چگونه صفحه شاد را مشکی کنیم

 
helpkade
چگونه صفحه شاد را مشکی کنیم
چگونه صفحه شاد را مشکی کنیم

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611 تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

چگونه صفحه شاد را مشکی کنیم

اگر سوالی دارید میتوانید در قسمت نظرات بپرسید

 

از مشکلات شایع که اخیرا برای اکثر کاربران برنامه شاد ایجاد شده است ، سیاه شدن صفحه در زمان ارسال تکالیف درسی به معلم یا زمان اجرای لایو است و عملا استفاده از برنامه در این حالت غیر ممکن می شود. در این مطلب قصد داریم که دلایل سیاه شدن صفحه در برنامه شاد را بررسی کنیم و به آموزش نحوه رفع این مشکل در نسخه های اندروید و وب شاد بپردازیم.

آنچه در این مطلب میخوانید :

گزارش های زیادی از سوی معلمان و دانش آموزان مبنی بر بروز مشکل در عملکرد برنامه شاد به دست رسیده است این مشکل مربوط به نمایش تصویر سیاه در برنامه می باشد که اکثرا هنگام اجرای لایو یا گفتگو با مخاطبان اتفاق می افتد و پس از آنکه صفحه سیاه می شود ، برنامه اصطلاحا هنگ می کند.

دانش آموزان و معلمان عزیز اگر در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مثل عدم نصب برنامه ، عدم احراز هویت ، مشکل در ورود به کلاس درس و … مواجه هستید ، می توانید در سریع ترین زمان از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

سیاه شدن صفحه در برنامه شاد دلایل مختلفی دارد از جمله :

حتما آخرین نسخه شاد جدید را از سایت مرجع یعنی سایت shad.ir دانلود کنید و از مراجعه به سایت های متفرقه جهت دانلود برنامه خودداری نمایید.

در مورد نحوه رفع سیاه شدن صفحه در برنامه شاد سوالی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

 

اگر با تمام توضیحات فوق مشکل سیاه شدن صفحه در برنامه شاد حل نشد ، می بایست با کارشناسان واحد پشتیبانی اپلیکیشن شاد تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. البته به دلیل تماس مکرر دانش آموزان و کاربران برنامه شاد با کارشناسان واحد پشتیبانی ، خطوط تماس اکثرا اشغال هستند و در صورت تمایل می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا مشکلتان سریع تر بررسی و حل شود.

این مشکل مربوط به خود برنامه است و اکثر کاربران مخصوصا کاربرانی که زیاد از برنامه شاد استفاده می کنند ، با این مشکل روبرو هستند.

راه حل ساده برای رفع این مشکل، خروج از برنامه و ورود مجدد است.

اگر از نسخ قدیمی برنامه شاد استفاده می کنید حتما آن را بروزرسانی کنید تا مشکلات مربوط به برنامه قدیمی رفع شوند.

دانش آموزان و معلمان مجاز به ترک گروه در شاد نیست اما در صورتی که ناخواسته از شاد خارج شوید ، می توانید با احراز هویت مجدد وارد کلاس های درسی خود شوید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

  برنامه شاد به عنوان پیام رسان اصلی آموزش مجازی و از راه دور مدارس …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

چگونه صفحه شاد را مشکی کنیم

ایمیل *

وب‌ سایت

با ثبت ایمیل خود از جدیدترین اخبار تحصیلی و تخفیفات ما با خبر شوید


مشاوره برنامه ریزی کنکورDownloads-icon


https://pasokhbama.com/wp-content/uploads/2020/03/01.tanhatarin_ashegh-www.pasokhbama.com_.mp3Downloads-icon

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611 تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

چگونه صفحه شاد را مشکی کنیم

اگر سوالی دارید میتوانید در قسمت نظرات بپرسید

 

از مشکلات شایع که اخیرا برای اکثر کاربران برنامه شاد ایجاد شده است ، سیاه شدن صفحه در زمان ارسال تکالیف درسی به معلم یا زمان اجرای لایو است و عملا استفاده از برنامه در این حالت غیر ممکن می شود. در این مطلب قصد داریم که دلایل سیاه شدن صفحه در برنامه شاد را بررسی کنیم و به آموزش نحوه رفع این مشکل در نسخه های اندروید و وب شاد بپردازیم.

آنچه در این مطلب میخوانید :

گزارش های زیادی از سوی معلمان و دانش آموزان مبنی بر بروز مشکل در عملکرد برنامه شاد به دست رسیده است این مشکل مربوط به نمایش تصویر سیاه در برنامه می باشد که اکثرا هنگام اجرای لایو یا گفتگو با مخاطبان اتفاق می افتد و پس از آنکه صفحه سیاه می شود ، برنامه اصطلاحا هنگ می کند.

دانش آموزان و معلمان عزیز اگر در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مثل عدم نصب برنامه ، عدم احراز هویت ، مشکل در ورود به کلاس درس و … مواجه هستید ، می توانید در سریع ترین زمان از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

سیاه شدن صفحه در برنامه شاد دلایل مختلفی دارد از جمله :

حتما آخرین نسخه شاد جدید را از سایت مرجع یعنی سایت shad.ir دانلود کنید و از مراجعه به سایت های متفرقه جهت دانلود برنامه خودداری نمایید.

در مورد نحوه رفع سیاه شدن صفحه در برنامه شاد سوالی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

 

اگر با تمام توضیحات فوق مشکل سیاه شدن صفحه در برنامه شاد حل نشد ، می بایست با کارشناسان واحد پشتیبانی اپلیکیشن شاد تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. البته به دلیل تماس مکرر دانش آموزان و کاربران برنامه شاد با کارشناسان واحد پشتیبانی ، خطوط تماس اکثرا اشغال هستند و در صورت تمایل می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا مشکلتان سریع تر بررسی و حل شود.

این مشکل مربوط به خود برنامه است و اکثر کاربران مخصوصا کاربرانی که زیاد از برنامه شاد استفاده می کنند ، با این مشکل روبرو هستند.

راه حل ساده برای رفع این مشکل، خروج از برنامه و ورود مجدد است.

اگر از نسخ قدیمی برنامه شاد استفاده می کنید حتما آن را بروزرسانی کنید تا مشکلات مربوط به برنامه قدیمی رفع شوند.

دانش آموزان و معلمان مجاز به ترک گروه در شاد نیست اما در صورتی که ناخواسته از شاد خارج شوید ، می توانید با احراز هویت مجدد وارد کلاس های درسی خود شوید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

  برنامه شاد به عنوان پیام رسان اصلی آموزش مجازی و از راه دور مدارس …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

چگونه صفحه شاد را مشکی کنیم

ایمیل *

وب‌ سایت

با ثبت ایمیل خود از جدیدترین اخبار تحصیلی و تخفیفات ما با خبر شوید


مشاوره برنامه ریزی کنکورDownloads-icon


https://pasokhbama.com/wp-content/uploads/2020/03/01.tanhatarin_ashegh-www.pasokhbama.com_.mp3Downloads-icon

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611 تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

چگونه صفحه شاد را مشکی کنیم

اگر سوالی دارید میتوانید در قسمت نظرات بپرسید

 

از مشکلات شایع که اخیرا برای اکثر کاربران برنامه شاد ایجاد شده است ، سیاه شدن صفحه در زمان ارسال تکالیف درسی به معلم یا زمان اجرای لایو است و عملا استفاده از برنامه در این حالت غیر ممکن می شود. در این مطلب قصد داریم که دلایل سیاه شدن صفحه در برنامه شاد را بررسی کنیم و به آموزش نحوه رفع این مشکل در نسخه های اندروید و وب شاد بپردازیم.

آنچه در این مطلب میخوانید :

گزارش های زیادی از سوی معلمان و دانش آموزان مبنی بر بروز مشکل در عملکرد برنامه شاد به دست رسیده است این مشکل مربوط به نمایش تصویر سیاه در برنامه می باشد که اکثرا هنگام اجرای لایو یا گفتگو با مخاطبان اتفاق می افتد و پس از آنکه صفحه سیاه می شود ، برنامه اصطلاحا هنگ می کند.

دانش آموزان و معلمان عزیز اگر در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مثل عدم نصب برنامه ، عدم احراز هویت ، مشکل در ورود به کلاس درس و … مواجه هستید ، می توانید در سریع ترین زمان از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

سیاه شدن صفحه در برنامه شاد دلایل مختلفی دارد از جمله :

حتما آخرین نسخه شاد جدید را از سایت مرجع یعنی سایت shad.ir دانلود کنید و از مراجعه به سایت های متفرقه جهت دانلود برنامه خودداری نمایید.

در مورد نحوه رفع سیاه شدن صفحه در برنامه شاد سوالی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

 

اگر با تمام توضیحات فوق مشکل سیاه شدن صفحه در برنامه شاد حل نشد ، می بایست با کارشناسان واحد پشتیبانی اپلیکیشن شاد تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. البته به دلیل تماس مکرر دانش آموزان و کاربران برنامه شاد با کارشناسان واحد پشتیبانی ، خطوط تماس اکثرا اشغال هستند و در صورت تمایل می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا مشکلتان سریع تر بررسی و حل شود.

این مشکل مربوط به خود برنامه است و اکثر کاربران مخصوصا کاربرانی که زیاد از برنامه شاد استفاده می کنند ، با این مشکل روبرو هستند.

راه حل ساده برای رفع این مشکل، خروج از برنامه و ورود مجدد است.

اگر از نسخ قدیمی برنامه شاد استفاده می کنید حتما آن را بروزرسانی کنید تا مشکلات مربوط به برنامه قدیمی رفع شوند.

دانش آموزان و معلمان مجاز به ترک گروه در شاد نیست اما در صورتی که ناخواسته از شاد خارج شوید ، می توانید با احراز هویت مجدد وارد کلاس های درسی خود شوید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

  برنامه شاد به عنوان پیام رسان اصلی آموزش مجازی و از راه دور مدارس …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

چگونه صفحه شاد را مشکی کنیم

ایمیل *

وب‌ سایت

با ثبت ایمیل خود از جدیدترین اخبار تحصیلی و تخفیفات ما با خبر شوید


مشاوره برنامه ریزی کنکورDownloads-icon


https://pasokhbama.com/wp-content/uploads/2020/03/01.tanhatarin_ashegh-www.pasokhbama.com_.mp3Downloads-icon

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611 تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت بدون کد و صفر :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

چگونه صفحه شاد را مشکی کنیم

اگر سوالی دارید میتوانید در قسمت نظرات بپرسید

 

از مشکلات شایع که اخیرا برای اکثر کاربران برنامه شاد ایجاد شده است ، سیاه شدن صفحه در زمان ارسال تکالیف درسی به معلم یا زمان اجرای لایو است و عملا استفاده از برنامه در این حالت غیر ممکن می شود. در این مطلب قصد داریم که دلایل سیاه شدن صفحه در برنامه شاد را بررسی کنیم و به آموزش نحوه رفع این مشکل در نسخه های اندروید و وب شاد بپردازیم.

آنچه در این مطلب میخوانید :

گزارش های زیادی از سوی معلمان و دانش آموزان مبنی بر بروز مشکل در عملکرد برنامه شاد به دست رسیده است این مشکل مربوط به نمایش تصویر سیاه در برنامه می باشد که اکثرا هنگام اجرای لایو یا گفتگو با مخاطبان اتفاق می افتد و پس از آنکه صفحه سیاه می شود ، برنامه اصطلاحا هنگ می کند.

دانش آموزان و معلمان عزیز اگر در نصب و ورود به برنامه شاد ، با مشکلاتی مثل عدم نصب برنامه ، عدم احراز هویت ، مشکل در ورود به کلاس درس و … مواجه هستید ، می توانید در سریع ترین زمان از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

سیاه شدن صفحه در برنامه شاد دلایل مختلفی دارد از جمله :

حتما آخرین نسخه شاد جدید را از سایت مرجع یعنی سایت shad.ir دانلود کنید و از مراجعه به سایت های متفرقه جهت دانلود برنامه خودداری نمایید.

در مورد نحوه رفع سیاه شدن صفحه در برنامه شاد سوالی دارید؟

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل

 

اگر با تمام توضیحات فوق مشکل سیاه شدن صفحه در برنامه شاد حل نشد ، می بایست با کارشناسان واحد پشتیبانی اپلیکیشن شاد تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. البته به دلیل تماس مکرر دانش آموزان و کاربران برنامه شاد با کارشناسان واحد پشتیبانی ، خطوط تماس اکثرا اشغال هستند و در صورت تمایل می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما تماس بگیرید تا مشکلتان سریع تر بررسی و حل شود.

این مشکل مربوط به خود برنامه است و اکثر کاربران مخصوصا کاربرانی که زیاد از برنامه شاد استفاده می کنند ، با این مشکل روبرو هستند.

راه حل ساده برای رفع این مشکل، خروج از برنامه و ورود مجدد است.

اگر از نسخ قدیمی برنامه شاد استفاده می کنید حتما آن را بروزرسانی کنید تا مشکلات مربوط به برنامه قدیمی رفع شوند.

دانش آموزان و معلمان مجاز به ترک گروه در شاد نیست اما در صورتی که ناخواسته از شاد خارج شوید ، می توانید با احراز هویت مجدد وارد کلاس های درسی خود شوید.

علاوه بر مقاله اي که تقديم شما ميشود مشاوران ارشد «پاسخ با ما» آماده پاسخگوئي تلفني به شما عزيزان مي باشند ، وقت شما طلاست ، تماس از 8 صبح لغايت 12 شب از طريق تلفن ثابت :

تماس از استان تـهران: 9092301611

تماس از سراسر کشور: 9099071612

  برنامه شاد به عنوان پیام رسان اصلی آموزش مجازی و از راه دور مدارس …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

چگونه صفحه شاد را مشکی کنیم

ایمیل *

وب‌ سایت

با ثبت ایمیل خود از جدیدترین اخبار تحصیلی و تخفیفات ما با خبر شوید


مشاوره برنامه ریزی کنکورDownloads-icon


https://pasokhbama.com/wp-content/uploads/2020/03/01.tanhatarin_ashegh-www.pasokhbama.com_.mp3Downloads-icon


خرید قسطی انواع سمعک بدون بهره


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!

فعال‌سازی حالت تیره در سیستم عامل‌های مختلف

دارک مود یا حالت تیره ویژگی است که در بیشتر وسایل ارتباطی و الکترونیکی وجود دارد. به کمک این ویژگی محیط یک برنامه یا سیستم عامل به رنگ سیاه یا تیره تغییر می‌کند. این امر سبب می‌شود تا خستگی چشم هنگام کار با دستگاه کمتر شده و همچنین محیط برنامه یا سیستم عامل دلنشین‌تر شود.

 

چگونه صفحه شاد را مشکی کنیم

 فعال کردن دارک مود در اندروید

 

نحوه تغییر تم گوشی به حالت تیره در اندروید

فعال سازی تم تاریک در اندروید 9

یکی از امکاناتی که برای کاربران کاربران اندروید 9 ارائه شده قابلیت تغییر تم گوشی به حالت تیره می باشد. این تم تمام فضای سفید گوشی شما را به حالت تیره تغییر داده و مصرف باتری را تاحد زیادی کاهش می دهد. برای استفاده از این قابلیت به Settings گوشی مراجعه کرده و Display را انتخاب نمایید. سپس بر روی Advanced تپ کنید و از قسمت پایین صفحه وارد بخش Device theme شوید. در آخر در پنجره نمایش داده شده Dark را فعال کنید.

 

دارک مود ویژگی است که در بیشتر وسایل ارتباطی و الکترونیکی وجود دارد

 

اندروید 8 و پایین تر

چون قابلیت تغییر تم گوشی به حالت تیره برای اندروید 8 و ورژن های قدیمی تر آن ارائه نشده شما می توان از تم های جایگزین شبیه به آن استفاده کنید. پس برای فعال سازی تم تاریک در گوشی وارد قسمت Settings شده و Wallpapers and themes را انتخاب کنید. سپس از قسمت پایین صفحه وارد تب Theme  شوید. اکنون با انتخاب آیکون ذره بین عبارت Material Black را جستجو کرده و مانند تصویر یک تم تاریک ساده را انتخاب کنید. پس از دانلود و نصب این تم می توانید آن را بر روی گوشی خود فعال کنید. این تم بیشتر قسمت های گوشی شما را به وضعیت تیره تغییر می دهد و اما نوار نوتیفیکیشن گوشی شما سفید باقی می ماند.

 

 فعال سازی تم تاریک در ویندوز 10

 

فعال کردن حالت تیره (Dark Mode) در ویندوز 10:

اگر از کاربران سیستم عامل ویندوز 10 هستید، بهتر است بدانید که در این سیستم عامل می توانید از حالت Dark Mode هم استفاده کنید.

برای فعال کردن این قابلیت باید به صورت زیر عمل کنید :

اول از همه باید وارد بخش تنظیمات (Settings) رایانه خود شوید. دو راه برای ورود به این بخش وجود دارد. ساده ترین راه، فشار دادن همزمان کلیدهای Windows key + I است. اما اگر این میانبر را فراموش کردید با کلیک بر روی دکمه استارت و سپس کلیک بر روی آیکون تنظیمات که به شکل یک چرخ دنده طراحی شده است، می توانید وارد بخش تنظیمات ویندوز شوید.

 

بعد از ورود به صفحه تنظیمات، بر روی آیکون Personalization (آیکون از سمت چپ) کلیک کنید. و در صفحه ظاهر شده نیز بر روی Colors کلیک کنید. در پایین ترین بخش از منوی Colors گزینه ای تحت عنوان “Choose your default app mode” را مشاهده خواهید کرد که یکی از دو حالت Light (پیش فرض) و Dark را می توان برای آن انتخاب کرد.

 

حالت Dark Mode شامل پس زمینه ای مشکی، اسکرول بارهای خاکستری تیره و متن های سفید است و تقریباً با تمام اپ های پیش فرض ویندوز 10 سازگاری کاملی دارد.

در انتها باید به این نکته اشاره کنیم که ممکن است حالت Dark Mode با فایل اسکپلورر ویندوز سازگاری نداشته باشد و پس زمینه این بخش همچنان به صورت سفید باقی می ماند!

 

فعال سازی تم تاریک

 

فعال کردن حالت تیره در سیستم عامل IOS :

این سیستم عامل به طور رسمی از حالت تیره پشتیبانی نمی‌کند. اما در IOS12 قابلیتی با نام اسمارت اینورتر وجود دارد که می‌تواند جایگزین ویژگی حالت تیره باشد. این قابلیت هر رنگ در محیط سیستم عامل را به رنگ متضاد، تغییر می‌دهد مثلا رنگ سفید را به سیاه یا رنگ قرمز را به آبی تغییر می‌دهد. این حال فقط در محیط سیستم عامل و برنامه‌ها اعمال می‌شود و در عکس‌ها و ویدیو‌ها اعمال نخواهد شد.

 

در این سیستم عامل قابلیت دیگری هم به نام اینورت کالر وجود دارد که در آن تمامی رنگ‌ها به رنگ متضاد خود تغییر داده می‌شوند. این حالت اصلا برای استفاده توصیه نمی‌شود چرا که عکس‌ها و ویدیو‌ها هم تغییر رنگ می‌دهند و همه چیز در سیستم عامل به هم می‌ریزد.

برای فعال سازی این قابلیت اسمارت اینورتر در سیستم عامل IOS باید مراحل زیر طی شود:

• وارد بخش تنظیمات شوید.

• وارد قسمت General شده و سپس به بخش Accessibility بروید.

• چهارمین گزینه از بالا Display Accommodation است که باید وارد آن شوید.

• سپس وارد بخش Invert Colors شده و در پایان Smart Invert را فعال کنید.

همان طور که گفته شد این ویژگی در IOS هنوز به طور کامل پشتیبانی نمی‌شود و انتظار می‌رود در IOS13 به طور کامل از این قابلیت پشتیبانی کند.

چگونه صفحه شاد را مشکی کنیم

 

فعال سازی حالت تیره در MacOS Mojave 

 

فعال کردن حالت تیره در سیستم عامل MAC OS:

ویژگی Dark Mode در بیشتر نرم‌افزار‌های سیستم عامل MacOS Mojave، به طور کامل پشتیبانی می‌شود. بافعال کردن این ویژگی در سیستم عامل MacOS Mojave تمامی رنگ‌ها تغییر پیدا می‌کنند که این تغییر نه تنها در محیط سیستم عامل و نرم افزار‌های پیش فرض اعمال می‌شود، بلکه تمامی نرم‌افزار‌های نصب شده توسط کاربر نیز شامل این تغییرات می‌شوند. از نرم‌افزار‌هایی که به طور خودکار و با فعال سازی ویژگی حالت تیره در MacOS Mojave فعال می‌شوند می‌توان به گوگل کروم و فایرفاکس اشاره کرد.

 

برای فعال سازی حالت تیره در MacOS Mojave باید مراحل زیر را طی کرد:

• با کلیک روی لوگوی شرکت اپل که در گوشه سمت چپ و بالای صفحه قرار دارد،  وارد بخش تنظیمات شوید.

• روی General کلیک کنید.

• در بالای پنجره باز شده، گزینه‌ای برای تغییر ظاهر رابط کاربری به تیره وجود دارد که با فعال سازی آن حالت تیره در سیستم عامل فعال می‌شود.

نرم‌افزار‌های شرکت اپل مثل ایمیل، نقشه، یادداشت و… هر کدام به طور جداگانه دارای حالت تیره هستند که می توان آن‌ها را فعال کرد. اما مرورگر Safari از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کند و فقط می‌توان پس زمینه Safari Reader را به رنگ سیاه تغییر داد.

 

 

گردآوری:بخش کامپیوتر و اینترنت بیتوته

چطور با هزینه‌ی کم، زیاد و راحت سفر کنیم؟


آموزش زبان را با یک جلسه رایگان شروع کن


خرید بی واسطه جدیدترین مدلهای فرش


خرید اولین لپ تاپ تاشو بازار


موثرترین راه پاکسازی هوای خانه


تخفیف باورنکردنی فرش سورنا|ازدستش نده!


مطمئن ترین درگاه خرید لپ تاپ های استوک


تخفیف های داغ لنوو(لپ تاپ،تبلت،مودم و…)


قیمت امروز بلیط اتوبوس به هرکجای ایران


لاکچری ترین نوع لمینت دندان


سریعترین راه یادگیری زبان انگلیسی

هتل و بلیط مقصد موردنظرت رو آنلاین رزرو کن


اگر شما هم مشکل ملکی دارید تماس بگیرید

بااین بسته آموزشی آموزگار کودک خود باشید

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021


Downloads-icon


چطور فایل‌های خود را در iOS آنزیپ کنیم؟Downloads-icon


گوشی من samsung j7 prime 2017 هستچجوری باید حالت شب رو فعال کنم؟؟؟

سلام خسته نباشید اقا برنامه های گوشی اسم هاشون یدفه سیاه میشه. باز سفید میشه، راهنمایی میکنید

تم من عوض نميشه

سلام. لطفا یکی کمکم کنه من گوشیم نوکیا دو دو اشتباه دستم خورد روی شروع دوباره کلا گوشی ک روشن شد ی جور دیگه کار می‌کنه من الان اعلان دریافت نمیکنم یا آهنگ میذارم بالای نوار هیچی از فایل دیده نمیشه باد صبام هم قطع شد دیگه کار نمیکنه حتی تاریخ هم نمیاد تمش عوض شده کلا خوهشا یکی همراهیم کنه گوشی کلا رفته رو مخم…

چگونه صفحه شاد را مشکی کنیم

ببین دمت گرم قشنگ اموزشت مال گوشی خودم بود نوکیا سه و دو دهم 😚💜💜💜💜

یکی از مشکلات شایع کاربران این است که پس از مدتی با اجرای برنامه دوربین دستگاه تصویری سیاه رنگ را مشاهده می‌کنند و عملا به این صورت استفاده از دوربین گوشی ناممکن می‌شود! در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه رفع مشکل نمایش تصویر سیاه در برنامه دوربین گوشی های هوشمند بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

گزارش‌های زیادی مبنی بر بروز یک مشکل عملکردی در مجموعه دوربین گوشی‌های هوشمند به دست آمده است. این مشکل مربوط به نمایش تصویر سیاه در برنامه دوربین گوشی می‌شود. کاربرانی که با این مشکل مواجه هستند پس از اجرای برنامه دوربین، تصویری سیاه رنگ را بر روی صفحه نمایش گوشی خود مشاهده می‌کنند و عملا قادر به استفاده از دوربین دستگاه نخواهند بود. بروز این مشکل می‌تواند دو دلیل اصلی داشته باشد که یکی مربوط به مسائل سخت افزاری و دیگری مربوط به مسائل نرم افزاری و باگ‌های آن می‌شود. مطمئنا اگر مشکل ایجاد شده سخت افزاری باشد، نمی‌توان شخصا آن را برطرف کنید و باید از افراد با تجربه یاری بخواهید اما اگر مشکل نرم افزاری باشد از طریق ترفندهای خاصی شانس برطرف کردن آن را خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

ما در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه رفع مشکل نمایش تصویر سیاه در برنامه دوربین گوشی های هوشمند بپردازیم. اگر ضمن اجرای برنامه دوربین در گوشی خود تصویری سیاه رنگ را مشاهده می‌کنید، حتما راه حل‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره می‌کنیم را تست نمایید و اگر مشکلتان برطرف نشد، مطمئن باشید که منشا آن یک اختلال سخت افزاری است. بنابراین در این مقاله به آموزش نحوه رفع مشکل نمایش تصویر سیاه در برنامه دوربین گوشی های هوشمند می‌پردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چگونه صفحه شاد را مشکی کنیم

برای تعمیر سامسونگ، هواوی و … کلیک کن یا با شماره 75147-021 شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی گوشی‌های موبایل» تماس بگیر

این روش در برخی از شرایط سبب شده که مشکل نمایش تصویر سیاه در برنامه دوربین گوشی برطرف شود. اگر گوشی هوشمندتان به گونه‌ای طراحی شده که به باتری آن دسترسی دارید، می‌توانید از این روش استفاده کنید اما در غیر این صورت قادر به استفاده از این روش نخواهید بود. برای انجام این راه حل ابتدا برنامه دوربین گوشی را اجرا کنید و سپس به طور ناگهانی باتری گوشی هوشمندتان را بیرون بکشید. چند دقیقه صبر کنید و سپس باتری را جا بزنید و گوشی هوشمندتان را روشن کنید. وارد اپلیکیشن دوربین دستگاه شوید و عملکرد آن را بررسی نمایید.

احتمالا به محض مشاهده مشکل نمایش تصویر سیاه در برنامه دوربین گوشی این راه حل را امتحان کرده‌اید! اما در هر صورت اگر این عمل را انجام نداده‌اید، توصیه می‌کنیم که از آن را امتحان کنید. اپلیکیشن دوربین گوشی خود را اجرا کنید و سپس با استفاده از دکمه پاور آن را خاموش نمایید. چند دقیقه صبر کنید و بار دیگر گوشی هوشمندتان را روشن کنید. پس از راه‌اندازی مجدد دستگاه، بار دیگر وارد برنامه دوربین شوید و عملکرد آن را بررسی نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ

اگر برنامه‌های دوربین جانبی و ثانویه دیگری را در گوشی اندرویدی خود نصب کرده باشید، ممکن است منجر به بروز باگ‌های نرم افزاری و عملکردی شوند. بنابراین توصیه می‌کنیم که حتما تمام این برنامه‌های ثانویه را حذف کنید و بار دیگر گوشی هوشمندتان را ریستارت نمایید. به احتمال زیاد در این شرایط مشکل نمایش تصویر سیاه در برنامه دوربین گوشی هوشمندتان برطرف می‌شود.

این روش از جمله راه حل‌هایی بوده که در بسیاری از موارد بازده و نتیجه مناسبی داشته است. برای انجام این کار در اغلب گوشی‌های اندرویدی باید از فشردن همزمان دکمه‌های پاور (Power) و کاهش صدا (Volume Down) استفاده شود اما اگر بنا به هر دلیل با نحوه انجام فورس ریستارت در گوشی خود آشنایی نداشته و به راهنمایی ببشتری نیاز دارید، کافیست که تماس کوتاهی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار و از آن‌ها یاری بخواهید.

آخرین راه حلی که توصیه می‌کنیم پس از ناامید شدن از روش‌های دیگر مورد استفاده قرار دهید مربوط به فکتوری ریست (factory Reset) دستگاه می‌شود. با انجام فکتوری ریست تمام اطلاعات و داده‌های دستگاهتان حذف و تنظیمات آن به حالت پیش فرض کارخانه بازگردانده می‌شوند. این عمل در بسیاری از موارد منجر به رفع مشکل نمایش تصویر سیاه در برنامه دوربین گوشی شده است. بنابراین توصیه می‌کنیم که در آخرین قدم و مرحله، حتما نسبت به انجام فکتوری ریست در دستگاه وارد عمل شوید و شانس خود را به این صورت امتحان کنید. برای جلوگیری از پاک شدن اطلاعات دستگاهتان هم می‌توانید پیش از فکتوری ریست از اطلاعات دستگاه بکاپ تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات نرم افزاری موبایل

اما اگر با انجام موارد و روش‌های فوق همچنان مشکل نمایش تصویر سیاه در برنامه دوربین گوشی هوشمندتان برطرف نشد، احتمالا با یک مشکل سخت افزاری مواجه هستید که مربوط به لنز دوربین و شاتر آن می‌شود. بنابراین باید دستگاه را به یک تعمیرکار مجرب واگذار کنید. توصیه می‌کنیم که پیش از انجام این عمل حتما تمام اطلاعات موجود در دستگاه را با یک فکتوری ریست پاک‌سازی کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه رفع مشکل نمایش تصویر سیاه در برنامه دوربین گوشی های هوشمند پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی iPhone SE

قیمت تاچ ال سی دی A3

قطعات آیفون 6s

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

من گوشیم j7 pro با اندروید ۹ هستش وقتی برنامه گوگل درایو و وان درایو رو با لاکی پچر حذف کردم صفحه برنامه دوربین سیاه شد مجبور شدم دوباره رام اصلی رو با ادین بندازم روی گوشی و مشکل دوربین حل شد

سلام ترو خدا کمکم کنین من گوشیمو هنوز یک ماهم نمیشه ک خریدم بعد از مدتی برای گذاشتن رم توی گوشی.دستگاه رو خاموش کردم وقتی روشنش کردم دیدم تصویر زمینه گوشیم سیاه شده.اما لمس و… کار میکنه.فقط صفحه نمایشم سیاه شده.تصویر زمینه هم ک عوض میکنم باز سیاهه.چکار کنم.ترو خدا بگید

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

سایت حل مشکلات

سلام دوستان

امروز میخواهیم در مورد سیاه شدن عکس درشاد صحبت کنیم.

برای رفع این مشکل به تنظیمات شاد مراجعه کنید.

وبعد به قسمت تنظیمات ظاهری مراجعه کنید.سپس در قسمت بالا گزینه تغییر پس زمینه گفتگو را انتخاب کنید:

چگونه صفحه شاد را مشکی کنیم

وبعد رنگ هارادرپایین صفحه با کشیدن انگشت تغییر دهید:

وتا آخربروید ورنگ سیاه را انتخاب کنیدوعلامت✅رادر بالای صفحه بزنید:

حالا دیگر در گروه ها کانال ها وpvهاپس زمینه سیاه است و دیگر عکس ها عکس های شما سیاه نمیشود چون پس زمینه خود سیاه است.

سایت حل مشکلات

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

پاسخ به سؤالات متداول در خصوص شبکه آموزشی دانش آموزان ( شاد) سری۲

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در پی  شیوع بیماری کرونا در جهان که منجر به  تعطیلی مدارس در همه کشورها ازجمله ایران شد و نظر به اهمیت و ضرورت ادامه آموزش  دانش آموزان، وزارت آموزش‌وپرورش با تاکید برایجاد مدارس در فضای مجازی، تلاش‌های بی‌وقفه را در این راستا آغاز کرد و  در کوتاه‌ترین فرصت شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) را راه‌اندازی کرد.

براین اساس، شبکه آموزشی دانش آموزان(شاد) در فضایی ایزوله و با امکانات بومی و به‌عنوان شبکه آموزشی اختصاصی وزارت آموزش‌وپرورش راه‌اندازی شده تا آنچه در مدرسه اتفاق می‌افتد در زمان تعطیلی مدارس دراین فضای امن مجازی  صورت گیرد.

با راه اندازی این شبکه، ممکن است، مدیران، معلمان و دانش آموزان برای بهره‌برداری از این پیام‌رسان با ابهاماتی مواجه شوند که نیاز به شفاف‌سازی و رفع این ابهام‌ها است. بنابراین سؤالات متداول مطرح‌شده توسط کاربران به تفکیک در سطوح؛ عمومی، مدیران، معلمان، کادر آموزشی، والدین و دانش آموزان باهدف بهره‌مندی بیشتر و تسهیل در دسترسی به این فضای مجازی به همراه پاسخ ارائه می‌شود.

چگونه صفحه شاد را مشکی کنیم

۱٫ آیا بعد از نصب پیام‌رسان توسط مدیر، معلم، دانش‌آموز یا اولیا نیاز به تعریف کلاس یا گروه‌های درسی است؟

جواب: به‌محض ورود و احراز هویت مدیر مدرسه، کلاس‌های مدرسه به‌صورت خودکار تعریف می‌شوند و نیازی به ساخت گروه‌های کلاسی نیست.

۲٫ مزیت استفاده از اپلیکیشن‌ داخلی و اختصاصی در این طرح چیست؟

جواب: فراهم آوردن محیطی جذاب، پویا، امن و متناسب با نیازهای آموزشی و اجتماعی دانش‌آموزان ایرانی از مهم‌ترین دلایل راه‌اندازی اپلیکیشن داخلی شاد است.

۳٫ تلفن همراهم اجازه نصب اپلیکیشن را نمی‌دهد. چه‌کار کنم؟ پیغام‌هایی نظیر این برنامه معتبر نیست یا ممکن است تلفن و اطلاعات شمارا به خطر بی اندازد؟

جواب. تمام مسائل امنیتی در خصوص اپلیکیشن توسط تیمی فنی موردبررسی قرارگرفته است. لذا کافی است به بخش تنظیمات (setting) دستگاه خود مراجعه کرده و اجازه نصب اپلیکیشن را فعال کنید.

۴٫ آیا مخاطبین هم‌گروه‌ها و مخاطبین ما را می‌بینند؟

جواب: خیر. تمام اطلاعات شخصی کاربران محفوظ بوده و برای سایر کاربران غیرقابل دسترسی است. افراد تنها امکان مشاهده مخاطبان خود که به شاد پیوسته‌اند را دارد.

۵٫ آیا پیام‌رسان نسخه دسکتاپ (ویندوز/ مک/ لینوکس) دارد؟

جواب: در حال حاضر فقط نسخه اندروید قابل‌دسترسی است.

۶٫ آیا پیام‌رسان نسخه وب دارد؟

جواب: بله.  Shadweb.iranlms.ir.

۷٫ آیا پیام‌رسان نسخه IOS دارد؟

جواب: بله Shaddl.ir

۸٫ آموزش‌های برخط تا چه زمانی ادامه دارد؟

جواب: آموزش برخط تا رفع موانع موجود و اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا ادامه خواهد داشت.

۹٫ آیا اینترنت رایگان در اختیار ما قرار می‌گیرد؟

جواب: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، به‌زودی امکان استفاده از اینترنت رایگان برای اپلیکیشن شاد فراهم خواهد شد.

۱۰٫ برنامه کلاس‌های چندپایه/ پیش‌دبستانی/ نهضت سوادآموزی چگونه خواهد بود؟

جواب: فعلاً امکان حضور این افراد در سامانه شاد وجود ندارد. در اسرع وقت پس از امکان‌پذیر شدن ارائه خدمت اطلاع‌رسانی می‌شود.

۱۱٫ برای دانش آموزان محروم/ مناطق محروم از امکانات لازم چه باید کرد؟

جواب: موضوع در دست بررسی است و مراتب متعاقباً به اطلاع می‌رسد.

۱۲٫ آیا امکان گزارش‌گیری از فعالیت مدرسه و کلاس‌ها در سطح منطقه و استان وجود دارد؟

جواب: بله. پنل گزارش‌گیری در بخش «ورود مدیر ستادی/ استانی/ شهرستانی» در اپلیکیشن شاد وجود دارد.

۱۳٫ امکان فعالیت کلاس‌های پیش‌دبستانی وجود دارد؟

جواب: فعلاً خیر. اما به‌زودی این امکان فراهم خواهد شد.

۱۴٫ آیا امکان ایجاد گروه و کانال (به هر نوعی) برای افراد وجود دارد؟

جواب: خیر. این امکان در حال حاضر در اپلیکیشن شاد وجود ندارد.

۱۵٫ امکانات موردنیاز دستگاه هوشمند برای نصب این اپلیکیشن چیست؟

جواب: دستگاه هوشمند با سیستم‌عامل اندروید (نسخه ۴٫۴ یا بالاتر) و دارای حداقل حافظه لازم برای نصب و اجرای اپلیکیشن.

۱٫ مدیران باید چه‌کاری انجام دهند؟ (شرح یک‌به‌یک مراحل)

جواب: مدیران با مراجعه به کانال پشتیبانی اپلیکیشن شاد می‌توانند تمامی مراحل کار را به تفکیک مشاهده کرد. (در صورت نیاز از راهنما استفاده شود)

۲٫ چگونه اطلاعات معلمان (رسمی، حق‌التدریس، نیروهای آزاد، فاقد ابلاغ سیستمی (خرید خدمات)) را در سناد ثبت و اصلاح کنیم؟ مشکل عدم پذیرش اطلاعات معلم توسط اپلیکیشن را چطور حل کنیم؟

جواب: کلیه اطلاعات معلمان توسط مدیران مدارس در سامانه سناد قابل ثبت و ویرایش است. مدیر و معلم باید از صحت اطلاعات واردشده در سناد اطمینان حاصل کنند و سپس فرآیند نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن را اجرا نمایند.

۳٫ چگونه اطلاعات خود (مدیر) را در سناد ثبت کنم؟

چگونه صفحه شاد را مشکی کنیم

جواب: این اطلاعات توسط مدیران مناطق در سامانه سناد قابل ثبت و ویرایش است.

۴٫ چه مقاطعی موظف هستند در سناد فرآیند ثبت اطلاعات را انجام دهند؟

جواب: تمامی مقاطع موظف به ثبت اطلاعات خود در سناد هستند. این کاربر عهده مدیران مدارس و مناطق بوده و دسترسی برای سایر افراد وجود ندارد.

۱٫ معلمان باید چه‌کاری انجام دهند؟ (شرح یک‌به‌یک مراحل)

جواب: معلمان با مراجعه به کانال پشتیبانی اپلیکیشن شاد می‌توانند تمامی مراحل کار را به تفکیک مشاهده کرد. (در صورت نیاز از راهنما استفاده شود)

۲٫ با ورود کد ملی معلم در قسمت کلاس‌بندی، خطای «معتبر نیست» نمایش داده می‌شود. باید چه‌کار کنم؟

جواب: لازم است دقت کنید شماره تلفن شما با سامانه سناد مطابقت داشته باشد. همچنین شماره ملی را درست و با صفحه‌کلید زبان انگلیسی وارد کنید. در صورت نیاز، از مدیر درخواست کنید اطلاعات شمارا در سامانه سناد اصلاح کند.

۳٫ برخی از همکاران حق‌التدریس با ابلاغ همکار دیگری در کلاس هستند. چه باید کرد؟

جواب: ابلاغ صوری خلاف است. باید اطلاعات دقیق در سناد درج شود.

۴٫ آیا امکان ادغام چند کلاس با محتوای مشابه توسط یک معلم وجود دارد؟

جواب: متأسفانه فعلاً این امکان وجود ندارد.

۵٫ معلمانی که تدریس غیرموظف دارند چه باید بکنند؟

جواب: فرهنگیانی که غیرموظف دارند، می‌توانند از روز سه ‌شنبه وارد پیام ‌رسان شده و پس از انتخاب نقش معلم، کد مدرسه خود را انتخاب کنند.

۶٫ آیا امکان ترک کلاس را می‌توان غیرفعال کرد؟

امکان ترک کلاس برای دانش آموزان وجود دارد که به‌زودی غیرفعال خواهد شد.

راهنمای افزودن عضو در کلاس:

 

 

راهنمای انتخاب یکی از اعضای گروه (معلم) به‌عنوان مدیر گروه

 

نحوه حذف مخاطب (به‌جز اعضای احراز هوت شده)

 

 

 

 

۱٫ معاونین مدرسه باید چه کاری انجام دهند؟

جواب: در حال حاضر، کادر مدرسه موظف به همکاری با مدیر مدرسه هستند. در مراحل بعد برای این افراد نیز نقش‌های مجزا روی اپلیکیشن قابل تعریف است.

۲٫ مربیان پرورشی/ مشاوران باید چه کاری انجام بدهند؟

جواب: به زودی گروه مخصوص پرورشی/مشاوره در هر مدرسه تاسیس خواهد شد. ایده‌های عملیاتی و قابل اجرای خود در محیط شاد را از طریق مدیران مناطق به تیم پشتیبانی انتقال دهید تا در صورت امکان به نام خودتان اجرا شود.

۳٫ برای اجرای برنامه های سلامت و تربیت بدنی/ دروس عملی/ دروس مهارتی چه کنیم؟

جواب: متعاقبا اطلاع رسانی خواهدشد. ایده‌های عملیاتی و قابل اجرای خود در محیط شاد را از طریق مدیران مناطق به تیم پشتیبانی انتقال دهید تا در صورت امکان به نام خودتان اجرا شود.

۱٫ در هنگام احراز هویت دانش آموز، صفحه ثبت اطلاعات شناسنامه‌ای ( کد ملی و سریال شناسنامه و …) نشان داده نشد و مستقیما به صفحه‌ای وارد شود که پیام خطای ۴۰۳ ظاهر شود چه باید کرد؟

جواب ۱: هنگام کار با شاد و احراز هویت در گوشی، فیلترشکن خودرا خاموش کنید.

جواب ۲: زبان صفحه‌کلید گوشی یا کامپیوتر را روی انگلیسی قرار دهید.(اعداد را به انگلیسی وارد کنید)

جواب ۳: صحت مشخصات شناسنامه ای دانش آموز توسط مدیر مدرسه در سناد چک شود. اصلاحاطلاعات در سناد حداکثر تا ۲۴ ساعت در سامانه شاد اعمال خواهد شد.

     جواب ۴: لینک صفحه اینترنتی احراز هویت را کپی کرده و با مرورگر دیگری در گوشی یا کامپیوتر همان صفحه را باز کنید و احراز هویت را ادامه دهید. (مراحل به را صورت تصویری بینید).

 

 

جواب ۵: معمولا مشکل از ترافیک و سرعت اینترنت شما یا خود برنامه است. مراحل احراز هویت را مجدداً و  در زمان‌های مختلف انجام دهید.

جواب ۶: احتمال دارد نسخه گوشی یا مرورگر اینترنت شما پایین باشد. در صورت آشنایی با بروزرسانیبرنامه‌ها، مرورگر خود را از بازار یا فروشگاه گوگل آپدیت نمایید، یا یک مرورگر دیگر مثل گوگل کروم یا موزیلا فایرفاکس و … نصب نمایید.

جواب ۷: در صورتی که با این روش موفق به انجام احراز هویت نشدید، آسانترین راه این است که روی یک گوشی دیگر و با همین شماره موبایل اولی، برنامه را نصب و اجرا و مراحل احراز هویت را انجام دهید. پس از اتمام کار در گوشی دوم، در گوشی اول نیز دانش آموز به کلاس اضافه خواهدشد و می‌توانید برنامه را از گوشی دومی حذف نمایید.

جواب۸:  حاصل جمع دوعدد راهم درجای مشخص شده بنویسید.

۲٫ در صورت بروز خطای ۴۰۶ راه حل چیست؟

جواب: هر دانش آموز برای ثبت مشخصات شناسنامه ای ۵ دقیقه زمان دارد چنانچه در ۵ دقیقه نتواند اطلاعات خود را ثبت کند با خطای ۴۰۶ مواجه می شود. در این صورت مجددا اقدام به ثبت مشخصات کنید.

۳٫ در صورت بروز خطای  ۴۰۲ و ۴۰۱ راه حل چیست؟

جواب: اگر بعد از ثبت مشخصات دانش آموز با خطای ۴۰۱یا ۴۰۲ مواجه شدید باید به یک مرحله عقب برگردید و مراحل را مجدداً ادامه دهید. در صورتی که بعد از مرحله احراز هویت به خطای ۴۰۱یا ۴۰۲موجه شدید، باید به قسمت دانش آموز سپس قسمت لیست دانش آموزان بروید و نام دانش آموز را انتخاب کنید.

۴- در هنگام ورود دانش‌آموز خطای عدم انطباق اطلاعات شناسنامه‌ای وجود دارد.

جواب: توجه کنید که ممکن است دلیل بروز این ایراد، نقص یا اشتباه در مشخصات ثبت شده دانش آموز در سامانه سناد باشد. از صحت اطلاعات خود اطمینان حاصل کنید.

۱٫ دانش آموزان باید چه کاری انجام دهند؟ (شرح یک به یک مراحل)

جواب: دانش آموزان با مراجعه به کانال پشتیبانی اپلیکیشن شاد می‌توانند تمامی مراحل کار را به تفکیک مشاهده کرد. (در صورت نیاز از راهنما استفاده شود)

۲٫ دانش آموز اتباع هستم. چگونه وارد سامانه شوم؟

جواب: در مورد اتباع سایر کشورها، کد هویتی اتباع به جای کد ملی درج شود و نیازی به ورود اطلاعات شناسنامه‌ای نیست. امکان ورود این عزیزان به زودی فراهم می شود.هم اکنون مدیر امکان اضافه نمودن دانش آموز را دارد.

۳٫ آیا امکان ورود چند دانش آموز با یک خط وجود دارد؟ والدینی که معلم یا مدیر مدرسه هستند می توانند از همان خط برای ورود فرزندشان استفاده کنند؟

جواب: بله. فعلا این امکان وجود دارد. اما احتمال بروز هر خطای احتمالی توسط فرزندان در این زمینه بر عهده‌ی والدین خواهدبود. والدین باید در صورت نیاز، خط تلفن جداگانه برای ورود هر دانش آموز تهیه کنند.

۳٫ چگونه دانش آموزانی که خود گوشی ندارند و از گوشی پدر و مادر استفاده کنند؟

جواب: می توانید با نصب این برنامه روی دو گوشی مثلا (گوشی پدر و مادر) و فعالسازی آن با فقط یک شماره، در صورت در دسترس نبودن یکی، از گوشی دیگر استفاده نماید.

۴٫ دانش آموزان استثنایی چه کار کنند؟

جواب: برنامه‌ریزی برای دانش‎آموزان استثنایی در حال پیگیری است. در صورت وجود پیشنهاد، ایده‌های عملیاتی و قابل اجرای خود در محیط شاد را از طریق مدیران مناطق به تیم پشتیبانی انتقال دهید تا به نام خودتان اجرا شود.

 

۱٫ والدین باید چه کاری انجام دهند؟

جواب: والدین می توانند پس از نصب اپلیکیشن، بر حضور دانش‌آموزان در کلاس‌های درس در ساعت مقرر نظارت داشته باشند. فعلا امکان حضور فعال والدین در اپلیکیشن شاد وجود ندارد.

۲٫آیا امکان ارسال گزارش حضور و غیاب بصورت هفتگی برای والدین وجود دارد؟

جواب: متاسفانه فعلا این امکان وجود ندارد. اما محتوای کلاس و فعالیت های کلاسی در دستگاه هوشمند مورد استفاده همواره قابل دسترسی است.

۳٫ آیاچنددانشآموزازیکخانوادهبایکشمارههمراه می توانند وارد شاد شوند؟

جواب: عضویتاینموردامکانپذیراست. بعدازعضویتیکفرزند حتمابایدازبرنامهخارجشدهومجددواردشوندتادانشآموزبعدیراعضوکلاسکنند.

۱٫ آیا امکان انصراف از کلاس (ترک گروه کلاسی) وجود دارد؟

جواب: در حال حاضر امکان انصراف از کلاس ها وجود ندارد.

۲٫ آیا امکان ذخیره کلاس و محتوای ارائه شده را دارم؟

جواب: بله. اپلیکیشن شاد در این زمینه مشابه پیامرسان‌ها عمل می کند و شما مشابه یک پیامرسان می توانید محتوای ارائه شده در آن را ذخیره کنید.

۳٫ آیا امکان حذف/ ویرایش پیام های ارسالی را دارم؟

جواب: بله. اپلیکیشن شاد در این زمینه مشابه پیامرسان ها عمل می کند و شما مشابه یک پیامرسان می توانید پیام های خود را حذف یا ویرایش کنید.

۴٫ ایا ارسال فایل متنی وصوتی و یا عکس یا فیلم محدودیت دارد؟

جواب:حداکثر حجم فایل قابل ارسال ۱۰۰ مگابایت است.

۵٫ ایا امکان انتقال اطلاعات از یک گوشی به گوشی دیگر را دارم؟

جواب: بله. اطلاعات پیامرسان درون خود پیامرسان ذخیره شده اند و وابسته به ابزار مورد استفاده شما نیست. کافی است با دستگاه دیگر در حساب کاربری خودتان وارد شوید.

۶٫ آیا امکان ارتباط دوسویه و تعاملی بین دانش آموزان و معلم وجود دارد؟

جواب . بله. محیط شاد قابلیت ارتباط گیری دو سویه معلم و دانش آموزان در گروه های کلاسی را فراهم آورده است. البته امکان ارتباط گیری شخصی بین دانش‌آموزان در حال حاضر وجود ندارد.

۷٫ آیا ازمون ها/ امتحانات/ صدور کارنامه هم به همین روش انجام می‌شوند؟

جواب: در این مورد متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

۸٫ آیا امکان اشتراک گذاری (share) قسمتی از صفحه گوشی و یا دسکتاپ برای همه کلاس وجود دارد؟

جواب: متاسفانه فعلا این امکان وجود ندارد.

۹٫ آیا امکان حضور و غیاب آنلاین وجود دارد؟ چگونه بفهمیم دانش آموز از کلاس خارج نشده است؟

جواب: با مراجعه به لیست کلاس می توانید از وضعیت حضور هر یک از دانش آموزان اطلاع حاصل نمایید.

۱۰٫ آیا امکان ارسال تصویر یا صوت معلم به صورت همزمان (stream) وجود دارد؟

جواب: خیر. متاسفانه فعلا این امکان وجود ندارد.

بخش اول پاسخ به این پرسش ها را می توانید از اینجا مشاهده سری ۱ کلیک کنید.

بخش دوم  پاسخ به این پرسش ها را می توانید از اینجا مشاهده سری ۲ کلیک کنید.

بخش سوم پاسخ به این پرسش ها را می توانید از اینجا مشاهده سری۳ کلیک کنید.

نظر

نام *

ایمیل *

با سلام
توی شاد گزینه برای حذف اسم مخاطب هنگام ارسال مطلب وجود ندارد، حتی زمانی که اسمی بالای مطلب پیدا نیست، موقع ارسال مینویسه پیغام از طرف محمد،،، این‌رو چطور برطرف کنیم، آیا راهکاری است

چرا در نسخه ی وب شاد نظر سنجی برای نمیاید ? لطفا جواب بدین

چگونه باید با کامپیوتر در اپلیکیشن شاد پیام صوتی ارسال کنیم؟

من دوتا سوال دارم
همونطور که دوستان گفتند چرا قسمت شادینو باز نمیشه؟
و اینکه من میتونستم قبلا از قسمت تنظیمات،تنظیکات ضاهری قسمت پوستر رنگی یک رنگ مشکی انتخاب میکنم ولی سفید میمونه و هیچ تغییری توی صفحه ی شاد من اتفاق نمیوفته البته قبلا اینطوری نمیشد
خیلی ممنونم اگر هر چه سریعتر بهم جواب بدید🌹🌷

تو نسخه وب شاد باید دانلود خودکار عکس هارو اضافه کنن که تمام عکسا به طور خودکار دانلود نشه

چرا برای من وقتی دانلود می کنم یک دو ر می چرخه دو باری به حالت دانلود نشده میشه چیکار کنم داده ها و زخیره سازمم تا تهش کشیدم

سلام من توی گروه یه چیزی اشتباها گفتم بعد خاستم پاک کنم پاک کردم برای همه رو هم زدم ولی فقط برای من حذف شده و تو گوشی بقیه هست…چرا اینجوری شده و من چیکار کنم پیامه مشکل ساز میشه اخه:/

چطور میشه که وقتی یه فایل رو می فرستیم بعد از این که خارج از برنامه میریم باز هم آن فایل فرستاده شود و قطع نشود

لطفا سخت نباشه

آیا در نسخه ى اندروید ۵لایو شاد می آد ؟ اگه نمیاد آیا می تونید یه کاری کنیدبرای نسخه ی ۵لایو شاد بیاد تو رو خدا جواب بدید ممنون

سلام من یک دانش آموزم چرا تصویر لایو شاد برام نمی آد

سلام من یک دانش آموزم چرا تصویر لایو شادبرام سیاه مى شه

چرا تصویر لایو شاد برام سیاه مى شه

سلام من امروز نسخه جدید شاد رو نصب کردم اما الان ن فیلم و عکسی دانلود میکنه ن میتونم عکسی یا فیلم و فایلی برای کسی بفرستم الانم امتحانات نزدیکه من چیکار کنم

چرا تو نسخه جدید شاد دوباره پیام میاد که باید بروز رسانی شه؟؟

امروز درحالی که که پسرم داخل گروه کلاسی مشغول آموزش بود پیامی روی صفحه ظاهر میشود که پایین پیام باشه رو می زنه متاسفانه ازگروه لفت داده میشه والان نه ار داخل اپلیکیشن ونه مدرسه نمیتونه مارو دوباره به گروه کلاسی اضافه کنه چکار کنیم

لایو رو دانلود میکنم مینویسه دانلود نشد دلیلش چیه چیکار کنم؟

شادینو باز نمیگه برام بگید

چطور احراز هویت رو عوض کنیم

سلام من نمیتونم وارد لایو بشم گوشیمم اندروید سامسونگه معلمم گفت که مسدود شدم دلیلش چیه؟

سلام من از دیروز صبح دارم تلاش میکنم که پیام کانالا یا گروه ها بالا بیاد نمیدونم اینترنتم هم سرعتش بالاست چرا نمیشه خاستم بدونم که اگه این مشکل رو شما هم دارید بگید ممنون

سلام هنگام نصب برنامه در جایی که باید شماره موبایل و وارد کرد هر شماره موبایلی که وارد میکنم فقط در حالت جستجو قرار میگیره و بعد از چند دقیقه به حالت اولیه برمیگرده چطور میتونم از این مرحله عبور کنم ممنون

برنامه شا د من روی قسمت ورود میزنم باز نمیکنه؟ بعدش کد شاد برای من ارسال نمیشه

برنامه شا د من روی قسمت ورود میزنم باز نمیکنه

سلام چرا پیامامون از شب ۶ آذر اخطار میخوره؟

سلام چرا شاد قطع شده هرچی پیام میدم نمیره چیکار کنم ؟؟؟؟

سلام الان بنده شاد‌م قطع شده هرکاری میکنم‌نصب نمیشه…نه پیام‌میاد نه میره…از همه چیم‌موندم…توروخدا رسیدگی‌کنید من‌دبیریار چندتا درس مهم رشته تجربی یازدهم هستم…لطفا کمک کنید…چیکار کنم؟

سلام من تاالان بایه شماره دیگه احراز هویت کرده بودم الان میخام بایه شماره دیگه وارد شاد بشم چه بکنم؟

چرا نظرسنجی ولیست حضور وغیاب برای کامپیوتر نمیاد نشون نمیده چرا؟ لطفا جواب دهید.

رمز شاد برامون ارسال نمیشه چیکار کنیم؟،

چرا وقتی عکس ارسال میکنم ،از شاد بیرون می آید

سلام . می خواستم بپرسم اگه در شاد تحت وب عکس ها وفایل ها دانلود وباز نشن مشکل از چیه؟وچطوری میشه این مشکل رو برطرف کرد؟

سلام چطوری آیدی رو در شاد حذف کنیم؟

یه عکسی مدیر مدرسه برای من فرستادن که رمز همگامم هست من تمام عکسام باز میشه فقط اون عکسی که مدیر مدرسمون فرستاده باز نمیشه چی کار کنم

سلام من امتحان داشتم هر چه سعی کردم عکس ها جواب نرفتند و نمرم اومد پایین الانم تکلیف میخوام بفرستم نمیرند لطفا رسیدگی کنید با تشکر از مسئولان گل

مشاور سلامت و روان

ببخشید چرا وقتی خانم ما ویس می گذارد ما صدایش را نداریم؟

🎥 فیلم جدید درباره آموزش سامانه شاد و راهکار مشکلات سامانه شاد

سایت اصلی کارگزاری مفید+ایزی تریدر

چگونه صفحه شاد را مشکی کنیم
چگونه صفحه شاد را مشکی کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *