چگونه همسرم همیشه عاشقم باشد

 
helpkade
چگونه همسرم همیشه عاشقم باشد
چگونه همسرم همیشه عاشقم باشد

عاشق کردن افراد به سادگی امکان پذیر نیست زیرا عشق نه خریدنی است و نه فروختنی . برای عاشق کردن همسر نیاز به ایجاد محبت و علاقه ی واقعی است .

رازهای زیادی برای عاشق کردن همسر و بالا بردن محبوبیت تان نزد او وجود دارد که در این بخش از نمناک می خواهیم از برخی از این رازها پرده برداریم و به شما یاد دهیم چطور پایه های زندگی تان را محکم کنید.

به او نگاه کنید

افراد عاشق ، هنگام گفتگو با یکدیگر 75 درصد ارتباط چشمی زیادی با یکدیگر برقرار می کنند و زمانی که فرد دیگری میان صحبت شان وارد می شود، آهسته تر روی از یکدیگر برمی گردانند.

در صحبت های معمولی، افراد 30 تا 60 درصد از وقت را به نگاه کردن به یکدیگر اختصاص می دهند.

چگونه همسرم همیشه عاشقم باشد

دادن حس خوب را فراموش نکنید

اگر می خواهید همسرتان جذب شما شود ، از محسنات همسرتان تعریف کنید زیرا اگر او را نسبت به خودش خوش بین می کنید او به شما نیز خوش بین می شود.

هنگامی که از همسرتان انتقاد کنید فقط او را نسبت به خودشان بدبین می کنید و این بدبینی به خود شما باز می گردد و به محبوبیت تان لطمه می زند. او از انتقاد کردن از دیگران ، خوشش نمی آید.

برایش بهترین باشید

برای ارتقای جسمی و روحی و اجتماعی وقت صرف کنید و به ظاهر خودتان برسید. ظاهر زیبا و آراسته جاذبه آفرین و محبوبیت آور است و رسیدگی و توجه دقیق به پوشش، انضباط و آراستگی شما را از دید دیگران خواستنی تر می کند.

همچنان که نبی مکرم اسلام بر روی نظافت و آراستگی توجه ویژه ای داشتند و هنگام خروج از منزل عطر مخصوص استفاده می کردند، موهای خود را شانه و لباس ها و عمامه خود را منظم کرده و سپس خارج می شدند. البته زیبایی درون و آرامش و نظم درونی نیز باعث محبوبیت می شود .

همسران باید رازدار باشند و عیوب یکدیگر را بپوشانند و اسرار طرف مقابل را برای هیچ کس حتی والدین خود بیان نکنند. قرآن می فرماید:«هن لباس لکم» یعنی زن ها باید پوشش مناسب برای عیوب مردان باشند.

سبک بیان احساسی همسرتان را بشناسید

شیوه بیان احساسات در زنان و مردان کاملاً متفاوت است. خانم ها احساسات خود را در قالب واژگان اما مردها با سکوت بروز می دهند. عدم درک این تفاوت ها سبب ناامیدی و برآورده نشدن انتظارات همسران از یکدیگر می شود.

پس با همسرتان بگذرانید و ببینید چه چیزهایی او را خوشحال می کند و چه مسائلی پریشانی او را به دنبال دارد.

امن باشید

همه افراد دوست دارند در زندگی احساس امنیت کنند و جذب افرادی می شوند که این حس را به آنها بدهد و شرایط امنی را برای آنها ایجاد کنند تا از نگرانی ها و استرس رهایی یابند .

اگر می خواهید همسرتان را جذب خود کنید هنگامی که سکوت کرده و در لاک خود فرو رفته است، کنارش بنشینید و در مورد احساستان با او حرف بزنید و نشان دهید که می توانید فضای امنی را برایش در آینده مهیا کنید.

به آزادی اش احترام بگذارید

اگر مایل هستید که همسرتان همیشه عاشق شما بماند ، او را همان طور که هست، دوست بدارید و برای تغییر دادن شخصیت او تلاش نکنید . شما با این کار با این کار به او حس آزادی می دهید . پس هیچ گاه او را محدود نکنید زیرا افراد از محدود شدن متنفر هستند.

به او احساس حمایت بدهید

همه افراد در زمان سختی نیاز به یک حامی و پشتیبان دارند . داشتن یک پشتیبان در همه موقعیت ها رضایت بخش است و حس خوبی را منتقل می کند. نسبت به همسرتان بی تفاوت نباشید و از هیچ کمکی به او دریغ نکنید و به او برای کسب انرژی دوباره و متعهد بودن در کارهایش فرصت دهید. 

 

ایران وی – مجله تفریحی سرگرمی

چکار کنم شوهرم عاشقم بشه؟ چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه؟ چطوری شوهرمو جذب کنم؟ چه کار کنم شوهرم دلش برام تنگ بشه و عاشقانه دوستم داشته باشه؟چطور شوهرم عاشقم بمونه؟ چگونه خودمو تو دل شوهرم جا کنم؟ اگر میخواهید بدانید با ما همراه باشید

 

عشق خریدنی نیست ، فروختنی هم نمی تواند باشد پس نمی توان کسی را به راحتی عاشق کرد . همسر شما باید عشق واقعی شما باشد تا بتواند عاشق شما بماند. همسر عاشق داشتن نیاز به ایجاد محبت و علاقه ی واقعی است.همسر عاشق

چگونه همسرم همیشه عاشقم باشد

محبوبیت یک امر مادرزادی و ارثی نیست. در این مطلب می خواهیم از برخی رازهای محبوب شدن برای همسر پرده برداریم و به شما یاد دهیم چطور پایه های زندگی تان را از همین حالا محکم بچینید که دیوارتان تا ثریا کج نرود.

چطوری شوهرم دوستم داشته باشه؟ این سوال پاسخ های مختلفی داره که اصلی ترین آن را بررسی میکنیم

همه همسران نیاز دارند در زندگی احساس امنیت کنند و در صورتی جذب طرف مقابل می شوند که چنین احساسی را به آنها بدهند. خود شما هم دوست دارید در لحظه ای که سکوت کرده اید و در لاک خودتان فرو رفته اید، همسرتان کنارتان بنشیند و در مورد حسی که در این لحظه دارید، با شما حرف بزند.

بیشتر افراد دوست دارند، شرایطی امن داشته باشند تا بتوانند نگرانی ها و استرس های خود را بیرون بریزند. راه پیدا کردن محبوبیت در دل همسر این است که به طرف مقابل نشان دهید می توانید این فضای امن را برایش مهیا کنید.

در دوران نامزدی و آشنایی به او نشان دهید که شما هیچ نمی خواهید شخصیتش را تغییر دهید، با این کار ثابت می شود که شما او را همان طور که هست، قبول دارید.
با این کار به او حس آزادی می دهید. اصلا برای طرف مقابل محدودیت ایجاد نکنید. افراد از محدود شدن متنفر هستند بنابراین محدودیت ایجاد نکنید. با این کار او احساس بهتری نسبت به شما پیدا می کند.

بیشتر افراد در مواقع سختی به یک پشتیبان نیاز دارند. در صورتی که شما برای طرف مقابل نقش یک حامی را داشته باشید برایش رضایت بخش است و حس خوبی به او منتقل می کنید.
نباید در برابر او بی تفاوت باشید پس از هرگونه کمکی دریغ نکنید. همچنین به او برای کسب انرژی دوباره و متعهد بودن در کارهایش فرصت دهید.

دو فردی که عمیقا عاشق یکدیگر هستند، 75 درصد از زمانی را که گفتگو می کنند، به یکدیگر نگاه می کنند و هنگامی که فرد ناخوانده ای میان صحبت شان وارد می شود، آهسته تر روی از یکدیگر برمی گردانند.

در گفتگوهای معمولی، افراد 30 تا 60 درصد از وقت را به نگاه کردن به یکدیگر اختصاص می دهند.

تا آنجا که برایتان مقدور است از تشویق طرف مقابل خودداری نکنید چون وقتی او را نسبت به خودش خوش بین می کنید او به شما نیز خوش بین می شود.

اگر میخواهید شوهرتان را از دست بدهید اینکارها را انجام دهید

با شوهر و مردان وابسته به مادر چطور باید رفتار کرد؟

روشن تر بگوییم وقتی که مرتب از دیگران انتقاد کنید بالاخره به جایی می رسید که آنها را نسبت به خودشان بدبین می کنید و این بدبینی سرانجام به خود شما باز می گردد و به محبوبیت تان لطمه می زند. این طبیعت بشر است که از آدمی که به شدت از او انتقاد کند، خوشش نمی آید.

چگونه شوهرم عاشقم بشه؟ همسر عاشق و راه و روش های آن

داشتن همسر عاشق و افزایش محبت در زندگی مشترک

به او نشان دهید که می خواهید برایش بهترین باشید. به خودتان برسید و برای ارتقای جسمی و روحی و اجتماعی خود وقت صرف کنید و او را تشویق کنید که در همین مسیر قدم بردارد.
رسیدگی و توجه دقیق به پوشش، انضباط و آراستگی می تواند شما را خواستنی تر کند.
اگر چه ما معتقدیم لباس شرافت نمی آورد ولی انضباط شرافت می آورد. حضرت نبی اکرم (ص) هنگام خروج از منزل عطر مخصوص استفاده می کردند، موهای خود را شانه و لباس ها و عمامه خود را منظم کرده و سپس خارج می شدند.
چرا که ظاهر زیبا و آراسته جاذبه آفرین و محبوبیت آور است. زیبایی درون و آرامش و نظم درونی شما هم می تواند به همین میزان باعث محبوبیت شما شود.درباره اسرار طرف مقابل، عیب پوش و رازدار باشید. عیوب او را برای هیچ کس حتی والدین خود بیان نکنید.
آیه قرآن می فرماید:«هن لباس لکم» یعنی زن ها باید پوشش مناسب برای عیوب مردان باشند. آنقدر باید در پوشش عیوب دقیق و حساس باشید که حتی اگر کسی قسم خورد که همسر شما فلان عیب را دارد شما هم قسم بخورید که خیر، از این عیب دور است و اینطور نیست.

مهربان باشید، محبت کنید. همه مردها مهربانی را دوست دارند. شاید فکر کنید مردی با ظاهر خشن و زبانی تند و تیز که بلد نیست کلام محبت‌آمیزی بگوید دوست ندارد کلام مهربانانه بشنود و مهربانی ببیند اما اشتباه نکنید، تمام مردها نیازمند محبت و مهربانی همسرشان هستند. مردان معمولا در گذر زندگی و در برخورد با مشکلات فرسوده می‌شوند و برای همین حتی ذره‌ای کوچک از مهربانی می‌تواند حال‌شان را خوب کند. باور کنید که اگر در مهربانی کردن پیش قدم شوید خواهید دید شوهر شما هم در زمان‌هایی که به مهربانی نیاز دارید مهربانی خواهد کرد.
چطوری شوهرمو جذب کنم؟ به غرور همسرتان اهمیت دهید.

شرایط زندگی جامعه امروزی به گونه‌ای است که در آن بسیاری از مواقع سطح تحصیلات، درآمد و جایگاه اجتماعی یک خانم از همسرش بالاتر است، این هیچ عیبی ندارد و برای بسیاری از مردان افتخار هم هست که همسرانی موفق داشته باشند، اما به شرطی که در زندگی مشترک شوهر این حس را داشته باشد که نقطه اتکای شماست. مردان دوست دارند قوی ارزیابی شوند و از همه مهم‌تر این که همسرشان آنها را قوی بداند. همیشه این حس را به شوهرتان بدهید که او تکیه گاه شماست و تحت هیچ شرایطی چه درمورد مسائل مالی، چه درمورد مسائل احساسی و ارتباطی غرور او را نشکنید.

آشپزی کردن زن نوعی ابراز عشق به شوهر هم محسوب می شود. مسئله فقط سیرشدن مرد نیست. با نان و پنیر یا تخم ‌مرغ هم می‌شود سیر شد. اما مهم این است که برای شوهرتان غذا پختن نوعی ابراز علاقه و عشق است. می‌گویند راه ورود به قلب مرد، شکم او است. شاید شوهرتان دست پخت بدی نداشته باشد اما به‌هرحال شما زن خانه هستید و می‌ توانید با پختن آنچه او دوست دارد دلش را به دست بیاورید.
باور کنید که پختن غذاهای مورد علاقه شوهرتان و نزدیک کردن دستپخت‌ تان به سلیقه او، یکی از ریزه ‌کاری‌هایی است که باعث می شود عشق او به شما چندین برابر شود. بنابراین کیک یا غذای مورد علاقه‌ اش را برایش بپزید. این باعث می‌شود او احساس خوبی داشته باشد، چون می‌داند شما به خاطر او این همه زحمت کشیده‌اید.

لطفا غر نزنید. بسیاری از زندگی‌ های مشترک از غرهای زنان سرد و از هم پاشیده می‌شود. این شکایت بسیاری از خانم‌هاست که «همیشه خسته است»، «هیچ‌ وقت حوصله ندارد» و «به حرف‌های من گوش نمی ‌دهد»، شاید حق با شما باشد و حرف هایتان درست و منطقی باشد. اما در زمان و نحوه بیان مطلب، اشکال است که باید شیوه دیگری در پیش بگیرید.

باور کنید که غر زدن‌ هیچ مشکلی را حل نمی‌ کند و فقط مشکل‌ها را بیشتر می‌کند. با سرزنش، غرولند، بداخلاقی و رنجورنمایی، فقط مرد را فراری می دهید. خانه، محل آسایش و آرامش همسر شماست. اگر همواره خطاهای او یا مشکلات خود را به رخش بکشید، عاقبت می گریزد و به جایی پناه می برد که از این مزاحمت به دور باشد. رگ خواب شوهرتان را به دست آورید؛ آن وقت همه چیز درست می شود. با گوشه و کنایه سخن گفتن و زخم زبان را از صحبت های خود حذف کنید. باور کنید که با مهربانی و عشق می‌توانید تاثیراتی بر شوهر خود بگذارید که با هزار سال غرزدن و نق زدن به آنها نخواهید رسید.

مطمئن باشید اگر روزی یک بار به شوهرتان بگویید که دوستش دارید او دیوانه وار عاشق شما خواهد بود و احساس بسیارخوبی در او ایجاد می شود. به او بگویید بهترین شوهر دنیاست، شوهر شما به تایید و تصویب شما نیاز دارد.

شوهرتان را تشویق کنید و وقتی برای رسیدن به هدف خاصی تلاش می کند، مشوق او باشید. اگر می توانید هر از گاهی از شوهرتان به خاطر تلاشی که برای موفقیت و آسایش در زندگی مشترک تان کرده است، قدردانی کنید و این قدردانی را به شیوه های مختلف همچون زبانی و دادن هدیه نشان دهید.

چجوری شوهرم عاشقم بشه؟ هیچ گاه او را با فردی دیگر مقایسه نکنید و توانایی های او را زیرسوال نبرید، زیرا انتقاد غیرمنطقی، دشمن شادی، صمیمیت و گرمی کانون خانواده است. در مقایسه های بین مردها، مسائلی به خصوص مثل عُرضه و لیاقت داشتن دیگری را نباید بر سر شوهرتان بکوبید. فرض کنید خانمی بعد از یک مهمانی، به همسرش می گوید: «من و دوستم، هر دو همزمان ازدواج کردیم، اما وضع زندگی آنها را ببین وضع زندگی ما را هم ببین».

موفقیت در ازدواج با رعایت این نکات در زندگی

اگر میخواهید شوهرتان را از دست بدهید اینکارها را…

راه حل اختلاف زناشویی و دلایل اصلی اختلاف در زندگی…

با شوهر و مردان وابسته به مادر چطور باید رفتار…

چگونه همسرم همیشه عاشقم باشد

مزایا و معایب کار کردن زنان و همسر در محیط خارج از…

راه و روش ایجاد همدلی بین زن و شوهر در زندگی…

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

مطالب جدید

علی انصاریان درگذشت! خداحافظ مرد دوست داشتنی فوتبال ایران!

علی انصاریان در انتظار معجزه! برایش دعا کنید!

عکس جدید شبنم قلی خانی با شوهرش داخل ماشین لاکچری ایشان!


عکس الیکا عبدالرزاقی تو بغل برادرزاده اش

علت درگذشت محمد رضا شجریان خسرو آواز ایران چه بوده است؟

دانلود مداحی چه فراقی من ایرانم و تو عراقی نوحه زیبای…

عکس متفاوت شبنم قلی خانی در حال قایق سواری در رامسر

تست کرونای ترامپ مثبت اعلام شد او و همسرش ملانیا ترامپ…


عکس پروفایل دخترونه با گیتار ژست های مختلف!

عکس پروفایل دخترونه پاییزی بیش از 124 تصویر دختر پاییز فوق…

چکار کنم تا شوهرم عاشقم شود ؟ این سوالی حساس برای تمام زنها می باشد. تا بتوانند قلب مردشان را به تسخیر و تسلط کامل خود در بیاورند. و حس زنانه خود را با فتح کامل قلب مردشان به همگان اثبات کنند. پس اگر شما هم می خواهید بدانید که چگونه می شود مردها را تسخیر کرد ؟ با ما همراه باشید :

این یک سوال گیج کننده است:

مردها در مواقع سختی نیاز به یک پشتیبان دارند. پروفسور دیوید گیونس نویسنده کتاب “نشانه های عاشقی” معتقد است درصورتی که شما برای او نقش یک حامی و پشتیبان را داشته باشیدبرایش رضایت بخش است و حس خوبی را به او منتقل می کند. نه تنها نباید دربرابر او بی تفاوت باشید و از هرگونه کمکی دریغ کنید بلکه حتی باید آغوش خود را برای کمک به او باز کنید. بنابراین به او برای انرژی دوباره و متعهد بودن در کارهایش فرصت دهید و پس از بهبود وضعیت روحیش از او تشکر کنید. این کارهای کوچک می تواند از او یک قهرمان بسازد.

پروفسور دن نیوهارت می گوید: مردان به خودشان اطمینان دارند که شخصیتشان بعد از ازدواج هیچ تغییری نمی کند. به او نشان دهید که شما نمی خواهید شخصیتش را تغییر دهید، با این کار به او ثابت می شود که شما او را همانطور که هست قبول دارید اما هرگز شخصیتش را خرد نکنید. با این کار به او حس آزادی می دهید.

برای خلوت و تنهایی او احترام قائل شوید: فاصله فیزیکی از همسرتان نماد استقلال برای یک مرد است. با این کار به او نشان می دهید که برای او ارزش و احترام قائلید.

چگونه همسرم همیشه عاشقم باشد

بازی های فکری انجام دهید : فعالیتهایی که به توان ذهنی نیاز دارند انجام دهید مثل جدول حل کردن و شطرنج. شاید کمی احمقانه به نظر برسد اما اشتباه نکنید. توانایی حل مسائل و مشکلات به او ثابت می کند که شما گاهی اوقات می توانید مانند او باشید.

متفاوت و خاص باشید: وقتی شما را با دیگران مقایسه کند به خاص بودن شما پی می برد. او را به جمعی دعوت کنید که در آن جمع شما از همه سر هستید.

اجازه دهید شما را مرتب و اراسته ببیند: آرایش کردن جلوی همسرتان حس صمیمیت و علاقه را بینتان بیشتر می کند زیرا این همان چیزی است که مردهای دیگر از دیدن آن ناتوان اند و فقط و فقط همسرتان شاهد آن است. پس آراسته باشید. و مطمئنا زمانی که زیبایی های ظاهری و باطنی شما فقط برای او به نمایش در می آید آنها به یک حس خوب می رسند.

هرگز با او نجنگید:مطمئن باشید مردها از بحث و جدل کردن متنفرند اما این اشتباه است که هرگز نسبت به چیزی عکس العمل منفی نداشته باشید.





کنترل مرد عاشق به‌مراتب راحت‌تر از کنترل مرد هوس‌باز است‎

 

کنترل مرد عاشق به‌مراتب راحت‌تر از کنترل مرد هوس‌باز است. برای خانم‌ها دشوار است که بعد از چند سال اول ازدواج همسرانشان را به خودشان علاقه‌مند نگه دارند، چون هوس بعد از مدتی کوتاه از بین می‌رود و مردها ذاتاً بعد از ارضای هوس‌هایشان علاقه‌شان را از دست می‌دهند.برای اینکه مردتان را همچنان علاقه‌مند و مشتاق نسبت به خودتان نگه دارید، باید نقش یک اغواگر را بازی کنید، او را به بند بکشید و باعث شوید که عاشقتان شود.در زیر به چند نکته ساده برای اینکه همسرتان را از نظر احساسی خلع‌سلاح کنید اشاره می‌کنید تا بتوانید افسار رابطه را همیشه در دستان خودتان نگه دارید!زن افسونگر باشیدبا بازی کردن نقش زن افسونگر، مردتان را همیشه مشتاق نگه دارید. ابری از رمز و راز در اطراف خودتان ایجاد کنید. یک درجه مشخص از رمزآلودی و اسرارآمیزی باعث می‌شود مردتان بیشتر و بیشتر از شما طلب کند. غیرمنتظره بودن ابزاری بسیار قدرتمند برای مجذوب نگه داشتن شوهرتان است. هیچوقت همه خودتان را به او نشان ندهید. گاهی سرکش و دست‌نیافتنی و گاهی قابل‌انعطاف و تسلیم باشید، درعین حال معصوم و در عین حال شریر باشید. و با اینکار اشارات گیج‌گننده برای او بفرستید. ترکیبی از خصوصیات متضاد موجب جذاب شدن شخصیت شما می‌شود و این باعث می‌شود شوهرتان علاقه بیشتری به کشف شما پیدا کند.همیشه خوب و مهربان نباشیدوقتی بیش از حد مهربان و مطیع باشید، شاید آخر روز از خودتان احساس رضایت کنید اما واقعیت این است که وقتی خوبی و مهربانی بیش از اندازه شود، ممکن است قدرت فریبندگی خود را از دست بدهید و دل او را بزنید. ممکن هم هست فکر کند تظاهر می‌کنید. علاوه‌براین، ندرتاً پیش می‌آید که خوبی محض کسی را جذب کند. گاهی باید اجازه دهید سایه‌هایی تیره در شخصیت شما ببیند. گاهی خشن و بیرحم شوید.جاذبه جنسی خود را تا بالاترین حد به نمایش بگذاریدجذابیت ظاهری برای مردها بی اندازه مهم است. بااینکه زن‌ها از مغزشان عاشق می‌شوند، مردها با چشمشان عاشق می‌شوند. باید تا می‌توانید جذابیت جنسی خود را بالا نگه دارید. نباید به هیچ عنوان بعد از ازدواج از خودتان غافل شوید. به خودتان برسید، آرایش کنید و خودتان را از نظر جسمی و فکری متناسب و پرانرژی نگه دارید.برای تشدید شخصیتتان از عطر استفاده کنیدعطر زنان یکی از مهمترین عوامل تحریک مردان است. از لباس‌ها، کفش‌ها و آرایشی استفاده کنید که هم با سلیقه و شخصیت شما جور باشد هم همسرتان. اما، دقت کنید که نباید بیش از اندازه آرایش کنید. مردها صورت‌های طبیعی را دوست دارند. تلاش‌هایی که در چند ماه اول رابطه برای جلب نظر او به کار می‌گرفتید را یادتان هست؟ باید به همان منوال پیش بروید.همه این تلاش‌ها باعث بالا رفتن اعتمادبه‌نفستان هم می‌شود. علاوه‌براین، همه ما موجوداتی اجتماعی هستیم و شدیداً تحت‌تاثیر سلیقه‌ها و خواسته‌های هم‌نوعان خود قرار می‌گیریم. زنانی که از نظر ظاهری جذاب، بااعتمادبه‌نفس و مطبوع هستند، برای مردان اطراف خود جذابیت زیادی دارند. این تلاش‌ها، جدا از اینکه اعتمادبه‌نفس شما را بالا می‌برد، باعث می‌شود شوهرتان قبل از اینکه بخواهد از زیبایی زنی دیگر تعریف کند، به شما فکر کند. دقت کنید که باید طوری لباس بپوشید و ظاهر شوید که فقط توجه او را به خودتان جلب کنید نه مردان دیگر را.

 

چگونه همسرم همیشه عاشقم باشد

با بازی کردن نقش زن افسونگر، مردتان را همیشه مشتاق نگه دارید

 

نیازهای احساسی و عقلانی او را فراموش نکنیددر تلاش برای جلب نظر و توجه ظاهری او، توجه به نیازهای احساسی و منطقی او را فراموش نکنید. رنگ‌ها، فیلم‌ها، کتاب‌ها و غذاهای موردعلاقه‌اش باید همیشه در دسترس او باشند. با هدیه دادن چیزهایی که دوست دارد او را غافلگیر کنید. دستورالعمل غذای موردعلاقه‌اش را پیدا کرده و برایش درست کنید و وقتی از سر کار برگشت او را مبهوت کنید. فکرش را بخوانید و خودتان را وارد روح و روانش کنید. خودتان را با علایق و روحیات او تطبیق دهید. ما بعنوان انسان بااینکه تظاهر به فروتنی می‌کنیم اما همه ما موجوداتی خودخواه هستیم. تا می‌توانید او را ناز و نوازش کنید و کاری کنید که به شما وابسته شود. وقتی توانستید وارد روح و روانش شوید، می‌توانید خلع‌سلاحش کنید طوریکه دیگر هیچوقت نتواند از شما روی برگرداند.به او احترام بگذاریدبااینکه به اشتباه بنظر می‌‌رسد مردان در رابطه فقط به رابطه‌جنسی اهمیت می‌دهند اما یکی از مهمترین مسائل برای آنها حفظ احترام است. کاری کنید که نه فقط از کلام شما بلکه از اعمالتان هم حس احترام شما به خود را درک کند.اعتمادبه‌نفس او را تقویت کنیدمردان برخلاف ظاهرشان مثل کودکانی می‌مانند که نیازمند تحسین ومحبت هستند. با ارزش دادن به تصویری که از خود دارند، اعتمادبه‌نفسشان را تقویت کنید. این باعث می شود رازهای دلش را با شما بگوید. مستقیم یا غیرمستقیم چیزهایی که در او دوست دارید را به زبان بیاورید. اگر روزی یک بار به او بگویید که دوستش دارید احساسی فوق‌العاده به او خواهید داد.او را تشویق و تحسین کنیداو را در همه تلاش‌هایش تشویق کنید و بگویید که به او ایمان دارید. حتی اگر مرتکب اشتباهی شد، به جای اینکه آن را به رویش بیاورید، برایش آرزو کنید که دفعه بعدی موفق شود. برای اینکه تلاش می‌کند تحسینش کنید. اگر خواست عصبانیتش را سر شما خالی کند، بگذارید اینکار را بکند. به او نشان دهید که روی شما سلطه و قدرت دارد، این باعث می‌شود احساس امنیت و آرامش کند. کاری کنید که احساس کند همیشه پشتش هستید. حتی اگر اختلاف عمده‌ای با هم داشتید، هیچوقت از کلمات خشونت‌آمیز استفاده نکنید زیرا رابطه‌تان را تخریب خواهد کرد.حساس باشیددر رختخواب نسبت به او حساس باشید. مردها درمورد رابطه‌جنسی حساسیت فوق‌العاده‌ای دارند. اینکه احساس کنند که نمی‌توانند شریک‌جنسیشان را ارضا کنند واقعاً برایشان ناامیدکننده است. عملکرد او را تحسین کنید و به او بگویید در رابطه‌جنسیتان احساس فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد. این روحیه او را تقویت کرده و باعث می‌شود هربار بهتر باشد.بگذارید آزمایش کندبرای اغوا کردن او لباس‌زیرها و لباس‌خوابهای تحریک‌آمیز بخرید و خواهید دید که توان مقاومت دربرابر شما را نخواهد داشت. اگر خواست چیزی را آزمایش کند، بگذارید بکند. اگر از چیزی خوشتان نیامد، با اشاراتی ظریف آن را به او بفهمانید و ضمن تحسین سایر عملکردهای او، به او بگویید که چطور می‌تواند آن حرکتش را بهتر کند.داوطلب باشیدنباید انتظار داشته باشید که همیشه او برای نزدیکی داوطلب باشد. هیچ اشکالی ندارد که گاهی شما پا پیش بگذارید. این باعث می شود تصور کند او را می‌خواهید. اما به خاطر داشته باشید که در اشتیاق خود در رختخواب اغراق نکنید. شور و اشتیاق بیش از اندازه هم برای آنها جذاب نیست. طبیعی رفتار کنید.مردها با گذشت زمان در رابطه تکامل می‌یابند. با درک و صبر با آنها رفتار کنید و در همه جهات با آنها همکاری کنید و مطمئن باشید که پاداش آن را دریافت خواهید کرد.

 

منبع: مردمان

 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


شیک ترین انگشتر های نقره رو از اینجا بخر


ارسال محرمانه محصولات جنسی


کم شنوایی و ناشنوایی در میانسالان


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش


برای خرید بلیط اول اینجا سر بزن


تردید و دو دلی قبل از ازدواج

خریدقسطی جهیزیه بدون نیاز به پرداخت اولیه


خرید مستقیم فرش از کارخانه


تشخیص و درمان ناباروری در زنان


دنبال بلیط ارزون هستی؟حتما اینجا سر بزن

درمان سریع وقطعی بواسیر بدون درد و خونریزی

بلیط ارزان تهران به مشهد|پشتیبانی 24ساعته

پیشرفته ترین روش درمان نازایی زنان و مردان


رسیدن به اوج لذت جنسی با این محصولات

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

جستجو در سایت


در اینجا به 5 نکته اشاره می
کنیم که می توانید همسر خود را برای همیشه عاشق خود نگه دارید.

5 روش برای اینکه
همسرتان را برای همیشه عاشق خودتان نگه دارید

اگر هیچ چیزی در یک رابطه سخت
نباشد، می توان گفت حفظ رابطه عاشقانه از همه سخت تر است. حتی اگر  چه به نظر
مشکل می رسد، اما غیر ممکن نیست. من همیشه بر این باور هستم  که ” اگر اراده ای
وجود داشته باشد، پس راهی هم وجود دارد.” اگر چیزی را به قدر کافی بخواهید،
برای رسیدن به آن دست به هر کاری می زنید. این حرف در مورد عشق نیز به کار می
رود.

چگونه همسرم همیشه عاشقم باشد

بنابراین، تجربه نشان داده
است که برای کشف جزئیات کوچک، توجه دائمی مورد نیاز است که به همسر شما کمک می
کند تا به طور دائم عاشق شما باشد. در اینجا به 5 نکته اشاره می کنیم که می
توانید همسر خود را برای همیشه عاشق خود نگه دارید: 

بسیار جالب است که یک زن به
خود ، زیبایی، لطافت و خصوصیات اخلاقی خود شک نداشته باشد. با دانستن اینکه شما
چقدر عالی هستید، مطمئن می شوید که همسر شما در زمان های سختی کنار شماست. اما
از همه مهم تر، او قدرت و شفافیت ذهنی شما را در صورت نیاز تحسین خواهد کرد. 

وقتی حسادت وارد رابطه ای می
شود، بهتر است احساسات خود را کنترل کنید. به همسر خود ثابت کنید نه تنها به
عنوان یک همسر وفادار، بلکه به عنوان زنی که می تواند در زمان های ترس و حتی
شکست می تواند خودش باشد، به او اعتماد دارید و او هم می تواند به شما اعتماد
کند.

برای درک یک نفر، باید ” گوش
و چشم” او باشید. گوش دادن، روشی برای درک دیگران است. شکایت کردن از خودتان را
متوقف کنید و اشتباهات همسر خود را قضاوت نکنید. از انتقاد کردن خودداری کنید.
کارهایی را انجام دهید که او بداند که شما نه تنها همسر او هستید، بلکه دوستی
برای او هستید که می تواند به شما اعتماد کند. 

همانطور که در بالا ذکر شد،
برای درک کردن، باید بدانید که چگونه گوش کنید؛ اما باید این را هم بدانید که
برای درک شدن چگونه ارتباط برقرار کنید. بدون داد و فریاد حرف تان را بزنید. کج
خلقی نکنید، کلمات خود را پیچ و تاب ندهید، رک و راست حرف خود را بگویید. درک
اشتباه موجب به وجود آمدن مسائل منفی در زندگی زناشویی می شود.

این را بدانید که شما هر چیزی
را نمی دانید و حتی می توانید به خودتان بخندید. این کار باعث می شود او هر روز
بیشتر از روز قبل عاشق شما شود. لبخند شما می تواند تاریک ترین روزهایتان را
روشن کند و روزهای استرس زای شما را به روزهایی آرامش بخش تبدیل کند. بنابراین،
به دنبال چیزی بگردید که بخندید و به او کمک کنید تا او هم بخندد، هر روز. می
توانید با صدای بلند بخندید.

هر مردی متفاوت است و اگر
عاشق همسر خود هستید، باید یاد بگیرید که چه چیزهایی را در شما دوست دارد.
خصوصیاتی را که او جذب شما شده است در خود پرورش دهید و به دنبال بهتر کردن آن
باشید. به یاد داشته باشید که تنها کاری که باید انجام دهید این است که همسر
شما همان حسی را داشته باشد که در روز اول نسبت به شما داشت. 


منبع: سیمرغ


 

 

 



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 

چگونه همسرم همیشه عاشقم باشد


 افراد آنلاین :


25579


بازدید امروز:


34891


بازدید دیروز:


232652239


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

جستجو در سایت



چگونه همسرم همیشه عاشقم باشد

بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 


 افراد آنلاین :


25581


بازدید امروز:


34891


بازدید دیروز:


232652241

چگونه همسرم همیشه عاشقم باشد


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

نه دلبری بلدم نه سیاست دارم

حسرت به دلم مونده عاشق و  وابستم باشه 

به نظر من گلایه و غر زدن ممنوع

چگونه همسرم همیشه عاشقم باشد

باید شانس داشته باشی

شانس که داشته باشی به شوهرت بی محلی هم کنی باز نازت رو میکشه

من که از این شانسا نداشتم

یکانال ت لگرام بود اتفاقا بانوی باکلاس.خیلی خوب بود.

آیا می‌دانید در هفته ۳۶ بارداری باید برای ذخیره خون بندناف نوزادتان ثبت‌نام کنید؟!

عاشق شدن یه حس خود جوشه. 

ولی میتونی کاری کنی که وابسته بشه و دوستت داشته باشه.

واقعا نمیدونم بعضی زن ها چکار میکنن شوهراشون

 انقدر ذلیلن حتی خوشگلیشونم معمولیه

میاد خونه برید دمه در ببوسیدش.

در طول روز بهش پیام عاشقانه بدید.

یهو صداش کنید بگید میدونی چیه.

خیییییلی دوووست دارم.

ناگهانی بپر بغلش.

اول خودت عاشقو وابستش باش.

کارایی کن ک دوسداره قربون صدقش برو..محبت اندازه کن…کلمات عاشقونه زیاداستفاده کن.ارایش کن.لباس تمیروخوشگل بپوش غذای موردعلاقشوبپزو……

الان یه عده میان میگن واای شوهرم عاشق منه،بگم بروننتوبکش،الساعه مثل مسخ شده هامیره جنازه ننشومیندازه زیرپام،😁😆

آره واقعا شانس میخاد

تا حدود زیادی میکنم اینکارارو والا

مهمترین کار هم نق نزدنه.

باید دوستش باشی نه زنش.

بهش عادت بده بدون هم جایی نرین.

کاملا درسته

فقط شانس

فعلا عقدیم عروسی نکردیم همیشه پیش هم نیستیم

اون خیلی اهل رفیق و… ولی من اصلا

چگونه همسرم همیشه عاشقم باشد

یکی از راز های موفقیت من اینه هیچوقت غر نمیزنم کنایه نمیزنم غیرمستقیم حرف نمیزنم شکایت مادر و خواهرشو پیشش نمیبرم ادم استرسی نیستم ب نظرم هر کی این کارارو نکنه ۷۰ درصد راهو رفته 😂😂😂😂😂

خودت عاشقش هستی

منظورت از استرسی نبودن چیه

ای زنا ک تا چیزی میشه فوری انرژی منفی میدن مسائلو بزرگ‌ میکنن از اتفاقات خیلی میترسن نفوس بد میزنن

مادر خودش خیلی استرسیهههه واقعا اعصاب خورد کنه ی وقتایی 

اتفاقا دیشب شوهرم میگف تو خیلی پاکی مارمولک بازی در نمیاری تو زندگیمون ب فکر زندگیمون هستی بعضیا از قیافشون مشخصه چقد زیر زیر دارن با شوهرا تو اصا اینجوری نیستی ب نظرم این ک خودمم و سعی نمیکنم نقشه بکشم براش خودش یکی از سیاستامه چون میبینی حرف دلمو بدون کلک و منظور خاصی بهش میگم ولی مصن ی زنو میبینی میشینه ی بند میگ خواهرت اینجوریم کرد مادرت اینجوری فلان فامیلتو دیدی میشینن مقایسه میکنن با هزار تا چرب زبونی پول از شوهره میگیرن یا..شوهره هم ک خر نیست حالیشه بعد انتظار دارن اون جبهه نگیره خیلی شوهرا ا همی رفتارای خودمونه ک بد از اب در میان  

میخوای عاشقت شه اول عاشق خودت باش . ولش کن بحال خودش و القا کن که حضورش واست مهم نیس . میدونید راه وابسته کردن چیه ؟ اینکه امنیت روانیشو ازش بگیرین . با بداخلاقی نه ها . با سردی هم نه . ولی وقتی هست با روی گشاده استقبال کنید وقتی نیس انگار از اول نبوده . اولاش خیلی بدقلقی میکنه ولی بعدا میترسه از دستتون بده . اگه ماشین داره ماشینشو بگیر برو دور دور بی اون . رانندگی به خانم اعتماد بنفس میده . اگه با دوستاشه تو هم لا دوستات باش . کتاب بخون و تنها نمون اونا رمز موفقیتشون اینه که فکرشون تنها نیس

منم دقیقااین کارارومیکنم اماهمیشه شوهرم سعی میکنه منوبازنای فامیل مقایسه کنه یابهتربگم اوناروبه رخ من میکشه بااینکه من خیلی ازاوناسرتروباهنرترم وباهاشون ازقصداینکه حرص منودربیاره گرم میگیره 

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

عشق خریدنی نیست ، فروختنی هم نمی تواند باشد پس نمی توان کسی را به راحتی عاشق کرد . همسر شما باید عشق واقعی شما باشد تا بتواند عاشق شما بماند. همسر عاشق داشتن نیاز به ایجاد محبت و علاقه ی واقعی است.

محبوبیت یک امر مادرزادی و ارثی نیست. در این مطلب می خواهیم از برخی رازهای محبوب شدن برای همسر پرده برداریم و به شما یاد دهیم چطور پایه های زندگی تان را از همین حالا محکم بچینید که دیوارتان تا ثریا کج نرود.

امن باشیدهمه همسران نیاز دارند در زندگی احساس امنیت کنند و در صورتی جذب طرف مقابل می شوند که چنین احساسی را به آنها بدهند. خود شما هم دوست دارید در لحظه ای که سکوت کرده اید و در لاک خودتان فرو رفته اید، همسرتان کنارتان بنشیند و در مورد حسی که در این لحظه دارید، با شما حرف بزند.بیشتر افراد دوست دارند، شرایطی امن داشته باشند تا بتوانند نگرانی ها و استرس های خود را بیرون بریزند. راه پیدا کردن محبوبیت در دل همسر این است که به طرف مقابل نشان دهید می توانید این فضای امن را برایش مهیا کنید.

به آزادی اش احترام بگذارید در دوران نامزدی و آشنایی به او نشان دهید که شما هیچ نمی خواهید شخصیتش را تغییر دهید، با این کار ثابت می شود که شما او را همان طور که هست، قبول دارید.با این کار به او حس آزادی می دهید. اصلا برای طرف مقابل محدودیت ایجاد نکنید. افراد از محدود شدن متنفر هستند بنابراین محدودیت ایجاد نکنید. با این کار او احساس بهتری نسبت به شما پیدا می کند. به او احساس حمایت بدهید بیشتر افراد در مواقع سختی به یک پشتیبان نیاز دارند. در صورتی که شما برای طرف مقابل نقش یک حامی را داشته باشید برایش رضایت بخش است و حس خوبی به او منتقل می کنید.نباید در برابر او بی تفاوت باشید پس از هرگونه کمکی دریغ نکنید. همچنین به او برای کسب انرژی دوباره و متعهد بودن در کارهایش فرصت دهید. به او نگاه کنید دو فردی که عمیقا عاشق یکدیگر هستند، 75 درصد از زمانی را که گفتگو می کنند، به یکدیگر نگاه می کنند و هنگامی که فرد ناخوانده ای میان صحبت شان وارد می شود، آهسته تر روی از یکدیگر برمی گردانند.در گفتگوهای معمولی، افراد 30 تا 60 درصد از وقت را به نگاه کردن به یکدیگر اختصاص می دهند. دادن حس خوب را فراموش نکنید تا آنجا که برایتان مقدور است از تشویق طرف مقابل خودداری نکنید چون وقتی او را نسبت به خودش خوش بین می کنید او به شما نیز خوش بین می شود.روشن تر بگوییم وقتی که مرتب از دیگران انتقاد کنید بالاخره به جایی می رسید که آنها را نسبت به خودشان بدبین می کنید و این بدبینی سرانجام به خود شما باز می گردد و به محبوبیت تان لطمه می زند. این طبیعت بشر است که از آدمی که به شدت از او انتقاد کند، خوشش نمی آید.

چگونه همسرم همیشه عاشقم باشد

برایش بهترین باشید به او نشان دهید که می خواهید برایش بهترین باشید. به خودتان برسید و برای ارتقای جسمی و روحی و اجتماعی خود وقت صرف کنید و او را تشویق کنید که در همین مسیر قدم بردارد.رسیدگی و توجه دقیق به پوشش، انضباط و آراستگی می تواند شما را خواستنی تر کند.اگر چه ما معتقدیم لباس شرافت نمی آورد ولی انضباط شرافت می آورد. حضرت نبی اکرم (ص) هنگام خروج از منزل عطر مخصوص استفاده می کردند، موهای خود را شانه و لباس ها و عمامه خود را منظم کرده و سپس خارج می شدند.چرا که ظاهر زیبا و آراسته جاذبه آفرین و محبوبیت آور است. زیبایی درون و آرامش و نظم درونی شما هم می تواند به همین میزان باعث محبوبیت شما شود.درباره اسرار طرف مقابل، عیب پوش و رازدار باشید. عیوب او را برای هیچ کس حتی والدین خود بیان نکنید.آیه قرآن می فرماید:«هن لباس لکم» یعنی زن ها باید پوشش مناسب برای عیوب مردان باشند. آنقدر باید در پوشش عیوب دقیق و حساس باشید که حتی اگر کسی قسم خورد که همسر شما فلان عیب را دارد شما هم قسم بخورید که خیر، از این عیب دور است و اینطور نیست.

 شاید باور نكنید ولی راه های ساده ای برای ابراز علاقه به همسرتان وجود دارد

یكی از اشتباهات جبران ناپذیر زوج ها بعد از آغاز زندگی مشترك، فراموش كردن ابراز علاقه و گذاشتن وقت برای یكدیگر است. گویا همه چیز فدای روزمرگی ها می شود. غافل از اینكه این مساله باعث دور شدن و دلخوری زن و شوهر از یكدیگر و ایجاد فاصله بین آن دو می گردد. در حالی كه با یك شاخه گل، یك كلمه محبت آمیز و چند دقیقه صحبت صمیمانه می توان مشكلات و دلخوری ها را از سر راه برداشت و زندگی شیرینی را در كنار همسر خود در پیش گرفت. شاید باور نكنید ولی راه های ساده ای برای ابراز علاقه به همسرتان وجود دارد.

بیشتر بدانید : چه چیزهایی باعث می شود مردها عاشق شوند؟

بیشتر بدانید : با این تکنیک های ساده، برای همیشه همسرتان را عاشق خودتان کنید!!!!

چگونه همسرم همیشه عاشقم باشد

بیشتر بدانید : 4 ترفند زنانه برای عاشق کردن همسر!!

بیشتر بدانید : این جملات زنانه، مردان را عاشق می کند

بیشتر بدانید : نشانه های همسر عاشق واقعی در زندگی مشترک چیست؟

بیشتر بدانید : 20 روش عاشقانه برای عاشقتر کردن !!

بیشتر بدانید : شوهر بی احساس و سردتان را به یک مرد عاشق پیشه تبدیل کنید!!!

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : روزنامه کیهان  

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

چگونه همسرم همیشه عاشقم باشد
چگونه همسرم همیشه عاشقم باشد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *