صورت هر کس کاملا بی عیب نیست.  برخی چشم های ریز و لب های کوچک دارند در حالی که دیگران ممکن است بینی های خیلی گرد یا بیش از حد استخوانی و باریک داشته باشند. این جاست که می توانید از آرایش کمک بگیرید و اجزای صورت تان را به خوش فرم ترین حالت تغییر دهید. در ادامه با مقاله آرایش بینی با ما همراه باشید.

اگر نمی خواهید پول زیادی صرف انجام عمل بینی کنید یا از آن می ترسید، این جا راه حل جایگزینی وجود دارد.این که چطور بینی تان را با آرایش خوش تراش نشان دهید؟ مسلما این کار خیلی ارزان تر از جراحی و دیگر روش ها می باشد. بنابراین در این پست یاد می گیرید که چگونه با آرایش بینی خود را اصلاح(کانتور) کنید.

در این مطلب می‌خوانید:

[tie_list type=”checklist”]

[/tie_list]

چگونه دماغ خوش فرمی داشته باشیم

برای شروع هر نوع آرایشی نیاز است که ابتدا پوست صورت خود را مرطوب کنید. شما می توانید از هر نوع کرم مرطوب کننده ای که با پوست تان سازگار است برای این کار استفاده کنید. آن را در کل صورت تان و مقداری از آن را نیز روی گردن تان بمالید. سپس می توانید کرم پایه را روی صورت تان بکشید.

برخی افراد تمایل دارند کرم پایه و مرطوب کننده را برای گرفتن اثر بهتر ترکیب کنند اما هر دو روش خوب است. کرم پایه ای را انتخاب کنید که رنگ آن به کل پوست تان از جمله پوست گردن تان نزدیک باشد. باید رنگ کرم پایه را به گونه ای انتخاب کنید که وقتی آن را به صورت خود کشیدید مانند این نباشد که ماسک زده اید و رنگ آن با گردن تان متفاوت باشد.

اولین چیزی که قبل از شروع کانتور کردن(اصلاح کردن) بینی تان نیاز دارید متوجه شدن نوع اصلاحی است که بدان نیاز دارید. این بستگی به شکل بینی تان دارد. ما در ادامه در مورد اصلاح و ترمیم زیبایی انواع بینی ها صحبت می کنیم اما شما می توانید فقط روی نحوه ترمیم بینی خودتان تمرکز کنید و از باقی آن ها رد شوید.

برای افراد مبتدی که نمی توانند پودر کانتوره را صاف بکشند روش زیر پیشنهاد می شود.

اگر چنین بینی دارید باید با آرایش بینی آن را کوچک کنید. برای این کار نیاز دارید تا پودر کانتور را در هر دو طرف بینی تان از بالا تا پایین بکشید. تنها چیزی که در این مرحله باید بدان دقت داشته باشید این است که زیادی از این پودر استفاده نکنید. دو خط باریک در دو طرف بینی کافی است.

در عکس زیر عکس ردیف بالایی و سمت راست مرحله کشیدن پودر کانتور در اطراف بینی است.

اگر بینی دارید که فقط قسمت انتهای آن بزرگ است، باید تنها همان بخش را با آرایش بینی کوچکتر کنید. پودر کانتورینگ را روی منحنی های اطراف سوراخ بینی خود و تنها در همین قسمت بکشید.

اگر بینی تان در قسمت جلویی اش یعنی نوک آن پهنای زیادی دارد پودر کانتوره را علاوه بر اطراف منحنی های سوراخ بینی روی نوک آن هم بزنید.

نکته: آنچه در مورد همه انواع این اصلاح ها باید توجه کنید این است که خطوطی که ایجاد می کنید را در آخر بتوانید به خوبی و یکدست با یکدیگر ترکیب کنید. روش این کار در زیر شرح داده شده است:

هنگامی که پودر کانتوره را روی نواحی مذکور کشیدید، نیاز است تا پودر دیگر با دو درجه تیره تر نسبت به پوست صورت تان را روی همان مناطقی که پودر کانتوره زدید  بکشید. اگر پودر اولی را با قلم مویی با برس منظم زدید دومی را با قل موی زاویه ای بکشید. با این روش می توانید هر دو پودر را به خوبی مخلوط کنید و بهترین زاویه را برای بینی خود ایجاد کنید.

همانطور که قبلا ذکر شد، ترکیب کردن تقریبا مهم ترین بخش کانتور یا همان ترمیم زیبایی است. بنابراین وقتی دو پودر را زدید آن را با قلم مویی در یکدیگر ادغام کنید. جایی که آن را کانتور کردید با قسمت های اطراف ترکیب کنید.

با این روش کرم پایه و پودر ها به صورت کاملا یکدست در یکدیگر ترکیب می شوند و تعجب می کنید که با این که از سه نوع ماده آرایشی استفاده کرده اید ولی در ظاهر به نظر می رسد که از یک نوع پودر استفاده کرده اید. زمانی که به این مرحله رسیدید تقریبا کار انجام شده است و تنها به کار پایانی نیاز دارید. در عکس زیر، عکس شماره ۳ مرحله ترکیب کردن است.

آخرین مرحله زدن پودر شفاف روی تمام قسمت های بینی تان است که این کار باعث تثبیت رنگ کانتوری می شود که انجام دادید. از پودر شفاف باید به عنوان ابزاری آرایشی استفاده کنید که رنگ را تثبیت می کند و مانع لک شدن و ریختن آن می شود.

زمانی که آن را کشیدید نیاز است تا کمی آن را با پودرهای اطراف ترکیب کنید تا افرادی که صورت شما را می بینند متوجه نشوند که از دو پودر متفاوت روی صورت خود استفاده کرده اید.

تمام شد. از آرایش بینی جدید خود لذت ببرید!

در زیر دو نمونه آرایش بینی قبل و بعد از آرایش آورده شده است.

در عکس زیر تفاوت بیشتر قابل مشاهده است.

توجه: مطلب آرایش بینی در بخش تحریریه سایت ایرانوس گردآوری شده.استفاده از آن برای اهداف غیر تجاری و با قید نام منبع بلامانع است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی شما *

نام *

ایمیل *

سایت

آخرین اخبار ما را مستقیما در ایمیل خود دریافت نمایید

فروشگاه عطر و ادکلن ایرانوس، گستره‌ای به وسعت عطر و ادکلن‌های مردانه (پرفیوم مردانه، عطر مردانه، ادو پرفیوم مردانه، ادو تویلت مردانه، ادکلن مردانه ، ادو فرش مردانه)، عطر و ادکلن‌های زنانه (پرفیوم زنانه، عطر زنانه، ادو پرفیوم زنانه ، ادو تویلت زنانه، ادکلن زنانه، ادو فرش زنانه)، عطر های اصیل دست ساز از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون عطر و ادکلن های برند هرمس (Hermes)، دیور (Dior)، شنل (Chanel)، آمواژ (Amouage)، بربری (Burbery)، بولگاری (Bvlgari)، دانهیل (Dunhill)، کرید (Creed)، کارولینا هررا (Carolina Herrera)، لالیک (Lalique)، مون بلان (Mont Blanc) و … را خواهید دید که خوش نام ترین نمایندگان کشورهای فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، آلمان، انگلستان، عمان، امارت و امریکا هستند. تلخ و تند یا شیرین و ترش، در این بخش رایحه مورد علاقه خود را بر اساس انواع پرفیوم (Parfum)، ادو پرفیوم (Eau De Parfum)، ادو تویلت (Eau De Toilette) و ادکلن (Eau De Cologne) انتخاب کنید. ایرانوس پس از 3 سال از آغاز فعالیت، امکان تحویل کالا را به‌صورت رایگان (در مورد خریدهای بیش از صدهزارتومان) پس از ثبت سفارش و خرید عطر و ادکلن فراهم کرده است.

© کپی رایت 1399– کليه حقوق اين سايت متعلق به فروشگاه آنلاین ایرانوس می‌باشد.

از رایج ترین عمل های زیبایی در سال های اخیر در ایران عمل زیبایی بینی است.اما درباره زیبایی بینی بدون جراحی هر روزه مطالبی می شنویم و تبلیغاتی می بینیم. میخواهیم در این باره بررسی هایی انجام دهیم.
در روش زیبایی بدون جراحی بینی پس از بی حس کردن بینی با سوزن ظریفی  مقداری ژل (کلسیم هیدروکسی اپتات یا  اسید هیالورونیک) را به زیر پوست تزریق می کنند تا ظاهر بینی زیبا شود. این روش سرپایی و بدون بیهوشی است و با این عمل میتوان بسیاری از مشکلات بینی مثل عدم تقارن – صاف نبودن – قوز و یا  تورفتگی های بینی را رفع کرد. همچنین این روش بین 1 تا 3 سال دوام دارد.و همچنین کسانی که از جراحی بینی خود رضایت ندارند می توانند با استفاده از این روش به بینی دلخواه خود دست یابند.

همچنین می توان گفت این روش برای کسانی که از جراحی ترس دارند روش بسیار مناسب و انتخابی عاقلانه است. به دلیل عوارض جراحی و برای کاهش هزینه و کم خطر بودن این روش توصیه می شود. همچنین با این روش می توان از انجام بسیاری از جراحی های غیر ضروری جلوگیری کرد. طبق مطالعات انجام شده نیمی بیشتر از جراحی های بینی ضروری نبوده  و با روش های بدون جراحی می توان از عوارض و هزینه های جراحی ها جلوگیری کرد و برای ترمیم و اصلاح بینی از روش های غیر جراحی استفاده کرد. برای بالا بردن نوک بینی می توان از این روش استفاده کرد. در صورت عدم رضایت از فرم بینی پس از تزریق ژل هیالورونیک این ژل به دلیل حلال بودن قابل خارج کردن است و انجام عمل بینی پس از خارج کردن ژل بلامانع است. از این روش نمی توان برای کوچک کردن بینی استفاده کرد و برای کوچک نشان دادن بینی می توان از تزریق چربی در گونه استفاده کرد. ماندگاری ژل در بینی بیشتر از لب است به گونه ای که می توان گفت ژلی که ماندگاریش در لب 6 ماه است در بینی تا 3 سال می تواند دوام داشته باشد. استفاده از ژل های یک ساله هیالورونیک حتی تا 5 سال می تواند ماندگاری داشته باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

چگونه دماغ خوش فرمی داشته باشیم

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دکتر مجید کاظمی می باشد. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

چگونه دماغ خوش فرمی داشته باشیم
چگونه دماغ خوش فرمی داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *