کتاب روانشناسی رنگها در تبلیغات

 
helpkade
کتاب روانشناسی رنگها در تبلیغات
کتاب روانشناسی رنگها در تبلیغات

برای دانلود قانونی کتاب روانشناسی رنگ‌ها در کسب و کار اینترنتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روانشناسی رنگ‌ها در کسب و کار اینترنتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتاب روانشناسی رنگ‌ها در کسب و کار اینترنتی به قلم امیرارسلان بهنام، به شما نشان می‌دهد که چگونه با استفاده از روانشناسی رنگ‌ها فروش خود را افزایش دهید.

امروزه کسب‌ و کارهای سنتی و با سابقه‌ای را می‌بینید که رو به ورشکستگی هستند؛ اما در عوض افراد و شرکت‌هایی را می‌بینید که با سرمایه‌ی کم کسب‌ و کار خود را راه‌اندازی می‌کنند و به‌ سرعت موفق می‌شوند.

ممکن است بپرسید که چرا این اتفاق می‌افتد؟ موضوع این است که با پیشرفت علم و فنّاوری، کسب‌ و کارها نیز برای اینکه بتوانند به بقای خود ادامه دهند لازم است که خود را رشد دهند. هر روزه شاهد آن هستیم که علم پیشرفت می‌کند. دستگاه‌های مختلفی اختراع می‌شود و امکانات تازه و جدیدی در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد. افرادی موفق می‌شوند که سعی می‌کنند از این امکانات به نفع خود و کسب ‌و کارشان استفاده کنند.

کتاب روانشناسی رنگها در تبلیغات

در کشورهای توسعه‌یافته و موفق به علت گسترش رقابت و تلاش شرکت‌ها و کارخانه‌ها برای تصاحب سهم بازار، مدیران و صاحبان مشاغل مجبورند که به ابزارهای مختلف اثرگذار بر مشتریان توجه کنند. یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین این ابزارها، روانشناسی رنگ‌ها و استفاده از رنگ‌بندی مناسب است.

آگاهی از اثر روانی رنگ‌ها و استفاده‌ی صحیح از آن، در افزایش فروش و موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی بسیار مؤثر است، اما در صورتی که از این علم به درستی استفاده نشود، باعث شکست تبلیغات و فروش نرفتن محصولات می‌شود و در نهایت به کاهش درآمد منتهی می‌شود.

در داخل ایران بیش از 95 درصد از کسب‌ و کارهای اینترنتی، وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی به اثر روانی رنگ‌ها بی‌توجه هستند و این بدین معنی است که اگر شما آموزش‌های این کتاب را یاد بگیرید و به آن‌ها عمل کنید، اطلاعاتی را به دست می‌آورید که تعداد زیادی از رقیبان شما از آن غافل هستند.

مطالبی که در کتاب روانشناسی رنگ‌ها می‌آموزید عبارتند از:

– در ابتدا بااهمیت و کاربرد روانشناسی رنگ‌ها در محیط اطراف خود آشنا می‌شوید.
– با کاربرد روانشناسی رنگ‌ها در طراحی سایت آشنا می‌شوید.
– با کاربرد روانشناسی رنگ‌ها در طراحی فروشگاه اینترنتی آشنا می‌شوید.
– با کاربرد روانشناسی رنگ‌ها در طراحی دکمه‌های سایت و CTA‌ها آشنا می‌شوید.
– با کاربرد روانشناسی رنگ‌ها در طراحی تصاویر‌ محصول و بنرهای تبلیغاتی آشنا می‌شوید.
و…

این کتاب برای کسانی که صاحب وب‌سایت و صاحب فروشگاه اینترنتی هستند، کسانی که قصد دارند در فضای مجازی (از جمله تلگرام و اینستاگرام) تبلیغات کنند و بنرهای خود را بر اساس اصول روانشناسی رنگ‌ها طراحی کنند، افرادی که می‌خواهند لوگو و آرم برای سایتشان طراحی کنند ولی نمی‌دانند از چه الگوهای رنگی استفاده کنند، کسانی که می‌خواهند تصاویر حرفه‌ای برای تبلیغات محصولات خود طراحی کنند و تمام افرادی که به بحث روانشناسی رنگ‌ها علاقه دارند بسیار مناسب است.

در آموزش‌های این کتاب، اغلب مثال‌ها در مورد وب و فروشگاه‌های اینترنتی است؛ اما الگوها و ابزارهایی که در این دوره به شما معرفی می‌شود بسیار کاربردی است و شما می‌توانید از این ابزارها برای کارهای دیگر نظیر طراحی دکوراسیون و‌… نیز استفاده کنید.

در بخشی از کتاب روانشناسی رنگ‌ها در کسب و کار اینترنتی می‌خوانیم:

توجه داشته باشید که نگرش به رنگ‌ها و پیام رنگ‌ها برای همه انسان‌ها در تمام فرهنگ‌ها یکسان نیست. بعضی از زبان‌ها کلمات خاصی برای سبز، آبی، زرد یا نارنجی ندارند.

این در حالی است که اسکیموها از 17 کلمه مختلف برای حالت‌های مختلف رنگ سفید استفاده می‌کنند که در شرایط مختلف برف استفاده می‌شود. درصورتی‌که ما کل آن‌ها را تحت عنوان یکرنگ، سفید می‌شناسیم.

مثال 3: مثال دیگری که اثر تفاوت فرهنگی در پیام رنگ‌ها را توضیح می‌دهد رنگ‌هایی است که با عزاداری همراه است. در امریکا از رنگ‌های سیاه‌وسفید به این منظور استفاده می‌شود، اما در فرهنگ‌های دیگر در سراسر جهان رنگ‌هایی مانند سفید، بنفش و طلایی در طول مراسم عزاداری استفاده می‌شود.

اصطلاحات رنگی، نماد رنگ‌ها و دیگر جنبه‌های روان‌ شناختی رنگ وابسته به شرایط زندگی و فرهنگی انسان‌ها است.

رنگ‌های خاص می‌توانند بر روی اختلالات جسمی و روانی تأثیرات درمانی داشته باشند. پس اگر کار درمانی انجام می‌دهید و مخاطبان شما به بیماری خاصی مبتلا هستند حتماً به این موضوع مهم توجه کنید. در بحث روانشناسی رنگ‌ها موضوعی به نام رنگ درمانی وجود دارد که توضیح آن از بحث این کتاب خارج است؛ اما اگر که می‌خواهید برای قشری خاص محصولات درمانی تولید کنید و به آن‌ها خدمات بدهید لازم است که در این مورد اطلاعات داشته باشید.

زمانی که می‌خواهید محصولات یا خدماتتان را به مخاطبانتان عرضه کنید به ویژگی‌های رفتاری و فرهنگی مخاطبانتان توجه کنید.

یکی از بهترین راه‌ها برای شاخت مخاطبان این است که از میان جامعه هدف خود گروهی را انتخاب کنید و مستقیماً روی آن‌ها تحقیق کنید.

مقدمه
چرا کتاب روانشناسی رنگ‌ها نوشته شد؟
در کتاب روانشناسی رنگ‌ها چه چیزهایی یاد می‌گیرید؟
این کتاب برای چه کسانی مناسب است؟
آیا کتاب روانشناسی رنگ‌ها برای افرادی که درزمینه‌ی وب فعال نیستند مناسب است؟
فصل 1: مثال‌هایی از اهمیت روانشناسی رنگ‌ها
مثال 1: مفهوم رنگ مشکی در موقعیت‌های متفاوت
مثال 2: کاربرد روانشناسی رنگ‌ها در بیمارستان‌ها
مثال 3: روانشناسی رنگ‌ها در فست فودها
مثال 4: کاربرد روانشناسی رنگ‌ها دربسته‌بندی شکلات
مثال 5: روانشناسی رنگ‌ها در رنگ‌آمیزی کپسول‌های آتش‌نشانی
فصل 2: آیا با مفاهیم رنگ‌ها آشنا هستید؟
چه رنگ‌هایی محبوبیت بالاتری بین مردم‌دارند؟
رنگ‌های موردعلاقه‌ی خانم‌ها
رنگ‌های موردعلاقه‌ی آقایان
رنگ‌هایی که محبوب نیستند
علاقه‌مندی به رنگ‌ها بر اساس رده‌های سنی مختلف
چه رنگ‌هایی برای القای حس اعتماد کاربرد دارند؟
چه رنگ‌هایی حس سرعت و هیجان را ایجاد می‌کنند؟
برای اجناس ارزان‌قیمت از چه رنگ‌هایی استفاده می‌شود؟
رنگ‌هایی که نشانگر کیفیت بالا و تکنولوژی بالا هستند.
رنگ‌هایی که مفهوم شجاعت را القا می‌کند
رنگ‌هایی که نشانگر ترس و وحشت هستند
رنگ‌های نشان‌دهنده‌ی تفریح و سرگرمی
جمع‌بندی نکات اثر روانی رنگ‌ها
اثر فرهنگ و عقاید مردم بر پیام رنگ‌ها
نمادگرایی یک نکته مهم در انتقال پیام
فصل 3: کاربرد روانشناسی رنگ‌ها در کسب‌وکارهای اینترنتی
روانشناسی رنگ‌ها در طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی شما چه کاربردی دارد؟
از چه رنگ‌هایی برای طراحی CTA‌ها و جلب‌توجه کاربر استفاده کنیم؟
در طراحی عکس محصولات فروشگاه، از چه رنگ‌هایی باید استفاده کنید؟
استفاده از رنگ مناسب برای محصولات پراهمیت و کم‌اهمیت
اهمیت نام رنگ‌ها درفروش
کاربرد روانشناسی رنگ‌ها در طراحی بنرهای تبلیغاتی
رنگ‌بندی مناسب برای تبلیغات بنری در سایت‌های دیگر
رنگ‌بندی مناسب برای تبلیغات بنری شبکه‌های اجتماعی
فصل 4: کاربرد روانشناسی رنگ‌ها در طراحی برند و لوگو
نکات انتخاب رنگ‌بندی مناسب برای طراحی برند
برند شما چه شخصیتی دارد؟
فصل5: آشنایی با مفاهیم اولیه علم روانشناسی رنگ‌ها
رنگ‌های اصلی
رنگ‌های فرعی یا ثانویه
رنگ‌های ترکیبی
رنگ‌های گرم و سرد
رنگ‌های خنثی
چرخه رنگ‌ها
فصل 6: هماهنگی (هارمونی) رنگ‌ها چیست؟
هارمونی بر اساس رنگ‌های مکمل
هارمونی بر اساس رنگ‌های یکسان
هارمونی بر اساس رنگ‌های مشابه
هارمونی شکاف مثلثی و هارمونی مثلث
مثال کاربرد هارمونی مثلث
هارمونی بر اساس رنگ‌های مربعی
هارمونی رنگ‌ها بر اساس طبیعت
فصل 7: معرفی چند ابزار مفید و کاربردی در پیدا کردن هارمونی مناسب
سخن پایانی
درباره نویسنده

برای دانلود کتاب روانشناسی رنگ‌ها در کسب و کار اینترنتی و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon

ویدئوی زیر را مشاهده کنید و سپس  ادامه‌ی مقاله را مطالعه نمایید.

 

در هر زمینه¬ای که فعالیت می¬کنید قطعاً رقیبانی دارید که اون¬ها هم دارن همان خدمات شما ارائه می‌دهند،

همان محصولات شما رو می¬فروشند و تلاش می‌کنند که سهم بیشتری رو از بازار به دست آورند. در بازار رقابتی آن افرادی موفق میشوند که بتوانند روی مخاطبانشون تأثیر مثبت بگذارند و  شما می¬توانید با استفاده از ابزارهای بازاریابی تاثیر مثبتی روی مخاطبانتون بزارید.

کتاب روانشناسی رنگها در تبلیغات

اما یکی از مهم¬ترین ابزارهایی که داخل ایران اصلاً بهش توجه نمیشود و خیلی از شرکت¬های بزرگ اصلاً از آن استفاده نمی¬کنند بحث روانشناسی رنگ‌ها است. خیلی از مدیران و صاحبان مشاغل هستند که برای طراحی سایتشون برای طراحی لوگو، طراحی تصاویر محصول یا بنرهای تبلیغاتیشون، اون چیزی رو سفارش میدهند که خودشون دوست دارند،

آن رنگ‌بندی را انتخاب می‌کنند که مورد علاقه خودشونه، اما موضوع مهم اینه که شما به عنوان مدیر یک کسب‌وکار یا به‌عنوان سرپرست یک شغل می‌توانید آن چیزی رو سفارش بدهید که خودتون دوست دارید. اما این مشتریه که باید تصمیم بگیره، آیا محصولِ شما رو بخره یا نه آیا از خدمات شما استفاده کنه یا نه.

پس به¬جای اینکه با بحث روان‌شناسی رنگ‌ها سلیقه‌ای رفتار کنید، پیشنهاد می¬کنم که با استفاده از اصول علمی و ثابت¬شده از روان‌شناسی رنگ‌ها استفاده کنید و محصولاتتون را طوری طراحی کنید،

آن رنگ‌بندی رو انتخاب کنید که متناسب با نیاز و سلیقه مشتریانتون هست.

 

اما حالا ممکنه بپرسید که چه عواملی در انتخاب رنگ‌بندی مناسب تأثیرگذاره؟

عوامل زیادی هست:

هر چند که امروزه خیلی از افراد به تساوی حقوق زن و مرد عقیده دارن. اما در بحث بازاریابی و فروش و در بحث استفاده کردن از روانشناسی رنگ¬ها این موضوع صادق نیست و شما باید بین زن و مرد تفاوت قائل بشید.

در نمودار زیر رنگ‌های مورد علاقه‌ی مردان را مشاهده می‌کنید.

مورد بعد که خیلی مهمه و باید بهش دقت کنید، بازه‌ی سنی مخاطبانتون هست.

قطعاً اگر شما یک محصول رو بخواید به هر کدوم از این رده¬های سنی بفروشید باید از رنگ¬بندی مناسبی برای طراحی جلد، برای طراحی تصویر محصول یا حتی برای تبلیغاتتون باید استفاده کنید.

آیا محصولاتتون برای افراد پولدار طراحی شده یا برای قشر متوسط و روبه¬پایین طراحی شده. قطعاًرنگ‌بندی¬ای که بر این حالت¬ها باید برای تبلیغات یا طراحی سایت یا حتی طراحی تصویر محصول انتخاب کنید باید کاملاً متفاوت باشه نسبت به حال دیگه و همین‌طور که متوجه شدید، مهم¬ترین عامل اینه که مخاطبان شما چه ویژگی‌های شخصیتی دارند.

در نمودار زیر می‌توانید رنگهایی که برای محصولات ارزان قیمت استفاده می‌شوند را مشاهده کنید.

وقتی که مخاطبانتان را خوب شناختید اون موقع باید بیاید سراغ محصولتون که محصولات یا خدمات شما قراره چه نیازی از مشتری رو برطرف کنه. پس سعی کنید از رنگی استفاده کنید که با ماهیت محصولتون همخوانی داشته باشه.

خب امیدوارم که از این مطالب استفاده برده باشید. کتابی که الان می¬خوام بهتون معرفی کنم کتابِ روان‌شناسی رنگ¬ها در کسب¬وکار اینترنتی هست که این کتاب رو برای اولین بار در سایت موج رادیکال منتشر کردیم و هم نسخه‌ی الکترونیکی اون موجود هست و هم نسخه چاپ شده‌ی آن.

داخل این کتاب برای اولین بار در ایران،  ما اومدیم درباره‌ی بهترین رنگ برای جذب مشتری، اثر رنگ در بازاریابی و تبلیغات، تاثیر رنگ در تبلیغات و فروش …توضیح دادیم و سعی کردیم اصولی رو به شما یاد بدیم که عملی باشن و بتونید از آنها به¬راحتی در کسب‌وکار آنلاین خودتون استفاده کنید. براتون آرزوی موفقیت می¬کنم.

اگر نظر یا سوالی دارید آن را در بخش نظرات مطرح کنید.

گرافیک کتاب روانشناسی رنگها در کسب و کار اینترنتی (نسخه چاپی) + ارسال 0 out of 547,000 تومان افزودن به سبد خریدمشاهده اجمالی گرافیک دوره آموزشی روانشناسی رنگها 4.60 out of 559,000 تومان افزودن به سبد خریدمشاهده اجمالی گرافیک, محصولات آموزشی آموزش فوتوشاپ، ویژه مدیران فروشگاه اینترنتی (به سبک 20-80) 4.57 out of 599,000 تومان افزودن به سبد خریدمشاهده اجمالی

سلام خدمت شما….من یه محصول جدید می فروشیم که این محصول جایگزین ایزوگام ساختمان هست و مخاطب هدف ما پیمانکاران،مهندسین و صنعت ساختمان هست .روی لیبل محصول و رنگ سایت و لگو و تبلیغات از چه رنگ هایی استفاده کنیم؟؟؟؟

سلام. پیشنهاد می کنم کتاب روانشناسی رنگها در کسب و کار اینترنتی را بخوانید.

سلام میتونم pdf دریاقت کنم

بله از طریق لینک زیر می‌توانید نسخه pdf کتاب را تهیه کنید.https://mojeradical.com/product/psychology-of-colors/

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پاسخی که به کامنت من داده می شود برایم ایمیل شود.

قبل از اینکه بدانید صفحه فرود چیست و در فروشگاه های اینترنتی چه کاربردی دارد، لطفا به مثال هایی… ادامه مطلب

چرا باید روی صفحه محصول فروشگاهتان وسواس داشته باشید؟
قبل از اینکه به شما بگویم که چه کارهایی باید در… ادامه مطلب

Social signals (سیگنال‌های شبکه‌های اجتماعی) چیست و چرا بر موفقیت سئو تأثیرگذار است؟
Social signals (سیگنال‌های شبکه‌های اجتماعی) به سیگنال‌ها… ادامه مطلب

دیجیتال مارکتینگ چیست و چگونه به شما کمک می‌کند؟
در فایل صوتی زیر با دیجیتال مارکتینگ و ابزارهای آن آشنا… ادامه مطلب

در موج رادیکال به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید و به کسب درآمد از فضای مجازی مشغول شوید.

کتاب روانشناسی رنگها در تبلیغات

ساخت فروشگاه اینترنتی

راه‌های کسب درآمد از اینترنت

روانشناسی رنگها

آموزش تولید محتوا

انتخاب نام دامنه

در طی هفت جلسه فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

شما نیاز به هیچ پیش نیازی برای استفاده از آموزش های ما ندارید و بعداز مشاهده ی تمامی دروس می توانید فروشگاه محصولات فیزیکی یا دانلودی خود را راه اندازی کنید.

در طی هفت جلسه فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

شما نیاز به هیچ پیش نیازی برای استفاده از آموزش های ما ندارید و بعداز مشاهده ی تمامی دروس می توانید فروشگاه محصولات فیزیکی یا دانلودی خود را راه اندازی کنید.

ویدئوی زیر را مشاهده کنید و سپس  ادامه‌ی مقاله را مطالعه نمایید.

 

در هر زمینه¬ای که فعالیت می¬کنید قطعاً رقیبانی دارید که اون¬ها هم دارن همان خدمات شما ارائه می‌دهند،

همان محصولات شما رو می¬فروشند و تلاش می‌کنند که سهم بیشتری رو از بازار به دست آورند. در بازار رقابتی آن افرادی موفق میشوند که بتوانند روی مخاطبانشون تأثیر مثبت بگذارند و  شما می¬توانید با استفاده از ابزارهای بازاریابی تاثیر مثبتی روی مخاطبانتون بزارید.

کتاب روانشناسی رنگها در تبلیغات

اما یکی از مهم¬ترین ابزارهایی که داخل ایران اصلاً بهش توجه نمیشود و خیلی از شرکت¬های بزرگ اصلاً از آن استفاده نمی¬کنند بحث روانشناسی رنگ‌ها است. خیلی از مدیران و صاحبان مشاغل هستند که برای طراحی سایتشون برای طراحی لوگو، طراحی تصاویر محصول یا بنرهای تبلیغاتیشون، اون چیزی رو سفارش میدهند که خودشون دوست دارند،

آن رنگ‌بندی را انتخاب می‌کنند که مورد علاقه خودشونه، اما موضوع مهم اینه که شما به عنوان مدیر یک کسب‌وکار یا به‌عنوان سرپرست یک شغل می‌توانید آن چیزی رو سفارش بدهید که خودتون دوست دارید. اما این مشتریه که باید تصمیم بگیره، آیا محصولِ شما رو بخره یا نه آیا از خدمات شما استفاده کنه یا نه.

پس به¬جای اینکه با بحث روان‌شناسی رنگ‌ها سلیقه‌ای رفتار کنید، پیشنهاد می¬کنم که با استفاده از اصول علمی و ثابت¬شده از روان‌شناسی رنگ‌ها استفاده کنید و محصولاتتون را طوری طراحی کنید،

آن رنگ‌بندی رو انتخاب کنید که متناسب با نیاز و سلیقه مشتریانتون هست.

 

اما حالا ممکنه بپرسید که چه عواملی در انتخاب رنگ‌بندی مناسب تأثیرگذاره؟

عوامل زیادی هست:

هر چند که امروزه خیلی از افراد به تساوی حقوق زن و مرد عقیده دارن. اما در بحث بازاریابی و فروش و در بحث استفاده کردن از روانشناسی رنگ¬ها این موضوع صادق نیست و شما باید بین زن و مرد تفاوت قائل بشید.

در نمودار زیر رنگ‌های مورد علاقه‌ی مردان را مشاهده می‌کنید.

مورد بعد که خیلی مهمه و باید بهش دقت کنید، بازه‌ی سنی مخاطبانتون هست.

قطعاً اگر شما یک محصول رو بخواید به هر کدوم از این رده¬های سنی بفروشید باید از رنگ¬بندی مناسبی برای طراحی جلد، برای طراحی تصویر محصول یا حتی برای تبلیغاتتون باید استفاده کنید.

آیا محصولاتتون برای افراد پولدار طراحی شده یا برای قشر متوسط و روبه¬پایین طراحی شده. قطعاًرنگ‌بندی¬ای که بر این حالت¬ها باید برای تبلیغات یا طراحی سایت یا حتی طراحی تصویر محصول انتخاب کنید باید کاملاً متفاوت باشه نسبت به حال دیگه و همین‌طور که متوجه شدید، مهم¬ترین عامل اینه که مخاطبان شما چه ویژگی‌های شخصیتی دارند.

در نمودار زیر می‌توانید رنگهایی که برای محصولات ارزان قیمت استفاده می‌شوند را مشاهده کنید.

وقتی که مخاطبانتان را خوب شناختید اون موقع باید بیاید سراغ محصولتون که محصولات یا خدمات شما قراره چه نیازی از مشتری رو برطرف کنه. پس سعی کنید از رنگی استفاده کنید که با ماهیت محصولتون همخوانی داشته باشه.

خب امیدوارم که از این مطالب استفاده برده باشید. کتابی که الان می¬خوام بهتون معرفی کنم کتابِ روان‌شناسی رنگ¬ها در کسب¬وکار اینترنتی هست که این کتاب رو برای اولین بار در سایت موج رادیکال منتشر کردیم و هم نسخه‌ی الکترونیکی اون موجود هست و هم نسخه چاپ شده‌ی آن.

داخل این کتاب برای اولین بار در ایران،  ما اومدیم درباره‌ی بهترین رنگ برای جذب مشتری، اثر رنگ در بازاریابی و تبلیغات، تاثیر رنگ در تبلیغات و فروش …توضیح دادیم و سعی کردیم اصولی رو به شما یاد بدیم که عملی باشن و بتونید از آنها به¬راحتی در کسب‌وکار آنلاین خودتون استفاده کنید. براتون آرزوی موفقیت می¬کنم.

اگر نظر یا سوالی دارید آن را در بخش نظرات مطرح کنید.

گرافیک کتاب روانشناسی رنگها در کسب و کار اینترنتی (نسخه چاپی) + ارسال 0 out of 547,000 تومان افزودن به سبد خریدمشاهده اجمالی گرافیک دوره آموزشی روانشناسی رنگها 4.60 out of 559,000 تومان افزودن به سبد خریدمشاهده اجمالی گرافیک, محصولات آموزشی آموزش فوتوشاپ، ویژه مدیران فروشگاه اینترنتی (به سبک 20-80) 4.57 out of 599,000 تومان افزودن به سبد خریدمشاهده اجمالی

سلام خدمت شما….من یه محصول جدید می فروشیم که این محصول جایگزین ایزوگام ساختمان هست و مخاطب هدف ما پیمانکاران،مهندسین و صنعت ساختمان هست .روی لیبل محصول و رنگ سایت و لگو و تبلیغات از چه رنگ هایی استفاده کنیم؟؟؟؟

سلام. پیشنهاد می کنم کتاب روانشناسی رنگها در کسب و کار اینترنتی را بخوانید.

سلام میتونم pdf دریاقت کنم

بله از طریق لینک زیر می‌توانید نسخه pdf کتاب را تهیه کنید.https://mojeradical.com/product/psychology-of-colors/

دیدگاه

نام *

ایمیل *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پاسخی که به کامنت من داده می شود برایم ایمیل شود.

دیجیتال مارکتینگ چیست و چگونه به شما کمک می‌کند؟
در فایل صوتی زیر با دیجیتال مارکتینگ و ابزارهای آن آشنا… ادامه مطلب

آیا با رازها و اسرار افزایش فروش آشنا هستید؟
نگه داشتن مشتریان قدیمی به مراتب بسیار آسان تر و کم… ادامه مطلب

در این مقاله می خوام در رابطه با مفهوم دیوانگی در کسب و کار با شما صحبت کنم.دیوانگی در… ادامه مطلب

یک نکته‌ی مهم در قوانین برندسازی
https://mojeradical.com/wp-content/uploads/2019/01/jozeiat.mp3به فایل صوتی بالا گوش کنید و در صورت تمایل متن زیر را مطالعه… ادامه مطلب

در موج رادیکال به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید و به کسب درآمد از فضای مجازی مشغول شوید.

کتاب روانشناسی رنگها در تبلیغات

ساخت فروشگاه اینترنتی

راه‌های کسب درآمد از اینترنت

روانشناسی رنگها

آموزش تولید محتوا

انتخاب نام دامنه

در طی هفت جلسه فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

شما نیاز به هیچ پیش نیازی برای استفاده از آموزش های ما ندارید و بعداز مشاهده ی تمامی دروس می توانید فروشگاه محصولات فیزیکی یا دانلودی خود را راه اندازی کنید.

در طی هفت جلسه فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

شما نیاز به هیچ پیش نیازی برای استفاده از آموزش های ما ندارید و بعداز مشاهده ی تمامی دروس می توانید فروشگاه محصولات فیزیکی یا دانلودی خود را راه اندازی کنید.

خانه » دانلود رایگان » موفقیت اقتصادی » بازاریابی » پی دی اف بازاریابی و فروش » کتاب رایگان روانشناسی رنگ در بازاریابی – کاظمی pdf

تا کنون چه قدر در انتخاب رنگ برای محصولات، وب سایت، نشان تجاری و … خود یک دیدگاه علمی را دخالت داده اید؟ می دانید که ۷۰% تصمیم ها برای خرید محصولات کم اهمیت در لحظه خرید صورت می گیرد؟ شما برای به دام انداختن این بخش گسترده خریداران چه اندیشه ای دارید؟ وب سایت دارید؟ رنگ وب سایت شما با سلیقه مشتریان هدف شما یکسان است؟

با خواندن این کتاب شما می توانید به این سوال ها پاسخ دهید و برای فروش محصولات خود یک گام دیگر را نیز اضافه کنید و آن انتخاب رنگ مناسب برای فروش است. محصول بانوان، آقایان، کودکان، سالمندان، متفاوت است و در زمینه فروش بین المللی نیز یک تفکر را در شما ایجاد می کند که بدانید، اگر می خواهید محصول را در خاورمیانه، اروپا، آفریقا و… به فروش برسانید باید در رابطه با فرهنگ و سلایق رنگ آنجا نیز مطالعه کنید.
هدف این کتاب موفقیت و کسب درآمد است و تنها مسئله مهم که ما به خاطر آن کار می کنیم و برنامه میریزیم موفقیت و کسب درآمد بالا است.

روانشناسی رنگ در بازاریابی روانشناسی رنگ یکی از جالب‌ترین و جنجالی‌ترین جنبه‌های بازاریابی است. دلیل این امر چیست؟ بیشتر مکالمات امروز در مورد رنگ‌ها و جذبه آن، احساسات، شواهد داستان‌گونه و تبلیغاتی را دربرمی‌گیرد که در مورد «رنگ و ذهن» ادعاهای فراوانی را مطرح می‌کنند. برای متعادل کردن این روند و علاج درست عنصری جذاب از رفتار انسان، تحقیق معتبری در مورد تئوری رنگ و جذابیت‌های آن صورت گرفته است.

طبق تحقیقات انجام شده، عواملی مانند تمایلات شخصی، تجربه، نحوه ی تربیت، و تفاوت فرهنگی، محیط و غیره بر تاثیر رنگ ها بر روی ما، موثر است. درنتیجه این نظر که رنگ زرد و بنفش احساسات افراد را برمی انگیزانند تقریبا درست است. اطلاعات نادرست و بی روحی که روانشناسی رنگ را تنها در چند جمله خلاصه می کند، شرایط را بدتر می کند.

کتاب روانشناسی رنگها در تبلیغات

واقعا رنگ های شخصیتی در بازار مدرن کمک کننده همه افراد و برای بالا بردن و قوی کردن ارتباطات با افراد مختلف نیاز هست که چهار رنگ شخصیتی یعنی زرد و قرمز و آبی و سبز رو به خوبی بشناسیم و در خودمون هر چهار رنگ رو داشته باشیم .
مخصوصا خیلی کمک میکنه در بازاریابی شبکه ای

عالی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

گیسوم سامانۀ سفارش و پیگیری تهیۀ کتابه. شما سفارش میدین و ما اگر کتاب رو داشتیم یا تونستیم پیدا کنیم، شرایط خرید کتاب رو براتون فراهم می‌کنیم.

مقدمه:

در کتاب تأثيرگذاري رنگ بر مشتريان، نويسنده بر استفاده از رنگ در تبليغات تمرکز مي‌کند . در تبليغات، رنگها و ترکيبات خاص آنها با يکديگر براي جلب توجه و جذب مخاطب بکار گرفته مي‌شوند و در ميان گروههاي خاص مصرف‌کنندگان مي‌توانند حالات مناسب مورد نظر تبليغات‌چي را   به وجود آورند که منتج به افزايش رضايت بصري زيبايي‌شناسي در بيننده شود .

رنگها داراي ويژگيهاي فيزيولوژيکي و روانشناسي هستند که در تبليغات براي تحريک تمايل مصرف  کننده به خريد کاربرد دارد . استفاده نادرست از رنگ مناسب در تبليغات نتايج نااميدکننده‌اي در پي خواهد داشت .

بررسيهاي انجام شده در اين کتاب، بر اين حقيقت اذعان دارد که رنگ پديده‌اي شديداً پويا است . شرح دقيق عواملي که بتواند مفهوم رنگ را تعريف کند کار بسيار دشواري است . با اين حال فرهنگ، وابستگيهاي شخصي، تجارب اوليه، جنسيت، سن ، و وضعيت اقتصادي همراه با متغيرهاي ديگر مي‌تواند بر نحوه‌ي درک مفهوم رنگ تأثير بگذارد .

خواندن اين کتاب براي افرادي که در بخش خلاقيتهاي تبليغاتي کار مي‌کنند، مديران برند و صاحبان مشاغل کوچک و همچنين   کليه علاقه مندان رنگ و کاربرد آن مي‌تواند جذاب باشد .

کتاب روانشناسی رنگها در تبلیغات

در بررسیهای عنوان شده در این کتاب به این سوالها پاسخ داده شده است:

شماره تماس |00982188401313
00982188101313


پست الکترونیکی | info@mahanbs.net

دفترمرکزی | تهران، سهروردی شمالی، خیابان میرزای زینالی شرقی، پلاک 51 ساختمان مدرسه عالی کسب و کار ماهان


فرم هاDownloads-icon

بازاریاب ها می دانند که رنگ در بیان موقعیت و اهداف شرکت نقش بسیار مهمی دارد و در نگرش و درک بازار هدف بسیار تاثیرگذار است. رنگ ها می توانند جدا از تأثیری که بر افراد می گذارند، روی کسب و کار و برندینگ شما و نحوه ی تفکر مشتری در مورد شما نیز تاثیر گذار باشند. نتایج تحقیقات زیادی که در این زمینه انجام شده است، ثابت کرده اند که برخی رنگ ها در ایجاد واکنش های مطلوب از سوی مخاطب، تاثیر بیشتری دارند. برای مثال رنگی که هر برند برای خودش انتخاب می کند، تأثیر مستقیمی بر کیفیت، قدرت، زنانه یا مردانه بودن محصول یا خدمت آن برند دارد.

 

 

رنگ قرمز که در نشان تجاری شرکتهایی همچون ویرجین ، کوکاکولا ، ردبول و باشگاه پرسپولیس استفاده شده است، باعث افزایش فشار خون و متابولیسم بدن می شود. قرمز، نماد انرژی است و شرکت ها و مؤسسات برای تهییج مردم به تصمیم گیری های سریع، همچون «همین الان بخرید» یا «اینجا را کلیک کنید» از این رنگ استفاده می کنند. رنگ قرمز احساس شهوانی در افراد ایجاد می کند و در تبلیغات بـــه دلیل انتقال انرژی، می توان از آن برای تبلیغ نوشیدنی های انرژی زا ، بازی ها ، خودروها ، ورزش و فعالیتهای فیزیکی بالا استفاده کرد. نکته مهم اینکه امکان دیده شدن رنگ قرمز، بسیار بالا است.

 

کتاب روانشناسی رنگها در تبلیغات

مفهوم رنگ قرمز و ترکیبات آن:

 

رنگ نارنجی در نشان تجاری شرکت هایی همچون سایپا، مک دونالد، خطوط هوایی الاتحاد و الخلیج دیده می شود. رنگ نارنجی انرژی رنگ قرمز و شادی رنگ زرد را همزمان در خود جای داده است. نارنجی که نماد قوت و استقامت است؛ معنای جدیت، شیدایی، شادی، خلاقیت، تصمیم، جذابیت، موفقیت، تشویق و انگیزش را منتقل می کنند. این رنگ در چشم انسان احساس گرما را ایجاد می کند اما مانند قرمز تحریک گــــر نیست. رنگ نارنجی باعث تأمین  انرژی بیشتر، اکسیژن بیشتر برای مغز و افزایش فعالیتهای ذهنی می شود. نارنجی در ارتباط با غذای سالم، باعث افزایش اشتها می شود. خیلی خوب دیده می شود و برای جلب توجه افراد در تبلیغات و بسته بندی ها ، می توان از این رنگ استفاده کرد. مهمترین ابزارهای طراحی را بـــــه وضوح نشان می دهد و برای مواد غذایی و اسباب بازی بسیار خوب است.

 

مفهوم رنگ نارجی و ترکیبات آن:

یکشنبه‌ها قبل از شروع کار یک مقاله رایگان از لابراتوار رسانه برای بهبود کسب و کار خود دریافت کنید

رنگ سبز در نشان تجاری شرکتهای دارویی و بهداشتی و شرکتهای تولید کننده محصولات سبز دیده می شود. این رنگ، رنگ طبیعت است و در مقابل رنگ قرمز قرار می گیرد. رنگ سبز نماد رشد، توازن و هماهنگی، تازگی، حاصلخیزی، ایمنی، قدرت معالجه، ثبات، پایداری و امید است. سبز در چشم انسان ایجاد آسایش و راحتی می کند.

مفهوم رنگ سبز و ترکیبات آن:

 

رنگ آبی در نشان تجاری سازمان هایی همچون سازمان مدیریت صنعتی، ایران خودرو، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و آب معدنی دماوند استفاده شده است و احساس عمق، ثبات، تجربه، صداقت، وفاداری، خرد، آگاهی، هوش، ایمان و اعتقاد، عظمت و هوشیاری را منتقل می کند. آبی باعث آرام شدن متابولیسم بدن می شود. برای بسته بندی و نشان تجاری شرکت های تولید کننده محصولات پاک کننده، فیلترهای تصفیه آب، مایعات تمیز کننده، نوشیدنی ها، خطوط هوایی و هواپیماها، تهویه های هوا، سفرهای دریایی و آب معدنی بسیار مناسب است. این رنگ، رنگی مردانه و مخالف رنگهای قرمز ، نارنجی و زرد است. استفاده از رنگ آبی در محصولات پیشرفته (High Tech) اشاره به دقت این محصولات دارد. آبی اشتها را از بین می برد و برای محصولات غذایی و آشپزی اصلاً مناسب نیست.

 

مفهوم رنگ آبی و ترکیبات آن:

 

این رنگ در نشان تجاری شرکت یاهو و مؤسسه حمایت از کودکان سرطانی محک دیده می شود. ارغوانی ثبات رنگ آبی را به علاوه انرژی رنگ قرمز در خود دارد. این رنگ نماد سلطنت، قدرت، اصالت، لوکس بودن، جاه طلبی، زیاده روی، خرد، مقام، استقلال، خلاقیت، راز و افسانه می باشد. بچه ها رنگ ارغوانی را به رنگهای دیگر ترجیح می دهند. این رنگ برای محصولات مربوط به کودکان و زنان مناسب است.

مفهوم رنگ ارغوانی و ترکیبات آن:

 

این رنگ در نشان تجاری شرکت های تولید کننده محصولات لبنی و شرکتهای تولید کننده دستمال کاغذی همچون کلینکس دیده می شود. سفید به مفهوم روشنی، نیکی، پاکی، خلوص، تجرد، کمال، پاکیزگی و ایمان است. این رنگ برای نشان دادن سادگی در محصولات پیشرفته (High Tech) کاربرد دارد و برای سازمان های خیریه، بیمارستان ها و پزشکان، محصولات دارویی، محصولات رژیمی، کم چرب و محصولات لبنی بسیار مفید است.

مفهوم رنگ سفید:

رنگ سیاه ، در بسیاری از نشان های تجاری همچون آدیداس، پوما، نایک، موتورولا و اورئال وجود دارد.

مفهوم رنگ سیاه:

 

 

 

 

یکی از قوانین روانشناسی به نام “اثر انزوا” می‌گه: “چیزی که مثل یک انگشت زخمی از دیگران کنار می‌گیره، بیشتر احتمال داره که به یاد بمونه”. تحقیقات به وضوح نشون دادن که چنین افرادی توانایی دارن که آیتم‌ها رو بهتر بشناسن و بازآوری کنن. چه در تصاویر و چه در متن.

نتایج دو تحقیق هم که در زمینه‌های “پاسخ زیبایی شنایی” و “تمایلات مصرف” انجام گرفتن، اثبات کردن که موقعی که اکثریت مصرف کنندگان الگو‌های رنگی رو با شکل مشابه ترجیح می‌دن، تمایل‌شون بیشتر به سمت پالت‌هایی با کنتراست رنگی بالا سوق پیدا می‌کنه. .

اما چرا چنین مواردی اهمیت دارن؟ هرچند که ممکنه بعد از خوندن این بخش احساس یک طراح داخلی بودن بهتون دست بده، اما درک این قوانین بهتون کمک می‌کنه که از موردی مثل پایین اومدن نرخ تبدیل (کانورژن) جلوگیری کنین.

برای مثال دو مورد زیر رو در نظر داشته باشین:

 

متن نوشته شده روی هر دو دکمه یکی هست: “همین حالا شروع کنید!” اما دکمه‌ی قرمز، نرخ تبدیل رو ۲۱ درصد افزایش داد. البته ما نمی‌تونیم در مورد قدرت رنگ قرمز پیش‌داوری شتاب زده داشته باشیم. در مثال بالا کاملا مشخص هست که بقیه‌ی صفحه کاملا رنگ سبز رو در احاطه خودش داره. یعنی به این معنی که رنگ سبز به سادگی با محیط اطرافش آمیخته می‌شه. اما رنگ قرمز باعث ایجاد یک تضاد بصری می‌شه و رنگ متمم سبز هم به شمار می‌آد.

تصاویری که در زیر آورده شده متعلق به شرکت Chopra که میزان دانلود نرم‌افزار تولیدی این شرکت رو در استایل‌های مختلف دانلود نشون می‌دن.

 

 

در بعضی موارد فقط نوشته شده دانلود، ودر  بقیه نوشته شده دانلود رایگان. می‌تونین حدس بزنین که کدوم استایل عمکلرد بهتری داشت؟

کتاب روانشناسی رنگها در تبلیغات

استایل ۱۰ (دانلود رایگان با رنگ قرمز و فونت پیش‌فرض سایت)‌ با قاطعیت برنده‌ی این رقابت شد. احتمالا این موضوع اتفاقی نیست که این استایل مغایرت بیشتری با سایر استایل‌ها داره. در تصویر اول می‌تونین ببینین که عبارت PDFProducer (نرم‌افزاری تولیدی شرکت Chopra) با رنگ خاکستری و سایز فونت کوچک در کادر نوشته شده. اما متن اقدامی (Download for Free) با فونت بزرگ و با رنگ قرمز نوشته شده. یعنی همون کنتراستی که برای یک نرخ تبدیل بالا نیاز هست رو ایجاد کرده.

 

 

کتاب روانشناسی رنگها در تبلیغات
کتاب روانشناسی رنگها در تبلیغات
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *