مشاوره تلفنی بهزیستی اصفهان

 
helpkade
مشاوره تلفنی بهزیستی اصفهان
مشاوره تلفنی بهزیستی اصفهان



| EN

مشاوره تلفنی بهزیستی اصفهان

کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به اداره کل بهزیستی استان اصفهان مي باشد.

توسعه و پشتیبانی توسط شرکت فراسان



| EN

مشاوره تلفنی بهزیستی اصفهان

در این خدمت افردي كه مشكلي را در زمينه‌هاي خانوادگي، رواني، شغلي، تحصيلي و … دارند با شماره تلفن 148 تماس مي‌گيرند و مشاوران و روانشناسان آموزش ديده با استفاده از فنون و مهارت‌هاي مشاوره تلفني بدون اينكه اصراري براي شناسايي فرد داشته باشند به فرد خدمات مشاوره ارائه مي‌دهند.

این خدمت توسط دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی انجام می شود.

کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به اداره کل بهزیستی استان اصفهان مي باشد.

توسعه و پشتیبانی توسط شرکت فراسان

اصفهان – رئیس بهزیستی شهرستان اصفهان گفت: بهزیستی اصفهان میزان مراجعات را با رسیدگی به امور مراجعین به صورت غیرحضوری و تلفنی کاهش داده و بر این مبنا مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ فعال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بهرامی پیش از ظهر دوشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان اصفهان، با بیان اینکه ۳۰۰ نفر پرسنل اداری، ۵۵۰ نفر کارکنان مراکز شبانه روزی و یک هزار و ۷۴۰ نفر بر اساس دستورالعمل‌ها آموزش‌های لازم بهداشتی را دریافت کرده‌اند، اظهار داشت: تمامی پروتکل‌های ابلاغی به کارکنان به صورت حضوری آموزش داده شده و آموزش‌های تکمیلی به صورت غیرحضوری ارائه شده است.

وی ادامه داد: بهزیستی شهرستان در این ارتباط وضعیت مطلوبی دارد و مورد تقدیر مسئولان شهرستان و استان قرار گرفته است؛ تدابیر لازم برای تهیه وسایل مراقبتی و بهداشتی سنجیده و این وسایل تهیه شده است و مشکل خاصی در خصوص ابتلاء کارکنان به کرونا نداشته‌ایم و تنها حدود پنج نفر مبتلا به کرونا در میان کارکنان و افراد حاضر در مراکز بهزیستی شناسایی شده است.

رئیس بهزیستی شهرستان اصفهان از ارائه پنج هزار و ۱۹۴ بسته بهداشتی ضدعفونی بین مددجویان، مراکز تحت پوشش، کودکان کار و خانواده‌های تحت پوشش خبر داد و تصریح کرد: تعداد مراجعات را با رسیدگی به امور افراد و مراجعین به صورت غیرحضوری و تلفنی کاهش داده است.

وی ادامه داد: هم اکنون مشاوره تلفنی با شماره ۱۴۸۰ فعال شده است که چهار هزار و ۲۹۸ مورد تماس تا کنون ثبت شده است، همچنین سه هزار و ۳۰۴ مورد تماس با اورژانس اجتماعی ۱۲۳ پاسخ داده شده که ۳۷ مورد هم با مداخله همکاران ما همراه بوده است.

مشاوره تلفنی بهزیستی اصفهان

وی با اشاره به افزایش تماس‌ها با اورژانس اجتماعی اصفهان در روزهای اخیر، بیان داشت: از ۲۴ فروردین تا پایان فروردین، دو هزار و ۵۶۸ مورد تماس در بهزیستی اصفهان ثبت شده است که این میزان به اندازه کل تماسهای اسفند و فروردین است، این موضوع باعث نگرانی‌هایی در خصوص بروز مشکلات در خانواده‌ها در صورت استمرار قرنطینه خانگی است.

بهرامی بیان داشت: بر این اساس لازم است تدابیر لازم نیز در این خصوص در نظر گرفته شود و ممکن است تدابیر دولت در کاهش قرنطینه به همین دلایل بوده باشد.

All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

اصفهان- معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان اعلام کرد: سامانه صدای مشاور شماره ۱۴۸۰ جهت مشاوره غیر حضوری و تلفنی از سوی دولت در نظر گرفته شده که هم استانی ها می توانند با برقراری ارتباط با این خط تلفنی، از خدمات این سامانه به صورت رایگان استفاده کنند.

مجتبی ناجی در گفتگو با قدس آنلاین افزود: در زندگی امروزی با توجه به فشار ها و اضطراب های مختلف، همه مردم نیاز به مشاوره دارند و با توجه به اینکه در دسترسی به مراکز مشاوره حضوری ممکن است برای بعضی از افراد دشواری هایی به همراه داشته باشد، خط تلفنی صدای مشاور از طرف سازمان بهزیستی با شماره چهاررقمی ۱۴۸۰ از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب فعال شده است.

وی گفت: افرادی که نیاز به مشاوره های خانوادگی، روانی، عاطفی، رفتاری، فرزند پروری یا رابطه خوب با همسر دارند، می توانند موارد خود را با این سامانه مطرح و از خدمات مشاوره ای سازمان بهزیستی بهره مند شوند.

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به محدود بودن تعداد خطوط این سامانه، تصریح کرد: در استان اصفهان ۹ خط برای ارایه خدمات مشاوره ای ۱۴۸۰  فعال شده و ممکن است بعضی از افراد پشت خط منتظر بمانند.

وی ادامه داد: خدمات مشاوره ای بهزیستی رایگان است و همه هزینه های آن توسط دولت پرداخت می شود، بنابراین شهروندان می توانند با گرفتن مشاوره از مشکلاتی که آنها را نگران کرده است، نجات یابند.

مشاوره تلفنی بهزیستی اصفهان

ناجی خاطرنشان کرد: اگر با مطرح کردن مشکل شهروندان، نظر کارشناسان ما  نیاز به انجام مشاوره عمیق تر بود، به مراکز مشاوره حضوری معرفی می شوند.

به گفته وی، در حال حاضر ۱۵۰ مرکز مشاوره حضوری در استان اصفهان تحت نظارت سازمان بهزیستی فعال است.

تمامی حقوق برای قدس آنلاین محفوظ است.

© 2018 www.qudsonline.ir

اگر در جست و جوی بهترین مرکز مشاوره اصفهان یا بزرگترین خدمات روانشناسی در اصفهان میگردید؟ پس ادامه متن را حتماً بخوانید! ما در ادامه آدرس تمامی مرکز مشاوره اصفهان را آورده ایم. مردم ساکن اصفهان چگونه بهترین مراکز مشاوره اصفهان و بهترین مشاور اصفهان مرتبط با موضوع مشاوره خود را پیدا کنند و چگونه میتوانند به دنبال بهترین خدمات از مراکز مشاوره در اصفهان باشند؟ از آنجایی که پیدا کردن بهترین و قابل اعتماد ترین مراکز مشاوره در اصفهان و دسترسی به آنها یکی از دغدغه های مردم بوده است، از این رو در این مقاله لیست آدرس مراکز مشاوره اصفهان را جهت تسهیل در اختیار شما قرار می دهد. اصفهان یکی از پر جمعیت ترین و بزرگ ترین شهرهای ایران است. در این شهر مراکز روانشناسی و مشاوره متعددی مشغول به کار هستند. بهترین مرکز مشاوره در اصفهان را می توانید به راحتی از میان ان ها انتخاب کرده و به انجا مراجعه کنید. بهترین مرکز مشاوره در اصفهان مرکز مشاوره ای هست که تمام موارد و حیطه های مشاوره و روانشناسی از جمله: مشاوره خانواده و ازدواج ، مشاوره طلاق و خیانت ، مشاوره جنسی و زناشویی ، روانکاوی فردی و گروهی ، مشاوره کودک و نوجوان ، درمان اضطراب ، پرخاشگری ، وسواس و کمبود اعتماد به نفس ، مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی کنکور ، درمان بیش فعالی ، نقص تمرکز و توجه با استفاده از دستگاه نوروفیدبک ، روانپزشکی و … را دارا باشد.

جهت ارتباط با شماره مشاوره و روانشناسی رایگان اصفهان با شماره ۰۳۱۳۲۶۸۷۶۳۰ هماهنگ کنید. این مرکز آماده ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره با ۸۰% تخفیف ویژه به شما عزیزان میباشد. مرکز با همکاری روانشناسان، روانپزشک و روانسنج گروه میباشد.

در صورت نیاز به دارودرمانی به روانپزشک ارجاع داده خواهد شد.  در صورت نیاز به انجام تست های روانشناسی به روانسنج گروه ارجاع داده خواهد شد. در این مرکز به روز ترین ابزارهای روانشناسی همانند نوروفیدبک و هیپنوتراپی استفاده میشود.

برای ارتباط با مشاورین ما با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید . مشاوره ها به صورت حضوری  و غیر حضوری هم انجام میشود . کیفیت مشاوره غیر حضوری با حضوری یکسان میباشد . برای اطلاع از هزینه دقیق جلسات در سال جاری در رزوهای غیر تخفیف با مرکز تماس بگیرید. در ایامی از سال به جهت رفاه مردم مشاوره به صورت رایگان انجام خواهد شد. برای اطلاع از روز و ساعت دقیق همین صفحه را دنبال کنید و یا با ما تماس بگیرید.

■ محورهای اصلی فـعالـیت ما : مشاوره فردی اصفهان (بالینی) ، روانکاوی اصفهان ، مشاوره خانواده اصفهان ، مشاوره ازدواج اصفهان ، مشاوره طلاق و خیانت اصفهان ، مشاوره کودک اصفهان ، مشاوره نوجوان اصفهان ، مشاوره تحصیلی اصفهان ، مشاوره شغلی اصفهان ، روانپزشکی اصفهان

مشاوره تلفنی بهزیستی اصفهان

خدمات روانشناسی در مرکز مشاوره اصفهان به شرح موارد زیر می باشد: ارائه خدمات تخصصی روانشناسی در اصفهان :.  مشاوره قبل از ازدواج .  بهبود روابط خانوادگی .  مشاوره جنسی و زناشویی .  مشاوره طلاق و خیانت .  درمان اختلالات رفتاری.  روانپزشکی.  اضطراب ، افسردگی ، استرس ، وسواس.  اعتماد به نفس.  مشاوره کودک و نوجوان.  بیش فعالی و گفتار درمانی.  نوروفیدبک و بیوفیدبک (TDCS , QEEG).  برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی ، کنکور.  مشاوره شغلی .  تحلیل تست های شخصیت و ازدواج (neo , mmpi-2 , milon  ,  استرانگ و…).  برگزار کننده کارگاه های آموزشی روانشناسی ویژه عموم و روانشناسان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همشهریان عزیز می‌توانند با خط تلفنی 1480 استرس ناشی از بیماری کرونا را کاهش داده و همه روزه از ساعت 8 تا 20 به صورت تلفنی مشاوره دریافت نمایند.

همزمان با اولین روز از هفته دولت، پروژه های بهزیستی شهرستان نجف آباد با حضور مسئولین استانی و شهرستانی  به بهره برداری رسید.

در دومین روز از هفته دولت، از “توانمند کارت” برای استفاده رایگان افراد دارای معلولیت از ناوگان حمل و نقل عمومی خمینی شهر، رونمایی شد.

دکتر مرضیه فرشاد مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در پیامی ضمن تقدیر از پزشکان بهزیستی استان، یکم شهریورماه، روز پزشک را تبریک گفت 

اولین جلسه شورای مشورتی مناسب سازی شهرستان با حضور فرزانه یسلیانی رئیس، محمدصالحی کارشناس مناسب سازی اداره بهریستی و جمعی از تسهیلگران و دهیاران…

مشاوره تلفنی بهزیستی اصفهان

تمامی حقوق برای سازمان بهزیستی کشور محفوظ است.

©Copyright © 2019 Behzisti News Agancy, All rights reserved.


پشتیبانی از افراد توانیابDownloads-icon

ایمیل خود را وارد کنید:

جهت ارتباط با شماره  مشاوره خانواده رایگان اصفهان با شماره ۰۲۱۲۶۱۳۵۳۹۷ هماهنگ کنید . این مرکز به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد . مرکز با همکاری روانشناسان،روانپزشک و روانسنج گروه میباشد .

در صورت نیاز به دارودرمانی به روانپزشک ارجاع داده خواهد شد .  در صورت نیاز به انجام تست های روانشناسی به روانسنج گروه ارجاع داده خواهد شد . در این مرکز به روز ترین ابزارهای روانشناسی همانند نوروفیدبک و هیپنوتراپی استفاده میشود .

مرکز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما عزیزان میباشد . در صورت مشکل در برقراری ارتباط با شماره موبایل ۰۹۱۲۰۷۰۰۵۸۲ با ما در ارتباط باشید . در صورت نیاز پیامک نیز پاسخ داده میشود .

مشاوره تلفنی بهزیستی اصفهان

برای ارتباط با مشاورین ما با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید . مشاوره ها به صورت حضوری  و غیر حضوری هم انجام میشود . کیفیت مشاوره غیر حضوری با حضوری یکسان میباشد . زمان جلسات به صورت نیم ساعته میباشد . برای اطلاع از هزینه دقیق جلسات در سال جاری در رزوهای غیر تخفیف با مرکز تماس بگیرید . رد ایامی از سال به جهت تبلیغات مشاوره به صورت رایگان انجام خواهد شد . برای اطلاع از روز و ساعت دقیق همین صفحه را دنبال کنید و یا با ما تماس بگیرید .

جهت دریافت آدرس دقیق مرکز تماس بگیرید . دسترسی از طریق مترو به راحتی میباشد . ساکنین محترم اصفهان میتوانند از خدمات مشاوره غیر حضوری همانند مشاوره تلفنی ،اینترنتی ، و.. استفاده نمایند .

مشاوره خانواده رایگان اصفهان

 

همانطور که در بالاتر نیز ذکر کردیم ، برای دریافت آدرس و یا لوکیشن دقیق تماس بگیرید .شما در هر ساعتی از شبانه روز میتوانید با شماره های مرکز تماس بگیرید . اگر نیاز به مشاوره کوتاه و. فوری دارید از سیستم انلاین پایین صفحه استفاده کنید . سوال خود را بپرسید . مشاورین پشتیبان در اولین فرصت پاسخگو خواهند بود . مشاوره در تمامی زمینه های روانشناسی اعم از مشاوره خانواده ،ازدواج ،کودک ،نوجوان ،شخصیت ،اعتیاد ،تحصیلی و.. انجام میشود .

شما برای ارتباط با مشاور متخصص همان حوزه باید پذیرش مرکز را در جریان قرار دهید . ضمنا برای اطلاع از رزومه مشاورین مرکز با شماره های ما در ارتباط باشید . مشاورین  مرکز دارای مدرک دکترای تخصصی در زمینه های روانشناسی میباشند .

 

 

 

نظرات بسته شده است.

.searchwp-live-search-results {
opacity: 0;
transition: opacity .25s ease-in-out;
-moz-transition: opacity .25s ease-in-out;
-webkit-transition: opacity .25s ease-in-out;
height: 0;
overflow: hidden;
z-index: 9999995; /* Exceed SearchWP Modal Search Form overlay. */
position: absolute;
display: none;
}

.searchwp-live-search-results-showing {
display: block;
opacity: 1;
height: auto;
overflow: auto;
}

.searchwp-live-search-no-results {
padding: 3em 2em 0;
text-align: center;
}

.searchwp-live-search-no-min-chars:after {
content: “به تایپ کردن ادامه دهید”;
display: block;
text-align: center;
padding: 2em 2em 0;
}

/* */

سامانه صدای مشاور 1480 جهت مصاحبه غیر حضوری و تلفنی از سوی دولت در نظر گرفته شده است که هم استانی ها می توانند از طریق برقراری ارتباط با این خط تلفنی از خدمات این سامانه به صورت رایگان استفاده کنند.

تمامی حقوق این سایت برای خبرگزاری ایمنا محفوظ است

ثبت نام آنلاین کارگاه های روانشناسی

. به عنوان بزرگترین مرکز مشاوره اصفهان، مرکز مشاوره توحید به پشتوانه ی متخصصانی نام آور در عرصه ی روانشناسی کشور، گامی در ارتقای آموزش حرفه ­ای روانشناسی اصفهان برای دانش ­آموختگان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی روانشناسی بردارد. این کارگاه ها در دو بخش تخصصی و عمومی  برگزار میگردد.

. آسیب شناسی. مداخلات بالینی و دارویی جهت بهبود
اختلالات خلقی، اضطراب، افسردگی، دوقطبی، وسواس، پرخواشگری، ضداجتماعی، خودشیفته. تیک و سردردهای عصبی
در مرکز مشاوره اصفهان انجام میگیرد.

طراحی، اجرا و تحلیل آزمون ها و مصاحبه های سازمان محور (شغلی). تست شخصیت و ازدواج . فرایند استخدام و به کار گماری. فرایند غربال گری. فرایند استعداد یابی. سنجش کیفیت زندگی کاری کارکنان

اگر بدنبال مرکز مشاوره اصفهان یا روانشناس اصفهان میگردید؟ پس ادامه متن را حتماً بخوانید! ما در این مقاله آدرس تمامی مرکز مشاوره اصفهان را آورده ایم.

مشاوره تلفنی بهزیستی اصفهان

مردم ساکن اصفهان چگونه برترین مراکز مشاوره اصفهان را پیدا کنند و چگونه میتوانند به دنبال بهترین خدمات از مراکز مشاوره در شهر اصفهان باشند. از آنجایی که پیدا کردن بهترین و قابل اعتماد ترین مراکز مشاوره در اصفهان و دسترسی به آنها یکی از دغدغه های مردم بوده است، از این رو در این مقاله لیست آدرس مراکز مشاوره اصفهان را جهت تسهیل در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

شماره پیامک اطلاع از دوره های آموزشی (ارسال رشته و مقطع تحصیلی) به 10002527 .__________________________________________________________________________.برای آگاهی از بهترین مرکز مشاوره اصفهان، و خدمات روانشناسی اصفهان با شماره 09134061758 تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی بهزیستی اصفهان
مشاوره تلفنی بهزیستی اصفهان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *