چگونه عشقمو شاد کنم

 
helpkade
چگونه عشقمو شاد کنم
چگونه عشقمو شاد کنم

Publisher –

اگر نامزد، عشقت، همسرت و یا حتی خواهر و مادرت، خلاصه این که هر عزیزی که از جنث مونث داری، ناراحت است و تو هم به دنبال شاد کردن عشق ات هستی، باید نکاتی را بدانی که من در ادامه در موردش به تو نکاتی می گویم

آقای محترم و عزیز

وقتی که می خواهی جنس مونثی را هنگام غمگین بودن، غصه دار بودن و یا عصبانی بودن شاد کنی، راه و چاره اش مثل برخورد کردن با مرد ها نیست! تو لاجرم باید برخلاف دوستان مذکرت، شیوه ای متفاوت اتخاذ کنی که در ادامه روشش را به تو یاد می دهم.

فقط مراقب باش فراموش نکنی.

چگونه عشقمو شاد کنم

 

یک روش خیلی خوب که زن ها واقعا سپاسگزار آن هستند این است که وقتی ناراحت هستند بجای رها کردن آن ها، با او صحبت کنید تا خودش را تخلیه انرژی و ذهنی کند.

حتی اگر می توانی باید به او راه حل هم بدهی ( اگر خودش در خواست کرد )

در چنین شرایطی زن احساس می کند که تو واقعا مراقب او هستی، و این را قدر می داند و با توجه تو ذهن تاریک و غمدیده اش را شفا می دهد.

 

وقتی که صحبت از حرف زدن با نامزد و عشقت می شود تا هنگام ناراحتی او را شاد کنی، معنی آن این نیست که از ابتدا شروع به نصیحت کنی. با گفتگو، باب حرف را باز کن تا او با تو حرف بزند و تو هم گوش کن.

احساس را به طور کامل درک کن تا حالش بهتر شود.

این کار کمک می کند که او زودتر روحیه اش را بازیابد.

فرقی ندارد کسی که غمگین است، مادرت هست یا خواهرت و یا همسرت

آغوش کشیدن یکی از راه هایی است که به زن ها کمک می کند احساس محبت کنند

و بتوانند به راحتی غم را فراموش کنند

 

وقتی که زنی ناراحت است، هر چقدر که ناراحتی اش عمیق تر باشد دیرتر آن را فراموش می کند

باید برای حل این مشکل برنامه ریزی کنید

مثلا لازم است که گاهی شام با او در یک رستوران جدید برنامه ریزی کنید

تجربه های جدید لذت بخش به او بدهید

و بدین صورت، به راحتی کمک کنید که او تجربه های غمگینش را از بین ببرد.

 

وقتی که کسی غمگین است نیاز به تلالو مثبت در زندگی اش دارد. شما باید این کار را کنید. نکات مثبت را از غم او بیرون بکشید، او را به قدرت تشویق کنید و ویژگی های مثبتش را بر شمرید و از هر گونه تکنیک مثبت استفاده کنید تا بتوانید مشکلش را حل کنید.

بدین ترتیب او امیدوار تر میشود، و سریع تر با موضوع بغرنجی که با آن دست و پنجه نرم می کند کنار می آید

 

وقتی که با او صحبت کردید و به میزان کافی به او گوش دادید و با بیان نکات مثبت و تکنیک هایی که در بالا گفته شد او را تا مرز آرام شدن بردید، کمی با او شوخی کنید و بگذارید حتی اگر شده لبخند های مصنوعی بزند.

این کار کمک می کند که حالش بهتر شود و سریع تر مشکلش حل شود.

البته در این شرایط نباید خودت را برایش لوس کنی.

لوس کردن برای زمانی است که خودت دسته گل به آب داده ای و با عصبانی کردنش، حالش را به هم ریخته ای.

راستی می دانی شیوه شاد کردن عشقت هنگامی که از دست تو عصبانی است چیست؟ روی این لینک کلیک کن

 

زن ها از دیدن هدیه هیجان انگیز تر می شوند و بهترین حس ها را تجربه می کنند

وقتی زنی دچار احساسی منفی است

برای این که این احساس کمرنگ تر شود باید احساس مثبت و هیجان مثبت به او برسانید

خریدن یک هدیه هر چند کوچک می تواند حالش را بهتر تر کند

 

زن ها وقتی غمگین می شوند، حوصله هیچ کاری ندارند

در چنین حالتی حتی حاضرند از گرسنگی بمیرند!

چگونه عشقمو شاد کنم

در چنین حالتی باید با یک کار که خلاف عادت مردانه تان است،

مثلا مثل غذا پختن

سعی کنید عشق خود را به او ثابت کنید و برایش خوراکی مورد علاقه اش را بپزید

حتی اگر بد مزه بشود

زن این کار شما را یک بمب انرژی می پندارد و خوشحال می شود که در کنار او هستید.

 

 

وقتی که کسی نگران است، بوسیدن و ماساژ های درست به او کمک می کند که بتواند به بهترین شکل ممکن حالش بهتر شود و غم هایش را فراموش کند.

 

وقتی که عزیز تان نگران است فیلم مورد علاقه اش را پخش کنید و هر دو تا با هم تجربه دیدن فیلم را داشته باشید.

مبادا حین پخش فیلم سرت را به گوشی ات گرم کنی.

در چنین حالتی دستش را بگیر و به او نشان بده که تحت هر شرایطی با او هستی.

البته این کار حواس او را تا حدی پرت می کند و موجب می شود کمتر احساس غم کند.

 

تا به این جا باید فهمیده باشی که عشقت دوست دارد تو برایش چه کاری انجام دهی حس خوبی پیدا می کند. اگر عادات خاصی در این قانون وجود دارد سعی کن این عادات را به تصویر بکشی و به او نشان دهی که حواست به علاقمندی هایش هست.

 

وقتی که زن ها ناراحت می شوند، دچار احساس های سر در گم و ناراحت کننده ای می شوند که گاهی اصلا اصل قضیه و حس ان ها به واقعیتی که موجب ناراحتی شان شده ربط ندارد.

فرض می کنیم که کسی او را ناراحت کرده! در چنین حالتی، شاید احساس کند که همه او را دوست ندارند. در چنین شرایطی سعی کنید هر طور که شده به او نشان دهید که عاشقش هستی و دوستش داری.

 

مسافرت هم نسخه معمولی و مرسوم برای از بین بردن غم هاست. حتی اگر شده یک مسافرت یک روزه را برنامه ریزی کن و دست عشقت را بگیر و او را به محیطی جدید ببر که سر شار از انرژی جدید است.

 

وقتی زنی ناراحت می شود سرشار از احساسات منفی در مورد خودش می شود و هزاران بار احساس مورد نظر را در ذهنش تکرار می کند. این تو هستی که باید کمک کنی، تا با بیان ویژگی های عالی اش به او در از بین بردن احساساتش کمک کنی.

به او بگو واقعا چرا دوستش داری و چه امتیازهای فوق العاده ای دارد. در چنین حالتی می توانی به بهترین شکل حالش را آرام و پیوسته خوب کنی.

 

بار بودن با یار بودن و حتی بار بودن با بال بودن کاملا متفاوت است. وقتی زنی ناراحت است سعی کن با کم کردن از بار غمش و همراهی با او، شدت غمش را بکاهی

به او بگو اصلا مهم نیست چه رخ می دهد

بگو که اصلا مهم نیست چه می شود

بگو که کنارش هستی

و سعی می کنی مشکل را حل کنی

در چنین حالتی حالش را خیلی خیلی خوب می کنی و سریع تر او را به شرایط نرمال روحی بر می گردانی

 

البته کارهای زیاد تری می توان انجام داد. تجربه هایت را در این باره در بخش نظرات بنویس تا دیگر دوستان با کمک حرف های تو بتوانند به زندگی شان سر و سامان بدهند. البته تو می توانی از این کار کلی انرژی مثبت دریافت کنی.

از زمانی که متولد شده ام، سعی کرده ام برای بنده های خوب خدا، مفید باشم. هر چه آموخته ام، تجربه کرده ام، و احساس کرده ام را با تو در میان خواهم گذاشت.

Prev Post

پاکسازی انرژیکی چیست و چه کاربردی دارد؟

Next Post

از کجا بدانم عشق سابقم هنوز دوستم دارد؟ ( 13 نشانه بازگشت معشوق)

9 حرکت رمانتیک برای افزایش صمیمیت رابطه

با چه کاری توی بگو مگو ها و دعوا عزیز تر شوم

وقتی پسری میگه دوستت دارم چطور برخورد کنم

بعد از اولین دعوا با شریک عاطفی این 15 کار را کن

واقعا نوشته هات تاثیرگذار هستند ولی برا کسی که دوره چه باید کرد که خوشحالش کنیم

Your email address will not be published.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

+ 5 = چهارده

هرگونه استفاده از محتوای شادزیستی در شبکه های اجتماعی ، وب سایت ها و کانال ها، موجب بدهکاری شرعی و عرفی است و پیگرد قانونی دارد. به تلاش های یکدیگر احترام بگذاریم.

پر بحث ترین ها

13 نشانه پسر یا دختری که دیگر تو را نمی خواهد

از کجا بدانم عشق سابقم هنوز دوستم دارد؟ ( 13 نشانه بازگشت معشوق)

تمام ترفندهای جذب مرد و وابسته کردن مردان به خود

49 نشانه تنفر پسر از دختر که مستقیما به زبان نمی آورد

Welcome, Login to your account.

9 + دو =

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

− هفت = 1

 

مطالب مورد بحث: داینامیک های مرد و زن و روابط عاشقانه دوستی چگونه عشقمان روانشناسی ترمیم رابطه چگونه زنان دلایل عقب نشینی مردان راه های تکالیف برگردانیم یک رابطه از دست رفته عشق ازدست رفته خود برگرداندن عشق قبلی دوباره شروع کنیم رابطه تمام شده ترمیم کنیم یک رابطه شکست خورده برگرداندن مرد به رابطه بازگرداندن دوست پسر چگونه با دوست پسرم آشتی کنم شکست خورده دعا برای برگرداندن عشق  تمام شده دوباره شروع کنم برگرداندن زن به رابطه جلب اعتماد بازگشت به رابطه از دست رفته چگونه یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنیم بهترین راه برای برگرداندن عشق از دست رفته آشتی کردن دختر و پسر راه های آشتی کردن عشقم رفته چیکار کنم برگرده چگونه دوست پسرمان را جذب کنیم چه دعای میخوام رفت چیکار دعا هایی حاجت می دهند شخص مورد علاقه معشوق فوری

 

چگونه عشقم را خوشحال کنم

چگونه عشقمو شاد کنم

برای جلب محبت کسی که دوستش دارید قطعا خریدن کادو و به قولی هزینه کردن برای خوشحال کردن عشقتان کافی نیست.

 

لینک زیر جواب سوال چگونه عشقم را برگردانم را بصورت ساده در اختیار شما می گذارد.

(راه حل ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته)

 

چگونه عشقم را عاشق خود کنم

این را بدانید ممکن است انجام بیش از حد این کار شمارا جور دیگه ای جلوه بدهد.برای جلب محبت یک شخص کادو خریدن و کار هایی از این قبیل اصلا کافی و نتیجه بخش نمی باشد.چه چیزی میتواند عشقم را خوشحال کند؟

گفتن کلمات محبت آمیز  و در طول روز حتی فرستادن یک پیام تاثیر زیادی دارد اما یکی از مهمترین اعمالی که باعث میشود شما  بتوانید یک شخص را جذب خود کنید تاثیر گذاشتن بر رویه ناخود آگاه شخص مقابل است.با انجام کار های که منجر به تاثیر برویه ناخود اگاه طرف مقابلتان میشود میتوانید عشقتان را خوشحال کنید.باید چه کاری انجام بدهم که عشقم را خوشحال کنم و اورا عاشق خودم کنم؟

ضمیر ناخود آگاه بسیار پیچیده است وقتی شما باعث تاثیر بر رویه ضمیر ناخود آگاه یک شخص میشوید به مرور زمان این تاثیرات رو افکار و خود آگاه شخص آشکار میشود.شما میتوانید با انجام کارهای ساده عشقتان را خوشحال کنید و عشقتان را عاشق خود کنید.برای خوشحال کردن شریک زندگی خود  فقط ابراز احساسات کافی نیست.

 

چگونه عشقم را برگردانم

1.برای عشقتان یک دوست خوب باشید به زبان ساده بگویم شما باید به دوست خود یا عشقتان نشان بدهید که میتواند به شما تکیه کند. وقتی همدم شما در زندگی دچار مشکلی میشود شما باید اولین شخصی باشید که کنار او هست.

2. نقش یک پشتیبان را ایفا کنید. در شرایطی که میتوانید یک کار کوچک انجام بدهید دریغ نکنید. مثلا اگر میتوانید همدمتان را تا جایی همراهی کنید این کار را انجام بدهید.

3. مرحم زبانی خوبی باشید در مواقعی که ناراحتی در زندگی عشق شما هست و با شما موضوع مشکلش را مطرح میکند سرسری نباشید و فقط به کلمه هایی کوتاهی مانند درست میشه و ناراحت نباش اکتفا نکنید مشکلش را بشنوید تحلیل کنید و با هم یک راه حل پیدا کنید.

4.یاد آوری خاطرات خوب خاطرات خوب را زنده کنید.با کمک عکس هایی که از روز های خوب دارید یا رفتن به مکان هایی که در آن خاطرات خوبی داشتید.

5. شخصیت سازی در مقابل دیگران عشقتان را در جمع دوستان و آشنایان سربلند کنید به همه نشان بدهید او برای شما ارزش مند است.

6.نام عشقتان را درتلفن همراه با یک کلمه مناسب ذخیره کنید. مانند عزیزم.همدمم و…

7.غافل گیر گردن سعی کنید تولد یا سالگرد آشنایتان را به صورت غافل گیرانه جشن بگیرید در طول ماه حداقل دوبار اورا با شاخه گلی زیبا غافل گیر و خوشحال کنید.

8.تشویق کردن سعی کنید متوجه بشوید دوست پسر یا دوست دخترتان  علاقه مند به چه کارهایی بوده است ولی نتوانسته ان کار را انجام بدهد اورا تشویق به انجام کنید و حتما کمکش کنید و شرایط را فراهم کنید مثلا اگر شریک دلدادگی شما همیشه علاقه مند به زبان بوده است اورا تشویق کنید زبان بخواند برای او یک کلاس مناسب پیدا کنید.

9. رای دادن وقتی در مورد موضوعی اختلاف نظر دارید با برسی درست بود آن موضوع رای مثبت به خواسته طرفتان بدید بگذارید بداند نظرش برای شما مهم هست.

10.نظر خواهی سعی کنید در کارها و تصمیماتتان نظر اورا بخواهید این کار حس مهم بودن به طرف مقابلتان مید

 

ارتباط با ما:

تماس از طریق تلگرام یا واتس آپ : 09129305020

لینک کانال:   https://telegram.me/sarbargetaze

 

نکاتی که باید بدانیم ( زبان عشق )

چگونه عشقم را برگردانم

 درک رابطه

 

داینامیک های مرد و زن و روابط عاشقانه دوستی چگونه عشقمان روانشناسی ترمیم رابطه چگونه زنان دلایل عقب نشینی مردان راه های تکالیف برگردانیم یک رابطه از دست رفته عشق ازدست رفته خود برگرداندن عشق قبلی دوباره شروع کنیم رابطه تمام شده ترمیم کنیم یک رابطه شکست خورده برگرداندن مرد به رابطه بازگرداندن دوست پسر چگونه با دوست پسرم آشتی کنم شکست خورده دعا برای برگرداندن عشق  تمام شده دوباره شروع کنم برگرداندن زن به رابطه جلب اعتماد بازگشت به رابطه از دست رفته چگونه یک رابطه شکست خورده را ترمیم کنیم بهترین راه برای برگرداندن عشق از دست رفته آشتی کردن دختر و پسر راه های آشتی کردن عشقم رفته چیکار کنم برگرده چگونه دوست پسرمان را جذب کنیم چه دعای میخوام رفت چیکار دعا هایی حاجت می دهند شخص مورد علاقه معشوق فوری

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب,سلامت

نوشته شده توسط

مدیر  

· در۰۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۶.

خانم ها: زمانی که در زندگی مان دچار حرص و ولع می شویم، دیگر همه چیز از بین می رود. سعی می کنیم همه چیز را به نفع خودمان توجیه کنیم.

اجازه دهید تا از زبان خانم ها و دختران جوان سوالات مربوط به این پست توپ تاپ را بدانیم سوالاتی که برای دختر خانم های جوان و فرقی نمیکند خانم های متاهل بسیار مهم و قابل توجه است من چطوری میتونم عشقم را کسی را که دوستش دارم خوشحال و خشنود کنم؟چند روش پیشنهادی بهم معرفی کنید تا بتونم عشقم را همسرم را خوشحال کنم

چگونه عشقمو شاد کنم

این مقاله از توپ تاپ راجب روش ها و راهکارهایی صحبت میکند که به شما در خوشحال کردن همسر و یا عشقتان بسیار کمک میکند پس پیشنهاد ما این است که حتما مطالعه و استفاده کنید

 

خانم های عزیز فقط شما هستید که می توانید تصمیم بگیرید چطور زندگی کنید؛ یا مجبورید احتیاجتان را برآورده کنید یا حرص و ولع تان را. وقتی به سراغ برآورده کردن احتیاجاتتان می روید دیگر جایی برای حرص و ولع باقی نمی ماند. شوهر شما در برابر زیاده خواهی شما، به جای بحث کردن فقط عمل می کند. به همین علت است که همه چیز در دست شما ست.

 

البته زن هم نسبت به شوهر خود وظایف زیادی دارد و وظایف یک طرفه نیست . که به زودی در این باره هم مطلب خواهیم داشت.

 

 

زمانی که شوهرتان به خانه می اید

 

وقتی شوهرتان از سرکار برمی گردد به خاطر خوشحالی خودتان هم که شده با او بد خلقی نکنید. بهتر است در لحظه ورودش …

 

با یک لبخند و یا نگاه عاشقانه و یا یک فنجان چای به اسقبالش بروید. سعی کنید مشکلات روزمره تان را خودتان حل کنید. نه این که او را نیز رگبار مشکلات کوچک و بی اهمیت قرار دهید. یک همسر خوب زنی است که مشکلات کوچک را خودش حل کند و تنها در حل مشکلات بزرگ و آن هم پس از چند ساعت استراحت از شوهرش کمک بخواهد. این را ملکه ذهنتان قرار دهید:

 

از وقتی که شوهرتان به خانه آمد تا حدود 90 دقیقه ی هیچ حرف ناخوشایندی به او نگویید. همسرتان را زیر رگبار مشکلات کوچک و بی اهمیت روزمره تان قرار ندهید.

 

 

مراقب وسوسه های شیطانی باشید

 

زمانی که در زندگیمان دچار حرص و ولع می شویم، دیگر همه چیز از بین می رود. سعی می کنیم همه چیز را به نفع خودمان توجیه کنیم.

 

خانم های عزیز: فقط شما هستید که می توانید تصمیم بگیرید چطور زندگی کنید؛ یا مجبورید احتیاجتان را برآورده کنید یا حرص و ولع تان را. وقتی به سراغ برآورده کردن احتیاجاتتان می روید دیگر جایی برای حرص و ولع باقی نمی ماند. شوهر شما در برابر زیاده خواهی شما، به جای بحث کردن فقط عمل می کند. به همین علت است که همه چیز در دست شماست.

 

 

در ارتباط با زندگی زناشویی باید نکته هایی را باید اموخت

 

همیشه مشکلاتتان را به دور از بچّه ها به همسرتان در میان بگذارید.

 

همیشه سعی کنید غذاهای موردعلاقة شوهرتان را تهیه کنید.

آیا تا به حال سیب بی عیب و نقصی دیده اید؟ مطمئن باشید که هیچ مردی هم کامل و بی عیب نیست پس با آن اوضاع بهتره به جای بهانه گیری به خاطر داشتن چنین شوهری به خود ببالید.

 

تا آنجا که می توانید بر اعصابتان مسلط باشید.

 

در مواقعی که شوهرتان عصبانی است، سکوت کنید.

 

چگونه عشقمو شاد کنم

سالگرد ازدواجتان را همیشه به خاطر بسپارید.

 

در حضود مادرتان مراقب رفتارتان با شوهرتان باشید.

 

 

بهترین روش برای فهمیدن غذای مورد علاقه شوهر

 

از زمان بسیار قدیم، همیشه عمده ترین مشکل زن ها این بود که نمی دانستند که غذای مورد علاقة شوهرشان چیست.ماجرا از این جا شروع می شود. زنی که خیلی نگران غذای شوهرش بود، هر روز صبح ساعت 6 از خواب بیدار می شد و بهترین غذا را برای شوهرش آماده می کرد تا در وقت است او راحت کاری اش از خوردن غذای او لذّت ببرد. اما شوهرش هیچ نظری دربارة غذاهایی که او با دقّت زیاد آنها را تهیّه می کرد، نمی داد. زن جوان می دانست کمه همه همکاران شوهرش مجبورند غذایشان را از رستوران های نزدیک شرکتشان تهیّه کنند.

 

بلاخره یک روز صبح فکری به ذهن زن جوان رسید و چند تکه سیب زمینی سوخته را در ظرفی گذاشت و آن را برای ناهار به شوهرش داد. ساعت 6 بعد از ظهر بود، زن جوان بی صبرانه منتظر برگشتن شوهرش بود. به محض اینکه زنگ خانه به صدا در آمد،زن جوان با عجله به طرف در رفت و به محض اینکه در را باز کرد شوهرش با عصبانیّت گفت: این چه غذایی بود که به من دادی!

منبع:بیتوته

برچسب ها:
زندگی زناشویی
خوشحال کردن عشقم
چگونه همسرم را خوشحال کنم
خوشحال کردن شوهر

بیچاره خانم ها تمام کارهای سخت مال اوناست

اس ام اس و عکس نوشته

آلبوم عکس نوشته مادر دختری برای پروفایل

۰۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۱

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای رفیق

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۲

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای روز دختر

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰

اس ام اس و عکس نوشته

عکس نوشته های زیبای خدایا شکرت برای پروفایل و استوری (2)

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۴

اس ام اس و عکس نوشته

عکس خانه خدا آلبوم تصاویر + متن

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن و عکس نوشته های زیبا درباره رهبر

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۷

دانلود عکس

عکس نوشته های زیبا بین الحرمین

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۳

دانلود عکس

عکس پرچم ایران برای پروفایل

۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۴

دانلود عکس

زیباترین و خوشگل ترین عکسها برای پروفایل

۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۱

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای پسرم

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰

اس ام اس و عکس نوشته

جملات زیبا در مورد طبیعت و عشق

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن در مورد مادر سختی کشیده

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن در مورد زمین خوردن و بلند شدن

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۰

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی P

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۴

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی S (آلبوم تصاویر)

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۲

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی t

۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۰

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی R

۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۹

دانلود عکس

عکس پروفایل حرم امام حسین

۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۷

دانلود عکس

آلبوم عکس لوگو بارسلونا

۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۵

دانلود عکس

عکسهای حروف انگلیسی h

۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۰

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی n

۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۴

دانلود عکس

تصاویر زیبا از حرف A با نوشته بزرگ

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۰

اس ام اس و عکس نوشته

متن طولانی تبریک تولد همسر اسفند ماهی

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۶

اس ام اس و عکس نوشته

جملات تشویقی برای کتاب خواندن

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۰

دانلود عکس

سبد گل برای تبریک تولد زیباترین و شیک ترین گلها

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۵

دانلود عکس

جدیدترین تصاویر مه لقا جابری مدل ایرانی

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۴

اس ام اس و عکس نوشته

متن زیبا برای تولد خودم در اسفند ماه

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۳

اس ام اس و عکس نوشته

متن برای تولد پسرم اسفند ماهی

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۸

دانلود عکس

عکس دختری که شبیه باربی است

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۲

اس ام اس و عکس نوشته

نمونه متن مجری گری روز معلم

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۵

اس ام اس و عکس نوشته

آلبوم عکس نوشته مادر دختری برای پروفایل

۰۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۱

اس ام اس و عکس نوشته

متن و عکس نوشته های زیبا درباره رهبر

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۷

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی S (آلبوم تصاویر)

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۲

دانلود عکس

تصاویر زیبا از حرف A با نوشته بزرگ

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۰

دانلود عکس

زیباترین و خوشگل ترین عکسها برای پروفایل

۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۱

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی R

۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۹

دانلود عکس

سبد گل برای تبریک تولد زیباترین و شیک ترین گلها

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۵

دانلود عکس

عکسهای حروف انگلیسی h

۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۰

اس ام اس و عکس نوشته

عکس خانه خدا آلبوم تصاویر + متن

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۷

دانلود عکس

آلبوم عکس لوگو بارسلونا

۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۵

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی P

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۴

دانلود عکس

عکس پروفایل حرم امام حسین

۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۷

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی t

۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۰

دانلود عکس

عکس حرف انگلیسی n

۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۴

دانلود عکس

عکس نوشته های زیبا بین الحرمین

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۳

دانلود عکس

جدیدترین تصاویر مه لقا جابری مدل ایرانی

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۴

دانلود عکس

عکس پرچم ایران برای پروفایل

۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۴

دانلود عکس

عکس دختری که شبیه باربی است

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۲

اس ام اس و عکس نوشته

متن در مورد زمین خوردن و بلند شدن

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۰

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای پسرم

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰

اس ام اس و عکس نوشته

جملات زیبا در مورد طبیعت و عشق

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن در مورد مادر سختی کشیده

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن برای تولد پسرم اسفند ماهی

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۸

اس ام اس و عکس نوشته

متن طولانی تبریک تولد همسر اسفند ماهی

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۶

اس ام اس و عکس نوشته

جملات تشویقی برای کتاب خواندن

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۰

اس ام اس و عکس نوشته

متن زیبا برای تولد خودم در اسفند ماه

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۳

اس ام اس و عکس نوشته

عکس نوشته های زیبای خدایا شکرت برای پروفایل و استوری (2)

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۴

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای رفیق

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۲

اس ام اس و عکس نوشته

نمونه متن مجری گری روز معلم

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۵

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای روز دختر

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰

بیشتر

اس ام اس و عکس نوشته

آلبوم عکس نوشته مادر دختری برای پروفایل

۰۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۱

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای رفیق

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۲

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای روز دختر

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰

اس ام اس و عکس نوشته

عکس نوشته های زیبای خدایا شکرت برای پروفایل و استوری (2)

۰۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۴

اس ام اس و عکس نوشته

عکس خانه خدا آلبوم تصاویر + متن

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن و عکس نوشته های زیبا درباره رهبر

۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن دلبرانه برای پسرم

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰

اس ام اس و عکس نوشته

جملات زیبا در مورد طبیعت و عشق

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن در مورد مادر سختی کشیده

۰۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۵۷

اس ام اس و عکس نوشته

متن در مورد زمین خوردن و بلند شدن

۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۰

اس ام اس و عکس نوشته

متن طولانی تبریک تولد همسر اسفند ماهی

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۶

اس ام اس و عکس نوشته

جملات تشویقی برای کتاب خواندن

۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۰

اس ام اس و عکس نوشته

متن زیبا برای تولد خودم در اسفند ماه

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۳

اس ام اس و عکس نوشته

متن برای تولد پسرم اسفند ماهی

۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۸

اس ام اس و عکس نوشته

نمونه متن مجری گری روز معلم

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۵

اس ام اس و عکس نوشته

متن طولانی تبریک تولد همسر بهمن ماهی

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۱

اس ام اس و عکس نوشته

دلنوشته تولدم مبارک بهمن ماهی

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۱

اس ام اس و عکس نوشته

متن خوش آمد گویی به گروه واتساپ

۲۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۶


طراحی قالب از PressCustomizr.

همسر شما خانم خانه و شریک تنهایی شما در روزگاران پیری و ناتوانی شماست، کسی که در غم و شادی شما شریک و همراه است. او مادر فرزندان شماست، پس باید در زندگی برای شادی او بکوشید ما به شما می گوییم خوشحال کردن همسر تان سخت نیست و راه هایی وجود دارد که می توانید همسرتان را شاد کنید و به او احساس خاص بودن دهید. اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید،در این مطلب همراه ما باشید.

زنها به همه چیز توجه دارند – منظـورم همه چیز هـسـت. آنها استاد کشف چیزها بـهـمراه جـزئیاتشان می باشنـد. بنابراین حتی کوچکترین رفتارها اگر صمیمانه و متفکـرانـه انجام پذیرند، نتنها از طرف هـمسـرتـان مـورد تـحـسیـن و تقدیر قرار خواهد گرفت، بلکه باعث تحکیم روابط و برقراری حب و دوستی بیشتر بین شما خواهد شد.الـبـتـه مـنـظـور از این اعمال فقط کمک در انـجام امور خانه نیست. برخی از مردان تصور می کنند که شـسـتن ظروف نـهایت ابراز یک رفتار رمانتیک بشمار میرود. این ایده خـوب است ولی کافی نیست.تمیز و مرتب نمودن محیط بیشتر یک انتظار محسوب میشود تا یک لطف.اگر واقعا تصـمیم تـحت تاثیر قـراردادن و خـوشحال نمودن همسر خود را دارید نکات زیر را دنبال کنید و مطمئن باشید نتایج چشمگیری عایدتان خواهد شد.1) دستورالعمل های رومانتیک تهیه نمایید هنگامیکه همسرتان به خانه می آید، یک موضوع ماجراجویانه کوچک برایش محیا کنیـد. در قسمتی از خانه یاداشتی که به او بگوید چه باید بکند، قرار دهید. یاداشت دومـی را در محلی که باید آن کار مورد نظر را انجام دهد، بگذارید و به همین ترتیب.توجه داشته باشید که یادداشتها را بصورتی رومانتیک تدارک ببینید تا خودش را بـتـدریج بـرای شـبی خـاطره انگیز و بیاد ماندی آماده نماید. برای مثال به او بگویید در آشپزخانـه یـک لـیـوان چـای گرم بنوشد، سپس دوش بگیرد و یک موسیقی ملایم بگذارد – متـوجـه منظور می شوید؟2) به او بگویید که زیبا است زنها هیچگاه از شنیدن این جمله خسته نمی شوند و حتی زمانیکه انتظار شنیدنش را ندارند، بیشتر لذت می برند. گه گاهی به محل کار همسرتان تلفن زده و این موضوع را به او گوشزد کنید. یـادداشتی حاوی این پیغام در کیـفـش قـرار دهـید تا او در طول روز به آن برخورد کند. همچنین ایـمـیلی بـرایـش بـفرستید و بنویسید که دیگر تحمل دوریش را ندارید. او برای دیدن شما بسیار مشتاق و هیجان زده شده و مـمکن است حتـی محـل کارش را زودتر ترک نماید.3) برایش نامه ای دست نویس بنگارید شاید ایمیل مهمترین ابداع نسـل کنـونی بحساب آید اما چیز مهمی از زندگی را از بین برده است:اسرار و مکتب رومانتیک یک نامه دست نویس. بنابراین آنرا بازسازی نموده و یکی برایش بفرسفید. می تواند یک نامه عاشـقـانـه، داـستانی، اقراری و یا هر آنچه که همسر شما خوشش می آید باشد. فقط آنرا چاپ نکنید.

 4) او را به یک رستوران ببرید بیاد داشته باشید که این عنصر “غافلگیر نمون” است که باعث بهدف رسیدن میـشـود. بـطور غـیر منتظره به محل کار همسرتان رفته و او را به رستورانی در آن حوالی بـبـریـد. حتی می تـوانید غـذای او را آورده و فـی البداهه به یک پیکنیک کوچک بروید. شما پدیده بـرجسته روز او خواهید شد بخصوص هنگامی که همکارانش می بینند که وی چه مـرد رومانتیکی دارد.5) غذای مورد علاقه اش را برایش بپزید همه بانوان موافقند مـردی که بـا آشـپـزخـانه بـیگانه نباشد واقعا یک مرد کامل است. هر مـردی بـاید بـا پـختن غـذاهای آسـان آشنا بوده و بتواند حداقل یک غذای مشکل را طبخ کنـد. روش پـختـن غذای مورد علاقه او را یاد گرفته و خـود را در دریـای مـحـبـت وی غـرق شده ببینید. 6) او را به یک قرار ملاقات “رسمی” دعوت کنید بعد از زمان طولانی با هم بودن، زوجین تمایل به کندی و از دست دادن هیجانات مفـرط روزهای اولیه زندگی پیدا می کنند. این چیزی است که اغلب زنان تاسف آنرا میخورنـد. بـنـابـراین آن هیجـانات از دست رفته را بازیابی نموده و او را برای یک ملاقات زیـبـا دعوت نمایید. بهتر است او را به مکانی با کلاس و مجلل که مستلزم پوشیدن لبـاس رسـمـی مـی بـاشد ببرید ( می دانید که زنان عاشق شیک لباس پوشیدن هستند ) برای اینـکه به کار خود واقعا رسمیت بخشید، از او از طریق یک نامه یا ایمیل دعوت بعمل آورید.

7) برایش هدیه ای بعنوان یادگاری خریداری نمایید یک روز بدون دلیلی خاص هدیه ای منـاسـب کوچکی به او بدهید. البته منظور یک خرس عروسکی و یا دیگر هدایای غیـرقابل تخیل مـوجود نیست. بـه او چیزی بدهـید که برایش ارزش و مـعـنـی داشـتـه باشد. اگر چیزی که وی به آن احتـیـاج داشـته ولی تا به حال از گفتنش بشما اجتناب کرده را برایش خریداری کنید، نتیجه بسیار بهتری خواهید گرفت.9) یک شاخه گل به او بدهید مـنـتظر رسیدن روز ولنتاین یا تولدش نباشید. همین امــروز به همسرتان یک شاخه گـل بـدهـید تا احساسات او را بر انگیخته و محیط اطرافش را مزیـن نـمایـیـد. ابـتـکار داشـتـه بـاشـید و گـلی بـه او بـدهید که قبلا نداده باشید مانند یک تک شاخه رز یا ارکیده. تـحت هیـچ شـرایـطی نـبـاید گیاهانی مانـنـد کـاکتوس را به او داده و ایـن طور وانـمو کـنـید که نشانه عشق و رمز و راز میباشند.10) او را نوازش کنید وقتی همسرتان بعد از روزی سخت و خسته کننده از سرکار به خانه بازگشت به نزد او رفته و با مهربانی و نوازش با او سخن گفته و رفتار نمایید. سعی کنید با خوش رویی و خوش خلقی خستگی و استرس روزانه را از تن وی بیرون نمایید.در انتها این نکته را بیاد داشته باشید آنچـیزی کـه همسرتان از روی علاقه واقعی بخاطر می سپارد، اعمال کوچک و جزئی شما می بـاشـد. چـیـزهـای کـوچـکی مـانند تهیه یک کاریکاتـور از هـر دوی شـما و یـا ترجـیح دادن وی بجای تماشای مسابقه فوتبال دوشنبه شب.

دو راه دیگر برای خوشحال کردن همسر

چگونه عشقمو شاد کنم

اگر عادت دارید با همسر یا نامزدتان همانند یکی از دوستان تان برخورد کنید باید بدانید که احتمالا او از رابطه اش با شما چندان خوشحال نیست، همه آنچه یک زن از مردش می خواهد عشق اوست و شما تا زمانی که به طور علنی این را به او نشان ندهید کافی نیست، فقط کافی است به طور مرتب با رفتارها و حرف های تان به او اظهار عشق کنید و یادش بیاورید که چقدر او را دوست دارید، تا او احساس کند که چقدر خوشبخت است که در کنار شما زندگی می کند.

قدیمی ها را دور بزنید

اصلا کافی نیست که تنها مشارکت شما در خانه فقط آوردن پول باشد. همسرتان احتیاج دارد که به لحاظ عاطفی او را پشتیبانی کنید ، او احتیاج به همراهی دارد که در تمام قدم های زندگی همراهش باشد از عوض کردن پوشک و آرام کردن کودک تان در شب گرفته تا تقسیم مساوی کارهای خانه. اگر همسرتان را دوست دارید عقاید قدیمی را که بعضی از کارها را زنانه می دانند دور بریزید و در همه کارها به همسرتان کمک کنید، مطمئن باشید در این حالت او نیز همراه بهتری برای شما خواهد بود.

چگونه یک مرد را خوشحال کنیم ؟ چقدر مرد زندگیتان برایتان ارزش دارد؟ همسر شما مردیست که همراه و شریک تمام لحظات زندگی تان است. هر چه به او محبت کنید و ارزش دهید، عشق و علاقه میان‌تان را تقویت کرده‌اید و در نتیجه انسجام و خوشحالی خانواده خود را افزایش داده‌اید. فرزندانتان نیز شما را الگو قرار داده و برای خوشحال کردن پدر و مادر و حتی در آینده خوشحال کردن همسر خود تلاش خواهند کرد. شاید با گذشت سال‌ها از ازدواج، فراموش کرده اید که با چه کارهای ساده ای می‌توانید همسرتان را شاد کنید. با اهمیت دادن به همسر خود به راحتی می‌توانید او را شاد کرده و احساس خاص بودن را به او هدیه دهید. در ادامه به چند مورد از راهکارهای خوشحال کردن مردان اشاره کرده‌ایم.

همان قدر که خوشحالی و سلامت روحی مادر بر فرزندان و خانواده تاثیر دارد، خوشحالی پدر و مرد خانواده نیز حائز اهمیت است. شما به عنوان همسر با انجام کارهای ساده می‌توانید شوهر خود را خوشحال کرده و به او انرژی دهید. در ادامه با ما برای اطلاع از این کارهای ساده همراه باشید. با رعایت نکات همسرداری این خوشحالی‌ها را دو چندان کنید. برای آگاهی بیشتر از نکات همسرداری کلیک کنید.

به یاد داشته باشید برای اینکه خانواده و شوهرتان را خوشحال کنید، اول باید خودتان شاد باشید تا این انرژی مثبت به خانواده نیز داده شود. سعی کنید همیشه صورتی خندان و شاد داشته باشید. با شادی شما و همسرتان فرزندان نیز تلاش می‌کنند تا پدر و مادر خود را خوشحال کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خوشحال کردن پدر کلیک کنید.

غذا برای بیشتر آقایان اهمیت زیادی دارد. بسیاری از زن و شوهرها تنها بر سر غذایی که یا به درستی پخت نشده یا به موقع آماده نبوده و سوخته دعوا می‌کنند. این اتفاق به راحتی می‌تواند باعث ایجاد مشکلات و دعواهای مداوم شود. اما اگر شما گاهی اختصاصی و برای همسرتان غذای مورد علاقه‌اش را با تمام مخلفات آماده کنید، به راحتی او را خوشحال کرده‌اید. همچنین می‌فهمد که برای او وقت گذاشته و ارزش زیادی برایش قائل هستید. 

چگونه عشقمو شاد کنم

برای همسرتان جشن تولد بگیرید و حتما خانواده اش را هم در این شادی شریک کنید. جلوی او از پدر و مادرش تشکر کنید که چنین پسری با ویژگی‌های بی نظیر تربیت کرده‌اند. این کار هم باعث شادی مضاعف همسرتان شده و هم محبت خانواده اش به شما جلب می‌شود. همسرتان هرگز این محبت و برنامه‌ای که ترتیت داده‌اید را فراموش نمی‌کند؛ حتی اگر به زبان هم نیاورند، در دلش شما، شعور و مهربانیتان را ستایش می‌کند. اگر در برقراری ازتباط با خانواده همسرتان مشکل دارید، ضروری است که با یک روانشناس صحبت کنید چراکه خانواده نقش بسیار مهمی در کیفیت رابطه زناشویی دارد. 

با اعتماد به شوهرتان قدرت او را افزایش می‌دهید. همواره او را تشویق کرده و طرفدارش باشید حتی اگر بازنده باشد، او را از نظر خودش و دیگران بزرگ و برنده نشان دهید. از خوبی‌های او تعریف کرده و مهارت‌ها و استعدادهایش را به او یادآوری کنید. در کارها به همسرتان اعتماد کرده و او را تکیه گاه خود بدانید. بالا بردن اعتماد به نفس مرد از اصول شکل گیری خانواده سالم است. برای آگاهی بیشتر در زمینه خانواده سالم کلیک کنید.

گاهی به زبان بیاورید که دوستش دارید. برای موثرتر بودن گفته تان جمله “دوستت دارم” را در گوشش زمزمه کنید. هیچ وقت نگویید که “من دوست داشتنم را با رفتارم ثابت می‌کنم”؛ رفتار و زبان تکمیل کننده هم هستند. ابراز احساسات باعث پایداری رابطه عاطفی و در نتیجه انسجام خانواده می‌شود. برای آگاهی بیشتر در زمینه انسجام خانواده کلیک کنید. 

گاهی پیامک‌های عاشقانه برای او بفرستید. متاسفانه اغلب جوانان در دوران دوستی یا آشنایی ابتدایی به هم پیامک‌های عاشقانه، استیکر قلب و… می‌دهند، اما بعد از عروسی این کارها را به طور کل فراموش می‌کنند. حتی بعد از گذشت سال ها از ازدواج، باز هم به یکدیگر پیام، تصاویر یا استیکرهای عاشقانه بدهید. حتی می‌توانید برای شوهرتان نامه عاشقانه بنویسید.

خود را خوشگل کرده و لباس‌هایی که شوهرتان دوست دارد را بپوشید. مخصوصا وقتی از سرکار بر می‌گردد حتما به ظاهرتان برسید. نگویید “از ما گذشته است”، حتی اگر 50 ساله هستید. اگر فرزندانتان بزرگ هستند و نمی‌توانید هر لباسی بپوشید، از رنگ‌ها دلنشین و شاد استفاده کنید، یک گلسر زیبا به موهایتان زده و با یک عطر ظاهر زیبای خود را تکمیل کنید.

یکی از روش‌های خوشحال کردن شوهر این است که او را از دوست هایش جدا نکنید. توقع نداشته باشید که او با ازدواج، گذشته اش را از ذهنش پاک کند و از دوستان دوران مجردی‌اش دور شود. هر فردی چه زن و چه مرد نیاز دارد که در کنار هم سن، هم فکر و یا هم‌نشینی از جنس خود باشد. البته نوع دوستان آن‌ها هم مهم است. اجازه دهید با دوستانی که به نظرتان خوب است و به مورد اعتماد هستند، رفت و آمد کند.

این کار حتی باعث پیشرفت شما و زندگیتان هم می‌شود. بگذارید دوستانش را به منزل دعوت کند. اگر دوستانش متاهل بودند، همسرانشان را برای شناخت و ارتباط بیشتر به خانه خود دعوت نمایید.

برای خوشحال كردن شوهر خود خوبی‌هایش را به او بگویید. هر زنی توقع دارد که شوهرش مدام از او تعریف کند. مثلا بگوید که “چه غذای خوشمزه‌ای پخته‌ای یا چه لباس زیبای پوشیده ای”. به همین اندازه شوهر هم توقع دارد که زن از او تعریف کرده و خوبی‌هایش را بیان نماید. مثلا بگویید “امروز چه خوش تیپ شده ای یا این مدل ریش به تو خیلی می‌آید”. یا مثلا “چقدر تو دست و دلبازی یا چقدر تو خوش صحبتی یا چقدر قدرتمندی”، “من به تو در این مورد افتخار می‌کنم”. خاطراتی که در دوران نامزدی داشتید را  برایش زنده کنید. هیچ وقت تو ذوقش نزنید و اگر موافق کاری نیستید یا کوتاه بیایید و یا با آرامش او را منصرف کنید.

به یاد داشته باشید که با خوشحال کردن همسرتان می‌توانید خانواده موفق و شادی داشته باشید و با دریافت مشاوره خانواده آرامش را به زندگی خود بازگردانید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خانواده موفق کلیک کنید.

برای پایداری یک رابطه عاطفی و زناشویی لازم است که زوجین به دنبال خوشحال کردن یکدیگر در زندگی مشترک باشند. زمانی که زن و شوهر خوشحال باشند، فرزندان نیز شاد هستند و در نتیجه خانواده سالم آنان شکل می‌گیرد. متاسفانه این باور وجود دارد که تنها مردان باید همسر خود را خوشحال کنند در حالی که هردوی آن‌ها وظیفه دارند که زمینه شادی و خوشحالی یکدیگر را فراهم نمایند. روانشناس و مشاور خانواده راهکارهایی را به شما آموزش می‌دهد تا همسر خود را خوشحال کرده و این شادی را پایدار و همیشگی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره خانواده کلیک کنید. 

برای دریافت مشاوره در زمینه رابطه زناشویی و راه های خوشحال کردن مردان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.


روانشناسی
مشاوره خانواده

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

 

خوشحالی

ما معتقدیم 4 نیاز روحی اساسی وجود دارد

 

چگونه عشقمو شاد کنم

** نیاز به دوست داشتن ودوست داشته شدن

 

** نیاز به تعلق داشتن

 

** نیاز به داشتن تصور ذهنی خوب از خود

 

** نیاز به آزادى

 

با اجرای روش های زیر می توانید همسر خود را شاد کنید و به خواسته هایش جامع عمل بپوشانید:

 

هر روز به او بگویید که دوستش دارید

 

هر کسی دوست دارد تایید شود و بداند که اطرافیان او را دوست دارند .بهترین راه برای تایید همسرتان – که برایش بسیار مهم است -این است که خیلی ساده هر روز به او بگویید دوستش دارید . گاهی دستانش را بفشارید و این جمله را زمانی که شما را بدرقه میکند بگویید.

 

درک کردن و بخشش داشتن

 

روزهایی هست که همسرتان اشتباهاتی انجام دهد و یا کمتر به شما رسیدگی کند . همیشه به خاطر داشته باشید که هیچ کس کامل نیست . در این مواقع خواسته همسرتان این است که او را درک کنید و او خود را سزاوار بخشش شما می‌داند  بدانید که هیچ رابطه ای بدون بخشش دوام ندارد.

 

-وقتی از شما خطایی سر می زند اظهار تاسف کنید. وقتی هم که تقصیر از شما نیست باز هم اظهار تاسف کنید!

 

وقتی اوضاع قمر در عقرب است، لبخند را فراموش نکنید. اگر بخندید دنیا هم با شما می خندد و اگر گریه کنید یقین بدانید که دنیا شما را تنها خواهد گذاشت

 

گفتگو کنید

 

نگذارید کار به جایی برسد که هیچ حرفی با همسرتان نداشته باشید درباره بچه‌ها کارتان و حتی آب و هوا با هم صحبت کنید. چرا که گفتگو نکردن اولین جرقه‌های یک رابطه سرد است.

 

نکات مهم :

 

* هرگز با همسرتان نجنگید، چون امکان ندارد در جنگ برنده شوید. در عوض از قلم برای نوشتن آن چه در ذهن دارید استفاده کنید. بعد آن را به همراه شاخه ای گل تحویل او بدهید.

 

* هر روز از همسر خود سوال کنید که چه کاری می توانید برایش انجام دهید.

 

بیشتر بگویید بله به جای نه

 

عادت به منفی نگری و مخلفت شما را از عزیزانتان دور میکند . سعی کنید دربرابر بعضی خواسته‌ها نه نگویید .با گفتن همین کلمه ساده بله همسرتان را متعجب و خوشحال کنید.

چگونه عشقمو شاد کنم

 

خوب گوش دهید

همسرتان را با این مهارت میتوانید عاشق تر کنید . همسر شما فقط گوش‌های شما را برای شنیدن نمیخواهد بلکه باید با قلبتان به او گوش دهید و او را بفهمید .

 

*وقتی اوضاع قمر در عقرب است، لبخند را فراموش نکنید. اگر بخندید دنیا هم با شما می خندد و اگر گریه کنید یقین بدانید که دنیا شما را تنها خواهد گذاشت.

 

وقتی برای همسر و فرزندانتان اختصاص دهید

 

این زمان به دست شما محقق می‌شود و باید کیفیت با هم بودن را بالا ببرید یعنی تمام طرح‌ها و برنامه‌های آن روز را به میل آنها هماهنگ کنید . فقط خالی کردن برنامه روزانه برای با هم بودن کافی نیست بلکه باید برای این زمان برنامه ریزی کنید و به خود ثابت کنید که برای عزیزترین‌های زندگی تان عشق و احترام قائلید.

 

دلبستگی و مهربانی

 

چقدر در طول روز به همسرتان میگویید لطفا یا متشکرم یا اورا میبوسید . متاسفانه بعضی از زوجین فراموش میکنند با هم مهربان باشند و این کلید موفقیت را در زندگی از دست میدهند .

 

نکات مهم :

 

* از تلاش های همسرتان تشکر کنید و ببینید این تشکر تا چه حد موثر واقع می شود.

 

* به این فکر کنید که همسر شما زن خیلی خوبی است، مادری بسیار خوب، عروسی بهتر از دیگر عروس ها و اگر به این طرز فکر ادامه دهید، او همین طور خواهد شد.

 

* خسیس نباشید و در ستایش همسر خود دست و دلباز باشید. اما به یاد داشته باشید که در هیچ موردی مبالغه نکنید. باید همسرتان استحقاق تعریف و تمجیدی را که شما می کنید، داشته باشد وگرنه ممکن است نتیجه ی خوبی ندهد.

 

* به جای هدایای گرانبها، وقت خود را در اختیار همسرتان قرار دهید. نشان دهید که به او توجه دارید، حتی پس از یک روز کار سخت! برای او هدیه ای ببرید حتی یک شاخه گل به این ترتیب او خوش اخلاق می ماند.

 

* بدانید زمانی که همسرتان از سر درد شکایت می کند، چاره سر درد او قرص مسکن نیست، بلکه یک لبخند است.

 

* همسر خود را تشویق کنید و کمک کنید تا استعدادهای پنهانی او شکوفا شود.

 

اگر همسر شما شاغل است ساعات بیکاری او و اگر همسرتان شاغل نیست خود به او مرخصی دهید . این روزها بگذارید او آزاد باشد و نگران بچه‌ها ،شما ؛ خانه ؛ و .. نباشد . بگذارید در این اوغات فراغت به خود و خواسته‌های شخصی اش برسد.

 

بعضی از وظایف خانه و کودک را با هم تقسیم کنید.یکی از مهمترین دعواهای زناشویی بر سر همین مساله جزئی است.خرده کاری‌های خانه و بچه‌ها تنها مسائل همسرتان نیستند چه خوب است کمی غرور و سابقه خانودگی خود را کنار بگذارید و با این کار زندگی شیرین تری داشته باشید . شاید اوائل سخت باشد اما خود کم کم معجزه اندک کمک به همسر را خواهید دید.

 

اوقات فراغت و برنامه ریزی

 

اگر همسر شما شاغل است ساعات بیکاری او و اگر همسرتان شاغل نیست خود به او مرخصی دهید . این روزها بگذارید او آزاد باشد و نگران بچه‌ها ، شما ؛ خانه ؛ و .. نباشد . بگذارید در این اوغات فراغت به خود و خواسته‌های شخصی اش برسد .

 

نکات مهم:

 

* زن ها دوست ندارند میهمان ناخوانده داشته باشند، بنابراین به آنها وقت کافی بدهید تا آماده شوند. آمادگی آنها برای پذیرایی امری حیاتی است.

 

به او سفارش کنید و خود نیز مراقب سلامت روحی و جسمی خودتان باشید

 

بساری از مردان مراقب سلامتی خود نیستند و این برای همسرانشان مشکل بوجود می‌آورد و این افراد به سلامتی طرف مقبل هم اهمیت نمیدهند و لی به خاطر داشته باشد همسرتان نمیتواند مدام دنبال شما باشد. چرا که او عشق شما و همسر شماست نه مادرتان و خود نیاز به توجه دارد ؛ پس به سلامتی خود و او اهمیت دهید .

منبع:تبیان

1 -“خوبی؟” پرسیدن اینکه عزیزانمان خوب هستند یا نه به یک عادت شیرین روزانه بدل شده که با تمام تکرای بودنش امید بخش و شادی آفرین است چون به خودمان می گوییم که هنوز هستند کسانی که اوضاع و احوالشان برای ما مهم است و به دیگری پیغام می دهیم که او هنوز نزد سایرین ارزشمند است.

2 – لطیفه هرچند بی مزه کمی به خودتان سختی بدهید و به این جوک های اس ام اسی تکیه نکنید هر از چند گاهی یک لطیفه رایاد بگیرید و در ذهنتان بسپارید خیلی جا ها به کار می آید. هرچند اگر بی مزه ام باشد اگر خوب تعریف کنید برای چند لحظه لبخند می آفریند.

3 – همدلی را بیاموزید شاید ما نتوانیم با همه عزیزانمان هم درد باشیم و دلیل ناراحتی و میزان غمشان را درک کنیم اما می توانیم با آنها همدلی کنیم و به بهای نشستن حتی 10 دقیقه کنارشان به آنها شادی بدهیم. گاهی یک آغوش به اندازه هزاران میلیارد دلار می ارزد اگر با مهری واقعی باشد.

4 – زخم نزنید اگر هیچ یک از کارهای بالا از دستتان برنمی آید این یک کار حتمی از عهده شما بر می آید “زخم نزنید”. مرگ یک عزیز خیلی برای شما ناراحت کننده است خوب فرزند کوچک شما هم از شکستن دست عروسکش همانقدر ناراحت می شود. شاید شما غم شکستن دست عروسکتان از خاطراتان رفته باشد و اشک های فرزندتان احمقانه به نظرتان برسد اما حتما او انقدر عزیز است که به خاطرش لا اقل دلش را نشکنید.

چگونه عشقمو شاد کنم

5 – من هستم بد  نیست هر از چند گاهی سر زبانی محبت کنید کاری از دستتان بر نمی آید خوب لا اقل در این مورد تعارف کنید همین که بگویید هستید در بسیاری موارد دل گرمی می شود و دل شیر می دهد به کسی که موش شده از تنهایی!!

6 – کمک کنید به اندازه توانتان موثر و مفید باشید.  گوشه ای از کار و سختی ها را هر چند که کوچک باشد به عهده بگیرید.

7 – خوشبینی بدهید خوشبینی معجزه ایست که از عهده هر کسی بر نمی آید اینکه بگویید درست می شود کافی نیست سعی کنید نقاط مثبت وضع موجود را بیان کرده و آنها را برجسته کنید. حتما انرژی بخش خواهد بود.

8 – تفریح وظیفه هریک از ما انسان هاست که بدانیم کسانی که به آنها علاقه داریم و به ایشان عشق می ورزیم چه چیزی را دوست  دارند و چه چیزی باعش شادی شان می شود . از یک خوراکی خوشمزه گرفته تا یک ورزش سبک هر کس علاقه مندی ای دارد آن را بدانید و در مواقع لازم به دیگران هدیه کنید.

9 – پذیرش گاهی برای خیلی از ما پیش می آید که نخواهیم و یا نتوانیم وضع موجود را بپذیریم اینجاست که یک دوست ، اعضای خانواده  و همه عزیزانمان نقششان پر رنگ می شود کمک کنید به عزیزانتان وضع جدید را هر چند دشوار بپذیرند.

10 – یادآوری خوبی ها وقتی کسی ناراحت و نا امید است خوبی ها ، نقاط قوت و توانمندی هایش را فراموش می کند و حتی اعتماد به خودش را ازدست می دهد. سعی کنید با ذکر همه خوبی های طرف مقابل به او قدرت بدهید.

تبصره مهم : جانزنید گاهی ناراحتی ها و دلخوری ها به حدی است که باعث می شود عزیزانتان سرشار از خشم و نفرت شوند!! وقتی کسی نیست سر آن خالی کنند به شما زخم بزنند اول لازم است بدانید که شما به آنها نزدیک هستید وگرنه تیرهای خشمش به شما نمی خورد.

چگونه عشقمو شاد کنم
چگونه عشقمو شاد کنم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *