مرکز مشاوره تحصیلی در اصفهان

 
helpkade
مرکز مشاوره تحصیلی در اصفهان
مرکز مشاوره تحصیلی در اصفهان

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

مرکز مشاوره تحصیلی در اصفهان

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

معرفی تخصص مشاوره تحصیلی و شغلی 

در عصر جدید مشاغل دیگر ارثی نیستند بلکه پیشرفت سریع دانش و تکنولوژی موجب کثرت مشاغل، تقسیم کار فراوان و جلب استعدادهای مختلف شده است. امروزه برای انجام اکثر کارها، نیاز به تحصیل  دانش و کسب مهارت می‌باشد. از این رو توجه به رابطه تحصیل و شغل اهمیت دارد.از آنجا که تحصیلات دبیرستانی و بالاتر زیرساز اشتغال آتی دانش آموزان و دانشجویان هم خواهند بود، لذا باید برمبنای گزینش های شغلی آینده برنامه ریزی و انتخاب شوند. برای انتخاب راه درست ابتدا باید در مورد آمادگی هایی که ممکن است از نظر فردی و حرفه ای ارزشمند باشند اندیشید و سپس برنامه ریزی و تصمیم گیری کرد.

تعریف مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی جریان یاری دهنده و منظمی است که به دانش آموز در انتخاب مناسب دروس، رشته و مهارت های تحصیلی کمک می‌کند تا سازگاری مطلوب را کسب کند.

تعریف مشاوره شغلی

مشاوره شغلی نوعی دیگر از مشاوره است، که بدان وسیله به فرد کمک می‌شود تا بر اساس شناخت استعدادها، محدودیت ها و نیز امکانات شغلی جامعه بتواند شغل مناسبی را پیدا کند.

رابطه مشاوره شغلی با مشاوره تحصیلی

هر گونه راهنمایی شغلی باید بر مبنای وضع تحصیلی فرد انجام گیرد.

مشاوره تحصیلی پایه و اساس محکمی برای مشاوره شغلی محسوب می‌شود.

چرا انتخاب شغل مناسب و رضایت شغلی از اهمیت خاص برخوردار است؟

فالمن و آرنولد رضایت شغلی را مجموعه گرایش های مثبت افراد نسبت به شغل دانسته و معتقدند وقتی گفته می‌شود یک فرد از شغل خود رضایت بالایی دارد، در حقیقت منظور این است كه وی بطور كلی به میزان زیاد شغل خود را دوست دارد و توانسته است از طریق شغلش نیازهای خویش را تأمین نماید و در نتیجه احساسات مثبتی نسبت به آن دارد.

رضایت شغلی از جمله عوامل مهمی است كه باید در توسعه اقتصادی مورد توجه دقیق قرار گیرد. هر فردی كوشش می‌كند شغلی را انتخاب نماید كه علاوه بر تأمین نیازهای مادی از نظر روانی نیز او را ارضاء نماید، به همین دلیل بررسی خصوصیات فردی افراد ضروری به نظر می‌رسد. در غیر اینصورت به كار گرفتن افراد در مشاغلی كه به آن علاقمند نیستند یا توانایی و استعداد انجام آن را ندارند، علاوه بر كاهش بهره‌ وری و كارایی موجب از دست رفتن نیروی انسانی می‌شود.

اکثر سازمان ها برای رضایت کارکنان تلاش می‌کنند، اما همه به آن دست نیافتند. به همین دلیل برای متخصصان منابع انسانی مهم است که در مورد عواملی که می‌تواند رضایت کارکنان را افزایش دهد، و چگونگی حصول به موفقیت کلی در شرکت، بیشتر بدانند. شکی نیست که کارکنان منبع شماره یک سازمان هستند. نگهداری شادی کارکنان کمک می‌کند که:

گردش مالی کمتر:

گردش مالی کارکنان یکی از بالاترین هزینه های مربوط به بخش منابع انسانی می باشد. رضایت کارکنان کمک می‌کند تا یک محیط بهتر ایجاد شود و با کارآمدی و ارتقا کیفیت کار به نحوی آسان تر در هزینه ها صرفه جویی شود. کارکنان راضی به احتمال کمتری کار خود را ترک می‌کنند.

 بهره وری بالاتر:

صرف نظر از عنوان شغلی و پرداخت حقوق، كاركنانی كه رضایت شغلی دارند، تمایل بیشتر و بهره وری بالاتری دارند.

افزایش سود:

نگهداری کارکنان با ایمنی و رضایت می‌تواند منجر به فروش بیشتر، هزینه های پایین تر و خط مشی قوی تر شود.

وفاداری:

هنگامی که کارکنان احساس می‌کنند که شرکت به بهترین وجه علاقه مند است از کارمندان خود حمایت کند. برای رسیدن به اهداف سخت تر کار می‌کنند. و ممکن است همکاران دیگر را نیز به این امر تشویق کنند.

پیامدهای ناشی از انتخاب نادرست شغل و نارضایتی شغلی:

اهمیت و ضرورت مراجعه به مشاوره تحصیلی شغلی

عواملی كه لزوم راهنمایی و مشاوره شغلی را در عصر حاضر اجتناب ناپذیر می‌كنند بروز دو پدیده توسعه شهر نشینی و پیشرفت تكنولوژی است. شهرنشینی، تنوع و تقسیم مشاغل را باعث شده است و پیشرفت تكنولوژی نقش تخصص را در احراز شغل برجسته كرده است.

بهزاد لسانی 

نسرین جوان 

دکتر نغمه خدامی 

فروزنده سلیمانیان 

منیژه ترکیان 

مرکز مشاوره تحصیلی در اصفهان

امیر صالح امین جعفری 

فرخ لقا عکافی 

سید یاسر معین الدینی 

زیبا امینی 

فتانه علی بیک 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

 

بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در اصفهان کدام مرکز است؟

برترین مشاوره تلفنی کنکور در اصفهان کدام مرکز است؟

بهترین مشاوران کنکور در اصفهان چه اشخاصی می باشند؟

آدرس مشاوره تحصیلی در اصفهان کجاست؟

مرکز مشاوره تحصیلی در اصفهان

شماره تلفن مشاوره تحصیلی در اصفهان چند است؟

جهت ارتباط با مشاوره تحصیلی سازمان سنجش از اصفهان چه شماره ای را بگیریم؟

 

این عبارات سوالات مهمی است که مکرر در گوگل سرچ می شود و همچنین بین دانش آموزان اصفهان و داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون هایی را دارند از یکدیگر سوال می کنند ، نقش مشاوره تلفنی کنکور سراسری اصفهان برای موفقیت شما در هر آزمونی بسیار مهم و کاربردی خواهد بود اما پیدا کردن یک مشاور تحصیلی خوب در اصفهان هم بی تاثیر نخواهد بود با توجه به مراکز مشاوره بدون مجوزی که در اصفهان بسیار گسترش یافته اند یافتن یک مشاوره تحصیلی دانشگاهی در اصفهان که بتواند مشاوره تضمینی کنکور و دیگر امور تحصیلی خود را با این مرکز در میان بگذارید کمی دشوار خواهد شد اما هیچ جای نکرانی نیست!

 

جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان – مشاوره با بهترین مشاوران کنکور در اصفهان و مشاوره تحصیلی تلفنی ارشد با ایران تحصیل تماس بگیرید شماره مشاوره تحصیلی در اصفهان :

9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان اصفهان)

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

امروز قصد داریم به سوالات مکرری مثل مشاوره کنکور در اصفهان کجاست؟ ، شماره مشاوره تحصیلی در اصفهان چند است؟ یا معرفی یک مشاوره تحصیلی خوب در اصفهان پاسخ دهیم و بهترین مشاوران کنکور در اصفهان را به شما معرفی کنیم تا روش درس خواندن رتبه های برتر کنکور را نیز به شما مغرفی کنند با ما همراه باشید!

قبل از اینکه به معرفی بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان بپردازیم ، ابتدا نکته‌ای که باید آن را مد نظر قرار دهید، در رابطه با موضوعی است که مایلید برای آن به انجام مشاوره بپردازید؟ شما در چه مقطعی مشغول به تحصیل می‌باشید؟ موفقیت محصلان اصفهان در هر مقطعی راه‌های مخصوص به خود را خواهد داشت که هر فرد باید از فنون و روش‌های آن آگاه شود.

مشاوره تحصیلی موارد زیادی را شامل می‌گردد. به عنوان مثال یکی از دغدغه‌هایی که والدین و دانش آموزان مقطع ابتدایی اصفهان دارند را می‌توان پذیرش در آزمون تیزهوشان دانست. و یا ورود به مدارس نمونه دولتی اصفهان و همچنین مدارس شاهد ، ازجمله مواردی است که دانش آموزان عزیز بسیار بدان علاقه مند می‌باشند. به همین دلیل، پیدا کردن بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان می‌تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

در بررسی بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در اصفهان به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم؟ نباید منکر زحمات و همچنین تخصص مشاورین خصوصی شویم. اما نکته‌ای که ذکر آن شاید خالی از لطف نباشد، به موضوع خصوصی بودن و عدم نظارت دولت بر این مراکز اصفهان بازمی‌گردد. خوشبختانه مفتخریم بهترین مرکز مشاوره تحصیلی اصفهان را مرکز مشاوره دولتی ایران تحصیل معرفی نماییم که با گردآوری برترین مشاوران تحصیلی کشور در تمامی مقاطع آماده ارائه خدمات به ساکنین استان بخصوص اصفهان خواهد می باشد.

 

 

 

 

بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان چه امتیازاتی دارد که سایر مراکز دیگر نخواهند داشت؟ به نکات مهم در زمینه انتخاب مشاور تحصیلی خوب در اصفهان توجه داشته باشید. انسان‌ها ، یادگیری آنان ، اهداف ، استعداد و همچنین هوش و دیدگاه متفاوتی دارند. بنابراین چنانچه انتخاب مشاور تحصیلی انتخاب رشته در اصفهان با بی‌توجی به این امور به انجام مشاوره و برنامه ریزی بپردازیم، نتیجه‌ای جز تلف کردن وقت و همچنین هدر رفتن انرژی و همچنین هزینه مراجعین اصفهان نخواهد داشت.

شرایطی را تصور نمایید که در آن ، داوطلبان اصفهان در سال‌های گذشته نتوانسته‌اند موفقیت مطلوب را کسب نمایند. و به همین دلیل دچار افسردگی شده‌اند. آنچه بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان انجام می‌دهد ، ابتدا کار کردن بر روی این احساس شکست محصلان اصفهانی و همچنین در گام بعدی توجه به اشتباهات داوطلب که صورت پذیرفته است و در این مرحله باید انجام دهد می باشد.

اگر از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی اصفهان استفاده ننماییم چه مشکلاتی را خواهیم داشت؟ هنگامی که فردی خود به تنهایی از عهده حل مشکلات برنمی آید، به دنبال بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان و همچنین کمک مشاور می‌باشد. حال اگر همین مشاور در اصفهان نتواند به او کمک نماید ، طبق اصل روانشناسی او دچار درماندگی آموخته شده می‌گردد. بدین معنا که او دچار یاس خواهد شد و هرگز به موفقیت و تلاش امیدی نخواهد داشت.

 

زیرکانه و هوشمندانه عمل کنید. در هر مقطع تحصیلی که می‌باشید، بهتر است از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی اصفهان استفاده نمایید. فراموش نکنید که وقت طلاست هر یک از داوطلبان در اصفهان که از این وقت استفاده نکند، نخواهد توانست موفقیت را از آن خود نماید. اگر شما دانش‌آموزی در اصفهان هستید؛ تنها یک‌بار در کل پایه تحصیلی خود شانس ورود به مدارس تیزهوشان اصفهان و یا نمونه دولتی را خواهید داشت. بنابراین فرصتی برای کسب تجربه باقی نخواهد ماند پس ما با مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان اصفهان در کنار شما خواهیم بود.

اگر شما داوطلب کنکور می‌باشید، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی اصفهان به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید در کنکور به بهترین وجه عمل کنید و موفقیت خود را بین دیگر داوطلبان در اصفهان تضمین نمایید. استفاده از خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان موجب می‌شود که با توجه به رتبه خود، در بهترین رشته پذیرفته شوید. چنانچه مایل به مشاوره انتخاب رشته در اصفهان باشید ، بهترین مشاوره قبولی در کنکور سراسری را می‌توانیم برای شما داشته باشیم.

برای برقراری ارتباط با متخصصین و مشاورین بهترین مرکز مشاوره تحصیلی اصفهان و مشاوره تحصیلی حضوری اصفهان می‌توانید ابتدا به صورت تلفنی به انجام وقت مشاوره بپردازید. جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان کافی است با شماره‌های شماره تلفن‌های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9099072952 (تماس از استان اصفهان) از ساعات 8 صبح الی 1 شب تماس حاصل نمایید.

 

 

خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان شامل تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی مواردی که هر فرد در هر پایه ای بدان نیازمند می باشد ، می گردد.

 

 

 

 

آنچه بهترین مشاوران کنکور اصفهان به شما ارائه خواهند نمود، خدمات همه جانبه ای است که به شما در تمامی موارد کمک خواهد کرد. برای مثال می توان به مشاوره انتخاب رشته در اصفهان اشاره نمود. متخصصین بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان به شما کمک می نمایند تا در مرحله ابتدایی به انجام استعدادیابی و کشف رغبت شما بپردازند. آزمون های که در این رابطه از داوطلبان اصفهان گرفته می شود، آزمون های کاملا معتبر روان شناسی می باشند.

یک مرکز مشاوره تحصیلی خوب در اصفهان به شما کمک می کند تا در هر رشته ای که مشغول به تحصیل می باشید، بتوانید بهترین و متخصص ترین فرد شوید. به عنوان مثال ، پذیرش در آزمون نظام مهندسی از سامانه Inbr.ir، یکی از مواردی است که تمامی مهندسان عزیز اصفهان برای دریافت پروانه کسب بدان نیازمندند. به همین دلیل بهترین مشاوره تحصیلی اصفهان به شما کمک می نماید تا با بهترین رتبه در این آزمون موفق شوید.

مرکز مشاوره در اصفهان ، به صورت تلفنی و همچنین حضوری به تمامی داوطلبان در اصفهان برای موفقیت و دریافت نتیجه مطلوب کمک می نماید. به همین دلیل تفاوتی ندارد که شما در کدام مرحله قرار دارید. مهم این است که بتوانید از خدمات بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی در اصفهان استفاده نمایید. کاهش استرس و همچنبن برنامه ریزی درست را می توان از جمله اموری دانست که در مراکز مشاوره اصفهان بدان خواهند پرداخت.

مرکز مشاوره تحصیلی در اصفهان

 

آن دسته از داوطلبانی که می خواهند در آزمون نظام مهندسی اصفهان شرکت نمایند. باید از بهترین و جدید ترین منابع استفاده نمایند. امری که با توجه به برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان به راحتی قابل دستیابی می باشد. همچنین ارائه نمونه سوالات را نیز ، می توان از جمله مواردی دانست که به شما داوطلبان اصفهان کمک می نماید تا به راحتی به موفقیت در رشته خود فکر نمایید.

اگر داوطلب کنکور کارشناسی ارشد و یا دکتری در اصفهان می باشید و نیاز مشاوره تحصیلی دکتری دارید، می توانید با کمک بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان ایران تحصیل ، به بهترین وجه از منابع ، تعداد سوالات ، مصاحبه و همچنین شرایط ورود به صورت بدون کنکور دانشگاه اصفهان آگاه گردید. به همین دلیل ما کلیه متخصصین ایران تحصیل را بهترین مرکز مشاوره تحصیلی اصفهان می دانیم زیرا هر یک از داوطلبان می توانند به راحتی در آزمون های مذکور پذیرفته شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و برقراری ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان ایران تحصیل ، کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. تمامی آنچه داوطلبان برای قبولی بدان نیازمندند ، با استفاده از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی اصفهان می باشد. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل به شما محصلان در اصفهان ارائه خدمات خواهند نمود.

 

 

جهت اطلاع دقیق از بهترین مشاوره تحصیلی در اصفهان ، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی اصفهان ، مشاوره انتخاب رشته آنلاین ، hoosh.medu.ir با مرکز مشاوره ایران تحصیل اصفهان تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9099072952 ( استان اصفهان) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

مطالب مرتبط :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی ( Science Alert ) به منظور اطلاع رسانی رویدادهای علمی و تخصصی به همت تعدادی از اساتید و دانشجویان دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی ایجاد شده و مدیریت می گردد.
لازم به ذکر است Science Alert هیچ گونه فعالیتی در زمینه برگزاری رویدادهای علمی مانند کنفرانس، سمینار، کارگاه آموزشی و … ندارد و صرفاً به اطلاع رسانی این گونه رویدادها می پردازد؛ بنابراین از بازدیدکنندگان گرامی پایگاه Science Alert درخواست می شود جهت حضور در رویدادهای مذکور مستقیماً با دبیرخانه یا روابط عمومی سازمان های برگزار کننده تماس حاصل فرمایید. البته از شما تقاضا داریم پس از حضور در رویدادهای علمی تجربیات خود را از طریق بخش نظرات مرتبط به هر رویداد با ما و سایر بازدیدکنندگان پایگاه در میان بگذارید.
ضمناً اگر شما نیز در حال برگزاری رویداد علمی یا تخصصی هستید می توانید برای ثبت رویداد خود به صورت کاملاً رایگان از لینک ذیل استفاده فرمایید.

درخواست ثبت رویداد

 

در این مقاله سعی شده است ده مرکز برتر روانشناسی و مشاوره تحصیلی اصفهان برای دانشجویان معرفی گردد. البته در نظر داشته باشید معرفی مراکز مذکور به معنی تایید یا عدم تایید خدمات آنان نیست و این مراکز بر اساس نتایج جست و جو استخراج شده و در این مقاله درج شده اند.

۱٫کلینیک روانشناختی بنیان مهر

مرکز مشاوره تحصیلی در اصفهان

آدرس : اصفهان – چهار راه دانشگاه – ابتدای خیابان ارتش – کوچه۳۳ – ساختمان ۷۱

تلفن: ۳۶۲۵۸۲۷۱

۲٫ کلینیک پرتو آفتاب

آدرس: اصفهان – خیابان شمس آبادی – چهار راه قصر – خیابان شیخ بهایی غربی – جنب بانک ایران زمین – ساختمان مستجاب –  واحد های ۷ / ۸/ ۱۳

تلفن:  ۳۲۳۳۱۷۰۹ (۰۳۱)

۳٫ مرکز مشاوره یاس اصفهان

آدرس: اصفهان – دروازه شیراز – ابتدای چهارباغ بالا – کوچه مسجدالرضا(۳۵) – مجتمع آرین – طبقه سوم

تلفن: ۳۶۶۱۶۶۵۳

۴٫مرکز مشاوره توحید اصفهان

آدرس: اصفهان – خیابان توحید میانی – چهار راه مهرداد – جنب داروخانه دی – مجتمع پزشکی زیتون – طبقه ۲ – واحد ۶ و طبقه ۴  – واحد ۱۰

تلفن: ۰۹۱۳۸۳۸۹۰۲۰

۵٫مرکز مشاوره رائین اصفهان

آدرس : خیابان توحید میانی – حد فاصل چهارراه توحید و چهارراه مهرداد – کوچه روبروی کلیسا(شماره ۳۵) – پلاک ۶۰

تلفن: ۰۳۱۳۶۲۴۴۵۹۸

۶٫دکتر افشین طباطبائی

 آدرس : اصفهان – خیابان فلسطین – ساختمان نگین – طبقه سوم

تلفن:  ۰۹۱۳۱۱۸۸۵۳۹

۷٫کلینیک روانشناسی آیین

آدرس: خیابان آمادگاه – بن بست صحرا – ساختمان جامکو – طبقه اول

تلفن: ۳۲۲۴۲۷۱۴

۸٫مرکز ریحانه

آدرس: سه راه ملک شهر – خیابان گلستان – نرسیده به چهار راه اول – مجتمع نور – طبقه ۴

تلفن: ۳۴۵۲۴۵۷۱

۹٫کلینیک روانشناسی جم

آدرس: خیابان میر داماد – نبش کوچه ۳۶ – ساختمان پارسیان – طبقه ۱

تلفن: ۳۲۳۶۷۱۵۳

.۱۰٫کلینیک روانشناسی صمیمت

آدرس : اصفهان – بلوار کشاورز – حدفاصل سه راه سیمین و مفتح روبروی ایستگاه (مسجد الانبیاء ) – ساختمان پردیس – طبقه چهارم واحد ۱۵BRT

تلفن : ۳۷۷۷۲۲۲۰

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مرکز مشاوره تحصیلی در اصفهان

سلام لطفا در مورد ثبت مرکز مشاوره در مراکز برتر توضیح بدهید .

تمامی حقوق برای Science Alert محفوظ است و هر گونه نقض آن، پیگرد قانونی دارد.

© All rights reserved sciencealert.ir 2011-2020.

خدمات تخصصی مشاوره تحصیلی مرکز مشاوره توحید

 

1-    برنامه ریزی و هدایت درسی مستمر دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی

2-    انتخاب رشته دستی همراه با مشاوره کامل

3-    پشتیبانی کامل دانش آموز با آزمونهای مکرر و پیگیری مداوم

مرکز مشاوره تحصیلی در اصفهان

4-    آموزشهای گروهی و مشاوره در مدارس

5-    کارگاههای آموزشی در جهت ارتقاء تحصیلی (تمرکز، حافظه و روشهای مطالعه)

6-    تشکیل کلاسهای تقویتی و کنکور (نیمه خصوصی)

7-    تستهای هوش، شغلی و شخصیتی جهت هدایت تحصیلی مؤثرتر

 

جهت دریافت نوبت از مرکز مشاوره موفقیت با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

۰۳۱-۳۶۶۵۰۶۰۸  – ۰۳۱-۳۶۶۳۷۹۶۴  – ۰۹۱۳۶۰۴۰۵۸۸

آنچه که ذهن هر فرد مخصوصا والدین را درگیر می کند آینده فرزندان و افراد خانواده است. به همین منظور یکی از اهداف مرکز مشاوره موفقیت به عنوان مرکز مشاوره تحصیلی اصفهان ارائه خدمات آموزشی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان در مسیر پیشرفت تحصیلی و رشد فکری آنها می باشد.

نیاز به همفکری با فردی متخصص و با تجربه در همه زمینه های زندگی فردی و اجتماعی وجود داشته است، مشاوره تحصیلی یکی از حوزه های مشاوره می باشد که استفاده از آن و انتخاب مشاوری مناسب از اهمیت به سزایی برخوردار است.

مشاور تحصیلی دانش آموز را از سرگردانی بیرون می آورد. او به دانش آموز کمک می کند تا در انتخاب منابع ذهن بازتری داشته باشد و از صرف وقت و هزینه های اضافه و گیر افتادن در دام کسانی که سعی در فروش بیشتر محصولات خود را دارند جلوگیری کند. در واقع مشاوره تحصیلی نه تنها هزینه اضافه ای نیست، بلکه دانش آموز را در انتخاب آگاهانه منابع، کلاس های کمک آموزشی، تهیه لوح های فشرده مناسب و همچنین مدیریت زمان یاری می رساند.

مرکز مشاوره تحصیلی در اصفهان

افراد موفق در مقاطع تحصیلی مختلف از مشاوره تحصیلی بهره می برند و می توان گفت کمتر کسی است که بدون بهره بردن از مشاوره مناسب در این زمینه توانسته باشد موفقیت های چشمگیری در مقاطع تحصیلی مختلف کسب کرده باشد. بنابراین مشاوره تحصیلی می تواند نقشی حیاتی در موفقیت تحصیلی افراد داشته باشد. این موضوع بطور ویژه در زمانی که رقابت بالایی بین افرادی که به مقاطع تحصیلی مختلف وارد می شوند وجود دارد و کوچک ترین اشتباه می تواند آینده تحصیلی و شغلی فرد را تغییر دهد اهمیت بیشتری پیدا می کند.

موارد مشاوره ای:

مشاوره تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان کمک می‌کند تا ویژگی ها و استعدادهای خود را بهتر بشناسند و به شرایط و خصوصیاتی که مورد کم توجهی یا بی توجهی قرار گرفته اند با دقت بیشتری نگاه شود. علاوه بر این اطلاعات آنها را در زمینه‌های مختلف تحصیلی یاری رسانده و با شناسایی نواقص آنها در عملکردشان به ارائه راهکارهایی برای حل مسائل مختلف آنها می پردازد.

با توجه به توضیحات گفته شده در بالا، توصیه می شود برای بهره بردن از مشاوران تحصیلی با تجربه و متخصص در این زمینه به یکی از بهترین مرکز مشاوره در اصفهان مراجعه نمایید. مرکز مشاوره موفقیت با داشتن مشاوران و روانشناسان خوب در اصفهان  مخصوصا در زمینه مشاوره تحصیلی می تواند در تمام مقاطع و مراحل تحصیلی همراه شما باشد.

دارای مجوز رسمی به شماره ثبت 1287

تحت نظارت سازمان بهزيستی استان اصفهان

مشاوره تحصیلی تمام مقاطع با قیمت مقطوع به همراه جلسه اول رایگان
کاهش استرس امتحان و تسلط کامل


گروه ما با همکاری متخصصان و کارشناسان خود در دپارتمان های مشاوره در چاپ و پذیرش مقاله و مقاله… اگر به دنبال اطلاعات اخذ پذیرش و مشاوره تحصیلی دانشگاه های خارج از ایران هستید و یا به دنبال کمک هزینه تحصیلی در مقاطع دکترا هستین، اگر دنبال ارتقای شغلی و …
instagram:vazindanesh


مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی در مرکز مشاوره الفبای موفقیت با کادری با تجربه

مرکز مشاوره تحصیلی در اصفهان


اجاره کلاس برای آموزش یا مشاوره اجاره کلاس برای تدریس خصوصی ،،مشاوره تحصیلی ،کلاس های گروهی و کارگاهی به صورت ساعتی ، جلسه ای ، …
کلاس ها مجهز به تخته وایت برد و صندلی و ویدیو دیتا و کامپیوتر و ….می باشند.
اجاره کلاس از ساعت 8 صبح تا 9 شب ( بنا به درخواست شما )
لطفا برای هماهنگی با شماره های ما در ارتباط باشید . ،


گروه آموزشی رسای دانش اصفهان… اصفهان توانسته پرافتخارترین مرکز مشاوره کنکور اصفهان باشد. دپارتمان… موفقیت در آزمون سراسری و پیشرفت تحصیلی در مدارس خوب اصفهان و بهترین آموزشگاه های کنکور اصفهان می باشند.


وزین دانش با دارا بودن تجربه… طی سالیان متمادی فعالیت در حوزه مشاوره تحصیل و اقامت در خارج را… با همکاران ما تصمیم نهایی بگیرید
3-تحصیل در کلیه مقاطع تحصیلی در اروپا و آسیا
4-کمک جهت… ادرس تلگرام : vazindanesh@


■ برنامه ریزی گام به گام تا موفقیت شما در کنکور
■ افزایش انگیزه تحصیلی دانش آموزان
■ افزایش نمرات… با شماره زیر در ارتباط باشید


– برنامه ریزی مدون ، منعطف و کاملا اختصاصی ( در صورت تمایل براساس آزمون های آزمایشی )
– مشاوره اختصاصی و پشتیبانی تا روز… ارشد مهندسی مکانیک 09112077151


بهترین مرکز مشاوره در اصفهان
مرکز مشاوره ، کلینیک روانشناسی اصفهان… های قبل از ازدواج ، مشاوره تحصیلی ، مشاوره کودک ،مشاور تغذیه و….
ارزیابی… movafaghiyatcc


مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی
پشتیبان تحصیلی توسط خود مهندس حمصیان
مدرس و دارای بیش از صدها مقاله و مدرس آموزش و پرورش،مشاور رتبه های برتر کنکور
برنامه ریزی حضوری و غیرحضوری برای کلیه دانش آموزان
مهارت های تمرکز و نکات مشاوره ای برای موفقیت تحصیلی
مهندس حمصیان


مشاوره ی پذیرش تحصیلی ازدانشگاه های اروپا و آمریکا!!!!
تنظیم توصیه نامه،رزومه،انگیزه نامهsop,lr,cv!!!!

به منظوردریافت مشاوره ی تحصیلی فوری و تضمینی برای تحصیل دربهترین دانشگاه های اروپا وآمریکا ازسراسرکشورحتما بااین شماره تماس بگیرید


به دانش فزای و به یزدان گرای
که… ها.

با سابقه فعالیت سه ساله در مشاوره حرفه ای افراد موفق در تمامی… تا هزار قیامت به پا کنی


چرا هر چه برای کنکور تلاش… ابتدایی تا کنکور تماس بگیرید.
[ مشاوره جلسه اول رایگان ،صحبت و آشنایی بیشتر با ما و راه های ما برای شما هزینه ای نخواهد داشت ]


موسسه علمی تحقیقاتی واژ به مشاوره و انجام پروژه ، پایان نامه… دانشجویان دکتری دانشگاه اصفهان


خدمات تخصصی خود راشامل : مشاوره و نگارش پروپوزال ” ،… و راهنمایی ، برنامه ریزی تحصیلی ، مشاوره خانواده ، …


آموزش و انجام صفر تا صد پروپوزال… اجرایی – مدیریت – روانشناسی – مشاوره – تربیت بدنی – تاریخ – مشاوره تحصیلی – مشاوره خانواده

ما در انجام… پایان نامتون در خدمتتان هستیم.


مشاوره انجام پروپوزال و پایان نامه… دکتری هنرانجام پروپوزال رشته هنر


ارائه کلیه خدمات نصب و بهروزرسانی… کاربردی و تخصصی

مشاوره
تحصیلی به داوطلبین و دانشجویان کلیه… طریق خط ثابت امکان پذیر می باشد.


مشاوره تحصیلی و راهنمایی در زمینه انتخاب رشته دبیرستان و دانشگاه با کادری متخصص


آموزش هنر حل مسئله
حل مسائل… هنر حل مسئله با توجه به پایه تحصیلی و سرعت و قدرت یادگیری
2- آموزش دروس سال … کار گروهی و بهبود نتایج
8- مشاوره تحصیلی سازگار با روحیات و علایق دانش آموز
مدرس : مجید صادقی


مرکز مشاوره تحصیلی در اصفهان

مرکز مشاوره و روانشناختی پردیس متشکل از گروه خدمات … و اظطراب / روانشناسی ورزشی / مشاوره تحصیلی و شغلی / افسردگی و وسواس


تدریس خصوصی با جدیدترین متد روز توسط دانشجویان ممتاز دانشگاه صنعتی اصفهان مشاوره تحصیلی تیزهوشان نکات تست زنی و نکات امتحانی شیوه مطالعه صحیح برنامه ریزی صحیح و در نهایت موفقیت.

استاتیک مقاومت مصالح و طراحی اجزا کنکور کارشناسی ارشد.
شماره تماس:09136824767


20 سـاعت آموزش با دکتر صادقی مدرس دانشگاه و مولف کتاب آسیب شناسی و مشاوره تحصیلی
آسیب شناسی و چکاپ تحصیلی .
آسیب شناسی مشکلات مربوط به انتخاب و تصمیم گیری … 0913
زمان 25 و 26 بهمن ماه 1397


مشاوره تحصیلی ویژه کنکور و دبیرستان
برنامه ریزی و هدایت تحصیلی
انتخاب رشته دانشگاه
توسط مهندس نظارتی زاده


آغاز ثبت نام دوره های آموزشی… مطابق با آموزش های روز دنیا..
جهت مشاوره آنلاین مشخصات خود را به شرح… محل سکونت/شغل/تحصیلات/رشته تحصیلی


انجام کلیه پایان نامه های دانشجویی در کلیه رشته ها و مقاطع تحصیلی مانند علوم اجتماعی – مهندسی – پزشکی – جغرافیا – پروژه های آماری در سطح سازمان ، ادارات ، شرکتها- مشاوره پایان …

مشاوره و انجام پایان نامه – پروژه های دانشجویی


6 ماه دیگر ، تحصیل خودت را… بم اپلای کردن و بورسیه و مهاجرت تحصیلی کانادا را یاد می گیرید!

مشاوره


*****لطفا مشخصات ذیل را به شماره واتساپ ارسال نمایید تا در این شرایط کرونایی از مشاوره آنلاین (رایگان) آموزشگاه… آهنگری پاساژ فردوس طبقه اول


مشاوره در تهیه و تنظیم پایان نامه و مقاله
– و همکاری در تدوین پروپوزوال و متن اصلی پایان نامه در مقاطع تحصیلی فوق لیسانس و دکتری
– هزینه… سرقت ادبی، تضمین مناسب ترین قیمت


دیپلم کارو دانش
دانش آموزان… مهارت های سالم زیستن پیشرفته.
جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره… 6 قطعه عکس 4*3
4- کپی آخرین مدرک تحصیلی (سوم راهنمایی یا بالاتر)
5- مبلغ بیعانه


چگونه دیپلم رسمی بگیریم ؟
توجه… به آسانی ادامه تحصیل دهند.

جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره… قطعه عکس 4*3
4- کپی آخرین مدرک تحصیلی (سوم راهنمایی یا بالاتر)
5- مبلغ بیعانه


دیپلم کاردانش

آندسته از… – رایانهکار coreldraw

جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره… قطعه عکس 4*3
4- کپی آخرین مدرک تحصیلی (سوم راهنمایی یا بالاتر)
5- مبلغ بیعانه


چگونه دیپلم فوری بگیریم ؟
توجه… سه برابر دوره های حضوری است.
جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره… مبلغ بیعانه

5- کپی آخرین مدرک تحصیلی (سوم راهنمایی یا بالاتر)


دیپلم رسمی
: ادامه تحصیل دهید
دانش آموزان روزانه و شبانه, دیپلم ردی ها, ترک تحصیلی ها, داوطلب آزاد دریافت دیپلم… تا 6 ماه زمان خواهد برد.”

جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره…


چگونه دیپلم بگیریم ؟
آموزش… توجه دیپلم ردیها- ترک تحصیلی ها و سیکلها در استان اصفهان
همین… رایانه
گرافیک رایانه
جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره…


دیپلم گرافیک
ارائه مهارت… – 11/8 – ف , هـ 8 20 28

جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره… قطعه عکس 4*3
4- کپی آخرین مدرک تحصیلی (سوم راهنمایی یا بالاتر)
5- مبلغ بیعانه


ما در پایین لیستی از بهترین مراکز مشاوره اصفهان آورده ایم که شامل روانشناس کودک اصفهان ( مشاوره کودک )، مشاوره ازدواج اصفهان و.. است . نام روانشناس و یا مرکز ، تخصص مربوطه و آدرس و شماره تماس هر کدام آورده شده است. اگر به دنبال مشاوره خوب در اصفهان در زمینه های خانواده ، ازدواج ، کودک ، طلاق ، اعتیاد ، تحصیلی و.. هستید می توانید از لیست زیر استفاده کنید.

کلینیک روانشناسی و مشاوره توحید

روانشناس : دکتر امیر کشاورز (متخصص روانشناسی بالینی)

خدمات: خدمات روانپزشکی تخصصی ، مشاوره خانواده و ازدواج ، طلاق و خیانت ، بهبود روابط زوجین اضطراب ، پرخاشگری ، وسواس ، استرس ، روان درمانی چاقی ، درمان اختلالات رفتاری و … آدرس:توحید میانی ، قبل از چهارراه مهرداد (از سمت دانشگاه) ، جنب داروخانه دی ، مجتمع زیتون طبقه دوم ، واحد۶ ، طبقه چهارم ، واحد۱۰ تلفن پذیرش :۰۳۱۳۶۲۹۳۰۷۴۰۳۱۳۶۲۵۵۱۷۱

مرکز مشاوره و روانشناسی پایتخت پارسه

مرکز مشاوره تحصیلی در اصفهان

خدمات :مشاوره خانواده و ازدواج، اصلاح روابط زن و شوهر، خیانت، مشکلات رفتاری کودک و نوجوان وسواس، اضطراب، بدبینی، استرس و… آدرس : خیابان کاوه ، خ دانش ، نبش رباط سوم ، ساختمان کسری ، طبقه ۱تلفن پذیرش : ۳۴۳۵۵۲۱۲ – ۳۶۶۳۳۱۲۳

کلینیک اردیبهشت

آدرس :

خیابان فردوسی روبروی خیابان عافیت نبش کوچه شادی پلاک ۱

تلفن تماس :

۳۲۲۳۱۵۴۹

مرکز مشاوره رائین اصفهان

آدرس :

 خیابان توحید میانی ،حد فاصل چهارراه توحید و چهارراه مهرداد،

کوچه روبروی کلیسا(شماره ۳۵)،پلاک ۶۰

تلفن تماس :

۰۳۱۳۶۲۴۴۵۹۸ 

دکتر افشین طباطبائی

 آدرس :

اصفهان، خیابان فلسطین، ساختمان نگین، طبقه سوم،

تلفن تماس :

۰۹۱۳۱۱۸۸۵۳۹ 

کلینیک آبشارآدرس:

چهارراه آبشار خ آبشار دوم  ،  قبل از پل غدیر مقابل ، تقاطع   پلاک ۲۸۴تلفن:

 -36306873  

در ادامه نیز مابقی اسامی روانشناسان اصفهان را می توانید ببنید. توجه داشته باشید که تمامی لیست منتشر شده از بهترین مراکز مشاوره اصفهان می باشند که دارای پروانه از مراجع ذی ربط هستند. اگر بعنوان روانشناس کودک شاغل در اصفهان هستید و یا در دیگر زمینه ها شاغل هستید و هنوز نام خود را درلیست نیم بینید از طریق لینک ثبت اطلاعات مطب ، مشخصات خود را وارد و منتظر تایید بمانید.

اگر بدنیال مرکز روانشناسی در دیگر شهرستانهای استان اصفهان هستید نیز بر روی لینک مراکز مشاوره شهرستانهای اصفهان ( اینجا ) کلیک کنید.

مرکز ریحانه

آدرس:

سه راه ملک شهر -خ گلستان نرسیده به چهار راه اول -مجتمع نور طبقه ۴تلفن:

۳۴۵۲۴۵۷۱

کلینیک  روانشناسی جم 

آدرس:

خیابان میر داماد –نبش کوچه ۳۶ ساختمان پارسیان –طبقه ۱تلفن:

۳۲۳۶۷۱۵۳

کلینیک روانشناسی صمیمت 

آدرس :

اصفهان ، بلوار کشاورز، حدفاصل سه راه سیمین و مفتح روبروی ایستگاه (مسجد الانبیاء )

ساختمان پردیس،  طبقه چهارم واحد ۱۵BRT

شماره تماس:

مرکز مشاوره تحصیلی در اصفهان

۳۷۷۷۲۲۲۰

از نظر ما بهترین مرکز مشاوره اصفهان و یا بهترین دکتر روانشناس اصفهان مرکز و یا شخصی  است که صرفا توسط روانشناس  با تجربه  اداره شود. مرکزی که دارای سابقه کار باشد  ، تخصصی فعالیت کند و  مراجعان آن از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند. ما در لیست مراکز مشاوره اصفهان سعی کردیم از بهترین مراکز روانشناسی اصفهان را که همگی دارای تاییده و مجوز  هستند استفاده کنیم.

مشاور ه  مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ یک موضوع است که بین مراجع (کمک‌گیرنده) و متخصص  انجام می‌گیرد. و در موضوعات و زمینه‌های مختلف علمی و برای اهداف گوناگون انجام می‌شود که در میان مردم، بیشتر جنبهٔ روان‌شناختی آن ( روان‌شناسی) معروف است که هدف از آن بهبود وضعیت روحی–روانی و کیفیت‌بخشی به زندگی مراجع از جهت روانی‌است. ( ویکی پیدا )

اگر بدنبال مرکز مشاوره خوب در اصفهان و یا روانشناس کودک در اصفهان و یا مرکز مشاوره خانواده در اصفهان هستید حتما از لیست فوق استفاده کنید این لیست خدمات ازدواج ، زوج درمانی ، طلاق ، تحصیلی و بسیاری دیگر از خدمات را تحت پوشش قرار می دهد.

همچنین می توانید مراکز مشاوره تهران ، شیراز ، اهواز ، کرج را با کلیک بر روی لینک مشاهده کنید.

منبع :

سازمان بهزیستی استان اصفهان

سازمان نظام روانشناسی 

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

تماس از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت از استان تهران 9092301612

تماس با تلفن ثابت از تمام کشور 9099071611

صدای مشاور تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مرکز مشاوره تحصیلی در اصفهان

بهترین مشاور تحصیلی در اصفهان 

مشاوره تلفنی بهترین مشاور تحصیلی در اصفهان

تماس با تلفن ثابت بدون گرفتن کد با شماره:

9099071611

تماس با موبایل همراه اول:

99225595

 بهترین مشاور تحصیلی در اصفهان

با توجه به اهمیت استفاده از یک مشاور تحصیلی خوب برای هدایت تحصیلی و پیشرفت دانش آموزان و دانشجویان و تاثیر بسزای آن در نتیجه گرفتن این بحث بوجود می آید که مشاورانی که برای این امر انتخاب می شوند باید دارای تخصص خاصی برای آن رشته باشند.در گذشته شاهد این موضوع بودیم که  دسترسی به مشاوران خوب سخت بوده اما امروزه با توجه به تکنولوژی های متفاوت دیگر دسترسی به مشاوران با تجربه و برتر کاری سخت و دشوار نیست.

سامانه صدای مشاور با گرد هم آوردن مشاوران مجرب نامی و با تجربه در هر مقطع و ایجاد امکان ارتباط تلفنی برای شما عزیزان آماده ارائه خدمات مشاوره به نحوی مطلوب به شما عزیزان می باشد

شما می توانید هر هفته یا هر ماه یک بار یا حتی بیشتر برنامه ی مطالعاتی و سوالات خود را با مشاوران ما در میان بگذارید و از مشاوران برنامه ریزی درسی و راهنمایی بخواهید

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با
این مطلب با مشاورین صدای مشاور تماس حاصل نمایید  

تماس از تلفن ثابت بدون کد ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۱

تماس از استان تهران ۹۰۹۲۳۰۱۶۱۲

 پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب ( حتی ایام تعطیل )

در صورت عدم
برقراری تماس به علت شلوغی خطوط چند بار تلاش نمایید 

** به امید روزهایی بهتر و آینده ای بدون پشیمانی از
انتخاب های ناآگاهانه گذشته **

لینک های مرتبط

‘);
popupWin.document.close();
}

موضوعات سایت

مرکز مشاوره تحصیلی در اصفهان

صدای مشاور تحصیلی

مرکز مشاوره تحصیلی آموزشی و تلفنی

مشاوره تخصصی درتمامی زمینه های/ کنکورسراسری/ بدون کنکور/آزمون کارشناسی ارشد/ آزمون دکتری / تیزهوشان / نمونه دولتی / تحصیل در خارج/نظام مهندسی / دانشگاه آزاد / دانشگاه پیام نور / دانشگاه غیرانتفاعی /9099071611


تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به سامانه مشاوره تحصیلی میباشد.

طراحی سایت و بهینه سازی توسط شرکت طراحی پرتو



| EN

32341549

مرکز مشاوره تحصیلی در اصفهان

09100011127 

کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به اداره کل بهزیستی استان اصفهان مي باشد.

توسعه و پشتیبانی توسط شرکت فراسان

مرکز مشاوره تحصیلی در اصفهان
مرکز مشاوره تحصیلی در اصفهان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *