چگونه بعد از فلش گوشی ریکاوری می شود

 
helpkade
چگونه بعد از فلش گوشی ریکاوری می شود
چگونه بعد از فلش گوشی ریکاوری می شود

نمایش همه کالاها

{{good.GoodsName.split(‘:’)[0]}}

{{good.GoodsName.split(‘:’)[1]}}


چگونه بعد از فلش گوشی ریکاوری می شود

شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که با فکتوری ریست (Factory Reset) گوشی بخشی از اطلاعات مهم خود را از دست داده باشید و حالا بخواهید از هر طریق ممکن این اطلاعات را بازیابی کنید. اما آیا انجام این کار امکانپذیر است؟ در این مقاله به آموزش روش های بازیابی اطلاعات گوشی بعد از فکتوری ریست می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.

 

قبل از هر چیز بهتر است کمی در مورد فکتوری ریست (Factory Reset) و ماهیت آن صحبت کنیم. فکتوری ریست پروسه‌ای است که با انجام آن تمام اطلاعات شخصی کاربر از روی گوشی حذف و تنظیمات دستگاه دقیقا به حالت پیش فرض کارخانه بازگردانده می‌شوند. به بیان دیگر وقتی گوشی را فکتوری ریست می‌کنید، حالتی در دستگاه به وجود می‌آید که گویا همین حالا گوشی را خریداری کرده‌اید و برای بار نخست آن را روشن می‌کنید. دقت داشته باشید که فکتوری ریست با فلش کردن گوشی تفاوت دارد. برای درک بهتر تفاوت های مابین این دو مقوله توصیه می‌کنیم یک مرتبه مقاله “تفاوت فلش و فکتوری ریست گوشی های اندرویدی” را مطالعه کنید. پس با انجام Factory Reset تمام اطلاعات کاربر از روی گوشی حذف می‌شوند. حالا تصور کنید که بخشی از اطلاعات حذف شده شما اهمیت بالایی داشته‌اند و حالا شما بعد از اینکه گوشی را فکتوری ریست کرده‌اید به این اطلاعات نیاز دارید! در این حالت تکلیف چیست؟

خوشبختانه امکان بازیابی اطلاعات گوشی بعد از فکتوری ریست با استفاده از روش های خاصی وجود دارد و ما در این مطلب می‌خواهیم در رابطه با این روش ها صحبت کنیم. البته نمی‌توان مدعی شد که به طور قطع اطلاعات مورد نیاز و حذف شده شما با استفاده از روش هایی که در این مقاله شرح می‌دهیم بازیابی می‌شوند، اما به هر حال روش هایی که عنوان می‌کنیم سبب می‌شوند تا شانس بازیابی اطلاعات حذف شده شما به حداکثر مقدار ممکن برسد. اطلاعاتی که قصد بازگرداندن آن ها را دارید می‌تواند شامل مخاطبین گوشی، عکس ها، ویدئو ها، ایمیل ها و غیره باشد. پس اگر در پی بازیابی اطلاعات گوشی بعد از فکتوری ریست هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

 

گوشی های اندرویدی این قابلیت را دارند که کاربر در آن ها اکانت گوگل خود را فعال کند. در این حالت برخی از اطلاعات کاربر مثل لیست مخاطبین، عکس هایی که در گوگل فوتوز (Google Photos) آپلود شده‌اند، لیست موزیک های گوگل پلی موزیک (Google Play Music) و غیره در اکانت گوگل کاربر ذخیره خواهند شد و برای دستیابی به آن ها کافیست که اکانت گوگل را دوباره در گوشی فعال کنید. با فعالسازی اکانت گوگل خود در هر گوشی اندرویدی می‌توانید به اطلاعاتی که در آن ذخیره شده دسترسی یابید. فراموش نکنید برای اینکه بازیابی اطلاعات گوشی بعد از فکتوری ریست با استفاده از اکانت گوگل امکانپذیر باشد، حتما باید اکانت گوگل شما قبل از فکتوری ریست کردن گوشی در آن فعال بوده و تنظیمات لازم در آن برای ذخیره کردن اطلاعات برقرار بوده باشد. برخی از اصلی ترین اطلاعاتی که توسط اکانت گوگل ذخیره شده و قابل بازیابی خواهند بود به شرح زیر هستند:

حالا وقتشه! اینو بخون 4 روش بازیابی اطلاعات حذف شده آیفون از طریق iCloud و iTunes

 

 

موارد فوق بخشی از اصلی ترین اطلاعاتی هستند که از طریق اکانت گوگل شما در گوشی های موبایل ذخیره شده و قابلیت همگام سازی دارند. پس اگر قبل از فکتوری ریست گوشی اکانت گوگل شما در آن فعال بوده است، اطلاعات فوق در آن ذخیره هستند و با وارد کردن مجدد اکانت گوگل خود در گوشی و اتصال به اینترنت می‌توانید این اطلاعات را بازیابی کنید. برای انجام این کار بعد از فکتوری ریست دستگاه ابتدا آن را به اینترنت متصل کرده و سپس مراحل زیر را طی کنید:

 

 

به همین سادگی اکانت گوگل به گوشی شما اضافه می‌شود. حالا برای همگام سازی سریع اطلاعات خود دوباره به منوی تنظیمات گوشی مراجعه کنید و مراحل زیر را طی نمایید:

 

 

کمی منتظر باشید تا همگام سازی اطلاعات انجام گیرد. انجام این کار با توجه به حجم اطلاعاتی که در اکانت گوگل شما ذخیره شده می‌تواند تا چند دقیقه طول بکشد، بنابراین منتظر باشید تا پروسه مورد نیاز با موفقیت به اتمام برسد. بدین صورت از طریق اکانت گوگل قادر به بازیابی اطلاعات گوشی بعد از فکتوری ریست خواهید بود. اما اگر اطلاعاتی که قصد بازیابی آن ها را داریم در اکانت گوگل ذخیره نشده باشند تکلیف چیست؟

حالا وقتشه! اینو بخون آموزش رفع مشکل اکانت گوگل بعد از ریست فکتوری گوشی اندروید

تقریبا اغلب گوشی های اندرویدی این قابلیت را در اختیار کاربر قرار می‌دهند تا از دستگاه در یک حافظه جانبی دیگر مثل حافظه کامپیوتر، رم میکرو اس دی، فلش مموری، هارد اکسترنال و غیره بکاپ تهیه کنند. اگر گوشی شما هم از این قابلیت پشتیبانی می‌کند و قبلا از آن بکاپ تهیه کرده بودید یا از طریق نرم افزارهای خاص از اطلاعات گوشی بکاپ گرفته‌اید، حالا می‌توانید به سادگی آن فایل بکاپ را ریستور کنید. برای انجام این کار کافیست که دقیقا به همان روشی که قبلا از اطلاعات دستگاه بکاپ گرفته بودید عمل کنید و این بار به جای انتخاب گزینه Back up، گزینه Restore را انتخاب نمایید و ضمن مشخص کردن مسیر فایل بکاپی که باید ریستور شود، استارت انجام این پروسه را بزنید. دقت داشته باشید که ریستور شدن اطلاعات گوشی در این حالت با توجه به حجم فایل بکاپ می‌تواند کمی طول بکشد.

 

 

اما اگر هیچ بکاپی از گوشی در اختیار ندارید و فایل ها و اطلاعاتی که قصد دارید بازیابی شوند هم در اکانت گوگل همگام سازی نشده‌اند، چه راه حلی پیش رویتان قرار خواهد داشت؟ در اینگونه شرایط باید برای بازیابی اطلاعات گوشی بعد از فکتوری ریست از نرم افزارهای خاصی بازیابی اطلاعات گوشی استفاده کنید که بدین منظور ارائه شده‌اند. چندین نرم افزار مختلف وجود دارد که انجام این کار را امکانپذیر می‌کنند. در میان این نرم افزارها، نرم افزار Android Data Recovery یکی از مشهورترین و محبوب ترین آن هاست. بنابراین توصیه می‌کنیم شانس خود را با استفاده از این نرم افزار امتحان کنید. به منظور استفاده از این نرم افزار باید مراحلی که در ادامه شرح می‌دهیم به ترتیب طی شوند.

 

 

در قدم نخست باید نرم افزار Android Data Recovery را روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید. برای دانلود نسخه سازگار با ویندوز این نرم افزار بر روی این قسمت و برای دانلود نسخه سازگار با سیستم عامل مک او اس آن بر روی این قسمت کلیک کنید. بعد از اینکه این برنامه را دانلود کردید، مراحل ساده مورد نیاز برای نصب آن را طی کنید و نرم افزار را روی کامپیوتر اجرا نمایید. حالا باید قابلیت USB Debugging گوشی را فعال کنید. برای انجام این کار به منوی تنظیمات (Settings) بروید، گزینه Developer Options را انتخاب کنید و گزینه USB Debugging را فعال نمایید. اگر گزینه Developer Options را در منوی تنظیمات گوشی خود نیافتید، گزینه About Phone را انتخاب کنید و 7 مرتبه روی گزینه Build Number ضربه لمسی بزنید تا پیغامی با مضمون “You are a developer now” نمایان شود. حالا دوباره به منوی تنظیمات مراجعه کنید. مشاهده خواهید کرد که گزینه Developer Options نمایان شده است.

 

 

گوشی خود را با کابل USB مناسب به کامپیوتر وصل کنید و نرم افزار Android Data Recovery را اجرا نمایید. منتظر بمانید تا نرم افزار مذکور گوشی شما را شناسایی کند. بعد از اینکه گوشی شناسایی شد می‌توانید گزینه هایی که قصد دارید بازیابی شوند را انتخاب کنید. برای مثال اگر تیک گزینه Gallery را بزنید، نرم افزار Android Data Recovery سعی می‌کند تا عکس های پاک شده گالری گوشی را بازیابی کند. با زدن تیک گزینه Videos همین روند برای ویدئو ها توسط نرم افزار انجام می‌گیرد. بنابراین تیک گزینه هایی که می‌خواهید اطلاعات از دست رفته آن ها بازیابی شوند را بزنید و نهایتا بر روی گزینه Start کلیک کنید. حالا باید منتظر باشید تا نرم افزار مورد نظر اقدامات لازم جهت بازیابی اطلاعات انتخاب شده شما را انجام دهد.چگونه بعد از فلش گوشی ریکاوری می شود

 

 

بعد از اینکه نرم افزار اقدامات لازم را انجام داد لیستی از فایل های قابل بازیابی را ارائه می‌کند. برای بازیابی کردن این فایل ها کافیست که موارد مورد نیازتان را انتخاب کرده و روی گزینه Recover کلیک کنید تا بازیابی آن اطلاعات توسط نرم افزار Android Data Recovery انجام شود. بدین ترتیب قادر خواهید بود تا بازیابی اطلاعات گوشی بعد از فکتوری ریست را انجام دهید.

حالا وقتشه! اینو بخون صفر تا صد فست شارژ و شارژ سریع گوشی موبایل

یک نکته خیلی مهم وجود دارد که با در نظر گرفتن آن شانس بازیابی اطلاعات پاک شده گوشی بعد از فکتوری ریست بیشتر می‌شود. وقتی شما گوشی را فکتوری ریست می‌کنید یا هر اطلاعاتی را از حافظه آن پاک می‌کنید، اطلاعات قبلی که روی آن ذخیره شده بودند به طور کامل از بین نمی‌روند بلکه فقط موقتا از روی حافظه گوشی پنهان می‌شوند. در این شرایط حافظه گوشی منتظر می‌ماند تا اطلاعات جدیدی دریافت کند و به محض دریافت این اطلاعات جدید، آن ها را روی جایگاه اطلاعات قبلی ذخیره می‌کند. زمانی که اطلاعات جدید روی حافظه گوشی نوشته شوند، دیگر امکان بازیابی اطلاعات پیشینی که در آن ذخیره شده بودند وجود ندارد. پس تا زمانی که اطلاعات گوشی موقتا حذف شده و هنوز اطلاعات جدیدی روی حافظه دستگاه نوشته نشده باشد، بازیابی آن ها امکانپذیر خواهد بود.

پس اگر هرچه سریعتر بعد از فکتوری ریست گوشی به فکر بازیابی اطلاعات باشید، شانس بازیابی شدن آن ها بیشتر خواهد بود. طبیعتا اگر بعد از فکتوری ریست، اطلاعات جدید و با حجم بالایی به حافظه داخلی دستگاه منتقل شوند، دیگر امکان بازیابی اطلاعات اولیه را نخواهید داشت. به همین دلیل است که گفته می‌شود فکتوری ریست کردن و فروش گوشی به فردی دیگر از نظر امنیت اطلاعات اقدامی خطرناک است چون خریدار می‌تواند به سادگی با نرم افزارهای بازیابی اطلاعاتی مثل Android Data Recovery، داده های شخصی شما را ریکاوری یا بازیابی کند. به همین دلیل است که گفته می‌شود حتما بعد از اینکه گوشی خود را فکتوری ریست کردید، چندین فایل سنگین و پرحجم را به حافظه دستگاه منتقل کنید و سپس آن ها را از حافظه گوشی پاک نمایید و با خیال راحت دستگاه را به مشتری بدهید. در این شرایط دیگر امکان بازیابی اطلاعات شخصی شما وجود ندارد.

 

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش روش های بازیابی اطلاعات گوشی بعد از فکتوری ریست (Factory Reset) پرداختیم. شاید تصور کنید که انجام این کار امکانپذیر نیست اما از نظر فنی انجام این کار امکانپذیر بوده و در عمل هم قابل انجام است. فراموش نکنید هرچقدر سریع تر برای بازیابی اطلاعات گوشی اقدام کنید، شانس بیشتری هم برای موفقیت آمیز بودن این پروسه خواهید داشت.

ممکن است بخواهید گوشی خود را واگذار کنید یا آن را بفروشید. یکی از اصلی ترین کار‌هایی که پیش از فروختن گوشی باید انجام دهید، انجام فکتوری ریست یا بازگشت به حالت کارخانه است. اما سوال اینجاست که آیا پس از این کار امکان بازیابی اطلاعات گوشی وجود خواهد داشت یا خیر؟

در این مطلب تصمیم گرفتیم ابتدا به چگونگی انجام فکتوری ریست یا بازگشت به حالت کارخانه در گوشی‌های اندرویدی صحبت کنیم و سپس به این موضوع اشاره خواهیم کرد که آیا امکان بازیابی اطلاعات وجود دارد یا خیر؟ همچنین به چگونگی انجام این کار اشاره می‌کنیم. با ما همراه باشید.

فکتوری ریست یا بازگشت به حالت کارخانه فرآیندی است که بعد از آنجام آن روی تبلت یا تلفن همراه خود، همه اطلاعاتی که در آن داشتید حذف می‌شود. با انجام این کار همه داده‌ها، نرم افزار‌ها و به طور کلی اطلاعاتی که روی گوشی خود ذخیره کرده بودید از بین خواهد رفت.

فکتوری ریست در بعضی از گوشی‌ها بازگشت به کارخانه (در تلفن‌هایی که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند)، Master Reset و همچنین System Restore نامگذاری شده است. گاهی اوقات بسیاری از افراد به جای فکتور ریست از واژه Wipe استفاده می‌کنند که فرآیندی مشابه با فکتوری ریست است.چگونه بعد از فلش گوشی ریکاوری می شود

دلایل متعددی می‌تواند برای این کار وجود داشته باشد. پیش از هرچیز ممکن است بخواهید دستگاه خود را بفروشید و به طور حتم نمی‌خواهید اطلاعات ذخیره شده شما روی گوشی باقی بماند تا خریدار به اطلاعات قبلی شما دسترسی داشته باشد. به همین دلیل باید پیش از واگذاری گوشی خود به شخصی دیگر، ابتدا آن را فکتوری ریست کنید.

یکی دیگر از دلایل ممکن است به این خاطر باشد که پس از گذشت مدتی، حجم قابل توجهی از گوشی‌تان از اپلیکیشن‌ها و داده‌های مختلف پر شده و این موضوع منجر به کاهش چشمگیر سرعت سیستم عاملتان شده است. با انجام فکتوری ریست می‌توانید تلفن خود را سریع‌تر از همیشه کنید.

در نهایت، اگر دستگاه شما مشکل نرم افزاری داشته باشد و نتوانید آن را تعمیر کنید، انجام فکتوری ریست عمدتا می‌تواند راهگشا باشد.

اندروید گزینه‌های متعددی برای انجام فکتوری ریست در اختیار کاربرانش و در بخش تنظیمات سیستم عامل قرار داده است. پیش از انجام ریست، مطمئن شوید که اطلاعات مهم را روی دستگاه اندرویدی خود ذخیره‌سازی کرده‌اید. ممکن است بخواهید بخشی از تنظیمات و لیستی از اپلیکیشن‌ها و فایل‌های صوتی و تصویری خود را نگه‌داری کنید.

برای انجام فکتوری ریست در گوشی‌های اندرویدی مراحل زیر را طی کنید:

بسیاری از افراد فکر می‌کنند بعد از انجام فکتوری ریست داده‌هایشان به طور کامل از گوشی حذف می‌شود و دیگر قابل دسترس نیست. در صورتی که چنین موضوعی به طور دقیق صحت ندارد.

امکان بازیابی اطلاعات گوشی حتی بعد از فکتوری ریست هم وجود دارد. انجام این کار وقتی مفید است که اشتباها اطلاعات مهمی را از روی گوشی حذف کرده‌اید و می‌خواهید بعد از فکتوری ریست آن‌ها را بازیابی کنید. اما همین موضوع برای کسی که بخواهد گوشی خود را بفروشد خوب نیست.

سال‌ها پیش، دستگاه‌های اندرویدی به هیچ عنوان از رمزگذاری استفاده نمی‌کردند. این موضوع به این معنی که بعد از فکتوری یست، می‌شد برخی از اطلاعاتی که قبلا روی حافظه داخلی گوشی قرار داشت را بازیابی کرد.

ابزار‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد که می‌توانند فایل‌های پاک شده را بازگردانند که می‌توان از آن‌ها برای بازیابی اطلاعات مهم مثل اطلاعات مخاطبین حذف شده، متن یا عکس‌ها استفاده کرد. برای محافظت از داده‌ها، باید دستگاه خود را پیش از انجام فکتوری ریست رمز گذاری کنید.

البته از زمان عرضه سیستم عامل اندروید 6‌ مارشملو، دستگاه‌های اندرویدی به صورت پیش فرض این کار را انجام می‌دهند. در واقع نیازی نیست نگران امنیت فایل‌های خود باشید چرا که بعد از انجام فکتوری ریست دسترسی به آن‌ها بسیار دشوار خواهد بود. یعنی حتی در صورت بازیابی فایل‌ها امکان اجرای آن‌ها به خاطر کد شدن دشوار خواهد بود.

البته رمزگذاری به این معنی نیست که اطلاعات شما هرگز قابلیت بازیابی نخواهند داشت. بیشتر سرویس‌های ابری امروزی دارای نوعی پشتیبان گیری ابری هستند که کاربر می‌تواند اطلاعات خود را روی آن‌ها ذخیره کنید. حساب کاربری گوگل شما به عنوان مثال، می‌تواند اطلاعات شما در دستگاه‌های مختلف اندرویدی را همگام سازی کند.

این داده‌ها می‌تواند شامل اطلاعات اپلیکیشن، تقویم، داده‌های مربوط به مرورگر‌ها (اگر از کروم استفاده می‌کنید)، مخاطبین، پرونده‌ها و دیگر فایل‌های ذخیره شده در گوگل درایو یا Docs باشد. همچنین داده‌های مربوط به Gmail شما هم بخشی از این داده‌ها هستند.

در واقع این موضوع به این معنیست که داده‌های شما حتی با وجود رمزگذاری هم به طور صد در صد مصونیت نخواهند داشت. برای این که به طور کامل از شر داده‌های خود خلاص شوید، باید همه حساب‌های کاربری ابری خود را پیش از آن‌ها ببندید.

اگر قصد دارید از نابود شدن اطلاعات گوشی خود پس از انجام فکتوری ریست مطمئن شوید، ابزار‌هایی وجود دارد که می‌توانند به جای داده‌های واقعی قرار بگیرند. به این فایل‌های تقلبی Garbage File می‌گویند. یکی از این ابزار‌ها Shreddit نام دارد. این اپلیکیشن همه داده‌های شما را از بخش داخلی و خارجی دستگاهتان حذف خواهد کرد.

بهتر است پیش از استفاده از چنین نرم افزار‌هایی مطمئن شوید که گوشی‌تان از رمزگذاری داده‌ها پشتیبانی می‌کند. ابتدا اپلیکیشن را دانلود کنید و پس از استفاده از آن، فکتوری ریست کنید تا به طور کامل همه اطلاعات ذخیره شده روی تلفن همراهتان از بین برود.

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

تمامی حقوق برای وبسایت دیجیاتو محفوظ است.


Downloads-icon

ریست فکتوری گوشی یا همان تنظیمات کارخانه یکی از قابلیت های گوشی ها می باشند که بیشتر در زمان فروختن گوشی می تواند برای هر یک از ما کاربرد داشته باشد و این بدین معناست که شاید در طول روزهایی که از گوشی استفاده می کنیم اصلا برایمان کاربرد نداشته باشد و مگر آنکه اتفاق سخت افزاری یا نرم افزاری برای گوشی رخ دهد!

با این حال اگر شما تاکنون گوشی فروخته اید، حتما قبل از فروختن گوشی در وهله اول اقدام به تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی می کنید و سپس تمام اطلاعات گوشی را با استفاده از قابلیت ریست فکتوری “Reset Factory” بصورت کامل حذف می کنید که شاید از دید شما گوشی به حالت اول بازگشته است و دیگر هیچ اطلاعاتی از گوشی شما قابل بازگشت نیست. اما واقعا آیا این گونه است؟ اطلاعات گوشی شما دیگر قابل بازیابی نیستند؟1 اگر این سوال نیز برای شما پیش آمده است، در ادامه این گزارش از نمناک بهتر و بهتر آشنا خواهید شد. همراه ما باشید.

ریست فکتوری “Reset Factory” یا تنظیمات کارخانه فرآیندی است که شما بر روی دیوایس های مختلف می توانید از آن استفاده کنید. این گزینه که در تمام گوشی ها و تبلت ها وجود دارد، بیشتر یک قابلیت مهم و بسیار کاربردی است که با استفاده از این قابلیت می توانید تمام اطلاعات شخصی و غیر شخصی خود را از دستگاه مدنظر حذف کنید و اصطلاحا گوشی را به حالت کارخانه یا همان حالت اولیه ای که از کارخانه عرضه شده است، برگردانید. از این رو به این فرآیند ریست فکتوری می گویند.

چرا باید گوشی را ریست کنیم؟

دلایل زیادی برای انجام فرآیند ریست فکتوری وجود دارد که می توان بر روی دیوایس های مختلف انجام داد. مهم ترین علت اینکه باید ریست فکتوری انجام شود، این است که می خواهید دستگاه خود را بفروشید و تمام اطلاعات شخصی و غیر شخصی شما نیز در گوشی وجود دارد و علاقه چندانی ندارید که اطلاعات دستگاه شما در اختیار شخص خریدار قرار گیرد. از این رو کاری که شما انجام خواهید داد، ریست فکتوری یا تنظیمات کارخانه است که گوشی را به حالت اول باز می گردانید و به شخص خریدار تحویل می دهید.چگونه بعد از فلش گوشی ریکاوری می شود

یکی دیگر از دلایلی ممکن است شما را وادار به ریست فکتوری گوشی کند این است که شما به مدت طولانی از گوشی استفاده کرده اید و در این مدت طولانی گوشی پر از برنامه های مختلف شده است که شاید هیچ نیازی به آنها نداشته باشید و این می تواند بقدری زیاد باشد که باعث پر شدن کامل گوشی شما شده باشد و در نتیجه گوشی شما کند خواهد شد. از این رو شما از قابلیت ریست فکتوری استفاده خواهید کرد تا هم برنامه های اضافی گوشی شما حذف شود و هم سرعت عملکرد گوشی بهبود یابد که تنها و تنها با ریست فکتوری امکان پذیر است.

اکثر افراد غالبا فکر می کنند که بعد از انجام ریست فکتوری، داده ها و تمام اطلاعات گوشی آنها بصورت کامل از دسترس خارج خواهد شد و دیگر قابل بازیابی نیستند. با این حال، لزوما این گونه نیست و این کاملا حقیقت دارد. ریکاوری اطلاعات بعد از ریست فکتوری امکان پذیر است. از این رو اگر این حقیقت برای شما اثبات نشده است، پیشنهاد می کنیم که بعد از ریست کردن گوشی، اقدام به ریکاوری اطلاعات دستگاه با استفاده از برنامه های مربوطه کنید تا برایتان اثبات شود.

سال های گذشته، دستگاه های اندروید بطور پیش فرض رمز گذاری نشده بودند و این بدان معنی است که حتی بعد از ریست فکتوری گوشی نیز تمام اطلاعات قابل ریکاوری و بازگردانی بودند که هر شخصی می توانست با استفاده از برنامه های در این زمینه به آنها دسترسی پیدا کند. این برنامه کاملا حرفه ای هستند که با متصل کردن دستگاه به آن می توان اطلاعاتی همچون مخاطبین، تصاویر، ویدیوها و… را باز گردانند و اگر شما نمی خواهید که اطلاعات گوشی شما بعد از ریست فکتوری به هیچ وجه قابل بازیابی یا ریکاوری نباشند، توصیه ای که ما برای شما داریم این است که باید دستگاه خود را encrypt یا رمزگذاری کنید.

با این حال از اندروید 6 که با نام مارشمالو رونمایی شد، دستگاه های اندروید بطور پیش فرض با قابلیت encrypt یا رمزگذاری معرفی شدند و این بدان معناست که دیگر نیازی نیست شما نگران افرادی باشید که با استفاده از ابزارهای مربوطه بتوانند به تمامی اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند. این در حالی است که اگر این برنامه ها قادر به خواندن کامل اطلاعات حذف شده باشند، به علت رمزگذاری شدن آنها توسط اندروید غیرقابل ریکاوری هستند چرا که اصلا توسط این ابزارها خوانده نمی شوند!!

با این حال حتی اگر گوشی شما نیز رمزگذاری شده باشد، بدان معنی نیست که داده های شما کاملا از بین رفته اند. بیشتر سرویس ها اکنون نوعی نسخه پشتیبان ابری را در خود جای داده اند که شما با استفاده از این فضاهای ابری رایگان می توانید تمام اطلاعات خود را در آن ها بصورت آنلاین ذخیره کنید. به عنوان مثال اگر شما حساب گوگل داشته باشید، می دانید که برنامه Google photos می تواند تمام تصاویر شما را در حساب گوگل شما ذخیره کند!

علیرغم تصاویر، داده های دیگری نیز مانند برنامه های مختلف، تقویم، تاریخچه مرورگر، مخاطبین و…. نیز در آنها ذخیره می شوند. از این رو اگر شما گوشی خود را ریست فکتوری کردید، می توانید پس از انجام این فرآیند، با استفاده از این حساب ها اطلاعات حذف شده خود را ریکاوری کنید. از این رو توصیه ای که در این زمینه برای شما عزیزان داریم این است که به هیچ وجه اجازه دسترسی افراد دیگر به اطلاعات خود را ندهید تا آنها نتوانند از اطلاعات شما شوء استفاده کنند.

اگر می خواهید مطمئن شوید که داده ها و اطلاعات گوشی یا دیوایس های مختلف شما بصورت کامل بعد از ریست فکتوری حذف شده اند، توصیه ای که برای شما داریم این است که بعد از ریست فکتوری کامل، با استفاده از دستگاه های مختلفی که در این زمینه وجود دارند، اقدام به ریکاوری فایل های حذف شده کنید.

این روش در اصل تضمینی برای وجود یا عدم وجود پرونده های شخصی حذف شده شما هستند که در صورت عدم خواندن هر گونه فایلی، این تضمین به شما داده می شود که اصلا فایل های شما توسط هر گونه ماشینی بازنخواهند گشت! برای این کار می توانید از اپلیکیشن هایی مانند Shreddit استفاده کنید چرا که این برنامه می تواند اطلاعات شما را بصورت کامل از حافظه داخلی و خارجی دستگاه حذف کند.

از این رو ابتدا این برنامه را نصب کنید و سپس اطلاعات گوشی را با آن بصورت کامل حذف نمائید. در نهایت اقدام به ریست فکتوری کرده و بعد از تمام شدن این فرآیند، با استفاده از برنامه های ریکاوری اقدام به ریکاوری و بازگردانی فایل های حذف شده کنید. مرحله آخر بیشتر جهت تضمین می باشد و در کل اگر شما قصد فروش دستگاه خود را دارید، این بهترین روش ممکن می باشد.

گویا آی تی – متفاوت ترین مجله اینترنتی …

ریکاوری یا بازیابی فایل، دقیقا از همان زمانی که ابزارهای دیجیتالی روی کار آمده اند، با کاربران همراه بوده اند. نرم افزار ریکاوری به کاربران کمک می کنند که در صورت بروز هر گونه خسارت و مشکل و پاک شدن برای انواع فایل ها، در گوشی و رایانه ی شخصی شان، بتوانند به راحتی فایل ها را ریکاوری کنند و بازگردانند.

در این مطلب قصد داریم:

.innerads a{background-color:transparent}.innerads a:active,.innerads a:hover{outline:0}.innerads *{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads *:before,.innerads *:after{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads a{color:#337ab7;text-decoration:none}.innerads a:hover,.innerads a:focus{color:#23527c;text-decoration:underline}.innerads a:focus{outline:5px auto -webkit-focus-ring-color;outline-offset:-2px}.innerads *{padding:0;margin:0}.innerads a{text-decoration:none !important;color:#7a7a7a}.innerads a:hover{color:#000}.innerads ul{list-style:none;list-style-type:none;margin:0}.innerads .articlebody a{color:#F12D2E !important}.innerads{border:1px solid #ccc;border-right:none;border-left:none;position:relative;margin:10px 0}.innerads a{color:#9c9c9c !important}.innerads div{top:20px;transform:rotate(90deg);position:absolute;font-size:14px;color:#9c9c9c}.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}@media (max-width: 767px){.innerads div{top:30px;font-size:10px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0;font-size:10px}}@media (min-width: 768px) and (max-width: 991px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 992px) and (max-width: 1279px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 1550px){.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}}
چگونه بعد از فلش گوشی ریکاوری می شود

و در نهایت به شما می گوییم که

 

ریکاوری به منظور کمک به کاربرانی است که از دستگاه های دیجیتالی مثل رایانه های مبتنی بر ویندوز و مک، و گوشی های هوشمند تحت پلتفرم های اندروید و ios استفاده می کنند.

هر گاه شما متوجه شدید که عکس های گوشی تان پاک شده، و یا فیلم خاطره انگیزی مثل فیلم عروسی در هارد سیستم حذف شده، می توانید به کمک نرم افزار های ریکاوری، به حل مشکل بپردازید.

به کمک نرم افزارهای ریکاوری فایل، می توانید به :

و غیره بپردازید.

ریکاوری فایل یا بازیابی فایل های حذف شده، در تمام سیستم عامل ها، امکان پذیر است.

ریکاوری و بازیابی فایل، توسط نرم افزارهای ریکاوری و بازیابی فایل انجام می شود. بدین صورت که نرم افزار مورد نظر را نصب کرده و بعد به کمک آپشن ها و قابلیت ها اقدام به ریکاوری فایل می کنیم.

این چهار مورد به ترتیب از بالا، به پایین، جزو بیشترین چیزهایی است که مردم با آن مواجه اند. این نشان می دهد که کاربران اندرویدی، هر چند که بیشتر از کاربران آیفون در ایران هستند اما به ظاهر سر به هوا تر هستند و دچار نقصان فایل نیز می شوند.

به تناسب این نیاز از ابتدا شروع می کنیم و نحوه ریکاوری فایل در اندروید را به شما یاد می دهیم:

 

آنچه که قرار است در این بخش از آموزش و شیوه ریکاوری اندروید بپردازیم، شامل موارد زیر می شوند:

تمام مواردی که قرار است در این بخش به شما یاد دهیم، از طریق یک نرم افزار خاص قابل انجام است.

 

اگر به دنبال یک نرم افزار ریکاوری همه کاره در اندروید هستید، قطعا نرم افزار Android Data Recovery   یکی از بهترین نرم افزارهایی است که با آن مواجه می شوید. ( برای مشاهده لیست ۷ اپلیکیشن برتر ریکاوری اندروید اینجا را کلیک کنید )

تمام کارهایی که در بالا برای ریکاوری اندروید ذکر شد، تنها و تنها با همین یک نرم افزار ریکاوری، قابل انجام است.

نکته مهم: در رابطه با این نرم افزار ریکاوری اندروید کافی است بدانید که هر چند این برنامه ریکاوری اندروید است، اما به کمک مک و ویندوز، می توانید فایل های اندرویدی تان را بازیابی کنید.

 

و طبق دستورات ما در این مقاله، گام به گام پیش بروید.

 

ریکاوری عکس ها معمولا از مرسوم ترین کارهایی است که کاربران اندروید و هر پلتفرم دیگر به دنبال انجام آن هستند. بدین منظور، نرم افزار ریکاوری Android Data Recovery بیشترین نتیجه را به بار خواهد آورد. برای تست کردن این نرم افزار بازیابی اندرویدی کافی است آن را نصب و اجرا کنید

مرحله ۱: برای ریکاوری گوشی اندرویدی ، دیوایس خود را به سیستم وصل کنید

در مرحله ۱ از ریکاوری گوشی اندرویدی لازم است که به درستی، گوشی را به سیستم وصل کنید. دقت کنید که کابل سالم باشد و البته گوشی هم روشن باشد.

تا زمانی که نرم افزار ریکاوری عکس اندرویدی (Android Data Recovery )  گوشی شما را شناسایی نکرده است، دست به گوشی نزنید.

 

مرحله ۲: مجوز های لازم برای ریکاوری عکس از اندروید

به احتمال زیاد تا این لحظه، گوشی شما توسط سیستم ویندوزی یا مک شناسایی شده است. در این مرحله با پیامی مواجه می شوید که از شما خواسته می شود، به منظور ادامه روند ریکاوری عکس اندروید و ریکاوری فایل های اندرویدی، مجوز USB Debugging   را اجرا کنید. اعطای مجوز برای سیستم عامل های مختلف اندرویدی کمی شبیه به هم اما متفاوت است:

 

به منظور اعطای مجوز مذکور در اندروید ۲٫۳ و گوشی های قدیمی تر، لازم است که به مسیر زیر بروید:

Settings” app > “Applications” > “Development” > “USB debugging

در این جا می توانید این قابلیت را فعال کنید.

 

اعطای مجوز USB debugging  در این نسخه از اندروید، یعنی بین اندروید ۳ تا ۴٫۱ از آسان ترین شیوه ها است. مسیر مورد نظر به صورت

Settings” > “Developer options” > “USB debugging

است. در این بخش می توانید USB debugging را فعال کنید.

چگونه بعد از فلش گوشی ریکاوری می شود

 

در اندروید ۴٫۲ به بالا، روش اعطای مجوز USB debugging کمی پیچیده تر است. اما با کمک مسیر نرم افزار تنظیمات یا settings می توانید این کار را انجام دهید:

حالا می توانید با کمک مسیر Settings” > “Developer options” > “USB Debugging” این قابلیت را فعال کنید.

 

مرحله ۳: پیش نمایش عکس ها پیش از ریکاوری عکس در اندروید

وقتی که این مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشتید و توانستید به راحتی، مجوز مورد نظر را اعطا کنید، نرم افزار ریکاوری عکس اندروید که در حال استفاده از آن هستید، به راحتی اجرا می شود و گوشی تان را به رسمیت می شناسد.

نشانه این موضوع هم این است که پیش نمایشی از عکس های پاک شده گوشی اندروید را به شما نشان می دهد.

اگر قصد ریکاوری عکس های اندروید به صورت کامل داشته باشید، می توانید همه عکس ها را انتخاب کنید، اما اگر به طور دلخواه قصد بازگرداندن عکس های پاک شده اندروید، دارید می توانید موارد مورد نظر را تیک بزنید و در نهایت روی دکمه سبز رنگ recover در سمت راست و پایین صفحه کلیک کنید.

 

نکته: از جمله امتیازهای این نرم افزار ریکاوری عکس این است که عکس های واتس اپ را هم برای تان ریکاوری می کند. این ریکاوری برای واتس اپ شامل عکس و هر نوع فایل متصل به پیام ها می باشد.

 

ریست کارخانه گوشی اندروید، یا به عبارت بهتر بازیابی تنظیمات کارخانه ای، برای زمانی صورت می گیرد که گوشی شما با اختلالی مواجه شده و می خواهید تنظیمات آن را به روز اول، برگردانید.

کاربران اندرویدی به خوبی می دانند که به محض فشردن دکمه ریست کارخانه ای، تمامی فایل های آن ها پاک می شود. بدین صورت لازم است که قبل از ریست کردن گوشی، از فایل های خود بکاپ بگیرند!! کاری که معمولا توصیه می شود و بیشتر افراد به آن توجهی ندارند، همین بکاپ گیری از اندروید است.

اما اگر به هر دلیلی بکاپ گیری با اختلال ایجاد شد و فایل های تان بعد یا قبل از ریست فاکتوری، از بین رفت، باز هم نرم افزار (Android Data Recovery به شما کمک می کند که بتوانید فایل های خود را بازیابی کنید:

 

برای انجام این کار، گوشی خود را با کابل USB به سیستم وصل کنید و بعد از شناسایی گوشی، نوع فایل هایی را که می خواهید اسکن شود و ریکاوری روی آن صورت گیرد را انتخاب کنید:

در ادامه نرم افزار را اجرا کنید، و اجازه بدهید نرم افزار با اسکن کردن فایل ها، به شما کمک کند تا فایل های از دست رفته را مشاهده و انتخاب و در نهایت بازیابی کنید

یک نکته مهم: بعد از این که گوشی خود را ریکاوری کردید سریع آن را روی حالت پرواز قرار دهید تا هر گونه ارتباط از سمت شما یا دیگران، قطع شود. در چنین شرایطی اگر گوشی را وصل کنید، می توانید فایل ها و تماس های از دست رفته و مواردی نظیر آن را بازیابی کنید.

در صورتی که با گوشی تماس بگیرید، یا پیام ارسال کنید و حتی عکس بگیرید، عملیات تداخل پیدا می کنند و کار ریکاروی گوشی ریست شده، مشکل خواهد بود. ( تقریبا نا موفق )

 

روت کردن گوشی اندرویدی دقیقا کاری است که مثل شمشیر دو لبه است! یا دسترسی شما را به فایل ها وامکانات بی شماری باز می کند و یا اینکه گوشی تان را مضرور می کند.

روت کردن گوشی، گارانتی آن را باطل می کند و در معرض خطرات بسیاری قرار می دهد اما لذت استفاده از امکانات بیشمار آن را هم نمی توان نادیده گرفت.

ریکاوری گوشی روت نشده، معمولا ساده تر از ریکاوری گوشی روت شده است. برای این کار دو روش وجود دارد:

در ادامه ما به معرفی روش استفاده از نرم افزار ریکاوری Android Data Recovery  برای گوشی های روت شده می پردازیم:

 

دلیل این که به جای استفاده از بک آپ گوگل، یا حداقل به موازات آن از نرم افزار ریکاوری اندروید مذکور استفاده می کنیم دقیقا به این خاطر است که این نرم افزار به شما کمک می کند که بتوانید موفق به ریکاوری پیامک های اندروید هم شوید. این کار در بکآپ گیری گوگل امکان ندارد.

پس برای این که بتوانید این کار را انجام دهید روش زیر را دنبال کنید:

 

برای ریکاوری پیام ها در گوشی های روت نشده، ابتدا نرم افزار را نصب کنید و بعد آن را اجرا کنید.

برای ادامه ریکاوری پیامک اندروید، باید گوشی تان را به حالت Download Mode   ببرید. ( برای این کار، دکمه پاور را بگیرید، سپس دکمه کاهش صدا + هوم + پاور را بگیرید. در نهایت دکمه افزایش صدا را هم فشار دهید تا وارد حالت دانلود شوید.

قبل از هر چیز می توانید یک روش دیگر برای ریکاوری پیام های متنی در اندروید را تست کنید!

در این لحظه می توانید برخی از فایل ها نظیر پیامک ها و مخاطبین را در نرم افزار مشاهده کنید و ریکاوری را انجام دهید.

نکته: معمولا در گوشی های روت شده، می توان تمام فایل های از دست رفته را بازیابی کرد. این برتری برای گوشی های روت نشده وجود ندارد.

 

برای ریکاوری فایل در اندروید روت شده، شما می توانید از نرم افزار fonelab را نصب کنید و بدین منظور از آن استفده کنید (fonelab دقیقا همان نرم افزار  Android Data Recovery است که در ابتدا، ریکاوری اندروید را بر اساس آن توضیح داده ایم )

برای ریکاوری گوشی روت شده، دقیقا همچون گوشی های معمولی، گوشی خود را به سیستم وصل کنید و با این نرم افزار عملیات ریکاوری را انجام دهید.

 

شما به کمک نرم افزار ریکاوری می توانید گاهی به طور جزیی به ریکاوری فایل های گوشی بپردازید. مثلا می توانید با ریکاوری فیلم ها از بخش مدیا، به فایل از دست رفته خود دست پیدا کنید. اما گاهی گوشی شما تمام و کمال نیاز به ریکاوری دارد. در چنین شرایطی باز هم می توانید از این نرم افزار استفاده کنید.

برای بازیابی تمام فایل های گوشی اندرویدی، کافی است که ابتدا نرم افزار مورد نظر رابه تناسب نوع سیستم خود، نصب کنید ( نسخه ویندوز یا مک )

در مرحله بعد کافی است که گوشی خود را به سیستم وصل کنید و مجوز USB Debugging را اعطا کنید ( در بالا در این باره توضیح داده ایم )

در ادامه صفحه ای باز می شود که می توانید در آن،

 

معمولا در گالری، عکس و فیلم ها به طور کامل قرار گرفته اند.

در نهایت می توانید به تناسب فولدرهایی که می بینید، فایل های خود را انتخاب کنید و اقدام به بازگردانی فایل های پاک شده در اندروید خود نمایید.

 

فرض کنید که اطلاعات گوشی تان پاک شده است. در همین لحظه، گوشی از دستتان می افتد و می شکند. این شکستگی تا وقتی که بتوانید گوشی را روشن نگه دارید، هنوز بغرنج نشده است.

در چنین شرایطی باید به دکمه trust دسترسی داشته باشید تا بتوانید به کمک نرم افزار Android Data Recovery آن را ریکاوری کنید.

بهترین نرم افزار ریکاوری گوشی شکسته تا کنون Android Data Recovery بوده است چون با کمترین نیاز به دسترسی ها، این کار را برای تان به خوبی انجام می دهد.

بعد از اینکه گوشی تان از جهت نمایشگر با مشکل مواجه شد، آن را به کمک usb به سیستم وصل کنید.

نرم افزار Android Data Recovery را از پیش دانلود و نصب کرده باشید. نرم افزار ریکاوری گوشی را اجرا کنید و اجازه دهید تا گوشی تان را بشناسد.

در ادامه مثل شیوه هایی که قبلا گفته شد، نوع فایل هایی را که می خواهید ریکاوری کنید انتخاب و بعد با زدن دکمه recover فایل ها را بازیابید.

 

ریکاوری فایل در گوشی قفل شده هم مشکل خاص خود را دارد.

فرض کنید که دچار یکی از معضل های زیر شده اید:

در چنین حالتی، باز هم از Android Data Recovery استفاده می کنیم.

در این حالت عملیات اسکن و شناسایی فایل ها بدون این که نیاز به ورود رمز عبور داشته باشید انجام می شود. به سادگی می توانید گوشی خود را مورد بررسی قرار داده و فایل های خود را مشاهده، انتخاب و ریکاوری کنید.

 

یکی از کارهای مرسوم بعد از پاک شدن مخاطبین و یا حتی فکتوری ریست روی گوشی های اندرویدی این است که، می توانید به سادگی، با کمک نرم افزار ریکاوری مخاطبین اندروید، این مشکل را حل کنید. هر چند نرم افزارهای خاص و البته محدودی در این باره ارائه شده اما می توانید، نرم افزار —- را در این باره به کار بگیرید.

به طور جالبی این نرم افزار ریکاوری مخاطبین اندروید به شما کمک می کند لیست مخاطبین را ببینید.

اگر روی هر کدام از سطر ها کلیک کنید، اطلاعات کامل آن را در پنل سمت راست می بینید.

حالا شما اختیار دارید که مخاطب مورد نظر خود را انتخاب کنید. می توانید یک یا چند یا همه مخاطبین را انتخاب کنید. در ادامه با زدن دکمه recover مخاطبین از دست رفته خود را بازیابی کنید.

 

برای این که بتوانید به راحتی، سابقه تماس در دستگاه اندرویدی خود را ریکاوری کنید کافی است که نرم افزار — را روی سیستم نصب کنید.

 

این بود شیوه ریکاوری اندروید که معمولا کاربران زیادی به دنبال آن هستند.

اما اگر شما می خواهید موفق به ریکاوری ویندوز شوید، معمولا با مساله سخت تری مواجه هستید. فرض می کنیم که شما سال ها در حال استفاده از حافظه ۱ ترابایتی، ویندوز خود بوده اید. این حافظه مملو از چیزهایی است که حتی گاهی برای سال ها و ماه ها آن ها را فراموش می کنید.

اما فرض کنید که این مشکل برای سیستم شما رخ دهد و هارد تان کاملا پاک شود!

در چنین شرایطی باید چه کار کرد؟

بیشتر بخوانید: چطور لپ تاپ را ریکاوری کنیم؟

 

در چنین شرایطی یکی از بهترین کار ها این است که نرم افزار ریکاوری ویندوز داشته باشید. به طور قطع به یقین نمی توان گفت چه نرم افزاری در این باره بهترین پاسخگویی را دارد اما معمولا برخی نرم افزارها در این باره، امتیاز خوبی گرفته اند.

نرم افزار ریکاوری ویندوز، که ما سال ها است از آن استفاده می کنیم Recuva نام دارد. این نرم افزار در ریکاوری فایل ها نظیر عکس، و فیلم و موسیقی و غیره در ویندوز خیلی خوب عمل کرده است.

نکته: نرم افزار مورد نظر، به راحتی قابل دانلود و نصب است اما هنگام نصب معمولا یک تولبار به همراه آن نصب می شود که ممکن است برای برخی کاربران جنبه مزاحم داشته باشد، در این حالت، بهترین کار این است که این تولبار را نصب نکنید.

 

خب برای اینکه ویندوز را ریکاوری کنید، لازم است که این نرم افزار را به راحتی دانلود و نصب کنید. فایل دانلود شده را اجرا کنید، تا وارد صفحه اول از نصب شوید.

در صفحه اول، با لیستی انتخاب شدنی، روبرو هستید. از این میان، گزینه آخر مربوط به همان تولباری است که در مورد آن صحبت کردیم.

هنگام نصب نرم افزار ریکاوری ویندوز، تیک برای این گزینه را حذف کرده و وارد مرحله بعد شوید

بعد از این که نرم افزار نصب شد آن را از طریق لیست نرم افزار ها پیدا کنید و اجرا کنید

در اولین مرحله از اجرای برنامه ریکاوری ویندوز، لیستی از آپشن ها در اختیار شما قرار می گیرد تا شما انتخاب کنید که قصد ریکاوری عکس در ویندوز دارید یا قصد ریکاوری فیلم در ویندوز دارید یا قصد ریکاوری موزیک ها در ویندوز و البته آپشن های بعدی:

 

این نرم افزار امکان ریکاوری ویندوز را به آپشن های زیر محدود کرده است:

جالب ترین قسمت این بخش امکان ریکاوری ایمیل ها است که تقریبا می توان گفت در نرم افزارهای بسیار کمی آن را می توان به طور محدود مشاهده کرد.

در این مرحله، روی فایلی که می خواهید در ویندوز ریکاوری کنید کلیک کنید تا انتخاب شود.

در مرحله بعد باید محل فایل های مورد نظرتان را به نرم افزار اعلام کنید. به عکس زیر نگاه کنید

 

در این جا لیستی ارائه شده که می توان محل حدودی عکس ها را بیان کنید:

به نظر شما محتویات پاک شده تان در کدام درایو یا محدوده ای بوده است؟

محل مورد نظر را انتخاب کنید و یا آدرس آن را با جستجو در فایلهای سیستم، در کادر انتهایی وارد کنید. البته جای نگرانی نیست. این بخش برای سرعت عمل بخشیدن به کار مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر از محل ذخیره فایل خود خبر ندارید، بهترین کار این است که گزینه اول، ( به معنی مطمئن نیستم ) را انتخاب کنید.

و در نهایت وارد مرحله بعد شوید.

کمی صبر کنید!

 

در این عکس، که مرحله پیش از اسکن و بازیابی و پیدا کردن فایل های پاک شده ویندوز است، شما با گزینه اسکن عمیق یا deep scan روبرو هستید. برای این حالت بهترین کار این است که، اگر برای اولین بار است از این نرم افزار استفاده می کنید این آپشن را در نظر نگیرید.

تیک آن را بردارید و اجازه دهید نرم افزار اسکن را شروع کند.

در زیر همین صفحه، ان چه در عکس بالا می بینید، یک دکمه وجود دارد به نام start! اگر روی این گزینه کلیک کنید، به راحتی اسکن سیستم تان شروع می شود. سیستم تان اگر دارای، درایو های مختلف، کارت حافظه و غیره است، همه و همه مورد اسکن قرار می گیرد و آن چه که فکر می کنید پاک شده را برای تان نمایش می دهد.

مثلا در تصویر زیر می توانید آنچه این نرم افزار ریکاوری ویندوز پیدا کرده را مشاهده کنید:

در همین صفحه گزینه ای وجود دارد به نام advanced view  ( در بالای صفحه آن را می بینید ؟ ) که به شما کمک می کند تا بر اساس تاریخ دقیق ایجاد یا ویرایش نهایی عکس ها به جستجوی تصاویر و ریکاوری عکس ها بپردازید.

بعد از این که عکس مورد نظر خود را که قصد ریکاوری آن دارید، پیدا کردید، کافی است که آن را تیک دار کنید و بعد recover را بزنید.

اگر یکی از تصاویر را در حالت انتخاب قرار دهید با راست کلیک کردن، ( همچون عکس ) می توانید گزینه recover highlight را انتخاب کنید.

 

به همین سادگی می توانید از این نرم افزار ریکاوری فیلم و عکس در ویندوز، استفاده کنید و گم شده های خود را پیدا کنید. اگر نمی توانید با این نرم افزارکار کنید، نرم افزار ریکاوری و بازیابی فایل در ویندوز دیگری هم وجود دارد که من معمولا از آن استفاده می کنم و نامش DiskDigger است.

 

DiskDigger نرم افزاری برای ریکاوری ویندوز است که یک ویژگی فوق العاده دارد! اصطلاحا پرتابل است و این یعنی می توانید آن را روی فلش خود بریزید و با خودتان حمل کنید و بدون نیاز به نصب، هر بار که لازم شد از آن استفاده کنید و به بازیابی عکس و فیلم های تان بپردازید.

برای استفاده از این برنامه ریکاوری دقیقا مثل نرم افزاری که ابتدا روش استفاده از آن گفتیم گزینه جستجوی عمیق نیز وجود دارد. در این حالت می توانید حتی نام عکس را هم بنویسید و جستجو را دقیق تر انجام دهید اما خب! برای بار اول، نیاز به انتخاب این گزینه نیست.

 

بعد از این که اسکن توسط DiskDigger شروع شد به راحتی می توانید، آن چه که این نرم افزار ریکاوری پیدا کرده را در سمت چپ مشاهده کنید. در ادامه هم می توانید با کلیک کردن روی عکس ها و محتویات، عکس های ریکاوری شده را در سمت راست پیش نمایش کنید.

در نهایت همه آن هایی را که می خواهید ریکاوری کنید را انتخاب کنید ( تیک بزنید ) و از تب های بالا گزینه restore را انتخاب کنید.

تبریک! شما موفق شدید با این دو نرم افزار ریکاوری عکس ها و ریکاروی فیلم های تان را به خوبی انجام دهید. البته نرم افزار recuva برای ریکاوری موسیقی و نظیر آن بهتر کار می کند.

 

هر چند درصد کمی از افرادی که به دنبال ریکاوری گوشی خود هستند، به دنبال نحوه ریکاوری عکس در آیفون هستند ( عکس یا هر نوع فایلی ) اما شاید شما دقیقا به همین دلیل به اینجا امده اید و ما باید به شما یاد دهیم که چگونه گوشی آیفون را ریکاوری کنید.

 

از میان چندین برنامه ای که برای ریکاوری آیفون تا کنون پیدا کرده ام، Dr.Fone حرف اول را می زند. البته نظر من اینگونه است و شاید در عمل، شما تجربه قوی تری داشته اید! نظر تو چیست؟

به هر حال، Dr.Fone نرم افزاری است که می توانید آن را دانلود و به سادگی نصب کنید و به بازیابی فایل در آیفون بپردازید.

بیشتر بخوانید:  آموزش کامل استفاده از Dr.Fone برای اندروید 

 

یکی از ویژگی های نرم افزار ریکاوری آیفون یعنی Dr.Fone این است که بر روی بیشتر دیوایس ها کار می کند اما برای اینکه اطمینان حاصل کنید به لیست زیر هم توجه کنید:

 

 

برای استفاده از این نرم افزار ریکاوری، دست شما باز است که هر نوع فایل را ریکاوری کنید.

اما این موضوع برای بهتر است که لیست زیر را هم مورد بررسی قرار دهید.

این نرم افزار ریکاوری iOS قادر است به

بپردازد! چه فهرست پر پیمانه ای. برای ریکاوری آیفون به غیر از این نرم افزار نیاز به هیچ برنامه ریکاوری ندارید.

 

در این باره، خبر خوبی داریم. هر چند محدودیت هایی در استفاده از برخی نرم افزارهای آیفون وجود دارد اما نکته خوب و جالب این است که Dr.Fone دست شما را باز گذاشته تا در هر شرایطی به آن مراجعه کنید

در تمام شرایط بالا، شما می توانید از این نرم افزار برای ریکاوری عکس و فیلم در آیفون استفاده کنید.

بازگرداندن فایل در آیفون، از طریق Dr.Fone بسیار راحت است.

 

ابتدا لازم است که نرم افزار ریکاوری Dr.Fone را دانلود و نصب کنید.

بعد از نصب، با اجرای نرم افزار با صفحه ای مواجه می شوید که سه انتخاب، در ستون سمت چپ به شما می دهد:

وقتی که نرم افزار نصب شد، گوشی را با کابل به سیستم وصل کنید.

در صفحه اول، یکی از این سه گزینه را انتخاب کنید. معمولا گزینه اول هدف همه کاربرانی است که به دنبال برنامه ریکاوری آیفون هستند.

در ادامه، چند گزینه پیش روی شما قرار می گیرد که می توانید از طریق آن مشخض کنید که چه چیزی ریکاوری شود، و چه چیزی نمایش داده شود.

مثلا اگر بخواهید در نتایج، فایل های حذف شده و فایل های موجود روی آی او اس شما تماما نمایش داده شود، تمام آپشن ها را تیک دار کنید.

در نهایت وارد مرحله بعد شوید.

روی start اسکن در پایین صفحه کلیک کنید تا عملیات اسکن شروع شود.

شاید لازم باشد دقیقه هایی صبر کنید. اما نتیجه ای که مشاهده می کنید چیزی شبیه به عکس زیر است:

به عکس بالا نگاه کنید. به تناسب هر چه که روی گوشی شما نصب است و امکاناتی که دارید، لیستی از امکانات در سمت چپ مشاهده می کنید.

این جا فیلتر هایی وجود دارد که دقیقا می توانید ریکاوری را بر اساس آن ها انجام داده و به راحتی فایل خود را به دست بیاورید. فایل مورد نظرتان در کدام قسمت بوده است؟ همان را از لیست سمت چپ انتخاب کنید، و فایل تان را زودتر پیدا کنید.

 

در نهایت، فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید و در نهایت روی گزینه انتهای صفحه یعنی recover to computer کلیک کنید تا فایل ها در کامپیوترتان ریکاوری شود.

بدین صورت می توانید فایل های پاک شده خود را برگردانید.

از دیگر برنامه های ریکاوری آیفون و ios می توان به Tenorshare iPhone Data Recovery و  FonePaw iPhone Data Recovery نیز اشاره داشت که قدرت خوبی در ریکاوری عکس، ریکاوری فیلم، ریکاوری اس ام اس، ریکاوری تماس و غیره دارند.

 

سوالی که معمولا در رابطه با آیفون های جیلبریک شده پرسیده می شود ( جیلبریک در آیفون چیزی شبیه به روت شدن در اندروید است ) این است که چطوری فایل های پاک شده در آیفون جلبریک شده را بازگردانیم. در حقیقت بازگرداندن فایل در چنین شرایطی کمی متفاوت است اما نرم افزارهای ریکاوری به خوبی این مشکل را حل می کنند.

 

iMyPhone نرم افزاری قدرتمند است که به شما اجازه می دهد تا بتوانید، آیفون جیلبریک شده خود را به تمام و کمال ریکاوری کنید. از جمله امکانات iMyPhone برای ریکاوری فایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

برای ریکاوری آیفون جیلبریک شده نرم افزار را از لینک های بالا دانلود کرده و به تناسب نوع سیستم عامل سیستم کامپیوتری خود ( ویندوز یا مک ) آن را نصب کنید.

بعد از نصب، نرم افزار را اجرا کنید

آیفون خود را با کابل به سیستم وصل کنید

در ادامه، لازم است که نرم افزار را اجرا کنید تا با صحنه ای مثل عکس زیر مواجه شوید:

Recover from iOS Device را از میان لیستی که در سمت چپ مشاهده می نمایید، انتخاب کنید تا عملیات، اسکن و ریکاوری آیفون صورت گیرد.

در مرحله بعدی، باید نوع فایلی را که قصد ریکاوری ان دارید مشخص کنید. رابط کاربری این نرم افزار بسیار واضح است و شفاف و به شما کمک می کند زمینه فایل خود را مشخص کنید. مثلا در تصویر زیر به خوبی اپلیکیشن ها از نوع فایل ها جدا شده است:

به تناسب نوع فایل خود، می توانید یکی یا چند تا از گزینه ها را انتخاب کنید ( هر چه تعداد گزینه ها بیشتر باشد، زمان بیشتری برای اسکن و ریکاوری لازم دارید ).

در نهایت، روی گزینه next در پایین و سمت راست صفحه ( دکمه آبی رنگ ) را انتخاب کنید.

وقتی که عملیات اسکن شروع می شود، دکمه recover کماکان غیر فعال است، چرا که هنوز فایل های قابل ریکاوری به طور کامل اسکن نشده اند. در سمت چپ نوع فایل های مورد اسکن انتخاب شده اند. در بالای نرم افزار عملیات اسکن در حال پیش روی است و به شما گفته می شود که حدودا ۳۴ دقیقه باید صبر کنید تا عملیات اسکن تمام شود.

در این مرحله می توانید تمام فایل هایی که اسکن شده را مشاهده کنید. با انتخاب و تیک دار کردن آن ها می توانید فایل ها را ریکاوری کنید. البته بعد از انتخاب باید روی دکمه recover کلیک کنید

 

برای ریکاوری مخاطبین در آیفون جیلبریک شده می توانید از همین نرم افزار استفاده کنید. با این مشخصات که هنگام انتخاب نوع فایل، بایست، مخاطبین را تیک دار کنید و اسکن را بر عهده نرم افزار بسپارید:

در این بخش می توانید روی گزینه های مخاطبین کلیک کنید و اطلاعات آن ها را در سمت راست مشاهده کنید. در نهایت هر کدام را که می خواهید ریکاوری کنید انتخاب کنید و گزینه recover را بزنید.

 

در آیفون جیلبریک شده، امکان ریکاوری پیام های متنی نیز وجود دارد. به منظور ریکاوری اس ام اس آیفون کافی است که هنگام انتخاب زمینه اسکن، text messages را انتخاب کنید و بعد اسکن را شروع کنید.

بعد از گذراندن مدت زمان مشخص شده، می توانید لیستی از نام مخاطبینی که با آن ها تماس متنی داشته اید را ببینید. به عکس زیر نگاه کنید:

در این بخش که محل نمایش پیامک های ریکاوری شده است، شما می توانید روی نام هر کدام از مخاطبین، کلیک کنید و در سمت راست لیست پیام ها را مشاهده کنید.

در نهایت نام مخاطبین ( در وسط صفحه ) تیک دار کنید و ریکاوری را به راحتی انجام دهید.

از این نرم افزار فوق العاده می توانید برای ریکاوری آیفون جیلبریک شده، ( iPhone 8/7/6S/6 ) استفاده کنید. همچنین اگر گوشی آیفون شما از ios 11 به بالا پشتیبانی کند این نرم افزار بهترین برنامه ریکاوری برای آیفون خواهد بود.

 

برای این که موفق به ریکاوری مک شوید، لازم است که نرم افزار های ریکاوری این سیستم عامل را در اختیار داشته باشید. در تحقیقی که در این باره داشته ام، لیستی از بهترین نرم افزارهای ریکاوری مک در اختیار داشته ام اما هر چند این نرم افزارها امکانات بالایی داشته اند اما هزینه های بالای آن ها مطمئنا مانع از استفاده درست شما از این آموزش ها می شود. بنابراین تصمیم بر آن شد که یک نرم افزار رایگان و البته خوب معرفی کنیم تا با آن کامپیوتر مک خود را ریکاوری کنید.

Cisdem Data Recovery  دقیقا همان نرم افزاری است که قصد داریم در مورد آن با شما در مرحله آخر از آموزش ریکاوری صحبت کنیم.

 

محدوده استفاده از نرم افزار ریکاوری مک به این معنی است که شما قادر به اسکن و ریکاوری چه ابزارهایی و چه نوع فایل هایی با نرم افزار ریکاوری مک با نام  Cisdem Data Recovery خواهید بود. در این باره تا کنون موفقیت ریکاوری فایل های مک در شرایط زیر گزارش شده است:

تقریبا هر نوع فایل تصویری و صوتی و عکس را می توان با این ابزار ریکاوری کرد.

این نرم افزار بر روی سیستم عامل OS X 10.9 به بالا به خوبی کار می کند و نتایج شگفت انگیزی دارد.

شیوه استفاده از این نرم افزار هم دقیقا مثل سایر نرم افزارهایی است که تا کنون معرفی کردیم

این برنامه به شما اجازه می دهد که بتوانید به سادگی با یک کلیک پیش نمایشی از عکس ها و فایل های کشف شده داشته باشید و بعد در صورت تمایل آن ها را انتخاب کنید و بازگردانید.

آن چه در این مقاله تحت عنوان آموزش ریکاوری ارائه شد، مهم ترین و ساده ترین شیوه ها و البته کارآمد ترین روش ها برای ریکاوری انواع گوشی ها و سیستم های ویندوزی و مک بوده است. در صورتی که در این باره مشکلی دارید یا حتی تجربه استفاده از یک نرم افزار خوب برای بازگرداندن فایل ها دارید، از تجربه خود در بخش نظرات بگویید و به دوستان خود کمک کنید راحت تر فایل های خود را به گوشی برگردانند.

 

.innerads a{background-color:transparent}.innerads a:active,.innerads a:hover{outline:0}.innerads *{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads *:before,.innerads *:after{-webkit-box-sizing:border-box;-moz-box-sizing:border-box;box-sizing:border-box}.innerads a{color:#337ab7;text-decoration:none}.innerads a:hover,.innerads a:focus{color:#23527c;text-decoration:underline}.innerads a:focus{outline:5px auto -webkit-focus-ring-color;outline-offset:-2px}.innerads *{padding:0;margin:0}.innerads a{text-decoration:none !important;color:#7a7a7a}.innerads a:hover{color:#000}.innerads ul{list-style:none;list-style-type:none;margin:0}.innerads .articlebody a{color:#F12D2E !important}.innerads{border:1px solid #ccc;border-right:none;border-left:none;position:relative;margin:10px 0}.innerads a{color:#9c9c9c !important}.innerads div{top:20px;transform:rotate(90deg);position:absolute;font-size:14px;color:#9c9c9c}.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}@media (max-width: 767px){.innerads div{top:30px;font-size:10px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0;font-size:10px}}@media (min-width: 768px) and (max-width: 991px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 992px) and (max-width: 1279px){.innerads div{top:35px}.innerads ul{margin-right:0px}.innerads ul li{display:block;width:100%;text-align:center;padding:5px 0}}@media (min-width: 1550px){.innerads ul{margin-right:50px}.innerads ul li{display:inline-block;width:32%;text-align:center;padding:19px 0}}

هدایای ویژه ایرانسل برای گرامیداشت «روز مادر» و «روز پدر» اعلام شد

آیا سهمیه امریه سربازی برای نخبگان افزایش یافت؟

۳ نکته مهم برای خرید آنلاین ایمن

آیا آیفون برای سری ۱۳ از ۱ ترابایت حافظه داخلی استفاده می کند؟

اپل صدرنشین بازار تبلت در سال ۲۰۲۰ شد!

چگونه از صفحه گوشی اندروید خود فیلم بگیریم؟

متشکر

سلام
disk digger بعد از نصب مشکل داره پیگیری کنید لطفا
مرسی

سلام خسته نباشید من وقتی عکسهایم را بار گذاری می کنم خیلی کوچک است کمک از شما می خواهم

عالی بود ممنون.فقط یه سوال:چه جوری میشه عکس هایی که مثلا چند ماه پیش پاک شده رو برگردوند؟
ممنون اگه جواب بدی.بازم ممنون خییییییییییییییییییییییییییلی به دردم خورد.اگه اینجا بودی هر کاری که میخواستی برات انجام میدادم

باسلام و خسته نباشید
میخواستم راهنمایی بکنید عکس و پروفایلی که من صفحه فیسبوکم باز کرده ام رو کاملا حذف کنم میشه راهنماییم بکنید
یه سوال دیگه هم داشتم میخواستم راهنماییم بکنید اگر از دوستان از لیست حذف شده رو میتون به جمع add رو میتوان با عکسش به جمع لیستها اورد اگه راهنماییم بکنید ممنون میشم تازه فیسبوک باز کردم بلد نیستم

SALAM
LOTFAN MISHE BISHTAR RAHNAMI KONID MANO DAR IN MORED KE MAN ESHTEBAHAN YE DOKMEII ROYE LAPTOP ZADAM VA KOLE FILE HA PAK SHOD HALA IN TOZIHATI KE DADIN CHETOR BAYAD PIYADE KONAM

MASALAN DISK DIGGER BAYAD DOWNLOAD SHE ?????????

mamnoooooooooooon! age page e shomaro nemididam ghatAn morde budam ta alan az tars!
mamnooon

اگر امکان دارذ نرم افزاری در مورد پاک شدن اتفاقی جملات در word در وب سایت خود بگذارید.
ممنون می شوم

بسیار متشکرم

چنتا از فیلمای گوشیمو اشتباهی پاک کردم برنامتو دیدم کلی خوشحال شدم فایلام برگشت ولی اجرا نمیشن داغونم خیلی حیاتین چیکار کنم تورو خدا کمکم کن منتظرم

سیام فیلمها برگشتند ولی باز نمیشن لطفا راهنمایی کنید.

failaye Video va photo Recoveri shode vali kharaban va ejra nemishan,chera? va rahe halesh chiye…mamnun misham begin..moheme vasam

daghighan manam moshkele agha iman ro daram ahanga hamashon recovery shodan o bargashtan vali baz nemishan mishe komak konin ke chi kar konam?

منم همین مشکل رو دارم؟؟؟؟؟ چیکار کنم؟

hi.mamnoonam ali bod.kheili be dardam khord.movafag bashid.
ya hag..

با سلام خسته نباشید من قبلا با دوربین های دیجتیال عکس گرفته بودم پاک شده بود می خوام از توی دوربین دوباره عکسهام که پاک شده برگردونه چه کار باید بکنم لطفا به من راهنمایی کن خیلی ممنون میشم از جواب شما منتظرم

واقعا نمی دونم چی بگم!!!!!
همه ی اطلاعاتم برگشته خیلی ازتون ممنونم .
موفق باشید.

salam,1 mah pish bazi az aksamo smsam o filmam o shomarehamo pak kardam.mikham ke bargarse.chon kheyli vasam mohem bodan.babate in mozo kheyli narahatam,khahesh mikonam komakam konid.be kheyli jaha morajee kardam goftan ke bar nemigarde. goshim modelesh apple 4
yani aslan bar nemigarde???? lotfan javab bedid.mer30

سلام
اقا تورو خدا کمک کنین
دوربین من هندی کم سونی هست
من همه ی فیلمامو اشتباها پاک کردم
می خوام بدونم واسه استفاده از این برنا مه ها می تونم دوربین رو وصل کنم به کامپیوتر از طریق کابل usb و بعد همه ی فیلمامو بر گردونم

تورو خدا جواب بدین
هر کی که بلده

mamnun be dardam kh0rd

با سلام.من میخوام اون عکسهایی که از سطل اشغال پاک کردم یا به عبارتی شیفت دیلیت کردم چون در ویندوز باقی میمونند رو کلا از ویندوز پاک کنم.چی کار باید کنم ؟اگه امکانش باشه راه حلشو برام ایمیل کنین.برام خیلی مهمه که پاکشون کنم.
با سپاس فراوان.

با سلام.من میخوام اون عکسهای و فیلم هایی که از سطل اشغال پاک کردم یا به عبارتی شیفت دیلیت کردم چون در ویندوز باقی میمونند رو کلا از ویندوز پاک کنم.چی کار باید کنم ؟اگه امکانش باشه راه حلشو برام ایمیل کنین.برام خیلی مهمه که پاکشون کنم.
با سپاس فراوان.

سلام به شما.درایو GوEکامپیوترم حذف شده باید چطوری برشان گردانم؟
لطفا جواب را به ایمیل خودم هم بفرستید.متشکرم؟

نمیدونم چطوری ازتون تشکر کنم تمام عکسهای عروسیم بخاطر ویروس کامم پاک شده بود….با تمام وجودم ازتون تشکر میکنم…شما بینظیرید…بوس

با سلام وخسته نباشی سریعا به کمک احتیاج دارم اتفاقی تمام عکسها وفیلمها حذف شدن که با راهنمای از این سایت ودانلو recuvaعکس وبعضی از فیلمهام برگشت ولی چرا بیشتر عکسها نشون داده نمیشه اصلا تصویر نداره وبیشتر فیلمهایی که با گوشی گرفتم نیومده یا نشون نمیده
لطفا کمکم کنید

من میخوام اون عکسهایی که از سطل اشغال پاک کردم یا به عبارتی شیفت دیلیت کردم چون در ویندوز باقی میمونند رو کلا از ویندوز پاک کنم.چی کار باید کنم ؟اگه امکانش باشه راه حلشو برام ایمیل کنین.برام خیلی مهمه که پاکشون کنم.
لطفا” سریعتر پاسخ بدین ممنونمممم

Dadash dastet Dard nakone vaghean kheili mamNnOoOon merci az LOtfeT

سلام تورو خدا جواب بدین چه جوری فایل ی که از توی فلش shift = delete شده باشه میشه باز گردوند؟ اگه میشه چگونه؟ جوابدین خواهش میکنم.

سلام
این لینکی که دادید رایگان نیست میتونید کمکم کنید مرسیRecuva

سلام من عکسهامو هاید کرده بودم بعدش ویروس پاکش کرد وقتی که هاید بود
حالا هرچی ریکاوری میکنم برنمیگرده چیکار کنم

سلام محمد رضا جان خسته نباشی .کاش از نزدیک میدیدمت و روی ماهت رو میبوسیدم.من همه ی عکسها و فیلمهام پاک شده بود الان برنامه در حال اجراست وعکسهای پاک شده ام رو میبینم امیدوارم همه رو برگردونه . /امیدوارم هرچی از خدا میخوای بهت بده /راستی من رو دکستاپم چندتا عکس وفیلم داشتم اما وقتی ویندوزم پرید اونا هم پاک شدن آیا میتونم اونا رو هم برگردونم؟———–خیلی خیلی خیلی ممنونم ———- موفق باشی. دوست دارم بیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی نهایت

این همه قربون صدقش نرو ریکاوری میشه ولی باز نمیشه

سلام
من چند روز عکس هایی که عید در مسافرت مشهد گرفتیم اشتباهی پاک کردم
و برنامهRecuva را دانلود کردم.که فقط چند تا از انها را برگرداند. حلا من چه کار کنم که بقیه عکس ها هم برگرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ممنون میشم جواب بدبد.

سلام من چندتا پوشه داشتم که دراین فایلها عکس/ویدیوکیلیپ/فیلمهای ضبط شده از تلویزیون که خیلی برای من مهم وبارزش بودندو چیزایی موردعلاقه ی من بودندتمام این پوشه ها در درایوِ (D) بودند که اشتباهی فرمت شدند. لطفا یک کاری بگید بکنم که برگردند هزینه اش هم اصلامهم نیست. لطفا این پوشه ها برای من خیلی بارزش و مهم هستند از پاک شدنشان خیلی ناراحتم و در عذابم

salam khaste nabashid
man hame marahel disk digger ro onjori ke gofti anjam dadam hala aksaro ro ham mibinam vali zakhire nemishan mige mojavezi ke baraye barname kharidari kardid ra vared konid manzoresh chiye?che mojavezi?
age mishe vasam email konid
merc

ببخشید من از نرم افزار شما استفاده کردم اومدم سیوش کنم ولی وسطش متوقفش کردم اما همه ی ویدیوهام خراب شد دستم به هیجا بند دیست خواهش می کنم راهنمایی کنید

سلام
من از نرم افزار شما استفاده کردم همه ی ویدیوهام اومده ولی خرابه خواهش می کنم راهنمایی کنید

دستت درد نکنه خیلی عالی بود

فایلایی که برگشتن اجرا نمی شن لطفا راهنمایی کنید…

سلام من یه فایل حدود ۱.۵ گیگ بایتی فیلم رو که خیلی خیلی خیلی مهم بود رو پاک کردم الان چطور برشگردونم ؟؟‌کمک کنید خواهشا

سلام ممنون از راهنماییتون که دادید
من ی سری عکس تو گوشیم داشتم که از طریق بلوتوث دادم به لپ تاب داداشم که میرفت تو پوشه بلوتوث تو درایو c .بعداز اونجا شیفت دیلیت کردم ولی باز تو سلطل آشغال بود از اونجاهم دیلیتش کردم الان داداشم میخاد لب تابو به دوستش بفروشه من از کجا بدونم عکسامو دوباره بر نمیگردونه؟خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید
اگه ممکنه جوابو به ایمیلم بفرستید

سلام وقت بخیر.من قبل از اینکه ویندوز عوض کنم یک سری از عسکهایم را پاک کردم.الان اون عکسهارو میخوام امکان بازگشتشون وجود دارد؟؟؟

سلام
واقعا متشکرم خیلی عالی بود به وسیله نرم افزاری که معرفی کردید تونستم اطلاعاتم رو بازیابی کنم

سلام
امکان برگرشت فیلم هم وجود داره؟؟؟؟

وای مرسی من داشتم گریه میکردم آخه همه برنامه های توپی امم پاک شدن
الان اومدن ولی چندتاشو بازنمیکنه حیفففففففف

سلام
میخواستم بپرسم اگه چن تا عکس رو از توی رم گوشی پاک بکنیم بعدش با ریکاوری میشه عکسارو دوباره برگردوند به رم موبایل یا نه؟
آیا امکانش هست با بلوتوث عکس یا فیلمی بعد پاک شدن اون چن تا عکس به اون گوشی اضافه بشه بازم اون عکسا بازیابی بشه ؟

این متن واقعا کمکم کرد. ممنون.

سلام هر کاری میکنم دانلود نمیشه لطفا به ایملم ارسل کنید ممنون

با سلام
من عکس رو برگرداندم ولی نمیشه باز کرد یعنی یک دایره قرمز که نمیشه باز کرد
حالا باید جیکار کنم؟

سلام
من از نرم افزار شما استفاده کردم همه ی ویدیوهام اومده ولی خرابه خواهش می کنم راهنمایی کنید.

سلام چند وقت پیش کامپیوترمون ویروسی شد و بیشتر عکس ها رو باز نمیکنه از ۲ تا نرم افزار RS File Repair و یخزفخق حهزفاثق هم برای ترمیم عکس ها استفاده کردم ولی توی اون نرم افزارها هم باز نمیشن تا اسکن بشه. اگر شما راه حلی واسه این مشکل میدونین ممنون میشم راهنماییم کنین با تشکر از وب سایت مفیدتون.

سلام – آیا می توان کاری کرد که بعد از حذف فایل یا فیلم یا عکسی در کامپیوتر مان دیگر نتوان آن را بازیابی کرد و برای همیشه حذف شود

ممنون عالی بود داشتم سکته می کردم که خدا رو شکر عکسام برگشت….

سلام من اشتباهی ویندوز رو روی درایوی که توش عکسام بود نصب کردم امکان داره که این نرم افزار بتونه عکسها رو برگردونه ؟؟؟؟؟

سلام ی فایل تصویری داشتم ی سال هست پاک شده
میشه بازیابی کنم یا نه? البته. رم موبایل هست. ممنون میشم راهنمای کنید

salam merc babate rahnamayitoon
vali moshkele man ine ke ye sedayi ru zabt kardam va un hazf shode
mikham uno bargardonam
mishe rahnamayi konid?????????

سلام میخواستم بدونم برای گوشیم قسمت یادداشت هانزدیک به ۳۰۰تا اطلاعات داشتم گوشیمو فرمت کردم تمام اونا پاک شده نمیدونم چیکار کنم که اطلاعاتم برگرده خواهش میکنم زود جواب بدین حیاتیه؛لطفاااااااااا

خوب همونجوری که تو این سایت نوشته شده میتونی از نرم افزارRECOVAاستفاده کنی جوابم میده ممنون

سلام ترخدا اگه میتونید کمکم کنید تمام اطلاعات جدید و قدیمی را که از رم گوشیم و فلشم فرمت شده را به راحتی بازگردانیم من ریکاوری کامل دارم مخصوصا عکسهاشو خیلی لازم دارم و اینکه نشون بده عکس رو بعضی وقتها برگشته فایلهام اما عکسارو نشون نمیده

با سلام خدمت شما آقا محمد رضا من عکسای داشتم که یک آنتی ویروس ترجان نصب کرد بعد از نصب واسکن درخواست ریستارت کرد بعد از رستارت دیگه ویندوز بالا نیامد و مجبور شدم دوباره ویندوز بزنم و با استفاده از نرم ازارهای ریکاوری هرچقدر تلاش کردم نتونستم عکسای خاننوادگی رابرگدانم لطفا منو راهنمایی کنید.

سلام من داشتم عکسهام رو از یه فایلی به یه فایل دیگه منتقل می کردم اشتبا ها بعضی هاش پاک شد لطفا کمکم کنید

سلام مموری گوشی من ۲ گیگه داخلش عکسهای مهمی است هر وقت میذارمش توی گوشیم داغ میکنه عکسها رو هم نمیاره من اون عکسها رو حتما لازم دارم میشه بهم بگین درست میشه یا نه آخه میخوام ببرمش درستش کنم عکسهای داخلش خیلی مهمه

واقعا ممنون از نرم افزار recuva شما نمیدونید چقدر کمکم کردید من ۵ روز تمام افسردگی گرفته بودم فیلمهای ۴ سال از تولدهای خواهرزاده هام پاک شد از هندی کم سونی و مموری کارت هم نداشت اصلا فکر نمی کردم با این برنامه همه ی اون فیلمهای پاک شده برگرده ولی برگشت و من خیلی خیلی حالم خوبه مرسی

سلام من برنامه گالری لوک را نصب مردم بعد خیلی عکس داشتم داخل اون بود برنامه حذف شد ایا راهی برای برگرداندن انها هست

سلام. با تشکر از نرم افزارهای خوبی که معرفی کردید و توضیحات کامل برای استفاده از این نرم افزارها. اما این دو نرم افزار بیشتر عکسهای حذف شده رو بازیابی میکنند. من یکسری فیلم دارم که میخواهم ریکاوری کنم لطفا یک پست بزارین و یک نرم افزار قوی جهت ریکاوری فیلم معرفی و آموزش بدهید. با سپاس فراوان.

سلام من یک مموری هشت گیگ دارم که عکسای شخصی مهمی توش دارم ولی متاسفانه همشون پاک شدنه نمیدونم چطور پاک شدن خواهشا کمکم کنید(با برنامه ریکاوری هم بازیابی نشدند)کمککککککککککککککککککککک
لطفا جواب سوالم رو به ادرس جی میلم بفرستین.خداقوت

سلام روزتون بخیر چند وقت پیش گوشی من دچار یه مشکلی شد و خاموش شد البته هر از گاهی روشن میشد و زود از کار میوفتاد من مموریمو درآوردم وقای به سیستم وصل کردم اصلا نخوندش فک کردم سوخته ولی وقتی با یه گوشی امتحان کردم دیدم مموریم سالمه فقط قفل شده از قفل شکن نتونستم استفاده کنم بک آپم نمیشد گرفت تا وقتی قفل بود واسه همین رو همون گوشی که جواب داده بود فرمتش کردم وقتی رو سیستم گذاشتم مموریمو خوند ریکاوری میکنم ولی چیزی برنمیگردونه جز یه فایل خالی البته یه نرم افزار دیگه امتحان کردم اون نزدیک به ۴ مگ پیدا میکنه ولی میگه تا برنامه رو کامل نداشته باشی نشونشون نمیده…من چیکار کنم؟؟ افسرده شدم عکساش برام مهمه توروخدا جواب بدین

سلام دمت گرم یعنی خیلی دمت گرم عالی بود ممنون

سلام.خسته نباشید.من گوشیم glx luster2 .اندروید ۲.۳.۵ ..
امروز داشتم باهاش عکس میگرفتم که یهو پیام داد که ” کارت sd حذف شده” من به اطلاعاتش خیلی نیاز دارم خیلی خیلی نیاز دارم…راهی داره که بشه برش گردوند…خواهش میکنم بگین…..ممنون…ممنون…ممنون…

سلام . خیلی خوب بود ولی یه مشکلی که هست فیلم هارو بازیابی نکرد !
این برنامه قابلیت بازیابی فیلم رو داره یا باید از یه برنامه دیگه استفاده کنم .
ممنون میشم اگه راهنماییم کنید لطفا جواب رو به ایمیلم بفرسید .
بازم ممنون و خسته نباشید.

با سلام
عکسها و فیلم های رم دوربینم در حین ریختن انها به داخل لب تابم پاک شد آیا میتوان آنها را برگرداند
عکسها خیلی برام مهم بودند

سلام خیلی ممنون ازاین اطلاعاتتون من یک سوال دارم وآن این است که مموری کارت گوشیم شکسته ومن میخواهم بدانم آیا میشود اطلاعات را دوباره بازگرداند؟

سلام توروخدا کمکم کنید یسری فیلم های مهم داشتم ک یه دفعه همش پاک شد چطوری برشون گردونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با عرض سلام و خسته نباشی
من مدتی پیش ی فلشی خریدم به این نیت که همه عکسامو از داخل اون پاک کنم و حافظه لپ تاپمو خالی کنم بنابراین عکس ها رو cut کردم و تو فلش ریختم ولی از شانس بدم فلش خراب از آب دراومد و همه عکسامو خراب کرد طوری که روی همش رده و خط افتاده!
اون عکسا برام خیلی مهم بودن لطفا اگر راهی به نظرتون میرسه که میتونم اونارو از تو کامپیوتر برگردونم بهم بگین !!!
البته این راه بالا رو امتحان نکردم به نظرتون این راه جواب میده ؟

سلام. این برنامه روی تبلت من نصب نمیشه. دانلود میکنم اصلا باز نمیکنه. چی کار کنم؟

روی تبلت که امتحان نکردم اما اگه WINDOWS SEVEN 32BITداری میتونی از سایتSOFT98.IRبگیریش مطمنا بالا میاد

سلام . عکس های دخترم که از بدو تولد تا حالا جمع کردهام (۹)سال موقعی که خواستم از درایوی به درایو دیگر منتقل کنم همه اش منتقل نشد و من به خیال کامل انجام شدن کار از درایو اصلی پاک کردم قبلا ۱۲تا ۹۹تایی عکس بود که حالا هر پوشه ۱۵تا شده .ترا خدا کمک کنید این جوری دخترم چیز زیادی از بچگی اش نخواهد داشت .چه کار کنم

از مطالبی که در این مقاله ذکر شدن برای بازگرداندن اطلاعات استفاده کردید؟

خدا خیرتون بده با این برنامه recuva مخصوصا اسکن عمیق تمام عکس هایی به خاطر ویروس لپ تام از رم دوربین عکاسیم حذف شده بود را برام اورد. سه چهار روز بود فقط غصه می خوردم و خودمو مقصر میدونستم به خاطر پاک شدن یه سری از مهمترین عکس هامون. واقعا ممنون

با سلام!
واقعا دستتون بی بلا خیلی خوب بود!
هر دو نرم افزار رو دانلود کردم هردوش عالی بود.
خسته نباسید.
یا علی

بابا این نرم افزارا فقط تا یک ساعت پیش که من یه چیز دیگه بعدش حذف کردم رو میاره من چه جوری میتونم چیزایی رو که یک ساعت قبل ترش حدف کرئم رو بیاره؟
خواهش میکنم بگید برام خیلی فیلم مهمی بود……………………

سلام من گالری لوک رو گوشیم نصب کرده بودم الان وقتی میرم تو فایلش پوشه عکسها و تک تک عکسها ظاهرا هست اما میخوام باز کنم نمیشه کلا انگار خالیه میشه از جای دیگه عکسارو اورد کمکم کنید لطفاخ

سلام خسته نباشید من ی گوشی مینی اکسپریا داشتم.بعد از در اوردن رم گوشی رو فرمت کردم.میخواستم بدونم امکان بازگردوندن عکس یا فیلمهای توی گوشی هست اخه گوشی رو دادم ب کسی ونمیخوام اطلاعاتم برگردن.
لطفا بهم جواب بدین.ممنون میشم.

سلام می خواستم بدونم با این برنامه می شه فیلم و چند تا متن که توی wordبوده را هم بازیابی کرد تو رو خدا زود جواب بدین
مرسی

سلام وقتتون به خیر
تو رو خدا کمکم کنید
من یک خاله داشتم که سه سال از من بزرگتر بوده و مادر و دایی هام وقتی خاله ام بچه بوده صدای اونو روی نوار ضبط کردن خاله ام چند سال پیش فوت کرد و همه رو داغدار
ما این صدا رو روی کامپیوتر ضبط کردیم و روی سی دی ریختیم( مثلا محکم کاری کردیم) بعد از مدتی صدا از روی کامپیوتر پاک شد مت هم دلخوش به سی دی بودیم و هر از گاهی از روی سی دی فایل رو گوش می کردیم
حالا بعد از دو سال سی دی روی کامپیوتر کپی نمیشه تو رو خدا کمکم کنید چطور می تونم فایل صدا رو برگردونم

از نرم اقزار
ISO BUSTER
برای کپی گرفتن از سی دی استفاده کن

سلام خواهشا کمک کنید من نمیتونم فایل های فرمت شدهم رو بازیابی کنم البته اینا پاک شدند که من ویندوز رو عوض کردم آیا راه چاره ای هست

من تمام عکسهای حافظه ی گوشیم پاک شده راهی نیست بتونم دوباره برشان گردانم؟

سلام
خیلی ممنون از مطالبتون
من دچار ی مشگل بزرگ شدم. تمام مخاطب هام پاک شده چیکار کنم برگرده.

سلام.میخواستم بدونم آیا میشه فایل هایی رو که تو سی دی ریختم رو پاک کنم.البته سی دی قابلیت پاک ;ردن رو از دست داده.لطفا پاسختون رو به ایمیلم بفرستیدmojtaba6070@gmail.com

سلام من نمیتونم عکس هایی رو که دو ماه پیش گرفتم و بعد از جند دقیقه اونارو پاک کردم رو بازگردانی کنم خواهش میکنم کمکم کنید

سلام آیا میشه ایمیلهای حذف شده رو هم بازیابی کرد

من گوشیمو دزدیدن اگربرگردونن بیچاره میشم چیکارکنم؟

سلام ببخشید من کارت حافظه گوشیم یهو زدکارت sdشما اسیب دیده است وهیچکدوم از اطلاعاتم نیست چکار کنم

ایا با backup nowمیشه این مشکل رو بر طرف کرد

من ۴ بار باBACK UP NOW ویدوزم این کارو کردم اما جواب نداد اما وقتی برنا مه ی RECUVA رو ریخ تم تموم اطلا عات گوشیم اومد واقعا ممنوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

سلام واقعا ازتون ممنونم مشکلم برطرف شد

سلام
من یه سول داشتم ممری گوشیه من ۴گیگه من داخل فایل موسیقی شدم بدون اینکه چیزی بزنم یه دفعه همه فایلهای موسیقیم پاک شد ولی وقتی حاظه ی ممری رو نگاه کردم بیشتراز ۳گیگ ونزدیک به۴ گیگ مموریم پر بود ولی موسیقی هام نیست هرچر تلاش کردم نتونستم پیداشون کنم یابازگردونم.لطفاکمکم کنم خیلی برام مهم هستن
باتشکر

سلام من ریکاوری کردم از دوربین.ولی بعد از سیو کردن عکسها رو نشون نمیده و وقتی کلیک میکنم برای نمایش no previou available میزنه در صورتی که ذخیره هم شدن.
اگه کمکم کنید ممنون میشم

سلام وقت بخیر
گوشیم هنگ کرده بود مجبور شدم به تنظیمات کارخانه برگردانمش الان همه ی عکس هام و فیلم هام پاک شده چند تایی هم نرم افزار recove استفاده کردم اما برنگشته
عکس هام و لازم دارم
میشه کمکم کنید؟؟

با سلام،

ابتدا لطف می‌کنید مشخص کنید گوشی شما چی بوده؟ اگر آیفون بوده که قابلیت برگشت نداره مگر اینکه در iCloud ذخیره کرده باشید و یا نسخه پشتیبان بر روی iTunes داشته باشید.
اگر گوشی‌های دیگه هست، یادتون میاد که عکس و فیلم‌ها بر روی مموری کارت SD بود یا خود گوشی؟ اگر بر روی SD بوده با استفاده از برنامه‌های ریکاوری سعی کنید ببینید که آیا فایل‌ها بازیابی می‌شوند یا خیر

چه جوری ازطریق گوشی اندرویدوارداپشن های فایرفاکس بشم؟؟نمیدونم اپشن هاش کجاست؟؟ اخه میخوام یه ادرس سایت رو کانتکت کنم

سلام من انجام دادم ولی تمام عکسایی که از داخل رمم پاک شده بر نگشت چن دفم امتحان کردم ولی نشد کمکم کنید عکسا برام خیلی مهمه
خـــــــــــــواهش

با عرض سلام و وقت به خیر،گوشی من xperia ray هست،بعد از ۳ بار هنگ کردن خاموش روشن کردم و درست شد،ولی از روز گذشته به طور ناگهانی کارت SD رو دیگه نمیخونه و مینویسه کارت SD حذف شده یا موجود نیست،میخواستم بپرسم آیا راه حلی به جز فرمت کردن دارد یا خیر؟سپاسگذارم

با سلام من چطور میتونم فیلم هایی رو که توی حافظه محلی بودن بازیابی کنم ؟؟؟؟؟لطفا از طریق ایمیل هرچه سریعتر به من کمک کنید خواهش میکنم لطفا

با سلام من چند وقت پیش فیلیمی رو با گوشی سامسونگ با سیستم عامل بادا ضبط کردم ولی اشتباها قبل از سیو کردن خارج شدم. می خواستم بدونم احتمال بازیابی اون فیلم وجود داره؟ ممنون میشم کمکم کنید

سلام….من فایا ورد داشتم..با این کار همشون برمیگرده؟

سلام،
لطفاً سوال‌هاتون رو توی بخش http://soal.gooyait.com مطرح کنید تا سریع‌تر به جوابتون برسید.

با سلام . هنگام نصب ویندوز فایل ها را حذف کرده ام . ایا امکان بازیابی ان وجود دارد . اگر امکان دارد لطفا کمکم کنید . خیلی حیاتیه برام . مرسی

سلام
میگم برنامه رو نصب کردم، حالا مموری گوشیمو با رم ریدر باید بزنم به کامپیوتر؟؟؟؟

سلام من ویندوز نصب میکردم پیغام امد سی دی با سیستم نمیخونه bios رو ببینید روی درایو فبلی هم بعد از فرمت نصب نمیشد مجبور شدم روی درایو دیگری نصب کنم .بعد نصب کردم بعد وارد مای کامپیوتر که شدم روی یکی از زرایوا ها کلیک کردم پیغام امد که فرمت کنید باز نمیشه فرمت کردم ولی به اطلاعات داخلش نیاز داشتم چهطور برشون گردونم و اینا نصب ویندوز اشتباه بود .لپ تاپ سامسونگ هس

خیلی ممنون میشم زود پاسخ بدید

باسلا م
لینکی که گذاشتید اصلا دانلود نمیشه نسخه Recuva v1.31 اصلا پیدا نمیشه
لطفا کمکم کنید

من کلی عکسای خانوادگیمو به وسیله برنامه folder luck قفل گذاشتم
وقتی خواستم از قفل دربیارم.اشتباهیdelete lucker رو زدم.و عکس ها نه تنها از قفل ئرنیومد بلکه حذف هم شد
و با همه برنامه های ریکاوری امتحان کردم برنگشتن
از چند نفر پرسیدم گفت چون روش قفل گذاری شده و حذف شده نمیشه برگردوند.توروخدا کمکم کنید

سلام دوست عزیز . آیا با این نرم افزار می توان عکس و فیلم های ۵ سال پیش رو از روی رم دوربین برگرداند. تو رو خدا کمکم کنید خیلی داغونم .

سلام من یه سری عکس وفیلم از حافظه خو د گوشیم اشتباها پاک کردم میشه دوباره اونا رو برگردونم ایا با این کار صدمه ای به گوشی وارد نمیشه اخه از یه نفر شنیدم که اگه گوشیو ریکاوری کنیم داغون میشه ممنون میشم اگه راهنماییم کنین

سلام…
دوست عزیز برای من که جواب نداد ولی مرسی ازکمکت

سلام، من یه فیلمی رو دسکتاپم داشتم برام خیلی مهم بود، براساس ویروسی شدن کامپیوترم حذف شده همچنین فایل های ویندوزم! ویندوزم دیگه بالا نیومد یه ویندوز تازه نصب کردم، میتونم با این نرم افزار برش گردونم یا اصلا نمیشه؟؟؟؟

تورو خدا کمک کنید

با سلام
ممنونم بابت مطالبتون
فقط من وقتی فایل ها رو ریکاوری میکنم روی فایل مورد نظر کلیک راست میکنم و ریکاور هایلایت رو میزنم اما اخطار میزنه که فایل بصورت ناقص ریکاور شد
لطفا راهنماییتون رو به ایمیلم بفرستین
چون خیلی نیاز دارم به فایل هام
ممنونم

أیا عکسها و فیلمهایی که در iPad بطور تصادفی پاک شده است را هم میتوان برگرداند ٠

من دوربین دیجیتالمو به لپ تاب وصل کردم بعد تمام عکسای موجود تو دوربین دیجیتال حذف شد … باید چه کنم؟

سلام من فلیم .و عکس گوشیم پاک شده میتونم باز گردونم ؟

سلام من یه دوربین سونی با مدل dsc-hx1دارم . من روی دوربینم رم نبود چند تا عکس گرفتم وللی وقتی به کامپیوترم وصلش کردم هیچ عکسی بالا نمیاد وعکسا تی روی دوربینم پاک شدن میشه کمکم کنید؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
من فایلی ک کل عکسام توش بود اشتباهی پاک شد حتی تو شطل اشغالم نبود از ریکاوری های مختلفی استفاده کردم .ک تعداد کمی از عکسا برگشت برا این ک کل فای بازیابی بشه باید چیکار کنم؟؟؟
رم دوربینمم ک ریکاوری میکنم فقط ۲عکس اخری ک پاک شده بر میگرده برا عکسای دیگه باید چیکارررررر کنم؟؟؟؟؟
لــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــطفا کمکم کنید
خواهشا زودتر جواب بدین
ممنون

سلام من فایلی که کل عکسام توش بودو رو اشتباهی پاک کردم حتی تو سطل بازیافتم نیست از ریکاوری های مختلفی هم استفاده کردم اما تعداد کمی از عکسام برگشت به نظر شما باید جه کار کنم لطفا کمکم کنید.

سلام دوست عزیز این برنامه برای برگردوندن فیلم از روی رم هم نتیجه میده؟

سلام خسته نباشید
وقتی رممو وارد گوشی میکنم ازم میخواد که رمو فرمت کنم و رمو نمیهخونه
ایا امکان داره بشه اطلاعاتشو بازگردانید یا خیر اگه میشه ممنون میشم ازتون بدونم چجوری؟؟؟
لطفا برام ایمیل کنین

سلام من از نرم افزارتون استفاده کردم و عکس هام برگشت
اما عکس ها سایز خیلی کوچکی دارن میشه کمکم کنید

سلام من مموریمو فرمت کردم.الان ریکاوری کردم کلی عکس برگشته اما نشون نمیده چیکار باید کنم؟ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام من دوتا از عکسام هم نام بودن
موقع paste حواسم نبوده گزینه replace the file in the destination زدم
عکس قبلی پاک شده ، میشه برگردونش؟؟!!
امکانش هست به ایمیلم پاسخ بفرستید ممنون

چرا جواب نمیدین 🙁

سلام ببخشید گوشی های نوکیا ۶۵۰۰ هم قابلیت بازیابی رو دارن؟

ببخشید اگر از سطل زباله ی کامپیوتر هم حذف بشود چه کار باید کرد

سلام
ببخشید
فلشمو یه بار زدم به لپ تاپ؛ می شناستش اما بازش نمی کنه و میگه باید فرمتش کنی اول؛ و این پیغام رو نشون می ده چی کار می تونم بکنم؟ You need to format the disk in drive G: before you can use it چه می شه کرد؟

این برنامه رو میشه رو گوشی هم نصب کرد؟؟

سلام
ایا فایلی که مثلا از درایو کامپیوتر cut شده به یک رم اکسترنال ، قابل ریکاوری هست یانه؟

یا فقط فایل های delete شده قابل ریکاوری هستند؟

سلام خسته نباشین من چند تا عکس گرفته بودم که میخواستم از حافظه داخلی منتقل کنم به رم گوشیم متاسفانه قبل اینکه انتقال کامل بشه گوشی هنگ کرد و تمام عکسام پرید میخواستم راهنماییم کنین چیکار کنم خیلی برام مهمه

باسلام منداشتم عکس هارو میریختم داخل کامپیوتر که ۱علامت فرچه اومد رمو دراوردم تمام عکس هارفته بود نه داخل کامیوتر هستن ونه تو رم خواهشن کمک کنید چیکارکنم

با سلام من فیلمبرداری هستم که فیلم عروسی مردم توسط ویروسی شدن سیستم پاک شده و میخواهم آن را برگردانم لطفا راهنمایی کنید کدام برنامه را پیشنهاد میکنید

با سلام من فیلمبرداری هستم که فیلم عروسی مردم توسط ویروسی شدن سیستم پاک شده و میخواهم آن را برگردانم لطفا راهنمایی کنید کدام برنامه را پیشنهاد میکنید آیا باز میگردد یا نه؟

سلام.من تمام این مراحل رو انجام دادم چرا وقتی عکسا میاد فقط دو تا از عکسا نشون داده میشه و روی بقیه نوشته no preview available

باسلام
میخاستم بپرسم اگه با این برنامه ها ریکاوری کرد اون اطلاعاتی که ریکاوری شده میمونه تو برنامه؟یعنی کس دیگه برنامه رو وا کنه میبینه اطلاعات ریکاوری شده رو؟؟؟؟فقط زود ج بدین لازم دارم ممنون

من یک پاورپوینت رو از فلش خودم حذف کردم آیا میشه با استفاده از این برنامه دوباره بیارمش خواهش میکنم زود جواب بدید ???

سلام ببخشید من تبلت دارم بازگشت به کارخانه زدم متاسفانه عکسا حذف شدایا ممکن هست با این برنامه برگرده ؟خیلی مهمه سریع جواب بدین

چه جوری ازطریق گوشی اندرویدوارداپشن های فایرفاکس بشم؟؟نمیدونم اپشن هاش کجاست؟؟ اخه میخوام یه ادرس سایت رو کانتکت کنم

میخوام گوشیمو بفروشم تمام اطلاعات و عکسای داخل گوشی رو پاک کردم آیا امکانش هست طرف مقابل بتونه اطلاعات برگردونه ممنون میشم اگه بگید

بابا جانمن عکسهام داخل گوگل درایو پاک شده اند زو میخوام برگردانم ممکنه کمکم کنید

سلام عکس های ایستاگرام اگر پاک کرده باشیم میشود برگرداند در ایستاگرام

اقا ویندوز من ۱۰ هس ورژن اینترپرایز،کدومش مناسبه؟

عااااااااااااااااااااااااااااااللللللللللللییییییییییییی خیلیییییییییییییی ممنونننننننننننننننننن

سلام من رمز مموریم یادم رفته الان هیچکدوم از عکس هام باز نمیشه چیکارکنم؟?

سلام من رمز مموریم یادم رفته الان هیچکدوم از عکس هام باز نمیشه چیکارکنم؟?

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اخبار فناوری

امکان دو برابر شدن آمار مرگ و میر بر اثر کرونا در ایران

اعلام آمادگی چین برای توزیع جهانی واکسن/واکسن کرونای چین در…

ساخت اسپری بینی که از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری می‌کند

حذف عجیب اعلام آمار کرونای ایران از اخبار رسانه ملی | اوضاع…

آموزش‌ها

چگونه از صفحه گوشی اندروید خود فیلم بگیریم؟


چگونه تماس های Skype خود را ضبط کنیم؟


نحوه استفاده از Google Maps در Apple Watch


چگونه حساب LinkedIn خود را ارتقا و یا حذف کنیم؟

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

بازیابی رمز عبور

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

خانه » مجله موبایل » بازیابی اطلاعات اندروید بعد از بازگشت به تنظیمات کارخانه

آیا راهی برای بازیابی اطلاعات اندروید بعد تنظیمات کارخانه می باشد ؟

تنظیم مجدد کارخانه عبارت است از بازگرداندن یک وسیله الکترونیکی به حالت اولیه خود که توسط سازنده در کارخانه تنظیم شده است ، همچنین به عنوان ریست فکتوری یا ریست مجدد شناخته می شود. تنظیم مجدد کارخانه چه کاری انجام می دهد؟ با این کار تمام داده ها ، تنظیمات و برنامه هایی که کاربر در دستگاه اضافه کرده است حذف خواهد شد. هنگامی که تلفن به فروش می رسد و نیاز به پاک کردن اطلاعات شخصی یا در هنگام روبرو شدن گوشی با خرابی تجهیزات ، حمله ویروس ها ، خرابی نرم افزارها و غیره کاربرد دارد ، که در این شرایط بازیابی تنظیمات کارخانه راه حل مناسبی است.

با این حال ، در حالی که این عملکرد داخلی گوشی را بهبود می بخشد ، خطرات پنهان را نیز به همراه دارد. اگر تلفن خود را به کودک بدهید ، او به طور اتفاقی تلفن شما را به تنظیمات کارخانه بدون تهیه نسخه پشتیبان مجدداً تنظیم می کند ، ممکن است شما خطر از دست رفتن داده ها را داشته باشید. تصور کنید در صورت مواجه شدن با این وضعیت چه کاری باید انجام دهید؟ آیا بازیابی اطلاعات اندروید بعد از بازگشت به تنظیمات کارخانه امکان پذیر است؟

 

چگونه بعد از فلش گوشی ریکاوری می شود

بدون شک ، جواب مثبت است! برای تأمین نیازهای شما ، در اینجا دو روش کارآمد برای بازیابی داده های مجدد کارخانه را معرفی می کنیم.

امروزه ، معمولاً افراد از داده های تلفن با عملکرد سیستم در سرویس ابری مانند Google ، نسخه پشتیبان تهیه می کنند. اگر عادت خوبی برای تهیه نسخه پشتیبان و یا همگام سازی منظم دارید ، بازیابی فایل ها پس از تنظیم مجدد تلفن اندرویدی ، بسیار ساده است.

اگر حساب Google را در Android خود تنظیم کرده اید و همگام سازی همه داده ها را فعال کرده اید ، پس از تنظیم مجدد کارخانه ، می توانید دوباره حساب Google خود را بر روی تلفن تنظیم کنید. گزینه ای در طی مراحل تنظیم به شما امکان می دهد تمام داده های همگام شده را بازیابی کنید.

بسیاری از تلفن های Android دارای برنامه یا عملکرد پشتیبان محلی هستند. اگر مرتبا از داده ها نسخه پشتیبان تهیه کرده اید ، پس از تنظیم مجدد کارخانه ، فقط به “تنظیمات”> “پشتیبان گیری و بازیابی” بروید و آخرین فایل پشتیبان را انتخاب کنید تا داده ها از نسخه پشتیبان برگردانده شوند.

متأسفانه ، ممکن است تنظیم مجدد کارخانه را بطور تصادفی بدون تهیه نسخه پشتیبان انجام دهید ، یا اینکه پرونده پشتیبان گیری توسط تلفن شما از بین رفته یا نتوانسته باشد ، یا برخی از داده ها را پشتیبان گیری کرده باشید ، اگر به هر یک از موقعیت های ذکر شده در اینجا رسیدید ، نرم افزار بازیابی اطلاعات حرفه ای ، Gihosoft Android Data Recovery Free ، به شما کمک می کند. با استفاده از آن ، شما نه تنها می توانید پس از تنظیم مجدد کارخانه در دستگاه های Android ، عکس ها را بازیابی کنید بلکه سایر اطلاعات پاک شده را نیز می توانید بازیابی کنید. علاوه بر این ، تقریباً از تمامی تلفن های دارای مارک اندرویدی ، مانند سامسونگ ، هواوی ، HTC ، ال جی ، گوگل پیکسل ، OnePlus ، موتورولا ، سونی ، ZTE ، شیائومی و غیره پشتیبانی می کند.

 

 

ابتدا نرم افزار Gihosoft Android Recovery Data را برای رایانه خود از لینک بالا دانلود و نصب کنید. سپس برنامه را اجرا کنید و داده هایی را که می خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید و روی “Next” کلیک کنید.

 

سپس اشکال زدایی USB را بر روی تلفن Android فعال کرده و از طریق کابل USB گوشی را به رایانه متصل کنید. وقتی برنامه تلفن شما را با موفقیت تشخیص داد ، روی “start” کلیک کنید تا دستگاه را اسکن کرده و داده های گم شده جستجو شود.

 

در آخر ، تمام داده های یافت شده را با جزئیات پیش نمایش کنید و آنهایی را که می خواهید پس بگیرید ، انتخاب کنید و سپس برای بازیابی فایل های از دست رفته از اندروید پس از تنظیم مجدد کارخانه ، روی «Recover» کلیک کنید. داده های انتخاب شده با فرمت قابل خواندن در رایانه شما ذخیره می شوند.

با استفاده از این نرم افزار بازیابی رایگان داده برای اندروید ، می توانید پس از تنظیم مجدد کارخانه ، به راحتی عکس ها را از اندروید بازیابی کنید ، همچنین فیلم ، موسیقی ، پیام های متنی ، مخاطبین ، تماس های تلفنی ، پیام ها و پیوست های واتس اپ و تلگرام و غیره را بازیابی کنید . برای جلوگیری از دست دادن داده ها در آینده توصیه می شود قبل از تنظیم مجدد ، یک نسخه پشتیبان از داده های تلفن Android خود تهیه کنید. به عنوان مثال ، می توانید با انتقال داده ها و فایل های عکس یا فیلم و هر چیز دیگری به رایانه به راحتی نسخه پشتیبان تهیه کنید.

 

 

سلام من به کمک نیاڕ دارم گوشیم رو ریست فکتوری کردم اما قفله و پسورد میخواد و هرکاری میکنم باز نمیشه حتی خاموش هم نمیشه گوشیم ردمی نوت ۸

با عضویت در خبرنامه لرن پارسی از جدیدترین مقالات و آموزشها در ایمیل تان باخبر شوید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای لرن پارسی محفوظ است .

طراحی سایت : ایران تمز

یکی از تجربه‌های مشابه کاربران گوشی‌های هوشمند، حذف شدن عمدی و یا سهوی اطلاعات داخل آن است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آچارباز، یکی از راه‌های پیشگیری از تجربه‌های تلخ این‌ چنینی داشتن همیشگی یک بک آپ از تمام اطلاعات موجود در موبایل است. در مورد بازیابی اطلاعات گوشی اندروید باید بدانیم که بک آپ گرفتن نیز باید مرتب انجام شود، زیرا اطلاعات در گوشی‌های هوشمند روزانه تغییر می‌کند.

زمانی که فایلی را از گوشی خود حذف می‌کنید، سیستم عامل گوشی، راه دسترسی به فایل را برای شما محدود می‌کند و فضای مربوطه به فایل را در حافظه آزاد می‌کند. این در حالی است که با وجود این ‌که فضای حافظه آزاد شده، اما فایل مربوطه در صورتی ‌که با فایل دیگری رونویسی نشده باشد، هنوز در گوشی هست. به عبارت دیگر، فرض کنید که شما لباسی را در سطل زباله انداخته‌اید؛ این لباس در چرخه‌ی بازیافت نمی‌رود اما به‌طور ناقص (پاره شده) باقی می‌ماند.

در این شرایط است که نرم‌افزارهای بازیابی در سیستم‌های کامپیوتر، کمک به بازگرداندن آن به شکل اول می‌کنند. جالب است بدانید که اطلاعات حذف شده بسته به عوامل مختلف می‌توانند چندین سال در حافظه بمانند، حتی اگر با اطلاعات دیگر رونویسی شوند. چند نکته‌ای که باید در مورد بازیابی اطلاعات گوشی اندروید بدانید و رعایت کنید عبارتند از:

۱- از ارسال و دریافت داده بوسیله‌ی گوشی موردنظر خودداری کنید زیرا همانطور که گفته شد، فایل به صورت ناقص در سیستم باقی می‌ماند اما غیر قابل دسترسی می‌شود.چگونه بعد از فلش گوشی ریکاوری می شود

۲- سعی کنید از یک نرم‌افزار برای بازیابی اطلاعات خود استفاده نمایید.

۳- این را بدانید که تمامی اطلاعات شما باز نخواهد گشت و تعدادی از آنها قابل بازگشت هستند. برای مثال اطلاعاتی از قبیل فیلم، عکس و صوت قابل بازگشت هستند.

در ادامه‌ی این مطلب به معرفی چند نمونه از بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات می‌پردازیم.

Android Data Recovery

نرم افزار Android Data Recovery یکی از بهترین و مطمئن‌ترین اپلیکیشن‌های بازیابی اطلاعات گوشی اندروید است. با استفاده از این برنامه علاوه بر آن که می‌توانید پیام‌ها، ویدئوها، تصاویر، اسناد و فایل‌های حذف شده گوشی خود را به‌آسانی بازگردانید، می‌توانید از فایل‌های خود یک بکاپ بگیرید. این برنامه با استفاده از یک موتور جستجوی قوی، قادر است فایل‌های حذف شده از روی حافظه موبایل و یا کارت‌های SD گوشی شما را با سرعت بالایی اسکن و بازگرداند.  Data Recovery با انواع گوشی‌های اندروید  HTC، سامسونگ، موتورولا، ال جی و … سازگاری دارد.

از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار عبارتند از: بازگردانی عکس‌ها، فیلم‌ها و آهنگ‌های حذف شده از روی گوشی، تهیه‌ی بک آپ از اطلاعات گوشی و ذخیره آن روی کامپیوتر، بازیابی اسناد در قالب‌های مختلف، بازگرداندن پیامک، تماس‌ها و… است.

EaseUS MobiSaver for Android

EaseUS MobiSaver، نرم‌افزار اختصاصی برای بازیابی اطلاعات حذف شده گوشی اندروید است. این برنامه توانایی آن را دارد که فایل‌ها و اطلاعات حذف شده‌ای مانند پیامک‌های متنی، لیست مخاطبین، عکس‌ها، ویدئوها، موزیک، و اسناد را به‌راحتی بازیابی کند.

EaseUS data recovery

یکی دیگر از نرم‌افزارهای استاندارد برای ریکاوری و بازیابی اطلاعات گوشی که بازتاب خوبی هم در بین کاربران گوشی‌های اندروید دارد، EaseUS data recovery  است. تفاوتی ندارد که گوشی شما از چه برندی و با چه نسخه اندرویدی باشد، یا اینکه اطلاعات به‌چه صورتی حذف شده باشند، این نرم‌افزار با پشتیبانی از انواع فایل‌های عکس، ویدئو، اسناد، ایمیل‌ها و … می‌تواند به سرعت نسبت به بازیابی اطلاعات گوشی اندروید اقدام کند.

(GT Data Recovery (root

این برنامه نیز همانند برنامه‌های دیگری که معرفی شد، نرم‌افزاری برای بازیابی اطلاعات گوشی اندرویدی است. این نرم‌افزار تنها با یک بار اسکن ساده و کوچک تصاویر، ویدئوها و اطلاعات مورد نظر کاربر را باز می‌گرداند.

Tenorshare Android Data Recovery

نرم‌افزار Tenorshare Android Data Recovery یکی از نرم‌افزارهای راحت و به اصطلاح خوش دستی است که هر کاربری می‌تواند با استفاده از آن بازیابی اطلاعات گوشی اندروید خود را انجام دهد. شما می‌توانید تنها با اتصال گوشی به کامپیوتر، آن را اسکن کرده و همه‌ی اطلاعات از بین رفته مانند ویدئوها، موزیک‌ها، عکس‌ها، بازی‌ها، اسناد و… را بازگردانید. تمامی این فرایندها بدون آنکه کوچک‌ترین نقص و ایرادی در فایل‌های شما بوجود آید انجام می‌گیرد. این نرم‌افزار از نرم‌افزارهایی است که از سرعت بالایی برخوردار است و با سرعت بازیابی بدون نقصی را برای تمامی فایل‌ها انجام می‌دهد.

4Videosoft Android Data Recovery

نرم افزار پرطرفدار و معروف ۴Videosoft Android Data Recovery، به‌طور قطع یکی از بهترین‌های بازیابی اطلاعات گوشی اندروید در سراسر جهان است. با بهره‌گیری از این نرم‌افزار با چند کلیک می‌توانید به بازیابی پیام‌های از دست رفته، مخاطبان، تصویر، فیلم، سند و … از گوشی و تبلت‌های اندروید بپردازید. این برنامه مضاف بر بازیابی اطلاعات قابلیت بکاپ کامل از گوشی اندروید و تمامی اطلاعات را دارا است.

یکی از نکاتی که احتمال بازیابی اطلاعات پاک شده از حافظه دستگاه‌های اندرویدی را بالا می‌برد؛ مربوط به سرعت عمل و زمان است. هر چه کاربر سریع‌تر برای بازیابی اطلاعات پاک شده از دستگاه اقدام کند، شانس بیشتری در نتیجه‌ی آن خواهد داشت. زیرا حافظه دستگاه‌های اندرویدی پس از پاک شدن بخشی از اطلاعات، فضای موجود را با اطلاعات پایه‌ای نگاه می‌دارد و در شرایط نیاز، اطلاعات جدید را روی آن می‌نویسند. در این شرایط دیگر احتمال بازگرداندن داده‌های از بین رفته بسیار کم می‌شود.

نکته‌ی دیگری که شانس بازیابی اطلاعات پاک شده از حافظه دستگاه‌های اندرویدی را بالا می‌برد، به نوع حذف اطلاعات بستگی دارد. یعنی  اگر در زمان استفاده از دستگاه این داده‌ها پاک شده باشد، شانس بیشتری در بازگردانی آن‌ها وجود دارد. اما اگر به شکل‌های دیگر اطلاعات حذف شده باشند بنا به شرایط موجود شانس بازگردانی اطلاعات حذف شده کمتر می‌شود. برای مثال هنگام وایپ کردن دستگاه یا فرمت کردن حافظه آن به روش‌های مشابه، منجر به کاهش شانس بازیابی اطلاعات پاک شده می‌شوند.

با تمام موارد و راهکارهایی که بیان شد، اگر قادر به بازیانی اطلاعات گوشی موبایل خود نبودید، بهتر است از یک متخصص در این زمینه کمک بخواهید. آچارباز، یکی از سامانه‌های ارائه خدمات است که در هر زمان از شبانه‌روز در شهر تهران و کرج، آماده ارائه خدمت تعمیر گوشی موبایل و ریکاوری اطلاعات آن است. از طریق سایت، اپلیکیشن و یا وب اپلیکیشن آچارباز و یا با شماره تلفن ۰۲۱۵۴۵۹۱۶۱۶ قادر هستید درخواست تعمیرکار گوشی موبایل را ثبت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

خانه » بازیابی اطلاعات هارد » ریست فکتوری چیست؛آیا بعد از آن اطلاعات قابل بازیابی خواهد بود؟

در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چطور اطلاعات گوشی موبایل و یا تبلت خود را بعد از ریست فکتوری بازیابی کنید.در ادامه همراه ما باشید.

ریست فکتوری یا همان بازگشت به تنظیمات کارخانه، به فرآیندی گفته  می شود که به راحتی می توانید گوشی یا تبلت خود را که دارای اطلاعات زیادی مانند عکس ، فیلم و برنامه های کاربردی باشد پاک کرده و در اصطلاح گوشی را ریست کرده و در نهایت فقط و فقط برنامه های اولیه گوشی و تبلت روی دیوایس مورد نظر بوده و همه اطلاعات مورد نظر پاک خواهد شد.

آیا هارد دیسک نیز قابلیت ریست فکتوری را دارد یا خیر؟

قبل از پاسخ به این سوال،ابتدا باید با روش های  حذف اطلاعات از روی هارددیسک آشنا شویم:چگونه بعد از فلش گوشی ریکاوری می شود

پس انواع حذف اطلاعات از روی هارد دیسک موارد بالا می باشد و گزینه به نام ریست فکتوری روی هارد وجود ندارد.

در گوشی یا تبلت تقریبا دیوایس مورد نظردارای دو حافظه بوده که یکی از این دو حافظه مربوط به ذخیره و ثبت اطلاعات و برنامه ها می باشد که اصولا” از یک چیپ NAND بهره گرفته و هنگام ریست فکتوری در اصطلاح اطلاعات این چیپ تخلیه می شود ، اما تخلیه به معنای پاک شدن کامل می باشد و برای نصب برنامه های خود گوشی نیز در نهایت از یک حافظه دیگر که تقریبا” دارای اطلاعات ثابت مانند ROM در هارد دیسک می باشد بهره گرفته و با اطلاعات این چیپ اطلاعات در نهایت به صورت اولیه وتنظیمات اصلی روی همان چیپ اولیه NAND ریخته می شود.

پس در نهایت با توجه به موارد بالا و عدم پشتیبانی هارد های HDD از این نمونه برنامه نیست ، عملا” ریست فکتوری برای هارد دیسک کاملا”  بی معنا بوده و هارد دیسک های HDD یا همان مکانیکی به علت عدم برخورداری از حافظه های NAND و تنظیمات بالا غیر قابل ریست شدن می باشد.

تقریبا” می توان Quick Format هارد دیسک را تا حدودی با ریست فکتوری در گوشی مقایسه نمود پس در بعضی از موارد نه.صد در صد عملکرد Format  در هارد دیسک کمی شبیه به ریست فکتوری در گوشی و تبلت می باشد با این تفاوت که در دو مورد در بیشتر موارد اطلاعات قابل بازیابی می باشد و در دو مورد بعد از ریست فکتوری یا Format اطلاعات شما قابل ریکاوری شدن می باشد.

در فلش کردن شما به یک کامپیوتر نیاز دارید اما در ریست فکتوری نیازی نیست.در فلش کردن گوشی اطلاعات کامل از بین خواهد رفت و غیر قابل استفاده می شود اما در ریست فکتوری اطلاعات ریکاوری خواهد شد.در ریست فکتوری شما به پسورد گوشی نیاز داشته اما در فلش کردن شما بدون پسورد می توانید گوشی خود را فلش نمائید.

بله در بیشتر موارد در دو حالت اطلاعات قابل ریکاوری می باشد اما در هارد دیسک به برند و تاریخ سال و ساخت و در گوشی به نوع گوشی بستگی دارد.بنابراین

خیر در حافظه های SSD نیز ریست فکتوری وجود ندارد اما در بیشتر موارد در حافظه های SSD بر خلاف حافظه های HDD یا همان مکانیکی Full Format یا Quick Format اطلاعات غیر قابل بازیابی می شود.

در هر مورد میتوان برای گوشی از فلش و برای هارد دیسک از Full Format استفاده کنید.البته لازم به ذکر است که در بعضی از موارد نیز همان فرمت معمولی یا ریست فکتوری اطلاعات شما را غیر قابل بازیابی خواهد کرد .در مقاله ای مفصل ،روش های حذف دائمی اطلاعات از روی هارد را ب طور کامل برسی کردیم.

پس در هارد های HDD یا SSD به علت عدم وجود گزینه ریست فکتوری مقوله ریکاوری یا بازیابی آن نیز بی معنا بوده اما در صورتی که اطلاعات خود را به هر نحوی از دست دادید می توانید به کمک نرم افزارهای بازیابی اطلاعات که در مقالات دیگر معرفی و آموزش داده ایم نسبت به ریکاوری و بازیابی آنها اقدام نمائید.

چکیده:

بهرحال اگر در هارد دیسک یا فلش یا گوشی اطلاعات خود را عمدی  یا اشتباها از دست دادید، از ریختن اطلاعات جدید روی حافظه پاک شده جدا خودداری نمائید. در صورت مهم بودن اطلاعات از سپردن به مراکز غیر تخصصی در این زمینه جد خودداری نمائید.مشاهده شده است در بعضی از موارد ریکاوری غیر اصولی و نادرست باعث از دست رفتن اطلاعات مهم شما برای همیشه بوده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


9 دیدگاه


27 دیدگاه


86 دیدگاه

جواد موثقی

23,آوریل,2018
آموزش, بهترین اپلیکیشن های اندروید, کاربردی

254 نظرها

تا به حال برای شما پیش آمده که به صورت اتفاقی و یا نادانسته، فایل مهمی را حذف کنید و پس از مدتی به دنبال چاره‌ای برای بازگردانی فایل حذف شده باشید؟ اگر جوابتان مثبت است در ادامه پست، همراه باشید.

هنگامی‌که شما فایلی را از گوشی حذف می‌کنید، سیستم عامل مربوط به گوشی، مسیر دسترسی به فایل را برای شما محدود می‌کند و فضای مربوطه به فایل را در حافظه آزاد می‌کند. این درحالیست که با این‌که فضای حافظه آزاد شده اما فایل مربوطه در صورتی‌که با فایل دیگری رونویسی نشده باشد، هنوز در گوشی وجود دارد. برای تجسم این وضعیت به مثال زیر توجه کنید.

فرض کنید شما کتابی را به درون سطل زباله می اندازید. سطل زباله به وسیله خودروهای بازیافت تخلیه می‌شود. در شرکت مربوط به بازیافت، کتابی که شما دور انداخته بودید، در صورتی‌که بازیافت نشده باشد و در کوره‌های بازیافت قرار نگرفته باشد، هنوز در دسترس هست اما به صورت ناقص. چون ممکن است که جلد کتاب و یا تعدادی از صفحات کتاب از بین رفته باشند. این مثال، مثل فرآیندی است که سیستم‌عامل با فایل‌های پاک شده انجام می‌دهد. تا وقتی که شما نیاز به بازگردانی اطلاعات حذف شده دارید نرم‌افزارهای پیشرفته در بازیابی می‌توانند شما را در برگرداندن فایل‌هایتان کمک کنند. لازم به ذکر است که اطلاعات حذف شده بسته به عوامل مختلف می‌توانند چندین سال در حافظه بمانند حتی اگر با اطلاعات دیگر رونویسی شوند. در ادامه، دو نرم‌افزار برای بازگردانی اطلاعات حذف شده از گوشی‌های اندرویدی ذکر خواهد شد.

تذکر 1 (خیلی مهم): حتی‌الامکان از ارسال و دریافت داده بوسیله‌ی گوشی موردنظر، پرهیز کنید. هیچ فایلی را حذف و اضافه نکنید. در صورت حذف و یا اضافه کردن فایل در حافظه گوشی، مسیر دسترسی فایل حذف شده، تغییر خواهد یافت و یا غیرقابل دسترسی می‌باشد.چگونه بعد از فلش گوشی ریکاوری می شود

تذکر 2 (مهم): حتی‌المقدور از یکی از نرم‌افزارهای بازیابی استفاده کنید.

تذکر 3: انجام صددرصدی برای بازگشت اطلاعات حذف شده، امری تقریباً محال است. انتظار نداشته باشید که تمام فایل‌های حذف شده با استفاده از نرم‌افزارهای معرفی شده در زیر، بازگردانی شوند. چون ممکن است بر اساس سازوکار سیستم‌عامل، فایلی پس از حذف، بلافاصله غیرقابل بازگشت باشد و یا ممکن است تا سال‌ها، آن اطلاعات حذف شده در حافظه بمانند و با نرم‌افزارهای ساده بازیابی، آن اطلاعات بازیابی شوند. این نرم‌افزارها تا آنجا که بتوانند اطلاعات مربوط به تماس‌ها، پیام‌های متنی، عکس، فیلم و صوت را بازیابی می‌کنند.

Root Access

در ویرایش‌های جدید نرم‌افزارهای زیر، نیاز است تا گوشی، روت شده باشد.

نرم افزار MobiSaver for Android، برنامه‌ایست که به شما در بازگردانی اطلاعات حذف شده کمک می‌کند. این نرم‌افزار قادر به بازگردانی اطلاعاتی از قبیل شماره تماس‌ها، پیام‌ها، گالری، ویدئو، عکس، صوت و فایل‌های متنی (سندها) است. در زیر مراحل مربوط، قرار گرفته شده است. این نرم افزار در قالب سه نسخه Free ، Pro ، Pro+WinPE عرضه شده که با استفاده از نسخه رایگان یا همان free میتوانید تا 2 گیگابایت از اطلاعات خود را بازیابی کنید.

پس از نصب نرم‌افزار، گوشی را با کابل، به کامپیوتر وصل کنید. پس از اجرای نرم‌افزار، برنامه به صورت خودکار، گوشی شما را شناسایی می‌کند. در صورتی‌که برنامه، گوشی شما را شناسایی نکرد، از نصب بودن درایور تلفن همراه در کامپیوتر اطمینان حاصل کنید. دقت داشته باشید که هنگام شناسایی گوشی، نرم‌افزار، اجازه دسترسی می‌خواهد که شما با تأیید دسترسی مزبور در گوشی، نرم‌افزار ادامه کار را پی خواهد گرفت.

با کلیک بر روی Recovery، به صفحه بعد منتقل خواهید شد. در این پنجره، نرم‌افزار به دنبال اطلاعات حذف شده خواهد بود. این مرحله کمی زمان‌بر است.

این مرحله آخر است. در این قسمت شما اطلاعاتی را که می‌خواهید بازیابی کنید، انتخاب کرده سپس گزینه Recover را کلیک کنید. پنجره‌ای باز خواهد شد که شما باید مسیر ذخیره فایل‌های بازیابی شده را تعیین کنید.

دانلود نسخه رایگان EaseUS mobisaver

 برای خرید نسخه Pro و WinPE نیز از صفحه زیر استفاده کنید تا لایسنس نسخه پرو را دریافت کنید :

خرید نسخه Pro نرم افزار easeUS Mobisaver

مزیت این نرم‌افزار نسبت به برنامه قبلی در این است که این برنامه علاوه بر بازگردانی اطلاعاتی مثل شماره تماس‌ها، پیام‌ها و… توانایی بازگردانی پیام‌های حذف شده از WhatsApp را دارد.

برنامه را دانلود و سپس نصب کنید. گوشی را با کابل به کامپیوتر وصل کنید. نرم‌افزار به صورت خودکار گوشی را شناسایی می‌کند.

از فعال بودن USB debugging اطمینان حاصل کنید. برای فعال کردن این گزینه مراحل زیر را انجام دهید.

تذکر: در صورتی‌که گوشی شما روت شده است، Grant را هنگام نمایش SuperSU برای نرم‌افزار بدهید.

پس از فعال‌سازی ویژگی USB debugging، اگر برنامه از شما خواسته که کابل را جدا کنید این کار را انجام داده و کابل را دوباره وصل کنید. توجه داشته باشید که باتری گوشی کمتر از 20 درصد نباشد. دکمه Start را بفشارید.

نرم‌افزار شروع به اسکن و پردازش خواهد کرد. این مرحله کمی زمان‌بر است. پس از اتمام این مرحله شما می‌توانید اطلاعاتی را که می‌خواهید بازیابی شود انتخاب کرده و در محلی که شما انتخاب کرده‌اید آن‌ها ذخیره نمایید.

در هنگام نصب موارد زیر را توجه داشته باشید:

1. آنتی ویروس را غیر فعال کنید.

2. فایل را اکسترکت کنید.

3. فایل نصبی را نصب کنید.

4. فایل patch را در محل نصب کپی کنید و اجرا کنید و patch را بزنید تا نرم افزار کرک شود.

تگ هابازگردانی اطلاعات گوشی بازیابی اطلاعات پاک شده برنامه dr fone ریکاوری اطلاعات ریکاوری اطلاعات حذف شده ریکاوری اندروید ریکاوری گوشی نرم افزار ease us mobi saver

کانال تلگرام اندرويدزوم@AndroidZoom

صفحه اینستاگرام اندرویدزوم@AndroidZoom.ir

25,اکتبر,2020

23,می,2018

6,می,2018

حتما برای شما هم پیش آمده است که بصورت عمدی یا سهوی یک فایل را …

سلام.چطور عکسای گوشی فلش خورده رو برگردونم مدرک بوده برام الان دستم خالیه لطف کنید راهنمایی کنین خیلی برام مهمه

سلام
واقعا ممنون میشم بگید و راهنمایی کنید که واقعا جوب بگیرم
من گوشیم A30s هست
چندتا فیلم داشتم که گذاشتم داخل برنامه vault بعد از اونجا حذف کردم اما الان واقعا بهشون نیاز دارم چطور برشون گردونم چیکار باید بکنم ی برنامه ریکاوری هم زدم با گوشی امتحان کردم فقط عکس اورد اونم تا اما من فیلم هارا میخوام
ممنون میشم واقعا نیاز دارم بهشون

سلام برای من مرحله اول که گوشیرو میشناسه بعدش اوکیم میکنم دیگه مرحله رد نمیکنه همونجا وتیمیسهچگونه بعد از فلش گوشی ریکاوری می شود

سلام من یه صدای ضبط کردم بعد استپ زدم وبعد خواستم ذخیره کنم دکه پاک کردن را زدم حال میشه فایل را برگردونم

سلام ببخشیدمن ازshrietاشتباهی به کسی کلیپ فرستادم وقتی متوجه شدم وقتی ارسال شده بودهمونجاتوshrietپاک کردم وفایل شخصیشوچک کردم سیونشده بودلطفن جوابموبدید برام مهمه اگرطرف مقابلم ریکاوری کنه کلیپه براش برمیگرده ؟ چکارکنم که دیگه هیچوقت توگوشیش برنگرده؟

سلام دوست عزیز اگه سیو نکنه تو گوشیش با ریکاوری هم بر نمی گرده براش .

سلام من گوشیم رو حدود 4الی 5 ماه پیش ریست فکتوری کردم چند بار
ایا با ریکاوری امکان بازگشت فایل ها هست؟

سلام عکس وفیلم های یک سال پیش ومیشه برگردوند

تست کنید جواب قطعی نداریم

سلام ممنون از سایت خوبتون فقط من چند تا سوال داشتم :
◇حافظه ی اصلی گوشی رو میشه ریکاوری کرد؟
◇اگه گوشی رو ریست یا تنظیم اولیه کارخانه بزنم باز هم ریکاوری میشه؟
◇سرچ های انلاین گوگل و فیلم های انلاین هم ریکاوری میشن؟
◇اگه گوشی رو ریکاوری کنم می توانم اطلاعات بالا اومده رو پاک کنم؟

اغلب مواردی ک گفتین قابل ریکاوری هستند برای بعضی ها نیاز به روت بودن دستگاه دارید

میشه با این برنامه چت های پاک شده ی تلگرام رو برگردوند؟لطفا جواب بدین

سلام.اگر من پیج اینستاگراممو روی یه گوشی دیگه بیارم و بعدlogoutبزنم،درصورت ریکاوری اون پیج برگردونده میشه؟!

یک سوال دارم یک پوشه عکس از گوشی سامسونگ c9 پرو برای ذخیره کردن در سیستم کات زدم ولی در سیستم نمی دونم چه اتفاقی افتاد دیگر قابل شناسایی نیستند .حالا هرکاری کردن از گوشی ریکاوری کنم درست بالا نمیایند عکس اصلی بالا نمیاد چه باید بکنم؟

سلام من دانلود کردم ولی نصب نمیشه

سلام خسته نباشید ، ببخشید ی سؤال ، من ی سری عکس و فیلم خیلی مهم و خانوادگی تو گوشیم داشتم که حدود آخر بهمن نود و هشت پاک شد آیا میتونم برش گردونم خیلی برام مهمه ، چه جور برش گردانم؟ممنون میشم راهنمایم کنید با تشکر از وقتی که میذارین.

ریکاوری را باید به سرعت انجام بدین اگر وقفه بیافته شانس شما برای ریکاوری بسیار کمتر میشه

برنامه ای پیشنهاد میکنید ؟ ، خودم میتونم انجام بدم یا باید ببرم تعمیرات موبایل انجام بدن ؟ ،و این که اگر بخوام ببرم تعمیرات موبایل میشه خودم انتخاب کنم کدوما رو می خوام برگردونم آخه خانوادگی و شخصی هست نمیخوام دونه دونه نگا کنن

سلام گوشیم شیامی نوت ۸بازگشت ب کارخانه زدم چطورعکس هامو برگردونم

سلام ووقت بخیر
من یه تبلت لایف دارم که میخوام روشنش کنم زو خاموش میشه ویا میزنه ریکاوری چیکارکنم بعضی مواقع هم خوب کار میکنه

سلام خسته نباشید. من چند وقت پیش پیامی و صوت در واتساپ و اینستا با کسی رد و بدل کردم اما بعدش پاک کردم . اگه گوشیم ریست کنم احتمال برگشت پیام و صوت توی اینستا و واتساپ وجود دارد. حتی اگه برنامه ها پاک کنم دوباره نصب کتم . خواهشا سریع جواب بدید خیلی مهمه

پست زیر رو بخونید شاید بدردتون بخورهhttps://androidzoom.ir/574448/how-to-backup-instagram-data/

سلام.من تمام فایل منیجر گوشیم پاک‌کردم. گوشیمم رم نداره. ایا ریکاوری بشه عکسهاو صداهایی کهه توی تلگرام داشتم ولی هم ازتلگرام وهم از فایل منیجر پاک کردم دوباره برمیگرده؟؟ لطفا جواب بدید

سلام. ببخشید من یه سری عکسها و صداهام که توی قسمت تلگرام بودن و توی حافظه داخلی گوشیم سیو بودن پاک شدن.امکان بازگشتش هست ؟

سلام وقت بخیر
من این برنامه رو،روی لب تاب نصب کردم.اما نتونستم گوشیمو ک با یو اس پی وصل کرده بودم رو پیدا کنم.مشکلش چیه؟

سلام اگر کسی با شماره دیگری روی گوشی خود که در دست خودش نباشد واتس آپ نصب کند و بعد واتس آپ را پا کند و شماره ای که واتس آپ با آن نصب شده در اختیار نداشته باشیم میتوان واتس آپ پاک شده از گوشی را برگردانند؟ از حافظه گوشی میتوان پیدا کرد؟

خیر بعید میدونم اگر پاک کرده باشید باید برای ورود مجدد سیمکارت داشته باشید

فراموش کردم بگم که گوشی من مُدلش سامسونگ طرح J7 هست

با دووورود فراوان خدمت مدیرمحترم و دوستان عزیز نزدیک۳•۴سال پیش یکنفر بخاطرعصبانیت گوشی منو پاک کرد همه اطلاعات گوشیم تاحده زیادی پاک میشود( فیلمها•عکسها•یادداشتهاوغیره•••••) دوباره گوشیم پرشود الان هم دوباره شاید چند وقت پیش شاید (۱۰روزتاچندهفته) گوشی منو برگردوند به حالت کارخونه بعد خودش دستی فیلمهای گوشیم پاک کرد• اما کمی بعد ناراحت شود خودش یسری از برنامه های گوشیم مثل؛ واتس آپ•تلگرام•ایموو•اینستاگرام برگردوند اما هنوز یسری از برنامه های گوشیم مثل؛دیکشنری هام•تقویم• برنامه•••••••و دانلودیهام(جدا ازبرنامه گالری و ویدیوهام بود)•دفترچه(تو دفترچه گوشیم شاید بین۵۰تا۸۰•۹۰تا یاداشتهای مختلف داشتم که همش پاکشده) و••• هنوزبر نگشته•• خیییلی غمگین و ناراحتم از ترسی دیگه باگوشی خودم چیزی(نه عکس•نه آهنگ• نه فیلم) دانلود نمی کنم و هیچ یاداشتی تو گوشی خودم نمیکنم• اگر کمکم کنید خیییلی ممنون و مدیونتون میشم

سلام من گوشیم روتنطیمات کارخانه زدن بعدش رام زدم امکان بازگرداندن فایل هاهست

سخته ولی شدنیه

سلام من گوشیم عوض کردم یه گوشی دیگه دارم ولی میخوام شماره های قبلیم ک تو وات باهاشون چت میکردم رو بیارم اون گوشی هم نیس ولی سیمکارته همونه و باهاش توی واتم فقط گوشی قبلیه نیس میشه کاری کرد ک برگرده

سلام یه ماه پیش چن تا فیلم داشتم ک با برنامه قفل ، پنهونشون کردم و از داخل برنانه قفل حذف کردم ، طوری ک اصلا به سطل زباله هم نیومد ، میشه ریکاوری کرد؟

سلام.من سه چهار روز پیش بسیاری از عکس های حافظه گوشیم پاک شد.چون با اولم چند تا نرم افزار نصب کردم و عکسارو اورد ولی خیلی تار و چند بارهم اونارو ذخیره کردم.ایا با راهنمایی های بالا امکان برگرداندن عکسها با کیفیت اولیه هست؟

بستگی دارد نمیتوان هیچ چیزی قطعی گفت

سلام.من خیلی از عکسای مهم حافظه گوشیم به طور ناخواسته پاک شده چند روز میگذره.این بار اول بود و من چند بار نرم افزار دانلود کردم و عکسا اومد ولی با کیفیت تار.وچند بار نرم افزار دانلود کردم و چند بارهم عکس های تارو تو گوشیم ریختم.ایا با مراحلی که بالا گفتید عکس باکیفیت قبل برمیگرده؟

احتمالش هست.

سلام.من گوشیمو روت کردم باید رام میزدم تا بتونم روتش کنم رام زدم و روتش کردم هپیام هام با تعدادی شماره پاک شدن روشی است که بتونم بازگردانیشون کنم ؟؟

سلام
ببخشید من یه سری عکس دارم که گوشیم وقتی یه هویی بازگشت به کار خونه خورد حذف شدند میخواستم بدونم که میشه ریکاوری شون کرد
چطور

سلام وقت بخیر
من از طریق تلگرام عکس داشتم ناگهانی تمامیشان از خود پیج تلگرام و مای فایلم پاک شدن چه کار باید انجام بدم؟ مدل گوشیم سامسونگ گلکسی کی زوم هست

با سلام و خسته نباشید .
من گوشیم را به تازگی واجباراََ فلش کردم .میخواستم بپرسم اگر گوشیم را روت کنم میتوانم عکس ها وفیلم های حافظه خود گوشی را بازیابی کنم ؟
با چندتا نرم افزار هم امتحان کردم اما عکسایی که میخواستم را برنگردوند .عکس ها وفیلم ها تقریبا مال یک ماه اخیر هست که نمیتونم برشون گردونم .لطفا راهنماییم کنید .ممنون .

س فیلمی دو دقیقه ای دارم بدون صدا ایا میتوانم صدای اصلی خودشون را ک در فیلم بوده بدست بیاورم فیلم الان صدا ندارد خواهشا کمکم کنید

سلام فیلم حذف شده سه سال پیش روی گوشی سامسونگ قابل برگشته

سلام وقت بخیر من ی سری صدا به رکوردر ضبط کردم ک متاسفانه اشتباها پاک شد ایا امکان برگشت وجود داره در ضمن تو حافظه داخلی بود

بله

سلام من توگوشیم دوسال پیش فیلم بود پاکشون کردم الان گوشیمو دزدیدن آیا امکان بازگرداندن اون فیلم هست؟

دوسال پیش ؟! الان گوشی هم ندارید دزدیدن ؟!
دقیقا توقع دارید چطور برگرده؟!

نه جناب ایشون میگن توسط دزده میتونه برگرده یا خیر؟
منظورشون خودشون نستند

من برنامه ی gane guardin رو نصب کردم نیاز به روت دارد اما من میخواهم برنامه هایم رو هک کنم اما دوست ندارم روت کنم و اگر گوشی من روت بشه فایل هابم به طور کلی حذف میشه؟ گوشی من سامسونگ گلکسی جی۷ هستش باید چه کار کنم

سلام خیر با روت فایل هاتون پاک نمیشه. ولی برای هک یا کارهای اینچنینی حتما نیاز به روت دارید حالا سرچ کنید تو اینترنت ببینید چطور گوشیتون رو روت کنید

سلام وقتتون بخیر
حدود یک هفته یا نهایت ده روز پیش یک چت مهم از طرف مخاطب من پاک شده از گوشیامون، چون ایشون تلگرام داشتن و بنده موبوگرام،امکان بازگردانی وجود داره؟؟
ایشون دیلیت اکانت هم کردن همین امروز،پیامهامون غیرقابل دسترسیه دیگه؟
نرم افزارهایی ک معرفی کردید هم دانلود کردم.اما گوشیم روت نست.روت کردن ب گوشی اسیب نمیزنه؟؟
ممنون از شما

سلام، من موبایلم سامسونگ هستش چند عکس تو حافظه گوشیم بود اونا رو به کارت حافظه کپی کردم وبعد اون عکس ها رو از حافظه گوشیم حذف کردم که با این کار عکسهایی که در کارت حافظه کپی کرده بودم هم حذف شد ، لطفا راهنمایی بفرمایید آیا قادر به بازگردانی آن عکسها هستم و چگونه این کارو کنم؟ ،،،،،با تشکر

بله

سلام ممنون از سایت خوبتون من حدودا 2 ماه پیش یه تعداد پیامو از گوشیم حذف کردم آیا امکان بازيابی هست در صورتی که همش اطلاعات رو گوشیم میومده منم حذفشون میکردم مثل استفاده از تلگرام که همش عکس و فیلم باز میکنه و ذخیره میشه و دانلود نرم افزارای مختلف میشه بازیابی کرد پیامارو یا خیر؟

سلام خسته نباشید من گوشیمو ریست کردم بعدشم فروختم آیا احتمال ریکاوری وجود داره در صورتیکه که اطلاعات زیاد میومد روی حافظه ی داخلیش ولی نه اینکه حجمش پر بشه خواهشا جواب بدین ممنون

بله احتمال ریکاوری هست

یعنی پیامای من که همیشه حذفشون میکردم بعدش اطلاعات جدید میومده رو گوشیم بازم ریکاوری میشه؟

سلام .میشه عکس ها و فایل هایی ک از تلگرام دانلود کردم ولی حدوده دوهفتس حذف کردم رو برگردونم؟

بستگی دارد ممکن است بخشی از آن را بتوانید

سلام .گوشی من سامسونگ مدل j3است.حدود چهار ماه پیش فایلهای ًضبط شده از تلفنهای زده شده پاک کردم. آیا امکان برگرداندن هست؟و اگر شما بخورید زحمت انجام آن را بکشید چقدر هزینه باید بدم

سلام گوشی فلش خورده هم برمیگردونه

سلام مدل گوشی من سامسونگj7هست و تعمیز کار موبایل گوشی منا فلش کرده الان باید چه طوری اطلاعاتم رو برگردونم؟

سلام گوشی من سامسونگه عکس ها و فیلم هایی روی گوشی طی دو سه سال اخیر بر روی گوشی پاک شده میخواستم بدونم ک عایا امکان بازیابی اون ها هست یا ن اگ اطلاعاتی دارید ک در میون بذارید خیلی متشکرم.

سلام احتمال زیاد خیر
مواردی که تازه پاک شدن قابل برگشت هستند

سلام.لطفا لطفا کمک کنین.من گوشی سامسونگ j5.میخوام اطلاعات داخل گوشیمو برگردونم.برنامه میگه debugging رو روشن کن.در حالی که روشنه.حتما باید گوشی روت باشه؟روت شدن گوشی مشکلی بوجود نمیاره؟

بله باید روت کنید و خیر مشکلی بوجود نمیاره

سلام خسته نباشید
این روش برای اندروید 6 یا بالاترهم جواب میده؟
چون با mobilego تا اندروید 5 رو میشه ریکاوری کرد؟

بله برای کلیه اندروید ها جواب میده

سلام روزتون بخیر
اطلاعات داخل نوت گوشی سامسونگ رو هم میشه با این روش ها برگردوند؟

خیلی بعیده

سلام. من عکس دوسال قبل کە از تلگرام دانلودکردم رو میتونم ریکاوری کنم؟ خیلی اطلاعات دیگە اومده روش.

خیر نمیتوانید

سلام وقتتون بخیر من گوشیم ریست فکتوری کردم واقعا میشه اطلاعاتی که داشتم برگردن ؟؟؟؟یه سری عکس و فایل هست خیلی مهم برام

بله با این آموزش میتونید

سلام ببخشید من حافظه گوشیم پر بودن اون قسمت سیستم اندروید رو حذف کردم الا عکسایی ک توی برنامهvault داشتم حذف شده ولی عکسای گالری حذف نشدن ،حالا بخام بر گردن باید ریکاوری کنم حتما؟

سلام منم دقیقا همین مشکلو دارم اگه کسی میدونه خواهشا کمک کنه

سلام خسته نباشید یه سوال داشتم
آیا بدون روت اطلاعات گوشی باز میگردن یا نه؟

خیر

با سلام وخسته نباشید
بنده چندین فایل خانوادگی بر روی گوشیم بوده که به دلیل فلش کردن گوشی تمام اطاعاتم پاک شده لطفا همکاری کنید با تشکر فراوان

گوشی که فلش بشه ریکاوری نمیشه کرد

سلام خسته نباشید ببخشید من یه ویدیو تو خود حافظه گوشیم بود نهsd card این ویدیو رو میشه من ریکاوری کنم با این روشهای که گفتین،میشه راهنماییم بکنید خیلی مهمه اون ویدیو برام

بله چرا نشه این پست برای همین موضوع هست دیگه

بسیارعالی است

سلام. من گوشیم رو ریست فکتوری کردم. ولی یادم رفت پیام ها و مخاطبینم رو ذخیره کنم. نرم افزار Wondershare Dr.Fone میتونه این اطلاعات رو ریکاوری کنه؟ نیاز به روت داره؟

بله و نیاز به روت دارد

سلام وقتتون بخیر
ببخشید من یادداشتهای گوشیم پاک شد مطالب مهمی داشتم لطفا کمکم کنید چطور میتونم بازیابی کنم برنامه یادداشت بر خود گوشی بوده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

فایل‌های اندرویدزوم توسط هاست ایران میزبانی میشوند

——————————————————

اندرویدزوم توسط روبینا سرور پشتیبانی میشود


لیست گوشی های قابل آپدیت به اندروید 10 


دانلود نرم افزار wondershare dr.foneDownloads-icon

چگونه بعد از فلش گوشی ریکاوری می شود
چگونه بعد از فلش گوشی ریکاوری می شود
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *