چگونه ممبر جذب کنیم

 
helpkade
چگونه ممبر جذب کنیم
چگونه ممبر جذب کنیم

ارائه دهنده فایل و پکیج با بهترین کیفیت – به سایت ما مراجعه کنید.

چگونه افزایش ممبر تلگرام را انجام دهم؟ امروز برای شما آموزش افزایش ممبر تلگرام به راحتی آب خوردن ! را قرار داده ایم که تمام ترفند های افزایش ممبر تلگرام یا به قول پارسی زبانان؛ افزایش عضو تلگرام را شامل می شود.

دیگر هیچ شکی نیست که تلگرام یکی از بهترین شبکه های مجازی دنیاست و در رده بندی سه شبکه برتر از لحاظ کاربر در ایران قرار دارد، به طوری که در ایران بیش از ۴۰ میلیون نصب گرفت !

با گسترش تلگرام، کانال های تلگرام زیادی ایجاد شد و کم کم کسب درآمد از تلگرام شکل گرفت که امروزه صد ها هزار نفر مشغول به کسب درآمد از تلگرام هستند.

جالب است بدانید هزاران نفر درآمد میلیونی از تلگرام دارند! اما برای داشتن یک درآمد عالی از تلگرام چه ملاک هایی مهم است؟ خب شاید قابل حدس باشد ، عضو هدفمند و واقعی یکی از بهترین ملاک ها برای رونق گرفتن کانال هست به طوری که هرچقدر عضو بیشتر باشد، درآمد،اعتبار و… آن کانال بیشتر می باشد.چگونه ممبر جذب کنیم

و اما سوال اساسی و مهم اینجاست که :

برای اینکه بتوانیم افزایش ممبر واقعی تلگرام را جذب کنیم باید خلاقیت داشته باشیم و اگر بخواهیم کارمان را سرعت دهیم،‌شاید به پول ! اما در هر صورت به این معنی نیست که بدون پول نمی شود درآمد میلیونی از تلگرام داشت،‌زیرا این حرف کاملا نادرست و غیر منطقیست چه بر اساس تجربه و چه بر اساس آمار و اطلاعات کسب درآمد های تلگرامی که در ایران رخ داده.

در این باره نظر های متفاوتی هست، بعضی ها معتقد هستند که افزایش ممبر فیک کانال تلگرام تا حدودی به نفع مدیر کانال است و بعضی ها هم معتقد هستند که اینکار خیلی به کانال ضربه می زند.

اما حقیقت چیست؟ حقیقت این است که فرض کنید کانال تلگرام شما ۵۰ هزار عضو دارد، و وقتی عضوی جدید وارد کانال شما می شود میبینید تعداد بازدید پست های شما فقط هزار تاست ! این باعث می شود کاربر از کانال شما فرار کند، و مهم تر از آن باعث میشود کسی برای خرید تبلیغات به کانال شما اعتماد نکند !

بنابرین : ممبر فیک تلگرام نخرید !

خب برای افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام خود، باید اول صبور باشید و اینکه تمامی آموزش هایی را که میدهیم انجام دهید تا به موفقیت برسید.

این خیلی مهم است که پروفایل کانال تلگرام شما کاملا اختصاصی و زیبا باشد، و اینکه توضیحات خوبی برای کانال خود بنویسید و اهدافتان را از این کانال مشخص کنید، اگر هدفتان کسب درآمد از تلگرام است باید یک ایده خیلی خوب پیدا کنید و سریعا اقدام به زدن کانال نکنید. در آخر آدرس کانال تلگرام خود را کوتاه،زیبا و مرتبط بنویسید.

همانطور که میدانید برای شروع که هیچ عضوی ندارید، عضو گرفتن سخت تر است ، زیرا وقتی بازدیدکننده کانال شما را میبینید و میفهمد که تعداد اعضای پایینی دارید سریع از کانال خارج می شود، پس بهتر است برای شروع تمام دوستان خود را عضو کانالتان کنید

برای ایجاد ممبرفیک روش های گوناگونی است ، مثل نرم افزار های تبادل عضویت در چنل تلگرام، برای شروع میتوانید ۵۰۰ ممبر فیک تلگرام را به کانال خود ادد بزنید (منظورمان تبادل است) اما بیشتر از آن این کار را نکنید

برای اینکه منظورم را بهتر بفهمید برای شما مثال میزنم، فرض کنید کانال شما راجب خرید ممبر تلگرام است ، خب اکنون بروید در سایت ساز هایی مثل رزبلاگ یا وبلاگ سازهایی مثل بلاگفا، یک وبلاگ بسازید و بعد از ساختن آن یک پست راجب کانال خود بنویسید، مثلا عنوان را بگذارید: لینک عضویت کانال خرید ممبر تلگرام ، بعد چند خط راجب کانال خود توضیح دهید و لینک کانال خود را بگذارید.

با اینکار اگر کسی در گوگل سرچ کند؛ کانال خرید ممبر تلگرام ، شما ممکن است جزء نتایج باشید ( بستگی به سختی کلمه و خیلی ملاک های دیگر دارد)

البته اگر حوصله ساخت وب را ندارید، یه راه بهتر هم پیش روی شماست، کافیست در گوگل سرچ کنید، معرفی کانال تلگرام ، در کل بهترین سایت ها در این حوزه سایت های مای چنلز، تلگرام چنلز،بیا۲کانال، تی کانال هستند که بازم اگر سرچ کنید میتوانید از آن ها بهره مند شوید.

توجه داشته باشید باید درست در شبکه مجازی تبلیغ کنید تا بتوانید فرایند افزایش ممبر تلگرام را به شکلی عالی انجام دهید، مثلا اگر کانال شما راجب عکس حیوانات است، کافیست در توییتر،اینستاگرام،فیس بوک،فیس نما و … این هشتگ را سرچ کنید #عکس_حیوانات ، بعد زیر هر عکس بنویسید که من کانالی راجب عکس حیوانات دارم، اگر دوست داشتید در کانال من عضو شوید.

بهتر است در گروه های مرتبط فعالیت کنید تا بهتر بتوانید عضو جذب کنید، اما مشکلی که وجود دارد اگر در گروهی تبلیغ بگذارید یا پاک می شود یا اخراج می شوید (توسط ربات ها) پس همین الان به راه خلاقانه ما گوش دهید 📷

اسم خود را بگذارید : پروفایل من رو نگاه کن !بعد روی پروفایل خود آدرس کانال تلگرام و توضیحات کانال تلگرام را بگذارید 📷این روش یکی از بهترین راه افزایش ممبر تلگرام می باشد که بنده با آن عضو های زیادی جذب کردم.

برای اینکه کانال های شبیه به خودتان را پیدا کنید کافیست از همان سایت هایی که گفتیم (مای چنلز و…) استفاده کنید، با آن سایت ها کانال های مشابه خود را بیابید و به ادمین آن ها پیام بدهید و با او راجب تبادل سخن بگویید.

البته لازم نیست خیلی هم کانال ها همسان باشد، اگر کانالتان راجب مانتو است، پس میتوانید با کانال های راجب شال و روسری و … هم تبادل بزنید !

این هم یک روش خیلی عالی برای افزایش عضو کانال تلگرام می باشد.خب باز هم مثال میزنم ، فرض کنید کانال شما راجب موبایل می باشد، از کاربران بخواهید عکس موبایل خود را برای شما ارسال کنند و عکس ها را در کانال قرار بدهید، هر عکسی بازدید یا لایک بالاتری خورد برنده مسابقه است و مثلا ۵۰ هزار تومن برنده خواهد شد، با اینکار ده برابر آن ۵۰ هزار تومن را سود خواهید کرد

این خیلی مهم است که پست هایتان کپی نباشد ! و اگر در عکس هایتان آدرس کانال را شیک و کوچک در گوشه تصویر بنویسید، خیلی تاثیر بسیار خوبی هم برای برند شدن شما و هم برای جذب ممبر کانال تلگرامی شما دارد.

این هم یک روش بسیار عالی برای راضی نگه نداشتن کاربران و تعامل با آن هاست، برای مثال آی دی خود را در کانال ارسال کنید و به کاربران خود بگویید اگر پستی راجب کانال دارند برای بنده ارسال کنید تا آن را در کانال منتشر کنم و…

اینکار باعث می شود که اگر عضو شما دلش خواست دنبال یک موضوع خاص بگردد آن هشتگ را در کانال شما سرچ کند و سریع تر به آن مطلب برسد، در نتیجه اینکار باعث رضایت و افزایش ممبر کانال تلگرام شما میشود.

این ۱۱ روش واقعا به دردتان می خورد اما خودتان هم فکر کنید و خلاقیت داشته باشید و با خود بگویید چطوری ممبر کانال تلگرام خود را افزایش دهم؟ شاید شما هم روشی جدید و فوق العاده کشف کنید، زیرا این ۱۱ روش توسط مدیران کانال تلگرام خلق شده.

و اما مهم ترین چیزی که باید در این راستا حتما و حتما بدانید :

مهم تر از افزایش عضو کانال شما ، حفظ عضو است! توجه کنید که الویت اول شما باید روی راضی نگه داشتن همین اعضایی که دارید باشد و بعد به فکر اعضای جدید باشید ، به هیچ وجه نباید کانال شما بی دلیل هر روز ریزش داشته باشد، این یعنی عضو های شما یا ناراضی هستند یا بی هدف آن ها را جذب کرده ایم.برای همین این نکات را برای حفظ ممبر های تلگرام خود به خاطر بسپارید

خواهشمندیم توجه داشته باشید که قرار نیست کانال را فقط برای بیزنس و کسب درآمد بزنید، قرار است در کنار اعضای خود باهم لذت ببرید و از آن ها طوری سود کنید که احساس بدی نکنند، یعنی اینکه نباید روزانه بیش از ۲ تا ۵ تبلیغ بگذارید.

این هم یک روش جالب است،‌مثلا اگر قرار است تبلیغ شخصی را ارسال کنید، قبل از آن یک پست خوب آماده کنید، بعد فورا تبلیغ را ارسال کنید و پست خوبتان را هم زیر تبلیغ، این باعث می شود تا هیچکسی ناراضی نباشد و در نهایت باعث پیشرفت کانال شما خواهد شد.

سعی کنید در یک زمان مشخص پست بگذارید، مثلا هر روز ساعت ۶ ظهر ، یا روز های ذوج ساعت ۱۲ ظهر، در کل باید یک ساعت خاص داشته باشید و موقع آن نباید اول صبح یا آخر شب باشد، زیرا خیلی از اعضای کانال شما نوتیفیکشن را خاموش نکردهند و بعد… . در کل برای افزایش ممبر تلگرام این نکته خیلی مهم است.

این نکته را رعایت کنید، نباید در روز بیشتر از ۲۰ پست بگذارید، اعضای شما دیگر حوصله خواندن این همه پست را ندارند و نباید هفته ای یک بار پست بگذارید، درکل حداقل روزی یک پست و حداکثر روزی ۱۰ تا ۱۵ پست بگذارید.

هرچند که این به کانال شما بستگی دارد، اما نباید پست طولانی باشد، هرچه کوتاه تر بهتر، فرض کنید در محیط توییتر قرار دارید، برای همین خیلی مختصر بهترین کلمات را دور هم بچینید.

به این نکته هم باید خیلی توجه کنید و باید بدانید که در هرچیزی کیفیت بیشتر از کمیت سود می رساند، پس سعی کنید پست های عالی کم بگذارید تا اینکه روزانه زیاد پست بگذارید اما بی هدف و افتضاح.

این هم خیلی ارزشمند است، مثلا اگر چنل شما راجب موزیک می باشد، یک نظرسنجی بگذارید و بپرسید که دوستان عزیز چه سبک موزیکی بیشتر دوست دارید؟ با اینکار میتوانید علایق مخاطبان خود را بفهمید. یا میتوانید زیر هر پستی که قرار میدهید دکمه لایک را هم بگذارید.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖.

برای خواندن مطلب زیر ویدیو باید به سایت بالا مراجعه کنید، مطلب این صفحه با مطلب زیر ویدیو متفاوت است

پایان مطلب.

چگونه ممبر جذب کنیم

آموزش های تلگرام ، اخبار تلگرام…

ارائه دهنده فایل و پکیج با بهترین کیفیت – به سایت ما مراجعه کنید.

آموزش های تلگرام ، اخبار تلگرام ، آموزش افزایش ممبر تلگرام ،‌آموزش گرفتن عضو در تلگرام ، افزایش سین پست تلگرام ، افزایش بازدید پست تلگرام ،‌پکیج تلگرام ، آیا هک تلگرام حقیقت دارد؟ ، آموزش تلگرام طلایی,آموزش تلگرام بدون فیلتر,آموزش تلگرام pdf,آموزش تلگرام دسکتاپ,آموزش تلگرام آلفا

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت

می 26, 2020 شبکه های اجتماعی, متفرقه, مقالات 66 نظرها

همانطور که می دانید این روزها شبکه های اجتماعی علاوه بر اینکه ابزاری برای سرگرمی مردم باشند یکی از بهترین کانال هایی اند که هر شخص یا هر کسب و کاری می تواند از آن برای کسب درآمد از تلگرام استفاده کند. همانطور که می دانید هر جایی که مخاطبان بیشتری در آن وجود داشته باشد بهترین مکان برای تبلیغات و بازاریابی محصولات و خدمات است. از این رو اپلیکیشن پیام رسان تلگرام که این روزها خیلی ها را درگیر خود کرده است بهترین مکان برای کسب درآمد از اینترنت و همچنین رونق کسب و کارهای اینترنتی است.

یکی از دغدغه های افرادی که قصد دارند توسط تلگرام کسب درآمد کنند یا کسب و کار و خدمات خود را معرفی کنند میزان اعضای کانال تلگرامشان است. خب خیلی ها فکر می کنند هرچه اعضای کانال تلگرامشان بیشتر باشد بهتر است و بیشتر می توانند درآمد زایی داشته باشند. و به همین خاطر دست به buy telegram members غیر واقعی یا فیک ممبر تلگرام می زنند.

البته شاید در بعضی مواقع برای کانال هایی که مثلا از طریق دریافت تبلیغات کسب درآمد می کنند اینطور باشد. ولی همیشه اینطور نیست! کانال هایی با عضو های خیلی کم وجود دارند که به هیچ وجه معروف نیستند و چراغ خاموش به کار خود ادامه می دهند. این کانال ها خیلی بیشتر از کانال هایی که اعضای چند ده هزار نفری دارند کسب درآمد دارند! مهم تعداد اعضا نیست. بلکه مهم این است که اعضای کانال شما واقعا به خاطر موضوع کانالتان شما را دنبال کنند.

در این مقاله هم قصد دارم در مورد همین موضوع صحبت کنم. چگونه می توان اعضای واقعی و هدفمند برای کانال تلگرام خود دریافت کرد؟ در این مقاله همراه من باشید تا 10 روش اصولی برای افزایش ممبر کانال تلگرام را به شما معرفی کنم.چگونه ممبر جذب کنیم

 

منظور از اعضای واقعی این است که افرادی در کانال ما حضور داشته باشند، که واقعا به محتوای کانال ما علاقه دارند و همیشه ما را دنبال می کنند. اینکه به زور به کسی بگوییم ما را دنبال کند کار خوبی نیست! این قضیه در همه جا صادق است. مثلا در ایمیل مارکتینگ ایمیل فرستادن به افرادی که ما را نمی شناسند کاری اشتباه و بی تاثیر است.

همیشه بازاریابی و تبلیغات روی افرادی که هدف ما هستند مهم بوده است. در تلگرام هم همین طور است. یعنی ما به زور نمی توانیم افرادی را که محتوای ما را دوست ندارند به کانالمان دعوت کنیم. دوره اینکه از طریق تبلیغات پاپ آپ و به زور افراد را در کانال خود اضافه کنیم به سر آمده است. امروزه با استفاده از روش های اصولی باید کاری کنیم که افراد با میل و علاقه شخصی خودشان کانال ما را دنبال کنند. تا خیلی راحتر بتوانیم بازاریابی محصولات و خدمات خود را روی آن ها انجام دهیم.

استفاده از روش های غیر اصولی در افزایش ممبر کانال تلگرام کاری اشتباه، پر هزینه و بی فایده است. کلا هر چیزی که به این صورت باشد هیچ تاثیری در روند موفقیت ما ندارد! از سایت هایی که با استفاده از روش های مختلف قصد افزایش بازدید مصنویی سایت خود را دارند بگیرید تا صاحبان پیج های اینستاگرامی که به دنبال فالوئر فیک هستند. هیچ وقت استفاده از این روش ها عملکرد خوبی نداشته است و در بسیاری از مواقع سود که نداشته هیچ بلکه با ضرر و زیان هایی همراه بوده است.

 

اولین قدم در ساخت یک کانال تلگرامی این است که بدانید هدفتان از ایجاد کانال چیست؟ باید هدف خود را از راه اندازی کانال تلگرام مشخص کنید. موضوعی که قصد دارید در مورد آن در کانال خود محتوا تولید کنید را مشخص کنید.

این خیلی مهم است که بعد از اینکه هدف و موضوع کانال خود را مشخص کردید موضوع آن را عوض نکنید. به عنوان مثال اگر موضوع کانال شما بهداشت و سلامت است نباید در مورد موضوعات طنز یا سیاسی در کانال خود محتوا منتشر کنید! با این کار نارضایتی اعضای کانال شما بیشتر می شود و به مرور زمان کانال شما را ترک می کنند.

متاسفانه خیلی از دوستان به امید اینکه با عوض کردن موضوع کانال خود می توانند اعضای بیشتری را به کانال خود جذب کنند موفق نمی شوند و همان اعضای فعلی کانال خود را هم از دست می دهند.

 

استفاده از لوگوی مناسب و تکمیل کردن توضیحات کانال خود بسیار مهم است. بعد از اینکه مشخصات ارتباطی خود را مشخص کردید سعی کنید در توضیحات یا قسمت Bio کانال خود منفعتی که برای کاربر در نظر گرفتید را به خوبی عنوان کنید. اصلا مهم نیست که شما در حوزه کاری خود اولین هستید بلکه مهم این است که چه فرقی با رقبای دیگر خود دارید و چه سودی برای مخاطبان خود دارید.

به عنوان مثال جمله “هر روز با جملات انگیزشی کانال ما، روز خود را به پایان برسانید” خیلی بهتر و جذاب تر از جمله “جملات انگیزشی را در کانال ما دنبال کنید” است.

 

سعی کنید محتوایی که به درد کاربران کانالتان می خورد را تولید و منتشر کنید. معمولا کانال های تفریحی محتوا در هر موضوعی را تولید می کنند و خیلی فرقی نمی کند در چه موضوعاتی پست بگذارند. ولی کانال های تخصصی اینگونه نیست! اگر کانال شما مختص به حوزه خاصی است باید سعی کنید محتوای مفید و کاملا کاربردی برای کاربرانتان تولید کنید.

در تولید محتوا تنوع داشته باشید. سعی کنید از فرمت های پر طرفدار مثل عکس نوشته ها و تصاویر گیف یا ویدئو های کوتاه کم حجم که مثل ویروس بین مردم پخش می شوند استفاده کنید.

اینفوگرافیک ها به طرز عجیبی می توانند در تلگرام دست به دست شوند. ساخت اینفوگرافیک کار سخت و پر زحمتی است ولی سعی کنید تا جایی که می توانید اینفوگرافیک هایی خاص در رابطه با موضوع کانال خود درست کنید و آن را به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد ویژه همیار وب : آیا از تلگرام می توان به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده کرد؟

در شبکه های اجتماعی به ویژه تلگرام کاربران حوصله کمی دارند. سعی کنید پست های طولانی منتشر نکنید و تا جایی که ممکن است همراه پست های خود عکس هم قرار دهید. بیشتر وقت ها منظورتان را می توانید در قالب یک عکس نوشته بیان کنید.

با توجه به موضوع کانال خود پیشنهاد می کنم از صوت های کوتاه هم استفاده کنید. فایل های صوتی بسیار پر طرفدار اند و اعضای شما به راحتی و در هر زمانی می توانند پست های صوتی شما را گوش دهند. همانطور که می دانید صفحه تلفن های همراه کوچک است و همین باعث می شود که خیلی از دوستان حوصله نداشته باشند تا پست های متنی شما را بخوانند. به خاطر همین هم سعی کنید برای افراد کم حوصله فایل های صوتی منتشر کنید.

 

مهمترین کاری که باید انجام دهید اختصاصی کردن پست های کانالتان است. با این کار می توانید اعضای کانال خود را تا حد زیادی افزایش دهید. مطمئن باشید اگر پست های شما اختصاصی و جذاب باشد توسط کاربرانتان به افراد دیگر ارسال می شود یا در گروه های دیگر به اشتراک گذاشته می شود.

برای اینکار حتما از لوگو یا تگ مربوط به کانال خود بر روی تصاویر یا ویدئو های کوتاه خود استفاده کنید. این کار را به راحتی با اپلیکیشن pic art می توانید انجام دهید. همچنین زیر هر پست خود آدرس کانال خود را یا به صورت لینک پابلیک یا به صورت @ChanelName قرار دهید.

 

از کاربرانتان بخواهید برای شما محتوا تولید کنند و محتوای تولیدی آن ها را با مشخصات کاملشان در کانال قرار دهید. البته با توجه به موضوع کانال خود باید این کار را انجام دهید. مثلا موضوع خاصی را مطرح کنید و از کاربرانتان نظرشان را در آن مورد بخواهید. اگر در قالب یک فایل صوتی این کار را از آن ها بخواهید خیلی جذاب تر است.

همچنین می توانید از آن ها بخواهید سوالاتشان را از شما بپرسند. مثلا شما در حوزه تکنیک های فروش و بازاریابی اینترنتی فعالیت می کنید و در این حوزه سوالاتی از سوی مخاطبانتان مطرح می شود. شما می توانید با جواب دادن به سوالات آن ها در کنار سوال مطرح شده محتوای جذابی تولید کنید و در کانال خود قرار دهید.

همچنین می توانید با مطرح کردن یک نظر سنجی یا مسابقه این کار را انجام دهید. مثلا با عنوان “10 روش برای افزایش فروش محصولات اینترنتی” نظر سنجی را مطرح کنید و از کاربرانتان بخواهید 10 روشی که باعث فروش محصولات اینترنتی می شوند را برای شما ارسال کنند.

فراموش نکنید کانال شما تخصصی است و علاقه مندان به حوزه کاری شما در آن وجود دارند. پس می توانند به شما در این زمینه کمک کنند. بعد از اینکه روش های خود را مطرح کردند گلچینی از بهترین روش ها را بنویسید و به عنوان یک پست در کانال خود قرار دهید.

 

سعی کنید گروه ها و سوپر گروه هایی که هم حوزه کاری شما هستند را پیدا کنید و در آن ها فعالیت کنید. اگر امکانش بود هر چند وقت یک بار پست های منتخب خود را در آن ها به اشتراک بگذارید. اگر مدیر گروه ها اجازه چنین کاری را به شما نداند سعی کنید با آن ها ارتباط صمیمانه ای ایجاد کنید. مثلا بعضی از پست های آن ها را در کانال خود به اشتراک بگذارید و در عوض از آن ها بخواهید به شما اجازه فعالیت در گروه را بدهند.

همچنین می توانید در سوپر گروه های مربوط به حوزه کاری خودتان در بحث ها شرکت کنید و به سوالات دیگر کاربران جواب کنید. سعی کنید خود را در کارتان متخصص و توانا نشان دهید. در پست هایی که در گروه ها می گذارید سعی کنید به طور نا محسوس خود و کانال خود را معرفی کنید. مثلا اگر به سوالی جواب دادید آخرش به اینکه شما هم در این زمینه کانالی دارید اشاره کنید. مطمئن باشید با این کار می توانید افراد زیادی را به کانال خود ارجاع دهید.

 

در هر شبکه اجتماعی که فعالیت می کنید آدرس کانال تلگرام خود را قرار دهید. مثلا خیلی خوب است آدرس کانال تلگرام خود را در بیو پیج اینستاگرام خود قرار دهید. یا مثلا در کانال آپارات خود علاوه بر آدرس وب سایت، آدرس کانال تلگرام خود را نیز در قسمت رسانه های اجتماعی قرار دهید. کلا سعی کنید در هر سایتی که پروفایل دارید آدرس کانال تلگرام خود را نیز قرار دهید.

پیشنهاد می کنم مقاله گول تبلیغات تقلبی در تلگرام را نخورید! را هم بخوانید

 

یک سری سایت هایی هستند که به عنوان دایرکتوری کانال های تلگرامی می توان از آن ها برای افزایش ممبر کانال تلگرام استفاده کرد. این سایت ها با دسته بندی موضوعی که دارند کانال های تلگرامی را در موضوعات مختلف در سایت خود درج می کنند. یک سری از آنها هم ممکن است در قبال پرداخت مبلغی آدرس کانال شما را ثبت کنند که البته معمولا مبالغ کمی برای این کار دریافت می کنند. مثلا 10 هزار تومن و برای همیشه!چگونه ممبر جذب کنیم

این سایت ها را با کمی جست و جو می توان از طریق گوگل پیدا کرد که آدرس بعضی از آن ها به شرح زیر است :

http://mychannels.ir

http://tkanal.ir

http://www.bia2kanal.com

http://channelz.ir

http://telegram-channels-list.ir

 

یکی از بهترین روش ها برای افزایش ممبر کانال تلگرام برگذاری مسابقه است. حتما تا الان مسابقات بگذار شده در تلگرام را دیده اید. چند وقت پیش مسابقه ای با عنوان بهترین عکس کودکان در تلگرام برگذار شد و مورد توجه خیلی از دوستان قرار گرفت.

در این مسابقه هر کسی می توانست عکس فرزند خود را در مسابقه شرکت دهد و هر عکسی که بیشترین لایک را می گرفت برنده بود. با توجه به موضوع مسابقه و نحوه برنده شدن در آن هر کسی سعی می کرد تا برای عکس فرزند خود لایک بگیرد. برای این کار لینک مسابقه را برای دوستان و آشنایان خود ارسال می کرد و از آن ها می خواست عکس مورد نظر را لایک کنند.

البته این مسابقه با این موضوع بیشتر مورد توجه کانال هایی با موضوعات همگانی و سرگرمی است. در کانال های تخصصی باید مسابقه ای مربوط به همان حوزه برگذار کرد.

فرقی نمی کند کانال شما چه موضوعی دارد. فرض کنید شما مدیر کانالی با موضوع آموزش ساز گیتار هستید. کافی است از کاربران کانال خود بخواهید قطعه ای را بنوازند و برای شما ارسال کنند. هر قطعه ای که بیشترین لایک را بگیرد برنده است.

نکته مهم این است که باید جایزه ای ویژه ای تعیین کنید تا کاربران زیادی ترغیب شوند در این مسابقه شرکت کنند. اگر خدمات یا محصولاتی ارائه می دهید می توانید به عنوان هدیه یکی از محصولات خود یا کد تخفیفی برای خرید محصولات به فرد برنده بدهید.

پیشنهاد می کنم مقاله درباره ممبر فیک تلگرام بیشتر بدانید را هم بخوانید

 

راه های زیادی برای اینکه بتوانید بازدیدکنندگان سایتتان را به کانال تلگرام خود بکشانید وجود دارد. یکی از این راه ها دعوت کاربران سایتتان به مطلبی که فقط در کانال تلگرام شما منتشر می شود است. کلا هر چیزی که در سایت شما وجود ندارد و فقط در کانال تلگرام تان است و کاربر مجبور شود برای دیدن آن مطلب به کانال تلگرام شما بیاید. می توانید از طریق ایمیل نیز کاربران سایتتان را به عضویت در کانال تلگرام تان دعوت کنید.

به عنوان مثال ایمیلی برای آن ها ارسال کنید و در آن به این موضوع اشاره کنید که امشب راس ساعت 10 در کانال تلگرام ما فلان مطلب منتشر می شود و یا اینکه محصول جدیدمان همراه با تخفیف مخصوص تلگرامی ها رو نمایی می شود برای از دست ندادن این فرصت، در کانال تلگرام ما همین الان عضو شوید.

برای اینکه بازدیدکنندگانی که به صورت گذری از سایت شما دیدن می کنند هم عضویت در کانال تلگرام تان دعوت کنید می توانید پیشنهاد های ویژه ای برای آنها در نظر بگیرید.به عنوان مثال می توانید قبل از اینکه بازدیدکننده ای سایت شما را ترک کند پیشنهادی در قالب یک پاپ آپ به او دهید.

شما همچنین می توانید در تمام پست های سایت خود بازدیدکنندگان و اعضای سایتتان را به کانال تلگرام خود دعوت کنید. به عنوان مثال می توانید بنری مثل عکس زیر طراحی کنید و در قسمت تبلیغات زیر تمام پست های سایت خود قرار دهید.

 

یکی از بهترین روش ها برای جذب ممبر کانال تلگرام استفاده از روش اسپانسری هست. حتما گروه ها و کانال هایی را دیده اید که بالای آن ها پستی به صورت پین شده دائما قرار گرفته است؟ این روش در واقع همان اسپانسری است که برای افزایش ممبر تلگرام بسیار کاربردی است. استفاده از این روش تبلیغاتی کمی هزینه بر است اما بهترین روش برای جذب سریع هزاران ممبر برای کانال تلگرام شماست.

اگر محتوای کانال شما با کیفیت است و از جذابیت بالایی برخوردار است شک نکنید استفاده از این روش بسیار به سود شما خواهد بود. به عنوان مثال اگر در یک کانال 50 هزار ممبری پست شما اسپانسر شود با هر پستی که در کانال قرار می گیرد میانگین حدود 30 نفر کانال شما را مشاهده می کنند و عضو کانال تان می شوند. حال حساب کنید اگر یک ماه در این کانال پست اسپانسری شما قرار داشته باشد چه اتفاقی می افتد؟

 

یکی از بهترین روش های برای افزایش ممبر تلگرام استفاده از ربات های زیر مجموعه گیری است. حتما شما هم دیده اید برای پست گذاشتن در بعضی از گروه های تلگرامی نیاز است ابتدا عضو کانال هایی شوید و سپس به شما اجازه ارسال پست را می دهند. کانال شما میتواند جزء یکی از این کانال ها برای عضویت باشد. برای استفاده از این روش باید با ادمین کانال هایی که ربات زیرمجموعه گیری دارند وارد مذاکره شوید.

این روش های جزء روش های پولی برای افزایش ممبر کانال تلگرام محسوب می شود اما بازدهی بسیار بالایی برای شما خواهد داشت. ماهان تیموری یکی از فعالان حوزه کسب ثروت در ایران با استفاده از روش اد اجباری توسط ربات های زیر مجموعه گیری توانست در کمتر از یک سال یک میلیون ممبر فعال تلگرام جذب کند.

البته برای استفاده از این روش خودتان هم می توانید اقدام کنید یعنی خودتان ربات زیرمجموعه گیری بسازید که کمی دردسر دارد. برای شروع باید سورس کد ربات تلگرام مورد نظر را داشته باشید و یک هاست با کیفیت و مطمئن برای بارگذاری سورس مورد نظر و وب هوک کردن ربات تلگرام تان که یک پروسه پیچیده ای دارد استفاده کنید. آموزش های رایگان برای انجام این کار در وب سایت ها موجود است که می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

از روش های تبلیغاتی هم می توانید برای زیاد شدن اعضای کانال تلگرام خود استفاده کنید. روش های تبلیغاتی برای افزایش ممبر زیاد است که تعدادی از آن ها را به شما معرفی می کنم. یکی از بهترین روش ها برای افزایش ممبر استفاده از روش اد اجباری است. در این روش ممبرهای کانال شما اجباری به کانال تان اضافه می شوند.

پرداخت در ازای عضویت هم از روش های هدفمند برای افزایش ممبر تلگرام است. در این روش در ازای جذب هر ممبر باید مبلغی پرداخت کنید که با توجه به تعداد ممبرهای درخواستی شما هزینه های تبلیغاتی در این روش متغیر است.

از دیگر روش های مرسوم تبلیغاتی برای جذب ممبر، تبلیغ در کانال های معروف است. کانال هایی که اعضای زیادی دارند قطعا گزینه خوبی برای تبلیغات شما محسوب می شوند. اما نکته مهم این است که برای تبلیغ در کانال های بزرگ سعی کنید حتما محتوای تبلیغاتی جذابی آماده کنید چون در غیر اینصورت نمی توانید ممبرهای زیادی را به کانال خود جذب کنید و ممکن ات بودجه زیادی را هدر بدهید.

 

مواردی را که تا اینجا عنوان کردم برای افزایش ممبر کانال تلگرام بود. اما مهمتر از افزایش اعضای کانال تلگرام این است که به فکر حفظ آن ها باشیم. در بسیاری از مواقع حفظ اعضای کانال خیلی سخ تر و پر زحمت تر از افزایش آن ها است. نکاتی که در ادامه عنوان می کنم به شما کمک می کند تا بیشتر اعضای کانال خود را حفظ کنید.

 

اینکه در روز چقدر مطلب در کانالتان منتشر کنید اصلا مهم نیست! مهم کیفیت محتوای ارسالی شماست. با ارسال پست های بی ربط و بی اهمیت به موضوع کانالتان سعی نکنید اعضای کانالتان را وفادار سازید. با این کار فقط آن ها را از کانال خود زده می کنید.

 

با توجه به شناخت مخاطبان خود سعی کنید پست های خود را در فواصل زمانی معینی ارسال کنید. هرگز در ارسال پست های خود زیاده روی نکنید. سعی کنید مخاطبان خود را شرطی کنید. مثلا همیشه ساعت 10 صبح یک پست برای آن ها ارسال کنید. معمولا پست هایی که بین ساعات 2 بامداد الی 8 صبح ارسال می شوند از بازدهی خوبی برخوردار نمی شوند.

 

با اعضای کانال خود در ارتباط باشید. از سلایق آنها با خبر شوید. مثلا با راه اندازی یک نظر سنجی از آن ها بپرسید به موضوعاتی بیشتر علاقه دارند. این کار باعث می شود تا حضورشان در کانال شما طولانی تر شود. اگر حوزه کاریتان اجازه داد از آن ها بخواهید نوشته ها یا عکس های خود را برای شما ارسال کنند تا در کانالتان منتشر کنید.

 

در ارسال پست های تبلیغاتی زیاده روی نکنید. چون این کار باعث کاهش زیاد اعضای کانال شما می شود. افرادی که در کانال شما حضور دارند به خاطر محتوای مفیدی است که شما برایشان به اشتراک می گذارید. آن ها دوست ندارند کانال شما به پاتوقی برای تبلیغات تبدیل شود. اگر قصد تبادل با دیگر کانال ها یا گذاشتن تبلیغات در کانالتان را دارید بازه زمانی مشخصی را به این کار اختصاص دهید.

 

اگر برای تولید محتوا یا مدیریت راحت تر کانال خود از مدیران دیگری استفاده می کنید حتما آن ها را کاملا توجیه کنید. مثلا به آن ها بگویید تمام پست ها باید دارای تگ کانال شما و اختصاصی باشد. یا اینکه از آن ها بخواهید زیاد از مطالب کپی دیگر کانال ها استفاده نکنند. زمان ارسال پست ها را با آن ها چک کنید.

 

آخرین پیشنهاد من این است که به هیچ وجه از ممبر فیک تلگرام استفاده نکنید. حتی به شما پیشنهاد می کنم از ربات ها و نرم افزار های ارسال اتوماتیک پست ها در گروه ها نیز استفاده نکنید. اگر واقعا کارتون تخصصی است سعی کنید از روش های اصولی که در این مقاله به آن ها اشاره کردم برای افزایش ممبر کانال تلگرام خود استفاده کنید. امیدوارم از این مقاله استفاده کافی را برده باشید.

دانلود فایل PDF این مقاله

Tags افزایش ممبر تلگرام افزایش ممبر کانال تلگرام افزایش ممبر واقعی تلگرام رایگان افزایش واقعی اعضای کانال تلگرام

1 روز پیش

5 روز پیش

5 روز پیش

سلام ممنونم مطلب فوق العاده ای بود با سپاس

مثل همیشه عالی بود جناب گرشاسبی عزیز! پست بسیار کاملی در رابطه با افزایش واقعی ممبر بود. بنده هم معتقدم که اول تولید محتوای با کیفیت بعد انتظار پیشرفت از کانال رو باید داشت…. راستی عزیز ما هم هدفمون کمک به جوونای ایرانی در راستای راه اندازی و ترویج کسب و کارهای مجازی با روش های نوین و سالم هست. لطفا از ما حمایت کنید. ممنونم

سلام.مطالب موجز ومفیدی را ارائه دادید و شخصا استفاده بردم.پیروز باشید.

سلام دستتون درد نکنه، مطلب خیلی مفیدی بود اتفاقا من یه ربات تلگرام به نام دستیاری @dastyarybot پیدا کردم که در راستای همین مطالبی که شما نوشتید خیلی کمک می کنه به مدیریت کانال بازم دم شما گرم

سلام برای کانال با حدودا ۴۰۰ ممبر روزانه چند تا پست منتشر کنیم ؟؟

سلام بستگی به استراتژی محتوایی کانالتون داره. ولی حداقل یک پست را باید در روز منتشر کنید. موفق باشید

سلام، ممنون از مطلب مفیدتون، من و همسرم سه تا کانال در حوزه کار و تخصصمون داریم، مطالبتون برامون حتما کاربردی خواهد بود.البته بیشتر موارد رو‌ از قبل هم رعایت می کردیم اما بعضیها رو واقعا نمی دونستم.. سپاس🙏

اتفاقا من عضو کانال @baran1AI شدم و همیشه برام این سوال بود چرا اعضائ خودش را گسترش نمیده با این مطلب به جوابم رسیدم

مطلب بسیار آموزنده، خوب، تحلیل و بررسی شده ی بود. لذت بردم از خوانش مقالات شما در زمینه سئو و این مقاله بکر . عالی.

سپاس

خیلی خوب بود تمامی این کارا نتیجش میشه یه کانال با کیفیت با اعضای واقعی.. واقعا مرسی

سلام اعضاي كانالم ٢٠٠ نَفَر هستن و بيشتر نميتونم كسي رو عضو كنم خواهشا راهنمايي كنين

همه این مواردی که ذکر شد کاملا تاثیرگذاره اما نباید از امکاناتی که ربات ها میتونند در اختیار کانال ها قرار بدهند غافل شد من به شما پیشنهاد میکنم اگر مدیر کانال هستید حتما ربات مدیریت پیشرفته کانال روبومیز https://t.me/robomiz_bot رو امتحان کنید تا مفهوم پست با کیفیت رو لمس کنید، امکانات ارسال زمانبندی شده و چسباندن عکس و دکمه شیشه ای واقعا فوق العاده است و میتونه کاربران بیشتری رو جذب کنه.

با سلام و سپاس از مدیریت سایت

بنده میتونم افزایش اعضای کانال را اموزش بدم و روزی حتی تا پنج کا ممبر بزنین… برای اینستاگرام هم میتونم اموزش بدم فالور بزنین اگر هم کسی خواست با قیمت مناسب خودم براش ممبر تو تلگرام یا فالو تو اینستاگرام میزنم. سپاس

سلام و وقت بخیر راه ارتباطی خودتون رو بفرمایید برای سفارش ممبر کانال

سلام دوست عزیز از طریق صفحه تماس با ما اقدام کنید. موفق باشید

سلام چطور میتیونیم با شما ارتباط برقرار کنیم!

ایدی تل و اینستاتو بده

سلام ببخشید چطوری میتونم با شما در ارتباط باشم؟

سلام دوست عزیز یک سوال دارم خدمتتون ما برای کانالمون تو تلگرام یک بنده خدایی منبر آورده ولی ویو پیج ام نسبت به قبل اصلا زیاد نشده به خودش که گفتم میگه ورودی تلگرام اون و چک کنید منظورش چیه میشه راهنماییم کنید

با سلام وادب خدمت شما لطفا برای آموزش افزایش رایگان ممبر کانالم جایی را بمن معرفی کنید. با تشکر از شما و همکارانتان….

✅ اپیکیشن فالور گیر انیستا گرام (به صورت پنلی یعنی کافیه لینک یکی از عکس های پیج مورد نظر رو تو کپی کرده و سفارش فالور دهید بدون نیاز به فالو کردن افراد و جمع آوری سکه و اینا ..)

✅اپیکیشن لایک گیر بینهایت اینستا گرام (به صورت پنلی داری ۷ سرور کافیه برای پیج مورد نظر تعداد دلخواه لایک سفارش دهید)

✅ اپیکیشن ممبرگیر واقـــعـی کانال تلگرام(ممبر گیر واقعی دارای ۹۰ درصد ویو و دان شده در وبلاگ های خارجی)

✅اپیکیشن تبلیغـــچــی(برنامه رو در قالب برنامه های کاربردی به عموم نمایش دهید تا نصب کنن بعدنصب اخطار تجزیه بسته میده و قزبانی متوجه نمیشه که برنامه مخفی میشه شما هر تبلیغی بخواین میتونین رو گوشی طرف بفرستین )

✅اپیکیشن هک ارسال ایمیل(با ایمیل رسمی تلگرام به هر مخاطبی میخواین پیام بدید یا اصلا بدون ایمیل پیام بدید و کلی جنجالی که میشه برپا کرد باهاش)

اپیکیشن مود کردن بازی (بدون نیاز به روت )

✅ممبرزگرام مود شده (کرک شده و نیازی به عضو شدن درکانال ها نیست و ۳ برابر افزایش سرعت سکه دهی )

✅ اپیکیشن ویو زن بینهایت تلگرام(به صورت پنلی کافیه پست مورد نظر رو انتخاب و براش تعداد ویو رو سفارش بدین )

✅اپیکیشن انتقال ممبرای گپ به گپی دیگر(هر چند ممبر که بخواین میتونین جابه جا کنین )

سلام خوشحال میشیم تو چنل ما عضو شید.مطمئن باشید پشیمون نمیشید. @text_make_lifee

کسی تبادل خواست کانال @crawzy_miind

عالی بود بهترین مطلبی بود که تا حالا دیده بودم😊

خیلی ممنون از کمک شما

خوشحال میشم تو چنل من عضو شید 🙂

https://t.me/coffe_hichism

سلام آقای گرشاسبی عزیز ممنون بابت مقاله خوبتون. من کتاب ۱۰ ایده برای افزایش ممبر تلگرام تون رو تو سایت پی سی دانلود هم دیدم. خیلی خوشحال شدم که شما انقدر پیشرفت کردید. امیدوارم همیشه به درخشید.

سلام فرشاد عزیز ممنون از تو بابت انرژی مثبتی که دادی. موفق باشی

ممنون از مقاله عالی و کامل تون. منم روش های زیادی رو برای افزایش ممبر تلگرام امتحان کردم ولی به نظر تبلیغات پوش نوتیفیکیشن بهترین روش هست. ممبرهایی که از این روش افزایش پیدا می کنند تعداد کمتری شون ریزش دارن. بازم ممنون از سایت خوب همیار وب

اگه خوشتون اومد عضو شین @khalltoor

مطالبه خوب و اموزنده ای بود ممنون

من دوتا کانال تخصصی دارم در زمینه قارچ گانودرما که به پادشاه گیاهان یا گیاه پادشاه معروفه @ganoderma_info

و درزمینه لاغری کاملا گیاهی و بدون برگشت laghari_channel1@

سلام مطالبتون بسیار زیبا بود دوستانی که علاقه مند به کسب درآمد از طریق موبایلشون هستن به کانال بنده مراجعه فرمایند و مطالب رو بخونن در صورتی که علاقه به همکاری داشتید به آیدی من که داخل کانال هست پیام بدید

سلام من قبلا پی دی اف این مقاله رو تو سایت پی سی دانلود دیدم خوندم عالی بود. ممنونم از شما بابت چنین مقاله کامل و جامعی. راستش الان دیگه کسی سمت تلگرام نمیره و افزایش ممبر تلگرام یا خرید ممبر تلگرام دیگه به نظرم اصلا کار عاقلانه ای نیست.

باسلام ممنون از مطالب خوبتون خیلی مفید بود خوشحال میشم توی کانالم که در راستای درامداینترنتی هست عضو بشید آدرس کانال incomebest@

سلام از مطالب ارزنده تون استفاده بردم. دوستان را صمیمانه به استفاده از مطالب کانال تلگرامی مون در راستای قدرت کلام، بیماریهای کلام، نفوذ کلام، کلام خلاق و… دعوت می کنیم. آدرس کانال: t.me/goftare_raast

سلام. مقاله بسیار آموزنده ای بود. ممنون از مدیریت سایت. کانال ما هم در زمینه فروش و آگاهی رسانی در مورد انرژی جواهرات و سنگ های زینتی است. خوشحال میشیم دیدن کنید و اگر دوست داشتین عضو شین.https://telegram.me/kooroshnaseri

کانال لینک خانه پر از آدرس های کانال وگروه و ربات های تلگرامی است . اگه دنبال کانال خاصی هستی یا اگه به دنبال گروه برای چت میگردی به کانال ما سر بزن برای حمایت ما عضو شوید. هیچ هزینه ای برای شما ندارد . 🙂 Link_khane1@ در ضمن درصورت تمایل تبادل لینک انجام میشود. t.me/Link_khane1

سلام من یه کانال در رابطه با نحوه کارکرد ماشین آلات صنایع غذایی دارم میخوام تبلیغش کنم به نظر خودم واسه خیلی ها میتونه جذاب باشه @food_machine

سلام خدمت به سایت خوب و بی نظیر همیار وب سایت ما هم تخصصی به ثبت کانال و گروه تلگرام می پردازه و لینک گروه و کانال تلگرام رو به صورت رایگان برای افزایش ممبر واقعی ثبت می کنه لطفا به سایت لینکدونی تل به آدرس زیر هم مراجعه کنید. ممنون

linkdonitel.ir

سلام . من ایدی تلگرامم رو به صورت زیر تغییر دادم تا با برندی که برای سایت در نظر گرفتم همسان باشه ولی ایا این ادرس طولانی برای مخاطب زننده نیستhttps://telegram.me/www_1zoj_ir

سلام دوست عزیز نه مشکلی نداره ولی بهتر بود w های ابتداش رو حذف می کردید. موفق باشید

با تشکر از راهکار بسیار عالیتون گروه تبلیغاتی گیف نیک در خدمت شما و دوستان عزیز می باشد طراحی بنر گیف برای سایت ،کانال تلگرام و پست های اینستاگرام طراحی پروفایل برای تلگرام و اینستاگرام

بسیار عالی کانال تبلیغات و اطلاع رسانی عمومی @tablighatetan

بهترین نوع خرید ممبر تلگرام خرید ممبر اجبار

اتفاقا من عضو کانال تلگرام @Iranlanguagecentre شدم و همیشه برام این سوال بود چرا اعضائ خودش را گسترش نمیده با این مطلب به جوابم رسیدم

سلام وخسته نباشید بسیارعالی ومطالب بسیارجذاب ممنون اززحماتتون

سلام من یک کانال استیکر @NikMikSt زدم نمیدونم چطور اعضاشو ببرم بالا تا کاربرا بیان داخلشو اونوقت پستارو فروارد کنن لطفا راه حل بگید

سلام.ممنون بابت مطلب بی نظیرتون.

⭐️ برترین کانال روانشناسی و موفقیت در ایران ⭐️ ✅ https://t.me/ravan_shena3 ✅

سلام ،من یه کانال تو تلگرام دیدم که واقعا مرموز هست چون هیچ کسی تا حالا نتونسته پروفایل اون کانال رو دانلود کنه و با استفاده از همین روش که پروفایلش دانلود نمیشه ممبر جمع کرده واسه کانالش!!! این لینکشه @HACKGM میشه بگید چطور این کارو میکنن ؟ تا ماهم انجام بدیم

سلام مطالب عالی و مفید مدیر کانال نیازمندیهای شاهین شهر @niazmandihaye_shahinshahr

خیلی عالی بود…vatan1398@ اگر اهل موسیقی هستید به ما بپیوندید.

سلام وقت بخیر یک قالب میخوام شبیه این سایت salvanik.com/buy-telegram-members کسی سراغ داره برای دانلود؟

واقعا مفید بودن

من بشخصه از مطالبتون که درمورد موسیقی و ویولن هستش استفاده کردم (ویولن کده )

سلام یک کانال دارم برای ثبت اگهی پروژه یا دریافت پروژه و کسب درآمد :

@iProject

https://t.me/iProject

یک کنال هم برای آموزش و خنده :

@Funprograming

https://t.me/FunProGraming

خیلی خوب بود ممنون😊کانال من @termodinamiceهست لطفا عضو شید و حمایت کنید ممنون

سلام به همه من خودم ممبر میزنم دوستان اگه کسی ممبر واقعی تضمینی در کوتاه ترین زمان خواست به این آیدی در تلگرام پیام بده❤@memberrealll

دورد بر شما؛ فوق العاده به نکات و مطالب کلیدی اشاره کردین. سپاسگزارم

خوشحال میشم به کانال و پیج اینستاگرام من هم ی سری بزنید @nailo_official

سلام عالي بود به دردم خورد https://t.me/tafreeghh لطفا كانال منم سبيكرايب كنين

سلام منم عضو کانال @bahar_mesonstore هستم فکر میکردم عضو هاش فیکن ولی با خوندن این مطلب فهمیدم این همه عضوی که داره بی دلیل نیست

مطمئنا منی که نه سایت دارم و نه شبکه ی اجتماعیه دیگه ای هیچ کدوم از روشا به درد من نمی خوره

درود بر شما. ممنون از وقتی که برای این مطلب گذاشتید. اما واقعا ایا یه نظر خودتان فکر نمیکنید از ده موردی که نام بردید شاید یک موردش به صورت فنی بوده و واقعا میتونستید از موارد خیلی بهتر در این مطلب استفاده کنید. ببینید واقعا چند موردی هست که اگر اونها رو نام میبردید خیلی کارامدتر بود. بنده خودم روی کانال تلگرامم خیلی ممبر کم دارم اما خوب از بین تمام مطالبی که تا الان مطالعه کردم کلا یک سایتی رو دیدم که از گزینه های کلیشه ای استفاده نکرده بود. خواهشا بیاییم کمی مطالب فنی تر هم قرار بدید و مانند سایت های خارجی زبان کمی رشد مون رو بیشتر کنیم.البته همیشه سایت شما از دید بنده در خیلی موارد در راس بوده که نشون از کار خوب شما هست. مواردی که نام بردید کاملا صحیح است اما خوب یقینا باید از گزینه های تخصصی و علمی تر هم استفاده میشد. با تشکر

سلام دوست عزیز بله شما درست میگید. اما بهتر بود به تاریخ انتشار این مقاله هم توجه کنید. این مقاله خیلی قدیمی هست و حتما باید آپدیت بشه. چراکه روش های افزایش ممبر جدیدی آمده که باید روی آن ها کار کنیم. البته به زودی این مقاله را هم به روز رسانی می کنم و به اطلاع تون می رسانیم. موفق باشید

بسیار عالی بود دست مریزاد

سلام خدمت شما این مقاله تون هم مثه قبلیا فوق العاده بود ، سوالی داشتم خدمتتون من میخوام ادمین یه کانال کارگاه اسانسور باشم و خیلی ناشناخته اس بنظرم سخته ، میشه راهنماییم کنید که چجوری ادمین قابل قبولی و موفقی باشم ، ممنون میشم با تشکر

سلام به نظرم بیشتر از پشت صحنه کار و تصاویر مربوط به آسانسور باید پست بذارید. هرچند فکر نمی کنم چنین حوزه کاری حضورش توی تلگرام جالب باشه! موفق باشید

بسیار آموزنده بود ، منم تازه تصمیم گرفتم به شروع کارم در فضای مجازی امیدوارم همه به خواسته هاشون برسن . اگه مایل بودید در زمینه عکاسی و سینما و شعر مطالب و محتوای آموزنده و سرگرم کننده دریافت کنید خوشحال میشم عضو بشی @green_natur_e

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

سایت همیار وب در زمینه کسب و کار اینترنتی و آموزش دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کند. هدف اصلی ما آموزش کسب درآمد اینترنتی به زبان ساده است تا هر شخصی با هر شرایطی بتواند کسب و کارش را راه اندازی کند و به درآمد دلخواهش از طریق اینترنت برسد. آموزش های موجود در همیار وب بر اساس تجربیات شخص جاوید گرشاسبی تولید شده است و هر گونه کپی برداری، تغییر یا دست کاری در محتوا و انتشار آن در رسانه دیگری بدون اشاره به سایت همیار وب غیرقانونی است.


دانلود فایل PDF این مقالهDownloads-icon

افزایش ممبر کانال و گروه تلگرام هدف اصلی هر ادمینی محسوب می‌شود. هرچه ممبر های کانال شما بیشتر شوند، شانس شما برای جذب آگهی یا تبلیغات و درآمدزایی هم بیشتر می‌شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی روش های تضمینی افزایش ممبر تلگرام (کانال و گروه) اشاره کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

این روزها تلگرام فقط جنبه سرگرمی ندارد، بلکه به ابزاری برای کسب درآمد و بازاریابی آنلاین تبدیل شده است. افراد زیادی در تلگرام کانال یا گروه هایی تشکیل می‌دهند و با افزایش اعضا یا ممبر های آن به درآمدزایی می‌رسند. پس تلگرام علاوه بر منبعی برای کسب درآمد به منبعی برای معرفی خدمات، سرویس‌ها و محصولات تبلیغ دهندگان هم تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

چگونه ممبر جذب کنیم

اما اصلی ترین مسئله ای که باید شما به عنوان ادمین یک کانال یا گروه تلگرام (به ویژه کانال) به دنبال آن باشید، مربوط به افزایش ممبر یا عضو های آن می‌شود. هرچه عضو های کانال یا گروه شما بیشتر باشد، شانس شما برای جذب تبلیغات و درآمدزایی هم بیشتر می‌شود. همچنین با افزایش ممبر هزینه انتشار آگهی هم در کانال افزایش پیدا می‌کند. پس افزایش ممبر تلگرام از هر نظر برایتان یک برد خواهد بود.

اما چگونه می‌توانیم اعضا یا ممبر های کانال و گروه تلگرام خود را افزایش دهیم؟ در این مقاله قصد داریم به روش های تضمینی به منظور افزایش ممبر تلگرام اشاره کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

اولین مسئله‌ای که می‌تواند به شدت در افزایش ممبر کانال یا گروه تلگرام شما موثر باشد، این مسئله است که محتوای مناسب با نیازها و علایق کاربران تولید کنید. هرچه محتوای شما به روزتر، جذاب‌تر و کاربرپسندتر باشد، اعضای بیشتری در کانال یا گروهتان عضو می‌شوند. پس همیشه سعی کنید هدف اصلی کانال یا گروه تلگرام خود را از نظر محتوا مشخص نمایید و بهترین زمینه یا زمینه‌های ممکن را انتخاب کنید. این مسئله می‌تواند به شدت در افزایش ممبر تلگرام تاثیرگذار باشد.

یکی دیگر از نکاتی که می‌تواند به افزایش ممبر تلگرام کمک کند و با نوع محتوای تولیدی شما هم ارتباط دارد این است که نباید موضوع محتوای تولیدی خود را تغییر دهید. سعی کنید از همان ابتدای کار بهترین موضوع ممکن را انتخاب کنید. در آینده و با گسترش فعالیت خود می‌توانید شاخه‌های جدیدی را به این موضوع اضافه کنید، اما هیچوقت موضوع اصلی کانال خود را تغییر ندهید.

از آنجایی که فقط کانال های عمومی تلگرام در جستجو قابل مشاهده هستند و سازنده آن‌ها می‌تواند نام مورد نظرش را در لینک دعوت آن ضمیمه کند، یکی از اصلی ترین شروط افزایش ممبر تلگرام این است که آن کانال عمومی یا Public باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت مابین کانال های خصوصی و عمومی تلگرام از مقاله “تفاوت کانال خصوصی و عمومی تلگرام | Private vs Public Channels” استفاده کنید.

اگر کانالی دارید که خصوصی است و تا حدی آن را به موفقیت رسانده‌اید، نگران نباشید. تلگرام این امکان را فراهم می‌کند تا بتوانید کانال خصوصی خود را به کانال عمومی تبدیل کنید. برای کسب راهنمایی در مورد نحوه انجام این کار از مقاله “آموزش تبدیل کانال خصوصی تلگرام به کانال عمومی و برعکس” استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

زمانی که شما در حال ساختن یک کانال تلگرام هستید، می‌توانید در همان ابتدای کار حداکثر تا 200 ممبر یا عضو را از لیست مخاطبین گوشی خود در کانال اضافه کنید. این مسئله یک مزیت عالی برایتان محسوب می‌شود که باید تلاش کنید از آن نهایت استفاده را ببرید. پس در همان اولین قدم به فکر افزایش ممبر کانال یا گروهتان باشید و تا می‌توانید عضو از مخاطبین خود به آن اضافه نمایید.

نام کانال شما و عبارتی که در انتهای لینک دعوت آن نوشته می‌شود هم می‌تواند نقش بسیار مهمی در افزایش ممبر داشته باشد. مطمئنا اگر نام و لینکی را انتخاب کنید که راحت‌تر در ذهن کاربران باقی بماند، شانس شما برای افزایش ممبر هم افزایش پیدا می‌کند.

سعی کنید در زیر هر پستی که در کانال یا گروه خود منتشر می‌کنید، لینک عضویت یا ورود به آن را هم ضمیمه نمایید. این مسئله به شدت در افزایش ممبر تلگرام موثر است. با انجام این کار زمانی که پست های شما توسط سایر کاربران فوروارد شده و به دست کاربران دیگر برسد، آن‌ها هم از طریق این لینک می‌توانند به کانال یا گروهتان اضافه شوند.

این مسئله یک کار زمانبر است، اما مطمئن باشید که بازده بسیار عالی برایتان خواهد داشت. سعی کنید تا حد ممکن پست های کانال خود را با ظاهری زیبا منتشر سازید. برای مثال از دکمه های شیشه ای استفاده کنید که نحوه تولید آن ها در مقاله “آموزش ساخت پست با دکمه های شیشه ای در تلگرام” آموزش داده شده است.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ

تبادل لینک هم از دیگر روش های بسیار موثری است که می‌توانید برای افزایش ممبر از آن استفاده کنید. برای مثال تصور کنید که دوستتان هم مانند شما یک کانال دارد. در این شرایط انتشار لینک دعوت کانال شما در کانال او مطمئنا می‌تواند یکی از بهترین روش های افزایش ممبر تلگرام باشد.

شما می‌توانید با استفاده از تبلیغات مختلف هم تعداد عضو های کانال یا گروه تلگرام خود را افزایش دهید.این کار اگرچه کمی هزینه بردار خواهد بود، اما از روش های بسیار موثر موجود برای افزایش ممبر تلگرام محسوب می‌شود. برای انجام این کار فقط محدود به تبلیغ در سایر کانال ها و گروه های تلگرام نخواهید بود، بلکه می‌توانید از سایت های اینترنتی مختلف هم برای انجام این عمل استفاده کنید.

همیشه سعی کنید که کانال یا گروه تلگرام خود را به گونه‌ای بسازید که اعضای آن بتوانند هر زمان که تمایل داشتند با شما ارتباط برقرار کنند و نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمایند. این کار هم از جمله مسائلی است که در حفظ و نگهداری اعضای کانال بسیار موثر خواهد بود و به طور غیرمستقیم منجر به افزایش ممبر تلگرام می‌شود.


تجربه نشان داده که انتشار پست های ویدیویی یا عکس های با کیفیت در کانال به مراتب بازده بهتری از مطالب طولانی و متن نوشته‌ها دارد. پس سعی کنید تا حد امکان تنوع را در محتوای کانال یا گروهتان برقرار سازید و جایگاه ویژه‌ای برای پست های ویدیویی و تصویری ایجاد کنید.

این روش یکی از موثرترین روش ها یا ترفندهای افزایش ممبر کانال و گروه های تلگرام است. سعی کنید هر چند وقت یک بار مسابقه‌ای را در کانال خود برگزار کنید و به برنده مسابقه جایزه‌ای را اهدا کنید. لزومی ندارد که این جایزه حتما یک جایزه میلیونی باشد! بلکه اهدای یک جایزه چند هزار تومانی مثل فلش مموری و غیر هم می‌توانند منجر به جلی رضایت کاربران و افزایش اعضای کانال یا گروهتان شود.

برای اینکه کاربران کانال شما با محتوای آن درگیر باشند، باید سعی کنید که در انتشار پست های کانال تداوم ایجاد کنید. انتشار پست در کانال تلگرام نباید به گونه‌ای باشد که فقط در یک بازه زمانی مشخص صورت پذیرد و در سایر زمان ها و مواقع هیچ خبری از انتشار پست نباشد! سعی کنید که انتشار پست های کانال را متداول نگه دارید.

یکی دیگر از روش هایی که این روز ها استفاده از آن به منظور افزایش ممبر تلگرام به شدت رواج یافته، مربوط به خرید ممبر یا عضو می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع می‌توانید از مقاله “خرید ممبر تلگرام اقدامی درست یا یک اشتباه بزرگ؟” استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی روش های تضمینی افزایش ممبر تلگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 7

گلس آیفون XR

گلس آیفون X

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.چگونه ممبر جذب کنیم

عالی بود .

سلام از روشهای رایگان الان خیلی سخته مخصوصا برای کسی که میخواد تازه شروع کنه ممنون از سایت پرمحتواتون

سلام.دلتون میخواد از اخبار لحظه به لحظه ورزشی باخبر باشید؟

درضمن توی این کانال جوک و خیلی چیز های دیگه هم میزارم.اگر از مطالب خوشتون نیومد برید ولی یک یر بزنید.با تشکر از توجهتون

با تشکر از راهکار بسیار عالیتون

عالی بود………استفاده کردم

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

021 2213 9201 – 4

   پرتال کاربران     ثبت نام دسترسی سریع

تازه با وب رمز آشنا شدید؟ می توانید با کلیک بر روی لینک زیر وارد صفحه ثبت نام شوید.

ثبت نام

جهت خرید و استفاده از همه خدمات وب رمز و ارسال تیکت پشتیبانی لازم است وارد شوید.چگونه ممبر جذب کنیم

ورود به پرتال

یکی از راه‌های موفقیت در بازاریابی دیجیتال توسعه فعالیت در شبکه های اجتماعی است. افزایش ممبر تلگرام یک آغاز مهم در بازاریابی شبکه های اجتماعی محسوب می‌شود. در این مقاله شما را با ۱۵ راهکار کاربردی برای افزایش ممبر تلگرام آشنا خواهیم کرد.

ما به شما توصیه می‌کنیم برای افزایش اعضای کانال تلگرام این راهنمایی‌ها را دنبال کنید، این کار می‌تواند باعث رشد کسب‌وکار شما شود. اگر از تلگرام استفاده می‌کنید و کانالی را راه‌اندازی نکرده‌اید بهتر است یک کانال ایجاد کنید و سپس این راهنمایی‌ها را دنبال کنید. قابلیت ایجاد کانال در سال ۲۰۱۶ معرفی شد و اکنون رقابت در این باره بسیار زیاد است. برای افزایش اعضای کانال همیشه زمان لازم است اما اگر نمی‌دانید چگونه کانال تلگرام خود را تبلیغ کنید کار برای شما سخت خواهد شد.

در سال ۲۰۱۸ هزاران کانال در اینترنت مشاهده می‌کنید. امروزه همه برای تبلیغ کسب‌وکار خود به تلگرام می‌روند. شما به این ترتیب می‌توانید از طریق تلفن هوشمند به اعضای خود دسترسی داشته باشید. حتی شرکت‌های بزرگ برای افزایش سرمایه‌گذاری از تلگرام استفاده می‌کنند و برای آن‌ها بسیار کارآمد است. برای افزایش اعضای گروه تلگرام بدون نیاز به تلاش اضافه با ما همراه باشید.

اگر شما صاحب یک کسب‌وکار هستید یا بازاریاب می‌باشید می‌دانید مشتری برابر با پول است. اگر مشتری‌های وفادار بیشتری دارید پس پول بیشتری نیز خواهید داشت. با افزایش اعضای کانال تلگرام می‌توانید:

این‌ها تنها چند دلیل برای داشتن تعداد بالای اعضای تلگرام است اما مزایای بی‌شمار دیگری نیز برای آن وجود دارد.

پيشنهاد وب رمز: افزایش فالوور اینستاگرام با ۲۷ راهکار کلیدی

مردم در تلگرام به دنبال نرم‌افزار افزایش اعضای کانال هستند. نگران نباشید ما در پایان این مقاله این موضوع را پوشش خواهیم داد. در اینجا قصد دارید راز افزایش اعضا در کانال تلگرام را با شما به اشتراک بگذاریم.

یک نام مانند جلد کتاب است. اگر حساب کاربری تلگرام دارید که می‌خواهید کانال جدیدی راه‌اندازی کنید همیشه سعی کنید یک نام کوتاه برای آن انتخاب کنید تا به راحتی از یاد نرود. سعی کنید از ۲ تا ۳ کلمه که حداکثر ۱۲ حرف دارند استفاده کنید. این تنها یک فرض است اما به یاد داشته باشید که نام کوتاه برای برندینگ بهتر است.

نام سایر کانال‌های معروف را کپی نکنید. این کار برای شما اعضای بیشتری به ارمغان نمی‌آورد. همیشه سعی کنید ذهن خود را باز کنید و به چیزی متفاوت و خلاقانه‌تر فکر کنید. بنابراین وقت بگذارید و نامی بی‌نظیر انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید یک کانال عمومی ایجاد کنید باید یک نام کاربری به آن بدهید. با وارد کردن نام کاربری در تلگرام می‌توان با وارد کردن نام کاربری تلگرام، کانال شما می‌تواند به راحتی جستجو شود. بنابراین سعی کنید یک نام کاربری که مطابق با نام کانال شما است انتخاب کنید.

اگر این دو مورد یعنی نام کاربری و نام کانال ناسازگار باشند باعث سردرگمی کاربران خواهد شد. یافتن کانال با تایپ نام کانال امکان‌پذیر نیست بنابراین کاربر برای رسیدن به کانال شما مجبور است نام کاربری قرار دهد.

اگر نام کاربری با نام کانال خود دریافت نکردید ابتدا یک نام کاربری کوتاه سازگار با نام تجاری خود جستجو کنید و سپس نام کانال را مطابق با نام کاربری تغییر دهید.

توصیف درست برای کانال شما ضروری است. وقتی اولین بار کاربر به کانال شما می‌آید توضیحات را می‌خواند. اگر با خواندن توضیحات کانال را مفید بدانند به آن خواهند پیوست. بنابراین برای جذب اعضای بیشتر همیشه اطلاعات صحیح را در توضیحات کانال خود قرار دهید.

همچنین باید تصویری جذاب در کانال خود قرار دهید. به یاد داشته باشید که کانال‌های تلگرام تصاویر را به صورت دایره نشان می‌دهند. بنابراین سعی کنید یک تصویر دایره‌ای منحصر به فرد ایجاد کنید.

 

اگر می‌خواهید دنبال‌کنندگان را در کانال تلگرام خود افزایش دهید برای شروع کار به موضوع مناسب نیاز دارید. قبل از ایجاد کانال خود باید کمی تحقیق کنید. چند کانال بزرگ را انتخاب کنید و ببینید که چه چیزی ارسال می‌کنند. هر روز به بازدید پست‌های آن‌ها نگاه کنید. این کار به شما در ایجاد اولین پست کمک می‌کند.

به عنوان مثال اگر به مسائل زندگی روزمره یا مطالب طنز و خنده‌دار علاقه دارید در تعدادی از این کانال‌ها که بیش از ۱۰K عضو دارند عضو شوید. در اولین روزها سعی کنید پست‌های مشابه آن را در کانال خود داشته باشید. شما قبل از تبلیغ کانال خود کمی به پست‌های جذاب نیاز دارید.

یک تصویر گویای هزار کلمه است. ما از ابتدای راه‌اندازی کانال تلگرام خود این کار را کرده‌ایم. چراکه دریافته‌ایم پست‌های تصویری عملکرد بهتری نسبت به متن‌های ارسال شده دارند.  اگر با پست متنی خود تصویر یا ویدبویی ارسال کنید احتمال افزایش اعضای کانال تلگرام خود را بالا خواهید برد.

فراموش نکنید که از تصاویر علامت‌گذاری شده در تصاویر و فیلم‌های خود استفاده کنید. اگر شخصی پست‌های علامت‌گذاری شده را به اشتراک بگذارد دسترسی دیگران به کانال شما آسان خواهد شد. یک پست با تصویر بیشتر از یک پست بدون تصویر دیده خواهد شد.

مداومت کلیدی برای دریافت اعضای رایگان تلگرام است. اول از همه یک بازه زمانی را انتخاب کنید، در طی این مدت باید روزانه پست‌هایی را منتشر کنید. اگر می‌خواهید پست‌های خود را به صورت روزانه انتشار دهید به طور مرتب دو پست در روز منتشر کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا برای کانال خود  اعضای وفادار بدست آورید.

اگر به طور مرتب مطالب مفید ارسال کنید به شما در افزایش اعضای کانال تلگرام کمک خواهد کرد. اما شما به یک عضو وفادار برای این منظور نیاز دارید. همیشه پست‌ها را برای خوانندگان روزانه خود قرار دهید نه برای اعضای موقت خود. زیرا آن‌ها به هر دلیلی کانال شما را ترک نخواهند کرد.

پس از انجام مراحل گفته شده در بال، برای بدست آوردن اعضای بیشتر به تبلیغ نیاز دارید. اما قبل از آن شما باید کانال خود را تمیز کنید. این بدان معنی است که اگر کانال دارید هر پستی که به موضوع شما مربوط نیست یا جالب نیست را حذف کنید. پس از ارتقاء، اگر کاربر جدید به کانال شما بیاید و پست‌های غیرمرتبط را مشاهده کند ممکن است علاقه‌ای به عضویت در کانال شما پیدا نکند. اما اگر همه پین‌های شما بی‌نظیر و مفید باشند مطمئنن تعدادی اعضای وفادار بدست خواهید آورد.

چگونه کانال تلگرام را به صورت رایگان تبلیغ کنیم؟ پاسخ آن رسانه‌های اجتماعی است. بسیاری از مردم جهان از رسانه‌های اجتماعی برای اهداف یادگیری و سرگرمی استفاده می‌کنند. شما باید گروه‌های مرتبط در فیسبوک و گوگل را برای کانال خود جستجو کنید. در آنجا می‌توانید تصاویر علامت‌گذاری شده خود را به اشتراک بگذارید. اگر صفحات فیسبوک یا حساب‌های اجتماعی دیگری را همراه با دنبال‌کنندگان خود عضو هستید می‌توانید از آن‌ها برای تبلیغ کانال تلگرام جدید خود استفاده کنید. برخی از پست‌های مفید کانال خود را ارسال کنید و از اعضای خود بخواهید به آنجا بپیوندند تا از پست‌های بیشتری مانند آن استفاده کنند.

Quora از سوالات ویکی‌پدیا است و به ما کمک می‌کند تا اعضای کانال خود را به طور چشمگیری افزایش دهیم. بسیاری از افراد سوالات مربوط به تلگرام را از Quora می‌پرسند. برای افزایش سریع اعضای کانال تلگرام می‌توانید از این پلتفرم استفاده کنید. اگر پاسخ سوالات مربوط به تلگرام را می‌دانید پاسخ خود را بدهید و لینک کانال خود را پس از ارسال بگذارید. این کار خوانندگان ا به بازدید از کانال شما جذب می‌کند. ممکن است باور نکنید اما با پیوستن به Quora می‌توانید در عرض چند روز هزاران عضو برای کانال تلگرام خود بدست بیاورید. همچنین می‌توانید از سایت‌های دیگر پرسش و پاسخ برای تبلیغ کانال خود استفاده کنید.

اگر شما یک وب‌سایت و یا وبلاگ در حال اجرا دارید و هرروز بازدیدکننده می‌گیرید پس این یک مکان مناسب برای شروع تبلیغات رایگان شما می‌باشد. اگر می‌خواهید از این طریق برای تلگرام خود عضو بگیرید تصاویر جذاب برای نوار کناری یا هدر خود ایجاد کنید و لینک کانال خود را در آنجا قرار دهید.چگونه ممبر جذب کنیم

اگر تصویر شما جذاب باشد مطمئنن بازدیدکنندگان وبلاگ شما از آن پیروی می‌کنند. برای اصیل‌تر کردن آن لینک وبلاگ خود را در توضیحات کانال خود قرار دهید.

Tchannels.me بزرگترین دایرکتوری است که هزاران کانال در گروه‌های مختلف دارد. این ساده‌ترین روش برای افزایش اعضای کانال تلگرام است. در اینجا شما باید کانال خود را اضافه کنید و از اعضای کانال بخواهید کانال شما را برای پنج ستاره رتبه دهند.

اگر رتبه بیشتری کسب کنید کانال شما در صفحه اول قابل مشاهده خواهد بود. اگر کانال شما در صفحه اول نشان داده شود به طور خودکار می‌توانید اعضا دریافت کنید. در فاصله زمانی چند روز می توانید از اعضای کانال خود بخواهید به شما ۵ ستاره بدهند. به یاد داشته باشید که اگر رتبه کمتری بدست آورید، کانال شما از روی صفحه اول ناپدید می‌شود.

این راه یک راه آسان برای اضافه کردن اعضای بیشتر به کانال شما نیست، اما سریع‌ترین راه برای تقویت کانال است. اول از همه باید به جستجوی کانالی بپردازید که دارای همان موضوع با کانال شما باشد. همچنین می‌توانید با موضوعات دیگر بروید، اما ممکن است نتیجه خوبی به شما ندهد.

وقتی کانالی را پیدا کردید مجبورید ادمین آن کانال را پیدا کرده و از او بخواهید که صلیب تبلیغاتی انجام دهد. قبل از تماس با ادمین فراموش نکنید که نظرات پست آن کانال را بررسی کنید. اگر بازدید پست آن کانال خیلی پایین‌تر از کانال شما نیست در آن جا تبلیغ کنید. شرایط منصفانه‌ای ایجاد کنید و لینک کانال را بین دو کانال تبادل کنید. پس از برداشت‌های تبلیغاتی حذف تبلیغات را فراموش نکنید.

اگر شما در کانال خود ۱K عضو دارید و با ادمین پستی که ۵K عضو دارد تماس بگیرید ممکن است برای تبلیغات شما موافقت نکند. در این حالت می‌توانید از تبلیغات پرداختی استفاده کنید. از یک مدیر تبلیغ برای تبلیغات پولی درخواست کنید و از او بخواهید که تبلیغ شما را در صدر نگه دارد. اگر هزینه تبلیغات را پرداخت می‌کنید می‌توانید به راحتی موافقت آن‌ها را برای تبلیغات بدست بیاورید.

چگونه اعضای تلگرام جعلی دریافت کنیم؟ اگر می‌خواهید در طی چند روز اعضای کانال خود را ۵K یا ۱۰K افزایش دهید می‌توانید از خدماتی مانند این استفاده کنید. اعضای جعلی تلگرام درواقع حساب‌های جعلی هستند که توسط نرم‌افزار به صورت خودکار ایجاد شده‌اند.

تلگرام یک بستر باز برای به اشتراک گذاشتن همه چیز است. اما موارد دارای حق چاپ می‌توانند کانال شما را خراب کنند. اگر قصد به اشتراک‌گذاری مطالب دیگران را داشته باشید تلگرام کانال شما را برای همیشه ممنوع می‌کند.

ما انکار نمی‌کنیم که اگر می‌خواهید اعضای کانال تلگرام خود را افزایش دهید، استفاده از فیلم‌ها و نرم‌افزارهای دیگران بهترین راه رشد است. اما با این کار ممکن است کانال تلگرام شما حذف شود و در نتیجه تمام تلاش اعضای شما بی‌نتیجه خواهد ماند.


برچسب ها : بازاریابی دیجیتالی

منبع :
telegramguide.com

!Nice. Thanks For Sharing Keep It Up

good

Thanks for sharing this article

مقاله مفیدی بود.

سلام عالی بود اینم آیدی کانال تلگرامه بنده هستش که میتونم بهتون کمک کنم @Sefrtasadi

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

91071002 :خط ویژه

22139201 – 22139204

site[at]webramz[dot]com

sales[at]webramz[dot]com

support[at]webramz[dot]com

فعلا نیازی نیست برای افزایش ممبر تلگرام تان هزینه کنید چون قرار است در این مطلب روش های افزایش رایگان ممبر تلگرام را یاید بگیرید. اگر یادتان باشد در مقاله قبلی با موضوع آیا تلگرام یک کارخانه تولید ثروت است، به یکی از بهترین روش های درآمد زایی اینترنتی و کسب درآمد از تلگرام بدون هیچ سرمایه ای در اینترنت اشاره کردیم و توضیح دادیم که چطور میتوانید درآمد های بالایی از تلگرام داشته باشید. حالا میخواهیم راه ها و روش های اصولی و کاملا رایگان افزایش ممبر(اعضا) را در پیام رسان محبوب تلگرام به صورت حرفه ای بررسی و یاد بگیریم.

این خیلی خوب است که برای شروع عضو گیری در گروه یا کانال تان ابتدا سراغ مخاطبان گوشی خودتان بروید اما برای یک کسب و کار اینترنتی حرفه ای به روش های کارآمد تری برای افزایش اعضا نیاز دارید. بیایم فرض کنیم تا این لحظه شما با اضافه کردن دوستان و آشنایان تان به گروهی با تعداد حدودی ۵۰۰ الی ۱۰۰۰ نفر رسیده اید و تعدادی هم مطالب و پست های مفید مناسب با موضوع کارتان در کانال تان قرار داده اید ، حالا وقت آن است که به صورت حرفه ای و البته بدون هزینه شروع به جذب ممبر واقعی کنیم.

بهترین روش رایگان که باعث افزایش واقعی اعضای کانال شما میشود و تاثیر بسیار قدرتمندی هم در افزایش ممبر برای شما خواهد داشت ، تبادل سوپر گروه ها و یا کانال های تلگرامی با یکدیگر است. بسیاری از گروه ها و کانال ها هستند که مانند شما در حال پیشرفت و عضو گیری هستند و اعضای آنها تقریبا مشابه با تعداد اعضای کانال شما است ، از همه مهم تر اینکه آنها هم مثل شما دوست ندارند در ابتدای شروع کارشان بابت افزایش اعضا مجبور به پرداخت هزینه شوند و ترجیح میدهند مسیر رشد را رایگان طی کنند. میتوانید با صرف کمی وقت تعداد زیادی از این گروه ها را پیدا کنید و با ادمین های آنها شروع به صحبت برای تعامل و تبادل اعضایتان کنید.

در این نوع تبادل اعضا ، کانال مقابل یک بنر تبلیغاتی از تبلیغ کانال خودش به شما میدهد تا در کانال تان قرار دهید ، او نیز به صورت موازی همین کار را برای شما انجام میدهد و شما نیز بنر تبلیغاتی خودتان را به او میدهید. این بنر ها معمولا حاوی عکس و متن های تبلیغاتی و از همه مهم تر لینک کانال هر کدام تان میباشد.
این یک معامله خوب کالا به کالاست ، اما بر خلاف تصورتان سود این معامله همیشه مساوی تقسیم نمیشود ، بلکه در این معامله کسی منفعت بیشتری خواهد داشت که بنر تبلیغاتی جذاب تری داشته باشد. به هر میزان که بنر شما جذاب تر و کاربر پسند تر باشد ، قطعا مخاطبین بیشتری هم از سمت کانال مقابل به سمت شما خواهند آمد. در این نوع عضوگیری ها تنها عاملی که حرف اول و آخر را میزند یک بنر جذاب و مخاطب پسند است و اگر بنرتان خوب باشد مطمئن باشید این شیوه یک روش واقعی خوب برای افزایش رایگان ممبر تلگرام است.

[irp posts=”54″ name=”آیا تلگرام یک کارخانه تولید ثروت است؟”]چگونه ممبر جذب کنیم

 

یکی از روش های استاندارد و معمول افزایش رایگان ممبر تلگرام، تبادل اعضای کانال ها با یکدیگر است. شیوه تبادل اعضا میتواند به صورت بازدیدی یا اصطلاحا به صورت View باشد. قبل از اینکه این قسمت را ادامه بدهم باید مطمئن شوم میدانید مفهوم view در تلگرام چیست.

یک نکته مهم که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر کاربران یک صفحه را اسکرول(پیمایش) کنند و از روی آن پست بگذرند باز هم تلگرام در نظر میگیرد که آن مطلب یک بار دیگر هم نمایش داده شده است، پس یک رقم به عدد قبلی اضافه میکند، پس عدد نمایانگر تعداد بازدید هر پست به معنای آن نیست که واقعا به همان مقدار واقعی آن پست توسط افراد دیده شده است بلکه میتواند شامل افرادی هم باشد که از روی آن پست عبور کرده اند.

حالا که با مفهوم ویو و تعداد بازدید یک پست در تلگرام آشنا شدیم روش تبادل اعضا به این شیوه را میخواهم به شما بگویم. روش به این صورت است که شما و کانال مقابل با یکدیگر توافق میکنید که تبلیغ هایتان در چه ساعتی درج شود و بعد از شروع تبلیغ باید تعداد بازدید یا همان ویو بنر به چه عددی برسد تا بنرها برداشته شوند (حذف شوند). بیایید با یک مثال ساده این مورد را بررسی کنیم:

شما و کانال مقابل بر سر عدد ۱۰کا (۱۰کیلو یا همان ۱۰ هزار بازدید) با یکدیگر موافقت میکنید و بنر هایتان را تحویل یکدیگر میدهید و قرار میگذارید که راس ساعت مثلا ۲۱:۰۰ بنر ها درج شوند و بعد از اینکه هر بنر به عدد ۱۰K بازدید رسید شخص مجاز است بنر طرف مقابلش را از کانال یا گروهش حذف کند. این یک معامله تقریبا متعادل است که مزایا و معایب خودش را هم دارد.

همانطور که گفتیم تعداد بازدید یا همان View در تلگرام با علامت چشم در پایین هر پست نشان داده میشود و همچنین دقت کنید که تعداد بازدید از بنر تان را با تعداد ورود به کانال تان اشتباه نگیرید! تعداد بازدید به این معنا است که به چه تعداد آگهی شما دیده شده و یا به اصطلاح مدیران و دست اندرکاران : چقدر ویو خورده است پس لزوما تعداد افرادی که تبلیغ شما را میبینند(تعداد View) با تعداد افرادی که از همان بنر وارد کانال تان خواهند شد برابر نیستند و در اینجا است که همان طور که اشاره کرده بودیم جذابیت بنر آگهی اهمیت خودش را نشان میدهد.

یکی از روش های رایج دیگر ، تبادل به ازای ساعت و زمان بین گروه ها و کانال ها است ، به این صورت که مشخص میکنید از چه زمانی تا چند ساعت بنر های آگهی درج شوند. مثلا توافق میکنید از ساعت ۱۲:۰۰ بامداد آگهی ها گذاشته شوند و در ساعت ۸:۰۰ صبح برداشته شوند. این روش هم مثل شیوه تبادل بازدیدی مزایا و معایب خاص خودش را دارد.

عیب روش ساعتی:

در این شیوه داشتن کمی استرس طبیعی است ، چون دیگر هیچ گارانتی و تضمینی وجود ندارد که بازدهی و نتیجه آگهی تان در این ساعات همان نتیجه دلخواه شما باشد.

اگر بنر تان به هر دلیلی نتواند با افراد ارتباط برقرار کند یک امتیاز منفی بزرگ برای شما است و قطعا شما اعضای احتمالی فراوانی را برای ورود به کانال تان از دست داده اید و فقط یک تبلیغ رایگان برای طرف مقابل تان انجام داده اید. پس در نهایت به این نتیجه میرسیم که در انتخاب عکس و تیتر تبلیغاتی بنر خودتان باید خیلی دقت داشته باشید…

زیرا طرف مقابلتان راس ساعت مقرر بنر آگهی شما را حذف میکند

یک پیشنهاد خوب

از آنجایی که داشتن بنر جذاب موضوع بسیار مهم و حساسی هست ، اگر میخواهید بدانید چه طور یک بنر جذاب داشته باشید این مطلب را حتما بخوانید:

[irp posts=”61″ name=”۴ کلید طلایی که بنرهای تبلیغاتی موفق آن را دارند”]

 

در روش تبادل دائمی بنر تبلیغاتی ، دیگر هیچ خبری از تعداد بازدید و یا چه تعداد ساعت نیست و شما فقط به این توافق میرسید که بنرها در چه ساعتی گذاشته شوند. بنر ها برای همیشه در کانال های هر دو طرف وجود خواهند داشت و هیچ وقت حذف نمیشوند.

این روش عضو گیری یک شیوه فوق العادی عالی ، هیجان انگیز و اثر بخش است

اگر با اصولی که به شما گفتم پیش بروید نتیجه پیشرفت کانال تان بسیار شگفت انگیز خواهد بود در این شیوه به طور هوشمندانه ای خودمان افراد را ترقیب و تشویق به افزایش اعضای کانال میکنیم. خب ، میخواهیم یک مسابقه تلگرامی برگذار کنیم و از همه بخواهیم رایگان شرکت کنند و برنده شوند! واقعا چه چیزی بهتر از یک مسابقه رایگان به همراه جوایز عالی ؟! احتمالا چالش هایی مثل مسابقه لایک عکس فرزندان را دیده اید؟! در این رقابت جذاب ، عکس فرزندان متقاضیان حضور در چالش در کانال درج میشود و والدین آنها از دوستان و آشنایان خودشان میخواهند تا به کانال مربوطه(فرضا کانال شما) بروند و به عکس فرزندشان لایک بدهند و در نهایت هر تصویری که بیشترین لایک را داشته باشد پیروز مسابقه خواهد بود.

 

شما میتوانید با توجه به موضوع فعالیت خودتان چالش مخصوص به فعالیت خودتان را برگذار کنید. مثلا فرض کنید شما صاحب یک فروشگاه دوچرخه فروشی هستید و میخواهید مردم را به خرید دوچرخه از فروشگاه تان تشویق کنید ، مسابقه شما میتواند اینگونه باشد:

از اعضای کانال تان بخواهید به طبیعت بروند و از خودشان در مناظر طبیعت عکس بگیرند ،۱۰ نفری که عکس های آنها بیشترین بازدید را داشته باشند پیروز هستند و میتواند از فروشگاه شما با ۲۰ درصد تخفیف دوچرخه خریداری کنند.

البته این فقط یک مثال بود و من واقعا نمیدانم شغل و کار شما چیست اما مطمئنم با کمی خلاقیت میتوانید یک مسابقه جذاب طراحی کنید که هم برای اعضای کانال تان یک سرگرمی ایجاد کرده باشید و آنها را به کانال تان پایبند تر کرده باشید و هم به نفع فروش محصول یا خدماتتان قدم برداشته باشید و خیلی راحت بتوانید افزایش رایگان ممبر تلگرام را تجربه کنید.

یک یا چند هدیه برای برندگان مسابقه تان در نظر بگیرید و جوایز را به وضوج به همه اعضای کانال تان اعلام کنید:

هدیه نفر اول:پانصد هزار تومانهدیه نفر دوم: دویست هزار تومان و ….

هدیه های شما میتواند هر مبلغی باشند ، البته خودتان بهتر میدانید که باید ارزش قابل توجهی را ارائه کنید تا باعث ترقیب و تحریک بیشتر اعضایتان شود

مقاله بعدی به شما کمک میکند تا به صورت حرفه ای اعضای کانال تان را به سطح کانال های بزرگ و معتبر برسانید و حتی با آنها نیز وارد رقابت شوید.

[irp posts=”59″ name=”روش های تبلیغات در تلگرام که شاخ غول را هم میشکند”]

عالی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبگاه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.چگونه ممبر جذب کنیم

شماره کارت – بانک ملت:2270  6090  3375  6104

شماره شبا به‌نام حامد هوشیار:IR330120010000001445830030

آدرس: مشهد – بلوار معلم – معلم 89 – پلاک 9تلفن تماس: 05135090002ایمیل پشتیبانی: [email protected]

[gravityform id=”16″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

هدیه ایران سرور:

Start-Nethoosh

دوره موردنظرتان را انتخاب کنید

لطفا اطلاعات حساب کاربری‌تان را وارد کنید

این روزها ایجاد و راه‌اندازی کانال تلگرام، یک اقدام بدیهی و اجتناب‌ناپذیر در هر فعالیت اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و هر فعالیت دیگری است که مستلزم اطلاع‌رسانی به طیفی از مخاطبان باشد.

در مقاله پیش رو، تلاش می‌کنم راهکارهایی عملیاتی برای افزایش اعضای کانال تلگرام را به شما معرفی کنم.

برای نشان دادن اهمیت کانال‌های تلگرام به‌عنوان یک ابزار مؤثر در بازاریابی دیجیتال، مخصوصاً در جغرافیای ایران، نیاز به تلاش زیادی نیست.

پیش‌بینی نتایج انتخابات با کمتر از 1% خطا با استفاده از داده‌های موجود در کانال‌های تلگرام توسط هوش مصنوعی که شرکت‌کنندگان در چالش هوش مصنوعی انجام شد، استدلالی قابل دفاع بر استفاده فراگیر ایرانیان از تلگرام است.

علاوه بر آن، آمارهایی که از منابع مختلف به دست می‌رسد، و مخصوصاً گزارش‌های آماری که اخیراً مرکز ملی فضای مجازی ایران منتشر نموده، گواهی بر حجم بالای استفاده مخاطبان ایرانی از این پلتفرم پیام‌رسان است.چگونه ممبر جذب کنیم

در بین امکانات متنوع تلگرام، کانال‌های تلگرام از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. امروز به کمک کانال تلگرام، هزینه شروع یک رسانه دیجیتال، برای هر شخص یا سازمانی، به صفر رسیده است. این مسئله باعث شده که جایگاه و اهمیت محتوا، به‌عنوان موتور محرک هر رسانه دیجیتالی، بیشتر و بهتر از هر زمان دیگری، توسط همگان درک شود.

چه مدیر بازاریابی، مدیر روابط عمومی یا مسئول شبکه‌های اجتماعی یک سازمان کوچک، متوسط یا بزرگ باشید، یا یک کارآفرین که کسب‌وکار نوپای خودتان را ایجاد کرده‌اید، و یا حتی اگر صرفاً بر مبنای علاقه و برای کسب و تجربه کانال تلگرامتان را راه‌اندازی کرده باشید، راهکارهایی که برای افزایش اعضای کانال تلگرامتان دارید، کم‌وبیش مشابه هستند.

برای اینکه بتوانیم درک بهتری از انواع راهکارهای موجود داشته باشیم، من استراتژی‌هایی را که می‌توانیم برای افزایش اعضای کانال تلگرام به کار ببریم به دودسته اصلی راهکارهای درون‌گرا و راهکارهای برون‌گرا تقسیم می‌کنم.

منظور از راهکارهای درون‌گرا که من آن را از عبارت Inbound Marketing اقتباس کرده‌ام، آن دسته از راهکارها هستند که با تقویت برند و ارزش ادراک‌شده کانال شما، باعث جذب مخاطبان به سمت شما می‌شوند.

در مقابل، راهکارهای برونگرا که معادل outband marketing است، استفاده از ظرفیت‌های بیرونی برای افزایش اعضای کانال شما هستند. در ادامه سعی می‌کنم روش‌هایی که در هر یک از این دودسته استراتژی طبقه‌بندی می‌شوند را با ذکر مثال‌های عملی به شما معرفی کنم.

مثل هر فعالیت بازاریابی در عصر دیجیتال، شما باید بدانید که مخاطب ایدئال کانال شما چه کسانی هستند. اگر با مفهوم پرسونای مشتری آشنا نیستید، مقاله طراحی پرسونا را بخوانید و مخاطبتان را بشناسید. علاوه بر این باید بدانید که کانال شما به دنبال تحقق چه هدفی است. این دو قدم اولیه، به شما کمک می‌کند بتوانید بهترین ایده برای انتخاب نام کانال و همین‌طور آدرس کانالتان را انتخاب کنید.

سعی کنید نام کانال متناسب باهدف و فعالیت شما باشد و آدرسی را انتخاب کنید که به‌راحتی به خاطر سپرده شود. بهترین حالت برای آدرس وقتی است که مخاطب شما بتواند به‌صورت شفاهی آدرس شمارا به دیگری بگوید و او به‌راحتی کانال شمارا پیدا کند.

هویت بصری واحد و ثابت و تکرارشونده باعث می‌شود تصویر برند شما در ذهن مخاطبانتان به‌خوبی تثبیت شود. از لوگو هم به‌عنوان تصویر پروفایل کانال تلگرامتان استفاده کنید و هم سعی کنید، لوگوی تان را در تمام تصاویر و ویدئوهایی که تولید یا بازپروری می‌کنید، مورداستفاده قرار دهید. به‌این‌ترتیب، هر وقت مطالب شما در کانال‌ها و گروه‌ها منتشر شوند، برند کانال شما بیشتر و بهتر دیده می‌شود.

اگر مخاطبی از مطالب کانال شما راضی باشد، اولین جایی که برای شناختن بیشتر شما به آنجا مراجعه می‌کند، قسمت توضیحات (پروفایل) کانال شما است. سعی کنید از فضای محدودی که دارید به‌خوبی استفاده کنید و مختصر و مفید، کانالتان را معرفی کنید. برای انجام این کار مانند تصویر زیر به قسمت پروفایل کانال بروید و روی دکمه Edit کلیک کنید.

و سپس مانند شکل زیر توضیحات موردنظرتان را یادداشت کنید و روی دکمه Save کلیک کنید.

قسمت توضیحات فقط در داخل تلگرام قابل‌رؤیت نیست. کانال شما یک صفحه اختصاصی در فضای وب دارد که آدرس آن به‌صورت زیر است: https://t.me/dmtbox  و یا https://telegram.me/dmtbox  (به‌جای dmtbox آدرس کانال شما قرار می‌گیرد).

بنابراین این توضیحات در فضای وب هم به نمایش درمی‌آیند. علاوه بر این هر وقت لینک کانال شما به‌صورت بالا، در تلگرام منتشر شود، توضیحات کانال به شکل اسنیپت (مانند شکل زیر) نمایش داده می‌شوند:

مهم‌ترین استراتژی در بازاریابی درون‌گرا، تولید و انتشار محتواست. در تلگرام هم ماجرا کم‌وبیش بر همین منوال است. مهم‌ترین وظیفه شما به‌عنوان مدیر کانال، تولید محتوایی است که مخاطبان شمارا جذب کند و باعث شود آن‌ها محتوای شمارا در سایر کانال‌ها و گروه‌ها به اشتراک بگذارند و به‌این‌ترتیب مخاطبان بیشتری جذب کانال شما شوند.

سؤال مهم این است که چه محتوایی را می‌توان محتوای باکیفیت دانست. پاسخ به این سؤال به‌راحتی میسر نیست. نوع و قالب محتواهایی که برای کاربران جذاب هستند در کانال‌های مختلف با موضوعات و مخاطبان متفاوت، باهم فرق دارند و به این راحتی نمی‌توان حکمی کلی صادر کرد و یک قالب محتوا را بهتر از دیگران دانست.

بااین‌حال، به نظر می‌رسد چند نکته در اغلب شرایط قالب تعمیم هستند:

نكته اول در مورد محتوای متنی، سعی کنید، محتوایتان طولانی نباشد و اگر هم طولانی است حداکثر از اندازه گوشی فراتر نرود. برای این کار می‌توانید پست‌های متنی‌تان در گوشی تلفن همراهتان قبل از ارسال چک کنید و اگر طولانی‌تر از حد مجاز بود، سعی کنید آن را کوتاه کنید.

نکته دوم همان‌گونه که در شکل زیر مشاهده می‌کنید، طبق بررسی‌های انجام‌شده توسط BuzzSumo، این‌طور به نظر می‌رسد که اینفوگرافیک ها بیشتر از سایر انواع محتوا بازنشر می‌شوند. بنابراین اگرچه هزینه تولید اینفوگرافیک بیشتر از اغلب قالب‌های محتوایی است، ولی سعی کنید تولید اینفوگرافیک ها را در دستور کار خود قرار دهید.

کانال تلگرام، یک رسانه دیجیتال است. مخاطب یک رسانه دیجیتال، مثل مخاطب هر رسانه دیگری، در صورتی به دنبال کردن آن رسانه ادامه می‌دهد که احساس کند، آن رسانه به‌صورت منظم و هدفمند اداره می‌شود و می‌تواند برای او ارزش‌افزوده ایجاد کند.

انتشار مطالب بدون نظم و ترتیب زمانی باعث می‌شود، برداشت مخاطب نسبت به هدفمند و برنامه دار بودن رسانه شما تغییر کند و از دنبال کردن آن صرف‌نظر نماید.

سعی کنید، یک برنامه زمانی مشخص برای انتشار محتوا در کانالتان طراحی کنید و به آن پایبند بمانید. انتشار بیش‌ازحد محتوا علاوه بر ایجاد مزاحمت برای مخاطب، باعث می‌شود نتوانید ثابت‌قدم بمانید، و از طرف دیگر انتشار با فواصل زمانی خیلی زیاد، مخاطب را از دنبال کردن کانال شما دلسرد می‌کند. سعی کنید حداقل روزی یک مطلب در کانالتان منتشر کنید.

بهتر است، با استفاده از نرم‌افزارهای ارسال زمان‌بندی‌شده محتوا در کانال، مانند تولگرام یا تحریریه، مطالبتان را به‌صورت دقیق زمان‌بندی کنید و در ساعت خاصی از روز آنها را منتشر کنید. این کار باعث می‌شود مخاطب شما به انتشار در آن زمان مشخص عادت کند و وفاداری او به کانال شما بیشتر شود.

ما در جعبه‌ابزار بازاریابی دیجیتال، پست‌هایمان را هرروز ساعت 11 و 18 و با استفاده از پلتفرم تحریریه منتشر می‌کنیم.  ممکن است در آینده تعداد پست‌ها تغییر کنند ولی سعی می‌کنیم، نظمی را که آغاز کرده‌ایم، ادامه دهیم.

برای انتشار محتوا در کانال تلگرامی‌تان، یک راهنمای سبک محتوا طراحی کنید. در این راهنما، مشخص کنید که چه عناصر گرافیکی در هر پست باید مورداستفاده قرار بگیرند. علاوه بر این باید محتوای شما از سبک نگارشی ثابتی پیروی کند. اگر لحن نوشته‌های شما محاوره‌ای است، همه نوشته‌هایتان را محاوره‌ای تنظیم کنید و اگر از لحن رسمی استفاده می‌کنید، سعی کنید از لحن محاوره‌ای استفاده نکنید.

راهنمای سبک محتوایی که ما در جعبه‌ابزار بازاریابی دیجیتال استفاده می‌کنیم به شرح زیر است:

کانال تلگرام یک رسانه یک‌سویه است. این موضوع با ماهیت بازاریابی در عصر دیجیتال تناسب ندارد. شما بایستی با استفاده از راهکارهای خلاقانه‌ای که طراحی می‌کنید، مخاطبان را در تولید محتوای کانال درگیر کنید. طراحی چالش‌ها، مسابقات، نظرسنجی‌ها و یا طرح سؤالات و دریافت بازخورد از مخاطبان ایده‌هایی در این خصوص هستند.

علاوه بر این، شما باید مسیر ارتباطی مستقیم و راحتی برای دریافت نظرات، سؤالات، پیشنهاد‌ها و انتقادات مخاطبانتان فراهم کنید. ساده‌ترین راه برای این کار آن است که در قسمت توضیحات کانال، آی دی خودتان یا شخص دیگری را به‌عنوان ادمین کانال در اختیار مخاطبان قرار دهید.

یکی از امکانات جذابی که می‌توان در کانال‌های تلگرام مورداستفاده قرارداد، قرار دادن دکمه‌های شیشه‌ای زیر پست‌های کانال تلگرام است. با استفاده از دکمه‌های شیشه‌ای می‌توانید پست‌های جذابی طراحی کنید و سناریوی برای درگیر کردن مخاطب با آن پست‌ها اجرا نمایید.

به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید، زیر پست‌هایتان، دکمه لایک و دیسلایک قرار دهید و از مخاطبانتان بخواهید در مورد هر پست نظرشان را ثبت کنند. یا می‌توانید سؤالاتی طرح کنید و از مخاطبان بخواهید گزینه موردنظرشان را که با استفاده از دکمه شیشه‌ای پیاده‌سازی شده انتخاب کنند.

ربات‌های متعددی وجود دارند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها دکمه‌های شیشه‌ای جذابی بسازید. یکی از بهترین ربات‌هایی که من می‌شناسم @inliniabot است. با استفاده از این ربات به‌راحتی می‌توانید پست‌هایی با دکمه‌های شیشه‌ای طراحی و در کانالتان منتشر کنید.

آخرین راهکار درون‌گرایی که معرفی می‌کنم، در مرز بین راهکارهای درون‌گرا و برون‌گرا قرارگرفته است. استفاده از پست‌های ترویجی برای معرفی کانال یک راهکار قوی برای افزایش اعضای کانال تلگرام شماست. شما می‌توانید با استفاده از یک تصویر و  مطرح کردن یک سؤال که پاسخ آن در محتوای درون کانال شما قابل‌دسترس است به‌عنوان کپشن آن تصویر، و همچنین اضافه کردن لینک جوین به کانالتان در انتهای کپشن، افراد را در شرایطی قرار دهید که برای دریافت پاسخ، مجبور به عضویت در کانال شما شوند.

لینک جوبن (Join Link) لینک یگانه‌ای است که به کانال شما اختصاص دارد. در شرایطی که کانال شما جزو کانال‌های خصوصی (Private) باشد، عضویت در کانال، صرفاً با استفاده از لینک جوین امکان‌پذیر است.

بااین‌حال شما می‌توانید به روش زیر، به لینک جوین کانالتان دسترسی پیدا کنید. برای این کار، روی دکمه Edit در پروفایل کانالتان کلیک کنید تا صفحه ویرایش اطلاعات کانال را مشاهده کنید. سپس روی دکمه Edit Public Link کلیک کنید. در صفحه بازشده، روی گزینه Private Channel را انتخاب کنید. بعد از ظاهر شدن لینک جوین، آن را کپی کنید و جایی ذخیره کنید و سپس با کلیک روی دکمه Cancel، بدون ذخیره کردن این تغییرات از صفحه پروفایل کانالتان خارج شوید.

منظور از راهکارهای برونگرا، استفاده از ظرفیت‌های بیرونی برای افزایش اعضای کانال شما هستند. راهکارهای برون‌گرا را بر اساس اینکه مستلزم پرداخت پول باشند یا بتوانید به‌صورت رایگان و بدون پرداخت پول، و با صرف وقت از آن‌ها استفاده کنید به دودسته تقسیم‌بندی می‌کنیم.

در فضای وب، اگر محتوای شما باکیفیت و مرتبط با نیازهای جامعه مخاطبانتان باشد، وب‌سایت شما توسط ربات‌های خزنده گوگل بررسی می‌شود و شما می‌توانید به‌اضافه شدن مخاطبانتان امیدوار باشید. در تلگرام اما بازی به شکل دیگری در جریان است. بدون فعالیت شما، هیچ‌کسی کانال شمارا کشف نمی‌کند. بنابراین باید خودتان دست‌به‌کار شوید و محتوای باکیفیتی را که تولید کرده‌اید، منتشر کنید.

بهترین انتخاب برای شما، سوپر گروه‌هایی هستند که موضوعی مرتبط با موضوع فعالیت شما دارند. ما محتوای کانال جعبه‌ابزار بازاریابی دیجیتال را در سه گروه مرتبط با حوزه دیجیتال مارکتینگ منتشر می‌کنیم.چگونه ممبر جذب کنیم

تبادل لینک با سایر کانال‌ها، یکی از مهم‌ترین و بهترین روش‌های جذب مخاطب به کانال شماست. تبادل لینک به روش‌های گوناگونی انجام می‌شود. بااین‌حال، یکی از مؤثرترین و ساده‌ترین روش‌های تبادل، تبادل تکی است. در این روش شما کانال‌هایی را که هم‌سطح و هم‌رده شما هستند و تعداد اعضایشان نزدیک به شما است را پیدا می‌کنید و با صاحبان آن‌ها وارد مذاکره می‌شوید. معمولاً بهترین حالت این است که یک پست انگیزشی با لینک جوین باهم ردوبدل کنید که بیشترین تعداد مخاطبان را به کانالتان بیفزایید. اگر از قدرت چانه‌زنی بالایی برخوردار باشید، طبیعتاً به نفع شماست که با کانال‌هایی وارد تبادل شوید که مخاطبان بیشتری از شما دارند.

اگر محتوای آموزشی تولید می‌کنید یا باور دارید که محتوایتان برای گروه خاصی از افراد دارای ارزش‌افزوده قابل قبولی است، می‌توانید با کانال‌هایی که عمومی‌تر از شما هستند وارد مذاکره شوید و برای آن‌ها محتوای ارزش‌افزوده تولید کنید. محتوایی که شما برای مخاطبان کانال مقصد تولید می‌کنید، برای آن‌ها و همین‌طور برای صاحبان آن کانال ارزش‌افزوده تولید می‌کند و درعین‌حال، چون لینک کانال شما، ذیل آن محتوا ثبت‌شده، باعث افزایش اعضای کانال تلگرام شما خواهد شد.

ما در کانال جعبه‌ابزار بازاریابی دیجیتال از این امکان استفاده نکردیم، چون اعتقاد داشتیم که اضافه کردن افراد بدون اطلاع و خواست آن‌ها باعث خدشه‌دار شدن برند ما خواهد شد. بااین‌حال تلگرام امکانی در اختیار مدیران کانال‌ها قرار داده که می‌توانند در ابتدای راه‌اندازی کانال تا 200 مخاطب را که شماره شمارا به‌عنوان صاحب کانال را در دفترچه تلفنشان ثبت‌شده داشته باشند به‌صورت مستقیم، در کانال اضافه کنید.

این 200 عضو اولیه، می‌تواند تکانه اولیه مناسبی برای به حرکت درآوردن یک کانال تلگرامی باشد. اگر تصمیم به استفاده از این راهکار گرفتید، در نظر داشته باشید که افرادی را به کانال اضافه کنید که علاقه‌مند به موضوع باشند و در کانال بمانند، یا در صورت عدم تمایل به حضور در کانال، آن را به‌عنوان اسپم، گزارش نکنند.

برای افزایش اعضای کانال، باید کاری کنید که افراد بتوانند راحت‌تر، شمارا پیدا کنند. یکی از روش‌ها برای این کار ثبت آدرس کانال در فضای وب است. اگر وب‌سایتی دارید، حتماً آدرس کانالتان را آنجا درج کنید. علاوه بر این، می‌توانید آدرس و توضیحات کانالتان را در دایرکتوری‌های متعددی که در فضای وب به‌منظور ایجاد لیست کانال‌های تلگرام فارسی‌زبان ایجادشده است، ثبت کنید. بعضی از این دایرکتوری‌ها به شرح زیر هستند:

تی سرچ، در نبود Telemine بزرگ‌ترین جستجوگر در کانال‌های تلگرام است. می‌توانید به‌سادگی کانال تلگرامتان را درصورتی‌که در لیست کانال‌های موجود در این وب‌سایت وجود نداشته باشد به آن اضافه کنید.

در این سایت می‌توانید به‌راحتی کانال خود را به لیست کانال‌ها اضافه کنید.

در این سایت هم می‌توانید به‌صورت رایگان کانالتان را ثبت کنید که دو روز کاری طول می‌کشد و یا اینکه با پرداخت 10 هزار تومان، کانالتان را به‌صورت ویژه ثبت کنید و از برخی از مزایای آن بهره‌مند شوید.

این وب‌سایت برای معرفی کانال تلگرام، گروه تلگرام، استیکر تلگرام مورداستفاده قرار می‌گیرد. برای ثبت لینک کانال باید در آن عضو شوید و از داخل پروفایلتان، وارد قسمت کانال‌های من شده و کانالتان را ثبت کنید. در این وب‌سایت هم می‌توانید با پرداخت مبلغ 5000 تومان، مراحل ثبت کانالتان را تسریع کنید و از امکانات دیگری مانند معرفی به دیگران بهره‌مند شوید.

این وب‌سایت به نظرم حرفه‌ای‌تر و جالب‌تر از بقیه وب‌سایت‌ها آمد. مراحل تأیید کانال با استفاده از رباتی که به‌عنوان ادمین کانال اضافه می‌کنید انجام می‌شود.

در این وب‌سایت می‌توانید هم به‌صورت رایگان کانالتان را اضافه کنید و هم با مبلغ کمی، کانالتان را بعد از ثبت ویژه کنید تا بیشتر دیده شود.

t.me/harchyzbot

این ربات به‌عنوان ادمین کانال شما همه مطالب کانالتان را ذیل دامنه harchyz.com منتشر و قابل جستجو می‌کند.

لیست وب‌سایت‌ها و سرویس‌های آنلاینی که خدمات ثبت و لیست کردن کانال‌های تلگرام را ارائه می‌دهند، محدود به مواردی که به آن‌ها اشاره کردم نیستند. باکمی جستجو می‌توانید وب‌سایت‌های دیگری را هم پیدا کنید که می‌توانید آدرس کانالتان را در آن‌ها ثبت کنید.

علاوه بر وب‌سایت‌هایی که مخصوص این کار طراحی‌شده‌اند، شما می‌توانید در سایر وب‌سایت‌هایی که مرتبط با حوزه کاری شما هستند، آدرس کانالتان را در قالب کامنت به مطالب مرتبط منتشر کنید و یا در انجمن‌های مرتبط، کانالتان را معرفی کنید.

یکی دیگر از راهکارهایی که به‌رایگان در اختیار شما قرار دارد، ثبت آدرس کانالتان در ربات [email protected] است. با ثبت کانالتان در این ربات، شما یک صفحه اختصاصی در وب‌سایت  http://tchannels.me به دست خواهید آورد و می‌توانید از مخاطبانتان بخواهید به شما امتیاز مثبت بدهند تا در لیست کانال‌ها موقعیت بهتری داشته باشید.

یکی دیگر از راه‌های معرفی و جذب مخاطب برای کانال تلگرامتان، ساختن صفحه‌ای در سایر شبکه‌های اجتماعی و انتشار محتوای کانال یا بخشی از محتوای آن در این صفحات است. به‌این‌ترتیب بازهم احتمال دیده شدن شما توسط مخاطبان احتمالی‌تان افزایش می‌یابد.

در این نوع از تبادل شما درآن‌واحد و هم‌زمان با چند کانال تلگرام تبادل می‌کنید. تبادل شما با کانال‌ها بر مبنای زمان خواهد بود و بنرها زیر هم قرار می‌گیرند.

لازم به ذکر است که همیشه در تبلیغ‌ها و تبادلات، پست‌های آخر از درجه اهمیت بیشتری برخوردار هستند، بنابراین روند کار به این صورت است که در این نوع تبادل کانال‌های با اعضای کمتر، پست‌های آخر خود را ب کانال‌هایی که اعضای بیشتری دارند و در تبادل شرکت کرده‌اند، اختصاص می‌دهند و کانال‌های بزرگ‌تر نیز کانال‌های کوچک‌تر را در بالای لیست خود جای می‌دهند.

معمولاً یک نفر تحت عنوان لیدر یا مسئول تبادل، چینش آن را بر عهده می‌گیرد. در پایان همه می‌بایست طبق چینش لیدر، بنرها را در طی زمان خاصی که توسط لیدر با مشورت ادمین کانال‌ها اعلام می‌شود، در کانال‌هایشان پخش کنند.

ترتیب درج بنرها هم در این نوع تبادل به این صورت است که شما در ابتدا عضو گروهی می‌شوید که مخصوص جمع‌آوری بنر کانال‌هایی است که قصد انجام تب چرخشی رادارند. سپس لیدر یا مسئول تبادل، بنر کانال‌ها را به ترتیب تعداد اعضای آن‌ها پشت سر هم چینش کرده و در کانال یا همان گروه به ترتیب قرار می‌دهد.

برای اینکه ذهنیت بهتری نسبت به تبادل چرخشی پیدا کنید، به این مثال دقت کنید:

فرض می‌کنیم  5 کانال می‌خواهند با هم تبادل چرخشی داشته باشند. یک نفر به‌عنوان ادمین اصلی انتخاب می‌شود و بنرها را دریافت می‌کند و آن‌ها را از روی تعداد اعضای کانال‌ها از زیاد به کم مرتبط می‌نماید. به صورتی که کانال با بالاترین تعداد اعضا نفر اول لیست و کانال با کمترین تعداد عضو نفر پنجم لیست می‌شود.

به‌طور مثال:

۵=۱٫۶۶۰ نفر

۴=۱٫۶۹۰ نفر

۳=۱٫۷۱۰ نفر

۲=۱٫۷۶۰ نفر

۱=۱٫۸۰۰ نفر

وقتی‌که زمان تبادل فرامی‌رسد، هرکس از بین بنرها بنر مربوط به خودش را پیدا می‌کند و بنرهای بعد از خودش را یکی‌یکی و به ترتیب در کانال فوروارد می‌کند تا به بنر خودش برسد.

مثلاً اگر کسی در لیست بالا نفر سوم  باشد، بنرها را با ترتیب زیر در کانالش فوروارد می‌کند:

به ترتیب:

2

1

5

4

به این صورت که بنر نفر قبل از خودش آخرین بنری است که در کانال قرار داده می‌شود.

برای پیدا کردن افراد و گروه‌هایی که تمایل به تبادل لینک داشته باشند، می‌توانید در اینترنت و یا در سوپر گروه‌های مربوط به این کار جستجو کنید. من کمی کار را برای شما با لیست کردن بعضی از گروه‌ها و سایت‌هایی که خدمات تبادل لینک انجام می‌دهند ساده‌تر کرده‌ام:

mychannels.ir/tabadol

www.markazetabadol.ir

گروه تبادل چرخشی: https://t.me/joinchat/AAAAAEHcCUXRSkQGtyXIpg

شما با هزینه کردن پول می‌توانید به‌راحتی اعضای کانال خود را افزایش دهید. اگرچه در ابتدا ممکن است، زیاد جالب به نظر نرسد، ولی همه راه‌های پولی که برای جذب اعضای جدید به کانال وجود دارند، راه‌های بدی نیستند. در ادامه سعی می‌کنم راه‌های مختلفی را که می‌توانید با هزینه کردن اعضای جدیدی به کانالتان اضافه کنید، در دودسته راهکارهای سفید و راهکارهای سیاه به شما معرفی کنم.

منظورم از راهکارهای سفید، راه‌های قانونی و صادقانه است. همان‌طور که می‌توانید حدس بزنید، راهکارهای سیاه، راه‌هایی هستند که به‌سادگی می‌توانید به‌وسیله آن‌ها اعضای فیک (fake) یا آفلاین، به کانال‌های تلگرامتان اضافه کنید یا راهکارهای دیگری که کاربرانی بی‌کیفیت که نه به خاطر محتوای شما بلکه به دلیل دیگری، عضو کانال شما می‌شوند و به‌احتمال بسیار زیاد، به‌سرعت ریزش می‌کنند.

شما به سه صورت می‌توانید در کانال‌های تلگرام تبلیغ کنید.:

تبلیغ کلیکی: در این روش همان‌طور که از اسمش پیداست، شما به ازای تعداد کلیک‌هایی که روی لینکی که زیر پست تبلیغاتی قرارگرفته است، پول پرداخت می‌کنید. قیمت کلیک، متناسب با موضوع فعالیت کانال‌هایی که می‌خواهید تبلیغ در آن‌ها منتشر شود، متفاوت است.  برای استفاده از این روش، باید حتماً از یکی از پلتفرم‌های تبلیغاتی تلگرام استفاده کنید.

نکته مهمی که در مورد تبلیغات کلیکی وجود دارد این است، که چندان برای افزایش اعضای کانال مناسب نیست. چون لینکی که زیر پست‌های تلگرام قرار می‌گیرد، لینکی به بیرون از تلگرام است و کاربر باید یک‌بار از تلگرام خارج شود و دوباره به نرم‌افزار بازگردد و این نرخ تبدیل را پایین می‌آورد.

تبلیغ ساعتی و ثابت: در این نوع از تبلیغ، پست تبلیغاتی شما ساعات مشخصی در کانال باقی می‌ماند و بعد حذف می‌شود و یا بعد از انتشار در کانال برای همیشه باقی می‌ماند. برای این نوع تبلیغات معمولاً باید مستقیماً با صاحب کانال وارد مذاکره و توافق شوید. قیمت این دسته از تبلیغات فرمول مشخصی ندارد و بسته به نظر صاحب کانال است. آخرین رقمی که من دیدم، مربوط به کانال گیزمیز بود که برای 12 ساعت انتشار تبلیغ، 2.5 میلیون تومان طلب می‌کرد.

تبلیغ بازدیدی: شناخته‌شده‌ترین و معمول‌ترین روش تبلیغات در تلگرام، پرداخت هزینه تبلیغ بر اساس تعداد بازدید پست است. کانال‌های تلگرام دارای قابلیتی هستند که تعداد بازدید از هر پست در آن‌ها مشخص است. در این روش، صاحب کانال به ازای هر بازدید مبلغ ثابتی از تبلیغ‌کننده دریافت می‌کند. این عدد برای کانال‌های مختلف متفاوت است. این روش، هم توسط صاحبان کانال‌ها و هم توسط پلتفرم‌های تبلیغات تلگرامی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

اغلب کانال‌های تلگرام شناخته‌شده، ادمین مشخصی برای جذب تبلیغات دارند. یکی از بهترین و مؤثرترین روش‌ها برای هزینه کردن پول برای جذب اعضای باکیفیت جدید، پیدا کردن کانال‌هایی است که مخاطبان آن‌ها، مخاطبان بالقوه شما باشند.

با جستجو کردن در وب‌سایت‌هایی که در قسمت قبل معرفی کردم، بر اساس کلیدواژه‌های مرتبط با موضوع کانالتان و همچنین استفاده از دسته‌بندی‌های کانال‌ها، می‌توانید کانال‌های مرتبط با موضوع کاری‌تان را پیدا کنید.

Tsear.ch، که به‌تازگی داده‌ها و دانش فنی TgChans.com را هم خریداری کرده، در فقدان Telemine.me که در حال آماده‌سازی برای لانچ یک نسخه جدید است، فعلاً کامل‌ترین بانک اطلاعات کانال‌های تلگرامی است که من سراغ دارم.

اگر تبلیغ کانالتان را به یک یا چند کانال سفارش بدهید و با هرکدام از آن‌ها مستقلاً توافق مالی کنید، می‌توانید به‌اندازه جمع تعداد اعضای فعال آن کانال‌ها، بازدید بخرید. مشکل این است که هماهنگی با تعداد زیادی ادمین کانال‌های مختلف، کار دشواری است و اگر مشغول آن شوید، احتمالاً تمرکز لازم برای انجام کار دیگری را نخواهید داشت.

در چنین شرایطی است که می‌توانید از کمک ایجینت ها استفاده کنید. هر ایجینت، با تعدادی از مدیران کانال‌ها در ارتباط است و آن‌ها را نمایندگی می‌کند. شما دیگر نیازی به تعامل با تعداد زیادی ادمین ندارید. طرف شما، یک نفر یعنی همان ایجنت است و اوست که با مدیران کانال‌ها هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد.

شما هزینه تبلیغ را بر اساس تعداد بازدید، به ایجینت می‌دهید و او به‌اندازه‌ای که سفارش دادید، با هماهنگی ادمین های کانال‌ها، با فوروارد کردن پست شما در آن کانال‌ها، بازدید پست تلگرامی شمارا که در کانالتان منتشرشده، افزایش می‌دهد.

درنهایت از مبلغی که شما به ایجینت پرداخت می‌کنید، درصدی بابت کارمزد ایجینت توسط او کسر می‌شود و مابقی بین ادمین های کانال‌های مختلف، توزیع می‌شود.

دشواری مدیریت کردن کانال‌های متعدد، عدم امکان تهیه گزارش‌های دقیق آماری و نیاز به تعریف سیستمی برای مدیریت تبلیغات کلیکی باعث پیدایش پلتفرم‌های تبلیغات تلگرامی شد.  من در اینجا فقط 15 پلتفرم تبلیغات تلگرامی را به‌صورت خیلی مختصر و بر اساس تعریفی که خودشان از خودشان دارند به شما معرفی می‌کنم.

بررسی و مقایسه نحوه عملکرد این پلتفرم‌های تبلیغاتی در آینده نه‌چندان دور، در دستور کار ما در جعبه‌ابزار بازاریابی دیجیتال قرار خواهد گرفت.

با موبودید در بهترین کانال‌های تلگرام، موبایل‌ها، بازی‌ها و برنامه‌های موبایل دیده شوید.

تبلیغات در موبایل، تلگرام و اینستاگرام

داستان خود را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید.

دیدوگرام، رابطی بین شما و مشتریانتان در شبکه‌های اجتماعی است؛ با این تفاوت که هزینه تبلیغاتتان کاهش‌یافته و تبلیغات شما تنها در کانال‌ها و صفحات معتبر نمایش داده می‌شود.

ادشات، پلتفرم ارسال و مدیریت تبلیغات در تلگرام است. ما تمامی دغدغه‌های مرتبط با ارسال تبلیغ را برای شما مرتفع خواهیم کرد تا با فراغ بال بیشتر بر روی سایر بخش‌های کمپین مانند ایده پردازی، تولید محتوا و تحلیل نتایج زمان بگذارید. هدف ما آن است که با ایجاد سهولت بیشتر، به شما کمک کنیم تبلیغات بهتری در تلگرام داشته باشید.

فرادیده با دراختیار داشتن ۲ میلیون کاربر در کانال‌های تلگرامی، تبلیغات شما رو با مؤثرترین روش انجام می‌دهد. شما در فرادیده می‌توانید تبلیغات خود را پس از مشاوره حرفه‌ای در معرض دید میلیون‌ها کاربر تلگرام قرار دهید.

تبلیغات تلگرام در فرادیده بدین‌صورت است که در ابتدا به اکانت ادمین تبلیغات پیام می‌دهید، بنر تبلیغاتی را ارسال می‌کنید پس از تأیید بنر زمان موردنظر را با ادمین هماهنگ کرده و پلان موردنظر را با توجه به بودجه‌تان را مشخص می‌کنید و بنر شما در زمان مشخص اکران می‌شود.

با تولگرام، کانال تلگرام خود را بهتر و ساده‌تر مدیریت کنید و از آن درآمد کسب کنید!

تولگرام یک پنل قدرتمند برای ایجاد، ارسال و زمان‌بندی پست‌هایی متفاوت و موثرتر در تلگرام است. با تولگرام می‌توانید همهٔ کانال‌های خود را به‌صورت متمرکز از یکجا مدیریت کنید و دیگر نیازی نیست همیشه آنلاین باشید. تولگرام پست‌های شمارا دقیقاً درزمانی که به او گفته‌اید برایتان ارسال می‌کند. همچنین با تولگرام می‌توانید از تبلیغات کلیکی در تلگرام و کانال خود درآمد داشته باشید!

سایت تبلیغ و تلگرام؛ پل ارتباطی میان مدیران کانال‌ها و ارائه‌دهنده پکیج‌های افزایش عضو و تبلیغات در حوزه تلگرام برای اولین بار! هم‌زمان با تبادلات و افزایش چندین برابر اعضای کانال خود، کسب درآمد کنید.

کسب درآمد در تلگرام با سیستم هوشمند تبلیغات چیکا

چیکا بستری مناسب برای تبلیغات شما در شبکه بزرگ تلگرام است. شما می‌توانید تبلیغ خود را در کانال‌های عمومی و یا طلایی ثبت کنید و یا به‌عنوان یک مدیر كانال تلگرام با ثبت کانال خود کسب درآمد کنید.

ادسنسور اولین فعال تبلیغات در کانال‌های تلگرام و صفحه‌های اینستاگرام است. شما در ادسنسور می‌توانید تبلیغات خود را پس از مشاوره حرفه‌ای در معرض دید میلیون‌ها کاربر شبکه‌های اجتماعی قرار داده و در انتها گزارش پیشرفته آن را مشاهده نمایید.

مجموعه تبلیغاتی RaaZ در حال حاضر بیش از 2000 کانال اخلاقی تلگرام بالای 20 میلیون عضو را در مجموعه خود به‌صورت فعال به کار گرفته و با مهیا ساختن شبکه گسترده‌ای از ادمین‌های تلگرامی این قابلیت را دارد که در کم‌تر از یک روز بر روی یک پست تلگرامی بیش از 5 میلیون بازدید واقعی یکتا را به ثبت برساند

تبلیغ کلیکی هوشمند و هدفمند در تلگرام

سفارش خود را ثبت کنید، در وقت و بودجه خود صرفه‌جویی کنید و رشد کسب‌وکار خود را تضمین کنید.

ما با تشویق کاربران به انتشار تبلیغ شما، این توانایی را داریم که به بهترین شکل کمپین تبلیغاتی شمارا مدیریت کنیم.

موبوکلیک با بستری که در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام ایجاد کرده است، می‌تواند تبلیغات شمارا به‌صورت هدفمند و موضوعی در هزاران کانال تلگرام منتشر کند. ارسال تبلیغات به شیوه‌های گوناگون اعم از تصویری، متنی، عکس‌های متحرک (گیف) و یا ویدیویی هست.

فاربیت سیستم تبلیغات کلیکی هوشمندی است که هزینه تبلیغات شمارا به حداقل و بازدهی بالایی می‌رساند

با این تفاوت، شمارش کلیک‌ها باکیفیت بالا برای شما به ارمغان می‌آورد.

13 روبیک اد: rubikad.com

تبلیغات در تلگرام به‌صورت هوشمند همراه با گزارش‌ها روزانه

واگرا یک سیستم برای مدیریت کانال تلگرام و کسب درآمد از تلگرام و تبلیغ در تلگرام هست.

با امکانات بی‌نظیر واگرا مدیریت کانال‌های تلگرام آسان خواهد بود و با ارسال تبلیغ‌های واگرا در تلگرام خود می‌توانید درآمد بیشتری از تلگرام کسب کنید.

بهترین کانال‌های تلگرام در واگرا حضور دارند. واگرا با جدیدترین تکنولوژی وب ساخته‌شده و با تمام نسخه‌های تلگرام سازگار است.

این روش، آخرین روشی است که در دسته‌بندی راهکارهای غیر رایگان سفید، قرار می‌گیرد. البته بهتر است بگوییم این روش در منطقه خاکستری قرار دارد یعنی جایی بین منطقه سیاه‌وسفید. راهکارها و بحث‌های مختلفی راجع به استفاده از یوزربات ها در سوپر گروه‌های تلگرام وجود دارد. اگرچه قانونی دانستن یا ندانستن استفاده از یوزربات ها، به سلیقه گردانندگان تلگرام خواهد بود، بااین‌حال می‌توان مرز صادقانه و مفید بودن یا نبودن این خدمات را این‌گونه تعریف کرد:

درصورتی‌که یک عامل انسانی، یا یک عامل هوشمند، به‌صورت خودکار اقدام به انتشار پیام‌های یک کانال درون سوپر گروه‌های مرتبط با موضوع آن کانال بنماید، این کار برای اعضای آن گروه ارزش‌افزوده خواهد داشت و صادقانه و مفید ارزیابی می‌شود.

افراد مختلفی در گوشه و کنار وب فارسی، ادعا می‌کنند که نرم‌افزاری برای ارسال خودکار به سوپر گروه‌ها توسعه داده‌اند.

در ادامه دو شرکت را در این زمینه معرفی خواهم کرد:

فضای مجازی، همیشه فرصت را برای عده‌ای فرصت‌طلب و سوءاستفاده جو فراهم می‌کند تا بتوانند از شفاف نبودن فضا به نفع شخصی‌شان بهره‌برداری کنند. حتماً قبلاً در مورد انواع مختلف کلاه‌برداری‌های اینترنتی شنیده‌اید. در این قسمت به چند روش سیاه که می‌تواند سودآور باشد ولی غیراخلاقی و ناصادقانه است اشاره می‌کنم:

شما به‌راحتی می‌توانید با جستجوی خیلی ساده در اینترنت، افراد زیادی را بیابید که ممبر آفلاین یا فیک به شما می‌فروشند. با عددی در حدود 30 هزار تومان می‌توانید 1000 عضو آفلاین به اعضای کانالتان اضافه کنید! اگر کمی بگردید قیمت‌های ارزان‌تر از این هم در دسترس خواهند بود.

ممکن است در ابتدا تصور کنید این روش برای جلب اعتماد مخاطبان در ابتدای شکل‌گیری کانال مناسب است و به این روش می‌توانید با کانال‌های بالای 1000 نفر عضو، تبادل لینک کنید. ولی تصور کنید که آیا اگر کانال مقابلتان هم از چنین روشی استفاده کرده باشد، تبادل لینک با آن کانال برای شما جذاب است؟

اعضای آفلاین، شماره‌های خاموشی هستند که اکانت تلگرامشان در اختیار افرادی است و می‌توانند از طریق پنلی که در اختیاردارند، این اعضا را به کانال شما بیفزایند. بااین‌حال اضافه شدن این اعضا، روی تعداد بازدیدهای پست‌های شما هیچ‌گونه تأثیری ندارد.

به همین دلیل، فهمیدن اینکه شما از ممبر فیک استفاده کرده‌اید، برای ادمین هایی که تجربه قابل قبولی دارند، کار چندان دشواری نیست.

بازی دزد و پلیس ادامه دارد. اگر ممبر فیک خریده‌اید و نمی‌خواهید دیگران بفهمند که این ممبرها واقعی نیستند، می‌توانید برای پست‌هایتان بازدید بخرید. این بازدیدها، با ارسال پست‌ها به سوپر گروه‌هایی که برای همین کار تشکیل‌شده، انجام می‌شود. این بازدیدها، کاملاً به‌دردنخور است و معمولاً منجر به تبدیل مخاطبان به مشتری شما نخواهند شد.

شما می‌توانید به روش‌های مختلف و از ایجنت های مختلف، عضو بخرید. به این صورت که رقمی برای اضافه شدن هر عضو به کانال شما معین می‌شود و ایجنت، به روش‌هایی که بعضاً ممکن است باعث صدمه زدن به برند شما شود، برای جذب عضو جدید به کانال تلاش می‌کند.

به‌عنوان‌مثال، تبلیغ کانال شما در پوش نوتیفیکیشن اپلیکیشن های موبایل به کاربر نمایش داده می‌شود و کاربر مجبور می‌شود روی آن کلیک کنید. یا کاربر برای کلیک کردن روی لینک سکه می‌گیرد و درواقع عضویت در کانال شما نه به خاطر محتوای کانال بلکه برای گرفته دو سکه بیشتر است. اعضایی که با چنین روش‌هایی به کانال اضافه می‌شوند، اگرچه واقعی هستند ولی به‌سرعت و به‌زودی کانال را ترک می‌کنند.

البته در مورد خرید عضو آنلاین، به این راحتی نمی‌شود اظهارنظر کرد، در شرایط خاصی استفاده از این روش اگر به شیوه مناسب انجام شود می‌تواند ارزش‌آفرین باشد. به‌عنوان‌مثال، شما می‌توانید با پرداخت هزینه مشخصی به یک ربات که در حوزه کاری شما سرویس‌دهی می‌کند، از او بخواهید برای کانال شما عضو جدید جذب کند.

آن ربات ارائه سرویس به کاربرانش را در یک بازه زمانی مشخص، معطوف به عضویت آن‌ها در کانال شما می‌کند و به‌این‌ترتیب، اعضایی به کانال شما اضافه می‌شوند که درزمینهٔ مرتبط با موضوع کانال شما، فعالیت می‌کنند.

وب‌سایت‌های خرید عضو:

در این قسمت، برخی از وب‌سایت‌هایی که درزمینهٔ فروش اعضای آنلاین و آفلاین فعالیت می‌کنند را به شما معرفی می‌کنم. من هنوز از خدمات هیچ‌کدام از این وب‌سایت‌ها استفاده نکرده‌ام. در آینده و درصورتی‌که با این وب‌سایت‌ها تعامل کردم، تجربه‌ام را با شما به اشتراک خواهم گذاشت:

راه‌های افزایش اعضای کانال تلگرام، محدود به روش‌هایی که من در این مقاله به آن‌ها اشاره کردم نیستند. کانال تلگرام یک رسانه دیجیتال است، و جذب اعضای جدید برای این رسانه دیجیتال می‌تواند یک هدف هوشمند بازاریابی برای یک سازمان باشد. مانند هر فعالیت بازاریابی دیگر، مهم است که قبل از شروع، اهداف قابل‌اندازه‌گیری واقع بینانه ای برای خودتان در بازه زمانی مشخص،‌ تعیین کنید و بودجه‌تان را برای رسیدن به آن هدف معلوم کنید.

برگزاری کارگاه چشم گاو وحشی، می‌تواند در کنار راهکارهایی که من گفتم، باعث خلق ایده‌های جدیدی برای طراحی و پیاده‌سازی روش‌های اجرایی مؤثر برای افزایش اعضای کانال تلگرام شما شود. چیزی که مهم است این است که منتظر یک معجزه نباشید و اقدام عملی بعدی‌تان را همین امروز شروع کنید.

مشاهده کامل مقاله

مشاهده کامل مقاله

عالی .ممنون

دوستان اگ دنبال فایل های آموزشی هستن حتما سری به کانال تلگرام زیر بزنید پر از فایل های آموزشی بی نظیره

سلام دوستان اگر مایل به اموزش زبان هستید در این کانال تلگرام میتوانیم در خدمتتان باشیم

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی ! سپاس

کامل و جامع و حرفه ای خدا قوت واقعا به درد بخورترین مطالبی بود که میشد به صورت مختصر و مفید یکجا خوند فقط اون قسمت تبادلات چرخشی کمی گنگ بود یا من متوجه نشدم!!! موفق باشید

@semaboorsyhyhyhyhyh گروه بزرگ بورسی .بهترین سیگنالهای vip رایگان

ممنون بابت مطلب مفیدتون

با تشکر از سایت شما عالی عالیه… ما هم دارای یک کانال فروشگاهی با شک ترین پوشاکها هستیم.https://t.me/Mahastan2018

خیلی خوب بود. من هم یه کانال موسیقی خارجی به تازگی زدم در تلگرام.

سلام واقعا مطالبتون عالی بود. این کانال ماست ،یه کانال متفاوت مذهبی.. به جای چندین کانال یه کانال جامع داشته باشید…https://t.me/peyman_hagh_info

#لینک_کانال #کانال_مذهبی #کانال_جامع #اسلام لینک عضویت : 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇https://t.me/peyman_hagh_info

سایت های خوبی رو برای پیدا کردن کانال معرفی کردید

در کانال فروشگاه مارکت مرکزی با تخفیف بالا خرید کنید و هدیه بگیرید.https://t.me/offlan24 ارسال رایگان کالا و تحویل در محلhttps://t.me/offlan24

دوستان من دنبال تبلیغ برای کانال تلگرامم بودم. این سایت رو پیدا کردم گفتم به شما هم معرفی کنم که راحت بتونید کانال تلگرام و یا پیج اینستاگرام خودتون خودتون رو ثبت کنید و ممبر واقعی بگیرید. گوگل فارسی ثبت رایگان کانال تلگرام و پیج اینستاگرام

دوستان من دنبال تبلیغ برای کانال تلگرامم بودم. این سایت رو پیدا کردم گفتم به شما هم معرفی کنم که راحت بتونید کانال تلگرام و یا پیج اینستاگرام خودتون خودتون رو ثبت کنید و ممبر واقعی بگیرید. گوگل فارسی ثبت رایگان کانال تلگرام و پیج اینستاگرام به نظرم این روش خیلی بهتر از خرید ممبر فیکه و با این روش واقعا میشه ممبر مرتبط پیدا کرد. دوستان نظرشون چیه؟http://www.googlepersian.com

به کانال ما بپیوندید مطالب روز پرشکی @doctorazzzz

به کانال ما بپیوندید مطالب روز پرشکی @doctorazzzz

به کانال ما بپیوندید مطالب روز پرشکی @doctorazzzz

سلام روش های بسیار خوبی برای افزایش ممبر بیان کردین انشالله موفق باشین

عالی بود

ممنون به کانال آموزش نقاشی کودک و بزرگسال من هم سر بزنیدhttps://t.me/pareparvanegallery پر از کلیپ های خلاقیت و آموزشی نقاشی آبرنگ و …

سلام امان از بالا بودن دایره اطلاعات محتوای بسیار وسیع و کاملی شاهد بودم. متشکرم

خیلی خیلی ممنون کانال تلگرامی از ((((((سکانسهای کمدی))))) فیلمهای انگلیسی زبان با دو زیرنویس انگلیسی و فارسی @fungoola

سکانسهای کوتاه جذاب و کمدی با دو زیر نویس انگلیسی و فارسیhttps://t.me/fungoola

مشاوره تخصصی مهاجرت به استان ساسکاچوان کانادا / شناساندن توانایی های استان این کانال اطلاعات تخصصی در مورد استان ساسکاچوان کانادا را به اشتراک میگذارد. ما هر اطلاعات موثق و درست را از هر جا که میخوانیم در اختیار شما قرار میدهیم. ادمین: @Sas_Canada

https://t.me/SasCanada

مطالب سایتتون واقعا عالی هستن. خدا قوت. کانال ذره بین بهترین مطالب تولیدی و اقتباسی را در حوزه طنز و سرگرمی و کلیه مطالب عمومی ارائه می نماید. خوشحال می شیم تشریف بیارید. t.me/zarrehbinn

با عرض سلام و تقدیم احترام خدمت شما عزیزان من تمامی مطالب سایت را مطالعه نمودم و آنقدر لذت بردم که قابل توصیف نمیباشد از شما عزیزان دل بسیار ممنون و سپاسگزارم بابت این همه زحمت و وقتی که می‌گذارید و چنین مطالب جالب و جامع ای را تهیه و آپلود میکنید بند عضو کانال هم شدم و امیدوارم در آینده بتوانیم با هم همکاری داشته باشیم و براتون بهترین آرزوهای دنیا را خواستارم پاینده و برقرار باشید خدانگهدار .

@vijgstaj

@vijgstaj سلام به کانال خودتون سر بزنید همه چی شیک و قیمت مناسب انواع ریسه وگیره مو انبری تل و …. وپروانه های تزیینی

سلام یکی ازبهترین گروههای تلگرام برای خریدو فروش اجناس نو ودست دوم وموادغذاییhttps://t.me/joinchat/DcMpF0oTPhbdpsmiIMSmAA

حکم و تخته نرد دو نفره آنلاین با پول واقعی t.me/hokm_takhtenard_online

با سلام کانال آموزش عکاسی حرفه ای | طراحی سایت | گرافیک آدرس کانال: [email protected] وب سایت : ARTWORKDESIGN.IR ارتباط با واحد عکاسی صنعتی تبلیغاتی | پرتره | آموزش: @pezhmank67 *********** ارتباط با واحد طراحی سایت | طراحی فروشگاه اینترنتی | آموزش راه اندازی سایت (۰ تا ۱۰۰) | سئو: @ekhtesasiha *********** کارشناس گرافیک | طراح | ایده پردازی | هویت بصری: @Mr_graph

وب سایت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی :https://artworkdesign.ir

https://t.me/hosna_gallory

https://t.me/hosna_gallory

مطالب عالی بود به کانال تلگرامی ما بپیوندید: بیمه آسیا نمایندگی نشاطیhttp://t.m/N26302

*بیمه آسیا بزرگترین بیمه خصوصی کشور* لینک آدرس کانال :http://t.me/N26302

Love world😍💏🍻http://t.me/llovers_world

Love world😍💏🍻http://t.me/llovers_world

پخش عمده لباس مجلسی زنانه مخصوص ارزانسراها و فروشگاههای خانگیhttp://t.me/omdeh_maral

پخش عمده لباس مجلسی زنانهhttp://t.me/omdeh_maral

با دیدگاه,دیده شوید. @didgah_link

بزرگترین کانال موفقیت مالی و فردی و مثبت اندیشی دنیا تحت نظر استاد عرشیانفر با 24 سال سابقه تدریس

https://t.me/joinchat/AAAAAECbyFgcvvrLGyPE1Q

پخش عمده ظروف چینی و سرامیک،مجسمه و دکوریجات ولوازم اشپزخانه

http://telegram.me/forooshgahehsan

@apame000 صنایع چوب

پخش عمده شیکترین لباسهای مجلسی و راحتی زنانهhttps://t.me/joinchat/AAAAAFAmX94MqotyFE-U6g

https://t.me/daramadmelionimotabar very goooooood

با سلام وخسته نباشید مطالب کامل و آموزنده بود دست مریزاد به کانال ما بپیوندیدhttps://t.me/joinchat/AAAAAE2P0JAn2NcWAhbT9A

سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم سایت دوستانی که کانال دارن و ممبر(اعضا) برای کانالشون میخوان، بنده ممبر با قیمت مناسب میزنم. دوستانی که فالور برا پیج اینستاگرامشون میخوان ، فالو با قیمت مناسب میزنم. شماره مجازی هم دارم… آموزش هم داریم اگر مایلید خودتون ممبر زدن یا فالور زدن رو یاد بگیرید با قیمت مناسب آموزش میدم. ایدی تلگرامم…naser4248 تشکر

اگه میخوای بیشتر بدونی اگه میخوای بیشتر بخندی و اگه میخوای سالم بمونی پس وقتو از دست نده🙃همه چیز تو “ایسوا”هست همه ی شنیده ها و نشنیده ها 😇😳😇 به ما بپیوندید : https://t.me/isva97

سلام دوست عزیز خیلی زحمت کشیدم حیفم اومد اگه ازت تشکر نمیکردم. ممنون از توضیحات خوبت

دم شما ، و نویسنده گرم

بسیار مفید و سازنده بود 😉👌

به امید افزایش تولید محتوا های آموزنده ❤️

سلام.اگه میخواهید کاملا رایگان از طریق اینترنت کسب درامد کنید به کانال ما یه سر بزنید[email protected]

روش افزایش عضو کانال تلگرامی خودتان. یکبار برای همیشه یاد بگیرید..http://library.4kia.ir/info/455603/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D9%85%D9%85%D8%A8%D8%B1%D8%B2%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%AA%D8%A7%D9%86/

برای آشنایی با محصولات دانش بنیان عضو شوید

https://t.me/TPR_innovative

میلیونر شو ! ) هفتاد سی 🔮بدون سرمایه اولیه ‌‌ 🔮کسب درآمدمیلیونی ‌‌ 🔮درآمدبالای۱۰ میلیون‌ تومان درماه شناسه معرف:r4125https://t.me/haftadsee7030

میلیونر شو ! ) هفتاد سی 🔮بدون سرمایه اولیه ‌‌ 🔮کسب درآمدمیلیونی ‌‌ 🔮درآمدبالای۱۰ میلیون‌ تومان درماه شناسهhttps://t.me/haftadsee7030

مطلب خیلی مفیدی بود خدا قوت ب کانال ماهم سر بزنید

کانالی باهدف خدمت ب مردم تهران زده ام و محصولات محلی و واقعا اصل شهرستان های مختلف نه جنس های تقلبی ک روش زده صد در صد اصل رو ارائه میدیم شاید خدمتی کرده باشم https://t.me/joinchat/AAAAAE0XVNLWceXWWDp8FA

با سلام و سپاس از محتوای خوب و کارایی که در اختیار گذاشتید کانال من در زمینه فروش آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی هست

کانالی پر از مطالب گوناگون درباره هرچیزی گه نیاز شماست.

کانالی پر از مطالب گوناگون درباره هرچیزی که نیاز شماست. t.me/estgah_post

مطالبتون عالی بود یه کانال تلگرامی به اسم جنبش ملی دارم… اولین برناممون پاک سازی محیط زیست از زباله است…https://t.me/jonbeshmeli

با سلام مطالب بسیار عالی و مفیدی بود مرسی

دوستان جهت درآمد زایی رایگان از طریق بیتکوین به کانال ما مراجعه کنید

https://t.me/minefreebitcoin4u

با سلام مطالب بسیار عالی و مفیدی بود مرسی

دوستان جهت درآمد زایی رایگان از طریق بیتکوین به کانال ما مراجعه کنید

https://t.me/minefreebitcoin4u

Music 🎶 Sticker🦋 Gif🎈 Text 📕 Picture 📸 Video 🎞 Left Nadin Plz 🙏http://t.me/lovestory5555

سلام به کانال گیاه درمانی من هم سر بزنید ممنون @ggmmkrr

بسیار عالی بود من سایت میلیون دلاری را به دوستان پیشنهاد می دهم تا حتماً سری به آنجا بزنند دوره های رایگان خوبی داردhttp://www.miliondolari.ir

تمام اجناس با قیمتهای باور نکردنی. از این کانال دست خالی برنمی گردیhttps://t.me/joinchat/AAAAAES7dlqsgb4DlKeTGg

Hey. I sent a screenshot. Did you get it?

@funny23

فیلم های سینمایی خارجی______کلیپ های فان/ورزشی/عاشقانه و آهنگ در کانال تلگرامی ما گذاشته میشه در صورت تمایل خوشحال میشیم عضو بشین…باتشکر آدرس کانال ما @Filmkharji2018

پوشاک مردانه و زنانه کفش شلوار عینک مانتو دارای تخفیف روزانه حراجی ضمانت تعویض ارسال به سراسر ایران پشتیبانی قوی درب منزل حساب کنید هزینه پست پایین دارای نماد اعتماد با یکبار خرید مشتری دائمی کانال میشوید فقط برای خرید کانال زیر در تلگرام خود باز کنید

https://t.me/dayandiscount

سلام به کانال خودتون سر بزنید 💖👇👇👇👇👇https://t.me/SaraieZibaii

خیلی مفید بود

حتما به این کانال هوشمند یه نگاهی بندازید

https://t.me/buysellac

خسلام داداش توضیحاتتون خیلی مفید و کامل بود

ولی یه خواهشی دارم این وب سایتایی که معرفی کردین برای اد ممبر رو حذف کنید بقیه ازشون خرید نزنند

من از دو سه موردشون خرید کردم بیوجودا پولمو خوردن

اگه هم نخورده بودن ازشون درخواست ممبر واقعی کردم یه عالمه پول بشون دادم همشو برام فیک زدن

لطفا برشون دارید خواهش میکنم ❤

سلام داداش توضیحاتتون خیلی مفید و کامل بود

ولی یه خواهشی دارم این وب سایتایی که معرفی کردین برای اد ممبر رو حذف کنید بقیه ازشون خرید نزنند

من از دو سه موردشون خرید کردم بیوجودا پولمو خوردن

اگه هم نخورده بودن ازشون درخواست ممبر واقعی کردم یه عالمه پول بشون دادم همشو برام فیک زدن

لطفا برشون دارید خواهش میکنم ❤

با تشکر از مطلب بسیار عالیتون گروه تبلیغاتی گیف نیک در خدمت شما و دوستان عزیز می باشد طراحی بنر گیف برای سایت ،کانال تلگرام و پست های اینستاگرام طراحی پروفایل برای تلگرام و اینستاگرامhttp://gifnic.ir/

سلام مطالب خوب و عالی بود ممنونم

دوستان جهت درآمد بدونه هیچ سرمایه ای به بیتکوین ما بپیوندید

https://t.me/joinchat/AAAAAES0hBi4iKn8YKwsaA

@safatgraphic چاپ و تبلیغات صافات با کیفیت بالا ارائه دهنده خدمات چاپ و بنر و فلکسی

https://t.me/safatgraphic

طنز جوک خندهhttps://t.me/tanzeazad

سلام ممنون بابت مطالب عالی وجامعی که درسایت قراردادین خیلی استفاده کردم.سپاس عرضه مستقیم کتونی های اسپرت ازبهترین برندهاباقیمت های عالی وباورنکردنی .لطفابازدیدفرمائید. @Eileensport https://t.me/joinchat/AAAAAE3881kjzFXpzByOAw

سلام ممنون بابت مطالب عالی وجامعی که درسایت قراردادین خیلی استفاده کردم.سپاس عرضه مستقیم کتونی های اسپرت ازبهترین برندهاباقیمت های عالی وباورنکردنی .لطفابازدیدفرمائید. https://t.me/joinchat/AAAAAE3881kjzFXpzByOAwیا@Eileensport

سلام ممنون از اطلاعات جامعتون دوستان اگه میخواید ممبرهاتون رو با روشهایی که گفته شد افزایش بدید /بند 18 توضیحات( @ELMItab ) در خدمتتون هستیم یه سری بزنید

سلام ممنون از اطلاعات جامعتون دوستان اگه میخواید ممبرهاتون رو با روشهایی که گفته شد افزایش بدید /بند ۱۸ توضیحات( [email protected] ) در خدمتتون هستیم یه سری بزنید

آموزش زبان انگلیسی به شیوه ای نوین

مانند زبان مادری انگلیسی صحبت کنید

@iranlanguagecentre

عالی و کامل . خسته نباشید♡

ممنونم بابت توضیحات خیلی خوبتون

سلام

مطلب مفید و با ارزشی بوده تشکر

@matalbe_ziba

@matalbe_ziba

کسانی که اهل شعر و ادبیات هستند به کانال زیر عضو شوید ⬇ بزرگترین کانال شعر و ادبیات!![email protected]

سلام.دلتون میخواد از اخبار لحظه به لحظه ورزشی باخبر باشید؟فقط کافیه این آیدی رو بزنیدودر تلگرام عضو کانال شوید👇👇 khabarsportnews درضمن توی این کانال جوک و خیلی چیز های دیگه هم میزارم.اگر از مطالب خوشتون نیومد برید ولی یک یر بزنید.با تشکر از توجهتون

سلام ممنون بسیار عالی بود و خیلی ب درد من خورد خسته نباشید

مشاوره و آموزش رایگان تخصصی تمرینات صحیح ورزشی جهت درمان مشکلات اسکلتی و عضلانی[email protected]

مشاور حرکات اصلاحی ورزشی اموزش صحیح تمرینات ورزشی_ رفع گودی کمر_اب کردن شکم و پهلو_تمرینات کف پای صاف و زانو پرانتزی و…[email protected]

سلام عالی لینک کاتال لباس های مجلسی[email protected]

کانال ویرایش و ادیت عکس و روتوش و ترمیم عکس و … دارم اگه دوس داشتید نمونه کارامو تو کانالم ببینید:[email protected]

مطالب عالي بودن مرسي گروه ما تجارت و أخبار تجاري و اقتصادي و مهاجرت به كشور عمان هستش.[email protected]

عالی بود ادرس کانال تلگرام فیلم اهنگ جوک خنده شوخی طنز https://t.me/maleki561

ادرس پربازدیدترین و بزرگ ترین سایت اشتراک ویدیو در ایران http://emsho.com/

خیلی خوب بود. آدرس کانال انجمن اطلاع رسانی دیابت سبزوارhttps://t.me/SDEA_530 📣 اهداف انجمن ‍اطلاع رسانی دیابت سبزوار

🔔 در کانال انجمن ‍اطلاع رسانی دیابت سبزوار شما با راه های آموزش ، تغذیه ، ورزش و دارو درمانی آگاه می شوید.

🔊 قطعا با آموزش ها و راهکارهای ما دیابت شما قابل کنترل خواهد بود.

🎯 در ضمن راهکارهای پیشگیری از ابتلا به دیابت به شما گوشزد و آموزش داده خواهد شد.

🌎 حدود ۸ درصد از مردم جهان به دیابت مبتلا هستند که این درصد در ایران به حدود ۱۲الی ۱۵درصد می رسد یعنی ۱۰ تا ۱۲ میلیون ایرانی مبتلا به علائم دیابت یا در آستانه ابتلا هستند که یک سوم تا نیمی از آنها از بیماری خود خبر ندارند.

⚠️ شاید به همین دلیل باشد که به آن مرگ خاموش گفته می شود. چرا که دیابت معمولا ۱۰ سال وقت می خواهد تا عوارض خود را نشان دهد یعنی دیابت کودکان و بزرگسالان اغلب باگذشت ۱۰ سال عوارضی چون درگیری چشمی، کلیوی، و زخم پای دیابتی را نشان می دهد.

🎯 حال جهت پیشگیری از عوارض دیابت راهی جز کنترل قند خون نیست چرا که دیابت قابل درمان نیست ولی قابل کنترل است.

🗣 با دیابت کسی بیشتر عمر می کند ، که بیشتر می داند . {دکتر جاسلین}

کانال سرگرمی جالب و متفاوت

@afroozaphro

👟دنیای کتونی و رانینگ درجه ۱ ⚽️عرضه کننده محصولات اسپورت ورزشی اورجینال 🔴نصف قيمت نمايندگي و با ضمانت 🔸قديمي ترين كانال فروش كتوني ▪️فروش ويژه 😍

🎁ارسال به سراسر کشور مدل ها و قیمت ها👇 @Katoni_Digytal @Katoni_Digytal

https://t.me/joinchat/AAAAAD-kYwK46YcPw_tZSw

بسیار عالی بود ممنون موفق باشید و سرفراز سایت بسیار جالب دارید و مقالات خوب

فروش ویژه ممبر ، فالوور،لایک،ویو،کامنت با پایین ترین قیمت ممکن @isf_adshttps://t.me/joinchat/AAAAAEeIyN8t3jinHCfAew

MDDK فروشگاه (محصولات دیجیتال دیجی کالا)

«ارزان ترین “قیمت” ها موجود را از ما بخواهید»https://t.me/MDDK2020 لب تاب، هندزفری، پاوربانک و…….

با تشکر از سایت خوبتون واقعا عالی بود مطلب بسیار مفیدی بود

سلام… پیشنهادات خوبی بود.

به کانال ما بپیوندید: به روزترین و کمیاب ترین متون تخصصی رشته های روابط بین الملل، دیپلماسی و سازمان های بین المللی و مطالعات منطقه ای به زبان انگلیسی برگرفته از سیلابس درسی بهترین دانشگاه های جهان در لینک زیر:https://t.me/joinchat/AAAAAEz_nmggGnIWB0Dkmw

ممنون اینم کانال من که لباسهای باکیفیت و کمترین قیمت داره😍https://t.me/gallerybeheshtina

سلام دوستان اینم کانال من که در خدمت اقشار کم درامد و قشر ضعیف تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستم و براشون خبررسانی میکنم خودمم‌معلولیت شدید دارم، لطفا کمکم کنید اعضای کانالم بره بالا ممنون از توجهتون خبرهای بروز و موثق مستمری، یارانه، سهام عدالت، سبدکالا، بسته حمایتی دولت، عیدی، تسهیلات بانکی، اشتغال و مسکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را از کانال ما پیگیر باشید👌👇https://t.me/joinchat/AAAAAEvMuDC2lSo3AmPiAw

سلام مطلب بسیار مفیدی بود سپاس به کانال ما رازهای سنتی سلامتی، آشنایی با روشهای سنتی شفابخش سلامتی، هزاران راز نهفته در گیاهان هم سر بزنید

سلام مطلب بسیار مفیدی بود سپاس به کانال ما رازهای سنتی سلامتی، آشنایی با روشهای سنتی شفابخش سلامتی، هزاران راز نهفته در گیاهان هم سر بزنید

https://t.me/thesecretesoftraditional

سلام می تونین برای افزایش اعضا کانالتون از این کانال استفاده کنید.

https://t.me/addMbr

کانال تلگرام شهاب سنگ شناسی @shahabsango بپیوندید❤ شاید بارها از نزدیک شهاب سنگ دیده باشین ولی چون شناختی ازش نداشتین اهمیت ندادین. شهاب سنگ ها به دلیل کمیاب بودن و استفاده های علمی از ارزش بالای برخوردارند. کلکسیونرها از آن استقبال میکنند و پولی خوبی بابش میپردازن دانشگاه ها برای تحقیقات ساخت حلقه و ساعت و …

به کانال ما بپیوندید@anew_life

به کانال ما بپیوندیدhttps://t.me/Anew_life

کانال آموزش زبان انگلیسی برای آزمون آیلتس تجربیات شخصی برای موفقیت در آزمون آیلتسhttps://t.me/engliiishlovers

سلام.به تازگی کانال تکست زدم.ممنون میشم عضو بشید.

سپاسگزارم پیروز و سربلند باشید

اراک استخدام. اخبار روز بازار کار استان مرکزی

https://t.me/joinchat/AAAAAFJqkjBEi_o-El3HoA

t.me/irantabrizmarand منم تازه کانال زدم 😍😁

برای اولین بار در ایران به کانال ما بپیوندیدhttps://t.me/ghatesaz

سازنده قطعات ماشین های خارجی با ارزان ترین قیمت

فروشگاه ساعت مچی قیمت زیر 100 هزار تومان پرداخت درب منزل ارسال به سراسر کشور 72 ساعت گارانتی تست و تعویض آدرس کانال تلگرام” @saatt

سیگنال رایگان بورس مراجعه به کانال تلگرام فورکست بازارهای فارکس و بورس @love_transaction هر شب واچ لیستی از سهامهای ارزنده بازار بورس ارائه میشود،https://t.me/love_transaction

وایییییییی مرسیییییییییییییییییییی عالی بودددددددددد

خیلی خیی مرسی واقعا عالی بود

باسلام..❤ مرسی واقعا مطالب کاربردیه دوستان کانال ماهم ببینید بدردتون میخوره یه هفته دیگه فیلم آموزشی برای مدیران کانالهای فروشگاهی میزاریم که چطور کانالشون رو غرق سفارش کنن . @Add_IRN راستی بهترین پکیچ افزایش ممبر نمایندگی هاروهم توی کانال هر هفته قرار میدیم.

ممنون از مقاله مفیدتون…

مرسی بابت مطالب کامل و خوب شما این هم کانال ما بخش پوشاک به سراسر کشور @poshakjasem

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

https://telegram.me/victor_hadad

سلام جهت خرید اکانت هکی یا قانونی و اکانت پلاس برای ps4،هر کسی خواست بیاد تلگرام لطفاً https://telegram.me/accountcenterafshar0. ممنون 09174797248

به کانال تازه شروع به کار کرده ما بپیوندید @froshgahkhande

تنهاترین و بهترین روش کسب درآمد دلاری از اینترنت کاملا واقعی و ۱۰۰ درصد تضمینی

تضمین درآمد حداقل ۱۰۰ دلار در ماه برای تمام اعضای کانال

https://t.me/binary_olymp

با سلام مرسی بابت مطالب خوبتون اگه دنبال یه رنگ موی گیاهی هستیدهستید به پیج ما یه یر بزنیدhttps://telegram.me/abrishamco

سلام روزتون بخیر. مطلب مفید و مناسبی بود. به عنوان شخصی علاقه مند به عکاسی و ادبیات، کانالی تلفیقی از این دو موضوع ایجاد کردم. مطالب کانالم همگی یکتا و یونیک می باشد. منتظر حضورتان خواهم ماند:https://telegram.me/AxomaXReza

ارزانسرای کفش پاپوش عرضه مستقیم انواع کفش های مردانه و زنانه https://t.me/joinchat/AAAAAFPWGCuHli1pzA8JnQ

کار در منزل

شغل پاره وقت دانشجویان خانم های خانه دار و افراد با مشاغل مختلف

درآمد بالا و اسان

شماره تماس 09101706900 لطفا در واتساپ و تلگرام پیام دهید.

به کانال کنکوری ما نیز سر بزنید🙏🙏🙏 t.me/endoellm

کانال ترفندو خلاقیت با کلی ترفندهای جالب و به درد بخور و باحال حتما به کانال ما سر بزنید

کانال تلگرام @kardasti_khalaghaneh_tarfand @kardasti_khalaghaneh_tarfand @kardasti_khalaghaneh_tarfand

پیج اینستاگرام @ tarfand_khalaghiat_kardasti @tarfand_khalaghiat_kardasti

سلام کانال مذهبی حاوی متن ادعیه، سوره ها وزیارات همراه باصوت چشم انتظار حضور دلنشین تان هستم

@zamenaho110

سلام کانال آموزش بافتنی https://t.me/joinchat/AAAAAFLubLynRA_8HRHX8w

https://telegram.me/ joinchat/AAAAAFLubLynRA_8HRHX8w سلام کانال آموزش بافتنی از پایه با قلاب ودومیل

سلام خانومای خوش سلیقه به فروشگاه لوازم دکوری تزیینی لوازم مصرفی که هم فروش مجازی داریم هم حضوری سربزنید . آدرسشم اینه @khaneyee_zibaye_man

سلام مرسی بابت مطلب خوبتونhttp://[email protected]_M_H.com/

https://moshaveredatis.ir

سلام کانال تلگرام ما را دنبال کنیدترفند و عکس های جالب و زیبا@tricks_2019

اگه ترک هستی زود جوین شو کانال آهنگ های روز و قدیمی ترکی را از ما بخواهید درخواست فیلم و آهنگ هم داریم

https://t.me/ahangaye_torki

اینم کانال تلگرامی منه که کیف میفروشم حتما سر بزنید https://t.me//kiffroshiii

https://t.me/joinchat/AAAAAFKDd4aYWPuyHTMziA به کانال اموزش نگه داری گل اپارتمانی هم یه سر بزنید

سلام کانال تلگرامی یادگیری نکات لازم برای واردکننده ها و صادرکننده ها و علاقمندان به تجارت:

[email protected]

سلام لباس زیر ، لباسهای ست ، لباس خواب همه در کانال ما

t.me/glaris_shopp

پیج اینستاگرام glaris_shop

https://t.me//DELTA_ZONE

کانال واس گیمرا☝️☝️

سلام مطالب مفیدی بود به کانال “محصولات آموزشی”ما سربزنید پشیمون نمیشیدhttps://t.me/joinchat/AAAAAESfd9HNcyd2vBWdrQ

به کانال ما بپیوندید.کانال فوتبال انگیزشی[email protected] مطمئنم موفق میشید داخل کانال ما مرسی که اهمیت میدید

سلام ممنون از مطالب خودتون بهترین سایت کسب درآمد از اینترنت با به روز ترین و پرسودترین روشها برای کسب درآمد زود قضاوت نکنید به خدا همه روشها کاملا حقیقته[email protected]

کانال ترفند واموزش های تصویری ویندوز و اندروید 📣به همراه اخبار دنیای تکنولوژی📣

📱و معرفی برنامه 📱

😁لطفاً کانال ما را به دیگران معرفی کنید 😁

🔗https://t.me/tarfand365

اگه دنبال فیلمهای آموزشی پایه های اول تا دوازدهم هستیhttps://t.me/edutellist

رمان اخرین اوای تو به قلم اوا رمانش عالیه خیلی خوبه!

سلام.ممنون بابت اطلاعاته مفیدتون.این کانال ما هست مربوط@chasbgostarابزار فروش ها و چسب فروش ها در خدمتتون هستیم

سلام ممنون. بسیار عالی ممنون/از گروه ‍‍‍‍|برسش وباسخ قانون جذبی ماهم دیدن بفرمایید…[email protected]

سلام خوبین ب کانال منم ی سر بزنید @moodozibaei

کانال ماکانی تازه تاسیس خوشحال میشیم بپیوندید @mananbandamiroham

[email protected] 😍😍👌

@filmruuz

@filmruuz

کانال سیگنال بورس رایگان 100% تضمینی

سیگنال بورس 100 درصد تضمینی

@signal_bours99

سلام اموزنده بود اینم کانال پوشاک بچه گانس[email protected]

سلام و خدا قوت مطالبتون فوق العاده بود سلام لطفا پیج خرید و فروش وبمانی ما رو هم دنبال کنید و از تغییر لحظه ای قیمت های وبمانی آگاه شوید [email protected]

سلام. تو قسمت روش های برون گرایی سیاه لیست چندتا از سایت های پولی رو قرار دادین که در ازای پول ممبر و یا بازدید ارائه می دهند.من خودم از این سایت ها چند باری استفاده کردم و میشه گفت تا حدودی رضایت بخش هست. البته یک سری سایت ها هم هستند که در ابتدا و برای جذب اعتماد کاربر ها ممبر رایگان میده، سایت های مثل mrsocial.in و سایت cibu.io‌ هر دو کاربر رایگان میدن ولی برای یک کانال میشه ازشون استفاده کرد.

کانال بورسی

سلام مطالب عالی بود

سلام من هم کانال تلگرامی بهترین موزیک ها و عکس نوشته ها رو دارم

سلام دوستان ممنون از مطلب خوب تون

سلام مطالب مفیدی بود

بسیار مورد استفاده بود ممنون

https://t.me/joinchat/RuvU-xwpzvi9OR5rs7KibQاگه دنبال کلی طرح کیفشیک و مجلسی هستی سری به اینجا بزن

سلام خداقوت لطفا یه سری هم به کانال ما بزنید 🖤🥀 @siasefid_98

سلام @perspolislovers اخبار باشگاه پرسپولیس در تلگرام و mohammad.6red در ایسنتاگرام با جدید ترین و داغ ترین اخبار باشگاه محبوبتون پرسپولیس لطفا عضوشید ممنون

لباس و کفش کودک با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت

سلام خسته نباشید متن کاربردی بود.خوشحال میشم کانال منو با اسم چادری ها فرشته اند دنبال کنید @chadoryha2

آموزش مثلث طلایی تابلو خانی

بیاین پلیز خوش میگذره

ممنونم از پست جامعت مهدی فریمانی عزیز حیف که یه سری از وبسایت های گفته شده دیگه کار نمیکنند بغیر از روش های 22 به بعد با اکثر روش ها موفق بودم مرسی در باب افزایش ممبر در تلگرام یک مطلب در سایت دیجیتالینگ نوشتم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تماس با پشتیبانی

قبل از ورود به بحث افزایش ممبر برای کانال های تلگرام باید به یک سئوال مهم جواب داده شود. اینکه چرا برخلاف تصور عموم مردم، تلگرام برای همیشه تا ابد پاینده خواهد ماند و هر روز گسترده تر نیز خواهد شد؟ در طی این سال ها مدیران با لیاقت این پیام رسان ثابت کرده اند که تلگرام بیدی نیست که با این بادها بلرزد! واقعیت این هست که خیلی ها دغدغه و دل نگرانیِ این را دارند که تلگرام جای امنی برای توسعۀ بازارِ کسب و کارشان نیست. چه بسا با توجه به آنچه در کشورهای مختلف بر سر این پیام رسان آورده اند، سرمایه گذاری که در تلگرام میکنند ممکن است ریسک زیادی داشته باشد. بنابراین پاسخ به سئوال بالا ضروری است. مدیران تلگرام با عملکرد هوشمندانۀ خود ثابت کرده اند که حرفه ای هستند و برای همیشه در این میدان خواهند ماند. این یک ادعا نیست چراکه آنچه تاکنون در کشورهای مختلف بر سر تلگرام آمده، ثابت میکند این پیام رسان ابدی است.

بدون شک تلگرام یک پیام رسان بسیار موفق، قدرتمند، همه گیر و عامه پسند است. می پرسید چرا؟! به دلیل کاربری بی نهایت آسان و امکانات فوق العاده فراوان، این پیام رسان بیش از اندازه محبوب شده بطوری که بسیاری از افراد جامعه درطول روز بارها به آن سر میزنند. واقعیت اینستکه در حال حاضر هنوز هم روز به روز بر تعداد کاربران تلگرام بخصوص در بین ایرانی ها افزوده می شود. چراکه این پیام رسان با امکانات گستره و فراوانش (که با هر آپدیت درحال گسترش هست) ثابت کرده برای همیشه یکه تاز این میدان باقی خواهد ماند و پیام رسان های داخلی مانند سروش، گپ و از این قبیل… به دلایلی نظیر نقض حریم خصوصی کاربران و کیفیت بی نهایت پایین سرویس هایشان، هیچ گاه نتوانستند جای این پیام رسان ساده اما قدرتمند و سریع را بگیرند. آمارها نشان میدهند که علی‌رغم بسته شدن تلگرام در ایران، هنوز هم تعداد کاربران آن روز به روز درحال رشد هستند و مطلقاً محدودیت های اعمال شده نتوانسته ذره ای از محبوبیت این پیام رسان کم کند. جالب اینجاست که حتی دستگاه های دولتی نظیر صدا و سیما که دائماً درحال تبلیغ کردن پیام رسان های داخلی هستند، تلگرام را به پیام رسان های داخلی ترجیح می دهند و کانال پرمخاطبشان در تلگرام هست!

همانطور که میدانید یکی از مهمترین امکانات تلگرام، کانال ها هستند. هرکسی میتواند برای خود چندین کانال در تلگرام ایجاد کند. کانال میتواند مانند یک رسانه اینترنتی شخصی در بستر اینترنت برای شما عمل کند. انتخاب نام کانال هم دقیقاً اشاره به همین ویژگی دارد. هر فرد می تواند برای خود یک یا چند کانال بسازد و در داخل آن محتوایی که دوست دارد را منتشر کند. کانال های تلگرام از هر نوع محتوایی می تواند پشتیبانی کنند حتی صوتی، تصویری و فایل فشرده یا نرم افزاری.

اکنون ممکن است این سوال پیش آید که این محتوا برای چه کسانی ارسال می شود و چه اهمیتی دارد؟ افرادی که عضو کانال می شوند را از این پس ممبر تلگرام خطاب خواهیم کرد، این افراد میتوانند محتوایاتی که توسط مدیر کانال ارسال می شوند را مشاهده و دریافت کنند.

اما شاید بپرسید چرا باید کانال تلگرام من عضو داشته باشد؟! شما بعنوان مدیر یک کانال قطعاً دوست دارید محتوایی که در کانالتان نشر میدهید را مخاطبان بیشتری بخوانند. بنابراین شما باید بدنبال افزایش اعضای و گسترش کانال خود باشید. درواقع هرچه تعداد اعضای کانال شما بیشتر باشد شهرت و ارزش و اعتبار کانال شما نیز بیشتر خواهد شد. روش های مختلفی برای افزایش ممبر تلگرام وجود دارد، که در ادامه هر یک و مزایا و معایب آنها مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفتچگونه ممبر جذب کنیم

ایجاد یک کانال در تلگرام کار بسیار ساده ای است و هر شخص میتواند چندین کانال در تلگرام ایجاد کند. گذاشتن پست در کانال و تدارک محتوا برای کانال هم کار سختی نیست و هرکسی از عهدۀ آن برمی آید. کار دشوار ازجایی شروع میشود که بخواهیم ممبرها کانال تلگرام خود را افزایش دهیم. اساساً مهمترین سئوال هر ادمین کانالِ تلگرام این هست: چگونه تعداد اعضا یا ممبر کانال خود را در تلگرام افزایش دهیم؟

حتماً میدانید وقتی شما کانال خود را ایجاد میکنید و هیچ عضوی ندارد تلگرام به شما اجازه میدهد که ۲۰۰ نفر اولِ کانال را با شماره های دوستان و آشنایان که درگوشی دارید به کانالتان اضافه کنید. روش های افزایش ممبر و عضو واقعی و ایرانی کانال تلگرام راهکارهای ساده ای دارد که بسیاری از آنها نیز رایگان هستند.

پس باید اعتراف کرد که بعداز ایجاد یک کانال تلگرام نخستین و مهمترین دغدغه ی مدیران کانالها افزایش تعداد اعضا و ممبرهای واقعی کانالشان است. نیاز به گفتن نیست که اساساً هرچقدر تعداد اعضای یک کانال تلگرام بالاتر باشد نشانگر اعتبار، محبوبیت و موفقیت آن کانال و استقبال بیشتر کاربران تلگرام است. بعنوان مثال یک کانال با هدف تجاری، (مثلاً فروش محصولات در تلگرام) را درنظر بگیرید. به هر میزان که تعداد اعضای این کانال بیشتر باشد قطعاً کار فروش و بازاریابی برای مدیر این کانال ساده تر و با صرف انرژی کمتر صورت میگیرد. پس میتوان نتیجه گرفت که برای کانال های تلگرامی هم مانند دیگر رسانه ها، تعداد اعضا و ممبرهای کانال بسیار مهم است و اصولاً در کسب و کار تلگرامی حرف اول را میزند.

البته این نکته هم مهم هست که گاهی هم به دلایل مختلف ممکن است کاهش اعضا یا ریزش برای کانالها اتفاق بیفتد که یقیناً برای مدیران با تجربه و کانالهایی که محتوای با ارزش منتشر میکنند کاملاً قابل پیشگیری است. پس علاوه بر جذب عضو برای کانالها، حفظ و نگهداشتن اعضا و درواقع ایجاد وفاداری ممبرها هم چالش مهمی است که باید موردتوجه ادمین ها قرارگیرد و ترک کردن یا اصطلاحاً لفت دادن اعضای کانال میتواند هزینه، انرژی و زمان زیادی از مدیر کانال را تلف کند. در این نوشته تلاش ما براین است که مهمترین و عمومی ترین روش های افزایش اعضا و ممبر کانالهای تلگرام را برای شما بازگو کنیم.

لازم به ذکر است که افزایش اعضای کانال تلگرام با روشهای غیرمعمول نظیر رباتها و نرم افزارهایی که در این روزها در اینترنت بسیار فراوان هستند (افزایش ممبر فیک یا مجازی) نه تنها موثر نیست بلکه در اکثر موارد باعث هدر رفتن انرژی، وقت و پول شما میشود. علاوه بر این درحال حاضر تلگرام چند وقت یکبار تمام شماره های غیرواقعی را یکجا حذف میکند. همانطور که اشاره شد و میدانید مالک و سازنده کانال بعنوان ادمین اصلیِ کانال میتواند در ابتدای ساخت کانال تا ۲۰۰ نفر از مخاطبین دوجانبه یا Mutual Contacts (مخاطبینی که شما شماره آنها را دارید و آنها نیز شماره شما را در گوشی خود دارند) موجود در گوشی خود را به کانال اضافه کند. این امکان برای استارتِ کار و شروع فعالیت کانال بعنوان یک محرک مناسب از طرف تلگرام به سازنده کانال داده شده است تا کار رشد کانال در ابتدای راه، سرعت بیشتری پیدا کند. اما مشکل بزرگ این روش این هست که عضویت افراد غالباً بدون اطلاع و جلب رضایت آنها صورت میگیرد و ممکن است باعث ناراحتی و ترک کانال توسط آنها شود.

این نکته موقعی اهمیت بیشتری پیدا میکند که بدانید یک مدیر کانال درافزودن تعداد مخاطب به این روش محدودیت دارد و بیشتر از ۲۰۰ عضو را نمیتواند با استفاده از شماره تلفن مخاطبین خود، عضو کند بشرطی که مخاطب شماره شما را درگوشی خود ثبت کرده باشد درغیراینصورت با اخطار: Sorry, you can only send messages to mutual contacts at the moment مواجه میشوید.

برای اینکار ابتدا وارد کانالی که ساخته اید شوید. سپس بالای صفحه برروی عنوان یا همان لوگو ، تصویر یا نام کانال ثبت شده در تلگرام کلیک کنید. هنگامیکه پنجره تنظیمات بازشد برروی گزینه Members کلیک کنید. دراین صفحه با کلیک کردن لینک Add Members میتوانید تا ۲۰۰ نفر را بصورت مستقیم وارد کانال کنید. بعد از ۲۰۰ نفر باید برای دیگران، لینک دعوت یا جوین ارسال کنید.

 

نخستین چیزی را که قبل از ایجاد کانال باید برای خودتان روشن کنید جواب به این سئوال است: «هدف من از ایجاد کانال تلگرامی چیست؟» وقتی هدف خودرا از ساختن کانال مشخص کردید بطور خودکار موضوع کانال هم مشخص میشود که باید آنرا در قسمت تنظیمات یا setting کانال دربخش info بطوردقیق و خلاصه تعیین کنید. اما بخاطر داشته باشید هرگز نباید موضوع و لینک کانال را تغییر دهید.

نیاز به یادآوری است که مطالبی که در کانالتان منتشر میکنید باید موضوع و نام کانال و مطالبی که قبلاً نشر شده سازگاری داشته باشد. مثلاً در کانالی با موضوع سرگرمی و جوک، انتشار مباحث و محتوای علمی چندان جالب و جایز بنظر نمیرسد. چراکه میتواند باعث ایجاد سردرگمی یا نارضایتی برای بسیاری از اعضا شود و این امر درنهایت موجب میشود که آنان کانال شما را ترک کنند.

بیاد داشته باشید که حتماً درهنگام انتشار عکس یا مطلبی درکانال، لینک کانال را در زیر مطلب یا عکس قراردهید تا اگر مطالب و محتوای کانال برای اعضا جالب بود و توسط اعضای کانال برای دیگران Forward شد لینک کانال هم همراهش باشد تا دیگران در صورت تمایل بتوانند عضو کانال شما شوند.

درصورتیکه در گروههایی عضو هستید و محتوای کانالتان ارزشمند هست حتماً مطالب کانال خودرا با لینکِ join در گروهها منتشر (Forward) کنید تا درصورت مطلوبیت، توسط اعضاء گروه ها دست به دست در سایر گروه ها به اشتراک گذاشته شده و Forward شود. این عمل یکی از موثرترین و درعین حال ساده ترین روشهای جذب عضو می باشد (انتشار محتوای جالب و با ارزش همراه با لینک کانال).

 

بدیهی است که برای اینکه اعضایتان انگیزۀ لازم برای مراجعه به کانال را داشته باشند و بطور منظم به کانال شما سربزنند شما باید محتوای جذاب و مفید در کانال ایجاد کنید. اینکار مستلزم صرف انرژی و زمان زیادی برای شما بعنوان مدیر کانال هست و باعث میشود وقتی عضو جدیدی به کانال اضافه شد بجای ترک کانال (پس از انتخاب لینک join در تبلیغات یا فعالیت هایی مانند خرید عضو) بیشتر مشتاق باشد به نگهداشتن و ماندن در کانال شما.

تا جای ممکن از ارسال مطالب تکراری و یا بی محتوا در کانال خودداری کنید. چراکه باعث کاهش جذابیت کانال و درنهایت ریزش اعضایتان میشود. برای ایجاد جذابیت از عکس-نوشته و انیمشن-گیفها و ویدیوهای کم حجم کمک بگیرید و همیشه با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی حجم آنها را حتماً کم کنید تا مخاطبین و اعضای کانالِ شما سریعتر بتوانند محتوایتان را ببینند و حجم اینترنت کمتری مصرف کنند.

علاوه برآنچه گفته شد سعی کنید از گذاشتن پست های طولانی خودداری کنید. چرا که مخاطب شما غالباً از طریق موبایل که صفحۀ کوچکی دارد اقدام به بازدید از کانال شما میکند. معمولاً کاربرانِ موبایل در اوقاتی که معطل هستند مانند جابجایی در مترو و انواع و اقسام صف ها اقدام به بازدید از کانال ها میکنند. پس اگر حجم متن شما بیشتر از دو یا سه پاراگراف باشد مخاطبین شما خیلی سریع، و براحتی از خیر خواندن آن میگذرند. پس این نکته را باید بشدت رعایت کنید و هر پست متنی نباید از ۵۰ الی ۶۰ کلمه بیشتر باشد.

همانطورکه اشاره شد تا جای ممکن از تصاویر و عکسهای جذاب و مربوط به محتوا، استفاده کنید. گاهی اوقات یک مفهوم را میتوان براحتی با یک عکس کوچک بیان کرد درحالیکه همان پیام را شاید با ۱۰۰ کلمه هم نتوان بیان کرد. علاوه براین مخاطبان شبکه های اجتماعی و تلگرام علاقۀ ویژه ای به تصویر دارند و کلاً به پست هایی که عکس داشته باشند، علاقۀ بیشتری نشان میدهند.

اگر ادمین کانالِ آموزشی هستید باید بدانید که گاهی نمیشود با نمایش محتوای کانالتان توسط عکس، بخوبی حق مطلب را ادا کرد. بنابراین سعی کنید که فیلم آموزشی مناسب تهیه کنید و متن توضیحی در پایین آن بگذارید. علاوه براین دقت کنید که کاربران نباید با مشکل عدم نمایش یا لود شدن فیلم هایتان مواجه شوند. این اتفاق باعث دلسردی اعضا و در نهایت ترک کانالتان میشود. پس بجای استفاده از لینکِ فیلم سعی کنید آنرا در تلگرام آپلود کنید.

 

میرسیم به بحث اصلی. اصولاً دو نوع روش برای جذب ممبر تلگرام و تبلیغ کانال وجود دارد:

تبلیغ تبادلی یعنی اینکه شما از مدیر کانالی بخواهید تا پست تبلیغاتی (لوگوی تبلیغاتی + لینک کانال) شما را در کانال خودش قراردهد و متقابلاً شما هم تبلیغ و لینک آن کانال را در کانالتان قراردهید. اینکار را معمولاً کانالهایی انجام میدهند که تعداد اعضای یکسان دارند و علاوه براین تعداد اعضای فعال کانالها بیش از پنج هزار ممبر هست. ولی در تبلیغات پولی مدیران کانالهای دیگر از شما مبلغی میگیرند تا تبلیغات و لینک کانال شما را در کانالشان قراردهند. اینکار را شما با کانالهایی باید انجام دهید که تعداد اعضای واقعی و فعال آنها بیش از پنجاه هزارتا باشد.

نکته: باید بدانید که اگر تبادلات و تبلیغات کانال بیش از حد باشد بطوریکه باعث آزار و اذیت اعضا شود نتیجۀ معکوس میدهد و باعث ریزشِ اعضا و فرار آنها از کانال شما میشود. پس اگر تبلیغ یا تبادل لینک، بیجا باشد و از حد و اندازه بگذرد باعث افت کیفیت کانال میشود که درنهایت اعضای کانال ریزش کرده و آنرا ترک میکنند. پس بیش از یکبار در روز تبادل لینک نکنید و حتماً کانالهایی را برای اینکار انتخاب کنید که تا حدودی با موضوع کانالِ شما مربوط و مرتبط باشند.

یکی از ساده ترین راه های افزایش و بالابردن اعضاء کانال تلگرام، تبلیغ رایگان در سوپرگروه های تلگرام است. برای اینکار باید یک لوگو یا بنر تاثیرگذار و جذاب طراحی کنید و آدرس کانال خود را در پایین مطلب و یا بنر (لینک join) قرار دهید. این روش تبلیغات همیشه موثر بوده و بازده خوبی دارد.

متاسفانه اکثر کانالهایی که دارای اعضا چند ده هزار نفری هستند از تعداد زیادی ممبر فیک استفاده کرده اند که این باعث کم شدن اعتبار آنها برای کسب درآمد از طریق گرفتن تبلیغات میشود. ممبر فیک (تقلبی) هیچ ارزشی نداشته و تنها برای بیشتر نشان دادن تعداد ممبرهای یک کانال و از جانب ادمین های آماتور بکار میرود. البته افراد حرفه ای با یک نگاه به تفاوت فاحش تعداد اعضای کانال و ویوی چند پست آخر، میتوانند حدوداً تعداد اعضای فیک یک کانال را تخمین بزنند. همیشه رابطه مستقیمی میان تعداد بازدیدهای مطالب و تعداد ممبرِ واقعی آن کانال برقرار است. چراکه ممبرتقلبی یا فیک هیچگونه فعالیتی ندارد و نمیتواند برروی بازدید پست ها اثری بگذارد (البته view یا بازدید تقلبی یا فیک هم وجود دارد. ولی غالباً فقط برای پست آخر).

پس با مقایسه تعداد بازدید مطالب کانالها با تعداد اعضای آن میتوانید براحتی حدود ممبرهای تقلبی آنرا حدس بزنید. درصورتی که برای افزایش ممبر و تبلیغ کانالتان نیاز به تبلیغات در کانالهای بزرگتر درتلگرام داشتید سعی کنید در ابتدا بصورت آزمایشی یک الی دو ساعت از آنها تبلیغ خریداری کنید و درصورتی که بازدهی مناسب داشت ساعات بیشتری را از آن کانال تبلیغات خریداری نمایید در غیر اینصورت بکلی تبلیغ سپردن به آن کانال را فراموش کنید و بسراغ کانال دیگری بروید.

تذکر: اکیدا توصیه میشود که تحت هیچ شرایطی سراغ خرید ممبرفیک نروید! قطعاً با اینکار، هرشخصی با ورود به کانال شما و دیدن میزان بازدید مطالب کانال شما و مقایسۀ آن با تعداد اعضای کانال متوجه ممبرهای فیک کانال شما خواهد شد با اینکار امکان تجارت آنلاین و کسب درآمد از فروش تبلیغات را ازدست خواهید داد.

 

اکثر ما گاهی بدیهی ترین و دم دستی ترین کارها را از فرط سادگی و سهولتشان فراموش میکنیم. ثبت کانال تلگرام در سایت هایی که دایرکتوری هستند و برای همین کار بوجود آمده اند یکی از همین کارهای دم دستی است که فراموش میشود. البته اگر تاثیر آن دانسته شود هرگز فراموش نمی شود!

شما با یک جستجوی ساده میتوانید سایتهایی را که لیست کانالهای تلگرام را به اشتراک میگذارند را پیداکنید و نام یا آدرس و لینک کانال خودرا در آنها قرار دهید. این سایت ها کم نیستند و اینکار تاثیر بسزایی در معرفی کانال تلگرامی شما به دیگران دارد. اگر خدمات خاصی دارید میتوانید با پیشنهاد تخفیف، اشتراک و… در عوض قراردادن و معرفی لینک شما به کاربران، رسانه موردنظر را بخوبی برای همراهی و همکاری تحریک کنید. اینکار برای شما تقریباً هزینه ای نخواهد داشت اما نتیجه آن افزایش اعضای کانالِ شما با حداقلِ هزینۀ ممکن است.

بیاد داشته باشید که اگر از سایر شبکه های اجتماعی استفاده میکنید حتماً لینک کانال خودرا در سایر شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، توییتر، فیسبوک، یوتیوب و حتی وبلاگ و وبسایتتان (اگر دارید) بگذارید. پس یکی از روشهای موثر درافزایش اعضای کانال، انتشار اطلاعات و نشانی URL کانال در وبلاگ ها و وبسایت های اینترنتی است. برای اینکار میتوانید با جستجو در گوگل و پیداکردن وبسایتهایی که لیست کانالهای تلگرام را به اشتراک میگذارند اطلاعات کانال خودرا به اشتراک بگذارید و یا درسایت هایی که امکان ارسال نظر یا Comment گذاری را میدهند با نظردهی، کانالتان را هم معرفی کنید.

 

شما میتوانید تا چهار ادمین یا مدیر برای هر کانال تلگرام داشته باشید. پس از این امکان استفاده کنید و دوستان مورد اعتماد و کسانی که میشناسید دعوت به همکاری کنید. درصورتیکه آنها نیز تمایل داشته باشند میتوانید بعنوان مدیر آنها را به کانال اضافه کنید تا مستقلاً در تولید محتوا و انتشار آن به شما کمک کنند.

با استفاده از دیگران قطعاً کیفیت مطالب کانال تلگرامِ شما بیشتر خواهد شد و درنتیجه احتمال به اشتراک گذاشته شدن و انتشار مطالب شما در گروه های دیگر بالا رفته و در نهایت اعضا بیشتری جذب کانال شما میشوند. البته نباید با انتشار بیش از حد مطالب باعث اذیت و آزار اعضا شوید. سعی کنید بطور منظم و بصورت زمانبندی شده مطالب را انتشار دهید. حتی المکان از بعد ساعت ۱۱ شب تا ۹ صبح چیزی منتشر نکنید تا باعث مزاحمت و ترک اعضای کانال تلگرامتان نشود.

ایجاد کانال های عمومی: در هنگام ایجاد کانال، حتما نوع کانال خود را عمومی انتخاب کنید زیرا کانال های عمومی در نتایج جستجوی کاربران نمایش داده میشوند.

انتخاب لینک کوتاه و نام مناسب: نام مناسب و همچنین لینک کانال خودرا کوتاه و مختصر انتخاب کنید تا کاربران بتوانند آنرا به حافظه بسپارند.چگونه ممبر جذب کنیم

استفاده از افزونه های سیستم های مدیریت محتوا برای اشتراک اتوماتیک مطالب در کانال تلگرام: مثلاً Telegram for WP یکی از افزونه های سیستم مدیریت محتوای وردپرس است که از طریق آن میتوانید سایت وردپرسی خودرا به کانال تلگرامتان وصل کنید. از طریق این افزونه میتوان اطلاعاتی را از سایت خود وارد کانال تلگرام کنید.

ایجاد مسابقات، تخفیف های مناسبت دار یا ویژه و بخش درخواستیها برای اعضای کانال: هرچند وقت یکبار با استفاده از ربات vote نظرسنجی یا مسابقه و امکانات جالبِ دیگر نظیر اینها را کانال خود بگذارید. یکی از مشهورترین مسابقات کانالی، مسابقۀ عکس می باشد که هر چند وقت یکبار هم سروصدای زیادی در تلگرام راه می اندازد! مثلاً شما با ارسال عکس فرزند خود میتوانید در مسابقه شرکت کنید و اگر تعداد بازدید از عکس شما بیشتر از سایرین باشد شما برنده محسوب میشوید.

یا مثلاً مسابقه ای که برای صنایع مختلف برگزار میشود و اشخاص میتوانند با ارسال عکس یکی از محصولات یا کارهای خود در مسابقه شرکت کنند. اگر شما مدیر یک کانال فروش هستید میتوانید هرچندوقت یکبار برای جذب خریداران تخفیف های ویژه بگذارید. یا اگر مثلاً کانال موزیک دارید میتوانید با استفاده از ربات های تلگرام، یک بخش درخواستی نیز درنظر بگیرید.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که استفاده از تلگرام همچنان درحال افزایش است و با وجود آن که در اوایل آذرماه به علت قطعی اینترنت، استفاده از این شبکه اجتماعی محدود شده بود، اما با اتصال مجدد اینترنت، استفاده از این شبکه اجتماعی در روندی کاملا صعودی، به بیشترین میزان خود در ماه‌های اخیر رسیده است.

داده‌های بدست آمده نشان می‌دهد که در ادامه روند افزایشی استفاده از تلگرام، میزان بازدید مطالب کانال‌های تلگرامی در آذر بیش از آبان ماه بوده است و به صورت میانگین ۱۹۷میلیون بازدید در هر روز بیشتر از ماه قبل بوده است.

این درحالیست که تولیدات کانال‌های تلگرامی نیز افزایش یافته و بطور میانگین در هر روز ۸۸ هزار مطالب تلگرامی، بیشتر منتشر شده است.

ایرنا

 

از شما همراه گرامی سایت چهارراه آنلاین دعوت میشود این ویدیو  که درمورد روش های افزایش ممبر کانال تلگرام به نکات مهمی اشاره کرده را مشاهده فرمایید:

 

یک پیشنهاد عالی: درصورتیکه به ایده ها و تکنیک های حرفه ای افزایش ممبر کانال تلگرام و چگونگی کسب درآمد از تلگرام علاقه مند هستید میتوانید آموزش افزایش ممبر و کسب درآمد از تلگرام را هم مشاهده فرمایید.

همانطور که می دانید افزایش ممبر در کانال های تلگرامی روشی کاربردی برای کشف بازاری جدید و اعتماد سازی برای کسب و کار و خدمات شماست. خرید ممبر واقعی تلگرام همانطور که از اسمش پیداست، اعضای واقعی را به صفحه مربوط به کسب و کار شما اضافه می کند. از فواید خرید این نوع ممبر اینستکه، هرچه محتوای کانال شما کاربردی تر و حرفه ای تر نوشته شود میزان ریزش ممبر، کمتر و درصد بیشتری از ممبرهای ادد شده در کانال تلگرامی شما باقی می مانند.

 

ممبر اجباری توسط تلگرام های غیررسمی (خلق شده توسط ایرانیان) مانند موبوگرام، توپول گرام، تلگرام فارسی، تلگرام نارنجی و … انجام میشود. تلگرام های غیررسمی مانند تلگرام طلایی، اینوگرام و… می توانند کاربرانی را که دارند، وارد کانال تلگرامی شما بکنند. بنابراین پس از این اتفاق، کاربر با چک کردن اکانت تلگرام خود ناگهان متوجه میشود که یک کانال به لیست کانال هایش اضافه شده. به این طریق ادد کردن ممبر، ممبر ادد اجباری گفته میشود. سایت هایی هستند که میتواند تا یک میلیون ممبر به کانال تلگرامی شما اضافه کند بدون اطلاعِ آن اعضایی که ادد شده اند! در صورتی که به این موضوع علاقه مندید میتوانید با یک سرچ ساده در گوگل “ادد اجباری” تعداد زیادی از این سایت ها را پیدا کنید که خدمات ادد ممبر اجباری ارائه میدهند. اما لازم به ذکر است که ادد اجباری بدون داشتن استراتژی و نقشۀ راه، کاملاً شکست خورده هست و نتیجۀ چندانی برای کانال شما به ارمغان نمی آورد.

پس همانطور که اشاره شد در این روش ممبرها بدون خواست و اراده به کانال شما اضافه میشوند و خودشان هیچ اطلاعی ندارند. ناگهان درحین ورود به اکانت تلگرام خود مشاهده میکنند که کانال شما به لیست چت تلگرامی آنها افزوده شده. به این روش خرید ممبر تلگرام که کاربر هیچگونه دخالتی در جوین به کانال شما ندارد، ممبر ادد اجباری می گویند.

در این روش، فردی که مجری ادد اجباری ممبرها هست باید بیشتر کاربران آنلاین را به کانال شما اضافه کند برای اینکه تا جای ممکن از افزایش ممبرهایی که کانال شما را بسرعت از تلگرام خود را پاک میکنند جلوگیری شود. (که البته رعایت نمیشود)

البته در افزایش ممبر به روش ادد اجباری، ممبرها واقعی می باشند و محتوای کانال شما را هم مشاهده میکنند. ولی باید بدانید که سین یا ویو کم است و به مرور زمان بیشتر خواهد شد. زمانیکه ممبرها به کانال شما افزوده میشوند کاربران به مرور زمان کانال شما رو چک میکنند بنابراین ویو های شما آهسته افزایش پیدا میکند.

در روش ادد اجباری ممبرها به دو گونه به کانال افزوده میشوند :معمولی و هیدن

در این روش ممبر ها بصورت عادی و صدا دار افزوده میشوند. بنابراین پس از افزوده شدن به کانال برای افراد (ممبرها) اعلانی تحت عنوان شما عضو کانال شدید ارسال میگردد. با توجه به نحوه اضافه شدن به کانال در این روش، ریزش به نسبت سایر روش ها بیشتر است.

در افزایش ممبر تلگرام به روش هیدن برخلاف روش معمولی نه تنها اعلان شما عضو کانال شدید ارسال نمیگردد بلکه کانال موردنظر نیز برای کاربر (ممبر افزوده شده) مخفی میشود و کاربر از حضور آن مطلع نمی گردد. نکته قابل ذکر این است که در روش هیدن، ریزش بسیار پایین و تقریبا صفر خواهد بود.مزایای ممبر اجباری نسبت به ممبر پاپ آپ:

معایب ممبر اجباری نسبت به ممبر پاپ آپ:

 

زمانیکه ممبر می خرید و به کانال شما شما ممبر اضافه میشود در یک قسمت با عنوان recent action یا گزارش های اخیر کانال ممبرهایی که به کانال شما اضافه شدند مشخص است. شما می توانید روی پروفایل هر یک از ممبرها کلیک کنید و حتی با آن ها چت کنید تا متوجه شوید اعضایی که به کانال شما اضافه شده اند واقعی هستند یا نه.

 

ارزان بودن ممبر اجباری به این علت است که بدون اجازه رخ میدهد. یعنی زمانیکه ممبر ادد اجباری خریداری میکنید ممبرها کاملا ناخواسته و بدون اجازۀ آنان به کانال شما ادد میشوند. پس طبیعتا خیلی سریعت اتفاق می افتد بنابراین نسبت به ممبر اختیاری تلگرام ارزانتر است.

 

اعضایی که در ادد اجباری به کانال شما اضافه میشوند ممبر واقعی هستند پس دارای بازدید می باشد. اما به دلیل اینکه کاربران بصورت اجباری وارد کانال شما میشوند، ممکن است این بازدیدها بسیار کم باشند. چرا که کاربرانی که در این روش به کانال شما ادد میشوند احتمالاً روزهای بعد تلگرام خود را چک می کنند.

در هرصورت عده ای به سراغ تبادل بنر با دیگر کانال ها می روند، عده ای ترجیح می دهند که در سایت های پربازدید تبلیغات داشته باشند و… در این میان قطعا خرید ممبر واقعی تلگرام نیز میتواند یکی از روش های مطمئن و سریع برای افزایش ممبر محسوب شود.

این بخش دوم این مقاله هست و ما هنوز بدنبال پاسخی جامع برای این سئوال هستیم:

این روزها جذب ممبر برای کانال تلگرام حکایت پر فراز و نشیبی شده! افراد بسیاری هستند که درآمدی بالای ۵۰ میلیون تومان درماه از فروش ممبر برای کانال تلگرام  دارند. اما کُلیّت و اصول کار همیشه بسیار ساده بوده و هست. این سئوال که چگونه میتوان برای کانال تلگرام ممبر جذب کرد یا فروخت؟ بقدری از من پرسیده شده که تصمیم گرفتم یکبار برای همیشه سیرتاپیاز افزایش ممبر را در سایت چهارراه آنلاین تا آخرش با تمام ترفندها و کلک های آن مورد بحث و بررسی قرار بدهم.

درقدیم یعنی تا سال ۹۵ موقعی که قیمت ها برای ممبر فروشی خوب بود (بیش از ۱۰۰ هزار تومان برای هزار ممبر) روش ممبرفروشان به این ترتیب بود که تبلیغات کانال مشتریان را در کانال های چندصدهزارتایی قرارمیداند و بسرعت برای کانالِ مشتری ممبر جذب میکردن. هرچند عموماً این تبلیغات فیک و دروغ بود و هیچ ارتباطی با کانال مشتری نداشت ولی به هرحال این ممبرها واقعی بودند.

من خودم اون موقع ادمین یک کانال دویست هزارتایی بودم و کاملاً مجانی در کانال پست میگذاشتم و محتوا تولید میکردم. مالک اصلی کانال به من اختیار داده بود که در ازای زحمتی که برای تولید محتوای کانال میکشم روزانه دوتا پست تبلیغاتی داشته باشم. و من از این دوتا پست فقط برای فروش ممبر (تبلیغات برای سایر کانالهایی که سفارش ممبر داده بودند) استفاده میکردم و به محض اینکه تعداد ممبرهای کانال مشتری به تعداد سفارش داده شده میرسید تبلیغ را از کانالم (کانالی که ادمین آن بودم) برمیداشتم و اسکرین شاتی از ابتدا یعنی قبل از گذاشتن تبلیغ و در پایان تبلیغ از کانال مشتری میگرفتم و به اکانت تلگرامی او می فرستادم.

خلاصه کنم: من از این راه روزانه بیش از سیصدهزارتومان درآمد داشتم تا اینکه صاحب کانال تصمیم گرفت خودش اینکار را انجام دهد و با اینکه مجانی برایش کار میکردم کانالش را از من گرفت. بگذریم برگردیم به موضوع بحث خودمان…

در اوایل تمام ممبرفروشان به همین ترتیب کار میکردند: فروش ممبر واقعی برای کانالهای تلگرام از طریق تبلیغات در سایر کانالهایی که یا مالک آن بودند یا با مالکان آنها همکاری میکردند و قرارداد داشتند. تا اینکه به مرور با افزایش تعداد ممبرفروشان و تشدید رقابت بین آنها کم کم قیمتها پایین آمد و با پایین آمدن قیمت، کیفیت کار هم ناچاراً افت کرد. این یعنی ممبرفروشان با اینکه ادعای فروش ممبر واقعی را میکردند برای اینکه بتوانند باهم رقابت کنند درصدی از ممبرها را مجازی یا فیک میزدن و با پایین آمدن قیمت، کم کم این درصد افزایش پیداکرد تا جایی که درحال حاضر میتوانید ۱۰۰% مطمئن باشید که ممبرواقعی هرگز خریدنی نیست بلکه فقط باید خودتان کانالتان را در سایر کانالها تبلیغ کنید تا بتوانید افزایش ممبر واقعی داشته باشید.

با ظهور نرم افزارهای افزایش ممبر برای کانال تلگرام اینکار (افزایش ممبر کانال تلگرام) خیلی ساده شد. البته در ادامه خواهید دید که ممبری که از طریق نرم افزار افزایش می یابد حتی یک ریال هم ارزش ندارد و چنین ممبری فقط یک عدد هست و هیچ فعالیتی در کانال تلگرام شما نمیتواند داشته باشد.

بطورکلی دو روش برای ممبر گرفتن در تلگرام وجود دارد. نخستین روش که تنها روش برای گرفتن ممبر واقعی هست تبلیغات در سایر کانالها و تبادل هست که در بستۀ آموزش کسب درآمد از تلگرام، هم انواع روشهای تبادل و هم نحوۀ ساختن تبلیغات و انجام آن بطورکامل با تمام جزئیات توضیح داده شده که علاقه مندان میتوانند مراجعه کنند. البته روش تبلیغات زمانبر هست و قطعاً هزینه دارد. اما همونطور که گفتم تنها روش گرفتن ممبر واقعی و فعال و علاقه مند برای کانال تلگرام شماست.

روش دوم درواقع روشی است که تمام ممبر فروشان (سایتها یا کانالهایی که ممبر میفروشند) از این روش استفاده میکنند. در این روش از نرم افزارها یا اپلیکشن هایی مانند “عضودرعضو” استفاده میشه که براحتی میتوان آنرا از کافه بازار دانلود کرد. لازم هست بدانید با اینکه اکثر ممبرفروشان مدعی فروش ممبر واقعی هستند در روشهای نرم افزاری نمیتوان ممبر واقعی به کانالها add کرد و این ممبرهایی که از طریق نرم افزار به کانال تلگرام شما افزوده میشود صرفاً فقط تعدادی اکانت با شمارۀ مجازی هستند. در ادامه دلیلش رو خدمت شما میگم که چرا این ممبرها نمیتوانند واقعی و فعال باشد و فقط تعدادی شماره هستند.

به غیر از اپلیکیشن “عضودرعضو” برنامه ها و اپلیکشن های دیگری هم در این زمینه وجود دارند. مثل “ممبراَدِر” یا “تله ممبر” و غیره. اما مهمترین و جدیدترین آنها برنامۀ “عضودرعضو” هست. اساس کار همۀ این اپلیکشن ها به این ترتیب هست که شما با عضوشدن در سایر کانالهایی که این برنامه ها پیشنهاد میدهند، سکه جمع میکنید. سپس با معرفی کانالتان به این برنامه ها سکه ها را تبدیل به ممبر میکنید یا اینکه میتوانید سکه هایی که جمع کردید را بفروشید به برنامه و شارژ موبایل بگیرید.

 

بطورکلی موقعی که شما کانالتان را به برنامه معرفی میکنید به همان روشی که شما عضو سایر کانالها شده اید و سکه جمع کردید دیگران برای سکه جمع کردن عضو کانال شما میشوند. البته بسیاری از ممبرفروشان سکه های این برنامه ها را هک میکنند و به این ترتیب میتوانند محدودیتهای تلگرام را در مورد عضویت در کانالهای تلگرام دور زده و بسرعت روزانه هزاران ممبر بفروشند و همانطور که اشاره شد دراین برنامه ها امکان خریدن سکه هم وجود دارد. ساختمان این برنامه ها بقدری ساده هست که اگر تا حدودی به برنامه نویسی با جاوا مسلط باشید خودتون هم میتوانید یکی بسازید و با اجارۀ یک VPS (سرور مجازی) از برنامه ای که نوشتید عملا استفاده کنید و ممبر بفروشید.

مهمترین نکته برای شروع کار با این نرم افزارها این هست که نخست باید یک شمارۀ مجازی داشته باشید. هیچ وقت با شماره واقعی از این برنامه ها استفاده نکنید. قبل از اینکه شروع کنید به کار کردن با این برنامه ها باید یک شماره مجازی پیدا کنید. مجدداً تاکید میکنم: هیج وقت با اکانت تلگرام خودتان و شماره شخصی تان با این برنامه ها کار نکنید. چون مجبور هستید عضو کانالهایی بشوید که نمی خواهید و اصلاً نمیدانید چه تعدادی هستند. این کاری است که تمام کسانی که از این برنامه ها استفاده میکنند انجام میدهند: تهیه یک شماره مجازی!

 

شما براحتی با استفاده از سایت یا اپلیکشن textNow میتوانید شماره مجازی بسازید و کد تایید تلگرام را توسط SMS ی که به textNow فرستاده میشود دریافت کنید تا بتوانید اکانت تلگرام خود را بسازید و هرگز با اکانت واقعی خود وارد برنامه های ممبرگیری نشوید. البته سایتها، اپلیکشن ها و برنامه هایی که با آنها میتوان شماره مجازی ساخت بسیار زیادند. با یک جستجوی ساده در گوگل میتوانید مهمترین سایتها و اپلیکشن های فعالی که در زمینۀ ساخت شماره مجازی وجود دارند را پیدا کنید.

 

نکته ای که در مورد ممبرفروشی با استفاده از نرم افزار وجود دارد این هست که اکثر این اپلیکشن های عضوگیری از VPS یا سرورهای SSL رایگانی استفاده میکنند که دائمی نیستند. به همین علت افرادی که ممبر میفروشند نمیتوانند بطوردائم و پایدار اینکار را انجام دهند و گاهی پس از دریافت پول شما به تعهدشان عمل نمیکنند و بدقول میشوند یا بکلی مفقود و متواری میشوند!

 

نکته ای که لازمست دراینجا بدانید اینستکه: تلگرام بشدت با روشهای غیرارگانیک و نرم افزاری برای افزایش ممبر و ساخت اکانت مخالف هست و به محض پیداکردن شماره مجازی بلافاصله حذفش میکند. یادم هست که قبلاً ممبرفروشان با استفاده از شماره های مجازی، تعداد زیادی اکانتهای تلگرام میساختند که به آن t-Data گفته میشود و همین t-Data که ساخت شده از چندهزار شماره یا اکانت مجازی بود را بجای ممبر، به کانالهای تلگرام مشتریان add میکردند. ولی درحال حاضر سرورهای تلگرام بشدت جلوی این روش را میگیرند و فعلاً استفاده از t-Data اصلاً عملی نیست.

بسیاری از سایتها همین اطلاعات را بعنوان آموزش افزایش ممبر برای کانال تلگرام با عنوانهای جذاب می فروشند. اما از نظر من این اطلاعات بقدری ساده و عمومی هستند که من به خودم اجازه ندادم آنرا به محتوای حرفه ای آموزش کسب درآمد از تلگرام اضافه کنم و تصمیم گرفتم آنرا رایگان منتشر کنم. چراکه روش های حرفه ای و بسیار خلاقانه ای برای جذب ممبر واقعی در این آموزش توضیح داده شده و من سعی کردم این آموزش را از روش های افزایش ممبر فیک، کاملاً جدا کنم تا از ارزش محتوای آن کاسته نشود اما با این حال همواره دربارۀ آن سئوال می شد که امیدوارم که در این مقاله توانسته باشم به این سئوالات پاسخ داده باشم. منتظر نظرات شما عزیزان و کاربران ارزشمند سایت چهارراه آنلاین هستم.

موفق و پاینده باشید.

کانال بینش مثبت: جدیدترین و بهترین کتابهای صوتی و کلیپ های موفقیت و خودسازی
@rahOnline

گروه تلگرام https://t.me/joinchat/OK-7pkgp07qflM4YG41T9g

سلام دوستان 🌹
فروش انواع شال و روسری برند با قیمت مناسب.
لینک جهت جوین شدن:
@Plus_Scarf2020
خیلی ممنونم 😊

به کانال کلیپ وآهنگ درروبیکابپیوندید 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
https://rubika.ir/fathemeeee

رسیدن به موفقیت نیازمند اعتدال و هدفمندی ویژه ای است و باید به حفظ و اجرای روش های موفقی قدم نهاد که سراسر کیفیت و متفاوت بودن را در بر گیرد
فروشگاه اینترنتی
https://www.baneh.com
باسپاس

تشکر از کامنت زیباتون

کانالی پر از خنده وشادی همراه اخباروسرگرمی
@albalooo

کانال طلسم و جادو و حل گرفتاریای شما @telsm66

@Fuckchnlw
بیا این چنل

کانال پوشاک ارزان @froshgah_onisa

کانالی برای سلامتی مادر و کودک
@midwiferyhealthy

alienqueenn@
کانال بالارو فالو کنید

dastanhaykoota@

لینکدونی گروهکده @LinkyabOK

@irperspolisii6
به روزترین اخبار باشگاهی پرسپولیس
مارو دنبال کنید در تلگرام

کانال سرگرمی روز رو دنبال کنید مطالب جالب میزاریم
@sargaarmyrooz

https://t.me/LinkyabOK

@LinkyabOK

لینکدونی بزرگ خودتونه

@LinkyabOK

https://t.me/LinkyabOK

می توانید تمام اهنگ های خوانندگان مورد علاقه خود را در این کانال مشاهده کرده و دنبال کرده.لینک کانال لطفا یه سری بزنید👇
@music_Favorite2020

سلام
من در زمینه تولید محتوی ، بازاریابی و تبلیغات اینترنتی فعالیت می کنم
یادتون باشه که یکی از عوامل مهمی که باعث میشه مطالب سایتتون زیاد بازدید بشه عنوان مطالبتونه
اگه عنوان مطالبتون خوب و جذاب باشه قطعا روی لینک سایتتون بیشتر کلیک میکنن و درنتیجه اعتبار بیشتری پیش گوگل پیدا می کنین و طبعا گوگل هم شما رو به خیلیای دیگه معرفی میکنه
ولی فکر کردن در مورد ساختن یه عنوان خوب و موثر وقت زیادی رو از آدم میگیره و کار خیلی ساده ای نیست
اما یه کتاب هست که فکر میکنم خیلی بدردتون بخوره توصیه میکنم حتما یه نگاهی بهش بندازین اینم لینکشه :
https://co10.ir/blog/website/title.html/
حتما یه نگاهی بهش بندازید ضرر نمیکنین

حتماً. با تشکر از شما دوست و همکار گرامی

کانالArmaghN55@. مخصوص دختر خانم هایی که به جلد و سلامت و پوست خود ارزش میدن Join us

آرایشی بهداشتی نفیس (فروش آنلاین)
با کسب بالاترین میزان رضایت مشتری در ایران
لینک دعوت
@fanafis

daya_chnl@

با استفاده از روش های مطمئن و کاربردی که وجود دارد و به میزانی قابل توجه تاثیر واثعی خود را نشان می دهند موجب شده است تا به بهترین شکل ممکن از تاثیر آنها بازخورد مثبت گرفت
خرید اینترنتی
https://www.baneh.com
باسپاس

من که فوق لیسانسم نفهمیدم چی گفتی! لطفاً یه بار این جمله ای که نوشتی رو خودت بخون….

https://t.me/sokoutnews
@sokoutnews

کانال بازی های عالیAPPSWOW99@

کانال جک مناسب برای همه ی سنین
با استفاده از امکانات پیشرفته

جوین شو ضرر نمیکنی

https://t.me/joke_funcity

@Ashk_dell
کانال متنای عاشقانه

🔆به راحتی از هر مکانی که دوست دارید اسکن بگیرید و نقاط مشکوک و متفاوت رو پیدا کنید
🔆 این نرم افزار برای عمق های بیشتر کارایی دارد
🔆به کمک این نرم افرار اسکن گنج یاب ماهواره ای می شود نقاط مشکوک و متفاوت و حفره ها و فلزات رو پیدا کرد و بعد از مشخص کردن نقطه دقیق به صحت اون نقطه اطمینان پیدا کرد
🏺⛏🏺⛏🏺⛏🏺
💬 کانال تلگرامی ما👇
@Ganjyabi_Mahvarei

کانال انگیزشی angizeshi_ahd99@

کفش خود را سفارش دهید با کم ترین قیمت و ارسال ب سراسر ایران
عکس هارا ببینید بعد سفارش بده
لینک تلگرام👇👇👇👇
@lawan_shoes1

اگه رمان خون قهاری هستی و دیگه از رمان های تکراری و خز خسته شدی
بهت توصیه میکنم رمان مارو از دست ندی
@abi_be_rang_cheshmanat

مطالبی واقعا آموزنده ای بود جهت عملی ساختن آن کانالم را براتون میفرستم :
اگر دنبال شغل مناسبی در این ایام برای کسب درآمد هستید پس فرصت را از دست نداده و وارد کانال شوید با ما همراه شوید :
https://t.me/bursya_af

عکس و فیلم و تکست های ناب 😉
پیج چنلم داخل اینستا هست فالو کنید پشیمون نمیشید👈🏼 karman7004@
لینک چنل 👈🏼 karman_red@

درمان افسردگی بی انگیزگی و کنترل ذهن و اندیشه در جهت یک زندگی آرام و مرتقی
@zistravan

سلام دوستان عزیز من یک کانال جوک دارم لطفا جوین شین و ببینید که واقعا شما را شاد میکند و هدف اصلی کانال شادی شما است
@joockestoon

@bia_to_best_music
کانالی پر از اهنگ های مختلف از هر زبان و گویش و هر ژانر به علاوه آهنگ درخواستی شما. اگر شما هم به اهنگ علاقه دارید میتونید به کانال زیر سر بزنید
@bia_to_best_music

فالوور واقعی آپارات هرکا ۱۰ هزار تومان

✅فالوور کاملا واقعی ۱۸ هزار تومان
✅لایک کاملا واقعی۱۱هزار تومان
✅ممبر واقعی ۵ هزار تومان
✅فیک ۶ هزار تومان
✅هیدن ۸ هزار تومان
✅اجباری۸ هزار تومان

✅ویو اینستا ۲۰۰ تک تومان ⭕️⭕️⭕️
✅کامنت تیک آبی ۶ هزار تومان⭕️⭕️⭕️
✅فالوور تیک آبی ۲۰ هزار تومان⭕️⭕️
smm.robostas.com

پنل نمایندگی و ارائه api
✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️✴️
@robostas
کانال تلگرامی روبوستاس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

لینک های ضروری و مهم:

دوره های آموزشی رایگان سایت چهارراه آنلاین:

پرداخت امن به وسیله کلیه کارت های عضو شتاب از طریق درگاه زرین پال

پرگان سیستم اسفند تولید کننده سیستم های یکپارچه گردشگری

روبیکا یکی از شبکه های اجتماعی داخلی هست که به تازگی در میان کاربران موبایل ایرانی محبوبیت پیدا کرده و خیلی از کسب کارها و فروشگاه های اینترنتی در این شبکه اجتماعی فعالیت خودشون رو شروع کرده اند. در همین راستا نیاز به انجام تبلیغات در روبیکا به شدت احساس می شود. با به کمک روش پاپ آپ، امکان عضو گیری برای کانال های روبیکا رو فراهم کردیم. به این صورت که آدرس کانال شما به تعداد زیادی کاربر موبایل ارسال خواهد شد و آنها بستگی به کانال شما و خدماتی که ارائه میکنید، عضو کانال شما خواهند شد. این روش تبلیغاتی موثر ترین و کم هزینه ترین روش تبلیغ در روبیکا می باشد.

با توجه به تعداد زیاد بازدید کنندگانی که از طریق تبلیغ پاپ آپ به کانال شما سرازیر خواهند شد قطعا پست های شما تعداد قابل توجهی بازدید پیدا خواهند کرد.

جهت بالا بردن امار عضو ها در کانال شما ، بهتر است به پست های اخیر، عکس پروفایل و متن بیو کانال خود توجه ویژه ایی بکنید.

افزایش عضو در این نوع تبلیغ کاملا به کانال شما بستگی داره. اتفاقی که در تبلیغ پاپ آپ روبیکا میوفته اینه که کانال شما به تعداد زیادی کاربر نمایش داده میشه، حالا اینکه چه تعداد از این کاربران عضو کانال شما بشن، کاملا به جذابیت کانال تون بستگی داره، به صورت تجربی کانال شما میتونه از 50 فالور تا 1000 عضو از این تبلیغ جذب بکنه. پس بهتره قبل از اینکه این تبلیغ رو امتحان کنید، یکم برای مخاطبانتون جذابیت ایجاد کنید.چگونه ممبر جذب کنیم

معمولا استفاده از عکس مناسب برای پروفایل، نوشتن متن بیو خوب و جذاب، استفاده از عکس ها و محتوای جذاب برای 10 پست آخر ، برگزاری مسابقه و قرعه کشی ، تاثیر خیلی زیادی در جذب عضو برای کانال شما خواهد داشت.

با توجه به سبک اجرای تبلیغ پاپ آپ ، اگر کانال شما مخاطب عام داره، شک نکنید که از این تبلیغ بازخورد خوبی میگیرید.

در صورتی که یک کانال تازه تاسیس دارید و هنوز تعداد عضو هاتون کم هست، بهتره ابتدا تعداد عضو های خودتون رو افزایش بدید سپس اقدام به انجام این تبلیغ بکنید

در زیر سه طرح از رایج ترین سرویس های تبلیغات پاپ آپ روبیکا رو برای شما لیست کردیم که شما میتونین از طریق سایت، واتزاپ ، تلگرام و یا به صورت تلفنی سفارش خودتون رو ثبت کنید.

باید بگیم خیر، چون جذب عضو کاملا به میزان جذابیت و کاربرد کانال شما برای مخاطبین داره.

خیر، این تبلیغ منجر به بلاک شدن کانال شما نخواهد شد.

ما به واسطه زیر ساختی که داریم، کانال شما رو هم زمان برای تعداد زیادی کاربر موبایل باز خواهیم کرد، کاربران اگر از کانال شما خوششون بیاد، شما به این تبلیغ واکنش نشان خواهند داد، در غیر این صورت، کانال شما رو بدون هیچ واکنشی میبندن.

طبیعتا چون زیر ساخت ما کاربران مشخصی داره، انجام این تبلیغ دفعه دوم بازدهی کمتری نسبت به دفعه اول خواهد داشت. ولی ما سعی کردیم با اضافه کردن سرور های مختلف، امکان اجرای این تبلیغ برای چند بار را فراهم کنیم

شرایط خاصی نداره؛ کافیه وارد پنل ما بشید و درخواستتون رو ثبت کنید. بعد از ثبت درخواست، تیکت بزنید و از زمان دقیق این تبلیغ مطلع بشید، فقط باید توجه کنید زمان اجرای تبلیغ، به هیچ عنوان پست نباید بذارید وگرنه تبلیغ متوقف میشه و هزینه عودت داده نخواهد شد

https://rubika.ir/cafebazeo بازی های معروف امروزه عضو شو 👆

افتضاح بود هیچ کمکی نکرد بی مزه

خوبه @ jhale_sh

°[ @asheghanefree ]° همه چی رایگان داخل روبیک بزن بیا

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت پرگان سیستم اسفند می باشد

چگونه ممبر جذب کنیم
چگونه ممبر جذب کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *