ازمون مشاوره ای هدایت تحصیلی پایه هفتم

 
helpkade
ازمون مشاوره ای هدایت تحصیلی پایه هفتم
ازمون مشاوره ای هدایت تحصیلی پایه هفتم

رئیس اداره مشاوره تربیتی خبر داد

زاهدان (پانا) – رئیس اداره مشاوره تربیتی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت:‌ مدارس با آمادگی کامل برای هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برنامه‌ریزی دارند و آزمون‌های روانشناسی و مشاوره‌ای برای هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، حسینعلی شیرازی رئیس اداره مشاوره و تربیتی و تحصیلی  آموزش و پرورش استان در خصوص بحث هدایت تحصیلی برای دانش‌آموزان  متوسطه اول گفت: از ابتدای سال تحصیلی فعالیت‌های مربوط به این کار شروع شده و مشاوران و مدیران مدارس به کارهای کارشناسی و مشاوره‌ای  برای دانش آموزان و اولیاء در مدارس  پرداختند و جلسات توجیهی دانش آموزان و اولیاء در خصوص فرایند هدایت تحصیلی، ویژگیهای شخصیتی، استعداد، توان، رغبت، ارزشها و باورها و نقش آن در طرح ریزی تحصیلی و شغلی دانش آموزان برگزار شده است.

 وی ادامه داد: مدارس با آمادگی کامل برای بحث هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برنامه‌ریزی دارند و آزمون‌های روانشناسی و مشاوره‌ای برای بحث هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برگزار می‌شود و امسال علاوه بر دانش آموزان پایه نهم دانش آموزان پایه هفتم و هشتم نیز یک  آزمون روانشناختی دارند که باید به سامانه همگام مراجعه کرده و این آزمون را بصورت آنلاین انجام دهند.ازمون مشاوره ای هدایت تحصیلی پایه هفتم

رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اظهار کرد: امسال سه  آزمون  سلامت روانی رفتاری برای دانش آموزان پایه هفتم و هشتم  و  توانایی و رغبت برای دانش‌آموزان پایه نهم  در نظر گرفته شده که پس از برگزاری آن نتایج مورد ارزیابی قرار می‌گیرد  که از ابتدای دی ماه  برای تمامی دانش‌آموزان این آزمون‌ها در حال اجرا می باشد.

شیرازی تصریح کرد: در فرایند هدایت تحصیلی امسال همانند سال گذشته حداکثر ظرفیت برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده تا آن‌ها مبتنی بر توانایی، رغبت و امکانات ادامه تحصیل دهند یعنی اولویت رغبت و توانایی دانش آموزان بوده و هر منطقه حداکثر ظرفیت را بر این مبنا برای دانش‌آموزان اختصاص می‌دهد.

رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی استان در مورد توسعه متوازن رشته‌ها برای بحث هدایت تحصیلی گفت: هدف ما در هدایت تحصیلی توسعه متوازن نیست بلکه هدایت صحیح دانش آموزان به شاخه ها و رشته های تحصیلی متناسب با استعداد- توانایی و رغبت اوست و این مسئله زما‌ن بر است   و نیاز به زیر‌ساخت‌هایی دارد که به تدریج در این مسیر حرکت می کنیم و  چنانچه ظرفیت مدارس دولتی پاسخگوی تقاضای دانش‌آموزان نباشد می‌توان از ظرفیت مدارس غیردولتی بهره گرفت البته برای ورود به مدارس غیر‌دولتی دانش‌آموزان باید برای ورود به هر رشته حداقل نمره لازم را کسب کرده باشند و فقط در بحث ظرفیت مدارس غیر‌دولتی امکان حضور دانش‌آموزان را دارند و این مدارس نیز بر اساس قوانین آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند و کمک به نظام آموزشی و پرورشی هستند که ما از موسسین این مدارس که در راستای کمک به آموزش و پرورش و اهداف نظام تعلیم و تربیت قدم بر می دارند تشکر می کنیم.

شیرازی توصیه های لازم را جهت هرچه بهتر برگزار شدن آزمون ها و هدایت تحصیلی به رؤسا ، معاونین و کارشناسان ادارات و   مدیران و مشاوران مدارس به شرح ذیل مطرح نمود:

مدیران محترم مدارس متوسطه اول  نسبت به کلاس بندی دانش آموزان خود در سامانه سناد اقدام نموده و نام کاربری و کلمه عبور دانش آموزان را صادر نمایند.

در سامانه همگام بروزرسانی از سناد را انجام دهند.

مدیران مدارس متوسطه  اول، نسبت به تخصیص نام کاربری و کلمه عبور برای تمامی دانش آموزان، دبیران و دانش آموزان و مشاوران اقدام نموده و آنان را در خصوص چگونگی انجام شرح وظایف و اقدامات لازم توجیه نمایند.

در مدارسی که بیش از یک مشاور ابلاغ دارند، مدیران محترم به گونه ای برنامه ریزی نمایند که به هیچ وجه پس از اخذ آزمون ها تغییری در کلاس بندی دانش آموزان ایجاد نگردد.

مشاوران محترم قبل از برگزاری آزمون حتماً نسبت به توجیه دانش آموزان اقدام نمایند.

مشاوران محترم مداس توجه داشته باشند که برای دانش آموزان پایه نهم دو آزمون توانایی و رغبت و برای دانش آموزان پایه هفتم و هشتم آزمون سلامت روانی رفتاری انجام پذیرد  .

رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی در پایان از کمیته های هدایت تحصیلی شهرستان ها و مناطق استان خواست تا نظارت کافی را بر اجرا صحیح هدایت تحصیلی و برگزاری آزمون های مشاوره ای دانش آموزان داشته باشند و بستر مناسب برای اجرای این آزمون ها را بر اساس دستورالعمل ها و بخشنامه و توصیه های سال قبل کمیته هدایت تحصیلی استان فراهم کنند.


تبلیغاتDownloads-icon


Downloads-icon

سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همه‌ی دانش آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

برنامه ریزی و ثبت نام در کنکور 1400

دوره های آموزشی آنلاین نکته و تست کنکور

راهنمای تصویری هدایت تحصیلی دانش آموزان در همگام مدرسه
ازمون مشاوره ای هدایت تحصیلی پایه هفتم

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره آموزش و پرورش از آغاز هدایت تحصیلی دانش آموزان از اول تیرماه خبر داد و گفت: پرونده الکترونیکی مشاوره دانش آموزان امسال در پایه نهم اجرا شده است و سال آینده نیز در پایه های هفتم و هشتم عملیاتی خواهد شد.


در شبکه های اجتماعی دنبالمان کنید:

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیزلند می باشد. Copyright © 2015 – 2020 tizland.ir

طراحی قالب سایت : مبناتک هیوا

سرزمین تیزهوش‌ها

مرجع آموزشی همه‌ی دانش آموزان باهوش سرزمینمان، ایران

برنامه ریزی و ثبت نام در کنکور 1400

دوره های آموزشی آنلاین نکته و تست کنکور

راهنمای تصویری هدایت تحصیلی دانش آموزان در همگام مدرسه
ازمون مشاوره ای هدایت تحصیلی پایه هفتم

انتخاب رشته در پایه نهم در سه شاخه علوم نظری،کار و دانش و فنی و حرفه ای اتجام خواهد پذیرفت و در پایه دهم دانش آموز می تواند براساس شاخه ای که انتخاب نموده، رشته مورد نظر را انتخاب نماید دانش آموزی که در پایه نهم شاخه یا رشته خود را به صورت قطعی انتخاب می نماید، در پایه دهم تکلیف انتخاب رشته برای همه دانش آموزان مشخص است

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از رشد 20درصدی پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزی در سال جاری خبر داد.

این روزها بحث جایگزینی طرح «شهاب» به جای «سمپاد» به گوش می رسد اما طرح شهاب چیست و چه اهدافی را دنبال می کند؟

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش روزشمار هفته مشاغل را معرفی و برنامه های ویژه این هفته را در مدارس اعلام کرد.


در شبکه های اجتماعی دنبالمان کنید:

کلیه حقوق این سایت متعلق به تیزلند می باشد. Copyright © 2015 – 2020 tizland.ir

طراحی قالب سایت : مبناتک هیوا

زمان و نحوه برگزاری آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم مشخص شد. کلیه داوطلبان و متقاضیان می توانند بعد از اطلاع از زمان و نحوه شرکت در آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم در این آزمون شرکت کنند. البته در این میان هر فرد باید از شرایط ثبت نام و برگزاری آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم و این که چگونه آزمون مشاوره ای همگام را نهایی کنیم نیز اطلاعاتی را بدست آورند.

 

با توجه به اهمیت اطلاع از زمان و نحوه برگزاری آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم و همین طور شرایط این آزمون مهم می توانید در این رابطه از کمک مشاوری آگاه و خبره استفاده کنید. مشاوری که بتواند هر آن چه را که باید در رابطه با آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم بدانید را در اختیار شما دوستان و همراهان عزیز قرار دهد.

 

 

ازمون مشاوره ای هدایت تحصیلی پایه هفتم

جهت اطلاع از نحوه ورود به آزمون مشاوره ای پایه هفتم تحصیلی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

 

آزمون مشاوره ای برای مقطع هفتم تحصیلی وجود ندارد و این آزمون تنها برای پایه نهم و جهت انتخاب رشته تدارک دیده شده است

 

 

شاید این سؤال به ذهن شما دوستان عزیز نیز رسیده باشد که آیا اصلاً‌ چیزی تحت عنوان آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم وجود دارد یا خیر؟

در صورت وجود داشتن این آزمون در چه زمانی و چگونه برگزار می شود؟ این ها سؤالاتی که در ادامه این نوشته پاسخگوی آن برای شما دوستان عزیز هستیم و می خواهیم به طور مفصل در رابطه با آن توضیح دهیم.

 

 

در جواب به این پرسش مهم که آیا آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم وجود دارد یا خیر باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم وجود خارجی ندارد.

در واقع، آزمون همگام تنها برای پایه نهم تحصیلی و جهت انتخاب رشته و ورود به پایه دهم تحصیلی برگزار می شود.

شاید بپرسید که خب با توجه به وجود نداشتن آزمون همگام پایه هفتم چه آزمونی برای سنجش دانش آموزان پایه ششم به هفتم برگزار می شود؟

در جواب به این سؤال مهم باید عرض کنیم که یکی از آزمون هایی که برای ورود به پایه هفتم مدارس تیزهوشان برگزار می شود آزمون سنجش هوش و استعداد است.

آزمونی که به جای آزمون تیزهوشان برای داوطلبان و دانش آموزان مختلف برگزار می شود و می تواند موجبات ادامه تحصیل و ورود دانش آموزان به مدارس تیزهوشان را فراهم کند.

 

 

برای دریافت کارنامه با کد ملی از سامانه همگام بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

همان گونه که در بالا اشاره کردیم آزمون پایه نهم در سایت همگام برای هدایت تحصیلی دانش آموزان برگزار می شود.

اما سؤالی که شاید ذهن شما دوست عزیز را به خود مشغول کرده است شاید این باشد که در زمان اتمام زمان آزمون چگونه آزمون مشاوره ای همگام را نهایی کنیم‌ ؟

به هر حال برای نهایی شدن آزمون خود نیاز به اطلاع از پاسخ این سؤال یعنی چگونه آزمون مشاوره ای همگام را نهایی کنیم ؟ دارید و باید در رابطه با آن بدانید.

اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با این که چگونه آزمون مشاوره ای همگام را نهایی کنیم ؟ هستید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

تیم مشاوره ایران تحصیل می توانند اطلاعات خوبی را در رابطه با این سؤال که چگونه آزمون مشاوره ای همگام را نهایی کنیم ؟ در اختیار شما قرار دهند.

فقط کافیست با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات خوبی را در رابطه با این که چگونه آزمون مشاوره ای همگام را نهایی کنیم ؟ از آن ها دریافت کنید.

 

 

جهت ورود به سامانه همگام آموزش و پرورش کارنامه دانش آموزان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

همان طور که در بخش بالا اشاره کردیم آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ابتدایی برای دانش آموزانی است که قصد ورود و ادامه تحصیل در این پایه تحصیلی را دارند.

اما در این میان کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم الزامی به نظر می رسد.ازمون مشاوره ای هدایت تحصیلی پایه هفتم

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ابتدایی برای ورودی های سال جاری در بهمن ماه بود.

البته بر حسب نیاز دانش آموزان این زمان تمدید شد و شاهد انجام ثبت نام در این آزمون مهم در اردیبهشت ماه نیز بودیم.

حال که خبری از برگزاری آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم نیست برای کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان برگزاری آزمون تیزهوشان در سال تحصیلی آینده می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

تیم مشاوره ایران تحصیل می توانند شما را از زمان ثبت نام در آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم مطلع کنند و اطلاعاتی را در این رابطه در اختیار شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل قرار دهند.

 

 

در رابطه با نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز عرض کنیم که ثبت نام برای این آزمون به صورت اینترنتی برای کلیه داوطلبان انجام می شود.

در واقع، هر فرد دانش آموز باید برای ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم به نشانی hoosh.medu.ir مراجعه کنند.

در واقع، تمامی دانش آموزان و داوطلبان می توانند در زمان مشخص شده به این سامانه مراجعه کرده و کار ثبت نام خود را به طور کامل و دقیق انجام دهند.

 البته دقت داشته باشید که این ثبت نام با پرداخت هزینه ای از طرف دانش آموز همراه است که باید به وسیله کارت های عضو شتاب در همان سامانه ثبت نام پرداخت شود.

در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تری در رابطه با نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم هستید می توانید در این رابطه با مشاوران حاضر د مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران ما می توانند راهنمای ثبت نام در این آزمون را خدمت شما ارائه کنند و با ارائه اطلاعات بیشتری در این رابطه در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز باشند.

 

 

باید عرض کنیم که ثبت نام در آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم تحت شرایط و ضوابطی برای هر فرد داوطلب و متقاضی صورت می گیرد.

شرایطی که هر فرد دانش آموز در صورت نداشتن آن ها نمی تواند اقدامی برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان یا همان آزمون سنجش هوش کند.

حال که امکان شرکت در آزمون همگام پایه هفتم را ندارید آیا در رابطه با شرایط ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چیزی می دانید؟

ما اینجاییم تا شما را از شرایط و ضوابط در نظر گرفته شده برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم مطلع کنیم.

در رابطه با شرایط و ضوابط تعیین شده برای ثبت نام در این آزمون سنجش هوش باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که یکی از این شرایط بدست آوردن مقیاس خیلی خوب در کلیه درس های ارائه شده در پایه های پنجم و ششم تحصیلی است.

دقت داشته باشید که در صورتی که داوطلب تنها در یکی از دروس ارائه شده در این دو پایه تحصیلی مقیاس خوب را کسب کرده باشد و مابقی نمرات وی مقیاس خیلی خوب باشند وی باز هم امکان ثبت نام و شرکت در این آزمون مهم و سرنوشت ساز را دارد.

از دیگر شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت نام در آزمون سنجش هوش تیزهوشان می توان به داشتن تابعیت ایرانی برای هر فرد دانش آموز اشاره کرد که توجه به آن الزامی به نظر می رسد.

البته به این موضوع مهم توجه کافی را داشته باشید که اتباع خارجی در صورتی که از شرایط خاصی برخوردار باشند می توانند برای ثبت نام در این امتحان مهم اقدامات لازم را انجام دهند و مشکلی در این رابطه برای آن ها وجود ندارد.

 

 

 

 

یکی دیگر از مواردی که در رابطه با آزمون سنجش هوش یا همان آزمون تیزهوشان سابق باید به آن توجه کافی را مبذول دارید در رابطه با سؤالات مطرح شده در این آزمون است.

با توجه به این که دیگر برای ورود به مدارس تیزهوشان خبری از آزمون پیشرفت تحصیلی نیست و جای آن را آزمون سنجش هوش گرفته است در نتیجه منبع مشخصی هم برای پاسخگویی به سؤالات آزمون سنجش هوش وجود ندارد و نمی توان گفت که سؤال ها از کدام کتاب های درسی طرح شده اند.

سؤالاتی که بهتر از قبل از شرکت در این آزمون باید از نحوه طراحی و همین طور تعداد آن ها اطلاعاتی را بدست آورید.

البته بهتر است این کار را به کمک مشاوری خبره و کارکشته انجام دهید و به کمک وی با موارد مذکور در بالا آشنایی لازم را پیدا کنید.

 

 

برای دریافت نمونه سوالات آزمون هدایت تحصیلی پایه نهم تحصیلی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

هر ساله افراد بسیاری خواستار شرکت در آزمون سنجش هوش یا همان تیزهوشان سابق هستند.

کسانی که می خواهند به مدارس تیزهوشان راه پیدا کنند و تحصیلات خود را در این قبیل از مدارس آغاز کنند.

اما همه نمی توانند در این آزمون پذیرفته شده و ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان را آغاز کنند.

بلکه افرادی می توانند از این آزمون سربلند و مؤفق بیرون بیایند که تلاش زیادی کرده باشند و مطالعه کافی داشته باشند.

کسانی که با برنامه ریزی درسی مطالعه کنند و از هیچ تلاشی برای رسیدن به مؤفقیت دریغ نکنند.

این قبیل از افراد از اصول تست زنی و مطالعه کافی برای کسب نمراتی عالی در پایه های پنجم و ششم آگاهی کافی را دارند و بدین ترتیب هرگز خود را بازنده نمی دانند.

اما به نظر شما چگونه می توان از اصول تست زنی مطلع شد؟ اطلاع از اصول صحیح و درست مطالعه چگونه بدست می آید؟

چگونه می توان برنامه ریزی دقیق و درست برای مطالعه داشت؟

در جواب به این سؤالات مهم باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز عرض کنیم که به کمک یک مشاور تحصیلی خبره می توانید از تمامی موارد مذکور در بالا اطلاعات لازم را بدست آورید و در این رابطه مشکلی نداشته باشید.

مشاوری که بتواند در رابطه با موارد مذکور شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کند و زمینه قبولی و پذیرش شما را در مدارس تیزهوشان آن هم بهترین مدرسه ها فراهم آورد.

بهترین گزینه در این رابطه برای شما مشاوران حاضر در تیم مشاوره ایران تحصیل هستند.

مشاورانی که می توانند راهنمایی های ارزنده ای را خدمت شما دانش آموزانی که تمایل به ورود و ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان را دارید ارائه کنند.

کسانی که شما را با بهترین روش های مطالعه دروس برای کسب نمرات لازم جهت ثبت نام و قبولی در آزمون سنجش هوش آشنا می کنند و در تلاش برای کاهش استرس و اضطراب شما در سر جلسه آزمون هستند.

به این ترتیب، شما هم می توانید همچون سایر دانش آموزان و داوطلبان قبولی در آزمون تیزهوشان یا سنجش هوش را از آن خود کنید.

پس به هیچ وجه نگرانی و استرس به خود راه ندهید و تا زمانی که مشاوران ایران تحصیل را در کنار خود دارید هرگز حتی ذره ای هم به قبول نشدن در آزمون سنجش هوش و راه نیافتن به مدارس تیزهوشان و آغاز سال تحصیلی در این مدارس مهم و شناخته شده فکر نکنید.

 

 

برای آشنایی با نحوه نهایی کردن آزمون مشاوره ای پایه هفتم از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط 

چگونه در سایت همگام آزمون دهیم؟ 

مشاوره تحصیلی همگام 

بازیابی شماره دانشجویی دانشگاه آزاد 

آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم 

خیر. برای ورود به پایه هفتم از آزمون های مشاوره ای سایت همگام استفاده نمی شود.

برای اطلاع از نحوه نهایی کردن آزمون مشاوره ای همگام برای دانش آموزان پایه نهم تحصیلی با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

بله. درست است که آزمون مشاوره ای همگام پایه هفتم نداریم اما برای پایه نهم می توان برای شرکت در آزمون مشاوره ای اقدام کرد.

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

اخبار جدید هدایت تحصیلی 99-98

۶

به اطلاع می رساند مهلت انجام آزمون های مشاوره ای رغبت و توانایی تا ساعت ۲۴ روز ۱۵ بهمن ماه سال ۹۸ تمدید گردید. به دانش آموزان عزیز توصیه می گردد هرچه سریع تر نسبت به تکمیل و نهایی سازی …

اخبار جدید هدایت تحصیلی 99-98

۱

مهلت انجام آزمون های مشاوره ای رغبت و توانایی تا ۳۰ آذر ماه ۹۸ می باشد. این آزمون ها تاثیر بسیار مهمی در امتیاز مشاوره ای هدایت تحصیلی دارند و ارتکاب هر گونه اشتباه در انجام این آزمون ها و …

اخبار جدید هدایت تحصیلی 99-98

۰

ازمون مشاوره ای هدایت تحصیلی پایه هفتم

آزمون مشاوره ای سلامت روانی که هر ساله برای دانش آموزان پایه های هفتم، هشتم و نهم انجام می گردد، تا روز ۳۰ آبان سال ۹۸ مهلت انجام دارد.

بایگانی اخبار هدایت تحصیلی 98-97

۳

آزمونهای مشاوره ای و بخش هدایت تحصیلی که از طریق آن می توان فرم اولویت بندی دانش آموزان، مشاوران و نظرخواهی اولیای دانش آموزان را تکمیل نمود، همچنان تا ۳۱ اردیبهشت ۹۸ فعال است. دانش آموزان توجه داشته باشند که …

بایگانی اخبار هدایت تحصیلی 98-97

۰

با توجه تاریخ درج شده در قسمت آزمون های مشاوره ای سایت همگام، مهلت آزمون های مشاوره ای تا ۲۰ اردیبهشت ۹۸ تمدید گردیده است. بدیهی است که بخش اولویت بندی رشته ها در سایت همگام و امتیازهای مشاوره ای …

بایگانی اخبار هدایت تحصیلی 98-97

۶

پس از بسته شدن پاسخدهی به آزمون های مشاوره ای استعداد و رغبت سنج و اولویت بندی رشته ها بعد از اتمام مهلت ۱۵ فروردین، از ۱۷ فروردین مجددا مهلت آزمون های مشاوره ای تا پایان روز ۱۵ اردیبهشت سال …

ایران مشاوره نظری بدهید

در نظام قدیم نام گذاری دوره های تحصیلی به صورت دوره ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان بوده، اما در نظام جدید این نام گذاری ها به صورت ابتدایی، دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه تغییر پیدا کرده است. در این نوشتار ما درباره اهمیت این دوره اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم چنانچه شما عزیزان پس از مطالعه مطالب ارائه شده اطلاعاتی سوالاتی در این زمینه داشتید می توانید با مشاوره تحصیلی تلفنی ایران مشاوره تماس حاصل فرمایید تا مشاوران ما راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.ازمون مشاوره ای هدایت تحصیلی پایه هفتم

انتخاب رشته پایه نهم برای دانش آموزان این مقطع تحصیلی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

همانطور که در ابتدا هم به آن اشاره کردیم دوره متوسطه از دو بخش تشکیل شده است دوره اول و دوره دوم که هر کدام از دوره ها به مدت سه سال می باشد. در ایران دانش آموزان پس از آن که دوره ی شش ساله ابتدایی را می گذرانند وارد دوره اول دبیرستان می شوند. این دوره که در نظام جدید به وجود آمده است شامل پایه های هفتم، هشتم و نهم می باشد که در نظام قدیم آن را به صورت دوره اول راهنمایی، دوم راهنمایی و سوم راهنمایی نام می بردند. دانش آموزان بعد از گذارندن این دوره وارد دوره دوم یعنی دهم، یازدهم و دوازدهم می شوند که مانند دوره اول در گذشته به صورت اول دبیرستان، دوم دبیرستان و سوم دبیرستان نام گذاری شده بود.برای اطلاعات بیشتر درباره مشاوره تحصیلی دبیرستان می توانید بر روی این لینک کلیک نمایید.

این دوره از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد به دلیل اینکه یکی از دوره های حساس و تاثیر گذار در زندگی اجتماعی و فردی دانش آموزان است. این دوره، دوره ی انتقال کودک از کودکی به اواخر دوره نوجوانی می باشد. بسیاری از استعدادهای نوجوانان در این دوره بروز می کند و پس از آن وارد مسائل جدیدی از جمله انتخاب رشته، انتخاب شغل و حرفه می شود، از این روز یکی از مهم ترین وظایف و کارها این است که به دانش آموزان کمک کنند تا استعدادهای خود را بشناسند و متناسب با علاقه و استعداد خود اقدام به انتخاب رشته کنند.

در پایه نهم مسئله ای که بسیار اهمیت دارد انتخاب رشته می باشد. راهنمایی هدایت تحصیلی به همین منظور می باشد تا دانش آموزان بتوانند در رشته ای به تحصیل بپردازند که متناسب با استعداد و علایق آنها می باشد از این رو مهم ترین ملاک برای در انتخاب رشته نهم این دوره عملکرد تحصیلی دانش آموز می باشد. مشاور می تواند با توجه به عملکرد تحصیلی و استعدادهای دانش آموز راهنمایی های لازم را در رشته های مختلف در اختیار او قرار دهد تا دانش آموز با آگاهی و شناختی که از هر رشته دارد اقدام به انتخاب رشته ای کند که در آینده و پس از وارد شدن به آن رشته هم رضایت کافی داشته باشد زیرا انتخاب رشته نادرست باعث می شود که بهترین سال های دانش آموز صرف تحصیل در رشته ای باشد که نه تنها به آن علاقه ندارد بلکه در آن هیچ استعدادی هم ندارد.

 

 

 

 

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هادوره اول متوسطه دوره راهنمایی مشاوره تحصیلی هدایت تحصیلی

1 روز پیش

1 روز پیش

1 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

ازمون مشاوره ای هدایت تحصیلی پایه هفتم
ازمون مشاوره ای هدایت تحصیلی پایه هفتم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *