چگونه وام ازدواج را بفروشیم

 
helpkade
چگونه وام ازدواج را بفروشیم
چگونه وام ازدواج را بفروشیم

کاربر گرامی، برای مشاهده اطلاعات تماس وام دهندگان، ضامن ها و سرمایه گذاران نیاز به تهیه اشتراک وام چی دارید برای تهیه اشتراک بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

کاربر گرامی برای مشاهده ی اطلاعات این آگهی نیاز است که 5 هزارتومان پرداخت کنید، پس از پرداخت، اطلاعات آگهی به ایمیل و شماره تماس شما ارسال خواهد شد. هر گونه سوالی دارید لطفا با پشتیبانی مطرح کنید.

برای دریافت جدیدترین مقالات مشابه مقاله‌ای که خواندید، ایمیل خود را وارد کنید.

شاید برای بسیاری از کاربران عزیزمان این سوال پیش بیاید که : ” مگر می شود وامی را فروخت ؟ ”

در پاسخ به سوال شما باید عرض کینم که : ” بلی، می شود یک وام را واگذار نمود و یا به اصطلاح فروخت. ”چگونه وام ازدواج را بفروشیم

حالا با هم بررسی می کنیم که این فرآیند به چند طریق انجام می پذیرد.

۱- امتیاز وام در حساب شخص باقی می ماند: در این روش ضمانت وام بر عهده ی خریدار وام است همچنین یک قرارداد و چک ضمانت نیز از خریدار دریافت می گردد.

در ادامه فرض کنیم که  شما معدل حساب مناسبی در یکی از شعبه های بانک های مختلف دارید.

شما به بانک مراجه کرده و این موضوع را مطرح می کنید که آیا به حساب شما وام تعلق می گیرد یا خیر !

بانک پس از بررسی معدل حساب شما در صورتی که معیار های بانک برای اعطای وام را داشته باشید به عنوان مثال می گوید:  ”  به این معدل حساب شما ۳۰ میلیون تومان وام تعلق می گیرد و برای دریافت آن باید ۲ ضامن کارمند کسر از حقوق ارائه دهید .”

در چنین مواقعی شما ۳ حالت در پیش رو دارید : ۱- با ارائه ی ضامن های مورد درخواست بانک، وام خود را دریافت نمایید.

۲- وام خود را از دست بدهید !!!

۳- وامتون رو بفروشید .

از خودتان می پرسید که چطور وام خود را بفروشم ؟!

پاسخ بسیار ساده است!

فرد خریدار ضامن ها را تامین کرده و شما می توانید وام  را به ایشان واگذار نمایید.

روند کار به این صورت می باشد که در ابتدا توسط خریدار از حساب شما استعلام موجودیت وام گرفته می شود.

در مرحله ی بعدی بین شما و خریدار وام، یک قرارداد محضری امضا می شود تا موارد مورد توافق فیمابین خریدار و فروشنده به صورت رسمی ثبت شده و قابل پیگیری باشد.

در مرحله ی آخر ضامنین در شعبه ی مورد نظر حضور پیدا کرده و وام توسط شما دریافت شده و پس از کسر مبلغ مورد نظر شما برای فروش وام، مابقی مبلغ به خریدار انتقال داده می شود.

البته  ۲ روش روش زیر هم برای فروش وام  مورد استفاده قرار می گیرد. :

۲- انتقال امتیاز به حساب شخص دیگر: در این روش امتیاز وام به طور کامل و از طریق بانک عامل به حساب شخص دیگری منتقل می شود. ( در برخی از شعبه های بانک رسالت امکان انتقال امتیاز وام به حساب شخص دیگر وجود دارد ).

۳- مشارکت در دریافت وام : در این روش ضمانت دریافت وام به عهده ی یکی از طرفین و امتیاز وام به عهده ی طرف دیگر است هرکدام از طرفین سهم دریافتی خود را با اقساط آن پرداخت نمی کند در حالی که در سایر شیوه ها، شخص فروشنده هیچ قسطی پرداخت نمی کند.

همین الان از طریق دکمه زیر وام خودتون رو بفروشید .

 

 

 

اشنویه آذربایجان غربی ۰۹۳۸۰۸۷۶۶۵۵ با من تماس بگیرید فقط مشتری طرفای آذربایجان غربی باشه

سلام امتیاز وام مسکن یکم زوجین ۱۲۰ میلیونی فروشی در قزوین داریم لطفا خریدار تماس بگیره

درود بر شما کاربرگرامی آگهیتون رو به صورت رایگان روی سایت ثبت بفرمایید تا افراد متقاضی با شما تماس بگیرند با احترام.

بر اساس ماده ۱۸۳ قانونی مدنی؛ «عقد عبارت از اینست که دو یا چند نفر در مقابل دو یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد قبول آنها باشد»

بر اساس ماده ۱۰ قانون مدنی؛ «قراردادهای خصوصی نسبت به کسانی که آن را منعقد نموده‌اند در صورتی که مخالف صریح قانون نباشد نافذ است.»

خرید و فروش وام به عنوان یک نوع عقد محسوب می‌شود که بایستی همچون کلیه عقود، دارای چارچوب قانونی مشخصی باشد و با رعایت موازین شرعی وحقوقی منعقد شود.

اگر سوالات حقوقی درباره فروش وام ازدواج دارید وارد صفحه درستی شده اید. دادراه این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با مرور سوالات حقوقی در مورد فروش وام ازدواج از مشاوره حقوقی در مورد فروش وام ازدواج به صورت رایگان بهره مند شوید. می توانید با مطالعه سوالات حقوقی زیر و پرسش و پاسخ حقوقی سایر افرادی که سوال درباره فروش وام ازدواج داشته اند ، اطلاعات خود را درباره فروش وام ازدواج افزایش دهید. یا اگر این سوالات پاسخگوی نیاز شما نیست می توانید با کلیک بر روی گزینه زیر، سوال در مورد فروش وام ازدواج طرح کنید.


1399/5/4

فروش وام ازدواج

سلام عرض ادب خدمت وکلای عزیز زحمت کش. بنده تازه ازدواج کردم و وضعیت مالی خوبی ندارم. ضامن هم ندارم وام بگیرم. در برنامه ای دیدم یک نفر آگهی گذاشته بود …چگونه وام ازدواج را بفروشیم


1398/11/19

وام ازدواج

با عرض سلام .. آیا اگر وام ازدواج 60 میلیونی را در قبال 22 میلیون تومان بفروشم و شخص خریدار هم ضامنین را بیاورد .. از نظر قانونی برای منی که وام بنامم …


1398/4/30

فروش وام ازدواج

سلام. من وام ازدواجمو فروختم ضامن هم خود خریدار اورد. اما اون ٣ ساله هیچ قصدی پرداخت نکرده, الان بانک جلوی حساب منو بسته. میخوام بدونم پرداخت نکردن قس …


1399/9/23

وام ازدواج

سلام یه نفر گفت خریدار وام ازدواج هست من بهش گفتم وام ازدواجم میفروشم گفت بهم 11میلیون میده 50میلیون وامم رو میگیره ازم خواست عکس شناسنامه منو همسرم و …


1399/9/20

فروش وام ازدواج

با سلام. بنده امتیاز یک وام ازدواج 60 تومانی رو بابت نداشتن ضامن فروختم به یک خانم. ایشان به بنده قولنامه و 80 میلیون سفته دادن. ضامن هم خود ایشان آور …


1399/9/3

فروش وام ازدواج

با سلام. آیا میتوانم سفته ای که در قبال فروش وام ازدواج دریافت نموده ام را به اجرا بذارم؟ قرار بر این بود که در صورت پرداخت نکردن وام ازدواج قابل اجرا …


1399/9/3

فروش وام ازدواج

سلام من وام ازدواج به مبلغ 150تومان به شخصی فروختم و بابتش سفته به همان مبلغ دریافت کردم. و قرارداد شخصی بین طرفین نوشتیم. و پشت نویس سفته از این قرار …


1399/4/12

وام ازدواج

سلام بنده میخواستم وام ازدواجم رو بفروشم چون خودم ضامن ندارم و واقعا لازم دارم این پول رو کسی که از من میخواد بخره خودش ضامن میشه اگه یک وقت اقساط رو …چگونه وام ازدواج را بفروشیم


1399/3/6

خرید و فروش وام ازدواج

سلام،وقت بخیر،خدا قوت
به منظور خرید وام ازدواج میخوام ضامن وام شده و طبق توافق مبلغی را به فروشنده وام پرداخت کنم ، جهت پیشگیری از بروز مشکل از سوی فر …


1398/3/29

وام ازدواج میخوام بفروشم

بنده تازه ازدواج کردم و بخاطر نبود توان مالی و نبود ضامن برا وامم این امتیاز وامم رو میخوام بفروشم آیا برای من خطری دارد ازآ نجایی که ضامن از خریداره …


1398/2/6

فروش وام ازوداج

باسلام خدمت وکلای عزیز، بنده به دلیل نداشتن ضامن جهت دریافت وام ازدواج که مبلغش 60میلیونه و تمام کاراشو انجام دادم شعبه هم مشخص شده خواستم مبلغ کل وام …

دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل
می‌کند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران
ارائه نمی‌دهد. همچنین دادراه امکان ثبت پرسش‌های مردم، ثبت درخواست آن‌ها برای استفاده از خدمات وکلا،
حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران و ثبت درخواست گرفتن وکیل یا مشاور را فراهم می‌آورد و این سوالات و
درخواست‌ها را در معرض دید وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران قرار می‌دهد تا به صلاحدید خود به این
درخواست‌ها و سوالات پاسخ دهند.

تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4

تلفن: 02188886412

ایمیل: dadrah.ir@gmail.com

ایمیل شکایات: report@dadrah.ir

ارسال پیام

© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت
الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.

خرید و فروش وام از نگاه قانون:

یکی از موضوعات مهم و کاربردی در حوزه روابط مالی دو جانبه اشخاص؛ بحث خرید و فروش وام خودرو، مسکن و… می باشد که این روزها به نسبت فراگیر شده است.

واقعیت انکار ناپذیر وضعیت اقتصادی و معیشت مردم این می‌باشد که بخش اعظمی از خانواده‌ها و اقشار کم درآمد کشورمان دچار مشکلات عدیده‌ی اقتصادی بوده و تناسبی بین درآمد مردم و هزینه‌های زندگی وجود ندارد.

بر اساس همین مشکلات پیش رو و جایگاه ویژه وام‌های بانکی جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم در زمینه‌های خرید مسکن، خرید اتومبیل و… شاهد موضوع خرید و فروش وام‌های بانکی در کشور هستیم.

البته خرید و فروش در کشورمان تنها مربوط به اقشار کم درآمد نیست و دیده شده است که وام‌های کلان بانکی نیز به خرید و فروش رسیده است.چگونه وام ازدواج را بفروشیم

حال با همه این تفاسیر؛ اشخاصی که مبادرت به خرید و فروش وام می‌نمایند بایستی از منظر قانونی به این موضوع توجه کافی را داشته باشند تا دچار اختلافات احتمالی نشده و در صورت وقوع هر‌گونه اختلافی؛ بتوانند از حق و حقوق خود در پیشگاه قانون دفاع نمایند.

بر اساس همین ضرورت و ساختار آموزشی وب سایت گروه وکلای یاسا؛ در این نوشتار تلاش می‌نماییم که خرید و فروش وام را از نگاه قانونی تحلیل کرده و مناسبات حقوقی مهم خرید و فروش وام را برای شما سروران بیان نماییم.

بر اساس ماده ۱۸۳ قانونی مدنی؛ «عقد عبارت از اینست که دو یا چند نفر در مقابل دو یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد قبول آنها باشد»

خرید و فروش وام به عنوان یک نوع عقد محسوب می‌شود که بایستی همچون کلیه عقود، دارای چارچوب قانونی مشخصی باشد و با رعایت موازین شرعی وحقوقی منعقد شود.

اساسا؛ خرید و فروش وام در خصوص وام‌های غیر قابل انتقال بانکی صورت می‌پذیرد و آنچنان در مورد خرید و فروش وام‌های بانکی که قابلیت انتقال به غیر را دارا می‌باشند، متداول نیست. زیرا در خصوص وام‌های قابل انتقال، اشخاص بدون هیچ محدودیتی و به راحتی از بستر بانکی می‌توانند اقدام به معاوضه و انتقال وام به غیر نمایند.

در عقد مربوط به خرید و فروش وام؛ دو رکن اصلی عقد که خریدار و فروشنده می‌باشند، حضور دارند و طرفین می‌توانند با رعایت موازین قانونی نسبت به خرید و فروش وام اقدام نمایند.

مورد یا موضوع عقد نیز خرید و فروش امتیاز وام تعیین می‌شود و دیگر بندهای عقد بر اساس توافق طرفین و لحاظ نمودن قوانین و شرعیات تنظیم می‌شود.

بر اساس ماده ۱۰ قانون مدنی؛ «قراردادهای خصوصی نسبت به کسانی که آن را منعقد نموده‌اند در صورتی که مخالف صریح قانون نباشد نافذ است.»

حال که خرید و فروش وام را از نگاه قانونی تحلیل نمودیم، نیاز به بیان توضیحات مختصری در مورد نقش موسسات نقل و انتقال وام داریم.

به طور کلی اساس و ساختار کلیه کسب و کارها بر حسب نیاز و احتیاجات جامعه هدف شکل می‌گیرد و به تعبیر ساده تر؛ نیازجامعه، شکوفا کننده مشاغلی جهت رفع نیازها می‌باشد.

در سال‌های اخیر موسسات خرید و فروش وام نیز به جهت نیاز موضوع خرید و فروش وام به نهادی به عنوان تسهیل کننده امور انعقاد عقد مربوطه بین اشخاص به وجود آمده است. بیان نمودیم که خرید و فروش وام در چارچوب عقدی فانونی و شرعی انجام می‌شود و شامل مفادی است که تعهدات و تکلیف هر یک از طرفین عقد را به صراحت تعیین می‌کند. در این بین موسسات خرید و فروش وام به سبب تسهیل امور مربوطه و یاری رسانی به طرفین وارد عمل شده‌اند.

ساختار و ساز و کار موسسات خرید و فروش وام به این نحو طراحی شده است که؛ این موسسات با انعقاد قراداد با متقاضیان فروش وام و ایجاد پل ارتباطی بین فروشندگان و خریداران وام؛ مناسبات حقوقی در عقد مربوطه را لحاظ نموده و تضمین‌های لازم جهت انجام تعهدات طرفین را اخذ می‌نماید.

موسسات خرید و فروش وام با انعقاد قرارداد با فروشندگان امتیاز وام که به دلایل مختلفی اقدام به واگذاری امتیاز وام خود به شخص ثالث در ازای میزان مشخصی پول؛ می‌نمایند؛ درصدی را به عنوان کارمزد دریافت می‌نمایند.

پس چنین می‌توانیم عنوان نماییم که موسسات خرید و فروش وام به عنوان ضلع سوم مثلث خرید و فروش وام‌های مسکن، خودرو و… محسوب می‌شوند.

البته متقاضیان محترم بایستی دقت داشته باشند که موسسات مجاز دارای مجوزهای لازم از جانب دستگاه های ذی ربط می‌باشند و نباید در دام موسسات کلاهبردار و غیر مجاز گرفتار شوند.

به عقیده بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران؛ افزایش روزافزون خرید و فروش وام، در بسیاری از موارد به جهت نفوذ دلالان اقتصادی در سیستم‌های بانکی می باشد که نیازمند توجه کافی دستگاه‌های ذی ربط و قوه قضاییه به این حوزه دارد.

خوشبختانه قوه قضاییه به شدت با کلاهبرداران و افراد سودجو در زمینه خرید و فروش برخورد داشته است و شاهد کنترل فعالیت سوداگران بازار خرید و فروش وام هستیم.

امید است با شکل گیری ساز و کاری قانونمند و هدفمند؛ اشخاصی که به وام‌های بانکی نیاز دارند، بتوانند با فراغ بال به وام دست پیدا کنند.

به جهت اهمیت خرید و فروش وام از منظر شرعی؛ تیم حقوقی گروه وکلای یاسا به برخی از نظرات فقهی مراجعه تقلید در خصوص خرید و فروش وام‌های بانکی پرداخته است:

آیت‌ا… العظمی سیستانی: «دریافت وجه در مقابل واگذاری وام فی ‌نفسه اشکال ندارد.»

آیت‌ا… العظمی مکارم شیرازی: «چنانچه این کار با مقررات بانکی که وام می‌دهد مخالفت نداشته باشد، اشکالی ندارد.»

آیت‌ا… العظمی صافی گلپایگانی: «اگر منظور این است که مثلا امتیاز وام را بفروشد وجه شرعی ندارد و اگر پولی را به عنوان وام گرفته و نزد خودش موجود است و می‌ خواهد همان را به قیمت بیشتر بفروشد در صورتی ‌که وام ربوی نبوده اشکال ندارد و اگر ربوی بوده چون مالک آن نشده فروشش جایز نیست. وا… العالم»

آیت‌ا… العظمی نوری همدانی: «چنانچه برخلاف مقررات دولت اسلامی نباشد، می‌توان حق امتیاز را به دیگری واگذار و مبلغی را دریافت کرد».

شما می‌توانید پرسش‌ها و ابهامات خود را از طریق پل‌های ارتباطی گروه وکلای یاسا؛ با کارشناسان این موسسه مطرح فرمایید.

ببخشید میخوام وام ازدواج خودمو بفروشم میشه بهم راهنمایی کنید که بعدا دچار مشکل نشوم
ممنون میشم از همکاریتون

باید از بانک سوال کنید ولی در کل قابل انتقال نیست.

خریدارم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام

ایمیل

وبسایت

چگونه وام ازدواج را بفروشیم


ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


«خریدار وام ازدواج به ۸ میلیون تومان»، «وام ازدواج فروشی» و «خریدار وام ازدواج بدون واسطه» ؛ این ها تنها عناوین چند آگهی از صدها آگهی خرید و فروش وام ازدواج در سایت دیوار است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خراسان،  با یک جست وجوی ساده در اینترنت و سایت های آگهی همچون دیوار، با صدها آگهی خرید و فروش وام های 50 میلیونی ازدواج مواجه می شوید. وام هایی که متعلق به جوانانی است که قرار است با آن سقفی برای آرزوهای خود بسازند اما حالا به جیب دیگران می رود.هم اکنون هر یک از زوجین می تواند 50 میلیون تومان وام قرض الحسنه ازدواج با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 84ماهه دریافت کند، یعنی در مجموع 100 میلیون تومان؛ تا مقدمه ای برای آغاز زندگی مشترک آن هم در این شرایط سخت اقتصادی باشد.در سایت دیوار جست وجویی می کنم، عنوان یکی از این آگهی ها «خریدار وام ازدواج به 8 میلیون تومان» است و در متن آن نوشته: «وام ازدواج ۵۰ میلیون تومانی شما را به ۸ میلیون تومان خریدارم، یکی خریدم و یکی دیگه لازم دارم. لطفا اطلاع بدین».

18 میلیون؟!

با صاحب آگهی دیگری که عنوان آن «فروش و خرید وام ازدواج» بود ، تماس گرفتم تا جزئیات را از او بپرسم.

در متن آگهی نوشته بود: «خرید وام ازدواج باقیمت بالا، فروش وام ازدواج باقیمت مناسب»وقتی قیمت را از او جویا شدم گفت که برای یک وام 50 میلیونی باید 18 میلیون تومان بپردازم، یک ضامن هم باید برای دریافت با خودم بیاورم.چگونه وام ازدواج را بفروشیم

بررسی آگهی های دیگر خرید و فروش وام ازدواج نشان داد که نرخ فروش این وام ها معمولا بالاست. به متن چند آگهی توجه کنید:

* «فروش سه عدد وام ازدواج ٥٠ میلیون تومانی که  سر جمع می شه ١٥٠ میلیون تومان،  قیمت ٤٢میلیون ؛ دوستانی که ضامن دارن تماس بگیرن»

* «وام ازدواج 50 میلیونی به فروش می‌رسد. وام با ۴ درصد سود به قیمت ۱۷ میلیون .قیمت مقطوع.»

* « وام ازدواج دوتا به مبلغ ۱۰۰میلیون تومان به فروش می‌رسد، هر کدام  ۱۶ میلیون تومان هزینه محضر بر عهده  خریدار است. به مبلغ وام هم سفته می گیرم توی محضر اون جا قرارداد می‌بندیم.»

نظارت کجاست؟

با این قیمت ها شاید به صرفه نباشد که 32 میلیون دریافت کنی و 55 تا 60 میلیون بازپرداخت داشته باشی. اما آن چه بیش از همه به چشم می آید ، نبود نظارت و تخلف در تبلیغات خرید و فروش وام ازدواج است. اما این موضوع مورد اعتراض معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان نیز بوده است. محمدمهدی تندگویان روز یک شنبه درباره این آگهی ها به مهر گفته است:  «ما در این باره تذکرات لازم را به نهادهای مسئول داده‌ایم، اما تاکنون برخورد خاصی با این موارد نشده است.از پلیس فتا و نهادهای قضایی درخواست برخورد قانونی با این موارد را داریم. به تازگی با پلیس فتا نیز مکاتباتی درباره  برخورد با آگهی‌های تبلیغاتی فروش وام ازدواج در سایت هایی همچون دیوار داشتیم و امیدواریم برخورد قانونی منجر به پایان یافتن این موضوع شود. به علاوه در پیام‌رسان‌ها و برنامه‌های متعدد نیز آگهی‌های مشاوره برای دریافت وام ازدواج یا انتقال غیر قانونی وام در حال انتشار است که با دریافت مبالغی، اقدام به کلاهبرداری در این زمینه می‌کنند.»

چرا خرید و فروش می شود؟

تندگویان با اشاره به علل افزایش آگهی‌های فروش وام ازدواج، معتقد است: متأسفانه یکی از دلایل این موضوع بی توجهی قانون گذار به اعمال شرایط خاص برای دریافت وام ازدواج است. با توجه به افزایش مبلغ وام باید شرایط و ضوابط خاصی برای متقاضیان لحاظ و جامعه هدف واقعی دریافت کنندگان وام مشخص شود تا از سوء استفاده در این موضوع، جلوگیری شود. از مجلس بعدی درخواست داریم به شرایط دریافت وام ازدواج و اعمال محدودیت برای دریافت کنندگان رسیدگی کنند.

تکلیف منی که 97 عقد کردم و هنوز نتونستم برم سر خونه زندگیم چی میشه ؟ ما هرکدوم 15 تومن گرفتیم . نباید یه وامم حتی درصد بالا به ما بدن ؟ این ظلمه که 85 میلیون وامو اضافه کنن و هیچ امتیازی برای امثال ماها در نظر نگیرن


فروش وام50ملیون تومانی

فروش وام ازدواج 50 میلیونی 4 درصد اقساط 84 ماهه از تهران

اگر وام ازدواج برای فروش دارید با این شماره تماس بگیرید
0911…

سلام. اگه وام برای فروش دارید، مبلغ بالای 150 میلیون لطفا تماس بگیرید.093…

من مشکلم ضامن بود. به خاطر همین فروختمش

سلام خسته نباشد من وام ازدواج ميخوام اينم شمارم 0919…

میشه توضیح بدید مشکل خرید و فروش وام ازدواج چیه؟ هم به نفع خریدار هست هم به نفع فروشنده.

سلام
فروش وام ازدواج قانونی هستش؟
آگه طرف قسط پرداخت نکنه چی

هرکی وام ازدواج می خره با این شماره تماس بگیره ۰۹۳۸۲…

خریداروام‌ازدواج‌هستم‌بامن‌تماس‌بگیری‌هرکی‌فروشنده‌وام‌ازدواج

وام ۵۰ تومنی برای فروش دارم ۰۹۳۳۵… تماس بگیرید

وام ازدواج دارم فروشی 100ملیون.هرکی خواست باین شماره تماس بگیره 0913…


سلام. میتونی زنگ بزنی

درخواست خرید وام ازدواج رادارم با قیمت مناسب لطفا تماس بگیرید۰۹۱۱۱…-۰۹۳۵۳…

سلام دوستان دوتا وام ۱۰۰ملیونی دارم هرکی خواست به این شماره تماس بگیره۰۹۱۷۵…

فروشنده وام
ازدواج 50 میلیونی… 0935

سلام هرکی وام خودش میفروشه من می‌خواهم لازم دا م فوری

اگه واس برای فروش دارید دراصفهان تماس بگیرید لطفا

بیشتر به خاطر نداشتن ضامن مجبور به فروش میشن
من خودم چندتا ضامن کاسب بردم ولی گفتن فقط کارمند کسر از حقوق که دریافتی بالا داشته باشه که نتونستم جور کنم و وامم را فروختم اگر شرایط ضامن کمی ساده تر باشه این پول بدرد عروس و داماد ها میخوره وگرنه میره تو جیب دلال ها

واقعا مزخرفه بخاطر این واما چرا از یارانه کم نمیشه
فقط واس خودشون ک برگرده یارانه رو کم میکنن
فقط بخاطر نداشتن ضامن میفروشم

وقتی بانک انقد سنگ جلوی پای جوونا میندازه و چندتا چندتا ضامن میخوان لااقل میتونن با فروش وامشون ی پولی بیاد تو دستشون

وام ها را فقط کارمنده ها و نظامی ها میتونند بگیرند هزار تا ضامن میبری قبول نمیکنند فقط کسر از حقوق دولتی میخواند من دارم کنار خیابون با زن جوونم زندگی میکنم وام نمیدنند بفروشم حداقل ی سر پنها دارم لوازم اولی زندگی تو سرم بخور


وام ازدواج مبفروشم

وام ۱۵۰ میلیون دارم ۴ درصد ولی ضامنی چیزی ندارم به مبلغ ۵۰ میلیون تومن میفروشم اینم شمارم 09909848963

همه قسطش به عهده خریدار میشه؟؟؟ چگونه وام ازدواج را بفروشیم

من وام ازدواج ۵۰میلیونی دارم و ۱۸تومن میفروشم به پولشم نیازدارموگرنه نمیفروختم اگه خاستین ایمیل بدین @kobi.org.1

وام ازدواج واسه فروش داریم دوتا 50تومن هرکی خواست با شماره من تماس بگیره خیلی بهش نیاز داریم زندگیمون بهم میخوره اگه نگیریم آخه چیزی نداریم شروع کنیم ژندگیو

سلام از کدوم شهر هستین خواهر؟

وام ازدواج فروشی دارم لطفاً کمک کنی 09212653876

سلام وام ازدواج دارم تعیین شعبه شدیم 15روزفرصت دارم ضامن ببرم هرکی میخوادمیفروشم 09385995323

وام ازدواج را می فروشید بنده خریدارم

من نیازمند وام هستم تورا به خدا اگر قصد فروش دارید زنگ بزنید

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

تجارت نیوز در گزارشی نوشت:  در حالی که بسیاری از مردم به دنبال گرفتن وام از شبکه بانکی هستند، برخی از زوج‌های جوان قید وام ۳۰ میلیون تومانی که دولت به آن‌ها می‌دهد را زده‌اند و آن را می‌فروشند.

مدتی پیش محمد تندگویان، معاون وزیر ورزش و جوانان هم گفته بود که «به دنبال افزایش مبلغ وام ازدواج، مبلغ اقساط ماهانه آن نیز افزوده شد که به گفته برخی از جوانان، آنها در پرداخت اقساط دچار مشکل شده‌اند. این مساله نشان می‌دهد افزایش مبلغ وام، دیگر به حل مشکل ازدواج در کشور کمک نمی‌کند، چرا که عمده مشکل جوانان اشتغال است.»

در برخی از آگهی‌های از این دست یک طرف و در برخی دیگر هر دو طرف عقدنامه وام خود را می‌فروشند و برخی نیز خواستار شریک هستند. میانگین قیمت خرید این وام‌ها ۱۰ میلیون تومان است. اما خریدارانی هم در این بازار حضور دارند که با قیمت پایین‌تر و حدود هفت میلیون تومان از زوج‌ها خریداری می‌کنند که با سود چند میلیونی این امتیاز وام را به متقاضیان دیگر بفروشند.

برخی از این وام‌ها آماده برداشت هستند و فقط نیاز به این دارد که ضامن کارمند و نامه کسر از حقوق آن تهیه شود. در سوی دیگر نیز افرادی از قبیل کارمندان سازمان‌های دولتی هستند که آگهی زده‌اند و نامه کسر از حقوق خود را برای ضمانت وام به فروش گذاشته‌اند.

در یکی از این آگهی‌ها ذکر شده: فروش دو عدد وام که سود هر دو وام چهار درصد است و بازپرداخت وام ازدواج پنج ساله و وام مسکن جانبازی با بازپرداخت بلندمدت ۲۰ ساله هر دو وام با شرایطی کاملا آسان و راحت آماده واگذاری است.چگونه وام ازدواج را بفروشیم

اما در بعضی از این آگهی‌ها آگهی‌دهنده ذکر کرده که هنوز این وام هیچ کدام از مراحل را طی نکرده و خریدار باید مراحل آن را انجام دهد.

در حالی که زمان بازپرداخت برخی از این وام‌ها برای مبلغ ۳۰ میلیون تومان ۶۰ ماه ذکر شده، اما این فاکتور در در بسیاری دیگر از آگهی‌ها که مبلغ آن دو برابر است (یعنی وام ازدواج هر دو نفر را شامل می‌شود) نیز ۶۰ ماهه اعلام شده است.این آگهی‌ها محدوده جغرافیایی خاصی ندارد و زوج‌های جوان از همه‌ استان‌ها و شهرهای کشور اقدام به فروش وام ازواج خود کرده‌اند.

اگر شخصی بخواهد وام ۳۰ میلیون تومانی ازدواج را از شخصی دیگر به مبلغ ۱۰ میلیون تومان بخرد، با احتساب سود چهار درصد(سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان) پس از پرداخت آخرین قسط این وام برای فرد ۴۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تمام می‌شود.

چه کسانی وام ازدواج می‌خرند؟

در طرف دیگر این معادله نیز افرادی قرار گرفته‌اند که آگهی خرید وام ازدواج ثبت کرده‌اند، تعداد این گروه نیز همانند گروه اول کم نیست.

یکی از این خریداران وام ازدواج گفت: چون خودم مصرف‌کننده هستم و این وام را برای خرید مسکن می‌خواهم این وام را با قیمت پنج تا هفت میلیون می‌خرم. چون موسسات و دلال‌ها این وام‌ ۳۰ میلیون تومانی را با همین نرخ می‌خرند و به عنوان مصرف‌کننده به مبلغ ۱۰ میلیون تومان می‌فروشند.

وی افزود: چون ضامن کارمند یکی از بانک‌ها را دارم اگر پرونده وام در بانک مدنظر من باشد با یک ضامن هم کار من راه می‌افتد.

او در خصوص نحوه توافق گفت: من از موسسات پرسیدم و گفتند دو طرف می‌روند در محضرخانه تعهدنامه‌ای را امضا می‌کنند و فروشنده کارت ملی، شناسنامه و کارت بانکی را به خریدار امانت می‌دهد. البته بعضی‌ها سفته می‌گیرند و برخی دیگر نه، وقتی هم که وام واریز شد ۲۰ میلیون تومان به خریدار و ۱۰ میلیون تومان به فروشنده می‌رسد.

وی در پاسخ به این سوال که این موسسات چه نوع موسسه‌ای هستند؟ گفت: موسساتی هستند که کار خرید و فروش وام جانبازی و این قبل وام‌ها را انجام می‌دهند، و زمانی که با اپراتورهای این موسسات تماس گرفته شود مثلا می‌گوید من در چندین شهر وام فروشی با آماده انتخاب بانک و با بانک‌های انتخاب شده دارم. این موسسات از این طربق دلالی می‌کنند و هیچ مجوزی هم ندارند.

اخیرا سایت عصر ایران نیز علت تعدد آگهی خرید و فروش وام ازدواج در فضای مجازی را این گونه تحلیل کرده که با توجه به اینکه وام ازدواج به ۳۰ میلیون تومان برای هر نفر رسیده و بعد از ازدواج هم در صورت داشتن برخی شرایط طرفین می‌توانند شناسنامه سفید دریافت کنند، امروز با آسیبی به عنوان ازدواج صوری به دلایل مختلف روبه‌رو هستیم.

۲۲۳۲۲۳

شهر جهانی یزد، شهری تاریخی و کویری ‌بین دشت لوت و دشت کویر است که مارکوپولو جهانگرد معروف آن را بزرگ، زیبا و پر رونق توصیف می‌کند. شهر تاریخی یزد در قدیم؛ به ایساتیس به معنی فرخنده و مقدس معروف بوده است.

ساخت و ساز و مسکن متأثر از قیمت مصالح ساختمانی از جمله تیرآهن و میلگرد است. اما به طور کلی قیمت‌ها در ایران با نوسانات دلار جابجا می‌شود.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.
نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

آیا مایل هستید اعلانات مربوط به گفتگوهای آنلاین خود را روی دستگاه
خود دریافت کنید؟

در پنجره باز شده روی دکمه Allow کلیک کنید…

تمام موضوعات خانواده شامل طلاق، طلاق توافقی، حضانت فرزندان، مهریه، نفقه و بسیار اطلاعات دیگر

موضوعات پیرامون مسائل کیفری مانند جرایم قتل، سرقت و مواد مخدر

سلام.
در آخرین مرحله تایید مدارک برای اخذ وام ازدواج،بانک مدارک پایان خدمت یا معافیت،خواستن.در حالیکه در سایت بانک مرکزی مدرک مربوط به خدمت سربازی خواسته نشده و بنده هم سربازی…
چگونه وام ازدواج را بفروشیم

سلام
من سال ۸۸ ازدواج کردم و سال ۹۵ طلاق گرفتم آیا اگر بخواهم مجدد ازدواج کنم می‌توانم وام ازدواج بگیرم یا مابه التفاوت آن را بگیرم اون زمان ۲ملیون وام گرفتم.
بعد یک متنی خواندم…

من موقه گرفتن وام ازدواج هم برای خودمو گرفتم هم زنمو و هیچ مدرکی نداره که این وامو به من داده و الان بعد از ۳ سال که قسطارو پرداخت کردم و ۱ سال دیگر از قسطا مونده. رفته شکایت کرده…

بنده با شخصی در مورد خرید وام ازدواج ایشان به توافق رسیدم و قرار بر این شد که ایشان مبلغی بردارد و بقیه را به من بدهد. بنده نیز ضامن شده ام و وام واریز شده است. اما ایشان به تماس…

سلام
سال ۹۳ وام ازدواج دریافت کردم و به دلایلی نتونستم حتی یک قسطش رو هم پرداخت کنم،الان بعد بیش از پنج سال پرونده رو بانک به دادگاه برده و حسابهای من و خانومم و ضامنم مسدود…

باسلام
دو سال پیش وام ازدواج گرفتم و پدرم ضامن شده که اصلا قسط هاشو تا حالا پرداخت نکرده حالا من توان پرداخت قسط هارو ندارم بانک هم به من زنگ میزنه میخواستم بدونم ایا بانک…

سلام.حالتون خوبه؟ببخشید من میخوام وام ازدواج یکی رو بخرم.خودمم ضامن همون وام قراره بشم.وام به اسم ایشون هست و به حساب ایشون میریزن وام رو.برا ضمانت اینکه وقتی وام پرداخت شد،پول…

سلام
تبعه کشور بنگلادش هستم
در زمان عقد مشخصات پاسپورتم وارد شناسنامه اقای ایرانی میشه، و بعد از عقد شناسنامه ایرانی بهم داده میشه با این شرایط مشکلی پیش نمیاد برای گرفتن…

سلام من وام ازدواج خود را به شخصی فروختم و اون نصف پول رو بهم داد و نصف دیگه رو گف بعد از اعطای وام میدمش من الان که مدتی گذشته نیاز شدیدی به پول دارم حتی خانواده همسرم بخاطر طول…

سلام من معلمم و میخوام ضامن وام ازدواج صدتومنی بشم اما بابتش میخوام سفته بگیرم میخوام بدونم پشت سفته ها چی باید بنویسم که درصورت پرداخت نکردن اقساط بتونم سفته هارو بذارم اجرا و…

تمام حقوق برای بنیاد وکلا محفوظ است.

آیا مایل هستید اعلانات مربوط به گفتگوهای آنلاین خود را روی دستگاه
خود دریافت کنید؟

در پنجره باز شده روی دکمه Allow کلیک کنید…

تمام موضوعات خانواده شامل طلاق، طلاق توافقی، حضانت فرزندان، مهریه، نفقه و بسیار اطلاعات دیگر

موضوعات پیرامون مسائل کیفری مانند جرایم قتل، سرقت و مواد مخدر

شما می‌توانید درخواست ارزیابی حقوقی خود را بطور مستقیم برای ارسال کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از ایشان پاسخ
بگیرید.چگونه وام ازدواج را بفروشیم

لطفا دقت داشته باشید، شما در هر روز تنها
می‌توانید ۳
درخواست ارزیابی حقوقی رایگان ویا ارتباط مستقیم با متخصص ثبت نمایید.
همچنین دقت داشته باشید درصورت عدم انتخاب متخصص، پیام شما برای تمامی متخصصان ارسال شده و ایشان
می توانند ارزیابی خود را از درخواست شما مطرح نمایند.

سلام وام ازدواجمو میخوام بفروشم از چه راه هایی میتونم بی دردسر بفروشمش ممنون

کیفیت کلیه مشاوره‌ها توسط بنیاد وکلا تضمین می‌شود

ار آنجا که فروش وام فاقد وجهه قانونی است لذا هیچ پشتوانه ای نیز برای آن در نظر گرفته نشده است . در حال حاضر رویه و معمول چنین اقدامی اینگونه است که خریدار اقدام به معرفی ضامن می نماید تا خیال فروشنده از عدم پرداخت احتمالی اقساط توسط خریدار راحت باشد .

سلام
فروش وام از نظر قانونی مصداق ندارد اما شما می توانید وام بگیرید و وام خود را به دیگری قرض بدهید و مسئولیت پرداخت به بانک از نظر قانونی به عهده خود شماست و اگر شما پول خود را به کسی قرض دادید باید اسناد و مدارک مطمئن از ایشان جهت باز پس گرفتن پول خود بگیرید

کیفیت کلیه مشاوره‌ها توسط بنیاد وکلا تضمین می‌شود

ضامن ها را خریدار باید معرفی کند و چک ضمانت هم میتوانید بگیرید و در متنی قید کنید در صورت عدم پرداخت حتی یک قسط کل وجه چک به میزان کلیه اقساط و جرائم را بتوانید مطالبه کنید.

با سلام
اگر هنوز ضامنی برای اخذ وام به بانک معرفی ننموده اید خریدار وام میتواند ضامنین از آشنایان خود را به بانک معرفی نماید تا د راینصورت خریدار موظف به پرداخت اقساط نماید و اینکه اگر چنین نشد از فرد خریدار چکی معتبر ( کارمندی ) جهت کل مبلغ وام اخذ نمایید . و نیز ضامنی معتبر چک را پشت نویسی و امضا نماید .

فروش وام از نظر قانونی مصداقی ندارد . با این حال می توانید خریدار را ملزم جهت معرفی ضامن معتبر به بانک نمایید

کیفیت کلیه مشاوره‌ها توسط بنیاد وکلا تضمین می‌شود

“با سلام”
این کار قانونی نمیباشد
بهتر است ضامنین توسط خریدار تامین گردد

مشاوره حقوقی تلفنی یکی از سریعترین و بهترین نوع مشاوره است.

مشاوره حقوقی تلفنی در بنیاد وکلا با تضمین کیفیت مشاوره ارائه
می‌شود.

قبل از رزرو مشاوره
حقوقی تلفنی می‌توانید با بررسی
وکیل و متخصصین حقوقی بر
اساس عملکرد و امتیاز فعالیت تخصصی آنها فرد مناسب جهت دریافت مشاوره
حقوقی تلفنی
را انتخاب کنید.

مشاوره حقوقی تلفنی در بنیاد وکلا با
بهترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه می‌شود.

تمام حقوق برای بنیاد وکلا محفوظ است.

چگونه وام ازدواج را بفروشیم
چگونه وام ازدواج را بفروشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *