چگونه مغناطیس جذب پول شویم

 
helpkade
چگونه مغناطیس جذب پول شویم
چگونه مغناطیس جذب پول شویم

دوره کسب سود به شیوه نخبگان بورس (رایگان برای ۱۰۰۰ نفر اول)

رایگان ثبت نام کنید

خانه سرمایه – آموزش تحلیل تکنیکال و بنیادی بازار بورس ایران

کمتر کسی را می­‌توان یافت که با شنیدن این پرسش که “چگونه می‌توان به آهنربای پول و ثروت تبدیل شد؟” به وجد نیاید و اعلام کند که علاقه‌­ای به دانستن پاسخ این پرسش و تبدیل شدن به آهنربایی که از هر طرف پول و ثروت را به سمت خود جذب می‎­کند ندارد.

اندرو یانگ:

چگونه مغناطیس جذب پول شویم

من در زندگی به این نتیجه رسیده‌ام که ثروت یک نگرش ذهنی‌ است و هر کسی می‌تواند افکار ثروتمندی داشته باشد.

حداقل شما عزیزی که این نوشتار را برای خواندن انتخاب نموده‌­اید، مشخص است که حتی اگر شده، یکبار به این موضوع فکر کرده‌­اید و در حال حاضر این مقاله را برای مطالعه برگزیده­‌اید. حال سوال اصلی اینجاست که چرا با وجود اینکه اکثر افراد دوست دارند پول و ثروت را به سمت خود جذب کنند، درصد اندکی از افراد در جهان واقعاً ثروتمندند؟ چرا افراد به جای آنکه جاذب و مغناطیس پول و ثروت باشند، اکثراً دافع پول و ثروتند؟ در ادامه این نوشتار همراه ما باشید تا بتوانیم علاوه بر یافتن پاسخ­‌هایی برای این دست از سوالات، راهکارها و گام­‌های علمی و کاربردی موثری را برای تبدیل شدن به آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت بررسی کنیم تا دروازه‌­هایی از پول و ثروت بروی ما گشوده شود. به طور کلی قوانین ثابتی بر این عالم هستی حاکم است که خواه، ناخواه زندگی همه­ انسان­‌ها را تحت تاثیر خود قرار می­‌دهد و خوشبختانه یا متاسفانه باید بگوییم این قوانین زندگی انسان­‌ها را در همه جنبه­‌ها، حتی مغناطیس و آهنربای پول و ثروت بودن احاطه کرده و افراد دانسته یا نادانسته در تمامی امور زندگی خود این قوانین مهم را به کار می­‌گیرند. اما خبر خوب این است که وجود چنین قوانینی در عالم هستی؛ این امکان را به ما می‌­دهد بتوانیم به صورت کاملاً آگاهانه و مختار این قوانین متافیزیکی را در جهت کارا و مثبت برای بدل شدن به یک آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت به کار گیریم.

بنیامین دیزرائیلی:

هیچ عاملی تاب مقاومت در برابر خواست انسان را ندارد.

لذا آنچه لازم است برای یافتن پاسخ این پرسش که “چگونه آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت شویم؟” بدانیم، در شناخت این قوانین کائناتی نهفته است و مهم­تر این است که بدانیم در درون ما این قدرت وجود دارد که قوانین خارق­‌العاده هستی را در جهت رسیدن به اهدافمان به نفع خود به کار گیریم.

هنری فورد:

فکر کنید که می‌توانید یا فکر کنید که نمی‌توانید؛ در هر حالت حق با شماست.

فهرست عناوین

شاید بتوان گفت مهمترین نقطه آغاز هر موفقیتی به اشتیاق و عشق به آن هدف بر می­‌گردد. البته نه هر نوع اشتیاق، اشتیاقی که در اینجا به آن احتیاج داریم، اشتیاق سوزان است. منظور از اشتیاق سوزان، عشق و اشتیاقی است که در آن جز هدف و مقصود، چیز دیگری را نبینیم و به اصطلاح، این عشق شب و روزمان را از ما بگیرد.

امت فاکس:

اگر بتوانی به اندازه کافی عاشق باشی، آنگاه قدرتمندترین انسان روی زمین خواهی بود.

بنابراین تنها چیزی که باعث می­‌شود پول در زندگیمان بماند و پول بیشتری جذب کنیم، عشق است. حس نگرانی، شما را از پول دور می­‌کند، بیشتر افراد زمانی که حقوق می­‌گیرند یا پولی بدست می­‌آورند؛ هیچ احساس اشتیاق، عشق و شعفی به آن ندارند و به جای آنکه به پول عشق بورزند و با احساس خوبی از آن استقبال کنند، بیشتر نگران از دست دادن آن هستند که نتیجه­ نیز برای آن‌ها همین دور شدن پول خواهد بود. خواستن به تنهایی راهی برای رسیدن به ثروت و تبدیل شدن به آهنربا و مغناطیس پول و ثروت نیست، ما باید مشتاق ثروتمندی باشیم و به صورت وسواس گونه­‌ای تمام امور زندگیمان را در جهت تدارک برای جذب پول و ثروت به سمت خودمان برنامه‌­ریزی کنیم و جز هدفمان که تبدیل شدن به یک آهنربای بی چون و چراست، چیز دیگری نبینیم. در نهایت در ارتباط با این قانون باید بدانیم که برای اینکه مثل یک آهنربا از هر طرف پول و ثروت را جذب کنیم و به اهداف دلخواه خود در هر زمینه‌­ای برسیم باید اقدام فوری کنیم و نخستین قدم­‌ها را با شوق هر چه بیشتر برداریم. در یک کلام، موفقیت زمانی همه­ ابعاد زندگی ما را در بر می­‌گیرد که مصر و مشتاق و سمج باشیم و شکست را نپذیریم.

رالف والدو امرسون:

وقایع بزرگ و سرنوشست ساز تاریخ ناشی از پیروزی نوعی اشتیاق است.

آنتونی رابینز:

چنانچه خواسته‌ها و اهداف خود را نشناسیم، کشتی بدون سکانی خواهیم بود که در اوج مثبت‌ اندیشی، همواره مسیر خود را دگرگون می‌کنیم.

در ابتدای بحث باید این موضوع را کمی شفاف­تر کنیم؛ همه­ ما دوست داریم بدانیم چگونه می‌­توان پول بیشتری را جذب کرد و مغناطیس و آهنربای پول و ثروت شد؟ اما نکته مهم اینجاست که چگونگی رسیدن به یک هدف، مسئله اصلی نیست، زیرا این ما نیستم که چگونگی رسیدن به هدف را مشخص می­‌کنیم؛ بلکه ما با ایمان و باور راسخی که به سرمنشا هستی داریم، چگونگی دستیابی به هدف و خواسته­‌هایمان را به کائنات و عوامل هستی واگذار می­‌کنیم. تنها مسئله مهمی که وجود دارد این است که ما چرایی یک هدف را مشخص کنیم. چرا می‌خواهیم آهنربای جذب پول و ثروت شویم؟ اگر ما بتوانیم دلیل متقن برای داشتن یک هدف تعیین کنیم، مطمئناً راه­‌هایی برای دستیابی به این هدف برای ما آشکار خواهد شد. این در حالی است که چرایی رسیدن به یک هدف می­‌تواند برای افراد کاملاً متفاوت و منحصر به فرد باشد.

آنتونی رابینز:

ممکن است بزرگترین اره‌ای که در جهان اختراع شده است در دست شما باشد و در عین حال، در میان انبوهی از درختان جنگل، سرگردان بمانید و ندانید چه کنید. اگر بدانید که چه درختانی را باید برید و چرا؟ شرایط بروفق مراد است، وگرنه ابزاری عالی در دست دارید که به هیچ نمی‌ارزد.

پس برای اینکه می‌­خواهید آهنربای جذب پول و ثروت شوید یک چرایی شخصی پیدا کنید؛ چرایی که شبانه روز شما را به خود درگیر کند. زیرا همانطور که بیان شد ما برای حرکت به سمت یک هدف یا خواسته، بایستی دلایل محکم و قاطعی داشته باشیم تا این دلایل، انگیزه و اشتیاق را در ما برای حرکت به سمت هدف افزایش دهد.

آنتونی رابینز:

برای زندگی خود هدف داشته باشید و آن را برآورده سازید و مهم‌تر از همه آنکه این کار را با عشق، شور، حرارت، شیفتگی و سرزندگی بسیار انجام دهید!

پس برای آنکه بتوانیم ضمیر ناخودآگاه را بر روی مدار جذب ثروت و پول برنامه­‌ریزی کنیم، نخستین کاری که باید انجام دهیم تعیین هدف است. باید بدانیم دقیقاً هدف ما از آهنربای پول و ثروت بودن چیست و یا به چه میزان ثروت و پولی می‌خواهیم برسیم؟ خوشبختانه ضمیرناخوآگاه ما قابلیت برنامه­ریزی دارد و هر فرمانی به او بدهیم، گوش به فرمان است و بدان عمل می‌نماید. پس هدف­‌های بزرگ انتخاب کنید، اهدافی که هر روز باعث افزایش انگیزه شما گردند و اگر می­‌توانید برای دستیابی به اهدافتان یک زمان منطقی تعیین کنید.

جیم ران:

هدف‌هایتان را کوچک  انتخاب نکنید. اگر به هدف‌های بزرگ احساس نیاز نکنید، انسان بزرگی نخواهید شد.

اهداف را حتماً یادداشت کنید (بنویسید تا اتفاق بیافتد)؛ زیرا با نوشتن تمرکز بر روی هدف افزایش می‌­یابد. قدرتی که در نوشتن هست، معجزه می­‌کند.

برایان تریسی:

یاداشت هدف‌هایتان بر روی کاغذ، احتمال دستیابی به آن‌ها را ۱۰۰۰% افزایش می‌دهد.

بنابراین باید از قدرتی که در اختیارمان است، استفاده کنیم و به کائنات این دستور را ارسال نماییم که آمادگی کامل برای رسیدن به اهدافمان را داریم. حال برای ثبت این اهداف نیاز است که به چند نکته دقت کنید:

آیا تا کنون به این نکته توجه داشته‌­اید که وقتی شاد و خوشحال هستید، دلایل دیگری نیز رخ خواهند داد تا شما خوشحال­تر شوید و زمانی که ناراحت و افسرده هستید انگار تمام اتفاقات ناخوشایند در انتظار شماست؟ این موضوع به قانون جذب بر می­‌گردد که در همه حال و همه جا عمل می‌­کند.

جان اساراف:

تنها دلیلی که مردم هر آنچه ‌را می‌خواهند ندارند این است که ‌آن‌ها بیشتر راجع به آنچه نمی‌خواهند فکر می‌کنند تا آنچه می‌خواهند.

قانون جذب می­‌گوید هر چیزی همسان خود را جذب خواهد نمود، به بیان بهتر بر اساس قانون جذب؛ انرژی­‌های همانند، مشابه و هم بسامد یکدیگر را جذب می­‌کنند.

مولانا:

چگونه مغناطیس جذب پول شویم

در جهان هر چیز ، چیزی جذب کرد

گرم گرمی را کشید و  سرد ، سرد

پس داشتن احساسات خوب نسبت به ثروت و پول، همسان خود که همان پول و ثروت بیشتر است را به سمت ما جذب خواهد نمود. حتماً حالا از خود می­‌پرسید که چگونه می­‌توانیم احساسات خودمان را نسبت به پول و ثروت بهبود دهیم. برای اینکار لازم است که تا می‌توانید پول را دوست داشته باشید و به پول احترام بگذارید و آن را مقدس بشمارید. عاشق کار و شغلی باشید که منبع درآمد شماست و یا شغل و کاری را انتخاب کنید که واقعا عاشق آن هستید. احساس خوبی که از انجام کاری که عاشق آن هستید از خود ساطع می­‌کنید، باعث می­‌شود کارایی شما چندین برابر شود و ایده‌­های بهتری در کسب و کارتان ارائه دهید و همین باعث انگیزه و انرژی مضاعف در کار شما می‌­گردد و بر اساس قانون جذب، پول و ثروت بیشتری به سمت شما جریان می­‌یابد. قانون جذب به راستی مطیع است.

لیزا نیکولز:

وقتی تو درباره آنچه می‌خواهی فکر کنی و با قصد و نیت بر آن تمرکز کنی، آنگاه قانون جذب دقیقا هر دفعه همان چیزی را که می‌خواهی به تو می‌دهد.

همین الان احساستان نسبت به پول را بسنجید و ببینید که نسبت به ثروت چه احساسی دارید. اغلب افراد در ظاهر و گفتار نشان می‌­دهند که به پول احساس خوبی دارند ولی در عمل بگونه دیگری رفتار می­کنند و دائماً از نبود و فقدان پول گلایه دارند. پس همیشه حواستان به احساساتتان باشد زیرا احساسات در قانون جذب به مانند یک راهنما عمل می­‌کند. به همان نسبتی که به پول و ثروتمندی احساسات مثبت و خوبی دارید، شما به آن نزدیکتر شده‌اید. بنابراین کاری که ما باید انجام دهیم این است که دائماً احساس خود را به پول و ثروت عالی کنیم. برای این کار باید از پولی که در اختیار داریم لذت کامل را ببریم و بابت هر پولی که بدست ما می­‌رسد سپاسگزار خالق بی­همتا باشیم. عبارات تاکیدی را برای تبدیل شدن به آهنربا پول و ثروت به کار بریم. این عبارات را بر روی کاغذ نوشته و روی دیوار اتاقمان جایی جلوی چشممان قرار دهیم تا هر شب قبل از خواب و یا هر روز بلافاصله بعد از بیدار شدن که ذهن نیمه هوشیار آمادگی لازم برای جذب بیشتر را داراست، آن‌ها را تکرار کنیم. عبارات تاکیدی همچون جملات زیر یا هر جمله دیگری که بین شما و ثروت رابطه بهتری ایجاد می­‌نماید:

قانون جذب مدام در حال فعالیت است، چه باور و درک کنی یا نکنی. قانون جذب قانون‌ خلقت است. فیزیکدان‌های کوانتومی به اطلاع ما رسانده‌اند که کل کائنات از فکر نشأت گرفته است.

باب پراکتور:

تو زندگی‌ات را از طریق افکارت و قانون جذب خلق می‌کنی و تک تک افراد هم همین کار را می‌کنند.

طبق فیزیک کوانتم ما فقط در یک دنیای فیزیکی زندگی نمی­‌کنیم، بلکه در وجود هر کدام از ما چندین عوالم دیگر نیز وجود دارد که بسیار فراتر از عالم فیزیکی ماست. هر کدام از ما براساس گفتار، رفتار و افکارمان، یک دنیای فرکانسیک داریم که ممکن است با دنیای فرکانسی سایرین متفاوت باشد. همچنین دنیای فرکانسیک هر فرد با توجه به جنبه‌­های وجودی او به هزاران دنیای فرکانسیک قابل تقسیم است؛ یعنی ممکن است دنیای فرکانسیک سلامتی ما با دنیای فرکانسی ثروت ما یا علم کاملا متفاوت باشد. به عنوان مثال فردی را در نظر بگیرید که از نظر ثروت بسیار غنی است پس از این نظر در فرکانس خوب و مناسبی قرار دارد ولی بیماری لاعلاجی دارد، بنابراین از نظر سلامتی در فرکانس و مدار مناسبی قرار ندارد.(چیزی که فرکانس ما را در هر لحظه تعیین می‌نماید، فکر و مهم تراز آن احساسات ما در آن لحظه است).

استر هیکس:

هیچ چیزی وارد تجربیات تو نشده است مگر تو آن را با افکار و احساساتت دعوت کرده‌ای.

در ادامه این بحث باید بگوییم که هر انسانی با توجه به گفتار، رفتار و افکاری که دارد، فرکانسی را از خود ساطع می­‌کند که بر اساس آن فرکانس ساطع شده به یکی از جهان­‌های فرکانسیک وارد می‌شود که در آن جهان موقعیت­‌ها، اشخاص و شرایطی را تجربه خواهد کرد که دقیقا فرکانسی مشابه به فرکانس آن شخص دارند.

هرمن کین:

موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می‌دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.

پس در ارتباط با تبدیل به آهنربای جذب پول و ثروت شدن نیز می‌توان گفت رفتار، گفتار و افکار هر فرد در مورد ثروت تعیین کننده فرکانس اوست. برای مثال باید به شما عزیزان بگوییم کسی که  در مورد پول این ذهنیت را دارد که پول درآوردن کار ساده و راحتی نیست، فرکانسی را از خود ساطع می‌­کند که او را در فرکانس به سختی پول کسب کردن قرار می‌­دهد. بر اساس همین مدار فرکانسی افراد و موقعیت‌هایی بر سر راه این شخص قرار می­‌گیرند تا او به سختی کسب روزی کند. این تفکر او را از فرکانس اشخاصی که به سادگی و عزتمندانه درآمد و پول کسب می­‌کنند دور می­‌نماید و هیچگاه در موقعیت و شرایط انسان‌هایی که به راحتی پول در می­‌آورند قرار نمی­‌گیرد.

استر هیکس:

چیزی که درباره اش فکر می‌کنی یک ارتعاش را از طریق تو فعال می‌کند.

پس برای اینکه بتوانیم به آهنربای جذب پول و ثروت تبدیل شویم لازم است که وارد جهان فرکانسی شویم که در آن کسب پول و ثروت به آسانی و عزتمندانه انجام شود. حال سوال شما نیز حتماً این است که چگونه می­‌توان وارد چنین دنیای فرکانسی شد؟ برای پاسخ به این سوال باید به نکات زیر توجه خاصی داشته باشیم:

تو اول بگو با کیان زیستی            پس آن گه بگویم که تو کیستی

نکته دیگری که در این ارتباط باید به یاد داشت این است که بالاترین فرکانس و ارتعاش مربوط به سپاسگزاری است. سپاسگزاری برای تک تک نعمت‌هایی که اکنون در اختیار داریم فرکانس ما برای جذب ثروت را افزایش می­‌دهد.

برای آنکه بتوانیم خود را به یک مغناطیس جذب پول و ثروت بدل کنیم، باید بدانیم که از نظر فیزیک کوانتم تمام ذرات هستی اعم از زنده و غیرزنده دارای انرژی هستند و همین انرژی است که سبب ایجاد ارتعاش در جهان هستی می­‌گردد. ذهن ما نیز به مانند سایر اجزا تشکیل دهنده­ عالم هستی و کائنات دارای انرژی است و دائماً در حال تولید ارتعاش در جهت خواسته‌­ها و ناخواسته­‌های ماست. کائنات با توجه به ارتعاشاتی که از افکار ما دریافت می­‌کند به این ارتعاشات پاسخ خواهد داد. ارتعاشات مثبتی که در ذهن ما در نتیجه افکار مثبت ایجاد می­‌شود، ما را به اهدافمان نزدیکتر و بالعکس ارتعاشات منفی که در نتیجه افکار منفی است ما را از خواسته خود دورتر می­‌کند. به طور مثال اگر دائماً به کمبود و نبود پول فکر کنیم، ما در حال ارسال ارتعاش کمبود به عالم هستی هستیم و پاسخی که کائنات در ازای این افکار و احساس به ما خواهد داد این است که بی­‌پولی بیشتری به زندگی ما وارد خواهد شد. باز هم خبر خوب این است که قائده این عالم بر وفور و فراوانی است و اگر ما به صورت خودآگاه افکار خود را بر روی فراوانی و روزافزونی ثروت متمرکز و کنترل کنیم؛ ارتعاشات ذهنی ما در جهت جذب پول بیشتر، مثبت خواهد شد و نتیجه­‌ای که خواهیم گرفت فوق العاده خواهد بود و درهای ورود پول به زندگیمان باز خواهد شد. پس برای آنکه بتوانیم به آهنربای جذب بی­چون و چرای پول و ثروت تبدیل شویم؛ کاری که باید انجام دهیم این است که در هر لحظه بفهمیم دقیقا در حال فرستادن چه نوع ارتعاشی به سیستم هستی و کائنات هستیم. به بیان دیگر برای مغناطیس ثروت شدن باید همه وجودمان سرشار از شوق پول باشد، باید حتی آن مبلغ ناچیز پولی که در اختیار داریم را دوست داشته باشیم و هرگز گلایه، ناله و شکایتی نکنیم. در این حالت است که به قانون جذب اجازه می­‌دهیم که وارد عمل شود و وقتی متوجه احساس رضایت و خوشنودی ما از پول و ثروت می­‌شود، از آن مقدار بیشتری در اختیار ما قرار خواهد داد. این به این معناست که ارتعاش ما با پول یکی شده و اصطلاحا هم ارتعاش شده­‌ایم.

مولانا:

تا درطلب گوهر کانی، کانی

تا در هوس لقمه نانی، نانی

این نکته­ی رمز اگر بدانی، دانی

هرچیز که در جستن آنی، آنی

تمام واقعیت­‌های زندگی بیرونی، برگرفته از واقعیت‌های درونی انسان است تا آنجا که در کتب مختلف بیان می­‌شود شما آنچه را که می­‌بینید باور نمی­‌کنید؛ بلکه آنچه را که باور دارید می‌بینید. پس تمام شرایط، محیط و حوادث پیرامون ما تحت تاثیر باورهای ذهنی ماست. باورهای ما، افکار غالب ما هستند که مکررا در ذهن ما تکرار شده­‌اند و توجه ما کاملا معطوف به آن‌ها است. هر چیزی که عمیقا به آن باور داشته باشیم بدون شک و تردید برای ما به واقعیت تبدیل خواهد شد. طبق قانون باورها، این باورهای ماست که ما را در مداری قرار می­‌دهد که در آن مدار با اتفاقات و شرایطی هم جنس باورهایمان روبرو خواهیم شد.

عیسی مسیح:

آنچه را که دلت می‌خواهد در زندگی‌ات اتفاق بیفتد باور کن وایمان داشته باش که اتفاق می‌افتد و قطعاً اتفاق می‌افتد و شما آن را خواهید داشت.

خبر خوبی که در ارتباط با باورها وجود دارد این است که ما می‌توانیم باورهای محدود کننده خود در رابطه با هر موضوعی را با تکرار و تمرین تغییر دهیم تا باورهایی همراستا با هدف و خواسته‌هایمان ایجاد گردد. پس برای آنکه بتوانیم به آهنربای پول و ثروت بدل شویم باید باورهای محدوده کننده‌­ای که در ذهنمان در مورد پول و ثروت وجود دارد را شناسایی کنیم و آن‌ها را تغییر دهیم. ما در لایه‌­های زیرین افکار و در اعماق ضمیر ناخود آگاهمان باورهای غلط و ضد جذب ثروتی داریم که باعث می­‌شود به شدت از ثروت دور شویم. باید باور فراوانی را در ذهنمان پرورش دهیم و باورهای مخرب همچون دور بودن ثروت از خداوند، کثیف بودن و چرک کف دست بودن پول و یا خراب بودن انسان‌های ثروتمند و صادق نبودن آن‌ها را از باورهایمان حذف کنیم. زیرا با تغییر این باورها به صورت ناخودآگاه فرکانس‌­هایی به جهان هستی ارسال می­‌شود و ما نتایج آن را در ثروت آفرینی خواهیم دید.

دنیای امروز ما، دنیای تخصص­‌ها است. کاری که دوست دارید را به صورت تخصصی یاد بگیرید و در آن تخصص حرف‌ه­ای شوید. اطلاعات خود را در زمینه فعالیت خود بالا ببرید و خلاقیت خود را در آن به نمایش بگذارید. یک طرح جدید، کار نو، حرف‌ه­ای نوین در زمینه­‌ای که در آن تخصص دارید ارائه دهید و کارآفرین شوید. اگر خواهان ثروت هستید و می­‌خواهید آهنربای پول باشید شرکت مخصوص به خود را راه اندازی کنید، محصولی را برای فروش انتخاب کنید و نیرو استخدام کنید.

این قانون به ما می­‌گوید در زندگی منتظر هر چیزی باشیم، ماهیت آن چیز به زندگی ما وارد می­‌شود و در واقع قانون انتظارر همان نگاه و تصویری است که ما از زندگی خودمان داریم. پس در زندگی تا می­‌توانید در انتظار پول و ثروت باشید؛ زیرا اگر با اطمینان انتظار چیزی را داشته باشیم، این انتظار روی نگرش و باورهای ما اثر قدرتمندی گذاشته و مقدمات حضور آن را برای ما فراهم می­کند. بنابراین برای اینکه بتوانیم مانند یک آهنربای قوی عمل کنیم و پول و ثروت را به سمت خود جذب کنیم باید پس از طلیبدن خواسته­‌هایمان فقط منتظر آن باشیم و به قانونمندی و نظم هوشمندانه جهان هستی اطمینان کنیم و صبور باشیم.

تصویر سازی ذهنی به تجسمی گفته می‌شود که در آن افکار و احساسات ما به بهترین شکل ممکن کنترل می‌­شود و ارتعاش و فرکانسی که از این افکار ساطع می‌­شود به دنبال هم فرکانس و هم ارتعاش خود می­رود و ماهیت آن را به سوی ما جذب می­‌کند. بنابراین یکی از راه­‌های رسیدن به خواسته­‌ها و تغییر مدار، تجسم خلاق است. برای تبدیل به آهنربای پول و ثروت هر روز زمانی را به ریلکسیشن و مراقبه اختصاص دهید و خود را در حالی تصور کنید که به مقادیر بالایی از ثروت و پول رسیده­‌اید، در حالی که غرق در شادی و سپاس هستید.

پس اگر آگاهانه از جملات تاکیدی و تجسم خلاق استفاده کنیم، در ضمیرناخودآگاه باور موفقیت را به وجود می‌­آوریم و شاهد دستیابی به هر آنچه که آرزو داریم خواهیم بود. زیرا تکرار و تصویرسازی خواسته در حالت خودآگاه، ضمیر ناخودآگاه را فریب می­‌دهد و به او عادت می­‌دهد که همیشه ما را انسانی موفق بداند و به همین جهت ما را در رسیدن به خواسته‌­هایمان یاری دهد. بهترین راه برای تجسم خلاق این است که یک موسیقی آرامش بخش را پخش کنید و در حالت ریلکس قرار بگیرید و با چشمانی بسته ده نفس عمیق بکشید. خود را مانند یک آهنربا که از هر طرف پول و ثروت به سمت او جذب می‌­شود و یا هر خواسته دیگری که دارید، تصور و تجسم کنید. تصویرسازی را به گونه‌­ای انجام دهید که خواسته شما الان برآورده شده و وارد زندگیتان شده است. تمامی خواسته­‌های خود، زندگی و ثروتی را که در انتظار آن هستید با جزئیات کامل، روشن و واضح تجسم کنید؛ به حدی با جزئیات باشد که بوی پول نو و جنس اوراق پول نو را احساس کنید. هرچه تصویرسازی با جزئیات بیشتر باشد و زمان بیشتری به آن اختصاص دهید و احساسات بیشتری را از شما درگیر خود کند، تصویرسازی بهتر و قوی­تری خواهید داشت.

شکرگزاری قوی­ترین ارتعاشی است که می‌­توانیم به سمت هسته کائنات ارسال کنیم. مهمترین مزیت شکرگزاری ساطع کردن ارتعاش و فرکانس مثبت و قوی از خودمان است. زیرا سپاسگزاری یعنی توجه به داشته‌­ها و احساس لذت برای وجود آن داشته‌­ها. همانطور که سعدی شیرین سخن می­‌گوید:

شکر نعمت نعمتت افزون کند، کفر نعمت، نعمت از برت بیرون کند. روی داشته هاتون تمرکز کنید و به خاطر آن‌ها با احساس خوب، خدا را شکر کنید. وقتی برای تک تک داشته­‌هایمان حتی کوچکترین آن‌ها در زندگی سپاسگزار باشیم، نعمت­‌های بیشتر و بیشتر به سمت ما جاری می­‌شود. پس برای اینکه آهنربای جذب پول و ثروت شویم، برای همان پولی که اکنون در اختیار داریم حتی اگر کم است شکرگزار باشیم و احساس لذت کنیم. همانطور که گفته شد خاصیتی که شکرگزاری دارد این است که توجه ما را از نداشته­‌ها به سمت داشته­‌ها جلب می­‌کند که این خود نیز برای ما نعمت و برکت و جذب ثروت و پول بیشتری را به دنبال خود خواهد داشت. قانون شکرگزاری بر اساس قانون جذب عمل می‌کند و براساس قانون جذب هر کم تراکمی، پر تراکمی را به سمت خودش جذب می­‌کند. پس برای پولی که در اختیار دارید سپاسگزار باشید، آنگاه به طرز معجزه آسایی خواهید دید که ثروتتان چند برابر خواهد شد.

بیلی نلسون:

زمانی که شمردن نعمت‌هایی که در زندگی نصیبم شده را آغاز کردم سراسر زندگی­ام تغییر کرد.

شکرگزاری قانون بسیار شگفت انگیزی است، هر چه بیشتر به خاطر داشته­‌هایمان سپاسگزار خدا باشیم نعمت‌های بیشتری به سمت ما جریان می­‌یابد. امتحان کنید شکرگزاری را یکی از عادت‌های روزانه خود قرار دهید و برای مدتی به داشته‌­هایتان متمرکز شوید و بابت وجود آنها در زندگیتان خدا را شکر کنید، نتیجه آن فوق‌­العاده خواهد بود. حتی خداوند را به خاطر آن موحبت‌ها و خواسته‌هایی که ندارید و می‌­خواهید بدست آورد سپاس گویید. هر زمان در مورد چیزی سپاسگزاری و قدردانی می­کنیم و احساس خوب در مورد آن داریم، ما به کائنات می‌­گوییم از این چیز بیشتر می­‌خواهیم پس خواهشا در مورد پول و ثروت چنین نگرشی داشته باشید.

ولاس والتر:

افرادی که صادقانه خداوند را بابت آنچه در تخیل دارند شکر می­‌کنند ایمان واقعی دارند. آنان ثروتمند می­‌شوند و از هر آنچه می‌خواهند فراهم می‌آورند.

به عنوان سخن پایانی این نوشتار باید بگوییم که این زندگی شماست، هیچ کس نمی‌تواند در آن تغییر ایجاد کند، مگر خود شما. اگر همچنان کارهایی که قبلاً انجام می‌دادید را انجام دهید و انتظار نتایج جدید در زندگی خود را دارید؛ سخت در اشتباه هستید. اگر خودتان خواستار تغییر نباشید، آنگاه هیچ چیز در این دنیا نمی‌­تواند شما را مجبور به تغییر کند. فکرتان را تغییر دهید تا زندگیتان تغییر ‌کند. خوشبختانه، این خودانگاره آموختنی است. با کنترل کردن کامل کلمات، تصاویر و نقطه نظرهایی که به ذهن خود راه می­‌دهید، کنترل کامل آینده خود را در دست گیرید و خود را به یک آهنربای جذب پول و ثروت بدل کنید. نکته پایانی دیگر این که از ثروتمند شدن دیگر لذت ببرید زیرا اگر فردی توانسته به این موفقیت برسد مطمئناً ما نیز می‌توانیم.

کریستین لارسون:

از موفقیت دیگران همان اندازه خوشحال باش که از موفقیت خودت خشنود می‌شوی.

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات: 3.3 / 5. تعداد امتیاز: 9

اولین نفری باشید که به این مقاله امتیاز میدهید

توضیحات بسیار کامل و جامع بود من لذت بردم. و سپاسگذارم

نتیجه ای که من گرفتم اینه که دوست داشتن با عشق میتونه ثمربخش باشه.ممنون از شما

خواهش میکنم علی جان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

دوره کسب سود به شیوه نخبگان بورس (رایگان برای ۱۰۰۰ نفر اول)

رایگان ثبت نام کنید

خانه سرمایه – آموزش تحلیل تکنیکال و بنیادی بازار بورس ایران

کمتر کسی را می­‌توان یافت که با شنیدن این پرسش که “چگونه می‌توان به آهنربای پول و ثروت تبدیل شد؟” به وجد نیاید و اعلام کند که علاقه‌­ای به دانستن پاسخ این پرسش و تبدیل شدن به آهنربایی که از هر طرف پول و ثروت را به سمت خود جذب می‎­کند ندارد.

اندرو یانگ:

چگونه مغناطیس جذب پول شویم

من در زندگی به این نتیجه رسیده‌ام که ثروت یک نگرش ذهنی‌ است و هر کسی می‌تواند افکار ثروتمندی داشته باشد.

حداقل شما عزیزی که این نوشتار را برای خواندن انتخاب نموده‌­اید، مشخص است که حتی اگر شده، یکبار به این موضوع فکر کرده‌­اید و در حال حاضر این مقاله را برای مطالعه برگزیده­‌اید. حال سوال اصلی اینجاست که چرا با وجود اینکه اکثر افراد دوست دارند پول و ثروت را به سمت خود جذب کنند، درصد اندکی از افراد در جهان واقعاً ثروتمندند؟ چرا افراد به جای آنکه جاذب و مغناطیس پول و ثروت باشند، اکثراً دافع پول و ثروتند؟ در ادامه این نوشتار همراه ما باشید تا بتوانیم علاوه بر یافتن پاسخ­‌هایی برای این دست از سوالات، راهکارها و گام­‌های علمی و کاربردی موثری را برای تبدیل شدن به آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت بررسی کنیم تا دروازه‌­هایی از پول و ثروت بروی ما گشوده شود. به طور کلی قوانین ثابتی بر این عالم هستی حاکم است که خواه، ناخواه زندگی همه­ انسان­‌ها را تحت تاثیر خود قرار می­‌دهد و خوشبختانه یا متاسفانه باید بگوییم این قوانین زندگی انسان­‌ها را در همه جنبه­‌ها، حتی مغناطیس و آهنربای پول و ثروت بودن احاطه کرده و افراد دانسته یا نادانسته در تمامی امور زندگی خود این قوانین مهم را به کار می­‌گیرند. اما خبر خوب این است که وجود چنین قوانینی در عالم هستی؛ این امکان را به ما می‌­دهد بتوانیم به صورت کاملاً آگاهانه و مختار این قوانین متافیزیکی را در جهت کارا و مثبت برای بدل شدن به یک آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت به کار گیریم.

بنیامین دیزرائیلی:

هیچ عاملی تاب مقاومت در برابر خواست انسان را ندارد.

لذا آنچه لازم است برای یافتن پاسخ این پرسش که “چگونه آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت شویم؟” بدانیم، در شناخت این قوانین کائناتی نهفته است و مهم­تر این است که بدانیم در درون ما این قدرت وجود دارد که قوانین خارق­‌العاده هستی را در جهت رسیدن به اهدافمان به نفع خود به کار گیریم.

هنری فورد:

فکر کنید که می‌توانید یا فکر کنید که نمی‌توانید؛ در هر حالت حق با شماست.

فهرست عناوین

شاید بتوان گفت مهمترین نقطه آغاز هر موفقیتی به اشتیاق و عشق به آن هدف بر می­‌گردد. البته نه هر نوع اشتیاق، اشتیاقی که در اینجا به آن احتیاج داریم، اشتیاق سوزان است. منظور از اشتیاق سوزان، عشق و اشتیاقی است که در آن جز هدف و مقصود، چیز دیگری را نبینیم و به اصطلاح، این عشق شب و روزمان را از ما بگیرد.

امت فاکس:

اگر بتوانی به اندازه کافی عاشق باشی، آنگاه قدرتمندترین انسان روی زمین خواهی بود.

بنابراین تنها چیزی که باعث می­‌شود پول در زندگیمان بماند و پول بیشتری جذب کنیم، عشق است. حس نگرانی، شما را از پول دور می­‌کند، بیشتر افراد زمانی که حقوق می­‌گیرند یا پولی بدست می­‌آورند؛ هیچ احساس اشتیاق، عشق و شعفی به آن ندارند و به جای آنکه به پول عشق بورزند و با احساس خوبی از آن استقبال کنند، بیشتر نگران از دست دادن آن هستند که نتیجه­ نیز برای آن‌ها همین دور شدن پول خواهد بود. خواستن به تنهایی راهی برای رسیدن به ثروت و تبدیل شدن به آهنربا و مغناطیس پول و ثروت نیست، ما باید مشتاق ثروتمندی باشیم و به صورت وسواس گونه­‌ای تمام امور زندگیمان را در جهت تدارک برای جذب پول و ثروت به سمت خودمان برنامه‌­ریزی کنیم و جز هدفمان که تبدیل شدن به یک آهنربای بی چون و چراست، چیز دیگری نبینیم. در نهایت در ارتباط با این قانون باید بدانیم که برای اینکه مثل یک آهنربا از هر طرف پول و ثروت را جذب کنیم و به اهداف دلخواه خود در هر زمینه‌­ای برسیم باید اقدام فوری کنیم و نخستین قدم­‌ها را با شوق هر چه بیشتر برداریم. در یک کلام، موفقیت زمانی همه­ ابعاد زندگی ما را در بر می­‌گیرد که مصر و مشتاق و سمج باشیم و شکست را نپذیریم.

رالف والدو امرسون:

وقایع بزرگ و سرنوشست ساز تاریخ ناشی از پیروزی نوعی اشتیاق است.

آنتونی رابینز:

چنانچه خواسته‌ها و اهداف خود را نشناسیم، کشتی بدون سکانی خواهیم بود که در اوج مثبت‌ اندیشی، همواره مسیر خود را دگرگون می‌کنیم.

در ابتدای بحث باید این موضوع را کمی شفاف­تر کنیم؛ همه­ ما دوست داریم بدانیم چگونه می‌­توان پول بیشتری را جذب کرد و مغناطیس و آهنربای پول و ثروت شد؟ اما نکته مهم اینجاست که چگونگی رسیدن به یک هدف، مسئله اصلی نیست، زیرا این ما نیستم که چگونگی رسیدن به هدف را مشخص می­‌کنیم؛ بلکه ما با ایمان و باور راسخی که به سرمنشا هستی داریم، چگونگی دستیابی به هدف و خواسته­‌هایمان را به کائنات و عوامل هستی واگذار می­‌کنیم. تنها مسئله مهمی که وجود دارد این است که ما چرایی یک هدف را مشخص کنیم. چرا می‌خواهیم آهنربای جذب پول و ثروت شویم؟ اگر ما بتوانیم دلیل متقن برای داشتن یک هدف تعیین کنیم، مطمئناً راه­‌هایی برای دستیابی به این هدف برای ما آشکار خواهد شد. این در حالی است که چرایی رسیدن به یک هدف می­‌تواند برای افراد کاملاً متفاوت و منحصر به فرد باشد.

آنتونی رابینز:

ممکن است بزرگترین اره‌ای که در جهان اختراع شده است در دست شما باشد و در عین حال، در میان انبوهی از درختان جنگل، سرگردان بمانید و ندانید چه کنید. اگر بدانید که چه درختانی را باید برید و چرا؟ شرایط بروفق مراد است، وگرنه ابزاری عالی در دست دارید که به هیچ نمی‌ارزد.

پس برای اینکه می‌­خواهید آهنربای جذب پول و ثروت شوید یک چرایی شخصی پیدا کنید؛ چرایی که شبانه روز شما را به خود درگیر کند. زیرا همانطور که بیان شد ما برای حرکت به سمت یک هدف یا خواسته، بایستی دلایل محکم و قاطعی داشته باشیم تا این دلایل، انگیزه و اشتیاق را در ما برای حرکت به سمت هدف افزایش دهد.

آنتونی رابینز:

برای زندگی خود هدف داشته باشید و آن را برآورده سازید و مهم‌تر از همه آنکه این کار را با عشق، شور، حرارت، شیفتگی و سرزندگی بسیار انجام دهید!

پس برای آنکه بتوانیم ضمیر ناخودآگاه را بر روی مدار جذب ثروت و پول برنامه­‌ریزی کنیم، نخستین کاری که باید انجام دهیم تعیین هدف است. باید بدانیم دقیقاً هدف ما از آهنربای پول و ثروت بودن چیست و یا به چه میزان ثروت و پولی می‌خواهیم برسیم؟ خوشبختانه ضمیرناخوآگاه ما قابلیت برنامه­ریزی دارد و هر فرمانی به او بدهیم، گوش به فرمان است و بدان عمل می‌نماید. پس هدف­‌های بزرگ انتخاب کنید، اهدافی که هر روز باعث افزایش انگیزه شما گردند و اگر می­‌توانید برای دستیابی به اهدافتان یک زمان منطقی تعیین کنید.

جیم ران:

هدف‌هایتان را کوچک  انتخاب نکنید. اگر به هدف‌های بزرگ احساس نیاز نکنید، انسان بزرگی نخواهید شد.

اهداف را حتماً یادداشت کنید (بنویسید تا اتفاق بیافتد)؛ زیرا با نوشتن تمرکز بر روی هدف افزایش می‌­یابد. قدرتی که در نوشتن هست، معجزه می­‌کند.

برایان تریسی:

یاداشت هدف‌هایتان بر روی کاغذ، احتمال دستیابی به آن‌ها را ۱۰۰۰% افزایش می‌دهد.

بنابراین باید از قدرتی که در اختیارمان است، استفاده کنیم و به کائنات این دستور را ارسال نماییم که آمادگی کامل برای رسیدن به اهدافمان را داریم. حال برای ثبت این اهداف نیاز است که به چند نکته دقت کنید:

آیا تا کنون به این نکته توجه داشته‌­اید که وقتی شاد و خوشحال هستید، دلایل دیگری نیز رخ خواهند داد تا شما خوشحال­تر شوید و زمانی که ناراحت و افسرده هستید انگار تمام اتفاقات ناخوشایند در انتظار شماست؟ این موضوع به قانون جذب بر می­‌گردد که در همه حال و همه جا عمل می‌­کند.

جان اساراف:

تنها دلیلی که مردم هر آنچه ‌را می‌خواهند ندارند این است که ‌آن‌ها بیشتر راجع به آنچه نمی‌خواهند فکر می‌کنند تا آنچه می‌خواهند.

قانون جذب می­‌گوید هر چیزی همسان خود را جذب خواهد نمود، به بیان بهتر بر اساس قانون جذب؛ انرژی­‌های همانند، مشابه و هم بسامد یکدیگر را جذب می­‌کنند.

مولانا:

چگونه مغناطیس جذب پول شویم

در جهان هر چیز ، چیزی جذب کرد

گرم گرمی را کشید و  سرد ، سرد

پس داشتن احساسات خوب نسبت به ثروت و پول، همسان خود که همان پول و ثروت بیشتر است را به سمت ما جذب خواهد نمود. حتماً حالا از خود می­‌پرسید که چگونه می­‌توانیم احساسات خودمان را نسبت به پول و ثروت بهبود دهیم. برای اینکار لازم است که تا می‌توانید پول را دوست داشته باشید و به پول احترام بگذارید و آن را مقدس بشمارید. عاشق کار و شغلی باشید که منبع درآمد شماست و یا شغل و کاری را انتخاب کنید که واقعا عاشق آن هستید. احساس خوبی که از انجام کاری که عاشق آن هستید از خود ساطع می­‌کنید، باعث می­‌شود کارایی شما چندین برابر شود و ایده‌­های بهتری در کسب و کارتان ارائه دهید و همین باعث انگیزه و انرژی مضاعف در کار شما می‌­گردد و بر اساس قانون جذب، پول و ثروت بیشتری به سمت شما جریان می­‌یابد. قانون جذب به راستی مطیع است.

لیزا نیکولز:

وقتی تو درباره آنچه می‌خواهی فکر کنی و با قصد و نیت بر آن تمرکز کنی، آنگاه قانون جذب دقیقا هر دفعه همان چیزی را که می‌خواهی به تو می‌دهد.

همین الان احساستان نسبت به پول را بسنجید و ببینید که نسبت به ثروت چه احساسی دارید. اغلب افراد در ظاهر و گفتار نشان می‌­دهند که به پول احساس خوبی دارند ولی در عمل بگونه دیگری رفتار می­کنند و دائماً از نبود و فقدان پول گلایه دارند. پس همیشه حواستان به احساساتتان باشد زیرا احساسات در قانون جذب به مانند یک راهنما عمل می­‌کند. به همان نسبتی که به پول و ثروتمندی احساسات مثبت و خوبی دارید، شما به آن نزدیکتر شده‌اید. بنابراین کاری که ما باید انجام دهیم این است که دائماً احساس خود را به پول و ثروت عالی کنیم. برای این کار باید از پولی که در اختیار داریم لذت کامل را ببریم و بابت هر پولی که بدست ما می­‌رسد سپاسگزار خالق بی­همتا باشیم. عبارات تاکیدی را برای تبدیل شدن به آهنربا پول و ثروت به کار بریم. این عبارات را بر روی کاغذ نوشته و روی دیوار اتاقمان جایی جلوی چشممان قرار دهیم تا هر شب قبل از خواب و یا هر روز بلافاصله بعد از بیدار شدن که ذهن نیمه هوشیار آمادگی لازم برای جذب بیشتر را داراست، آن‌ها را تکرار کنیم. عبارات تاکیدی همچون جملات زیر یا هر جمله دیگری که بین شما و ثروت رابطه بهتری ایجاد می­‌نماید:

قانون جذب مدام در حال فعالیت است، چه باور و درک کنی یا نکنی. قانون جذب قانون‌ خلقت است. فیزیکدان‌های کوانتومی به اطلاع ما رسانده‌اند که کل کائنات از فکر نشأت گرفته است.

باب پراکتور:

تو زندگی‌ات را از طریق افکارت و قانون جذب خلق می‌کنی و تک تک افراد هم همین کار را می‌کنند.

طبق فیزیک کوانتم ما فقط در یک دنیای فیزیکی زندگی نمی­‌کنیم، بلکه در وجود هر کدام از ما چندین عوالم دیگر نیز وجود دارد که بسیار فراتر از عالم فیزیکی ماست. هر کدام از ما براساس گفتار، رفتار و افکارمان، یک دنیای فرکانسیک داریم که ممکن است با دنیای فرکانسی سایرین متفاوت باشد. همچنین دنیای فرکانسیک هر فرد با توجه به جنبه‌­های وجودی او به هزاران دنیای فرکانسیک قابل تقسیم است؛ یعنی ممکن است دنیای فرکانسیک سلامتی ما با دنیای فرکانسی ثروت ما یا علم کاملا متفاوت باشد. به عنوان مثال فردی را در نظر بگیرید که از نظر ثروت بسیار غنی است پس از این نظر در فرکانس خوب و مناسبی قرار دارد ولی بیماری لاعلاجی دارد، بنابراین از نظر سلامتی در فرکانس و مدار مناسبی قرار ندارد.(چیزی که فرکانس ما را در هر لحظه تعیین می‌نماید، فکر و مهم تراز آن احساسات ما در آن لحظه است).

استر هیکس:

هیچ چیزی وارد تجربیات تو نشده است مگر تو آن را با افکار و احساساتت دعوت کرده‌ای.

در ادامه این بحث باید بگوییم که هر انسانی با توجه به گفتار، رفتار و افکاری که دارد، فرکانسی را از خود ساطع می­‌کند که بر اساس آن فرکانس ساطع شده به یکی از جهان­‌های فرکانسیک وارد می‌شود که در آن جهان موقعیت­‌ها، اشخاص و شرایطی را تجربه خواهد کرد که دقیقا فرکانسی مشابه به فرکانس آن شخص دارند.

هرمن کین:

موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می‌دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.

پس در ارتباط با تبدیل به آهنربای جذب پول و ثروت شدن نیز می‌توان گفت رفتار، گفتار و افکار هر فرد در مورد ثروت تعیین کننده فرکانس اوست. برای مثال باید به شما عزیزان بگوییم کسی که  در مورد پول این ذهنیت را دارد که پول درآوردن کار ساده و راحتی نیست، فرکانسی را از خود ساطع می‌­کند که او را در فرکانس به سختی پول کسب کردن قرار می‌­دهد. بر اساس همین مدار فرکانسی افراد و موقعیت‌هایی بر سر راه این شخص قرار می­‌گیرند تا او به سختی کسب روزی کند. این تفکر او را از فرکانس اشخاصی که به سادگی و عزتمندانه درآمد و پول کسب می­‌کنند دور می­‌نماید و هیچگاه در موقعیت و شرایط انسان‌هایی که به راحتی پول در می­‌آورند قرار نمی­‌گیرد.

استر هیکس:

چیزی که درباره اش فکر می‌کنی یک ارتعاش را از طریق تو فعال می‌کند.

پس برای اینکه بتوانیم به آهنربای جذب پول و ثروت تبدیل شویم لازم است که وارد جهان فرکانسی شویم که در آن کسب پول و ثروت به آسانی و عزتمندانه انجام شود. حال سوال شما نیز حتماً این است که چگونه می­‌توان وارد چنین دنیای فرکانسی شد؟ برای پاسخ به این سوال باید به نکات زیر توجه خاصی داشته باشیم:

تو اول بگو با کیان زیستی            پس آن گه بگویم که تو کیستی

نکته دیگری که در این ارتباط باید به یاد داشت این است که بالاترین فرکانس و ارتعاش مربوط به سپاسگزاری است. سپاسگزاری برای تک تک نعمت‌هایی که اکنون در اختیار داریم فرکانس ما برای جذب ثروت را افزایش می­‌دهد.

برای آنکه بتوانیم خود را به یک مغناطیس جذب پول و ثروت بدل کنیم، باید بدانیم که از نظر فیزیک کوانتم تمام ذرات هستی اعم از زنده و غیرزنده دارای انرژی هستند و همین انرژی است که سبب ایجاد ارتعاش در جهان هستی می­‌گردد. ذهن ما نیز به مانند سایر اجزا تشکیل دهنده­ عالم هستی و کائنات دارای انرژی است و دائماً در حال تولید ارتعاش در جهت خواسته‌­ها و ناخواسته­‌های ماست. کائنات با توجه به ارتعاشاتی که از افکار ما دریافت می­‌کند به این ارتعاشات پاسخ خواهد داد. ارتعاشات مثبتی که در ذهن ما در نتیجه افکار مثبت ایجاد می­‌شود، ما را به اهدافمان نزدیکتر و بالعکس ارتعاشات منفی که در نتیجه افکار منفی است ما را از خواسته خود دورتر می­‌کند. به طور مثال اگر دائماً به کمبود و نبود پول فکر کنیم، ما در حال ارسال ارتعاش کمبود به عالم هستی هستیم و پاسخی که کائنات در ازای این افکار و احساس به ما خواهد داد این است که بی­‌پولی بیشتری به زندگی ما وارد خواهد شد. باز هم خبر خوب این است که قائده این عالم بر وفور و فراوانی است و اگر ما به صورت خودآگاه افکار خود را بر روی فراوانی و روزافزونی ثروت متمرکز و کنترل کنیم؛ ارتعاشات ذهنی ما در جهت جذب پول بیشتر، مثبت خواهد شد و نتیجه­‌ای که خواهیم گرفت فوق العاده خواهد بود و درهای ورود پول به زندگیمان باز خواهد شد. پس برای آنکه بتوانیم به آهنربای جذب بی­چون و چرای پول و ثروت تبدیل شویم؛ کاری که باید انجام دهیم این است که در هر لحظه بفهمیم دقیقا در حال فرستادن چه نوع ارتعاشی به سیستم هستی و کائنات هستیم. به بیان دیگر برای مغناطیس ثروت شدن باید همه وجودمان سرشار از شوق پول باشد، باید حتی آن مبلغ ناچیز پولی که در اختیار داریم را دوست داشته باشیم و هرگز گلایه، ناله و شکایتی نکنیم. در این حالت است که به قانون جذب اجازه می­‌دهیم که وارد عمل شود و وقتی متوجه احساس رضایت و خوشنودی ما از پول و ثروت می­‌شود، از آن مقدار بیشتری در اختیار ما قرار خواهد داد. این به این معناست که ارتعاش ما با پول یکی شده و اصطلاحا هم ارتعاش شده­‌ایم.

مولانا:

تا درطلب گوهر کانی، کانی

تا در هوس لقمه نانی، نانی

این نکته­ی رمز اگر بدانی، دانی

هرچیز که در جستن آنی، آنی

تمام واقعیت­‌های زندگی بیرونی، برگرفته از واقعیت‌های درونی انسان است تا آنجا که در کتب مختلف بیان می­‌شود شما آنچه را که می­‌بینید باور نمی­‌کنید؛ بلکه آنچه را که باور دارید می‌بینید. پس تمام شرایط، محیط و حوادث پیرامون ما تحت تاثیر باورهای ذهنی ماست. باورهای ما، افکار غالب ما هستند که مکررا در ذهن ما تکرار شده­‌اند و توجه ما کاملا معطوف به آن‌ها است. هر چیزی که عمیقا به آن باور داشته باشیم بدون شک و تردید برای ما به واقعیت تبدیل خواهد شد. طبق قانون باورها، این باورهای ماست که ما را در مداری قرار می­‌دهد که در آن مدار با اتفاقات و شرایطی هم جنس باورهایمان روبرو خواهیم شد.

عیسی مسیح:

آنچه را که دلت می‌خواهد در زندگی‌ات اتفاق بیفتد باور کن وایمان داشته باش که اتفاق می‌افتد و قطعاً اتفاق می‌افتد و شما آن را خواهید داشت.

خبر خوبی که در ارتباط با باورها وجود دارد این است که ما می‌توانیم باورهای محدود کننده خود در رابطه با هر موضوعی را با تکرار و تمرین تغییر دهیم تا باورهایی همراستا با هدف و خواسته‌هایمان ایجاد گردد. پس برای آنکه بتوانیم به آهنربای پول و ثروت بدل شویم باید باورهای محدوده کننده‌­ای که در ذهنمان در مورد پول و ثروت وجود دارد را شناسایی کنیم و آن‌ها را تغییر دهیم. ما در لایه‌­های زیرین افکار و در اعماق ضمیر ناخود آگاهمان باورهای غلط و ضد جذب ثروتی داریم که باعث می­‌شود به شدت از ثروت دور شویم. باید باور فراوانی را در ذهنمان پرورش دهیم و باورهای مخرب همچون دور بودن ثروت از خداوند، کثیف بودن و چرک کف دست بودن پول و یا خراب بودن انسان‌های ثروتمند و صادق نبودن آن‌ها را از باورهایمان حذف کنیم. زیرا با تغییر این باورها به صورت ناخودآگاه فرکانس‌­هایی به جهان هستی ارسال می­‌شود و ما نتایج آن را در ثروت آفرینی خواهیم دید.

دنیای امروز ما، دنیای تخصص­‌ها است. کاری که دوست دارید را به صورت تخصصی یاد بگیرید و در آن تخصص حرف‌ه­ای شوید. اطلاعات خود را در زمینه فعالیت خود بالا ببرید و خلاقیت خود را در آن به نمایش بگذارید. یک طرح جدید، کار نو، حرف‌ه­ای نوین در زمینه­‌ای که در آن تخصص دارید ارائه دهید و کارآفرین شوید. اگر خواهان ثروت هستید و می­‌خواهید آهنربای پول باشید شرکت مخصوص به خود را راه اندازی کنید، محصولی را برای فروش انتخاب کنید و نیرو استخدام کنید.

این قانون به ما می­‌گوید در زندگی منتظر هر چیزی باشیم، ماهیت آن چیز به زندگی ما وارد می­‌شود و در واقع قانون انتظارر همان نگاه و تصویری است که ما از زندگی خودمان داریم. پس در زندگی تا می­‌توانید در انتظار پول و ثروت باشید؛ زیرا اگر با اطمینان انتظار چیزی را داشته باشیم، این انتظار روی نگرش و باورهای ما اثر قدرتمندی گذاشته و مقدمات حضور آن را برای ما فراهم می­کند. بنابراین برای اینکه بتوانیم مانند یک آهنربای قوی عمل کنیم و پول و ثروت را به سمت خود جذب کنیم باید پس از طلیبدن خواسته­‌هایمان فقط منتظر آن باشیم و به قانونمندی و نظم هوشمندانه جهان هستی اطمینان کنیم و صبور باشیم.

تصویر سازی ذهنی به تجسمی گفته می‌شود که در آن افکار و احساسات ما به بهترین شکل ممکن کنترل می‌­شود و ارتعاش و فرکانسی که از این افکار ساطع می‌­شود به دنبال هم فرکانس و هم ارتعاش خود می­رود و ماهیت آن را به سوی ما جذب می­‌کند. بنابراین یکی از راه­‌های رسیدن به خواسته­‌ها و تغییر مدار، تجسم خلاق است. برای تبدیل به آهنربای پول و ثروت هر روز زمانی را به ریلکسیشن و مراقبه اختصاص دهید و خود را در حالی تصور کنید که به مقادیر بالایی از ثروت و پول رسیده­‌اید، در حالی که غرق در شادی و سپاس هستید.

پس اگر آگاهانه از جملات تاکیدی و تجسم خلاق استفاده کنیم، در ضمیرناخودآگاه باور موفقیت را به وجود می‌­آوریم و شاهد دستیابی به هر آنچه که آرزو داریم خواهیم بود. زیرا تکرار و تصویرسازی خواسته در حالت خودآگاه، ضمیر ناخودآگاه را فریب می­‌دهد و به او عادت می­‌دهد که همیشه ما را انسانی موفق بداند و به همین جهت ما را در رسیدن به خواسته‌­هایمان یاری دهد. بهترین راه برای تجسم خلاق این است که یک موسیقی آرامش بخش را پخش کنید و در حالت ریلکس قرار بگیرید و با چشمانی بسته ده نفس عمیق بکشید. خود را مانند یک آهنربا که از هر طرف پول و ثروت به سمت او جذب می‌­شود و یا هر خواسته دیگری که دارید، تصور و تجسم کنید. تصویرسازی را به گونه‌­ای انجام دهید که خواسته شما الان برآورده شده و وارد زندگیتان شده است. تمامی خواسته­‌های خود، زندگی و ثروتی را که در انتظار آن هستید با جزئیات کامل، روشن و واضح تجسم کنید؛ به حدی با جزئیات باشد که بوی پول نو و جنس اوراق پول نو را احساس کنید. هرچه تصویرسازی با جزئیات بیشتر باشد و زمان بیشتری به آن اختصاص دهید و احساسات بیشتری را از شما درگیر خود کند، تصویرسازی بهتر و قوی­تری خواهید داشت.

شکرگزاری قوی­ترین ارتعاشی است که می‌­توانیم به سمت هسته کائنات ارسال کنیم. مهمترین مزیت شکرگزاری ساطع کردن ارتعاش و فرکانس مثبت و قوی از خودمان است. زیرا سپاسگزاری یعنی توجه به داشته‌­ها و احساس لذت برای وجود آن داشته‌­ها. همانطور که سعدی شیرین سخن می­‌گوید:

شکر نعمت نعمتت افزون کند، کفر نعمت، نعمت از برت بیرون کند. روی داشته هاتون تمرکز کنید و به خاطر آن‌ها با احساس خوب، خدا را شکر کنید. وقتی برای تک تک داشته­‌هایمان حتی کوچکترین آن‌ها در زندگی سپاسگزار باشیم، نعمت­‌های بیشتر و بیشتر به سمت ما جاری می­‌شود. پس برای اینکه آهنربای جذب پول و ثروت شویم، برای همان پولی که اکنون در اختیار داریم حتی اگر کم است شکرگزار باشیم و احساس لذت کنیم. همانطور که گفته شد خاصیتی که شکرگزاری دارد این است که توجه ما را از نداشته­‌ها به سمت داشته­‌ها جلب می­‌کند که این خود نیز برای ما نعمت و برکت و جذب ثروت و پول بیشتری را به دنبال خود خواهد داشت. قانون شکرگزاری بر اساس قانون جذب عمل می‌کند و براساس قانون جذب هر کم تراکمی، پر تراکمی را به سمت خودش جذب می­‌کند. پس برای پولی که در اختیار دارید سپاسگزار باشید، آنگاه به طرز معجزه آسایی خواهید دید که ثروتتان چند برابر خواهد شد.

بیلی نلسون:

زمانی که شمردن نعمت‌هایی که در زندگی نصیبم شده را آغاز کردم سراسر زندگی­ام تغییر کرد.

شکرگزاری قانون بسیار شگفت انگیزی است، هر چه بیشتر به خاطر داشته­‌هایمان سپاسگزار خدا باشیم نعمت‌های بیشتری به سمت ما جریان می­‌یابد. امتحان کنید شکرگزاری را یکی از عادت‌های روزانه خود قرار دهید و برای مدتی به داشته‌­هایتان متمرکز شوید و بابت وجود آنها در زندگیتان خدا را شکر کنید، نتیجه آن فوق‌­العاده خواهد بود. حتی خداوند را به خاطر آن موحبت‌ها و خواسته‌هایی که ندارید و می‌­خواهید بدست آورد سپاس گویید. هر زمان در مورد چیزی سپاسگزاری و قدردانی می­کنیم و احساس خوب در مورد آن داریم، ما به کائنات می‌­گوییم از این چیز بیشتر می­‌خواهیم پس خواهشا در مورد پول و ثروت چنین نگرشی داشته باشید.

ولاس والتر:

افرادی که صادقانه خداوند را بابت آنچه در تخیل دارند شکر می­‌کنند ایمان واقعی دارند. آنان ثروتمند می­‌شوند و از هر آنچه می‌خواهند فراهم می‌آورند.

به عنوان سخن پایانی این نوشتار باید بگوییم که این زندگی شماست، هیچ کس نمی‌تواند در آن تغییر ایجاد کند، مگر خود شما. اگر همچنان کارهایی که قبلاً انجام می‌دادید را انجام دهید و انتظار نتایج جدید در زندگی خود را دارید؛ سخت در اشتباه هستید. اگر خودتان خواستار تغییر نباشید، آنگاه هیچ چیز در این دنیا نمی‌­تواند شما را مجبور به تغییر کند. فکرتان را تغییر دهید تا زندگیتان تغییر ‌کند. خوشبختانه، این خودانگاره آموختنی است. با کنترل کردن کامل کلمات، تصاویر و نقطه نظرهایی که به ذهن خود راه می­‌دهید، کنترل کامل آینده خود را در دست گیرید و خود را به یک آهنربای جذب پول و ثروت بدل کنید. نکته پایانی دیگر این که از ثروتمند شدن دیگر لذت ببرید زیرا اگر فردی توانسته به این موفقیت برسد مطمئناً ما نیز می‌توانیم.

کریستین لارسون:

از موفقیت دیگران همان اندازه خوشحال باش که از موفقیت خودت خشنود می‌شوی.

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات: 3.3 / 5. تعداد امتیاز: 9

اولین نفری باشید که به این مقاله امتیاز میدهید

توضیحات بسیار کامل و جامع بود من لذت بردم. و سپاسگذارم

نتیجه ای که من گرفتم اینه که دوست داشتن با عشق میتونه ثمربخش باشه.ممنون از شما

خواهش میکنم علی جان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

دوره کسب سود به شیوه نخبگان بورس (رایگان برای ۱۰۰۰ نفر اول)

رایگان ثبت نام کنید

خانه سرمایه – آموزش تحلیل تکنیکال و بنیادی بازار بورس ایران

کمتر کسی را می­‌توان یافت که با شنیدن این پرسش که “چگونه می‌توان به آهنربای پول و ثروت تبدیل شد؟” به وجد نیاید و اعلام کند که علاقه‌­ای به دانستن پاسخ این پرسش و تبدیل شدن به آهنربایی که از هر طرف پول و ثروت را به سمت خود جذب می‎­کند ندارد.

اندرو یانگ:

چگونه مغناطیس جذب پول شویم

من در زندگی به این نتیجه رسیده‌ام که ثروت یک نگرش ذهنی‌ است و هر کسی می‌تواند افکار ثروتمندی داشته باشد.

حداقل شما عزیزی که این نوشتار را برای خواندن انتخاب نموده‌­اید، مشخص است که حتی اگر شده، یکبار به این موضوع فکر کرده‌­اید و در حال حاضر این مقاله را برای مطالعه برگزیده­‌اید. حال سوال اصلی اینجاست که چرا با وجود اینکه اکثر افراد دوست دارند پول و ثروت را به سمت خود جذب کنند، درصد اندکی از افراد در جهان واقعاً ثروتمندند؟ چرا افراد به جای آنکه جاذب و مغناطیس پول و ثروت باشند، اکثراً دافع پول و ثروتند؟ در ادامه این نوشتار همراه ما باشید تا بتوانیم علاوه بر یافتن پاسخ­‌هایی برای این دست از سوالات، راهکارها و گام­‌های علمی و کاربردی موثری را برای تبدیل شدن به آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت بررسی کنیم تا دروازه‌­هایی از پول و ثروت بروی ما گشوده شود. به طور کلی قوانین ثابتی بر این عالم هستی حاکم است که خواه، ناخواه زندگی همه­ انسان­‌ها را تحت تاثیر خود قرار می­‌دهد و خوشبختانه یا متاسفانه باید بگوییم این قوانین زندگی انسان­‌ها را در همه جنبه­‌ها، حتی مغناطیس و آهنربای پول و ثروت بودن احاطه کرده و افراد دانسته یا نادانسته در تمامی امور زندگی خود این قوانین مهم را به کار می­‌گیرند. اما خبر خوب این است که وجود چنین قوانینی در عالم هستی؛ این امکان را به ما می‌­دهد بتوانیم به صورت کاملاً آگاهانه و مختار این قوانین متافیزیکی را در جهت کارا و مثبت برای بدل شدن به یک آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت به کار گیریم.

بنیامین دیزرائیلی:

هیچ عاملی تاب مقاومت در برابر خواست انسان را ندارد.

لذا آنچه لازم است برای یافتن پاسخ این پرسش که “چگونه آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت شویم؟” بدانیم، در شناخت این قوانین کائناتی نهفته است و مهم­تر این است که بدانیم در درون ما این قدرت وجود دارد که قوانین خارق­‌العاده هستی را در جهت رسیدن به اهدافمان به نفع خود به کار گیریم.

هنری فورد:

فکر کنید که می‌توانید یا فکر کنید که نمی‌توانید؛ در هر حالت حق با شماست.

فهرست عناوین

شاید بتوان گفت مهمترین نقطه آغاز هر موفقیتی به اشتیاق و عشق به آن هدف بر می­‌گردد. البته نه هر نوع اشتیاق، اشتیاقی که در اینجا به آن احتیاج داریم، اشتیاق سوزان است. منظور از اشتیاق سوزان، عشق و اشتیاقی است که در آن جز هدف و مقصود، چیز دیگری را نبینیم و به اصطلاح، این عشق شب و روزمان را از ما بگیرد.

امت فاکس:

اگر بتوانی به اندازه کافی عاشق باشی، آنگاه قدرتمندترین انسان روی زمین خواهی بود.

بنابراین تنها چیزی که باعث می­‌شود پول در زندگیمان بماند و پول بیشتری جذب کنیم، عشق است. حس نگرانی، شما را از پول دور می­‌کند، بیشتر افراد زمانی که حقوق می­‌گیرند یا پولی بدست می­‌آورند؛ هیچ احساس اشتیاق، عشق و شعفی به آن ندارند و به جای آنکه به پول عشق بورزند و با احساس خوبی از آن استقبال کنند، بیشتر نگران از دست دادن آن هستند که نتیجه­ نیز برای آن‌ها همین دور شدن پول خواهد بود. خواستن به تنهایی راهی برای رسیدن به ثروت و تبدیل شدن به آهنربا و مغناطیس پول و ثروت نیست، ما باید مشتاق ثروتمندی باشیم و به صورت وسواس گونه­‌ای تمام امور زندگیمان را در جهت تدارک برای جذب پول و ثروت به سمت خودمان برنامه‌­ریزی کنیم و جز هدفمان که تبدیل شدن به یک آهنربای بی چون و چراست، چیز دیگری نبینیم. در نهایت در ارتباط با این قانون باید بدانیم که برای اینکه مثل یک آهنربا از هر طرف پول و ثروت را جذب کنیم و به اهداف دلخواه خود در هر زمینه‌­ای برسیم باید اقدام فوری کنیم و نخستین قدم­‌ها را با شوق هر چه بیشتر برداریم. در یک کلام، موفقیت زمانی همه­ ابعاد زندگی ما را در بر می­‌گیرد که مصر و مشتاق و سمج باشیم و شکست را نپذیریم.

رالف والدو امرسون:

وقایع بزرگ و سرنوشست ساز تاریخ ناشی از پیروزی نوعی اشتیاق است.

آنتونی رابینز:

چنانچه خواسته‌ها و اهداف خود را نشناسیم، کشتی بدون سکانی خواهیم بود که در اوج مثبت‌ اندیشی، همواره مسیر خود را دگرگون می‌کنیم.

در ابتدای بحث باید این موضوع را کمی شفاف­تر کنیم؛ همه­ ما دوست داریم بدانیم چگونه می‌­توان پول بیشتری را جذب کرد و مغناطیس و آهنربای پول و ثروت شد؟ اما نکته مهم اینجاست که چگونگی رسیدن به یک هدف، مسئله اصلی نیست، زیرا این ما نیستم که چگونگی رسیدن به هدف را مشخص می­‌کنیم؛ بلکه ما با ایمان و باور راسخی که به سرمنشا هستی داریم، چگونگی دستیابی به هدف و خواسته­‌هایمان را به کائنات و عوامل هستی واگذار می­‌کنیم. تنها مسئله مهمی که وجود دارد این است که ما چرایی یک هدف را مشخص کنیم. چرا می‌خواهیم آهنربای جذب پول و ثروت شویم؟ اگر ما بتوانیم دلیل متقن برای داشتن یک هدف تعیین کنیم، مطمئناً راه­‌هایی برای دستیابی به این هدف برای ما آشکار خواهد شد. این در حالی است که چرایی رسیدن به یک هدف می­‌تواند برای افراد کاملاً متفاوت و منحصر به فرد باشد.

آنتونی رابینز:

ممکن است بزرگترین اره‌ای که در جهان اختراع شده است در دست شما باشد و در عین حال، در میان انبوهی از درختان جنگل، سرگردان بمانید و ندانید چه کنید. اگر بدانید که چه درختانی را باید برید و چرا؟ شرایط بروفق مراد است، وگرنه ابزاری عالی در دست دارید که به هیچ نمی‌ارزد.

پس برای اینکه می‌­خواهید آهنربای جذب پول و ثروت شوید یک چرایی شخصی پیدا کنید؛ چرایی که شبانه روز شما را به خود درگیر کند. زیرا همانطور که بیان شد ما برای حرکت به سمت یک هدف یا خواسته، بایستی دلایل محکم و قاطعی داشته باشیم تا این دلایل، انگیزه و اشتیاق را در ما برای حرکت به سمت هدف افزایش دهد.

آنتونی رابینز:

برای زندگی خود هدف داشته باشید و آن را برآورده سازید و مهم‌تر از همه آنکه این کار را با عشق، شور، حرارت، شیفتگی و سرزندگی بسیار انجام دهید!

پس برای آنکه بتوانیم ضمیر ناخودآگاه را بر روی مدار جذب ثروت و پول برنامه­‌ریزی کنیم، نخستین کاری که باید انجام دهیم تعیین هدف است. باید بدانیم دقیقاً هدف ما از آهنربای پول و ثروت بودن چیست و یا به چه میزان ثروت و پولی می‌خواهیم برسیم؟ خوشبختانه ضمیرناخوآگاه ما قابلیت برنامه­ریزی دارد و هر فرمانی به او بدهیم، گوش به فرمان است و بدان عمل می‌نماید. پس هدف­‌های بزرگ انتخاب کنید، اهدافی که هر روز باعث افزایش انگیزه شما گردند و اگر می­‌توانید برای دستیابی به اهدافتان یک زمان منطقی تعیین کنید.

جیم ران:

هدف‌هایتان را کوچک  انتخاب نکنید. اگر به هدف‌های بزرگ احساس نیاز نکنید، انسان بزرگی نخواهید شد.

اهداف را حتماً یادداشت کنید (بنویسید تا اتفاق بیافتد)؛ زیرا با نوشتن تمرکز بر روی هدف افزایش می‌­یابد. قدرتی که در نوشتن هست، معجزه می­‌کند.

برایان تریسی:

یاداشت هدف‌هایتان بر روی کاغذ، احتمال دستیابی به آن‌ها را ۱۰۰۰% افزایش می‌دهد.

بنابراین باید از قدرتی که در اختیارمان است، استفاده کنیم و به کائنات این دستور را ارسال نماییم که آمادگی کامل برای رسیدن به اهدافمان را داریم. حال برای ثبت این اهداف نیاز است که به چند نکته دقت کنید:

آیا تا کنون به این نکته توجه داشته‌­اید که وقتی شاد و خوشحال هستید، دلایل دیگری نیز رخ خواهند داد تا شما خوشحال­تر شوید و زمانی که ناراحت و افسرده هستید انگار تمام اتفاقات ناخوشایند در انتظار شماست؟ این موضوع به قانون جذب بر می­‌گردد که در همه حال و همه جا عمل می‌­کند.

جان اساراف:

تنها دلیلی که مردم هر آنچه ‌را می‌خواهند ندارند این است که ‌آن‌ها بیشتر راجع به آنچه نمی‌خواهند فکر می‌کنند تا آنچه می‌خواهند.

قانون جذب می­‌گوید هر چیزی همسان خود را جذب خواهد نمود، به بیان بهتر بر اساس قانون جذب؛ انرژی­‌های همانند، مشابه و هم بسامد یکدیگر را جذب می­‌کنند.

مولانا:

چگونه مغناطیس جذب پول شویم

در جهان هر چیز ، چیزی جذب کرد

گرم گرمی را کشید و  سرد ، سرد

پس داشتن احساسات خوب نسبت به ثروت و پول، همسان خود که همان پول و ثروت بیشتر است را به سمت ما جذب خواهد نمود. حتماً حالا از خود می­‌پرسید که چگونه می­‌توانیم احساسات خودمان را نسبت به پول و ثروت بهبود دهیم. برای اینکار لازم است که تا می‌توانید پول را دوست داشته باشید و به پول احترام بگذارید و آن را مقدس بشمارید. عاشق کار و شغلی باشید که منبع درآمد شماست و یا شغل و کاری را انتخاب کنید که واقعا عاشق آن هستید. احساس خوبی که از انجام کاری که عاشق آن هستید از خود ساطع می­‌کنید، باعث می­‌شود کارایی شما چندین برابر شود و ایده‌­های بهتری در کسب و کارتان ارائه دهید و همین باعث انگیزه و انرژی مضاعف در کار شما می‌­گردد و بر اساس قانون جذب، پول و ثروت بیشتری به سمت شما جریان می­‌یابد. قانون جذب به راستی مطیع است.

لیزا نیکولز:

وقتی تو درباره آنچه می‌خواهی فکر کنی و با قصد و نیت بر آن تمرکز کنی، آنگاه قانون جذب دقیقا هر دفعه همان چیزی را که می‌خواهی به تو می‌دهد.

همین الان احساستان نسبت به پول را بسنجید و ببینید که نسبت به ثروت چه احساسی دارید. اغلب افراد در ظاهر و گفتار نشان می‌­دهند که به پول احساس خوبی دارند ولی در عمل بگونه دیگری رفتار می­کنند و دائماً از نبود و فقدان پول گلایه دارند. پس همیشه حواستان به احساساتتان باشد زیرا احساسات در قانون جذب به مانند یک راهنما عمل می­‌کند. به همان نسبتی که به پول و ثروتمندی احساسات مثبت و خوبی دارید، شما به آن نزدیکتر شده‌اید. بنابراین کاری که ما باید انجام دهیم این است که دائماً احساس خود را به پول و ثروت عالی کنیم. برای این کار باید از پولی که در اختیار داریم لذت کامل را ببریم و بابت هر پولی که بدست ما می­‌رسد سپاسگزار خالق بی­همتا باشیم. عبارات تاکیدی را برای تبدیل شدن به آهنربا پول و ثروت به کار بریم. این عبارات را بر روی کاغذ نوشته و روی دیوار اتاقمان جایی جلوی چشممان قرار دهیم تا هر شب قبل از خواب و یا هر روز بلافاصله بعد از بیدار شدن که ذهن نیمه هوشیار آمادگی لازم برای جذب بیشتر را داراست، آن‌ها را تکرار کنیم. عبارات تاکیدی همچون جملات زیر یا هر جمله دیگری که بین شما و ثروت رابطه بهتری ایجاد می­‌نماید:

قانون جذب مدام در حال فعالیت است، چه باور و درک کنی یا نکنی. قانون جذب قانون‌ خلقت است. فیزیکدان‌های کوانتومی به اطلاع ما رسانده‌اند که کل کائنات از فکر نشأت گرفته است.

باب پراکتور:

تو زندگی‌ات را از طریق افکارت و قانون جذب خلق می‌کنی و تک تک افراد هم همین کار را می‌کنند.

طبق فیزیک کوانتم ما فقط در یک دنیای فیزیکی زندگی نمی­‌کنیم، بلکه در وجود هر کدام از ما چندین عوالم دیگر نیز وجود دارد که بسیار فراتر از عالم فیزیکی ماست. هر کدام از ما براساس گفتار، رفتار و افکارمان، یک دنیای فرکانسیک داریم که ممکن است با دنیای فرکانسی سایرین متفاوت باشد. همچنین دنیای فرکانسیک هر فرد با توجه به جنبه‌­های وجودی او به هزاران دنیای فرکانسیک قابل تقسیم است؛ یعنی ممکن است دنیای فرکانسیک سلامتی ما با دنیای فرکانسی ثروت ما یا علم کاملا متفاوت باشد. به عنوان مثال فردی را در نظر بگیرید که از نظر ثروت بسیار غنی است پس از این نظر در فرکانس خوب و مناسبی قرار دارد ولی بیماری لاعلاجی دارد، بنابراین از نظر سلامتی در فرکانس و مدار مناسبی قرار ندارد.(چیزی که فرکانس ما را در هر لحظه تعیین می‌نماید، فکر و مهم تراز آن احساسات ما در آن لحظه است).

استر هیکس:

هیچ چیزی وارد تجربیات تو نشده است مگر تو آن را با افکار و احساساتت دعوت کرده‌ای.

در ادامه این بحث باید بگوییم که هر انسانی با توجه به گفتار، رفتار و افکاری که دارد، فرکانسی را از خود ساطع می­‌کند که بر اساس آن فرکانس ساطع شده به یکی از جهان­‌های فرکانسیک وارد می‌شود که در آن جهان موقعیت­‌ها، اشخاص و شرایطی را تجربه خواهد کرد که دقیقا فرکانسی مشابه به فرکانس آن شخص دارند.

هرمن کین:

موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می‌دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.

پس در ارتباط با تبدیل به آهنربای جذب پول و ثروت شدن نیز می‌توان گفت رفتار، گفتار و افکار هر فرد در مورد ثروت تعیین کننده فرکانس اوست. برای مثال باید به شما عزیزان بگوییم کسی که  در مورد پول این ذهنیت را دارد که پول درآوردن کار ساده و راحتی نیست، فرکانسی را از خود ساطع می‌­کند که او را در فرکانس به سختی پول کسب کردن قرار می‌­دهد. بر اساس همین مدار فرکانسی افراد و موقعیت‌هایی بر سر راه این شخص قرار می­‌گیرند تا او به سختی کسب روزی کند. این تفکر او را از فرکانس اشخاصی که به سادگی و عزتمندانه درآمد و پول کسب می­‌کنند دور می­‌نماید و هیچگاه در موقعیت و شرایط انسان‌هایی که به راحتی پول در می­‌آورند قرار نمی­‌گیرد.

استر هیکس:

چیزی که درباره اش فکر می‌کنی یک ارتعاش را از طریق تو فعال می‌کند.

پس برای اینکه بتوانیم به آهنربای جذب پول و ثروت تبدیل شویم لازم است که وارد جهان فرکانسی شویم که در آن کسب پول و ثروت به آسانی و عزتمندانه انجام شود. حال سوال شما نیز حتماً این است که چگونه می­‌توان وارد چنین دنیای فرکانسی شد؟ برای پاسخ به این سوال باید به نکات زیر توجه خاصی داشته باشیم:

تو اول بگو با کیان زیستی            پس آن گه بگویم که تو کیستی

نکته دیگری که در این ارتباط باید به یاد داشت این است که بالاترین فرکانس و ارتعاش مربوط به سپاسگزاری است. سپاسگزاری برای تک تک نعمت‌هایی که اکنون در اختیار داریم فرکانس ما برای جذب ثروت را افزایش می­‌دهد.

برای آنکه بتوانیم خود را به یک مغناطیس جذب پول و ثروت بدل کنیم، باید بدانیم که از نظر فیزیک کوانتم تمام ذرات هستی اعم از زنده و غیرزنده دارای انرژی هستند و همین انرژی است که سبب ایجاد ارتعاش در جهان هستی می­‌گردد. ذهن ما نیز به مانند سایر اجزا تشکیل دهنده­ عالم هستی و کائنات دارای انرژی است و دائماً در حال تولید ارتعاش در جهت خواسته‌­ها و ناخواسته­‌های ماست. کائنات با توجه به ارتعاشاتی که از افکار ما دریافت می­‌کند به این ارتعاشات پاسخ خواهد داد. ارتعاشات مثبتی که در ذهن ما در نتیجه افکار مثبت ایجاد می­‌شود، ما را به اهدافمان نزدیکتر و بالعکس ارتعاشات منفی که در نتیجه افکار منفی است ما را از خواسته خود دورتر می­‌کند. به طور مثال اگر دائماً به کمبود و نبود پول فکر کنیم، ما در حال ارسال ارتعاش کمبود به عالم هستی هستیم و پاسخی که کائنات در ازای این افکار و احساس به ما خواهد داد این است که بی­‌پولی بیشتری به زندگی ما وارد خواهد شد. باز هم خبر خوب این است که قائده این عالم بر وفور و فراوانی است و اگر ما به صورت خودآگاه افکار خود را بر روی فراوانی و روزافزونی ثروت متمرکز و کنترل کنیم؛ ارتعاشات ذهنی ما در جهت جذب پول بیشتر، مثبت خواهد شد و نتیجه­‌ای که خواهیم گرفت فوق العاده خواهد بود و درهای ورود پول به زندگیمان باز خواهد شد. پس برای آنکه بتوانیم به آهنربای جذب بی­چون و چرای پول و ثروت تبدیل شویم؛ کاری که باید انجام دهیم این است که در هر لحظه بفهمیم دقیقا در حال فرستادن چه نوع ارتعاشی به سیستم هستی و کائنات هستیم. به بیان دیگر برای مغناطیس ثروت شدن باید همه وجودمان سرشار از شوق پول باشد، باید حتی آن مبلغ ناچیز پولی که در اختیار داریم را دوست داشته باشیم و هرگز گلایه، ناله و شکایتی نکنیم. در این حالت است که به قانون جذب اجازه می­‌دهیم که وارد عمل شود و وقتی متوجه احساس رضایت و خوشنودی ما از پول و ثروت می­‌شود، از آن مقدار بیشتری در اختیار ما قرار خواهد داد. این به این معناست که ارتعاش ما با پول یکی شده و اصطلاحا هم ارتعاش شده­‌ایم.

مولانا:

تا درطلب گوهر کانی، کانی

تا در هوس لقمه نانی، نانی

این نکته­ی رمز اگر بدانی، دانی

هرچیز که در جستن آنی، آنی

تمام واقعیت­‌های زندگی بیرونی، برگرفته از واقعیت‌های درونی انسان است تا آنجا که در کتب مختلف بیان می­‌شود شما آنچه را که می­‌بینید باور نمی­‌کنید؛ بلکه آنچه را که باور دارید می‌بینید. پس تمام شرایط، محیط و حوادث پیرامون ما تحت تاثیر باورهای ذهنی ماست. باورهای ما، افکار غالب ما هستند که مکررا در ذهن ما تکرار شده­‌اند و توجه ما کاملا معطوف به آن‌ها است. هر چیزی که عمیقا به آن باور داشته باشیم بدون شک و تردید برای ما به واقعیت تبدیل خواهد شد. طبق قانون باورها، این باورهای ماست که ما را در مداری قرار می­‌دهد که در آن مدار با اتفاقات و شرایطی هم جنس باورهایمان روبرو خواهیم شد.

عیسی مسیح:

آنچه را که دلت می‌خواهد در زندگی‌ات اتفاق بیفتد باور کن وایمان داشته باش که اتفاق می‌افتد و قطعاً اتفاق می‌افتد و شما آن را خواهید داشت.

خبر خوبی که در ارتباط با باورها وجود دارد این است که ما می‌توانیم باورهای محدود کننده خود در رابطه با هر موضوعی را با تکرار و تمرین تغییر دهیم تا باورهایی همراستا با هدف و خواسته‌هایمان ایجاد گردد. پس برای آنکه بتوانیم به آهنربای پول و ثروت بدل شویم باید باورهای محدوده کننده‌­ای که در ذهنمان در مورد پول و ثروت وجود دارد را شناسایی کنیم و آن‌ها را تغییر دهیم. ما در لایه‌­های زیرین افکار و در اعماق ضمیر ناخود آگاهمان باورهای غلط و ضد جذب ثروتی داریم که باعث می­‌شود به شدت از ثروت دور شویم. باید باور فراوانی را در ذهنمان پرورش دهیم و باورهای مخرب همچون دور بودن ثروت از خداوند، کثیف بودن و چرک کف دست بودن پول و یا خراب بودن انسان‌های ثروتمند و صادق نبودن آن‌ها را از باورهایمان حذف کنیم. زیرا با تغییر این باورها به صورت ناخودآگاه فرکانس‌­هایی به جهان هستی ارسال می­‌شود و ما نتایج آن را در ثروت آفرینی خواهیم دید.

دنیای امروز ما، دنیای تخصص­‌ها است. کاری که دوست دارید را به صورت تخصصی یاد بگیرید و در آن تخصص حرف‌ه­ای شوید. اطلاعات خود را در زمینه فعالیت خود بالا ببرید و خلاقیت خود را در آن به نمایش بگذارید. یک طرح جدید، کار نو، حرف‌ه­ای نوین در زمینه­‌ای که در آن تخصص دارید ارائه دهید و کارآفرین شوید. اگر خواهان ثروت هستید و می­‌خواهید آهنربای پول باشید شرکت مخصوص به خود را راه اندازی کنید، محصولی را برای فروش انتخاب کنید و نیرو استخدام کنید.

این قانون به ما می­‌گوید در زندگی منتظر هر چیزی باشیم، ماهیت آن چیز به زندگی ما وارد می­‌شود و در واقع قانون انتظارر همان نگاه و تصویری است که ما از زندگی خودمان داریم. پس در زندگی تا می­‌توانید در انتظار پول و ثروت باشید؛ زیرا اگر با اطمینان انتظار چیزی را داشته باشیم، این انتظار روی نگرش و باورهای ما اثر قدرتمندی گذاشته و مقدمات حضور آن را برای ما فراهم می­کند. بنابراین برای اینکه بتوانیم مانند یک آهنربای قوی عمل کنیم و پول و ثروت را به سمت خود جذب کنیم باید پس از طلیبدن خواسته­‌هایمان فقط منتظر آن باشیم و به قانونمندی و نظم هوشمندانه جهان هستی اطمینان کنیم و صبور باشیم.

تصویر سازی ذهنی به تجسمی گفته می‌شود که در آن افکار و احساسات ما به بهترین شکل ممکن کنترل می‌­شود و ارتعاش و فرکانسی که از این افکار ساطع می‌­شود به دنبال هم فرکانس و هم ارتعاش خود می­رود و ماهیت آن را به سوی ما جذب می­‌کند. بنابراین یکی از راه­‌های رسیدن به خواسته­‌ها و تغییر مدار، تجسم خلاق است. برای تبدیل به آهنربای پول و ثروت هر روز زمانی را به ریلکسیشن و مراقبه اختصاص دهید و خود را در حالی تصور کنید که به مقادیر بالایی از ثروت و پول رسیده­‌اید، در حالی که غرق در شادی و سپاس هستید.

پس اگر آگاهانه از جملات تاکیدی و تجسم خلاق استفاده کنیم، در ضمیرناخودآگاه باور موفقیت را به وجود می‌­آوریم و شاهد دستیابی به هر آنچه که آرزو داریم خواهیم بود. زیرا تکرار و تصویرسازی خواسته در حالت خودآگاه، ضمیر ناخودآگاه را فریب می­‌دهد و به او عادت می­‌دهد که همیشه ما را انسانی موفق بداند و به همین جهت ما را در رسیدن به خواسته‌­هایمان یاری دهد. بهترین راه برای تجسم خلاق این است که یک موسیقی آرامش بخش را پخش کنید و در حالت ریلکس قرار بگیرید و با چشمانی بسته ده نفس عمیق بکشید. خود را مانند یک آهنربا که از هر طرف پول و ثروت به سمت او جذب می‌­شود و یا هر خواسته دیگری که دارید، تصور و تجسم کنید. تصویرسازی را به گونه‌­ای انجام دهید که خواسته شما الان برآورده شده و وارد زندگیتان شده است. تمامی خواسته­‌های خود، زندگی و ثروتی را که در انتظار آن هستید با جزئیات کامل، روشن و واضح تجسم کنید؛ به حدی با جزئیات باشد که بوی پول نو و جنس اوراق پول نو را احساس کنید. هرچه تصویرسازی با جزئیات بیشتر باشد و زمان بیشتری به آن اختصاص دهید و احساسات بیشتری را از شما درگیر خود کند، تصویرسازی بهتر و قوی­تری خواهید داشت.

شکرگزاری قوی­ترین ارتعاشی است که می‌­توانیم به سمت هسته کائنات ارسال کنیم. مهمترین مزیت شکرگزاری ساطع کردن ارتعاش و فرکانس مثبت و قوی از خودمان است. زیرا سپاسگزاری یعنی توجه به داشته‌­ها و احساس لذت برای وجود آن داشته‌­ها. همانطور که سعدی شیرین سخن می­‌گوید:

شکر نعمت نعمتت افزون کند، کفر نعمت، نعمت از برت بیرون کند. روی داشته هاتون تمرکز کنید و به خاطر آن‌ها با احساس خوب، خدا را شکر کنید. وقتی برای تک تک داشته­‌هایمان حتی کوچکترین آن‌ها در زندگی سپاسگزار باشیم، نعمت­‌های بیشتر و بیشتر به سمت ما جاری می­‌شود. پس برای اینکه آهنربای جذب پول و ثروت شویم، برای همان پولی که اکنون در اختیار داریم حتی اگر کم است شکرگزار باشیم و احساس لذت کنیم. همانطور که گفته شد خاصیتی که شکرگزاری دارد این است که توجه ما را از نداشته­‌ها به سمت داشته­‌ها جلب می­‌کند که این خود نیز برای ما نعمت و برکت و جذب ثروت و پول بیشتری را به دنبال خود خواهد داشت. قانون شکرگزاری بر اساس قانون جذب عمل می‌کند و براساس قانون جذب هر کم تراکمی، پر تراکمی را به سمت خودش جذب می­‌کند. پس برای پولی که در اختیار دارید سپاسگزار باشید، آنگاه به طرز معجزه آسایی خواهید دید که ثروتتان چند برابر خواهد شد.

بیلی نلسون:

زمانی که شمردن نعمت‌هایی که در زندگی نصیبم شده را آغاز کردم سراسر زندگی­ام تغییر کرد.

شکرگزاری قانون بسیار شگفت انگیزی است، هر چه بیشتر به خاطر داشته­‌هایمان سپاسگزار خدا باشیم نعمت‌های بیشتری به سمت ما جریان می­‌یابد. امتحان کنید شکرگزاری را یکی از عادت‌های روزانه خود قرار دهید و برای مدتی به داشته‌­هایتان متمرکز شوید و بابت وجود آنها در زندگیتان خدا را شکر کنید، نتیجه آن فوق‌­العاده خواهد بود. حتی خداوند را به خاطر آن موحبت‌ها و خواسته‌هایی که ندارید و می‌­خواهید بدست آورد سپاس گویید. هر زمان در مورد چیزی سپاسگزاری و قدردانی می­کنیم و احساس خوب در مورد آن داریم، ما به کائنات می‌­گوییم از این چیز بیشتر می­‌خواهیم پس خواهشا در مورد پول و ثروت چنین نگرشی داشته باشید.

ولاس والتر:

افرادی که صادقانه خداوند را بابت آنچه در تخیل دارند شکر می­‌کنند ایمان واقعی دارند. آنان ثروتمند می­‌شوند و از هر آنچه می‌خواهند فراهم می‌آورند.

به عنوان سخن پایانی این نوشتار باید بگوییم که این زندگی شماست، هیچ کس نمی‌تواند در آن تغییر ایجاد کند، مگر خود شما. اگر همچنان کارهایی که قبلاً انجام می‌دادید را انجام دهید و انتظار نتایج جدید در زندگی خود را دارید؛ سخت در اشتباه هستید. اگر خودتان خواستار تغییر نباشید، آنگاه هیچ چیز در این دنیا نمی‌­تواند شما را مجبور به تغییر کند. فکرتان را تغییر دهید تا زندگیتان تغییر ‌کند. خوشبختانه، این خودانگاره آموختنی است. با کنترل کردن کامل کلمات، تصاویر و نقطه نظرهایی که به ذهن خود راه می­‌دهید، کنترل کامل آینده خود را در دست گیرید و خود را به یک آهنربای جذب پول و ثروت بدل کنید. نکته پایانی دیگر این که از ثروتمند شدن دیگر لذت ببرید زیرا اگر فردی توانسته به این موفقیت برسد مطمئناً ما نیز می‌توانیم.

کریستین لارسون:

از موفقیت دیگران همان اندازه خوشحال باش که از موفقیت خودت خشنود می‌شوی.

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات: 3.3 / 5. تعداد امتیاز: 9

اولین نفری باشید که به این مقاله امتیاز میدهید

توضیحات بسیار کامل و جامع بود من لذت بردم. و سپاسگذارم

نتیجه ای که من گرفتم اینه که دوست داشتن با عشق میتونه ثمربخش باشه.ممنون از شما

خواهش میکنم علی جان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

دوره کسب سود به شیوه نخبگان بورس (رایگان برای ۱۰۰۰ نفر اول)

رایگان ثبت نام کنید

خانه سرمایه – آموزش تحلیل تکنیکال و بنیادی بازار بورس ایران

کمتر کسی را می­‌توان یافت که با شنیدن این پرسش که “چگونه می‌توان به آهنربای پول و ثروت تبدیل شد؟” به وجد نیاید و اعلام کند که علاقه‌­ای به دانستن پاسخ این پرسش و تبدیل شدن به آهنربایی که از هر طرف پول و ثروت را به سمت خود جذب می‎­کند ندارد.

اندرو یانگ:

چگونه مغناطیس جذب پول شویم

من در زندگی به این نتیجه رسیده‌ام که ثروت یک نگرش ذهنی‌ است و هر کسی می‌تواند افکار ثروتمندی داشته باشد.

حداقل شما عزیزی که این نوشتار را برای خواندن انتخاب نموده‌­اید، مشخص است که حتی اگر شده، یکبار به این موضوع فکر کرده‌­اید و در حال حاضر این مقاله را برای مطالعه برگزیده­‌اید. حال سوال اصلی اینجاست که چرا با وجود اینکه اکثر افراد دوست دارند پول و ثروت را به سمت خود جذب کنند، درصد اندکی از افراد در جهان واقعاً ثروتمندند؟ چرا افراد به جای آنکه جاذب و مغناطیس پول و ثروت باشند، اکثراً دافع پول و ثروتند؟ در ادامه این نوشتار همراه ما باشید تا بتوانیم علاوه بر یافتن پاسخ­‌هایی برای این دست از سوالات، راهکارها و گام­‌های علمی و کاربردی موثری را برای تبدیل شدن به آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت بررسی کنیم تا دروازه‌­هایی از پول و ثروت بروی ما گشوده شود. به طور کلی قوانین ثابتی بر این عالم هستی حاکم است که خواه، ناخواه زندگی همه­ انسان­‌ها را تحت تاثیر خود قرار می­‌دهد و خوشبختانه یا متاسفانه باید بگوییم این قوانین زندگی انسان­‌ها را در همه جنبه­‌ها، حتی مغناطیس و آهنربای پول و ثروت بودن احاطه کرده و افراد دانسته یا نادانسته در تمامی امور زندگی خود این قوانین مهم را به کار می­‌گیرند. اما خبر خوب این است که وجود چنین قوانینی در عالم هستی؛ این امکان را به ما می‌­دهد بتوانیم به صورت کاملاً آگاهانه و مختار این قوانین متافیزیکی را در جهت کارا و مثبت برای بدل شدن به یک آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت به کار گیریم.

بنیامین دیزرائیلی:

هیچ عاملی تاب مقاومت در برابر خواست انسان را ندارد.

لذا آنچه لازم است برای یافتن پاسخ این پرسش که “چگونه آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت شویم؟” بدانیم، در شناخت این قوانین کائناتی نهفته است و مهم­تر این است که بدانیم در درون ما این قدرت وجود دارد که قوانین خارق­‌العاده هستی را در جهت رسیدن به اهدافمان به نفع خود به کار گیریم.

هنری فورد:

فکر کنید که می‌توانید یا فکر کنید که نمی‌توانید؛ در هر حالت حق با شماست.

فهرست عناوین

شاید بتوان گفت مهمترین نقطه آغاز هر موفقیتی به اشتیاق و عشق به آن هدف بر می­‌گردد. البته نه هر نوع اشتیاق، اشتیاقی که در اینجا به آن احتیاج داریم، اشتیاق سوزان است. منظور از اشتیاق سوزان، عشق و اشتیاقی است که در آن جز هدف و مقصود، چیز دیگری را نبینیم و به اصطلاح، این عشق شب و روزمان را از ما بگیرد.

امت فاکس:

اگر بتوانی به اندازه کافی عاشق باشی، آنگاه قدرتمندترین انسان روی زمین خواهی بود.

بنابراین تنها چیزی که باعث می­‌شود پول در زندگیمان بماند و پول بیشتری جذب کنیم، عشق است. حس نگرانی، شما را از پول دور می­‌کند، بیشتر افراد زمانی که حقوق می­‌گیرند یا پولی بدست می­‌آورند؛ هیچ احساس اشتیاق، عشق و شعفی به آن ندارند و به جای آنکه به پول عشق بورزند و با احساس خوبی از آن استقبال کنند، بیشتر نگران از دست دادن آن هستند که نتیجه­ نیز برای آن‌ها همین دور شدن پول خواهد بود. خواستن به تنهایی راهی برای رسیدن به ثروت و تبدیل شدن به آهنربا و مغناطیس پول و ثروت نیست، ما باید مشتاق ثروتمندی باشیم و به صورت وسواس گونه­‌ای تمام امور زندگیمان را در جهت تدارک برای جذب پول و ثروت به سمت خودمان برنامه‌­ریزی کنیم و جز هدفمان که تبدیل شدن به یک آهنربای بی چون و چراست، چیز دیگری نبینیم. در نهایت در ارتباط با این قانون باید بدانیم که برای اینکه مثل یک آهنربا از هر طرف پول و ثروت را جذب کنیم و به اهداف دلخواه خود در هر زمینه‌­ای برسیم باید اقدام فوری کنیم و نخستین قدم­‌ها را با شوق هر چه بیشتر برداریم. در یک کلام، موفقیت زمانی همه­ ابعاد زندگی ما را در بر می­‌گیرد که مصر و مشتاق و سمج باشیم و شکست را نپذیریم.

رالف والدو امرسون:

وقایع بزرگ و سرنوشست ساز تاریخ ناشی از پیروزی نوعی اشتیاق است.

آنتونی رابینز:

چنانچه خواسته‌ها و اهداف خود را نشناسیم، کشتی بدون سکانی خواهیم بود که در اوج مثبت‌ اندیشی، همواره مسیر خود را دگرگون می‌کنیم.

در ابتدای بحث باید این موضوع را کمی شفاف­تر کنیم؛ همه­ ما دوست داریم بدانیم چگونه می‌­توان پول بیشتری را جذب کرد و مغناطیس و آهنربای پول و ثروت شد؟ اما نکته مهم اینجاست که چگونگی رسیدن به یک هدف، مسئله اصلی نیست، زیرا این ما نیستم که چگونگی رسیدن به هدف را مشخص می­‌کنیم؛ بلکه ما با ایمان و باور راسخی که به سرمنشا هستی داریم، چگونگی دستیابی به هدف و خواسته­‌هایمان را به کائنات و عوامل هستی واگذار می­‌کنیم. تنها مسئله مهمی که وجود دارد این است که ما چرایی یک هدف را مشخص کنیم. چرا می‌خواهیم آهنربای جذب پول و ثروت شویم؟ اگر ما بتوانیم دلیل متقن برای داشتن یک هدف تعیین کنیم، مطمئناً راه­‌هایی برای دستیابی به این هدف برای ما آشکار خواهد شد. این در حالی است که چرایی رسیدن به یک هدف می­‌تواند برای افراد کاملاً متفاوت و منحصر به فرد باشد.

آنتونی رابینز:

ممکن است بزرگترین اره‌ای که در جهان اختراع شده است در دست شما باشد و در عین حال، در میان انبوهی از درختان جنگل، سرگردان بمانید و ندانید چه کنید. اگر بدانید که چه درختانی را باید برید و چرا؟ شرایط بروفق مراد است، وگرنه ابزاری عالی در دست دارید که به هیچ نمی‌ارزد.

پس برای اینکه می‌­خواهید آهنربای جذب پول و ثروت شوید یک چرایی شخصی پیدا کنید؛ چرایی که شبانه روز شما را به خود درگیر کند. زیرا همانطور که بیان شد ما برای حرکت به سمت یک هدف یا خواسته، بایستی دلایل محکم و قاطعی داشته باشیم تا این دلایل، انگیزه و اشتیاق را در ما برای حرکت به سمت هدف افزایش دهد.

آنتونی رابینز:

برای زندگی خود هدف داشته باشید و آن را برآورده سازید و مهم‌تر از همه آنکه این کار را با عشق، شور، حرارت، شیفتگی و سرزندگی بسیار انجام دهید!

پس برای آنکه بتوانیم ضمیر ناخودآگاه را بر روی مدار جذب ثروت و پول برنامه­‌ریزی کنیم، نخستین کاری که باید انجام دهیم تعیین هدف است. باید بدانیم دقیقاً هدف ما از آهنربای پول و ثروت بودن چیست و یا به چه میزان ثروت و پولی می‌خواهیم برسیم؟ خوشبختانه ضمیرناخوآگاه ما قابلیت برنامه­ریزی دارد و هر فرمانی به او بدهیم، گوش به فرمان است و بدان عمل می‌نماید. پس هدف­‌های بزرگ انتخاب کنید، اهدافی که هر روز باعث افزایش انگیزه شما گردند و اگر می­‌توانید برای دستیابی به اهدافتان یک زمان منطقی تعیین کنید.

جیم ران:

هدف‌هایتان را کوچک  انتخاب نکنید. اگر به هدف‌های بزرگ احساس نیاز نکنید، انسان بزرگی نخواهید شد.

اهداف را حتماً یادداشت کنید (بنویسید تا اتفاق بیافتد)؛ زیرا با نوشتن تمرکز بر روی هدف افزایش می‌­یابد. قدرتی که در نوشتن هست، معجزه می­‌کند.

برایان تریسی:

یاداشت هدف‌هایتان بر روی کاغذ، احتمال دستیابی به آن‌ها را ۱۰۰۰% افزایش می‌دهد.

بنابراین باید از قدرتی که در اختیارمان است، استفاده کنیم و به کائنات این دستور را ارسال نماییم که آمادگی کامل برای رسیدن به اهدافمان را داریم. حال برای ثبت این اهداف نیاز است که به چند نکته دقت کنید:

آیا تا کنون به این نکته توجه داشته‌­اید که وقتی شاد و خوشحال هستید، دلایل دیگری نیز رخ خواهند داد تا شما خوشحال­تر شوید و زمانی که ناراحت و افسرده هستید انگار تمام اتفاقات ناخوشایند در انتظار شماست؟ این موضوع به قانون جذب بر می­‌گردد که در همه حال و همه جا عمل می‌­کند.

جان اساراف:

تنها دلیلی که مردم هر آنچه ‌را می‌خواهند ندارند این است که ‌آن‌ها بیشتر راجع به آنچه نمی‌خواهند فکر می‌کنند تا آنچه می‌خواهند.

قانون جذب می­‌گوید هر چیزی همسان خود را جذب خواهد نمود، به بیان بهتر بر اساس قانون جذب؛ انرژی­‌های همانند، مشابه و هم بسامد یکدیگر را جذب می­‌کنند.

مولانا:

چگونه مغناطیس جذب پول شویم

در جهان هر چیز ، چیزی جذب کرد

گرم گرمی را کشید و  سرد ، سرد

پس داشتن احساسات خوب نسبت به ثروت و پول، همسان خود که همان پول و ثروت بیشتر است را به سمت ما جذب خواهد نمود. حتماً حالا از خود می­‌پرسید که چگونه می­‌توانیم احساسات خودمان را نسبت به پول و ثروت بهبود دهیم. برای اینکار لازم است که تا می‌توانید پول را دوست داشته باشید و به پول احترام بگذارید و آن را مقدس بشمارید. عاشق کار و شغلی باشید که منبع درآمد شماست و یا شغل و کاری را انتخاب کنید که واقعا عاشق آن هستید. احساس خوبی که از انجام کاری که عاشق آن هستید از خود ساطع می­‌کنید، باعث می­‌شود کارایی شما چندین برابر شود و ایده‌­های بهتری در کسب و کارتان ارائه دهید و همین باعث انگیزه و انرژی مضاعف در کار شما می‌­گردد و بر اساس قانون جذب، پول و ثروت بیشتری به سمت شما جریان می­‌یابد. قانون جذب به راستی مطیع است.

لیزا نیکولز:

وقتی تو درباره آنچه می‌خواهی فکر کنی و با قصد و نیت بر آن تمرکز کنی، آنگاه قانون جذب دقیقا هر دفعه همان چیزی را که می‌خواهی به تو می‌دهد.

همین الان احساستان نسبت به پول را بسنجید و ببینید که نسبت به ثروت چه احساسی دارید. اغلب افراد در ظاهر و گفتار نشان می‌­دهند که به پول احساس خوبی دارند ولی در عمل بگونه دیگری رفتار می­کنند و دائماً از نبود و فقدان پول گلایه دارند. پس همیشه حواستان به احساساتتان باشد زیرا احساسات در قانون جذب به مانند یک راهنما عمل می­‌کند. به همان نسبتی که به پول و ثروتمندی احساسات مثبت و خوبی دارید، شما به آن نزدیکتر شده‌اید. بنابراین کاری که ما باید انجام دهیم این است که دائماً احساس خود را به پول و ثروت عالی کنیم. برای این کار باید از پولی که در اختیار داریم لذت کامل را ببریم و بابت هر پولی که بدست ما می­‌رسد سپاسگزار خالق بی­همتا باشیم. عبارات تاکیدی را برای تبدیل شدن به آهنربا پول و ثروت به کار بریم. این عبارات را بر روی کاغذ نوشته و روی دیوار اتاقمان جایی جلوی چشممان قرار دهیم تا هر شب قبل از خواب و یا هر روز بلافاصله بعد از بیدار شدن که ذهن نیمه هوشیار آمادگی لازم برای جذب بیشتر را داراست، آن‌ها را تکرار کنیم. عبارات تاکیدی همچون جملات زیر یا هر جمله دیگری که بین شما و ثروت رابطه بهتری ایجاد می­‌نماید:

قانون جذب مدام در حال فعالیت است، چه باور و درک کنی یا نکنی. قانون جذب قانون‌ خلقت است. فیزیکدان‌های کوانتومی به اطلاع ما رسانده‌اند که کل کائنات از فکر نشأت گرفته است.

باب پراکتور:

تو زندگی‌ات را از طریق افکارت و قانون جذب خلق می‌کنی و تک تک افراد هم همین کار را می‌کنند.

طبق فیزیک کوانتم ما فقط در یک دنیای فیزیکی زندگی نمی­‌کنیم، بلکه در وجود هر کدام از ما چندین عوالم دیگر نیز وجود دارد که بسیار فراتر از عالم فیزیکی ماست. هر کدام از ما براساس گفتار، رفتار و افکارمان، یک دنیای فرکانسیک داریم که ممکن است با دنیای فرکانسی سایرین متفاوت باشد. همچنین دنیای فرکانسیک هر فرد با توجه به جنبه‌­های وجودی او به هزاران دنیای فرکانسیک قابل تقسیم است؛ یعنی ممکن است دنیای فرکانسیک سلامتی ما با دنیای فرکانسی ثروت ما یا علم کاملا متفاوت باشد. به عنوان مثال فردی را در نظر بگیرید که از نظر ثروت بسیار غنی است پس از این نظر در فرکانس خوب و مناسبی قرار دارد ولی بیماری لاعلاجی دارد، بنابراین از نظر سلامتی در فرکانس و مدار مناسبی قرار ندارد.(چیزی که فرکانس ما را در هر لحظه تعیین می‌نماید، فکر و مهم تراز آن احساسات ما در آن لحظه است).

استر هیکس:

هیچ چیزی وارد تجربیات تو نشده است مگر تو آن را با افکار و احساساتت دعوت کرده‌ای.

در ادامه این بحث باید بگوییم که هر انسانی با توجه به گفتار، رفتار و افکاری که دارد، فرکانسی را از خود ساطع می­‌کند که بر اساس آن فرکانس ساطع شده به یکی از جهان­‌های فرکانسیک وارد می‌شود که در آن جهان موقعیت­‌ها، اشخاص و شرایطی را تجربه خواهد کرد که دقیقا فرکانسی مشابه به فرکانس آن شخص دارند.

هرمن کین:

موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می‌دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.

پس در ارتباط با تبدیل به آهنربای جذب پول و ثروت شدن نیز می‌توان گفت رفتار، گفتار و افکار هر فرد در مورد ثروت تعیین کننده فرکانس اوست. برای مثال باید به شما عزیزان بگوییم کسی که  در مورد پول این ذهنیت را دارد که پول درآوردن کار ساده و راحتی نیست، فرکانسی را از خود ساطع می‌­کند که او را در فرکانس به سختی پول کسب کردن قرار می‌­دهد. بر اساس همین مدار فرکانسی افراد و موقعیت‌هایی بر سر راه این شخص قرار می­‌گیرند تا او به سختی کسب روزی کند. این تفکر او را از فرکانس اشخاصی که به سادگی و عزتمندانه درآمد و پول کسب می­‌کنند دور می­‌نماید و هیچگاه در موقعیت و شرایط انسان‌هایی که به راحتی پول در می­‌آورند قرار نمی­‌گیرد.

استر هیکس:

چیزی که درباره اش فکر می‌کنی یک ارتعاش را از طریق تو فعال می‌کند.

پس برای اینکه بتوانیم به آهنربای جذب پول و ثروت تبدیل شویم لازم است که وارد جهان فرکانسی شویم که در آن کسب پول و ثروت به آسانی و عزتمندانه انجام شود. حال سوال شما نیز حتماً این است که چگونه می­‌توان وارد چنین دنیای فرکانسی شد؟ برای پاسخ به این سوال باید به نکات زیر توجه خاصی داشته باشیم:

تو اول بگو با کیان زیستی            پس آن گه بگویم که تو کیستی

نکته دیگری که در این ارتباط باید به یاد داشت این است که بالاترین فرکانس و ارتعاش مربوط به سپاسگزاری است. سپاسگزاری برای تک تک نعمت‌هایی که اکنون در اختیار داریم فرکانس ما برای جذب ثروت را افزایش می­‌دهد.

برای آنکه بتوانیم خود را به یک مغناطیس جذب پول و ثروت بدل کنیم، باید بدانیم که از نظر فیزیک کوانتم تمام ذرات هستی اعم از زنده و غیرزنده دارای انرژی هستند و همین انرژی است که سبب ایجاد ارتعاش در جهان هستی می­‌گردد. ذهن ما نیز به مانند سایر اجزا تشکیل دهنده­ عالم هستی و کائنات دارای انرژی است و دائماً در حال تولید ارتعاش در جهت خواسته‌­ها و ناخواسته­‌های ماست. کائنات با توجه به ارتعاشاتی که از افکار ما دریافت می­‌کند به این ارتعاشات پاسخ خواهد داد. ارتعاشات مثبتی که در ذهن ما در نتیجه افکار مثبت ایجاد می­‌شود، ما را به اهدافمان نزدیکتر و بالعکس ارتعاشات منفی که در نتیجه افکار منفی است ما را از خواسته خود دورتر می­‌کند. به طور مثال اگر دائماً به کمبود و نبود پول فکر کنیم، ما در حال ارسال ارتعاش کمبود به عالم هستی هستیم و پاسخی که کائنات در ازای این افکار و احساس به ما خواهد داد این است که بی­‌پولی بیشتری به زندگی ما وارد خواهد شد. باز هم خبر خوب این است که قائده این عالم بر وفور و فراوانی است و اگر ما به صورت خودآگاه افکار خود را بر روی فراوانی و روزافزونی ثروت متمرکز و کنترل کنیم؛ ارتعاشات ذهنی ما در جهت جذب پول بیشتر، مثبت خواهد شد و نتیجه­‌ای که خواهیم گرفت فوق العاده خواهد بود و درهای ورود پول به زندگیمان باز خواهد شد. پس برای آنکه بتوانیم به آهنربای جذب بی­چون و چرای پول و ثروت تبدیل شویم؛ کاری که باید انجام دهیم این است که در هر لحظه بفهمیم دقیقا در حال فرستادن چه نوع ارتعاشی به سیستم هستی و کائنات هستیم. به بیان دیگر برای مغناطیس ثروت شدن باید همه وجودمان سرشار از شوق پول باشد، باید حتی آن مبلغ ناچیز پولی که در اختیار داریم را دوست داشته باشیم و هرگز گلایه، ناله و شکایتی نکنیم. در این حالت است که به قانون جذب اجازه می­‌دهیم که وارد عمل شود و وقتی متوجه احساس رضایت و خوشنودی ما از پول و ثروت می­‌شود، از آن مقدار بیشتری در اختیار ما قرار خواهد داد. این به این معناست که ارتعاش ما با پول یکی شده و اصطلاحا هم ارتعاش شده­‌ایم.

مولانا:

تا درطلب گوهر کانی، کانی

تا در هوس لقمه نانی، نانی

این نکته­ی رمز اگر بدانی، دانی

هرچیز که در جستن آنی، آنی

تمام واقعیت­‌های زندگی بیرونی، برگرفته از واقعیت‌های درونی انسان است تا آنجا که در کتب مختلف بیان می­‌شود شما آنچه را که می­‌بینید باور نمی­‌کنید؛ بلکه آنچه را که باور دارید می‌بینید. پس تمام شرایط، محیط و حوادث پیرامون ما تحت تاثیر باورهای ذهنی ماست. باورهای ما، افکار غالب ما هستند که مکررا در ذهن ما تکرار شده­‌اند و توجه ما کاملا معطوف به آن‌ها است. هر چیزی که عمیقا به آن باور داشته باشیم بدون شک و تردید برای ما به واقعیت تبدیل خواهد شد. طبق قانون باورها، این باورهای ماست که ما را در مداری قرار می­‌دهد که در آن مدار با اتفاقات و شرایطی هم جنس باورهایمان روبرو خواهیم شد.

عیسی مسیح:

آنچه را که دلت می‌خواهد در زندگی‌ات اتفاق بیفتد باور کن وایمان داشته باش که اتفاق می‌افتد و قطعاً اتفاق می‌افتد و شما آن را خواهید داشت.

خبر خوبی که در ارتباط با باورها وجود دارد این است که ما می‌توانیم باورهای محدود کننده خود در رابطه با هر موضوعی را با تکرار و تمرین تغییر دهیم تا باورهایی همراستا با هدف و خواسته‌هایمان ایجاد گردد. پس برای آنکه بتوانیم به آهنربای پول و ثروت بدل شویم باید باورهای محدوده کننده‌­ای که در ذهنمان در مورد پول و ثروت وجود دارد را شناسایی کنیم و آن‌ها را تغییر دهیم. ما در لایه‌­های زیرین افکار و در اعماق ضمیر ناخود آگاهمان باورهای غلط و ضد جذب ثروتی داریم که باعث می­‌شود به شدت از ثروت دور شویم. باید باور فراوانی را در ذهنمان پرورش دهیم و باورهای مخرب همچون دور بودن ثروت از خداوند، کثیف بودن و چرک کف دست بودن پول و یا خراب بودن انسان‌های ثروتمند و صادق نبودن آن‌ها را از باورهایمان حذف کنیم. زیرا با تغییر این باورها به صورت ناخودآگاه فرکانس‌­هایی به جهان هستی ارسال می­‌شود و ما نتایج آن را در ثروت آفرینی خواهیم دید.

دنیای امروز ما، دنیای تخصص­‌ها است. کاری که دوست دارید را به صورت تخصصی یاد بگیرید و در آن تخصص حرف‌ه­ای شوید. اطلاعات خود را در زمینه فعالیت خود بالا ببرید و خلاقیت خود را در آن به نمایش بگذارید. یک طرح جدید، کار نو، حرف‌ه­ای نوین در زمینه­‌ای که در آن تخصص دارید ارائه دهید و کارآفرین شوید. اگر خواهان ثروت هستید و می­‌خواهید آهنربای پول باشید شرکت مخصوص به خود را راه اندازی کنید، محصولی را برای فروش انتخاب کنید و نیرو استخدام کنید.

این قانون به ما می­‌گوید در زندگی منتظر هر چیزی باشیم، ماهیت آن چیز به زندگی ما وارد می­‌شود و در واقع قانون انتظارر همان نگاه و تصویری است که ما از زندگی خودمان داریم. پس در زندگی تا می­‌توانید در انتظار پول و ثروت باشید؛ زیرا اگر با اطمینان انتظار چیزی را داشته باشیم، این انتظار روی نگرش و باورهای ما اثر قدرتمندی گذاشته و مقدمات حضور آن را برای ما فراهم می­کند. بنابراین برای اینکه بتوانیم مانند یک آهنربای قوی عمل کنیم و پول و ثروت را به سمت خود جذب کنیم باید پس از طلیبدن خواسته­‌هایمان فقط منتظر آن باشیم و به قانونمندی و نظم هوشمندانه جهان هستی اطمینان کنیم و صبور باشیم.

تصویر سازی ذهنی به تجسمی گفته می‌شود که در آن افکار و احساسات ما به بهترین شکل ممکن کنترل می‌­شود و ارتعاش و فرکانسی که از این افکار ساطع می‌­شود به دنبال هم فرکانس و هم ارتعاش خود می­رود و ماهیت آن را به سوی ما جذب می­‌کند. بنابراین یکی از راه­‌های رسیدن به خواسته­‌ها و تغییر مدار، تجسم خلاق است. برای تبدیل به آهنربای پول و ثروت هر روز زمانی را به ریلکسیشن و مراقبه اختصاص دهید و خود را در حالی تصور کنید که به مقادیر بالایی از ثروت و پول رسیده­‌اید، در حالی که غرق در شادی و سپاس هستید.

پس اگر آگاهانه از جملات تاکیدی و تجسم خلاق استفاده کنیم، در ضمیرناخودآگاه باور موفقیت را به وجود می‌­آوریم و شاهد دستیابی به هر آنچه که آرزو داریم خواهیم بود. زیرا تکرار و تصویرسازی خواسته در حالت خودآگاه، ضمیر ناخودآگاه را فریب می­‌دهد و به او عادت می­‌دهد که همیشه ما را انسانی موفق بداند و به همین جهت ما را در رسیدن به خواسته‌­هایمان یاری دهد. بهترین راه برای تجسم خلاق این است که یک موسیقی آرامش بخش را پخش کنید و در حالت ریلکس قرار بگیرید و با چشمانی بسته ده نفس عمیق بکشید. خود را مانند یک آهنربا که از هر طرف پول و ثروت به سمت او جذب می‌­شود و یا هر خواسته دیگری که دارید، تصور و تجسم کنید. تصویرسازی را به گونه‌­ای انجام دهید که خواسته شما الان برآورده شده و وارد زندگیتان شده است. تمامی خواسته­‌های خود، زندگی و ثروتی را که در انتظار آن هستید با جزئیات کامل، روشن و واضح تجسم کنید؛ به حدی با جزئیات باشد که بوی پول نو و جنس اوراق پول نو را احساس کنید. هرچه تصویرسازی با جزئیات بیشتر باشد و زمان بیشتری به آن اختصاص دهید و احساسات بیشتری را از شما درگیر خود کند، تصویرسازی بهتر و قوی­تری خواهید داشت.

شکرگزاری قوی­ترین ارتعاشی است که می‌­توانیم به سمت هسته کائنات ارسال کنیم. مهمترین مزیت شکرگزاری ساطع کردن ارتعاش و فرکانس مثبت و قوی از خودمان است. زیرا سپاسگزاری یعنی توجه به داشته‌­ها و احساس لذت برای وجود آن داشته‌­ها. همانطور که سعدی شیرین سخن می­‌گوید:

شکر نعمت نعمتت افزون کند، کفر نعمت، نعمت از برت بیرون کند. روی داشته هاتون تمرکز کنید و به خاطر آن‌ها با احساس خوب، خدا را شکر کنید. وقتی برای تک تک داشته­‌هایمان حتی کوچکترین آن‌ها در زندگی سپاسگزار باشیم، نعمت­‌های بیشتر و بیشتر به سمت ما جاری می­‌شود. پس برای اینکه آهنربای جذب پول و ثروت شویم، برای همان پولی که اکنون در اختیار داریم حتی اگر کم است شکرگزار باشیم و احساس لذت کنیم. همانطور که گفته شد خاصیتی که شکرگزاری دارد این است که توجه ما را از نداشته­‌ها به سمت داشته­‌ها جلب می­‌کند که این خود نیز برای ما نعمت و برکت و جذب ثروت و پول بیشتری را به دنبال خود خواهد داشت. قانون شکرگزاری بر اساس قانون جذب عمل می‌کند و براساس قانون جذب هر کم تراکمی، پر تراکمی را به سمت خودش جذب می­‌کند. پس برای پولی که در اختیار دارید سپاسگزار باشید، آنگاه به طرز معجزه آسایی خواهید دید که ثروتتان چند برابر خواهد شد.

بیلی نلسون:

زمانی که شمردن نعمت‌هایی که در زندگی نصیبم شده را آغاز کردم سراسر زندگی­ام تغییر کرد.

شکرگزاری قانون بسیار شگفت انگیزی است، هر چه بیشتر به خاطر داشته­‌هایمان سپاسگزار خدا باشیم نعمت‌های بیشتری به سمت ما جریان می­‌یابد. امتحان کنید شکرگزاری را یکی از عادت‌های روزانه خود قرار دهید و برای مدتی به داشته‌­هایتان متمرکز شوید و بابت وجود آنها در زندگیتان خدا را شکر کنید، نتیجه آن فوق‌­العاده خواهد بود. حتی خداوند را به خاطر آن موحبت‌ها و خواسته‌هایی که ندارید و می‌­خواهید بدست آورد سپاس گویید. هر زمان در مورد چیزی سپاسگزاری و قدردانی می­کنیم و احساس خوب در مورد آن داریم، ما به کائنات می‌­گوییم از این چیز بیشتر می­‌خواهیم پس خواهشا در مورد پول و ثروت چنین نگرشی داشته باشید.

ولاس والتر:

افرادی که صادقانه خداوند را بابت آنچه در تخیل دارند شکر می­‌کنند ایمان واقعی دارند. آنان ثروتمند می­‌شوند و از هر آنچه می‌خواهند فراهم می‌آورند.

به عنوان سخن پایانی این نوشتار باید بگوییم که این زندگی شماست، هیچ کس نمی‌تواند در آن تغییر ایجاد کند، مگر خود شما. اگر همچنان کارهایی که قبلاً انجام می‌دادید را انجام دهید و انتظار نتایج جدید در زندگی خود را دارید؛ سخت در اشتباه هستید. اگر خودتان خواستار تغییر نباشید، آنگاه هیچ چیز در این دنیا نمی‌­تواند شما را مجبور به تغییر کند. فکرتان را تغییر دهید تا زندگیتان تغییر ‌کند. خوشبختانه، این خودانگاره آموختنی است. با کنترل کردن کامل کلمات، تصاویر و نقطه نظرهایی که به ذهن خود راه می­‌دهید، کنترل کامل آینده خود را در دست گیرید و خود را به یک آهنربای جذب پول و ثروت بدل کنید. نکته پایانی دیگر این که از ثروتمند شدن دیگر لذت ببرید زیرا اگر فردی توانسته به این موفقیت برسد مطمئناً ما نیز می‌توانیم.

کریستین لارسون:

از موفقیت دیگران همان اندازه خوشحال باش که از موفقیت خودت خشنود می‌شوی.

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات: 3.3 / 5. تعداد امتیاز: 9

اولین نفری باشید که به این مقاله امتیاز میدهید

توضیحات بسیار کامل و جامع بود من لذت بردم. و سپاسگذارم

نتیجه ای که من گرفتم اینه که دوست داشتن با عشق میتونه ثمربخش باشه.ممنون از شما

خواهش میکنم علی جان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

دوره کسب سود به شیوه نخبگان بورس (رایگان برای ۱۰۰۰ نفر اول)

رایگان ثبت نام کنید

خانه سرمایه – آموزش تحلیل تکنیکال و بنیادی بازار بورس ایران

کمتر کسی را می­‌توان یافت که با شنیدن این پرسش که “چگونه می‌توان به آهنربای پول و ثروت تبدیل شد؟” به وجد نیاید و اعلام کند که علاقه‌­ای به دانستن پاسخ این پرسش و تبدیل شدن به آهنربایی که از هر طرف پول و ثروت را به سمت خود جذب می‎­کند ندارد.

اندرو یانگ:

چگونه مغناطیس جذب پول شویم

من در زندگی به این نتیجه رسیده‌ام که ثروت یک نگرش ذهنی‌ است و هر کسی می‌تواند افکار ثروتمندی داشته باشد.

حداقل شما عزیزی که این نوشتار را برای خواندن انتخاب نموده‌­اید، مشخص است که حتی اگر شده، یکبار به این موضوع فکر کرده‌­اید و در حال حاضر این مقاله را برای مطالعه برگزیده­‌اید. حال سوال اصلی اینجاست که چرا با وجود اینکه اکثر افراد دوست دارند پول و ثروت را به سمت خود جذب کنند، درصد اندکی از افراد در جهان واقعاً ثروتمندند؟ چرا افراد به جای آنکه جاذب و مغناطیس پول و ثروت باشند، اکثراً دافع پول و ثروتند؟ در ادامه این نوشتار همراه ما باشید تا بتوانیم علاوه بر یافتن پاسخ­‌هایی برای این دست از سوالات، راهکارها و گام­‌های علمی و کاربردی موثری را برای تبدیل شدن به آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت بررسی کنیم تا دروازه‌­هایی از پول و ثروت بروی ما گشوده شود. به طور کلی قوانین ثابتی بر این عالم هستی حاکم است که خواه، ناخواه زندگی همه­ انسان­‌ها را تحت تاثیر خود قرار می­‌دهد و خوشبختانه یا متاسفانه باید بگوییم این قوانین زندگی انسان­‌ها را در همه جنبه­‌ها، حتی مغناطیس و آهنربای پول و ثروت بودن احاطه کرده و افراد دانسته یا نادانسته در تمامی امور زندگی خود این قوانین مهم را به کار می­‌گیرند. اما خبر خوب این است که وجود چنین قوانینی در عالم هستی؛ این امکان را به ما می‌­دهد بتوانیم به صورت کاملاً آگاهانه و مختار این قوانین متافیزیکی را در جهت کارا و مثبت برای بدل شدن به یک آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت به کار گیریم.

بنیامین دیزرائیلی:

هیچ عاملی تاب مقاومت در برابر خواست انسان را ندارد.

لذا آنچه لازم است برای یافتن پاسخ این پرسش که “چگونه آهنربا و مغناطیس جذب پول و ثروت شویم؟” بدانیم، در شناخت این قوانین کائناتی نهفته است و مهم­تر این است که بدانیم در درون ما این قدرت وجود دارد که قوانین خارق­‌العاده هستی را در جهت رسیدن به اهدافمان به نفع خود به کار گیریم.

هنری فورد:

فکر کنید که می‌توانید یا فکر کنید که نمی‌توانید؛ در هر حالت حق با شماست.

فهرست عناوین

شاید بتوان گفت مهمترین نقطه آغاز هر موفقیتی به اشتیاق و عشق به آن هدف بر می­‌گردد. البته نه هر نوع اشتیاق، اشتیاقی که در اینجا به آن احتیاج داریم، اشتیاق سوزان است. منظور از اشتیاق سوزان، عشق و اشتیاقی است که در آن جز هدف و مقصود، چیز دیگری را نبینیم و به اصطلاح، این عشق شب و روزمان را از ما بگیرد.

امت فاکس:

اگر بتوانی به اندازه کافی عاشق باشی، آنگاه قدرتمندترین انسان روی زمین خواهی بود.

بنابراین تنها چیزی که باعث می­‌شود پول در زندگیمان بماند و پول بیشتری جذب کنیم، عشق است. حس نگرانی، شما را از پول دور می­‌کند، بیشتر افراد زمانی که حقوق می­‌گیرند یا پولی بدست می­‌آورند؛ هیچ احساس اشتیاق، عشق و شعفی به آن ندارند و به جای آنکه به پول عشق بورزند و با احساس خوبی از آن استقبال کنند، بیشتر نگران از دست دادن آن هستند که نتیجه­ نیز برای آن‌ها همین دور شدن پول خواهد بود. خواستن به تنهایی راهی برای رسیدن به ثروت و تبدیل شدن به آهنربا و مغناطیس پول و ثروت نیست، ما باید مشتاق ثروتمندی باشیم و به صورت وسواس گونه­‌ای تمام امور زندگیمان را در جهت تدارک برای جذب پول و ثروت به سمت خودمان برنامه‌­ریزی کنیم و جز هدفمان که تبدیل شدن به یک آهنربای بی چون و چراست، چیز دیگری نبینیم. در نهایت در ارتباط با این قانون باید بدانیم که برای اینکه مثل یک آهنربا از هر طرف پول و ثروت را جذب کنیم و به اهداف دلخواه خود در هر زمینه‌­ای برسیم باید اقدام فوری کنیم و نخستین قدم­‌ها را با شوق هر چه بیشتر برداریم. در یک کلام، موفقیت زمانی همه­ ابعاد زندگی ما را در بر می­‌گیرد که مصر و مشتاق و سمج باشیم و شکست را نپذیریم.

رالف والدو امرسون:

وقایع بزرگ و سرنوشست ساز تاریخ ناشی از پیروزی نوعی اشتیاق است.

آنتونی رابینز:

چنانچه خواسته‌ها و اهداف خود را نشناسیم، کشتی بدون سکانی خواهیم بود که در اوج مثبت‌ اندیشی، همواره مسیر خود را دگرگون می‌کنیم.

در ابتدای بحث باید این موضوع را کمی شفاف­تر کنیم؛ همه­ ما دوست داریم بدانیم چگونه می‌­توان پول بیشتری را جذب کرد و مغناطیس و آهنربای پول و ثروت شد؟ اما نکته مهم اینجاست که چگونگی رسیدن به یک هدف، مسئله اصلی نیست، زیرا این ما نیستم که چگونگی رسیدن به هدف را مشخص می­‌کنیم؛ بلکه ما با ایمان و باور راسخی که به سرمنشا هستی داریم، چگونگی دستیابی به هدف و خواسته­‌هایمان را به کائنات و عوامل هستی واگذار می­‌کنیم. تنها مسئله مهمی که وجود دارد این است که ما چرایی یک هدف را مشخص کنیم. چرا می‌خواهیم آهنربای جذب پول و ثروت شویم؟ اگر ما بتوانیم دلیل متقن برای داشتن یک هدف تعیین کنیم، مطمئناً راه­‌هایی برای دستیابی به این هدف برای ما آشکار خواهد شد. این در حالی است که چرایی رسیدن به یک هدف می­‌تواند برای افراد کاملاً متفاوت و منحصر به فرد باشد.

آنتونی رابینز:

ممکن است بزرگترین اره‌ای که در جهان اختراع شده است در دست شما باشد و در عین حال، در میان انبوهی از درختان جنگل، سرگردان بمانید و ندانید چه کنید. اگر بدانید که چه درختانی را باید برید و چرا؟ شرایط بروفق مراد است، وگرنه ابزاری عالی در دست دارید که به هیچ نمی‌ارزد.

پس برای اینکه می‌­خواهید آهنربای جذب پول و ثروت شوید یک چرایی شخصی پیدا کنید؛ چرایی که شبانه روز شما را به خود درگیر کند. زیرا همانطور که بیان شد ما برای حرکت به سمت یک هدف یا خواسته، بایستی دلایل محکم و قاطعی داشته باشیم تا این دلایل، انگیزه و اشتیاق را در ما برای حرکت به سمت هدف افزایش دهد.

آنتونی رابینز:

برای زندگی خود هدف داشته باشید و آن را برآورده سازید و مهم‌تر از همه آنکه این کار را با عشق، شور، حرارت، شیفتگی و سرزندگی بسیار انجام دهید!

پس برای آنکه بتوانیم ضمیر ناخودآگاه را بر روی مدار جذب ثروت و پول برنامه­‌ریزی کنیم، نخستین کاری که باید انجام دهیم تعیین هدف است. باید بدانیم دقیقاً هدف ما از آهنربای پول و ثروت بودن چیست و یا به چه میزان ثروت و پولی می‌خواهیم برسیم؟ خوشبختانه ضمیرناخوآگاه ما قابلیت برنامه­ریزی دارد و هر فرمانی به او بدهیم، گوش به فرمان است و بدان عمل می‌نماید. پس هدف­‌های بزرگ انتخاب کنید، اهدافی که هر روز باعث افزایش انگیزه شما گردند و اگر می­‌توانید برای دستیابی به اهدافتان یک زمان منطقی تعیین کنید.

جیم ران:

هدف‌هایتان را کوچک  انتخاب نکنید. اگر به هدف‌های بزرگ احساس نیاز نکنید، انسان بزرگی نخواهید شد.

اهداف را حتماً یادداشت کنید (بنویسید تا اتفاق بیافتد)؛ زیرا با نوشتن تمرکز بر روی هدف افزایش می‌­یابد. قدرتی که در نوشتن هست، معجزه می­‌کند.

برایان تریسی:

یاداشت هدف‌هایتان بر روی کاغذ، احتمال دستیابی به آن‌ها را ۱۰۰۰% افزایش می‌دهد.

بنابراین باید از قدرتی که در اختیارمان است، استفاده کنیم و به کائنات این دستور را ارسال نماییم که آمادگی کامل برای رسیدن به اهدافمان را داریم. حال برای ثبت این اهداف نیاز است که به چند نکته دقت کنید:

آیا تا کنون به این نکته توجه داشته‌­اید که وقتی شاد و خوشحال هستید، دلایل دیگری نیز رخ خواهند داد تا شما خوشحال­تر شوید و زمانی که ناراحت و افسرده هستید انگار تمام اتفاقات ناخوشایند در انتظار شماست؟ این موضوع به قانون جذب بر می­‌گردد که در همه حال و همه جا عمل می‌­کند.

جان اساراف:

تنها دلیلی که مردم هر آنچه ‌را می‌خواهند ندارند این است که ‌آن‌ها بیشتر راجع به آنچه نمی‌خواهند فکر می‌کنند تا آنچه می‌خواهند.

قانون جذب می­‌گوید هر چیزی همسان خود را جذب خواهد نمود، به بیان بهتر بر اساس قانون جذب؛ انرژی­‌های همانند، مشابه و هم بسامد یکدیگر را جذب می­‌کنند.

مولانا:

چگونه مغناطیس جذب پول شویم

در جهان هر چیز ، چیزی جذب کرد

گرم گرمی را کشید و  سرد ، سرد

پس داشتن احساسات خوب نسبت به ثروت و پول، همسان خود که همان پول و ثروت بیشتر است را به سمت ما جذب خواهد نمود. حتماً حالا از خود می­‌پرسید که چگونه می­‌توانیم احساسات خودمان را نسبت به پول و ثروت بهبود دهیم. برای اینکار لازم است که تا می‌توانید پول را دوست داشته باشید و به پول احترام بگذارید و آن را مقدس بشمارید. عاشق کار و شغلی باشید که منبع درآمد شماست و یا شغل و کاری را انتخاب کنید که واقعا عاشق آن هستید. احساس خوبی که از انجام کاری که عاشق آن هستید از خود ساطع می­‌کنید، باعث می­‌شود کارایی شما چندین برابر شود و ایده‌­های بهتری در کسب و کارتان ارائه دهید و همین باعث انگیزه و انرژی مضاعف در کار شما می‌­گردد و بر اساس قانون جذب، پول و ثروت بیشتری به سمت شما جریان می­‌یابد. قانون جذب به راستی مطیع است.

لیزا نیکولز:

وقتی تو درباره آنچه می‌خواهی فکر کنی و با قصد و نیت بر آن تمرکز کنی، آنگاه قانون جذب دقیقا هر دفعه همان چیزی را که می‌خواهی به تو می‌دهد.

همین الان احساستان نسبت به پول را بسنجید و ببینید که نسبت به ثروت چه احساسی دارید. اغلب افراد در ظاهر و گفتار نشان می‌­دهند که به پول احساس خوبی دارند ولی در عمل بگونه دیگری رفتار می­کنند و دائماً از نبود و فقدان پول گلایه دارند. پس همیشه حواستان به احساساتتان باشد زیرا احساسات در قانون جذب به مانند یک راهنما عمل می­‌کند. به همان نسبتی که به پول و ثروتمندی احساسات مثبت و خوبی دارید، شما به آن نزدیکتر شده‌اید. بنابراین کاری که ما باید انجام دهیم این است که دائماً احساس خود را به پول و ثروت عالی کنیم. برای این کار باید از پولی که در اختیار داریم لذت کامل را ببریم و بابت هر پولی که بدست ما می­‌رسد سپاسگزار خالق بی­همتا باشیم. عبارات تاکیدی را برای تبدیل شدن به آهنربا پول و ثروت به کار بریم. این عبارات را بر روی کاغذ نوشته و روی دیوار اتاقمان جایی جلوی چشممان قرار دهیم تا هر شب قبل از خواب و یا هر روز بلافاصله بعد از بیدار شدن که ذهن نیمه هوشیار آمادگی لازم برای جذب بیشتر را داراست، آن‌ها را تکرار کنیم. عبارات تاکیدی همچون جملات زیر یا هر جمله دیگری که بین شما و ثروت رابطه بهتری ایجاد می­‌نماید:

قانون جذب مدام در حال فعالیت است، چه باور و درک کنی یا نکنی. قانون جذب قانون‌ خلقت است. فیزیکدان‌های کوانتومی به اطلاع ما رسانده‌اند که کل کائنات از فکر نشأت گرفته است.

باب پراکتور:

تو زندگی‌ات را از طریق افکارت و قانون جذب خلق می‌کنی و تک تک افراد هم همین کار را می‌کنند.

طبق فیزیک کوانتم ما فقط در یک دنیای فیزیکی زندگی نمی­‌کنیم، بلکه در وجود هر کدام از ما چندین عوالم دیگر نیز وجود دارد که بسیار فراتر از عالم فیزیکی ماست. هر کدام از ما براساس گفتار، رفتار و افکارمان، یک دنیای فرکانسیک داریم که ممکن است با دنیای فرکانسی سایرین متفاوت باشد. همچنین دنیای فرکانسیک هر فرد با توجه به جنبه‌­های وجودی او به هزاران دنیای فرکانسیک قابل تقسیم است؛ یعنی ممکن است دنیای فرکانسیک سلامتی ما با دنیای فرکانسی ثروت ما یا علم کاملا متفاوت باشد. به عنوان مثال فردی را در نظر بگیرید که از نظر ثروت بسیار غنی است پس از این نظر در فرکانس خوب و مناسبی قرار دارد ولی بیماری لاعلاجی دارد، بنابراین از نظر سلامتی در فرکانس و مدار مناسبی قرار ندارد.(چیزی که فرکانس ما را در هر لحظه تعیین می‌نماید، فکر و مهم تراز آن احساسات ما در آن لحظه است).

استر هیکس:

هیچ چیزی وارد تجربیات تو نشده است مگر تو آن را با افکار و احساساتت دعوت کرده‌ای.

در ادامه این بحث باید بگوییم که هر انسانی با توجه به گفتار، رفتار و افکاری که دارد، فرکانسی را از خود ساطع می­‌کند که بر اساس آن فرکانس ساطع شده به یکی از جهان­‌های فرکانسیک وارد می‌شود که در آن جهان موقعیت­‌ها، اشخاص و شرایطی را تجربه خواهد کرد که دقیقا فرکانسی مشابه به فرکانس آن شخص دارند.

هرمن کین:

موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می‌دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.

پس در ارتباط با تبدیل به آهنربای جذب پول و ثروت شدن نیز می‌توان گفت رفتار، گفتار و افکار هر فرد در مورد ثروت تعیین کننده فرکانس اوست. برای مثال باید به شما عزیزان بگوییم کسی که  در مورد پول این ذهنیت را دارد که پول درآوردن کار ساده و راحتی نیست، فرکانسی را از خود ساطع می‌­کند که او را در فرکانس به سختی پول کسب کردن قرار می‌­دهد. بر اساس همین مدار فرکانسی افراد و موقعیت‌هایی بر سر راه این شخص قرار می­‌گیرند تا او به سختی کسب روزی کند. این تفکر او را از فرکانس اشخاصی که به سادگی و عزتمندانه درآمد و پول کسب می­‌کنند دور می­‌نماید و هیچگاه در موقعیت و شرایط انسان‌هایی که به راحتی پول در می­‌آورند قرار نمی­‌گیرد.

استر هیکس:

چیزی که درباره اش فکر می‌کنی یک ارتعاش را از طریق تو فعال می‌کند.

پس برای اینکه بتوانیم به آهنربای جذب پول و ثروت تبدیل شویم لازم است که وارد جهان فرکانسی شویم که در آن کسب پول و ثروت به آسانی و عزتمندانه انجام شود. حال سوال شما نیز حتماً این است که چگونه می­‌توان وارد چنین دنیای فرکانسی شد؟ برای پاسخ به این سوال باید به نکات زیر توجه خاصی داشته باشیم:

تو اول بگو با کیان زیستی            پس آن گه بگویم که تو کیستی

نکته دیگری که در این ارتباط باید به یاد داشت این است که بالاترین فرکانس و ارتعاش مربوط به سپاسگزاری است. سپاسگزاری برای تک تک نعمت‌هایی که اکنون در اختیار داریم فرکانس ما برای جذب ثروت را افزایش می­‌دهد.

برای آنکه بتوانیم خود را به یک مغناطیس جذب پول و ثروت بدل کنیم، باید بدانیم که از نظر فیزیک کوانتم تمام ذرات هستی اعم از زنده و غیرزنده دارای انرژی هستند و همین انرژی است که سبب ایجاد ارتعاش در جهان هستی می­‌گردد. ذهن ما نیز به مانند سایر اجزا تشکیل دهنده­ عالم هستی و کائنات دارای انرژی است و دائماً در حال تولید ارتعاش در جهت خواسته‌­ها و ناخواسته­‌های ماست. کائنات با توجه به ارتعاشاتی که از افکار ما دریافت می­‌کند به این ارتعاشات پاسخ خواهد داد. ارتعاشات مثبتی که در ذهن ما در نتیجه افکار مثبت ایجاد می­‌شود، ما را به اهدافمان نزدیکتر و بالعکس ارتعاشات منفی که در نتیجه افکار منفی است ما را از خواسته خود دورتر می­‌کند. به طور مثال اگر دائماً به کمبود و نبود پول فکر کنیم، ما در حال ارسال ارتعاش کمبود به عالم هستی هستیم و پاسخی که کائنات در ازای این افکار و احساس به ما خواهد داد این است که بی­‌پولی بیشتری به زندگی ما وارد خواهد شد. باز هم خبر خوب این است که قائده این عالم بر وفور و فراوانی است و اگر ما به صورت خودآگاه افکار خود را بر روی فراوانی و روزافزونی ثروت متمرکز و کنترل کنیم؛ ارتعاشات ذهنی ما در جهت جذب پول بیشتر، مثبت خواهد شد و نتیجه­‌ای که خواهیم گرفت فوق العاده خواهد بود و درهای ورود پول به زندگیمان باز خواهد شد. پس برای آنکه بتوانیم به آهنربای جذب بی­چون و چرای پول و ثروت تبدیل شویم؛ کاری که باید انجام دهیم این است که در هر لحظه بفهمیم دقیقا در حال فرستادن چه نوع ارتعاشی به سیستم هستی و کائنات هستیم. به بیان دیگر برای مغناطیس ثروت شدن باید همه وجودمان سرشار از شوق پول باشد، باید حتی آن مبلغ ناچیز پولی که در اختیار داریم را دوست داشته باشیم و هرگز گلایه، ناله و شکایتی نکنیم. در این حالت است که به قانون جذب اجازه می­‌دهیم که وارد عمل شود و وقتی متوجه احساس رضایت و خوشنودی ما از پول و ثروت می­‌شود، از آن مقدار بیشتری در اختیار ما قرار خواهد داد. این به این معناست که ارتعاش ما با پول یکی شده و اصطلاحا هم ارتعاش شده­‌ایم.

مولانا:

تا درطلب گوهر کانی، کانی

تا در هوس لقمه نانی، نانی

این نکته­ی رمز اگر بدانی، دانی

هرچیز که در جستن آنی، آنی

تمام واقعیت­‌های زندگی بیرونی، برگرفته از واقعیت‌های درونی انسان است تا آنجا که در کتب مختلف بیان می­‌شود شما آنچه را که می­‌بینید باور نمی­‌کنید؛ بلکه آنچه را که باور دارید می‌بینید. پس تمام شرایط، محیط و حوادث پیرامون ما تحت تاثیر باورهای ذهنی ماست. باورهای ما، افکار غالب ما هستند که مکررا در ذهن ما تکرار شده­‌اند و توجه ما کاملا معطوف به آن‌ها است. هر چیزی که عمیقا به آن باور داشته باشیم بدون شک و تردید برای ما به واقعیت تبدیل خواهد شد. طبق قانون باورها، این باورهای ماست که ما را در مداری قرار می­‌دهد که در آن مدار با اتفاقات و شرایطی هم جنس باورهایمان روبرو خواهیم شد.

عیسی مسیح:

آنچه را که دلت می‌خواهد در زندگی‌ات اتفاق بیفتد باور کن وایمان داشته باش که اتفاق می‌افتد و قطعاً اتفاق می‌افتد و شما آن را خواهید داشت.

خبر خوبی که در ارتباط با باورها وجود دارد این است که ما می‌توانیم باورهای محدود کننده خود در رابطه با هر موضوعی را با تکرار و تمرین تغییر دهیم تا باورهایی همراستا با هدف و خواسته‌هایمان ایجاد گردد. پس برای آنکه بتوانیم به آهنربای پول و ثروت بدل شویم باید باورهای محدوده کننده‌­ای که در ذهنمان در مورد پول و ثروت وجود دارد را شناسایی کنیم و آن‌ها را تغییر دهیم. ما در لایه‌­های زیرین افکار و در اعماق ضمیر ناخود آگاهمان باورهای غلط و ضد جذب ثروتی داریم که باعث می­‌شود به شدت از ثروت دور شویم. باید باور فراوانی را در ذهنمان پرورش دهیم و باورهای مخرب همچون دور بودن ثروت از خداوند، کثیف بودن و چرک کف دست بودن پول و یا خراب بودن انسان‌های ثروتمند و صادق نبودن آن‌ها را از باورهایمان حذف کنیم. زیرا با تغییر این باورها به صورت ناخودآگاه فرکانس‌­هایی به جهان هستی ارسال می­‌شود و ما نتایج آن را در ثروت آفرینی خواهیم دید.

دنیای امروز ما، دنیای تخصص­‌ها است. کاری که دوست دارید را به صورت تخصصی یاد بگیرید و در آن تخصص حرف‌ه­ای شوید. اطلاعات خود را در زمینه فعالیت خود بالا ببرید و خلاقیت خود را در آن به نمایش بگذارید. یک طرح جدید، کار نو، حرف‌ه­ای نوین در زمینه­‌ای که در آن تخصص دارید ارائه دهید و کارآفرین شوید. اگر خواهان ثروت هستید و می­‌خواهید آهنربای پول باشید شرکت مخصوص به خود را راه اندازی کنید، محصولی را برای فروش انتخاب کنید و نیرو استخدام کنید.

این قانون به ما می­‌گوید در زندگی منتظر هر چیزی باشیم، ماهیت آن چیز به زندگی ما وارد می­‌شود و در واقع قانون انتظارر همان نگاه و تصویری است که ما از زندگی خودمان داریم. پس در زندگی تا می­‌توانید در انتظار پول و ثروت باشید؛ زیرا اگر با اطمینان انتظار چیزی را داشته باشیم، این انتظار روی نگرش و باورهای ما اثر قدرتمندی گذاشته و مقدمات حضور آن را برای ما فراهم می­کند. بنابراین برای اینکه بتوانیم مانند یک آهنربای قوی عمل کنیم و پول و ثروت را به سمت خود جذب کنیم باید پس از طلیبدن خواسته­‌هایمان فقط منتظر آن باشیم و به قانونمندی و نظم هوشمندانه جهان هستی اطمینان کنیم و صبور باشیم.

تصویر سازی ذهنی به تجسمی گفته می‌شود که در آن افکار و احساسات ما به بهترین شکل ممکن کنترل می‌­شود و ارتعاش و فرکانسی که از این افکار ساطع می‌­شود به دنبال هم فرکانس و هم ارتعاش خود می­رود و ماهیت آن را به سوی ما جذب می­‌کند. بنابراین یکی از راه­‌های رسیدن به خواسته­‌ها و تغییر مدار، تجسم خلاق است. برای تبدیل به آهنربای پول و ثروت هر روز زمانی را به ریلکسیشن و مراقبه اختصاص دهید و خود را در حالی تصور کنید که به مقادیر بالایی از ثروت و پول رسیده­‌اید، در حالی که غرق در شادی و سپاس هستید.

پس اگر آگاهانه از جملات تاکیدی و تجسم خلاق استفاده کنیم، در ضمیرناخودآگاه باور موفقیت را به وجود می‌­آوریم و شاهد دستیابی به هر آنچه که آرزو داریم خواهیم بود. زیرا تکرار و تصویرسازی خواسته در حالت خودآگاه، ضمیر ناخودآگاه را فریب می­‌دهد و به او عادت می­‌دهد که همیشه ما را انسانی موفق بداند و به همین جهت ما را در رسیدن به خواسته‌­هایمان یاری دهد. بهترین راه برای تجسم خلاق این است که یک موسیقی آرامش بخش را پخش کنید و در حالت ریلکس قرار بگیرید و با چشمانی بسته ده نفس عمیق بکشید. خود را مانند یک آهنربا که از هر طرف پول و ثروت به سمت او جذب می‌­شود و یا هر خواسته دیگری که دارید، تصور و تجسم کنید. تصویرسازی را به گونه‌­ای انجام دهید که خواسته شما الان برآورده شده و وارد زندگیتان شده است. تمامی خواسته­‌های خود، زندگی و ثروتی را که در انتظار آن هستید با جزئیات کامل، روشن و واضح تجسم کنید؛ به حدی با جزئیات باشد که بوی پول نو و جنس اوراق پول نو را احساس کنید. هرچه تصویرسازی با جزئیات بیشتر باشد و زمان بیشتری به آن اختصاص دهید و احساسات بیشتری را از شما درگیر خود کند، تصویرسازی بهتر و قوی­تری خواهید داشت.

شکرگزاری قوی­ترین ارتعاشی است که می‌­توانیم به سمت هسته کائنات ارسال کنیم. مهمترین مزیت شکرگزاری ساطع کردن ارتعاش و فرکانس مثبت و قوی از خودمان است. زیرا سپاسگزاری یعنی توجه به داشته‌­ها و احساس لذت برای وجود آن داشته‌­ها. همانطور که سعدی شیرین سخن می­‌گوید:

شکر نعمت نعمتت افزون کند، کفر نعمت، نعمت از برت بیرون کند. روی داشته هاتون تمرکز کنید و به خاطر آن‌ها با احساس خوب، خدا را شکر کنید. وقتی برای تک تک داشته­‌هایمان حتی کوچکترین آن‌ها در زندگی سپاسگزار باشیم، نعمت­‌های بیشتر و بیشتر به سمت ما جاری می­‌شود. پس برای اینکه آهنربای جذب پول و ثروت شویم، برای همان پولی که اکنون در اختیار داریم حتی اگر کم است شکرگزار باشیم و احساس لذت کنیم. همانطور که گفته شد خاصیتی که شکرگزاری دارد این است که توجه ما را از نداشته­‌ها به سمت داشته­‌ها جلب می­‌کند که این خود نیز برای ما نعمت و برکت و جذب ثروت و پول بیشتری را به دنبال خود خواهد داشت. قانون شکرگزاری بر اساس قانون جذب عمل می‌کند و براساس قانون جذب هر کم تراکمی، پر تراکمی را به سمت خودش جذب می­‌کند. پس برای پولی که در اختیار دارید سپاسگزار باشید، آنگاه به طرز معجزه آسایی خواهید دید که ثروتتان چند برابر خواهد شد.

بیلی نلسون:

زمانی که شمردن نعمت‌هایی که در زندگی نصیبم شده را آغاز کردم سراسر زندگی­ام تغییر کرد.

شکرگزاری قانون بسیار شگفت انگیزی است، هر چه بیشتر به خاطر داشته­‌هایمان سپاسگزار خدا باشیم نعمت‌های بیشتری به سمت ما جریان می­‌یابد. امتحان کنید شکرگزاری را یکی از عادت‌های روزانه خود قرار دهید و برای مدتی به داشته‌­هایتان متمرکز شوید و بابت وجود آنها در زندگیتان خدا را شکر کنید، نتیجه آن فوق‌­العاده خواهد بود. حتی خداوند را به خاطر آن موحبت‌ها و خواسته‌هایی که ندارید و می‌­خواهید بدست آورد سپاس گویید. هر زمان در مورد چیزی سپاسگزاری و قدردانی می­کنیم و احساس خوب در مورد آن داریم، ما به کائنات می‌­گوییم از این چیز بیشتر می­‌خواهیم پس خواهشا در مورد پول و ثروت چنین نگرشی داشته باشید.

ولاس والتر:

افرادی که صادقانه خداوند را بابت آنچه در تخیل دارند شکر می­‌کنند ایمان واقعی دارند. آنان ثروتمند می­‌شوند و از هر آنچه می‌خواهند فراهم می‌آورند.

به عنوان سخن پایانی این نوشتار باید بگوییم که این زندگی شماست، هیچ کس نمی‌تواند در آن تغییر ایجاد کند، مگر خود شما. اگر همچنان کارهایی که قبلاً انجام می‌دادید را انجام دهید و انتظار نتایج جدید در زندگی خود را دارید؛ سخت در اشتباه هستید. اگر خودتان خواستار تغییر نباشید، آنگاه هیچ چیز در این دنیا نمی‌­تواند شما را مجبور به تغییر کند. فکرتان را تغییر دهید تا زندگیتان تغییر ‌کند. خوشبختانه، این خودانگاره آموختنی است. با کنترل کردن کامل کلمات، تصاویر و نقطه نظرهایی که به ذهن خود راه می­‌دهید، کنترل کامل آینده خود را در دست گیرید و خود را به یک آهنربای جذب پول و ثروت بدل کنید. نکته پایانی دیگر این که از ثروتمند شدن دیگر لذت ببرید زیرا اگر فردی توانسته به این موفقیت برسد مطمئناً ما نیز می‌توانیم.

کریستین لارسون:

از موفقیت دیگران همان اندازه خوشحال باش که از موفقیت خودت خشنود می‌شوی.

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات: 3.3 / 5. تعداد امتیاز: 9

اولین نفری باشید که به این مقاله امتیاز میدهید

توضیحات بسیار کامل و جامع بود من لذت بردم. و سپاسگذارم

نتیجه ای که من گرفتم اینه که دوست داشتن با عشق میتونه ثمربخش باشه.ممنون از شما

خواهش میکنم علی جان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

برای دانلود قانونی کتاب چگونه مغناطیس پول شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه مغناطیس پول شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

در کتاب چگونه مغناطیس پول شویم؟ اثر ماری کلیر کارلایل می‌آموزید که میزان دارایی ما نشان می‌دهد که خود را چقدر ارزشمند می‌دانیم و دیگران ما را چقدر ارزشمند می‌دانند.

کتاب چگونه مغناطیس پول شویم؟ (How To Become A Money Magnet) درباره‌ی شیوه‌ی راه‌اندازی کسب‌وکار نیست و به شما حسابداری نمی‌آموزد، بلکه به شما نشان می‌دهد که چرا مقدار مشخصی پول جذب می‌کنید و چگونه می‌توانید پول بیشتری به زندگی‌تان جذب کنید. این کتاب براساس کارگاه «چگونه مغناطیس پول شویم؟» نوشته شده است. این کارگاه‌ها روی عده‌ی زیادی تاثیر گذاشته‌اند.

طمعکارها همیشه مورد سرزنش قرار می‌گیرند و به‌ نظر می‌رسد کار کردن برای پول، خوب نیست. شاید به همین دلیل باور کرده‌ایم که کلمه‌ی «پول» رکیک و زشت است و از صحبت کردن درباره‌ی آن خجالت می‌کشیم. شاید به دارایی اندک خود قناعت کرده و توانایی‌هایمان را کتمان می‌کنیم.چگونه مغناطیس جذب پول شویم

کتاب چگونه مغناطیس پول شویم؟ نوشتۀ ماری کلیر کارلایل (Marie Claire Carlyle) شامل سه بخش است. بخش اول، تئوری جذب پول را شرح می‌دهد و وضعیت مالی شما را بررسی می‌کند. در بخش دوم و سوم کتاب، مسیر دو مرحله‌ای تبدیل شدن به مغناطیس پول بیان می‌شود. در مرحله‌ی اول می‌آموزید که چگونه به‌سرعت پول را به زندگی خود فرا بخوانید؛ زیرا بسیاری از ما نقشه‌ی مالی مفصل و تاخیری نمی‌خواهیم، بلکه تمایل داریم همین حالا نتیجه بگیریم. در مرحله‌ی دوم که تبدیل شدن به مغناطیس پول است، می‌آموزیم که چگونه همواره مغناطیس پول باقی بمانیم، جریان مداوم پول را به‌سوی خود جذب کرده و همیشه در فراوانی و وفور زندگی کنیم.

این کتاب تصادفی به دست شما نرسیده است، بلکه شما آن‌ را به زندگی خود جذب کرده‌اید؛ زیرا از وضعیت مالی خود به تنگ آمده‌اید. مسئولیت وضعیت کنونی مالی خود را پذیرفته‌اید. به‌راستی می‌خواهید پول بیشتری در حساب پس‌انداز خود داشته باشید و آماده هستید برای تغییر دادن وضعیت مالی خود کار متفاوتی انجام دهید.

جملات برگزیده کتاب چگونه مغناطیس پول شویم؟:

– پول همین‌جاست؛ تنها چیزی که مانع ثروتمند شدن شما می‌شود، خود شما هستید.
– احساس شما نسبت‌ به ثروت، در میزان جذب آن موثر است.
– ما چیزی را که می‌خواهیم جذب نمی‌کنیم؛ چیزی را جذب می‌کنیم که هستیم.
– اگر هر روز، کارهای همیشگی را انجام دهید، هر شب‌ همان نتایج همیشگی را هم به‌دست خواهید آورد.
– قصد و نیت ما واقعیت زندگی ما را خلق می‌کند.

در بخشی از کتاب چگونه مغناطیس پول شویم؟ می‌خوانیم:

اگر پولی را خرج می‌کنید که می‌دانید در واقع آن‌ را ندارید، موثر نیست. آگاهانه فکر می‌کنید من مثل ثروتمند‌ها خرج می‌کنم، پس ثروتمند هستم. ناخودآگاهِ شما می‌گوید: «من این‌ همه پول ندارم. نباید الان این پول را خرج می‌کردم.» همیشه این افکار ناخودآگاه ماست که واقعیت مالی ما را می‌سازد.

یک بار آپارتمان زیبایی اجاره کردم، درحالی‌که هنوز درآمد مناسبی برای پرداخت اجاره‌ی آن نداشتم. به زندگی در آن آپارتمان ادامه دادم و وانمود کردم می‌توانم از عهده‌ی پرداخت اجاره بر بیایم؛ درنتیجه پس‌اندازم تمام شد. مجبور شدم با واقعیت روبه‌رو شوم و آپارتمان را تخلیه کنم.

مقدمه
بخش اول: درک اصول اولیه
فصل اول: دانش جذب پول
فصل دوم: درباره‌ی پول چه احساسی دارید؟
فصل سوم: چقدر پول می‌خواهید؟
بخش دوم: تغییر دادن عادات
فصل چهارم: تغییر دادن عادات
فصل پنجم: انتظار پول بیشتری را داشته باشید
فصل ششم: ثروتمند شدن
بخش سوم: توانایی‌های بالقوه‌ی خود را آشکار کنید
فصل هفتم: پاک‌سازی محیط
فصل هشتم: اشتیاق قلبی خود را دنبال کنید
فصل نهم: اصول ت. الف. ب (تاب)
فصل دهم: همیشه مغناطیس پول باشید!

برای دانلود کتاب چگونه مغناطیس پول شویم؟ و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon


در این مقاله عواملی که به افراد کمک می‌کند تا مغناطیس جذب پول شوند را بررسی کرده‌ایم.عواملی چون :

۱-   آگاهی از قوانین ثروت آفرینی

۲-   شناخت و اصلاح باور «پول آسان به دست می‌آید یا سخت»

۳-   چرا عده‌ای غرق در مشکلات مالی هستند؟

چگونه مغناطیس جذب پول شویم

۴-   چگونه از افکار ثروت‌آفرین داشته باشیم؟

تقویت باورهای سازنده ثروت‌آفرین و ایمان به آن‌ها.

نقاط توجه و تمرکز خود را به‌درستی انتخاب کنید.

۵-    تمرین عملی ساختن باورهای ثروت‌ساز

قوانین ثروت‌آفرینی

رابطه بین انسان و پول یک رابطه شگفت‌انگیز است، یکی از عوامل فقر و بی‌پولی انسان‌ها عدم آموزش و آگاهی آن‌ها نسبت به قانونمندی‌های خلق پول است. آن‌ها نمی‌دانند، بلد نیستند، آموزشی ندیده‌اند و اصولاً انسان‌های ناآگاهی هستند و لذا نمی‌توانند تحصیل پول کنند. حال ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید که مگر خلق و جذب پول هم قانون دارد؟

آری، ما در جهانی زندگی می‌کنیم که تمام اتفاقات آن بر اساس نظم و قانونمندی‌هایی کاملاً منظم و ثابت رخ می‌دهد و خلق پول هم از این داستان مستثنا نیست. در جهان هر چیزی که وجود دارد وزن دارد، جرم دارد و انرژی دارد؛ مانند اجسام، افکار، اشیا و …

بر اساس یکی از قانونمندی‌های جهان هستی که قانون جذب نام دارد هر چیزی مشابه خود را جذب می‌کند؛ مثلاً افکار مثبت اتفاقات هم‌جنس خود و هم انرژی خود را جذب می‌کند و اتفاقات مثبت را رقم می‌زند و یا افکاری که بر فقر و مسائل دلالت دارند نیز از این قانون مستثنا نیست و سبب جذب و خلق فقر، شکست و مشکلات بیشتر می‌شود.

حال وقتی فردی اول‌ازهمه به این موضوع اشراف داشته باشد که «به هر آنچه بیندیشد و توجه و تمرکز کند عیناً از همان نوع اتفاقات را جذب دنیای خود خواهد کرد» به‌عنوان یک انسان آگاه موظف است:

۱-   افکار و اندیشه‌های خود را کنترل کند.

۲-   با قوانین پول‌سازی و جذب ثروت آشنا شده و در زندگی خود پیاده کند.

لذا شما باید خودتان به‌عنوان رهبر مسئولیت خلق پول حلال خود را بر عهده بگیرید و با درایت و نظم و تعقل آموزش ببینید، تمرین کنید، تکرار کنید تا بتوانید خالق خواسته‌های خود شوید.

به نظر شما پول آسان به دست می‌آید یا برای به دست آوردن پول باید سختی‌های فراوان کشید؟؟؟

جواب این سؤال شاید به نظر یک کلمه ساده به نظر برسد اما این پاسخ ریشه در عمیق‌ترین باور افراد نسبت به پول دارد، درواقع این باور بسیار تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز است زیرا فردی که باور دارد و ایمان دارد که پول زیر پای فیل است و برای ثروتمند شدن باید جان کند، در جهانش نیز همین اتفاق می‌افتد و برای به دست آوردن ریال ریال باید ساعت‌ها کار و تلاش جان‌فرسا داشته باشد؛ اما دیگری که می‌گوید نه پول به‌دست‌آوردن آسان است، به‌راحتی می‌تواند پول به دست بیاورد.

به‌عنوان‌مثال می‌خواهم در مورد مارک زاکربرگ مؤسس فیس‌بوک صحبت کنم، در سال ۲۰۱۸ این فرد پنجمین فرد ثروتمند جهان شده است. وی این رتبه را در کمتر از ۵ سال به دست آورده است آن‌هم رتبه پنجمین ثروتمند جهان!!! اگر این فرد کسب ثروت را سخت می‌دانست می‌توانست در کمتر از ۵ سال و در سن ۳۴ سالگی به چنین دستاوردی برسد؟

چرا عده‌ای غرق در مشکلات مالی می‌شوند؟

اولین علت آن عدم آگاهی نسبت به قوانین جهان هستی است. دومین علت باورهای مخرب افراد نسبت به ثروت است.

فردی که از قوانین آگاه است می‌داند می‌تواند جهان خود را دگرگون کند. او باور و ایمان دارد که در جهانی زندگی می‌کند که سرشار از فراوانی است، آگاهانه افکار خود را برمی‌گزیند، باورهای سازنده در ذهن خود می‌سازد و توجه و تمرکزش بر خواسته‌ها و اهداف خود است نه موانع و مشکلاتش.

نقطه مقابل این افراد افرادی هستند که دائماً به کم‌پولی خود فکر می‌کنند، هزاران قصه منفی برای خود می‌بافند و ذهنشان انبار افکار منفی و قبرستان آرزوها و افکار زیبایشان است. باورهایش نسبت به پول بسیار مخرب و منفی است که عامل اصلی این نوع عملکرد ترس است. ترس از ناشناخته‌ها، ترس از تغییر، ترس از شکست و …

چه کنیم تا از افکار فقرآفرین رها شویم؟

۱-    تقویت باورهای سازنده ثروت‌آفرین و ایمان به آن‌ها

قدرت بیکران ایمان، ترس را زایل می‌کند و به انسان قدرت تصمیم‌گیری و تلاش می‌دهد بنابراین باید به معجزه الهی ایمان داشته باشید تا معجزه‌ها در زندگی شما اتفاق بیفتد. اگر دنیای خود را محدود نبینید، اگر خودتان را ناتوان نبینید، اگر دریافت نعمت‌های الهی را بعید نبینید شما در بارگاه الهی ارتقا یافته‌اید و توان دسترسی به معجزات الهی را خواهید داشت. هر آنچه را که به خلقش و به دست آوردنش ایمان داشته باشید و برایش تلاش کنید محقق می‌شود و این قدرت ایمان است. منابع ثروت خداوند بی‌نهایت است و حجم و عدد و رقم برای خداوند معنایی ندارد. تمام این قضایا روانی است که عملکرد انسان را در کسب‌وکار و همهٔ عرصه‌های زندگی تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و انسان را خسته و درمانده می‌کند.

۲-  نقاط توجه و تمرکز خود را به‌درستی انتخاب کنید.

اغلب اوقات به چه چیزهایی فکر می‌کنید؟ به افزایش درآمد خود می‌اندیشید یا مدیریت هزینه‌ها و بدهکاری‌ها؟ شما در زندگی هرگز نباید به بدهکاری‌ها و هزینه‌ها فکر کنید، باید به درآمدها فکر کنید. اگر هدف این باشد که بخواهید بدهکاری‌هایتان را برطرف کنید تا آخر عمر بدهی صاف می‌کنید. باید به منابع ثروت فکر کنید تا ثروت‌ها را جذب دنیای خود کنید زیرا کائنات هم شمارا در راستای اندیشه‌هایتان یاری می‌کند. هرگاه به‌طورجدی به دنبال خلق پول حلال بودید، بدانید که در این لحظه باید به دنیای درون خود بروید و تکلیف خود را با این نعمت الهی روشن کنید، زیرا پول ابتدا باید در ذهن شما شکل بگیرد و سپس در دنیای بیرون خلق شود.

برایتان دو تمرین بسیار سازنده دارم.

تمرین اول:

مدام به این فکر کنید که :

چگونه می‌توانم مغناطیس جذب پول شوم؟

چگونه می‌توانم پول بیشتری به دست بیاورم؟

از چه راه‌هایی می‌توانم پول حلال بدست بیاورم؟

به من اعتماد کنید و فقط و فقط به مدت یک هفته روزانه چندین بار این سؤال را از خود بپرسید. حتی اگر شرایط مساعدی ندارید، درگیری‌های مالی دارید و … بیاید و به خود یک فرصت کوتاه بدهید، این تمرین را انجام دهید و خود نتایج را بسنجید.

تمرین دوم:

یکی از روش‌های بهره‌برداری از پول این است که از آن برای سرمایه‌گذاری روی خود و خانواده خود استفاده کنید و با آموزش‌های مختلف شرایط یک زندگی خوب را برای خود و خانواده خود فراهم کنید زیرا هرچه بیشتر بدانید بیشتر به دست می‌آورید. خود و خانواده خود را غرق در آموزش‌های سازنده پیرامون قوانین جهان هستی، یادگیری مهارت‌های ثروت‌آفرین و هر آموزشی که شما و مهارت‌هایتان را رشد و بهبود بخشد.

خلاصه مقاله این‌که:

شما برای آنکه یک درخت تنومندی را خلق کنید که دنیایی از میوه را دهد باید به تقویت ریشه‌های این درخت فکر کنید آنگاه برگ‌ها و میوه‌ها خودبه‌خود حاصل می‌شود. اگر در دنیای درون خود ریشه‌های لازم برای خلق پول حلال ساخته شود به‌راحتی در دنیای بیرون روش‌های خلق آن را پیدا خواهید کرد. پس دنیای درون و ریشه‌های ذهنی را مستحکم کنید آنگاه پول فراوان خود به دنبال شما می‌آید؛ بنابراین پول میوه درختی است که ریشه‌هایش در ذهن ما است و ساقه‌ها و برگ‌هایش در دنیای بیرون ما.چگونه مغناطیس جذب پول شویم

بنیانگذار تکنولوژی فکر و بزرگترین سخنران انگیزشی در ایران که با برگزاری سمینارها و دوره های تكنولوژی فكر به بسط و گسترش اين تكنولوژی در ايران پرداخته اند و تحولات بزرگی در نظام فكری و باورهای مردمان این سرزمین ايجاد كرده اند.

عالی ، مفید و سازنده است ، خداوند اقای دکتر ازمندیان را برای مان حفظ بفرماید.

دستتون درد نکنه
راستش تو ذهنم علم برتر است از ثروت حک شده و هیچ جوری نمیتونم عاشق پول بشم نمیدونم چکار کنم میخوام برم فوق دوم و دکترا و… بخونم در حالیکه پولی توش نخواهد بود…ممنون میشم راهنمایی کنید.

بسیار عالی و سازنده و مفید فقط تمرین های که گفتید کاش بیشتر بود

تکنولوژی فکر روشی زیبا برای هدایت و برنامه‌ریزی ضمیرناخودآگاه انسان است، تا به کمک آن باورهای زیبا و روحیه عالی در انسان ساخته شود، تا انسان از رهگذر داشتن باورهای درست و اعتماد به نفس و احساس شخصیت و نیز کسب روحیه‌ای عالی و با نشاط بتواند اندیشه‌های بزرگی را در ذهن خود خلق کند.

تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، خیابان انصاری، (صداقت)، نبش کوچه مهرشاد، ساختمان صداقت، طبقه هفتم

شما می‌توانید از طریق بخش تماس با ما به‌صورت ۲۴ ساعته پیام خود را ارسال نمایید.

© تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به موسسه تکنولوژی فکر می باشد.


چاپ مقالهDownloads-icon


قانون جذب می‌گوید: «به آنچه فکر کنی، می‌رسی» و بیشتر افراد می‌گویند: «من واقعاً به ثروتمندی فکر می‌کنم و دوست دارم پول‌دار باشم؛ اما چرا نمی‌شوم؟» چون تمام افکار – چه خودآگاه چه خودناآگاه- در میزان جذب ثروت مؤثر است. متأسفانه یا خوشبختانه نزدیک به هشتاد درصد افکار ما خودناآگاه است. ممکن است به ثروتمندی بیاندیشیم (افکار آگاهانه)؛ اما در باورهای خود پولدارها را دوست نداشته باشیم؛ چون معتقدیم ثروتمندان خودخواه و ظالم هستند و افراد فقیر، خوب و مهربان (افکار ناآگاهانه). بنابراین، زندگی به سمتی می‌رود که فقیر و خوب باشیم. این پاسخِ «ماری کلیر کارلایل» به این مسأله اساسی در جذب ثروت است.

ماری کلیر کارلایل، دانش آموخته مربی‌⁠گری زندگی از مدرسه دیانا کوپر است. او تجربه طراحی داخلی منزل و مدیریت فروش را نیز دارد. کارلایل کارگاه‌های بسیاری برای الهام به دیگران در دستیابی به اهداف‌شان برگزار کرده و به افراد بسیاری برای زندگی مالی بهتر مشاوره داده است. تولید و شرکت در برنامه‌های رسانه‌ای پر نفوذ در انگلستان بخشی دیگر از زندگی کاری اوست. او سخنرانی انگیزشی، تسهیل‌گری با تجربه و هم اکنون مدیر عامل یک شرکت محصولات آرایشی-بهداشتی است. 

کارلایل سه کتاب در کارنامه نویسندگی خود دارد: «چگونه مغناطیس پول شویم»، «چارچوب‌های ذهنی مغناطیس پول: ابزاری برای نگهداشت خود و پول خود در مسیر درست» و «بیست و یک روز تا استادی در مغناطیس پول». چگونه مغناطیس جذب پول شویم

اولین کتاب او «چگونه مغناطیس پول شویم» به موضوع نقش ضمیرخودناآگاه در حل مسائل مالی و دستیابی به اهداف مالی و نیز گام‌های کاربردی در این‌باره می‌پردازد. کارلایل دو گام را معرفی می‌کند:

اول، باید بدانیم چگونه پول جذب می‌شود؛

دوم، اقدام‌های لازم را برای جذب پول انجام دهیم و موانع آن را برطرف کنیم.

مروری کوتاه بر این کتاب خالی از لطف نیست؛ اما باید دانست این کتاب پر از تمرین است و زمانی مطالعه آن مؤثر است که تمرین‌ها انجام شوند. 


همواره دیده‌ایم برخی آدم‌ها به سادگی پول به‌⁠دست می‌آورند و برخی به همان سادگی پول ناچیز خود را نیز از دست می‌دهند. یکی از دلایل بنیادین این پدیده، قانون جذب است. قانون جذب، یک قانون طبیعی است و نمی‌توان از آن فرار کرد: «هر چیزی همسان خود را جذب می‌کند».


فرضیه انیشتن در فیزیک کوانتوم توضیح می‌دهد همه چیز از انرژی ساخته شده است و چیزی به نام ماده و غیرماده وجود ندارد. صندلی، پرده و لباس و … همه ذرات انرژی با طول موج‌های متفاوت هستند. هر چه جسمی جامدتر باشد، طول موج کوتاه‌تری دارد. ما انرژی هستیم و ارتباط انرژیایی داریم. بنابراین، وقتی با آدم‌های جدید روبه‌رو می‌شویم، انرژی مثبت یا منفیِ آن‌ها را دریافت می‌کنیم. افکار ما هم انرژی است و آگاهی ما، لحظه به لحظه، ما و زندگی ما را می‌سازد. 

در واقع، بین افکار ما و زندگی ما ارتباط انرژیایی وجود دارد. اما ممکن است این رابطه چندان واضح و روشن نباشد. زیرا در بسیاری اوقات افکارِ خودناآگاه ما مشغول نقش‌آفرینی در واقعیت زندگی‌⁠مان هستند؛ افکاری که از آن‌ها آگاه نیسیتم. وقتی افکار ما طول موجی از خود ساطع می‌کنند، چیزهایی با همان طول موج را جذب خواهیم کرد. وقتی به کسی فکر می‌کنیم انرژی خود را در سطح تماس با او قرار می‌دهیم، در نتیجه تماس یا دیدار او روی می‌دهد. اگر شاد و سپاسگزار باشیم، دلایل بیشتری برای شادی و سپاسگزاری به سوی ما خواهد آمد؛ اگر احساس ثروتمندی و فراوانی داشته باشیم، به زودی ثروتمند خواهیم شد. 

بازی «من بیچاره» یکی از روش‌های خودناآگاه ماست که مسئولیت وضعیت مالی خود را از گردن‌⁠مان ساقط. دلسوزی و همدردی دیگران را جلب می⁠‌کنیم؛ خود را انسانی خوب و ارزشمند و البته قربانی نشان می‌⁠دهیم و این چنین، طول موج فقر را ساطع می‌کنیم. باید طول موج فردی ثروتمند را از خود ساطع کنید؛ اما بیشتر افراد این کار را نادرست انجام می‌دهند. مثلا با قرض، تلویزیون هوشمند می‌خرند یا در بخت‌آزمایی شرکت می‌کنند؛ با اینکه می⁠‌دانند احتمال برنده شدن در بلیط بخت‌آزمایی ضعیف است. چرا؟

زیرا هشتاد درصد افکار و آگاهی ما، خودناآگاه است و واقعیت زندگی ما را می‌آفریند. بیشتر مردم باورهایی محدودکننده دارند که مانع ثروتمندی آن‌ها می‌⁠شود. شاید این واقعیت را دوست نداشته باشیم؛ اما قانون جذب همین است. برای جذب ثروت، افکار خودآگاه و خودناآگاه باید هم‌راستا و هم جهت باشند. همگی خودناآگاه باورهای منفی مشترکی داریم؛ اما هرکس فکر می‌کند فقط خودش این عقیده را دارد: «من لیاقت پول بیشتر ندارم»، «کاری که می‌کنم چندان ارزشمند نیست»، «برای این پول چندان زحمتی نکشیدم، پس حق من نیست. چون برای پول باید سخت کار کرد»


به جای تمرکز بر پول، بر چیزهایی که می‌خواهید با پول بخرید یا کارهایی تمرکز کنید که دوست دارید با آن انجام دهید. خواستن پول برای خودِ پول، صحیح نیست. برخی وقتی قانون جذب را می‌فهمند، به سرعت به برنده شدن در یک قرعه‌کشی یا بخت‌آزمایی دل می‌بندند. این روش به دلیل وجود باورهای منفی، ناکارآمد است. اما از جهتی دیگر بسیار مفید است. با تصوّر برنده شدن می‌توانید خواسته‌های واقعی خود را کشف کنید. می‌فهمید پول را برای چه می‌خواهید.


برخی تصور می‌کنند اگر پول را هر طور دوست دارند و هر وقت خواستند خرج کنند، مثل یک ثروتمند رفتار کرده‌اند و طول موج ثروتمندی از خود ساطع کرده‌اند. برای همین، بالاتر از سطح زندگی فعلی خود زندگی می‌کنند و همواره بدهکارند. 


1. آنچه می‌خواهید

برای جذب پول نیازمند تصویر روشن و نیروبخشی از خواسته خود هستیم که همواره جلوی چشم⁠‌مان باشد و اشتیاق حرکت و رشد در ما ایجاد کند. پس از تصویرسازی از موفقیت، طوری رفتار کنید که انگار آن تصویر به واقعیت پیوسته است. سپس، برای رسیدن به خواسته خود اقدام کنید و سرانجام آن را خواهید داشت. انتظار خود را بر اساس آن‌چه به‌راستی می‌خواهید تنظیم کنید، نه آن چیزی که فکر می‌کنید در توان شماست.

لازم نیست محاسبه کنید چگونه به خواسته خود می‌رسید. وقتی همواره به آنچه می‌خواهید فکر کنید، راه‌ها خود آشکار شده و مسیرها باز می‌شوند. به جای اینکه از خود بپرسید چگونه می‌توانم به این پول برسم، از خود بپرسید چگونه می‌توانم با استفاده از مهارت و اشتیاقم، تفاوتی در جهان ایجاد کنم. مشکل اصلی، پول نیست؛ بلکه پول نشانه‌ای از آن است. مشکل اصلی این است که آدم‌ها اشتیاق قلبی خود را دنبال نمی‌کنند. 

2. آنچه هستید

البته تمرکز بر خواسته‌ها کافی نیست. باید از وضعیت فعلی و رفتارهای خود درباره پول آگاه باشید. برخی تصور می‌کنند اگر پول را هر طور دوست دارند و هر وقت خواستند خرج کنند، مثل یک ثروتمند رفتار کرده‌اند و طول موج ثروتمندی از خود ساطع کرده‌اند. برای همین، بالاتر از سطح زندگی فعلی خود زندگی می‌کنند و همواره بدهکارند. 

اما بسیاری از ثروتمندان حساب‌وکتاب پول خود را دارند و بی‌جهت خرج نمی‌کنند. اگر نسبت به پول بی‌مبالات، بی‌تفاوت و بی‌اهمیت باشید، پول هم نسبت به شما همین گونه خواهد بود. 

یا ثروتمندان دنبال چیز مجانی نیستند و چانه نمی‌زنند. اگر چیزی را می‌خواهید و آن را ارزشمند می‌دانید و خوشحال‌تان می‌کند، پس بهای آن را بپردازید؛ به همین سادگی. پول انرژی است و شما با خرج‌های درست این انرژی را به شخص دیگری منتقل می‌کنید.


یکی از مؤثرترین کارها برای تغییر افکار و عادات، برگزاری مراسمی برای شروع است. مراسم شما را از منطقه راحتی خارج می‌کند، ممکن است احساس ناخوشایندی داشته باشید؛ اما در حال تغییر طول موج هستید. طی مراسمی همراه شکرگزاری از این مرحله عبور کنید؛ برای مثال، در رسیدگی به حساب‌ها، دورانداختن باورهای منفی، جذب پول یا پاک‌سازی محیط از مراسم استفاده کنید. چند شیوه برای قدرت‌بخشی به مراسم وجود دارد: 


1. مراسم جذب 

اگر هدف مشخصی نداشته باشید، جذب شما در حد آرزو باقی خواهد ماند. «اگر پول بیشتری داشتم» مانند آن است که «می‌دانم هرگز نخواهم داشت». رقم مشخصی را در نظر بگیرید. برای آن چارچوب ذهنی خود را باز کنید. وقتی بدانید چه مقدار پول و در چه زمانی و  برای چه می‌خواهید، بیشتر به جذب ثروت نزدیک می‌شوید. 

2. مراسم پاک‌سازی

جریان انرژی در محیط نامرتب و کثیف کند می‌شود. در خانه درهم و برهم و پر از وسایل اضافه، انرژی به گردش درنمی‌آید. باید برای ورود انرژی جدید، محیط را پاک‌سازی کنید. انباشتگی ممکن است در خانه، دفتر کار، برنامه یا حتی در افکار شما باشد. 

انباشتگی یعنی چیزی که دوست ندارید یا مفید نیست یا از آن استفاده درستی نمی‌شود اما در اطراف⁠تان وجود دارد. در خانه، دفتر کار یا انبار قدم بزنید، کشوها یا کمدها را بررسی کنید. فهرستی از این انباشته‌ها تهیه کرده و برای رفع آن هرچه سریع‌تر اقدام کنید. 

 

این کتاب را انتشارات نسل نواندیش با ترجمه خانم آناهیتا چشمه‌علایی روانه بازار کرده است.

مادران تنها؛ در سکان‌داری زندگی با چه مشکلاتی دست به گریبانند؟

اگر شخصی بدون ایجاد ارزش‌، به درآمد برسد، این درآمد ناروا است.
چگونه مغناطیس جذب پول شویم

پنج ‌گانه هوش مالی به روایت کیوساکی

برای دریافت خبرنامه آکادمی و اطلاع از رویدادها و مطالب جدید، عضو خبرنامه شوید.

© تمامی حقوق برای شرکت دانش‌بنیان پارت، محفوظ است.

مقاله‌های بخش «چگونه با پول دوست شویم؟» درباره جذب پول و کسب استقلال مالی است

پول شاید مهم‌ترین چیز دنیا نباشد، ولی روی مهم‌ترین چیز‌ها، یعنی غذا، خانه، لباس، تحصیلات، امکانات بهداشتی و پزشکی تاثیر می‌گذارد. وقتی فکر آدم درگیر کمبود پول است، نمی‌تواند از توانایی‌های روحی و ذهنی خود بخوبی استفاده کند. وقتی شما نگران پرداخت کرایه خانه هستید، نمی‌توانید از مصاحبت همسر و فرزند خود لذت ببرید و یا کار خلاقانه‌ای انجام بدهید. با مطالعه مقاله‌های «پولدار شوید!» و انجام تمرینات آن، وضعیت مالی شما به شکلی عالی تغییری خواهد کرد .

مهارت‌های زندگی

چگونه مغناطیس جذب پول شویم

برای خانم‌های تحصیل‌کرده

مربی رشد فردی

دکتر آناهیتا چشمه علایی


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

ده مقاله «ده گام تا ثروت» جزو اولین مقاله‌های سایت گیس گلابتون است. با توجه این که عده زیادی از شما به تازگی به سایت گیس گلابتون پیوسته‌اید و ممکن است هنوز فرصت نکرده باشید این مقاله‌ها بخوانید، خیال دارم هر هفته یکی از آن‌ها را آپدیت کنم.

حتی اگر قبلاً این مقاله‌ها را خوانده‌اید، پیشنهاد می‌کنم تمرینات را انجام بدهید؛ زیرا با هر بار انجام دادن آن‌ها، مسائل تازه ای بر شما آشکار می‌شود.

دلم می‌خواهد برای هیچکدام از شما مسئله ای تحت عنوان «بی پولی» وجود نداشته باشد، زیرا فقر، سرچشمه شرارت و بدی است. کم پولی، آدم را ضعیف و خوار می‌کند.

گیس گلابتونی‌ها قوی و مؤثر هستند. گیس گلابتونی‌ها به اندازه ای که نیاز دارند و آرزو دارند، پول درمی‌آورند. پیشنهاد می‌کنم انجام این تمرینات را جدی بگیرید.

 

گام ششم تبدیل شدن به مغناطیس پول

اصل: باش! عمل کن! داشته باش!

امروز می‌خواهم در مورد اصل  «باش! عمل کن! داشته باش!» بنویسم.

 

بسیاری از ما فکر می‌کنیم اول باید میلیاردر شویم، آنگاه می‌توانیم از زندگی لذت ببریم. ولی این طرز فکر، اشتباه است. یادتان باشد ما تجربه‌های دنیای اطراف خود را خلق می‌کنیم. به همین دلیل اگر شادی و خوشبختی و لذت بردن از زندگی را تا زمان میلیاردر شدن، به تعویق بیندازیم، بازی را باخته‌ایم.

 

بسیاری از ما وقتی ثروتمند می‌شویم، متوجه می‌شویم دچار توهم بوده‌ایم و داشتن ثروت، ورود به دروازه ای طلایی شادی و خوشبختی نیست. نه! نیست! حتم دارم شما هم مثل من، ثروتمندان بدبخت و ناخوشنود زیادی می‌شناسید.

 

بیایید از همین حالا طرز تفکر ثروتمندانه را در خود ایجاد کنیم تا ثروت از راه برسد. بیایید تجربه لذت و خوشبختی را به تعویق نیندازیم. همین الان با هر آنچه داریم احساس خوشبختی و شادمانی را تجربه کنیم.

 

به یاد داشته باشیم که:

·         اگر طماع و وابسته به پول باشیم، پول از ما دور می‌شود.

·         اگر خسیس باشیم و مرتب به مبالغ کوچک گیر بدهیم، مبالغ هنگفت، از ما دوری می‌کند.

·         اگر مرتب فکر کنیم در آینده که پولدار شدیم، چنین و چنان خواهیم کرد، ثروت همیشه به آینده موکول خواهد شد.

 

برای جذب پول بیشتر، همین حالا تصور کنید ثروتمند هستید. تصور کنید شما کسی هستید که به راحتی، پول فراوان جذب می‌کند. وقتی مثل یک آدم ثروتمند فکر و عمل کنید، امواج وجودی شما، امواج ثروت خواهد بود و می‌توانید به راحتی پول را جذب کنید. این معنای درست و صحیح اصل “باش! عمل کن! داشته باش!” می‌باشد.

توجه کرده‌اید بعضی آدم‌ها همیشه خوش شانس هستند؟ ولی بعضی‌ها همیشه در حال شکایت و گله کردن هستند؟ این دسته افراد حتی اگر در کاری برنده شده باشند، باز هم دارند غر می‌زنند. “من هیچوقت و در هیچ کجا چیزی برنده نمی‌شوم!” مطمئن هستم این حرف را زیاد شنیده‌اید.

 

اگر چنین طرز فکری دارید،هرگز در یک مسابقه شرکت نکنید! حتی با یک مشتری هم روبرو نشوید! زیرا به شما اطمینان می‌دهم نه در مسابقه برنده می‌شوید و نه می‌توانید یک مشتری را جذب کنید. به شما توصیه می‌کنم که این طرز فکر را رها کنید و در عوض باور کنید که خوش شانس و شکست ناپذیر هستید. احساس کنید مغناطیس پول هستید و برای هر یک ریالی که به دست می‌آورید، شکرگزار و خرسند باشید.

 

اصل “باش! عمل کن! داشته باش!”، یکی از اصول کاربردی و مهم موفقیت است. در مورد جذب ثروت، لازم است این اصل را به این شکل بکار بگیریم:

 

·         باش! یعنی همین الان احساس کن ثروت هستی!

·         عمل کن! یعنی مثل یک ثروتمند رفتار کن!چگونه مغناطیس جذب پول شویم

·         داشته باش! یعنی پس از انجام دو مرحله قبلی، ثروتمند می‌شوی!

 

در حالیکه معمولاً ما به چنین روشی رفتار نمی‌کنیم. ما انتظار داریم اول داشته باشیم (ثروتمند باشیم) بعد مثل یک ثروتمند عمل کنیم و سپس احساس نماییم ثروتمند هستیم. این شیوه جواب نمی‌دهد. مثل این است که گاری را جلوی اسب ببندید. خب… گاری حرکت نمی‌کند، اسب هم آسیب می‌بیند.

 

چگونه همین الان احساس کنیم، ثروتمند هستیم؟ با انجام تمرین گام ششم تبدیل شدن به مغناطیس پول.

 

تمرین گام ششم مغناطیس پول:

1.     جمله تاکیدی مثبت خود را بسازید.

2.     جمله ساده و مثبت باشد. مثل «من مغناطیس پول هستم!» یا «برای پول سپاسگزارم!».

3.     هر روز، جمله تاکیدی مثبت خود را تکرار کنید.

 

و یک پیشنهاد عالی دارم:

پیشنهاد می‌کنم چهل روز آینده روزی سه بار و هر بار صد بار این جمله را تکرار کنید: من برای تمام پول‌هایی که در طول زندگی‌ام دریافت کرده‌ام، سپاسگزارم!

 

 

با انجام این کار ساده، در پایان چهل روز احساس می‌کنید همین الان ثروتمند هستید. وقتی در مورد پول مثبت و مطمئن باشید، با شگفتی خواهید دید که چطور می‌توانید پول بیشتری به دست آورید. یادتان باشد این تمرین ساده است، ولی ابداً سطحی و خرافاتی نیست. اگر از بی پولی خسته شده‌اید و خیال دارید تغییری عالی در وضعیت مالی خود بوجود بیاورید، این تمرین را جدی بگیرید.

 

{3}


نظرات


سپـــــاس ، عالی بود دوست خوبم 🙂

اين پستت خيلي با تجربيات من ساز گاره ! ولي نمي دونم چرا در توضيحش به همسرجان مشكل دارم

ممنون
اينم يه جمله واسه خودم : من مغناطيس پول هستم 🙂

خانم دکتر من به هدفم که میزان مشخصی کرده بودم که حقوق بگیرم و افزایش پیدا کن رسیدم!!اینقده خوکشالم!!!

آفرین آسیه جون. تو داری خیلی خوب پیشرفت می کنی. آفرین

احساس میکنم مغناطیس قوی به دلیل نوع شکرگزاری ام ….ستم من همیشه میگویم خدایا بابت انچه به من دادهای شکر ولی بازهم از تو میخواهم از تو به واسطه انکه مرا افریده ای انتظار دارم همین قضیه در مورد ÷ول هم هست نظرتون رو میشه بدونم؟لطفا؟بگوئید مثبت است اینگونه قدردانی کردن یا …؟

من عاشق پول هستم و پول هم عاشق منه و همیشه به مست من میاد !

خوب اگه بخوایم سر مبالغ کوچیک توجه نکنیم که ولخرج میشیم و این با اهداف این مجموعه سازگار نیست. خودتون گفتید چیزهایی که میخریم رو یادداشت کنیم و اضافی ها رو حذف کنیم …

چهار حساب توانگری را استفاده می کنی؟ 15% درآمدت مال کیف و خوشی است. از آن استفاده می کنی؟

به نظر من وقتی نگرش عوض میشه روی خیلی چیزا تاثیر میذاره یه سری ترسها از بین میره مثلا یادمه یه بار میخواستم به رییسم بگم من با مبلغی که گفتید کار نمیکنم و میخوام فلان مبلغ بشه همه به من گفتن اینکارونکن ونگو چون اینا اضافه نمیکنن منم گفتم خوب نکنن منم میرم . واقعا از ته دل میگفتم .من وقتی تجربه کاریم زیاد شد زیاد ازاین کارا کردم و نتیجه شم دیدم . رفتم و حقوقم هم اضافه شد .حتی توی یه زمان دیگه از یکی از همون دوستام که سرپرست شده بود گفتم بگو حقوقتم فلان قدر زیاد کنن گفت روم نمیشه خیلی تشویقش کردم و رفت گفت و در ناباوریش دید که شد. من گفتم وقتی خودت فکر میکنی لایق این پول نیستی پس یکی دیگه چرا باید فکرکنه تو لیاقتت بیشتره. خلاصه اینکه منم مغناطیس پوووووووووووووولممممممممممممممم.


من مغناطيس پولم،پول به راحتي به سمتم مياد

سپاسگزارم. من جمله مو بر وزن یه شعر دوران دبستان می خونم… اول صبح کلی بهم انرژی میده ممنونم از پیشنهاد عالی تون… انجامش میدم

خانم دکتر عزیز من در مورد پول مشکلی دارم که هنوز متوجه نشده ام.من پول را دوست دارم. به نزدیکانم هم ابراز می کنم اما نمی توانم ارزوی پول کنم، انگار خجالت می کشم یا فکر می کنم کلی مسایل مهم تر هست! (شاید پول را دوست دارم ولی مهم نمی دانم در حالیکه خیلی مهم است.) هر چه کردم نتوانستم گام دوم را انجام دهم. امگا وقتی می خواهم بنویسم، باورهای منفی در گوشه های ذهنم پنهان می شوند.الان هم که میخواستم جمله تاکیدی بنویسم، خیلی راحت گفتم موفقیت به سوی من سرازیر می شود، (البته ثروت هم جزیی از این موفقیت است) و تصورش هم کردم اما نتوانستم بگویم ثروت به سوی من سرازیر می شود، انگار نمی شد چیزی ازار میداد و باورش هم نمی کردم. شاید خجالت می کشم پولدار باشم!؟

من در کودکی در محله نسبتا فقیری زندگی می کردم، والدینم به ما اموزش داده بودند که وسایل خوب و.. را در دید عموم قرار ندهیم، ممکن است شخصی دلش بخواهد و نتواند ان را فراهم کند. من هنوز هم گاهی از داشتن وسایل خوبی که همه نمی توانند تهیه کنند، خجالت می کشم. دلم میخواست برای همه رفاه و اسایش فراهم بود.ببخشید طولانی شد.این روشی برای سرک کشیدن به گوشه های ذهنم هست.از شما بابت همه مقاله های خوبتان سپاسگذارم


سلام سپاسگزارم برای ایجاد این سایت

خسته نباشيد و ممنون به خاطر سايت زيباتونامروز بعد چند سال تمرين و مطالعه قانون جذب با سايت شما اشنا شدم و معجزه بعد از مدت ها برام اتفاق افتاد واقعا ممنونم امروز خيلي چيزا ياد گرفتم و ميدونم به زودي موفق ميشم

خانم دکتر عزیزمدر ابتدای هر گام نوشته اید” با هر بار انجام این تمرینات، مسایل تازه ای برای ما آشکار می شود” حق با شماست. وقتی داشتم گام ششم رو خواندم مواردی به ذهنم رسید و یادداشت کردم. وقتی نظرات را خواندم به پست خودم در سال ۹۵ رسیدم و تعجب کردم! انچه امروز به ذهنم رسید متفاوت با با سال ۹۵ بود و البته مسایل ان سال تا حدود زیادی رفع شده. مثلا من به راحتی جمله تاکیدی با تاکید بر ثروت ساختم.امیدوارم روزی براتون بنویسم که انقدر که میخواهم ثروتمندم.متشکرم

آدرس: بومهن- بلوار امام

تلفن:  76258183-021

ایمیل: info@gisgolabetoon.ir 


 



گام اول: مسئولیت وضعیت کنونی مالی خود را بپذیرید!



چگونه مغناطیس جذب پول شویم



امروز می‌خواهم در مورد اصل «باش! عمل کن! داشته باش!» بنویسم.



گام هشتم: اشتیاق قلبی خود را تعقیب کنید!

آدرس: بومهن- بلوار امام

تلفن:  76258183-021

ایمیل: info@gisgolabetoon.ir 


 

برای خرید و دانلود  کتاب چگونه مغناطیس پول شویم  نوشته  ماری کلیرکارلایل  و خواندن و شنیدن هزاران کتاب الکترونیکی و صوتی دیگر،  اپلیکیشن طاقچه  را رایگان نصب کنید.

کتاب «چگونه مغناطیس پول شویم» نوشته ماری کلیرکارلایل، با موضوع کسب درآمد و ثروتمند شدن است. این کتاب با نگاهی نو به مسئله ثروت‌اندوزی و کسب درآمد می‌آموزد که میزان دارایی هر شخص نشان‌دهنده این است که او چه اندازه خود را ارزشمند می‌داند.

کتاب شامل سه بخش است. بخش اول، تئوری جذب پول را شرح می‌دهد و وضعیت مالی شما را بررسی می‌کند. در بخش دوم و سوم کتاب، مسیر دومرحله‌ای تبدیل شدن به مغناطیس پول بیان می‌شود. در مرحله‌ی اول می‌آموزید که چگونه به‌سرعت پول را به زندگی خود فرا بخوانید؛ زیرا بسیاری از ما نقشه‌ی مالی مفصل و تاخیری نمی‌خواهیم، بلکه تمایل داریم همین حالا نتیجه بگیریم. در مرحله‌ی دوم که تبدیل شدن به مغناطیس پول است، می‌آموزیم که چگونه همواره مغناطیس پول باقی بمانیم، جریان مداوم پول را به‌سوی خود جذب کرده و همیشه در فراوانی و وفور زندگی کنیم.

این کتاب شامل تمرینهای نوشتاری است که باعث میشه بعد از انجامشون احساس گشودگی کنید و احساس بهتری نسبت به خودتون پیدا کنید. مستقیم نمیگه چطور پول دربیارید ولی تمریناتش پایه و اساس خودشناسی (روانشناسی) داره که غیر مستقیم می

کتاب خیلی خوب بود.من خیلی خوشم اومد.خوب هم ترجمه شده.سپاس از طاقچهچگونه مغناطیس جذب پول شویم

طاقچه سایت و اپلیکیشن   دانلود کتاب الکترونیکی    و    دانلود کتاب صوتی    است. در طاقچه هزاران کتاب، مجله،    روزنامه    و کتاب گویا را می‌توانید دانلود کنید و با موبایل، تبلت و رایانه آن‌ها را بخوانید. در طاقچه  کتاب‌های روانشناسی  ،  رمان و داستان  ،   کتاب‌های تاریخی  ،   کتاب فلسفی  و هزاران  کتاب رایگان برای دانلود  وجود دارد.  

خانه » دانلود رایگان » موفقیت اقتصادی » پول و ثروت » صوتی پول و ثروت » کتاب صوتی چگونه مغناطیس پول شویم از آنتونی رابینز + Pdf

 رسیدن به پول و ثروت برای داشتن استقلال کامل مالی در زندگی آرزویی است که اکثر افراد با داشتن اهدافی که برای خود در زندگی تعیین کرده اند خواهان رسیدن به آن هستند اما نکته مهمی که اینجا وجود دارد این است که اکثرا یا راه رسیدن به این اهداف را نمی دانند یا در راه دست یابی به این اهداف با موانع و مشکلاتی مواجه می شوند که آنها را دچار ترس و نا امیدی می کند و باعث می شوند براحتی دست از اهداف خود بکشند و باز هم به روال گذشته خود برگردند. گذشته ای که در آن دیگر خبری از پول ،ثروت و استقلال مالی نیست.

آنتونی رابینز در کتاب صوتی چگونه مغناطیس پول شویم  که اکنون پیش روی شماست می گوید: ما گام های موثر،عملی وکاربردی را برای تبدیل شدن شما به آهنربای پول و ثروت قرار داده ایم که شما با خواندن و به کاربستن این آموزش ها و تمرین هایی که در پایان هر گام قرار داده شده میتوانید بزودی به استقلال مالی برسید و دروازه های پول و ثروت را به روی خود باز کنید.

چگونه مغناطیس جذب پول شویم

یعنی باید قبول کنید شما مسئول داشته ها و نداشته های خود هستید. دست از مقصر اعلام کردن پدر و مادر و دولت و تورم و… بردارید. دور و برتان را نگاه کنید. در همین شرایط اقتصادی عده ای هر روزثروتمند تر می شوند. خواهش می کنم همه ثروتمندان را دزد و دقلکار ننامید. یکی از مخرب ترین باور ها در مورد ثروت این است که کسی نمی تواند از راه حلال ثروتمند شود.

در حقیقت همه چیز حتی جامد ترین اشیا از انرژی ساخته شده اند. افکارما نیز انرژی هستند که با فرکانسی ویژه ارتعاش دارند. هر فکر پایداری، اثری قطعی دراطرافش می گذارد. وقتی مدام به چیزی فکر می کنیم، آن فکر دیر یا زود به واقعیت زندگی ما تبدیل می شود.

اکنون وقت عمل است اگر واقعا خواهان این هستی که سرنوشت آینده مالیت را در دست بگیری و بدنبال رسیدن به آرزوها و رویاهایت هستی با من همراه شو برای جذب پول و ثروت و رسیدن به استقلال مالی برای یک زندگی ایده آل . چون تو لیاقتش را داری … اینک این شما و این کتاب چگونه مغناطیس پول شویم.

فقط و فقط و فقط و بازهم فقط خواهشی که از شما دوستان خوبم دارم این هست که مطالب کتاب صوتی چگونه مغناطیس پول شویم و بخصوص تمرین های اونا واقعا جدی بگیرید اگه واقعا میخواهید توی زندگی چه از نظر روحی و خصوصا از نظر مالی تغییرات بزرگی واستون رخ بده تمرینات این کتاب فوق العاده ارزشمند را انجام بدید و متعهد باشید. ممکن است در روزهای اول و هفته ی اول تغیرات چشمگیری نداشته باشید اما فقط و فقط باید به این کتاب و تمریناتش ایمان کامل داشته باشید تا به نتایج دلخواهتون برسید.

قدم سوم دو بخش دارد:

با پول مانند یک دوست جدید رفتار کنید یعنی اینکه ابتدا در مورد دوست جدید خود اطلاعات جمع آوری کنید سپس تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید آن را ببینید ؟

در حال حاضر چقدر درآمد دارید؟

در پایان ماه چقدر از پولتان باقی می ماند؟

آیا بدهی دارید ؟ آیا برنامه مناسبی برای پرداخت بدهی خود دارید؟

در کتاب صوتی چگونه مغناطیس پول شویم تمریناتی برای این بخش نیز ارائه شده است پیشنهاد می کنیم این تمرینات را به انجام دهید تا به اهداف خود برسید.

مردم می گویند پول بیشتری می خواهند وقتی از آنها می پرسم “چقدر پول می خواهی ؟” حرفی برای گفتن ندارند و وقتی اصرار می کنم ” همین جوری یک عدد بگو! ” بیشتر زبانشان بسته می شود.

«اگر ندانید چقدر پول می خواهید برای رسیدن به آن نمی توانید برنامه ریزی کنید.»

دانلود Internet Download Manager نسخه ویندوز

دانلود Internet Download Manager نسخه اندروید

دانلود WINRAR نسخه ویندوز

دانلود WINRAR نسخه اندروید

کتاب صوتی چگونه مغناطیس پول شویم با کیفیت مطلوب توسط شرکت پانته آ تهیه شده و هم اکنون در اختیار شماست:

 

با سلام و خسته بناشید
شما واقعا کارتون ارزشمند اطلاعات و آگاهی را کاملاً رایگان می بخشید من ممنون شما هستم پانته آ

خسته نباشید انشاالله هر کس که با خوندن کتابهای رایگان شما مشکلاتش حل میشه ثوابش نصیب شما هم بشه لطفابقیه کتابهای استر را هم بذارید از جمله تعلیمات ابراهام.از بین دوستان هر کس هر کتابی را خریده و دانلود کرده اینجا بذاره تا بقیه هم استفاده کنن. کتاب خیلی گرون شده و امکان خریدش واسه همه نیست.

ممنون از زحماتتون امید وارم به هرچی میخواهید برسید

سلام ممنون بابت فایلهای صوتی عالی بودن

سلام و خسته نباشید. ممنون بخاطر کتاب های صوتی رایگان باارزشی که در اختیار ما قرار میدید. دعای خیر ما همراه شماست

سلام
ممنون از لطف شما

سلام وقتتون بخیر
سایت شما معجزه ای بود از طرف خدا و تونستم تمام چیزهایی ک میخواستم رو رایگان دانلود کنم ازتون بسیار سپاسگزارم

با سلام وتشکر فراوان به خاطر سایت عالی وپرمحتواتون.سپاس فراوان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

دیدگاه

پیام کوتاه- واتساپ : 09139320572

چگونه مغناطیس جذب پول شویم

ایمیل: pantea.success@gmail.com


مزایای کتابهای pdfDownloads-icon


پی دی اف پول و ثروتDownloads-icon


دانلود Internet Download Manager نسخه ویندوزDownloads-icon


دانلود WINRAR نسخه ویندوزDownloads-icon


دانلود رایگان کتاب pdfDownloads-icon



کتاب صوتی فکرتان را تغییر دهید تا زندگیتان تغییر کند +pdf – برایان تریسی
Downloads-icon


دانلود رایگان کتاب صوتی اثر مرکب نوشته دارن هاردی + نسخه pd…ژانویه 9, 2017 – 11:16 ب.ظDownloads-icon


کتاب صوتی معجزه شکرگزاری – راندا برن + Pdf…آوریل 13, 2016 – 5:52 ب.ظDownloads-icon


کتاب صوتی آیین زندگی از دیل کارنگی + Pdf…ژانویه 21, 2017 – 1:21 ب.ظDownloads-icon


قدرت فکر – دکتر ژوزف مورفی pdfآوریل 30, 2016 – 4:36 ب.ظDownloads-icon


دانلود pdfDownloads-icon

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هزاران نفر در این چند ساله گزارش داده‌اند که چگونه با استفاده از تمرینات و آموزش‌های سمینار منحصر به فرد « چگونه مغناطیس پول و ثروت شویم » به موفقیت در کسب و کار و استقلال مالی رسیده‌اند. وهم اینک «ویدئو کتاب» این سمینار ارزشمند در اختیار شماست.

 

رسیدن به پول و ثروت برای داشتن استقلال کامل مالی در زندگی آرزویی است که اکثر افراد با داشتن اهدافی که برای خود در زندگی تعیین کرده اند خواهان رسیدن به آن هستند اما نکته مهمی که اینجا وجود دارد این است که اکثرا یا راه رسیدن به این اهداف را نمیدانند یا در راه دست یابی به این اهداف با موانع و مشکلاتی مواجه میشوند.
که آنها را دچار ترس و نا امیدی میکند وباعث میشوند براحتی دست از اهداف خود بکشند و بازهم به روال گذشته خود برگردند. گذشته ای که در آن دیگر خبری از پول-ثروت و استقلال مالی نیست.

 

چگونه مغناطیس جذب پول شویم

در فایل آموزشی مغناطیس پول و ثروت شویم که پیش روی شماست ما گام های موثر،عملی وکاربردی را برای تبدیل شدن شما به آهنربای پول و ثروت قرار داده ایم که شما با خواندن و به کاربستن این آموزش ها و تمرین هایی که در پایان هر گام قرار داده شده میتوانید بزودی به استقلال مالی برسید و دروازه های پول و ثروت را به روی خود باز کنید.

 

با ۶ قانون جهانی موفقیت آشنا میشوید .اولین قدم برای تبدیل شدن به مغناطیس پول و ثروت شویم این است که از این قوانین مطلع شوید.

در این فایل مراحل دقیق هدف گذاری دقیق را یاد میگیریدوبا ۵ ویژگی هدف اشنا میشوید

یادگیری شیوه ی درست هدف گذاری یکی از ۷گام برای تبدیل شدن به یک مغناطیس پول وثروت است.یاد میگیرید

چگونه با استفاده از تجسم خلاق قانون جذب پول را فعال کنید.واینکه چگونه با قدرت احساسات وعواطف شخصی به خواسته های خود و موفقیت مالی و استقلال مالی برسید.

 

روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم را پر کنید

آموزش‌ها به ایمیلی که وارد کرده‌اید ارسال خواهد شد

.mailster-embeded-form body{background:0;padding:0;margin:0}.mailster-embeded-form .mailster-form-body{padding:5px !important;margin:auto !important}.mailster-form-wrap{max-width:100%;max-height:95%;min-width:100px;-webkit-overflow-scrolling:touch}.mailster-form{margin-bottom:20px;position:relative}.mailster-form:before{content:””;position:absolute;display:block;height:100%;width:100%;z-index:1;background-repeat:no-repeat;background-position:center center;background-size:20px 20px;background-image:url(‘https://nayabnet.ir/wp-content/plugins/mailster/assets/css/../img/loading.gif’);visibility:hidden;opacity:0;transition:opacity .15s ease-in-out}.mailster-form.loading:before{opacity:1;visibility:visible}@media only screen and (-webkit-min-device-pixel-ratio:2),only screen and (min-resolution:192dpi){.mailster-form:before{background-image:url(‘https://nayabnet.ir/wp-content/plugins/mailster/assets/css/../img/loading_2x.gif’)}}.mailster-form:after,.mailster-form-fields:after{content:”.”;visibility:hidden;display:block;height:0;clear:both}.mailster-form,.mailster-form .input,.mailster-form .mailster-form-info{width:100%;box-sizing:border-box}.mailster-embeded-form .mailster-form{margin-bottom:3px}.mailster-form .mailster-wrapper{position:relative;margin-bottom:2px;transition:opacity .15s ease-in-out}.mailster-form.loading .mailster-wrapper{opacity:.2}.mailster-form textarea.input{resize:vertical;height:150px}.mailster-form li{list-style:none !important;margin-left:0;padding-left:0}span.mailster-required{font-size:120%;font-weight:700;color:#bf4d4d}.mailster-lists-wrapper ul{list-style:none;margin-left:0;padding-left:0}.mailster-lists-wrapper ul li{margin-left:0}.mailster-list-description{color:inherit;display:block;margin-left:25px;font-size:.8em}.mailster-form-info{height:0;border-radius:2px;padding:5px;margin-bottom:4px;color:#fff;padding:9px 16px;transition:all .2s;-webkit-transform:scale(0);-moz-transform:scale(0);-ms-transform:scale(0);transform:scale(0)}.mailster-form.loading .mailster-form-info{opacity:0}.mailster-form-info a{color:#fff}.mailster-form-info.success,.mailster-form-info.error{display:block;height:100%;-webkit-transform:scale(1);-moz-transform:scale(1);-ms-transform:scale(1);transform:scale(1)}.mailster-form .error input,.mailster-form .error select,.mailster-form .error textarea{outline:2px solid #bf4d4d;outline-offset:0}.mailster-form-info.error{background:#bf4d4d}.mailster-form-info.success{background-color:#6fbf4d;text-align:center}.mailster-form-info ul,.mailster-form .mailster-form-info p{margin:0;padding:0}.mailster-form-info ul li{color:inherit;margin-left:0}.mailster-submit-wrapper{margin-top:6px}.mailster-form .submit-button{cursor:pointer}.mailster-form .submit-button:focus{outline:0}
.mailster-form-fields .mailster-submit-wrapper .submit-button{width:100%;}
.mailster-form-1 .submit-button:hover{}

علاقه زیاد من به کسب و کار اینترنتی , قانون جذب و اصول موفقیت باعث شد نایاب نت رو راه اندازی کنم. من عاشق کسب و کار اینترنتی آموزش محور و موفقیت هستم امیدوارم با راه اندازی این وب سایت بتونم به دوستان عزیزم که در این زمینه دوست دارند فعالیت کنند کمک کنم.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

من ادرس ایمیل دادم اما برام ارسال نمیکنه لینک رو
باید چه کارکنم؟

دوست عزیز سلام
لینک دانلود برای شما ارسال شده لطفا پوشه spm یا هرزنامه در با کس ایمیل خود را چک کنید

مطالب خداییش عالیه

باسلام ممنون به خاطرسایت خوب وپربارتون

با تشکر از شما دوست عزیز نظرات شما باعث دلگرمی ماست

سایت نایاب نت با 4 سال سابقه به افرادی که به دنبال موفقیت اند کمک می‌کند تا در مسیر هدف هایشان سریع‌تر گام بردارند. کار اصلی ما آموزش کسب و کار انلاین و موفقیت فردی است.

برای اطلاع از فروش های ویژه و کدهای تخفیف لطفا در خبرنامه عضو شوید.

 

 

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *چگونه مغناطیس جذب پول شویم

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


کد کپچا *

چگونه مغناطیس جذب پول شویم
چگونه مغناطیس جذب پول شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *