چگونه بعد از بلاک شدن پیام بدیم

 
helpkade
چگونه بعد از بلاک شدن پیام بدیم
چگونه بعد از بلاک شدن پیام بدیم

فروشگاه محصولات دانلودی – کتاب ، نرم افزار

هیچ محصولی در سبد خرید شما نیست.

آموزش روش پیام دادن به فردی که ما را بلاک کرده باشد

بلاک شدن در تلگرام توسط افراد دیگر یک تجربه ی تلخی می باشد که فکر نمی کنم کسی دوست داشته باشه تجربه کنه ، اما به هر حال بعضی وقتا میشه که یکی ادمو بلاک کنه و شماره و آدرسی هم ازش در دسترس نباشه حالا برای کلاهبردار و قهر کردن یا هر چیز دیگه ، در این مطلب ما روش ارسال دوباره ی پیام به فردی که بلاکمون کرده رو بهتون آموزش میدیم اما یادتان نره که دوباره میتونه همون فرد شما رو بلاک کنه پس قبل پیام فرستادن دوباره به این فرد قشنگ به این که چی بگین فکر کنید.

اول شما باید شخص مورد نظر آیدی تلگرامش رو بردارید و یه جایی ذخیره یا یادداشت کنید،(در صورت نداشتن آیدی یک پیام از شخص مورد نظر رو برای خودتون فراورد کنید تا همیشه پی ویشو داشته باشید) خب در مرحله بعد به پی وی طرف رو حذف کنید و در صورتی که عضوی از مخاطبین شما هست در لیست مخاطبین هم اون رو حذف کنید،سپس وارد سایت زیر شوید و اکانت تلگرام خودتون رو دلیت کنید:https://my.telegram.org/auth?to=deactivateچگونه بعد از بلاک شدن پیام بدیم

وقتی وارد سایت شدید اول شماره تلفن خودتون رو بزنید بعد یک کد برای شما در تلگرام فرستاده میشه اون کد رو در قسمت پسورد بزنید بعد گزینه yes بزنید تا اکانت شما دلیت شود،

!توجه داشته باشید که در صورت دلیت اکانت تمامی چت ها،کانال ها و گروه های شما حذف خواهد شد، سپس برنامه تلگرام رو دوباره نصب و فعال کنید تا بتونید به شخص مورد نظر پیام بدید.

ابتدا با برنامه نسکت پلاس یک شماره مجازی آمریکا برای خودتون بسازید و فعال کنید،وقتی که وارد اکانت تلگرامتون شدید وارد ربات SPAMBOT@شوید و یک ایمیل بفرستید که به صورت اشتباه اکانتتون ریپورت شده لطفا اون رو آزاد کنید،و بعد از 24ساعت شماره مجازی آمریکایی شما رفع ریپورت میشود و قادر هستید که به فردی که شما رو مسدود کرده پیام بدید.

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت فیکت در بردارنده ی برترین محصولات با نازلترین قیمت همراه با پشتیبانی 24 ساعته رد کردن



دانلود PDF کتاب تکنیکهای بین المللی تای چی چوان
Downloads-icon



دانلود PDF کتاب آناتومی پرورش اندام
Downloads-icon



دانلود PDF کتاب تکنیک های بین المللی تای چی چوان
Downloads-icon



دانلود PDF کتاب اصول کلاسیک کونگ فو
Downloads-icon



دانلود PDF کتاب هنرهای رزمی شائولین
Downloads-icon

گویا آی تی – متفاوت ترین مجله اینترنتی …

یکی از معمول ترین چیزها در سرویس های پیام رسانی ایجاد مزاحمت ها بین مخاطبین است.بهترین کاری که می توان در این باره انجام داد این است که این افراد با با کمک قابلیت بلاک کردن از مدار خود خارج کنیم. اما اگر به اشتباه، شما توسط کاربری بلاک شوید، راه حل چیست؟ در این مطلب قصد دارم به مقوله خروج از بلاک واتس اپ بپردازم.

 

بلاک کردن در واتس اپ، یا بلاک شدن در واتس اپ قابلیتی امنیتی در نرم افزار پیام رسانی واتس اپ است که به شما یا دیگران امکان می دهد، مخاطب یا مخاطبینی را بلاک کرده یا مسدود کنید. بعد از بلاک کردن مخاطب در واتس اپ او به هیچ عنوان نمی تواند به شما پیام بدهد، مگر اینکه از روش های گویا آی تی برای شکستن بلاک واتس اپ استفاده کند.چگونه بعد از بلاک شدن پیام بدیم

 

.innerads a{background-color:transparent}.innerads a:active,.innerads a:hover{outline:0}.innerads *{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads *:before,.innerads *:after{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads a{color:#337ab7;text-decoration:none}.innerads a:hover,.innerads a:focus{color:#23527c;text-decoration:underline}.innerads a:focus{outline:5px auto -webkit-focus-ring-color;outline-offset:-2px}.innerads *{padding:0;margin:0}.innerads a{text-decoration:none !important;color:#7a7a7a}.innerads a:hover{color:#000}.innerads ul{list-style:none;list-style-type:none;margin:0}.innerads .articlebody a{color:#F12D2E !important}.innerads{border:1px solid #ccc;border-right:none;border-left:none;position:relative;margin:10px 0}.innerads a{color:#9c9c9c !important}.innerads div{top:20px;transform:rotate(90deg);position:absolute;font-size:14px;color:#9c9c9c}.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}@media (max-width: 767px){.innerads div{top:30px;font-size:10px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0;font-size:10px}}@media (min-width: 768px) and (max-width: 991px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 992px) and (max-width: 1279px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 1550px){.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}}

اگر برای اولین بار است که از قضیه بلاک شدن در واتس اپ مطلع می شوید، قطعا نمی دانید نشانه های این حالت در واتس اپ چیست. وقتی فردی شما را در واتس اپ بلاک می کند شرایط زیر رخ می دهد:

در چنین شرایطی کاربر مورد نظر شما را بلاک کرده و لازم است که نسبت به دور زدن بلاک واتس اپ و شکستن بلاک واتساپ اقدام کنید.

 

تا کنون نرم افزاری، تولید نشده که کاربران واتس اپ را از بلاک کردن منع کند. اگر شما توسعه دهنده اپلیکیشن هستید خوب است که روی این موضوع کمی فکر کنید.

 

این که شما توسط کسی در واتس اپ مسدود و بلاک شوید، واقعیتی است که ممکن است رخ دهد، اما نکته مهم این است که هنوز نرم افزاری ساخته نشده که بتواند شما را با یک کلیک از مسدودیت واتس اپ خارج کند.

در حال حاضر روش هایی وجود دارد که می توانید به کمک آن بلاک شدن در واتس اپ را دور بزنید و به عبارتی از شر بلاک شدن در واتس اپ خارج شوید.

خب شاید سوال شما حالا این باشد که:

و اما روش های خروج از بلاک واتس اپ به صورت کاملا استاندارد و تست شده به صورت زیر است:

در زیر سه روش جالب در این باره معرفی شده که می توانید یکی پس از دیگری آن را تست کنید:

 

برای آشنایی با روش خروج از بلک لیست واتس اپ، اولین و ساده ترین کاری که می توانید انجام دهید این است که اکانت واتس اپ خود را حذف و مجددا به عضویت واتس اپ درآیید. روش انجام این کار به طریق زیر است:

گام اول: ابتدا نرم افزار واتس اپ خود را باز کنید و به بخش منو ها بروید. برای این کار می توانید سه نقطه عمودی، در واتس اپ را لمس کنید تا آپشن ها نمایش داده شوند.

گام دوم: در این بخش به مسیر  Settings > Account > Delete my account بروید.

همانطور که مشاهده می کنید در مرحله آخر ( عکس سمت راست )، واتس اپ از شما می خواهد که، شماره موبایل خود و اطلاعات خود را وارد کنید و در نهایت روی گزینه delete account کلیک کنید.

بدین صورت حساب کاربری شما از واتس اپ پاک می شود.

هشدار: به محض پاک کردن اکانت، اتفاق های زیر روی اکانت شما رخ می دهد:

بعد از این که از واتس اپ خارج شدید مجددا، در واتس اپ با همین شماره ثبت نام کنید.

بعد از ورود به لیست مخاطبین بروید، متوجه می شوید که مخاطب مورد نظر کاملا در دسترس است. می توانید در این لحظه به او پیام دهید. سعی کنید پیامتان چنان تمام و کمال باشد که اگر مجددا بلاک شدید، نیازی به حذف اکانت نباشد.

 

روش شکستن بلاک در واتس اپ بدون حذف اکانت چیزی است که اغلب افراد به دنبال ان هستند. برای این کار ما دو روش دور زدن بلاک واتس اپ تست کرده ایم که در ادامه آن ها را به شما آموزش می دهیم

 

برای این روش لازم است که یک اکانت موازی داشته باشید. برای انجام این کار چند راه حل وجود دارد:

روش های اول و دوم به سادگی قابل انجام است. اما اگر بخواهید می توانید با کمک parallel space و یک شماره دیگر ( یا حتی شماره مجازی ) به سادگی موفق به ارسال پیام به فرد بلاک کننده در واتس اپ شوید.

قبل از شروع به کار این دو آموزش را حتما بخوانید:

برای دانلود این نرم افزار از گوگل پلی کلیک کنید

بعد از این که این نرم افزار را دانلود و نصب کردید، آن را اجرا کنید

در صفحه اول از نرم افزار Parallel Space شما با یک علامت + روبرو می شوید. این علامت برای افزودن اپلیکیشن بکار می رود

بعد از زدن علامت +، امکانات نرم افزار نمایش داده خواهد شد.

در این جا شما با نرم افزار واتس اپ کار دارید. این نرم افزار را که در لیست نمایش می دهد انتخاب کنید تا عملیات نصب صورت گیرد.

بعد از نصب شدن، شما دو نرم افزار واتس اپ در دراور اپلیکیشن های تان دارید!

حالا می توانید با شماره مجازی یا یک سیم کارت دیگر، به فرد مورد نظر پیام دهید.

 

چگونه بعد از بلاک شدن پیام بدیم

این روش هم یکی دیگر از ترفند های واتس اپ برای خروج از بلاک لیست واتس اپ است. اصل و اساس این روش، بر این قضیه استوار است که اگر شما در یک گروه، حضور داشته باشید، می توانید به فردی که شما را بلاک کرده پیام دهید. او می تواند پیام شما را بخواند و روی آن ریپلای کند!

در چنی شرایطی می توانید از دوستان خود بخواهید که یک گروه ایجاد کنند، و شما و فرد بلاک کننده را وارد گروه کنند. بعد این افراد می توانند از گروه لفت دهند و شما و فرد بلاک کننده را در گروه تنها بگذارند. در چنین شرایطی می توانید با او صحبت کنید و از وی بخواهید که شما را از بلاک خارج کند.

بدین صورت با خیال راحت می توانید نهایت تلاش خود را کنید تا از بلاک واتس اپ خارج شوید.

در این باره آیا ترفند های دیگری به ذهنتان می رسد یا آن را تجربه کرده اید؟ آن را با ما در میان بگذارید.

.innerads a{background-color:transparent}.innerads a:active,.innerads a:hover{outline:0}.innerads *{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads *:before,.innerads *:after{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads a{color:#337ab7;text-decoration:none}.innerads a:hover,.innerads a:focus{color:#23527c;text-decoration:underline}.innerads a:focus{outline:5px auto -webkit-focus-ring-color;outline-offset:-2px}.innerads *{padding:0;margin:0}.innerads a{text-decoration:none !important;color:#7a7a7a}.innerads a:hover{color:#000}.innerads ul{list-style:none;list-style-type:none;margin:0}.innerads .articlebody a{color:#F12D2E !important}.innerads{border:1px solid #ccc;border-right:none;border-left:none;position:relative;margin:10px 0}.innerads a{color:#9c9c9c !important}.innerads div{top:20px;transform:rotate(90deg);position:absolute;font-size:14px;color:#9c9c9c}.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}@media (max-width: 767px){.innerads div{top:30px;font-size:10px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0;font-size:10px}}@media (min-width: 768px) and (max-width: 991px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 992px) and (max-width: 1279px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 1550px){.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}}

هدایای ویژه ایرانسل برای گرامیداشت «روز مادر» و «روز پدر» اعلام شد

آیا سهمیه امریه سربازی برای نخبگان افزایش یافت؟

۳ نکته مهم برای خرید آنلاین ایمن

آیا آیفون برای سری ۱۳ از ۱ ترابایت حافظه داخلی استفاده می کند؟

اپل صدرنشین بازار تبلت در سال ۲۰۲۰ شد!

چگونه از صفحه گوشی اندروید خود فیلم بگیریم؟

سلام …
بسیار عالی …
سرزنده و تندرست باشید إن شاءالله …

این برای ۵۰ سال پیشه!!!!!!!!!!

با سلام من نه یکبار بلکه چندین بار این کار را انجام دادم متاسفانه از بلاک بیرون نیومدم لطفا راهنمایی کنید

این آقا یادش میره که بگه وقتی اکانتتون رو پاک کردید بزارید ۲ روز ازش بگذره چون طرف باید انلاین بشه و واتساپ اونم بفهمه که شما شمارتونو پاک کردید بعدش وصل بشید دوباره

این روش ها اصلا درست نیست,,, امتحان نکنید… تنها راهش اینکه بهش, پیام بدید و بگین ک از, مسدودی درتون بیاره ??????

منم چندین بار اکانتمو حذف کردم دوباره فعال کردم ولی از بلاک خارج نمیشه…

همه چتامون پاک شد اما از بلاک در نیومدم کاش قبلش کامنتا رو خونده بودم خدا ازتون نگذره مطلب بیهوده نصر میدین اون چتا واسم خیلی مهم بودن

منم چتام حذف شد. و از بلاک درنیومدم. خدا یا این درست نیست.

واقعا میشه؟؟

ببخشید وقتی گزارش اسپم و میزنم واسه بلاکی طرف مقابل متوجه میشه و اینکه چه فرقی با بلاک کردن عادی داره ؟

سلام من چندبار اکانت واتساپمو حذف کردم اما ازبلاک خارج نشدم خواهش میکنم راهنمایی کنید

سلام
من هم اکانتمو حذف کردم و نتیجه نگرفتم.لطفا راهنمایی کنید

من اکانتمو چند بار حذف کردم ولی همچنان بلوکم اخه چراااااااااااا

منم اینکارو نکردم ولی نشد راهنمایی کنین خب

من اکانت حذف کردم از بلاک بیرون نیومدم همه چتا حذف شد تمام نمیشه چرا اخه؟

سلام حذف اکانت به معنی حذف اپ نیست، اکانت و باید حذف کنین دوباره ثبت نام کنین.
از طرفی،
شاید تا ثبت نام کردین طرف دوباره بلک تون کرده.

سلام وقت بخیر من چند بار دیلیت اکانت زدم ولی نشد اگه میشد راهننایی کنید تا بتوانم باهمون شماره وارد بشم

سه تا روش بدرد نمیخوره حذف اکانت نکنید که اصلا برنمیگرده واتساپ موازی هم که اصلا برداشتن بلاک نیست درواقعه نصب کردن یه واتساپ دیگه گروه هم خسته نباشید مزخرف ترین روش

من روش های دیگر بلدم که جواب میدهد
اما تاریخچه گفتگو پاک می شود

سلام چه روش هایی بلدین

هنوز بلاکم چرا دارم دیوانه میشم

با سلام
من از روشی که اکانت موازی بسازم استفاده کردم وموفق شدم

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اخبار فناوری

امکان دو برابر شدن آمار مرگ و میر بر اثر کرونا در ایران

اعلام آمادگی چین برای توزیع جهانی واکسن/واکسن کرونای چین در…

ساخت اسپری بینی که از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری می‌کند

حذف عجیب اعلام آمار کرونای ایران از اخبار رسانه ملی | اوضاع…

آموزش‌ها

چگونه از صفحه گوشی اندروید خود فیلم بگیریم؟


چگونه تماس های Skype خود را ضبط کنیم؟


نحوه استفاده از Google Maps در Apple Watch


چگونه حساب LinkedIn خود را ارتقا و یا حذف کنیم؟

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

بازیابی رمز عبور

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

چگونه بفهمیم که توسط یک کاربر در تلگرام بلاک شده ایم؟ چگونه از بلاک فردی که ما را مسدود کرده است خارج شویم؟   گاهی اوقات ممکن است بنا به دلایلی در مسنجر تلگرام، توسط یک کاربر بلاک یا همان مسدود شوید که پس از آن دیگر نمی توانید در تلگرام برای فرد مورد نظر پیام ارسال کنید. حال اگر قصد داشته باشید به آن کاربر که شما را بلاک کرده است پیام دهید نیاز است تا از یک شماره دیگر در تلگرام برای ارسال پیام به فرد مورد نظر استفاده کنید که این روش ممکن است برای شما مقدور نباشد. اما آیا ترفندی وجود دارد که با همین شماره به فردی که ما را در تلگرام بلاک کرده است پیام دهیم؟ بله، جواب این سوال مثبت است. تلگرام دارای یک باگ است که شما می توانید به وسیله ی آن از بلاک تمامی افراد خارج شوید. برای این کار کافیست یکبار اکانت خود را پاک و دوباره ثبت نام کنید. در ادامه با ترفندها همراه باشید.

مجله اینترنتی ترفندها در سال 93 فعالیت خود را آغاز کرد. حوزه کاری ترفندها انتشار ترفند، آموزش و مطالب مرتبط با تکنولوژی است. در ترفندها همیشه مطالب روز دنیا منتشر می شود و از این حیث یکی از برترین های وب فارسی هستیم. ترفندها بزودی تحت یک شرکت و برند رسمی به فعالیت خود با قدرت بیشتر ادامه خواهد داد.

انواع ترفند و دانلود نرم افزار

چگونه بعد از بلاک شدن پیام بدیم

سلام با تشکر مشکلم حل شد…

من چندوقط پیش دلیت اکانت کردم خواستم وارد شم با مشکل phone N…

ایمیل ا…

سلام واسه من اون دوتا گزينه نمياد…

تمامی حقوق مطالب برای ترفندها محفوظ است و هرگونه کپی برداری تحت هر عنوانی ممنوع و پیگرد قانونی دارد!

طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.

شاید تابه‌حال برایتان اتفاق افتاده باشد که وقتی با عشقتان دعوا کردید یا از هم جدا شدید او شما را در شبکه‌های اجتماعی بلاک کرده است. شما این مسئله را به‌عنوان یک زنگ خطر بزرگ برای خودتان برداشت می‌کنید زیرا دیگر نمی‌توانید از جزئیات کارهای او باخبر شوید. اگر تا چند روز پیش همیشه درباره عکس پروفایلش یا پست‌هایی که در اینستا‌گرام می‌گذاشت نظر می‌دادید اکنون اصلا نمی‌دانید او چه زمانی آنلاین بوده و چه می‌کند. نگران نباشید، بلاک کردن طرف مقابل بعد از تمام شدن یک رابطه عاطفی، از رایج‌ترین واکنش‌های است که افراد معمولا برای ابراز خشم خود نشان می‌دهند. در این مقاله ما سعی می‌کنیم تا جنبه‌های مختلف این موضوع را بررسی کرده و به شما کمک کنیم تا هرچه زودتر از این وضعیت خلاص شوید  و رابطه‌تان را به روزهای خوش اول آشنایی برگردانید.

فهرست مطالب

در این بخش می‌خواهیم شما را با دلایل رایجی که باعث می‌شود، عشق‌تان شما را بعد از جدایی در شبکه‌های اجتماعی بلاک کند، آشنا کنیم.پادکست صوتی زیر در مورد دلایل بلاک شدن و عکس العمل مناسب به این موضع را گوش دهید.

عشق سابقتان سعی می‌کند از شما دوری کند. این فرار کردن و دوری غالباً زمانی رخ می‌دهد که عشقتان احساس کند شما اعتماد به نفس بسیار بالایی دارید و می‌‍دانید که چطور می‌توانید او را با جذابیتتان تحت تاثیر قرار دهید تا به رابطه برگردد، از طرفی میداند که خودش هم در برابر این جذابیت آسیب‌پذیر است و در نهایت تسلیم خواسته‌تان خواهد شد. پس چون میداند که شما می‌توانید او را ترغیب به برگشت به رابطه کنید شما را بلاک می‌کند.

شاید یکی از دلایل او از این کار پیگیری های مداوم و چک کردن های شما در شبکه‌های اجتماعی است که باعث شده او احساس کند تحت کنترل شما است و آزادی هایش محدود شده است. با این کار می خواهد به شما نشان دهد که کمی به من و مرزهایم احترام بگذار و از من فاصله بگیر.چگونه بعد از بلاک شدن پیام بدیم

بعضی از افراد تحت تاثیر اتفاقاتی که در رابطه برای آنها رخ می‌دهد به دنبال پیدا کردن راهی برای گرفتن انتقام از طرف مقابلشان هستند به همین خاطر بلاک کردن را تنها راهی می‌دانند که می‌توانند از طریق آن خشم خود را نسبت به او ابراز کنند. در مقابل افرادی هم هستند که واکنش بهتری را انتخاب می‌کنند و سعی می‌کنند از این رابطه درس گرفته و دیگر آن را در روابط بعدی تکرار نکنند.

اگر عشق سابقتان چون دیگر نمی‌خواهد هیچگاه با شما حرف بزند، شما را بلاک کرده باشد، یعنی قلبش مملو از احساسات منفی نسبت به شما است. وقتی او می‌خواهد با بلاک کردنتان باعث درد و رنجتان شود، یعنی به شدت از دستتان عصبانی است. زمانی که او از سر خشم و برای این که دیگر هرگز هیچ حرفی بینتان رد و بدل نشود، شما را بلاک می‌کند، یعنی به جایی رسیده است که دیگر نمی‌خواهد با شما در رابطه باشد. اما حتی اگر بلاک کردن او به این دلیل هم باید بازهم در صورتی که درست و اصولی عمل کنید می‌توانید کاری کنید که نظرش عوض شود و خودش نه تنها شما را آنبلاک کند بلکه به شما پیام دهد و رابطه را دوباره شروع کند. باید بلد باشید چطور ذهن مردان را رمز گشایی کنید و منظور نهفته آنها را بفهمید. رادیو عشق بطور اختصاصی کارگاهی برای خانم‌ها برگزار می‌کند تا بتوانند دوبار طرف مقابل‌شان را تحت تاثیر قرار دهند و به رابطه برگردانند.

عشق سابقتان با فرد جدیدی آشنا شده است و چون نمی‌خواهد شما متوجه رابطه‌ی جدید او بشوید یا مزاحمش بشوید، شما را بلاک کرده است. برخی عادت دارند که همیشه جایگزینی داشته باشند تا اگر در رابطه‌ی فعلیشان شکست خوردند، تنها نمانند. این سیاست در واقع بسیار رایج است. بنابراین عشق سابقتان شما را بلاک می‌کند، چون نمی‌خواهد شما با دعوا کردن با عشق جدیدش مزاحم رابطه‌ی جدیدش بشوید و او را با پیام‌ها و تماس‌های مداوم کلافه کنید یا این که دوست ندارد شما متوجه شوید. او نمی‌خواهد شما دردسر درست کنید یا با او تماس بگیرید و بپرسید که آخر چرا رهایش کرده‌اید و التماس کنید که یک فرصت دوباره به شما بدهد.

آخرین دلیل بلاک شدن شما از سوی عشق سابقتان می‌تواند این باشد که او با این کار می‌خواهد شما را امتحان کند. این دلیل بسیار متداول است و او در واقع می‌خواهد واکنش شما را بسنجد. مثلاً می‌خواهد ببیند که آیا عصبانی می‌شوید یا این که عجز و لابه و التماس کردن را شروع می‌کنید

در کارگاه بازگرداندن آموزش-محور عشق و ازدواج بطور کامل افکار او زمانیکه شما را بلاک کرده است از نظر روانشناسی بررسی شده است. چون وقتی که یک رابطه تمام می‌شود به راحتی نمی‌توان منظور طرف مقابل را از رفتار و حرف‌هایش متوجه شد. در این موقعیت آنقدر فشار و تنش زیاد است که کنترل رفتار برای هر دو نفر، کار سختی است و ممکن است مرتکب اشتباهاتی ‌شوند که برگشت به رابطه سخت و سخت‌تر شود. اما با شرکت در این کارگاه یاد می‌گیرید قدم به قدم چه‌ اقداماتی انجام دهید که نه تنها خودش شما را آنبلاک کند بلکه برای برقراری مجدد ارتباط نیز پیش قدم شود. همچنین در این کارگاه یک روانشناس اختصاصی شما را همراهی می‌کند و در این شرایط که عشق‌تان شما را بلاک کرده و از لحاظ روحی بسیار آسیب پذیر شده‌اید بطور عاطفی حمایت‌تان می‌کند. در این کارگاه تکنیک‌هایی به شما ارائه می‌شود که با استفاده از آنها به خودتان مسلط شوید و اعتماد به نفس‌تان را دوباره به دست آورید و کاری کنید او از تصمیمش پشیمان شود و برای برگرداندن شما به رابطه تلاش کند.

جهت ارتباط با کارشناسان رادیو عشق و مطرح کردن سوالات خود می توانید با شماره 02146015870 تماس بگیرید. علاوه بر این کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما از طریق تلگرام و واتساپ (09035714068) هستند.

 اول از همه باید بدانید که عشق سابق‌تان، حتی اگر خودش شما را بلاک کرده باشد، احتمالاً هنوز هم پروفایل یا فعالیت اجتماعی‌تان را چک می‌کند. پس او را از روی عصبانیت بلاک نکنید، چون می‌توانید از صفحات اجتماعی‌تان به عنوان عاملی برای تاثیر گذاشتن بر روی عشق‌تان استفاده کنید و او را ترغیب کنید که شما را سریع‌تر آن‌بلاک کند.

پس بهترین کار این است که مدتی دور و برش آفتابی نشوید و اجازه بدهید که زمان زخم‌های هر دو نفرتان را التیام دهد. مهم نیست فاصله گرفتن از عشق‌تان چقدر ناراحت کننده است، اما باید این کار را بکنید، چون احتمالا جایی زیاده‌روی کرده‌اید که او وادار به واکنش نشان دادن شده است. برای اینکه بدانید چطور و چه مدت باید از او فاصله بگیرید پادکست زیر را گوش دهید.

 

صفحات مجازی فضای مناسبی هستند که می‌توانید تغییرات مثبت و تمام کارهای مفرحی را که در حال انجامش هستید، در آنها به نمایش بگذارید؛ البته باید مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید. فقط به عشق سابق‌تان نشان بدهید که قرار نیست تا ابد منتظرش بمانید یا اجازه نمی‌دهید این جدایی شما را افسرده کند. به این ترتیب حتی اگر از عشقتان دور هم باشد بازهم او را وادار به نشان دادن یک واکنش مثبت می‌کنید. نکته مهم اینجاست که بتوانید بصورت غیر مشتقیم او را دوباره جذب خودتان کنید برای جزییات بیشتر پادکست زیر را گوش دهید.

کارهایی را انجام دهید، که همیشه رویایش را داشتید، از منطقه‌ی امن خودتان بیرون بیایید و به یک انسان اجتماعی و شاد تبدیل شوید. این تغییرات مثبت را در صفحات مجازی بازتاب بدهید.این کارها را برای خودتان انجام بدهید:

• دوستان جدیدی پیدا کنید.

• مهار‌‌ت‌های جدید یاد بگیرید، مثلاً کسب و کار جدیدی شروع کنید یا نواختن یک ساز را یاد بگیرید.

• خودتان را با فعالیت‌ها و تفریحات جدیدی مانند صخره‌نوردی، نقاشی، بازیگری، غواصی، رقص و … مشغول کنید.

• خودتان را در دایره‌ی افرادی، مانند خانواده و دوستان قرار بدهید که دوستتان دارند و هرگز بلاکتان نمی‌کنند. خودتان را در عشق غرق کنید.

• مسافرت بروید. سفر رفتن کمک می‌کند تا قویتر بشوید و به این ترتیب چه عشقتان برگردد، چه شما را برای همیشه ترک کند، می‌توانید قوی و محکم به زندگیتان ادامه بدهید.با انجام دادن این کارها علاوه بر این که جذابیت بیشتری برای عشق سابقتان پیدا می‌کنید، اگر او شما را، حداقل برای مدت کوتاهی رها کند، می‌توانید به زندگی عادیتان ادامه بدهید.

برای تغییر دادن ظاهر یا مدل موی‌تان تردید نکنید و لباس‌های جدیدی بخرید که حال و هوایتان را بهتر کند. عکس پروفایل‌تان را تغییر بدهید و عکس باکیفیتی را از چهره‌ی خندان‌تان یا در حال انجام دادن یک کار لذت‌بخش جایگزین آن کنید تا نشان بدهید که به آرامش رسیده‌اید و خوشبختید. اگر ممکن است از یکی از دوستان‌تان که دوربین خوبی دارد یا عکاس حرفه‌ای است، بخواهید که از شما عکس بگیرد. به این ترتیب حتی اگر عشق سابق‌تان را بلاک کرده باشید، باز هم او عکس پروفایل‌تان را دیر یا زود خواهد دید و می‌بیند که بدون او هم می‌تواند پیشرفت کنید و خوش باشید.

وقتی عشق سابقتان را راضی می‌کنید که شما را آنبلاک کند یا او خودش شما را آنبلاک می‌کند، باید از سبک ارتباطی متفاوتی استفاده کنید.اگر همان سبک ارتباطی قدیمی را که باعث بیزار شدن او از شما و رها کردنتان شده بود، به کار ببرید، مسلماً این بار هم راه به جایی نخواهید برد، نمیتوانید او را جذب کنید و او رغبتی برای برقراری ارتباط با شما نخواهد داشت. بنابراین ابتدا باید سبک ارتباطیتان را تغییر بدهید. همان رویکردی را که تا به حال از آن استفاده کرده‌اید، به کار نبرید. باید به روش متفاوتی با او حرف بزنید و پیام‌های متفاوتی برایش ارسال کنید. برای این که بهتر متوجه بشوید، چند مثال برایتان میزنیم. اگر سبک ارتباطیتان از روی نیاز بوده است، باید آن را به سبکی آرام و راحت تغییر بدهید. اگر بیش از حد بی‌تفاوت بوده‌اید، تا جایی که گفتگو با شما کسل کننده بوده و باعث برانگیختن شور و علاقه در قلب او نمی‌شده است، این بار باید شوخ و بامزه باشید و دلبری کنید. اگر عصبانی و اهل جرو بحث بوده‌اید، این بار باید آرام، راحت و مثبت‌اندیش باشید. اگر بیش از حد مهربان و ملایم بوده‌اید یا عادت داشتید که هنگام گفتگو قدرت بیش از حدی به عشق سابقتان بدهید، این بار باید گفتگو را از موضع قدرت، البته به روشی عاشقانه آغاز کنید.

• آیا عشق سابقتان قبلاً هم چنین کاری انجام داده است؟

• آیا تعامل بسیار منفی و ناخوشایندی مانند جرو بحث یا آزرده خاطر شدن به دلیل خیانت (واقعی یا خیالی) یا بی‌توجهی وجود داشته است؟

• اگر عشق سابقتان کم‌سن و سال است، آیا احتمال دارد که والدینش بنا به دلایلی به او گفته باشند که شما را بلاک کند؟ اگر اینطور باشد، باید مراقب باشید که چه عکس‌العملی نشان می‌دهید. مسلماً پدر و مادرش دوست ندارند که شما این مانع را دور بزنید و نادیده بگیرید. البته ما طرف والدین عشقتان را نمی گیریم، چون جزئیات را نمیدانیم، اما مسلماً نمی‌خواهید والدین عشقتان را با خودتان دشمن کنید.

• آیا بعد از جدا شدن از یکدیگر به او التماس کرده‌اید، سعی کرده‌اید ترحمش را جلب کنید و با گذشتن از حد و مرزها آزارش داده‌اید؟

• آیا او از شما خواسته که تنهایش بگذارید و به او زمان بدهید، اما شما قبول نکرده‌اید؟

بلاک شدن از طرف عشق سابقتان لزوماً همیشگی نیست برای اینکه میزان موفقیت‌تان برای انبلاک شدن و برگرداندن رابطه را ارزیابی می‌کنید می‌توانید در آزمون روانشناسی شرکت کنید.

0 از 25 سوالات تکمیل شده است .

پرسش و پاسخ:

دوست عزیز، در آزمون پیش رو سوالاتی درباره مدت زمان و کیفیت رابطه شما و عشق سابقتان پرسیده می شود که خواهشمند است به منظور کسب نتیجه صحیح تمام سوالات را به دقت بخوانید و با صداقت به آنها پاسخ دهید. زمان تقریبی پاسخ دهی: 5 دقیقه

در حال حاضر آزمون را تکمیل کرده اید . شما نمیتوانید دوباره شروع کنید.

آزمون در حال بارگذاری است

شما برای اجرای آزمون باید عضو شده باشید یا وارد پنل کاربری شویدچگونه بعد از بلاک شدن پیام بدیم

شما برای شروع این آزمون باید آزمون های مشخص شده را تکمیل نمائید :

زمان سپری شده است

دوست عزیز ضمن تشکر از پاسخ به سوالات، نتایج این آزمون نشان می‌دهد که رابطه شما احتمالا در شرایط بحرانی و سختی قرار دارد و شانس شما برای بازگرداندن او کم است. پیشنهاد ما به شما پیدا کردن راهی برای فراموش کردن او است. البته به یاد داشته باشید که همیشه اندکی دوری می تواند دو نفر را دلتنگ هم کند. مگر اینکه مدت زمان زیادی از جدایی گذشته باشد و شما به شکل ناراحت کننده ای از هم جدا شده باشید. اگر هنوز هم امید به بازگشت او دارید سعی کنید به‌جای دست روی دست گذاشتن و انتظار کشیدن، روی افزایش مهارت‌های فردی و رشد شخصی خود کار کنید. این کار اعتماد بنفس شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا جدایی را راحت‌تر پشت سر بگذارید.

برای تعیین نوبت مشاوره بازگرداندن عشق و ازدواج می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

دوست عزیز ضمن تشکر از پاسخ به سوالات، نتایج آزمون شما نشان می دهند که شانس شما برای برگرداندن عشقتان کم است و اگر به موقع اقدام جدی نکنید ممکن است برای همیشه او را از دست بدهید. شما اکنون در دوره حساسی قرار دارید که نباید حتی یک دقیقه از زمان خود را نیز از دست بدهید. بهتر است هر چه زودتر دلایل تمام شدن ارتباطتان را بررسی کنید و بدنبال پیدا کردن راه حل هایی برای آن باشید. هر چقدر که زودتر دست به کار شوید احتمال اینکه بتوانید او را بازگردانید بیشتر خواهد شد. این کار مستلزم کسب مهارت‌هایی است که باید برای بدست آوردن عشقتان آن‌ها را یاد بگیرید.

برای تعیین نوبت مشاوره بازگرداندن عشق و ازدواج می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.دانلود کتاب قطب‌نمای بازگرداندن عشق و ازدواج

دوست عزیز ضمن تشکر از پاسخ شما به سوالات، به اطلاع می رساند که نتایج این آزمون هم خبر خوب برای شما دارد و هم خبر بد. خبر خوب اینکه شما شانس نسبتا خوبی برای بازگرداندن عشقتان دارید اما رابطه شما کاملا در مرز بین بهبودی و ویرانی قرار دارد. یعنی اگر کمی تلاش کنید می توانید احتمال بازگشت عشقتان را بشدت افزایش دهید ولی در صورت غفلت و اندکی ناامیدی رابطه شما دستخوش ویرانی خواهد شد. اینکه رابطه شما در این وضعیت قرار گرفته نشان دهنده این است که احتمالا شما دو نفر در یک بخش از ارتباطتان به درستی عمل نکرده‌اید. برای مثال نتوانستید به درک مشترکی از یکدیگر برسید و همیشه بدنبال خواسته های خودتان بوده‌اید. پیدا کردن همین نشانه‌های کوچک به کمک یک مشارو روانشناس و آموزش تکنیک‌های ارتباطی جذب مجدد می‌تواند به ترمیم و بهبود رابطه شما کمک شایانی کند.

برای تعیین نوبت مشاوره بازگرداندن عشق و ازدواج می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.دانلود کتاب قطب‌نمای بازگرداندن عشق و ازدواج

دوست عزیز ضمن تشکر از پاسخ به سوالات، نتایج آزمون شما نشان می دهند که شما می‌توانید عشق خود را به رابطه بازگردانید. اما این نتایج  علاوه بر نشان دادن شانس بالای شما  نشان‌دهنده نقاط ضعفی در رابطه شما نیز هست که برطرف کردن آنها ارتباط متعهدانه پایداری را برایتان به ارمغان می‌آورد. احتمالا رابطه شما تحت تاثیر عوامل بیرونی و یا سوءتفاهمات شخصی قرار گرفته و خراب شده است. مثلا خانواده شما را مجبور به تمام کردن رابطه کرده باشند یا اینکه برداشت‌های غلط از رابطه شما را به این نقطه رسانده باشند. دلیل آن هر چیزی که هست قابل اصلاح است و قطعا با آموزش تخصصی و همراهی یک مشاور روانشناس می توانید رابطه خود را دوباره از سر بگیرید.

برای تعیین نوبت مشاوره بازگرداندن عشق و ازدواج می‌توانید به اینجا مراجعه کنید. دانلود کتاب قطب‌نمای بازگرداندن عشق و ازدواج

دوست عزیز با سپاس از پاسخگویی به سوالات به اطلاع می‌رسانیم که شما تا برگرداندن عشقتان فاصله‌ی کمی دارید و قطعا ارتباط شما بدلیل نقص در مهارت‌های بین فردی خراب شده است. با کسب مهارت‌های لازم در زمینه بهبود روابط، سوءتفاهمات و نقاط ضعف رابطه خود را اصلاح کرده و آینده خوبی برای خودتان بسازید. فراگیری این مهارت ها به شما کمک می کنند تا بتوانید رابطه خود را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهید. یعنی رابطه ای که هردوی شما از آن احساس رضایت و خرسندی داشته باشید.

برای تعیین نوبت مشاوره بازگرداندن عشق و ازدواج می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.دانلود کتاب قطب‌نمای بازگرداندن عشق و ازدواج

ارتباط شما چقدر جدی بود ؟

چه مدت با هم در رابطه بودید؟

آیا پای خیانتی در میان بود ؟

فکر می کنید او از بودن در کنار شما چقدر احساس آرامش می کرد؟

فکر می کنید چقدر از علائق و ارزش های شما شبیه به یکدیگر بود ؟

با این جمله چقدر موافقید :”به نظر می رسید که او بیشتر مواقع از بودن در کنارم خوشحال نیست”

ارتباط شما با خانواده او چطور بود ؟

آیا بار اولی است که از هم جدا می شوید؟

آیا ارتباط شما از راه دور بود؟

آیا مدام با هم دعوا داشتید؟

اگر متاهل هستید آیا فرزندی هم دارید ؟

رابطه را چه کسی به پایان رساند؟

چقدر از جدایی شما می گذرد ؟

جدایی خود را از لحاظ شدت در کدام دسته قرار می دهید؟

حس و حال او هنگام جدایی چگونه بود ؟

آیا برای بازگشت عشقتان التماس کردید ؟

آیا بعد از جدایی با هم صحبت کردید؟

آیا او بعد از جدایی با شخص دیگری وارد رابطه شده ؟

آیا شما بعد از جدایی با شخص دیگری وارد رابطه شدید ؟

آیا بعد از جدایی عشق سابقتان علامتی از تمایل به بازگشت برای شما فرستاد؟ (برای مثال پیامی فرستاد ؟)

آیا بعد از جدایی او شما را در شبکه های اجتماعی بلاک کرده است ؟

آیا بعد از جدایی رابطه جنسی هم داشتید ؟

فرض کنید می خواهید عشقتان را دوباره به رابطه برگردانید ولی اگر این کار 3 ماه یا بیشتر زمان ببرد فکر می کنید بتوانید صبر کنید ؟

فرض کنید می خواهید عشقتان را دوباره به رابطه برگردانید ، آیا حاضرید بخاطر این کار تغییرات مفیدی در رفتارتان ایجاد کنید ؟

آیا می توانید این بلاتکلیفی را تا روشن شدن شرایط تحمل کنید ؟

حتی اگر هفته‌ها از آخرین بازی که با عشق‌تان حرف زده‌اید، گذشته باشد، باز هم می‌توانید تغییر کردن‌تان را به او ثابت کنید. برای مثال اگر قبلاً به شدت درمانده و سمج و محتاج توجه دائم او بوده باشید، عشق‌تان احتمالاً خیالش راحت بوده که شما همیشه دنبالش هستید و دائماً به او فکر می‌کنید. در معرض چنین توجهی بودن ناخودآگاه اعتیادآور است. پس وقتی دیگر برای ارتباط برقرار کردن تلاش نمی‌کنید و سعی نمی‌کنید عشق او را گدایی کنید، نشان می‌دهید که قوی شده‌اید؛ زمانی که دیگر دائماً با او تماس نمی‌گیرید و روی خودتان متمرکز می‌شوید، به عشق سابق‌تان ثابت می‌کنید که رشد کرده‌اید و دیگر وابستگی عاطفی به او ندارید. در این وضعیت می‌توانید احساسات‌تان را کنترل کنید و خودتان را در موقعیتی قرار دهید که باز هم برای عشق‌تان جذاب به نظر برسید. دست یافتن به این خود قوی و متحول شده چالشی است که برای هر فردی جذاب است.بنابراین اگر عشق‌تان شما را در اینستاگرام یا تلگرام بلاک کرده است، نگران نشوید، این کار کاملاً طبیعی و متداول است. به خودتان بیایید و روی خودتان متمرکز شوید تا دوباره به همان مرد یا زنی تبدیل شوید که معشوقش را هیجان‌زده می‌کرد. به این ترتیب عشق‌تان هم ترغیب می‌شود که دوباره برای شروع رابطه پا پیش بگذارد.

 

 

اگر با عشقتان دعوا کرده‌اید یا از هم جداشده‌اید و او شمارا در همه شبکه‌های اجتماعی بلاک کرده است زود ناامید نشوید. اگر رابطه عاطفی خوبی باهم داشته‌اید مطمئن باشید او به همین راحتی همه‌چیز را فراموش نمی‌کند. فقط باید قبل از هر اقدامی به چند نکته مهم توجه کنید. اگر عشقتان شمارا بلاک کرده است احتمالاً این کار او واکنشی طبیعی نسبت به اتفاقی است که بین شما افتاده است و ساده‌ترین معنای آن این است که من نیاز به زمان‌دارم و مدتی من را تنها بگذار. پس بهتر است زمانی که متوجه شدید بلاکتان کرده و هیچ راه ارتباطی با او ندارید زود عصبانی نشوید و به هردوتان کمی فرصت بدهید. در این فاصله به دنبال نقاط ضعف رابطه خود باشید. چه اتفاقی افتاد که باعث شد طرف مقابلتان این‌قدر عصبانی شود که شمارا بلاک کند؟ علت را پیدا کنید و سعی کنید آن را حل کنید. پس تا پیدا نشدن علت فکر نکنید که او دیگر به شما علاقه‌ای ندارد و حتماً یک شخص دیگری را جایگزین شما  کرده است. یکی از اشتباهاتی که شما به‌هیچ‌عنوان نباید در واکنش به این اقدام انجام دهید این است که واکنش متقابل نشان ندهید یعنی او را بلاک نکنید. سعی کنید در شبکه‌های مجازی که عشقتان هم در آن فعال است بیشتر پست بگذارید تا او شاهد روابط و فعالیت‌های شما باشد اما در این کار زیاده‌روی نکنید، فقط در حدی باشد که او متوجه شد شما بدون او هم می‌توانید شاد باشید و از این بابت کمی کنجکاو شود. به ظاهرتان بیشتر از قبل رسیدگی کنید و سعی کنید عکس‌های باکیفیتی از خود روی پروفایلتان بگذارید. مدام پیگیر کارهای او در صفحات مجازی نباشید و سعی کنید کمی به خودتان فرصت دهید. اگر در این فاصله او شما را آن‌بلاک کرد و شما تصمیم گرفتید که به او پیام دهید سعی کنید کمی در نوع واکنش‌ها و رفتارهایی که تا قبل از این در ارتباطتان مشکل ساز بودند تغییر ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که با انجام مراحل گفته شده او نسبت به رفتارهای شما کنجکاو شده و هر چه زودتر شما را آن‌بلاک می‌کند و این موضوع زمان زیادی طول نمی‌کشد. 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

348 بازدید

537 بازدید

565 بازدید

635 بازدید

1.17k بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من ۱۶ ساله هستم .یه مدت پیش با یه پسر۲۵ ساله توی فضای مجازی اشنا شدم و رابطه خیلی صمیمی نداشتیم و بعضی وقتا درد دل میکردیم که بعد یه مدتی به من وابسته شد و رابطش رو برخلاف این که من گفتم نباید این اتفاق بیفته صمیمی تر کرد باهام هردو وابستگی پیدا کردیم . یک شب من باهاش قهر بودم به دلیل اینکه باهام خیلی دیر حرف میزنه،به من پیام داد گفت چند روزی میره جایی نیست و من پیامشو خوندم و هیچی نگفتم جواب زنگش رو هم ندادم خیلی خشک جواب دادم بعد رفتم دیدم بلاکم کرده الان سه چهار روزی میشه ک بلاکم کرده نمیدونم باید چیکار کنم،میدونم سنم کمه ولی وابستش شدم،اطفا راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی رابطه شما کیفیت مناسبی ندارد و بلاک کردن نشانه ناپختگی طرف مقابل است. بهتر است این رابطه را علی رغم وابستگی‌هایتان کنار بگذارید و اگر این کار برایتان دشوار است؛ از مشاوران رادیوعشق کمک بگیرید.

سلا م من 20 سالمه با دوست پسرم تو اینستا اشنا شدیم مجازی بود او چند بار بلاکم کرد و و آنبلاک کرده ولی ایندفعه سر اینکه یکی مزاحم شد، رفت سراغش بهم یک پیام داد و من اون موقع انلاین نشدم بعدش دید نخوندم از همه جا بلاک شدم و هیچ دسترسی ندارم بهش نمیدونم چیکار کنم

سلام دوست گرامی به دلایل اینکه چرا دائماً او شما را بلاک می‌کرده اشاره نکردید. آیا او را از نزدیک دیدید و یا کاملا رابطه مجازی بوده است؟ طرف مقابل چندساله هستند؟ در یک رابطه سالم، دو طرف به جای بلاک کردن و واکنش‌های هیجانی، باهم گفتگو می‌کنند تا مشکلات رابطه را حل کنند. اما به نظر می‌رسد در رابطه شما همچین حل مساله و گفتگویی وجود نداشته است. کیفیت رابطه شما و دلایل‌تان برای بازگشت طرف مقابل باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد؛ چون اینکه دائماً بلاک می‌شوید و باز هم اصرار بر ماندن دارید،با واقعیت یک رابطه سالم در تناقض است. برای این بررسی دقیق می‌توانید از مشاوران رادیوعشق مشاوره دریافت کنید.

سلام او 28 سالش هست رابطه سالم که نه من چون دوسش دارم نمی تونم ازش دل بکنم به دلیل رابطه جنسی که من نمی خواهم او با اینکار میخواهد تحت فشارم بزاره میدونه من دوسش دارم و با بلاک کردن میخواد عذابم بده تا به خواستش برسه ولی حتی اگه من بمیرم تن به خواستش نمیدم

رابطه ما فقط مجازی بوده و تصویری حرف میزدیم

من کار زشتی نکردم بهش پیشنهاد ازدواج دادم همه جا بلاکم کرد ، محل کارشم رفتم نزاشتن ببینمش بخدا الان چهار صبحه دارم اشک میریزم من پدرم فوت شد اشک نریختم ولی بخاطر این دارم رد میدم

سلام دوست گرامی دوره سختی را پشت سر می‌گذارید و در این مسیر نیاز به همراهی دارید. شما می‌توانید در دوره «زندگی پیروزمندانه پس از جدایی» رادیوعشق شرکت کنید تا بتوانید زندگی خود را پس از این شکست بازسازی کنید.

سلام این آقا از راه ایستناگرام با من آشنا شد بهم گفت هدفش فقط ازدواج هست الان به مدت 3 ماه هست ولی آلان چندروز هست قطع رابطه کرد همه فعالیت‌های اجتماعی از واتس آپ و ایستناگرام و تلفنش هم من را بلاک کرد خیلی التماس کرد گفت عکس با التماس این آقا من دادم حالا که عکس هایی که خواسته دیده به من گفت خواستگارات را رد نکن توکه دوستش داری خیلی اصرار کرد که عکس از قسمت‌هایی که میگم برایم بفرست خیلی التماس هست تا آخر من تسلیم شدم بهش دادم اما تا عکس را دید درجا پاکش کردم بعد که عکس ها دید ارتباط را با من قطع ایستناگرام و واتس آپ و تلفنش را منو را بلاک کرد الان چندروز هست هیچ خبری ازش ندارم هدفش از این کار چی بود

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. شروع ارتباط از طریق فضای سایبری و مجازی مزایا و معایبی دارد. یکی از معایب آن این است که طرف مقابل شما می‌تواند با یک کلیک شما را از زندگی‌اش حذف کند و دیگر از خودش به شما اطلاعی ندهد. بنابراین امنیت و اعتماد در این مدل ارتباط پایین است. شما باید هوشیارانه وارد فضای ارتباطی شوید. در مورد مساله عکس، شما او را به حریم شخصی خود راه دادید و بهتر است پس از این، مراقبت بیشتری از جسم و روان خود داشته باشید تا مورد سوءاستفاده قرار نگیرید.

سلام من دختری 26 ساله هستم و با پسری 29 ساله تقریبا 4 سال پیش توی دانشگاه آشنا شدم البته اون زمان من 22 ساله و ایشون 25 ساله بودن رابطه خیلی خوبی داشتیم هر دو با خانواده هم آشنا شدیم و قصد ازدواج داشتیم البته بعد از اتمام تحصیلات تکمیلی خانواده هر دو هم مارا دوست داشتند و رفت و آمد داشتیم گاهی باهم بحث میکردیم اما نه جدی من خیلی حساس بودم حتی زمانی که با دختر های فامیلش صحبت میکرد از علاقه زیادم خیلی حسودی میکردم دختری نزدیکش میشد اما تقریبا تیر 97 به خاطر این که روز دختر رو به من تبریک نگفت من باهاش قهر کردم و هی خواست بحث رو عوض و من ناراحتی خودم رو نشان دادم چند روزی قهر بودیم و من پا پیش گذاشتم تقریبا بیشتر مواقع من پیش قدم میشدم چون میدونستم تقصیر منه چون زیادی حساس بودم اما این بار یه طومار نوشت که دیگه نمیتونه تحمل کنه کلی مشکل فکری داره و خداحافظ من تقریبا شب تا صبح التماسش کردم اما از اون روز به بعد دیگه هیچی چیزی رو به من نمیگفت حتی برای آزمایشات دکتری مجبور شد بره جنوب به من نگفت کلن من بودم که تا 8 ماه به بهانه های مختلف پیام میدادم و داشتم تنهایی برای درست کردن رابطه تلاش میکردم یه روز تو دانشگاه اتفاقی دیدمش اولش به من گفت شرایط زندیگیم عوض شده و میخوام از ایران برم من مجبورش کردم صحبت کردیم و به من گفت خودم و گم کردم به من زمان بده اما 2 ماه بعد بهم گفت میخوام تنها باشم برات آرزو موفقیت میکنم من هم چون 8 ماه دنبالش بودم حس کردم کوچیکم کرده و دیگه پیگیرش نشدم اما بهش گفتم تا ابد منتظرشم هیچ ارتباطی نداشتیم چند روز بعد لینکدین من رو چک کرد و برام پیام اومد که چک کرده تا این که 5 ماه بعد من رو در اینستاگرام و تلگرام بلاک کرد اما خانوادم رو بلاک نکرده در کل الان 10 ماه هست من بلاکم اما میخوام رابطه رو درست کنم چون نزدیک به 3 سال با هم بودیم و قصدمون جدی بود خانواده ها میدونستن من با خانوادش هم در ارتباطم هنوز چون میدونم هر دو اشتباه کردیم و پشیمونیم چی کار کنم؟

سلام دوست گرامی گاهی رفتارهای اشتباه باعث می شود رابطه ای که به طریقه درستی شکل گرفته است، خراب شود. اشتباه شما این یود که پس از قطع رابطه، التماس کردید تا ایشان با شما باشند. ابتدا مقاله 17 اشتباهی که بعد از جدایی نباید انجام داد را مطالعه کنید. سپس از طریق دریافت وقت مشاوره می توانید به طریقه درستی ایشان را به رابطه برگردانید.

با سلام من بمدت چندین سال با دختری آشنا شدم در ضمن یاداوری میکنم که من متاهل و فرزند دارم و ایشون هم میدونست چون بهش گفته بودم و در حال حاضر ایشون مرا ترک کردند و دلیل ترک کردن هم بعلت متاهل بودن و فرزند داشتن است تو این سالها چندین بار رفت ولی بعد از چند ماه دیگه دوباره بر می گشت من قصدم رو بعد از چند سالی که با اون بودم گفتم و پیشنهاد ازدواج دادم ناگفته نماند که با همسرم خیلی مشکل دارم و خیلی سعی کردم که همسرم رو کارها و رفتارها شو درست کنم ولی نشد و کلا دیگه ازش دلسرد شدم و فقط رسما زن شوهر هستیم ولی اصلا هیچ کاری به کار هم نداریم اون برای خودش زندگی میکنه و خیلی چیزها و کارها رو از من مخفی میکنه طوری که من اتفاقی متوجه شدم که برای خودش خانه خریده کلا الان با همسرم کاری ندارم سوال من این است که آیا احتمال برگشت عشقم هست یا خیر البته خیلی سوالات دیگه دارم ولی در اینجا نمیتوان نوشت بعلت طولانی بودن ممنون راهنمایی بفرمایید

سلام دوست گرامی بهترین راهکار این است که ابتدا تکلیف خود را با زندگی متاهلی خودتان مشخص کنید تا ذهنی آزاد برای فکر کردن به رابطه بعدی داشته باشید. این خیانتی که اتفاق افتاده است باید ریشه یابی شود و علت این دلسردی بین شما و همسرتان کاملاً بررسی شود. با توجه به اینکه فرزند دارید حتماً از زوج درمانی همراه با همسرتان استفاده کتید. شما می توانید برای بررسی بیشتر زندگی خودتان، از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام 18سال دارم وبرای کنکورم درس میخونم ولی وارد یه رابطه ایی شدم که چند ساله دنبالش هستم و قبولم کردند ولی همش میگفتن که حسی ندارم بهت طرف مقابل 16سال دارد.من چون نیاز به تمرکز داشتم بالون قطع رابطه کردم و گفتم بعد کنکورم پیامت میدم ولی ایشون گفتن چون من حسی ندارم نمیخوامت و نمیخوام که بیای برو سراغ یکی دیگه الان موندم بعد کنکورم پیامش بدم یانه ؟یا روز ولنتاین براش یه کیکی بخرم از دلش در بیارم شاید رابطه شروع شددوباره.

سلام دوست گرامی شما در سن حساسی هستید و اقدامات امروز شما روی آینده اثرگذار است. بهتر است پس از اینکه کمی مسائل زندگی‌تان را بهتر مدیریت کردید، به فکر رابطه عاطفی باشید. طرف مقابل شما نیز سن کمی دارد و این مساله برای هردوی شما مخرب خواهد بود.

سلام امیر هستم ۲۳ سالمه. حدود دو سال میشه با دختر خانمی ۲۲ساله آشنا هستم.میتونم بگم نسبتا در مواقع عادی یک رابطه احساسی خیلی قوی داشتیم و قصد داشتیم تا یکی دو سال دیگه با هم ازدواج کنیم.در این ۲ سال چند باری با هم دعوا کردیم که ایشون سه مرتبه منو بلاک کردن.متاسفانه هر سه مرتبه من از طریق دیگه یا خط دیگه به ایشون پیام دادم و دوباره از سر گرفتیم.الان حدود ۸ روز میشه بعد از دعوامون منو بلاک کرده.البته من روز سوم دعوا از خط مادرم به ایشون پیام دادم که برگرد و منتظرم اما ایشون اون خط رو هم بلاک کردن.حتی تا شب قبل از دعوامون خیلی خوب حرف زدیم‌و هیچ مشکلی بینمون نبود‌.الان واقعا موندم چیکار کنم هیچوقت سابقه نداشته ۸ روز از هم بی خبر باشیم و در ارتباط نباشیم.

سلام دوست گرامی اشتباهات متعددی بعد از اتمام رابطه انجام داده اید که در مقاله 17 اشتباه که بعد از جدایی نباید انجام دهیم آمده است. نیاز هست برای برگشت درست به رابطه و بررسی کیفیت رابطه از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره آنلاین و یا تلفنی دریافت کنید.

سلام من 21ساله و یک سال و نیم با پسر 24 ساله به قصد ازدواج با هم بودیم. من پشت کنکوری بودم و اونم چون از وضعیتش راضی نبود میخاست باز کنکور بده و با هم قبول شیم بعد همه چی رسمی شه خانوادش ما رو با هم تو خیابون دیدن و بدون اینکه منو بشناسن مخالفت کردن اونم گف ک شدنی نیس ولی با ناراحتیای من و دلتنگی خودش برگشت. سه چار بار هر وق باباش بهش پیله میکرد ب من گیر میداد ولی برمیگشت. ناگفته نماند ک بچه کوچیک خونشون بود و یجورایی فرصت رشد بهش ندادن ک حتی حرفشو بزنه. وقتایی ک خوب بودیم بارها میگف ک من تکیه گاهش هستم و کمکش کنم. اواخر دوباره گف خانوادم نمیذارن و اصلا دوست ندارم نمیخام باهات باشم منو هم بلاک کرد ولی میدیدم ک پروفایلای غمگین میذاره و حتی یجورایی بهم اشاره میکرد. بعد از 16 روز با شماره دیگه ای تو واتساپ بهش پیام دادم و نرم باهاش حرف زدم ک کنارش هستم ولی میگف دوست ندارم و برو ولی من مطمعنم حرفای دلش نیس و فقط زیر فشاره. منم کلی باهاش حرف زدم ک ارومش کنم چیزی نگف ولی چن ساعت بعد اون شماره هم بلاک کرد! فک کنم میخاد ک در معرض برگشت نباشه. یقین دارم دلش مهربونه و خودش بیشتر دلش تنگه برام ولی بنظرتون چقدر فرصت میخاد ک با خودش کنار بیاد؟

سلام دوست گرامی. دلیل مخالفت خانواده را اشاره نکردید و باید رابطه شما بیشتر بررسی شود.اگر ایشان شرایط ازدواج و تشکیل زندگی را ندارد بهتر است تا مدتی فشار برای برگشت را کنار بگذارید و از او دور باشید، برای برگشت صحیح به رابطه ، از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره بگیرید.

سلام . من ۱۸ سالمه و شریک سابقم ۲۰. متولد مرداد ۷۸ بود بعد ۶ ماه رابطه بسیار عاشقونه و تقریبا جدی و خبر داشتن خونواده ی اون و مادر من .. سر یه مسئله ای که خودم شروع کردم بحثو و کات خواستم تو تلگرام به مشکل خوردیم و دعوامون شد و سریع بلاک کرد … یکی دوروزی حرفی نزدیم و اینستا همو داشتیم . بعد دوروز پی ام داد حس کردم میخواد برگردونه رابطرو ولی باز بی محلی کردم که یهو اونم … و دیگه اینستاهم بلاکم کرد و فردا شبش اسم یه دخترو با یه قلب گذاشته بود بین پیجش! صبحش برداشت و دوباره سه چهار روز پیش یه اسم دیگه گذاشته … بر خلاف تصورات انگار این بار یه شخص حقیقی وجود داره چون اونم اسمشو زده … و تلگرام رو که با یه اکانت دیگه چک کردم کاملا نشون میده که با کسیه … واقعا این رابطه جدیه؟! میتونه ۶ ماه خاطره و جای من رو براش پر کنه یا صرفا لج و لجبازیه؟ برمیگرده؟!

سلام دوست گرامی. اشاره نکردید به چه علت رابطه کات شده، باید علت این موضوع بررسی بشه. به شما پیشنهاد میشه برای بررسی دقیق تر کیفیت رابطه تون از مشاوره تلفنی رادیو عشق بهره مند باشید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

می‌خوام برگرده به رابطه/زندگیمیخوام فراموشش کنم

باید تمومش کنم، اما قدرتشو ندارم

می‌خوام جذبش کنم و ازدواج کنیم


https://lovesradio.com/wp-content/uploads/بلاک-1-1.mp3Downloads-icon


https://lovesradio.com/wp-content/uploads/ممنوعیت-تماس.mp3Downloads-icon


https://lovesradio.com/wp-content/uploads/من-اول-پیام-نمیدم.mp3Downloads-icon

شاید تابه‌حال برایتان اتفاق افتاده باشد که وقتی با عشقتان دعوا کردید یا از هم جدا شدید او شما را در شبکه‌های اجتماعی بلاک کرده است. شما این مسئله را به‌عنوان یک زنگ خطر بزرگ برای خودتان برداشت می‌کنید زیرا دیگر نمی‌توانید از جزئیات کارهای او باخبر شوید. اگر تا چند روز پیش همیشه درباره عکس پروفایلش یا پست‌هایی که در اینستا‌گرام می‌گذاشت نظر می‌دادید اکنون اصلا نمی‌دانید او چه زمانی آنلاین بوده و چه می‌کند. نگران نباشید، بلاک کردن طرف مقابل بعد از تمام شدن یک رابطه عاطفی، از رایج‌ترین واکنش‌های است که افراد معمولا برای ابراز خشم خود نشان می‌دهند. در این مقاله ما سعی می‌کنیم تا جنبه‌های مختلف این موضوع را بررسی کرده و به شما کمک کنیم تا هرچه زودتر از این وضعیت خلاص شوید  و رابطه‌تان را به روزهای خوش اول آشنایی برگردانید.

فهرست مطالب

در این بخش می‌خواهیم شما را با دلایل رایجی که باعث می‌شود، عشق‌تان شما را بعد از جدایی در شبکه‌های اجتماعی بلاک کند، آشنا کنیم.پادکست صوتی زیر در مورد دلایل بلاک شدن و عکس العمل مناسب به این موضع را گوش دهید.

عشق سابقتان سعی می‌کند از شما دوری کند. این فرار کردن و دوری غالباً زمانی رخ می‌دهد که عشقتان احساس کند شما اعتماد به نفس بسیار بالایی دارید و می‌‍دانید که چطور می‌توانید او را با جذابیتتان تحت تاثیر قرار دهید تا به رابطه برگردد، از طرفی میداند که خودش هم در برابر این جذابیت آسیب‌پذیر است و در نهایت تسلیم خواسته‌تان خواهد شد. پس چون میداند که شما می‌توانید او را ترغیب به برگشت به رابطه کنید شما را بلاک می‌کند.

شاید یکی از دلایل او از این کار پیگیری های مداوم و چک کردن های شما در شبکه‌های اجتماعی است که باعث شده او احساس کند تحت کنترل شما است و آزادی هایش محدود شده است. با این کار می خواهد به شما نشان دهد که کمی به من و مرزهایم احترام بگذار و از من فاصله بگیر.چگونه بعد از بلاک شدن پیام بدیم

بعضی از افراد تحت تاثیر اتفاقاتی که در رابطه برای آنها رخ می‌دهد به دنبال پیدا کردن راهی برای گرفتن انتقام از طرف مقابلشان هستند به همین خاطر بلاک کردن را تنها راهی می‌دانند که می‌توانند از طریق آن خشم خود را نسبت به او ابراز کنند. در مقابل افرادی هم هستند که واکنش بهتری را انتخاب می‌کنند و سعی می‌کنند از این رابطه درس گرفته و دیگر آن را در روابط بعدی تکرار نکنند.

اگر عشق سابقتان چون دیگر نمی‌خواهد هیچگاه با شما حرف بزند، شما را بلاک کرده باشد، یعنی قلبش مملو از احساسات منفی نسبت به شما است. وقتی او می‌خواهد با بلاک کردنتان باعث درد و رنجتان شود، یعنی به شدت از دستتان عصبانی است. زمانی که او از سر خشم و برای این که دیگر هرگز هیچ حرفی بینتان رد و بدل نشود، شما را بلاک می‌کند، یعنی به جایی رسیده است که دیگر نمی‌خواهد با شما در رابطه باشد. اما حتی اگر بلاک کردن او به این دلیل هم باید بازهم در صورتی که درست و اصولی عمل کنید می‌توانید کاری کنید که نظرش عوض شود و خودش نه تنها شما را آنبلاک کند بلکه به شما پیام دهد و رابطه را دوباره شروع کند. باید بلد باشید چطور ذهن مردان را رمز گشایی کنید و منظور نهفته آنها را بفهمید. رادیو عشق بطور اختصاصی کارگاهی برای خانم‌ها برگزار می‌کند تا بتوانند دوبار طرف مقابل‌شان را تحت تاثیر قرار دهند و به رابطه برگردانند.

عشق سابقتان با فرد جدیدی آشنا شده است و چون نمی‌خواهد شما متوجه رابطه‌ی جدید او بشوید یا مزاحمش بشوید، شما را بلاک کرده است. برخی عادت دارند که همیشه جایگزینی داشته باشند تا اگر در رابطه‌ی فعلیشان شکست خوردند، تنها نمانند. این سیاست در واقع بسیار رایج است. بنابراین عشق سابقتان شما را بلاک می‌کند، چون نمی‌خواهد شما با دعوا کردن با عشق جدیدش مزاحم رابطه‌ی جدیدش بشوید و او را با پیام‌ها و تماس‌های مداوم کلافه کنید یا این که دوست ندارد شما متوجه شوید. او نمی‌خواهد شما دردسر درست کنید یا با او تماس بگیرید و بپرسید که آخر چرا رهایش کرده‌اید و التماس کنید که یک فرصت دوباره به شما بدهد.

آخرین دلیل بلاک شدن شما از سوی عشق سابقتان می‌تواند این باشد که او با این کار می‌خواهد شما را امتحان کند. این دلیل بسیار متداول است و او در واقع می‌خواهد واکنش شما را بسنجد. مثلاً می‌خواهد ببیند که آیا عصبانی می‌شوید یا این که عجز و لابه و التماس کردن را شروع می‌کنید

در کارگاه بازگرداندن آموزش-محور عشق و ازدواج بطور کامل افکار او زمانیکه شما را بلاک کرده است از نظر روانشناسی بررسی شده است. چون وقتی که یک رابطه تمام می‌شود به راحتی نمی‌توان منظور طرف مقابل را از رفتار و حرف‌هایش متوجه شد. در این موقعیت آنقدر فشار و تنش زیاد است که کنترل رفتار برای هر دو نفر، کار سختی است و ممکن است مرتکب اشتباهاتی ‌شوند که برگشت به رابطه سخت و سخت‌تر شود. اما با شرکت در این کارگاه یاد می‌گیرید قدم به قدم چه‌ اقداماتی انجام دهید که نه تنها خودش شما را آنبلاک کند بلکه برای برقراری مجدد ارتباط نیز پیش قدم شود. همچنین در این کارگاه یک روانشناس اختصاصی شما را همراهی می‌کند و در این شرایط که عشق‌تان شما را بلاک کرده و از لحاظ روحی بسیار آسیب پذیر شده‌اید بطور عاطفی حمایت‌تان می‌کند. در این کارگاه تکنیک‌هایی به شما ارائه می‌شود که با استفاده از آنها به خودتان مسلط شوید و اعتماد به نفس‌تان را دوباره به دست آورید و کاری کنید او از تصمیمش پشیمان شود و برای برگرداندن شما به رابطه تلاش کند.

جهت ارتباط با کارشناسان رادیو عشق و مطرح کردن سوالات خود می توانید با شماره 02146015870 تماس بگیرید. علاوه بر این کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما از طریق تلگرام و واتساپ (09035714068) هستند.

 اول از همه باید بدانید که عشق سابق‌تان، حتی اگر خودش شما را بلاک کرده باشد، احتمالاً هنوز هم پروفایل یا فعالیت اجتماعی‌تان را چک می‌کند. پس او را از روی عصبانیت بلاک نکنید، چون می‌توانید از صفحات اجتماعی‌تان به عنوان عاملی برای تاثیر گذاشتن بر روی عشق‌تان استفاده کنید و او را ترغیب کنید که شما را سریع‌تر آن‌بلاک کند.

پس بهترین کار این است که مدتی دور و برش آفتابی نشوید و اجازه بدهید که زمان زخم‌های هر دو نفرتان را التیام دهد. مهم نیست فاصله گرفتن از عشق‌تان چقدر ناراحت کننده است، اما باید این کار را بکنید، چون احتمالا جایی زیاده‌روی کرده‌اید که او وادار به واکنش نشان دادن شده است. برای اینکه بدانید چطور و چه مدت باید از او فاصله بگیرید پادکست زیر را گوش دهید.

 

صفحات مجازی فضای مناسبی هستند که می‌توانید تغییرات مثبت و تمام کارهای مفرحی را که در حال انجامش هستید، در آنها به نمایش بگذارید؛ البته باید مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید. فقط به عشق سابق‌تان نشان بدهید که قرار نیست تا ابد منتظرش بمانید یا اجازه نمی‌دهید این جدایی شما را افسرده کند. به این ترتیب حتی اگر از عشقتان دور هم باشد بازهم او را وادار به نشان دادن یک واکنش مثبت می‌کنید. نکته مهم اینجاست که بتوانید بصورت غیر مشتقیم او را دوباره جذب خودتان کنید برای جزییات بیشتر پادکست زیر را گوش دهید.

کارهایی را انجام دهید، که همیشه رویایش را داشتید، از منطقه‌ی امن خودتان بیرون بیایید و به یک انسان اجتماعی و شاد تبدیل شوید. این تغییرات مثبت را در صفحات مجازی بازتاب بدهید.این کارها را برای خودتان انجام بدهید:

• دوستان جدیدی پیدا کنید.

• مهار‌‌ت‌های جدید یاد بگیرید، مثلاً کسب و کار جدیدی شروع کنید یا نواختن یک ساز را یاد بگیرید.

• خودتان را با فعالیت‌ها و تفریحات جدیدی مانند صخره‌نوردی، نقاشی، بازیگری، غواصی، رقص و … مشغول کنید.

• خودتان را در دایره‌ی افرادی، مانند خانواده و دوستان قرار بدهید که دوستتان دارند و هرگز بلاکتان نمی‌کنند. خودتان را در عشق غرق کنید.

• مسافرت بروید. سفر رفتن کمک می‌کند تا قویتر بشوید و به این ترتیب چه عشقتان برگردد، چه شما را برای همیشه ترک کند، می‌توانید قوی و محکم به زندگیتان ادامه بدهید.با انجام دادن این کارها علاوه بر این که جذابیت بیشتری برای عشق سابقتان پیدا می‌کنید، اگر او شما را، حداقل برای مدت کوتاهی رها کند، می‌توانید به زندگی عادیتان ادامه بدهید.

برای تغییر دادن ظاهر یا مدل موی‌تان تردید نکنید و لباس‌های جدیدی بخرید که حال و هوایتان را بهتر کند. عکس پروفایل‌تان را تغییر بدهید و عکس باکیفیتی را از چهره‌ی خندان‌تان یا در حال انجام دادن یک کار لذت‌بخش جایگزین آن کنید تا نشان بدهید که به آرامش رسیده‌اید و خوشبختید. اگر ممکن است از یکی از دوستان‌تان که دوربین خوبی دارد یا عکاس حرفه‌ای است، بخواهید که از شما عکس بگیرد. به این ترتیب حتی اگر عشق سابق‌تان را بلاک کرده باشید، باز هم او عکس پروفایل‌تان را دیر یا زود خواهد دید و می‌بیند که بدون او هم می‌تواند پیشرفت کنید و خوش باشید.

وقتی عشق سابقتان را راضی می‌کنید که شما را آنبلاک کند یا او خودش شما را آنبلاک می‌کند، باید از سبک ارتباطی متفاوتی استفاده کنید.اگر همان سبک ارتباطی قدیمی را که باعث بیزار شدن او از شما و رها کردنتان شده بود، به کار ببرید، مسلماً این بار هم راه به جایی نخواهید برد، نمیتوانید او را جذب کنید و او رغبتی برای برقراری ارتباط با شما نخواهد داشت. بنابراین ابتدا باید سبک ارتباطیتان را تغییر بدهید. همان رویکردی را که تا به حال از آن استفاده کرده‌اید، به کار نبرید. باید به روش متفاوتی با او حرف بزنید و پیام‌های متفاوتی برایش ارسال کنید. برای این که بهتر متوجه بشوید، چند مثال برایتان میزنیم. اگر سبک ارتباطیتان از روی نیاز بوده است، باید آن را به سبکی آرام و راحت تغییر بدهید. اگر بیش از حد بی‌تفاوت بوده‌اید، تا جایی که گفتگو با شما کسل کننده بوده و باعث برانگیختن شور و علاقه در قلب او نمی‌شده است، این بار باید شوخ و بامزه باشید و دلبری کنید. اگر عصبانی و اهل جرو بحث بوده‌اید، این بار باید آرام، راحت و مثبت‌اندیش باشید. اگر بیش از حد مهربان و ملایم بوده‌اید یا عادت داشتید که هنگام گفتگو قدرت بیش از حدی به عشق سابقتان بدهید، این بار باید گفتگو را از موضع قدرت، البته به روشی عاشقانه آغاز کنید.

• آیا عشق سابقتان قبلاً هم چنین کاری انجام داده است؟

• آیا تعامل بسیار منفی و ناخوشایندی مانند جرو بحث یا آزرده خاطر شدن به دلیل خیانت (واقعی یا خیالی) یا بی‌توجهی وجود داشته است؟

• اگر عشق سابقتان کم‌سن و سال است، آیا احتمال دارد که والدینش بنا به دلایلی به او گفته باشند که شما را بلاک کند؟ اگر اینطور باشد، باید مراقب باشید که چه عکس‌العملی نشان می‌دهید. مسلماً پدر و مادرش دوست ندارند که شما این مانع را دور بزنید و نادیده بگیرید. البته ما طرف والدین عشقتان را نمی گیریم، چون جزئیات را نمیدانیم، اما مسلماً نمی‌خواهید والدین عشقتان را با خودتان دشمن کنید.

• آیا بعد از جدا شدن از یکدیگر به او التماس کرده‌اید، سعی کرده‌اید ترحمش را جلب کنید و با گذشتن از حد و مرزها آزارش داده‌اید؟

• آیا او از شما خواسته که تنهایش بگذارید و به او زمان بدهید، اما شما قبول نکرده‌اید؟

بلاک شدن از طرف عشق سابقتان لزوماً همیشگی نیست برای اینکه میزان موفقیت‌تان برای انبلاک شدن و برگرداندن رابطه را ارزیابی می‌کنید می‌توانید در آزمون روانشناسی شرکت کنید.

0 از 25 سوالات تکمیل شده است .

پرسش و پاسخ:

دوست عزیز، در آزمون پیش رو سوالاتی درباره مدت زمان و کیفیت رابطه شما و عشق سابقتان پرسیده می شود که خواهشمند است به منظور کسب نتیجه صحیح تمام سوالات را به دقت بخوانید و با صداقت به آنها پاسخ دهید. زمان تقریبی پاسخ دهی: 5 دقیقه

در حال حاضر آزمون را تکمیل کرده اید . شما نمیتوانید دوباره شروع کنید.

آزمون در حال بارگذاری است

شما برای اجرای آزمون باید عضو شده باشید یا وارد پنل کاربری شویدچگونه بعد از بلاک شدن پیام بدیم

شما برای شروع این آزمون باید آزمون های مشخص شده را تکمیل نمائید :

زمان سپری شده است

دوست عزیز ضمن تشکر از پاسخ به سوالات، نتایج این آزمون نشان می‌دهد که رابطه شما احتمالا در شرایط بحرانی و سختی قرار دارد و شانس شما برای بازگرداندن او کم است. پیشنهاد ما به شما پیدا کردن راهی برای فراموش کردن او است. البته به یاد داشته باشید که همیشه اندکی دوری می تواند دو نفر را دلتنگ هم کند. مگر اینکه مدت زمان زیادی از جدایی گذشته باشد و شما به شکل ناراحت کننده ای از هم جدا شده باشید. اگر هنوز هم امید به بازگشت او دارید سعی کنید به‌جای دست روی دست گذاشتن و انتظار کشیدن، روی افزایش مهارت‌های فردی و رشد شخصی خود کار کنید. این کار اعتماد بنفس شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا جدایی را راحت‌تر پشت سر بگذارید.

برای تعیین نوبت مشاوره بازگرداندن عشق و ازدواج می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

دوست عزیز ضمن تشکر از پاسخ به سوالات، نتایج آزمون شما نشان می دهند که شانس شما برای برگرداندن عشقتان کم است و اگر به موقع اقدام جدی نکنید ممکن است برای همیشه او را از دست بدهید. شما اکنون در دوره حساسی قرار دارید که نباید حتی یک دقیقه از زمان خود را نیز از دست بدهید. بهتر است هر چه زودتر دلایل تمام شدن ارتباطتان را بررسی کنید و بدنبال پیدا کردن راه حل هایی برای آن باشید. هر چقدر که زودتر دست به کار شوید احتمال اینکه بتوانید او را بازگردانید بیشتر خواهد شد. این کار مستلزم کسب مهارت‌هایی است که باید برای بدست آوردن عشقتان آن‌ها را یاد بگیرید.

برای تعیین نوبت مشاوره بازگرداندن عشق و ازدواج می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.دانلود کتاب قطب‌نمای بازگرداندن عشق و ازدواج

دوست عزیز ضمن تشکر از پاسخ شما به سوالات، به اطلاع می رساند که نتایج این آزمون هم خبر خوب برای شما دارد و هم خبر بد. خبر خوب اینکه شما شانس نسبتا خوبی برای بازگرداندن عشقتان دارید اما رابطه شما کاملا در مرز بین بهبودی و ویرانی قرار دارد. یعنی اگر کمی تلاش کنید می توانید احتمال بازگشت عشقتان را بشدت افزایش دهید ولی در صورت غفلت و اندکی ناامیدی رابطه شما دستخوش ویرانی خواهد شد. اینکه رابطه شما در این وضعیت قرار گرفته نشان دهنده این است که احتمالا شما دو نفر در یک بخش از ارتباطتان به درستی عمل نکرده‌اید. برای مثال نتوانستید به درک مشترکی از یکدیگر برسید و همیشه بدنبال خواسته های خودتان بوده‌اید. پیدا کردن همین نشانه‌های کوچک به کمک یک مشارو روانشناس و آموزش تکنیک‌های ارتباطی جذب مجدد می‌تواند به ترمیم و بهبود رابطه شما کمک شایانی کند.

برای تعیین نوبت مشاوره بازگرداندن عشق و ازدواج می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.دانلود کتاب قطب‌نمای بازگرداندن عشق و ازدواج

دوست عزیز ضمن تشکر از پاسخ به سوالات، نتایج آزمون شما نشان می دهند که شما می‌توانید عشق خود را به رابطه بازگردانید. اما این نتایج  علاوه بر نشان دادن شانس بالای شما  نشان‌دهنده نقاط ضعفی در رابطه شما نیز هست که برطرف کردن آنها ارتباط متعهدانه پایداری را برایتان به ارمغان می‌آورد. احتمالا رابطه شما تحت تاثیر عوامل بیرونی و یا سوءتفاهمات شخصی قرار گرفته و خراب شده است. مثلا خانواده شما را مجبور به تمام کردن رابطه کرده باشند یا اینکه برداشت‌های غلط از رابطه شما را به این نقطه رسانده باشند. دلیل آن هر چیزی که هست قابل اصلاح است و قطعا با آموزش تخصصی و همراهی یک مشاور روانشناس می توانید رابطه خود را دوباره از سر بگیرید.

برای تعیین نوبت مشاوره بازگرداندن عشق و ازدواج می‌توانید به اینجا مراجعه کنید. دانلود کتاب قطب‌نمای بازگرداندن عشق و ازدواج

دوست عزیز با سپاس از پاسخگویی به سوالات به اطلاع می‌رسانیم که شما تا برگرداندن عشقتان فاصله‌ی کمی دارید و قطعا ارتباط شما بدلیل نقص در مهارت‌های بین فردی خراب شده است. با کسب مهارت‌های لازم در زمینه بهبود روابط، سوءتفاهمات و نقاط ضعف رابطه خود را اصلاح کرده و آینده خوبی برای خودتان بسازید. فراگیری این مهارت ها به شما کمک می کنند تا بتوانید رابطه خود را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهید. یعنی رابطه ای که هردوی شما از آن احساس رضایت و خرسندی داشته باشید.

برای تعیین نوبت مشاوره بازگرداندن عشق و ازدواج می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.دانلود کتاب قطب‌نمای بازگرداندن عشق و ازدواج

ارتباط شما چقدر جدی بود ؟

چه مدت با هم در رابطه بودید؟

آیا پای خیانتی در میان بود ؟

فکر می کنید او از بودن در کنار شما چقدر احساس آرامش می کرد؟

فکر می کنید چقدر از علائق و ارزش های شما شبیه به یکدیگر بود ؟

با این جمله چقدر موافقید :”به نظر می رسید که او بیشتر مواقع از بودن در کنارم خوشحال نیست”

ارتباط شما با خانواده او چطور بود ؟

آیا بار اولی است که از هم جدا می شوید؟

آیا ارتباط شما از راه دور بود؟

آیا مدام با هم دعوا داشتید؟

اگر متاهل هستید آیا فرزندی هم دارید ؟

رابطه را چه کسی به پایان رساند؟

چقدر از جدایی شما می گذرد ؟

جدایی خود را از لحاظ شدت در کدام دسته قرار می دهید؟

حس و حال او هنگام جدایی چگونه بود ؟

آیا برای بازگشت عشقتان التماس کردید ؟

آیا بعد از جدایی با هم صحبت کردید؟

آیا او بعد از جدایی با شخص دیگری وارد رابطه شده ؟

آیا شما بعد از جدایی با شخص دیگری وارد رابطه شدید ؟

آیا بعد از جدایی عشق سابقتان علامتی از تمایل به بازگشت برای شما فرستاد؟ (برای مثال پیامی فرستاد ؟)

آیا بعد از جدایی او شما را در شبکه های اجتماعی بلاک کرده است ؟

آیا بعد از جدایی رابطه جنسی هم داشتید ؟

فرض کنید می خواهید عشقتان را دوباره به رابطه برگردانید ولی اگر این کار 3 ماه یا بیشتر زمان ببرد فکر می کنید بتوانید صبر کنید ؟

فرض کنید می خواهید عشقتان را دوباره به رابطه برگردانید ، آیا حاضرید بخاطر این کار تغییرات مفیدی در رفتارتان ایجاد کنید ؟

آیا می توانید این بلاتکلیفی را تا روشن شدن شرایط تحمل کنید ؟

حتی اگر هفته‌ها از آخرین بازی که با عشق‌تان حرف زده‌اید، گذشته باشد، باز هم می‌توانید تغییر کردن‌تان را به او ثابت کنید. برای مثال اگر قبلاً به شدت درمانده و سمج و محتاج توجه دائم او بوده باشید، عشق‌تان احتمالاً خیالش راحت بوده که شما همیشه دنبالش هستید و دائماً به او فکر می‌کنید. در معرض چنین توجهی بودن ناخودآگاه اعتیادآور است. پس وقتی دیگر برای ارتباط برقرار کردن تلاش نمی‌کنید و سعی نمی‌کنید عشق او را گدایی کنید، نشان می‌دهید که قوی شده‌اید؛ زمانی که دیگر دائماً با او تماس نمی‌گیرید و روی خودتان متمرکز می‌شوید، به عشق سابق‌تان ثابت می‌کنید که رشد کرده‌اید و دیگر وابستگی عاطفی به او ندارید. در این وضعیت می‌توانید احساسات‌تان را کنترل کنید و خودتان را در موقعیتی قرار دهید که باز هم برای عشق‌تان جذاب به نظر برسید. دست یافتن به این خود قوی و متحول شده چالشی است که برای هر فردی جذاب است.بنابراین اگر عشق‌تان شما را در اینستاگرام یا تلگرام بلاک کرده است، نگران نشوید، این کار کاملاً طبیعی و متداول است. به خودتان بیایید و روی خودتان متمرکز شوید تا دوباره به همان مرد یا زنی تبدیل شوید که معشوقش را هیجان‌زده می‌کرد. به این ترتیب عشق‌تان هم ترغیب می‌شود که دوباره برای شروع رابطه پا پیش بگذارد.

 

 

اگر با عشقتان دعوا کرده‌اید یا از هم جداشده‌اید و او شمارا در همه شبکه‌های اجتماعی بلاک کرده است زود ناامید نشوید. اگر رابطه عاطفی خوبی باهم داشته‌اید مطمئن باشید او به همین راحتی همه‌چیز را فراموش نمی‌کند. فقط باید قبل از هر اقدامی به چند نکته مهم توجه کنید. اگر عشقتان شمارا بلاک کرده است احتمالاً این کار او واکنشی طبیعی نسبت به اتفاقی است که بین شما افتاده است و ساده‌ترین معنای آن این است که من نیاز به زمان‌دارم و مدتی من را تنها بگذار. پس بهتر است زمانی که متوجه شدید بلاکتان کرده و هیچ راه ارتباطی با او ندارید زود عصبانی نشوید و به هردوتان کمی فرصت بدهید. در این فاصله به دنبال نقاط ضعف رابطه خود باشید. چه اتفاقی افتاد که باعث شد طرف مقابلتان این‌قدر عصبانی شود که شمارا بلاک کند؟ علت را پیدا کنید و سعی کنید آن را حل کنید. پس تا پیدا نشدن علت فکر نکنید که او دیگر به شما علاقه‌ای ندارد و حتماً یک شخص دیگری را جایگزین شما  کرده است. یکی از اشتباهاتی که شما به‌هیچ‌عنوان نباید در واکنش به این اقدام انجام دهید این است که واکنش متقابل نشان ندهید یعنی او را بلاک نکنید. سعی کنید در شبکه‌های مجازی که عشقتان هم در آن فعال است بیشتر پست بگذارید تا او شاهد روابط و فعالیت‌های شما باشد اما در این کار زیاده‌روی نکنید، فقط در حدی باشد که او متوجه شد شما بدون او هم می‌توانید شاد باشید و از این بابت کمی کنجکاو شود. به ظاهرتان بیشتر از قبل رسیدگی کنید و سعی کنید عکس‌های باکیفیتی از خود روی پروفایلتان بگذارید. مدام پیگیر کارهای او در صفحات مجازی نباشید و سعی کنید کمی به خودتان فرصت دهید. اگر در این فاصله او شما را آن‌بلاک کرد و شما تصمیم گرفتید که به او پیام دهید سعی کنید کمی در نوع واکنش‌ها و رفتارهایی که تا قبل از این در ارتباطتان مشکل ساز بودند تغییر ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که با انجام مراحل گفته شده او نسبت به رفتارهای شما کنجکاو شده و هر چه زودتر شما را آن‌بلاک می‌کند و این موضوع زمان زیادی طول نمی‌کشد. 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

348 بازدید

537 بازدید

565 بازدید

635 بازدید

1.17k بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من ۱۶ ساله هستم .یه مدت پیش با یه پسر۲۵ ساله توی فضای مجازی اشنا شدم و رابطه خیلی صمیمی نداشتیم و بعضی وقتا درد دل میکردیم که بعد یه مدتی به من وابسته شد و رابطش رو برخلاف این که من گفتم نباید این اتفاق بیفته صمیمی تر کرد باهام هردو وابستگی پیدا کردیم . یک شب من باهاش قهر بودم به دلیل اینکه باهام خیلی دیر حرف میزنه،به من پیام داد گفت چند روزی میره جایی نیست و من پیامشو خوندم و هیچی نگفتم جواب زنگش رو هم ندادم خیلی خشک جواب دادم بعد رفتم دیدم بلاکم کرده الان سه چهار روزی میشه ک بلاکم کرده نمیدونم باید چیکار کنم،میدونم سنم کمه ولی وابستش شدم،اطفا راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی رابطه شما کیفیت مناسبی ندارد و بلاک کردن نشانه ناپختگی طرف مقابل است. بهتر است این رابطه را علی رغم وابستگی‌هایتان کنار بگذارید و اگر این کار برایتان دشوار است؛ از مشاوران رادیوعشق کمک بگیرید.

سلا م من 20 سالمه با دوست پسرم تو اینستا اشنا شدیم مجازی بود او چند بار بلاکم کرد و و آنبلاک کرده ولی ایندفعه سر اینکه یکی مزاحم شد، رفت سراغش بهم یک پیام داد و من اون موقع انلاین نشدم بعدش دید نخوندم از همه جا بلاک شدم و هیچ دسترسی ندارم بهش نمیدونم چیکار کنم

سلام دوست گرامی به دلایل اینکه چرا دائماً او شما را بلاک می‌کرده اشاره نکردید. آیا او را از نزدیک دیدید و یا کاملا رابطه مجازی بوده است؟ طرف مقابل چندساله هستند؟ در یک رابطه سالم، دو طرف به جای بلاک کردن و واکنش‌های هیجانی، باهم گفتگو می‌کنند تا مشکلات رابطه را حل کنند. اما به نظر می‌رسد در رابطه شما همچین حل مساله و گفتگویی وجود نداشته است. کیفیت رابطه شما و دلایل‌تان برای بازگشت طرف مقابل باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد؛ چون اینکه دائماً بلاک می‌شوید و باز هم اصرار بر ماندن دارید،با واقعیت یک رابطه سالم در تناقض است. برای این بررسی دقیق می‌توانید از مشاوران رادیوعشق مشاوره دریافت کنید.

سلام او 28 سالش هست رابطه سالم که نه من چون دوسش دارم نمی تونم ازش دل بکنم به دلیل رابطه جنسی که من نمی خواهم او با اینکار میخواهد تحت فشارم بزاره میدونه من دوسش دارم و با بلاک کردن میخواد عذابم بده تا به خواستش برسه ولی حتی اگه من بمیرم تن به خواستش نمیدم

رابطه ما فقط مجازی بوده و تصویری حرف میزدیم

من کار زشتی نکردم بهش پیشنهاد ازدواج دادم همه جا بلاکم کرد ، محل کارشم رفتم نزاشتن ببینمش بخدا الان چهار صبحه دارم اشک میریزم من پدرم فوت شد اشک نریختم ولی بخاطر این دارم رد میدم

سلام دوست گرامی دوره سختی را پشت سر می‌گذارید و در این مسیر نیاز به همراهی دارید. شما می‌توانید در دوره «زندگی پیروزمندانه پس از جدایی» رادیوعشق شرکت کنید تا بتوانید زندگی خود را پس از این شکست بازسازی کنید.

سلام این آقا از راه ایستناگرام با من آشنا شد بهم گفت هدفش فقط ازدواج هست الان به مدت 3 ماه هست ولی آلان چندروز هست قطع رابطه کرد همه فعالیت‌های اجتماعی از واتس آپ و ایستناگرام و تلفنش هم من را بلاک کرد خیلی التماس کرد گفت عکس با التماس این آقا من دادم حالا که عکس هایی که خواسته دیده به من گفت خواستگارات را رد نکن توکه دوستش داری خیلی اصرار کرد که عکس از قسمت‌هایی که میگم برایم بفرست خیلی التماس هست تا آخر من تسلیم شدم بهش دادم اما تا عکس را دید درجا پاکش کردم بعد که عکس ها دید ارتباط را با من قطع ایستناگرام و واتس آپ و تلفنش را منو را بلاک کرد الان چندروز هست هیچ خبری ازش ندارم هدفش از این کار چی بود

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. شروع ارتباط از طریق فضای سایبری و مجازی مزایا و معایبی دارد. یکی از معایب آن این است که طرف مقابل شما می‌تواند با یک کلیک شما را از زندگی‌اش حذف کند و دیگر از خودش به شما اطلاعی ندهد. بنابراین امنیت و اعتماد در این مدل ارتباط پایین است. شما باید هوشیارانه وارد فضای ارتباطی شوید. در مورد مساله عکس، شما او را به حریم شخصی خود راه دادید و بهتر است پس از این، مراقبت بیشتری از جسم و روان خود داشته باشید تا مورد سوءاستفاده قرار نگیرید.

سلام من دختری 26 ساله هستم و با پسری 29 ساله تقریبا 4 سال پیش توی دانشگاه آشنا شدم البته اون زمان من 22 ساله و ایشون 25 ساله بودن رابطه خیلی خوبی داشتیم هر دو با خانواده هم آشنا شدیم و قصد ازدواج داشتیم البته بعد از اتمام تحصیلات تکمیلی خانواده هر دو هم مارا دوست داشتند و رفت و آمد داشتیم گاهی باهم بحث میکردیم اما نه جدی من خیلی حساس بودم حتی زمانی که با دختر های فامیلش صحبت میکرد از علاقه زیادم خیلی حسودی میکردم دختری نزدیکش میشد اما تقریبا تیر 97 به خاطر این که روز دختر رو به من تبریک نگفت من باهاش قهر کردم و هی خواست بحث رو عوض و من ناراحتی خودم رو نشان دادم چند روزی قهر بودیم و من پا پیش گذاشتم تقریبا بیشتر مواقع من پیش قدم میشدم چون میدونستم تقصیر منه چون زیادی حساس بودم اما این بار یه طومار نوشت که دیگه نمیتونه تحمل کنه کلی مشکل فکری داره و خداحافظ من تقریبا شب تا صبح التماسش کردم اما از اون روز به بعد دیگه هیچی چیزی رو به من نمیگفت حتی برای آزمایشات دکتری مجبور شد بره جنوب به من نگفت کلن من بودم که تا 8 ماه به بهانه های مختلف پیام میدادم و داشتم تنهایی برای درست کردن رابطه تلاش میکردم یه روز تو دانشگاه اتفاقی دیدمش اولش به من گفت شرایط زندیگیم عوض شده و میخوام از ایران برم من مجبورش کردم صحبت کردیم و به من گفت خودم و گم کردم به من زمان بده اما 2 ماه بعد بهم گفت میخوام تنها باشم برات آرزو موفقیت میکنم من هم چون 8 ماه دنبالش بودم حس کردم کوچیکم کرده و دیگه پیگیرش نشدم اما بهش گفتم تا ابد منتظرشم هیچ ارتباطی نداشتیم چند روز بعد لینکدین من رو چک کرد و برام پیام اومد که چک کرده تا این که 5 ماه بعد من رو در اینستاگرام و تلگرام بلاک کرد اما خانوادم رو بلاک نکرده در کل الان 10 ماه هست من بلاکم اما میخوام رابطه رو درست کنم چون نزدیک به 3 سال با هم بودیم و قصدمون جدی بود خانواده ها میدونستن من با خانوادش هم در ارتباطم هنوز چون میدونم هر دو اشتباه کردیم و پشیمونیم چی کار کنم؟

سلام دوست گرامی گاهی رفتارهای اشتباه باعث می شود رابطه ای که به طریقه درستی شکل گرفته است، خراب شود. اشتباه شما این یود که پس از قطع رابطه، التماس کردید تا ایشان با شما باشند. ابتدا مقاله 17 اشتباهی که بعد از جدایی نباید انجام داد را مطالعه کنید. سپس از طریق دریافت وقت مشاوره می توانید به طریقه درستی ایشان را به رابطه برگردانید.

با سلام من بمدت چندین سال با دختری آشنا شدم در ضمن یاداوری میکنم که من متاهل و فرزند دارم و ایشون هم میدونست چون بهش گفته بودم و در حال حاضر ایشون مرا ترک کردند و دلیل ترک کردن هم بعلت متاهل بودن و فرزند داشتن است تو این سالها چندین بار رفت ولی بعد از چند ماه دیگه دوباره بر می گشت من قصدم رو بعد از چند سالی که با اون بودم گفتم و پیشنهاد ازدواج دادم ناگفته نماند که با همسرم خیلی مشکل دارم و خیلی سعی کردم که همسرم رو کارها و رفتارها شو درست کنم ولی نشد و کلا دیگه ازش دلسرد شدم و فقط رسما زن شوهر هستیم ولی اصلا هیچ کاری به کار هم نداریم اون برای خودش زندگی میکنه و خیلی چیزها و کارها رو از من مخفی میکنه طوری که من اتفاقی متوجه شدم که برای خودش خانه خریده کلا الان با همسرم کاری ندارم سوال من این است که آیا احتمال برگشت عشقم هست یا خیر البته خیلی سوالات دیگه دارم ولی در اینجا نمیتوان نوشت بعلت طولانی بودن ممنون راهنمایی بفرمایید

سلام دوست گرامی بهترین راهکار این است که ابتدا تکلیف خود را با زندگی متاهلی خودتان مشخص کنید تا ذهنی آزاد برای فکر کردن به رابطه بعدی داشته باشید. این خیانتی که اتفاق افتاده است باید ریشه یابی شود و علت این دلسردی بین شما و همسرتان کاملاً بررسی شود. با توجه به اینکه فرزند دارید حتماً از زوج درمانی همراه با همسرتان استفاده کتید. شما می توانید برای بررسی بیشتر زندگی خودتان، از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام 18سال دارم وبرای کنکورم درس میخونم ولی وارد یه رابطه ایی شدم که چند ساله دنبالش هستم و قبولم کردند ولی همش میگفتن که حسی ندارم بهت طرف مقابل 16سال دارد.من چون نیاز به تمرکز داشتم بالون قطع رابطه کردم و گفتم بعد کنکورم پیامت میدم ولی ایشون گفتن چون من حسی ندارم نمیخوامت و نمیخوام که بیای برو سراغ یکی دیگه الان موندم بعد کنکورم پیامش بدم یانه ؟یا روز ولنتاین براش یه کیکی بخرم از دلش در بیارم شاید رابطه شروع شددوباره.

سلام دوست گرامی شما در سن حساسی هستید و اقدامات امروز شما روی آینده اثرگذار است. بهتر است پس از اینکه کمی مسائل زندگی‌تان را بهتر مدیریت کردید، به فکر رابطه عاطفی باشید. طرف مقابل شما نیز سن کمی دارد و این مساله برای هردوی شما مخرب خواهد بود.

سلام امیر هستم ۲۳ سالمه. حدود دو سال میشه با دختر خانمی ۲۲ساله آشنا هستم.میتونم بگم نسبتا در مواقع عادی یک رابطه احساسی خیلی قوی داشتیم و قصد داشتیم تا یکی دو سال دیگه با هم ازدواج کنیم.در این ۲ سال چند باری با هم دعوا کردیم که ایشون سه مرتبه منو بلاک کردن.متاسفانه هر سه مرتبه من از طریق دیگه یا خط دیگه به ایشون پیام دادم و دوباره از سر گرفتیم.الان حدود ۸ روز میشه بعد از دعوامون منو بلاک کرده.البته من روز سوم دعوا از خط مادرم به ایشون پیام دادم که برگرد و منتظرم اما ایشون اون خط رو هم بلاک کردن.حتی تا شب قبل از دعوامون خیلی خوب حرف زدیم‌و هیچ مشکلی بینمون نبود‌.الان واقعا موندم چیکار کنم هیچوقت سابقه نداشته ۸ روز از هم بی خبر باشیم و در ارتباط نباشیم.

سلام دوست گرامی اشتباهات متعددی بعد از اتمام رابطه انجام داده اید که در مقاله 17 اشتباه که بعد از جدایی نباید انجام دهیم آمده است. نیاز هست برای برگشت درست به رابطه و بررسی کیفیت رابطه از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره آنلاین و یا تلفنی دریافت کنید.

سلام من 21ساله و یک سال و نیم با پسر 24 ساله به قصد ازدواج با هم بودیم. من پشت کنکوری بودم و اونم چون از وضعیتش راضی نبود میخاست باز کنکور بده و با هم قبول شیم بعد همه چی رسمی شه خانوادش ما رو با هم تو خیابون دیدن و بدون اینکه منو بشناسن مخالفت کردن اونم گف ک شدنی نیس ولی با ناراحتیای من و دلتنگی خودش برگشت. سه چار بار هر وق باباش بهش پیله میکرد ب من گیر میداد ولی برمیگشت. ناگفته نماند ک بچه کوچیک خونشون بود و یجورایی فرصت رشد بهش ندادن ک حتی حرفشو بزنه. وقتایی ک خوب بودیم بارها میگف ک من تکیه گاهش هستم و کمکش کنم. اواخر دوباره گف خانوادم نمیذارن و اصلا دوست ندارم نمیخام باهات باشم منو هم بلاک کرد ولی میدیدم ک پروفایلای غمگین میذاره و حتی یجورایی بهم اشاره میکرد. بعد از 16 روز با شماره دیگه ای تو واتساپ بهش پیام دادم و نرم باهاش حرف زدم ک کنارش هستم ولی میگف دوست ندارم و برو ولی من مطمعنم حرفای دلش نیس و فقط زیر فشاره. منم کلی باهاش حرف زدم ک ارومش کنم چیزی نگف ولی چن ساعت بعد اون شماره هم بلاک کرد! فک کنم میخاد ک در معرض برگشت نباشه. یقین دارم دلش مهربونه و خودش بیشتر دلش تنگه برام ولی بنظرتون چقدر فرصت میخاد ک با خودش کنار بیاد؟

سلام دوست گرامی. دلیل مخالفت خانواده را اشاره نکردید و باید رابطه شما بیشتر بررسی شود.اگر ایشان شرایط ازدواج و تشکیل زندگی را ندارد بهتر است تا مدتی فشار برای برگشت را کنار بگذارید و از او دور باشید، برای برگشت صحیح به رابطه ، از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره بگیرید.

سلام . من ۱۸ سالمه و شریک سابقم ۲۰. متولد مرداد ۷۸ بود بعد ۶ ماه رابطه بسیار عاشقونه و تقریبا جدی و خبر داشتن خونواده ی اون و مادر من .. سر یه مسئله ای که خودم شروع کردم بحثو و کات خواستم تو تلگرام به مشکل خوردیم و دعوامون شد و سریع بلاک کرد … یکی دوروزی حرفی نزدیم و اینستا همو داشتیم . بعد دوروز پی ام داد حس کردم میخواد برگردونه رابطرو ولی باز بی محلی کردم که یهو اونم … و دیگه اینستاهم بلاکم کرد و فردا شبش اسم یه دخترو با یه قلب گذاشته بود بین پیجش! صبحش برداشت و دوباره سه چهار روز پیش یه اسم دیگه گذاشته … بر خلاف تصورات انگار این بار یه شخص حقیقی وجود داره چون اونم اسمشو زده … و تلگرام رو که با یه اکانت دیگه چک کردم کاملا نشون میده که با کسیه … واقعا این رابطه جدیه؟! میتونه ۶ ماه خاطره و جای من رو براش پر کنه یا صرفا لج و لجبازیه؟ برمیگرده؟!

سلام دوست گرامی. اشاره نکردید به چه علت رابطه کات شده، باید علت این موضوع بررسی بشه. به شما پیشنهاد میشه برای بررسی دقیق تر کیفیت رابطه تون از مشاوره تلفنی رادیو عشق بهره مند باشید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

می‌خوام برگرده به رابطه/زندگیمیخوام فراموشش کنم

باید تمومش کنم، اما قدرتشو ندارم

می‌خوام جذبش کنم و ازدواج کنیم


https://lovesradio.com/wp-content/uploads/بلاک-1-1.mp3Downloads-icon


https://lovesradio.com/wp-content/uploads/ممنوعیت-تماس.mp3Downloads-icon


https://lovesradio.com/wp-content/uploads/من-اول-پیام-نمیدم.mp3Downloads-icon

شاید تابه‌حال برایتان اتفاق افتاده باشد که وقتی با عشقتان دعوا کردید یا از هم جدا شدید او شما را در شبکه‌های اجتماعی بلاک کرده است. شما این مسئله را به‌عنوان یک زنگ خطر بزرگ برای خودتان برداشت می‌کنید زیرا دیگر نمی‌توانید از جزئیات کارهای او باخبر شوید. اگر تا چند روز پیش همیشه درباره عکس پروفایلش یا پست‌هایی که در اینستا‌گرام می‌گذاشت نظر می‌دادید اکنون اصلا نمی‌دانید او چه زمانی آنلاین بوده و چه می‌کند. نگران نباشید، بلاک کردن طرف مقابل بعد از تمام شدن یک رابطه عاطفی، از رایج‌ترین واکنش‌های است که افراد معمولا برای ابراز خشم خود نشان می‌دهند. در این مقاله ما سعی می‌کنیم تا جنبه‌های مختلف این موضوع را بررسی کرده و به شما کمک کنیم تا هرچه زودتر از این وضعیت خلاص شوید  و رابطه‌تان را به روزهای خوش اول آشنایی برگردانید.

فهرست مطالب

در این بخش می‌خواهیم شما را با دلایل رایجی که باعث می‌شود، عشق‌تان شما را بعد از جدایی در شبکه‌های اجتماعی بلاک کند، آشنا کنیم.پادکست صوتی زیر در مورد دلایل بلاک شدن و عکس العمل مناسب به این موضع را گوش دهید.

عشق سابقتان سعی می‌کند از شما دوری کند. این فرار کردن و دوری غالباً زمانی رخ می‌دهد که عشقتان احساس کند شما اعتماد به نفس بسیار بالایی دارید و می‌‍دانید که چطور می‌توانید او را با جذابیتتان تحت تاثیر قرار دهید تا به رابطه برگردد، از طرفی میداند که خودش هم در برابر این جذابیت آسیب‌پذیر است و در نهایت تسلیم خواسته‌تان خواهد شد. پس چون میداند که شما می‌توانید او را ترغیب به برگشت به رابطه کنید شما را بلاک می‌کند.

شاید یکی از دلایل او از این کار پیگیری های مداوم و چک کردن های شما در شبکه‌های اجتماعی است که باعث شده او احساس کند تحت کنترل شما است و آزادی هایش محدود شده است. با این کار می خواهد به شما نشان دهد که کمی به من و مرزهایم احترام بگذار و از من فاصله بگیر.چگونه بعد از بلاک شدن پیام بدیم

بعضی از افراد تحت تاثیر اتفاقاتی که در رابطه برای آنها رخ می‌دهد به دنبال پیدا کردن راهی برای گرفتن انتقام از طرف مقابلشان هستند به همین خاطر بلاک کردن را تنها راهی می‌دانند که می‌توانند از طریق آن خشم خود را نسبت به او ابراز کنند. در مقابل افرادی هم هستند که واکنش بهتری را انتخاب می‌کنند و سعی می‌کنند از این رابطه درس گرفته و دیگر آن را در روابط بعدی تکرار نکنند.

اگر عشق سابقتان چون دیگر نمی‌خواهد هیچگاه با شما حرف بزند، شما را بلاک کرده باشد، یعنی قلبش مملو از احساسات منفی نسبت به شما است. وقتی او می‌خواهد با بلاک کردنتان باعث درد و رنجتان شود، یعنی به شدت از دستتان عصبانی است. زمانی که او از سر خشم و برای این که دیگر هرگز هیچ حرفی بینتان رد و بدل نشود، شما را بلاک می‌کند، یعنی به جایی رسیده است که دیگر نمی‌خواهد با شما در رابطه باشد. اما حتی اگر بلاک کردن او به این دلیل هم باید بازهم در صورتی که درست و اصولی عمل کنید می‌توانید کاری کنید که نظرش عوض شود و خودش نه تنها شما را آنبلاک کند بلکه به شما پیام دهد و رابطه را دوباره شروع کند. باید بلد باشید چطور ذهن مردان را رمز گشایی کنید و منظور نهفته آنها را بفهمید. رادیو عشق بطور اختصاصی کارگاهی برای خانم‌ها برگزار می‌کند تا بتوانند دوبار طرف مقابل‌شان را تحت تاثیر قرار دهند و به رابطه برگردانند.

عشق سابقتان با فرد جدیدی آشنا شده است و چون نمی‌خواهد شما متوجه رابطه‌ی جدید او بشوید یا مزاحمش بشوید، شما را بلاک کرده است. برخی عادت دارند که همیشه جایگزینی داشته باشند تا اگر در رابطه‌ی فعلیشان شکست خوردند، تنها نمانند. این سیاست در واقع بسیار رایج است. بنابراین عشق سابقتان شما را بلاک می‌کند، چون نمی‌خواهد شما با دعوا کردن با عشق جدیدش مزاحم رابطه‌ی جدیدش بشوید و او را با پیام‌ها و تماس‌های مداوم کلافه کنید یا این که دوست ندارد شما متوجه شوید. او نمی‌خواهد شما دردسر درست کنید یا با او تماس بگیرید و بپرسید که آخر چرا رهایش کرده‌اید و التماس کنید که یک فرصت دوباره به شما بدهد.

آخرین دلیل بلاک شدن شما از سوی عشق سابقتان می‌تواند این باشد که او با این کار می‌خواهد شما را امتحان کند. این دلیل بسیار متداول است و او در واقع می‌خواهد واکنش شما را بسنجد. مثلاً می‌خواهد ببیند که آیا عصبانی می‌شوید یا این که عجز و لابه و التماس کردن را شروع می‌کنید

در کارگاه بازگرداندن آموزش-محور عشق و ازدواج بطور کامل افکار او زمانیکه شما را بلاک کرده است از نظر روانشناسی بررسی شده است. چون وقتی که یک رابطه تمام می‌شود به راحتی نمی‌توان منظور طرف مقابل را از رفتار و حرف‌هایش متوجه شد. در این موقعیت آنقدر فشار و تنش زیاد است که کنترل رفتار برای هر دو نفر، کار سختی است و ممکن است مرتکب اشتباهاتی ‌شوند که برگشت به رابطه سخت و سخت‌تر شود. اما با شرکت در این کارگاه یاد می‌گیرید قدم به قدم چه‌ اقداماتی انجام دهید که نه تنها خودش شما را آنبلاک کند بلکه برای برقراری مجدد ارتباط نیز پیش قدم شود. همچنین در این کارگاه یک روانشناس اختصاصی شما را همراهی می‌کند و در این شرایط که عشق‌تان شما را بلاک کرده و از لحاظ روحی بسیار آسیب پذیر شده‌اید بطور عاطفی حمایت‌تان می‌کند. در این کارگاه تکنیک‌هایی به شما ارائه می‌شود که با استفاده از آنها به خودتان مسلط شوید و اعتماد به نفس‌تان را دوباره به دست آورید و کاری کنید او از تصمیمش پشیمان شود و برای برگرداندن شما به رابطه تلاش کند.

جهت ارتباط با کارشناسان رادیو عشق و مطرح کردن سوالات خود می توانید با شماره 02146015870 تماس بگیرید. علاوه بر این کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما از طریق تلگرام و واتساپ (09035714068) هستند.

 اول از همه باید بدانید که عشق سابق‌تان، حتی اگر خودش شما را بلاک کرده باشد، احتمالاً هنوز هم پروفایل یا فعالیت اجتماعی‌تان را چک می‌کند. پس او را از روی عصبانیت بلاک نکنید، چون می‌توانید از صفحات اجتماعی‌تان به عنوان عاملی برای تاثیر گذاشتن بر روی عشق‌تان استفاده کنید و او را ترغیب کنید که شما را سریع‌تر آن‌بلاک کند.

پس بهترین کار این است که مدتی دور و برش آفتابی نشوید و اجازه بدهید که زمان زخم‌های هر دو نفرتان را التیام دهد. مهم نیست فاصله گرفتن از عشق‌تان چقدر ناراحت کننده است، اما باید این کار را بکنید، چون احتمالا جایی زیاده‌روی کرده‌اید که او وادار به واکنش نشان دادن شده است. برای اینکه بدانید چطور و چه مدت باید از او فاصله بگیرید پادکست زیر را گوش دهید.

 

صفحات مجازی فضای مناسبی هستند که می‌توانید تغییرات مثبت و تمام کارهای مفرحی را که در حال انجامش هستید، در آنها به نمایش بگذارید؛ البته باید مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید. فقط به عشق سابق‌تان نشان بدهید که قرار نیست تا ابد منتظرش بمانید یا اجازه نمی‌دهید این جدایی شما را افسرده کند. به این ترتیب حتی اگر از عشقتان دور هم باشد بازهم او را وادار به نشان دادن یک واکنش مثبت می‌کنید. نکته مهم اینجاست که بتوانید بصورت غیر مشتقیم او را دوباره جذب خودتان کنید برای جزییات بیشتر پادکست زیر را گوش دهید.

کارهایی را انجام دهید، که همیشه رویایش را داشتید، از منطقه‌ی امن خودتان بیرون بیایید و به یک انسان اجتماعی و شاد تبدیل شوید. این تغییرات مثبت را در صفحات مجازی بازتاب بدهید.این کارها را برای خودتان انجام بدهید:

• دوستان جدیدی پیدا کنید.

• مهار‌‌ت‌های جدید یاد بگیرید، مثلاً کسب و کار جدیدی شروع کنید یا نواختن یک ساز را یاد بگیرید.

• خودتان را با فعالیت‌ها و تفریحات جدیدی مانند صخره‌نوردی، نقاشی، بازیگری، غواصی، رقص و … مشغول کنید.

• خودتان را در دایره‌ی افرادی، مانند خانواده و دوستان قرار بدهید که دوستتان دارند و هرگز بلاکتان نمی‌کنند. خودتان را در عشق غرق کنید.

• مسافرت بروید. سفر رفتن کمک می‌کند تا قویتر بشوید و به این ترتیب چه عشقتان برگردد، چه شما را برای همیشه ترک کند، می‌توانید قوی و محکم به زندگیتان ادامه بدهید.با انجام دادن این کارها علاوه بر این که جذابیت بیشتری برای عشق سابقتان پیدا می‌کنید، اگر او شما را، حداقل برای مدت کوتاهی رها کند، می‌توانید به زندگی عادیتان ادامه بدهید.

برای تغییر دادن ظاهر یا مدل موی‌تان تردید نکنید و لباس‌های جدیدی بخرید که حال و هوایتان را بهتر کند. عکس پروفایل‌تان را تغییر بدهید و عکس باکیفیتی را از چهره‌ی خندان‌تان یا در حال انجام دادن یک کار لذت‌بخش جایگزین آن کنید تا نشان بدهید که به آرامش رسیده‌اید و خوشبختید. اگر ممکن است از یکی از دوستان‌تان که دوربین خوبی دارد یا عکاس حرفه‌ای است، بخواهید که از شما عکس بگیرد. به این ترتیب حتی اگر عشق سابق‌تان را بلاک کرده باشید، باز هم او عکس پروفایل‌تان را دیر یا زود خواهد دید و می‌بیند که بدون او هم می‌تواند پیشرفت کنید و خوش باشید.

وقتی عشق سابقتان را راضی می‌کنید که شما را آنبلاک کند یا او خودش شما را آنبلاک می‌کند، باید از سبک ارتباطی متفاوتی استفاده کنید.اگر همان سبک ارتباطی قدیمی را که باعث بیزار شدن او از شما و رها کردنتان شده بود، به کار ببرید، مسلماً این بار هم راه به جایی نخواهید برد، نمیتوانید او را جذب کنید و او رغبتی برای برقراری ارتباط با شما نخواهد داشت. بنابراین ابتدا باید سبک ارتباطیتان را تغییر بدهید. همان رویکردی را که تا به حال از آن استفاده کرده‌اید، به کار نبرید. باید به روش متفاوتی با او حرف بزنید و پیام‌های متفاوتی برایش ارسال کنید. برای این که بهتر متوجه بشوید، چند مثال برایتان میزنیم. اگر سبک ارتباطیتان از روی نیاز بوده است، باید آن را به سبکی آرام و راحت تغییر بدهید. اگر بیش از حد بی‌تفاوت بوده‌اید، تا جایی که گفتگو با شما کسل کننده بوده و باعث برانگیختن شور و علاقه در قلب او نمی‌شده است، این بار باید شوخ و بامزه باشید و دلبری کنید. اگر عصبانی و اهل جرو بحث بوده‌اید، این بار باید آرام، راحت و مثبت‌اندیش باشید. اگر بیش از حد مهربان و ملایم بوده‌اید یا عادت داشتید که هنگام گفتگو قدرت بیش از حدی به عشق سابقتان بدهید، این بار باید گفتگو را از موضع قدرت، البته به روشی عاشقانه آغاز کنید.

• آیا عشق سابقتان قبلاً هم چنین کاری انجام داده است؟

• آیا تعامل بسیار منفی و ناخوشایندی مانند جرو بحث یا آزرده خاطر شدن به دلیل خیانت (واقعی یا خیالی) یا بی‌توجهی وجود داشته است؟

• اگر عشق سابقتان کم‌سن و سال است، آیا احتمال دارد که والدینش بنا به دلایلی به او گفته باشند که شما را بلاک کند؟ اگر اینطور باشد، باید مراقب باشید که چه عکس‌العملی نشان می‌دهید. مسلماً پدر و مادرش دوست ندارند که شما این مانع را دور بزنید و نادیده بگیرید. البته ما طرف والدین عشقتان را نمی گیریم، چون جزئیات را نمیدانیم، اما مسلماً نمی‌خواهید والدین عشقتان را با خودتان دشمن کنید.

• آیا بعد از جدا شدن از یکدیگر به او التماس کرده‌اید، سعی کرده‌اید ترحمش را جلب کنید و با گذشتن از حد و مرزها آزارش داده‌اید؟

• آیا او از شما خواسته که تنهایش بگذارید و به او زمان بدهید، اما شما قبول نکرده‌اید؟

بلاک شدن از طرف عشق سابقتان لزوماً همیشگی نیست برای اینکه میزان موفقیت‌تان برای انبلاک شدن و برگرداندن رابطه را ارزیابی می‌کنید می‌توانید در آزمون روانشناسی شرکت کنید.

0 از 25 سوالات تکمیل شده است .

پرسش و پاسخ:

دوست عزیز، در آزمون پیش رو سوالاتی درباره مدت زمان و کیفیت رابطه شما و عشق سابقتان پرسیده می شود که خواهشمند است به منظور کسب نتیجه صحیح تمام سوالات را به دقت بخوانید و با صداقت به آنها پاسخ دهید. زمان تقریبی پاسخ دهی: 5 دقیقه

در حال حاضر آزمون را تکمیل کرده اید . شما نمیتوانید دوباره شروع کنید.

آزمون در حال بارگذاری است

شما برای اجرای آزمون باید عضو شده باشید یا وارد پنل کاربری شویدچگونه بعد از بلاک شدن پیام بدیم

شما برای شروع این آزمون باید آزمون های مشخص شده را تکمیل نمائید :

زمان سپری شده است

دوست عزیز ضمن تشکر از پاسخ به سوالات، نتایج این آزمون نشان می‌دهد که رابطه شما احتمالا در شرایط بحرانی و سختی قرار دارد و شانس شما برای بازگرداندن او کم است. پیشنهاد ما به شما پیدا کردن راهی برای فراموش کردن او است. البته به یاد داشته باشید که همیشه اندکی دوری می تواند دو نفر را دلتنگ هم کند. مگر اینکه مدت زمان زیادی از جدایی گذشته باشد و شما به شکل ناراحت کننده ای از هم جدا شده باشید. اگر هنوز هم امید به بازگشت او دارید سعی کنید به‌جای دست روی دست گذاشتن و انتظار کشیدن، روی افزایش مهارت‌های فردی و رشد شخصی خود کار کنید. این کار اعتماد بنفس شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا جدایی را راحت‌تر پشت سر بگذارید.

برای تعیین نوبت مشاوره بازگرداندن عشق و ازدواج می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

دوست عزیز ضمن تشکر از پاسخ به سوالات، نتایج آزمون شما نشان می دهند که شانس شما برای برگرداندن عشقتان کم است و اگر به موقع اقدام جدی نکنید ممکن است برای همیشه او را از دست بدهید. شما اکنون در دوره حساسی قرار دارید که نباید حتی یک دقیقه از زمان خود را نیز از دست بدهید. بهتر است هر چه زودتر دلایل تمام شدن ارتباطتان را بررسی کنید و بدنبال پیدا کردن راه حل هایی برای آن باشید. هر چقدر که زودتر دست به کار شوید احتمال اینکه بتوانید او را بازگردانید بیشتر خواهد شد. این کار مستلزم کسب مهارت‌هایی است که باید برای بدست آوردن عشقتان آن‌ها را یاد بگیرید.

برای تعیین نوبت مشاوره بازگرداندن عشق و ازدواج می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.دانلود کتاب قطب‌نمای بازگرداندن عشق و ازدواج

دوست عزیز ضمن تشکر از پاسخ شما به سوالات، به اطلاع می رساند که نتایج این آزمون هم خبر خوب برای شما دارد و هم خبر بد. خبر خوب اینکه شما شانس نسبتا خوبی برای بازگرداندن عشقتان دارید اما رابطه شما کاملا در مرز بین بهبودی و ویرانی قرار دارد. یعنی اگر کمی تلاش کنید می توانید احتمال بازگشت عشقتان را بشدت افزایش دهید ولی در صورت غفلت و اندکی ناامیدی رابطه شما دستخوش ویرانی خواهد شد. اینکه رابطه شما در این وضعیت قرار گرفته نشان دهنده این است که احتمالا شما دو نفر در یک بخش از ارتباطتان به درستی عمل نکرده‌اید. برای مثال نتوانستید به درک مشترکی از یکدیگر برسید و همیشه بدنبال خواسته های خودتان بوده‌اید. پیدا کردن همین نشانه‌های کوچک به کمک یک مشارو روانشناس و آموزش تکنیک‌های ارتباطی جذب مجدد می‌تواند به ترمیم و بهبود رابطه شما کمک شایانی کند.

برای تعیین نوبت مشاوره بازگرداندن عشق و ازدواج می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.دانلود کتاب قطب‌نمای بازگرداندن عشق و ازدواج

دوست عزیز ضمن تشکر از پاسخ به سوالات، نتایج آزمون شما نشان می دهند که شما می‌توانید عشق خود را به رابطه بازگردانید. اما این نتایج  علاوه بر نشان دادن شانس بالای شما  نشان‌دهنده نقاط ضعفی در رابطه شما نیز هست که برطرف کردن آنها ارتباط متعهدانه پایداری را برایتان به ارمغان می‌آورد. احتمالا رابطه شما تحت تاثیر عوامل بیرونی و یا سوءتفاهمات شخصی قرار گرفته و خراب شده است. مثلا خانواده شما را مجبور به تمام کردن رابطه کرده باشند یا اینکه برداشت‌های غلط از رابطه شما را به این نقطه رسانده باشند. دلیل آن هر چیزی که هست قابل اصلاح است و قطعا با آموزش تخصصی و همراهی یک مشاور روانشناس می توانید رابطه خود را دوباره از سر بگیرید.

برای تعیین نوبت مشاوره بازگرداندن عشق و ازدواج می‌توانید به اینجا مراجعه کنید. دانلود کتاب قطب‌نمای بازگرداندن عشق و ازدواج

دوست عزیز با سپاس از پاسخگویی به سوالات به اطلاع می‌رسانیم که شما تا برگرداندن عشقتان فاصله‌ی کمی دارید و قطعا ارتباط شما بدلیل نقص در مهارت‌های بین فردی خراب شده است. با کسب مهارت‌های لازم در زمینه بهبود روابط، سوءتفاهمات و نقاط ضعف رابطه خود را اصلاح کرده و آینده خوبی برای خودتان بسازید. فراگیری این مهارت ها به شما کمک می کنند تا بتوانید رابطه خود را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهید. یعنی رابطه ای که هردوی شما از آن احساس رضایت و خرسندی داشته باشید.

برای تعیین نوبت مشاوره بازگرداندن عشق و ازدواج می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.دانلود کتاب قطب‌نمای بازگرداندن عشق و ازدواج

ارتباط شما چقدر جدی بود ؟

چه مدت با هم در رابطه بودید؟

آیا پای خیانتی در میان بود ؟

فکر می کنید او از بودن در کنار شما چقدر احساس آرامش می کرد؟

فکر می کنید چقدر از علائق و ارزش های شما شبیه به یکدیگر بود ؟

با این جمله چقدر موافقید :”به نظر می رسید که او بیشتر مواقع از بودن در کنارم خوشحال نیست”

ارتباط شما با خانواده او چطور بود ؟

آیا بار اولی است که از هم جدا می شوید؟

آیا ارتباط شما از راه دور بود؟

آیا مدام با هم دعوا داشتید؟

اگر متاهل هستید آیا فرزندی هم دارید ؟

رابطه را چه کسی به پایان رساند؟

چقدر از جدایی شما می گذرد ؟

جدایی خود را از لحاظ شدت در کدام دسته قرار می دهید؟

حس و حال او هنگام جدایی چگونه بود ؟

آیا برای بازگشت عشقتان التماس کردید ؟

آیا بعد از جدایی با هم صحبت کردید؟

آیا او بعد از جدایی با شخص دیگری وارد رابطه شده ؟

آیا شما بعد از جدایی با شخص دیگری وارد رابطه شدید ؟

آیا بعد از جدایی عشق سابقتان علامتی از تمایل به بازگشت برای شما فرستاد؟ (برای مثال پیامی فرستاد ؟)

آیا بعد از جدایی او شما را در شبکه های اجتماعی بلاک کرده است ؟

آیا بعد از جدایی رابطه جنسی هم داشتید ؟

فرض کنید می خواهید عشقتان را دوباره به رابطه برگردانید ولی اگر این کار 3 ماه یا بیشتر زمان ببرد فکر می کنید بتوانید صبر کنید ؟

فرض کنید می خواهید عشقتان را دوباره به رابطه برگردانید ، آیا حاضرید بخاطر این کار تغییرات مفیدی در رفتارتان ایجاد کنید ؟

آیا می توانید این بلاتکلیفی را تا روشن شدن شرایط تحمل کنید ؟

حتی اگر هفته‌ها از آخرین بازی که با عشق‌تان حرف زده‌اید، گذشته باشد، باز هم می‌توانید تغییر کردن‌تان را به او ثابت کنید. برای مثال اگر قبلاً به شدت درمانده و سمج و محتاج توجه دائم او بوده باشید، عشق‌تان احتمالاً خیالش راحت بوده که شما همیشه دنبالش هستید و دائماً به او فکر می‌کنید. در معرض چنین توجهی بودن ناخودآگاه اعتیادآور است. پس وقتی دیگر برای ارتباط برقرار کردن تلاش نمی‌کنید و سعی نمی‌کنید عشق او را گدایی کنید، نشان می‌دهید که قوی شده‌اید؛ زمانی که دیگر دائماً با او تماس نمی‌گیرید و روی خودتان متمرکز می‌شوید، به عشق سابق‌تان ثابت می‌کنید که رشد کرده‌اید و دیگر وابستگی عاطفی به او ندارید. در این وضعیت می‌توانید احساسات‌تان را کنترل کنید و خودتان را در موقعیتی قرار دهید که باز هم برای عشق‌تان جذاب به نظر برسید. دست یافتن به این خود قوی و متحول شده چالشی است که برای هر فردی جذاب است.بنابراین اگر عشق‌تان شما را در اینستاگرام یا تلگرام بلاک کرده است، نگران نشوید، این کار کاملاً طبیعی و متداول است. به خودتان بیایید و روی خودتان متمرکز شوید تا دوباره به همان مرد یا زنی تبدیل شوید که معشوقش را هیجان‌زده می‌کرد. به این ترتیب عشق‌تان هم ترغیب می‌شود که دوباره برای شروع رابطه پا پیش بگذارد.

 

 

اگر با عشقتان دعوا کرده‌اید یا از هم جداشده‌اید و او شمارا در همه شبکه‌های اجتماعی بلاک کرده است زود ناامید نشوید. اگر رابطه عاطفی خوبی باهم داشته‌اید مطمئن باشید او به همین راحتی همه‌چیز را فراموش نمی‌کند. فقط باید قبل از هر اقدامی به چند نکته مهم توجه کنید. اگر عشقتان شمارا بلاک کرده است احتمالاً این کار او واکنشی طبیعی نسبت به اتفاقی است که بین شما افتاده است و ساده‌ترین معنای آن این است که من نیاز به زمان‌دارم و مدتی من را تنها بگذار. پس بهتر است زمانی که متوجه شدید بلاکتان کرده و هیچ راه ارتباطی با او ندارید زود عصبانی نشوید و به هردوتان کمی فرصت بدهید. در این فاصله به دنبال نقاط ضعف رابطه خود باشید. چه اتفاقی افتاد که باعث شد طرف مقابلتان این‌قدر عصبانی شود که شمارا بلاک کند؟ علت را پیدا کنید و سعی کنید آن را حل کنید. پس تا پیدا نشدن علت فکر نکنید که او دیگر به شما علاقه‌ای ندارد و حتماً یک شخص دیگری را جایگزین شما  کرده است. یکی از اشتباهاتی که شما به‌هیچ‌عنوان نباید در واکنش به این اقدام انجام دهید این است که واکنش متقابل نشان ندهید یعنی او را بلاک نکنید. سعی کنید در شبکه‌های مجازی که عشقتان هم در آن فعال است بیشتر پست بگذارید تا او شاهد روابط و فعالیت‌های شما باشد اما در این کار زیاده‌روی نکنید، فقط در حدی باشد که او متوجه شد شما بدون او هم می‌توانید شاد باشید و از این بابت کمی کنجکاو شود. به ظاهرتان بیشتر از قبل رسیدگی کنید و سعی کنید عکس‌های باکیفیتی از خود روی پروفایلتان بگذارید. مدام پیگیر کارهای او در صفحات مجازی نباشید و سعی کنید کمی به خودتان فرصت دهید. اگر در این فاصله او شما را آن‌بلاک کرد و شما تصمیم گرفتید که به او پیام دهید سعی کنید کمی در نوع واکنش‌ها و رفتارهایی که تا قبل از این در ارتباطتان مشکل ساز بودند تغییر ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که با انجام مراحل گفته شده او نسبت به رفتارهای شما کنجکاو شده و هر چه زودتر شما را آن‌بلاک می‌کند و این موضوع زمان زیادی طول نمی‌کشد. 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

348 بازدید

537 بازدید

565 بازدید

635 بازدید

1.17k بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من ۱۶ ساله هستم .یه مدت پیش با یه پسر۲۵ ساله توی فضای مجازی اشنا شدم و رابطه خیلی صمیمی نداشتیم و بعضی وقتا درد دل میکردیم که بعد یه مدتی به من وابسته شد و رابطش رو برخلاف این که من گفتم نباید این اتفاق بیفته صمیمی تر کرد باهام هردو وابستگی پیدا کردیم . یک شب من باهاش قهر بودم به دلیل اینکه باهام خیلی دیر حرف میزنه،به من پیام داد گفت چند روزی میره جایی نیست و من پیامشو خوندم و هیچی نگفتم جواب زنگش رو هم ندادم خیلی خشک جواب دادم بعد رفتم دیدم بلاکم کرده الان سه چهار روزی میشه ک بلاکم کرده نمیدونم باید چیکار کنم،میدونم سنم کمه ولی وابستش شدم،اطفا راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی رابطه شما کیفیت مناسبی ندارد و بلاک کردن نشانه ناپختگی طرف مقابل است. بهتر است این رابطه را علی رغم وابستگی‌هایتان کنار بگذارید و اگر این کار برایتان دشوار است؛ از مشاوران رادیوعشق کمک بگیرید.

سلا م من 20 سالمه با دوست پسرم تو اینستا اشنا شدیم مجازی بود او چند بار بلاکم کرد و و آنبلاک کرده ولی ایندفعه سر اینکه یکی مزاحم شد، رفت سراغش بهم یک پیام داد و من اون موقع انلاین نشدم بعدش دید نخوندم از همه جا بلاک شدم و هیچ دسترسی ندارم بهش نمیدونم چیکار کنم

سلام دوست گرامی به دلایل اینکه چرا دائماً او شما را بلاک می‌کرده اشاره نکردید. آیا او را از نزدیک دیدید و یا کاملا رابطه مجازی بوده است؟ طرف مقابل چندساله هستند؟ در یک رابطه سالم، دو طرف به جای بلاک کردن و واکنش‌های هیجانی، باهم گفتگو می‌کنند تا مشکلات رابطه را حل کنند. اما به نظر می‌رسد در رابطه شما همچین حل مساله و گفتگویی وجود نداشته است. کیفیت رابطه شما و دلایل‌تان برای بازگشت طرف مقابل باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد؛ چون اینکه دائماً بلاک می‌شوید و باز هم اصرار بر ماندن دارید،با واقعیت یک رابطه سالم در تناقض است. برای این بررسی دقیق می‌توانید از مشاوران رادیوعشق مشاوره دریافت کنید.

سلام او 28 سالش هست رابطه سالم که نه من چون دوسش دارم نمی تونم ازش دل بکنم به دلیل رابطه جنسی که من نمی خواهم او با اینکار میخواهد تحت فشارم بزاره میدونه من دوسش دارم و با بلاک کردن میخواد عذابم بده تا به خواستش برسه ولی حتی اگه من بمیرم تن به خواستش نمیدم

رابطه ما فقط مجازی بوده و تصویری حرف میزدیم

من کار زشتی نکردم بهش پیشنهاد ازدواج دادم همه جا بلاکم کرد ، محل کارشم رفتم نزاشتن ببینمش بخدا الان چهار صبحه دارم اشک میریزم من پدرم فوت شد اشک نریختم ولی بخاطر این دارم رد میدم

سلام دوست گرامی دوره سختی را پشت سر می‌گذارید و در این مسیر نیاز به همراهی دارید. شما می‌توانید در دوره «زندگی پیروزمندانه پس از جدایی» رادیوعشق شرکت کنید تا بتوانید زندگی خود را پس از این شکست بازسازی کنید.

سلام این آقا از راه ایستناگرام با من آشنا شد بهم گفت هدفش فقط ازدواج هست الان به مدت 3 ماه هست ولی آلان چندروز هست قطع رابطه کرد همه فعالیت‌های اجتماعی از واتس آپ و ایستناگرام و تلفنش هم من را بلاک کرد خیلی التماس کرد گفت عکس با التماس این آقا من دادم حالا که عکس هایی که خواسته دیده به من گفت خواستگارات را رد نکن توکه دوستش داری خیلی اصرار کرد که عکس از قسمت‌هایی که میگم برایم بفرست خیلی التماس هست تا آخر من تسلیم شدم بهش دادم اما تا عکس را دید درجا پاکش کردم بعد که عکس ها دید ارتباط را با من قطع ایستناگرام و واتس آپ و تلفنش را منو را بلاک کرد الان چندروز هست هیچ خبری ازش ندارم هدفش از این کار چی بود

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. شروع ارتباط از طریق فضای سایبری و مجازی مزایا و معایبی دارد. یکی از معایب آن این است که طرف مقابل شما می‌تواند با یک کلیک شما را از زندگی‌اش حذف کند و دیگر از خودش به شما اطلاعی ندهد. بنابراین امنیت و اعتماد در این مدل ارتباط پایین است. شما باید هوشیارانه وارد فضای ارتباطی شوید. در مورد مساله عکس، شما او را به حریم شخصی خود راه دادید و بهتر است پس از این، مراقبت بیشتری از جسم و روان خود داشته باشید تا مورد سوءاستفاده قرار نگیرید.

سلام من دختری 26 ساله هستم و با پسری 29 ساله تقریبا 4 سال پیش توی دانشگاه آشنا شدم البته اون زمان من 22 ساله و ایشون 25 ساله بودن رابطه خیلی خوبی داشتیم هر دو با خانواده هم آشنا شدیم و قصد ازدواج داشتیم البته بعد از اتمام تحصیلات تکمیلی خانواده هر دو هم مارا دوست داشتند و رفت و آمد داشتیم گاهی باهم بحث میکردیم اما نه جدی من خیلی حساس بودم حتی زمانی که با دختر های فامیلش صحبت میکرد از علاقه زیادم خیلی حسودی میکردم دختری نزدیکش میشد اما تقریبا تیر 97 به خاطر این که روز دختر رو به من تبریک نگفت من باهاش قهر کردم و هی خواست بحث رو عوض و من ناراحتی خودم رو نشان دادم چند روزی قهر بودیم و من پا پیش گذاشتم تقریبا بیشتر مواقع من پیش قدم میشدم چون میدونستم تقصیر منه چون زیادی حساس بودم اما این بار یه طومار نوشت که دیگه نمیتونه تحمل کنه کلی مشکل فکری داره و خداحافظ من تقریبا شب تا صبح التماسش کردم اما از اون روز به بعد دیگه هیچی چیزی رو به من نمیگفت حتی برای آزمایشات دکتری مجبور شد بره جنوب به من نگفت کلن من بودم که تا 8 ماه به بهانه های مختلف پیام میدادم و داشتم تنهایی برای درست کردن رابطه تلاش میکردم یه روز تو دانشگاه اتفاقی دیدمش اولش به من گفت شرایط زندیگیم عوض شده و میخوام از ایران برم من مجبورش کردم صحبت کردیم و به من گفت خودم و گم کردم به من زمان بده اما 2 ماه بعد بهم گفت میخوام تنها باشم برات آرزو موفقیت میکنم من هم چون 8 ماه دنبالش بودم حس کردم کوچیکم کرده و دیگه پیگیرش نشدم اما بهش گفتم تا ابد منتظرشم هیچ ارتباطی نداشتیم چند روز بعد لینکدین من رو چک کرد و برام پیام اومد که چک کرده تا این که 5 ماه بعد من رو در اینستاگرام و تلگرام بلاک کرد اما خانوادم رو بلاک نکرده در کل الان 10 ماه هست من بلاکم اما میخوام رابطه رو درست کنم چون نزدیک به 3 سال با هم بودیم و قصدمون جدی بود خانواده ها میدونستن من با خانوادش هم در ارتباطم هنوز چون میدونم هر دو اشتباه کردیم و پشیمونیم چی کار کنم؟

سلام دوست گرامی گاهی رفتارهای اشتباه باعث می شود رابطه ای که به طریقه درستی شکل گرفته است، خراب شود. اشتباه شما این یود که پس از قطع رابطه، التماس کردید تا ایشان با شما باشند. ابتدا مقاله 17 اشتباهی که بعد از جدایی نباید انجام داد را مطالعه کنید. سپس از طریق دریافت وقت مشاوره می توانید به طریقه درستی ایشان را به رابطه برگردانید.

با سلام من بمدت چندین سال با دختری آشنا شدم در ضمن یاداوری میکنم که من متاهل و فرزند دارم و ایشون هم میدونست چون بهش گفته بودم و در حال حاضر ایشون مرا ترک کردند و دلیل ترک کردن هم بعلت متاهل بودن و فرزند داشتن است تو این سالها چندین بار رفت ولی بعد از چند ماه دیگه دوباره بر می گشت من قصدم رو بعد از چند سالی که با اون بودم گفتم و پیشنهاد ازدواج دادم ناگفته نماند که با همسرم خیلی مشکل دارم و خیلی سعی کردم که همسرم رو کارها و رفتارها شو درست کنم ولی نشد و کلا دیگه ازش دلسرد شدم و فقط رسما زن شوهر هستیم ولی اصلا هیچ کاری به کار هم نداریم اون برای خودش زندگی میکنه و خیلی چیزها و کارها رو از من مخفی میکنه طوری که من اتفاقی متوجه شدم که برای خودش خانه خریده کلا الان با همسرم کاری ندارم سوال من این است که آیا احتمال برگشت عشقم هست یا خیر البته خیلی سوالات دیگه دارم ولی در اینجا نمیتوان نوشت بعلت طولانی بودن ممنون راهنمایی بفرمایید

سلام دوست گرامی بهترین راهکار این است که ابتدا تکلیف خود را با زندگی متاهلی خودتان مشخص کنید تا ذهنی آزاد برای فکر کردن به رابطه بعدی داشته باشید. این خیانتی که اتفاق افتاده است باید ریشه یابی شود و علت این دلسردی بین شما و همسرتان کاملاً بررسی شود. با توجه به اینکه فرزند دارید حتماً از زوج درمانی همراه با همسرتان استفاده کتید. شما می توانید برای بررسی بیشتر زندگی خودتان، از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام 18سال دارم وبرای کنکورم درس میخونم ولی وارد یه رابطه ایی شدم که چند ساله دنبالش هستم و قبولم کردند ولی همش میگفتن که حسی ندارم بهت طرف مقابل 16سال دارد.من چون نیاز به تمرکز داشتم بالون قطع رابطه کردم و گفتم بعد کنکورم پیامت میدم ولی ایشون گفتن چون من حسی ندارم نمیخوامت و نمیخوام که بیای برو سراغ یکی دیگه الان موندم بعد کنکورم پیامش بدم یانه ؟یا روز ولنتاین براش یه کیکی بخرم از دلش در بیارم شاید رابطه شروع شددوباره.

سلام دوست گرامی شما در سن حساسی هستید و اقدامات امروز شما روی آینده اثرگذار است. بهتر است پس از اینکه کمی مسائل زندگی‌تان را بهتر مدیریت کردید، به فکر رابطه عاطفی باشید. طرف مقابل شما نیز سن کمی دارد و این مساله برای هردوی شما مخرب خواهد بود.

سلام امیر هستم ۲۳ سالمه. حدود دو سال میشه با دختر خانمی ۲۲ساله آشنا هستم.میتونم بگم نسبتا در مواقع عادی یک رابطه احساسی خیلی قوی داشتیم و قصد داشتیم تا یکی دو سال دیگه با هم ازدواج کنیم.در این ۲ سال چند باری با هم دعوا کردیم که ایشون سه مرتبه منو بلاک کردن.متاسفانه هر سه مرتبه من از طریق دیگه یا خط دیگه به ایشون پیام دادم و دوباره از سر گرفتیم.الان حدود ۸ روز میشه بعد از دعوامون منو بلاک کرده.البته من روز سوم دعوا از خط مادرم به ایشون پیام دادم که برگرد و منتظرم اما ایشون اون خط رو هم بلاک کردن.حتی تا شب قبل از دعوامون خیلی خوب حرف زدیم‌و هیچ مشکلی بینمون نبود‌.الان واقعا موندم چیکار کنم هیچوقت سابقه نداشته ۸ روز از هم بی خبر باشیم و در ارتباط نباشیم.

سلام دوست گرامی اشتباهات متعددی بعد از اتمام رابطه انجام داده اید که در مقاله 17 اشتباه که بعد از جدایی نباید انجام دهیم آمده است. نیاز هست برای برگشت درست به رابطه و بررسی کیفیت رابطه از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره آنلاین و یا تلفنی دریافت کنید.

سلام من 21ساله و یک سال و نیم با پسر 24 ساله به قصد ازدواج با هم بودیم. من پشت کنکوری بودم و اونم چون از وضعیتش راضی نبود میخاست باز کنکور بده و با هم قبول شیم بعد همه چی رسمی شه خانوادش ما رو با هم تو خیابون دیدن و بدون اینکه منو بشناسن مخالفت کردن اونم گف ک شدنی نیس ولی با ناراحتیای من و دلتنگی خودش برگشت. سه چار بار هر وق باباش بهش پیله میکرد ب من گیر میداد ولی برمیگشت. ناگفته نماند ک بچه کوچیک خونشون بود و یجورایی فرصت رشد بهش ندادن ک حتی حرفشو بزنه. وقتایی ک خوب بودیم بارها میگف ک من تکیه گاهش هستم و کمکش کنم. اواخر دوباره گف خانوادم نمیذارن و اصلا دوست ندارم نمیخام باهات باشم منو هم بلاک کرد ولی میدیدم ک پروفایلای غمگین میذاره و حتی یجورایی بهم اشاره میکرد. بعد از 16 روز با شماره دیگه ای تو واتساپ بهش پیام دادم و نرم باهاش حرف زدم ک کنارش هستم ولی میگف دوست ندارم و برو ولی من مطمعنم حرفای دلش نیس و فقط زیر فشاره. منم کلی باهاش حرف زدم ک ارومش کنم چیزی نگف ولی چن ساعت بعد اون شماره هم بلاک کرد! فک کنم میخاد ک در معرض برگشت نباشه. یقین دارم دلش مهربونه و خودش بیشتر دلش تنگه برام ولی بنظرتون چقدر فرصت میخاد ک با خودش کنار بیاد؟

سلام دوست گرامی. دلیل مخالفت خانواده را اشاره نکردید و باید رابطه شما بیشتر بررسی شود.اگر ایشان شرایط ازدواج و تشکیل زندگی را ندارد بهتر است تا مدتی فشار برای برگشت را کنار بگذارید و از او دور باشید، برای برگشت صحیح به رابطه ، از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره بگیرید.

سلام . من ۱۸ سالمه و شریک سابقم ۲۰. متولد مرداد ۷۸ بود بعد ۶ ماه رابطه بسیار عاشقونه و تقریبا جدی و خبر داشتن خونواده ی اون و مادر من .. سر یه مسئله ای که خودم شروع کردم بحثو و کات خواستم تو تلگرام به مشکل خوردیم و دعوامون شد و سریع بلاک کرد … یکی دوروزی حرفی نزدیم و اینستا همو داشتیم . بعد دوروز پی ام داد حس کردم میخواد برگردونه رابطرو ولی باز بی محلی کردم که یهو اونم … و دیگه اینستاهم بلاکم کرد و فردا شبش اسم یه دخترو با یه قلب گذاشته بود بین پیجش! صبحش برداشت و دوباره سه چهار روز پیش یه اسم دیگه گذاشته … بر خلاف تصورات انگار این بار یه شخص حقیقی وجود داره چون اونم اسمشو زده … و تلگرام رو که با یه اکانت دیگه چک کردم کاملا نشون میده که با کسیه … واقعا این رابطه جدیه؟! میتونه ۶ ماه خاطره و جای من رو براش پر کنه یا صرفا لج و لجبازیه؟ برمیگرده؟!

سلام دوست گرامی. اشاره نکردید به چه علت رابطه کات شده، باید علت این موضوع بررسی بشه. به شما پیشنهاد میشه برای بررسی دقیق تر کیفیت رابطه تون از مشاوره تلفنی رادیو عشق بهره مند باشید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

می‌خوام برگرده به رابطه/زندگیمیخوام فراموشش کنم

باید تمومش کنم، اما قدرتشو ندارم

می‌خوام جذبش کنم و ازدواج کنیم


https://lovesradio.com/wp-content/uploads/بلاک-1-1.mp3Downloads-icon


https://lovesradio.com/wp-content/uploads/ممنوعیت-تماس.mp3Downloads-icon


https://lovesradio.com/wp-content/uploads/من-اول-پیام-نمیدم.mp3Downloads-icon

شاید تابه‌حال برایتان اتفاق افتاده باشد که وقتی با عشقتان دعوا کردید یا از هم جدا شدید او شما را در شبکه‌های اجتماعی بلاک کرده است. شما این مسئله را به‌عنوان یک زنگ خطر بزرگ برای خودتان برداشت می‌کنید زیرا دیگر نمی‌توانید از جزئیات کارهای او باخبر شوید. اگر تا چند روز پیش همیشه درباره عکس پروفایلش یا پست‌هایی که در اینستا‌گرام می‌گذاشت نظر می‌دادید اکنون اصلا نمی‌دانید او چه زمانی آنلاین بوده و چه می‌کند. نگران نباشید، بلاک کردن طرف مقابل بعد از تمام شدن یک رابطه عاطفی، از رایج‌ترین واکنش‌های است که افراد معمولا برای ابراز خشم خود نشان می‌دهند. در این مقاله ما سعی می‌کنیم تا جنبه‌های مختلف این موضوع را بررسی کرده و به شما کمک کنیم تا هرچه زودتر از این وضعیت خلاص شوید  و رابطه‌تان را به روزهای خوش اول آشنایی برگردانید.

فهرست مطالب

در این بخش می‌خواهیم شما را با دلایل رایجی که باعث می‌شود، عشق‌تان شما را بعد از جدایی در شبکه‌های اجتماعی بلاک کند، آشنا کنیم.پادکست صوتی زیر در مورد دلایل بلاک شدن و عکس العمل مناسب به این موضع را گوش دهید.

عشق سابقتان سعی می‌کند از شما دوری کند. این فرار کردن و دوری غالباً زمانی رخ می‌دهد که عشقتان احساس کند شما اعتماد به نفس بسیار بالایی دارید و می‌‍دانید که چطور می‌توانید او را با جذابیتتان تحت تاثیر قرار دهید تا به رابطه برگردد، از طرفی میداند که خودش هم در برابر این جذابیت آسیب‌پذیر است و در نهایت تسلیم خواسته‌تان خواهد شد. پس چون میداند که شما می‌توانید او را ترغیب به برگشت به رابطه کنید شما را بلاک می‌کند.

شاید یکی از دلایل او از این کار پیگیری های مداوم و چک کردن های شما در شبکه‌های اجتماعی است که باعث شده او احساس کند تحت کنترل شما است و آزادی هایش محدود شده است. با این کار می خواهد به شما نشان دهد که کمی به من و مرزهایم احترام بگذار و از من فاصله بگیر.چگونه بعد از بلاک شدن پیام بدیم

بعضی از افراد تحت تاثیر اتفاقاتی که در رابطه برای آنها رخ می‌دهد به دنبال پیدا کردن راهی برای گرفتن انتقام از طرف مقابلشان هستند به همین خاطر بلاک کردن را تنها راهی می‌دانند که می‌توانند از طریق آن خشم خود را نسبت به او ابراز کنند. در مقابل افرادی هم هستند که واکنش بهتری را انتخاب می‌کنند و سعی می‌کنند از این رابطه درس گرفته و دیگر آن را در روابط بعدی تکرار نکنند.

اگر عشق سابقتان چون دیگر نمی‌خواهد هیچگاه با شما حرف بزند، شما را بلاک کرده باشد، یعنی قلبش مملو از احساسات منفی نسبت به شما است. وقتی او می‌خواهد با بلاک کردنتان باعث درد و رنجتان شود، یعنی به شدت از دستتان عصبانی است. زمانی که او از سر خشم و برای این که دیگر هرگز هیچ حرفی بینتان رد و بدل نشود، شما را بلاک می‌کند، یعنی به جایی رسیده است که دیگر نمی‌خواهد با شما در رابطه باشد. اما حتی اگر بلاک کردن او به این دلیل هم باید بازهم در صورتی که درست و اصولی عمل کنید می‌توانید کاری کنید که نظرش عوض شود و خودش نه تنها شما را آنبلاک کند بلکه به شما پیام دهد و رابطه را دوباره شروع کند. باید بلد باشید چطور ذهن مردان را رمز گشایی کنید و منظور نهفته آنها را بفهمید. رادیو عشق بطور اختصاصی کارگاهی برای خانم‌ها برگزار می‌کند تا بتوانند دوبار طرف مقابل‌شان را تحت تاثیر قرار دهند و به رابطه برگردانند.

عشق سابقتان با فرد جدیدی آشنا شده است و چون نمی‌خواهد شما متوجه رابطه‌ی جدید او بشوید یا مزاحمش بشوید، شما را بلاک کرده است. برخی عادت دارند که همیشه جایگزینی داشته باشند تا اگر در رابطه‌ی فعلیشان شکست خوردند، تنها نمانند. این سیاست در واقع بسیار رایج است. بنابراین عشق سابقتان شما را بلاک می‌کند، چون نمی‌خواهد شما با دعوا کردن با عشق جدیدش مزاحم رابطه‌ی جدیدش بشوید و او را با پیام‌ها و تماس‌های مداوم کلافه کنید یا این که دوست ندارد شما متوجه شوید. او نمی‌خواهد شما دردسر درست کنید یا با او تماس بگیرید و بپرسید که آخر چرا رهایش کرده‌اید و التماس کنید که یک فرصت دوباره به شما بدهد.

آخرین دلیل بلاک شدن شما از سوی عشق سابقتان می‌تواند این باشد که او با این کار می‌خواهد شما را امتحان کند. این دلیل بسیار متداول است و او در واقع می‌خواهد واکنش شما را بسنجد. مثلاً می‌خواهد ببیند که آیا عصبانی می‌شوید یا این که عجز و لابه و التماس کردن را شروع می‌کنید

در کارگاه بازگرداندن آموزش-محور عشق و ازدواج بطور کامل افکار او زمانیکه شما را بلاک کرده است از نظر روانشناسی بررسی شده است. چون وقتی که یک رابطه تمام می‌شود به راحتی نمی‌توان منظور طرف مقابل را از رفتار و حرف‌هایش متوجه شد. در این موقعیت آنقدر فشار و تنش زیاد است که کنترل رفتار برای هر دو نفر، کار سختی است و ممکن است مرتکب اشتباهاتی ‌شوند که برگشت به رابطه سخت و سخت‌تر شود. اما با شرکت در این کارگاه یاد می‌گیرید قدم به قدم چه‌ اقداماتی انجام دهید که نه تنها خودش شما را آنبلاک کند بلکه برای برقراری مجدد ارتباط نیز پیش قدم شود. همچنین در این کارگاه یک روانشناس اختصاصی شما را همراهی می‌کند و در این شرایط که عشق‌تان شما را بلاک کرده و از لحاظ روحی بسیار آسیب پذیر شده‌اید بطور عاطفی حمایت‌تان می‌کند. در این کارگاه تکنیک‌هایی به شما ارائه می‌شود که با استفاده از آنها به خودتان مسلط شوید و اعتماد به نفس‌تان را دوباره به دست آورید و کاری کنید او از تصمیمش پشیمان شود و برای برگرداندن شما به رابطه تلاش کند.

جهت ارتباط با کارشناسان رادیو عشق و مطرح کردن سوالات خود می توانید با شماره 02146015870 تماس بگیرید. علاوه بر این کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما از طریق تلگرام و واتساپ (09035714068) هستند.

 اول از همه باید بدانید که عشق سابق‌تان، حتی اگر خودش شما را بلاک کرده باشد، احتمالاً هنوز هم پروفایل یا فعالیت اجتماعی‌تان را چک می‌کند. پس او را از روی عصبانیت بلاک نکنید، چون می‌توانید از صفحات اجتماعی‌تان به عنوان عاملی برای تاثیر گذاشتن بر روی عشق‌تان استفاده کنید و او را ترغیب کنید که شما را سریع‌تر آن‌بلاک کند.

پس بهترین کار این است که مدتی دور و برش آفتابی نشوید و اجازه بدهید که زمان زخم‌های هر دو نفرتان را التیام دهد. مهم نیست فاصله گرفتن از عشق‌تان چقدر ناراحت کننده است، اما باید این کار را بکنید، چون احتمالا جایی زیاده‌روی کرده‌اید که او وادار به واکنش نشان دادن شده است. برای اینکه بدانید چطور و چه مدت باید از او فاصله بگیرید پادکست زیر را گوش دهید.

 

صفحات مجازی فضای مناسبی هستند که می‌توانید تغییرات مثبت و تمام کارهای مفرحی را که در حال انجامش هستید، در آنها به نمایش بگذارید؛ البته باید مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید. فقط به عشق سابق‌تان نشان بدهید که قرار نیست تا ابد منتظرش بمانید یا اجازه نمی‌دهید این جدایی شما را افسرده کند. به این ترتیب حتی اگر از عشقتان دور هم باشد بازهم او را وادار به نشان دادن یک واکنش مثبت می‌کنید. نکته مهم اینجاست که بتوانید بصورت غیر مشتقیم او را دوباره جذب خودتان کنید برای جزییات بیشتر پادکست زیر را گوش دهید.

کارهایی را انجام دهید، که همیشه رویایش را داشتید، از منطقه‌ی امن خودتان بیرون بیایید و به یک انسان اجتماعی و شاد تبدیل شوید. این تغییرات مثبت را در صفحات مجازی بازتاب بدهید.این کارها را برای خودتان انجام بدهید:

• دوستان جدیدی پیدا کنید.

• مهار‌‌ت‌های جدید یاد بگیرید، مثلاً کسب و کار جدیدی شروع کنید یا نواختن یک ساز را یاد بگیرید.

• خودتان را با فعالیت‌ها و تفریحات جدیدی مانند صخره‌نوردی، نقاشی، بازیگری، غواصی، رقص و … مشغول کنید.

• خودتان را در دایره‌ی افرادی، مانند خانواده و دوستان قرار بدهید که دوستتان دارند و هرگز بلاکتان نمی‌کنند. خودتان را در عشق غرق کنید.

• مسافرت بروید. سفر رفتن کمک می‌کند تا قویتر بشوید و به این ترتیب چه عشقتان برگردد، چه شما را برای همیشه ترک کند، می‌توانید قوی و محکم به زندگیتان ادامه بدهید.با انجام دادن این کارها علاوه بر این که جذابیت بیشتری برای عشق سابقتان پیدا می‌کنید، اگر او شما را، حداقل برای مدت کوتاهی رها کند، می‌توانید به زندگی عادیتان ادامه بدهید.

برای تغییر دادن ظاهر یا مدل موی‌تان تردید نکنید و لباس‌های جدیدی بخرید که حال و هوایتان را بهتر کند. عکس پروفایل‌تان را تغییر بدهید و عکس باکیفیتی را از چهره‌ی خندان‌تان یا در حال انجام دادن یک کار لذت‌بخش جایگزین آن کنید تا نشان بدهید که به آرامش رسیده‌اید و خوشبختید. اگر ممکن است از یکی از دوستان‌تان که دوربین خوبی دارد یا عکاس حرفه‌ای است، بخواهید که از شما عکس بگیرد. به این ترتیب حتی اگر عشق سابق‌تان را بلاک کرده باشید، باز هم او عکس پروفایل‌تان را دیر یا زود خواهد دید و می‌بیند که بدون او هم می‌تواند پیشرفت کنید و خوش باشید.

وقتی عشق سابقتان را راضی می‌کنید که شما را آنبلاک کند یا او خودش شما را آنبلاک می‌کند، باید از سبک ارتباطی متفاوتی استفاده کنید.اگر همان سبک ارتباطی قدیمی را که باعث بیزار شدن او از شما و رها کردنتان شده بود، به کار ببرید، مسلماً این بار هم راه به جایی نخواهید برد، نمیتوانید او را جذب کنید و او رغبتی برای برقراری ارتباط با شما نخواهد داشت. بنابراین ابتدا باید سبک ارتباطیتان را تغییر بدهید. همان رویکردی را که تا به حال از آن استفاده کرده‌اید، به کار نبرید. باید به روش متفاوتی با او حرف بزنید و پیام‌های متفاوتی برایش ارسال کنید. برای این که بهتر متوجه بشوید، چند مثال برایتان میزنیم. اگر سبک ارتباطیتان از روی نیاز بوده است، باید آن را به سبکی آرام و راحت تغییر بدهید. اگر بیش از حد بی‌تفاوت بوده‌اید، تا جایی که گفتگو با شما کسل کننده بوده و باعث برانگیختن شور و علاقه در قلب او نمی‌شده است، این بار باید شوخ و بامزه باشید و دلبری کنید. اگر عصبانی و اهل جرو بحث بوده‌اید، این بار باید آرام، راحت و مثبت‌اندیش باشید. اگر بیش از حد مهربان و ملایم بوده‌اید یا عادت داشتید که هنگام گفتگو قدرت بیش از حدی به عشق سابقتان بدهید، این بار باید گفتگو را از موضع قدرت، البته به روشی عاشقانه آغاز کنید.

• آیا عشق سابقتان قبلاً هم چنین کاری انجام داده است؟

• آیا تعامل بسیار منفی و ناخوشایندی مانند جرو بحث یا آزرده خاطر شدن به دلیل خیانت (واقعی یا خیالی) یا بی‌توجهی وجود داشته است؟

• اگر عشق سابقتان کم‌سن و سال است، آیا احتمال دارد که والدینش بنا به دلایلی به او گفته باشند که شما را بلاک کند؟ اگر اینطور باشد، باید مراقب باشید که چه عکس‌العملی نشان می‌دهید. مسلماً پدر و مادرش دوست ندارند که شما این مانع را دور بزنید و نادیده بگیرید. البته ما طرف والدین عشقتان را نمی گیریم، چون جزئیات را نمیدانیم، اما مسلماً نمی‌خواهید والدین عشقتان را با خودتان دشمن کنید.

• آیا بعد از جدا شدن از یکدیگر به او التماس کرده‌اید، سعی کرده‌اید ترحمش را جلب کنید و با گذشتن از حد و مرزها آزارش داده‌اید؟

• آیا او از شما خواسته که تنهایش بگذارید و به او زمان بدهید، اما شما قبول نکرده‌اید؟

بلاک شدن از طرف عشق سابقتان لزوماً همیشگی نیست برای اینکه میزان موفقیت‌تان برای انبلاک شدن و برگرداندن رابطه را ارزیابی می‌کنید می‌توانید در آزمون روانشناسی شرکت کنید.

0 از 25 سوالات تکمیل شده است .

پرسش و پاسخ:

دوست عزیز، در آزمون پیش رو سوالاتی درباره مدت زمان و کیفیت رابطه شما و عشق سابقتان پرسیده می شود که خواهشمند است به منظور کسب نتیجه صحیح تمام سوالات را به دقت بخوانید و با صداقت به آنها پاسخ دهید. زمان تقریبی پاسخ دهی: 5 دقیقه

در حال حاضر آزمون را تکمیل کرده اید . شما نمیتوانید دوباره شروع کنید.

آزمون در حال بارگذاری است

شما برای اجرای آزمون باید عضو شده باشید یا وارد پنل کاربری شویدچگونه بعد از بلاک شدن پیام بدیم

شما برای شروع این آزمون باید آزمون های مشخص شده را تکمیل نمائید :

زمان سپری شده است

دوست عزیز ضمن تشکر از پاسخ به سوالات، نتایج این آزمون نشان می‌دهد که رابطه شما احتمالا در شرایط بحرانی و سختی قرار دارد و شانس شما برای بازگرداندن او کم است. پیشنهاد ما به شما پیدا کردن راهی برای فراموش کردن او است. البته به یاد داشته باشید که همیشه اندکی دوری می تواند دو نفر را دلتنگ هم کند. مگر اینکه مدت زمان زیادی از جدایی گذشته باشد و شما به شکل ناراحت کننده ای از هم جدا شده باشید. اگر هنوز هم امید به بازگشت او دارید سعی کنید به‌جای دست روی دست گذاشتن و انتظار کشیدن، روی افزایش مهارت‌های فردی و رشد شخصی خود کار کنید. این کار اعتماد بنفس شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند تا جدایی را راحت‌تر پشت سر بگذارید.

برای تعیین نوبت مشاوره بازگرداندن عشق و ازدواج می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

دوست عزیز ضمن تشکر از پاسخ به سوالات، نتایج آزمون شما نشان می دهند که شانس شما برای برگرداندن عشقتان کم است و اگر به موقع اقدام جدی نکنید ممکن است برای همیشه او را از دست بدهید. شما اکنون در دوره حساسی قرار دارید که نباید حتی یک دقیقه از زمان خود را نیز از دست بدهید. بهتر است هر چه زودتر دلایل تمام شدن ارتباطتان را بررسی کنید و بدنبال پیدا کردن راه حل هایی برای آن باشید. هر چقدر که زودتر دست به کار شوید احتمال اینکه بتوانید او را بازگردانید بیشتر خواهد شد. این کار مستلزم کسب مهارت‌هایی است که باید برای بدست آوردن عشقتان آن‌ها را یاد بگیرید.

برای تعیین نوبت مشاوره بازگرداندن عشق و ازدواج می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.دانلود کتاب قطب‌نمای بازگرداندن عشق و ازدواج

دوست عزیز ضمن تشکر از پاسخ شما به سوالات، به اطلاع می رساند که نتایج این آزمون هم خبر خوب برای شما دارد و هم خبر بد. خبر خوب اینکه شما شانس نسبتا خوبی برای بازگرداندن عشقتان دارید اما رابطه شما کاملا در مرز بین بهبودی و ویرانی قرار دارد. یعنی اگر کمی تلاش کنید می توانید احتمال بازگشت عشقتان را بشدت افزایش دهید ولی در صورت غفلت و اندکی ناامیدی رابطه شما دستخوش ویرانی خواهد شد. اینکه رابطه شما در این وضعیت قرار گرفته نشان دهنده این است که احتمالا شما دو نفر در یک بخش از ارتباطتان به درستی عمل نکرده‌اید. برای مثال نتوانستید به درک مشترکی از یکدیگر برسید و همیشه بدنبال خواسته های خودتان بوده‌اید. پیدا کردن همین نشانه‌های کوچک به کمک یک مشارو روانشناس و آموزش تکنیک‌های ارتباطی جذب مجدد می‌تواند به ترمیم و بهبود رابطه شما کمک شایانی کند.

برای تعیین نوبت مشاوره بازگرداندن عشق و ازدواج می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.دانلود کتاب قطب‌نمای بازگرداندن عشق و ازدواج

دوست عزیز ضمن تشکر از پاسخ به سوالات، نتایج آزمون شما نشان می دهند که شما می‌توانید عشق خود را به رابطه بازگردانید. اما این نتایج  علاوه بر نشان دادن شانس بالای شما  نشان‌دهنده نقاط ضعفی در رابطه شما نیز هست که برطرف کردن آنها ارتباط متعهدانه پایداری را برایتان به ارمغان می‌آورد. احتمالا رابطه شما تحت تاثیر عوامل بیرونی و یا سوءتفاهمات شخصی قرار گرفته و خراب شده است. مثلا خانواده شما را مجبور به تمام کردن رابطه کرده باشند یا اینکه برداشت‌های غلط از رابطه شما را به این نقطه رسانده باشند. دلیل آن هر چیزی که هست قابل اصلاح است و قطعا با آموزش تخصصی و همراهی یک مشاور روانشناس می توانید رابطه خود را دوباره از سر بگیرید.

برای تعیین نوبت مشاوره بازگرداندن عشق و ازدواج می‌توانید به اینجا مراجعه کنید. دانلود کتاب قطب‌نمای بازگرداندن عشق و ازدواج

دوست عزیز با سپاس از پاسخگویی به سوالات به اطلاع می‌رسانیم که شما تا برگرداندن عشقتان فاصله‌ی کمی دارید و قطعا ارتباط شما بدلیل نقص در مهارت‌های بین فردی خراب شده است. با کسب مهارت‌های لازم در زمینه بهبود روابط، سوءتفاهمات و نقاط ضعف رابطه خود را اصلاح کرده و آینده خوبی برای خودتان بسازید. فراگیری این مهارت ها به شما کمک می کنند تا بتوانید رابطه خود را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهید. یعنی رابطه ای که هردوی شما از آن احساس رضایت و خرسندی داشته باشید.

برای تعیین نوبت مشاوره بازگرداندن عشق و ازدواج می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.دانلود کتاب قطب‌نمای بازگرداندن عشق و ازدواج

ارتباط شما چقدر جدی بود ؟

چه مدت با هم در رابطه بودید؟

آیا پای خیانتی در میان بود ؟

فکر می کنید او از بودن در کنار شما چقدر احساس آرامش می کرد؟

فکر می کنید چقدر از علائق و ارزش های شما شبیه به یکدیگر بود ؟

با این جمله چقدر موافقید :”به نظر می رسید که او بیشتر مواقع از بودن در کنارم خوشحال نیست”

ارتباط شما با خانواده او چطور بود ؟

آیا بار اولی است که از هم جدا می شوید؟

آیا ارتباط شما از راه دور بود؟

آیا مدام با هم دعوا داشتید؟

اگر متاهل هستید آیا فرزندی هم دارید ؟

رابطه را چه کسی به پایان رساند؟

چقدر از جدایی شما می گذرد ؟

جدایی خود را از لحاظ شدت در کدام دسته قرار می دهید؟

حس و حال او هنگام جدایی چگونه بود ؟

آیا برای بازگشت عشقتان التماس کردید ؟

آیا بعد از جدایی با هم صحبت کردید؟

آیا او بعد از جدایی با شخص دیگری وارد رابطه شده ؟

آیا شما بعد از جدایی با شخص دیگری وارد رابطه شدید ؟

آیا بعد از جدایی عشق سابقتان علامتی از تمایل به بازگشت برای شما فرستاد؟ (برای مثال پیامی فرستاد ؟)

آیا بعد از جدایی او شما را در شبکه های اجتماعی بلاک کرده است ؟

آیا بعد از جدایی رابطه جنسی هم داشتید ؟

فرض کنید می خواهید عشقتان را دوباره به رابطه برگردانید ولی اگر این کار 3 ماه یا بیشتر زمان ببرد فکر می کنید بتوانید صبر کنید ؟

فرض کنید می خواهید عشقتان را دوباره به رابطه برگردانید ، آیا حاضرید بخاطر این کار تغییرات مفیدی در رفتارتان ایجاد کنید ؟

آیا می توانید این بلاتکلیفی را تا روشن شدن شرایط تحمل کنید ؟

حتی اگر هفته‌ها از آخرین بازی که با عشق‌تان حرف زده‌اید، گذشته باشد، باز هم می‌توانید تغییر کردن‌تان را به او ثابت کنید. برای مثال اگر قبلاً به شدت درمانده و سمج و محتاج توجه دائم او بوده باشید، عشق‌تان احتمالاً خیالش راحت بوده که شما همیشه دنبالش هستید و دائماً به او فکر می‌کنید. در معرض چنین توجهی بودن ناخودآگاه اعتیادآور است. پس وقتی دیگر برای ارتباط برقرار کردن تلاش نمی‌کنید و سعی نمی‌کنید عشق او را گدایی کنید، نشان می‌دهید که قوی شده‌اید؛ زمانی که دیگر دائماً با او تماس نمی‌گیرید و روی خودتان متمرکز می‌شوید، به عشق سابق‌تان ثابت می‌کنید که رشد کرده‌اید و دیگر وابستگی عاطفی به او ندارید. در این وضعیت می‌توانید احساسات‌تان را کنترل کنید و خودتان را در موقعیتی قرار دهید که باز هم برای عشق‌تان جذاب به نظر برسید. دست یافتن به این خود قوی و متحول شده چالشی است که برای هر فردی جذاب است.بنابراین اگر عشق‌تان شما را در اینستاگرام یا تلگرام بلاک کرده است، نگران نشوید، این کار کاملاً طبیعی و متداول است. به خودتان بیایید و روی خودتان متمرکز شوید تا دوباره به همان مرد یا زنی تبدیل شوید که معشوقش را هیجان‌زده می‌کرد. به این ترتیب عشق‌تان هم ترغیب می‌شود که دوباره برای شروع رابطه پا پیش بگذارد.

 

 

اگر با عشقتان دعوا کرده‌اید یا از هم جداشده‌اید و او شمارا در همه شبکه‌های اجتماعی بلاک کرده است زود ناامید نشوید. اگر رابطه عاطفی خوبی باهم داشته‌اید مطمئن باشید او به همین راحتی همه‌چیز را فراموش نمی‌کند. فقط باید قبل از هر اقدامی به چند نکته مهم توجه کنید. اگر عشقتان شمارا بلاک کرده است احتمالاً این کار او واکنشی طبیعی نسبت به اتفاقی است که بین شما افتاده است و ساده‌ترین معنای آن این است که من نیاز به زمان‌دارم و مدتی من را تنها بگذار. پس بهتر است زمانی که متوجه شدید بلاکتان کرده و هیچ راه ارتباطی با او ندارید زود عصبانی نشوید و به هردوتان کمی فرصت بدهید. در این فاصله به دنبال نقاط ضعف رابطه خود باشید. چه اتفاقی افتاد که باعث شد طرف مقابلتان این‌قدر عصبانی شود که شمارا بلاک کند؟ علت را پیدا کنید و سعی کنید آن را حل کنید. پس تا پیدا نشدن علت فکر نکنید که او دیگر به شما علاقه‌ای ندارد و حتماً یک شخص دیگری را جایگزین شما  کرده است. یکی از اشتباهاتی که شما به‌هیچ‌عنوان نباید در واکنش به این اقدام انجام دهید این است که واکنش متقابل نشان ندهید یعنی او را بلاک نکنید. سعی کنید در شبکه‌های مجازی که عشقتان هم در آن فعال است بیشتر پست بگذارید تا او شاهد روابط و فعالیت‌های شما باشد اما در این کار زیاده‌روی نکنید، فقط در حدی باشد که او متوجه شد شما بدون او هم می‌توانید شاد باشید و از این بابت کمی کنجکاو شود. به ظاهرتان بیشتر از قبل رسیدگی کنید و سعی کنید عکس‌های باکیفیتی از خود روی پروفایلتان بگذارید. مدام پیگیر کارهای او در صفحات مجازی نباشید و سعی کنید کمی به خودتان فرصت دهید. اگر در این فاصله او شما را آن‌بلاک کرد و شما تصمیم گرفتید که به او پیام دهید سعی کنید کمی در نوع واکنش‌ها و رفتارهایی که تا قبل از این در ارتباطتان مشکل ساز بودند تغییر ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که با انجام مراحل گفته شده او نسبت به رفتارهای شما کنجکاو شده و هر چه زودتر شما را آن‌بلاک می‌کند و این موضوع زمان زیادی طول نمی‌کشد. 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

348 بازدید

537 بازدید

565 بازدید

635 بازدید

1.17k بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من ۱۶ ساله هستم .یه مدت پیش با یه پسر۲۵ ساله توی فضای مجازی اشنا شدم و رابطه خیلی صمیمی نداشتیم و بعضی وقتا درد دل میکردیم که بعد یه مدتی به من وابسته شد و رابطش رو برخلاف این که من گفتم نباید این اتفاق بیفته صمیمی تر کرد باهام هردو وابستگی پیدا کردیم . یک شب من باهاش قهر بودم به دلیل اینکه باهام خیلی دیر حرف میزنه،به من پیام داد گفت چند روزی میره جایی نیست و من پیامشو خوندم و هیچی نگفتم جواب زنگش رو هم ندادم خیلی خشک جواب دادم بعد رفتم دیدم بلاکم کرده الان سه چهار روزی میشه ک بلاکم کرده نمیدونم باید چیکار کنم،میدونم سنم کمه ولی وابستش شدم،اطفا راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی رابطه شما کیفیت مناسبی ندارد و بلاک کردن نشانه ناپختگی طرف مقابل است. بهتر است این رابطه را علی رغم وابستگی‌هایتان کنار بگذارید و اگر این کار برایتان دشوار است؛ از مشاوران رادیوعشق کمک بگیرید.

سلا م من 20 سالمه با دوست پسرم تو اینستا اشنا شدیم مجازی بود او چند بار بلاکم کرد و و آنبلاک کرده ولی ایندفعه سر اینکه یکی مزاحم شد، رفت سراغش بهم یک پیام داد و من اون موقع انلاین نشدم بعدش دید نخوندم از همه جا بلاک شدم و هیچ دسترسی ندارم بهش نمیدونم چیکار کنم

سلام دوست گرامی به دلایل اینکه چرا دائماً او شما را بلاک می‌کرده اشاره نکردید. آیا او را از نزدیک دیدید و یا کاملا رابطه مجازی بوده است؟ طرف مقابل چندساله هستند؟ در یک رابطه سالم، دو طرف به جای بلاک کردن و واکنش‌های هیجانی، باهم گفتگو می‌کنند تا مشکلات رابطه را حل کنند. اما به نظر می‌رسد در رابطه شما همچین حل مساله و گفتگویی وجود نداشته است. کیفیت رابطه شما و دلایل‌تان برای بازگشت طرف مقابل باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد؛ چون اینکه دائماً بلاک می‌شوید و باز هم اصرار بر ماندن دارید،با واقعیت یک رابطه سالم در تناقض است. برای این بررسی دقیق می‌توانید از مشاوران رادیوعشق مشاوره دریافت کنید.

سلام او 28 سالش هست رابطه سالم که نه من چون دوسش دارم نمی تونم ازش دل بکنم به دلیل رابطه جنسی که من نمی خواهم او با اینکار میخواهد تحت فشارم بزاره میدونه من دوسش دارم و با بلاک کردن میخواد عذابم بده تا به خواستش برسه ولی حتی اگه من بمیرم تن به خواستش نمیدم

رابطه ما فقط مجازی بوده و تصویری حرف میزدیم

من کار زشتی نکردم بهش پیشنهاد ازدواج دادم همه جا بلاکم کرد ، محل کارشم رفتم نزاشتن ببینمش بخدا الان چهار صبحه دارم اشک میریزم من پدرم فوت شد اشک نریختم ولی بخاطر این دارم رد میدم

سلام دوست گرامی دوره سختی را پشت سر می‌گذارید و در این مسیر نیاز به همراهی دارید. شما می‌توانید در دوره «زندگی پیروزمندانه پس از جدایی» رادیوعشق شرکت کنید تا بتوانید زندگی خود را پس از این شکست بازسازی کنید.

سلام این آقا از راه ایستناگرام با من آشنا شد بهم گفت هدفش فقط ازدواج هست الان به مدت 3 ماه هست ولی آلان چندروز هست قطع رابطه کرد همه فعالیت‌های اجتماعی از واتس آپ و ایستناگرام و تلفنش هم من را بلاک کرد خیلی التماس کرد گفت عکس با التماس این آقا من دادم حالا که عکس هایی که خواسته دیده به من گفت خواستگارات را رد نکن توکه دوستش داری خیلی اصرار کرد که عکس از قسمت‌هایی که میگم برایم بفرست خیلی التماس هست تا آخر من تسلیم شدم بهش دادم اما تا عکس را دید درجا پاکش کردم بعد که عکس ها دید ارتباط را با من قطع ایستناگرام و واتس آپ و تلفنش را منو را بلاک کرد الان چندروز هست هیچ خبری ازش ندارم هدفش از این کار چی بود

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. شروع ارتباط از طریق فضای سایبری و مجازی مزایا و معایبی دارد. یکی از معایب آن این است که طرف مقابل شما می‌تواند با یک کلیک شما را از زندگی‌اش حذف کند و دیگر از خودش به شما اطلاعی ندهد. بنابراین امنیت و اعتماد در این مدل ارتباط پایین است. شما باید هوشیارانه وارد فضای ارتباطی شوید. در مورد مساله عکس، شما او را به حریم شخصی خود راه دادید و بهتر است پس از این، مراقبت بیشتری از جسم و روان خود داشته باشید تا مورد سوءاستفاده قرار نگیرید.

سلام من دختری 26 ساله هستم و با پسری 29 ساله تقریبا 4 سال پیش توی دانشگاه آشنا شدم البته اون زمان من 22 ساله و ایشون 25 ساله بودن رابطه خیلی خوبی داشتیم هر دو با خانواده هم آشنا شدیم و قصد ازدواج داشتیم البته بعد از اتمام تحصیلات تکمیلی خانواده هر دو هم مارا دوست داشتند و رفت و آمد داشتیم گاهی باهم بحث میکردیم اما نه جدی من خیلی حساس بودم حتی زمانی که با دختر های فامیلش صحبت میکرد از علاقه زیادم خیلی حسودی میکردم دختری نزدیکش میشد اما تقریبا تیر 97 به خاطر این که روز دختر رو به من تبریک نگفت من باهاش قهر کردم و هی خواست بحث رو عوض و من ناراحتی خودم رو نشان دادم چند روزی قهر بودیم و من پا پیش گذاشتم تقریبا بیشتر مواقع من پیش قدم میشدم چون میدونستم تقصیر منه چون زیادی حساس بودم اما این بار یه طومار نوشت که دیگه نمیتونه تحمل کنه کلی مشکل فکری داره و خداحافظ من تقریبا شب تا صبح التماسش کردم اما از اون روز به بعد دیگه هیچی چیزی رو به من نمیگفت حتی برای آزمایشات دکتری مجبور شد بره جنوب به من نگفت کلن من بودم که تا 8 ماه به بهانه های مختلف پیام میدادم و داشتم تنهایی برای درست کردن رابطه تلاش میکردم یه روز تو دانشگاه اتفاقی دیدمش اولش به من گفت شرایط زندیگیم عوض شده و میخوام از ایران برم من مجبورش کردم صحبت کردیم و به من گفت خودم و گم کردم به من زمان بده اما 2 ماه بعد بهم گفت میخوام تنها باشم برات آرزو موفقیت میکنم من هم چون 8 ماه دنبالش بودم حس کردم کوچیکم کرده و دیگه پیگیرش نشدم اما بهش گفتم تا ابد منتظرشم هیچ ارتباطی نداشتیم چند روز بعد لینکدین من رو چک کرد و برام پیام اومد که چک کرده تا این که 5 ماه بعد من رو در اینستاگرام و تلگرام بلاک کرد اما خانوادم رو بلاک نکرده در کل الان 10 ماه هست من بلاکم اما میخوام رابطه رو درست کنم چون نزدیک به 3 سال با هم بودیم و قصدمون جدی بود خانواده ها میدونستن من با خانوادش هم در ارتباطم هنوز چون میدونم هر دو اشتباه کردیم و پشیمونیم چی کار کنم؟

سلام دوست گرامی گاهی رفتارهای اشتباه باعث می شود رابطه ای که به طریقه درستی شکل گرفته است، خراب شود. اشتباه شما این یود که پس از قطع رابطه، التماس کردید تا ایشان با شما باشند. ابتدا مقاله 17 اشتباهی که بعد از جدایی نباید انجام داد را مطالعه کنید. سپس از طریق دریافت وقت مشاوره می توانید به طریقه درستی ایشان را به رابطه برگردانید.

با سلام من بمدت چندین سال با دختری آشنا شدم در ضمن یاداوری میکنم که من متاهل و فرزند دارم و ایشون هم میدونست چون بهش گفته بودم و در حال حاضر ایشون مرا ترک کردند و دلیل ترک کردن هم بعلت متاهل بودن و فرزند داشتن است تو این سالها چندین بار رفت ولی بعد از چند ماه دیگه دوباره بر می گشت من قصدم رو بعد از چند سالی که با اون بودم گفتم و پیشنهاد ازدواج دادم ناگفته نماند که با همسرم خیلی مشکل دارم و خیلی سعی کردم که همسرم رو کارها و رفتارها شو درست کنم ولی نشد و کلا دیگه ازش دلسرد شدم و فقط رسما زن شوهر هستیم ولی اصلا هیچ کاری به کار هم نداریم اون برای خودش زندگی میکنه و خیلی چیزها و کارها رو از من مخفی میکنه طوری که من اتفاقی متوجه شدم که برای خودش خانه خریده کلا الان با همسرم کاری ندارم سوال من این است که آیا احتمال برگشت عشقم هست یا خیر البته خیلی سوالات دیگه دارم ولی در اینجا نمیتوان نوشت بعلت طولانی بودن ممنون راهنمایی بفرمایید

سلام دوست گرامی بهترین راهکار این است که ابتدا تکلیف خود را با زندگی متاهلی خودتان مشخص کنید تا ذهنی آزاد برای فکر کردن به رابطه بعدی داشته باشید. این خیانتی که اتفاق افتاده است باید ریشه یابی شود و علت این دلسردی بین شما و همسرتان کاملاً بررسی شود. با توجه به اینکه فرزند دارید حتماً از زوج درمانی همراه با همسرتان استفاده کتید. شما می توانید برای بررسی بیشتر زندگی خودتان، از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

سلام 18سال دارم وبرای کنکورم درس میخونم ولی وارد یه رابطه ایی شدم که چند ساله دنبالش هستم و قبولم کردند ولی همش میگفتن که حسی ندارم بهت طرف مقابل 16سال دارد.من چون نیاز به تمرکز داشتم بالون قطع رابطه کردم و گفتم بعد کنکورم پیامت میدم ولی ایشون گفتن چون من حسی ندارم نمیخوامت و نمیخوام که بیای برو سراغ یکی دیگه الان موندم بعد کنکورم پیامش بدم یانه ؟یا روز ولنتاین براش یه کیکی بخرم از دلش در بیارم شاید رابطه شروع شددوباره.

سلام دوست گرامی شما در سن حساسی هستید و اقدامات امروز شما روی آینده اثرگذار است. بهتر است پس از اینکه کمی مسائل زندگی‌تان را بهتر مدیریت کردید، به فکر رابطه عاطفی باشید. طرف مقابل شما نیز سن کمی دارد و این مساله برای هردوی شما مخرب خواهد بود.

سلام امیر هستم ۲۳ سالمه. حدود دو سال میشه با دختر خانمی ۲۲ساله آشنا هستم.میتونم بگم نسبتا در مواقع عادی یک رابطه احساسی خیلی قوی داشتیم و قصد داشتیم تا یکی دو سال دیگه با هم ازدواج کنیم.در این ۲ سال چند باری با هم دعوا کردیم که ایشون سه مرتبه منو بلاک کردن.متاسفانه هر سه مرتبه من از طریق دیگه یا خط دیگه به ایشون پیام دادم و دوباره از سر گرفتیم.الان حدود ۸ روز میشه بعد از دعوامون منو بلاک کرده.البته من روز سوم دعوا از خط مادرم به ایشون پیام دادم که برگرد و منتظرم اما ایشون اون خط رو هم بلاک کردن.حتی تا شب قبل از دعوامون خیلی خوب حرف زدیم‌و هیچ مشکلی بینمون نبود‌.الان واقعا موندم چیکار کنم هیچوقت سابقه نداشته ۸ روز از هم بی خبر باشیم و در ارتباط نباشیم.

سلام دوست گرامی اشتباهات متعددی بعد از اتمام رابطه انجام داده اید که در مقاله 17 اشتباه که بعد از جدایی نباید انجام دهیم آمده است. نیاز هست برای برگشت درست به رابطه و بررسی کیفیت رابطه از مشاوران رادیو عشق وقت مشاوره آنلاین و یا تلفنی دریافت کنید.

سلام من 21ساله و یک سال و نیم با پسر 24 ساله به قصد ازدواج با هم بودیم. من پشت کنکوری بودم و اونم چون از وضعیتش راضی نبود میخاست باز کنکور بده و با هم قبول شیم بعد همه چی رسمی شه خانوادش ما رو با هم تو خیابون دیدن و بدون اینکه منو بشناسن مخالفت کردن اونم گف ک شدنی نیس ولی با ناراحتیای من و دلتنگی خودش برگشت. سه چار بار هر وق باباش بهش پیله میکرد ب من گیر میداد ولی برمیگشت. ناگفته نماند ک بچه کوچیک خونشون بود و یجورایی فرصت رشد بهش ندادن ک حتی حرفشو بزنه. وقتایی ک خوب بودیم بارها میگف ک من تکیه گاهش هستم و کمکش کنم. اواخر دوباره گف خانوادم نمیذارن و اصلا دوست ندارم نمیخام باهات باشم منو هم بلاک کرد ولی میدیدم ک پروفایلای غمگین میذاره و حتی یجورایی بهم اشاره میکرد. بعد از 16 روز با شماره دیگه ای تو واتساپ بهش پیام دادم و نرم باهاش حرف زدم ک کنارش هستم ولی میگف دوست ندارم و برو ولی من مطمعنم حرفای دلش نیس و فقط زیر فشاره. منم کلی باهاش حرف زدم ک ارومش کنم چیزی نگف ولی چن ساعت بعد اون شماره هم بلاک کرد! فک کنم میخاد ک در معرض برگشت نباشه. یقین دارم دلش مهربونه و خودش بیشتر دلش تنگه برام ولی بنظرتون چقدر فرصت میخاد ک با خودش کنار بیاد؟

سلام دوست گرامی. دلیل مخالفت خانواده را اشاره نکردید و باید رابطه شما بیشتر بررسی شود.اگر ایشان شرایط ازدواج و تشکیل زندگی را ندارد بهتر است تا مدتی فشار برای برگشت را کنار بگذارید و از او دور باشید، برای برگشت صحیح به رابطه ، از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره بگیرید.

سلام . من ۱۸ سالمه و شریک سابقم ۲۰. متولد مرداد ۷۸ بود بعد ۶ ماه رابطه بسیار عاشقونه و تقریبا جدی و خبر داشتن خونواده ی اون و مادر من .. سر یه مسئله ای که خودم شروع کردم بحثو و کات خواستم تو تلگرام به مشکل خوردیم و دعوامون شد و سریع بلاک کرد … یکی دوروزی حرفی نزدیم و اینستا همو داشتیم . بعد دوروز پی ام داد حس کردم میخواد برگردونه رابطرو ولی باز بی محلی کردم که یهو اونم … و دیگه اینستاهم بلاکم کرد و فردا شبش اسم یه دخترو با یه قلب گذاشته بود بین پیجش! صبحش برداشت و دوباره سه چهار روز پیش یه اسم دیگه گذاشته … بر خلاف تصورات انگار این بار یه شخص حقیقی وجود داره چون اونم اسمشو زده … و تلگرام رو که با یه اکانت دیگه چک کردم کاملا نشون میده که با کسیه … واقعا این رابطه جدیه؟! میتونه ۶ ماه خاطره و جای من رو براش پر کنه یا صرفا لج و لجبازیه؟ برمیگرده؟!

سلام دوست گرامی. اشاره نکردید به چه علت رابطه کات شده، باید علت این موضوع بررسی بشه. به شما پیشنهاد میشه برای بررسی دقیق تر کیفیت رابطه تون از مشاوره تلفنی رادیو عشق بهره مند باشید.

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

می‌خوام برگرده به رابطه/زندگیمیخوام فراموشش کنم

باید تمومش کنم، اما قدرتشو ندارم

می‌خوام جذبش کنم و ازدواج کنیم


https://lovesradio.com/wp-content/uploads/بلاک-1-1.mp3Downloads-icon


https://lovesradio.com/wp-content/uploads/ممنوعیت-تماس.mp3Downloads-icon


https://lovesradio.com/wp-content/uploads/من-اول-پیام-نمیدم.mp3Downloads-icon

حتما تا بحال شده که در تلگرام از دست شخصی خسته شده باشید و نخواهید او از شما آماری در دست داشته باشد؟ بلاک کردن شخص مورد نظر یک راه برای رسیدن به این هدف هست. اما وقتی طرف مقابل را بلاک می کنید آیا می دانید که چه اتفاقاتی می افتد؟ آیا می دانید اگر شخص دیگری شما را بلاک کرده باشد چه اتفاقی می افتد؟ یکی از مشکلات نرم افزاری موبایل به خصوص در رابطه با تلگرام کاربران و سوالات آنها پیرامون همین موضوع بلاک در تلگرام است که البان برایتان توضیح می دهد.

برای بلاک کردن هر شخصی کافیست روی عکس او در تلگرام بزنید تا وارد پروفایلش شوید. در این بخش یک گزینه تحت عنوان Block Contact وجود دارد. آن را انتخاب کنید و به راحتی شخص موردنظرتان را بلاک کنید. روش دوم این است که به تنظیمات تلگرام رفته و از بخش Privacy and Security وارد بخش Blocked users شوید و اشخاصی را که می خواهید بلاک کنید در این لیست وارد کنید و یا افراد بلاک شده را از این لیست خارج کنید.

هنگامی که شخصی را بلاک می کنید، دیگر آن شخص اگر پستی برای شما ارسال کرده باشد و شما آن را بخوانید، تیک دوم برایش نمی خورد و شخص بلاک شده متوجه نخواهد شد که شما پست او را خوانده اید.

اما از کجا بفهمیم که شخصی ما را بلاک کرده است؟ اگر از طرف شخصی بلاک شده باشید، آخرین زمان آنلاین بودن او را زمانی خیلی طولانی (last seen is a long time ago) خواهید دید. ضمنا نمی توانید عکس پروفایلش را هم نمی توانید ببینید. و هیچگاه پست های ارسالی از جانب شما به او دیده نخواهند شد، همانطور که بالا گفتم تیک دوم پای پست های ارسالی نمی خورد! (این اتفاقات برای شخصی که شما او را بلاک کرده اید هم می افتد، اما تنها چیز ملموس از طرف بلاک کننده همان نخوردن تیک دوم پای پست های دریافتی از طرف بلاک شده هست)چگونه بعد از بلاک شدن پیام بدیم

امیدوارم که هیچگاه نیاز نباشد شخصی را بلاک کنید یا شخصی شما را بلاک کند. دنیا و زندگی خیلی کوتاه تر از این حرفهاست که با قهر و دشمنی و تکدر خاطر بخواهیم آن را تلخ و کوتاهتر کنیم. به امید روزی که همه باهم در صلح و دوستی باشند.

چه حس بدی داره این بلاک شدن در تلگرام. خدا اون روز رو نیاره! 🙂

سلام دوستم منو بلاک کرده ولی من برلش عکس ارسال میکنم بعدازمدتی دوتا تیک میخورد ..ایا اوپیام تصویری ارسالی منو دریافت میکند در زمانی که مرا بلاک کرده واگر دریافت نمیکند دوتا تیک خوردن چه معنایی دارد؟

سلام تنها راه دو تا تیک خوردن این هست که برای لحظه ای شما را از بلاک بودن خارج کند و مجدد بلاک کند

سلام ببخشید چرا وقتی بلاک شدم در تلگرام دلیت اکانت میکنم باز اکانت میسازم دوباره بلاکم دلیلش چیع؟؟

سلام چون شرایط بلاک شدن در تلگرام این گونه هست. دلیت کردن یک اکانت و ساخت مجدد آن با همان شماره تفاوتی نخواهد داشت. آن شماره و اکانت(های) متصل به آن بلاک هستند

اگه من کسی را بلاک کنم که شمارما نداشته باشه ایا اون میفهمه؟

سلام خیر

اگه به کسی تو تلگرام پی ام بدیم بعد قبل از اینکه دو تا تیک بخوره بلاکش کنیم،بعد از اینکه پی ام رو ببینه برامون دو تا تیک میخوره؟!؟؟

سلام بله وقتی شخصی را بلاک می کنید، او متوجه نمی شود که شما چه موقع پیغامش را دیده اید و تیک دوم برای او نمی خورد!

سلام ، من اشتباهی با یکی سکرت چت زدم که شمارمو نداره و اصلا نمیخوام متوجه بشه که از طرف من بوده ، بلاکش کردم و ایدیمو برداشتم ولی اسم اکانتم هست نمیدونم بازم‌متوجه میشه یا نه !؟

سلام سکرت چت یک کار دو طرفه هست. درواقع در ابتدای کار شما یک درخواست برای طرف مقابل می فرستید، و اگر او بپذیرد می توانید با هم سکرت چت کنید. اگر قبل از اینکه او بخواهد قبول کند شما این چت را پاک کنید، مشکلی پیش نخواهد آمد

سلام ببخشید اگر کسی ما رو بلاک کنه و ما خط شو در مخاطبین سیو داشتیم ولی پاکش کلا کردیم ولی اون خط منو سیو نکرده در دفتر تلفن گوشیش میتونه پروفایل بنده رو نیگا کنه با اینک من بلاک نکردم ولی بلاک شدم تو تنظیمات تلگرامم زدم فقط مخاطبینم ببیند پروفامو

سلام اگر در تنظیمات تلگرام زدین که فقط مخاطبینتون بتونن پروفایلتون را ببینند دیگر چه بلاک کرده باشید و چه بلاک شده باشید و چه اصلا بلاکی در کار نباشد، غیر از مخاطبین خودتون کسی نمی تواند پروفایلتون را ببیند

سلام اگه کسی رو بلاک کنیم آیا اون طرف ریپورت میشه ؟ و اصلا ریپورت یعنی چه ؟یکی به من گفته بلاکم نکن وگرنه ریپورت میشم.

سلام وقتی فردی توسط افراد زیاد دیگری بلاک شود، اصطلاحا از طرف تلگرام ریپورت می شود (این موضوع در اکثر شبکه های اجتماعی مطرح هست). در واقع بدلیل بلاک شدن ها زیاد، تلگرام تشخیص می دهد که این کاربر، کاربر خوبی نیست و بهتر هست که اصلا در تلگرام نباشد و در نهایت حذفش می کند.

سلام اگر کسی بلاک کنیم ایا اون پیامهای منو در یک گروه مشترک میبیند یا من میتونم پیامهای انو در گروه مشترک ببینم؟

سلام بله

سلام . من فردی رو بلاک کردم . الان میخوام توی یک گروهی از طریق لینک وارد بشم . اون فرد هم توی اون گروه هست. گروه خصوصی نیست . ایا من جوین بشم اون میبینه که من جوین شدم؟اسمم میاد؟یا شمارم؟شماره منو نداره . من دارم . نمیخوام منو ببینه به هیچ عنوان .

سلام تمام اعضای گروه متوجه میشن که فردی با نام آیدی تلگرامی اش (و نه با شماره، کسی در تلگرام از روی آیدی شما به شمارتون دسترسی پیدا نمی کنه) عضو گروه شده اما درمورد فرد بلاک شده دقیق اطلاع ندارم

بله میاد، منو یه نفر بلاک کرده، توی یه گروه هستیم، هم اون پیامای منو ببینه، هم من مبتونم پیامهاشو ببینم، و اینکه توی گروه عکس پروفایلش برا من ظاهر میشه، همون عکس قبلیه، به خاطر اینه که ایشون میره پروفایل منو چک میکنه ، که عکس پروفایلش برا من ظاهر میشه، والا لزومی نداره عکس پروفایلش تو گروه برا من ظاهر بشه.

سلام ی سوال من تا همین ی هفته پیش با دوستم چت میکردم اما امروز دیدم نوشته اخرین بازید خیلی وقتی پیش!!! و اینکه عکس پروفایلشم حذف شده و نوشته حساب کاربری پاک شده یعنی ممکنه منو بلاک کرده باشه یا نه با توجه ب اینکه نوشته حساب کاربری پاک شده یعنی اکانتشو حذف کرده? کدومشونه بنظرتون

سلام احتمالا اکانتش را پاک کرده باشد اگر دوستتان هست که می توانید خارج از تلگرام از او سوال بکنید

سلام ببخشید من شماره ی فردی رو حذف کردم ولی اکانتش هنوز درلیست تلگرامم بود وناگهانی این شخص انبلاک شد.و بعداز دوروز انبلاک شدن بهم پیام داد.ایا شخص فهمیده که من انبلاکش کردم?چون وقتی انبلاک شد سریع من در لیست مخاطبینم رو نگاه کردم به مخاطبینم اضافه نشده بودولی از لیست کاربران مسدودم حذف شده بود.

سلام در حالات زیر متوجه می شود: اگر پیغام شخص را زمانی که آنبلاک شده، دیده باشید اگر در تنظیماتتان اجازه داده باشید تا همه بدانند که چه زمانی آنلاین بوده یا هستید

می توانید مجدد او را بلاک کنید

ببخشید اگه من با کسی چت کنم که فقط آیدی همو داریم (شماره همو نداریم) اگه اون فردو بلاک کنم،و آیدیمو تغییر بدم ولی بعدش اون فرد که بلاکش کردم آیدی جدید منو پیدا کنه میتونه بهم پیام بده یا نه؟ممنون میشم جواب بدید

سلام وقتی شخصی را بلاک می کنید، او دیگر نمی تواند به شما پیغام بدهد، مگر آنکه شماره اش را عوض کند!

سلام آیا رباتی هست که عکس های تلگرام فرد مورد نظرمون رو دانلود کنه و برامون بفرسته

سلام دقیقا متوجه منظورتون نشدم عکس های تلگرام فرد، یعنی اونایی که در چت براتون فرستاده و یا عکسهای پروفایلش؟

سلام اگر برای کسی پیامی بعرستیم و تیک ارسال بخوره و بعد اون فرد رو بلاک کنیم آیا می تونه پیام ما رو بخونه؟

سلام بله در زمان بلاک کردن، شما از او پیغامی دریافت نمی کنید ولی او می تواند از شما دریافت کند. به علاوه اینکه شما قبل از بلاک کردن برایش پیغام فرستادید

سلام اگر شماره کسی که دارم و شاید اونم شماره من داشته باشه اگر بلاکش بکنم و باهم چت نکرده باشیم اون وقتی بلاک میکنم پیامی مبنی بر بلاک شدنش نمیره یعنی نمیفهمه؟من اون بلاک کرده بودم دییت اکانا کرد ولی الان بلاک نیست بلاکش کنم پیامی چیزی مبنی بر بلاک شدنش از طرف من نمیره؟

سلام وقتی شخصی را بلاک می کنید، پیامی برایش ارسال نخواهد شد.

سلام.یکی ک شمارشو نداشتمو باهاش حرف میزدم منو بلاک کرد.بعد از بلاک اسمش سریع عوض شد. میخواستم بپرسم منم اگر یکیو بلاک کنم بعد از بلاک اسمم سریع براش عوض میشه و اگر بله چ اسمی برای اون فرد نمایش داده میشه؟اگر بلاک بشوم هم همینطوره؟ چطوری میشه جلوی این عوض شدن اسمو گرفت؟نمیخوام اسممو بدونه. با تشکر از پاسخگویی.اگر میشه بعد از پاسخگویی یه ایمیل به من بزنید یا در ایمیل پاسخ بدیدچگونه بعد از بلاک شدن پیام بدیم

سلام هر شخصی می تواند نامش را در تلگرام تغییر دهد و هرگاه خود شما تغییر دهید بقیه هم متوجه می شوند، چه بلاک کرده باشید و چه نکرده باشید

یعنی تغییر اسمی بعد از بلاک به صورت خود به خودی نداریم؟؟؟

خیر، نداریم

سلام، اگه یکی منو بلاک کرده باشه. بعد از بلاک پیام فرستاده باشم ، این باقی میمونه. تا وقتی که منو از بلاک در بیاره؟؟؟بعد میخونه پیاممو؟؟؟؟؟

سلام هم بله و هم خیر، بستگی به این داره که چه زمانی شما را از بلاک بودن خارج کند و این زمان چند وقت بعد از ارسال پیام شما باشد.

سلام یعنی چی بستگی به زمانش داره؟ میشه بیشتر درباره زمانش بگید

سلام در به روز رسانی جدید تلگرام، هیچ پیامی بعد از بلاک کردن شخص، برایتان نخواهد آمد و پیام های ارسالی بعد از آنبلاک شدن نیز به شما نخواهد رسید

سلام بابت مطالبتون خوبتون ممنون تو گروهي كه عضو بودم توسط شخصي بلاك شدم أيا حالا كه من رو بلاك كرده ميتونم بلاكش كنم؟

سلام خواهش می کنم بله، می توانید. برای بلاک کردن نیازی به اجازه بلاک شونده ندارید و در هر حالتی می توانید او را بلاک کنید!

متشكرم

سلام اگر شماره پخاطب رو از لیست کانتکتای گوشی بلاک کنیم و بعد تلگرام رو نصب کنیم ایا اون فرد متوجه میشه که ما تلگرام داریم؟

سلام بله، لیست مخاطبان بلاک شده گوشی و تلگرام دو لیست متفاوت و جدا از هم هستند. بعد از نصب و راه اندازی تلگرام باید مجددا شماره مورد نظرتان را در تلگرام هم بلاک کنید

با سلام تلگرام من روی کامپیوتر فعال است و گوشیم مشکل داره. خواستم بدانم که از تلگرام کامپیوتر، چطوری بفهمم پیامی که ارسال کرده ام طرف پیام را خوانده یا نه؟: چون تو تلگرام کامپیوتر 2 تیک نمی زنه. با تشگر

سلام تلگرام روی موبایل و کامپیوتر به یک شکل هست. اینکه تیک دوم نمی خورد یا طرف مقابل هنوز پیغام را ندیده و یا از تلگرام های غیر اصلی و حالت روح استفاده می کند که حتی در صورت دیدن پیغام هم تیک دوم نخواهد خورد!

سلام اگر ما کسی رو بلاک کنیم، اون متوجه میشه؟

سلام برایش پیغامی مبتنی بر بلاک شدن ارسال نمیشه، اما از روی چیزهایی که در پست گفتیم متوجه خواهد شد!

کسی که برای همه مخاطب هاش و حتی اون هایی که شماره اشون رو نداشته و اصلا چت هم نکرده، پروفایلش شبیه کسیه که بلاک کرده، یعنی چیکار کرده؟ همه رو بلاک کرده؟

سلام سوالتان خیلی واضح نیست اما گزینه ای برای بلاک کردن تمام مخاطبان وجود ندارد

سلام. اگه یکی رو بلاک کنیم ک بعد از بلاک عکسمونو عوض کنیم شخص بلاک شده می تواند عکس جدید را ببیند؟

سلام‌از مطلب مفیدتون‌ ممنون. اگه با کسی چت کنیم‌بعد بلاکش کنیم، چتهای قبل تو گوشی طرف پاک میشه؟ اگه میمونه چطور میشه پاک کرد؟

سلام در به روز رسانی جدید تلگرام شما می توانید چت های گذشته با هر کسی (چه آنان که بلاک کرده اید و چه نکرده اید) را پاک نمایید. تلگرام خود را به روز نمایید تا این امکان برایتان فعال شود

سلام ، اگر کسی رو بلاک کنم ، میتونم بعد از بلاک کردنش عکس پروفایل ، بیو و زمان آخرین بازدیدش رو ببینم؟

سلام به تنظیمات تلگرام نفر مقابل بستگی دارد. حالت کلی این هست که می تونید، مگر که او هم شما را بلاک کرده باشد.

سلام یه نفر منو توی تلگرام بلاک کرده ولی مدام عکس های پروفایلش رو که عوض میکنه منم می تونم ببینم شون ولی وقتی بزنم روی عکس پروفایلش عکسش حذف میشه و آخرین بازدیدش هم همون لست سین ا لانگ تایم ا گو هست … حالا خواستم بدونم در شرایطی که اون منو بلاک کرده چگونه است که مدام عکس های پروفایلش برا من هم میاد و من هم می تونم پروفایل تلگرامش رو ببینم . ممنون

سلام شما قادر هستند تنها عکس کوچک پروفایلش را ببینید، و وقتی روی آن بزنید نمی توانید چیزی ببینید ضمن آنکه در مورد پروفایل، فقط موارد قبل از بلاک را می بینید و یا موارد پایه، اگر او از خودش بیوگرافی نوشته باشد یا تغییر دهد، قادر به دیدن آنها نخواهید بود.

شخص که شما را بلاک کرده زمانی که عکس پروفایلش و عوض میکنه برای یک لحظه شما را از بلاک در میاره بعد دوباره بلاک میکنه شما را

درود مجدد جناب علیرضا این مطالبی که فرمودید جواب سئوال من نبودند لطفا به سئوالم دقت بفرمائید و اگه امکانش براتون هست جواب سئوالم رو دقیق بفرمائید . در ضمن قسمت بیوگرافی و تغییر آن رو هم همیشه می بینم و اتفاقا این شخصی که بنده رو بلاک کرده بیوگرافیش رو بصورت هفتگی عوض میکنه و همون لحظه هم من می تونم بیوی جدیدش رو ببینم .

سئوال مشخص من این هست چرا من می تونم عکس پروفایل شخصی که منو بلاک کرده ببینم ؟؟ چرا وقتی اون عکس جدید میذاره برا پروفایلش من هم می تونم اون عکس رو ببینم ؟ یا چگونه است که اون عکس هم برا منم میاد ؟ ممنون

شما او را بلاک کرده باشید، همچنان می تونید عکسش رو ببینید. او نمی تواند عکس پروفایل شما را ببیند!

اگر کسی من را بلاک کند ومن هم بعد از بلاک کردن او بلاکش کنم دیگر نمیتواند عکس های مرا که ببیند و اصلا این که من بعد از او اورا بلاک کردم او هم از طرف من بلاک میشود؟

سلام وقتی بلاکش کنید، تمام مواردی که ذکر شده اتفاق می افتد. بلاک کردن او و شما از هم مستقل هستند

سلام اگه کسی رو بلاک کنیم و بعد انبلاک کنیم و متوجه بشیم اون دیلیت اکانت زده و شماره طرف رو هم نداشته باشیم هیچ راهی برا دوباره پیدا کردنش وحود نداره؟

سلام خیر، مگر آنکه در یک گروه مشترکا عضو باشید

خب وقتی اکانتش رو حذف کرده حتی اگه تو یه گروه با هم عضو باشیم بازم فایده ای نداره دیگه !!🙄

عذر میخوام من فکر کردم که منظورتون این هست که او با یک شماره و آیدی دیگر وارد تلگرام شده است.

سلام،توی پروفایل یکی از مخاطبام که میرم نوشته last seen a long time ago،آیا نشونه بلاک شدنه؟البته من عکسای پروفایلشو میتونم ببینم

سلام ببخشید من و بی افم همو تو تلگرام بلاک‌کردیم ولی من چتاشو پاک نکردم الان هرچی ک بود و نبود پاک شده چرا؟نمیشه بازیابی کردشون؟

سلام هنگامی که شخصی را بلاک می کنید و یا بلاک می شوید، همچنان این امکان برای طرفین برقرار هست که پیام ها را پاک کنند. هم پیام های خودشان و هم پیام طرف مقابل. فرقی هم ندارد که بلاک کرده باشند و یا بلاک شده باشند

امكان بازيابي وجود نداره؟

سلام اگه کسی بلاکمون کرده باشه پیام هایی که وقتی بلاک بودیم بهش دادیم رو میتونه بخونه ؟ وقتی که بلاکیم امکانش هست که پیام ها دیده بشه ؟

سلام وقتی شخصی را بلاک می کنید امکان ارسال پیام به او را نخواهید داشت وقتی هم آن شخص برایتان پیغامی می فرستد به شما نمی رسد اما پیام های پیش از بلاک شدن دیده می شوند و هر دو طرف می توانند آنها را برای همیشه برای یکدیگر پاک کنند.

سلام اگر شماره ی ما برای کسی در تلگرام افتاده باشه چطوری میتونیم مخفیش کنیم؟

سلام از طریق تنظیمات تلگرام، بخش حریم خصوصی یا Privacy and Security وارد شوید. گزینه ای هست مربوط به شماره تلفن (Phone Number). در این قسمت مشخص می کنید که چه کسانی می توانند شماره شما را ببینند و گزینه های اون همه، مخاطبین و هیچکس هست. اگر نمی خواهید کسی به شماره شما دسترسی داشته باشد، گزینه هیچکس Nobody را انتخاب کنید

سلام کسی منوبلاک کرده درتلگرام ومن بازم به اون شخص پیام میدم بااینکه بلا کم چون میدونم بدستش نمیرسه بعد وقتی میام به صفحه تلگرامش میبینم بعضی ازپیامهام دوتاتیک خورده البته ویسها وgifها وقتی بلا کم چطوری دوتاتیک میخورن اشتباه تلگرامه؟

سلام اشتباهی بعید هست در کار باشد، اما احتمال دارد که موقتا شما را از بلاکی در می آورند و مجدد بلاک می کنند

این اتفاق برای من هم افتاده….مطمئنم از بلاک درنمیاره….ولی بعضی عکسها و ویس ها تیک دوم خورده…..نکنه ترم افزاری وجود داره که میشه در زمان بلاک هم پیام ها رو خوند

سلام… خواستم بگم که صمیمی ترین دوستم منو حذف کرد و منم بلاکش کردم 😂😅😂 انتقام شیرین است…

سلام و این گونه فرصت بازگشت را نیز از او گرفته اید 🙂

سلام اگر کسی من رو بلاک کرده باشه و من آنلاین بشم میتونه وضعیت آنلاین بودن من رو ببینه و چراغ سبز کنار عکسم براش نشون داده میشه؟

سلام خیر، نمی تونه ببینه حتی در تنظیمات می تونید کاری کنید که هیچکس، حتی کسانی که بلاک نکردین هم این رو نتونن ببینن و فقط هنگام چت کردن شما را آنلاین ببینند

خب موضوع همینه اگه من در حال چت با شخص سومی باشم کسی که منو بلاک کرده من رو آنلاین میبینه؟

خیر، وقتی شما را بلاک کرده چیزی متوجه نمیشود، حتی پیغام شما هم برایش ارسال نخواهد شد. اما هر دو می توانید پیام های قبلی را کاملا پاک کنید!

سلام…..چطور وقتی بلاک هستم ،عکس های میفرستم تیک دوم میخوره؟…..می دونم از بلاک درنمیاره…

سلام تیک دوم در تلگرام به این معنا هست که گیرنده پیام شما را دیده. اگر گیرنده بلاکتان کرده، تنها در صورتی این اتفاق ممکن است بیفتد که به صورت لحظه ای شما را از بلاک در بیاورد و مجدد بلاک کند!

سلام چطوریه که فقط عکس ها تیک دوم میخوره….ولی نوشته ها نه….بعدش هم عکس های که روزهای قبل فرستاده بودم بعد از یک یا چند روز تیک دوم میخوره….

سلام احتمالا هر چند وقت یک بار، شما را آن بلاک می کنند. همین هست که چند روز یک بار تیک دوم می خورد. عکس و نوشته با هم فرقی ندارند، یا هر دو تیک دوم می خورند و یا هیچکدام. مگر آنکه به خاطر گذشت زمان، یکی به دست مخاطب مورد نظرتان نرسد

اما وقتی همان پیامها رو در نسخه دسکتاپ باز کنید فقط یک تیک خورده ، چرا؟؟؟

از تلگرام سوال کنیدhttps://blog.elbaan.com/از-تلگرام-بپرسید-بدون-واسطه/

سلام شما گفتید این رفع نشدن بلاک در تلگرام با حذف اکانت یگ باگ هست من دیروز دیلیت اکانت کردم و جوین جدید دادم ولی هنوز بلاکم ! طرف ممکنه شمارم داشته باشه ؟ یا این باگ در تلگرام رفع شده ؟

سلام البته من چنین چیزی را نگفته ام؟! در جایی از پست چنین مطلبی دیده نمی شود اکانت شما با شماره شما گره خورده اند. وقتی این اکانت و شماره بلاک شود، تا طرف مقابل شما را آنبلاک نکند، بلاک می مانید. تنها کاری که می توانید بکنید این است که با یک شماره دیگر اکانتی بسازید، شماره طرف مورد نظرتان را در مخاطبانتان قرار دهید. الان این شماره جدید بلاک نخواهد بود!

سلام یکی منو بلاک کرده ولی بعضی مواقع که انلاین میشم یه لحظه عکس پروفایل طرف میبینم ولی بعد از چند ثاتیه عکس از بین میره و همون نوشتهlast seen a long time a goنمایش داده میشه.این معنیش چیه؟طرف منو برا ی لحظه از بلاکی درمیاره یا نه؟؟؟

سلام متاسفانه پاسخ به این سوال را نمی دانیم این سوال حالت بسیار خاصی هست که می توانید از خود تلگرام سوال بفرمایید:https://blog.elbaan.com/از-تلگرام-بپرسید-بدون-واسطه/

سلام …اگه تو تلگرام با استفاده از قسمت تغییر شماره، شماره ام رو عوض کنم و کسی بلاکم کرده باشه از بلاک درمیام؟

سلام با تغییر شماره، گویی یک اکانت جدید ساخته اید. و به احتمال زیاد از بلاک بودن در بیایید. مگر اینکه در حالت انتقال شماره داستان متفاوت باشدhttps://blog.elbaan.com/تغییر-شماره-تلفن-در-تلگرام/

می خوام از حالت انتقال شماره استفاده کنم…نه ایجاد اکانت جدید..

باسلام.اگر طرف منو بلاک کنه و شماره منم حذف کنه آیا بازم اکانتم میبینه؟ و اگر نمیتونه منو ببینه چکار کنم که دوباره اکانتم براش ارسال بشه؟

سلام بله، در تلگرام اگر شخصی شماره شما را هم نداشته باشد، می تواند اکانت شما را ببیند

من ديليت اكانت كردم چون سيم كارتم بنام خودم نبود حالا سوالم اينه اگه كسي كه سيم كارت تلگرامم بنام اون بود با درسافت سيم كارت المثني بخواد همون تلگرام رو فعال كنه راهي هست كه من اجازه ندم به مخاطبينم اطلاع رساني بشه يا كسي از مخاطبينم به اين اكانت پيام نفرسته؟

سلام باتوجه به اینکه دیلیت اکانت کردین، دیگر به آن اکانت دسترسی ندارید. اما اگر با همان شماره مجدد اکانت تلگرامی ساخته شود، آن فرد به مخاطبان شما دسترسی نخواهد داشت، مگر آنکه روی گوشی خودش آنها را داشته باشد. افرادی هم که این شماره را روی گوشی خود دارند، متوجه ایجاد شدن اکانت خواهند شد و می توانند به او پیغام دهند. تنها راهی که برای پیشگیری از این موضوع دارید این است که خارج از تلگرام، به صورت پیامکی یا از طریق واتساپ به اطلاع مخاطبینتان برسانید

اگه مخاطبينم رو در تلگرام بلاك و بعد ديليت اكانت ميكردم هم وقتي دوباره با همون شماره تلگرام نصب بشه مخاطبينم ميتونن بهش پيام بدن؟؟ ميتونستم اين كار رو بكنم؟

مخاطبین شما جدای از اکانت شما هستند! وقتی دیلیت می کنید و نه لاگ اوت، چتها هم پاک می شوند. و وقتی با آن شماره مجدد در تلگرام اکانت ساخته بشه، فقط مخاطبینی را میبیند که در گوشی خودش دارد و ربطی به ارتباطات گذشته نخواهد داشت

سلام وقتی در تلگرام با ایدی با کسی چت کنیم بعد اون طرف بلاک کنه ایا تمام چتها و داده ها ازبین میرن یعنی پاک میشن؟واینکه اگه پاک بشن میشه دوباره اونارو برگردوند؟ ممنون اگر پاسخ بدید.

سلام خیر اما هر یک از طرفین می توانند پیام ها را به طور کلی پاک کنند که دیگر امکان بازگشت اونها هم نخواهد بود

وقتی از بلاک خارج شدم هیچ کدوم از پیامها نبود ینی اون طرف همه ی پیام هارو پاک کرده؟(پیام های دوطرف)

بله

با سلام من ی نفری رو بلاک کردم وقتی بلاکش کردم پی ویشم هم پاک کردم ولی الان وقتی شماره اون شخصو میزنم فقط میچرخه اصلا اسم اون طرفو نمیاره یعنی دیگه پی وی اون طرفو برام نمیاره؟

سلام پس از پاک کردن پیام ها، دیگر پیامی در پی وی باقی نمی ماند برای آنکه بخش پی وی فرد را پیدا کنید، باید شماره او را در گوشی خود به یک نامی ذخیره کنید و با استفاده از آن نام جستجو کنید. تلگرام امکان جستجو با استفاده از شماره موبایل را ندارد

سلام ..ینفر منو بلاک کرده .ولی وقتی که پروفایلشو عوض میکنه .در حد چند ثانیه پروفایلش بالا میاد .من میبینم .و بعد دوباره عکس حذف میشه .دلیلش چیه?

سلام نمی توان در این مورد خیلی راحت گفت که چه اتفاقی می افتد. اما در کل وقتی یک نفر شما را بلاک می کند،‌ شما نمی توانید عکس پروفایل او را به صورت کامل ببینید اما در دایره کوچک بعضا متوجه تغییر عکس او می توانید بشوید.

یکی منو بلاک کرده براش یه ویدئو ارسال کردم و چند تا پیام ؛ بعد از دو روز، ویدئو دو تیک خورد اما پیاما همچنان یه تیک خورده … این چه حالتیه؟؟؟🤔

سلام حالت بسیار عجیبی هست بهتر هست در این مورد از خود تلگرام سوال بفرمایید

https://blog.elbaan.com/از-تلگرام-بپرسید-بدون-واسطه/

اگر ما هم توانستیم دلیلی برای این موضوع پیدا کنیم، حتما خدمتتون تقدیم خواهیم کرد

سلام ایا راهی وجود داره که ما یه نفرو بلاک کنیم ولی تو بلاک لیستمون نمونه؟ نمیخوام جلو چشام باشه🤦‍♀️

سلام خیر، اما بلاک لیست هم خیلی جلوی چشم نیست

سلام ببخشید یک نفر منو از تلگرام بلاک کرده من دلیت اکانت زدم بازم بلاک بود راه حلی نداره؟ بتونم پروفایل هاش رو ببینم یعنی من سه بار اکانت جدید با همان خط زدم ولی بازم بلاک بودم اون شماره منو نداره چیکار کنم؟

سلام با دلیت اکانت بلاک بودن شما تمام نمی شود. تنها راه حل استفاده از یک شماره دیگر و یک اکانت دیگر تلگرامی است.

سلام ببخشید من با یه نفر چت میکردم بعدش منو بلاک کردبعد کل چتامونو پاک کردیم شمارشو ندارم که بهش بگم منو از بلاک در بیاره میتونم با اسم پروفایلش پیداش بکنم ایدی نداره فقط اسمش هست

سلام راهکار خاصی وجودندارد تا شما زا آنبلاک نکند نمی توانید با او چت کنید

سلام دوستان خوبم یکی از نزدیکان من بنده رابلاک کرده ومن دائم براش پیام میزارم ویا عکسی براش می فرستم و همیشه پیامهام دو تیک می خورن اما درضمن بنده در لب تابم دو تا تلگرام نصب کرده ام واین اتفاق وتیک خوردن پیامها در یکی از تلگرامها نمایش داده میشه موضوع چیست وچرا تیک خوردن فقط در یکی صورت می گیره لطفا نظرتان را بیان کنید

سلام اگر دوتا تلگرام روی لپتاپ، با دو شماره متفاوت باشد، و هر شماره یک یوزر جداگانه، این موضوع اوکی هست. و موضوع دیگر می تواند این باشد که او برای لحظاتی شما را آنبلاک کرده، پیام ها را می خواند و مجددا بلاکتون می کند. وگرنه ممکن است طرف دیگر نوع دیگری از تلگرام های فرعی را استفاده می کند که چنین اتفاقی رخ می دهد

سلام. ممنون از مطالبتون. من فردی رو حدود یه ماه پیش بلاک کردم. امروز متوجه شدم که با اینکه بلاک هست اما عکسای پروفایلش رو تغییر داده و‌من میتونم عکساش رو ببینم. ینی تو تلگرام حتی بعد از بلاک کردن هم پروفایل طرف مقابل قابل رویت هست؟ مرسی

سلام ممنون از بذل توجه شما دیدن عکسهای پروفایل در حالت بلاک بودن، امری نشدنی است، مگر اینکه شما یا طرف مقابل از نسخه های غیر اصلی تلگرام استفاده کنید که حالت های خاص زیادی دارند

سلام من قبلا وقتی اکانتمو پاک میکردم و مجدد نصب میکردم فردی که بلاکم کرده بود پیجش بازمیشد ولی حالا با حذف و نصب مجدد اکانت همچنان بلاکم چیکارکنم آنبلاک بشم یعنی حتی پیامی براش ارسال نشده که فلانی وارد تلگرام شد؟؟

سلام قبلا برای شما اتفاق عجیبی پیش می آمده پاک کردن و نصب مجدد تلگرام نباید باعث رفع بلاک شود، چرا که بلاک کننده فقط می تواند شما را از بلاک بودن خارج کند

پیام ورود مجدد شما به تلگرام هم در حالت بلاک بودن که ارسال نمی شود و در حالت کلی هم ممکن است فرد در تلگرامش این گزینه را غیرفعال کرده باشد

بعد بلاك همه پيام ها پاك شده و الان ديگه بلاك نيست امكان بازيابي چت ها وجود داره؟

سلام متاسفانه خیر مگر اینکه قبلا از چتهای تلگرامیتون پشتیبان گیری کرده باشید

سلام. من چند وقت پیش دیلیت اکانت کردم. بعد از چند روز وقتی دوباره تلگرامم رو فعال کردم دیدم توسط کسی که قبل از دیلیت کردن بلاک نبودم، بلاک شدم. سوالم اینه که اون شخص از همون حسابم که حذف شده تونسته منو بلاک کنه؟ یا اینکه امکان داره که شمارمو سیو کرده باشه که جوین شدنمو دیده و بعد بلاک کرده؟ احتمال دیگه ای هم میتونه باشه؟

چطور میشه وقتی برای کسی که منو بلاک کرده پیام میفرستم و پشت سرش اون پیامو حذف میکنم باز پیام برام ظاهر میشه در حالی که دوتا تیک خورده؟

سلام سوال شما خیلی خاص هست و یجورایی غیرممکن احتمالا شما یا طرف مقابل از نسخه های غیر اصلی تلگرام استفاده می کنید که یک همچین موضوعاتی پیش می آید

سلام. من با تلگرام اصلی کار میکنم منتها برای فعال بودن با پروکسی کار میکنم.امکان داره به خاطر پروکسی ها باشه؟ البته چند مورد دیگه هم امتحان کردم اما فقط برای یکی از مخاطبام اینجوری میشه.

(چطور میشه وقتی برای کسی که منو بلاک کرده پیام میفرستم و پشت سرش اون پیامو حذف میکنم باز پیام برام ظاهر میشه در حالی که دوتا تیک خورده؟)

سلام خیر پروکسی و تلگرام اصلی اوکی هست احتمال دارد مخاطبی که الان این مشکل با او پیش آمده، او از یک نسخه خاصی از تلگرام استفاده می کند و کارهای عجیب می کند. همانطور که خودتان هم امتحان کردین، در تلگرام با پاک کردن پیام و انتخاب گزینه پاک شدن برای هر دو طرف یا برای همه، آن پیام دیگر نباید برگردد، چه برای شخصی که بلاک است و چه برای شخصی که بلاک نیست

سلام وقت بخیر من بایکی چت کردم بعد عکساشو فرستاد وبعدش دیدم زد حذف گفتگو بعد رفتم تو عکسهای ذخیره شده تلگرم اونجام پاک شد چطور شد که پاک شدبعد میخوام بدونم کلا منو پاک کرده یا فقط گفتگوهارو

سلام در تلگرام می توانید یک چت را به صورت کامل پاک کنید. پاک کردن چت نباید باعث شود تا عکس هایی را که در گوشی ذخیره کرده اید هم پاک شوند. اما حافظه پنهان مربوط به آن چت هم پاک می شود و این اتفاق برای هر دو طرف می افتد.

در مورد سوال دومتان نمی توان برایش پاسخی داد

سلام خسته نباشید،حقیقتش یک نفراقای ناشناس به من بااسم فیک پی ام درپیوی تلگرامم فرستادوپی امش هم بی ربط بودومن هم حقیقتادرجااون شخص رابلاکش نمودم وبعدش صفحه پیوی تلگرام من واون شخص کلاتوسط اون اقابعدازبلاک شدنش توسط من درجابرداشته شد وایدی وشماره اش را هم ظاهرادربیو اش نگذاشته بود چون اون اقا اول پی ام به من فرستاده بود ومن هم حقیقتامی خواستم بدانم چگونه من اون صفحه پیوی رادوباره بدست بیاورم چون می خواهم بدانم این شخص ناشناس چگونه وازطریق چه کسی به صفحه ی پیوی من واردشده است واصلاشمارموازکجامی دانست وازچه کسی شمارمو گرفته است به خاطرهمون اگرقبول زحمت بفرماییدراهنمایی ام بفرماییدصفحه پیوی راکه اون شخص کلابرداشته است را چگونه دوباره بدست بیاورم ازشماسپاسگزارمی شوم

سلام چند راه وجود دارد که یک شخص شما را یافته و در پی وی بتواند به شما پیام دهد 1- هر دو در یک گروه عضو باشید 2- شخصی از طرف شما پیامی را در گروه های مختلف فوروارد کرده باشد 3- در بخش مخاطبین تلگرام گزینه ای هست به عنوان Find People Nearby، اگر برای شما این گزینه فعال باشد افرادی که در نزدیکی شما باشند، می توانند شما را دیده و به شما پیام دهند (واردش شوید، در بالای صفحه گزینه ای هست که Make Myself Visible)

دقت داشته باشید که در تنظیمات تلگرام و بخش امنیت و حریم شخصی، شماره شما برای چه کسانی می تواند نمایان باشد.

سلام من یه چتی با یکی داشتم الان بلاکش کردم بعد از چند دقیقه انبلاک کردم ولی پیام ها هردومون نبود دلیلش چی هس ؟

سلام بعد از بلاک کردن، هر دو طرف می توانند پیام ها را به گونه ای پاک کنند که حتی برای طرف مقابل هم پاک شود

سلام اگه کسی کسی رو هم کرده باشه و کسی به اونی که هک شده پیام بده بعد حذف کنه اونی که هک کرده هم اون پیام حذف شده رو میبینه؟

سلام در تلگرام هر یک از طرفین می تواند پیامی را به صورتی پاک کند که برای هر دو طرف هم پاک شود. چه بلاک باشند و چه نباشند

باسلام.اگه کسی رابلاک کرده باشیم وبعدش شماره تلگرام راتغییر بدهیم فرد بلاک شده تلگرام ماروداره یا حذف میشه براش

سلام هنگامی که شماره را در تلگرام تغییر میدهید، به تمام مخاطبانتان اعلام می کند که شماره تان عوض شده است (مخاطبینی که شماره شما را داشته اند)، مگر آنها را که بلاک کرده اید. آنها متوجه نخواهند شد. در رابطه با تغییر شماره در تلگرام می توانید در پست زیر به صورت کامل بخوانید:https://blog.elbaan.com/تغییر-شماره-تلفن-در-تلگرام/

سلام خسته نباشید ی نفر منو بلاک کرده بود بعد من دیلیت اکانت کردم هنوز بلاکم ایشون هم شماره منو نداره امکانش هس بازم بعد دیلیت اکانت همچنان بلاک باشم؟؟؟

سلام بله

سلام اگر کسی مارا در تلگرام بلاک کند و ما اون فرد رو بلاک نکنیم در صورتی که در تلگرام با تماس تصویری به اون فرد زنگ بزنیم پیامش برای اون فرد میره آیا؟

سلام در تلگرام تماس تصویری وجود ندارد. اما در حالت کلی، وقتی کسی شما را بلاک می کند، دیگر از طرف شما هیچی دریافت نخواهد کرد!

سلام وقت بخیر.من میخوام به دلیل یه سری مزاحمتا شماره تلگراممو عوض کنم ولی به مطالبو پیام هاو شماره های اکانت تلگرامم نیازدارم.حالا مشکل اینجاست که اگ من با گزینه change numberتلگرام شماره اکانتمو عوض کنم تا همه چی برام سیو باقی بمونه، شماره من برای همه کسایی ک شماره قبلیم داشتن میره. میخواستم بدونم با بلاک کردن یه عده میتونم این امکانو ازشون بگیرم ک خط جدیدمو داشته باشن؟یا تحت هرشرایطی با چینج نامبرشماره من دراختیاراونا قرارمیگیره؟ممنون ازپاسخگوییتون

سلام وقت شما هم بخیر با بلاک کردن اونها قطعا هیچ خبری از طرف شما برای آنها نمی رود. ضمنا هنگام تغییر شماره دقت داشته باشید که یک گزینه وجود دارد که این تغییر شماره برای دیگران اعلام نشود ضمنا، با تلگرام دسکتاپ و از طریق تنظیمات آن می توانید تمام اطلاعات داخل تلگرام را ذخیره کنید. (در تنظیمات گزینه Advanced و سپس Export Telegram data)

سلام میگم اگه مثلا من چن نفر رو بلاک کردم بعد دلیت اکانت کنم اکانتمو اونای ک بلاک کردم بلاک میمونن

سلام اگر مجدد ایجاد اکانت کنید، با توجه به زمانی که این کار را انجام میدهید، ممکن است بلاک مانده باشند و یا خیر اما اگر آنها شما را بلاک کرده باشند، دلیت اکانت و ایجاد مجدد آن کمکی به رهایی از بلاک نمی کند.

این موارد فقط برای تلگرام اصلی صادق هستند و بعضا تلگرام های غیر اصلی که نا ایمن هم هستند ممکن است شرایط دیگری داشته باشند

با سلام. من ادمین گروهی هستم و روباتی مزاحم توی کانال دم به دقیقه پست می گذارد. من با بلاک کردن این کانال باز هم پست می گذارد . علت چیست.(گوشی هم مشکلی ندارد)

سلام خوشبختانه مشکلات تلگرام و … از مشکلات خود گوشی جدا هستند.

روبات را از کانال یا گروهتان اخراج کنید.

سلام شخصی رو داخل تلگرام بلاک کردم.داستم پروفایلش رو می دیدم دستم خورد دو ایکون تلفن و تماس گرفته شد . با اینکه بلاک بوده ایا برای اون طرف زده میشه که تماس از دست رفته داخل تلگرام از من داشته یا خیر؟

سلام چون شما او را بلاک کرده اید، این حالت ممکن است رخ دهد. اما شما می توانید بلافاصله این پیام و هر پیام دیگری را که می خواهید برای خود و او پاک کنید. روی پیام تماس اخیر انگشت خود را نگه داشته و گزینه پاک کردن را انتخاب کنید، دقت کنید که برای هر دو طرف پاک کنید

سلام، اگر کسی را در تلگرام بلاک کنیم، پست‌های کانال آن شخص را می‌توانیم ببینیم یا خیر؟ ممنون

سلام. شخصی منو بلاک کرد و بعد دیلیت اکانت وساخت مجدد اکانت دیدم با همون شماره هنوز بلاکم. واسه همین اون رو دوباره دیلیت اکانت کردم. بعد با یه شماره دیگه اکانت ساختم و بهش پیام دادم و این دفعه بلاکم نکرد. حالا میخواستم بدونم اگه همین اکانت جدیدم رو که بلاک نیست شماره اش رو به اون شماره ای که بلاک بود تغییر بدم، دوباره بلاک میشم؟

سلام همانطور که خودتان نیز تجربه کرده اید، دیلیت اکانت بلاک بودن را مرتفع نمی کند. با شماره جدید مشکلی نیست اما انتقال این شماره به شماره قبلی نیز مجدد شما را به حالت بلاک می برد. می توانید همزمان هر دو شماره را روی تلگرام خود داشته باشید و بین آنها جابجا شوید این امکان هم برای اندروید و هم برای آیفون وجود دارد

سلام خسته نباشید ممنون ازمطالب خوبتون توتلگرام واردگفتگوی مخفیانه(سکرچت) یه نفرشدم ولی پیام بهش ندادم اون بعدیه ساعت وقتی دیدمن پیامی بش ندادم منوبلاک کرد وپرفایلش برام ناپدیدشدواخرین بارچزدیدشم برام میزدخیلی وقت پیش من بعددوسه روزتلگرامموحذف کردم یک سال طول کشیددوبارتلگرام همون خطم رانصب کردم وباهمون خط واردشدم اسم طرف روکه سرچ کردم هم پرفایلش وهم اهرین بازدیدبرامن میان ودیگه بلاک هم نیستم ایاایشون منوازبلاک دراوردیاچون من تلگرامم یه سال حذف بودوغیرفعال بود خود به خودازبلاکی دراومدم؟؟ممنون میشم اگرجواب بدین

سلام خواهش می کنم به احتمال زیاد ایشون شما را از بلاک بودن خارج کرده است. بلاک بودن با مدتها غیرفعال بودن هم از بین نمی رود. اما اگر شما کسی را بلاک کرده باشید، ممکن است بعد از مدتها غیرفعال بودن، بلاک ها از بین بروند

سلام خسته نباشید من یه نفر رو توی تلگرام بلاک کردم(شماره منو توی گوشیش سیو نکرده بود) اما به محض بلاک کردن شماره من براش نمایش داده شده بود و شماره اونم برای من نمایش داده شد میخواستم ببینم همچین چیزی امکان دارد یا فرد مورد نظر از قبل شماره منو داشته؟

سلام خیلی ممنون بلاک شدن و نمایش شماره تماس دو معقوله جدا از هم هستند. اگر هر دو از نسخه اصلی تلگرام استفاده می کنید این اتفاق کمی عجیب هست!

سلام ببخشید بهمن ماه بنده مزاحم داشتم در تلگرام فیلم های مستهجن و تهدید بعد مسدود کردن کاربر رو زدم بعد که شکایت کردم پلیس فتا گفت باید چت ها موجود باشه حالا سوالم اینه میشه بعد از خارج کردن بلاک چت ها رو برگردون؟خیلییی برام حیاتیه

سلام در صورتی که هر یک از طرفین چت ها را پاک کرده باشند خیر، این امر در تلگرام در حالت بلاک بودن یا نبودن، از سمت هر دو طرف می تواند انجام گیرد!

سلام یک نفر من رو بلاک کرده ولی عکس که میفرستم دوتا تیک میخوره ولی پیام هام یک تیک میخوره .دلیلش چیع؟ایا عکسارو میبینه؟

سلام در تلگرام اصلی چنین چیزی محال است، ممکن است طرف مقابل از یکی از نسخ فرعی تلگرام استفاده می کند

سلام یکی از مخاطبینم منو بلاک کرده والان خود بخود صفحه چت از تلگرامم حذف شد دلیل این کار چی میتونه باشه؟

سلام در تلگرام هر یک از طرفین می توانند چت هایی را که فرستادند به صورت کامل پاک کنند، به صورتی که برای هر دو طرف پاک شود.

سلام ، من اگه شخصیو بلاک کرده باشم ، درصورتی که ایدیمو داشت فقط ، بعد بلاکش کردم پیاما خود به خود درجا حذف شد، و من ایدیمو عوض کردم، ایا اون شخص میفهمه ایدیمو عوض کردم منو میبینه؟

سلام پیام ها به صورت خود به خود حذف نمیشن، هر یک از طرفین می تونن چتها را پاک کنند وقتی آیدیتون را عوض می کنید، طبیعتا نباید متوجه شود مگر از طرق دیگر، دوست مشترک، نسخه های مشابه و غیراصلی تلگرام و …

سلام میشه لطفا راهنمایی کنین چت هایی که بر اثر بلاک کردن و بلاک شدن ، پاک شدن رو چجوری برگردونیم ؟؟ خواهش میکنم خیلی مهمه . هیچ کدوم از دو طرف چت رو پاک نکردن صرفا بخاطر بلاک همه پاک شده

سلام وقتی بلاک می کنید چتی پاک نمی شود، مگر اینکه یا در زمان بلاک بودن ارسال کرده باشید و یا یکی از طرفین پاک کرده باشد این موضوع در رابطه با تلگرام اصلی است و درمورد تلگرامهای فرعی اطلاعی نداریم

سلام كسي منو بلاك كرده من اما بلاكش نكردم آيا هر زمان من وارد تلگرام بشم متوجه آنلاين بودن من ميشه؟

سلام شما می تونید در تنظیمات تلگرامتون زمان آنلاین بودنتون را برای همه مخفی کنید

سلام یکی منو بلاک کرده ولی بعضی وقت ها پروفایلمو برام میاد بعد سریع میره… دلیلش چیه؟

سلام ممکن است برای لحظاتی شما را از بلاک بودن خارج کند

یکی منو بلاک کرده ولی خیلی وقتا که پروفایلشو عوض میکنه برام میاد ولی بعد دوباره سریع میره… علتش چیه؟

سلام ممکن است برای لحظاتی شما را از بلاک بودن خارج کند

مطمئن هستید از این بابت؟

واقعا نمی شه با اطمینان گفت چراکه انواع مدلهای تلگرام غیراصلی هستند و انواع روش های خاص و عجیبی که نمی توان به پاسخ مطمئن بود

سلام اگر کسی رو در تلگرام بلاک کنیم در گروههای تلگرامی پست بزاره میبینیمش یا نه؟؟؟

سلام وقتی که شما شخصی را بلاک می کنید 1- نمی توانید به او پیام بدهید 2- او می تواند برایتان پیام بنویسد، اما همیشه روی حالت یک تیک می ماند و به شما نمی رسد. وقتی که او را از بلاک بودن هم در آورید، این پیام ها به شما نخواهد رسید 3- در گروه های مشترک هر یک از شماها که پیام دهید، طرف دیگر هم می تواند آن را ببیند و در واقع بلاک بودن در گروه تاثیری ندارد

سلام. وقتی که من یک گروه در تلگرام بزنم که مالکش خودم باشم ، ایا کسی رو که بلاک کردم میتونه از طریق لینک توی گروه من جوین بشه؟

سلام خیر برایش پیام می رود که گروه در دسترس نیست

باسلام از این که باحوصله جواب همه دوستان رو می دید بسیار سپاسگذارم یه سوالی داشتم اگر جواب بدید ممنونتون میشم یه چند روزی که یه اهنگ تولدت مبارک خود بخود تو گوشیم پخش میشه حتی اگرگوشیم خاموش باشه من اصلا تو حافظه گوشیم این آهنگو ندارم حالا سوال من اینه که آیا گوشیم ویروسی شده یا هک شدم البته چندین بار گوشیم بهینه سازی کردم وهر دفعه میگه گوشی شما سالم گوشی شما ویروس نداره یه بارم بروز رسانی کردم یه آنتی ویروس نصب کردم ولی بی نتیجه بود البته اینو بگم چند روز پیش تولد دوستم بود تو وتساپ قسمت وضعیت چند تا آهنگ که براش فرستاده بودن رو گذاشته بود من باز کردم وگوش کردم ممکن از اون باشه لطفا بهم بگید چکار کنم چون خیلی اذیتم میکنه بازم از لطف شما سپاسگذارم

سلام خواهش می کنم از توجهتون ممنونیم یکی از اقدامات این است که حافظه کش نرم افزار هایی که به آنها شک دارید که موسیقی پخش می کنند را پاک کنید. به نظرم از مرورگرها شروع کنید. ممکن است سایتی را بازدید کرده باشید که در آن موسیقی پخش می شده و این برنامه در پس زمینه همچنان کار کرده و موسیقی پخش می شود. در تنظیمات گوشی به بخش برنامه ها بروید. مرورگرها را باز کنید و گزینه delete cache را انتخاب کنید. به ترتیب برای سایر برنامه هایی که به آنها شک دارید این کار را تکرار کنید. در واتساپ با پاک کردن کش چت هایتان نیز پاک خواهد شد، اگر مطلب مهمی در آن دارید، بهتر است این کار را نکنید و از داخل خود واتساپ در بخش تنظیمات و قسمت حافظه آن چت های مشکوک به پخش موسیقی را پاک کنید.

چنانچه مشکلتان حل نشد، می توانید با ثبت درخواست رایگان در سامانه البان، به نشانی https://elbaan.com/repair/ از کارشناسان راهنمایی و کمک بگیرید

سلام ببخشید یه سوال اگر افرادی رو در تلگرام بلاک کرده باشیم و تلگرام رو پاک کنیم و دوباره نصب کنیم اون افراد از لیست بلاک ها پاک میشن یا نه؟

سلام بستگی به مدت زمانی دارد که تلگرام را پاک می کنید اگر مدت زمان کوتاه باشد، در حالت بلاک می مانند

سلام با تشکر از توضیحات کاملتون آیا راهی وجود داره ک متوجه بشیم چی کسانی ما رو در لیست بلاک شون دارند و ما رو بلاک کردند ؟

سلام خواهش می کنم خیر، لیستی وجود ندارد. هر کاربری را که شک دارید شما را بلاک کرده باید به صورت جداگانه بررسی کنید

سلام ببخشید دوتا سوال دارم ؟ شخصی منو بلاک کرده آیا با پاک‌کردن شماره من از مخاطبینش بازم اکانت بللاک‌شده من رو داخل لیست سیاهش داره؟ و سوال بعد اینک بلاکش بودم خاستم شمارشو پاک کنم دستم خورد روی اون عکس تلفن و زنگ خورد آیا اون متوجه میشه ؟

سلام بله، شما همچنان در لیست سیاه او می مانید. متوجه تماس شما نمی شود

سلام ببخشید من تقریبا دو ماه پیش در تلگرام توسط یه شخصی بلاک شدم ولی اون شماره من رو نداشت.من همون موقع دلیت اکانت زدم.و بعد از دو ماه که گذشت دوباره با همون شماره تلگرام رو نصب کردم.آیا اون متوجه میشه که من دوباره اومدم تلگرام و میتونه پیام بده؟

سلام شما فقط متوجه بازگشت به تلگرام کسانی می شوید که شماره آنها را در گوشی خود ذخیره داشته باشید. این موضوع در حالت عادی و وقتی است که کسی بلاک نشده باشد با این تفاسیر او متوجه بازگشت شما به تلگرام نخواهد شد، مگر آنکه شما را از حالت بلاک بودن در آورده باشد و شماره شما را هم داشته باشد. اما اگر بلاک نباشید و تصادفا به چت با شما مراجعه کند هم متوجه بازگشت شما می تواند بشود

سلام.اگ تو واتساپ بخوام شمارمو عوض کنم ن نخوام کسایی ک با شماره قبلیم باهاشون چت کردم شمارمو داشه باشن باید چیکار کنم؟؟اگ بلاک کنم و بعدش شمارمو عوض کنم درس میشه؟؟

سلام در حالت کلی می توانید کاری کنید که هیچکسی متوجه نشود. اما، اگر در گروه عضو باشید، در گروه اعلام می شود که شماره قبلیتون به شماره جدید تغییر کرده و این موضوع با بلاک کردن و … حل نمی شود متاسفانه! راهکار دیگر این است که در گوشی خود واتساپ بیزینس نصب کنید و شماره جدید را روی آن فعال کنید. به این ترتیب دوتا واتساپ روی یک گوشی خواهید داشت

https://blog.elbaan.com/دو-واتساپ-با-دو-شماره-متفاوت-روی-یک-گوشی/

سلام یک نفر من رو بلاک کرده تو همین حین که بلاک بودم کلی تو صفحع چتش چت میکردم برا خودم الکی بد اخرین پیامم یه عکس بود الان دیدم اون عکسه بده ۱۲ساعت حدودا دوتا تیک خورده اما بقیه پیام های بالایی بدونع تیکه یعنی یک دونه تیک خورده امکان داره از بلاک در اومده باشم و مجدداً بلاک شده باشم؟

سلام اینکه یک پیام، آن هم پیام آخری فقط دو تا تیک خورده، کمی عجیب هست با توجه به اینکه انواع مختلف تلگرام وجود دارد و هر کدام هم یک مدل هست، هر چیزی ممکن است رخ داده باشد

یک سوال دیگه من تا حالا دیلیت اکانت میکردم اگه بلاک بودم در میومدم اما این دفعه که دیلیت کردم دیدم هنوزم بلاکم جایی خوندم که نوشته بود هرکی شمارتو سیو داشته باشه همون‌جوری بلاک میمونی و فقط برایه کسایی از بلاک در میای که شمارتو نداشته باشند درسته ایا؟؟

بله وقتی شماره شما بلاک شده باشد هر کاربری‌‍ای که با این شماره ساخته بشه بلاک خواهد شد

من دوستم بلاکم کرده هیچ ازم من نداره ن ایدی ن شماره چندباری دلیت زدم و برگشتم ولی باز بلاکم چطور میشه؟؟

سلام این فرمایش شما صحیح نیست. اگر شخصی شما را بلاک کند، یا شماره شما را دارد و یا آیدی شما. بدون این دو چگونه شما را بلاک کند؟

سلام وقت بخیر ببخشید اگر ما کسی رو بلاک کنیم ک شمارشم داشته باشیم‌‌. بعد اکانت مون رو پاک کنیم بعد دوباره وارد تلگرام شیم، اون شخص همچنان بااینکه یا باید دوباره پیداش کنیم و بلاکش کنیم؟

سلام اگر در مدت زمان کوتاهی از دلیت اکانت به تلگرام برگردید، احتمالا نیازی به این کار نباشد، اما اگر مدت زمان طولانی شد، باید مجدد بلاکش کنید. وقتی مجدد تلگرام را نصب کردید، لیست شماره های بلاک شده را نگاه کنید و سریع متوجه می شوید

امروز صبح یک ساعت بعد از آخرین پیامی که دوستم داده بود متوجه شدم از طرف دوستم در تلگرام و واتزاپ بلاک شدم، اما به محض آنلاین شدن ایشون و ارسال پیام من از بلاکی دراومدم، وقتی سوال کردم شوک شد از شنیدن این مسیله، آیا امکان داره این یک تکنیکال ایشو بوده باشه؟ ینی هم تلگرام هم واتزاپ، در طولی که در واتزاپ بلاک بودم اما استوری شون رو میتونستم ببینم ،

سلام از کجا متوجه شدین که او شما را بلاک کرده؟ چند موضوع: اگر آخرین زمان آنلاین بودنش را نمیدیدین، تنها دلیلش بلاک کردن نیست. ضمنا آیا اتصال اینترنتتون هم کاملا برقرار بوده؟

چند نکته: ایشون تنها pin من هستن- تلفن هر دوی ما ایفون ۱۱ است- من با ستینگ گوشیم روز قبلش خیلی ور رفتم- جواب سوال شما: عکس های پروفایل قابل دیدن نبود و تلگرام last seen a long time ago بود، پیامهای واتزاپ هم سین نشد، در حالیکه رو خط بودیم ایشون به من پیام فرستاد و بلاکی بلافاصله برطرف شد، بله وای فای با اتصال قوی داشتم.

خیلی به راحتی نمیشه در رابطه با این موضوع اظهار نظر کرد. اگر باز هم تکرار شد، باید هر دو طرف بررسی کنید که چه اتفاقاتی می تواند افتاده باشد و حتی از خود تلگرام و واتساپ هم سوال کنید (در تنظیمات هر دو گزینه ای وجود دارد که می توانید سوال خود را مطرح کنید)

سلام وقت بخیر. من از طرف کسی 3سال تمام تو تلگرام بلاک بودم الان چند ماهه میبینم ک ازاد شدم خواستم بدونم ایا تلگرام خودش جوریه ک بعد مدت طولانی بلاکی هارو ازاد میکنه یا نه طرف خودش منو آزاد کرده ؟

سلام قطعا خود تلگرام چنین کاری نمی کند

قبلا فقط اکانتمو داشته بلاک کرده چندباری دلیت زدم ک از بلاکی دربیام و اکانتمو نداشته باشه ولی هرسری ک برگشتم باز بلاکم و اکانتمو داره شماره و ایدی ازمن نداشته چطور میشه؟؟

سلام من به یه نفر از ایدی پیام دادم اما بعد از چند لحظه فهمیدم شمارش برام افتاده و شماره ی منو تو مخاطبینش سیو کرده حالا چیکارررر کنم من نمیخواستم شمارمو داشته باشه لطفا کمک کنید

سلام در تنظیمات تلگرامتون کاری کنید که کسی شماره تلفنتون رانبیند الان که او شماره شما را دارد کار خاصی نمی توانید بکنید. تنها کاری کی می توانید بکنید این است که او را بلاک کنید

سلام قبلا فقط اکانتمو داشته بلاک کرده چندباری دلیت زدم ک از بلاکی دربیام و اکانتمو نداشته باشه ولی هرسری ک برگشتم باز بلاکم و اکانتمو داره شماره و ایدی ازمن نداشته چطور میشه؟؟

سلام کسی که مارابلاک کرده ،از کجا میشه دید تاریخ انلاین بودن در تلگرام

سلام وقتی بلاک شده باشید، این امکان از شما گرفته می شود

سلام من با یه نفر تو یه گروهیم ولی میخوام اون اسم منونبینه چیکارکنم بلاکش کنم

سلام بلاک بودن در گروه فایده ای ندارد. کار خاصی نمی توان کرد

سلام. یک نفر من رو 2 ماهه بلاک کرده ولی دو روز پیش از بلاک در آورد و بهم پیام داد.پیامشو دریافت کردم ولی عکس پروفایلش مشخص نیست و آخرین بازدیدش میزنه خیلی وقت پیش. بهش هم که پیام دادم تیک دوم نخورد.وقتی بهش گفتم دوباره من رو بلاک کردی قسم میخوره که نکرده.علت چیه؟

سلام ندیدن عکس پروفایل می تواند چند دلیل داشته باشد، که یکی از آنها بلاک شدن است. همچنین ندیدن آخرین زمان آنلاین بودن شخص اگر می توانید به هم پیام دهید، احتمالا در تنظیمات ایشون، افراد خاصی می توانند (یا نمی توانند) این دو مورد را ببینند

سلام وقتتون بخیر ببخشید اگر اکانتی از طرف یه نفر بلاک بشه و اکانت بلاک شده پیامی به طرف مقابل بفرسته ممکنه وقتی اکانت بلاک شده رو انبلاک کنه پیام ها بدستش برسه ؟؟؟؟ ممنون جواب سوالم رو بدین

سلام وقت شما هم بخیر خیر، در تلگرام اصلی نمی رسد

سلام اگه شخصی مارو بلاک کرده کرده باشه و من اون شخص رو بلاک نکرده باشم.والان اون خطمو اونیم ساله دلیت اکانت کردم.اگه الان بخام دوباره با اون خط تلفنم تلگرام جوین بشم دوباره.ایا با جوین شدن من ب اون شخص پیام میره که من دوباره به تلگرام جوین شدم؟اینم بگم اون شخص ۵ سال شماره منو تو گوشیش سیو داشت حتی الانم پاک کرده شنیدم که شما ره کسیو یک بار سیو کنی و بعد پاک کردن مجدد پیام جوین میاد.اما این که منو بلاک کردن ایا صدق میکنه که جوین شدنم براش ارسال شه؟

سلام وقتی شخصی شما را بلاک کرده باشد، دیگر از جانب شما پیامی دریافت نمی کند.

سلام چند تا سوال داشتم اول اینکه یکی ک منو بلاک کرده من براش عکس و گیف میفرستم چرا بعد از مدتی خود به خود تیک دوم میخوره آیا میبینه، اگه میبینه چرا اعلان مخاطب خاص نمیاد ؟ چطور میتونم عکس پروفایل کسی که روی گزینه، هیچ کس یا مخاطبین، تنظیم کرده ببینم ؟ چطور آیدی کسی که مخفی هستش رو پیدا کنم ؟(شمارش مشخصه ) من از تلگراف استفاده میکنم تشکر

سلام در مورد تلگرام اصلی می تونیم سوالاتتون را پاسخ بدیم، در رابطه با تلگراف شرمندتون هستیم ارسال پیام به شخص بلاک کننده ممکن نیست و او نمی تواند ببیند و تیک دوم هم نمی خورد (در تلگرام اصلی) امکان این کار وجود ندارد. وگرنه چرا باید این تنظیمات وجود داشته باشد هرچه کسی مخفی کرده باشد، را نمی توانید ببینید. معنای مخفی کردن همین هست 🙂

سلام من کسی رو بلاک کردم و آیدی هم ندارم و اون شخص هم شماره منو نداره .. ایشون میتونه پروفایل منو با اکانت دیگری ببینه؟ یا بیاد پیوی؟

سلام در تلگرام اصلی این امکان دارد. از شماره قبلی به شماره جدیدش یکی از پیام های شما را فوروارد می کند و از طریق اینکه در تلگرام معلوم است که پیام از سوی چه کسی فوروارد شده، می تواند به شما برسد و با شماره جدیدش که دیگر بلاک نیست به شما پیام بدهد میتونید یک سری از محدودیتها را در تنظیمات خود تلگرام ایجاد کنید تا فقط مخاطبینی که در گوشی شما ذخیره شدند بتوانند ببینند

سلام کسی منو تو تلگرام بلاک کرده و من هم براش عکس و آهنگ و هم پیام فرستادم، عکس ها و آهنگ ها بعد از یک روز 2 تا تیک میخوره اما پیام ها خیر، این درچه صورتی اتفاق می افته؟

سلام اصولا هیچ کدام نباید دو تا تیک بخورند مگر اینکه از تلگرام های غیراصلی با امکانات عجیب و غریب استفاده کرده باشند

ی سوال شخصی من رو بلاک کرده شمارم رو نداره از تلگرام من چند بار دلیت زدم اما باز هم بلاک بودم سوال من اینه ایا من وقتی دلیت میزنم برای اون حساب کاربریم پاک میشه یا هنوز هست یا ایدی جدیدم میره براش؟ منظورم اینه مثلا اگه شماره منو سیو کنه میفهمه که من پیام دادم و من رو بلاک کرده یا حساب کاربریم وقتی دلیت زدم برای اون پاک شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام کسی که شما را بلاک کرده، دیگر چیزی از طرف شما متوجه نمی شود.

درود بر شما من یک مشکل اساسی دارم این موضوع واقعا داره من و خانواده‌م رو اذیتم میکنه من با فردی قبلا به خاطر یک کار مشترک، بسیار زیاد ارتباط داشتم و. چت میکردم. قاعدتا هم چون میزان چت ها زیاد بود، اونجایی که سرچ رو میزنیم و نتایج سرچ میاد، در نوار بالایی، اسمش اولین اسم بود. بعد از مدتی، به اختلاف شدید خوردیم و من بلاکش کردم. هیچ چتی هم دیگه بین‌مون انجام نشده. با اینحال، هر از گاهی، در اون نوار چت‌ها، اسمش میاد اولین چت قرار میگیره. هر کسی هم که میبینه، فکر میکنه من بیشترین چت رو باهاش داشتم درحالی که ارتباطمون کاملا قطع هست. ممنون میشم راهنماییم کنید. این موضوع واقعا زندگیم رو تحت تاثیر قرار داده چرا اسمش اولین نفر نوار بالایی چت‌هاست؟ وقتی هم بلاکه و هم حتی اسمش رو سرچ نکردم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید. من هیچ دلیل منطقی و فنی براش ندارم

سلام روزتون بخیر وقتی در تلگرام هستید و روی قسمت سرچ میزنید که سرچ کنید، دو کار باید انجام دهید: 1- برای افرادی که پشت سر هم به صورت عمودی لیست شده اند، در بالای لیست سمت راست یک علامت ضربدر هست برای پاک کردن این لیست با عنوان clear recent 2- برای چت ها و افرادی که به صورت عکس پروفایل و ردیفی در بالا می بینید، روی هر کدام که می خواهید در آنجا نباشد، انگشت گذاشته و نگه دارید تا یک منو باز شود، در منو یک گزینه هست به نام remove from recent که قرمز رنگ هم هست. با زدن این گزینه این چت و پروفایل از این بخش هم حذف خواهد شد

سلام توسط شخصی که باهم قهرهستیم بلاک شدم و خودمم بلاکش کردم و او دیلیت زده اگه دوباره وارد تگرام بشه من باز به خودی خود بلاک هستم یا نه؟

سلام بله. معمولا تنظیمات قبلی می مانند

اگر من شمارم را مخفی کرده باشم و یکی رو بلاک کنم بعد شمارم را از مخفی درارم شماره منو اون میبینه؟

سلام خیر، نمی تواند ببیند. اما می توانید در تنظیمات کاری هم کنید که فقط مخاطبین شما شماره تان را ببینند

سلام وقت بخير.اگر كسي رو بلاك كرده باشيم و شماره ي مارو نداشته باشه.ديليت اكانت بزنيم.بعدا اكانت جديد بسازيم،آيا اون شخص ميتونه اكانت جديدكارو ببينه؟يا چون شماره نداره كلا ديگه توانايي ديدن اكانت مارو نداره؟

سلام اکانت جدید با همان شماره خیلی تفاوتی ندارد. وقتی شما او را بلاک کرده اید، بهرحال نمی تواند چیزی از شما را ببیند

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب سایت

نام، ایمیل و وبسایت من را در این مرورگر ذخیره کنید و دفعه بعدی که نظری ثبت کردم از آن استفاده کنید.

Copyright © 2021 ELBAAN TEAM

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

واتساپ پیام رسانی محبوب و شناخته شده در جهان است . واتساپ بدون شک محبوب ترین برنامه ارتباطی در جهان است و خیلی ها هستند که ترجیح میدهند که بجای تماس گرفتن، از طریق این برنامه پیام بدهند؛ اما گاهی اوقات با آشنایانمان به مشکل برمیخوریم. در همچین شرایطی به سادگی ما را از پیام رساندن به خودشان مسدود یا به عبارت مصطلح، بلاک می کنند.

در این مقاله از مجله نمایندگی دل ما به شما یک روش برای پیام رساندن به کسی که شما را بلاک کرده نشان خواهیم داد.

عمل بلاک کردن در واتساپ به سادگی انجام می شود؛ بنابراین اگر کسی از طریق پیام های متعدد و یا محتوای آزاردهنده مزاحتمان می شود، کافیست در بخش مکالمه با آن ها گزینه Option را زده و بر گزینه Block کلیک کنید.

اما مسئله اصلی این است که اگر کسی ما را بلاک کرده باشد، ما دیگر قادر به ارسال پیام به او نخواهیم بود؛ به طوری که هر دفعه که پیامی ارسال کنیم، تنها به ما یک تیک خاکستری نشان داده می شود. این یکی از علائمی از که نشان می دهد شما بلاک شده اید.چگونه بعد از بلاک شدن پیام بدیم

 

 

پس از بلاک شدن در واتساپ مهم نیست که چقدر پیام بفرسیتد، پیام هایی که می فرستید هیچگاه به مخاطب نخواهد رسید، مگر اینکه شخصی که ما را بلاک کرده نظرش را عوض کند و ما را آنبلاک (Unblock) کند.

با وجود اینکه واتساپ قوانین سختگیرانه ای دارد، اما حقیقت این است که یک روش برای دور زدن این قانون وجود دارد؛ ولی برای انجام آن ما به کمک یک نفر دیگر که از این پیامرسان استفاده می کند نیاز داریم.

برای این که بتوانیم به شخصی که ما را در واتس اپ بلاک کرده پیامی بدهیم کافیست که از یک نفر که از واتساپ استفاده می کند بخواهیم که یک گروه در آن ایجاد کرده و ما و شخصی را که مد نطر داریم، در آن اضافه کند! بدین ترتیب ما قادر خواهیم بود به شخصی که ما را بلاک کرده پیام بدهیم.

 

علیرغم قوانین سختگیرانه واتساپ، نظر شما در رابطه با این روش چیست ؟

ممنون

سلام و خسته نباشید
من روی یکی از مخاطبانم در واتساپ که میزنم یک ثانیه باز میشه و پیغام متاسفانه واتساپ متوقف شده نشان داده میشه و سریع کل برنامه واتساپ بسته میشه
فقط با زدن روی آن یک فرد. برای بقیه مشکلی نیست
دلیل چیه؟ من رو بلاک کرده؟

با سلام و درود
ممکن است این مشکل به خاطر قدیمی بودن نسخه واتس اپ شما باشد.

ازچه طریقی میتونم ازبلاک واتساب دربیام

سلام
آیا مطمئن هستید که واتس اپ بلاکتون کرده؟ چنانچه فرد یا افرادی بلاکتون کردن باید با خود این افراد تماس بگیرید.

با تشکر

این شخص مارابلاک کرده09365844078

من می خوام که بتونم از همان طریق خودش به او پیام دهیم.

باسلام
متوجه منظور شما نشدم!

اطلاع از آخرین محصولات:

دنبال کردن در شبکه‌های اجتماعی:

چگونه بعد از بلاک شدن پیام بدیم
چگونه بعد از بلاک شدن پیام بدیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *