چطور به واتساپ رمز بدهیم

 
helpkade
چطور به واتساپ رمز بدهیم
چطور به واتساپ رمز بدهیم

واتساپ یکی از محبوبترین برنامه های پیام رسان است که ماهانه بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال دارد. این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا از طریق چت، تماس صوتی و ویدیویی با هم ارتباط برقرار کنند. اگر شما از برنامه واتس اپ استفاده کرده باشید می دانید که این برنامه هیچ روش قفل گذاری ندارد (الگو، پین یا رمز عبور) و همین امر باعث می شود افراد دیگر بتوانند به راحتی در آن سرک بکشند. شما می توانید با کمک پست امروز انزل وب روش قفل کردن و رمز گذاشتن روی واتساپ اندروید و آیفون را یاد بگیرید.

How to Lock Whatsapp with Password on Android and iPhone

Whatsapp (واتساپ) یکی از محبوبترین برنامه های پیام رسان آنلاین است که کاربران گوشی های هوشمند از آن استفاده می کنند. ما از طریق پیام رسان واتساپ اطلاعات شخصی و کاری زیادی را به اشتراک می گذاریم و این باعث می شود به دنبال روش هایی برای محافظت و ایمنی برنامه واتساپ خود باشیم. در برنامه واتساپ گزینه داخلی برای قفل کردن برنامه وجود ندارد این در حالیست که واتس اپ دسکتاپ وضعیتی بهتر دارد و می تواند از طریق اسکن کد QR گوشی تا حدودی محافظت شود، اما اگر کسی به واتساپ اندروید یا آیفون شما دسترسی پیدا کند می تواند به واتساپ دسکتاپ‌تان نیز دسترسی پیدا کند. از این رو بر آن شدیم نحوه قفل کردن و رمز گذاشتن روی واتساپ اندروید و آیفون را به شما کاربران گرامی آموزش دهیم.

چطور به واتساپ رمز بدهیم

با ۷ ترفند مخفی واتس اپ وب (Whatsapp web) که باید آنها را بدانید! آشنا شوید.

اکر شما علاقه ای به رمزگذاری واتساپ خود ندارید می توانید با استفاده از این روش چت های واتساپ خود را مخفی کنید، با این کار اگر کسی وارد برنامه واتسپ شما شود چت های شما را مشاهده نمی کند. انگشت خود را روی چتی که می خواهید مخفی کنید بگذارید و برای چند ثانیه دست خود را نگه دارید. یک نوار مانند تصویر زیر به بالای پنجره واتساپ اضافه می شود. از این منو آیکن آرشیو (فلش رو به پایین) را انتخاب کنید. اگر شما این آیکن را در دسترس ندارید می توانید چت را انتخاب و دستتان را نگه دارید بعد از اینکه نوار ظاهر شد روی آیکن سه نقطه تپ کنید و بایگانی مکالمه را انتخاب کنید.

حالا چت مخفی یا آرشیو می شود. اگر می خواهید به این چت ها دسترسی پیدا کنید به پایین صفحه پیام ها اسکرول کنید و Archived chats یا پیام های بایگانی شده را انتخاب کنید.

بعد از این که چت بایگانی شده خود را مشاده کردید دوباره روی آن تپ کنید و انگشت خود را چند ثانیه روی آن نگه دارید دوباره نواری مانند زیر ظاهر می شود آیکن Unarchive (فلش رو به بالا) را تپ کنید تا پیغام شما از بایگانی خارج شود. اگر باز هم این آیکن را مشاهده نمی کنید روی آیکن سه نقطه تپ کنید و گزینه خروج مکالمه از بایگانی را انتخاب کنید.

شما الان نحوه آرشیو کردن پیام ها را یاد گرفته اید اما هر کس دیگری ممکن است این روش را بلد باشد و باز هم به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند. برای همین شما لازم است نحوه پسورد گذاشتن روی واتس اپ اندروید و آیفون را یاد بگیرید.

برای رمزگذاری روی واتساپ شما مجبور هستید از برنامه های جانبی استفاده کنید چون هیچ گزینه داخلی وجود ندارد. برنامه Locker for Whats Chat App را از فروشگاه گوگل دانلود و نصب کنید. وقتی که برنامه را اجرا می کنید یک صفحه مانند زیر به شما نمایش داده ی شود که از شما می خواهد یک رمز عددی ۴ رقمی ایجاد کنید. رمز را وارد کنید و مجددا همان رمز را برای تایید وارد کنید.

بعد پیغامی به شما نمایش داده می شود که از شما اجازه دسترسی می خواهد در صورت تمایل به برنامه مجوز دسترسی را بدهید.

حالا می توانید روی آیکن + تپ کنید و چت های خود را به برنامه اضافه کنید. بعد از اضافه کردن چت ها به برنامه هر موقع که می خواهید روی چتی تپ کنید باید اول کد ۴ رقی خود را وارد کنید تا بتوانید پیغام ارسال کنید، پیغام بخوانید و به پیغام های قبلی دسترسی داشته باشید.

علاوه بر برنامه رمز گذاشتن روی واتساپ بالا برنامه های دیگری برای قفل گذاری در واتس اپ اندروید و آیفون در دسترس هستند که به صورت خلاصه آنها را معرفی خواهیم کرد:

AppLock یک برنامه قدرتمند اندروید است که مورد اعتماد میلیون ها کاربر می باشد این برنامه از ۳۲ زبان پشتیبانی می کند و به شما کمک می کند تا چت های واتساپ، توییتر، گوگل پلاس، فیس بوک، لینکدین و غیرع را محافظت کنید. این برنامه دارای چند قابلیت عالیست که از بین آنها می توان به تم ها، طراحی خوب، SNS خصوصی، پروفایل ها و بک گراندهای سفارشی، قفل مکان، قفل سریع و غیره اشاره کرد.

نحوه حذف دسته ای و تکی مخاطب در واتس اپ اندروید و آیفون را یاد بگیرید.

برنامه Messenger and Chat Lock به شما کمک می کند از مهمترین برنامه های خود (از جمله واتساپ) و اطلاعات درونشان با پین کد یا الگو محافظت کنید. شما می توانید با استفاده از این برنامه عکس ها و ویدیوهای گالری دستگاه خود را به رمز عبور و قفل مجهز کنید. با فعال کردن قابلیت قفل خودکار شما دیگر نباید نگران سرک کشیدن به اطلاعات خود توسط دیگران باشید.

با برنامه Messenger Lock شما می توانید از برنامه های واتساپ، جیمیل، فیس بوک، لاین، اس ام اس، مخاطبان، گالری و غیره خود محافظت کنید. این برنامه حتی به شما کمک می کند گیم هایی که روی دستگاه خود دارید را قفل کنید.

آموزش کامل نحوه گذاشتن استوری عکس ، فیلم و.. در واتس اپ را مطالعه بفرمایید.

اپلیکیشن LOCKit یکی دیگر از برنامه های اندروید است که به شما امکان قفل گذاری برنامه واتساپ را می دهد. علاوه بر واتساپ شما می توانید روی لاین، فیس بوک، جیمیل، اسکایپ و غیره رمز بگذارید.

برای جلوگیری از مزاحمت ها می توانید افراد را در واتساپ بلاک کنید اگر نحوه انجام این کار را یاد ندارید توصیه می کنیم پست آموزش ۷ روش رفع بلاک و بلاک کردن شخص در واتس اپ اندروید ، آیفون و.. را مطالعه بفرمایید.

اگر قصد دارید از واتساپ آیفون خود محافظت کنید و پسورد روی آن بگذارید شما دو گزینه پیش رو دارید استفاده از برنامه iApplock و Password for WhatsApp.

برنامه Password for WhatsApp از دسترسی افراد دیگر به پیام های واتساپ iOS جلوگیری می کند. خبر بد این است که آیفون شما باید جیلبریک شده باشد. iAppLock برنامه ای است که برای محافظت از برنامه های شما از جمله واتساپ طراحی شده است و در فروشگاه Cydia در دسترس است. بعد از اینکه برنامه را نصب کردید آن را اجرا کنید و از لیست برنامه، واتساپ را انتخاب کنید. روی Save تپ کنید و برای محافظت از برنامه واتساپ خود یک پین وارد کنید. برنامه های دیگری مانند BioLockDown و BioProtect وجود دارد که با Touch ID کار می کند و مشکلی که وجود دارد این است که این برنامه ها پولی هستند.

اما اگر دوست ندارید از روش بالا استفاده کنید می تونید بدون جیلبریک  کردن از این روش برای محافظت برنامه واتساپ خود استفاده کنید. در دستگاه آیفون خود به مسیر Settings > General > Restrictions بروید. بعد Enable Restrictions را تپ کنید.

سپس don’t allow apps را انتخاب کنید.

حالا می توانید مانند روش اولی که توضیح دادیم چت های خود را بایگانی و مخفی کنید.

اگر به روش های رمزگذاری بیشتری نیاز دارید می توانید از ۱۰ روش پیشرفته رمز و قفل گذاری روی گالری ، تنظیمات و برنامه های اندروید استفاده کنید.

چطور به واتساپ رمز بدهیم

امروز در انزل وب سعی کردیم نحوه قفل و پسورد گذاشتن روی واتس اپ آیفون و اندروید را به شما آموزش دهیم، آیا شما روشی می شناسید که نیازی به جیلبر کردن نداشته باشد؟ یا روش دیگری می شناسید که امروز در انزل وب بدان اشاره نکرده باشیم؟ نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه این پست با ما در میان بگذارید.


منم همین کارو کردم باید چیکار کنم؟

من قبلاً برای واتساپم‌ رمز گذاشته بودم بدون استفاده از این برنامه های جانبی و با خود برنامه واتساپ.
حالا توی گوشی جدیدم خواستم این کارو بکنم ولی هرچی گشتم اون قسمت رو پیدا نکردم
ممکنه راهنمایی کنید؟

Vayyy
Mercccccccc
??

سلام
برا یکی از مخاطبام قفل الگو گذاشتم الان الگو یادم رفته؟ راهی داره که قفلش و بشکونم؟؟

مطالبت عالی،بود خصوصا بایگانی ممنون ?

دمتون گرم

اره

تاسیس : تیر ماه 1390 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است

Copyright © 2011-2021 Anzalweb , All Rights Reserved


طراحی و اجرا پوسته :

در رسانه ها همراه ما باشید

جدیدترین مطالب ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید

صادق توسلی پویا

اپلیکیشن و نرم افزار, تکنولوژی

ارسال دیدگاه

چگونه برای واتساپ قفل بگذاریم

حتما برای شما هم پیش آمده که سایر افراد بدون اجازه شما واتساپ را چک می کنند و شاید هم نه اما قصد دارید تا برای واتساپ رمز بگذارید تا از آن پس خیالتان راحت باشد که دیگر هیچ بنی بشری نمی تواند به سادگی وارد حساب واتساپ شما شود.

راستی قبل از هر چیزی لازم است بگم که شما به راحتی می توانید در گوشی خود دو حساب واتساپ داشته باشید که اگر با آن آشنا نیستید، می توانید بر روی آموزش ایجاد دو اکانت واتساپ کلیک کنید تا بتوانید از این پس ۲ حساب مجزا در یک گوشی داشته باشید. خب پس اگر هنوز سوال چگونه برای واتساپ رمز بگذاریم را در سر دارید بهتر است در ادامه با سایت باشعوری همراه شوید.

چطور به واتساپ رمز بدهیم

برای رمز گذاشتن واتساپ در قدم اول می بایست به تنظیمات آن مراجعه کنید که برای اینکار همانطور که در سمت بالا – چپ مشاهده می کنید؛ یک ۳ نقطه عمودی وجود دارد که با کلیک بر روی آن گزینه هایی برای شما ظاهر می شود که آخرین قسمت Setting یا تنظیمات در دسترس شما قرار دارد.

پس از کلیک بر روی تنظیمات، همانطور که واضح است، شما به یک صفحه ی جدید منتقل شده اید اید که در این قسمت فقط کافیه که بر روی اولین گزینه (Account) کلیک کنید تا به مرحله بعد وارد شوید.

خب همانطور که میبینید یک سری گزینه هایی برای شما در اختیار گذاشته شده است که در واقع می توانید حساب شخصی خود را به راحتی مدیریت کنید و یا اگر روزی خواستید که حساب خود را حذف کنید باید دوباره به همین قسمت مراجعه کنید.

و اما از بحث خودمون دور نمیشیم و بر می گردیم سراغ قفل کردن واتساپ که در این مرحله برای اینکار باید بر روی گزینه سوم (Two-step verification) کلیک کنید.

خب همانطور که به مرحله بعد منتقل شده اید که در حقیقت لحظات پایانی می باشد لازم است در اینجا ذکر کنم هماطور که از نام انگلیسی معلوم است، این قسمت به «تایید دو مرحله ای» معروف می باشد چرا که شما برای قفل کردن واتساپ خود باید در این قسمت رمز دلخواه خود را ۲ مرتبه تکرار کنید البته ناگفته نماند که در واتساپ شما حتما باید یک رمز ۶ رقمی برای خود در نظر گرفته باشید (نه بیشتر و نه کمتر)

پس از اینکه رمز خود را ۲ بار در واتساپ وارد کردید حال نوبت آن است که ایمیل خود را نیز در مانند پسورد خود دو مرتبه تکرار کنید (نمی توانید به سادگی بگذرید، وارد کردن ایمیل الزامی است).خب پس از اینکه ایمیل خود را نیز وارد کردید در انتها باید به شما تبریک بگم را که کار خود را با موفقیت به اتمام رساندید.

از اینکه توانستیم جواب سوال چگونه برای واتساپ قفل بگذاریم را برای شما شفاف سازی کنم بسیار خوشحالم و امیدوارم که توانسته باشم به راحتی هر چه تمام تر برای شما توضیح داده باشم و اما یک نکته ای که نمی خواهم فراموش کنم این است که یادآوری کنم که چگونه قفل واتساپ خود را تغییر و یا لغو کنم؟

خب همانطور که واضح است شما برای اینکار می بایست دوباره مراحلی که برایتان توضیح دادم را دوباره در واتساپ خود تکرار کنید که در نهایت پس از گزینه Two-step verification همانطور که در تصویر مشاهده می کنید: اولین ردیف Disable نام دارد که با زدن بر روی آن، رمز واتساپ شما حذف یا لغو می شود. ردیف دوم نیز شما می توانید رمز خود را تغییر دهید و در ردیف آخر شما می توانید آدرس ایمیلی که قبلا وارد کردید رو عوض کنید.

پیشنهادی: آموزش قفل اثر انگشت واتساپ

برچسبآموزش کامل واتساپ

آبان ۳, ۱۳۹۹

مهر ۲۶, ۱۳۹۹

مهر ۱۰, ۱۳۹۹

مهر ۴, ۱۳۹۹

شهریور ۲۸, ۱۳۹۹

شهریور ۲۳, ۱۳۹۹

آموزش تغییر تصویر زمینه دسکتاپ ویندوز ۱۰ همراه با تصاویر قدم به قدم اصلا صفحه …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

 + 

2

 = 

چهار

.hide-if-no-js {

display: none !important;

}

سامانه مراقبت از خانواده (SFP) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.
در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SFP را مشاهده نمایید:

یکی از روش های افزایش ایمنی اطلاعات موجود در اپلیکیشن های نصب شده روی گوشی، فعال کردن پسورد و رمز برای هر اپلیکیشن می باشد. گاها شرایطی پیش می آید که مجبور می شویم قفل امنیتی گوشی خود را باز کرده و آن را در اختیار دیگران قرار دهیم. این شرایط سبب می شود تا اطلاعات محرمانه ما در گوشی اعم از فعالیت ما در شبکه های مجازی، گالری تصاویر و پیام های ما در معرض دیده شدن توسط دیگران قرار بگیرد. برای رفع این مشکل، می توان از قابلیت قفل و رمزگذاری برای اپلیکیشن ها استفاده نمود. در این بخش قصد داریم تا به چگونگی فعال سازی این قابلیت در واتس اپ پرداخته و نحوه گذاشتن رمز برای واتس اپ را آموزش دهیم.

علاقه مندان به این گونه مباحث، می توانند در نحوه گذاشتن رمز برای تلگرام و همچنین اینستاگرام را از لینک های مربوطه مطالعه نموده و به مطالب بیشتری را در این زمینه دسترسی داشته باشند.

نسخه اندروید واتس اپ متاسفانه فاقد قابلیت رمزگذاری و قفل شدن می باشد. به این ترتیب اگر بخواهیم در اندروید، واتس اپ خود را ایمن کنیم، نیاز است که از اپلیکیشن های واسطه استفاده کنیم. این اپلیکیشن ها می توانند هر اپلیکیشن دیگری را که در گوشی شما نصب شده باشد، قفل کرده و یک پسورد برای ورود به آن تعیین کنند.

از جمله اپلیکیشن های مطرح مخصوص این کار می توان به AppLock یا LOCKit اشاره داشت که دو مورد از بهترین اپلیکیشن های مخصوص قفل برنامه ها در اندروید هستند. پس برای گذاشتن پسورد برای واتس اپ اندروید، پیشنهاد می شود ابتدا یکی از این اپلیکیشن ها را دانلود کرده و روی تلفن همراه خود نصب کنید. سپس اپلیکیشن قفل گذاری را باز کرده و در بخش اپلیکیشن ها، برنامه واتس اپ را انتخاب کرده و یک پسورد برای ورود به آن تنظیم کنید.

چطور به واتساپ رمز بدهیم

همچنین اگر از فایل منیجرهایی نظیر ES File Explorer استفاده می کنید، می توانید بدون نیاز به نصب برنامه های جانبی و از طریق همان برنامه مدیریت فایل، اقدام به قفل کردن و گذاشتن پسورد برای واتس اپ نمایید.

گذاشتن رمز برای واتس اپ در فایل منیجر ES

در آیفون نیز می توان برای قفل کردن اپلیکیشن ها، از برنامه های خاصی نظیر AppLocker استفاده نمود. اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که خود سیستم عامل iOS قابلیت قفل گذاری و ایمن سازی برخی از برنامه ها را دارد که می توان با استفاده از آن و بدون نیاز به نصب برنامه ای جدید، برای واتس اپ رمز گذاشت.

برای این منظور ابتدا به بخش Settings در آیفون خود رفته و سپس تنظیمات General را انتخاب کنید. در این بخش گزینه Restrictions را انتخاب کرده و سپس گزینه Enable Restrictions را فعال نمایید. در مرحله بعد Don’t Allow Apps را انتخاب نمایید تا اپلیکیشن های مورد نظرتان را قفل و رمزگذاری نمایید.

گذاشتن رمز برای واتس اپ آیفون

نسخه دسکتاپ واتس اپ نیز از جمله دیگر نسخه های پرکاربرد واتساپ در دنیا می باشد که از میان سیستم عامل های مختلف آن می توان گفت که نسخه ویندوز آن محبوبیت بیشتری دارد. اگر در بخش پرسش و پاسخ وب سایت رسمی واتس اپ در رابطه با امکان گذاشتن رمز برای واتس اپ جستجو نماییم، خواهیم دید که واتس اپ هیچ امکانی را برای این امر در نظر نگرفته است و برای این کاز نیاز است که حتما از برنامه های جانبی و واسطه استفاده کنیم.

در ویندوز یا سایر نسخه های دسکتاپ نیز نیاز است برای قفل کردن واتس اپ، از یک نرم افزار واسطه مخصوص قفل گذاری روی سایر نرم افزارها استفاده کنیم. از جمله نرم افزارهای کاربردی در این زمینه می توان به نرم افزار My Lockbox یا free exe lock اشاره داشت که می تواند نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز را پسورد گذاری نماید.

نرم افزار Free Exe Lock برای رمز گذاری روی نرم افزارهای ویندوز

عالی بود
ممنون از راهنمایتون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2014 Powered By WordPress, Goodnews Theme By Momizat Team

رمز گذاشتن روی واتس آپ یدون شک یکی از واجب ترین موضوعات برای برقراری امنیت این نرم افزار پرطرفدار است. واتس آپ روی گوشی های هوشمند اندروید، IOS است و نسخه ویندوز آن نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. در این بخش قصد داریم به آموزش رمز گذاشتن روی واتس آپ بپردازیم.

واتس آپ را باید محبوب ترین نرم افزار پیام رسان در سراسر جهان معرفی کرد، این نرم افزار رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و کمتر گوشی هوشمندی را می توان یافت که از این نرم افزار استفاده نمی کند، از این رو نحوه رمز گذاشتن روی واتس آپ یکی از مهم ترین فعالیت ها برای کاربران به شمار می رود.

نرم افزار واتس آپ برای گوشی های هوشمند اندرویدی قابلیت رمزگذاری ندارند، از این رو اگر قصد پسورد گذاشتن روی واتساپ در اندروید را دارید، نیاز به نصب نرم افزار های دیگر دارید، این نرم افزار ها در استور گوگل وجود دارند، البته برخی از گوشی های هوشمند اندروید این قابلیت را دارند که برای نرم افزار های خود رمز قرار دهند، از این رو می توان برای رمزگذاری برنامه واتس آپ از آن استفاده کرد.

اگر نصب نرم افزار را دارید، اپلیکیشن CM Security بهترین ابزار برای این کار است و نحوه قفل کردن واتس اپ با استفاده از این ابزار بسیار ساده است. برای بررسی نحوه پسورد گذاشتن روی واتساپ در اندروید می توانید مراحل زیر را انجام دهید.

برای رمز گذاشتن روی واتس آپ، در گام اول CM Security را از استور رسمی گوگل دریافت کنید و آن را نصب کنید. نرم افزار را اجرا کنید و پس از باز شدن آن رویآیکون قفل در سمت راست نرم افزار کلیک کنید.

چطور به واتساپ رمز بدهیم

حال نرم افزار هایی که از این ابزار پشتیبانی می کند را مشاهده می کنید و باید واتس آپ را انتخاب کنید.پس از انتخاب نرم افزار نیاز دارید تا یک الگو برای رمزگذاری برنامه واتس آپ انتخاب کنید و سپس باید آن رمز را تایید کنید و پس از اتمام این کار رمزگذاری برنامه واتس آپ در سیستم عامل اندروید انجام می شود.

بیشتربخوانید: واتس آپ با دو شماره روی یک گوشی

برای رمز گذاشتن روی واتس آپ البته در کنار این نرم افزار ابزار های دیگری نیز وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید و نحوه رمز گذاشتن روی واتساپ در اندروید معمولا با مراحل یاد شده صورت می گیرد.

در این میان لازم است که بیان کنیم پس از بررسی نحوه قفل کردن واتس اپ با استفاده از همین نرم افزار می توانید رمز واتس آپ خود را حذف کنید.

نحوه قفل گذاشتن برای واتساپ در ویندوز مانند نسخه ویندوز است و با استفاده از خود نرم افزار نمی توان به پسورد گذاشتن روی واتس اپ کامپیوتر پرداخت. با این وجود نرم افزار هایی وجود دارد که برای بررسی نحوه پسورد گذاشتن روی واتس اپ در ویندوز به آن ها نیاز داریم.

با استفاده از نرم افزار http://freeexelock.com/  می توانید به دانلود نرم افزاری برای قفل گذاشتن روی واتساپ در ویندوز بپردازید، البته این نرم افزار مختص واتس آپ نیست و برای ابزار های دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

در انتهای آموزش نحوه رمز گذاشتن روی واتس آپ قصد داریم به بررسی نحوه رمزگذاری روی واتساپ در ایفون بپردازیم، برای گوشی هوشمند iOS نرم افزار های زیادی وجود دارد اما خود گوشی های هوشمند آیفون نیز قابلیت روز گذاری روی ابزار ها را برای کاربران قرار داده و رمز گذاشتن روی واتس اپ ios بدون نصب نرم افزار نیز ممکن است.

برای پسورد گذاشتن روی واتساپ در ایفون نیاز دارید وارد بخش تنظیمات گوشی هوشمند خود شوید و در بخش تنظیمات General را انتخاب کنید، اپل در این بخش قابلیتی را برای کاربران به نام Restrictions انتخاب کرده که با فعال کردن ان می توانید به قفل کردن نرم افزار های مورد نیاز خود بپردازید، پس از فعال کردن این قابلیت گزینه Don’t Allow Apps را انتخاب کرده و نرم افزار های مورد نیاز خود را انتخاب کنید. با استفاده از این روی می توانید از حسگر تشخیص چهره، حسگر اثر انگشت و.. برای باز کردن قفل نرم افزار یاد شده استفاده کنید.

البته این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر علاقه مند به نصب نرم افزار های دیگر هستید می توانید نرم افزار Look Out را نصب کرده و از آن استفاده کنید.

در این بخش به آموزش رمز گذاشتن روی واتس آپ در سیستم عامل های مختلف پرداختیم و به کمک این رمز های می توانید امنیت پیام های خود را تضمین کنید، با این وجود در صورت وجود سوالی می توانید آن را در بخش کامنت ها ارسال کنید.

بیشتربخوانید: چطور تصویر پروفایل واتس آپ را از مخاطبینی خاص مخفی کنیم؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

لینک کوتاه:

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

رسانه کلیک – نبض فناوری و اطلاعات

رسانه کلیک – اگر به دنبال روشی برای افزایش سطح امنیتی واتس اپ خود هستید، این مطلب را بخوانید. در ادامه نحوه قفل کردن چت ها در واتس اپ را به شما آموزش می دهیم.

چطور به واتساپ رمز بدهیم

واتس‌اپ یکی از پیام رسان‌ های محبوب برای پلتفرم‌ های مختلف محسوب می شود. توسط این پیام رسان می توانید در بستر اینترنت، با افراد دیگر به صورت رایگان در تماس باشید. واتس اپ به شما کاربران خود قابلیت ارسال پیام متنی، ارسال انواع فایل، تماس صوتی، تماس تصویری و تماس گروهی را ارایه می کند (آموزش نصب و راه‌اندازی WhatsApp در کامپیوتر برای سیستم عامل ویندوز و مک).

با وجود اینکه امنیت واتس‌اپ در حد بالایی بوده و اکثر افراد هم با تکیه بر همین موضوع از این پیام رسان استفاده می کنند، اما قابلیت تعریف رمز برای اپلیکیشن و چت ها برای آن در نظر گرفته نشده است؛ به همین دلیل هم باید سراغ اپلیکیشن های جانبی به منظور قفل کردن برنامه بروید (چگونه وضعیت آنلاین بودن خود را در واتس‌اپ مخفی کنیم؟).

در ادامه این مطلب نحوه قفل کردن چت ها در واتس اپ توسط اپلیکیشن Locker for Whats Chat App را به شما آموزش می دهیم (آموزش ساخت گروه در واتس‌اپ).

 برای قفل کردن چت ها در واتس اپ به نکات زیر هم توجه کنید:

پست قبلی

وسایل ضروری برای سفرهای نوروزی

پست بعدی

هواوی Y6 پرو 2019 به صورت رسمی معرفی شد

فعال کردن قابلیت Pairing Mode روی دسته کنترلی PS5 DualSense

گلایه پستچی‌ها؛ آیا کرونا در کمین کارکنان اداره پست نیست؟

عینک هوشمند شیائومی با قابلیت فتوتراپی و تشخیص چهار بعدی

چند اپلیکیشن اندرویدی کاربردی جایگزین اپلیکیشن گوگل لنز

سلام. تو برنامه واتساپ جی بی ،بدون اینکه برنامه خاص دیگه ای نصب کنم برای یک چت شخصی رمز گذاشتم و الان اون رمز رو فراموش کردم.اصلا این سه نقطه ای که گزینه فورگت داشته باشه وجود نداره. باید چیکار کنم. خواهش میکنم راهنمایی کنید.

سلام واسه مخاطم رمز گذاشتم بعد یادمه رفته چیکار کنم

سلام در oBوات ساپ مخاطبم را مخفی کردم ورمز را گذاشتم الان یادم نیست لطفا راهنمایی کنید

سلام در جیبی واتساپ رمزگزاری کردم مخاطبم را مخفی کردم الان رمزشو یادم رفته خیلی لازم دادم باز کنم پیامشو بخونم چیکار باید کنم لطفن کمکم کنید

مفید بود اگه اجرا شد توصیه میکنم انجام بدید

منم دچار همین مشکل شدم آیا راهکاری دارید؟

منم توی جی بی واتس اپ برای یه مخاطب مهم رمز گذاشتم حالا رمزشو فراموشش کردم میشه راهنمایی کنید؟

برنامه رو پاک کنید درست میشه

مشکلی که برای شما پیش اومده برای منم پیش اومده من برنامه رو از داخل گوشیم پاک کردم و درست شد دیگه نیاز به رمزی نبود انگار رمز با برنامه حذف شده بود

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

آخرین مطالب

فعال کردن قابلیت Pairing Mode روی دسته کنترلی PS5 DualSense

استارتاپ لیتیوم موفق به جذب سرمایه از پلنت شد

چطور به واتساپ رمز بدهیم

افزایش فعالیت‌های هوآوی در حوزه‌های هوش مصنوعی و رایانش ابری

چرا دوربین آیفون ۱۲ پرو مکس برای عکاسان هیجان انگیز است؟

کارکنان با انگیزه توسعه ارتباطات کشور را رقم می‌زنند

راه های افزایش و بالا بردن اینگیجمنت در اینستاگرام

معرفی 10 بازی با بیشترین دانلود در فروشگاه اندروید مایکت

گلایه پستچی‌ها؛ آیا کرونا در کمین کارکنان اداره پست نیست؟

.ulkey{list-style:unset!important;padding-right:20px}.likey{padding-top:15px}

پستهای اخیر

هر آنچه تا کنون درباره ایرپاد پرو 2 اپل می دانیم

آیفون های 2021 با FaceID و TouchID درون نمایشگری عرضه می…

در۱۰دقیقه به کمک موبایل تست کووید ۱۹بدهید!

آدرس: جردن، خیابان مهیار، پلاک ۴۶، واحد۲

روابط‌عمومی و تبلیغات : : ۰۹۱۹۹۹۹۰۴۱۱

ایمیل :‌ info@click.ir

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

چطور به واتساپ رمز بدهیم

در اطراف همه ما، انسان‌های کنجکاو و شایعه‌سازی وجود دارند که هدفشان فقط و فقط انتشار شایعات است. با توجه به اینکه واتساپ به محلی برای رد و بدل کردن مکالمات شخصی و حرفه‌ای ما تبدیل شده، بهترین مکان برای افراد سودجویی که سعی در خبرچینی و سرک کشیدن در زندگی دیگران دارند، مهیا گردیده است. بنابراین محافظت از زندگی شخصی و استفاده از بهترین قفل‌های نرم‌افزار واتساپ امری اجتناب ناپذیر خواهد بود.

تمامی این اپلیکیشن‌ها دارای رمز عبور هستند، پس مطمئن باشید کسی جز شما نمی‌تواند به آن‌ها دسترسی داشته باشد. علاوه بر این اگر حس و حال این را ندارید که هر لحظه برنامه‌های موردنظر را قفل‌گشایی کنید، باید بگوئیم که نرم‌افزارهایی برای قفل واتساپ وجود دارند که به شما امکان می‌دهند تنها چت‌ها را قفل کرده و از دید افراد کنجکاو پنهان کنید.

ما این برنامه‌ها را از ابعاد مختلف مانند سطح امنیت، رابط کاربری و … بررسی کرده و به این نتیجه رسیدیم که هر یک از این اپلیکیشن‌ها به نوبه خود بسیار مفید هستند. اطمینان داریم که شما هم پس از امتحان کردن این برنامه‌ها، با ما هم‌نظر خواهید بود.

برنامه‌های معرفی شده در این مقاله تنها چیزی هستند که زندگی شما را از ترند شدن در بین شایعه‌سازان نجات می‌دهد. با استفاده از این برنامه‌ها می توانید برای چت‌های خود پسورد بگذارید و یا در صورت تمایل کل اپلیکیشن را تا زمان استفاده مجدد قفل‌گذاری کنید.

این برنامه در واقع یک اپلیکیشن تمام عیار است که نه تنها شما را از دست افراد کنجکاو نجات می‌دهد بلکه گوشی شما را از حمله هکرها محافظت می‌کند. این برنامه فقط یک قفل امنیتی برای برنامه واتساپ نیست، بلکه یک آنتی ویروس، پاک کننده حافظه، و حتی تقویت کننده باتری نیز می­‌باشد. قابلیت دیگر این برنامه این است که بدلیل برخورداری از ویژگی امنیت WIFI، گوشی شما را از حملات فیشینگ درون شبکه‌های WIFI محافظت می کند که البته اینها تمام ویژگی‌های این برنامه نیستند. سایر ویژگی‌های این برنامه که عبارتند از سلفی‌گیر اشخاص مزاحم، هشدار ضد سرقت، امنیت پیام و … CM Security را به بهترین قفل نرم‌افزاری در حال حاضر تبدیل کرده است.

انتخاب بعدی ما بعد از CM Security این برنامه خواهد بود. یکی از دلایلی که Lockdown Pro را به یک برنامه قفل واتساپ تبدیل می‌کند ویژگی جالب این برنامه در رمزگذاری روی تصاویر و فیلم‌‌هایی ست که نمی‌خواهید دیگران در گوشی شما ببینند. علاوه بر این، این برنامه ویژگی جالبی دارد که هر زمان که شخصی سعی کند بدون اجازه و برخلاف میل شما به موارد قفل شده دست پیدا کند با یک پیغام خطای جعلی روبرو خواهد شد. همچنین پیامی حاوی اطلاعات و تصویر کسی که سعی در سرک کشیدن در گوشی شما بوده را برایتان ایمیل می‌کند. این ویژگی به شما کمک می‌کند که سارق را قبل از آنکه آسیبی به گوشی و یا شخص شما بزند شناسایی کنید. Lockdown Pro از ویژگی‌های دیگری نظیر قفل هوشمند، پشتیبان‌گیری، بازیابی و … برخوردار است که ارزش امتحان کردن را خواهد داشت.

ChatLock+ نه تنها بهترین اپلیکیشن قفل چت واتساپ برای اندروید است بلکه برنامه‌های دیگر نظیر فیسبوک را نیز توسط یک پین قفل می‌کند. علاوه بر این، شما می‌توانید عکس و فیلم‌های بخصوصی که نمی‌خواهید دیگران آن‌ها را ببینند توسط این برنامه مخفی کنید. همچنین برای کسانی که دوست ندارند هر لحظه برنامه‌های خود را قفل‌گشایی کنند، دارای ویژگی قفل خودکار است که به شما اجازه می‌دهد زمان قفل شدن برنامه‌ها را سفارشی‌سازی کنید. و این همه ماجرا نیست، این برنامه از افراد کنجکاوی که قصد سرک کشیدن به گوشی شما را دارند عکس سلفی می‌گیرد تا بتوانید آن‌ها براحتی شناسایی کنید. سبک بودن این برنامه، رابط کاربری ساده و طراحی جذاب ChatLock+ باعث شده که این برنامه به یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های قفل چت واتساپ تبدیل شود.

اگر گوشی شما دارای سنسور اثر انگشت باشد، این برنامه بهترین برنامه‌ای‌ست که برای قفل واتساپ در اندروید می‌توانید پیدا کنید. علاوه بر استفاده از پسورد و الگو، App Lock به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از اثر انگشت، امنیت برنامه‌های گوشی خود را تأمین کنید. هر زمان که شخصی گوشی‌تان را بگیرد و سعی کند که به واتساپ شما وارد شود، عکس آن برایتان ایمیل خواهد شد. بهترین بخش این برنامه این است که هیچکس نمی‌تواند بفهمد که شما واتساپ خود را قفل کرده‌اید، چون قفل بودن واتساپ را با نشان دادن یک پیغام خطای ساختگی پنهان می‌کند. علاوه بر این،‌ App Lock از خاموش شدن صفحه نمایش گوشی‌تان وقتی که در حال کار با آن هستید جلوگیری می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم که این برنامه سریع، سبک و دارای ویژگی‌های بسیار را حتماً امتحان کنید.

اپلیکیشن بعدی که در این بخش به معرفی آن می‌پردازیم، بهترین برنامه قفل‌گذاری واتساپ یعنی Private App Lock می‌باشد. با این برنامه نه تنها شما می‌توانید چت‌های واتساپ را قفل‌گذاری کنید بلکه برنامه‌های دیگری نظیر Facebook, WeChat, Line, Snapchat, Instagram و دیگر پیام‌رسان‌ها را نیز می‌توانید قفل کنید. همانند سایر برنامه‌های موجود در این لیست، در هنگام ورود به برنامه قفل شده، افراد مزاحم با یک پیغام خطای ساختگی از سوی برنامه مواجه شده و به محض اینکه سعی کنند آن‌ را باز کنند از طریق دوربین سلفی از آن افراد عکس گرفته می‌شود. در واقع برای کسانی که بدنبال برنامه‌ای سبک با رابط کاربری راحت هستند که حافظه کمی هم اشغال کند، این برنامه کامل‌ترین گزینه خواهد بود.

این برنامه بدلیل تم‌های جالب و زیبایی که دارد در لیست برنامه‌های قفل واتساپ آورده شده است. علاوه بر این، این برنامه سطح بالای امنیت را برای شبکه‌های اجتماعی نظیر واتساپ، فیسبوک، اینستاگرام و … فراهم می‌کند،‌ بطوریکه هیچکس نمی‌تواند در چت‌های خصوصی شما سرک بکشد. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن کاربردی، شما می‌توانید گالری، پیام‌ها، لیست مخاطبین و تماس‌های دریافتی را از دسترسی‌های غیرمجاز محافظت کنید.

مشهور بودن این برنامه در بین تمامی کاربرانش بدلیل این است که App Lock از شرکت DoMobile قابلیت قفل‌گذاری تمام برنامه‌های اندرویدی را دارد. دلیل دیگری که این برنامه را در بین ۴۵۰ میلیون کاربر‌ش محبوب ساخته این است که برای قفل کردن فیلم‌ها و تصاویر داخل گوشی از یک محل جداگانه برای نگهداری آنها استفاده می‌کند بطوریکه هیچکس نمی‌تواند حدس بزند که شما از قفل در گوشی خود استفاده کرده‌اید. علاوه بر این، App Lock از الگوی قفل نامرئی استفاده می‌کند تا کسی نتواند پین وارد شده را ببیند.

چیزی که این برنامه قفل‌گذار واتساپ را برای اندروید منحصر بفرد کرده که یکی از بهترین گزینه‌ها در این حوزه باشد، این است که این برنامه از طریق جعبه استعلام، تماس‌های دریافتی را جستجو می‌کند. علاوه بر این، این برنامه به شما امکان می‌دهد که عکس‌های واتساپ را در محلی قرار داده بطوریکه فقط شخص شما بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.

عملکرد این برنامه همانند نامش بوده و ثابت می‌کند که یکی از برنامه‌های ایده‌آل برای قفل واتساپ می‌باشد. علاوه بر واتساپ به شما اجازه می‌دهد برنامه‌های دیگر را هم بتوانید قفل کنید. اما چیزی که این اپلیکیشن را از برنامه‌های دیگر متمایز می‌کند، ویژگی‌های جالب زیر است:

پشتیبانی از Rotation Lock: از rotateهای ناخواسته در برنامه‌ها جلوگیری می‌کند.

پشتیبانی از Screen Filter: روشنایی صفحه نمایش را در برنامه‌های خاص مدیریت می‌کند.

راه‌اندازی از راه دور: با استفاده از یک دستور در SMS، این برنامه از راه دور فعال می‌شود.

این اپلیکیشن یک برنامه هوشمند بوده که به جهت مصرف کم حافظه و ویژگی‌های جالبی نظیر قفل مارکت‌های نرم‌افزاری و همچنین قفل تماس‌های ورودی، بعنوان بهترین برنامه قفل واتساپ در لیست برنامه‌های موجود در این دسته می‌باشد. علاوه بر این،‌ مانند تمامی برنامه‌های اندرویدی قفل واتساپ، این برنامه ویژگی‌های دیگری دارد که عبارتند از قفل کردن عکس‌های گالری،‌ نمایش هشدار در هنگام دسترسی افراد غیرمجاز به گوشی‌ و استفاده از ویژگی اثر انگشت برای قفل‌گشایی برنامه‌ها.

آنچه که این برنامه را به یکی از پرطرفدارترین برنامه قفل واتساپ تبدیل کرده این است که، در این برنامه یک لایه امنیتی اضافی در نظر گرفته شده برای زمانی که گوشی شما گم شود و یا به سرقت برود. علاوه بر این،‌ این برنامه قفل کننده واتساپ به گونه‌ای ست که می‌توان از راه دور به آن دسترسی داشت و همچنین به شما اجازه می‌دهد که هر برنامه‌ای را با یک پین‌کد ۴ رقمی قفل کنید.

اپلیکیشن‌های فوق جزء بهترین برنامه‌هایی هستند که در زمینه قفل واتساپ وجود دارند. این برنامه‌ها مطمئناً به شما کمک می‌کنند که اطلاعات شخصی خود را از دست مزاحمین، کودکان و هرکس دیگری که بخواهد بدون اجازه به گوشی شما دسترسی داشته باشد، محافظت کنید. بعد از خواندن این مطلب یکی از برنامه‌هایی که بیشتر با نیازهای شما سازگار است را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا با CM Security و یا App Lock-Fingerprint شروع کنید. از همراهی شما عزیزان بی‌نهایت سپاسگزاریم.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     ثبت اشتراک نسخه آنلاین

چطور به واتساپ رمز بدهیم

بررسی و مقایسه تجهیزات شبکه

توسعه و پشتیبانی توسط ایران دروپال   |   میزبانی توسط پارس پک


گزارش رسمیDownloads-icon


گزارش رسمیDownloads-icon

در این مطلب به آموزش نحوه رمز گذاشتن و قفل کردن واتساپ در سیستم عامل ios گوشی های ایفون خواهیم پرداخت. رمز گذاری واتساپ در ایفون به چند صورت و با استفاده از اثر انگشت، فیس ایدی و پسورد قابل انجام است. در ادامه مطلب به آموزش هر سه مورد خواهیم پرداخت.

بعد از رمز گذاشتن و قفل کردن واتساپ ایفون ، گوشی برای باز کردن قفل از شما کد احراز هویت می­خواهد و شما تنها کسی هستید که می­تواند به آن دسترسی داشته باشد.

این روش نیاز به فعال کردن Face ID و یا Touch ID روی گوشی دارد. اگر Touch ID و Face ID هنوز روی گوشی شما تنظیم نشده است، شما نیاز به فعال کردن آنها دارید:

بعد از فعال کردن Touch ID یا Face ID شما می­ توانید مراحل زیر را برای قفل گذاشتن روی واتس اپ در ایفون خود طی کنید:

آوافیکس ارائه دهنده خدماتی نوین در تعمیرات موبایل:

چطور به واتساپ رمز بدهیم

اعزام تکنسین برای تعمیر آیفون در منزل یا محل کار شما

اگر نمیخواهید از Touch ID‌ و یا Face ID استفاده کنید،‌ قفل کردن واتساپ به کمک Screen Time Passcode نیز امکان پذیر است.

اگر برای اولین است که تنظیمات زمان صفحه نمایش را انجام می­دهید:

نکته : رمز عبوری که وارد می­کنید را فراموش نکنید، زیرا اگراین اتفاق بیافتد شما نمی­توانید واتساپ را باز کنید یا رمزعبور را غیرفعال کنید.

نکته: وارد کردن رمز عبور Time Screen، اجازه می دهد تا از واتساپ برای زمان­ های متفاوتی مثل ۱۵ دقیقه، ۱ ساعت یا بقیه روز استفاده کنید.

پس از این، می­توانید برای ۱ دقیقه از WhatsAPP استفاده کنید و بعد از آن تا زمانی که رمز Screen Time lock را مجدد وارد نکنید نمیتوانید به  WhatsAPP دسترسی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

مخفی کردن آخرین بازدید و آنلاین بودن در واتس اپ

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اعزام تعمیرکار موبایل به منزل یا محل کار شما و تعمیر موبایل در حضور خودتان

آوافیکس یک سامانه آنلاین درخواست تعمیرکار موبایل است، کافیست زمان و مکان موردنظرتان را مشخص کنید تا تکنسین آوافیکس در همان زمان و مکان گوشی شما را در حضور خودتان تعمیر کند. تمام تکنسین های آوافیکس مجرب و آموزش دیده هستند و تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر گوشی شما اصلی و دارای گارانتی اصالت قطعه می باشند.

در حال حاضر آوافیکس تعمیرات موبایل 6 برند اصلی اپل , سامسونگ , هواوی , سونی , ال جی و اچ تی سی را پشتیبانی می کند و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به سایت آوافیکس علاوه بر دریافت اطلاعات کافی در مورد تعویض ال سی دی, تعویض گلس, تعویض باتری و تعویض درب پشت به صورت آنلاین استعلام هزینه نمایید.

آوافیکس یک سامانه آنلاین درخواست تعمیرکار موبایل است، کافیست زمان و مکان موردنظرتان را مشخص کنید تا تکنسین آوافیکس در همان زمان و مکان گوشی شما را در حضور خودتان تعمیر کند. تمام تکنسین های آوافیکس مجرب و آموزش دیده هستند و تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر گوشی شما اصلی و دارای گارانتی اصالت قطعه می باشند.

در حال حاضر آوافیکس تعمیرات موبایل 6 برند اصلی اپل , سامسونگ , هواوی , سونی , ال جی و اچ تی سی را پشتیبانی می کند و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به سایت آوافیکس علاوه بر دریافت اطلاعات کافی در مورد تعویض ال سی دی, تعویض گلس, تعویض باتری و تعویض درب پشت به صورت آنلاین استعلام هزینه نمایید.

چطور به واتساپ رمز بدهیم
چطور به واتساپ رمز بدهیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *