چگونه پست جذاب در اینستاگرام بگذاریم

 
helpkade
چگونه پست جذاب در اینستاگرام بگذاریم
چگونه پست جذاب در اینستاگرام بگذاریم

چکیده :
امروزه اینستاگرام به یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی چه از جنبه سرگرمی و چه از جنبه کسب و کار تبدیل شده است. شما نیز می توانید با مطالعه مطالبی که ایده آفرین گرد آوری کرده روند رو به رشدی در اینستاگرام داشته باشید و شاهد نتایج بهتری باشید.

سخت است که همیشه با آخرین تکنیک‌های مطلب نویسی در شبکه‌های اجتماعی پیش برویم. اما همیشه نکاتی هست که برای مطلب گذاشتن باید آن‌ها را بدانیم و رعایت کنیم:

1. سعی کنید مطالبی بگذارید که ارزش اشتراک گذاری بالایی داشته باشند:

باید مطالبی بگذاریم که ازنظر دیگران و دوستانمان ارزش به اشتراک گذاری بالایی داشته باشند. سعی کنید در هنگام درج مطلب به این موضوع دقت کنید که چرا باید این مطلب را دیگران به اشتراک بگذارند! اگر بتوانید محتوایی تولید کنید که سبب انتشار مجدد توسط دنبال کنندگان شما بشود، به راحتی توسط دیگران خودتان را معرفی می کنید.

2. با هدف و منظور مطلب بگذارید:

چگونه پست جذاب در اینستاگرام بگذاریم

به دوستان خود با گذاشتن مطالب هدفمند ثابت کنید شما اگرچه شاید خیلی حرفه ای نباشید اما به اصول حرفه ای این کار اهمیت می‌دهید. فقط تولید محتوا کافی نیست، شما باید از تولید محتوای خود هدفی داشته باشید و این را به مخاطب نیز انتقال دهید.

3. سرتیترهای عالی و مهم انتخاب کنید:

چه مطلب شما کوتاه باشد و چه بلند، باید از سرتیترهای عالی و مهم استفاده کنید تا در شبکه‌های اجتماعی گزینه ای مناسب برای به اشتراک گذاری انتخاب شوید. چرا که اولین چیزی که از یک مطلب یا پیام قابل رؤیت است و معمولاً برای همه مهم‌ترین بخش به حساب می‌آید، سرتیتر یا موضوع اصلی آن مطلب یا پیام می‌باشد.

4. عملکرد کلی خود را بهبود بدهید:

ثابت شده است هرچه محتویات شما بیشتر باشد کنترل کیفیت آن پیچیده تر می‌شود. سعی کنید هوشمندانه ولی ساده عمل کنید و به یاد داشته باشید طولانی بودن اصل نیست بلکه کیفیت اصل می‌باشد. پس کیفیت را به کمیت ترجیح دهید. زمانبندی مناسب و ثابت قدم بودن در تولید محتوا یک اصل مهم است که باید به آن پایبند باشید.

5. برای ارتقای قدرت کلیدواژه‌ها پست‌های بلند هم بگذارید:

مطالب بلند بالا نیز گاهی برای ارتقای قدرت کلیدواژه‌ها در متن‌های طولانی نیاز است. در نکته قبل اشاره به کیفیت شد اما می توان با تولید محتوای ارزمند و طولانی البته با فاصله های زمانی زیاد به کیفیت کلمات کلیدی مطالب و همچنین ارزش مطالب تان بیافزایید.

6. محتویات طولانی تر بک لینک‌های بهتری می‌سازند

همانطور که می دانید تولید محتوای طولانی سبب افزایش کیفیت آن مطلب می شود و همچنین بیشتر به اشتراک گذاشته می‌شوند. اگر به دنبال ایجاد کردن بک لینک های مستحکم برای سایت خود هستید تولید محتوای طولانی را در ارجعیت قرار دهید.

7. برای مطالب وبلاگ خود از زمان بندی استفاده کنید و آن‌ها را بازبینی کنید:

زمانی که مقالات طولانی تر می‌نویسید، آن را به صورت زمان بندی شده مورد بازبینی و ویرایش قرار دهید. با این کار نه تنها مطالب خود را به روز نگه می‌دارید، بلکه طی دو یا سه بار، تقریباً اکثر ایرادات آن را مرتفع می‌کنید. همجنین می توانید با تعیین زمان مناسب برای انتشار مطالب در آینده در وب سایت خودتان و در شبکه های اجتماعی همیشه سایت و شبکه های اجتماعی خود را بروز نگه دارید.

8. از عکس‌های بزرگ‌تر و بهتر، بیشتر استفاده کنید:

اگر خواهان جلب توجه بیشتر خوانندگان مطالب خود هستید، و اگر می‌خواهید آن‌ها از خواندن مطالب طولانی شما خسته نشوند می‌بایست آن‌ها را با عکس‌ها و تصاویر جذاب تشویق کنید. عکس‌های جالب بازدید کنندگان را تشویق به مطالعه متن مربوط به آن‌ها می‌کنند. نه تنها عکس‌ها و تصاویر، بلکه استفاده از عناصر گرافیکی نیز بسیار مفید می‌باشد.

نکته مهم اینجاست که باید از کیفیت و مرتبط بودن آن‌ها با پست و محتوای مطلبتان اطمینان حاصل کنید. رعایت این موارد به مقدار زیادی کاربران را تحریک به ایجاد ارتباط می‌کند. نتایج تحقیقات نشان می‌دهد، استفاده از تصاویر با کیفیت در فیسبوک به افزایش میانگین 53 درصدی اشتراک گذاری‌ها منجر شده است. همچنین استفاده از تصاویر باعث شده است که نظرات (Comments) مطالب نیز با بیش از 104% افزایش رو به رو شود.

 

9. از تکرار دوری کنید:

اگر می‌خواهید روی یک کلمه کلیدی تمرکز کنید و از آن در چند مطلب یا چند پست استفاده کنید، بهتر است از تکرار کردن ایده اصلی محتوای مرتبط با آن کلمه پرهیز کنید. هیچ وقت سعی نکنید با تکرار زیاد کلمات یا جملات و عبارات خاص، ایده ذهنی خود را به خوانندگان تحمیل کنید.

10. از دکمه‌های اشتراک گذاری در پایین هر مطلب استفاده کنید:

با قرار دادن دکمه‌های به اشتراک گذاری محتوای رسانه ای شبکه‌های اجتماعی، امکان اشتراک گذاری را برای خوانندگان مطالبتان راحت تر کنید. به ویژه برای مطالب طولانی، این برای کاربران سخت است که به ابتدای متن برگشته و دنبال راهی برای به اشتراک گذاری بگردند. در این حالت 90% ازنظر خود منصرف می‌شوند.

فراموش نکنید راحتی کاربران اولویت آن‌هاست. پس این اولویت برای شما هم باید ارجحیت داشته باشد. در این صورت، قرار دادن دکمه‌های اشتراک گذاری در پایان هر متن حرکتی عاقلانه و ایده آل می‌باشد و خوانندگان به محض اینکه متن را تا آخر خواندند می‌توانند در همان لحظه به سرعت آن را به اشتراک بگذارند.

 

این 10 روش، از جمله مهم‌ترین متدهای ایجاد مطلب‌های هم راستا با شبکه‌های اجتماعی می‌باشند که برای کاربران شما نیز مفید و مورد علاقه و راحت هستند. این موارد را به کار بگیرید و سعی کنید عادت‌های بازدیدکنندگان خود را با آزمون و خطا کشف کنید.

سلام
ممنون از سایت خوبتون
موفق باشید

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

تهران – میدان صادقیه – کوچه تقدیری – پلاک 14 – واحد 3

info@siar.ir

021-44978540

021-44979541

021-44037229

021-44037288

021-44037205

برای دریافت اطلاعات در مورد جدیدترین خدمات و محصولات و اخبار با وارد کردن ایمیل یا شماره تلفن خود در خبر نامه سایت عضو شوید

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت ایده آفرین می باشد.

Copyright © 2008 – 2016 Siar.ir

یکی از عوامل موفقیت در کسب و کار اینستاگرامی داشتن پست هدفمند و جذاب در اینستاگرام است که با داشتن پست هایی که دارای مطالب مفید برای کاربران اینستاگرامی باشد دارای بازخورد خوبی از اینستاگرام دارد. این بازخورد خوب باعث افزایش فالوور اینستاگرام، لایک، کامنت بیشتر در زیر پست هایمان ،سیو پست در اینستاگرام، و همچنین اشتراک گزاری پست هایمان در اینستاگرام توسط کاربران و بیشتر دیده شدن آن می شود و میتوانیم پست هدفمند و جذاب در اینستاگرام داشته باشیم.

ما در این جا به شما می گوییم که چه نوع محتوایی بگذارید و در چه مسیری تولید محتوا کنید که تاثیر بازخورد آن را در اینستاگرام ببینیم.

ما گفتیم هدفمان از راه اندازی پیج اینستاگرام چیست و طبق نیاز های مخاطبانمان ما یک کسب و کار راه اندازی می کنیم و حتی ایده های پولساز که در ذهن داریم را هدفنمد در اینستاگرام پیاده سازی کنیم. حال در این قسمت ما درباری پست هدفمند و جذاب در اینستاگرام که تاثیر در مسیر موفقیت ما را دارد را توضیح میدهیم. حال چگونه تولید محتوای خوب در اینستاگرام با پست داشته باشیم. و پست هایی که می گذاریم مورد نظر مخاطبانمان باشد یعنی مخاطبانمان آن را دوست داشته باشند و با توجه به نیاز مردم ما یک محصول یا خدماتی را ارائه میدهیم حال برای آن یک پست هدفمند و جذاب در اینستاگرام باید به اشتراک بگذاریم پس نیاز مخاطب را از این که چرا پست ما را میبیند را بسنجیم . محتوای ما میتواند در پست اینستاگرامی حرفه ای  و هدفمند میتواند ویدیو یا عکس یا فقط صوت باشد که این محتوا ها را جوری باید ساخت که مخاطب آن ها را دوست داشته باشد.

در این بخش وقتی پرسش و پاسخ یا از امکانات نظرسنجی میگذاریم در استوری از کاربران بخواهیم در چه حوضه ای دوست دارند ما فعالیت کنیم یا اشکالات یا ایده هایشان را بیان کنند . وقتی کاربران اشکالات یا به پرسش ها پاسخ میدهند،خیلی از مشکلات ما در تولید محتوای اینستاگرام برطرف میشود ،اینکه ما در چه زمینه ای از کارمان فعالیت کنیم که بازخورد خوبی در کسب و کار بدست آوریم و کلی ایده مورد نظر در قالب کسب و کارمان و پیشرفت آن بدست می آوریم. و در این زمینه کلی پست هدفمند و جذاب در اینستاگرام بگزاریم.

سعی کنید هشتگ هایی که مبهم نباشد و طولانی نباشد را انتخاب کنید. در هشتگ ها top post و recent post را نگاه کنید پست هایی که بیشترین بازخورد را در اینستاگرام از همکاراتون یا رقباتون داشتند را نگاه کنید و ایده بگیرید و کامنت هایی که کاربران براشون می گذارند را ببینید و ببینید در چه حوضه بیشتر فعالیت می کنند و چگونه در پست هایشان برای فروش یا ارائه محصولاتشان مانور میدهند.
برای این که پست های هدفمند و جذاب باشند و طبق اصول پست بگذاریم و برای پست هایمان زمانبندی درست داشته باشیم. برای این کار راهکاری که ما به شما میدهیم این است که یک جدول با ۳۰ خانه طراحی کنید و در آن محتواهایی که می خواهید را به ترتیب پست بگذاریم را بنویسید و ۳۰ محتوایی که در آینده میخواهید ارائه بدهید را بنویسید و برای آن زمان بندی کنید و ببینید چه محتواهایی که نوشتید را ارائه میدهید و در پیج اینستاگرامی شما تاثیر دارد . حتی به پست های خود نگاه کنید چه نوع بازخوردی دارد که مثلا این نوع محتواها آیا افزایش فالوور در اینستاگرام را دارد یا افزایش سیو پست یا لایک های بیشتر د راینستاگرام دارید یا با روند رشد کامنت یا اشتراک گذاری پست آن مواجه شدید. همه این ها را د رنظر بگیرید تا ایده بگیرید تا یک تولید محتوای درست و هدفمند در اینستاگرام داشته باشید. همانطور که گفتیم چینش پست ها در اینستاگرام تاثیر مثبتی در پیج اینستاگرامی ما دارد. با داشتن چینش مناسب و رعایت کردن گذاشتن تصویر اولیه پست ها بازخورد مناسبی به ما میدهد اگر دیدید چنش پست هایتان مناسب نیست می توانید آن را تغیر رویه بدهید و این را همیشه در نظر داشته باشید برای برای پست هدفمند و جذاب در اینستاگرام گذاشتن وقت بگذارید چون که کاربران اینستاگرام برای دیدن پست هایتان وقت می گذارند و برای پست هایتان ارزش قائل شوید.چگونه پست جذاب در اینستاگرام بگذاریم

امروزه پست های ویدیویی و پست های اسلایدی دنباله داربیشترین تاثیر را در موفقیت شما در اینستاگرام دارند. چرا که کاربران پست های ویدیویی را بیشتر دنبال میکنند و برای دیدن اسلایدهای جذابی که میسازید بیشتر وقت می گذارند و میبیند.

در نهایت توصیه ما به شما این است  برای موفقیت در اینستاگرام پست هایی که میگذارید مسیر موفقیتن شما را در اینستاگرام تعیین می کنند و یکی از ابزار مهم در جذب مخاطب شما و رسیدن سریع تر شما به هدفتان است. هدف ما از پست گذاشتن این است که کاربر پست هایمان را لایک کند، پست مان را به اشتراک بگذارد یا آن را جزو پست های سیو شده اکنت خود قرار دهد و کامنت بگذارد و از همه مهم تر محصول یا خدماتی که ارائه میدهیم را از ما خریداری کند و این یعنی کسب  اعتماد مشتری در اینستاگرام و گرفتن امتیاز مثبت در اینستاگرام است. پس با تولید محتوای بیشتر و با گذاشتن ویدیوهای مناسب و تولید تصاویر و ویدیو های اسلایدی و گذاشتن هشتگ هایی که دارای بیشترین بازخورد هستند را در پست های اینستاگرامی مان بیشتر بازدید را میتوانیم داشته باشیم و اشتراک گذاری هایمان و دیده شدنمان هم بیشتر میشود.

سعی کنیم پست های جذاب ارزشمند با مختوای درست بگذاریم این نباشد که فقط یک چیز را پست کنیم برای پست هایمان فکر کنیم و خودمان را ذجای کاربر بگذاریم یعنی هم از نظر کاربران عادی که در این زمینه فعالیت ندارند و فقط خریدارند و هم از نظر رقبا و همکارانی که در این زمینه فعالیت می کنند و هم از نظر خودمان به پست هایمان نگاه کنیم که آیا این پست ارزش دیدن و لایک و کامنت و سیو در اینستاگرام و اشتراگ گذاری دارد یا خیر پس برای پست هایمان زمان بندی مناسب و وقت و هزینه برای تولید محتواهایمان داشته باشیم.

سعی کنیم پست های هدفمند و حرفه ای تری را بیشتر بگذاریم به این دلیل که

برای پست هایمان یک میانگین بازخورد را در نظر بگیریم بعد آن را در هفته و در ماه و در سال ببینیم چقدر تاثیر گذار و دارای افزایش فالوور و افزایش لایک در اینستاگرام و اشتراک گذاری و خرید و کامنت و سیو بوده و سعی کنیم این مقدار را بیشتر کنیم.

اگر هفته ای یک پست هدفمند در پیج اینستاگرامی میگذاریم آن را بیشتر بگذاریم یعنی سعی کنیم هر روز بگذاریم تا هم در جلوی دید کاربرانمان باشیم و هم فعالیت خود را در زمینه کاری و اهمیت دادن به کارخود را نشان میدهیم چرا که مردم وقت کمی دارند تا به پیجتان بروند و ببینند قبلا چه پستی گذاشنید ولی اگر پست هر روز بگذاریم میانگین بازخورد ما از پست هایمان چند برابر میشود و در نتیجه ما بیشتر دیده میشویم و بیشتر خودمان جلوی دید کاربران هستیم و آن ها راحت تر به ما دسترسی دارند و مارا بهتر و سریع تر دنبال میکنند.

این روش تاثیر خوبی و بسزایی دارد چرا که مردم استوری ها را بیشتر دنبال میکنند. وقتی پستمان را استوری میکنیم یعنی

۱- اینکه پست تازه ای گذاشتیم و خبر آن را میدهیم ۲٫ این که در پیجمان فعالیت داریم وبرایتان خدمات یا محصولی جدیدی را ارئه میدهیم. پس سعی کنیم پست هایمان را بروز نگه داریم.

اینستاگرام یکی از ابزار مهم در کسب و کار اینترنتی در دنیای امروز است پس در هر حرکت در آن باید هدفمند و دقت لازمه را داشته باشیم تا به نتیجه مورد نظر برسیم.

میخواهیم ببینیم مهم ترین زمان مناسب برای پست گذاشتن در اینستاگرام چه ساعتی است که بیشترین بازخورد از کاربران اینستاگرامی را دارد و پست ما را بیشترین بازدید اینستاگرامی به خود می گیرد و به آن ساعت طلایی اینستاگرام می گویند. چگونه می‌توانیم بهترین ساعت پست گذاشتن در اینستاگرام را متوجه شویم؟

هدف ما این است که بهترین زمانی که بیش ترین کاربران اینستاگرام در آن هستند پیدا کنیم تا در آن زمان پست بگذاریم.

به این دلیل ما وقتی در ساعت خاصی پست میگذاریم ساعتی است که  جمعیت تعداد کاربران آنلاین اینستاگرامی بیشترین تعداد خود را دارد و شلوغ است خوب قاعدتا تعداد کاربران بیشتری در این زمکان پست می گذاریم پست ما را میبینند و احتمالا زمان این را دارند که در لایک کردن ،سیو کردن، کامنت گذاشتن در پست و اشتراک گذاری و مهمتر از آن محصول یا خدمات ما را بخرند.و در نتیجه ما به تعداد   افراد بیشتتری معرفی می شویم.

برخی از سوالات رایج در مورد زمان پست گذاشتن در اینستاگرام

چه زمان بهترین موقع برای پست گذاشتن است؟

با توجه به موضوع پیج من چه زمانی پست بذارم بهتره؟

چه ساعاتی شلوغ ترین زمان در اینستاگرام است؟

ساعات پیک اینستاگرام چه موقع است؟

در ساعت های مختلف پست بذارم خوبه؟

چه ساعت های استوری بذارم؟

با چه فاصله زمانی پست و استوری بذاریم؟

به این موضوع اشاره کردیم وقتی به تعداد افراد بیشتری معرفی می شویم وقتی در ساعات طلایی اینستاگرام پست می گذاریم و این طبق الگوریتمی که اینستاگرام که یک شی ما ارسال می کنیم اول از همه پست اینستاگرامی ما بین ۱۰ الا ۱۵%  کاربران با پست ما یک مشارکت خوب اینستاگرامی داشته باشند . این مشارکت به این معنی است که کامنت خوب و زیاد گذاشته اند و لایک یا سیو با تعداد بالا پستمان داشته و اشتراک گذاری و حتی خرید محصولات و خدمات بازخورد خوبی داشته باشد. حال اگر این پست در ساعت طلایی اینستاگرامی مشارکت خوبی داشته باشد یعنی پست ما را تعداد افراد بیشتری بازدید کرده اندو آنلاین بودن کاربران در این زمان را نشان می دهد  خوب طبق این الگوریتم  بیاییم و بهترین زمانی  که بیشترین آنلاین را داریم انتخاب  می کنیم. اما برای فهمیدن این زمان که بطور دقیق متوجه بشویم اینستاگرام در هر اکنت قسمتی را اختصاص داده است تا ساعتی که بازخورد کاربران را بطور پیشرفته نشان میدهد ما در این ویدیو ادرس دقیق  این ساعت طلایی را به شما نشان میدهیم و هر چیزی را بصورت تفکیکی به ما  نشان میدهد. حال ویدیو ما را ببینید تا تاثیر آن را در کسب و کار اینستاگرامی خود استفاده  کنید.

مدیریت و زمان بندی انتشار پست‌ها در شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود تا هر مطلب به بهترین شکل دیده شود و تأثیر گذارتر از همیشه باشد. در روز چه نوع مخاطبی ما را دنبال می کند ؟

همانطور که میدانید محدودیتی درگذاشتن پست و استوری در صفحه اینستاگرام وجود ندارد. اما چون خیلی از پیج‌ها بیزینسی هستند بعضی از کاربران از ما می پرسند که برنامه ریزی برای منتشر کردن پست‌ها و استوری‌ها چگونه می تواند بر کسب و کار آنها اثرگذاری مثبت داشته باشد.کاربران می گویند  که چند تا پست بگذارم فالوورها بیشتر میشود و حتی می پرسند که چند تا استوری روزانه بگذارم که کاربر منو آنفالو نکنه و هنوز مایل باشد که پیج منو دنبال کند.

کاربارن می پرسند آیا پیج واکنش این را دارد۲ یا الا۳ پست در روز بگذارم یاخیر؟

یکی از دلایلی که میتوانیم با اینستاگرام بیشتر تعامل داشته باشیم گذاشتن پست بیشتر در اینستاگرام است. که نشاندهده فعالیت شما و گرفتن امتیاز مثبتی از اینستاگرام است.

آمار نشان میدهد گذاشتن میانگین ۱ تا ۵ پست میتواند تاثیر مثبتی روی رشد پیج شما داشته باشد. یعنی در روز یک یا دو پست قرار دهید تا کاربران و فالوورها هم کلافه نشوند و همچنان با فالوورهایتان تعامل داشته باشید. بهترین راه فهمیدن نظر و واکنش فالوورها این است که شما تعداد متفاوت پست را تست نمایید. البته نیم نگاهی هم به رقبایتان داشته باشید و رفتار آنها را رصد نمایید.

ولی قبل از همه این ها باید بدانید پیج شما در چه حوضه ای فعالیت دارد و پیج شما کشش این را دارد یا خیر ما در این ویدیو آموزشی کسب و کار اینستاگرامی به طور کامل این بحث را باز کرده و به شما تتوضیح مربوطه را میدهیم .

کارشناس ارشد IT . محقق و مدرس سئو ، دیجیتال مارکتینگ ، توسعه دهنده جوملا ، علاقه مند به آموزش در حوزه راه اندازی کسب و کار اینترنتی . در حال حاضر مدیر وب سایت دیتادیزاین هستم.

011-54222036

ساعت کاری و پاسخگویی : ۹ صبح الی 20 شب می باشد . لطفا در ساعات مشخص
شده
تماس بگیرید
تا همکاران ما در دسترس باشند .

دوره وبمستر شو

طراحی سایت فروشگاهی جوملا

دیدگاه placeholder=”متن دیدگاه”>

شما میتوانید برای وارد کردن لینک و کدهایHTML از تگ های زیر استفاده کنید :

نام *

چگونه پست جذاب در اینستاگرام بگذاریم

ایمیل *

وب‌ سایت

مازندران، تنکابن، سه راه خرم آباد، پاساژ بزرگ تنکابن ، طبقه فوقانی

پشتیبانی تلفنی 24 ساعته :
02128427086

info [at] datadesign . ir

ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه ٩ صبح الی ١٩ عصر

تمامی حقوق نزد دیتا دیزاین محفوظ می باشد .

1392 - ۱۳۹۹ -
ساخته شده با

توسط
تیم دیتادیزاین

فوریه 1, 2018 آموزش بازاریابی اینترنتی, شبکه های اجتماعی, مقالات 11 نظرها

اینکه چه محتوایی در اینستاگرام خود قرار دهیم سوالی است که خیلی ها از من در روز می پرسند. معمولا پست هایی که این روزها در اینستاگرام دیده می شوند چنگی به دل نمی زنند. اکثر پست ها تکراری و یکنواخت شده اند. در صورتی که پست هایی که در اینستاگرام خود منتشر می کنید باید خلاقانه و در عین حال جذاب باشد تا افراد بیشتری به دنبال کردن شما ادامه دهند.

بسیاری از پیج هایی که فالوور های خود را از دست می دهند به خاطر عدم ارائه محتوای خوب و جذاب در اینستاگرام است. بسیاری از کسب و کارهایی که قصد دارند تا از طریق اینستاگرام بازاریابی کنند با مشکل تولید محتوای خوب مواجه هستند. نمی دانند چه محتوایی باید ارائه دهند تا افراد بیشتری را به کسب و کار خود جذب کنند. نمی توانند محتوایی منتشر کنند که باعث افزایش فالوور اینستاگرام شان شود!

در این مقاله ایده هایی را مطرح می کنم که با استفاده از آن ها بتوانید پست هایی منتشر کنید که علاقه مندان به کسب و کار شما در اینستاگرام افزایش یابند. اگر ایده خوبی برای انتشار پست های اینستاگرامی خود به ذهتان نمی رسد این مقاله دقیقا برای شما نوشته شده است. پس تا انتها همراه من باشید.

 

چگونه پست جذاب در اینستاگرام بگذاریم

همیشه پست هایی که در قالب نظر سنجی منتشر می شوند باعث تعامل بیشتر با کاربران می شود. نظر سنجی هایی که می گذارید باید باتوجه به موضوع کاریتان و در عین حال ساده باشد.

مثال : از بین فیلم های زیر کدام یک را بیشتر دوست دارید؟

 

سخن بزرگان و افراد معروفی که در حوزه کاری شما فعالیت می کنند را منتشر کنید. این کار را بهتر است با انتشار عکس نوشته ای از فرد مورد نظر به همراه عکس او منتشر کنید.

عکس نوشته هایی که جای خالی هستند هم فکر خوبی است تا کاربرانتان را وادار کنید تا در پست های شما مشارکت داشته باشند. مثلا عکس نوشته هایی منتشر کنید که دارای جمله ای نصفه و نیمه باشد تا بقیه اش را کاربر به میل خودش پر کند.

مثال : اگر من ماهیانه 100 میلیون درآمد داشتم … ؟

 

هر کسب و کاری که دارید فرق نمی کند. اگر تنها اید یا دارای یک تیم هستید بالاخره کار شما پشت صحنه ای هم دارد. هر چند وقت یک بار عکسی از پشت صحنه کارتان در اینستاگرام تان منتشر کنید. این کار باعث اعتماد سازی بیشتری بین شما و کاربران و به ویژه مشتریانتان می شود.

پیشنهاد می کنم مقاله همه چیز در مورد کسب درآمد از اینستاگرام را بخوانید.

 

پست های مناسبتی را هیچ گاه فراموش نکنید. پست های مناسبتی حس خوبی در مخاطبانتان ایجاد می کند به ویژه اگر در پست های مناسبتی خود خلاقیت داشته باشید. حتما از تقویم محتوایی برای انتشار پست های مناسبتی استفاده کنید.

سوال های ساده ای مطرح کنید تا دنبال کنندگانتان به راحتی بتوانند به آن پاسخ دهند. سوال هایی که مربوط به حوزه کاری شماست. گاهی وقت ها سعی کنید سوال های چالش بر انگیز مطرح کنید. سوالاتی که اکثر دنبال کنندگانتان ترغیب شوند به آن پاسخ دهند!

مثال : به نظر شما دیجی کالا در روز چقدر درآمد دارد؟

 

سعی کنید پست هایی منتشر کنید که در آن اشاره ای به دوست یا همکاری داشته باشید. مثلا پستی منتشر کنید و در کپشن آن بنویسید اگر می خواهید در مورد “افزایش فالوور اینستاگرام” اطلاعات بیشتری کسب کنید به مطلبی که دوست خوبم فرید در سایت همیار وب منتشر کرده است نگاهی بیاندازید.

از دوستان و همکاران خود هم بخواهید این کار را متقابلا برای شما انجام دهند.

 

از محصولات خود عکس بگیرید و در اینستاگرام خود منتشر کنید. البته عکس ها به صورت واقعی و در حین استفاده از آن توسط فردی باشد خیلی حس بهتری به مخاطب القاء می کند. همیشه به فکر این باشید که تصاویر محصولات خود را از دید و زاویه جدیدی به مخاطبان خود نشان دهید.

پیشنهاد می کنم مقاله چگونه از اینستاگرام برای بازاریابی استفاده کنیم؟ را بخوانید.

 

اگر محصولی در دست تولید دارید، اگر قصد دارید در آینده کتابی بنویسید، اگر در آینده قرار است در کسب و کار شما تحولی ایجاد شود از آن عکس بگیرید و در اینستاگرام خود منتشر کنید.

به عنوان مثال از محصولی که هنوز تولید نشده است عکسی مربوط به آن بگیرید و درباره اش صحبت کنید. با این کار در واقع بازاریابی انتظار انجام می دهید و مخاطبان شما بیشتر مشتاق می شوند تا محصول شما را بدست آورند!

 

بعضی وقت ها تنوع هم بد نیست! هر چند وقت یک بار عکسی که هیچ ربطی به کسب و کار شما ندارد منتشر کنید. مثلا عکسی مربوط یه یک همبرگرد در یک فست فود منتشر کنید و نظر مخاطبانتان را از آن عکس بخواهید! اینطوری می توانید بیشتر با مخاطبان خود در تعامل باشید.

چالش ایجاد کنید. در مورد کسب و کارهایی که مربوط به حوزه کاری شما هستند پست های چالشی قرار دهید. مثلا در مورد تیزر جدیدی که دیجی کالا برای کمپین جدیدش داده است بحثی ایجاد کنید. فیلم تیزرش را بگذارید و مثلا بگویید اصلا این طرز تبلیغ را قبول ندارید. اینطوری دنبال کنندگان زیادی در بحث شما شرکت می کنند.

 

استفاده از پست های ویدیویی در اینستاگرام هم به تنهایی ایده های زیادی دارد. شما می توانید با ایده های زیادی پست های ویدویی خود را منتشر کنید. به عنوان مثال در ویدیو خود به سوال یکی از کاربران خود پاسخ دهید. یا در ویدیو خود در مورد اتفاق جدیدی صحبت کنید. یا می توانید در ویدیو خود از دنبال کنندگانی که به کسب و کار شما علاقه دارند ابراز محبت کنید. خبرهای مهم و ویژه را از طریق ارسال ویدیو به مخاطبانتان بدهید.

حتما می دانید ویدیو در اینستاگرام باید کوتاه باشد. پس بهتر است خیلی مختصر و مفید باشد.

 

موضوع کسب و کار شما هر چیزی که باشد فرقی نمی کند. بالاخره تو هر قشری علاقه مند به کتاب وجود دارد. و همچنین در هر کسب و کاری کتاب های خوب و به درد به خور موجود است. سعی کنید بیشتر کتاب های پر فروش در حوزه کاری خود را معرفی کنید. کتابی که خودتان خوانده اید و باعث پیشرفت شما در کسب و کارتان شده است، از جانب دنبال کنندگانتان حتما خواندنی است.

برای معرفی کتاب سعی کنید حتما در کپشن پست خود خلاصه ای از قسمت های مهم آن را بنویسید.چگونه پست جذاب در اینستاگرام بگذاریم

پیشنهاد می کنم مقاله خرید پیج اینستاگرام چه مزایا و معایبی دارد؟ را حتما بخوانید.

 

توسط جست و جوی هشتگ مربوط به برند یا کسب و کار خود در اینستاگرام به دنبال پست هایی باشید که مشتریان یا دنبال کنندگانتان به اشتراک گذاشته اند. مسلما عکس هایی که با هشتگ اختصاصی شما به اشتراک گذاشته شده است مربوط به کسب و کار شما می شود. آن ها را پیدا کنید و در پیج خود به اشتراک بگذارید.

 

از پست های قبلی خود به انتخاب خودتان هر کدام که جذاب تر بوده و لایک و کامنت بیشتری گرفته شده را شناسایی کنید و اسکرین شاتی از آن بگیرید و دوباره آن را به اشتراک بزارید. در پست مورد نظر اعلام کنید که این پست جزء پست هایی بوده است که بیشتر از آن استقبال شده است.

 

حتما تا الان عکس هایی مربوط به مشتریان راضی و خوشحال همراه با محصول مورد نظر را در اینستاگرام دیده اید؟ شما هم می توانید از این عکس ها در لا به لای پست های خود استفاده کنید. از مشتریان راضی خود بخواهید همراه با محصولی که از شما خریده اند عکسی بگیرند و برای شما ارسال کنند تا در پیج قرار داده شود.

در بعضی از مواقع بهتر است با دادن هدیه ای به آن ها این درخواست را ازشان داشته باشید.

با این کار اعتماد دنبال کنندگان شما به کسب و کار و محصولات شما چندین برابر می شود.

 

دنبال کنندگان خود را دعوت به شرکت در مسابقه کنید. با توجه به حوزه کاری خود هر چند وقت یک بار مسابقات جذابی برگذار کنید و از دنبال کنندگان خود بخواهید حتما در مسابقه شرکت کنند. جوایزی برای نفرات اول تا سوم در نظر داشته باشید تا شرکت کنندگان در مسابقه شما چند برابر شوند. بهتر است جوایز شما از محصولات و خدماتی که ارائه می کنید باشد.

 

افراد موفقی که در حوزه کاری شما هستند را در اینستاگرامتان معرفی کنید و از دنبال کنندگان خود بخواهید او را دنبال کنند. برای جذاب تر شدن پست هایتان بهتر است بیوگرافی کوچکی از دستاوردها و کارهای مهمی که فرد موفق مورد نظر انجام داده است را بنویسید.

 

از پست های خنده دار و طنز آمیز هم بهتر است هر چند وقت یک بار استفاده کنید. با این کار هم از یکنواختی پست های خود کم می شود و هم روابط دوستانه تری با دنبال کنندگان پیج خود برقرار می کنید.

 

به سوالات یا مشکلاتی که دنبال کنندگان یا مشتریان شما دارند پاسخ دهید. ممکن است سوال یا مشکل خود را در دایرکت برای شما ارسال کرده باشند. بهتر است از آن اسکرین شات بگیرید و در کپشن مربوط به آن پست در مورد آن صحبت کنید.

پیشنهاد ویژه همیار وب : برای خرید فالوور اینجا کلیک کنید.

 

ایده هایی که در این مقاله برای انتشار پست های اینستاگرامی عنوان کردم ایده های خوبی هستند تا هر کسی یا هر کسب و کاری بتواند از آن ها برای تولید محتوا و انتشار پست های اینستاگرامی خود استفاده کند. پیشنهاد می کنم شما هم با توجه به موضوعی که پیج اینستاگرامی تان دارد از این ایده ها استفاده کنید و پست های جذاب و متفاوتی را در اینستاگرام خود منتشر کنید.

امیدوارم از این مقاله نیز استفاده کافی را برده باشید. شما هم اگر ایده های به ذهنتان می رسد که می تواند پست های اینستاگرامی را جذاب کند با من و دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.

2 ساعت پیش

4 روز پیش

4 روز پیش

سلام خیلی ممنون از اطلاعات کاربردی و خوبی که ارائه میدید، و ممنون که خیلی زود سوالم رو پاسخ دادین

باسلام . ب تازگی تصمیم گرفتم پیجی آموزشی در راستای آموزش نرم افزار راه اندازی کنم. ولی چند مقاله ای ک تا کنون مطالعه کردم در وب سایت شما گرانقدر… تمامی در خصوص کسب و کار فروش بیشتر مرتبط بود . نظرتون و راه کارهایی مفید برای هدف من چیه ؟؟؟

واقعا مجذوب متن شدم و تا آخر متن رو مطالعه کردم فوق العاده جذاب و بسیار کاربردی بود برای من

مطلب خیلی خوبی بود، ولی من فکر می کردم فقط پسر ۴ ساله من به همبرگر میگه همبرگرد :))

سلام ممنون از پست خوب، کامل و کاربردی تون.

ممنونم به نکات بسیار جالبی اشاره کردید

سلام توضیحاتتون بدردم خورده خوب بود متشکر

بسیار صادقانه مرا راهنمایی کرده اید در رابطه با گسترش و توسعه کسب و کار با استفاده از اینستاگرام

ممنونم عالی بود خیلی بهمون کمک کرد

عالیه میتونم بگم خیلی کاربردی خواهد بود

فوق العاده بودن تا مرسی که راهنمایی کردید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

سایت همیار وب در زمینه کسب و کار اینترنتی و آموزش دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کند. هدف اصلی ما آموزش کسب درآمد اینترنتی به زبان ساده است تا هر شخصی با هر شرایطی بتواند کسب و کارش را راه اندازی کند و به درآمد دلخواهش از طریق اینترنت برسد. آموزش های موجود در همیار وب بر اساس تجربیات شخص جاوید گرشاسبی تولید شده است و هر گونه کپی برداری، تغییر یا دست کاری در محتوا و انتشار آن در رسانه دیگری بدون اشاره به سایت همیار وب غیرقانونی است.

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

چگونه پست جذاب در اینستاگرام بگذاریم

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

آیا جزو کاربران جدید اینستاگرام هستید؟ یا کاربرانی که مدتی در اینستاگرام فعالیت می‌کنند ولی هنوز با فوت و فن‌های اینستاگرام آشنا نیستند؟

بهرحال فرقی ندارد. ما در این مقاله نحوه پست گذاشتن را توضیح داده‌ایم، ولی ما یک دوره آموزشی آماده کرده‌ایم که مخصوص شماست. آموزش گام به گام اینستاگرام از صفر تا ۱۰۰٫ اگر دوست دارید با همه جزییات آشنا شوید و استاد اینستاگرام شوید، روی لینک زیر کلیک کنید و وارد شوید.

در این مقاله نحوه پست گذاشتن را مفصل به شما یاد می‌دهیم.

شما فقط چند دقیقه با یاد گرفتن نحوه گست گذاشتن در اینستاگرام فاصله دارید. تمامی مراحل پست گذاشتن را هم با توضیحات خیلی خوب و هم به همراه عکس برایتان آورده‌ام!

اول از همه روی آیکون اینستاگرام لمس کنید تا وارد برنامه بشوید.

 

بعد از اینکه وارد اینستاگرام شدید در قسمت پایین صفحه دقیقا در وسط، یک علامت مثبت خواهید دید. برای اینکه در اینستاگرام پست بگذارید روی این علامت لمس کنید.

 

چگونه پست جذاب در اینستاگرام بگذاریم

بعد از اینکه روی علامت مثبت لمس کردید، صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که باید آنجا عکس یا ویدئوی موردنظرتان را بارگذاری کنید. اما اینجا دو انتخاب دارید: هم می‌توانید از عکس‌های موجود در گالری استفاده کنید و هم می‌توانید با دوربین خودتان، عکس یا فیلم جدیدی بگیرید:

البته مهم‌تر از هر چیزی این هست که بتوانید خودتان پست‌های جذاب تولید کنید. برای این‌که بدون هیچ هزینه و در کمترین زمان ممکن پست‌های اینستاگرامتان را تولید کنید، باید راهش را بلد باشید. ما در دوره آموزش طراحی پست با سایت کانوا، شما را به یک گرافیست حرفه‌ای تبدیل می‌کنیم.

 

بعد از اینکه ویدئو یا عکس موردنظرتان را انتخاب کردید، روی گزینه Next که در گوشه بالا سمت راست قرار دارد لمس کنید تا یک قدم به پست گذاشتن در اینستاگرام نزدیک‌تر شوید. در این قسمت می‌توانید فیلترهای جالبی را روی عکستان اعمال بکنید. مثلا می‌توانید عکس را سیاه و سفید کنید یا تن رنگ‌هایش را عوض کنید.

 

بعد از اینکه فیلتر خودتان را انتخاب کردید، باز هم روی گزینه next لمس کنید تا وارد مرحله بعدی بشود.

حالا دیگر در مرحله آخر هستید! در این مرحله شما سه گزینه مختلف دارید که همه آن‌ها اختیاری هستند. بخش اول همان کپشن است: متنی که زیر عکس یا ویدئوی خودتان می‌نویسید. همیشه سعی کنید برای پست خودتان یک کپشن جذاب بنویسید تا ارزش پست‌تان را بیشتر کند.

 

گزینه دیگری که دارید، مسئله لوکیشن (یا همان موقعیت مکانی) است. اگر جای خاصی عکس یا ویدئو گرفته‌اید یا اصلا دوست دارید موقعیت مکانی خودتان را نشان بدهید، می‌توانید با لمس گزینه لوکیشن، موقعیت خودتان را وارد کنید.

قسمت آخر هم تگ کردم دوستان‌تان است. اگر یکی از دوستان‌تان در عکس یا ویدئو کنار شما هستند یا اصلا دلتان می‌خواهد که آن ها را در عکس تگ بکنید، روی این گزینه لمس کنید. البته یادتان باشد برای اینکه بتوانید شخص دیگری را در عکس تگ بکنید، آن شخص هم باید حساب کاربری در اینستاگرام داشته باشد (در غیر این صورت نمی‌توانید).

حالا دیدید که چقدر پست گذاشتن در اینستاگرام راحت است؟ حالا که این را یاد گرفتید، پیشنهاد ویژه‌ای هم برای شما دارم. شما خیلی راحت می‌توانید بدون نیاز به هیچ نرم‌افزاری با لپتاپ یا کامپیوتر شخصی‌تان در اینستاگرام پست بگذارید! خیلی هم راحت است. اگر علاقه‌مند هستید، حتما مقاله پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر را هم مطالعه کنید.

سلام وقتتون بخیر برای این لوکیشن که در کامنت ها گفته شدتا خودمون قصد نداشته باشیم لوکیشن ما مشخص نمیشه درسته

درود بر شما. هنگام بارگذاری یک پست اگر لوکیشن را وارد کنید فالوورها میبینند. در غیر این صورت خیر.

پیج روزمرگی های منم ببینین fatemeh-amir-137273@

مختصر و مفید.عالی بود

سلام . من با لپ تاب اکانت اینستا ساخته ام. اما نمی تونم پس و عکس بذارم. راهنمایی می کنید لطفا؟

سلام، از آموزش تصویری کامل پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر استفاده کنید.

خوب من کاملاواردم به اینستا ولی بعضی لوکیشنها فارسی‌زبان نوشته شده ودربالای پست دیده نمیشود

این گزینه رو نمیشه تغییر داد. چون خود فرد با زبان فارسی لوکیشن رو زده.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

همین حالا شرکت کنید

تهران فاطمی غربی کوچه خزان پلاک 2

021-41897111

didogram.co@gmail.com

همکاران ما پاسخگو شما خواهند بود

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

ارسال

همان طور که درقسمت اول این مقاله گفتیم داشتن ایده های خلاقانه برای پست های اینستاگرام، بسیار ضروری می باشد. زیرا تکراری بودن محتوای شما، کم کم باعث کاهش تعامل فالوورهای پیج با شما خواهد بود. در نتیجه دیگر نمی توانید امیدی به افزایش فالوور و رفتن به اکسپلور داشته باشید.

در قسمت اول از مقاله ” ۱9 ایده خلاقانه برای پست‌های اینستاگرام ” ایده هایی برای جذاب کردن پست ها و افزایش فالوور اینستاگرام بیان شد. همان گونه که وعده داده بودیم در این قسمت از آموزش های اینستاگرام، ایده های جذاب دیگری را بیان می کنیم.

در صورتی که 8 ایده اول برای ایجاد پست های خلاقانه را بررسی نکرده اید به این لینک مراجعه کنید: 19 ایده خلاقانه برای پست های اینستاگرام (1)

اگر قرار است از ربات اینستاگرام همچون فالوجت برای افزایش فالوور  استفاده کنید، بازهم آنچه اهمیت دارد و باعث می شود شما شاهد افزایش فالوور و  افزایش لایک اینستاگرام باشید، جذابیت پست های اینستاگرام شماست. با فالوجت همراه باشید.

چگونه پست جذاب در اینستاگرام بگذاریم

برای شرکت های برند درباره انتشار یک سرویس جدید یا محصول ، هوشمندانه است که در نظر بگیریم شما چگونه برای یک جلد اگهی برنامه  ریزی می کنید.

اینستاگرام سکوی خیلی خوبی برای ارتقای برچسب های تبلیغاتی برای یک عرضه عمده جدید دارد. برای مثال  Netflix  کار شگفت انگیزی در ارتقا نمایش های جدید بدون شرح های وسیع انجام داده است.

برای ارتقا نمایش Santa Clarita Diet, Netflix چندین برچسب تبلیغاتی کوچک درباره نمایشی که به طور حتم به نوبه خود الهام بخش خواهد بود ، منتشر کرده اند. با برچسب های تبلیغاتی ویدیویی و تصاویر  مردم به نسخه های جدید جذب و به آن وابسته می شوند.

این منبع بزرگی از محتوا برای محصولات و خدمات منتشر شده در هر ماه است. برای برندسازی می توانید مطالب بازاریابی و برندسازی در اینستاگرام را بخوانید.

سوال پرسیدن در پست های اینستاگرام یکی از بهترین راهها برای تعامل است . ما قبلا اشاره کردیم که تبلیغات بیش ازحد می تواند به مخاطبین شما ارایه داده شود. به هرحال سوال پرسیدن  در واقع نظرات  کاربران را دعوت می کند.

United مکان های سفر خود را بوسیله سوال پرسیدن درباره شهرهای خاص ارتقا می دهد. فقط این مقدار تعامل کم، صد ها مشتری را برای هر پست ترویج می کند. مطمئن شوید که پیام های دریافتی خود را با یک رسانه اجتماعی مثل Sprout چک می کنید.

شبیه پیام های مثبت، در پست های اینستاگرام ، فالوور های خود را بخندانید تا از محتویات شما لذت ببرند.اینستاگرام فضایی برای ساخت محتویات مثبت و طنز می باشد.

اگر چه الگوهای رفتاری آن ، ویدیوهای خنده دار یا نقل قول های الهام بخش باشد، فضای خلاق اینستاگرام می تواند پذیرای آن باشد. این به برند شما شانس بزرگی برای نشان دادن چیزهای خنده دار می دهد.

می دانیم که این برای همه برند ها قابل استفاده نیست ، اما راههایی برای حس شوخ طبیعی وجود دارد بدون اینکه وارد سطح وسیع بشویم. BarkBox در حالیکه بزرگترین صاحبان سگ را به خود جلب می کرد برفیلم های خنده دار و تصاویر سگ ها  متکی بود. شما مجبور نیستید مانند دلقک در اینستاگرام باشید اما حس شوخ طبعی خود را نشان بدهید که می تواند شما را کمتر روباتیک و قدیمی به نظر برساند.

یکی از جدیدترین گرایش های اینستاگرام استفاده از موضوع خاص با یک محتواست. بیشتر شبیه کولاژ که قبلا گفته شد سری های ویدیویی راه پرطرفداری برای جرقه زدن محتوا در اینستاگرام می باشد.

Califia Farm از ویدیو برای آموزش مخاطبان خود درباره تم های خاصی که در محصولاتش هستند استفاده می کند. سری های ویدیویی جذاب است و به احتمال زیاد برای متوقف کردن کاربران برای مشاهده ویدیو و بهنگام حرکت (رفتن از اون پیج) می باشد. شما همچنین می توانید از ویدیو برای گفتن داستان برای مخاطبینتان استفاده کنید.

استخدام تاثیر گذاران رسانه اجتماعی برای تحویل گرفتن پروفایل شما می تواند شرایط خوبی را با خود همراه کند. اگر محتویات شما کمی برای خواننده کسل کننده است ، تاثیرگذارانی را بیاورید که باعث اعتماد کاربران به برند شما بشوند.

مطالعه Tapinfluence and Nielsen کشف کرد که بازاریابی تاثیر گذار تلاش می کند که فروش محصول را تا ۱۱ برابر نسبت به روش های دیجیتالی قدیمی بازاریابی بالا ببرد.

شما همچنین نیاز به افراد مشهور برای ارتقای محتویات خود ندارید. به دنبال تاثیر گذارانی که در رسانه اجتماعی محبوب و کسی که مخاطبین را با برند شما در یک ردیف قرار دهد باشید.

مردم ازاد معمولا از تاثیر گذارانی برای ارتقا محتوای مربوط به مخاطبان استفاده می کند.از سرگرمی ها و علایق مخاطبانتان  مطمین شوید و تاثیر گذارانی را بگیرید که بتوانند برند شما را به اینستاگرام ببرند.

ایا می دانید ۷ تا ۱۰ تا از هشتگ هایی که در اینستاگرام از آنها استفاده می شود برند هستند؟ چنین آماری باید شما را وادار به استفاده از هشتگ های برندی برای جذب فالوور های کنونی و جدید بکند.

هشتگ برند ها می تواند به افزایش فهم برند ها کمک و  با ابزار مناسب می توانید بر آنها نظارت و بفهمید چه کسی درباره شما صحبت می کند. هشتگ ها به سرعت توانایی گسترده شدن را دارند و به همین دلیل است که بسیاری از برند ها از آنها استفاده می کنند.

قبل از اینکه محتوای استراتژی بصری خود را شروع کنید ، فکر استفاده از هشتگ برندی شرکت شما می تواند برای ساخت اطراف حساب اینستاگرام شما ساخته شود.

Urban Outfitters را  #UOonYou برای ساخت محتوای کاربر تولید شده از مردمی که از این محصول استفاده می کنند ، اجرا کرده است.

ساخت راههایی برای مخاطبین  برای تعامل و گسترش محتویات خودشان ، همیشه یک حرکت هوشمند بازاریابی خواهد بود. استفاده از هشتگ ها برای پیگیری عملکرد اطراف برندتان حتی می تواند کار را بهتر هم  بکند.

یک راه عالی برای وادار کردن کاربران به یک سایت خاص  از طریق رسانه اجتماعی است. بر طبق Shareaholic در پایان ۳۰% از ترافیک ارجاع از رسانه اجتماعی می آید.

چرا از اینستاگرام برای لینک کردن این ترافیک به وب سایت خود استفاده نکنید؟ در حالیکه شما فقط یک لینک برای استفاده در اینستاگرام دارید هوشمندانه است که آن را بیشتر کنید.

اطمینان حاصل کنید که شما معمولا اپ دیت و در ذهن مخاطبینتان ، جایی که انها می توانند خرید کنند یا اطلاعات بیشتری بدست بیاورند وجود دارید.

بنابراین مخاطبین  و محتویات پست که می تواند انها را به چیز خاصی مثل وبلاگتان لینک کند را به روز نگهدارید.

اگر شما هنوز هم با ایده های پست اینستاگرام گیر کرده اید  به سادگی تلاش های بازاریابی خودتان را ایجاد کنید. برای مثال   هم اکنون Canada Goose با Sundance Film

Festival in Park City, Utah کار می کند . مکان سرد است ، که این باعث می شود شرکت پوشاک زمستانی ، یک شریک بزرگ بازاریابی داشته باشد.

Canada Goose از عکس های شگفت انگیز و ویدیوهای همه چیز park city  برای ارتقا جشنواره فیلم و تلاش های بازاریابیشان  استفاده می کند. شما می توانید از این استراتژی برای ساخت محتوا اطراف تلاش های بازاریابی اخیر خود  در حالیکه کمتر تبلیغاتی به نظر می رسد استفاده کنید.

برای مطالعه بیشتر در مورد پست گذاشتن در اینستاگرام می توانید مطلب ” نکات پست گذاشتن در اینستاگرام که باید به آن ها توجه کرد ” را بخوانید.

یکی از روش هایی که می توانید از آن برای تولید محتوای جذاب استفاده کنید سوال پرسیدن از فالوورها می باشید.

با کمک ابزارهای جدید استوری اینستاگرام، یک سوال جذاب از فالوورهای خود بپرسید. تعریف کردن یک خاطره، اتفاق جالب، یک سوتی و هر چیز دیگری به نظر می رسد گزینه های جالبی باشند.

سپس پاسخ های داده شده را در استوری منتشر کنید. اطمینان داشته باشید سلسله اسوری های جذابی خواهید داشت که هیچ کس نمی خواهد از آن خارج شود.

تا حد امکان تلاش کنید سوال هایی که می پرسید که مناسبتی باشد یا یک پیش زمینه برای آن ساخته باشید. مثلا در هنگام اول مهر و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، از فالوور های خود بخواهید یک خاطره از دوران تحصیل خود تعریف کنند.

سیل پاسخ ها به استوری شما، بازدیدهای بالای جواب ها و واکنش مثبت مخاطبین شما، باعث افزایش اینگیجمنت شما می شود. چیزی که بسیار با ارزش است و می تواند به راهیابی شما به اکسپلور اینستاگرام و افزایش فالوور شما ختم شود.

هم چنین می توانید تعدادی از بهترین جواب ها را هم پست کنید.

زمانی که می خواهید محصول جدیدی را منتشر کنید از آن ها بخواهید حدس بزنید. این کار را هم می توانید در استوری ها انجام دهید و هم در پست. اما با توجه به تجربه خود حدس می زنم بازخورد بهتری باید از استوری بگیرید.چگونه پست جذاب در اینستاگرام بگذاریم

برای این کار می توانید تکه ای از محصول جدید را نشان دهید یا اینکه تصویر را تا حد زیادی تار کنید. حتی می توانید چیزی از محصول جدید منتشر نکنید و از آن ها بخواهید کاملا خلاقانه و حسی حدس بزنند.

سپس این جواب ها را در استوری منتشر کنید. و به هر کدام از آن ها یک جواب مناسب بدهید.

یکی دیگر از پارامترهایی که می تواند به شما در ساختن پست های جذاب و خلاقانه ایده دهد، نگاه جدید به هر مساله ای می باشد. باید یک کودک شوید و به قوه تخیل تان اجازه دهید تا به محصولات و موضوعات اطرافتان جور دیگری نگاه کنید.

برای مثال مهسا رحیمی به عنوان یک اینفلوئنسر در زمینه دیجیتال مارکتینگ، چندی پیش یک عکس خلاقانه با کمک بستنی های قیفی رنگی و چند قلمو و پالت رنگ در صفحه خود منتشر کرد. این عکس توسط صفحه رسمی اینستاگرام بازنشر شد و باعث شد این دختر جوان، در اندک مدتی با افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام مواجه شود. به گونه ای که بسیاری از افراد آشنایی خود را با مهسا رحیمی از زمان انتشار عکس او در پیج رسمی اینستاگرام یاد می کنند.

چیزی که نباید فراموش کنید یک نگاه خلاقانه به همه چیز است.

اگر می خواهید برای یک پست خود لایک خرید کنید . می توانید از تکنیک های مختلفی استفاده کنید. به عنوان مثال بعد از انتشار آخرین پست خود یک تبلیغ در کانال های پر بازدید انجام دهید تا کاربران به سمت پست شما هدایت شوید.

خوبی این روش این است که تعداد فالوورهای شما ممکن است افزایش یابد اما یکی از بدی های این روش این است که با هزینه زیاد موفقنشده باشید که برای یک پست خاص لایک اینستاگرام خریده باشید.

بنابراین بهترین گزینه خرید ربات اینستاگرام است. با استفاده از ربات اینستاگرام شما می توانید علاوه بر تبلیغات اینستاگرام می توانید تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام را به حرکت وادارید.

به عنوان مثال ربات به صورت اتوماتیک و هدفمند، ب اساس تعریف و نیاز شما پست های مجموعه ای از افراد را لایک می کند. این لایک کردن باعث می شود که افراد را کنجکاو کنید بنابراین آنها هم به صفحه شما مراجعه می کنند و تصاویر شما را لایک می کنند و حتی اگر موضوع جذاب باشند کامنت هم دریافت می کنید .

هزینه این روش به مراتب خیلی کم است و ربات اینستاگرام به افزایش فالوورواقعی ، کامنت ، لایک و ویو شما کمک می کند. تنها با چند کلیک ساده کار را به ربات اینستاگرام فالوجت واگذار کنید و خرید لایک اینستاگرام برای یک پست خاص را به این روش انجام دهید.

امیدواریم این ۱۵ ایده پست های اینستاگرام  به شما برای به کار گرفتن خلاقیت خود کمک کرده باشد. انواع مختلف محتوا را ازمایش کنید  و و از ابزارSprout’s Instagram Analytics برای فهمیدن اینکه مخاطبین شما بیشتر با چه چیز طنین انداز هستند ، استفاده کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

وبگاه

برای رشد فوری فالوور ها و لایک های پیجتان روی لینک زیر کلیک کنید :

برای افزایش سریع فالور واقعی و هدفمند فقط با ۵۰ هزار تومان از شهر و موضوع موردنظرتان اینجا کلیک کنید .

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 78

امروزه اینستاگرام به یکی از قدرتمندترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان تبدیل شده است و با توجه به ویژگی هایی که اینستاگرام دارد، می توان این رسانه اجتماعی را محبوب ترین شبکه اجتماعی در نزد ایرانیان دانست. تعداد زیاد اینفلوئنسرها و موفقیت آنها و بستر مناسب اینستاگرام برای بازاریابی و فروش، همه ما را در این فکر فرو می برد که چگونه یک اینستاگرام حرفه ای داشته باشیم؟

 

قبل از اینکه شروع کنیم به یادگیری این موضوع که چگونه یک اینستاگرام حرفه ای داشته باشیم، باید به سوالات زیر پاسخ دهیم:

بعنوان مثال: اگر شما فقط به ارسال یک عکس از محصول تان در روز کفایت می کنید؛ یا مثلا یک بار در ماه login می شوید و ۱۰ تا پست و استوری را در یک زمان ارسال می کنید، وقت خودتان را هدر ندهید. این واقعا کار اشتباهی است و برای هر برندی نامناسب است و حتی فعالیت نکردن شما در اینستاگرام کمتر به ضرر کسب و کار شماست!اما اگر شما غیر از این هستید، من یک راز کوچک را با شما در میان می گذارم: اینستاگرام، رسانه اجتماعی مورد علاقه شماست، بدون هیچ تردیدی!آگاه ساختن یک برند و اینکه مشتریان ایده آل بیشتری را وارد کنیم، بخش مرکزی همه کسب و کارهای موفق است و اینستاگرام بستر این موفقیت را فراهم کرده است.چگونه پست جذاب در اینستاگرام بگذاریم

انتخاب رسانه اجتماعی که برای برند شما به بهترین نحو کار می کند، از طریق بررسی تأثیر بالقوه آن در هر یک از رسانه های بزرگ آغاز می شود. اینستاگرام، به طور خاص برخی از مزیت های متفاوت را برای اینکه یک برند را رشد بدهد، داراست.مطالعات اخیر توسط فورستر نشان می دهد که اینستاگرام ۵۸ بار بیشتر از فیس بوک و ۱۲۰ بار بیشتر از توئیتر یک برند را نشان می دهد؛ در واقع وقتی فورستر به ۷ شبکه اجتماعی نگاه کرد و آنها را بررسی نمود در ۶ تا از آنها نرخ باور نکردنی از تعامل بر اساس طبیعت وفادار و فعال کاربران اینستاگرام ساخته شده است.دلایل بسیار زیادی از اینکه چرا اینستاگرام بسیار محبوب و مردمی می باشد، مانند سطح منحصربه فرد از تعامل برای افراد و برندها به طور یکسان وجود دارد. اما اجازه دهید به طور خلاصه به بررسی عناصر اصلی که این نرم افزار و شبکه را منحصر به فرد ساخته بپردازیم.

این مقاله ها را نیز برای مطالعه به شما پیشنهاد می نماییم:

تأثیر برندینگ یا برندسازی بر مغز انسان

چگونه محصول و خدمات را به مشتری ولخرج بفروشیم

 

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که به طور کامل در جیب شما زندگی می کند یا حداقل در یک صفحه نمایش لمسی. تا مدت های زیادی، شما نمی توانستید از اینستاگرام بر روی وب استفاده کنید و البته هنوز هم نمی توانید از یک مرورگر پست ارسال کنید. این باعث شده که اینستاگرام یک تجربۀ بسیار شخصی باشد و یک محصول باشد که کاملاً از طریق اینترنت تلفن همراه کار می کند. به این ترتیب، این برنامه دسترسی به مخاطبان تلفن همراهتان را فراهم می کند و این بسیار لذت بخش است که وقتی به آن وارد می شوید کاربران آن فعال هستند.

اینستاگرام فقط (بیشتر) تصویری است.شما در مجموع به جز تصاویر، فیلم کوتاه و چند کلمه که بنویسید چیز بیشتری نمی توانید ارسال کنید. شما می توانید خلاقیت به خرج دهد و تصاویرتان را به متن تبدیل کنید. (عکس نوشته) این که این نرم افزار انقدر در میان مردم محبوب شده است، به ظرافت و سادگی آن بر میگردد. این که یک سری از تصاویری که درهم و برهم هستند را در یک چارچوب و در کنار هم قرار بدهیم و صبر و حوصلۀ کاربران این شبکه اجتماعی را سرببریم برای این برنامه حکم یک قاتل را دارد و کشنده است.

گذشته از پست های حمایتی (که در حال حاضر بسیار پراکنده هستند) اینستاگرام به شکل قابل ملاحظه ای غیر اسپم است. به جز یک لینک که آن هم در قسمت Bio در پروفایل شما قرار دارد هیچ لینک دیگری مجاز نیست که وجود داشته باشد. این یک چالش بوجود می آورد (که بعدا بیشتر درباره آن صحبت می کنیم) اما همچنین فرصتی برای اشتراک گذاری و تعامل صادقانه ایجاد می کند. همه این ها باعث می شود اینستاگرام صرفاً لذت بخش تر و صمیمی تر باشد و یک فضای اولیه برای ایجاد ارتباطات و تعاملات شخصی ترسیم کند.

علیرغم اینکه مطلقاً نمی توانید در اینستاگرام، لینک به اشتراک بگذارید، پاپ آپ داشته باشید و... با این حال با گسترش و تعمیم دادن این برنامه برای برندتان آگاهی ایجاد می کنید و از طریق حضور قدرتمند اینستاگرام می توانید با مخاطبان تان وارد تعامل شوید. شما می توایند افراد بیشتری را وارد کنید و فروش خودتان را افزایش دهید. بعنوان یک پلتفرم، اینستاگرام هم دچار رشد حماسی شده است. فقط ۹ ماه بعد از اینکه استارت اینستاگرام زده شد ۲۰۰ میلیون کاربر و در حال حاضر بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه و ۵۰۰ میلیون کاربر فعال روزانه دارد! با رشد شگفت انگیز در این سالها به همه ثابت شده که اینستاگرام یک چیز زودگذر و یک علاقه دمدمی نیست.

این سرویس همچنین با حذف حساب (اکانت) جعلی و اسپم و اضافه کردن افراد مشهور و برندها در ادامه باعث ایجاد اعتبار میان کاربران شده است. همچنین در آخرین اطلاعات منتشر شده تعداد حساب های کسب و کار (Business Accounts) در اینستاگرام ۲۵ میلیون اعلام شده است! یعنی ۲۵ میلیون برند و کسب و کار در فضای اینستاگرام به فعاالیت های بازاریابی و برندینگ می پردازند.

 

 

حتماً مقاله اشتباهات رایج در بازاریابی شبکه های اجتماعی را بخوانید

 

اینستاگرام یک پلت فرم در جهت ایجاد و به اشتراک گذاشتن جنبه های بصری کسب و کار شما ارائه می دهد و به عنوان یک پورتال برای برند شما عمل می کند و به تعریف بهتر اگر اینستاگرام نبود، شما می بایستی تلاش می کردید که مطالب تان را در وبلاگ ها، به صورت پادکست و تیزر در جاهای دیگر منتشر کنید. همچنین نسبت به اکثر سیستم عامل های دیگر به شما اجازه می دهد، تصاویرتان را بعنوان یک داستان مینیاتوری از کسب و کاری که دارید به اشتراک بگذارید. در واقع این یک چیز شخصی بعنوان یک تصویر از کسب و کار شما ارائه می دهد و در زمان واقعی آن را به کار می برد.بعنوان یک ابزار برای رشد و توسعه، اینستاگرام می تواند در همۀ انواع صنایع مؤثر باشد که برخی از قابل توجه ترین آنها، مواد غذایی، سلامت، مسافرت، لباس و... است که اینها بیشتر تمایل به بصری بودن دارند.علاوه بر این بیزینس شما نیاز ندارد که یک محصول را به صورت فیزیکی به فروش برساند. در حقیقت، اینکه شما از طریق استفاده از تصاویر و فیلم ها با مخاطبانتان ارتباط برقرار کنید به مراتب قابل توجه تر از این است که در مورد محصولات تان بخواهید گفتگو داشته باشید.

 

 

در حقیقت این درجه و سطحی از تعامل است که به راحتی روی هر پلت فرم دیگری نمی توان آن را یافت و از آنجایی که حساب اینستاگرام ما چیزی است که ما آن را دوست داریم، از همه مهمتر برای ما این است که این به یکی از کانال هایی که ما می توانیم مشترکین خودمان را به آن وارد کنیم تبدیل شده است.

شما جامعۀ خودتان را می شناسید. شما نیازها، خواسته ها، کشمکش ها و زبان آنها را می دانید. صفحه اینستاگرام شما فرصتی برای نشان دادن دانش و پیشبرد ارتباط با آنهاست. موضوعاتی را برای ارسال انتخاب کنید که طیف وسیعی از احساسات و ایده هایی که محصول شما را پشتیبانی می کند را پوشش دهد. قدرت و توانمندی اینستاگرام قطعاً غیر قابل انکار است. برای این که این قدرت در کارمان قرار بگیرد ما استراتژی را ایجاد کردیم که هر یک از جنبه های حضوراینستاگرام را تعریف می کند و مورد بررسی قرار می دهد.ما، اندیشۀ دقیق و هدفمندی را به آنچه که برای فالوئرها یمان ایجاد می کنیم قرار داده ایم. هدف ما این است که تمایل خودمان را برای ساختن یک جامعه حماسی از کارآفرینان نشان دهیم و میزان بسیار زیادی از ارزش و اعتبار را به ان جامعه ارائه دهیم . تاکتیک های ما بر اساس 3 حوزه اصلی بنا شده است: ترازبندی محتوا، ارائه مستمر و تعهّد.

اگر شما تلاش می کنید که محتوایی را داشته باشید که متناسب با این لایحه باشد، برخی از زمان خودتان را به پژوهش اختصاص دهید. ببینید که رقبای شما چه نوع محتوایی را ارسال کرده اند و آیا موفق بوده اند؟ برای کشف دیدگاه های جدید و ماندن در خط مقدّم آنچه که به آن تمایل دارید، به صنعت و حرفۀ خودتان نگاه کنید، امّا در آنجا متوقف نشوید. مخاطبان تان را به خوبی بشناسید و درمورد آن ها پژوهش کنید. در دام توجّه بیش از حد به رقبایتان نیافتید و همچنین این را بدانید که توجه به مخاطبان بزرگ تر کافی نیست

 

شنیدن گفتگوی دکتر مهریزدان با برنامه رویش رادیو اقتصاد تحت عنوان همه چیز درباره بازاریابی دیجیتال خالی از لطف نیست.

 

پست های کوتاه، جذاب (از لحاظ بصری) و تاثیر گذار ما موجی از تشویق و ایجاد انگیزه برای مان به همراه خواهد داشت. در این جا، ما از وجود کار آفرینان خودمان استفاده خواهیم برد، به طوری که محتوایی که توسط ما پخش می شود تمایل دارد توسط مخاطبان ما نیز گسترش پیدا کند و طنین انداز گردد.

ما شخصاً به این نوع از مسائل برمی خوریم ، بنابراین پیدا کردن و به اشتراک گذاشتن آن به طور طبیعی پیش می آید . کلید دیگر برای تعیین آنچه که ما به اشتراک می گذاریم از طریق انتفال احساسات است. باز هم می گویم، اینستاگرام یک شبکه اجتماعی منحصر به فرد و شخصی است. ما همیشه محتوایی را که احساس می کنیم یک پاسخ عاطفی از فالوئرهایمان را برای ما به همراه دارد را انتخاب می کنیم، خواه مربوط به آرزوهای آنها، ترس هایشان ، استرس ، غرور و یا جاه طلبی باشد.

پست گذاشتن به طور مداوم و با برنامه ریزی ایجاد توقع و انتظار می کند. چقدر عالی و لذت بخش است که یک گروه بزرگ از مخاطبین دلخواه شما منتظر باشند که مطلب بعدی که شما می خواهید بگویید را بشنوند؟ این چیزی است که یک برنامه ارسال مداوم (یعنی ارسال پست برنامه ریزی شده و در مدت معین) ترویج می دهد. چیزی استوار و ثابت باقی می ماند که ترکیبی از اشتیاق برای داشتن اطلاعات بیشتر و اجر و پاداش بصورت تناوبی باشد. در جهت توسعۀ این کار، یک مسیر برای ارسال خودکار محتواهای تان که بر اساس یک دستور العمل در جهت ارسال مطالب است ایجاد کنید. بعنوان یک سرویس اشتراک، این یکی از جنبه های مهم از استراتژی اینستاگرام شده که بخصوص برای ما بسیار حائز اهمیت است و برای ما انتظار و توقع ارائه مستمر را بوجود آورده است.

قبل از اینکه هر کسی، مشترک مجلۀ ما بشود، جامعۀ ما می داند که آنها می توانند در جهت ارائه مطالب به ما اعتماد کنند و مطالبی با ارزش و اعتبار بالا که نیازهای آنها را برآورده می سازد ارسال نماید.

 

 

اینکه شما انبوهی از پست ها را از یک محتوا ارسال کنید حس طبیعی بودن را نابود می کند و کاربران اینستاگرام این رفتار و این روش را بعنوان اسپم می بینند و شما را آنفالو خواهند کرد. درعوض، از آنچه که دربارۀ مخاطبان تان فهمیدید در جهت ایجاد یک برنامۀ سازمان بندی شدۀ ارسال که محتوا را در لحظه و زمان مناسب به دست مخاطبان می رساند استفاده کنید. ما توصیه می کنیم 2 تا 3 بار در روز ارسال داشته باشید یا هر 3 یا 4 ساعت یک بار.

دیدن و از نظر گذراندن هر پست در اکانت شما بعنوان یک فرصت برای فالوئرهای شما در جهت ایجاد تعامل با شما می باشد. جز برخی از موارد استثنایی، هر پست یک فرصت یا دعوت از مخاطبانتان برای ایجاد تعامل می باشد. ما این کار را در بالای تصویر یا در شرح پست (یا هر دو) پوشش می دهیم. همه چیز را به طرفداران تان بسپارید و به تماشا بنشینید.

 

چگونه پست جذاب در اینستاگرام بگذاریم

ریچ کارت (Rich cards) نتایجی هستند که در SERP به صورت کارت نمایش داده می شوند و حاوی مواردی مانند اطلاعات دستور طبخ غذا، افراد، مکان ها، کتاب ها و موارد بسیار متنوع دیگر هستند و همانطور که در ابتدا به آن اشاره شد، گوگل این اطلاعات را از طریق اطلاعات ساختار یافته به دست می آورد.

ریچ کارت (Rich cards) چیست؟

 

 

با استفاده از ابزارهای تحلیلی، ما می توانیم زمان ارسال پست مان را برای زمانی که مخاطبان ما احتمالا بیشتر تمایل دارند که با ما در تعامل باشند تنظیم کنیم. شما همیشه می توانید پست بگذارید و یا اجازه دهید عکس هایتان در آن جا قرار بگیرد، اما ما می خواهیم از طریق دعوت فعالانه فالوئرهایمان به تعامل با محتوای ما به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنیم.

لطفاً این جمله را با این اشتباه نگیرید که شما باید از فالوئرهایتان بخواهید هر زمان که شما پست ارسال می کنید برایتان کاری انجام دهند. این مسئله مهمی است. تعامل به این معنا نیست که شما از ما چیزی بخرید، ایمیل تان را به ما بدهید و یا اکانت ما را برای هر کسی که می شناسید به اشتراک بگذارید.

شما از ان ها می خواهید کاری را برایتان انجام بدهند که باعث شود احساس خوب داشته باشید ، به آنها کمک کنید تا با دوستانشان تعامل داشته باشند و یا مجددا باورها و اهداف آنها را یاد آور شوید. به عبارت دیگر تعامل باید ایجاد لذت بکند.

بیشتر اوقات، این بعنوان یک چیز اساسی است که از مردم بخواهیم چیزی را که لایک کردند اگر مورد قبولشان بود؛ دوستانشان را هم برای اینکه آن مطلب را به اشتراک بگذارند در بخش کامنت، تگ یا منشن کنند. ما به طور معمول، سوالاتی مربوط به پست های مان را از فالوئرهایمان خواهیم پرسید. پست هایی که شامل سوال می باشد 300% بیشتر از پست های فاقد سوال تعامل ایجاد می کند. در این عکس، شما می توانید پست هایی که بیشترین بیننده را داشتند و بیشترین نظر را جلب کردند مشاهده کنید.

 

 

حال می خواهیم بررسی دقیق نسبت به این موضوع که چگونه در اینستاگرام پست قرار دهیم که پیروز و برنده باشد داشته باشیم. هر عنصری از پست های اینستاگرام شما، ارائه دهندۀ توانایی شما برای ایجاد تعامل و ایجاد شبکۀ شماست.

از آنجا که اینستاگرام، یکی از پلت فرم های رسانه های اجتماعی است که به شدت بصری است شما می توانید از تصاویری که یک داستان را بیان می کند و به سادگی احساسات را بر می انگیزد استفاده کنید. اما بدون تصاویر بعید است کاربران شما مطالب تان را بیشتر بخوانند و بسیار کمتر آنها را بین دوستانشان به اشتراک می گذارند.

ارزیابی ها به ما نشان می دهد که هر تصویری که می بینیم موجب چه نوع احساساتی می شود: امید، آرزو، غرور، همدلی، ترس. بسته به زمینۀ فعالیت شما، این می تواند مکان های زیبا، مواد غذایی شگفت انگیز، مناظر، مدل های تناسب اندام و یا محتوای طنز آمیز باشد. اغلب ما به سادگی از یک متن با طراحی گرافیکی استفاده می کنیم. زمان آن است که طور دیگری فکر کنیم وبرگردیم به سمت تصاویر بیزینس و محصولات شما.اما آنچه که یک عکس را باحال می کند و راه جالبی که آن را منطبق بر مطالب می کند یک نکته است: از مسائل کپی رایت آگاه باشید. اگر شما در حال استفاده از تصاویر و یا عکس های شخص دیگری هستید، مطمئن شوید که اجازۀ آن را دارید و این منابع معتبر است. تصاویر هم می تواند یک داستان را روایت کند و احساسات را جلب کند و تجارب را به اشتراک بگذارد.

 

درصد زیادی از مردم کارمند هستند یا مغازه‌ای دارند و با کمک آن پول در‌می‌آورند. بسیاری از افراد دوست دارند درآمد زیادی داشته باشند و به دنبال شغل دوم مناسبی می‌گردند. شغل دوم مخصوصاً برای کارمندان و معلمان بسیار مفید است. در این نوشته قرار است به شما پاسخ دهیم که آیا می‌توانید به عنوان شغل دوم خود به کسب‌ و‌ کار اینترنتی مشغول شوید؟

کسب‌ و ‌کار اینترنتی؛ به عنوان شغل دوم

 

متن جذاب و سرگرم کننده اضافه کنید. اضافه کردن متن در پوشش عکس ها استراتژی شده که در اکثر پست ها وجود دارد و این روش فوق العاده ای برای به اشتراک گذاشتن پیام شما، شناسایی نام تجاری شما و دعوت مردم به تعامل با پست های شماست.ما به موفقیت های چشم گیری در ترکیب تصاویر بسیار جذاب با نقل قول های گیرا و الهام بخش و یا سوالات، دست یافته ایم. ما از Word swag برای ساخت پست هایی که با معیارهای ما تطابق دارد استفاده کردیم. Word swag یک ابزار عالی است. ما از آن برای آپلود کردن عکس و افزودن متن برای ایجاد پست های خیره کننده استفاده کردیم. و اگر هم این امکان را نداشتید می توانید از نرم افزار پینت نیز استفاده کنید ولی باید با محدودیت های آن کنار بیایید.

هر تصویر آپلود شده در فهرست دوربین (گالری) ذخیره می شود و ارسال محتوا در اینستاگرام را فوق العاده آسان می سازد. در زیر چند نمونه از این تصاویر قرار داده شده است:برای شروع، ما اطمینان ایجاد می کنیم که عکس شامل برندینگ ما، بعنوان بخشی از پست ماست. اکثر پست های ما شامل لوگو و وب سایت می باشد. تصاویر، رسانه هایی هستند که قابلیت اشتراک گذاری بالایی دارند. بنابراین باید محتوا لوگوی ما که نشان دهندۀ برندمان است باشد و ارزش ذاتی ما را برساند حتی اگر از اینستاگرام برداشته شود و در سیستم عامل های دیگر به اشتراگ گذاشته شود. همچنین شامل لینک یا آدرس های اینترنتی برای دانلود، صفحات فشرده و مسابقات می باشد. هر پست، فرصتی برای ایجاد تعامل، بوجود آوردن فالوئینگ های شما، توسعه و تعامل با جامعۀ خودتان است.

 

 

برای جذابیت پست ها در اینستاگرام و جذب مخاطبان بیشتر از سوالات استفاده کنید: علاوه بر نقل قول ها و پیام های الهام بخش در تصاویر که ایجاد ارتباط عاطفی می کنند، سوال پرسیدن هم اغلب ایجاد تعامل کرده و افراد را به آن دعوت می کند. برخی از موفق ترین پست های ما از فالوئرهایمان برای پاسخ به یک سوال و یا چالش دعوت به عمل می آوردند.

یکی از راه های اصلی که مردم می توانند در اینستاگرام پست های شان را به اشتراک بگذارند، از طریق TAG کردن دوستانشان است. که به این طریق است که در قسمت پیام ها نوشته می شود یا حتی بدون اینکه چیزی بنویسید فقط افراد را TAG می کنید (بدون کامنت). شما حقیقتاً از طریق استفاده از این روش در این جا می توانید خلّاقیت به خرج بدهید.

به جای این که فقط از افراد بخواهید، دوستانشان را TAG کنند، برخی از همایش ها یا موقعیت ها را برای ارتباط با دیگران رواج دهید. برای مثال عکس زیر نوعی از تصاویر ماست که جزء برخی از محبوب ترین پست های ما حساب می شود و بالای 10% تعامل ایجاد می کند. در اینستاگرام می توان گفت 2 تا 3% تعامل واقعا خوب است.

 

 نحوه ارتباطات کنونی با نحوه تعاملات در گذشته فرق کرده است. در قرن حاضر، شبکه‌ های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباطات به شمار می ‌روند. کسب ‌و کارهای مختلف می‌ توانند از تأثیرپذیری شبکه‌ های اجتماعی برای ارتقای کار خود کمک بگیرند.

چرا باید در کسب و ‌کار های اینترنتی از شبکه ‌های اجتماعی استفاده کرد؟

 

 

ما دریافتیم که مردم واقعاً این بخش از یک پست اینستاگرام رانادیده می گیرند. این یک چیز مشترک بین برندهاست که این قسمت را فقط صرف گذاشتن هشتگ یا محتوای بی معنا می کنند. در عوض از آن برای رونوشت های جالب و افزودن مطالبی که موجب افزایش ارزش هر پست می شود استفاده کنید. اگر شماخواسته ها یا سوالات تان را در عکس مطرح نمی کنید.

این یک مکان بسیار خوب و مناسب برای درخواست عمل شماست.ما دریافتیم که جزئیات بیشتری که شما در بخش توضیحات (Caption) عکس های تان می گذارید، ایجاد تعامل بیشتری می کند. در نظر داشته باشید، توضیحات پست شما بعنوان تعمیم دهندۀ همه چیزهایی است که محتوای تان برای آن تلاش می کند.

یک بیان متناسب با تنظیم پارامترها برای همۀ پست های تان ایجاد کنید و روی همۀ پست های تان الصاق کنید. این برمی گردد به اینکه ایجاد انتظار کنید و آن انتظار را برآورده کنید. هنگامی که شما این کار را انجام دهید یک هماهنگی و یک بیان مرتبط با برندتان که برای هر کسی که جدیداً به شبکۀ شما اضافه می شود ایجاد کرده اید.

ما به سرعت قسمتی از دانش و بینش مان را ارائه می دهیم و می دانیم که مخاطبان ما چیزهای مفید و سودمندی را پیدا خواهند کرد، این می تواند یک چیز عالی از زمینه ای که کسب و کارتان را تعریف می کند باشد. نوشتن این نوع مطالب در توضیحات ارزش های شما را مستحکم می کند و به فالوئرهایتان اطمینان می دهد که شما همیشه حاضر و فعال باقی می مانید.

در این جا تعدادی از روش های قوت بخشیدن به توضیحات پست شما وجود دارد:

دوستان تان را tag کنید: این از همان اصل که در بالا گفته شد پیروی می کند. حتی اگر عکس شما باعث نشود که افراد به سرعت برای شما اقدام کنند، اغلب این فرصت وجود دارد که از طریق tag کردن دوستان تان گفتگو را گسترش دهید.

هشتگ #: هشتگ به عنوان یک ابزار بسیار حائز اهمیت است. آن ها مکانیزمی را برای بینندگان ارائه می دهند که به سرعت به موضوعات مورد علاقه شان دسترسی پیدا کنند و همۀ پست ها را با موضوع لینک گروه بندی کنند.

 

 

آن ها (هشتگ ها) پیدا کردن مطالب شما را برای کسانی که در حال حاضر فالوئینگ شما نیستند آسان تر می کنند و آنها برخی از راه های اصلی هستند برای اینکه مردم فیلد های جدید را پیدا کنند. بررسی کنید که چه کسانی از صنعت شما استفاده می کنند و محبوب ترین کلمات کلیدی را گردآوری کنید که بازگو کننده پیام شما و انواع محتواهایی که ارسال خواهید کرد باشد امّا توضیحات پست خودتان را با یک لیست بلند بالا از هشتگ پر نکنید. چون این بخش اولین جایی است که شما چیزهای جذاب را در آن قرار می دهید، آن را حفظ کنید.

 

یکی از مواردی در سئو همواره مورد توجه کارشناسان سئو قرار دارد، بک لینک یا شبکه لینک سازی است که به مجموعه لینک ها و یا پیوندهایی گفته می شود که به سایت خود و یا دیگر سایت ها داده می شود.

اهمیت بک لینک در سئو

 

به جای اینکه بخش توضیحات خودتان را با هشتگ ها در هم ریخته کنید در مورد پست خودتان کامنت بگذارید و هشتگ را در زیر کامنت قرار دهید. هشتگ ها دقیقاً به همان شیوه که همیشه عمل می کنند عمل خواهند کرد و توضیحات شما هم به خودی خود روشن و مختصر باقی می مانند.

ویدئو: توانایی ارسال کلیپ 60 ثانیه ای از یک ویدئو در اینستاگرام (یعنی فقط 60 ثانیه از یک ویدئو) برای سیستمی مثل اینستاگرام که در پاسخ به رقابت با سرویسی مثل vine آمده چندان دلچسب نیست ولی ما از این فرصت کوتاه نیز برای تعامل بیشتر با مخاطبان مان استفاده کرده ایم. در این ویدئوها ما مطالبی را که می توانیم از آن کسب درآمد کنیم قرار نداده ایم برعکس بر ایجاد رابطه عمیق تر با مخاطبانمان استفاده کرده ایم. این ویدئوها حاوی تکنیک های بکر و ابداعی ما برای ایجاد تحول در زندگی مخاطبان ما استفاده می شود. به صورت کلی از ویدئوها برای پیکر بندی کارمان در راستای اهداف مان استفاده می کنیم.

در حقیقت، مطالعه فورستر اشاره به این فیلم خاص از ردبول می کند که حساب کردند ده ها هزار نفر از اینستاگرام آن را لایک کردند. شما می توانید ببینید که چگونه استراتژی که ما توصیه می کنیم در این جا اعمال می شود. این ویدئو از افرادی نیست که ردبول می نوشند، بلکه ویدئویی است که افراد در ردبول می دانند که مشتریان آن فوق العاده خواهند بود.

 

مقاله رسانه های تبلیغاتی را نیز حتماً مطالعه نمایید

همان طور که در گذشته مطرح شد، یکی از توفیق های اجباری در مخفی ماندن در اینستاگرام منحصراً در این است که نمی توانیم آن را با لینک لود بکنیم. در واقع شما فقط یک لینک در قسمت bio خودتان دارید. این به آن معناست که فروش دشوار خود، سوالات بزرگ و به سرعت عمل کردن، شامل طرفدارانی است که برای رفتن به bio خود به آن لینک کلیک می کنند. این می تواند سخت باشد اما ما یک راه قابل اعتماد برای انجام آن پیدا کردیم. این دشوار است که بینندگان روی bio شما کلیک کنند، عمدتا به این دلیل است که bio ها چندان معتبر نیستند. از لحاظ محتوای پربار و متناوب مثل یک زمین بایر بی ثمر هستند، با محتوای کم دارای شهرت اندک هستند. برای لوگیری از این دام؛ ایجاد یک bio سریع و دقیق (150 کارکتر یا کمتر) با یک CTA مستقیم که از URL به یاد ماندنی دنبال می گردد.

ما از www.drmehryazdan.com یا https://telegram.me/MHMIRAN استفاده کردیم. یک لینک باید کاربران را به یک صفحۀ منحصر به فرد ببرد بنابراین شما می توانید ترافیکی که تولید کرده اید را در اینستاگرام دنبال کنید.

این روش بیش از 30 هزار بازدید کننده داشته که در هر ماه به صفحه لینک bio ما و 30 درصداز کسانی که بازدید کردند به مشتریان ایمیل ما تبدیل شدند.

اما این کافی نیست که فقط از مردم بخواهید که کلیک کنند. شما باید به بینندگان تان که کسانی هستند که bio شما را مشاهده کرده اند و از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی از شما پیروی کردند پاداش بدهید.

 

 

مردم دائماً از من می پرسند که آیا اینستاگرام واقعاً یک منبع بالقوه درآمد است؟

یک سوء تفاهم خیلی بزرگ دربارۀ این موضوع در جهان بازاریابی رسانه های اجتماعی بزرگتر وجود دارد. من این جا هستم که به شما بگویم اینستاگرام یک راه کاملاً قانونی برای رسیدن به فروش است. اینستاگرام قطعاً در فروش کتاب ها و محصولات آموزشی من در بیش از 2 ماه گذشته بسیار حائز اهمیت بوده است. من شخصاً افراد زیادی را می شناسم که میلیون ها تومان در آمد از طریق اینستاگرام داشته اند. این یک افسانه است که اینستاگرام نمی تواند پول ایجاد کند. افراد بدبین را باور نکنید. وقتی که شما در اینستاگرام پست می گذارید، یک آپشن برای قرار دادن موقعیت خودتان دارید (location). اگر لوکیشن شما وجود ندارد می توانید یک لوکیشن ایجاد کنید.

 

 

حالا که شما، استراتژی خودتان، برخی از ایده های بزرگ برای محتوا، BIO و صفحه فرود با ارزش برای مهر و موم کردن معامله را دارید زمان آن است که فالوئینگ های خودتان را بسازید. مانند زندگی واقعی، آشنا شدن با مردم در منطقه خودتان در شبکه های اجتماعی بسیار مهم است. بسیاری از اکانت های اینستاگرام هستند که با SHARE کردن تبادل می کنند یا اجازه می دهند  که مطالب شما در صفحات شان قرار بگیرد، اگر شما به آنها نفعی برسانید.

این مهم است که این گونه اکانت ها را پیگیری کنید و به آن ها متصل شوید، برخی از سرچ های ساده آن ها را به شما نشان خواهد داد. به یاد داشته باشید شبکه سازی همیشه در مورد آنچه که شما می توانید برای دیگران انجام بدهید است و در نهایت 10 برابر برای شما بر میگرداند.

Shoutout یک پست در اکانت های دیگر اینستاگرام است که تشویق می کند فالوئرها، شما را فالو کنند. این یک روش خیلی خوب برای بدست آوردن دسترسی به یک شبکه بزرگتر و یک راه موثر برای ایجاد فالوئر است. ممکن است متشکل از عکس (تصویر) صاحب اکانت باشد اما در عنوان به شما اشاره کند.

 

 

شات اوت در اینستاگرام یعنی از صفحه یک کاربر دیگه اسکرین شات بگیرید و در صفحه خودتون منتشر کنید.

این می تواند مفید باشد اما حتی می تواند خیلی بیشتر مفید قرار بگیرد اگر اکانت اجازه بدهد که تصویر و عنوان مطلب شما در فیدهای دیگر هم ارسال شود، حتی اگر به طور موقت باشد. برای شروع، اکانتی را که دارای محبوبیت است و به زمینه کاری شما هم مربوط می شود پیدا کنید. به اکانت هایی توجه کنید که پست های مشابه با شما دارند و به احتمال زیاد مخاطبان مشابه هم دارندبیشترین shoutout هایی که پرداخت نشده هستند معاملاتی هستند که یک shoutout را در ازاء shoutout دیگر (s4s) ارائه می دهند. اکانت هایی با تعداد مشابهی فالوئر به احتمال زیاد با ارائه shoutout به شما موافقت می کنند.

برای آن ها کامنت و لایک بگذارید و حتی آن ها را فالو کنید سپس با صاحب اکانت از طریق دایرکت یا یک سرویسی به نام kik تماس بگیرید برای اینکه ببینید آنها علاقه مند هستند که به شما shoutout ارائه بدهند. Kik یک نرم افزار است که بسیاری از معاملات در آن انجام می گیرد.

این ممکن است عجیب به نظر برسد اما چیزی است که همه از آن استفاده می کنند .حال می خواهیم به paid shoutout بپردازیم. این کمی متفاوت است. در این جا به جای این که به دنبال اکانت هایی با تعداد مشابه فالوئر باشید، به اکانت هایی نگاه کنید که تعداد بسیار بالاتری فالوئر نسبت به شما دارند و کسانی باشند  که سطوح همکاری از حداقل 2-3 درصد از لایک ها در هر پست بوسیله تعدادی از فالوئرها دارند. این نشان می دهد  که اکانت سالمی است همراه با جامعۀ فعال.

باز هم مهم است که روی کسانی فوکوس کنید که دارای فالوئرهای مشابه و مطالب مشابه با شما هستند. ما حدود 200 هزار تومان در shotout در دو هفته اول اکانت اینستاگرام صرف کردیم و این ابزاری برای بدست آوردن اولین 5 هزار فالوئر ما بود.

هنگامی که شما shotout می کنید استراتژی های مختلفی در فراخوانی شما برای CTA وجود دارد. طبق تجربۀ ما بهترین استراتژی این است که از مردم بخواهید شما را فالو کنند. این به اثبات رسیده که روش موثرتری نسبت به اینکه ما از مردم بخواهیم که در وب سایت ما مشترک شوند.

ترویج مسابقات یا جوایز آنلاین از طریق اکانت اینستاگرام یک روش عالی برای تمام جنبه های حیاتی رشد اینستاگرام است. آنها به شما اجازه می دهند که مخاطبان بیشتری ایجاد کنید و اهرمی هستند که کاربرانتان را به سیستم عامل های دیگر (وبلاگ ها، پادکست ها) برسانید و به طور کلی معرفی کنندۀ برند شما هستند. این جایزه، هزینه زیادی برای شما ندارد .ما بطور کلی از طریق اشتراک در وب سایت مان آن را پرداخت کردیم.ما تا به حال بسیاری از موفقیت هایش را با برگزاری این چالش بدست آورده است. اما این ایدۀ خوبی است که شما آن را نگه دارید تا زمانی که یک توده حیاتی و مناسب و معقول از فالوئرها قبل از پیگیری کردن داشته باشید.

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به محمد حسین مهریزدان میباشد.

پست اینستاگرام یکی از ابزارهای جذاب و قدرتمند بازاریابی محتوا محسوب می‌شود. صفحه اینستاگرامتان تا حد زیادی بیانگر شخصیت و هویت شما و کسب و کارتان است. بنابراین طراحی پست‌های جذاب در کسری از ثانیه، باعث جلب نظر مخاطب و افزایش فروش خواهد شد.

طراحی و چیدمان‌های مختلفی برای پست‌ها و شمایل کلی صفحه اینستاگرام وجود دارد. البته هیچ قانون و قاعده حتمی و الزامی در این زمینه وجود ندارد. در واقع، طراحی پست اینستاگرام جذاب، تا حد زیادی به ذوق و سلیقه خودتان وابسته است.

تیم کارلنسر در این مقاله، شما را با برخی از ایده‌های جذاب و کاربردی طراحی پست‌های اینستاگرام آشنا می‌کند.

سفارش طراحی پست اینستاگرام

به ندرت از طراحی رنگین‌کمانی در اکانت‌های اینستاگرام استفاده می‌شود. این طراحی به خوبی صفحه اینستاگرام شما را متحول می‌کند. مخاطب به خوبی مجذوب طیف رنگ‌های به کار رفته در صفحه می‌شود. در این نوع طراحی، با مرور صفحه به سمت پایین، رنگ تصاویر هم در طول طیف رنگین کمانی تغییر می‌کند.چگونه پست جذاب در اینستاگرام بگذاریم

برای سهولت در طراحی رنگین‌کمانی می‌توان از ابزارهای طراحی فید اینستاگرام مثل Preview App یا سایر ویرایشگرهای معروف عکس و تصویر استفاده نمود.

 

در این روش محبوب، از ترتیب متناوب عکس و متن استفاده می‌شود. البته می‌توانید خلاقیت به خرج دهید و از ترتیب عکس، نمونه کار، معرفی محصولات و غیره هم استفاده کنید. با این طراحی هم حس و ظاهر هماهنگی از کسب و کارتان را ارائه می‌دهید.

 

 

در اینجا به دنبال طراحی فوق‌العاده برای کل صفحه اینستاگرام هستیم. چند روش برای چیدمان تمام صفحه پست اینستاگرام وجود دارد.

 

در این طراحی، پست‌های حاوی محتوای کلیدی با پس زمینه سفید، در وسط صفحه اینستاگرامتان قرار می‌گیرد. البته انتخاب رنگ پس زمینه به سلیقه و ترکیب رنگی عکس‌ها وابسته است. مخاطب در حین مرور صفحه اینستاگرام به سمت پایین با مشاهده محتوای مدنظر شما، بیشتر با برند و کسب و کارتان آشنا می‌شود. به مثال زیر دقت کنید.

 

 

ظاهر این طراحی، مثل مطالعه یک مجله مصور است. در هر ردیف می‌توانید ماجرای خلاقانه‌ای را روایت کنید. به این طراحی، چیدمان مستطیلی هم گفته می‌شود. در هر مرحله می‌توانید سه تصویر یا متن متفاوت را ارسال کنید. مثلاً سه عکس از زوایای مختلف یک موقعیت مکانی را ارسال کنید.

 

 

در این طراحی تمامی تصاویر با هم در ارتباط هستند. تصاویر در کنار هم، یک ترکیب کلی هماهنگ و بزرگتر را تشکیل می‌دهند. در اینجا پس از تقسیم تصویر به قطعات کوچکتر، باید کیفیت اصلی حفظ شود. از طرفی هر عکس هم به طور مجزا باید معنای خاص خودش را حفظ کند.

 

 

در این روش یک تصویر را به سه مربع مساوی تقسیم کرده و مستطیل تیره رنگی را به پایین یا هر دو طرف تصویر اضافه می‌کنید. برای راحتی کار، اول مستطیل را به عکس اضافه کرده و بعد آنرا به سه مربع مساوی برش دهید. در صفحه زیر از ترکیب طراحی ردیفی و سینمایی استفاده شده است.

 

 

اضافه کردن فضای سفید به صفحه هم قاعده خاصی ندارد. می‌توانید ضخامت و وضوح متفاوتی را برای این فضای سفید در نظر بگیرید. محتوای صفحه با فضای سفید به خوبی می‌درخشد و توجه مخاطبان در سنین مختلف را جلب می‌کند. روش‌های مختلفی برای اضافه کردن فضای سفید و طراحی روشن وجود دارد که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

 

پس زمینه‌های سفید، زیبا هستند. می‌توان، پس زمینه سفید را به سبک خاصی از طراحی صفحه اینستاگرام تبدیل کرد. اگر عکس‌هایتان روشن هستند و فضای سفید دارند؛ پس به راحتی می‌توانید پس زمینه سفید را در کل صفحه اجرا کنید. برای این کار از نرم‌افزارها و ابزارهای ویرایش عکس کمک بگیرید.

 

 

می‌توانید از فیلترهای دارای پس زمینه سفید هم روی تمامی عکس‌ها استفاده کنید. بعلاوه ابزارهای روشن کننده تصویر هم به خوبی فضای سفید درون تصویر را افزایش می‌دهند.

 

یکی از ساده‌ترین روش‌های طراحی، به کارگیری حاشیه سفید در اطراف عکس‌ها است. حتی اگر عکس‌های متفاوت با رنگ‌های مختلفی دارید؛ با استفاده از حاشیه سفید، ظاهری یکپارچه به آنها بدهید.

عکس‌های دارای حاشیه سفید در صفحه جستجو و صفحات هشتگ اینستاگرام هم به چشم می‌آیند. البته می‌توانید از حاشیه‌های سفید در اندازه‌های مختلف استفاده کنید.چگونه پست جذاب در اینستاگرام بگذاریم

 

 

اگر هیچ ایده خاصی برای طراحی صفحه اینستاگرامتان ندارید؛ از این روش استفاده کنید. فیلتر متناسب با حس و حال عکس‌هایتان را انتخاب کنید تا مفهومی کلی در سراسر صفحه، جریان پیدا کند. مخاطبان با دیدن عکس‌هایی با فیلتر مشابه، به خوبی عکس‌های جدید شما را در هر جای دیگری، تشخیص خواهند داد.

به کار گیری یک فیلتر مشابه در تمامی عکس‌ها، به صفحه شما انسجام می‌دهد. برای انتخاب فیلتر مناسب از نرم افزارهایی مثل Preview App کمک بگیرید. این نرم افزارها، فیلترهای مختلفی را در اختیارتان قرار می‌دهند. یکی از این فیلترها را انتخاب نموده و برای تمامی عکس‌ها از آن استفاده کنید.

 

 

طراحی پست‌های اینستاگرام با فضا یا حاشیه مشکی به ندرت در صفحات اینستاگرام مشاهده می‌شود. با این طراحی هم می‌توان به صفحه جذابی رسید. حاشیه‌های مشکی برای محتوای تصویری تیره، عالی محسوب می‌شوند. البته این حاشیه برای تصاویر پر رنگ و ساده هم مناسب است.

فیلترهایی برای اضافه کردن فضا و حاشیه تیره در نرم‌افزارهای ویرایشگر وجود دارند. با صرف زمان کافی به نتیجه مطلوب و متناسب با عکس‌هایتان می‌رسید.

 

 

صفحه اینستاگرام و اجزای درون آن با این طراحی به خوبی نفس می‌کشند و ذهن مخاطب هم به آرامش می‌رسد. در این طراحی، تنها جزئی کوچک از محتوای عکس، داستان کاملی را روایت می‌کند.

 

 

خلاقیت و نوآوری در این نوع طراحی موج می‌زند. در اینجا یک محتوا در تمامی تصاویر رعایت می‌شود. رنگ، شی یا هر مفهوم انتزاعی دیگری را می‌توان در این طراحی منعکس کرد. به مثال‌های زیر دقت کنید.

 

 

طراحی تخت، همان هنر عکاسی از بالای سوژه است. در طراحی تخت، محتوای مورد علاقه خودتان را روی یک صفحه تخت به نمایش در می‌آورید. به ندرت از طراحی تخت در تمامی عکس‌های درون یک اکانت اینستاگرام می‌شود. می‌توان از این طراحی در کنار استفاده از فضای سفید و فیلتر مشابه استفاده کرد.

 

 

یکی از ایده‌های جذاب برای طراحی پست اینستاگرام، اضافه کردن نقاشی به تصاویر است. غیر معمول بودن این روش، عکس‌های جالبی را به وجود می‌آورد. برای این طراحی نیازی به مهارت نقاشی ندارید، فقط با کمک نرم‌افزارهای ویرایش تصویر، جزئیات کوچک و هماهنگی را به تصاویر اضافه کنید.

 

 

تمام کار طراحی و ترکیب ایده‌های مختلف به دلخواه شما و تصمیم تیم بازاریابی محتوا وابسته است. هر چقدر از خلاقیت بیشتری در این زمینه استفاده کنید؛ در جلب نظر مخاطب و جذب مشتری به موفقیت بیشتری می‌رسید.

* خواندن دو مطلب: آشنایی با الگوریتم اینستاگرام و روش های افزایش فالوئر اینستاگرام را هم به شما پیشنهاد می‌کنیم

 

سفارش طراحی انیمیشن برای اینستاگرام

 

https://thepreviewapp.com/15-instagram-theme-ideas-preview-app/

https://www.madmarketingpro.com/blog/instagram-formatting-instagram-layout-ideas

Mersi az bloge khubetun. vase sakhte story haye jazab ham appe zir ro pishnahad midam:https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ryzenrise.storyart&hl=en vase androide

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

GitHub وضعیت سالانه خود را در زمینه برنامه‌نویسی منتشر کرده است و محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی و پروژه‌های منبع آزاد... ادامه مطلب

مزیت رقابتی مجموعه عواملی هستند که امکان تولید بهتر و ارزان تر کالاها و خدمات را نسبت به رقبا... ادامه مطلب

طبق مطالعه W3Techs در حدود 54.5 درصد از تمامی وب سایت‌های اینترنتی از گوگل آنالیتیکس به عنوان ابزار تحلیل... ادامه مطلب

تایپ دستی یا ده انگشتی یعنی هر انگشت، جایگاه مشخصی روی کیبورد دارد. با این روش، بدون نگاه کردن... ادامه مطلب

انقلاب دورکاری مفهوم و پدیده‌ای نوظهور است. هر کسی به کسب درآمد در خانه علاقمند است. ولی برخی از... ادامه مطلب

در دو سال اخیر، واتساپ بیزینس (https://www.whatsapp.com/business) به برنامه‌ای پرطرفدار تبدیل شده است. فیسبوک امتیاز واتساپ را به قیمت... ادامه مطلب

الگوریتم اینستاگرام در سال 2020الگوریتم اینستاگرام به راستی چیست و چه تاثیری بر صفحه اینستاگرام شما و کسب و... ادامه مطلب

دانستن 10 نکته عکاسی در سفر می تواند به شما کمک کند بدون داشتن تجربه یا دوربین فانتزی، تصاویر... ادامه مطلب

تولید ویدئوهای جعلی بسیار فراگیر شده است. آیا تاکنون نقل قول‌های جعلی از افراد مشهو را دیده‌اید؟ اینها مصداق... ادامه مطلب

فناوری و روان‌شناسی در فروش نقش ویژه‌ای دارند. فروشنده با کمک این دو عامل در رقابت فروش، پیروز می‌شود.... ادامه مطلب

کارلنسر (Karlancer)، پلتفرم فریلنسنیگ و دورکاری اینترنتی، جهت استخدام فریلنسرهای حرفه‌ای در ایران است. از جمله پروژه‌هایی که می‌توانید آن‌ها را برون سپاری کنید و یا انجام دهید، می‌توان به: برنامه نویسی، ساخت اپلیکیشن و نرم افزار، طراحی سایت، تولید محتوای سایت و شبکه‌های اجتماعی، تایپ و ترجمه، عکاسی، طراحی (لوگو، بنر، پوستر، چهره و…)، نگارش مقاله و پروپوزال، بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ، سئو SEO (بهینه‌سازی موتورهای جست و جو)، ادیت و ویرایش عکس، ساخت و تدوین کلیپ و تیزر، ساخت اینفوگرافیک، مدل‌سازی، ویرایش فایل‌های صوتی، آهنگسازی، پروژه‌های مهندسی، علوم تجربی، هنر، معماری، طراحی داخلی و… اشاره کرد. با کارلنسر، همراه شما هستیم.

برای راه‌اندازی یک کسب و کار در اینستاگرام و تجربه یک بازاریابی اینستاگرامی موفق ، ابتدا هدف اینستاگرامی خود را مشخص کنید. هدف شما از راه اندازی تجارت در اینستاگرام ، بازاریابی ، برندینگ و فروش بیشتر است. 

آیا میخواهید محصولات یا خدمات خود را از طریق اینستاگرام به مشتریان ارائه دهید و یا صرفا میخواهید برندسازی کنید؟

کاری که همچنان بسیاری از صاحبان صفحات تجاری در اینستاگرام به انجام آن پافشاری میکنند این است که تمایل بسیاری به ” توضیح دادن بیش از حد ” در مورد تجارت ، محصولات و خدمات خود دارند.

اگر برای تجارت وارد اینستاگرام شده اید ، این موضوع را همیشه به یاد داشته باشید که اینستاگرام ، یک شبکه اجتماعی بر پایه عکس و ویدئو است و چیزی که بسیاری از کاربران گوشی های موبایل از آن بیزارند نوشته های طولانی است.

چگونه پست جذاب در اینستاگرام بگذاریم

کاربران اینستاگرام بیشتر از آنکه بخوانند ، علاقه مند به دیدن عکس و ویدئو هستند. در واقع اینستاگرام بیشتر این امکان را به شما میدهد که محصولات خود را نمایش دهید ، نه آنکه با نوشتن متن از آنها تعریف کنید.

ما برترین روش و هدفمندترین متد تبلیغات در اینستاگرام در زمینه تمامی روشهای تبلیغ در اینستاگرام ، افزایش فالوور اینستاگرام ، تبلیغ پیج اینستاگرام و… را در ایران تبلیغ به شما معرفی می کنیم.

انتخاب یوزرنیم و عکس پروفایل صفحه تجاری خود را مانند تابلوی بالای درب یک فروشگاه در نظر بگیرید!

صفحه شما باید در نتیجه ی جستجوی کاربرانی که در اینستاگرام دنبالتان میگردند ، زودتر از بقیه به چشم بخورد یا بهتر است بگوییم کاربران را جذب خود کند ، حتی اگر صفحه شما در نتیجه ی جستجو اول نباشد!

اگر صفحه تجاری شما مربوط به برندی است که پیش از این فعالیت داشته و شناخته شده است و حال میخواهید کار خود را در اینستاگرام گسترش دهید ، نام کاربری صفحه خود را به همان اسم برندتان ثبت کنید و هیچ حرف دیگری به آن اضافه نکنید. مثل “INSTAGRAM”.

اما خبر بد اینکه ممکن است آن نام کاربری که به اسم برند شما است قبلا توسط کاربر دیگری ثبت شده باشد که در نتیجه امکان ثبت آن برای شما فراهم نیست.

در چنین شرایطی، انتخاب نام هایی به مانند زیر اشتباه است:

_instagram یا instagram_ یا .instagram و…

اما میتوانید از چنین الگوهایی استفاده نمایید:

instagramoriginal یا instagramofficial یا instagram1

“۱”، “official” و “original” موارد رایجی هستند که توسط افراد و برندهای مشهور مورد استفاده قرار میگیرند.

بهتر است تصویر پروفایل شما لوگوی اختصاصی کسب و کارتان باشد. به هیچ وجه از عکس های کپی برای پروفایل خود استفاده نکنید، شما با این کار اعتبار کسب و کار خود را پایین می آورید و تا حدودی باعث کاهش اعتماد مشتریان میشوید.

شاید شما هم مانند بسیاری دیگر، در انتخاب نام برای صفحه خود سهل انگار باشید.

اما بهتر است بدانید که نام صفحه اینستاگرام شما ، بخش قابل توجهی از سریعتر پیدا شدن صفحه شما توسط کاربران و بهتر دیده شدن در نتیجه جستجوی اینستاگرام را رقم میزند.

این فیلد که مخفف واژه Biography میباشد ، از شما میخواهد که توضیحی درباره کسب و کارتان بدهید. این بخش ، قسمت مهم دیگر در آماده سازی صفحه تجاری شما است. از قضا این بخش هم تاثیر بسیاری در نتایج جستجوی اینستاگرام دارد.

در این فیلد بسته به هدف گذاری صفحه اینستاگرام خود، آدرس وبسایت یا تلگرام خود را وارد کنید.

بسیاری از صاحبان کسب و کار ، اینستاگرام را با مجلات تبلیغاتی و تراکت هایی که جلوی درب خانه ها میگذارند یا در خیابان پخش میکنند اشتباه میگیرند!

هدف شما از راه اندازی یک صفحه تجاری اینستاگرام ، معرفی محصولات و برند خود و فروش بیشتر آنها است ، پس چرا به جای به اشتراک گذاشتن تصاویر جذاب درباره تجارت خود، اعلامیه منتشر میکنید و یا کارتان را تبلیغ میکنید!

اگر محصولاتی ارائه میدهید ، تصاویر جذاب از محصولات خود تهیه کنید و آنها را به اشتراک بگذارید.

برای پیشرفت در کسب و کار خود از متخصصین و مشاورین ایران تبلیغ کمک بخواهید

حال که یک صفحه تجاری ایده عال برای خود راه اندازی کرده اید ، با خیال راحت به تبلیغات و جذب فالوور بپردازید تا یک تجارت آنلاین بینظیر و عالی را تجربه کنید.

اینکه چگونه پست بگذارید ، کاملا بستگی به خود شما دارد و البته شما بهتر از هرکس دیگر در مورد کسب و کار خود اطلاعات دارید. هرچه خلاق تر و متفاوت تر باشید ، برای تجارت در اینستاگرام موفق تر خواهید بود ، به شرط آنکه همواره موارد زیر را در پست گذاشتن در نظر داشته باشید.

اگر محصولاتی برای فروش دارید، عکس های جذاب و باکیفیت از هریک از آنها تهیه کنید.

رنگارنگ بودن ، کمی تند بودن رنگ ها و خلاقیت در عکسبرداری؛

اینها مواردی هستند که با آنها میتوانید کاربران را مبهوت خود کنید.

اگر تجارت شما شامل فروش و ارائه خدمات غیر کالایی است ، درباره هرکدام از خدمات خود یک عکس جذاب و تاثیرگذار تهیه کنید. سپس عنوان هر یک از خدمات را در فضای مناسبی از تصویر درج کنید ، در واقع از چند کلمه یا نهایتا یک جمله کوتاه به عنوان موضوع یا توضیح خدمات استفاده کنید و مهمترین اطلاعات محصول را به صورت مختصر و ریزتر در فضاهای خالی دیگر عکس بگنجانید.

در نهایت چیزی که باید در نگاه اول در ذهن کاربر تاثیر غالبی داشته باشد ، یک عکس جذاب است که دارای یک عنوان وسوسه کننده برای تجارت در اینستاگرام میباشد.

در بخش ” caption ” یا توضیحات پست، اطلاعات کافی و البته مختصر درباره محصولات یا خدمات خود بنویسید ، این اطلاعات میتواند شامل کارایی، ویژگی ، رنگ بندی ، کد و قیمت محصول باشد.

دقت داشته باشید که اگر شما یک پست درباره محصول خود در صفحه اینستاگرام تان گذاشته اید که فالوورهایتان در قسمت نظرات آن سوالات تکراری پرسیده اند ، نتیجه بگیرید که بخش کپشن را به خوبی پر نکرده اید.

قسمت نظرات پست های یک صفحه موفق برای تجارت در اینستاگرام ، باید پر از نوشته هایی با مضمون ” ا براز علاقه برای خرید ” و ”  رضایت از خرید ” باشد.

این کاملا بستگی به نوع کسب و کار شما دارد که بخواهید برای هر یک از محصولات یا خدمات خود در صفحه اینستاگرام تان قیمت درج کنید یا نه!

اما به طور کلی برای صفحات تجاری همچون پوشاک ، بدلیجات ، گوشی موبایل و… که با سیل عظیمی از سوالات تکراری در خصوص قیمت محصولات مواجه میشوند ، پیشنهاد میشود که مبلغ در عکس یا کپشن ذکر شود.

در خصوص کسب و کارهای دیگر ، چنانچه قیمت محصولات یا خدمات شما از دید مشتریان بسیار مناسب به نظر میرسد و قابل توجه است، خوب است آن را در عکس یا کپشن وارد کنید.

البته معمولا در صفحات تجاری ” ایرانی ” رایج نیست که مبلغ محصولات یا خدمات در خود عکس درج شود ، چراکه تغییر قیمت بسیار اتفاق می افتد و در چنین حالتی امکان ویرایش وجود ندارد ، لذا در صورت تغییر قیمت محصولات یا خدمات ، ادمین صفحه مجبور است مجددا پست های ویرایش شده را در صفحه قرار دهد که موجب از دست رفتن بسیاری از خصوصیات ، از جمله ، لایک ها و کامنت های قبلی میشود.چگونه پست جذاب در اینستاگرام بگذاریم

در نتیجه بخش کپشن که قابل ادیت کردن میباشد ، گزینه بهتری برای درج مبلغ است.

ایران تبلیغ با کادری مجرب آماده مشاوره رایگان به شما عزیزان در زمینه تمامی روشهای تبلیغ در اینستاگرام ، افزایش فالوور اینستاگرام ، تبلیغ پیج اینستاگرام و … میباشد.

سلام خسته نباشید پست های ما در هشتگ ها اصلا نشان داده نمی شوند لطفا در این مورد راهنمایی های بکنید ممنون

اگه پیج شما خصوصی باشه پست در هشتگ ها به نمایش در نمیاد

خیلی عالی و مفید و توصیه‌ها کامل قابل فهم و درک حتی برای کسایی که میران سواد کمی دارند هست ممنون از لطف و مرحمت شما آرزوی موفقیت و ارتقای سطح کاری برای شما 🌺🌺🌺❤❤❤

سلام توضیحات جامع و گیرا بود ،تشکر

در حالت کلی بهتره قیمت برو بزاریم یا ن ؟؟ گاهی وقتا بعضی قیمت ها از دید بقیه گرون بحساب میاد و وقتی قیمت رو میبینن منصرف از خرید میشن حالا نمیدونم دقیقا کدوم راه برای موفقیت پیج و فروش بالا تاثیر داره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

ناحیه کاربری ایران تبلیغ

ایران تبلیغ ارائه دهنده خدمات نوین طراحی و تبلیغات در بستر دیجیتال مارکتینگ است. با تجربه، علم روز، هوشمندی حلقه همکاران و تکنیک های مدرن توسعه با سعی حداکثری به جلب رضایت کاربران در مسیر صحیح این تجارت الکترونیک به یاری خداوند در حرکت هستیم.

همانطور که می دانید امروزه اینستاگرام تبدیل به یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی شده است و یکی از دلایلش این است که می توانید به راحتی و با چند گام ساده محتوای دلخواهتان رو با فالوورهایتان به اشتراک بگذارید.این محتوا می تواند به صورت عکس یا ویدئو باشد. اگر شما به تازگی در این شبکه اجتماعی عضو شده باشید، شاید یکی از سوالات شما این باشد که چگونه در اینستاگرام پست بگذاریم ؟ شاید به طور کامل با نحوه پست گذاشتن در آن آشنا نباشید. بنابراین ما تصمیم گرفتیم با یک آموزش کامل قدم به قدم و تصویری؛ صفر تا صد پست گذاشتن در اینستاگرام را به شما یاد بدهیم تا بتوانید با خیال راحت از امکانات و قابلیت های این شبکه جذاب لذت ببرید. اگر می‌خواهید از نحوه تگ کردن در پست اینستاگرام مطلع شوید این مقاله را هم در بلاگ نشانت بخوانید.

پست در اینستاگرام چیست و چگونه در اینستاگرام پست بگذاریم؟هر تصویر یا ویدئویی که از طریق کاربر در فضای مجازی اینستاگرام به اشتراک گذاشته شود را پست می گویند.در اینستاگرام کاربران می توانند به این محتوای بصری بازخورد نشان دهند.برای دسترسی به اینستاگرام و گذاشتن پست دو راه دارید:1) نصب اپلیکیشن در موبایل2) از طریق وبسایت Instagram.com با کامپیوتر

بیشتر بدانید: آموزش نصب اینستاگرام با راهنمای تصویری

در ابتدا پست گذاشتن در اینستاگرام با موبایل و سپس  از طریق وبسایت را به شما آموزش خواهیم داد.

آموزش گذاشتن پست در اینستاگرام با موبایل

چگونه پست جذاب در اینستاگرام بگذاریم

در ابتدا شما یک نوار منو را در قسمت پایین اپلیکیشن مشاهده می کنید که از پنج قسمت تشکیل شده است که به ترتیب از چپ به راست عبارتند از:

در این مقاله ما پنجره پست (پنجره وسط) را بررسی میکنیم.

با توجه به عکس بالا:

برای فیلترهای بیشتر به چپ بکشید

اینستاگرام برای بهبود و ارائه امکانات بیشتر برای کاربرانش از چند سال پیش قابلیت ادیت عکس یا ویدئو رو نیز اضافه کرد، بدین ترتیب شما میتونید با ابزارهایی از قبیل adjust (تنظیم زاویه عکس) ، brightness (تنطیم نور عکس)  ، contrast (تنظیم تضاد رنگ های عکس) و… عکس هاتون رو ویرایش کنید، همچنین به کمک ویژگی “Trim” میتونید اون بخش از ویدئوتون رو که مایلید کات کنید و پست کنید و یا با قابلیت “cover” برای ویدئوتون کاور مناسب انتخاب کنید.

بعد از زدن گزینه Next وارد مر حله ی بعدی شوید.

کپشن متن و توضیح دلخواه شما در مورد پست برای مخاطبانتان است.

بیشتر بدانید: استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

بعد از وارد کردن همه یا بخشی از اطلاعات بالا و تکمیل جزییات پست؛ با لمس کلمه ی share محتوای مورد نظر شما در فضای اینستاگرام پست می شود. به همین راحتی!

اگر از کاربران فعال اینستاگرام باشید و روزانه در اینستاگرام فعالیت می کنید حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که بخواهید یک عکس از لپتاپ یا کامپیوتر خود را در اینستاگرام شیر کنید یا حتی اگر اینستاگرام برند و شرکتی در اختیار شماست بخواهید براحتی این کار را بر روی کامپیوتر کاری خود انجام دهید با ما با این آموزش همراه باشید تا به شما آموش دهیم چطور با لپتاپ در اینستاگرام پست بگذارید.

    توجه داشته باشید که این کار فقط با مرورگر کروم ممکن است

توضیحات عکس: کادر دور آیکون موبایل و لب تاپ و آدرس سایت کشیده شود.

سپس مشخصات اکانت خود را وارد کنید و loging را بزنید.

در نهایت میتوانید با انتخاب آیکون علامت مثبت، عکس مورد نظر خودتون رو از کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود انتخاب و آپلود کنید.

و از این مرحله به بعد مشابه نحوه ی پست گذاشتن با موبایل می باشد. امیدواریم از آموزش و مطلب چگونه در اینستاگرام پست بگذاریم نهایت استفاده را داشته باشید.در ضمن میتونید در مورد تمامی موضوعات مربوط به اینستاگرام در سایر پست های بلاگ با ما همراه باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چگونه پست جذاب در اینستاگرام بگذاریم
چگونه پست جذاب در اینستاگرام بگذاریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *